WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 mei 2023, 14:24

Ulevellen... :)

(Ik zei is... tegen mijn Zonen...als ik al of niet plots...te Ga Ga word..te Dement...te Ziek te Zwak...schroom dan niet om
me ergens ...te laten opnemen...en wel...zonder schuldgevoel ed...want het is ...mijn eigen... wens...

Handig zulks te bespreken...(met de Nazaten ed) ...als van alles in het koppie...(van de
Bejaarde Mens)...nog oke is...

Ik las net dit...
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... e_lees_ook
Voor de moeder van Lesnik werd haar man zelfs gevaarlijk. „Een andere keer heeft hij mijn moeder best lang ’s nachts wakker gehouden. Hij werd ook agressief naar haar. Ook met dreigen.” Op een gegeven moment laat de moeder van Lesnik weten dat ze het niet meer volhoudt. Ze belt Lesnik en smeekt haar: „Jelena, wat gaan we doen? Ik kan geen nacht met hem meer doorbrengen. Ik kan dit niet meer, alsjeblieft.”

Kijk dan zijn ze er ...veel te laat mee...die Moeder is ook een Oudje ...Nazaten werken en hebben hun eigen leven...
Ondertussen...zijn ze allemaal ...leeg getrokken...aan energie ...vooral die (Oude) Moeder zelf dus...

Dan is alles en iedereen veel te laat...met de opname...van die Demente Vader...

Ik las verder...
Pointer rekent uit dat er voor 2040 maar liefst 1100 verpleeghuizen bij moeten komen. Het kabinet wil de ouderenzorg in de toekomst anders inrichten en voelt meer voor zogenaamde verpleegzorgplekken. Het idee is dat ouderen dan langer thuis kunnen blijven wonen en zorg ontvangen in een speciale woning.

mi Die Poltiek dar oude zieke mensen langer thuis moeten blijven...is een hele slechte Politiek...
Niet alleen dat er daarom al een grote Woning tekorten is ontstaan...
voor jonge Mensen...die op zichzelf moeren kunnen wonen gaan...ook voor allen die een Gezin willen stichten...
die Woningen komen maar niet vrij...
af en toe als er is een alleenstaande oudje sterft...komt er een woning vrij...

Maar de grote rest van Lands Bejaarden...ze werden steeds ouder en ouder en ouder...waar ze vroeger
allang in een Bejaarden Verpleeg Verzorg tehuis in kwamen...heet het nu...ze moeten zo lang mogelijk thuis blijven
en dat wordt dan iedereen zo aangepraat...worden ze plots toch opgenomen ...komt er vaak een bak
schuldgevoel bij de Nazaten...en/of bij de oude Partner...
Maar mi
als die ene al wordt opgenomen...is de omgeving zelf al stuk...
zo ook in dit verhaal...die oude Moeder...

Ik zat dat systeem is te bekijken....Mijn Oudste Zus...mankeerde nooit wat...maar vanaf
haar 80 jaar kwamen ziektes...
Haar hardwerkende (middelbare leeftijd)...
Nazaat Dochter...moest alle Mantelzorg gaan doen...in alle vrije tijd...

Ik zat is uit te rekenen hoeveel het kost...en hoe onlogisch het werde...
toen ze Professionele Thuiszorg kreeg...4 Zorgverleners wisselden elkaar af...en de Nazaat deed nog
steeds de grote was...en administratie en zo wat...
Daar waren 5
Mensen rondom mijn zieke oude zus bezig...om haar maar thuis te houden...

Ze woonde voor mij een Provincie verderop...dus kwam ik langs met 1 of beide zonen mee...naar hun
oude Tante...
vroeg de oude Tante aan hun...of ze iets wilden maken...in haar huurhuisje...
want dat deden de anderen niet...
De (middelbare leeftijd) Man...van haar (Middelbare leeftijd) Dochter...(met allebeide... wel hele drukke baan)
vernieuwde de hele achtertuin...zodat ze ook daar... zitten kon...
De muren en plafond...witte hij...etc.
De indeling van het huis moest veranderd...voor de Thuiszorg Personeel hunner werk...aan mijn
zieke oude Zus...
Zo'n beetje iedereen om haar heen...was met haar bezig...Naasten en Professionals...

Die 4 Professionals...(per oude zieke klant in de stad)...stel die werken in een Bejaarden tehuis Verzorg of Verpleeghuis...dan is daar ook niet... de tekorten aan Personeel...

Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven...Hoeveel Mensen aan 1 oud persoon bezig was...omdat de FRegering ze
zo lang modelkijk...in de huizen wilt laten...vanaf Links Paars...secu Hedy D Cona (Ook PvdA)
Weg met de Bejaarden tehuizen...met Zorg en Verpleeghuizen...om zo weg te bezuinigen...
Het ging heten
Het is goedkoper...als ze in eigen huis blijven...
en zie daar...
De Woning te korten...die altijd al tekorten had...ging overal in het land...de pan uit rijsen...

Mijn Oude ...alleen staande Zus...Na jaren getrouwd en bgescheiden en toen jaren samen gewoond
met een (inmiddels overleden vriend)...had 24 uurs Zorg nodig...

Ik feite kwam alles op haar eigen Dochter neer...en op die haar man...allebei hardwerkende mensen buitens huis...
Gewoon lekker bijkomen was er niet bij...ze moest(buiten haar eigen leven in en om haar eigen huis)
ze moest... meteen aan de slag...in vrije tijd...
Kortom ze Mantelzorgde voor haar zieke oude Moeder...
tot ze het niet meer aan kon zelf...
Pas toen kwam de Professionele Hulp op gang...
als een soort roelerend groepje om mijn zieke oude Zus heen...

Tel alle thuiswonenden in die Stad is op...ziek zwak en erg oud...en dat maal 4...aan Thuiszorg Personeel nodig...

Stel ze was opgemomen...in een Zorg Verpleeg Instelling
Die 4 Professionals...(per oude zieke klant in de stad)...stel die werken in een Bejaarden tehuis Verzorg of Verpleeghuis...dan is daar ook niet... de tekorten... aan Personeel...en haar huurwoninkje was vrij...voor
de Jonge Volwassenen...die een gezin willen vormen...
Tel alle thuiswonenden in die Stad is op...ziek zwak en erg oud...en dat maal 4...aan Thuiszorg Personeel nodig...
maar dan...Opgenomen...en al die huizen komen dan vrij...

De Professionele Thuiszorg kosten was beslist niet goedkoop...maar haalt dat Persobeel wel weg
voor de brood nodige Instellingen als
Ziekenhuizen Bejaarden Verpleeg en Zorg tehuizen...
waar een Patient secu klant
geen 4 Personeel voor zichzelf heeft...als in de Thuis Zorg...
maar een hele groep Patienten heeft...

Ik bedoel maar...Ik zat als ik er was...naar een soort ...Zomer Zotheid te kijken...
en dacht
als ik zover ben...wil in daar niet aan mee doen...aan Huizen tekorten...aan Personele tekorten...
in...Ziekenhuizen Bejaarden Verpleeg en Zorg tehuizen...
waar een Patient secu klant
geen 4 Personeel voor zichzelf heeft...als in de Thuis Zorg...
maar een hele groep Patienten heeft...

En waar je geen...ingestorte Nazaten ...mee maakt...etc.
maw
Je kan dan al...de Ziektekosten premie ed berekenen gaan...met dit Systeem...die worden hoger en hoger en hoger...
zelfs bij... de Laagste inkomens groepen... de Lage Midden inkomens...het eigen risico...werd hoger en hoger en hoger en men
bedacht er Eigenbijdrage erbij...

Maar in die dagen...viel me dat het allermeeste op...
Ingestorte Partner of en of...ingestorte Nazaten...
Je kan dan al...de Ziektekosten premie ed berekenen gaan...met dit Systeem...die worden hoger en hoger en hoger...
maar ook ziek gemeld ...op het werk...werd dat...voor de Mantelzorg Dochter...
want
het volgende te gekke kwam er aan...
Ze moest ook Thuiszorg voor het nhuis schoon te houden...
en die mogen sinds eh...van de Arbo Wet...nauwelijks wat...
de helft van de hoge ramen mag...dat dus...
en de dure ...aparte schoonmaak middelen...moest ervoor gekocht...Hoge dingen in huis werd niet schoon gemaakt...
dus
Haar Dochter...ging dat weer zelf doen...in het huis van haar Oude Zieke Zwakke Moeder...


Maar in die dagen...viel me dat ...het allermeeste op...
Ingestorte Partner of en of...ingestorte Nazaten...

Je kan dan al...de Ziektekosten premie ed berekenen gaan...met dit Systeem...die worden hoger en hoger en hoger...
maar ook ziek gemeld ...op het werk...werd dat...voor de (Middelbare leeftijd) ...Mantelzorg Dochter...

Ook dat nog...(De landelijke Ziekete verzuim op het werk nam gigantisch toe...)(Woning tekorten ) (Personeel tekorte4n etc. en een nauwelijks tot niet meer te betalen...Zieketekosten Verzekering...(Waar van alles uit de basis werd gehaald...waar we bij stonden) (Betaal het zelf maar...
(Aangezien de meeste Bejaarden wat mankeren gaan...is elke AOW verhoging er al bij ingpaland...dito die belacfhelijke huurverhogingen...en
elke Vakantie geld ook...dat komt weer terug... in de Staatskas...

Gezonde Mensen... belanden ermee in de Ziekte Wet...met dat systeem...Oude Zwakke en ook Zieke Mensen moeten zolang mogelijk
in eigen huis blijven...

Die Instellingen... die er waren...als je er ...op een dag... naar keek...bleek het...weg bezuinigd...
met dat systeem...Oude Zwakke en ook Zieke Mensen... moeten zolang mogelijk
in eigen huis blijven...


Dat is Nederland geworden...vanaf Links Paars...en nog steeds...van alles weg bezuinigen ...doe het zelf maar...
In dit artikel...die Oude Vrouw als 24 uur Mantelzorg voor naar Man
en het werk aan het doen was...waar ze hele Instellingen voor hadden...en werk deed eraan
waar ze op een dag...4 Professionele Thuis zorg voor laten komen...
maw
Die Oude Mevrouw...de Partner van haar Oude zieke zwakke man... is helemaal leeg gezogen kapot...ingestort...

De tip blijft...
Om het in Goede tijden te bespreken...

(Ik zei is... tegen mijn (eigen Nazaat) Zonen...als ik... al of niet plots...te Ga Ga word..te Dement...te Ziek te Zwak...schroom dan niet om
me ergens ...(Om MED EN SOC en EC redenens)...te laten opnemen...en wel...zonder schuldgevoel ed...want... het is ...mijn eigen... wens...)
((IK ZAL
ALLE WERELD TOEGENOMEN AGRESSIES NU NIET over GAAN UITLEGGEN...OOK niet VAN DIE OUDE DEMENTE MAN in dit artikel
vanaf ...niks mag ...ook geen Sigaar etc)(Komt niks goeds van)

Maar ik zelf
wil wel...ergens...komen dan...om gewoon... te kunnen roken...want...dat houd me al ...vele decennia's ...zelfs
ook...toen ik...vanaf ...Mw de Weduwe werd...houd me...dat...heel mooi... in Toom nl!!!)

Veel demente Mensen ...hun geest verdwijnt de wereld uit...herkennen de eigen Kinderen niet eens meer
Blijf die ouder toch bezoeken...want de Kinderen... weten nog wel...dat dit ...hun Moeder of Vader is...
en hoe die was...hoe die geweest ...voor ze...is...

Dus...De tip blijft...
Om het... in (Geestelijk) ...Goede tijden... te bespreken...

Fijne Middag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=QkQapdgAa7o

Gr en Knf van LT) :roll:
______________________________

PS.
Zes vragen Weersverschijnsel
El Niño kan biljoenen aan klimaatschade veroorzaken. Wat is het ook alweer?

Lezen kon ik het niet...was alleen voor abonnees...
Maar...
Hoe vaak legde ik hiero al uit...
ipv
Oorlog ermee te voeren...kan men met bommen ook goede dingen doen...

mi...Satelieten nemen waar...er ontwikkelt zich ...in de Oceanen
een Tyfoon...Cycloon etc. etc. etc.
na
een poosje ...weten ze al...dat gaat richting...een bepaald land...
Kortom
er bommen op gooien...dan spat dat uiteen...
en dat gaat dan...overal naar alle kanten uit...Waar al die restverschijnselen naar toe gaat...
gaat het dan geven...een gewoon stormpje ...of gewone regens...
ipv
Naast Mensen en Dieren doden...en gewonden en daklozen...maw Med en Soc en Ec...
en ... biljoenen aan klimaatschade... veroorzaken.

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY
LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 mei 2023, 15:05

Vellen... :)


(Steeds vaker lees ik dit...
Leestijd 2 minuten

Gevolg...steeds meer Mensen lezen alleen... de Kop Titel...Zinnen...

of
Leestijd 15 minuten

Mijn Man DJ...die kon snel lezen...deed er een paar seconden over...dan zou dat onder zijn artikelen staan...
Leestijd...15 seconden...

maw mi een ander...kan niet... de leessnelheid... van en voor...anderen bepalen...

Waar men Mensen al niet voor straffen...om bv... een bepaalde gave...

Zijn Ouders waren leesfanaten...haalden 6 boeken uit de Dorps Bieb...en zaten in de avonden
te lezen...
Ze vonden dat hun 3 Kinderen ook moesten gaan lezen...in vrije tijd...
Dan zat het hele gezin rons de tafel...te lezen...

Korte tijd erna...riep mijn DJ...Uit...en legde het boek weg...
Felle discussies op hem af...bestaat niet...dan kreeg die Klappen... en moest voor straf
naar bed...

Op School...In stilte lezen... met de hele klas...
Uit...zei mijn DJ dan...en legde het Boek neer...
Ga maar voor straf...op de gang staan...dan stond die weer op de
koude lege gang...

Als Kindzijnde...je moet... die Oudere Mensen...maar trachten te snappen...

Maar in feiten...snapten ze er niks van...van dat Kind...dat zo erg snel lezen kon...

Nou was ik ermee getrouwd...kon het ook niet bevatten...Hoe gaat dat dan...vroeg ik hem welis...
Dan pakte die een Krant
en zei...Jij leest Horizontaal en ik Verticaal...

Nou was ik als Horizontale lezer...nog best een snelle lezer...vergeleken met m'n Klasgenootjes...
maar ik wachtte gewoon...tot ze het allemaal uit gelezen hadden...zei dus niet zoiets als...Uit...

Mijn DJ zei dan wel...Uit...was...De Waarheid...maar de snelheid van zijn manier van lezen...kon volgens de
anderen...niet bestaan...
Je liegt...was dan het meeste...wat op hem afkwam...

maw Hij was behept...met een Klote gave...waar die nooit wat aan had...

Toen hij ging werken...was er wel een Chef...die zijn bereau lades...waren propvol...met de
dagelijkse briefings ...van het Bedrijf...overal vandaan... op hem af...

Dan zei die Chef tegen mijn DJ......Ach...lees jij dat even voor me...en vertel het me...wat erop staat...
Zo gezegd zo gedaan...
Dan was het Bureau van de Chef...weer helemaal leeg...en dat in een paar uurtjes...Ik zou er
3 maanden voor nodig hebben...zei de Chef dan...zo erg veel interne post...belandt er op mijn Bureau
elke dag...

Niet mijn DJ... had er voordeel aan...met zijn ...snel lezen gave...maar die Chef...
En snapte je alles...vroeg ik mijn DJ...Jawel...

Ik zei dan ga je... vanaf nu...je opgeven voor de Schriftelijke study VWO...
om in vrije tijd... te gaan doen..en zo... ging dat ook...

Hij moest veel Boeken lezen...maar die had die... allemaal al is gelezen...vanaf Kindzijnde
de bieb's.... ahw uitgelezen...

Maar het zat me erg dwars...zo'n kiene intelligente... en met de gave van het snel lezen...met
alleen een Lagere Vervolgschool opleiding gehad...en zelf denkende...dat die study's hogerop ...zelf
niet kan...

en zei hem...niemand valt je ermee lastig...als je in je eigen huis...die verplichte Boeken snel uit heb...
niemand zal je ...Leugenaar...noemen...
Dat is 1 van de voordelen...van Thuis Study's...

Dan is het...zo het is...Je moet er zelf ...er wat ...van trachten...te maken...

Maar als je ...al die Bedrijfs brieven snapt...Leg dat je Chef is uit...misschien kom je dan er...op een
hogere loon inkomens plek terecht van komen...en zo ging dat ook!

Hij werd Teamleider ...over 60 Mensen...en toen...jawel...we konden toen...ook een Auto kopen...en
met het Gezin... erop uit...in vrije tijd...

Ik was echt compleet door m'n rug en bekken gegaan...op mijn werk...mocht dat werk niet meer doen
met al dat vele ...tilwerk...

Zat er behoorlijk over te sippen...tm bij het Depri af...en toen zei mijn DJ
Wat let je...om jezelf te gaan Omscholen...
Wordt Boekhoudster bv
Ik?
Ik kan niet eens... dit en niet dat...Dan zei DJ...alles valt te leren...

Dat was grappig...de ene keer... zei ik de dingen tegen hem...en de andere keer...zei hij de dingen ...tegen mij...

Typisch ik weer ...op examen dag...was ik zo ziek als wat...zelfs met hoge koorts...en leverde
ahw nauwelijks vragen in...dus Gezakt...

Iemand zei me...dan moet je je opgeven ...bij de Vereniging voor leraren...dat was kort erna
en toen haalde ik het Diploma...Boekhouden...
De Opleiding zei me...iemand als jij...moet gewoon door gaan...Ga het MBA doen...

Zat ik... in die College zaal...bleken allemaal Chefs ed van Grote Financiele Bedrijven...aanwezig..
Naast me zat een Man...
Ik stelde me voor en hij aan mij ook...en waar werkt U?
Jeetje Miena...ik zat naast... mijn DJ ...zijn Chef er...

De Docent vroeg me...hardop en waar werkt U?
Ik?
Ik ben me aan het Omscholen...als fysiek afgekeurde Verpleegkundige...

Nou dat bleek dolle pret...voor de aanwezigen ..zo van...ze weet echt nergens van...van
de Financiele Wereld...en eh...het is nog een Vrouw ook...Ha ha ha...

Ik lachte gewoon met ze mee...even goede Vrienden...Misschien omdat ik het zelf ook wel geinig vond...
Zij weten overal al ...alles van...via hun werk....en ik weet er... helemaal niks van...

Ik nam me voor...het uit en thuis...serieus aan te pakken...en alle opgaves ...thuis gemaakt...erg netjes in te leveren...
M'n cijfers waren prachtig...

Maar wat bleek...die Chef naast me...vroeg...mag ik van je afkijken...want ik heb de lessen niet gemaakt thuis...
Maar hij bleek ze nooit te maken thuis...

Dat MBA zit wel grappig in elkaar...je begint met kleine vellen papier...tm met opgaves papier...dat
groter was...dan welke collegezaal bank ...dan ook...
Dus
dat overschrijven...lukte die van naast me ...niet meer...

Na de Kerst vakantie...kwam de helft al niet meer opdagen...
ook de lachers van Ha Ha Ha het is een Vrouw...en ze weet niks...

Maar...ik was er nog...
en zo ging het ...die hele Study door...er vielen er steeds meer af...Mannnnnen...dacht ik dan...
Maar dat de Chef... van mijn DJ...al zo vroeg afviel...

Ik zei tegen mijn DJ...op jullie Personele Bestand...kan ik je voorspellen...dat hele nieuwe
grote Financiele Lands Gebouw...gaat er... helemaal plat om...

