(Om je een plezier te doen Tiff...zal ik trachten ...het je uit te leggen...
Om onze Geest...tot welke Hoogte dan ook... trachten te krijgen...heb je...Inductors...voor nodig...
Het Woord ...Hoofdfactor... heb ik al vaker uitgelegd...
Voor elke vorm van Hoofdfactor... kan men een Inductor voor gebruiken...
Om de...Eigen...Geest...trachten te verhogen...
Dat hoeft echt niet alleen plechtig toe te gaan...
Omdat de Humor ook in Hoofdfactor 2 en in Hoofdfactor 12...zit...kan je al aan Zien en Weten...
Als je een Humor inductor gebruikt...je Geest niveau...best tot grote Hoogte kan stijgen...
(Maar pas op...om Hoofdfactor 12 te bereiken...moet je wel...door Hoofdfactor 7 Zien te komen...)
Handiger is misschien...genoegen te nemen...met Hoofdfactor 2...Niet dat dat minder is...maar anders...
Ik kan het ook...Filosofisch zeggen...
Je bereikt geen... grote Hoogtes...zonder de Lage ...(zonder de lage niveaus...geen Grote Hoge Niveaus...)
(Ze zijn ahw ...Inherent aan elkaar) (Ze kunnen niet zonder elkaar...)
in Positieve( Of en Of) in Negatieve zin bedoeld...
Ook Pos en Neg zijn Inherent aan elkaar...
Goed oke...
uitgaande dat je... voor je eigen Geest...een Positieve opbouw bedoeld...
met je ...eigen...gekozen...Inductors..
Je hoeft niet altijd...met bv Bach aan te komen...(Hoofdfactor 15) om tot grote hoogtes te komen...of tot
de allerhoogste Hoogtes
te komen...
De Jezus...(hoofdfactor 14) en het hoeft
ook
niet altijd Vroom te zijn...om toch
op grote hoogtes te kunnen komen...(Met je Eigen...Geest Zijns Getal)
(Dat laatste zit er pas ...zo'n 200 jaren...geleden...(In Het Huis...Mijners Vader)
(...Een uitgedijt huis... is dus ...ook wat...)
In bv Hoofdfactor 2 en 12...zit de Humor in...
Als ik alles ga uitleggen...zit ik morgen nog te typen...over dat Onderwerp...Inductor...
Na de Kerk gaan Tempel of Synagoge of Moskee...ed...zijn ook (Vrome) Voorbeelden...het zijn ...ook...Inductors...
Voor de ...niet perse Vrome ...Inductor...is bv....een Lezing ...over bv Spinoza...
of hoe ze ook moge heten...misschien kent elk Mens ...vooral ...sinds de TV bestaat
1 of meer echte Humor personen...(die je... als het ware...als Inductor...Springplank...kan gebruiken)
Inductors...liggen per definitie niet vast...Je mag ze zelf uitkiezen...(Naar eigen Cultuur en/of Godsdienst en zo wat...)
De meest gebruikte ...Inductor...zijn degenen die op... de 14de Linie (Hoofdfactor te vinden zijn)tm De Boedhha 28)
Maar dat schreef ik al...Je moet ervoor...wel Hoofdfactor 7...voorbij trachten te komen...
ahw Een soort Grens Poort...is dat...
Van Lage naar Grote Hoogtes...te kunnen...gaan...
bv...(De Biecht
bij de Roomse...zat bedoeld ...wel goed in elkaar!)
Om bv va...Hoofdfactor 2 zelfs tot 12...in te komen...
Ons gemoed ...kan per dag totaal anders zijn...of we blijven bv liever...op gewone lage niveau...
van (1 tm 7) (.) (7 tm 14)
Alles wat er is.is ook in ( 1 tm 7) nl.
Als je weet... waar de Humor zit...in Hfd F 2
Hebben we er allemaal welis mee te maken...
Als je een ...Driehoek ...maakt...met de Punt naar Boven...
dat is in dit vb Hfdf 14 de Punt...(7 tm 14)
en de brede onderlaag...in dit vb is Hfdf 7 (1 tm 7)
Ons
hele Dagelijkse leven...speelt zich af...in de
brede onderkant van de 3 hoek...
Als je mocht denken...dat je in de Onderlaag zit...of in de Bovenlaag zit...
en hoger zit...in de Bovenlaag...ahw
Draait de 3 hoek zich zo om...en heb je ahw 2 soorten driehoeken...
eentje met de punt naar boven en eentje met de punt naar beneden...
als dat in elkaar schuift...
Heb je de Davidster...
Als gaande is...met de 2 Driehoeken...ineen geschoven...
..7
7(.)7
..7
en dat aan het draaien is...(Met hoog en Laag door elkaar...)
Vromer kan je er niet tegen komen...via... De Wet (Hoofdfactor 7 ahw)
De Mens (1) 1 tm 7(.) 7 tm 14) tm tm tm... Godzelf...14)
Het hoogste ooit bereikte
(Met het eigen Geest Zijn Getal...is ...De Jezus...14 (14 (.) 14 (Hoofdfactor 14)
Nou dat hele verhaal ga ik niet uitleggen...maar dat die JS. Bach in Hoofdfactor 15...op de
14 linie (Hoofdfactor 14)een
erg hoog bereikte ...heeft behaald...is nu misschien wel duidelijk zat...uitgelegd...)
Lang niet iedereen... kan met de eigen Geest ...zulkse gote hoogtes halen ahw...
tussen 1 en 15...ligt (1 tm 7) ook in...waar de meeste mensen met de Geest zich in
bevinden...zo heeft elkeen... dat op de 14de linie zetelt ahw...wel iets met...(1 tm 7)
Zie je Tiff...waarom ik het nooit uitlegde...op je vragen...
(Dan komt er ...een verhaal...waar je al gauw...de Bomen in het Bos...niet meer vindt...)
Hoe dat ook zeij...
Op de 14de Linie zetelt op 3)14
Hoofdfactor 3...De Maria...
Die is ...van al die vromen er...het dichts bij de Mensen...te bereiken...(ahw als Inductor)
(Al die Gasten... op de 14 de linie...hebben wel wat...ook met (1 tm 7) gebieden...)
(Ik zet voor de 14de linie ameen er altijd...DE voor...DE Maria...
Omdat er miljoenen Mensen ook Maria heten...Ter onderscheid...zet ik er dus...DE... voor
en je weet meteen
het gaat over de 14de linie!
DE Jezus...DE Boeddha...DE Mohammed...DE Maria etc. etc. etc..)
Maar zonder Hoofdfactor 3...kom je... de Geest ...De Paranormale Gebieden niet in...)
(Misschien is ...De Maria... dan ook...de meest Paranomale persoon...ooit Gezien... waargenomen!)
En dat...gewoon ...in het (1 tm 7) ...gebied...
Om Hfdf 2 en 12 uit te leggen...als je de namen niet weet...van die Gasten ...die er zetelen...
Gebruik dan... de eigen gekozen...inductor...
Nou zo gaat het dan...
met je eigen gekozen...Inductor...moet je wel minstens een...3 in je eigen Zijns Getal hebben...(anders werkt het niet ahw)
Je Eigen Zijns Getal...kan massa's 3en erin hebben...of... zelfs geen eentje...)
Best ingewikkeld is ...die materie...want om met de ...Inductor van Hfdf 2 ...bezig te zijn...is het erg handig...
als je 2.3 in je eigen Zijnsgetal hebt...
Het lage en hoge verschil... is dat al...(Het Paranormale punt...zit in Hfdf 3 nl en niet in Hoofdfdf 2...Mits...je er een 2.3 Getal in hebt...
in je eigen Zijngetal...
2 is ahw laag en 2.3 is ahw hoog
Maar dat is nog steeds in...(1 tm 7) Dat is de ene Driehoek van de Davidster...
Daar zit ahw...een massa aan Geestvermogen in...massaal ...veel meer dan in Driehoek (7 tm 14)
Maar de Hogere Geestmassa...staat tot...is veel hoger...bij elkaar...ook evenveel...waard ahw...met weinigen...
vergeleken (1 tm 7) met velen...
Met al dat Geestvermogen bij elkaar..Het draaien en in elkaar schuiven van de 2 Hoeken...vormen...De Davidsster...
Geen idee wie daar zo ooit mee bezig is...
misschien de oorspronklijke Mensen ras...vanaf De David...
Maar dat is de rest van de Wereld niet...
De rest van de Wereld...is lekker gewoon bezig ahw.
en daar moeten we het dan...ook mee doen...
in het gewone leven ahw.
Als er mensen zijn...die hun eigen Geest meer willen doen opklimmen ahw...kan dat ook ...gewoon...in (1 tm 7)
Humor... inductors...kunnen een Clinie Clouwn van nabij zijn...zelfs helende
Van Geest ahw...
Ik schreef al...je mag...je eigen Inductors kiezen...
Ik nam daar decennia's terug al voor...Meneer Sonneberg...en...An...
(Daar kan je heel leuk (met de taal) mee dollen ahw)
Maar ook... tot een...Rust...punt...mee komen ahw.
Humor... inductors...kunnen een Clinie Clouwn... van nabij zijn...zelfs helende
Van Geest zijn ahw...
Onderschat dus...De Humor niet...
Daar heb je ook veel verschillende graden mee...ahw...(Zelfs ...Pos (of en of) Neg ...Zelfs)
Zie je wel...
schreef ik vaker...Alles wat is...is Wiskunde...
(Ze nummeren wat af...ook... in dat Eeuwige Hiernamaals)
Mijn... Gewone Inductors ...zijn... Genderneutraal...
Dat is erg handig...(al bestaat de...Inductor...methode... al meer dan 200 jaaar)...het past bij de moderne tijd...
tm Genderneutraal aan toe.
Als het over Genderneutaal gaat...Maar dan gaat het al snel over Hoofdfactor 4...(Sex met al wat is)
Laat je dus niet verleiden...als je
Hoofdfactor 2 of 3 bedoeld...
met je ...Inductor...om daar bezig mee te blijven...(Ha ha haaaaa)
Nou zo kan die wel weer...om even uit te leggen...Wie Meneer Sonneberg is...
en An...dat zijn mijn...Inductors soms...dus...Maar wie het zijn...
Leg ik niet uit...
Kies je eigen... Inductor's...en maak je je ...niet druk...over die van anderen...
(eigen keuzes
kunnen maken...(met je eigen Geest)...Vrijheid Blijheid...is dat) (Naar ieders eigen Godsdienst
en/of Cultuur en Eigen smaak etc. ed is dat...)
Hoofdfactor 5...De Nnatuur met al wat is.is ook iets...met dat!
(De tip is...als je ermee begint...begin dus...er heel... gewoon ermee...) Rustig aan...en breek het...lijntje...niet!
(Duik ahw
niet gelijk... naar de 14de linie...(Met je Inductors)...als je er... vanaf Kind af aan...er geen ervaring mee hebt ...of niets mee
hebt gehad...)
Goed oke...dat ik al... Fan ben van Bach...vanaf Kindzijnde van 6 jaar af...schreef ik wel vaker...(Het is een Hele Hoge Ome
in dat Huis...Mijners Vader...)(op de 15de Linie Verticaal)
(Het zinnetje...Huis Mijners Vader...Zijn vele Woningen...is niet van mij)
(Er zijn er dus wel meer...mee bezig geweest...sowieso 2000 jaar geleden...die ene...)
Dus ga je daar...mee bezig zijn...(...Met het Huis...)...je bent er nooit alleen...
mee ...bezig dan!)
Trouwens...Met alle Hoofdfactoren niet...ahw.
Ik droomde
dat ik...Zo'n Kinder I-Padje...(met erop kunnende...tekenen en schilderen en getallen ed)
zette...het zelf... in mijn PC...
en een pen had ...met insteek...voor de PC...en ik kon alles ...naast gewoon typen...zo...ook tegelijk...met de Pen tekenen...
in elk Schrijfvenster...
en vanaf ...op Verzenden gedrukt...stond het gewoon ...op het Forum...
maar ook ...in de E-mails ed.
Grappige Handige droom was het...
(Ik droom welis voorspellende...nou ik hoop dat... ik deze...nog mag mee maken...op m'n ouwe dag...dat zulks
kan op elke PC en Laptop...dat het er al zit...in de koop van...PC's en Laptop ed...voor de ...gewone gebruik...ervan...)
Ik wens jullie Trusten en een Fijne Midweek. Knf. van LT)

PS.

Kijk dit is een Disseltje...
Daar moeten de Ouders en leraren ed. Mede Leerlingen ed. opletten en er wat over zeggen...
Een Disseltje is...aan een Mondkapje ...heb je niks aan...omdat ze het... verkeerd dragen...
PSS.
Ik zag nog een Disseltje...

Dit zijn...Dissels...

Dissels...Ze dragen het Mondkapje goed...zoals het... bedoeld is!