WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 15 feb 2021, 15:06

Kelner

Klopt het is allemaal nieuw en jammer genoeg in corona tijd,
lekker uitgaan is er niet bij en lekker zwemmen ook niet.
Maar ik ben wel heel erg blij, op je tip te zijn ingegaan lt, ik
woon nu met kind en hond, een stuk prettiger.
Goed tegen de stress is dat.
Ik zag dit
https://eenvandaag.avrotros.nl/coronacr ... -gemeente/
Een kaart, waarop je kan zien, hoe de stand, met corona, in je eigen gemeente is.
Je hebt al wel, erg veel overgehost lt, niet te geloven, zoveel.
Lastig, als je obstakels ermee, tegen komt, dat houdt zo op.
Hebben jullie ook genoten, van sneeuw en ijs?
Mijn hond diva, leek de complete, blijheidsgektes te krijgen, van de sneeuw. Komisch om te zien
was dat. Voor de kleine kinderen , leek het iets nieuws, om te zien.
Ik denk, zoiets onthouden mensen, hun leven lang, en toen was er sneeuw, in het land.
Ik weet ook niet lt, waarom ze jouw leeftijdsgroep negeren, of het er niet is.???
Het zou toch voor moeten gaan, op de 60 jarigen!
Hoe ouder, hoe meer ervan, op de ic's lagen, en meer doden kwamen, niet van de jongeren, maar
vanaf juist 70 plus, en ouder.
Krimpt jullie penis, ook van het roken?
Ze verzinnen wat, om ons allen, aan de drugs te krijgen, wgs gewone dingen, te verbieden.
Al dat gelieg er om heen, dat slikt de politiek meteen.
Als we in het buitenland zijn, kost een pakje sigaretten 2 euro en hier al bijna 10 euro, zo jatten ze hier van alles, en
dan komen ze weer aan, om producten, met suiker.
Ook vlees moet steeds duurder, vinden er, maar als je het maal 2.20 doet, kan je al weten, hoeveel duurder het is gemaakt,
Net doen of de prijs nooit steeg, doen ze dan!
Ik hoorde wel vaker, nederland is een lieg en bedrieg land. Ook als het over migranten gaat, het land steeds voller gestamp ermee,
en alle huizen daar naar toe ermee, dat is de vette winsten, voor wat rijken, die steeds rijker ermee worden, van
goedkoop personeel, Ik tracht uit te zoeken, waarop ik zou moeten stemmen, zijn jullie er al achter?
Het grote gesteel, begon toen de gulden, de euro werd, daar hebben ze nooit iets aan gedaan, sindsdien zijn de huren,
te achterlijk voor woorden, zo hoog en dat gesteel uit de pensioen potten, is ook nooit terug gestort. Dus gingen
de pensioenen , naar beneden, maar de huren stegen alsmaar wel, en de prijzen van alles.
Ik heb nog geen idee, waarop te stemmen, ik zag een hoop bla bla, omdat ze de pvv ook hadden uitgenodigd,
om over politiek te praten, met hun 24 zetels en die bla bla met hun 10 zetels, ze doen net als in dat rusland, de
tegenstanders trachten uit te schakelen, dat ga ik nog uitpuzzelen, of die pvv wat is, wgs alle ellendes die we in het
land hebben, om leugens en bedrogs. 40.000 daklozen al, belachelijk is dat! En maar massas mensen binnen halen,
om zo nog goedkopere werkkrachten, maar wie betalen hun huis en uitkering en alles, wat wij nederlanders,
niet eens krijgen, ik vroeg verhuiskosten, vergoeding aan, kreeg te horen, alleen migranten krijgen dat en daklozen,
als ze een huis krijgen. Daar worden ook nederlanders, opstandig van, alle ooit vergoedingen, zijn weg gehaald,
behalve wat voor grote bedrijven, ons land wordt binnen gehaald., die worden er alleen maar, nog rijker van.
De belasting betalers, betalen alles, voor die rijken, hun binnengehaalde personeel, Toen ik het er eens met lt,
overhad, zei ze me, dat begon met links paars, alle trucs bij elkaar. Het volk stemt niet voor niets, zo weinig op links.
Daar ga je de boot mee in. Als jou inkomentje stijgt wat die linkse mw wilt, betaal jij meer zelf, voor je huur, en krijg je
minder. aan toeslagen, de staat viert er wel bij, als ze jou, minder huursubsidie moeten geven dan, omdat je
om een beetje meer, lage inkomen, erbij krijgt, betaal je meer zelf, aan huur en aan toeslagen. Dat is dan de uitkomst, van links!
Dus pas op, waarop je stemt! Nou lieve mensen, ik wens jullie een corona vrije week toe. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 feb 2021, 16:03

Nergens... :)

(Ik ben even gaan zoeken Tiff en vond dit...
https://www.welingelichtekringen.nl/anp ... -tot-woede
DEN HAAG (ANP) - Verschillende partijen zijn verontwaardigd dat een onderwijsdebat van de Algemene Onderwijsbond (AOb)
aanstaande dinsdag niet doorgaat omdat leden van de bond niet wilden dat de PVV meedeed.
"Ondemocratisch", vindt ChristenUnie-Kamerlid Eppo Bruins. D66'er Paul van Meenen vindt het besluit "slecht".
VVD-Kamerlid Rudmer Heerma was "hoogst verbaasd" toen hij het nieuws hoorde en vindt het "heel gek" dat de bond
een democratisch gekozen partij uitsluit.
Beertema zelf tweet dat de AOb alleen maar gelijkgestemden aan het woord wil laten. Ook zijn partijleider Geert Wilders is boos.
"Wat een laffe antidemocraten, die lui van de AOb", twittert hij.
mi.
Waar moeten die leden dan uit bestaan ...die er tegen zijn...als veel partijen er tegen zijn...dat die bond...de pvv uitsluit...
dat de AOb alleen maar gelijkgestemden aan het woord wil laten.

Nou ja... zo nu en dan lees ik nog welis wat...over Politieke zaken...
Ik denk...dat alle...niet stemmers...ook een Partij Nederlanders is...om als actie...niet te gaan stemmen....
Met het Recht om te mogen stemmen...is hetzelfde Recht...om (Waar dan ook om) niet te gaan stemmen...
Dan hoor je...Ja maaaaaaarrrrrrr
Waarom je wel moet gaan stemmen...
Als ik zulks ondemocratische lees...ik de lust ervoor me al vergaan...om te gaan stemmen
dat een onderwijsdebat van de Algemene Onderwijsbond (AOb)
aanstaande dinsdag niet doorgaat omdat leden van de bond niet wilden dat de PVV meedeed.
Welke leden ...van de AOB Bond zijn dat...die heten er tegen te zijn...(Zoals zo vaak...Die ene of die paar...maar?)

Ik las ook dit...
PvdA-leider Ploumen wil welvaart eerlijker verdelen: ‘Ongelijkheid is de moeder van alle crises’
Daar heb je het al...
Krijgen ...(via Links)...De Moeders...de schuld...
daar zullen alle Moeders... niet blij mee zijn... en sowieso alle Genderneutralen niet!

Ik weet echt niet...waarop te moeten gaan stemmen Tif...
Als ik ...aan alle leed en ellendes denk...toen de Linkse Partijen...de Studiebeurs voor Studenten eruit haalden...en
ze in een zware lening gingen zetten...Als je alle ellendes... neg doorloop effectes ...daarvan snapt...schrik je je ook te barsten...
Omdat de genen met de Bul op zak...in zware lening zat eh zit...konden die geen Praktijk meer kopen...van de naderende
gepensioneerden...hun Praktijd...bleven ook die...met zware
ellendes zitten...Hun Praktijk was nl hun Pensioen...geld...

Af en toe haal ik er welis zo'n neg doorloop effectes er van uit...dit is ook zo'n vb
Van Student tm het pensioen aan toe...zware ellendes...velen eindigen afhankelijk van de AOW inkomsten...want
velen van ze...ze kunnen hun Praktijk...zoals eerst wel...vanaf eh...niet aan de straatstenen kwijt!

Nou op zo'n Partij... zou ik nooit op stemmen gaan...Zo erg veel ellendes... die in het land...hebben gecreert...Niet te geloven...

vanaf jonge Studenten af aan...tm ook ...die Gepensioneerde Bullers...in de ellendes gezet!

(Vaak typisch iets van Links is dat!) Ze lijken niet door te denken...over hun besluiten...
Net als die Mw Pl...die de miniumlonen omhoog wilt...
Als je daar echt goed over nadenkt doordenkt...moeten die Mensen zelf... meer aan huur en aan toeslagen
gaan betalen...om een beetje meer geld erbij...(Heet dat niet van de Regen in de Drup...)

De Drup...is een vb hoe mensen gek te maken zijn...met alsmaar die druppels op ze...)
Met niet uitkomen van hun inkomen...per maand...en de Staats en Gemeentes...Hulptroepen geregeld ...vallen
voor ze weg...vanaf...om iets meer inkomen erbij...via Links!
Een land vol met Shit creeren...zag je opkomen vanaf Links Paars...
Alleen de Rijken... hadden baat er aan...met hun Alles mag... behalve een Sigaar...

Toen deed ik nog welis... aan voorspellingen...en schreef oa...als dat hetende Chr CDA Partij... al dat slecht...blijft dekken
dan klapt het naar beneden...net als dat hele Linkse...
en zo ging dat ook!

Net als nu
zo erg in de Luwte gehouden...die Hoekstra van het CDA...door Rutte en Co en zo...
(Die Wopke...Als baas zijnde mede van landsbelasting...)
als dank...het eerst wat gaande is ...vanaf verkiezing geklets op TV is...stront voor dank...werd dat...richting Rutte!
(Je kan ...God...horen brommen...)
Ik bedoel ...Ja wat eigenlijk...
teveel om op te noemen...waarom ik nog steeds niet weet...waarop ik zou moeten stemmen gaan...op 17 Maart as.
Bij analyse vallen ze allemaal af...(Er wordt sowieso teveel slecht gedekt!)

Waar ik echt ook niks van snap...vb
Er is een Rechtzaak gaande...en bij een Kletstafel gaan ze het ervoor...bespreken wie schuldig is en onschuldig is
en wat een Rechter allemaal niet snapt...als die die persoon of instantie...toch schuldig acht...
De Kletstafels maken de dienst wel uit...is het tegenwoordig steeds vaker...

1 Iemand op TV...zwaar anties Wijn...en de Dag erop...hebben alle NL TV zeders...glazen water staan
op de Kletstafels...Zo erg is het al!

(Daar mogen
alle Wijnboeren en personeel tm die van... de Wijnverkoop in de winkels...zonder baan
voor komen...in de hele EU!)

Nou op zulkse klakkeloze na-apers...Politici...klakkeloos mee doen met eh... met een glas water voor de snuffert
waar nu weer...overal al...daar ga ik... echt niet... op stemmen!

Wie riep het eerste ...Dat Rutte weg moest...aan een opjuttende kletstafels...
Jawel...die Jort K...en waar is die Rutte mee bevriend...jawel...met die Jort K...en die doet een Politieke
klets debat met Rutte...voor deze verkizingen...

Nou
als ze allemaal... niks meer snappen...moeten ze snel weer aan de gewone waar...zo voor het... voor
die antiekleppers... op TV... het was...

Voor het
nog meer eerbare hardwerkende mensen... de baan kost...en het... nog meer...de wereldse armoede doet
stijgen...

Als je echt dat D66 gaat beanalyseren...na die Hans van M
dan kom je ook de vreselijkste dingen tegen...via hun beleid...
Dus...
Jullie snappen nu wel...ik heb echt geen idee...waarop te stemmen...Maar ik tracht er nog over te lezen...
zo nu en dan...

Ik hoorde voor het eerst iemand aan een Kletstafel zeggen...(Een Wetenschapper?) dat het Klimaat alleen ligt aan de Polen...
maar helaas legde die niks uit...alleen die kreet maar...

maar hoevaak schreef ik hier al...dat al dat eeuwige bevroren Poolwater...
door ijbrekers ...stuk gemaakt open gemaakt wordt...en er pas een Nieuwe USA Ijsbreker voor de Pool wateren...
erbij kwam...iedereen blij...
een feest van nabij...ipv. Ze snappen niks...ze moeten snel weer...aan de gewone waar!

mi
Moeten de Technische Wetenschappers...vervoer uitvinden...dat over het ijs kan...ook voor
grotere vracht ed...juist voor ...op de Polen
Noord en Zuid...Dan is dat al... de helft...van het Klimaat... probleem...opgelost!

Zie je wel
met een glaasje water... voor de snuffert van oa oa oa ...Politici...komen ze er niet...met
niks mag...ook geen Sigaar etc.
Dan krijge dingen als dit... De (zoveelste)...Nieuwe Ijsbreker komt er aan...richting de Noord Pool...

Kortom ik zie ze liever met gewone waar...
Ik hoorde een wetenschapper zeggen...die voor het verhogen van de suikerprijs is...
Suiker dient voor niks...nergens voor...
zoals wel Groentes en Fruit ed.
Niemand gaat er tegen in...
aan die Kletstafels...

Nou dat ga ik nu niet allemaal uitleggen...
maar wel...toen de suiker nog niet was uitgevonden...was de gemiddelde sterfte cijfer...bii 23 jaar
en toen men...ook in het land aan vlees eten kon betalen...werd de gemiddelde sterfte leeftijd bij 36 jaar...
toen we alle moderne Middelen konden nuttigen...werd de gemiddelde sterfte leeftijd bij 83 jaar...

Ik heb vroeger geleerd...dat suikers...de energie drijvers in het lichaam zijn en nog veel meer
goede dingen doet...vooral in de Hersenen...

Als je lulkullers wilt horen... in deze tijd op de TV...bij de zoveelste na-apende kletstafels erbij
Ik hoorde een wetenschapper zeggen...(waarschijnlijk zo lulkullen...iov)
die voor het verhogen van de suikerprijs is...in alle producten met suiker dat is...
Hij zei
Suiker dient voor niks...

Kortom ...ik zie ze liever ...net als toen pas nog...met gewone waar... Fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 17 feb 2021, 12:32

Gens

Hallo allemaal

Ik las dit
over asexuelen
Het lijkt me nog, het meest passen, bij de genderneutralen, waar jij het over had, lt.

Jij schreef laatst, dat je dacht, dat eigenlijk, priesters en nonnen, alleen genderneutraal, kunnen zijn, om zo een celibattaire beroep, te kunnen doen, dus ze moeten eigenlijk asexueel zijn.
Jij zag het vroeger, als een tekort aan bepaalde hormonen, nou dan is, zo een beroep, makkelijk vol te houden, als non en als priesters.
Maar wat als die hormonen veel later, alsnog losbarsten?
Dan moeten ze, van die kerk, dat nonnenbestaan en priesterbestaan uit.
Hormonalelaatbloeiers, noemde je die.

Toen we het er een over hadden, zei je me, dat je denkt, dat asexielen veel meer, bij vrouwen voorkomt, dan bij mannen.
De hormonen productie bij mannen, vanaf bepaalde leeftijd, mist bij vrouwen, Of mannen er nu wel of niet mee bezig zijn met sex, ze krijgen die hormonale uitstoot
ervan en vrouwen niet.
Dus makkelijker is het, om non te worden, als de sexuele behoeftes uitblijft.

Ook dacht je er over, dat ontzettend veel vrouwen, verkracht zijn , door hun vaak, familie regelen het huwelijk, met een man, ze hebben er
geen ene sexuelegeaardheidsband mee, maar moeten toch aan de huwelijkse verplichting voldoen, terwijl er erg veel, nog asexueel zijn,
genderneutraal zijn ahw.
Misschien zijn dat, die vele hoofdpijners wel, telkens weer, zeggen ze dan, ik heb hoofdpijn, ze willen geen sex , de behoefte is er niet, of niet meer,
Misschien zijn van alle alleenstaanden, ook massas, die asexueel zijn , of dat van de gehuwden, niet andrs van verwacht werden, dat ze gingen trouwen,
omdat ze in feite asexueel zijn, ze baren een kind of kinderen en stoppen dan met de sex.
Die sex behoefte was er dan nooit, maar voldoen aan een soort, maatschappij ritueel was of is wel gaande ze, voor het behoud van het menselijke ras, trouwen en kinderen baren.
Geen behoefte aan sex, maar wel getrouwd zijn, en als excuus, maar hoofdpijnen hebben, vooral als het kind of kindertal al binnen is, om te voldoen aan dat ritueel, voor de
vaak via familie, geregelde huwelijkse staat.

LT vertelde me, toen ze vroeger op school zat, waren vooral alle meisjes op soms 1 of 2 na, nog niet met sex bezig.
Naar de vervolg school gaan, was hetzelfde gaande vroeger, alleen die ene of die paar, waren met sex bezig, bij alle anderen, het speelde helemaal nog niet.
Maar misschien, bij de meeste jongens al wel, die hun ogen gericht waren, op die ene of die paar, in de klas.
De rest van de klas, leken allemaal asexuelen, genderneutralen, het kon nog alle kanten op.
Volgens lt, kunnen ook jongens, nooit de priesteropleiding doen, als ze niet asexueel zijn.
Maar het blijft riskant, omdat de hormonen, alsnog later wel, in actie komen, Laatbloeieres op sexgebied, is dat.
Als ze willen trouwen, moeten ze die baan uit, vanaf dat de natuur z'n gang gaat, in hun lijf.

Bij de altijd asexuelen, volgens lt, vind je, de meeste platonische liefdes onder...misschien al om de (Genderneutrale)
leer, heb je naasten lief, als jezelf, dus ze vinden de anderen, heel lief, maar er is geen sexiele relatie.
Alleen zo kan, een Nonnen en Priestersbestaan, bestaan. Maar ook voor erg veel, alleenstaanden, ze hebben anderen lief,
zonder sexueleaantrekkingkracht.

Ze zei me, asexuelen, het komt volgens haar, veel meer voor, dan bij die 100000 genoemden, in dit artikel.
Ook bij gehuwden, na voldaan aan kind of kinderen, lijkt het, of ze sexzin eruit is, maar die was er misschien zelfs, nooit erin.
Als ze jong of oud, Weduwe of weduwnaars worden, zie je, ook die grote rij, alleen blijven.
Waar de sexuele hormonen wel actief zijn, die zoeken vaak weer een andere partner.
Voor al die vele anderen, hoeft het niet.
De zin lijkt eruit, maar volgens lt, zat de zin ervoor, er misschien zelfs nooit erin, alleen om een kind of aan
kinderen te voldoen, die zin, zat er wel in, maar niet, de sex zin. Dus gaan ze scheiden, of ze worden weduwe of weduwnaars, ze
gaan alleen blijven, ze hebben genoeg, aan platonische liefdes, van vrienden of vriendinnen.

LT zei me, ze snapt niet, dat er asexuelen perse bij de lhbti willen aansluiten, of een breiclub perse lid van de timmerclub wil worden,
lijkt dat, het heeft totaal niets, met elkaar van doen zelfs.
Volgens haar, hebben lhbti leden, naar eigen sexgeaardheid, behoeftes aan sex, en dat is, met die lhbti club te kust
en te keur aanwezig, daar horen de asexuelen, niet thuis.
Asexuelen kunnen beter, een platonische liefdes club oprichten, volgens lt.
Ze zei me, type jij het maar, anders moet ze het, 20 keer nakijken en verbeteren, en ik volgens haar, maar 1x of 2x.
Ha ha haaaaaaaaa

Volgens lt, een Genderneutrale Platonische club, is dus ook wat, voor alle duidelijkheid, het sexuele aspect, is er juist,
naar behoeftes, niet aanwezig, en bij alle clubleden, van het lhbti juist wel.
Dat gemengd, als club, wordt een te verwarrende rommelzooitje, als je dat, in clubverband, bij elkaar zet.
De enen groep zoekt, dan juist een sexpartner, en gaat af, op die leuke, van verderop, die juist perse, geen sexpartner zoekt.
Zat hun lhbti al ingewikkeld in elkaar, dan wordt het, nog veel ingewikkelder, als ze telkens, afgewezen worden, omdat
die leuksten voor ze, die verderop zittenden er, die blijken asexueel te zijn.
Van het kastje, naar de muur club, maken ze het dan, voor de lhbti leden.

LT denkt, dat genderneutrale platonische liefdes, erg veel voor komt.
Misschien wel, bij elke sexgeaardheid en bij niet sexgeaardheid.

Het voldoet sowieso aan de bijbelse (Genderneutrale platonische) zin, heb je naasten lief, als jezelf.
Alleen bij de sexuelegeaarden, valt het genderneutrale af, ze hebben wel alleen, anderen platonisch lief,
naast hun huwelijk, of vriend of vriendin.
Maar de asexuelen, is toch , een hele grote groep apart, die zijn volgens lt,
genderneutaal platonisch.
Monniken en nonnenkloosters
zijn zo ontstaan, volgens lt, dan zijn ze compleet gescheiden, van alle anderen, van die, met welke sexgeaardheid, dan ook.

In deze tijd, is als met zoveel, ook kloosters weg bezuinigd, het broederschap en het zusterschap gevoel, is
daarmee ook weg, maar om ze dan maar , bij de lhbti in te delen,
Van het kastje, naar de muur club, maken ze het dan, voor de lhbti leden.

Weet je lt, dat ik voor kort, nog nooit ergens, het woord genderneutraal gehoord heb.
Opeens, kon je het overal lezen, of op tv horen.
Maar niemand legt het uit, zoals jij.
Nu net, dacht ik ook, komt ze nu op, voor de asexuelen , of juist voor , de lhbti leden.
of voor allebei?
maw je moet ze niet in 1 club zetten, volgens lt.

Ha ha ha lt zei me, je kan de gn. pl. asexuelen, beter lid maken van, een grote bibliotheek, waar
men allemaal zwijgen moet, want in de kop, zijn ze meestal bezig, die asexuelen, met kennisvergaren,
ipv met sexvrienden, te vergaren.

Nou ja zei lt me, het was wel en geintje, het zo gezegd, maar in elk geintje, zit vaak toch, een waarheidje in.
Je zal al die kennisvergaarders, de kost moeten geven, ook die vanaf middelbaar en bejaard, geworden asexuelen.
Zie je wel, zei lt me, het heeft allemaal, met chemie te maken, met het hormonen gestel en zo
heeft zij , er altijd over gedacht, vindt men het asexueleel zijn een probleem, dan zijn er tegenwoordig
op medische gronden, pillen voor, dan kan men nog gaan ontdekken, in welke club ze willen, misschien daar wel
bij het lhbti of anderszinds.
Vinden ze het geen probleem, val dan die lhbti clubs niet lastig,
om ze dan maar , bij de lhbti in te delen.
Van het kastje, naar de muur club, maken ze het dan, voor de lhbti leden.

Ha ha ha ik blijf dit komisch vinden gezegd, lt zei me, je kan, de gn. pl. asexuelen, beter lid maken van,
een grote bibliotheek, waar men allemaal zwijgen moet, want in de kop, zijn ze meestal bezig,
die asexuelen, met kennisvergaren,
ipv met sexvrienden, te vergaren.

LT post je het, voor me? Succes met je golfhobbie
Voor de rest, ik wens jullie, een gezellige woensdag toe, ook
zonder sneeuw en ijspret. Liefs van tiff.

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 feb 2021, 13:50

Enschede... :)

(Altijd gezellig als je komt Tiff
Ik wist ...voor kort...ook nog niks...van het woord...Genderneutraal...vroeger ook nooit
gehoord! Maar grappig...dat jij nu ...met dat onderwerp...aan kwam...

Ik las dit...
Is het groenste kabinet wel groen genoeg?
Ambities te over, maar het kabinet voldoet nog lang niet aan de eisen van het Parijse klimaatakkoord: er moeten meer kolencentrales dicht, meer windmolens komen en meer zonneparken worden gebouwd. Maar is dat voldoende om de dreigende klimaatcrisis te keren? In de verkiezingsserie Buiten het Binnenhof is verslaggever Jan Eikelboom vandaag op bezoek bij een ecologische woongemeenschap in de buurt van Nijmegen.
Daar is men sceptisch.

Ik denk...we kunnen... wel wat doen...maar als ze de eeuwige bevroren wateren...bij de Noord en Zuidpool
steeds overal open maken met Ijsbrekers...schiet het niks op...Ook niet als ze a...inmissels overal al..alle sneeuw
van de tm de eeuwige sneeuwbergen...aan toe...naar beneden laten donderen...voor de Wintertoeristen...

Dat zijn mi... de echte grote...Wereld dingen...waar het om gaat...en vuil uitstotende smerige fabrieken...

Ik weet nog...dat ik dat...3 forumsterug...dat ook al schreef...en in die tijd...is het niet verminderd...maar toegenomen...
Van mij hoeft niemand wat...maar denk zelf is na ...en denk vooral is door...over die dingen...want de Generaties na ons...wil
ook het leven hebben...
Als al die grote dingen toenemen...de oorzaak... van het Klimaat gebeurens...dan
helpt pielen in de kleine marges...per land...ook niks...alleen een hoop idioterie...als uitzicht...wordt
dat dan...

Ik zat er laatst is even over na te denken...
misschien moeten wij... als wereld...1 vaste plek in het Heelal...kiezen...waar we alle uistoot producten...met
satelieten...naar toe schieten...bv dat van Kerncentrales...dan kunnen we ...die overal plaatsen...want
het gaat helemaal mis lopen...met alleen Electra...dat wordt dan...een gigantische gaos...als er
geen alternatief erbij is...voor de generaties na ons...

(Ik ben er wel voor...elke nieuwe Kerncentrale...onder de gond te bouwen...met brede wandelpaden er naast...en
overal uitgangen ...naar boven toe...en het Kantoorgedeelte...studiegedellte... Restaurant ed...erbuiten...bovengronds....
Maar is er is wat mee...dan kunnen allen snel weg komen ...en de boel... van het hele Kengebeurens

Het snel helemaal te kunnen afsluiten...voor bovengronds...)Alleen hele dik ingepakte Mensen...kunnen dan nog...
naar beneden er...om het te maken...)

Nou ja
zo denk ik er welis over...wat willen we... onze Generatie na ons... vooral na laten...is het in feite...

Alle Noord en Zuid Polen wateren
open...en alle Bergen sneeuwloos...en alleen Electra...en is het ...bij eke calamiteit ... een wereld gaos...voor ze...

En blijven ze zeggen...wat van Tata Steel ed afkomt...over het land heen ...en van Asbest... overal in op en aan...is van het
Roken...als excuuspatronen!
Ik bedoel... als ze is begonnen...alle leugens en bedrogs eruit te halen...wat gebruikt is
als Dekpatroon...dat zou allemaal.. al heel wat zijn...te weten...dat alzo... de Generaties na ons...ook het leven heeft...

Tiff...je vroeg mij wat ik dacht over die avondklok zaak...
Jeetje Mina...als je het mij vraagt...komt er vast ....weer zo'n verhaal...dat ze dat...in het begin allemaal
al hebben moeten laten doen...met de Risico groepen...dus ook nu denk ik zo daarover...

Maar wat ik echt denk is...
Ze... het Kabinet...ze lijken overal ....zo snel in te tuinen...wat hetende deskundigen zeggen...
maar ik waarschuwde al...Het is Brexit Time...(Dan geldt er Juridisch gezien...van alles anders...dus neem de
juiste Juristen mee...(anders ben je te naaien en te belazeren...waar je bij staat)
want dat schijnen ze... tm die in de EU aan toe...steeds te laten...dat vooraf...te doen...door Juristen!)

ipv vooraf...het achteraf...te laten nakijken...en ...dat is ...belachelijk!

Goed oke Juristen kosten wat...maar dan heb je...ook wat!

Dat vind ik van deze (Corona maatregelingen ) zaak ook...
Ze(Dit Kabinet) lijken niet ...of niet de juiste Juristen ...in de arm te nemen...
Ik geef maar een vb.
Stel ze namen misschien
die van het RIVM...maar hun doel en eisen ed...(van zoiets als het RIVM)...is een andere ...dan die van de (Landelijke)
Politiek...met
toch hetzelfde...als Onderwerp...

Ik denk
dat het zoiets is...ze namen de juiste Juristen... niet bij de arm...met (vooraf) overleg der dingen...maw
De ene Jurist... is de andere niet...net als bv de Politie...de ene Politie ...is de Andere niet...
De ene Bakker is de andere Banket Bakker niet etc.

Als je de Oorspronkelijk study ...van Politici bekijkt...is die van Historici en die van Leraar...een totaal andere type baan...
dan ze... als Politicus hebben...en komt bij...Niemand weet alles...
Dus hebben ze...de juiste...Hulptroepen nodig...

en daar lijkt het nog welis.... aan te mankeren...ze denken misschien... net als die bij ...de tegenwoordige GGD we kunnen
het zelf allemaal wel...Niet dus!

Ik denk ook ...de meeste Advocaten...zijn up to date...Is er wat mis...met de Landsadvocaat...of gebruiken ze die niet
om raad...En denken ze...we kunnen het allemaal zelf wel...net als die bij de... tegenwoordige... GGD we kunnen
het zelf allemaal wel...Niet dus!

Als we op de GGD afgaan...ipv alles binnen een Maand...is alles gevaccineerd...kan het duren een half jaar tm een Jaar...

Trouwens (Geluiden uit andere landen)... een miljoen vaccin ...extra overhouden...via de nieuwe gedachtes...Wie al Corona besmet was...hoeft maar 1 injectie ipv 2
lijkt me (het snelle)...te bestuderen waard!
En...
Als ik aan
de vaccin van Janssen denk...denk ik... dat die super gechikt is...voor Kinderen...en jonge volwassenen...maar...sowieso niet voor de
Middelbaren en Bejaarden...sowieso...niet voor alle...Risicogroepen!

Leuk Tiff...morgen kom je weer langs...neem weer een onderwerp mee...gelezen op Internet...kunnen we er
gezellig over...kletsen samen...zoals we ook deden over eh....enne over eh...
Zei ik dat nou echt aan je...
Ik vind dat de SP...een stuk volwassener steviger en betrouwbaarder... over komt ed
geworden is...ze heten dan wel... Links...maar toch...

Nou genoeg getypt geoefend. Fijne dag verder allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Afbeelding

Dit kon ik vroeger ook.
Ik werkte in verschillende grote gebouwen
met overal van die stenen trappen en tigs
keren per dag...moest je wat van de afd.
elders wat brengen of halen.
Dan ritste ik overal ook zo
naar beneden toe.
Lekker snel gaat dat!

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 18 feb 2021, 16:26

Schede

Leuk videootje lt,, dat je dat, ook zo kon, grappig.
Ik weet, nooit zo het verschil, tussen die linkse partijen, maar jij schijnt er verschil in Te zien lt,
leg is uit.
Ik heb geen last van de avondklok, of ik moet werken, dan heb ik vrijstelling of
ik laat mijn hond uit, na 9 uur, en dat mag ook.
Voor de rest, zat ik toch altijd al binnen, met een jong kind thuis.
Ik denk dat half nederland, normaal ook, voor de buis hangt, na 9 uur.
Maar het nut ervan, van die avondklok, zie ik nergens aan af.
Omdat mensen met corona zieks en overlijdens, bijna allemaal, om oude
mensen gaat, lijkt het me logisch, alles om die groep heen te doen, en
niet om de rest, van het land, hetzelfde te doen.
Dat is dacht ik, hetzelfde, waar jij in het begin, al over begon lt, ouwe mensen in
de lockdown zetten, dan kan de rest gewoon doen, wat ze altijd, al doen.
Dat denk ik nu ook, over de avondklok lt.
Nu maar hopen dat, door het vaccin, de corona verdwijnt.
Mij bevalt me nieuwe werk, erg goed, was wel wennen, in een gebouw, te werken en niet bij
mensen thuis, me dochtertje, vindt de school erg leuk, en me hond, wandelt nu ook al als
bekend, in de wijk rond, als een gelukkig hond.
Ik ben nog steeds bezig, een netwerkje op te bouwen, volgens jouw tip, lt, en dat
gaat ook steeds beter, er kom4en al vaste kindertjes, bij me thuis spelen en mijn dochtertje
speelt bij hun thuis. Pas moest ik een uur langer werken en had gelijk, een rij telefoonnummers, om
te bellen, om me kind van school te halen en dat ging ook goed.
Dus hier is alles goed met me.
Kom alleen minder vaak, bij me vorige vaste vrienden langs, die ver wonen, maar een paar hou ik wel aan,
gezellig even kwebben en bij jou achter de pc, daar is niets aan veranderd.
jullie wens ik een gezellige donderdag verder. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2021, 18:22

Edelman... :)

(Alle verschil tussen wat heet Links en Rechts weet ik ook niet Tiff...
Meestal kan je pas...achteraf zien en weten...hoe welke Politieke Partij dan ook...het heeft gedaan...
althans zo ongeveer ervaar ik het...
Wat ze allemaal uitspreken en uitspoken...in die 4 jaren...weet je van te voren nooit...ondertussen bedenken ze van
alles en komen met nieuwe dingen aan...dus kan je hunner werken...eigenlijk achteraf pas beoordelen...en met een nieuw
Stemjaar...dat te gaan vergelijken...

Op sommige Partijen stem ik nooit meer op...Dan hebben ze het wel heel erg tebont gemaakt...aan ellendes ed in
het land.

Als ze de Basisbeurs weg stemden...bv. Op zo'n Partij stem ik niet meer...Zulkse gigantische ellendes dat veroorzaakt heeft en nog steeds
is echt niet normaal...(Ik vind dat zelfs buiten proporties a- Sociaal...)(Wat ze die jongeren allemaal hebben aangedaan...en nog steeds...is
ervan teveel ellendes om op te noemen zelfs...)

Dus sowieso D66 en Groen Links en PvdA valt af...voor mij om op te stemmen...als hetende Linkse sociale Partijen...(met hun a- Sociaal beleid naar die
groep in het land toe...
Ellendes en ellendes en ellendes...voor de direkte betrokkenden...en ook voor de familie naasten ellendes... wordt dat dan...)

vb Toen dus...De SP noemt het besluit om de Sociale Werkvoorziening te sluiten ‘funest’ voor arbeidsgehandicapten.
Maar de PvdA was er erg voor de socoale werkplaatsen te sluiten...
Met
alle vele ellendes van dien...teveel... om op te noemen...ellendes kwam ervoor... in de plaats...

Valt me vaak op...als Links in een Coalitie zit...verdwijnen de mooiste beste ooit geregelde sociale maatschappelijke goed...
zo ook voor de arbeidsgehandicapten...
Ellendes en ellendes en ellendes...voor de direkte betrokkenden...en ook voor de familie naasten ellendes wordt dat dan...

Linkse Blok vormingen...Daarom zou ik al ...niet op een Linkse Partij gaan stemmen...dan gaan ze samen dealtjes maken
met partijen... waar ik nooit... of niet meer opstemmen ga...dat schiet dus niks op!
Ellendes en ellendes en ellendes...voor de direkte betrokkenden...en ook voor de familie naasten... ellendes wordt dat dan...

Door zeer knappe Politici...met het opgebouwde goed (voor het land)
zag je ...Afkavelen van de ooit ...goed opgebouwde Sociale Samenleving...zag je opkomen...de afbraak ervan...vooal vanaf Links Paars...

Welke Partij begon ermee...om Bejaarden die in een Bejaarden tehuis zaten...eruit te zetten...Jaren gewoond in het zelfde bejaarden tehuis...
voor Zeelieden... en daar begon het mee...Zij van de PvdA ging dat doen...
overal Bejaarden Verzorg en zelfs Verpleegtehuizen weg kavelen...zelfs Ziekenhuizen...

Via Zij van D66...toen...Personeel weg trucen...en 80% niet laten slagen...in de Zorg beroeps opleidingen...
(In mijn tijd was dat net anderom...80% of meer slaagden...Ik schreef welis...daar komt grote ellendes van...
want daar krijg je geen Gespecialiseerde Personeel mee...Niet alleen in de Verpleging ook bij de Med Bullers...als
die paar het al halen...zijn ze voor de Basis zorg nodig...daar kwamen de tekorten van...van hun Politieke beleid!
Daar heeft Nederland nog steeds...die massale zorg Personeel tekorten van!

Hun zgn positieve discriminatie beleid...maakte er helemaal een zooitje van...en beleid Vrouwen gaan voor...ze hebben nooit berekend...dat
ze dan...dubbelop aan Med Studenten nodig hebben...
Van Vrouwen niks dan goed...maar velen gingen met Bul op zak...voor het Bic behoud...maar een paar dagen of zelfs maar
een paar uren per week werken...en de mannen werkten altijd de
volle weekuren...(Mannen weg getruct of er buiten gehouden...in die Med Studie's ) en daar kwamen in de hele Medische breroepsgroepen wereld de Personeels tekorten aan...
nog als dank.... van het Linkse Politieke beleid...

Vanaf Links Paars...tm het Hier en Nu met Corona in het land...is dat merkbaar...Er is een gigantische Medische Gevakschoolde en vooral aan Gespecialiseerde Medische Personeels tekorten...

Nou
op zoiets ...moet je toch niet... stemmen gaan...
op veroorzakende Partijen...van zo erg veel ellendes... in het land...

Trouwens
alle Bejaarden in de eigen huizen te laten...kwam ook vanaf Links Paars af...Daar zaten en zitten nog steeds
alle opklimmers mee...ze kunnen geen huis huren...
want alle Oma's en Opa's moesten in hun huis blijven...Dat heette goedkoper...Zorg via Thuiszorg...

Dat werd 5 jaar 6 jaar 7 jaar 8 jaar etc. wachten op een te betalen huurhuis...voor opkomende gezinnen en voor
elke nieuwe starter in het Bedrijfsleven...Ik zal alle gecreerde ellendes nu niet gaan typen...maar dat werd te veel
om op te noemen zelfs...

Nieuw kwam ook erin...de huren werden naar inkomen...van beiden opgeteld...en de huur werd bepaald...
Overlijdt er eentje...de ander gaat massa's terug met het inkomen alleen...de huur werd niet verlaagd...(Waar meestal
de (Weduwe)...Vrouwen de dupes van worden!)
(Die volkomen onnodige Top dure EU moet betaalt!) Hoe?
(Vanaf NL bij de EU...Allemaal smerige trucs zag je opkomen... in het land...)
(Nog is...Die volkomen onnodige ...extra bij komende kosten van die ...Top dure EU... moet betaalt!) Hoe?

Gewone eerbare mensen ...kwamen in de ellendes...Ik schreef al...ik zal alle ellendes niet gaan opnoemen...die vanaf Links Paars...ons
land in kwam...

Als ik ze nu hoor bleren...de lage inkomens moet hoger...schrik ik al dr van...
Want elk beetje meer ...wordt de huurtoeslag lager van en ook van andere Toeslagen...ze moeten dan zelf
meer betalen er aan...
zolang het geen grote klapper is...aan loon erbij...komen ze juist... in de extra problemen...om een beetje
inkomen meer...
als ze maar 1 euro buiten het lage loon zitten...verdwijnen alle hulptroepen...(die de lage loners overal mee helpen)
en
moeten ze juist alles zelf betalen en zelf regelen ed.Ze houden minder over...dan toen hun inkomen lage loon heette...
en komen aan alle kanten juist in de ellendes...

(Zolang ze niet bleren...in verkiezings tijd...de Middeninkomens moeten juist hoger...Kan je er beter niet op stemmen gaan!)

(Want die missen alle hulptroepen erbij...) oa Huursubsidie en toeslagen ed.
Dus als het bv 1 euro of een paar...meer wordt...(Via de Politeke blerders) voor de hetende lage lonen...komen ze aan alle kanten in de ellendes...zeker weten!)

Zie je wel...het valt nog niet mee...om serieus ergens op te gaan stemmen...
In feite ...moet je terug kijken...hoe zijn hun (van de Politeke Partijen) plannen uitgepakt en welke neg doorloop effectes
ellendes... hebben we
er nog steeds...ervan...in het land...

Ik zelf ben op Links uitgekakt...
Als er 100.000 Huurhuizen tekorten zijn...sleept vooral Groenlinks ...half Afrika binnen...Kijk ons is goed zijn aan het doen zijn...
en die arme europese landen mensen die goedkope arbeidskrachten zijn...moeten een huurhuis krijgen...zijn dan weer de geluiden...en ze komen met massa's aan...
Lekker geregeld via Links is dat...
ipv.
De Bedrijven moeten zelf huizen voor ze regelen...bv all seizoenwerkers moeten een Caravan
op hun terrein,...met Water licht en eh...gas...of met een nabije windmolen of zo wat...

