WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 mar 2024, 22:56

Ede... :)

(Holocaustmuseum geopend in grimmige sfeer, ME moet demonstranten weghouden

mi. Gaat de denonstratie niet om het Holocoust Musem maar om de Gast er...
om de President Israël...Wgs de jacht naar Hamas Figuren...de Oorlog in Gaza ...dat zo erg fors uitpakt...op de gewone Burgerij alsmaar...

Onze Nederlander...Abed...die al bijna 5 maanden Gegeijzeld wordt ...in Gaza...door Israël...alsmaar niet op de uitreis lijst komt...Eerst de Bommen in Noord Gaza over hem heen en Nu de Bommen in Zuid Gaza over hem heen...Een volkomen onschuldige Nederlander ...er vast houden...als een gegijzelde ahw...dat alles...lijkt onze ...aanwezige (laffe...slappe) Regering... (Figuren) omtrent...ook niks te doen...dat Onze Nederlander...Abed... al bijna 5 maanden Gegeijzeld wordt ...in Gaza...door Israël...

Dus iedereen ...De President Israël en de NL Regering...doet zijn/haar plas... en alles blijft... zo het er was...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/kind-gezin/6252779/de ... uiten.html
Veel gepest en nooit uitgenodigd

mi Gewoon... een Alles kunner feest organiseren met... de klas...of met
meer klassen...of met de hele school...dito in Bedrijven...Moet je zien hoe snel ze dan allemaal vrienden worden ...

Het spannings element hoort er wel bij maw...Het winnende Kado ...voor de winnaar....moet wel echt ...over iets gaan...

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/koningshuis/6304665/p ... steun.html
De prinses verscheen wekenlang niet in het openbaar, waardoor er flink werd gespeculeerd over haar toestand


mi... Zegt een foto ook niks... over alle vragen ...dat het Engelse Volk heeft...
hoogstens waarom William er niet bij op staat???

maw Ze tonen wel opeens een foto ...maar ze zeggen ...het zegt...in feite niks...
(Zelfs de foto kan ver van tevoren zijn gemaakt...???)

Het zegt ...in wezen...over alle vragen ...dat het Engelse Volk heeft...helemaal niks...!!!

LT) :roll:
Ergens zag ik die foto groot...en daarop heeft dat jongste jong...zijn ene vinger... net zo als op een andere foto(?)
Afbeelding

Weer laters las ik dit...
Persbureaus halen foto prinses Kate uit systemen vanwege mogelijk gesjoemel

Kijk die King Charles bekende gewoon wat die mankeert en het hele Volk staat hem nabij...
maar
wat die Kate flikt...
als dat zo door gaat...is erg slecht voor de toekomst van de Engelse Monarchie!!!


LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________________

HANDHAVERS
Mag een boa een hoofddoek of kruisje dragen? Daarover botsen de minister en de gemeenten
Een aantal gemeenten wil boa’s toestaan religieuze uitingen te dragen, maar minister Dilan Yesilgöz zegt met een verbod te komen. „Een wonderlijke gang van zaken: de minister gaat niet over de kleding van boa’s.”

mi...Nee het gaat niet over kledij ...maar wel scheiding tussen Staat en Godsdienst
geldt mi voor Hoge alswel voor de Lagere Overhedens...
maw
Het gaat mi over...Uniforme kledij dracht...(Zonder welke vorm van aanhang en geloof of zo wat dan ook...als uiterlijke verschijnsel erop of er aan...)
mi Je moet zelfs aan tatoes niet kunnen zien...wat ze aanhangen... of in geloven ...ed dingen meer...)

Wij hadden dat vroeger...in de verpleging al...het moest Uniform gelijk allemaal zijn...
Patienten konden je anders weigeren ...om een ketting kruisje of om een hoofddoek of om wat dan ook als uiterlijke verschijnsel...wat ze aanhangen... of in geloven ...ed dingen meer...)...in die dagen mochten we zelfs geen make up op doen...
Als het iemand niet zinde...dan kon je een andere baan gaan zoeken...
waar het allemaal wel mocht getoond...die dingen...zo simpel is het ook wel weer...

Wat decennia's later...mocht make up er dunnetjes op en de Nylon mocht kousen gelaten...(De verandering is er niks bij...)

Maar...mi...Nee het gaat niet over kledij ...maar wel scheiding tussen Staat en Godsdienst
geldt mi ...voor Hoge alswel ...voor de Lagere Overhedens...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=bmf8iyv3-I4

Die Rob is nog altijd boos
omdat De Koningin... naar Engeland gevlucht was...maar hij zegt er nooit bij...dat dat moest...en zwaar
tegen haar wil in...van de toen Linkse Regering...

Altijd dezelfden die hetzelfde zeiden...(met hun anties Koningshuis)...ook dat Wilhelmiena in Engeland niks voor de Joden deed...maar de
Joodse Raad wist zelf niet eens...wat er gebeurde in de Kampen met de Joden...ze dachten dat ze naar wekkampen gebracht werden...net als veel Nederlanders...dat moesten...werd het erger dan hield de staf rondom Wilhelmiena de kranten bij haar weg...maar ze wist er net zoveel niks van als de meeste Nederlanders er niks van wisten...

Zijn Oma redde 500 kinderen...maar hij vertelt er niet bij... dat het een hele organisatie was
via het verzet...en er ...erg veel Mensen...aan mee hebben geholpen...

Het punt
van al die Verzets mensen was...Het Zwijgen...en dat zwijgen deden ze na de oorlog ook...

De niet zwijgers
waren vaak op eigen innitiatief ermee bezig...maar vaak hadden ze ook na de oorlog niet door...dat er een hele organisatie achter stak...
500 kinderen redden deed niemand in hun eentje nl.

Ik heb er wel mensen van gekend ...die nooit genoemd zijn ...als zo danig...maar welke mensen en kinderen ze ook hebben gered...niemand kon zoiets hun de eentje doen...overal zat doorgeef luiken ermee...die Onderduik adressen zochten in stad en land...en via doorgeef luiken ...Volwassenen en Kinderen...naar tig in de tigs Boerderijen in het land brachten...

Vaak doen die mensen net
of heel Nederland niet mee deed...of alleen hun ene Familielid ...in hun eentje...zoveel mensen hebben gered...
Maar
nogmaals...Verzets Mensen... hadden geleerd te zwijgen...en dat bleven ze ...in het Openbaar...ook na WO2 doen...

Maw het mist ...de lof uitingen... voor ontelbare...alle zwijgende Verzets Mensen...
als
iemand zo pochend gaat doen...Mijn Oma redde 500 kinderen...Dan mist het ...teveel... aan waarhedens...
nogmaals...Verzets Mensen ...hadden geleerd te zwijgen...en dat bleven ze ...in het Openbaar...ook na WO2 doen...

LT) :roll:

Mijn pa werd met zo'n actie opgepakt...naar het Oranje Hotel in Scheveningen gebracht...en gemarteld...ze sneden zo
langs de keel met een mes...toen hij nog sgteeds niks zei...een lange haal met een mes over de wang...en toen brachten ze hem naar eeen Duitskamp in Drente...
waar hij uit vluchtte...ze zeiden tegen de achterblijvers dat ze hem op de vlucht hadden dood geschoten...dus laat het ...Na de oorlog kwamen ze m'n Pa tegen...die had ook niet stil ngezeten...als gewone Nederlander...kwam in het
legertje van Prins B terecht...De BS...maw Na die Dienstplicht op de Grebbeberg toen in het Verzet en toen bij de BS
en na de oorlog bij de BB...om dan alsmaar te horen dat ze niks deden...de Nederlanders die geen Jood waren...
tm Het Koningshuis aan toe...of die niks hadden gedaan...

Ik zal alle verhalen maar niet gaan verhalen...maar dat het via de Vrouwen ging...die op de thee gingen bij de hoogste
lands mensen...en hun focus van Azie en Noord Afrika moesten omturnen naar richting Duitland...
omdat hun te ore was gekomen wat Duitsland met de Joden deden in Kampen...
Dat om turnen...
van het oorlogs denkwerk....van de Mannen...dat ging via ons Koningshuis...via de Vrouwen en via de Schoonzoon...
werden de routes uitgestippeld...

in die dagen hadden ze geen TV en PC en Mobieltjes ed...en dat ons land Legerloos was...lag ook al niet aan het
Koningshuis maar aan de Linksen in de Kabinetten...Een Ver middelbare oude Dame met een staf om haar heen
in een kantoor in Londen...kon echt niet
alle leger peletons van de Duitsers tegen houden en ook alle routes naar de Kampen met de Joden niet...en met
ook NL Soldaten en met NL Verzets mensen...en met massa's gewone Nederlanders...die om kwamen
via de Duitsers...die dingen lijken... er niet toe te doen...in de verhalen...wel anties...ze deden niks...

Maar
dat ze via gewone lijkende thee kransen bezochten...van alles deden...daar gaat het ook nooit over...
dat de Vrouwen uderhaupt wat deden...nou ja ...op die paar na dan...die paar die 500 tm 600 kinderen hebben gered...is meestal
het enige ...als het over de vrouwen gaat...tijdens de oorlog...

Majoor B vertelde me weleens...en dit en dat heb ik met je Pa gedaan...en daardoor zijn we een levenlang bevriend gebleven...maar als je over maj B leest... doen ze tm in Israel aan toe...over komen of ze al die dingen alleen deed...want
het Verzet zweeg...ook na de oorlog er over...
Niemand redt zoveel Kinderen alleen...echt niemand...zonder dat er ...een hele ...geheime...organisatie ...achter stak...

Ik word er nog welis ...pissig over...als ik die Rob O er over hoor praten...zelfs vele decennia's later
als die het niet kan laten het NL Koningshuis een diepe deuk te geven en liefst het hele volk vwat niet Joods is ook...
en'
ja hoor weer dat verhaal...zijn Oma redde 500 Kinderen...en zijn Opa deed ook alleen maar goed bedoeld...
terwijl de rest van het land...niks deed...
Velen waagden hun leven...

(Ondertussen...De Franse Lely ...(Heette zo wgs haar voor ouders waren Hugenoten uit Frankrijk)
had 2 Joden... op Zolder...en liep door de stad ...met mij in de Kinderwagen...etens bonnen rond te brengen...en wat ze al of niet ...nog meer ...onder... de kinderwagen dek had...voor het verzet...)

Ik word er nog welis ...pissig over...als ik die Rob O er over hoor praten...zelfs vele decennia's later

Maar als ik ...Hier en NU zie
dat ze (onze Regerings leden)...1 Nederlander volkomen in de narigheid laten...die al maanden in Gaza gegijzeld wordt...
en ze nog steeds...een Jood van Naam en Faam...niet de waarheid durven te zeggen...om dat vreselijke
Holocaust verleden...

(Misschien heb ik toch een aardje naar m'n Moertje en naar m'n Vaartje...opdat niemand achteraf kan zeggen...Niemand deed wat...
want het staat te lezen ...en te weten...wat ik ervan vind...Ja toch...Rutte en Co en zo!!!)

Nnnou ja...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 mar 2024, 14:38

Deventer... :)

(https://www.nu.nl/wolf/6304793/plan-om- ... otjes.html

mi
Vuurwerk spul... in een Natuurgebied?
Als ze niet oppassen ...wordt straks elk dier overal...met rotjes belaagd...en met vuurwerk pistolen...

(Zo van Allesmag behalve een Sigaar...)

Een Toeter mee...is toch echt totaal...wat anders...in een Natuur gebied...dan rotjes...en... een vuurwerkpistool...
(Ze lijken niet goed snik!!!)

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/koningshuis/6304784/p ... oppen.html
Prinses Kate reageert op verwarring over foto: 'Ik experimenteer met fotoshoppen'

mi...Handig haar eigen huisvlijt ...op de PC...van die Kate... voortaan... er wel bij te zetten...

LT) :roll:

Later zag ik allemaal cirkeltjes op die foto...wat men gevonden had aan wat er niet op klopte...
wat ik zag... stond er niet omcirkeld erbij...
maw 1 Vinger vaag omhoog...en de rest was... uit een andere foto gefotoshopt...op die tafel...met die hand
(Bij de jongste zoon)

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/uit-andere-media/6304 ... caust.html
Wat zegt de haast religieuze museumopening over de Holocaust?

mi Een heel indrukwekkende opening van het Holocaust Museum...waarbij ik het eigenaardige gevoel van krijg
had dat ...zo'n Museum...niet 70 jaar eerder gemoeten ...in ons land???

Toen ik 10 jaar was...en op school zat...hadden we er zelfs nog nooit van gehoord...
Het was...dat m'n Pa op 4 Mei om 8 uur in de avond...elk jaar naast het Beeld op de Dam in Amsterdam stond ...met een rijtje BSérs...
en wij als Kinderen gingen vragen...maar zelfs toen ...kwam het niet eruit...over de Jodenvervolging...als het over WO2 ging...Dat kwam pas
erg veel later...in de jaren...

Wij als Kinderen... van een BSér op de Dam...mochten eerst mee naar de ...Herdenkingsdienst in de Nieuwe Kerk
waar we vlakbij de toenmalige Koninin en Prins B zaten...
Het ging toen over...de Oorlog dit en oorlog dat en oorlog hier en oorlog daar...over de Jodenvervolging leek men maar weinig van te weten...
dat kwam pas...vele jaren later...

Dat heb ik altijd erg eigenaardig gevonden...Pas toen ik de opleiding ging doen... voor Psychiatrische Verpleegkundige...kwam ik achter de feiten over lands Joden...we hadden nl Patienten ervan...en wat die
vertelden...was te erg om aan te horen zelfs...maar ik er toch erg goed naar luisterde...Maar toen pas begreep
ik dat het niet alleen ...een oorlog geweest was onder Militairen...tussen Duitsland en de rest van de landen...
maar er een heel erg verschrikkelijk verhaal in verweven zat...
was het nog
in die tijd...dat je kon treffen...de WO2 Joden dupezijners ...zaten op dezelfde Psychiatrische afdelingen...als de Daders...van de Jodenvervolging...(Kan het nog gekker???)
Voor er een duidelijke Begrip... over dat alles kwam...was het alweer decennia's verder na WO2...
Ene Prof Bastiaanse richtte veel later op...op Ik meen stichting 40-45
pas vanaf toen...als Dupezijners van WO2 kwam men in andere Instellingen terecht ...dan de Daders ervan...

https://www.youtube.com/watch?v=HZg_oIEi2RU
Daar moest ik aan denken
toen het Holocaust Museum geopend werd...Kon dat niet 70 jaar eerder???
Opdat we niet Vergeten???
Het kwam...bij me over...zo van...Laat beetje Laat ...want...velen lijken het al... te zijn Vergeten...of
er compleet niks over te weten...

decennia;s na WO2...Volgens mij er was al TV ...op een dag kwamen de Beelden van de Kamp bevrijdingen...en vanaf toen...kwamen
we het pas echt te weten...over de Holocaust...
LT) :roll:

Ik las dit net...
"We moeten ons rekenschap blijven geven ...van hoe het begon ...en hoe het van kwaad tot erger ging", zei hij
(De Koning)...als antwoord op het lied.

We moeten ons rekenschap blijven geven van hoe het begon...en ik dacht ...aan onze Nederlander Abed... die Hier en nu...(Over Onschuldige Mensen gesproken)...die in het Gaza land al 5 maanden...Gegijzeld wordt...door Israel...
Bedoelen ze dat met...Op deze Openingsdag van het Holocaust Museum...Hoe iets begon???
en
niemand ...er toen...wat... mee deed???

Met
Hier en NU...We moeten ons rekenschap blijven geven ...van... hoe het begon...
Bedoelen ze dat ermee???????
Toen ...en Hier en Nu...Over Onschuldige Mensen gesproken)...die in het Gaza land al 5 maanden...Gegijzeld wordt...door Israel...en niemand ...er wat... mee deed???

Maar als ik ...Hier en NU Zie
dat ze (onze Regerings leden)...1 volkomen Onschuldige Nederlander volkomen in de narigheid laten...die al maanden in Gaza gegijzeld wordt...
en ze nog steeds...een aanwezige Jood... van Naam en Faam...met de Opening van het Holocaust Museum...niet de waarheid niet durven te zeggen...om dat vreselijke
Holocaust verleden...

maw Er schijnt altijd een reden te zijn...om niks te zeggen...dus ook ...Hier en NU
Het gaat weer nergens over...tijdens de dingen ...die voorbij gaan...net als toen...in WO2...

Maar
als ik de baas... van het ons land was...had ik die President van Israël opgepakt...na de opening van het Museum...
en pas laten gaan...als Onze Abed... veilig in Nederland... gearriveerd was...
(met 5 maanden schade vergoeding ...(in euro Munt)...op zak!!!)

maw Als het om Joden gaat...Alles mag niet gedekt...om ...het excuus)...van de Joden...toen was er...De Holocaust...

We moeten ons rekenschap blijven geven... van hoe het begon...Hoe het begint...en ik dacht ...aan onze Nederlander Abed... die Hier en nu...nog is...(Over Onschuldige Mensen gesproken)...die in het Gaza land al 5 maanden...Gegijzeld wordt...door Israel...
Bedoelen ze dat met...Op deze Openingsdag... van het Holocaust Museum...Hoe iets begon???
en
niemand ...er toen...en Hier en NU...wat... mee deed???

ipv
Nog is...
Als ik de baas van het ons land was...had ik die President van Israël opgepakt...na de opening van het Museum...
en pas laten gaan...als Onze Abed... veilig in Nederland... gearriveerd was...
(met 5 maanden schade vergoeding ...(in euro Munt)...op zak!!!)

LT) :roll:

Ik las net deze zin...in Trouw...
Oorlog Israël-Gaza
Bij het ministerie van buitenlandse zaken kun je beter je mond houden – zeker als het over Israël gaat

Bedoelen ze dat met...Op deze Openingsdag... van het Holocaust Museum...(Alert zijn)...Hoe iets begon???
en
niemand ...er toen...en Hier en NU...er wat... mee deed???
wgs
Bij het ministerie van buitenlandse zaken kun je beter je mond houden – zeker als het over Israël gaat???

