WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 jun 2023, 00:39

Lenzen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

(Ik moet vaak lachen om die Rutte...
Dan hebben ze het in de Tweede Kamer over dingen waar die geen idee van heeft...maar volgens hun heeft die toen dit en dat nagelaten...
en dan maakt die excuus...dat die dat ongetwijfeld heeft nagelaten toen...

Maar in weze weet die er niks van...
Komt omdat de tegenwoordige Premiers...niet alleen Nederland en de Overzeese gebieden heeft...
maar ook de hele EU en de NAVo tm de VN aan toe en ook nog Staats bezoeken en naar Herdenkingen moet...en
dan nog naar de eigen Partij vergaderingen moet...en dan nog Het Kabinet leiden moet...

Dus wat toen in dat Groningen mis ging ...via de Politiek...zgn...via hem dus...weet die niks van....

Maar die anderen snappen niet...in de Tweede Kamer...dat ons land niet voor niks Ministeries Departementen heeft...
De Minister en/of Staatssecretaris is de Verantwoorderlijke Persoon er over...
en in wezen dus niet De Premier...
over al die 1000 plus1 losse dingen...per maand...in het land...

De Premier...
Na de tigste eh...eh...eh...Nou ik geef het toe...Excuus...dan heb ik dat toen toch niet goed afgerond toen...

Komt die na 4 a5 Jet-Lags terug in het land...Nog met de Geest vol van de VN zaal...in Nederland aangekomen...
komt
meteen een Journalist op hem af...Wat vind U over dat gebeurens in
Groningen...over toen...

Een hoop heibel... in kranten als die niet meteen antwoord gaf...want er wacht een vergadering...van
Het Kabinet...de Premier heeft haast...(ook dat nog net terug van eh...enne eh enne eh enne eh...)met 4 a 5 Jet-lags nog in het lijf...

De Premier...
Na de tigste eh...eh...eh...zoeken en bladeren in dingen...
Nou ik geef het toe...Excuus...dan heb ik dat toen toch niet goed afgerond...

Ik moet vaak lachen... om die Rutte...(Wat ze hem vragen... heeft die geen idee van...)maar...
(Hij zal nooit zeggen ...bv daar moet U... die Minister van toen...voor op de flikker geven!!!)maar...
Nou ik geef het toe...Excuus...dan heb ik dat... toch niet goed afgerond ...toen...
Hij zal nooit zeggen...Daar moet U...de Minister van dat Departement voor op de Flikker geven...dat is hun pakkie an...
Ik kon net vanuit de usa...met de hele VN nog in de kop...
en dan
geeft die weer dat toe...Excuus...dan heb ik dat... toch niet goed afgerond ...

Mi de enige redene dat ze toch gas bleven door pompen was...Dat ik kan bedenken...over dat toen...We hadden contracten met Duitsland over Gas levering en het geld ervoor...had Nederland dringend nodig...(Waar dan ook voor)

LT

Ik las ...Nederland heeft het wel gehad met Rutte...

Schreven ze ook voor de Verkiezingen

Maar ik denk...erg veel Electoralen...begrijpen hetzelfde als ik...dus nog steeds kiest de meerderheid hem en
volgen niet de niks snappers en opjutters van andere Partijen...klakkeloos op...

die anderen snappen niet...velen in de Tweede Kamer ook niet...dat ons land niet voor niks Ministeries Departementen heeft...
De Minister en/of Staatssecretaris is de Verantwoorderlijke Persoon er over...
en in wezen dus ...daarover...niet De Premier...en ook niet
over al die 1000 plus1 losse dingen...per maand...in het land...

De tegenwoordige Premiers...is niet meer alleen voor de Nederlandse belangen ...niet alleen Nederland en de Overzeese gebieden ...
maar ook de hele EU en de NAVo tm de VN aan toe en ook nog mee met Staats bezoeken en naar Herdenkingen
en
dan nog naar de eigen Partij vergaderingen moet...en dan nog Het Kabinet leiden moet...etc etc etc.
Moet 1x pw De Koning ontvangen is verantwoordelijk voor ons Koningshuis...etc. etc. etc.

En ergens ...moet die ook nog een prive leven hebben...maar dat is niet helemaal zeker?????????????????????

Dus wat toen ...in dat Groningen mis ging ...via de Politiek...zgn...via hem dus...weet die niks van...

Dat snappen ze... lang niet allemaal...ook veel Internet kranten personeel niet!!!

Maar de groep van snappers...in het land... is mi...nog steeds groter...dan degenen die schrijven...Nederland heeft het wel gehad met Rutte...

Snap je????????????????????????????

viewtopic.php?f=10007&t=4&p=73340#p73340

Ook Hier en NJU
Voor Lands belang...
Rutte naar Tunesië voor migratieoverleg, ook Von der Leyen en Meloni gaan mee

LT
:roll:
____________________________________________________________________

Ik las dit...

Russische Hackers stelen mogelijk gegevens van 12.000 klanten vakantiepark Landal

mi...Waar maken we ons nog druk om...als ...echt Alles ...is al
gestolen en bespioneerd en meegenomen ... door het ...usa...Al...Team
en we... Hier en NU...Hun Markt winst ...zijn...
Dus...Waar maken we ons... nog druk om...???

Om zoiets te lezen???

Russische hackers
Hackers stelen mogelijk gegevens van 12.000 klanten vakantiepark Landal
Aangepast 8 juni 2023 16:26


Bij Landal GreenParks is op dit moment niets bekend over zo'n dreigement, meldt de woordvoerster van de keten. Ze voegt eraan toe dat het bedrijf de hack zelf ontdekte dankzij een detectiesysteem dat de it-systemen monitort.

Tip...mi...
O dus zo kan het dus ook...het te voorkomen...
dankzij een detectiesysteem dat de it-systemen monitort.

LT
:roll:

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/arti ... cht-wil-ze
De vijfjarige dochter van Sabia vindt het donker helemaal niets en vertikt het om te gaan slapen zonder dat er een grote lamp brandt. Hoe maakt Sabia hier een einde aan?


We haalden...als gezin is...een Hond uit een Asiel...
die bleek ...als de dood zo bang ...als de lamp uit ging...(Heel erg Bang voor donker was die)

Zolang die leefde bij ons... tot het einde aan toe...hebben we bij donker....een schemerlamp aangehouden
voor de hond...

Nou en???

Sowieso... een doodsbange hond... bleek het te zijn...maar het werd een ontzettende lieve hond..bij ons...maar
de schemerlamp...bleef bij donker...gewoon aan...Bij een Kind ...of Kinderen...zou ik het zelfde doen...
en/of...ook... bij mezelf...

Nou en...

LT
:roll:

____________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Trump aangeklaagd om opslag geheime documenten
UPDATE
Trump aange­klaagd om opslag geheime documenten
Oud-president Donald Trump heeft op zijn socialemediasite Truth Social gemeld dat hij is aangeklaagd. Trump zei dat de aanklacht ‘schijnbaar’

mi Is dat ook weer... zo'n nikserige aanklacht...met een hoop gedoe...op die Trump af...
want de ...vice President...van toen...is ...om het zelfde...er net van.... vrij gesproken!!!

Trump aangeklaagd om opslag geheime documenten
Dat moet toch gelijk geseponeerd!!!

LT
:roll:

Hoe is het met...het Beeld...
De Rotterdaqmse Nekita...

of blijft dat beeld...(belachelijk)...zwarte vrouw heten???

ipv

Waar spreken we af?

Bij Nekita...

LT
:roll:

Ik las dit...

Waar haalt Inter Miami het geld vandaan om de meer dan 115 miljoen euro salaris van Messi te betalen?
PREMIUM


mi ...Die Krankzinnigheid
door.... de Sponsor bedrijven...met miljarden winsten...die hun eigen Personeel ...er zwaar onder betaald ...voor betalen!!!
en mi...Die Krankzinnigheid
via...veel te weinig belasting ...voor lands Staatskas...ervoor betalen!!!

maw Met die Krankzinnige sponsor bedragen...uit eigen Bedrijven gesleept... schept...het
de volgende Armoede wijk...in dat land!!! Als niemand dat stopt...And so on!!!

mi Van Sponsoren niks dan goeds...maar het moet wel Maatschappelijk...verantwoord zijn...ipv
met miljarden winsten... hun eigen Personeel ...er zwaar onder betalen ...voor betalen!!!
en
veel te weinig belasting ... voor lands Staatskas...ervoor betalen!!!

maw mi...Elke Sporter ...Wie wat waar dan ook...kan best tm tm tm ...voor anderhalve ton gesponsort
en van leven... en helemaal...met een wedstrijd winst beloond ...met tm tm tm 250.000

LT
:roll:

Ik las dit...
Utrecht maakt vestiging nieuwe tabakszaken voor zeker een jaar onmogelijk
Met een aanpassing van het bestemmingsplan loopt Utrecht vooruit op landelijke wetgeving.

Met anties Tabak
Nee...Met de nog zwaarder toename van gebruikers...(Het spekkie voor het bekkie van de Coke Industrie is...)
Ze hebben nog ...veel en veel meer...lege plantages (Akkers) nodig...voor de Coke Industrie ...ed
dus geen
Tabakszaken...zijn daarbij nodig!!!

LT
:roll:

Ik las dit...

Maandenlang geen trein naar Londen, kan dat niet anders?
De Eurostar tussen Amsterdam en Londen zal vanaf juni 2024 maandenlang niet rijden. Vandaag vraagt de Tweede Kamer het kabinet om opheldering.

Denk is gewoon simpel lijkt me...
Waarom ...tot die tijd...tot het klaar is...het niet vanaf Utrecht laten gaan tm Londen vice versa???
Dan verliest Nederland...voor Lands belang...veel van die Klanten en vakantie gangers niet...

Fijne dag allemaal

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 jun 2023, 13:46

ZEN
(via mail gehad
NAMENS ANS
Die ziek is
Ze mailt alleen nog prive)
Maar...
Ik vond deze... zo leuk
dat ik het ook... hier zet)

Afbeelding
KNUF VAN ANS :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 jun 2023, 02:17

Enter... :)

(Ik las dit...

Trump verdacht van 37 strafbare feiten, blijkt uit aanklacht

mi Dat krijg je als land...als je zulkse oude mensen tot President maakt...

Al die tig in de tigs... leesvoer per dag...kunnen ze niet bij houden...gooien het in de Auto...vergeten het...neemt
nieuwe leesvoer mee naar huis...mi Hebben die ontzettende rijken vaak ook nog een heel groot eigen huis...waarom zouden
zulkse Presidentieele leesvoer op de plee in dozen liggen...mi om het daar in alle
rust... te lezen...maar het stapelde zich zo erg op...dat het overal al vinden is... in dat huis...allemaaal dozen
vol met Presidentiele leesvoer...

maw
Dat kan je verwachten...als ze zo massaal ...op een echt oud Mens stemmen...Ik zal niet alle eventuele kwalen
van oude bejaarde mensen gaan uitleggen...maar zo erg veel leesvoer op ze af...kunnen ze
nooit bijbenen...zelfs die toen
Middelbare Vice President...werd het al teveel...en nam ook het leesvoer mee naar huis...waar ze thuis
er ook nauwelijks ...tot niet toe komen...om het erna terug te brengen...

Toen de PC kwam... werd bekend gemaakt...dat het leesvoer geen bomen meer zou kosten...alles
zou via Internet gaan...mi Tegenwoordig doen ze alles dubbelop...via Internet en via papier leesvoer
en/of ook ...door elkaar...en het volk denkt vaak...dat ze alles moeten weten...een President...en een Vice
President...

Oude Mensen... kunnen vaak wel veel weten...maar dozenvol leesvoer toevoegen...is een ander
verhaal...met dat meenemen naar huis...zit geen kwaad in...anders zaten die dozen wel achter
slot en grendel...

Maar effetjes serieus...zo'n Witte Huis... heeft mi een Veiligheidsdienst...zouden die niet opkijken
als De Oude Man...met dozen aan het slepen is...richting... ergens hebben die Gasten ...ook nog een...eigen huis???

Waarom vraagt niemand zich af...waarom deed en doet... de Veiligheidsdienst ...er niks mee???

Hielden het niet tegen...met al dat gesleep van dozen...uit het Presidentiele huis...naar eh...eh ..eh...

De oude Boss... sleept alweer met dozen...en zo te zien ...op de foto's...met grote hoeveelhedens...
en waar gaat dat henen Mr Trump??? Mr Biden???

We moeten ...in Belang van de Staat usa... erin kijken...wat U allemaal in dozen wegsleept...uit het
Presidentiele Paleis...eh Presidentiele Huis...

Nou dat deden ze ...dus niet
en waarom niet???

Waarom voorkwam de Veiligheids dienst er niks???

Niet bij die... toen Vice President... en niet bij de toen President Trump... en ook niet... bij de Hier en nu President...Biden...

terwijl die laatste... al kon weten...hoe precair dat is...leesvoer uit het Wittehuis weg te slepen...want inmiddels waren ze al ...met die Trump bezig ermee...
met z'n... oude mannen leesvoer achterstand... tm op de plee...overal in het eigen huis... en in de garage en tja
slingerende in de auto...etc. etc. etc.

mi Dat krijg je als land...als je zulkse oude mensen ...tot President maakt...oude mannen leesvoer achterstand... tm
op de plee...neer gezet...om het in alle rust te gaan lezen...maar het stapelde zich... per week... zoooo op...

Niks van dat alles... via de Veiligheids dienst er...gedaan...ook bij de nieuwe niet...die Veiligheidsdienst...er kwam niet op de
gedachtes...zo van...
We moeten ...in Lands Belang ...van de Staat usa... erin kijken...wat U allemaal in dozen wegsleept...uit het
Presidentiele Paleis...U...met al die dozen sleperijen...Dat is niet in orde...Dat is niet OKAYJJJ

De vraag blijft...

in Lands Belang ...voor de Staat USA
waarom deed niemand wat??? en nog steeds...Waarom doet niemand
van de Veiligheids Dienst...er wat omtrent...en...Waarom niet???

Dat vraag je je toch af Meneer Sonneberg...

LT
:roll:

mi Moeten ze... er snel weer ...aan de gewone waar...maar dat is... om uit te leggen... weer zo'n verhaal..............

LT
:roll:

Zoals ...erg veel mensen...ben ik af en toe ook maar... alleen een Koptitel lezer...
en
dan lees ik dit...

-Van der Sloot: onschuldig aan afpersing moeder Natalee Holloway

Met zo'n koptitel zin...mag je aannemen...dat zulks ...al besloten is... door een Rechtzaak...

Maar ik tuinde er weer is in...
Als ik... op het artikel druk...staat er dit...

-Van der Sloot zegt onschuldig te zijn aan afpersing

en dat is ...totaal wat anders...(Dan die Internet krant... in de Koptitel zet...
waar niet het artikel staat...
pas als je ...er op drukt...is het artikel te lezen...bij zo'n Internet krant)

LT
:roll:

Gisteren zeiden ze op TV
over het EU Asiel beleid...

Dat Kinderen die alleen komen altijd mogen blijven...

mi Is dat het engste eraan...dat besluit...want Kinderen... zonder de ouders erbij...kunnen van alles overkomen
onderweg...tm de engste en ergste (Zwaar getrraumatiseerde) dingen...

Maar mi bestaat er zoiets als...Familie of gezinds hereniging...maw dan komen... die ouders er alzo... toch in...
Dan kunnen ze ...de Ouder's mi... beter gelijk ...met hun Kind of Kindertjes mee komen...
scheelt massa's aan stress en trauma's en ellendes voor hun eigen Kindertjes...

(Kinderen mogen wel alleen komen... in de EU...Zowel voor de Ouders alswel voor de Kinderen
als dat zo besloten is...Ik vind het ...een erg nauwelijks te bevatten...onmenselijk...wreed besluit beleid...)!!!

mi (Zo hoort het)
Of ze komen met Ouders en mogen blijven of ze komen met Ouders en mogen niet blijven...

LT
:roll:

COLUMN
PAULIEN CORNELISSE
Ik at de banaan des onheils en gooide de schil zorgvuldig weg

mi...De Jeugd Jongeren Jongevolwassenen..van deze tijd is...Ze gooien van alles weg...

Het typische is...dat je vroeger leerde...het mee naar huis te nemen...en in de Prullenbak te doen
als waar je was...er geen Prullenbak... in de buurt was...

mi...De schil...of het nu zorgvuldig of niet zorgvuldig ...is weg gegooid...Het blijft...Weg gegooid!!!

Ik at de banaan des onheils en deed de schil zorgvuldig in een prullenbak...is een totale andere zin nl.
dan
Ik at de banaan des onheils en gooide de schil zorgvuldig weg

(mi In deze tijd...Het mist ...bij velen...nog steeds...omtrent het Onderwerp...Opvoeding...
Uit en thuis en op scholen clubs en kerk en werk...)!!!

LT
:roll:

Wonder in de Amazone
Vier na vliegtuigcrash vermiste kinderen levend gevonden in jungle Colombia

kinderen die al meer dan vijf weken werden vermist in de jungle van Colombia
na een vliegtuigcrash, zijn levend gevonden.

mi Geweldig Geweldig...alle Eer... aan de Kinderen... zelf!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=n-OU5CxKSG0

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 jun 2023, 04:45

Terra... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=nKD71sqN_RE

(Was een druk weekendje...2Visites en 1 loge...en die klusten voor me ...de nieuwe modem
in elkaar en router...en nieuwe aansluiting...

Ik heb er totaal geen verstand van...dus ik liet ze er lekker mee freubelen...alles klaar
en niks deed het...Ik zei opeens ...volgens mij moet de snoer van de antenne ernog in...zei
er eentje...wifi maakt geen gebruik van een antenne...
Ze kunnen me alles wijsmaken er over...maar ik heb wel een snoer beginsel in een antenne gaatjes ding zitten in
de muur en er lag een snoer tussen de uitgepakte vele kartonnen...Nou ja...natuurlijk kwqm het daarop uit...

Vind ik altijd zo grappig...heb er geen ene verstand van...maar zeg dan toch opeens ...het enige juiste...
Had ik vroeger...op mijn werk ...ook vaak...Iedereen in de weer voor iets...en toch lukte het niet...dan zaat
ik ergens aan een bureau te schrijven...keek op...en zei dan ...wat ik ervan dacht...

Altijd eerst horende...nee hoor...en het blijkt dus...ja hoor...
en het probleem bleek weer opgelost...

Nou ja ik heb er geen verstand van...maar volgde met de ogen...een electrische uitziende snoerendraadbeginselen...
in dit geval vanaf de muur...
Het klopt niet zo'n kabel ...dat aan het niksen is...ergens insteektaan de muur ... aan de ene kant en nergens naar toe gaat...aan de andere kant...

Maar ze hebben het ondertussen ...het met z'n drietjes...toch leuk voor elkaar gekregen...voor me...de TV doet het weer en
ook m'n Laptop... is weer aangesloten...Ik heb er helemaal niks aan gedaan...alleen dat ene gezegd...

De volgende grote klus was...Er hadden Vogels behoorlijk huisgehouden ...met hun uiteinde verschijnselen...op
m'n flat ramen...of iemand dat wilde schoon maken...M'n oudste zoon meteen aan de slag...moest ik wel
voor...van de bank af...die staat voor die ramen...Nadat zag het er allemaal weer beter eruit...met zulks
mooi weer...zijn er vaak...erg veel mensen op het plein...zelfs in een rij...ze kopen er ijs...gaan ergens op zitten en
kijken dan precies...naar de grote Seniorenflatgebouw...Niet mooi ...met al die vogelschijt... op de ramen...te zien...
tijdens ijs eten...

Nou lief ...dat ze het voor me geaan hebben...ze kregen ergens...gekochte lekkere etens...van me...

M'n vriendin had haar hondje mee...daar vermaak ik me dan weer mee...die schuifelt dan onder tafel...op
de plek...waar ik zit...en gaat daarna slobberen uit de grote bak water...want het is eindelijk lekker warm weer...
Ik heb er nooit zo'n last van...had volgens de eters nog een vest aan...Nou en...denk ik dan...veel oude mensen
hebben het zo erg snel... niet te warm...van het weer...Nou ik ook niet dus...

Geen idee... of dat eerder ook kon...met mijn TV...maar de jongste zoon van me zei...zeg is YouTube...
en op Tv... kwam dat...Hij wilde iets zien...Nou zeg...ik wist niet eens...dat ik zoiets ...op m'n TV had...Ik liep
dus duidelijk ...wat achter...met de moderne electronische tijdperk...kunnens...in m'n eigen flatje...

M'n oudste zoon loge...ging terug met mijn Vriendin naar de grote stad...en de jongste...is een lichte
soort van Mantelzorg...voor 1 van zijn beste vrienden...die er terminaal bij ligt...zo om en om ...met
dat vrienden groepje doen ze dat...boodschapjes...en zo...en de zieke bezig houden...de stoma vult zich niet meer...
dan dan weet je ook...het duurt niet lang meer...

Maar leuk... zo'n vrienden groep...die hij kent... vanaf jonge puber tijd...en nu zijn ze allemaal...in de 50...

Mijn wasmachiene holde bijna de flat rammelende uit...ik moest dus een nieuwe...maar 1 van zijn vriendengroep
zijn Moeder was opgenomen in een Verzorghuis en zaten met de wasmachiene over...of wij er wat aan hadden???
Zo ongemerkt...heb ik er dus ook welis profijt van...en denk dan...ik ben veel ouder...dan die Moeder...van die
vriend...grappig om van... een jongere dan ik...van oude Bejaarde nog dingen ervan te gebruiken...
Ik had liever een gewone wasmachiene...met ronde ingang ipv eentje met kleppen...die keihard open klapt...
maar een gegeven paard...moet je niet...in de bek kijken...

Het was een compleet leeg huis...alleen stond er nog een wasmachiene in...toen ze het ophaalde...Maar...
hoe haal je zoiets op...past niet in de achterbak van een gewone auto...weer eentje van de vriendengroep... haar zus...
heeft een paarden trailer ...hoorde ik aan...volgens mij hebben ze het zo opgehaald...en naar mijn pleintje gebracht...
Nog een heel gedoe ...was dat dus...Maar nu kan ik weer...in de daluren...de was doen...zonder opeense met kei harde rammel geluiden...
Dus dat werd al... een poos...op de dag ...de was doen...
Maar met die ...dure electra...kan je het beter... in de nacht doen...in daluren tijd dat doen...de was...

Ik ken mijn vriendin... ook al 50 jaren...we schijnen trouwe vrienden beestjes te zijn...Ik en ook... mijn 2 Koterij...

Vroeger had ik een behoorlijke rij...mensen... als schrijf correspondetie...zo ging dat...we schreven toen brieven...
en als het kon ook betaald kon...bezochten we elkaar en logeerden bij elkaar...
Maar hoe ik aan ze kwam... was altijd zo apart...en hun type beroepsbaan ook...erg apart...

Per persoon... van de correspondentie vrienden...zou ik er wel een boek... over hebben kunnen schrijven...

Maar ze schreven allemaal...hele lange brieven...5 a 7 kanten vol...1x per week...vice versa...er waren een paar buitenlanders bij...die
schreven door elkaar Duits en Engels en Frans...en eentje was Spaans en eentje was Italiaans...dus ik had er een stapeltje
buitenslandse woordenboeken bij nodig...en nog een paar... in het buitenland...maar daar correspondeerde ik veel korter mee...met die andere twee...vele decennia's...De Italiaan (studeerde dat eerst)...werd Rechter...de Spanjaard was Kapitein bij een
Mariene schip...

DIE 2 mannen schreven hele vellen papier vol...om daar niet onder te doen...oefende ik die moeite ...er ook voor...elke keer 1x per week...dat te doen...Als ze kwamen ...met hun Vrouw...bij ons gezin...werd dat voor ons gezin...Toerist in eigen land...Dat waren
leuke tijden!!!

De anderen... waar ik mee correspondeerden waren Vrouwen...en toevallig allebei ongehuwden...dus die hadden
tijd zat...ervoor...voor ook lange brieven...vooral eentje emigreerde naar Canada en eentje naar Australie...naar familie toe...de rest van mijn correspondentie vrienden...gehuwden en woonden gewoon in Nederland zelf...

De clou ervan was...dat we elkaar ...zo weinig mogelijk zagen...
maar als we elkaar is zagen...of er logeerden vice versa...was het dikke mik vriendschap...nooit problemen met ze gehad...

Het zat reuze apart in elkaar...zulkse
vriendschappen...Maar ik had wel altijd ...een beetje of een beetje meer...het gevoel...Ik leerde zoveel van ze...of dat omgekeerd zo was...geen idee...maar ze verveelden zich schijnbaar niet met me...om het... zo erg lang... vol te houden...met me...met de
correspondentie...Maar van ...de hele stoet aan vrienden... ooit gehad...leeft er nog maar eentje...en wel m'n vriendin...

Ze is 9 jaar jonger dan ik...Dus daar ben ik reuze zuinig op...
Ze heeft mijn Tweeling vanaf geboorte mee gemaakt...die zien haar meer...met hun nu 53 jaar... als een Tante...Ze logeerden vroeger... er dan ook erg vaak...apart of met z'n beiden...vooral als ik Nachtdiensten had...met het werk...
Even ...de Koterij ...naar haar brengen...en dan ik... naar het werk...

Ze wilde perse zelf ...geen Kinderen...maar zag wel graag ...Kinderen van anderen...die zijn erg handig zulkse vrienden!
Mijn ooit allerbeste vrienden...heb ik ooit...op een zotte grappige of vooral...op een aparte manier ...leren kennen...

Kijken of dit getype...niet te lang wordt...
vb. Ik was is ...met een collega vriendin op Ibiza op vakantie...liepen de boulevard af...
opeens tegelijk... een glad champagne in de handen geduwd...Ik zei op z'n Hollands we nemen niets aan van vreemde mannen...
(Een giagantische talenknobbel had die Spanjaard)
In het engels zei die...Ik ben jarig...en hier lopen allemaal mensen...we doen jullie echt niks...
maar ik drink geen alcohol zei ik...dat werd een glas fris...

Gelijk foto's van Vrouw en Kinderen tonen...die op een ander Spaans eiland woonden...niet waar nu hun schip lag...dus...
Met die heb ik... het allerlangste gecorrespondeerd...

Met een collega van hem... lieten ze ons het hele eiland zien...en de lekkerste etens leren te eten...Ze logeerden in een top duur hotel...met groot zwembad...De laatste dag... dat ze met schip weer verder gingen...Of we
nog even in het Zwembad kwamen...na banen trekken en wat drinken aan de kant...moesten ze zich omkleden
was die toch ...zijn sleutelbosje kwijt...ook van de huurauto...Had die in een zwembroek zakje gepropt...
Paniek in de tent...

De deed met mijn handen ...zo van rustig maar...en dook het water... ver... en ...diep in...het grote zwembad
en kwam boven...met de sleutels...

Het wonderlijke... er aan was...toen ik boven water kwam...ik had ...in de ene hand...een klein sleutelbosje aan ring
en in de andere hand ...een losse (autoverhuur) sleutel...
(Ze geloofden hun ogen niet eens...)

Maar
ze konden
zo...nog net... hun schip op tijd halen....Op die manier werd het...vriendschap voor het leven...
maar
vooral via brieven correspondentie...en dus...ik heb er ...erg veel van geleerd...vooral via... de brieven...

Voor het veel te lang wordt ...het getype nu...

https://www.youtube.com/watch?v=LSrG5bVpqYo

Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________

Schiet me ineens te binnen...
Ik zat naar een herhaling... van de EO jongeren dag te kijken
of was het hun type van(heimelijke...VERKAPTE)... Festival dag...

Maar eentje zong...als wens...nooit meer regen...
(mi die moet ook weer SNEL... aan de gewone waar... en alle mee zingers ook
want de Aarde... als die geen regen krijgt...gaat de hele Aarde en alles erop...(EN WEL HEEL SNEL)...van...kapot!!!)
(Om zoiets... te zingen...dan ben je toch niet...goed snik!!!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 jun 2023, 13:55

Radium... :)

(Af en toe...vraag ik me af...zijn we allemaal...een beetje... aan het gek worden???

vb.
Ik kijk Zondags in de Morgen altijd NL 2 op TV

Zo ook met... Leo Feyen...Geloofs gesprek...

Hij eindigt met
te zeggen...die Leo...
Het is de taak van Deken Fennis om zoveel mogelijk mensen
uit de Kerk te krijgen...

Is die Leo al een beetje Ga Ga...richting...oude dag...
of moet die nodig aan de gewone waar...waar men het vroeger..allemaal zo
mooi...mee... zeggen konden...
https://www.npostart.nl/geloofsgesprek/ ... KN_1732089

Nou ja...Ik bedoel maar...

Jurren leek me ook niet helemaal wel...
klapt zichzelf steeds hard op de benen... met beide handen en vraagt
en ERIK SCHERDER...STEL...DAT GOD BESTAAT...

(Dat vind ik... voor zo iemand...de meest onlogische vraag ...ooit gehoorde...)

Zo die Jurren het... aan die Erik vraagt...kan God...ook niet bestaan...
Maar stel...van wel...

Moet ook die Jurren... nodig... aan de gewone waar...waar men het vroeger..pas nog...het allemaal zo
mooi...mee... zeggen konden...


Kan aan mij liggen...maar ik word altijd ...niet goed van...als ik huppelende
dirigenten achter het altiaar zie staan...heen en weer bewegende koorleden...of een beetje lastige kinder koorleden
terwijl die eigenlijk...
helemaal niet in beeld moeten...
Het draait niet om hun nl.

Het draait om Het altaar en alles er om heen...veelal zijn dat mooie Kunstvoorwerpen...en
roomse kastje...waar de Priesters ...wat uit kunnen halen...wat bij de dienst past...
daar moet helemaal niks tussen zitten...

Alleen de personen die de dienst dragen...maar niet in de weg staan...voor het aanwezige
volk in het schip...

Kan aan mij liggen...maar ik word altijd niet goed van...als ik huppelende
dirigenten... achter het altaar achter de Priester zie staan...heen en weer bewegende koorleden...of een beetje lastige kinder koorleden
terwijl die eigenlijk...
helemaal niet in beeld moeten...
Het draait niet om hun nl.

Maar ook vandaag...het leek allemaal ...om het Koor ...te gaan...in beeld...
In veel Kerken waar ze... zulks... beter snappen...staat het koor ergens hoog achteraan of ergens opzij in de Kerk...
...maar niet ahw... Midvoor!!!
Daar hebben ze dus geen afleidende storende elementen...Midvoor!!!

De ene Televisie ploeg ...is ook de andere niet...
vb. Als die... van de Regie...geen ROOMSE IS... TIJDENS DE ROOMSE KERKDIENST...SLAAN ZE STEEDS DE PLANK MIS...
Met de TV beelden ...naar de Thuiszijnders toe...

(Die doen maar wat...er beweegt wat ...bij het Koor...dan zal het dat wel zijn
wat in beeld moet...ipv waar de Priester mee bezig is...of de Priester met het hele schip...
Bij de regie...er beweegt huppelt wat... bij het Koor...dan zal het dat wel zijn...wat getoond moet...)
3.4 of meer is het koor in beeld...

