WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 feb 2024, 20:35

IEK... :roll:

(Ik las
Digitaal gemak
Collecteren met QR-code 'levert twee keer zoveel op'

Ik blijf de QR-code link vinden...Iedereen kan ermee aankomen met een collectebus...en je weet niet eens
waar je toestemming voor geeft...(Wat er precies op die QR-code staat)

Jaren geschool en gestudeerd en met al die Kennis op zak...zie je overal mee...de QR-cide v erschijnen...en
moet je klakkeloos toestemming geven...maar ondertussen...Je weet niet eens... wat erop die QR-code staat...
maw
Een apparaatje met QR-code ...blijf ik link vinden...Iedereen kan ermee aankomen...oa met een collectebus...en op webjes ed. en in Bedrijven en Instellingen ed.( met toestemming geven...zonder precies te weten...wat op die QR-code staat)???

Die QR- code zit zo erg simpel in elkaar...Nnnou ja...Het blijft wachten...tot de bom ervan...landelijk...Europees...Wereldwijd... is los barst...met al onze gegevens...met al onze Data etc...
op de Electronische QR-code overal...met al onze giften ermee...etc. etc. etc.

Nou ja ...als dat aan m'n deur komt...doe ik er niet aan mee...!!!Ik blijf de QR-code link vinden...Iedereen kan ermee aankomen ...met een collectebus...aan je deur... je weet niet eens
waar je toestemming voor geeft...(Wat er precies ...op die QR-code... staat)!!!


LT) :roll:
_________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/video/productie/steed ... het-422848
Steeds meer en grote meth-labs in Nederland

Ik denk altijd...wat is simpeler te vinden...dan die Drugs labs...
ze hebben allemaal...dezelfde Plastic vaten nodig...die zijn maar... in enkele winkels zijn te krijgen...
Als er dus iemand...zeg 20 van die Blauwe vaten koopt...Of 30 van die grote witte vierkanten...

Een Particuliere truc Auto koopt 2 blauwe en 4 witte plastic vaten...waar rijen die naar toe?
Naar een drukke wijkstraaat...voor de Kelder ...Zolder... of Schuurtje in de tuin...wat is hun volgende koop?

Nou ja ik bedoel maar...
Ik denk altijd...wat is simpeler... te vinden...dan die Drugs labs...in het (kleine Nederlandje?...!!!)

LT) :roll:
________________________________________________________________________________

Begint al lekker...
Onderhandelingen kabinet
Omtzigt en Yesilgöz halen uit naar Van der Plas

Alsmaar hetzelfde...eentje zegt er wat en hun...de anderen halen uit...???

LT) :roll:

________________________________________________________________

https://www.nu.nl/306002/video/huizen-i ... anden.html
Huizen in Chili gaan in vlammen op door grote bosbranden

Ik blijf erbij...dat bosbranden met zand bestreden moet...zand spuiten of erop scheppen...dan kan in alle rust en veiligheid...waar
het nog moet...Na geblust worden...

Met Natuur branden...Zo gauw er te veel wind is...redt het met water blussen niet...is al ontelbaar keren gebleken...

Dus elke...beginnende Natuurbrand...meteen met Zand erop af...
dan kan... in alle rust en veilig...waar
het nog moet...Na geblust worden...

Dito ...met hele grote gebouwen...dan kan achteraf... het zand ...weer weg geschept...of weg gezogen...

Zand...erop spuiten of erop scheppen...erg handig...bij branden...waar ook...Waterschaarste is...etc.etc.etc.

in Chili gaan in vlammen op door grote bosbranden

Vandaar de tip...weer is...

LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

Ondertussen

COLUMN YOUP VAN ’T HEK
Doorgedraaide wereld
Na het rapport van de commissie-Van Rijn, draait de wereld ondertussen op alle fronten vrolijk verder, ziet Youp van 't Hek. Inderdaad: de gekte regeert.

mi...Misschien zijn ondertussen... alle daders... (in dat TV wereldje) op Water gezet op TV...als Taakstraf...
Zonder
een glas of flesje water voor hun snuffert in beeld...mogen ze niet meer in beeld...

Met al die Waterzuipers op Tv ...sinds eh...Mooi Youp van 't Hek... om Water Groei Aandelen... te hebben...Ja toch...

LT) :roll:

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e82ZGu0ltYs
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 feb 2024, 02:01

Ekster... :)

(Ik las net dit artikel....
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/01/25/to ... s-a4188081
Het gebruik van kunstmatige intelligentie en algoritmes kan voor problemen zorgen in het onderwijs.
maar mi... telkens zetten ze... dit soort zinnen neer... kunstmatige intelligentie en algoritmes

Maar mi...maakt de Algoritmes ...het juist... tot Kunstmatigeintelligentie...
maw mi... Het is een Eenheid...en geen twee aparte dingen...

Met 1 Algoritme ...10...10.000...100.000...Algoritmes...Zonder Algoritmes...is er mi...geen Kunstmatigeintelligentie...

Nou ja ...zo denk ik er over hoor...

LT) :roll:

____________________________________

Ik vind het woord...Technologie...verwarrend...dan denk ik aan ...Handenwerk...Technologie arbeid...aan massá's
Technische werk producten...die vooral door de handen gebruikt worden...

Als het gaat over Internet programma's... en scholingen omtrent...gaat het werk...via het hoofd voornamelijk...maw
Ze houden hun handen schoon erbij...
Dan denk ik meer aan woorden als bv
Techmonologie...(aan al ....die oa uit het hoofd beewerkte...Appjes ...makers...)
maw
Een Techno school... of Technologieschool...(Schone handen Techno)...is dan wat anders...dan een Technischeschool...vuile handen ...)

Nou ja... zo zit ik er welis te denken er over...dat ze tegenwoordig...het Woord Technisch ...zo door elkaar halen in feite...tm
die Opleidingsscholen aan toe...

Laatst las ik...De meeste meisjes ...zijn niet voor de technische opleidingen te porren...maar toen hadden ze het ook
over...Hoofdelijke Techno...(Over programmeren ed)...terwijl het woord...Technisch doet denken aan (vaak zware) handen werk...

Zo zit ik er welis te denken er over...dat ze tegenwoordig...het Woord Technisch ...zo door elkaar halen in feite...tm
die Opleidingsscholen aan toe...

maw
Zo ik er over denk...(als meisje)...(Ha ha ha)...Een Technoschool... is dan wat anders dan... een Technische school...

(Als ik de leeftijd er... in deze tijd voor had ...als meisje zijnde...)...Voor de Techno (HOOFDELIJK)school zou ik te porren zijn...maar...voor de (HANDEN) Technischeschool niet...(Voor de Technische Opleidingen niet!) (Voor de Techno Opleidingen wel!!!)

Als ze daar geen duidelijke onderscheid in maken...(Tussen Technologie en Technisch)...blijft dat gaande...zelfs anno deze moderne tijd...Laatst las ik...De meeste meisjes ...zijn niet voor de technische opleidingen te porren...
(Ze hadden het in feite over...Technologie...Als ze bedoelen...Voor De Techno (HOOFDELIJK)School...)!!!
(Dat noemen ze nog steeds...(Onder 1 Noemer)...Technische Opleidingen???)
Gevolg...De meeste meisjes ...zijn niet voor de technische opleidingen te porren...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

WAT DOE JE ALS KINDEREN DE BORRELTAFEL PLUNDEREN?
Gezellig met de hele familie aan de borrel. Een oma geniet van dit samenzijn, maar ergert zich aan de kleinkinderen die in een mum van tijd alle borrelhapjes opeten. Vroeger kregen haar eigen kinderen een zakje chips en limonade als er visite was en gingen ze spelen. Hoewel ze het gezellig vindt dat de kinderen nu aan tafel zitten, vraagt ze zich af: hoe hoort het eigenlijk?

Als ik aan vroeger denk...Op visite ergens...kreeg je 1 lekkernij...chocolaatje bv...van een schoteltje...met een glas limonade...

De Mw ...een Oma schrijft...ze gaf ze al een zakje chips...en een glas limonade...

maw Hoe hoort het eigenlijk???

Vroeger als mensen naar de Bios gingen...kochten ze een grote beker vol met ...Popcorn ...en zaten er achter elkaar
van te eten...maar hoevaak gingen ze met hun Kinderen naar de bios?

Vorige week zag ik een Reclame...Na de drukke werkdag van Moeders...en de school van het kind...
zaten Moeder en kind...op de bank...in de Huiskamer...TV te kijken...en ze vraten achter elkaar...ergens uit...of
ze in de bios van toen zaten...maar hoevaak gingen ze met hun Kinderen ...toen...naar de bios?
TV kijken ze... elke avond!!!
(mi...Deze in de Reclame... leert de vreet buien al... van huis uit...Gezellig bij Moeders thuis!!!)

Gezellig met de hele familie aan de borrel. Een oma geniet van dit samenzijn, maar ergert zich aan de kleinkinderen die in een mum van tijd alle borrelhapjes opeten.

maw
Hoe hoort het eigenlijk???

Wie het weet...mag het zeggen...

-Als ik aan vroeger denk...Op visite ergens...kreeg je 1 lekkernij...chocolaatje bv...van een schoteltje...met een glas limonade...

-Diezelfde Oma...van dat artikel... gaf haar Kinderen... een zakje chips...en een glas limonade...

-Als de Kleinkinderen komen...(diezelfde Oma van dat artikel)...
ergert zich ...aan de kleinkinderen ...die in een mum van tijd... alle borrelhapjes opeten.

-(mi...OP TV...Deze in de Reclame... leert de vreet buien al... van huis uit...Gezellig bij Moeders thuis!!!)


maw
Hoe hoort het eigenlijk???

Wie het weet...mag het zeggen...

LT) :roll:

Mijn weekend logeer )Mantelzorg) Zoon...nam voor mee een zak met Paaseitjes mee...Daar hou je toch zo van...

Ik ...Ja Heerlijk...dank je wel...

Het weekend erop toen die kwam...zag die dat die Paaseitjes zak nog half vol was...Hoe kan dat???
Ik zei...
Ik neem er elke dag een paar...als ik TV kijk in de avond...

Zo ongeveer heb ik jullie toch ook opgevoed???

Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Daar zit mi ...een hele Generatie... anders denkende tussen...opgedaan oa via de TV...Reclames...
Een grote zak chips moet meteen geleegd...
Een zak drop blijft ook niet lang vol...een zak vol Paaseitjes dus ook...

Maar...Een Middelbare...Bij Moeders thuis)
een zak Paaseitjes...gegeven...het weekend erop...nog niet op?
Ben je... nog wel ...wel???
Is er iets niet in orde???
Zijn de eitjes niet lekker?

Jawel erg lekker...

Volgend weekend ...als die komt...is de Paaseitjes zak...misschien net leeg ...misschien net ook niet...???

Schreef ik ook welis over de Niks Generatie...ze hebben niet geleerd...zich te beheersen...

Dus als het mag...va 18 jaar...worden velen van die...door zuipers...
of... ze... de weinigen...blijven niks drinken...
zoals ze dat...van huisuit...gewend zijn...

Vroeger...nam men 1 of 2 glazen ...en dat was het...

Veel Kinderen leerden dat al van huis uit...als ze de leeftijd hadden...het mocht...werd dat
1 of 2 glazen...
en dat was het...

Schreef ik ook welis... over de Niks Generatie...ze hebben niet geleerd...zich te beheersen...
dus als het mag...va 18 jaar...worden velen van ze...van die...door zuipers...

maw
Hoe hoort het eigenlijk???

Wie het weet...mag het zeggen...

mi Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. Komt niks goeds van!!!
Maar...mi...waar alles mag...behalve een Sigaar...komt ook niks goeds van!!!

Maar dit... valt wel erg op...over de Niks Generatie...velen van ze...ze hebben niet geleerd...zich te beheersen...
-(mi...OP TV...Deze in de Reclame... leert de vreet buien al... van huis uit...Gezellig bij Moeders thuis!!!)
Een oma geniet van dit samenzijn, maar ergert zich aan de kleinkinderen die in een mum van tijd alle borrelhapjes opeten.

maw
Hoe hoort het eigenlijk???

Wie het weet...mag het zeggen...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

REPORTAGE TECHBEURS
De opmars van AI dwingt de hele techwereld tot een make-over. Dat bleek deze week op technologiebeurs CES in Las Vegas
Op technologiebeurs CES in Las Vegas draait vrijwel alles om AI. Dat levert behalve vreemde combinaties ook leuke gadgets op, zoals de Rabbit R1: slim en schattig, met een Zweeds tintje.

Volgens mij...is dat ...AI...een heel pakket ''óude bekende zooitje ...bij elkaar (vooral veel uit West Europa)
bespioneerd ...en in 1 pakket gezet...mi zelfs het Algoritme...KI...komt uit West Europa...van vele jaren terug zelfs...!!!

In wezen is heet ...AI...een Spionage Pakket
bij elkaar...(vooral ...uit de (Internet) Wetenschap... (en Kennis en Kunst en Literatuur etc. etc. etc.) van Europa)
wel de vette winsten ervan ophalen ...maar
niet de
(gestolen)...Rechten... ervan betalen...houdt... het AI...pakket...vnl in...!!!)

maw...Het is dus maar...hoe je het ...bekijkt...


mi...Als iedereen...Ook alle UV's en Instellingen ed...nog in leven zijnden...zijn of haar Rechten... er uit haalt...blijft er weinig over ...van AI!!!

maw...Het is dus maar...hoe je het ...bekijkt...

LT) :roll:

PS.

