WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 feb 2024, 10:44

Terra... :)

Hallo op deze Zonnige Dinsdag
Ik las net dit...
https://nos.nl/artikel/2510529-maanland ... an-gedacht
Maanlander houdt waarschijnlijk vandaag op met werken, eerder dan gedacht

Bij de landing op de maan bleef Odysseus vermoedelijk met een van zijn poten haken op een oneffenheid in het maanlandschap, waarna de lander omviel. De zonnecollectoren van het toestel zijn nu dus niet op de zon gericht, en ook een deel van de antennes kan niet met de aarde communiceren. De gegevensoverdracht is nu dus beperkt.

Schreef ik gisteren laat ook al over...

LT) :roll:


_________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... eau-heb-ik
Zorgen om rekenniveau pubers, maar kun jij het beter?

Ik vind het zo zorgelijk niet...mits
ze het wel snel met een rekenmachiene kunnen...maw
dat ze de methode van rekenen snappen en kunnen...daar gaat het om...

Omdat in deze tijd
echt alles automatisch is berekend is het geen oefenen met de dag meer erbij...

Als ze bij Kennis quizen ...de reken vragen ...het meeste fout hebben...ligt die hoofdreken score
ook op UV en WO niveau ...ook te laag ahw.

Dito
(Om de maat ermee te meten)
Ik vind het zo zorgelijk niet...als mensen niet kunnen
hoofdrekenen...mits
ze het wel ...redelijk snel ...met een rekenmachiene... kunnen...Dat
wel natuurlijk!!!

mi Deze moderne tijd... eist geen primitiviteiten... omtrent rekenen...met het hoofd...De
moderne tijd ...van deze tijd...eist
het snel en goed te kunnen...met de electrische en electronische methodes...

!(Voor men de hele Jeugd Jongeren Jonge Volwassenen...laat instorten... door zulkse artikelen...)!

mi Is het ...nergens meer nodig... dat we... als Mensen...met het hoofd nog moeten
kunnen rekenen...Reken methodes leren snappen... dat is wel nodig
maar...
mi
Deze moderne tijd...
eist geen primitiviteiten...meer... omtrent te kunnen hoofdrekenen...
ook op het werk ed...het is zelfs primitief...hoofdrekenen...want
alles gaat nl. al... met Electrische of Electronische Methodes nl...echt alles
en overal!!!

maw Electrische of Electronische Methodes ...Daarmee te kunnen werken ...op scholen en UV ed
is nodig...en op het werk...want...op elk werk...in deze tijd
wacht er niks meer ...nergens meer mee...erop
dat je het...rekenen ...uit rekenen... uit het hoofd kan...
want
Met het rekenmachienetje... in elk Mobieltje...overal met mee
Uit en thuis... echt
alles gaat nl al... met de veel snellere ...Electrische of Electronische Methodes nl...echt alles!!!


maw inspectie
Zulkse testen
zijn uit de ...oude doos... meuk ...testen...

Zonder rekenmachiene erbij
is primitief ...en is ...voor de Jeugd Jongeren en de Jonge Volwassenen ...naar tijds waarhedens...
naar ze toe...vals spel...

Reken testen...inspectie
Zonder rekenmachiene erbij
in een wereld om ze heen
waar alles Electronisch berekend word...is Valsspel!!!

mi Heb ik...De Jeugd Jongeren en de Jonge Volwassenen ...ook weer blij gemaakt...kunnen zo
met pos blik de toekomst in...Ja toch...

(Dat vind ik ervan)
LT) :roll:

_________________________________________________________________

Tarieven voor gas en stroom dalen verder, vast contract goedkoper

mi Die snapt er niks van...

want met een vast contract ligt de prijs vast vanaf het contract...

Bij Vatiable contract
ZAKT DE PRIJS ALS DE PRIJZEN VAN DE BETREFFENDE ENERGIE ZAKT
EN STIJGT ALS DE PRIJS WEER STIJGT....

Ik las dit...Tarieven voor gas en stroom dalen verder, vast contract goedkoper
mi. Dan zakt ...de variabele contracten met de prijs...en niet ...de vaste contracten!

LT) :roll:
____________________________________________________________________
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/26/wi ... n-a4191294
‘Wij hebben in ons rapport niets of niemand gespaard’, zegt fraude-onderzoeker Van Nispen

mi.
Natuurlijk weet ik gelijk...wie er gespaard is...Dat wordt in het hele rapport niet genoemd...

mi
In den beginne was er nl...De Mens...tm tm tm ...Het ICT systeem...met Digitale Dienst Verlening...
maw
Wie of wat is de Schuldige...
De Kip of het Ei...

(Ik las ergens dit
Bij Toeslagen heeft de dienstverlening de afgelopen jaren op sommige punten ernstig tekortgeschoten.
maw Ze hebben een Zondebok gevonden...terwijl mi
De Dienstverlening alleen maar deed...iov...wat er uit de Computer rolde...omtrent het onderwerp...

maw De Mens ...en ...ICT...
mi
In den beginne was er nl...De Mens...met de iov...Opdrachtgevende Macht...met Het ICT systeem...met de iov...naar de Uitvoerende Macht...
Digitale Dienst Verlening...

In den beginne was er...De Opdrachtgevende Macht...De Mens...met gebruik van het ICT systeem...

mi De Uitvoerende Macht...
Digitale Dienst Verlening...voert uit hunner werken...iov...met doorkoppelingen...van het ICT systeem....

maw Er wordt van de Uitvoerende Macht ...niet van verwacht...dat die zelf moeten nadenken...ze moeten
(in wezen klakkeloos) uitvoeren
(Van de Opdracht gevende Macht)...wat er via de Computer tot hen komt...(en dat naar de klanten toe doen...)

Ik schreef voorheen welis...om de Dader of Daders te zoeken...moet je eerst de...Onschuldigen...weg elimineren...
en kwam toen hier op uit...

Stel
In den beginne...De Minister van Financieen is de Opdracht gevende Macht...maar aan wat wie en waar?
In den beginne was er...De Opdrachtgevende Macht...De Mens...met gebruik van het ICT systeem...
want zover was men al...met het Evolutie gebeurens systeem...De Mens ging het over laten ...aan de ICT...
ahw Als Opdracht gever...
naar de verschillende oa Belasting Diensten toe...die de uitkomst van dat ICT systeem
koppelde naar de Gemeentes...naar de uitvoerende Macht...
Bij dit moet de Klant Dat
bv Terug gaves van Belasting gelden met een forse boete...omdat dat ...uit het ICT systeem rolde...over het Onderwerp...
Fraude bestrijding...bij oa Belastingdienst...

Als de Uitvoerende Macht...iov de Opdracht gevende Macht...dat gaat uitvoeren...wat er uit de Computer rolt...over die (Belasting klant)

In den beginne...De Minister van Financieen... is de Opdracht gevende Macht...maar aan wat wie en waar?
In den beginne was er...De Opdrachtgevende Macht...De Mens...met gebruik van ...het ICT systeem...
want zover was men al...met het Evolutie gebeurens systeem...De Mens ging het over laten ...aan de ICT...
ahw Als Opdracht gevende Macht......

Ik begon met te typen...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/26/wi ... n-a4191294
‘Wij hebben in ons rapport niets of niemand gespaard’, zegt fraude-onderzoeker Van Nispen

mi.
Natuurlijk weet ik gelijk...wie er gespaard is...Dat wordt ...in het hele rapport niet genoemd...
en wel
Het ICT bedrijf...

De eerste Opdracht gever...De Minister van...gaf het ahw over aan (De volgende Opdracht gevende Macht)...
gaf het over aan de ICT...Bedrijf...

Wat via hunner werken ...uit de Computers rolde...moest de Uitvoerende Macht
ahw (Klakkeloos) aan voldoen...

Als de Uitvoerende Macht...iov de Opdracht gevende Macht... gaat uitvoeren...wat er uit de Computer rolt...over die (Belasting klant)
(en er zitten ahw
Fouten missers niksdoenerijen...racismes en discriminaties ed.
weet ahw
de uitvoerende MACHT...heeft geen idee...wie wat waar de uitkomsten heeft samen gesteld dat uit de Computers rollen...
maar op een dag snapt er is iemand...de uitkomsten uit de Computer kloppen niet...
staat niet tot verhouding met gemaakte
een type-fout... een reken vergissinkje ...van de Klant aan de balie...

Ergens is er altijd... al of niet plots een EXYRA kiene...op het Arbeids veld...
ook bij de hoge en de Lage OVERHEID...

De vraag blijft wat doet de staf met de binnen gekregen klachten van Overheids Personeel...
omtrent wat er uit hun computer rolt...
gaan die het dekken...de klagers ontslaan...weg ermee...of gaan die naar de ...Opdracht gevende Macht ermee...

De eerste Opdracht gever...De Minister van...gaf het ahw over aan (De volgende Opdracht gevende Macht)...
gaf het over aan een ICT...Bedrijf...

maw Wie is de schuldige
De Kip of het Ei...

mi De Kip... is de verantwoordelijke over...Het Ei...

Maar iemand (ook weer klakkeloos) de schuld geven...is ook niet mooi...maw
De eerste Opdrachtgever (De KIP) moet gaan uitzoeken wat er fout is gegaan...met het maken van dat ICT Programma...

De KIP droeg nl de iov over...aan het ICT Bedrijf...
(Want van alle ICT gebeurens heeft hebben Overheids Lieden ook maar zo het verstand niet van)
Oke
Die gaat vragen stellen...aan de Programmeur...s...van dat ICT Bedrijf...met de iov Maak een mooi Bestand voor de Overheid...omtrent,... in dit geval...Fraude Bestrijding...door Burgerij bij de Belasting opgaves...

De Onderzoeker (O)...bij de Programmeur...(P)

(De O) Ik zie dat u buitenlanders hoger aanslaat voor Fraude dan Binnenlanders...
(P)
Ja men moet ergens beginnen...
(O)en dat u mensen van andere rassen dan de witte...hoger aanslaat...
(P)
Ja men moet ergens beginnen...

(O)
Ik lees hier...een Mevr heeft de ene maand voor 4 weken ingevuld en de maand erop voor 3 weken
u noent die mw Frauduleus...
(P)
Ja men moet ergens beginnen...er wordt niet ...van de Burgerij verwacht...op de invullijsten
zelf wat te bedenken...omdat ze de vorige keer... per ongeluk 4 ipv 3 invulde...en nu ipv 3 er maar 2 invulde...
om het allemaal weer recht te trekken...

(P) Als er wat recht gerokken moet doet de Belasting dienst dat zelf...en niet de Burgerij klanten...
doen zij dat zelf...dat riekt naar fraude...voor het KI Computer systeem...

(P) Je moet ergens mee beginnen...om fraude uit te pluizen...dus ook type fouten en rekenfouten...op invullijsten
wordt gezien... als zijnde Fraude...door het Computer Algoritme (KI) systeem...

Het modernste...KI systeem... is het de top duurste ICT project ooit...voor de Overheid...

(P) Je moet ergens beginnen...die kosten moeten terug ...verdiend ...via de Klanten secu De Burgerij...
via terug betalingen van betaalde Toeslagen en een forse boete er boven op...want ze staan genoteerd
via het ICT KI systeem...als Fraudeurs...
en
de Uitvoerende Macht
moet (klakkeloos) uitvoeren ...wat er uit hun Computer over de Klanten rolt...ook belasting personeel
ook uitvoerende macht wordt niet van verwacht... zelf te denken...over KI Computer uitslagen...ze moeten het
uitvoeren...

en U als zijnde De Minister...wordt niet van verwacht het beter te weten ...dan het ICT Programma...
(Want daar hebben de meeste Opdracht gevende)...Ministers ook de ballen verstand niet van...en de
Tweede Kamer leden als Toezicht houdense Macht...wat weten die van de modernste KI???
Dus
iedereen moet zich houden... wat uit de Computer programma's rolt...over de Burgerij...

(O) Ja ja...

Schreef ik al...ergens is er altijd wel... een plotse kiene...uit de bus komt...ook in de Tweede Kamer
die bepaalde vragen gaat stellen...tm op den duur met Moties aan toe...op de betreffende iov gedane Minister af...

Nog is...
mi
In den beginne was er nl...De Mens...tm tm tm ...Het modernste Evolutionaire...ICT systeem...aan toe...met doorkoppelende Digitale Dienst Verlening...
maw
Wie of wat is de Schuldige...
De Kip (O)of het Ei...(P)...of om ergens te beginnen...

(O)
We geven iedereen de schuld...
behalve het....(Top dure Betaalde door de Overheid)...KI ICT systeem...in de vorm van de Programmeur...van dan ICT Bedrijf...(Het Ei)

(P) die zegt (IK?) Het EI...Nee...
Je moet ergens beginnen...(P) die koppelt het dan terug...naar de eerste Opdracht gever...van de Uitvoerende Macht...
en komt dan uit bij...Jawel...De Minister van Financieen...)(De Kip)

maw
Het Ei...(Het ICT Bedrijf)(Met vooral (P))
miste ik... in het rapport...

(Kon ik wel meteen typen...(Het ICT Bedrijf)
miste ik... in het rapport..maar 1 ding typen...is geen echte type-oefening...)

Maar...ik...er over nadenkende
Als uitkomst...het Ei ...de schuldige is...
hebben de Roomsen toch gelijk...elk Kind... wordt ...in Zonde... geboren...

Grappige aparte type-oefening was het weer...

Trusten Allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Ik denk er het mijne van...

Als ...GOD...(O) de Kip is...en De Mens schiep...dan liet hij het... aan (P...)(...Het EI)...De...EVOLUTIE...over...hoe het
verder uitpakken kan...

Maar Wie...in GOD (14) gelooft...toch alsnog gered kan...omdat te snappen...liet Hij zich als
MENS ZIJNDE OPENBAREN...In de vorm van ...De Jezus Christus...(14 (14 . 14) 14)
Niemand komt tot De Vader...dan door Mij...(De tip van Mij...LT is...)
Via De Getallelijn van...Het Zijn...(IN VERKORTE VORM GETYPT)
...(14)
(14 . 14)

.(7 . 7 )

(1 . 1 )

.( O )
De Mens

LT) 7)14)
https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ

:roll:
Maar
als De Mens ...
Het Kind...al geboren wordt...in zonde...door...(Het gecreerde...EI van....vol met fouten erin)door ...(P)De Programmeur...dan
is...Het Kind...Onschuldig...maar hoe is het... met...(P)???
En Wie is...(P)???

Over...(De Onzichtbare...(P)... gaat het rapport niet eens over???

(En die...(O)...is ook apart...
De Opdrachtgever...blijkt ook de Onderzoeker te zijn...dan kan die zo mooi afwezig blijven en
zachtjes uit beeld verdwijnen...want de Opdrachtgever...is toch ...(P)...naar de Gevestigde orde toe...om gebruik te maken...van Zijn eigen...Ei...(Het onschuldige Kind van nabij...vol met zondes beladen...de wijde wereld in)

Nou ja ik tracht nog welis te snappen...hoe die...Opdracht gever zo buiten het rapport valt...
mi het gaat maar om 1 of 2 Mensen nl.
(niet om alle medewerkers... van die twee nl...en doorkoppelende... mede werkers etc.
hoewel het kan worden rijen Kippetjes met rijen eitjes...(via de door... geprogrmmeerde Appjes)

maw Ik kom met het verhaal...De Kip en het Ei...er ook maar zo niet uit...
maar ik miste wel
in het rapport...1 van de top daders of zijn het er twee...
maw De Opdrachtgever lette niet op...wat de aannemer ervan bakte...(Misschien omdat die er het verstand ervan miste
miljoenen mensen werken al met geprogrammeerde software...zonder te weten hoe die software in elkaar steekt...
maw
De (Vak) Macht posities van (P) Programmeurs kan tm tmtm ongekend zijn...
niemand lijkt ze te kennen...(Die (P) wordt dan ook niet genoemd...in dat rapport...Dat viel me
meteen op!!!
En (O)
leek te hebben gedacht... Kip te zijn...met het Gouden...Ei...dat gaat voort brengende... Gouden eieren ...

Helaas Pinda Kaas...

LT) :roll:

Nou ja het blijft een typisch verhaal...Maar toch...
(P) wordt... niet genoemd...in dat rapport...Dat viel me
meteen op!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________________-

Met als dank...
een Forum vol kleine en hele grote reclames overal tussen...opeens...
ook tussen de Overleden Mensnen Topic...???

LT) :roll:

____________________________________________________________

lATERS...

Wonderlijk er kwam een securetie redder...Mijn dank is groot!!! '

LT) :roll:

Ik las net...
Enquêterapport moet ook leiden tot zelfreflectie in de Kamer en op redacties

mi de tip... voor de Burgers ...mist het...
met ...zelf reflectie...
Dat kan al veel dupezijners voorkomen nl!!!

bv vb...
(Omtrent het Onderwerp)Dingen bij de Belasting...te moeten invullen...

Ken jezelf...

(Wat ik er van geleerd heb...(Van die belasting crisissen)...
Dat ik... na een Herseninfarct gehad...of twee...niet zelf...Belastingen formulieren moet invullen ...typen...
maar het voor me laat doen...

want ook ...met deze reactie...heb ik meer dan 30x fouten ...uit het type-venster gehaald...en er zit vast nog wel eentje of meer
type fout in...) maw tip voor de Burgerij...een type fout is kan zijn maar zo gemaakt...
De redens doen er niet toe

Maar..mi...voor veel mensen geldt....niet zelf...Belastingen formulieren invullen ...typen...
maar ik het voor me...( als gewone Burger zijnde het toch...)...door een Belasting deskundige... laat doen...
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 feb 2024, 13:27

RAAM... :)

(Tienduizenden Australiërs moeten hun huis verlaten vanwege natuurbranden
In het westen van de deelstaat Victoria geldt het hoogste waarschuwingsniveau voor branden: catastrofaal.
https://nos.nl/artikel/2510660-tienduiz ... uurbranden

Hoe vaak ...heb ik al niet uitgelegd...met wind en storm...en bij extrme droogtes..moet er in de Natuur
niet met Water gespoten
maar met ...Zand...over Natuurbranden heen...

De meeste kans is ...dat het via water erop spuiten...via de spatten erop... het juist gaat verspreiden...of waar nauwelijks tot geen water is zelfs...gaan de Natuurbranden ook maar door...

mi...Eerst met zand spuiten of erop scheppen...en evt daarna... in alle rust en veiligheid ...waar nog nodig is...brand overdekt dan met zand...nablussen erop...veilig...met water...Zand verstikt de brand...Om al die zware
rampen...te voorkomen...Komt de tip is door!!!

Heel het Dorp en Wijk kan mee doen met zand er over doen... en het kost het minst aan water..water... wat het vaak mist...maar met storm en winden...niet het beste blus middel is!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________________
https://www.nu.nl/politiek/6303192/ook- ... komen.html

Hebben we ...daarom nou zoveel Geschoold... Gestudeerd ...en... Bij en Her Geschoold...
om ...om ellendes te creeren...die niet zijn te voorkomen...???

Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

LT) :roll:
__________________________________________________________

Ik las net...deze vraag...
ANALYSE
Waarom heeft Rusland in twee jaar oorlog nooit Zelensky’s bunker onder vuur genomen?

mi
(analitich Gezien of niet...)antwoord...
Omdat die... overal is ...dan hier en dan daar...maar niet ...in die Zelensky’s Bunker ...is...
Waarom?... Nou wel ...Daarom...

LT) :roll:

_________________________

Ik begin er steeds minder van te snappen...

Ik probeer het...

De Moeder van... Aleksej Navalny
terwijl ze erop stond
dat er Obductie werd gedaan...staaat ze in de Media te springen...om haar zoon te willen Zien...
Maar een ieder kan weten
Oductie is een seure zaak...die overlden Mens ligt er niet mooi bij...
overal op de wereld moeten nabestaanden wachten...tot hun overleden dierbare... er weer netjes bij ligt...
tot de Obductie gereed is dus...


Die Moeder met...Een hoop kabaal ...naar de BL Pers toe...over Poetin en zo wat...maar de volgende dag al...is
ze in Vrijheid... vanuit Rusland...in de USA???

Snap ik niet zo goed???

Weer een dag daarna...terug in Rusland... de Obductie is klaar ...en mag ze het lichaam... van haar Zoon begraven...


Vanaf haar zoon is overleden...Waar ging al die kabaal dan over???
Die Moeder met...Een hoop kabaal ...naar de BL Pers toe...over Poetin en zo wat...maar de volgende dag al...is
ze in alle Vrijheid... vanuit Rusland...in de USA???

Snap ik niet zo goed???
Iets schijnt me te ontgaan in dat hele verhaal...
Wie het weet ...mag het zeggen...uitleggen...

(Als ik zou denken als de Advocaat van de Duivel...zou ik die Moeder is goed laten onderzoeken
want zij... was wel de laatste...van het Kamp van die Aleksej Navalny... haar zoon zag...

Pas las ik ergens...een Land waar de Premier gedood was... door de eigen familie
omdat die vrouw van hem...zelf ...die functie...van hem wilde hebben...

Ik bedoel maar...Niets is des Mensens vreemd...
Als ik zou denken... als de Advocaat van de Duivel...zou ik die Moeder is goed laten onderzoeken
want zij... was wel de laatste...van het Kamp van die Aleksej Navalny... die haar zoon zag..
en kort erop zijn zdood...
meteen riep Hij is vermoord...

maw Zulkse dingen moet je van alle kanten goed bekijken...
was haar zoon te deprie...wilde die niet meer...werd hem wat gegeven...

Ik bedoel maar...Niets is des Mensens vreemd...
Als ik zou denken... als de Advocaat van de Duivel...zou ik die Moeder... is goed laten onderzoeken
want zij... was wel de laatste...van het Kamp van die Aleksej Navalny... die haar zoon zag..
en kort erop vanaf zijn dood...
meteen riep Hij is vermoord...en Poetin ervan beschuldige...
(Smullen voor de Westerse Pers)

Oke... maar vanaf dat... snap ik het niet meer...
de volgende dag al...is
ze... in alle Vrijheid... vanuit Rusland...bij de President van de USA te Gast???

Ik heb niks ...met al die mensen ...ken zo dan ook niet...
Maar denkt
er wel Neutraal over...en kom tegen ...Ik snap er de...Jota's niet van...

En toen las ik dat...
las ik ergens...een Land... waar de Premier ...gedood was... door de eigen familie
omdat die vrouw van hem...zelf ...die functie...van hem ...wilde hebben...

Zonder Paranoiede te worden...denk ik wel...men moet de dingen ...juist dat soort dingen...van alle kanten
bekijken...
Maar dan nog...

Ik denk
er wel Neutraal over...en kom tegen ...Ik snap er de...Jota's niet van...

Zij... was wel de laatste...van het Kamp van die Aleksej Navalny... die haar zoon zag..
en kort erop vanaf zijn dood...
meteen riep ...Hij is vermoord...en Poetin ervan beschuldige...
(Smullen voor de Westerse Pers)

Oke... maar vanaf dat... snap ik het niet meer...
de volgende dag al...is
ze... in alle Vrijheid... vanuit Rusland...bij de President van de USA te Gast???

Ik denk niet...als wij onze Lands Baas beschuldigden...van zoiets ernstigs...dat men maar zo
het land uit mag...dat men toch eerst verhaal en uitleg en bewijs...moet maken...als men zulks beweert...over Lands Baas...

Maar daar in Rusland...Zij...Hup weg het land uit...en niemand lag een voet dwars???
zij... in alle Vrijheid... van de ene op de andere dag...vanuit Rusland...bij de President van de USA te Gast???

Ik denk
er wel Neutraal over...maar kom alsmaar tegen ...Ik snap er de...Jota's niet van...

Snap ik niet zo goed???

(AL DIE VELE KABAAL ER OM HEEN...
Weer een dag daarna...terug in Rusland... HET LIJKT ER TOE TE GAAN...ALS OVERAL ...de Obductie is klaar ...en mag ze het lichaam... van haar Zoon begraven...)

NOU JA...iK KEN DIE GASTEN NIET...MAAR VIND HET HELE VERHAAL ...OVER DIE Aleksej Navalny ZELF...TE ERG VOOR WOORDEN...

Het kan... een Natuurlijke dood zijn...of vermoord zijn...of om de uitputtings slag...van jaren...
en nog is... vele jaren...te moeten door brengen... in dat koude Seberie...

Maar een Lichaam vrij geven...mi ze hebben niks gevonden...van de andere kant bekeken...waar die Moeder er dan ook mee heen sjouwen moge
er valt niks te vinden...

Het lijkt dus meer op...
om de uitputtings slag...(op het Lichaam)...en ...(Geest)...van jaren...
en nog is... vele jaren...te moeten door brengen... in dat koude Seberie...

Maar dan nog snap ik er niks van...al die Kabaal... van die Moeder
naar de Pers toe...en toch in alle Vrijheid...
van de ene... op de andere dag...mogende kunnende...vanuit Rusland...bij de President van de USA ...te Gast???

Ik denk niet...als wij onze Lands Baas beschuldigden...van zoiets ernstigs...dat men maar zo
het land uit mag...dat men toch eerst verhaal en uitleg en bewijs...moet maken...als men zulks beweert...over Lands Baas...

NOU JA...iK KEN DIE GASTEN NIET...MAAR VIND HET HELE VERHAAL ...OVER DIE Aleksej Navalny ZELF...TE ERG VOOR WOORDEN...

Nnnnou Ja

'Fijne Middag allemaal

https://www.ad.nl/buitenland/live-naval ... ~a8d8850d/
https://www.youtube.com/watch?v=D9lAu85OoJs
Gr en Knf van LT) :roll:

Her barst opeens weer ...vol met kleine en hele grote Reclames...overal tusssendoor...op het Forum???

LT) :roll:
______________________________________________________

Deze snap ik ook niet...
Commissievoorzitter Von der Leyen wil defensiekantoor voor Europa in Kyiv
Volgens de Europese Commissievoorzitter is het kantoor de plek om "te leren van ervaringen van Oekraïne op het slagveld."

mi Zoiets in een stad waar gereld de bommen vallen...???

Al die Water zuipers in beeld moeten mi...Minder Niks mag ook geen Sigaar... aan het doen in Europa...

Een land in oorlog...
kosten nog is ...50 miljard ...om het te onderhouden...
en dan met zo'n plan aan komen zetten???
Met...Om de have klap het Volk daar... in de Schuil kelders???

Deze snap ik ook niet...

Commissievoorzitter Von der Leyen wil defensiekantoor voor Europa in Kyiv
Volgens de Europese Commissievoorzitter is het kantoor de plek om "te leren van ervaringen van Oekraïne op het slagveld."

mi...Al die Water zuipers... in beeld
moeten mi...Minder... Niks mag ook geen Sigaar... aan het doen zijn...in Europa...!!!

LT) :roll:

____________________________________________________

Ik las net dit...

Aleksej Navalny wordt vrijdag in Moskou begraven
Het lichaam van de overleden Russische oppositieleider werd dit weekend overgedragen aan zijn moeder, nadat de autoriteiten dagenlang hadden geweigerd om het vrij te geven.

Klep niet alles klakkeloos na NOS...(Zoals met die laatste zin)

Nee... !!!(Welke kabaal naasten ...ook moge maken)...Bij ons ...geven ze ook geen Lichaam vrij...als ze er Obductie Onderzoek...op richten...(dan mogen... in die tijd...de naasten de overledene... ook niet zien...(als alles er open en rommelig voor het Onderzoek erbij ligt)Pas
als dat ...gedaan is...(De overledene (Na de Obductie)...er mooi verzorgd...bij ligt)...mocht die Moeder haar overleden zoon zien...!!!
Zzoals het ook daar ...toe gaat ...NOS...en wgs Obductie is klaar...Het lichaam van de overleden Russische oppositieleider werd dit weekend overgedragen aan zijn moeder!!!

Klep niet alles klakkeloos na NOS...(Zoals met die laatste zin)
Welke kabaal naasten ...ook moge maken
Bij ons
in het land
gaat... zulks...(...Als er Obductie plaats vindt...) er net zo ...aan toe!!!

mi...Al die Water zuipers... in beeld
moeten mi...Minder... Niks mag ook geen Sigaar... aan het doen zijn...in Europa...!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 feb 2024, 23:39

Aambeeld... :)

(Naar schatting overlijdt wekelijks een kind door geweld, maar doodschudden is moeilijk te bewijzen
mi...Erg Gevaarlijk AD ...om zulks...zo... te beschrijven!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Ik keek om 18 uur naar ...Het Weer...bij de NOS
De weerkaart toonde allemaal Windrichting pijlen ...vanuit het Zuiden

Komisch de Weer vrouw zei alsmaar
De Windrichting komt uit het Westen...

Ik heb best wel... mensen mee gemaakt ...overigens het waren allemaal Vrouwen...die het verschil tussen Links en Rechts... door elkaar haalden...
Zou deze Weervrouw...Noord...Oost...Zuid...West... door elkaar halen???

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Ik las...
Oekraïense vluchte­ling met baan moet straks meebetalen aan opvang

Schreef ik wat maanden terug ook...
maar niet alleen de Oekraieners...alle Vluchtelingen die een baan hebben...zouden...na gelang het inkoen...
gewoon Kost en Inwoning moeten betalen...net als elkeen in Nederland...met eigen Inkomen dat moet...

Welke vluchteling dan ook...Ben ik wel erg voor...zo gauw men... de Nederlandse taal kan spreken...moeten ze ook kunnen mogen werken
al is hun verblijfplaatst in een AZC
dan
zouden
gewoon Kost en Inwoning moeten betalen...net als elkeen in Nederland...met eigen Inkomen dat moet...

Ik las welis ...dat veel Oekraieners...bij prive mensen zijn beland...daar moeten ze ...voor de huur kamer of huurhuis
net als elke Nederlander huur voor betalen...en krijgen ze er ook etens ed dat ook...als kost en inwoning...

Ik denk ...dat de meeste Oekraiense volwassenen gewoon een bankrekening hebben....(al of niet met spaargeld ed)
Want als ze niet
schoolden of studeerden voor die oorlog daar...ze woonden ...velen werkten gewoon...

Mensen die gezond zijn het aankunnen (waar dan ook vandaan) ...iS MI OOK BETER VOOR HUN EIGEN ZELFBEELD...BEHOUD...als men geschoold is of gestudeerd heeft en/of gewoon werkte in eigen land...Als ze ...in ons land...niet opeens bedelaars gevoel krijgen ...maar...zo gauw ze werken...de huur kamer of huurhuis moeten betalen (navenant het inkomen dat wel natuurlijk) dito in een AZC!

Net als elke Nederlander huur moet betalen...en krijgen ze er ook etens ed dat ook...is de
betaling naar...kost en inwoning...

maw
mi Je kan Oekraieners niet vergelijken met vluchtelingen...uit arme landen ahw.
waar de meesten... nog geen eens een Bankrekening hebben...dus ook niet ...als ze hier aankomen...
Dat zit toch anders in elkaar...denk ik ervan...
maw De ene vluchteling... is de andere vluchteling niet...
Ik denk ...dat de meeste Oekraiense volwassenen ...gewoon een bankrekening hebben....(al of niet met spaargeld ed)
Het ene land ...waar uit gevlucht wordt... is het andere land niet...waaruit gevlucht wordt...

(Over die dingen denk ik ongeveer zo...
Er moet mi als Lands systeem ermee..veel Humaner Normaler...naar Kennis en Kunnens...met Vluchtelingen om gegaan worden...in een Geschoold Gestudeerd
opvang land!!!)

(Het is echt niet te geloven...Die Mensen 5 x a 10x a 20x etc. laten verhuizen...dito hun Kinderen...
en ze alsmaar geen werk aan bieden...gaat het over Dieren opvang of zo???)

maar ook...Over die dingen denk ik ...als ze ...als Gemeente of Staat gaan klagen
over de gigantische kostenpost...en er steeds meer
gevluchte mensen binnen in ons land komen...

maar ook...
Dat wordt dan weer bezuinigen... voor de rest in ons land...jaren en jaren en jaren en jaren...
en de prijzen stijgen te belachelijk aan toe...ook oa voor elke boete...

Je schrikt je te gek...als je even naar het TV Programma...Handlangers kijkt...echt niet normaal meer
die boetes...VOOR EEN NIKSERIGHEID ZELFS...DIE STEEDS HOGER GEWORDEN BOETES...OF ZIJN DIE ALWEER HOGER GEWORDEN...ETC.

(een nootje onder ons)...HandlANGERS...JULLIE WETEN WEL...DAT IS DIE BEROEPSGROEP DIE MI. DEGENE ZIJN..
Die de Klappen opvangen) ...DIE DOOR GEMEENTES
ALS...BOKSBAL...GEBRUIKT WORDT
TUSSEN DADERS EN POLITIE...(Krijgen die extra gevaren toeslag???)

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

mi Laten we ons niet opjutten

Macron die inzet grondtroepen in Oekraïne niet langer uitsluit: ‘Hij voert de druk op’

mi
Als Burgers Particulier ergens... mee gaan helpen vechten...dat is totaal wat anders...

Maar pas op
als ... De Staat ...zelf Mensen... ervoor uitzendt...Dan ben je er... als land...ook in oorlog... met de vijand van dat aangevallenland nl!

maw... Laten we ons niet klakkeloos opjutten...
Het gaat dan niet... om HUMANITAIRE (in welke vorm dan ook)...HULPGOEDEREN ED.)
Denk zelf na!!! (Pas dus op...een evt...opjuttende klakkeloze papegaaiencircuit )
Want
als ... (vb ons land...)De Staat ...zelf Mensen... als zijnde... Militaire grondtroepen...ervoor uitzendt...

Dan kan... dat andere oorlogsvoerende land...met Recht en Rede ..je eigen land...(ons land)
oorlogvoerende...aanvallen gaan...!!!


Volgens mijn begrip...kan dat plan van Macron alleen als de Oekraiene NAVO lid is...
en
omdat dat land het niet is...is het een soort ...Oorlogs verklaring...(in dit geval) naar Rusland toe)
Als je als Staat...vanaf het Militaire grondtroepen zendt naar de Oekraiene om tegen Rusland te vechten...

Het klinkt (Humanitair gezien)...misschien wel...Goed Lief en Aardig en Medelevend en Hulpvaardig
maar het is mi (oa oa oa Militair en Staatskundig ed gezien)
een echte ...doordenk misser...van de President van Franrijk...

Misschien is daardoor...De NAVO wel ontstaan...vanaf zulks Humanitaire denkwerk...Volgens mijn begrip...kan dat plan van Macron
alleen ...als de Oekraiene NAVO lid is...Met toestemming van de Oekraiene mag mogen andere NAVO landen Militair helpen...tegen de vijand...(in dit geval is dat Rusland)

Om het (Humanitaire) denkwerk van Macron... te kunnen volgen...mijn tip is...(Militair en Staatskundig)
De Oekraiene NAVO land maken... is dat is dan... de eerste... volgende...volgorde om te doen...van Macron!!!

Volgens mijn begrip...kan dat plan ...van Macron... alleen... als de Oekraiene ...NAVO lid is...
(Maar dan nog... met zeggenschap van in dit geval... de Oekraiene...als dat land NAVO lid zou zijn)

Wat Particuleren kunnen doen...(Een ander land helpen)
kan de Staat niet zomaar doen...Men kan dus nier zomaar ...als Staat...met een Militair peletonnetje of Peleton
een ander land helpen gaan...

ander maakt je er...een oorlogsverklaring mee...naar de vijand toe...naar dat aangevallen land toe..
en kan je... de oorlog...van de vijand... Rusland...(van in dit geval de Oekraiene)
ook... op je eigen land verwachten...

Zo denk ik er over!!!

LT) :roll:

Extra nootje
Ik schreef al vaker...mi de enige oplossing is

De Oekraiene (na zo'n lange tijd van aanvrage)..(nood breekt wetten...)...(omdat het een in aangevallen in oorlog land gaat...maar
niet zelf het agressie aanvals oorlogsland is...dan is 50% +1 van de NAVO landen genoeg...)maw...om de Oekraiene...NAVO lid maken
dan heeft Rusland niks meer te zoeken in de Oekraiene...

Maar er staat wel tegen over...
Voor de eeuwige altijd durende vrede tot elkaar...
De Krim blijft voor Rusland ...(Kan geen aanspraak dan meer door Oekraiene op gemaakt)
Dus van beide zijde mogen dan geen Speratisten meer in elkaars grensgebieden...)
alle andere ingenomen gebieden
moeten terug naar de Oekraiene... evenals ...de Gestolen Oekraiense Kinderen...(en tot elkaar
alle Krijgsgevangen terug naar eigen land!!!)

(Het is geven en nemen nl) (Voor wat hoort wat)...om de eeuwige vrede tot elkaar
De Oekraiene NAVO lid en Rusland de Krim...)(Strafzaken kunnen ook in eigen land op gelegd worden als ze
persoonlijk...de beesten hebben uit gehangen...naar de vijand toe...)

Zo denk ik er over!!!

Maar Eeuwige Vrede betekent wel...meteen moet gaande zijn... genormaliseerd...Handel tot elkaar...Vakanties tot elkaar
Studenten uitwisselingen etc. is dat in goede banen...dan geldt dat ook voor oa de EU landen...
Vrede betekent wel...meteen moet gaande zijn... genormaliseerd...Handel tot elkaar...Vakanties tot elkaar
Studenten uitwisselingen etc. etc. etc.
en Rusland moet oorlogsvoerend handelen met plannen...naar andere Souvereine landen ...gaan laten...!!!

(Het is geven en nemen nl) (Voor wat hoort wat)...om de eeuwige vrede tot elkaar
De Oekraiene NAVO lid en Rusland de Krim...)

Zo denk ik er al een lange poos over
als zijnde ...Het is misschien ...de enige Optie zelfs ...met de Onderhandelingen!!!

LT) :roll:
_______________________________________________

NSC-leider Omtzigt herhaalt: niet in meer- of minderheidskabinet met PVV

mi
Wat zit die dan al die tijd ...de tijd...te verdoen ...Tijd en Energie en Inzet...met de Verkenner en secu (2)Informateurs en met de andere
3 Fractieleiders en het Volk dat wacht... op een Nieuw Kabinet???

