WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 26 apr 2021, 21:54

Oosten

Ha ha ha haaaa Vind ik wel een goeie van je lt.
Over tranperantie in de politiek.
Zet het kabinet ,op een podim , met hun vergaderingen en zet de
twede kamer, in de zaal.
Ook erg handig, voor alle wereld spionage diensten, is dat.
Vorige week was ik bij je, je keek politiek den haag op tv en je
mopperde erg over ,de ondertiteling. Allemaal fouten ermee en
rare fouten ook, moet je horen, zei je tegen me, volgens de ondertiteling,
voor doven en slecht horenden, iemand
zegt, gefeliciteerd, met uw bevrediging, ipv met u beediging.
Het barst van de typefouten, met die ondertiteling.
Zelfs daar schijnen, ze geen geld genoeg, voor te hebben, om politiek den haag
fatsoenlijk, in beeld te brengen.
Zagen jullie het ook, bij op1. het ging weer over anties roken, ze krijgen er een lintje voor,
van die grevo bonder staatssecretaris. Kwamen ze weer aan met 20000 doden per jaar, van het roken,
Lt schreef hier laatst, het verneukeratieve is, dat ze er niet bij zeggen,
er gingen 130000 niet rokers dood.
Maar jij noemt het ook, de lieden, die de wereldpandemie harddrug creeerden en nog steeds meer
creeren.
Dat zeggen ze er ook niet erbij.
Weet je, wat je laatst, ook zei lt, toen de mannen nog alleen rookten,
had niemand er problemen ermee, maar toen, de vrouwen van de nieuwe vrijheden gingen genieten,
en ook gingen roken, kwamen de anties los, bij alles waar vrouwen mee aankwamen, kwamen ze met anties,
aanzetten, dat was en werd, de doorn in het oog, van de bonders. Ze zijn ook vaak, tegen vaccins. Als
je naar, zulkse gasten luistert, mag niemand nog wat.
Dan weet je ook, hoe de armoedes in de wereld ontstaat, via hun cultuur en of hun godsdienst type.
Tegenwoordig, komen ze massaal, uit die verre landen, ze mogen er niets, en de werkeloosheid, is
er ontzettend hoog en de armoedes en de honger ook.
Sinds al die anties, in ons land, hebben we al meer, dan een miljoen mensen, onder de armoede grens
en ze schreven laatst en al 40000 daklozen. Maar met de harddrugs, is het nog nooit, zo goed gegaan,
in ons land.
Ik zie erg op, tegen de twede corona prik, de vorge keer, was ik er echt ziek van.
Niet echt lang, toen, maar toch.
Gaan jullie kijken, naar de politiek, die uit de school gaan klappen, uit hun eigen kabinets vergaderingen,
die volgens lt, omgeven zijn met het beroepsgeheim, kan ze 2 jaar gevangenis kosten of 20000 euro.
Want het beroepsgeheim
is een wet, bij wet geregeld, zei lt me pas. Alleen de rechter kan bepalen, of dat mag. En die kan ook eisen,
dat dan wel, de bron bekend moet, de bron van de aantijging. Weet jij het lt. snappen ze die dingen niet meer,
Wat beroeps geheim is????
Sinds kort, om de haveklap, geven ze nu, hun beroepsgeheim weg, aan de twede kamer.
kan ze 2 jaar gevangenis kosten of 20000 euro. Want het beroepsgeheim
is een wet, zei lt me pas. Mooi als de recherge, de twede kamer in stapt, als ze daarmee, bezig zijn.
Niet alleen de kleintjes pakken, in corona tijd, ook die gasten pakken, als ze tegen de wet, bezig zijn.
Lijkt jullie dat wat?
Leuk avond allemaal, liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 apr 2021, 23:28

Tent... :)

(Ik las net dit...
Overigens gaat het kabinet wel aangifte doen voor het lekken van de notulen.
Het kabinet keurt het lekken "ten zeerste" af, schrijft Rutte aan de Tweede Kamer.

mi. Maakt niet uit of Rutte het afkeurt of niet...Het is Bij Wet verboden...uit de school klappen
van Beroepsgeheid Notulen...Punt...
En daar zit een Strafmaat bij of een Grote Boete...

Als het hele Kabinet...de Beroepsgeheim Notule Openbaar maakt...zijn ze net zo strafbaar...als die lek persoon...
Het is Bij Wet verboden...uit de school klappen
van Beroepsgeheid Notulen...Punt...
En daar zit een Strafmaat bij ( 2 jaar gevangenis) of een Grote Boete (20.000 euro)
Zagen jullie De Boa's en de Politie en Recherche de Tweede Kamer in gaan...wgs de aankondiging ervan...
Die Notulen Openbaar te maken...

mi.
Mag alleen een ...(Snel)...Rechter er toestemming voor geven...maar die kan ook eisen...dat eerst de Bron
zich moet melden
over de aantijging bij RTL...
Meldt die zich niet...wordt het geseponeerd...de eis van de Tweede Kamer...

mi.
Is dat de meest normale route...als het om Beroepsgeheim zaken gaat...en niet dat mensen
op eigen houtje zelf beslissen...om het bv aan de Tweede Kamer te tonen...
(Zo maken ze hun eigen wetjes...)en negeren De Wet er van...

Dat is net zo...als welk Mens dan ook...dingen doet...wat van de Wet niet mag...maar zegt...het komt mij beter uit...m'n eigen wet er over...als ik vind...ik rij 100 km per uur in de wijk...waar 30 km per uur mag...ik heb
mijn eigen wetten er over...
Dit Kabinet...negeert ook de Wet er over...dat er voor staat...

Willen ze andere Wetten...(Omtrent Beroeps geheim...van het Kabinet...
(bv omdat de Tweede Kamer...de Wet erover niet bevalt...ze willen bv mee tranparantie
van het Kabinet tot ze)
ook omtrent Transparantie ed...Dan moeten ze ...Het Kabinet...een nieuwe Wet maken...daar stemt dan de Tweede Kamer er over...
dan gaat het naar... de Eerste Kamer...stemmen die het goed...dan Tekent de Koning ...de nieuwe Wet...
Dat is de juiste route ervan!

Wilt de Tweede kamer...1 of meer Kabinets Vergadering Notulen inzien...Dan moeten ze naar de (Snel)
Rechter stappen...
Komt omdat de Beroeps Geheim onder de Wet staat!
Als het om Beroepsgeheim zaken gaat...is het niet de bedoeling dat mensen
op eigen houtje zelf beslissen...om het bv het aan de Tweede Kamer te tonen...
(Zo maken ze hun eigen wetjes...)en negeren De Wet er van...

Zagen jullie De Boa's en de Politie en Recherche de Tweede Kamer in gaan...wgs de aankondiging ervan...
Die Notulen Openbaar te maken...
(Net als met Pasen...Zagen jullie De Boa's en de Politie en Recherche de Tweede Kamer in gaan...
de Politie ...om... allemaal... van het Kabinet... een boete van 20.000 gaan geven...Of het voor de Rechter gaan brengen...(Dat is al totaal 40.000 euro boete... per Kabinets Lid! of 2x 2 jaar is 4 jaar...gevangenisstraf!)
Wgs uit de school klappen van het beroeps Geheim...(Waar men 25 jaar niet eens bij mag zelfs!)

(Dus...ook niet uit
de School mag klappen ed. Ook die
vermeende Lek Bron Persoon niet!)

Nou ja zo ongeveer denk ik er over Tiff...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 apr 2021, 07:48

Enter... :roll:

(Hoi Tiff...Je wou weten...hoe het hier op de Dinsdag Marktdag is toegegaan...
Even uitleggen voor de anderen...Het Kabinet maakte bekend...dat op 28 April...de
Terrassen open mogen van 12 uur tot 6 uur...
Schuin tegenover mijn Flatje...zag ik 2 dagen later...een heel terrsa gaan op zetten...op het
grote plein beneden...een paar dagen later...ook een Koffie tent...zette een heel terras uit...
Nou kijk ik tegenwoordig nog nauwelijks naar buiten naar het plein toe...(Ergens om)
Maar ik deed de luxaflex open en zag het gelijk...Weer van die niet zelf nadenkers...(Sinds niks mag...ook
geen Sigaar etc._)
want tussen vorige week en 28 April...zit nog een Dinsdag tussen...dan is het Marktdag hier op plein beneden ...op elke Dindsdag...daatvoor moet het plein leeg voor zijn...

Gisteren hebben ze het zo gedaan...het restaurant...schoof alles ineen bij elkaar...in een lange rij...en dat
Koffiehuis...had weer alles...binnen gehaald...
Vanmorgen ...een hoop gekletter...dat is het Dinsdagmorgen vroeg...de Markt Kooplieden komen er aan...met hun
vaak hele grote wagens...Op de plek waar alles bijeen was geschoven...door het restaurant...terwijl die nog op 1 oor liggen ergens...kwam de Bloemen zaak er aan...met 2 vast achter elkaar hele grote karren...namen de bocht
en tja...ze konden de bocht niet maken...op het plein...(Dan zie je hoe grappig Markt Mensen zijn)...er werd
geholpen...met het weg schuiven...van de ...best zware spullen van het restaurant op het plein...tafels stoelen zware plantenbakken etc. dat moetsten ze eerst doen...voor de Bloemen zaak met de 2 grote karren op de plek kon komen...waar hun Markt plek altijd is...Maar om die spullen van (Een winkel van) verderop...op het plein...kon de Bloemenzaak een heel stuk plein niet gebruiken...als altijd...om hun Planten en Bloemen uit te stallen...voor
de langs lopende Klanten op de Markt...

We (Bewoners van de Senioren flat)...krijgen welis een brief van de Gemeente...er was weer zo erg geklaagd...
Daar gaan ze dan van alles aan doen...en een extra soort toezicht zou er komen...(Ik ga uit mijn raam kijken...waar klaagt het...getrut wat niks snapt over? Ik woon er nu 8 jaar...en ik klaag nooit...Ja maaaaaaaaarrrrrrrrr De
Hang jongeren...(Ik denk altijd zo...als ik geld wil pinnen als oudje...Staan de Hang jongeren er...dan ga ik geld halen...bij de pin automaat...staan ze er niet...dan niet...(Vaste hang jongeren kennen zo'n plein op hun duimpje...
zien meteen ...als er iets niet deugt...Na school stonden ze er een poos met een groepej te parten...af en toe
met een lach slavo ...met elkaar...en dat was dat...vanuit mijn flatje kijk je precies erop...ik heb ze nooit
iets zien doen...wat niet kon...niet mocht...
Maar ze zijn wel weg beantied...weg geklept...Stond ik is in de lift ...2 vrouwen aan het klagen over mensen met een hond...die over het plein liepen...In mijn ogen...niks veiliger...voor elke wijk...dan Hondenuitlaters...als ik die zag...kon ik ook geld op halen...uit de pinautomaat beneden...de hangkoterij staan er niet altijd nl.
Elk afwijkend gedrag...op stoepen en straten en pleinen en parken ed...nemen Honden uitlaters waar...
Maar ze werden wel weg beantied...weg geklept...
Al jaren lopen er 2 katten over het plein...een zwarte en een rooie...antie kat kwam...Ze deden hun dagelijkse wandelingetje...de ene kwam van Links en de andere van Rechts...passeerden ekaar altijd...net niet...
Maar ze zijn wel weg beantied...weg geklept...Daar schreef ik welis over...als je de wijk katten weg beantied...komen er muizen en ratten...
Vorig week een briefje in de bus...er schijnt een Muizen plaag te zijn...rondom het plein...(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

In mijn denken gaat dat zo...als ik de oppasser was...in de wijk en op dat plein...hadden ze het meteen moeten weg halen...hun terrasspullen...en pas op 28 April er neer mogen zetten...Op het plein zetten is een tijdelijke gunst nl.
In al die jaren was er geen terras op het plein...alleen voor de eigen restaurant...Nu liggen ze nog op 1 oor...terwijl de
markt er erg last van heeft en het aan het weg sjouwen waren...voor ze aan hun eigen werk toe kwamen...En
Waar zijn die oppassers??? Waar waren die?

Zo lang ik hier woon...schreef ik al erg vaak over...we hebben 2 Viskarren 1 op Donderdag en 1 op Vrijdag...die
laatste staat ook op de Markt dag...
Die op Donderdag...zet altijd de Viskar zo...dat alles op het Fietspad staat...deed die van Vrijdag ook heel lang...maar ging dat snappen
op een dag...zet de kar 2 a 3 meter naar links...en alzo blijft het fietspad vrij...
De Donderdag kar...met nog een luifel erbij...dat over het fietspad uitsteekt...de klanten
gaan daar onder staan wachten en brommers en fietsen...hup op het fietspad...geparkeerd...
Niets lees je daarover in de Gemeente brief...al die jaren niet...Als ik als Oudje in 1 oogopslag het Zie...Dat moet toch elke Boa en elke Politie ea Oppassers ook waarnemen...op de Donderdags...al die slijdingen die de fietsers moeten uithalen...bij weer en wind en regen en in de donkere maanden...Bij die Vis kar...Wachtende op de Vis...gaan klagen...over de fietsers...om hen heen...dus in zulkse brieven..krijgen fietsers de schuld...ipv de ware dader...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)
Ik zelf klaag eigenlijk nooit...een beetje... Full of live ...en anderen gaan klagen...(Ik denk dan...logisch dat ze vroeger
bepaalde gebouwen...in de bossen gingen bouwen...ver weg... waar mensen nog ...gewoon leven...
Oke 1x had ik ook wat...1 keertje maar in al die jaren...
Ze hadden het plan...precies voor de Senioren ramen hele hoge bomen te gaan planten...
Dat wordt dan...Licht weg...Zon weg...uitzicht weg...een hoop vogelen poep op de ramen...een hoop vogelen gesnater in de vroegste morgens...massa's zaden in het voorjaar en massa's bladeren op het balcon in het najaar...
Maar ook altijd...de angst ...of ze met een storm niet om gaan...je flat in...
Een plein met zoveel Vervoer Verkeer wgs de markt...daaronder wortelen de wortels niet echt vast nl.
Ik bedoel ...vaak kan je erop voorspellen...waar plots og tzt...in het land...de grote bomen omgaan ...met storm...

Voorheen woonden we in een wijk...er moesten en zouden hoge bomen komen...
Op en dag echte storm en de hele rij ging neer...gelukkig net tussen de huizen door...
Later hebben ze er
met verstandige en snpperiger beleid... korte stevige bomen neer gezet...om de zoveel plek...wat toch uitzicht bleef geven en zon en licht ed. De Mussen kwamen weer terug en andere kleine vogels...die weg bleven om de grote vogels... in de hoge bomen...
Een mw kon ook weer ...als voor de hoge bomen...vanuit haar balconnetje zwaaien en wat praten met de bewoners beneden...in de tuinen...Het werd er een stuk gezelliger van!

Maar weer een gemeenteraad verder...hetzelfde geemmeer...er moeten perse hele hoge bomen komen...op het plein...Ik was daar dus op tegen...ze komen met een soort van overroelende macho gedrag aan zetten om je
over te halen...maar ik bleef erbij...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)Toch gedaan...rijen bomen geplant... die nu al vaak...halver wege in de groei...te lastig voor de markt Kooplui zijn met
hun grote karren...aankomende en weg gaande...
Maar ik ben al aan het oefenen ...niet meer naar buiten te kijken...dan mis ik het straks niet...met 3 grote
vol bebladerde bomen... als directe vlakbije uitzicht...voor m'n ramen...van ongeveer 12 meter hoog of nog meer zelfs...Met storm ...moet alles op mijn balcoonnetje vast gezet zijn...zo erg is die wind op mijn Balcon gericht en op die van beneden en boven ook...dus hoge bomen...die nie kunnen echt vast wortelen...wgs rammelende Vracht verkeer op
het plein op de Dinsdags...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

Hoe dat ook zij Tiff...die gasten liggen nog op 1 oor...vanaf 6 uur in de morgen...en de markt Kooplieden zaten met de
zooi van ze op het plein...
Terwijl de
markt er erg last van heeft... en het aan het weg sjouwen waren...voor ze aan hun eigen werk toe kwamen...En
Waar zijn die oppassers??? Waar waren die? (En dat...de dagen ervoor al!)(Ik zag het toch ook meteen...en dacht toen gelijk...en alweer...(Alle (vak) nikserijen Fouten en Missers ed)...(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

En die zaak beneden Tiff...die om de haveklap ...een andere eetzaak winkelbaas heeft...ook nog op 1 oor...zette ook van allles uit tm
op de rijweg aan toe...met biertonnen tm het plein
(De weg routeWaar de Vuilnisdienst altijd rijdt en Ambulandes en Rouw auto's en evt vrij moet voor de
Brandweer ed.) Niemand zegt er wat van!

(Werd het net een beetje ...een plein met Egards niveau's...maken zij er weer een ASO zooitje van
en hun terras ruimte plek...dubbel zo breed ...buiten hun huur plek...er buiten gezet etc!
en halen alle loop wandel en nood verkeer routes...die er voor zijn... weg...zo van ga maar met een omloop slayding via het plein...Voorheen tot een bepaalde tijd mochten ze open...vaak ver in de nacht...waren ze nog open en de buurt
aan het wakker houden!)

En die nieuwe Patat zaak baas...ook nog op 1 oor...zette met grote borden hun buiten zaak af ...ver voorbij de muren van de gehuurde zaak...en zette een het grote
reclame bord in de loop routes...en dat alles
precies waar de Markt koop lieden...met hun grote vrachtwagen... in een scherpe bocht straks het plein moeten verlaten...

Dat moet toch elke Boa en elke Politie ea Oppassers ook waarnemen...?? Waar waren ...zijn die? (En dat...vaak de dagen ervoor al!)(Ik zag het toch ook meteen...en dacht toen gelijk...en alweer...(Alle (vak) nikserijen Fouten en Missers ed)...(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

Werk ze vandaag. Knf van LT) :roll:

PS.
Zullen we dat voortaan bij iedereen doen...Ook met alle TV Mensen...die op TV...een dag voor je verjaardag
en op je verjaardag mededelen... in publek...hoe populair je bent... of dat niet bent... of meer
of minder bent dan eerst!????????

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 28 apr 2021, 00:12

Terrasje

Ik hoorde de burgemeester van Eindhoven, de dingen, net zo zeggen, als jij hier beschreef pas.
Majesteit voor de Koning en de 4 dames noemde hij koninklijke hoogheden.
Volgens jou kan er maar 1, in een land, de majesteit zijn.
Ze hadden in ieder geval mooi weer, met koningsdag en dat is al heel wat.

Ik moest ook lachen, om je LT, zo jij over, de vrij gegeven kabinetsnotulen, schrijft.
Dat ze de wet schenden ermee en dat kost 2 jaar gevangenisstraf of 20 000 euro en
dat voor het hele kabinet, die ermee hebben ingestemd, en dat 2x met pasen en nu, dat
is 4 jaar gevangenisstraf, of 40000 euro per persoon, wegens staats geheimen in het openbaar,
prijs gegeven. Omdat het vooraf al aangekondigd was, verwachtte jij de politie wacht op ze,
om ze in te rekenen,. als ze de 2de kamer binnen komen, of eruit komen.
Wel die dingen doen bij de gewone burgers, en niet bij hun, valt wel erg op
. Dat schept ook geen vertrouwen, als alles gedekt wordt, wat die
politieke mensen doen.

Hebben jullie, op tv gezien, wat voor een troep, mensen hebben achter gelaten, die in Amsterdam,
door de straten wandelden. Er klopt echt iets niet aan, net of ze opvoeding missen.

Nou lieve mensen welterusten en een mooie midweek morgen. Knuf van Ans. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 apr 2021, 14:13

Jesaja... :)

(Apart is om te zien...hoe Kinderen van anderen...in een jaar later...zoveel ouder zijn...om te zien...dan eerst...
Amalia wilt ...een tussenjaar na school...Ik dacht... zal niet mee vallen iets te vinden ...wat veilig is
in deze Wereld Pandemie tijd...

Als ze mijn Dochter was...had ik gezegd...zoek zo'n Nederlands...Mooi groot opleidings Zeilschip
uit...met wel alle moderne communicatie op zo'n schip mee...dat een jaar over de wereld zeilt...en waar je toch overal komt...en erg veel leert onderwijl...en zelfs onderwijl
een schriftelijke cursus kan gaan doen...en heel veel kan mee maken in dat jaar...en waar ze
precies uitkienen ...voor de opvarenden...waar ze...uit de lange ervaringen... veilig de havens in kunnen gaan...of beter van niet...

Ik zou zeggen...Meid ga zoiets doen...daar leren ze precies van alles...om later...allerlei moeilijkhedens kunnen doorstaan...Dit in tigs zwaardere veelfout...Net zoals de Scouting bij jonge kinderen...ze van alles leren...en dat zonder de ouders overal bij...om er mee te bemoeien gaan...
Maar wat is er mooier...dan op een echt groot zeilschip ...de Wereld Zeeen rond te gaan...als jong Mens...

Al die andere ...jaar stage ea werken...zijn in het leven verop... allemaal nog te doen...en doet sowieso bijna iedereen...
maar zoiets... nou net niet!
Meid ga zoiets doen...daar leren ze je precies... van alles...om later...allerlei moeilijkhedens ...in het leven...te kunnen doorstaan...

Nou
dat zou ik zeggen...als ik... zo een stoere sterke Dochter had...die overal... zelf ...de keuze ervoor heeft...voor 1 jaar...althans...qua Kennis en Kunnens en Vermogens...Ga een jaar lekker de Wereld Zeeen over varen!

Dan maak je allerlei dingen mee...die verder niemand mee maakt...en dat is vaak het doel van ze dan ook...met een jaartje er tussenuit ..van alles en iedereen...om zelf...onafhankelijk...allerlei dingen mee te maken..die verder niemand mee maakt...in de omgeving...van
waar ze vandaan komen...

Nou
dat zou ik zeggen...als ik... zo een stoere sterke Dochter had...die daarmee...overal zelf ...de keuze ervoor heeft...voor 1 jaar...althans...qua Kennis en Kunnens en Vermogens...Meid...Ga een jaar lekker een jaar...de Wereld zeeen over varen!
(Schriftelijke Study mee!)

Ze zou ook... dat jaar...met een Marine Schip... mee kunnen gaan varen...maar dat lijkt me ...alsmaar weer...zo te geordend..zo te geregeld... en sowieso...te Koninklijk... te overbeladen...en met zo'n Groot Zeilschip...is dat
wel erg geordend...maar de rest...nou juist... niet zo het geval!

Als dat verplichte geordende geregelde te Koninklijke komt later wel...geniet eerst van je eigen opklim leven...nu het nog kan!

Dan
maak je allerlei dingen mee...die verder niemand mee maakt...en dat is vaak het doel van ze dan ook...met een jaartje er tussenuit ..van alles en iedereen...weg...om zelf...onafhankelijk...allerlei dingen mee te maken..die verder niemand mee maakt...in de omgeving...van waar ze vandaan komen...

Maar...
er heerst nog steeds...een Wereld Pandemie...

Als ze mijn Dochter was...had ik gezegd...zoek zo'n Nederland Mooi groot opleidings Zeilschip
uit...dat een jaar over de wereld zeilt...
en waar je toch overal komt...en erg veel leert onderwijl...en zelfs onderwijl
een schriftelijke cursus kan gaan doen...en heel veel kan mee maken... in dat jaar...en waar ze
precies uitkienen ...voor de opvarenden...waar ze...uit de lange ervaringen... veilig de havens in kunnen gaan...of beter van niet...Ik zou zeggen...Meid ...ga zoiets doen...

Nou ja soms...denk ik plots... ook welis na...over zulkse Gasten...dit is zo... een soms ...plotse gedachtes...voor Amalia!
Typisch... zo denk ik ook... over Ariane ...maar net niet zo ...over Alexia...daar zou ik andere plannen voor bedenken...voor
een jaar...er tussen uit! Maar...voor alle drie zou ik zeggen...Het moet sowieso niet... iets zijn...wat iedereen al doet...met zo'n jaar er tussen uit! (De opvallende verschillen...ook met zulkse keuzes...tov. de rest...van het land...zal er altijd moeten zijn...voor Prinsen en Prinsessen...)

Als ze mijn Dochter was...had ik gezegd...zoek zo'n Nederlands...Mooi groot opleidings Zeilschip
uit...met wel alle moderne communicatie op zo'n schip mee...dat een jaar over de wereld zeilt...
(Als dat is bevallen...De Vrije Vaart...
met het oog
op de toekomst...
(Gezien...
alle taken voor... een Regerend Vorst of Regerend Vorstin...)(Met alle Herdenkingen Missies bezieken ed etc, )
(Geldt in onze Emancipatie tijd perk hetzelfde voor!)
maw.
dan kan je nog altijd...een jaartje...of zelfs 2...met een Marine Schip mee...
dat is sowieso...heel erg geordend..bezig...en met alles geregeld... bezig...en dat is ..bezig...Voor eigen
(Vader secu Moeder)...Land -
en is...sowieso...Koninklijk... gericht...bezig!)


https://www.youtube.com/watch?v=f969w_KGMVo

En wat nu nog de keine Ariane betreft...denk dan aan...wat Prinses Margriet ...allemaal voor haar oudste
Zus gedaan heeft...Mooi om te onthouden! (Goed laten voorlichten bij haar Oma en haar Tante...hoe het met die
2 Zussen toe ging...dat zo geregeld was ed dingen meer...met 1 ervan werd Koningin en de andere...(de jongere zus) deed echt echt van alles voor haar...stond ahw in dienst bij haar...tijdens de hele Koninginneschap... van haar Oudste Zus!


Nou ja soms...denk ik plots... ook welis na...over zulkse Gasten...dit is zo... een soms ...plotse gedachtes...voor Amalia!

Typisch... zo denk ik ook... over Ariane ...
maar net... niet zo ...over Alexia...daar zou ik andere plannen voor bedenken...voor
een jaar...er tussen uit!

Maar...voor alle drie zou ik zeggen...Het moet sowieso ...niet...
iets zijn...wat iedereen al doet...met zo'n jaar er tussen uit! (De opvallende verschillen...
ook met zulkse keuzes...tov. de rest...van het land...zal er altijd moeten zijn...voor Prinsen en Prinsessen...)

Oke ...ik wil niet lullig doen...Maar ongeveer zo...denk ik welis...Voor Alexia
zou ik meer aan denken...die een jaar...naar het gezin Obama te sturen...om alles van die kant uit...van alles te leren...
wel met een eigen schriftelijk study mee...om daar een jaar...hun Stage Jaar Pleeg Dochter te zijn...maar ook en vooral...veel met
de al uitwonende koterij...te praten... vooral...met de oudste Dochter te praten...
over...hun stage jaar...oa hoe is het ...in zo'n Film en Acteer wereld?
als
Jaar stage...

Nou zo kan die wel weer...


https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Jullie wens ik een fijne Midweek toe...al of niet... op een terrasje. Knf van LT) :lol: :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 29 apr 2021, 08:04

Jaren

Ha ha ha
Je hebt wel aparte leuke ideeen voor de prinssesjes. De meesten, die een jaar er tussen uit gaan,
gaan ergens ver, kinderverzorgen, of stage in een bedrijf doen.
Een jaar weg, met een super mooi groot zeilschip, lijkt me een sprookjes droom.
Een jaar als stage pleegkind, bij het gezin Obama, hoe kom je erop. Ha ha haaaa
Maar je hebt wel gelijk, de wereld aan land over willen, in corona pandemie tijd, is misschien wel
veel te link, om dat nu te doen.

Ik zat te denken, over je uitleg, van het kabinet, ze gaven van te voren al te kennen, om
die notulen vrij te geven, aan de 2de kamer. Als gewone burgers, via de media, wat kennen geeft, wat
tegen wet in gaat, staat de politie paraat, ze pakken die op, en krijgen forse boetes. Je moet
kunnen verwachten, dat ze dat, met politieke mensen, ook doen.
Dit kabinet, ze maken echt een compleet niks, van de beroepsgeheim, en van hun eed aflegging.
Volgens jou had de 2de kamer, het bij de rechter moeten doen, en niet rechtstreeks, als
onderlingetjes, met het kabinet. Als ze niet met de bron, komen opdraven, gaat de rechtzaak niet eens door, en
wordt de eis, zowiezo afgewezen. Al die dingen doen ze hier niet zo. Ze denken dat ze, ter plekke zelf de wet,
mogen verdraaien, net hoe ze het allemaal uitkomt. Zo ook met die staatsgeheime zaken.
Iemand blert wat in de 2de kamer, en klakkeloos doen de kabinetsleden dat. Eerst met pasen en nu weer.
Ik snap je uitleg wel LT, als er 2 jaar voor staat of 20000 boete, als mensen, uit de
beroepsgeheim gaan kletsen en dossiers gaan tonen, en notas ed. dan is dat, nu al 2x. voor alle
kabinetsleden. (Is die straf naar inkomen?) Volgens mij hebben zij het hoogste inkomen en verdienen de
volle straf ermee dus.

Jij schreef laatst, dat ze verontmenselijkt bezig zijn, met die pardon mensen, en nu was het pas op tv er over.
Jij vind, schreef je, wie pardon krijgt, is vanaf die dag, gewoon Nederlander, tm paspoort en zo wat, aan toe.
Maar zo doen ze het niet LT. Of zoals ze nu zeggen, de kinderen van toen wel, maar hun ouders niet. Die
krijgen geen paspoort. Over die materie, is denk ik, veel te veel onbekend, in het land, wat er mee
gaande is. Echte vluchtelingen, hebben juist vaak, de geboorte actes niet, ed dingen meer.Na jaren in
een asiel geweest, en eindelijk, toch pardon, en dan, in Nederland, de verontmenselijking in, is wat
ze doen, met die mensen, schreef je, een tijd terug al LT!
We lijken af en toe wel, een ongeschoold achterstands landje, waar nu weer mee?

Tiff sterkte, met je as 2de prik, je mailde dat jeje vergist had, je dacht dat je frizer had, maar je
had die azara prik gehad. Werd van de eerste prik er ook ziek van. Nu ben je bang voor de 2de prik.
Net wat LT, laatst al schreef, je moet wel gelijk, je huisarts bellen, als je er ziek van wordt en
weer die blauwe plekken ervan krijgt en dat niet alleen mailen, naar de ggd, daar hoorde je niets terug van.
Ik denk ook, dat je huisarts er, de juiste medicijnen ervoor heeft dan. Bij klachten dat doen hoor Tiff!

LT succes met je golf hobbie 4 daagse weekend.
Jammer, het is regentijd, en geen terrasjes weet. toch een goede dag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2021, 10:43

Rente... :)

(Wat ik een rare reclame vind...die van Verisure alarmsysteem...die man komt binnen
en ziet geen kinderen en geen vrouw...praat maar door... of die er niet zijn...

Een leuke reclame vind ik...die van Media Markt...met die Motorrijder...die z'n
bestelde pakket afhaalt...

Wat me opvalt...dat de Tweede Kamer Leden...over van alles valt...wat het Kabinet zei...maar
ze zelf...echt van alles zeggen...over en naar Kabinetsleden toe...of via de Media...
tm niet aan te horen... aan toe zelfs...dat is vaak zat...zo onoirbaar als wat!
(En dat gaat nu
met de kans van 17 vout er aan toe...dan lijkt alles nog erger...dan het voorheen
vaak al... te erg (tm zelfs bij... het Onbeschofte af... zelfs)...eraan toe ging...er aan toe kan gaan...)
En
Zij kunnen als ze willen... Kabinetsleden eruit trucen...zelfs het hele Kabinet...maar Kabinets
leden... mogen niks over Kamerleden wat zeggen...zelfs niet met mooie zachte woorden...
of van het Kabinet... een Misdaad hebben
begaan ...doen ze dan... in de 2de Kamer!(mi...Met die verhoudingen tot elkaar...
er is iets... gaande ermee...wat totaal... niet meer... klopt zelfs...)
(Sommigen lijken de 2de Kamer
als een soort...van reactionele actie veld... te beschouwen...naar de Kabinetsleden
tm naar het Kabinet toe!
(Misschien... valt de verkiezings uitslag verlies ...of gelijk gebleven zonder winst...van ze... er wel om op!)

Ik schrijf vaak...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van...
Dit hier boven...vind ik ook... zo'n vb.

Ik zat even Politiek TV te kijken...zag dat de Minister van Defensie...wel tigs in de tigs
keren...eh enne eh..eh..zei...ook of ze ...ter plekke... in slaap... zou kunnen vallen...

Maar... om de gevaren... die er in Afganistan zijn...vlogen onze Militairen eerder er naar
toe...dan op de afgesproken dag...
Ik blijf zulks krankzinnig vinden...dat alles transparant en in het openbaar moet...en vooral vooraf...
over Militaire Missies...te moeten melden... aan de Tweede Kamer...
In een zwaar onveilig en oorlogsvoerend land...zit hun spionage diensten...ook niet stil...
althans dat moet je...bij voorbaat aannemen en niet ...eh enne eh... achteraf...

Maar dit keer ging het er over
voor de Minister van Defensie... de Kamer had ingelicht...waren de Nederlandse Militairen...al opweg...
naar Afganistan...dat gaf ...heisa in de Tweede Kamer...en... alles... moet er helemaal
over...uitgelegd...

Ik blijf zulks krankzinnig vinden...
alles transparant en
in het openbaar...
en vooral vooraf...en zelfs achteraf...over de NL Militairen...die daar naar onderweg toe zijn
en NL Militairen die er nog zijn...
over NL Militaire Missies...te moeten melden... aan de Tweede Kamer...Terwijl...
In een ...zwaar onveilig en oorlogsvoerend land...zitten hun spionage diensten...ook niet stil...

Oke Oke zal wel weer aan mij liggen...dat ik de dingen anders zie...maar toch...
maar nogmaals...dit keer ging het er over
voor de Minister van Defensie de Kamer had ingelicht...waren de Nederlandse Militairen...al opweg...
naar Afganistan...dat gaf heisa in de Tweede Kamer...en alles moet er over...uitgelegd...


Ik schrijf vaak...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van...
(Niks geleerd van Srebrenica...???...(Alles toen...Lekker geregeld ...voor de vijand...met
die NL transparantie...)...
In een Linkse krant...stond toen...alles precies ...wat de
NL VN Militairen... op Missie...aan Mensen... en aan spullen...wat ze toen mee namen...en...
hoeveel...
van alles...)

(Tegenwoordig is alles rechtstreeks via de NL TV waar te nemen...)

Ik schrijf vaak...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van...

(Hoe komt het toch... dat succes ...na al die vele jaren...in dat Afganistan er ...uit bleef?)

Dit hieronder...vind ik ook... zo'n vb.
Ik blijf zulks krankzinnig vinden...
alles transparant en
in het openbaar...
en vooral vooraf...en zelfs achteraf...over Militairen...die daar naar onderweg toe zijn
en NL Militairen die er nog zijn...
alles...over NL Militaire Missies...te moeten melden... aan de Tweede Kamer...want...
In een zwaar... onveilig en oorlogsvoerend land...zitten hun spionage diensten...ook niet stil...

Jullie wens ik een fijne Donderdag toe. Gr. en Knf van LT) :roll:


PS.
Heel langzaam... komt uit...wat ik...hier... er over... beschreven had...

Dit las ik vandaag...
Oppositie fel: ‘Omtzigt kreeg vier messen in zijn rug, ook van CDA-ministers’

CDA’ers nog niet klaar met kwestie-Omtzigt: ‘Mij lijken excuses van De Jonge en Hoekstra op hun plaats’

Notulendebat
CDA onder vuur om ‘sensibiliseren’ Omtzigt

(Zelf vind ik... Rutte wel apart...
Die doet hetzelfde ...als vaak mensen...die een erg lang en zwaar Politie verhoor ...ondergaan hebben...
Door de blijvende druk ...en het zeggen steeds ...van anderen...Zo zegt Rutte ...opeens
na dat alles...Ja ik heb gelogen...
Omdat ze het allemaal ...liegen gingen noemen...iets wat Rutte ...zich niet kan herinneren...

Maar...De waarheid is...Hij herinnerd het zich ook niet...Dat hij het met de 2 Verkenners over Omtzigt heeft gehad...
De 2 Verkenners...herinneren zich vaag...het was iets op TV
Wat was er op TV...
Rutte komt... als binnen loper pratende... over iets op tV gezien...bij de Verkeneers binnen...
Wat? Gehoord? Dat Wopke Hoekstra zei...op TV...van mij mag Omtzigt Minister worden...
Meer is er niet gebeurd...
Men ging erna... over tot het Verkenners werk...met Rutte...

Al hoewel...die Rutte...als Baas van het Kabinet...hier
Notulendebat
CDA onder vuur om ‘sensibiliseren’ Omtzigt
wel vet in de fout
mee in ging...door dat niet de kop
te drukken...Ze terecht te wijzen...
wgs
CDA onder vuur om ‘sensibiliseren’ Omtzigt
deed die niet!
Bij die CDA Coalitie collega's!
Tijdens Kabinets Beraad Vergadering!

Verder over het Pasen Debat...
Later weet Rutte... het zich niet meer te herinneren...ook maar iets over Omtzigt te hebben gezegd...
omdat het mi. over Hoekstra (Van het CDA) ging...die was op TV...geweest...
(Het onderwerp... Ministers hoort elders...Omtzigt Elders...*Hoort pas bij de Formatie!)

(Het hele Omtzicht probleem ...speelde zich in feite alleen af...in het CDA zelf nl...omdat anders hun Pronk
Parade Paard ...tijdens de Verkiezing...in gedrang kon komen...(Via uitens van het 2de Kamer lid Omtzigt)
(Die CDA Voorzitter ...was er van Overtuigt...dat ze
de Nieuwe Premier met die Wopke Hoekstra zou leveren...

Nu de Verkiezingen... zijn achter de rug...verloor het CDA stemmen ondanks...
Notulendebat
CDA onder vuur om ‘sensibiliseren’ Omtzigt

=>Heel langzaam... komt uit...wat ik...hier... er over... beschreven had...

Dit las ik vandaag...
Oppositie fel: ‘Omtzigt kreeg vier messen in zijn rug, ook van CDA-ministers’

Dit las ik vandaag...
Notulendebat
CDA onder vuur om ‘sensibiliseren’ Omtzigt

Dit las ik vandaag...
CDA’ers nog niet klaar met kwestie-Omtzigt: ‘Mij lijken excuses van De Jonge en Hoekstra op hun plaats’

Ze worden... bij beetjes wakker...(oa in de 2de Kamer) en beginnen te snappen...het was een CDA probleem!
Anders kwam... voor de Verkiezing uit...dat de ware Eind Verantwoordelijke zit op Departement
Financien...als Baas van Financien en van de Belastingdienst afdeling!
tm...(Omtrent over de laatste 4 jaren..met het Toeslagen affaire gebeurens!
de ware Eind Verantwoordelijke zit op Departement
Financien...tm CDA ‘sensibiliseren’ Omtzigt...en dat is dan... het Parade Paardje van het CDA!)

Ik heb er toch een Rutte fout in ontdekt...
die Rutte...als Baas van het Kabinet...hiermee
Notulendebat
CDA om ‘sensibiliseren’ Omtzigt
ging Rutte wel vet... in de fout
mee ...door... dat... die dat.. niet de kop
in drukte...Ze terecht te wijzen...
(En ook dat ...lat4en Notuleren!
Ze op hun flikker moeten geven!)
wgs
CDA om ‘sensibiliseren’ Omtzigt
dat deed die niet
Bij die CDA Coalitie collega's!
Tijdens Kabinets Beraads Vergadering!

Iets niet kunnen herinneren...heeft elk Mens wel is...soms
komt het later... naar boven soms... een week later en soms nooit...maar leugens zijn dat nooit!)

(Ik heb er toch ...een Rutte fout... in ontdekt...
Ondanks dat...hebben de andere coalitie Partijen...niks met al dat CDA gedoe...van doen gehad...alleen
het CDA zelf!)

Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 30 apr 2021, 13:50

Telen

Grappig lt, 1 jaar stage pleegkind te zijn ergens.
Dan moet ze alles net zo mee doen, als hun eigen kinderen dat deden, of nog doen.
Een veilige omgeving, lijkt me dat wel, voor een prinses, in dat huis van obama, met altijd
beveiliging er.
Die wereld zeiltocht, lijkt me inderdaad, een droom., om zoiets, mee te mogen maken.
Dat zijn altijd maar een paar mensen, die zoiets mee maken.
Je bedenkt echt leuke dingen lt, verrassend zelfs, als je aan die 3prinsesjes denkt. Ha ha haaaa
Jij vind, kinderverzorger en stage lopen bij een bedrijf, doet iedereen al. Voor hun moet het
veel aparter zijn. Hun leven als prinses, is ook aparter en die baan van amalia straks, is nog aparter.

Typisch jij weer, om te schrijven, het is emancipatie tijdperk, dus moet ook die amalia, iets
bij de marine opgeleid, net als haar paps, om die baan, als (zo jij dat noemt, regerend) koningin later, beter te snappen.
Misschien vind zij, de luchtmacht wel leuker lt? Of ploegen op de heide of in de bossen en strand, bij de landmacht.
Maar jij denkt, dat ze meer van water varen, zal houden.
Ze kan ook nog altijd, met de vuilnis wagen gaan lopen, kan ze zien,. wat een zooi, veel jongeren, van ons land, maken!
Dezelfden, die spijbelen, van school, om te demonstreren, voor het milieu en klimaat, en dan de ouderen, de schuld geven.
Nou ja, ik bedoel ,, ik kan ook best wat aparts, voor ze bedenken, om te doen, als stage jaar. Ha ha haaaaaa
Succes met je golfhobbie lt. Ondanks de regen, een fijn weekend allemaal. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 mei 2021, 02:26

Legen... :)

(Je vroeg aan mij Tiff...wat zijn gave leuke bedrijfs stage plekken...die zo'n Amalia... misschien wilt gaan doen...
Nou ik zei je...daar moet ik nog even over na denken...
Ik denk ...dat stage plekken... in het bedrijfleven gekoppeld is aan...
LBO of MBO of HBO of Universiteitstrajectes...als iemand van de middelbare school komt...hebben ze er weinig aan...
aan zulkse gasten...ze weten niks en kunnen niks...
Nou ja ze kunnen er Koffie juffrouw worden of Schoonmaaksters ed. Planten water geefster in een groot gebouw...Maar voor echte stage plekken...moeten ze mi in een Beroepsopleiding zitten...

Dus wat heet... een leuke gave stage in het bedrijfsleven...waar die Amalia het over had...zal dan een verzonnen baan moeten worden...speciaal voor haar bedacht...een werkplekje...zonder een beroepsopleiding dus gehad...Maar zover ik weet kan ze nog altijd...serveerster worden...in de horeca...of in een gezin Kinderoppasser zijn...dat soort banen zijn vaak voor de ongeschoolden...Vakkenvuller in een Winkel...of als Knecht op een Boerderij ed... want
als ze dit missen...LBO of MBO of HBO of Universiteitstrajectes...(Dan zijn het ahw ongeschoolden er voor)waar die Amalia het over had...dat zal dan een verzonnen baan moeten worden...speciaal voor haar bedacht...een werkplekje...zonder een beroepsopleiding dus gehad...en er ook niet bezig ervoor te studeren...zo'n werkplek...Hoe gaaf moet dat zijn...in haar beleven...in het Bedrijfsleven?
Met 'K weet niks en 'K kan niks...met een miniumloon... als flexi stage baan...

(Wat voor alle andere Mensen niet lukt...Met 'K weet niks en 'K kan niks...Het klinkt meer...als...Ze regelen het maar... dat het een gave bedrijfs stage plaats is... voor een prinses...)Als ze dit mist...het geschoolde of ermee bezig zijnde...LBO of MBO of HBO of Universiteitstrajectes...(Want ze wilt... een gave stage plaats... in het Bedrijfsleven...na de Middelbare school...Met een jaar zo er tussen uit...)

(Eerlijk is Eerlijk...ik vind mijn tip... voor haar ...veel gaver en leuker en mooier...een droom van nabij...een jaar de wereld rond ...als een soort van Ketelbinkie...op een Zeilschip!
en zeg nou zelf...Op de Wereld zeeen varen...Dat lijkt meer ...op een droom ...stage jaar...en ...ergggggg... gaafffff...)

Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 02 mei 2021, 16:21

Genootschap

Denk ik ook LT, dat je tegenwoordig, zonder een beroepsopleiding, geen gave stageplek
vinden kan, in het bedrijfsleven.
Wat vroeger allemaal kon, dat kan tegenwoordig, zomaar niet meer.
Maar in verre buitenlanden, misschien nog wel?
Maar, in een corona wereld epidemie tijd, naar een ver buitenland gaan???
Dat zou mijn advies niet zijn, aan die Amalia.
Het klink zo vvderachtig, wat die Amalia zei, of veel mensen, daar blij mee zijn, met
een toekomstige koningin, die bedrijfsstages, gedaan heeft?
We zien ze, toch liever, weerbaar makende, ploeteren, in de een of andere militaire stage?

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Volgens mij LT, schreef jij ook al, een tijd, er komen enge virussen aan, en hoe minder mensen roken of
hoe minder mensen zijn gaan roken, hoe erger het er wordt. De meeste virussen, kunnen namelijk niet tegen roken, schreef
je al een hele tijd terug.
Je schreef ook weleens LT, er zijn 3 miljard, mensen teveel, de natuur, gaat plots opkomen, voor zichzelf.
Zolang ze niet, aan de wereld conceptie bestrijding gaan doen, zal de natuur opkomen, voor zichzelf.
Je schreef ook best vaak, er zullen erg veel homo mannen en homo jongens komen, en lesbische meiden, ze zijn
in feite, de beschermers, voor de aarde, zolang minstens 70 procent ervan, zelf geen kinderen nemen zelf.
Als ze al kinderen nemen, zijn het adoptie kinderen. Die 30 procent doen maar wat,, maar zijn niet de echte
beschermers, van de aarde. Ook kinderloze stellen horen daar bij. bij de beschermers van de aarde,
maar ook kinderlozen, die nooit getrouwd zijn, horen erbij en stellen die het, bij 3 kinderen houden, horen er ook bij.
Toen snapte ik, zulkse uitleg dingen, nog niet zo, maar nu, met die corona pandemie, begrijp ik je uitleg van toen, nu veel beter.
Als de mensen, het zelf niet doen, gaat de natuur opkomen, voor zichzelf.
Het kinderen beleid, schijnt wereldwijd, te moeten gesnapt, schreef je ook weleens, willen we de aarde en zeeen en ook qua klimaat, het redden, voor de generaties, na ons.
Ook schreef je weleens, hoe meer er gelogen en bedrogen en diefstallen, op grote schaal gepleegd wordt, ook en vooral
via overheden, al die dingen, gaan ook niet goed uit pakken, Met overal anties mee te doen, om de prijzen
te kunnen opjagen, over producten, waar de mensen massaal beren oud mee worden. De wereld armoede, en massas mensen,
zonder werk maken, creeren is dat. Ook die dingen via anties mensen, gaan slecht uitpakken dan. Daar zijn
teveel mensen ervoor, op de wereld, om banen, te laten verdwijnen, via anties mensen.
Juist daar, zie je, de oorlogen, hoogtij vieren gaan. Dus dat is ook de methode niet, om het, te vele aan mensental, te verminderen.
Maar die virussen, schreef jij ook, vaker over, er komen, hele enge virussen aan, schreef je weleens LT.
Dus dan moet je, juist niet, anties roken preken!
Ik rook zelf niet, maar net als ons mams Nellie, toen ze nog leefde, zat altijd mee te roken, iedereen rookte om haar heen en ze werd er 100 jaar mee en die rokende vrienden van haar, werden ook massaal erg oud.
Die dingen legden we , met elkaar, toch ook vaak zat uit!
En jij LT, werd steeds bezorgder, over onze dokters, in het land, sinds ze mogen niets, is het al een soort wonder, als ze de aow leeftijd halen, schreef je ook, vaak zat! Halen ze dat, dan steeds vaker, ze leven nog, 1 of een paar jaar. En dat is,
lands gemiddelde sterftecijfer, in de 80 niet, legde je vaak zat uit.
Maar die Henk Krol , kwam ook met die virus aankondigingen aan zetten. Geen hond luisterde er naar, dus hadden we ook geen,
reserve opslag bewaar plaatsen gemaakt, voor geen enkele pandemie.
Met massas miljarden winsten gemaakt, nergens reserves mee, in het land.

Jij had het, over de verwen cultuur, om vele weken op tv , het te hebben, over bedden te korten, in een land, vol met bedden.
en als ze, die top dure niet kregen, mogen de bejaarden, ervoor kapot.
Dat zijn dezelfde, die de anties preken. Niets mag, ook geen sigaar,.
Maar, in zware virus tijd, anties roken te preken, is een soort misdrijf, schreef je weleens.
En jij LT, werd steeds bezorgder, over onze dokters, in het land, sinds ze mogen niets, is het al een soort wonder, als ze zelf, de aow leeftijd halen, schreef je ook, vaak zat! Halen ze dat, dan steeds vaker, ze leven nog, 1 of een paar jaar. En dat is,
lands gemiddelde sterftecijfer, in de 80 ook niet, legde je vaak zat uit.
Jij schreef ook vaak zat, het wachten is op, een vaccin en als die er is, moet iedereen het nemen, en ook dan de anties lieden
kwamen er aan.

Nou meid, ik wens je succes, met je golf hobbie LT, je vermaakt je er reuze mee, begrijp ik.
Een goede zondag allemaal. Knuf van Ans. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 mei 2021, 03:45

Schappen... :)

(Iemand vroeg me...Wat vind jij van het Nederlandse Songfestivanlied en Hoe hoog komt het?
Ik zei...Ik heb geen flauw idee...welk lied het is...heb het niet gevolgd...
Toevallig zag ik het net...op de Internet krant AD staan...

https://www.ad.nl/show/waar-broccoli-li ... ~a216f57d/
Ik las...
Toen Nederland het overzeese gebiedsdeel meer en meer als een provincie ging zien,
werd het ‘negerengels’ echter taboe verklaard. Esajas:

,,Het verbod had natuurlijk alles te maken met de manier waarop tegen zwarte mensen werd aangekeken.
Zij waren inferieur en hun cultuur en taal ook.’’

___________________
Wat een kolder
die uitleg...over de inlandse taal in Suriname...want in Nederland zelf...gebeurde
exact... hetzelfde ...in alle Provincies...

(Velen van ze... uit oa Suriname....afkomstigen...(Vooral het donkere ras)...(Vanaf 1 een paar etc)
Ze zoeken altijd overal ...wat negatiefs
achter... (Om de Blanken... na te trappen...Om het Blanke Ras ...Zwwwwart te maken...)...ipv gewoon
zelf...na te denken...) vb.
Je kan geen Rechtbankzaken volgen en een Leger - en Politie Korpsen oprichten ed
en klassen in Scholen hebben...met 20
taligen erin!)

(Trouwens...De Engelsen en Fransen en Portugezen en Spanjaarden ed deden het zelfde
maakten er ook ...1 Hoofdtaal ...van!)
Want...
Je kan geen Rechtbankzaken volgen en een Leger - en Politie Korpsen oprichten ed
en klassen in Scholen hebben...met 20
taligen erin!)

In Nederland...waar altijd dialecten werden gesproken... kregen ook ABN... op de scholen...Opdat we allemaal als
een soort geworden Eenheid...met zijn allen...dezelfde taal
gingen spreken en schrijven...

(ipv allemaal aparte Provincies...met de taal...Er worden in Suriname ongeveer 20 talen gesproken.
De officiële taal is het Nederlands
daar maakten ze het
als een soort ...geworden Eenheid van... met z'n allen...
Hier en Daar...Meer zat er ...en zit er...niet achter!)

Trouwens ...ook anno 2021...als men in de Nederlandse ...als wel... in de Surinaamse
Provincies duikt...zal je merken...nergens ...is hun inlandse taal...verdwenen!

Alle Provincies
in Nederland...waar dialecten werden gesproken... kregen ABN... op de scholen...Opdat we allemaal als
een soort geworden Eenheid...met zijn allen...dezelfde taal
gingen spreken en schrijven...Opdat we... met het ABN ...elkaar ...allemaal konden en kunnen verstaan...
Nogmaals...Hier en Daar...Meer zat er niet achter!

Ik denk zelf...na zolang... al die Corona Maatregelingen...en zoveel ellendes ervan... wereld wijd... ermee gehad...dat men ook in Europees verband...ook..al is het... alleen op TV te zien...voor de meesten in Europa...
ook op het Songfestival...waar het kan...men massaal toe is...aan ...Vrije...Open ...en Vrolijke ...en Blije dingen...en Feesten...en ...vooral...met veel Plezier...beleven wilt er aan...

di 18 mei
Eerste halve finale
do 20 mei
Tweede halve finale
za 22 mei
Finale songfestival
Dus op welke... Plek Nederland beland...geen idee...maar mi. niet bovenaan! Gr. van lt) :roll:

PS.
(Ik heb me... in die Persoon nooit verdiept...dus die op TV...ik is luisteren...het klonk allemaal mooi lief
en aardig en logisch ook...maar als ze zolang ...door mogen kleppen...kom je toch ...de geks... tegen
en weet je niet wat je hoort...) Bij Adieu God...
Ik hoorde vorige week... zoiets ...Krankzinnigs...Achterlijks... Seksitisch en Racistisch op TV
Die Persoon zei...
Als De Jezus
een Vrouw was... en... Zwart was...geloofde ik... in hem...
(Dat
zit nu...(aan het doen zijn...Seksitisch en Racisistisch...)
in de 2de Kamer...Met...in NL ...aan het doen zijn...(Anties Man en anties Blank)...met
Alles mag... behalve een Sigaar!) :roll:
https://www.ad.nl/tech/defano-holwijn-e ... ~a6784758/
Maar juist die komt voor Awards in aanmerking???categorieën van The Best Social Awards Die Sylvana Simons (BIJ1)

Niemand denkt nog na schijnbaar...Ze is echter ... Top Seksitisch en Top Racisistisch...( Bij Adieu God...Anties Man en anties Blank)...Als De Jezus
een Vrouw was... en... Zwart was...geloofde ik... erin...
maar
die komt voor Awards in aanmerking???categorieën van The Best Social Awards (Je komt er zelf de 2de Kamer mee in...
Met Alles mag... in Nederland...behalve een Sigaar!) :roll:

(Je gelooft het nauwelijks...Wat mogen ze nu weer...)
Een Zwarte TV zender...
Met...in NL ...aan het doen zijn...Alles mag... behalve een Sigaar!)

(Je gelooft het nauwelijks...Wat mogen ze nu weer niet...)
Zet geen ...Witte TV Zender... op...Niks mag...ook geen Sigaar...wordt dat dan!) :roll:

Ik hoorde een (Zwarte) Moslim op de NL TV zeggen er zijn 70% Moslims in Suriname...
Ik googelde er is op...

Religie Suriname Wanica
christendom 40,7% 29,7%
hindoeïsme 19,9% 39,9%
islam 13,5% 21,7%


Nou zo kan die wel weer... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 mei 2021, 13:50

Pendule... :)

(Even over je mail Tiff...Ik snap dat je bang bent...voor de tweede vaccin prik...omdat je de vorige keer
bij de eerste prik...toch best ziek geweest bent...en blauwe plekken kreeg...Wat je ermee deed is alleen
de GGD mailen er over...Je hoorde er niks van terug...en Mensen die je altijd al mailt...mailde je pas
toen het over was...Ik kan alleen de juiste tip geven..zo ik er over denk...elk Mens in
ons land...heeft een Huisarts...die moet gebeld...dan komt die....(Ze of HIJ)... en kijkt... of die het zelf afkan
of dat je ...naar Spoedeisende Hulp moet...(Er zelf naar toe gaan of via een eigen Mantelzorg helper...of
met Ambulance...Zo... werkt ...in Nederland!)

Wat ik zelf...altijd al doe...en vroeger ook met mijn Tweeling zonen deed..is voor de prik halen...Thuis een
Bayer Asperine innemen...met veel water drinken...(Kinderen een Kinderasperine) voor het weg gaan...eerst
goed plassen...(Van het vele water gedronken..ik zelf moet altijd snel plassen...als ik een Asperine inneem)
En dan de reis er naar toe nemen gaan...
(Ik zelf krijg... in de Herfst...als Ouwtje... tegelijk een Griepprik en een Cokkenprik)
Als ik thuis kom...na die het route reis...neem ik nog een Asperine... met veel water drinken...
of anders ...is de prik halen dichtbij...de 2de Asperine binnen 4 uren wel...

We ...als gezin...maar ik als ouwtje nu ook ...hebben nooit problemen gehad...van welke Landelijke Prik dan ook...
Ik ging met mijn Tweeling van 2 jaar oud...op Vakantie bij vrienden in Suriname...toen moesten we bij de GGD
een Tropen injectie halen...Daar zeiden ze...Het is een zware injectie...U en de Kinderen zullen er wel last van krijgen...
Maar we hebben er alle drie...geen ene last van gehad zelfs...

Wat ik zelf...altijd al doe...en vroeger ook met mijn Tweeling zonen deed..is voor de prik halen...Thuis een
Bayer Asperine innemen...met veel water drinken...(Kinderen een Bayer Kinderasperine)... voor het weg gaan...eerst
goed plassen...(Van het vele water gedronken..ik zelf moet altijd snel plassen...als ik een Asperine inneem)
En dan de reis er naar toe nemen gaan...
Als ik thuis kom...na die het route reis...neem ik nog een Asperine... met veel water drinken...
of anders ...is de prik halen dichtbij...de 2de Asperinene binnen 4 uren wel doen...

Ik feite is Asperine...(naast het is een pijnstiller) een soort van Bloedverdunner...als er een Vaccin het lijf in gaat...wordt dat zo ...snel extra snel...helemaal opgenomen...in het lichaam...

De kans dat het
bij Oude en zwakke en Zieke en Invaliden en ongetrainde sport mensen...erg traag verloopt zo'n vaccin injectie...vloeistof...is extra groot...Maar naast dat...zulkse injectie worden lag niet altijd gegeven...met kortere naald...
Kinderen en oude mensen lijven... hebben bv beter van niet zo'n lange injectie naald nodig...
het kan anders snel...de kleine spier massa voorbij gaan...en in een aderwand of ader terecht komen....
terwijl de vloeistof in de spiermassa terecht moet komen...nog is...die Veel bejaarden hebben bv nauwelijks nog spieren...die hebben bv beter van niet... zo'n lange injectie naald nodig...
Of ze doen
de naald...plat in de arm..dan komt de vloeistof... ook niet in de spieren...maar onderhuids...terecht...
De kans dat het
bij Oude en zwakke en Zieke en Invaliden en ongetrainde sport mensen...dan erg traag verloopt ...zo'n vaccin injectie...vloeistof...is extra groot...(Naast de vaak blauwe plek...en/of extra prik pijn vaak een tijd)

Veel bejaarden of va Middelbaar...krijgen al...Bloedverdunners...maar dat is om gewoon te kunnen leven...als een
bezigheid in het lichaam...Een Asperine vooraf ingenomen...is om ...ongewoon extra bezig te zijn...in het lichaam...
door de betere bloedstroom...is de vaccin vloeistof...extra snel...opgenomen ...in het hele lichaam...
het blijft dan niet...de vaccin...vloeistif...als een klontbijeen...op dezelfde plek ahw...om traagjes... van daaruit..vanuit de arm....verder het lichaam...in te gaan...
De kans dat het
bij Oude en Zwakke en Zieke en Invaliden en ongetrainde sport/ea beweeg mensen...maar soms ook bij de rest van de Mensen... erg traag verloopt ...zo'n vaccin injectie...vloeistof...is extra groot...(Naast de vaak blauwe plek...en/of extra prik en/of interne pijn... vaak een tijd)

Ik zelf heb maar 1x heel lang last gehad...van een Bepaalde injectie gehad...dat was...toen ik de Verpleging in ging...moest
(Verplicht) (toen)...de hele nieuwe vooropleidingsploeg...een BCG injectie hebben...
Een injectie tegen tuberculose was dat...
We wisten het vooraf niet eens...geen tere zieltjes gesprekken ed er over...het moest gewoon...(Omdat ik toen vooraf
geen Asperine in had genomen...met veel water ed. deze injectie was sowieso fout gegeven...het raakte een zenuw...
er zitten nl ook zenuwbanen in armen...maanden later voelde ik nog die armplek...ook en vooral tijdens hard werken...
maar ook liggende in bed...
Als ik vooraf
een Asperine in had genomen,...was die Injectie vloeistof... erg snel opgenomen...in het lichaam...ook als het terecht komt
een Injectie vloeistof...op een plek waar het niet... terecht had moeten komen!

(Ook in deze tijd...is er wat mis gegaan...krijgt erg vaak...die Vaccin de schuld...maar mi 99% kans of meer...de injectie
gaven ze verkeerd!)
Als het bv
in de spier bundel moet...moet het niet in de aderen wand ...of in de aderen vaten...en ook niet onderhuids en al helemaal niet in een zenuwenbaan...

Wat me ook opvalt
met die Corona Injectie...niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...

Dan krijgen ze... die corona vaccin en denken vaak meteen...dat ze beschermd zijn voor zichzelf en voor anderen ook...
(Wat hoor je... op TV erg vaak...de Kinderen en vooral...de Kleinkinderen komen dan bij Oma en Opa aan...en het wordt een knuffel partij...) Als dan ...de echte ziekmakende Corona besmetting...toch bij ze uitbreekt heet het...'t Vaccin werkt niet...

Ik schreef net...
Wat me ook opvalt
met die Corona Injectie...niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...
(Misschien zijn dat wel... die Corona uitbartingen ...na toch de Vaccin gehad! Dan worden ze er (Die de vaccin gehad hebben)
meestal
niet zwaar ziek van!
Niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...(mi...Maar anderen
niet het Vaccin gehad...kunnen wel via... die.... (besmet zijn...met de Corona...Ondanks dat ...die...
de Vaccin ...gehad... mensen zijn...)...wel door ze...besmet geraken!)
Trouwens
mi...die ...net... de Vaccin gehad hebben...kunnen ook besmet geraken...door die andere...
bv in hetzelfde gebouw of huis...wonende verblijvende ...die besmet was en net ...de vaccin kregen...
(Allen die net... een Vaccin hebben gehad
of de tweede nog moeten...De besmettings gevaar... is er dus niet mee weg...)door
die besmet was ...en net ...ook... de vaccin kregen...
Miljoenen krijgen de Vaccin prik maar...Niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...
(Allen die net... een Vaccin hebben gehad
of de tweede nog moeten...De besmettings gevaar... is er dus niet mee weg...)door
die besmet was ...
en net ...ook... of pas...de vaccin kregen...)
Mensen die gezamelijk wonen vooral...(In Zorg en Verpleeg ed gebouwen!)

Mensen denken massaal ...hoor je ze ook op TV zeggen...vanaf de eerste Vaccin gehad...Nu ben ik veilig en heb mn vrijheid terug en kan alles weer doen...ed dingen zeggen ze...Dus
(een poosje)...(Regelmatig) na testen...op Corona... vanaf het Vaccin gehad... tm 3 weken later...
lijkt me geen overbodigheid!
Niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...
bv. De Buuf
(En dito Personeel)...en de eten deelster en de fycio etc...kreeg dan wel het Vaccin...net als de anderen...maar Buuf...en de eten deelster en 1 van de fycio etc...kreeg dan wel ook het Vaccin...maar zonder het gemerkt..die was...waren ...al besmet!
en vanaf mogende komen kleinkinderen eentje was al besmet etc. )

Miljoenen krijgen de Vaccin prik maar...Niemand controleert vooraf...of mensen al niet besmet zijn...met de Corona...
(Allen die net... een Vaccin hebben gehad
of de tweede nog moeten...De besmettings gevaar... is er dus niet mee weg...)
Mensen denken massaal ...hoor je ze ook op TV zeggen...vanaf de eerste Vaccin gehad...Nu ben ik veilig...
Dus
(een poosje)...(Regelmatig) na testen...op Corona... (in die weken) vanaf 1ste Vaccin...tm het 2de Vaccin gehad... tm 3 weken later...
lijkt me geen overbodigheid!

Echt veilig vooral ook voor de bejaarden is
als je de 2de Vaccin gehad hebt en 3 weken erna wachten... en dan... de Corona test... is Negatief!


Ik schreef ook net...
Dan krijgen ze die corona vaccin en denken vaak... meteen...dat ze beschermd zijn ...voor zichzelf en voor anderen ook...
Terwijl het vaak wel tm 3 weken... (Vooral bij oude inactieve mensen)...de tijd nodig heeft..om door het hele lichaam opgelost te zijn...
(Nog vaker er moet zelfs... een Tweede injectie nog komen!)Maar ook dan
Dan krijgen ze ...die corona vaccin... en denken vaak... meteen...dat ze beschermd zijn ...voor zichzelf en voor anderen ook...
Terwijl het vaak wel... tm 3 weken... de tijd nodig heeft..om door het hele lichaam opgelost te zijn...

De kans dat het
bij Oude en Zwakke en Zieke en Invaliden en ongetrainde sport/ea bij inactieve niet beweeg mensen...maar soms ook bij de rest van de Mensen... erg traag verloopt ...zo'n vaccin injectie...vloeistof...is extra groot...dan op 1 plek...(Naast de vaak blauwe plek...en/of extra prik en/of interne pijn... vaak een tijd)

Nog zo iets...
Je...U...Gij... hebt ook
de Wens Arm...(Voor een injectie)...
dat is de Arm ...die jezelf ontbloot er...
waar je in de nachten nauwelijks... tot niet op ligt... is dat de arm dan ook... en met werk ed...er de minste last... mee hebt!
Mocht het toch
na pijnen geven...Dus lig je altijd... aan de Linker kant...met je lichaam snachts...dan moet de injectie
in de Rechter(Ontblote) (je eigen injectie Wens) Arm laten doen!
(Het ontbloten van je arm...doe je nl toch meestal ...echt zelf!)(Doe je met je Rechter kant veel werk handelingen...dan is het logisch...de Wens arm om een
injectie te laten doen...is de Linker arm!)
Het ontbloten (de keuze van ) je arm...doe je nl toch meestal ...echt zelf!)

Nou ja... genoeg uitgelegd...waarom ik altijd eerst een Bayer Asprine inneem...en ook achteraf nog eentje!
Ik feite is Asperine...(naast het is een pijnstiller) is het ook...een soort van Bloedverdunner...als er een Vaccin het lijf in gaat...wordt dat zo ...snel extra snel...helemaal opgenomen...in het lichaam...
(Misschien moet je
er zelf wel opetten
dat ze de naald...recht erin steken... en de naald recht blijven houden ook...met de Corona Vaccin injectie geven!

Wij vroeger...als gezin...maar ik ...als ouwtje... nu ook ...hebben nooit problemen gehad...van welke Landelijke Prik dan ook...Mooi houden zo dus...
Maar dan nog...(ook zonder die (Asperine) tip gehad)
Tiff...
(Even over
je mail Tiff...Ik snap dat je bang bent...voor de tweede vaccin prik...omdat je ...de vorige keer
bij de eerste prik...toch best ziek geweest bent...en blauwe plekken kreeg...Wat je ermee deed is
alleen
de GGD mailen er over...Je hoorde er niks van terug...en Mensen ...die je altijd al mailt...of belt ed...mailde je pas
toen het al over was...

Ik kan alleen... de juiste tip geven..zo ik er over denk...
En dat is...
Elk Mens in
ons land...heeft een Huisarts...Bij ziektes...die moet gebeld...dan komt die....(Zij of HIJ)... en kijkt... of die het zelf afkan
of... dat je ...naar Spoedeisende Hulp moet...(Er zelf naar toe gaan ...of... via een eigen Mantelzorg helper...of
met Ambulance...Zo... werkt ...dat...in Nederland...

Zelf...Mailen naar de GGD heeft geen enkele zin...Huisartsen... die iets gewaar worden... of ZH Specialisten
dat niet klopt... na een Vaccin injectie gehad...moeten het (Over die Patient/Klant)het ...zelf... door geven...aan de GGD!
Dus al of niet plots ziek...van een Vaccin gehad...De (Prikdelende) GGD behandeld niets...alleen
je Eigen Huisarts...of... ZH Specialist....Zo... werkt ...dat...in Nederland!

Door die 2...je Eigen Huisarts...of... ZH Specialist...
Alle doorgeven zaken
aan de GGD... zetten die samen... met de RIVM ed ...op Kaart...(Die het de Politieke Ministers) weer door geven gaat...)en die tonen het dan 't Volk dan weer...

Dus had je mij ook... gemaild toen...en niet pas achteraf naar allen...dan had je van mij ook ...deze tip gekregen...
(Ik hoef niet altijd... m'n gelijk...maar... weet zeker...)
Dus al of niet ...plots ziek...van een Vaccin gehad...De (Prikdelende) GGD behandelt niets...(Zetten het hoogsten ...op Kaart...erbij...van mails ed gekregen...)..(En de RIVM maken er ...wiskundige Kaarten van)...(Heeft de GGD Storingen...heeft de RIVM ook niks te melden...of niets juist te melden! Aan de betreffende Ministers!)

Alleen
je Eigen Huisarts...of... ZH Specialist....behandelen indien nodig
ook de (Corona Prik ) Patienten...Zo... werkt ...dat...in Nederland!)

Ik moet ...de eerste Vaccin prik nog krijgen...
https://www.ad.nl/binnenland/plek-over- ... ~a99d7b10/
2 dagen na jou
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... natie-prik
Nou meid (Met de Tweede Prik) sterkte ermee. Knf van LT) :roll:

PSS Veel Virussen en zelf Bacterien...kunnen niet tegen rook...ze
verzwakken dr van...of leggen het loodje erbij neer...
Het voordeel... van het Ajaxmiddag feest is...ze hebben zelf
de Supporters...jammer dat er ook rode rook gebruikten...maar
ook massaal...op een beschaafde manier... erg veel
witte
rook
verspreid...en
dat doen ze... lang niet overal ...zo!
Waar erg veel Mensen zijn! :roll:
Ook dat werkt niet... voor 100%... want niet iedereen...ademde de rook... er...ook in!
(Voor Mensen is er verschil of de rook...zwart is of groen geel of paars of blauw is...
of
gewoon
wit is...)
Maar dan nog...(In een rook gebied)
Veel Virussen en zelf Bacterien...kunnen niet tegen rook...ze
verzwakken dr van...of leggen zelf ...het loodje erbij neer...
Als de Corona besmette cijfers stijgen...is dat van wat anders...
misschien wel van de overvolle winkelstraten! Dat is dan nog niet van
de Ajaxfans...daar moet 10 a 12 dagen nog op gewacht...

Ik las dit...
Pfizer wil goedkeuring van EMA voor vaccineren kinderen vanaf 12 jaar
(Het riekt meer naar...De concurrentie strijd...viert weer hoogtij...)
Mi.
zou die Johnson... beter zijn voor kinderen...dat hoeft maar 1 prik...
Die Johnson blijkt wat zwakker te zijn...mi past die daarom juist... goed bij Kinderen...
als die besmet worden...merken ze het niet eens nl...Kinderen besmet...ze worden er massaal
niet eens ziek van...
dus kan er ook een
iets
zwakker Vaccin ...voor gebruikt! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 04 mei 2021, 15:27

Ulevellen

Kleinkinderen weten niet, wat ulevellen zijn. Ha haaaaaaa

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Deze verslaggever, doet het ook fout, die Marit is geen kroonprinses, alleen de as. regerend vorst of vorstin, is de kroonprins,
of kroonprinses, bij ons is dat Amalia.
Maxima ,is is ook niet de regerend vorst of regerend vorstin, dat is de vader van Amalia en wel, ook wel
de Majesteit koning Willem-Alexander.
(Hoe vaak ze dat fout doen, valt mij ook op, ze snappen niks dat is het!
Jij schreef eens, die Maxima zei eens, ik ga het net zo goed doen, als Beatrix.
Zij, die Maxima ,schreef je toen, snapt er ook niks van, dat Beatrix , was de regerend vorst de majesteit en
die maxima, is dat niet!
(Legde jij laatst ook weer is uit hier LT! Dat er maar 1 de Majesteit kan zijn, in een land.)
In de usa hebben ze een president en die hebben vaak, ook een vrouw, die is er voor de show erbij, want
zijn beedigd werk, is haar, onbeedigd, werk niet.

Met een koning die getrouwd is, is net zo iets gaande, hij heeft een beedigde majesteit baan, en zij niet.
Met een vorstin, als koningin Beatrix, zij had de beedigde majesteit baan en hij prins claus niet.
Jij noemt de aanhang hun baan, is een seremoniele baan, voor de sier, erbij. Als die sierbaan persoon overlijdt, gebeurd er niets,
de regerend koning, blijft de koning en de regerend koningin ook.

Als bij ons de regerend koning overlijdt, dan wordt Amalia gekroond tot Regerend beedigd de majesteit, de koningin en
Maxia doet er niets toe, en de andere prinsesjes ook niet.
Dat kan beledigend klinken, maar zij Maxima, kan een eigen baan hebben, een eigen inkomen, of blijft door doen, met seremoniele dingen. Zo zit dat ook in elkaar, met die Mette Marit. Net als bij ons Amalia, hun eerste kind, is de kroon prins of kroon prinses, en niet Mette Marit!
Maar als mensen, er niets van snappen, noemen ze, de seremoniele persoon, majesteit! Of kroonprinses ed.
Heb je helemaal gelijk mee LT! Komt denk ik, dat ze ,het sprookje gaande houden, Maxima werd koningin genoemd,
en prins Claus werd bv niet Koning genoemd, maar bleef prins genoemd en dat hadden ze ook, met Maxima moeten doen,
prinses blijven noemen. Nu denk ze, dat ze gelijk is, met Beatrix. Schreef je toen, maar Beatrix was beedigd regerend vorst,
genoemd, als aanspreek titel, de majesteit.

Als bij ons, de regerend koning overlijdt, dan wordt Amalia gekroond tot Regerend beedigd de majesteit, de koningin en
Maxia doet er niets toe, en de andere prinsesjes, in feite, ook niet. Dan is Amalia de majesteit! En ook dan, niet de seremonielen er om heen!
Nou meid, wij zitten dat weleens uit te vogelen, maar steeds meer mensen, die reportages maken, vogelen zelf, niets uit.
Dan krijg je van die domme artikelen.
Deze verslaggever, doet het ook fout, die Marit is geen kroonprinses, alleen de as. regerend vorst of vorstin, is de kroonprins,
of kroonprinses, bij ons is dat, Amalia en blijkt dus Maxima, met als die Marit,
niet eens voor te komen, in de koningslijn!
maw LT, schreef jij ook al eens, er kan maar 1 de majesteit, in een land zijn! Dat is de beedigd regerend koning, dat is bij ons
koning WA!
Jij schreef pas, er zijn er, die het wel snappen, die burgemeester van de stad, waar ze pas waren, noemde alleen de koning, majesteit en de dames erbij, allemaal koninklijke hoogheden.

Jij houd je. nog steeds, aan de lockdown, mailde je me pas, omdat je nog geen vaccin hebt gehad, wel de uitnodiging, maar met
longontsteking, ben je niet gegaan. Je was al blij, dat je de wc haalde, in je flatje. Ha haaaaaa
Hopelijk, gaat het, inmiddels beter, met je. Hou je taai meissie! Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 mei 2021, 16:21

Vellen... :)
http://www.hocuspocuszoetwaren.nl/product/ulevellen/

(Deze zin van je klopt niet...) je schreef
Als bij ons, de regerend koning overlijdt, dan wordt Amalia gekroond tot regerend beedigd de majesteit, de koningin en
Maxia doet er niets toe, en de andere prinsesjes, in feite, ook niet. Dan is Amalia de majesteit! En ook dan, niet de seremonielen er om heen! De andere prinsesjes, in feite, ook niet...
(mi. Het moet zijn...de andere 2 prinsesjes...zijn wel... in de lijn van troonopvolgers...maar die Maxima niet...
Maar... die Burgmeester pas...heeft gelijk...er kan maar een ...de Majeteit ...zijn!)
Ik schreef het ook welis zo...alss maxima is Econoom dan is haare man dat nogh niet...en is haar man historicus dan is zijn vrouw dat nog niet...Als de Man De Koning is en De Majesteit ...als titel heeft...daarmee is zij nog niet de Majesteit...
Maar je hebt gelijk...als ze het niet snappen...snappen ze het niet! Maar die Burgemeester op Koningsdag...snapt het wel!)

(..k denk ook weleens...kan mij het schelen...hoe ze heten...)

(Ik las dit...
NIEUWS
Wereldwijd chiptekort zorgt opnieuw voor stilte bij autofabrikant VDL Nedcar

mi
Zit er in alles ...wat we weg doen...op de stort doen ed.
ook overal ...chips in... elke PC etc... die we weg doen?
Ook in alle Auto's naar de sloop gebracht?

Misschien moeten we ...als land...zuiniger omgaan...met wegwerp voorwerpen...en daar
eerst ...van alles uithalen...wat van nut kan zijn...voor de nieuwste gemaakte producten...

Ik hoorde pas...chips zitten overal al in...dan moet daarmee toch... wat te doen mee zijn...ook
met alle Weg gedane Mobieltjes ed.

Ik heb er helemaal geen verstand van...maar als het overal al in zit...lijkt me dat
we daar... wat mee moeten kunnen...als land...Waar laten Mensen de weg gedane Mobieltjes?
En weg gedane PC's en Laptopjes? En de oude roestbakken auto's...en de weg gedane strijkijzers?

En als er spul in zit... wat alleen uit verre landen te halen is...
Als het verzameld wordt...op 1 plek...per Dorp per Stad...om te brengen...kunnen ze er ook
alle chips uithalen gaan...
Even schoonpolijsten de chipjes...en opnieuw invullen gaan... bij de firma hergebruik...

Ik vraag me best vaak af...goed oke... we nemen het ...dat er overal al...de kosmos luchtruim in gaat....
welke hoeveelheid... aan zware slechte uitstoot geef dat...op de Aarde zelf? Met de Start en met
de terug aankomst...

Voor de Wetenschap Alla(h) Het Zij zo...(Zo van het moet maar)...maarrrrr
als ze het ook nog gaan ...commercialiseren...

zoals Tessa laatst... een auto de ruimte in knallen...hoeveel CO2 ed... is er al boven onze hoofden gaande en extra aan
afval ...in de kosmos...al gaande...Ik bedoel Boeren... die het Vee weg doen om de CO2 uitstoot...en met
die luchtruim klimaat ed. kosmos zaken... daar doen ze... inmiddels al wereldwijd...ermee...boven onze hoofden
via lieden met...of alles mag...behalve een Sigaar!
Men verknalt zo ...niet alleen... de Aarde...als ze het ...ook nog gaan ...commercialiseren...gaan ze ook de Kosmos
verstoren...met klimaat
verstorende zaken...tm op de Aarde!

Ik bedoel ...als het om de cijfers gaat...Klimaat getallen...gaat het daar nooit over!
Maar mi... daar moet het juist over gaan! Over de echte grote Toppers van de klimaat
verstorende zaken!
Ook over ...steeds meer....Ijsbrekers op en om
nabij...de Polen... en over steeds meer...Lawines
bommen in de Bergen...en
Via...Aarde en de Kosmos
en al die...grote echte ...klimaat
verstorende zaken...(Vice versa)...tm op de Aarde!

https://www.ad.nl/buitenland/puin-chine ... ~a79cc702/

Nou ja...die dingen...Dat vraag ik me welis af...Meneer Sonneberg...

Jullie wens ik... een rustige 4 Mei herdenkingsdag ...Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 mei 2021, 01:16

Lente... :)

(Erg mooi gedaan Andre...tm het kusje voor Martin...

Video-Toespraak van André van Duin (74) dinsdagavond tijdens de Nationale Dodenherdenking op de Dam.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... e-van-duin

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Plaats reactie