Welnee zei mijn DJ dan...

Dan zei ik hem...Jij hebt een aparte Gave...maar die van mij...is nog veel aparter...

en net als jij met je Gave...zelf heb ik er nooit iets nuttigs voor mezelf van gezien...We hebben
alle twee aparte nutteloze gaves...zei ik dan ...en Psychologisch gezien...hebben we de anderen tegen...ik met
de mijne... net als jij ...met jouw... eigenaardige Gave...

maw
Vanaf heel jong Kind af aan...Ze Geloven je nooit...

Zelfs jij ...zegt tegen mij...Welnee...
net als ik bij hem...
samen de Krant lezen...had ik nog geen 1/3 gelezen...zat DJ al te wachten op me...en ik kon
nauwelijks geloven...dat die alles al gelezen had...

en vroeg hem over ...het moeilijkste artikel in die krant...wat die daar van vond...
natuurlijk had die het gelezen...

Dus
ik ging mijn DJ...mijn snelheid van Zien en/of Weten...welis uitleggen...
bv Over Dat Bedrijf...waar die werkte...
Zulkse snelheid van denkens...had ik al vanaf klein kond...en niet steeds alsmaar...
maar...plots...en dan werd het denkens snelheid weer gewoon...

Want als ik het goed uitlegde...begreep hij...mijn standpunten ook...
maar toch...de twijfels bleven...
Het hele Bedrijf weg?
Ja zei ik...

Ik zal je ...die nieuwe Directeur is gaan uitleggen...zo'n Bonders type...Grevo... Geval...met
Niks mag...ook geen Sigaar etc. etc. etc.

de vorige
Bourgondieer...bouwde ...dat alle op...maar deze ...de Nieuwe...breekt alles ...weer af...
en Chefs die de dagelijkse Briefings niet lezen...
die al met Kerst de study MBA al verlaten...

Waar gaat het over...bij jullie...zei ik dan...
Ja zei die
we hadden altijd ...een ziekte verzuim van 2% op mijn afdeling...dat werd 65% Vanaf de Nieuwe Directeur...
Ik zei ...Het is dus nog erger...dan ik dacht... er over...

Zelf werd DJ ook ziek...
Onderaan in een ruggewervel...met metastasen naar de organen...
Toch bleef die onze toen Hond uitlaten...
Op een dag...kwam die ...spierwit binnen...of er een dooie ...door de deur kwam...
Die is zich ergens van...kaqpot geschrokken...dacht ik...

Na wat bijgekomen...zei die...Ze zijn het... helemaal aan het afbreken...Wat?
Waar ik 32 jaar gewerkt heb...

Je had dus wel gelijk...zei die...Ik?
Ja Je voorspelde er toch op...Ja heb ik wel een beetje spijt van...zei ik...het jou toen te hebben gezegd
want jij was juist...zo Apen trots ...op dat nieuwe grote Gebouw...

DJ was als jonge volwassene...bijna bij het begin er van...er gekomen...nog gehuurd in wat oude huizen...
zo begonnen ze ermee...met een klein groepje
samen met die Bourgondische Directeur...
Elk nieuw positief iets ...werd gevierd er toen...

Je voorspelde er toch op...Ja heb ik wel een beetje spijt van...zei ik...het jou toen... te hebben gezegd
en zei...want jij was juist...zo Apen trots... op dat..Nieuwe grote Gebouw...
Helaas ging de Directeur met Pensioen...een Nieuwe kwam...

Maar hoe wist je toch alles ...vroeg mijn DJ...Ik?
Wel eh...
Jij zat ...toch in de Ondernemings raad...en kwam met de verhalen thuis
over de Nieuwe en over de Vorige...maw

Ik zat naar de...vergelijkiningen...te luisteren...

en
maakte jouw Chef mee...tijdens m'n eigen Omscholing...Je Chef...
die al...met de Kerst...afhaakte...

Vanaf de vorige Directeur weg...leek het of de positieve energie weg dreef er...
Bij velen...ging de zin er uit...

De (Vak) Fouten en Missers en Niksdoenerijen...kunnen niet...gedekt blijven...en
65% ziekteverzuim...Daar moet een...Schip...wel van... ten onder gaan...

Dus je ...benadert alles Psychologisch...zei mijn DJ...Ik zei ...in zekere zin Ja... maar wel... net zo snel
of nog sneller...als Jij leest...

Ja Ja...

Zie je wel...in feite kunnen we...elkaars...snelheid...van Geest...niet eens begrijpen...daarom
lachte ik vroeger ...met de lachers mee...en werd...niet gepest...op School...maar
jij stond weer...voor jan L...op de gang...Zielig eigenlijk wel...
wat
men kinderen... kunnen aan doen...Veel Grote Mensen en veel onderling... KINDEREN ZELF...ook...

Pesten is... een vorm van... Crimi-gedrag...ze vernielen het leven ...van anderen nl!

In deze tijd...
Sinds Niks mag...ook geen Sigaar...hoor je telkens weer op TV en te lezen in de bladen...ze
zijn zo erg gepest...en zijn daarom ...vaak met Middelbaar plots een Complete NEUROOT...als
alles er uit komt...
en snappen dan pas...waarom het op School... het niet goed ging... met ze...
en dat kan ze erg lang danig...dwars zitten gaan...

Ik zei tegen DJ...Je had ook Professor Dr huppelderpup kunnen worden...maar ik ben ook tevreden
met de Teamleiders baan van je...Ik zou het niet kunnen...om 60 Mensen te begeleiden...er zou van mij
uit... vast dan welis...een Schrikbewind van uit ziujn gegaan...(In een Bedrijf...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.)
Maar jij ...
zei ik tegen DJ...met je Geduld...net als thuis...we hebben
zelfs nooit ruzies...Jouw Geduld...leerde ik... over te nemen...samen met een bakkie Koffie met een Sigaretje erbij...

Met jouw bereikte ...zei ik... tegen mijn DJ...konden we toch mooi een Auto kopen en in mijn type baan...was dat toen qua inkomen...nog onmogelijk...

We hebben mooie tochten...door Europa gemaakt...ook met de kinderen en ook mee...en de Hond die we toen hadden mee...zelfs toen we Honden hadden...die gingen ook mee...

Wat wil je nog meer...als Mens...

Iemand met veel geduld...en geen ruzies mee hebbende...en jij mij...zei DJ me...die je uitlegde...Ik Geloof niks
en jij...hebt er gewoon altijd respect voor gehad...zei je me...Ik zei dan...Ieder het Zijne en het Hare...maar ik legde DJ wel uit
Hoofdfactor 5...Als je tijd...daar is...zo richting het laatste uur op Aarde...Doe je Ogen dicht
en kijk omhoog en Zoek ...onze... ooit ...Huisdieren... gehad...

Mooi Vredig is mijn DJ ingeslapen...

Typisch ik weer...als ik lees...Leestijd 2 minuten...
mi Kan niemand dat...voor een ander bepalen...de leestijd...Leestijd 15 minuten...ook niet...dat is leuk als je er
de kennis van hebt...over het Onderwerp...daar 15 minuten voor nodig te hebben...maar anderen
lezen alleen de KOPTITEL...
OF ZIJN ER ...TIG IN DE TIGS TIJD... LANGER ERMEE BEZIG...HET TE LEZEN...

Of...ZOALS...IK...OP MIJN ...OUDE DAG...(De snelheid van lezen... is er wel wat uit...nl!!!)
Maar ook dat nog...al lezende...
de Herinneringen...komen ...Boven drijven...

Nou dan lees ik het
de volgende Dag...misschien nog welis...maar niet... in 15 minuten...Dat weet ik zo al wel...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/05/19/zo ... s-a4165047

Fijne verdere Middag Allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 mei 2023, 14:25

Lenzen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=DrITKSRCqGo
Best of Opera

(Ik las dit...

Licht aan einde tunnel? Wetenschap bevestigt dat mens iets ‘ervaart’ vlak voor de dood
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ated_posts

Tja... wat moet je daar nu weer mee...
...De Ietsers en de Nietsers...
De ene ervaart...Iets... en de andere... Niets

mi...Nog even zo doorgaan... met dat AI ...en dan legt dat... het wel uit...

Mensen met ...Een bijna doodservaring...trachten het ook welis uit te leggen...
Maar mi elke Mensen Ziel...is een apart ding...met eigen ervaringen...
Als er 8 miljard mensen zijn...geeft dat...8 miljard...aparte eigen ervaringen...
die totaal verschillend kunnen zijn...

Er zijn zo'n 30% Mensen...soms meer soms minder... die tijdens hun leven op Aarde...Geest Verlicht worden...
Omdat dat altijd...plots toe gaat...zijn die niet aangesloten op electronica...(Dat is wel een beetje jammer)
Maar ook die...Maar mi elke Mensen Ziel...is een apart ding...met eigen ervaringen...dus die vertellen ook bijna allemaal...verschillende dingen...als ze er al over vertellen gaan...Komt bij...lang niet iedereen...van die zeg 30%
weet het van zichzelf...dat het bij hun zelf...heeft plaats gehad...
en
er zijn ...Ontelbare veel soort van Geest Verlichting...alleen al qua Graden ...qua Hoeveelheid...een 1/2%
is al weer wat anders dan bv 35%

In alle eeuwen bij elkaar...is er maar eentje...die de 100% behaalde ermee...

(Ik heb er nooit het nut van ingezien...maar dat is weer... een ander verhaal)
Meestal hebben ze die andere 70% tegen zich...
Het liep met die ene dan ook ...niet goed af...op Aarde...met die 100% Geest Verlichte Ziel...

Normaal Normaliter...vind Geest Verlichting plaatst...als het al plaats vindt...tijdens ...Het Sterven...

Misschien nam de electronica...dat waar...de activiteit ...van het Geest Verlichtings Proces...
en wel...bij 2 van de 4...

Komische noot... is natuurlijk wel...dat als ...die activiteit... niet plaats vindt...tijdens het STERVEN
OMDAT HET MI...TIJDENS HET LEVEN ZELF...AL HEEFT PLAATS GEVONDEN...Die (aparte) Hersen activiteit...
maw
DAN VINDT DAT... NIET... TIJDENS HET STERVEN PLAATS...maw...Niets blijkt ook niet altijd Niets te zijn...

Beetje link dus...met interpretaties aan te komen zetten...over de (electronische) Nietsers...

Nou ja ...zo ingewikkeld kan het in elkaar zitten...met...Licht aan einde tunnel? Wetenschap bevestigt dat mens iets ‘ervaart’ vlak voor de dood...
In dit artikel vb dus 2 op de 4...
die vlak voor de dood...Niets ervaardden...

Misschien zijn die nou juist... het interessantste...
en niet als zodanig...de trage teuters...die nog net ...op de Valreep...Geest Verlicht werden...

De acticiteit van de Electronica...wordt geinterpreteerd...(bij de trage teuters dus)...dat ze Iets ervaardden ...vlak voor de dood...
en die andere 2 helemaal niets...

Ach ze komen er wel achter...schreef ik vaak zat...misschien via dat AI...Hoe de Vork... in de steel zit
ermee...(Via... de zoveelste...Al Applicaties)
Of
via die ene...met die 100% behaalde is...ergens moeten ...die beloftes ...ook nagekomen nl.
en dan
weet iedereen het...van de metene...aan Mensen... die dan nog op Aarde leeft...

Moeilijk gedoe dus...waarvan ik zelf...nog nooit...het Nut... ervan heb in gezien

mi Zo denk ik al vanaf Kind afaan...Als die God volmaakt was...zou die meteen...een Hemel
op Aarde gemaakt hebben...
Dat heeft Nut...
Niet... al die vele ellendes...die Mensen hebben kunnen zijn over komen...
om dan via ...een Geest Verlicht proces...in die Hemel ...ergens te komen...plots of tzt...vanaf... de Dood...
Eigenlijk
Als het er...op aankomt...hangt de Doodstraf...boven het Hoofd... van elk Mens op Aarde...
Nou lekkere bezigheid...om het zo te hebben gemaakt...ipv
Als die God... volmaakt was...zou die meteen...een Hemel
op Aarde ...gemaakt hebben...
Dat heeft Nut...

Goed oke...Ik denk dus ook niet altijd...zo Vroom...Maar Vroom of Niet Vroom...Ik werd er... wel Geest Verlicht mee...
Dan weet je er over...wel meer dan eerst...(Nou en...???)

Ik bleef dat toch door denken zo...
Als die God ...volmaakt was...zou die meteen...een Hemel
op Aarde gemaakt hebben...
Dat heeft Nut...
ipv Bij elk Mens...op Aarde...hangt de dood(straf)...plots of tzt...boven het Hoofd...
en dan...het Verdriet van de Nabestaanden niet te vergeten...en van Vrienden...tm
Het allerliefste wat ze nabij hadden...op Aarde...is al of niet...Plots...dood...
maw
Hoe erg... kan je het maken...gemaakt hebben...

maw Zelfs...Goed kwaad...op God...kan een Mens nog Geest Verlicht van worden...
en mist het ...electronische activiteit...vlak voor de dood...
(Want bij Geest Verlichten...is de Ziel al Binnen...van die zeg 30% soms meer soms minder...en dan nog van
die trage treuters...die op de Valreep binnen komen...maar niet zonder eerst Geest Verlicht te zijn geworden...
Die
andere 70%
soms meer soms minder...moeten in feite wachten...Ik noemde ze welis...De Wachtenden...
en wel waarop???
Nou ja ...zo ingewikkeld ...kan het in elkaar zitten... via die ene...met die 100% behaalde is...ergens moeten die beloftes ...ook nagekomen nl. Dat Is ...De Wet!!!

Ik ga echt niet de hele Wet er over uitleggen...
Maar vroeg of laat plots of tzt...Moeten die Beloftes ...wel uitkomen...
via die ene...met 100% Geest Verlicht...

Eind goed ...Al Goed...zou je dus kunnen denken of zeggen...
Maar mi zit alles ...toch net anders in elkaar...dan wij ...als Mensen zelfs... kunnen bedenken ...zelfs...
Het heeft dus... een hoop...verrassingen in petto...die Eeuwigheids lijn...ahw.

Of ik ...inmiddels goed ben ...met God...
vb
Als ik zo aan het typen ben...geraak ik vaak...in een soort Meditatieve staat van Zijn...
en dan zeg ik of denk ik...Kom op God...laten we samen ...een Rokertje gaan nemen...(Want dat hield
me altijd al ...zo mooi in toom...)
Ik bedoel Mensen die Geest Verlicht zijn...lijken meer te kunnen ...met dat...met God en zo wat...
Als ik ze... allemaal bedoel daar...dan denk ik... of zeg ik of type ik...
God Here Alle Ju...dan heb ik er geen eentje gemist...
die daar de dienst uitmaken...

Zo zei ik is...best boos...Je U Gij ...kan geen 2000 eeuwen of meer...Mensen laten wachten ...op gedane beloftes
door die ene 100% gedaan...toen die nog op Aarde was...

Ik werd er gelijk...zomaar plots...meer Geest Verlicht van...in de graad van Zijn...via de Hoogte en Breedte en Diepte...ed geografische stand aldaar...
om te Zien...
en vroeg me af...waar is het wachten nog op???
en alzo
Kwamen...De Hoofdfactoren... tot me...die moeten er wel klaar voor zijn...
(lekkere bezigheid daar...er moet alweer wat...gerenoveerd...dat trage getreut aan groeiproces...is
het wachten op...

Wat ik plots...door kreeg was...Het is er ongekens snel...maar ook ongekend traag...in dat
Eeuwige Hiernamaals...

Als een mens daar wt mee maakt...tijdens bv een bijna doodservaring...kan de ervaring zijn daar
vele uren ...te hebben door gebracht...maar qua aardse tijd...kan het maar een reeks seconden zijn...
dat men dus daar was...

Nou zulkse dingen ...gaat de meesten... de pet te boven...(Het zal wel)
Bij de meeste Mensen...is het Mensen IQ ...niet eens in staat...al die dingen te begrijpen zelfs...
Gewoon laten rusten en met het eigen leven verder gaan...
want de herstel fase...van een Bijna doodservaring gehad...is al zwaar zat...
en dan gaat dat over het Fysieke lichaam...met Geest Verlichting ...gaat het pm
de Geest zelf...
Meestal moet dat in Herstel...

De tip blijft...
Bij de meeste Mensen...is het Mensen IQ ...niet eens in staat...al die dingen... te begrijpen zelfs...
Gewoon laten rusten ...(Al of niet...met een Vroom gevoel)...gewoon met het eigen leven verder gaan...
Wat er...na de dood... gaande is...(Met je Ziel en Zaligheid)...dat Zie je ...en Ervaar je...Dan... wel weer...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Kf van LT) 7)(.)14)
(DAAR STAAT...(Heel sumier)...HOOFDFACTOR 7) EN (7.7) MET 14)... Shalom
(Soms zet ik dat...die Groet...erbij...)

In feite
is het nog veel enger...
Mijn Zielzijnde Geest Verlichting...is niet (.) deze (7.7)
en ook niet de 7...op de bovenste linie...Van de Getallenlijn Van Het Zijn...
maar deze punt...
.....7
7..( . )..7 )14)(Dat heet daar...De Gods Wets Verlichte)
.....7
(Als die Mens overleden is...komt er een 14 voor...)erbij...
(Dat komt bij ...alle...Ju...(...Gods Verlichten...) zijn dat...
Ik type welis
God Here Alle Ju...(Dan heb ik ze in ieder geval...allemaal gehad...zo in ene niemand
van de Gods Verlichten...vergeten!!!

(De meeste Mensen die Gods Verlicht werden...zijn...Boeddhisten...en aanverwante Godsdiensten...en dan
Jawel...Joden...en dan Christenen... en dan... Humanisten...en dan die laqqnge rij ...type ik maar niet...maar
Vanaf 200 jaar terug...Aardse tijd...werden het meest... de Liberale Joden...als die Gods Verlicht werden...en
dan heb je nog...de ...Gewone...Geest Verlichten...tm de trage treuzels erbij...)Maar...
Al die dingen ga ik niet uitleggen...maar er kwam vanaf 200 jaar terug...een totale verandering...)in
De Eeuwige ...Hiernamaals...linie lijn...(of is dat...inmiddels ...250 jaar geleden...?(Want toen ik die dingen door kreeg...was wel 50 jaar terug...maw...Het moet zijn...250 jaar...)was er...een totale verandering...)in
...De Eeuwige ...Hiernamaals...linie lijn...

Over Hoofdfactor 7
(MI (Zo onder ons)...ER ZIJN WEL LEUKERE HOOFDFACTOREN )in dat Eeuwige Hiernamaals...
(maw Boos Geest Verlicht worden ...het kan...maar vraag je niet af...wat dan je plek is ...plots of tzt!
:roll:

PS De echte zottigheid is...Als er Christenen zijn...met anties Joods zijn... of dat...aan het doen zijn
want... De Jezus Christus...is volop...Een Jood...De Jezus van N...daar is ...Het Christendom wel uit voortgekomen...maar
dat doet niks af...De Jezus van N...Is (van het Ras Zijnde)...een Jood!!!

Sowieso anties Joden te zijn...is erg link...maar Joden die anties Christenen
anties ...De Christus... zijn...is ook erg link!!!

(extra noot...Volgens Hoofdfactor 1
Is anties welk Mensen ras dan ook...erg link...)
Dat betekent niet...dat je (Net als bij elk Mens
Wie Wat Waar dan ook vandaan...)...er geen ...Eerlijke...kritiek op mag hebben...
wel dus...maar dan wel... per Mens...
Op fouten ...missers... niksdoenerijen ...of ...nog erger)
Maar anties semitismes in het algemeen...is extra...erg link!!!
(Nou ja ...het is maar ...een tip...mooi om... te weten!!!)

Van mij... hoeft niemand wat...
...Mij hoeft niemand te Geloven...Ik ben geen Geloof
maar...misschien...zit er...een tip... voor je erin...
Zie maar...)

(Voor de rest...iK HEB HET ER NOOIT OVER...Maar zo met de type-oefeningen...het moet toch
ergens over gaan)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 mei 2023, 02:37

Zen... :)

(nOG NIET ZO LANG GELEDEN
IN DE media en op TV
HET GAAT GOED MET DE NEDERLANDSE WATEREN...
(Het is allemaal een stuk schoner geworden...)

(Een paar maandeen later...
er Zijn er... die wat dichtgeslipte vervuilde sloten onderzoeken ...en roepeN
gelijk...Het gaat heel slecht met de NEDERLANDSE WATEREN (??????????????????????????????????????????????????)

lt
:roll:
________________________________________________________

Ik las dit...
OORLOG IN OEKRAÏNE
Rusland beschuldigt Oekraïense ‘saboteurs’ van aanval over de grens, Kyiv ontkent betrokkenheid

Ik snap niet dat een ander land je hele land kapot mag maken en jij als verdedigend land...niks in dat
andere land doen mag...

Wie bepaalt zoiets eigenlijk???
(Buitenlandse Schijters of zo???)
Dat de Oekraiene niks mag in Rusland...en de Russen alles mag...in de Oekraiene...

LT
:roll:

_________________________________________________________________
Opinie: ‘Een veilige lhbtq-gemeenschap in Amsterdam is mogelijk. Dit is wat ervoor nodig is’
https://www.parool.nl/columns-opinie/op ... ~bf2907ed/

Ik moet tegenwoordig zulks eerst een paar keren lezen...zo van Waar gaat het over?

Ik denk dat een Vlag... erg intimiderend ...over kan komen...
Mensen hangen de Regenboog vlag aan hun deur of raam...

Hetero's ...hangen ook geen vlag op...dat beduidt...hier woont een hetero...
Waarom doen die gasten dat dan wel?

Wat gaat het uberhaupt anderen aan...wat er woont...
Met een gezamelijk feest of actie kan een herkenbare vlag nut hebben...maar zo in het dagelijkse leven
van alle dag...kan het bij anderen erg intimiderend over komen...
(Dat denk ik ervan)!!!

Ergens is in de tijd...Wetten en regels voor de Lands Vlag...gekomen...ook om het zelfde
zo in het dagelijkse leven
van alle dag...kan het bij anderen... erg intimiderend over komen...

Ook met landen die elders met elkaar...in onmin leven...die dan in een
gast land ahw...hun lands vlag...gaan ophangen...op balcon ...aan deuren en ramen...
maar
zo in het dagelijkse leven
van alle dag...kan het bij anderen... erg intimiderend ...over komen...

Ik heb in mijn Werkleven erg veel te maken gehad...oa met Homo's...maar die deden
zulks juist niet...wat gaat het anderen aan...wat er woont...
Zover ik van ze heb vernomen...hebben ze zelf nooit 1 probleem gehad...ook niet de
Samenwonenden...Maar de meesten gingen dan ook met iedereen om...anderen lijken
gekleeft aan hun hetende lhbtq's gemeenschap...en willen dat tonen ook...bv Met een Vlag...
(In feite scheiden die zich af...van de rest...in de wijk of dorp of stad...)

Ik schreef hiero ook welis...ze moeten er niet zo mee doorgaan...
met dat...lhbt...steeds langer te maken...lhbtq's etc.
dan wordt het ...een Toren van Babel...voor de rest in het land...
het onnut van de Toren van Babel... kennen we allemaal wel...dat bracht...Spraakverwarring...

Een Spraakverwarerens iets...woont daar...onder de Regenboog vlag...
maar
zo in het dagelijkse leven
van alle dag...kan een Vlag...het bij anderen... erg intimiderend ...over komen...

Nou ja... zo ongeveer denk ik ...er welis over...tegenwoordig...
Een Spraakverwarerens iets...woont daar...onder de Regenboog vlag...

vb
oa...Bij first date...op TV...
(alweer zegt iemand er)
Ik ben Non Binair...en alles wat er tussenin zit...

Nou ja... zo ongeveer denk ik ...er welis over...tegenwoordig...
Een Spraakverwarerens iets...woont daar...onder de Regenboog vlag...
(Of onder het mom...van de regenboog vlag)
maar
zo in het dagelijkse leven
van alle dag...kan...(ook zonder vlag)... Een Spraakverwarerens iets... bij anderen... erg intimiderend ...over komen...
of...Maar
waar gaat het over...moet dat nog...serieus genomen???

Ik schreef hiero ook welis...ze moeten er... niet zo mee doorgaan...
met dat...lhbt...steeds langer te maken...lhbtq's etc.
dan wordt het ...een Toren... van Babel...tm een Instortende ...Toren van Babel!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=9ORsinmqm0M
Pastorale

Gr en Knf van LT) :roll:

PS

Ik heb geen Pedagogiek gestudeerd...maar bij die...nieuwste ...AH Reclame...denk ik
Daar is (met dat Kind)
een toekomstige...Omkoop Schandaal...persoon ...in de maak...Hier en NU...

LT
:roll:

___________________________________________________________________

Bij de nieuwste...Calve Reclame...ik denk dat ze er... het jongste Kind van
William en Kate... voor gebruiken...Weten die ervan???

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 mei 2023, 12:28

Endogeen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=VMi4GBiJZ7U
Mozart...K364


(Ik las dit...

Weldoener schenkt recordbedrag aan Rijksmuseum voor tuintentoonstellingen: 12,5 miljoen
Een Nederlandse weldoener schenkt 12,5 miljoen euro aan het Rijksmuseum voor beeldententoonstellingen in de tuin.

Ik blijf het een...Maffe idiote zaak...vinden...als men zelf bepaalt...wat de krijgers
ontvangerws...ermee moeten doen...

(Regeren en beslissen...bemoeien...over het graf heen...heet dat!!!)
(Dat is niet meer...van deze tijd!!!)

Maar bij leven...als geschenk...moet er ook een Vrijblijvende clausule bij staan...bij de wens...van de gever...
(Anders kan er ...een omkoop schandaal...mee gaande zijn!!!)
(Onder druk gezette zaken...tm die ander speelt er de baas over...wat er daar gebeuren moet...ipv
De Top ed bepaalt zelf...van zo'n Gebouw))

Maar mi
hoeft niemand ...er zich aan te houden...(wat de overledene...ermee wilt...)...met het geerfde geld...of
gewone Schenking...maar
het moet wel besteed...aan en in dat *Genoemde) Museumzelf!!!

maw.
een...dringend nodig... nieuw dak ergens op
of een Beelden tuin tentoonstelling...is de eigen keuze... van de Ontvangers van de Schenking...of
Erfgeld...zelf!!!)

(Voor zovel ik weet...moet over Schenkingen en Erfzaken ...boven een bepaald bedrag...Belasting over betaald...
dat vergeten Mensen welis nl!!!
Geven alles uit ...hebben niet meer de cente makke...en dan ...komt de Belasting ...er aan!!!)

Van tig in de tigs voorbeelden...Zomaar een vb
Met zo'n grote schenking... komt het tm in de Media...maar dat diezelfde Persoon...al jaren
behoorlijke schenkingen deed...misschien wist daar...extern...niemand van...maar vanaf zo'n artikel... in de media... wel!!!
https://www.ad.nl/show/weldoener-schenk ... ~a30d6213/
Gaven daarover...alles uit ...hebben niet meer de cente makke meer...en dan .........komt de Belasting ...er aan!!!)

LT
:roll:

______________________________________________

Ik las bij De NOS op Rolband
Vrouwen worden geknipt tijdens bevalling zonder toestemming...

mi Moet vooraf alle indien nodig...methodes uitgelegd...want bv Knippen...is een Medisch snelle reddings methode...
gebeurt tijdens ...het zwaarste persen van de bezig zijnde... aan het bevallen Vrouw...

Het is dus... niet zo van...tijdens de Bevalling...
Redden we het Kind...met knip...of redden we... het Kind niet...zonder knip...
Het is dus... niet zo van...tijdens de Bevalling...Wat is daarop...Je...U...Gij...Uw...antwoord???

mi Tijdens... al die vele maanden controles...Moet vooraf ...alle indien nodig...methodes ook
nood methodes...handelingen...uitgelegd...zijn...
Wat is daarop...Je...U...Gij...Uw...antwoord???

De meeswt simpele...maar super snelle reddings actie... is juist...bij te kleine uitgang...Het inknippen...dat
erg veel gedaan moet worden!!!

Het is dus... niet zo van...tijdens de Bevalling...
Redden we het Kind...met knip...of redden we... het Kind niet...zonder knip...
Het is dus... niet zo van...tijdens de Bevalling...Wat is daarop...Je...U...Gij...Uw...antwoord???

Komt bij...omdat het tijdens... de zwaarste Persen gebeurd...dan voelt men er helemaal niks van zelfs...

Maar achteraf hebben ze er wel...de hechtingen ervan...en tijdens elke plas...kan het gigantisch zeer doen...
en dan mopperen...Ik gaf er geen enkele toestemming voor(????????????????????????)
Voor die acute medische ingreep...tm op de Rolband van de NOS aan toe(?????????????????????)

(Het lijkt er meer en meer op...dat men tegenwoordig...steeds geschifter ...niet goed snik...aan het worden is
en steeds meer leken...zich...bemoeit met... reddings Medische ingrepen...
en dan mopperen...tm bij de TV...Ik gaf er geen enkele toestemming voor(????????????????????????)

He getverder Getver...(((*Hoe Onnozel...Dom kan men zijn????)))
Achteraf hebben ze er wel...de hechtingen ervan...en tijdens elke plas...kan het gigantisch zeer doen...
en dan mopperen...Ik gaf er geen enkele toestemming voor(????????????????????????)
Voor die acute medische ingrreep...tm op de Rolband van de NOS op TV ...aan toe(?????????????????????)

Anderen snappen...dankzij...de knip...leeft mijn Kindje!!!
En in nog... ernstige gevallen...Anderen snappen...dankzij...de knip...
leven ze zelf ...ook nog!!!
(Die evt wat dagen...na-pijn...van de Knip...hebben ze er ...wel voor over!!!)

Ik werd er pissig van...dat de NOS ...zich daarvoor leent...om diegenen ...die Bevallingen doet
Vroedvrouwen...Huisarten ...en Gynaecologen...Vaak keiharde werkers dus
die te kakke te zetten...via de TV
en voor Wie wat waar?

Die dan mopperen...Ik gaf er geen enkele toestemming voor(????????????????????????)
klagen...tm op de Rolband van de NOS aan toe(?????????????????????)
Voor die acute medische Reddingsactie ingreep...
Ik gaf er geen enkele toestemming voor(????????????????????????)
Voor...en de NOS leent zich daarvoor???
(*Hoe Onnozel...Dom ...kunnen die zijn...die lieden????)

Nnnnou ja...

LT
:roll:

mi Je kan als land ook te ver gaan...vind ik per definitie bij dit...
https://nos.nl/artikel/2476152-vrouwen- ... oestemming

Ik heb dit6 meegemaakt

Had tijdens de Kraamverzorgings baan ...al wel tussen de 200 en 250 bevallingen meegemaakt
Na de B-Verpleging de A Verpleging in...kwam ik met de stage op de Kraamafdeling en Verloskamer

Omdat ik toen zelf 6 maanden zwanger was kwam ik op de Couveuze afd terecht te werken..
Er heerst een zware Griep in het land...
ook bij het Verpleeg ea Medisch personeel...

Die dag
of ik naar de Verloskamer wilde inspringen...
Ik kwam duidelijk zichtbaar met zwangere buik...de Verloskamer binnen...

Een Lands Bekende inval Gast...Prof Dokter ...was bezig met een bevalling te doen...
Ik weet nog dat ik zei...Dokter moet die Mw niet ingeknipt?
Nou volgens hem ging het zo wel goed...
Want
Het baby hoofdje kwam er uit...maar voor de schoudertjes
was de geboorte uitgang te smal...

(Moet je je voorstellen... dat ze dan moeten vragen...vindt u het goed...dat ik ga inknippen?
Wat de Vrouw ook perste...de Baby kwam er niet uit...

Ik zei U moet snel alsnog inknippen Dokter...
Een stuk eigenwijs...met teveel kak...Als ze de Kak in de bol hebben...deze
luisterde niet naar hetende Ondergeschikten...

opeens ademde de Baby niet meer...

Misschien ook door de Griep overbelast
als Gast Invaller die Prof DR...Hij pakte een sterke schaar en knipte zo het hoofdje er af...(Terwijl het mi
daar juist helemaal niet aan lag...)

maw dit was sowieso een typisch voorbeeld...als de knip ergens om ...niet gedaan wordt
die Mw moest ...voor haar eigen leven...erg snel... naar de OK!!!)
en dat zou die dan ook...moeten vragen...We brengen U naar de OK
Vindt U dat goed?
en die 43 % van dat artikel...gaat dan nee zeggen...

(Sinds Ziekenhuizen
Bejaarden Verpleeg en Zorg tehuizen...verdwenen als je er al naar keek...(wgs Bezuinigingen)
maw
Krankzinnigheid viert hoogtij...
(mi en dat krijg je ...als land...als er veel teveel afgestudeerden zijn...voor een werkplek...dan
bedenken ze wel...Onderzoeks werkplekken...
en die 43 % ...van dat artikel...gaat dan nee zeggen...of dat de regel is... doen
ze (die Onderzoekers)...dan!!!



Van alles wat ik ooit had meegemaakt...had ik geen trauma's van...maar vanaf toen
Ik dus nog steeds zwanger...m'n nachtelijke dromen...werden steeds...enger...

Maar zo erg kan het uitpakken...als Dokter en Vroedvrouwen en Gynaecologen...
gaan moeten vragen
of ze mogen inknippen...en die 43 % van dat artikel...gaat dan nee zeggen...
maw
Het inknippen...is een ware snelle reddings actie!!!

Dan kan je als land...ook veel te ver gaan...met die zgn verplichte vraag dingen...

Dommen Onnozelen en volkomen leken...voelen zich ook belangrijk...als het wordt hun gevraagd
iov...en toen en dan??? 43% zegt dan nee er tegen...

Sinds eh...Zulkse te moeten vragen iov... is dan... het echte... grote gevaar!!!

Ik zelf ...heb nog nooit...Huisartsen ... Vroedvrouwen ...en Gynaecologen...die
voor de lol ...aan het inknippen waren...alleen bij... te smalletjes...
Ze deden hun werk...gewoon... heel erg goed...vlgs hun gestudeerde Vak nl!!!

Maar die ene keer...het nalaten ervan...(Waarom dan ook)
dan kan je ook... Zien en Weten...hoe het dan... tm op z'n ergst...uit kan pakken...
dus ook
bij die 43%...nee zeggers!!!

LT
:roll:

Je kan zoiets ook zo Zien
Er woedt... een hevige brand ergens...Een Brandweer Man of Vrouw...pakt iemand bij de hand
en trekt die erg snel
eruit...
achteraf emmert die persoon...die vroeg niet eens...of ik dat wel wilde...dat die... aan m'n hand zat...
Dat had die moeten vragen...
vlg dat Artikel dus...

(Zo krankzinnig... is die doorgeslagen idioterie...geworden in ons land!!!)
Ook voor al die (Hulp ed)...Beroepsgroepen...
Die er vaak... jaren voor gestudeerd hebben...om het juiste te doen...en dan ...aan leken vragen
of die het wel goed vinden...wat ze in hun vak... moeten doen...
en toen
en dan...
43%...van de leken...blijken nee zeggers...die ze op zich af krijgen!!!

(Niet iedereen heeft een handige excuus methode...als bepaalde beroepsgroepen)
Maar dan nog...Gaat het dan mis...Wie krijgt... dan de schuld???

_____________________________________________________________________________


Activisten belagen bestuur Shell op aandeelhoudersvergadering
https://nos.nl/artikel/2476155-activist ... ergadering

Actie gevoerd Allah...punt is gemaakt
maar...Als je weg gedragen moet...als volwassen mens...dan ben je toch een ...stuk tinnif!!!

Beveiligers en Politie ...zijn nl ook maar... gewone Mensen...met Ouders...met Partner... Met een gezin
met Kinderen...met een zwaar beroep...
Die mogen gewoon verrekkken van ze...al of niet tijdelijke kwalen eraan over houden
tm voor heet leven de Arbeidsongeschiktheid in...

LT
:roll:
_______________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Kunstmatige intelligentie
Ziekenhuizen OLVG en Maasstad gaan kunstmatige intelligentie gebruiken op de ic

Ik blijf het link vinden...als het voor Mensen gebruikt wordt
er kunnen onderwijl
ontelbare nieuwe applicaties erbij toegevoed zijn...

Ondertusssen
Hebben we daarvan
de Toeslagen affaire te danken...
en
om eruit te komen is het
uren dagen weken maanden jaren verder...

Nou ja ze doen maar...

Leuk voor de grafische industrie en de Kunst ed is kan zijn...Kunstmatige intelligentie

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=VLR7s8Rq7Dw

Gr en Knf van LT)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 mei 2023, 12:23

Geen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i9OCaX-EQl8

(Ik las dit...

Wiersma krijgt laatste kans van VVD-fractie na maken excuses
https://nos.nl/artikel/2476168-wiersma- ... en-excuses

mi Als woedes... in een Mens zit...is dat een extra spanning...en extra in het Openbaar gezet...
Een ieder die een Politicus dwars wilt zitten...kan er wat mee...
om het los te breken...

Woedes bij veel Mensen...zit meestal...ergens... in De Jeugd...
en daar moet de Therapie dan ook naar zijn...de diepte mee ingaan ahw.
(excuus om het niet meer te doen...is vaak onlogisch...als woede...of angst of stress...in het syteem zit...vanaf de Jeugd...)


Ik schreef hiero welis...de tip voor Amalia is...bezoek die Haagse Pandit is...
Dan komt het ...van een totaal andeere kant tot je...om te leren omgaan...met Woedes en/of angsten en stress ed.
Ik vond die persoon helemaal geschikt ...om daar is mee te gaan praten...Die Wiersma zou ik
dezelfde tip geven...

(De Godsdienst type ...van die Pandit doet er niet toe...het is 1 van de wijste Mensen
die ik kan bedenken...om daar mee te gaan praten...(Op Hoog niveau)

(Naast niet... of wel...misschien 1 of andere Psychologische therapie
gewoon onafhankelijk...dat... in vrije tijd gaan doen...)

Vaak is in Therapie gaan...helemaal niks mis mee...maar de uitkomsten duren vaak ...veel te lang...
vandaar ...een tussendoor tip...

mi...Het gaat met de tip...per definitie...niet om de Godsdiensttype van de Pandit...in deze...maar...
om ...(ik zou zeggen om de Neutrale)... Wijsheid!!!
DIT IS GEEN tHERAPIE...MAAR...GESPREKKEN...
Om de Wijsheid te ontvangen...(TM OP HOOG NIVEAU)...(voor de Broodnodige Evenwicht)...(Tijdens het leven van alle dag)
Nou mijn gegeven tip voor... Dhr Wiersma...staat!!!
https://www.npostart.nl/de-verwondering ... KN_1730626

FIJNE DAG

https://www.youtube.com/watch?v=PC6cPairOTA
Itzhak Perlman JONG EN OUD

GR EN KNF VAN LT :roll:

___________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 mei 2023, 02:04

Eendracht... :)

(Ik las dit...