LT) :roll:
__________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=UnilUPXmipM

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 mar 2024, 01:30

Beeld... :)

(Goed Nieuws

Het kleine dingetje wat ze laatst op de PET zagen onderaan een long en ik er 4x bestraling
op kreeg laatst...is helemaal verdwenen...eergisteren een long foto van voren en opzij...en vandaag de telefonische uitslag...
Over 3 maanden doen ze een CT scan...maw men houdt het in de gaten...

LT) :roll:

_______________________________________________________________

Ik zag het Songfestival lied...
https://www.ad.nl/songfestival/met-dit- ... gle.com%2F

Is wel grappig...jammer van het einde ...van dat promofilmpje...(Dat slaat weer nergens op en verpest het
filmpje eigenlijk!!!!)
Zag ik bij Lubach...de zaal er... viel ook doodstil ...na einde van het filmpje...
(ipv hun bekende wilde gejuich...)

Zulkse...nergens op slaande...Overkill gektes ...aan het einde...als op dat filmpje...moet die dus niet met het songfestival doen ...want als daar de
hele zaal gaat stilvallen ervan...

LT) :roll:

________________________________________________________________________
Prominenten en collega’s spreken over wangedrag WNL-baas: ‘Na al die jaren nog steeds bang voor die man

mi. Als ze iets in het land moeten veranderen...is het mi bij de Mannelijk Studenten verenigingen...
vaak worden die lui... later Bazen in Bedrijven...en Instellingen...waar sommigen dat banale
gedrag in botvieren blijven...Het lijkt of alles mag doen die...Alles mag behalve een Sigaar...

(Als dat soort figuren ...vaak na jaren en jaren...stoppen met hun doorzuip gedrag...mag niemand nog wat...alleen nog een glas water...in beeld...Ze botvieren hun schrikbewind dan ...als het effetjes kan...bij iedereen...

Maar dat Vrouw Onvriendelijke gedrag...ze leren het ergens...die mannen...

mi. Als ze iets in het land moeten veranderen...om te beginnen ... mi... bij de Mannelijk Studenten verenigingen...
dat Vrouw Onvriendelijke gedrag...ze leren het ergens...die steeds hogere opklim mannen nemen dat mee...naar
hun latere werk...in de Vakmacht positie...

Het schrikbewind begint al...bij de eerste jaars Studenten clubs...naar hun zelf toe...tm te banaal bij de grond...om aan te zien...is dat nog steeds...
mi...Als ze iets in het land moeten veranderen...Is 1 vb om te beginnen ermee ...in het land...bij de Mannelijk Studenten verenigingen...op een dag...als ze ergens in vakMachtpositie zijn...
(extra gevoed door...jaren Studenten leven...tm later ook dat nog...Vaak ook nog door drank misbruik...en/of al of niet heimelijk...drugs misbruik) die hebben nog steeds dat
banale ...laag bij de grondse slungel gedrag...tm met schrikbewind aan toe...in vakMachtpositie...!!!
Als men
bij Lands Top veranderingen zien wilt...is dit mi 1 vb om te doen...

Het schrikbewind en de leer vrouwonvriendelijk te zijn...begint al......bij de eerste jaars Studenten clubs...naar hun zelf toe...tm te banaal bij de grond...om aan te zien...is dat nog steeds...
en weer later als oudere Student...geworden...Het oefenterrein...van het schrikbewind begint al...bij de eerste jaars Studenten clubs...naar die toe te doen...

mi Daar moeten Socio...logen en Psygo...logen ed...maar is goed op bestuderen...(Misschien weten ze het zelf nog wel...hoe het... op hun zelf... indertijd toe ging...)

Ik denk altijd...dr van...als je nou zoveel knappe koppen ...bij elkaar hebt...in die Studenten verenigingen
laten ze Knapheids projecten doen...waar ook de Maatschappij wat aan heeft...ipv
nog steeds en alweer...
er banale laag bij de grondse mensen van te maken...Daar heeft de Maatschappij echt niks aan...en al helemaal niet in deze tijd
Nu er vaak meer Vrouwen in de Vakmacht posities werken...dan voorheen...

Trouwens ook Vrouwen kunnen hun Vakmacht positie misbruiken...en via hunner werk... een soort schrikbewind van maken...

mi. Als ze iets in het land moeten veranderen...is het mi bij de Mannelijk en bij de Vrouwen Studenten verenigingen...
en
bij Politieke Partijen Verenigingen etc.etc. etc.

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

Ik heb het zelf is mee gemaakt op mijn werk vroeger...
Ik was net Tweede jaars Leerling B-Verpleging...en werkte net op afd Mannen Psychiatrie

Als we op de afd kwamen... dronken we eerst... een bakkie koffie met een Sigaretje erbij...de Hoofdbroeder deelde ondertussen... de taken van de dag uit...

Op een dag...de Hoofdbroeder leek maar niet te komen...ondertussen rinkelde de telefoon op zijn bureau...maar
door...
niemand nam het op...

Ik stond op... en nam de telefoon op... en hoorde zeggen...
De Hoofdbroeder is ziek...en U vervangt hem...Ik?

Er is aanwezig de waarnemend en eerste verpleegkundigen en een paar gediplomeerden...en derde jaars...Ik ben Tweede jaars...

Ik hoorde zeggen
Degene ...die de telefoon opneemt... neemt de Hoofdbroeder waar...punt...

(Mw De (toen net nieuwe) Medische Direkteur Psychiater... kende de kluitjes schijnbaar al wel...ze nemen de telefoon niet op...maar...misschien
eentje wel...Ze zei...Ik dacht wel ...dat U het was...en hing de telefoon op)
(Toen zeiden ze nog tegen al het personeel U)

Ik vertelde de hele rij ...in het kort wat gezegd was...ze leken het er heel gewoon te vinden...(???)

Ik vond een truc uit... en belde ...als ik iets niet wist...mijn vorige afd Hoofd Zuster...(een schat van nabij was die)
daardoor...het liep er zoals altijd...

Het was de derde dag...
In het Kantoortje ...met al een paar aan de koffie...Ik zat achter het bureau...iets in te vullen
hoorde een Verpleegkundige zeggen
We moeten die Hoofdbroeder weg zien te werken...in deze mannen maatschappij...

(Ik geloofde m'n oren niet eens...
De enige afd Hoofd met 1 Hoofdbroeder was daar...de rest waren allemaal Vrouwen als afd Hoofden...tm de Directeur aan toe...was een Vrouw...

Het was een beetje stille verlegen middelbare man...die Hoofdbroeder...zei eigenlijk nauwelijks wat...alleen over het werk er...
Heel integer en erg vriendelijk ...maar met afstands en wat saai gedrag...

Ze hadden het inmiddels al met z'n drietjes over... hoe ze hem weg konden krijgen...

Ik draaide m'n stoel om en zei...Als Jullie zo door gaan...dan ontsla ik jullie...van wie leren jullie dat...
Eentje zei van de PvdA...vrouwen afdeling...anties Mannen...

Ontsla je ons echt? Ja zei ik... als jullie zo door gaan wel...en ik weet 100% zeker dat Zij van boven me gelijk geeft...

O...Sorry hoor...zo bedoelen we het niet...

Nee...maar die ene wel...die was zo fel anties man...
Ik zei
ik wil het niet meer horen en pas erop... dat jullie die streek niet uithalen... als de Hoofd Broeder er weer is...want
dan komen jullie Mij tegen...ik weet 100% zeker dat Zij van boven... me dan alsnog...gelijk geeft...DenkDROMmm...!!!

(Als het is... echt ergens om ging...Laat dat...zei ik altijd DenkDROMmm...)!!! bv zei dan...Laat dat...(Met lagere stem) DenkDROMmm!!! Vaak met 1 vinger eventjes omhoog)(Meer niet)
Een nieuwe hond...die op onze oude kat loerde...Laat dat...zei ik dan... DenkDROMmm...(Leek vaak net een wonder) (maar ik had het er... dan ook ...meteen... niet meer over...)
(Net of het niet gebeurt is... lijkt dat dan...als je dan meteen...heel gewoon als altijd doet... erna...)
Zo van er is iets gebeurt...maar wat???

(Dat contarst verschil...van eventje echt boos...doet iets in ...de Koppies)met meteen...heel gewoon ...doen
als altijd ... erna...)

Dat is een mooie Tip...
ook bij de opvoeding van Kinderen...en van je Huisdier...)!!! Hoe snel ze dan... iets afleren...(Leek vaak net een wonder) (maar ik had het er... dan ook ...er na...meteen... niet meer er over...
en gebruikte die methode nauwelijks...meer als
een soort onverwachtse verrassings patroon op ze af...) Maar toen ...zei ik dat ...ook zo...(en had het er... meteen niet meer over...)Nog een Bakje Koffie???


Maar dat Vrouwen ook... een soort schrikbewind kunnen uit halen gaan...zelfs met de engste truc Mannen
eruit kunnen wippen gaan...
Daar schrok ik echt van...

Hadden ze het nou ...over een hele enge afd Hoofd man...een griezel van nabij...nee...een erge aardige afd Hoofd was die Broeder...tegen
iedereen...

Niet ...de Hoofd Broeder vervangen... vond ik eng...dat liep gewoon op rolletjes...maar dat vond ik ...een hele enge sytuatie toen...ik schrok ervan...dat er Vrouwen zijn...die zulks... kunnen doen????

(Later moest ik er heimelijk wel om lachen...een Tweede jaars...die een gediplomeerde Waarnemend afd Verpleegkundige... de zak had willen geven...en ook had ...kunnen doen!!!)

!Maar naar mijn optreden ...van de metene ...bleek genoeg te zijn...!
en de Hoofd Broeder...zulks engs geks
vertelde in hem... maar niet...die was erg blij ...ons weer te zien...en ik was meteen weer ...Tweede jaars in mijn gedrag en had het ...nooit meer... over die ene week daar...ook daar zelf niet...

Veel later...vele decennia's later...Heel soms... moet ik er nog welis aan denken...
Waar leer je dat? Dat Anties Man??? (Het shrik bewind naar mannen toe)...Vandaar het staat er hier onderaan erbij...

mi. Als ze iets in het land moeten veranderen...is het mi bij de Mannen en bij de Vrouwen Studenten verenigingen...
en
bij Politieke Partijen Verenigingen... etc.etc. etc.

LT) :roll:

Laat het Personeel...(ergens met elkaar)...aan de Alles Kunner mee doen...In een mum...is
iedereen Vrienden daar!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=4oj_2Lmb23A
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 mar 2024, 16:11

Eelde... :)

(Plannen Adema moeten veehouderij diervriendelijker maken

mi
Goedenmorgen varken Kees...lekker geslapen...dag schatiig paardje Elise ...sta je er lekker bij...ook een fijne dag alle Kippetjes...en bedankt voor jullie eitjes...Hier
is jullie eten...

LT) :roll:
_____________________________________________________

Met de overeenkomst helpt Nederland Oekraïne zich te verdedigen tegen Rusland.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... nkomst-met

Ik schreef hiero al...steun via de Staat met Defensie ...op z'n Macrons bedoelde...
met Militaire Peleton aankomen in de Oekraien...dat mee helpt tegen de Russen te vechten...
Is een echte Oorlogs Verklaring...

Dan kan je ook ...Met Recht en Rede...de bommen van Rusland...op je land verwachten...

Verdragen tekenen en wel voor 10 jaren...wat staat er allemaal wel in???
Weten jullie dat?
Ik las in de deal staan afspraken over militaire steun
maar welke vorm van steun is dat???

Ze lijken te vergeten dat de Oekraiene geen NAVO lid is...
Elke NAVO lid ...kan steun krijgen via de andere NAVO landsleden...ook Militair!!!

Wordt een NAVO land aangevallen...moet je als mede NAVO land...toch toestemming vragen aan dat
aangevallen NAVO lid land...
Het is niet de bedoeling dat er 31 NAVO landen op af gaan...en boven dat land de vijand weg tracht te knallen...
in het toch al aangevallen land...
dan blijft er niks meer van over...
maw
Zeggenschap toestemming moet er wel zijn...zelfs als je als NAVO land de Oekraiene wilt helpen en de Oekraiene
zou (inmiddels) lid van de NAVO zijn...

Met een niet NAVO land...is nog maar de vraag...welke steun (Militaire) vorm een NAVO lid land mag geven aan een niet NAVO lid land...

Ik schreef hiero al...Humanitaire steun ...mag altijd in welke vorm dan ook
maar dat is totaal wat anders...Staatskundig alswel Militairkundig... met Militaire steun...(aan een niet NAVO land!!!)

Een Oorlogsverklaring op je Lands hals uit te dagen...voor een niet NAVO lid land...mi pis je dan over
alle bekende NAVO en Staatkundige en Militaire verdragen heen...

Kan Humanitair goed en lief en aardig en hulpvaardig bedoeld zijn...
Ik schreef hiero al...Humanitaire steun ...mag altijd in welke vorm dan ook
Als NAVO lid land... is nog maar de vraag...
een niet NAVO land...welke steun (Militaire) vorm een NAVO lid land... mag geven aan een niet NAVO lid land..

bv In ons land...Oekraiense Soldaten opleiding mag en kan wel...maar mee doen aan de oorlog daar
is een oorlogsverklaring naar Rusland toe...

De NAVO probeert al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...

Ik kan wel een dag door typen gaan met de type-oefening...maar ik denk er het mijne van...
Wie het snappe snapt het...
bv In ons land...Oekraiense Soldaten opleiding ...mag en kan wel...maar Militair...mee doen ...aan de oorlog daar
is een relelrechte oorlogsverklaring naar Rusland toe...

De NAVO probeert... al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...!!!
Een Oorlogsverklaring op je Lands hals... uit te dagen...voor een niet NAVO lid land...mi pis je dan over
alle bekende NAVO en eigen land...Staatkundige en Militaire verdragen heen...

Zo Zie ik... die dingen...
Als 1 NAVO land wordt aangevallen...moet volgens het NAVO verdrag de andere NAVO landen dat land helpen Militair...
dan vechten ze allemaal tegen de Russen...en dat
De NAVO probeert... al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...!!!
Wie het snappe snapt het...

maw Wat staat in dat 10 jarige verdrag...dat Rutte tekende...over Militaire steun aan een
niet NAVO lid land...de Oekraiene...

Wie het weet mag het zeggen...uitleggen...
Wat staat in dat 10 jarige verdrag...dat Rutte tekende...over Militaire steun...van Nederland... aan een
niet NAVO lid land...de Oekraiene...

Nog is
De NAVO probeert... al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...!!!

Uit dat artikel ...word ik er niks wijzer van...denk er wel ...het mijne van...
(Dat totaal anders is ...dan de woorden van... eh (het smalle bekkie) en van eh ...in dat artikel...)

Wie het snappe snapt het...

Wie het weet mag het zeggen...uitleggen...
Wat staat in dat 10 jarige verdrag...dat Rutte tekende...over Militaire steun...van Nederland... aan een
niet NAVO lid land...de Oekraiene...

Nog is...met de uitleg...mi...onthou deze...met Nederland als NAVO lid land...
Ondertussen
De NAVO probeert... al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________

Ik ben ook maar een gewone Electotate AOW Burgertje...(Als ik het mis heb...heb ik het ook goed mis...
maar ik denk ervan...van niet...dat ik het...in deze... niet mis heb!)

LT) :roll:
Uren dagen weken maanden...
Hoe is het met ...de Nederlander Abed uit Almere...in Gaza??? met de werken van De Premier en het smalle bekkie en Kaag???

dito
Ik ben ook maar... een gewone Electotate AOW Burgertje...(Als ik het mis heb...heb ik het ook goed mis...
maar ik denk er van...van niet...dat ik het...ook in deze... niet mis heb!
(is Naatje met de Pet)...Uren dagen weken maanden...met de Nederlander Abed uit Almere...in Gaza??? ....omtrent..met de werken van ...De Premier... en het smalle bekkie... en Kaag???
nog is...dat is...) (is Naatje met de Pet)...!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________
Ongewenste gast meldt zich vroeg in het jaar: de teek
De tip blijft...
Met vroeg in het jaar: de teek
In bossen heides en weides ed...Doe buitenshuis dan...telkens weer...een Tekenband op de enkel...over de sokken heen...of
over de broekspijp...
(De tekenband...bij Kinderen model voor de Kat en bij volwassenen model voor de Hond...)
Takenbanden...(zijn niet goedkoop)
Maar...Ze blijven best lang goed...dus bij thuis komst niet weg gooien...maar bij het volgende uitjes buiten...hergebruiken...)!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... -door-team

LT)
__________________________________________________________________________________________________
Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=3b9hYyEL6sU
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 mar 2024, 02:46

Deventer... :)

(Ik las dit

CO2-uitstoot rijke landen bij energieproductie naar laagste niveau in 50 jaar
Wereldwijd was de uitstoot bij de productie van energie juist nog nooit zo hoog als afgelopen jaar.

Wie het snapt mag het zeggen...
mi
Dus alles wat de rijke landen ...bezuinigen erop...minder uitstoot...lijkt geen enkel nut te hebben...als de resst
juist meer verbruikt...meer uitstoot..

mi De rest had dus bepaalde uitstoot...samen met de hetende rijke landen...
als 1 van de twee groepen fors verminderd aan uitstoot...de rest juist fors vermeerderd aan uitstoot...
dan willen ze
dat wat fors verminderde ...mee betalen aan het verminderen van de rest...Ik snap dat te moeten ervoor...betalen niet als het mi ligt...aan Mensen gedrag...mensen minderen alhier toch...of...mensen vermeerderen aldaar toch...

maw Als het Politieke beleid daar... tot het volk is...Naaitje met de Pet is...tm van de nikserigheid is...moeten wij ervoor betalen...opdat ze ook daar... gaan verminderen???

Wie het snapt mag het zeggen...

mi Vroeger noemden ze dat...Kolonialiseren...als een ander land orde schepte in andere landen...
tegenwoordig heet dat...
wij moeten ...naar daar toe...betalen...betalen...betalen...etc. betalen...
dat wordt hiero dan weer ...van alles moet (om de nikserigheid daar...)...erom... weg bezuinigd...(?)

En breekt erom ...(met al die vele miljoenen tm in de miljarden...naar elders... )...een soort...Krankzinnigheid
op ons los...Verkeersboetes wéér omhoog: bellen achter stuur 420 euro

LT) :roll:

Meteen wordt mijn Forum ...overspoeld in beeld...met hele grote verpestende reclames in beeld...(?)
Normaal heb ik geen reclames op het Forem nl!

(Omtrent de Grond Wet...over Vrijheid van mening...Je kan ...zo... precies weten... wat ze niet sindt...ergens...)

LT) :roll:
________________________________________________________________

Rutte belooft in Charkiv 150 miljoen euro extra aan Oekraïne
De demissionaire premier brengt een bezoek aan de stad en tekende een veiligheidsovereenkomst met president Zelensky.

Ben ik het... nog niet mee eens...dat het....Veiligheid heet...(voor ons eigen land) die
hetende (eh Die eh Dat eh Een)
veiligheidsovereenkomst ...(met een ...niet zijnde NAVO land...)!!!

mi Steun ...van onze (lands)...Defensie...in dat ...eh Die eh Dat eh Een)
veiligheidsovereenkomst ..met een niet NAVO land...dat is mi (escalerende)...pissen buiten de pot
met de ...NAVO akkoorden...)

Nog is...met de uitleg...mi...onthou deze...met Nederland als NAVO lid land...
Ondertussen
De NAVO probeert... al die tijd ...escalaties ...te vermijden...met de Russen...!!!

LT) :roll:

Ik ben ook maar een gewone Electorale AOW Burgertje...Wie het anders weet...mag het zeggen...uitleggen...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/03/01/in ... k-a4191768

LT) :roll:
Oud-baas NAVO geeft toe: "We besloten al in 2008 dat Oekraïne lid wordt van de NAVO"
mi is al tijden mijn tip
maw Als het over de Oekraiene gaat...Laten we het daar over hebben... en niet over wat anders...LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Soms tracht ik op m'n (oude)...ouwde dag...een artikel nog welis te snappen...

In de bubbel doen we altijd ons huiswerk

+ Leeslijst
OPINIE
Segregatie Al die boeken, rapportages en arthousefilms. Zijn rijke, hoogopgeleide bubbel moedigt zichzelf wel aan om uit de bubbel te breken, ziet David Roelofs. Maar door te lezen en te analyseren duiken ze er juist dieper in.

Gepubliceerd op
1 maart 2024 om 11:46
Leestijd
4 minuten

O jeetje...ik las er vast langer over dan 4 minuten...

Ik dacht over dat artikel zo...
Ga eerst is kijken...in landen waar het ras overwegend Zwart is...
Dan
ontdek je misschien dat daar ...dezelfde ...Bovenlaag gaande is...
in die groep rijke, hoogopgeleide, (vaak) zwarte mensen bestaat...
maw
Ik denk...met de huidskleur heeft het weinig van doen...maar met de Intelligentie heeft het van doen...
en met de juiste kansen...

In een hetend zwart land...is de Boven laag ook zwart en de Onderlaag ook...

(maw Met ras en raskleur heeft het onderwerp mi weinig tot niks mee van doe
In een eeuwen land Wit Ras land...
zal de boven laag ook Wit zijn...
Het is nog maar kort geleden
dat er Zwarte mensen ons lqand binnen stroomden nl.
(Die zijn nog steeds in de Minderheid)

Dus die vind je...nauwelijks tot niet aan de Bovenlaag...Het enige wat er mi voor nodig is
is tijd...
Witte Mensen maken 1.5 kinderen en zwarten een heleboel meer...dan worden die steeds meeer en meer de Meerderheid...
met al hun uitschietende Intelligente Mensen...in de bovenlaag
en zwarte rijke mensen...

maw Het lijk om...Het Getal... gaan...
Het eeuwen oude Witte ras...wordt overspoeld door zwarte rassen...
misschien in sommige hetende zwarte landen... zie je steeds meer...Witte Rassen...aan komen waaien...

Ook daar draait het...om het Getal...wat is er de Meerderheid...
Nu nog van eeuwen her...het witte ras hier en daar van eeuwen her...het zwarte ras...

Er waren hiero wel knappers... die vonden dat nieuwlingen... uit verre landen hiero...aangekomen...verspreid moesten worden in ons land
want
juist die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen dan nauwelijks...uit die eigen ras bubbel...
en
dan krijg je artikelen als deze...of alles aan het Witte ras ligt...als er in de bovenlaag nauwelijks andere rassen te vinden zijn...

Nog is...
Er waren hiero wel knappers... die vonden dat nieuwelingen... nieuwe Medelanders...uit verre landen hiero...aangekomen...verspreid moesten worden in ons land...
Maar dat wilden ze niet...ze wilden... in de zwarte wijken...terecht komen en blijven...kluiten bij het eigen ras...willen ze...en het Witte ras...zag en Zie je... hetzelfde doen elders...

mi Een Mens... is Biologisch een Dier...en als je de Dierenrijk bekijkt...
groepen de Olifanten bij elkaar en de Giraffes...en de Leeuwen...en de Meeuwen...bijna alle dieren groepen zich naar het eigen ras...

(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Ook die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen dan nauwelijks...uit die eigen ras bubbel...

Zie je wel...mijn uitleg ...gaat een hele andere kant op dan die ...van dat artikel...

Ik zag van de week een Crimie serie op TV en dat was in Amerika...
1 van de zwarten uit de zwarte wijk...bleek een gigantische goeie sporter...kwam op een
witte Universiteit...en blonk overal in uit...
Er waren zwarten die dat hoop gaven
maar als men als niet zwarte in die zwarte wijk kwam...als Witte...werd je als ongewenste vreemdeling gezien en konden die door straat gterreur...gedood worden...

Dus de ene groep zwarten...wilden wel de kansen hebben...in die hetende witte circuits...
de andere groep...juist niet...die waren bij het extremistische af...
als men als niet zwarte in die zwarte wijk kwam...als Witte...werd je als ongewenste vreemdeling gezien en konden die door straat terreur...gedood worden...
Als er eentje van de zwarte wijk...wel in de Wiite circuits...rijk geworden was...
kon die hetzelfde over komen....dan werd die als ongewenste vreemdeling gezien en konden die door straat terreur...in de zwarte wijk...gedood worden...

En dat gebeurde dan ook...met die ene zwarte uitblinker...

maw Het valt voor ...de echte zwarte intelligentia ...begaafden ook in de Sport...nog niet mee...uit zulkse zwarte wijken te komen...en als ze er uit kwamen...
lag dat niet aan het hetende witte ras...als ze in de zwarte wijken niet meer welkom waren...
maar lag het...aan de eigen ras...maw omgaan met witte mensen...via oa universiteiten...kan te link zijn...voor de zwarte
intelligentia zelf...
anderen roepen we krijgen geen kansen...en geven het witte ras dan de schuld...
maar ondertussen is er gaande...
(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Ook die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen dan nauwelijks...uit die eigen ras bubbel...
en zo wel...
lijken ze niet meer welkom... in de zwarte wijken...waar de rest van hun zwarte familie naasten woont...
maw
Het valt voor ...de echte zwarte intelligentia ...begaafden ook in de Sport...nog niet mee...uit zulkse zwarte wijken te komen...en als ze er uit kwamen...
lag dat niet ...aan het hetende witte ras...als ze in de zwarte wijken... niet meer welkom waren...
maar lag het...aan de eigen ras...maw omgaan met witte mensen...via oa universiteiten...kan te link zijn...voor de zwarte
intelligentia zelf...

Valt me vaak op...in veel artikelen...ze focussen staren zich blind ...naar maar... 1 kant op...
Alles ligt aan het Witte ras...tm nauwelijks tot geen kansen...maar is dat wel zo???

Zie je wel...mijn uitleg ...gaat een hele andere kant op... dan die ...van dat artikel...

mi Hoe dat ook zij...alles heeft te maken met...de tijd...(en het Getal)
wat nu de minderheid is
kan over tigs jaren
de meerderheid zijn...
en dan wordt de bovenlaag steeds zwarter van ras...en elders het witte ras...komt er boven drijven...

Maar dan nog geldt mi
mi Een Mens... is Biologisch een Dier...en als je... de Dierenrijk bekijkt...
groepen de Olifanten bij elkaar... en de Giraffes...en de Leeuwen...en de Meeuwen...bijna alle dieren groepen zich naar het eigen ras...

(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Ook die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen nauwelijks...uit die eigen ras bubbel...

Goed oke...de Mens onderscheidt zich van ...De Dieren...en wel...omdat de Mensen...een Mensen Ziel kregen...
en een... steeds betere hogere intellect kregen...en er nog steeds meer intellect erbij krijgt...
wat zich ...ging scheidden... wat zich scheidt...met de Dieren...
(Ook al houden veel mensen van Dieren...De Afstand Mens en Dieren...vanaf de Hol bewoners... werd in de eeuwen steeds groter...
omdat de Mensen...ergens...in de eeuwen...een Mensen Ziel kregen...
en een... steeds betere hogere intellect kregen...en er nog steeds ...meer intellect... erbij krijgt...!!!


Maar de ...(primitieve)...oorsprong ...zit er... bij erg veel mensen... nog erin...
(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Al die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen ...zelf...nauwelijks...uit die... eigen ras bubbel...

De rest hangt ...van Tijd en Getal (aantal)...en kansen af...in elk land...

(mi Kan je dat ook het beste Zien en Eeten...waar maar 1 Ras type is in een land...
altijd creert het een aparte boven laag...tov de rest...(maw al die dingen hebben met oa oa oa...segregatie niks van doen...
maar met de ...Oorsprong...heeft het van doen...
de ...(primitieve)...oorsprong ...zit er... bij erg veel mensen... nog erin...
(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Al die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen ...uit zich zelf...de nazaten dito etc...nauwelijks...uit die... eigen ras bubbel...


Zie je wel...mijn uitleg ...gaat een hele andere kant op... dan die ...van dat artikel...

Nou zo kan die wel weer...met deze... type-oefening...
LT) :roll:

(Ik weet niet of dat Politiek correct is...maar mi...kan je ook goed in die crimie zien...De Dommen
lijken het in stand te houden...
(Dus mi...niets is... des Biologische Mensen dieren ...vreemd...)
mi...Al die (ras)...mensen...kluiten het liefst bij elkaar...en komen ...uit zich zelf...de nazaten dito etc...vaak bij het extremismes op nazaten af...nauwelijks...bij de andere Bubbels terecht...Waarom...wel...Daarom...De Dommen
lijken het in stand te houden...)!!!

LT) :roll:

mi Kan je dt...in alle vormen Zien...Ik las pas...Een Jongen is geselecteerd voor de selectie...
(Geen idee over welk ras type het ging)
met al ...zijn bereik...inspanning...en energie ed...Zijn Moeder is er...tegen...dat die bij de selectie komt...
Die Moeder houdt ...dat jong liever...in de eigen bekende ...bubbel...)
(maw Niet anderen
gaven dat Jong... de kans niet...maar van huis uit...komen mi de meeste gemiste kansen... uit voort...
waar de Scholen en Leraren ..tm de Staat aan toe...tm De Witten...tegenwoordig...overal mee...de schuld van te krijgen...)!!!
(Net als die van dat artikel!!!)

(Ik weet niet... of dat Politiek correct is...maar mi...kan je ook goed... in die crimie zien...De Dommen
(in elk ras type)...lijken die ...(ipv met gemengde Bubbels)...De eigen Bubbel...in stand te houden...)!!!
maw
Ik denk...met de huidskleur ...heeft het weinig van doen...maar met de Intelligentie... heeft het van doen...
en met de ...wel of niet...de juiste...kansen...

Van wie mocht dat Jong de selectie niet in?
gemiste kansen...
waar de Scholen en Leraren ..tm de Staat aan toe...tm De Witten...tegenwoordig...overal mee...de schuld van te krijgen...)!!!
(Net als die ...van dat artikel... dat doet!!!)

Maar...(vanwege...de (O) Oorsprong)...Misschien...zijn we allemaal welis...Dom...beetje Dom...


LT) :roll:

Ik als...
Omtzigt ziet twee opties: gedogen of extraparlementair kabinet

mi
Kreeg juist Omtzigt de geks... toen de VVD aan kwam zetten...als Gedoog Partij...in het nieuwe Kabinet te willen...

maw Je moet het maar snappen...of en of er helemaal niks meer van snappen...

LT) :roll:




_________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 mar 2024, 14:22

Venter... :)

(Ben jij het ermee eens dat het luchtalarm wordt vervangen door de NL-Alert-waarschuwing? Geef je mening en discussieer mee.

Ik heb al vele jaren het idee...als ik de vijand was...viel ik Nederland binnen...als de maandelijkse Luchtalarm af gaat...want
dan trekt niemand er zich wat van aan...

maw Het heeft ook z'n onzinnigheid...in Vredes tijd...luchtalarm... te laten afgaan...

het luchtalarm wordt vervangen door de NL-Alert-waarschuwing?
Dat op je Mobiel...Over welke waarschuwing gaat het dan...in Vredestijd???

Ik heb opnieuw het idee...als ik de vijand was...viel ik Nederland binnen...als de maandelijkse Luchtalarm
dito als het ...via de NL-Alert-waarschuwing is...want ook dan
trekt niemand zich er wat van aan...Drukt het gelijk weg...

Maar mi...ipv zich te pleuris te schrikken...voor alle Dieren in het land ...en alle zwakken en zieken en hoog Bejaarden...en Vluchtelingen uit een oorlogs land alhier gekomen...wordt het leven een stuk rustiger
als de maandelijkse luchtalarm...via de NL-Alert waarschwing gaat...
LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

DUO discrimineerde uitwonende student met migratieachtergrond
https://www.nu.nl/economie/6303530/duo- ... grond.html

Gaat het ...nog steeds...over...(P)...die nergens genoemd wordt...in geen ene rapport...
(P) De Programmeur
van het ICT Bedrijf...)Met ...P's Algoritmes... in DAT KI ICT SYSTEEM...)

Gaat het nog steeds daar over?
Gaat het ...nog steeds...over...(P)...die nergens genoemd wordt...in geen ene rapport...
en wie is
De Opdracht gever (O)...aan (P)

maw Ik kom alsmaar ...dezelfde twee tegen...(O) en (P)...die nergens genoemd worden...in de rapporten...
maw
Wie is (O) en wie is (P)???????

mi is (O) niet die Dijkstra (O) was ver er voor ermee gaande...)
In reactie besloot onderwijsminister Robbert Dijkgraaf dat DUO per direct moest stoppen met het gebruik van een algoritme bij het controleren van uitwonende studenten met een beurs.

Maar ik schreef hiero al tijden terug...
over het gevaar van Algoritmes...
maar ook Algoritmes (Tovert zichzelf niet...)Algoritmes...
worden door Mensen ingevuld...en dan heb je daar dan...(P)
Doet (P) het op eigen gelegenheid
de Algoritmes invullerijen...of en of iov...(O)

Thats The Question...
maw Ik kom alsmaar ...dezelfde twee tegen...(O) en (P)...die nergens genoemd worden...in de rapporten...

Dit vind ik weer zo'n ...Lul Kul verhaal...te lezen is...
Toch constateert PwC ook dat de DUO-ambtenaren zelf een rol speelden bij de discriminatie. "

Want mi...Ambtenaren moeten doen ...wat er uit hun Computer rolt...over Het Onderwerp...
en sturen dat door... naar de Uitvoerende Macht...dito
De uitvoerende Macht...moeten doen ...wat er uit hun Computer rolt...over Het Onderwerp...

Nou geloof mij maar...Ik kom er maar 2 tegen...(O) of en of (P)
in al die verhalen...waar de Dupezijners de dupes van werden...


Genoeg ...Lul ...Kul verhalen er over gelezen...
(Die nog meer ...Onschuldigen...de Dupes maken...)Eerst de Toeslagen affaire Mensen en toen Studenten
de dupes gemaakt...en daarna...Hier en NU
Ambtenaren ...bij de Hoge en Lage Overhedens...(onschuldigen) de dupes maken...

Ambtenaren moeten doen ...wat er uit hun Computer rolt...over Het Onderwerp...
en sturen dat door... naar de Uitvoerende Macht...dito
De uitvoerende Macht...moeten doen ...wat er uit hun Computer rolt...over Het Onderwerp...(Die het voor andere
uitvoerenden (op de werkvloer)...HANDMATIG DOOR GEVEN WAT ZE DOEN MOETEN...ALS TAAK...)!!!

Thats The Question...
maw Ik kom alsmaar ...dezelfde twee tegen...(O) en (P)...die nergens genoemd worden...in de rapporten...!!!

maw
Wie is (O) en wie is (P)???????

ik schreef hiero al tijden terug...
over het gevaar van Algoritmes...
maar ook Algoritmes (Tovert zichzelf niet...)Algoritmes...
worden door Mensen ingevuld...(met speciale Programmeer codes...die niemand verder begrijpt en weet...
en dan heb je daar ...dan...De(persoon)...(P)
Doet (P) het op eigen gelegenheid
de Algoritmes invullerijen...of en of iov...(O) (De Oorsprong van ...De
Opdracht gevende Macht...De (persoon)...aan (P)

Op ...(O) ...en...(P) na...Alle rest (van de beroepsgroepen)..moet (Namens de Staat der Nederlanden...)
Overal waar men met hetzelfde PC KI...Programma werkt...(Namens de Staat der Nederlanden...)
moet doen... wat er over het Onderwerp... uit de Computer komt...
(per klant ...per Student...per patient...per daders ...per Bedrijf ...etc. etc. etc. etc.)

Een simpel vb
(O) tegen (P) die het per... KI Algoritmes bewerkt)

(O)Er mag maar 1 op de 5 een Man zijn...de rest is een Vrouw...(bij sollicitaties)
(Stel (P) vult het zelf ...verder in...
niet eentje uit ...de arme wijken...niet een Allochtoon...geen invalieden...niet met een onbekende moeilijke achternaaam ...alle racismes en discriminaties bij elkaar... kan erin staan...in de Algoritmes...of iov door (O)
En/ of ...door (P) zelf...)

Nog een simpwe KI Algoritme...vb
(O) tot (P) Het verdien model is...Rekken en bijblijven
allen boven de 80 niet opereren...
of niet meer aan...heupoperatie etc.)Dat rolt
bij de Chirurgen uit hun PC...als ze die KI Algoritmes ict Programma GEBRUIKEN...)
en de gegevens van Patienten gaat invullen...(patient is boven de 79)
uitkomst...niet meer een...heupopratie geven...)etc. etc. etc.
(O) tot (P) Het verdien model is...Rekken en bijblijven
allen boven de 80 niet opereren...of niet meer aan...heupoperatie etc. wel onder controles blijven houden...wgs
Het verdien Model...(via... Bejaarden)

.Alle racismes en discriminaties bij elkaar... kan erin staan...in de Algoritmes...of iov door (O)
En/ of ...door (P) zelf...)

ik schreef hiero al tijden terug...
over het gevaar van Algoritmes...
maar ook Algoritmes (Tovert zichzelf niet...)Algoritmes...
worden door Mensen ingevuld...en dan heb je... daar dan...(P)
Doet (P) het op eigen gelegenheid
de Algoritmes invullerijen...of en of iov...(O)
Punt!!!

Nog is...Genoeg ...Lul ...Kul verhalen er over gelezen...
(Die nog meer ...Onschuldigen...de Dupes maken...)Eerst de Toeslagen affaire Mensen en toen Studenten
de dupes gemaakt...en daarna...Hier en NU
Ambtenaren ...bij de Hoge en Lage Overhedens...(onschuldige Beroepsgroepen...) de dupes maken...etc.

(O)= De Opdrachtgever
(P)= De Programmeur
Alle rest (van de beroepsgroepen)..moet doen... wat er over het Onderwerp... uit de Computer komt rollen...

Thats The Question...
maw Ik kom alsmaar ...dezelfde twee tegen...(O) en (P)...die nergens genoemd worden...in de rapporten...!!!

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 mar 2024, 16:15

Enteren... :)

(Jaarlijks honderden natuurbranden in Nederland: 'Het is wachten op een catastrofe'
Natuurbranden zijn in Nederland vaak klein en worden direct bestreden. Maar paradoxaal genoeg maakt dat ons kwetsbaarder voor een grote oncontroleerbare brand, waarschuwt bosbrandexpert Cathelijne Stoof.

Mijn tip van wat jaren al geldt ook hiero...
Meteen zand over spuiten of op scheppen...zelfs de buurt kan daaraan mee doen...

Zand verstikt de brand...evt veilig en rustig nog wat nablussen ...met water...waar dat nodig is...