Ik las net dit...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
AI registreren als uitvinder? Dat blijft (voorlopig) onmogelijk
Een Amerikaanse computerwetenschapper probeert al enkele jaren een patent te krijgen voor uitvindingen bedacht door kunstmatige intelligentie. Tot nu toe zonder succes.

(Zelfs Amerikanen lukt het niet...want al het eentje lukt...komen ze allemaal...
mi...Zie je wel...Als iedereen...de nog in leven zijnden...zijn of haar Rechten... er uit haalt...blijft er weinig over ...van AI!!!

maw...Het is dus maar...hoe je het ...bekijkt...)!!!

LT) :x
_____________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1DfenKdgVk
Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 feb 2024, 01:14

Ster... :)

(Ik las dit...
Wie als zeer kwetsbare oudere een heup breekt, moet vrezen voor zijn leven. De helft overlijdt binnen een jaar, een derde daarvan binnen een maand. Veelal bezwijken ze aan de gevolgen van een opgelopen complicatie tijdens de opname, zoals een longontsteking, urineweginfectie of verwardheid.

mi ...Als er een bord hANGT...ROKEN EIND VAN DE GANG...KOMEN ZE MI...SNEL HET BED UIT...
EN VOORKOMEN ZO...opgelopen complicatie tijdens de opname, zoals een longontsteking, urineweginfectie of verwardheid. (MAAR Waar niks mag...bezwijken ze aan de gevolgen van een opgelopen complicatie tijdens de opname, zoals een longontsteking, urineweginfectie of verwardheid. )!!!


MI...ZETTEN ZE DIT... OOK BIJJ JONGEREN EN MIDDELBAREN NEER...MET EEN BREUK NA EEN VAL...
Kroes: „Een gebroken heup is bij deze patiënten veelal een teken dat het lichaam aan het aftakelen is.” Waarom dan nog opereren en vervolgens vijf tot zes weken revalideren?

mi.Als er een bord hANGT...ROKEN EIND VAN DE GANG...DAN KOMEN ZE MI...SNEL HET BED UIT...en is mi die revalidatie
bij de Rokers...NIET EENS NODIG!!!
(Dat scheelt weer 5 ton per klant!!!)

(MAAR Waar niks mag...bezwijken ze aan de gevolgen van een opgelopen complicatie tijdens de opname, zoals een longontsteking, urineweginfectie of verwardheid. )!!!

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/05/wa ... d-a4189169


Nnnou ja...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Jeetje Miena...daar had ik het hiero gisteren ook al over...en vanaf dag 1 met dat ...AI...op TV...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
New York Times klaagt OpenAI en Microsoft aan vanwege gebruik artikelen voor AI
De Amerikaanse krant zegt dat het techbedrijf miljoenen artikelen heeft gebruikt om chatbots te trainen die nu gelden als concurrentie van de journalistiek.

Vanaf dag 1 met dat ...AI...op TV...
Schreef ik ... hiero al over...het bewijs... over mijn schrijven toen...komt inmiddels...druppelgewijs...in beeld...


maw...Het is dus maar...hoe je het ...AI...bekijkt...bv zoals...Ik...Vanaf dag 1... met dat ...AI...in de Media tm op TV...

mi...Als iedereen...Ook alle UV's en Instellingen ed...nog in leven zijnden...zijn of haar Rechten... er uit haalt...blijft er weinig over ...van AI!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________
DEMISSIONAIR KABINET
Pia Dijkstra (D66) wordt demissionair minister van Medische Zorg
Dijkstra neemt de portefeuille medische zorg over van haar partijgenoot Ernst Kuipers, die het kabinet eerder deze maand verliet.

MI
Wat heeft Nederland daar aan?
Van Pia D niks dan goeds...maar mi...iemand zonder Medische Opleiding genoten..die weet al snel 3/4 of meer niks...waar het over gaat...
(Die is te belazeren ...en te naaien waar ze bij staat...(Door de slechteriken in de vakmacht posities in zulks vak)
(Met leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal)!!!

MAAR AAN DE ANDERE KANT...DEGENEN DIE WEL ALLE MED SNAPPEN...HOEVEN ...DAT... NOG NIET TE SNAPPEN...
(Door de slechteriken in de vakmacht posities in zulks vak)
(ALLE leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal)!!!

MAW
WAAR NIKS MAG...OOK GEEN SIGAAR ETC...KOMT NIKS GOEDS VAN!!!
EN WAAR GEDEKT WORDT...ALLES MAG...BEHALVE EEN SIGAAR...DITO...DAAR KOMT NIKS GOED VAN...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

TRUSTEN ALLEMAAL

https://www.youtube.com/watch?v=PUeymJ6JJno

GR EN KNF VAN LT) :roll:

__________________________________________________
PS.
https://www.nu.nl/buitenland/6300406/br ... -neer.html
en deze
https://www.nu.nl/achterklap/6300409/pr ... -zijn.html

Alweer en nog steeds komt die Harry niet met de Kinderen in Engeland aan...

Daarmee heeft hij (met zij)...die de Oude Queen ...(De beide Overgrootouders) ook alsmaar mee genaaid...en nu z'n eigen (Opa)...Pa...

De oude Queen en Harry waren samen de allebeste maatjes...
tot hij z'n toen vriendin kreeg...ermee trouwde ...en ze samen ...van muggen olifanten... gingen maken...

tm Alweer en nog steeds komt die Harry niet met de Kinderen in Engeland aan...

Daarmee heeft die de Oude Queen ook alsmaar zwaar mee genaaid...en belazerd...met haar achter kleinkinderen...en nu...nog steeds... z'n eigen Pa...met zijn Kleinkinderen...nog steeds komt... dat stuk tinnif stuk vreten ...en/of gaat het dan over haar...en staat hij onder de plak bij haar...die Harry ..om zelfs bij zijn zieke Pa...niet met de Kinderen naar Engeland te gaan...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________________

Deze vind ik ook een ingewikkelde...

Trouw OpinieSchuldgevoel
Pijnlijk spreken, pijnlijk zwijgen: kerk heeft te lang weggekeken van de Palestijnen

en openen het artikel met dit...
De Protestante Kerk Nederland (PKN) moet haar positie tegenover Israël onder de loep nemen, vindt Meta Floor, voorzitter van Vrienden van Tent of Nations Nederland.
Meta Floor4 februari 2024, 22:00

mi Zullen we...wat via Kerken werken en goede doelen allemaal naar Nederland gehaald is...aan Palestijnen...en wat er aan vele mijoenen aan geld en goederen...tm in de miljard aan toe...naar daar is gebracht...via ook mede protestandse Hulporganisaties...vanuit Nederland...(trouwens waarom gaat dit artikel niet over de Roomsen in ons land???)en over de Staat NL zelf???)wat er in de tijd...allemaal...aan vele mijoenen tm aan miljarden...aan geld en goederen...en Hulp Mensen...naar daar en naar hier...is gebracht...aan Palestijnen...

maw ik ben het niet met dat artikel eens...

en ze opent het artikel met dit...
De Protestante Kerk Nederland (PKN)
maw weer zo'n lulkul verhaal artikel... van die Meta Floor...is dat!!!
Trouw OpinieSchuldgevoel
Pijnlijk spreken, pijnlijk zwijgen: kerk heeft te lang weggekeken van de Palestijnen
Zullen we...wat via Kerken werken en goede doelen allemaal naar Nederland gehaald is...aan Palestijnen...en wat er aan vele mijoenen aan geld en goederen...tm in de miljard aan toe...hulp naar hier en hulp naar daar is gebracht...via ook mede protestandse Hulporganisaties...vanuit Nederland...
(van de week nog...1 hulp actie vanuit Nederland...kosten 1 miljoen euro...)

Daar moeten de NL Burgers om bezuinigen!!!

Nog is
Tel ze is tellen...Zullen we...wat via Kerken werken en goede doelen allemaal naar Nederland gehaald is...aan Palestijnen...en wat er aan vele mijoenen aan geld en goederen...tm in de miljarden aan toe...hulp naar hier en hulp naar daar is gebracht...via ook mede protestandse Hulporganisaties...vanuit Nederland...tm via de Staat NL zelf...aan toe...


Vanaf eh...enne eh...en eh...daar gaande...Daar moeten de NL Burgers om bezuinigen!!!

LT) :roll:

Ik schreef hiero alis...Al ze niet eens ...naar de allerhoogste uitkomsten luisteren...
tm de Wereld Vredes prijs aan toe...tussen Begin en Arafat...de toen allerhoogste Leiders...van beide kanten...
en
met meer vrijheid en eigen beschikking...bommen op Kinderschoolbussen laten komen en op Markten en in Winkels...
in Israel...Om hun onderlinge...dan moet je niet artikelen schrijven of Nederland...net doen...of een Godsdienst type...dit op het geweten heeft...Trouw OpinieSchuldgevoel
Pijnlijk spreken, pijnlijk zwijgen: kerk heeft te lang weggekeken van de Palestijnen
(Dan ben je niet goed snik...Meta Floor...)

Wij hebben er in feite ...niet eens wat mee van doen...

maar wat we in de vele jaren wel zijn gaan doen...
Zullen we ze is tellen...wat via Kerken werken en goede doelen en via de Staat...allemaal naar Nederland gehaald is...aan Palestijnen...
en
wat er aan vele mijoenen aan geld en goederen...tm in de miljarden aan toe...hulp naar hier en hulp naar daar is gebracht...via ook mede protestandse Hulporganisaties...vanuit Nederland...tm via de Staat NL zelf...aan toe...

Vanaf eh...enne eh...en eh...met wat daar gaande is...Daar moeten de NL Burgers zelf...alsmaar zwaar om bezuinigen!!!

LT) :roll:

Dus toen kregen ze zelfbeschikking...en toen?

Ze gingen de rivier de Jordaan omleggen...op de plek waar Johannis de Doper...De Jezus had gedoopt en miljoenen christenen uit de hele wereld er naar toe ging...
maar vanaf
de omlegging van die rivier daar...hebben ze...de Palestijnen er... er een grote vuilnis belt van gemaakt...

Weg met de Christenen uit hun gebied...weg met de Joden uit hun gebied...weg met alle andere Godsdiensten uit hun gebied...
dat is al gaande... vanaf dat ze eeuwen terug...de Synagoge vernietigden en er een grote Moskee op zetten...in Jeruzalem...

Iets wat al eeuwen gaande is...los je maar zo niet op...
maar toen...Wonderlijk...tussen Begin en Arafat...

Ik schreef hiero alis...Al ze niet eens ...naar de allerhoogste uitkomsten luisteren...
tm de Wereld Vredes prijs aan toe...tussen Begin en Arafat...de toen allerhoogste Leiders...van beide kanten...
en
met meer vrijheid en eigen beschikking...weer bommen op Kinderschoolbussen laten komen en op Markten en in Winkels...
in Israel...
Om hun onderlinge...dan moet je niet artikelen schrijven of Nederland...net doen...of een Godsdienst type...dit op het geweten heeft...Trouw OpinieSchuldgevoel
Pijnlijk spreken, pijnlijk zwijgen: kerk heeft te lang weggekeken van de Palestijnen
(Dan ben je niet goed snik...Meta Floor...)

Wij hebben er in feite ...niet eens wat mee van doen...(Met alle onlusten op de wereld...ook niet met deze...)!!!

(maar het kostte ons al ...in de vele miljarden...
Vanaf eh...enne eh...en eh...met dat wat daar gaande is...Daar moeten de NL Burgers zelf...naast de betaalde aan goede doelen
en aan Kerkenwerken ed...moeten we alsmaar en telkens weer...erom...zwaar om bezuinigen!!!)en hier
moeten de Kerken zelf nog maar zien of ze de herstelwerken aan hun eigen Kerken nog kunnen betalen...misschien is er juist veel te veel geld ...naar eh daar gegaan...via Kerkenwerken...en teveel geld gegaan...ook naar andere onlusten op de wereld...Kijk ons is goed zijn... in het Buitenland ...aan het doen zijn...
en hier
moeten de Kerken zelf ...nog maar zien... of ze de herstelwerken ed... aan hun eigen Kerken ...nog kunnen betalen...
Kijk ons is goed zijn... in het Buitenland ...aan het doen zijn......Gevolg de ene Kerk
na de andere verdwijnt in Nederland...en met dat...is er weer een nieuwe Moskee er bij ...in Nederland...wgs...oa...wat we in de vele jaren wel zijn gaan doen...
Meta Floor...Zullen we ze is tellen...wat via Kerken werken en goede doelen en via de Staat...allemaal naar Nederland gehaald is...oa oa oa...aan Palestijnen.

Maar nogmaals...Meta Floor...Wij hebben er in feite ...(vaak met hun eeuwen oude vetes)...niet eens wat mee van doen...(Met alle onlusten op de wereld...ook niet met deze...)!!!

(Maar het kostte ons al ...in de vele miljarden...
Vanaf eh...enne eh...en eh...met dat wat daar gaande is...Kijk ons is goed aan het doen zijn in een ver buitenland...Daar moeten de NL Burgers zelf...naast de betaalde aan goede doelen
en aan Kerkenwerken ed...moeten we alsmaar ...en telkens weer...in eigen land...zwaar ...om... bezuinigen!!!

(Wij hebben er in feite ...niet eens wat mee van doen...(Met alle onlusten op de wereld)...ook niet met deze...)!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 feb 2024, 11:27

Erker... :)

(https://www.rtl.nl/boulevard/royalty/ar ... ikoperatie
Kate ligt sinds 16 januari in het ziekenhuis. Een woordvoerder van het Britse koningshuis laat destijds weten dat ze aan haar buik wordt geopereerd, maar wil verder niet uitweiden over haar gezondheid. Het lijkt er met haar thuiskomst in ieder geval op dat ze weer aan de beterende hand is.