ANGELA KIJKT TV
118

Als ik Bob Sikkes was, had ik Tijl Beckand met z’n zelfvoldane hoofd in de wc-pot geduwd
ANGELA KIJKT TVHet nieuwe woonprogramma De moeite waard?! kan niet tippen aan Kopen zonder kijken. En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s, zag Angela de Jong.
https://www.ad.nl/show/als-ik-bob-sikke ... ~a45a149b/

mi Klinkt dat als...Met Schrikbewind...Vet Overschrijdend gedrag...
https://www.ad.nl/show/als-ik-bob-sikke ... de-wc-pot-

Ik had pas geleden gelezen...dat een ouder hun kind regelmatig... met het hoofd in de Toiletpot geduwd had
in zijn Kindertijd...en er met Middelbaar nog steeds trauma's over had...
om
dan Nu...te lezen...een Vrouw die tevens Moeder van Kinderen is...die zulkse zinnen bezigd...tijdens
de eigen Beroepsvak...wat eng!!!
mi Klinkt dat als...(Net schrikbewind)...Vet Overschrijdend...Gedrag...

Maar het is nog erger...(Die Tijl schijnt helemaal kapot te mogen van die Angela!!!)
Na de toilet pot...de kat erna...
En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s, zag Angela de Jong.

Het TV programma De Moeite waard...heb ik niet gezien...
ik las alleen de recentie erover...
van ene Angela

LT
:roll:

__________________________________________________________________________

Ik hoorde bij First Gate een Jonge man zeggen
dat die allergisch is voor Honden...
en Zij z'n date...heeft een Hond...

Mijn eigen ervaring is...zowel met Honden als met Katten
als die gesteriliseerd of Gecastreerd worden...verliest het de hormonale geur
dat die allergie geven kan....
Na wat weken tm maanden erna...scheidt het
niet de gewone dieren geur uit...maar wel...via huid en haren de hormonale geur...
waar veel Mensen allergisch voor zijn...

Het is maar een weet tip!!!
maw Er hoeft geen dier ...erom weg gedaan... of naar een asiel ed. gebracht
en er hoeft... ook geen stel ...ervoor ...uit elkaar...erom...
gewoon De Huisdieren
laten Castreren of Steriliseren...is de tip!!!

LT)
:roll:

_________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... elligentie

'Dit gaat te ver'
Marion werd opgelicht met stem van zoon: 'Hij liep net op tijd de woonkamer binnen'
Door
Karlijn Houterman
Aangepast 23 mei 2023 17:43
Beeld ter illustratie.Beeld © Getty Images
Als de telefoon gaat bij Marion (56) uit Enschede, krijgt ze de schrik van haar leven: haar zoon heeft iemand doodgereden op de motor, in paniek vraagt hij zijn moeder om hulp. Eerst is er verdriet en chaos, later wordt gezegd dat haar zoon niet wordt opgepakt, mits Marion de uitvaartkosten van de overledene betaalt. Maar het blijkt nep: een poging om Marion op te lichten, met de stem van haar zoon.

Marion kan het nog steeds niet geloven wat haar is overkomen. Ze trilt er weer van, vertelt ze aan RTL Nieuws, als ze terugdenkt aan dat telefoontje van vorige week donderdag waarin ze werd opgelicht met een gekloonde stem van haar zoon.

'Te gek voor woorden'
Deze nieuwe manier van oplichting komt sinds kort in Nederland voor, laat de politie vandaag aan RTL Nieuws weten. De stem van een vriend of familielid wordt daarbij gekloond door
kunstmatige intelligentie.


mi, Weer wat nieuws...kan het nog enger???
Ik schreef pas...als we niet oppassen
legen ze onze bank nummers...misschien zelfs hele banken...
met
kunstmatige intelligentie...dito met de QR-Code!!!

Met Dat laatste ...je geeft in feite toestemming... maar aan de code
is niet te lezen te weten... wat erop staat!!!

Als we niet oppassen
legen ze onze bank nummers...misschien zelfs... hele banken...

De Deur gaat voor je open met die QR-Code...
maar je weet niet...waarmee je toestemming gaf...(Wat er verder
in code op die QR Code staat!!!)

Dito
die QR Code voor de hetende Goede doelen ed.
je weet niet...waarmee ...waaraan...je toestemming gaf...(Wat er verder
in code ...op die QR Code staat...(Daar kan de Criminele wereld plots
of tzt wel wat mee...
vb...Je weer soweieso niet ...wat op die QR codes staat...
die opeens sinds kort
overal in het land ...wordt gebezigd...maar je geeft ze wel... toestemming!!!)
(Daar kan de Criminele wereld plots
of tzt ...aan alle kanten...wel wat mee...)
met
kunstmatige intelligentie...dito met...de QR-Code!!!

LT
:roll:

________________________________________________________________________


Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=kiW-QnQzN9Y

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 mei 2023, 12:13

Achten... :)

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447oDId4
Agnus Dei

(Ik las dit...

Column
Koos Dijksterhuis
Veel turbogras, weinig paardenbloemen

Klopt mi...Al Die Paardenbloemen...zaten allemaal...in de Plantenbakken...op mijn Balcon...

LT
:roll:
__________________________________________________________________________

Ik lAS DIT...
ColumnSylvain Ephimenco
Reconstructie van de aanvallen op Dennis Wiersma

Zou mijn reactie...hier (Boven met de reactie)...gedaan...daar ook... onder vallen???

Of val ik ...in het Twilight zone... gebied???

LT
:roll:

________________________________________________________________

Ik las...


Geen bewijs voor ‘leugens’ topambtenaren toeslagenaffaire: ze worden niet vervolgd
https://www.ad.nl/politiek/geen-bewijs- ... aaee59cc9/


Lees het maar terug er op naar...Ik schreef hiero...die Ambtenaren zijn Onschuldig...
(Aan al die fouten missers en niksdoenerijen...dat via de Kunstmatige Intelligentie ging...
maar ook over gemiste niet goed doorgegeven...vanaf 1...onderlinge...berichtjes...
(maw als een Memo bericht bij de Top moet belanden...en die komt terecht...bij de werkvloer
die werkvloer kan er helemaal niks mee...net als met de uitdraai ...van de Algoritmes software...

Nou ja zo... ongeveer vrij onverveerd...schreef ik er...hiero...er over...

LT
:roll:
_______________________________________________________________________

Ik had weer is...een zeer eigenaardige... Droomervaring...

Plechtig ...zei iemand tegen me... Vanaf Nu ben je...Lands Plattelands Dichter...

(En dat moest ik dus gaan typen...waar geen einde aan leek te komen...Ik werd wakker
en dichtte nog steeds door...
of het niet te stoppen was...

Ik weet nog ...dat ik dacht...Dat moet ik trachten... te onhouden...

Maar net als met... de meeste Dromen...als je die tracht na te vertellen...blijkt het
meeste ervan...al vervlogen...

Om er ook maar iets... hiero van te typen...was mijn fout...eerst de Media kranten... te gaan lezen...
Dan zit er al teveel ...Tussen te Tussenen...
Over de Droom ...en het dagelijkse ...Hier en NU...

Ik kwam... in de Droom...op De Eeuwigheids linie lijn... terecht...
maw
En Genderneutrale Boer...Hij/Zij... ploegde voort...

Misschien type ik er nog welis wat over...
Maar Nu ...even niet...er kwam nog veel meer...Tussen te Tussenen ...bij nl.
zo in het dagelijkse leven van alle dag...

Misschien
lukt (terug herinneren...op m'n oude dag...) me beter...in De Daluren tijd...in... De Nacht...
Het is nu 12 uur 45 ...op de Dag...

Fijne Dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

Gr en Knf van LT) :roll:
:roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit

https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... en-erdogan

Ik vind...dat je maar voor 1 land moet kunnen stemmen...

bv Voor Turkije... oke...maar dan niet voor ...de Nederlandse... verkiezingen!!!

LT
:roll:

En dito...de Politiek in mogen...
Als men alleen stemt..bij de Nederlandse ...Verkiezingen...

Stemt men ook ...voor een ander land...
dan kan je niet...de Nederlandse Politiek in...(vind ik!)
en niet werken
bij de Lagere en Hoge Overheids banen)en bij UV Onderzoeks banen ed dingen meer...

Dus als men aangevraagd heeft...een Stembiljet voor dat andere land...
(en ook zou mogen stemmen in ons land(?)
(Er zit anders
maar zo...een bak vol corruptie in...of spionage...al of niet via zware
intimidaties...viar dat andere land...ed dingen meer)


:roll:
_________________________________________________________________________________________
PS

Ik las dit


Column Gemma Venhuizen
De laatste ij
Dit weekend kreeg ik tijdens een oswandeling ijna een eukentak op mijn kop.
Ik had net ewonderend omhooggekeken naar de majestueuze oom, vlak ij het pad, toen er een…


mi...Zou deze... ook met type-oefeningen ...bezig zijn???
(Maar dan...op het werk...zelf?)

LT
:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Analyse Toeslagendebat
Alles wijst erop dat de Toeslagenaffaire voor altijd in één adem genoemd zal worden met de politieke erfenis van Mark Rutte
Het geduld van de Tweede Kamer over de afhandeling van de Toeslagenaffaire raakt op. „De ouders raakten alles kwijt, maar Mark Rutte behield zijn baan.”

Even de ware feiten op een rijtje zetten NRC
mi. Moet het gaan...over de Toen... Minister van Financien!!!
tm misschien zelfs...die van...Hier en NU...
en
als zodanig ...gaat het niet over... De Premier!!!
(Die namens Nederland...de EU voorzit ...of aanzit en die met
4 a 5 Jatlags terug is...na de belangen voor Nederland elders ...te hebben verdedigd...ed dingen meer...)

Even de ware feiten op een rijtje zetten NRC
mi. Moet het gaan...over de Toen... Verantwoordelijke Minister van Financien!!!

LT
:roll:

__________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

IT-sector
‘Geef jonge meisjes eens techspeelgoed in plaats van een Frozen-rugzak’

De Nederlandse IT-sector kent grote personeelstekorten. Gezien het lage percentage vrouwelijke werknemers in de branche, is meer vrouwen aantrekken een voor de hand liggende oplossing. Wat moet daarvoor gebeuren?

mi Misschien moet ...het woord...Tech... eruit...als het over Ict... Opleidingen en Beroepen ...gaat...

Het is dus vaak...Hoe je de dingen bekijkt...

Ik deed is...De Moeder MAVO op D niveau...en koos de exacte vakken...waar ik helemaal niks over wist...
Andere Vrouwen
die dat ook gekozen hadden...leken wel van de afd ...van Zuchtelen...
(maakten zo erg veel onvoldoendes...???)

Ik zei is...Als je het... goed bekijkt...is het...Kleuterwerk...Lagere ...Basis School ...Werk...
Omdat ik het ...zo...zag ...behaalde ik allemaal 9ens en 10nen...
bv met Wiskunde...

Kijk zei ik ...tegen een paar...vlak naast me...daar moet je...2 maal 2 doen en daar 3 maal 3 doen...dat is alles...
of een jaar verder 16 maal 16...

Of 2x a'tjes en 2 b'tje en dat...optellen...

Want zo simpel ...zit de Basis van Wiskunde... in elkaar...
(Dan schuif je een Study Scholing ed..verder
zo (Ongemerkt ahw)...de moeilijkheids graden in!!!)

Of (dat kleine groepje vlak bij me in de banken)
Of ze plots ...Het Licht... in de duisternis zagen...en vanaf toen...haalden ze ook... normale cijfers...

Want zo simpel zit... de Basis van Wiskunde... in elkaar...

Met die ICT
Het woord...Tech ...deugt er...*volgens mij)... niet aan...Als Tech... al eeuwen ...door Mannen en Jongens is gedaan...

mi Past het woord...Tech...
sowieso niet bij de ICT...(Daar moeten ze mi... toch echt iets simpels...een ander Woord... voor
bedenken gaan!!!)

Zodat het...ahw Genderneutraal over komt...(Met Zulkse Study's en zulkse Beroepsbanen)
Het is... dus vaak...(Psychologisch Gezien)...maar net...Hoe je ...de dingen ...Bekijkt...
bv
Als Tech... al eeuwen ...door Mannen en Jongens ...is gedaan...
(Moet je mi ...het woord...tech... niet gebruiken oa bij de ict opleidingen en ICT Banen!!!)

maar wel zo...Zodat het...ahw Genderneutraal ...over komt...(Met Zulkse Study's en zulkse Beroepsbanen)

(mi De Wereld Geest...is veel te traag...om het ...zo snel ...allemaal...Emancipatorisch... te Zien...
vooral
extra
bij de miljoen ...of meer...Migranten...en hun Nazaten...in ons Landje...
Als Tech... al eeuwen ...door Mannen en Jongens is gedaan...
moet het beslist...anders heten!!!)
Zodat het...Landelijk...ahw Genderneutraal ...over komt...(Met Zulkse Study's en zulkse Beroepsbanen)
Het is... dus vaak...(Psychologisch Gezien)...maar net...Hoe je ...de dingen ...Bekijkt...


Zo denk ik er over...
https://www.youtube.com/watch?v=ePhrAbyEPxY

LT
:roll:
__________________________________________________

En ten lange leste...

Met het Perfecte Plaatje van gistren op TV 24-5-2023
was vlgs mij
Eloise de enige
die ...het zelf..uitgekozen... Verplichte...product
niet in beeld had...op de eind foto en
wel ...het miste...De zelf gekozen...Kamerjas...
maw
mi...Als zich aan het...Concept van het Spel van de regels ed.
hadden gehouden...
Dat is de voorwaarde toch...dat product moet erop!!!

Naast de Technische missers...en het gemis...van De Kamerjas...
maw...Zij ...Eloise...had naar huis gemoeten ...ipv die Rob!!!

LT
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 mei 2023, 12:04

Tentamen... :)

(Ik ben al een poosje bezig...te bekijken...hoe mijn eigen Nieren werken...

Kwam met Onderzoekingen...de ene keer alles goed...de andere keer...net te hoog of te laag
aan getallen...
Mij viel op...als ik een Plas doe...dan kan je horen...hoe dat neerkomt...in de Toilet pot...

Nou had ik wees is dagen...de klank was veel te zacht...met neer komen...van de plas...

Toevallig wilde ik weer is een pak Chocomel kopen...
en daar begon mijn prive Onderzoek mee...
want na 2 grote slazen Chocomel gedrinken...kletterde de plas behoorlijk
aan kracht neer...in de Toiletpot...
(Nou ja...zoiets...valt mij dan weer op...)

Ik dat pak leeg gedronken en expres een week gewacht en kocht weer een pak
Chocomel...
en weer hetzelfde...Na de zachte klanken van het neer komen van de Plas...klonk
het weer ...erg luid...

Dat betekent...de Nieren reactieven erop...
Vlak voor een jaarlijkse Algemene contole...dronk ik vnl wat dagen alleen Cocomel...
uitkomst te horen...Je nieren doen het beter....dan de vorige keer...

(Er is dus nog niks mis met mijn gehoor en ook niet met mijn eigen Interpretaties er over...)
Vanaf die Controle...
let ik er meestal op...
bij welk etens en/of drinkens...komt de plas lekker hard neer...of juist niet...)

Een week alleen water drinken...klonk niet zoals ik erop hoopte...

Maar een week alleen Thee drinken wel...
Ice Thee...klinkt ook lekker hard neer komen van de plas...

Koffie plast ook lekker weg...klinkt ook niets te slecht...voor de Nieren...

Ik ging ook luisteren...bij welke etens...klinkt het?

Het mooste klinkt het...als ik zoute spekkies bak en ook wok groentes
dat door elkaar doen gaan en wat lichte soort Mosterd er door doen...
zo'n beetje de hele avond... stik ik dan van de dorst...
dan Ice Thee drinken...Dat klinkt het aller beste...de plas kletterende in de
toilet pot...
Dan werken de Nieren... op en top ...op hun best...

Ik heb al van alles uit geprobeert...
maar deze doet het 't beste...

Maar zoute dingen...ben ik zelf niet zo voor...hoogstens zo nu en dan is...

Raketten ijs eten klinkt ook erg goed...sterke plas klanken...maar ijs met chocolade er omheen weer niet...
geeft slappe plas klanken...
(Zal je net zien...de lekkerste...is weer niet zo goed voor de Nieren...)

Wel of niet roken...maakt totaal niks uit...
het draait om de Nieren...vooral wat drink je en/of in combinatie... met eten...

Hoe klinkt het hiermee en Hoe daarmee...

Ik drink geen alcoholische dranken ...dus dat heb ik niet ermee vergeleken...tov dat
en de plas klanken...

Ik ging weer is voor de jaarcontrole en dronk een week alleen Cola...
Ik hoorde al aan de plas klanken...die klonken een stuk zachter...maar nog wel
te horen...
De uitslag van dat jaar onderzoek was er precies naar...de Nieren doen het wat trager
hoorde ik aan...
maar niet schokkend...

Zo te zien ...ben ik er al heel erg lang mee bezig...om alles neerkomense Plas klanken
te snappen...

Maar mi is zo nu en dan...een forse zoute etens...niets te slecht...voor de Nieren...
om het prduct zout...niet elke dag dus...Maar vorige week had ik weer zo'n week
van slap neer komende plas...
Ik at die week vnl brood...
om te kijken...wat doet brood...
Brood en water...
had ik weer zo'n week
van slap neer komende plas...
een week lang...

Toen at ik dus opeens dat...

(Kijken of het een goede APK beurt is voor de Nieren...
Het mooste klinkt het...als ik zoute spekkies bak en ook wok groentes
dat door elkaar doen gaan en wat lichte soort Mosterd er door doen...
zo'n beetje de hele avond... stik ik dan van de dorst...
dan Ice Thee drinken...Dat klinkt het aller beste...de plas kletterende in de
toilet pot...
Dan werken... de Nieren... op en top ...op hun best...

Nou daar ben ik dus nog wel een poos mee bezig...Na allerlei soorten van etens en drinkens
te luisteren...naar de neerkomende Plas klanken...in de Toilet pot...

Soms let ik er expres weken niet op nl
Het moet geen Obsessie worden nl.
Maar ...de bakkies kofiie...doen ook goed hun best...
Valt me dan plots zo tussendoor wel op...

Chocomel en Koffie en Thee en Ice Thee...klinken veel beter dan bv alleen water...
water geeft te zwakke klanken nl.

Ik doe in de koffie zo'n klein blokje suiker en een melk...uit zo'n cupje...
De suiker samenstelling...van deze producten...schijnt zo ook niks te slecht te zijn...voor de Nieren om
die te activeren...

1 Pech...De Chocomel doet het 't beste...en is ook erg lekker...maar ik word er dikker van
dus ook dat ...doe ik maar ...zo nu en dan is...als een soort van APK plan op de Nieren...

Mijn Nieren zijn van die...op en neer types geworden...vanaf een Herseninfarct is gehad...
Op een dag...Ik miste de lekkere neerkomende klanken van de plas...
en met de jaarcontrole waren de Nieren ook niet je dat...

Sindsdien let ik op die klanken van de Plas...
1 Pech...De Chocomel ...doet het 't beste...en is ook erg lekker...maar ik word er dikker van
dus ook dat ...doe ik maar ...zo nu en dan is...als een soort van APK plan op de Nieren...
Chocomel en Koffie en Thee en Ice Thee...klinken veel beter dan bv alleen water...
water geeft te zwakke klanken ...te vergelijken met Cola...

Dus ik laat Water en Cola niet...maar ben het...niet meer zo frequent ...dat gaan drinken...als eerst...
Maar water met een schijf Citroen erin...maakt alweer mooiere klank plassen!!!

Chocomel en Koffie en Thee ...en ook en vooral
Ice Thee...met
ijsklontjes erin...dat alles...klinkt neer kletterende...veel en veel...beter...

En af en toe...een zout bad ...met etens...schijnen de Nieren...behoorlijk te doen activeren...
maw Ook een Haring (met UI) voor de harde kletter...is beslist niks te slecht...voor de Nieren...

Tip...Misschien moet men hiermee ...niet bezig zijn...als je jong bent...
maar vanaf Middelbaar richting...de AOW in...luister
dan met regelmaat...naar de neerkomende Plas klanken
van de eigen Plas...in het toilet...

(Een dag of avond alleen Chocomel drinken...vind ik een echte Top...Nier APKtje!!!
(Voor de broodnodige stimulance van de Nieren)

(Van mij hoeft niemand wat...Misschien zit er... een tip in...Zie maar...
(Met telkens toch benieuwd zijn...(Onthou...wat voor jou...voor jezelf... het mooiste ...doet neer kletteren!!!!)
Maar...Luisteren
naar de Klanken...
met... naar het toilet gaan... voor een Plas...Bij Dag
Avond en in de Nacht...wordt zo ook... minder saai!!!)

Was weer is een eigenaardige type-oefening...)

https://www.youtube.com/watch?v=wsNaJf1gCgs

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik stel me voor...dat 2 tm 4 pilsjes per dag...goed stevig plast...maar met meer ...verliest het de spannings klank kracht...

Als bejaard zijn een uurtje of wat slapen of liggen in de midddag een betere
straalkracht geeft...met plassen...is zo'n rust pauze ook niks te slecht...

Sowieso bekijken hoe de straal klinkt... met weinig tot nauwelijks niks bewegen...gewoon bewegen veel
of erg veel bewegen...kan ook een meetbare klank methode geven...

De inhoud van de plas...kan ook de straalkracht beinvloeden


bv er ziten suikers in het lichaam of teveel aan zout...,de plasstraal verliest energie straal klanken...
Veel gedronken... die dag toch weinig aan plas...etc. etc. etc.

Vroeger al...ook in een Ziekenhuis of Zorghuis...altijd de vraag...Hoe is het met Je U Gij Stoelgang?
Maar niemand vraagt ...Hoe is het met je Plasgang???

Maak er geen obsessie hobby van...sla wat weken over zo nu en dan...
Maar als je gaat twijfelen ...aan alsmaar zachte straal met plassen ...geen neerkomende kletter klanken...dan...gewoon met regelmaat... bij de
Huisarts... de plas... laten nakijken...is dan ook wat!

De Kracht De Klank en de hoeveelheid plas...vermaak je ermee...met... naar het toilet gaan... voor een Plas...Bij Dag
Avond en in de Nacht...wordt zo ook... minder saai!!!)

LT
:roll:
_______________________________________________________________________

Hoe zit dat op het werk ed.

Gratis plastic koffiebeker? Vanaf 1 juli mag het niet meer

ipv dat keurig... in de juiste afvalbak... te doen...
Wat is nuttiger...(Voor het Milieu)
weer
alles te moeten afwassen...aan bekers en kopjes ed.
afwasmiddel
en water verbruik en extra Personeel ervoor...
(Dat met de auto motor brommer ed aankomt en vertrekt)
of
Alles in Karton
is te smerig om te proeven of zelfs...om aan te ruiken zelfs...Getverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Of
ze leren
Zelf te doen...afval plastic... hoort in de ...Plastic prullenbak...
(Zo niet...dat ermee gedaan...de boete... is ...erg hoog!!!)
(Ook bij Festivals ed!!!
En bij alle Dorpse en Stadse straat feesten...)
(Zo niet...dat ermee gedaan...de boete... is ...erg hoog!!!)

Voor alles wordt weg beantie'd...
Wat is nuttiger...(Voor het Milieu)
(Misschien wel weer ...uit en thuis en op het werk...de juiste Opvoeding...Jawel...net... als... Vroeger!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=x9Ann00b93w

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 mei 2023, 01:50

Amen... :)

(Ik las dit...

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... sam-altman
Maker ChatGPT mogelijk weg uit EU bij te strenge regels

mi...Ze komen gelijk met een soort chantage aan...als ze hun zin niet krijgen...
Net als toen de EU tegen de gemodifiseerde was...kwamen de chantages...daar was de EU erg
gevoelig voor...sindsdien... is half EU of meer... te dik...sinds dat bijna overal al in zit!!!
(Dat lijkt bij erg veel Mensen te reageren...via de Hormonen als een soort van Groeihormoon...en geeft bij
erg veel Mens suikerziekte...(dat ook via een hormoon gaat) (Sindsdien ...is daarmee ...een hele extra
Industrie voor ontstaan...(((Het draait dus meer om geld...dan echt... om de Gezondheid van Mensen!!!)))

(Kon je vroeger... van alles eten en drinken ed. en toch niet dik worden...
Tegenwoordig moet je zelfs..eten ...bij de Konijnen af...om dat gemodifiseerde te ontlopen...overal in...)
om weer mooi slank te worden ed dingen meer...

maw
Met dat CharGPT... weet men alle mogelijkhedens ervan nog niet...of zo wel...men ziet het gevaar ervan in...
dus wilt oa de EU... bepaalde regels ervoor maken...
en toen?
Maker ChatGPT mogelijk weg uit EU bij te strenge regels

en Toen? En Dan?

mi Dan moet dat dan maar...(Met die ChatGPT uit de EU
Met de Gewone Software ...(Voor de kenners is het gewoon te begrijpen ...en zelf er aan te verbeteren ed...)
valt ook erg veel ...leuke handige en mooie...Bedrijfs ea...dingen...ermee... te doen nl!!!

(Zelf vertrouw ik die Kunstmatige intelligentie...voor geen ene meter...elke toegevoegde app
kan er totaal andere draai aan geven...(Met die Algoritmes...(Die Ik jij Wij er niet uit kunnen verwijderen...ook alle
fouten ermee niet...ook Ractsmes en Discriminatie erin verwerkt niet...etc.
(Een land is maar zo...in Crisis en in Crisis etc. plots of tzt...overal mee...en ook dat nog
elke slimme crimineel ...kan er wat mee...plots of tzt...met algoritmische ed applicatie erbij gemaakt
via...Kunstmatige intelligentie etc. etc. etc.)
Zelf vertrouw ik ...die Kunstmatige intelligentie...voor geen ene meter...

mi Met de Gewone Software ...(Voor de kenners... oa Gestudeerde ICTérs ed...is het gewoon te begrijpen ...en zelf er aan te verbeteren ed...)(Gemaakte fouten eruit halen etc.)
en er gewone Basic..software applicaties ...erbij te maken etc...valt toch ook erg veel ...leuke handige en mooie...Bedrijfs ea...dingen...en meer dan genoeg nodig om ermee... te doen nl!!!

Als de EU
zelf de regels ermee... niet mag maken...mi Dan moet dat dan maar...(Met die ChatGPT)weg... uit de EU!!!

LT
:roll:
_______________________________________________________________________________________
PS.


(Mooie tip voor de EU)(Of per Wereldland)
Ik vroeg me... wel af...of die maker ervan...niet moet betalen wereldwijd... per land...aan alles
wat bespioneerd is en gestolen is...per land...om alles... te weten ...met de antwoorden...en
dat alles gebruikt...zonder enige toestemming...van de Wereld Bedrijven...van de
Wereld Instellingen... van de Wereld Universiteiten en uit Wereld Webjes...en uit Boeken
en uit... Particuliere gegevens etc. etc. etc.
zonder ...Gebruikers Rechten... ervoor betaald etc. Maar... er wel zelf... vette inkomsten ...mee binnen haalt...

:roll:
_______________________________________________________________________________

iETS HEEL ANDERS...

wat ik niet snap...Dat steeds meer Vrouwen en Meisjes...constant met de handen aan hun Haren zitten...
Vroeger leerden we...
dat de haren uitvallen...Iedereen verliest elke dag 100 tot 120 haren...
en dan nog alle hoofdschilfers...ook tijdens eten koken en met
taarten bakken...en tijdens kletsen aan tafels...
en dat doen ze tegenwoordig ...ook steeds op TV...met de handen door het haar woelen...of
20 keer opzij duwen...etc.
ook tijdens eten koken en met
taarten bakken...en tijdens kletsen aan tafels...en als winkel personeel etc...(???)

(Ik vind dat net zo maf...alsmaar klooien met hun haar
als dat men ...van alles ...zomaar op de grond gooit...op straat in bossen en op stranden
neer gooien...met straat feesten en bij festivals etc...tegenwoordig...Dat mist grandiose Opvoeding!!!
Uit en thuis en op het werk!!!

Net als
in die Reclame...een jongen drinkt wat... en gooit het lege blikje... over de schouders weg...
Schreef ik wel vaker over...maar nog steeds ...is die Reclame op TV...(???) Net
als dat geklooi... in de haren met de handen...tm alsmaar...hele pakketten haren omhoog te gooien...ook tijdens eten koken en met
taarten bakken...en tijdens kletsen aan tafels...en als winkel personeel etc...(???)
Is allemaal op TV te Zien...Dat mist grandiose Opvoeding...ook op het Werk!!!

Maar je kan er ook aan zien...Wat op TV getoond wordt...Hoe snel... ze dat overnemen... vanaf 1 een paar etc...bv gezien bij Sofie!!!... op het werk!!!
Net als
in die Reclame...een jongen drinkt wat... en gooit het lege blikje... over de schouders weg...

LT
:roll:

__________________________________________________________________


Er wordt zo erg veel gelogen en bedrogen en gestolen...
dit is ook z'n vb
https://www.ad.nl/show/mensen-springen- ... ~af9f2c63/
Mensen springen op uit publiek en dansen op tafel bij Jinek: ‘Helemaal te gek’
als Koptekst

mi...Het was... een afgesproken dansgroepje....en geen... zomaar Publiek!!!

(Het gevaar is...zo zij dat... neer zetten ...in hun type krant...in de Koptekst...dat
er (Lekker belangrijk...)...Copy-Cats van komen...(die waar dan ook
op TV...wel plots...uit het gewone Publiek ...komen!!!)

:roll:
_______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Een schilderij met daarop witte, rokende mannen moet blijven hangen op de Universiteit Leiden. Dat adviseert de commissie die is ingesteld door de universiteit nadat afgelopen najaar ophef ontstond rondom het doek. Als het aan de commissie ligt, krijgt het schilderij een prominente plek, maar wel mét context.

mi Moet in de context staan...(en wel De Waarheid is)
De Generatie die het meest gerookt heeft of nog
is ...Hier en Nu...de Alleroudste Generatie ...massaal ooit!

Want...Er wordt zo erg veel gelogen en bedrogen en gestolen...
ook over dat onderwerp nl!!!

(Vooral als er meer plantages nodig zijn...voor de Coke...
hoe die te verkrijgen...door anties over het product erop...te spuien...
Daar hebben ze de Corrupten en de Dommen voor nodig...die klakkeloos anties
mee gaan doen...Waar nu weer mee?

Van 1 glas wijn...kan je al Kapot van GAAN...en een vroege dood tegemoed van gaan...

Er wordt zo erg veel gelogen en bedrogen en gestolen...
ook over dat onderwerp nl!!!

(Vooral als er... nog meer plantages nodig zijn...en nog veel meer plantages ...nodig zijn
voor de Coke...)

(Als het ze... bij de Tabak lukte... dan ook met...Wijn...Koffie ...Thee...Jus...etc.)
Daar hebben ze
de Corrupten... en de Dommen voor nodig...die klakkeloos mee anties
doen....tm in de media aan toe...gaan doen...Waar nu weer mee?

mi Moet in de context staan...(Even bij de ware feiten houden ajb...)
en wel De Waarheid is ...
De Generatie die het meest gerookt heeft of nog
is ...Hier en Nu...de Alleroudste Generatie ...massaal ooit!

LT
:roll:

Als je het snapt...als die trent zo door gaat...dan ziet ons Landje er net zo uit...en de hele
EU...als dat stront arme land...waar
van de taliban...niks mag
ook geen Sigaar etc...maar... waar wel...massaal... Coke plantages zijn...

:roll:
_________________________________________________________________________________________________


Om het met Shakespeare te zeggen...Ten Lange Leste...

Het valt me op...
dat op TV erg vaak...prachtige Natuur in Nederland te zien is...

Tijdens de Giro vanaf Nederland laatst..SCHREEF IK HIERO AQQL....Prachtige bomen overal...
VEEL SCHITTERENDE nATUUR WERD GETOOND...IN nEDERLAND!!!

ik keek vandaag...Natuur Monumenten...en Park
architectuur ed.
Schitterende bomen overal...

Waar gaat het over of onze Natuur in het land 80% slecht is?????????
(Wie Wat waar verdient er aan...om het zo te brengen??????????????????????????????????????????????en/of
is zo Lekker belangrijk...om het zo te brengen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

mi Moeten er meer Natuur met Drones gefilmd...(Door Particulieren en Instellingen ed)
en DOOR VERZEKERINGS MAATSCHAPPIJEN ED!!!
en ...getoond op TV...Met erbij...waar dat is!!!

vb
De ene Boswachter... staat bij een dode boom en dat heet gelijk ...in heel Nederland... is dat zo
een andere Boswachter
vertelt... over de Prachtige Natuur...waar die... zijn werk heeft etc.

Het valt mezelf ook op...
dat... op TV erg vaak...Prachtige Natuur in Nederland ...te Zien is...

Waar gaat het...zo plots...opeens... over... of onze Natuur ...in het land... 80% slecht is?????????

LT
:roll:
_________________________________________________________________________
Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 mei 2023, 09:19

Mentaal... :)

(Is deze man
https://www.ad.nl/show/roger-waters-ver ... ~a6095ba1/
dezelfde als deze gezochte man???
https://www.ad.nl/binnenland/br-grote-z ... ~a49a994f/

______________________________________________________________________________________


Fijn Pinkster Weekend allemaal

Afbeelding

Afbeelding
https://www.youtube.com/watch?v=gJ5dTNbHwFU

Gr en Knf van LT) :roll:
PS
https://www.youtube.com/watch?v=ngSsaSimi8A

Ik las net ergens
Wie is de Heilige Geest?

mi
Dat is zottigheid...De Geest...is geen Persoon...
Jamaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
God is de 3 Eenheid...las ik verder...
Dus is de Heilige Geest is God...

Ik heb een Hoofd...mijn Hoofd... is niet Ik

Ik heb een Geest...Mijn Geest ...is niet Ik

Over God gesproken...God is Alles en Alles is God
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Maar we benoemen Alles...al de dingen...apart...

Ik
Hoofd
Ogen
Oren
Neus
Mond

Alleen Ik is een Perswoon

Dus er moet staan...
Wat is De Heilige Geest en niet Wie

Moeilijke Materie maar...De Jezus van N...is ook God niet

Nog ingewikkelder
Een Mens
Kan Geest Verlicht worden
Degene die met dat 100% behaalde...
staat als Mens zijnde...Het Dichtste bij God...

(Met het snappatroon en met Kunst en Vliegwerk..)

God is de Bron van al de Dingen
Waarin de Kennis is van Goed en Kwaad

Geest Verlichten...kunnen (als hun staat van Zijn...qua Lichaam...en... Psychisch...secu geest)
in staat is
van alles ...uit die Bron halen...(aan Kennis dus)

Degene'n... met 1%v Geest Verlicht... kan er niet meer uithalen...dan 1%
Die met 50% kan er niet meer uithaklen...dan 50%

Er is maar 1 Mens op Aarde geweest...die 100% Geest Verlicht is...
De Jezus Christus

(Het hemd staat dus weer is nader...dan de rok)

Over God gesproken...God is... Alles en Alles... is God
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Maar we benoemen Alles...al de dingen...dus...apart...

God de Vader...en... De Jezus...De Zoon...en... De Heilige Geest

(Ondertussen wordt elk Mens geboren als Kind van God...
tm het al...OF NIET...bereikte zoveel Procent...in De Geest...
TIJDENS hET LEVEN OP AARDE

Het ingewikkelde is...dat onze gewone Denk Psyche geest...iets anders is dan De Geest...van De Heilige Geest...
Geest Verlicht heeft ook te maken met...De Heilige Geest...
bereikte het zoveel Procent...in De Geest...

Nou kan de Kennis uit de Bron...wel in de Verlichte Geest van Mensen aanwezig zijn...
nagelang het zoveelste procent...
Hoewel het lijntje naar de gewone Psyche erg dun is smalletjes is...hoeft het niet zo te zijn
dat een Mens...alles uit die Bron...ook kan snappen...kan bevatten...

Dat komt pas...in dat Eeuwige Hiernamaals...met het zoveelste Geest Verlichte procent Snappen...bevatten...

In wezen is het worden van Geest Verlicht zijn...pas van nut... in dat Eeuwige Hiernamaals...

Hoewel er altijd wel zo'n 30% van de Mensheid Geest Verlicht is op Aarde al...(soms meer soms minder in de tijden)

Is het ...Gewone...proces ervan...als Mensen in het Stervens proces terecht komen...
(Dan wordt ahw ...de Psyche op Aarde...er niet zo belast mee...)

Want is de geest van Mensen...(bv tijdens Meditatie) terecht gekomen op de
Eeuwige Linielijn.....................................................................................................................................
dan stroomt het over...van Kennis uit de Bron...
en
qls men er moeite voor neemt...kan men het zelf interpretren gaan...naar eigen ooit
opgedane Kennis...Die met 1% kan wel helemaal gelijk hebben met het zeggen...en die van 70% bv soms ook is niet
gelijk hebben...met het zeggen...en zolang oemand met 100% behept is ermee...kunnen uitspraken ook
welis...niet helemaal juist zijn of niet helemaal volledig zijn...
Geen Mens
dat ooit leefde op Aarde of nog...is nl 100% Volmaakt...

Volmaaktheid...is pas gaande ...in dat Eeuwige Hiernamaals...(Ook procentueel dus)
maw iemand met 1% Geest Verlicht is daar niet 100% Geest Verlicht...maar ook die met 1%
is daar Volmaakt...(1% Geest Verlicht)

Geest Verlicht of niet of nog niet)...Eigenlijk is het...ongekende Materie...voor Mensen... op Aarde...

God kan wel...tot Bepaalde mensen spreken...of het meeste komt voor...met plotse Zien en/of Wetens...
want
God is nl...in elk Mens...(er zijn Mensen...die dat vroeg of laat...opvangen...)
(Sowieso...die ongeveer 30%...soms meer soms minder)

Nogmaals...de Heilige Geest is wat anders....dan onze gewone Denk Psyche...
MAAR wij mensen moeten het hebben van het Denkwerk...dus sijpelt er welis wat...onze gewone Denkwerk binnen...
ons denkwerk is niet Volmaakt!!!

Hoewel de Mensheid...als geheel... al een stuk... meer Volmaakte is...dan in alle eeuwen ervoor...wgs
De Scholingen en de Study's en de Hobby's en bezit ed dingen meer...en veel gelezen... ed dingen meer...

Tussen God...en die 100% Geest Verlichte...de ware bedoelingen ervan...is te vinden...op
de Eeuwigheids...linie...lijn..................................................................................................................

De Christus...ging niet met het lichaam...naar de hemel
maar met zijn ...Zielzijnde Geest Vorm...

Kwam op de plek terecht...Het allerdichtste bij God...is de Heilig Geest actief...
......(14)
dan is De Jezus
De Christus
(14)(14.14)(14)
(Op de 14de linie)

(Aparte bezigheid om uit te leggen)
Maar zo je Ziet...is De 14 apart...Helemaal apart...
daaronder
is de 14de linielijn...
(Maw De Jezus Christus ...zetelt niet rechts van God
Maar linea recta...er voor...in het Mensen Geest Gebied...

Monniken die het in vroege eeuwen snapten...maakten ...Het Kruis...
Dat heeft nl... wel ...de juiste vorm...

In wezen is Het...
Vader secu
God
De Heilige Geest
De Zoon


Omdat alles via... De Heilige Geest ...gaat nl
ook tussen God en De Christus!!!

(De Heilige Geest... zit overal ...Tussen te Tussenen...
en die met 100% kan er het meest uit laven ahw

Het kan nog Vromer toe gaan...

(maar onthou alleen ...Recht toe Recht aan...)
Omdat De Christus...precies hw Midden voor zetelt...op de 14de linie
Wordt dat wel vergeleken met...een Deur...
Natuurlijk is De Christus geen Deur...maar is De Heilige Geest actief...bij Hem...of een
Aards Mens klopt ahw aan...
Dan geldt...Niemand komt tot... De vader...dan door Mij...

.........14
(14)(14 .14)(14)

.........14
(14)(14 .14)(14)
Daar komt een Mens aan...die moet niet Linksom of Rechts om...maar...Recht door...


(Zie je wel...dat De Jezus van N...zetelt...in het Midden...Recht voor...
(en wel...op De 14de4 Linie
(Ook wel SECU...op Hoofdfactor 14)

En tussen... dat zetelige gedoe...bevindt zich...De Heilige Geest...tussen
........14
(14)(14 .14)(14)

Allen beland... op de 14de linie...zijn dus... het dichtste erbij...

Er is maar 1 Midden punt...waar alle Hoofdfactoren te vinden is
en wel in...Hoofdfactor 7
Voor de rest
zijn de Hoofdfactoren allemaal apart...

(Elk Overleden Mens...komt ergens...in 1 van die Hoofdfactoren terecht...
De Christus ...in Hoofdfactor 14 (ik noem dat ook wel... De 14de linielijn...)

Ook al heeft ...elk Mens een tikkeltje... Heilige Geest... in zich...Je moet het wel... vinden...

Drukke bezigheid... is De Heilige Geest...want ook Godzelf...reist er met mee...

Nou Ja Pinksteren dus...
Door de Kracht van... De Heilige Geest...steeg Zijn Zielszijnde Geest Vorm...van de Jezus....te zien ...Gezien
was te Zien...door elke Geest Verlichten... in die dagen...Hij steeg ...zichtbaar ...ten Hemel...

Elk Overleden Mens...heeft een Zielszijnde Geest Vorm...in dat Eeuwige Hiernamaals...
maar die is niet zo krachtig...dat de stijging ervan...te Zien is ...door Mensen op Aarde
Maar...van... De Jezus Christus...was het wel...Te Zien...
Drukke bezigheid... is ...De Heilige Geest...want ook Godzelf...reist er met mee...
Ook...Met Elk... Overleden Mens...
Elk Overleden Mens...heeft een... Zielszijnde Geest Vorm...in dat Eeuwige Hiernamaals...
maar die is niet zo krachtig...dat de stijging ervan...te Zien is ...door Mensen ...op Aarde

Met de uitstorting van...De Heilige Geest...wordt Pinksteren gevierd...
(Ik zou zeggen...benut... die kans!!!)

is... De Heilige Geest... actief...bij Hem...en/of bij een
Aards Mens
Dan geldt...Niemand komt tot... De Vader...dan door Mij...
Met de uitstorting van...De Heilige Geest...

(Je hoeft mij niet te geloven...Ik ben geen GELOOF...MAAR ...TRACHT
HET WELIS...(MET DE TYPE=OEFENINGEN) ...HET UIT TE LEGGEN...)

Dus wil je tm De Jezus Christus...of nog Hoger...dan kan dat alleen
Recht toe Recht aan...(Het zit er nogal ...Wiskundig... in elkaar...vandaar...)

Maar in Wezen...zit De Heilige Geest...overal Tussen Te Tussenen...
mi
zonder
De Heilige Geest...valt er maar zo...niet (met dat)...te reizen...(Naar de bedoelde plekken)
ook niet plots of tzt... naar...de Plek ...die je Zoekt...

De meeste Mensen... bezig zijnde met die bezigheid...blijven voor De Jezus staan
is ook helemaal niks mis mee...Maar wil je tm Tot God gaan...zal je er...doorheen moeten...
https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ

Met de uitstorting van...De Heilige Geest...wordt Pinksteren gevierd...
(VAN MIJ HOEF JE NIKS...) (Maar...Ik zou zeggen...benut... die kans...Zie maar...
Nogmaals...Met de uitstorting van...De Heilige Geest...wordt Pinksteren gevierd...)

Naast de hetende ...gewone Geest verlichten...
(De Jezus zei ervan...Een Ezel kan nog eerder door Het Oog...van De naald...
maw Zo'n uitzondering is...Een ...Gods Verlichte...

Fijne Dag verder...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van Lady TROY (7)(.)14)

(Ik denk...De Heilige geest...is een vervoermiddel...)(In ierder geval...op de Eeuwige linie lijn...) :idea:
(maar onthou alleen ...Recht toe Recht aan...)

Omdat De Christus...precies ahw Midden voor zetelt...op de 14de linie
Wordt dat wel vergeleken met...een Deur...

Natuurlijk is De Christus geen Deur...maar is ...De Heilige Geest... actief...bij Hem...of een
Aards Mens klopt ahw aan...
Dan geldt...Niemand komt tot... De Vader...dan door Mij..

(In wezen moeten er dringend...meer... Geest Verlichten... bij komen...)

Met de uitstorting van...De Heilige Geest...wordt Pinksteren bedoeld...gevierd...
(VAN MIJ HOEF JE NIKS...) (Maar...Ik zou zeggen...benut... die kans...

(Misschien zit er... een tip voor je erin...Zie maar..._
https://www.youtube.com/watch?v=EZueKR1qRxs

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 mei 2023, 01:17

Taalboek... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Ik heb altijd wel ..het gevoel...sinds eh...dat ik wel ergens mee... belazerd word...
mee genaaid word...
vb
Een brief van de bank...
Ik mocht tot 1500 euro rood staan...
maar omdat ik ...niet rood heb gestaan...halen ze de helft er af...en mag ik... tot 500 euro... rood staan...

(Ik vind de helft van 1500 geen 500 euro...Maar Alla(h)
Maar om... niet rood ...te hebben gestaaan...wordt men bestraft ...ipv beloond...

Heb ik weer...(Psychologisch Gezien)
Dat is echt... een zottigheids brief ...(een naai belazer streek...)van die Bank...op me af...vind ik...

LT
:roll:

__________________________________________________________________________________

Om te bekijken...of ik die Aorta Aneurisma operatie kan doorstaan
moet ik zwaar Onderzocht...
Dat zijn 3 Onderzoekingen...plus apart Bloedonderzoek...

Je moet zelf...bij je eigen Ziektekosten Verzekering nagaan...of die Dokters wel een Contact hebben
bij je eigen Zorgverzekering...anders moet je... hun apart ...naast de eigenrisico bijdrage ed ...betalen...

Dat zit ik...als oudje dus te lezen...
maw Ik ben... Premie Verzekerd en met een plus erbij... en dan nog de eigen risico...is ook niet mals
naast de maand premie...

Wat heb ik te maken...met dat nieuwe idiote gedoe...tussen lands Ziektekosten Verzekering en
het Medisch Personeel...Of die Dokters wel in contract staan...bij mijn Zieketekostenverzekering???

Kan het ...sinds eh...nog gekker nog krankzinniger ...bedacht???

Vaak is een Telefoontje naar wat dan ook voor een Instantie in Nederland...zo duur als wat geworden
en met rekken en bijblijven...dat levert ze het meeste op...(Ook dat nog naast al die andere kosten zelf te moeten betalen...
per maand en aan eigen risico...
ergens hebben ze ook nog iets nieuws bedacht...De Eigen bijdrage...
geen flauw idee...waar dat allemaal in zit...en of ik...wat ik op de Bank heb staan...dat
allemaal wel betalen kan...Dokters die niet zijn aangesloten...bij mijn Ziektekosten Verzekering...
(Wat eng tegenwoordig allemaal ...nageaapte idioterien... op z'n USA!!!)

Dus dan bel je ...naar Instanties en sinds eh...zit je in een soort van Wachtlijst...met meestal
een gruwelijk muziekje erbij...Dat is hun extra dagwinst...klanten lang aan de lijn houden...(en wel ook via mij)
(Sinds eh...Alles mag die Gasten...behalve een Sigaar...)

(Als ik erom ...rood kom te staan...erom...met dat alles...mag dat maar...tot 500 euro...was 1500 euro
Heb ik weer...)

Iemand zei me...Je moet ook naar het UMC gaan..ipv naar eh daar...
Ik zei...Ja hoor en dan doe ik die omzet klus netjes geregeld...krijg ik vast net zo'n brief...van
dat Ziekenhuis...Voor de kosten moet u bellen met uw eigen Ziektekosten verzekering...of die Dokter
wel een contract hebben ...daar...

Waar Zwakke en Zieke wn Oude Mensen...tegenwoordig sinds eh...allemaal mee belast worden...wat
een gek landje is het geworden zeg...Ik weet nog dat ik in het Ziekenfonds zat...en alles all in was en
de premie nog normaal was...en niks te maken had...als Patient als klant met hunner ...met
die Dokters...contract zaken...

Ik heb net te vaak gelezen dat Nederland sinds eh...meer dan een miljoen Analfabeten heeft...in het land
die snappen toch ook helemaal niks van zulkse brieven op ze af...en misschien de meeste
zwakke...zieken en bejaarden...ook niet...
maw die doen er dan niks mee...of moet je bedenken...wat het kost...om al die mensen ermee
te begeleiden...in het land...en waar vraag je zoiets???

Bellen naar...Vaak aan menige loketten...sinds eh... weten ze ...van niets...
of alleen ...Daklozen en Migranten... helpen ze...
Tja eh...

Een Bejaard mens komt bij de Dokter...Zeer Geleerde Dokter...heeft U wel een contract...bij mijn Ziektekosten Verzekering???
Stel die zegt nee...dan heb je al ...dat Onderzoek gehad...en zit je bij die Dokter...in een Overleg gesprek...
Dat zijn al die kosten gemaakt...Stel diezelfde Zeer Geleerde Gast...voor je neus...is ook de Chirurg...
maw Ze bedenken wel wat...om op rooftocht te gaan...bij Lands Patienten...Bij Zwakken
en Zieken en ...Bejaarden...
Die laatsten komen waarschijnlijk...allemaal...altijd wel op een dag...bij een Ziekenhuis Dokter uit...
(Men moet ergens aan dood gaan...ja toch...)Maar voor dat gebeurd ...eerst je bank wordt geplunderd...sinds eh...
Stel diezelfde Zeer Geleerde Gast...contractloze...voor je neus...is ook de Chirurg...
maw Ze bedenken wel wat...om op rooftocht te gaan...bij Lands Patienten...Bij Zwakken
en Zieken en ...Bejaarden...
Nou dat dus...

Ik moet dus...niet vergeten...dat dure telefoontje te plegen...naar de Ziektekosten Verzekering...
te vragen of er Onbetrouwbare Ziekehuis Dokters er werken..die ze via eh...naar mij toe geschoven hebben..,
ipv allemaal hebben ze een Contract...met dat soort van Lands Ziektekosten Instellingen...al via dat Ziekenhuis ahw...

Misschien zijn zulkse vragen relevant in de Particuliere Klinieken ed...Maar dat tegen te komen sinds eh...
in Lands Gewone ziekenhuizen...maakt het allemaal niks betrouwbaar...want waarom zouden Patienten
naar een Dokter toe geschoven zijn...die geen Contract heeft...of alle drie...waar ik naar toe moet...
Misschien om dat
Premie Plus per maand ...dat ik betaal...zo van ...ze kan het wel ...lijen...
Dokters zonder Contract op dr af...

Nou dus mooi niet...M'n huur is er al dubbel op om...en alles wat tegenwoordig heet...naar inkomen...moet
worden betaald...
bv Thuiszorg...kost 18 euro per maand...werd opeens 25o sinds eh het heet...naar inkomen...

Als de maand om is...Je kan beter in de Bijstand zitten...of met een erg laag inkomen...die houden
net zoveel over dan...als de Lage Midden Inkomens...om nog te besteden...
Lage Midden inkomens missen net...de Toeslagen en ook de huur subsidie...

Nou ja aan dat soort dingen denk ik dan allemaal...als ik de B rieven lees...van Het Ziekenhuis
waar ik allemaal Onderzocht moet...en dan met een Nagesprek er ook naar toe moet...
(Hoeveel koste me dat nu weer...
en wat heet opeens sinds eh...de Eige Bijdrage...
Ook dAT NOG...TUSSEN NEUS EN LIPPEN DOOR...

Maw Op een Dag...begint het Plunderen ...van en via...LANDS... Bejaarden...

iK HEB NOG MOOIE HERINNERINGEN...(met m'n lange termijn geheugen is nog nauwelijks...niks mis mee...)
Ik weet het nog... dat ik in het Ziekenfonds zat...en alles... all in ...via de premie begtaling en toen was
de premie ook nog normaal ...en dat je toen...niks te maken had...als Patient als klant ...met hunner ...met
die Dokters...hun...contract zaken...

Ik mag nu nauwelijks rood staan...Ik heb bij mijn weten... nog nooit rood gestaan...maar toch
zo'n hulp buffer achter de hand hebbende...in geval van nood...maar mi met 500 euro...lijkt
me toch te weinig...

M'n Vakantie geld is al weg...als ik er naar kijk...
en als het inkomen is verhoogd... met zeg 15 euro in de maand...
doen ze gelijk iets... met de huur tegenwoordig...wordt verhoogd tussen 35 euro en 50 euro...
en dat al jaren lang...ook zonder jarenlang...als Gepensioneerde...met verhoging...
M'n Koopkracht
is wel 350 of meer...minder ...dan voor al die dingen...
dat lost dus...die 15 euro opeens..meer... ook niet op...
als het inkomen is verhoogd ...met zeg 15 euro in de maand...
doen ze gelijk iets
met de huur tegenwoordig...dat wordt verhoogd ...tussen 35 euro en 50 euro...

Niemand ...gaat erop achteruit...zegt dan weer iemand van de Politiek...(Die waarschijnlijk niet rekenen kan...)
Het inkomen is verhoogd met zeg 15 euro in de maand...
maarrrrrrrrr dan doen ze gelijk iets ...sinds eh...met de huur tegenwoordig...dat wordt verhoogd ...tussen 35 euro en 50 euro...

Ik begon deze reactie met...
(Ik heb altijd wel ..het gevoel...sinds eh...dat ik ...als Bejaarde sowieso...wel ergens mee... belazerd word...
mee genaaid word...)

Maar mi moet dat niet kunnen en niet mogen...
Dat er Dokters contractloos in de Algemene Ziekenhuizen rond lopen
mi
Moet het jaarvcontract via de Alegemene Ziekenhuizen zelf gaan nl.
Dat elke Zeer Geleerde Heer en Zeer Gellerde Mevrouw...onder contract staat er...

(Heb ik het niet over...Prive Klinieken...misschien dat je ze daar... dan wel kan tegen komen...)

Maar mi moet dat niet kunnen en niet mogen...
Dat er Dokters (Sp...cia...listen...) contractloos... in de Algemene Ziekenhuizen rond lopen... dito met Huisartsen!!!

Ik dacht wel...denk steeds vaker...stel ik laat het gaan...misschien houdt ...die Aorta...Eutha Bom...in m'n lijf het nog vele jaren vol...voor die Ontploft......en is die operatie... toch te risico vol...
en zo niet...(met die vele jaren)...dan is dat ...maar zo...
want...
Ik begon ...deze reactie met...
(Ik heb altijd wel ..het gevoel...sinds eh...dat ik ...als Bejaarde sowieso...inmiddels overal...wel ergens mee... belazerd word...
mee genaaid word...)
Want zelfs een Bank ...die hun klanten naaien...belazeren...omdat ze goed hun best doen...straffen ipv belonen...
Nou ja
dat dus allemaal...(Heb ik nog rijen... andere voorbeelden... niet eens genoemd nu)

Maar mi moet dat niet kunnen en niet mogen...
Dat er Dokters contractloos ...in de Algemene Ziekenhuizen ...rond lopen...

Nogmaals...mi moet dat niet kunnen ...en niet moeten mogen...
Dat er Dokters contractloos ...Met de voor de Patienten/secu klanten...met de Verplichte...Wettelijke ...Ziektekosten Verzekering
in de Algemene Lands Ziekenhuizen ...rond lopen...

(maw
Niet de Dokters...die er werken...moeten achter de jaar contracten aan...maar
* Een Collectief contract...moet de Algemene instellingen ...*voor al het Personeel* dat er werkt...Zelf regelen!!!
Bij de Lands...Ziektekosten Verzekeringen...)(Een Collectief Instellingen contract...is dat (bij de Ziekte kosten Zorgverzekeringen Maatschappijen)*
maw
De Bertouwbaarheid...(voor de Klantensecu Patienten)...zit anders ...zwaar...in het geding...
over... al die dingen...(over dat hele systeem ...sinds eh...)
vanaf verwijzing... naar een Algemeen Lands Ziekenhuis!!!

((((sinds eh...Ali Babba en de 40 rovers ...is er niks bij!!!))))

:roll:
___________________________________________________________

Nou genoeg geemmerd...geuit... ed.
tijdens... de type-oefening....

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Gr en Knf van LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

PS.

Ik las dit...

Hoe diep zijn we gezonken in dit landje als dochters hun moeder op tv smeken om te stoppen?
PREMIUM
COLUMN

mi Het aanhalen van Els Borst...klopt ook niet...
want die was er ...al uitgestapt...(Uit de actieve Politiek)
maw
Het uitstappen...via zelf of via AOW ed... is niet het juiste vb.
dat jullie via de Media gaven...
voor die Moeder...

van die al ...grote Kinderen...van die Moeder in de Politiek...
Nog is...Kinderen...(De tip is...laar dat...uit en thuis)!!!
mi Het alsmaar aanhalen van Els Borst...klopt niet...
want die was er ...al uitgestapt...(Uit de actieve Politiek)
Wat ze van hun Moeder ook willen...
mi...Dan kunnen ze het...nog... doorlopend...enger maken... voor hun Moeder
dan het ...nu...al eng is!!!
(mi ...Kinderen...Schudt geen Copy-Cats wakker!!!) Erg link om die
geassocieerd...als vb te nemen!!!) wgs.
want die Els B...was... er al uitgestapt...(Uit de actieve Politiek)

LT)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 mei 2023, 03:48

Boeken... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Ik zat wat aandachtig te schrijven...(is nog steeds een hele klus voor me)
jongste zoon kwam binnen...vroeg ...Hoe zie ik eruit?
Hoezo zei ik...
Deze blouse...
Ga je dan ergens heen...vroeg ik...zonder op te kijken
Nee
Ik zei...dan zie je er goed uit...

Hij lachen...Maar M'n zoon...tracteerde me ...met hele aparte dure soort ijs...
en waarom dat...vroeg ik...Je hebt het goed voorspeld zei hij...
Wat?'
Dat Erdogan de verkiezingen wint...
https://nos.nl/collectie/13930/artikel/ ... rkiezingen

Wat ik niet snap...zei ik hem...Die Oppositie man...wilde de democratie herstellen in Turkije...
en dat zegt die
na de Landelijke Verkiezing...mi Dat is toch Democratie...als het Volk heeft gestemd...Zelfrs 2x

Van dure ijs... niks dan goeds...maar een gewone softijs...vind ik nog steeds lekkerder...Het ijs
zat gelukkig... niet in een kartonnen beker...(De geur ervan alleen al... in die producten zit de hele
smaak van karton erin...Bah...
Deze bekertjes ...met dure ijs...was ook van karton... maar aan de binnenkant geplastifiseerd...

Zo 1x of 2x per maand...koop ik welis een Milkshake...altijd overheerlijk...maar opeens
deden ze het... in pure karton bekers...Getverdergetver.........................dus dat koop ik niet meer...

Ergens... lijkt het...of ze alles ...aan het verpesten zijn...
Terwijl het
een gewone kwestie van Opvoeding is...
wat schijnbaar wordt nagelaten...als ze alles weggooien
niet in prullenbakken...maar op de straten...pleinen ...bossen ...heides... stranden ...sloten...etc.
rivieren ...meren...en bij elk straatfeest
parkfeest en festivals...een grote puinzooi maken ze ervan...waardoor ook erg veel oa plastic in de natuur terecht komt...

Ergens... lijkt het...of ze alles ...aan het verpesten zijn...of daar geen rem meer op zit...Ze doen maar wat...
Maar ondertussen
is de smaak van... eet en drink en milkshake ed...producten in karton...ontzettend smerig...

Waarom vroeg je me dat...vroeg ik opkijkende...naar m'n zoon...of de blouse wel kan?
Hij zei...ik wil kleding... niet meer zo snel weg doen...mi deed je dat al niet...zei ik...naar die blouse kijkende...
en zei...Daar bestaan tegenwoordig... speciale wasmiddelen voor...om de kleur te behouden...

Ik heb niks met Erdogan...kwam zelfs nooit in Turkije...(Vind hem er niet Zo goed uitzien...
de energie lijkt ook gtrager van hem...Maar misschien was de buikgriep erg fors pas...en dat kan bij
ouderen...hard uitpakken...)

Hoe wist je het...vroeg zoon...
Ik? eh...Gewoon...opeens plots ...weet ik het...zat daarmee
met de Politiek...bijna altijd ermee goed... misschien wel altijd...maar dat klinkt zo pocherig...maar
met andere dingen...zat ik er welis naast...
Overigens voorspel ik ...nog nauwelijks...de energie ervoor...vind ik in me...wat slapjes...zal de leeftijd wel zijn...
maar soms zomaar... plots...

Die Trump...ik voorspelde al...dat die het niet winnen zou...en dan is het jammer...als ze niet tegen
verlies kunnen...dat lijkt ook een soort van Copy-Cat gedrag te zijn geworden...dat verliezers...het
een oneerlijke verkiezing vonden...(Terwijl ik weet...als ik erop voorspeld heb...komt het zo uit ook!!!)
(met die plotsers...opeens...in mijn hoofd)

maw Ik zelf was er helemaal niet eens mee bezig zelfs...met verkiezingen in Turkije...

Als ik het zou vragen...of anderen vragen het me...dan komt er plots niks....maw typisch een vorm van gave...waar
ik zelf...geen bal wat aan heb...met dat...Het plotst... of het plotst... niet...zomaar opeens in m'n hoofd...
Als het was...Je ...U ...Gij...vraagt en wij draaien...kon ik er ruim van leven...maar zo zit dat niet in elkaar
bij mij...

Op School vroeger...Geen idee waarom ...ze hadden me als Klassenvertegenwoordiger gekozen...
als de Meester of Juf...even weg moest...en iemand maar een ik gaf...zei ik alleen...Koppen dicht...
en dat deden ze nog ook...

Plots zei ik ...Als De Juf ...zo binnen komt...gaat ze dit zeggen...en ik deed helemaal de stem an die Juf na
de klas lag helemaal dubbel van het lachen...
en ik ging verder met die Juf nadoen...zze bleek ze al een poosje bij de open deur te staan...

Ze ging zitten...en zei...de zinnen...precies zo...als ik haar net had nagedaan...

Toen dacht ik opeens...Dat zit in mij... erg raar in elkaar...want ik ben er normaal veel te verlegen voor...om
wie dan ook na te doen...Maar om die ene zin...die plots zo in mijn hoofd zat...deed ik die Juf maar zo...zo na...
en met de stemklanken van haar...

Ik ging staan en maakte m'n excuus aan die Juf...na de les...vroeg ze of ik is bij haar langs wilde komen
waar ze woonde...

Ik er naar toe...Bleek ze precies... het uitzicht te hebben...op de in en uit gang...van het Concertgebouw
waar alle bekende mensen kwamen...

Daar kon ze wel uren over vertellen...bij een kopthee...in wedswood kopjes...ze stak een pink naar buiten toe
als ze dronk...

Ze was in mijn ogen al heel erg oud...en woonde alleen...de eenzaamheid droop er opeens vanaf...

Ik zei...Ik zal U niet meer na doen Juf...maar nu moet ik naar huis...erg mooi woont U...Ik zou
ook wel uren ...naar die deur willen kijken ...zei ik...Gelukkig ze lachte...

Maar vanaf die tijd...dacht ik...er is iets mis met me...want ook toen ving ik opeens... haar gedachtes op...in
haar eigen huis...Nou had ik dat al jaren ...vanaf heel jong kind al...maar ik dacht er nooit over na...vanaf
die dag wel...

Ik zit ook wel is te denken...Waarom zeggen zoveel mensen tegenwoordig...Wie ben Ik?
Dan gaan ze... op zoek naar zichzelf...Ik heb dat soort gedachtes nooit gehad...Wie ben ik...
Mis ik iets...of missen ...die anderen... iets???

Ik ben meer...een extraverte Kijker en Luisteraar...dan dat ik met mezelf bezig ben...

Vandaag bij De Verwondering op TV een Predikante...Die was ook zo bezig...met Wie ben ik???


Misschien hebben we ...allemaal wel wat...maar ik heb dan dat...
Dan denk ik...Mis ik iets...of missen... met dat...die anderen...iets???

Zo'n Predikante...die hebben zwaar geschoold en nog zwaarder gestudeerd...en zijn dan ...dat Beroep...
mi
(Of denk ik te simpel) Wie ze is...met haar Wie ben ik? (Domme vraag) (Denk ik dan)
(Ik kan ook erg vroom denken)... plots...zo van...Laat dat maar mooi aan God over...Wie je bent...

Maar wat is je beroep???
Dat ben je toch!

En als je Kinderen hebt...dan ben je toch een Moeder...en zo kan men wel door gaan...maw
Vaak zijn Mensen... teveel om op te noemen...
(Nogmaals...Ik kan ook erg vroom denken)... plots...zo van...Laat dat maar mooi aan God over...Wie je bent...)

(Vaak storten die mensen zo in...alleen om zo'n vraag...Wie ben ik?
Zonde ...zo zwak zo ziek ervan te zijn...ipv
een extraverte Kijker en Luisteraar...te zijn...en bezig zijn met het werk...uit en thuis...dan bezig te zijn...met zichzelf...Lijkt wel een mode trent...Wie ben ik???

Ik kan me niet herinneren...dat vroeger ooit gehoord te hebben...dat Mensen zulks zeiden...Dat is echt iets
van de laatste jaren...
(Ik kan ook erg vroom denken)... plots...zo van...Laat dat maar mooi aan God over...Wie je bent...)

Die Oude Juf...althans ...in mijn Kinderogen...ze was voortaan ontzettend lief tegen me...en zei
opeens weer...wanneer kom je weer is langs?

Gezellig zei ik dan...gaan we dan wel samen...naar die deur kijken???
Dan vertelde zij me...wie er allemaal in en uit gingen...Kijk...dat is de Dirigent...van het Concertgebouw...

en vroeg me...welke grammofoonplaat zal ik opzetten...Bach Juf...of anders Mozart...of anders...Handel...
of anders...Vivaldi...Rossini klinkt vaak ook lekker snel...Dan keek ze me aan met grote ogen...zo van ...Is dat een Kind...die dat allemaal zegt?

En Koren hou je van Keren?
Ik?
Ja Juf...van de Mattheus Passion...
Dan keek ze me weer aan ...met grote ogen...zo van ...Is dat een Kind...die dat allemaal zegt?

Ook toen had ik dat...Er klopt vast iets niet aan me...Ik kende nl niemand...die van dat alles hield...en
zeker geen Kinderen...in mijn Wijk...

Maar toen dacht ook plots...Ik ga er niet over nadenken...Het is zo het is...nu maar hopen dat de Juf
op z'n minst Mozart als grammofoonplaat heeft...

Kijk daar gaat...en ze noemde een Klassieke Zangers...die de zijdeur van het Concertgebouw in ging...
Ik zag dat de Juf zich er reuze mee vermaakte...dat zij ze allemaal kende...van naam...
en vooral ...die bekende namen...zo vlak voor haar uitzicht voorbij te zien gaan...

Ben je welis eenzaam... vroeg ze me is...Nee Juf...niet eenzaam...want ik ben nooit alleen nl.
Dan keek ze me weer aan ...met grote ogen...zo van ...Is dat een Kind...die dat allemaal zegt?

Ik maakte vroeger altijd van die aparte dingen mee...De Meester erop...ging na het laatste schooljaar verhuizen...
dat vonden we allemaal erg om te horen...opeens moest ik toch lachen...want wij zelf gingen ook allemaal weg van deze school...naar een VERVOLGSCHOOL...

De Meester vroeg... aan een paar ook aan mij...Je komt toch welis langs...waar ik ga wonen?
Ik zei...Ja Meester...
(En bleek achteraf de enige die woord had gehouden)

Geen idee waar die woonde...alleen de naam van dat toen Dorp wist ik...

Ik met z'n derde hands rammelfiets...richting de Landkaart (in m'n hoofd)
het bleek een pokkenend te zijn...een provincie verderop...
Niks had ik bij me...Geen eten geen drinken geen geld geen horloge ...geen bandenplak doosje etc.

Maar ik fietste rechtsttreeks naar het huis van de Meester...(Ik wist de straat en het numnmer niet eens)
Typisch ik weer...

Z'n Vrouw bracht thee en Koekjes...
Ik gezellig kletsen ...met de meester...hoe mijn nieuwe school was...en ik me... ook daar vermaakte...

De Meester stak zijn pijp aan...en hij leek in gedachtes...

Plots zei die...Ik heb een vriend...die is bij de Vrij Metselarij...en wilt dat ik ook daar ga komen...Wat
vind jij daarvan?
IK????
Plots zag ik een gebouw...met alleen mannen erin...
en zei tegen de Meester
U bent er nog niet geschikt voor...
Hoezo?
Ik zei...U vraagt het aan een kind...en nog wel aan een Meisje...terwijl het alleen een Mannenclub is...(toen nog)

Maar zoiets... had ik best vaak...dat ze niet meer door hadden...dat ze met een Kind zaten te praten...
Ik gevoelde me dan...Twighlightzonerig...onzichtbaar...voor ze...
Niet altijd of alsmaar...maar plots...

Zijn
In mijn ogen... was de Meester een hoog persoon...die ineens... als gelijke met me aan het praten ging...daar
werd ik behoorlijk verlegen van...(ook van... mijn eigen antwoorden... gedaan!)

Gelukkig... kwam zijn vrouw er weer aan...en toen werd het nog gezellig ook...

(Ik ben jaren bevriend geweest met ze)

Op een dag ...kwam ik er weer is aan...nog steeds op dezelfde oude rammelfiets...
De Meeste keek somber...
Is er wat Meester...
Ja we hebben net gehoord ...dat mijn vrouw ...geen kinderen kan krijgen...
Ze is er depressief van en ik eh eigenlijk ook...

Ik zat in een diepe stilte moment en zei plots...Ik zie dat jullie wel een Kind krijgen...maar nu nog niet
neem eerst een hond...dat ontspant...
toen ik na zo'n 3 maanden later... er weer langs ging...hadden ze een mooie Herders hond...

Er ging jaren overheen...Toen ik langs kwam...Ze keken erg blij ...We zijn zwanger...(Ze kregen een prachtige zoon)

Maar dat was weer zoiets...De Medische stand zei nee...en ik ...tja eh...Heb ik weer...maar het kwam
wel zo uit...

Terug met de fiets...ik mopperen op ...Het...(Ik noemde vroeger...God... altijd...Het)
Moet dat zo ingewikkeld...ziek waren die twee ervan...en dat eigenlijk al jaren...Gelukkig... nu wel blij
maar toch...(Ik mopperdemopper ...op... Het...op de terug weg)

Op die vervolg school...Eerste dag...Een Juf stelde zich voor met de achternaam...
En meisje zei...Juf hoe heet U... van uw voornaam?
Ze zei...dat raden jullie nooit...

De klas aan het raden...

Ik zat ondertussen naar haar handen te kijken naar de ring met zwarte steen...
Opeens was ik... in een Dessa...liep op blote voeten...aapjes in de bomen...te kijken...
een Moeder riep haar Kind om te eten...ze riep de naam...

En jij ...zei de juf...waarom raad jij niet mee?
Ik?
Ik zei ...Juf U heet ...Amalia...maar ze noemen u ook welis ...Alma...

Na de les... hield ze me apart...Hoe wist je het?
Ik? (Haalde als gewoonlijk m'n schouders op)... en zei...eh Gewoon...

De dag erop ...vroeg ze me mee naar haar huis te komen...na de school...
(Heb ik weer)
Ik mee...Kreeg heerlijke Indisch etens...en zij... me maar trachten... uit te horen...
Ik zei
Ik weet het... van uw Ring...Ze werd zichtbaar ontroerd...toen ik het haar uit had gelegd...en zei...die heb ik van mijn inmiddels
overleden Moeder gekregen...

Maar ook met die... was ik jaren... bevriend mee...

Ze heette Indisch...door anderen..., maar ze bedoelden denk ik...Indonesia...Indonesisch...en lekker konden die...koken....hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Nee ik heb me echt nooit afgevraagd...Wie ben ik...

wist zo wel...welke scholingen ik gedaan had...en welke hobby's ik had...en waar ik goed in ben en waar niet mee...

Als ik rijke ouders had gehad...was ik vast en zeker iets gaan studeren...helaas het werd de Nijverheidsschool
en waar ik in mijn leven het meeste aan heb gehad...ook in alle Beroepsopleidingen secu die banen...was het wel van die school!!!
Dus ik was er nooit ontevreden over...Ik nam het in wezen ...zo het toe ging...en ging zo in de opklim...Opleidingen...

Nee ik heb me echt nooit afgevraagd...Wie ben ik...(Ik dacht altijd...dat laat ik wel...aan...Het...over
die kent me ...het allerbeste...)

Morgen is het Tweede Pinkster dag...ik wens jullie een fijne dag...en mooi weer toe...

https://www.youtube.com/watch?v=dXR1talO_B0

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 mei 2023, 19:00

Kennisbank... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Ik dacht...het is Maandag...dus dan zou ik de Ziektekosten Verzekering bellen...
Ze bleken dich met een Nationale feestdag...

Ik het is gaan trachten uit te zoeken...via hun Web...
vond gelijk een gratis telefoon nummer...die ik had gebeld...op mijn Verz kaartje staat
moet betaald...
Dat gratis bel
nummer zou dus... bij hun aangesloten klanten ...op he Verz kaartje moeten staan...Ja toch!!!
Niet dus???

Uit de reacties van mensen...lijken de meeste mensen totaal niet te snappen...waar het over gaat...ook
niet met hun eigen vraag...

Ik las wel een nieuwtje...
Iemand schreef...Ik ben bij Zorg en Zekerheid...en heb nooit nabetalingen...op de Eigenrisco na...

De rest schijnen allemaal nabetalingen te krijgen...

Ik lag is 2 dagen in een Algemeen Ziekenhuis...de nabetaling was
bij VGZ 250 euro...ZH kosten en Medicijnen en ego...(Dat weet ik niet meer wat dat aan kosten gaf...maar was ook een smak geld...
stond zelfs bij...Kosten Verpleegkundig handelen...als kosten...

Zo erg belachelijk krankzinnig... is het al geworden...naast de steeds duurdere Premie per maand...en de bijkomende
eigen Risico 385...euro...
en toen...bedachten ze ...Eigenbijdrage erbij????

Om al die dingen te snappen...op hun Web...moet je ahw Hooggeschoold zijn...

Maar 1 zin snapte ik meteen...
Asielzoekers wordt 100% vergoed...

Als er daar per jaar zeg 150.000 van komen...(Die dus niet verzekerd zijn...wel 100% vergoed worden)

Dan geven ze... de Bejaarden de schuld...die met zovelen zijn...als de kosten stijgen...
(Om ...dat andere... niet te hoeven benoemen...als redenen ...van de stijgende kosten... in dat Medische wereldje)!!!

Vaak ook het gewone rokertje krijgt de schuld ervaan...
maar het punt blijft...De Generatie die het meest gerookt heeft of nog
is massaal nog nooit zo oud geworden...in alle eeuwen niet...

Oke dan zijn ze dus hoogbejaard...krijgen wat...dat noemen ze daan...het is van het roken...
eigen schuld dikke bult...
want de Ziekenhuis kosten stegen er door...
(Noemen ze de Bejaarden...is de schuld...Om ...dat andere... (die 150.000 of meer per jaar)
niet te hoeven benoemen...als redenen ...van de stijgende kosten... in dat Medische wereldje)!!

Dus legde ik hiero welis uit...8(*niet rokers (nooit gerookten)...kregen een Herseninfarct en 2 rokers...
in die tijd... dat ik met... de 1ste Herseninfarct in het Ziekenhuis lag...

De 2de Herssen infarct kreeg ik...omdat de Apothekers met hun Eigen Merk...de anderen eruit aan
het werken waren...Maar het merk van hun was maar 150 per capsule en ik haad altijd ipv het Med Recept 200
maw
Ik kreeg 100 minder per daag opeens...aan Bloedverdunners...
Daar was volgens de Apotheker niks mis mee...
Ik bleef dat betwijfelen...wilde mijn vorige merk weer terug...
Heel gedoe is dat...Dan hoor je dingen al...van VWS moet dat...het goedkoopste moeten we de Klanten
geven...
of je hoort aan...die Medicijnen fabriek bestaat niet meer...of ze zenden geen medicijnen meer naar ons...U
zal het met dit merk moeten doen...

(maw elke dag 100 minder dan per recept was voorgeschreven???

Na 13 jaren toen na de eerste Herseninfarct gehad...opeens 100 per dag minder...
en ja hoor...toevallig kwam een zoon bij me binnen in het flatje...Is er wat?
Ik wees naar mijn mond...Hij snapte het meteen belde de Huisarts en iov moest ik
naar het ziekenhuis...Spoedopname...

Nou was alles lekker netjes bijtijds...Maar de rekeningen achteraf...schrok ik me Te pleuriss van...
Naast de hoge premie per maand en de eigen risico...zo'n klapper zelf te moeten betalen???
(Naast de basis ben ik nog met een plus verzekerd...als extra kosten...)
en toch...
een rekening van het Ziekenhuis zelf was het...
met die 250 en de rest...aan ego en medicijnen en hetende Verpleegkundig handelen...

Dat krijgen ook alle uitkeringen mensen en lage inkomens en ik zit op lAGE mIDDEN INKOMEN...