Seizoen werkers...leveren zelden... iets positiefs in de Economie van ons het land zelf op...
ze brengen hun verdiende geld...naar hun thuisland...en besteden het...(op de drank na) nauwelijks in dit land...
de enige die er wel bij vaart is de Bedrijfsbaas...Die worden er beren rijk van...)
Dus huurhuizen voor zeisoenwerkers...(via bla bla Links)
is ook mijn idee ding niet!)

Wetende er wachten nog honderdduizenden...op een huurhuis...(vaak jaren en jaren sinds eh...) de Bejaardentehuizen
Zorg en Verpleeg tehuizen...zijn verdwenen...

(Vanaf NL bij de EU...Allemaal smerige trucs zag je opkomen... in het land...)
(Nog is...Die volkomen onnodige ...extra bij komende kosten voo die ...Top dure EU... moet betaalt!) Hoe?
(Producten prijzen...en accijnzen alsmaar verhogen...onder verzonnen en leugens en bedrogs...onder het mom van!)
Suiker dient nergens voor...is er ook zo eentje van!) 1 Wijntje is het ongezondste dat er is...en van roken ga je vroeg dood van...etc.
(Het ging erop lijken ...wie mee doet met de anties...mag blijven...klimpt op ed. mag desnoods toprijk worden ed.
(Vanaf NL... bij de (veel te dure)...EU...Allemaal smerige trucs zag je opkomen... in het land...)

Nou ja Tiff...ik leg niet alles nu uit...op het momen weet ik ...totaal niet ...waarop ik zou moeten stemmen...

Ik schreef is ...als het zo door gaat... met het Politieke beleid...is straks half Nederland dakloos wgs...de huren zitten vanaf het jaar 2000
met zo'n gigantisch steel bedrag in...vooral
die... in de vrije sector...dat met elke jaarprijsverhoging mee gaat ...en onze inkomen bleef hetzelfde... of zakte in die jaren...

Kom genoeg getype geoefend...Een fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 feb 2021, 03:13

Manschappen... :)

(Ik snap helemaal niks meer ervan...(Zo er over gepraat wordt)

De Rechter vonnis is.... de avondklok moet gelijk gestopt...
Dan wordt hoger beroep aangevraagd...

Volgens mij...moet die gaan over...de eerste Rechtzaak erover...en niet over
allerlei kunst en vliegwerk...achteraf gedaan...

Ik bedoel de Staat kan ...de Rechtzaak in hoger beroep alsnog verliezen...
Wat de Politiek na het eerste vonnis eraf en erbij heeft gevogeld...gaat mi het
Hogerberoep niet over...Dat is weer een Politieke zaak...gebeurens...
Maar dan met de
juiste Wet erbij...zodat de Avondklok wel door kan gaan....wat de uitspraak ook is...in
het Hogeberoep...

Stel die gaat mee...met de Eerste Rechter...en de Staat verliest het...Hogerberoep...
Dan zijn alle Kosten van 2 Rechtzaken voor de Staat... en niet voor Virus Waarheid...

Maar... zij doen steeds overkomen...De Staat...dat hun kunst en vliegwerk na de eerste Rechtzaak...
zij dat winnen ...het Hogeberoep...met die nieuwe wet...erna erbij gevogeld...

Maar
mi
Gaat om 2 aparte zaken...

Rechtzaak 1 die ze verloren hebben...en het Hogeberoep...kan alleen gaan ...over Rechtzaak 1 en alle feiten
rondom dat...Vonissen...

en 2
De Politieke zaak is...
dat met met kunst en vliegwerk...samen met de 2de Kamer...Democratisch hebben besloten
dat de Avondklok...door moet gaan...mits de eerste Kamer...die bijgevogelde andere Wet goedkeurd...

maw
Ze De Staat kan alsnog ...toch... het hoge beroep verliezen...op Vrijdag (meen ik)
(Omdat ze met een foute Wet die Avondklok hebben ingesteld...)
en
als de Eerste Kamer...die nieuwe Wet goedkeurt...ook op Vrijdag...Dan
kan de Avondklok toch gewoon door gaan...
Die Avondklok...is met die nieuwe Wet ...met Politieke Democratie goedgekeurd nl.
Door Kabinet coalitie en door de Tweede Kamer...

mi Het gaat over totaal 2 verschillende dingen...(Maar ze doen steeds voorkomen...of het om 1 ding gaat...)

Soms zelfs zo...Als de Hoge Raad het goed keurt...om de nieuwe Wet ...
maar mi is dat een fout denken...

mi Kan de Hogeraad... alleen maar Rechtspreken...over de Aanklacht van Virus Waarheid...of die eerste
Rechter...het toch anders zag...dan de Hoge Raad...of de Hoge Raad...ziet het net zo in als
De eerste Rechter...

Maar met ...erna... na Rechtzaak 1)...bij gevogelde andere nieuwe Wet...dat is een Politieke zaak...gebeurens...
Daar kan men ook ...over gaan Procederen...Wie dan ook...als mensen groepen of Instantie ed...ook dat niet
aan staat...)
(Maar omdat daar wel ...de juiste Wet ...bij wordt Gebruikt...(Bij de voortzetting van de Avondklok)
de kans dat men dat verliest...(...als klagende Partij)...is erg groot...)

Nou ja ...zo ongeveer Zie ik het ...voor me...
Dat het over 2 aparte zaken gaat...
en men doet voorkomen of het over 1 zaak gaat...

Zaak 1)de Hoge Rechtbank...
Zaak 2) De Politieke Democratie...over de nieuwe Wet...omtrent voortzetting van de Avondklok...)
Wat de uitspraak ook is...van de Hoge Raad! De Avondklok gaat gewoon door...
omdat de Hoge Raad...het moet hebben...over de Eerste Rechtzaak... met de toen feiten)

En wie snapt het nog...
als de Hoge Raad...de Lagere Rechtbank gelijk geeft en de
Politiek toch door gaat
met de Avondklok...(omdat zo ik al schreef...het gaat om ...2 aparte zaken!)

1 Rechtbank zaak... met uitloper tm de Hoge Raad...over Rechtzaak 1
(Stel de Staat ...verliest ook ...de Rechzaak... bij de Hoge Raad)
(Wat inhoud...de Avondklok moet gelijk gestopt)
Maar...
2 Politieke zaak (De Avondklok gaat gewoon door...)
Grappig wel...
Hoeveel mensen in het land zouden dat snappen?
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

De verwarring... zit 'm in de dingen...zo ze er over praten...tm op TV ed...
of het om 1 Zaak gaat...doen ze steeds...
en
velen het spannend vinden ...of de Staat van de Hoge Raad
gelijk krijgt ...of niet...ermee...Dan denken ...(Denk ik) erg veel Mensen
dat de Avondklok meteen wordt opgeheven...(Als de Staat die Rechtzaak bij de Hoge Raad verliest)

Ze leggen niet uit...(Bij de Politiek)...door alle Kunst en Vliegwerk...met de nieuwe Wet...erbij...dat het een
Politieke
aparte zaak is...Dat door Het hele Parlement goedgekeurd is!

De Hoge Raad uitspraak kan alleen maar...over de Vorige zaak gaan...met de foute Wet ...erbij...)

Ik bedoel
als die vorige Wet...echt... zo erg fout was...kan je een logische voorspelling maken...dat de Staat het
verliest...bij de Hoge Raad!
O die wet ging het)...Dat kwam al uit bij de Lagere Rechtbank!)

mi Dat kan je op je duimpje voorspellen...daarom... die sneltrein vaart met een Nieuwe Wet...aan te komen
om die Avondklok door te kunnen laten gaan...

Dat is een volledige Politieke zaak...gebeurens...(Daar gaat deze Hoge Raad niet over...Wel over de vorige Rechtzaak
of die correct gevonnist is...)

De Hoge Raad uitspraak kan alleen maar...over de Vorige zaak gaan...met de foute Wet ...erbij...)
Ik bedoel
als die vorige Wet zo erg fout was...kan je een logische voorspelling maken...dat de Staat het
verliest...bij de Hoge Raad!

Snappen jullie het nog?
De verwarring zit 'm in de dingen...zo ze er over praten tm op TV ed...
of het om 1 Zaak gaat...doen ze steeds...
en
velen het spannend vinden ...of de Staat van de Hoge Raad
gelijk krijgt of niet...ermee...Dan denken ...(Denk ik) erg veel Mensen
dat de Avondklok meteen wordt opgeheven...(Als de Staat die Rechtzaak bij de Hoge Raad verliest)

Daarom ...die sneltrein vaart met een Nieuwe Wet...aan te komen
om die Avondklok ...door te kunnen laten gaan...
Dat is een volledige Politieke zaak...gebeurens...(Daar gaat deze Hoge Raad niet over...Wel over de vorige Rechtzaak
of die correct gevonnist is...)

De Politieke Democratie...over de nieuwe Wet...omtrent.... voortzetting van de Avondklok...)
Wat de uitspraak ook is...van de Hoge Raad!
De Avondklok gaat gewoon door...
omdat... de Hoge Raad...het moet hebben...over de Eerste Rechtzaak... met de toen feiten)

En de Politiek
hun eigen ding...ondertussen... te doen heeft ermee...met de voortzetting
van de Avondklok...(Hadden ze dat niet gedaan...(Een nieuwe Wet gezocht)
ahw
en de Rechtaak bij de Hoge Raad Rechtbank verloren
dan was er meteen...geen Avondklok meer...

(Ik hoorde al 2x zeggen...dat ze hopen... dat De Staat... die Hogeraad Rechtbank zaak
verliest...over de Avondklok....dan zijn we ervan af...van de Avondklok...
Ik zei...
Niet dus!
Het gaat nl. over 2 totale aparte dingen...zaken...gebeurens...met
wel... hetzelfde Onderwerp...De Avondklok!)

(Zo ik het zei...met Dat...Nee Dus...Niet Dus...
Wat de uitspraak ook is...De Avondklok... gaat gewoon door!)

Hoeveel mensen in het land zouden dat snappen?
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

(Was weer een aparte typeoefening) Trusten allemaal en een fijne Vrijdag...Knf van LT) :roll: :lol:

PS . (Om misschien wel ...Het ...Snappatroon ...gemis...)
Als de Staat het verliest...Kan je gelijk Mensen op pleinen ed vinden ...zoals
Virus Waarheid het opriep...
vanaf 9 uur in de avond...(en
misschien komen er dan ook wel... Relschoppers!) :!:
(Dan wordt het... een erge drukke tijd ...voor Boa's en Politie!) :!:

PSS.
Maar ...de Hoge Rechtbank ...mag met de uitspraak...(Geen kontdraaierijen doen)
(In voordeel van de Staat...om Dit en om Dat...om Zus en Zo en Om Hier en Daar etc...van het Hier en NU...
(bv om...Dan wordt het... een erge drukke tijd ...voor Boa's en Politie!) :!:
moet daar geen rekening
mee houden...die moet zich
alleen... aan de vorige Rechtspraak zaak houden...van de Lagere Rechtbank
of dat ...vonnis...wel of niet...Klopte...vlgs De Wet! :!:

Extra noot
van mij...(Ik vind dit een hele simpele zaak!)...Als het... om een foute Wet gaat...notabene...)
De Hoge Raad uitspraak... kan alleen maar...over de Vorige zaak gaan...met de foute Wet ...erbij...)
Ik bedoel
als die vorige Wet ...zo erg fout was...kan je... een logische... voorspelling maken...(Zonder
kontdraaierijen doen)
dat de Staat die
Zaak...verliest...ook bij de ...Hoge Raad! :!:

en...voor de rest...(wgs Politieke Appèl )...De Avondklok ...gaat gewoon door...

Hoeveel mensen in het land ...zouden dat snappen?
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...( :lol: )

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 19 feb 2021, 12:59

Schappen

Ha ha haaaaaa Je zal wel gelijk hebben, maar ze vinden altijd wel een zin als,
de belangen van het land, gaat voor, dus mag het.
Ze draaikonten het vast wel bij.
Maar LT, als ik het goed begrijp, gaat een hoge beroep, over een rechtzaak,
die al geweest is en niet hoe de politiek het nu snel, in elkaar geflanst heeft.
Toen deugde een wet niet en nu komen ze aan, zonder een wet er over aan,
want die moet nog klaar gemaakt.
Nou meid ze doen hun best maar, we lezen het wel in de krant of
horen de uitslag wel op tv.
Fijn Tiff, dat je het nu eindelijk, zo naar je zin hebt en je dochtertje ook, in
die nieuwe plaats en nieuwe huis en nieuwe school. Het is je van harte gegund.
LT sterkte met alles overhosten. Je hebt al heel wat gedaan! Het forum wordt
er steeds aantoonbaarder ervan.
Ik wens jullie een goede vrijdag toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 feb 2021, 04:52

Pennenstreek... :)

Ik las dit...
https://www.ad.nl/politiek/eerste-kamer ... ~afd19681/

Ik zat een klein poosje naar dat hoger beroep Rechtzaak te kijken...
Die voor de NL Staat praatte...legde van alles uit...over wat de Staat al deed en doet...na die eerste Rechtbank uitspraak....
die deed of alle er toe doet...ook alles na die Rechtzaak van pas...die ze ...als NL Staat...verloren hebben...
De eerste keer kwamen ze met een foute Wet aan en in het Hogerberoep tijdens,....met geen ene Wet aan...voor de Rechtbank...
(Want de eerste kamer moest nog stemmen over de snelle nieuwe Wetje)

Ik dacht...Zie hoor ik dat nu goed?
Het gaat allemaal...over hoe goed DE NL Staat het doet...(De vorige Wet...vonden ze ook helemaal goed...maw
De Vorige Rechter vonnis was niet goed...van de Lagere Rechtbank...
Zou het Kabinet... naar dezelfde geluisterd hebben...om met die foute Wet... aan te komen...bij de
eerste Rechtzaak...)(Dat
vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...)

en nu komt datzelfde Kabinet
hetende De Staat...aan zetten (Via die Advocaat)...zonder Wet...bij de Hogere Rechtbank...(Want de nieuwe Wet is nog in de maak)
Dus komen ze (De NL Staat)...in feite ...met niks te tonen aan...de Rechter...met niks aan...)
Nou ja hoe dat ook zijn...
het moet gaan...of de vorige Rechtbank vonnis...fout was of niet...
en het moet niet gaan...om toekomst veraderingen...bezighedens door het (Politieke) Kabinet...nog om die foute Wet
de eerste keer gebruikt...

Zou het Kabinet... naar dezelfde (Advocaat)...geluisterd hebben...om met die foute Wet... aan te komen...bij de
eerste Rechtzaak...)(Dat
vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...)en nu ...met niks aan te komen zetten...
wgs er is geen Wet voor...(Die is ergens nog in de maak)

mi.
Daar heeft welke Rechtbank dan ook...geen boodschap aan...)

Misschien als ze konden aantonen...we hebben onze grote best gedaan...en komen met de juiste Wet aan...(Voor
het Onderwerp waar het om gaat!)(...Mooi om An te tonen...)
Maar die Advocaat... namens de NL Staat...heeft niks... (om An)...te tonen...

De vorige foute Wet niet en de Nieuwe Wet niet...
(Dan ga je toch in wezen af als een gieter!)
(Ook om te zeggen...dat de vorige Rechter fout zat!!!)
(Dan ga je toch in wezen af als een gieter!)
Aan alle kanten af gaan...als een gieter...en nu is het wachten... op de Uitspraak over een week...
Hoe
moet een Rechter...(van de Hogere Rechtbank)...daarmee draaikonten
om toch... de NL Staat... niet laten te verliezen?

Ze kunnen... met dat ene zinnetje... van jou ...mee aankomen zetten...Ans...
Alles voor het Landsbelang...noemen ze het dan...
Daar kunnen ze ...altijd en overal... mee overheen gaan!

Maar kan
een Staat
dat ook met een foute Wet op zak te tonen voor een Rechtbank?
De Lagere Rehtbank vindt van niet!

Of met
helemaal geen Wet... te tonen ...aan komen zetten...voor deHogere Rechtbank?
Wat vindt... een Hogere Rechtbank... daarvan?

(Is het... in het Landsbelang...al die draaikonterijen...van een Rechtbank?)
(Dan ga je toch in wezen...als Rechter... af als een gieter!)

(Ook al omdat (De Landsadvocaat)...zei...namens de de Staat ...om te zeggen...dat de vorige
Rechter fout zat!!!)
Wat vindt... een Hogere Rechtbank... daarvan?

(Is het... in het Landsbelang...al die draaikonterijen...van een Rechtbank?
Of
houden ze zich aan De Wet...)
om met die foute Wet... aan te komen...bij de
eerste Rechtzaak...)omtrent het Onderwerp...
en nu komt datzelfde Kabinet
hetende... De Staat...aan zetten (Via die Advocaat)...zonder Wet...bij de Hogere Rechtbank...omtrent het Onderwerp...
(Want de nieuwe Wet is nog in de maak)
Dus komen ze (De NL Staat)...in feite ...met niks te tonen aan...bij de Rechter...met niks aan...)
En het ging toch
het Hoge Beroep...om een Wet?
Ze kwamen... met een foute Wet aan...de Eerste keer
en de Tweede keer...zonder kwamen ze ...zonder Wet aan zetten...omtrent het Onderwerp...
bij de Hoge Rechtbank...

mi Een Weekje wachten...met het Vonnis... doet niks ...er aan af...(Aan welk Vonnis dan ook)
De (Nieuwe) Wet...moe(s)t tijdens de Rechtzaak.... getoond worden...en
niet
achteraf buiten de Rechtzaak om...vanaf...als die Wet door de Eerste Kamer is geloosd...

Conclusie ...ze hebben er ...geen Wet voor...De Staat...en
er moet toch een Wet voor getoond...om dat
Onderwerp waar het om gaat...tijdens de Rechtzaak ...bij de Hoge Raad...
Maar...
(Wgs nog niet af...alle verbeterde inspanning gedaan ...door de Staat...na de Eerste Rechtzaak...)
Dan
kan het misschien heten...In Lands Belang...krijgt De Staat gelijk...)omtrent het Onderwerp...

Maar...
De Staat ....had (Bij de Eerste rechtzaak)...een foute Wet te tonen
en niks (Aan een Wet)... te tonen...tijdens de Rechtzaak...in Hoger Beroep... bij de Hoge Raad...

Kortom...
(Ook al omdat (De Landsadvocaat)...zei...namens de de Staat ...om te zeggen...dat de vorige
Rechter fout zat!!!)
Wat vindt... een Hogere Rechtbank... daarvan?

(Is het... in het Landsbelang...al die draaikonterijen...als excuus te zeggen
van een Rechtbank?

Of
houden ze zich... (Bij de Hoge Raad)...aan De Wet...)
Dat vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...
want te zeggen
(Door een Rechter) in Landsbelang ...als vonnis...is zelfs ...er niet voor nodig!)

Mi wat
het vonnis ook is...met die Politieke (Democratische)...Nieuwe Wet... geregeld...Door Lands
Politiek...(Door de Staat ahw)...kan het Onderwerp
gewoon toch door gaan...

Kortom...

Houden ze zich... (Bij de Hoge Raad)...aan De Wet...)
Dat vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...
want
te zeggen
(Door een Rechter) in Landsbelang ...als vonnis...is zelfs er niet voor nodig!)
wat
het vonnis ook is...met die nieuwe Politieke (Democratische)...Wet... geregeld...Door Lands
Politiek...(Door de Staat ahw)...kan het Onderwerp
toch door gaan...

Houden ze zich... (Bij de Hoge Raad)...aan De Wet...
(Zonder draaikonterijen
als excuus patroon)...Omtrent het Vonnis!)

Dat vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...

(Ik zelf...als gewone Electorale Burger...vindt het vonnis van de Eerste Rechtbank... niet fout...
(Zoals de Lands Advocaat ...namens... de Staat sprak...(In Hoger Beroep Rechtzaak)...vindt...men dat Vonnis wel fout...
vindt dus...Die Rechter... fout...
mi.
(Van meningsverschillen
kan...wereld wijd ...zijn er meningsverschillen discussies... maar is wat anders dan...Zelf
vind ik gezegd...iemand is fout...die is fout...Die Rechter is fout...een hele enge zin...
Issie NSB'er...een SS'er ...issie omkoperig
issie van de Bananen republiek...issie als veel Communistische landen...de tegenpartij eruit weg duwen...
issi eh...corrupt...te eng... om op te noemen...is...Die Rechter???
ipv
Het gaat...erom...
in Hoger Beroep...om dat door... de Hogere Rechtbank...te laten toetsen...
is het Vonnis...een vergissingsfout... kan het ook zijn ...een andere intpretatie inzicht zijn
over hetzelfde Onderwerp...Of ...Had die gewoon gelijk...etc.
Want
daar
gaat
het
toch
om...of
die Eerste Rechtzaak...Vonnis ...om moet ...of ...niet!

Houden ze zich... (Bij de Hoge Raad)...aan De Wet...
(Zonder draaikonterijen
als excuus patroon)...Omtrent... (De Het Een)...Het... Hoge Raad Vonnis!)

Dat vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...

Ik zelf...als gewone Electorale Burger...vindt het vonnis... van de Eerste Rechtbank... niet fout.
Het is een simpel eitjes... onderwerp...Rechtzaak...vind ik!
Waren alle Rechtzaken maar zo simpel)...Maar...wat beduidt ...(Met zo van de metene wetende antwoord...Als Vonnis)
een week te moeten wachten ...op het Vonnis?)
Dat
vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...

(Even over...Het vele geklaag ...over Rechters tekorten en Rechtzaal tekorten ...etc.
Hoe ontstaan Rechters ...te korten? En Rechtzalen te korten?
Nou zo dus...(Met zo ...van de metene wetende antwoord...Als Vonnis)
en dat kost alweer een Rechter...en
alweer een Rechtzaal...in beslag nemen...(en extra overvolle wegen ed)
wgs.
(Iedereen moet)...( allemaal terug komen)
wgs een week ...te moeten wachten ...
op het Vonnis?)

(Ik denk ook welis aan...het Klimaat...)En...
Had ik het nou over ...Personele tekorten en Zalen te korten...en over
Het Klimaat...en over de overvolle wegen?
Zo van ...hoe kan dat nou?
En hoe komen we daar van af...???...

Het is een simpel eitjes... onderwerp...Rechtzaak...vind ik!
Waren alle Rechtzaken... maar zo simpel)...Hebben ze jaren voor gestudeerd nl.
Maar...wat beduidt ...Dan...
(Met zo ...van
de metene wetende antwoord...Als Vonnis)
een week te moeten wachten ...op het Vonnis?)
Dat
vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg...

Wat me opviel...
(Ook al omdat (De Landsadvocaat)...zei...namens de de Staat ...om te zeggen...dat de vorige
Rechter fout zat!!!)
Dat is ...een openbare belediging...Vroeger was dat strafbaar!)
Vooral als het ...onterecht was gezegd...)

Wat me opviel...de Rechter...(Van de Hoge Raad)... zei niet...
(ter plekke)
Leg is uit..(aan die Lands)... Advocaat...

(mi.Als die het uitlegt
komt die meteen ...de eigen vonnis tegen...van de zaak... waar het om gaat!
Ze kwamen aan... met een foute Wet...de vorige keer...dat moet dan toch hardop gezegd!)

Wat me opviel...de Rechter zei niet...
(ter plekke)
Leg is uit...aan die Lands Advocaat...
(mi.Als die het uitlegt
komt die ...meteen ...de eigen vonnis tegen...van de zaak...maar komt dan ook...het
Vonnis van de Hoge Raad
waar het om gaat!

Waarom vragen ze niks??? Sowieso ...deze Rechter...
Want
Een Rechter
(Een hele Hoge Lands Ome of Tante is dat!)
wordt beledigd...en deze Rechter... gaat er niet eens op in!?!

Wat me opviel...de Rechter zei niet...
U beledigt... tegen mij... een collega Rechter...
(en zegt ter plekke)
Leg is uit...aan die Lands Advocaat...

(mi. (Een Advocaat... heeft ook jaren gestudeerd ...en kent... de Wetten!)

Als die het uitlegt (Waarom... die de vorige Rechter fout vindt...voor z'n Klant...)
komt die ...met de uitleg
meteen ...
de eigen vonnis tegen...van de vorige zaak...en ook die ...van de Hoge Raad
waar het om gaat!
Na zijn eigen
uitleg... komt die ...op de... Ware Wet ...omtrent... uit nl!

(Een Advocaat... heeft ook jaren gestudeerd ...en kent... de Wetten! En Een Eed ...gedaan ed...)
Dus U vindt ...de vorige Rechter...met diens vonnis... niet fout?
(Moet die opkomen voor ...z'n Opdracht gever...met dat...mijneed achtig kletsen... blijven..
(Het Geweten Hoofdfactor 6 is dat) of
eh...eh...
(Een Advocaat... heeft ook jaren gestudeerd ...en kent... de Wetten! En Een Eed ...gedaan ed...
Daar staat...De Wet boven...(Hoofdfactor 7 is dat)
Dus ik begrijp... uit Uw Uitleg...
Dus U vindt ...de vorige Rechter...met diens vonnis... niet fout?
(Een Advocaat... (Met De Wet boven z'n Geweten!)
heeft ook jaren gestudeerd ...en kent... de Wetten!) en zegt dan...moet dan zeggen
De Waarheid!
Die zegt dan
eh
eh
Nee!

(Dat betekent gelijk...geen uren ...in die Rechtzaal geklets...maar
Einde Hoge Rechtbank...zaak...
betekent dat...
omtrent...de toetsing... van de Hoge Raad...over... de vorige Rechter... Vonnis... die was oke! :!: :lol: )
(Daar
ga je toch...als Rechter Zijnde...gelijk op in...als iemand zegt...de vorige Rechter was fout...Maar
ze vragen niks...
laten een Collega Rechter beledigen...in het Openbaar etc...voor ...z'n Opdracht gever...(met dat...mijneed achtig kletsen... blijven...
over die vorige Wet...omtrent het Onderwerp!)
Alles mag...(De Lands Advocaat)...behalve een Sigaar!) :!:

(Niet eens mee zijn... is wat anders dan zeggen...dan tijdens de Hoge Raad zitting ...gezegd werd...Die Rechter ...is fout!) :!: :?:

Als je het mij zou vragen...Ik denk...de enige die fout...was ...de Advocaat van de Staat!
(Die ze... met een foute Wet...de Avondklok hebben laten ingaan...
(Een Historicus en een Onderwijzer...in de Politek beland...weet net zoveel van Wetten af
als de gemiddelde electorale Burger...over het gewone leven...en niet perse over Wetten van Landsbelang!
Dat moeten ze via via van hebben...)
Als je het mij zou vragen...Ik denk...de enige die fout...was ...de Advocaat... van de Staat!
Die had nederig... het vorige vonnis... moeten erkennen! That's all in the game!

(Dan was de Politiek.... hetzelfde gaan doen...als ze nu deden...de juiste Wet ervoor maken
met het... Democratische Parlement!)met oke
van de (Democratische)...Eerste Kamer...en met de Handtekening van De Koning...

Voor de rest...(Dokter Bibber is er niks bij...met dat alles... boven hun (...Hoge Raad)...hoofd)

Omtrent ...de Hoge Raad...
Over zo'n simpele zaak...(Met zo ...van
de metene wetende antwoord...Als Vonnis)
een week te moeten wachten ...op het Vonnis?)
Houden ze zich... (Bij de Hoge Raad)...aan De Wet...
(Zonder draaikonterijen
als excuus patroon)...Omtrent het Vonnis!)

Dat vraag je je... toch af...Meneer Sonneberg... :?:

Tip ...(Dokter Bibber is er niks bij...met dat alles... boven hun (...Hoge Raad...)...hoofd)
Maar...Het gaat niet over zaken... na Rechtzaak 1
over de harde Werken ...van de Politieke... Zijner en Hare Handen...Hunner Handen...Aller Handen...tm
Zijnere Handen ...van... De Koninklijke Hoogheid ...De Koning ...aan toe...

De Hoge raad...
moet alles
en iedereen gewoon
duidelijk maken...dat de Hoge Raad toetsing ...tm Vonnis...over Rechtzaak 1 gaat...Verder niks! :!:
Want
De Advocaat ...van de verliezende Partij...kan namens zijn klant gezegd hebben...We zijn het niet eens met het vonnis
en gaan ...in hoger beroep....over ...dat... vonnis... :!:

Tip ...(Dokter Bibber is er niks bij...met dat alles... boven hun (...Hoge Raad...)...hoofd)
Maar (voor alles en iedereen)...Het gaat dus niet over zaken... na Rechtzaak 1 :!:

Nou zo kan die wel weer...

Trusten allemaal ...een Fijn Weekend allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 feb 2021, 07:26

Reeks... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Het Forum Over Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+Prive Foto's Nellie en Ans

Mee Bezig
=VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS. Is Klaar 1 tm op Blz 39 van de 49 Blz.

_____________________________________________________________________________
Tiff
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht
+Prive Foto's
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.

___________________________________________________________________________________________________
Lady Troy
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Prive Foto's
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN
+Overleden Huisdieren
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH Blz.1 en RAMADAN Blz.2 en 3 KONINGEN
+Humor 1
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat

Mee Bezig
=Humor 2...Ben ik mee bezig...beland op blz 94 van de 103 Blz.
=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 18 is klaar...van de 116 Blz.

Dezen Moeten nog
=MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM 3 Blz
=1 April Blz.1 en ST. MAARTEN Blz.2 en LUILAK Blz.3
=SINTERKLAAS FEEST PLAATJES en VOORNAMEN PLAATJES 16 Blz
=VOERTUIGEN 73 Blz
= KERST en OUD en NIEUW 51 Blz
=GOEDE VRIJDAG-PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN 21 Blz
=Plaatjes Allerlei 51 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 20 feb 2021, 15:19

Ekster

Ik hoorde Rutte. nog steeds zeggen op tv, dat die wet goed was, die ze gebruikt hadden.
Raar is dat eigenlijk LT, jij schrijft vaak, over die Rutte, met ze goed bedoelde slecht. hij bedoeld het goed,
het opkomen van, de foutenmakers, maar het pakt slecht uit.
Je schreef eens, hij doet dat zo erg vaak, het kan ook, als dekken uitgelegd, de foutenmakers dekken, hij moet
oppassen, met ze goed bedoelde slecht, anders pakt het, opeens slecht, voor hem zelf uit. Schreef je weleens.
Ik weet nog, dat je schreef, elke ouders en grootouders, doen dat ook weleens, goed bedoelde slecht, opkomen
voor, de foutenmakers kinderen, of die, niets fout deden, doen ze dan.
Niets is des mensens vreemd, luidt een spreekwoord, maar lt, met goed bedoelde slecht, zo praten, over
een rechtzaak, of die rechter fout is, en zij goed zijn ,de ware foutenmaker ermee, dekken, is dat in feite,
is ook erg link!
Of is zijn geloof, in die ander, zo groot, bij allen, waar die goed bedoelde slecht, mee doet???
Dat is. ten nadele, van anderen, die wel gelijk heeft, met zeggens!
hij doet dat zo erg vaak, het kan ook, als dekken uitgelegd, de foutenmakers dekken, hij moet
oppassen, met ze goed bedoelde slecht, anders pakt het, opeens slecht, voor hem zelf uit. Schreef je weleens.

Wat is het een lekker weer he.
Daar hou ik meer van, dan van kou en regen.
Ik wens jullie een goed wekend toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 feb 2021, 19:32

Sterrenslag... :)
(Tja...niemand is volmaakt...en we maken allemaal fouten...het erkennen ervan...maakt een Mens Nederig...ipv
met hoogmoed en arrogantie ed...dingen...Het probleem is tegenwoordig de opjutters...zo gauw iemand in de
Politiek een fout maakt...roepen ze al...weg ermee...en dat wordt dan opgejut...vanaf 1 een paar etc.
Misschien helpt alleen nog...gelijk bekennen...als je fout zat...dat kan de anderen doen verstommen...maar je
houdt van die doordrammers...met weg met ze...weg met een foutenmaker...
Van je fouten leer je...kunnen ze niet eens meer bedenken...over anderen....
Of ze zelf nooit fouten hebben gemaakt... en nog fouten maken...doen die gasten...in feite...
Extra probleemmatisch is...als bv Politici...de gaande Kennis...het via derden moeten hebben...en als die de foutenmaker
blijken...Wat je in de jaren oa bij Rutte zag...zijn goed bedoelde slecht...opkomen voor de foutenmaker...of
die geen fouten maakte...Omdat veel andere Mensen ook niet Jetje zijn...die snappen en weten wie de fout gemaakt heeft wel...
ook gewone Burgers in het Land dus...
ook andere Politici...en opeens moet dan toch...de foutenmaker weg...
Het dekken van fotenmakers...schijnt een soort spanningsveld op te bouwen...bij allen die weten...die was fout...en
dan toch die Rutte blijft maar doorgaan...op te komen...via goed bedoelde slecht...Nou ja ongeveer alzo...moesten er al Politici verdwijnen
ook VVD'ers...Hij...die Rutten bedoelde het goed...maar het pakte toch slecht uit...
Dan moet die opassen...dat het niet tegen hem keert...wgs voor de zoveelste keer...
Wat jij schreef Ans...dat die nog steeds zegt...Wij waren niet fout...(rondom die Avondklok Wet...)
(Issie nou... zo dom of issie nou zo slecht...komt die dan terecht...) Zomaar een Eerbare Rechter...die is Fout...zei de
Landsadvocaat...en die Rutte blijft hem steunen...met goed bedoelde slecht...
Rutte heeft geen vele jaren Rechten gestudeerd...maar een Avocaat wel...
Dus klets die een andere na...die zegt die Rechter is fout...
(Zo'n zin... te zeggen is erg link...want wat veel Mensen voor associaties hebben...bij Mensen...die fout zijn...)
Je kan wel denken...Ik heb gelijk...Wij hebben gelijk...maar of dat zo is...is een tweede...
Die Rutte en Co en zo...erom heen...ze moeten alsmaar de dingen horen...van hetende Deskundigen...en dat praten ze na...
mi. Zet 2 Wetenschappers bij elkaar...en ze hebben beiden een andere mening...over de dingen...
Maar van Advocaten...Ik geloof niet...dat die de Wet niet Kennen...en mi denkt misschien die Rutte net zo...als die vindt...
die Rechter is fout...(Linke soep...om die gemaakte (denk) fout van die Advocaat te dekken...omtrent
het Onderwerp waar het om gaat...) en te blijven zeggen...Wij hebben gelijk...
In het vrije Westen doen we er niet moeilijk over...we mogen dan...in Hoge Beroep gaan...(Om misschien
alsnog gelijk te krijgen...Weet je veel...)
(Want hoe kan... een gewone Burger... gelijk krijgen ...van een Rechter...en De Staat niet...)
Zoiets moet de Hoge Raad dan uitvogelen...Of het Vonnis terecht was...of niet...
Daarmee is welke Rechter dan ook... nog niet echt fout...maar kan andere intepretaties inzichten hebben...dan bv die van
de Hoge Raad...over hetzelfde Onderwerp...

Maar als iemand met een verkeerde Wet...bezig is...en de Rechter heeft dat door...Dan kan die Klant alleen maar de verliezer zijn...al
brullen ze nog zo...Ik ..eh...Wij hebben gelijk...
Als die Wet echt fout is...bij dat Onderwerp...Kan de Hoge Raad ook niet anders Vonnissen...

(En dat snapten er (Bij de Politiek )...al...ze gingen meteen aan de slag...voor een Passende Wet...te maken...en dat is een hele
grote zware klus...moet helemaal Democratisch toe gaan...in het hetende Vrije Westen...(Met die bezigheid snel te realiseren)...
Dus in feite...geven ze daarmee al toe...dat de Staat... een verkeerde Wet gebruikte...bij de Avondklok!) Dat ook
de Rechter van de Hoge Raad...dezelfde mening is ...als de Rechter van de Lagere Rechtbank...)

Als het niet om De Wet ging...maar om allerlei... Landelijke Medische en/of Sociale en/of Economische dingen...kan er
andere Inzichten zijn...ook tussen Rechters...onderling...Vandaar we mogen allemaal...in Hoge Beroep gaan...
Maar het ging niet om allerlei andere dingen...het ging om de Wet...Er is een verkeerde Wet gebruikt door de Staat...
(Door Kabinets leden...samen met hun Advocaat!)

Daarom schreef ik meerdere keren...het is zo'n simpele zaak...
Geen flauw idee...waarom iemand ...als Rechter...een Week nodig heeft...om tot een Vonnis te komen...???...)

Misschien
omdat die verkeerd denkt...omdat ook... met de Nieuwe Wet gemaakt...het om zulkse Hoge Functies mensen gaat...
Het verkeerde denken is...dat dat hel4emaal niet aan de Orde is...die nieuwe Wet...
Aan de orde is...De Rechtzaak...no 1...meer niet!
(En daar kan
elk weldenkend Mens... al van weten en snappen...De Hoge Raad Rechter...kan niet anders dan met
Lagere Rechter...het eens zijn...wgs...Het Onderwerp is ...de Wet...
en die is verkeerd gebruikt...bij de Avondklok...door de Staat der Nederlanden zelf!

Ik schreef jullie pas...als een Advocaat zegt...die Rechter is fout...
Dan moet ahw de Rechter van de Hoge Raad...hem (die lands Advocaat)...dat laten uitleggen...
aan de Hoge Raad...van de metene!

Ook Advocaten ...hebben een Beroeps Eed afgelegd...na Jaren van Rechten study...(Ze kennen De Wet...ook op hun Duimpje ahw)
Je moet geen Mijneed plegen... voor een Rechter... staande...
Als je zelf de fout maakte als vergissing ed.
Dus... zo een snelle Rechtzaak ...had het kunnen zijn...door ...Het Vonnis ...door die Landsadvocaat zelf...te laten zeggen...

Geen uren gelulgeklets... over ziektes en virussen en over een nieuwe Wet gemaakt...etc. Bij de Hoge Raad...(Daar stond vast
de vorige Rechter ook wel achter...)(Over de Avondklok)
maar
daar ging...het Vonnis niet over...maar over de Wet... ging het over...en die was
niet passend ...als Staat geregeld...bij de Avondklok...


(Misschien moeten sommige Rechters iets meer Psychologie Bijgeschoold worden...dat kan de duur van
een Rechtzaak uren verkorten!)

Als een Advocaat (van een Klant)...in Zijn of Haar betoog zegt...die Rechter was fout...
Meteen zeggen...Leg is uit!

(Zonder opkomende voor de Klant...met Mijneed gelul ajb)...

Mooi...(Als Rechter)...Het Vonnis ...door die Landsadvocaat ...zelf...te laten zeggen... :lol:
Want daar moet die ...ook ...op uitkomen nl! Op het Vonnis van de Lagere Rechtbank!
(Daar was niks fouts of oneerlijks aan nl.)

(Zelf de fout gemaakt...of een andere Jurist... voor de Staat)
Meteen... toe toegegeven...scheelde weer... een dure extra Rechtzaak... en scheelt weer...de Eerbaarheid
van een Rechter...die ze
Fout noemden!

Ja maarrrrrrrrrrrr hoe zit dat dan ...met alle boetes...tijdens de Avondklok gegeven aan de Burgerij???
Mooi om daar een andere Rechtzaak... voor te bedenken...door De Staat...Gewoon aan zulkse
Vak Knappers over laten)

Ook deze Hoge Raad...heeft met die vraag niks van doen...)

Omdat 1 Partij niet eens was... met dat Vonnis...De Hoge Raad...toets in feite... de Vorige Rechtzaak...of
dat Vonnis...klopt...Verder niks!
(Gemak dient de Mens...)
Mooi...(Als Rechter)...Het Vonnis ...door die Landsadvocaat ...zelf...te laten zeggen... :lol:

(Met Avondklok...(via de Staat)...of zonder Avondklok...ik denk dat ...de meeste van
de Risico groepen...oa Bejaarden
tm hoog Bejaarden aan toe...toch...gewoonlijk al...in de Avonden... na 9 uur...voor de buis hangen!)
En een kwart ervan...al te bedde liggen zelfs...)
Voor de Risico Groep...
Daar hoeven de Jongeren ...en Jonge Volwassenen...sowieso ...tm Middelbaar...
niet voor ...op te
draaien...

Dat is mijn mening er over...(Over de Avondklok en zo wat!)(Maar ...ik ben wel...voor Hoog tm Laag...voor
het Mondkapje...
voor allemaal...waar... het... voorlopig ...nog...moet!) en de Avondklok ...voor de ware...Risicogroep!
Verder niks!
ik denk dat ...de meeste van
de Risico groepen...oa Bejaarden
tm hoog Bejaarden aan toe...toch...gewoonlijk al...in de Avonden... na 9 uur...voor de buis hangen!)
En een kwart ervan...of meer...al te bedde liggen zelfs...)
In de tijd na 9uur... dat Jongeren tm Middelbaar...uit gaan...
(Als die Avondklok alleen voor de Risicogroep aangekondigd zou worden...hebben de meesten er...geen centje pijn aan...
wgs. na 9 uur...voor de buis hangen!)
En een kwart ervan...of meer...al te bedde liggen zelfs...)

(De tip is...voor Rechters...Toegepaste (eigen Bedrijfs) Psychologie...kursus...te gaan doen
als die er nog niet is...vraag de LOI is...
dan maken ze het ...ter plekke wel...voor zulkse Hoge Omes en Hoge Tantes...via
Psychologen met ook... Het Recht... Rechten op zak!)
(Kan met Personele tekorten...en Rechtzalen tekorten...Rechtzaken beduidend veel korter maken!_)

Nou
Zo kan die wel weer...Ik ga Golf op TV kijken...jullie ook een fijne avond...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 21 feb 2021, 12:21

Slagen

Ik moet , altijd wel lachen, om je typeoefeningen lt.
Daar zat ik, over na te denken, hoe laat je, de landadvocaat, het vonnis zelf, uitspreken
in een recht zaal? Ha ha haaaaaa
Ik las het nog eens, die advocaat spreekt namens hun klant, en zegt, die rechter is fout,
daarom zijn wij, in hoge beroep gegaan.
Jij zou de rechter, in hoge beroep, laten zeggen, aan de advocaat, van die klant, leg eens uit.
Zo van, u beweert dat, nu wel, maar waar is die vorige rechter, dan fout?
volgens jou, komt die advocaat, dan zelf uit bij, de foute wet gebruikt,. bij de avondklok en dat
moet die dan, hardop zeggen, tegen die hoge rechtbank rechter.
En dat is volgens jou, einde rechtzaak, in het hoge beroep, het vonnis is al uitgesproken, door die landsadvocaat zelf.
Nou zo begrijp ik het, je getypte er over.
Omdat ze zulks niet deden, ligt volgens jou, aan kennis, van psychologie tekorten, van veel rechters.
En dat kan, het verschil zijn, van uren duurt een rechtzaak, of maar een kwartiertje. Ha haaaaaaa
Een kwartiertje en meteen na een korte pauze, het vonnis. Ha haaaaaaaaaaa
Maar zij, die van de hoge raad, doet er een week over?
Echt lt, ik snap ook niet, en meer met mij, waarom, die vonnis uitspraak, een week moet duren.
als volgens jou, het alleen maar, over die foute wet gaat, bij de avondklok gebruikt.
Ik begin je, steeds meer te snappen, wat je bedoelt, met het is, in feite. een simpele rechtzaak.
Zo erg simpel zelfs, maar zij, die rechter, moet een week, denktijd hebben, om tot een vonnis, te komen?
Jij zou, de risico groep, de avondklok, laten doen, en niet ,de niet risicogroepen.
De echte risicogroep, heeft er geen centje pijn aan, ze doen dan, wat ze meestal. toch al doen.
De meesten van ze, voor de tv hangen, of vroeg naar bed gaan.
Maar lt, er zijn er altijd, die dat niet zo doen, dus jij zou die groep, de avondklok geven
en de rest, laten doen, wat ze altijd al, na 9 uur in de avond doen.
Als zoiets, in een rechtzaak zat lt, kan je wel verschillende vonnissen krijgen dan . denk ik, die
lage rechter, zou er zus over spreken, en die hoge rechter, denkt er zo over, maar over een wet, valt
volgens jou, niet over te twisten, die
wordt fout gebruikt, of niet, naar het land toe.
Fout of niet fout gebruikt, snapt volgens jou, elke rechter en ook elke advocaat.
Daarvoor, hebben ze zo lang, er voor gestudeerd.
Om het, met jou te zeggen (Ha ha ha) die advocaat, als die het hardop moet zeggen, komt er dan niet onderuit.
Maar volgens jou, in zijn betoog, is die, als rutte, met goed bedoelde slecht, de ware foutenmaker, dekken
en noemt, die rechter fout.
en jij noemt dat, mijneterig geklets, in dat betoog, voor ze klant.
Maar dat kan die niet, voor een rechter staande doen, zo zeggen, dan is die, echt mijneed, aan het plegen.
Dat kost, dacht ik wel ,4 jaren, de bak in.
Dus moet die advocaat, dezelfde vonnis, wel uitspreken, dat die eerste rechter gelijk had, met zijn vonnis.
Ik begrijp, dat je hem zo, de vonnis, voor ze klant, zelf laat uitspreken en dat wordt dan ook, het vonnis.
van die rechter, van de hoge raad.
Ik heb ook geen idee, waarom dat een week moet duren???
Of zoals jij, laat schemeren, dokter bibber, is er niets bij,
voor die rechter, van de hoge raad, wgs zo erg veel , hoge beroeps mensen, die met die nieuwe goede wet, bezig zijn,
zijn in feite hoger, dan die rechter zelf.
Ja ja , ik begin het te snappen, met die dokter bibber, heeft ze, die rechter, een week nodig, ipv een kwartiertje.
Maar jij schrijft ook lt, alles wat , na die rechtzaak 1, gaande is, heeft helemaal niets van doen, met rechtzaak 1
en ze moeten, alleen, bij die hoge rechtbank, rechtzaak 1, vonnis toetsen, verder niets, schrijf jij.
Ik las je, nog een keer. jij noemt het zelfs, het zijn 2 aparte zaken, rechtzaak 1 en , de politieke zaak, erna.
Ik begin het te snappen, (Jou kennende, Jij zou zeggen, nu zij nog!)
Ha ha haaaaaaaaaa

Kom het is, lekker mooi weer, ik ga nu door, naar me moeder, jij zit in de route.
Ik denk, ik kom dinsdag, weer langs.
Ik hoop dan, dat het met je gezondheid, beter gaat dan nu het geval is.
Want het was alweer schrikken. Hou je taai. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2021, 15:02

Gen... :)

(Tja...wat ervan te zeggen...
Ik kwam tegen wat ik een poosje geleden al schreef...dan zeggen ze geheid...dat is van de Ouderdom...
(Als je van die...Bijverschijnselen krijgt...die op de bijsluiters ...van Medicijnen staan...)

Ik ging dus naar de Jaarlijkse Controle bij de Huisarts...
(Altijd hetzelfde...als ik Gezond ga eten en drinken en aan het afvallen ben...is er van alles opeens mis...)
Je suiker gehalte is 1 punt te hoog...
(Ben ik net 2 weken... met die ijsjes eten gestopt...)
(Nou ja dan halveer ik de Cola door ipv eeen groot glas zo'n klein glas te nemen per keer
dan kom ik vast op die ene punt (if meer)...minder uit!)
Ze ging m'n Bloeddruk meten...die was 200- 125-90
(Schrok ik zelf
ook van...ik meette dat... zelf thuis ...al een maand ...niet meer
was steeds gewoon oke nl)
Maar het was weer hetzelfde liedje...vanaf een bepaalde (voor mij nieuwe andere)
bloedverdunner medicijn...kreeg ik zo'n 2 jaar terug
ook erge hoge bloeddruk van...(En plasproblemen van)
Ik wilde toen de vorige terug...maar die wwas er niet met 200 mgs per capsule...
Ik kreeg toen die van 150 mg per capsule...
Maar had daardoor... wel per dag...100 mgr Bloedverdunners tekort...
en kreeg wat maanden later...een Lichte herseninfarct...
In het Ziekenhuis...gaven ze me weer die vorige Medicijn...waar ik dus hoge bloeddruk van kreeg
en Plasproblemen...(Daar was ik nou net mooi van af...)
met dat andere merk van 150 mgr per capsule...

Ik moet er 2 per dag van 200 mgr per capsule...Dat werd ipv 400 mgr per dag...300 mgr per dag...
Die van 200 mgr was niet te krijgen meer...nl)

Ik dus weer...laats... met die vorige Bloedverdunner pil uit het Ziekenhuis gekomen...
(Waar ze automatisch die maagpil bij doen) en ik... in feite beide pillen niet wilde hebben...gebruiken...
Maar dat drong me... na die lichte Herseninfarct gehad...pas 6 weken later te binnen...)

(De Maagpil weg...is al een hele route gedoe...) Dus over die Bloedverdunners pil...zei ik nog niks over...nam
die gewoon per dag in...)

(En ja hoor...de plasproblemen kwamen er weer aan...maar nu dus ook...die hoge bloeddruk!)

Zei de Dokterspraktijk ondersteunster van...Je bent nu 77 jaar en erg veel bejaarden krijgen hoge Bloeddruk)

Ik kwam tegen ...wat ik een poosje geleden al schreef...dan zeggen ze geheid...dat is van de Ouderdom...
(Als je...(Van die aparte) Bijverschijnselen krijgt....van Medicijnen...)

Dus ik wilde nu perse een ander merk...
Ja maaarrrrr daar was toch ook wat mee?

Ik zei ja...ze gaven 100 mgs tekort per dag...dat werd die hereseninfarct...
Ik moet 200 mgr per capsule hebben...

Ze ging op speurtocht ...op de computer en zag...dat merk ...heeft ze nu wel....van 200 mgr
per capsule...(Ik ook weer blij!)

Nou natuurlijk wilde ik die...2 Capules per dag...en voor voorlopig...ook een Bloeddruk verlager...
medicijn...De dag erop (Vanmorgen)...had ik bloeddruk 218- 126-98
Dat was de dag...van de Nieuwe Medicijnen...

Nieuw merk Bloedverdunners en nieuw die Bloeddruk verlager...)
Het is geen Toverwerk...het moet de tijd kans wel hebben...Oke...
Rustigjes aan doen...

Ze zei...Maar...ik heb ook goed nieuws voor je...
Je Cholesterol gehalte van het goede ...is parchtig...en weinig van het slechte cholesterol.
(mi M'n afslank trajectes pas begonnen ...zit daar al in te lezen...Lekker snel gaat dat! Denk ik ervan)

Was dat te hoog
Het neg Cholesterol gehalte)...en met die veel te hoge bloeddruk...is de kans op ....een herseninfarct
krijgen...erg groot!

Ik dacht...
Misschien is dat ...de kans...op een Hersenbloeding wel...als het Cholesterol normaal tm laag is)

Ergens moet het over gaan...een veel te hoge Bloeddruk...zijn er aders...vol geslipt
met Cholesterol...aanhangsel...wordt zoiets een Herseninfarct...

maar is dat... niet aan de orde...waar gaar die... te hoge Bloeddruk dan naar toe?

Misschien maakt die ....dan...zonder al dat slib...aanhangsel...aan de wanden...
met die snelle te kunnen doorstromen...een soort van uiterwaarde...via de wand van een Ader...)
Dan is er plots...een Hersenbloeding gaande...

Dat is dus wat anders dan...een Herseninfarct...

(Als het over een Hersenbloeding gaat...denk ik gelijk...aan Martine Bijl...dat liep niet mooi af!)

Dus ik moet rustig aan doen... en me niet opwinden gaan...over het feit...dat alweer...alles op het Forum
is dicht geklapt...en ik bezig ben...zoveel mogelijk er weer op te herhosten...Want...
(Die vorige Bloedverdunner net weg gedane pil...lijkt te reageren op Stress op Trauma's ed. dan stijgt de Bloeddruk dr van...

(Met het eerste Merk Bloedverdunners capsules 200 mgr per
Capsul4e...12 jaren gehad...nooit 1 probleem mee gehad zelfs!)

Tot... de DNA Cholesterol aanmaak...teveel werd...)

en ik met een zware griep me te goed had gedaan...aan allemaal droppen en aanverwante zaken...(En Zo...teveel
zout ...zo binnen kreeg)

Dat werd 12 jaar geleden ...die toch plots...vrij zware Herseninfarct gehad...

Dat
mijn DNA Cholesterol aan maakt...zou ik niet opgekomen zijn... en al die Artsen ook niet...

Het Wetenschappelijk Onderzoek ....waar ik me voor op gaf...ontdekte dat...ook dat ik tekort
aan Foliumzuur had...dito...zou ik niet opgekomen zijn... en al die Artsen ook niet...

(Dus lig je ooit... in een Ziekenhuis en ze vragen je of je mee wilt doen aan ...Het Wetenschappelijk Onderzoek...
mijn tip is...altijd doen!

Ze ontdekten alzo 2 dingen...waar Huisartsen als Specialisten...niet opkwamen...
(Omtrent...DNA zaken!)
Dan heeft... de Wetenschap...hun nut gehad...in iederval bij mij!)

Kan ik me Hier en NU...echt
gaan opwinden...want waar bezuinigde ...VWS op ...vanaf NL in de EU!
(Hoofdfactor 8)...Op de Wetenschap!

Ik ga niet alles typen...wat de EU...uit ons landje allemaal deed wegkavelen...Ik moet nu oppassen
m'n Bloeddruk is nog te hoog...(En de zeikproblemen zijn nog niet wag...na 1 dag laten...van dat ene Merk pil Bloedverdunners...)

2 Jaar geleden...duurde het wat maanden...voor alle plasproblemen weg was...vanaf gestopt met die Bloedverdunners PIL!
gestopt...toen ook...Om over de opeense... steeds hoger wordende Bloeddruk...
toen...en 100 mgr per dag...Bloedverdunners te korten gehad...weer via dat
andere Merk...gehad...)

Ik hoop... dat deze... Bloedverdunners...Capsules... het goed doen...met ook 200 mgr per capsule...en met zelfs
dezelfde kleuren hebbende...als die ik 12 jaren gehad heb...
en
met die enge maagpil weg gedaan...Maar nu een Bloeddruk verlager pil erbij 1 per dag...
Samen met die ...grote groene 40 mgr Cholesterol pil...per dag...
Moet het allemaal weer goed komen...

Vanmorgen na 1 pil gehad...was de Bloeddruk 145-100-88
later op de dag...175-125-90
Dus rustigjes aan met mij!
M'n
(Aorta) Aneurisma...was 4,8 geloof ik vorig jaar...die moet ik weer laten meten...
als die in ene open barst...overleeft dat een super kleine percentage maar...het moet
geopereerd vanaf 5cm breed...
(Ik hoop dat de Operatie.... er eerder is...dan de interne Euthabom!)
Want
sinds je... niet mag dood gaan van Corona ...en die allemaal op de IC komen
maar van alle andere.... Medische zaken ...die mogen wel...dood ... gaan...
Zo eng
zo krankzinnig
is VWS en het Corona Team bezig...

Het valt dus... nog niet mee...Linke soep...een ander iets zieks te krijgen... dan Corona!

Vergat ik nog...nu te typen...en 3. Ontdekte de Wetenschappers...dat ik een ...Aorta Aneurisma heb!

Kan ik me...zelfs... Hier en NU...echt
over gaan opwinden...want waar bezuinigde ...VWS op ...vanaf NL in de EU!
(Hoofdfactor 8)...Op de Wetenschap!
(Moest elk jaar gemeten...de Aneurisma...en laatst... per half jaar gezegd! Dat moet deze maand!)

Het valt dus... nog niet mee...Linke soep...een anders... iets zieks te krijgen... Dan Corona...
(Dat ook Levensbedreigend is! Net als...voor Bejaarden vooral......Als... Corona!)

Nou zo kan die wel weer...Fijne Zondag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. Op een Internet krant gelezen...
Iemand had 4,8 Aneurisma...hij moest wachten tot het boven de 5 cm was...
2 Weken later plots dood...de Aneurisma was gesprongen!
Dus 4. 8 zegt ook niet alles...over hetende...is nog steeds...veilig ed!

Ik hoorde aan...je Cholesterol waardes zien er prachtig uit...(Ik dacht ondertussen...)
(Wat ze tegenwoordig Gezond noemen vaak juist niet zo Gezond is!) vb Je kan mi
beter... een beetje wel Cholesterol slib hebben...dan dat ...de Bloeddruk
een snelle doorstroom vaart kans heeft...en een uiterwaarde maken gaat
die door...
de druk...
ervan
open barst!) (Met een paar ...voorbeelden maar... Hersenbloeding en Aneurisma!)
:roll: :shock:

Nog een vb (Wat ze Tegenwoordig Gezond noemen) (Is vaak juist ongezond!)
bv Pas op TV een hetende deskundig zei...Suiker dient nergens voor...
(Ik dacht gelijk...Lul niet zo stom...je moet nodig aan de gewone waar!)
Want
Suikers moeten gelaten...Nee dus..dat is voor Energie toevoer nodig en en voor
de Hersenen... erg hard nodig!

Wat gelaten moet is...Alle Gemodifiseerde Producten... in etens en drinkens!
(En... in eerste instantie...alles wat...met suiker gerelateerde gemodifiseerde is!) :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2021, 22:02

Enter... :)

(De avond bloeddruk was...108.88.78
Een beetje laag zelfs...

M'n oudste Zus belde...ze had een probleem...opeens was haar Bloeddruk te hoog...
Had een heel verhaal...altijd Lage bloeddruk...Ik zei haar...misschien moet je een ander Merk Bloedverdunner
en is dat het...
(Anders geven ze le leeftijd de schuld of omdat je rookt...) Ze hebben hun excuses wel klaar liggen...
terwijl het te vaak...an de Medicijnen ligt...Soms is een ander Merk nemen al genoeg...
Leg dat is voor aan je Dokter....

Ik tref meestal Dokters...die vinden...er is niks mis... met de Medicijn... die U nu krijgt...
(O nee...lees de Bijsluiters is... bij die ene staat...geeft bij langdurig gebruik...hartproblemen...
dat kan alleen mi alleen...via...via de Bloeddruk gaan!

Eerst stijgt de bloeddruk steeds meer... en meer.. en dat gaat
ten koste van Oraganen...)

Nou ja... ik ga alle bijverschijnselen niet uitleggen...Maar kan wel zeggen...neem
is een ander Merk...Als half Nederland in de broek zeikt...dat ligt ergens aan...Nou ja...zulks doe ik zelf ook
om een ander Merk vragen...Ik bedoel...ik heb 12 jaren...geen ene klacht gehad...van het vorige eerste merk...
(Dat heette een te duur Merk...dus kwamen ze met goedkope Merken aan zetten...alzo is weer
te weten...Goedkoop blijkt altijd weer
Duurkoop...ook met ...Medicijnen!)
Ze mochten...van VWS... het duurdere merk niet meer geven...en daarvan gaat zo'n Medicijnen Fabriek
faiiliet van...en ze verkopen
hun Merk in ons land niet meer... verkoopbaar...wel aan het Buitenland...dat heet dan weer...Dat Merk is niet meer te krijgen...

Maar...Hoe pakken de goedkope Merken uit...Als half Nederland in de broek zeikt...dat ligt ergens aan... en
als de Bloeddruk stijgt... Nou ja...zulks doe ik zelf
ook...een ander Merk vragen...Meestal heeft het ouder geworden... er niks mee van doen en roken al
helemaal niet...blijkt wel met een
goed Merk!
Die ik eerst had...die Fabriek... bestaat niet meer...hoorde ik aan...
12 jaren geen enkel probleem mee gehad!
Vanaf Links gaande...(Ze trucen... de besten eruit...) (Omdat die te duur heten!) Waar nu weer mee?

Mijn oudste Zus krijgt die nodige Operatie niet...als de Bloeddruk te hoog is...
Ook dat nog...(Zulks zou ze met dat goede duurdere medicijn niet mee hebben zitten...als probleem...en
hun excuus...het is de leeftijd en/ of U rookt...)

Mijn Zus heeft aderverkalking...in de Hart kleppen...
(Ik lijd daar... niet aan...mijn Hart is pas grondig Onderzocht...ziet er Prachtig uit...Mooi houden zo...
Ik dink geen Alcohol en ons Kraanwater is vast beter...dan die bij haar!)
(oa Koffie en Thee en limonade en Alcoholische dranken...gebruikt Kraanwater...waar dan ook vandaan!)

Over Medicijnen gesproken...Die ik eerst had...die Fabriek... bestaat niet meer...hoorde ik aan...
12 jaren geen enkel probleem mee gehad!
Vanaf LinksPaars is dat al gaande...(Ze trucen... de besten eruit...) (Omdat die te duur heten!) Waar nu weer mee?
ipv
Alle Steelbedragen... eruit te halen...die er vanaf het jaar 2000 erin kwamen!
Niet alleen via de Huren ed...ook via de Medische Wereld!
Wat voorheen...in de honderden Miljoenen heette ...heet nu in de Honderd Miljarden...
Kost De Zorg...ipv.
De euro munt
zal altijd
een lager bedrag
aan geven...dan
de Gulden munt...
behalve als ze het ...maal 2.20 hebben gedaan ipv gedeeld door 2.20...met de Koerswisseling...in het jaar
2000...
Want dit bestaat gewoon niet....

Kostte... De Zorg...ipv.in de honderden Miljoenen... heette het in Guldens ...en heet nu... in
de Honderd Miljarden...in euro's...
ipv
Alle Steelbedragen... eruit te halen...die er vanaf het jaar 2000 erin kwamen!
Niet alleen
via de Huren ed...ook via de Medische Wereld!
ipv...Trucen ze de beste ...wat duurdere Medicijnen eruit ...en denken dan...
dat... de Zorg... goedkoper wordt...
Maar Goedkoop is Duurkoop...
wgs
alle Bijverschijnselen...die Mensen krijgen...van de Goedkope soorten...
Die ik eerst had...die Fabriek... bestaat niet meer...hoorde ik aan...
12 jaren geen enkel probleem mee gehad!
Vanaf LinksPaars is dat al gaande...(Ze trucen... de besten eruit...) (Omdat die te duur heten!) Waar nu weer mee?
ipv
Alle Steelbedragen... eruit te halen...die er ...vanaf het jaar 2000 ...erin kwamen!
Niet alleen... via de Huren ed...ook via de Medische Wereld!

Trouwens...de Eigenbijdrage... is zo berekend...dat bijna heel Nederland
op een kleine percentage na...de eigen voorgeschreven Medicijnen... zelf per jaar betalen!)

Kan je
Ken je...nagaan...zelfs al betalen we... de eigen medicijnen zelf...sinds eh...enne eh...
(D66 en etc....)
en toch... vermidererde dat niets...aan die honderden miljarden Zorg Kosten...
ipv
Alle Steelbedragen... eruit te halen...die er ...vanaf het jaar 2000... erin kwamen!
Niet alleen
via de Huren ed...ook via de Medische Wereld!
(die Steelbedragen...gaan mee...met elke Prijs verhoging per jaar)(Dat steelbedrag
erin... is
vaak al groter geworden...dan... wat het...product... aan ware prijs kost!)

Zulkse verhalen ...vertel ik eigenlijk nooit... en al helemaal niet... aan m'n oude Zus...
Maar kan wel zeggen...neem
is een ander Merk...
want...(Als half Nederland in de broek zeikt...dat ligt ergens aan...Nou ja...zulks doe ik... zelf ook
om een ander Merk vragen...Ik bedoel...ik heb 12 jaren...geen ene klacht gehad...van het vorige eerste Merk...
(Toen rookte ik ook... en toen werd ik ook... steeds ouder...) Al die 12 jaren...Alles prima in orde!
Tot eh...de Goedkope Merken kwamen...)
Bij eentje...(Een Maag pil)...staat in de Bijverschijnselen...geeft Geheugen verlies...(Zal wel weer heten...bij een
Dokter...dat
ligt aan de leeftijd...ipv
aan dat voorgeschreven Medicijn!)
Ik ben ook niet altijd even slim...ging de Bijsluiter pas na 6 weken lezen...Na 6 weken dat
Medicijn geslikt...dat pas lezen...toen er problemen kwamen...
(Zal wel weer heten...bij een
Dokter...dat
ligt aan de leeftijd...ipv
aan dat voorgeschreven Medicijn!)
Sommige Medicijnen moeten Mensen een levenlang in nemen...vooral
de Lands Bejaarden Soos...
(Zal wel weer heten...bij een
Dokter...dat
ligt aan de leeftijd...(en U rookt ook nog)...ipv het ligt
aan de voorgeschreven Medicijn...type merk!)

Me Oude Zus (84) zei me...als ik niet zou roken was ik allang dood...van deze Coronatijd
zo in m'n eentje...
(Want als niks mag...ook geen Sigaar etc...Komt niks goeds van...denk ik dan dr van!)
Ik verveel me kapot zei ze...en vermaak me weer met... een Rokertje...en in de avond met 1 of 2 Wijntjes...
Ik kan niet eens langs me vrienden...die ouder zijn dan ik...zei ze...ze zijn als de doods voor visites
om Corona te krijgen...De gewone uitgaans route voor mijn Oude Zus...is eruit...
Ze logeert meestal 3 a4 x per jaar bij mij...Zij is ouder dan ik...en is als de doods...Corona te krijgen en
gaat nergens heen...Als ik geen Sigaretje had...en geen Wijntje...hoeft het van mij niet meer...zei ze me...
Ach...iedereen heeft zo zijn of haar ding...in Corona tijd...
(Ik zie ze
liever Roken...dan aan de Drugs pillen of aan de snuif ed.)
Het nut ...van Roken...(naast lekker en sociaal gezelliger)...is ook iets...de meeste Virussen nl.
kunnen niet tegen de rook...

Ze heeft Aderverkalking in de Hartvaten...dat heeft niks met Roken te maken...eerder met...Hard Water...
Slechte Wijk kraan Water!
Als je daarmee ouder en ouder en ouder wordt...ligt het nog steeds niet...aan je leeftijd...maar nog steeds aan
opgebouwde in de jaren...aan...Slechte Wijk kraan Water! (En/of waar je lang gewerkt hebt Wijk!)
Aan hun slechte Kraan water!


Gewoon... een ander Merk Medicijn vragen...zei ik tegen mijn Oude Zus...
(Verder leg ik helemaal niks uit zelfs...)

Ja maaarrrrrrrrr het onderzoek is as Dinsdag al...en is de Bloeddruk te hoog...gaat die Operatie niet door...(waar ze al
2 jaar of zo op wacht...Corona kwam er ook nog tussen...in het land...) en net nu het schijnbaar kan...is
haar Bloeddruk te hoog...
Tja eh...
Alsnog snel ...om een Bloeddrukverlager pil ...vragen aan je Huisarts...op Maandag...misschien helpt dat bijtijds...en vraag gelijk
een ander Merk Medicijn...die je ...een levenlang... moet innemen...)
Welke? Ja zeg...Ik ben jouw Dokter niet...maar een ander Merk ...dan je... nu hebt...kan ik je... als tip... wel geven...
(Mijn tips zijn vaak... zo te gek... nog niet...
Bloeddrukverlager pillen ...vragen aan je Huisarts...op Maandag...(Leuk voor as Dinsdag...met groot Hart Onderzoek!)
Want...
Als het... bij mij ...in 1 dag zakt...De avond bloeddruk was...108.88.78
Een beetje laag zelfs...misschien... zakt het...bij haar...met de juiste Medicijn... ook!)

Zo dat was weer een aparte typoefening...
Jullie ook Trusten...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie