WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2023, 02:48

Aambeeld... :)

https://www.youtube.com/watch?v=G1Sg-d6Xdk8

(Ik las dit...

Twitter aangeklaagd in VS om schenden muziekrechten

mi. Nu... de EU nog...met AI aan te pakken...(Met miljarden aan boetes)
en/of dito per EU land...en/of dito per Boeken en Platen en Wetenschap en Bedrijven...etc.
wgs Alles zonder toestemming ...en... zonder Rechten betaald...in de Software van AI gezet...

LT
:roll:

_________________________________________________________________________________
Ik las dit...

Gevaarlijke situaties
Het is crisis in de ouderenzorg, kritiek op de oplossing van het kabinet

Het punt is...

Vroeger...hadden de Vrouwen geen inkomsten...maar waren ze bejaard...al of niet met gebreken
ze kwamen in een Bejaardentehuis...Verzorgings Tehuis...Verpleeg Tehuis...

Tegenwoordig...Hebben de meeste Vrouwen een Inkomen...tm naast de AOW...tm met Pensioen aan toe...

Dus als ze ...niks hebben... aan inkomen...kan alles wel...maar als ze zelf... een inkomen hebben...kan er niks...
Daar komt het... in feite op neer...

Er is dus mi ...een behoorlijk fout denk werk systeem... mee bezig ...tegenwoordig...
(via de Politiek)

mi Voor de broodnodige Huizen nodig...voor de Jongeren...moet je de meeste hoogbejaarden
niet alleen...in die vaak... veel te grote huizen en flats...laten...
Het mist dan...Natuurlijke Doorstroming...

Met het beleid de Ouderen zolang mogelijk in hun huizen te laten...

mi
Sinds niet alleen Mannen werken ook de Vrouwen...is er steeds minder zorgbegeleiding via de Werkenden...aanwezig...
maw
Teveel Bejaarden zitten met ...al hun ziektes en kwalen...alsmaar veel alleen thuis...
Vroeger...hadden de Vrouwen geen inkomsten...maar waren ze bejaard...al of niet met gebreken
ze kwamen ...in een BejaardenTehuis...Verzorgings Tehuis...of Verpleeg Tehuis...

Tegenwoordig...Al vanaf de jaren 60...tm Hier en NU...Hebben de meeste Vrouwen een Inkomen...tm naast de AOW...tm met Pensioen aan toe...

Dus als ze ...niks hebben... aan inkomen...kan alles wel...maar als ze zelf... een inkomen hebben...kan er niks...
Daar komt het... in feite op neer...(Met dat Politieke beleid!)

Dus met een 1 verdiener landelijk...kon het via de Belasting ...wel allemaal betaald...maar met de
tweeverdieners...(die allebei belasting betalen)...kan er weer niks betaald...via de belasting...
Dus als ze ...niks hebben... aan inkomen...kan alles wel...maar als ze zelf... een inkomen hebben...kan er niks...
Daar komt het... in feite op neer...(Met dat Politieke beleid!)

Met dat... eh niks...gaat van alles tegen de Natuurlijke stroom in...
mi Voor de broodnodige Huizen nodig...voor de Jongeren...moet je de meeste hoogbejaarden
niet alleen...in die vaak... veel te grote huizen en flats...laten...
Het mist dan...De Natuurlijke Doorstroming...

Misschien gaan de gelden de verkeerde kanten op...
vb
Tijdens de eenverdiener tijdperk...betaalde 1 persoon voor het hele gezin Premie...
In die tijd...zijn de meeste Ziekenhuizen en Bejaarden ed Tehuizen gebouwd...

Met de twee verdieners...kwam er extra geld... aan premie binnen...en vanaf toen... kwam het gedonder...
Nergens nog geld voor...Terwijl er dubbelop geld ...in de Pot zat ervoor...vergeleken met eerst...
Steeds meer Ziekenhuizen verdwenen Bejaarden ...Zorg en Verpleeghuizen... verdwenen...
(Trouwens daarmee verdwenen ook vele Opleidings Stage plekken...van hoog tmtmtm laag...in de Zorg Beroepsgroepen...)
Met dat... eh niks...gaat van alles... tegen de Natuurlijke stroom in...

Dus met steedss meer geld in Kas...kan er steeds minder en minder en minder...met dubbele premies betalen...
zelfs met de
Eigenrisico betalen...die er door D66 erin kwam...en plots ...de hetende Eigenbijdrage...er bovenop...
Dus met steedss meer geld in Kas...kan er steeds minder en minder en minder...

Misschien gaan... de gelden ...BINNEN GEKOMEN...de verkeerde kanten op BELEID...

En moet sowieso ...de Topinkomens meer afgetopt...ipv dat slokt teveel gelden op...
Met de twee verdieners...kwam er extra geld... aan premie binnen...en vanaf toen... kwam het gedonder...
Nergens nog geld voor...Terwijl er dubbelop geld ...in de Pot zat ervoor...vergeleken met eerst...

en ook dat nog...Gelden uit Potten halen ...voor andere doeleinden...kwam er ook steeds meer in...
de gelden ...BINNEN GEKOMEN...gaan dan...de verkeerde kanten op ...BELEID...

Nou ja...dit was erg sumier m'n type-oefening er over...

Heb ik het niet nu gehad...over mijn voorspelde tijdens de Koerswisseling in het jaar 2000
dat als ze er niks mee doen...van alles gaat vast lopen...plots of tzt.
Waar men massaal... maal 2.20 hebben gedaan...ipv gedeeld door 2.20

In die dagen stonden de lonen nog in de kranten...
Topfiguren die 150.000 gulden per jaar verdienden...gingen heten 150.000 euro per jaar
of nog erger...maal 2.20 ermee gedaan...330.000 euro per jaar...ging dat inkomen heten...

(Dat werd zo niet gedaan...met de lage en Midden inkomens ...en met de uitkeringen ed.)en toen
nu al ...in de miljoen mensen...in de armoede stand beland...40.000 Daklozen...etdc. etc.
en alweer een Ziekenhuis moet weg Bejaardentehuis...etc. etc. etc.
Tegen de 100.000 jongeren vinden maar geen huis etc etc etc.
en dat...in een hetend... klein rijk land...
Daar komt het... in feite op neer...(Met dat (zwaar gedekte slechte ...va Links Paars tot op heden)
Politieke beleid!)

Ik bedoel maar...
Nou ja...dit was erg sumier ...m'n type-oefening... er over...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=vD-IDZnm3BU

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2023, 19:20

Beelden... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=q-hn8WH_-3U

Haar leraren vonden haar ‘kansloos’, nu verkoopt naaldhak-icoon Zeynep Dag schoenen aan Beyoncé en Rihanna

Toen ik dat las...schrok ik er van...Mensen die tegen een Kind zeggen...dat ze kansloos zijn
is toch verschrikkelijk...Dat is toch een ...Schrikbewind...op Kinderen af...Over Vaders vooral lees je dat ook vaak...
tegen een Kind gezegd...van jou komt niks terecht...ed zinnen...

Veel Kinderen doen schijnabaar niet aan de Normen en Waardes van het beeld...van die Ouder's of van die Leraren...
maar misschien passen ze wel aan de Normen en Waardes...in een Kunst Academie...of een Muziek Academie...
of blijken ze uitstekende verkopers op Markten te zijn...Ik bedoel...Het Kind is in wezen niet Kansloos...als
het de juiste Kansen krijgt...
en die Kennis en/of geld...missen veel Ouders...of Ouders willen perse dat hun Kind wordt...wat zij willen dat het wordt...
en komen op een School om dat te worden...en krijgt van de leraren dat soort zinnen...naar het hoofd...
Haar leraren vonden haar ‘kansloos’, nu verkoopt naaldhak-icoon Zeynep Dag schoenen aan Beyoncé en Rihanna
maw
Niks kansloos bleek ze...

Mensen die tegen een Kind zeggen...dat ze kansloos zijn
is toch verschrikkelijk...Dt is toch een ...Schrikbewind...het Kind...op Kinderen af...

Pas zag ik ergens ...op TV...Haar Ouders hadden haar liever Dokter of Advocaat zien worden...ipv
Ze bleek ook te wonderen in de Kunstwereld...
maar bleven het tegen haar zeggen...Ze hadden haar liever Dokter of Advocaat zien worden...
Dat is toch een ...Schrikbewind...op Kinderen af...

Opvoeden is best moeilijk...misschien doet niemand dat volmaakt...maar met een Schrikbewind op het Kind af...
is mi 100% Onvolmaakt...in de Opvoeding...dito Leraren die zulks zeggen...die zijn 100% m ongeschikt in feite
voor dat vak...

Ik zat vroeger een poosje in een soort Open Meisjes tehuis...
was er 1 van de oudsten en werkte zelfs al...

1 Van die Meisjes huilde alsmaar...de Leiding kreeg er geen vat op...en vroegen mij is met haar
te praten...Ik?

Ik kwam dus toevallig ...langs haar Kamertje...ze zat hevig te huilen...en ging naar binnen...en zei niks..deed alleen een arm
om haar heen...
duurde best lang voor ze ophield met huilen...en zei plots...Ik ben... echt nergens geschikt voor...eerst thuis niet
en nu hier ook niet...

Ik zei...Misschien zit je op de verkeerde type school...als ik jou zie tekenen...zou ik je op De
Ivco School zetten...

Zij naar de leiding...Ze wilde nar de Ivco school...Het mocht...
en daar deed ze het Geweldig...Maakte de prachtigste Mode tekeningen...
Ze werd een hele gezellige vrolijke blije meid...

Ze zat al heel dicht bij de Suicidale graad aan...zo erg kansloos was haar aangepraat...uit en voorheen thuis ook...

Zelfs haar liefde voor Muziek...viel bij bijna iedereen uit de smaak...
Ze vroeg mij is mee te gaan...
Ze bleek van jazz te houden...
Ik had daar ook niks mee...maar had er nooit serieus naar geluisterd zelfs...
en dat leerde zij mij...ook naar ...voor je...niet bekende Muziek te gaan luisteren...

en dan vrioeg ze me is...Heb je dit al gelezen en dat...Nee...
en dan ging ik dat lezen...
nam de moeites haar te leren begrijpen...als ik tekorten heb...dan ligt het niet aan anderen...maar
aan mezelf...als ik die anderen niet begrijp...

Ik kwam via haar... in een soort Filosofisch denkwereld terecht...
De grootste ideeën van Jean-Paul Sartre - The School of Life Amsterdam
Simone de Beauvoir and Jean Paul Sartre: An Existential Love Story

en al dat soort... van dingen...

Ik begreep wel...waarom ze vroeger niet thuis paste ...en later op die school ook niet.,..
Gelukkig had ik haar de beste tip gegeven ...die ik bedenken kon...
(Meer heb ik toen niet aan haar gezegd...1 zin bleek genoeg om haar gelukkig te maken!!!)
Misschien zit je ...op de verkeerde type school...als ik jou zie tekenen...zou ik je op De
Ivco School zetten...)

Ze ontplooide zich ...aan alle kanten...maar wel waar... veel van de rest...geen Kennis
geen verstand van hadden...
(Ik zelf ook niet...maar te zien ...aan haar prachtige type van tekenen...ik kende toevallig wel
die ene school type...waarvan ik vond...die bij haar ...paste!)

1 zin ...bleek genoeg... om haar ...gelukkig ...te maken!!!)

mi Als mensen kansloos lijken...zit er misschien iets in...waar de rest...geen weet van heeft...maar
Kinderen zijn wel afhankelijk...van de rest...

Ik had ook geen kennis van... haar ...denk wereldje...het leek wel...alles wat ze zei...en tekende etc.
was totaal iets nieuws voor mij...
Ik dacht welis...
Ik hoef er niks mee...als Zij...er maar gelukkig is ermee...

Met mate...in mijn toen drukke werkleven... begon ik me erin te verdiepen...en vond dat ze een wel heel interessant denkwereld erop na hield...Daar was ik...maar een gewoon persoontje bij...
Maar mijn werktype... was weer niet zo gewoon...daar was ...mijn denkwereld ...en mijn stydy type
Praktisch en Theoretisch...aan Opleiding ed.
helemaal ...niet zo gewoon bij...

En zo hebben we allemaal wel wat...

Opvoeden is best moeilijk...misschien doet niemand dat volmaakt...maar met een Schrikbewind... op het Kind af...
is mi 100% Onvolmaakt...in de Opvoeding...dito Leraren... die zulks zeggen...die zijn 100% ongeschikt in feite
voor... dat vak...

Maar ...dat Meisje...had van Nature ...een totaal andere denkwereld...dan de hele rest... om haar heen...

Met haar hele aparte totale andere Intelligentie...in mijn Ogen op heel hoog niveau...Kom ik door...Met mijn hele gewone denkwerk...
(Deze vond ik achteraf Gezien...wel geinig...met maar 1 zin (tegen het complete instortende Meisje) gezegd...

1 zin ...bleek genoeg... om haar ...gelukkig ...te maken!!!)

Ik zei...Misschien zit je ...op de verkeerde type school...als ik jou ...zie tekenen...zou ik je... op De
Ivco School zetten...

https://www.youtube.com/watch?v=tT9Eh8wNMkw

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2023, 19:09

Denkbaar... :)

(Ik las dit...

HET TBS-SYSTEEM
Zonder veroordeling al tien jaar vast in een tbs-kliniek, hoe kan dat?
Het tbs-systeem zit verstopt. Mensen die tbs opgelegd hebben gekregen,
wachten in de cel tot er plek is. Terwijl psychiatrisch patiënten die níét in
zo’n kliniek horen er juist vastzitten.

Als ik zoiets lees of hoor op TV...denk ik altijd...
Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
Daar is nou ...Na Basis en Vervolgschool en Beroepsopleiding...bij elkaar...15 a 20 jaren voor geschoold...om met
DAT... als uitkomst.... hunner werken...aan te komen zetten...

LT)
:roll:

______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

ANALYSE FORMATIE PROVINCIEBESTUREN
Oscar VermeerMarko de Haan
15 juni 2023
Leestijd 5 minuten
Waarom verlopen de onderhandelingen voor coalitieakkoorden zo traag?

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/15/ho ... s-a4167326

mi.Het probleem is...Met die Waterzuiptafels...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.

Dat water wel goed is voor het vocht in het lichaam...maar niks toevoegt aan het
Denkproces...

Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...en schrikt ergens weer wakker van...en dan...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.
en schrikt ergens weer wakker van...en dan...Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.
en schrikt ergens weer wakker van...Vergaderen ze nog? Ja ze vergaderen nog...Het hele zooittje bij elkaar...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.
en schrikt ergens weer wakker van...en dat...uren... dagen ...weken ...maanden...

mi.Het probleem is...In deze tijd...Met die Waterzuiptafels...waar niks mag...ook geen Sigaar etc. Komt
meestal ...sowieso...niks goeds van...

Het ziet er ...sowieso...al uit... die Waterzuiptafels...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
of ze zelf...de terug gang ...van de Binnenlandse Economie zijn...
en dat...uren... dagen ...weken ...maanden...

Vergaderen ze nog? Ja ze vergaderen nog...Het hele zooittje bij elkaar...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.
en schrikt ergens weer wakker van...zegt wat...drinkt water...en dat...uren... dagen ...weken ...maanden...

maw...Dat Water... wel goed is voor het vocht in het lichaam...maar niks toevoegt aan het
Denkproces...en al helemaal niet...voor het...ingewikkelde...Denkproces...

Schrikt wakker...Vergaderen ze nog? Ja ze vergaderen nog...Het hele zooittje bij elkaar...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.
en schrikt ergens weer wakker van...zegt wat...drinkt water...en dat...uren... dagen ...weken ...maanden...

LT)
:roll:

Je kan je afvragen...Hoe komt het... een en ander dan... uiteindelijk...alsnog ...tot stand...

Ik denk...ze nuttigen...aan de lijven... van de meesten... te zien...thuis ...andere zaken dan ...alleen water...
waardoor... hun denkwerk nog... een poosje... erop mee draait...tijdens de vergaderingen...maar
alengs gaat doven...
Schrikt wakker...Vergaderen ze nog? Ja ze vergaderen nog...Zegt wat...drinkt water...en dat...
uren... dagen ...weken ...maanden...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.

maw...Je kan je afvragen...Hoe komt het... een en ander dan... uiteindelijk...alsnog ...tot stand...

Ik denk...ze nuttigen...aan de lijven... van de meesten... te zien...thuis ...andere zaken dan ...alleen water...
waardoor... hun denkwerk nog... een poosje... erop mee draait...zegt wat...tijdens de vergaderingen...maar
alengs gaat doven...
drinkt water...en dat...
uren... dagen ...weken ...maanden...
Het denkwerk versloomt ...vertraagt...verzaakt...slaapt ...etc. etc. etc.

Het ziet er ...sowieso...al uit... die Waterzuiptafels...als Lands Rolmodellen...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
of ze zelf...de terug gang ...van de Binnenlandse Economie zijn...

Leestijd...eh...
(Dat schijnen opeens anderen te bepalen...ook dat nog...De leestijd...
Daar neem ik een lekker bakkie Koffie en een Sigaretje bij...tijdens eh de leestijd...en dan
er over nadenkende... een heerlijke ijskoude...glas Cola...
met een paar...lekkere pittige borrel nootjes...dr bij....Zo van ...Waar gaat het over?

(nou ja
ik moet toch ergens...de inmiddels 80 jarige leeftijd ...van... hebben bereikt...ja toch...Niet van
Niks mag...ook geen Sigaar etc.)
En de Binnenlandse Economie...groeide en bloeide...niet van ...Niks mag...ook geen Sigaar etc!!!)

Het ziet er ...sowieso...naar uit... die Waterzuiptafels...als Lands Rolmodellen...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
of ze ...zelf...de terug gang ...van de Binnenlandse Economie... zijn...

LT)
:roll:

Binnenland Vandaag, 12:09

Blussen brand in Arnhem een hels karwei door zonnepanelen: ‘Heel nieuw type probleem’

mi Kon er niet gewoon ...vanaf het eerste huis ...in brand...via de Buitendeur...binnen...naar omhoog gespoten???
of gewoon een raam open gebroken...op die bovenste verdieping...ipv
alsmaar alleen maar op die Zonnepanelen te blijven spuiten...

mi. Dan gaat ...dat ene huis... misschien wel helemaal naar de...Je weet wel...maar niet... een hele rij huizen...

Dat vraag je je...toch af...Meneer Sonneberg...
:roll:

______________________________________________________________________________________

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=aW-7CqxhnAQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 jun 2023, 16:50

Aarde... :)

https://www.youtube.com/watch?v=yTPx7cxXukY

(Ik las dit...

Met het staatsbezoek aan België komt er een einde aan een roemruchte Oranje-traditie

Ik denk ervan...als De Koninklijken zich als Burgers gaan gedragen...kunnen we ook zonder ze...als
ze er zelf...ahw ...een Republiek landje van maken...

mi De Koninklijke Status...moet juist... alles anders... mee gaande zijn...dan de algemene gewone Burgerij...
Als ze alles gaan doen als de Gewone Burgerij...verdwijnen ze ...als iedereen...in de massa van de Burgerij...

Staats bezoeken ...gaan dan ook niks meer voorstellen...als alles gaat met de Bus en de Tram en de Trein...met
dezelfde voorwaardes...waar ook de Burgerij ermee reist...

Of wordt het dan zo...De Bus De Tram De Trein wordt opeens geclaimd...voor de neus van de'Wachtenden...
en blijken ze via zo...toch een andere positie ermee te hebben...dan de wachtende rest...van de Burgerij...op de
Vervoersmiddelen...
Als hun eigen prive vervoersmiddelen heet te zijn verdwenen...maar ze claimen opeens... een stadsvervoerbus...
of een halve Tram... of een deel van de Burger trein...voor de wachtende reizigers hun neus weg...

Oke Oke ze gaan ineens naast iedereen zitten...Kijk ons is... gewoon ...aan het doen zijn...want
we hebben geen eigen Prive Trein meer...
Ik denk ervan...als De Koninklijken... zich als Burgers gaan gedragen...kunnen we ook ...zonder ze...als
ze er ...zelf...ahw ...een Republiekeins landje van aan het maken zijn...

Ons landje ...moet wel verrekte arm ...aan het worden zijn...als onder het mom van...de Koninklijken overal mee...gewoon
aan het doen....moeten zijn...mi Als je land een Koninkrijk is...dan moet er Onderscheid zijn...

mi De Koninklijke Status...moet juist... alles anders... mee gaande zijn...dan de algemene gewone Burgerij...
Als ze alles gaan doen ...als de Gewone Burgerij...verdwijnen ze ...als iedereen...in de massa... van de Burgerij...

Sinds ...onder het mom van...Niks mag... ook geen Sigaar etc.
mi Ons landje ...moet wel verrekte arm ...aan het worden zijn...als onder het mom van...de Koninklijken overal mee...gewoon
aan het doen....moeten zijn...en verdwijnen (oa oa oa ...met reizen)
in de massa...van de Burgerij...

LT)
:roll:

Maar ondertussen ...zal het dan zo toe gaan...
Een hoop Soldaten gekletter en bewakers...controleren een coupe...waar iedereen
legitimatie tonen moet...voor zulkse lieden...hetende ...gewoon...tussen de andere reizigers zitten mag...

Of de Tram waar de Burgers op wacht...rijdt snel door...om verderop...1 of meer van de Koninklijken op
te pakken...om het hetende ...Kijk ons is gewoon doen...we nemen ... net als de Burgerij...heel gewoon ...de Tram...

Daar zit teveel belachelijks aan...en niet te pruimen aan...voor de Burgerij...

Overigens...hoe leggen ze dat uit...met een Banksaldo... in de vele miljarden... en dan
Kijk ons is ...gewoon doen...net zo gaan doen...heel gewoon...als de Burgerij... het allemaal doet...

Daar zit teveel belachelijks aan...en niet te pruimen aan...voor de Burgerij...
Vooral met die stoet altijd om zich heen...dat wordt een hele tram bijeen... voor die Gasten...

Met hun eigen mooie Mariene Blauwe Trein...kan de Burgerij nog trots op zijn...dat
hebben wij toch maar mooi ...allemaal bijeen vergaard...als Land...voor onze Koningshuis leden...
maw We zijn niet stront arm...maar een Rijk land...
tonen we voor Binnen en Buitenland ermee aan...

Leuk dat ...voorbij zien gaan...Met hun eigen... mooie Mariene Blauwe Trein...kan de Burgerij ...trots ...op zijn...
maar...als die gasten...zomaar opeens...naast je komen zitten...in de coupe...in gewone treinen...in de Bus
en in de Tram...
daar moet je toch niet aan denken...

Zit m'n haar... wel goed...en waarom heb ik ...de was ...niet met Fleuriel gewassen...de kleur is er al wat uit...Jezus Miena...de schoenen elke dag netjes gepoetst...maar net vandaag niet...die zien er niet uit...maar niet bij haar...niet bij zulkse Gasten... naast je...Nou ja...Dat dus...daar moet je toch niet aan denken...

Ze willen gewoon reizen...
Nou Meid...
wat een drukte vandaag ...in de Trein he...
schik is wat op...dan heeft... Opaatje daar...ook een zit plek...

Je...U...Gij...Ze willen ...gewoon... reizen...maar daar moet je... toch niet ...aan denken...met ...dat... naast je...
(met die stoet van Dwergen... achter hun reet aan...Een hoop Soldaten gekletter en bewakers...controleren een coupe...waar iedereen
legitimatie tonen moet...voor zulkse lieden...hetende ...gewoon...tussen de andere ...gewone reizigers ...zitten mag...)
(En de School of je Baas...gelooft er de ballen niet van...dat je daardoor ...te laat bent...)maw Het houdt teveel tegen...voor de...hetende gewone Burgerij...)

Nee...maar ...dat zijn ...wel leuke...dingen ...voor de Mensen...
Leuk... dat ...voorbij te zien gaan...De Hunnen en de Haren...Met hun eigen... mooie Mariene Blauwe Trein...met
een Kroontje erop...daar kan ...op elke Station...in Binnen- en in Buitenland...onze Burgerij ...trots ...op zijn...
met
Dat
gevoel
Dat
is
van
Ons...
https://www.youtube.com/watch?v=X_sIZp-jYx0
LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 jun 2023, 01:49

Dedemsvaart... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ngSsaSi ... imi8A&t=27

(Bij Jinek ging het over Pleegouders...
Daar kon je weer zien...hoe oud is die Sergio wel niet...maar nog steeds...zit er teveel pijn...(ellende verdriet en alles bij elkaar)...over de tijd
van voor dat die... naar een Kindertehuis ging...van voor dat die... naar een Pleeggezin ging...
Net als de Dame...die erna praatte...troffen ze het allebei erg goed...met het Pleeggezin...
Ze konden allebei...wat ervoor gebeurde...nog herinneren...

De route van voor het Kindertehuis...wat was ervoor?
Dat maakte ik zelf mee...Er was geen...ervoor...Misschien wel helemaal weg geshockt...
Maar ik weet nog...dat ik daar naar aan het zoeken was...wat was er voor...???
Voor ik in het Kindertehuis was beland...

Ik had een Kinderbedje...als enige...de rest in de zaal...waren allemaal lange bedden...
(Lange dingen ... netjes rij...want ik kende er ...de woorden ...nog niet voor...)kon nog niet praten...zo
klein was ik...
Maar... ik kon wel denken...Wat was er gisteren...voordat ik... hier kwam???
Er moest iets zijn...maar wat?

Als Heel jong Kind...ontdekte ik...dat een echte shock...het geheugen deed weg klappen...over het
gebeurde...

Na de zoveelste Shocks mee gemaakt...ik was 26 jaar en zwanger...en zag voor m'n neus ...een
Huisarts m'n Moeder vermoorden...(die had geluk...dat ik in shock geraakte...en er nooit over kon praten zelfs...nergens...het gewoon meteen vergat...Hij had een lange naald in een spuit en net toen ik binnen kwam
stak die dat...in haar hart...Omdat ik het uniform van m'n werk aan had...dacht die dat ik De Wijkzuster was...
Zuster zei die...Ze had zo'n sterk hart...ondertussen zat de metastasen overal...vanaf de Baarmoeder...lever
longen hersenen...maar ze ging maar niet dood...
en daar had ze...nog best heel lang mee door kunnen leven...maar ik heb meer Patienten...ze kostte me teveel tijd...
Ik zei al die tijd helemaal niks en hij zei Legt U haar af Zuster...groette en ging weg...

Als ik niet in shock was geraakt...had ik zeker weten...er een heibel van gemaakt...want Euthanasie bestond nog niet...
Ik ging de Huiskamer in...en was het helemaal vergeten...zei alleen...Ze is overleden...

Het schoot me pas te binnen... laatst..toen ik hiero...bezig was... met de type-oefeningen...
bijna 55 jaar later...schoot het me plots te binnen...
en nog steeds... heb ik het niemand verteld...het komt gewoon ...m'n strot... niet eens uit...

Ik hoorde vorige week iemand op TV zeggen...Kinderen blijven hun ouders trouw...of ze nu Mishandeld zijn of misbruikt zijn
een reuze slecht leven hebben...ze zeggen het nergens...misschien 1 op de 10 zegt het...
Maar ik denk dat het niet met trouw zijn te maken heeft...Door de shocks...verdwijnt het 't geheugen uit...en
kunnen buiten...de leukste vlotste zelfs vrolijkste Kinderen zijn...Ik zelf bv ging erg graag naar School...
en had altijd veel vrienden en vriendinnetjes...

mi Die shocks beschermde me in feite...Ik ben nergens misbruikt...maar wel behoorlijk mishandeld...ook pychisch...
en
ik had al vanaf die grote zaal...ik in het Kinderledikantje...een Volwassen stem in mijn Hoofd...en dat zei ik ook nergens...
Kreeg het niet eens m'n strot uit...
Het leven is een Leerproces...Wat heeft een Kind van nog geen 2 aan zulkse zinnen in het hoofd...Ik was
liever thuis gebleven...
Van heel jong Kind af aan...zag ik er...het nut er niet van in...
Ik noemde het...Het...
Het is plots... in mijn hoofd... en Kijkt mee...Het... ziet al de dingen...maar iets voorkomen...Ho maar...

We kregen een Nieuwe Meester op School...die trok aan de oren van de Jongens...tm pijn aan toe...
Plots...Ik zei...Laat dat...Denkdrommm....
Hij keek mij aan... en ik hem...een poosje...de klas keek vol spanning mee...Maar hij liet het... meteen...
Ik ging gewoon verder lezen...Niemand heeft het er ooit over gehad...of het niet gebeurd was...leek dat...

Diezelfde nieuwe Meester...gooide met Schriften...naar allen die er een zooi van gemaakt hadden...
bedoeld voor de jongen achter mij...maar het ging tegen mijn lip aan...dat bloedde ongans...
Ik wist...Het...kijkt mee...
en weer zei ik...Laat dat...Denkdrommm...
Hij keek mij aan... en ik hem...een poosje...de klas keek vol spanning mee...Maar hij liet het... meteen...
Ik ging gewoon verder lezen...Niemand heeft het er ooit over gehad...of het niet gebeurd was...leek dat..

Nou die dingen maakte ik best vaak mee...tm Niemand heeft het er ooit over gehad...of het niet gebeurd was...leek dat...

Als jong Kind... zat ik al te denken...hoe zit dat in elkaar...of het Twighlicht momenten waren...Maar voor mezelf
had ik dat soort van gaves niet...
Zo van Laat dat...dat hielp niks...zo nutteloos vond ik het...Dat geniks naar mezelf toe...

Ik dacht terug naar...Het...Ga bij die anderen ...in hun hoofd zitten...ipv bij een Kind...en dan kwamen er weer van die
volwassen ...volzinnen...waar een Kind ook niks mee kan...

Ik las is ergens...Shocks kunnen de Ziel openen...Ja ja dacht ik...wat heb je er aan...Ik was liever
gewoon thuis gebleven...ipv in een Kindertehuis beland...
Wat ervoor... was gebeurd...hoorde ik pas vele jaren later...
dus ik had nog best veel vragen aan mijn Moeder te stellen...want ik kende haar nog maar net...
Maar m'n oudste Zus...vertelde alles...en de een of andere tante...die een Zus van mijn Moeder was...die ik ook net kende...

Het huis had dus in brand gestaan...net in de tijd...dat mijn Moeder even boodschappen aan het doen was...
Ze had de Kinderen mee moeten nemen...Maar dat deed echt niemand...dat gaf geen last...tot er iets
mis ging...Een zusje viel tegen het wasrekje voor de kachel...
zij overleefde de brandwonden niet...

Normaal had ze oppas van Onderduikers...maar die waren kort ervoor...naar een Boerderij gebracht...en daarover
zei mijn Moeder ook helemaal niks over...ook niet dat ze met mij in de Kinderwagen...etensbonnen overal in de stad rond bracht...Men sprak over die dingen niet...
Maar zo had ze toch te eten...voor de eigen gezin...want de Pa...Ja laten we het daar is over hebben...

na de dienstplicht en de Grebbeberg overleeft...ging in het verzet...en in het Legertje van de BS...en leerde daar
ergens...een andere vrouw kennen...
dus zat mijn Moeder overal alleen voor...Hij kreeg overal hulp voor...nieuw huis met winkel erbij etc...
maar zij niet...
(Jeugdzorg zat toen net zo maf in elkaar...als nog steeds tegenwoordig...) De Kinderen werden ...over het land verspreid...
en mijn Moeder werd ...uit de Ouderlijke Macht ontzegt...Bleef hij over ...als Voogd van de Kinderen...
en kreeg later hij ...de Kinderen...na hun Kindertehuistijd en Pleegouders gehad etc....

We mochten onze Moeder niet gaan zoeken van hem...anders trap ik jullie zo de trap af...
Dus
m'n Moeder vond ik pas veel later...met al metastasen in het hoofd...dus ze wist het allemaal niet meer zo...
dus met af en toe...rustig even langs gaan...soms had ze heldere zinnen te vertellen...

Ik was dus in de Verpleging...mijn afd Hoofd zei...Je moet naar het huis van je Moeder
en wel meteen...
Ik erheen fietsen...
ik was 26 jaar en zwanger...en zag voor m'n neus ...een
Huisarts m'n Moeder vermoorden...(die had geluk...dat ik meteen in shock geraakte...en er nooit over kon praten zelfs...nergens...het gewoon meteen vergat...

Ik had die Huisarts niet ...en ik woonde er ook niet...toen ik er binnen kwam...
Hij had een lange naald in een spuit en net toen ik binnen kwam
stak die dat...in haar hart...Omdat ik het uniform van m'n werk aan had...dacht die dat ik De Wijkzuster was...
Zuster zei die...Ze had zo'n sterk hart...ondertussen zaten de metastasen overal...vanaf de Baarmoeder...lever
longen hersenen...maar ze ging maar niet dood...
en daar had ze...nog best heel lang mee door kunnen leven...maar ik heb meer Patienten...ze kostte me teveel tijd...
Ik zei ...al die tijd ...helemaal niks en hij zei ...Legt U haar af Zuster...groette en ging weg...

Als ik niet in shock was geraakt...had ik zeker weten...er een heibel over gemaakt...want Euthanasie bestond nog niet...
Ik ging de Huiskamer in...en was het... helemaal vergeten...zei alleen...Ze is overleden...

Shocks... kan dus...het geheugen blokkeren...

Erg veel mensen vertellen wel ...de tijd dat ze bij Pleeggezinnen waren...maar het gaat zelden of nooit over...
ervoor...

Ik hoorde vorige week iemand op TV zeggen...Kinderen blijven hun ouders trouw...of ze nu Mishandeld zijn of misbruikt zijn
een reuze slecht leven hebben...ze zeggen het nergens...misschien 1 op de 10 zegt het...

Maar ik denk... dat het niet met trouw zijn te maken heeft...Door de shocks...verdwijnt het 't geheugen uit...en
kunnen buiten...de leukste vlotste zelfs vrolijkste Kinderen zijn...Ik zelf bv ging erg graag naar School...
en had altijd veel vrienden en vriendinnetjes...

mi Die shocks beschermde me in feite...Ik ben als Kindzijnde nergens misbruikt...maar wel behoorlijk mishandeld...ook pychisch...

Omdat ik er in feite nooit aan terug dacht...mi Die shocks beschermde me in feite...Ik had ongeveer hetzelfde als Serge
vanaf dat ik zelf...de dingen ondernam...er bij weg liep...ging het me pas goed...

Ik rookte al vanaf begin tiener tijd...Ik had is een Huisarts die zei...Jij moet nooit stoppen met roken...anders kunnen alle shocks losbarsten ..de meesten kunnen beter... dicht blijven...

(Was erg grappig...ik kende die Huisarts nog niet...zag hem voor het eerst...met mijn eigen gezin...en had nog niks er tegen gezegd...die
had ook bepaalde gaves!)

Maar hoe geschift ...Kinderbescherming kan zijn...tm ook geweldigen ...in dat Beroepsvak kunnen zijn...maakte ik
in mijn Jeugd...ook mee...

Die shocks beschermde me in feite...Ik had ongeveer hetzelfde als Serge
vanaf... dat ik zelf...de dingen ondernam...er ...bij ...weg liep...ging het me... pas goed...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=dkrW3nRPGo4

Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________________________

PS.

Ik vind dit pure Racisme!!!

INTERVIEW FELIENNE HERMANS
Een inclusieve digitale wereld begint bij een menselijke computertaal
Programmeertalen zijn niet inclusief en veel te complex. „Ze zijn ontwikkeld in Amerika door witte westerse mannen.

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 jun 2023, 09:24

Vaart... :)

(Ik las dit...

Genocide in 1995
Samirs vader werd vermoord tijdens genocide Srebrenica: 'Geen enkel bedrag kan een leven compenseren'
De vader van Samir werd vermoord tijdens de genocide in Srebrenica in 1995. Net als duizenden anderen wil Samir aanspraak maken op een schadevergoeding van de Nederlandse overheid. Niet om het geld, maar om de erkenning. "Het is belangrijk dat ze schuld bekennen."

Volgens mij...blijven ze hiermee aan de gang...mi is het allemaal al tm de VN doorgenomen
en met menige Rechtzaak en heeft Nederland er al miljoenen tm in de Miljard geld aan besteed
niet alleen daar...ook hier...aan Srebrenica en aan Mensen iot Sabrenica alhier...

Ook dat hele dure project...om dode mensen te indentifiseren...en het uit massa graven te halen om het op een begraafplaats begraven kon worden...
Ook aan huizen en inboedels daar als wel alhier...We betalen er al die jaren er al aan...

Ik zelf vind Srebrenica een heel eng voorbeeld...dat als je NAVO lid land bent...en in nood komt
omdat er militaire eenheden uit 1 van die vechtende landen op je VN compaan af komt...en om Hulp
niemand wat doet...
Onder het mom van anders kan het escaleren gaan...die oorlog verder Europa in gaan...

Dus met Satelieten konden ze al Zien...dat er een Militair Peleton richting Srebrenica ging...maar ze deden allemaal
helemaal niks...Dat VN Cp,paan is ...was een stukje Nederland...onder de Nederlandse en onder de VN Vlag...
Nederland is lid van de NAVO...
wat ze altijd beweren...als 1 in de problemen komt helpen de andere NAVO landen leden...

Toen legde ik al is uit...op ons vorige Forum...Zelfs Nederland zelf...met die toen top dure F16ns in huis....
ging er ter hulp niet eens op af...Kabinet Wim Kok (ook PvdA) is dat...
Gewoon cirkelen om de Compaan heen...deden ze niet eens...
en als die militaire stoet de Compaan bijna bereikt had...hadden ze die op rij ...Oud Roest van de Serven
neer moeten knallen...

Dat zou Militair verantwoord geweest zijn...Want de Compaan moest beschermd...met alles erin en erop...en
er aan...Maar ze mochten niks...van de beslissers bij de NAVO...De Serven hadden ook het hele Compaan plat
kunnen leggen...want Het Souvereine land Nederland deed niks...andere NAVO landen deden niks...

Wie wat waar is dan de schuldige...als het Leger van de Serven...8000 of meer doden maakte...alleen de VN Soldaten lieten de Serven met rust...
want dan zou echt de pleuris boven Servie zijn los gebarsten...

Ik ben nog altijd van mening...dat de VN en de NAVO die kosten erna hadden moeten betalen
en niet hel kleine landje Nederland...met dt kleine Compaantje...namens de VN er...

De NAVO die alle militaire Hulp tegen hield...van Nederland alswel van de andere NAVO landen...

Zelfs Nu schrijf ik welis...
als ze Nederlandse Soldaten uitzenden...of te Oefening ed...Laat het allemaal wart op Wit zetten...
Wie wat waar verantwoorderlijk is...ook bij evt Nabetalingen...

Ook met Missies...Een Nederlands vliegtuig krijgt opdrachten uit te voeren...via de VS
boven het Missie land ergens...
blijkt er een gewone wijk gebied te zijn...
achteraf heet ook dat...Nederland betaalt wel...de slachtoffers...
Wat zijn we weer goed...voor het Buitenland...
Daar moet het halve land of meer om bezuinigen...

Alles ging via de Linksen heten...moet transparant...
en in een Linkse Krant...stond op rij alles wat de NL VN Soldaten mee n amen naar Bosnie en naar Srebrenica
maw
Het Peleton van Servie op dat Compaan af
wist precies echt alles...wat ze er te wachten stonden...

Laatsst ook Bij die Waterzuip kletstafels...precies helemaal juitleggen...wat Nederland mee brengt en met hoeveel Man/Vrouw schappen
om als NAVO land te trainen...wgs de Oorlog in de Oekraiene...

Stel er zijn er ...bv 365 aan het Trainen namens de NAVO bv in Roemenie...dan weet de tegenpartij precies wat
ze allemaal mee hebben...stel die komt met een Peleton aan...en dan?
Om 365 mensen Soldaten ...heet dat ook iov de usa niks mee doen
anders kan het gaan escaleren...verder Europa in....

Het Srebrenica Model...staat me nog bij...in nood niemand deed iets...
Dus schreef ik hiero welis...zet eerst alles zwart op wit...voor je als land Militairen uit zendt...
Lik niet bij elke vragende opdracht de USA klakkeloos de reet...
want zijn ze in nood...
hoe gaat dat heten??? In nood... om maar 365 NAVO of VN Mensen...Niemand doet dan wat...

en de kosten aan de bevolking achteraf...Hoe komen ze toch altijd weer bij Nederland uit...
die betalen het wel...daar laten ze het hele land voor bezuinigen of weg bezuinigen...
om Kijk ons is goed zijn voor het Buitenland...
Maar de zuigers blijven...uren dagen weken maanden jaren decennia's later nog steeds...
Na Collectief die Mensen daar in nieuwe huizen gezet...scholen bruggen Nette Begraafplaatsen...etc. en dito alhier met veel van die mensen van daar hiero...
Als ze echt alles gehad hebben...
Komen ze er weer aan...Hoe slecht Nederland toen wel was...met die VN Compaan en betalen maar...
Waarom doet niemand de bek lopen en zegt Nu is het genoeg geweest...aan Herstel betalingen is genoeg gedaan...
niet alleen aldaar...ook alhier...

Maar als oa Nederland overal meteen klakkeloos Nederlandse Militairen uitzendt...zonder zwart op wit te hebben staan...
Bij dit gebeurt er aan hulp Dat!!!

Een fout in de regie bij de leiding in de USA...moet door de USA betaalt...als de bommen op Mensen wijken gaan...wgs
stond fout op de Kaart voor de Bommenwerpers...
ipv op het is bedoelt..voor het grote gevaar...gebouw terrein ed.

Hoe dat ook zij...Nederland betaalt wel...er zijn altijd wel vanaf 1 opjutters ...dat kost bij ons weer een Ziekenhuis moet weg...
Bejaarden Verpleeg ea Zorgtehuizen...dat kostte al vele Gemeente huizen Politie bureau's en onderhoud aan
Bruggen en Gebouwen...
en van die enge dingen als...
Je kan geld lenen van de staat...alleen als je zoveel mensen ontslaat...terwijl de staat dat geen ene reet aangaat...
want na de crisis zijn al die personelen weer nodig...en toen?
bleken ze massaal ontslagen iov van het NL Ministerie van Financien...want alleen zo kregen ze steun geld...
die tevergelijken is voor gewone Burgers in nood...met de Staats Kredietbank...maw Je moet het geleende
hetende...gekregene wel...terug betalen...
Maar niet daar en hier...de hetendende Allochtonen...en de hetende Daklozen...

Het zit inmiddels zo maf in elkaar...dat het nog eng wordt... in het Nederlandse Leger te gaan...ze komen overal vandaan hier naar toe en willen dan plots herstel betalingen...

Elke tegen Partij... weet al... wat er aan komt...namens Nederland...via de TV Waterkletstafels...en via de Bladen...

Dus...komen die missies...in nood...de NL Missie Mensen...dan doet ...niemand wat!!!

Hoe dat ook zij...Nederland betaalt... doet de herstel...nabetalingen...wel...er zijn altijd wel vanaf 1 opjutters ervoor...ons eigen Landmacht is er zelfs ...voor weg bezuinigd...
Dus...komen die in nood...de NL Missie Mensen...dan doet ...niemand wat!!!
Hoe dat ook zij...Nederland betaalt... doet de herstel...nabetalingen...wel...via de Belasting betalers...
En dan nog
de grote hoeveelhedens aan... de hetende gewone Burgerij...goede doelen er...

Waar gaat mijn getype over...oh ja...
er zeikt zeurt drampt weer iemand vanaf 1...om geld vanuit Nederland...over het jaar 1994...1995
Niemand legt die gasten uit...daar is al hier en aldaar... tm in de miljarden...al aan betaald...door Nederland!!!
en schuld bekend etc.

Genocide in 1995
Samirs vader werd vermoord tijdens genocide Srebrenica: 'Geen enkel bedrag kan een leven compenseren'
De vader van Samir werd vermoord tijdens de genocide in Srebrenica in 1995. Net als duizenden anderen wil Samir aanspraak maken op een schadevergoeding van de Nederlandse overheid. Niet om het geld, maar om de erkenning. "Het is belangrijk dat ze schuld bekennen."

Maar in feite... ALS HET OVER SREBRENICA GAAT...bleef de NAVO EN DE VN...IN GEBREKEN ...
maw Ook Souverein... bleef ons land in gebreke...Met ervoor... ONZE toen...TOP DURE
F 16NS ...IN HUIS...

Waar niks mag ook geen Sigaar...Het zit inmiddels... zo maf in elkaar...dat het nog eng wordt... in het Nederlandse Leger te gaan...

Elke tegen Partij... weet al... wat er aan komt...via de NL TV Waterkletstafels...en via de Bladen...

Maar als oa Nederland overal meteen klakkeloos ...op af gaat...Nederlandse Militairen uitzendt...
zonder zwart op wit te hebben staan...
Bij dit gebeurt er aan hulp ...via Dit!!! En Herstel betalingen gaat... via DAT!!!

Tja daar typte ik nu is over...

en Oja...Hoe vaak typte ik al...Maak China niet anties Westers!!!
Doe daar als oa EU niet aan mee!!!

En toen en dan...via dat Linkse USA...die blijven maar door gaan...
met dat...
Spanningen VS en China
President Biden noemt Chinese president Xi een 'dictator'

Nou dat dus...

https://www.youtube.com/watch?v=QkQapdgAa7o

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2023, 11:38

Artikel... :)

(Ik las dit...

Cao-akkoord voor zorgpersoneel: vaste medewerker krijgt voorrang in rooster

mi is dat Flauwe kul...want de anderen ...losse werkkrachten...werken juist op hun enige vrije uurtjes tijd...om
welke redenens ook...die kunnen alleen in de Ochtenden werken ...of alleen in de Middagen...kan
dat er niet...dan komen ze ...daar... niet werken...

:roll:

Ik las dit....

Werknemer moet de auto uit: kilometervergoeding fietsers steeds hoger

mi Dus de Autoindustrie mag ook naar de kloten en al die baners daar...en
werken voor een auto heeft ook al geen zin...als niks mag
alleen AH en CO en ZO er miljardairs van worden...de hele rest komt in de shit...
met nog een boksje erbij...voor de twee verdieners...de huur naveant laten stijgen...alles
wat zij verdient...halen ze terug...

5 ...10...15 jaren moeten je nazaten wachten op een huurhuis...want sinds eh...houdt bejaard
Nederland ...meestal ...in hun eentje...de huizen vast...

Alle Mantelzorgers en Vrijwilligers werkers...de ARBEIDS MARKT INGELULD...
De straat voedt hun koterij wel op...
want er kwamen steeds meer tekorten ...aan vrijwilligers voor de Sportvelden...en voor de Koterijen clubsjes...

Maar voor wie werken ze eigelijk...alles wat zij verdient...halen ze terug...
via belachelijke huursystemen...

Er wordt wat gelogen en bedrogen en gestolen...van eerbare
hardwerkende burgers...om die de huizen uit te krijgen...kom dan vooral op de fiets...die onderwijl
al tigs keren gestolen is...De fietsindustrie doet goede zaken ermee...
maar je eindelijk gespaarde Auto moet je laten staan...

Ik ga alle idioterie niet nog is typen...
ook niet aan Kinderen... die geen HAVO of VWO hebben ...geen kansen heet te hebben...al die fluwekul...die
gaande is...tm sjoemelen met cijfers...en daardoor...er nog nauwelijks personeel te krijgen is... voor alle gewone
dagelijkse dingen banen...

maw De Topinkomens aftoppen ...wat jaren...en de hetende lage en midden inkomens tigs verhogen...zou een logischer oplossing zijn...
ipv elk kind kansloos noemen...dat niet naar de havo of vwo gaat...

volgens mij... maken die nu massaal... de eigen kansen...oa via tiktok ed. en als influencers ed.
en geef ze is ongelijk...

Maar die vind je dus ook niet meer oa in de Zorg...en bij AH en Co en Zo...
banen
die de arme wijken creerden in het land...een top laagje top rijk ...en de rest mag barsten van ze...

Nu heet het...gratis Kinderopvang... geeft geen meer aan personeel...
vanaf 1027

mi Alles wat gratis is...vliegt een heel land op af...of is dat inmiddels... een oude doos gedrag???
want
Nu heet het...gratis Kinderopvang... vanaf 2027...geeft geen meer aan personeel...

Want dat heet weer...daar profiteren de rijken juist van...en de rest levert er weer bij in...

Bedenken dat
de hetende... lage en Middeninkomens...die dan ...alleen gratis Kinderopvang ...heeft...komen ze niet eens op...

Ik snap toch al zoveel niet...vb

Iemand heeft ergens van geld...en begint in een nowhere een groot uienveld...en roep dan er is geen
Personeel voor te krijgen...

maar wel ...als die ze... heel goedkoop... uit verre landen ronselt...

Voor je weet hoe dat heet...is er weer een armenwijk in het land erbij ...alleen die ene is toprijk...
het liefst hebben de vakbonden nog...dat daar alle Moeders gaan werken...om bij een scheiding zelfstandig inkomen te hebben...Kom niet met een auto maar... met de fiets...

Zonder dat Moeders werkt...gaat alles via de auto...via de eenverdiener...maar als zij werkt...Niks
mag niks kan...ook geen Sigaar etc. wordt dat...in het land...

en de Mantelzorgers en Vrijwilligers hulpen zijn ermee weg geluld...tm op de Sportvelden voor de koterij...aan toe...
Op z'n usa de straat voedt de kinderen wel op...in een mum ...overal criminele circuits...

en voor wie wat waar...gingen ze ook al weer werken buitens huis...die Moeders...
Voor je weet hoe dat heet...is er weer een armenwijk in het land erbij ...alleen die ene tm de beurs aan toe...is toprijk...Die ene en die paar en wat circuitjes...is er top rijk van...

inmiddels tijdens de toenames van de 3 verdieners...
zijn er al 22 Spoedeisende afdelingen verdwenen...wgs weg bezuinigen...
en alweer een Ziekenhuis weg...wgs weg bezuinigen...Alle Landmacht Kazernes naar de kloten gebracht...wgs weg bezuinigen...

Ik bedoel hoe meer er gewerkt wordt ...in het land...hoe meer er weg bezuinigd wordt...
dat schiet dus... niks op...

Met de eenverdieners...zijn die 22 Spoedeisende er wel...en de rij weggedane Ziekenhuizen... zijn er dan wel...
en ook alle benodigde stage plekken zijn er wel...
maar vanaf de tweeverdieners...
in het land...hoe meer er weg bezuinigd wordt...
dat schiet dus... niks op...

Voor de Nazaten geen stage plekken genoeg...geen huurhuizen genoeg...uren dagen weken maanden jaren...is
de stand ...nog erger ...dan eerst...voor de volgende generaties...

Goed oke
ik mag dan wat chaggrijnig overkomen...
maar ik ben dan ook chaggrijnig...

vb Voor een MRI moet eerst het bloed onderzocht...
De MRI afstraak is 6 juni en voor het bloed 8 juni...

Dat is zot en niet logisch...

Na het hart onderzoek...een gesprek bij de Cardioloog
en dan bij de iov gevende...CHIRURG...

MAAR IK MOET NOG LANGS DE lONGARTS...VOOR Onderzoek...

De Chirurg maakt normaal...de eind conclusie...iov die zijn die Onderzoekingen nodig...
Dan is het niet logisch
voor de Long Onderzoek... naar die iov Chirurg toe te moeten...
maar dus ...erna...

mi 20 jaren geschoold en gestudeerd...en dan komen ze aan met eh...onlogische dingen...sowieso voor de Klanten/secu Patienten...

Met een 80 jarige ...moet een Mantelzorger mee...die werkt ook...moet er vrij voor maken...of het valt in
die z'n vrije tijd allemaal...8x naar dat Ziekenhuis te moeten...

Die zegt...kan dat niet op 1 dag...zoals ze elders in Ziekenhuizen wel doen???

Oke... ruim op tijd er...Dokters kletsen in een Kamertje...de tijd schijdt verder
wacht al een half uur opeens iemand die me naar een vrij Kamertje brengt
de Dokter komt zo...
een heel erg koud kamertje is het...
zoeentje ...
waar je op een hete zweterige dag van 28 graden...een Longontsteking... kan gaan op doen...

Na een kwartier ik weer terug naar de grote wachtkamer...
waar de Mantelzorg trouw wacht...Ben je al klaar? Nee...í is me er veel tre koud...

(Zou... die chrirug ...z'n oude Oma ook zolang in een koud kamertje laten wachten???)

Op de MRI is een klein afwijkinkje te zien...dat moet de Longarts bepalen hoor ik aan...Ik
zei...dus ik zit hier ...voor jan lul (bezweet op een hete dag een longontsteking op te doen in een vreselijk koud kamertje)
alsmaar...want ik had bij u pas... Na... de Longarts... moeten komen...

(Ik reageerde nogal laconiek op de mededeling wat op de MRI te zien was
want...
niet dat die Chirurg dat weet...schijnbaar...ik had dat al 2x...een kleine afwijking op de MRI
en toen was het...2x...een Longontsteking...

Dus we moeten gewoon de uitslag van de Longarts afwachten...en daarna zou ik pas naar die iov Chirurg moeten
voor het eind gesprek...Wel of niet Operen of nog niet of nooit niet...maar ook ...wat wil ik zelf???

Kijk als mensen 80 zijn of ouder...kan je van alles... tegen komen in het lijf...ergens
moet iets... er een einde aan maken...Niemand uitgezonderd...

Zou mooi zijn ...als die Dokters zelf de 80 halen...maar sinds niks mag...ook geen Sigaar...is het een hele
sombere zaak...velen halen de AOW niet eens en zowel erg kort...

maw
Ik maak me ondertussen drukker over hun... dan over mezelf...(in gedachtes dus dan)

maw Ik wacht liever...de uitslag van de Longarts af...dan me te laten opjutten door de Chirurg...over een afwijkend plekje op de MRI...
die schijnbaar niet weet...dat ik al 2x een afwijkend plekje op de MRI had...en het een Longontsteking bleek...

Met 28 graden buiten...Bezweette oude Mensen... van buitenaf...op hete dagen...in een ontzettende koude kamertje laten wachten...
Dat ik (zoiets onnozels)... dat nog mag mee maken op m'n oude dag...via die 15 tm 20 jaar zwaar gestudeerde mensen...
Nou ja aan die dingen zit ik ondertussen te denken...
maar ook tegenwoordig komen (pas bedachte)Rekeningen (hetende)...Eigenbijdragen via Ziekenhuizen...tot je...

Ik dacht opeens...(Bij die Chirurg op gesprek)
stel het is dit keer ...een CA...dan ben ik wel lekker snel...van die Diefstallen rekeningen op meaf...af...
dan hou ik ...misschien nog... iets over... voor de Nazaten over ...om te erven...ipv de hele spaarrekening is geplunderd...
sinds
de 2 verdieners tijdperk...

Dus je wilt die grote Operatie niet...vroeg m'n Mantelzorg zoon...nee en als het cA is ook geen chemo...dat weer wel
als ik decennia's jonger was...maar ik wil ...een gewone kwaliteit van leven ...tot het einde...als ouwetje...
dat geeft een prettig einde...en niet de hele chemoziekmakend proces...erbij...

Maar geen nood...de Aneurisma is al 5.6
die groeit ook snel...sneller dan...de wind zal'k het zo zeggen...Dat is een... Natuurlijke Eutha Bom... in het lijf...

Mooiere dood bestaat er niet...(voor bejaarden)...plots in ene weg...
maar ik wil ...een gewone kwaliteit van leven ...tot het einde...als ouwetje...
Zo'n Eutha Bom...dat geeft een prettig einde...

Weet je wat het is...Ik was alis 2 x een kijk in de Hemel wezen nemen...(tijdens een bijna doodservaring)
maw Wetende... hoe het daar is...Zie ik er niks tegen op...
Waarom zou ik...

Mijn grootste angst was altijd...dat ik als Moeders zijnde ...dood ging ...toen m'n Kindertjes nog klein waren...
maar nu ze al 53 zijn allebei...maak ik me daar geen zorgen over...

Nog is...
Weet je wat het is...Ik was alis 2 x... een kijk in de Hemel wezen nemen...(tijdens een bijna doodservaring)
maw Wetende... hoe het daar is...Zie ik er niks tegen op...
Waarom zou ik...Veel dierbaren van me...zijn er al...

Nou dat zijn de stand van zaken met me...Lekker gewoon ontspannen blijven...als het om mezelf gaat
maar ik kan me ...in mezelf...nog erg druk maken om...al die vele onlogica's die er tegenwoordig gaande zijn

vb
Met 1 Zorg Premie betaald...door de eenverdiener...zat alles er nog in...met 2 Zorgpremies betaald...met twee verdieners...komen ze geld tekort...en nog meer tekort en nog meer tekort
met erbij bedacht...eigen risico...en extra erbij bedacht...Eigen Bijdragen...

Ik dacht opeens...(Bij die Chirurg op gesprek)
stel het is dit keer ...een CA...dan ben ik wel lekker snel...van die Diefstallen rekeningen op meaf...af...
dan hou ik ...misschien nog... iets over... voor de Nazaten over ...om te erven...ipv de hele spaarrekening is tegenwoordig geplunderd...
sinds
de 2 verdieners tijdperk...

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

_________________________________________________________________________

PS.

Ik zag bij Gemist...in een herhaling...Rienier van den berg...
bij Bid Bedankt en Bewonder...

Hij vroeg zich af...hoe dat zit met je Dieren...in het Hemelse Hiernamaals...Komen die er ook???

Ik schreef wel vaker...
elk Huis en Erfdier...Dierenparken etc.

Elk Dier...dat door een Mens...is bezield...Komt plots of tzt in Hoofdfactor 5

Maar er zijn Mensen zat... die niet in Hoofdfactor 5 zelf komen plots of tzt

Stel die Renier komt plots of tzt in Hoofdfactor 8 uit...

Maar die heeft wel een rij vijven verzameld hebben...in de eigen Getallenlijn van Het Zijn...met
als Hoofd factor ...het ahw Adres er...(Hfd f 8)...voor plts of tzt.

Op die manier...hebben ook de Mensen die niet zelf in Hoofdfsctor 5 belanden
een eigen...stuk Natuur daar...en daar kunnen ze hun eigen overleden dierbare dieren Zien
vinden aaien etc. Knuffelen etc.
Maar dat ligt aan de hoeveelheid 5ven verzameld...

maw Wat heb je tijdens je leven...met Dieren van doen gehad...en heb je ze bezield?
Hielden ze van jou...net zoveel als jij van hen???

(Erg veel in het eeuwige Hiernamaals gaat over...De Liefde...
Ook
de Liefde voor de Dieren...maar was dat zo bezield... dat ze net zoveel Liefde voor jou hadden
tijdens het aardse dal...als jij voor hen had???

Dat geeft dus de Getallen vijf... in je eigen Zijns Getal...
met dat ene dier...of met een paar...of met veel Dieren...
Maar alle bezielde ooit dieren...zijn er te vinden in Hoofdfactor 5...

Veel mensen komen plots of tzt vanzelf uit in Hoofdfactor 5
Maar de rest
moet het hebben van...de vijf getallen...in het Eigen Zijns Getal...

vb
Mijn DJ was totaal niet Godsdienstig

Toen die Terminaal erbij lag...zei ik is...Als je je angstig gaat voelen
richtring het einde nadert...
doe je ogen dicht...Kijk omhoog...en zoek alle huisdieren die we ooit
hebben gehad...
We waren als Gezin altijd dol op onze Huisdieren gehad...

De grootste kans is dan...die DJ zeilt... in vrede ...zo weg Hoofdfactor 5 in...
en zo ging het ook...Er was zoveel ..Liefde...aan onze Huisdieren gegeven...en ze
waren ook dol op ons...(Het draait er om... De Liefde... Reinier...)
Ook al kom je niet... in Hoofdfactor 5 uit...Alle Vijven... die je hebt verzameld in je leven...aan Liefde
voor je Dieren...daar zullen ook... je ooit Huisdieren erfdieren zijn...

Ik hoorde is op TV een Mw zeggen...he bah ik hou niet van bloemen...
dan weet je al...als je het systeem snapt...van Het Huis Mijners Vader...
die zal daar mooit bloemen tegen komen...
Het mist... De Liefde... ervoor...(Het mist de Getallen vijf ervoor)van Hoofdfactor Vijf...

Die Reinier is knap zat...zal het wel snappen...
dan weet je al...als je het systeem snapt...van Het Huis Mijners Vader...
Dat daar ook ...je Huisdieren ooit gehad...op Aarde...er zijn...

Tegen Vromen... zeg ik welis...Zoek De Christus...
(als het terminale te peniebel wordt...)
Doe je Ogen dicht...Kijk omhoog (recht toe recht aan)
Hoe hoger je Ziel stijgt...
ook daar is Hoofdfactor 5)

maw Welke weg ...je er ook kiest...bv zo aan het einde van het aardse...je komt
je ooit huisdieren gehad
er tegen...ook daar is... Hoofdfactor 5)bv 8.5
Het gaat nu alleen is over Hoofdfactor 5...
Een Dier Bezielen ...kan alleen gaan...gegaan zijn...Met Liefde!!!

Kom ik door...
Die Reinier is knap zat...zal het wel snappen...
dan weet je al...als je het systeem snapt...van... Het Huis Mijners Vader...
Dat daar ...je Huisdieren... en Erf dieren...ooit gehad...op Aarde...er ...ook ...zijn...

(Plots of tzt...Let op dat...ook...)!!!

https://www.youtube.com/watch?v=OvZYhxT5Mf8
LT)7.14)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2023, 16:44

Kelder... :)

(Ik las dit...

Fraudebestrijding
Student Mohammed Elazizi: ‘Ik begrijp niet waarom Duo mij als fraudeur ziet’
Student Mohammed Elazizi werd door Duo beschuldigd van fraude met zijn studiebeurs. Maar experts zijn kritisch op het onderzoek dat aan de beschuldiging ten grondslag ligt. ‘Ik kan me heel goed voorstellen dat dit tot indirecte discriminatie leidt.’
https://www.trouw.nl/onderwijs/student- ... ~b43c599e/

mi. Het lijkt erop...dat ze hier...ook... dezelfde software gebruiken ...als die met ...de Toeslagenaffaire...

en net als laatst ook zo uit kwam bij Visum aanvragen...verblijfsvergunning...(Het droop van de discriminaties)

mi
Met Kunstmatige Intelligentie...Dan bepaalt ...het Algoritme ...de gang van zaken...

Schreef ik wel vaker...als het... om Mensen gaat...moeten ze snel weer
de...gewone Basic software gebruiken...(weer uit de Kast halen)
maar... voor ze het gebruiken...even de modernste snelheid erin laten
programmeren...Dan is er met... de Basic Software... helemaal ...niks mis mee!!!


LT
:roll:

__________________________________________________________________________________

Ik las dit...

SOCIALE MEDIA
Wat ‘witte mensen’ eten wekt op Chinese socials een mengeling van afschuw en bewondering

Blanke mensen...Witte mensen te noemen...maar Chinezen geen...Gele Mensen noemen...
lijkt meer op...Racisme ...naar de Blanke Mensheid toe...doen...

Trouwens Blank is niet perse wit...daar zitten kleurschakeringen in...

en Geel is niet zwart en bruin is ook niet zwart...dat doen ze vaak wel zo...dan lijken ze met veel tov
tegen... de Blanken...tegen...de hetende witten...

Maar...Blanke mensen...Witte mensen te noemen...maar Chinezen geen...Gele Mensen noemen...
lijkt meer op...Racisme ...om neg ...naar de Blanke Mensheid toe...te doen...

Maar mi is in alle eeuwen niet gesproken over... het witte ras...maar over Europeanen...

Dan zou er ...mi...moeten staan...
SOCIALE MEDIA
Wat ‘Europeanen’ eten wekt op Chinese socials een mengeling van afschuw en bewondering

En als ze toch ...het woord Witten gebruiken...zou er ook...het woord Gelen ...er moeten staan!!!

Dan zou er ...mi...moeten staan...
SOCIALE MEDIA
Wat ‘Witten’ eten wekt op ‘Gelen’ socials een mengeling van afschuw en bewondering

Maar...Blanke mensen...Witte mensen te noemen...maar Chinezen geen...Gele Mensen ...noemen...
lijkt meer op...Racisme ...om neg ...over de Blanke Mensheid ...hetende de witten
te kletsen...om als iets neg ...te doen overkomen ed.

:roll:

Ik vind dit ook pure Racisme!!!

INTERVIEW FELIENNE HERMANS
Een inclusieve digitale wereld begint bij een menselijke computertaal
Programmeertalen zijn niet inclusief en veel te complex. „Ze zijn ontwikkeld in Amerika door witte westerse mannen.

om neg ...over de Blanke Mensheid ...hetende de witten
te kletsen...om als iets... neg ...te doen overkomen ed.

LT
:roll:

mi Zijn alle Rassen er al wat decennia's voor geschoold...in die Programmeer secu ICT wereld...(De schrijver van dat artikel... kletst behoorlijk uit de nek...en is nog Racistisch... en... sekscistisch ook...)

LT
:roll:
______________________________________________________________________________

Ik las dit...

ANALYSE
Het kabinet heeft twee opties: meer uitstel of meer confrontaties met boeren


REPORTA­GE
Hoe de doorgewinterde polderaar Sjaak van der Tak toch het Landbouw­akkoord opblies

Mi Ligt dat aan... de ingeslopen gektes...dat anderen... alles ...moeten bepalen

ipv het
Democratisch gekozen...Kabinet en de Tweede en Eerste Kamer...

mi...De anderen... kunnen ze ...hoogstens een keer aanhoren...er van leren...anders van gaan denken...
nieuwe inzichten van krijgen...etc...Na evt Stemming van de (Democratisch gekozen) Tweede Kamer er over....soms zelfs trapsgewijs...omtrent
om het geheel en veel...van het Onderwerp...maar... het doorslag gevende eind bepalen... moet... het (Democratisch gekozen)
Kabinet... zelf doen!!!

(En niet de ingeslopen gektes...dat anderen... alles ...moeten bepalen
de Burgers en Butnlui...eh Buitenlui)!!!

Is (de Coalitie)...van het Kabinet niet in staat...zelf
het land te leiden...dan moeten er ...nieuwe LANDELIJKE Verkiezingen ...komen!!!
MET de Burgers en Butnlui...eh Buitenlui)!!!

Nou ja... zo denk ik... er over

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=7C_U7eUbVd8

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 jun 2023, 01:03

Derk... :)

(Ik las dit...

Minister Wiersma stapt op na klachten over wangedrag
De VVD-minister van Onderwijs maakte al meermaals excuses voor zijn gedrag.
Deze week kwamen er twee nieuwe klachten over "mondelinge en fysieke intimidatie".

Toen die laatst beloofde dat het niet meer voorkwam typte ik hier al...die
belofte kan die nooit waarmaken...
Het zit blijkbaar in zijn Psyche systeem...een Therapie ervoor...kan erg lang duren...
mi als nog iets niet geheeld is...en men werkt er wel mee...komt die het plots toch tegen
dat gedrag van hemzelf...Soms helpt een corrector wijs Mens in de buurt te hebben...die er de
evenwicht... in weet te houden...maar zulkse mensen liggen niet voor het oprapen...om altijd om je heen
te hebben... als bv wel een Veiligheids Bewaker ed.

maw Er was op te voorspellen...Toen die laatst beloofde... dat het niet meer voorkwam... typte ik hier al...die
belofte ...kan die nooit waarmaken...
(Daarvoor duren ...de helende...Therapie behandelingen... te lang voor...)

De tip is natuurlijk...Nu die zich... toch ziek heeft gemeld...dat ook te gebruiken ook ...met inkomen behoud...om stevig
in Therapie behandeling ...te gaan...anders ...houdt die dat... ook bij de volgende baan...etc.
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... e-training

LT)
:roll:
________________________________________________________________

Ik las dit...

Biografie over Maarten van Rossem in de maak: ‘Staat bekend als nationale zeiksnor, spaart ook zichzelf niet’
https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... n-de-maak/

mi.
Het verschil is...dat die de dingen...niet op z'n Wiersma zegt...
terwijl die toch misschien best vaak...hetzelfde zegt...
Die Maarten heeft mi zijn bijzondere Stemklanken mee...
dat kan een heleboel verzachten...in vergelijking als anderen... hetzelfde zouden zeggen...

Natuurlijk hebben veel Mensen een mening over die Maarten...
(Misschien zijn sommige Mensen daarom wel veel op TV...om alles ...over zichzelf... te weten te komen...
gratis en voor niks...via de Buiskijkers...)

Zelf vind ik die Maarten...die denkt ...dat die Links is...maar ondertussen een Rechtse bal is...die
in die 80 jaren...geen ene poot uitstak... in het Huishouden...

Mijn Man DJ was net zo...dacht dat die zo Links was...maar kon in het hele huis geen poot uitsteken...
Ik was is begriept ...en zei ...Ach stofzuig jij de Kamer eventjes...zei die...Dat kan ik niet...
Ik zei....Doe niet zo ...Kinderachtig...je kan de stofzuigerslang toch wel ...heen en weren...

Gelukkig bleek die dat te kunnen...
Iets met Koken had die ook nooit gedaan...Kan ik niet...
Deed m'n Moeder altijd...al die dingen...

Ik weer...maar je leeft toch ...in deze Emancipatie tijd...dat komt al tijden...via Links tot ons...
Je blijkt gewoon...een Rechtse Bal te zijn...

Die in die tijd nog preekten... Vrouwen horen achter het aanrecht...
Terwijl hij...in de breedste stoel zit... de krant te lezen...ploegten de Vrouwen voort...

Mijn DJ zei net 1x teveel...mijn Moeder kookt veel lekkerder...
(Logisch met al decennia's praktijk ervaring)

Ik deed de boodschappen...legde het ...op de Aanrecht...stapte op de fiets...naar een Tweede hands Boekenwinkel
en kocht er...Margiet Kookboek...legde dat bij de boodschappen op de aanrecht...

Toen ik mijn DJ ...beneden de deur hoorde open doen...ging ik naar de Zolder
want daar moest nodig is een grote schoonmaak beurt...

Na een poos...hoorde ik roepen...ETEN!!!
en dat is die de volgende 40 jaren blijven doen!!!
(Altijd fijn...een man te hebben...die snel snapt...)

Deze serie...op Tv vond ik erg leuk en interessant...en soms ook erg geinig... met de fam van Rossem
Hij samen met zijn broer Vincent, architectuurhistoricus, en zus Mary, bijgenaamd Sis, kunsthistorica, te zien in het programma ...Hier zijn de Van Rossems...

En ik hoop ...dat die altijd iets...aparts zegt...als Jury bij de Kennisquiz...De slimste Mens...
dat zijn leuke dingen voor de mensen...

Hoewel...
Op 15 september 2021 was Van Rossem samen met Emma Wortelboer te gast bij Raven van Dorst in het televisieprogramma Boerderij van Dorst.
Daar voerde die ook geen ene flikker wat uit...

Zelf vind ik die Maarten...die denkt... dat die Links is...maar ondertussen... een onder onontwikkelde...Linkse
een Rechtse bal is...die
in die 80 jaren...geen ene poot uitstak... ook niet...in het Huishouden...

Kom genoeg geemmerd over die Maarten van R ...Alla(h)van Rossempje...

Hoewel...Altijd mooi om te Zien
dat veel straffe rokers...de 80 halen...Okt as... op naar de 80...en ze ... niet als...volgens de anties zeikzeurders
verhalen...allemaal ...vroeg zijn dood gegaan...
Afbeelding...Afbeelding

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=tT9Eh8wNMkw

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 jun 2023, 01:13

Erker.... :)

https://www.youtube.com/watch?v=HlZIpqnfMIY

(Ik las dit...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/23/vo ... f-a4167978

Hamit Karakus Hij was al de eerste Turks-Nederlandse wethouder en Eerste Kamerlid. Nu wordt Karakus (58) de eerste hoofdcommissaris van Turkse komaf in de politieregio Noord-Holland. „Het moet vanzelfsprekend zijn dat we een politie voor iedereen worden.”

‘Het moet in de politiek niet gaan om wie nu de ‘echte’ Nederlanders zijn en wie niet’

mi...Als men
voor daar stemmen gaat...kan betekenen ...dat ze bepaalde beroepen niet mogen uitvoeren alhier...)

mi.
Ik denk altijd zo...

Wie Wat Waar... ook vandaan...
Als ze... met de Landelijke Verkiezing...stemmen voor het land daar...Zijn het geen echte Nederlanders...
Wie Wat Waar ook vandaan...
Stemmen ze alleen... met de Nederlandse Verkiezingen...alhier...dan zijn het...echte Nederlanders...

(Ik vind overigens ...als ze stemmen voor daar...Is hun zaak...maar dan zouden ze niet voor hier
ook mogen stemmen!!!)

Geldt ook voor...(Ex )...Nederlanders elders...
als ze stemmen voor daar...Is hun zaak...maar dan zouden ze niet voor hier ook moeten mogen stemmen!!!)

Die Hamit Karakus ...geen flauw idee wie dat is...
Maar...Als men ...voor daar stemmen gaat...kan betekenen ...dat ze bepaalde beroepen ...hier niet mogen uitvoeren
Als ze... met de Landelijke Verkiezing...stemmen voor het land daar...Zijn het geen echte Nederlanders...

mi De keuze is aan hun zelf...
Wie Wat Waar ook vandaan...
Stemmen ze alleen... met de Nederlandse Verkiezingen...alhier...dan zijn het...echte Nederlanders...en kunnen in princiepe overal banen...in ons land...

Nou ja... zo denk ik er over...Maar ...(Sommige Linksen zeggen het zo...
Alles moet kunnen Alles moet mogen...)...dus sinds eh...
Wie Wat Waar... ook vandaan......Als ze... met de Landelijke Verkiezing...stemmen voor het land daar...Zijn het geen echte Nederlanders...Maar in Nederland...Alles mag... Alles moet kunnen ...Alles moet mogen...behalve een Sigaar...(?)

Maar ik denk zo...Hoe dat ook zij...
Die Hamit Karakus ...geen flauw idee wie dat is...
mi De keuze is aan hun zelf...
Wie Wat Waar ook vandaan...
Stemmen ze alleen... met de Nederlandse Verkiezingen...alhier...dan zijn het...Echte Nederlanders...en kunnen in princiepe overal banen...in ons land...

LT)
:roll:

_____________________________________________________________________________

Ik las dit...

‘Ik wil laten zien hoe pijnlijk het is als mijn zoon van 8 te horen krijgt: rot op naar je eigen land. Hoezo eigen land? Dit ís zijn land’

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~ba979fd1/

Ik heb zulks nooit ergens horen zeggen...Niet in mijn hele Beroepsleven niet en niet uit en niet thuis...

Toen mijn 2 Koterij...nog op de Basisschool zaten
vroegens ze ouders ter hulp...(Zo werd ik een poos Lees Moeder en Reken Moeder)
als extra hulp ...voor de klassen-leraar...
voor Kindertjes met bepaalde achterstand...

Het typische geval was...dat Kindertjes ...uit verre landen juist extra Populair waren...Misschien lag dat aan die Kindertjes zelf...Leuke vlotte veel lachende Kinderen waren het...
en die deden overal met mee...Ook daar heb ik... zulkse kreten nooit gehoord...rot op naar je eigen land...

Tegenwoordig in bepaalde jeugd TV series...zeggen Kinderen van alles...ook tegen Ouders...Misschien waar ook vandaan...via uit of via thuis of via de buis...
zeggen ook... die Kinderen ...van alles...

Men kan wel zeggen... als kind... tegen hun Ouders...wat ze tegen hen zeiden...maar ze vertellen er meestal niet bij...
wat ze zelf zeiden ...of deden...om zo'n reactie... op ze af te krijgen...rot op naar je eigen land...

Hoe dat ook zij...ik heb het nergens ooit tegen een Kind... zulks... horen zeggen...

Het typische geval was...dat Kindertjes ...uit verre landen juist extra Populair waren...Misschien lag dat aan... die Kindertjes zelf...Leuke vlotte veel lachende Kinderen waren het...
en... die deden... overal ...met mee...

Anderen...
Men kan wel zeggen... als kind... tegen hun Ouders...wat ze tegen hen zeiden...maar ze vertellen er meestal niet bij...
wat ze zelf zeiden ...of deden...of niet aan mee deden...om zo'n reactie... op ze af te krijgen...rot op naar je eigen land...

LT)
:roll:

Misschien deden of doen 1 of beide Ouders wel wat...en hun Kind.. zo'n reactie... op ze af krijgt...rot op naar je eigen land...

Toen wij nog in de Grote stad woonden...
kwam in het zij straatje bij ons...een Marokkaans gezin wonen...
Ze gooiden de vuilniszakken van 2 hoog naar beneden...die scheurden en overal lag rotzooi...
2 Vrouwen in de straat mopperden daar over...
Ik belde gewoon aan daar en 1 v an de toen 3 Kindertjes kon al vertalen voor de Ouders...
dus gewoon uitgelegd...en toen lieten ze het...
(Maar als niemand ze wat uitlegt...blijven ze bepaalde dingen doen...anderen gaan er over roddelen...en hun
Kind of Kinderen ...gaan die Kinderen ...waar dan ook vandaan...uitschelden...of zeggen zinnen als...rot op naar je eigen land...

1 Van mijn Tweeling Zonen vroeg Mammm Mag Mohammed en Mustafa bij ons spelen?
Ja zeg...waarom niet...(Als ze bij ons speelden...moest ik altijd hun broekzakjes legen...ze namen speelgoedjes
mee...Ik zei er niks over...haalde het uit hun broekzakjes en gaf ze een Sinaasappel me...
(Mijn Tweeling wist het niet eens...via roddelen gaat het nl meestal...opmerkingen naar anderen toe...)

Wat ik wel deed...Bekijken met mijn 2 Koters...met welk speelgoed spelen jullie niet meer...deed dat in een tas
en kocht er wat lekkers bij en ging op de Thee...bij hun Moeder...ze hadden nl geen speelgoed...misschien
kenden ze dat ook nog niet...om te kopen die Ouders...of hadden het geld er niet voor...
Te kleine kleren bracht ik er ook...

Het echte nare vond ik...dat hun 3 Kindertjes op mochten blijven tot ver in de late uurtjes...Dat wilden
mijn Tweeling ook wel...Ze speelden of liepen tm in het Vondelpark aan toe...Kindertjes van 4 en 6 en 8
Op een dag werd daar een Jongetje vermoord...
Dus ik die Moeder uitleggen...dat ze dat niet goed mochten vinden...dat ze daar kwamen...

Ik ging het systeem van de Speeltuin to ons huis uitleggen...en ook dat de Moeders zelf erbij bleven ...bij de
spelende kleintjes...
Als niemand ze wat uitlegt...snappen ze niet wat wij aan het doen zijn en onze Kinderen...
Maar vanaf toen ...zag je ze in de Speeltuin en die Moeder... tussen de andere Moeders zitten...
va 3 Hoog ...kon ik de hele Speeltuin overzien...

De enige... die er de gektes van kreeg...van hun Pa...dat zijn Vrouw zich opeens ...zo vermaakte buitenshuis
als die me zag...schold die me toch uit...zelfs waar mijn Kindertjes bij waren...
maw
Waarom roepen sommige Kinderen dat...tegen een ander kind...rot op naar je eigen land...

Die twee van mij...gingen ze juist helpen...met te integreren...Nooit 1 onvertogen woord horen zeggen...
maar
dat sissen en schelden... tegen gewone Nederlandse...eerbare Moeders ...andere Kinderen...kunnen daarop reageren...niet tegen die Vader...maar tegen die Kinderen van ze...rot op naar je eigen land...

Ik bedoel...actie ...reactie...heeft 2 kanten...

Ik las dit...

‘Ik wil laten zien hoe pijnlijk het is als mijn zoon van 8 te horen krijgt: rot op naar je eigen land. Hoezo eigen land? Dit ís zijn land’

Zo lijkt het of het maar van 1 kant komt...maar...actie ...reactie...heeft 2 kanten...

Men kan wel zeggen... als kind... tegen hun Ouders...wat ze tegen hen zeiden...maar ze vertellen er meestal niet bij...
wat ze zelf zeiden ...of deden...of niet... aan mee deden... of 1 ...of beider Ouders van ze
om...zo'n reactie...op ze af te krijgen...rot op naar je eigen land...(of er was weer bij Opsporing verzocht...70% of meer...
te zien en te weten...wie wat en waar vandaan... er zoveel... in ons land verstieren...)

Of net uit een ver land...en ze hebben al een huis...terwijl de Autochtone gemeenschap steeds
langer op een huis moesten en nog steeds moeten wachten en wachten en wachten...want er komen ...alsmaar... hele landingen
binnen... in het land...(Voor AH en Co en ZO ook)...die lijken... alsmaar... voor te gaan...etc. etc. etc.

Ik bedoel...actie ...reactie...heeft 2 kanten...
Maar ze doen... of het van 1 kant ...af komt!!!

En dat is dus nog maar de vraag...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e9lySu5DVy8

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 jun 2023, 01:07

Kerkenpad... :)

(Ik las dit...

Angelo droeg geen wapens, maar met zijn onderzoek werd hij tóch veteraan
Tijdens de veteranendag was er speciale aandacht voor mensen van de marechaussee die het afgelopen jaar naar Oekraïne zijn geweest. Angelo Wouters deed forensisch onderzoek voor het Internationale Strafhof. Vandaag werd hij daarvoor onderscheiden.

mi Is elke Soldaat die is uitgezonden... (buiten het eigen land) is bij terug komst... een Veteraan...
Het zijn misschien niet allemaal Wapendragers...maar wagen hun leven... net zo goed...bij vecht missies...en
en bij... Vecht en Beschermings Missies...

:roll:
___________________________________________________________________

Dat gedoe in Rusland...met die Wagner groep...is mi een voordeel voor de Oekraieners...want die
Wagner groep...vecht niet meer tegen de Oekraieners...als ze naar belarus vertrokken zijn...Dan zijn ze weg uit de veroverde gebieden door de Russen...voor verdere opmars...Dat lijkt me een gigantisch soort van Peleton minder aan Russische kant...

mi. Daar moet de Oekraieners van profiteren...om eigen land... terug te veroveren!
:roll:

_______________________________________________________________

Ik las dit


OPINIE SLAVERNIJ
Waarom Keti Koti een vrije dag moet zijn
Sinds vorig jaar is de afschaffing van de slavernij een vrije dag in Amerika, ziet Clarice Gargard. Al is dat niet het einde van de weg naar de ware vrijheid.

Waarom Keti Koti een vrije dag moet zijn
mi Zulks moet plaats vinden waar het gebeurde...
in dit geval
In Suriname...

:roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Sterft de mensheid uit door AI? ‘Dat is sciencefiction’
Sommige initiatiefnemers van de Nederlandse petitie Control AI vrezen het uitsterven van de mensheid door toekomstige AI. Critici zien in ‘existentieel risico’ een bliksemafleider voor Big Tech. „Er is een kampenstrijd ontstaan waar ik me geen onderdeel van voel.”

mi AI stopt de sexuele behoeftes van de Mensheid niet...

Maar ik denk...dat de Mensheid er eerder ...een erge luie Denkpatroon ervan krijgt...als men zelf
niet meer zelf denkt...maar het over laat aan AI...

(Ook voor oa oa oa Studenten...bij welke opgaves dan ook...)Met een druk op de knop...en de antwoorden...rollen eruit!!!)
mi Niet alleen lui...maar ook een terug gang...in het (Nationale en Internationale) Eigen Denkwerk...is dat...
Maar...
men houdt veel meer tijd over...voor oa oa oa Sex...mi... AI stopt de sexuele behoeftes van de Mensheid niet...

:roll:
_________________________________________________________________________________

Al hebben we zo'n 8 jaren basisschool achter de rug...en zo'n 4 jaren vervolg school en z'n 4 jaar een Beroepsopleiding
toch is waar te nemen...dat het hoofdrekenen achteruit ging...
vanaf ...sinds
De Electronische Rekenmachines rekenen alles uit...dus wordt het eigen Denkwerk er lui van...en Zie je
kan je waarnemen...een terug gang...in het (Nationale en Internationale) Eigen Denkwerk...omtrent
het Hoofdrekenen...is dat...

Ik las dit...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Sterft de mensheid uit door AI?

mi...Nee...dat ging en gaat er niet op achteruit...
er kwamen vanaf... de electronen tijdperk...4 miljard Mensen op Aarde erbij...bovenop de 4 mILJARD MENSEN DIE DE MENSHEID
IN ALLE EEUWEN ERVOOR...BIJEEN VERGAARD HAD...Is nu 8 Milard...
Vanaf... de electronen tijdperk...4 miljard Mensen op Aarde erbij...dat bewijst al genoeg ...mi Integendeel...Ook AI stopt de sexuele behoeftes van de Mensheid niet...

:roll:

____________________________________________________________________________________

Ik las dit...

‘Het moet in de politiek niet gaan om wie nu de ‘echte’ Nederlanders zijn en wie niet’

mi
Dat systeem van denken...Alles mag... behalve een Sigaar etc...is zo ver doorgeschoten...dat... wie of waar dan ook vandaan...
Studenten...overal ...in de Onderzoekswereld van Nederland...stages mag lopen...
Ik meen
dat via ons ...alzo...oa...Pakistan... een kernmacht is geworden...
and so on...

:roll:
________________________________________________________________________________

Afbeelding


https://www.youtube.com/watch?v=Ig5iCc_oKEE

Oja Voor de vocht balans...

Met deze het temperaturen...van 28 tm 31 of meer...als Hoog Bejaarde... heb ik op de PC tafel staan...

1 Groot glas Ice Tea...1 groot glas Water met een schijf Citroen...1 groot glas Koffie met cupje melk en klein suikerklontje erin...en
ondertussen zo tussendoor...nuttig ik ...een ijs Raket...

Trusten...slaap zacht
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 jun 2023, 13:22

Paden... :)

(ik las dit...
‘Mijn vriendin en ik denken compleet anders over hoe hoog een fooi moet zijn’
https://www.metronieuws.nl/geld-carrier ... nden-tips/

Toen ik vroeger... na de Kraamverzorging...de B- Verplegings opleiding ging doen...ging ik in vrije tijd...
een poos... in een Hotel werken...omdat ik ook is ...naar het Buitenland op vakantie wilde...met het
inkomen toen ...van die Opleiding...kwam het er niet van...

In dat Hotel leerde ik pas...dat zoiets als Fooien krijgen bestond...
Op de eerste dag leer je...Fooien gaan in de gezamelijke Fooien pot...en wordt aan het einde van de
maand gedeeld...voor het afdelingsgang Personeel...
Dat waren allemaal Meiden en Dames...die de Gasten Kamers moesten schoon maken...

De anderen spraken... in verschillende talen met de Gasten...Ik had dat toen nog nergens geleerd...een andere taal
en moest het doen met ...veel gebaren en een lach en een groet...

Volgens de anderen... kreeg ik wel heel erg veel fooi...en ik deed dat ook trouw in de Fooien pot...

Die het Hoofd van de Huishouding... er aan het einde van de maand opende...telde en verdeelde...
Hoe kan dat riep ze...zo erg veel fooi... zat er nog nooit in de Fooienpot...

Tijdens de pauze...
waren 2 dames met elkaar aan het praten...zo van...De Nieuwe...(ik dus) doet alle gekregen fooi in de Fooienpot
en wij delen het door de helft en houden de andere helft...of houden het helemaal...Maar als zij (ik dus) al lacht...krijgt ze erg veel fooi...

Ik hoorde het... wat ze zeiden... in dat hoekje tegen elkaar...opeens stond de Hoofd van de Huishouding
ergens vandaan op...
en zei tegen mij...Wil je even mee komen naar Kantoor...
Ik mee...

Zei ze...zolang ik hier werk...ben jij de enige...dat alle gekregen fooi in de gezamelijke Fooienpot doet...
en met zo iemand als jij...wil ik prive graag mee om gaan...
Met wat vrienden... heb ik morgenavond een etentje...ik nodig je mee uit...

Ik geloofde mijn oren nauwelijks...Ze was een chiqe type mens met best dure kleren aan
sprak ook deftig ...zij scheen in die functie genoeg geld te hebben...dus ik zei het maar gelijk
ik heb geen geld ...om zulks te betalen...al het geld wat ik hier verdien...spaar ik voor de vakantie...
Maar natuurlijk kost het jou niks...Dus... ik er naar toe...

Haar vrienden waren...van hetzelfde land ...waar zij zelf van oorsprong vandaan kwam...Griekenland...

Eentje was iets hoogs in de Vliegtuig wereldje...een ander was een Dokter...en ...een stuwardes...
en zij zelf dus...Dure kleding aan en dure parfumgeuren en hoge hakken en dure tas...Kwam ik aan
met m'n Coltrui aan en een lange broek en met platte schoenen...zonder tas...

Het eten was heerlijk en de gesprekken erg gezellig...
Ze ratelde even ...in het Grieks ...naar de anderen toe...wie ik dan wel was...
Die Dokter zei ...dat die bijna klaar was met zijn study in ons land...en het liefst terug ging naar
z'n Vaderland...maar... hij moest nog wat maanden...
Meteen vroeg die
om zijn geleerde Nederlands te onderhouden...of ik zijn Correspondentie wilde worden...

Ik schreef hiero alis eerder...ik had rijen schrijf correspondentie vrienden...Dinsdag schreef ik de ene ploeg
en Vrijdags de andere ploeg...en ik had ze allemaal...op de meest wonderlijke wijze leren kennen...

Deze vond ik ook erg wonderlijk...Maar ik spaarde toen Postzegels en van Griekenland had ik nog niks...Dus
ik zei...Ja dat wil ik wel...

Ongeveer een maand later...en de vrienden... van die Mw P...ook elders ontmoet...als gezellig groepje...

Was ik op mijn Leerlingen werk bezig ...op een afdeling...en de Stoet van Profs en Artsen en Co's ed. kwam
er aan...en daar liep... die net nieuwe bekende van me... mee in die rij...
De Prof zei...tegen het afdelings hoofd...nog even... en ze wees naar hem...dan is die Psychiater...

Nou met die Psychiater... heb ik minstens wel 35 jaar mee brieven gecorrespendeerd...Ik zei het niemand... ook
niet... dat ik hem kende...toen die wat maanden stage liep ...op de zelfde afd ...waar ik werkte...
(Ik hield prive erg gescheiden van m'n werk)

Maar wat konden die allemaal schrijven zeg...mijn Correspondentie vrienden...kwam ik aan met 1 of 2 kantjes...
en zij wel met 6 of 7 of 8 zelfs een keer met 12 kantjes...
Dus daar heb ik grondig op geoefend...op brieven te schrijven...deze erbij... was wel handig die kon
ook... in de Nederlandse taal schrijven...
Dat wou die... via mij dus ...bij houden...

Ik snapte nog steeds niet...hoe ik ...in zijn wereldje terecht gekomen was...want dat werk in het Hotel
was in wezen... van het laagste functie niveau ...in dat Hotel en die Hoofd van de Huishouding was er van
het Hoogste niveau baan type er...

Dus dat schreef ik is naar hem...Hij schreef terug...volgens...P...ben je de eerlijkste mens ooit
tegen gekomen...en van zulkse vrienden daar hou ik ook van...van eerlijke Mensen...

Nnnnou ja zal wel...

Maar ik had alleen Bassisschool genoten en 2 jaar Nijverheidsschool...en was toen Gediplomeerd Kraamverzorgster...
wat die gasten allemaal geleerd hadden en nog nog steeds...was ik 3/4 niks bij...ik nooit wis en nat en scheikunde gehad en nooit vreemde talen...maar ...ze kozen toch... mij uit...om mee te schrijven...en
hielden het ...heel erg lang... vol...

ik had al stapels foto's...van mijn Correspondentie vrienden... van hun gezins leden...zag via de foto's hun koterij ook groot worden...Met eentje deed ik ook... schaken per brief...moest ik een week op wachten... voor de volgende zet...
best geinig dus...

Ook die Psychiater logeerde welis bij ons...Bij mijn gezin ...als die weer is in Nederland was...dan werd ons gezin Toerist
in eigen land...

Maar als het is... over fooien gaat...moet ik...nog steeds... daaraan denken...

Ik snap nog steeds niet...hoe ik ...aan die wel hele aparte buitenlandse Correspondentie Vriendenkring gekomen was...
Een Kapitein van een Mariene Schip ...een Rechter... en een Psychiater...en dan nog de anderen...

Maar ondertussen leerde ik ...veel meer van de wereld...en dat was nou...vele decennia...mijn... prive hobby...
Brieven schrijven...en ik kende niemand om me heen...met dezelfde hobby...

In de jaren... steeg ...mijn aantal kantjes...en ze vonden mijn schrijfstijl schijnbaar leuk...
Nu is ...deze... plots
kennis mee gemaakt...via een Hotel...beschreven...

Was dus een klap...toen ik... na de 1ste herseninfarct ...het schrijven kwijt was...nu zo'n 15 jaar terug...
maar ook het typen ging nauwelijks tot niet...Dus dat werd oefenen...

Ik koos alleen... de handtekening naam en adres... om te oefenen...met schrijven...en ging verder met
de type-oefeningen...want dat deed ...bijna iedereen om me heen inmiddels...typen...en dat kon ik voorheen
wel lekker snel...en foutloos ed.
Helaas Pindakaas... dat is nu een zwaar tijdrovende zaak...voor me...het typen...als Hobby ahw.
Als ik het ...niet bij hou...is het maar zo...een rommelzooitje...

Mijn dierbare Brieven Correspondenten leven niet meer...Ik mis ze nog allemaal...ik had bijna altijd...ook in het echie van nabij... oudere vrienden...dat sowieso...

Alleen m'n beste vriendin
leeft nog... is 72... ik leerde haar kennen ...toen ze 16 was...ze is dus jonger... dan ik...
Met regelmaat... logeert ze bij me...en neemt mee...haar hondje...
(Die vriendin...heb ik ook... heel apart ...leren kennen)

Zo dat was weer ...een aparte type-oefening...

Fijne Zondag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=IFrVd9MALiI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 jun 2023, 02:12

Denken... :)

(mi Wat ik ervan denk...
dat die Poetin... Mat staat...Het dimemma...Het probleem van Poetin is nu...als die ...Jevgeni Prigozjin...laat doden of gevangen neemt
dan komt de hele grote Wagner-groep in actie...om die Poetin te pakken te krijgen...

:roll:

______________________________________________________________________________

Ik zat op TV het programma over Long-Covid te kijken
ze zeiden iets...wat ik hiero al vaker schreef...

Dat ze denken dat de Viris nog ergens zit in het lichaam...
Dat
schreef ik al wat tijden terug ook al...Komt dat ik vind...dat veel van die Post Covid Mensen
hun... praat klanken... er naar is...

Wat me ook opviel nu...Dat die Post Covid Mensen... vaak hun hoofd niet recht lijken te kunnen houden
maar
dat viel me
bij een ander programma over Dementie ook zo op...ze hellen naar 1 kant toe...maar die dan ook vaak met het hele lijf...
ook weer niet allemaal...maar toch ...bij velen van ze wel...

Maar post covid mensen... die praten met hun hoofd zo scheef...viel me wel op!!!
ook weer niet allemaal...maar toch ...bij velen van ze wel...

Bij
Demente Mensen...doet de rest van het bovenlichaam ook mee...niet alleen het hoofd dus...dat ze er steeds schuiner met het hele bovenlijf...zo erbij gaan zitten...
ook weer niet allemaal...maar toch ...bij velen van ze wel...

Ik hoor nog steeds ...in zulkse programma's niet...dat ze de bijsluiters van hun medicijnen goed
moeten gaan lezen...of die tijdens de Covid gehad...of dat ze die... nog steeds gebruiken...

vb van 1 medicijn...Er is een Maagpil in omloop dat geeft...Geheugenverlies en bot en spierenzwaktes...

Ik vind trouwens...als er een stofje in een medicijn zit ...dat geheugenverlies geeft...
moet de Wetenschap daarmee in de weer...want waar zit zo'n type stofje nog meer in...
bv in bepaalde groetes of fruiten...of in bepaalde sproei middelen???
en komt het daardoor...in de groentes en in de fruiten...
en eten we daar massaal een beetje telkens van ...en anderen eten er misschien veel van...

Nou ja ik bedoel...als ze van een medicijn weten het geeft Geheugenverlies...moet er een bepaalde stofje
in zitten wat dat doet...
Dat eruit vogelen... en dan onderzoeken waar dat nog veel meer in zit...dat stofje...

Maar mi...Medicijnen met dat stofje erin... geeft geheugen verlies en geeft zwaktes in botten en spieren...
zou niet goed gekreurd moeten worden door de EMA!!!!!!!!!

Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) zet zich in voor de gezondheid van mens en dier door de evaluatie van en het toezicht op geneesmiddelen in de Europese Unie (EU)
Het Geneesmiddelenbureau is belast met de goedkeuring van en het toezicht op geneesmiddelen in de EU.

:roll:

mi...Over de aparte praatklank...
Mensen die zwaar neus verkouden zijn ...en er van alles voor gebruiken...lijken het uit te drogen
die droogte... geeft die...aparte praatklank...Het nat drogen ze bv op met Ortivine...ed. Het neusnat is dan wel
gestopt maar de virus zit er nog...lijkt dat...
Dat al snel over gaat bij verkouden mensen...maar
het is dezelfde praatklank... die je hoort bij veel post covid patienten...
(Althans ik hoor het!) (Of... de sinussen te droog zijn...klinkt dat...)
Dat lijkt of er ...een virus actief... (covid ?)...het nat opdroogt...geen idee hoever in het lijf...het virus
vochten opzuigt...
of alleen in de sinussen...)In ieder geval is er...iets...mee...aan de stem klanken te horen...
:roll:
______________________________________________________________________________________


Europese Rekenkamer uit twijfels over halen van klimaatdoelen EU
Er is weinig bewijs dat de maatregelen, die bedoeld zijn om de uitstoot in 2030 met 55 procent te hebben teruggebracht ten opzichte van 1990, inderdaad werken.

mi. Als ze het hebben berekend met data via Kuntmatige intelligentie en het Algoritme gaat dan aan de slag
kunnen die cijfers welis helemaal niet kloppen...

Zelf vind ik het echte grote gevaar...omtrent het Klimaat

De hoge bergen...van Noordpool tm zuidpool...met alsmaar die bommen erop los...
dat maakt de berg inhoudelijkheid poreus...en komen oa bergrotsenlawines van...
Maar
waar ze alsmaar de sneeuw naar beneden laten donderen...worden de hoge bergen kaal van
en dan de hete zon erop...dan drogen de gletsers ervan op...en de winden om die bergen worden warm
tm heet...
die winden waaien naar elders...en verstoren de Lage en Hoge druk er...
dan komen er hete tijden aan...nauwelijks tot geen regens...of elders om diezelfde verstoringen komt met bakken regens...

en dat om de Ski sporters te behagen...om sneeuw naar de ski pistes te laten donderen...
en ook
om lawines op de steeds meer toenemende Hotels en toegangswegen op de bergen ...echte lawines te voorkomen
door telkens elke sneeuw bui naar beneden te laten donderen...met bommen...

Een groep schoolkinderen of een groep leger mensen of een groep wetenschappers of een groep toeristen
komen aan op bergen...dan wordt er eerst sneeuw naar beneden gedonderd...opdat die geen lawines op zich krijgen...

Die bergen verliezen... de eeuwige sneeuw...die het klimaat bepaalden...
Het weer wordt dan anders... waar de winden naar toe gaan...

1-mi is zoiets ...de aller grootste oorzaak van klimaat verandering...

Maar ook
de eeuwige ijslagen op water ...met ijs brekers stuk te maken alsmaar weer...
in Noord en Zuidpool...
2-mi is zoiets ...de aller grootste oorzaak... van klimaat verandering...

Alsmaar raketten door de 3 atmossferen laten gaan heen en terug...
3-mi is zoiets ...de aller grootste oorzaak... van klimaat verandering...
Afbeelding
Éerst maar 1 land ...toen een paar...nu bijna lee landen en ook dat nog
de Toeristen er achterna...

Maar daarover gaat het nog steeds niet...ik schrijf dat al zo vaak...
maw Denk daar nou is ...er zelf over na...

(mi daar zijn ...de koeien ...met hun pis en schijt ...maar een x procentje bij!!!
als oorzaak... van klimaat verandering...)

:roll:
_______________________________________________________________________________
Henk Krol heeft een nieuwe Stichting opgericht : " pensioenvoldoen.nl ". Aangezien de pensioenen al jaren niet geïndexeerd zijn , roept hij gedupeerden op om zich aan te sluiten bij zijn Stichting. Hij wil de misgelopen indexering dan alsnog gaan claimen. Het gaat dan om 10 duizenden euro.9 jun 2023
https://radar.avrotros.nl/forum/overig- ... 00896.html

Ik had laatst...ook ingevuld...over de Pensioenen...dat Dhr Krol regelt...
sindsdien komen er reclames aan de tigste van Linda en nu ook al van Telle shell

(Ik had bij voornaam iets aparts gezet
en dat zetten ze ...als groet steeds...
daarvan weet ik dat het is...via die Pensioen zaak...dat Dhr Krol regelen zou...maar die
er niet bij zette...als je er aan mee doet... met dat Onderzoek...komen er advertenties je mailbox in...
wamt dan word je e-mail adres verkocht...door Rhr Krol...
(als hoog bejaarde heb ik niks aan stapels reclames m'n mailbox in...voor de inkomsten van ene Dhr Krol???)
https://www.welingelichtekringen.nl/gee ... claim.html

:roll:
_____________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=_RTF_230XSI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 jun 2023, 13:31

Kennis... :)

https://www.youtube.com/watch?v=_j8b3shZZVU

(KRITISCH RAPPORT
De Europese Rekenkamer denkt niet dat Europa haar klimaatambities voor 2030 nog kan halen
Een specifiek punt van kritiek richt zich op de manier waarop Europa uitstoot berekent: emissies als gevolg van handel en internationale lucht- en scheepvaart tellen niet mee. Zou dat wel gebeuren, dan zou de EU naar schatting 10 procent méér uitstoten.

mi...Hoe meer windmolens ...hoe meer zonnepanelen...hoe mee de uitstoot stijgt...(?)
Dan telt de berekeningen ...van dat...niet eens mee...
handel en internationale lucht- en scheepvaart tellen niet mee.

Af en toe denk ik echt..Zijn ze... niet goed wijs niet goed snik...geworden???

Nog een vb
De Chirurg vindt... dat het onderzoek... voor de Longen eerder moet dan 3 augustus...RO foto en Blaastest
daar gaat hij een spoed
afspraak voor maken...Vandaag de Post...27-6-2023
Op 8 augustus komen voor het Longonderzoek...(?)

Wat moet ik daar nu weer mee???

Schreef ik al vaker...ze moeten echt aan de gewone waar...ook dit is te gek... voor woorden nl!!!

:roll:

Schreef ik welis...
Hoe ze het ook doen...ze doen dat al jaren...ze halen het dubbel en dwars terug...dus bv 15 euro meer AOW
pm...dit keer ook een pensioen stijging
en daar komen ze aan...
Over het jaar 2022 Serveskosten...extra te betalen...136.55
Halen ze automatiswch af van je rekening...

De andere voorbeelden heb ik al vaker beschreven...per jaar...telkens de huur verhogen 39 a 50 euro pm.
maar geen Index pensioen gebeurens 15 jaren...

Naast Gemeente belastingen...kwam opeens de Vuilniszakken worden apart geteld en moet betaald...
is dan zoveel per jaar...Halen ze automatiswch af van je rekening...

Sids de gemeente het ging uit besteden
Je zou toch denken...als ze de Burgerij zo gek krijgen al het sorteer werk voor ze te doen
gratis en voor niks...
(dat scheelt hun sorteer personeel losten)
dat het goedkoper wordt...ipv stegen de kosten...

Schreef ik al vaker...ze moeten echt aan de gewone waar...ook dit is te gek... voor woorden nl!!!

:roll:

Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrr de electra...ipv dat ze de lampen ...op de gallerijen... op half zetten...of misschien zelfs uit
voor zo lang het duurt...met die electra prijzen...bleef het
volop licht...(?)

Schreef ik al vaker...ze moeten echt aan de gewone waar...ook dit is te gek... voor woorden nl!!!

De Ziekenhuis onderzoeks kosten...rekeningen... komen er ook nog aan en ook eigenrisico etc.)

Schreef ik welis...(al die op z'n usa belachelijke na-geaapte zaken
In Obama's tijdperk... kwamen er 20 miljoen meer ...aan onder de armoede grens... zo erbij)...

Hoe ze het ook doen...elke verhoging aan inkomen...ze doen dat al jaren...ze halen het dubbel en dwars terug...

Schreef ik al vaker...ze moeten echt aan de gewone waar...ook dit is te gek... voor woorden nl!!!

:roll:

____________________________________________________________________

Een paar uren later...

Ik bellen naar dat afspraken bureau...van dat Ziekenhuis...

Nee u moet gewoon op 3 aug komen...onee ...hoor ik...de thorax foto is vervallen
daarvoor moet u 8 aug een ct scan...maar u moet 3 aug toch komen... voor de blaastest...

Nou zoiets leggen ze ...in de brief helemaal niet uit...dat de thorax foto komt te vervallen en ik dus daar
niet naar toe hoef...ipv 8 aug ...de ct scan...

Mijn buitenshuis Mantelzorg zoon zal wel mopperen...kan dat niet op 1 dag...zoals
elders in Ziekenhuizen ze dat zo mooi regelen...
alles op aparte dagen...doen ze hier... in het Ziekenhuis...

Maar duidelijker... in brieven zou ook mooi zijn...bv 3 aug...thorax foto vervalt ...ipv een CT scan...op 8 aug
maar de blaas test blijft wel op 3 aug staan...(Zo zou ik die brief...kort en bondig en duidelijk zat... naar de klant getypt hebben ...als ik er werkte...)

ipv...Moet de klant/secu patient...zelf...er apart voor bellen...om duidelijkheid te krijgen...

Had ik niet gebeld...was ik op 3 aug helemaal niet gegaan...
wgs de nieuwe brief meldt alleen over 8 aug.
of
ik was wel 3 aug naar de Thorax foto te laten maken gegaan ...en dan pas te horen....die gaat niet door...

Ik ...de klant dus...Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en toont de brief... er over...want op de brief van 8 aug staat niet ...dat de RO foto op 3 aug vervalt...
en de blaastest op 3 aug...vervalt die ook???
Want daarover staat ook niks...op de brief van 8 aug.

Dus je kan maar zo... in een hoop geemmer terecht komen...daar ter plekke...als jezelf ...na de brief bekregen over 8 aug...niet belt voor alle duidelijkheid...over 3 augustus...

Maar ...Ik...juist eerder aan de beurt dan 3 augustus... wat de Chirurg wilde...en regelen zou...is dus geen sprake van!!!
Dat werd...Van 3 aug ...naar 8 aug...

Kom genoeg getyp=geoefend er over...

:roll:

Ik had net visite...die zei...Je kan beter Lonontsteking hebben dan kanker...als diagnose...

Daar moest ik over nadenken...
want ontzettend juist veel Bejaarden... overlijden tijdens een longontsteking...binnen een paar dagen
en Kanker...
kan duren... uren dagen weken maanden jaren...

Ben ik ook nog resistent voor penicilliene geworden...(omdat ik me zo snel verslik...blijft er welis wat achter
in die ademhalings route...en had er al 2x een longontsteking van...dat geeft littekens op de longen
tm COPD...

Dood gaan... aan COPD... wgs longontstekingen gehad...lijkt me ook al geen pretje...

Ik had net visite...die zei...Je kan beter Lonontsteking hebben dan kanker...als diagnose...

Daar moest ik dus...over nadenken...

:roll:

Nou ja...Ik heb nog altijd...de Natuurlijke Eutha Bom...in m'n lijf...(Mooier kan een oud mens ...het eigenlijk
niet krijgen...want als... die ontploft...98% (van zulkse patienten)...is dan gelijk dood...(en merkt daar niks van!)

:roll:

kAN HET MET EEN KLEINE OPERATIE...DAT WEG TE LATEN HALEN...zo'n Aorta Aneurisma)
OPERATIEDAG EN DE DAG EROP WEER NAAR HUIS...

Nou dat kon bij mij dus niet...(Heb ik weer)...
Heel misschien kan het met een grote zware operatie...

Ik had net visite...die zei...Je kan beter Lonontsteking hebben dan kanker...als diagnose...

Daar moest ik dus...over nadenken...Waar mekker ik nog over...of anderen...want Misschien haalt die Eutha Bom...de hele boel wel in... plots of tzt...

Ik met 5.6 ...Aortha Aneurisma breedte... als... die ontploft...98% (van zulkse patienten)...is dan ...gelijk dood...

Fijne middag verder

https://www.youtube.com/watch?v=iDHw70dZvpo

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 jun 2023, 08:47

Nis... :)

(Ik las dit...

SHULA DOOR STAD EN LAND
‘Het gaf jullie misschien een machtig gevoel, maar ik vond de boerenpro­tes­ten heel bedreigend’

mi. Ik dacht in die dagen...Met de Boeren protesten...
met DE TOENAMES VAN...De Windmolens en Zonnepanelen en Electrische auto's etc. in het lAND...
daar gaan onze ...veroverde schone luchten ...ervan...er weer aan...via de Boeren protesten...

Kan dat is anders???

maw De Politie desnoods met het leger...zal moeten voorkomen...dat ze met ...de Trekkers naar den Haag gaan...

Ze moeten gewoon reizen en aankomen in den Haag...als andere protesterenden...Het is voor het Klimaat
niet verantwoord...dat ze met ...die zwaar vervuilende uitstoot voertuigen ...massaal ...tegelijk...het wegennet op gaan...en massaal
ermee een stad binnen rijden...

Protesteren mag...maar niet ten koste van ...alles en nog wat...want
zo die voertuigen Boeren Trekkers...nog steeds zijn...zijn het wel...grootvervuilers... met z'n allen bij elkaar...aan vervuilende uitstoot...
Protesteren mag...maar niet ten koste van ...alles en nog wat...

(Nou ja... zo denk ik... er over hoor...)
:roll:
______________________________________________________________________________________

Waar ik me al tijden echt aan irriteer...
Dat zijn Reclames...waar ze ...de Tieners...steeds met belachelijke bekken...belachelijke gezichten...naar ouderen toe doen....
Ook als een Ouder ergens in uitblinkt...niet trots zijn...in de Reclames...op hun Ma of op hun Pa of op Grootouders
maar ...Oudere Mensen... belachelijk... via tieners... laten maken...via reclames...

:roll:

Of Tieners...niet Blij en Gelukkig en Trots ...op Ouders op Ouderen...mogen zijn...zenden ze... in feite vaak uit ...via Reclames...

vanaf 1 een paar ...en de Copy-cats Tieners...doen de rest...in het land wel...via zulkse Reclames!!!

Problemen met Tieners...die
er voorheen niet waren...uit en thuis en op scholen ed. krijg je ervan...in het land...naar Opvoeders toe...en
ook naar Leraren toe...die zijn
in feite... ook Ouderen...(Tieners...Met een soort van...anties gedrag...op Ouders...op Ouderen af...komt ervan...)

Of Tieners...niet Blij en Gelukkig en Trots ...op Ouders op Ouderen...mogen zijn...zenden ze... in feite vaak uit ...via zulkse Reclames...

:roll:
_____________________________________________________________________________

Ik las dit...

11 JUNI
Corona zit bij velen in het achterhoofd, maar patiënten met postcovid hebben er dagelijks mee te maken

(en ik dacht...Corona zit dan wel ...bij velen in het achterhoofd...bij de Postcovid...zit het bij velen ...juist
in het voorhoofd...)
(Legde ik welis uit...)

:roll:
___________________________________________________________________

Ik las dit...

Minder koffie minder opvliegershttps://www.metronieuws.nl/

Ik dacht... en... wat mogen ze nu weer niet???

Toen ik in de Overgang leeftijd kwam...door de verhalen en er over gelezen wist ik al...Nou dat
is het dus...

Of er ...stoom hittes uit de huid komt...lijken die opvliegers wel...
behoorlijk vervelend en erg lastig dus...

Na een week van Opvliegers...

Ik dacht toen...opeens...Ik ga doen... met even de ogen dicht...of die plotse hitte ...van ...de Zon is...Ik zit in de Zon...
en ...ervaar gewoon ...de warmte ervan...
en
liet het gewoon rustig ...over me heen komen...even de ogen erbij dicht...Ik zit in de Zon...
en ...ervaar de warmte ervan...en geniet ervan...

Bij elke opkomende Opvlieger)...Dus geen...yegenstand... opwindende ergenis... reacties meer...maar doen
of het
aangenaam is...Het Lekker in het zonnetje is...het Zonnetje over me heen laten komen...en dat met huid en haar
helemaal door je heen...ervaren gaan...

(Ik schreef dit...op een vorig Forum van ons...ook al is...als tip)
Ik ben dat...2 Dagen ...dat zo...ermee gaan doen...(Met elke opvlieger)...Na 2 dagen al...was ik er al ...van af!!!
Op dat eerste weekje na...Dat zo gedaan...Wat ik ook nuttigde etc. (Had er schijnbaar helemaal niks mee van doen)...
want...(op die ene week na)...Verder... helemaal geen Overgangs kwalen klachten... meer gehad...

:roll:
________________________________________________________________________

Ik las dit...

Acteur Kabouter Plop over anorexia van zijn dochter: ‘Je hebt het pas door als het te laat is’

Een poos terug las ik...ze doen Krachttraining en krijgen brede schouders...maar vallen toch af...
als ze Vega worden...

Mijn Oudste Zoon...Doet ook aan Krachttrainingen...op een dag...met logeren...zei die...wat
ik ook eet...ik val steeds meer af...

Ik zei ...toevallig las ik daar ...laatst over...een man vertelde dat zijn zoon aan Anorexia overleden was...
ondanks
de brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...maar vanaf dat die Vega was...viel die
alsmaar meer af...
ondanks de brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...

Dus... als die Zoon bij mij logeert...krijgt die 1 Lekkerbek en 2 Haringen...bij binnenkomst al meteen...
en
dan later met eten...2 Hamburgers bij de Groente sla...en gebakken aardappeltjes...

Vaak blijken mensen... met heel weinig inkomen...ook Vega te gaan eten...maar
zo Vega
bleek m'n Oudste Zoon... dus toch niet te zijn...vanuit een bepaalde overtuiging...hing meer af...van wat die nog
aan geld had...met boodschappen doen...

Een Vriendin ...van m'n andere zoon...koopt meestal voor mij...bij de Viskar...wat ik bestel...en neem zelf
ook wat...(ik betaal)...(ipv koekjes bij de thee)...Dan zitten we samen...heerlijk te smikkelen...maar ...in de ijskast ligt dan... voor de aankomende Logerende zoon in de avond...klaar...even zelf opwarmen... in de Magnetron...de Lekkerbek...en dan de 2 Haringen...met ui...(Alle benodigde Omega en Vitamines ed heeft die dan wel gehad...met zijn
2 dagen logeren pw of om de week...)
en
zie daar...na wat weken...Trots vertelde die...Hij was aangekomen...voor het eerst ...sinds tijden...

Zo'n fanatieke sporter...werd wel breder in de schouders...maar ging steeds meer afvallen...
Hij met zijn Vega etens...

Ik zei ...toevallig las ik daar... laatst over...een man vertelde... dat zijn zoon aan Anorexia... overleden was...
ondanks de brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...maar vanaf... dat die Vega was...viel die
alsmaar meer af...
ondanks... de brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...

Dus ik schrik nogal...toen die Zoon van mij... alweer Logerende zei...na wegen ...Ik ben nu nog maar...en daT KLONK
ME TE ENG...Zijn Gewicht...

Hij heeft een OV kaart... en ik zei...kom vaker logeren...en dat is die gaan doen...
Inmiddels ...klinkt zijn gewicht...al meer naar... een Mannen normaal Gewicht...

Bij die zgn Gezondheid freakers)...Het mist mi vaak ...een Psychologische rem...bij ze...
Te veel sporten... teveel wandelen... teveel fietsen...en aan Vega etens gaan doen...Gelukkig had ik gelezen
van die Man...die over zijn ...overleden zoon...redenens vertelde...

De brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...maar vanaf... dat die Vega was...viel die
alsmaar meer af...
ondanks... de brede schouders...Dan heeft niemand er erg in...Hoe sterk de rest ...vermagerd is...

:roll:
___________________________________________________________________________________

Plaats reactie