DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
LadyTroy
Beheerder

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 apr 2021, 11:39

Zus... :)

(Klopt Tiff...voorheen was dat... zo altjd...als je een woning mocht bekijken
van de Woningstichting... en... de woning beviel je...en je meldde dat...dan
kreeg je die woning toe gewezen.
Dan zeiden ze niet...Als het huis je bevalt...u bent nog lang niet aan de beurt
Dat is idioterie...krankzinnigen werk
wat tegenwoordig schijnbaar... zo gebeurt...met Mensen...die vaak al jarenlang
op de wachtlijst ...er voor staan...(Een Sado/Mas Beleid is dat!)
Ze mogen het huis bezichtigen...om dan te horen...
u staat op plek no 41 ...en ...nog lang niet aan de beurt...

Fijne Zondag allemaal..m Gr en Knf van LT
PS.
Wk 14
Het is alweer ...de 4de Golf Wedstrijd Dag...dus spannend!
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=60

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 12 apr 2021, 02:07

USA... :)

Met mijn TV en PC Golf hobby Week 14 Bleef tot het eind aan toe spannend...

(In Augusta...(Van de 156 Deelnemers) alle 4 ...van de 4 Namen ...geeindigd bij ...de eerste 8
En met dez 4 dagen Weekend Golf...4 Dag Winnaars (Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding(Dag Winnaar) Afbeelding en 2 ...2de Plekken...(2de plek) Afbeelding(2de plek) Afbeelding
En Hideki... gehezen...
in het Jaarlijkse Augusta...Groene Jasje...AfbeeldingAfbeelding
Dat is... door mijn 4 Namen...uit 156 Deelnemers gevogeld...heel erg mooi gedaan!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Tiff

Bericht door Tiff » 12 apr 2021, 17:20

Samen

Afbeelding Gefeliciteerd lt.
Ik had ook 4 namen, op een briefje gezet, net als jij dat doet, ik dacht, ik neem no.1 van de wereld bij golf en nog zo eentje,
en nog zo eentje en nog zo eentje, 2 haalden, de cut niet eens, en 2 eindigden , erg laag. En jij, Afbeelding