(Wat zijn we toch...een klein Klootjes land...maar wel 65000 Joden naar de Gas Kampen laten gaan...
en
hebben we ervan geleerd???)

Ik las net deze zin...in Trouw...
Oorlog Israël-Gaza
Bij het ministerie van buitenlandse zaken kun je beter je mond houden – zeker als het over Israël gaat...

Een Gggristelijke Krant meldt alvast hoe het moet...Bij het ministerie van buitenlandse zaken kun je beter je mond houden ...

En ik maar na blijven denken...Hoe iets begint...
want dat is toch de les van dat Museum...


Nnnou ja zeg...
Kom ik aan met...en las net...Bij het ministerie van buitenlandse zaken kun je beter je mond houden ...

ipv maw Hoe stop je zo iets???
mi Niet met zwijgen ...Niet... de waarheid... durven te zeggen...om dat vreselijke
Holocaust verleden...
Maar...
Nog is...
Als ik de baas van het ons land was...had ik die President van Israël opgepakt...na de opening van het Museum...
en pas laten gaan...als Onze Abed... veilig in Nederland... gearriveerd was...
(met 5 maanden schade vergoeding ...(in euro Munt)...op zak!!!)

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Fijne Nieuwe week allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 mar 2024, 02:36

Venter... :)

(Op1 had het over de lange wacht lijsten...in de Psychiatrie...
ook en vooral voor TBS Patienten....

Zelf denk ik altijd al...dat er 2 aparte TBS zou moeten bestaan...
Gevangenis TBS en Psychiatrische TBS
en dat die Mensen als zodanig meten worden behandeld...

maw Lang Niet elke Psychiatrische tm TBS patient is ook een Crimineel...
Maar... een Gevangene TB... is per definitie ook een (veroordeelde) Crimineel...

maw Ik denk al ...decennia's zo er over...dat zou geslpitst moeten worden...
maw Dan krijgen ook ...Gevangenen TBS'ers Behandelingen...maar dan op een
daarvoor...Gevangenis afdeling...

Al die wachtlijsten... lijken erg door elkaar te gaan...of het... om allemaal dezelfde type aanvrages gaat...

maar in wezen...zijn het echt twee zelfs drie...aparte soorten...tm TBS'ers...want ook dat nog...de hele gewone
Psychiatrische Patienten ...die ook op de wachtlijsten staan...
(Die dus met al die TBS Criminaliteiten niks van doen hebben...maar wel
op dezelfde wachtlijsten staan...)

Dus (Op Wachtlijsten kunnen staan)
1 (hele gewone Burgerij)...Psychiatrische Patienten
2 Psychiatrische TBS Patienten
3 Gevangenen TBS Patienten

Ik vind ...dat no 3 ...niet in ...de gewone Psychatrische opnames Behandelingen ...thuis horen...
maar op ...in een... Gevangenis TBS afdeling... horen...(wgs zware Crimi delicten uitgehaald)

maw...Als TBS via de Rechtbank... wordt uitgesproken...moet het mi over 1 van de 2 soorten van TBS gaan...
dito omtrent de wachtlijsten
Dan gaat het Dus (Op Wachtlijsten kunnen staan)
1 (hele gewone Burgerij)...Psychiatrische Patienten (Via Huisarts of via Spe.cia.list)
2 Psychiatrische TBS Patienten (Via de Rechtbank)
3 Gevangenen TBS Patienten (Via de Rechtbank)
4 (Zonder op de wachtlijst) Al of niet tijdelijke ...(via...oa GGen GD...Spoedopnames...in een Psychiatrische
Instelling) (via de toestemming van de
Rechter Commissaris en de Burgemeester)

(mi Alle drie de Behandelingen... (tm de 4de aan toe...)
worden dan totaal... apart anders behandeld gedaan...ipv
Als het om Psychiatrische Patienten gaat
doen ...of alles hetzelfde is ...op de wachtlijsten...)

Nou ja sumier getypt...zo ongeveer ...denk ik er over...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/03/07/12 ... n-a4192103
Slimme deurbel Uit weinig brievenbussen hangt een touwtje, aan veel voordeuren hangt een slimme deurbel met camera. Gemakkelijk en veilig, zeggen bewoners. Maar op wie staan die camera’s gericht?

(Maar op wie staan die camera’s gericht?
als ze overal over gaan zeikzeuren...)...Zolang een deurbelcamera...gewoon... naar de buitenwereld toe gericht is...mi...als men er over gaat emmeren...Kan je hunnie... ook vragen gaan...op wie zijn al die ramen van jullie gericht???
Want dan... Zie je ook ...alle Privacy ...voorbij gaan...

LT) :roll:

Ik las net...
Privacywetgeving schrijft voor dat het filmen van de openbare weg verboden is en dat een camera alleen activiteit vlak voor de eigen deur mag vastleggen

en dacht...Bestaat die Wet echt?
Dan zou niemand meer mogen filmen buiten en foto's maken...

Ik schreef hiero welis...er bestaan veel te veel Wetten...dan mag en kan niemand nog wat...en loopt
van alles vast...

mi Filmen om te stalken...foto's maken...is logisch dat dat zonder toestemming niet mag...
maar gewoon straten filmen ...is mi niks mis mee...

Tegenwoordig ...maken veel mensen gelijk... op mobiel filmpjes van een ongeval...een brand een overaval
ea Criminaliteiten...en de Politie maar vragen om beelden...
Dat vind ik het leuke... dat soort van samenwerking... tussen de gewone Burgerije en de Politie...
kunnen ze... eindelijk vriendjes worden met elkaar...ipv elkaar vijanden...

LT) :roll:

Nog even voor wat duidelijkheid
Ik type...Het woord...Spe...cia...list niet aan elkaar...met nog wat woorden
is er een fout in die software...die bepaalde woorden...gewoon getypt...dan verzendt het... de reactie niet nl.
Vandaar het zo getypt...Spe.cia.list

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=UVOH1-UiggI

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 mar 2024, 14:48

Enteren... :)

(Ik las dit...

‘Ik vind het spannend hoe mijn collega’s zullen reageren als ik zeg dat ik meedoe aan de ramadan’

Ik zou zeggen...Meid ...je hebt de jaargetij... dit keer mee...als het 25 graden of hoger is...kan het...bij groot en bij kleintjes...aan ... je...u...gij...organen ...vooral die in de bovenkamer...en andere organen... het aan... afbraak
proces gaan kosten ...als je niks drinkt...

(maw van de Ramadan... niks dan goeds...maar extra... vooral voor alle werkenden en scholenden en studerenden...
zieken en zwakken en Bejaarden...en voor alles in de ...Opgroei...geldt...Vocht in het lijf...Moet!!!)

Nou ja zoiets zou ik dan zeggen aan haar...
LT) :roll:

__________________________________________________________________________________
Bijna tweehonderd mensen te veel in aanmeldcentrum Ter Apel, voor vierde nacht op rij meer dan toegestaan

Wat een flauwekul verhaal is dit weer...
want wie wat waar...delegeert de vluchtelingen... er naar toe...vaak komen ze zelfs
georganiseerd aan... in (het al overvolle)...ter Apel...maw
Al die boetes op de gemeente Ter Apel af...is volkomen kolder...dat werd verschoven naar COa...of men moet
de poort van het AZC sluiten...wgs het is er vol!!!

Het is de vierde nacht op rij dat het maximumaantal is overschreden.

Dat is mi de enige logiche optie nog...om te doen...
De poort... van het AZC sluiten...wgs het is er vol!!!

want
wie wat waar...delegeert de vluchtelingen er naar toe...vaak komen ze zelfs
georganiseerd aan... met bussen... (naar het al overvolle)...Ter Apel...toe...

maw de Boetes moeten daar naar toe...naar wie wat waar...delegeert de vluchtelingen... er naar toe...vaak komen ze zelfs
georganiseerd aan... in Bussen...komen dan... (bij het allang bekende overvolle)...Ter Apel...aan...

maw de Boetes
moeten daar naar toe...naar
wie wat waar...delegeert de vluchtelingen... al of niet iov... naar ter Apel toe...
(Om de boetes naar toe te sturen...(COA)...maw Wie is die ...iov?)!!!
(En wie wat waar...zet de vluchtelingen in de kou???(bij het allang bekende overvolle)...Ter Apel)(wgs Ter Apel is vol...)
maw...Wie is die ...iov?)!!!
die delegeert de vluchtelingen... er naar toe...

Jezus Miena...blijf ik het herhalen???
maw...Wie is die ...iov?)!!!
die delegeert de vluchtelingen... er naar toe...(georganiseert in bussen er naar toe...)
etc. etc. etc.
wie wat waar...zet de vluchtelingen in de kou???(bij het allang bekende overvolle)...Ter Apel)(wgs Ter Apel is vol...)
maw...Wie is die ...iov?)!!!

(Om de boetes naar toe te sturen...(COA)...maw Wie is die ...iov?)!!!

Jezus Miena...blijf ik het herhalen???
maw...Wie is die ...iov?)!!!
die delegeert de vluchtelingen... er naar toe...(georganiseert in bussen er naar toe...)
etc. etc. etc.

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Lezers over fotobewerking Kate Middleton: ‘Ze had beter niets kunnen doen, dit maakt het ongeloofwaardig’

Schreef ik pas hiero al...welke foto dan ook...
het zegt helemaal niks...over alle vragen van het Engelse Volk...een foto...en verder niks als uitleg...het zegt helemaal niks over de toestand van die Kate...(Na die Onbekende zware operatie) kwam het zwijgen...

Een foto...en verder niks als uitleg...het zegt helemaal niks ...over de toestand van die Kate...Het kan zelfs een
oude foto zijn schreef ik pas...het is winter... en de bomen op die foto ...staan vol met groene bladeren???
Ook dat nog...

mi Geheimzinnigheid... met Koningshuis leden...doet de Monarchie ...zelden goed!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________________
https://www.ad.nl/lezersbrieven/ik-heb- ... ~abe0e90d/

mi Het lijkt me een ...Handmatige...Ventilatie...voor op de Werkbank...

LT) :roll:
___________________________________________________________________

Ik las dit...

Levensverwachting wereldwijd met 1,6 jaar gedaald

Schreef ik al best vaak over...dat de sterftecijfer leeftijd gaat zakken...overal
waar een anties roken beleid gaande is...wgs niks houdt de Virussen dan nog tegen...
in het gewone leven...De echte ...mee rokers...hebben dan ook pech...

(De meeste Virussen en Bacterieen kunnen nl niet tegen rook...
maw
De generatie die het meest gerookt heeft ...of nog ...is Hier en Nu
de massale grote Vergrijzing...
In alle eeuwen is men zo massaal zo oud niet geworden...

De generatie die het meest gerookt heeft ...of nog ...is Hier en Nu
de massale grote Vergrijzing...
Gaan die mensen het roken laten
vooral die iov om te stoppen...die zijn maar zo ...de Sjaak...
Massale
oversterfte geeft het dan...

Naast anties roken...Gewone rookwaar (onbetaalbaar) net zo duur te maken als...de snuif...is liegen en bedriegen en diefstal op grote schaal...

is met een makkie op te voorspellen...Massale
oversterfte geeft het dan...

Dus zakken ...de Levensverwachting cijfers...wereldwijd
vooral die iov om te stoppen...die zijn maar zo ...de Sjaak...
Massale
oversterfte geeft het dan...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________

Een lezer kwam met de stelling: 'Kernenergie is onmisbaar om de overstap naar duurzame energie te maken.' Stem en discussieer mee.

Vlgs mij heb je er Links en Rechts ermee...
Als we het aan Links over laten
'heeft ons landje straks alleen nog maar
Verkrachte Natuur Uitzichten...te land en ter zee en als we niet oppassen ook in de lucht...

Voor 1 of 2 Kerncentrales is maar een paar kilometer grond voor nodig...
om hetzelfde te doen...als doel te bereiken...als al die vele Windmolens en die vele Zonnepanelen overal...

mi Als we het alleen aan Links over laten
'heeft ons landje... straks alleen nog maar
Verkrachte Natuur Uitzichten...te land en ter zee en als we niet oppassen... ook in de lucht...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Ik las dit...

De zin van
Fer van der Reijken
De zin van Fer van der Reijken: ‘Iemand die één leven redt, redt de hele wereld’

mi Is deze zin ...al vele eeuwen oud...
Bezigden ze al ...in het oude Boeddhisme...
kwam naar het westen toe...en sindsdien is die zin... ook te vinden oa
De uitspraak is terug te vinden in de Talmoed, in het tractaat (boek) Sanhedrin 4,5.

LT) :roll:

Bewust of Onbewuste Overdracht ...van bepaalde zinnen
tot zich genomen...
men denkt dan ...de enige te zijn...die zo'n zin bezigt...of
het... van die gene zelf is...denken ze zelf ...zelfs...

Die...Overdrachts zinnen... erg vaak
zijn ze al ...ontelbare eeuwen oud...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________

Zo nu ben ik wel toe...aan een lekker bakkie met een Sigaretje erbij...

Wisten jullie dat en ieder die ik ken...de Corona gehad heeft...al kwamen ze b ij me langs...
Ik heb de Corona niet gehad...
(Maar liet als ze weg waren...wel de Sigaretten rook... goed door m'n Luchtwegen gaan...)

Gisteren kwam er weer zo'n verkouden figuur langs...Ik laat elke begroetings kus en Omhelsing en ze
moeten 2 meter minstens van me vandaan blijven...
(En laat... als ze weg zijn...wel de Sigaretten rook... goed door m'n Luchtwegen gaan...)tot het
lekker open vrij door ademt...tussen Neus en vanaf lippen tm in de hele luchtwegen mikmak ...)
(Alzo...Ik heb de Corona... niet gehad...(De rest... om me heen ...wel...)

(M'n oudste Zoon kwam laatst logeren en zei...Ik ben gestopt met roken...het is veel te duur gemaakt...
Ik zei...erg linke soep...in Virus tijd...te stoppen met roken...
Een week later had die Corona...)
Nou ik zal alles niet gaan verhalen om me heen...maar ...ik mis de Klusjes man Buurman wel erg...Na een heel leven gerookt en Bejaard...was
ook gestopt met roken...wgs te duur gemaakt...die ligt alweer een poos ...tussen de 6 plankjes...in Corona tijd...)
(Als je dan toch wilt stoppen met roken
dan nooit in Virus tijd gaan doen...of in de tijd dat...de Virus...je al...te pakken heeft...(Welke Virus dan ook...
of met welke Bacterie in de Luchtwegen dan ook...)!!! Als je dan gaat stoppen met roken...Dan zijn de meesten van ze...De Sjaak...!!!

Nnnou ja...


Fijn dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT 81 jaar...) :roll:

_____________________________________________________________________

Goed oke...Ik probeer mee te doen
aan een nieuw spel...
Bij 70% goed en dan dat...Ik heb nu 274%
en weet niks van en wat dan verder...???
Maar ga er gewoon mee door...kijken waar het op uit komt...

Een telefoontje en de deurbel er tussendoor...Waar gaat het nog over...zo'n nieuw spel???
Woorden zoeken...

Ik maakte een Pangram...werd een feest bladzij...moest ik wel opzoeken bij Google...
wat het betekent...

Maar de woorden ...zelf ...zoek ik nergens op...
Moet echt... uit m'n eigen bolletje laten komen...(vind ik)
maw Opzoeken in woordenboeken is de kunst van het spel niet!
Ik maakte weer een pangram...wordt een feest bladzijde...

Hier laat ik het maar bij...274% goed...lijkt me best gedaan...zonder woordenboeken erbij gedaan...

Misschien wat voor jullie om mee te doen...
https://www.ad.nl/binnenland/speel-nu-o ... ~a328ea04/

Gr en Liefs van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 mar 2024, 03:30

Eren... :)

(Met dat nieuwe woordenspel...Lettespel van AD...was ik gisteren nog ... Meesterlijk
vandaag ... Brilant...
Kijk maar
Afbeelding
Maar een erg vermoeide bezigheid is het wel...is deed tussendoor een pitje...al die woorden uit m'n hoofd zoeken...is best
vermoeiend...want je moet er telkens... 1 zelfde letter bij hebben...valt nog niet mee...
Maar een mens moet wat op de oude dag...

Je kan nog verder gaan dan Brilant...maar ik was er te moe voor...mooi genoeg geweest...

Maar elke dag doe ik dit... letterspel...niet...want ik mis zo wel wat...TV programma's... die ik altijd kijk...
Morgen op de dag maar zien in te halen...
De Puzzel'''Het spel...
https://www.ad.nl/fun/apps/spelwijze~g25303347

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/economie/6305093/toez ... nkels.html
Toezichthouder onderzoekt steun sigarettenfabrikanten aan nieuwe tabakswinkels

Tja wat moeten we daar nu weer van denken...moeten we allemaal aan de snuif en de pillengebrei???

Ik zeg maar zo
De Generatie die het meest heeft gerookt en nog...is de alleroudste Generatie
massaal ooit aan het worden...

En maar tellen
waar die oudjes door aan gaan... en dan
mag niemand nog wat...
(Ze zijn niet goed snik meer... dat is het...)
moeten we allemaal aan de snuif en de pillengebrei???

Ik meen dat wel meer fabrieken winkeliers steunen...om hun product aan de verkoop te krijgen en dat te houden...
Ze kunnen natuurlijk
alles wel kapot maken... met ...Niks mag ...ook geen Sigaar etc.
moeten we allemaal aan de snuif en de pillengebrei???
Met al dat niks mag...of onbetaalbaar gemaakt...Om toch...de Economische groei... erin te houden???

(Moet je lezen hoeveel ze daar over zeikzeuren...over de Bejaardenstand in het land...maw
Ze lijken met veel te veel...(Vinden ze ook weer niet leuk...)
Maar
Mijn Tip blijft...Onthoud deze maar...
De Generatie ...die het meest heeft gerookt en nog...is de alleroudste Generatie
massaal... ooit ... geworden ...en... aan het worden...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=4oj_2Lmb23A

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 mar 2024, 14:47

Endemol... :)

(Kijk van zulkse artikelen word ik niet goed van...(Als ze niks snappen)

Is dit dé oplossing tegen voedselverspilling in de horeca? ‘100 kilo weggooien is 700 euro in de afvalbak’

Want het is allang bekend...dat overschot naar de Voedselbanken gaat en als ze zorgen dat er geen
overschot meer is om zulkse artikelen...hebben oa de Voedselbanken steeds meer het nakijken...

Vaak ging ook verouderde groentes en fruit naar de Boeren toe...om aan hun Vee te geven...
Ook die hebben dan...het nakijken...
via
zulkse bemoeizuchtige figuren
Kijk ons is goed aan het doen zijn...
https://www.ad.nl/binnenland/is-dit-de- ... ~aa078f0e/

Steeds meer mensen moeten het van de voedselbanken hebben...en wat gebeurt er...er komt steeds minder binnen...
oa via de Horeca en de Supermarkten...vanaf zulkse artikelen...
maw
Elke bemoeizuchtige zeikzeurders... hebben niet altijd hun gelijk!!!
Zoals deze...
De oprichters van het Utrechtse bedrijf Orbisk. Van links naar rechts: Richard Beks, Olaf van der Veen en Bart van Arnhem. © Orbisk

Dit soort dingen stat in ulkse artekelen er nl niet erbij...Dat overschot naar de Voedselbanken gaat!!!
Maar
Steeds meer mensen ...moeten het van de voedselbanken hebben...en wat gebeurt er...er komt steeds minder binnen...
bij de Voedselbanken...oa via de Horeca en de Supermarkten...vanaf zulkse artikelen...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Nederlandse wetenschappers naar Antarctica voor onderzoek vogelgriep
Deskundigen maken zich grote zorgen over de vele miljoenen vogels en de zeezoogdieren op het continent.

mi
En toen...hebben ze een vogelgriepinjectie mee...of komen ze alleen maar kijken...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/03/14/eu ... d-a4193103
Europarlement daagt Europese Commissie om vrijgeven Hongaars geld

Schreef ik wel vaker...Het systeem van 100% moet bij stemmen...zowel bij de NAVO als bij de EU
maakt
het klaar voor Chantage Omkoperijen...corrupties ed.

Kijk toen het een klein groepje landen was...kon dt misschien wel...maar met veel landen...is er alrtijd wel een
land met rancunes naar een ander land toe...dan laten ze vooraf al blijken tegen te stemmen...
hoe meer de dag nadert van de stemming...hoe hoger de gunsten worden...om toch maar pos mee te stemmen...
Ieder land dat meteen pos mee wilt sstemmen heeft het nakijken op al die geweldige grote gunsten...om dat
andere land toch over te halen...

Infantiel achterstanderig systeem werkt dat in de hand...
In deze moderne tijd...is overal al mee...geen 100% meer gaande...maar 70% nodig bij stemmen of 50% +1
De oude methode
van 100%
is erg corruptie gevoelig...chantage gevoelig... met omkoperijen...

En dat lijkt hiermee ook gaande te zijn...waar ze het in dat artikel over hebben...
Via Omkoperij stemt dat ene land toch met de grote rest mee...
100%
is erg corruptie gevoelig...chantage gevoelig... met omkoperijen...

Het is een methode... om erg veel voor je land binnen te halen
via de NAVO en via de EU...door eerst alsmaar tegen te zeggen...
Maar dan nog
om 100% kunnen besluiten erg veel langer duren...meer dan uren dagen weken maanden jaren zelfs...dan met het gewone moderne Stemmen...
met 70% is nodig bij stemmen of 50% +1

(maw mi...De statuten mogen welis modern gemaakt...bij de NAVO en bij de EU ook...want 100%
is erg corruptie gevoelig...chantage gevoelig... met omkoperijen...ed.)
en ook dat nog...
100% kunnen besluiten erg veel langer duren...ook de meest urgente...meer dan uren dagen weken maanden jaren zelfs

(Schreef ik wel vaker zo er over...zowel over de NAVO alswel bij de EU)...Zo het nu is...Het...Infantiel achterstanderig is zwaar tijd rekkend en zwaar corrupt gevoelig systeem ...dat druipt er van af...
dat lijkt ...hiermee ook gaande te zijn...waar ze het...Hier en NU... in dat artikel ...over hebben...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Hoofdverdachte in Mallorca-zaak in hoger beroep vrijgesproken voor dood Heuvelman

Mishandeling Volgens het gerechtshof in Leeuwarden is er te weinig wettig en overtuigend bewijs tegen Sanil B. De 27-jarige Carlo Heuvelman werd in 2021 op Mallorca mishandeld, met de dood tot gevolg.

mi Is... de gezamelde actie van de groep...het gevolg van dood tot gevolg...

maw Vrijspraak is sowieso erg onzinnig!!!

Je ziet zulkse beelden welis op TV ...dan kan je er niet eentje voor straffen en de rest vrij...of allemaal vrij gesproken???
Als ze allemaal een fysieke aanslag op hun geweten hebben tot de dood erop volgde...
Moeten ze allemaal berecht
je kan mi
nooit zeggen... als een groep erop los roste en trapte ed...dat er maar eentje ...de schuldige is...
de voorgaande schoppen en trappen ed had al het gevolg...met nog 1 laatste trap er over heen... tot de dood
als gevolg...

De 27-jarige Heuvelman uit Waddinxveen werd in de zomer van 2021 op het Spaanse eiland Mallorca ernstig mishandeld door een groep van zeven mannen uit Hilversum. Hij werd geschopt en geslagen op de boulevard in El Arenal. Een paar dagen later overleed Heuvelman in het ziekenhuis aan de gevolgen van hersenletsel. Naast Heuvelman werden ook anderen mishandeld door de Hilversummers. Het hof spreekt van „zinloos en excessief uitgaansgeweld”.

Sanil B. is wel veroordeeld voor poging tot doodslag op twee personen en het plegen van openlijk geweld. Hij krijgt daarvoor 32 maanden celstraf, waarvan drie voorwaardelijk. Zo werden die zomernacht in 2021 meerdere mannen uit Heerhugowaard geslagen en werd een slachtoffer op zijn hoofd getrapt.

DNA op schoen

Maar vrijspraak als dood tot gevolg...is volkomen kolderie!!!
(Voor het jong dat er aan dood is gegaan... als voor alle dierbare Nabestaanden...
en verder

Daar lokt men ...meer van zulks uit ...om het met een groep...te doen...!!!
Dat Geeft in Nederland ...Vrijspraak...!!!)???

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/03/14/ho ... p-a4193069

(Met het beoordelings niveau...Vrijspraak rondom zulks...Ze lijken niet goed snik meer...sinds niks mag... ook geen Sigaar etc.)

LT) :roll:
Met het Letterspel tot Meesterlijk gebleven...was te vermoeid om nog meer hogere lavels te doen...

Kom ik ga TV kijken

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=YT_63UntRJE
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 mar 2024, 11:52

Meineed... :)

(Angela de Jong: Relatie op werkvloer? Hoogste in rang eruit

Wat een flauwekul is dat...Ik heb in mijn leven verschillende stellen op de werkvloer gehad
die verliefd werden...
Zolang ze werk... en prive gescheiden houden...is er helemaal niks mee aan de hand...
Dat is ahw de enige voorwaarde ermee...

Je kan er gewoon op voorspellen ...dat er relaties gaan ontstaan...op werkvloeren...
Nou en...
Mensen die hun werk gewoon en dat goed blijven doen...is niks mis mee...

Er waren erbij die vanaf toen...30 en 40 jaren samen woonden... of gingen trouwen en er toch nog allebei gewoon er werkten
op dezelfde afdeling...Moet gewoon kunnen...
Mensen die hun werk gewoon goed blijven doen...en normaal met de rest van het personele bestand om gaat...
is helemaal niks mis mee...

Nou ja... zo denk ik er over...ipv waarom dat??? Die moet weg ...die moet ontslag ...via
bemoeizuchtige ...anties figuren...met veel...bla bla
omdat er liefde is ontstaan...onder personele bestand...?

En waarom extra toevoegen...Angela de Jong: Relatie op werkvloer? Hoogste in rang eruit

Als er dan toch... eruit moet gaan...dan allebei...Dat vind ik dr van!!!

(Maar meestal is dat grote onzin...als het goede werkers zijn en ze blijven goede werkers...dan
gaat je hun prive helemaal niks aan...)
maw
Zo'n zin ...vind ik volkomen bemoeizuchtige flauwekul...in deze moderne tijd...
Angela de Jong: Relatie op werkvloer? Hoogste in rang eruit

mi...Je kan er gewoon op voorspellen ...dat er relaties gaan ontstaan...op werkvloeren...
Nou en...
Mensen die hun werk gewoon en dat goed blijven doen...is niks mis mee...

Nnnou ja...
LT) :roll:

We hadden een soort van zaal staf op afdeling...een gediplomeerde Homo man was dat...
In mijn leerlelingen opleidingsgroep zat een Homo jonge man...

Op een dag hadden die twee wat...dat had ik meteen wel door...
Maar ze bleven gewoon zo ze waren aan het doen op het werk...

Ze gingen samen wonen...daar werd op het werk niet eens over gesproken...
vlgs mij hebben ze wel 40 jaren samen gewoond...(Homo huwelijken kwam pas veel later...)
en hebben ze jarenlang samen gewerkt...

Ik kreeg ergens mijn Tweeling zonen...en maakte 1 van ze tot Toeziend Voogd...(Dat moet bij minderjarige Kinderen in 1 ouder gezin nl)
Was nog best spanned...want hoe reageert... de beslissende (Kinder)Rechter... er over?

Een Toeziend Voogd als Homo stel...
Het was in de jaren 60...en er was... Via De Rechtelijke Macht...geen ene probleem mee...Dat is ook Nederland...dacht ik toen ervan...

maw
Op het werk had het geen ene probleem gegeven...met die twee...mensen kunnen in ellendes komen om dat
men op het werk lieden hebben als...eh...Angela de Jong: Relatie op werkvloer? Hoogste in rang eruit
maar die hadden we er gelukkig niet
en die (Kinder) Rechter...was ook al niet van het ...anties type..
maar zag wel in ...zolang in gezamelijke dienstwerk verband...die twee...en al zolang samen wondende ...die twee...
Kortom die Rechter zag ...net als ik zelf...geen ene probleem ...ermee...

maw Zo kan het ook...ipv .Angela de Jong: Relatie op werkvloer? Hoogste in rang eruit
met al dat gedoe...dan kon het allemaal geen doorgang vinden...in de toekomst...maw men maakt meer kapot...
dan men bedenken kan zelfs...als men denkt... als eh...is er liefde op de werkvloer... weg ermee...

Ik heb meer stellen... op de werkvloer zien gaan samenwonen of zelfs gaan trouwen...grappig was ...vooral nieuwelingen wisten niet eens... dat die twee...op de werkvloer... wat samen hadden...zo open ...gingen ze ook
met het andere personeel om...op het werk...(Als ze de rest samen...gaan buitensluiten...dan is er wat mis mee nl)

Maar zie je wel...
het is meestal volkomen flauwekul ...dat zulks personeel dan weg moet...vooral in de MKB Beroepen
zijn de meesten ...gewoon getrouwde of samenwonenden stellen...op de werkvloer...

Nou ja zo denk ik er over...komt er Liefde tussen personeel... op de werkvloer
zeg ze dan meteen...
Zolang ze werk... en prive... gescheiden houden...is er helemaal niks mee aan de hand...
Dat is ahw mi...de enige voorwaarde ...ermee...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

https://nos.nl/artikel/2512864-utrechts ... door-corps

Schreef ik al vaker...wil je wat veranderen...moet men bij de Lands Verenigingen beginnen...vooral die
van de Studenten Verenigingen worden later iets in de top banen...

Waar gaat het tegenwoordig veel over...Topbaners die dekten ...of sowieso niks zeiden
of zelf...een Schrikbewind ...erop na hield...en de klagers meestal eruit lieten tuinen...
dus komt er een soort ...zwijgcultuur...op het arbeidsveld...

Maar mi begint het al...in veel Verenigingen...hoe men bv oa oa oa...over Vrouwen moet denken...
vaak worden ze... te platvloers...beneden peil...getraind er...om nog ...met intelligente mensen geassocieerd te worden...
maar met dat... van geest getraind...gaan ze wel de banen top in...

Je mag toch verwachten dat Studenten...iets begaafts oefenen trainen... in die Studenten Verenigingen...
ipv
laag bij de grond of zelfs niet meer dat...(Komt ...op de Studenten... vanaf beginneling...op ze zelf af...
laag bij de grond ...platvloers...tm Sado/Mas achtig ed...over Vrouwen te denken...)
ipv ..
iets begaafts oefenen trainen... intelligente zaken te trainen...bij die Studenten Verenigingen...

4 jaren of meer...veel laag bij de grond... op zich af gehad...en daar het Beroepleven mee in gaan...
Wat anderen er doen...Ze willen het niet zien... of zien het niet ...of beginnen zelf een Schrikbewind...op het werk...

Schreef ik al vaker...wil je wat veranderen...moet men bij de... Lands Verenigingen... beginnen...vooral die
van de Studenten Verenigingen... worden later iets ...in de top banen...
Wat anderen er doen...Ze willen het niet zien... of zien het niet ...want
Geschreeuw geblere ed...kregen ze zelf... alsmaar op zich af...in Studententijd...of moesten het zelf doen iov
misschien beginnen er zelf ...daarom al...zo getraind en wel...een Schrikbewind...op het werk...

in die Studenten Verenigingen...
laag bij de grond of zelfs niet meer dat...(Komt ...op de Studenten... vanaf beginneling...op ze zelf af...
laag bij de grond ...platvloers...tm Sado/Mas achtig ed...om zo...over Vrouwen te denken...)
ipv
iets begaafts te oefenen te trainen... intelligente zaken te trainen...bij oa...die Studenten Verenigingen...

Wil je ...Landelijk...wat veranderen...moet men bij de... Lands Verenigingen... beginnen...


LT) :roll:

In dit artikel ...hadden de Mannelijke Studenten weer is wat uitgespookt...ten nadele voor Meisjes en Vrouwen

Ze kunnen dan wel...de "verantwoordelijken per direct voor onbepaalde tijd geschorst en aan hen is deelname aan de geplande skireis ontzegd"

maar mi
ze zijn ...zelf...jaren de dupezijners...gemaakt...toen ze zelf lid werden... van dat Korps
maw Ze weten ...niet eens beter ...niet anders...
Ze zijn er zo...zelf... op getraind...om met nieuwe Studenten...net zo op te laten trainen... het net zo te doen...

Wil je ...Landelijk...wat veranderen...moet men bij de... Lands Verenigingen... beginnen...

mi
ze zijn ...zelf...
jaren de dupezijners...gemaakt...toen ze zelf
lid werden... van dat Korps

in die Studenten Verenigingen...
laag bij de grond of zelfs niet meer dat...(Komt ...op de Studenten... vanaf beginneling...jaren...op ze
zelf
af...
laag bij de grond ...platvloers...tm Sado/Mas achtig ed...tm ...om zo...over Vrouwen te denken...)
ipv
iets begaafts ...te oefenen te trainen... intelligente zaken te trainen...bij oa...die Studenten Verenigingen...

maw...Wil je ...Landelijk...wat veranderen...moet men bij de... Lands Verenigingen... beginnen...
want
die
komen
Landstop banen in...
Wat anderen er doen...Ze willen het niet zien... of zien het niet ...want
Geschreeuw geblere ed...kregen ze zelf... alsmaar op zichzelf af...in Studententijd...of moesten het zelf doen iov
misschien beginnen er zelf ...daarom al...zo getraind en wel...tm een Schrikbewind...op het werk...

LT) :roll:

Ik schreef welis...(In wezen... zijn ze zelf ...als dupezijners... jaren zo getraind nl)
(Ook die gasten in dat artikel!!!) (Om het zo te doen...als die gasten het al jaren zo doen...evenals hun voorgangers etc.
Maar
in deze tijd...wordt zulks gedrag ...niet meer geaccepteerd...maar het zit bij tevelen ...er nog wel zo... erin...)

Die gasten moeten niet geschorst of de zak krijgen
Ze moeten...
de Ziektewet in
en MOET behandeld...getraind...wgs... TM ZWARE...INSTABILITEITS GEDRAG...(Op het werk en/of uit en thuis ed)
moeten
Psychologisch en Sociologisch...en Etisch...getraind...tm...met de leer omtrent is...naar Tijdswaarhedens..Wetten....ed.
Met daarop...met...Psychologische trainingen...

Zat er ...geen misdaad ...in het spel erbij...op het werk...)...Gaat dat
ziektewet gebeurens...Individueel en als Groepsbehandeling...

tm... oke (Moet wel binnen 2 jaar afgerond zijn!!!)
Maar...
dan kunnen ze ...Genezen...verklaard... door ...De Psycholoog Hoofdbehandelaar...
De eigen baan... of dezelfde baan functie elders...weer in terug !!!

LT) :roll:

Sorry maar zo denk ik er over...
Psychologische Dupezijners...
van een heel slecht systeem...doch decennia's zwaar gedekt
zoals oa bij de Mannen Studenten Korps...is dus ook wat...)
maw
Niet alleen benen en armen brekers op een Skivakantie met een Sudenten Korps...heten Ziek...in de
Ziektewet...

Psychologische (instabiliteit...)...Dupezijners... maakt Dupezijners...(op het werk)
wgs...de Dupes zelf
van een heel slecht systeem...doch decennia's zwaar gedekt
zoals oa ...bij de Mannen Studenten Korps...is dus ook wat...) voor de Ziekte Wet...

Ik weet niet of ik het juist denk ...maar ik denk wel zo
er over...Psychologische (instabiliteit...)...Dupezijners... maakt Dupezijners...(op het werk)
wgs...de Dupes zelf
van een heel slecht systeem...doch decennia's zwaar gedekt...en nu botst het
met de Tijd van NU...oa op het werk...of in de Studenten Korpsen...
Dupezijners maken nieuwe Dupezijners...in dit geval...tov alle Meisjes en alle Vrouwen...
maw
Niet alleen benen en armen brekers op een Skivakantie... met een Sudenten Korps...heten Ziek...in de
Ziektewet...ook die Gasten dus in dat artikel...heten mi...Ziek!!!

Omtrent ...het ONDERWERP...ZE ZIJN...ZIEK IN DE KOP!!!

Gaat dat
ziektewet gebeurens...Individueel en als Groepsbehandeling...
tm... oke (kORT NODIG OF LANG NODIG..HET .Moet wel binnen 2 jaar afgerond zijn!!!)
Maar...
dan kunnen ze ...Genezen...verklaard... door ...De Psycholoog Hoofdbehandelaar...
De eigen baan... of dezelfde baan functie elders...weer in terug !!!

LT) :roll:

_________________________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=xTNbclgU3h4

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 mar 2024, 02:35

Eed... :)

(Jeugdzorgslachtoffers krijgen geld, 'maar daarmee koop je geweld niet af'
22.500 mensen die schade hebben opgelopen in de jeugdzorg, door bijvoorbeeld geweld of dwangarbeid, hebben een tegemoetkoming van 5000 euro gekregen. Hetzelfde bedrag, voor iedereen. En dat voelt voor veel slachtoffers oneerlijk.

Typisch ik weer...
Iedereen schijnt er over te weten...behalve ik...Ik zal maar niet over mijn...Klote Jeugd ...gaan beginnen...dan ben
ik na een week nog aan het typen...Maar waar is die 5000 piek te halen???

iK LEES ERG VEEL OP iNTERNET...IEDEREEN HEEFT HET GELEZEN...BEHALVE IK...hEB IK WEER...


Nou ja ik kan er gelukkig nog wel ...een grap over maken...Maar mi als ik artikelen over Jeugdzorg in deze tijd lees of
hoor op TV...is er weinig veranderd...en daar is in deze tijd ...zoveel voor geschoold en gestudeerd...om het
nog steeds... zo erg slecht te doen...net als in dat toen...???

VWO en Atheneum en Gymnasium...bestind denk ik toen nog niet eens...het hoogste was mi toen HBS
Hogere Burger School...
Dus al die nieuwe nog hogere scholingen van deze tijd ...heeft het niet goed gemaakt...misschien zijn
voor zulkse beroepen de eisen veel te hoog...vaak komt er ook nog hele UV Studies er achteraan...

Daar is in deze tijd ...zoveel voor geschoold en gestudeerd...om het
nog steeds... zo erg slecht te doen...net als in dat toen...???

Nou ja dat wordt dan de volgende generatie...die er 5000 euro voor krijgt...
(Een zakcentje ellendes vergoeding is dat)
tenminste ...Typisch ik weer...
Iedereen schijnt er over te weten...behalve ik...er zullen wel veel mee figuren zijn ermee...die er ook nu en ook dan...niks over weten...over dat...(Een zakcentje ellendes vergoeding is dat)
Haalt vast ...de belasting ...er een kwart vanaf...omdat je elke inkomen... moet invullen...

Kom laat ik nog kiets gezelligs typen gaan...Bij Humberto Tan...tegen Guus Meeuwis...LATEN WE
ER EEN GEZELLIGE AVOND VAN MAKEN...
Die Guus weer weer op de plek terug van de band...de eerste Gast aan tafel was...te erg voor woorden...
Een Goede avond een gezellige avond...aan die Guus gezegd...misschien moeten ze aan die waterzuipkletstafels toch weer is wat anders drinken gaan...opdat de hersenen weer beter draaien gaan...

Maar over dat Onderwerp... van de Eerste praat Gast...typte ik al wat over...laatst en ook pas...
Als men iets ...pos wilt veranderen in ons land...moet men bij Lands Verenigingen zijn...dito bij onze Zuiderburen...
Want uit zichzelf schijnen ze het maar niet af gte leren...bij die Studenten Verenigingen...

Ik las net...uitgebreider dan eerder...
Er gaan foto’s rond van Utrechtse studenten. De foto is ter illustratie, het betreft niet een van de studenten. Rechts het ‘gele kasteel’, waar het Utrechtsch Studenten Corps huist. © Julian Stratenschulte / rv
Studentes op 'smakeloze bangalijst' overwegen aangifte, ouders eisen verwijdering van hele lijst
https://www.ad.nl/binnenland/studentes- ... ~a88f89c5/

De Daders zijn over het algemeen...de toekomstige Lands Topbaners...
Maar die verhalen over die Studenten Corpsen...
zijn als zo oud als eh...verhalen uit de andere Studenten Corpsen...

Hoe kan dat voortgang vinden???
en vooral zo gedekt blijven ...en daarom... zo door blijven gaan???

Terwijl het al vele jaren ...in beeld komt...Waarom zou je lid worden ...van zoiets idioots... tm zelfs kans tot gevaarlijk voor... het leven...aan toe...

Waarom zou je lid worden???
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

LT) :roll:

OVER NORMAAL GESPROKEN...VROEGER HAD JE ...VAN DIE LEUKE STUDENTEN SPORT CLUBS...ROEIEN OVER DE AMSTEL ED.
(ZWEMMEN OP DE BOSBAAN...ED. lITERATUUR CLUBS ED...(ZIJN DIE ER NOG...?)

LT) :roll:
________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/panel/artikel/ ... ng-kabinet

Geert Wilders wordt geen premier van een nieuw te vormen rechts kabinet - en ook Dilan Yesilgöz, Pieter Omtzigt en Caroline van der Plas niet. Maar wie moet de klus dan wel klaren? Het grootste draagvlak lijkt er voor Klaas Dijkhoff en Kim Putters te zijn, blijkt uit onderzoek onder het RTL Nieuwspanel.

Volgens mij is die Kim Putters...van de Linkse kant...
maw
om die erbij te zetten ...is zottigheid...in een bedoelde Rechtse (Programma)Kabinet...

Misschien moeten ze aan die waterzuipkletstafels toch weer is wat anders drinken gaan...opdat de hersenen weer beter draaien gaan...dito van hun Kijkcijfers Mensen...


LT) :roll:

Ojee als je het mij vraagt...Graag eentje met... een mooie heldere duidelijke Stem...want de vorige ermee...die mis ik nu al...

Kortom ...dan zet ik die er maar erbij...op die lijst...(Moet kunnen...Ja toch???)
Maar die eerste op die lijst... is ook zo helder als glas...met een mooie duidelijke stem...

(Wat me op valt is dat vooral...de meeste vrouwen in de Politiek...steeds sneller vaak ook nog hoger gaan praten...tm
zielloos...aan toe tm...WaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWa
aan toe...

Maar...Waar gaat het nog over...???

Nou
die... zou dus niet... op mijn lijstje staan...

Maar eerlijk gezegd...(waarom zou een heel Volk ermee aan de haal moeten gaan...ipv)...ze zoeken het maar mooi zelf uit...Het lijkt me per definitie Iemand te moeten zijn...die ook maar iets snapt...van een Program Kabinet...en
met een hele mooie duidelijke stem...(Anders verdwijnt de interesse voor de Politiek nog meer )
als ze...steeds sneller vaak ook nog hoger gaan praten...tm
zielloos...aan toe tm...WaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWaWa
aan toe...

Maar...Waar gaat het nog over...???

Als het zo... te Zielloos... wordt...kan men er ook...Robots voor gebruiken...(Die zijn goedkoper en gaan langer mee...)

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

MALLORCAZAAK
‘Strafrecht geen wiskunde maar weging’
De vrijspraak voor de verdachte van de dood van Carlo Heuvelman is „wrang”. Volgens de advocaat van de nabestaanden is het arrest van het gerechtshof in Leeuwarden „een mokerslag”. Maar onterecht veroordelen is erger, zegt een andere advocaat.

Ik vind nog steeds...
De eerste harde trap ...kan al richting de doodsoorzaak zijn...maw niet per definitie degene ...die het laatste trap gaf...
maw
De hele groep is even veel schuldig...

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=HX0Q-0Cw-TA

Gr en kNF VAN LT)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 mar 2024, 10:01

EDAM.. :)

(Vannacht had ik het druk ...in mijn dromen...ik was zelf... de belastingformulier aaan het invullen...
Nou deed ...al vele jaren m'n beste vriendin... het voor me...die had Belastingrecht gestudeerd ...maar ze is laatst
plots overleden...Iemand anders ...wil het nu voor me doen...die is er ook heel erg geleeerd in...zei m'n jongste zoon...misschien komt die volgende week er voor langs...die zijn al 30 jaar... 1 van z'n allerbeste vrienden...ik
zei...Ik herinner me... dat ik eerst alle jaaropgaves moet hebben...en die zijn nog niet binnen...
Zelf lekker vlot ...met de belasting...te willen gaan doen...of via...zit er dan nog niet in...

Vannacht droomde ik... dat ik het zelf ook wel kon...en vulde het allemaal mooi zelf in...dat is dus het punt niet...maar
omdat tegenwoordig ...alles getypt moet...kan je maar zo fraudeur heten.. om een type fout...of meer...

Dus toen ik die Herseninfarct had gehad...deed m'n beste vriendin zulkse dingen voor me...(ik betaalde haar er gewoon voor) (Maak in vrije tijd...geen misbruik van het beroep van een ander...)
Dan blijf je de beste vienden nl.
Was meer dan 60 jaar vriendin met haar...In m'n droom...zat ik er over in...dat zij
alle gegevens ...in haar PC had staan...van haar (Pensionado) (Thuiswerk) kantoor klanten...en dat die Computer nu in handen is van anderen...Ik vroeg me... in de droom af...hoe gaat zo iets...al die klanten van haar...horen helemaal niks meer van haar...
ze piepelde er maar zo plots er tussen uit...

Ik en m'n 2 zonen... hebben er nooit meer wat van gehoord...Ze was al tijden in onmin met haar enige zus...
maar die enige zus was wel nog...haar enige naaste familie...
Allerbeste vrienden...jaren gemantelzorgd voor haar ...als ze ziek was...ook dat nog...altijd bij ons bivakeren in welke nood dan ook...maar die vrienden... doen er dan niet meer toe...

Ze had nog is gezegd...ik zet bij de Notaris vast...dat je jongste zoon...excecuteur testemantair is...
maar is het vergeten dat... te regelen...ook dat nog...Tenminste dat moeten we ook maar aannemen...we hoorden er helemaal nooit wat over nl.

Dus vanaf ze is overleden in het Ziekenhuis...en m'n jongste zoon... nog voor Mantelzorg bezig was voor haar...
telde m'n hele gezin opeens niet meer mee...we kregen niet te horen...wanneer en waar ze begraven of gecremeerd zou worden...we hoorden helemaal niks...

Omdat mij ene zoon... schone was uit haar flat gehaald had en naar het Ziekenhuis gebracht had...wilden ze hem
haar volle tas met inhoud mee geven...ook met haar kleine werk PCtje erin...mobieltje etc.

Toen zei hij...Ik ben geen wettelijke naast familie van haar...en kan maar zo geen spullen van haar mee nemen...kan
zelfs als diefstal over komen...
toen werd hij geschrapt...als zijnde contact persoon...
en wat... en waar... we ook belden...overaal nul op rekest...alles heet opeens ..Het is privacy...

Vanaf dat hoorden we er helemaal nooit meer wat over...

Maar in mijn droom...zit ik wel helemaal ...in haar kleine werk PCtje...met haar andere klanten...
met erin al onze Privacy gegevens...dat dus in handen is ...bij anderen...
evenals haar Mobieltje...waar we ook in staan...
en toch... ons nooit gebeld is...omdat ze...m'n vriendin... in onmin was... met haar enige hetende Wettelijke Naaste...

Maar mi... ook als Naaste moet je toch enige fatsoen en eerbaarheid hebben...vrienden in de mobiel en de klanten op de PC ...in te lichten...over hoe en wat en waar etc.
Dat is dus nooit gebeurd...en wij weten niet ...waar die zus woont...ook niet hoe die ...met haar mans achternaam heet...

Alles wat we belden...ook de Woningstichting... waar ze haar Senioren flatje had...heet alles is Privacy...

Nou over dat alles ...droomde in vannacht...en vulde m'n eigen belastingformulier in...in mijn droom...

Best een beetje eng...zo levendig te dromen...als oudje... kan je al gauw ergens in de weken ...erover denken...het belastingfomulier...is
al ingevuld en klaar en opgestuurd...

Maar de feiten is...eerst moeten de Jaars inkomsten binnen zijn...dus lekker snel er mee zijn...is
niet mogelijk...pas als het... allemaal binnen is...kan die beste vriend van m'n ene zoon zich erop storten...

Maar ik mis... mijn allebeste vriendin... wel heel erg...zij deed dingen voor mij en ik en m'n 2 Zonen deden dingen voor haar...en met de Kerst logeerde ze altijd 2 weken bij me...tot na Nieuwjaar...vaak samen met... m'n oudste zoon...

Laatst had ze plots Corona...ze was ook maar alleen ...en als ze ziek was of zo wat...daar kwam ze aan of we haalden haar op...

M'n Oudste zoon...logeerde... tegelijk met haar ziek zijn bij mij...
In die 60 jaren ...daar was ze weer...plots gescheiden zonder huis...wat nu? Toen logeerde ze maanden en maanden bij ons...tot ze een flat kreeg...

Ziek zwak en misselijk...daar was ze weer...en altijd met haar ...Thuiswerk mee...met dat ...op een steeds kleiner PC'tje...
Ik bedoel ...ze was voor ons niet zomaar iemand...ze was echt iemand...en we waren echte iemanden voor haar en vice versa...
om dan nooit meer wat te horen...Na 60 jaren...Dikke vrienden...over Hoe en wat en waar...etc. vanaf ze overleed plots...
maw Ik droom er nog welis van...

Ik kan nauwelijks geloven...dat er mensen bestaan...als die ene zus van haar...
als je niet...van de Jehova Getuige ...bent zoals zij...mag je allemaal... tot haar zus (m'n vriendin )aan toe...verrekken...

Maar mi ...ook als Naaste ...moet je toch enige fatsoen en eerbaarheid hebben...vrienden in de mobiel en de klanten op de PC ...en op verjaarskalender ed...in te lichten...over hoe en wat en waar etc.
Dat is dus nooit gebeurd...en wij weten niet ...waar die zus woont...ook niet hoe die ...met haar mans achternaam heet...
Maar ondertussen kan die zus wel ...alles over ons weten...over onze Privacy gegevens...en die van de andere
vrienden en klanten...van mijn ...overleden vriendin...

Hoe te gek ...kan dat zijn...als je daarover...gaat dromen...

Nou over dat alles... droomde in vannacht...en vulde m'n eigen belastingformulier in...in mijn droom...
Best een beetje eng...zo levendig te dromen...als oudje... kan je al gauw ergens in de weken erover denken...het belastingfomulier...is
al ingevuld... klaar en opgestuurd...

Helaas pinda kaas...
Het moet nog ...in het echie...gebeuren...maar om mijn type-kunst...(10 20 30 fouten per reacties...)tigs keren nagekeken op het schrijfvenster ...en nog zitten er ...type fouten in...met de type-oefeningen...maw... ik laat toch maar mooi
het belangrijkste type-werk ...over...aan Deskundigen...

LT) :roll:
Nog even zo door gaan...en alles is vast bewet...net als steedss meer in de bouw...dus schieten de beloofde plannen
niet op...

Is het niet bij ons bewet ...gaat het wel via de EU...Ik las is ...die meken 30 wetten per maand...(???)
en
als Ons Kabinet voor iets is...is de EU er tegen...
of net andersom...

(Ze zijn niet goed snik meer...sinds...niks mag...ook geen Sigaar...)

LT) :roll:

Ik las pas...De EU heeft een ...overeenkomst bereikt voor de Fiets Kouries...

(mi...Dat is per definitie een Souverein landen Onderwerp!!!)

Het werd zo...een paar mensen maar hollen en daarven voor elk ding naar Brussel...
als er iets in ons landje als een Onderwerp gaande is...Hup naar Brussel en het wordt opeens iets vanuit Brussel een wet...
Dat is al gaande sinds Links Paars...

Iets is bij ons een Onderwerp
en gelijk hollen (bijna altijd)...dezelfden naar Brussel...en lijkt het een EU Wet...te zijn geworden...
ook al pakte dat onderwerp bij ons... anders uit...

Schreef ik welis...De Tweede Kamer en Kabinet kwamen iets overeen...tm het mocht... het Onderwerp
kort erop... de EU te Brussel..mag het niet van...(Een specifiek NL Onderwerp was het...)

Dat is al gaande sinds Links Paars...
Iets is bij ons een Onderwerp
en gelijk hollen dezelfden naar Brussel...en lijkt het een EU Wet...te zijn geworden...
ook al pakte dat onderwerp bij ons anders uit...

Die uit de Politieke Partijen...met hun...hollers vliegers dravers...naar Brussel toe...ze halen zo
onze Souvereiniteit weg...want dan heet het... het is een Wet ...in de EU...in Brussel...

en 30 Wetten via de EU erbij...en dan nog onze eigen nieuwe Wetten erbij...

In vroegere tijden... heette zulkse gasten Sponnen...ze kleppen alles naar elders toe...
met hun anties dit en anties dat...tm 80% van onze Natuur heet slecht...(???)
(Met veel liegen en bedriegen en stelen op grote schaal...gaan die dingen paraat...)
tm niemand mag nog wat...

Tegenwoordig alles onder het mom van Klimaat...en onder het mom van Gezondheid...onder het mom van oorlog...etc.
en er is ermee een hoop geld mee beuren...tm voor de EU aan toe...)

Het gaat niet meer om duizenden euro's ...of zelfs vaak niet om miljoenen euro's ...maar om miljarden euro's
ook de boetes...stegen navenant...
Want die Top dure EU moet wel Onderhouden blijven...)
tm met hun miljarden uitdelerijen...kijk ons is goed zijn als EU...Maar ondertussen moeteen die miljarden plus wel opgehoest
door de EU landen....Kortom snel weer 30 Wetten erbij...dan komen de miljarden vanzelf binnen...

Maar ondertussen loopt het van ales vast...om al die vele vaak totale onzin wetten...
met
de Souvereiniteiten uit de eu landen halende...en wonderlijk dat het niet eens gesnapt wordt
want die Fiets Koeriers is een specifiek Landelijk Souverein Onderwerp...
(maw
Zoals zo vaak ...Het gaat Brussel geen ene bal wat aan zelfs...)

DE EU... Pist al vanaf Links Paars... uit de bedoelde EU...om...

Nou dat DUS...
ALS Alles Pivacy heet...kom je ook...sinds eh... lands Krankzinnigheid... tegen...
op de gewone Burgers af...tm oa oa oa oa oa oa oa ...in de Huizen markt en huizen bouw etc etc etc...aan toe...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... -humberto/
Vader van door brute ontgroening overleden Sanda Dia doet verhaal bij Humberto: ‘Aangrijpend’

Ik snap er helemaal niks van...zoveel Wetten en Regels ed. overalmee...maar die Studenten Verenigingen doen waar ze zin in
hebben...en elk jaar weer...komt er iets afgrijzenlijks naaar boven...Het lijkt zwaar gedekt wat die Gasten uitspoken...

En als de straffen komen is het net zoveel alsdat ze ermee... met een Varken van alles hadden uitgespookt...???
Of zoals bij ons Vrijspraak kregen...???

Zoveel Wetten en Regels ed. overalmee...maar die Studenten Verenigingen doen waar ze zin in
hebben...en elk jaar weer...komt er iets ...afgrijzenlijks... naar buiten komen...

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Hoe is het met Abed uit Almere,,,issie al is op de uitreislijst gezet...door Israel???
Of houden ze Gegijzeld...???

Er zzijn al tig in de tigs momenten geweest...door onze Premier...om die Nederlander
uit dat Gaza te krijgen...Ook die uit de EU kijkt het heel gewoon
om niets te doen...als een EU land Persoon Gegijzelf wordt...door Israel in Gaza land...

Ze vragen zich erg vaak af...hoe zoiets als WO2 kon ontstaan...met onze Nedrlandse Joden toen...
Nou zo dus...
de tegenpartij de reet likken en verder niks...
Daar lijkt de ellende voor die Abed ook erg op...
Alweer...voor de 4de keer... de Nederlandse Premier naar dat Israel...en komt alweer niet met die Abed thuis...
Wie was pas te gast in ons land...De Israelische President...
Schreef ik al die hadden zze op moeten pakken en vast houden tot Abed veilig in ons land is...
(Met 5 maanden schadevergoeding in euro's op zak...wgs onschuldig...Gegijzeld...)

Ze moeten nodig is wat aan dat corrupte beslissers omtrent die uitreislijst...alweer vertelde iemand...als ze
10.000 euro's betaalden kwamen ze op die lijst...en die Abed heeft geen 10.000 euro's wil het ook niet
leden of voor bedelen...dan wordt er wel wat verzonnen ...waarom die Gegijzeld en niet
op die uitreislijst komt alamaar...
Maar ik schreef laatst al...e Komt dat land niet eens in ...per vlieguig...als je wat op je Kerfstok hebt in de ogen van Israel...aangezien die gewoon met wat familie op een Bruiloft was in Gaza...verder niks...de familie werd wel op die
uitreisslijst gezet...maar om de zoveelste vragen ze geld...om op de lijst gezet...
Zulkse verhalen gaan de ronde in...ze betaalden er dus voor...maar die Abed niet...

Weet je wat het is...vaak denken mensen als men uit een Westers land reist...naar een ander continent...dat ze erg rijk zijn...maar de meesten hebben er zwaar voor moeten sparen...en komen terug in het land...wachtende op de eerst volgende werkinkomen...maw De meesten zijn niet rijk...
Dus die betalen dt corrupte zooitje niet om op die uitreislijst te komen...
Nou zo ongeveer zit het met die Abed in elkaar...
Die wordt onschuldig Gegijzeld...in Gazaland...
Ze verzinnen wel wat...als excuus patroon...zijn naam lijkt op een Hamasstrijder...Nou en als die dat was was die nooit never met het vliegtuig daar aangekomen...oftewel meteen opgepakt...maar hij is gewoon er binnen gekomen...
bruiloft gevierd en opeens...Israel in oorlog in de Gaza...

Ze vragen zich erg vaak af...hoe zoiets als WO2 kon ontstaan...met onze Nedrlandse Joden toen...
Nou zo dus...
de tegenpartij de reet likken en verder niks...
Daar lijkt de ellende... voor die Abed ook erg op...in dat Gaza...en voor zijn gezin...in Almere...

Ze vragen zich erg vaak af...hoe zoiets als WO2 kon ontstaan...met onze Nedrlandse Joden toen...
Nou zo dus...in dit geval...de tegenpartij de reet likken ...en verder niks...

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________________
Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=Yb6jULNu5ik
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 mar 2024, 23:45

Dam... :)

(Helemaal vergeten dat het Zondag was...dan kijk ik altijd NPO2 en nu dacht ik er pas aan...ver in de middag...
Gelukkig is er tegenwoordig een herhalingsknop op de Zapper...en ben het alsnog gaan kijken...en later op de avond de andere helft...en nog later zal het wel NPO1 worden om te kijken in de herhaling...WNL en Buitenhof...
een beetje die Waterzuiptafels blijven volgen is dat...

Wat me opviel bij de Echerastieviering was dat die ene Priester...de Sjerp verkeerd om..misschien kennen veel mensen het
symbool ervan niet...
Het syboliseerd...van het Hoofd naar het Hart...
dus logisch dat de Sjerp van Rechts naar Links op het lijf moet...andersom kan ook een Carnavals feesje zijn ahw...
een Sjerp om doen voor de leuk..om de Jolijt...
maar in het hogere Geest gebied is het
van het Hoofd naar het Hart
met de stroom...via het Hoofd mee van ...De Heilige Geest...naar het Hart ...is dat...
Zoiets kan je heel Vroom Zien... maar ook Hoogwaardig Zien...
Dat je denkens van Het Hoofd naar het Hart gaat...beduidt in wezen het dragen van een sjerp...
anderom gedragen...is een slordigheid of een gewone...huis tuin en keuken ... feest kledij...uiting...

Nnnou ja...Ze doen maar...

Ik ben niet eens Rooms...maar erger me nog altijd...met die Eucharistie viering...
Doe dat om mij te gedenken...Het brood het lichaam en de Wijn het Bloed...
en wat doen ze
alleen met het brood... laten ze het Kerkvolk gedenken...
maar zingen en preken ervoor...over Het Brood en de Wijn...om Mij te Gedenken...Woord van De Heer...

Goed oke ...ik ben niet eens Rooms...het gaat me eigenlijk niks aan...maar ik erger me wel er aan...dat ze het
eigen Kerkvolk ...zo belazeren...Niet te Geloven zeg...

Goed oke wegens alle Virussen en Bacterieen en Bacillen ed dingen meer...kan men beter niet allemaal
uit die ene Beker drinken...Ik zag welis op TV dat er Preisters zijn...die de H Hostie ...even door een kom met wijn doopt...en dat geeft
aan het Kerkvolk...Die snappen waar het om gaat!!!

Bij de Protestandse Kerk zetten ze rijen kleine kommetjes op een tafel...in het kommetje is een slok wijn...
dus het stukje brood gekregen... van de Dienst Eerwaarde ...dan lopen ze door... en pakken zelf een kommetje met wijn...nemen een slok ...en zetten heet kommetje terug...en gedenken Hem zo...zoals Het Woord... van de Heer ...bedoeld is...

Zoveel is er niet gevraagd...om Hem te Gedenken...in wezen...alleen die twee dingen maar.....en alweer
Zie je ze in de Roomse Kerk op TV dat niet zo doen...
Terwijl de gebeden en de liederen ervoor... er wel naar was...naar de hele Kerkvolk toe...
Het Brood ...om het Lichaam van Hem... te gedenken...en
de Wijn om het Bloed... van Hem te gedenken...Woord van De Heer...

Wanneer... dringt het... bij die Roomse Hoge Gasten Kerkleiders...is door...hoe het wel moet???
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

mi...Misschien moeten ze...Die Roomsen...ermee... in de leer... bij de PKN!!!

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Deze was ook weer erg mooi...
https://npo.nl/start/serie/bid-bedank-b ... 0/afspelen
in Bid Bedank en bewonder...Giovanca met Rick Brink...

Die Rick ...mist wel wat humor...als zijn neefje vraagt aan zijn Oom...waarom staren die mensen naar U?
Zou die ook kunnen zeggen...omdat ik de mooiste rolstoel heb...dat Bewonderen ze...

Op die gedachte kwam ik...omdat ik zelf welis keek... naar Mensen in een Rolstoel...tegenwoordig allemaal electrisch...
met steeds meer vernuft erin en eraan...

Ik bemerkte aan mezelf...dat ik daar naar stond te kijken...
en helemaal niet gezien had...wie erin zat...

Oke niemand is volmaakt...maar als je die Jongere Invalieden tegenwoordig ziet...wat die allemaal
met hun rolstoel kunnen uitspoken...natuurlijk kijk je er dan naar...
ook naar electrische rolstoelen die maar zo de stoepranden op en af kunnen gaan...
Alweer schaamde ik me wel...alweer niet gelet... op wie erin die rolstoel zat...

maw
Misschien keken en staren ze helemaal niet naar OME RICK...MAAR NAAR ZIJN NIEUWSTE MOOISTE MODEL ROLSTOEL...
Nog maar kort geleden
waren invalieden afhankelijk van Duwers van de Rolstoel... tegenwoordig...Kijk ze is doen ...ze doen alles zelf...
Naar zoiets wonderlijks...kan ik ook naar kijken...met...jawel...Alweer schaamde ik me wel...alweer niet gelet... op wie erin die rolstoel zat...

Komt er... een super mooie auto langs...dito
Naar zoiets wonderlijks...kan ik ook...bewonderend... naar kijken...met...jawel...maar...alweer niet gelet... op de autobestuurder...

Mooie tip... voor Ome Rick...gewoon zeggen...tegen Neefje...ze bewonderen mijn mooie voertuig....die heeft niet iedereen nl...

Maar de gewoonte is... ook dat nog...erg veel
Mensen... kijken naar ...bekende Nederlanders... Oom Rick!!!

Maakt niet uit...Hoe Wie Wat Waar... Oom Rick is... een bekend Hoge Ome Mens...in ons Land
dus kijken mensen naar hem!!!

Mooie tip... voor Ome Rick...gewoon zeggen...tegen Neefje...ze bewonderen mijn mooie voertuig....die heeft niet iedereen nl...
Scheelt weer een schaamte van nabij...voor mij... Ik beken...ik heb ook m'n gebreken...want...ik was... alweer vergeten te kijken... wie er in dat ...mooie moderne en snelle...Voertuig zat...

LT) :roll:

Het lijkt een beetje op...Sommige Meisjes en Vrouwen... ergeren zich als
Bouwvakkers vanuit hun hoge werkplek naar ze fluiten...
Ik schreef hiero welis...Die moeten zich zorgen gaan maken...als niemand naar ze fluit...

Met oa...Invalieden... is dezelfde tip...Ome Rick...Mooi om aan Neefje te zeggen...Ik moet me pas zorgen gaan maken... als niemand... naar me kijkt...(of Ik moet me pas zorgen gaan maken...als niemand kijkt...naar m'n exclusieve ...mooie snelle moderne... Voertuig... als pas nog...met ...en nu...zonder...Duwer nodig ...er achter...
en Kijkers...zich gaan afvragen...Waar zijn... al die Duwers... van Rolstoelen ...gebleven???)

Je kan er natuurlijk van alles omheen gaan breien ...voor het Neefje... met zijn vraag waarom staren er Mensen naar U Oom Rick...Wel omdat ik een bekend persoon in Nederland ben...Naar bekende Mensen staart heel Nederland naar...
Ik moet me... pas zorgen gaan maken... als niemand... naar me kijkt...

Nou zo kan die wel weer...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________________

Oke...Ik keek... met de herhalingsknop ook...De verwondering...
https://kro-ncrv.nl/broeder-fer-van-der-reijken

Die Fer van der R
had duidelijk ...een Geest Verlichting...gebeurens...Ergens gaat dat nooit er over in Kerken ed.
Dus blijven velen zich afvragen...Wat maakte ik nou toch mee...toen???

Maw 1 of meer Hoofdfactoren ...heeft zich bij hem geopend...indertijd...
Daar over leg ik nu niks uit...deed ik hiero al wel vaker nl
Is een hele klus het te trachten uit te leggen nl

Ik denk...In hoofdfactor 5 is die toen...sowieso plots... Geest Verlicht... geworden...
Maar van een Franciscaanse Broeder...kan je bijna ...ook niet anders ...van Verwachten...
maar ik denk ...dat die toebn ook in Hoofdfactor 1 Geestverlicht geworden is...

Er is maar 1 Mens ...die in alle 14 Hoofdfactoren Geestverlicht geworden is....
Dat is ...Het Zijnsgetal...Van De Christus(14)(14 .14)(14)

LT)(7)(7.7)(14)
https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

:roll:
_____________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 mar 2024, 09:17

Amber... :)

(Nog even over het weg halen van De Souvereiniteit van Landen...door de EU...te Brussel...
Als dat zo door gaat
creeren ze van de EU...een soort van Linkse of Rechtse...Comministische EU

In feite... kan je ook verwachten... dat de Economische Markten ...dan nog alleen gaat gedeien ...met de Illegale Markten...
want Legaal ...mag en kan steeds minder en minder en minder...

In wezen leidde ...dat soort Landen ...of het nu Linkse of een Rechste Communistische staat is...tot grote armoedes...op wat top rijken na...

In wezen kwam (na de Mao cultuur) ahw... dat ...Toparme... grote China... ook in het achterland ...tot grote bloei namate ze er meer
het Kapitalische Westerse systeem...gingen aanhangen...maw ...Het grootste deel van het Volk is er zichbaar ...allang Verwesterd...al
denken ze ...aan de Lands top...dat het nog steeds... een Comministisch land is...

Landen als oa
oa...De Oektaiene werden pas rijker... toen ze ...een Vrij Souverein land ...werden...en Het Volk... in een razend tempo...Verwesterde...

Niet dat het Kapitalisme ...de volmaaktheid is...maar het heeft een totaal andere draai...voor die landen...dan het Communisme...

Tussenin... het ene... en het andere...kan je dit soort dingen waarnemen...

Maw als ze de EU boordenvol (onnodige) Wetten scheppen...en zo...de Souvereiniteit van de EI Lidstaten weg haalt
en barstens vol met anties is...In feite kan je verwachten... dat de Economische Markten ...alleen gaat gedeien ...met Illegale Markten ...
want Legaal ...mag en kan steeds minder...en minder... en minder...

Ik hoop dt ik het zo sumier mogelijk...iets verduidelijkt heb...omtrent ...er zijn veel te veel Wetten erbij gekomen
niet alleen... in de EU te Brussel...ook in de Souvereine landen... van de EU zelf...
Dat zijn dubbele opjes...dat alleen maar tot armoedes kan leiden... en erg veel van de voorhene Westerse Vrijheid...On Westers maakt...

De grootste zorg is...Legaal ...mag en kan steeds minder...en minder... en minder...
dat de Criminaliteiten ...aan alle kanten gaat stijgen...via de ontstane Illegale Markten...

Nou meer wil ik er nu niet over typen...Het zit nl erg ingewikkeld in elkaaar...
want aan de ene kant hebben we de EU hard nodig...in deze tijd...maar (via Wetten en regels)
de Souvereiniteiten weg stelen...van de EU lidmaatschap landen...is ook een Vorm... van Criminaliteit ...en wel
van de EU te Brussel...zelf!!!

Ik schrijf het ...welis zo...De EU pist... steeds meer en meer...buiten... de bedoelde opgerichte ...EU ...Pot...
Met
alsmaar...de Souvereiniteiten weg te stelen...van de EU lidmaatschap landen...

maw Nederland...pas op ...Je...uw ...Gij...Zaak...!!!
De anties...van Laag tm Hoog tm Het Koninghuis aan toe...is een gevaarlijke zaak...de anties tm de Eerste Kamer kan ook wel weg...desnoods ook de Tweede Kamer...en die tendens...is een gevaarlijke zaak...

Als dat zo door gaat (Met al die anties...met al die overbodige Wetten
Met WETTEN DAT HET LEEFBARE ERUIT HAALT ETC. ETC. ETC.
Dan creeren ze van de EU...een soort Linkse of Rechtse...Communistische... Eenheid...EU!!!

Nog een tip is...Met dat anties China opeens...via eh.... daar drijft het land van terug... naar het Oude Communistische systeem...en is het tot anties Westen gedreven... via eh...dan is het Grote China...Politiek alleen nog...voor de andere Communistische Landen...
maw
Pas dus op op... al die anties...anties anties etc...tm Niks mag...Ook geen Sigaar etc.

Maw als ze de EU boordenvol (onnodige) Wetten scheppen...en zo...de Souvereiniteit van de EI Lidstaten weg haalt
en barstens vol met anties is...In feite kan je verwachten... dat de Economische Markten ...alleen nogt gaat gedeien ...met Illegale Markten ...
want Legaal ...mag en kan steeds minder...en minder... en minder...

De tip blijft...Voorkomen is Beter... ipv...Zeg dus niet achteraf...We hebben het... niet Geweten...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/binnenland/een-derde- ... ~a345fae9/
Een derde van Gronings dorpje bezoekt dokter vanwege klachten windturbines

Ik schreef welis ...waarom ...ik voor Kernenergie ben...
Je hoeft mij niet te geloven...men komt er vanzelf wel achter...en wel daarom...Als we Links de gang laten gaan...komt
er steeds meer...
en meer...Verkrachte Natuur uitzichten...en is er ook... steeds meer... Verkrachte Natuur geluiden...ter land en te Zee
en als we niet oppassen ook via de lucht...!!!

En daar kwam weer...een Error aan...over het Forum...
maw De vrijheid van Meningsuitens...blijkt ook al nihieletjes...in ons landje...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/binnenland/wie-zijn-k ... ~acac6ea9/
Wie zijn kind niet wil laten prikken, moet maar voelen

Ik ben ook altijd voor Vaccinaties...maar zo'n type zin
kan mi echt niet... politiek verslaggever Laurens Kok!!!

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Ik zat Kopen zonder Kijken...te Kijken op TV

Nog altijd snap ik niet...daat ze alles met hoeken mken ipv met rondingen...
Met een beetje haast...knal je tegen zo'n hoekpunt aan...
Of ik kan het wel halen uit de keuken...zonder licht aan te doen in de avond...
en knalt tegen de aanrechthoek aan...

Ook mensen met een Rolstoel of met een Rollator...moeten alsmaar hoeken om in huis...trouwens
ook op de straten...waarom zijn de buitenkant van Huizen allemaal hoekig ipv met rondingen...

Maar ik wou het hebben over de Plee...
Dan komen er ...in dat gekochte huis...lange mensen...maar de nieuwe geplaatste Wc
lijkt voor kleine mensen...
Lange Mensen
zitten er maar zo...met de knieen om de nek...te pleeen...

Trouwens ook voor veel Bejaarden... is een hoge Toilet beter...zo blijven ze...redzaam voor zichzelf
als de WC hoger gemaakt is...dan stapt het makkelijk er weer van af...
en schuiven makkelijk zittende erop...

ipv Telkens Hulp nodig ...met Pleeen...uit en thuis en in Zorgtehuizen...en in Seniorengebouwen...

Maw Waarom toch die ontzettende lage Toiletten...overal...
met een half bejaaard Nederland...verdwijnt er zo...menige eigen redzaamheid...

In mijn flatje is de WC ...prettig hoger dan elders...maar je schrikt je te pleuris ...als je dan elders
naat de WC gaat...je ploft dan een end de diepte in...zoals toen ik in het Seniorengebouw...bij m'n toen nog
levende vriendin op vissite ging...Zonder erg...richting gaan zitten op de Wc ...bij haar...en
ik plofte toch een diepte in...

Omtrent zelf redzaamheid mag welis meer over gesnapt worden...(Ook in de bouw...en Rondingen ipv overal hoeken in de huizen...en Gebouwen...is vooral erg handig voor Rolstoel en Rollator gebruikers...en voor
spelende Kinderen...met hun speel voetuigjes...en tafels en aanrechten met rondingen iov met hoeken...)
Omtrent zelf redzaamheid mag welis meer over gesnapt worden...

Zo zijn al mijn ramen in een Seniorenflatje van grond tm plafond...vanaf op een dag...lukt het veel Bejaarden niet meer
de ramen nog zelf te doen...
Toen mijn oudste zus nog leefde...kreeg ze Thuiszorg...HH Hulp...ze deed maar de helft van elk raam
ze mocht van de ...Arbo wet...niet op een ladder staan...maw zover was mijn oude zus zelf ook al...daarom die HH Hulp nodig..,
Maar volkomen idioot ramen tm plafond aan toe...sowieso... in een Senieren flat???

Maar ik had het dus over ...velig en prettig en makkelijk Pleeen...waarom
toch steeds... die lage pleetjes overal...zelfs als ze weten...de nieuwe bewonders ...zijn erg lang...toch die lage
pleetjes geplaatst bij ...Kopen zonder Kijken???

Maar ik wou het dus is hebben over de Plee...
Dan komen er ...in dat gekochte huis...lange mensen...maar de nieuwe geplaatste Wc
lijkt voor kleine mensen...
Lange Mensen
zitten er maar zo...met de knieen om de nek...te pleeen...

LT) :roll:
_______________________________________________
Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=Pppexz-KKig

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 mar 2024, 02:11

Ede... :)

(De EU betaalt Egypte 7 miljard euro om ‘te doen wat het zelf niet mag’: migranten met harde hand tegenhouden

Bij zoiets denk ik gelijk...kunnen ze met zoveel geld...in die landen...niet een sociaal netwerk opzetten
dat werkelozen een normale uitkering krijgen...zodat ze hun eigen land niet meer uit willen gaan vluchten...om
het elders misschien beter te krijgen...

Ik bedoel dus...7 miljard is zo erg veel geld...daar moet... echt wat mee ...gebeuren
om volkeren in het eigen land te houden...ipv te vluchten om geen geld en nauwelijks te eten...ed.
en geen toekomst perspectieven te hebben...

Met een sociaal netwerk...inkomen...kunnen ze...mits gezond genoeg ...er vrijwilligers werk opzetten gaan...met
behoud van ...Leefbare...Bijstands uitkering...inkomen...

Vaak ontstaan er juist... scholingen ...en weer...betaalbare inkomen... banen ...via Vrijwilligers werk...

mi
Het systeem moet echt anders...in die arme landen...met 7 miljard kan men zoiets gaan opzetten...
mi Ieder ...volwassen ...Mens ...heeft recht op Inkomen...en als het dat mist...vluchten veel mensen er weg...

Dus... een Sociaal Netwerk opzetten...in die landen... in die gebieden in die wereld streken...
zou mijn tip zijn...met die 7 miljard via de EU landen...ipv
met geld
te gaan jagen
op die vluchtende mensen
die honger hebben en geen levens perspectief er hebben...
op ze jagen
om ze er binnen te houden
mi
Dat schiet niks op...daar is dat Volk zelf niet mee geholpen nl.
waar geen banen zijn ...geen inkomen is en nauwelijks tot niet te eten is...Daar blijven ze weg vluchten...

Dus... een Sociaal Netwerk
er gaan opzetten...in die landen
zou mijn tip zijn...met die 7 miljard... via de EU landen...

LT) :)
_________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... t-bij-elke
Veel impact
Tramaanslag herdacht: 'Het zit bij elke Utrechter in zijn hoofd'

mi Deze artikel maker...bij het RTL...doet of het alleen... bij mannen... in het hoofd blijft...
mi
Om Genderneutraal te blijven
moet het mi zijn
'Het zit bij elke Utrechter in het hoofd'

LT) :roll:

__________________________________________________________________
https://www.rtlnieuws.nl/economie/video ... toppen-met
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met veeteelt?

Dit vind ik een ingewikkelde...
Ik denk dan gelijk
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met alle Journalisten?
(Want die kosten ook alleen maar geld)
en
Al die Reclames weg
(Dat kost ook alleen maar geld)
en zo kan je een hele lange rij maken
wat allemaal weg kan...
en wat ruimtes dan gaat maken in het land...

De Boeren weg truc
als we dat is gaan volgen...
Ik schreef al een hele poos terug...pas op de EU te Brussel...
want met steeds meer arme landen uit Oost Europaa erbij
dan willen ze die...al die Handel wel gunnen...Weg uit West Europa ...op naar die landen...
Dan lijken die landen
het goed te hebben...sinds ze lid van de EU zijn...
en vergeten ze het verleden...van de stront arme tijden... van een Communistisch land te zijn...
Dus hup de Handel...uit de hetende rijke Westerse Europese landen... naar die Landen trachten te verplaatsen...maar...hoe?

Nou dat ...Hoe...kwam er kort erna al aan...
Hebben ze natuurlijk wel de Journalistiek bij nodig...die wel blijven verkondigen ...hoe slecht
die Handel wel is...voor oa het Klimaat...
als ze het...aan de Dieren Partij...over laten...verdwijnen alle dieren en alle veeteelt...uit die
West Europese landen...

We moeten aan de worteltjes en aan het water en bewegen...schreef pas een Dokter...in een Internet Krant...
Zuivel en vlees moet gelaten...
wgs er heerst Obesitas...te dikke mensen...
ipv
te eisen
Alle gemodifiseerde moet het etens en drinkens uit!!!

Nou ja ik bedoel maar...Hoe snel mensen op het verkeerde been gemanipuleerd gehypnotiseerd worden kan...
is al wet te zien
aan
Te Horror van nabij...met al die opeens Waterzuip...Kletstafels op TV
ipv
te eisen
Alle gemodifiseerde
moet het etens en drinkens uit!!!

Voor de Gemodifiseerde wereld...waren er nauwelijks te dikke Mensen ...en die er waren...hadden oa schildklier kwalen...

Je kan zoiets erg goed zien en volgen als ze weer is oude Journaal filmpjes uit de kast halen
Een heel slank Nederland...
schreef ik welis
toen ik jong was...was de hoogste kleding maat voor Vrouwen in de winkels...bij 38

Nou ik ga niet weer alles uitleggen...
maar pas op...
Met Bepaalde hetende Dokters...
We moeten aan de worteltjes en aan het water en bewegen...schreef pas een Dokter...in een Internet Krant...
Zuivel en vlees moet gelaten...
wgs er heerst Obesitas...te dikke mensen...
ipv
te eisen
Alle gemodifiseerde moet uit alle het etens en drinkens!!!
(Ook uit het zgn Vega vleesloze etens model)

Hoe erg zou het zijn als we stoppen met veeteelt?

Dit vind ik een ingewikkelde...
Ik denk dan gelijk
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met alle Journalisten?
(Want die kosten ook alleen maar geld)
en
Al die Reclames weg
(Dat kost ook alleen maar geld)
en zo kan je een hele lange rij maken
wat allemaal weg kan...
en wat ruimtes dan gaat maken in het land...

De Boeren weg truc
als we dat is gaan volgen...

Nou ja erg veel Mensen blijken erg snel te bemanipuleren te zijn...vooral via ...de TV aan de Waterzuip Kletstafels...
(Welke Schrikbewind
zou daar achter zitten???)
(en via Welk Schrikbewind...begint zulkse Artikelen?
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met veeteelt?)

en waar gaan we nu weer allemaal vroeg dood aan...want de snuifwereld heeft ook akkers en plantages nodig...
weg met die producten erop...

Nou ja ...ik bedoel maar...Ik begon net met het typen
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met veeteelt?

Dit vind ik een ingewikkelde...
Ik denk dan gelijk
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met alle Journalisten?
(Want die kosten ook alleen maar geld
en klimatorich gezien...reizen die wat af...ter land en ter zee en vooral via de lucht...

Ik bedoel maar...
Hoe erg zou het zijn als we stoppen met veeteelt?

Dit vind ik een ingewikkelde...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fi ... er-worden/
Gezond oud worden? Dit is hoe, volgens verouderingsprofessor David van Bodegom

mi.Deze is natuurlijk ook ingewikkeld...
maar
deze zin viel mij dan weer meteen op...
Wereldwijd is de oudst gemeten mens 122 geworden, een vrouw uit Frankrijk.
Hij zet er niet bij...ze was een ketting rookster en rookte tot haar 118 jaar
stopte ermee omdat haar ogen te blind werden en ze nauwelijks tot niets meer kon zien...ze
woonde overigens in Amerika...
werd de oudste tot opheden op de Wereld...

Dat moeten die Dokters maar zien te worden...gewoon hoog bejaard al...maw de 80 halen...is al heel wat...
De Generatie die het allemeeste gerookt heeft of nog...is massaal in alle eeuwen... zo massaal zo oud geworden
juist ...die Generatie...
Zuks zetten ze er ook niet bij!!!

Ik maakte me meer zorgen over Lands Dokters...en de medische Profs...
Sinds...Met hun niks mag... ook geen Sigaar etc.
De meesten halen ...tegenwoordig... de AOW leeftijd niet... eens en zowel...dan kort...

Ik heb dat een poos terug is trachten bij te houden...zetten het vaak zaat hiero neer...
het werden er zo erg veel...dat ik er maar mee stopte...met hun overlijdens leeftijd...
Met hun niks mag... ook geen Sigaar etc.
De meesten halen ...tegenwoordig... de AOW leeftijd niet eens ...en zowel...dan kort...

mi. die prof van dat artikel... moet de 80 nog maar zien te halen zelf...met eh...
niks mag... ook geen Sigaar etc.
De meesten halen ...tegenwoordig... de AOW leeftijd niet eens ...en zowel...dan kort...

Hij kan dan wel Mekkeren...
dat ouderen ziektes krijgen...
maar zet er niet bij
nadat ze...meer dan dubbel zoveel ouder zijn geworden...dan in alle eeuwen terug...
krijgen de Hoog bejaarden ook kwalen en ziektes...

Trouwens als ze al de 100 halen... wat die zou willen...dan komen evengoed de kwalen en de ziektes...
de feiten van de Zorg veranderd er niet door...

Dat zou pas een Nationale echte ramp worden...als Mensen massaal 100 jaar worden...
ze hebben allemaal recht op AOW en gewerkten recht op Pensioen...
Dat
vinden ze nu al een probleem...met de 80 Jarigen en ouder...
(met die Generatie
die het meest gerookt heeft ...of nog steeds
en er meer dan dubbel zo oud mee werd...vergeleken met het sterfte leeftijd cijfer...in alle eeuwen ervoor...)

Oke ander onderwerp...
„Weet je”, zegt David van Bodegom (46), „dat er in de Verenigde Staten al peuters zijn met ouderdomssuiker? Diabetes type 2 is allang niet meer iets van ouderen. In Amerika zijn twee op de drie volwassenen te dik – in 2050 heeft één op de drie Amerikanen diabetes, aldus hun eigen het Centre for Disease Control and Prevention. En denk nou niet: dat is een ver-van-mijn-bed-show. Nederland gaat de VS hard achterna. Ook bij ons is de verwachting dat twee op de drie Nederlanders in 2050 overgewicht heeft en meer dan 1,5 miljoen mensen ouderdomssuiker hebben.”

Vroeger was Suikerziekte (Diabeet) een sumiere ziekte...in ons land...ztr dan meestal in het dna
Maar
sinds overal...gemodifiseerde suikers in zit...
en ze er een hele Industrie rondom gebreid hebben...verzwijgen ze de ware oorzaak steeds
niet alleen de dope in de dieren gespoten
ook het gemodifiseerde in alle etens en drinken en snoep en koek waren...en waar allemaal
al niet in gestopt...

Dope en Gemodifiseerde spul ...bot viert op de Hormonen...tm de benodigde Insulline is nodig...
omdat de alvlees klier er van naar de kloten gaat...
en al naar de klote is bij veel nieuw geboren baby's...

Ik bedoel maar...De Mensen het Volk alsmaar de schuld te geven...ipv
de ware oorzaak redenens niet te zeggen en te schrijven...wgs
ze een hele Industrie... rondom Diabeten...gebreid hebben...verzwijgen ze de ware oorzaak steeds

Ik bedoel maar
Waar zit het ...Te Horor...Schrikbewind...dat zulks alsmaar dekt...
De Mensen het Volk alsmaar de schuld te geven...ipv
de ware oorzaak redenens niet te zeggen en te schrijven...wgs
ze een hele Industrie... rondom Diabeten...gebreid hebben...
(Sommige hetende Economische groei in landen ...is kan zijn dus heel erg apart zijn...)
en daarom..de ware oorzaak redenens... niet te zeggen en te schrijven...wgs
ze ...een hele Industrie... rondom Diabeten...gebreid hebben...

Natuurlijk gun ik hem (Die Med Prof)
ook een lang leven toe...maar de tip blijft (Vooral voor de Medische Top wereld)
Neem bijtijds...Een Sigaartje ...een Sigaretje... een Pijp...of een sjekkie ...laat het betaalbaar maken
professor David van Bodegom
want daar hebben we
meer dan dubbel zo oud...de massaalste grootste vergrijzing...in alle eeuwen...vergeleken... mede...van nl!!!

Ik maakte me (en nog steeds)...meer zorgen over Lands Dokters...en ...de Medische Profs...
ea medisch Personeel...
Sinds...Met hun niks mag... ook geen Sigaar etc.
De meesten halen ...tegenwoordig... de AOW leeftijd niet... eens ...en zowel...dan kort...

Nog is
Neem bijtijds...Een Sigaartje ...een Sigaretje... een Pijp...of een sjekkie ...laat het betaalbaar maken
professor David van Bodegom
want daar hebben we
meer dan dubbel zo oud...de massaalste grootste vergrijzing...in alle eeuwen...vergeleken... mede...van nl!!!

LT) :roll:

Ik ga nu niet uitleggen...wat het roken allemaal tegen houdt...of langdurig tegenhoud...
Niet alleen bij de Hoofd van stammen in Wereld Boesjes...Maar tm Hier en Nu
in het land aan toe...

Dit is er maar 1 vb van...schreef ik hiero al wel vaker...
Nu te lezen...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/01/03/ee ... jn%20Katan

Dat roken zelfs
ziektes in het DNA ...tegen kan houden...of zwaar vetraagt...
Dat
er nauwelijks tot geen rokers... op de IC's waren tijdens de Corona Pandemie...etc etc etc

Dat moeten... die Dokters maar zien te worden...gewoon hoog bejaard al...maw de 80 halen...is al heel wat...
De Generatie
die het allemeeste gerookt heeft of nog...is massaal in alle eeuwen... zo oud geworden
juist ...die Generatie...
Zuks... al die dingen...zetten ze er... ook niet bij!!!

LT) :roll:

Even zo onder ons...
Zolang schrijf ik nl al...eerst per pen en later op de PC...(Ik denk daarom...)
In 1982 werd de prins opgenomen in het Nijmeegse Radboudziekenhuis. De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) verklaarde zijn ziekte als: 'klachten van depressieve aard'.

Ik schreef... op een dag...De Prins lijdt aan Parkinson...omdat die vaak niet weten ...wat ze mankeren
maar wel van alles ervaren...worden ze depressief...
en dat was de diagnose dan ook...

Maar ik zag hem is op tv
en wist het meteen...
(Weer eentje de dupe van foute diagnose)(Een heel gezin wordt er dan de dupes van)!!!

KORT ERNA KWAM EINDELIJK DE WARE DIAGNOSE EN MOCHT DIE WEER NAAR HUIS...
(Met de wetenschap...de klachten liggen aan de Parkinson...verdween snel de depressie...)

(Die Mensen lijden aan...Schijn Depressie...te herkennen....achteraf pas...als de ware Diagnose boven tafel komt...zijn
ze vaak erg snel...weer geestelijk...helemaal normaal...Hun zelfbeeld is dan weer normaal)(werd abonormaal
doordat het allemaal...tussen de oren ligt he aan was gaan heten)
Die Claus profileerde zich geestelijk...snel weer de oude ...vanaf de diagnose...Natuurlijk zijn ware Diagnose ook
om van te kunnen gaan lijden...ware Depressie hun kunnen overvallen...met moment opnames vaak...
maar dat snaapt iedereen wel..) Een Echte Depressie is dus toch wat anders...als Diagnose)

Eenmaal weer thuis...Als zijn Vrouw Bea ergens naar toe moest ...wachtte die vaak buiten ergens ...zittende met een sigaartje...
Werd gezien door een journalist en een blaa bla bla anties kwam er achter aan
terwijl dat
oa bij Parkinson... de volgende zware prohgressieve fases... juist wordt uitstelt...met het roken...
moest die er... iov...ermee stoppen...
om vanaf 1 een paar etc...met alle anties Blaa Blaaa...

Hij overleed aan een longontsteking...
Mijn uitrook methode heb ik al vaker uitgelegd...

Maar als niks mag...ook geen sigaar...
tja eh...alle gestopten... vaak iov... kwamen op de IC's terecht
tijdens de Corona Pandemie...
die iov...en via...stopOctober ed...gaf de massale over sterfte ...in het land!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 mar 2024, 07:36

Dement... :)

(KINDERZIEKTES
Meer kinkhoest en een mazelenuit­braak: hoeveel zorgen moeten we ons maken?

EenVandaag had ook zulkse vragen bij de Opinie...
Ik scheef
Toen mijn Tweeling klein was...zijn ze voor alles gevaccineerd...vanaf dat ...maakte ik me niet druk over
of er wel of geen kinderen gevaccineerd was...in de Opvang...Op School...in Speeltuinen....uit en Thuis...

Ik was er zelfs... helemaal niet mee bezig...wat anderen wel of niet doen...Vlgs mij had ik er zelf...alles aan
gedaan...om mijn Tweeling...die ziektes niet te laten krijgen...in zover we het... als Mensen zelf ...aan mogelijkhedens...in de hand hebben...

(Ik ben er ook nog zo eentje als...De Mens Wikt en God beschikt...Maar veel Menselijke vooruitgang
hoort mi ook ...tot Het Goddelijke Evolutie Progressief Beschikkings Proces...maw

Dus Een gekregen Paard...(via de Wetenschap)
moet je niet in de bek kijken...vanaf
mijn Koters de vaccinatie hadden gehad...dacht ik er zelfs ...niet meer over na...met een toen druk werkleven uit en thuis...

Maar....Waar ze ook...Mijn Tweeling zonen... allemaal zijn geweest...ze kregen die Kinderziektes niet...waar ze voor gevaccineerd waren...
(Mijn Dank... aan De Wetenschap...omtrent....was en is... erg groot!!!)

LT) :roll:

Maar laatst... had ik een Griepprik gehaald...2 weken later ...kreeg ik gigantisch de Griep...(was zelfs kantje boord...en dat had ik nou net... niet verwacht...om dat vaccin gehaald!)

Ik heb (als Ouwetje) de Corona prikken ook gehaald...en geen Corona gehad...maar wel ...telkens weer...een poos...als reactie erop...gigantissche spierpijn aanvallen ...gehad...

Maar om op de vraag terug te komen
mi Als je kind ergens voor gevaccineerd is...moet je je niet druk maken ...om wat andere Kinderen wel of niet ermee...hebben...
ook niet...In zoiets ...als de Kinderopvang...

Maar allen... die hun Kind niet hebben laten vaccineren...die Kinderen kunnen (Waar dan ook) vanaf 1 ...de hele...niet
gevaccineerde rij ...aansteken...Hoe Ouders daarop reageren...ermee bezig zijn of niet ermee bezig zijn...ervaardde ik vroeger...niet als...Mijn Ding...
Maar allen... die hun Kind ...niet hebben laten vaccineren...die Kinderen kunnen (Waar dan ook) vanaf 1 ...de hele...niet
gevaccineerde rij ...aansteken...iof aangestoken worden...dat i dan...omtrent...die ouders...hun Ding...

Nog is...als je Kind de vaccinaties heeft gehad...is dat een hele grote zorg minder ...tijdens je werk uit en thuis...
dat moet je... via de TV ...ed...je niet laten opdringen...of het jouw zorg is
in Kinderopvang en op Scholen en op Clubs etc...met de vraag en vragen...
og ongevaccineerden er wel of niet mogen komen...
Dat is dan jouw zorg niet...als je Kind de vaccinaties heeft gehad...Die Zorgvraag...moet niet gelegd...bij
de verkeerde mensen...want dan kunnen die zich op het werk ...uit en thuis...erge Zorgen maken
met hun Kind in de Opvang...
maw Die Zorg ...ook als Zorgvraag...kan alleen voor de...Niet gevaccineerde Kinderen zijn!!!

Ik legde het welis een Moeder zo vroeger uit
Artsen zijn Volwassen mensen en Verpleegkundigen ook...stel ze gaan naar de Tropen
een poosje...om er Medisch te helpen...mi Ze lopen er redelijk veilig rond...als ze de Tropen Injecties vooraf gehaald hebben...

Tijdens hun werk maken ze zich ...voor zich zelf...geen zorgen...of de Patienten er wel of niet Gevaccineerd zijn...tegen de Tropen Ziekte...Het is missschien wel hun werk...die Ouders erop te wijzen...om zichzelf en hun Kinderen ervoor
te laten Vaccineren...

maw Het is en blijft...Ieders Zijn en Haar Vak...
ook in ons land zelf...Het is missschien wel hun (medisch) werk...die Ouders erop te wijzen...om zichzelf en/of hun Kinderen ervoor
te laten Vaccineren...

Maar als er ...ongevaccineerde Kinderen... tussendoor huppelen...waar dan ook...moet het (die Ouders)(met hun gevaccineerde Kind er) niks uit maken zelfs...wat er wel of niet
gevaccineerd is...!!!

Vanaf de Vaccinatie...op je Kind...Ook dat is...de Mens Wikt...en God Beschikt!!!

Maar God ermee...helpen... als Mens zijnde...is ook ...een Ding!!!

Ik zie het zo
De Mens Wikt en God Beschikt...Maar veel Menselijke vooruitgang
hoort mi ook ...tot Het Goddelijke Evolutie Progressief Beschikkings Proces...maw
Nog is...Vanaf de vaccinatie...op je Kind...Ook dat is...de Mens Wikt...maar... God Beschikt!!!

MAAR
GOD ermee...helpen... als Mens zijnde...(naar (MED) Kennis en Kunnens en Vermogen...NAAR TIJDS WAARHEDENS...)...is ook ...een Ding!!!

(Vanaf mijn Koters toen... de Vaccinaties hadden gehad...(De Mens Wikt)...is Vertrouwen op God...Beschikt)
is ook een ding!!!)
(maw Een hele Zorg minder...is ook ...een ding...
Dus oa op de Kinderopvang...
blijf die Zorg minder ...is ook een ding...dus...als je gevaccineerde Kind
er tussen door huppelt...tussen gevaccineerde en niet gevaccineerde Kinden...blijf dat ...voor Ogen houden...die Zorg minder ...is ook een ding...als Ouder(s)!!!

Omtrent de Beschikking...GOD ermee...helpen... als Mens zijnde...(naar (MED) Kennis en Kunnens en Vermogen...NAAR TIJDS WAARHEDENS...)...is ook ...een Ding!!

Dus
als er ongevaccineerde Kinderen tussendoor huppelen...waar dan ook...moet het (die Ouders)(met hun gevaccineerde Kind er)het niks uit maken zelfs...wat er wel of niet
gevaccineerd is...!!!

Vergelijkbaar is
Ik legde het welis ...een Moeder ...zo vroeger uit
Artsen zijn Volwassen mensen en Verpleegkundigen ook...Stel ze gaan naar de Tropen
een poosje...om er Medisch te helpen...Ondanks de vreselijkste Ziektes er...mi Ze lopen er redelijk veilig rond...voor zichzelf...als ze de Tropen Injecties... vooraf gehaald hebben...EN KUNNEN DAAROM...ANDEREN HELPEN!!!

Net als Jouw gevaccineerde Kind... in de Kinderopvang dus...Ze lopen er ...Jouw Kind) redelijk veilig rond...voor zichzelf...dus!!!!
(Misschien worden ze (je Kind) er wel...een toekomstige Tropen Arts of Tropen Verpleegkundige van...uit of Thuis in eigen Land...Ze worden Dokter of Verpleegkundige...of werken in de Kinderopvang...met Zeker weten

Net als Jouw gevaccineerde Kind... of Kinderen...in de Kinderopvang dus...

Jong geleerd is Oud Gedaan...Ze lopen er (ook later...als Personeel zijnde)
...redelijk veilig rond...als ze... ook zelf...de betreffende vaccinatie Injecties ...vooraf... of tijdens...gehaald hebben...)

Nog is...als je Kind de vaccinaties... heeft gehad...is dat een hele grote zorg minder ...tijdens je werk (als Ouder)s)
uit en thuis...
dan moet je... via de TV ...ed...je niet laten opdringen...of het jouw zorg is
in Kinderopvang en op Scholen en op Clubs etc...met de vraag en vragen...
of ongevaccineerden er wel of niet mogen komen...

Begin bij jezelf...en bij je eigen gezin...Naar Tijd Waarhedens...God ermee...helpen... als Mens zijnde...is nl.
ook ...een Ding!!!


Dus
als er ongevaccineerde Kinderen tussendoor huppelen...waar dan ook...moet het (die Ouders)(met hun gevaccineerde Kind er)het niks uit maken zelfs...wat er wel of niet
gevaccineerd is...!!!

!!!Dat is (uit en Thuis en op je Werk)... Jouw Zorg en Onrust in het Hart ...niet...(voor je eigen Kind)...als je Kind... de betreffende Vaccinaties ...heeft gehad!!!

maw...GOD ermee...helpen... als Mens zijnde...Met de Mens wikt...(naar (MED) Kennis en Kunnens en Vermogen...NAAR TIJDS WAARHEDENS...)...maar...God...Beschikt...maw...GOD ermee...helpen...(Met dat Beschikken)... (voor je Kind)
als Mens zijnde...is ook ...een Ding!!!

Jong geleerd is Oud Gedaan...Ze lopen er (ook later...als Personeel zijnde)
...redelijk veilig rond...als ze... ook zelf...de betreffende vaccinatie Injecties ...vooraf... of tijdens...gehaald hebben...
EN KUNNEN... DAARDOOR ...ER WERKEN...EN... ER HELPEN...)

God...Beschikt...Maar...GOD... ermee...helpen...(Met dat Beschikken)... (Naar Tijds Waarhedens)...(voor je Kind)
(voor jezelf) (Voor je Gezin) (Voor je Klanten) (Voor je Patienten)(in de Kinder Opvang) etc.
GOD... ermee...helpen...(Met dat Beschikken)... Naar Kennis en Kunnens en Vermogen...(als Mens zijnde...)
is ook ...)een positief...Zielen Ding!!!)


https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ
LT)(7)(14)
:roll:
________________________________________________________________________

Ik weet niet goed het te beschrihven...maar...dat heb ik weer...

Ik kreeg een brief
van Riverti
Ik zou een bezorgde bestelling ...gekocht bij Telsell..niet hebben betaald...
bij Inter Pay...Dat heet Nu...Riverti
Het gaat over een bestelling 14-08-2022

Het bedrag is 59.75

Geen schokkend bedrag...maar...Ik ken mezelf...
Zo gauw iets binnen is...betaal ik het meteen...ook via After Pay...wat achteraf betaald mag...bij After Pay...

Het punt is de Bank
Voorheen kon je als klanten ...bijna eideloos terug zappen kijken...maar sinds eh...kan je maar
2 jaar terug kijken...Bij De Rabo bank...

En
Pecies ervoor...kan niet meer gekeken worden....of je wel of niet iets betaald hebt...indertijd...

Als Ouwetje... kan je denken...misschien ben ik het ...toen ...toch vergeten...en het gaan betalen...

Maar ik ben de Bank gaan bellen...of ze het voor me terug konden kijken...
Dat duurt wel even Mw...Ik bel U terug...
(Wat aardig en klantvriendelijk zeg...bij die Bank...ze bellen me terug....kost me geen Belminuten wachten)

De Telefoon... dezelfde Mw van de Bank...U heeft het inderdaad Betaald!!!

Ze stuurt me een uitdraai brief er over...

Prima uitstekend geholpen... dus door de RABO Bank...Mijn dank is groot...!!!

(en denk ondertussen...hoeveel brieven met zulks...kleine en grote bedragen...stuurde de
nieuwe AfterPay naam...Reverty
overal naar toe...iov TelSell...
Precies vanaf de tijd...dat de Klanten het zelf niet meer bij hun eigen Bank kunnen na kijken...)

Ik bellen naar dat Reverty
te Amstedam...

Tigs wachten er komt een automatische vragen lijst
Ik begrijp ik moet een 4 indrukken
Na weer een wachttijd...een Meneer aan de lijn...
Ik vertel waarom ik bel...en dat ik dat toen betaald heb...
Wilt U even wachten
10 minuten later nog steeds die man niet terug...Hoeveel belminuten vangen ze ermee ...als je die Gasten belt???

Ik koop al minstens 2 jaren niks meer bij TelSelll...
een vorig akkefietje bij ze kotte me met de vastelijn telefoon 20 euro...aan ergg veel wchttijden...
maar nu belde ik met m'n mobiel...
over iets van meer dan 2 jaar terug...dat ik niet betaald zou hebben via After Pay...de opdracht bij
Reverty gaat via Telsell las ik in de brief...

020-7230270
11 Minuten 12...wachten...Ik heb m'n Mobieltje maar uit gedaan...
Als ze eerlijk zijn...bellen ze me wel terug...
Maar dat gebeurde dus niet...

en vroeg me weer af...Hoeveel Landgenoten trappen er in en gaan betalen...

M'n ene Zoon zei me...Je moet ermee naar de Politie...want het kan diefstal op grote schaal zijn...via zo...
mensen kunnen bij de Bank maar 2 jaar terug kijken tegenwoordig...met internet Bankieren...
en
de klacht niet betaald...ging over... ervoor...

Ik kocht is iets bij Telsell toen het bezorgd werd...deed het 't niet
beschreef ik toen hiero nog...
Ik pakte het netje weer in en zond het retrour...maar wel met een Bewijs ervan...

Pas na 6 maanden...U moet nog betalen...nooit retour gehad...ed.

(Na 6 maanden wie heeft het retour bewijs dan nog ...en zo wel waar?)

Maar ik had het nog... maakte er een foto kopie van en stuurde dat aan ze op...
Nooit meer wat van gehoord...

Tot deze brief via Reverty...iov TelSell...
en vroeg me weer af...Hoeveel Landgenoten ...trappen er in... en gaan betalen...

M'n ene Zoon zei me...Je moet ermee naar de Politie...
vanaf het bewijs via de bank per brief gekregen...

Nou zo is de stand nu...Hier en Nu...
Ik wacht op de brief van de Bank...

En denk er nog over na...wat ermee te doen...
(Zelfs als je ze belt...kan je je genaaid be;lazerd bestolken voelen aan de ontzettende vele Belminuten...)!!! :(

Ik ben niet zo'n Politie hollerig figuur...M'n ene zoon een beetje bozig...als jij het niet doet...doe ik het...

Ik ben meer van...hoor ik er nog van...of helemaal... hoor ik er ...niks meer van...Afwachten dus
er staat in de brief...het moet voor 27.03.2024 betaald zijn...die 59.75 euro...

(maar denkende aan...Hoeveel klanten trapten erin
en betaalden het bedrag...terwijl het al ...toen...betaald was!!!???) :o :shock: :(

Ik denk altijd...als Mensen het... op Internet beschrijven... kan de Politie er ook wel wat mee...Ja toch!!!
(Bij mij mogen ze omtrent alles bekijken!!!)
Factuur datum 14-08-2022\Ordernummer 11082022111646254
Factuurnummer 821063175
Betaalkenmerk 9900032060340003

en RABO Amersfoort)omtrent de uitkomst...

Want
Hoeveel klanten trapten erin (Allen al in ons Land)
en betaalden het bedrag...terwijl het al ...toen...betaald was!!!???) :(

Twee keer door hetzelfde bedrijf...belazerd...
net doen ...of het product nooit terug retour verstuurd is...(doen ze maanden later)...dus betaal het maar...

en nu ...of je het andere product nooit betaald hebt...(meer dan 2jaar terug) doen ze...dus betaal het maar...

Dat lijkt me ...een landelijke bezigheid... van dat Bedrijf... via (Jat) extra inkomsten...
Want
lang niet iedereen heeft... het bewijs ...zelfs 2x...als gebeurens...na zolang ...nog paraat...) :shock:

Nnnou ja...
Was weer een hele aparte type-oefening!!!

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Ons leesonderwijs zorgt ervoor dat kinderen een hekel aan lezen krijgen

Kijk zo gaat dat dan...Krijgt ...Het Onderwijs... weer de schuld...
ipv
De Kinderen liggen in bed...1 van de ouders leest voor...
het is de bedoeling... dat de Kinderen ervan gaan slapen...van voorlezen ...van Lezen...

maw Desinteresse voor Lezen wordt er aal vroeg in gejast tegenwoordig...bij de Kinderen... en wel
van Huis uit...
Lui slaperig desinteresse... voor het Lezen... komt ergens van...

Maar voor de Kat....z'n K...het Onderwijs personeel... de schuld te geven...Waarmee nu weer
en ...via Wie wat waar ...Nu weer???

Nou ja ook zoiets valt me op...
Ik schreef hierover wel vaker over...
maw
ipv
Zo gauw Kinderen ...naar leeftijds niveau... kunnen lezen... moeten ze zelf... de Ouder(s) voor lezen...
en niet andersom...zoals ook getoond wordt via Prinses L...de Ouderen Lezen voor...in
Scholen en Bibliotheken en voor het slapen gaan van elk kind...Ouderen Lezen voor...Ouderen Lezen
en niet Kinderen...????

Anders Zie je Lees Luiheid van ontstaan...en Slaperigheid en Desinteresse ervan...er voor...ontstaan bij
'veel Kinderen...
wgs getraind erop
De Kinderen liggen in bed...1 van de Ouders leest voor...
het is dan de bedoeling... dat de Kinderen ervan gaan slapen...van voorlezen ...van Lezen...

ipv mi...(Eudicadief gezien... moet het zijn...)...Kinderen lezen...de Ouderen ...voor
in
Scholen en Bibliotheken en voor het slapen gaan ...!!!

Ik las dus dit...
Ons leesonderwijs zorgt ervoor dat kinderen een hekel aan lezen krijgen

Kijk zo gaat dat dan...dan Krijgt ...Het Onderwijs... weer de schuld...
ipv.

Nnnou ja...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________-

Fijne Midweek allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=ZP11AIZUPVc

Gr en Knf van LT) :roll:

_______________________________________________________________________

PS.

O Jeetje O jeetje...
https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil- ... ~abdcf4ae/

Alle Kinderen vaccins...ed.vaccins ...moeten er recht toe rechtaan de Spieren in...en niet (onderhuids) schuin!!!
Net als bij De Griepprik en Corona Prik bij jong en Ouderen...moeten er recht toe rechtaan de Spieren in...

O Jeetje O jeetje...
alweer een fout plaatje erbij...

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 mar 2024, 16:15

Mentaal... :)

(Jeetje Miema wat een zit...
Dat is heel wat anders
dan op de Bank...bij de Majesteit...met een bakje thee en een koekje er en voorheen met een Sigaartje
of een Sigaretje er bij...
om verantwoording af te leggen...hoever de stand is...om een Kabinet te vormen...

Zo het nu toe gaat...is echt niet normaal...Ma uren en uren...zelfs als die Putters een einde praat
over ...zijn aandeel als Informateur...
Geen applaus...geen Bloemetje...ipv...
en daar...Komen ze er weer aan...
(Hoe kleiner de Partijtjes hoe vaker in beeld...en hoe langer en alweer....en alweer...)en alweer...

Ik ben de TV ...maar uit gaan doen...na Putter...na al die uren...want daar kwamen ze weer aan...
Kortom
Een slopende uitvoering... over gewone uitleg ...maakten ze ervan....in de Tweede Kamer
over de werken ...van de InFormateur..ging het...met de 4 Partijen...

Wat me altijd weer opvvalt...als iets een Partij niet aanstaat...over 1 of meer andere Partijen
gaan ze het hebben over de democratie...of dat ermee aan gaat...terwijl die andere Partijen
toch heel gewoon Democratissch gekozen zijn...via de stembus laaatst en wel met miljoen voor
die 4 Partijen...

Komt zo dom en rancuneus en niet tegen verlies kunnen over...als ze zeggen...dat is ten koste van de Democratie
(Dat die 4 Partijen samen gaan willen tot een Kabinet...na de werken samen met de Informateur...en klaar zijn
voor de volgende fase...)

Bla Bla Bla...daar heb je ze weer...dat is ten koste van de Democratie...
Komt zo dom en rancuneus en niet tegen verlies kunnen over...als ze zeggen...dat is ten koste van de Democratie...
met hun
over miljoenen Kiezers Volk zo weg trachten te schoffelen...

Hoe dat ook zij...een zwaar overdreven...zeer langdurig...spel in de Tweede Kamer was het
(Hoeveel kan een Mensen lichaam en Geest... eigenlijk aan...pas hetzelfde...met een uitputtinngs slag... voor de eerste ronde...en in korte tijd...erna...met een uitputtingsslag...voor de Tweede ronde alweer...echt niet normaal is dat...zo dat...het tegenwoordig toe gaat...met die ...complete uitputting slagen...toe gebraacht...door de tegen Partijen...!!!)
(Een
Kabinet formeren is al ingewikkeld zat...aan tijd en energie ed...MAAR KENNIS EN KUNNENS...) en toen
komt ...DAT ...ER NOG EXTRA...ZO...ER BOVEN OP...IN DIE 2DE KAMER...(?????????)

OM HET WEER ...TE NORMALISEREN...MISSCHIEN MOET HET... ZO WEER TERUG...GEREGELD...VIA HET NIEUWE
(RECHTSE)... KABINET!!! (Niet met 1 persoon maar met alle mee doende Partijen ...aan de Formatie...hunner Fractie Leiders)...(EN HET ZO...IN DE GRONDWET MOET ZETTEN...ZO HET ALTIJD ZO... TOE MOET GAAN...IN EEN
MONARCHISTISCH LAND!!!
Op de Bank...bij de Majesteit...met een bakje thee en een koekje erbij al of niet
met een Sigaartje
of een Sigaretje er bij...
om verantwoording af te leggen...hoever de stand is...om een Kabinet te vormen is...

LT) :roll:
______________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 mar 2024, 13:21

Taalkennis... :)

(Ik las...
Het is Boekenweek, maar helaas beleven Nederlandse kinderen weinig plezier aan lezen. Eén op de drie is zelfs onvoldoende geletterd. Hoe kan dat?

Als je erop verder leest...blijkt het een heel moeilijk Onderwerp...
Het lijkt erop...dat niemand echt... het Toverwoord... heeft...om jongeren in ons land...met plezier
aan het lezen te krijgen...

Elders leggen ze uit ...zijn de leerkrachten allemaal ...met een Uv Bul...
ze lijken mij...allemaal gericht op...elk kind moet er naar het Atheneum...sowieso als jezelf ook Leerkracht worden wilt...

maar mi in wezen...vraagt...de Arbeids Markt...hele andere Geschoolden...nou die halen ze dan wel..uit een ver buitenland...
Maar ook die Kinderen van ze...scholen in dat (nieuwe) land...
De leerkrachten zijn allemaal ...met een Uv Bul...
ze lijken mij...allemaal gericht op...elk kind ...moet er naar het Atheneum...sowieso als jezelf ook Leerkracht worden wilt...
wordt vervolgt
maar mi in wezen...vraagt...misschien wel 60% op de Arbeids Markt...hele andere Geschoolden...nou die halen ze dan wel..(ook als extra goedkope krachten...uit een ver buitenland...)
Waar ze thuis...vaak...de nieuwe Taal niet spreken...
Die Kinderen worden gemangeld tussen verschillende Culturen...
Voorheen heetten die Allochtonen...er zijn inmiddels meer daan 2 miljoen Allochtonen in het land...met hun
gemangelde Kinderen op de Scholen...

Nou ja...zo met m'n type-oefening...tracht ik als ouwetje..er ook over na te denken...Ik vind het niet eerlijk en erg vervelend
als ze alsmaar...het Onderwijs personeel de schuld geven...als er iets...minder toe gaat...dan eerst...

Ik schreef pas...
(Zo noem ik dat...Valt onder...Goed Bedoelde Slecht...Ze Bedoelen het goed...maar pakt...Slecht uit)
Want toen kwam... Prinses L op TV...er moet veel meer voorgelezen...
Na zulks gaan veel Ouders dat dan nog doen ook...
en wel...Voorlezen voor het Slapen gaan...
Het Kind...is dus getraind...met de bedoeling...dat Kinderen in slaap vallen ...met het voorlezen..door de Ouder(s)
Leraren moeten veel meer ...voorlezen...in de Klas...

Als ik dat hoor...denk ik gelijk...Waarom ...die kan toch al goed lezen...Laat het de Kinderen om beurten zelf doen
Voorlezen in de Klas...
mi Als Se Meesters of Jufs...eerste zelf een stukkie harrdop voorlezen...en dan zegt...Pietje neem het over...Pietje
leest een stukje...de leraar zegt...Ansje neem het over...etc
Dan moet je... als Kind in de klas...helemaal erbij blijven...mee lezen onderwijl...want jouw naam kan... ook opgeroepen worden...om verder hardop te lezen...

Kindjes die nog niet kunnen lezen...ipv aals Ouder die voor te lezen...laten een Kinderplaatjesboek blz zien...vertel
is wat je op dat plaatje ziet...na 2 of 2 bladzijden...Nou genoeg gelezen...Kus Kus...Slaap lekker...
Kinderen die al wat kunen lezen...lezen de Ouder(s) voor...uit een leuk Kinderboek...Nou morgen verder
Kus Kus...Nu moet je gaan slapen...
Het Kind als die Ouder ...vindt het dan spannend...hoe het verhaal verder gaat...

Ik bedoel...in feite moet het Kind...de Ouder(s) Voorlezen...
(Daarmee leren onderwijl ondertussen ...via het Eigen Kind...De Allochtone Ma en Pa...in huis...ook Nederlands...)

Dus een Leerkracht... mag natuurlijk wel voorlezen in de klas...maar dat...maar...even...want dan moeten de Kinderen het ...om en om...het overnemen...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...Apart is de Boekenkast...De Leerkracht zegt bv...Jullie mogen er een boek uit lenen...behalve... uit die Rechtse Kast... dat is voor gevorderde leerlingen nl.
De Kinderen gaan ...om en om...een Boek uit zoeken...mag zelfs mee naar huis...moet eind van de week terug zijn...
Je zal zien
dat er Boeken uit de Rechtse kast geleend zijn...
Boeken met Poezie ed. en over literatuur Schrijvers ed.
en over...waar dan ook over...
is alleen in de Rechtse Kast te vinden....In de Linkse Kast...allemaal leuke Kinderdingen boeken...
(Lekker spannend een moeilijk boek uit de Rechtse kast gehaald)
snel in de tas gedaaaan...(en geen Meester en Juf...die dat door heeft...denken ze dan...)
Een beetje verboden iets...nog niet bedoelde iets...voor hun klas...schijnt toch vaak spannender... te zijn...)

Ik weet niet of we er nou zo tots op moeten zijn...met steeds meer en meer UV'ers...want de Markt vraagt oa met MKB kennis...met VMBO kennis...iedereen is blij als er (vooral in nood)... Loodgieters zijn...Schilders...en Ramenlappers etc. er zijn...tm kennis van...Handenarbeid...

Dus een land...landen... alleen meten ...op de Leesvaardigheid...tm op VWO Atheneum Gymnasium ed Niveau...Is Volksverlakkerij...
(We hebben dat...nl...Sociaal Medisch en Economisch Gezien... helemaal niet nodig... met zoveel)
maw
Als ze al
gewoon kunnen lezen...in de Nederlandse taal...moeten we al heel blij zijn...ook met die 2 miljoen of meer...nieuwe Nederlanders...

Oke Kleine Kotertje de plaatjes laten uitleggen...ipv dat de Leraren of de ouder(s) dat doen...zij moeten het juist aan die uitleggen...wat ze beleven als ze de Plaatjes in Plaatjes Kinderboeken zien...tekorten er mee...kan aangevuld gezegd...door leerkrachten of door Ouder(s)...Ze kennen bv wel... een Giraf...maar niet een Mol...
op het plaatje...zo voor het slapen gaan...
De Kinderdromen worden er vast ook leuker van...
Kies dus vooral leuke vrolijke Plaatjes Kinderboekjes uit...voor de nog niet lezen kunnende Kinderen...maar laat het ze vooral...zelf vertellen...(Wat ze Zien en Beleven ...Op De Platen op Plaatjes van Kinderboeken...)
Zo voor het slapen gaan...De Kinderdromen ...worden er vast ...ook leuker van...
Kies dus vooral leuke vrolijke Plaatjes Kinderboekjes uit...

Ik kwam als 6 jarige in een Dorp te wonen...De Juf op School was echt een Schat van een mens...ze
had 2 klassen tegelijk...
Ze stelde vaak veel vragen...
maar als een meisje de vinger op stak...voor het antwoord...zei ze...Meisjes trouwen toch en blijven dan thuis... met haar hele Lichaamstaal... boog ze richting de Jongens...die er ook vragen over hadden...

(Zo klein en jong... als ik nog was...dacht...Stom Mens...U werkt toch ook...en moet daar... toch ook voor... door geschoold ...zijn...
en als ze de vragen niet snapte ...(als Meisjes zijnde)... er uitleg ...over gekregen hebben...anders was ze nooit een Juf geworden...)
Zulks zat ik dan...heimelijk...te denken...er over...Niet alleen die Juf... sprak er zo over...ook thuis...ook in de meeste Boerderijen...maw Alle stimulance... om te gaan leren...werd zo voor je ...weg gevaagd...als je een Meisje was...

Als je ...het je aantrekt ...als Meisje zijnde...komen ze dit tegen...(...Cultuur shocks ...zijn dat!)
Erg belangrijk is dus...wat en hoe leraren... de dingen zelf zeggen...tegen Kinderen...maar ook de
Ouders...thuis...in de huizen...

Maar ik vind...dat Voorlezen ...voor het slapen gaan...aan Kinderen...door de Ouderen...een heel erg slecht ding!!!

Kinderen
Het Denkwerk beeld...wordt er dan ...(vaak jaren) erop getraind...lui hangerig gaperig slaperig ervan... ze krijgen er slaap van...
maw ze worden...getraind...er desinteresse...ervoor te hebben...als er gelezen moet
oa via Scholen...

(Ik noem dat) Goed bedoelde Slecht...
is Voorlezen door Ouderen...Is...Goed bedoeld...maar pakt...(bij erg veel Kinderen)... erg...Slecht uit...

LT) :roll:

Ik denk wel...Ook zonder UV leraren niveau...Wij als Landje...hebben maar toch mooi...via De PABO... niveau Leraren...de Aller Mooiste Wereldse Dingen Bereikt...(Maar mi was dat ...voor het Voorlezen ...aan Kinderen...voor het slapen gaan...!!!)en ook dat nog...Tegenwoordig hoeven ze maar
een paar dingetje ...te appen... en schoolkinderen snappen elkaar al...wat groter geworden...2 a 3 zinnen per reactie...op oa Twitter ed...
langer mag niet...maw Ze leren tegenwoordig...overal mee...dat echte boeken met hele zinnen...en volle bladzijden...niet hoeft... om elkaar ...te begrijpen...

(Die (Lees) ...Cultuur... van deze tijd...heb ik zelf...in de opgroei... duidelijk ...gemist!!!)

(Nou ja... ik denk...ik tracht mijn ding ermee...en de Niewe jeugd trachten hun ding ermee...De verandering is er niks bij...)
Maar
allen
die...zeikzeuren...over de Lees Cultuur ...van deze tijd...bij veel Kinderen...die er in wezen ...de hele Jeugd van deze tijd...ermee aan het afzeiken...!!!
(Desnoods ook...de hele PABO ...ermee afzeiken...)

Die leven nog... met hun eigen... opgroei Lees Cultuur)...Met echte boeken... met hele volle lange zinnen...
en bladzijden vol met reacties...zelfs...hele Podcast maken ze er over...
want de 3 woordjes... met appen ...is niet genoeg voor ze...en de 2 a 3 zinnen bij Twitter ook niet...
https://www.volkskrant.nl/podcasts/een- ... ~ba9d4526/

Ik weet maar 1 ding
waarmee... de hele PABO van deze tijd...te maken krijgt...in de Klassen...
Kort gezegd en geschreven...
(Ik noem dat) Goed bedoelde Slecht...is Voorlezen... door Ouderen...Is...Goed bedoeld...maar pakt...(bij erg veel Kinderen)... erg...Slecht uit...!!!)

Nnnou ja...
LT) :roll:

____________________________________________________________________

Waar ik me tegenwoordig...toch wel een beetje aan erger is...
Ik ga naar een Internet krant...

Zie een titel
zap er naar toe...en dan hebben ze het er over... dat je het via
de podcast ...kan weten...ipv ...ook... het zelf te kunnen lezen...in die Internetkrant...

Niet dus...

ivp Ik kan nog steeds zelf lezen...lullen ze het op...ergens...
https://www.metronieuws.nl/geld-carrier ... werkvloer/

Als ik al ...op die Podcast af zou gaan...verleer ik ... Zelf te lezen ...
en dat kannnn... erg snel gaan...

Maar voor Mensen ...die ergens om... niet of niet meer lezen kunnen...zijn die Podcast een uitkomst
Maar zolang ik
kan lezen...lees ik dat artikel liever ...in die Internet krant...

Blijkt het alweer...Helaas
Pindakaas...(Bij Metro)

mi Sturen ze... zo hun klanten abonnee's ed...weg bij ze...op naar de Podcasts toe...

Pas
een best lang artikel... bij NRC...stond er helemaal te lezen...Aan het eind
lieten ze weten ...er is ook een Podcast ervan...
ze toonden er ...de link ...ervan

Die Internet krant ...verdient ...een vette Pluim!!!

Hoe het in feite moet...Mag ook wel is... gezegd en geschreven...Lees de NRC!!!

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

Ik kon vroeger al heel jong...in lange zinnen denken...
Dat kwam zo...
Closetpapier hadden ze nog niet...
Ze werden abonnee van een krant...en knipten dat ...in rechthoekige stukjes...

Terwijl dat... als stapeltje naast me lag...op de houtendeksel van de plee...
Met de geleerde letters ...spelde ik... wat er op stond...

Ze riepen altijd weer...Ben je nou nog niet klaar...je moet dit en dat...etc.
Wetende...ze roepen me zo...
Daarvan ging ik ...erg veel sneller van lezen...maw ik las al erg vroeg...De krant...

maw Leesvoer op de WC leggen...is ook een tip!!!

Afbeelding

LT) :roll:

Plaats reactie