WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 apr 2024, 04:06

Roepen... :)

(Bij alle commotie rond de recente opening van het Holocaustmuseum, bleef onopgemerkt hoe bekaaid de oorlogsgeschiedenis van Sinti en Roma er vanaf komt.

mi...Waar gaat dit over?
Vlg mij woonden toen in ons land nauwelijks... tot niet toen nog...Sinti's en ROma's...We nemen tijdens 4 Mei ...toch ook niet alle wereld oorlogsslachtoffers apart mee...bij naam raslands naam ed..Ook die... van Hier en Nu niet...met her denking...hoogstens zonder benamingen ...herdenken we er mee mede...
...alle wereld oorlogslachtoffers...dus vind je mi...dat ook niet anders ...in het Nederlandse Holocaust Museum...

In die landen waar de Roma's en Sinties wonen massaal...is het aan hun land...juist hen... te herdenken er...omtrent WO2...
Lijkt mij...

We hoeven mi de hele wereld niet in ons landje te herdenken...uit WO2?
mi...De betreffende landen ...(omtrent WO2)...hebben hun eigen Herdenkingen...
Per land... daar gaat het toch om...Wij hebben genoeg aan onze herdenkingen...(uit WO2)

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Mensen met een beperking moet je juist zichtbaar maken, dus Dieuwertje terug op tv

mi Veel Mensen lezen niet goed...want ze blijft een poosje weg...tijdens ziekte ed...tm herstel...en komt dan weer gewoon terug...ook
met het Sint Journaal ed.

waar gaan dat soort reacties dan over???

Mensen met een beperking moet je juist zichtbaar maken, dus Dieuwertje terug op tv

Snap ik niet zo goed...Als ze tijdelijk ...niet op TV komt... om te herstellen...dat is mi duidelijk zat... meteen ...aangegeven...

LT) :lol:

______________________________________________________________________________

Die Web gratificatie...is nog steeds niet op orde bij de Host Server...

Gratis forum Forum2Go is onderdeel van Onlino

Mijn ene zoon zei...vaak zijn het ...gewone Bedrijven ...die elders ...bij een Server...hun dingen laat hosten...
of
die Orlino snapt niet... dat die dus bij die elders Hostserver moet zijn ermee...dat ze die web gratificatie op orde moeten maken...of het is... bij hun zelf...als ze zelf de Host...Server zijn...

Ik typye al een paar keren hiero...
1x Per jaar is dat gaande...als het niet op hun Jaarkalender staat...vergeten ze het vaak te doen en komen alsmaal Errors op Forums en Webjes die
via hunnie in bruikleen zijn...
maar ondertussen wel van hun zijn...maw de Hosters moeten het zelf goed regelen gaan 1x per jaar...
eenmaal gedaan... zijn zulkse type 500 ed...internationale ed... Errors... weer weg...!!! bij al hun uitgeleende Forums en Webjes...
en ook al die doorgekomen fuck reclames ed!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

https://www.trouw.nl/opinie/willen-we-m ... ~bf857a93/

Lees ook: Psychiaters kampen met stress en emotionele uitputting, blijkt uit enquête
Psychiaters kampen met stress en symptomen van emotionele uitputting, blijkt uit een nieuw onderzoek.

Het probleem is lijkt me...
Psychiaters... die zelf behandelende Psychiaters nodig hebben...en die zijn er nauwelijks tot niet...dus ook daar lopen de
wachtlijsten bij op...

De schrijver gebruikt het loon als excuus...
maw die doet... als het loon nou hetzelfde is als bij andere Spe.cia.listen in Ziekenhuizen...dan lijkt het probleem ...opgelost...Psychiaters kampen met stress en symptomen van emotionele uitputting

mi Het is inmiddels een soort Nationaal Probleem...sinds eh enne eh...kampen erg veel Beroepsgroepen...met stress en symptomen van emotionele uitputting...ook al stijgen de lonen...de klachten blijven gaande...
Natuurlijk is meer loon altijd fijn...maar ergens kwam via de Open Markt Economie...Roof van het Lichaam en roof van de Geest
bij erg veel Beroeps Personeel...

Schreef ik welis...Waar men met 8 Mensen werken op een afdeling...jaren en jaren...opeens kon het wel met eentje minder en kort erop nog eentje minder en kort erop nog eentje monder...en nog eentje monder...ze werken dan met 4 Personen waar het altijd met 8 was...
en toen...van die 4 kon er wel eentje van weg...en de 3de kan ook weg...ze werken er nog met z'n Tweetjes...(Daar worden
die ene en die paar en wat cisrcuitjes top rij mee...)ze verhogen de top inkomens ermee...
Lichaamsroof en/of geestelijke roof...kwam vanaf Links Paars in ons land...

Trouwens...Ik herinner me nog ...Wie is van Hout...en ja hoor massaal werden Psychiatrische Ziekenhuizen ea Instellingen gesloten...
die zieke mensen moesten maar gewoon thuis blijven wonen...
Voor de Opleiding oa oa oa voor Psychiater...was er opeens geen eens Stage plekken meer...in de Ziekenhuizen...die zieken zijn allemaal in de huizen...

(Kon met 1 verdieners misschien nog opgevangen maar sinds de 2 verdieners...mist het opvang Klinieken ed.)

Nou ja ik ga al hun sores niet uittypen...met de Type-oefeningen...maar sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
Kwam niks goeds van...Vroeger hield bij menigeen het gewone rokertje ze op de been...
Schreef ik wel vaker
Ik heb zoiets als roken...altijd als een medicijn Gezien...
Dan kunnen ze er weer tegen...
Trouwens de hele wereld agressie...ook op die Gasten af...sinds niks mag...Ook geen Sigaar etc...
Schreef ik wel vaker
Ik heb zoiets... als roken...altijd als een medicijn Gezien...
.Psychiaters kampen met stress en symptomen van emotionele uitputting


Ik zie ze ook liever met gewone waar...om te beginnen...ook de...Zeer Geleerde Bul op Bul...Amices...neem bijtijds weer een Sigaartje of Sigaret of Pijp of Sjekkie...dan kan je er weer tegen...

Tja wat met dat te doen...
Het maximale uurloon dat een ggz-psychiater in loondienst kan verdienen is 66 euro; voor een medisch spe.cia.list in het ziekenhuis is dit 70 euro.

Zeer Geleerde Bul op Bul...Amices...
...Eis weer gewone Psychiatrische Ziekenhuizen en Klinieken...tm het loon tov...(Is ook beter voor het hele land)!!!

Nou heb ik dat ...met de tips...niet mooi uitgetypt???

LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 apr 2024, 14:38

Pendule... :)

Was weer een echte Hersenkraker
Afbeelding
Moet (12x) zijn...
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (11x) +1=(12x) 30-4-2024
Briljant (17x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

ij......T

S...K...W

R......A

Bij die...AD...Woordenpuzzel...De Middelste Letter... moet in elk woord voorkomen...
38 Woorden gevonden ...en de feest blz met de ...Pangram gemaakt ...en Genie geworden...Niet slecht...al zeg ik het zelf...
Ben wel benieuwd ...of zo'n type Hersenkraker Woordenpuzzel...iets oplevert...tegen slecht wordende Geheugen of zelfs tegen Dementie ed.
Of dat het ...de Hersenen zelfs verbeterd...Afwachten is dat...op m'n Ouwde (oude) dag...

Het maakt niet uit war je de Woorden vandaan haalt...Zelf doe ik meestal 3/4 uit het hoofd...dan begint het te kraken....
Ga dan Internet kranten lezen...niet alleen om er wat afstand van te nemen...maar vaak Zie je dan opeens...een Passend woord...in de Artikelen staan...
Met de Internet woordenboeken met de laaste woorden nog nodig...heb ik erg weinig succes mee...soms vind ik nog 1 of 2 woorden...

De bel ...Bezoek...Ik groet en zeg...Een woord met de letter...K...erin...Die beginnen gelijk mee te doen...maar alles wat die zeggen ...heb ik er al bijstaan...
En toch...ik moet nog 1 of twee woorden...Vandaag nog 1...punt...(nog 1 punt en je bent Genie...staat in het menu Venstertje...Over dat ene woord)...(om die ene punt erbij te krijgen)...heb ik het langst... (uit m'n hoofd)...overgedaan... vandaag...

Nog een tip...Nog maar 1 woord nodig???
Dan bekijk ik alle al woorden... goed ingedrukt gemaakte woorden er...of er iets langer te maken is...tussen al die woorden...en vaak lukt me... dat nou juist...om van 2 woorden...die ik al heb dus... er een lang woord... van te maken...Net ...dat ene woord... die ik nog nodig had...
Die methode gebruik ik voor het laatst...dus niet tussendoor...(Wie wat bewaard heeft wat...)
Het is me ...ook vandaag...(met nog 1 woord nodig)...alweer...ermee...Zo... gelukt!!!

Na ELKE 12 uur IN DE NACHT ...komt er een nieuwe (Hersenkraker)...AD...Woorden Puzzel...
https://www.ad.nl/fun/apps/spelwijze~g25303347

(jE DOET HET ALLEEN VOOR JEZELF...)...HET MAAKT NIET UIT...HOE JE AAN DE WOORDEN KOMT...MAAR...ECHT PUZZELEN ERMEE...MET JE EIGEN HOOFD...IS TOCH LEUKER...OM TE DOEN...)

LT) :roll:

________________________________________________________

https://www.nu.nl/binnenland/6311079/ni ... raden.html
Nieuwe coronavariant dominant in Nederland, aanpassing vaccin aangeraden

hOE VAAK HEB IK HIERO AL GESCHREVEN ...DAT ZE DE CORONA VACCIN EN DE GRIEPPRIK NIET ALLEBEI IN DEZELFDE jAARGETIJ MOETEN GEVEN...

DUS HET ENE ...IN HET VOORJAAR ...EN... HET ANDERE ...IN HET NAJAAR...
(iK LEG NU NIET UIT... WAAROM...DAT HEB IK AL VAKER HIERO UITGELEGD NL.)

Als ze dat toch ...zo blijven doordoen...allebei in dezelfde getij...Ik zelf haal dan maar...1 van de 2 Vaccins...

LT) :roll:

______________________________________________________________________

Stelling
'Gemeenten moeten Dodenherdenking dit jaar zonder publiek organiseren'

mi Weer zo'n flauwekul artikel...Als Kopzin...Maar...er is wel Publiek... maar dit keer ...alleen geregistreerd Publiek!!!
(Erg veel mensen lezen voornamelijk alleen de Kopzinnen...
en lezen dan dat...'Gemeenten moeten Dodenherdenking dit jaar zonder publiek organiseren') (?)

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

GAZA-OORLOG
Netanyahu zegt dat Hamas zal worden uitgeschakeld in Rafah, ‘met of zonder vredesdeal’
In Caïro zijn op dit moment vredesonderhandelingen aan de gang. Maar de Israëlische president noemt het „uit den boze dat we deze oorlog zullen stoppen voordat we de totale overwinning hebben behaald”.

Jeetje Miemna...mi...daar bevindt zich ook...onze ABED uit Almere...
Als die erdoor om komt... weten jullie allemaal... wie... de schuldigen zijn!!!

maw De Nederlandse Diplomatieke Dienst...(Na uren dagen eken maanden en maanden en maanden en maanden etc.
moet is...echt snel... en wel heel erg snel...aan het werk...voor Abed uit Almere!!!)

Want...Als die erdoor om komt... weten jullie allemaal... wie... de schuldigen zijn!!!
Voorkomen is Beter...dan eh.......


LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 mei 2024, 11:38

Ulevellen... :)

(Rutte solliciteert, drie regeringsleiders blokkeren Navo-job: wat willen ze en wat kan Rutte hen bieden?
Nu Turkije om is, moet Mark Rutte nog drie landen overtuigen om de hoogste baas van de Navo te kunnen worden. Waarom weigeren de laatste drie, wat willen ze terug voor eventuele steun? En wat zegt een bezoek van de premier aan hun hoofdsteden? Over de laatste drie hordes voor Rutte.

Altijd hetzelfde gedonder met die 100% moet bij de NAVO en bij de EU...
Met Chantage en/of met Omkoping...de laatste ...trachten zich zo... mee te krijgen...
Het systeem zo is sowieso uit de tijd...
met dat...uren dagen weken maanden desnoods jaren...voor bepaalde zaken gepland kan er...
Terwijl het
Hier en Nu gaande is en Hier en Nu ...Nodig is...
(Zo erg infantiel
zit dat er...met die 100% overal mee... in elkaar...)Uren dagen weken maanden jaren zeikzeuren overal mee...met een soort crimi-saus erom heen...Met Chantage en/of met Omkoping...de laatste ...trachten zich zo... mee te krijgen...)

Een Nederlander... in een Wereld Topbaan??? maw Wat kost...in dit geval... die Rutte ...nu weer??? Voor Nederland???
Wat moet er ...nu weer allemaal... om weg bezuinigd...in Nederland???
Om Rutte ...de Woordvoerder...voor de usa...in de NAVO...te zien trachten...te worden...

Zijn we daar blij mee???
Want
Daar pakt het meestal op uit...maw Wat kosten die Topbaners in de EU en bij de NAVO???
Wat moet er ...nu weer allemaal... om weg bezuinigd...in Nederland???

(Laatst moest Nederland 3 miljard euro betalen aan de EU...(En niemand uit de Tweede Kamer stelde er vragen over??? Ook dat nog!!! Met die top Commissariate banen in de EU!!!) (Welk Ziekenhuis Politiebureaus...stadhuizen...zwembaden...bejaarden verpleeg verzorg tehuizen...etc. etc. etc. (Vanaf Links Paars is dat al gaande...met NL vanuit de Benelux de EU in...Wat
moet er... bij ons ...erom weer...weg???)(Wegbezuinigd)!!!
(En ging het via Links heten...alle Bejaarden de huizen in houden...dat heette het goedkoopste...) en daar begon het mee ...Via de PvdA..(via Hedy de A)...Het Zeemans Bejaardenhuis is Noordholland moest weg bezuinigd...De hele hechte Gepensioneerde Zeemannen groep... werd uit elkaar geslagen het land in...Ga maar weer terug de huizen in...)Daar begon het mee...va Links Paars...

Maar
Zo leuk is het dus allemaal niet...een Nederlander in een EU Top functie ...Een Nederlander bij de NAVO leuren om de Topfunctie...(Zo erg infantiel achterstanderig en te naaien en te belazeren...
zit dat er...met die 100% overal mee... in elkaar...)Uren dagen weken maanden jaren zeikzeuren overal mee...met een soort crimi-saus eroverheen...Met Chantage en/of met Omkoping...de laatste ...(landen)...trachten zichzelf... zo... mee te krijgen...)

En...Wat moet er ...nu weer allemaal... erom... weg bezuinigd...in Nederland???

(Goedkoper is voor het land...die Rutte... gewoon Schoolmeester te laten worden...daar is erg veel tekorten aan...aan
Schoolleraren...)!!!

Heeft die Rutte ...via zijn Van Macht Polsitie ...die Abed uit Almere al uit Gaza gehaald...eruit laten halen???
Zo nee...
dan eh...en al 4x in Israel geweest...???
Nou ja... DAT... heb je dan... in de NAVO Top...als die Rutte het wordt...(Al die Vakmacht...nikserigheid ...voor Abed!!!)...en Sowieso dus...voor Nederland zelf...met ook dat nog...
Wat moet er ...nu weer allemaal... erom... weg bezuinigd...in Nederland???

LT) :roll:

Ondertussen
die Rutte op sjouw voor die NAVO Top Baan voor zichzelf...

GAZA-OORLOG
Netanyahu zegt dat Hamas zal worden uitgeschakeld in Rafah, ‘met of zonder vredesdeal’

Jeetje Miemna...mi...daar bevindt zich ook...onze ABED uit Almere...
Als die erdoor om komt... weten jullie allemaal... wie... de schuldigen zijn!!!

maw De Nederlandse Diplomatieke Dienst...(Na uren dagen eken maanden en maanden en maanden en maanden etc.
moet is...echt snel... en wel heel erg snel...aan het werk...voor Abed uit Almere!!!)

Want...Als die erdoor ...om komt...die Abed... Onze Nederlander er die gegijzeld er is door Israel...dan weten jullie allemaal...ook... wie... de schuldigen is !!! Wie de Schuldige zijn...

LT) :roll:

Nog is...en Nog is...en Nog is...met mijn oproep hiero...

Heeft die Rutte ...via zijn Van Macht Polsitie ...die Abed uit Almere al uit Gaza gehaald...eruit laten halen???
Zo nee...
dan eh...en al 4x ...in Israel geweest...???

Nou ja... DAT... heb je dan... in de NAVO Top...als die Rutte het wordt...(Met een leuke babbel maar...Al die Vakmacht...nikserigheid ...voor Abed!!!)...en Sowieso dus...voor Nederland zelf...

Rutte solliciteert, drie regeringsleiders blokkeren Navo-job: wat willen ze en wat kan Rutte hen bieden?
met ook dat nog...
Wat moet er ...nu weer allemaal... (onder het mom van)...erom... weg bezuinigd...in Nederland???

LT) :roll:

__________________________________________________________________

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (12x)
Briljant (17x)+1=(18x)1-5-2024
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

T........A

L...N...E

Y........P

Ondanks 45 woorden eruit gevonden en 230 punten totaal...Niet het Pangram woord gevonden... en ook niet ...hoger dan...
Level Briljant behaald...

Maar tm Briljant behaald...wat niet in zit omtrent...in het koppie...zit... Met uitslag Briljant...ik ben er... tevreden mee...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________


Iemand vroeg me...wat ik vind...van de maatregelingen op De Dam voor 4 Mei...
Ik?
eh eh eh...
en dan de dag erop de Dag van de Vrijheid vieren???
(maw zo erg is het al gesteld in Nederland...als men bepaalde Demonstranten... hun gang laat gaan...lieden die de oorlog
van daar...hier naar toe halen is dat!!!

Ze lijken te denken in Nederland mag alles onder het mom van vrije Demonstraties...en zwaaien ermee met de Grondwet...
Maar lieden die de oorlog van daar...hier naar toe halen...moeten zew eruit halen...Ga maar terug naar het land van oorsprong en vecht het daar maar uit...

Toen de Wet kwam voor Vrije Demonstratie,...ging men nog uit van een Beschaafd land Beschaafd volk...
en daar gaat het net om...
Als ze doen of alles mag...bij het criminele af...
Ze lijken te denken in Nederland mag alles onder het mom van vrije Demonstraties...en zwaaien ermee met de Grondwet...

Maar op 4 Mei... niet vrij naar de Dam te kunnen ...als Burgers...Wat een afgang zeg...en dan de dag erop... de Dag van de Vrijheid te gaan vieren???

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Kitty Herweijer.
Het is in de verste verte niet meer ‘natuurlijk’ om katten buiten hun gang te laten gaan

mi Daar heb je dat in de herhaling...anties getrut weer...het land komt straks om... van de ratten en muizen ...erdoor...
Er zijn
al Supermarkten die er al veel last van hebben...sinds eh ...in de herhalingen...anties katten buiten...

LT) :roll:
Vroeger zei is...een prof Dokter tegen me...Als vrouwen de baas worden...mag er niks meer..
zo'n 70% van de vrouwen...gunnen anderen helemaal niks...en komen met allerlei anties aan zetten...
en zo'n 30% van de mannen krijgen die dan mee...
Ik hoorde dat aan en verder niks...
maar zo'n 50 jaar later...moet ik nog welis denken aan die Oude Prof Dokter...

Als die wat voorspelden...veel ervan ...kom je dan later wel tegen...

Een ander iemand uit die tijd...vertelde me...de echte armoedes in arme landen...komt veelal door de vrouwen...ze
zijn overal anties mee...niks deugt...en hun nazaten moeten hetzelfde doen als eh Zij...tm het hoofd aan toe...met de gedekte kledij...Degene die me dat vertelde...was een Moslim Dokter...ze denken altijd dat de mannen dat doen ...hoofddoeken
maar hun oma's hun Grootmoeder doen dat...als de nazaten meisjes niet doen als eh Zij...horen ze er niet bij...en jutten de mannen
en jongens op...meisjes en vrouwen ermee op te laten voeden...maar het opgejuten ervan...doen de grootmoeders...de meeste anties doen ook de grootmoeders...dus worden ze daar zo arm als wat ervan...Zulkse verhalen hoorde ik vroeger aan...en nam
de verhalen voor lief...maar decennia's later...met meer dan een miljoen mensen uit die arme landen...in ons land...kwamen
de anties...
Ik hoorde dat aan...verder niks...
maar zo'n 50 jaar later...moet ik nog welis denken aan die Oude Prof Dokter...en aan die Moslim Dokter...van toen...ze denken in het westen dat de mannen al die anties doen en hoofddoek moet ed...maar echt waar...het zijn de vrouwen die het doen...

Moest ik net ...ook weer aan denken...met het lezen van dit...
Kitty Herweijer.
Het is in de verste verte niet meer ‘natuurlijk’ om katten buiten hun gang te laten gaan


(Daar heb je het anties getrut weer...)
maar waar niks mag ...ook geen Sigaar etc. komt meestal niks goeds van...

Er zijn
al Supermarkten ...die er al veel last van hebben...sinds eh ...in de herhalingen...met...anties katten buiten...
hele straten en wijken klagen er al om...allemaal Ratten en Muizen...tm... tegen de regenpijpen op de huizen binnen...
eem toen en dan...

(Daar heb je het anties getrut weer...die blijven doorgaan ermee...)

Vroeger zei is...een prof Dokter tegen me...Als vrouwen de baas worden...mag er niks meer..
zo'n 70% van de vrouwen...gunnen anderen helemaal niks...geen mensen geen dieren geen dingen geen zaken etc...en komen met allerlei anties aan zetten...
en zo'n 30% van de mannen krijgen die dan mee...

Ik hoorde dat aan en verder niks...
maar ...zo'n 50 jaar later...moet ik nog welis denken... aan die Oude Prof Dokter...en dito... aan die Moslim Dokter...

Moest ik net ...ook weer aan denken...met het lezen van dit...
Kitty Herweijer.
Het is in de verste verte niet meer ‘natuurlijk’ om katten buiten hun gang te laten gaan

Ik denk er het mijne van...
Waar niks mag ...ook geen Sigaar etc. komt meestal niks goeds van...

Er zijn
al Supermarkten ...die er al veel last van hebben...sinds eh ...in de herhalingen...met...anties katten buiten...
hele straten en wijken klagen er al om...allemaal Ratten en Muizen...tm... tegen de regenpijpen op de huizen binnen...
en toen en dan...

(Daar heb je het ...anties getrut weer...(met de zoveelste herhalingen)...die blijven doorgaan ermee...met anties...)

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Ik kijk al vele jaren op Tv...Zender 65 bij Ziggo...(oa oa oa Ze verbouwen in 9 dagen hele huizen...oa dat dus...keek ik er altijd...)
Opeens is die zender verdwenen...
Heb ik dus wel in mijn keuze rijtje sgaan...en betaal voor de keuze rij...
maar ik zie nooit ...abonnements te betalen ...vermindering... als er wat af gaat(???)

Ik was betalende abonnee bij Sport...omdat ze Golf elke week uitzonden...opeens verdween de Golf sport er..
maar
ik zie nooit ...abonnements te betalen ...vermindering... als er wat af gaat(???)
Deze heb ik toen opgezegd...als betalende abonnee...

Maar de keuze rij bij TV...dito...Ik kijk al vele jaren op Tv...Zender 65 bij Ziggo...
Opeens... is die zender verdwenen...Zenders 60 tm 65 is na vele jaren op TV verdwenen...)maar... ik zie nooit ...abonnements te betalen ...vermindering... als er...bij de provider... wat af gaat(???)

LT) :roll:

______________________________________________________
Nnnou ja...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=q0IPppUmgNk
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 mei 2024, 05:26

Vellen... :)

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (12x)+1=(13x) 2-5-2024
Briljant (18x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

T......Z

W...S...i

R......E

Met 2x de Anagram feestbladzijde ...en de hoogste level...(Ik ben nog steeds... in de vroege nacht... en in de vroege ochtend nacht uren... op m'n best...)

Jullie ook een fijne dag
https://www.youtube.com/watch?v=cgaOVV4JQHA
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 mei 2024, 03:50

Lente... :roll:

(Europapa
Wat zegt het dat Europapa iets wegzakt bij bookmakers Eurovisiesongfestival?
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54482 ... ten-zakken

Ik denk... dat die te overkill bezig is...en mi ...het einde van die video ...maakt het er niet beter op...is er al enige pos aan...het
eidigt alleen maar neg...slecht...(Dat haalt mi de hele feestelijke leut van het begin eruit...als een domper...Als
die zoiets daar ook gaat doen...zie ik hem niet aan de top eindigen...)
Schreef ik de erste dag toen die ermee kwam ook al...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Sodeju...was echt een hele moeilijke...
Afbeelding

T......U

C...L...E

O......P

Toen ik ermee begon dacht ik...hoe haal ik daar een rij woorden uit allemaa; met een...L
Gisteren laat eraan begonnen...toen maar gaan slapen...Vandaag moest ik er nog twee...grappig wel...opeens dacht ik ...Pollepel...
toen kwam een venster...nog 1 punt nodig...

De bel ging... en ik zat gezellig te kletsen en opeens in mijn hoofd ...kwam een woord...die nog goed was ook...

Maar af en toe ...er afstand van nemen...gewoon TV gaan kijken...grappig wel... iemand zegt er wat...Jeetje Miena...dat woord kan ik ook gebruiken...

De Internet kranten lezen...zelfs kijken... op reclames...pas... Kwark...had ik net ...als laatste woord... toen nodig...

Maar 14x Genie...Sodeju...is de Genie kreet...(Genie is...Lands Bruggebouwers in het NL Leger...)
Na deze Hersenkraker ...van de dag gedaan...dat wordt zo...Een uurtje pitten...Succes met de 32 woorden...bij deze nodig...tm Genie...

LT) :lol:

_____________________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/binnenland/deze-roker ... ~a480e40c/
Deze rokerij moest ‘per direct stoppen’, maar verkoopt nu meer paling, zalm en worst dan ooit

Volgens mij... gaan die anties ...alleen over Fabrieks gemaakte Gerookte spullen...
en met hun toegevoegde aparte saus erin...smaakmakers ed.

Maar mi...met Particuliere rokerijen...etenswaren... is niks mis mee...

Trouwens hoe komen we toch aan die massale grote vergrijzing...
waarvan de meesten toch wel... met een stuje rookworst bij de Stamppotten zijn groot gebracht...

(Krijgen die ouwtjes... op hun ouwde dag...de rek eruit ...dan komen bepaalde kwalen of ziektes...tellen ze dat aantal op...dan mag niemand nog wat...Dat is met die anties alsmaar gaande nl!!!)

Wat een flauwekul weer...anties rookworst en anties Hema Worst...en anties etc. etc. etc...want in ...echt alles ...zit een neg puntje in...) Onthou het maar...Hoe komen we toch ...aan die massale grote vergrijzing...
met een levenlang...met onze stampotjes ... een stuk worst....gegeten...)!!!

LT) :roll:

mi Die Gasten moet ...Het Verwaarloost Getal ...is gaan leren...
Al die Hoogbejaarden... die ...ergens ...aan dood gaan ...moet dan niet mee geteld worden...

Kijk
dan valt het weer allemaal reuze mee...(Met het volgende...Verwaarloosd Getal...in het hele grote geheel...)...wat iets krijgt ...van een stukje rookworst ...en... van Gerookte Paling...

Onthou het maar...Hoe komen we toch ...aan die massale grote vergrijzing...
met een levenlang...massaal... onze stampotjes ...met een stuk worst....gegeten...)!!!

LT) :roll:

Nog een tip is...
Als in vele eeuwen tm WO2 aan toe...
De gemiddelde sterfte leeftijd wan bij 36 jaar...

en men werdt massaal
met al die genoten producten...vanaf na WO2...80 jaar of ouder...
Betekent dat de Lifestyle ...van Na WO2...een gigantische grote slag heeft gemaakt...met het ouder worden...
In alle eeuwen
is men ervoor massaal... niet zo oud geworden...met meer dan een verdubbeling zelfs...!!!
maw
Geniet maar gewoon van dat stukje Rookworst op je bord ...als je het ...de opgroeijeugd... ervoor beantied...
hun ...dat allemaal ...gaat onthoudden..is te voorspellen...met al die anties...
dat (Tussen Nu en 70 jaren)...de oude gemiddelde sterfte leeftijd ...van 36 jaar ...weer terug komt!!!

maw
Mijn tip is...Geniet (al of niet samen met je Koterij) ...maar gewoon... van dat stukje Rookworst... op je bord ...!!!
Wij hebben er de massale Grote Vergrijzing mede van!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 mei 2024, 02:16

Tegen... :)

(https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... n-begonnen
China heeft vandaag een ruimtevaartuig gelanceerd dat voor het eerst materiaal van de achterkant van de maan terug moet brengen naar de aarde. De Chang'e-6 moet volgende maand landen in de krater Apollo, bij de zuidpool van de maan

Toen de Linkse Regering van de Obama tijdperk...alle acties van de usa... op de Maan stopte...
schreef ik ...(voorspellende)...hiero...wat dom ...wat stom...want de Chinezen komen er aan...gaan naar de achterkant van de Maan...
Ik schreef ook welis toen...Wie de Maan heeft...heeft de Toekomst...
Nou had ik zelf... eerlijk gezegd niet gedacht...dat het nog zoveel jaren duren zou...dat de Chinezen naar de Maan gingen en wel aan de achterkant...Maar inmiddels is het ze dan toch gelukt...
https://www.nu.nl/tech/6311486/china-be ... -maan.html

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Daar word ik altijd ...zo pissig om...altijd anties Koningshuis doen...en nog steeds...vanaf 1 een paar etc. via Linksen...
https://www.trouw.nl/cultuur-media/hist ... ~ba32f27c/

Via die ex Huisarts...tevens...ex wethouder en ex etc. gaat dat al decennia's zo...(via de Joden!!!)nog steeds vanaf 1 een paar etc.

mi.Ze hebben geen flauw idee wat die Koningshuisleden in den vreemden aan het doen waren...tijdens WO2
ipv Vanaf na WO2...Decennia's zeggen ze nog steeds Het Koningshuis vluchtten...en lieten ons in de steek...er decennia's niet erbij gezegd...terwijl Wilhelmiena dat moest tegen haar wil in...van het toen Linkse Kabinet...en dat zei die er van de week op TV er ook niet bij... wel dat ze dat ...via het Kabinet ...dat moest was (compleet nieuw erbij gezegd)...maar nog steeds niet erbij gezegd...van het toen Linkse Kabinet...moest ze dat...!!! (via de Joden!!!)nog steeds vanaf 1 een paar etc.

Als ze ...die Wilhelmiena...zulks ...oa via Radio Oranje had gezegd...werden alle zolders in Nederland door de SS en
door NSBers...onderzocht..

Maar lange tijd wist die Wilhelmiena er zelf nog lang er niks van af...ze hielden erg veel weg...die Staf...Mensen om haar heen...
Maar
ergens is ze het vernomen...via B...en is gaan Netwerken... samen met Schoonzoon en met haar Dochter Bea in Canada...
Zonder alle Electronica van deze tijd overigens...

Maar het feit was dat de oorlog voor oa de USA vooral afspeelde In Azie en in Noord Afrika...
Om die Top Mannen een hele geestelijke draai te geven...richting Europa...gingen ze overal op de thee...Theekransjes houden...en via
de Vrouwen van die Landen Topmannen...aan het Netwerken...met als doel...Europa te bevrijden...en ook de Joden uit de Kampen te bevrijden...
Maar de USA kennende...mochten ze al die dingen niet hardop zeggen....
want de vijand mocht er geen lucht van krijgen...reken maar van yes...dat ze niks er over zeiden hardop via de pers ed...dat dat iov was...maar hun Theekransjes netwerk had wel succes......er kwam een hele draai in het denkwerk van oa aan de top van de Amerikanen...en de Canadesen ...

Vrouwen in die tijd konden echt nog niet veel doen aan de top...maar ze deden wat mogelijk was...noemden het Theekransjes...
dat Netwerk...op Thee kransjes gaan bij vrouwen van de Westerse)... Presidenten...

Ergens heb ik dat als Kindzijnde al aangehoord...na WO2...hele verhalen er over...want die Prins B...vertelde het aan zijn eigen leger mensen van de BS...en mijn Pa was bij de BS...Bij het Legertje van Prins B...
Die mochten ook niks van de Amerikanen...maar deden samen met het Verzet...ook allerlei geheime dingen...

Maar dat eeuwige gemekker...(ter dekking van het slecht...om zijn Opa ...ter afleiding...)...hoe slecht het NL Koningshuis wel was...tijdens WO2...en de Joden in de steek werden gelaten...door ons Koninshuis...nog steeds...doen ze dat... meteen va WO2
va 1 een paar etc...(Via een paar Joden gaat dat)
(Maar ze hebben nooit die anties blere gasten ...aan de neus gehangen ...wat de enige mogelijkheid voor Vrouwen van Koningshuizen...waren...om te doen in die tijd...Net werken opbouwen via Thee kransen oa oa oa...bij Presidenten aan huis...)!!!