Natuurbranden bij storm en wind...dan is met water spuiten een heel slecht ding...
dan spat het vuur overal naar toe nl.
Met Water spuiten...ook vanuit de lucht per vliegtuig...
Te vaak is te Zien ...bij stormen en winden...dat het Natuurbranden ...juist vergert...een brand... is maar zo overal
naar toe gespat dan...

(Misschien bevat ...gespoten water ...vanuit de luchtruimte...erop af....teveel ...O2...(Zuurstof)

Bevat
water...extra O2...met de winden mee...)
Brand gedijt juist... door O2!!!

Met zand is nauwelijks tot niet... water nodig...
er is nl lang niet overal... bij Natuurbranden... water voor handen...zand er over...ook met storm en met winden...
dat dooft brand...

Mijn tip van wat jaren al geldt ook hiero...
Meteen zand over spuiten...en/of erop scheppen...zelfs de buurt de wijk etc een heel dorp
kan daaraan mee doen...

Woon je in een natuur gebied...handig een behoorlijke bak zand...of zandzakken...met scheppen erbij... en kruiwagen...in je tuin te hebben...
elke brand beginsel ...is ermee te doven nl.

mi Elk Natuur gebied...zou schuren met Zand moeten hebben...met scheppen erbij... en kruiwagens...
elke beginnende brand is ermee te doven nl...
LT) :roll:

______________________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... ie-jeroen/
Excuses voor discriminerend DUO

Ik heb nog altijd ...het idee...dat Programmeurs...nergens Ethiek ed in de Opleidingen krijgen...dat bij die Beroepsgroep hoort...
ze zich opstellen als Vrije Vogels...en denken alles te mogen doen... in hun Software van alles kunnen zetten...zoals
ze zelf denken... wat erin moet staan...of op z'n minst ...dat iov de Opdrachtgever dat doen...

Maar mi... wat Opdrachtgevers (O) willen...kan haaks staan...met de Beroeps Ethiek van Programmeurs (P)

of het komt van (O) af ...(of en of)... het komt van (P) af...
als er
racismes en Discriminaties ...via de software gaat...

(DUO...bij het opsporen van frauderende studenten door DUO, de partij die de studiefinanciering regelt, diploma’s erkent en examens organiseert.
DUO...De uitvoerende Macht...moet doen
wat uit hun Computer rolt...

Wat rolt eruit...
over de werken... van de Uitvoerende Macht...gesproken...
Excuses voor discriminerend DUO

En alweer is er gaande...
Racisme en/of Discriminatie...
met de werken via de uitvoerende Macht...
(De uitvoerende Macht...moet doen
wat uit hun Computer rolt...)

Alweer... gaat het over de... de uitvoerende Macht...(Als Schuldigen)...maar
mi...de mensen op de werkvloer... die moeten uitvoeren
wat eruit de computer rolt...
Maar
schreef ik al vaker...

(O) geeft (P) de Opdracht... een computer programma te maken...

DUO blijkt studenten met een migratieachtergrond indirect gediscrimineerd te hebben bij fraudecontroles.

en
alweer

mi...The question is...
vanaf
De
Opdrachtgevende Macht (O)...tm (P) de Programmeur tm
wat bij de Uitvoerende Macht...uit de Computer rolt ...om te moeten doen...als werk taak...bij welke
Studenten ze moeten controleren...(Dat bedenkt DUO niet zelf
dat rolt...als Opdracht... uit hun Computer...!!!)

maw
Wie is (O) en wie is (P)???

LT) :roll:

en mi
alweer... maakt... een Onschuldige... de Minister...
excuus...Excuses voor discriminerend DUO
mi...over de werken van... een Onschuldig... DUO uitvoerende Macht...

Demissionair minister van Onderwijs Robbert Dijkgraaf maakte excuses
maar
mi...het was ver voor zijn tijd...dat hele proces...vanaf (O) en (P)...tm via DUO...
maar maakt Hier en Nu...excuus ...over Discriminerend ... DUO????????

(Ik legde net uit...(en alis eerder uit)
Deze Minister is er Onschuldig aan
maar De Uitvoerende Macht...DUO ook!!!)

(NET ALS MET DE tOESLAGEN AFFAIRE ...EN BIJ ANDERE CRISISSEN)...OMTRENT...
EERST MAKEN ZE DUPOEZIJNDERS BIJ DE KLANTEN
(iN
deze bij (Onschuldige) Studenten)
DAN maken ze dupezijners...BIJ DE (Onschuldige) UITVOERENDE MACHT PERSONEEL???
onderwijsminister-robbert-dijkgraaf-excuses-duo-sophie-jeroen/
Excuses voor discriminerend DUO

mi DUO moet namens de Staat der Nederlanden...hunner werken doen... wat er met het Computer (programma)
(er over)...uit rolt...!!!

MAAR...
Ook in deze geldt...(ROBBERT DIJKSTRA (D66))...(Voor er Onschuldige Ontslagen ed vallen ed...via de Minister van Onderwijs en Wetenschappen...Ook D66)

Nog is...mi...The question is...
vanaf
De
Opdrachtgevende Macht (O)...tm (P) de Programmeur tm
watviA DAT... bij de Uitvoerende Macht...uit de Computer rolt ...om te moeten doen...als werk taak...bij welke
Studenten ze moeten controleren...(Dat bedenkt DUO niet zelf
dat rolt...als Opdracht... uit hun Computer...!!!)


maw
mi...The question is...
ROBBERT DIJKSTRA
OMTRENT DE OPDRACHT GEVENDE MACHT
Wie is (O) en wie is (P)???
(Dat met ...hunner werken...
VAN DE...Opdracht gevende Macht)....bij de Uitvoerende MACHT ...(IOV TAKEN )...bij DUO beland)???


Slaap lekker

LT) :roll:
__________________________________________________________________
Goedenmorgen...
NOGMAALS

maw
mi...The question is...
ROBBERT DIJKSTRA
Wie is (O)??? en wie is (P)???

LT) :roll:

Simpele uitleg voor een hele knappert plus figuur... die toch
onschuldigen ...de schuld gaf ...en wel ...op TV!!!

Komt die
OP WELK WERK DAN OOK...
(Stel het heet DUO
op de werkvloer...
Die typt 1000 Studenten in het PC programma...
De rest (via het Computer Programma)
rolt uit de Computer ...waar gecontroleerd moet...

Stel men moet langs 500 Studenten adressen...
Zeg 25 per dag...men noteert het handmatig ...en deelt het aan de Controleurs uit)

De uitdeler ervan ...en De Controleurs ...weten alleen
dat die adressen gecontroleerd moeten worden...en voeren hun Taak iov uit...
verder niks...(Hebben geen weet
of er wel of geen...in dat PC programma discriminaties en/of racismes ed...erin verwerkt is)

Zowel... wel blijkt achteraf...

maw
mi...The question is...
ROBBERT DIJKSTRA
Wie is (O)??? en wie is (P)???

(Een (o)Onderzoeker bij (P)
(o) Je hebt speciaal dicht bij het ouderlijkhuis in het programma gezet
(P) Ja ...Je moet ergens beginnen...

(o)Alleen met moeilijke achternamen staan erin...(P) Ja
Ik krijg de achternaam van de buren niet uit m'n strot...Je moet ergens beginnen...

(o) (Er staat met rood haar bij...(P)Ja...Je moet ergens beginnen...m'n schoonmoeder heeft rood haar en dat is toch een kreng)
(o) Dus daarom moeten alle roodharige Sudenten gecontroleerd?
(P) Ja...Je moet ergens beginnen...als Programmeur...fRAUDE BESTRIJDING...

Ik bedoel alles kan naar eigen willekeur door programmeurs erin gezet...of en of doet alleen wat
de opdracht van (O) is...

(O) ook niet te gek...heeft alles zwart op wit staan er over wat de Opdracht is)

Ik heb nog altijd ...het idee...dat (P) Programmeurs...nergens Ethiek ed ...in de Opleidingen krijgen
ze zich opstellen als Vrije Vogels...en denken alles te mogen doen... in hun Software van alles kunnen zetten...zoals
ze zelf denken... wat erin moet staan...of op z'n minst ...dat iov de (O) Opdrachtgever te doen...


maw
mi...The question is...
ROBBERT DIJKSTRA
Wie is (O)??? en wie is (P)???

LT)

Na toetsje
Een Minister die zegt
er Onderzoek ...op te laten doen
maar in het zelfde TV programma zegt
Excuses voor discriminerend DUO

(Die heeft zijn eigen oordeel al klaar)
Hoeveel Mensen
bij dat DUO...staan daarvoor...op straat gezet...de zak maw...voor Jan L.U.L en Mien K.U.L???
Er sowieso ...erop aangezien...de oorzaak van Racisme en/of Discriminatie bij Studenten...te zijn...)

Arrugggggggggggggg
Een hele knappert plus figuur... (Met Vak Macht Positie...als Minister zijnde...)...die toch
onschuldigen ...de schuld gaf ...en wel ...op TV!!!

DUO...bij het opsporen van frauderende studenten door DUO, de partij die de studiefinanciering regelt, diploma’s erkent en examens organiseert.

DUO...De uitvoerende Macht...moet doen *Moet de taak uitvoeren)
wat uit hun Computer programma rolt...(Wat via KI Algoritmes AAN WIJST WELKE STUDENTEN ER EXTRA GECONTROLEERD MOETEN OP EVT FRAUDE...(VIA DUO)

LT) :roll:

Ik weet nog... dat ik er echt... als eerste over schreef...niemand echt niemand had het er zo toen nog over...
Ik waarschuwde voor het Algoritme Computer systeem...
(Zullen ze me niet in dank hebben afgenomen...zoals altijd als iemand ...die als eerste ergens mee aan komt zetten...)
(Kort erop schoot m'n flat huur extra gygantisch omhoog...kan toeval zijn...maar een Prof schreef...Toeval bestaat niet...)

Maar ...als je m'n uitleg er over ...snapt...snap je...de doorloop effectes ervan...
maakt dat KI programma niet alleen dupezijnders bij... de Klanten ...Studenten...Patienten...Leerlingen...en
bij Daders...die de Daders achteraf niet bleken...

maar de Dupezijners ...zag ik ook komen bij...De Ambtenaren...(van de Belastingdienst)
en nu bij dat ...DUO...
Arrugggggggggggggg
Een hele knappert plus figuur... (Met Vak Macht Positie...als Minister zijnde...)...die toch
van de week...en wel meteen...onschuldigen ...de schuld gaf ...en wel ...op TV!!!

En ik mis in de Rapporten...Van (o)...nog steeds...
(O) en (P)
of Neutraler getypt
(O) of en of (P)
is ...of... zijn...de enige... dader(s)!!!

Alle rest...van de Beroeps Baners...(omtrent het OnderwerP)...moeten uitvoeren ...als Taak...wat
er over ...uit de Computer rolt...op hun werk desk...
(Deze 25 Studenten ( met naam en Adres) ...moeten deze dag gecontroleerd...Stel er zijn
5 Controleurs...De Teamleider of afd Chef...schrijft voor elk... Handmatig...een briefje met 5
Studenten erop...Die 5 Controleurs...gaan hun opgedragen Taak volbrengen...
mi
typte ik dit vb al vaker...maar ik schrik er zo van...
Arrugggggggggggggg
Een hele knappert plus figuur... (Met Vak Macht Positie...als Minister zijnde...)...die toch
onschuldigen ...de schuld gaf ...en wel ...op TV!!!

maw
Niet het hele Landssysteem Discrimineerd...Niet de hele Overheids Personeel ...Niet alle
Ambtenaren...etc etc etc. De ware Dader(s)...Het is er maar 1...of en of 2...
De hele rest voert ...iov... de Staat der Nederlanden... hun werktaak uit...dat via de PC... tot hen komt...

M'n type-oefeningen moeten ergens over gaan...
Ik weet nog... dat ik er echt... als eerste over schreef...niemand echt niemand... had het er ...toen ...nog zo over...
en ik schrijf er alweer over...

want de doorloop effectes maakt nog steeds...dupezijnders...en wel...(bij de uitvoerende Macht)

Bla Bla Bla...op TV...DUO Discrimineert...(Alweer onschuldigen... krijgen de schuld...ik schrik me
te pleuris dr van...(Als ik weet ...waar de echte Daders ....te vinden zijn...) ...Nu zij (o)...nog...!!!)

maw (o)
Wie is (O) Opdrachtgever van De Overheid...en wie is... (P) ...van het ICT Bedrijf..

(Welke Opdrachten gaf (O) aan (P) en/of wat codeerde (P) naar eigen willekeur
in dat KI Algoritme Programma...)De hele (vervolg Personele )rest...
moet iov doen (namens de Staat)...als Taak...wat
iov uit de Computer rolt op hun werk desk...)!!!
(Wat via KI Algoritmes AAN WIJST (KOMT OP DE PC'S...VAN DUO..(BIJ DE (ROUTE VAN DE)...UITVOERENDE MACHT)
WELKE STUDENTEN ER EXTRA GECONTROLEERD MOETEN OP EVT FRAUDE...

Op een dag...valt het iemand op...
Alweer moet gecontroleerd ...bij Studenten met rood haar...en alweer bij Studenten... met een moeilijke achternaam...
en alweer ...de rij Studenten...dat vlak bij de Ouders woont op Kamers...
(Wat via KI Algoritmes AAN WIJST ...(Op de PC's...van DUO...WELKE STUDENTEN ER EXTRA GECONTROLEERD MOETEN OP EVT FRAUDE...)


maw
mi...The question is....Ze komen nl niet bij (o) voor
in de rapporten!!!
ROBBERT DIJKSTRA
maar...
Wie is (die ene) (O)??? en wie is (die ene) (P)???
Wie is (O) Opdrachtgever...namens... De Overheid...???en wie is... (P) ...namens... het ICT Bedrijf...???

Nou dat dus...

LT) :roll:

ROBBERT DIJKSTRA Minister van Onderwijs en Wetenschappen
Tip
Ik heb nog altijd ...het idee...dat (P) Programmeurs...nergens Ethiek ed ...in de relevante met hun Beroep...ermee...niets er over...in de Opleidingen krijgen
ze zich opstellen
als Vrije Vogels...en denken alles te mogen doen... in hun Software van alles kunnen zetten...zoals
ze zelf denken... wat erin moet staan...of op z'n minst ...
denken... dat ze klakkeloos... moeten doen
wat iov de (O) Opdrachtgever ... alle (P)s...moeten doen...van alle (O)s...bij het maken van een Software Programma...iov...)

Als er geen Ethiek ed...in alle (P) opleidingen zit...gaat (P) ook niet zeggen tot alle (O)s
zulks maak ik niet... dat slecht ...dat geks erin...in mijn gemaakte PC's Programma's)en zegt dan niet
de iov moet toch echt anders...

Aan de andere kant...erg veel Mensen... hebben niet eens door ...als ze zelf discrimineren of zelf
racistisch bezig zijn...maar ook top opleidingen ...(ook en juist voor alle (P)s...moet het wel uitlegd
krijgen... als zijnde oa oa oa...ook Manager Studenten...ook in die Opleidingen)!!!

Hebben ze dat niet gehad...kan je de werken... van (P)s tegen komen ...alszijnde tegen (o)
Dat geldt ook voor alle (O)s....alszijnde tegen (o)
met...Ja...Ik moet ergens mee beginnen...bij het maken van... een Software Programma...iov...met het onderwerp is
Fraude bestrijding...))

(Ergens in De Bijbel staat...Ze weten niet...wat ze doen...)

Mijn uitleg is...erg veel Mensen... hebben niet eens door ...als ze zelf discrimineren of zelf
racistisch bezig zijn...

Als er geen Ethiek ed...in alle (P) opleidingen zit...gaat (P) ook niet zeggen tot alle (O)s
zulks maak ik niet... met dat slecht ...dat geks erin...in mijn gemaakte PC's Programma's)
en zegt dan ook niet
tegen alle (O)s...de iov... Het moet toch echt anders...!!!

Maar alle (O)s hebben de (programmeer) kennis niet met
alle code trucs...in Software programma's gemaakt door Alle (P)s...)Het is dus aan de Software niet te zien...wat betekent...in het algoritme...
RHN...18,8,14. (alle Roodharigen...(4 op de 5) moeten extra gecontroleerd)of nog meer dan...MKM...13, 11,13,
( moeilijke achternaam...(1 op de 5) ) moeten extra gecontroleerd...en allen vlak bij de ouders wonenden 1x per 6...moet extra gecontroleerd...Alle verborgen codes kent alleen (P)!!!
van de 1000 Studenten...worden er (als vb uitleg)...via DUO...500 extra gecontroleerd...in het jaar...)
Dat ontdekt dan iemand...

(Dus alle (o) moet extra plus knap zijn...)maar dan nog
elk Mens maakt fouten...Niemand is volmaakt...

mi Als Studenten Ethiek missen... worden ze er later op hun werk ook niet... door...gedragen...en mist het
zelfverdediging...bij alle (O)s.....
Dan gaat (P) ook niet zeggen tot alle (O)s
zulks maak ik niet... met dat slecht ...dat geks erin...in mijn gemaakte PC's Programma's)
en zegt dan ook niet
tegen alle (O)s...de iov... Het moet... toch echt anders...!!!


Arrugggggggggggggg
Een hele knappert plus figuur... (Met Vak Macht Positie...als Minister zijnde...)...die toch
onschuldigen ...de schuld gaf ...en wel ...op TV!!!???


Nou dat dus...
Ondanks dat dus...(Wat hun excuus ook is...)
En ik mis in de Rapporten...Van (o)...nog steeds...
(O) en (P)
of Neutraler getypt
(O) of en of (P)
Die zelf Bewust of en of Onbewust...er van...Dat...is ...of... zijn...(mi)
de enige... Dader(s)!!!

LT) :roll:
____________________________________________________________

(Nootje... de codes in deze reactie...is bedacht door mezelf...voor de uitleg)

Fijne Dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 mar 2024, 05:44

Eren... :)

(Ik snap iets niet zo goed...Zag bij Radar...als men bij de Toeslagen inzicht in eigen profiel er wilt krijgen
duurt het 3 jaar...

Maar als ik ergens hetzelfde wil... tm in een Ziekenhuis aan toe...met Digidee...heb ik het zonder digidee meteen...met
Digidee...eerst een code krijgen... op je mobiel ...als je dat intypt...is het ook meteen paraat...

Ik meende ...dat de Computer... alles ...zou versnellen...in vergelijking met... de vorige wereld zonder Computer...

Hoe zit dat bij Lands Belasting???
Als mensen inzicht willen krijgen... hoe ze daar geboekt staan...(of om bij punt 3...aanvrage om geld te krijgen...moet het profiel ook getoond)
Dan hebben die mensen ...eindeloos gewacht ...eindelijk komt het profiel binnen...is van alles... zwart gekalkt...???

Het lijken wel verhalen ...uit een heel erg eng Sprookje...(oa) die Toeslagen affaire...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

Nederlanders zeggen eens in de vier dagen een vegetarische hoofdmaaltijd te eten
Nederlanders zeggen dat ze gemiddeld eens in de vier dagen een hoofdmaaltijd zonder vlees of vis eten. Vooral hogeropgeleiden en vrouwen eten vaker vegetarisch.

Ze kunnen het niet laten ...Tweespalt te scheppen...maar vaak klopt het nog niet ook...
Ik weet niet...als het inkomen te laag is...en vlees en vis...niet te betalen is...of dat ook Vegetarisch heet???

vlgs mij...arm of rijk... doen Mensen dat uit overtuiging ...omtrent de dieren...Vegetarisch eten...

Maar om het geld... er niet voor te hebben...is mi totaal wat anders...om het dan ...zonder vlees en vis...het vegetarisch eten te noemen...

Met een miljoen mensen onder de armoede grens...
en er een paar miljoen tegen die richting aan...
lijken me meer mensen te zijn...die eten zonder is en vlees...
maw
Laag of hoog geschoold ...heeft mi...er niks mee van doen...Vrouw of Man zijn ook niet...
Met het ...inkomen plaatje...heeft het van doen...
Nederlanders zeggen eens in de vier dagen een vegetarische hoofdmaaltijd te eten...

Vaak kon je lezen...laag geschoolden vrouwen...blijven liever thuis om er voor hun kinderen te zijn...of
hebben een deeltijd baan...
maar in wezen zijn het de hoogst geschoolden...
Veel Vrouwelijke Bullers...
zo gauw ze een Kind hebben...blijven ze liever thuis om het zelf op te voeden...of werken maar een paar uurtjes
per dag...vaak ook nog...om de Bull waarde behoudt...
Artsen bv
moeten zoveel uren werkactief blijven om de Bull waarde niet te verliezen...Erg veel Vuist Vrouwelijke Artsen...werken een paar uurtjes per dag of per week...vanaf dat ze een Kind hebben...
Arten tekorten
ligt vaak daaraan...Om de Verplichte Medische Bull actief te houden...werken velen maar een paar uurtjes...per dag...of per week...

Men denkt... voor de Medische Opleidingen zijn zoveel Artsen nodig...maar ze berekenden dat in Mannentijd...

Vanaf steeds meer Vrouwen zijn Dokters...dus komt men bedrogen uit...en komen er overal Artsen tekorten...maw De Hoogopgeleidenen...voeden liever
de eigen Kinderen op...

Ik schreef jaren terug alis...om Artsen tekorten te voorkomen...in het land...als je meer vrouwen... tot Arts wilt maken...moet men dubbelop vrouwen... aan de medische Facculteit toe laten...
wgs...De Hoogopgeleidenen...voeden liever
de eigen Kinderen op...

Maar ze doen via de media ...of het de laag opgeleiden zijn...die liever de eigen kinderen opvoeden...
Ze doen ook
of hoogopgeleidenen...en vooral Vrouwen...vier dagen een vegetarische hoofdmaaltijd te eten...

ipv Hoe lager het inkomen...hoe meer er geen vlees en vis kunnen betalen...
maar of dat... Vegetarisch... heet???

LT) :roll:

In alle eeuwen ervoor...was de gemiddelde sterfte leeftijd bij 36 jaar...alleen de Rijken de hoge inkomens
konden producten kopen die het leven verlengen...
Pas vanaf na WO2
kwam het wonder...iedereen kon vlees en vis en genotsmiddelen kopen...
waardoor de gemiddelde leeftijd gigaantisxh van ging stijgen...
tm wel bij 80 jaar...
Dat is meer dan het dubbele vergeleken met alle eeuwen ervoor...de Medische Wetenschap bleef ook niet achter...

Maar als me de Omega 3 in vis...gaat laten...en het ouder wordende stofje in vlees...
en de rook de virussen niet meer doodt...om mensen heen...
dan
kan het met de gemiddelde Sterfte leeftijd alleen maar gaan dalen...

dus moeten we met zulkse berichten blij zijn...

Nederlanders zeggen eens in de vier dagen een vegetarische hoofdmaaltijd te eten
Nederlanders zeggen dat ze gemiddeld eens in de vier dagen een hoofdmaaltijd zonder vlees of vis eten. Vooral hogeropgeleiden en vrouwen eten vaker vegetarisch.

Met niks mag...ook geen Sigaar etc???

Ik schreef al een poos geleden is...we moeten oppassen dat ze bij ons...het Vee weg willen...tm via de EU
want elk nieuw EU land...of wat erbij wilt...hebben niet of nauwelijks Handel...
dat willen ze via de Rijke EU landen...naar daar overhevelen...opdat zij daar ook handel kunnen drijven...
Maar
dat gaat bij ons allemaal via anties...zgn onder het mom van gezondheid...om elders
de akkers de plantages te vullen...

Vorige week was op TV een EU vrouw...die het in feite ook zo zei...de nieuwe EU landen moeten meer
te handelen krijgen en wij minder...

Ik dacht gelijk...Zie je wel...ik had toen al gelijk ermee...zo van Nederland pas op uw zaak...
met al die anties onder het mom zaken...
via de EU
want elk nieuw EU land...of wat erbij wilt...hebben niet of nauwelijks Handel...
dat willen ze via de Rijke EU landen...naar daar overhevelen...opdat zij daar ...ook handel kunnen drijven...
Dat gaat bij ons... allemaal via anties...zgn onder het mom van gezondheid...om elders
de akkers de plantages te kunnen gaan vullen...

Nederland pas op uw zaak...ook en vooral die aan de Waterzuip TV tafels...
die schijnen te bemanipuleren waar ze bij staan...

Maar via zulkse artikelen...wordt het land ook bemanipuleerd...
eens in de vier dagen een hoofdmaaltijd zonder vlees of vis eten. Vooral hogeropgeleiden en vrouwen eten vaker vegetarisch.

Als het zo door gaat...De Vis markt weg...de Vee Markt weg...de betere Sigaren Markt uit Nederland weg...
voor
de akkers en de plantages elders...

Maar het logische gevolg is...
dat dan de gemiddelde Sterfte cijfer ervan gaat zakken...tm tm tm net als in alle eeuwen ervoor...bij 36 jaar...
maar nu...in beginsel
bij de hoge opgeleidenen...

Ik heb ergens een hele lange lijst...op het forum staan...van overleden Artsen...ze haalden halen te massaal...de AOW leeftijd niet eens... en zo wel erg kort...met hun niks mag...ook geen Sigaar etc.
Nou ja...ze moeten het zelf weten als ze zo te bemanipuleren te hypnotiseren zijn...
maar het wordt steeds zorgelijker...
Als het zo door gaat...De Vis markt weg...de Vee Markt weg...de betere Sigaren Markt uit Nederland weg...
voor
de akkers en de plantages elders...

LT) :roll:

Trouwens te dikke mensen kregen we...vanaf gemodifiseerde zooi overal in...vraag eens af...waar ze vleesloze
vega vlees van maken...Steeds vaker op TV ...een blij persoon ik ben al een poos Vega ...maar ondertussen zijn ze
ook die... te dik???
Hoe kan dat???
Hoe kan dat???
Hoe kan dat???
Nederlanders zeggen eens in de vier dagen een vegetarische hoofdmaaltijd te eten
Nederlanders zeggen dat ze gemiddeld eens in de vier dagen een hoofdmaaltijd zonder vlees of vis eten.
Vooral hogeropgeleiden en vrouwen eten vaker vegetarisch.
ondertussen zijn ze te dik???
Hoe kan dat???
Hoe kan dat???
Hoe kan dat???

Nederland pas op uw zaak...
met al die anties onder het mom van zaken...

LT) :roll:
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050
even srollen er...naar Overleden Artsen...Zie de leeftijden...van
die tegenwoordige ...hoogopgeleidenen...
is
toch van te schrikken...met hun niks mag... ook geen Sigaar etc.
LT) :roll:
_______________________________________________________________

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

________________________________________________________________________

Dit bedoel is dus...
Volgende maand beter!
Je hebt deze maand meer gas verbruikt ten opzichte van dezelfde maand in het vorige jaar.

Vorig jaar douchde ik nog elke dag...dat werd 1x in de week...
De meter voor flat warmte CV stond in de winter bij mij altijd op 23 graden...(wgs erge koukleum) deze
winter staat het op 21 graden.., extra dikkere kleding aan...

Overal waar ik mee bezuinig heet steeds meer verbruikt...
Dito met Water...
Ik trek in de avonden en in de nacht plassen niet meer door...heb ervoor een blauwsel hangen in het Toilet...
Dat scheelt bakken water!!!
Ik draag kleren wat langer heb dus minder de wasmachiene aan dan eerst...
Ik gebruik Keukenrollen als bord...leg daar de Boterhammen op of de Bisschuiten op...
dat scheelt veel afwas...dat ik nu 2x per week doche... voorheen elke dag deed...
Dat scheelt bakken water....
Voorheen deed de hulp elke maand de ramen...dat is nu elk kwartaal...
Dat scheelt bakken water...en toch meer verbruikt???????
Dat moet bakken minder aan water verbuik zijn...!!!

Ik heb het wel is nagekeken...Ik meen zelfs hiero het per plaatje neer gezet...tussen toen en nu...
vlg de maandelijkse en jaar afrekening...
ik verbruik in mijn eentje meer water... meer gas ...en meer stroom
dan toen we nog met z'n tweetjes waren... en geen bezuinigingen verminderingen ed gaande was...

(Dus vaak denk ik...ze voeren het ergens op...anders bestaat het niet...

sowieso... met ook dat nog...de extra verminderingen in m'n eentje...aan water en gas en licht...verbruik...)
(Ik heb wel bijna elk weekend ...wel een Mantelzorg zoon te logeren...1 dag heen 1 dag terug...
maar dat was toen ook...voor de bezuiniginen,... en toen kwam ook mijn vriendin erg vaak een week logeren...maar zij is laatst overleden...dat
extra...water gas en stroom verbruik ...viel ook weg...
En toch meer verbuikt...?

Dus vaak denk ik...ze voeren het ergens op...anders bestaat het niet...dat ik in mijn eentje meer verbruik dat toen met z'n tweetjes...toen en elke dag douchte en de CV meter op 23 graden maanden...elke dag afwassen vaker de wasmachiene aan etc. etc. etc.
Als ik op alles bezuinig...heet het steeds weer...meer dan vorig jaar...verbruikt...met de (Jaar) afrekening...

Ik had iemand op visite die zei...Ik was vorige maand 2 weken weg...had alles uit...en toch heet het
meer verbruikt...160 kuub...???

(Dus vaak denk ik...ze voeren het ergens op...anders ...bestaat het niet...!!!)
Dat ik in mijn eentje...dubbelop... meer verbruik... met alle bezuinigingen...dan toen met z'n tweetjes...!!! en
toen ...ook dat nog...zonder enige bezuiniging...!!!)

Net binnen per mail...Volgende maand beter!
Je hebt deze maand meer gas verbruikt ten opzichte van dezelfde maand in het vorige jaar.????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Zelfs toen (alleen) het gas ...met deze jaarlijkse afrekening... minder heette dan het jaar ervoor...was het verbruik
n kuud=b ed...meer ...dan toen we nog met z'n tweetjes waren...!!!???

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 mar 2024, 00:11

Rente... :)

(Een halve eeuw na zijn dood volop aandacht voor Wim Sonneveld
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... r-BB1iyHzL

Hoe Wim Sonneveld voortleeft, ook vijftig jaar na zijn dood
https://www.spreekbuis.nl/avrotros-eert ... e-podcast/

https://www.youtube.com/watch?v=jPx2V8TMHh4
Meneer Sonneberg...

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Ik had vanavond een eigenaardige discussie...
Een vraag bij Mes op Tafel...
over de Post affaire in Engeland...te vergelijken met onze toeslagen affaire
oorzaak
antwoord
Computersysteem...

Ik zei...Daar komen ze ook mooi vanaf...Hoezo?
Ik zei...Computersysteen is Hardware...
de oorzaak ligt in het Software...
Software zijn Computer programmeer programma's...dat wordt door mensen gemaakt...
Hardware wordt door Machines in fabrieken gemaakt...

Goed oke ik ben ook geen deskundige op dat gebied...maar mi...de invullerijen met programmeren ...wordt door mensen gedaan...bedacht voor de bedoelde Onderwerpen...

Of die Programmeer programma's nu goed zijn of slecht zijn...Zitten er allerlei haken en ogen aan...dan ligt dat niet aan de hardware van het Computersysteem...maar aan de Software...aan het Geprogrammeerde Software Systeem...
Zulkse Geprogrammeeerde...programma's...wordt iov gemaakt...of en of door de Programmeurs zelf..

maw het antwoord ...als oorzaak van alle misere...affaires...ligt aan het Computersysteem is fout...
Het Computersysteem is Hardware...waarmee men de gemaakte software...op kan laten uitdtraaien...ahw.
wat in beeld van de Hardware Monitor...
oa oa oa...data... door geeft...allemaal gegevens komen door waar Mensen (op de werkvloer ahw)
wat mee moeten...
Grote bedrijfs of Overheids Software...is meestal iov naar een ICT bedrijf...
Die hebben Programmeurs...die het bedoelde iov...gaan programmeren...er software van maken ahw...

Ze houden zich met (P)Programmeren aan de (O)iov...of en of ze (P)zetten er dingen naar eigen willekeur in...
en kunnen dat met KI in een Algoritme zetten...
maw Software is complete Mensenwerk...de gemaakte Computer en Monitor...en muis en toestenbord ed...wordt
machinaal in fabrieken gemaakt...
Computers draaien af...ahw...wat de Software ingeeft...aan gegevens...en via oa algoritmes rolt eruit...wat de bedoeling van de (O) IOV als opdracht gaf aan (P) De Programmeur...

De gebruikers van de werkvloer...personeel...moet uitvoeren wat er uit de Computer rolt...
(Zitten daar Discriminatie en Racismes in die Software verwerkt...dan pakt dat uit ...via de (O) iov uitvoer bare taken...met werken van de Werkvloer personeel...
op de Bedoelde Klanten...of bedoelde Studenten...of bedoelde Personeel...of bedoelde Sollicitanten of bedoelde patienten... of bedoelde bedrijven...etc. etc. etc. )

mi zijn het geen fouten...die affaires...maar bedoelde Discriminatie en/of Racismes...in de (O) iov...of en of
de (P) Programeur gebruikte naar eigen willekeur...wat potentiele Fraudeurs kunnen zijn...

(In een reactie van mij hier boven gaf ik zomaar wat voorbeelden...
zo van (P) moet ergens beginnen...met de dingen te programmeren...
maar bedoelde Discriminatie en/of Racismes...in de (O) iov...of en of
de (P) Programmeur gebruikte naar eigen willekeur...wat potentiele Fraudeurs kunnen zijn...

Hardware is Fabriekswerk...de Computer...
Software is dus Mensen werk...

Ik schreef pas...Ik denk dat ze bij die Beroepsopleidingen geen Ethiek krijgen...dat ze kan dragen...bv Om de (O)s...te zeggen
Zulks gek en slecht...zet ik niet in mijn programmeer programma's...de iov...Het moet toch echt anders...
Worden zulkse Opleidingen niet gedragen door (oa)...Ethiek...en door Wetten ed..in samenhang met dat Beroep...
dan lijken alle (P)S vogelvrij...en te doen... naar eigen willekeur ...of naast de iov opdracht...eigen willekeur erbij...in hun Programmeer programma's...

Op een dag komen de (onschuldige)...Dupezijners ervan boven drijven...
wat je dan ziet...Ze geven alles de schuld...ook bij DUO pas...alles en iedereen ...kan erop aangevallen
desnoods alle Ambtenaren van de werkvloer...
behalv (O) en (P)
komen in de (O) rapporten niet voor...
maw het maakt nog veel meer onschuldige doorloop effectes...
tot
er iemand zegt...Het lag aan het Computer systeem...
(Dan lijkt niemand schuldig...vanaf (O) en (P)...tm de werkvloer pesoneel...aan mensen werk... omtrent...de hele Misere Affaire...)

Het product ...de Computer... (De Hardware) krijgt dan de schuld...dan zijn ze er ook van af...

Nou ja zo uitgebreid ...als ik met de type-oefening nu doe...zei ik het niet...aleen dat ik het niet eens ben met dat antwoord
Het lag aan het Computer systeem...(Die Postaffaire in Engeland) Ik zei alleen Het lag aan het Software systeem...
(Dat is regelrechte Mensen werk nl!!!)

Maar toch in het hele misere affaire gebeurens...zijn er maar 1 of 2 de daders...de hele rest (op de werkvloer) moet de taken doen
zoals het iov ...de Computer uitrolt...
over...De Bedoelde Klanten...of bedoelde Studenten...of bedoelde Personeel...of bedoelde Sollicitanten of bedoelde Patienten... of bedoelde bedrijven...of bedoelde Leerlingen etc. etc. etc. )

Het linke is dus...het KI Algoritme systeem in de Software...
dat kan elke (P) naar eigen willekeur...met speciale codes...programmeren...erin...

(Gaf ik (zelf bedacht)...een vb van ...de Roodharigen... worden tigs vaker gecontroleerd...(op Fraude) door de DUO Controleurs...
want dat rolt als (O) iov taak... uit de Computer...voor de werkvloer Mensen...

Van de 1000 ingevoerde Studenten...zijn er 500 die maar 1x controle krijgen of zelfs dat niet...
de andere 500...in het Algoritme zijn Pontentiele Fraudeurs...
die moeten vaker gecontroleerd...door het DUO Personeel Controleurs)

De uitvoerende taak iov...Dat bedenkt de werkvloer niet zelf...en het algoritme tovert het ook niet zelf....dat is zo erin geprogrammeerd door (P) (Of en Of)
al of niet iov (O)

Maar (o) rapporteert van alles en nog aan Onschuldigen)... als zijnde Schuldigen...maar (O) en (P) komen er niet in voor...
tm in Engeland lijkt het besluit...het lag allemaal aan (het Onschuldige Product)...het Coputer Systeem...is Schuldig...

(o) is Onderzoeker
(O) is De Opdracht gever ...aan (P)
(P) is de Programmeur (meestal is (P) personeel van een ICT Bedrijf)en (O) is iemand van de Top in een bedrijf of
iemand van de Overheid)

maw Wie is (O) en wie is (P)
1 of allebei is schuldig aan de hele misere affaire...tm alle doorloop effectes...aan onschuldigen...(desnoods via (o)
die schuldig worden bevonden...
Want die (bv DUO) voerden toch (iov de Overheid)...dat werk uit...
en dan kom je dus uit bij...(o) en (O) geeft de Opdracht aan (P) een programmuer programma te maken voor Fraude bestrijding...

De uitvoerende taak iov...Dat bedenkt de werkvloer niet zelf...en het algoritme tovert het ook niet zelf....dat is zo erin geprogrammeerd door (P) (Of en Of)
al of niet iov (O)

LT) :roll:

Nog gekker erger...(over doorloop effectes gesproken)
Er is dus wat geconstateerd...via DUO...de Minister van Onderwijs en Wetenschappen zegt op TV
Dat moet Onderzocht....maar (Nog voor elke Onderzoek)...beschuldigt hij gelijk het ...(onschuldige) DUO personeel... in beeld...
(maw
Hij beschuldigt de uitvoerende Macht...(DUO) ...die alles iov uitvoeren moet...wat
iov (O) ...de Computer uitrolt...

(Gaf ik (zelf bedacht)...een vb van ...de Roodharige Studenten... worden tigs vaker gecontroleerd...(op Fraude) door de DUO Controleurs...
want dat rolt via (O) iov als taak... uit de Computer...voor de werkvloer Mensen...

(Ondertussen schreef ik ook
Erg veel mensen weten niet eens...als ze Disciminerend of Racistisch bezig zijn...
of nog lastiger...
Zwarte Piet... is voor erg veel Mensen ...Een Schoorsteen veger (zo zwart als roet)uit Mira (in de winterrmaanden werkeloos)
De Hulpjes Zijn... van de
Bisschop van MIra...
er
kwamen Migranten uit verre landen in ons land...die vinden (vanaf 1 een paar etc) Zwarte Piet als Knecht van de Sint Racisme...
maw Zo ingewikkeld kan het ook zijn...

Ik vind een Zwarte TV zender ...Racisme...Stel er is een Witte TV Zender...dan bla bla bla blaat het tm de VN aan toe hoe racistisch ons land wel is...
maw
Zo ingewikkeld kunnen zulkse onderwerpen ook zijn...

Maar ondertussen ik denk
dat men geen Ethiek krijgt... in veel Hoge Beroepsopleidingen...dat hun kan dragen bij hun werk...
en nodig en bij weten en gesteund door de Ethiek...en Wetten ed...kan zeggen tegen alle (O)s...zulks
gek slecht programmeer ik niet in mijn Softaware Programma's...Je U Gij ...moet de Model schets... toch echt anders maken...

Nou ja zo dat dus...
MAAR JE VRAAGT JE TOCH AF...MENEER SONNEBERG...WAT MOETEN WE HIER MEE???

Nog gekker erger...(over doorloop effectes gesproken)
Er is dus wat geconstateerd...via DUO...de Demissionaire Minister van Onderwijs en Wetenschappen (D66)zegt op TV
Dat moet Onderzocht....maar (Nog voor elk Onderzoek)...beschuldigt hij gelijk ...het ...(onschuldige) DUO personeel... in beeld...op TV...(???)

(Gaf ik (zelf bedacht)...een vb van ...de Roodharige Studenten... worden tigs vaker gecontroleerd...(op Fraude) door de DUO Controleurs...
want dat rolt via (O) iov als taak... uit de Computer...voor (DE...EEN...HET...Werkvloer Personeel...)


Het is wat anders...dan een (onschuldig)...Coputer Systeem ...als Schuldige aan te wijzen...en ondertussen alle Onschuldige...Ambtenaren...tm die van DUO aan toe...(Die voeren de iov...taken uit die
iov (O) wat uit de Computerop hun desk...rolt...)

Maar toch
(over doorloop effectes gesproken)
Nou ja zo dat dus...(Met al die ...Ondoordachte BESCHULDIGINGEN)
de Demissionaire Minister van Onderwijs en Wetenschappen (D66)zegt op TV
Dat moet Onderzocht....maar (Nog voor elk Onderzoek)...beschuldigt hij gelijk ...het ...(onschuldige) DUO personeel... in beeld...op TV...(???)
Maar
JE VRAAGT JE TOCH AF...MENEER SONNEBERG...WAT MOETEN WE... HIER MEE???

(Maar hoe is het
met alle Onschuldige Beschuldigden... tm bij alle Waterzuipkletstafels op TV aan toe
tm die van pas aan toe????)
Demissionaire Minister van Onderwijs en Wetenschappen (D66)???

mi Je blijft je toch afvragen...Meneer Sonneberg...Wie is (de ware...(O) en Wie is (de ware...(P)!!!???
(Of is dat inmiddels ook... hiero (gedekt en wel)...naar Engels Model...Het lag aan het Computer Systeem...)

LT) :roll:
Ik schreef pas...Ik denk dat ze bij die Beroepsopleidingen ...geen Ethiek krijgen...dat ze kan dragen...bv Om de (O)s...te zeggen
Zulks gek en slecht...zet ik niet in mijn programmeer programma's...de iov...Het moet toch echt anders...

Demissionaire Minister van Onderwijs en Wetenschappen
Worden zulkse Opleidingen ...niet... (met Verhogende Trap...in de Geest tm in de Ziel)...Gedragen door (oa)...Ethiek...en... door Wetten ed..
in samenhang met dat Beroep...
dan
lijken alle (P)S vogelvrij...en te doen... naar eigen willekeur ...of naast de iov opdracht...eigen willekeur erbij...in hun Programmeer programma's...en/of...naar eigen willekeur...van ...iov...alle ...(O)s...!!!


LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 mar 2024, 12:00

Enter... :)

(Ik las dit...

Ferdinand Grapperhaus | hoogleraar Rechtsstaat, Samenleving en Rechtspraktijk Zijn oratie vorige maand had als titel ‘De rechtsstaat is geen overbodige luxe’. En in zijn Mohamed Rabbae-lezing deze donderdag heet het dat je ‘niet onderhandelt’ over de rechtsstaat. „Het is tekenend dat drie formerende partijen hun programma niet hebben laten doorrekenen. Dat riekt al naar populisme.”

Ik zie dat anders...Niet als Populisme...maar als...Incompetentie...(tov het Onderwerp) van die 3 Partijen...dat
die drie formerende partijen hun programma niet hebben laten doorberekenen...

mi Je kan maar zo... niet Politieke Lands Programma's in elkaar zetten...zonder te weten wat dat...de Belasting Betalers straks gaat kosten...

maw Het (Electorale) Volk
is er zelf ...ook mee gebaad...te weten... wat een evt nieuw Kabinet allemaal gaat kosten...met
hun Politieke Partij Plannen... voor het land...(Moet erom bezuinigd en/of moet er meer door het Volk
voor betaald...wordt het allemaal duurder...met die plannen van ze etc...of betaalt de Staatskas het...)
maw Het (Electorale) Volk
is er zelf ...ook mee gebaad...te weten... wat een evt nieuw Kabinet ...met hun bedoelde plannen...allemaal gaat kosten...

(Natuurlijk is het... zo'n knappert plus hoge Ome figuur...die Ferdinand Grapperhaus...maar
ik ben het ...als gewoon AOW Electoraatje Persoon zijnde...)in deze...)toch niet ...met de Geachte Heer Grapperhaus eens...

Het riekt mi...niet naar Populisme...maar meer naar...Incompetentie...nonchelantie...slordigerheid...en riekt naar vak tekort koming... als onderdeel...Het riekt naar rommeligheid...en dat allemaal...in hun Eigen...Politieke Partij Bedrijf ahw)(maw Incompetentie heeft het mee van doen...Men heeft het Huishoudboekje niet op orde ahw...is een bekend verschijnsel bij NIBUD bij veel gezinnen...)Die Partijen zijn rijp voor NIBUD) Nibud is een onafhankelijk instituut dat informatie en advies geeft over budgetten, sparen, lenen en verduurzamen...)
Het riekt mi...niet naar Populisme...maar meer naar...Incompetentie...(zelfs een vorm van...Onvermogen toont mi het) Omtrent het Onderwerp...dat die drie formerende partijen... hun programma ...niet hebben laten doorberekenen...)

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-vree ... ~a2e01a79/
Kabinet vreest dat ASML uitbreidt over de grens, ‘operatie Beethoven’ moet techbedrijf hier houden

Wat ik in dit Artikel mis...is de Sancties...naar China toe...opgelegd aan
ASML door een niet EU land...en wel door de USA...

maw Wat in het belang is...van dat iov land...maar niet in belang is voor ons land en al helemaal niet in belang is
voor dat Nederlandse ASML Bedrijf...

maw Ze hadden sowieso schade vergoeding moeten eisen...van de usa...dat ASML
Schade vergoeding ...per maand of per kwartaal of per jaar...zolang die Sancties duurt...

Want...Wij Nederland heeft nl ...hele gewone Vrienschappelijk Handels Betrekkingen met China...
waarom zouden wij... als land zijnde ...er dan Sancties mee doen???
en Het Nederlandse Bedrijf... die Sancties laten doen... iov de usa...als het er zelf...allemaal
nadelen ervan onder vindt...


(Waarom zouden wij als land zijnde ...en als EU land...er dan Sancties mee naar China mee doen???

Dat vraag je je toch af Meneer Sonneberg...)

LT) :roll:

Oke we willen als Land zijnde...ook de usa te Vriend houden...Dat wel Natuurlijk...
maar als die... USA...met sanctie plannen aan komt zetten
naar een voor ons Bevriend land zijnde toe...moet er wel wat tegenover staan...naar het ASML Bedrijf toe!!!

(En niet alles maar klakkeloos aannemen als NL Staat...wat van de overkant van de Oceaan wordt gewenst...!!!

Ik schreef er laatst er ook al over...Bestudeer zo'n Sanctie ...desnoods ook via Brussel...We zijn nl een EU land en
geen USA land!!!

maw
Het lijkt meer ...de Vlucht van Regenwulpen...met die heimelijke...duistere plannen van ASML...om
Nederland te verlaten...Dat ligt mi ergens aan...)!!!
(mi...Dat ASML...Het mist Staats Steun...(door anderen gecreerde... voor ASML...)... moeilijke tijden!!!)


Sumier (voor mijn doen) getypt...maar dat vind ik dr van...

LT) :roll:

______________________________________________________________________

LIVE | VS wil onmiddellijk staakt-het-vuren in Gaza en vrijlating van alle gijzelaars

Hier mis ik (Neutraal) erbij...VS wil onmiddelijke staakt het vuren op Israël... door Hamas...

(Of tellen...(Neutraal tov voor beide kanten)...
al die tijd... va 7 okt...tm op heden aan toe...al die Hamas bommen op Israël niet... voor de VS???)

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 mar 2024, 06:29

TERMIJN... :)

(Praat mee: wat vind je ervan dat Donald Trump weer president kan worden?
DE KWESTIE

WAT IK ERVAN DENK...ZE DISCRIMINEREN (IN DE USA ERMEE) NIET AAN DE BOVENKANT...MAAR AAN DE ONDERKANT...MEN KAN PAS PRESIDENT WORDEN VA 35 JAAR...(Wat mi een hoop uitmuntende gemiste kansen kan opleveren)

(Uitleg...tm 35 jaar... moeten de meeste mensen al een vaste baan hebben... wgs gezinsonderhoud...als men eenmaal baant
is men al te laat...om met 35 jaar... die hele... heisa...nog te kunnen opbouwen... aan te kunnen...voor het Presidentsschap...)
maw (nog een vorm van discriminatie er is...)...Men moet haast uit ...een rijke filantropische familie komen...dat het allemaal dan... helpt ondersteunen...)
Maar mi
de meeste talenten van zeg richting 35 jaar...mist de kansen ervoor...alle kansen voor lands Bejaarden soos...heeft meer kans...op het Presidentsschaps er...

Rijk en Filantropisch Bejaard ...maakt er ...de meeste kans...

WAT IK ERVAN DENK...ZE DISCRIMINEREN (IN DE USA (qua leeftijden) ERMEE) NIET AAN DE BOVENKANT...MAAR AAN DE ONDERKANT...MEN KAN PAS PRESIDENT WORDEN VA 35 JAAR...(Wat mi een hoop uitmuntende gemiste kansen kan opleveren)

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________-

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... -jaar-tijd
Aantal zzp'ers steeg in tien jaar tijd van 875.000 naar 1,6 miljoen

Geen idee of ik er over goed juist denk...maar ik denk wel... zo ...er over...

Ik vind dat alleen de ...vrije Sector...ZZp'ers kan opleveren...

Alles wat met Wettelijke Verplichting te maken heeft...zou dat verschijnsel niet moeten kunnen mogen...

vb
Alle Nederlanders moeten...zelfs...Wettelijk Verplicht ...een Ziektekosten Verzekering nemen...

De Rekenkamer berekent de jaar kosten... en daaruit komt de Premie te betalen...voor de Burgerij... uit voort...
Daar moeten alle kosten in de Gezondheidszorg mee gedragen worden...via onze Verplichte maandelijkse premie...
te betalen...

Opeens kwamen er ZZp'ers...die erg veel meer uurloon vragen...dan degenen ...die in vaste dienst zijn...
in de Gezondheidszorg...

Al dat extra geld te moeten betalen...aan die vrije vogels...stijgt ver veel te ver uit... boven het totaale jaarlijkse kosten bedrag via de
Premiebetalerss...bijeen vergaard...

In alle Vrije sector banen ...moet men heet zelf weten...al die dingen...
maar bij
Wettelijke Verplichte beroepsbanen...zeiken die buiten de berekende geld pot ...van de Nationale Rekenkamer...
maw
Dat bedrag
zit niet in de... gezamelijke Premie potten...Dus kwamen er allemaal bedenksels bij
Eigen Risico...eigen Bijdrages...van alles uit de basis...tm betaal het zelf maar...dat verschil...
tussen de Rekenkamer... en... de Vrije ZZPérs bedragen...

En omdat dat ...bij alle lagen van de inkomens Bevolking voorkomt...(overkomt)
wordt het ...voor steeds meer mensen... nog te link...om naar een Dokter tm naar een Ziekenhuis te gaan...want al die extra
Nota's komen er achteraan...

Eigen Risico...Eigen Bijdrages...van alles uit de basis...tm betaal het zelf maar...dat verschil...
van de Rekenkamer... en... de Vrije ZZPérs bedragen...

Geen idee
of ik er over... goed juist denk...maar ik denk wel zo ...er over...

Ik vind dat alleen de ...vrije Sector...Banen...ZZp'ers ...kan opleveren...

en niet bii... de Wettelijke Verplichte te betalen...Premie ed...banen...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

De Rekenkamer heeft berekend...het kost aankomend jaar landelijk
zeg (20 miljard) maar opeens alsmaar de Nota's van de ZZPérs... komen er bovenop aan zetten...
en komen er miljoenen er boven op en dan nog meer er boven op tm nog een miljard erbij...etc.

De Rekenkamer heeft berekend...20 Miljard...maar
opeens... heet het alsmaar
de ZORGKOSTEN BLIJVEN STIJGEN...(Bovenop het bedoelde berekende Premie...budget ...van de Rekenkamer...)

(opeens alsmaar de Nota's van de ZZPérs... komen er ...bovenop aan zetten...
Dat riekt naar een vorm ...van Fraude truc...naar het volk toe...!!!)(Naast de Basis inkomen van de Vaste werknemers...per uur...bedenken ZZPérs zelf er gigantische bedragen er boven op...)

Ik vind dat alleen de ...vrije Beroeps Sector...ZZp'ers ...kan opleveren...en niet in welk
WETTELIJKE VERPLICHTE PREMIESTELSEL BANEN DAN OOK!!!)

(Bovenop het bedoelde berekende Premie...budget ...van de Rekenkamer...)
(opeens... alsmaar de Nota's van de ZZPérs... komen er ...bovenop aan zetten...
Dat riekt naar een vorm ...van Fraude trucs...naar het volk toe...!!!)(Naast de Basis inkomen van de Vaste werknemers...per uur...bedenken ZZPérs er gigantische bedragen... er boven op...)
en dat bij DE WETTELIJKE VERPLICHTE PREMIESTELSEL BANEN???

mi Bij DE WETTELIJKE VERPLICHTE PREMIESTELSEL BANEN???
Hoe personeel ook heet...
Vaste baners of ZZPérs...Al dat soort van Banen...moeten betaald...volgens de berekeningen van de Nationale Rekenkamer...verder niks...punt...
(anders riekt het naar ...Fraude trucs...op het Volk af... Bij DE WETTELIJKE VERPLICHTE PREMIESTELSEL BANEN???)!!!

(En worden de Zorgkosten... steeds minder te betalen...door steeds meer bevolkings groepen...
Dan wordt het
voor steeds meer mensen nog te link...om naar een Dokter tm naar een Ziekenhuis te gaan...want al die extra
Nota's komen er nog ...als nota's...er achteraan...

(De Betrouwbaarheid van Lands Politiek zakt ermee onderuit nl...(komt Frauduleus over)...ook dat nog...)
In alle Vrije sector banen ...moet men het zelf weten...al die dingen...
maar bij
Wettelijke Verplichte beroepsbanen...zeiken die... buiten de berekende geld pot ...van de Nationale Rekenkamer...
maw
Dat bedrag
zit niet in de... gezamelijke Premie potten...Dus kwamen er allemaal ...bedenksels... bij
Eigen Risico...eigen Bijdrages...van alles uit de basis...tm betaal het zelf maar...dat verschil...
van de Rekenkamer... en... de Vrije ZZPérs bedragen...


Ik vind dat alleen de ...vrije Sector...Banen...zoiets als...ZZp'ers ...baners...kan opleveren...

en niet bii... de Wettelijke Verplichte... te betalen...Premie ed...banen...
Sowieso is bij...Wettelijk Verplicht... de vrije markt Economie niet!!!

(De (Fraude) trucs... begonnen daar al mee...Steeds meer uit de Basis halen... en steeds meer... in de zgn Vrije Sector...de Premies plus...te laten betalen???!!!)

anders
De Betrouwbaarheid van Lands Politiek bij oa VWS...zakt ermee onderuit nl...als de Minister ...dat... niet tegen houdt
niet het Volk beschermd ermee...(Als het aan alle kanten naast de pot van de Rekenkamer pist...komt van alle kanten af...Frauduleus over...
op het Volk af...ook dat nog...)

Nog is...
Ik vind dat alleen de ...vrije Sector...Banen...zoiets als...ZZp'ers ...baners...kan opleveren...
en niet ... van Hoog tm Laag...bij De Wettelijke Verplichte... te betalen...Premie ed...banen...

oa in De Zorg...
Ze heten dan geen ZZPers...(die zijn voor de Open Markt Economie...Maar Deze heten (Vrije... Inzenders...)(in losse Dienst bij De Zorg...)

De (V.izn'ers...) Vrije Inzenders...(voor de Dag... Nacht...Week... Maand ...Kwartaal...Jaar...als zijnde Invallers ed)
(omtrent hun leeftijd Diploma's Bull etc. jaren werkervaring etc) ZE VERDIENEN... EXACT HETZELFDE... ALS DIE IN VASTE DIENST ZIJNDEN...(PUNT)...geldt voor de hele Zorg....van Hoog tm Laag...tm bij ALLE Wettelijke Verplichte... te betalen...Premie ed...banen...
(Ook bij de zgn ...na de Basis premies...extra bedachte premies...geldt dat voor...in de Zorg)!!!

maw

(De ZZP'ers...Voor de Open Markt ECONOMIE...MOET JE DUS ECHT... BIJ WAT ANDERS ZIJN...DAN IN DE ZORG!!!)

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...


LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________

Wapensmid van film Rust schuldig bevonden aan doodslag cameravrouw
De vrouw die verantwoordelijk was voor de wapens tijdens de opnames van de westernfilm Rust is woensdag door een Amerikaanse rechtbank schuldig bevonden aan onvrijwillige doodslag. Op de filmset kwam in 2021 cameravrouw Halyna Hutchins om het leven.

(Om tigs dingen plus 1)...Schreef ik... hiero... toen meteen...dat die Acteur... onschuldig was...

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/arti ... aproductie

Tip
Extra tere lichaamsdelen kunnen gigantisch allergisch zijn voor oa
Wasverzachters...
of voor een bepaald wasmiddel...

Zelf kreeg ik gigantische jeuk vanaf...2 hALEN 1 BETALEN ROBIJN...wasverzachter...

Moest dat laten... en zelfs nieuwe kleding kopen...het blijft lang ook in gewassen kleding zitten...ook
in Handdoeken ed.

Na vele maanden...Vanaf pas dat...door hebbende... dat het daaraan lag...Die wasverzachter gaan laten...
nieuwe (ondergoed) kleding en badhanddoeken gekocht...toen was het opeens over...

maw Bij onverwachtse allergieen...Alles Nagaan... of je ...iets nieuws ...
gebruikt in huis...Tuin en Keuken gebrei...iets niet gegeten gedronken...een nieuw specerij gekocht...

Wat is er nieuw in huis...Nou dat dus...

______________________________________________

Vanaf bij een Operatie ...Bloed van een Bloeddonor gehad...kwamen bij mij...de allergieen...
Ik maakte mee...Plots gigantisch allergisch voor onze Kat
moest van de Allergoloog ...de Kat weg doen...Ik zei
Nou mooi niet...

Maar snapte zelf...
Katten en Honden stralen een Lichaamsgeur uit vooral in bepaalde tijden
Ik liet de Kat Sterilseren...
en steeds meer en meer bleef die bepaalde lichaamsgeur weg...tm bleef helemaal weg...ipv jong weg gedaan...
De Kat werd
20 jaar oud bij ons...

Deze tip...is bij Katten als bij Honden te doen!

LT) :roll:

Ik vroeg me ook welis af...bij lezen van anderen hunner kwalen
Ook in het Sperma ...zit vol met DNA van die persoon...als sperma overgaat naar een ander persoon
of je dan (al of niet tijdelijk)...enkele kwalen kan overnemen???

Net als ik plots ...zo allergisch werd ...voor van alles...vanaf bloed gehad van een andere persoon...ik
had ervoor... geen allergieen ...ook niet voor onze Kat...

Plots gigantisch allergisch voor onze Kat
moest van de Allergoloog ...de Kat weg doen...Ik zei
Nou mooi niet...

Ik liet de Kat Sterilseren...dat werd...Weg allergie... voor de Kat...

Deze tip...is bij Katten als bij Honden ...te doen!
Leuke tip wel he...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=YMokAdixghU

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 mar 2024, 00:47

Mijneed... :)

(Rutte langer in spanning: ‘Besluit over nieuwe Navo-baas op lange baan’
Mark Rutte moet mogelijk langer wachten voor hij weet of hij de nieuwe topman van de Navo wordt. Het besluit over de nieuwe secretaris-generaal wordt waarschijnlijk uitgesteld tot juni.

mi die ...Infantiele achterstands methode moeten ze er toch is uithalen bij de NAVO alswel bij de EU
Dat alles 100% moet met stemmen...
ipv 70% of 50%+1...

Al die onzonnige vertragingen voor niks...en/of via omkopingen de anderen toch mee te laten te stemmen te krijgen...
als de hele rest ...ergens voor is...die ene of die paar tegen zijn...maar ook mooi chantage middel is dat... tegen te stemmen ...dan krijgen ze nog welis... wat extra's...die landen...om toch... voor te stemmen...

Die ...Infantiele achterstands methode ...moeten ze er toch is uithalen bij de NAVO... alswel bij de EU
Dat alles 100% moet met stemmen...
ipv 70% of 50%+1...anders Omkoping en Chantage beleid krijgt men dan!!!

LT)

__________________________________________________________________________

Valt niet mee te blijven geloven in de democratie met een tweede presidentsstrijd tussen Trump en Biden

mi snapt die ...Rennie Rijpma 07-03-24... niks van Democratie...Als de personen ze niet aanstaat ...of de leeftijden of sowieso de uitkomst
gaan ze het hebben ...over de Democratie...of die verdwenen is ...ed dingen meer...of het ...ten koste van de Democratie gaat...

Maar mi...dat USA Volk heeft
(Met keuzes uit een rij andere Kandidaten)
toch echt zelf ...Democratisch gestemd...op die 2 Mensen...Trump (Republikeinen) en Biden (Democraten)
voor de... as USA Presidents Verkiezing...en dat is Democratie!!!

mi...maw weer een ...opjuttende...Lulkul artikel... is dat...dat nergens op slaat...is dat...

LT) :roll:
___________________________________________________________________

https://www.ad.nl/buitenland/suriname-i ... ~a32150aa/

Ik zou het ook erg en eng vinden... te vreselijk om aan te zien...als je als hardwerkend eerbaar mens...gekozen
door het Volk als President...op een boekkaft staat
met je foto
en er staat gedrukt...Corruptie op het hoogste niveau...En je er zelf... helemaal niks ...mee van doen hebt...)!!!

Afbeelding
Op dat Boekenkaft
Daar wordt de integriteit van een Eerbaar Mens ...op een vreselijke manier geschonden ...voor het hele Volk en er Buiten...
mi
Zo'n Rechter... hoeft het boek niet te verbieden...maar de Kaft... van het Boek... wel...

Dat denk ik ervan!!!

Doet een Rechter dat niet...(in deze)
Anders
Dan kan men ook Boekenkaften maken ...met de Foto van Rechters erop...er staat op gedrukt...Corruptie op het hoogste niveau...

Misschien snapt die Rechter...Elke integriteit... Eerbaar Mens)...kan dan...(Ongestraft) op een vreselijke manier geschonden
worden...)...
Met oa via Boeken Kaften...)alzo...getoond...voor het hele Volk en er Buiten...Ja toch...

mi Ook al komt ...De Surinaamse president Chan Santokh eerbaar onschuldig in het Boek over...
Zo'n Rechter... hoeft het boek niet te verbieden...maar de Kaft... van het Boek... wel...

Dat denk ik ervan!!!


LT) :roll:
___________________________________________________________________

GAZA-OORLOG
Rutte op Instagram: ‘Als Israël Rafah aanvalt, kijken we opnieuw naar onze positie’
De Israëlische premier wil een grondoffensief in Zuid-Gaza doorzetten. Demissionair premier Rutte noemde in een live vragenmomentje op Instagram een mogelijke aanval op Rafah een „grote zorg”.


Bezopen beleid...Krankzinnigen beleid...is dat...Eerst de Noord Gaza Mensen laten vluchten naar het zuiden...als
ze daar zijn... er dan een Grondoffensief ...op te plegen...

mi
De Israëlische president is in Amsterdam bij de opening van het Nationaal Holocaust Museum en zal daar ook spreken.

Mooi die er op te pakken... en naar Den Haag te sturen...brengen naar het Vredes Paleis...
moet verantwoording afleggen ...van de Israelische Daden in Gaza...tm over de plannen...De Israëlische premier wil een grondoffensief in Zuid-Gaza doorzetten...
Bezopen beleid...Krankzinnigen beleid...is dat...Eerst de Noord Gaza Mensen laten vluchten naar het zuiden...als
ze daar zijn... er dan een Grondoffensief ...op te plegen...

De Israëlische president is in Amsterdam
Mooi die er op te pakken... (Wgs Volkeren Moord)
(Over op Hamas jacht niks dan goeds...maar...wgs (Onschuldigemoord op het Gaza Volk!!!)
moet verantwoording afleggen ...van de Israelische Daden in Gaza...tm over de plannen...De Israëlische premier wil een grondoffensief in Zuid-Gaza doorzetten...

Israëlische president is in Amsterdam... tevens oppakken omdat
De Nederlander Abed Al-Attar
nog steeds Gegijzeld wordt in Gaza
en maar niet op de uitreis lijst gezet wordt...(door Israel)

De 32-jarige Abed uit Almere stond als enige van de familie niet op de lijst van buitenlanders die weg mochten. "De hele familie is weg en ik blijf alleen achter in Gaza. Ik voel me niet lekker van binnen. Ik vind het echt vervelend dat mijn naam niet op de lijst komt",

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/3 ... leven-hier
Dat was al maanden terug!!!

(Mensen op TV vertelden dat ze alleen op de lijst kwamen als ze ervoor betaalden...geld heeft die Abed niet
geen huis er en geen goederen en geen akkers etc...en geen geld...Hij wilt ook geen geld ervoor lenen en er ook niet voor
gaan bedelen...maar gewoon op die lijst komen...
uren dagen weken maanden een Nederlander wordt gegeijzeld in Gaza...
(Maar omdat die niet betaalde...(niet aan de corruptie mee deed)verzonnen ze wel wat om hem vast te houden in dat land)uren dagen weken maanden...maw ipv gewoon naar Nederland te kunnen...Hij wordt gegijzeld in dat Gaza!!!

==>>Die zelfde ...Nederlandse Abed...wordt gegijzeld (door Israel... in dat Gaza!!!
Met alle vooraf ...pascontroles daar... is via Israel...naar Gaza gemogen...voor de Bruiloft...maw Hij heeft helemaal niks op zijn Kerfstok!!!

Israëlische president ...is in Amsterdam... die sowieso...oppakken omdat
De Nederlander Abed Al-Attar
nog steeds Gegijzeld wordt in Gaza
en maar niet op de uitreis lijst gezet wordt...(door Israel)

Zijn ze nou... helemaal gek geworden
van de nikserigheid.... de
NL Regering
om alles maar toe te laten... wat ze uitspoken
via Israel...met
onze Nederlander... in dat Gaza!!!

Die Abed moet
en wel Rapido...
met een forse schade vergoeding mee
vanuit Israel
vrij gelaten
naar Nederland toe!!!

Nog is...
Israëlische president is in Amsterdam... die sowieso...oppakken omdat
De Nederlander Abed Al-Attar
nog steeds ...al maanden...Gegijzeld wordt... in Gaza
en maar niet op de uitreis lijst gezet wordt...(door Israel)

Israëlische president is in Amsterdam...pas vrij laten... als die
Nederlandese Abed
veilig...op Nederlandse bodem is!!!


De
Nederlndse Regering
moet niet alles toe te laten... wat ze uitspoken
via Israel...met
onze Nederlander... in dat Gaza!!!
maw
https://www.museum.nl/en/nationaal-holocaustmuseum
De Opening van dat Holocaust Museum...op Nederlandse bedem...door onze Koning
moet plaats vinden zonder
Israëlische president!!!

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 mar 2024, 22:52

Eed... :roll:

(In miljoenenlobby onderzeebootbouwers wordt zelfs gelet op hoe staatssecretaris zijn koffie drinkt: 'Aanbesteding van zeker 4 miljard euro’
Achter de bouw van nieuwe onderzeeboten voor de marine gaat een miljoenenverslindende lobby schuil, compleet met nepnieuws en gestreste bouwers. Het besluit waarmee zeker 4 miljard gepaard gaat, valt volgende week. Een reconstructie van de lobby, waarbij zelfs wordt gekeken in welke hand de staatssecretaris zijn koffiekopje vasthoudt. ,,Op dat soort dingen ga je dan letten.”

mi...In deze tijd... moet ...de maak concentratie zijn...bij elke Boven en Onderzee Drones...op schepen af...anders loopt ook en vooral...elk Militairschip groot gevaar...om in een mum...tm man en muis... te vergaan...
Dan wordt het wel een hele enge baan...ook en vooral bij de top dure... Mariene schepen...als zulks... belangrijker is...om te weten ...om te ontdekken...waarbij zelfs wordt gekeken ...in welke hand de staatssecretaris... zijn koffiekopje vasthoudt.

Nnnou ja

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Sandy heeft al 14 jaar Q-koorts: 'Fysiek en mentaal zit ik aan de grond'
Sandy Verdonck uit het Brabantse Goirle liep 14 jaar geleden Q-koorts op. De gevolgen ondervindt ze nog dagelijks. Ze hoort bij de waarschijnlijk meer dan 10.000 mensen die chronisch ziek zijn geworden. Maar haar ziekte wordt niet erkend.

Als ik zulks lees...denk ik altijd...Waarom herkennen ze het niet...dat erbij meerder Ziektes...dit
als restverschijnselen overblijft ...bij erg veel mensen...
maw
dan zouden ze het moeten gaan Bundelen...

Long-Covid
Q-Koorts
ME/CVS

mi...Het lijken wel...van de Oorspronkelijke ziekte...erg veel op... Virus Mutaties...die achter blijven in het lichaam...
De oorspronkelijke ziekte is over...en toen en dan...ze lijken over het algemeen allemaal dezelfde kwalen te vertonen...
Maar als ziekte wordt dat niet erkend...

(Komt erg ...primitief over...dat soort denkens...die Gasten denken... dat ze alles al weten...dat
dachten ze 50 jaar geleden ook en 100 en 1000 jaar geleden ook...
en alweer
achteraf...blijken ze te ontdekken...wat toen de denkers zelf misten...als misser met de tekortkoming met hun demt werk achterstand...

Primitieve denkers zaijn er in alle eeuwen...Was en is niet alleen
in de Medische wereld...gaande...ook in de Electrische en electronische wereld...en in de Economische wereld...etc.

ipv...maw
Als men het nu niet weet...dan misschien ...een Generatie na ons... ontdekt het...

wat de oorzaken is ...van al die rest ...met nieuwe kwalen...na een Virus of Bacteriele ziekte gehad...
oa met dit
Long-Covid
Q-Koorts
ME/CVS

https://www.nu.nl/binnenland/6304383/om ... enten.html
Ombudsman vraagt voor de derde keer excuses overheid aan Q-koortspatiënten


Dus als er bij de Medische wereld nog ...een Primitieve denk achterstand gaande er over is...komt dat bij de Patienten terecht als zijnde...Die Kwalen die ziekte wordt niet erkend...
(Of het zal wel iets Psychisch zijn...bij die Mensen...Dan zijn ze er ook van af...die Primitieve denkers zelf...)

oa
Long-Covid
Q-Koorts
ME/CVS

Als ik zulks lees...denk ik altijd...Waarom herkennen ze het niet...dat erbij meerder Ziektes...dit
als restverschijnselen overblijft ...bij erg veel mensen...
maw
dan zouden ze het ...moeten gaan Bundelen...(als zijnde met een Landelijk Onderzoek...en dito met de
Medische Wereld buiten Nederland...)

De vooruitgang... stopt altijd...via de Primitieven nl.

Primitieven...dat soort Primitieve Denkens...die Gasten denken... dat ze alles al weten...dat
dachten ze 50 jaar geleden ook en 100 en 1000 jaar geleden ook...

Dus als er bij de Medische wereld ...nog een Primitieve achterstand gaande er over is...komt dat bij de Patienten terecht als zijnde...Die Kwalen... die ziekte ...wordt niet erkend...
(Of ...het zal wel iets Psychisch zijn...bij die Mensen...Dan zijn ze er ook van af...die Primitieve denkers... zelf...)

mi...De vooruitgang... stopt altijd...via de Primitieven nl.

LT) :roll:

Dat soort van Denkens...(Door Denkers...dat het Primitieve Denkens door breekt)
leerde ik via...De Recherche...via De Politie Personeel

Dan zag je ze ...vele jaren terug...hun eigen verdere onkunde tegen komen...maar bewaarden steeds zorgvuldiger...
de gebruikte spullen... bij de misdaad ...
en zeiden dan
Dat vindt misschien een generatie...na ons wel uit...om dat te Onderzoeken...
en Zie daar...
MEN VOND DE dna METHODE UIT...EN DE OUDE SPULLEN ...WERDEN UIT DE DOZEN GEHAALD...DIE BEWAARD GEBLEVEN WAREN...VOOR LATERE COLDCASE ONDERZOEK...)

Die type van denkers...zijn geen Primitieven...maar laten het aan de toekomst over...aan de vooruitgang over...
met de gedachtes...de ontdekkingen vallen misschien niet eens in hun werkterrein...dan moet het via andere
vooruitgaande denkers komen...zoal in dit vb met het DNA...
en opeenss kunnen bepaalde Beroepsgroepen er wat mee...Maar toen niet...later dus wel...

Dat soort van Rechercheurs)...Ze erkenden de eigen tekort koming...en bewaarden de spullen zorgvuldig ipv
te zeggen... weg ermee het is niks...zoals de Primitieven...dat doen...Het is niks...en gooiden alle bewijzen weg...
De vooruitgang... stopt altijd...via de Primitieven nl.

Maw Ook via totaal andere Beroepsgroepen valt veel...Denkwerk....van te leren...
met dit Onderwerp als vb...Dat soort van Denkens...leerde ik via...De Recherche...via De Politie Personeel
via de Oude tm de Nieuwste TV Crimie series...

De Primitieve Denkers ...(bij de Recherche)...gooiden alle bewijzen weg...omdat ze er zelf niks mee konden...
zo van ...Het is niks...weg ermee...De vooruitgang... stopt altijd...via de Primitieven nl.

De Doordenkers...(bij de Recherche)...gingen alles bewaren...misschien kan de toekomst er wat mee...

Ook bij De Recherche... zag je vooruitgang...vernieuwingen... komen...Vingerafdrukken en DNA werd in Computer systemen gezet...men ging het
landelijk...
Bundelen...
en via Cold Case zaken...van alles ...omtrent de misdaad...uit de zorgvuldige bewaarde ...dozen halen...

Nou ja zo ongeveer vrij onverveerd denk ik dan over de dingen...tm de tip aan toe...
Sandy Verdonck uit het Brabantse Goirle liep 14 jaar geleden Q-koorts op. De gevolgen ondervindt ze nog dagelijks. Ze hoort bij de waarschijnlijk meer dan 10.000 mensen die chronisch ziek zijn geworden. Maar haar ziekte wordt niet erkend.

Als ik zulks lees...denk ik altijd...Waarom herkennen ze het niet...dat erbij meerder Ziektes...dit
als restverschijnselen overblijft ...bij erg veel mensen...
Long-Covid
Q-Koorts
ME/CVS

Dat soort van Denkens...leerde ik via...De Recherche...via De Politie Personeel (via TV Series)
maw
dan zouden ze het landelijk...tm het BL aan toe...moeten gaan... Bundelen...(ergens is er altijd wel een
Lab ...of zo wat...dat met de gebundelde gegevens... de toekomst... de vooruitgang ...ermee...maakt...)

Nou Dat dus...(m'n tip is er naar...)!!!
Als ik zulks lees...denk ik altijd...Waarom herkennen ze het niet...dat erbij meerder Ziektes...dit
als restverschijnselen overblijft ...bij erg veel mensen...

maw (Kort gezegd en kort geschreven)
(Ik begon meteen met typen...)
dan zouden ze het moeten gaan... Bundelen...

(En besluit deze type-oefening met)
(want...
ergens is er altijd wel een
Lab ...of zo wat...dat met de gebundelde gegevens... de toekomst... de vooruitgang ...ermee...maakt...)!!!

LT) :roll:

Ik kwam net dit tegen...met de kranten lezen...
https://www.nu.nl/uit-andere-media/6304 ... os-in.html
Minister Dijkstra: 'Artsen sturen vrouwen met pijnklachten het bos in'
(Jeetje Miena dat is ...Onze Pia...van vroeger op TV...)
Maar daar
Geldt mi... hetzelfde voor...

maw (Kort gezegd en kort geschreven)
(Ik begon meteen met typen...)
dan zouden ze het moeten gaan... Bundelen...

(En besluit deze type-oefening met)
(want...
ergens is er altijd wel een
Lab ...of zo wat...dat met de gebundelde gegevens... de toekomst... de vooruitgang ...ermee...maakt...)!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=bh1QFTE57cY

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 mar 2024, 04:36

Afbeelding
Lady Troy 81 Jaar (10-3-1943)

Tast toe!

Ik wens jullie tevens een fijne dag toe.
Liefs van Lady Troy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding----------------Afbeelding

Plaats reactie