WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 mei 2023, 14:56

Plank... :) ]


(Ik las dit...

Interview Richard van Zwol | voorzitter
‘Ik kan verklappen: wij gaan geen éénkind-politiek of vierkind-politiek adviseren’
De Nederlandse bevolkingsontwikkeling tot 2050 zal grote gevolgen hebben. Een staatscommissie voorgezeten door oud-topambtenaar Richard van Zwol moet oplossingen aandragen. „Mensen vinden het lastig te denken in onzekerheden.”

mi Is dat ook een complete onzin...ons land heeft al erg weinig aan Kinderstand...1.4

Het gaat om landen...waar ze 40% aan etens en water hebben...maar voor 90% of meer aan Kinderen maken...
daar moet het over gaan...Daar zou een tm 3 kinderen beleid moeten komen...ipv de mannen daar
maken bij een vrouw een kind en gaat naar een volgende vrouw en maakt een kind en gaat naaar een volgende vrouw en maakt een kind ...de eerste van die vrouwen is bevallen en maakt er meteen weer een kind...Vrouwen werken
zich er uit de naat in huis en er buiten...meestal geen werkende man te zien er...

Stinkende armoedes er...kinderen zzwaar ondervoed komen bij de ziekenhuizen aan...moeders loopt alweer
met volle buik...en zit geen opvoedingss rem op...ook niet tov.
waar ze 40% aan etens en water hebben...maar voor 90% of meer aan Kinderen maken...
al die overschot aan kinderen...ook om de zoveelste oorlogen er...vertrekken naar een Westers land...

Als Half Afrika of meer al is opgevangen in Europa...en die landen willen er een stop
op zetten...klagen er dat ze niet solidair zijn...terwijl die landen barsten van de huizen tekorten
voor de aanwezige mensen in dat Europese land...zelf water te korten...in zomerse maaanden...is er al...

Leuk voor AH en Co en zo...om goedkope werkkrachten er aan te hebben...door ze zelfs massaal van daar naar hier
te brengen...We hebben de ene arme wijk naar de andere arme wijk ervan...gekregen...
met alle problemen van dien ...ook qua kosten ed.
maw
De rek iks er hier allang eruit...om zoveel mensen uit die verre landen op te blijven vangen...

Daar moeten wij in het land ...niet een Kinderstop van maken...maar daar tm een 3 kinderen beleid van maken...

Komt bij dat de meeste hetende vluchtelingen...uit Moslim landen of Moslim gebieden komen...en in de eeuwen
dat wel meer de truc was...laat ze naar die andere Godsdienst landen gaan...dan hebben wij er weer snel een Molslim land erbij...
maw er zit vaak meer achter...even schudden en het heet oorlog er...dana gaan ze wel vluchten naar
een Westers land...of naar een niet Moslim Oosters land...en als je ze niet meer opneemt...heet dat land
opeens...geen solidair land...
maar om zware huizen tekorten...water te korten...geld te korten...moeeet er een stop op gezet...
ondertussen halen AH en Co en Zo de hetende werk migranten binnen...80.000 100.000 150.000
etc.
het land wordt er nog steeds volop mee gevuld...ook zonder asielprocedures ed.

1 een Paar en wat circuitjes toprijk...en weer een arme wijk erbij...en alle kosten zijn voor
de algemen lands burger belastingen...

Een overvol land...maar zottigheid...om een kinderstop er op na te gaan houden... dat is een complete onzin...ons land heeft al erg weinig aan Kinderstand...1.4

Ik vraag me wel elk jaar af...waar zijn... die vorige 150.000 werkmigranten van AH en Co en zo
gebleven...omdat ze telkens weer...grote massale nieuwe ladingen binnen te halen uit verre landen...alhier...
en weer ...een arme wijk erbij...en alle kosten zijn voor
de algemene lands burger belastingen...
(Die ontiegelijk steeds hoger werden...met weer een extra boxje erbij...om belasting te moeten betalen...voor erg veel mensen...
en steeds meer uit de belastingen gehaald...wat voorheen er afgetrokken kon worden...met de jaar opgaves...
want
die 150-000 migranten...of heten ze vluchtelingen...hoe dat ook zij ...ze moeten wel alles op voorrang krijgen...
aan huis en inboedel en medische zaken en school en study zaken...etc. dat moet ergens van betaald...dus
de premies stegen ervan...
Lekker bezig dus...als land...maar zet zo;n land er is een stop op...komen er gelijk bla ba bla acties anties dat land...
dat niet solidair heet...
Ik zou zeggen kijk is in de schoolklassen...van 50 jaar terug nog een blankras land...en in aalle eeuwen ervoor.
maw
Niks niet solidair geweest...met zo erg veel zwarten in de schoolklassen...en een paar blanke kinderen...in de klassen...

Mij kan welk ras opzich niks schelen...maar ga geen leugens en bedrogs plegen naar landen toe...die al half Afrika
en half Suriname ed...of meer hebben opgenomen...en die er een stop op willen zetten...aan Migranten
hoe ze ook moge heten...werk migranten of vluchtelingen...
Mooi om is...ze in dat eigen Continent Afrika zelf ...naar een Moslim land te laten gaan vluchten...is ook wat...vooral die (Moslim)...olielanden
zijn rijk zat!!!
maw Het hoeft hier geen zoveelste Moslimstaat te worden!!!
(Via massale mensen stromen... trucs...van daar... vandaan)
en/of via AH en CO en zo ...

Je hoort vaak klagen door zwarte landen mensen...maar de mensen uit de Oekraiene dan...die komen toch ook massaal binnen...
mi Dat heeft te maken met...het zijn mensen van het Continent Europa...hou de mensen binnen de eigen gelederen ahw
en ze hebben het meest...dezelfde Godsdiensten...en/of Humanisme ed en ze nemen hun bankrekening mee...en spaargeld ed.
Die op te vangen kost ons land het allerminse nl!!! (De meesten betalen het zelf wel...hun verblijf alhier en ze werken en
scholen ook snel...en zitten vol met Diversiteiten...ipv ons land is zich fors gaan uitbreiden met Analfabeten...uit
verre landen afkomstig...
Nu we daar een miljoen of meer van hebben en ze zoveelste armewijken...en we ook geen Moslimland worden willen
en er dus een stop op is gekomen...
Doen er
of we of ons overvolle landje...het slechtste land zijn dat er is...we heten niet solidair...
en zeikzeuren er weer anderen...over een Kinderstop moet...

Ik zou zeggen ...kijk is in de schoolklassen...van 50 jaar terug nog een blankras land...en in alle eeuwen ervoor.
maw
Niks niet solidair geweest...met zo erg veel zwarten in de schoolklassen...en nog maqaar een paar blanke kinderen...in de klassen...
Mij kan welk ras opzich niks schelen...maar ga geen leugens en bedrogs plegen naar landen toe...die al half Afrika
en half Suriname ed...of meer hebben opgenomen...en die er een stop ...op willen zetten...aan Migranten
hoe ze ook moge heten...werk migranten of vluchtelingen migranten...

maw Dat grote Continent Afrika...ze kunnen ook naar landen daar naar toe vluchten...

Mooi om is...ze in dat eigen Continent Afrika zelf ...naar een Moslim land te laten gaan vluchten...is ook wat...vooral die (Moslim)...olielanden
zijn rijk zat!!!
maw Het hoeft hier geen zoveelste Moslimstaat te worden!!!
(Via massale mensen stromen... trucs...van daar... vandaan)
en/of via AH en CO en zo ...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...
maw kom niet met onzin aan over een Kinderstop in ons land!!!
Het gaat om landen...waar ze 40% aan etens en water hebben...maar voor 90% of meer aan Kinderen maken...
daar moet het over gaan...Daar zou een tm 3 kinderen beleid ...moeten komen...

Nou ja ...nog sumier getypt...zo ongeveer denk ik er over...

Vergat ik nog...dat je als dank...neem Kroatie die half Afrikaans Servie opnam en
er komt een Albanier als Burgemeester en de pleuris breekt uit...
(Dan zou je ze toch ...allemaal terug moeten kunnen sturen... die dat doen!!!)

Hoe massaler je ze binnen nhaalt...hoe groter de risico's worden tot een oorlog zelfs...
(Maar daar weet dat Christelijke ex Youcholslavie weer alles van!!!)
en de pleuris breekt uit...

Ik blijf erbij...voor het te laat is...
(Dan zou je ze toch ...tm al die Criminelen ed...allemaal terug moeten kunnen sturen... die dat doen!!!)

Mooi om is...ze in dat eigen Continent Afrika zelf ...naar een Moslim land te laten gaan vluchten...is ook wat...vooral die Afrikaanse (Moslim)...olielanden
zijn rijk zat!!!

maw De rest... wilt gewoon... in vrede leven ook alhier...

Maar zo nu en dan
moet ...gewoon...de stop erop...simpel zat...voor we hier ook ...grote voedsel en grote water te korten ...ervan hebben!!!
net als in die enne eh...enne eh...enne eh...landen...die vaak... om het lichtere of donkere ras bij de buren verderop... al oorlog voeren er...
in dat Continent Afrika...

Valt niet meemet de type-oefeningen ...maar ik bedoel dus...in Kinderstop hiero is te zot
maar vanaf 3 kinderen...hebbende... daaro... is hard nodg!!!

Het gaat om landen...waar ze 40% aan etens en water hebben...maar voor 90% of meer aan Kinderen maken...
daar moet het over gaan...Daar zou ...een tm 3 kinderen beleid ...moeten komen...

Dat vind ik ervan...

en vaste banen moeten er weer komen ook... voor AH en Co en Zo...
ipv armen wijken te creeren...in het land...1 en een paar en wat circuitjes toprijk ...en de rest mag creperen...

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZi ... -w&index=1

Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________________________________________________________

Zeg
over het nieuwe Pensioenstelsel...mogen we dan zelf...onze eigen aandelen pakketje samenstellen...want de ervaring is
dat ze bij... de Pensioen Verenigingen Instellingen...daar erg slecht mee zijn gebleken!!!
(Schreef ik indertijd...(toen ik de Aandelenmarkt als hobby bekeek en bij hield)
op ons vorige Forum al over...wat een niksnutters werken daarmee....zeg...bij
Lands Pensioen Instellingen...alweer
bakken (vele miljarden)...verlies...omdat ze wel... met ons geld... dat werk ermee doen maar
er niks van snappen ...van de Aandelen markt!!!)

Vandaar deze vraag
Zeg
over het nieuwe Pensioenstelsel...mogen we dan zelf...onze eigen aandelen pakketje... samenstellen...
(en ook zelf...de koop en verkoop bepalen...over het eigen samengestelde Aandelen pakketje...)???

Anders...
alweer
bakken (vele miljarden)...verlies...omdat ze wel... met ons geld... dat werk ermee doen... maar
er niks van snappen ...van de Aandelen markt!!!)

(Handig de vrije tijd van gepensioneerden...dan Zie en Weet je...dat ...de type das en jas
(en flikkeren de zoveeste keer van een trap ed)...van de USA President
al de
Aandelen markt kan bepalen...het kan doen stijgen of juist... daarom...het kan doen zakken...)

Nou eh ...dat dus!!!

Vandaar deze vraag
Zeg
over het nieuwe Pensioenstelsel...mogen we dan zelf...onze eigen aandelen pakketje... samenstellen...
(en ook ...zelf...de koop en verkoop bepalen...over het eigen samengestelde Aandelen pakketje...)???

kan ik alvast kijken
hoeveel China...vanuit de de USA anties westers gemaakt wordt...maw de economie is ook wat...op
de Aandelen Markt en een Gas buis vanuit Rusland naar China is ook wat...of de goedkoopste...ooit
beloofde gas lading ooit...onderwijl...voorlopig...terwijl de eu landen er zwemmende naar moet zoeken...met die
veel te hoge gas prijzen...

ipv
(Schreef ik indertijd...(toen ik de Aandelenmarkt als hobby bekeek en bij hield)
en ik op mijn (fictieve) lijstje miljoenen winst gemaakt had ...en zij...had ik het
op ons vorige Forum er al over...wat een niksnutters werken daarmee....zeg...bij
Lands Pensioen Instellingen...alweer
bakken (vele miljarden)...verlies...
omdat ze wel... met ons geld... dat werk ermee doen... maar
er niks van snappen ...van die Aandelen Markt!!!)

Vandaar deze vraag
Zeg
over het nieuwe Pensioenstelsel...mogen we dan zelf...onze eigen aandelen pakketje... samenstellen...
(en ook zelf...de koop en verkoop bepalen...over het eigen samengestelde Aandelen pakketje...)???

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 31 mei 2023, 08:47

Anker... :)

(Ik las dit...

Opmerkelijke groei aantal volwassenen met geheugenproblemen na coronapandemie
Jaren na het uitbreken van de pandemie kampen meer Nederlanders opeens met een achteruitgang van het geheugen.

Ik lag in die dagen 2 dagen in een Ziekenhuis...wgs een plotse lichte Herseninfarct
bleek na 6 weken pas te doordringen...dat er iets aan het geheugen niet klopte...ik ging de nieuwe
medicijenen van het Ziekenhuis gekregeen er is op lezen...
Maagpil
Kan geven
Geheugenverlies
bot en spieren zwakte

Ik schrok daar best erg van...dat ze Patienten zoiets gaven als medicijn...en hoevelen in het land slikken dat
dagelijks...zeg vanaf de Corona tijdperk...

Ikben meteen gestopt met die (best dure) maagpil...Neem indien nodig wel een (goedkope) rennie in...
en hoopte nog op tijd te zijn...die terug gang van het geheugen te stoppen...maaar ook door vooral erg actief
veel TV te gaan kijken en veel te gaan lezen...en daarover te gaan PC'en...

Maar de schrik zat er bij mij goed in...dat ze ongevraagd een maagmedicijn geven...die zo erg veel kwalen en ziektes kan geven...tm zeer ernstige aan toe...

Nou heb ik de eerste Herseninfarct zzo'n 15 jaar terug gehad...en nooit maagproblemen van de medijnen gehad...
sowieso geen problemen van die levenslange nodige medicijnen gehad...
maar ipv mijn eigen merk medicijene terug
de bocht medicijnen...die ik opeens mee had gekregen van het Ziekenhuis gaven maag problemen...

Bleek nog een heel gedoe bij de Apotheek te geven...de vorige medicijnen terug...maar ook om de maagmedicijn te gaan laten...

maw Als mensen kwalen krijgen ook van de Corona tijd...moeten ze de Bijsluiters goed gaan lezen
van de medicijnen op recept gekregen...bv via de Ziekenhuizen...

Trouwens ook de Apothekers zelf kunnen er wat van tegenwoordig...
Ze veranderen gewoon eigenhandig ...het medicijn Merk dat je op recept moet innemen...
ook daar kan van alles opeens mis mee zijn...
bleek opeens 50 mg per capsule minder en ik moet er levenslang 2 per dag...ik bleek 100 mgr minder
aan b loedverdunners te krijgen per dag....dat is eng en ik dat met die Apotheek bespreken...O dat
kan gerust hoor mw...Ja ja...Plots in het Ziekenhuis 2 dagen met een lichte Herdeninfarct en wel dat bleef
licht omdat m'n Huisarts deze een snelle is...anders was het nog een zware geworden...net als de 1ste keer...

Maar dat gerotzooi met medicijnen en met de Merken...
Ik zei dus pas aan die Apotheker...Mw...ik wil m'n vorige eigen merk tgerug...
Dat kan wel maar dan moet u er voor betalen...

Volgens mij liegt ze dat...want het vorige was op recept en de Apotheek is op eigen houtje ...hun merk en een
goedkoper merk gaan geven...
Dat kwalen gaf...dus ik wil gewoon terug wat per recept is voorgeschreven...
Dan komt er een v erhaal...we moeten het doen met wat er aan merken binnen komt...en voor VWS moet het
de goedkoopste merken worden...
Maar mi bepalen zij dat nieteigenhandig ...welk merk ed maar de recepten schrijvers...

ipv het voorgeschreven merk...geven ze het liefst hun eigen Apothekers merk...die is het goedkoopste...
maar daarvan gaan de bestaande merken van failiet in ons landje...als het niet meer afgenomen wordt bij hun...
zo werken ze dan de zgn beter maar wat duurdere medicijnen eruit...

Kwam ik is bij de jaarkeuring bij de Huisarts...Die hebben op hun PC ook alle gegevens van de Apotheek van hun Patienten
bleken die nog steeds voor de Ziektekosten verzekering op het dure merk te staan...maar ik kreeg zelf
als patient het goedkope merk van de Apotheek...
en ik wil dus het voorgeschreven merk terug
Ja Mw dan betaalt u die maar zelf...hoor ik dan aan...bij de Apotheek...
Volgens mij liegt ze dat...want het vorige merk was ...op recept ...en de Apotheek is op eigen houtje ...hun merk en een ander merk gaan geven...
(Net als wat jaren terug ze dat ook deden...
Kwam ik is bij de jaarkeuring bij de Huisarts...Die hebben op hun PC ook alle gegevens van de Apotheek van hun Patienten in te kunnen zien...bleken die nog steeds voor de Ziektekosten verzekering op het dure merk te staan...maar ik kreeg zelf
als patient... het goedkope merk van de Apotheek...)waar ik olpeens al die kwaqlen van had...

Toevallig moets ik toen naar een ZH spc...list...voor controle en legde het probleem voor...
die Dokter las de dingen in een medijnene boek...en zei...,de inhouidelijkheid van de medicijnen zijn hetzelfde...
Maar die hebben niet door
ergens is dat andere merk stukken goedkoper door...
bv
Wat zijn
de Opvulmiddelen als verschillen...en
de glans middel en de capsules makerij verschillen
en de fabrieks hychienne verschillen...
want
ergens ...moeten die kwalen vandaan komen...wat dat officiele voorgeschreven Merk... niet gaf... in die 15 jaren
en de andere hetende goedkopere merken...die ik nu krijg ... wel...

maw Ik wil het vorige Merk terug...
en ook de voorgeschreven hoeveelheid aan medicijnen erin!!!

Ja maarrrrrrrrrrrrrr Dan betaalt u die zelf maar...hoor je van de Apotheek dan aan...
dus dat had ik wat jaren terug...ik de vorige Merken terug...
en nu opeens weer...kreeg ik andere merken...

Maar mi liegen ze
als je voorgeschreven merk en inhoud hoeveelheid ...zelf moet betalen als je hun zgn goedkope merken niet neemt...
bij de Apotheek...
ergens is dat andere merk via de Apotheek...stukken goedkoper door...
bv
Wat zijn
de Opvulmiddelen als verschillen...en
de glans middel en de capsules makerij verschillen
en de fabrieks hychienne verschillen...
want
*ergens ...moeten die kwalen vandaan komen*...wat dat officiele voorgeschreven Merk... niet gaf... in die 15 jaren
en de andere hetende goedkopere merken...die ik nu krijg ... die kwalen geven...wel...

Maar dat maagtablet heb ik zelf gewoon opgezegd...
dat is toch krankzinnig dit aan Patieneten te geven...in het land...
van het Ziekenhuis gekregen ,,,de bijsluiter er is op na gaan lezen...
Maagpil
Kan geven
Geheugenverlies
bot en spieren zwaktes

Opeens (wgs Bot slaptes) plettert half bejaard Nederland overal neer...Zeikt (wgs spier slaptes) half Nederland in de broek en hebben steeds meer
mensen geheigen problemen...(via een gewoon klinkende maag pil...erbij gekregen)

Weet je hoe vaak ik dit al beschreven heb...hiero...en nog steeds gaat het... daar niet over...bij Journaals en Nieuws en aan
die waterzuip kletstafels op TV!!!
Dus blijft dat maar
zo door gaan...ook bij de hetende Covid patienten...Geheugenverlies
bot en spieren zwaktes

Artsen kijken in de boeken alleen naar de inhoudelijkheid van medicijnen...of het nub om dure merken gaat of goedkope merken...als dat hetzelfde klinkt...zijn ze er niet op tegen...
maar
mi ergens moet er verschillen zijn...waardoor het ene merk duurder is en het andere merk goedkoper is...
bv
Wat zijn
de Opvulmiddelen als verschillen...en
de glans middel en de capsules makerij verschillen
en de fabrieks hychienne verschillen...
want
*ergens ...moeten die kwalen... vandaan komen*...
bij de ene Merken niet... en bij de andere merken wel!!!

Bepaalde capsules kunnen wel van gemalen plastic genaakt zijn...en bepaalde opvulmiddelen met gemodifiseerde rotzooi zijn...
om maar wat verschillen te noemen...dat het andere merk niet zo heeft...
maw
15 jaren zonder problemen ook geen maagkwalen ervan...en opeens met andere Merken een extra maagpil heet nodig
via een ZH arts...

Nou dan wil ik m'n vorige merken terug...logisch toch...
ipv
de zoveelste erbijin het land... met
Geheugenverlies
bot en spieren zwaktes

Was op Journaal vandaag...ze weten niet hoe dat kan die grote toenamens van Geheugenverlies in het land...
Weet je hoe vaak ik ...dit al beschreven heb...hiero...en nog steeds...en alweer...

Maar dat ervia de Apotheek... opeens 50 mgr minder in zat per Capsule...en ik er 2 per dag moet...dus 100 mgr te weinig had...
gaf wel die 2de herseninfarct!!!
en 2 dagebn Ziekenhuis
ik was meteen aan de totale eigen risico tebetalen...en het opeens via het ZH een rekening ...eigenbijdrage...
bij elkaar meer dan 700 euro was dat...
naast de Premie betalingen...
Je schrikt je te pleuris...van al die rekeningen...
Ik ben nog van het Ziekenfonds tijdperk...
Daar zat alles All in...in...via het premiestelsel!!!


Nou zo kan die wel weer...

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=HSVtbl0cMG0

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 jun 2023, 04:52

Kerkenpad... :)

(Ik las dit...

Door dit programma weet ik dat de geestelijke gezondheidszorg in Nederland ernstig tekortschiet
PREMIUM
ANGELA KIJKT TV

Ik las dit pas...
Als ik Bob Sikkes was, had ik Tijl Beckand met z’n zelfvoldane hoofd in de wc-pot geduwd
ANGELA KIJKT TVHet nieuwe woonprogramma De moeite waard?! kan niet tippen aan Kopen zonder kijken. En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s,


mi. Na dit gelezen pas...dacht ik er ook zo over...
dat de geestelijke gezondheidszorg in Nederland ernstig tekortschiet
(mi...het lijkt gedekt en wel
alles mag behalve een sigaar...ondertussen...Die Tijl schijnt (via haar Vak Macht Positie)...helemaal kapot te mogen van die Angela!!!)

LT
:roll:
mi pos als wel...neg Kritiek op programma's... is totaal wat anders ...dan met schrikbewind
personen ccompleet...afmaken... via vakmacht positie)
en dit heet juridich ook wat...aanzetten tot...
er staat...Als ik Bob Sikkes was, had ik Tijl Beckand met z’n zelfvoldane hoofd in de wc-pot geduwd(?????????????????)
dan de persoonljke aanval...(dat is al over een rij mensen ondertussen)
En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s,
het lijkt (net als oa oa oa bij van Nieuwkerk gebeurde)gedekt en wel...
alles mag behalve een sigaar...ondertussen...
Die Tijl schijnt (via haar Vak Macht Positie)...helemaal kapot te mogen ...van die Angela!!!)

___________________________________________________________________________________________

iK LAS DIT...

Het moet overal in het land mogelijk blijven om gratis contant geld op te nemen bij Geldmaat-automaten. Minister Kaag van Financiën wil de banken hiertoe verplichten en de beschikbaarheid van contant geld wettelijk regelen, liefst voor het eind van het jaar.

Sinds eh...haalt de bank waar ik bij ben...2.75 automatisch af ...als kosten om geld afgehaald...
(Krijgen we dat terug... over al die tijd... dat ze het kosten gingen noemen???)

Ik heb met geld afhalen... nog een beetje het gevoel ...nog wat mee te doen...met de wereld om me heen...
en geld in de portemonaie is een leuke positieve opwekkende bezigheid om te zien...en wat kopen met geld
houdt het koppie bij de tijd...
als het alleen digitaal toe gaat...lijkt het of jij er zelf niet meer toe doet op deze wereld...
anderen ...de software were;d...doen alles om je heen dan...

Een bevriend iemand ging met vakantie...die gaf ik een geld briefje kado om te besteden...die keek zo blij...
dan is beider dag... erg goed...

Ik was laatst... cash geld ergens voor aan het sparen...alleen al... met die bezigheid bezig te zijn...lijkt het of je als oude
bejaarde ...toch nog leeft...en mee doet ...aan de economische groei bv.
ipv er zelf helemaal mee te niksen...

Geld hebben is gewoon een leuke positieve bezigheid...het zien ervan kan geven een Opwekkings kick...en een lege portemonaie kan depressief maken...

sinds eh...zijn steeds meer mensen depressief in het land...ze moeten nodig weer is geld in hun
portemonaie Zien...dat geeft ...kan geven ...een opwekkings kick...ervaaring...
en zo kan ik nog tijden... door typen
waarom ...toch veel mensen...zoals ook ik...geld uit de automaat...blijven halen!!!

LT
:roll:
_____________________________________________________________________________

Ik tracht het te snappen...maar eh...lees is mee...
Ik las...als Koptekst
Erdogan wint, maar verdeeldheid blijft en dat merk je in Istanbul

President Erdogan heeft na twee rondes opnieuw de presidentsverkiezingen in Turkije gewonnen. Hij kreeg 27 miljoen van de stemmen, maar 25 miljoen mensen stemden op zijn tegenstander. Op straat in Istanbul zijn de meningen ook na de verkiezingen verdeeld.

mi. Dan gaat het daar ook is ...over wat anders...dan over... het weer...
en
hebben erg veel mensen is...discussie materiaal...uit en thuis en op de buis...
mi
Zolang ze... de tegenpartij niet massaal in gevangenissen zetten...(die landen heb je nl ook)
legt het uit
dat je verschillen van meningen mag hebben ...in dat land...en dat er ...Democratie gaande is ...in dat land...

Als ik... deze Koptekt lees
Erdogan wint, maar verdeeldheid blijft en dat merk je in Istanbul

Wat wil die NL Journalist dan...dat ze allemaal er hetzelfde zeggen en denken moeten en dat het dan pas oke in Turkije is????
(maw ...er bestaan ook ...Journalisten Diktatortjes!!!)
zolang ze er ...niet allemaal ...het zelfde zeggen...heet Turkije niet oke...in Istanbul...(????)

Nnnnou ja

LT
:roll:
___________________________________________________________________________

Ik snap er niks meer van...

ik las dit...

'Politie schendt rechten van demonstranten in Nederland'
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -nederland

vlgs mij gaat het er over...dat ze demonstreren op verboden gebieden...
en
al is daar... van te voren al voor gewaarschuwd zijn...en...ze het toch gaan doen...
De Politie moet ze iov verwijderen van die plekken...

Ik als gewoon electoraal Burgertje...als ik zie ...hoever men vaak juist...die Demonstranten vaak toch laten gaan
met hun actie...en als ze hun ...punt...gemaakt hebben ...

mi Het gaat dus om verboden gebieden... waar ze demonstreren...dan moet de Politie iov op treden...
om de orde te handhaven...vaak na hun punt gemaakt... doet de Politie dat pas...maar
als die... na verordening niet weg gaan tm
maar weg gedragen moeten...Weet je ook...dat het een ...stuk tinnif... blijkt te zijn!!!

Overigens had de Politie ze ook meteen... naar de juiste Park... Plein ...weides...bepaalde straat etc. ed kunnen begeleiden...waar
Demonstreren wel mag...zonder gevaar ed.

maw dan bereikten ze die snelwegen ervoor door hun bedoeld niet eens...

Dat denk ik er van!!!

Trouwens ondertussen ...de rest ...van het land...krijgen forse boetes ...om heel wat minder...

maw
als ze niet vervolgd worden en geen boete krijgen...kan De Politie voortaan beter thuis blijven
is ook beter voor hun eigen gezondheid...
want...als die type Demonstranten...na verordening... die weigeren weg te gaan tm
weg gedragen moeten...ze weldegelijk... een ...stuk tinnif... blijken te zijn!!!

Trouwens ondertussen ...de rest... elders in het land...krijgen er forse boetes... om heel ...wat minder...

LT
:roll:
___________________________________________________________________________________________

Opinie Polarisatie
Zijn Dijkhoff & Segers nu echt de aangewezen personen voor een podcast?
Het is nogal aanmatigend van de oud-politici om vanuit hun bevoorrechte positie een podcast over ‘beter in gesprek gaan’ te maken, vinden Sabrina Keinemans en Maja Rocak.
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/31/zi ... t-a4166003

Waarom heet opeens alles wat men doet... Polarisatie ...in Nederland???
Wie doen dat toch steeds...???
In ieder geval deze twee... Sabrina Keinemans en Maja Ročak...leestijd 3 minuten(?)

Hoe dat ook zij...mi... mag elke Nederlander een Podcast beginnen...
dus ook ex actieve Politieke Mensen...
maar
als je het mij zou vragen...
er zijn er bij...
Ik zie ze liever...in beeld...in het echt...
en daar hebben ze indertijd...zoiets als... de TV... voor bedacht!

LT
:roll:

Ik lAS OOK NOG DIT...

Klaas Dijkhoff en Gert-Jan Segers maken een politieke podcast: 'Lekker in de marge aan openbare therapie doen'

Ik denk...mi...Meiden...Alles in het leven is therapie... ook jullie baan!!!
(Het alternatief was eeuwen achter het aanrecht nl!!!)

LT
:roll:
________________________________________________________________________

Ik heb er niet echt verstand van...maar als ik het op TV Zie...denk ik altijd hetzelfde...

Dat Bepaalde fruiten en Groentes...vooral de schil ervan...niet deboeld is voor de Kinder magen en opgroei darmen...
zoals
oa Komkommer...

De schil is er veel te dik voor...
voor Kinderen voor zwakken en zieken ed.ook...

Zo gekocht en het meteen snijden...en opeten ...zonder te weten...wat in die ...dikke schil groei periode ...allemaal
ermee gebeurt is...
en het ...in die dikke schil groei... zitten kan...al of niet heimelijk bespoten en diertjes erop gezeken en gescheten...en
enge virussen die langs kwamen...in de schil zit...
ook dat nog...

Ik bedoel de tegenwoordige plotse darm kanker en darm ontstekingen komen ergens van...

Op zich is zoiets als Pindakaas al een zwaar eet product en op de TV reclames doen ze er
komkommer met dikker schil als plakjes er boven op...voor in de schoolbroodtrommel...
(Ik krijg er steeds een griezelig gevoel van...als ik dat Zie...
vooral de schil ervan...dat niet deboeld is... voor de Kinder magen en opgroei darmen...
zoals
oa vam Komkommer...

Als ik zelf welis Komkommer eet...boer ik een lange tijd... die dag...
maw het is ...voor mijn maag... niet zo'n beste... en voor hoeveel Kindertjes ook niet???
en dan heb ik er de schil zelfs eraf gehaald...

Nou ja ...ze schieten er wel heel erg mee door...nu Groentes en Fruiten niet meer
naar her Russische land gaat...en het toch op moet ...en verkocht moet...
om de economie ervan... door te laten gaan...

Ik bedoel de tegenwoordige zware plotse darm kanker en darm ontstekingen toenamess...komen ergens van...

Komt bij als al die fruiten in maag en darmen zit...maakt het iets aan...dat op alcohol lijkt en
vooral Kinderen er extra druk van kunnen worden...uit en thuis en op school ed.
en dan daar weer enge pillen voor krijgen...
met vaak ook ...bijverschijnselen...

Ik bedoel maar...Nederland ...let op uw zaak!!!

maw mi...gewoon lekkere boterhammen... met Pindakaas erop...is al genoeg!!!
en apart...een gewoon geschild en gewassen fruitje toe...is ook genoeg!!!

Pas dus erg op de zwaar overdreven...doorslaan...via oa de TV...
nu Groentes en Fruiten niet meer
naar her Russische land gaat...en het toch op moet ...en verkocht moet...
om de economie ervan... door te laten gaan...

LT
:roll:
__________________________________________________________________________

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpL ... -w&index=4

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 jun 2023, 15:52

:? Paden... :)

(Ik las dit...
wat was jouw mooiste, grappigste of meest bizarre avontuur met Interrail?

Met een groepje collega's vriendinnen...in de trein...op de terugweg...Ik zag ...in mijn Pas ...toen pas
dat ze een letter...r...niet
getypt hadden...
en met ballpoint zette ik de ...r...er achter...bij van der...

Bij de grens Italie...en Frankrijk...2 Controleurs in zwaar militair lijkend pak...bekeken onze Pas...Streng zei een man...met gebaren
op z'n Italiaans...met strenge toon...Mee komen... tegen mij...

Er ging een grote schok... door de hele treincoupee...
Op het looppad... was een Nederlander ...die verstond Italiaans..en vertaalde het...Dat ik mee moest
naar Het Bureau...want er was... geknoeid in mijn Pas...

Ik zei... dat ik de letter...r... eraan toe had gevoegd...

De 2 Douane Mannen keken beiden naar m'n tas...die ik in m'n armen hield...er staken 2 flessenhalsen uit..met plotse vlotte ingevings gebaar...trok de
flessen uit m'n tas...Ik gaf ze allebei
een Fles wijn...

Ik mocht gelijk weer gaan zitten... en kreeg m'n pas terug...en weg waren die 2 mannen...Ik was allang blij ...dat
het zo opgelost was...
en wel ...Niet te geloven zeg...helemaal... door mezelf...

(Ik drink ...geen alcohol ...maar wat kadootjes mee...voor thuis dierbaren...vanuit ...voor ons toen
een ver land...M'n Vakantie tas...zag er opeens...nog maar... magertjes... eruit...

De man op het pad...vertaalde ...nog verder...

Rotzooien in je Pas...Het had je ook jaren
in de bak kunnen kosten...Daar ben je goed van af gekomen zeg...
zei de man...wijzende naar mij...

Vonden wij... allemaal ...erg blij...in de treincoupe... ook...

Alle jaren Later...Het bleek ...een goede les...de schrik... zat er nog lang in...want
met elke vakantie ...de grens over ...dacht ik ...er aan...Niet kladden... in je Pas...Denkdrommmmm!!!

Ik werd ...zo erg ...voorzichtig netjes... met m'n Pas... voortaan...deed dat... in een goed afgesloten doosje
thuis... en mee uit...

Het bleek
een goede les...de schrik... zat er nog heel erg lang in...

Als ik... een nieuwe Pas moest
zag de oude... na die vele jaren toch...er ...altijd...bijna...nog net zo... nieuw eruit...als...
de nieuwe Pas...

LT
:roll:
__________________________________________________________________________

Ik las dit...

Inflatie in mei wederom wat hoger: ruim 6 procent

op TV zeiden ze...maar minder dan de vorige 10%

maar mi...is het geen 6% ...(het lijkt zo geschreven zo mooi gezakt
met de prijzen...(en er zijn er die het ook zo zeggen op TV)
Inflatie in mei wederom wat hoger: ruim 6 procent
maar was de vorige maand 10%
doen dan of de prijzen gezakt zijn...

maar de feiten zijn...vorige maand 10% gestegen en deze maand 6%
(erbij)...maar mi...het is ...met de inflatie...inmiddels 16%
dat de prijzen...sinds eh... duurder ...zijn geworden!!!

LT
:roll:
_____________________________________________

De Oude dag...heeft toch iets raars
zo haalde ik ...al die tijd...
Ten Hag en Heitinga door elkaar...
Slaat nergens op...maar in mijn hoofd... gebeurde dat toch...

Nou heb ik... met Voetballen... al een hele poos... niks meer...dus het heeft geen consequenties...maar
toch...als ze het hadden over ...Heitinga dacht ik...die zit toch bij Manchester United...en als ze het over
ten Hag hadden...die zit toch ...bij Ajax???

Zie je wel...De Oude dag...althans bij mij...heeft zo nu en dan...toch iets raars...
Zou dat komen
omdat dat ik toen...best vaak dacht... dacht...Die ten Hag ...had bij Ajax moeten blijven(?)

Als ik dus aan hem dacht...aan hem denk...in de jaren...is die nog steeds bij Ajax...(?)

Eigenaardig...Zo in de denkvaart...is die nog steeds... bij Ajax...
Maar...
Ga ik rustig... erbij zitten...dan weet ik... het weer...
Ten Hag... is bij ...Manchester United!!!


LT
:roll:

Nog zo'n vb van ...de OUDE DAG...

(met even alles snel lezen)...
iK LAS...

Steur uitgezet in Nederland:

en Denk...Wie is toch... die Steur... die uit Nederland is gezet???

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... ch-ark-wnf

mi Klopt het woord...uitgezet....toch niet helemaal...in deze...
want... in een andere context...betekent het ...zo het betekent...uitgezet!!!

Steur uitgezet in Nederland:
ik Denk dan...Wie is toch... die Steur... die uit Nederland is gezet???

LT
:roll:

MAW iK DENK...TEN HAG HAD BIJ AJAX MOETEN BLIJVEN...
(met dat denken er over toen...denk ik schijnbaar... nog steeds zo) er over...

MAAR DENK OOK
WIE IS TOCH DIE STEUR...DIE UIT NEDERLAND IS GEZET...

(Moet dat niet heten...is in Nederland... ingezet...in de wateren...ipv
is in Nederland uitgezet(?)

Ik zeg niet ...dat het altijd hoeft te kloppen...maar toch
Het voordeel ervan...zo bij mezelf is...op m'n oude dag...dat
ik mezelf betrap...dat ik...nog wel is...denk...(over de dingen)

(met dat denken ...er over toen...denk ik schijnbaar... (nog steeds zo) er over...)
MAW iK DENK...TEN HAG HAD BIJ AJAX MOETEN BLIJVEN...
(met dat denken er over toen...denk ik schijnbaar... tijdens het snelle denken
er nog steeds (zo) ...er over...dat die ten Hag...bij Ajax is...)

En Wie is... die Steur...die in ons land... uitgezet is???

(mi als men visjes hiero... in het water (erbij)...zetten...hoe komen ze er dan bij...dat
uitzetten ...te noemen???

Wie zijn dan... al die Mensen...die in ons land uitgezet zijn...ipv te heten...ingezet...
en waarom moest die Steur...ons land... uitgezet...
ipv te heten...ingezet...(?)

Oke
het blijkt dus ...niet over een mens te gaaan...maar over een Vis
een vis soort...die men vanuit een bakkie...onze wateren ...inzet...en net mi...niet
onze wateren...uitzet...

Mi de bedenker van zulkse zinnen...die dacht vast...Ik zet de vis...uit het bakkie...zet het uit...
maar vergat het...in het Water te doen...anders heette het mi heeft het... in het water...Ingezet...
(vanuit het bakkie uitgezet...zogezeit)...is de Vis...het rivier water...Ingezet...)in ons Nederland...

Maar te lezen is het zo...


Komt de Europese steur terug naar Nederland?
Reuzenpanda
"De vis is nog zeldzamer dan de reuzenpanda. Het is belangrijk om hem terug te brengen
omdat er heel veel vissen veel te snel achter elkaar uitsterven en daardoor komt de hele
voedselketen in gevaar."

De vissen die vrijdag worden uitgezet, worden nauwlettend in de gaten gehouden. Als deze vissen succesvol verder leven worden er in de toekomst mogelijk een half miljoen larven van de steur uitgezet.

Nnnnou ja...

nog is op mijn manier...

De vissen die vrijdag worden ingezet; worden nauwlettend in de gaten gehouden.
Als deze vissen succesvol verder leven worden er in de toekomst mogelijk een half miljoen larven...van de Steur onze wateren...ingezet...
ipv
Uit het land gezet!!! ...Uitgezet...

Nnnn ja...

De type-oefeningen... moeten ergens over gaan...ja toch...

LT
:roll:

__________________________________________________________________________

Ik kijk dat programma ...als zijnde Nederlands hoop in bange dagen...

First Date

Baan...(of study)
Zij...Social work
hij...Recruit Consultant

een ander...
Sales and Evening adviseur (Study)

Ik kijk... dat programma ...als zijnde... (Wat is)...Nederlands hoop... in bange dagen...)(Plots of tzt)

(Volgens mij...had dit seizoen
tot op heden...alleen 2 Homomannen... een echt goed ontwikkeld gesprek met elkaar...)

Ik kan het mis hebben maar denk van niet...DE STOMSTE VRAAG VAN HAAR... IS AAN HEM...WAT IS JE IDEAAL VOOR EEN VROUW?
mi
(98% KANS DAT IS NIET ZIJ...MAAR DIE ...OP DE AFFISCHES... IN DE SLAAPKAMER... of heimelijk
in hun kledings kast...VAN jONGENS en bij veel MANNEN)

(maw
Zulkse stomme vragen stellen ze dan...)... Dat wordt weer... Koffers pakken...of
elk een andere kant op...met weg gaan er...)

(Wat is)...Nederlands hoop... in bange dagen...)(Plots of tzt)

(Echt erg ook...

Alles klopt ...alles in Harmonie tot elkaar...(Hij is net
zo lang als zij)...en toen
wel of niet verlengen...of bij het andere programma...elkaar weer is Zien?

antwoord...
Zij heeft liever...een langere man...

(Zo onnozel ...zit bij TE velen (tegenwoordig)...hun denkwerk... in elkaar!!!)
Dat wordt weer... (ontzettend veel)...Koffers pakken...of
elk een andere kant op...met weg gaan er...)


(Volgens mij...had dit seizoen
tot op heden...alleen 2 Homomannen... een echt goed ontwikkeld gesprek met elkaar...)

Ik kan het mis hebben maar denk van niet...DE STOMSTE VRAAG VAN HAAR... IS AAN HEM...WAT IS JE IDEAAL VOOR EEN VROUW?
mi
(98% KANS ...DAT IS NIET ZIJ...MAAR DIE ...OP DE AFFISCHES... IN DE SLAAPKAMER... of heimelijk
in hun kledings kast...VAN jONGENS en bij veel MANNEN)

(maw
Zulkse stomme vragen stellen ze dan...)... Dat wordt weer... Koffers pakken...of
elk een andere kant op...met weg gaan er...)

LT
:roll:

______________________________________________________________________________
Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=Vdw85KE ... w&index=22

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 jun 2023, 23:01

Dennenboom... :)

(Ons Koningshuis kwam ook weer is mooi tevoorschijn...
https://www.ad.nl/show/primeur-amalia-s ... ~a0b0e61f/
Jammer dat ze... die Koinklijke Mannen... niet zulkse prachtige mooie jASjes LATEN DRAGEN
ALS BV SPLINTER... DAT ZO MOOI SHOWT...tijdens zijn TV programma...
waarom zouden... de Mannen... er ook niet extra feestelijk ...mogen uitzien???
Vrouwen in de duurste mooiste Jurken ...en de Mannen... nog steeds... met hetzelfde kloffie(?)
Kan dat eindelijk is normaal met de mannen ook???
https://www.ad.nl/video/productie/neder ... nie-379747
LT
:roll:

_____________________________________________________________

Nederlands Hoop in bange dagen (gekeken) (First Date en LLdL)

Baan of study ...VAN DIE HETENDE... Nederlandse Gasten ...wonende in Nederland...
(?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????)
Store Auditer

Hr Cousultant

DEVELOPER

Nnnnou ja...

Gelukkig ...eindelijk ...vandaag 3 stellen... gingen met elkaar door...

LT
:roll:
__________________________________________________________________________
Kabinet
trekt na al 10 miljoen er aan besteed...32 miljoen extra uit ...voor onderzoek ...naar long covid
https://nos.nl/artikel/2477378-kabinet- ... long-covid

Nou... dat weet ik wel ...goedkoper... te bedenken...
Gewoon
de Bijsluiters is lezen...van de Medicijnen ...op recept gehad... of nog steeds...vanaf... tijdens de Corona tijdperk...
ook verstrekt zonder Covid!!!

(Kabinet trekt 32 miljoen extra uit voor onderzoek naar long covid
mi...met die 10 miljoen al ervoor gehad...losten ze het ook niet op... nl!!!)

Tip
Vooral die van de... op recept bepaalde...Maagpil... is erg apart
Geeft
Geheugenverlies
en Spieren en bot zwaktes!!!

LT
:roll:
_________________________________________________________________________________

Nou vooruit
nog eentje...

Kwart van alle jongvolwassenen heeft overgewicht
Een kwart van de jongvolwassenen in Nederland heeft overgewicht, bij 7 procent is er zelfs sprake van obesitas. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek. Op het MBO LIFE College in Schiedam zijn ze hier heel bewust mee bezig.

mi. Als ze de gemodifiseerde rotzooi ...is gaan verbieden...dat inmiddels ...bijna overal in zit...
worden we
met z'n allen
vast weer mooi slank...net als vroeger...(...Toen maat 38 nog de grootste maat in de winkels was...)!!!
en we toch... al die dingen... aten en dronken... die nu ...opeens allemaal... ongezond heten!!!)

Het gemodifiseerde... slaat op de Hormonen...die groeien er van...
(Hormonen bv in de Alvleesklier...sindsdien zijn ook ...die kankers ontzettend gestegen...(oa...Alvleesklier kanker!!!)

LT
:roll:

extra noot
Als het ...zo door gaat...kan er maar zo...plots...een Taliban Moslim Staat...regiem regeren...wgs
Niks mag...ook geen Sigaar etc.
(En via alles... wat we via AH en CO en zo...(de laatste paar decennia)... hebben binnen gehaald... en nog steeds!!!)
(Kan maar zo...opeens de meerderheid ...in het Parlement zijn!!!)

De tip blijft
mi. De 1 reactieft er meer op... dan de anderen...maar toch...
Als ze... de gemodifiseerde rotzooi ...is gaan verbieden...dat inmiddels ...bijna overal in zit...
worden we
met z'n allen
vast weer mooi slank...net als... vroeger...(en wordt zoiets als ...Suikerziekte ook weer 3/4 minder in het land...net
als vroeger...)(Suikerziekte is een hormoon ziekte (van de Langer Hansjes) (in de Alvleesklier...hormoon
en de Gemodifiseerde (verborgen )...suikers... de alvleesklier reactieft erop...)(of er een (of er een toevloed aan suikers
in het lichaam zit)...of er een ...groei hormoon (verborgen) in het lijf zit ...is dat...en de langer hansjes ed...worden
ziek ervan...3/4 meer aan Diabeten ervan ...dan eerst...in het Land...is dat!!!)

mi. Als ze de gemodifiseerde rotzooi ...is gaan verbieden...dat inmiddels ...bijna overal in zit...
worden we
met z'n allen
vast weer mooi slank...net als vroeger...en een stuk gezonder ook...
(met dan weer...3/4 minder aan Diabeten...net als vroeger...in het land!!!

LT
:roll:

____________________________________________________________________________

Ik Zie het probleem niet...

Meer kritiek op controles bij demonstraties: 'de politie moet faciliteren'
Hoogleraar Schilder vindt het wel onrechtmatig en noemt het vooral kwalijk dat de politie demonstranten systematisch controleert.

mi..Altijd en overal....geldt...Iedereen... die iets doet... op lands wegen... wat er niet geoorlooft is...
(bv...ook...Waar geen vergunning voor gegeven is)...wordt
gecontroleerd...door de Politie...(Dus ook Demonstranten!!!)die iets doet... op lands wegen... wat er ...niet
geoorlooft is...Hoogleraar Schilder!!!
maw (Ongehoorde) Actie (van Demonstraten) is Reactie (van Lands Politie)
maw
Ik Zie ...het probleem niet...

LT
:roll:

_________________________________________________________________________________

Amerikaanse president Biden maakt val tijdens diploma-uitreiking
https://www.telegraaf.nl/nieuws/5644476 ... uitreiking

Misschien moet die de Bijsluiters is lezen van medicijnen ed.

Sinds eh
pletter ook in ons land steeds meer Bejaarden neer...

Tip
Vooral die van de... op recept Maagpil... is erg apart
Geeft
Geheugenverlies
en Spieren en bot zwaktes!!!

LT
:roll:

__________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=ngSsaSi ... -w&index=9

Gr en Knf van LT)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 jun 2023, 01:58

Boomstam... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZi ... -w&index=1

(Ik las dit...

Zelensky: pas lid van NAVO als oorlog voorbij is
President Zelensky beseft dat het NAVO-lidmaatschap voor zijn land er niet in zit zolang de oorlog met Rusland voortduurt.
https://nos.nl/liveblog/2476907-zelensk ... ederlands-

Volgens mij...snappen ze nog steeds de ballen er niet van...Want die oorlog begon juist opdat Oektaiene dan
geen NAVO lid en geen EU lid worden kan...

Dat schreef ik wel vaker...
Ze hebben overigens dezelfde soort Statuten...De NAVO en de EU

Een Land dat in oorlog is...kan er geen lid van worden...

Toen de Oekraiene tm in de Grondwet liet zetten lid van de EU te willen worden...
begon de heibel met Seperatisten in de Grensgebieden...vanuit Rusland...dat ging al oorlog heten...
maw
Zolang Oekraiene juist vanuit Rusland...in oorlog is...heet het ...ze kunnen geen lid van de NAVO en van de EU worden...

maw Zo kan het heel lang duren...die oorlog...

ipv Als De NAVO Oekraiene lid maakt...heeft Rusland er niks meer te zoeken...betekent einde oorlog!!!

Maar om die onnozele Statuten van de NAVO secu van de EU...kan het een eeuwig durende oorlog worden...
opdat dan De Oekraiene geen lid van de NAVO kan worden...

(Ik schreef welis...zulkse zinnen in Statuten ontstaan vaak ...met een klein ploegje landen...maar als het uitloopt
met veel meer landen die er lid van zijn...er is altijd wel een land...die rancunes naar een ander land
heeft...hun stem gedrag moet 100% zijn...
(Ook zoiets onlogisch is dat...Leuk voor een klein gezellig groepje...100% maar met meer leden en erg veel leden
wordt het moeilijker er lidde van te worden...
Of de tegen Partij voert er een oorlog op uit...of een NAVO lid land heeft rancunes...naar een land toe dat lid
van de NAVO worden wil...(Of een NAVO lidland is corrupt...als ze tegen stemmen...dan is het geen 100%
dan kan dat andere land er geen lid van worden...maar hebben ze zelf wel wel...bv oa goedkoop gas van het tegenpartij land...of andere economische profijt...als ze maar tegen blijven stemmen...

Nou zo onnozel sinmpel zitten die Statuten in elkaar...1 NAVO land lid hoeft maar tegen te stemmen... dan kan dat
andere land ...er geen lid van worden...of weer een ander land gaat er ...oorlog mee voeren ...dan kan dat ene
land er ook geen lid van worden...

ipv Als De NAVO... Oekraiene lid maakt...dan heeft Rusland er niks meer te zoeken...betekent einde oorlog!!!

Nog erger zijn zulkse statuten...als er een land...er Rekken en Bij b lijven inziet...in die oorlog
dan stemt dat land ook tegen...of houdt de hele boel tegen...om een einde aan die oorlog te maken
want dan levert die oorlog ze meer op...dan dat land lid te maken...

Die Statuten zitten zo onnozel kinderachtig in elkaar...er is altijd wel een land...die er wat mee kan...
bv alsmaar het lidmaatschap tegen houden...van dat ene land...

De tegen partij...snapt zo ook wel...als ze er oorlog maken ...kan de Oekraiene geen lid van de NAVO worden
en ook niet van de EU...
en daar begon de heibel in de keet ook mee...

Toen de Oekraiene... tm in de Grondwet liet zetten ...lid van de EU te willen worden...
begon de heibel met Seperatisten in de Grensgebieden...vanuit Rusland...in de Oekraiense grensgeboeden...dat ging al oorlog heten...
maw
Zolang Oekraiene... juist vanuit Rusland...in oorlog is...heet het ...ze kunnen geen lid van de NAVO en van de EU worden...

ipv Als De NAVO Oekraiene lid maakt...heeft Rusland er niks meer te zoeken...betekent einde oorlog!!!

Vanuit de NAVO...vanuit de EU dito
Elke zin uitspraak... dat de Oekraiene geen lid van de NAVO kan worden en dito van de EU...zolang ze in oorlog zijn
is naar het...Spekkie van het Bekkie...van Poetin en Co en zo...betekent de oorlog duurt voort...

Nou zo onnozel... zitten die Stauten in elkaar...van de NAVO en van de EU!!!
is naar het...Spekkie van het Bekkie...van Poetin en Co en zo...betekent de oorlog duurt voort...naar dat ene land toe...

Maar ipv bv 70% of de Meerderheid van stemmen...maar...hun 100% stem gedrag...in de statuten... is al net zo onnozel...
daar kan in wezen... elk Lid land wat mee...de boel mee tegen houden...als een land er LID VAN WORDEN WIL...met
Nee te stemmen...1 lid land is al genoeg...om de boel tegen te houden!!!
Want het heet
De stemming moet 100% zijn...

President Zelensky beseft dat het NAVO-lidmaatschap voor zijn land er niet in zit zolang de oorlog met Rusland voortduurt.

De statuten van de NAVO is het Spekkie van het Bekkie...voor Poetin en Co en zo...betekent de oorlog duurt voort...naar dat ene land toe...
(Dan kunnen ze er geen lid van worden) niet van de... NAVO en niet van de (nageaapte in de statuten ermee ...EU)

Ik schreef welis...
Een vrij Souverein land...dat opeens een oorlogs agressie op zich afkrijgt bv van een buurland...
voert de oorlog niet...
maar is het ...Verdedigende land...

maw Als het zelf de oorlog niet voert...kan het lid worden van de NAVO en v an de EU!!!
(Maar dan moeten die waterzuipers het wel snappen...met hun eigen niks mag ook geen Sigaar etc.)
Er mist dus iets grandioos wat aan hun snap patroon!!!
Zo niet
dan blijft over...Rekken en bij blijven...dat levert ze... het meeste op...
BV lEKKER BELANGRIJK VIA ALZO OF DE vette winsten van de Wapenindustrie etc.
levert ze meer op...dan de oorlog tussen Rusland en Oekraiene is voorbij...bv vanaf De Oekraiene is
NAVO lid mogen geworden...
Dan heeft Rusland niks meer te zoeken er...als de Oekraiene bescherming heeft van alle NAVO landen...

Een oorlog die voortduurt...kan voor sommigen landen veel meer opleveren...
want dan moet er ...erg veel nieuw oorlogs materiaal gemaakt en gekocht... bij ze...

Maar zo onnozel slecht
zitten die Statuten in elkaar...Met hun... een land in oorlog kan er geen lid van worden ...(ook niet het meest onschuldigste land...dat aangevallen wordt door de buurland...)...met zulkse
Statuen...er valt weinig goeds ...zo mee te behalen...maar veel meer slecht ahw.
Net als met ...die 100% stemmen...er valt weinig goeds zo mee te behalen...maar veel meer slecht ahw.

President Zelensky
volgende maand wilt hij duidelijkheid over een toekomstig lidmaatschap. "Oekraïne is er klaar voor. Nu wachten we op de NAVO, tot die bereid is."

mi Voor de toekomst... is al veel te bescheiden gezegd...ipv Hier en N U...moet dat lidmaatschap in gaan...
want...Als De NAVO Oekraiene lid maakt...heeft Rusland er niks meer te zoeken...betekent einde oorlog!!!

als het toekomst heet...of moet het hele land eerst helemaal plat gemaakt...
en maakt dan...heel misschien...de Oekraiene een kans...met een plat land en ...na ontelbaar veel doden voor Jan L en voor Mien Kul...

en de EU landen ...al uitgezogen van Militair Materiaal...mi dan kan Rusland... zo door lopen gaan...heel
de EU innemen gaan!!!

Maar als ze niiks snappen...die waterzuipers... sinds niks mag ook geen Sigaar...lullen ze
naar het spekkie voor het bekkie voor Poetin en Co en zo!!!

Met
Elke keer... hetzelfde bericht...via de NAVO en ook via de EU...alsmaar...De Oekraiene kan geen lid worden zolang het in oorlog is...

Dan hoopt
President Zelensky...dat het in de toekomst wel kan...(Welke toekomst???)

Het hele land eerst helemaal plat gemaakt...
en maakt dan...heel misschien...de Oekraiene een kans...met een plat land en ...na ontelbaar veel doden voor Jan L en voor Mien Kul...of stoomt Rusland verder de EU in...
de EU landen ...al helemaal uitgezogen aan Militair Materiaal...gegeven aan de Oekraiene...
mi dan kan Rusland... zomaar...zo door lopen gaan...en heel
de EU innemen gaan!!!

maw
(Welke toekomst???)
Nou ja... zo onnozel... is men er ...mee bezig!!!
(Bij de NAVO dus!!!)

Met dat anties China Project...China anties westers maken...Noord Korea...Rusland...Iran...en nog een rij
kleine landen...die zich massaal volop gemilitariseert hebben ...de laatse decennia...

en na alle bezuinigingen op Defensie...en na al die opvolgende tijd...een leeg gezogen EU ...aan Militaire spullen...
als ze maar
lang genoeg wachten...

Welke Toekomst???

Ik bedoel...als ze... niks snappen...snappen ze ook niks...las is ergens welis...

Maar ik hou het liever... bij mijn eigen denkwerk...er over...
Ik schreef welis...Van te voren al aangegeven er lid van te willen worden...(Dat is al vele jaren terug inmiddels!!!)
Een vrij Souverein land...dat opeens... een oorlogs agressie op zich afkrijgt... bv van een buurland...
voert de oorlog niet...
maar... is het ...Verdedigende land...

In hun Statuten staat niet...dat een Vrij Souverein Verdedigend land ...geen lid... mag worden!!!
(Van de NAVO en van de EU!!!)

maw... Als De NAVO...Hier en NU... Oekraiene lid maakt...heeft Rusland er ...niks meer te zoeken...en zal
zich moeten terug trekken...betekent einde oorlog!!!

Nou ja... zo denk ik... er over!!!

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 jun 2023, 12:05

Stammen... :)

(Ik las dit...

Steuren uitgezet in de Biesbosch: 'Het geeft hoop om deze vissoort terug te brengen'
Hij is al jaren uitgestorven in Nederland, maar een proef in de Biesbosch moet uitwijzen of het haalbaar is om de iconische, metersgrote vis te herintroduceren. Vandaag zijn de eerste 29 jonge steurtjes uitgezet.

Op TV vertelden ze...omdat het Water...een stuk schoner is...kan het...

Steeds meer Roofvogels...blijven in Nederland...omdat onze lucht schoner is...

Ik bedoel...laten we het is hebben ...over het hetende opeense...al het water in Nederland is slecht...
80% van de Natuur is slecht...etc. etc.etc.

Nog eentje
Hoe meer ZonnePanelen en Windmolens er kwamen in ons land..dat ging heten de CO2 cijfers
gingen omhoog...dat ging heten...hoger en nog hoger...30% werd 40% werd 50% werd 60% werd 70% werd
80% van de Nederlandse bomen staan er slecht bij...

Nog een vb
Als ik de Foto's bij het Weer Programma's Zie
Foto's overAL UIT HET LLAND VANDAAN....toont
het alsmaar...De Prachtigste Natuur...

Schreef ik ook al toen de Giro startte in ons land...De Prachtiigste Natuurgebieden
ging het langs en doorheen....de Prachtigste Wegen met Bomen...

Kan niet anders of de Onderzoekersw gebruiken...Kunstmatige Intelligentie software

Om 1 dode boom ergens...dan blijft het algorite... bij het woord Boom... Bomen
het negaatief noteren...
(Zoals
1 of een paar Fraudeurs bij Allochtonen...met de toeslagen aanvrages...
dat ging ...via het algoritme heten...dat ze (van oorsprong Migranten)...bijna allemaal de klos werden...
met zulkse aanvrages...als hetende fraudeurs...

en terwijl het in eerste instantie...om 2 a 3000 ging...
dat heet nu al 60.000

Als men die eerste 2 aa 3000 wilt oplossen herstellen...draait ondertussen het Algoritme door...en door en door
steeds meer en meer ...er komt geen einde aan ahw...aan hetende fraudeurs...

Als 1 of een paar bomen slecht zijn...of 1 bepaald bosje...dat heet inmiddels al 80% natuur is slecht
in heel Nederland...(?)

Zo gevaarlijk is werken met Kuntmatige Intelligentiee Software!!!

Nog een vb...Als (met bepaalde niet zichtbare codes)
het woord China ...doet neg... erin is geprogrammeerd...kan China geen goed meer doen...en lijkt het opeens...overal mee slecht...
en dat nemen dan...andere Westerse landen...weer... klakkeloos over...

Het weer komt op TV
Met de schitterenste Natuur en Bomen foto's...of het nu uit Dokkem komt de Foto's
of uit Utrecht of uit Zuid Holland...of langs de hele Giro route... in beeld op TV
Ze ...De Natuur en de Bomen... in ons land...staan er schitterend prachtig erbij!!!

Een film docu... van Natuur Monumenten... pas ...in beeld op TV
Zelfs langs... lands snelwegen ea wegen...De Natuur ...de Bomen...Ziet er Schitterend Mooi Prachtig...eruit!!!
en ja hoor...bij het Weer een brede foto uit Dokkem...
Je weet niet wat je Ziet...Hier en NU...zo Schitterende de Natuur...met de Prachtigste Bomen...erop...is
te Zien...

Geen idee wie wat waar al die neg teneur doet...
tm niks helpt zelfs...

Hoe meer ZonnePanelen en Windmolens er kwamen in ons land..dat ging heten de CO2 cijfers
gingen omhoog...dat ging heten...hoger en nog hoger...30% werd 40% werd 50% werd 60% werd 70% werd
80% van de Nederlandse bomen staan er slecht bij...
Ook onze wateren
kort geleden nog maat...zag er prima uit op enkele plekken na...
dat heet nu al...al het water in Nederland heet slecht(?)
ondertussen
komen de vreemste Vogels nederland binnen...en blijven bivakeren...omdat het klimaat er pos voor ze is...
en
Het water in...is zo schoon dat de Steur... erin uitgezet kan worden...

Het komt allemaal net zo over als...
dat anties roken...(als ze elders meer plantages nogig hebben voor de Coke)
anties Tabak...dan komen die plantages er wel...

Eerst vonden er het roken niet lekker...dat werd...steeds meer ziektes gingen heten het is van het roken
tm Je gat er vroeg dood aan...
Maar de ware feiten zijn
Er is
in alle eeuwen ...geen generatie geweest...dat zoveel gerookt heeft of nog...maar ondertussen wel
massaal... de alleroudste aan het worden is...

Maar ze geloven liever de algoritmes...De Corupten en de Dommen...die kleppen het klaakkeloos na...
want daar ...moeten ze het van hebben...
dan komen die Tabaks..Plantages vrij ....voor andere doelen...
Trouwens alle anties ...opeens is wat me...
ook dat met ...anties wijn...opeens... allemaal Waterzuiptafels op TV...
De Corupten en de Dommen...die kleppen het klakkeloos na...
want daar ...moeten ze het van hebben...
dan komen die Plantages vrij ....voor andere doelen...waar de vraag... zo hoog ...van en voor is...
voor andere doelen...
of de Koffie onbetaalbaar maken...net als met Tabakswaren is gedaan...
dan komen die Plantages
vanzelf wel vrij ....voor die andere doelen...waar de vraag... zo hoog ...van is...

Nou ja ...ik blijf het ontzettend idioot vinden...met steeds meer... en meer en meer...
Zonnepanelen en Windmolens in het Land...en toch blijven de neg cijfers stijgen en stijgen en stijgen...
met steeds minder gebruik van fossiele brandstoffen en toch... blijven de neg cijfers stijgen en stijgen en stijgen...

Hoe dat ook zij...
Als ze zulks mededelen...
30% werd 40% werd 50% werd 60% werd 70% werd
80% van de Nederlandse bomen staan er slecht bij...

Het komt allemaal net zo over als...
met dat anties roken...(als ze elders meer plantages nodig hebben...bv... voor de Coke)
via...anties Tabak...dan komen die plantages er wel...

Ik zou zeggen...Hou je is...aan de ware feiten...

Met die massale grote vergrijzing...tm
Het Weer komt op TV
Met de schitterenste Natuur en Bomen foto's...of het nu uit Dokkem komt de Foto's
of uit Utrecht of uit Zuid Holland...of langs de hele Giro route... in beeld op TV
Ze ...De Natuur en de Bomen... in ons land...staan er schitterend prachtig erbij!!!

Een film docu... van Natuur Monumenten... pas ...in beeld op TV
Zelfs langs... lands snelwegen ea wegen...De Natuur ...de Bomen...Ziet er Schitterend Mooi Prachtig...eruit!!!
en ja hoor...bij het Weer een brede foto uit Dokkem...
Je weet niet wat je Ziet...Hier en NU...zo Schitterend is de Natuur...in Nederland...met de Prachtigste Bomen...Ik zou zeggen...Hou je aan de ware feiten...
want ...Het Is...te Zien...

https://www.youtube.com/watch?v=8gLm0K5dOgU

Gr. en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________________________

Die Omgekeerde Psychologie methode...is niks nieuws aan...gebruikten de Nazi's indertijd ...ook massaal...
maar dat... in de (moderne tijd) in de
Kuntmatige intelligentie gezet...met veel snellere methodes...maw. NL Let op uw zaak!!!

maar toch...
Leugens en Bedrogs en diefstallen op grote schaal...(van de Klakkeloze na-apers...kletserss...(moeten ze het van hebben)

Maar dan nog...

Hou je... aan de ware feiten...
want ...sinds de TV bestaat etc...Is...Het...te Zien...en... te Weten...dat... allemaal!!!

https://www.youtube.com/watch?v=vePWIHDn2dE
:roll:

_______________________________________________________________________

Ik las dit...

‘Jumbo zelf grote verliezer bij einde sponsordeal; Max heeft bedrijven voor het uitzoeken’
https://www.ad.nl/formule-1/jumbo-zelf- ... ~ab912a00/

Die snappen er ook niks van...

Want als Jumbo geen miljoenen tm in de miljaarden meer uit het Bedrijf trekt...
(voor die ene of die paar)

Kunnen ze... met Eer en geweten...hun Personeel normaaal betalen gaan...Maatschappelijk draagbaar...en creeren ze geen
armoede wijken meer mee...ed dingen meer...

dan komen ze (de beslissers)... plots of tzt...met een veel mooiere... Ziel Zijns Getal aan...in dat Eeuwige Hiernamaals...
en dat is ze...ook erg veel Waard!!!'

((maw aaan dom geklets...heeft niemand wat aan ...alleen de portemonaie... van die ene of die paar...die
werden er multi rijk vaan ...maar...via Jumbo...met dat gestopt...is Jumbo de verliezer niet...want
dat is beter...voor elke Wijk
in het land...als Jumbo niet meer mee doet...met Armoedes wijken
creeren in het Land ...als de Levenspeil ...van erg veel Mensen omhoog gaat...ipv alleen ...van die ene en die paar!!!)

Dan komen ze (de beslissers)... plots of tzt...met een veel mooiere... Ziel Zijns Getal aan...in dat Eeuwige Hiernamaals...aan...
en dat... is ... erg veel... meer Waard!!!'

https://www.youtube.com/watch?v=2NRw6_PXOa8&t=1630s
:roll:

Ik herinner me nog...(IN EEN BEPAALDE SEIZOEN TIJD)...Een Boswachter op tv...zwaar klagen over een bepaald
hetende dood gebied...in het land...
een paar weken lATER WAS...
DAT ZELFDE GEBIED...1 EN AL lAVENDEL ...GEBIED...

MAW...Hou je... aan de ware feiten...(Soms met geduld is een schone zaak)
want ...sinds de TV bestaat etc...Is...Het...ALLEMAAL...te Zien...en... te Weten...dat... allemaal!!!

(ALS EEN DOMME UIT DE NEK GAAT KLETSTEN BV OP TV...)(Aan die Waterzuip kletstafels)!!!

(dAT KLINKT NET ZO ALS...rOKEERS GAAN VROEG DOOD)ALS EEN DOMME UIT DE NEK GAAT KLETSTEN BV OP TV...)(Aan die Waterzuip kletstafels)!!!

MAW...Hou je... aan de ware feiten...(Soms met geduld is een schone zaak)

WANT...DE GENERATIE... DIE HET MEEST GEROOKT HEEFT ...OF NOG...IS DE ALLEROUDSTE MASSAAL OOIT!!!

(ALS EEN DOMME UIT DE NEK GAAT KLETSTEN BV OP TV...)(Aan die Waterzuip kletstafels)!!!
Een Boswachter op tv...zwaar klagen over een bepaald
hetende dood gebied...in het land...

(MI HERINNEREN ZICH DAT NOG WEL VEEL MEER MENSEN)(Want toen schreef ik er al over!!!)(Over Corrupten en de klakkeloze Dommen...)(Gasten aan de Waterkletstafels...in het land)
vb
E.en Boswachter op tv...met veel Ach en Wee...zwaar klagen over een bepaald
hetende dood gebied...in het land...

(mijn tip is)...MAW...Hou je... aan de ware feiten...(Soms met geduld is een schone zaak)

WANT...
Een paar weken lATER WAS...
DAT ZELFDE GEBIED...1 EN AL...EEN PRACHTIG SCHITTEREND... lAVENDEL ...LAND!!!

https://www.youtube.com/watch?v=EZueKR1qRxs
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 jun 2023, 01:40

Mensen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=3d4xXvF ... w&index=37

(De Maria
op de 14de linie is het Zijns Getal (14)14.3)(14)
OP DE GetallenIIjn van ...Het Zijn... is dat (3.3)
(Dan gaat het over
In het Huis Mijners Vader...zijn vele woningen...
(Elk Mens heeft er ahw de Eingen Zijns Getal Huisnummer)
Maar... Gods Geest Verlichten ...hebben er nog een extra Getal bij...
De Allerhoogste Gods Geest Verlichten zijn niet alleen op de 14 linie te vinden
ook op de Getallen lijn...van Het Zijn...
sommigen hebb en er wel een Zijns Getal...maar zijn niet Zichtbaar...op de Getallenlijn
van Het Zijn...
Maar De Maria wel...
Zij als 14de linielijner zetelt hw ook op (3.3) op de Getallenlijn van Het Zijn...
(Van alle Gods Geest Verlichten...staat De Maria... het dichts bij de Mensen...op Aarde...
vb Voor De Jezus van N...moet je hoger voor gaan...IN DAT hUIS MIJNERS VADER...tm (14.14)
Op De Getallenlijn van Het Zijn...(ik noem dat ook wel...De Middenlinie)

Het allerhoogste Getallen totalen in dat Huis...Mijners Vader
Is de Aller Hoogste op de 14de linie en teven de Allehoogsste op de Getallenlijn Van Het Zijn (op de Middenlinie)
(van het Huis Mijners Vader...

De Middenlinie allerhoogste... Zijn Getal(OP DE GETALLENLIJN VAN HET ZIJN) is tevens De Allerhoogste ...14 de linie Getal...
(14)(14.14)(14)

HET ALLERHOOGSTE... MENSENSZOON... ZIJNS GETAL IS DAT...DAT IS dE JEZUS VAN N OOK WEL GEWOON
JEZUS GENOEMD...
ALS Het Allerhoogste punt van de 14de linie en dat van Het Zijns Getal samen komt
Dan is dat Het Allerhoogste (Gods Geest Verlichte) Zijns Getal...(Dat ooit door een Mens bereikt is
(ook wel 100% i(Gods Geest verlicht)...Is dat)
Daar zal nooit meer ...een mens overheen gaan...100% is 100% PUNT)

Vallen die twee Getallen ssamen...Het allerhoogste Zijns Getal samen met Het aller Hoogste
14de linie Getal...Dan sta je voor...De Christus...
Maar toen die nog gewoon De Jezus was...(en als Mensens zoon op Aarde was)...legde De Jezus uit...Niemand komt tot De Vader..................(14)
dan...Door Mij...(14)(14 . 14)(14)

(Ingewikkeld zat dus...maar als je het Zelf...als een gewoon huis tekent...Zie je die route ervan ook wel...
Met (14) Is ahw Het Dak...van Het Huis...
met eronder het grote vierhoek...van Het Huis
Met precies in het Midden...De Getallenlijn van Het Zijn...
ahw als een soort opklim trap...een trede hoger...of telkens een etage hoger ahw...dat
vanaf (1.1) TM TM TM de 14 de linie gaat...(nog
steeds in dat grote Vierkant...van Het Huis...Mijners Vader)

EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID...
De Maria is de Moeder van God niet...De Jezus van N is ook God niet...
(ergens is dat verkeerd begrepen in de eeuwen...De Jezus is wel de allerhiigste Mensenzoon...
en Maria is De Moeder van De jezus...samen zetelen ze op de 14de linie...(van en in het grote vierkant van Het
Huis ...Mijners Vader)

Tussen (14) en (14)(14.14)(14) Stroomt ...De Heilige Geest
De Heilige Geest...is ook God niet...maar een...bindings middel...tussen God en de Mensen...is dat...
Alleen De Jezus...kan er 100% van ontvangen...alszijnde ...De Christus...

De uitverkorene van God...is Mensenzoon...De jezus van N...

Het Bindings Middel tussen God en De Mens en de mensen...is 100% tussen
........(14) en
(14)(14 . 14)(14)

Alle anderen op de 14de linie (noem ik de 14de linielijners)
hebben dezelfde Bindings methode...dat is naar gelang hun Procentuele Gods Verlichtings Graad)
mae
Via de hele 14de linie ...wordt de Heilige geest...door gegeven...naar de rest van de mensheid toe...
vanaf Horizontaal...(1 tm tm tm (14 . 14) tm tm tm 28)
op het grote vierkant van Het Huis...Mijners Vader...heeft vele Woningen...
waar ahw de 14 linie...de Aller Hoogste etage is...van dat Huis...

Er zijn ontelbaar vormen van Geest Verlichting...

van 0... de zoveelste 000 etc. tm 0.1 ste procent %
tm 100%

De Mensen Zoon heeft 100% De Zoon van De Maria...De Moeder van Mensenzoon De Jezus...
maar zze is ook ...De Moeder... van
De Christus...
die 100% in verbinding staat met...God zelf...

Het Bindings Middel ...tussen God en De Mens en de Mmensen...Is... De Heilige Geest...is 100% tussen
(in het Dak) ahw........(14)..... en in het grote vierkant van Het Huis is
....................(14)(14 . 14)(14)
naar
de rest van De mensheid toe...

Omdat erg veel Mensen die grootste hoogte niet kunnen halen of nog niet...
kan men ahw gebruik maken...van de andere 14de linielijners...
(Hoe hun type Godsdienst ook moge heten...De Heilige Geest komt allemaal van 1 en dezelfde God (14) vandaan...
maar er is maar 1 punt dat 100% verbinding heeft met God (14)

legde De Jezus uit...Niemand komt tot De Vader..................(14)
dan...Door Mij.............................................,.....(14)(14 . 14)(14)

MAAR LANG NIET ELKE mENS WIL ZOVER GAAN OF KAN ZOVER GAAN OF NOG NIET OF NOOIT NIET ...
Op de Getallenlijn...van Het Zijn...(op de middenlinie van Het Huis...Mijners Vader)

Ik schreef wel vaker...De MARIA... IS HET DICHTS BIJ dE MENSEN...(ALS 14DE LINIELIJNER EN OP DE
GETALLENLIJN VAN HET ZIJN (3.3)...is het voor veel Mensen makkelijker...tm dat hoge niveau ge gaan...
met de eigen Geest...ahw.

Hoofdfactor 3 is per definitie een Godsdienst Hoofdfactor...even als Hoofdfactor 9
en Hoofdfactor 13 en Hoofdfactor 14)
De andere Hoofdfactoren... (1)zijn niet per definitie...Godsdienstig...in Het Huis mijners Vader (14)

dat zal meer draaien om is het er niet Godsdienstig dan is het er...(of en of)... Humanistisch...
als het om Mensen gaat...
(Dat is ongeveer 250 jaar terug zo bepaald...er aan toe gegaan voor voortaan...)
maw ...Het Humanisme... is ook wat...
(in dat eeuwige Hiernamaals...op de eeuwige Linie lijn..................

Zo ik het nu type...is het hele Huis ...mijners Vader...een eeuwige lijn..............

Maar beter... voor te stellen is het Te Zien...als ...een Huis...
waar we ...met z'n allen ...vertoeven...in dat eeuwige Hiernamaals ...plots of tzt...

Over het grote vierkant van Het Huis
De 14DE LINIELIJNER...DE Maria (14) (3.3) (14)...HORIZONTAAL...Zetelt dus ook op (3.3) IN DAT HUIS MIJNERS VADER...
VERTICAAL...(op de Midden linie) van Het Huis mijners Vader (14)...op de Getallenlijn...van Het Zijn...)

https://www.youtube.com/watch?v=dkrW3nR ... w&index=27

Wat legde ik nu in wezen uit?
Dat Godsdienstige of en of niet Godsdienstige mensen ze komen allemaal plots of tzt...ergens
in dat Eeuwige Huis Mijnders Vader...terecht...
mi Met de 3de Hoofdfactor is helemaal niks mis mee...maar de Geest hoeft niet zo ontzettend
hoog ervoor te gaan ahw...
om toch via De Heilige Geest te ervaren...

De rite is...Vader en Helige Geest en Mensenzoon
De Heilige Geest
is ahw het verbindingsmiddel tussen God en de Mens en de Mensen...ev of mv

Er is geen ene mens boven God...(dus sowieso De Moeder van God bestaat niet!!!)
en de eeuwige maagd maria bestaat ook niet...omdat zij een groot gezin had...meer Kinderen had dus...)

Soms in deze moderne geschoolde tm hoog geschoolde tijd...moeten die dingen toch echt is gesnapt...dat
toen men 80% of meer ongeschoold was...uitens van dingen er ook naar was...maar de logica ontbreekt
dan vaak...
Van Maradonna begonnen er ook mensen te roepen... Hij is Godszoon...omdat die ergens in uitblnkte...
er kunnen erg veel mensen in uitblinken...Dat zijn leuke dingen voor de mensen
maar voor God (14) gaat het om
De Geest van Mensen...en nagelang men Geestverlicht is of en of niet Geestverlicht is...
en met hoeveel procent men dat is...en op welke Hoofdfactor op De Getallen lijn van Het Zijn...dat is...
Na
Miljoenen eeuwen...werd dat De Jezus...De Mensenzoon...die 100% Geest Verlicht werd...voor de
14de linie...samen met de getallenlijn van Het Zijn...op dat punt...werd De Jezus...De Christus...op dat punt
de allerhoogste geest verlichte...ooit is dat...en daar is ...De Maria... De Moeder van...
van Mensenszoon allerhoogste Geest Verlichte...
Ik ga niet alle...Profijtbeginselen uitleggen...wat via...de Heilige Geest...tussen
........(14) en
(14)(14 . 14)(14) tot ons kan komen...maar ook vanaf de andere 14de linielijners...tussen
West of en of Oost...
In dat eeuwige Hiernamaals is voor allemaal een plek plots of tzt...
via welke 14de Linielijners dan ook...
tot ons gekomen...

(Niet dat het perse moet ...maar...Maar wie God (14)...zelf ...wilt Zien...
zal zich aan de rite moeten houden...
legde De Jezus uit...Niemand komt tot De Vader..................(14)
dan...Door Mij...................................................(14)(14 . 14)(14)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en knf van LT
.................7
...............7 . 7)14)
.................7

Hoofdfactor 7 was ook weer is actief...
Als men rond Pasen...De christus...op het Kruis heeft...is niks mis mee...
https://www.youtube.com/watch?v=pscsAvG ... w&index=15
maar erna...moet De Jezus Christus
van Het kruis af zijn...ook en vooral ...in Kerken!!!
https://www.youtube.com/watch?v=cErtpg5hBSw
Als men rond Pasen...De christus...op het Kruis heeft...is niks mis mee...
https://www.youtube.com/watch?v=pscsAvG ... dex=15maar erna...moet De Jezus Christus
van Het kruis af zijn...ook en vooral ...in Kerken!!!
https://www.youtube.com/watch?v=cErtpg5hBSw
Als men rond Pasen...De christus...op het Kruis heeft...is niks mis mee...
https://www.youtube.com/watch?v=pscsAvG ... dex=15maar erna...moet De Jezus Christus
van Het kruis af zijn...ook en vooral ...in Kerken!!!
https://www.youtube.com/watch?v=cErtpg5hBSw
etc.

(Het mooiste is ...om dat (na Pasen)...door 1 van de Kerk Mensen ...tijdens de Kerkdienst) De Jezus Christus
eraf te laten halen...
https://www.youtube.com/watch?v=cErtpg5hBSw
daarvan kan men ook ...Hoog Geest Verlicht... van geraken nl!!!)
dito Door 1 van de kerkmensen
de Jezus Christus ...tijdens de Kerkdienst)...op het Kruis te zetten...met Pasen...
daarvan kan men ook ...Hoog Geest Verlicht... van geraken nl!!!)
(Het mooiste is ...om dat (na Pasen)...tijdens de Kerkdienst)
door 1 van de Kerk Mensen ...De Jezus Christus...eraf te laten halen...
daarvan kan men ook ...Hoog Geest Verlicht... van geraken nl!!!)
etc.

Maw Met Pinksteren...moet alleen... Het Kruis... te zien zijn...zonder De Jezus Christus erop!!!

https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ
LT
:roll:

https://www.youtube.com/watch?v=5qsC8uEUUSM

https://www.youtube.com/watch?v=q6x7sr-bAkc
:roll:
https://www.youtube.com/watch?v=rKaegmiKh6U

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 jun 2023, 12:25

Senseo... :)

(Ik las en zag dit...

Afbeelding

https://www.ad.nl/rotterdam/zwarte-vrou ... ~a7df5c68/

Ik vind het... een heel erg mooi modern beeld...en wel zo gemaakt...dat je het wel... moet aanraken...

Misschien had er met de ogen wel wat betere ogen uit gebeeld gekund?

Ik vind het wel onnodig...om het woord Zwarte ...erbij te gebruiken...eigenlijk belachelijk...dat het daar over gaat...
bij een goed beeld...kunnen Mensen ...zo wel Zien...Wat het uitbeeld...

Maar het riekt naar meer...van die moderne uitziende ...hele mooie grote beelden...daar in die loop route...Erg geinig...om dat...
tegen te komen...nu nog eentje erbij...met benen nog wijder...dan kunnen Kinderen er onderdoor lopen...dat maakt het functioneler en nog
geiniger...en voor Groot en Klein...wel zo gemaakt...dat je... het wel... moet aanraken...

Heel Heel Heel erg mooi en erg knap gemaakt!

LT)
:roll:

Oja ze vragen er... een Bijnaam voor...maar mi ...heeft het beeld nog helemaal geen naam...
dan begin je niet... met...een Bijnaam!!!

De Rotterdamse Nadia...Lijkt me wel wat...

(mi moet... lekker meteen vlot...in de mond liggen...vb...Rotterdamse Scholieren...Waar spreken we af?

Bij Nadia...)

LT)
:roll:

______________________________________________________________________________

Gisteren op TV gezien...mi....Sommige Mensen Mazzelen overal mee...


Deze kan mi. nog altijd mee doen ...aan de Miss Nederland verkiezing...etc.
https://www.ad.nl/schaatsen/jutta-leerd ... ~a13fed01/

LT)
:roll:
___________________________________________________________________________
https://nos.nl/artikel/2477788-rusland- ... zwijgt-nog

Steeds kon je lezen...Waar blijft hetb Offensief... van de Oekraiene???

Als ze het mij hadden gevraagd...zou ik gezegd hebben...

Niet laten opjutten door de Pers ed.
Wel klaar staan verderop...voor het tegen offensief...
Maar...
Mooi de Russen... de Wachtenden...in die loopgraven... laten wachten ...en wACHTEN... EN WACHTEN...
Dan
dunt het daar...aan de overkant... ahw ...vanzelf ...met grote getalen ...AL wel uit...

(MI ZO'N WACHTENDE OFFENSIEF... IS MOOIER IN REGENTIJD... OF IN HETE TM HITTEGOLF TIJD...TE GAAN ONDERNEMEN!!!)
Mooi de Russen... de Wachtenden...in die loopgraven... laten wachten ...en wACHTEN... EN TE WACHTEN...
Dan
dunt het daar...aan de overkant... ahw ...vanzelf ...met grote getalen ...AL wel uit...

fIJNE DAG ALLEMAAL

https://www.youtube.com/watch?v=rz1uMWtVjIA
(SOWEE...DEZE VIDEO... DAT WAS EEN HELE ZIT...tOVEREN MET STEMMEN IS DAT...)

LT)
:roll:

________________________________________________________________________________

https://nos.nl/artikel/2477869-ingrijpe ... -voorbeeld


ALSMAAR DOEN...OF ALLEEN BLANKE MENSEN ...RACISTISCH ZIJN...IS OOK EEN FOUT BEELD...
MAW
aLS ZE ZULKS FILMEN...OOK ANDERE RASTYPES TONEN IN BEELD...
BV
2 ZWARTEN EN EENTJE HEEFT EEN BLANKE VRIENDIN...WIL HAAR THUIS LATEN KENNIS MAKEN...1 VAN DE
ANDERDE JONGENS ZEGT DEZELFDE DINGEN ALS ER GEZEGD WORDT MET BLANKEN EN 1 ZWARTE IN BEELD...

Zelf ben ik in mijn hele leven zulkse nooit tegen gekomen...nergens...
Niet op het werk en niet prive...Ik had een ruime vrienden groep
met 2 donkere mensen erbij...gaf nergens problemen...
Bij 1 van die 2
leek ze de zon als vijand te hebben...Wij wilden met z'n allen naar het strad wags prachtig zonnig weer en
Zij wou niet mee...alweer niet...
Als ik in de zon gaa word ik nog donkerder van huid...zei ze dan...

Ik zei is tegen haar...Je kan er ook bomenblaadjes op leggen...Zij lachen
wij met bomenbladeren mee naar het strand...

Na een poos... haalde ze de bladeren weg en ging dansen op het strand...wgs ze
leek allemaal tatoeages te hebben...op armen en benen en dat vond ze prachtig...
Grappig was...waar een blad op gelegen had...leek een blanke witte huid metde
vorm van het boomblad erop...er omheen was haar donkere huid...
door de zon...inderdaad donkerder geworden...

Nee...zilkse racistische gesprekken...heb ik nergens gehoord...en wij als vriendengroep leek
het niet eens op te vallen...dat er verschillende huidskleuren... in de uitgaansgroep was...
Daar hoelden we ons...totaal niet mee bezig zelfs...

Opeens kon je aandacht erop gezet...omdat die ene nooit mee naar het strand wilde gaan...
van de Zon zou ze nog donkerder worden en daar wilde ze zelf niet aan...wgs vond ze lelijk bij haar zelf staan
met nog donkerder huid...

Zelfs daar ...had ik nog nooit over nagedacht...over verschillen in donkere huid...maar zij deed dat
zelf wel!
Maar zei dan blij...een poosje ...uit de zon blijven en ik heb ...m'n eigen huidskleur weer terug...
Ze was blij als het een poos geen zonnig weer was...

mi Goed oke het heeft dus met de zon van doen...generaties wonende in de hete zon landen...
en de huidskleur is dan donkerder...

Als ik de Nederlandse stranden bekeek... met mooi weer...leken erg veel blanken...niet tevreden
met hun blanke witte huidskleur...
velen laten het bruin bakken...

Waarom... zou je dan racistisch doen ...tegen mensen die...van zichzelf... zo'n mooie bruine huidskleur hebben???

Nnnou ja...een mooie punt voor Eloise van O...
(Ik denk dat in deze tijd...racismes juist veel minder is geworden...wgs onnodig om je daar dagelijks druk om te maken...
sinds half Suriname en half Antillen in Nederland woont...
en er steeds meer en meer gemengde huwelijken en gemengde samenwonenden kwamen...

mi Ook zoiets als Racismes kan via de media opgejut worden...

Zelf ben ik ...in mijn hele leven zulkse racismes...nooit tegen gekomen...nergens...
Niet op het werk en niet prive...Ik had een ruime vrienden groep
met 2 donkere mensen erbij...gaf nergens problemen...
het enige probleem in die dagen...leek de hete zon tezijn...

Gr en Knf van LT) :roll:

Jezus Miena... schiet me ineens... te binnen...

Ik was is... een rij weken ...te logeren in Suriname BIJ vrienden en had m'n kinderen mee...

Op een dag kreeg ik van vrienden van m'n vrienden... waar ik logeerde... gouden ringen 1 voor mij en voor elk
kind eentje...

Waar heb ik dat aan te danken vroeg ik...omdat ik zo ontzzettend aardig voor hun
Broer en neef en oom en zoon geweest was...op mijn werk...in Nederland...
Maar u bent toch eh Chinees?

Ik kan me niet herinneren met iemand die Chinees was...gewerkt te hebben...
misschien was die een mengeling?
Maar over wie gaat het?
Ze noemden een naam...O die...nooit gezien ...dat die Chinees was???
ook nooit opgelet ahw.
Nou hij komt straks ook langs hoorde ik aan...

Ik kende hem als io voor Sp...cia...list...
Hij werd President van Suriname...
en zo hij over mij had verteld bij zijn familie...daarom kreeg ik een gouden ring met Suriname erop
gegraveerd...
De tweeling met hun voorletter erop...

Ik had geen flauw idee... wat ik anders had gedaan...om dat kado te verdienen zelfs...
Ik was op m'n werk nl...altijd dezelfde...

Toen die die avond langs kwam...met blijde brede groet...
vertelde die...tijdens de Nachtdiensten...als hij de gang op liep...liep ik hem gewoon tegemoed
anderen van m'n collega's ...gingen terug... de gang op...eentje zelfs gillende...om zijn
andere huidskleur...en dat... in de nacht...

Ik wist niet... wat ik hoorde...maw andere huidskleurigen kunnen dingen mee maken
waar je geen weet van hebt zelfs...

Maar vlgs hem... in de Nachtdiensten... was ik de enige die zonder enige schroom ed
hem tegemoed liep...en vriendelijk te woord stond...
of zijn huidskleur er niet toe deed...Klopt zei ik...Uw Ziel doet er toe...niet uw huid...en die ziel...zag
er mooi genoeg uit...om U ...in het donker ...in die lange donkere gangen...van dat Ziekenhuis...tegemoed te komen...

Nooit geweten ...dat die Chinees was...hoewel zijn achternaam ...er wel naar klonk...
Gezellige familie had die...namens zijn familie... kreeg ik de gouden ring...en ook voor elk kind eentje...
en dat...
hoe hij... over mij had verteld...terug thuis gekomen...in Suriname...

Ik schaamde me wel...(zo in mezelf)...ze (zijn familie)...wisten van alles over mij...maar ik wist niet eens ...Dat die CHINEES was???

maw... gewoon... mee gewerkt...

Op de 1 of andere manier...zag ik het gewoon niet...het ras van Mensen...wel hoe Mensen ...werkten!!!

LT)
:roll:


Ik zelf heb het nooit gezien racismes niet op de dag diensten en niet in de nachtdiensten...

Ik kon van enkelen van mijn collega's niet voorstellen...wat die over ze vertelde...
Misschien zag iemand ...een muis of een rat in die gang...in de nacht en kwam hij in de verte er net aan...toen die
persoon van de Verpleging...gillende weg holde...
Of
iemand ...had wat vergeten...liep terug... het op te halen...net toen hij die lange gang op kwam...

(Maar (rondom hun eigen gevoelige snaar)
soms kloppen de eigen interpretaties niet...denk ik ervan...want die... Henk Chin a Sen...had
niet eens...een donkere huidskleur...ook niet... in de Nachten!!!)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Chin_A_Sen

Een heel erg aardig en erg correct Mens...en een harde werker...zo kende ik hem...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 jun 2023, 23:59

Evangelischeomroep... :)

(Zo dat heb ik ook weer gehad...een MRI vandaag...
Of je in een Droogtrommel gestopt bent lijkt dat...alleen draai je zelf niet mee...wel het gebeurens om je heen...
met hele aparte geluiden...beslist niet zachtjes...
mi
Je kan er tijdens clautrofobisch van worden...
maar omdat te voorkomen...ga ik in lichte medidatie...dan ontgaat mij het meeste ervan...mits
ik de ogen erbij dicht hou...

Een MRI gaat met contrast vloeistof in je aderen...dus moeten ze vooraf ...een dikke naald ervoor ergens
in een ader stoppen...bv in de ellebogen of op de hand...

Ik heb dan altijd...rollende aders...typisch verschijnsel is dat...de ene ...van welk lab dan ook... zet het er zo
in en...en en de juiste ander...maar de meesten...prikken de naald erin...maar zitten ernaast...best zeer als ze een juiste plek
dan zoeken gaan...dat worden blauwe plekken...bij mij...soms hele grote plekken...

Wat ik niet snap...ze doen dat lang niet allemaal...maar de meesten juist wel...keihard de band aantrekken
zo erg dat het gigantisch pijn doet...anderen sloven zich daarmee niet uit en hebben de naald er juist zo in...
maar die harde trekkers aan de trekband...om de arm...doen erg veel zeer en bereiken niks...
Alweer... erg veel zeer voor niks...gehad...is dat...

Met z'm tweetjes zoeken naar de juiste plek...binnen de elleboog...die ene trok gigantisch hard aan de trekband...
Ik weet dan al...die vindt het niet...de andere kant...pakt het rustiger aan...die vindt het wel...

Toen ik een Herseninfarct had gehad...lag ik een tijd op Medicair...ik zeilde steeds weg...sliep ahw veel er...maar
plots en om de have klap.., die gigantische zware trekband aan een arm...snoert de aderen in...
een volkomen onlogische daad is dat...met de meeste kans ze maken beschadiging in aan en op de aders...
en dat erg vaak en veel dag en naxcht...doen ze dat...
en daar om de bloeddruk te meten...

Ik schreef later hiero...ze moeten dat alles zo maken...dat ze het niet zo strak kunnen en mogen maken...
15 jaar later met een MRI
dezelfde methode...ze zijn er met z'n twee mee bezig...keihard trekken op z'n strakst...om die prikpunt te vinden in een ader...
Ik weet dan al...die vindt het niet...die andere kant...pakt het rustiger aan...die vindt het dus wel...

Maar dat is mijn meeste herinnering aan een poos op Medicair is gelegen...die plotse gigantische pijn...
in een arm...en dat is volkomen onnodig...
om een streepje meer of minder met de bloeddruk te krijgen...
alsmaar weer plots wakker ...op de dag en in de nachten...wakker om een gigantische pijn knelling in een arm

Bij deze MRI ging dat ook zo toe...keihard en op z'n strakst die band aan trekken...tjeesus wat zeer is dat...
(en wat vernielt dat aan mijn aders daar...onderwijl?)
keihard trekken op z'n strakst...om die prikpunt te vinden in een ader...
Ik weet dan al...die vindt het niet...de andere kant...pakt het rustiger aan...die vindt het wel...

Als ik ergens Ziekenhuis fobies van geworden ben...is het wel hun veel te strakke trekzaken aan een arm...om een
áder te vinden of
met de bloeddruk meter...

Ik schreef later hiero...ze moeten dat alles zo maken...dat ze het niet zo strak kunnen en mogen maken...
15 jaar later met een MRI
dezelfde methode...keihard trekken op z'n strakst...
met bloeddruk om een streepje meer of minder te vinden...
dus volkomen een overbodige actie is dat...maar geeft wel gigantische pijn opeens...in de arm...
en als dat automatisch is ingesteld met een machine...om het kwartier bv...dag en nacht...dus niet te strak...

Als ik ergens Ziekenhuis fobies van geworden ben...is het wel hun trekzaken aan een arm...om een áder te vinden of
met de bloeddruk meter...
dus volkomen overbodige acties zijn dat...maar geeft wel ...gigantische pijn opeens...in de arm...
zo veel te strak...
keihard trekken op z'n strakst...om die prikpunt te vinden in een ader...
Ik weet dan al...die vindt het niet...de andere kant...pakt het rustiger aan...die vindt het wel...

Goed oke dat heb ik dus ook weer gehad...
en wel om de juiste stand en plek te tonen van de Aorta Aneurisma...die ik in de buik ergens heb..lag
een half jaar geleden...erg te dicht bij een nier...
dan kunnen ze het niet ...met een 1 dag opname voor operatie en de dag erop naar huis toe... gaan doen...
Maar met een gigantische zware operatie...van borstbeen tm schaambeen open zagen is dat...
en minstens 2 weken ziekenhuis en dan minstens 9 maanden in herstel...

Nou dat zijn ze dan... aan het bekijken...opname 1 snel thuis of opname 2 misschien te zwaar voor
iemand van 80 jaar oud...
Dus er volgen nog na deze MRI...long en hart functies onderzoekingen...

Soms denk ik...Die Eutha bom in mijn lijf...ontploft... als er niks wordt geopereerd...
(98% is dan meteen dood)
maar misschien komt die ontploffing wel 10 jaar later...weet je veel...en velen halen ze het... na zo'n zware
operatie niet....met vaak bijkomende ...bacteriele ziektes...longontsteking...en weg zijn ze...

Leuk een Tweeling te hebben als Nazaten...de ene zegt...niet doen Mam...op jouw leeftijd ...de andere zegt
wel doen Mam...Ik heb ze vroeger de Democratie geleerd...
dan is altijd eentje er de dupe van...
want stel ...ik besluit zelf...het niet of het wel...te doen...dan is er ...een meerderheid...

maw Ik belis het toch echt zelf wel...
Maar dat ligt aan... de Onderzoekingen uitkomsten...

Ik las onedertussen op webjes...bij de ene ontplofte het al met 4.8
en bij mij is de stand 5.3
iemand anders leefde nog met 10.0
aan breedte van de Aneurisma...dus daar word je ook niks wijzer van
wel ...dat ze tegen mij altijd zeiden...bij 5.0 operen we het...

Zo'n Aneurisma...een ader uitstulping...kan er dus jaren over doen...met groeien...
tegen mij zeidenze altijd die Dokters...bij 5.0 operen we het...
en toen ik vorig jaar November 5.3 had ermee...moest ik over een half jaar terug komen...

Had ik weer ergens net gelezen...ze moeten bezuinigen op Bejaarden...
Tja Heb ik weer...

Maar in November konden ze er al aan zien ...aan de toen MRI...dat het geen 2 dagen opname werd dan...
Tja heb ik weer...

Zagen op het borstbeen tm het schaambeen...wordt dat dan...
Las ik weer ergens...operatie was succes...maar...dood gegaan aan Ziekenhuisbacterie...

Ik wil niet zeikzeurderig doen
maar ik ben resistent voor Penicilliene...Nooit gehad...tot ik op m'n oude dag toch is ging
luisteren naar de TV reclames...dat Kip zo erg gezond is...en vlees lang niet altijd...
Dus ik aan het eten van Kip...Laten ze nou net de NL Kippen vol hebben gestampt met penicilline en
daar werd het halve land resistent voor voor penicilline...

dus na succes Operaties...toch overleden... is meestal door ontstekingen ...longontsteking ...
Las ik weer ergens...operatie was succes...maar...dood gegaan aan Ziekenhuisbacterie...

Ze vinden het altijd erg fijn...als de Burgerij veel leest en veel weet...
maar soms kan je beter niks weten...
en met open minderd ...je gaan laten opereren...

Ziekenhuis bacterie? Vroeger zou dat een ramp geweest zijn...Tegenwoordig lijkt het er meer op...dat het normaal is...
dat mensen daar aan dood gaan...(?)
Niet alleen de oudjes maar ook veel jongeren...

Terug opweg naar huis...naar de ZH lift...
Ik zei tegen m'n Mantelzorg zoon...Moet je kijken...smerige ramen op de lift...smerige deur...en bakken stof op die randen...
en als je door de buitenlift raam kijkt...is het beneden te zien...wat een smerige zooi er...
Zoiets heb ik... in mijn hele Verpleegkundige beroepsleven... nergens gezien...
maar ik ben ...waar ik ooit werkte... ook geen Ziekenhuis bacterie ...tegen gekomen...

Ziekenhuis bacterie? Vroeger zou dat een ramp geweest zijn...Tegenwoordig lijkt het er meer op...dat het normaal is...
dat mensen daar aan dood gaan...(?)

Dus iemand leefde ...met 10.0 nog... en een ander ging plots dood met 4.8
ontplofte Aneurisma..
en ik heb nu 5.3
aan groei breedte ...van de Aorta Aneurisma...

Kortom het zijn... spannende tijden...gebruik het...je weet wel papier ...aan beide zijden...

Zonder QR code...kom je niet eens meer ...de Onderzoeks gangen op...
We geven dus toestemming voor van alles...maar weten niet zelf...wat er in die QR codes staat...
maw
Ze vinden toch schijnbaar beter...als het Volk niet alles kan weten...
en we er... met alle onnozelheid... erin trappen...

Er kan ook op staan ...pas op...deze klant zet alles... in een Forum...of die Gast is influencer...etc.
of deze gast mopperde op de Minister van VWS etc.
en dat staat dan...in de QR codes...
hoeft er niet in te staan...maar met QR codes ...van alles kan...er over je... erin staan...

Misschien zet het de NS wel stop...in een regio...want ook klanten en Gasten...werden steeds knapper...
en kunnen QR codes in elkaar schuiven gaan...of er zelf het nodige aan toegevoegd hebben...
met QR gebruik ...in de verschillende gangen...waar dan ook...

Als je dat...Al...goed begrijpt...dan hebben ze ...alles gestolen en bespioneerd...om al die antwoorden
te kunnen geven...
zonder... al die Wereld gegevens... is er geen Al nl!!!

Oke als ik aan die dingen denk...dan denk ik ...niet aan die Aorta Aneurisma...in m'n lijf...

Maar horen jullie plots niks en tijdens niks...en nog langere tijden niks...als ik niet over een
matje pletterde...of in de douche ed...denk dan aan de Natuurlijke Eutha bom...die kan ontploft zijn...
Volgens de verhalen...is het in het eeuwige Hiernamaals een stuk beter...dan het leven op aarde...dus waarom dan getreurd?
Of nog een vraag...waarom zijn we dan... toch liever langer op Aarde...(?)
velen in de meest klotezooi sytuaties...willen toch liever blijven leven...

Als het er op aan komt...is ons denkens... zo logisch niet...als we liever zijn op Aarde... dan
in de eeuwige goedheid...en in een
eeuwige vrede zijn...

Nou ja...soms denk ik dan... over die dingen na...
tegenwoordig dan...

M'n medicijnen was heel lang 38 euro ik kreeg er eentje erbij ...werd 48 euro
en dit jaar lopeens....is het 80 euro...

Zie je wel...ze halen het terug...dat beetje inkomen erbij... via bv de AOW...bij bejaarden...
schreef ik wel vaker...maar ze halen het dubbel en dwars terug...(en als ik me ...aan alle kanten belazerd... gevoel...denk ik wel...wat doe ik hier nog???)

Zorgelijk is echt zorgelijk...
dat steeds meer jongeren ...dat gevoel al hebben...tegenwoordig...wat doe ik hier nog...

Nou ja soms ...kan ik ook welis emmeren...in mezelf...
maar iedereen die zich (med)...laat Onderzoeken...leeft liever... dan dat die dood gaat...dat kan ik je op een briefje geven
Mooi te weten...al die druktes... bij Huisartsen en Ziekenhuizen...die willen allemaal leven...das een ding dat
zeker is!!!

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpL ... rt_radio=1

Nou zo kan die wel weer met de type-oefening

Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

PS

Ik heb ook... die aanmeld brief ingevuld...over 15 jaren geen koopkracht index gehad...bij Pensioen

Ik vulde... op mijn manier... de voornaam... te moeten invullen is in...
en meteen
kwamen de e-mails...
met Linda...etc. binnen...
met als groet hallo...en dan die (speciale) voornaam erbij...

Weet die Henk Krol daarvan?
dat die massale hoeveelheid meedoeners er aan...zulkse mails krijgen...
vanaf dat er... ingevuld ...te hebben...

Nou ja... dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

hoe link is zulkse mails te openen???
Nou ja... dat heb ik dus niet gedaan...wel ...meteen...weg ermee...

maar... als het over... op komen... over pensioenen ...gaat...en het nu al... het vertrouwen verliest???
Weet die Henk Krol daarvan?
Nou dat dus...

Mijn tip is...Ze hadden dat... erbij moeten zetten...het wordt betaald...door bepaalde reclames...en wel
die en die en dat en dat...dan wetend die ...inmiddels 500.000 opgevers of meer inmiddels...dat ze er
die reclames van kunnen verwachten in hun mails...en dat ze die veilig kunnen openen...

Zo het nu toe gaat...doen ze dat ...achter de rug om ...van de opgevers aan dat project...en lijken die reclames niet veilig te zijn...op ze af...Ik maak ze bv niet open...er wordt zoveel gewaarschuwd...ken je het niet...open het dan niet!!!

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 jun 2023, 04:32

Omroep... :)

(Heb ik weer...een hele blz getypt met de type-oefening....is die hele blz weg geschoten...
nog voor ik op verzenden gedrukt had...

Ik hield een hele ...mopper sessie...en dit keer is over de EU...
(Het beviel ze schijnbaar niet...want opeens de hele getypte schrijfvenster weg...)

Had ik laatst ook is...toch eigenaardig...als je bepaalde dingen aan het typen bent...schiet
het schrijfvenster weg...

Nederland op z'n smalst...is dat...

Zo mooi als ik het getypt had...lukt me voor de tweede keer niet...

Maar ik begon met te typen...wat ik niet snapte...
bv Die aanvallen op Rutte momenteel steeds...

Waar ze hem op aanvallen...is het hele Parlement verantwoordelijk voor...als
de Tweede Kamer erop gestemd heeft...heeft ook Rutte zich er aan te houden...

maw Uitspraken van z'n eigen Partij ...tm die Hermans...zo van...Rutte doe er is wat mee...
is volkomen belacnhelijk...ALS HET HELE pARLEMENT ER ALSMAAR OVER STEMDE...
Dan heeft ook Rutte zich er aan te houden!

Die kan niet op zeigen wijze aan de gang ermee...en die zit ook dat nog...in de Colalitie...
als die tegen zijn...of 1 van de Coalitie Partijen...met wat ene Rutte wil...gebeurt het ook niet...
maw Uitspraken van z'n eigen Partij ...tm die Hermans...zo van...Rutte doe er is wat mee...
is volkomen belacnhelijk...

Nnnnou ja...
:roll:

Een Internet krant vroeg zich af...of Al...Kunstmatige Intelligentie...gevaarijk is...

mi Het punt is...dat teveel Mensen ...er geen Jota... wat van snappen...maar er wel mee moeten gaan werken...
gaat het fout...dan kunnen ze de fout niet vinden...
en zo wel...het niet herstellen...

Of je gewone Burgers...De Piloot ...in het vliegtuig laat zijn ...is dat...
tot op zekere hoogte ...lukt dat nog wel...met de automatische Piloot...maar plots....
gaat het fout...dan kunnen ze de fout niet vinden...
en zo wel...dan kunnen ze het niet herstellen...

:roll:

M'n uitens ...over de EU...zal ik een andere keer nog welis doen...

Voor het weer weg schiet...
Die type-oefeningen... kosten me... erg veel tijd en inspannings energie... en al kijk ik het ...10x 20x na
zitten er meestal...nog steeds... type-fouten in...

Als ik schrijvende ...een boodschappen briefje maak...kan ik het zelf later ...niet eens lezen...zo
van wat staat daar...en daar en ook daar...in Hemelsnaam?????????? Dus mooi
dat zoiets als typen bestaat...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=z5i9vT8 ... MM&index=4

Gr en knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________

Ps.

Grappig...Ik had het pas over een Dokter...schreef...die was een harde werker...

2 Dagen later...een Internet krant schrijft...Dokters zijn harde werkers...

Dat heb ik m'n hele leven gehad...Ook vroeger op m'n werk...Ik zei iets anders aparts...2 dagen later
op een totale andere afdeling...was dat opeens een hoofd item als Ondedrwerp...
Veelal dus... over hele gewone dingen ging dat...waar het er toch niet over ging...maar...dan...opeens wel...

(alleen 1 afd Hoofd had door...dat ik dat had...op op de eigen afd nl.al tigs keren dat er gehad...)

Maar over die hardwerkende Artsen...vooral die in opleiding ...werkten vaak 60 tot 80 uren...
Ik had erg vaak Nachtdiensten...geruild met andere collega's...want ik deed mijn hele study leren ...in de nachten...
alles sliep altijd...als ik dienst had...

Kwam een Nachtdienst Dokter binnen...Zuster zei die...Patient x...is er erg slecht aan toe...maakt U me wakker
als u nog meer teruggang ziet...want ik denk...die haalt de n acht niet...

Ik zei...Dokter...als ik dienst heb...gaat er niemand dood...U kan gerust gaan slapen...maar eh...Als ik het goed Zie...
dan loopt die Man...over een tijd...het Ziekenhuis uit...met een plastic tasje in de hand...

Weken later... ik werkte al ...op een andere stage afdeling...moest beneden wat halen...ik liep over zo'n
erge lange brede gang...en zag die Dokter ...wij oplopende... gezellig over het weer praten...en opeens
zagen we het alle twee tegelijk...Die man voor ons...was die toen ...zware zieke patient...en hij had een plastic
tas aan zijn hand...en liep richting uitgang...

We moesten... zo erg lachen allebei...Ik zei...zeg het niet verder...want ik wil geen gedoe...Misschien klepte die het verder bij collega's door...en zei erbij...hou het onder ons ...want ze wil geen gedoe...

Wonderlijk... was het wel...dat ik sowieso ...toevallig gelijk...met die zelfde Dokter...en wel...op de dag... op die gang liep...
dat vond ik... het meest wonderlijke... er aan...

Maar als die Sin a chen ...nachtdienst had...en stel die had op afdelingen bij elkaar zeg 4 ernstige zieken...dan ging die niet naar de Dokters Nachtdienst slaapkamer...Hij bleef zijn patienten controleren...tussen de verschillende afdelingen...andere Dokters sliepen de hele
nacht...(dat mochten ze konden ze)...tot ze misschien door de Verpleging gewekt gebeld werden...Dus je had verschil tussen harde werkers en nog hardere werkers...onder de Artsen...

Ik was dus is weken op vakantie in Suriname...
en werd uitgenodigd door de familie Sin a chen...
een dag met ze naar...Cola Kreek te gaan...een bruin stromend water...met een soort strand er bij gemaakt...
een hele gezellige dag...plots 1 van mijn tweeling gilde het uit...
Al die Mannen holden er naar toe...en eentje gooide zo m'n Kind in het water...
Ik geen idee waarom...
en dook er meteen achter aan...en kwam boven met m'n Kind...
bracht hem naar het strandje...en twee van die mannen...haalden flessen uit tassen en b egonnen m'n Kind in te
smeren...Ik vroeg wat is er toch aan de hand?
Eentje zei...allemaal rode mieren daar...die kunnen mensen in de kortste tijd dood bijten...
vooral de kleine mensjes...

Ze waren dus mijn Kind aan het redden bgeweest...maar dat die nog niet kon zwemmen...met nog geen 2 jaar...kwam niet in ze
op...dus redde ik m 'n Kind verder zelf...en van de metene en snel ook...

Zei die Dokter Sin a chen...tegen zijn familie...Zo ken ik haar ook...meteen erop af...en ...redden...

Jeetje Miena ...dacht ik er van...ik wist niet eens ...dat een Dokter uberhaupt ons zagen...(er waren erg veel kakkers bij nl...en zagen de Verpleging... als een lagere klasse werk niveau...) maar hij had dus meer gezien...maar hij werkte dan ook ...veel meer...vooral tijdens de Nachtdiensten...

Dat dagje Cola Kreek ...hij had plots dienst...hoorde later zijn familie aan...Ze dook zo het bruine onzichtbare
\water in...en kwam met
haar Kind boven water...

Ik zei later tegen hem...
Ik had allemaal hoog gestudeerde mensen ...om me heen die dag...maar geen eentje bedacht... om die
dooie boomstam... weg te halen...van dat strandje...
Want mee genomen spelende Kinderen...gaan er maar zo erop staan en zitten...en er spelen...
Maar de Dokter van die Familie was er niet bij...maar van de anderen...Raar vond ik dat...een dooie boomstam laten liggen ...op een strandje...

M'n Kind... hield er gelukkig niks aan over...al hoewel...Met mooie warme dagen...als de ander van de Tweeling zegt...zullen we met een groepje..naar het strand gaan???
Zegt de andere... van de Tweeling ...(inmiddels 53 jaar)...geheid...Nee...

Wel naar een zwembad ...of parkachtige zomers buiten...vol met Mensen...maar eh...niet naar een strand...

Misschien weet die zelf niet eens...waarom die niet naar een strand wilt...In de Psychologie lessen leerde ik...dat het meeste
in de Jeugd wordt opgedaan...en ze het later...toch niet kunnen verhalen...niet kunnen herinneren...waarom ze iets...misschien... hun leven lang...iets niet durven of perse iets ...niet doen...

Was zo'n reis...als je Kind nog geen 2 jaar was...Kinderen mochten ze gratis mee...tot 2 jaar...met het vliegtuig...
Duidelijk afgesproken...ik kom met een Tweeling...van nog net geen 2 jaar...
Na de Vakantie ...een Nota.. ik moest dat bedrag voor 1 kind nog betalen...
Heb ik weer...Ook dat is KLM!!!

Was sowieso eigenaardig (Heb ik weer)(O...God...wat...gek...)
Ze hadden de Tweeling verspreid... in stoelen...ver van de Moeder en ver van elkaar...Kindertjes van nog geen 2 jaar...
Maar toen zei ik er wat van...en...niet zo mals...
mochten ze ...in de stoel naast me zitten ...allebei op 1 stoel...(Daar had ik niks op tegen!)

De reis duurde 16 uur toen...wgs...dit en wgs dat onderweg...een stop hier en een stop daar...
Maar erg wonderlijk...ik heb geen ene probleem ...met de Tweeling gehad zelfs...tijdens de heen en terug reis...
Alsmaar... uit raampjes kijken... eten en slapen...alleen ik sliep niet...moest de 2 slapenden stutten allebei...als ze
sliepen...onderwijl...

https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 jun 2023, 12:44

Roepen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

(Ik las dit...

Groningen als compensatie voor gaswinning
De Tweede Kamer wil dat het kabinet ervoor zorgt dat de komende jaren nieuwe spoorlijnen
worden aangelegd naar Groningen. Dat moet onderdeel zijn van de compensatie voor de aardgaswinning.

Volgens mij ...was dit 1 van de Kabinets voorwaardes...voor de vele miljarden ...dat Groningen krijgt...

mi Het Kabinet stelt wat voor...en de Tweede kamer...stemt ook voor of stemt tegen...
met tegen stemmers als meerderheid...gaat iets niet door...

maw Het hele Parlement is mede verantwoorderlijk...(als het bv over de jarenlange sleep
van de Toeslagen affaire gaat...

dito als het gaat over ...Werk Migranten...en over Vluchtelingen Migranten

Nou ja zo Zie ik het hoor...Ook als 1 van de Coalitie Partijen ergens totaal anders over denkt...dan de andere
Coalitie partijen...gaan de dingen niet door...
Ik snap de aanval op Rutte niet zo...
als de Christen unie alles tegen houdt...

dito als de Tweede kamer voor heeft gestemd...of juist tegen...in de loop der jaren...en als het zo niet uitpakt...komen
ze uit bij Rutte...

Terwijl het hele Parlement er verantwoordelijk voor is...

Nog zoiets...er zijn niet voor niks Ministers en Staatsecretarissen bedacht...
opdat niet 1 persoon alles bepaalt...in net land...

Dus stel...er is een Minister van Financien
Telkens als er Financieel wat mis is...komen Journalisten ed bij Rutte uit...ipv
bij de betreffende Minister...

Bij alles wat er mis gaat...roepen er Rutte moet weg...

Ik snap niks van zulkse roepende gasten...
want
elke Premier van ons land...Had vroeger alleen ons land en de overzeese gebieden...tegenwoordig
is de hele EU er bij gekomen...en voor elke Militaire scheet...moet namens ons land...bij de NAVO gepleit...en de EU landen...
dan komt de Premier...met 4 a 5 of 6...Jac-lags terug...
en meteen vraagt een Journalist iets ...over Groningen...en creert meteen een hoop heibel...via de Pers
en Vakmacht positie... als die da...de Premier...daaar niet meteen antwoorden op geeft...

Alweer klinkt het...weg met Rutte(?)

Ik snap niks van die gasten allemaal...
ze lijken de ordenings routes ...niet te kennen meer...van de Politieke beroeps banen...

mi
er zijn niet voor niks ...Ministers en Staatsecretarissen bedacht...en een Tweede Kamer...opdat niet 1 persoon alles bepaalt...in het land...

en komt bij ze zijn allemaal ...Democratisch gekozen...
als bv de Chisten Unie iets totaal anders wil...in dit over volle land...en er geen einde komt aan de
massale Vluchtelingen op de wereld...en ze die wel allemaal in ons land willen stampen...
en de water te korten komt er al aan...richting de Zomer...
en met massale huizen tekorten en de Ziektekosten stijgen de pan uit...met telkens weer...150.000
nieuwe ...geenpremie betalenden ...er bij...
en men moet bezuinigen op van alles...vooral bezuinigen op Bejaarden...

Plannen om het anders te doen...wil de Chr Unie niet...
en toen...dan komen ze uit ...(bij...die zich ...aan alle kanten uit de naat werkt...in
binnen en buitenland...voor het land...)ze komen uit......bij de Premier...die moet weg...

Daar snap ik echt helemaal niks van!!!

Goed oke...Ik ben ook maar een gewoon Eelectoraaltje...maar soms wil ik op m'n ouwe dag...nog wel iets snappen...

Ze lijken wel ...gek geworden...los lopend wild ahw...(jagen op Rutte)
vb
als die Hendriks... van zijn eigen Partij roept... wetende ze is in beeld...Rutte doe er is wat aan...terwijl
ze weet...dat de Christen Unie ...dwars ligt!!!


Daar snap ik echt helemaal niks van!!! Met De reacties... van die Mensen???
Als ik er al van denk...iets te snappen
dan denk ik dit...
Ze lijken wel ...gek geworden...los lopend wild ahw...(en de jacht is op Rutte)tm die Hensriks aan toe...
terwijl
ze weet...dat de Christen Unie ...dwars ligt!!!

Moet die Rutte klappen gaan uitdelen ...een groot schrik bewind gaan opvoeren...over God en Jan en alleman gaan vertellen
dat niet heel Afrika in ons kleine landje past...dat ze bij de Christen unie...is logisch... moeten gaan leren denken...
we hebben er zogezeit genoeg binnen gehaald...en alle solidariteit getoond...jaren en jaren lang...
dat ons land verzuipt...we al meer dan een miljoen analfabeten hebben...en meer dan een miljoen onder de armoede
grens hebben en 6 miljoen... die richting op geduwd worden...om maar dat Asiels beleid te behouden ...zo de
Christen Uniet zich dat voorstelt...
Dat we... niet alle wereld Moslims in oorlog...kunnen opvangen...en ook niet al hun te grote Kinderschare
als ze daar ...voor 40% aan eten en drinken hebben ...maar alsmaar voor 90% of meer ...aan Kinderen maken...

Nou ja wat moet die Rutte doen???

Moet die Rutte klappen gaan uitdelen ...een groot schrik bewind gaan opvoeren...over God en Jan en alleman gaan vertellen
dat niet heel Afrika in ons kleine landje past...dat ze bij... de Christen unie...is logisch... moeten gaan leren denken...

Nou ja... zo zit ik welis te denken...zo voor de buis...als gewoon Elctoraaltje...Nog even zo door gaan
als niemand dat stopt...en ze hebben...maar zo... de aller beste Premier... ooit gehad...weg gewerkt...

Ze lijken wel ...niet goed snik meer...gek geworden...los lopend wild ahw...(en de jacht is op Rutte)
tm via...die Hensriks aan toe...
terwijl
ze weet...omtrent het Asiel beleid...dat niet Rutte...maar...de Christen Unie ...dwars ligt!!!

LT)
:roll:

________________________________________________________________________
Is zij ...als mal gebruikt ...voor het prachtige Rotterdamse beeld...De Rotterdamse...Nadia...
https://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...
De Kamer voelt zich voorgelogen omdat Ruttes toenmalige kabinet voorhield dat de gaswinning niet omlaag kon omdat er anders te weinig gas was voor huizen en bedrijven. Inmiddels is echter duidelijk dat er toen al een rapport lag waaruit bleek dat de winning wel degelijk omlaag kon zonder al te grote problemen. Die informatie werd achtergehouden door ambtenaren voor toenmalig minister Henk Kamp (Economische Zaken).

Ook zoiets...
Ambtenaren deden het...
en Hier en NU...krijgt Rutte de schuld ...
terwijl het in wezen over Henk Kamp gaat...waar ze...die betreffende Ambtenaren... de juiste gegevens voor achterhielden in dat... toen...

Leg is uit...hoe ze...de meest onschuldige...de schuld ...aan het geven zijn...Hier en NU???

Als gewoon AOW...Electoraaltje... wil ik nog welis wat ...snappen... nl...

mi Het Onderwerp is Henk Kamp...

Dat die toen...zelf...zo in de zeik genomen werd...en Hier en Nu zelf...zo anties Rutte opeens doet???
Leg is uit...hoe ze...de meest onschuldige...de schuld ...aan het geven zijn...Hier en NU???
en
hoe snel...anderen ...(vooral...plat denkers... in beeld)...dat klakkeloos... gaan na-apen...met anties Rutte opeens
aan het doen???

Nou ja... zo zit ik welis te denken...zo voor de buis...als gewoon Elctoraaltje...Nog even... zo door gaan
als niemand dat stopt... ze hebben dan...maar zo... de aller beste Premier... ooit gehad...weg gewerkt...

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 jun 2023, 17:44

Pendule... :)

(Ik herken mezelf nauwelijks...Hoezo?
Wel de modem van de TV is stuk...en het kan 3 dagen duren... voor ik een ANDERE HEB...
Wat doet... een oud AOw mens...tegenwoordig...zonder TV???
Wat zijn de TV afkick verschijnselen?

Het is opeens... erg stil in huis...Ik Zie wat stofjes rondom mijn zitplek...en ga stofzuigen...maar
dat deed ik vanmorgen ook al...normaal dus niet...dat moet wachten op de vaste tijd...in de week...

Oke ik heb er een kleine handstofzuigertje voor gekocht...de hele flat netjes behalve
p[ mijn vaste zit plekken...in de woonkamer en in het PC kamertje...

Prima ding voor stof en gemorste as...maar een beetje koekruimel zuigt het al niet op...
Voor
Moederdag... kreeg ik van die potjes van DR Oetker...eh Utker...met de kleinste snoepgoed ooit
om taarten en caketjes mee te versieren...leek me wel iets om achter de PC af en toe wat uit te nemen
en ja hoor... met openen een rij van die kleinste snoepgoed ooit...op de grond gerold...maar
dat neemt het pas gekochte stofzuigertje niet op...
dat heet... met de sterkste zuigkracht(?)
Nou dus niet...
en daar heb ik best de zeik over in...

Trouwens ...om niet meer gewoon te snoepen...leken me zo af en toe... een paar van die kleinste dingetjes...me niet dikker te maken...De TV doet het niet...dus ik ging het maar is lezen...staat er gemodifiseert bij...(aan onzochtbare suikers
is dat)
en als de wereld mensen ...ergens dik tm te dik van wordt...is het wel van gemodifiseerd er in...of
je een soort van groeihormoon stimuleert...in het lijf....lijkt dat...
Nou ja ...de gekregen potjes ermee maak ik wel op...maar verder hoef ik dat ...niet meer...

Ik weet zo al wel...waar het in zit...dat ook aan de lijn doen...dan niks helpt...

Al eet je alleen maar...bij de Konijnen af...niks aan zoet en niks aan vet etc. dan kom ik toch aan....want
ergens... zat het dus er in...gemodifiseerde suikers...ook in menige drinkens...

Nou voor ik ga zeikzeuren...ik ga 2 eitjes bakken...en wel zonder olie en zonder boter...

Ppas heb ik er laatst voor gekocht...onbreekbaar en ijzersterk...ze krassen en timmeren er in beeld op...
de pan blijft mooi...

Maar...heb ik weer...was er laatst opeens een kras op...nu een rijtje krassen zag ik...of er met een vork
overheen gekrast is...een mee etende vriendin heeft pas afgewassen...en een logerende zoon ook...
Maar allebeide ontkennen erin gekrast te hebben...

Maar ik heb ...die pas gekocht... omdat het kras bestendig was...op de TV reclame...

De gekochte dingen doen niet... zoals ze het beloven... dat het doet...
maar een handstofzuiger... met de hetende sterkste zuigkracht...dat eigenlijk niks opzuigt...alleen stof en as...
Heb ik weer...

Een niet krasloze pan...heb ik weer...met krassen...
dan blijft het ...te bakken product plakken...en de eidooier gaat dan stuk...ik heb liever de eidooier heel...dat
is veel lekkerdrdrdr...

Zo'n TV loze kamer...wat een stilte zeg...
Ik hoor ...nu pas...dat ze bij de buren aan het zagen en boren en neer kletterende dingen bezig zijn...

Toch is beter opletten...de Woningstichting ...renoveert alles...als een bewone weg is...Overleden is of naar een Verzorg huis en soms alsnog toch gaan inwonen bij een mildlife eigen kOTERIJ.....Zou ze
weg zijn...zo opeens...m'n buuf van naast?

Tot op heden... niks van gemerkt...maar zo'n tv loze huiskamer...ik heb nooit last van de buren...maar opeens
die boor geluiden...en timmer geluiden...en neer kletterende werk spullen...

Binnen m'n 2 ellebogen ...is het helemaal blauw en op 1 hand ook...waarom zie ik dat nu alsmaar...normaal let ik er
niet eens op...als ze steeds mis geprikt hebben...op die onderdelen van mijn lijf...

Schreef ik gisteren al...dat worden hele grote blauwe plekken...die ervaring heb ik er vaak mee...
Maar soms tref ik... een Lab Mw...die het in ene meteen goed doet...
Wonderlijk...

Want de grote rest...lukt dan niet...die trekken het lint veel te strak aan...en als ze de ader dan nog niet vinden...trekken ze het nog harder aan...Zouden die een...Sado/Mas opleiding
gedaan hebben...om anderen flink pijn te doen?
DAARVAN ROLLEN MIJN ADERS WEL VANZELF VLUCHTENDE VAN WEG...

Laatst zei er eentje...zo'n Lab MW...U hebt rollende aders...Klinkt best gezellig...maar waarom komt die ene
dat niet tegen...die de naald naald er... in ene ...erin krijgt...

mi trok die het lint... niet zo erg pijnlijk keihard aan...deed alles met innerlijke harmonie...waardoor mijn
bedoelde ader er ...niet van op de vlucht sloeg...
Zelfs... geen blauwe plek gaf...maw Het kan dus wel...maar het moet bij de anderen dus...met ander beleid...

Nou genoeg naar de blauwe plekken gekeken...het is erg stil in mijn flatje...
Wat zouden... mijn afkick verschijnselen... nu gaan doen???

Zoeken op Internet ...waar de TV het mee ophield...
was kijken bij First date...
Dat opzoeken op Internet...maar dat toont alleen tm maart en het is al Juni...

Wat zouden... mijn afkick verschijnselen... nu gaan doen???

Ik moet even goed heel erg rustig aan gaan doen...O wat fijn...op Internet is TouTube...een lekker
Muziekje zoeken...

Maar dat doe ik altijd al ...tijdens de type-oefeningen...dan ben ik dus bezig...maar nu dus effetjes niet...
nou ja ...ik kan ondertussen wel typen gaan...en overtellen over God mag weten wat...

Ik heb een nieuwe mobieltje laatst gekocht...na zoveel jaren ...werd dat wel tijd...
maar ik wil er nieuws dingen op zien...nu de TV het niet doet... en ik niet al die tijd... in het PC kamertje
zitten wil...dus ik dat in drukken...

sindsdien klinkt er telkens ...een tingel geluid...ook toen ik vannacht sliep...ook met een middag dut...alsmaar tingel geluid
dus steeds wakker...
Ping Pnkerde ping...

M'n ene zoon belde...kan ik wat voor je doen? Ik moet nog boodschappen doen...moet ik wat mee nemen?

Nee...maar als je in de buurt bent...haal ajb dat pingel geluid voor me eruit...
want... doe ik het zelf...heb ik er vast nog meer pingels... erop staan...

Ik gebruik m'n mobiel nl alleen voor... de telefoon bereikbaarheid ...of om zelf te bellen...
draag het altijd overal met me mee...
en
emmer weer is... in mezelf...dat ze ...in de Kleding industrie... niet met de tijd mee gaan...
nergens zakken in... en zowel...veel te klein... of... veel te smal...

Ze hebben op die gladde dingen ...nog steeds geen vast gemaakt open rondje gemnaakt...zodat ik het om de hals dragen
kan...ook handig ...als er dementie gaat optreden...veel oudjes gaan dan plots aan de wandel...
tm iedereen zoekt ze dan...
ipv even bellen is genoeg...moeten ze het wel bij zich dragen...
en zomers buiten...nergens zakken in...waar laat ik dat glibberige ding...
die al 2x keihard op de tegelvloer... van het toilet neer pletterde...de broekzak was er te smal voor...
om erin te blijven zitten...

Maar het mobieltje... doet het nog goed...over samsung dus... niks dan goeds...
Ik kocht een overjarig model ...om alleen te bellen...
en gebeld te worden...
250 ipv 1500 of meer...was dat...

Ik kocht de eerste mobiel 9 jaar terug... ook een dure toen...die pletterde ook ...de eerste dag al meteen...uit m'n zak op de plee...meteen
was het glas in een hoek...vol barsten...maar deze lijkt sterker...al 2x keihard gepletterd...en alweer vanuit een te smalle broekzak...

Maar alles ziet er nog... heel mooi uit... en alles doet het ook nog...

maw toen... en nu ook...het mobieltje... doet het nog goed...over samsung dus... niks dan goeds...

en
op deze TV loze dag...
Ik
emmer weer is... in mezelf...dat ze... in de Kleding industrie ...niet met de tijd mee gaan...
nergens zakken in... en zowel...veel te klein ...of veel te smal...
en
ik mis nog steeds... dat vaste open rondje ...aan de mobiel...dan kan ik er een kettinkje doorheen doen...
en het aan de hals mee dragen gaan...

Nnnnou ja...

maw ik type nu meer ...dan als de TV... het wel doet...
Jullie wens ik ...een fijne avond toe... met veel leuke TV kijk plezier...en voor nu... eet smakelijk

Met Dansende Aders...
https://www.youtube.com/watch?v=NI3fTby-dko

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 jun 2023, 21:40

Ulevellen... :)

(Het is stil in de flat...miljoenen eeuwen hadden de mensen geen TV en geen PC en geen licht en geen waterbuizen
We lijken ...in de meest bevoorrechte tijd te wonen...op Aarde...maar dat merk je pas...als er iets... van weg valt...

Ik kijk bijna altijd om 1/2 8 het rtl nieuws EN 8 uur het Journaal Nieuws...maar als dat... er niet is...tja
wat dan....Zoeken op de PC...naar dat...
maw... Ik zit alweer in het PC Kamertje... van de flat...

Na een poos...de rug goed gestrekt...languit op de Bank...ook dat niet vergeten te doen...anders
komen de problemen van een gekanteld bekken er aan...Kreeg ik na veel te zwaar getild vroeger
op het werk...Later kwamen de til lessen...en til apparaten ed.'

Veel mensen denken vaak...als je met Pensioen bent...en niet meer hoeft te werken...zijn alle kwalen weg...maar zo zit dat ...helaas...niet in elkaar...
Dus ik ga met regelmaat een poos plat op de bank...gelukkig bestaat de TV...dus ik vermaak me dan wel...
maar als dat... er niet is...tja
wat dan....Zoeken op de PC...naar dat...
maw... Ik zit alweer ...in het PC Kamertje... van de flat...

_______________________________________________________
Ik las dit...
Kan Matthijs van Nieuwkerk terugkeren op de buis?
Ja, waarom niet? (64%)
Nee, dat kan echt niet (36%)

Ik vulde ook...Ja in...

Snap niks van deze tijd...als het om dingen gaat...ver in de verleden tijd en geen misdaad is...waar gaat het dan over?

In mijn hele Beroepsleven kwam ik wel van die plotse uithaal gebekten tegen...
Het punt is vaak...Mensen die uitblinken in nhun vak...opeens kunnen ze er niet tegen...als anderen er een zooitje van maken...met (vak) fouten en missers en niksdoenerijen...
in mijn Beroepsleven kon het Mensen levens kosten...in anderen hun beroep bv hun v aste programma...als anderen er een klotezooi van maken...dan kan het nog de allerbesten de baan kosten...als er klachten komen over dat
programma of de Kijkcijfers gaan er van zakken...

Zelf vind ik soms is een grote bler...van een Staf persoon...helemaal niks erg...mits iedereen wel
een eigen woordje mag zeggen...
en uitleggen...de fouten maker...kan zich niet wel gevoelen...had zich beter ziek kunnen melden...of
de kat of hind hun Kindebeest jankte de hele nacht...wegens ergens zeer te hebben...
of men heeft net een Kind gekregen dat maar door huilt in de nachten...of de partner was vreemd gegaan...of
er nadert zware tentamens of zelfs examens...
1000 dingen waardoor mensen verzwakken kunnen...in de tigste fyle te hebben gestaan...en alweer is de
Kinderopvang duurder geworden...en ook de huur en ook de Gemeentebelastingen en ook de Premies...maar het
Inkomen steeg nauwelijks of niet...Er bestaan ook personeel...die het hele weekend aan het feesten gaan...in
hun lichaam zit nog... de drank en/of de snuif en/of pillen gebruik...als ze op het werk kwame...of zo niet...maar gingen veel te laat naar bed...het is toch weelend...maw Velen kunnen maken de
(vak) fouten en missers en de niks doenerijen...
en voor de Beroeps verantwoorderlijken ...hangt er te veel van af...dat het juist heel goed gaat...met dat vak...

Ik heb vroeger wel... afdeling Hoofden gezien...die er de geks van kregen...van de Fouten en missers en niks doenerijen...en
vaak ook van de Ziekmelders...die weg bleven ...na een ruig weekend gehad...
en nog vaker...het altijd dezelfden...dan moest de rest... dubbelop werken...

maw 1000 en 1 ding waarom bv iemand van de Staf...Baas of Chefs...afd Hoofden...plots zich kei hard
gingen uiten...naar die personen toe...

Linke soep... in deze tijd...als die jaren later... die uitenden... gaan neersabelen...
als die merken...ze hebben alles mee...

Laatst bekende er eentje...als die in de kamer van die van Nieuwkerk was ...en hij wat ...uit te branden had...tegen iemand...dat anderen dachten...over de gang lopende...dat het die Matthijs van N was...die zo te keer ging...
Want die geluiden kwamen uit zijn werk Kamer...
maw...Vaak was die van N ...het niet eens...als de schriks ...voor de wandel gangers...en tigs jaren bij de uitenden...
over hoe die Matthijs toch tekeer kon gaan...in die dagen...

Hoe dat ook zij...er vertelden er zat...dat die Matthijs al jaren dat soort dingen had gelaten...tekeer gaan tegen
personeel...
maw Het zijn sowieso allemaal ouwe koek verhalen...wat bij de meeste ...echte misfdaden allang
in de verlopen tijd is...waar ze over verhalen...

Maar vaak ...is het toch...actie...de... reactie...
Ik bedoel
waar ze tegen tekeer gingen...is vaak ook niets onschuldig...maar de veroorzaker...van het
blere gedrag ...van de baas of Chef of van wie dan ook er...

Zelf vond ik het...vroeger niks ergs...als zo'n Staf figuur is uit de band sprong vaak plots...zolang het over het werk ging...

Wij hadden vroeger 1 afd Hoofd...die kon om alles gaan krijzen...Dan kwam de hele stoet er aan...Profs
en Dokter en DR assistenden en volkomen beginnelingen met een Medische Study...Co assistenten ed...en dan riep ze kei hard
vanuit haar open deur Kantoortje...Professor...U hebt eigeel in uw snor...
In die zelfde gang
liepen ook Patienten ...Dus mij ging haar gekte gekrijs te vaak...echt te ver...
Een haastige Dokter nog snel naar het toilet gegaan...dan riep ze keihard...Dokter uw gulp staat nog open...

Typisch vele dingen...die ze voor de kat z'n K....krijste...waar de rest...in opgevoed... iets voor bedenkt ...zo van...Hoe zeg ik het...zonder dat... de hele stoet het merktt...
Ze had een echt schrik bewind...zelfs Profs trilden ... en Dokters...als ze naar haar Kantoortje moesten komen...
dan scheten ze bagger...dito van hoog tm Laag...scheen er aan te lijden...
Ze krijste maar zo...over de hele gang te horen...
Dokter U maakte alweer een fout met de medicijnen...(Het eigenaardige was...dat ze bijna altijd wel gelijk had...
maar het kon mi ook...gewoon gezegd en onder ons ahw...gezegd...)
Ze krijste maar zo...over de hele gang te horen...
In die zelfde gang
liepen ook Patienten ...Dus mij ging... haar gekte gekrijs... te vaak...echt ...veel te ver...

Ze wilde ook dat elke dag Verpleging personeel...in rij voor haar Kantoortje wachtte ...dan deelde ze
iedereen in ...op de afdeling...om te werken...

Ik had dat net nieuw er niks door en stond op de drempel van haar Kantoortje...
Dan plots krijste ze het uit...
van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt Ga van de drempel af...

Ik deed dan of ik het niet hoorde en keek naar het Planbord aan de wand...
en bleef staan...waar ik stond...

Op hoge poten ging ze ...naar Zij van boven...(Naar de med alg Direkteur er)
klagen over mij...Ik dacht ondertussen als ik daar de zak voor krijg...kan me niks schelen...als
ze zo gek als een deur zijn daar...alleen op die ene afdeling...Ik had al op andere afdelingen gewerkt...met
de stage plekken ...en nergens een probleem gehad zelfs...
Ik dacht ondertussen ...welke idioot ...valt daar de Medische Direkteur... mee lastig???
Dan ben je toch niet helemaal wel...

Maar ik moest wel komen... naar Zij van Boven...zei de terug gekomen...afd Hoofd...beetje triomvankelijk...

ik zei er...daar moet U toch echt wat aan doen...aan Zij beneden...want het is te gek voor woorden...wat
die allemaal krijst...Zei ze...Ik laat mijn allerbesten niet gaan...en ze wees met een zwaaiende hand mij weg...
Ik zei met het weg gaan...Stom Mens...en klapte de deur erg hard dicht...

Het punt van die afd Hoofd ze had de hele afdeling perfect in orde en wel altijd...
(Misschien was ze de allerbeste ooit gezien zelfs) maar daarom kon die wel...van gedrag moeten veranderen...vond ik...
en ik zelf misschien ook wel...Ik was net in die tijd behept...om van alles stom te vinden en dat ook hardop zei...maw
Stom Mens zeggen tegen de Med Directeur...
was best een heel erg pricair moment...voor m'n eigen toekomst er...
Maar ik meende het nog ook
want niks doen aan dat gekrijs...van een afd Hoofd...en zoveelpersoneel met de zenuwen die trilden er
stond me niks aan...

Zolang ik er stage liep...bleef ik op die drempel staan...als ik aan de beurt was van de wachtende rij...
alleen daarom al...ze haatte mij...en krijste weer naar iemand toe...onderwijl en dan zei ik opeens...Stom Mens...
was voor haar weer een redene met hoge poten naar...Zij van Boven te gaan...
Ze wilde me echt weg hebben...
maar Zij van Boven
zei tegen dat afd Hoofd hetzelfde over mij...Ik laat m'n allerbesten niet gaan en zwaaide
je dan met de hand weg...
Zo van weg wezen...
want ze kon soms nauwelijk haar lachen niet meer inhouden...als ik die afd Hoofd nadeed er...
en wat ik er dan op gezegd had en wel...Stom Mens... en zwaaide
je dan met de hand weg...

Na de derde keer zei ze...kind wat moet kik met je...
Ik zei...Ik moet heropgevoed...stuurt U maar de Mentrix op me af...Mw Boos...
Dan stikte ze haast om het lachen in te houden...
Ik zei ik werk hier n u 2 1/2 jaar en die mentrix heb ik nooit gezien voor mij...wel bij alle anderen...
dus eh...het wordt is tijd...

En zo ging het ook...de dag erop...stond de Mentrix voor m'n neus...(een vreselijk aardig mens)
Aan het einde van de week ...mij overal mee gestalkt...zei ze...Waarvoor moest ik naar jou toe?
Dat is het leuke van Zij van Boven...
ze roddelde niet...liet het anderen ...zelf ontdekken...maar in die week...zei ik zulks niet...
zoiets ...als Stom Mens...

Toen ik het de Mentrix vertelde...zei ze...zei je dat echt...aan haar en ze wees richting het kantoor van de afd Hoofd...
Hoe durfde je dat???
Ik haalde m'n schouders op en zei...Gewoon...Mij kon het helemaal niks schelen als ik daar de zak voor had gekregen...
dus ik had die angst niet...dat m'n baan ervoor afhing...
maar die anderen scheten bagger...(dan dacht ik...die afd Hoofd heeft wel gelijk...maar het kon ook heel gewoon gezegd...) en aan dat bgewoon te moeten zeggen...niemand zei dat tegen die afd Hoofd...
Dus op een dag...zei ik het maar...

Ze was schijnbaar danig van haar stuk gebrecht...want ze liet het hele planbord vallen...en daar deden
afd Hoofden soms wel... dagen over...dat voor 2 a 3 maanden te maken...

Ze stortte compleet in...Ik zei gaat U m aar naar uw intern wonende Kamer...Ik vul het plabord welin...
alle plastic dopjes lagen overal...
Toch een beetje geluk...dat ik zo vaak naar dat Planbord had staan kijken...als het afd Hoofd weer de
krijds gektes kreeg...
Toen ze na wat uren weer op de afd kwam...hing het hele gevulde planbord...aan de muur daar...
(Ik had alleen 2 Huishoudelijke hulpen ( heette toen nog werksters)..verwisseld...de rest ...klopte helemaal...)

Vanaf die dag ...werd ze aardiger...en wel...voor iedereen...

Hoe deed je dat...vroeg het nieuwe waarnemd Hoofd ZR me...die er een soort van strijd mee gaande zag...naar allen waar ze tegen krijste...

Hoe ik het deed...van haar een vriendelijk Mens te maken...zei ze...

Ik? eh... schouder ophalend...wel eh...Heel gewoon...

(Ik wilde nl geen gedoe...en het hele verhaal vertellen gaan...dat gaf de meeste rust...op die afdeling...geen
gedoe!!!)


maw Als je het werk maar goed doet...Ik schreeuwde er niet...maar schold ze... welis uit...voor...Stom Mens...
en legde die Mentrix wel uit...weet U... hoeveel Mensen er Drempel vrees hebben in het land...dan weet U nu ook
waar dat van komt...(meestal door ...een erge lelijke krijs schreeuwert...uit of thuis... of ...op het werk...en
dan niet...er... over de Drempel ...durven te gaan...)

Ik zei er nooit zoveel...maar ik liep wel ...gewoon...dat Kantoortje binnen...om er wat
neer te leggen of om wat op te halen...van de Leerlingen stoet was ik de enige... die dat durfde...
van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt krijste ze dan...anderen wachten voor de drempel...
Op een dag zei ik haar...Dat scheelt weer iemand met Drempel vrees in het land...

Kortom ze haatte me...wilde me weg hebben ...het hele gebouw uit zelfs...

Maar ik had 1 geluk...Zij van boven... zei hetzelfde tegen haar...Ik laat m'n allerbesten niet gaan...
en dat zei ze hetzelfde... tegen mij...over die afd Hoofd...

Een mooie veer in de r**t is het wel...daar niet van...maar zij...dat afd Hoofd... liet het krijzen er niet van...
Mooi om via Zij van Boven...die Mentrix ...er is op af te sturen...vond ik ervan...

en zo niet...misschien moest ik dan is...zelf... aan de slag ermee...

Vanaf die dag ...werd ze aardiger...en wel...voor iedereen...

Hoe deed je dat...vroeg het nieuwe waarnemd Hoofd ZR me...die er een soort van strijd mee gaande zag...naar allen waar ze tegen krijste...

Hoe ik het deed...van haar ...een vriendelijk Mens te maken...vroeg ze...

Ik? eh... schouder ophalend...wel eh...Heel gewoon...

:roll:

Nou dat was weer ...een mooie type-oefening extra...Ik mis de TV...het is zo stilletjes ...in de flat...

We zijn eigenlijk ...stront verwend...vergeleken met alle eeuwen terug...
nou
als ik daar aan denk...over die miljoenen eeuwen ...zonder TV en zonder PC en zonder Licht
en zonder doortrek plee...
dan moet ik... die 3 dagen...tot de nieuwe modem komt... het ook aan kunnen...zonder Tv
en niet...daar over... gaan zeikzeuren...al of niet...in mezelf...

Maar ...die Matthijs van N...op TV... ik mis hem...
dus die mag ...van mij ...(en wel ...zo jong... is die nou... ook weer niet)...snel...terug komen...op TV...dat
heb ik dus...via... de PC... aangevinkt ...(Trouwens over Tom E...DENK IK ...HELEMAAL EXACT...HETZELFDE... OVER!!!)
die WEER op TV... ik mis hem...
dus die mag ...van mij ...(en wel ...zo jong... is die nou... ook weer niet)...snel...terug komen...op TV...

NAAST DAT HET ...HELEMAAL VERJAARD IS...IK HEB HET GEVOEL...DAT DE KLAGERS...OVER GEBEURENS VAN VELE JAREN TERUG
IN DEZE... NET ZO VEEL SCHULD ER AAN HADDEN ...NL!!!)

NOG EEN VB
ALS DE POLITIE ...HARDER IS GAAN OPTREDEN...(ZO HEET HET VIA ...)...TIJDENS ...ACTIES...PROTESTEN ED...
DAN IS HET OOK OM...ACTIE...REACTIE...

DAT DE KLAGERS...OVER DE GEBEURENS (DIE DE WET OVER TRADEN...EN NIET WEG GINGEN...NA VERORDENING ED)
OOK IN DEZE... NET ZO VEEL SCHULD... ER AAN HADDEN ...NL!!!)

(DAT GELDT NIET ...VOOR ELKE KLAGER...MAAR MI...IN DEZE VOORBEELDEN... WEL!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 jun 2023, 22:50

VELLEN... :)

iK SNAP NOOIT...DAT ZE TEGENWOORDIG...RECLAMES MOGEN MAKEN...BIJ KONINKLIJKE FOTO'S...
VB
Prinses Amalia in japon Jan Taminiau op huwelijksfeest Hoessein

HET VERPEST SOWIESO HET BIJPASSEND BEDOELDE VERHAAL
BIJ DE FOTO
IPV
Prinses Amalia op huwelijksfeest Hoessein

LT
:roll:

__________________________________________________________

iK WAS DUS IN HET ZIEKENHUIS ...OM EEN MRI...TE LATEN MAKEN
KWAM IK IN DE PARKEERGARAGE VAN DE FLAT...HOOR IK PRECIES DEZELFDE GELUIDEN...ZEI
M'N MANTELZORG ZOON...DAT IS HET KOELSYSTEEM...
WIST IK DUS NIET...DAN BLIJKEN DE GELUIDEN VAN EEN MRI OPEENS...ZO ENG NIET MEER...MAARE WEL...ACHTERAF...
Eng> Nou ja het is een Nucleair onderzoek...ergens komen die geluiden vandaan...

Nou kom ik best vaak...in die Parkeer Garage...maar dat geluid ...viel me nooit zo op...maar nu ...opeens wel...
Ik zei...He ik hoor MRI geluiden hier...
Apart achteraf
er achter te komen...dat de MRI geluiden...van een gewoon....koelsysteem is...

LT
:roll:

_________________________________________________________________________________________

Vandaag moest ik naar de Bloed afdeling...Bloed laten aftappen...
Waarvoor vroeg ik er...ze las iets en zei...alleen voor het Hart...(Ik weet zeker dat zulks vroeger niet bestond...
via het bloed...de stand van bepaalde Hart zaken...te kunnen weten...wonderlijk!)

De lab Mw ...bekeek m'n armen en handen en zei...nou U bent goed te grazen genomen...allemaal blauwe plekken...
Ze deed een trekband om mijn arm...net wat te hard...Ik zei...maak het wat losser en je vind de juiste
Ader meteen...Echt...Is dat zo vroeg ze...ik zei ja echt...en ze maakte het wat losser...en meteen ging de naald...in de bedoelde Ader...

Elders lijkt het wel...een klein slachtveld ...geweest...Ik schreef gisteren al...ze trekken die trekband veel en veel en veel te strak...(en doen er dan best erg pijn mee...en erg veel mensen hebben er van
dikke blauwe plekken erna...)

Dus vandaag ...(toch maar is opkomen voor mezelf)...zei ik het maar is... meteen...Het pakte precies zo uit ...als ik gezegd had...en wel...Het lukte...in ene...van de metene!!!

Maar het viel me op...ze denken altijd...dat ze het... steeds strakker aan moeten trekken...als ze de Ader niet vinden...
dus toen ik zei...Het moet juist losser
zei de Lab Mw er op ...echt???
Ja echt!!!
(maw...Om het woordje...Echt?... Dat moet juist losser... kende ze ...die methode...helemaal niet!!!)

Wat ik ervan denk...Met Bloed prikken...
Niet alleen erg prettig... als in een Ader te moeten prikken...het meteen ...in ene lukt...door de trekband juist
niet strak te trekken...(vooral bij veel Zwakken Zieken tm Zware Zieken en Ouderen... vinden ze dan de ader niet)
maar dat minder strak doen...het scheelt hun
best veel tijd...per klant...(en dito met spoedeisende zaken tm in Ambulances aan toe...en in Ziekenkamers...uit
en thuis...)

Losser de trekband... met een naald gedoe ...in een Ader...)...dat kost de Patient
geen pijn en geen Blauwe plekken!!!)
Echt?
Ja Echt!!!

Toen ik is een poos op Medicair lag...15 jaar terug...en 2 jaar terug...2 dagen ziekenhuis...er was niks veranderd...
ging dat ook zo met ...Bloeddruk meten toe...(en wel om de kwartier of zo)
kei hard aantrekken...en nog extra strakker...en nog strakker...en dat is allemaal ...flauwekul
om mensen... zo'n pijn ermee te doen...
om 1 of 2 streepjes meer...(achter de komma)...verder... te kunnen aflezen...


Veel mensen klanten patienten ...ikzelf incluis...lijken lijdende toe te zien...wat ze allemaal met ze doen...
En ja...
Ik dus... vandaag ...ten lange leste...ben ik...Wonderlijk met succes...ook maar is ...opgekomen ...voor... mezelf)!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en knf van LT) :roll:

Plaats reactie