Maar ook zulks snappen er helemaal niks van...Als ...die Wilhelmiena...zulks ...oa via Radio Oranje had gezegd...werden alle zolders in Nederland door de SS en
door NSBers...onderzocht...(Van de USA in die dagen mochten ze er helemaal niks over zeggen...want dan zou de vijand door krijgen...dat het leger Route van oa de usa richting die Kampen gingen in Europa ...Ze mochten er helemaal niks over zeggen ...via
de pers ed...

historica-michal-citroen-wilhelmina-heeft-tijdens-de-oorlog-nooit-gezegd-neem-joden-in-huis-ze-liet-ze-in-de-steek~

Daar word ik altijd ...zo pissig om...altijd anties Koningshuis doen...en nog steeds...vanaf 1 een paar etc. via Linksen...Zie je wel ze doen het nog steeds...(vanaf die ene en die paar etc)
anties ons Koningshuis lul kullen...Op de Dam in Amsterdam...zag je dan ook decennia's lang nauwelijks Joden...op 4 Mei op de Dam...
(Als Kindzijnde wist ik al waarom...
Maar dat eeuwige gemekker...(ter dekking van het slecht...om zijn Opa ...ter afleiding...)...hoe slecht het NL Koningshuis wel was...tijdens WO2...en de Joden in de steek werden gelaten...door ons Koninshuis...nog steeds...doen ze dat... meteen va WO2
va 1 een paar etc...(Via een paar Joden gaat dat)

Maar helaas pindakaas ...ons Koningshuis mensen mogen helemaal niks zeggen...ter verdediging...van dat anties gelul...maar
als
Kindzijnde wist ik al
welke inspanningen ze geleverd hadden... naar kennis en kunnens tijdend WO2 in den vreemde...)
Het woord Netwerk
bestond vlg mij toen nog niet...ze noemden het de Theekransjes...op de Thee gaan bij Presidents Vrouwen...
Om het ...denkwerk ...van de Mannen van de PRESIDENTS VROUWEN...te doen...Omturnen...naar Noord Europa toe...EN WEL
WAAROM...WEL....DAAROM...

iK Word er nog steeds pissig om...als ze anties WO2 Koningshuis aan het kletsen zijn...ze lullen uit hun nek...die dat doen...
ze weten van niks...maar hebben wel neagtieve oordelen er over...
Maar nog maals...
Denk is even mee...
Wat die Citroen Mw zegt...
Historica Michal Citroen: ‘Wilhelmina heeft tijdens de oorlog nooit gezegd: neem Joden in huis. Ze liet ze in de steek’

mi...Als ...die Wilhelmiena...zulks ...oa via Radio Oranje had gezegd...werden alle zolders... in Nederland... door de SS en
door NSBers...onderzocht...(Van de USA... in die dagen... mochten ze er helemaal niks over zeggen...want dan zou de vijand door krijgen...dat het leger Route van oa... de usa richting die Kampen gingen in Noord Europa ...Wilhelmiena etc etc etc ...Ze mochten er helemaal niks over zeggen ...over Joden...via
de pers ed...

iK Word er nog steeds pissig om...als ze anties WO2 Koningshuis... aan het kletsen zijn...ze lullen uit hun nek...die dat doen...
ze weten van niks...maar hebben wel neagtieve oordelen er over...

Maar nog maals...
Ze doen het ...
nog steeds...Via die ex Huisarts...tevens...ex wethouder en ex ex ex...richting 4 Mei op Tv. en
Denk is even mee...richting 4 Mei...Wat die Citroen MW zegt...
Historica Michal Citroen: ‘Wilhelmina heeft tijdens de oorlog nooit gezegd: neem Joden in huis. Ze liet ze in de steek’
die ex Huisarts...tevens...ex wethouder en ex ex ex...richting 4 Mei op Tv. Het koningshuis liet de Joden in de steek...vorige week op TV...

(Voor het eerst zei die erbij...ze moest van het Kabinet vluchten...maar laat zeggen erbij;;; het moest van het Linkse Kabinet!!!)

Nou heb ik niks tegen de Joden...maar plots toch en alweer...Daar komen ze aan...(die ene en die paar)...richting 4 Mei...

iK Word er nog steeds pissig om...als ze anties WO2 Koningshuis... aan het kletsen zijn...ze lullen uit hun nek...die dat doen...
ze weten van niks...maar hebben wel negatieve met veel anties...oordelen er over...en kletsen zo al al die decennia's...
Zelfs...
hielden die Gasten...(die anites Koningshuis lulkullers...die ene en die paar...)... veel van de Joden weg ...op 4 Mei...op De Dam...
(en misschien ...nog steeds...l!!!)

Maar mi Als er iets al Slecht was...OMTRENT WO 2...was het 'T (TOEN) LLINKSE KABINET...(LEG DAT DIE anties Koningshuis ...LINKSE AANHANGERS TOT OP HEDEN... IS UIT...!!!)l Wilhelmiena moest zwaar tegen haar wil in het land uit!!!..van het toen Linkse Kabinet...!!!
en dat zei die er van de week op TV er ook niet bij... wel dat ze dat ...via het Kabinet ...dat moest was (compleet nieuw erbij gezegd)...maar nog steeds... niet erbij gezegd...van het toen Linkse Kabinet...moest ze dat...!!!

Maar mi Als er iets al Slecht was...OMTRENT WO 2...was het 'T (HET TOEN) LINKSE KABINET...

LT) :roll:
Ik heb ook het idee dat erg veel Joden denken...de Herdenking op de Dam en heel WO2 gaat alleen over de Jodenvervolging...
en alleen over de Holocaust...
Maar er zijn ook...ontzettend veel Niet Joden omgekomen in WO2
valt me steeds vaker op...of die er niet toe doen er niet zijn...allen die gevochten hebben voor de Vrijheid en allen die wel in het
Verzet zaten en om kwamen...en allen die wel Joden onderduik hebben geboden...die zijn niet eens te tellen...met z'n allen...

Ik heb ook het idee... dat erg veel Joden denken...de Herdenking op de Dam ...en heel WO2... gaat alleen over de Jodenvervolging...
en alleen over de Holocaust...
Wakker worden...
Er zijn ook...ontzettend veel... Niet Joden... omgekomen in WO2!!!(En hele Nederlandse Dorpen en hele Steden etc)!!!
(en dat in heel Europa...!!!)!!!

LT) :roll:


______________________________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 mei 2024, 14:37

Genderneutraal... :)

4 Mei 2024
Twee minuten stilte: de eerste om doden te herdenken, de tweede voor oorlogsoverlevers

https://www.youtube.com/watch?v=v1mQT1u ... rt_radio=1

LT) :roll:

______________________________________________________________


Lezersstelling bij Nu.nl
'Tijdens de Nationale Dodenherdenking protesteer je niet'
Door onze interactieredactie

Tijdens de Doden herdenking protesteer je niet

Eens...95%

Oneens...5%


mi Bij doden herdenkingen ...verstoor je niets...Je bent toch... een onbeschaaft stuk Crimi tinnif ...als je er aan mee doet...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

De Hersenbreker van de dag
Afbeelding

N......F

L...T...F

O......A

Vermaak je er mee bij het AD...afd Puzzelen
LT) :roll:

Nog steeds...en zoveel en zo groot...dwars over alles heen...die idiote Reclames erop(?)

Ik zag al een Forum ...wat ik altijd kijk...dat is afgehaakt erom!!!'
En zo niet...dan blijven de leden... voortaan wel weg...op het forum zelf...net als bij ons...laatst om hetzelfde...om alsmaar errors en alsmaar ...als het terug is...grote reclames... overal op... en erin ...en er aan (?) (Normaal is dat er niet op nl)
Nu is het een kleine forum... dat is afgehaakt erom
maar deze mooie grote ...met toen erg veel leden...hebben ze ook...ermee weg verkloot...ook een 2go.nl forum was dat!!!
https://trefpuntseniore.forum2go.nl/index.php

Be alert... op jullie Server...Onlino...
want...Forum2Go is onderdeel van Onlino....
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.
Style proflat door © Mazeltof
Moet perse alles verkloot in het land???

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

Ik las een artikel over Zuurstof O2

O2
8
is het atoomnummer

15,9994
is de atoommassa

-218,79°C
is het smeltpunt

1771
ontdekt door Carl Wilhelm Scheele (en in 1774 door Joseph Priestley)

blauw
is de kleur (in vloeibare toestand)

mi ...is O2 Ook blauw tijdens brandstof...vb Kijk maar naar het Gas pitje...
De O2 maakt de kleur blauw...

Zitten bij Gasverbranding zware metalen ea slechte eigenschappen erin...dan is de verbrandings kleur ...anders...dus niet blauw...
mooie tip om te weten......de meest schone brandverwerkingsmiddel is in fete Gas...
en dat kan je meteen zien en weten ...aan de uitstoot kleur...hoe het er bij staat... Kijk maar naar het Gas pitje...
De O2 maakt de kleur blauw...
Maar bijtijds een raam open zetten ...is wel handig...het verbruikt dus Zuurstof uit de ruimte...het
gas pitje in keukens ed.

Als gas... is zuurstof kleurloos, geurloos en smaakloos. Als vloeistof is het lichtblauw.
Handig als je bij verbranding meteen aan de kleur kan zien en weten...wat schone brandstof is...Gas )O2 met gas uit de bodemgehaalde gas samen...
bv in je Keuken...

O2 Ook blauw tijdens brandstof...vb Kijk maar naar het Gas pitje...
De O2 maakt de kleur blauw...aan de kleur kan zien en weten...wat schone brandstof is...
(Is het niet blauw maar...wit... geel...oranje ... rood... paars ...zwart...in deze volgorde van ernst...dan zitten er gevaarlijke stoffen ...tijdens de verbrandings
uitstoot...)

Nou ja... zo denk ik er over hoor...Anderen kunnen er anders over denken...Weet je veel...Maar ik denk er zo over...maw
Schonere brandstof...dan gas... in je keuken kan je in feite niet hebben...maar de tip blijft... lucht wel bijtijds...de Keuken...voor
nieuwe O2 aanvoer in de ruimte...(Tegenwoordig zien we nauwelijks tot niets wat de brandstof alternatieven nou werkelijk uitstoten...va de winning ervan en het gebruik ervan...tm alle batterijen er bij nodig etc. en de uitstoot van die fabrieken etc. omtrent het klimaat...

Met gas is dat alles niet nodig...maakt geen wereld vol met batterijen...en een wereld vol met lege batterijen...Ook met buiten branden ed.
Alles mee genomen... vanaf het begin tm het eind product...aan de uitstootkleur ...kan je zien en weten...wat schone brandstof is...Witte rook is dus het meest onschuldige nog...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 mei 2024, 05:04

Neutraal... :)

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (15x)
Briljant (18x)
Meesterlijk (4x)(+1=(5x) 5-4-2024
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

C......M

i...E...N

A......H

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 mei 2024, 14:41

Raalte... :)

(Historica Michal Citroen: ‘Wilhelmina heeft tijdens de oorlog nooit gezegd: neem Joden in huis. Ze liet ze in de steek’

mi Ze kunnen het niet laten...
Na al die vele jaren nog steeds ...veel anties Koningshuis... bla bla...

Die Wilhelmiena ...wist niks van de Joden in dat Londen...wist alleen dat veel Nederlanders opgepakt werden om dwangarbeid te doen in Duitsland...

Ik heb de laatste tijd ...op Tv... al die Oorlogsverhalen gezien en gehoord...Zelfs de Joden wisten tot op het laatst niet ...wat er met ze ging gebeuren ...in de Kampen...in feite wist men het pas...na de Tweede Wereldoorlog pas echt...ook door het Neurenberg Proces...
Pas veel later kwamen ...al dat soort zaken op TV...en alzo... wist zelfs de meeste Joden het pas...hoe het in die Kampen was...

Als er iets mis was rondom WO2 was... het wel het Linkse Kabinet...alsmaar tegen het leger en tegen inkoop van leger materiaal voor WO2 al...
dus toen de oorlog uitbrak hadden we nauwelijks ter verdediging wat...

Maar zwaar tegen haar wil in... moest Wilhelmiemna van het Linkse Kabinet mee vluchten... naar Engeland...

en erg veel mededelingen hield de staf om haar heen tegen ...voor het ouwde mens...dat deden ze erg veel ...naar het Koningshuis toe...van alles weg moffelen...Maar tegenwoordig... met al die electronica ...lukt de staf erom heen... dat niet meer...

Maar wat me ...van de meeste Joden opvalt...in al die Over de oorlog TV filmpjes en docu's...ze hebben het alleen
over de Holocaust... en soms over de Romans en Sinties en de Homo's...Dat kwam er later pas bij...

De jacht op alle verzets mensen...in WO2... doet er niet toe...de jacht op Nederlandse militairen doet er niet toe ...de jacht op de hele burgerij... doet er niet toe..alle dorpen en steden en wijken plat gelagd in WO2 doet er voor ze niet toe.. de rest van Nederland ...doet er voor ze helemaal niks toe...als het om WO2 gaat...alleen als het over de holosaust gaat...doet er voor de meeste Joden er toe...