Jamaar U kan het ook per maand aflossen...hoor je dan aan...(Typisch ik weer...heb nooit rood gestaan...en zou op m'n
oude dag dan rood staan???
Om Wie en wat en Waar???
Maar de ware oorzaak lag bij de Apotheek...
die me opeens 50 minder per capsule dat is 100 minder...gaf
en ik moet een levenlang 200 totaal...iopv per recept...van de Spc...list...
en wel met die en die merken...aan Medicijnen...
alle merken waren v eranderd eerst eentje door de apotheek en toen na 2 dagen Ziekenhuis...

Ik kreeg gigantische dikke benen en voeten...
Ik wil de vorige Merken.... weer terug...heb er 13 jaren geen enkel probleem mee gehad nl!!!

Naast een andere Bloedverdunner Merk ook een andere Cholesterol pil merk...met al 13 jaren dat gehad
per dag...40 mgr...(M'n eigen DNA maakt cholesterol aan nl)

Ik wil ...de vorige Merken.... weer terug...heb er 13 jaren geen enkel probleem mee gehad nl!!!

Zat er ook nog een pil tegen de maag bij...(???) Nooit maag klachten met de vorige Med Merken gehad...

Hoe dat ook zij...met een Lichte Herseninfarct gehead...is het met het denkkoppie ook niet meteen
up to date...de kwalen werden zo raar...
m'n geheigen ging blokken...
Na 6 weken pas...dacht ik toch is lezen...wat er op de Bijsluiters staat...

Kan geven Geheugen verlies
bot en spieren zwaktes...
(en dat voor een gewoon Maag medicijn?????)

Moet ik altijd aan denken... als ik op TV hoor over die Covid mensen...die maar niet herstellen
Ze moeten de bijsluiters is gaan lezen...van de Medicijnen...
ipv
die top dure maagpil...die ik stop zette ...Ik neem wel een gewone Rennie...indien nodig...
zei ik...(vinden ze niet leuk...zulkse klanten...)
(Misschien zit hun extra winsten er wel is...met wat ze voorschrijven...of als Apotheek met welk
merk ze geven...)
Maar 100 minder gehad aan bloedverdunners...
omdat de Apotheek eigenhandig de merken veranderen ...

Ik had ook is gedoe bij een Spc...list...Die zei...de Inhoudelijkheid is dezelfde
als van uw vorige merk...
Kan wel zo zijn...maar als dit medicijn de goedkoopste merk is...moet er verschil zijn...
Misschien aan het Opvulmiddel...(ipv Arabische gom of Aardappelmeel...zit er gemodifiseerde suikers in...als
opvulmiddel...bij die pil...
en bij de capsules...worden de capsules anders gemaakt...met het goedkoopste...misschien zit er wel
goed gemalen...plastic in die goedkope capsules...en bij het vorige merk niet...
en
dan nog de hychienne...van het maken van die Medicijnen...kan per fabriek verschillen...
vooral als ze uit verre landen komen...die goedkope medicijnen...

Ergens moeten al die kwalen vandaan komen...half bejaard Nederland of meer...is behept met
steunkouzen...daar moet de Wijkzr voor op pad...2x per dag...

Ik bedoel Goedkoop is vaak duurkoop!!!

maar 13 jaren geen ene probleem gehad en opeens...veel problemen...Half Nederland zeikt al in de broek...
krijgen ze allemaal...sinds eh...die maag medicijn...
met Spierverslappers...en botverslappers...en geheigen verlies...???
Half bejaard Nederland pletter tegenwoordig op de grond...
krijgen ze allemaal...sinds eh...die maagmediccijn...
met Botverslappers...en spieren verslappers en geheugen verlies???

maar 13 jaren geen ene probleem gehad en opeens...veel problemen...
na 2 dagen ZH gelegen...met nieuwe andere medicijnen mee gekregen...

Ergens moeten al die kwalen vandaan komen...half bejaard Nederland of meer...is behept met
steunkouzen...daar moet bij velen...de Wijkzr voor op pad...2x per dag...
Ik bedoel Goedkoop is vaak duurkoop!!!

Gepletter op de grond...van bejaarden...worden vaak weer ZH opnames...

Ik bedoel Goedkoop is vaak duurkoop!!!

Er lijken altijd weer hele industrieen door te ontstaan...
aan continenten materiaal...aan steunkouzen...sinds de gemodifiseerde overal in...zelfs
in medicijnen opvulmiddelen...steeg de Diabeten klanten rij gigantisch...
Er lijken altijd weer hele industrieen door te ontstaan...

Dus het vorige merk terug willen...geeft een heel gedoe...
vinden ze niet leuk...en die (dure)...maagpil niet meer...willen...
Er lijken altijd weer hele industrieen door te ontstaan...die vaak fors betalen
aan recepten schrijvers en/of aan Apotheken...om die med uit te delen...ipv hun vorige...Merken...

Schreef ik vroeger op ons vorige Forum welis...
Ik naar de Apotheek...voor een doosje Asperiene van Beyer...

O...U bedoelt Paracetamol?
Nee...
Ze zei Ik heb geen Asperiene meer niemand vraagt er nog om...

Ik zei en wat ligt daar dan...Ja daar op de bovenste plank...allemaal doosjes Asperiene...van Bayer...

Ze graaide op de bovenste plank en zei...U heeft het mis...er ligt niks...
Toen werd ik echt boos...
(Want Zie ik het niet...dan Ziet ...Het het wel in mij...via mijn ogen...)
Pak maar een trappetje zei ik...
boos gooide ze een doosje Asperiene naar me toe...op de toonbank...

Bij die Apotheek... zijn we toen...meteen weg gegaan als klant...

Bij de nieuwe nooit problemen gehad...tot eh...
sinds eh...
ze eigenhandig de merken gingen veranderen...
en discussies over...Ik moet 200 per dag en geen 100 per dag...
50 minder in elke capsule...ik moet er 2 per dag...is voor mij te weinig...aan Bloedverdunners...

O dat gaf niet...dat kan best...hoorde ik aan...bij de Apotheek...

Maar de kwalen werden te erg ...en te gek...
tm de opname zelfs ...in een ZH... 2 dagen ...plots...

En de na rekeningen kwamen er aan...(weer iets nieuws erbij bedacht...Eigen Bijdrages...)????

Laat je goed informeren...want er kunnen contracten niet gesloten zijn
van bepaalde Dokters of Ziekenhuizen zelfs...

Wat als er geen zorgcontract is in 2023?

Als er geen contract is gesloten tussen jouw zorgverzekeraar en het ziekenhuis waar je onder behandeling gaat, betaal je zelf een gedeelte van de zorgnota.

las ik...
ik herinner me de vorige keer nog...in dit nabije Ziekenhuis

Nou was alles lekker netjes bijtijds...Maar de rekeningen achteraf...schrok ik me Te pleuriss van...
Naast de hoge premie per maand en de eigen risico...zo'n klapper zelf te moeten betalen???
(Naast de basis ben ik nog met een plus verzekerd...als extra kosten...)
en toch...
een rekening... van het Ziekenhuis zelf was het...
met die 250 en de rest...aan ego en medicijnen en hetende Verpleegkundig handelen...

Alleen de ego is ...in onze wijk verder op ...al stukken goedkoper (helemaal vergoed altijd door VGZ)
dan de ego kosten...in het Ziekenhuis...met een na rekening...thuis...
een rekening... van het Ziekenhuis zelf was het...
met die 250 en de rest...aan ego en medicijnen en hetende Verpleegkundig handelen...ook iets van 150 of zo
was dat...

Dat alles zat pas nog in de basis!!!

Ik zat de 6 brieven... te lezen die ik ...van het Ziekenhuis kreeg...vorige week...aan voor onderzoeken...en per onderzoek
aan nabespreking per spc ...list...
voor
wel of geen bepaalde operatie...of een andere veel lichtere operatie...

(Ik werkte vroeger ...op OK Neurochirurgie...en de Chirurg zei vaak
als ze geen vaste hand hebben...kunnen ze dit soort operaties niet...zo vlak bij... een ander orgaan...
maar hij kon dat wel!!!
Scheelt een hoop ...napijnen en veel na ellende...voor de patienten...zei die dan...

Toen moesten ze alles nog ...alleen met een gewone RO foto doen...en zonder Computers ed.
maar alle geopereerde Patienten...gingen gewoon lopende naar huis...na herstel in ZH tijd...
en
alle kosten
zaten nog in het Ziekenfonds...Daar had geen ene klant zorg over...ook geen Nazorgen over...


De Chirurg zei vaak
als ze geen vaste hand hebben...kunnen ze dit soort operaties niet...zo vlak bij... een ander orgaan...
maar hij kon dat wel!!!

Mijn Aorta Aneurisma...ligt vlak bij een Nier...
en daarvoor...blijven ze steeds dezelfde voor onderzoekingen doen...
met Ego en MRI ed.
Long functies ed.
Hart Onderzoek ed.

Nou dat ging vroeger zo niet to...naar kennens en kunnens wisten ze het na 1 Vooronderzoek al wel...

en
alle kosten
zaten nog ...in het Ziekenfonds...Daar had ...geen ene klant/secu patient... zorg over...ook geen Nazorgen erover...

Mijn Aorta Aneurisma...ligt vlak bij een Nier...
en daarvoor...blijven ze steeds dezelfde voor onderzoekingen doen...
met Ego en MRI ed.
Long functies ed.
Hart Onderzoek ed.

(Je moet er bijna volmaakt voor zijn...als ze het aandurven...om dat te doen...die operatie)

De... grote klapper schriks ....komen er na...dat heet opeens ...Eigenbijdrages...


De Chirurg zei vaak
als ze geen vaste hand hebben...CHIRURGEN...kunnen ze dit soort operaties niet...zo vlak bij... een ander orgaan...
maar hij... kon dat wel!!!
MET 1 VOORONDERZOEK GEDAAN...

(EIGENAARDIGE GEDACHTES KRIJG IK ERVAN...BV
iK ZOU BIJNA DIE CHIRURG...UIT Z'N GRAF TREKKEN...DIE WAS IN DIE DAGEN...NIET ALLEEN DE BESTE CHIRURG...OOK
EEN GEWELDIG GOED MENS...)

Hoe dat ook zij...gelukkig heb ik n u een gratis telefoon nummer van VGZ...

(Even uitleggen...na op de wachtlijst...een lang gesprek...ik was is 10 euro kwijt
voor 1 telefoon gesperk...dat is in Guldens geld 10 maal 2.20...
het was nog niet zo lang geleden een Kwartje... in Hollands geld... even bellen ...voor
de euro munt kwam...)

Nou ja ...ik schrijf welis...Ik heb het gevoel ondertusssen overal mee belazerd te worden...
ZELFS OP HET LEDENKAARTJE VAN VGZ STAAT DE TE BETALEN TEL NR
EN VOOR DE EIGEN LEDEN...NIET... HET GRATIS NUMMER!!!

nOGMAALS...
(Even uitleggen...na op de wachtlijst...een lang gesprek...ik was is 10 euro kwijt
voor 1 telefoon gesprek...dat is in Guldens geld ...10 maal 2.20...
dat was nog niet zo lang geleden een Kwartje... in Hollands geld... bellen ...voor
de euro munt kwam...)

Nou ja ...ik schrijf welis...Ik heb het gevoel ondertusssen overal mee belazerd te worden...
Als ik dat gevoel krijg...wil ik die vooronderzoekingen niet mee ...
zelfs die hele opratie niet eens...

God zegen de greep...dat die (Eutha bom)...Aorta Aneurisma... langer mee gaat
dan de Patienten... na zo'n operatie...of tijdens zo'n operatie...

(EIGENAARDIGE GEDACHTES KRIJG IK ERVAN...BV
iK ZOU BIJNA DIE CHIRURG...UIT Z'N GRAF TREKKEN...DIE WAS IN DIE DAGEN...NIET ALLEEN DE BESTE CHIRURG...OOK
EEN GEWELDIG GOED MENS...)

(maar die kon toch tekeer gaan...om alle vak missers ...van andere Chirurgen...)

Dus eh...
Ik denk steeds vaker...
God zegen de greep...dat die (Eutha bom)...Aorta Aneurisma... langer mee gaat
zonder operatie...dan de Patienten... na zo'n operatie...of tijdens... zo'n operatie...

Ik herinner me de vorige ...bijna doods ervaring nog...
tijdens een hele zware buik operatie...de bloeddruk zakte en zakte...
er moest snel bloed gegeven...door een Verpleegkundige...(aparte handelingen kunnen die moeten doen Verpleegkundigen!!!)
om eh...
Nou ja...

Het was dus...op een haartje na...

Maar niks mooiers...dan plots met een voorrondetje...een kijkje... in de Hemel te mogen
aanschouwen...

Ze lieten echt veel Zien...maar ik wilde maar 1 ding
terug naar Man en Kinderen...

Ik inmiddels Weduwe...de Kinderen willen dat ik wel
die onderzoekingen gaat doen...
Je moet nog langer mee...vinden zij...

Geen idee waarvoor en waarom...
want...

Ik heb het gevoel ondertusssen ...overal... mee belazerd te worden...
Als ik dat gevoel krijg...wil ik die vooronderzoekingen niet meer ...
zelfs die hele opratie niet eens...

Blijft over de wens van de Kinderen...

Dus ik ga toch maar is bellen naar dat VGZ...hoe al die kosten erna
hetende eigen bijdrage...in elkaar zitten...)

Ik wil n l ...niet in het rood komen te staan...en net als ik dat bedacht heb...een brief van de Bank...
U mocht tm 1500 roodstaan...maar omdt u niet rood stond...wordt dat 500 euro...


Ik heb het gevoel ondertusssen ...overal... mee belazerd te worden...
Als ik dat gevoel krijg...wil ik die vooronderzoekingen niet meer ...
zelfs die hele opratie niet eens...

Dus eh...
Ik denk steeds vaker...
God zegen de greep...dat die (Eutha bom)...Aorta Aneurisma... langer mee gaat
zonder operatie...dan de Patienten... na zo'n operatie...of tijdens... zo'n operatie...

Inmiddels 1 van de Tweeling zonen vindt ...dat misschien ook wel...

Typisch...heb ik weer...(luisteren naar de wensen van de Kinderen)...de ene zegt dan... Nee... Niet doen
en de ander zegt
dan...Ja...wel doen...

Ik zei dus dit...
Ik ben wel benieuwd
naar de hele stand van zaken
omtrent mijn Lichaam...met m'n nu 80 jaar
zo'n kans krijgen... lang niet ...alle mensen...
en
dan
kan ik daarvan... daarna...nog altijd...zelf bepalen...of ik aan die operatie ...mee ga doen
die zij... bepalen...

Kortom ...dat wordt dan morgen...gratis bellen... naar het VGZ...

Ik wens jullie ook een fijne Tweede Pinkster dag...

https://www.youtube.com/watch?v=vePWIHDn2dE

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 mei 2023, 02:30

Boekenplank... :)

(Ik las dit...

Aanvaring tussen Britt Dekker en Angela de Jong in Renze op Zondag: ‘Die haat mij zo erg’
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... op-zondag/

En dacht gelijk...wat ik er pas over schreef...

(ANGELA KIJKT TV
118

Als ik Bob Sikkes was, had ik Tijl Beckand met z’n zelfvoldane hoofd in de wc-pot geduwd
ANGELA KIJKT TVHet nieuwe woonprogramma De moeite waard?! kan niet tippen aan Kopen zonder kijken. En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s, zag Angela de Jong.
https://www.ad.nl/show/als-ik-bob-sikke ... ~a45a149b/

mi Klinkt dat als...Met Schrikbewind...met Vet Overschrijdend gedrag...
https://www.ad.nl/show/als-ik-bob-sikke ... de-wc-pot-

Ik had pas geleden gelezen...dat een ouder hun kind regelmatig... met het hoofd in de Toiletpot geduwd had
in zijn Kindertijd...en er met Middelbaar nog steeds trauma's over had...
om
dan Nu...te lezen...een Vrouw die tevens Moeder van Kinderen is...die zulkse zinnen bezigd...tijdens
de eigen Beroepsvak...wat eng!!!
mi Klinkt dat als...(Net schrikbewind)...met Vet Overschrijdend...Gedrag...

Maar het is nog erger...(Die Tijl schijnt helemaal kapot te mogen van die Angela!!!)
Na de toilet pot...de kat erna...
Ze schreef...die Angela
En Tijl Beckand is in deze show al net zo vervelend als in al zijn andere programma’s, zag Angela de Jong.

Het TV programma De Moeite waard...heb ik niet gezien...
ik las alleen de recentie erover...
van ene Angela

mi. Het zal dan wel ...geen haat heten...naar kapot mogen... die ...van die Angela...(via
haar Vak Macht positie)

LT
:roll:
___________________________________________________________________________________

Op het Nieuws en Journaal...hoorde ik kritiek ...op het beleid van Erdogan...
Maar het meeste ...wat ze opnoemden...over daar...klinkt of ze het... over Ons lands beleid... hebben...

LT
:roll:

_________________________________________________________________________________________

Ik snap niks van zulkse zinnen in de NL Pers...

De overwinning van Erdogan is slecht nieuws voor de democratie in Turkije
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b7d3deb7/

mi. Want via de Democratie... is die Erdogan gekozen...
de meerderheid is het dus democratisch eens met zijn beleid...

LT
:roll:
____________________________________________________________________

Ik las dit...

Waarom de problemen bij de Belastingdienst en toeslagen blijven terugkomen

mi Antwoord is simpel...ze gebruiken nog steeds...dezelfde Kunstmatige Intelligentie Software met Algoritmes...

Of ze trachten daar ...de fouten missers eruit te halen...maar ondertussen gaan de Algoritmes ...gewoon door...

Hoe vaak... heb ik al uitgelegd...(Dat Overheden...mi ook de Financiele wereld etc.)
Dat ze weer ...met de vorige ...(gewone)...Basic software
moeten gaan werken...en met de nieuwste...(gewone)... Basic appjes ed.
want
anders wordt het ...Crisis op Crisis... waar nu weer mee??? Of nog steeds mee????

mi Als je al...die Algoritmes eruit weet te krijgen...is het geen Kunstmatige Intelligentie Software meer...maw
dan kan je beter meteen...de Bacis software weer gebruiken!!!
(Maar ik denk...
dat ze er die Algoritmes er niet uit krijgen...krijgen ze er al wat ...eruit denken te krijgen
ondertussen...gaan de Algoritmes... gewoon door...

(Ook erg link...het te gebruiken met klimaat en milieu zaken...de Algoritmes gaan maar door ...wat
het land er ook aan verbetert...wordt geen pos plus... maar steeds meer neg min alsmaar...en steeds meer en meer
neg min...en meer etc.!!!)

(Schreef ik al eerder...erg link ...DAT ...voor Mensen en Dieren en de Natuur te gebruiken!!!)
erbij zet ik nu... en is ook erg link voor Klimaat en Milieu te gebruiken!!!

Om overal crisis mee te voorkomen...
maw
dan kan je beter meteen...de Bacis software... weer uit de Kast halen...tm met de nieuwste appjes
gebruiken...aan toe!!! (Is mi de goedkoopste herstel methode met dat alles) (en...
Daar kan men fouten en missers eruit halen...en opnieuw het juiste... erin zetten!!!
Nieuwste appjes... in Basic... moet oa de snelheid moderniseren...ea ouwe koek dingen... eruit halen...)

(Laat de Kunstmatige Intelligentie
maar over aan de Kunst wereld...en Grafische Industrie ed. die kunnen er hele leuke dingen mee doen met
Algoritmes ed.)

Van mij hoeft niemand wat...maar misschien zitten er tips voor... je...u...gij... in)

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZi ... FYSLwMX-yU

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie