DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
LadyTroy
Beheerder

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 feb 2021, 18:26

Sorbet... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Het Forum Over Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+Prive Foto's Nellie en Ans

Mee Bezig
=VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS. Is Klaar 1 tm op Blz 39 van de 49 Blz.

+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht
+Prive Foto's
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.

___________________________________________________________________________________________________
Lady Troy
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Prive Foto's
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN
+Overleden Huisdieren
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH Blz.1 en RAMADAN Blz.2 en 3 KONINGEN
+Humor 1
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat

Mee Bezig
=Humor 2...Ben ik mee bezig...beland op blz 55 van de 103 Blz.
=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 18 is klaar...van de 116 Blz.

Dezen Moeten nog
=MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM 3 Blz
=1 April Blz.1 en ST. MAARTEN Blz.2 en LUILAK Blz.3
=SINTERKLAAS FEEST PLAATJES en VOORNAMEN PLAATJES 16 Blz
=VOERTUIGEN 73 Blz
= KERST en OUD en NIEUW 51 Blz
=GOEDE VRIJDAG-PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN 21 Blz
=Plaatjes Allerlei 51 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding

Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 11 feb 2021, 03:55

Betalen... :)

(Waar ik echt helemaal niks van snap...Dan is er die strenge Lockdown en de Avondklok...
Mondkapje op...en 1m 50 afstand houden en Handenwwassen...en 1 persoon mag op visite komen...
Bij de Winkels...mogen de klanten ...voor het eerst... hun bestelde producten afhalen...bij de Winkeldeur...
Camera van de TV erbij...
Winkelier en Klant
hebben beide geen Mondkapje op en staan vlak voor elkaar...te praten...dat
tonen ze steeds...Dat ze dat weer mogen...hun bestelde producten afhalen...

Heb ik het toch over een Geschoold land...

(Winkelier en Klant ...Zijn ze nou... zo achterlijk debielerig...in het land...of hoe zit dat???)

Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt???

Bij elkaar staan kleppende om de Spullen in de tas te doen...(Zonder Mondkapje op!)
zonder Mondkapje op en geen 1 m 50 afstand houden...

En...Alweer... zonder Mondkapje op (Of op z'n Disseltjes...zie je ook erg veel doen!
staan er Mensen ...met TV Reporters te praten ???

Wat velen ook lijken te denken...dat als er sneeuw ligt...dee Corona er afwezig is...
op TV
een hetende Deskundige...man
aan een Kletstafel...Buiten met de Wind...Dat waait gewoon weg...zei die...
Ik moet dan gelijk
denken aan...Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
gezonde Mensen...veel gesport
in de Sneeuw...lekker zonnetje erbij...
die plots...op de IC.s terecht kwamen...wgs Corona Besmet en ernstig ziek werden...ervan
Overleden zelfs...
Hoe het... in Europa begon.....Was toch ruimschoots ...veel op TV...Onthouden Mensen niks?

Ook de Mensen die aan het Sneeuwspelen zijn en aan het Schaatsen zijn...Moet mi
wel met Mondkapje op...ze naderen elkaar allemaal nl er....

Nog is...Over het Winterse Weer...
Ik moet dan gelijk
denken aan...Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
die plots...op de IC.s terecht kwamen...wgs Corona Besmet en ernstig ziek werden...ervan
Overleden zelfs...
Hoe het... in Europa begon.....Was toch ruimschoots ...veel op TV...Onthouden Mensen niks?

Het ergste is...Dat niemand er wat van zegt... ook niet ...die aan die vele vele Kletstafels... het als vb
toont...hoe het niet moet...(Met in beeld tonen...die Mensen
die zo op TV waren...)

tm...Zeggende...
Zo van
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Of
van die Figuren...Je geeft ze 1 Vinger ...en ze pakken de hele Hand...
Bij de Winkels...mogen de klanten ...voor het eerst... even...hun bestelde producten
afhalen...verder nog niks!

En ook...Vooral...Oude Mensen... die voor elke Deurbel...de Buitendeur open doen...zonder Mondkapje op...die
gaan kleppen met de aanbeller...in een open deur...met Weer en Wind...zie
je ook nog steeds!

Nog maals...Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!) :roll:

(Weten jullie...hoe vaak ik...als waarschuwing...hiero... ook sneeuw genoemd hebt...tigs keren...in die context!)
(Het zit nl zo...een Virus Corona kan wel 2 uur...7uren tm 2 dagen overleven...in Douwdruppels
en in sneeuw...ed dingen meer...om dan toe te slaan ...als er een Mens... voorbij gaat!
Dus logisch is...om met Sneeuw en ijs pret...ed buiten...een Mondkapje moet op!
Zagen jullie ze dat doen?)(Nee...niemand waarschuwde ze er voor!)

(In oa China maken ze... nog steeds ...straten en pleinen parkeerplaatsenen en zalen etc.
en wagens die van het buitenland het land in komen etc. sproeien ze...septisch schoon!)

Het zit nl zo...een Virus Corona kan wel 2 uur...7uren tm 2 dagen overleven...in Douwdruppels
en in sneeuw...ed dingen meer...om dan toe te slaan ...als er een Mens... voorbij gaat!
(mi Een sneeuw vlok
is een soort (tijdelijk) overlevingshuisje (Voor Virussen)
een Waterdruppel ook en een snottebel uit geniest (Ook in de elleboogkleren!) is een soort (tijdelijk)
overlevingshuisje (Voor Virussen)(Dus papierenzakdoeken mee en na snuiten meteen dichtgevouwen
de prullenbak in!
ook hoestslijn uitgehoest etc. (Ook... op ...schoolbanken leggen...komt er een nies of hoest...meteen
een zakdoekje pakken! (Niet in de zak doen gelijk in de prullenbak...weg doen!)

Drapwater etc.) (Aan schoeisels)

Daarom schreef ik hiero wel ...een paar keren...Je moet de Risicogroep... vnl de Bejaarden...niet in de Ochtenddouw...naar
de Super laten gaan...maar bv tussen 2 en 4 uur) Anders kan het ...Prijsschieten voor de Virus worden...met
die Risicogroep!

Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
Overleden zelfs...

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
(Met een Wereld Pandemie...Zulkse Waarschuwingen...Zou toch ...voor en na ...elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...ook geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
Om Politieke ...Jo Jo Corona effectes
te voorkomen...(Zou toch ...voor en na elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!)

(Zou toch ...voor en na elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)
(In beelden getoond want...Grafieken ed...en Gelul... over een derde Golf ed...zeggen tevele Mensen... helemaal niks nl.

Het lijkt ook wel op...
Sinds niks mag...Ook geen Sigaar etc...Zijn ze het allemaal al snel...vergeten!
Om wat bij een Winkel... wat te mogen afhalen...moet nog steeds wel...Mondkapje op...en 1m 50 afstand houden
en Thuis...gekomen...Handenwassen...en 1 persoon mag op visite komen...

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
(Zou toch ...voor en na ...elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)

Nog maals...De herhaling... is de beste... Leer Meester!

De Ijsmeester ...in Friesland...zei...dat hij het niet goed vindt...een Elfstedentocht in Corona tijd...
Gelijk ...het Politieke Getrut... wat niks snapt...tot het heigende Schaatsvol...richting de Verkiezing...dat
het wel kan...(Als het dan toch niet mag... niet kan (Via anderen in de Politiek) lag het
niet aan hen...(richting de Verkiezing...)
Nogmaals...

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Tiff

Bericht door Tiff » 11 feb 2021, 15:25

Talen

Zowee, jij gaat snel, met dat herhosten van het forum lt.

Ik maakte wat mee, met lt.
Ze had zich 3 dagen geleden in een hap rijst met groentes verslikt
Het kwam er met hoesten niet uit.
Iemand kocht een thijmhoestdrank voor der.
Af en toe kwam er met hoesten wat uit, kwam ik net langs, ze ademde als iemand, met copd.
Nou zei ze, dat ga ik het toch maar uitroken.
Ze nam een sigaret en nam er wat trekken aan, liet de rook zakken en zakken en plots
kwam alles eruit, der hele tapijt, lag vol met rijstkorreltje verspreid.
De snelle kots ging over het prullenbakje voor zich heen.
Ze dronk wat en ademde en sprak weer normaal.
Ik heb het er wel vaker zo mee gemaakt, met haar, maar niet dat het
zo explosief, eruit kwam, dat het op der tapijt, verderop terecht kwam.
Ze noemt het. een interne heimlich lichaams reactie, via de maag, tegen de longen aan.
De maag kan wel, tegen gewoon roken, maar niet met een bak rook rechtstreeks erin,
dan wordt het, een explosieve maagdruk, tegen de longen aan, en dan komt
achter gebleven, verslikkingen, het er zo eruit.
Net zo lang, dat ze er, energie genoeg voor hebt, om het zo te doen, zei ze me eens.
Met ziek en te oud, kan de energie ervoor ontbreken, om dat zo te gaan doen. Dan kan het echte copd worden,
of een longontsteking, of allebei.

Zeg lt, dat zie ik ook steeds op tv, wat jij noemt, disseltjes, maar ook ,is er buiten wat, gaan ze massaal
zonder mondkapje op , dat doen.
Ik las dit.
Laagste aantal opgenomen coronapatiënten sinds 14 december
Dan denk ik, dan hebben ze de ijspret, nog niet in beeld ermee.
Dat is over 10 dagen, meen ik pas bekend.

Je gaat weer 4 dagen golf kijken lt, veel plezier ermee.
Allemaal een gezellige dag verder. Liefs van tiff.

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 04:24

Lenzen... :)

(Ik keek Mes op Tafel en lag er lekker languit bij...op de bank...zag het nog net tot het einde...werd wakker...3 uur in de nacht...
Toen was de Eerste dag ...van het Golf 4 dagen weekend al klaar...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71113#p71113

Omdat ik de Plaatjes en Foto's het beste in de Nachten kan herhosten...pit ik het ergens op de dag wel bij...maar dit keer...ook
de avond erbij en de halve nacht...Zoiets heb ik wel vaker...als ik een explosieve uitkots heb gehad...na verslikkingen...Als
Chronische Verslikkingen...(Overgehouden van Herseninfarct...slappe slik en slappe uithoestspiertjes) Toen ik in het Ziekenhuis ervoor lag
kreeg de zaal er drinkens voor gemengd met Maizena...aders konden we ons wel 60x per 24 uur verslikken...
Goor is zo te moeten drinken wel...Inmiddels verslik ik me soms 3x per dag soms 1x perdag...dus het gaat wel vooruit...maar net die ene keer
kan wel de meeste ellendes geven...Wat ik er ook aan overhield was...als ik slaap...iedereen slikt de eigen spuug door ...tijdens slapen
bij mij gaat het best vaak...de verkeerde route op...Dan word ik wakker...met een giagantische hoest explosie...Echt alles gaat van het
hoesten zeer doen...tm in de onderrug aan toe...en vooral ook in beide armen...echt niet normaal is dat...Dan neem ik een slokje water en soms gaat ook dat...de andere kant op...dus lang niet altijd ...heb ik dat van gewone etens...
Met gewone etens...lijkt verslikken in Rijst...echt een crieme...maar ook Vruchten met pitjes erin...Zwarte bessen...kan ook een dag...tot
wel dagen erin blijven...in die verkeerde route...
(Zoals rijst)...Korreltjes etens... en plak etens... en vooral waar pitjes in zit etens...dan lijk ik
echt een COPD'er...tot het... eruit is!
In de kortste tijd...kan het al bacterien gaan vormen...en Longontsteking geven...(Dat heb ik dus laatst 1 gehad...) Bleek
ik resistent voor Peneciline geworden...) ipv Vlees te eten.... was ik al een tijd...alleen Kip aan het eten...geweest...Bleken die te vol
met Peniciline gespoten in het land...Veel mensen werden en worden daarvan Resistent voor Peniciline...te zijn geworden...
Op TV was juist... in die tijd...Eet minder vlees...Eet vooral Kip...dat is erg gezond...
Ik het vlees laten..en was aan de Kip...etens gegaan...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...
Als die bij me logeert...Mantelzorgt die wat bij...Als ik zo een verslik actie heb...komt die met galzen water aan zetten...Dat zeg ik...Nee...ik moet Cola drinken...Zegt die
geheid...Water is gezonder...
Hoezo...zeg ik dan...Ja eh...

Kijk het is zo...leg ik dn uit...Ik drink al Cola vanaf dat ik 12 a 13 jaar was...en ik had pas...een Groot Darmonderzoek...en had
de allerhoogste score van goed...(En dat op me oude Dag)...Waarom zou ik iets gaan laten...als anderen het noemen ongezond...maar
het voor mij...erg gezond blijkt te zijn...(Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...dus na zo een verlsik explosie gehad...heb
ik meer aan Cola drinken...dan aan Water!)
Hoe

Ik heb een DNA dat Cholesterol aanmaakt...Toen niemand dat nog wist...kreeg ik op een dag...een best zware herseninfarct plots...
Moet voortaan altijd...Bloedverdunners en antie cholesterol pil...
Na 12 jaren was het dus weer opgehoopt...het werd een Keine lichte Herseninfarct...
Nu denken ze...dat een herseninfarct dan mankeer je iets aan het Hart...en U rookt nog steeds...Zo van Foei Foei Foei...daar ligt het aan...
Moest ik pas een groot Hartonderzoek...(Doen ze schijnbaar sinds kort bij Mensen met een Herseninfarct gehad)
Vind ik wel best...Hoe meer je weet...hoe het erbij staat...op je Oude dag...hoe beter!)
Bleek mijn Hart ....op Mijn Oude Dag...uitstekend prima geweldig goed...uit de bus te komen...bij de Cardioloog hoef ik niet meer
terug te komen...
Ga dan niet door anties...zeikzeuren...over mijn Rokertje...
Hoe
Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Onderzoekingen voortaan...als ik ga laten...wat goed ...voor mijn Lichaam is!
(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)

Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en met Thee
(Ik drink geen Alcoholische dranken nl)

(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe

Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...
(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe

Sinds die Vega zoon vaker logeert ...
Preekt die me ...Groenten en Fruit etens bij...(Meer dan ik het altijd eet ahw)
Ik dat kopen...veel fruit en veel groentes...
Je gelooft het nauwelijks...wat dat kan doen ...in een mensen lijf...

Jeuk hier en jeuk daar en Bultjes die opkomen...en een totaal andere Stoelgang gedrag...
Zoals ik altijd at...eet......had ik niet dat...en waren mijn Darmen Prachtig ...tm...ook op m'n Oude Dag...met Dallas 9 en zo wat!

Hoe

Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...
Als die bij me logeert...Mantelzorgt die wat bij...Als ik zo een verslik actie heb...komt die met galzen water aan zetten...Dat zeg ik...Nee...ik moet Cola drinken...Zegt die
Kijk het is zo...leg ik dn uit...Ik drink al Cola vanaf dat ik 12 a 13 jaar was...en ik had pas...een Groot Darmonderzoek...en had
de allerhoogste score van goed...(En dat op me oude Dag)...Waarom zou ik iets gaan laten...als anderen het noemen ongezond...maar
het voor mij...erg gezond blijkt te zijn...(Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...dus na zo een verlsik explosie gehad...heb
ik meer aan Cola drinken...dan aan Water!)
Hoe

Ik heb een DNA dat Cholesterol aanmaakt...Toen niemand dat nog wist...kreeg ik op een dag...een best zware herseninfarct plots...
Moet voortaan altijd...Bloedverdunners en antie cholesterol pil...
Na 12 jaren was het dus weer opgehoopt...het werd een Keine lichte Herseninfarct...
Nu denken ze...dat een herseninfarct dan mankeer je iets aan het Hart...en U rookt nog steeds...Zo van Foei Foei Foei...daar ligt het aan...
Moest ik pas een groot Hartonderzoek...(Doen ze schijnbaar sinds kort bij Mensen met een Herseninfarct gehad)
Vind ik wel best...Hoe meer je weet...hoe het erbij staat...op je Oude dag...hoe beter!)
Bleek mijn Hart ....op Mijn Oude Dag...uitstekend prima geweldig goed...uit de bus te komen...bij de Cardioloog hoef ik niet meer
terug te komen...
Ga dan niet door anties...zeikzeuren...over mijn Rokertje...
Hoe

Want
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en Thee...
(Zit overigens ook...water in!)

Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...tm op TV...is ook maar de vraag...

(Ik schreef hiero jaren geleden is...wat veel groenten en fruit doet...je sowieso niet slank maken...De grootste Dieren op de
Wereld...leven alleen van...Groenten... Bladeren... en fruit...Bessen ed.)
Wat al dat Fruit kan doen... in darmen bij Kinderen...het kan zelfs ...oa ...Alcohol vormen...in Maag darm stelsel...
(Zou dat uitpakken op z'n HDNL???
Sinds kort lijden erg veel Kinderen aan eh dat!)
(Drukke Kinderen op Scholen en uit en Thuis...)
(Leuk voor de Pillenindustrie eh dat!) Maar eh

Hoe

Alweer...Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...

Hoe

Want
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en Thee...

Hoe

Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...
Hoe
dat ook zij...wat anderen (Die Waterzuipers)...gezond noemen ...tm op TV...is ook maar de vraag...
Hoe

Ik 14 dagen die vega Zoon om me heen...
Ik dus aan de Groeten en Fruit...dat kost me... per Stoelgang... op de Plee de WC het Toilet...bijna een hele pak Closetpapier...per keer...er
komt geen end aan...met dat weg vegen...te breiig en steeds als je denkt...het is klaar...begint het weer...
Daar is dus... ook iets mee...Ik denk gelijk ...aan m'n Dallas...Darmen...en denk... ik moet snel weer
gewoon eten! Voor m'n Maag Darmstelsel ...naar de kloten is...(Oook omtrent etens en drinkens...We zijn geen Dieren maar...Mensen!)

(Voor Maag Darm klachten ...de nieuwste Medicijn...geven ze ook al automatisch...bij een Herseninfarct gehad...bij de Bloedverdunners...
Als je weet ...wat dat allemaal doet...in het lijf...
Dat zijn geen Bijverschijnselen meer...maar echte Ziektes...geeft het...(Dat beschreef ik hier pas nog...als de Ema daar hun toestemming voor geeft
waar gaat die (Onbetroubare) Ema dan nog over...???...)

Dus eh...
Hoe

Voor de lijn...Ik doe dan altijd het zelfde...Ik eet van alles een beetje minder en minder en minder...
Ik moet het dus niet hebben van niks mag...Ook geen Sigaar etc...met Alleen veel Groentes en Fruit en een glas water...daar moet
ik het niet van hebben!

Dus al typende...Hier en Nu...met een Glas Cola ...en een lekker Sigaretje erbij...wens ik jullie een Goede Vrijdag toe. Knf. van LT) :roll:

PS. Het Forum doet anders... dan anders...Na verzenden...(Na een stuk getypt)
en daarna erop ...verder getypt...komt het begin er weer op...
Dat was nooit zo!

(Na m'n eigen typefouten getracht te verwijderen...moet ik nu ook... die van de Hoster eruit halen!) :roll:
en
met het herhosten...
vanuit mijn PC Mappen...
staat te vaak bij ...Dumper...andere letters onder de plaatjes...als Link...dus kan je ze niet vinden...

Maar bij de Hoster ImgBB staat het wel correct steeds weer...(Ook dat nog...want ik kan echt niet alles bij
1 host herhosten gaan...heb Dump dus
echt wel nodig...Maar hoe han het...als ze vanuit mijn PC...Mijn Map hebben...om het gevraagde plaatje te herhosten
dat bij...de Host Dump...er totaal wat anders onder elk plaatje staat...
dan bij de Host imgBB die als ook in mijn
PC MaPt???

vb...Het dichtgeklapte plaatje op blz 41 bij Jarig...staat dit
qjgpuklmgzoll.png
en ook zo bij imgBB
maar hetzelfde plaatje in mijn Map...qjgpuklmgzoll.png
maar...bij de host Dump staat het zo...6026037f8eb79-0000_1_

Afbeelding
In wezen vind je het dan nooit...om dat te herhosten...
als wat er onder staat...anders is...dan het op de Forumblz... het staat...

Zo dus...(Het dichtgeklapte plaatjes link is dit)
https://www.mupload.nl/img/qjgpuklmgzoll.png
en bij Dumper staat het in hun te hosten
zo
https://www.imgdumper.nl/uploads9/60260 ... nipsel.png

en bij imgBB
zo
Afbeelding
Hetzelfde plaatje...is dat...

Omdat ik er
anders naar kijk...vind ik het toch wel...maar extra lastig is dat wel...en het kost bakken meer tijd
als je...met een heel Forum over herhosten ...bezig bent!

Ik snap alleen niet
hoe dat kan...wat ze bij Dumper doen...als wat in mijn PC Map
wat staat en zij hebben
er wat anders onder staan als ze mijn Map ophalen
en die ... Hoster van imgBB ...heeft wel het juiste ....er onder staan! :roll:

vb Sinds kort
heb ik dat...met Overhosten...bij Dumper...er staat een andere link...onder het plaatje...
zo...
Afbeelding
Zo staat het bij Dumper in hun Map om te Hosten

en zo
In Mijn PC Map... en ook in de Hoster Map...bij imgBB en deze link ...stond ook op de link...van het dichtgeklapte plaatje...
en dat is niet...bloembeestje...
Afbeelding

Het plaatje
staat dus er wel tussen...in de Map ...van Hoster Dumper...maar de link (is)...heet... anders?

Even duidelijker...
Stel je zoekt dus ...deze link...
(Van het dichtgeklapte plaatje op de Forum Blz.)
in de Map van Hoster Dumper
qjgpuklmgzoll.png
op hun Hoster Map...
Die link staat niet in hun Map...vol
Plaatjes met Linken...
Maar
die staat wel zo... in mijn Map
en bij de Hoster...imgBB ook...
Bij Dumper staat hetzelfde plaatjes ...met link... zo
in hun Map
6026037f8eb79-0000_1_
:!: :roll:

Sinds kort is dat steeds zo...
Nog een vb
Met dicht geklapte plaatjes...kan je niet meer zien wat er stond
op Forum of Web...Dus moet je het hebben van de link...die in je eigen PC Map staat...

Het dicht geklapte plaatjes link is dit...
https://www.mupload.nl/img/ytnyffslyfjkl.gif
dat zoek ik dus... met overhosten...die link
Staat niet in de Map van Hoster Dumper...
(Ik kijk en zoek verder ergens...dan wordt het
wel...hetzelfde plaatje
met andere link...met andere link...(In de Map van Dumper)

Dat is zo bij Dumper...die link...
https://www.imgdumper.nl/uploads9/60261 ... 3kvgpi.gif

Lekkere bezigheid is dat zo...Als je als Oudje...en je (Aan tijd en energie en inzet ed)
je grote best doet
om weer wat...van het Forum te maken! :roll:

Nellie

Bericht door Nellie » 12 feb 2021, 11:44

Zender

Ik stuur per mail wel met een plaat erbij, je plaatst die nu nog niet, tot je klaar bent, met overhosten, dan pas.
Dat is ook oke LT. Komt goed.

Wel vervelend, nu je er zo druk mee bent, gedoe met plaatjes hosters, althans met die ene, die je het meeste gebruikt.
Ik heb er ook geen idee en verstand van, hoe die ene iets anders, als link kan hebben, dan jij in he pc hebt
staan. Bij andere plaatjes hosters, staat er wel dezelfde linken er bij, als jij zelf hebt, in de mappen.
Maar erg lastig, als je het al, zo erg druk ermee bent.

Bij ons in het Limburgse, hebben we normaal carnaval. Dat is er nu niet , een heel jaar is vergaan, aan corona.
Jij schreef meteen al, ze moeten alleen, de risico mensen, in de huizen laten, en dat deden ze dus niet.
Ook nu schrijf je dat, nog steeds en nog steeds doen ze dat niet. Daar snap ik ook niets van.

Jij had gelezen de ouderenbond was daar tegen. Maar zij zijn niet de baas in het land, dat kabinet luistert
alleen maar steeds, naar wat anderen zeggen en gaan er dan niet, zelf over nadenken, daar is ook iets erg raars aan.
Van alles, wat wij hier, er over gehoord hebben, vinden we ,dat alleen jij de juiste koers ervoor had.
Bejaarden in de lockdown houden, dan kan de hele rest, gewoon doen, wat ze altijd al doen. De rest
misschien hoogstens met een mondkapje op, dat is alles.

Jij schreef ook weleens, dat wat ze, besmet noemen, dat moet juist iedereen krijgen, alleen de risicomensen niet,
worden ervan ziek, moeten die ook in qarantaine.
De rest, maakt dan immuniteit in het land, door allemaal besmet te geraken. Ondertussen is het wachten, op een juiste vaccin.
Inmiddels is het vaccin er, en laten ze nog steeds, het hele land in de lockdown en avond klok.
Jij schreef hier weleens, dat moeten ze, alleen met de aow,ers laten doen.
Ze doen steeds, het omgekeerde, met wat jij schrijft, er over, maar luisteren wel, naar de bejaardenbond. Dus
moet erom, iedereen het het ondergaan. Pas werd je er zelfs boos om, zoveel mensen, in de ellendes laten gaan,
en de economie in het land, omdat ze, naar de verkeerden luisteren en er niet zelf, over nadenken, over alle
tips, uit het land, ook die er totaal andere tips, over hebben.
Wij zijn ook aow'er, mijn man en ik, vinden jouw tip ook niet leuk, voor de bejaarden in corona tijd,
toen ging je schrijven, dat de aow, door de werkenden, via de belasting, betaald wordt, ze gunnen de bejaarden
het leven, dan moeten wij hen, de rest in het land, dat ook gunnen, het leven, door zelf in de lockdown te blijven,
tot via vaccin, en de cijfers, het genoeg is geweest, en alles, ook voor de bejaarden, weer wordt, als eerst.

Wat ik ook niet snap LT, dat die schooljuffen vooral, zo klagen, maar wel zonder mondkapje op, door de klas
draven. Eerst veel gejammer, dat de scholen gesloten werden, mocht het eindelijk weer open, toen ging, het geklaag,
daar weer over, vooral de juffen, doen dat!
Maar ze lopen zelf, zonder mondkapje, de klas in steeds. Voor volwassenen en grote kinderen, is het toch verplicht,
in openbare ruimtes. een mondkapje op te moeten hebben, waarom doen zij dat niet, waarom bekeuren ze, die lui niet?
En als ze zo bang zijn, dat ze corona, van de kinderen, in de klas krijgen, erover klagen, maar toch geen
mondkapje dragen, ze komen zo belachelijk over steeds zo.
Woest boos, op tv, omdat die arme kindertjes, dit en dat zo slecht is voor ze, de
scholen gingen open, en hup, met de koppen op tv, en dan bang zijn, voor die kindertje, die ze corona
kunnen geven, en ze de scholen, weer gesloten willen zien, en dat alles vertellen, in een volle
klas, zonder mondkapje op.
Volgens mij, moeten ze, dat zelfs, een mondkapje op! Net als iedereen, dat moet, in openbare ruimtes.

Als het, zo door gaat LT, heb ik hier in de 60 jaar, eerder het vaccin, dan jij, met je 77 jaar.
Er komt steeds, wat anders tussen. Voorzichtig dus maar. Het is nog steeds corona tijd nl.

Een Goed weekend allemaal en LT succes met je golf hobbie. Je had nu, meteen al succes, zelfs als je
erbij slaapt. Ha haaa Leuk wakker worden, lijkt me dat, de eerste dag al, de dag winnaar op zak! Knuf van Ans :P

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 12:37

Ergens... :)

Ik las dit net...
Volgens mij...was ik ook pas...hiermee bezig...ook met GN!
https://nos.nl/artikel/2368339-vrouwens ... m-hij.html
mi bepalen... vertalers zulks niet...maar ...de Neerlandici!

Hoe van alles... in de Nederlandse taal staan moet...geschreven moet...Maar...als die zitten te niksen...gaan
anderen er een ...eigen invulling...aan geven...
anderen vinden ...hij ...en weer anderen vinden ...Hij...

Zelf denk ik...Als wat dan ook iets... Genderneutraal...is...
dan moet er voor ...hij en zij...Hij en ZIJ...een ander woord voor komen...
dat... (in ene)... beiden... beduidt...

Zelf ...zou ik er... niet opkomen wat...maar mensen die... jaren gestudeerd hebben... op UV niveau... over de
Nederlandse Taal...vlgs mij... moeten die ...met de ...volgens de...Normen en Waardes van
de Moderne Tijd... ermee...aan komen zetten...Dan kan het... de Grote Woordenboeken... als zodanig... in komen...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Maar...het punt is...

Vindt men...God...Genderneutraal...in die Christelijke Gemeenschappen...(Na de uitleg... er over)(Of niet)
(of misschien... de meerderheid... toch wel...)
Dan pas...
Vinden ze het...Ja...dan pas... kan men... Dat Nieuwe woord... ervoor... zetten gaan...
dat de Neerlandici moeten bedenken dan...

1 Woordje ...dat hij en zij betekent...of... dat Hij en Zij betekent...

Niet alleen ...voor Godsdienstige zaken...maar het moet dan...overal voor gelden...waar het om
Genderneutraal... gaat...
moet dan mi... dat ene (nieuwe) woord...(voor Hij en Zij)...gelden...

(Als het over ...het algemeen gaat...Ik vind bv... Broederschap... echt uit de tijd...
(Het pist... buiten de Moderne tijd...dat woord!)
(Dan krijg je ...dat gezeik geemmer...dan komen er Vrouwen aan...die er Zustersschap erbij gaan zeggen)
Zo
bedoel ik het dus niet...
mi. als het (Genderneutral is) moet het...
1 Algemeen... voor iedereen...Bindend Woord ...zijn!
(Dat in dit vb
toch beider (Zustersschap en Broederschap)...bedoelt!)
(Dat is een echte Vakkundige klus!)

(Ik heb Zondags vaak de Kerk op TV aan staan...
een Dominee zei...
De Genade van de Heer...zei met U...
M'n loge...zei...en van ...De Dames ook...

(Die zat er mi
ook Genderneutraal er over te klooien)...
mi. ik schreef het al...Het is ...een echte... Neerlandici... Beroeps Vakklus
(Al die dingen...naar Tijdswaarhedens...te benoemen!)

mi. Heeft die Dominee ...het over De Jezus...als zijnde De Heer...(Dan klopt het wel!)
of... heeft die Dominee het over...God...
Dat's the question...Als ...God... Genderneutraal is...moet het anders gezegd...dan ...De Heer...

mi. ik schreef het al...Het is ...een echte... Neerlandici... Beroeps Vakklus
(Al die dingen...naar Tijdswaarhedens...te benoemen!)

Als het... moderne Banenplan en de vacatures is...Genderneutraal is...ahw. is m/v niet eerbiedig
niet respectvol ed...genoeg!
Ook Woorden ....in die context...moet... een nieuw... Algemeen Woord... voor komen!)
etc. Voor ...Zijn dit en Zijn dat...ook!)

Dat Hebreeuws geen Hoofdletters heeft...hebben wij ...met onze Taal ...niks mee van doen...en dat een ander land
wel Hoofdletters gebruikt...hebben wij
met onze Taal...ook niks mee van doen...
Dat bepalen we zelfs...hoe Onze Taal...in het ABN...eruit moet zien...

mi. Daar hebben wij er...De...Neerlandici...voor uit gevonden...en de Woordenboeken...waar we ons...met de Taal...in het ABN
(Buiten de straattaal en dialecten ed)...aan moeten houden...

Maar eerst een Boek
laten vertalen of maken... en als het ter Perse gaat...er dan pas...over gaan mopperen...dat
klinkt ook wel...Laat beetje Laat!

Misschien... moet daar wel... een Wetje... voor komen...Als het over...Zeer belangrijke Boeken gaat...voor oa Kerken ed
voor Scholen ed. tm UV...
dat eerst...anderen... het hebben ...moeten mogen bestuderen...
oa dus...
mi De Neerlandici...en allen die ...zulkse Boeken gebruiken...krijgen dan een x tijd...om er over te discussieren
desnoods is... met z'n allen ...ergens...om tot een*** gezamelijke meerderheids besluit***...te komen...ook door
Kerkse Functionarissen en...Schoolleraren ...Docenten... en Profs...ed.

Het moet dan ahw
eerst door ...Moderne ...ABN...Molen...gaan...voor het ...naar de (Boeken)...Pers gaat...en... voor het... in de
Nederlandse ABN...Woordenboeken...alszodanig... komen mag!
pas vanaf...een*** gezamelijke meerderheids besluit***

bv over...Hij of hij en over...Zijn en (Zij komt er alweer niet in voor) Maar is het
Genderneiutraal...(Het Onderwerp...)...moeten ze er allebeide...tegelijk... in voor komen...desnoods
met een totaal Nieuw Woord!

Leuke discussie lijkt me...of ...God...Genderneurtraal is...
mi.
Als God...schiep de Man en de Vrouw ...naar zijn Beeld...
dan is Godzelf...(Platonisch)... Genderneutraal...

Maar zo denk ik er over...
We zijn met nog zo'n 17,4 miljoen mensen ...in het land...
omdat simpel te houden...kan wel iedereen... met wat aan komen zetten
maar... om het Kort te maken...(Ha ha ha)...

Misschien... moet daar wel... een Wetje... voor komen...
voor dit...Als het over ...Zeer belangrijke Boeken gaat...voor oa Kerken ed
voor Scholen ed.tm UV...
dat
eerst...anderen... het hebben ...moeten mogen bestuderen...oa dus...
mi De Neerlandici...en allen die ...zulkse Boeken gebruiken...krijgen dan een x tijd...om er over te discussieren
desnoods is... met z'n allen ergens...voor... een*** gezamelijke meerderheids besluit***...ook door
Kerkse Functionarissen en...Schoolleraren ...Docenten... en Profs...ed.

Het moet dan ahw
eerst door ...De Moderne ...ABN...Molen...gaan...
voor het... naar de (Boeken)...Pers ...gaat...en... voor het in de
Nederlandse ABN...Woordenboeken...of als Boek...alszodanig... gedrukt uitkomen mag!
via...een (ABN)...Landelijk...*** Gezamelijke Meerderheids Besluit***

bv over...
Hij of hij... en... over...Zijn en (Zij komt er alweer niet in voor) Maar is het
Genderneutraal...( Onderwerp...)...dan...moeten ze er allebeide...tegelijk... erin voor komen...desnoods
met een...totaal Nieuw Woord... dan Is alleen... dit van belang...er over
via
Het*** Gezamelijke ABN...Meerderheids Besluit***is ....Het Besluit...genomen!
(Dan pas...mag zo'n type Boek...als Boek Gedrukt! )

Anders krijg je dit...
Hoe van alles... in de Nederlandse taal staan moet...geschreven moet...Maar...als die Neerlandici...zitten te niksen...gaan
anderen er een ...eigen invulling...aan geven...
Anderen vinden ...hij ...en weer Anderen vinden ...Hij...
Dat dus...

Jullie ook een fijne Vrijdag Middag gewenst. Knf. van LT) :roll:

PS. Ans...Ik bewaar je Platen wel...die je per Mail stuurt...voor elk Weekend...op
een dag...zal het overhosten wel is klaar zijn...Dan Plaats ik ze alsnog! Liefs van LT) Afbeelding

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 15:22

Enschede... :)

Komt het Zien...
Wat ik met Plaatjes en Foto's Herhosten tegen kom...
(Ik heb van alle 3 ...(1 Mijn PC Map)(2 Dat bij imgBB) en (3 bij Dumper) een klein stukje geknipt...als vb)

Je weet niet wat ...op de Foto of Plaatje staat...Met dicht geklapte plaatjes op Forums en Webs...
dus...moet je het van de Link hebben... om het te kunnen
herhosten...Stel de link is...Awndre9uxpu6w... (Van het dichtgeklapte plaatje)
en dat zoek je bij ....(3) de Hoster Dumper...
Nou dat dus...(Met een heel Forum overhosten...kan je dat tegen komen...)

Mijn PC Map Jarig Blz 41
Afbeelding

Mijn PC Map Jarig Blz 41 via de Hoster ingBB (Bij deze staat alles hetzelfde... er onder ...als in mijn PC Map Blz 41)
Afbeelding

Mijn PC Map Jarig Blz 41 via de Hoster IMGDUMPER.NL 2.1 (Bij deze staat er ...van alles anders ...er onder)
Afbeelding

Het is wat ingewikkelder...maar als altijd... is bij de hoster imgBB altijd exact hetzelfde
als link staat (van het dicht geklapte plaatje op het Forum) en ook in mijn PC Map
Dan weet ik...dat het met mijn PC Map Oke is...

Ik kijk dan eerst ...op Verkenner... Mijn PC Map Jarig Blz 41
of ik die link zie staan...en ja hoor...Ik kijk naar het plaatje
en dan pas...ga ik naar de hoster Dumper...klik het te ziene plaatje in...en host het
en plaats het op het Forum...

(Maar er staat een totale andere link onder... elk Plaatje...bij Dumper)
Daar let ik niet meer op...ik zoek... het Geziene Plaatje er...dat ik zag staan
in mijn PC Map...bij Jarig Blz 41) in dit vb... Het Paarse Bloemetje...
Alzo
kan ik ...ook...die Dumper Hoster... toch gebruiken...

Gr. van LT) :roll:

PS.
Ik heb geen flauw idee Ans...waarom ze ...de 60 jarigen ...voor de 70 tm 80 jarigen ...voor laten gaan...
Ik weet wel...hoe ouder men is...hoe groter de risico is!
70 tm 80 jarigen zijn ouder dan 60 jarigen...

Nou ja...Ik zit het wel uit...net als... al die vele maanden er voor...in Quarantaine...
(Alleen de enkelband mist...voor de rest... lijkt het op...Onschuldig...Gestraften...die het thuis ...mogen uit zitten...)
Groetjes van LT) :roll:

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 23:00

Ede... :)

(Nog even over dit...
https://nos.nl/artikel/2368460-hij-of-h ... evert.html

Ik zag m'n eigen ...ongemak ...met schrijven...
Ik schreef nl.
Een God schiep... Man en Vrouw...naar...Zijn beeld...
Voor dat woord...Zijn...zou dus... een ander woord... moeten komen...
Als iets...GN...Genderneutraal is...Platonisch Genderneutraal...is...
in De Geest...Genderneutraal ...is...etc. dat is...

Zo is het Woord Prof een mooi Genderneutraal woord...Het moet dus wel kunnen...Docent ook...maar
Leraar en Lerares...is dus weer niet op z'n Gendersneutraal...Onderwijzers weer wel...
Dan zou je deze ...moeten schrappen ahw...Leraar en Lerares...Onderwijzer ...is genoeg ...Genderneutraal nl.
Ook met Advertenties...is dat zo...helemaal Genderneutraal...
Gevraagd...Onderwijzers...Gevraagd Docenten...Gevraagd Profs...Politie gevraagd...Agenten ...
of 1 Prof...gevraagd voor...afd Cardiologie...(Om maar wat te noemen) Is allemaal Genderneutraal!
(Sinds Lands Banenplan Genderneutraal is...(Staan we allemaal...dichter bij...God...dan in alle Eeuwen... ervoor!)

Dat Zijn... voor...God...kan misschien wel blijven...gewoon GN ervoor zetten...GN Zijn...Van het woord Zijn ...Genderneutraal maken...
is dat...of dat kan ...geen Idee...Maar...Het Zijnsgetal...is ook Genderneutraal nl.
Maar niks voor...God ...zetten...of zeggen...lijkt me het enige juiste!
Want God...is Genderneutraal...
De Here God...dan doe je of je het over een Mens hebt die een Man is...
De Here Jezus...kan dus weer wel...(Het gaat over een Mens... die een Man is...)

Wat is je...Zijnsgetal...Dat isa te vinden in 1 van de Hoofdfactoren...in het... Hunner Huis Mijners...( ...eh...)...God...
Je moet toch wat...met dat...
God ...is dus ...Hun en Hunnie en Hullie...De Hunnen...Genderneutraal bekeken...in De Geest...

De Genade van De Heer...Zij met U...dan gaat het over...De Jezus...(Die is een Man)...Dat nemen we dan maar aan...
Ook Mensen
kunnen nl Genderneutraal zijn...In De Geest...(De ene Dag een Jurkje aan en de andere Dag een Broekje An...omdat
die het zelf ook niet weten...wat ze zijn...Er zijn er...die gevoelen zich...geen Vrouw en geen Man...of
anderen... gevoelen zich...Man of een Vrouw...om en om ...of zoiets...Misschien zijn we allemaal wel een beetje Bi...
Genderneutraal...in De Geest...

Heb U Naasten Lief als Jezelf...(Dat klinkt ook een beetje bi nl.)..maar is mi ...een echte... Genderneutrale... Bijbelse
zin...in De Geest...)
bv Als je ...als Vrouw...de Buurvrouw... net zo lief moet hebben...als je zelf...of Als je als Man...de Buurman...net zo lief moet hebben...
als jezelf...
mi. dat klinkt een beetje Bi...Maar... kan ook (Platonisch)...Genderneutraal ...Gezien worden...in De Geest...

Als ik daar mee bezig ben...zo met de type-oefening...ben ik nog niet... van de...Hunnies ...af...
(Zo'n Vader zo'n Zoon...zouden we vroeger zeggen...)...maar nu is het... Zo'n Hunnie Zo'n Hunnie...ze zijn allebei
Genderneutraal...in De Geest...
De Genade van... De Hunnies....Zij met U...allen....

Ik heb geen Nederlandse Taal gestudeerd...en puzzel er maar wat mee...Een Genderneutale Bijbel maken...lijkt
me ...De Puzzel ...van De Eeuw...

Ik heb geen Problemen... met het woordje...Hij...dat spreekt meer...Eerbied... (Hoge respect ed)...uit dan...hij...dito met Zij
dat spreekt meer ...Eerbied ... (Hoge respect ed)...uit...dan...zij...
Zijn...dit en dat...dito... dan zijn...dit en dat...

Als het gaat...over een Hoge Hogere Macht...(Van welke aard dan ook...om het verschil te maken...met alle rest...of tov jezelf...
kan een Kapitaal ...het verschil maken...(Zonder ...uitleg is nodig...verder) vb.
Ik kwam ...De Koning tegen...Hij had... een mondkapje op...
Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...De Koning denkt...
bv Ik kwam... de koning tegen...hij had... een mondkapje op...
of
Ik kwam ...De Koning tegen...Hij had... een mondkapje op...
Ik denk dat
Met...God...
net zo iets gaande is...Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...God... denkt...
Ik denk dat
met...god...
net zo iets gaande is...Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...god... denkt...

Gaat ...een Boek...over De Allerhoogste Macht...die er bestaat...dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...heel erg...gepast...
Ik ken mezelf...
Ik schrijf altijd...De Koning en De Koningin...(De allerhoogste van het land...) dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...heel erg...gepast...
Maar ook ...Prins en Prinses...Maar ook...Premier en Minister...en Staatsecretaris...ook Burgemeester...ook Commissaris...(waar dan ook van)
Ik denk ...als ik ...dat... met kleine letters zie staan...Wie ben jij dan wel?
Sta je... er boven...dan klopt dat wel...

Al onze...Voor en Achternamen ...zouden ook...altijd... in Kapitalen...moeten...
Ik vind ...zoals ik... zo denk...niet uit de tijd is...maar het is ...een Eeuwige in de tijd...met zulks...naar Eeuwige Tijdswaarheid...
met het Respect voor de Anderen...hun naam...met respect ook...voor je eigen gekregen Namen...via Derden...etc.

Kortom ik schrijf en type altijd...God...Niemand ...staat er boven...geen Mens...
Gaat ...een Boek...over De Allerhoogste Macht...die er bestaat...dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...alleen maar...heel erg...gepast...
Ik vind ...zoals ik... zo denk...niet uit de tijd...maar het is ...een Eeuwige tijd...met zulks...naar Eeuwige Tijdswaarheid...

Ik heb ook niks tegen Je en niets tegen U ...ed...Maar...
U...Zijt ...of U Zij...de Glorie...klinkt met... veel meer... Eerbied en Respect... met Kracht en Energie...naar Omhoog toe
dan... Jij zijt of jij zij...de glorie...

Natuurlijk kunnen anderen er anders over denken...Het zij zo!
Nou ja
ik oefen ook maar... het typen en de taal...Dat moet ergens over gaan...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 13 feb 2021, 12:11

Dedemsvaart... :)

(Groetjes van Tiff...ze heeft het druk...in haar nog ...ontdekkende nieuwe bestaan...
Verhuisd en nieuwe baan en Kind op andere School en ondertussen overal rekening houden met
de Corona Maatregelingen etc.
Liefs en Groetjes terug Tiff!

Ik las dit...
Tweede Kamer wil steeds meeregeren in plaats van controleren
Het machtsinstinct van de Tweede Kamer blijkt telkens weer sterker dan het controle-instinct.
Daardoor holt het parlement zichzelf uit...

Ik denk er ...anders over...Daardoor krijgen we...in het land...de tigste Nasleepzaken als...
oa...De Toeslagen affaure...omdat de 2de Kamer...het
Kabinet...niet controleert...

Het Contoleren...daarvoor is de 2de Kamer...uitgevonden...

Omdat ze dat in die 10 jaren...het erbij hebben laten zitten...oa
Bij de Toeslagen affaire...had de de Kamer...ook Demissionair ...moeten zijn gemaakt...gelijk
met het Kabinet!

De Instantie... die dat had moeten doen...De Raad van Staten...zat ook weer eens te slapen...te niksen...
(Het Kabinet... kan 1ste en 2de Kamer ...indien nodig niet Demissionair verklaren nl!)
(De 2de Kamer wel Het Kabinet!) Maar...
Als de Toezichthoudende Instantie nikst... alzo sluipen deze idioterieen erin...
Tweede Kamer wil steeds meeregeren in plaats van controleren
Het machtsinstinct van de Tweede Kamer blijkt telkens weer sterker dan het controle-instinct.

mi Moeten ze allemaal snel weer aan de gewone waar...om te beginnen...Neem bijtijds een Sigaar...
(Een Sigaret of Pijp of Sjekkie)
Dan kom je ook ...weer is klaar...
Met Vak Egards...
Want...waar niks mag...ook geen Sigaar...Komt niks goeds van!

Ik zal alle (vak) fouten Missers en Niksdoenerijen...niet gaan opnoemen...en
alle excuzes die gemaakt werden erom...en leg nog steeds uit...Met alleen Water voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...
Ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar...

Ik zag zoiets eigenaardigs...Bij Het Mes op Tafel...laatst...
Het was een hele simpele Rekensom...(zelfs voor mij...na Herseninfarct gehad ed)
Alle 3 de Kandidaten hadden het fout...
Eentje ervan...leert voor ...Chirurg...

In mijn Jeugd
kon je alleen ...Dokter worden...met de hoogste Taal- en Rekencijfers...Op de Vervolgschool
met ...de hoogste cijfers ...voor Wiskunde...

Ik heb ...in mijn Verpleegkundige Opleiding en Werk...welis Chirurugen ...bezig gezien...die
moeten...vaak...de ingewikkelste rekenwerk uitvoeren...om de Operatie
goed te doen verlopen...

Ik bedoel maar...
Als ze de simpelste Rekenopgave al niet kunnen...
(Waar gaat het dan nog over?)

mi Moeten ze allemaal ...Net als vroeger
in Pauzes uit en Thuis en op het Werk...
snel weer... aan de gewone waar...om te beginnen...Neem bijtijds een Sigaar...
(Een Sigaartje...Sigaret... of Pijp ...of Sjekkie)

Dan kom je ook ...weer is klaar...
Met Vak Egards...
Want...waar niks mag...ook geen Sigaar...Komt niks goeds van!

Met alleen Water voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...

(En al die Leugens en Bedrogs en Diefstallen op grote schaal... in ons land...(Via de Politiek)
omtrent gewone Producten...(Stelen vaia de Prijzen en accijnsen...onder het mom van)
moet
nodig afgelopen zijn...
(De Generatie
die het meest gerookt heeft... en/of mee gerookt heeft...is de alleroudste Generatie...massaal ooit aan
het worden nl!) Kijk Hierna maar naar...
viewtopic.php?f=10002&t=11

Als je weet hoeveel ...Werkelozen ze er al.... mee gemaakt hebben...met die anties patronen...en
alle ellendes daarvan...en hoevelen eom... aan de Harddrugs om gingen of aan de Pillen per recept
of via de straat of via Internet...(via anties figuur 1...etc...Dat is hun vette winsten nl)
Ze hebben wat op hun ...Geweten (Hoofdfactor 6) die
anties lieden!

Met alleen Water (in beeld)...voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...

Ook de tweede rekenopgave... ging fout...
(Vooral over de Fouten en Missers ed...in dat... Bij tijd en wijle...Dekcircuit Beroep banen...)Een Dokter
(in het Algemeen)...tm
Een Chirurg...
die niet kan rekenen.. is toch te
eng voor Woorden...Zeg nou zelf!

Had ik het pas nog over...Geheid begint er zo'n Hoge te zeggen
dat die uit een flesje waar voor 5 Prikken in zit...er wel voor 6 kan uithalen...
en daarmee een miljoen extra...Covid Vaccin meer heeft...(Voor dezelfde prijs)
als met dozen vol met voor 5 Vaccin injecties...erin...

Die ene extra gaat die dan doen...met het vaccin aanhangsel op de wand van het flesje en in de flesjeshals...)
De Fabriek heeft de inhoud van elk flesje berekend op...5 Injectie's
Aan Covid-19 Vaccin...( aan inhoud)...wat de klanten nodig hebben dus...
Ik schreef dat betekent...dat al die 5 Geprikten...te weinig Vaccin binnen krijgen per injectie...als
het flesje verdund wordt met 6...
Omdat ze
nergens eerst... het flesje even schudden...om alle aanhangsel te mengen...met het
verdunningsmiddel...)dus omdat niet gedaan...blijft er aanhangsel zitten in het flesje...
(Van 5 injecties...van het Covid-19 Vaccin...)
Dat legt zo'n hoge niet uit...
wel dat die ermee...een extra portie maken kan...per flesje...

(Sinds eh...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...
Issie die nou ...zo Dom...of ...zo slecht...
Thats The Question :!:

En waarom zegt (...de hele Med ed UV Gestudeerden)..rest niks
daarover :?: (Ook niet die aan de steeds meer ...Kletstafels op tv
begint er zo'n Hoge te zeggen
dat die uit een flesje waar voor 5 Prikken in zit...er wel voor 6 kan uithalen...
en daarmee... een miljoen extra...Covid Vaccin meer heeft...(Voor dezelfde prijs)
als met dozen vol... met voor 5 Vaccin injecties...erin... :!: )

mi...Met alleen Water... (in beeld)...voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...

Zijn... die nou ...zo geworden...Dom...(Vanaf...niks mag...)...of ...zijn ze...zo slecht...
Thats The Question :!: :roll:

mi...tmm die van de Tweede Kamer aan toe...etc etc etc.
Ze moeten allemaal snel weer ...net als toen...pas nog
aan de gewone waar :!:

Groetjes van LT) :roll:

PS.
Ik schrijf het nog 1x...Als ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen over
van alles...is mijn tip...ze aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!

En sinds eh...(Wat komt nu weer met gemak door de EMA?)
Sindsdien...is de ene Maagtablet... ook niet ...als de andere...om maar wat te noemen...Met
als hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen... :?: :?: (En dat automatisch opeens
aan elkeen met Bloedverdunners te geven :?: :?: )???????????

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken! :roll:

Nog even...
Ik heb 12 jaar geleden best een zware Herseninfarct gehad...Kreeg per dag 2 Cpasules a 200 mg Bloedverdunners...
Ik heb er nooit Maag medicijnen bij gehad voorgeschreven...Ik heb in die 12 jaren nooit maagklachten gehad zelfs...
Ik kreeg om heis van Apotheek en pillenindustrie...per capsule 50 minder dat is 100 minder per dag...
Ik kreeg een Kleine Herseninfarct pas...
Kreeg automatichs voorgeschreven...Maag tabletten bij de nieuwe andere
bloedverdunner...

Die automatische maagpillen...Met
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen... :?: :?: (En dat automatisch opeens
aan elkeen met Bloedverdunners te geven :?: :?: )???????????

Als ik die zelf niet gestopt had...Bij de Specialist Neuroloog)
Nam ik die nog steeds in...
.Met
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen...

Dus van daar mijn tip...(Ze gingen Corona patienten vaak ook bloedverdunners geven...)
(Wat wordt daar...Automatisch bij gegeven???

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!

Ik heb een prachtig Maag/ Darm stelsel wil dat graag zo houden... :roll:
(Indien ooit nodig neem ik wel een...Rennie!)

Als ik
die Bijsluiter niet gelezen had...(Pas na 6 weken deed ik dat) Kreeg ze nl van het Ziekenhuis...
Als ik... die zelf niet gestopt had...Bij de Specialist Neuroloog)
Nam ik die nog steeds in...
Met
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen...
Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...en de Corona allang over is...
toch...weken Maanden etc...zo klagen
Te beginnen met... die van ...de Maag!

Van mij hoeft niemand wat...Maar hoe zit dat...bij zo'n EMA?
(Zit er geldelijke winst aan of zo ... Ook voor de Recepten schrijvers
die zulks opeens automatich voorschrijven???)
Want elk Weldenkend Mens
wil geen ...echte ...ander ziekte...krijgen...of zelfs...een rij...van een Medicijn...

Bijverschijnselen... gaan meestal snel over...Wat Jeuk is....soms wat moeten Kotsen...een spierpijntje
een poosje ...een zwakte weekje...etc. Dat dus...)

Als ze... nou ook is...Die Specialisten...de Bijsluiters ook is gingen lezen?
Zouden ze het dan ook voorschrijven
aan zichzelf...(Die Dokters?) Of ...aan naaste Familie???
Met als...hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
(De echte Ziektes...heten...Bij verschijnselen...???...)

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...en de Corona allang over is...
toch...weken Maanden etc...zo klagen
Te beginnen met... die van ...de Maag! :roll:

Nu ik toch zo aan het Emmeren ben...
Mijn vraag is nog steeds...Waarom Onderzoeken ze niks...
Sinds eh
De Open Markt Economie...
Zeikt half Nederland in de broek...
Dat moet ergens aan liggen!

Wel leuk voor de Inlegkruisjes en Maandverband Industrie er gaan massa's bossen er voor om!) Ook dat nog!

(Bij die Maagpil staat als bijverschijnsel Spierzwaktes...stel dat komt op de
Blaas terecht...Via een Medicijn productje erin...of via de Opvulmiddelen...ook alles wat
tegenwoordig bij de Drogist te koop is...

Ik vroeg is een flesje vit D...ze gaf me een flesje met grote Pillen...in het echt
is vit D superklein...pilletje...Dus ik kocht het elders!

Maar wat zijn de Opvulmiddelen> (Overal mee tegenwoordig?)Dito in Vega etens opvulmiddelen!)

Vroeger had half Nederland dat niet...met een Hoest of lach of Niezen...plassen in de broek
of wakker worden smorgens.... met een volle blaas...en ga je zitten of staan....Ppsssssssssssss hollen wordt dat!

Dat kan alleen aan bepaalde dingen liggen...(oa oa oa oa oa Die (nieuwe)...Maagpillen geven spieren zwaktes...om
maar wat te noemen...
misschien wel...op de Blaas?)

De tip is....Onderzoek is echt wat!
Voor de Deltawerken... al dat gezeik ...in het land...niet meer bij houden kan! :roll:

Nellie

Bericht door Nellie » 14 feb 2021, 07:10

Vaart

Doe maar rustig aan Tiff.
Valt niet mee, verhuizen en naar een andere stad en een nieuwe baan, alles is voor je nieuw.
Je huisarts, tandarts, dierenarts, apotheek, de school van je kind, naschoolse opvang, en je
Familie en je beste vrienden, je moeder en je 2 broers wonen nu ver weg en LT ook.
Hou je taai meissie!

Je hebt wel gelijk LT, voor kort geleden, had ik ook nooit gehoord, over genderneutraal.
Opeens gaat het er overal over, ook in Engeland, zijn ze er erg veel mee bezig.
Maar dat men het, in de bijbel eruit haalt, las ik nog nergens, pas hier van jou. Echt
iets voor jou. Ha haaaaaa
Je schreef, als ze de bijbel genderneutraal, willen maken, is dat de puzzel van de eeuw.
Het is dus best, een moeilijk onderwerp.
Maar je uitleg, over de banen, dan snap ik het wel, hoe het in elkaar steekt.
Maakt niet uit, of je man of vrouw bent, met solliciteren.
Ze vragen gewoon dokters en verpleegkundigen, en andere zorg personeel en zien wel, wat
erop af komt. Maakt niet uit. Vroeger wel, nu niet meer. Mannen kunnen doen, ook vrouwenwerk en
vrouwen kunnen doen, ook mannenwerk. Wat in de genderneutraletaal, dan niet meer zo mag heten, denk ik,
vrouwen en mannenwerk. Welke sexgeaardheid dan ook, we kunnen het allemaal. Misschien de binnen gekomen
migranten, nog niet en hebben die er weer moeite mee, vooral die met hun haantjes gedrag.
En zo is er altijd wel wat.

Fijn dat je het hele forum overhost LT. Is dat in de jaren al niet, voor de 6de keer?
Sterkte ermee! Ik ben blij, als het er weer op staat. Dank je wel!

Zeg van 5 injecties er 6 maken, hoorde ik laatst ook iemand zeggen, op tv.
Je denkt gelijk, wat fijn, dan hebben we er meer, maar dan kom jij er weer aan, en legt uit,
hoe gevaarlijk, die lieden zijn, in feite.
Hopelijk worden ze wel, tegen gehouden, met hun miljoen, er extra van maken.

Had jij vroeger, ook niet iets met rekenen, was je kwijt, na een hersenschudding gehad, staat me
nog bij, je was aan het hardlopen en plots, een grote knal tegen je hoofd aan, ze hadden precies in de bocht,
een lantaarnpaal geplaatst, midden op de stoep. Je kon toen tijden, niet meer hoofdrekenen.

Nog steeds, corona in het land, en voordat er was, over mutaties, waarschuwde jij al, vaak zat.
Nou meid, het zijn barre tijden, gebruik het je weet wel, aan beide zijden.

Een goede zondag allemaal. Knuf van Ans :P

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2021, 15:15

Artikel... :)

(Ik las net dit...
HOOFDBLESSURES
Topsporters over de nasleep van een hersenschudding: de artsen hadden geen idee hoe erg het was
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/12/de ... s-a4031579
Nou dat heb ik er ook met mee gemaakt.
Ik kreeg er Psychidelische Medicijnen voor...samen met een Hersenschuding word je dan zo gek als een deur...
in je hoofd.Het punt met een Hersenschudding is...vaak weten die mensen niet...wat en hoe en waar het gebeurd is...
dat komt vaak later pas, in het geheugen tevoorschijn.
Ik zei ik voel me zo raar...in m'n denkwerk...die Huisarts zei...dat het iets Psychisch was...ik zei...dan wil ik laten nakijken...bij
een Psychater...Nadat die alles had nagekeken... kwam tot besluit...ik heb foute medicijnen gehad...op een hersenschudding...
Die staakte gelijk ...de Medicijnen en al snel...werd m'n denkens... weer normaal...
Ze maken wel fouten dus...maar zette het zo neer...dat het lijkt...of het aan jezelf lag...als patient...maar
die Psychiater had het meteen door...Ik had trouwens ook ...een ei van een bult...op mijn hoofd...Ik wist zeker dat
het buiten gebeurd was...maar verder niet...(Dat kwam maanden later pas...toen ik weer aan het hadlopen was en me
bijna...hetzelfde gebeurde...) Maar ik had net als vroeger...na een Hersenschudding gehad...zware problemen met
Rekenen en taal...
Alweer...Ik ging ervoor ...in het geheim...naar een Particuliere Onderwijs school...in vrije tijd...
Want in mijn beroeps leven en Opleiding...stond qwel...Verpleegkundig rekenen op het examen...als eis...
Dat heb ik meer an een jaar en vele maanden gedaan...in vrije tijd...rekenlessen...De eerste dag...die leraar vroeg me...wat is 1% van 100?
Ik had geen flauw idee...(Zo eg was het dus...) Maar ik heb gewoon doorgezet...en kon alle rekenkundige vragen over
Oplossingen en Verdunningen maken...ook met het eindexamen...(Ik denk zelf ervan...dat in die hoofdvaten routes...de dingen
aan elkaar
kleven...in het hoofd...kort lang of langer of altijd...na een soort van ...welke Hoofdongeval...dan ook...Net als met het geheugen...over het ongeval...komt plots terug...misschien weken later...of maanden later...of jaren later...
Bij mij pakte het uit in de taal en rekenen routes van de hersenen...Eerst nooit enig probleem ermee...en opeens...alleen
maar probleen ermee...Ik heb er heel wat rekenoefeningen voor over gehad...(Net als ik nu
na een herseninfarct gehad...nog steeds typeoefeningen doe...(voor typen en voor de taal)
laat ik dat...dan schrijf en type ik al snel... een zooitje bij elkaar...en vol met taal fouten...) Ik kan het natuurlijk ook laten...maar zie wel
vooruitgang ermee! Ik denk dat ik... bij elkaar wel 4 Hersenschuddingen gehad heb...in mijn leven...met als resultaat...taal en vooral rekenproblemen...Toen ik na zware overtillingen het verpleegwerk niet meer kon doen...zat ik in de Ziektewet...en kwam in de WAO terecht...Niks voor mij...als dat geniks...en ging me omscholen tot (Jawel) Boekhoudster...en heb MBA gedaan...Maar wel alles met een Rekenmachine...en
zo kan het ook...(Dat is het mooie van onze tijd...de electronica tijdperk) Doch na die 1ste Herseninfarct gehad...was het rekenen in mijn hoofd...ik denk helemaal weg...en met taal hetzelfde geemmer...Hoe zit dat ook alweer...met die ...d's en t's? Kon ik dat weer opnieuw
gaan leren...net als in mijn Kindertijd...toen ik... van een nat dak af gepletterd was...en op school opeens...van alles niets meer wist...zo
opeens...Als kindzijnde vertelde je het niet...anders kon je er nog... klappen overheen krijgen...op je zere hoofd...want op
een dak gaan...toch gedaan...mocht echt niet!
M'n denkens was toen wel gewoon...Zo hoorde ik 2 Onderwijzers over me praten...Dat komt...ze heeft een nare jeugd... als Pleegkind in een Dorp...komende vanuit de stad...Ik weer nu nog steeds...dat ik toen dacht...klets niet zo dom...Toen ik nog zo erg goed in de taal en rekenen
was...op die zelfde school...had ik ook een nare jeugd gehad...het moet dus...aan iets...in het nu liggen...Ik wist nog
ik was ...het dak opgeklommen...(Dan kon ik zien...of mijn vriedinnetje al van hun Boerderij... was opweg naar school...dan liepen we samen verder...)
Maar... kwam...beneden op de grond...bij...en kotste de hele weg naar school onderweg..M'n denkens... was toen wel gewoon...Een goede ...of nare jeugd ...had er helemaal ...niks mee van doen zelfs...dat mijn Schoolcijfers... opeens...zo klelderde... met Taal en Rekenen...
Dat weet ik nu nog...hun conclusie's klopten niet...over mij...Maar ik legde ook niks uit...Vroeger zeiden Kinderen zo veel niet...kon je altijd...een klap ...op je hoofd kosten...en ik had al hoofdpijn zat...vanaf de val...van het dak...Het eigenaardige was wel...dat mijn andere schoolcijfers tm ongekend hoog soms zelfs...gingen stijgen...alleen bij Taal en rekenen niet...Na elke hersenschudding gehad...had ik dat!
Ongekende hoge Opleidingscijfers...behalve met...vooral Rekenwerk...en alweer...hoe zat het ook alweer...met de taal...met de D's en de t's?

Wij...Mijn DJ en ik woonde to een Speeltuin...en vanaf 3 hoog...zagen we nogalis een Kind pletteren van speeltoestellen af...Ik dacht dan gelijk...
arm Kind...dat kan je ...de schoolcijfers kosten...en wat zeggen ze als conclusie...ze wonen in een probleem wijk...gemiste kansen ed.
Gemiste kansen krijgen dan de schuld....of de ouders thuis!
Als je ziet wat bij erg veel Sporten gaande is...moet ergens aan liggen...dat hald Nederland of meer...niet of niet meer...Rekenen kan...
(Na zo erg veel... Basis schooljaren en Vervolg school jaren gehad!)
Zelfs Mensen met UV op zak...zie jeoa... bij kennisquizen...daarop afgaan...ze kunnen niet rekenen...
Over gemiste kansen...kan je dan ook niet meer spreken...bij die met...UV Bul...op zak!
Nou ja dan denk ik aan al mijn eigen...vele Inzet en Energie en tijd en zelfs geld besteed...aan Prive Rekenlessen...
Wel apart...dan doe je dat...zoals ik echt erg vaak gedaan...en dan valt er nergens meer te rekenen...
Alle Oplossingen en verdunningens zaken...zitten al kant en klaar van de Fabrieken af...en alle Medicijnen in Potjes en Dozen...kant en klaar...
en boodschappen doen en de auto tanken...nergens hoef je zelf nog te rekenen...
Ik kan me niet herinneren ...dat ik in mijn Beroepsleven...over het rekenen der dingen in zat...En daar had ik nou zo erg veel Tijd en energie en Inzet en zelfs geld aan besteed...alle is al berekend...uitgerekend...Bleef over...De Taal...
en ook dat nog...naast het schrijven...het Typen kwam erbij...Iets aan het Hoofd en dat kan alles verklooien...en ook dat lag niet aan...gemiste Kansen...of aan een moeilijke Jeugd gehad ...ed dingen meer...2x een herseninfarct gehad...
1 een grote en een kleine...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Ook al kan je niks zeggen... of niks uitleggen...(Het denkwerk gaat wel gewoon door nl...)...
(De denkroute... is hoger gelegen...dan bv de aangedane (kort of lang of langer of altijd)...de keel en praatroute en slikroute
en en dat van armen en benen...)
Komt van het roken...zeiden ze gelijk...
en als U door blijft gaan met Roken...hebt U binnen wat maanden weer een herseninfarct...steeds ernstiger...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Ik was de enige...die rookte... in een zaaltje van 5... met allemaal een herseninfarct gehad...
1 Roker en 4 niet rokers...dus...Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Later op het mannenzaaltje dezelfde uitkomst 1 poker en 4 niet rokers...allemaal met een herseninfarct gehad...dat is 2 tegen 8...
Als het zo was...dan kan je beter roken...met 8 kansen op een herseninfarct en geen herseninfarct...tegen 2...
Gelukkig ik trainde mezelf meteen...met praten alswel met lopen...
en toen ze me... voor het Wetenschappelijk Onderzoek mee doen...vroegen...zei ik...gelijk...ja!
Bleek mijn DNA zelf ...Cholesterol aan te maken...en ik had te kort aan...Jawel...Foliumzuur...(Als AOW'er zijnde!)
Dat cholesterol kon in de Hersenvaten z'n gang gaan...omdat ik nog geen Bloedverdunners had...gehad...
12 Jaar later...(en ik meer gerookt dan eerst)
kreeg ik maanden tekort aan ...Bloedverdunners...100 mg per dag...
Wgs gedoe met Apotheek en Farmaceutische Fabrieken...Ik dacht nog...als dat maar goed gaat met me zo...
en vergat die gedachtes snel weer...
Plots die kleine Herseninfarct...Het zal wel weer van het roken heten...Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets
niet zo dom! Onderzoek is echt wat...

ik kreeg nl. maanden ...tekort aan Bloedverdunners...100 mg per dag...
via de Apotheek...
50 mg per Capsule minder... x 2 per dag...is 100 mg...
Zie je wel...dat het roken ...er totaal niks mee... van doen had!
Ja maaarrrrrrr vaak is er iets met het hart...en dat kan wel van het roken zijn...Ik kreeg een groot Hart Onderzoek...
uitslag...Uitslag...Ik heb een Prachtig hart...met ijn 77 jaar oud...(Ondanks het vele meer gerookt...in die 12 jaren...) schitterend...Ik
hoefde niet meer terug naar de
Cardioloog...

Blijft over...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...net als in mijn jeugd...klets
niet zo dom! Onderzoek is echt wat...want...
ik kreeg maanden ...tekort aan Bloedverdunners...100 mg per dag...
via de Apotheek...
50 mg per Capsule minder... x 2 per dag...is 100 mg...
Zie je wel...dat het roken ...er totaal niks mee... van doen had!

Zulkse gedachtes...vanaf die dag op School... heb ik al vanaf Kind zijnde...Klets niet zo dom...Onderzoek is echt wat is!
Ik ben best fideel...kan het mijn eigen Huisarts niet kwalijk nemen...dat die nooit bij mij
het Foliumzuur... heeft laten onderzoeken...(Bij iemand boven 65 jaar oud)
Maar... wat die Apotheek flikte...
die had Hij
op z'n Flikker moeten geven.... opkomende... voor z'n eigen patienten ipv voor de Apotheekster opkomen!
Want
die zelfde Medicijnen...die ik nodig had...a 200 mg x 2...is in elke Apotheek over de grens te koop...
De EU landen
hebben geen grenzen en dezelfde Munt...even daar kopen en halen...Eer en goede naam voor de zaak houden...is dat...is
ook wat...
Als de Farmaceutische Medicijnen Fabriek het laat af weten ...ergens om!
50 of 100 km met 't Autootje...want met de juiste doses...kan schelen Herseninfarcten!

Zelf
ben ik het eten van zakken drop gaan laten...hoestdranken en hoestpastilles 12 jaar geleden...na een forse griep gehad
en de bloeddruk steeg ongekend hoog...
in een hoofdvatenstelsel met DNA aangemaakte cholesterol...wat de eerste Herseninfarct gaf...

Ik zat te denken...Foliumzuur... geven ze aan zwangere vrouwen...opdat het... met de organen van de Baby goed gaat...
Misschien
doet Foliumzuur wel ...hetzelfde... bij oudere mensen! Opdat het met de Oraganen goed gaat!

Ik had er tekort aan...bleek met het Wetenschappelijke Onderzoek 12 jaar terug...Ik neem elke Woensdag 1
Folium zuur pil in...(Na er eerst 2 per week...toen werd dat te hoog)
maar vanaf toen...12 jaar terug...
Hoe dat ook zij...12 Jaar later...(Ik 12 jaar ouder) en te horen...U heeft een Prachtig Hart...
Dan denk ik ...dr van...
Misschien
doet Foliumzuur ....wel hetzelfde... bij oudere mensen! Opdat het... met de Oraganen... goed gaat!

Nou zo kan die wel weer...Gr en Knf van LT) :roll:

Tiff

Bericht door Tiff » 15 feb 2021, 15:06

Kelner

Klopt het is allemaal nieuw en jammer genoeg in corona tijd,
lekker uitgaan is er niet bij en lekker zwemmen ook niet.
Maar ik ben wel heel erg blij, op je tip te zijn ingegaan lt, ik
woon nu met kind en hond, een stuk prettiger.
Goed tegen de stress is dat.
Ik zag dit
https://eenvandaag.avrotros.nl/coronacr ... -gemeente/
Een kaart, waarop je kan zien, hoe de stand, met corona, in je eigen gemeente is.
Je hebt al wel, erg veel overgehost lt, niet te geloven, zoveel.
Lastig, als je obstakels ermee, tegen komt, dat houdt zo op.
Hebben jullie ook genoten, van sneeuw en ijs?
Mijn hond diva, leek de complete, blijheidsgektes te krijgen, van de sneeuw. Komisch om te zien
was dat. Voor de kleine kinderen , leek het iets nieuws, om te zien.
Ik denk, zoiets onthouden mensen, hun leven lang, en toen was er sneeuw, in het land.
Ik weet ook niet lt, waarom ze jouw leeftijdsgroep negeren, of het er niet is.???
Het zou toch voor moeten gaan, op de 60 jarigen!
Hoe ouder, hoe meer ervan, op de ic's lagen, en meer doden kwamen, niet van de jongeren, maar
vanaf juist 70 plus, en ouder.
Krimpt jullie penis, ook van het roken?
Ze verzinnen wat, om ons allen, aan de drugs te krijgen, wgs gewone dingen, te verbieden.
Al dat gelieg er om heen, dat slikt de politiek meteen.
Als we in het buitenland zijn, kost een pakje sigaretten 2 euro en hier al bijna 10 euro, zo jatten ze hier van alles, en
dan komen ze weer aan, om producten, met suiker.
Ook vlees moet steeds duurder, vinden er, maar als je het maal 2.20 doet, kan je al weten, hoeveel duurder het is gemaakt,
Net doen of de prijs nooit steeg, doen ze dan!
Ik hoorde wel vaker, nederland is een lieg en bedrieg land. Ook als het over migranten gaat, het land steeds voller gestamp ermee,
en alle huizen daar naar toe ermee, dat is de vette winsten, voor wat rijken, die steeds rijker ermee worden, van
goedkoop personeel, Ik tracht uit te zoeken, waarop ik zou moeten stemmen, zijn jullie er al achter?
Het grote gesteel, begon toen de gulden, de euro werd, daar hebben ze nooit iets aan gedaan, sindsdien zijn de huren,
te achterlijk voor woorden, zo hoog en dat gesteel uit de pensioen potten, is ook nooit terug gestort. Dus gingen
de pensioenen , naar beneden, maar de huren stegen alsmaar wel, en de prijzen van alles.
Ik heb nog geen idee, waarop te stemmen, ik zag een hoop bla bla, omdat ze de pvv ook hadden uitgenodigd,
om over politiek te praten, met hun 24 zetels en die bla bla met hun 10 zetels, ze doen net als in dat rusland, de
tegenstanders trachten uit te schakelen, dat ga ik nog uitpuzzelen, of die pvv wat is, wgs alle ellendes die we in het
land hebben, om leugens en bedrogs. 40.000 daklozen al, belachelijk is dat! En maar massas mensen binnen halen,
om zo nog goedkopere werkkrachten, maar wie betalen hun huis en uitkering en alles, wat wij nederlanders,
niet eens krijgen, ik vroeg verhuiskosten, vergoeding aan, kreeg te horen, alleen migranten krijgen dat en daklozen,
als ze een huis krijgen. Daar worden ook nederlanders, opstandig van, alle ooit vergoedingen, zijn weg gehaald,
behalve wat voor grote bedrijven, ons land wordt binnen gehaald., die worden er alleen maar, nog rijker van.
De belasting betalers, betalen alles, voor die rijken, hun binnengehaalde personeel, Toen ik het er eens met lt,
overhad, zei ze me, dat begon met links paars, alle trucs bij elkaar. Het volk stemt niet voor niets, zo weinig op links.
Daar ga je de boot mee in. Als jou inkomentje stijgt wat die linkse mw wilt, betaal jij meer zelf, voor je huur, en krijg je
minder. aan toeslagen, de staat viert er wel bij, als ze jou, minder huursubsidie moeten geven dan, omdat je
om een beetje meer, lage inkomen, erbij krijgt, betaal je meer zelf, aan huur en aan toeslagen. Dat is dan de uitkomst, van links!
Dus pas op, waarop je stemt! Nou lieve mensen, ik wens jullie een corona vrije week toe. Liefs van tiff. :? 8-)

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 15 feb 2021, 16:03

Nergens... :)

(Ik ben even gaan zoeken Tiff en vond dit...
https://www.welingelichtekringen.nl/anp ... -tot-woede
DEN HAAG (ANP) - Verschillende partijen zijn verontwaardigd dat een onderwijsdebat van de Algemene Onderwijsbond (AOb)
aanstaande dinsdag niet doorgaat omdat leden van de bond niet wilden dat de PVV meedeed.
"Ondemocratisch", vindt ChristenUnie-Kamerlid Eppo Bruins. D66'er Paul van Meenen vindt het besluit "slecht".
VVD-Kamerlid Rudmer Heerma was "hoogst verbaasd" toen hij het nieuws hoorde en vindt het "heel gek" dat de bond
een democratisch gekozen partij uitsluit.
Beertema zelf tweet dat de AOb alleen maar gelijkgestemden aan het woord wil laten. Ook zijn partijleider Geert Wilders is boos.
"Wat een laffe antidemocraten, die lui van de AOb", twittert hij.
mi.
Waar moeten die leden dan uit bestaan ...die er tegen zijn...als veel partijen er tegen zijn...dat die bond...de pvv uitsluit...
dat de AOb alleen maar gelijkgestemden aan het woord wil laten.

Nou ja... zo nu en dan lees ik nog welis wat...over Politieke zaken...
Ik denk...dat alle...niet stemmers...ook een Partij Nederlanders is...om als actie...niet te gaan stemmen....
Met het Recht om te mogen stemmen...is hetzelfde Recht...om (Waar dan ook om) niet te gaan stemmen...
Dan hoor je...Ja maaaaaaarrrrrrr
Waarom je wel moet gaan stemmen...
Als ik zulks ondemocratische lees...ik de lust ervoor me al vergaan...om te gaan stemmen
dat een onderwijsdebat van de Algemene Onderwijsbond (AOb)
aanstaande dinsdag niet doorgaat omdat leden van de bond niet wilden dat de PVV meedeed.
Welke leden ...van de AOB Bond zijn dat...die heten er tegen te zijn...(Zoals zo vaak...Die ene of die paar...maar?)

Ik las ook dit...
PvdA-leider Ploumen wil welvaart eerlijker verdelen: ‘Ongelijkheid is de moeder van alle crises’
Daar heb je het al...
Krijgen ...(via Links)...De Moeders...de schuld...
daar zullen alle Moeders... niet blij mee zijn... en sowieso alle Genderneutralen niet!

Ik weet echt niet...waarop te moeten gaan stemmen Tif...
Als ik ...aan alle leed en ellendes denk...toen de Linkse Partijen...de Studiebeurs voor Studenten eruit haalden...en
ze in een zware lening gingen zetten...Als je alle ellendes... neg doorloop effectes ...daarvan snapt...schrik je je ook te barsten...
Omdat de genen met de Bul op zak...in zware lening zat eh zit...konden die geen Praktijk meer kopen...van de naderende
gepensioneerden...hun Praktijd...bleven ook die...met zware
ellendes zitten...Hun Praktijk was nl hun Pensioen...geld...

Af en toe haal ik er welis zo'n neg doorloop effectes er van uit...dit is ook zo'n vb
Van Student tm het pensioen aan toe...zware ellendes...velen eindigen afhankelijk van de AOW inkomsten...want
velen van ze...ze kunnen hun Praktijk...zoals eerst wel...vanaf eh...niet aan de straatstenen kwijt!

Nou op zo'n Partij... zou ik nooit op stemmen gaan...Zo erg veel ellendes... die in het land...hebben gecreert...Niet te geloven...

vanaf jonge Studenten af aan...tm ook ...die Gepensioneerde Bullers...in de ellendes gezet!

(Vaak typisch iets van Links is dat!) Ze lijken niet door te denken...over hun besluiten...
Net als die Mw Pl...die de miniumlonen omhoog wilt...
Als je daar echt goed over nadenkt doordenkt...moeten die Mensen zelf... meer aan huur en aan toeslagen
gaan betalen...om een beetje meer geld erbij...(Heet dat niet van de Regen in de Drup...)

De Drup...is een vb hoe mensen gek te maken zijn...met alsmaar die druppels op ze...)
Met niet uitkomen van hun inkomen...per maand...en de Staats en Gemeentes...Hulptroepen geregeld ...vallen
voor ze weg...vanaf...om iets meer inkomen erbij...via Links!
Een land vol met Shit creeren...zag je opkomen vanaf Links Paars...
Alleen de Rijken... hadden baat er aan...met hun Alles mag... behalve een Sigaar...

Toen deed ik nog welis... aan voorspellingen...en schreef oa...als dat hetende Chr CDA Partij... al dat slecht...blijft dekken
dan klapt het naar beneden...net als dat hele Linkse...
en zo ging dat ook!

Net als nu
zo erg in de Luwte gehouden...die Hoekstra van het CDA...door Rutte en Co en zo...
(Die Wopke...Als baas zijnde mede van landsbelasting...)
als dank...het eerst wat gaande is ...vanaf verkiezing geklets op TV is...stront voor dank...werd dat...richting Rutte!
(Je kan ...God...horen brommen...)
Ik bedoel ...Ja wat eigenlijk...
teveel om op te noemen...waarom ik nog steeds niet weet...waarop ik zou moeten stemmen gaan...op 17 Maart as.
Bij analyse vallen ze allemaal af...(Er wordt sowieso teveel slecht gedekt!)

Waar ik echt ook niks van snap...vb
Er is een Rechtzaak gaande...en bij een Kletstafel gaan ze het ervoor...bespreken wie schuldig is en onschuldig is
en wat een Rechter allemaal niet snapt...als die die persoon of instantie...toch schuldig acht...
De Kletstafels maken de dienst wel uit...is het tegenwoordig steeds vaker...

1 Iemand op TV...zwaar anties Wijn...en de Dag erop...hebben alle NL TV zeders...glazen water staan
op de Kletstafels...Zo erg is het al!

(Daar mogen
alle Wijnboeren en personeel tm die van... de Wijnverkoop in de winkels...zonder baan
voor komen...in de hele EU!)

Nou op zulkse klakkeloze na-apers...Politici...klakkeloos mee doen met eh... met een glas water voor de snuffert
waar nu weer...overal al...daar ga ik... echt niet... op stemmen!

Wie riep het eerste ...Dat Rutte weg moest...aan een opjuttende kletstafels...
Jawel...die Jort K...en waar is die Rutte mee bevriend...jawel...met die Jort K...en die doet een Politieke
klets debat met Rutte...voor deze verkizingen...

Nou
als ze allemaal... niks meer snappen...moeten ze snel weer aan de gewone waar...zo voor het... voor
die antiekleppers... op TV... het was...

Voor het
nog meer eerbare hardwerkende mensen... de baan kost...en het... nog meer...de wereldse armoede doet
stijgen...

Als je echt dat D66 gaat beanalyseren...na die Hans van M
dan kom je ook de vreselijkste dingen tegen...via hun beleid...
Dus...
Jullie snappen nu wel...ik heb echt geen idee...waarop te stemmen...Maar ik tracht er nog over te lezen...
zo nu en dan...

Ik hoorde voor het eerst iemand aan een Kletstafel zeggen...(Een Wetenschapper?) dat het Klimaat alleen ligt aan de Polen...
maar helaas legde die niks uit...alleen die kreet maar...

maar hoevaak schreef ik hier al...dat al dat eeuwige bevroren Poolwater...
door ijbrekers ...stuk gemaakt open gemaakt wordt...en er pas een Nieuwe USA Ijsbreker voor de Pool wateren...
erbij kwam...iedereen blij...
een feest van nabij...ipv. Ze snappen niks...ze moeten snel weer...aan de gewone waar!

mi
Moeten de Technische Wetenschappers...vervoer uitvinden...dat over het ijs kan...ook voor
grotere vracht ed...juist voor ...op de Polen
Noord en Zuid...Dan is dat al... de helft...van het Klimaat... probleem...opgelost!

Zie je wel
met een glaasje water... voor de snuffert van oa oa oa ...Politici...komen ze er niet...met
niks mag...ook geen Sigaar etc.
Dan krijge dingen als dit... De (zoveelste)...Nieuwe Ijsbreker komt er aan...richting de Noord Pool...

Kortom ik zie ze liever met gewone waar...
Ik hoorde een wetenschapper zeggen...die voor het verhogen van de suikerprijs is...
Suiker dient voor niks...nergens voor...
zoals wel Groentes en Fruit ed.
Niemand gaat er tegen in...
aan die Kletstafels...

Nou dat ga ik nu niet allemaal uitleggen...
maar wel...toen de suiker nog niet was uitgevonden...was de gemiddelde sterfte cijfer...bii 23 jaar
en toen men...ook in het land aan vlees eten kon betalen...werd de gemiddelde sterfte leeftijd bij 36 jaar...
toen we alle moderne Middelen konden nuttigen...werd de gemiddelde sterfte leeftijd bij 83 jaar...

Ik heb vroeger geleerd...dat suikers...de energie drijvers in het lichaam zijn en nog veel meer
goede dingen doet...vooral in de Hersenen...

Als je lulkullers wilt horen... in deze tijd op de TV...bij de zoveelste na-apende kletstafels erbij
Ik hoorde een wetenschapper zeggen...(waarschijnlijk zo lulkullen...iov)
die voor het verhogen van de suikerprijs is...in alle producten met suiker dat is...
Hij zei
Suiker dient voor niks...

Kortom ...ik zie ze liever ...net als toen pas nog...met gewone waar... Fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

Tiff

Bericht door Tiff » 17 feb 2021, 12:32

Gens

Hallo allemaal

Ik las dit
over asexuelen
Het lijkt me nog, het meest passen, bij de genderneutralen, waar jij het over had, lt.

Jij schreef laatst, dat je dacht, dat eigenlijk, priesters en nonnen, alleen genderneutraal, kunnen zijn, om zo een celibattaire beroep, te kunnen doen, dus ze moeten eigenlijk asexueel zijn.
Jij zag het vroeger, als een tekort aan bepaalde hormonen, nou dan is, zo een beroep, makkelijk vol te houden, als non en als priesters.
Maar wat als die hormonen veel later, alsnog losbarsten?
Dan moeten ze, van die kerk, dat nonnenbestaan en priesterbestaan uit.
Hormonalelaatbloeiers, noemde je die.

Toen we het er een over hadden, zei je me, dat je denkt, dat asexielen veel meer, bij vrouwen voorkomt, dan bij mannen.
De hormonen productie bij mannen, vanaf bepaalde leeftijd, mist bij vrouwen, Of mannen er nu wel of niet mee bezig zijn met sex, ze krijgen die hormonale uitstoot
ervan en vrouwen niet.
Dus makkelijker is het, om non te worden, als de sexuele behoeftes uitblijft.

Ook dacht je er over, dat ontzettend veel vrouwen, verkracht zijn , door hun vaak, familie regelen het huwelijk, met een man, ze hebben er
geen ene sexuelegeaardheidsband mee, maar moeten toch aan de huwelijkse verplichting voldoen, terwijl er erg veel, nog asexueel zijn,
genderneutraal zijn ahw.
Misschien zijn dat, die vele hoofdpijners wel, telkens weer, zeggen ze dan, ik heb hoofdpijn, ze willen geen sex , de behoefte is er niet, of niet meer,
Misschien zijn van alle alleenstaanden, ook massas, die asexueel zijn , of dat van de gehuwden, niet andrs van verwacht werden, dat ze gingen trouwen,
omdat ze in feite asexueel zijn, ze baren een kind of kinderen en stoppen dan met de sex.
Die sex behoefte was er dan nooit, maar voldoen aan een soort, maatschappij ritueel was of is wel gaande ze, voor het behoud van het menselijke ras, trouwen en kinderen baren.
Geen behoefte aan sex, maar wel getrouwd zijn, en als excuus, maar hoofdpijnen hebben, vooral als het kind of kindertal al binnen is, om te voldoen aan dat ritueel, voor de
vaak via familie, geregelde huwelijkse staat.

LT vertelde me, toen ze vroeger op school zat, waren vooral alle meisjes op soms 1 of 2 na, nog niet met sex bezig.
Naar de vervolg school gaan, was hetzelfde gaande vroeger, alleen die ene of die paar, waren met sex bezig, bij alle anderen, het speelde helemaal nog niet.
Maar misschien, bij de meeste jongens al wel, die hun ogen gericht waren, op die ene of die paar, in de klas.
De rest van de klas, leken allemaal asexuelen, genderneutralen, het kon nog alle kanten op.
Volgens lt, kunnen ook jongens, nooit de priesteropleiding doen, als ze niet asexueel zijn.
Maar het blijft riskant, omdat de hormonen, alsnog later wel, in actie komen, Laatbloeieres op sexgebied, is dat.
Als ze willen trouwen, moeten ze die baan uit, vanaf dat de natuur z'n gang gaat, in hun lijf.

Bij de altijd asexuelen, volgens lt, vind je, de meeste platonische liefdes onder...misschien al om de (Genderneutrale)
leer, heb je naasten lief, als jezelf, dus ze vinden de anderen, heel lief, maar er is geen sexiele relatie.
Alleen zo kan, een Nonnen en Priestersbestaan, bestaan. Maar ook voor erg veel, alleenstaanden, ze hebben anderen lief,
zonder sexueleaantrekkingkracht.

Ze zei me, asexuelen, het komt volgens haar, veel meer voor, dan bij die 100000 genoemden, in dit artikel.
Ook bij gehuwden, na voldaan aan kind of kinderen, lijkt het, of ze sexzin eruit is, maar die was er misschien zelfs, nooit erin.
Als ze jong of oud, Weduwe of weduwnaars worden, zie je, ook die grote rij, alleen blijven.
Waar de sexuele hormonen wel actief zijn, die zoeken vaak weer een andere partner.
Voor al die vele anderen, hoeft het niet.
De zin lijkt eruit, maar volgens lt, zat de zin ervoor, er misschien zelfs nooit erin, alleen om een kind of aan
kinderen te voldoen, die zin, zat er wel in, maar niet, de sex zin. Dus gaan ze scheiden, of ze worden weduwe of weduwnaars, ze
gaan alleen blijven, ze hebben genoeg, aan platonische liefdes, van vrienden of vriendinnen.

LT zei me, ze snapt niet, dat er asexuelen perse bij de lhbti willen aansluiten, of een breiclub perse lid van de timmerclub wil worden,
lijkt dat, het heeft totaal niets, met elkaar van doen zelfs.
Volgens haar, hebben lhbti leden, naar eigen sexgeaardheid, behoeftes aan sex, en dat is, met die lhbti club te kust
en te keur aanwezig, daar horen de asexuelen, niet thuis.
Asexuelen kunnen beter, een platonische liefdes club oprichten, volgens lt.
Ze zei me, type jij het maar, anders moet ze het, 20 keer nakijken en verbeteren, en ik volgens haar, maar 1x of 2x.
Ha ha haaaaaaaaa

Volgens lt, een Genderneutrale Platonische club, is dus ook wat, voor alle duidelijkheid, het sexuele aspect, is er juist,
naar behoeftes, niet aanwezig, en bij alle clubleden, van het lhbti juist wel.
Dat gemengd, als club, wordt een te verwarrende rommelzooitje, als je dat, in clubverband, bij elkaar zet.
De enen groep zoekt, dan juist een sexpartner, en gaat af, op die leuke, van verderop, die juist perse, geen sexpartner zoekt.
Zat hun lhbti al ingewikkeld in elkaar, dan wordt het, nog veel ingewikkelder, als ze telkens, afgewezen worden, omdat
die leuksten voor ze, die verderop zittenden er, die blijken asexueel te zijn.
Van het kastje, naar de muur club, maken ze het dan, voor de lhbti leden.

LT denkt, dat genderneutrale platonische liefdes, erg veel voor komt.
Misschien wel, bij elke sexgeaardheid en bij niet sexgeaardheid.

Het voldoet sowieso aan de bijbelse (Genderneutrale platonische) zin, heb je naasten lief, als jezelf.
Alleen bij de sexuelegeaarden, valt het genderneutrale af, ze hebben wel alleen, anderen platonisch lief,
naast hun huwelijk, of vriend of vriendin.
Maar de asexuelen, is toch , een hele grote groep apart, die zijn volgens lt,
genderneutaal platonisch.
Monniken en nonnenkloosters
zijn zo ontstaan, volgens lt, dan zijn ze compleet gescheiden, van alle anderen, van die, met welke sexgeaardheid, dan ook.

In deze tijd, is als met zoveel, ook kloosters weg bezuinigd, het broederschap en het zusterschap gevoel, is
daarmee ook weg, maar om ze dan maar , bij de lhbti in te delen,

Weet je lt, dat ik voor kort, nog nooit ergens, het woord genderneutraal gehoord heb.
Opeens, kon je het overal lezen, of op tv horen.
Maar niemand legt het uit, zoals jij.
Nu net, dacht ik ook, komt ze nu op, voor de asexuelen , of juist voor , de lhbti leden.
of voor allebei?
maw je moet ze niet in 1 club zetten, volgens lt.

Ha ha ha lt zei me, je kan de gn. pl. asexuelen, beter lid maken van, een grote bibliotheek, waar
men allemaal zwijgen moet, want in de kop, zijn ze meestal bezig, die asexuelen, met kennisvergaren,
ipv met sexvrienden, te vergaren.

Nou ja zei lt me, het was wel en geintje, het zo gezegd, maar in elk geintje, zit vaak toch, een waarheidje in.
Je zal al die kennisvergaarders, de kost moeten geven, ook die vanaf middelbaar en bejaard, geworden asexuelen.
Zie je wel, zei lt me, het heeft allemaal, met chemie te maken, met het hormonen gestel en zo
heeft zij , er altijd over gedacht, vindt men het asexueleel zijn een probleem, dan zijn er tegenwoordig
op medische gronden, pillen voor, dan kan men nog gaan ontdekken, in welke club ze willen, misschien daar wel
bij het lhbti of anderszinds.
Vinden ze het geen probleem, val dan die lhbti clubs niet lastig,
om ze dan maar , bij de lhbti in te delen.

Ha ha ha ik blijf dit komisch vinden gezegd, lt zei me, je kan, de gn. pl. asexuelen, beter lid maken van,
een grote bibliotheek, waar men allemaal zwijgen moet, want in de kop, zijn ze meestal bezig,
die asexuelen, met kennisvergaren,
ipv met sexvrienden, te vergaren.

LT post je het, voor me? Succes met je golfhobbie
Voor de rest, ik wens jullie, een gezellige woensdag toe, ook
zonder sneeuw en ijspret. Liefs van tiff.

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 17 feb 2021, 13:50

Enschede... :)

(Altijd gezellig als je komt Tiff
Ik wist ...voor kort...ook nog niks...van het woord...Genderneutraal...vroeger ook nooit
gehoord! Maar grappig...dat jij nu ...met dat onderwerp...aan kwam...

Ik las dit...
Is het groenste kabinet wel groen genoeg?
Ambities te over, maar het kabinet voldoet nog lang niet aan de eisen van het Parijse klimaatakkoord: er moeten meer kolencentrales dicht, meer windmolens komen en meer zonneparken worden gebouwd. Maar is dat voldoende om de dreigende klimaatcrisis te keren? In de verkiezingsserie Buiten het Binnenhof is verslaggever Jan Eikelboom vandaag op bezoek bij een ecologische woongemeenschap in de buurt van Nijmegen.
Daar is men sceptisch.

Ik denk...we kunnen... wel wat doen...maar als ze de eeuwige bevroren wateren...bij de Noord en Zuidpool
steeds overal open maken met Ijsbrekers...schiet het niks op...Ook niet als ze a...inmissels overal al..alle sneeuw
van de tm de eeuwige sneeuwbergen...aan toe...naar beneden laten donderen...voor de Wintertoeristen...

Dat zijn mi... de echte grote...Wereld dingen...waar het om gaat...en vuil uitstotende smerige fabrieken...

Ik weet nog...dat ik dat...3 forumsterug...dat ook al schreef...en in die tijd...is het niet verminderd...maar toegenomen...
Van mij hoeft niemand wat...maar denk zelf is na ...en denk vooral is door...over die dingen...want de Generaties na ons...wil
ook het leven hebben...
Als al die grote dingen toenemen...de oorzaak... van het Klimaat gebeurens...dan
helpt pielen in de kleine marges...per land...ook niks...alleen een hoop idioterie...als uitzicht...wordt
dat dan...

Ik zat er laatst is even over na te denken...
misschien moeten wij... als wereld...1 vaste plek in het Heelal...kiezen...waar we alle uistoot producten...met
satelieten...naar toe schieten...bv dat van Kerncentrales...dan kunnen we ...die overal plaatsen...want
het gaat helemaal mis lopen...met alleen Electra...dat wordt dan...een gigantische gaos...als er
geen alternatief erbij is...voor de generaties na ons...

(Ik ben er wel voor...elke nieuwe Kerncentrale...onder de gond te bouwen...met brede wandelpaden er naast...en
overal uitgangen ...naar boven toe...en het Kantoorgedeelte...studiegedellte... Restaurant ed...erbuiten...bovengronds....
Maar is er is wat mee...dan kunnen allen snel weg komen ...en de boel... van het hele Kengebeurens

Het snel helemaal te kunnen afsluiten...voor bovengronds...)Alleen hele dik ingepakte Mensen...kunnen dan nog...
naar beneden er...om het te maken...)

Nou ja
zo denk ik er welis over...wat willen we... onze Generatie na ons... vooral na laten...is het in feite...

Alle Noord en Zuid Polen wateren
open...en alle Bergen sneeuwloos...en alleen Electra...en is het ...bij eke calamiteit ... een wereld gaos...voor ze...

En blijven ze zeggen...wat van Tata Steel ed afkomt...over het land heen ...en van Asbest... overal in op en aan...is van het
Roken...als excuuspatronen!
Ik bedoel... als ze is begonnen...alle leugens en bedrogs eruit te halen...wat gebruikt is
als Dekpatroon...dat zou allemaal.. al heel wat zijn...te weten...dat alzo... de Generaties na ons...ook het leven heeft...

Tiff...je vroeg mij wat ik dacht over die avondklok zaak...
Jeetje Mina...als je het mij vraagt...komt er vast ....weer zo'n verhaal...dat ze dat...in het begin allemaal
al hebben moeten laten doen...met de Risico groepen...dus ook nu denk ik zo daarover...

Maar wat ik echt denk is...
Ze... het Kabinet...ze lijken overal ....zo snel in te tuinen...wat hetende deskundigen zeggen...
maar ik waarschuwde al...Het is Brexit Time...(Dan geldt er Juridisch gezien...van alles anders...dus neem de
juiste Juristen mee...(anders ben je te naaien en te belazeren...waar je bij staat)
want dat schijnen ze... tm die in de EU aan toe...steeds te laten...dat vooraf...te doen...door Juristen!)

ipv vooraf...het achteraf...te laten nakijken...en ...dat is ...belachelijk!

Goed oke Juristen kosten wat...maar dan heb je...ook wat!

Dat vind ik van deze (Corona maatregelingen ) zaak ook...
Ze(Dit Kabinet) lijken niet ...of niet de juiste Juristen ...in de arm te nemen...
Ik geef maar een vb.
Stel ze namen misschien
die van het RIVM...maar hun doel en eisen ed...(van zoiets als het RIVM)...is een andere ...dan die van de (Landelijke)
Politiek...met
toch hetzelfde...als Onderwerp...

Ik denk
dat het zoiets is...ze namen de juiste Juristen... niet bij de arm...met (vooraf) overleg der dingen...maw
De ene Jurist... is de andere niet...net als bv de Politie...de ene Politie ...is de Andere niet...
De ene Bakker is de andere Banket Bakker niet etc.

Als je de Oorspronkelijk study ...van Politici bekijkt...is die van Historici en die van Leraar...een totaal andere type baan...
dan ze... als Politicus hebben...en komt bij...Niemand weet alles...
Dus hebben ze...de juiste...Hulptroepen nodig...

en daar lijkt het nog welis.... aan te mankeren...ze denken misschien... net als die bij ...de tegenwoordige GGD we kunnen
het zelf allemaal wel...Niet dus!

Ik denk ook ...de meeste Advocaten...zijn up to date...Is er wat mis...met de Landsadvocaat...of gebruiken ze die niet
om raad...En denken ze...we kunnen het allemaal zelf wel...net als die bij de... tegenwoordige... GGD we kunnen
het zelf allemaal wel...Niet dus!

Als we op de GGD afgaan...ipv alles binnen een Maand...is alles gevaccineerd...kan het duren een half jaar tm een Jaar...

Trouwens (Geluiden uit andere landen)... een miljoen vaccin ...extra overhouden...via de nieuwe gedachtes...Wie al Corona besmet was...hoeft maar 1 injectie ipv 2
lijkt me (het snelle)...te bestuderen waard!
En...
Als ik aan
de vaccin van Janssen denk...denk ik... dat die super gechikt is...voor Kinderen...en jonge volwassenen...maar...sowieso niet voor de
Middelbaren en Bejaarden...sowieso...niet voor alle...Risicogroepen!

Leuk Tiff...morgen kom je weer langs...neem weer een onderwerp mee...gelezen op Internet...kunnen we er
gezellig over...kletsen samen...zoals we ook deden over eh....enne over eh...
Zei ik dat nou echt aan je...
Ik vind dat de SP...een stuk volwassener steviger en betrouwbaarder... over komt ed
geworden is...ze heten dan wel... Links...maar toch...

Nou genoeg getypt geoefend. Fijne dag verder allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Afbeelding

Dit kon ik vroeger ook.
Ik werkte in verschillende grote gebouwen
met overal van die stenen trappen en tigs
keren per dag...moest je wat van de afd.
elders wat brengen of halen.
Dan ritste ik overal ook zo
naar beneden toe.
Lekker snel gaat dat!

Plaats reactie