WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 apr 2021, 11:07

Emotie... :)

(Ik kreeg een uitleg vraag pas...van iemand...Komt die...
Ik gaf die Arib pas...Het Brevet van Onvermogen...hiero...)(En wel Hierom en wel Daarom!)

Overigens... ze had alleen
de Notulist... kunnen oproepen ...om uitleg te geven...van het genotuleerde getypte...op de Verkenners Verslag....)en
Over transparantie...bedingen...via een Motie in eigen huis...(bv. Door 2de Kamer Leden)wat niet mag!

Als de Onderwerpen vallen ...onder het Beroepsgeheim
is schenden ervan
Geldboete/taakstraf/gevangenisstraf, omdat het schenden van bedrijfsgeheimen die onder een geheimhoudingsbeding
vallen strafbaarheid zouden kunnen opleveren.
Maximumstraf: zes maanden tot een jaar gevangenisstraf of een geldboete van dik 20.000 euro.

Omdat het Beroepsgeheim... onder de Wet valt...
kan men niet...
tijdens ...een emotie waan van de dag...middagje vergadering...tussen allerlei moties door...het
beroepsgeheim..en tov De Wet
Zaken van het bedrijf...weg stemmen...
door het Personeel
van de Tweede Kamer!

Dus als het formatie proces... een Beroeps geheim zaak is...met de Verkenner Informateur...tussen
fractie voorzitters en de in Formateur...kan het niet Openbaar gemaakt...zelfs niet tot elkaar...

De Fractie Voorzitters... kunnen elk wel apart... op zichzelf vertellen...naar buiten toe...wat ze zelf
vanuit hun eigen kant... gezegd besproken is...maar niet wat de Formateur gezegd heeft....mag naar
buiten gebracht!

mi Mag de Formateur... ook niks naar buitenbrengen...alleen dat... wat met toestemming (Hun handtekening ervoor er onder gezet)
apart... van elke Politieke Partij...Fractie Voorzitter... van hun zelf) ...wat naar buiten gebracht mag...

Na elke gesprek Met Verkenner-Informateur en Formateur...
zou daar een handtekening onder moeten gezet...wat naar buiten gebracht mag worden...over hun gezamelijke gesprek...

Zomaar alles ... onder het mom van
Transparantie...mag dus niet naar buiten gebracht... De Wet en Wetsregels staan boven... het bedrijfs Personeel...
en dat is niet anders om!

Omdat het... de Wet is...dat gaande is...kan men het nooit... met een 2de Kamer motie... de Wet ...weg stemmen!
(Alleen bij ...zekerheids...misdaad... vermoedens...in het bedrijf...
kan de Wet...bv van Beroeps geheim... onderbroken worden...naar bv de Politie toe...via bv Klokkenluiders ed!)

Dus met een waan van de dag...
kan geen transperantie geeist worden...via een Motie!

(Wetten in de Politieke Arena...gaan zelfs ...de Eerste Kamer over...en De Koning...die hebben het... bekracht!)

worden die geschonden...
is schenden ervan
Geldboete/taakstraf/gevangenisstraf, omdat het schenden van bedrijfsgeheimen die onder een geheimhoudingsbeding
vallen strafbaarheid zouden kunnen opleveren.
Maximumstraf: zes maanden tot een jaar gevangenisstraf of een geldboete van dik 20.000 euro...(Per persoon!)

Als een Fractie Voorzitter zegt
van mij mag iedereen het weten...wat besproken is
kan die alleen ...voor zichzelf praten...en namens hun eigen Partij...bv met de Pers...(En kan niet praten... namens... de Verkenner-informateur en Formateur) dus wat die allemaal zeiden...wat de Partij Fractie Voorzitter...allemaal ter Ore is gekomen...is Strafbaar...als die
dat mededeelt...Men kan niet praten... in het Openbaar...namens... de Verkenner-informateur en Formateur!
Het mag dus dan alleen over algemene globale richtlijnen bereikte gaan...

Voor de Verkenner-informateur en Formateur..geldt hetzelfde...allemaal wat die ter Ore is gekomen...van de
Fractie Voorzitters...is Strafbaar...als die
dat mededeelt...naar buiten toe...Men kan niet praten... in het Openbaar...namens... de Fractie Voorzitters!

Die 2de Kamer Voorzitter... had moeten weten...met die Motie...
Transparantie...mag dus niet... ook niet naar buiten gebracht. De Wet ven Wetsregels staan boven het bedrijfs Personeel...
en dat is... niet anders om!

(Wetten in de Politieke Arena...gaan zelfs ...de Eerste Kamer over...en De Koning...die hebben het bekracht!)

(was voorheen ...De Opdracht Gever...iemand uit de Raad van Staten...die
boven alle Partijen staat...via d66... is het iemand
uit de Tweede Kamer...zelf geworden...en wel iemand... die ook op de
Verkiezingslijst staat?) De 2de Kamer Voorzitter..???...als luid van een Politieke Partij...)(En is dus niet Onpartijdig!)

Die 2de Kamer Voorzitter (Arib) had moeten weten...worden die geschonden...Het Beroeps Geheim
(De hele 2de Kamer laten neuzelen wat
elk gesprek... met de Verkenners... is geweest...met de Fractie Voorzitters...mag dus niet...
(Alleen de Opdracht Gever...had het
erop... na mogen lezen!)

Anders is het
Beroeps schenden ervan
Geldboete/taakstraf/gevangenisstraf, omdat het schenden van bedrijfsgeheimen die onder een geheimhoudingsbeding
vallen strafbaarheid zouden kunnen opleveren.
Maximumstraf: zes maanden tot een jaar gevangenisstraf of een geldboete van dik 20.000 euro...(Per persoon!)

Het Eind Verlag van Verkenners-Informateur en Formateur...is voor het Bedrijf...mag niet zomaar in het Openbaar
alleen als... elke Fractie Voorzitter ervoor ...zelf apart ...ervoor getekend heeft...
Stel 10 van de 17 Fracties tekenden dat niet...
Dan mag alleen ...van die 7 Fracties...van alles er over...in het eind verslag staan...als Buiten verslag...dat
naar buiten toe mag...
De ander 10... staat erop vermeld nvt (Die houden het beroeps Geheim Recht erin nl!)

Beroeps schenden ervan (Door Verkenners-Informateur-Formateur)
Geldboete/taakstraf/gevangenisstraf, omdat het schenden van bedrijfsgeheimen die onder een geheimhoudingsbeding
vallen strafbaarheid zouden kunnen opleveren.
Maximumstraf: zes maanden tot een jaar gevangenisstraf of een geldboete van dik 20.000 euro...(Per persoon!)

Als De Wet en Wetsregels gaande is...bv.
Met Formatie ed...Zomaar van alles is Transparant...(Via 2de Kamer motie) ...maken...mag dus niet!

(Het Brevet van Onvermogen tov Arib...)(Niet alleen over het Gedrag ...van 2de kamer leden...(niet In toom weten te houden)
ipv. met z'n allen
1 Persoon laten afmaken...) Ook tov... De Wet...Omtrent het Beroeps Geheim!(Het Brevet van Onvermogen tov Arib...)
(Wetten in de Politieke Arena...gaan zelfs ...de Eerste Kamer over...en De Koning...die hebben het... bekracht!)

Die 2de Kamer Voorzitter (Arib)
Omdat het Beroepsgeheim... onder de Wet valt...
kan men niet...
tijdens een emotie waan van de dag...middagje vergadering...tussen allerlei moties door...het
beroepsgeheim...van het bedrijf...(van de Tweede Kamer) weg stemmen...
door het Personeel... van de Tweede Kamer!

(Wetten in de Politieke Arena...gaan zelfs ...de eerte Kamer over...en De Koning...die hebben het bekracht!)
worden die geschonden...
is schenden ervan
had moeten weten...worden die geschonden...(De hele 2de Kamer laten neuzelen wat
elk gesprek... met de Verkenners is geweest...met de Fractie Voorzitters...mag dus niet...alleen de Opdracht Gever...had het
erop... na mogen lezen!)

Die 2de Kamer Voorzitter (Arib) had moeten weten...
Beroeps schenden ervan
Geldboete/taakstraf/gevangenisstraf, omdat het schenden van bedrijfsgeheimen die onder een geheimhoudingsbeding
vallen strafbaarheid zouden kunnen opleveren.
Maximumstraf: zes maanden tot een jaar gevangenisstraf of een geldboete van dik 20.000 euro...(Per persoon!)

Wilt de Tweede Kamer ...meer Transparantie...met wat dan ook...dan moet die Wet veranderd worden
en Bekrachtigd worden...door de Eerste Kamer ...en door...De Koning!

Die 2de Kamer Voorzitter (Arib) had moeten weten...worden die geschonden...Het Beroeps Geheim
(De hele 2de Kamer laten neuzelen wat
elk gesprek... met de Verkenners... is geweest...met de Fractie Voorzitters...mag dus niet...
(Alleen de Opdracht Gever...had het
erop... na mogen lezen!)

Nou ja zo kan die wel weer...GR van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 09 apr 2021, 15:52

Tientje

Fijn LT, kan je van erg veel bejaarden, niet zeggen, dat ze neg zijn, voor corona, anders zouden de ics niet zo vol liggen!
Dus wat je al wel wist, die longontsteking van je, en al die zware spierpijnen, is niet van de corona.
Je had 3 jaar terug, exact hetzelfde, met je spieren, na gebruik, van een bepaalde medicijn.
Ook toen had je, de longontsteking, na een zware verslikking en het ging er maar niet eruit, met uithoesten.
Nu ging het er, net zo aan toe. ziek zijnde, Je smaak was niet verdwenen, zoals bij corona pos, dat wel is.
Nou meissie hou je taai.

Over die 2de kamer gebeurens, vonden wij ook niet in orde, toe gaan laatst, maar om precies te zeggen,
uit te leggen, missen we, al snel de juiste kennis ervan.
Maar vanaf de koning ermee, uitgespeeld, door d66, lijkt me , zo het nu toe gaat, niet best, zo na de
verkiezingen, de haat zit er nog in, naar de winnende partij toe. Ook de voorzitters partij, won het niet!
Dus die van de vvd, compleet te laten afmaken, in de 2de kamer, komen de meesten, reuze goed uit!
En nog steeds, doen er, of er echt wat gebeurd is, terwijl er juist, helemaal niets gebeurd is, alleen
die slordige van d66, is het onderwerp eigenlijk, met belangrijke papieren, over de formatie.
En de zooi, bij het cda, ligt bij de cda zelf, en niet, bij Rutte!
Maar rutte heeft wel, al die tijd, de ware toeslagen affaire voortgang, personen gedekt, uit de
luwte gehouden, die van het cda en die van d66 van kabinet Rutte!
Zoals je al schreef, hij dekt altijd, valt niemand af, maakt het ze, niet lastig.
Moet die is afleren, van jou! Ha ha haaaaaaaaa

Zeg wat is, jouw mening, over de versoepeling, van het corona beleid? Kan het
of kan het niet?

Ik wens je succes met je weekend golf hobbie. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 apr 2021, 19:43

Entje... :)

(Als je het mij vraagt...is sowieso ...de Lente...geven veel Mensen...nieuwe Hoop...
Die moet niet ingesleagen worden ahw...dan slaat teveel Gezondheid in... bij vooral jonge Mensen...tm
Middelbaren...
mi
Zou men moeten zeggen...allen mogen dit en dat...behalve de risico Mensen... die geen
of
nog geen (zoals ik...wgs Longontsteking...wgs ziek dus)...Vaccin gehad hebben...daarvoor geldt nog
de Lockdown en de Avondklok regels.
(ter opbeurings proces) Ze mogen wel 2 Personen ontvangen tegelijk!
Met de 1.m 50 regel en handen wassen! (Dichbij nodig dan Mondkapje op!)
en er beslist geen Kinderen! (onder ...zeg...de 12 jaar) en wie pos getest is... mag er ook niet... naar toe gaan!
(Regelmatig... een snel test doen...als bezoeker... aan de risico groep...is dus ook wat!)
Zoiets zou ik zeggen...als ik het zeggen moest...in het land...

De besmetting cijfers (Wgs versoepelings proces ...van alle anderen in het land)
zullen er wel van stijgen...(maakt een mooie landelijke groepsimminiteit)...maar
de IC's... zullen... het... aantal... niet van stijgen...eerder dalen...als de Risico groepen...nog
steeds... binnen moeten blijven!

(Als IC's stijgen... 98% kans of meer...die bejaarden ...houden zich zelf niet ...of hun naasten...aan de Corona regels!
Uit en/of thuis tov hun bezoek ed.)( geen corona regels handhaven ed!)Want niet iedereen
heeft de Vaccin gehad...uit en thuis!

Ze mogen wel 2 Personen ontvangen tegelijk!
Met de 1.m 50 regel en handen wassen! (Dichbij nodig dan Mondkapje op!)
en er beslist geen Kinderen! (onder ...zeg...de 12 jaar) en wie pos getest is... mag er ook niet
naar toe gaan!
(Een pre is...Regelmatig... een snel test doen...als bezoeker... aan de (Nog niet...of niet ...gevaccineerde)...die niet naar
risico groep!)
Zoiets zou ik zeggen...als ik het zeggen moest...in het land...

Voor de rest (het verloop)
van de Corona Virus hangt
af van ...de hoeveelheid Mensen ...in het land...met de ...Vaccin gehad!

(Ook Bejaarden ed
die mogen... met de complete vaccin gehad...in feite...(naar gestel (lichaamlijk) en (Geestelijke) kennis en kunnens en vermogen)... mogen
dan weer...alles!)
(Ik heb het wel over ...het eigen land...niet over het Buitenland! Die hebben ...hun eigen Corona regels... nl!)

Jullie ook een fijne avond. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 10 apr 2021, 16:35

Tjezus

Ik las dit
AOW’er werkt vaker door uit noodzaak: ‘Extra werken om levensstandaard te houden
Dat lijkt wel te passen, bij die ouwe artsen, die hun praktijk, niet aan de straatstenen, kwijt kunnen,
maar dat wel hebben gerekend, als hun pensioen geld. Die zullen wel moeten doorwerken.
De vaste lasten, bij elkaar, is meer dan, alleen de aow, als inkomen.
Ik wist niet wat ik zag.
De oudste zoon, van lt, is al een poos, de mantelzorger voor der.
Dan logeert die daar, in de week.
Lt zei me weleens, die kan toch, een kort lontje hebben, sinds , dat komt er toch een verhaal.
Maar ik ken die zoon, alleen maar gezien als, een heel rustig persoon, hulpvaardig en erg aardig.
Nou opeens nu niet dus.
Helemaal over de rooie, kwam die de huiskamer in, het duurde een poos, voor ik door had, waar het over ging.
Hij staat al 15 jaar, ingeschreven, bij de woningstichting, en jaren bezig, een gewoon huisje te krijgen.
10 jaar terug of zo, kon die kiezen, uit een paar woningen, hij dacht, met mijn inkomen, ik kies de goedkoopste,
hoorde veel later pas, over huursubsidie. ipv, dat studenten achtige, studiootjes woninkje op 3 hoog, zat die anders, in een
beneden woninkje met een tuintje, viel ook nog, onder de sociale huurwoning.
Van jongs af aan, heeft hij een rug scoliose, (zegt me niets) maar via bepaalde te zwaar werk gedaan, werd dat
een chronische pijnlijke zaak. Beter is een woning te nemen, zonder die stijle lange trappen, hoorde die aan, van de fysio.
Maar gewoon een beneden huisje te nemen en geen zwaar werk, meer te doen. Hij ging bij een callcentrum werken, deed dat goed, had het, naar ze zin, tot op een dag, zijn oren een harde hoge pieptoon gaf, door de telefoon, steeds aan de oren.
Chronische rug pijnen en piep oren, hij kwam weer in de bijstand en ging weer achter een echte woninkje aan, met meer vaart,
dan dat die er al, jaren er mee bezig was. De fysio nodig, wordt ook maar, een bepaalde tijd betaald. Ze lontje werd steeds korter, vertelde lt me weleens. Nou daarmee, een heel gedoe gehad. Vorige week, plots een mail, kreeg die, hij mocht online, wgs corona, een
woning bezichtigen. Ook lt vond het prima, bij hem passen. Woninkje voor 1 persoon, gelijkvloers en met een tuintje en
vlak bij het centraalstation. Hij rijdt geen auto namelijk, heeft die dus niet.
En meldde, dat die de woning graag wilde hebben.
Hoorde er niets meer over, ging bellen, dat gaat tegenwoordig ook , met een callcentrum, die moeten gewoon zeggen, wat er voor
staat. U bent no 41 en maakt geen enkele kans, dan moet u minstens op plek 1 tm 3 staan. Daar snapte die zoon niets van.
Waarom sturen ze dan, een bezichtiging, als je er niet voor, in aanmerking komt???
Vroeger, met bezichtigen, legde die zoon uit, nam je de woning meteen, of niet, naar eigen keuze.
Hij snapt er niets meer van en ging er helemaal, over de rooie van, zei je moet ze dreigen, met bommen en granaten,
voor ze snappen, ze gaan te ver, met mensen, die al zo, in de shit zitten, Nou nou, zei lt, niet doen, anders kom je,
weer onderaan de lijst. Je bent nu, in den here, denk daar maar aan, zei lt. Ze zei, misschien krijg je die dingen wel, als beproevingen.
Die zoon, werd er helemaal weer kalm van. (Nou zei lt me later, je moet toch wat, met dat.)
Zeg voortaan erbij, zei ze aan haar zoon, ik mantelzorg, voor me moeder.
Haar vriendin, had er 14 dagen later, al om een flatje , met lift erbij.
Die kwam uit zeeland, gescheiden en had zo in dezelfde stad, een eigen flatje, had gezegd, ik ben mantelzorg, voor me moeder,
hier in de stad. Haar oudste zus, is al 3x verhuisd, in de zelfde tijd, dat haar zoon, zo een normaal huisje zoekt.
De vrouwen gaan overal mee voor. Lt zei hem, misschien, brengen die, het wel smeuiiger, vrouw vriendelijker, dan jij met je rugpijnen en oorpiepen, voor hun, een gezeur, met een agressie blik erbij, nu ben ik toch wel eens, aan de beurt, en niet alle vrouwen, in het land. Een man van in de 50, die in nederland, nog steeds, geen gewoon huis heeft, is al idioot. Je wordt er niet jonger op, in dat
studiootje, met alles, gepropt, in een hele kleine ruimte op 3 hoog. Noem die dingen dus niet, maar zeg, ik mantelzorg, voor me moeder.
Zei die zoon, ik kan zeggen, wat ik wil, maar heb een callcentrum personeel, aan de telefoon, niets helpt met zeggen, het is niet, als vroeger, praten met iemand, van de woningstichting zelf. Dan kan die ook zeggen, naast het mantelzorgen, ik laat iets na, waar ik nu woon.
Lt zei me, echt jammer, dit huisje, paste precies, bij hem. Een volledig gewoon huis, geschikt voor 1 persoon, met een tuintje erbij en vlak bij, het station, bij treinen en bussen. Ze kreeg hem gelukkig, snel weer kalm en gewoon. Maar toch, alweer, die zoon , met al zoveel pech gehad, alweer en nog steeds, gaan de vrouwen voor, of van ver vandaan, net in nederland, maakte die, ook vaak mee.
Het begon met, na jaren, nog steeds wonen, in het ouderlijkhuis, ingeschreven, voor een huis, zijn beste vriend, ze ouders, gingen scheiden, het flatje, vlak bij , kreeg zij, al na wat weken, en haar zonen, zo lang ingeschreven niet, Dat ging maar zo door, met alleen staande nederlandse vnl alleenstaande mannen.
Dan zeiden ze, in het gemeente huis, u woont toch goed! Zelfs de huurkamers, in die regio, waren duurder, dan hun toen inkomen.
De oudste zoon dacht, dan zorg ik er wel ervoor, dat ik niet goed woon en peerde hem, het dorp uit en ging
terug naar de grote stad, waar die geboren was. (alle ellendes, die hij toen mee maakte, zal ze, maar niet vertellen, aan me.
Maar een gewoon huisje, heeft die nog steeds niet, met ze inmiddels 51 jaar, wonende in een piepklein studenten studiootje model huisje, op 3 hoog, met die zware rugpijnen. Laatst had die er zo een erge pijn aan, logerende bij lt, vond ze hem in slaap, op de grond liggende, ging er liggen zo, om de pijn, om de rug, te strekken. Hij doet dat mantelzorg erg leuk en aardig en doet van alles er.
In het gelijkvloerse flatje van lt, is niets te zwaar., voor hem.
Opeens,zo die zoon, over de rooie te zien, en het heeft , over bommen granaten???
Dan gaan ze te ver, met vrouwen gaan steeds voor, en zijn, zij het niet, dan wel met, nieuwe allochtonen, gaan steeds voor.
Net als, waar alles mee begon!
In het weekend, gaat die naar, ze eigen huisje, lt zei me, ze zei tegen hem, denkdr om, gedraag je, je bent nu, in den here!
Lt legt me wel eens uit, wat het verschil is, met, in den here en met, in de here.
In den here, is te vergelijken, met die grevo bonders, ze zijn overal anties mee, niks mag van ze.
Lt kijkt al van het begin op tv, naar mes op tafel tv te kijken, zei die zoon, dat moet je niet kijken, ze gokken daar, en dat is, tegen den here. Zulks dus, als je daar naar luistert, zitten we, zo weer, in de middeleeuwen, in het land, en was er nooit vooruitgang gebeurd.
Maar nu gebruikte Lt het wel, zei, misschien, zit je in een beproevings tijd, kijkt die, in den here, van je, hoe je daarmee om gaat.
In het weekend, gaat die naar ze eigen huisje, lt zei me, ze zei, tegen hem, denkdr om, gedraag je, je bent nu, in den here!
Nou lieve mensen, dat was weer een heel verhaal getypt. Jullie wens ik een gezellig weekend toe. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 apr 2021, 11:39

Zus... :)

(Klopt Tiff...voorheen was dat... zo altjd...als je een woning mocht bekijken
van de Woningstichting... en... de woning beviel je...en je meldde dat...dan
kreeg je die woning toe gewezen.
Dan zeiden ze niet...Als het huis je bevalt...u bent nog lang niet aan de beurt
Dat is idioterie...krankzinnigen werk
wat tegenwoordig schijnbaar... zo gebeurt...met Mensen...die vaak al jarenlang
op de wachtlijst ...er voor staan...(Een Sado/Mas Beleid is dat!)
Ze mogen het huis bezichtigen...om dan te horen...
u staat op plek no 41 ...en ...nog lang niet aan de beurt...

Fijne Zondag allemaal..m Gr en Knf van LT
PS.
Wk 14
Het is alweer ...de 4de Golf Wedstrijd Dag...dus spannend!
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=60

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 apr 2021, 02:07

USA... :)


Met mijn TV en PC Golf hobby Week 14 Bleef tot het eind aan toe spannend...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=60

(In Augusta...(Van de 156 Deelnemers) alle 4 ...van de 4 Namen ...geeindigd bij ...de eerste 8
En met dez 4 dagen Weekend Golf...4 Dag Winnaars (Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding en 2 ...2de Plekken...(2de plek) Afbeelding(2de plek) Afbeelding
En Hideki... gehezen...
in het Jaarlijkse Augusta...Groene Jasje...AfbeeldingAfbeelding
Dat is... door mijn 4 Namen...uit 156 Deelnemers gevogeld...heel erg mooi gedaan!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 12 apr 2021, 17:20

Samen

Afbeelding Gefeliciteerd lt.
Ik had ook 4 namen, op een briefje gezet, net als jij dat doet, ik dacht, ik neem no.1 van de wereld bij golf en nog zo eentje,
en nog zo eentje en nog zo eentje, 2 haalden, de cut niet eens, en 2 eindigden , erg laag. En jij, Afbeelding

Ik vind, dat er enge vrouwelijke mensen, in de politiek zitten.
Zo vals ,als wat, zijn die.
Om 1 ding niet te herinneren, noemen zij dat leugens. De leugens, van rutte
ze blijven doorgaan, met zoals jij, dat noemt lt, met schorumpolitiek.
Ik kijk helemaal nooit iets, van de politiek op tv, maar vanaf laatst kijk en luister ik, er toch weleens naar.
Wat een eng griezelig zooitje bij elkaar is dat zeg.
Die twee verkenners dachten op die vraag, dat ze iets op tv hadden gezien, omdat die rutte het had, wat die
hoekstra gezegd had, over die omzicht, op tv, dat die wel minister mag worden van hem. Dat was net, op tv geweest.
Daar ging het dus, effetje over, met die rutte en die 2 verkenners.
Ik vroeg me moeder, mam stel je komt ergens, bij binnenkomst, zeg je iets wat op tv was, en dan gaat het
er verder, over van alles en nog wat, weet jij vele dagen later nog, wat je ,met die andere mensen, gezegd hebt?
Als je, je het niet herinnert, noemen ze het, leugens. Moet je eens toepassen, op je werk, in pauzes, wat weten
je collegas nog, over dat middag uitje, wat je, met een paar maakte, vorige week, zou jij ze , leugenaars noemen,
als ze zich iets, niet meer herinneren, uit de gesprekken?
Stel jullie hebben allemaal, iets op tv gezien, hadden het daar even over, later zeggen er, op de vraag, het was iets op tv
verder, herinneren ze het zich niet, er zitten al dagen tussen, van veel en hard werken. Zou jij ze leugenaars noemen?
Ik las net, iemand had, een boek gelezen, zei er over, zich niet meer te herinneren, waar dat boek over gaat.
Ons geheugen, lijkt helemaal niet zo paraat te zijn, als er, van andere mensen, wel verwachten, toen ik het er met
lt over had, zei ze me, ze hadden het niet over omzicht gehad, maar over hoekstra, die op tv geweest was. De
vraag was al verkeerd gesteld. Om iets uit het geheugen naar boven te halen, moet het herkenbaar zijn. Het
was op tv, en het ging over hoekstra. Het ging onder elkaar, niet over die omzicht.
Ze zei me, vertel me eens, wat die man van het journaal, net allemaal gezegd heeft, weet jij dat nog?
En een rij dagen later? Weet jij dat nog? Als je zegt, dat kan ik me niet meer heinneren, wat vind je ervan, als ze, vanaf 1, je
een leugenaar gaat noemen, tm via een paar, allemaal leugen zeg je, gaat noemen, omdat je, over die ene vraag, je niets
van kan herinneren? En die andere 2 Verkenners ook niet! Iets op tv gehoord, als antwoord terug krijgt.
Lt zei me, ik heb het ook gezien op tv, die hoekstra had het op tv over omzicht. Ze dacht nog, zei ze me, waar slaat dat nou op, wat
die hoekstra zei, omzicht mag van hem, ook minister worden. Ook lt, zou gezegd hebben, we hadden het over hoekstra en niet over omzicht, als zo danig. De vraag was al niet kloppende, u heeft het, met de 2 verkenners, over omzicht gehad, nou dat
kunnen ze zich, niet herinneren, de 2 verkenners denken, het was iets, op tv gezien.
Lt zei me, ik kan het me nog herinneren, omdat ik dacht, waar slaat het op, wat die hoekstra opeens, op tv zegt, vlak voor de
formatie begint. Verkenners gaan helemaal niet over de poppetjes, dat is pas aan de orde, bij de formateur.
Omdat Lt er over had door gedacht, weet ze het nog, het ging niet, als zo danig over omzicht naar over hoekstra, dat
die op tv was, en het had over die omzicht. De 2 verkenners, hebben gelijk, het was op iets op tv, waar ze het even, over gehad hebben. Zij lt, kan het zich, nog herinneren, omdat zij alleen, voor de buis zat, en geen verschrikkelijk druk werk leven, er omheen had, en ze dacht verder, er over na, zo van, waar slaat het op, wat die hoekstra zo opeens zei, op tv.
Maar zoiets, niet kunnende herinneren, als de vraag, al niet juist gesteld is? die omzicht was niet, het klets onderwerp, als
losse binnen komertje, tussen rutte en de 2 verkenners, het ging dus, over die hoekstra, op tv. hadden ze het, schijnbaar over , voor ze, aan hun verkennerswerk begonnen.
Lt zei me laatst al, logisch, dat die notulist dacht, dat onderwerp, hoort elders. Maar maakte er wel, een aantekening van.
Met alles wat ze zeggen.
Ik zou ook niet alles, me herinneren, zei ik tegen lt, ook niet alles, wat net. op het journaal, is geweest en wat die allemaal zeiden.
Maar lt, wat bedoelde je, hier pas getypt, die rutte, is die jezus niet??? Hoor ik nog wel van je. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 apr 2021, 01:49

Meningen... :)

(Ik las dit net...
De tip van Adriaan van Dis: houd nooit, maar dan ook nooit een voorgesprek
Lijkt me mi wel een goeie tip... in de Politieke Arena...voor Mark Rutte!

Bij Adriaan van Dis...dacht ik vroeger altijd....als die op TV was...met dat boekenprogramma van hem
Als die Michael Angelo ...nog had geleefd
had die er vast er ... een heel mooi beeld... van gemaakt...en anders wel... een beeldhouwer...uit de Griekse Oudheid...

Gemiste kansen...kan al aan zoiets liggen... die Michael... was er...te vroeg voor geboren...of
moet ik zeggen...die Adriaan... te laat...om ...ervan een eeuwen lang durend... mooi beeld...van te maken...
Waar generatie...eeuwen lang...van hadden kunnen genieten ...

(Die Adriaan... in den beginne op TV...vond ik... de mooiste man...ooit op TV... gezien zelfs...)
Ik kan niet zeggen...dat ik veel ...over die boeken...opgestoken heb...waar die Adriaan en zijn Gast...het over hadden...
Ik zat meer te denken...onderwijl...als er... zoiets als...reincarnatie bestaat...moeten we hem...kunnen tegen komen...als
Grieks of Romijsn beeld...ergens...
Vandaar... deze zin... net op getypt hier...
Bij Adriaan van Dis...dacht ik vroeger altijd....als die op TV was...met dat boekenprogramma van hem
Als die Michael Angelo ...nog had geleefd
had die er vast er ... een heel mooi beeld... van gemaakt...en anders wel ...een beeldhouwer...uit de Griekse Oudheid...
Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeetje Mina...ja dat schreef ik over Rutte ...Tiff... Hij is die Jezus niet...
Die alle Zonden van de Wereld op zich nam...

Met zijn ...Goed bedoelde ...Slecht...Al het gedek... van de slechten...over die dagen...iedereen weet...hoe dat heeft
uit gepakt...en al die snuivers...spuiters en pillen gebruikers... in die dagen ...herkenden ze hem ...als vriend zijnde...ook al niet...
Hij stond er...alleen... er voor...
in de Politieke Arena... van die dagen...nagelden ze hem... aan het Kruis...
Hij zou eeuwen ten dagen...al de zonden ...van God ...mag weten wie allemaal...op zich nemen...
Dus dat Paas Passie verhaal...hebben we al gehad...

Mooier is...om al het Politieke schorum...voortaan...niet meer te dekken...is de tip...voor Rutte!
Want denk nou niet...dat de Mensheid ...echt veel is veranderd...in die 2 eeuwen...ondanks... alle vele scholingen te spijt...
voor de hele Burgerij...in onze tijd...
Als er valsspelers...in het Politieke...spel zijn...(Valse Vrouwen en Valse Mannen...)...dek ze dan voortaan...niet weer....
Met zijn ...Goed bedoelde ...Slecht...Al het gedek... van de slechten...over die dagen...iedereen weet...hoe dat heeft
uit gepakt...en al die snuivers...spuiters en pillen gebruikers... in die dagen herkenden ze hem ...als vriend zijnde...ook al niet...
Hij stond er...alleen... er voor...
Hij zou ...voor eeuwen ten dagen...al de zonden ...van God ...mag weten wie allemaal...op zich nemen...

Dus Rutte...dat Paas Passie verhaal...hebben we ...2000 jaren geleden...al gehad...
Mooier is...om al het Politieke schorum...of die met vak nikserijen ed...voortaan...niet meer te dekken...is de tip...voor Rutte!

Laatst had ik het met zo'n ...in den Here...figuur er nog over...die zei...alle zonden die we doen...worden ons vergeven...
dat staat zo ...in de Bijbel...
Ik zei...als ze hadden door gebijbeld...waren ze tegen gekomen...dat vanaf zo'm 200 jaar geleden...een renovatie is gekomen
in dat hele Hiernamaalse Hemelse...Sindsdien staat ...De Wet...er tussen...
Tussen (Verticaal) (1 tm 7.7tm14)
Tussen...De Jezus van N (14de linie) en de Mensen...vanaf 1ste linie)
(God dacht schijnbaar...soms moet die zelfs...De Jezus... beschermen...als al
dat ...zonde zooitje...maar op hem ...af blijft komen...)
Ja maarrrrrrrrrr zei die persoon me...als je je echt bekeerd...dan vergeeft Jezus... je toch nog steeds...alle zonden?
Ik zei...Misschien... misschien...als ze ...die draaideur criminaliteiten gaan laten...anders dan zit... De Wet ...sowieso...er tussen...te tussenen...
(Ik las dit net...
De tip van Adriaan van Dis: houd nooit, maar dan ook nooit een voorgesprek
Lijkt me mi ...wel een goeie tip... in de Politieke Arena...voor Mark Rutte...Hij is... De Jezus... niet nl!)
Mooie tip voor Rutte...
allen die hij nooit afviel...en dekte ...hoe waren die laatst...in de 2de Kamer...Dat dus...
ipv die Notalist Ambtenaar op te laten komen draven...15 minuten werk...
gingen ze er uren lang...een heel Paas Passie Vehaal...van maken...
als vriend zijnde...herkenden ze hem...ook al niet...
Hij stond er...alleen... er voor...

Dat gebeurens ...in de Tweede Kamer pas...Al een paar Mensen vroegen me per mail...is het een voorbode...dat De Christus komt...of is het 't einde der tijden ed. aan vragen...
Ik denk dan...is het Klimaat vraagstuk... al niet genoeg...aan voorbodes...er zullen er wel meer komen...aan voorbodes...
is water te korten ...al niet genoeg...aan voorbodes...and so on...
Al heel wat jaren terug...wist ik ...plots...de wereld... is in het jaar 2850...compleet onleefbaar...voor alles wat leeft...
Maar...we kunnen het wel zelf...met ze allen...vervroegen...
Dan moeten we minder werken...dan kunnen ook...de Kinderen weer opgevoed worden...want ze laten slepen...troep achter zich aan
zet wat Kinderen en jonge Volwassenen...van deze tijd...bij elkaar...en ze laten een bende achter...er zit een soort...
verachteling in hun geest...gekomen...gooien van alles... de Natuur in en in de Wateren...ook in het Oosten als in het Westen...overal
Wereld wijd...laten ze zooi achter zich...
Als dat al geen ...voorbode is...dat debie geest niveau...dat op de wereld gekomen is...Dan moeten we minder werken...dan kunnen ook...de Kinderen weer opgevoed worden...
En het Loon van werken...moet naar Lands standdaard zijn...en niet er onder zijn...en niet het geld massaal ...bij een paar zijn...

Misschien is de tip is...
laat je voorlichten...hoe het kan....dat bij die 7 km wandelen...op de Golfbaan...per wedstrijd dag...je er niets... aan troep ziet liggen...of
er nu... een paar Mensen kijkers zijn er...`100.000 er zijn...en ook al die Golfers zelf ...er zijn...en begeleiders ed.
Wereld wijd het zelfde...in de Golfparken...heel de Natuur er...ziet er... Hemels... eruit...

Nou zo kan het wel weer...met mijn type-oefening.
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 13 apr 2021, 16:28

Genade

Minder werken, voor de natuur en klimaat, snap ik wel LT, maar dan moet wel, het salaris, per uur hoger gemaakt,
om alle vaste lasten, te kunnen blijven betalen en de premies. Waarom zou er zo massaal, veel geld, naar die paar mensen, maar
moeten gaan? Dat is onlogisch namelijk. Neem dit als vb. Jumbo extra veel meer verdiend, door corona, ontslaat massaal mensen,
om ze weer goedkoop, binnen te halen???

Afbeelding
Gefeliciteerd LT, met 4 weken op rij, de beker eruit gevogeld te hebben, met je golf hobbie.
Liefs en Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 apr 2021, 10:03

Nadelen... :)

((Met dat opeense....Jumbo Systeem)...Daarmee had het...(Linkse Democratische Partij van het)... Obama regiem tijdperk...20 miljoen Burgers...meer onder de
armoedesgrens gekregen...Met dat systeem...Mensen eruit getruct en later dezelfden of anderen
goedkoper erin getruct...De rijken steeds rijker en de rest steeds armer ...werd dat systeem!

Toen wij als land...dat allemaal klakkeloos gingen na-apen...kregen wij hetzelfde beeld te zien...in ons kleine
hetende rijke landje...De rijken steeds rijker... en de rest steeds armer ...werd dat systeem!

Wat je ook vaak zag...met dat systeem...de bedrijven kopen steeds meer bedrijven op...in Binnen en in het Buitenland...
om hetzelfde te heten...als dat ene Bedrijf...Wat je daar weer van kon waarnemen was...Er ging te vaak...zoveel mis
mee...dat het feitelijke Bedrijf...moest oppassen er... niet zelf failliet van te geraken...dan zag je ze ook steeds
meer Personeel gaan ontslaan...
Ook bij niet food bedrijven... zag je zulk tegen komen...oa ...de KPN...kocht steeds meer
in het buitenland...en ging er bijna zelf failliet van...tm in eigen land...
Die explosieve dwang...om nog groter te zijn...als eerst...leek wel een soort...verslavings drang te worden...Je
hebt goede en slechte verslavingen...slecht is ...als ze er... andere Mensen voor... in de ellendes gaan zetten...allerlei
trucs gaan bedenken...deze is er... eentje van...

(Daarmee had het...(Linkse Democratische Partij van het)... Obama regiem tijdperk...20 miljoen Burgers...meer onder de
armoedesgrens gekregen...Met dat systeem...Mensen eruit getruct en later dezelfden of anderen
goedkoper erin getruct...en dat alsmaar weer...De rijken steeds rijker... en de rest steeds armer ...werd dat systeem!
Vanaf Links Paars...zag je zulks ook... in Nederland verschijnen...

(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom en goedkoop...systeem zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen zelfs...)

Ook erbij zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...trucen ze eruit...gevolg als ze niks meer kunnen zeggen...
zag je ...de Burgerij gaan klagen...Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...Ook in
de Thuiszorg sector vooral...De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...Net als ze
het werk...gaan snappen en kunnen en er alles over weten...is hun contract om...etc.

Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze jong ...stom ...in ieder geval...goedkoop...systeem zag je er van
boven komen drijven...1 een paar stinkend rijk...en de rest steeds armer...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen zelfs...)

De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...
Na elk einde contract...kwamen de gewone Burgers ...er vet van...aan alle kanten... drvan... in de Shit!
Je kan er... bijna klakkeloos op voorspellen...zo'n Foodbedrijf...met (verslavende) expansie drift...en dan...de banen trucs
komen er aan...
(Alles mag...(Gedekt en wel)...die ene... of die paar...en wat circuitjes...behalve een Sigaar...) Zo ging ik
dat noemen...)Een soort uitgespeelde Vakbond zag je er ...ook door ontstaan!
De trucs werden steeds ongaver...en steeds meer...en meer...en meer...tm doen of dat... het normale is ...aan het doen zijn...

Alle hele knappe Systemen... zag je ervan omgaan...verdwijnen...Systemen door de allerknapste Staatlieden ...ooit bedacht...Med
en Soc en Ec
zag je ze laten verdwijnen...

(Typisch is ...dat je zulks...alsmaar weer...via Linksen ziet ontstaan...tm in de USA aan toe!) Goede eerlijke systemen...berijkte
Med en Soc en Ec
zag je ze laten verdwijnen...

Bij ons heette het...Polder systeem... had zo'n succes...tm ver over de grenzen...we hadden
de minste Werkelozen...heette dat...De minste uitkeringgerechtigden...heette dat...etc.
Maar de Waarheid was...alles wat nog thuis woonde...kon... opeens ...geen bijstand geld krijgen meer...alle stellen
waarvan er... eentje van...in de shit kwam...via het banen contract systeem...kreeg geen recht op uitkeringen ...als
de Partner ...een inkomen heeft...(Die verdwenen gewoon weg... va alle Radar cijfers!)


Dus zo kregen ze bij ons...die lage cijfers alsmaar weer...en alweer iets erbij...ten nadele vooral van
de Jongeren...die nog thuis wonen...en vooral de Vrouwen...met een losse contract baan...zag je er de dupes van
worden gemaakt...Zonder baan gekomen...Je of U woont toch goed...iemand er heeft toch een vast inkomen...dus
die kregen geen en hulp meer...zoek het zelf maar uit...zoek een andere baan...(Vaak kwamen die nog
goedkoper... uit...dan eerst...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder loon...dat wel...)
Ze creerden hun eigen...Uitzend bureaus zelfs...hier het ontslag...ga maar naar daar...en daar zeiden ze
het zelfde...hier het ontslag...ga maar naar daar...
(Vaak kwamen die nog
goedkoper... dan eerst...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder loon...dat wel...)

Vooral in de USA zag je het opkomen...hun Bedrijfsreclames...gingen ze ...via de Sporters doen...
ipv het eigen Bedrijfs personeel...normale contracten te geven ...met normaal uurloon ed.
Gingen ze met dat uitgespaarde getructe geld...de Sport markt op...
De geld winsten... in de Sport ...werd steeds hoger...
Afgelopen weekend...de Golf winnaar...met (maar)...4 dagen gesport... is de winnende Prijs van...anderhalve miljoen dollars...
met alle reclames ...van die Bedrijven erbij getoond...
ipv Als ze eerst...hun Personeel gewone uurloon betalen...zelfs dan kunnen Sporters ...(dan
wel niet 1 miljoen tm 10 miljoen ed...)...een mooi groot bedrag winnen als Prijs...

Er zijn Bedrijven...Ze creerden hun eigen...Uitzend bureaus zelfs...hier het ontslag...ga maar naar daar...en daar zeiden ze
het zelfde...hier het ontslag...ga maar naar daar...
(Vaak kwamen die (Ontslagen personeel)...nog
goedkoper... dan eerst...uit...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder uurloon...dat wel...)
Als ze hetzelfde loon willen bereiken... van eerst...wgs alle vaste lasten...die ook steeds duurder werden...dan
moeten ze ...als ze...hetzelfde loon willen bereiken... van eerst...erg veel meer uren werken gaan...dan eerst!
(Vaak worden hun Kinderen er door...door de Straat opgevoed!)

Jij vroeg me welis Tiff...wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is... bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen op...
Die komt in Land Politiek aan de Top...

En gaat van alles....(Met die Vak Macht positie)... het Omgekeerde doen...via alle Vakbonds kennis op zak...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...en dat...in de Politiek gaan doen...Dat is een vb van Links Paars!

(De les is eigenlijk...stem nooit op een ex Vakbonds Leider...met de lands Verkiezingen...)
Jij vroeg me welis Tiff...wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen op...
Die komt in Lands Politiek ...aan de Top...
En gaat van alles....(Met die Vak Macht positie...in de Politiek...)... het Omgekeerde doen...via alle Vakbonds kennis op zak...en
van alles...
met Omgekeerde Psychologie
der dingen ...doen...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...en dat...in de Politiek gaan doen...Dat is een...het Top vb... vb van Links Paars!
van alles...zag je vanaf toen...met Omgekeerde Psychologie... de dingen doen...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...

Je kan bijna... tot de Burgerij... zeggen
Eigen schuld dikke bult...wgs
wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen ...op die ene...

Die komt... in Lands Politiek ...aan de Top...en keert (Via de (nieuwe Vak Machts Positie...in de Politiek...) de Psychologie ...der dingen om!
(Zelfs het hele Srebrenica drama hebben we er mede van!)
Met dit als Personeel mee...
(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom ...(onkundig)...en goedkoop...systeem zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat... gaan opkomen zelfs...)

Ook erbij ...zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...tructen ze eruit...gevolg als ze niks meer kunnen zeggen...
zag je ...de Burgerij gaan klagen...Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...

Die aan de Top...ze hebben er vaak zelf... de kennis niet van...maar zijn wel de beslissers ervan...

Ook erbij... zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...tructen ze eruit...gevolg.. als ze niks meer... kunnen zeggen...(Zie
je er ook...de Dupezijners ...ervan verschijnen!)(Is het niet hier...en/of...dan wel daar!)
Met dit als Personeel mee...
Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...

(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom ...(onkundig)...en goedkoop...systeem... zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen ...zelfs...)
(Omdat
Lands Top Baner...een Popie bij de Vakbond was....ging er geen Vakbond tegen in...die waren...die werden ... zo mooi uitgespeeld!

Hou op shei uit...als ik over Links Paars begin...dan ben ik nog dagen door... aan het typen...

Maar dat... na reeksen Kabinetten...zulks nog steeds gaande is...
De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...Net als ze
het werk...gaan snappen en kunnen en er alles over weten...is hun contract om...etc.
Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze jong ...stom ...in ieder geval...goedkoop...systeem... zag je er van
boven komen drijven...1 een paar en wat circuitjes...stinkend rijk...en de rest ...steeds armer...
(Het Hier en NU Jumbo methode is dat!)
(Alles mag ...(Gedekt en wel...)...die ene of die paar...behalve ...een Sigaar!)

(In het Eeuwige Hier Namaals...hebben ze... (Voor zulkse Gasten)...hele mooie Zwarte Gaten...voor bedacht!)
(Die (Zwarte Gaten)...worden...(Als een soort Stofzuiger...)...(Met die Zwarte NEG...Zielspatronen)... er mooi breder van!)
Hoe dat ook zij...daar hebben de... Hier en NU...Dupezijners...niks aan!)
1 een paar en wat circuitjes...stinkend rijk...en de rest ...steeds armer...
(Het Hier en NU Jumbo methode is dat!)(Het Sport Sponsoren Methode is dat!) etc.
(Alles mag ...(Gedekt en wel...)...die ene of die paar...behalve ...een Sigaar!)
_______________________________________________________________________

Afbeelding
Wat me opviel... aan de...Zelf Test...
Er staat geen datum op...(Overigens ook geen Naam ed!)
Dus de ...Neg test tonen ...verplicht moeten tonen...waar dan ook...zegt compleet... via
de Zelf Test...helemaal niks!

Kijk maar...stel ik toon ...de datum er niet bij... en de naam etc.)
en toon het Vandaag...Volgende week...Volgend jaar etc...
Hetzelfde plaatje! (bv

Ergens...Getoond...bv over een week...via mijn Mobieltje...Kijk maar...Neg getest op Covid 19)
(Met de Test van 8 April 2021)(En mag erom...MET WELKE DATUM INMIDDELS DAN OOK wgs een Neg Test getoond...
bv door de EU reizen...en overal ...in op en aan...)
Afbeelding


Jullie ook een fijne dag allemaal. Gr en Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 15 apr 2021, 00:17

Delen

Dat weten wij ook nog wel LT, men ging toen opeens massaal,op rechts stemmen en toen kwam
kabinet Balkenende.
Ja zeg, raar dat als je, de zelftest doet, sneltest, dat er geen datum en geen naam bij staat. Dan
kan je die ene foto, ervan genomen, steeds weer, als neg tonen, dan mag je overal in.
Ik zag dat je, al erg vroeg, op woensdag, de golfhobbie al ingevuld heb, wat snel zeg.
Maar je mag het nog veranderen, tot 2 uur einde eerste wedstrijd. Zal vast, bij alle 4
zijn nederlanders gebeuren. Ha ha haaa
Slaap lekker en droom zacht. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 apr 2021, 01:01

Lente... :)

Ik las dit...
Fans niet blij met foto van 'rokende' Maan: 'Roken is zo 1980'

Wat een flauwekul zeg...in een land met nog steeds 3 miljoen rokers...en
een Generatie... die het meest gerookt heeft...de aller oudste Generatie ooit...aan het worden is!
Maar die anties roken lieden...creerden...bevorderden wel... en nog steeds...de Harddrugs Wereld Pandemie!
Via de anties patronen...voor andere producten....Daar worden... nog steeds... bepaalde mensen... heel erg rijk mee!
Nou ja...
ik Zie ze liever... met een Rokertje...net als de Generatie die het meest gerookt heeft...dat die...massaal...de aller
oudste Generatie
ooit...aan het worden is!
(Overigens...De meeste Virussen... houden niet ...van rokers!)
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die niks meer mogen!)

Wat je momenteel erg veel op TV ziet...
Mensen lopen met Mondkapje op...in lange gangen...van gebouwen en op straat etc.
Komen ze een Mens tegen...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...

Bij een TV programma...over ouderen die een gezamelijke type huis willen...met elkaar ...in de straat
een man die er ook woont...is er de jongste...in de 50...hij werkt nog...komt nog overal...belt aan ...met Mondkapje op...
bij 1 van in die straat...naam...Knarren ...of zoiets...
bij iemand van... in de 80...wordt er binnen gelaten...en binnen...dan doet die het Mondkapje af...en zit naast
de oude Dame
iets aan haar PC ...te doen...helpen...(Want dat is de bedoeling ...van die type huizen en straat...naar
kunnens...er te zijn...voor elkaar...)
(Overigens...De meeste Virussen... houden niet ...van rokers!)
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die vaak iov... niks meer mogen!)

Hoe komen die IC's toch steeds zo overvol...Nou zo dus...
Komen ze ...een Mens tegen...of tv reporters ed...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...
(Overigens...De meeste Virussen... houden niet ...van rokers!)
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die vaak iov... niks meer mogen!)
Nog vaker... zie je ze...de neus buiten het Mondkapje houden...(Ook
zonder Mondkapje op...Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...en gaan dan pas...verder...het lichaam in en
met niezen en hoesten springen ze over...naar anderen toe...!
Nog vaker... zie je ze...de neus buiten het Mondkapje houden...(Ook
zonder Mondkapje op...Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...daar...etc.
Hoe komen die IC's... toch steeds zo overvol...Nou zo dus..
Komen ze ...een Mens tegen...of tv reporters ed...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...
en allen
die zich niet aan de Overheids Corona Maatregelingen houden...
moet de gewone ...Reguliere Zieken ...voor wijken! (Die mogen gewoon kapot gaan tm dood gaan...van eh...)!!!

vb...In de 50...hij werkt nog...komt nog overal...belt aan ...met Mondkapje op...(...Zo het hoort...)
bij 1 van ...in die straat...naam...(Oude) Knarren ...of zoiets...
bij iemand van... in de 80...wordt er binnen gelaten...en binnen...dan doet die het Mondkapje af...en zit vlak naast
de oude Dame...iets aan haar PC te knutselen...
Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...daar...etc.

Hoe komen die IC's... toch steeds zo overvol...Nou zo dus..
Nou ja
ik bedoel maar...
Er schijnt nog steeds...een Lockdown te zijn...maar de inmiddels...steeds meer...fyles... op de wegen
tonen ...wat anders!
Met een Wereld Virus Pandemie...
Kortom ...(Juist in de Auto...en...Uit en Thuis en sowieso in alle Pauzes...op het Werk...Ook zo'n Zingende...overal
naar toe gaande... Maan...
ik zie ze liever...met gewone waar...ipv niks mag...ook geen Sigaar etc.
Want daarvan...
hebben we...(ook dat nog)...De Harddrugs Wereld Pandemie... van!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 16 apr 2021, 14:07

Tellen

Dus als jij lt, die van dis, vroeger op tv zag, ging je denkens gelijk, naar het oude rome en
miste je, wat ze over het, besproken boek zeiden. Of je denkens zat opeens gelijk, in het oude griekenland.
Zo kom je nog eens ergens lt. Je hoeft er, niet eens, de deur ervoor uit. Ha haaaaaaaa
Lt en ik zaten samen tv te kijken en opeens, een heel verhaal, over die lidl reclame, als zij, die man was,
ging ze er niet daten, met die broodverkoopster, van lidl, als die zich te pletter valt, blijft ze gewoon staan
kijken ipv meteen erop af, om te gaan helpen, aan zo een iemand, heb je in nood, helemaal niets aan, zei lt me.
Ha haaaaaaa en gaat ze verder, aan de maker, van dat reclame filmpje, ook niet, want het is echt niet normaal,
als iemand valt, er vanaf afstand, er naar te blijven kijken en niets te doen.
Als ze het over de reclames heeft, zegt ze weleens plots, valt het je ook op, ze maken steeds vaker reclames,
waar iemand de ander wat aan biedt, en als die ander het pakken wilt, trekt de aanbieder het weg.
Ook dat is een voorbeeld, van niet normaal. Lt vind dat, hele enge mensen, die zulks doen. Ze tonen steeds vaker,
niet normaal gedrag, op de tv!
Gezellig samen, in de bioscoop, en hij biedt haar, de popcorndoos aan, als ze het pakken wilt, trekt hij die doos weg en
gaat er zelf van eten. Gezellig, met visites in huis, iemand geeft de chips aan, de ander wilt het pakken, en dan trekt
die persoon, die chipszak weg. Of viel je, die dingen niet op, vroeg lt me, nee! Maar vanaf, die uitleg, wel!
Leugens en bedrog mag allemaal, op de tv, vooral via kinderen, dat spelen, kijk niets te gek op, over korte tijd,
zijn die anties gemaakten , voor roken,. harddrugs gebruikers, zo doen ze dat namelijk, zo ontstond, de wereld
harddrugs pandemie, opeens heet ook suiker, drugs, alles mogen die anties gasten, behalve een sigaar, zegt lt dan.
Hoe meer anties, vooral via de buis, hoe meer ze, sinds nl bij die veel te dure, eu is, de prijzen en accijnzen en belastingen, kunnen opvoeren,. dus de politiek is vaak best blij met ze., met die anties figuren, op tv en in de bladen.
Hoe vullen ze snel, nog sneller, dan eerst, de staatskas, wel zo!
Ik was pas ergens, iemand zei er, deze zalf, kostte, in guldens 7 gulden en in euro geld meer dan 14 euro, hoe kan dat?
Dan houdt lt opeens, een heel verhaal, over het jaar 2000, toen de gulden in euro munt, omgezet moest en alles delen, door 2.20
maar ze gingen het maal 2.20 doen en wel massaal, tm de huren aan toe. Dat spekte ook de staatskas enorm, via de inkomsten belastingen, dus zeiden ze er niets over. Die Politieke top, ging dat massaal dekken.
Maar daarom,. kan je, tm in deze tijd, aan toe, precies weten, wie dat allemaal deden. Ze hopen, dat wij allemaal, de prijzen, van
toen, zijn vergeten, maar vooral veel bejaarden, weten het nog!
Die zalf cremes, was toen 7 gulden en nu meer dan 14 euro! Zo vertelde iemand, dat aan mij, en lt, weet er gelijk, een
heel verhaal erbij.
Plots zei ze pas, daarvan komen er , heel veel zwarte gaten erbij, dan worden die lui allemaal. meteen erin geflikkerd.
Lt legde me eens uit, dat heeft met natuurkunde te maken, en met wiskunde, nagelang, de kleur is, van de ziel van mensen, en
dat, met het zielszijnsgetal. Dat is pos of neg.
De voorkant van het eeuwige hiernamaals, heeft zoveel procent licht nodig en voor de achterkant, zoveel procent donker,
Zo ongeveer zit dat in elkaar, zegt ze dan.
Ze zegt, ook weleens, we creeren, met z'n allen, zo, het eeuwige hiernamaals, tot het einde der aarde tijden.
Allemaal een leuk weekend en lt veel succes, met je golf hobbie weekend. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2021, 00:36

Lenzen... :)

(Je hebt weer lekker gekletst over me Tiff...ik weet er van jou ook eentje...
Je zei me...dat je als de doods was...voor de 2de corona prik...van de eerste was je 2 dagen echt helemaal ziek en kreeg blauwe plekken...
was wel weer snel erna over...maar toch...Je gad het door aan de GGD en hebt er helemaal niks van...terug gehoord...en
dat was met de... Pfizer vaccin...
De 2de prik werd uitgesteld...krijgt ze pas in Mei...en is er nu al bang voor...zo van...wat doet die 2de prik?
Ik zei haar...je moet meteen de Huisarts bellen...als je weer blauwe plekken krijgt...en je zo ziek ervan wordt...en niet pas er over gaan vertellen...aan anderen...als het allemaal weer over is...anders had ik haar toen...dezelfde tip... gegeven!

Ik zag op TV
iemand heeft een boek geschreven...Maxima meer dan Majesteit...
En ik weet meteen...die fout maakten er velen...sinds eh...
(Maar niets ten nadele van Maxima...het gaat gewoon om de juiste spelregels...)

Alleen de Regerend (Vak) Beedigde Vorst is De Majesteit...WA...Alleen de Regerend (Vak) Beedigde Vorstin BEA...is De Majesteit...
(Wordt bij ons niet meer gebruikt- Sire)...ipv kwam ...De Majesteit...is een (Vak) (Beroeps) Titel ahw.

Maxima is een soort ...Seremoniele Koningin...die worden... net zo aangesproken als...Prins Bernard en Prins Claus...met Hoogheid...
(Koninklijke Hoogheid)

Onderschat het (Vak) Beeidigde niet...En Man wordt Professor...(Vakbeedigd) maar daarmee wordt ...zijn Vrouw of zijn Man...nog niet...
aangesproken met Professor...

Een Vrouw Wordt Dokter...(Vak) beedigd... maar daarom...wordt haar Man of haar Vrouw ...nog niet aangesproken met Dokter...etc.

Een Minister is een Man...De (Vak beedigde) aanspreek titel is in feite ...Exelentie...maar zijn Vrouw of Zijn Man...is geen Excelentie!
(Als aanspreektitel)
Een Minister is een Vrouw...De (Vak beedigde) aanspreek titel is in feite ...Exelentie...maar haar Man of Haar Vrouw...is geen Excelentie!

and so on!

Een USA President... als zo danig (vak) Beedigd...maar daarom is... de seremoniele functie van zijn Vrouw...of van zijn Man...nog geen President!
and so on...

Als Zij is... Econoom...daarmee is Hij ...als Historicus... nog geen ... Econoom etc!
En ...Zij is ...geen Historicus!

De Majesteit...daarvan kan ... in het hele Land... er maar 1 tegelijk... van zijn!)
Alleen ...=>de Regerend (Vak) Beedigde Vorst... heeft de Titel ...(De) Majesteit...en dito ...=>de Regerend Vorstin...(Als zodanig
heeft de Titel...(vak) Beedigd is ...(De) Majesteit!

Toen Koningin Beatrix aftrad...raakte ze gelijk...de Beroeps (Vak) Beedigde Titel van ...de Regerende Vorst...Majesteit kwijt...ze is nu
(Koninklijke Hoogheid...) Hoogheid! De Titel Majesteit...ging over
op de volgende Regerend Vorst...en wel ...vanaf...als (Vak) Beedidigd als zo danig ...in de Nieuwe Kerk te Amsterdam...
(Dat hele gebeurens toen... draaide alleen om Hem...en niet... om Haar!)
Hij heeft de (Beroeps)... Aanspreek titel...(De)... Majesteit... en Zij... (Koninklijke) ...Hoogheid...
(En vanaf bepaalde leeftijd ...ook hun Koterij...heten...(Koninklijke) ...Hoogheid...)
Degene...die De Majesteit opvolgt...heet dan ook...plots of tzt... (De) Majesteit...Daarvan kan er maar ...eentje...
in het land... van zijn!

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Op je vraag pas ...aan me...Tiff...hoe zit dat met... een Neg Zielsuitstraling...Ik zei...dat typ ik welis voor je...Komt die...
Kijk... als je snapt...De Liefde Overwint alles...
dan is ...die uitstraling groter...(Qua Licht ahw) dan wat dan ook...dan kan het ...ook met veel Neg ...in het Zijnsgetal...
in het (Ziels Zijns Getal)...(ervan)...plots of tzt...toch
Pos uitpakken...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2021, 11:25

Zen... :)

(Het is maar hoe je het bekijkt...8ik vind...dat Beau niet blunderde maar
die Frans Bauwer zelf!
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Die gewoon... op de eerste vraag van die Beau...niet gelijk zei...mijn Vader leeft niet meer...maar de dingen
ging zeggen...ovr de vraag...of zijn Ouders... nog leefden...
Nou ja... zo Zie ik het hoor...Ook Presentatoren kunnen niet alles weten...over de Familie in het land...van hun Gasten...dus
moeten de Gasten het...zelf aan geven...

Het ging in de talkshow over ouderen die gevaccineerd worden, toen Beau over de vader van Frans begon. “Frans, hoe is het bij jou? Ben jij ook al met je vader aan het knuffelen?”, vroeg hij aan de volkszanger.

Bauer probeerde er omheen te praten. “Nou, ik moet je zeggen: ik vind het geweldig dat het weer kan. We hebben dit altijd als vanzelfsprekend gehouden en nou blijkt dat het een jaar niet gebeurd is en dan in één keer mag je weer knuffelen.

Die Bauwer geeft zelf...na de eerste vraag...geen ene signaal...dat 1 van de Ouders niet meer leeft...
(De echte Blunder maakte zo die Bauwer zelf!)
(Want hij zei bv niet...
op vraag 1 van Beau...mijn Vader leeft niet meer...maar na een Neg test... heb ik mijn Moeder geknuffeld...)

Nou ja... zo kan het toe gaan...als men... geen Kennis... van iets heeft...
Ik weet nog
dat Maxiama is zei...in beeld...ergens in het begin...Dat WA Koning geworden was...dat ze
zal proberen...net zo'n goede Koningin te worden...als Koningin Beatrix dat is...

Niemand legde haar...te plekke uit...
Dat Koningin Beatrix Regerend Vorst... als Koningin was....en zij een Seremoniele Koningin geworden is...

Als niemand
dan nog wat snapt...er om heen...en niks het juiste uit legde...zo kwam ...ook... de titel Majesteit ...tot haar...
Terwijl dat er... maar 1... De Majesteit...kan zijn...in het land ...en wel...De Koningin...of
De Koning...degene... die... de Regerend ...Vorst... is!

(Ze moeten snel weer aan de gewone waar...
dan snappen ze ook...wie... de ware blunder ...maakte...ook in ...dit verhaal...)
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Fijn Weekend allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

PS...ik kijk Golf...
Wk 15
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=60

Pss
Snappen jullie ook maar iets ervan...Wat?
Als ze op TV zeggen...Van Netflix ...mag het niet getoond...
Wat?
Iets uit onze eigen... Lands Geschiedenis materiaal...(bv iets ...Van De Koninklijke Familie!) :?:
Wat is er dan gaande ermee?
Is alles verkocht... aan dat Netfliks...en wel...door Wie Wat Waar??? :?:
en Speelt zo...Netflix ...opeens overal... de Baas over??? :o :shock:
En...Waarover ...wat wij ...als Volk Zijnde ...niet eens weten...met wat...allemaal...nog meer??? :?:
Het klinkt... te belacheljk voor woorden...dat een beeld filmpje... tussen Prins Bernard en Prins Philip
niet getoond mag...van Netfliks??? :?: :cry:
En hebben wij...als Land
niet onze eigen...Gebouw met...Nationale Geschiedenis...Beeld en Materiaal???
En wie wat waar...is in Hemelsnaam toch... dat Netfliks??? Dat de baas... al aan het spelen is...over
(De Geschiedenis)...Beeld dingen...in ons land??? :?:

PSSSS.
En Hoe kan het...dat de Weergave... (aan kijkers)
Op dit type Forum...met regelmaat... terug gaat...
(Na kritiek bv
op de Politiek of Koninklijkhuis ed)
vb
Gisteren stond het... kijkcijfer aantal...(Ik toon nu alleen de 3 laatste getallen...) op 791 en nu op 504???
en bij Golf
gisteren op 85 en nu op 62 ??? :?:

PSSSSS
Hoe snel ze iemand beschuldigen ...van iets...die volkomen onsachuldig is... er aan...
© ANP 1,3 miljoen mensen zien 'de flater' van Beau
Er had moeten staan...
© ANP 1,3 miljoen mensen zien 'de flater' van frans Bauwer!!!
“Frans, hoe is het bij jou? Ben jij ook al met je vader aan het knuffelen?”, vroeg hij aan de volkszanger.

Bauer probeerde er omheen te praten. “Nou, ik moet je zeggen: ik vind het geweldig dat het weer kan. We hebben dit altijd als vanzelfsprekend gehouden en nou blijkt dat het een jaar niet gebeurd is en dan in één keer mag je weer knuffelen.

Die Bauer geeft zelf...na de eerste vraag...geen ene signaal...dat 1 van de Ouders... niet meer leeft...
(De echte Blunder ...maakte zo... die Bauer zelf!) :!: ANP! :!:
Dito
Bij RTL zelf!
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... rans-bauer
Als ze niks gaan snappen...zelfs
die Beau zelf niet...
https://www.ad.nl/show/beau-vraagt-naar ... ~a6fcf863/
of klakkeloos ...gaan na-kletsen ed...dan worden Onschuldigen de dupes ...gemaakt ervan...
Ook bij die Water Snuivers eh Waterzuipers Tafels...
Zie je wel...ze moeten snel weer... aan de gewone waar...ipv Niks mag...ook geen Sigaar etc! :!:
Klakkeloze Na-kletsers...
en je hebt maar zo...een Schorem Politiek bij elkaar...tm in de Tweede Kamer aan toe!
Zie je wel...ze moeten snel weer... aan de gewone waar...ipv Niks mag...ook geen Sigaar etc! :!:

(Ik zag bij de hetende 5 uur show...de Gasten krijgen nu zelfs geen Water glas meer voor zich...maar
helemaal niks...Wat heet ...aan die Kletstafel...de Show... dan nog???)

Voor het hele Land...Vernikst is...en Onschuldige Dupezijners maakt... tm bij de vleet...
Zie je wel...ze moeten snel weer... aan de gewone waar...ipv Niks mag...ook geen Sigaar etc! :!:

Plaats reactie