(Ter voorkoming ervan ...rammen ze er tegewoordig ...meteen erop los...als in Israel een Jood wat wordt aangedaan...os zoals met 7 oct pas..de rest... doet er niet toe...alleen voorkoming van de holocaust doet er als verdediging er toe...)

Dat is uit ...al die docu's en filmpjes op te maken...Als het over WO2 gaat...Eigenlijk doet heel Nederland er niks toe...alleen
de Holocaust doet er voor ze er toe...

Maar al dat anties Koninghuis geleuter...was al meteen... na WO2 gaande...Die waren gevlucht en lieten de Joden in de steek...

Toevallig woonde ik ...als Kind zijnde va m'n 10de jaar ...in een BS gezin...als er BSers op bezoek waren...kon ik al die verhalen horen...
die BS mensen ...wisten heel veel meer...wat er rondom... dat Koningshuis af speelde...tijdens WO2...

In feite was de usa helemaal gericht op Noord Afrika en op Azie...
met hun WO2 gevechten...

Hoe dat naar Noord Europa te krijgen...schreef ik al veel vaker ...in de jaren...denk nou maar niet... dat zo'n oude Mevrouw vanuit Londen ...ook maar iets kon...hoewel met Radio Oranje daar kon ze wel wat mee...maar ze mocht bepaalde dingen niet benoemen...anders zou... alles ...in het water lopen...van de bevrijders legers...Vanuit de USA en Rusland en Polen en Canada en Engeland...

Die Prins B kende Duitsland goed en heeft hun alle routes uitgeschreven...tm naar de Concentratiekampen aan toe...
Daarom was die ook in Wageningen...dat was niet zomaar...dat was omdat die ...zeer in het geheim...de bevrijdingslegers geholpen had...In die dagen hielden ze erg veel geheim...
in deze tijd wil vooral links alles moet transparant...wat ook hele linke soep kan zijn...

Maar de NL...Konlijkhuis vrouwen...maakten netwerken... met theekransjes...bij staatshoofden hunner vrouwen...
want die staatshoofden mannen... moesten met hun denkwerk omgeturnd...om naar Noord Europa te gaan...niet alleen om lANDEN
te bevrijden maar ook al die Kampen van de Duitsers..

Ook met behulp van...Via het zeer geheime netwerk van de BS...het kleine legertje van Prins B...zoekmachienes bestond nog niet...daar was veel speurwerk voor nodig......Die Prins B kende Duitsland goed ...en heeft hun alle routes uitgeschreven...tm naar de Concentratiekampen aan toe...

Kijk al die dingen ...die gedaan zijn... in die tijd...weten de meeste mensen helemaal niks van...zo erg geheim zat dat in elkaar...
Dus die Oude Dame in londen ...mocht al die dingen ook niet zeggen ...via Radio Oranje...en zeker niet zoiets idioots...als
waar die MW Citroen meeaan komt leuteren ...hier en nu...vele decennia's na WO2.
Michal Citroen: ‘Wilhelmina heeft tijdens de oorlog nooit gezegd: neem Joden in huis. Ze liet ze in de steek’

Dan zou de SS en NSB alle zolders hebben nagekeken...dus zulks zei die oude dame niet in Londen...maar was wel 1 van de Theekransjes route...
met theekransjes...bij staatshoofden hunner vrouwen...

want die staatshoofden mannen ...moesten met hun denkwerk omgeturnd...om naar Noord Europa te gaan...niet alleen om lANDEN
te bevrijden ...maar ook al die Kampen bevrijden...van de Duitsers..

Als Kindzijnde wist ik al...dat die leden ...van het Koningshuis veel meer hadden gedaan voor ons land...in den vreemden...dan men na WO2 bedenken kan zelfs...

Die Juliana in Canada...ging met haar theekransje ging zelfs tm de usa...naar de Vrouw van de usa President...
(Ik denk...het woord netwerk... bestond als zodanig nog niet...het heette... Theekransjes...via de NL Koningshuis leden...in den vreemden...maar dat werd wel allemaal geregeld...mits ze er volkomen over zouden zwijgen...anders zou van alles ermee mislopen gaan...
Het woord Joden
mocht niet eens gezegd...via RadioOranje...want ook die moesten bevrijd...uit Concentratie Kampen...
door bevrijdingslegers van de USA en Rusland en Polen en Canada en Engeland...

Als kindzijnde zat ik ergens in een hoekje... in die kamer waar die oud BSérs bij elkaar kwamen.....te verhalen...tm kwam niet aan Prins B... dan maakten ze je desnoods ter plekke af...ze wisten echt alles van hem...elke route elke stap tijdens WO2 gedaan...

Maar alzo weet ik... al decennia's lang...dat er erg veel anties onzin gekletst wordt ...en wel via maar ...een paar Joden...
het gevolg was...op 4 Mei op de dam...zag je najuwelijks tot geen Joden...met de Nationale herdenking...
en dat weet ik weer
van mij Oud BS Pa...die stond... met een rij BSérs jarenlang paraat... bij het Bevrijdingsbeeld op 4 Mei op De Dam...

(Mijn Pa ...die buitenshuis nog wel te pruimen was... na WO2... maar in huis ...van die (best gevaarlijk af) PTSS aanvallen kreeg...zomaar plots opeens...)

Dan kwamen die Oorlogs beelden weer terug in zijn geest...als dienstplichtig soldaat gevochten op de Grebbeberg...in het Verzet ...ontdekt ...en naar het oranje Hotel gebracht...werd gemarteld...met mes snedes op wang en keel...
omdat die niks zei...werd die in Drente Naar een Duits kamp gebracht...(waar die uit weg wist te vluchten ) en toen bij de BS kwam...na WO2 bij de BB was...(Burger Bescherming)

Maar opeens... was het op...allemaal PTSS beelden...zomaar opeens...van die (bij het gevaarlijk af) PTSS aanvallen kreeg...die flikkerde mij
om 1 vraag al
2 lange trappen af...Lange Trappen met coccus matten...en ik me steunen ...in de val ...met beide armen tegen de beide muur kanten aan en kwam zo beneden...
vol met schrammen van de coccus matten...

Het punt was... dat ik
in die ene vraag ...het woord Duitser zei ...had ik nou Mof gezegd...had die niet... die PTSS aanval ...gehad...zo
onverwachts plots kon zo'n PTTSS aanval optreden...op de 1 of andere manier... zijn de Kinderen die er nog woonden er...snel het huis uit gegaan...

Mijn oudste zus verhaalde er ...decennia's later nog welis over...hoe eng WO 2 voor ons als Kinderen was...altijd angst...omdat mijn Moeder 2 Joodse Onderduikers ...op zolder had...die werden dan opgehaald naar een Boerderij gebracht en de volgende twee kwam er weer aan etc.

Ze bleken wel... op de kleine koterij te passen ...als mijn Moeder met mij in de Kinderwagen...eetbonnen rond bracht...en wat al niet meer... onder het dekbedje lag...op naar een verzet...adres...

maw Joden werden allang opgevangen ...in zolders en in kelders...joodse Kinderen... werden bij bossen opgevangen in pleeggezinnen...
in het land...soms hele gezinnen...waar men plek had...
Al die angsten ...is niet eens te verhalen...want iedereen... om je heen... kon de vijand zijn ...van de NSB zijn etc.

Denk maar niet ...dat heel Nederland niks deed...maar de meesten spraken er na WO2 niet eens over...vooral de vrouwen meestal niet...wat die allemaal hadden uitgespookt...Maar m'n oudste zus...wist nog ...hoe bang ze als kind was...als mijn Moeder met de Kinderwagen met mij erin... op stap was...door de stad...

Als het om WO2 gaat ...is het mi onterecht om het alleen... over de Holocaust te hebben...dat doet ...alles teniet... waarvoor er gevochten is... voor onze vrijheid...Via Leger Mensen via Verzets Burgers via Onderduikadressen...via Koningshuis leden in den vreemden...Wat er allemaal is uitgespookt... zal nooit allemaal boven tafel komen...want erg veel van de uitspokers van de gewone burgerij...zijn opgepakt en ook naar diezelfde concentratie kampen gebracht...als ze al niet ter plekke werden dood geschoten...

M'n oudste zus...wist nog hoe bang ze als kind was...als mijn Moeder met de Kinderwagen met mij erin... op stap was...door de stad...

Ik (inmiddels middelbaar)...ontdekte dat... de zgn moderne psychologie ...ook erg slecht... in elkaar stak...

Zo liep ik decennia's na WO2 is van een hoge trap naar beneden... en kreeg plots doodsangst...
werd naar de Psycholoog gestuurd en die zei...Je moet in het Hier en Nu blijven ...voor je je man kende had je die angst aaanvallen niet...Hier en nu wel...
dan zei ik ...die angst is gelegen in mijn Jeugd...daar wil ik het over hebben...Nee we doen de Hier en Nu methode...

Maar ondertussen ligt de meeste angst van Mensen in hun Jeugd verborgen...Vaak angst op angst...
(Mijn Pa die buitenshuis nog wel te pruimen was... na WO2... maar in huis ...van die (
best gevaarlijk af) PTSS aanvallen kreeg...zomaar plots... opeens...)

En dan die Psychologen...Je moet gaan scheiden van die man...want daar heb je het...Hier en nu... van...
Zo erg werd het in de Psychiatrie in Nederland...mensen met angst explosies... werden weg gehouden van de meest dierbaren in het Hier en Nu...want die angst ...was volgens hen...Hier en Nu ...gaande...

(Mi had ik ook een vorm van PTSS op die lange trap...in het hier en Nu...
wat een angst explosie gaf...
en ik niet meer trappen op en af durde te gaan...zomaar plots... opeens...

Zo liep ik decennia's na WO2 is van een hoge trap naar beneden en kreeg plots doodsangst...
werd naar de Psycholoog gestuurd en die zei...Je moet in het Hier en Nu blijven ...voor je je man kende had je die angst aaanvallen niet...Hier en nu wel...
dan zei ik ...die angst is gelegen in mijn Jeugd...daar wil ik het over hebben...Nee we doen de Hier en Nu methode...

dan zei ik ...die angst... is gelegen in mijn Jeugd...daar wil ik het over hebben...Natuurlijk ...had ik er gelijk in...

Mijn oudste Zus was al in de 80...en had het nog steeds over de angsten van vroeger...vooral bij de Kindertjes...want alweer
hadden we 2 Onderduikers op Zolder...en dan... mijn Moeder op stap... door de stadswijken...met haar jongste zusje...en wat zat er allemaal nog meer in dan etens bonnen...in de Kinderwagen...bij haar......afgeleverd onderweg ...om naar een verzets adres te bezorgen...

Dan zei ik ...die angst...Hier en Nu... is gelegen in mijn Jeugd...en daar wil ik het over hebben...Natuurlijk had ik er gelijk in...
maar Zij wilde het niet over het toen hebben...want de Hier en Nu methode... was ingeburgerd in de Psychiatrie...
en toen ook ...een Hij daar ...over begon...ben ik er weg gebleven...

Ik zou mijn eigen angsten... wel gaan uitpuzzelen...en begon met schrijven...decennia's na WO2 was dat...
(Toen mijn man was overleden heb ik al wat ik had opgeschreven weg gegooid)...
Maar
ik wordt nog steeds pissig om zulkse lieden met hun...
Michal Citroen: ‘Wilhelmina heeft tijdens de oorlog nooit gezegd: neem Joden in huis. Ze liet ze in de steek’

mi...Dan zou de SS en NSB alle zolders hebben nagekeken...en beschermers en onderduikers hebben opgepakt...dus zulks zei die oude dame iov al niets er over ...in Londen...via Radio Oranje...maar was wel 1 tje van...De Theekransjes ...route...


Als het om WO2 gaat ...is het mi onterecht om het... alleen... over de Holocaust te hebben...

dat doet alles teniet ...waarvoor er beschermd is... en gevochten is ...voor onze vrijheid...

Via Leger Mensen
via Verzets Burgers via Onderduikadressen ...via Koningshuis leden in den vreemden...Wat er allemaal is uitgespookt... zal nooit allemaal boven tafel komen...want erg veel ...van de uitspokers van de gewone burgerij...zijn opgepakt en ook naar diezelfde concentratie kampen gebracht...als ze al niet ter plekke werden dood geschoten...

Ook Miljoenen gewone burgers en bevrijders zijn omgekomen...
M'n(inmiddels overleden met 85 jaar)... oudste Zus...wist met haar 80 jaar nog... nog hoe bang ze als kind was...als mijn Moeder met de Kinderwagen met mij erin... op stap was...door de stad...

mi Ze kunnen het niet laten...
Na al die vele jaren ...via Linksen vooral...nog steeds... veel anties Koningshuis bla bla...va 1 een paar...ze kunnen het niet laten om alleen de Holocaust
te ervaren ...als het over WO2 gaat... de hele rest van Nderland ...deugde in WO 2 ...voor geen kanten...bla bla bla...

M'n(inmiddels overleden met 85 jaar)... oudste Zus...wist met haar 80 jaar nog... nog hoe bang ze als kind was...als mijn Moeder met de Kinderwagen met mij erin... op stap was...door de stad...

Als het om WO2 gaat ...is het mi onterecht om het alleen... over de Holocaust te hebben...dat doet alles teniet... waarvoor er gevochten is... voor onze vrijheid...

LT) :roll:

Burgemeester Femke Halsema verwees in haar toespraak op de Dam naar een van de hoofdpersonages, Virrie Cohen. De verzetsstrijdster redde vanuit de crèche tegenover de Hollandsche Schouwburg, waar Joodse mensen werden samengebracht voor transport, honderden baby’s.

Mijn Pa ...heeft samen met Maj B... ook kinderen... eruit gehaald...(ze bleven hun hele leven lang vrienden...om wat ze samen hadden meegemaakt ermee...)
Mijn Pa... gaf ze door... aan het Verzet...maw Niemand doet zulks alleen...er was een hele organisatie er om heen...

LT) :roll:

Had wel iets komisch...Mijn Pa ...was totaal anties Godsdienst door WO2 geworden...wilde er in huis...dan ook helemaal over horen...maar
als Maj B langs kwam
Dikke mik met die twee...
en Zij... ging geheid... gebeden opzeggen voor hem...dat kon die ...van haar hebben...maar van anderen helemaal niks...als het om... iets van Godsdienst ging...was zijn lont erg kort...geworden...en sloeg er op los...zelfs om iets op de radio aan gezet...
Mijn Pa ...was totaal anties Godsdienst... door WO2 geworden...

Had wel iets komisch...als Maj B langs kwam..ze kwam best vaak...met hoed en Leger des Heils ...kledij aan...
(Meteen...Dikke mik... met die twee...
Mijn Pa ...(in het Verzet)...heeft samen met Maj B... ook kinderen... gered uit de crèche tegenover de Hollandsche Schouwburg...(ze bleven hun hele leven lang vrienden...om wat ze samen... hadden meegemaakt... ermee...van haar alleen... kon die alles... van velen...) Zaten die weer ...samen...oorlogs verhalen op te halen...)

LT) :roll:

Herinneringsinsigne (BS)
Binnenlandse Strijdkrachten
1944-1945

Afbeelding
Links op de Foto

Afbeelding
Rechts op de foto
4 Mei - BS bij Kranslegging op de Dam

LT) :roll:

De holocaust vond ik ...het ergate ooit gehoorde...hele families vermoord en weg...maar is er leed verschil ...met alle doden door bommen en daarmee ...hele families dood...doden door natuurrampen...hele dorpen weg...hele famlies weg...dito door oorlogen...
Is er voor nabestaanden...qua leed... verschil in de ergstes ...van de dood...Dat vraag ik me welis af... Meneer Sonneberg...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (15x)+1=(16x) 6-5-2024
Briljant (18x)
Meesterlijk (5x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

M......G

S...O...E

L......D

LT) :roll:

Aan m'n visites en loge heb ik...met deze woordenpuzzel... ook weinig tot niks...noemen woordjes die ik al heb staan...ze vragen vaak meteen heb je niks anders...ze bedoelen ...een Kennis quiz op TV???
Ja... er is een Mes op Tafel en ik nog een 2 voor 12 staan...en een rijtje 50/50
Wat wil je zien???
Nou dan vermaken we ons daarmee...en doe ik later... de woordenpuzzel verder alleen...

Maar vanavond... kwam m'n ene zoon langs...even vertellen ...hoe het bij de Tandarts was gegaan met die grote beurt aan zijn kaak...Keek even een blik mee... met wat ik aan doen was op de PC...
en zei gelijk een langwoord...Wonderlijk...en toen hoefde ik ...nog maar 1 kort woord...en zie daar...45 woorden bij elkaar gegaard...
Pfff

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=iDZ8RbRM-Ys
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 mei 2024, 12:06

Tegendelen... :)

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (16x)+1=(17x) 7-5-2024
Briljant (18x)
Meesterlijk (5x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

U......N

V...R...A

E......F

Ik had zoiets grappigs...kon geen woord meer bedenken... en ging naar bed...werd vandaag wakker...ging achter de laptop zitten en typte gelijk een rij woorden in...op het laatste woordje na...(met nog maar drie punten nodig...een klein woordje dus)...daar moest ik nog erg lang over denkpuzzelen...

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=QEWmixFB2NE
Gr en knf van LT) :roll:

________________________________

Ik dacht... als ik toch zo snel in de lift zit vandaag ...met woorden raden...even elders kijken'
Afbeelding
Het woord type ik nu niet...is nog een dag daar in de lucht ...om te raden nl...

Met de woorden puzzel ...neem ik vaak wel een paar woorden mee
op het knipsel...plaatje...maar daar gaat het om... Vandaag...38 woorden...nodig ...

Met dat andere ...met het ene woord raden...gaat het om... 1 woord maar...vandaar...Het woord ...type ik nu niet...is nog een dag daar in de lucht ...om
te raden nl...

:roll: LT)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 mei 2024, 03:59

Delen... :)

Afbeelding
Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (17x) +1=(18x) 8-5-2024
Briljant (18x)
Meesterlijk (5x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

K......B

O...P...E

N......P

LT) :roll:

_______________________________________________________________

Ik heb het songfestival ...na tijden...ook weer is gekeken...
Vind er toch iets raars aan...hele koren zingen mee...maar er is geen koor erbij...Muziekinstrumenten spelen ...maar
er is geen Muziekintrument bij...Bij de meesten is dat ermee gaande...waar dat... kant en klare systeem... zich voor leent...dat er Playback gezonden wordt ...en daar
dacht ik ze ook welis...mee te zien bezigen...bij de Kandidaten...

Allemaal dingen ...die voorheen totaal niet mochten en konden ...bij het Euro Songfestival...
(Ze stralen zo erg veel felle plotse vele lichten uit...lijkt me gevaarlijk voor ...nogal wat neurozieken...oa mensen met
gevoel voor epileptie of dat al hebbende...die kunnen er beter niet naar kijken...en nog wat met neuro gevoelige kwalen en ziektes...Een volle overdaad aan verschikkelijk veel uitstralende schitterende knipperende lichtten...is niet gezond...)!

(Ik denk dat we behoorlijk in de zeik worden genomen...met hun kunnens ermee...met alles eromheen is electronisch geregeld...
waar dat... kant en klare systeem... zich voor leent...dat er Playback gezongen wordt ...en daar
dacht ik ze... ook welis...mee te zien bezigen...bij de Kandidaten...)

Nou ja ze doen maar...(Ik denk dat we behoorlijk in de zeik worden genomen...met hun kunnens ermee...met alles eromheen is electronisch geregeld...en Gewone zangers lijken daar ...niet meer normaal gevonden te worden...

Maar...Ik denk...
dat de Zanger die na de testkwam...wel voor de finale route past...die zong alles zelf en had ook muziek en muziek mensen erbij...zoals het hoort!!!

LT) :roll:

___________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=nheif2BuFz0

Gr en Knf van LT) :roll:

__________________________________________________________________

PS..
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54491 ... gazastrook

(Uren dagen weken maanden...Nederland op z'n genikst...is dit...)!!!

LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Ik zag net ...dat ook het Parool ...deze Woorden Puzzel erop heeft staan...en precies dezelfde ...van de dag...als bij het AD...

https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347

Je kan die Woorden Puzzel helemaal alleen doen...of met een paar of met het hele gezin...
Alleenstaanden..is het een hele mooie methode...eenzaamheid of verveeldheid ed ermee tegen te gaan...maar mi doen zulkse
Woordenpuzzels veel meer...het maakt of houdt de hersenen actief...vooral vanaf middelbaar tm tm tm veel ouderen hebben nauwelijks of geen redenens ...of niet meer... om de hersenen actief te houden...
(Ze kunnen aan...zo ik het noem) (verslapte dementie... gaan leiden...)Dement lijken door nauwelijks tot niet hersenactiviteit...
en dat uren dagen weken maanden...het denkwerk gaat verslappen...Je kan de Hersenen mi wel met een ...spierbundel...vergelijken...worden elders de spieren nauwelijks tot niet meer actief...gestimuleerd...verslappen die spieren...
Soms is een beetje beweging actief...al genoeg... om er weer wat beweging in te krijjgen...
(Schijn verlammingen...schijn Demetie...etc. door inactiviteiten...)

Vroegerhhh...Bestonden al die mooie Scans ed nog niet...viel me als leerlingetje in de Verpleging wel op...hoe snel oude mensen de diagnose Dement kregen...
Ik zei is tegen de Dokter van de afd dienst...Ik geloof nooit dat die oude Mevrouw daar Dement is...Hoezo? Tja eh..eh...
m'n scan blik op haar zegt me dat...Ze leek zo erg dement...dat ze een neussonde in had om toch voedsel binnen te krijgen...
(In mijn mooi rustig zaaltje ...was dat een heel gedoe ermee...want ook zo etens te krijgen vocht ze tegen...)

Ik woonde intern en was net op tijd op afdeling...maar eh wel met lege maag...De etenskar werd het gesloten afd zaaltje binnen gebracht...door vakantietijd en ziektes had ik alleen dienst op het zaaltje...normaal vaak met 4...

Ik zette de borden neer en ook een bord voor mezelf...Hmmm lekker havermoutpap...Ik nam een hap... het smaakte lekker...vulde een grote lepel...en deed de volle lepel ...bij die oude Hetende Demente Mw...in de mond...Ze spuugde de pap zo in mijn gezicht...

ik vulde de lepel met pap... deed de pap in mijn mond en spuugde de pap... in het gezicht van de oude Dame...Ze schrok zich ongans...ztte hele grote ogen op...Ik begon erom te lachen...
plots...begon ze samen met mij ...tegelijk te lachen...
De Dementie was compleet verdwenen...

(Iedereen wilde van hoog tm laag weten ...wat ik gedaan had..want ze zei steeds...De Zuster heeft me weer wakker gemaakt...)
Ik dacht het geheim van de Smid...kan ik beter niet vertellen...want zoiets ...vinden ze er vast niet oke...als personeel etens in het gezicht van Patienten gaan spugen...
of in het andere geval... te denken....ik doe net als Zij...misschien genezen er van...en gaan ze het allemaal zo doen...terwijl de anderen er helemaal niks mee van doen had met die diagnose op die zaal...alleen de oude Dame...Dus eh...
Beter van niet dus....om niks te zeggen...

