WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 jan 2021, 00:24

Oom

Wat je op tv hoort zeggen, we of ik werd mee gesleurd en daarom was ik erbij.
Dan zijn, die schatjes van nabij, schijnbaar zo weer vrij.
En blijven er een paar over, of die de hele straat en stad keet, alleen hebben gedaan, en die
anderen, er niets meet te maken had.
Ze allemaal dezelfde straf geven, voor de zwaarste daar gedaan, binnen 100 meter
van ze, vind ik ook een goed idee. Die schatjes, waren sowiezo op straat, na 9 uur
en dat was ergens om. Als de hele rest van het land, dat niet doet.
Sommige volwassenen op tv, praten zachtjes en lief over de daders, het zijn nog
maar kinderen en brave vaders. Zouden ze dat ook zeggen, bij alle
andere crminele zaken, een bank beroofd, ach het is, een brave vader. Laat
maar gaan. Of klein kort strafje.
Nou ja, ze zoeken het maar uit, LT
Wat vinden jullie, van die verdwenen vaccins, uit Belgie?
Waar zou dat gebleven zijn?
Ik hoor net op tv. het was rustig , in het land. Nou dan kunnen we,
weer rustig slapen gaan. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 jan 2021, 01:09

Ommelet... :)

(Tja eh....Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... zaken doet...onthou... het is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.
Met het is Brexit Time...bedoel ik ...alle contracten met ze...moet je zelf ook hebben...en alle toestemmingen ed ook zelf
hebben...anders kan het zlefs beschouwd...uitgelegd worden...er was er is geen contract...als ze bv de
AstraZeneca vaccin...(misschien voor veel hogere prijs...naar elders brengen) omtrent het contract met Nederland...als
dat wel blijvend erkent wordt...dan komen de spullen wel...maar later...als er weer genoeg geproduceert is...
(De EU regels ed. zijn vervallen voor de Engelsen nl!)

Ik weet niet... of ik het goed uitleg...maar onthou maar...als je zaken ...met Engeland doet...Het is Brexit Time...dan
weet je...je moet zelf alles regelen ...en zij ...voor het hunne ook.
Maar...pas op...Die contracten kunnen wel verschillend zijn...bv over de afleverings datum...dus wel een eigen contracten stapel...
regelen...en toestemming ed...maar toch alles vergelijken...naast elkaar leggen...met die van hun...(Dan pas tekenen!)
Zo van
wij bestelden 80 miljoen porties als EU...bij de Engelsen...maar er staat niet bij...wanneer dat afgeleverd wordt...
dat kunnen ze uitsmeren...in jaren ahw.

Had je maar op moeten letten...Het is voor de britten...Brexit Time...Ze regelen alle zaken nu...zo ze het zelf uitkomt...nu
ze buiten de EU zijn ...als land...

Als je zaken doet... met ze...en je zit te sufkutten...kan er rare aparte uitkomsten zijn...over het bestelde er...

(Sinds de Open Markt...Economie...en... (Die bij de EU)...(Die van oa VWS...)...een Farmaceutische Firma vertrouwen???)

Tja eh....Ik schreef laatst niet voor niks...nog...als je met Engeland, zaken doet...onthou... het is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.

Dus als zij...van die 80 miljoen...eerst ik noem maar wat...40 miljoen naar elders brengen...kan je toch niet mekkeren...als
je eigen contract met ze...anders is...dan die van de Engelsen dat is...

Ik bedoel...Je kan wel 80 miljoen ...wat dan ook bestellen...maar er staat geen voorrangs datum bij...in je contract met ze....
Tja eh....Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... zaken doet...onthou... het is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.

Als ze elders...ondertussen en alweer elders...ondertussen etc.
het dubbele ervoor betalen...of ze houden het voor hun eigen land...dan
ben jij de voorrang niet...al komen ze welis aan...op een dag...met
de rest... van die 80 miljoen...
Nou ja...zo kan het dus...gegaan zijn...Weet je veel?

Maar mijn ...voorspellende waarschuwende tip laatst ...was niet voor niks...

Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... zaken doet...onthou... het is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.
Juridisch krijgen ze dan ...toch gelijk...omdat er bv geen voorrang bij staat... in het contract of geen datum...op
het contract...staat...waar het bestelde...aan moet voldoen...op het contract...door hen opgesteld...

Ik ken alle trucs ook niet...die men kan plegen...tijdens zaken doen...dit is maar een voorbeeld...van die
80 miljoen...is al zeg... 40.000.000 naar elders ...als voorrang uit gegeven...(Omdat die er meer voor betalen bv.)
Dus krijgt de EU er maar de helft van...van wat ze besteld hadden...de rest komt wel...maar veel later...
Zo kan het gegaan zijn...Ja toch...???...Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... zaken doet...onthou... het
is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat. (Ook zoiets als de EU!)

(Maar mijn ...voorspellende waarschuwende tip laatst ...was niet voor niks...
geldt ook...voor... als
een apart land...in de EU...die er mede ...(Zoals Nederland)
bij de firma...AstraZeneca...erin geinversteerd heeft!_)

Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... (hebberig of sufkutterig niet opletterig)...zaken doet...onthou... het
is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.

Politici
hebben vaak de ballen verstand niet van (grote)
Zakelijk Contracten...dus eerst altijd voortaan... Juristen ...het laten bekijken...
(Sinds de Open Markt...Economie...en... (Die bij de EU)...(Die van oa VWS...)...een Farmaceutische Firma vertrouwen???)
anders blijkt er... plots...wat ...Tussen te Tussenen ...te zitten!

Trusten allemaal. Gr en Knf van LT)

PS.
Nieuw is... de gedachte ...van de EU
Als het ...in een EU land geproduceerd wordt...moeten ze ...eerst toestemming krijgen van de EU...als het ...bv...Product...
Covid-19 ...buiten de EU gaat...

Dus in dit geval...als die Wet bestond...had Belgie eerst toestemming moeten vragen aan de EU
als er.... bv 80 Miljoen Covid-19 Vaccin...naar Engeland gebracht wordt...
(min het zoethoudertje van 40 miljien...voor de EU)

Is die Wet er...Dan kan de EU claimen...Wij hebben 80 miljoen besteld...
bij die Firma AstraZeneca ...in Engeland...dus houden we... die hele 80 miljoen mooi ...in de EU...

Maar helaas Pindakaas...(mi) Bestaat die Wet nog niet.)
Dus
is het lange wachten begonnen...op dat bestelde Vaccin... van dat bedoelde aantal...van
80 Miljoen...(min het zoethoudertje van 40 miljien...voor de EU
al gehad...) wachten op...op de resterende 40.000.000 via
de Engelse Firma AstraZeneca ...als Belgie het al
naar de UK gestuurd heeft! Dus
is het lange wachten begonnen...

Dan bijkt er... plots...wat...Tussen te Tussenen ...te zitten...

Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... (hebberig of sufkutterig niet opletterig)...(Of toen het nog
een EU land was...met zaken doen...en nog te goede trouw bent...)...etc...) Zaken met ze... doet...

(Sinds de Open Markt...Economie...en... (Die van oa VWS...)...een Farmaceutische Firma vertrouwen???)
Onthou...
Hier en Nu...Het
is Brexit Time...anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.
Dan bijkt er... plots...wat...Tussen te Tussenen ...te zitten...

Nog 1keer...als Tip...

Ik schreef laatst nog...als je met Engeland... (hebberig of sufkutterig niet opletterig)...(Of toen het nog
een EU land was...met zaken doen...en nog te goede trouw bent...)...etc...) Zaken met ze... doet...

(Ik herhaal vaak typende ...bepaalde zinnen...voor de Water snuivers eh waterzuipers...waar
niks mag...ook geen Sigaar etc...)Onthou...
Hier en Nu...Het
is Brexit Time...
Politici
hebben vaak de ballen verstand niet van (grote)
Zakelijk Contracten...dus eerst altijd voortaan... Juristen ...het laten bekijken...
(Sinds de Open Markt...Economie...en... (Die bij de EU)...(Die van oa VWS...)...een Farmaceutische Firma vertrouwen???)
anders blijkt er... plots...wat ...Tussen te Tussenen ...te zitten!
anders
ben je te naaien te belazeren...waar je bij staat.) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 27 jan 2021, 10:19

Letter

Ik moet wel om je lachen lt.
GN is bij jou, genderneutraal.
Je zei tegen mij, in de taal, komt het nog erg veel voor, dat het mannelijk of vrouwelijk is, of
nog vaker, het mannelijk is, terwijl ze het allebei doen of hebben of deden of zijn.
Iedereen is weleens een trut of tut, maar dan denk je toch, aan een meisje of vrouw, ipv als
iedereen het kan zijn, moeten ze er eens, 1 woord voor bedenken, zo niet, dan kan je er GN voor
of achter zetten. Laatst zei je tegen me, dat die neerlandische beroeps mensen, teveel niksen, ze gaan
niet, met de moderne tijd mee. Juist die mensen, bepalen hoe de taal bij ons is.
Zijn dit en zijn dat, het gaat maar zo door, terwijl vrouwen allang, ook dat zijn, of doen, of erin werken,
met zijn bezigheid, GN ervoor gezet, kan je al weten, het gaat om een vrouw en met GN trut ervoor
gezet, het gaat om een man.
Zonder dat GN ervoor, dan betekent zijn, altijd een man, en bij trut, dat betekent altijd een vrouw.
Maar beter is, gezamelijk woorden, van hetzelfde bedoelde, ervoor te bedenken.
Toen zei je me, GN god, god is ook genderneutraal, tot het tegendeel bewezen is.
Je eigen GN zijnsgetal, voor dat woordje zijn, is nog steeds geen gezamelijk woord voor.
GN groentenman, dan weet je nu zo, het gaat om een vrouw, omdat gn ervoor.
Nou zo zitten wij weleens, samen te kletsen. Ha ha haaaaaaaaa
Je kan de hele orthodoxie horen mopperen, als je GN, voor het woordje zijn zet. zei lt me.
Veel mannen, geven hun, in de eeuwen, ge worven en verworden zaken, niet zo snel op.
Maar eerlijk is eerlijk, het is nooit bewezen, dat god een man is, kan ook een vrouw zijn,
ik zei toen, kan god ook allebei zijn? Lt zei toen, ze denkt, dan kom je dichter, bij de waarheid,
maar dan nog, ook dat zo gedacht, is nog niet bewezen.
Maar om het dan als man neer te zetten?
Dat vrouwen groentemannen, een groentenman, kunnen zijn, is wel bewezen.
Dat verdient een Gn ervoor dan, dan weet je meteen, het gaat over een vrouw.
Een beetje puzzelen met de taal, noemt lt dat. Maar er is een beroepsgroep voor, om de taal
naar de moderne taal, te veranderen.
Ze zei, vroeger had je dokteres, dat heet tegenwoordig, allemaal dokter, dat is genderneutraal.
Wil je het specifiseren, kan je er GN voor zetten, dan snapt iedereen het gaat om een vrouw.
Ik zei, dan kan je toch beter het dokteres blijven noemen?
Nou zei ze, alles kan, bij die gasten, alles mag, behalve een sigaar.
Zou beter zijn, niet alles mag, maar wel op ze tijd, een sigaartje. Houden de meeste virussen
niet van, van rokers nl. Als je ziet, waar die gasten tm Gn komen overal, hou je je hart erbij vast.
Dus het meest logische is, zei lt me, dat ze tm die Gn dokters, het eerst, die corona prik geven , net als
de hele directe zorg, uit of thuis zorg.
dat noemt ze nou, maar als het Gn getrut ( mannen en vrouwen ook) niks snapt, er
over gaat, bv bij vws, of bij de ggd of bij de rivm en bij omt, of bij de, wie er ook allemaal, over gaan moge in het land,
nou, zulkse gesprekjes, hebben we dan weleens, zo met ze tweetjes.
dan komen bv de Gn huisartsen, mannen en vrouwen ook, zegt ze dan, op de 3de 4de 5de plaats ergens.
Ik zit al tijden, minstens 2 meter van der vandaan, we zaten een bakkie te drinken, met een sigaretje erbij,
zagen we, reclame op tv, alweer zo een foute voorbeeld, nu van de zonnebloem, een vrouw gaat langs
een oude bejaarde man, staat er dichtbij, zonder mondkapje op, ze tonen ook nooit, bij de thuiszorg op tv,
dat handen wassen, bij komen en gaan.
Nou ja ergens, is die avondklok om gekomen, zegt ze dan.
Ze bedoelt, het gaat niet alleen, om jongeren en studenten, waar ze het, meestal over hebben.
Als we maar 2 gasten mogen, als visite, en op tv, zitten ze met, 3 of 4 of 6 of meer, in de kamer
aan de tafels, geven ze , het goede juiste voorbeeld, van de overheidsmaatregelingen, niet, via de tv, in
de huiskamers. Ze drinkt zelf geen alcohol, maar een kroeg reclame op tv, met ze allen, aan een lekker koel pilsje,
zegt ze dan, is ook het goede voorbeeld niet, getoond, in de huiskamers, er schijnen dus, elders, wel mensen,
bij elkaar, te mogen zitten, in een kroeg, tonen ze, in de huiskamers.
Als ze op tv, doen als altijd, wat veel mensen, de vrijheid noemen, en wij mogen niets, kost ons boetes,
dan vervalt ergens, het snap patroon, bij veel mensen, jong en oud, over het corona beleid.
Ik zei haar, je moet in de politiek gaan, ze zei me, dat ze daar niet geschikt voor is, werken op plekken,
waar niets mag, ook geen sigaar, die dan denken, de wijsheid in pacht te hebben, over het corona beleid,
terwijl Lt ze , het liefste, in elke pauze ziet, uit en thuis, met een gewoon rookwaartje, net als toen, pas
nog, anders worden die collegas, te eng voor haar. ha ha haaaaaaaaaa. met niets mag, ook geen sigaar,
met alleen een glaasje of flesje water. Ze zou altijd denken, zei ze me, zouden ze er, aandelen in hebben, in water?
En daar over gaan denken, ipv te luisteren, waar het over gaat daar, in de twede kamer.
(Lt zei me, vanuit een stoel 1m 50 van me af. 2 ee's, ik weer, wat 2 ee's? )
Zie je wel, zei ze me, ik ben niet geschikt, voor de politiek. Want dan zegt ze er, helemaal niets.
En zo, met ze beide, met een bakkie koffie, met een sigaretje erbij, wel.
Dan zegt ze me, niemand is volmaakt. Onthoud dat maar!
Maar de politiek, is bedacht, het volmaakter te maken, voor ons allen, iemand die er niets zegt, is het Gn
getrut van nabij.of moet ik nu dat Gn laten, want iedereen denkt bij, getrut, aan een vrouw???
Heb jij gelijk in, zei lt me. Gn kan je dan laten, als het gaat, over een vrouw.
Een beetje scharrelen, met de taal noemt ze dat, maar we hebben er meer aan, als die neerlandici, is aan
het echte , moderne tijd, werk gaan. Een Gn woord, voor zijn, zou erg mooi zijn.
Nu zijn, alle zijnsgetallen, het lijkt, over een man te gaan, terwijl, dat is nog maar de vraag!
En Gn ervoor, dan lijkt het om een vrouw te gaan, en dat is ook nog maar, de vraag.
nou bedankt voor je dure bakkie en voor dat dure sigaretje, ik ga weer. Jullie ook een gezellige dag. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 jan 2021, 12:20

Terras... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+Prive Foto's Nellie en Ans
_____________________________________________________________________________
Tiff
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht
-Prive Foto's- Ben bezig met Blz 26 van de 41
___________________________________________________________________________________________________
Lady Troy
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Prive Foto's
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN
=Overleden Huisdieren...ben ik mee bezig bl 5 van de 12
=Humor 1 ...Ben ik mee bezig...beland op Blz 31 van de 330
=Humor 2...Ben ik mee bezig...beland op blz 29 van de 103 Blz.


_______________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters is...(bv per blz. zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 jan 2021, 14:01

Astraal... :)

(Alheel jong vroegen Menen aan mij...Stam jij van Indisch af?
Geen idee...Maar ze vroegen dat...omdat mijn neus...een beetje platter was...en ietsepietje breder dan
gewoonlijk Hollandse Blanke Mensen...dat hebben...als ik bruin van de Zon was...kwam
zulkse vragen tot me...

De eerste Indisch Mens ooit...die ik tegen kwam...Ik zat...na de Basisschool... in de nieuwe Vervolgschool in
een schoolbank...precies to de Juf haar Tafel en stoel...Eerste schooldag...

De Juf zei
Ik ben Indonesische...Een Kind uit de klas vroeg...Wat is Uw voornaam?
Dat bezigden ze vroeger nog niet op Scholen ...bij leerlingen en Collega's...
Ze wou het eigenlijk niet zeggen...dus zei ze het zo...Dat raden jullie nooit...

Terwijl de klas aan het raden waren...zat ik naar de handen van de Juf te kijken...Ik kijk graag naar handen
van Mensen...Ze had een zwarte steen in haar ring...
Het leek of ik uit mijn eigen hoofdenkens verdween...Opeen zag ik een soort Dessa...in beeld...wist
hoe de bomen er heten...en het Aapje...maar wist niet hoe de Kinderen heten...Opeens een Moeders de Vrouw riep...
Amalia...
Kom je eten...

Opeens ...zei de Juf in de klas...en jij...doe je nog mee...met raden hoe ik heet...Ik keek haar aan en zei
U heet Amalia Juf...

Ze was echt sprakeloos...(Maar dat was mijn aller eerste (en dat Zit ook in...Hoofdfactor 3)...bewuste Paranormale
beleven...)En het kwam nog zo uit ook...Ze heet...hete zo!

Of ik van Indisch afstam...geen idee...(mi niet volgens de bloedlijn)

Ik was nog niet zo lang geleden...bij mijn Oudste Zus (nu 84 jaar) die had een doos en opende het...zei
Daar zitten allemaal spullen van ons Moeder in...

Veel foto's Gelukkig aan de achterkant sumier wat beschreven...Eerste foto die ze eruit haalde was...
een Blanke Man met een Indische Vrouw...ergens in Indonesie...
Bleek die man...de broer van mijn Overgrootmoeder te zijn...
en getrouwd met een Indische Dame...en samen hadden ze 2 Dochtertje2...die er wel Indisch achtig uitzag...
Hij was dus...mijn Oom...en zijn Dochter2 mijn Nichten...
De Mannelijke Familielijn... de Broer van mijn Grootmoeder...was...Grönloh...die ene Nicht hete... Anneke Grönloh...

Dus ergens had ik er... wel mee te maken...met Indisch...maar...ook weer niet...

De eerste Indische... ooit gezien en van heel dichtbij... was die Schooljuf...
(Die me na schooltijd...gelijk te eten vroeg...Ik at er...een ovverheerlijke Indische Rijst Tafel...)

De familie Grönloh... ben ik nooit tegen gekomen zelfs...Toen Oom G... de Pa van...allang overleden was
en ook Nicht Anneke al overleden was...zag ik
die Foto's pas... en de verhalen erbij...
Zij ook had iets met Frankrijk...woonde er zelfs...

Toen mijn DJ.... is onze Genealogy ging opvragen... bij de USA Mormonen...kwam uit...mijn
Moeders stam linie...kwam uit Frankrijk...Ze waren gevluchtte Hugenoten...(Ik stam dus af van (Franse) Allochtonen)
Mijn Familie toen...Kwamen in Zeeland en Zuid Holland terecht...en de meesten gingen later ...naar Amsterdam...

Bepaalde dingen... zie je dus terug komen...in de familie...alhoewel...mijn Moeders stamboom linie
toch niks... met die van Grönloh te maken had....en zij m'n Moeder...ook niks met Indisch had...
maar Frankrijk
komt in beide families voor...(Die Anneke ging later in Frankrijk wonen)...

heel apart...haar Vader G...had weer niks ...met de gevluchtte Hugenoten
te maken...vanuit
Frankrijk ...dat was mijn Moeders lijn...en zij m'n Moeder...en ik ook... had weer niks...met Indonesie...(Maar toch de meest
gestelde vraag aan mij...in mijn Jeugd was...(om een beetje platte en iets bredere neus...vooral
als ik... zo lekker bruin... van de Zon was...Stam je... van Indisch af???

In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN-Mee bezig-Blz 23 van de 30 Blz
Ik was bezig net...bezig...met...over te hosten... op de Topic Overleden Mensen...
Kwam bij blz 23 ...daar ging het over... Anneke G...Dat is een Nicht van mij...
Volgens verhalen van anderen...Haar Vader was de Broer... van mijn Grootmoeder en haar Oom Nescio
de broer van Haar Vader...was ook mijn Oom...

Nog een toevalligheid was er mee gaande...
Ik was ergens ...in mijn Jonge jaren ...bezig met...veel te lezen...
Ik vond Nescio wel leuk te lezen...
HIj Was Beroeps Boekhouder en Handelsman...(En schreef veel in het geheim)
een stevige sterke
stoere Handelsman en Boekhouder...maar die werd ergens... in zijn leven...Overspannen...bij het Neurote af
en rookte erg veel...om
de minste last ...ervan te hebben...

Lijkt wel wat.... op mijn verhaal...dacht ik welis...Zal wel in de...Fam...Gen...zitten...dan kom je dr'ook....... niet meer van af.........

Ik...Decennia's...Stoer sterk en nergens bang voor ed...en opeens...snel Overspannen...veel roken?
Pas geleden
kwam ik er achter...via die oude bewaar doos...vol met Foto's...Dat die Nescio ...Mijn OoM G was...
en de Broer van mijn Grootmoeder was...en zijn broer was...de Vader van Anneke G
die was sergeant-majoor bij het Koninklijk Nederlands-Indische Leger (KNIL)

Nescio
Biografie

Het kan Verkeren...zou Bredero zeggen......Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 jan 2021, 18:08

Straal... :)

(Per mail gevraagd...antwoord...terug...Nee Tiff...Ik ben niet voor het Leger op straat...maar weer wel
bij het Medische gebeurens...
oa voor de plekken waar Medisch personeel te korten is...en vooral
bij de Logostieke dingen...

Ik weet nog de vlekkeloosheid...van hulp via het Leger...tijdens de Spaanse Griep...injecties in het land...
Hoe snel en correct ...alles ermee verliep toen....en daardoor die Spaanse GriepVirus... zo snel weg was...leek
wel een wonder...
mede door de...coordinatie zaken bepalen...met het juiste Logostieke denkens...dat soort denkens
missen Burgers secu Politici...vaak...
Diensten als het Leger...worden ermee groot gebracht ahw.

Zonder groot tam tam...dat als hulp op de Achtergrond...ben ik altijd al voor...de Beste Vakmensen...
voor het land te nemen...

Het punt is... met steeds meer geschoolde landen...iedereen heeft wel een mening...misschien is dat
de extra chaos al...in een Wereld Pandemie tijdperk...land...

De Politiek heeft in de jaren er al zoveel voor geregeld...RIVM en OMT ed...dan nog wat
aan de TV Kletstafels zit...het kan niet op...al die adviezen...aan ons Kabinet...
Al zoveel voor geregeld...aan hele dure Jongens en Meiden...Dames en Heren...ze willen allemaal
wel aan het woord...en dan nog 17 miljoen Burger Coaches...ahw...We werden niet voor niks...sinds eh...
Mondigheid moet geschoold...gestudeerd en in de Praktijk geleerd...

Het probleem is echter...Je moet niet beter zijn dan eh...
dan heet je... sinds eh...maar zo een Klokkenluider...en
weg ermee...als de (Vak) Waarhedens gezegd wordt...

Dus dat schiet ook weer niet op...een 10 jaar of meer...opgebouwde ellendes... zie je dr van komen..(Als vb bv
die Toeslagenaffaire) Niet op Reageren lena...kwam ons land in...sinds eh...

Zijn die 40.000 Daklozen dr van...niet ook inmidels het gevolg van...Wie waarhedens zeggen...niet op reageren...weg ermee...

Dat is beslist ...net zo eng...als een enge Virus in het land...ook dat nog erbij...er tussendoor...

Vroeger ...was er een soort mentaliteit...vooral in het Leger...Allemaal Koppen dicht...Ook met injecties delen in het land...
allemaal Koppendicht...We stonden allemaal op het Schoolplein op een rij...en kregen de prik...

Later...Met de Spaanse Griep...Koppen dicht...even tussen het werk door 5 a 10 minuutjes weg voor de prik...en dan weer
aan het werk...

Iedereen die kon prikken geleerd...werd ahw ingeschaald...om dat te doen...bij elkaar...en dito bij de Patienten...
dito De Huisarten...voor de eigen Patienten...

Tegenwoordig moet er ver voor gereisd...en is elk personeel er al een halve ochtend aan kwijt...aan reistijd...
en dito Mantelzorgers...vanuit huis uit...met een Kwakkelig persoon op stap...om ergens...een prik te halen...

In mijn hoofd gaat het dan zo...
Ergens is er ...een hele goede snelle positieve ervaring...en waarom ging dat zo snel en positief goed...
Het NL Leger ...deed de organisatie ervan...niet over alles in het land...alleen over dat...het hele land
moest een prik...

en hoe snel die Virus ...er toen... van weg was...Med en Soc en EC gezien...stortte het
land er niet van in...door bijtijds...naar de juiste tipgevers te luisteren...door
de juiste Vakmensen ervoor in te schakelen...anders kan het
Med en Soc en Ec instorten worden...in het land...

Ik zelf bv vind het ...geen schande als de Politiek mensen... van buiten de Politiek inschakelen..Ik denk maar zo...
Ieder Zijn en haar vak...daarvoor wordt het hele land zo duur voor geschoold...om met z'n allen het juiste
eruit te halen...als de nood...in het land...aan de GN Man en GN Vrouw is...

mi. Je kan het leger ...wel wat vergelijken met ...een Nonnenklooster...

Om het goed draaiende te houden...hebben ze er allerlei geschoolde tm gestudeerde mensen
in hun gelederen...er rond lopen...

Een heel peleton Medisch geschoolden...hadden vroeger..de Nonnen Kloosters...
maar ook ...Het Nederlande Leger...

Werden die... in welke nood dan ook...ingeschakeld...kostte het 3/4 of meer... niks...
(Ze werden al... betaald en onderhouden... )(via dat vak van ze nl)

(Ik weet nog...welke Partijen ....er anties ...dat...waren...en de Nonnen uit hun type lifestijl
en kledij haalden en uit
hun Huis ed...(De Kloosters verdwenen...)(Als land...In nood heb je er dan... niks meer aan!)

(weg...al;e snelle... goedkope handen...aan het bed...) (Via een bepaalde Partij)
Het werd compleet...weg geluld nl...zo van dat
Nonnen...is niet meer van deze tijd...

(Die zelfde Partijen
zijn nu weer ...voor alle kledij tm ...uit verre landen komende...tm zwaar gedoekt ed)

Als je daar tegenin gaat...heet je maar zo Racist...dus alles mag...behalve een Sigaar werd dat!

Maar die zwaar gedoekten...het land in gekomen...als een Non van nabij...bleken helemaal niks geschoold...dus die
vergelijking viel al snel af...)

Hoe dat ook zij...De Politiek is ook niet alles...ook niet als het heet...Democratie...

Uren Dagen lulkullen over wel ...of niet een Mondkapje op...ipv Het moet gewoon op...vanaf bepaalde Virus cijfers...in het Land...
dus...Koppen dicht...is dat!

Koppen dicht... kan op een Dictatuur lijken...dus durft niemand dat meer...te zeggen ahw.

Uren Dagen Weken Maanden lulkullen over...bedden tekorten...waar? In een land met een Overvloed aan Bedden...
In de arme landen liggen ze ...op de vloeren of op stretsjes...over hetzelfde...IC Onderwerp...

Als
de Lulkullers de Overhand krijgen... op oa Twitter en Facebook ed...tm op TV ed...populair gemaakt worden ed.
dan wordt het tijd...Het Leger in te schakelen...
ook en vooral...over al die...IC Onderwerpen ed!

Anders is de Economie en het Land Sociaal maar zo...ingestort...en het Verplegend en Verzorgend Personeel ook...en al die Dokters...
ook...(Ik las...Veel Zorg personeel is ziek...)

Ook met die Lands Injecties geverij...als dat van de Dommen gelijkt...wordt het tijd
het Leger in te Schakelen...als ze nog bestaan...ook de Nonnen ed...
Hun Logostieke denkwerk... lijkt ongekend ...en ervoor opgebouwd...voor in Binnen en voor het Buitenland...

Ja maaarrrrrrr de EU spreekt een woordje mee...
Honderden miljarden ...moet daar na toe...er is geen geld meer...om wat dan ook...binnen te halen...voor
Eigen Lands Noden...
en we hebben er toch al van die top dure Instanties voor..
...Oja...
Het eerste... wat die Marion dinges zei...vanuit China...er moet een grote Instantie voor komen...
met Landen...als het onze...(Die dus ...alles al... bij elkaar...al hebben ....tm dat RIVM en OMT en GGD ed.)
Nog grotere...en top dudere... instantie maken????...
Zou mijn tip niet zijn...

(Als ik de raadgever was)
ik zou gewoon het Leger (Medisch Team)...inschakelen...

Zo van...Als ...de Virus ...oorlog wilt...kan die het ...krijgen ook!

(Net als in de jaren 60 dus)
(Zo moet je ahw denken nl!

En als ze er... nog waren...Alle Nonnen inschakelen...(Goedkoper
kan ik het... ook niet bedenken...en zo van de metene Paraat...Ook het med Leger...(Niet om het hele
land over te nemen...wel bij het onderwerp houden!...Mijn Raadtip... zou wel
de Allerbeste zijn tm... De Premier blijft de Baas...samen met...het Coalitie Kabinet...

Het leuke van de jaren 60 was...Je merkte als Burgers ...niet eens wat van...dat het NL leger
en de Nonnen en zo wat...de redders van het land waren...naast het gewone Burgerij Medisch Personeel...

Dat vonds ik ...toen ...een erg knap staaltje ...van Politiek voeren...

Je merkte er als Burgers... het niet eens...niet eens wat van...dat het NL leger
en de Nonnen en zo wat...de redders van het land waren...dito
naast het gewone Burgerij Personeel...

Als je het land
van de Dommen laat regeren...via oa Twitter en zo wat...is een glas wijn drinken al heel Twitter over je heen...een Tostie eten al...
tm niks mag...ook geen Sigaar etc.

De vele Rokers toen ...in het NL Leger...oorlog voeren met... een enge gevaarlijke dodelijke Virus...
gewoon de rook blazen... in die anties smoelen...bleek al het halve werk...te zijn...
en goed voor hun eigen veiligheid!

Maar...Als je het land
van de Dommen ...laat regeren...via oa half Twitter en zo...dan mag niks...laat staan het Leger optrommelen...
dat niks mag...via die...Watersnuif en Waterzuip...denkwerk...figuren...(Hebben die aandelen in Water of zo???)

Ik denkt dan gelijk...pas op...dat gaat over onze Democratie heen dan...de Dommen...
Dus als ook het Leger...wordt...met Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Inmiddels
al een jaar verder...met die Jo Jo effectes...Corona Beleid... dan lijkt het overwonnen...maar als iedereen weer alles mag
...steekt de Virus.. de kop weer op...etc. met die ...Corona Jo Jo effectes...(Politiek!)
Dat noemen ze dan...Golf 1 en Golf 2...etc...als we niet oppassen komt Golf 3 er al aan...Dat dus!

Zeker weten... dat ik... in het begin... van het Virus... in het land...al typte...Het (Med) Leger in te schakelen...

en de (Dode;ijke) Virus (Patienten)...in de Ziekenhuis Zieken ...er weg te halen ...

(In een echte Oorlog... zien de Legers ...dan ook het verschil niet...als alles bijeen gebracht wordt....)
in de Ziekenhuizen...Je maakt dan ...van de gewone Burgerij Ziekenhuizen ...het gevaar ahw)

Als ze dat... in die altijd weer ...oorlog landen doen...komen de bommen op de Ziekenhuizen terecht...wgs
slechte Lands Politiek...in oorlogs tijd!
Met een Virus oorlog... is dat niet anders...die moet je uit de Ziekenhuizen laten!
Dan
kunnen de Ambulanses hun patienten weer kwijt...waar ze horen
als via het Leger...Coronazieken naar elders
worden gebracht...

Het leuke... van de jaren 60 was...Je merkte als Burgers ...niet eens er wat van...dat het NL leger
en de Nonnen en zo wat...de redders van het land waren...en zo erg snel...ook... met dat!

De vele Rokers toen ...in het NL Leger...oorlog voeren met... een enge gevaarlijke Virus...
gewoon de rook blazen... in die anties smoelen...bleek al het halve werk...te zijn...
om goed te zijn... voor hun eigen veiligheid!

Maar...Als je het land
van de Dommen laat regeren...
via oa Twitter en zo...dan mag niks...laat staan het (Medische Leger Team)... optrommelen...
Dan mag ...de Koning niet eens een weekje vakantie ...naar een code Geel land...
Bla Bla Bla Bla...Bla Bla Bla...Bla Bla...

Als je het land
van de Dommen laat regeren...via oa Twitter en zo...dan mag niks...
Dan...Zie je de belachelijkheid er ook van...De Koning (en gezin) moest terug
naar een code oranje land...

En dan gaat het nog steeds ..over Mondkapje op... of niet en
over Bedden te korten...tm Het hele land mag niets...

Uren Dagen Weken Maanden... al een jaar vloog voorbij...
En Het Virus is ons
nog steeds de baas...in het land ...van eh via lieden...met niks mag...ook geen Sigaar etc.

Ik schrik me welis te pleuris...
vb Iedereen weet...kan weten...Een Donor Orgaan is het Hoogste goed...wat een overlden Mens kan nalaten
voor een ander...Krijgen die anderen dat niet...of is het er niet...Overlijden die Oragaanvragers...

Ik Corona tijd...Mogen de Reguliere Patienten dood...voor een Corona bed Patient...(Die misschien ook dat nog...dood gaat)
De Orgaan Transplantaties gaan niet door...alles wordt bezet door Coroma Patienten...
(Alles wat Reguliere Patient is...is niet meer van belang ahw...)

Ik schreef niet voor niks...oa oa oa...Heel Lelystad Airport staat te niksen...en heeft overal
alle Electronische plekken...ed...bij de hand...
en alle vervoer tm voor Hely's ed aan toe...en Hotels in de Buurt...
Het (Med) Leger moet dat doen...(vond ik toen)
Dan kan de Reguliere Ziekenhuizen hun eigen werk blijven doen!)
In China maakten ze erg snel een Ziekenhuis op een terrein...daar werd nogal minachtend en lacherig op gereageerd...in
ons land...Maar ze deden wel het enige juiste...Met de Corona Patienten!
Ze spoten ook alles septisch schoon...echt alles...(Mooi omdat ook in de Waterkannonnen te doen...in ons land
met lieden
massaal zonder afstand en zonder mondkapjes ed en rellen ed)
De USA had net...een zwaar opgejutte Trump...met de anties China politiek...het leek wel via of China niks goed kon doen...
en doe ze vooral niet na...leek het eerder op...ook in Nederland!
Ondertussen ...Lijken zij het enige juiste te hebben gedaan...(Dat scheelde massa's overleden Mensen...en een
korte Lockdown ed.)

Ik vond mijn tips ook niks te gek...
Ik schreef niet voor niks...oa oa oa...Heel Lelystad Airport ...staat te niksen...en heeft overal
alle Electronische plekken...ed...bij de hand...
en alle vervoer plekken... tm voor Hely's ed aan toe...en Hotels in de Buurt...
Het (Med) Leger moet dat doen...(vond ik toen)

Ik schrijf ook welis...een Avondklok heeft geen zin...als je niks met die legen straten en lege pleinen
Schoolpleinen stations etc. Vervoer...in de straten en geparkeerd in de straten...etc.
en lege parken en lege ...wat dan ook ...
Als je
zulks niet doet...eh niets doet!)
Dan hou je... een Politieke ...Jo Jo Carona effectes...(Na Golf 1...Golf 2...richting...Golf 3...etc.)
In China en misschien ....in de Nachtelijke uren nog steeds...Ze spoten ook alles septisch schoon...echt alles...
Dat... heeft zin...met een Avond Klok!

Nu maar hopen dat het land snel dat Covid-19 Vaccin krijgt...en niet er maanden en maanden en maanden etc. over doen...

Nog zo iets wat niet klopt in dit land...
Dus ...ik typte maar is...wat er niet klopt...in het land...
bv Over ...Het is Brexit Time...(Omtrent)

mi moeten alle contracten...gelezen...door Juristen...dat kost dan wel wat...
Maar dan heb je ook wat...
(Dat krenterige is weer gaande...nergens geld voor ahw...dan
gaan ze dingen doen...waar ze zelf...al snel...3/4 of meer...ze geen echt verstand van hebben...
en dat hebben de meeste Burgers niet...ook Politici zijn
uit gepikte Burgers...via een lijst...alleen die er voor gestudeerd hebben...kunnen er
die tigs trucs... eruit halen...)

Zaken doen met een Farnaceutische Fabriek???
en er vertrouwen in hebben?
En dat... in de... Open Markt Economie???

(Je kan er bijna op voorspellen)...om hun bezuinigings denkwerk..(van de Poitiek)....sinds eh...
Dat er wat...Tussen zit...te Tussenen...Dat ze niet zien... en niet kunnen voorzien
maar...
mi moeten ....alle contracten...gelezen...door Juristen...dat kost dan wel wat...
Maar dan heb je ook wat...

(Dat krenterige... is weer gaande...nergens geld voor ahw...dan
gaan ze dingen doen...waar al snel...3/4 of meer...ze geen echt verstand van hebben...)
Er geen verstand van hebben...en wel degenen... er buiten laten...die er wel ...Verstand van hebben?

(ja maaarrrrrrrr de kosten...hebben ze het ...dan altijd over...

Ik denk altijd...ze worden al toch betaald...ons NL Leger...met
hun bestaan...of ze dat werk ...nu doen ...Hier ...of...Daar...hun salaris blijft hetzelfde...Ja toch...

Ik zie er geen extra
kosten aan...hoogsten de Economie... kan weer snel aan de slag...in het land...als ze er ons (Med)
Leger ...erbij halen...

(Jammer dat die Nonnen... overal eruit zijn gekletst...ze noemden dat...ze zijn uit de tijd...

Vroegerhhhhhhhhh... haalden ze er ...maar zo...een peleton Nonnen erbij...die waren gratis en voor niks...)

Ik bedoel maar...als Partijen gaan antieen...Niks mag...ook geen Sigaar etc...
Denk dan zelf is... langer...dan je neus... lang is...ook in het Stemhokje!)

Er zullen altijd ...tijden zijn...
dat een peleton Nonnen... en ons Leger...erg hard nodig zijn nl!)

Want ingestort Med Personeel)... tegen de Burn-Out Med Personeel...aan...is ook geen mooie erfenis...
in het land...vanuit...je baan...

Vroegerhhhhhhhhh haalden ze er maar zo...bijtijds
een peleton Nonnen erbij...die waren
ook dat nog...gratis ...en... voor niks...)

Dito
Ik denk altijd...ze worden al toch betaald...ons NL Leger...met
hun bestaan...of ze dat werk ...nu doen Hier ...of Daar...hun salaris blijft hetzelfde...Ja toch...
Ik zie er geen extra
kosten aan...

Wilders wilt het Leger op Straat bij Rellen...

Ik ben ook niet volmaakt...Ik denk aan het Leger.. in ons land...aan Dijken bescherming
bij overstromingen ed....en...aan oorlog voeren met een ...Dodelijke Virus ed...

(Ik heb geen ene Rellen kennis...)
Maar...Als je het land
van de Dommen laat regeren...via oa Twitter en zo...en aan de zoveelste Kletstafels...
dan mag niks...laat staan ...het Leger optrommelen...

Dat niks mag...van het...Watersnuif en Waterzuip...denkwerk...
dan...denkt dan gelijk...dat gaat over... Als je het land
van de Dommen laat regeren...onze Democratie heen ....dan...
Dus ook ons Leger...wordt...dan...al snel...Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Inmiddels een jaar verder...Een Dodelijke Virus
met... al die Jo Jo effectes...dan lijkt het overwonnen...maar als iedereen weer alles mag
...steekt de Virus.. de kop weer op...etc. met die Jo Jo effectes...(Politiek!)
Dat noemen ze dan...Golf 1 en Golf 2...etc...etc.

Als ik het ...over het Leger heb...geheid ...gaat het dan om iets Medisch...
anderen hebben schijnbaar...weer verstand van Rellen ed.

Hoe dat ook zij...wat je er het meeste ...aan ziet... en weet en snapt
alles wat is ...weg bezuinigd...sinds eh...
tm de Straffen aan toe...van de Daders...
Beroven Roofden...gaf vroeger al snel...8 tot 10 jaar...
of Jeugd detentie van jaren!

Sinds alles ...is weg bezuinigd...sinds eh...ook dat soort Gebouwen...
Gaan de straffen over 2 weken ...2 maanden...en dat soort zaken...werkstraf ed...figuren
die houden de eerbare
betalende werknermers weg...Lekker goedkoop gratis en voor niks..
Zijn die Werkgestraften...(Geen gebouw voor ze nodig ed.)
ipv.
Beroven Roofden...Vernielingen ed...gaf vroeger al snel...6 a 8 tot 10 jaar...
of Jeugd detentie ...van jaren!

Dus ...als iemand me vraagt...wat vind jij...moet het Leger ingeschakeld?

Ik denk maar zo...
Ik zeg maar niks...

(Je zal toch ermee toevallig ...de Klokkenluider mee zijn...en jaren en jaren de
Dupes gemaakt worden...)Zijn... jullie er al achter...wie wat waar...die
Pieter Omtzigt...het leven zo zuur maakte...
om als 2de Kamer lid... met een paar...is echt... het werk te doen
waarvoor ze er zitten nl!)

Ik bedoel maar...Je zal toch ermee... toevallig de Klokkenluider mee zijn...en jaren en jaren de
Dupes gemaakt worden... en de Dader's...spelen alweer ...mooi weer...


Auto's omkieperen...en in brandsteken en scooters en fietsen...en dat heet dan ...aan zo'n lulkul tafel
Het zijn schatjes... en die Brave Vaders...zijn
eerbare Huisvaders...die al die dingen deden... zeggen ze op TV allemaal...Ik deed niks...roepen ze...

Voetbalclubs Fans...komen in opstand...kondigen ze breed aan...en komen er aan...in de avonden...
ipv
Niemand zegt ze...ook via de TV niet...Na 9 uur... mogen ook die... niet naar buiten
met de Avond Klok...en ook niet
voor de voeten ...van de Politie gaan lopen...

Ik bedoel maar...Als de TV zoveel impact heeft...waarom niet gelijk gezegd...Goed bedoeld maar het mag niet en kan je sowieso
95 euro kosten...vanaf 9 uur op straat!

Ik bedoel maar...maar...Je zal toch ermee... toevallig de Klokkenluider mee zijn...en jaren en jaren de
Dupes gemaakt worden... en de Dader's...spelen alweer mooi weer...buiten...

Het zijn schatjes en die Brave Vaders...meedoende...zijn...eerbare Huisvaders...die al die dingen deden...en
ze zeggen allemaal...Ik deed niks...werd mee gesleurd door de anderen...(Maar
Het zijn schatjes en die Vaders...meedoende...zijn...eerbare Huisvaders...maar ontussen
ze waren wel ...na de verboden...9 uur ...buiten...toch... ergens om?)

Geen idee ...of je daar...het Leger op af moet sturen...

ik heb het alleen over... Medische Zaken...tijdens
een Dodelijke Virus in het land...
als
dat oorlog... wilt voeren...met ons..
moet je mi. de juiste ...Beroepsopgeleide...Personeel
ervoor inschakelen...

Ik denk gewoon aan de Jaren 60...Met het... Logostieke Denkwerk
van ons (Med) Leger...hoe snel ...alles... voorbij was...dat leek wel ...een Wonder!

Ik hou wel van ...(vooral...Ongezien)...Wonderen nl!

Dus op die vraag...van Tiff pas aan me...

Dus als iemand me vraagt...wat vind jij...moet het Leger ingeschakeld?

Ik heb geen verstand van rellen op de straten...wat hopen die Burgers er zelf...dat er komt om
ze te redden?

Ik vind die Water kanonnen wagens mooi om te zien... (over dat tuig heen)...maar dat is mi ook het Leger niet!
Maar
ik ben er tegen...als ze alleen maar...de straten leeg vegen...ze moeten de fuik in verderop
en dan in de Boevenwagens terecht komen...Want ze moeten berecht...en de schade betalen ed.

Maar mi is dat ...gewoon Politiewerk... ik ben er tegen...als ze alleen maar...de straten leeg vegen...ze
moeten de fuik in verderop...(Maar als van de 200 er kort erop weer vrij worden gelaten...Waar waagden
de Politie Mensen dan hun leven voor ahw?

Ik denk maar zo...
Ik denk gewoon ...aan de Jaren 60...Met het Logostieke Denkwerk
van ons (Med) Leger...hoe snel ...alles... voorbij was...leek wel een Wonder!
(Ik hou wel van ...Ongezien...Wonderen nl!)
(Vond ik... van die Nonnen... vroeger ook vaak...in nood... had het land ...er wat aan!)

Net als het Med Leger...Zulkse peletonnen...Zijn ze... er nog...Is het er nog?
(Sinds alle bezuinigingen.... op alle Fronten)

Dus eh...met bepaalde ...vragen...

Ik zeg maar zo...(Haal m'n schouders op)
Ik zeg ...maar ...niks...('Kweet ook niks...aan het doen zijn...doe ik dan...)

Fijne avond allemaal. Knf en Groetjes van LT) :roll:

Hoe is het hiermee?
Met
AstraZeneca
opeeens zo met Japan in de weer...(Er tussen te tussenen...)

(Schreef ik toch... er zit iets ...Tussen te Tussenen!)
(Nu zou ik het ...zo kunnen typen...Zou Japan (Als hoogste bieder) (Tussen te Tussenen)
het Aapje
uit de mauw zijn?)

Zaken doen... met een... Farmaceutische Fabriek???
en er vertrouwen in hebben?
En dat... in de... Open Markt Economie???
Als EU Land...Met een ...niet meer... EU land????!!!!!

Ik schrijf het nog 1x...(Tegen die krenterige bezuinigings figuren...van ons landje...
met hun niks mag...ook geen Sigaar etc. Die Watersnuivers eh die Waterzuipers...)
Neem
voortaan 1 of een paar
Juristen mee...nog voooooooooor de handtekening...
kost wel wat...maar ...dan heb je... ook wat
op de juiste volgorde...van aflevering...van het juiste hoeveelheid...bestelde...en
afgesproken prijs ed...van...eh...Dat! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 29 jan 2021, 20:31

Raalte

Hallo Hallo Hallootjes

Snappen jullie er nog wat van?
Die Wopke eerst, uit de luwte gehouden, met die toeslagen affaire, als baas van
de belastingen en toen ging die, Rutte aan alle kanten afkraken
en nu de baan ,van de minister van onderwijs zitten te doen, door te
vertellen, dat de scholen, van af 8 februari open gaan, terwijl dat, ze baan
helemaal niet is, om dat te zeggen.
Een losgelaten projectiel lijkt die wel, aan het worden.
Maar snappen jullie er nog wat van?

Wel of geen leger optrommelen, jij vindt voor de straten van niet, maar voor de
medische logostieke zaken, van wel, begrijp ik uit je reactie hier.

Ik zag op tv, ze hadden het ,over de dader, van die ggd privacy zaak,
of die ook een schatje is, doet die advocaat. Zo van, het gaat eigenlijk nergens over.
Anderen noemen het, een ernstige zware criminele misdaad.
Net als die stenen gooiers naar de politie toe, het zijn schatjes en brave huisvaders,
vinden er en anderen, vinden het criminelen.

Die dat zo zeggen, ze lijken wel, het padje kwijt, met hun denkens.
Maar die Wobke Hoekstra, het zien te hebben, over schoolzaken, die is ook het padje kwijt.
Jij zou zeggen, ze moeten snel, aan de gewone waar, dan komen ze ook, weer is klaar.

Succes met je golf hobbie dit weekend LT.
Een goede avond allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 jan 2021, 02:28

Aalten... :)

(Ik zet er wel achter...met Vak Egards...
Dan komen ze... ook weer is klaar...met Vak Egards...ipv met eh...

Ik heb nog geen Nieuws gezien...Met 2 Golfwedstrijden op TV...schiet dat er welis bij in...
Ik heb wel tussendoor...2 voor 12 gekeken...maar dat wat het dan ook...
De 2de Golfwedstrijd...is niet beslist...ze stopten eerder...vanwege forse wind en regen en Hagel...
Maar ik het er nu 2 van de 4 Namen...op plek 1 staan...Het was dus best spannend...Nou ja Morgen
weer een dag...dan moeten ze...denk ik eerst...dag 2 afspelen gaan...Niet allemaal...een paar moesten nog maar...
Maar daarna gaan ze verder met dag 3...met die 2de Wedstrijd...Morgen dus...

Ik las net wel even een Internet krant...dat die van de Chr unie...de aterpijpen verbieden wilt gaan...
Ik dacht gelijk...weer eentje die niet goed bij de kop is...Want als Mensen niks mogen ...daar komt niks gpeds van...
ze nemen dingen mee...vanuit hun verre Cultuur...Kom sowieso niet...aan de Cultuur van Mensen...
maar aangezien ze...met rookwaar beren oud worden...massaal...slaat een verbod nergens op...

Ik ben nu allemaal Topics op het Forum aan het Herhosten...ook de Overleden mensen Topic...
Zou mooi ijn...als die anties Gasten...dat is goed door nemen...in alle eeuwen zijn mensen niet zo oud geworden en al helemaal
niet zo massaal...als de Rookgeneratie die het meest gerookt heeft...
Als je het niet gelooft...kijk dan zelf maar....
viewtopic.php?f=10002&t=11

Die extremistische Orthodoxen zijn soieso overal tegen...als die de grootste Partij was in het Land...werden we stront arm...als land...
net als in ...die Extremistische Orthododoxe landen...waar voor ze ...naar hier vluchten...wgs het is daar...vlg hun Godsdienst type en Cultuur
stront arm...Dat moeten we dus niet gaan na-apen...
via het buitenland niet en niet via het binnenland...
Pillenindustrie en harddrugs industrie is ook erg blij ermee...als het volk niks mag...iik geen Sigaar etc.
Dat is hun extra inkomsten nl...waar niks mag...dan gaan mensen ...aan de niet te ziene producten nl. en dat... steeds massaler...

Ik heb helemaal geen verstand van Waterpijpen...maar weet wel...dat ze dat... in het Middenoosten nogal gebruiken...
Noord Afrika ed...(De jongeren zijn meestal modern aan de Sigaret...en de Ouderen en vooral de Bejaarden...aan
de Waterpijp...Net als de...Cat...in bepaalde Afrikaanse landen...het houdt... het volk koest...kalm...beheerst...
ipv om elk ding oorlog voeren...(Met gevolg massa's 's doden en gewonden en invaliden)
Vandaar...Ik zie ze liever ...met gewone waar...komen ze met hun Waterpijp aan...in ons land...zitten ze
vredig bij elkaar...Mooi zo laten!
Overigens dat antoies roken...en roken is ongezond...is nog maar de vraag...Kijk die Topic er maar is goed op na!
Zeggen ze welis...Ja maaaaaar er zijn 10.000 doden van het roken per jaar...dat werd binnen een week gezegd...20.000
Maar ze geen er niet bij...dat er 130.000 niet rokers zijn dood gegaan...
Ik bedoel maar...Als je een heel Volk er koest mee kan houden...kalm beheerst...in Harmonie ed...waarom zou je het
verbieden gaan...Misschien zit daar wel de meeste Omkoop schandaal bij...via degenen die er top rijk mee worden...als niks mag...
ook geen Sigaar...
Hoe meer er niks mag...hoe meer... de Harddrugs het land binnen komt...met Onderzee boten zelfs...inmiddels al...
Maar onder het mom van...ongezond...maken ze die gewone producten ...ontzettend duur...via prijzen en accijnzen...je
kan daaraan al wel weten...dat de Harddrugs inkomsten beklangrijker voor ze is...en een miljar meer aan pillen per
recept...dan voor de anties...de Pillenindustrie ook weer blij...met zo'n extremistische Orthodoxe in het kabinet erbij...ant
waar niks mag...mensen hebben de eigenaardigheid...al vanaf het Boesh leven af en zo wat...dat ze iets gebruiken gaan...
Vindt een onbekende stam...in een Boesh...en er zijn er die roken er...meestal worden die dan ook er...het oudste!
Maar ook...de meeste Virussen...kunnen niet tegen rook...niet tegen rokers...dat kan je al leren...van Mensen
die uit de Bush vandaan komen...
Naast het pleziertje van het roken...zien ze het als een soort geneesmiddel...het houdt de Stam koest rustig vredelievend...
zoals de Vredespijp...bij de Indianen...al gaande was...ipv om van alles en nog wat...elkaar uit te moorden of de buren er...
Nou ja...zo zie ik het ook...Rookwaar is een Wereld medicijn! Die rokers zelf betalen...net als anderen aan de borrel gaan ed...
Dat betalen ze ook zelf...als een soort van Medicijn...Hoe minder van dit en dat in een land...hoe meer ziektes er komen...
vooral vreemde Virussen...(voorspelde ik wel vaker) en zie daar...
Hopelijk is het juiste Vaccin ervoor klaar...

Als de Waterpijp hun Cultuur is...van eeuwen her...en een klooi figuur is er anties mee...via Vakmacht Positie...moet mi
de anderen van dat kabinet...die anties tegen houden...van die ene...
Mooi om te Zien...die Vredelievende Allochtonen...van ver vandaan...in ons land beland...gezellig in die
(Heet dat ook...Koffiehuizen) te zitten met elkaar...vooral veel Bejaarden van ze...ipv met de kortste lontjes...overal
tegenin gaan...en vechten met elkaar tm op de straten...waar niks mag...ook geen Sigaar...etc. Mooi
aan de Waterpijpen laten...geeft op z'n minst ook Economie en werkgelegenheid...alle vormen van gewone Rookwaar...
Of moet het land...waar niks mag... perse leven van de Pillenindustrie en van de Harddrugs industrie...omdat er
1 of een paar en wat circuitjes...er beren rijk ermee worden...
Ik zit die bijsluiters weleens
te lezen...van verstrekte medicijnen...Je vraagt je toch af...Meneer Sonneberg...dat de Ema...dat erdoor heeft laten komen...als
wat heet bijverschijnselen...echte ziektes worden...zeer ernstige zelfs...
Ik bedoel maar...roepen dat dat van het roken is...als exuuspatronen...of het heet..dat is van ouderdoms verschijnselen...
Ik bedoel maar...sinds de Open Markt Economie...kunnen we overal belazerd genaaid worden...waar we bij staan...
Je vraagt je toch af...Meneer Sonneberg...dat de Ema...dat erdoor heeft laten komen...als
wat heet bijverschijnselen...echte ziektes worden...zeer ernstige zelfs...dodelijke zelfs!
Dus ook Bejaarden aan gewone waar...is beter dan eh...enne eh...dito Die Mensen aan... de Waterpijp...dan aan de eh enne eh...

Ik had gisteren me grandioos verslikt...Rijst met verse Groentes erin...
De groetes kwamen met uithoesten er wel uit...maar de rijst...bleek plakken...en kwam er niet uit...(Dan weet je gelijk...waar
zoiets als COPD vandaan komt...door niet uit gehoeste verslikkingen)
Trouwens dat kan ook Longonsteking geven...
Dus ik ben het toch maar...gaan uitroken...(Legde ik vaak genoeg uit) Ook dat het een ...Heimlich effestes geeft plots...want
de maag kan niet tegen een bak rook...ingeslikt...dan klots ploft de maag met een explosiviteit tegen de Longen aan...
en de Kots komt er achteraan...Met rijst en al...dat 2 uur later nog een keer gedaan...en toen was echt rijst eruit...
en m'n copd ademhaling...was verdwenen...
Ik bedoel maar...ipv erin te stikken...en weg te zeilen...(Naar God mag weten wat...)zonder de Heimlich handen bij de hand van een ander...
ook in je eentje...in nood... zelfredzaam te kunnen zijn...is ergggg handig...

Ik werd vanmorgen wakker...en alles deed me zeer...lopen zelfs...zo'n activiteits gebeurens was het op alle spieren...geweest...
Dus ik er een bak Vicks op uitsmeren...en in een dekbed op de Bank gaan liggen en Golf Wedstrijd 1
gaan kijken en opeens in slaap gevallen...en toen ik wakker werd...wa 3/4 van de pijnen al weg!
Voor ik zometeen de nacht in ga...smeer ik het weer in met Vicks...Beter is mijn methode dan een COPD klant
te worden...wgs de boel er niet goed uit gekregen...of zoals laatst...opeens een longontsteking...gehad dr van...
ipv Ik heb nu weer een goede ademhaling! Mooi houden zo...Diep de rook inademen een dagje of wat
tijdens het roken...Na zo'n zware ademshalingswegen gebeurens gehad...en je weet
maar nooit ...of er nog 1 of 2 rijstkorrels ...zijn achtergebleven...(Ook de meeste Bacterien...kunnen niet tegen rook nl...)
Ach een mens moet wat...Half Nederland is alleen...mooi zelfredzaam te zijn...
Met een Sigaret of Sigaartje of Pijp of sjekkie of met Waterpijp...Toevallig kreeg ik laatst visite en die zei...Ik was alleen
en verslikte me ontzettend...in een hap eten...ik had net kort ervoor...jouw verhaal op het Forum gelezen...dat
je dat dan uitrookt...Ik dat doen gaan...er kwam zo'n explosie...alles zat op en aan...maar wat goor is dat zeg...
wat smerig...maar ik deed het...omdat ik richting flauw vallen al was...doordat etens...het ademen tegen hield...
Wel handig dan sigaretten in huis te hebben ze ze...die ze nog had...na een gestopt moment... in haar verhaal...
Ze zei...Ik ben er nog! Dankzij...je uitrook tip!)
Al komt ze best vaak...ik heb het er nooit met haar over gehad zelfs...ze las het toevallig ...op het Forum laatst...
Zegt Tiff ook zo vaak...al kom ik al 9 jaren bij je...je hebt het er nooit over...ze las het toevallig is ...op het Forum...met
mijn type-oefeningen...Wat nu weer...en nu wilt ze perse weten...Wie is toch ...die Meneer... Sonneberg?

Jullie wens ik Trusten. Fijn Weekend...Knf van LT) :roll:

PS.
Golf werd toch uitgespeeld
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=45
Vandaag Een Dag Winnaar erbij :lol: ... en een 2de plek... :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 jan 2021, 04:45

Tentoonstelling... :)

(Wat mij al ...een paar keren... opviel is...
Dat er een soort aanslag... aan het flesje van de Vaccin zit...
ook en vooral in het flessenhalsje...vanaf...als ze er al voor
eentje Vaccin er uit hebben gehaald...

Dat kan betekenen dat men
als eerste persoon...uit 1 flesje...minder... van dat Vaccin Stof krijgt ...en de laatste
misschien wel het meest...(Die neemt de laatste opgehoopte ...van de 1 of 2 eersten...
uit het flessenhalje mee
in de naald)....(Of net anders om...de eerste krijgt het meest...)
als zulkse flesjes...niet eerst even... goed geschud worden...voor elke prik!
(Maarrrrrr Zie jij ze ...dat doen?)

Ik zag dat ze ...adem test ...apparaten hebben gemaakt...
Als het om een dodelijke Virus gaat...
Vind ik maar enge dingen...als het... hele apparaatje...
na elke test ...niet van binnen... en... van buiten
hychienisch schoon gemaakt wordt...(Zie je ze dat doen?)
(Vanaf no 1 tm honderden per dag...)
Misschien ....zelfs het mondstukje niet eens?! (Van buiten ...en... van binnen)!
Nou ja
misschien zien anderen het anders...Maar ik Zie het zo...Knf en Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 30 jan 2021, 11:42

Telling

Bedoel je het zo lt?
Afbeelding

Zeg die man van de ggd, is dat niet iemand, in de politiek geweest. Wat
is dat een engerd geworden, om te zien zeg. Die kom ik liever niet alleen tegen, in een stille straat.
Vorige keer, in beeld, had die de baard, nog langer en wilder staan, echt een griezel, is die dan.

Aanstellerige jongeren, die zoveel druktes doen, om 9 uur binnen te moeten zijn,
zitten denk ik, gewoonlijk, om die tijd, gewoon voor de buis, thuis.

Ik kijk zoveel tv niet momenteel, het gaat steeds, opgejut, over hetzelfde.
over corona en
Zo richting verkiezing doen, of die rutte alles slecht, fout doet, die dat doen,
dat vind ik ook enge gemene griezels,
daar zou ik nooit op stemmen!

Ik wens jullie een gezellig weekend toe. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 jan 2021, 19:54

Ingbank... :)

ja Tiff...Dat lijkt er wel ietsjes op...alleen blijft het Vaccinstof echt hangen... aan het fleswandje en
in de
flesjeshals...dan heeft mi ...mensen ...minder aan Vaccinstof in de injectie spuit...en
anderen waaschijnlijk meer Vaccinstof in de spuit...als ze het flesje niet schudden...voor elk gebruik...

Ik las dit...
https://www.ad.nl/politiek/regeringslei ... ~adc0518d/
Wat me opvalt...ze zeggen alweer 2 van de echte grote oorzaak dingen niet...omtrent Klimaat verandering op Aarde
en
de redenens...van waterveranderingen...te veel hier en te weinig daar...Sinds wat decennia's breken ze
met ijsbrekers...de Noorpool wateren en Zuidpool wateren...steeds open...
laatst met trots ...lieten ze in de usa ...de nieuwste ijsbreker tonen...voor op de Noordpool gebieden...

Maar mi
als er... echt iets grandioos mis is...is de natuurlijke ijslagen...open te breken...Met zou dus
andere vormen van vervoer moeten gaan bedenken en gebruiken
als ze over de Noord en Zuidpool wateren willen reizen...

want zo het nu gaat...wordt het...van die geopende wateren...het water warmer...en smelten...de ijslagen...en
daarvan steeds meer...en meer en meer...en alweer een nieuwe Ijsbreker erbij...over die bevroren ijswateren etc...

Dat moet gewoon gestopt!

Met zou dus andere vormen van vervoer moeten gaan gebruiken
als ze over de Noordpool en Zuidpool wateren willen reizen...Misschien maar 1 route water mag men dan open houden...maar niet tig in de tigs routes open houden...en nog meer ijsbrekers daar...etc.

Daar moeten die Wereld...Milieu...Congressen over gaan...Over de echte Wereld Klimaat veroorzakers...Nou ja
dat vind ik dr van...

en 2
De sneeuw ...op de bergen laten...ipv dat van Noord tm Zuidpool eraf... te laten donderen...met bommen...
Die kale gemaakte bergen...worden dan te heet...door de hete zon...

Om lawine te voorkomen...op al die vele toeristen plaatsen ed moeten ze ...wat anders bedenken...

Als men hiero
van die sterke dikke wanden kan maken...tegen geluiden...langs de snelwegen...een land vol...kan men daar ...op de bergen
ook dikke lange
zelfde kleur ...als de bergenwanden...trapsgewijs maken (met hier en daar ietsje ruimte onderaan...waar het uitkomt (Gesmolten sneeuw
naar toe te laten gaan)

Maar erge sterke muren maken...om sneeuw tegen te houden...dat in de warmere jaargetijden... gewoon kan smelten...maar
op de berg toppen...gewoon besneeuwd kan blijven...net als...toen het nog...de eeuwige sneeuw...op de hoge bergen... heette...dat
moeten ze weer...terug creeeren...

Daar moeten mi...die Wereld...Milieu...Congressen over gaan...Over de ...echte...Wereld veranderde
grote Klimaat veroorzakers...

Nou ja
dat vind ik dr van...

En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...

en alweer een Ijsbreker erbij...en alweer nog meer... nog meer... nieuwe routes erbij...En alweer gaat het daar niet over... waar ze de sneeuw van Bergen af laten donderen...

En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...En alweer gaat het daar niet over...ook niet
via Politieke Partijen...tm
over de Reis klimaat tax...naar die landen...maar de (Wintersport ed) Noordpool en Zuidpool reizen ed)
om mee te betalen...aan dat soort zaken...als Land...denkende aan... de Generaties na ons...die willen ook...het leven nl!

Daar moeten mi...die Wereld...Milieu...Congressen ...ook en vooral...over gaan...Over de echte Wereld veranderde grote Klimaat veroorzakers...Nou ja
dat vind ik dr van...Fijne avond allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 jan 2021, 17:11

Bankstel... :)

Tiff kwam even snel langs de groetjes van haar...
Samen...op 1m 50 afstand...Een bakkie en een Sigaretje en weg was ze weer...

Over Lage loon gesproken...
Ik legde oa Tiff
ook aan uit...Dat je niet alleen ...Huursubsidie krijgt... ook Toeslagen...maar ook
bijna alle...of alle... Gemeente en Provinciale belastingen worden die Mensen kwijt gescholden...

(Dus een beetje of veel...erbij ...via de nieuwe Zij ...van de PvdA...Mw Pl...is de slechtste tip ooit gehoorde...wat ze dan...de lage loners...
met verhoging... allemaal zelf ...moeten bij betalen...is ongekend!)

Beter is inkomen... op Midden...stands niveau
te verhogen... ook dito...de Middeninkomens...Pensioenen!)
(Die missen alles...wat de Lage Loners... in Nederland ...wel krijgen nl!)

Trouwens leuke tip... voor mensen als Mw Pl...is...
Tel bij ...het lage loon ...is op...
De gekregen Huursubsidie en de gekregen Toeslagen en de gekregen Gem Belastingen...en gekregen
Provinciale Belastingen...vrijstellingen een nieuwe wasmachine ondersteunend bedrag...sport voor de kinderen
1 of meer clubjes abonnement...een geld bedrag om per jaar met Kind of Kinderen naar oa een Pretpark te kunnen gaan...
dito...etc. ) (Mooi... houden zo dus...)
Maar...
(Als je alles optelt... hebben de lage loners meer...aan inkomen...dan ...de lage Middelinkomens!
Zonder dat alles!)

Nog is...(Voor die van de PvdA)
(Dus een beetje erbij ...via de nieuwe Zij ...van de PvdA...Mw Pl...met een hoop Verkiezingen Bla Bla
is de slechtste tip ooit gehoorde...want
wat ze dan...de lage loners...
met verhoging... allemaal... zelf ...moeten bij betalen...
van hun (nog steeds)...(Met een beetje erbij)
lage inkomen...is ongekend!)
( Dat wordt dan pas mensen... in de erge Shit ellendes... brengen!)

(Stel ze krijgen... zoveel meer...dat ze een Lage Middenstands inkomen hebben...en dan? Mw Pl?
De gekregen
Huursubsidie en de gekregen Toeslagen en de gekregen Gem Belastingen...en Provinciale Belastingen...vrijstellingen etc.
verdwijnt...)
(Als je alles optelt... hebben de lage loners meer...aan inkomen...dan ...de lage Middelinkomens!)

(Ik schreef al...pas...Zij...Mw Pl... en velen ...met haar...Misschien ook veel lage loners zelf...onderschatten
of hebben geen kennis van
De(vele Ondersteunende)... Overheids Maatregelingen...voor Mensen
met Laag loon!)
(Mooie tip voor M Pl...Al die Maatregelingen...(En die banen er voor...)
Dat is ...ook...al die tijd... Kabinetten Rutte!
(Tip)...Denk dus goed na...als je 17 maart stemmen gaat...waarop... je stemmen gaat!
___________________________________________________________________________________________________
(Ik heb me weer vermaakt ...met Verborgen Verleden...Nu met Simone Kleinsma...Vind ik... zo een knap type werk
van die Mensen...die dat uitzoeken...komen ze met de oudste verborgenste boeken aanzetten...Ze keek eventjes om en de
man... die wat had uitgezocht...ritste ...zo opeens... buiten staande allebei...Waar vandaan...geen idee...als een googelaar uiit de mauw
een hele lange Familiestamboom lijst tevoorschijn...Ze reageerde erop...net als ik zelf...dan kan je samen ...ook lachen...om hetzelfde...zonder elkaar te kennen...(Het is en blijft ...een heel leuk Mens...die Simone...en veel te weinig ...op TV... te bewonderen!)

________________________________________________________________________________________

Over Corona gesproken...Ik hoop dat ze er nu...geen Politieke Corona ...Jo Jo...beleid er meer van maken...

Dat houdt voor mij in...als alles weer mag...toch de AOW ers niet...hun Lockdown... en Avondklok...moet gewoon aanblijven...

Tot er genoeg gevaccineerd zijn... met de Covid-19 en erdoor... ahw een Land soort van Immuniteit er is...
Dat hadden ze in feite
al vanaf in den Beginne ...van de Corona in het land...moeten doen...Lands Bejaarden soos... in de huizen houden...
wgs anders wordt het Prijsschieten...voor de Corona Virus...op ze af...als alles weer mag...(Want het blijkt vnl de Doelgroep voor
die Virus...De Bejaarden...) Dus na een Lockdown en zelfs een Avondklok...(want ahw alles mag weer...De Virus is niet echt weg...en
het Jo Jo efeectes begint gestaag weer...en wel bij die Virus Doelgroep...

Ik schrijf het dus zo...
Ik hoop dat ze er nu...niet weer...niet nog is...een Politieke Corona ...Jo Jo...beleid van gaan maken...
Dat houdt voor mij in...als alles weer mag...toch de AOW ers niet...hun Lockdown... moet gewoon aanblijven...
Ja maaaaaaaarrrrrr
De Landelijke Bejaarden Platvorm club...vinden dan worden de Bejaarden gestigmatiseerd...

Ik vind het zo...
Elke Bejaarde krijgt in Nederland AOW...Dat komt uit Land Belasting pot...(Of je nu wel of geen werkverleden hebt...maakt niet uit...)
Ik vind...
dan je dan ook wat... over moet hebben...voor de rest van het land...(Die er Belasting voor betalen!)
Opdat alle Bejaarden ...toch het leven hebben... in ons land...

mi Mogen de Bejaarden alle niet Bejaarden...ook het leven gunnen...en hoe kunnen ze dat doen?

Door in de Lockdown te blijven...net zolang...dat de Cijfers aan geven...De Corona Virus legde het loodje...van al onze
maat regelingen...De Groepsimmuniteit is bereikt!

Dus na een Lochdown landelijk...zouden de AOW' ers...nog steeds... in de Lockdown moeten blijven...Nog is...
De Virus is niet echt weg nl...het kan maar zo...Na Golf 1 en na Golf 2...Golf 3 etc. worden...
Ik vind...als dank
voor onze AOW...mogen we er best wat... voor terug doen...aan het land...(Naar Kennis en Kunnens en Mogelijkhedens)
Komt bij
Als Bejaarden ...in de Lockdown zitten...hun inkomen gaat gewoon door per maand...kan je
van erg veel mensen niet zeggen...in Corona tijd...
oa van de Kleine en Midden en Groothandel...als er geen inkomen is...om de Lockdown...

ik vind dat ze zich... diep... moeten schamen...met hun...aan de Politiek...De Landelijke Bejaarden Platform club...dan worden de Bejaarden gestigmatiseerd...dus niet doen ...is hun motto...

Dat vind ik dr van!
Het hele land erom ...plat gelegd...met zo erg veel ellendes... Med en Soc en vooral Economisch...op alle fronten...
banen en inkomens die verdwijnen...vele Zaken failliet zijn gegaan al erom...en
Waarom?
mi Mogen de Bejaarden ...alle niet Bejaarden...ook het leven gunnen...en... hoe kunnen ze dat doen?

Door in de Lockdown... te blijven...net zolang...dat de Cijfers aan geven...De Corona Virus legde het loodje...van al onze
maat regelingen...tm via de Lands Covid-vaccin aan toe...

Dus na de Avondklok...en de Lochdown landelijk...zouden de AOW' ers...nog steeds... in de Lockdown moeten blijven...(tm met mondkapje op...als men elders is..ook met de huisdeur open doen ed dingen meer...)....en sowieso 1 m 50 afstand houdt...(en maar 2 bezoek per dag...

Nog is...
De Virus ...is niet echt weg nl...het kan maar zo...Na Golf 1 en na Golf 2...opeens...Golf 3 etc. worden...

Ik hoop... dat ze... er nu...niet weer...niet nog is...een Politieke Corona ...Jo Jo...beleid ...ervan gaan maken...(...om eh...)
Dat houdt voor mij in...als alles weer mag...toch ...de AOW ers niet...hun Lockdown... stoppen...moet gewoon... aanblijven...
Men mag...als AOW'er...als Dank...ook welis wat terug doen... aan het land...
net zolang...dat de Cijfers... aan geven...De Corona Virus ...legde het loodje...van al onze
maat regelingen...tm via de Landelijke ...Covid-vaccin... aan toe...

Ik vind er niks stigmatiseren aan... Maar als Bejaarden zijnden... het is in wezen...
ook is wat terug kunnen doen...(aan zichzelf)... en...aan de rest ...van het Land!

Nou ja ...Wie het snappe snapt het...
Jullie wens ik een fijne Zondag avond...Gr en Knf van LT)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 feb 2021, 01:08

Stel... :)

viewtopic.php?f=10007&t=130&start=45
Een spannend Golf Weekend... was het...met 2 Bekers... eruit gevogeld...en 3 ...2de Plekken en 6... Dagwinnaars...op mijn Jaar Scorelijst...erbij...

Trusten allemaal en een fijne nieuwe week gewenst... Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 01 feb 2021, 12:22

Ellenlang

2 bekers
je gaat weer erg goed met je golfspaarhobbie verzameling Lady Troy.
en het is tevens een corona bestendige hobbie voor thuis te doen
en je verveeld je er niet bij, het is alleenstaande proof.
Hopelijk heb je, in dit nieuwe jaar, er ook een leuke hobbie aan.

De bejaarden langer in de lockdown, ha ha ha ha daar komen ze niet eens op LT!
Vandaar, die Jo-Jo effectes met de corona ,alsmaar weer.

Meis ik wens je een Fijne nieuwe goede week.
en LT, succes met hier alles te overhosten.Pfffff

Afbeelding Knuf van Ans
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 feb 2021, 13:08

Langzaam

Dank je Ans...
Maar mijn type Hobby is
een vb.
Om eenzaamheid... te voorkomen...maak je eigen hobby is...die helemaal alleen
te doen is!
Met mijn Hobby...Per week ...ben je er al 4 dagen mee zoet...Mee bezig!
Je hebt met deze Hobby van mij...die 4 dagen...geen eens tijd ...om je alleen en eenzaam te voelen...
(Met een abonnement van Sport Select erbij...voor de Golf Sport
Nu is het al week 4...2021... extra leuk is...met zo'n Hobby...TV en PC...is met 2 bekers...erbij
op je eigen Ranglijst!
(Ik bedacht mijn Golf
Hobby 3 jaar terug...maar is ook erg handig...Hier en Nu...in Lockdowntime...hiero...)
viewtopic.php?f=10007&t=130

________________________________________
Ik las dit artikel net
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... d=msedgdhp
en denk...
dat het wel
bij mijn uitleg past...pas hiero gedaan...over het niet schudden
van het vaccinflesje...voor de injecties.
Dan kan de ene te weinig krijgen en de anderen teveel krijgen.

Of de eerste krijgt teveel ...of de laatste...of misschien wel alle 3 te weinig...als
de vaccin stof ...aan het flesje blijft kleven...
als ze uit 1 flesje er 3 injecteren...gaat het dan over...

*Ik las ook wel is...
(Onthou)...Het is bedoeld... (berekend)...er 3x uit te halen...maar
ze halen er ...voor 4 personen ....eruit...
(Die verdunnen ...de Vaccin stof... in feite ...extra ...dan!)

(In de flesjes zit Vaccin stof in
berekend... voor 3 personen...
met oplossen en verdunnen...
moet met zoveel cc...verdunningsmiddel in het flesje gedaan...dan blijkt er nog ruimte in het flesje te zitten ...
ze doen het verdunnen dan...voor 4 personen...???...dan is het flesje vol...met oplossen en verdunnen ...)

(Maar ...Onthou...het is berekend...
om er 3x uit te halen...)maar ze halen er ...voor 4 personen ....eruit...
(Die verdunnen ...de Vaccin stof... in feite ...extra ...dan!)
Maar
* In de flesjes zit Vaccin stof in
berekend... voor 3 personen...
Dan lopen... die te weinig krijgen...aan Vaccinstof
(alle 4 dan)...van het vaccinstof...
Toch de Covid-19 prik gehaald...toch
het risico...Corona... te krijgen!

(Als ze dat doen...is niet perse dat ze slecht zijn...(Ze vertellen zelf zelfs dat ze het zo doen...op TV)
maar die dat zo doen...dat valt onder...dat ze...te dom...voor dat Onderwerp zijn...of er niet op geschoold ed
maar krijgen er wel...de verantwoordelijkheid voor...)

(Laten dat nou vaak Artsen zijn...met die nieuwe gedachtes...op tv en in de bladen ook
kijk mij is...van 3 porties er 4 van te maken!
Dan hebben we er...een miljoen meer...)

(Die snapt niet...dat wat er in dat flesje zit aan Vaccinstof...voor 3 prikken is...verdund die het voor 4
personen...dan is de Vaccinstof...een portie
met oplossen en verdunningen..verdund..en
in het hele flesje...dat krijgen ze dan...alle 4! ( Dan is de Vaccinstof verzwakt...ipv 3 door het aan 4 te geven!)
Dan lopen... die... te weinig krijgen...van het vaccinstof...toch het risico...corona te krijgen!

(Vroeger kon je nog zeggen...Dokter... U doet het niet goed...Zo onder ons gezegd...gaf geen ene probleem!
Ik zelf...heb er nooit ene probleem...op het werk... om gehad!
(Na de uitleg...ging het...voortaan...uitstekend!) (Niemand is altijd foutloos nl!) Jij? U? Gij? Wij allen?
Maaarrr
of dat ...(sinds eh...)...(sinds bezuinigingen op personeel...)...tegenwoordig... U doet het fout...nog zo... gezegd kan???)

(1 vb maar...
Sinds eh...(Links Paars)...voor jou 10 anderen...en...nog goedkoper dan jij...)
Ergens... is die Toeslagen affaire van...jaren en jaren en jaren...)

Vroeger kon je nog zeggen... U doet het niet goed...Zo onder ons gezegd...gaf geen ene probleem!
(Na de uitleg...ging het...voortaan...uitstekend!)
Maaarrr of dat ...(sinds eh...)...(sinds bezuinigingen op personeel...)
...tegenwoordig... nog zo... gezegd kan???)...(Sinds eh
Het beroemde... Personeels te korten ...in het land...overal...dat is...is ergens van!

Maar als op (vak) Fouten en missers en Niksdoenerijen...niks meer over gezegd kan...en je er niemand over hoort...
over...zeg is dat die 1 miljoen extra....fout is...(Hoe link dat...sinds...niet op reageren is...)
Dus wie het Zien...en... Weten en ...Kunnen... en ...het Snappen...liggen ...na zeggens...sinds eh...(getruct)...eruit...of
(Denkend ...zelf...beschermend...aan hun eigen haggie)...
ze...zeggen (tegenwoordig...al snel) ...niks!)
(Dus sinds die...Omgekeerde Psychologie ...gaande is...(Zelfs veelal landelijk geworden is...)
ze...zeggen (tegenwoordig...al snel) ...niks!)
1 vb maar...
Sinds eh...(Links Paars)...voor jou 10 anderen...of eh...nog goedkoper dan jij...)
Ergens... is die Toeslagen affaire van...jaren en jaren en jaren...)



*mi....ook met dat...kan het zo gaan...
*en ook...als de vaccin stof ... aan het flesje blijft kleven...
en dan heeft ...bv de eersten ...te weinig vaccin ...en de laatste te veel...in de injectie...
omdat ze het flesje niet schudden voor elk gebruik!
Dan lopen... die te weinig krijgen...van het vaccinstof...toch het risico...corona te krijgen!

Dus ze moeten allemaal en overal...telkens weer...
eerst...3x tot 5x ...even...aan het flesje schudden...voor men er...de injectie vloeistof... uit het Vaccinflesje haalt!

De Vaccin stof... kan blijven kleven aan het binnen fles wandje
en/of in het flessenhalsje...

Als ze
het flesje niet schudden voor elk gebruik!
Dan lopen... die te weinig krijgen...van het vaccinstof...toch het risico...corona te krijgen!

Toch het risico...corona te krijgen!
Dat ligt dan niet aan... de Farmaceutische Fabriek...en aan de bedenkers... van het Vaccin
maar
aan de ...Praktijk Prik Personeel...
(al of niet... iov...het zo te doen...
* * ... Zo ze het doen!)

De tip ...Toch het risico...corona te krijgen...te voorkomen!
Ook voor in arm Afrika...uit een portie van 3 berekend...geen 4 eruit halen!
(niet doen dus...Zoals eh...er in rijke landen...hier
en daar... dat zo kunnen...hebben gedaan!
Dito ...Hier
en daar...het flesje schudden...niet hebben gedaan...)
(Aap ...de slechten...niet na!
Denk zelf na!)

Jullie een fijne Maandag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Je ziet dat soort dingen ook... oa met die Hychenische Gelflesjes...
(bv om de Handen droog te wassen)
Als ze dat niet regelmatig schudden...zulkse Flessen...komt er een dikke klodder hangen...in en op en aan
de fleshals!
(Zie je op TV ...nog al is...dat alles...dr mee!) :roll:

Plaats reactie