'Ze is weer teruggekeerd thuis in Windsor waar ze zal herstellen van haar operatie. Het gaat in ieder geval weer wat beter met haar', zo leest de verklaring van Kensington Palace.

mi...Wat ik kan bedenken ..een laparoscopie... is een kijkoperatie onder narcose?

Laparoscopie betekent: in de buik (laparo) kijken (scopie). De operatie gebeurt onder algehele verdoving (narcose). De gynaecoloog maakt (meestal) een sneetje van ongeveer 1 centimeter in de navel en brengt door dat sneetje een dunne holle naald in de buikholte.

Is het gevonden dqan volgt ... een zware buikoperatie ...bij een relatief gezond mens is...Een Endometriose Operatie...
Dan
plakt de Baarmoeder tegen de darmen aan...gaat erg veel pijnen geven...de heleboel lospulken is een gigantisch karwij...en na zo'n operatie...je kan niet eens lachen zonder pijn...niet gewoon lopen...kreun kreun kreun...

Ik denk dat het te maken heeft...met te dunne vrouwen...er zit ahw geen vetten tussen het ene en het andere...
Ik schreef hiero welis...die Kate...ze wordt veel te dun...
Was ik zelf in die dagen ook...toen ik die operatie kreeg...veel te dun...
Dan zit er te weinig vet in het lijf...tussen het ene en het andere...

In wezen worden de meeste vrouwen richting Middelbaar steeds wat dikker...en komt er een beschermde vetlaag tussen het ene en het andere...maar bij die te dunne Vrouwen niet...dan kunnen andere organen tegen elkaar gaan kleven...en zelfs vast groeien gaan aan elkaar...

Al is het hele lichaam verder zo gezond als wat...Maar zonder zo'n zware operatie... komen ze er niet van af...
Men komt er vaak achter...omdat er onverklaarbare buikpijnen zijn...en dat bij een gezonde Vrouw???
Vaak... komen er eerst onjuiste diagnoses...meestal (dus zo fout als wat)...eerst een bak Psychische FOUTE diagnoses...op zich af...maw Je moet nog geluk hebben... als men de juiste diagnose ontdekt...en een Arts Laparoscopie adviseert...De juiste doorverwijzing...Meestal gaat zulks via de ...Inval Artsen!!!)

Na de Operatie duurt het herstel best lang...ook met nieuwe energie opbouw...

Snel weer aan het werk...met een gezin hebbende en een drukke ware baan...is dus niet de tip...men moet echt goed herstellen... de tijd ervoor nemen...
Het is nl echt een hele zware operatie!!!
Let op mijn tip...niks mis met... wat vet ...in het lijf ...voor Vrouwen...
anders kan dezelfde kwaal... weer terug komen zelfs...

Bij mij indertijd was de vraag...Wil je nog Kinderen...Nee...ik heb er aan twee meer dan genoeg...met een baan erbij...
en loop in de Middelbaar...Dan vragen ze je...of je de Baarmoeder kan missen...want dat is nl het enige juiste
te doene er tegen...om het niet alsmaar weer terug te krijgen...elke zware operatie is kan zijn een groot risico zijn...

Bij mijn zakte de bloeddruk gigantisch...voor ik wist hoe het heette... was ik al bezig een kijkje in de Hemel te nemen...
maw Dat was een bijna doodservaring...Zo riskant kan zo'n operatie ook zijn!!!

Terwijl er snel... donorbloed werd gegeven...kwam ik weer in het lijf...toen de bloeddruk weer steeg...
Wat ik er aan over hield...
een rij ...allergieen...van de Bloed Donor persoon...

De bel gaat...visite...
Tot laters...LT) :roll:

Ben ik weer...Visite is weg...Ik heb net...even tussendoor... het woord van de dag geraden...staat 100% win...
bij Nu.nl

Ze hebben ook...Stad van de dag (eerst moest je daar erg lang op wachten)
Ik het plaatje kijken...typte Oostenrijk in...dat is geen stad...maar had van alle landen op de wereld...wel het land meteen goed...Tweede poging Wenen ...niet goed
Bij 3de poging ...typte ik Graz in... het meldde niet goed...na het aantal mogende gokken overschreden kwam de stad
en dat was Graz???????

Heb ik weer...
Nnnou ja...

Fijne dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=fRonvLhe0Yg

Gr en Knf van LT) :roll:
_______________________________________________________

Amerikaanse wetenschappers pleiten voor nieuwe indeling orkanen, inclusief buitencategorie
https://www.ad.nl/wetenschap/amerikaans ... ~ac33f3e3/

Ik schreef hiero vaak zat...Orkanen en Tifonen...moeten ze...op de Oceaan....bomberaderen...uiteen slaan...
Dan gaat het alle kanten verdeeld op...her en der...aankomende in die land gebieden...dan is het daar een gewone storm...
(Als het door bomberaderen uiteen geslagen is...is er...tig in de tigs aan kracht... eruit gehaald...)

Misschien is dat ook te doen...met een naderende via Zee zware storm...dan komt het aan... als een licht stormpje...
Als er...tig in de tigs... aan kracht... eruit gehaald...is...)
(Vooral voor deze zwaar vernietigende Orkanen en Tifonen...Lijkt me wel voer voor Meteorologen ...samen met...Natuurkundigen!!!)
oa De betreffende...Vliegtuig...moet hoger vliegen dan de druk naar beneden... dat meteen omhoog komt...

LT) :roll:

______________________________________________________________________________


REPORTA­GE
Vroomshoop ligt door een brand vol asbestdeeltjes, maar de inwoners zijn laconiek

Dat zal als altijd ...sinds eh...als Zondebok...plots of tzt... met de kwalen en ziektes... wel heten...Het is van het roken...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

Ik denk welis...ze zouden veel meer moeten onderzoeken...wat het bloed van een ander doet in je lichaam...
want er zit ook DNA in van die andere persoon...maw Wat krijg je er van mee...als je Bloedtransfusie hebt gehad?
Maakt het
nieuwe DNA Mutaties aan...maakt het ziektes overdraagbaar zo???
Kan het ook goede zaken overdragen zo van de Bloeddonor?
Nou ja
zo denk ik welis...vanaf dat ik toen opeens... allergieen had ...en ervoor... voor de bloed van een ander gehad...had ik dat...helemaal niet...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 feb 2024, 05:02

Kerken... :roll:

(KLM gooit 100.000 kilo maaltijden minder weg dankzij kunstmatige intelligentie

mi Onnozel wel...
want...mi Dat is ook gewoon ...met het hoofd te berekenen...of met een rekenmachine...

Per Vliegtuig zoveel passagiers... en zoveel bemanning... en voor nood een paar etens extra...
dat geeft een getal...aan Etens Inkoop...
Daar is mi ...dat AI niet voor nodig...(ook al die decennia's ervoor niet...en ook va dat Al bestaat niet...)

Trouwens dat weg gooien...van zoveel voedsel...klinkt te ASO...ipv naar de regio nabije Voedselbanken te brengen...niet
dus...ze gooien het weg...dat valt met die ene zin... ook op...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Hier moet ik ook altijd om lachen...
https://www.ad.nl/binnenland/chinezen-h ... ~a9d2031a/
SPIONAGE
Chinese hackersgroep zat jarenlang in het netwerk van de Nederlandse chipfabrikant NXP
Een hackersgroep gelieerd aan China had meer dan twee jaar ongemerkt toegang tot het computernetwerk van de Nederlandse chipfabrikant NXP. De daders stalen onder meer mailboxen en hadden het gemunt op chipontwerpen, blijkt uit onderzoek van NRC.

Waarom moet ik erom lachen...Hoe vaak zegt Links dat alles transparant moet...
Nou dan kunnen Spionnen uit welk land dan ook...best veel mee...

Dus achteraf gaan zeikzeuren dat er 50 Chinezen...achter zulkse Computers in Nederland zaten...vaak zijn het Studenten
die ze als Werkmigranten binnen halen...in Bedrijven in Gemeentes en waar dan ook...bij ASML ed ook...

Waarom moet ik erom lachen...Hoe vaak zegt Links dat alles transparant moet...
Nou dan kunnen Spionnen uit welk land dan ook...best veel mee..

Laatst las ik ergens...ze laten tegenwoordig de Studenten...maar bij 1 onderdeel van het bedrijf...(Moest ik ook om lachen) want zeg... heb je er 50 (Studenten werkmigranten) het bedrijf binnen gehaald...dan kunnen ze gezamelijk...50 onderdelen...van de verschillende afdelingen onderdelen...aan bedoelde kennis ed... binnen halen... voor hun land...
en dat in hun land samenvoegen...

Maar mi Spionage is al zo oud als de weg naar Rome...Bedrijfs en Staat spionage...zal er altijd wel zijn...(Ik denk dat heel ...AI...een bak vol Spionage is) aan wereld kennis...maw vanuit elk land kan het komen...dat er gespioneerd wordt in je land...
Buitenlandse Werkstudenten...we hebben ze nodig ...las ik pas bij iemand van ASML
maar misschien hebben ze ...dat bedrijf ook nodig...via de uitgeleverde Studenten...uit een ver land...in ons land...
maw ze hebben elkaar nodig...
Wij de extra knappers van daar naar hier...als Werkmigrant...
de werkStudentenmigranten...lands knapste slimmerikken...van daar naar hier...nemen altijd opgedane ...(werk ed)...kennis mee...van hier...terug mee naar hun land...
en
onze
Werk Studenten Migranten daar...dito...onze lands knapste slimmerikken...van daar terug naar hier...nemen altijd opgedane ...(werk ed)...kennis mee...van daar...terug mee ...naar hun land hier...

Ik las dus is...Ik meen toen ...een Pakistaanse Student Migrant...hiero...alle Nucleaire kennis...hier opgedaan... naar daar bracht...
We zetten ze voortaan...op kleine onderdelen afdelingen...in het bedrijf...de ene hiero en de andere daaro...etc. las ik er is over...
Daar moest ik ook om lachen...
want...alle 50 aan een computer...in het bedrijf...alle 50 op verschillende afdelingen onderdelen...
Alle 50 gaan weer terug naar hun land...
en hebben alle 50...kennis... mee ...naar hun land...van een bedrijfsonderdeel... van dat bedrijf... in Nederland...

Nou ja zo ongeveer dus...
mi Spionage is al zo oud als de weg naar Rome...
Gaat met nog meer gemak...waar alles transparant moet...
dan leggen ze desnoods heel ASML op TV uit...
en onze Leger Onderdelen...en wie wat waar etc.
en hoeveel het ons land kost...en waar we de bedrijfsonderdelen vandaan halen etc.en wat de bedoeeling is wat het opbrengt...
(maw Daar is dat...AI niet voor nodig...) Nou ja wel als ze te dom te stom zijn...bij de Voedsel bestelling inkoop afdeling van het bedrijf...
(KLM gooit 100.000 kilo maaltijden minder weg dankzij kunstmatige intelligentie
maw
Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom tegen...te onnozel om aan te zien...(in andere landen)...daar kunnen ze wat mee...
Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom tegen...tm tm tm te onnozel om aan te zien...
KLM gooide (dus...decennia's...voor AI...)...100.000 kilo maaltijden weg ...

Bij het NL Leger...Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom tegen...tm tm tm te onnozel om aan te zien...(bv...in Nederland)...daar kunnen ze wat mee...
Gaat met nog meer gemak...waar alles transparant moet...
Binnen de krijgsmacht. De Chinezen hadden toegang tot ongeveer vijftig computers die hierop waren aangesloten...

Onze Leger strategie ed...En anders kunnen ze het gewaar worden...via de TV... aan de TV Waterzuiptafels in Nederland...daar wordt op z'n Links alles
transparant uit gelegd...

mi. Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom tegen...tm tm tm ...te onnozel om aan te zien...(in andere landen)...daar kunnen ze wat mee...


Over Onze onze Leger strategie gesproken
ed...En anders kunnen ze het gewaar worden...via de TV... aan de TV Waterzuiptafels in Nederland...daar wordt op z'n Links... alles
transparant ...uit gelegd...

Nnnou ja...
LT) :roll:

Het is alweer lang geleden...Maar ik geloofde mijn ogen niet...(Dat zulks überhaupt mag???)
in een Linkse Krant stond alles transparant...
Hoe de NL Blauwhelmen...naar Bosnie en Srebrenica ed ging...

Ze nemen mee...
zoveel borden en zoveel vorken en messen en lepels en zoveel van bepaalde soort geweren en zoveel etc. etc. etc.

.(Dat zulks überhaupt mag...zulks vermeldt... in een krant...)mi...Ook de vijand kan het zo weten...mi. Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom ...tm tm tm ...te onnozel om aan te zien...(in andere landen tegen)...daar kunnen ze wat mee...

maw men kan wel over China gaan zeikzeuren...ipv...Volgens de MIVD maakten de Chinezen gebruik van een 'bekende kwetsbaarheid in FortiGate apparaten'.
==>>Deze kwetsbaarheid stamt uit eind 2022 en was op te lossen door een update te installeren. Het ministerie van Defensie had dit echter niet gedaan<<==

Het punt is...Niemand is Volmaakt...dus blijft zoiets als oa Spionage altijd bestaan...
met toenames...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
mi. Elke Spionage (van welk land dan ook)...komt te dom te stom ...tm tm tm ...te onnozel om aan te zien...(in andere landen tegen)...daar kunnen ze wat mee...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=xPq7PNH6fBA
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 feb 2024, 16:58

Kennis... :)

(Praat mee: heeft u begrip voor de beslissing van Pieter Omtzigt?

Misschien zien anderen het anders...maar
Als je het mij vraagt...heb ik meestaal...3/4 geen flauw idee... waar die het over heeft...en
zo binnends monds praat die vaak ook...ook dat nog...(mi...Die Pieter... Komt te vaak ...erg verwarrend... over...)

En die Dilan Yesilgöze
is steeds sneller gaan praten ...tm in de Tweede kamer aan toe...dan heb ik er ook geen flauw idee meer van ...waar gaat het over?
WawaWaWaWaWaWa

Tja dan mis ik toch echt...die Mark Rutte...tm in de Tweede Kamer aan toe...met zijn duidelijke taal en duidelijk
en mooi praten...met prima stemgeluid...die is altijd goed
te begrijpen ...en altijd goed
te verstaan...maw dan weet je...tm in de Tweede Kamer aan toe... waar het over gaat!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________

Ik zit tussendoor Media kranten te lezen en las net dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... nd-het-een
Plasterk reageert verbaasd: 'Ik vind het een warrig verhaal'

Nou dat is toch ook wat...typte ik toenstraks ...ook al...over die Pieter...hiero...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

Mijn visite vroeg me...Wat vind jij ervan?
Waarvan?
Van die Pieter O...

Ik zei dat zet ik wel op het Forum...kunnen we nu ...leuke dingen op TV gaan kijken...
Oke beloftes moet je trachten waar te maken...
Komt die...omtrent die Piete Omtzigt...
Ik vind het ...Helemaal op dat lands niveau...Respectloos Onbeschoft
naar de Informateur toe en naar de 3 andere Mede Geachte Partijleiders toe
en naar de Kiezers toe...die gestemd hebben op 1 van die 4 Partijen...
Kort getypt...dat vind ik ervan...

Ik schreef voorheen welis...ze moeten die Pieter Omtzigt geen Premier laten maken...dat kan die
helemaal niet aan...zo'n knappe kop als Einzelganger...kwam al in een Burn-out...om 1 zware Kamerlid
taak...dus als alle zware taken van het land...op die afkomt...Kan die helemaal niet aan...

Trouwens het onderwerp Financieen zo laat op het bordje van de 4 Fractieleiders...lag toch echt
aan de Fractieleiders zelf...De Informateur...laat de gegevens op komen dagen...op de vragen van de
Gasten aan die ...Informatie Tafel...over lands Onderwerpen...Als er niet om gevraagd wordt...ligt het niet aan een Informateur...ze erop
te wijzen...wat ze allemaal nalaten met vragen...aan de Formateur...die de ...forrmele antwoorden krijgt van de betreffende Ministeries...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...
Is er nog niet over landsfinancieen gevraagd...aan die Informatietafel...dan komt het er niet...tot iemand er over
begint...misschien ...Laat beetje Laat...Dat wel Natuurlijk...

Hoe dat ook zij...
Zo ga je niet om ...op zo hoog lands tigs niveau...als die Pieter Omtzigt deed...

Maar omtrent...die Piete Omtzigt...
Ik vind het ...Helemaal op dat lands niveau...Respectloos Onbeschoft gedrag
naar de Geachte Informateur toe... en naar de 3 andere Mede Geachte Partijleiders toe
en naar de Kiezers toe...die gestemd hebben op 1 van die 4 Partijen...
Kort getypt...dat vind ik ervan...

LT) :roll:

Maar ik vind het ook... echt bezopen krankzinnig...dat er Nederlandse Politiek gevoerd wordt...op een
Buitenlandse Commerciele hetende... na Twitter...de...Nu...X Web...(Ze lijken niet goed snik meer...)!!!

Maar ...als De Nederlandse Staat...of een Nederlands Bedrijf...zelf niet komt... met zo'n type web...voor het hele Volk zelf...ahw...
Dan wordt blijkt... naar het Buitenland ...uit geweken...

Maar het is in feite...echt bezopen krankzinnig...dat er Nederlandse Politiek gevoerd wordt...op een
Buitenlandse... (vette winst)...Commerciele hetende... na Twitter...de...Nu hetendde ...X Web...(Ze lijken niet goed snik meer...)!!!

Hoe dat ook zij...
Zo ga je niet om ...op zo hoog lands tigs niveau...als die Pieter Omtzigt deed...Omtrent de Informatie Tafel...

Ik las net dit...bij het AD...
https://www.ad.nl/opinie/praat-mee-heef ... ~ab635e12/
Praat mee: heeft u begrip voor de beslissing van Pieter Omtzigt?

Omtrent...die Piete Omtzigt...
Ik vind Politiek ...Helemaal op dat lands niveau...Zo gedaan...Respectloos Onbeschoft
gedrag
naar de Geachte Informateur toe... en naar de 3 andere Mede Geachte Partijleiders toe
en naar de Kiezers toe...die gestemd hebben op 1 van die 4 Partijen...
Kort getypt...dat vind ik ervan...!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

Oorlog in de Oekraiene...
Sperma overleden Oekraïense soldaten mag worden bewaard
Het sperma van Oekraïense soldaten wordt voortaan ook bewaard als ze sneuvelen aan het front.

Dan komen er twee ...van die Hoge Leger Bondsen ...aanbellen bij de deur ...
Geachte Mevouw de Weduwe...Hier is ...de Kist met uw man ...met krans en Lands vlag ...namens de Staat...en dit is... een Potje Sperma... van uw man...voor uw nageslacht...zodat U het zaad kan gebruiken... bij een kinderwens...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=fRonvLhe0Yg

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 feb 2024, 02:08

Nis... :)

(Biden niet vervolgd voor meenemen documenten: 'Oude man met slecht geheugen'


mi Grappig wel...dat schreef ik toen hiero al meteen op...Die mannen zijn te oud....om al dat te moeten
Werk leesvoer te kunnen bij houden...dus nemen ze het mee naar huis....maar daar komen ze er ook niet toe...dus
stapelt het zich... in hun huis gebied op...Typische kwaal van beiden....Van Trump alswel van Biden ...is dat...
Mensen in een Topfunctie...Een typische kwaal dat ergens met Middelbaar schijnbaar begint...het niet kunnen bijhouden van verplicht werkleesvoer...laat staan als Hoog bejaarden...

Je vraagt je wel af...dat Geheime leesvoer maar zo...door ze naar een priveadres kon gebracht...met hele dozen tegelijk...
ermee het Presidentiele Paleis uit te gaan???
maw Aan die Bewakers daar mankeert ook welis wat...vooral als die denken ...dat Presidenten en vice Presidenten...alles mag behalve een Sigaar...

Maar ondertussen had ik wel gelijk...met mijn getypte mening... toen er over...het heeft niks met misdaad van ze van doen...maar met hun Geheugen...ze slepen het leesvoer wel mee..van het werk....maar vergeet het te lezen...en dan nog...zowel ...zoals die Trump...rustig gelezen ...misschien op de Plee in hun prive...maar vergaten het al helemaal terug te brengen...naar hun werk gebied...die Ouwde mannen...in die... Lands Topfuncties...worden overspoeld met leesvoer...ondertussen wilt iedereen wat van ze...in Binnen en Buitenland ...ter land en ter zee en in de lucht...uit en thuis...en vergeten geheime leesvoer weer terug te brengen...waar het hoort...Typische kwaal van beiden....Van Trump alswel van Biden ...is dat...

maw Een Mens... kan in wezen maar... beperkt wat aan...bij veel jongeren ...dit... en bij veel ouderen ...dat...

mi Zijn de meeste Burgers ...van welke leeftijd dan ook...al tevreden...als ze tijd hebben ...om hun Krant te lezen...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/achterklap/6299525/el ... inkel.html
Tip
Geld inkomsten...Of je het geld houdt... of weg geeft...Laten ze niet vergeten ...er eerst belasting ...over te betalen...!!!

Ik las pas...De boetes waren al top hoog...maar zijn pas...extra verhoogt!!!

LT) :roll:

Een beetje overdreven ...aan verhalen... vind ik het vaak...van die Eloise...
Ze doet dus de Hotelschool...
doet ondertussen Influencer...en zit aan... en doet mee aan.. TV programma's...en moet Schoolwerkstage in Amerika gaan doen en richt
een winkel op...(Wat weer niet gerelateerd is aan het Schooldiploma straks)
Overdreven aan verhalen... vind ik het vaak...van en over dat Schoolkind...die Eloise...

(Anderen zullen al blij en toekomst gericht zijn... als ze alleen ...dat Hotelschool diploma...al halen...)

Nnnou ja...

LT)
Toen ik vroeger ...net in de Verpleging was...was een mede collegaatje van me...erg op me gesteld...vroeg me vaak mee uit...en ik haar ook...op een dag... kwamen we op een terras een man tegen...die zei...Zo Freule... U ook hier?

Ze zei later tegen me...daar heb ik toch zo'n hekel aan...ik doe alles om net zo gewoon te zijn als iedereen...
Ik keek haar aan...Zou ze wat mankeren?
Niet dat ik het zag...maar die Man wel...

Ik zei...Meid...wat je ook mag mankeren... met dat Freule...(Geen idee wat de ziekte van Freule was...)trek het je niet aan...ze moest zo lachen...(ze legde niks uit en ik vroeg het haar niet...wat iemand met freule mankeerde...waar ze zo de best mee deed... om ermee... niet op te vallen...)

(Maar...pas veel later... kwam ik er achter ...dat een Freule iemand van Adel is...) Ze wilde alleen echte vrienden en geen reetlikkers...zei ze me...toen ik het... eenmaal toevallig ergens door ...het wist...Ik had er nooit mee van doen gehad en wist er niks van...van adelijke mensen...dus Freule zei me helemaal niks...Maar Zij... maw...heel gewoon... schijnen ze ook ...te kunnen doen dus...!!!

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... w-kabinet/
Plan Maurice de Hond voor ‘heel snel’ nieuw kabinet

mi Is dat een peilingen Kabinet...maar mi omdat preilingen net zo wisselvallig is als het weer...
Krijgen we na elke peiling andere Ministers...
Want deze Maurice gaat uit van een ...Nu...peiling...en wilt daar een Kabinet mee oprichten...
Maar net als het weer...kan morgen alles anders zijn...of over een maand ...met de peilingen...

Op zich... is het wel leuk bedacht...dan hoeven we nooit meer naar de Stembus...gewoon achter je PCtje...mee
doen aan Peilingen...en klaar is Kees...de informateur Ronald Plasterk heeft er een makkie aan dan...
(Of dat ongeregelde zooitje wel bij elkaar past...maakt dan niet uit...De...Een...Het... Peilers Kabinet ...beslist alles omtrent...)
Maar mi...leuk bedacht...maar...die vlieger gaat niet op...over het...denkwerk van die Maurice de H...
want mi
Morgen is het... (Peilers) weer... totaal anders...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

Ik kijk geregeld oa Lang Leve de Liefde....meer om als Ouwetje...geen generatiekloof in mijn hoofd te krijgen...omtrent wat
bezigt de Jeugd Jongeren de Volwassenen de Middelbaren van deze tijd...en dat allemaal gemist...kan een Generatie kloof scheppen...
Vandaar...

Wat me het meest opvalt...veel Vrouwelijke Kandidaten zeggen...(Copy Cat achtig)...Ik wil een man die tegengas geeft...
en deze is te aardig te lief ...
Ik denk gelijk...moeten ze is doen...Tegengas geven...dan zeikzeuren ze daar weer over...Dat is een Man die tegen me in gaat...vinden ze dat weer niet leuk...Misschien belanden velen om zulks al bij zoiets...de vorigen gaven wel tegen gas...

Maar ik heb in mijn hele leven nergens zulks horen zeggen ooit...
Dat iemand een man zoekt die tegengas geeft...

Eentje ging niet door... omdat hij wat kleiner van lengte is dan zij...verder matchte alles...
mi Zo iemand komt ze nooit meer tegen met...Verder Matchte alles!!!

Wat me ook veel opvalt dat velen geen enkele Topografische kennis van ons land hebben...
en alweer wist iemand niet...waar Lobith ligt...nooit van gehoord zelfs...

Vroeger hadden we wel Ezelsbruggetjes...oa
Lobith is een Nederlandse grensplaats die bekendstaat als het punt waar de Rijn Nederland binnenstroomt...dat later werd veranderd...De Rijn komt bij Spijk ons land binnen en dus niet bij Lobith zoals wel gedacht wordt...
Maar zelfs een fout ...kan een handig Ezelsbruggetje blijven...blijken...

Want ik ben nu 80 en weet het... van de lagere school nog...waar Lobith ligt...

LT) :roll:

Maar de meeste Kandidaten vragen niks...Niks over het gezinsleven met de Kinderen...en hoe gaat dat met je werk ed.
en hoe woon je...is het daar leuk...wat is er te doen ed...want als het wat mocht worden...moet toch 1 van de 2 verhuizen...lijkt me...of bij de ene of bij de andere...

Vaak doen ze of hun leven ervan afhangt...of de huwelijksboot er al bij in zit...door mee te doen aan dat LLdeL
en storten om 1 dingetje niet... bij de ander ...al in...
ipv
Zich in te spannen... om Samen gezellig ...die Kado kaart te krijgen...van het LLdeL team...voor ze...Ja toch...De rest zien ze later dan wel ...Ja toch...(En later...kan ook heel verrassend uitpakken gaan...)!!!

Nnnou ja

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=EYWEprqoLAQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 feb 2024, 17:15

Istanboel... :)

Maar is beginnen met een GEZELLIG MUZIEKJE...
https://www.youtube.com/watch?v=0HqY5ADWaBo

Vandaag kreeg ik de uitslag van de Gastroscopie...
De long arts had iets gezien in de dunne darm en stuurde me door voor Onderzoek...
Het ziet er goed uit ...niks mis mee...loosalarm...zei de Bellende (Lever Darm etc) Dokter...


Nou ja fijn te weten... dat er ook nog iets goeds aan me is...op m'n ouwde dag...Ja toch...
(mi Was het een darmplooi...op de long foto...)

Maar hoe dat ook zij...M'n Darmstelsel ...ziet er nog steeds prima eruit...met mijn nu 80 jaar oud...
Net als...mijn Hart...Die (Cardioloog Dokter zei...met diepe langzame stem...U heeft...een goed Hart...

Fijn
om te horen...(terwijl ik... even dacht...aan de stem klanken te horen...die brengt vast geen goed nieuws...maar
gelukkig...wel dus...)Als het aan dat aan Darmen en Hart ligt...(en hopelijk ook aan...De Natuurlijke Eutha Bom...Aorta Aneurisma...(met 6.2)in m'n lijf)dan ...kan het best...nog een poosje...er mee door...!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Ach...die ouwe Dries...Dries van Agt... is overleden ...op 93 jaar samen met zijn vrouw (93)
Hand in Hand...
viewtopic.php?f=10002&t=11&start=495

De verneukelarij...in deze tijd is...zelfs bij de altijd rokers...hebben ze de Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie eruit
gefotoshopt...
Dus de altijd Sigaren rokende Dries...nergens meer met een Sigaar op de foto's...Gelukkig
had ik nog wat foto's...Die Dries samen ...met die ook al top oude ...rokende Wiegel...zag ik ergens in mijn bewaarmappen...
Maar ik plaatste er eentje dat die Dries alleen op de Foto met Sigaar staat...

Ik leg al jaren en jaren uit...Dat de Rook Generatie...de alleroudste massaal ooit aan het worden is...vergeleken in alle eeuwen ervoor...

Als die ...op hoge leeftijd dood gaan... tellen ze van die de kwalen en ziektes...aals de rek eruit is...en
van dat aantal doden...dan mag niemand nog wat...Maar
Ze zeggen er niet bij...dat ze... 10 jaar 20...30...40...50...60...70...jaar etc
ouder geworden zijn ermee ...met hun Lifestyl producten...dan gemiddels de Mensheid...in alle eeuwen ervoor...
zonder die Lifestyleproducten vanaf na...WO2...toen de gemiddelde sterfte cijfer bij 36 jaar lag...en
de Rook Generatie...massaal
tussen de 75 en 100 jaar...
Kijk die dingen zeggen
de Harddrugs snuivers en Harddrugs pillen breiers en door zuipers...er niet bij ...met hun anties Roken beleid!!!

Dat is natuurlijk super link...want als...juist van die producten...men massaal zo oud geworden is... niemand nog wat mag ...of het onbetaaalbaar gemaakt is...dan gaat... de Gemiddelde sterfte cijfer... erop achteruit...

Maar die Dries ...trok zich van die anties lieden niks aan...bleef Sigaren roken...en werd dus echt beren oud...

Vroeger waren die oa CDA Vergaderzalen ...een echte rookhol...ook op de Foto's...te zien...en juist
die Politici...werden allemaal beren oud...
Maar als ze nu die zelfde foto's tonen
zijn alle rookwaar weg gefotoshopt!!!

(Schreef ik al vaker...er is va Links Paars... nog nooit zoeveel gelogen en bedrogen en massaal gestolen....
in het land...
Maar va Dat ze ook in de USA ed...in heel Midden en Zuid Amerika...steeds meer Plantages nodig hadden voor de snuif...
kwamen ze met anties roken...anties Tabakswaar aan zetten...en fotoshopten ze het Rokertje... op foto's van bekende Mensen weg...
(Allemaal klakkeloze...na-geaapte dingen van de usa ...is dat!!!)tm alle ziektes gingen heten het is van het roken...
ter dekking van ...elke zware Smerige Fabrieks uitstoot...dan konden die er gewoon mee door...met hun smerige uistoot in de regio's geen nood...zeg gewoon... het is van het roken dan zijn ze er ...ook weer van af...en kunnen doordoen met de smerigste uitstoot...De Pillen en Drugs industrie ook weer blij met al dat gedek...De miljoenen winsten van lands Pillenindustrie werden miljarden winsten...)
Schreef ik al vaker...er is va Links Paars... nog nooit zoeveel gelogen en bedrogen en massaal gestolen....
in het land...tm wat heet nu weer...je gaat vroeg dood ...van het roken...???

Moet ik meteen aan Beatrix denken...en aan haar ouders die op zeer hoge leeftijd nog rookten...maar zij Beatrix...begon
er al vroeg mee...en is nu 86 jaar oud...
De
gemiddelde sterfte leeftijd was vele eeuwen lang bin 36 jaar...ervoor bij 23 jaar...
Maar
zie daar...de Lifestyle van na WO2 in het Westen...

Dat werd v a Links Paars...(via Lieden met anties roken maar voor Harddrugs)De hele boel belazeren...als er meer plantages nodig zijn...weg met Tabak en weg met en weg met etc...

Als die ...Oude mensen
op hoge leeftijd dood gaan... tellen ze van die de kwalen en ziektes...als de rek eruit is...en
van dat aantal doden...dan mag niemand nog wat...Maar
Ze zeggen er niet bij...dat ze... 10 jaar 20...30...40...50...60...70...jaar etc
met hun type van...Lifestyl producten...ouder geworden zijn ermee ...dan gemiddels de Mensheid...in alle eeuwen ervoor...
zonder die Lifestyleproducten...

Nnnou ja...
Die oude Dries had een heel apart spraak taaltje...
Ondanks... zijn altijd wel... Roomse geluid...toch blijkbaar... heel verrassend...samen met zijn Vrouw...
Eutha gedaan...
93 jaar geworden allebei...

viewtopic.php?f=10002&t=11&start=495

Voor Dries en Eugenie
...Hoe mooi kan echte Liefde zijn...Lady Troy)



https://www.youtube.com/watch?v=WYeDsa4 ... 2whxyldJr8

Fijne avond allemaal
LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

CRISIS MIDDEN-OOSTEN
Rutte voor derde keer naar Israël en de Palestijnse gebieden
Rutte spreekt maandag in Israël met de Israëlische premier Netanyahu en minister Gantz. Daarna reist hij door naar de Westelijke Jordaanoever voor een onderhoud met de Palestijnse premier Shtayyeh.

Wanneer komt die is...met onze Surinaamse Nederlander... terug?
ZE WETEN PRECIES WAAR DIE ZICH BEVINDT...

3de KANS...

Een Nederlander mee naar huis te nemen...Uit dat Israelische en Gaza Gebrei...
Als het hem dat ...zo iets sompels...niet eens lukt...met de Isrealieten...
is die Ongeschikt voor oa NAVO etc. Topbaan!!!
Dat vind ik ...al weken en weken en weken... er van!!!

3de KANS...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 feb 2024, 00:55

Boel... :)

(O schreef iemand me pas...je hebt alweer gelijk...Ik? Ja je schreef best vaak...er komen water te korten
en stroom tekorten...Nou zoiets geloofde ik helemaal niet schreef ze me ...maar ik las dit...
https://www.nu.nl/economie/6300939/gebr ... raken.html

Wel vaak niet altijd...maar wel veel en vaak... vroeg of laat...komen mijn ooit gedan voorspellingen wel uit...
Maar het is wel zot...om over een land met veel regens te typen hiero ...er komt water tekorten...Ik meen dat ik ook welis de tip gaf...voor Boeren en tuin en land en bos houderijen...koop is Silo's voor water opslag...dan heb je in droge
tijden toch water...

Maar we kunnen ons land niet vol blijven stampen...voor AH en Co en Zo...als er overal tekorten van komt... en dat steeds
meer vermeerdert...het alleen maar toe neemt...aan tekorten...maw we kunnen echt de hele wereld niet blijven herbergen...
om voor die ene en die paar en wat circuitjes...hunnen miljaren winsten...om de rest van het land in ellendes te zetten....
om hetende eoconomische groei moet...(Voor wie en wat en waar moet dat eigenlijk??? als tegelijk met dat...overal
op bezuinigd moet...)

Nou ja zo denk ik dan welis...Al die hetende groei van de laatste decennia's... voor die ene en die paar en wat circuitjes...hunner miljaren winsten...gaf wel een hele enge staart...voor de rest... in het land...
aan bezuinigen en bezuinigen en bezuinigen...en nog meer armoedes wijken erbij...en dan nog alle tekorten...
met een miljoen of meer aan analfabeten binnen gehaald...voor die ene en die paar en wat circuitjes...hunner miljaren winsten...daar lossen we de tekorten in het onderwijs niet mee op...tekorten bij het Leger en Politie en in de Zorg...
maw
Overal tekorten mee...ook met stroom en water...
Nou ja toen ik het voorspelde...vond ik het zelf ook eigenaardig...maar het kwam wel zo juit mijn getypte hand...

Wel vaak niet altijd...maar wel veel en vaak... vroeg of laat...komen mijn ooit gedan voorspellingen wel uit...
Maar het is wel zot...om over een land met veel regens te typen hiero ...er komt water tekorten...Ik meen dat ik ook welis de tip gaf...voor Boeren en tuin en land en bos houderijen...koop is Silo's voor water opslag...dan heb je in droge
tijden... toch water...

En zijn die Gatenmakers nou is gemaakt...voor die massale ingeklonken landerijen...waar water bij regens op blijven staan...ipv
de grond in gaat...
Elke keer hetzelfde gemekker aan klachten...met regen tijden..ipv er moeten werktuigen komen... dat in de herfst...gaten maakt...na de laatste oogsten...zowel als machienes ...als voor de hand...gatenmakers...
dat men kan instellen ...in verschillende diepte maten...om gaten in de grond te maken...

Lands grond ...lijkt overal te ...veel te veel ingeklonken te zijn...dat kan overal... al of niet plots overstromingen geven...ipv
dat regen water de grond in moet zuigen...vooral bij landerijen en in bossen ook ed...en tuinderijen ed.
maw Men moet... in de herfst...gaten maken...na de laatste oogst...zowel met machienes ...als voor gebruik met de hand...(bv...in het voorjaar...Bij bomen waar grote machienes niet kunnen komen...)met hand boor ...dat gatenmaken...

Misschien is het ook handig ...gatenmakende boten te maken...die gaten maakt op de bodem in rivieren...met de nodige gaten lengtes...en ook op de bodem in kanalen maakt... om te hoog water te voorkomen...

Nnnou ja

Trouwens als overal mee ...het land dat zo erg door bewet is...nog meer dan eerst en nog meer dan eerst en nog meer dan eerst etc etc etc...dan loopt er van alles mee vast...oa om...Vergunning krijgen duurt... veel en veel en veel ...te lang!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=iS_KOcc0f34


Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 feb 2024, 18:04

Eldorado... :)

(Volgens mij...kwam...Verkenner...Slim... niet op de pootjes terecht...
(Hoe pakt zoiets uit...als het... op een zijkant ligt daar...Mist het dan 1/4de of meer...aan uitzicht...Verkenners kans???)
https://www.nu.nl/305675/video/japans-r ... -maan.html

LT) :roll:
________________________________________________________________
Waarom wordt gevreesd dat Houthi's internetkabels saboteren
https://www.nu.nl/306097/video/waarom-w ... teren.html

mi (Zie je wel...ze zijn niet goed snik meer...)Wat toont het aan...Breng ze vooral op ideetjes
en leg het transparant... vooral uit...waar die kabels... allemaal liggen...

LT) :roll:
_________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/09/ho ... n-a4189719
Hoe de afgedreven PvdA’er Ronald Plasterk de verkenning naar een rechts kabinet ging leiden

Grappig wel...Ik lees er dingen in...die ik ook welis hiero beschreef...
oa
Dat ...viswijverige...gepraat...Wawawawawa... Waar gaat het nog over...waar ze het over hebben???

Maar dat die voor Kerncentrales is...
Ik schreef hiero welis

mi...Met maar een kilometer aan grond nodig voor een Kerncentrale...(voor de vette winsten van die ene en die paar en wat circuitjes...)...Als we het aan Links over laten...met wat nu al overal volop gaande is...maar dan is straks ...de hele Natuur in ons landje...met verkrachte uitzichten...ter land en ter zee en
als we niet oppassen via Musk en Co en zo...ook vanuit de lucht......met verkrachte Natuur uitzichten...

Maar een ...hetende Linkse...die een Rechts Kabinet helpt... in elkaar te Timmeren...???
LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/02/da ... d-a4188789
Dave Jonkers had werk, hobby’s, een sociaal leven. En toen kreeg hij long covid

mi Doet me denken aan ...een ziektekwaal...waarbij mensen helemaal gezond bij zijn...bloed goed en plas goed en bloeddruk goed en bewegen goed en er uitzien als goed...
en toch die zware buikpijnen...

De meeste van die Patienten...krijgen alsmaar foute meestal psychische diagnoses op zich af...en dat tijden lang
ze hebben geluk...als er is een Inval arts komt... of een inval spe cia list...
met een heldere vakkijk erop...en ze door sturen... naar de enige juiste ...Spe cia list...die met onze tijd moderne methode
een kijkje in de hele buik kan nemen...De Kwaal is ...Endometriose...Is een hele zware operatie...voor nodig...!!!
Bleken al die zware klachten toch niet niks te zijn...maar vaak wel ...met niks behandeld te zijn...met psychologische ziekte kreten...uren dagen weken jaren...)!!!

Daar lijkt...Long Covid ook wel op...ze hebben de juiste methode nog niet gevonden...om het op te speuren....
Dus
die Mensen zitten jaren met kwalen...en kunnen er toch gezond eruit zien...met alle nu gewone kennis is het nog niet te ontdekken...

Nou ja...met de toevoer van nieuwe jonge Artsen...zal er in de toekomst altijd wel... een heldere van geest zijn...bv als zijnde
inval Arts...die met de Eureka aankomt zetten...

Daar doet... ook dit verhaal me aan denken...Om te Zien ...gezond van lijf en leden...maar kavelt toch steeds meer af...
wgs gebrek aan en ergie en bepaalde klachten...

Nog is...
Dus
die Mensen zitten jaren met kwalen...en kunnen er toch gezond eruit zien...met alle nu gewone kennis is het nog niet te ontdekken...
Nou ja...met de toevoer van nieuwe jonge Artsen...zal er in de toekomst ...altijd wel ...een heldere van geest bij zijn...bv als zijnde
inval Arts...die met de (verborgen)...Eureka ...aankomt zetten...

LT) :roll:

Vind ik bij sommige Criminele TV series...zo apart...zo knap en zo doordacht...dat er Recheurs zijn...die van alles
precies goed bewaren...want...in de toekomst...denken ze dan...en zie daar in de toekomst ...werd DNA ontdekt...en de bewaarde spullen ...door de toen Rechercheurs...
hebben ze nu... in feite alles ...om de juiste ...(dader uit dat...toen)...op te speuren...
(Hoewel lang niet iedere Speurder zo denkt...maar die ene en die paar wel...Erg Knap toekomst gericht werk... van die Toen Rechercheurs is dat...)
Als men ...met de Kennis van NU... met de (verborgen)...Eureka ...Nu...aankomt zetten...om de oude bewaarde
geselecteerde spullen ..van... in dat toen...)!!!

In deze tijd...Zonder Laproscopie...was de Endometriose ook niet ontdekt...maw...vaak moet men wachten...op nieuwe ontdekkingen...(in alle eeuwen ervoor...is zoiets als Endometriose...niet ontdekt...

(Hoewel lang niet iedere Speurder zo denkt...maar die ene en die paar wel...Erg Knap toekomst gericht werk... van die Toen Rechercheurs ...is dat...en zie daar...in de toekomst later...de DNA werd ontdekt...)!!!


Hier en Nu...met een heldere vakkijk erop...en ze door sturen... naar de enige juiste ...Spe cia list...die met onze tijd moderne methode werkt
een kijkje in de hele buik kan nemen...De Kwaal is ...Endometriose...Is een hele zware operatie...voor nodig...!!!
Bleken ...al die zware klachten toch niet niks te zijn...maar vaak wel ...met niks behandeld te zijn...met psychologische ziekte kreten...uren dagen weken jaren...in alle eeuwen er voor...)!!!

Toekomst gerichte denkers...zijn er niet zo veel van...in alle eeuwen...de meesten denken dat alles al ontdekt is...ook
in het...Hier en Nu...de meesten denken dat alles al ontdekt is...

Spannend is een ...nieuwe ziekte... dus wel...maar het risico zit er in...
via...de meesten denken dat alles al ontdekt is...en die patienten vaak wel ...met niks behandeld te zijn...met op ze af...met psychologische of Psychiatrische...ziekte kreten...als diagnose...op zich af...uren dagen weken jaren...)!!!

Nou ja...met de toevoer ...van nieuwe jonge Artsen...zal er in de toekomst ...altijd wel ...een heldere van geest bij zijn...bv als zijnde
inval Arts...die met de (verborgen)...Eureka ...aankomt zetten...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________________
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/08/ee ... d-a4189533

Wij vonden het juist heerlijk...Schoolmelk...in kleine glazen flesjes...vooral als het bezorgd werd en gelijk uitgedeeld werd...Lekker koel...we vlogen gelijk...op de gebrachte krat af...allemaal...

(Ik heb er toen nooit een kind van zien kotsen...in tegendeel...Maar...Het werd wel minder lekker...toen ze het in een soort
puntvorm karton gingen uitdelen...de frisse smaak was er toen snel af...Niemand had er kwalen van... toen...

Drank
en etens
dat ze in karton doen...(naast een soort van gore... karton... smaak ervan erin...)...daar is mi wat mee...
Maar ook... dat dunnige plastic verpakking...maakt ...Plastic microbolletjes...op etens...)...Daar is ook wat mee...
(Ook met die dunne Water en frisdrank plastic flesjes...Wat al die...losgeraakte Plastic Microbolletjes is Mensen lijven doen...)...Daar is ook wat mee!!!

Maar vroeger...de verse SchoolMelk... in Glas Flesjes ...was helemaal niks mis mee...LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=MAekby1nvs0
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2024, 01:40

Dom... :)

(Niet te geloven wat ik nu weer lees...
https://nos.nl/artikel/2508441-pastoor- ... rnavalsmis
Pastoor weigert lesbisch stel hostie:

mi Is zoiets al de Hostie een persoonlijkheids gebeurens en niet een stelgebeurens...

Het is een persoonlijkheids gebeurens ter nagedachtenis...aan De Jezus van N...
Als een persoon dat wilt gedenken...en aan komt bij De Priester moeten ze het gewoon geven...

Trouwens met zo'n Kerk vol...weet die Priester veel...wat de rest allemaal heeft uitgespookt...maar misschien gaat het ze
helemaal niks aan...
staat nergens in de Bijbel...je mag De Jezus van N niet gedenken... om dit en om dat en om zus en om zo en om hier en om daar etc.
Er staat als je hem gedenken wil...neem het brood en de wijn...(Waar is overigens die Wijn??? )Ze houden zich zelf niet eens aan de Woorden van De Jezus...bij de Goe Gemeente...in de Roomse kerk...als ze de wijn laten...om De Jezus te gedenken...

Nogmaal...Het is iets Persoonlijks...tussen die mens en De Jezus...of een Mens in een kerk De Jezus wilt gedenken...met brood en de wijn...(heeft met een stel... of zo wat
niks van doen zelfs...)

Nog een vb...Met echtparen...Zij kan dat wel willen herdenken en hij helemaal niet...of andersom...(heeft met een stel... of zo wat
niks van doen zelfs...)

Nou ja...ze doen wel meer rare dingen bij de Roomsen...Neem hunner kledij...dat is ook De Jezus kledij niet...
Maar effetjes serieus...De Jezus van N... heeft maar 2 dingen gevraagd...om hem te gedenken...
zelfs dat doen ze in de meeste Roomse kerken niet eens...

Dus wie naait belazert de Goegemeente...dan zou bij die Priesters ook ...de H Hostie ...geweigert moeten...
omdat ze de wijn delen teveel werk vinden om te doen...bij de Goegemeente...maar...het blijft iets ...tussen De Jezus van N ...en de Persoon zelf...De hele rest gaat het niet aan...Wie of wat er ook naar voren komt...voor de H Hostie en de H Wijn...)

Trouwens met zo'n Kerk vol...weet die Priester veel...wat de rest... allemaal heeft uitgespookt...en de rest... die Priester zelf...wat die allemaal heeft uitgespookt...

Maar...het feit blijft...Het gaat de hele rest...van elkaar... niks aan...Het gaat niemand wat aan...waarom wie dan ook naar voren komt...(met H brood en de H wijn)...om De Jezus van N...secu ...De Christus...te gedenken...
Nergens staat in de Bijbel...je mag De Jezus van N... niet gedenken... om dit en om dat en om zus en om zo en om hier en om daar etc.

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

LT)7.14) :roll:

__________________________________________________________________________________________

Volgens mij...is hier ook iets goed mee misgegaan...
https://www.ad.nl/amstelveen/klm-geeft- ... ~a56e3f12/

mi...Onbekende Overledenen ...zonder te weten nabestaanden...vallen Onder...De Staat der Nederlanden en niet onder een Bedrijf...
Een Bedrijf kan het wel allemaal geregeld hebben...misschien zelfs alles betaald voor de Begrafenis ed...
maar dan nog...de Volmacht ...over zo'n NN graf... of over zulkse rijen NN graven...is de Nederlandse Staat!!!

mi Meestal is de Gemeente... waar de dode NN gevonden is...De Volmacht...maar omdat deze overledenen niet in een Gemeente plaats vond...
maar ergens in het Buitenland of in de Oceaan...Het vliegtuig ...of Schip dito...onder Nederlandse vlag vlag...valt alle Volmachten
bij ...NN...
onder de Nederlandse Staat...

(Volgens mij...is hier ook iets goed mee misgegaan...in het Denkwerk er over...indertijd...Maar mi.
Als familie van NN overledenen ...een Onderzoek wilt ...op de NN overledenen...of hun dierbare erbij is...Via oa DNA Onderzoek...)Het schijnbaar wel jarenlang tegen gehouden...maar...Daar heeft de KLM totaal niks mee van doen zelfs!!!)

maw De enige Volmacht toestemmer ...voor welk onderzoek aan ...NN Graven...dan ook...is De Nederlandse Staat...
bv
NN Nederlanse Overledenen militairen...in Binnen en Buitenland...of bv een groep NN soldaten...in een oorlog toestand...De Volmacht is dan... Defensie in den Haag

Bij Ongeval van Burgers...(Hoeft de Volmacht...niet perse in den Haag te zijn...maar...in de
vorm van
de Gemeente (is dan De Staat)... waar de...NN Begraven is...)... voor toestemming ...Onderzoek...van welke aard dan ook...bij ...NN...graven...)

Zo denk ik er over...

Of de doorbraak tot een officieel DNA-onderzoek zal leiden, is nog niet bekend. Eerst gaan nabestaanden in gesprek met elkaar en operationeel directeur Maarten Stienen van KLM. Het verlangen is er. Maar nu de concrete mogelijkheid zich aandient, groeit ook de twijfel.Marianne: „Wat als de conclusie is dat hij er niet in ligt. Maakt dat het niet nog erger?” Ook de angst voor een complexe procedure speelt mee

mi. (Ook zonder aanvrages van Burgers...)...De Staat der Nederlanden kan zelf een DNA Onderzoek wensen te laten doen...!!!)
of de (Lagere Overheid) GEMEENTE WAAR ...NN...GRAVEN ZIJN...MOETEN DIE ...NA EEN X TIJD GERUIMD...OF LATEN ZE EERST (Wat
vroeger nog niet bestond...)m (Hier en NU...dna TESTEN EROP DOEN....)want alle ...NN...graven vallen ...onder welke vorm dan ook...
Onder de Overheid...!!!
En beslist... of een Defensie lab ...of Politie Lab... of een Burger Lab... of een Gezamelijk Lab team...dat onderzoekt...

LT) :roll:

Nog een vb Omdat het ongeval... met hun Bedrijfs voertiuig is gebeurd...
Ergens in het land...stort een Bus vol Burgers...ergens naar beneden...allemaal...NN Graven ...wordt dat...
Dan is de Bus Maatschappij... niet de Volmacht over de NN graven...maar ...De Staat der Nederland
in de vorm van...Ministerie van Binnenlandse Zaken...!!!
De Busmaatschappij kan de Begrafenis wel regelen en betalen...maar gaat niet over het NN graf zelf...

Een Taxi verongelukt zwaar...Bestuurder en inzittenden...Het worden allemaal...NN Graven...De Taximaatschappij kan de Begrafenis wel regelen en betalen...maar gaat niet over het NN graf zelf...dan is het Taxibedrijf niet de Volmacht over die NN Graven...maar...De Staat der Nederland!!!in de vorm van...Ministerie van Binnenlandse Zaken...!!!

(Volgens mij...is hier ook iets... goed mee misgegaan...in het Denkwerk er over...indertijd...Maar mi.
Als familie van NN overledenen...een Onderzoek wilt ...op de NN overledenen...of hun dierbare erbij is...Via oa DNA Onderzoek...)Het is schijnbaar wel jarenlang tegen gehouden...(door de KLM)!!! Maar...Daar had en heeft heeft de KLM totaal niks mee van doen zelfs...Als familie van NN overledenen...een Onderzoek wilt ...op de NN overledenen...
alleen de Volmacht... heeft ermee van doen...bij NN Graven...en dat is... Bij Burgers...(Omtrent de allerhoogste Volmacht nodig) Dat is...De Staat der Nederland!!!)in de vorm van...Ministerie van Binnenlandse Zaken...!!!
Met lagere Volmacht nodig...vorm van
de Gemeente ...(is dan De Staat)... waar de...NN Begraven is...)... voor toestemming ...Onderzoek...van welke aard dan ook...bij ...NN...graven...)

Stel er is toch een Familie ontdekt... via het DNA...en die Familie ...wilt het pas nog...NN Graf...Nu met naam... in eigen stad of dorp...dan kan er een Hoogste Volmacht nodig zijn...de Allerhoogste Volmacht nodig) Dat is...De Staat der Nederland!!!)in de vorm van...Ministerie van Binnenlandse Zaken...!!!)

(mi...Dus de vraag naar Onderzoek van familie...kan geregeld... met de Gemeente waar het NN Graf is...(Het graf is daar)
maar een heel graf overhevelen...van de ene Gemeente naar een andere Gemeente (of zelfs naar een ander land)
is andere koek...de Allerhoogste Volmacht is dan nodig) Dat is...De Staat der Nederland!!!)in de vorm van...Ministerie van Binnenlandse Zaken...!!!)Naar een ander land...Dan gaat namens de Staat der Nederland...de Volmacht Binnenlandse Zaken over gehevelt naar Buitenlandse Zaken...

Zo denk ik over dat artikel...
Zie je wel...Omtrent welk ...NN...graf dan ook...Het bedrijf KLM... heeft er totaal niks mee van doen zelfs...

In dat artikel...Of de doorbraak tot een officieel DNA-onderzoek zal leiden, is nog niet bekend. Eerst gaan nabestaanden in gesprek met elkaar en operationeel directeur Maarten Stienen van KLM. Het verlangen is er.

mi...Dit is dus ...een compleet zottigheids zin... in dat Artikel...

Wie het snappe snapt het...!!!

(Omtrent welke volmacht nodig ...dan ook)...Nog is...Alle...NN ... Graven... in Nederland...vallen onder
(De Volmacht)...van De Staat der Nederlanden...)!!!

Wie het anders weet mag het zeggen...
LT) :roll:

Wel een lekker stuk geoefend ...met typen maar...O Jeetje...indertijd hebben ze... van de ...NN...lijken zonder DNA ed aangenomen...hoe dan ook... dat bepaalden ...bij bepaalde familie behoorden...Vele Decennia later...twijfelt het nageslacht...of hun Vader... het wel is...in dat bepaalde graf...(Als slachtoffer van een neergestort KLM vliegtuig)

mi De toestemming om een Graf te openen...voor DNA Onderzoek...gaat mi (in dit geval) via de Lagere Overheid...de Gemeente waar het Graf is ...nodig is toestemming ...van de directe naaste familie...die het in deze ook wil...

(mi Maar dan nog...gaat het de KLM helemaal niks aan...Het blijft gaande tussen de Overheid ...en dan in dit geval met die familie...)
mi Als de familie het zelf wilt...kunnen alle kosten... voor die Familie zijn...een graf openen en dat Onderzoek en het graf met kist weer sluiten...)(Twijfels kunnen daaraan al liggen ...geldzaken)

Stel die ene is mis gegaan...en die Vader ligt niet in die kist...hoe zit dat met die hele rij graven van die tijd???
Als Het Rijk ook is opheldering wilt er over...kan het zijn...dat voor oa zulks een speciaal
(Binnenlandse Zaken) potje voor is)
mi De Overheid... beslist... of een Defensie lab ...of Politie Lab... of een Burger Lab... of (er voor )een Gezamelijk Lab team...dat bedoelde onderzoekt...gaat doen...


LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Nog zoiets geks...
Tijdsdruk, PVV-trauma en de erfenis van zijn CDA-jaren: Omtzigt zat ermee in zijn maag
PREMIUM
DE TWIJFELAAR
Tijdsdruk, PVV-trau­ma en de erfenis van zijn CDA-ja­ren: Omtzigt zat ermee in zijn maag

mi...Het na dagen excuus patroon... dat die Omtzigt...om gewoon zonder wat te zeggen weg bleef...zonder enige uitleg...
aan de Informatie tafel...
is volkomen onbeschoft gedrag ...en heeft totaal niks met het CDA te maken zelfs...

Volkomen onbeschoft gedrag ...
Naar de Informateur toe en naar de 3 andere Fractieleiders toe en naar de Kiezers die op 1 van de 4 Partijen heeft gestemd heeft oe...en op alle electorele meelevenden in het land toe...

Hier en Nu...
mi...Het na dagen excuus patroon... dat die Omtzigt...om gewoon zonder wat te zeggen weg bleef...zonder enige uitleg...
aan de Informatie tafel...
is volkomen respectloos en onbeschoft gedrag ...en heeft totaal niks met het CDA te maken zelfs...ook
niet met een CDA uit het verleden!!!

LT) :roll:

________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2024, 04:20

Omega... :)

(De nieuwe ...Sjoerd van Ramshorst bij Mes op Tafel...zou fijn zijn als die z'n (onzekerheids) hoofd ...is recht hield en zijn bovenlichaam...anders valt die op een dag om...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Ik las
Praat mee Hoe verminder jij je gasverbruik?

Als ik verminder... heet het telkens ...meer verbruikt dan dezelfde maand ...vorig jaar????
(Volgens mij zijn die dingen opgevoerd...Gas en licht en Water ook!!!)
Dat schiet dus niks op...met bewust bezig met verminderen...

Iemand had het gas al op het laagste ...was er 2 weken niet ...en de uitslag werd ...u heeft meer gebruikt
dan dezelfde maand vorig jaar...en moest een smak bij betalen????

Ik gebruik in mijn eentje ...dat heet al meer dan toen we met z'n tweetjes waren...en toen nog nergens op verminderden... en ik ...in deze tijd wel...overal mee zwaar vermindert...

LT) :roll:
___________________________________________________________

Ik las deze zin ergens...in de media...
Kelli vaan der Waals...Weg met de overlast van de speeltuin

Dat mensen tegenwoordig overal anties mee zijn...maar met dat beetje wat er nog is ...voor kinderen in de wijken...deze anties...vind ik echt een erge...!!!
_______________________________________________________________________
ESSAY OPVOEDEN
Offline-leven leuk? Je moet het een kind wel verkopen
Kinderen die op hun smartphone leven weten niet wat ze missen, dus ouders
moeten het offline-leven beter verkopen, weet Christiaan Weijts.

Welke Ouders...Ze werken buitenshuis...scholen zich bij of om en in vrije tijd moeten ze sporten...en familie en vrienden
trachten bij te houden en het huis moet ook onderhouden...en de tuin en de school van de Kinderen wilt wat van ze en de clubs van de Kinderen wilt wat van ze...
en de laatste speeltuin in de wijk...wordt weg beantied...
Als ze even bij elkaar staan worden ze weg gejaagd...

Wen er maar aan
wat de Ouders en Grootouders in hun tijd niet hadden...deze Generaties jongeren wel...
de laatste speeltuin in de wijk...wordt weg beantied...
Als ze even bij elkaar staan worden ze weg gejaagd...
Mooi om een smartphone te hebben...kan mi...schelen veel eenzaamheid... bij Kinderen...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=FHwmL8Md22w
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2024, 11:46

Mega... :)

(Den Haag let op: Rutte kan al in maart de nieuwe Navo-chef zijn
https://nos.nl/artikel/2508764-nieuwe-n ... naar-rutte

Die Surinaamse Nederlander ...was alleen in Gaza voor een trouwerij...na bommen ed issie alles kwijt..Is een ontheemde in een land met oorlog plots...een oorlog waar die zelf niks mee van doen heeft...Die wilt al tijden terug naar Nederland ...naar zijn gezin en naar zijn werk...en toen...

mi Als die Rutte...zelfs... de derde keer...niet met die Surinaamse Nederlander Abed Al Attar (33) thuis komt...is die... wat mij betreft... volkomen
ongeschikt ...als NAVO top baan...Als die... zo'n simpele klus... voor een Nederlandse Burger... als een Land Premier...niet eens kan oplossen in Isarael...alleen
nagekletste op z'n VS...boodschappen er brengen kan...(Maar misschien... zoeken ze wel (Voor de NAVO) zoiets...die alleen
nagekletste... op z'n VS...boodschappen eleders... brengen kan...)


mi Als die Rutte...zelfs... de derde keer...in Israel...niet met die Surinaamse Nederlander thuis komt...is die... wat mij betreft... volkomen
ongeschikt ...als NAVO top baan...Als die... zo'n simpele klus... voor een Nederlandse Burger... niet eens kan oplossen
niet gaat eisen...namens de Nederlandse Staat...in Israel...

mi...Die Rutte...mooi in ons landje laten...heel gewoon...schoolmeester laten worden...daar is grote tekorten aan...in ons landje!!!
https://www.ad.nl/buitenland/abed-vader ... ~aaa025a5/
LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

Geert Wilders: ‘Het was gelukt, als Omtzigt niet was weggelopen’

mi
Het probleem met Omtzigt is...dat die tegen ...een Burn-out ...aan zit...
en het volgende...weglopen ...weg blijven...als kans...er al in zit...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
PVV-leider Wilders stelt SER-voorzitter Kim Putters voor als informateur
Putters is volgens Wilders het meest geschikt voor deze taak. Putters is voorzitter van de Sociaal Economische Raad (SER) en was voorheen directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau. Putters is de tweede PvdA’er die Wilders benoemt. De partijgenoot van Ronald Plasterk was vicevoorzitter van de PvdA-fractie in de Eerste Kamer.

Ik weet helemaal niks van de PVV...maar die hebben mi...schijnbaar zelf geen Prominenten in de eigen gelederen...om de
Informateur of Formateur klus te klaren...

Hoe dan... Kim Putters...een Kabinet te klaren ...met de PVV...zonder PVV Prominenten???
en
mi
ook dat nog onderwijl...
Het probleem met Omtzigt (NSC) is...dat die tegen ...een Burn-out ...aan zit...
en het volgende...plotse weglopen ...weg blijven...verdwijnen...uren...dagen weken...maanden...met die Omtzigt...als kans...er al in zit...

maw Voor de eigen opgebouwde goede naam en goede eer...als Lands Prominent...Kim Putters...zou mijn tip zijn...begin er niet aan!!!
(Met dit ongeregelde zooitje...zonder PVV Prominenten...en zonder Partij leden...en misschien weer...zonder Omtzigt plots...een Kabinet mee trachten in elkaar te Timmeren...uren dagen weken maanden...kan je mi...Kim Putters...er alleen maar mee afgaan!!!)

(Dat denk ik ervan...Dan komt het toch uit op nieuwe Verkiezingen...)Met meer inzicht...Hoe de kaarten er nu bij liggen...voor het Electorale volk...met de politieke Partijen...in het land...mi...Kim Putters
kan dat beter meteen voorgesteld...zou mijn tip zijn...Stel meteen...Nieuwe verkiezingen...voor...punt!!!)


LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Ik las net in de telegraaf...

Laat de gegijzelden vrij en de strijd stopt
Door LEON DE WINTER

Laat een beetje laat ...mi te laat...Leon...
Dat is een zin... die ik... in Oktober vorig jaar hiero ...al schreef...en dat erna...tigs keren...

Maar omdat die mensen in dat Gaza... dat niet doen niet roepen...die ene zin...en nog steeds dat niet roepen...kan het aan hun zelf liggen... dat de boel is geescaleerd er...
met gegvolg...Israel wilt nu...het Onderste uit de kan halen er...zelf...dat hele Hamas weg vegen er...

Als die ene zin al teveel is... voor de Gaza Mensen...uren dagen weken maanden...spelen ze zelf ...hoogspel met hun eigen leven...

mi Elke oorlog is walgelijk...en deze ook...ook voor het wereld klimaat...met al die smerige uitstoot...alsmaar...
Dat gaat ...tegen alle klimaat doelen in... alsmaar...
maw
Iedereen heeft last van...van welke oorlog dan ook...wgs de smerigste uitstoten in de lucht alsmaar...en dat om
die ene zin
vanaf...Oktober vorig jaar...door het Volk...in Gaza ...niet geroepen alsmaar...

LT) :roll:

________________________________________________________________

Als je het Nederlandse Nieuws hoort...
praten ze steeds over de Gijzelaars...moeten bevrijd moeten vrij...

Maar de Gijzelaars zijn de Hamas Terriristen...en de Gegijzelden zijn de Slachtoffers...

Is het nou zo moeilijk om het woord...Gegijzelden te kunnen zeggen...bij de NOS en Niuws en bij EenVandaag en bij Nieuwsuur etc. etc. etc.
Ze vragen in feite steeds... de Vrijlating van de Hamas Gijzelaars...op de NL TV!!!)

Nog is...
Als je het Nederlandse Nieuws hoort...(Met hun ongeletterde uitspraken)
vb ze praten steeds over... de Gijzelaars...moeten bevrijd moeten vrij...

(Lijkt teveel moeite... voor snuivers...pillengebruikers ...en de door zuipers...om het woord...GeGijzelden te kunnen zeggen...!!!???)
(Kan dat is normaal aan alle waterzuiptafels op TV ???)Ze heten hoog geschoold...maar kunnen het woord...Gegijzelden niet eens zeggen...en/of niet onthouden...en halen het dus door elkaar de wereld in...ze zeggen in feite...Dat de Hamas Terroristen vrij moeten...als ze steeds zeggen...De Gijzelaars moeten vrij...

ipv
de Gijzelaars zijn... de Hamas Terroristen...en de Gegijzelden zijn ...De Slachtoffers...!!!

Dat is ook Nederland...Ergens In de Media staat het zo...
Familieleden Israëlische gijzelaars (ipv Gegijzelden) in Gaza
klagen Hamas-top aan voor oorlogsmisdaden
Peter van Ammelrooy14 februari 2024,

(Zijn er geen Hoofdredakteuren meer...die zulkse idioterie ... eruit moeten halen???)

Gelukkig die Leon weet het juiste woord ervoor nog...maar is maanden te laat ...met die ene zin...
13 feb. 2024
Laat de gegijzelden vrij en de strijd stopt
Door LEON DE WINTER

Dat is een zin... die ik... in Oktober vorig jaar hiero ...al schreef...en dat erna...nog is...tigs keren...


LT) :roll:
________________________________________________________________

Fijne dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 feb 2024, 01:51

Ega... :)

(ik las dit...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/15/go ... n-a4190171
Goed dat universiteiten samen instroom beperken
Zou het niet normaler zijn...dat Buitenlandse Studenten ...die in Nederland willen studeren...al de Nederlandse Taal hebben geleerd...in eigen land...bv via een Tussenjaar...
(Als het ...Inteligente knappers zijn...moeten ze dat ook kunnen...De Nederlandse taal geleerd...voor ze zich in schrijven in Nederland op een UV...)

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Als je tegenwoordig oa het TV Programma ...First Date kijkt...en van Nederlanders...hun study hoort...klinken die beroeps groepen... bijna allemaal op z'n engels???

(Ik meen dat we dat...aan ene Plasterk van de PvdA... te danken hebben...alles moest verengelst op de UV's...
en op HBO Opleidingen...met het oog op...weg met de Nederlandse taal...)?

ipv mi...bewijs je knappe intelligentie maar...door Nederlands te hebben geleerd...als je als Buitenlander in Nederland studeren wilt...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________

Mijn jongste van de Tweeling Zonen...had vanaf jonge tiener jaren een groepje vrienden...weer later...1 ervan moest voor zijn werk naar China...en werd verliefd op een Chinese Vrouw...dito zij op hem...

Voor ze gingen trouwen... in China... moest hij een bak chinese taal leren...geleerd hebben...maar Zij...
kwam met hem in Nederland te wonen...ze sprak naast Chinees Engels...om in Nederland te kunnen studeren
moest ze eerst Nederlands leren...
Het punt was nl...Zij was daar Psychiater...en dat werd hier niet erkend...haar hele medische study met
Dokters Bul...werd zelfs in Nederland... niet erkend...

(Hoe mooi kan eche Liefde zijn...)...Ze moest ahw... alles... over doen...via een versneld programma...Dat lukt alleen de echte intelligente knappers)!
Maar alleen als ze de Nederlandse taal goed beheerste...en nog op hoog niveau ook...dan mocht ze pas de Medische Study in Nederland gaan doen...Ik meen na een jaar fors de Nederlandse taal geleerd...Een echte doorzetters type...ze behaalde de hele route...in Nederland aan de Medische Faculteit...eerst de Dokters Bul...tm de Bul van Pychiater aan toe...en werkt al jaren... als zo danig...in Nederland...

Mijn zoon ...leerde die vriend kennen... toen die 17 jaar was en is nu 54 jaar...ze zijn nog steeds echte vrienden...en is ook reuze goed met haar...en met hun zoon...maar
als ik ...die verhalen hoorde...Petje af ...wat zeg ik...De Hoed af...voor Haar!!! (Maar...dit vind ik ook een top vb van...Hoe mooi kan eche Liefde zijn...)...!!!

maw Niks alles...met die study's... in het engels ...in Nederland...was dat...dat kwam pas later...
dat hebben we ...aan ene Plasterk van de PvdA... te danken...alles moest verengelst op de UV's...
en op HBO Opleidingen...(met het oog op...weg met de Nederlandse taal...)?

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________

Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=jOofzffyDSA

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 feb 2024, 15:53

Aswoensdag... :)

(Hoezo vind je Rutte niet geschikt voor de NAVO Top Baan...vroeg iemand me...Ojee zeker niet goed uitgelegd...op
het Forum...
Er is mi een verschil...tusssen...Oplossende Vermogen en zichzelf profileren...
Dat Profileren gaat Rutte als geen ander uitstekend af...tm de mooie duidelijke stem met praten...aan toe...
Als de NAVO baan daar om gaat...issie wel geslaagd...maar als die Topbaan en/of... ook gaat om Problemen op te lossen...
wordt het mi een totaal ander verhaal...
(Hoe is Nederland zelf achter gelaten...na Rutte 4...
met de vele niet opgeloste Crisissen...met telkens een crissis erbij...

Oke als vb gaaf ik...De Premier is nu voor de derde keer...naar Israel gegaan...maar kwam nog steeds niet met die ene Nederlander...als zijnde ontheemde in Gaza...thuis in Nederlaand aan...
mi...als zijnde een Lands Premier problemen oplosser...zakt die voor de NAVO Topbaan...op dat
onderdeel...

Zelf vind ik dit vb... een hele simpele...om op te lossen...

Ik legde hiero ook welis uit...oa Nederland..het gaat allemaal daar naaar toe...al decennia's...zowel naar dat
Israel als naar oa dat Gaza toe...
via
Geld en Goederen...via Staatssteun geld...via Kerken werken en via Burgerij goededoelen...vanuit ons land...
het gaat allemaal daar naar toe...al vele decennia's...zowel naar dat
Israel als naar oa dat Gaza...

Nu moet er is ...iets... terug gevraagd...waar alleen Israel ...de fiat aan geeft...en toevallig is onze Premier weer in dat
Israel...en wel binnen korte tijd ...en wel...de derde keer...en toen en dan...kwam onze Lands Premier met die ene Nederlander thuis???
Ontheemd in dat Gaza...die Nederlander...Die in een oorlog is beland...waar die niks mee vaan doen heeft...en
maar bij een grenspost wacht...en wacht en wacht...
Nu moet er is ...iets... terug gevraagd...waar alleen Israel ...de fiat aan geeft...en toevallig ...is onze Premier weer in dat
Israel...en wel binnen korte tijd ...en wel...de derde keer...
en komt alweer terug in Nederland...zonder die ene Nederlander...die al uren dagen weken maanden wacht...op hulp
uit Nederland...

Ik denk dat die Rutte zich wel als Mens zijnde...mooi Profileert...maar een bepaalde Machtspositie mist... in zijn bewustijn...maw dat die nu is...in Israel... met een eis komt...namens de Nederlandse Staat...
zulks probleem oplossende vermogen ...lijkt die te misssen...(net als met al die crisissen in Nederland zelf)
zulks probleem oplossende vermogen ...lijkt die te misssen...

Nou vind ik dit vb...om die ene Nederlander mee terug te krijgen...(via Israel uit dat gaza) wel een hele simpele...om op te lossen...
om Problemen op te lossen...om te doen...

Nou dat dus...Gaat die NAVO Job alleen ...om...als Mens zijnde... te kunnen Profileren...of en of ook
als Mens zijnde... om Problemen op te lossen...
Thats the Question...

Nou vind ik... dit vb...om die ene Nederlander... mee terug te krijgen...(via Israel uit dat Gaza) wel een hele simpele...om op te lossen...voor een Land Premier...die te gast is...in dat Israel...

Decennia's ging alles naar hun toe...en Nu... vragen we...ook is wat terug...als Nederland zijnde...
maw het wordt zelfs...het moet zelfs...als Eis gesteld...
(Nou ja zo ongeveer...dus...die Machtspositie mist die Rutten schijnbaar...in zijn denk patroon...
mi
Die NAVO top baan...is een Machtspositie job...

ALS PROFILEREND MENS ZIJNDE...GEEN ENKEL PROBLEEM...slaagt die...MAAR ALS OPLOSSEND PROBLEEMVERMOGEN MENS ZIJNDE...(IN VAKMACHT POSITIE)...Zakt die...

Nou ja ...zo ongeveer... denk ik er over...

Gelukkig ben ik de beslisser niet...maar daarom denk ik er nog wel zo over...Misschien kan die beter
Leraar worden...daar heeft Nederland tekorten aan...

Ik bedoel... vaak zijn Mensen... op hun best ...in het ene... maar net niet genoeg...en/of in het andere...(maw...Buiten die ene NAVO Job elders... banen zat dus...in Nederland zelf...voor die Rutte...)!!!
Gelukkig
ben ik de beslisser niet...maar daarom... denk ik er nog wel... zo over...

Decennia's ging alles naar hun toe...en Nu... vragen we...ook is wat terug...als Nederland zijnde...
maw het wordt zelfs...het moet zelfs...als Eis gesteld...
(Nou ja zo ongeveer...dus...die Machtspositie... (gebruik maken van Macht)...dat mist die Rutten schijnbaar...in zijn denk patroon...
mi
Die NAVO top baan...is een Machtspositie job...

(Bij de Israelische Premier te gast...opkomen voor die ene totaal onschuldige Nederlander...
die Machtspositie... (gebruik maken van Macht)...dat mist die Rutten schijnbaar...in zijn denk patroon...
(Dus lostte die al 3x... als Nederlands Premier Job...dat probleem niet op... voor Nederland zelf!!!
Zulks
(zelfs een zeer eenvoudige)...(simpele)...probleem oplossende vermogen ...
voor Nederland zelf...
lijkt die ...te misssen...!!!

Nou missen we allemaal misschien welis wat...Niemand is Volmaakt...blijft over
wat zijn de eisen voorwaardes voor die NAVO top Jop???

Ik bedoel... vaak zijn Mensen... op hun best ...in het ene... maar net niet genoeg...en/of in het andere...(maw...Buiten die ene NAVO Job elders... (Mocht die het niet worden)...banen zat dus...in Nederland zelf...voor die Rutte...)!!!
Gelukkig
ben ik de beslisser niet...maar daarom... denk ik er nog wel... zo over...

Die Rutte Een Goed Mens ...leuk mooi goed gezellig...in de profilatie....en met mooie duidelijke stem...kan ook best wat oplossen...maar
soms...moet het tot de...Scherp vaan de snede...
met de eis...ahw...

`(maw Het kan niet altijd van 1 kant komen...Israel mag ook welis wat terug doen... naar Nederland toe...
zal wel moeilijk
voor ze zijn...gewend dat altijd alles ...naar hun toe komt...dus moet het spel hoger ...met Vak Macht...om
tot een oplossing te komen...

Nou ja dat bedoel ik dus...dat oplossend vermogen schijnt die te missen...dus gebeurt er alweer niks...en is onze ...Onschuldige Nederlander... nog steeds in dat Gaza...waar de bommen ...van Israel zelf...over de hoofden vliegen...

De toestand... waar onze Nederlander ...al die maanden...zich in bevindt... dat neem ik...die Rutte en Kaag en die Minister van Nederland...Bruins slot...erg kwalijk!!!
Wat
(in Vak Macht Positie)... een Vak geniks is dat zeg...!!!

(Maar het Onderwerp was Rutte...Vandaar...Wel of niet geschikt voor die NAVO Job...)

Wat...Vak geniks... is dat ...zeg...!!!
Nou missen we allemaal misschien welis wat...Niemand is Volmaakt...blijft over
wat zijn de eisen voorwaardes ...voor die NAVO top Job???


Nou ja...zo denk ik er ongeveer... vrij onverveerd... dus over...

Zo onder ons...
De toestand... waar onze Nederlander ...al die maanden...zich in bevindt... dat neem ik...die Rutte en Kaag en die Minister van Nederland...Bruins slot...erg kwalijk!!!

Onze Premier al 3x te gast bij de Premier van Israel...

Oplomende voor Nederland zelf...
Wat
(in Vak Macht Positie)... een Vak geniks... is dat zeg...!!!

Ik kan het nog enger schrijven...Die ene Nederlander...zonder alsmaar een uitreis visum van Israel...wordt in feite
zo in Gaza...gegijzeld...door Israel...

en dan
heeft Israel... met Nederland... zelf ...van doen...
Onze Premier al 3x te gast bij de Premier van Israel...

Opomende voor Nederland zelf...en toen en dan...

(Zij willen hun Gegijzelden terug...van Hamas...Nou...Wij... die ene ...Gegijzelde Nederlander ...door Israel...willen we terug!!!)

(die Rutte...in Vak Macht Positie)ook namens ons Land er... en toen...Wat een vertoon van Vak geniks...komt Rutte... al 3x vanuit Israel...
voor Nederland zelf...vanuit Israel...met niks...mee naar huis...!!!

Zo onder ons...
De toestand... waar onze Nederlander ...al die maanden...zich in bevindt... dat neem ik...die Rutte en Kaag en die Minister van Nederland...Bruins slot...erg kwalijk!!!

DIE RUTTE...ALS PROFILEREND MENS ZIJNDE...GEEN ENKEL PROBLEEM...dan slaagt die...MAAR ALS OPLOSSEND PROBLEEMVERMOGEN MENS ZIJNDE...(IN VAKMACHT POSITIE)...dan...Zakt die...
(Zij willen hun Gegijzelden terug...van Hamas...Nou...Wij... die ene ...Gegijzelde Nederlander ...in Gaza...door Israel...willen we terug!!!)...)!!!
(Zijn er meer Nederladers in dezelde sytuatie geldt hetzelfde voor) (Maar ik weet alleen van die ene is er nog...)

en wel...het moet Nu ...meteen ...Rapido...(Op de scherp van de snede)...
Voor die ene Nederlander...Abed Al Attar (33)
Anders worden... alle Goede doelen en Kerken hulp ed en steun door vanuit Nederland Regering...gestopt!!!

Zo denk ik er over...als onze Premier ...(al 3x )...te gast is bij de Premier van Israel...

(Op de scherp van de snede)...Zegt dit nu meer over mij...dan over Rutte???

Kan best zijn...maar
ik had het over
die NAVO TOP JOB...wat anderen er ook van vinden...Ik vind Rutte...Als het er echt is op aan komt is...(voor dat harde spelwerk...op Hoog niveau
binnen de waarhedens blijven...en het (uitstralende)...nog menen ook...)

(Op de scherp van de snede)...Rutte...(al 3x )...te gast bij...Netanyahu
Premier van Israël


(Op de scherp van de snede)
Voor die ene... (Gegijzelde... door Israel in Gaza...)... Onze Nederlander...Abed Al Attar (33) moet naar huis...
(Dan hebben ze...met De Staat Nederlanden zelf van doen...met een...Gegijzelde... door Israel in Gaza...)...maw Ze moeten hem vrij laten een uitreis visum geven etc.)
Premier van Israel...Anders worden... alle Goede doelen en Kerken hulp ed en steun door vanuit de Nederlandse Regering...gestopt!!!


ik had het over
die NAVO TOP JOB...wat anderen er ook van vinden...Ik vind...die Rutte
uren dagen weken maanden...
is...(al 3x)...ongeschikt... er voor!!!


https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) 7)14)
:roll:
___________________________________________________________________________________________

Plaats reactie