Ze was op de gesloten afdeling opgenomen... omdat ze zo erg woest agressief overal op reageerde...maar vanaf wakker eworden bleek het een schatje te zijn...of zoals haar Middelbare Kinderen het zeiden...Ma is weer de oude...was in haar hele leven niet agressief geweest...

Maar hoe ze wakker eworden is...ik zei er niks over en die oude Dame...misschien wist ze de oorzaak niet eens...maar wel dat ik iets gedaan had...maar wat???

Dan zei ik...misschien om erg veel liefde gegeven...in stem en gebaar...Ik zei tegen de Middelbare nazaaten...laat is een Tandarts komen hier voor haar...de tanden en kiezen zien er niet uit...Alzo kreeg de oude Dame een gebitesprothese...Laat is een Kapster komen...alzo kreeg ze een heel mooi koppie...Koop is wat moderne leuke vlotte kleding voor jullie oude Ma...etc.

Ze knapte in alles zo goed op...dat ze weer ...naar huis toe mocht...

Maar ondertussen mij wel het verhaal verteld... vanaf wanneer ze niks meer wist...
Ze had samen met haar oude man een Tabaks winkel...decennia's lang...op een dag...kwam er een man binnen...die schoot meteen haar man dood...en vroeg aan haar...geld geld...meer wist ze niet...ze kwam bij...in een GGZ Instelling...en werd plots wakker...en
wel met lachen... U lachtte me toe...zei ze me...

maw mi door... Shocks Trauma's... kan men ook al of niet plots...Dementie vertonen...gaan...
Maar alle nieuwe dingen... op haar af...nieuw gebit nieuwe haren nieuwe kledij etc...ze werd snel helemaal de oude weer...
Ze bleek een echte... Jordaanse Schatje ...van nabij...en...mocht weer...naar huis...

Een halve eeuw later...vond ik in een oude bewaardoos... bedank kaarten... van haar Middelbare Nazaten...
Ik wist het nog allemaal...Ik had het goed Gezien...dat die Mw niet Dement was...wat wel de diagnose was...

(ik heb er geen ene probleem mee gehad...met meer wonderlijke zaken daar mee gemaakt...want...Ik had er nooit over...als
men al wat vroeg...Hoe deed je het? Ik??? eh Gewoon...meer zei ik er nooit over...ook helemaal niks... over de foute diagnose...

en dacht ...Ook al had ik het goed Gezien...(Schijn Dementie noem ik dat...komt best veel voor...als oude mensen aan het insukkelen gaan ...alsmaar...alleenstaanden alle interesses gaan laten...op een dag lijken ...ook die Dementerig...maar ook door Trauma's en shocks of nog erger Tramashock's... kan Schijndementie...van optereden...Kort lang...langer of voor altijd...)

(mijn onderlinge gesprekjes met die diensrdoende Med Bullers io voor de volgende bull...zei ik nergens...Maar...vond...Die dingen... zoeken die Bullers knappers ...maar mooi zelf uit...
dat niet alles is zo ...het lijkt...schijnt...heet... dunkt ...doet voorkomen...en toen...kwamen oa de Scans...
en werden erg veel diagnoses...helemaal goed...
Dat is het leuke van...Nieuwe Generaties...die komen geheid ...met wat nieuws aan zetten...ook in de Medische Wereld...

Maar dat lijkend... op Dementie in die dagen...ook de Diagnoses waren...viel me als ...jonge opklimmertje al op...Als ik het die...Opklim Bullers al zei...wat ik ervan dacht...kreeg ik ...achteraf Gezien ...altijd gelijk...(Ik hoef geen gelijk...maar ze wakker schudden...is ook welis...een methode...om Zelf beter te gaan Nadenken...in welk Beroeps vak dan ook...ook bij die Zeer Geleerde Bullers Mensen...) Ja maarrrrrrrrrrrrrrrr. U ziet meer dan wij...Ik? maar ...waarom ...U ...dan niet???

Ik zei...U kijkt te plat...
Plat denkers doen dat...leuk in vrije tijd maar...maar in uw baan...moet u toch plots... het knopje... omdraaien en dimensionaal de mensen aankijken...zulks zei ik dan welis... tegen ze...dan ziet u ...ook meer ...dan eerst...

Dan tipte ik ...welis wat bij...Let op de Ogen...van uw Patienten...Iets IN DE OGEN... VAN DE OUDE DAME...Dat LIET ME WETEN...ZE IS NIET DEMENT...

en zei dan tegen... zo'n Medische Buller ...Hoge Ome...(De Hoge Zeer geleerde Bullers Tantes ...kwamen pas veel later...)...op zulkls arbeidsveld...Maar
als ik het Zie...moet iedereen het... kunnen Zien...vooral U ...U...dus ook...

Na wat decennia's later...kon elke Scan ze ...de dingen tonen...

Dat is het leuke van...Nieuwe Generaties...die komen geheid ...met wat nieuws aan zetten...ook... in de Medische Wereld...

Mijn tips... in deze tijd zijn meestal...Doe (thuis) mee aan ...Kennis quizen op TV ...en maak woorden Puzzels... op je PC...
en zet de voeten... regelmatig ...even...rechtop...en zet ze in ...De trilstand...30 sec IN DE TRIL MODES ZETTEN...
30 tellen of zo...(ook zittende Kantoor Mensen)...(langdurig zittende op de plee dito...)...voor de broodnodige beweging...ook zittende ...achter de PC voor jong en oud...en zittende op stoel of bank...voor de TV....De beide voeten tegelijk doen...en benen...trillen dan 30 sec met regelmaat even...(Zelf te doen dus)....IN DE TRIL MODES ...ZETTEN...

Kan ook... met de tegenwoordige electrische trilapparaten...maar als je het zelf doet...doen ook de hersenen er aan mee...met een trilplaat dus niet...daarvan sukkelen de hersen (spieren) van in...

Dus met regelmaat even
de beide voeten omhoog zetten ...en dan gaan trillen met de voeten ...(ook vooral met langdurig pleeen...)dat trillen...bewegen van spieren en zenuwen ed...gaat dan tm ver in het lijf door...maar zet gelijk de hersenen ...ook in beweging...(per keer 30 seconden of tellen is genoeg om te doen) om de zoveel tijd...

Zonder gebruik ...van de Hersenen... gaat dat niet ...met zulks... met zelf doen...(daarvan activeer je de hersenen om actief bezig te zijn...)...Met een tril apparaat ...hoeft... de eigen hersenen niks...dan trilt het zo ook wel...(daar sukkelen de hersenen van in)!!!

Was een Mooie... (Herinnerings)...type-oefening ...
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 mei 2024, 15:12

Lenzen... :)

(Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Nederlandse vertaling door phpBB.nl.

Style proflat door © Mazeltof 2017
https://onlino.nl/
(Het is nog steeds niet in orde met het Forum...opeens massaale vele en grote reclames tussen alles door...na jaren helemaal
geen reclames erop...

Toen hadden we dat ook opeens...en alle leden vielen ervan af...waren weg en bleven weg...

Een leuk kleine forum... wat ik een paar keren per week al jaren lees...schijnen de leden ervan...sinds kort... ook te van verdwenen opeens met
al die reclames...tussen geboortes en ziektes en rouw verhalen...

Geen goede beurt gvoor de FA Onlino dus is dat ...als ze hun server niet in de gaten blijven houden...met wat ze daar allemaal uitspoken...dat kostte de vorige Hoster de hele Host...werd toen door Olino overgenomen...
en nu zie je dezelfde dingen terug komen...Linke soep voor Olino zelf is dat!!!
(Al die verdwenen leden en verdwenen forums...sinds eh...enne eh...men bij de Server de Jaar zaken...omtrent de veiligheid benodigde jaarcertificaat... niet orde had...dus begonnen al die vele Errors...op de Kijkers in het land af...nu doet het 't weer maar zit vol met reclame platen tussen van alles door...
Een leuk kleine forum ...wat ik een paaar keren per week al jaren lees...schijnen de leden ervan ...ook te verdwenen opeens met
al die reclames...tussen geboortes en ziektes en rouw verhalen...

Leden verdwijnen ...Kijkers verdwijnen...hele Forums verdwijnen ervan etc. etc etc. Dat zijn allemaal Webs ...verstrekt door...Onlino...zelf... Forum2GO - Onderdeel van Onlino
Geen goede beurt...voor de FA Onlino dus... is dat ...als ze hun eigen (of uitbestede) Server) niet in de gaten blijven houden...
https://onlino.nl/

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________________

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (18x)+1=(19x) 9-5-2024
Briljant (18x)
Meesterlijk (5x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

A......N

C...M...L

I......E

Heb ik 41 woorden ermee gemaakt

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 mei 2024, 02:10

Zen... :)

(Ik las dit...
hoogleraar plasticiteit van het brein
(Wie komt daar nu zo op...plasticiteit van het brein...dan zit er mi rek in...in onze hersenpannetje)

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Ik denk zo ...in de vlugge vaart...dat die Joost 6de gaat worden in de finale...
Vroeger had ik zulkse voorspellingen... best vaak goed...maar zo op m'n ouwde dag...kan ik er ook naast zitten...)

Ben bezig geweest met
de nieuwe va 24 uur...Woordenpuzzel...(Ik dacht...uit die leters... haal ik niks uit...)maar allengs kwamen de woordjes toch eruit...maar nog geen ene lang woord gekomen...uit m'n plastische bol...Ik sta er nu... Brillant ...ermee...maar ga er morgen pas verder mee...eerst
maar is een nachtje er over slapen...

LT) :roll:

___________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=bUjHMWiBzYk

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 mei 2024, 08:53

Enschede... ;)

(GroenLinks en PvdA voorlopig niet in één Europese fractie: 'Niet over gesproken'
Terwijl GroenLinks en PvdA nu ook samen de verkiezingen in Europa ingaan, zijn ze in het Europees Parlement nog altijd onderdeel van twee verschillende fracties.

Schreef ik hiero al eerder...mi Omdat ze ...er geen Wettekijke Fusie van hebben gemaakt...geldt voor Nederland zelf...in feite
precies hetzelfde...

Er is geen Wettelijke Basis...dus...Het zijn nog steeds ...2 Aparte Partijen...
En daarom staat... de VVD Tweede...en niet Gr Links/PvdA

(Maar die ..sinds eh....snel te bemanipuleren...Waterzuip kletstafels ...in ons landje...tm ...ze kunnen iedereen... voor het lapje houden schijnbaar...daar...is ook wat ermee...in NL zelf...
maar ...
in de EU te Brussel... snappen ze meer schijnbaar ermee...
en zijn ze ...in het Europees Parlement ...nog altijd onderdeel van twee verschillende fracties.)!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________

https://www.rtl.nl/nieuws/video/video/4 ... -van-joost
Europapa: kijk hier het optreden van Joost Klein terug

mi Zijn in feite...de Gabbers weer terug...schreef ik welis hiero over...om te dik Nederland ...te helpen
zou men elke dag ...(vooral in Scholen ed)...naar kunnens...allemaal..even...moeten Gabberen...moeten Hakken...

Op het Hakken na...imponeerde mij dat lied ...helemaal niet...Dat Hakken met Europapa erbij...vinden vooral de kleintjes
en kleintjes van geest... en de simpelen van Geest...in het land ...heel erg... leuk...

Maar of ...al die (Stemgerechtigden in Europa...) Volwassenen Ouders...de Ouderen... dat ook zo vinden???

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Ook Nederland weert Brits-Palestijnse chirurg, Kamerleden eisen uitleg
Nederland volgt de lijn van Duitsland, dat Ghassan Abu-Sittah een administratief visumverbod heeft opgelegd.

Nou ja...Hier snap ik dus helemaal niks van...
Zoiets geldt mi alleen... als er naar een land toe...sancties zijn...

mi Is dat helemaal niet aan de orde...niet met Israel en niet men de Palestijen...

Ook Nederland weert Brits-Palestijnse chirurg
mi Dat kan alleen als die een echt Strafblad heeft...maar dat geldt mi voor alle Visum aanvragers...

Er moeten er senl weer aan de gewone waar...want het loopt behoorlijk...uit de hand...met al dat Warer gezuip...die
Zien door de bomen het bos niet meer...

Ook Nederland weert Brits-Palestijnse chirurg
Maar...mi Dat kan alleen als die een echt Strafblad heeft...maar dat geldt mi voor alle Visum aanvragers...of als iemand met opruiende opjuttende...uitspraken ...hier een Visum komt vragen...

Ghassan Abu-Sittah een administratief visumverbod heeft opgelegd.
Nou ja...Hier snap ik dus... helemaal niks van...
Zoiets geldt mi alleen... als er naar een land toe...sancties zijn...
Nnnou Ja...Ik ken die man helemaal niet...maar eh...

mi...er moeten er snel weer ...aan de gewone waar...want het loopt...bij de beslissers in het land... behoorlijk...uit de hand...Met al dat Water gezuip...worden de hersentjes ...zo klakkeloos nadoenerig van...ed ...Nederland volgt de lijn van Duitsland, dat Ghassan Abu-Sittah een administratief visumverbod heeft opgelegd....en de hersentjes...worden er zo ...denkloos en malletjes van...

Maar mi
Zoiets geldt alleen... als er naar een land toe...sancties zijn...
zo niet
Dat kan alleen ...als die Persoon...een echt Strafblad heeft...maar dat geldt mi... voor alle Visum aanvragers...

De arts werkte in de eerste maanden van de oorlog in verschillende ziekenhuizen in het noorden van Gaza, waar hij een humanitaire ramp zich zag voltrekken. Hij was veel te zien bij internationale media en werd ook verschillende keren geïnterviewd als ooggetuige


Nederland volgt de lijn van Duitsland, dat Ghassan Abu-Sittah een administratief visumverbod heeft opgelegd.

Nou ja...Hier snap ik dus... helemaal niks van...

(Vrijheid van menings uitens...als het niet in het straatje past ...van eh enne van eh... blijkt ook maar heel smalletjes...te zijn
in ons landje...)!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________


Pollen in de lucht: kun je beter snuiten of je neus ophalen?


mi Er worden er best veel echt ziek van...ook overal veel personeel...Maar (Omtrent zelfredzaamheid)...
als men weet ...er allergisch voor te zijn...Waarom...geen Mondkapje buiten ...op gedaan...als de pollen tijd... in de lucht is...???

Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________

Ik kijk al jaren met plezier naar hetb TV programma...Droomhuis gezocht...op het Platteland...

Maar snap nog steeds niet...dat er niks uitgelegd wordt ...aan de Potentiele Kopers...

Want waarom nemen ze dat mooie prachtige huis en tuin toch niet???

Er zit geen ...achtertuindeur...in de tuin naar buiten toe...

Veel mensen hebben...fietsen motors...scoormobiel stepjes bolderkarren...etc.
Dan denken ze...dat moet dan allemaal door het huis heen...naar de tuin toe...

Ook bij ...Kopen zomder kijken ...zag ik dat welis...het huis had geen achtertuin deur...een geemmer er over...
Maar...
Wanneer geeft is iemand door...aan die Makelaars ed...Dat iedereen... mag een Tuinhek maken ..in eigen tuin...
alleen moet ...open en dicht kant...naar je eigen tuin toe zijn...je mag... geen Burgerijstoep... lastig vallen ermee ahw

ipv het huis... niet gekocht erom...kan het gekocht worden...want het is ...voor een prikkie...desnoods...met gemak ...nog zelf te doen ook... in de schutting... een Deur... te maken...of in de stenen tuinschuur...en ...het probleem... is ...opgelost...

LT) :roll:

Gisteren zag ik een heel mooi huis met een hele mooie tuin erbij
De man vond het een schitterend huis...maar zij...kreeg er een soort clautro fobie van...allemaal kleine kamertjes...beneden...

Het schitterendste huis ging niet door...

Maar die mensen hebben vaak tonnen te besteden..dan is ook uit te leggen dat... van al die kleine kamertjes ...1 grote kamer van gemaakt kan...even wat muren eruit slopen...steunbalkje hier en daar...en het leed is geleden...

LT) :roll:

In een ander huis...in deze tijd ...moeten erg veel vooral Engelsen bukken... om door de deuren heen te kunnen...vooral
bij huizen... op het platteland...
Dan gaat... om zulks ...het prachtigste huis met schitterende tuin ...niet door...

Maar bij de meeste deuren ...is een muur er boven...een stuk muur weg zagen ...stutbalkje bovenaan
leggen ...nieuwe lengte deur erin...mooi afmaken... en zie daar...

Maar niemand legt het die Mensen uit...zulks...
Dan gaat om... zulks ...het prachtigste huis... met schitterenste tuin ...niet door...(?)

LT) :roll:

Ik zat vroeger... een tijdje in de Gemeentelijke Woning Commissie...dan kijk men er mi toch anders tegenaan...maar toch
als echte Makelaars ...er niet eens mee aankomen zetten...met de ...Oplossende Vermogens...(naar eigen Kennis Kunnens en naar het Vermogen...van de potentiele Kopers...)...(???)

Nou weet ik wel...dat degenen die het programma presenteren...de makelaars ervan niet zijn...maar ze kunnen de Huizen Kijkers wel... naar de Makelaar verwijzen...wat er te doen is...met hun probleem...(Dat vaak erg simpel op te lossen is!!! en men
het allermooiste huis... met nog mooiere grote tuin...gewoon gekocht kan...)!!! ipv alweer gisteren te zien...ze kochten het huis niet...
Maar
die mensen hebben vaak tonnen te besteden..dan is ook uit te leggen... dat... van al die kleine kamertjes ...1 grote kamer van gemaakt kan...even wat muren eruit slopen...steunbalkje ...hier en daar...en... het leed is geleden...


LT) :roll:
________________________________________________________________________

Ik schreef al wat jaren ...zo nu en dan...dat ze in de Meubel ed Bouw...het is moeten gaan laten ...overal ...hoeken te maken...
(Te vaak
vooral in kleine ruimtes...en ja hoor precies voorbij de deur...de grote hoek punt van het aanrecht...
(Je wilt niet weten...hoevelen er zich ...tm ernstig aan toe...zich stoten aan ...de hoeken ...in de huizen...)

OOk met de vele Invalieden wagens en Rollators ed...ze moeten allemaal...de hoeken nemen...ipv
vloeiend mee gaan... met de rondingen...in het huis...
Mensen met een druk werkleven uit en thuis...hebben vaak haast...en alweer knallen die een de Grote tafelhoek aan...

Vorige week nij ...Kopen zonder kijken...zag ik tot mijn vreugde...ze zochten een grote tafel met
rondingen ipv met hoeken...
Dat zou een gewoonte moeten worden...ook en vooral...met die keuken tafel...die ze allemaal opeens willen...met kookpit erin...
alweer...heeft het die scherpe hoeken...tigs keren van aanrecht naar die midden tafel...kookeiland...

(Je wilt niet weten...hoevelen er zich... tm ernstig aan toe...zich stoten aan de hoeken ...in de huizen...en in bedrijven ed...)

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

Nog is...
Ze lijken niet goed meer bij de Kloten...

Geen goede beurt gvoor de FA Onlino dus is dat ...als ze hun server ...niet in de gaten blijven houden...met wat ze daar allemaal uitspoken...dat kostte de vorige Hoster de hele Host...werd toen door Onlino overgenomen...
en nu zie je dezelfde dingen terug komen...Linke soep voor Onlino zelf is dat!!!

(Al die verdwenen leden en verdwenen forums...sinds eh...enne eh...men bij de Server de Jaar zaken...omtrent de veiligheid benodigde jaarcertificaat... niet orde had...dus begonnen al die vele Errors...op de Kijkers in het land af...nu doet het 't weer maar zit vol met reclame platen tussen van alles door...
Een leuk kleine forum ...wat ik een paaar keren per week al jaren lees...schijnen de leden ervan ...ook te verdwenen
sinds...opeens met
al die vele en knoert grote ...reclames...tussen geboortes en ziektes en rouw verhalen...voorheen niks van dat alles...bij
Onlino!!!

Leden verdwijnen ...Kijkers verdwijnen...hele Forums verdwijnen ervan etc. etc etc. Dat zijn allemaal Webs ...verstrekt door...Onlino...zelf... Forum2GO - Onderdeel van Onlino
Geen goede beurt...voor de FA Onlino dus... is dat ...als ze hun eigen (of uitbestede) Server) niet in de gaten blijven houden...
https://onlino.nl/

LT) :roll:

___________________________________________________________________________

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (19x)
Briljant (18x) +1= (19x) 10-5-2024
Meesterlijk (5x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

I......T

O...E...W

L......D

Heb ik 31 woorden ermee gemaakt

LT) :roll:

____________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=e1DfenK ... FYSLwMX-yU

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42531
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 mei 2024, 03:07

Ede... :)

(Iemand vroeg me...wat ik van die ...Studentenprotesten vind...Ik??? eh ...
Om te beginnen ...als ze de beelden van de binnenkant van de Universiteit tonen...lijkt het meer ...op een Freubel school...
dan op een serieuse Hoogwaardige Studenten UV...

mi Hebben ze... veel te veel toegestaan...overal te mogen kladdden ...en freubelen ...met van alles er...op gangen en in lokalen...in de tuin etc...het ziet eruit... als een kolere zooitje...Moet je die nog serieus gaan nemen...dat het Studenten qua Geestniveau...zijn...en ook dat nog...geen verstand hebbende ...van Huisvredebreuk...van het Studenten gebouw zelf...en binnen terrein ed.

De Nederlandse Universiteiten tonen...dat lijkt tegenwoordig meer ...op een grote Freubel School...geworden...(toegestaan etc)

mi
Prostesten ...op kleine en groteschaal ...moet gewoon ergens buiten kunnen gebeuren...waar het mag en kan en het veilig is ...
en in de meeste gevallen ...waar de Gemeentes plekken ervoor ...hebben aangewezen...

mi Relschoppers en die er een Klotezooi van maken... en degenen ...die de oorlog van elders...naar hier binnen willen halen...moeten mi eruit gevist...dan kan de grote rest...in vrede ...hun punten maken...waar het om gaat...

Zo ongeveer...vrij onverveerd... denk ik er wel over...

LT) :roll:

Een grote kolere zooitje is er gaande op de 2Go.nl Forums/Fora met allemaal vele reclames overal tussen...dat
er voorheen paas nog...met Onlino ...niet gaande was...(De server ervoor ging ervan naar de kloten toen ze dat ook gingen uithalen...steeds meer leden... van de Forums bleven weg...tm zelfs helemaal weg...tm hele Forums weg...werd dat)

Een slechte beurt van de FA Onlino ...zilks niet te voorkomen en zowel...zulks weer te laten verdwijnen...reclames erop...
want ze maken er als Web en Forum makers geen goede beurt mee...als ze het zo erg uit de hand laten lopen...zoals het er nu mee gaande is...

Nnnou ja

M'n Woordenpuzzel van de dag...maak ik morgen wel verder af...Ik heb uit het hoofd nu 45 woorden gevonden...en sta ermee Briljant...
Als ik geen woorden ervan kan maken...ga ik krantjes lezen...vaak staan daar nog wat woorden in...die erbij kunnen gezet...
Nou ja morgen weer een dag...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=TmpH0aovCx0
Gr en knf van LT) :roll:

Plaats reactie