WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 05 jun 2021, 00:03

Raadsel

Het forum viel steeds uit, weet jij waarvan, waardoor LT?

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/rei ... d=msedgdhp

Succes LT, met je weekend, golf hobbie.

Hopelijk stromen we hier, in het Limburgse niet weg, wgs de opeense vele regens.

Goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 jun 2021, 03:56

:D Selderij... :)

Ze hebben sinds 2012 een Certificaat ingesteld voor Servers...
https://www.transip.nl/knowledgebase/ar ... stalleren/
Als het Server Berdrijf...het niet op tijd verlengd...zijn alle Webjes en Forums niet meer zichtbaar...in beeld...
ze moeten het dus bijtijds van te voren doen...het Certificaat verlengen...
Als het niet op tijd wordt verlengd...zijn alle gegevens op de een of andere manier...te traceren door anderen...
wat en wie en waar tm wachtwoorden aan toe etc...op die Server staat allemaal...
We hebben het nergens nooit mee gemaakt Ans... dat de Server van ons vorige Forum en webjes zulks vergaten...
er kan met dat vergeten ook trucs aan zitten...dan geven ze zo alle gevens ...te kijk...aan de hoogst betaalden...wat
er op hun Server staat allemaal...vaak zit er reclame winsten in...en krijgen de web en forum mensen nog meer reclames op
hun forum en webjes en op hun mailbox...

Dus vergeten van het Certificaat...(Kan ook om duistere redenen gaan) (En niet om ...alweer niet... opgelette server personeel
dat het ssl Certificaat ...op tijd vernagen moet worden...en alweer... vergeten zijn...)
In beeld tonen ze
bij deze server ...nog steeds aan...bij hun technische redens storingen...of web en forim leden...bij de
Web Master of Forum Master moet zijn...als het beeld uitvalt...wgs Error van hun kant af...Maar wij hebben gewoon een
Web of Forum bij die server...verder niks...
Alle storingen komen dan ook van de kant van de Server vandaan..en die moeten het dan ook oplossen...
Forum leden met de vrag wat is er mis? Aan de Forum Master ahw...heeft geen enkele zin...die Forum Masters en Webmasters
zitten zelf ook zonder beeld nl.
Ze lijken er zelf uit te liggen...tot die Server baas...die Certificaat regelen gaat voor hun Server...
De Server
gaat over alles...hun bedrijf...je...
en niet de mensen... die een webje of Forum bij ze hebben...Technische storingen bij de server...is hun zaak nl.
er kan met dat vergeten van hunkant...ook trucs aan zitten...dan geven ze zo... alle gevens ...te kijk...dat op hun Server staat...aan de hoogst betaalden...wat
er op hun Server staat allemaal...vaak zit er reclame winsten in...en krijgen...de web en forum bezitters mensen nog meer reclames op
hun forum
en webjes
en in hun mailbox...
bv...Opeens Reclames ...op onze privacy...reactie veld...gebeurens...kan zo'n vb zijn...(Die hacken in feite onze privacy gebied...en
zitten erbij in met hun reclames...op ons privacy schrijfveld)
ipv alleen...op het Server veld...Boven aan en/of onderaan...van de Bladzijden...
Je kan er dus van alles van
en bij bedenken...als ze alweer...het SSL Certificaat...niet geregeld hebben bij de Server zelf...voor Hun Server...veiligheids beleid!
Vergeten... kan net zo uitpakken ...als expres zo gedaan nl.
bv...Opeens Reclames ...op onze privacy...reactie veld...gebeurens...kan zo'n vb zijn...(Die hacken in feite onze privacy gebied...en
zitten erbij in... met hun reclames...op ons eigen privacy schrijfveld)
ipv alleen...Reclames...op het Server veld...Boven aan en/of onderaan...van de Forum Bladzijden...

Vorige keer hadden we opeens Reclames op onze eigen privacy schrijfvel...waar je alleen in komt als je Ingelogd bent...op
het Schrijfvenster...Opeens BH's Reclames tussen onze Overleden Mensen Topics...(Na dat hier getypt...was het ook opeens weg...) nu zie je ze het
weer doen...op onze Topic...schrijfveld...na onze getype...staat er opeens...per Bz. weer Reclames onder de bovenste Reacties van ons...
Vergeten...
Beveiligings Certificaat...kan net zo uitpakken ...als expres... zo gedaan nl.
bv...Opeens Reclames ...op onze privacy...reactie veld...gebeurens...kan zo'n vb zijn...(Die hacken in feite onze privacy gebied...en
zitten erbij in... met hun reclames...op ons eigen... privacy schrijf...type...veld)
ipv alleen...Reclames...op het Server veld...Boven aan en/of onderaan...van de Forum Bladzijden...

Om op het Schrijfveld gebeurens op het Forum te komen...
moet elk Forum lid ...met... eigen wachtwoord ed... ingelogd zijn...ons getye staat dan onder onze eigen Forum naam...
en op hetzelfde schrijfveld staat opeens Reclame...(Onder onze WW en Forum naam!) Kijk maar boven aan de Bz...bij de eerste reactie van ons...opeens is dat er weer???
(Die hacken in feite onze privacy gebied...en
zitten erbij in... met hun reclames...op ons eigen... (ingelogde) ...privacy schrijf...type...veld)...met onze Forumnaam erbij...
ipv alleen...Reclames...op het Server veld...Boven aan en/of onderaan...van de Forum Bladzijden...
Dus...
Vergeten... (Door de Server) het
Beveiligings Certificaat...(Dito andere plotse technische redenens...errors via de Server)...kan net zo uitpakken ...als expres...(door de Server) zo gedaan nl.
mi.
Mensen met genoeg kennis van zaken op oa ICT gebied...zien gelijk ...wat elke Server uitspookt...met hun Forum en Web Leden...
(Ze hebben dus ...niet eens door...dat ze te kijk staan...die Server...
Vergeten... (Door de Server) het
Beveiligings Certificaat...(Dito andere plotse technische redenens...errors via de Server)...kan net zo uitpakken ...als expres...(door de Server) zo gedaan nl.
die Server...zo'n Server...te kijk staan tm de USA aan toe
als ze... daar ingeschreven staan....(zoals deze Server)... voor het SSL Veiligheids Certificaat!

Veel Servers... hebben er ook een eigen Bedrijf bij...Hoe slordig tm te nikserig en/of hoeveel belazeren ze...hun Klanten...
(Ze hebben dus ...niet eens door...dat ze te kijk staan...(Deze tm de US aan toe...die Server...
wgs. Vergeten... (Door de Server) het SSL
Beveiligings Certificaat...

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

ps.
Nu ik toch aan het Mekkeren ben...
Wat een grote Gifantische Geld verspilling is ermee gaande uit lands Belasting pot...
met dit Project...
https://www.rijnmond.nl/nieuws/196390/E ... in-aanbouw
Voor een dood gewone opslagplaats...
maar wel miljarden te kort geven per jaar...aan Gemeentes aan Jeugd en jongeren beleid...

Ik vraag me af...
of het buiten materiaal gebruikt...
Afbeelding
met het buiten gebouw materiaal gebruikt...met Zonne hitte...en met Onweer ed...of het er niet met gemak kan inslaan gaan...
en
of die zelfde hitte...door het buiten materiaal gebruikt... niet te duur is voor in het Gebouw...waar de meeste voorwerpen het moet hebben van koelte...
wat dat... aan extra energie verbruik
kost per jaar...en dat...voor een gewone ...Opslag ...plaats!

en stel er komt binnen snelle tijd regens in een kwrtier ...dat notmaal per maand valt...
en dat komt op die bovenkant bolle kant binnen allemaal...hoe vergaat het dan met alle opslag er...

en dat allesgaat over...
gigantische zwaar over killt...op alle fronten...gebouw...Afbeelding
Voor een ...dood gewone opslagplaats...
mi. Het toont weer is...
ook hier hebben ze niet eens door...de Achterlijkheid dr van...vanaf Niks mag...ook geen Sigaar etc...
het Kabinet...wel miljarden... te korten geven... per jaar...aan Gemeentes
aan... oa oa oa...Jeugd en jongeren beleid... :?: :!:

PSS
mi.
ook hier hebben ze niet eens door...de Achterlijkheid dr van...vanaf Niks mag...ook geen Sigaar etc...daar komt niks goeds van...
met zo erg veel huizen in de stad...waar de schimmel op de muren af druipt...verwaarlozing en en scheef groei ed...

Maar
voor het Oog van de Wereld...
Kijk ons is ...een miljarden project gemaakt voor de stad...

maar
als je... als inwoner of tourist...
je mocht denken...het is een groot nieuw...Museum Gebouw...dat wil je bezoeken gaan
dan heb je het mis...want...het is ...een gebouw
dat voor ...gewone opslag... plaats is!

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 05 jun 2021, 11:24

Rijstijl

Ik las net

Vaccinatie helpt ook tegen long Covid

Leuk te lezen Lt,
dat je weeris gelijk krijgt.
Je schreef welis...geef mensen die, ook de corona ziekte gehad hebben, de covid prik, tegen evt
vele naklachten, naresten, bij die mensen, van de corona ziekte.

Ik las ook dit
Jaap van Dissel over coronaprik: ‘Volgens onze prognoses heeft inenten kinderen effect’

Jij schreef, in het begin al LT, dat ze eigenlijk eerst, de kinderen moeten vaccineren, ze zijn meestal,
de verspreiders namelijk, van neus keel en long virussen.
Of ook wel, de ontvangers, van de virus, de oude mensen en de kinderen tegelijk vaccineren, als dat
nog niet bestaat, een vaccinatie er voor, moeten ze tijdens, een zware virus in het land, in lockdown,
ten opzichte van elkaar, dan kan de rest, gewoon door doen, wat ze altijd, al doen.
De rest, wordt er nauwelijks ziek van namelijk, op een kleine percentage na, en dat noem je
dat is een verwaarloosd getal, ten opzichte van, de grote rest.
Ook met vaccinaties, zit er altijd, een erge kleine, verwaarloosde getal, aan vast, die ondanks,
de prik gehad, er toch de ziekte, de corona krijgen.
Jij schreef laatst, alles heeft een verwaarloosd getal, men gaat het verkeer, niet verbieden, om de
jaarlijkse, verkeersdoden. We blijven, met het vliegtuig gaan, ook al stort er wereldwijd, er weeris
eentje neer. Ondanks het verwaarloosde getal, de massale grote rest, heeft er juist wel baat bij.

Ik kan nu eindelijk, ook gebruik maken, van jouw kerstkado, aan mij en aan me dochtertje, van de van
jou, gekregen, zwem abonnement, voor ons beiden.
We zijn allebei dol op zwemmen, dus je mooie prachtige kado, voor ons, kan eindelijk, gebruikt worden.

Zeg Lt, ik zag pas ook, die voetbal bondscoache frank de boer, overhoren, door een journalist, naast
alle ehhhhss, er kwam geen ene zin, normaal eruit.
Dus ik snapte, die ene zin er over, van je hier pas, meteen!

Allemaal een gezellig weekend. Liefs van tiff.

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 jun 2021, 12:56

Rijgedrag

Dat kan maar zo LT, zo een regenhoos, hebben wij , in het zuiden, ook pas weer gehad.
Als ze daken, maken gaan, met een soort kom bovenaan, vult dat zich, vol met regen.
De buitenkant, van dat gebouw, lijken wel spiegels. Het spiegelt, de overkant erin. Ja meid, hoe dat met
de felle zon tijden toe gaat, misschien komt de fik, er wel van in.
Maar inderdaad, bezopen is het wel, zo een miljarden project, om voorwerpen, in op te slaan.
Daar had men, heel wat huizen, van kunnen renoveren, in dat Rotterdam.

Zeg ik las nu ook, over waar jij het laatst , over had.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... d=msedgdhp
Maar ik meen, dat jij vind, dat er totaal nieuwe woorden, voor moeten komen, die meervoudig lijken, maar toch, voor 1 persoon blijken. Dat geldt denk ik niet, zo het anp het do0et, voor hun en hen!
Jij vind, dat de neerlandici , maar zitten te niksen ermee. die gaan niet, met de tijd mee, vind jij.

Ben je er, al achter LT, wat jij plots zag, op tv, of die golfer Rahm, zich afgemeld heeft? Typisch jij weer,
om te zien, dat die plots, ineen klapte. Zou wel erg jammer zijn, hij staat net zo lekker hoog bovenaan.

Ik wens jullie een goede zondag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 jun 2021, 13:19

Gedrag... :)

Klopt ik vind...(...Genderneutraal...)
Het moeten nieuwe woorden worden...die meervoudig lijken...(Maar alleen daarbij gebruikt...dan weet een ieder)
dat het toch... op 1 persoon slaat...

(Als het over...God...gaat..
heeft men het ook vaak over...Zijn... Zijn is kan zijn...ev en mv. Maar slaat toch op 1 Persoon...
Maar ook Zijn...kan voor van alles gebruikt...dat is dus geen nieuw woord ervoor...
Zijn beduidt Mannelijk meestal...ook dat nog...)is kan zijn...een vb...ev en mv....Zij Zijn... (met velen...)

Ik ben geen Neerlandica en zal (als zovelen)
dan ook erg snel (Met Taal Grammatica ed)...de fout ermee in gaan...

Klopt ik vind...(...Genderneutraal...)
Het moeten nieuwe woorden worden...die meervoudig lijken...(Maar alleen daarbij ...bij GN gebruikt...dan weet een ieder)
dat het toch... op 1 persoon slaat...

mi Zelfs ...die Raven...gaat er de fout mee in...

Ze veranderde... de Meisjes voornaam...in een Jongens voornaam...
Maar...Dat is mi de route ...die Trans Genders gaan...maar is... niet de route
voor een ...Genderneutrale Persoon!

Genderneutraal...Dat is mi. meer als...Marieke Lucas...of Lucas Marieke!
Of... Raven Rianna!

Bij gebrek aan beter...spreek je die aan met ...Zij...Marieke Lucas
en die met ...Hij... Lucas Marieke...
(Laat ik het zo zeggen...zo ongeveer denk ik er over...dat Raven
de verkeerde route in aan het gaan is!)(Maar bv ...zo weer niet...als ...Raven Rianna!
Bij gebrek aan beter...Hoewel dit voorbeelden zijn van Genderneutrale Voornamen...
spreek je ...die Raven Rianna...aan ...met ...Hij!
Genderneutraal...Bij gebrek aan beter...Dat is mi. meer als...(Zij) Marieke Lucas...of (Hij)Lucas Marieke!
Of... (Zij)...Rianna Raven of (Hij)...Raven Rianna!

Maar nogmaals...Raven
mi Zelfs ...die Raven...gaat er de fout mee in...
Een meisjesnaam in een Jongensnaam veranderen...is niet Genderneuraal...maar is iets
totaal wat anders...en wel...voor de... Transsexuele route!

mi Raven...De Genderneutrale ...route is...Bij gebrek aan beter...
(Zij)...Rianna Raven of (Hij)...Raven Rianna!

mi Raven...De Genderneutrale ...route is...(Stel je bent ...(Na wat jaren)...de (Hij) ...in jezelf
weer compleet zat...dan deel je mede...Bij gebrek aan beter...
ik heet voortaan...(Zij)...Rianna Raven..etc.)(Stel je bent ...(Na wat jaren)de Zij ...in jezelf
weer compleet zat...dan deel je mede...ik heet voortaan...(Hij)...Raven Rianna!
(Hoewel allebei gelden...bij Genderneutralen) Bij gebrek aan beter...we hebben er nog
geen woorden voor nl!) mi is dit voorlopig de enige optie...

Hier hoeft niemand de fout ermee in te gaan...
mi Raven...De Genderneutrale ...route is...Bij gebrek aan beter...
De Eerste Voornaam ...geldt ...
hoe je je voorstelt...aan alle buitenstaanders...(Om te zeggen)...
(Zij)...Rianna Raven of (Hij)...Raven Rianna!

Maar nogmaals...Raven
mi Zelfs ...die Raven...gaat er zelf de fout mee in...
Een meisjesnaam in een Jongensnaam veranderen...is niet Genderneuraal...maar is iets
totaal wat anders...en wel...voor de... Transsexuele route!

Dito(Voor alle buitenstaanders is dat All in the Game)
Hier hoeft niemand de fout ermee in te gaan...
mi Raven...De Genderneutrale ...route is...Bij gebrek aan beter...
De Eerste Voornaam ...geldt ...
Hoe stelt... die persoon zich voor...
(een
Genderneutraal...persoon...) (Als Zij of als HIJ)
Dat is mi. als...(Zij)...Marieke Lucas...of als... (Hij)...Lucas Marieke!
Dito(Voor alle buitenstaanders is dat All in the Game)
(Nog een
Genderneutraal...persoon...) (
(Zij)...Rianna Raven of (Hij)...Raven Rianna!

Zucht....
Maar nogmaals...Raven
mi Zelfs ...die Raven...gaat er zelf de fout mee in...
Een meisjesnaam in een Jongensnaam veranderen...is niet Genderneuraal...maar is iets
totaal wat anders...en wel...voor de... Transsexuele route!
Zucht....
Er is nks mis... Raven...met de Transsexuele route...maar dan gaat het totaal niet over ...het Onderwerp
(Psychologisch of (Of en of) Fysiek)...Genderneutraal! :!:

Gewone Roepnamen ...kort of lang...mag je zo vaak veranderen... als je zelf wilt...hoeft nergens aangegeven...
alleen je mgeving zeggen...dat is alles...
(alleen
(Niets veranderen aan...Wettelijke) Namen... die op de
Geboorte akte staan! Want... wil je dat... wel...veranderen...dan is dat ...om te doen...een Wets route!)

Gr. van LT) :lol: :roll:
_______________________________________________________________________________________________________

Ja erg jammer...Hij Jon Rahm...stond net zo mooi ...op plek 1...
Bij het horen ervan...klapte Rahm... wel even van dubbel!
Afbeelding
https://www.golfchannel.com/news/jon-ra ... vid19-test
en
https://www.golfchannel.com/news/memori ... n-rahms-wd

Ik wens hem Beterschap...
Afbeelding...Knf van Afbeelding...Afbeelding


Maar het bewijst wel weer...de Corona ...is de Wereld... nog niet uit...
Neem dus alsnog ...de Covid-19 prik...als je die ...nog niet gehaald hebt!

Ook als je Besmet bent geweest...of de Corona zieks echt hebt gehad...toch een
Covid-19 injectie halen gaan...want het zegt niks ...over de Immuniteits tijdsduur lengte nl!
Neem dus alsnog ...de Covid-19 prik...als je die ...nog niet gehaald hebt! Gr van LT)
:!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 jun 2021, 17:07

Dragen... :)

(Ik Schreef ik toen meteen...dat Amalia... haar tanden drukpunten ding... nog niet uit moest doen...Je
kon er zo aan ...Zien...dat het veel langer erin moest blijven...

Maar...Van mij hoeft niemand wat...maar toch...de tip was toen...
(Op een dag gaat het ...Hazentanden vertonen nl...en dat kan alleen maar erger worden...als ze het te vroeg eruit laten doen...(tm wel 27 jaar oud...vormt het gebit zich nl!)

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

(Ik schreef hier toen...wat ze ermee vaak dan ...gaan doen...Het lachen laten
en met mooie open gewone gearticuleerde mond gaan praten laten...) (Kans op een binnen slissers
praters worden dat vaak!
Ook wel
met ouder worden...van die Zunige kakkers praters...als ze de mond alis open doen...schrik je de ApenHaasjes...
om die grote uitstekende Hazen tanden... van ze...)

De tip blijft...Dus hup hup...
alsnog die dingen... erin laten zetten...in die School tijd...(of in een jaar met niksen ed)(Bij een gave bedrijfsleven?)
wat maakt dat uit...nu kan het nog normaal...want...veel Jongeren...ze lopen er allemaal toch mee...

___________________________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/politiek/hoe-werd-een ... ~aab2f94a/

Ook dat soort van Achterlijkheden
krijgt men in een land waar niks mag ook geen Sigaar etc.
(Ze doen maar wat!)

____________________________________

Ik las ergens... dat the Queen zei...typisch Hollands/... toen Juliana aftrad...
Zelf wilt ze tot haar dood The Queen blijven...

Wat ik ervan vind?
(Als ik al wat mag vinden?)(Komt die)
Een Volkomen ...100% respectloze zaak...al jaren en jaren en jaren...(In...Hoofdfactor 9)(Koningslinie)!
naar de Wettelijk Rechtmatige Troonopvolger toe... is die... Egoistische ...daad (Van Haar)!

(Sumiere uitleg)
Die Hoofdfactoren zitten ontzettend ingewikkeld in elkaar...(Elk Mens maakt wel Plussen en Minnen in het leven...
maar ls het ...om de Hoofdfactor zelf ...Kan de Min 9 ...net teveel zijn...om die zelfs
er binnen te laten...(Kort of lang of langer ...of ...voor altijd)...Kan die Min 9 ...net teveel zijn...om die zelfs
er binnen te laten...Plots of tzt!)

(Geld dito... voor de Troonopvolger ...wgs de dan...leeftijd!)
Een Volkomen ...100% respectloze zaak...(In...Hoofdfactor 9)(Koningslinie)!
naar de Wettelijk Rechtmatige Troonopvolger toe... is die... Egoistische ...daad)!
mi
Als die Charles ...het al haalt...zou die zich... wel tot Koning moeten laten tronen...Dan
is die Wettelijk... (Toch een genoteerde)
Koning...Maar... (Wgs de Leeftijd) meteen
de Kroon door geven... aan William...Dan is ...die... Wettelijk
De Koning...(Dat alles heeft met de leeftijd te maken!)

(Van mij moet niks hoeft niks...maar ik tracht soms ...het welis uit te leggen
Nu dit is ...als Onderwerp...(Omtrent The Queen!)
Een Volkomen ...100% respectloze zaak...(In...Hoofdfactor 9)(Koningslinie)!
naar de Wettelijk Rechtmatige Troonopvolger toe... is die... Egoistische ...daad)!

De Min 9 ...kan net teveel zijn...om die zelfs
er binnen te laten...(Kort of lang of langer ...of ...voor altijd)...(Geldt ook voor ...Charles)
(Als die ...de (Dan) Wettelijke Troonopvolger... hetzelfde flikt!)
Kan die ene Min 9 ...net teveel zijn...om die ...zelfs
er binnen te laten...(In Hoofdfactor 9)...Plots of tzt!)

Voor ...Charles(Heeft ook te maken met alle plussen en minnen in Hoofdfactor 9 bij elkaar vergaard...
Alleen al...Wat die Diana is gefikt...(Is al een hele rij Minnen ...in Hoofdfactor 9 nl!)
Komt oa zoiets er nog boven op...(Naar Diana haar oudste Zoon toe)
Een Volkomen ...100% respectloze zaak...(In...Hoofdfactor 9)(Koningslinie)!
naar de Wettelijk Rechtmatige Troonopvolger toe... is die... Egoistische ...daad)!
(Als die ...de (Dan) Wettelijke Troonopvolger... hetzelfde flikt!)(Als The Queen Chales flikt)
Kan die ene Min 9 ...net teveel zijn...om
die ...zelfs
er binnen te laten...(In Hoofdfactor 9)...Plots of tzt!)

(Het punt is
in Hoofdfactor 8 komen ze ook niet in en Hoofdfactor 7 ook niet...als er dan nog genoeg plussen zijn komen ze in de Lage
Hoofdfactoren uit...(bv ergens in 1 tm 7) ipv (7 tm 14)

________(14)
---------(14.14)
-------------7
1(1.1 tm 7. 7 tm 14.14)14
-------------7
-----------(1.1)
_________(1)
bv
in 6.9 of 5.9 of 4.9 of 3.9 of 2.9 of 1.9 of 0.9
Maar men kan wel bakken neg minnen kwijt raken alzo...vb.
Als die Charles ...het al haalt...zou die zich... wel tot Koning moeten laten tronen...Dan
is die Wettelijk... (Toch een genoteerde)
Koning...King Charles) Maar... (Wgs de Leeftijd) meteen
de Kroon en Troon...door geven... aan ...William...Dan is ...die... Wettelijk
De Koning...King William)((Zonder verdere uitleg nodig)...Dat alles heeft met de leeftijd te maken!)
(Zo'n ingewikkelde constructie... moet van te voren met de betreffende
Bisschoppen besproken...die de dienst doen ...voor de... Dan...Troonswisseling zaken)

(Onze Ziele Geest (Met het (Ziels Zijns Getal) (Op de Getallenlijn van het Zijn)
zit ontzettend ingewikkeld in elkaar...met al die Plussen en Minnen vooral...in ons
leven bij elkaar vergaard...
Sommige daden... kunnen een hele hoop ...minnen weg halen...dit is ook zo... een vb... ervan)

(Van mij hoeft niks...je hoeft mij niet te geloven...ik ben geen geloof...tracht het welis
uit te leggen...op m'n eigen... sumier mogelijke manier!)

Als ik toch... type oefeningen doe...moet het wel ergens over gaan...Vandaar...

_______________________________________________________________________

Een fijne Zondagavond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 07 jun 2021, 19:09

Gender

Ha ha ha Amalia krijgt hazentanden.
Of is dat al te zien, in dat artikel? Zo met die uitstekende voortanden, dat het al gaande is?
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Ik las dit
https://www.ad.nl/rivierenland/dit-ene- ... ~a32e38ce/
Ziet er wonderlijk eruit.
Ik lees al jaren vaker, dat men longkanker kreeg, als niet rokers, en nooit gerookten, dan dat ze rookten.
Hier ook weer twee!
Maar wat mooi om zoiets, uit te vinden, er niet er ziek van te zijn. Lijkt wel een wonder!
Ik meen me, te herinneren, dat jij weleens schreef, longkanker, zou je niets verbazen, komt door een virus of bacterie.
In dit artikel LT, hebben ze het over mutatie, zo jij dat laatst uitlegde, dat komt toch bij virussen voor? Of ook
bij bacterien?
Misschien komt het, nog wel eens uit LT, wat je vele jaren terug schreef, longkanker, misschien wel, alle kankers zelfs, schreef je, zou je niets verbazen, komt door een virus of bacterie.

Wat sneu he, dat die Rahm golfer, uit de wedstrijd gehaald werd, wgs corona besmet. Hij stond net zo lekker bovenaan met ze -18.

Eindelijk een stuk beter warmer weer, maar ik kan niet zeggen, na alle bla bla, dat ze met ze allen, de terrasssen opgaan.
Vele terrassen, staan gewoon leeg zelfs.

Ik wens jullie, een goede week toe , met mooie, in de plus, met eigen zijnsgetallen (ha a ha) Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 08 jun 2021, 17:29

Dertien

Wat erg sneu
lt, voor die golfer rahm, dat die uit de golfwedstrijd is gehaald, omdat die corona positief getest was.
Raar wel, omdat je toch eerst, de uitslag moet wachten, of je mee kan doen.
Dat was er al fout aan.
(Jij zou zeggen, neem bijtijds een sigaar of sigaret of sjekkie of pijp, ze moeten nodig weer. aan de gewone waar, dan snappen ze, de dingen weer.) Nu was die rahm al de hele dag, bij die 3de dag wedstrijd, in de weer, je las niet lt, dat ze allemaal, getest moeten,
om in zijn buurt gegolft te hebben, hij via een ander, maar je las dus niet, de dag erop, er hebben er nog meer, die besmet zijn, maar dan via die rahm. Rahm heeft 3 hele golfwedstrijden mee gedaan, en stond officieel genoteerd, boven aan , met min 18
De vierde dag, is niemand daar overheen gegaan, dan is toch die rahm de wedstrijd winnaar??????????
Of snappen ze , ook dat niet, in dat golf wereldje???
Alleen jij snapt het, en verklaart die rahm tot winnaar, met zijn -18
en 2 kwamen tot -13 elk en moesten de playoff doen, en die dat won, noemden ze, de winnaar.
Lekker sportief, zijn ze bezig, in dat golf wereldje!

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/gezondheid/me ... d=msedgdhp
De vaccinatie tegen corona van thuiswonende 75-plussers is zeer effectief, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
Nou mooi mee genomen dat, anders was ook, die vaccin, bij de bejaarden, voor niets, ja toch?

Ik heb me 2de vaccin prik al gehad, jij moet die nog he.
Ik hoorde op tv, iemand had ervoor, een paracetamol ingenomen, om geen klachten erna te krijgen, die tv dokter zei, dat is dan
voor niets gedaan.
Ik vroeg jou om uitleg, je zei me, paracetamol is een pijnstiller, verder niets, maar vooraf is er geen pijn, misschien
erna wel.
Maar omdat ik zo ziek was, van de eerste prik gehad, en te bang werd, voor de 2de prik, om te gaan, zei je me, van mij hoeft je niks, maar zelf neem je altijd
vooraf, een bayer asperine, dat is ook een pijnstiller, maar het bloed, gaat er goed van stromen, en dan
met die vaccin erbij in, dan ook, stroomt lekker meteen, het hele lichaam mee in dan.
ipv met dat getrut, met kleine scheutjes, vanuit die arm plek.
Vooraf 1 asperine met veel water drinken en dan goed plassen gaan en dan, er naar toe gaan, de prik gehad,
dan thuis ergens, niet lang er na, nog 1 asperine nemen, met veel water drinken.
Na die uitleg, dat heb ik, zo, met de 2de prik, ook net zo gedaan, en .........ik had nergens last van.......... daarna!
Kon gewoon, na prik 2, naar me werk gaan, en bij prik 1 gehad niet!
Het heeft met de goede snelle doorstroming, te maken, zei je me, met de juiste verdeling, in het lichaam, van dat vaccin,
ipv met dat getrut, met kleine scheutjes, over langere durende tijd, vanuit die arm plek.
Vroeger bij je kinderen, deed je dat net zo, maar dan met een kinderasperine van bayer.
Ze klaagden nooit, over wat dan ook , na welke vaccin dan ook gehad.
Je vertelde me, je ging op vakantie, naar suriname, naar vrienden, met je 2 kinderen, en kon pas terecht, voor de tropeninjectie, kort ervoor, ze zeiden je, jullie zullen daar, er wel ziek van worden, dan weet je dat vast.
Maar jullie hebben, alle drie, helemaal nergens last van gehad. Toen deed je ook, ervoor en erna, die zelfde methode.
Nou ik was zo blij, dat ik nu wel, na prik 2, wel naar me werk, toe kon en na prik 1 niet. Heb nergens last van gehad.
Je zei me, bij veel mensen, stroomt het bloed, niet altijd even vlot, maar na een asperine ingenomen wel.
Je kan ook zonder dat vlotte, maar dan heb je dit wel, met dat getrut, met kleine scheutjes, over langere durende tijd, vanuit die arm plek. De pijnstiller erin, in asperine kan dienen, als ze de injectie, niet juist deden dat kan een beetje, tm veel pijn in de arm geven.
En omdat asperine, ook een pijnstiller is, blijft ook die pijn ervan weg. Maar zei je me, je moet nooit medicijnen, innemen, zonder
iets in de maag, aan etenswaar te hebben. al neem je maar een paar koekjes of een plak ontbijtkoek, in de haast, dan
geeft asperine zelf, voor zo iets eenmaligs, echt geen maag problemen.
Jij kende iemand, die altijd erg veel alcohol dronk, en die nam, met dat, ook de medicijnen in, ook weleens asperine.
Die had plots, een maagbloeding. Alcohol verdunt ook het bloed, en asperine, in feite ook. Na elke kater, nam die asperines in, samen met alcohol, ipv met veel water. Ze zei me, ik bedoel, je kan het zo te gek krijgen, als je elf wilt. zelf neemt ze in het jaar,
nauwelijks tot niet, een asprerine in, maar asperine zelf, met veel water ingenomen, geeft voor zo iets eenmaligs, echt geen problemen.
Nou dat had ik dan ook niet. Helemaal geen ene probleem, met die 2de prik gehad en met prik 1 zonder dat, was ik er echt, ziek van.
Ik wilde, die 2de prik laten, zei dat tegen jou en toen zei je me dat, Je zei me, bij veel mensen, stroomt het bloed, niet altijd even vlot, maar na een asperine ingenomen wel.
Je kan ook, zonder dat vlotte, maar dan heb je dit wel, met dat getrut, met kleine vaccin scheutjes, over langere durende tijd, vanuit die arm plek, te maken.
Maar je wist me, over te halen, nadat verhaal, over die tropen injectie. Toen dacht ik, het klinkt, of het voor mij, ook
wel wat is, die methode. Ik dat net zo gedaan, met die 2de prik, en zie daar, nergens last van gehad!
Lekker weer is het he, geniet ervan, in je vrije tijd. Liefs van tiff. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 jun 2021, 07:08

Tientjelid... :)

(Ik kom niet zo vaak meer op deze Topic...zit weer in de periode...dat ik me overal aan erger...niet
alleen van anderen ...ook van mezelf...
Ik verdeel dat welis als...wgs te dom...en/of wgs te ziek...en/of wgs te slecht...als ik me ergens aan erger...
Te dom en/of te ziek...kunnen veel mensen niks aan doen...als ze dat zijn...kort of lang of altijd...maar te slecht...Nou ja...
Ik weet zeker
zo'n 10 jaar geleden...had ik ook van die ...ergenissen dagen...of weken...
toen schreef ik het ook al...wat?
Nou neem het voorbeeld van de ...Always...Reclame...
Meisjes kunnen niet voetballen...

We hebben wel miljoenen tm in de miljard besteed ...van ons aller inkomsten...aan belasting gelden..om de Emancipatie...te begeleiden...Velen zijn daar heel goed en lekker mee bezig geweest of nog...er bestaan zelfs banen voor ed dingen meer...om
de emancipatie...een naar tijdswaarhedens...eigen gezich te geven...in de maatschappij...
De Verandering is er niks bij...
en ja hoor...daar komen de reclames van oa Always weer aan...die 10 jaar 20 jaar 30 jaar etc. achter loopt...
elke nieuwe Generaties Jongens...
horen al vanuit de box...kreten als...Meisjes kunnen niet voetballen...
Veel verder
dan 1 zin...komt een kind in de box ook niet...om te kunnen blijven volgen...de rest van het
verhaal...ontgaat de meesten...van oa ook de reclames...dus elke keer als die Always reclame op tv is
wordt er te veel...terug naar...nul...gebracht...in de geest denkens van veel mensen...ook en vooral...bij
allen die in een soort van ...taal integratie proces zitten...vooral elke nieuwe Allochtoon dus in het land...Ze
zetten de NL TV aan...en ja hoor...net als bij de kindertjes in de box...
Veel verder
dan 1 zin...komt een kind... in de box ook niet...om te kunnen blijven volgen...de rest van het
verhaal...ontgaat de meesten...ook en vooral...bij
allen die in een soort van ...taal integratie proces zitten...(Komt menige Allochtoon herkenbaar voor...want waar
ze vandaan komen...lopen ze met hetzelfde altijd al eeuwenlang mee achter...fijn hier in dit land...is dat dus net zo...
meisjes vrouwen...ze kunnen dus niks...hou ze vooral in de huizen...en laat de jongens en mannen...al het
werk en...vooral... al het denk werk maar doen...vooral buitenshuis...

Achter gebleven Autochtonen gebieden...is niet echt veel anders mee gaande...dan bij veel Allochtonen...ze lopen met hetzelfde altijd al eeuwenlang overal mee achter...

bij
allen die in een soort van ...taal integratie proces zitten...vooral ook elke nieuwe Allochtoon dus in het land...Ze
zetten de NL TV aan...en ja hoor...net als bij de kindertjes in de box...
Veel verder
dan 1 zin...komt een kind... in de box ook niet...om te kunnen blijven volgen...de rest van het
verhaal...ontgaat de meesten...Wat blijft hangen is...Wat meisjes allemaal niet kunnen...in deze reclame
ze kunnen niet voetballen...

Komt een meisje uit school...zegt thuis...ik wil voetballer of voetbalster...worden later...die ouders
schrikken zich te gek...al vanuit de box af aan...(via oa Always kreten in de reclames)...weten ze...leerden ze...meisjes
kunnen niet voetballen...
Indoctrinaties...gingen voorheen via oa de Kerken en bepaalde culturen...tegenwoordig gaat dat alles via de TV...in de
huiskamers...en elk kind nog in de box...leert dat zo mee...vooral bij jongens blijft dat hangen...vanaf in de box tijdperk...
het gaat nl niet over hun...
wat ze niet kunnen...maar over ...meisjes...
Indoctrinaties...gingen voorheen via oa de Kerken en bepaalde culturen...tegenwoordig gaat dat alles via reclames...tot
te meute routes...aan toe...
Nog is...de geindoctrineerde meute...ging voorheen via oa de Kerken en Moskeeen en Synagoges en tempels...en via bepaalde culturen...tegenwoordig
gaat dat alles... via de moderne reclames...
Om de zoveel tijd...komt Always weer aan...met ouwe koek...Voor je weet...hoe het heet...kletst... de meute het via
Twitter en zo...het klakkeloos na...
en dan heb je alweer precies hetzelfde...of er geen
50 jaren in ons land...miljoenen tm in de miljarden...aan belasting gelden besteeds is...aan het Emancipatie proces...
Elke nieuwe
in de box generatie...in het land...om de 2 a 3 jaar komen reclames...de huiskamers in... tot ze ...ea
indoctrinaties...zelfs tafelklets programma's...met...laat ik het bij het Onderwerp houden...wat meisjes
en vrouwen... allemaal niet kunnen...ze kunnen in ieder geval...niet voetballen...laatst op tv de zwarten kunnen beter voetballen dan de witten...
Zonder zwarten winnen ze geen EK en WK's...
Ook dat
ging over voetballen...en wel via de TV...Elke nieuwe
tot..elke...nog in de box Generatie...in het land...indoctrinaties...gaan via de huiskamers... tegenwoordig...met... die dingen...
(Via Always...Meisjes kunnen niet voetballen
en via binnenkomende Allochtonen...en...nieuw is...op TV...de witte jongens en witte mannen...kunnen ook niet...voetballen...)
Indoctrinaties...
kunnen vaak heel erg apart zijn...
men hoeft er... niet eens meer voor... naar de Kerk ed te gaan...vanaf de Wieg de Box in...het komt zo al wel...de Huiskamers wel binnen...

Ik dacht dus...Hoe schrijf type ik zoiets op...dat ik me kapot erger aan die Alway Reclame...niet alleen nu
maar vorige keren rondom een EK Voetballen ook...Komen ze weer aan...die Always...met...Meisjes kunnen niet Voetballen

Kon dat zo'n 50 jaar terug...nog zo lijken blijken heten dunken doen voorkomen...maar na decennia's...
met wel miljoenen tm in de miljard besteed ...van ons aller inkomsten...aan belasting gelden..om de Emancipatie...te begeleiden...Velen zijn daar heel goed en lekker mee bezig geweest of nog...met massa's Energie en Inzet ed.
er bestaan zelfs banen voor ed dingen meer...om
de emancipatie...een naar tijdswaarhedens...eigen gezichts beleid te geven...in de maatschappij...

De Verandering is er niks bij...
en ja hoor...daar komen ...de indoctrinatie...Reclames van... Always ...er weer aan...met die ...Tijds denk zinnen...van
10 jaar 20 jaar 30 jaar 40 jaar 50 jaar...etc. terug zetten...(via de TV)
Men hoeft er... niet eens meer voor... naar de Kerk ed meer te gaan...vanaf de Wieg de Box in...het komt zo ...de Huiskamers al wel binnen...Zinnen die allang uit de tijd zijn...komen Zij weer... mee aan zetten...en alweer...en nog steeds...
Tijds denk zinnen...van
10 jaar 20 jaar 30 jaar 40 jaar 50 jaar...etc. terug zetten...doen ze steeds...(via Internet Reclames en via de TV)Men hoeft er... niet eens meer voor... met die ...Tijds denk zinnen...van
10 jaar 20 jaar 30 jaar 40 jaar 50 jaar...100 jaar...1000 jaar 2000 jaar...etc. terug ...voor...naar de Kerk ed te gaan...

Ik dacht dus...Hoe schrijf type ik... zoiets op...dat ik me kapot erger ...aan die Alway Reclame...
niet alleen nu
maar ook vorige keren... rondom een EK en WK Voetballen ook...Komen ze weer aan...die Always...met...zinnen als...Meisjes kunnen niet Voetballen...

Men hoeft er... niet eens meer voor... naar de Kerk ed meer te gaan...vanaf de Wieg de Box in...het komt zo ...de Huiskamers al wel binnen...Zinnen die allang uit de tijd zijn...komen Zij weer... mee aan zetten...en alweer...en nog steeds...
Tijds denk zinnen...van
10 jaar 20 jaar 30 jaar 40 jaar 50 jaar...100 jaar...1000 jaar 2000 jaar...etc. terug ...
In onze moderne Tijd...(Waar veel dingen... allang niet meer aan de orde is zelfs...bv Allang vele Meisjes en Vrouwen Voetbal clubs zijn en zelfs een Nederlands Vrouwen Voetbal 11 Tal...er is...)...en dan...
Komt Always weer op TV...met Tijds denk zinnen...van
10 jaar 20 jaar 30 jaar 40 jaar 50 jaar...etc. 100 jaar etc...1000 jaar 2000 jaar...etc. terug ...
ons denkens terug zetten...doen ze steeds...met indoctrinaties...
Tijds denk zinnen...etc. (Via Internet en via de TV)

Mijn Onderwerp was dus...Ik erger me kapot...aan die Always Reclame!

Zoveel miljoenen tm in de miljarden ...aan geld besteed...komt Tut Hola Always... er weer aan...met
Ouwe Koek...Tijds denk zinnen...en dit...telkens weer...tot elke nieuwe...in de Box Koterij...in het land...aan toe...


(Was weer een aparte type-oefening!)
Jullie wens ik een fijne Donderdag...Knf van lt) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 jun 2021, 07:39

Lidmaatschap... :)


(Ik kom niet zo vaak meer op deze Topic...zit weer in de periode...dat ik me overal aan erger...niet
alleen van anderen ...ook van mezelf...oa dat ik me overal aan erger...)
vb
Als er zeg 30% Gekleurde Mensen in ons land wonen de rest 70% blanke mensen en men opeens oa oa oa via Reclames ed)
overal iov doen
of dat omgekeerd is...Nou ja dat dus...

Had ik laatst iemand aan de telefoon...die weinig belt vice versa en die had het over hetzelfde...dus ik dacht ...mijn
denken er over klopt dus...

Zat ik pas TV te zappen...kwam op een programma uit...met een van Marokkaanse origine jonge vrouw...die
het presenteerde...het ging over ...Bit Coins...Ze kwam bij 2 Marokkaande Nederlandse Jonge mannen terecht...die
er rijk mee geworden waren...

Ze wilde zich laten informeren over Bit Coins...
Zei die ene Jonge Man...wat wil je ermee...
Het enige ...wat ze kon bedenken te zeggen...Miljoen Miljoenen...(Ja wat miljoenen?) ...dat wil ze...

Zou je het bv aan mij vragen...zou ik zeggen...Ik zoek iets... voor mijn Spaargeld...dat meer opbrengt dan de
Rente op de Bank...opbrengt...

Meteen bleren... een Marokkaanse van origine vrouw...ik wil miljoenen...is een kind gedrag...en geen en verstand van wat!
Dat is ook erg slecht
voor het Emanciatie proces...

(iov er moeten overal Allochtonen op TV komen...zet dan (Maakt mij
niet uit...waar van origine men... vandaan komt...maar zet dan wel...Mensen met
verstand neer...in beeld...)

Want...Dit dient de Vrouwen Emancipatie...onder Lands Allochtonen... ook niet nl!
Iemand presenteert...met ...Een kind gedrag...en geen en verstand... van wat
en meteen zo bang ...als wat!

Aan het eind... van dat Programma...mocht ze naast 1 van die Rijk geworden Jonge mannen...in zijn Dure Auto
zitten...en over landswegen... een ritje mee doen...

Dat type Auto maakt andere geluiden...Ze zat ...bijna ...meteen ... gebogen in foetes
met bange gillende houding...als Meisje als jonge Vrouw
Met Een kind gedrag...en geen en verstand... van wat!
Dat dient ...de Vrouwen Emancipatie...onder Lands Allochtonen... ook niet nl!

(Ik ben ook een Vrouw
en imiddels 78 jaar)...(Hoe duu...r of hoe goedkoop een Auto ook is...allen moeten aan
dezelfde Wegennet regels en Wetten houden...)
Maar
ik weet zeker...
Zat ik mee ...in zo een mooie snelle Auto...met die Jonge Man mee
in zijn auto...weet ik zeker...ik zou gezegd hebben...jammer
dat deze weg ...geen Race baan is...
anders...dan... konden we ...nog... sneller...er mee...

Ik bedoel maar...(Die reed gewoon de snelheid ...die mag... in Nederland!)

Dus...(Wat een afgang...voor het geslacht... Meisjes Vrouwen...is dat!)

Ze zat ...als...rolmodel...
op TV...meteen ...in een gebogen in foetes bange gillende houding...als Meisje als jonge Vrouw
Ik bedoel maar...(Die Jonge man...maar wel snel meteen in de 50...
reed gewoon de snelheid ...die mag... in Nederland!)

Denk is ...beter na...over al die dingen...wat op TV mag...

Want...Wat zetten ze... in hemelnaam sinds eh...op die TV neer...sinds iov...
Met Een kind gedrag...en geen en verstand... van wat!
Dat dient de Vrouwen Emancipatie...onder Lands Allochtonen... ook niet nl!

Want...Dit dient de Vrouwen Emancipatie...onder
Lands Allochtonen... niet nl! (Naar de van Origine);...(Allochtoonse)...Jongens en de mannen toe!
en ook niet ... de Vrouwen Emancipati...naar de van origine... Autochtoonse Jongens en Mannen toe!...)

Een
Meisje een Vrouw...presenteert...als hetende ...herkenbare ...(Allochtone type)...rolmodel...
op TV...
Met ...Een kind gedrag...en ...nergens verstand... van wat!

Ik erger ...me dus aan...tja eh...aan eh ...ook ...aan... dat!
(...op TV... wat presenteert...als het is...het...Getrut...dat niks snapt!)

Dat dient ...sowieso...de Vrouwen Emancipatie...in ons land...ook al... helemaal niet nl!

Gr. van LT) :roll:

PS. En wat Amalia betreft...het begin...(Zo ik het pas beschreef...) zit dr nu er al van in...
Afbeelding
wgs.
(Dat gaat tm wel tot 27 jaar... aan toe... maar door... naar voren toe nl!)
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Ik schreef hier toen...wat ze ermee vaak dan ...gaan doen...(Als de tanden druk dopjes er te snel uit gehaald zijn)
Het lachen laten
en met mooie open gewone gearticuleerde mond gaan praten... gaan laten...)
(Kans op een binnen slissers
praters worden dat vaak!
Ook wel
met ouder worden...van die Zunige kakkers praters...als ze de mond alis open doen...schrik je ...de ApenHaasjes...
om die grote ...uitstekende Hazen voor tanden... van ze...)

De tip blijft...Dus hup hup...
alsnog die voortanden dopjes...dingen... erin laten zetten...in die volgende School tijd...(of in een jaar met niksen ed)
(Bij een gave bedrijfsleven?)
wat maakt dat uit...nu kan het nog normaal...want...veel Jongeren...ze lopen er allemaal toch mee...wat mij betreft...

Het land wilt later
niet alleen een knappe uiterlijk Regerende Koningin ...maar ook eentje...(Net als haar Pa en haar Ma)
die mooi ...en leuk kan lachen...Ja toch???

De tip blijft...Dus hup hup...
alsnog... die tegen druk...voortanden dopjes...dingen... erop laten zetten... Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 jun 2021, 17:03

schappelijk... :)

(Ik las dit...
KNVB wilde Snollebollekes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan
https://www.ad.nl/economie/knvb-wilde-s ... ~af2e24af/

Ik zou zeggen...het laatste stukje ...(met die Ouwe Communist in beeld)...zouden ze moeten laten...Bij die Jumbo Reclame

Aan Feestverpesters...(ea. Anties Zeikzeurders lieden) ...moet het land... het niet van hebben nl! Gr. van LT) :roll:

____________________________________________________________________________________
PS.
Wat ik allemaal beschreven heb hiero...Over die Pasen Passion...komt nu eindelijk uit via het CDA zelf...
mi.
De enge echte fout van Omzigt werd...dat die mee ging doen...met eh...en eiste van |Premier Rutte excuus
nog bonter...Excuus van Rutte aan Omtzigt en aan het CDA en aan de 2 Kamer...
(Zo keerden ze ...alle interne CDA debakels om...of het aan Rutte lag...terwijl het allemaal interne aangelegenhedens in het CDA zelf lag... en die Rutte er totaal niks mee van doen had zelfs...
(Ik schreef nog...en dat weet die Pieter Omtzigt ook!)en toch ...ook hij...opeens mee doen met anties Rutte...
Wat ik allemaal beschreven heb hiero...Over die 2de Kamer...Pasen Passion...komt nu eindelijk uit... via het CDA zelf...
en wel...via die Omzigt zelf!
https://www.ad.nl/dossier-omtzigt-memo/ ... ~af5724bc/
De enge echte fout van Omzigt werd...dat die mee ging doen...met eh...en eiste van |Premier Rutte excuus
en die Hoekstra maakte het
nog bonter...Excuus van Rutte ...aan Omtzigt en aan het CDA en aan de 2 Kamer...
Hoe snel de hele 2de kamer meute klakkeloos mee ging doen...met anties Rutte...kwam omdat
hij hoog in de peilingen stond en de Verkiezingen won...de Jaloezie en Haat en Nijd...brak los...en
werd een complete ...14 uur durende 2de Kamer...Schorem Politiek ...brak los...naar Premier Rutte toe...
en ook de weken en maanden erna...vb tm...willen erom... niet met Rutte... een Regering vormen!
Maar...
De enge echte fout... van Omzigt zelf werd...dat die mee ging doen...met eh...de Meute...en eiste van |Premier Rutte excuus
en die Hoekstra maakte het
nog bonter...eiste Excuus van Rutte ...aan Omtzigt en aan het CDA en aan de 2 Kamer...

Wat ik toen allemaal beschreven heb hiero...Over die 2de Kamer Pasen Passion...komt nu eindelijk zo'n beetje uit ...via ...het CDA zelf..
https://www.ad.nl/dossier-omtzigt-memo/ ... ~af5724bc/
Ik schreef oa
Dat die Mark Rutte... er totaal niks mee van doen had zelfs...(Met al dat gedoe in het CDA zelf!)
(Ik schreef toen nog...en ...dat weet... die Pieter Omtzigt... ook!)
:roll:
Als J.S. Bach nog geleefd had...had die er een Markus Rutte...Pasen Passion 2021 verhaal ...gecomponeerd van gemaakt... :!:

Tiff vroeg me gisteren...wat vind jij ervan...Waarvan?
Dat er nog steeds geen Kabinet is...
Ik zei... ik hou me er eigenlijk niet meer mee bezig...met de Politiek...ik kijk
de Politieke Zender ook allang niet meer...
Maar ik herinner me wel wat uitspraken oa die van de PvdA
Zij... Plm...van de PvdA zei dat ze alleen mee regeert...als er nog een Linkse Partij
bij is...
Volgens mij heeft die van de PvdA niet eens door...dat D66 zich is gaan noemen...een Progressieve Partij...
mi Dan heb je toch al 2 linkse Partijen...D66 en PvdA
(Maar als ze zulks niet snappen...Tja dan kan ...zoiets als een formatie ...lang duren...)
Ik dacht pas er over...gezien wat er gaande is op de Wereld...heb je als Kabinet mi meer aan Groen Links
mi is daar...(Vergeleken met alle andere Partijen)... de allermeeste Kennis in huis...als het om Milieu en Klimaat gaat...
Hoewel zelf
zou ik er nooit op stemmen gaan...met die Comministische Partij erin...
GroenLinks is in 1990 opgericht na een fusie van vier kleine linkse partijen: de PPR, de PSP, de CPN en de EVP
Maar daarom kan ik nog wel neutraal zeggen...(Vergeleken met alle andere Partijen)... de allermeeste Kennis in huis...
heeft Groen Links...als het om Milieu en Klimaat gaat...(Ze hebben maar 1 Zetel minder dan de PvdA...)
Waar ik ook erg de schurft in heb...dat juist via die Linkse Partijen vooral...de Basisbeurs...voor Studenten is weg gestemd...
Ze denken niet na en denken niet door...welke consequenties dat allemaal zou gaan krijgen...Dat niet doordenken...mis ik het meeste ...bij de Linkse Partijen...
Ook nu weer...
Volgens mij... heeft Zij die van de PvdA niet eens door...dat D66 zich is gaan noemen...een Progressieve Partij...
mi Dan heb je toch al 2 linkse Partijen...D66 en PvdA
(Maar als ze zulks niet snappen...Tja ...dan kan ...zoiets als ...een formatie ...lang duren...)
Nou daar hadden we het een poosje over samen...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 11 jun 2021, 11:08

Ijken

Ach meid, ze doen maar. Maar zolang er, een demissionaur kabinet is, draait het wel door.
Maar als de kiezers stemden, op een rechts kabinet, is het niet logisch, als het een links kabinet zou worden.
En dat, omdat, zo jij die noemt, mw Plm van de pvda weer is iets niet snapt, ze daarmee, blijft doordrammen.
Maar eerlijk gezegd, ben ik ook niet zo, met politiek bezig. Meer wanneer wordt het allemaal, weer normaal, in het
land en zijn we, van die corona af. Als ze meteen, de bejaarden in de lockdown hadden gezet, was het allemaal
veel sneller, voorbij geweest, of zoals jij pas schreef, kinderen en bejaarden, in lockdown, tov elkaar.
Ik weet nog. dat jij er erg boos om werd, dat het kabinet, met die toen corona minster, ging luisteren,
naar de ouderen bond, die het stigmatiseren van bejaarden noemde, jij vond dat in zulkse ernstige tijden,
de politiek, die er over gaat, er boven moet staan, als iets tijdelijk iets moet, en dat deden ze niet, dus
gebeurde die lockdown voor bejaarden niet. Dat kostte massas doden, eigenlijk, voor niets.
En dat kostte, die golf corona beweging, alsmaar weer, toen ze uit nood, het hele land, in de lockdown ging zetten.
Je kan er de volgende golf, op voorspellen, schreef je weleens, als er weer wat mag, stijgen de lands
bemettingen snel weer. ipv. Nog steeds niet, als ze meteen, de bejaarden in de lockdown hadden gezet, was het allemaal
veel sneller, voorbij geweest, of zoals jij pas schreef, kinderen en bejaarden, in lockdown, tov elkaar, hadden ze moeten doen. Niet dus, een heel land plat leggen, konden ze alleen bedenken. Ik weet nog. dat jij er erg boos om werd, op het kabinet.
Ze luisteren, naar de verkeerde mensen alsmaar, vond jij.
Ze maakten mensen populair, via de tv, die zich, de ballen, van de lockdown aan trokken, vb meid, ik weet het nog, alle mantelzorgers en naaste familie moesten weg wezen, bij de bejaarden en toen kwamen er mensen,
uit het wild, zo noemde jij ze, langs de huizen, voor bloemetjes brengen , en hulp, die de eigen mantelzorg, altijd doen, maar er weg moest blijven. Oude mensen stonden opeens, overal in beeld, op tv met weer en wind en storm en regens, bij mensen uit het wild, die aanbelden, de massale corona uitbraak, barstte toen pas helemaal los.
Een bloemetje brengen, met pasen, die werden aan alle kanten geprezen, en op tv uitgenodigd en die
maakten ze populair, ipv ze moesten, het kot in gegooid en zware boetes kijgen, met strafblad en zo!
Maar dat dezen ze alleen, bij de jongeren, in het land.
Nou meid, het zal erg fijn zijn, als we dat allemaal, achter de rug hebben. Jij schreef steeds al, vanaf het begin,
van die corona, in het land, de enige remedie is, als er, een vaccin uitgevonden wordt, en we die allemaal nemen.

Wat is het lekker weer nu he. Echt wandel weer, daar houden, mijn Herman en ik van, van wandelen.
Ik zag, dat onze liefste vakantie land, inmiddels, ook op geel staat. Dus het lijkt, de goede kant, op te gaan.

Jou wens ik succes, met je golf hobbie, dit weekend en iedereen een goed weekend.Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 jun 2021, 03:31

Kerkenpad... :)

(Ja klopt wel zo'n beetje Ans...maar ook ...er mocht maar 1 Gast komen overal...maar
bij de tv kletstafels zaten de
Klets tafels vol Mensen...ook Mensen ...die die corona regels... voor het land mede bepaalden...
(Aan het doen...Gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar!)
en
Youp...mocht in het grote Carre... maar 30 Gasten Bezoekers...maar de Postcode Loterij ...had elke Zondag
50 Gasten ...in de zaal ...plus Carolien...dat is telkens weer...51 Gasten ...in beeld op TV...(?)
(Aan het doen...Gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar!)
en
Joup...mocht in het grote Carre... maar 30 Gasten Bezoekers...
Kindertjes ea Jongeren werden al zwaar beboet en weg gestuurd
als ze met meer dan 3... bij elkaar stonden...en met 4 en toch genoeg uiteen zaten...op een
park grasje zaten... werden al zwaar beboet en weg gestuurd ...

Nou zo kan die wel weer effetjes...

Ik las dit...
Met dit snelle trucje maak je je blikje frisdrank of bier in 2 minuten ijskoud

Trusten allemaal en een fijne Zaterdag morgen...knf. van LT) :roll:

PS.

Ik las dit...(NRC)
Het Europese bezoek van president Joe Biden is erop gericht om de bekoelde handelsrelaties aan te halen. Maar er is nog een doel: aan China laten zien dat de banden met Europa stevig zijn.

Ben ik het niet mee eens...Ik... Zie het zo...Het laat mi. Zien
dat het Vrije Engeland No.1 is ...voor Biden...
en de EU...(waar die erna.. naar toe moet...)...is ook
ergens... :roll:

PSS.
Kan dat Kind nou is eindelijk is...gewone leuke vlotte kleren aan...
Afbeelding
Hier vraag je je toch af...zou ze al... 6 of 7 maanden... zwanger zijn??? :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 12 jun 2021, 13:14

Paden

Hier vraag je je toch af...zou ze al... 6 of 7 maanden... zwanger zijn???
Afbeelding
Ben ik het helemaal met je eens lt!
Ik hoorde er wel ,Meer opmerkingen over.

Ik las dit
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/06/11/ee ... k-a4046968
Er wordt weer danig gelogen, met dat onderwerp.
Bij sbs6 zeiden ze er gisteren over, rokers krijgen eerder corona.
Maar op de nl tv zeiden verpleegkundigen, ook wel eens, over dat, weinig rokers op de ic, een ander zei, het is 1 roker op de 50
niet roker, dat op de ic komt.
Ik had het er weleens met lt over, ze zei, volgens haar, heeft het met nicotine niets van doen,
maar met rook, in het algemeen. Ze schreef dan ook, hier weleens, de meeste virussen, kunnen niet tegen rook.
De meeste virussen, beginnen volgens haar, vooral in de neus, en dan richting keel en dan richting ademshalingswegen.
Met roken, de rook zo lang als je kan, in de neus, de rook in houden, en een verkoudheid, is zo vaak al, zelfs
meteen al weg.
Lt zei me eens, de paasvuren mochten om corona, in het land niet, en dat is dom,
De meeste folkloren hebben oorsprong redenens. Dat heette, om de boze geesten, te verjagen, de woorden,
virussen en bacterien en bacillen, kende men vroeger nog niet, lt legde het zo uit, wierook heeft dezelfde functie,
om de boze geesten , te verjagen, vooral waar veel mensen, bij elkaar kwamen. De woorden,
virussen en bacterien en bacillen, kende men vroeger nog niet, vuurwerk had dezelfde functie.
Hier gingen ze juist , al die folkloren dingen verbieden.
En de anties rokers, gingen maar door, ondanks er meerdere keren gezegd werd, rokers zie je bijna niet op de corona ic's!
Omdat het mens eigen is, iets te nuttigen, ipv te roken, komen massaal de harsdrugs nu het land in, en heeft de wereld
er de harddrugs pandemie van, via de anties roken, want er wordt, erg veel geld mee verdiend, met illegale harddrugs handel
daar liegen ze, via anties, er wat graag, voor op los, op de tv ook!
Onze regering, is dol op anties lieden op tv, dan kunnen ze, de prijzen en vooral accijnzen, erom verhogen, geen een land
steelt zo erg van de burgers, als ins land, onder het mom van, via zo, via leugens en bedrogs en diefstal, op
grote schaal. 10.000 doden door rokers, heet dat, werd opeens 20000 maar ze zeggen er niet bij, 130000 niet rokers, gingen dood.
Gezien de massale bejaarden stand, blijkt het een goed product, het roken. De generatie, die het meest gerookt heeft, of nog, is
massaal, de alleroudste ooit, aan het worden!
Ze moeten snel weer, aan de gewone waar, schrijft lt vaak.
Lt zei me eens, de paasvuren, mochten om corona, in het land niet, en dat is dom,
De meeste folkloren hebben oorsprong redenens. Dat heette eeuwenlang, om de boze geesten, te verjagen, de woorden,
virussen en bacterien en bacillen, kende men vroeger nog niet, lt legde het zo uit, wierook heeft dezelfde functie,
om de boze geesten , te verjagen, vooral waar veel mensen, bij elkaar kwamen. De woorden,
virussen en bacterien en bacillen, kende men vroeger nog niet, vuurwerk had dezelfde functie.
Ze moeten snel weer, aan de gewone waar, schrijft lt vaak, want hier gingen ze juist , al die folkloren dingen verbieden.
Alleen de paus snapt het, zei lt me eens, die liet, her en der, rook bakken plaatsen, en die neemt nog wel eens, een rookwaartje!
Gezien de massale bejaarden stand, blijkt het een goed product, het roken. De generatie, die het meest gerookt heeft, of nog, is
massaal, de alleroudste ooit, aan het worden!
ik wens jullie, een gezellige dag verder. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 jun 2021, 14:32

Denken... :)

Afbeelding
Misschien is dat wat...voor een jonge naderende studente... in deze moderne tijd...
(Vanuit de hogere klasse...met toch weinig...inkomens geld...)
Leuke vlotte moderne Jongeren kleren!
Afbeelding===========Afbeelding


Tiff schreef
Alleen de paus snapt het, zei lt me eens, die liet, her en der, rook bakken plaatsen, en die neemt nog wel eens, een rookwaartje...
Afbeelding
Uitleg... (zo onder ons)...voor Tiff
Anders zou een ...niet roker...plots...met een gewoon rokertje...of met een jointje...sowieso
met zo'n bak rook...in en uit de neus en in en uit de mond...zich de moord...erin gestikt hebben...
Gr. van LT) :roll:

Plaats reactie