Kan aan mij liggen...maar ik word altijd niet goed van...als ik huppelende
dirigenten... achter het altaar achter de Priester zie staan...heen en weer bewegende koorleden...of een beetje lastige kinder koorleden
terwijl die eigenlijk...
helemaal niet in beeld moeten...
Het draait niet om hun nl.

mi De Gemeenschap...van ...De Heilige Geest...moet van de Gemeenschap ...uit het Schip komen...
maar die lijken nogal in te sukkelen...lijken er zelfs niet toe te doen...
Bij de regie...er beweegt huppelt wat... bij het Koor...dan zal het dat wel zijn...wat getoond moet...)
3.4 of meer tijdens menige roomse Kerkdienst... is het koor in beeld...

Nnnnou ja...

LT
:roll:

Wat ik echt heel erg vind is...
Zag er weer een docu over...

In een usa Dorp is een huisvrouw thuis verdwenen...
terwijl haar man aan het werk was...kwam thuis en vond dat...wat? nergens zijn vrouw...
Geeft het op aan de Politie...wat dagen later vindt een Visser de vrouw dood in de rivier...

Ze hebben nergens helemaal geen bewijs van...maar Politie en het hele Dorp verdenken de echtgenoot...
Hij kon er niet meer werken en leven en bewegen...schelden op hem af...rare blikken ontslag
op het werk...

Hij verhuisde naar een ander stadje voor werk...

26 jaar later willen ze hem er alsnog op berechten...er zijn er die hem de doodstraf toe wensen...

Maar wat dagen voor de Rechtzaak ontdekken nieuwe rechercheurs...2 getuigen zijn toen nooit gehoord verhoord
en gaan die zoeken
Het stel bleek gescheiden
en zij vertelde ...Jullie hebben de verkeerde...want mijn ex man heeft die moord begaan...

Als iedereen er van overtuigt is...dat die ene persoon het heeft gedaan...
Vreselijk zeg...als die er onschuldig aan is!!!
Die andere beschuldigde man... had 26 jaar bakken ellendes gehad...op zich af...tm men wenste hem dood...
zo kan een Rechtzaak nl ...ook uitpakken in de usa...met de Doodstraf...


Een Oma wandelende in een bos bij een meertje...werd zwaar toegetakeld en vermoord...
ook toen wezen ze steeds naar de vekeerde...de Kleindochter wenste die de doodstraf toe...
en vanaf 1 een paar etc.

Maar ook toen...bleken de nieuwe Rechercheurs beter te zijn...en met Vak maN SCHAP VOGELDEN DIE DE
WARE DADER ERUIT...

Als die Kleindochter etc haar zin had gehad...was er een totaal onschuldige veroordeeld met de
doodstraf...

Kortom zelf ben ik... tegen de doodstraf...er werden ontzettend veel onschuldigen...gedood vermoord met
de doodstraf...en wel...volkomen voor niks!!!

Dito ook met die ontzettende lange gevangenis straffen...maar die leven nog...
maar hoe snel... vanaf 1 een paar etc. vanuit de gewone Burgerij...de boel opgejut kan...valt me er altijd zo aan op...
die achteraf bezien...volkomen onschuldig waren!!!

De geest van Mensen...(Het denkwerk)...blijkt als het er op aan komt...vaak erg... te smalletjes...te zijn...
misschien wel...bij niemand uitgezonderd...plots of tzt. die het achteraf bezien...het allemaal verkeerd hadden gedacht...
en dan heb je ook nog... de opjutters...vanaf 1 een paar etc.
tm Zonder enig bewijs zelfs...zo te baan uit...tm tm tm in het ergste geval...zo de bak in...
die achteraf bezien...volkomen onschuldig waren!!!

Zonder vanaf 1 een paar...de opjuttende Burgerij...was De Jezus van N...nooit aan Het Kruis geeindigd!!!
tm Zonder enig bewijs zelfs...die achteraf bezien...volkomen onschuldig was!!!

Ondanks alle scholingen en studies ed schijnt er ...veelal toch nog maar ...weinig veranderd...aan het denkwerk...van
veel mensen...
En blijken... onze hersentjes...vaak toch ...te smalletjes...

mi Zijn echte pesters op scholen... op werk...clubs en kerk en uit en thuis...al criminelen in de dop...die het leven van anderen bewust kapot
maken...er zit vaak ...voor heel wat minder ...in de bak nl!!!

Ik hoor nooit ...de Dominee of Priester zeggen op de kansel...He Mensen van Binnen en Buitenlui
wat zitten jullie te sukkelen...in De Kerk...of ik ...tegen stukken stront ...aan zit te kletsen...
en wie van jullie...waren de stukken Tinnif...die bleven zitten of liggen...bij Politie verordening...die
weg gedragen moesten...
Die vinden zichzelf zo vroom en/of goed doen...maar hebben menig Beroeps mensen hun lijf verkloot...verpest
tm de burn-out in gewerkt...tm met altijd pijn kwalen aan toe...Politie Mensen zijn gewone Mensen...huisvaders en huismoeders en
Oma's en Kleindochters...en partners van etc.

Ik bedoel ...zulks hoor je ze niet over...in die Kerken...maar waar gaat het dan wel over?
over mensen
uit vroegere tijden...uit de Ezel en de Os en Kameel tijdperken...
Toen er
nog geen electriciteit en electronica was...en er nog geen stap op de maan gedaan was...
maw
Waarom gaat het ...alsmaar ...over toen ...en niet... over Nu...in die Kerken???

Nou ja... dat vroeg ien vraag ik me... welis af...Meneer Sonneberg...

Fijne Zondag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 jun 2023, 02:07

Umberto... :)

(ik las ergens dit...
Aldi, de moeder aller dozenschuivers, werd nooit echt een succes ...mi....nou dan kennen ze de Vader aller dozenschuivers Mr T nog niet...

:roll:

Ik hoorde bij Buitenhof zeggen...
De Wind is vaker ...van west naar oost...dus een kerncentrale daar...zullen de Russen wel met rust laten...

mi Schreef ik dat hiero ...ook al welis...een paar keren...ook ...bouw ze vooral...in deze hoog electrische tijdperk...aan de lands grens met Rusland...
Kerncentrales...
Dan blijft...met de meest hoogste waarschijnlijkhied... wat er ook gebeurt...de stroom gewoon doorgaan...in deze hoog electrische tijdperk...

:roll:

Bij Eus was het ook weer een leuk programma...
Ik ging gelijk na...hoe het vroeger kwam...dat ik bepaalde boeken ging lezen...via wie en wat en waar?
Wat had de meeste invloed op me?

mi Dat waren toch... mijn eigen leeftijd genoten...vriendenclubje...Zo van...Heb je dit al gelezen en dat???
Dat werd dan...naar de bieb gaan...en hetzelfde zoeken gaan...en dan zelf verder er kijken gaan...
kon ik ook is zeggen gaan...Hebben jullie dit al gelezen en dat?
Zo ongeveer ...ging dat wel zo toe ...vroeger...

Toevallig vond ik een boek...Madam Curie...Ik denk dat dat boek de meeste indruk op me gemaakt heeft...
Maria Salomea Skłodowska-Curie was een Pools-Frans schei- en natuurkundige. Zij was een pionier op het gebied van de radioactiviteit, ontving twee Nobelprijzen en ontdekte de elementen polonium en radium.

De anderen vonden daar... niet veel aan...maar ik vond het een soort van openbaring...Een Vrouw die
dwars door alle Alfa en Beta heen sloeg...en er een Wetenschap mee groot bracht...
Echt mooi... vond ik dat...

Verder de serie 20.000 mijlen onder zee...was ik ook dol op...en dat was gewoon te lezen in
een Kindertijdschrift en wel...De Donald Duck...Als de Leesmap kwam...daarmee snel naar de plee hollen
en het lekker op m'n gemak lezen...

Deze 2 voorbeelden...De enthosiasme er voor...kwam helemaal uit mezelf...(Niet via derden dus)
Net als met mijn Muzieksmaak toen...dan zeiden ze...eh get...daar vind ik niks aan...
Maar na 1 of 2 bladzijden gelezen...over madam Curie...gaven ze het al op...
en misschien wel om de andere ...lees getypte gedrukte stijl in de Donald Duck...dan de rest in de Donald Duck...wat ik juist echt...reuze spannend vond...in dat Blad...vonden zij...de anderen... niks aan...

Oke ik vond de rest
van de Donald Duck...net als zij...de anderen...ook leuk...daarom paste ik toch...bij het vriendengroepje...
Maar ze gruwden... van mijn Muzieksmaak Bach Mozart Handel Vivaldi ed.
maar...de meeste Muziek van hun...van de anderen...vond ik ook leuk...ook leuk...daarom paste ik toch...bij het vriendengroepje...

Ik kende als kindzijnde... echt niemand...die van klassieke muziek hield...daarom was ik bij ...het ene veel...een soort eenling... en bij het...ander ander veel...net als de anderen...daarom paste ik toch...bij het vriendengroepje...

Het ene veel...was ik...een soort eenling...Vond ik niet erg...Ik had ermee...gewoon... m'n eigen ding...ermee...
als ik bemerkte...als jong kind al... dat anderen iets ...totaal niet leuk vonden...had ik het er ...niet meer hardop over...er waren genoeg dingen
om het wel...hardop... met de anderen...er over te hebben...

Soms dacht ik wel...Hoe kan dat toch...alweer...vb er wilde er eentje... bord spelen... gaan doen...Wie doet ermee en wat
gaan we spelen...Dan zei ik...Schaken...en hoorde in koor...He getver ...Maar omdat ik bv... Dammen... ook leuk vond...en Mens erger je niet...daarom paste ik toch...bij het vriendengroepje...

Maar al wat ouder...Ik kende niemand van nabij...die een hele correspondentie groep erop na hield...Op Di en Vr
waren meestal mijn schrijf in vrijetijd ...schrijfavonden...
Het leuke was...ik ging de postzegels sparen...van de brieven...die ik dan weer kreeg...

De Spanjaard ... vroeg ik welis per brief...waar ligt je Schip nu?
Dan mocht die ...dat... lang niet altijd zeggen en schrijven...maar ...omdat ik dus... de postzegel van de enverlop haalde...wist ik ondertussen toch...waar het schip lag...
(Zoiets ...hield ik netjes voor mezelf...met dat wetens...
Zo ging dat vroeger...dan schreef ik...bv... niet terug...dat ik het... via zo ...het toch wist ...waar die was...anders kon zo'n hobby... welis stoppen gaan...via de... andere kant...)want verder gaan met mailen bestond toen nog niet nl.

De Italiaan...leerde ik ...zo kennen...
Ik was met wat Collega's vriendinnen op vakantie in Italie...

Al wandelende kwamen we een leuk uitziende eet drink tent tegen...De anderen liepen sneller naar binnen...
plots een tik op mijn schouder...In het Duits zei die...Let op je vriendinnen...want ze komen als vliegen op toeristen af...jonge mannen...die ze met slimme trucs het bed in weten te krijgen...
Ze worden er zelfs voor betaald...
Hier heb je mijn adres en tel nummer...mochten jullie toch in moeilijkheden komen...
Hij bleef nog een poos aan dezelfde tafel wat mee drinken en ging weg...

Na de vakantie ...schreef ik ook in het Duits...met de woordenboeken om me heen...een bedank brief...en er
kwam weer een brief terug...en jarenlang ging dat zo...Ik heb hem verder nooit meer gezien vice v ersa...alleen
op foto's naar elkaar...en we kregen elk een gezin ik hier en hij daar...dat werden nog meer foto's...en ook van de huisdieren...

De Spanjaard was Kapitein van een Mariene schip en de Italiaan was Rechter...
en allebeide... op een hele aparte vreemde manier leren kennen...Maar ik was in het begin ...een korte brief schrijver
en die 2 konden er wat van...tig blaadjes met tigs kantjes...

Ik had toen nog nergens ooit een bl taal geleerd...ben later wel met mijn DJ...de Spaanse taal gaan leren...Ik verstond
op 1 of andere manier de Duitse taal...misschien omdat ik als kindzijnde...in een Boern taal sprak...ipv ABN...
maar ermee kletsen ...is toch wat anders dan... een vreemde taal proberen te schrijven...dus dat haalde ik uit bl woordenboeken...allemaal...De Spanjaard ...begreep het zo ook wel... als ik toch woorden in het Nederlands schreef...ook
als die bij ons weer is...logeerde...met zijn Vrouw...en alles... in het Engels toe ging...want ook dat had ik inmiddels al aardig geleerd...

Mijn DJ ...kon Engels en Frans en Duits...nog op de vervolgschool vroeger gehad...en ik net niet...daar
deden ze toen ...op de Meisjes Nijverheidschool... niet aan...
Kortom ...dat kwam via later bij mij... er pas aan...
Daar werden mijn... correspondentie brieven ...mooier en langer van...vonden de Italiaan en de Spanjaard...

Via De Spanjaard...leerde ik m'n eigen land... heel eerg goed kennen...als zijnde Toerist... in eigen land...

Kom genoeg getyp geoefend vandaag...

https://www.youtube.com/watch?v=Z61Pw1Y-dvo

Trusten allemaal

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 jun 2023, 18:04

Bertoldi... :)

(Iemand vroeg me pas...wat ik de mooiste songs vind ...die ik in mijn leven ...heb mee gemaakt...
Ik zei...Ik ben nog niet dood...er kunnen er nog nieuwen... bij komen...

Maar zo van de Metene...Vanaf mijn Jeugd ...de Top 10...

1-https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS ... MM&index=8
Whitney Houston - I Will Always Love You

2-https://www.youtube.com/watch?v=50JW4aHHm5Q
Harry Belafonte - Island in the Sun

3-https://www.youtube.com/watch?v=_vzNiL2_kxY
Louis Armstrong - What A Wonderful World

4-https://www.youtube.com/watch?v=SdhAfMor9BM
Doris Day - Que Sera, Sera

5-https://www.youtube.com/watch?v=Fd_3EkGr0-4
Frank Sinatra Strangers In The Night

6-https://www.youtube.com/watch?v=fpHAsb2XQOY
Edith Piaf Non Je Ne Regrette Rien

https://www.youtube.com/watch?v=QskFT7AaKH0
Is geen song...The original sirtaki Zorbas

7=https://www.youtube.com/watch?v=vePWIHDn2dE
Is geen song...Mariachi Vargas de Tecalitlan

8-https://www.youtube.com/watch?v=tT9Eh8wNMkw
Is geen song...Dave Brubeck - Take Five

9-https://www.youtube.com/watch?v=xZweLtjNxZY
André Rieu - Hava Nagila (הבה נגילה)

10-https://www.youtube.com/watch?v=5ozXj5dxmS4
HERMAN EMMINK "Tulpen uit Amsterdam

Natuurlijk heb ik nog massa's meer voorkeuren...maar dat is teveel... om op te noemen...
Maar deze 10... maakten wel een blijvende directe indruk op me...
________________________________________________+
Met Klassiek... heb ik ook een Top 10
maar dat was de vraag ...van die persoon aan me ...niet...

Vermaak je dus met mijn Top 10 All round...

Fijne Dag met 33 graden...Ik heb de Luxaflexen allemaal dicht...zodat er geen hete
zon...m'n flat in komt...
Heb naast me staan (voor de broodnodige vocht in het lijf...
Een groot glas water met een schijf citroen erin...
een groot glas Ice Thea...met 6 ijsklontjes erin...een groot glas koude Mango fris...en zit nu aan
een Raket Ijs...

Voorzichtig in de zon...allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.

Ik blijf het... een heel groot probleem vinden...voor... Het Water ECo lifestyle systeem...als miljoenen tm miljarden Mensen
groot en klein
zich met Zonnebrand creme en met andere vetten...invetten gaan...en dan...de Zee ... in Meren ...en Kanalen en Rivieren...ermee in gaan...

ipv
erna
zich pas
in vetten gaan!!!

Vet je ...na het zwemmen ...pas in...zou er ...overal... op moeten staan!!!
Ook Met grote letters...op of bij...de gratis strand invet ...apparaten!!!

(Omtrent het hetende Klimaat (als oorzaak)Na alle Media oproepen...Smeer je in...zonder verdere verduidelijking)
Maw...
Met z'n allen ...Wereld wijd...het hele Water Eco systeem...naar de klote brengen...is dus ook wat!!!

Invetten gaan...en dan...de Zee ingaan... in Meren ...en Kanalen en Rivieren...
ipv
---
erna
----
zich pas
in vetten gaan!!!

Wil je het water in...ofwil je er weer ...in gaan...met ingevet lijf...of je koterij
zouden er...open... douches ...ervoor moeten bestaan
oa op stranden...ook allen met make up op!!!
dan pas... mag men... de zee ...(weer )...in gaan!!!

Open douches water...mag niet ...die wateren ingaan...moet met aparte buissysteem...moet met bepaalde karretjes
opgezogen...opgevangen uit de opvang buizen...en ergens eerst...gereinigd...)

maw Eerst moet alle troep... van Mensenlijf af...ook Inheemsen tm in India aan toe rn fir rthuisd naar elders...etc...eerst alle kalk en krijt en alle verf lagen dikke
moderne make up langen...ed...moet eraf...
Net als in alle eeuwen ervoor...alleen...puur Natuur
vanaf huis af...of per open douches er...dan pas mag je er... met puur natuur...dan pas ... het water buiten in!!!
En
...Daarna...pas ...goed invetten... gaan!!!

Heb ik het nu is niet...over de Schepen en boten...maar over de
Waterkanten...met vrije tijds Mensen ...zo overal...het water in...
Het kan dus ook anders...ipv
Met z'n allen ...Wereld wijd...(vanaf ergens vorige eeuw...tm tm tm...(bij elkaar...binnen zo'n 100 jaar)
het hele Water Eco systeem...oa koralen en waterdiertjes...waterplantjes...etc. voedsel voor de vissen etc.
via Vrije tijds Mensen...met miljoenen tm in de miljarden...het water
naar de klote brengen...is dus ...ook wat!!!

Dat moet gestopt!!! En wel zo...
alleen met puur natuur...dan pas ... het water buiten in!!!
En
...Daarna...pas ...goed invetten... gaan en dat tm de dag erop...dat ...erop laten!!!
(Thuis niet afdouchen gaan!!!...Dan zijn de Zon hittestralen door het...ingevettene... aan de water kanten...gedaan
de dag erop...er wel uit!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=V1RPi2M ... lWiI4xVXKY

LT
:roll:

______________________________________________________________

En die Angela (die ik door haar snelheid en te binnens mond van praten ...nauwelijks tot niet volgen kan...op TV)
maar...die mag...(tot op heden...zonder gevolgen alsmaar)... met grote Schrik bewind...iedereen maar... Kapot maken gaan...???
https://www.ad.nl/show/ik-heb-medelijde ... ~a79e702c/
(IS DIE MATTHIJS VAN N HELEMAAL NIKS BIJ!!!)(EN DIE IS EX VOORZITSTER VAN DE TWEEDE kAMER IS ER TOTAAL
HELEMaal niks BIJ...!!!)(wat die Angela ...allemaal schrijft...met Vakmacht positie...)(EN DAN HOE SNEL
DE COPY-CATS
DAT VIA TWITTER ED...HET GAAN NADOEN!!!) DIE MAKEN DIE PERSOON ...VOOR DIE ANGELA... WEL HELEMAAL AF...

TE ERG
WAT DAARMEE GAANDE IS!!!

LT)
:roll:

______________________________________________________________________________________

Ik zag met zappen alleen het laatst stuk bij Nadia...

ipv massa's heibel in de keet...ging het hiero er zo aan toe...

Ik liet me Vaccineren en 1 van de Tweeling zonen ook...de andere Zoon...leek helemaal bevangen door de tegenpartij...en nam de Vaccinaties niet...

Ik zei alleen...als je maar 2 meter van me af blijft...trouwens alle bezoek zei ik dat tegen...maar verder
hebben we het er niet over gehad zelfs...
Oeverloze discussie...is helemaal niks voor mij...op m'n ouwe dag...en ik denk altijd nog zo...
Het kwam te vaak voor
in de eeuwen...dat later 10 jaar 20 30 tm 100 of meer jaar...de andere Partij ...toch gelijk had...

maw Als we niet alwetend zijn...kan je je beter koest houden en met respect om blijven gaan...met
mensen die andere meningen verkondigen...dan ahw jezelf...of degenen die jezelf volgt...

De Zoon die zich niet had laten vaccineren...kreeg geen Corona en de zoon die zich toen al
3x had laten vaccineren kreeg Corona...
Gelukkig had ik in m'n flatje ...Gelijke Monniken gelijke kappen beleid...ze moesten allemaal
2 meter van me vandaan zitten en lopen...in m'n flatje...Ik ben wel tigs gevaccineerd ...maar heb ook geen Corona gehad...
(kreeg wel... te gekke zware griep...was ik ook... voor gevaccineerd)

Nnnnou ja...

Maar ik denk altijd...waarom schreeuwen en ruzies maken en tekeer gaan...waar nu weer om?
Terwijl we 6 tot 8 jaren basisschool genoten hebben en daarna een vervolg school en daarna Beroeps Opleidingen...om
je dan net zo te gedragen...als... ongeschoolden... omdat die veelal...de woorden missen...meteen uitvallen gaan
dat is bij de geschoolde wereld...niet logisch
anders zijn... al die vele scholingen... toch voor niks geweest...

Dus als 1 van de Tweeling een andere mening heeft...of ik zelf...Ik luister erna...maar meestal
ga ik niet in echte discussie...omdat wat moet ik verdedigen???
Het kwam te vaak voor
in de eeuwen...dat later 10 jaar 20 30 tm 100 of meer jaar...de andere Partij ...toch... gelijk had...

Nou dat altijd wel...in mijn achterhoofd houdende...Ik hoor het alleen maar aan...Oke dat vind jij...Ik
vind dat iedere loge en iedere visite 2 meter van me af moet blijven en als de verordening is een Mondkapje op moet...
dan wil ik dat ook...in mijn flatje zien...en zo ging het ook...

2 Met wel de vaccinatie gehad... en eentje niet...aan loge en/of aan visite van de eigen nazaten...in m'n flatje...
(Al die Corona tijd)...Helemaal geen ene probleem over gehad zelfs...
maar ook geen echte discussies over gevoerd...wel aangehoord maar er niet op in gegaan...

Oke dat vind jij...Ik
vind... dat iedere loge en iedere visite 2 meter van me af moet blijven en als de verordening is ...een Mondkapje moet
dan wil ik dat ook...in mijn flatje zien...en zo ...ging het ook...

Gewoon het respect voor elkaar erin houden...Ik denk dan altijd zo...
Dus als 1 van de Tweeling een andere mening heeft...of ik zelf...Ik luister erna...maar meestal
ga ik niet in echte discussie...omdat... wat moet ik verdedigen???
Het kwam... te vaak voor
in de eeuwen...dat later 10 jaar 20 30 tm 100 of meer jaar...de andere Partij ...met de nieuwe Kennis van achteraf...toch... gelijk had...

(En die zijn in die dagen...ontzettend onmenselijk vaak behandeld...erop getierd uitgescholden bedreigd baan verlies
waar dan ook negatief neer gezet...alles tegen gewerkt...etc.
(Was...Allemaal voor Jan Lul en voor Mien Kul!!! Blijkt... te vaak dus...achteraf!!!)

Kortom...
Gewoon het respect voor elkaar ...erin houden...maar wel (sowieso in je eigen huis)
iedereen...moet...zich wel...aan Lands verordeningen houden!!!

(Maar met mijn methode...vult het geen TV Klets programma's...
omdat er ...geen discussies in mijn methode zit ...er over...alleen respect voor elkaar meningen...
in m'n flatje...
(Al die Corona tijd)...Helemaal geen ene probleem over gehad zelfs...
maar ook geen echte discussies over gevoerd...wel aangehoord ...maar er niet op in gegaan...)

Als nou is iedereen zo gaat denken...

Ik luister erna...maar meestal
ga ik ...niet in echte discussie...omdat... wat moet ik verdedigen??? Mooi om in het achterhoofd te houden...
Het kwam... te vaak voor
in de eeuwen...dat later 10 jaar 20 30 tm 100 of meer jaar...met de nieuwe Kennis... van achteraf...dat de andere Partij...in dat toen...toch... gelijk had...

God Here Alle Ju...Ben ik even blij...dat ik het ...met respect ...ben blijven benaderen...Met
de Nazaten...in dat...eh...toen...tm Hier en NU...Waar nu weer mee???

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 jun 2023, 10:12

Dirigent... :)

(Als je winkeliers verplicht om contant geld te accepteren, zadel je ze op met veiligheidsprobleem

mi. Eus in de bocht...want
Voor digitaal geld... moet nog veel meer veiligheidsproblemen steeds voor worden opgelost...
(Het geboefte is...met die verplichte scholingen...ook... steeds slimmer geworden nl. )
Maar ik snap die (na) kletsers wel...De EU wilt nl van het cash geld af...in de EU...

Als het geboefte...hiermee bezig is... met Artificial Intelligence...kunnen ze straks hele bankrekeningen legen en zelfs
Banken...Maar Alla(h) dat komen we dan... wel weer tegen...als alle cash weg gekletst is...(mi als iets erg veel banen gaat kosten...is het wel dat...Bepaalde Opleidingen in de grafische industrie kan dan wel weg...wereld wijd...alle
mijnen kunnen dicht...waar het product munt geld van gemaakt wordt...en waar ze de afronding van het geld maken...
personeel kan dan weg...en dan alle voervoerders komen dan...zonder baan etc. alle pinautomaten weg...die vullers
en halers etc...en reperatie baners...komen zonder baan etc. dus voor de munten makerij en voor het papier tm geld...tm uitgifte van het geld...die hele route ...zit dan allemaal zonder baan...

Als het geboefte...hiermee bezig is... met Artificial Intelligence...kunnen ze straks hele bankrekeningen legen en zelfs
Banken...Maar Alla(h)... dat komen we dan... wel weer tegen...Al die beveiliging bescherming ervan...kost bakken met geld meer dan ...dat hele Cash wereldje bij elkaar kost!!!

effetjes iets anders...
Ik schreef laatst...ALS DE HELE HULPDIENST LINIES...in actie moeten...ergens om...geheid komen dan de
Contact storingen...
en dat was ...afgelopen dagen...alweer gaande...bij Politie...Ambulances etc.
mi
Er zit vast ergens...met de...Artificial Intelligence...een vreemde Algoritme in...dat in werking komt...bij acties van de Politie en zelfs bij Gezamelijke acties...van Lands Hulplinie's...want het is ...elke keer...weer raak nl!
https://www.ad.nl/binnenland/grote-stor ... ~a81a7f49/

Zijn natuurlijk hele knappe mensen...die zulkse software kunnen maken...oa met Artificial Intelligence...maar
ik schreef net...het geboefte ...bleef ook niet achter...

Als van alles... in de niks verdwijnt...Er zit vast ergens...met de...Artificial Intelligence...een vreemde Algoritme in...dat in werking komt...tm nou ja ik ga het niet nog is uitleggen...(Maar die Eus klept alleen maar klakkeloos na...maar
plots of tzt...Ik geef het je... op een briefje...Dan is het heel erg fijn...als we ...ook nog Cash geld... op zak hebben...

LT
:roll:
________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Bergtop breekt af en veroorzaakt rotslawine in de Alpen

Weten jullie wel...hoevaak ik daar over getypt hebt...op ons vorige Forum al...
Dat ze dat niet ongestraft kunnen blijven doen...met bommen lawienes opwekken...zodat er sneeuw
dondert...op de ski banen...vanaf de hogere bergen...op een dag...geraakt het gesteente los...en dan komen
er steenval lawines...Die bommen op de hoge bergen...is al gaande van Noordpool tm Zuidpool (Wereldwijd)
meestal om de Toeristen te behagen...ook om te voorkomen...dat er een lawine op ze komen...en voor nog
tigs ergens om ...doen ze al enige decennia's...Hoe meer toeristen...Hoe meer Hotels en hoe meer Ski mogelijkheid
en hoe meer wegen er naar toe...Dus eh...voor tigs dingen gingen ze dat doen...Lawines opwekken
met bommen...
Die hoge bergen worden er steeds meer sneeuwvrij van...als de winden komen...die om de bergens draaien
die worden steeds warmer en warmer en warmer...door de hete zon op de Kale bergen...
Die warme winden waaien ergens naar toe...dat geeft een totaal ander weertype ergens...dan eerst...

Ik heb het welis breder uitgelegd...maar sumier...snap je het mi zo ook wel...ook dat menige gletsers ervan
gingen uitdrogen ervan...wat voorheen verse water naar de rivieren en meren bracht...
Fijn dat er nog zoiets als regens bestaat...maar door de warme wervel winden kan dat ook precies elders uitpakken gaan...dan in alle eeuwen ervoor!!!

Maar kijk niks tegek op...er is weer is...steenslaglawines ergens gaande...
Van al die bommen op de bergen...is de bergsteen... van aan het losgeraken gegaan...met sneeuw of zonder
sneeuw dondert het plots naar beneden...

mi De wereld ...zal er nooit meer zo uitzien...er aan toe gaan...als we in deze laatsre 100 jaren hebben mogen mee maken...Het gaat er mi ...steeds meer er uitzien...als einde ...VerwenCultuur...maw er zal steeds meer en meer gelaten...moeten gaan worden...

mi Om te beginnen...stoppen met de Bommen op de Bergen...die er kwamen ...om de toeristen te verwennen en te behagen...
opdat ze geen lawine op hun dak kregen...van het zoveelste nieuwste Hotel erbij...en op de wegennet er...en op de snel uitgebreide dorpjes
er omheen ed. mi...Om te beginnen...moet men stoppen met de Bommen op de Bergen... Voordat alle hoge Bergen naar beneden gaan donderen!!!

LT
:roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...

Conor McGregor slaat man in mascottepak knockout, UFC-baas reageert: ‘Niet zo slim van mascotte’

Conor McGregor heeft zich niet populair gemaakt bij de aanhangers van NBA-ploeg Miami Heat, en dan in het bijzonder bij de mascotte. De MMA-vechter zou ter promotie van een pijnstillende spray een potje vechten met mascotte Burnie, maar nam dat iets te serieus en sloeg de man in het mascottepak het ziekenhuis in.

mi...Dat een mascotte in pak...geen echte bokser is...een potje mee deed (voor het publiek) even voor de grap...en de echte bokser... er toch op los sloeg...met getrainde ...boksers kracht...
mi.
Moet die UFC Baas...snel aan de gewone waar...want die geeft de onschuldige de schuld...ipv
die Conor McGregor ...

LT
:roll:

Wat ik zo eng vind op TV om te zien...
Als in Programma's auto gereden wordt...en de bestuurder alsmaar naar de kletsers kijkt
zelfs naar die achterin zitten...
Als een blik op je mobiel
al het grote gevaar is...welk gevaar dreigt er ...met die omkijkende...mee kletsende... autobestuurders???

Als in TV Programma's ...auto gereden wordt...en de bestuurder alsmaar naar de kletsers kijkt
zelfs naar die achterin zitten...en mee kletst...Vind ik... echt eng ...om te zien...
(En ook dat nog...Sommigen alleen met 1 vinger het stuur bestuurt ondertussen...)
mi
Daar is ...even een snelle een blik... voor zich...op een mobieltje... niks bij!!!

(Ik zal de lange rij niet typen gaan die dat doen tm Meiden die (Vrachtwagens) rijden aan toe...en de Boerderij van D...etc. etc. etc.)De mannen die (Vrachtwagens rijden...zijn niet in beeld...maar misschien doen die hetzelfde...als
velen (niet allemaal)...maar toch...de Meiden die rijden...

Ik moet er altijd aan denken...als weer een Vrachtwagen ongeluk was...
(Naast... de hoofd omdraai kleppers...En ook dat nog...Sommigen... alleen met 1 vinger ...of met de knieen...het stuur bestuurt... ondertussen...)

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 jun 2023, 01:16

Gent... :)

(Ik tracht te snappen...hoe die ...Eerste Kamer... er tegenwoordig uitziet...
met al die hokjes...en smalle latjes om de armen op te leggen...het ziet er ...erg goedkoop
en te Kippenhokkerig... eruit voor
1 van de allerhoogste organen in het land...waar de meerderheid middelbaren ...of nog ouder zijn...
om daar uren in te vertoeven...zonder echte goede zit gemak...
Nou ja ...zo komt dat over... bij mij ...eh...dat!

LT
:roll:
_____________________________________________________________________________________

Eva Jinek draagt elke keer... zo om en om ...Blauw en dan weer Rose kledij...
Zou ze een Tweeling krijgen???

Toen ik vroeger Kraamverzorgster was...zat ik altijd ...te voorspellen ...tijdens de bevalling van de Kraamvrouwen
wat er geboren zou worden...Ik had het toen nooit mis...Maar toen een vriendin van me zwanger was...had
ik het goed mis...

Nou lagen al die bezige vrouwen met te bevallen...maar die vriendin lag er niet bij...
maar ze werd zo breed...Puntig van vorm is een jongen en breed een meisje...maar ze kreeg een zoon
dan kan je er 250 goed hebben voorspeld...maar over die ene missers...moest ik jaren aanhoren...

Toen ik de Verpleging in ging...na de B Verpleging de A Verpleging in...waar je dan ...als A-Leerling Verpleegkundige
Kraam stages moest lopen...en ook daar voorspelde ik het nooit mis...maar ze lagen er dan wel mooi erbij...

Maar soms zijn vrouwen niet alleen zwanger...ze kunnen ook bv in de breedte te dik worden...zoals
die vriendin...staande en lopende...dan kan je er al voorspeller... erin tuinen...maar als ze liggen...is
het vaak snel te zien...De vorm is anders...bij jongens puntiger en bij meisjes breder...de buik...
Tegenwoordig zijn vaak ook zwangere vrouwen snel te dik...het puntige is er dan maar zo af van de buik vorm...
dus ik ben het maar gaan laten erop te voorspellen...jaren...
Vorige keer zag ik ...aan die Eva J...dat ze een zoon zou krijgen...en laatst schreef ik hiero...ik denk...het wordt nu een meisje...
Nu maar hopen dat het geen ...breed dik verschil is...dat de punt eruit haalt van de buik vorm...anders tuin ik er weer in...
Maar zo ongeveer... om de dag...blauw en dan weer roze kledij...kan ook te denken geven...
Hoe dat ook zij...het is afwachten maar...
De vorige keer had ik het goed...maar een Mens kan nooit altijd gelijk ...het goed hebben...
Hoe dat ook zij...Ik besloot pas er nooit meer... op te voorspellen gaan...
Want soms zijn vrouwen ...niet alleen zwanger...ze kunnen ook bv in de breedte te dik worden...zoals
die vriendin...staande en lopende...dan kan je er al ...als voorspeller... zo erin tuinen...maar als ze liggen...is
het vaak wel... snel te zien...en te weten...
Vroeger hadden ze ...nog geen ego's ed...dan ging je er mi toch anders naar kijken...(als je erop voorspellen wilde)

mi Als de lig vorm...van een baby...in de buik... anders is...tussen jongens en meisjes...moet het toch ergens aan liggen...maar ik heb er nooit iets ...over gehoord of over gelezen...maw ook voor mij is dat...een soort
Mysterie gebleven...
Ik zei het vroeger welis... aan een Vroedvrouw...maar die ik er... over gesproken heb...zagen het verschil niet...
Maar mi. verschil ...moet er zijn...anders zou ik... het verschil ...nooit hebben kunnen...Zien...

Die Kraam Heren... in de Kraamgezinnen...vroegen het meestal aan me...tijdens ...de as Moeders de Vrouw
aan het persen was...Zuster...wat denkt U... dat het wordt??? Of wat het is???
Dat was vroeger altijd tm op het laatst...een verrassing...
Maar ...alzo... ben ik er... op gaan letten...vanaf erop letten...Met zo erg veel en het altijd goed gezien...
mi. verschil ...moet er zijn...anders zou ik... het verschil ...nooit hebben kunnen...Zien...

LT
:roll:
________________________________________________________________________________

Ik zag dit...in een Media krant
Afbeelding
Verlies Leopard-tanks door Oekraïne is opsteker voor Russisch leger
In korte tijd heeft Oekraïne een aantal van zijn westerse Leopard 2-tanks verloren. Als ze nu al de helft van het Finse materieel hebben verloren, moeten ze zuinig gaan omspringen met de overige voertuigen. Wat betekent dit verlies voor het Oekraïense offensief?

mi is er iets... goed mis... met de strategie...van de oekraieners...
mi Mogen zulkse voertuigen... nooit zo dicht bij elkaar staan en bij elkaar rijden...in oorlogs tijden...
(In wezen alle voertuigen...in oorlogstijd...mogen nooit zo dicht bij elkaar staan en zo dicht bij elkaar...rijden...)

mi...Als er eentje geraakt wordt...door de explosieve druk...gaan de nabijste er ook aan!!!
maw Die Oekraiense Tanks...stonden of reden...veel te dicht...bij elkaar!!!

Mijn Conclusie is...
(...met die top dure dingen)...(MET MENSEN ERIN...er is iets... goed mis...met de Militaire Strategie...van de Oekraieners...!!!

LT
:roll:
______________________________________________________________________________

iK LAS DIT...


NIEUWS
Wetenschappers vertragen veroudering bij wormen, muizen en apen
Een stofje in rood vlees, vis, eieren en schaaldieren blijkt het verouderingsproces te vertragen.
Het aminozuur taurine houdt apen langer gezond en verlengt het leven van muizen en wormen met gemiddeld 10 procent.

MI
In vroegere eeuwen...werden meestal alleen de rijken een stuk ouder ...dan de massale rest...
In Europa was voor WO 2 de gemiddelde sterfte cijfer bij 36 jaar...

Na WO 2...konden steeds meer gewone Burgers...dit ook betalen...
rood vlees, vis, eieren en schaaldieren
en de massa werd steeds ouder en louder en ouder...

mi Ze hebben niet eens door...dat het allang gaande is...bij de Mensheid zelf...
met dat...stofje...Taurine...
Maar mi
Het bewijst ook...dat het laten... van zulks etens...met het Taurine stofje erin...terug gaat naar... Gemiddeld af...massaal!!!

Nou ja ...zo ongeveer...denk ik er over...
Het Gemiddelde sterfte getal in bij ons...tussen de 80 en 85
en dan vragen de Wetenschappers zich af...hoe kunnen we de leeftijd verlengen bij Mensen...maar ondertussen
is dat al die jaren... vanaf na WO2...volop... gaande!!!

Het verschil bewijst het al...
gemiddeld eeuwen en eeuwen...was het sterfte getal...bij 36 jaar en vanaf Na Wo2 toen steeds meer mensen
die voedingen met dat stofje erin...ook konden betalen...Het Gemiddelde sterfte getal... is bij ons...Hier en NU
tussen de 80 en 85

En dan vragen de Wetenschappers zich af...hoe kunnen we de leeftijd verlengen... bij Mensen...maar ondertussen
is dat... Bij Mensen...al die jaren... vanaf na WO2...al...volop... gaande!!!

Taurine zit in...Natuurlijk: vlees, vooral in rood vlees, vis (schaaldieren), gevogelte, zuivel en eieren. Chemisch: o.a. energiedrank , kunstmatige zuigelingenvoeding...

LT
:roll:

Net al de Evolutie...kan je gewoon...Hier en Nu gade slaan...Bij Mensen...

Kijk de TV serie is van Spoorloos...

Kinderen
die van oorsprong ...van een kleine maat type ras zijn...die als jong als Kind...naar Nederland zijn gekomen...
stel ze willen hun roots vinden...als Volwassenen..dan blijken ze bijna allemaal...kop en schouder of meer...groter...dan
het Volk daar is...

LT
:roll:

__________________________________________________

Kom ...ik neem nog een paar...Augurkjes...met Rood... (Rook)...Vlees...erom heen...)

__________________________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=hyMfJa8qN2Q

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 jun 2023, 12:15

Enter... :)

(Iemand vroeg me pas...waarom ik geen Boek geschreven had...tijdens mijn leven...

Nooit aangedacht? Ja dat wel is...maar het kwam er toch niet van...Na de Herseninfarct gehad...ben ik al
blij...gewoon te kunnen typen...zonder 10 a 20 x of meer...de fouten uit het type-venster ...te moeten halen...

Maar waar zou ...een Mens ...het zo ...op de valreep...van het Aardse bestaan...het over moeten hebben...

Eureka...Ik... zou het...over m'n Alter Ego...kunnen hebben...

Ook Goedemorgen...Zeg wie ben jij nu weer? Ik? In ieder geval niet jij...
Jij bent... de Denker... en Ik ...de Zegger en de Schrijver...

O dus ...Ik denk... alleen ...en jij bent... meteen al... met z'n twee?...De Zegger en de Schrijver...

Als Denker... Zie ik het somber in...Ik denk sneller...dan jij ooit kan zeggen en schrijven...

O...Ik kijk
dus ...in wezen...van jou af...Ik kijk ...van De Denker af...Denk ik dan... zelf niet?

Nee...

Nee...Hoezo...

Of gaan we erom... ruzie maken?

Jij ruzie maken...daar ben je... te saai en te verlegen...en... te gewoontjes...voor...

Maar ik als Denker...kan best welis goed tekeer gaan...Ik mis denk ik...bescheidenheid...laat me gewoon gaan...
en dat rem jij weer...in alle bescheidenheid...

Een mooi stel... zijn we wel bij elkaar...vind je niet...Nou ja eerlijk gezegd...Zie ik ...mijn Denker...liefst met
meer humor...
dan kan... Ik... het ...Zeggen of Schrijven...

God Meid...wat geinig...meer Humor...

Zeg...Begin als Denker..nou niet ...over God...dan gaat het hele Boek daarover...ipv over Ons...

Allebei ...met een andere kleur getypt...De Denker...en ...Ik...
Ik en de Alter Ego...

Waarom moet...Ik ..eerst??? Moet niet ...De Denker ...eerst?
Oke
Mijn Alter Ego...en...Ik...

Nou ...zo'n soort Boek... zou het dan worden...
Meneer Sonneberg...

Typisch jij weer...Ik?
Ja...Op een slinkse manier...diep verscholen...toch...opeens... de Humor... erbij te halen...

Ja...dan valt er weer is...wat te Lachen...

O Je wilt lachen?

Ja er is al genoeg...Gezeik ...Geemmer...Gedonder...op de Wereld...daar wordt menig Mens...Depri van...

Als ik het ...goed begrijp...toon je ...met je Lach... met Lachen...de Humor...van de Dag...
en jou ...verborgen Humor...heet... Meneer Sonneberg...

Fijn... Als...De Denker...het Alter Ego...ook wat snapt...bijvoorbeeld...Hoe ...Ik...in elkaar zit...
Nu ik het toch...over jou heb...Denker...Leg is uit...

Hoe komt het Denken...tot het...Ik...

Want ...het komt vaak...als dikke regendruppels op me neer...en dan denk ik...waar haalt ...De Denker...dat nu weer vandaan...bv Als ik... wil slapen...ratelt De Denker... welis door...
en brengt soms...nieuwe gedachtes... tot me...

Ja die...Eureka gevallen...komen maar zo...uit de lucht vallen...Fijn als je ...het opvangt...
ipv in slaap te gaan vallen...

Ach nee...het schrijven van een Boek...is niks voor mij...en het zeggen...ook al niet...mi Het is
allemaal alis ...gezegd...
en/of geschreven...daar word ik ...Verlegen van...om in ...al die...herhalingen te vallen...

Ik ...lees liever...ben altijd benieuwd...of er iemand...met iets nieuws komt...iets totaals iets nieuws ervaren heeft...
ipv
De meesten vinden ...het wiel uit...met zeggens en/of in hun... eigen Boekwerk...

Ja ...dat komt...Ik...omdat je zo oud bent...dan kom je... al die...wiel uitvinders ...tegen...
Niet alleen... met Schrijven...ook met het...Zeggen...
en
de alsmaar...Oorlogvoerders...is ook al zo oud als...het eerste wiel... dat werd uitgevonden...
Niks nieuws onder de zon dus...

Kom Denker...laat is... wat Denkleuks... tot me komen...Zeg...kan je dat... weer niet...zelf bedenken...
Nee...daar ben
Ik... te saai... en te verlegen... en te bescheiden ...en... te gewoontjes...voor...

Een Trut...van de Nikserigheid dus...als het...op Humor aan komt...

Nou niet helemaal...Ik...kan wel... om de Humor... van anderen... lachen...

Ja ja...Terwijl jij lacht...Onderwijl staat ...mijn Denkwerk...op storm...op schelden tieren en vloeken...
bij voorbeeld...om de oorlog in de Oekraiene...
en alweer oorlog ...
ergens in Afrika...De Dommen...de Hebzuchtigen...kunnen het schijnbaar niet laten...de hele opgebouwde
boel te vernielen...

Zie je wel...een Boek schrijven...is echt niks voor mij...
Haal ik...net de Humor ...uit de kast...Komt die Denkstorm er weer aan...met schelden tieren en vloeken...met tekeer gaan...over van alles ...en nog wat...

Als Denker...zeg ik je...Je mag niet vloeken... van God...

Ojeetje...laat God er buiten Denker...anders gaat het hele Boek... daar over...
en
we zouden het...over Ons hebben...

Mag het...een Onsje...meer zijn???

Zie je wel...een Boek schrijven...is echt niks ...voor mij...

https://www.youtube.com/watch?v=jPx2V8TMHh4

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 jun 2023, 01:40

Termijn... :)

(Ik las dit...

Poetins gedrag opvallend afstandelijk: ‘Is hij bezig eieren voor zijn geld te kiezen als het slecht gaat?’

en vroeg me af...gaat het wel slecht voor de Russen?
Op de Landkaart...lijkt het veroverde gebied...beslist niet kleiner geworden ...beetje bij beetjes...eerder groter...

Als Oekraiene 1 of een paar complete lege plat geschoten dorpjes terug winnen...heet dat succes...
en een verlies voor Rusland...ondertussen op de Landkaart lijkt het veroverde gebied door de Russen niks
kleiner eerder groter geworden...

Zotgelijk is...als de media het omgekeerde meldt...

Als Oekraiene ...1 of een paar complete lege plat geschoten dorpjes terug winnen...heet dat succes...
en een verlies voor Rusland...
ondertussen op de Landkaart ...lijkt het veroverde gebied... door de Russen niks
kleiner... eerder groter geworden...

Zorgelijk...vind ik...als op 1 foto...een rij Oekraiense tanks...in ene... zijn plat gelegd...dat betekent dat
ze toch bepaalde dingen ...fout doen...

Echt Zorgelijk is...als de media... oa in ons land...het omgekeerde meldt...

Maar... de zwaar teneer geslagen blikken... van de Oekraiense President...de laatste tijd in beeld...zegt
mi al genoeg...dat het allemaal...nog steeds niet... zo uitpakt...als hij gehoopt en verwacht had...

Zelf denk ik... dat zijn fout is...dat die zich alsmaar ...op de Krim richt...
dat gaat militair gezien...ten koste... van het al veroverde land...in de Oekraiene...door de Russen...

Als zijn denkens gericht is op een al zwaar bewaakt gebied...en nauwelijks tot niet...naar de rrest toe...van het veroverde land...
Tja hier en daar... een paar compleet plat gelegde lege dorpje...terug veroverd...is de vette winst niet...

Echt Zorgelijk is...als de media... oa in ons land...het omgekeerde meldt...
Of de Oekraiene winst maakt en de Russen alleen verlies maken...

Ondertussen ...op de Landkaart ...lijkt het veroverde gebied... door de Russen niks
kleiner... eerder groter geworden...

Zelf denk ik... dat zijn fout is...van president Z...dat die zich alsmaar ...op de Krim richt...
dat gaat mi...militair gezien...ten koste... van het al veroverde land...in de Oekraiene...door de Russen...

(Nou ja ...hoe ik omtrent denk ...valt toch niet te filmen...maar ik probeer het wel...uit te leggen...
Zo het er...nu...gaande is...
en hoopt Morgen kan alles anders zijn...maar toch...)Echt Zorgelijk is...als de media... oa in ons land...het omgekeerde meldt...
Of de Oekraiene winst maakt en de Russen alleen verlies maken...???

LT
:roll:

_______________________________________________________________________________

DE MATCH HEET MET ZORG GEKOZEN...

Bij LLdL

Zij heeft een Bruin uiterlijk met donker haar en bruine ogen
(en stelt sowieso
een TOP risico vraag)

Wat is jouw type...vraagt ze ...aan de ander...

antwoord
Blond en Blauwe ogen...

Dat wordt Koffers pakken...

LT
:roll:

_________________________________________________________________________-


Ik las dit...

Opvoedvraag: ‘Mijn ouders zetten foto’s van mijn kinderen op social media, terwijl ik dat niet wil’

Het antwoord is ...in die media krant...blijf ga in gesprek met je ouders...

Maar mi
als die... een te harde kop hebben...blijft er mi niks meer over dan...het De Rechter ...te laten beslissen...
mi
In deze veranderde tijd...Zijn toch echt...de Ouders zelf ... de (verantwoordelijke )...baas er over...(en niet andere familieledenen EN niet de school en niet de clubs etc. (OMTRENT FOTO'S VAN KINDEREN)
(er moet dan ahw een gekleurd balonnetje op de hoofden van die Kinderen...als het om Groeps foto's gaat ed.
en de Ouders niet willen...dat hun Kind er voor de buitenwereld erop staat)

(maw ze moeten het... uit hun web halen...of een kleur ballonnetje over het hoofd maken...bij
foto's van de Minderjarige Kleinkinderen
WAARVAN DE OUDERS DIE FOTO'S...het er niet op die web...willen zien staan...)
In dit geval...op de Web...van die Oma en Opa...op straffe van ...met een boete per foto
per dag... (omtrent minderjarige (klein) Kinderen...)dat het erop blijft staan...)

(Nou ja... zo ongeveer dus...denk ik er over)

LT
:roll:

Wat het grote risico er wel van is...Dat de Dommen de Onnozelen er niks van snappen
die gaan alle Kinderen weg laten...op TV in films in reclames op webjes etc.
Terwijl
misschien dat er maar 30% tegen is...en 70% voor...dat hun Kind aan de buitenwereld wordt getoond...

(Gaan ze het opeens allemaal laten
Bekende mensen krijgen een Kind...en tonen het niet meer...omdat ze denken... het mag niet meer...
ofn het is veiliger ed dinen meer...

mi Kinderen...Het mag gewoon getoond...maar niet naakt!!)
(Want daar kunnen dan de Pedo's weer wat mee...dus voor veiligheid...Kinderen moeten wel gekleed zijn
op openbare foto's...)

Maar...een land zonder Kinderen...in beeld...
Het grote risico er van is...Dat de Dommen de Onnozelen er niks van snappen
die gaan alle Kinderen weg laten...op TV ...in films... in reclames... op webjes etc. die denken dat het niet mag
Kinderen in beeld...)
(Die maken er een Onnozele wereld van)!

Maar mi...alleen
de Ouders gaan daar over...
misschien dat er maar... tm 30% tegen is...en 70% voor...dat hun Kind aan de buitenwereld wordt getoond...
ook op Groeps Schoolfoto's ed dingen meer..)

:roll:
_________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Decadent
Deze multimiljonair verkocht zijn privéjet voor het klimaat

mi Is dat een Lulkul verhaal...want als je het verkoopt...beurt die er geld voor en
vliegt een ander ermee...en
verandert er aan de Klimaat bedoelde feiten...niks ...

mi...maw
Als die Multimilonair... die Privejet...had vernietigd...was die pas... geloofwaardig... geweest...
want als je het verkoopt... vliegt een ander ermee...en
verandert er... aan de Klimaat bedoelde feiten...niks ...

(mi ...ALS NIKS MAG OOK GEEN SIGAAR...KOMT OOK NIKS GOEDS VAN)
(VOLG DE TIP)
TIP...(Voor die rijke stinkers)...Een Privejet... Electronisch lATEN MAKEN...
IS OOK EEN OPTIE!!!
(Met behoud van werk gelegenheid en ec lands groei ed) dan was die pas... HELEMAAL
geloofwaardig... geweest...(Voor het Klimaat)!!!

LT
:roll:
_____________________________________________________________________________

Dit vind ik ook spannende onderwerpen om te lezen...


KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Gaat Brussel ChatGPT de mond snoeren? De techwereld kijkt gespannen toe
De EU gaat grenzen stellen aan de onbegrensde mogelijkheden van kunstmatige intelligentie. De internationale techwereld kijkt gespannen toe als het Europese parlement woensdag over een nieuwe AI-wet stemt.


Het Metro-panel over de stelling: ‘De snelle ontwikkeling van kunstmatige intelligentie is zorgwekkend’


Mi... Kan elk land... ook de EU
eerst is bekijken...hoeveel er gestolen bespioneerd meegenomen is...door dat AI Team...zonder
er voor te betalen...zonder De Rechten van...Boeken en Platen en Wetenschap Bedrijven etc.
binnen gehaald maar...er niet ervoor is betaald...

maw
De EU kan er vele miljarden mee binnen halen...en per land kan men ook het nodige aan geld binnen gaan halen
en zelfs per Universiteit en Bedrijf...and so on...

Ik bedoel...als tip... laten ze daar eerst is... mee beginnen...
Misschien ligt dan dat AI ...er al plat van...van...de boete
en zijn alle Regels en Wetten ervoor bedacht overbodig....
aan tijd en energie en geld er aan besteed...oa door de EU...

(En kunnen Wetten en Regels...op normale tempo gemaakt...voor de volgenden... met eh...dat...)
maw er mag niets in staan...zonder Toestemming en de Rechten ervoor...te hebben betaald!!!)

LT
:roll:
_______________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=QkQapdgAa7o

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2023, 01:34

Mijnbouw... :)

https://www.youtube.com/watch?v=YT_63UntRJE

(Was weer komisch..na Hartonderzoek...op naar de Cardioloog gesprek...

Die de uitslagen leest en zegt ...U heeft een goed hart...

Nou daar ben ik blij mee...zei ik...en zag dat die extra mooie schoenen aan had...en zei dat...vond die
zelf ook erge mooie schoenen...Ik zei dat zijn...Koningsschoenen...Hij moest lachen...een lach en een groet en einde consult...

Ik zei tegen m'n ene zoon later...Heb ik toch nog iets goeds... van m'n Moeder... geerft...

Vroeger...Ik werkte in een Ziekenhuis en werd gebeld...of ik naar het huis van mijn Moeder wilde gaan...ze
lag er te zwaar bij...Kom ik in uniform de slaapkamer binnen...zag ik de Huisarts van haar ...een lange naald
in haar hart steken...Dacht dat ik de Wijkzuster was...en zei...ze heeft goed en sterk hart...ze gaat maar niet dood...uit zichzelf...

In wezen
was die... voor m'n neus... m'n Moeder aan het vermoorden...(Euthanasie ed bestond nog niet...)

Ik geraakte...in mijn hoofd meteen... in een soort shock...en heb het er nooit met iemand over gehad...
de gedachte... het te zeggen...kwam er niet uit...

Mijn Moeder had Baarmoeder Kanker en dat ging naar de maag en lever en longen toe...
het laatste wat ze had erbij...werd als... eind diagnose opgeschreven...ze was een nietrookster die heette te zijn overleden aan Longkanker...Maar in wezen waren het Metastasen...maar zo doen ze dat...
Longkanker door roken...
Allemaal leugens en bedrogs en zelfs een moord kwam ik ermee tegen...

Ze was al zo erg verward...dat ze tegen een zus van mij en tegen mij gezegd had...jullie twee zijn in de
oorlog...bijgeschoven...
Nou weer wat nieuws...Daar wist ook niemand wat vanaf...maar ze was gescheiden van haar eerste man...na een heel goed huwelijk...kwam hij in het Verzet... een andere vrouw tegen...en die was 3 maanden
eerder zwanger van hem...en mijn Moeder 3 maanden later...en al kwam die nog steeds veel langs...ze moesten
beiden ontkennen...dat ik van hem was...en dat deden ze alsmaar weer dat ontkennen...vooral tegen zijn tweede vrouw...

Ze hadden een winkel...op een dag een klant tegen mij...Je kan wel Zien van wie je een dochter bent...Je lijkt
sprekend op je Pa...en dat hoorde ...zijn tweede vrouw ook aan...dat werden laaiende ruzies...maar hij bleef het
ontkennen...dat ik er eentje van hem was...

Ik werd nog geboren ...in hun scheidingstijd tussen tafel en bed...en kreeg zijn achternaam...
Zijn dochter bij die tweede vrouw...kreeg de achternaam van haar eerste man wegend de scheiding zaak was nog tussen tafel en bed...(in die tijd)
Dus ik werd compleet het haat mikpunt...er...
maw wat een slechte enge stiefmoeder was...weet ik alles van...

Op een dag was ik alles zat ...en ging van huis weglopen...een zus boven mij... was hem allang gepeerd...en
niemand wist waar naar toe...
Geen ene zoektocht leverde wat op...Maar ik wist dat ze heimelijk een Spaanse vriend had...en daarmee wilde
ze weg lopen...(Ze heeft 40 jaren of zo in Spanje gewoond)

Ik belde gewoon ...op een dag naar de Spaanse Ambassade en vroeg of zij haar voor me wilden vinden...Al
erg snel een telefoontje...Maar ze mochten geen adres geven...Ik zei...dan laat U haar mij toch bellen...
en zo geschiedde dat ook...
(Wat anderen... al die jaren...maar niet lukten...)(Ik eenmaal meerderjarig)...een zoektocht van mij...kostte nog geen 5 minuten)

Het was dus een hele ingewikkelde jeugd...dat wij als Nazaten van...hebben gehad...
Net toen ik ontdekt had...(als meerderjarige)...waar m'n Moeder woonde...bleek ze een zware zieke te zijn...
en die werd ...voor m'n neus vermoord...terwijl ik nog... een reeks vragen had...voor haar...
maar de twee keren ervoor haar gezien...kwam er nog steeds niks nuttigs uit...
Ze was alleen woest op Jeugdzorg...
Mannen doen maar wat ...gaan vreemd en weg en laten de Moeders met kleine kinderen alleen...
en als er wat gebeurd...krijgt zij de schuld en haalden de Kinderen bij haar weg...

Ze was in de oorlog gewend aan gratis oppas...ze nam Onderduikers op Zolder...als ze etens bonnen ed rond deelde
in de stad...met mij in de Kinderwagen...dan pasten de Onderduikers op de andere Kinderen...
Maar net dat weekend waren die... naar een Boerderij gebracht...en deed zij even snel de boodschappen alleen...
Ze had ons dus allemaal mee moeten nemen...maar dat deed niemand...voor even snel boodschapjes doen...

Een kind viel op het houten wasrekje voor de kachel...en in een mum fikte het hele huis...
De kinderen werden gered...maar eentje was te erg verbrand...en overleed aan de wonden...
en toen haalden ze alle Kinderen bij haar weg...

Die ze verspreid hadden... het LDH... door het hele land...Ook dat nog...de Kinderen uit elkaar...
Ik kwam in een Kindertehuis in Het Loo...
Daar schreef ik welis over...
Ik al wat jaren daar...Op een dag kwam mijn Moeder er langs...we zaten op een bankje allebei te zwijgen...ze
deelde een koekje uit...en gaf mij de hele rol Maria Koekjes kado...en leverde me weer af...

De rolkoek werd gelijk afgepakt door een leidster...en kort erop... zag ik ze in een Kantoortje
de rol Koekjes opeten...Het enige kado ooit ...van mijn Moeder gehad...werd voor mijn neus gestolen en
opgegeten...

maw Ik heb best hele rare herinneringen aan mijn Moeder...maar ze had... een heel goed en sterk hart...

Vandaag...De Cardioloog was over mijn 80 jaar oude hart...ook erg tevreden...
maw
Het kan ahw een zware operatie aan...als dat de conclusie ook ...van de rest ...van het vooronderzoek er naar is...

Mijn ene zoon zegt...Mam niet doen...die zware operatie...jij met je chronische verslikkingen...moet na elke
etens wel hoesten...en dat met een zwaar litteken van borstbeen tm schaambeen gezaagd...
en je bent resistent voor penicilline...

De andere zoon zegt
Moet je doen Mam...die operatie...we willen je langer houden...en die Aorta Aneurisma...kan maar zo
ontploffen...(Ik noem dat...Een Natuurlijke Eutha Bom...)

Kom ik met m'n ene Mantelzorgzoon... lopende over de galerij richting mijn flatje...Houdt een oude dame me tegen en
zei...Dat je dat durft...ermee te lopen...Ze had pas zelf de lichtere soort operatie gehad....aan haar
Aorta Aneurisma...

Ik dacht...Hoezo dat niet durven ...lopen? De Cardioloog vroeg of ik nog fietste???
Met zo'n goed hart voor de dag gekomen er...
Nee...ze vallen wat mij betreft... bij bosjes neer...bejaarden op een fiets...
M'n Koterij wil... dat ik langer mee ga...maar lopen...Ja ...zei die buuf...lopen is al gevaarlijk ermee...

Nu denk ik ...bij elke persdruk ...op de Plee...
Wat is gevaarlijker...Lopen of Pleeen...ermee...
en denk...
Ga aan wat anders denken...forget it...
en zette de TV aan...en hoor aan...hoeveel mensen er nu weer als vluchtelingen ...zijn dood gegaan...
maw... Het hele leven... is in feite... een risico geval...
Waar erg veel mensen...gewoon...doorheen Mazzelen...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=SlsgZ5kT0Ow

Gr en Knf van LT)

_________________________________________________________________________________

PS.

Ik ben het er niet mee eens dat...
ze al van te voren...dingen openbaar maken...terwijl het hele Onderzoek... nog gaande is...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... -slavernij

(Nog voor De Koning ...er zelf mee kan aankomen...als het Onderzoek klaar is...Ondertussen...Ze doen ermee...of alles mag...behalve een Sigaar!!!)
Ze maar zo... perse willen...met zware Intimidatie...dat De Koning excuus gaat maken...nog voor het officiele Onderzoek... klaar is! En eisen dan...Herstel betalingen!
Op zaterdag 1 juli 2023 is de Nationale Herdenking Nederlands Slavernijverleden. De herdenking vindt plaats bij het Monument van het Nederlands Slavernijverleden en Erfenis in het Oosterpark in Amsterdam.

LT)
:roll:

Ik heb altijd... het idee...dat ze nooit uitleggen...hoe de slavernij in het westen terecht kwam...
doordat hun eigen mensen in Afrika... ze verkochten en die ene en die paar en wat circuitjes... er berenrijk mee werd...

Ze leggen ook nooit uit ...wat Nederland voor de Surinamers erna is gaan doen...
tm elke Arbeider aan toe...kreeg een engen huurhuisje...straten kwamen er mooie gebouwen en terreinen...
via Nederlandse Burgers kwam er zelfs...een Ziekenhuis...etc.

toen de helft van Suriname naar Nederland kwam...(wgs de eigen rassen werd er de baas)
(Een vlucht van Regenwulpen is er niks bij)
vanaf de onafhankelijkheid...in Suriname
In Nederland...kregen ze ...een huis en inboedel...en bijstand geld...en verzorging en
scholingen...etc etc etc...tm allen die een levenlang bijstand geld kregen...of nog steeds krijgen...
Ik bedoel... als het over... Herstel betaling gaat...hebben ze dat ...allang ...dubbel en dwars... gehad...

Ik heb bv geboren in WO2...als Nazaat ...van de Tweede Wereldoorlog nooit ...Herstel Betaling ...Gezien zelfs...voor alle
ellendes die er op ons... af kwamen...tm ver na WO2 aan toe...

Nou ja ...ik bedoel maar...
Over hun iets ...van 200 jaar ...of meer terug...
va 1 een paar etc.
Opgejutte Overdrijvingen... is vaak... ook wat!!!

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2023, 16:11

Bouwplaats... :)

(AARDVERSCHUIVING
Deel van Zwitserse berg stort naar beneden, maar raakt bergdorpje net niet
De gemeente van het Zwitserse bergdorpje Brienz laat weten dat een groot deel van de berghelling boven het dorp naar beneden is gekomen. Het lijkt erop dat het dorp daarbij geen schade heeft opgelopen.

Hier waarschuwde ik vaker voor...hiero en op het vorige forum...het is helemaal geen aardverschuiving
maar loslating van bergen...in gebieden waar ze decennia's met bommen op de hoge
bergen gooiden...om plotse lawienes te voorkomen op de Hotelketens en Toeristen Dorpjes...maar
ook om bij geen sneeuw...sneeuw van de hoge bergen te laten dondederen...voor de Ski pistes...
voor Sport en voor Toeristen...

Op een dag is de inhuedelijkheid van die bergen poreus...en kan als steen lawines gaan neer storten...
en dat op alle bergen...waar ze steeds bommen op gooien...om lawines te voorkomen...voor de
Sport voor de Toeristen voor de Wetenschappers voor het Leger...die er gaan oefenen...
voor Studenten en schoolkinderen met schoolreizen...voor de zwaar toegenomen wegennet in de bergen en
Hotels...voor van hoog tm laag...voor welke mensen dan ook...opdat er geen lawines op ze neer plettert...
ook niet op de inmiddels vele wegen net er...

Na WO1 en WO2 ook in de Bergen...wat decennia's later...begonnen ze voor het Toerisme en voor de Sport
bommen te gooien op de hoge Bergen...opdat er wat niveau lager ook sneeuw lag...op de Pistes...
voor de Toeristen...

Die geworden hoge kale bergen hebben erg veel invloed op het Klimaat...schreef ik vaker...vooral waar ze
tm de eeuwige sneeuw er af hebben laten donderen...met bommen...

Op een dag...zijn die bergketens poreus...en storten naar beneden...

Nou ja...schreef ik vaak zat...je hoeft mij niet te geloven...het openbaart zich vanzelf wel op een dag...
via het Klimaat...en via...AARDVERSCHUIVING
Deel van Zwitserse berg stort naar beneden, maar raakt bergdorpje net niet
De gemeente van het Zwitserse bergdorpje Brienz laat weten dat een groot deel van de berghelling boven het dorp naar beneden is gekomen. Het lijkt erop dat het dorp daarbij geen schade heeft opgelopen.

mi. Met Aardverschuiving heeft het niks van doen...wel met Poreuze berg toppen...en met poreus geworden bergen inhoudelijkheid...
dan dondert het... op een dag... naar beneden tijdens sneeuwen...of zelfs ...zonder ...dat...als
bergrotsen lawines...
Dan komen de hogere gelegen bergen... ahw vanzelf...naar beneden...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/16/de ... t-a4167366

https://www.youtube.com/watch?v=yTYJm5Ae0Xo

LT)
:roll:
_______________________________________________________________________________

Iemand zei me...Wie zegt er nou wat...over de Schoenen...als je... bij een Ziekenhuis Sp...cia...list...bent...

Ik zei...die Gasten... kijken te vaak...zo te chagrijnig...of het leuke uit het leven weg geebt is...

(De meesten halen tegenwoordig de AOW leeftijd niet eens en zo wel...erg kort...)
Met hun niks mag...tegenwoordig...ook geen Sigaar...

Maar iets over hun schoenen zeggen...deze had Konings schoenen aan...die je welis op
Schilderijen ziet...)...er wat van zeggen...hun gezicht klaart er plots... zo leuk van op...en
vaak gaan ze lachen...en lachen we samen...(Die zeer ernstig kijkende Dokter blijkt... inene een leuk
gezellig lachend ...bina jongensachtig...stressloos...gelaat... te hebben...)

Vind ik best... een hele kunst...in maar nog geen 2 minuten tijd er...
U heeft een goed Hart...en U ...heeft mooie schoenen aan...Koningsschoenen zijn het...
Even samen lachen...

Een Lach en een groet...is vaak meer dan genoeg...om de stress van alle dag...uit die koppen te halen...
en Zien... dat ze ook ...een gewoon Mens zijn...

2 MINTEN MAAR...ZE AAN HET LACHEN TE KRIJGEN...jA LANGER ...BEN IK NIET ...BINNEN GEWEEST...

Bij m'n eigen Huisarts... zat zoiets moeilijker in elkaar...Ik kom er heel misschien maar 1x per jaar...maar
sla ook vaak jaren over...
De schoenen zijn er niet naar...maar dat mooie bureautje van hem wel...
Mooi Bureau... heeft U zeg...
Voor je weet hoe het heet...begon die te vertellen...over het Bureautje...

Vaak gaan ze lachen...en lachen we samen...
Vind ik best... een hele kunst...in maar nog geen 2 minuten tijd er...

Een Lach en een Groet...is vaak meer dan genoeg...om de stress van alle dag...uit die koppen te halen...
en Zien... dat ze ook... een gewoon Mens zijn...

Ik bv heb een nieuwe Huisarts... een poos geleden gekregen...Wat fijn zo'n Jonge nog...Ik hoop dan dat die lang mee gaat...Hoe ouder ik word...hoe vaker ik zoiets denk...

Ik zei...die Gasten... kijken te vaak...zo te chagrijnig...of te zwaar op de hand...of het leuke... uit het leven ...weg geebt is...
(De meesten halen tegenwoordig de AOW leeftijd niet eens... en zo wel...erg kort...)
Met hun niks mag...tegenwoordig...ook geen Sigaar...

Een Lach en een groet...is vaak meer dan genoeg...om de stress... van alle dag...uit die koppen te halen...
en Zien... dat ze ook... een gewoon Mens zijn..

En toen?
En toen wat?

Oh je bedoelt... de diagnose...wel die is ook... in die 2 minuten... gezegd...

Ik hou het graag... kort...bij Dokters...Je ziet de lange wachtlijst vaak al... van hun gezicht afstralen...

Vorige keer zei ik ...tegen de Sp...cia...list...U kan me de uitslag ook bellen...
dan gaat het ...nog sneller...

Maar soms... willen zulkse Gasten ...hun Klanten secu Patienten...in het eggie... Zien...

Moet je mijn Mantelzorg zoon dan horen...Ik moet 8x voor je...met je... naar dat Ziekenhuis...
na mijn Nachtdiensten...kon het niet per telefoon?
Nee
van de 8x is 4x Onderzoekingen...en de andere 4x ...voor de uitslagen...

Er zijn Ziekenhuizen die regelen dat alles ...op 1 dag...hoor ik dan aan...
Tja eh... deze niet dus...
Aan de rij brieven te Zien...

Mijn Zoon ...is best geinig...haalt meteen... een duwkarretje op...dan kan die met mij...het in de snelste tijd
doen...snel...door dat gebouw heen sjoggelen...

Hoezo...kan je niet lopen?
Tja ook zoiets...

Vanaf m'n flatje...op de gallerij...roept dezelfde zoon altijd...niet zo snel lopen...
Ik heb altijd erg snel gelopen...maar sinds eh...lukt dat nog maar kort...qua afstand...

De hele Autoparkeerplaats...en dan de gangen in het Ziekenhuis... en dan een lift hier en daar en weer een gang
daar etc.
dan duwt die me liever... met een duw karretje...die staan er voor... bij de ingang...

Mijn ene Mantelzorg zoon...is ook zo'n Zorgtype qua werk...dus eenmaal in welk Ziekenhuis dan ook...alles er heeft zijn interesse...die vermaakt zich er... best wel...

Ik neem hem nooit mee naar binnen...Ze hebben bijna allemaal het eigenaardige... te gaan praten tegen de jongste volwassenen...aanwezige...

Toen mijn DJ ...(nog leefde)...plots in het Ziekenhuis lag...zei ik tegen diezelfde Mantelzorg zoon...trek het je niet aan wat ik ga zeggen...

Toen de Sp...cia...list...tegen mijn Zoon begon uit te leggen...zei ik plots
Dokter...U praat ...tegen mijn Chauffeur...

U moet tegen de Patient ...het uit leggen... daar issie mijn Man...Vorige week had die nog 60 mensen onder zich...als Teamleider
dus U kan gerust... met hem praten...ook al is die beroerd ...van de Chemo...

Je zag die Dokter ...een rooie kop krijgen...en zich wenden tot mijn man...Ik zelf scheen er
als Vrouwzijnde...als toen voor mijn man...De 24 uurs Mantelzorger)...met 2 Mannen om me heen...wonen elders
maar 1 ervan rijdt Auto...mw...die mee...tm bij het Ziekenhuis bed...en dan...leek ik er ...helemaal niet ...toe te doen...Mmmmannnen!!!)

maw Hij had zich ook... tot mij kunnen wenden...over de toestand ...van mijn man...ipv tegen de Jongste aanwezige...
te gaan praten...

Geinig was het wel...Dokter...U praat tegen mijn Chauffeur....
(Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa)

Toen ik zelf is... in het Ziekenhuis lag...deden ze bijna allemaal hetzelfde...Niet tegen mij (als Oudje) praten...maar
tegen de mee gekomen (middelbare leeftijd) zonen...of zoon...praten...Sindsdien... neem ik ze... niet meer mee naar binnen...bij Sp...cia..listen...en bij ...Huisarts ed.

Als ik ...Ga ga en Dement word...mogen ze tegen de Mangtelzorg ...de dingen gaan zeggen...maar zolang
ik zelf...nog kan zelf...kan denken en praten...ben ik de Patient ...tegen wie ze moeten gaan praten...Ik kom dus
gewoon ...alleen... de Spreekkamers binnen...

Zo... dat gaat snel...zegt m'n Zoon dan...maar 2 minuten...(Ik denk ervan... als ik hem mee had genomen...was ik
na een kwartier... er nog niet weg...Mmmannnnen!...)...of...ik had dat ...dan weer...plots...moeten zeggen...

Weer later...ik is in een Ziekenhuis plots...deden de Vrouwelijke Artsen hetzelfde...
(Leuke tip voor alle Bejaarden met Jongere Mantelzorger mee)

Geinig wel...om te zeggen...Dokter...U praat tegen... mijn Chauffeur...)

(Of ook Moeders de Vrouw... heeft wat en komt samen met Man... bij de Dokter...)

Geinig wel...om te zeggen...Dokter...U praat tegen... mijn Chauffeur...)etc.

(Ha ha haHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
Maar... eh...Ik ben... de Patient!!!

Kortom ...indien mogelijk...altijd alleen naar binnen gaan...bij een Dokter!!!

LT)
:roll:

PS.
Het woord ...Spe...cia...list...kan bij de software... van de Forum Hoster...niet in ene getypt...dan verzendt het 't niet!!!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2023, 04:09

Plaatsnaam... :)

(Ik tracht nog welis is te snappen...waar andere Mensen zch mee bezig houden...
vb
Bij Nachtzoen
een Mw Die een zakje gemaakt had...om producten te kopen...in de Supermarkt... die niet verpakt zijn...

Ze leent een schaar om die niet zelf te hoeven kopen...(Daar is mi iets eigenaardigs aan...ze laat dus andere Mensen het wel kopen)
En Deodorant vroeg Marleen S...die maakt ze ook zelf...noemt producten op...tm Cocusolie...mi
komt dat helemaal uit de Tropen...per vliegtuig of per boot naar ons land toe...)

Kortom soms snap ik er helemaal niks van...mi...Een deootje hier gemaakt...lijkt me beter voor het klimaat...
dan dat producten uit hele verre landen ervoor moet komen...

Je zal zo'n Buuf hebben...alweer de bel...kan ik dit lenen... en dat lenen... en ook dat...en denkt dan...dat ze goed bezig is
voor het klimaat...
omdat zij het niet koopt...maar het wel anderen in feite laat kopen...al die spullen...

Lijkt veel... op die Miljonair...die zijn privejet verkoopt... voor het klimaat...
na het geld gebeurt...vliegt een ander ermee...

Nou ja rustig maar...ik tracht op m'n oude dag...ook nog welis...wat te snappen...over bv het denkwerk van anderen...
er kan altijd...een nieuwe gedachtes tussen zitten...voor de Leer ende vermaak...tm voor het klimaat...waar verder niemand... aan gedacht heeft...

Ik begreep...anderen vinden het geweldig...heel apart zelfs...dat die miljonair...zijn Jet verkocht...voor het klimaat...
Maar ik dacht gelijk...toen ik dat las...daar schiet het klimaat... geen ene bal mee op...

oa...Cocusolie voor wat dan ook...bv...in de zelfgemaakte deodorant...daar schiet mi het klimaat...geen ene bal mee op...

:roll:
Ik keek Nadia weer is...Jammer dat ze ...met dat gefladder... met de handen in de haren... begonnen is...
Een Mens verliest per dag...zo'n 200 haren...en dan nog allemaal huidschilvers ed dingen meer...en ook dat nog...
COLUMN
AAF BRANDT CORSTIUS
Het probleem is: ik heb zo veel haar, en het is zo dik en gezellig, dat luizen het ontzettend fijn hebben bij mij
mi. dat vliegt dan alle kanten op...ook op de Gasten neer...en...bij het eten koken ed dingen meer...
(Is in wezen een gore smerig bezigheid...alsmaar met de handen... in de haren te woelen...)

Schreef ik laatst ook al over...de dag erop...een visite nam 2 Puddingbroodjes voor ons beiden mee...in
1 van de 2...zat een hele lange haar in...Getverrrrrrrr ...Dus voor mij voorlopig... geen Puddingbroodjes meer...

Vertelde ik... dat aan iemand...die vertelde dat ...in de soep... op het werk...een lange haar in zat...Getverrrrrrrrrrrrr
Die eet voorlopig geen soep meer...

Maar... zo goor is dat...alsmaar woelen met de handen... in de haren!!!

Ook wel bij First Date te zien...meiden die in de haren blijven woelen...tijdens het eten...

(Is in wezen... een gore smerig bezigheid...alsmaar ...met de handen... in de haren ...te woelen...)

Ik heb dat vroeger ...nergens zien doen...niet uit en niet thuis en niet op het werk...niet op scholen en niet
met Beroepsopleidingen etc.

(Want...Is in wezen... een gore smerig bezigheid...alsmaar ...met de handen... in de haren ...te woelen...)

:roll:
______________________________________________________________________________________

Ik hoorde gisteren op TV...een paar jongeren roepen... Nederland moet een Moslimland worden...

Ik dacht die kletsen ook maar wat uit de nek...

want... ik vraag me dan af...waarom hun ouders... (...en velen met hen)...gevlucht zijn... uit een Moslimland...
en
wel naar een ...Niet Moslimland... zijn gevlucht...(?)
Ze hadden bv naar een ander Moslimland kunnen vluchten...
maar dat hebben ze... massaal... niet gedaan...

en wel waarom niet???

Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

:roll:
______________________________________________________________________

Ik las dit...

'Bouw van nieuwe woningen loopt nog sneller terug dan verwacht'
In de eerste drie maanden van dit jaar werden er 30 procent minder vergunningen afgegeven dan in dezelfde periode in 2022.

Schreef ik hiero meteen laatst al...dat Minister de J...(CDA) ...qua aantal nieuwe Huizen...beloftes maakt...die hij niet kan waarmaken...

:roll:
_________________________________________________________________

Ik vraag me al vele jaren AF...OF NEDERLAND WEL ECHT EEN RIJK LAND IS...

Hoezo?
vanaf Links Paars zijn we al aan het bezuinigen...
dan kan het Kabinet wel zeggen...we hebben is een poos niet bezuinigd...maar dan
halen ze het anders binnen...
De huren gigantisch veel te duur...en telkens weer nog duurder dan eerst...en alweer veel uit de
Basis Verzekering gehaald...zo van Betaal het zelf maar...en het nieuwtje heet Eigen bijdrage...bovenop
de Premie en de Eigenrisico...
en de Vuilnis zakken per stuk geteld...en apart laten betalen kwam erbij...
bovenop de Jaarlijkse Gemeente belastingen...
en Producten duur maken onder het mom van...etc. etc. etc.

En wat is dit weer voor armoede zooitje?
Luchtmacht legt werk op complex Dongen stil: 'Gebouwen zijn te slecht'
en de landmacht praktisch helemaal weg bezuinigd...
en al die vele Politie bureaus wewg bezuinigd...

Nou ik type... de hele lange lijst ...waarop is bezuinigd...niet nog is...deed ik wel vaker nl...
vanaf
NL in de EEG werd NL in de EU...maar... er komt steeds meer bij...wat is weg bezuinigd of op wordt bezuinigd...

En wat is dat weer ...het zoveelste...voor armoede zooitje?

Ik heb ook altijd het idee...vanaf de 2 verdieners...op de 1 of andere manier
halen ze ...wat Zij verdient...halen ze allemaal weg...

En de grote truc... niet te vergeten...om 15 jaren de Pensioenen geen Koopkracht index te geven...
maar wel ondertussen...alles tigs duurder ...te maken...

Steeds meer Mensen... in de armoede grens...en de Middeninkomens die kant op laten duwen...
en we hebben...40.000 Daklozen...Ziekenhuizen weg bezuinigd etc etc etc.

Ik vraag me al vele jaren AF...OF NEDERLAND WEL ECHT EEN RIJK LAND IS...

(want dat zeggen ze er vaak bij...nog steeds)
Of gaat het... dan alleen...om die ene en die paar en wat circuitjes...
en om Rijks Vastgoed gebouwen...
Horen deze ook bij...
Luchtmacht legt werk op complex Dongen stil: 'Gebouwen zijn te slecht'

Want... verder gaat het alleen maar over Bezuinigen... alsmaar...
Of het heet niet zo...maar ondertussen... van alles...onder het mom van... tigs duurder maken...

Als het zo door gaat...gaat het net zo als... in de bekende... hetende arme landen...het voedsel ...moet van ver komen!!!

Kortom...Ik vraag me al vele jaren AF...OF NEDERLAND WEL ECHT EEN RIJK LAND IS...

Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

:roll:

_____________________________________________________________________________________

Oud-D66'er In 't Veld volgend jaar niet verkiesbaar voor Volt door partijregels
Europarlementariër Sophie in 't Veld, die vanmorgen bekendmaakte van D66 over te stappen naar Volt, kan bij de Europese verkiezingen volgend jaar niet meedoen voor haar nieuwe partij. De interne regels van Volt staan dat niet toe.

Die heeft ...mi... ook niet verder gedacht...dan haar neus lang is...!!!

:roll:

______________________________________________________________________________________

Over dit zat ik na te denken...

Waarom we onze schouders ophalen over dode migranten

Wie is dat... met dat...We...???

Ik kan alleen voor mezelf spreken ahw
Het is echt heel erg...maar voor de rest... is het...onmacht...wat we voorgeschoteld krijgen...
als we per persoon ...al moeten instorten... over alle doden op de wereld...omdat het niet bij te houden is...
Als...we er niks mee kunnen...betekent nog niet...dat ...we er... de schouders voor ophalen...!!!
Het...onmacht...wat we voorgeschoteld... krijgen...tegenwoordig via de Wereld Media...

Ergens staat in de Bijbel...Laat de doden de doden begraven...
maw
Toen konden ze het ook al niet bij houden...en iedereen kon niet... met elke dode mens bezig zijn...
omdat we tegenwoordig...met zulkse massa's aan doden op de wereld...geconfronteerd woreden...Via
De media...en er niks mee kunnen...

Blijft over...Onze bezigheden... met onze eigen familie en vrienden en collega's ed...een Lands bekende etc,
doden ...met onze eigen overledenen ...is al heftig genoeg...
Meer kan een mens gewoon niet aan!!!

Ik kan alleen voor mezelf spreken ahw
Het is echt heel erg...wat er op de wereld gebeurt...maar voor de rest... is het...(sowieso voor de gewone Burgerij...)...onmacht...wat we
vanuit de rest van de wereld...voorgeschoteld ...krijgen...

Zover gaat mijn denkens er over...Als je die landen daar ...voor vol moet aan zien...Hopelijk kunnen ze er ...daar wat mee...(waar ze vandaan komen...die vele vluchtelingen...of kunnen hun buurlanden er wat mee...)...om het... verder...te voorkomen!!!

:roll:
_______________________________________________________________________________________

Techvoorvechter Constantijn hekelt Nederlandse regeldrang rond AI

mi
Zelfs de USA is bezig er regels en Wetten voor te bedenken...

Maar... ik vraag me wel af...Hoe kan een Bedrijf ongestraft...
...ALLES... via...Bespioneren en stelen...het meenemen
en dan ...de bestolenen
(met het gestolene)
Als Markt product gebruiken... voor hun eigen vette winsten...

maw
De EU kan er vele miljarden mee binnen halen...en per land kan men ook het nodige aan geld binnen gaan halen
en zelfs per Universiteit en Bedrijf...and so on...

Ik bedoel...als tip... laten ze daar eerst is... mee beginnen...

Misschien ligt dan dat AI ...er al plat van...van...de boetes
en zijn alle Regels en Wetten ervoor bedacht overbodig....
aan tijd en energie en geld er aan besteed...oa door de EU...

(Of... kunnen Wetten en Regels...op normale tempo gemaakt...voor de volgenden... met eh...dat...)
maw
Er mag niets in staan...zonder Toestemming ...en ...de Rechten... ervoor...te hebben betaald!!!)

(Kortom het gestolenen moet eruit!!!)

(Zou onder... elk antwoord van AI...erbij moeten staan...
Is Toestemming voor gevraagd en de Rechten is ervoor betaald!!!)

(Er zijn zat ...hele knappe...Mensen... die dat dan weer kunnen nagaan!!!)

:roll:
_____________________________________________________________________

Trusten Allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=RRov7jBIQgM

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2023, 16:21

Naam... :)

https://www.youtube.com/watch?v=9qVuippUiMA

(Zeker weer wat geschreven...dan lijkt het ...of niemand op het Forum langs is geweest...qua aantallen...
(Altijd hetzelfde gezeur ermee)
Maar nu bakten ze het wel erg bruin...of er maar 4 Mensen...het hebben gekeken...ipv ongeveer het vaste groepje...
tussen de 100 en 200 per nacht...en geen 5...

maar het zijn maar type-oefeningen...mooiere manier is er bijna niet...

Ik kijk dus nog steeds dat ...KampvanKoningsbrugge...maar snap bepaalde dingen niet....
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... epenstein/

Ze moeten dus 2 km zwemmen...
of ze de hele Noordzee hebben overmoeten zwemmen...komen de Kandidaten over...

Ik zelf kon vroeger erg snel zwemmen...won 2x op de tweede plek...met 13 jaar oud...bij Regionale Zwemwedstrijden
over een Meer en over een Kanaal...

Als ik aankwam had ik al gedoucht en was aan het Tafeltennissen...toen nummer 3 binnen kwam...
De winnaar was een grote sterke Jonge man van ongeveer 23 jaar...

Dus ik vroeg me nu af...als buiskijker...wat deed ik dan wel toen...
met lange afstanden zwemmen...

Ik wisselde Borstzwemmen af met Rugzwemmen...
Dus net als je ...het gevoel krijgt van vermoeidheid ...naar beneden getrokken te worden...ging ik over op Rug zwemmen...
Lag er rustig bij ...bewoog alleen de armen en de benen...en ging als een speer vooruit...

Als dat weer te vermoeid werd...ging ik weer draaien...and so on...
Die omdraai momenten leek wel ...een waar rustpunt moment...lekker even helemaal niks doen...en dan roeien
met de riemen die je hebt...met de armen en de benen...maar de hele romp en hoofd ...in die rust houding laten
dan...aangekomen en gedoucht...was ik er alweer een andere soort sport aan het doen...met een niet zwemmer...maw Niks compleet
gevloerd was ik dan...

Ik had gewoon mezelf dat aangeleerd...in het Open Zwembad...Vaak met koudweer of met regenweer...was er niemand...Zo ontdekte ik ook...als je met een duik...zo lang mogelijk...onder water bent met zwemmen...dat je dan al
een reuze voorsprong maakte...vergeleken met anderen...
Met alleen borstzwemmen of alleen rugzwemmen was ik echt niet veel sneller...dan de betere besten van de anderen...

maw Dat regelmatig keren onderwijl...was in wezen de truc van mij...om sneller te zijn...dan alle volwassenenen meedoeners...bij elkaar...op die ene na...die was me net een schouderlengte voor...

Maar dit viel me het meeste eraan op...
Die omdraai momenten... leek wel ...een waar rustpunt moment...lekker even helemaal niks doen...en dan roeien
met de riemen die je hebt...met de armen en de benen...maar de hele romp en hoofd ...in die rust houding laten
dan...aangekomen en gedoucht...was ik er alweer een andere soort sport aan het doen...met een niet zwemmer...maw Niks compleet
gevloerd was ik dan...

Het echte snelle zwemmen...leerde ik mezelf...door erg veel onder water te gaan zwemmen...en daar van de
bodem...de door anderen...verloren dingen ...te gaan oprapen...
Dat bracht ik dan...naar de Badjuffrouw en dan kreeg ik wat muntjes ...voor de ijs en snoep kraam er...

Nou had ik dat echt jaren en jaren niet meer gedaan...onder water zwemmen...wgs m'n Beroepsbaan kwam van zwemmen toch nauwelijks tot niks...aleen nog met een dagje Zee...naar het strand...

Met vakantie zijnde ...had iemand een kleine sleutelbos verloren en de huurauto losse sleutel...tijdens het zwemmen in
een best groot Hotel zwembad...

Een hoop deining opeens...Ik deed met de handen zo van rustig maar...en dook diep
het water in...toen ik boven kwam...liet ik de ene hand zien...met het kleine sleurelbosje en de
andere hand zien...met de 1 losse sleutel...
Ze geloofden het nauwelijks wat ze zagen...

Maar dat had ik... als Kindzijnde spelenderwijs ...mezelf zo getraind...dat te kunnen...
en dat bleek ik... jaren later...(verder volkomen ongetraind ermee)
nog steeds te kunnen...dingen vinden... op de bodem van ...een Zwembad...

mi Het had iets met...Innerlijke rust...te maken...
net als met die wedstrijden ...elke omkeren was voor mij... even...helemaal niks doen...als een soort van
uitrust moment...en ik hield romp en hoofd er in wezen er buiten...alleen roeien met de riemen die je hebt...
aan het doen zijn...is het...Met zwemmen moet je het hebben...in feite...alleen... van de armen en de benen nl.

Bij aankomst...Niks compleet
gevloerd was ik dan...

Misschien leren ze die dingen nergens...maar het zijn wel leuke tips...om het zelf...allemaal is ...anders te doen...dan alle anderen het doen...anders komen ze... allemaal...helemaal oververmoeid en compleet gevloerd aan...

Als ze allemaal ...zo terug aankomen...betekent ...ze hebben er zelf...nooit ermee geexpirimenteerd...
(dat Zie je vaak ook ...bij Koningsbrugger...dat is het Kudde gedrag...van veel mensen...)
Dan komen ze allemaal...helemaal oververmoeid ...en ...allemaal...komen zse...compleet gevloerd aan...

Nou ja... ik vroeg me dus af...waarom ik (als Kindzijnde)...al meteen met een andere sport bezig...na zo'n massale
regionale wedstrijd zwemtocht over het Meer...en ik toen dus... niet compleet gevloerd was...
dat moet ergens aan liggen...

mi...De anderen...Ze hebben zelf...nooit ermee geexpirimenteerd...
(dat Zie je ook vaak ...en veel...bij Koningsbrugge...dat is het Kudde gedrag...van veel mensen...wat je dan... te Zien krijgt...)Nogmaals...
Ze hebben ...zelf...nooit... ermee geexpirimenteerd...het niet zelf... uitgevogeld...hoe die dingen... in elkaar zit...
en zelf ontekt...hoe het ook...met jezelf...anders beter en sneller...kan...

Naast het klassikale geleerde...Misschien moeten Kinderen geleerd...ook zelf ermee te expirimenteren...(met welke Sport dan ook!)

Met Zwemmen... moet je het hebben...in feite...alleen... van de armen en de benen nl.
Ook over Meren en Rivieren en Kanalen ed.
(De rest mooi... in rust stand... houden)
Dan ging ik er...als een speer er van door...
Bij aankomst...Niks compleet
gevloerd ...was ik dan...

LT
:roll:

Nog een vb...De opdracht taak is...Hele Zware Dingen moeten...versjouwen...met 2 Hengsels...en het toch... allemaal...alleen dragen???

Dat mist... gezamelijke groeps... oplossings... gedrag!!!
Het mist elkaars Help Gedrag (???)!!!
Die komen ook helemaal kapot aan...
In het begin bij de eerste ronde...zijn het zoveel spullen nog niet
Dan komen ze niet op het idee...2 moeten even helemaal niks dragen... en elkaar zo aflossen...om en om en om...

(Terwijl zoiets als oa...in het Leger...)...aangekomen met de spullen...meteen gevecht acties moeten
gaan plaats vinden...Maar bij Koningsbrugge...zijn ze helemaal gevloerd...bij aankomst...
mi...Bij die Groep...Het mist elkaars Help Gedrag (???)!!!
Als ze al aankomen...Die komen helemaal kapot aan...

Mooi zou zijn...bij aanmelding...als te lezen is...Je moet goed kaart kunnen lezen (oa in het Leger)
anders val je... bij de eerste dag of eerste nacht...al af...bij dat Koningsbrugge!!!

mi Bezopen om te Zien...=>(Foutje van de Regie)...(De fout...van de Leiding zelf)<=
Ondanks ...de voor selectie......dat er bv 3... niet aan deze... ware eis ...voldoet...

Ondanks kosten en moeite gespaard...(uit en thuis en op het werk...er alles voor geregeld hebben...
(door de deelnemers zelf)
maar...die vallen...bij de eerste dag of eerste nacht...al af...bij dat Koningsbrugge!!!

mi Bezopen om te Zien...=>(dat...Foutje van de Regie)...(De fout...van de Leiding zelf)<=

Ik denk...
oa...In het gewone Leger...kan men tijdens de Opleiding ...van alles leren...daar is bepaalde tijd voor...

Maar bij Koningsbrugge
mist het ...al die tijd...Daar moet je ...meteen... kunnen Zwemmen en Fietsten en Hardlopen
en zonder Diepte en zonder Hoogte vrees zijn ...en meteen kunnen...Navigeren...ahw... als eis!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=TMhyz_a ... 3B8362D6F5

:roll:

Plaats reactie