Ik vind, dat er enge vrouwelijke mensen, in de politiek zitten.
Zo vals ,als wat, zijn die.
Om 1 ding niet te herinneren, noemen zij dat leugens. De leugens, van rutte
ze blijven doorgaan, met zoals jij, dat noemt lt, met schorumpolitiek.
Ik kijk helemaal nooit iets, van de politiek op tv, maar vanaf laatst kijk en luister ik, er toch weleens naar.
Wat een eng griezelig zooitje bij elkaar is dat zeg.
Die twee verkenners dachten op die vraag, dat ze iets op tv hadden gezien, omdat die rutte het had, wat die
hoekstra gezegd had, over die omzicht, op tv, dat die wel minister mag worden van hem. Dat was net, op tv geweest.
Daar ging het dus, effetje over, met die rutte en die 2 verkenners.
Ik vroeg me moeder, mam stel je komt ergens, bij binnenkomst, zeg je iets wat op tv was, en dan gaat het
er verder, over van alles en nog wat, weet jij vele dagen later nog, wat je ,met die andere mensen, gezegd hebt?
Als je, je het niet herinnert, noemen ze het, leugens. Moet je eens toepassen, op je werk, in pauzes, wat weten
je collegas nog, over dat middag uitje, wat je, met een paar maakte, vorige week, zou jij ze , leugenaars noemen,
als ze zich iets, niet meer herinneren, uit de gesprekken?
Stel jullie hebben allemaal, iets op tv gezien, hadden het daar even over, later zeggen er, op de vraag, het was iets op tv
verder, herinneren ze het zich niet, er zitten al dagen tussen, van veel en hard werken. Zou jij ze leugenaars noemen?
Ik las net, iemand had, een boek gelezen, zei er over, zich niet meer te herinneren, waar dat boek over gaat.
Ons geheugen, lijkt helemaal niet zo paraat te zijn, als er, van andere mensen, wel verwachten, toen ik het er met
lt over had, zei ze me, ze hadden het niet over omzicht gehad, maar over hoekstra, die op tv geweest was. De
vraag was al verkeerd gesteld. Om iets uit het geheugen naar boven te halen, moet het herkenbaar zijn. Het
was op tv, en het ging over hoekstra. Het ging onder elkaar, niet over die omzicht.
Ze zei me, vertel me eens, wat die man van het journaal, net allemaal gezegd heeft, weet jij dat nog?
En een rij dagen later? Weet jij dat nog? Als je zegt, dat kan ik me niet meer heinneren, wat vind je ervan, als ze, vanaf 1, je
een leugenaar gaat noemen, tm via een paar, allemaal leugen zeg je, gaat noemen, omdat je, over die ene vraag, je niets
van kan herinneren? En die andere 2 Verkenners ook niet! Iets op tv gehoord, als antwoord terug krijgt.
Lt zei me, ik heb het ook gezien op tv, die hoekstra had het op tv over omzicht. Ze dacht nog, zei ze me, waar slaat dat nou op, wat
die hoekstra zei, omzicht mag van hem, ook minister worden. Ook lt, zou gezegd hebben, we hadden het over hoekstra en niet over omzicht, als zo danig. De vraag was al niet kloppende, u heeft het, met de 2 verkenners, over omzicht gehad, nou dat
kunnen ze zich, niet herinneren, de 2 verkenners denken, het was iets, op tv gezien.
Lt zei me, ik kan het me nog herinneren, omdat ik dacht, waar slaat het op, wat die hoekstra opeens, op tv zegt, vlak voor de
formatie begint. Verkenners gaan helemaal niet over de poppetjes, dat is pas aan de orde, bij de formateur.
Omdat Lt er over had door gedacht, weet ze het nog, het ging niet, als zo danig over omzicht naar over hoekstra, dat
die op tv was, en het had over die omzicht. De 2 verkenners, hebben gelijk, het was op iets op tv, waar ze het even, over gehad hebben. Zij lt, kan het zich, nog herinneren, omdat zij alleen, voor de buis zat, en geen verschrikkelijk druk werk leven, er omheen had, en ze dacht verder, er over na, zo van, waar slaat het op, wat die hoekstra zo opeens zei, op tv.
Maar zoiets, niet kunnende herinneren, als de vraag, al niet juist gesteld is? die omzicht was niet, het klets onderwerp, als
losse binnen komertje, tussen rutte en de 2 verkenners, het ging dus, over die hoekstra, op tv. hadden ze het, schijnbaar over , voor ze, aan hun verkennerswerk begonnen.
Lt zei me laatst al, logisch, dat die notulist dacht, dat onderwerp, hoort elders. Maar maakte er wel, een aantekening van.
Met alles wat ze zeggen.
Ik zou ook niet alles, me herinneren, zei ik tegen lt, ook niet alles, wat net. op het journaal, is geweest en wat die allemaal zeiden.
Maar lt, wat bedoelde je, hier pas getypt, die rutte, is die jezus niet??? Hoor ik nog wel van je. Liefs van tiff :? 8-)

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 13 apr 2021, 01:49

Meningen... :)

(Ik las dit net...
De tip van Adriaan van Dis: houd nooit, maar dan ook nooit een voorgesprek
Lijkt me mi wel een goeie tip... in de Politieke Arena...voor Mark Rutte!

Bij Adriaan van Dis...dacht ik vroeger altijd....als die op TV was...met dat boekenprogramma van hem
Als die Michael Angelo ...nog had geleefd
had die er vast er ... een heel mooi beeld... van gemaakt...en anders wel... een beeldhouwer...uit de Griekse Oudheid...

Gemiste kansen...kan al aan zoiets liggen... die Michael... was er...te vroeg voor geboren...of
moet ik zeggen...die Adriaan... te laat...om ...ervan een eeuwen lang durend... mooi beeld...van te maken...
Waar generatie...eeuwen lang...van hadden kunnen genieten ...

(Die Adriaan... in den beginne op TV...vond ik... de mooiste man...ooit op TV... gezien zelfs...)
Ik kan niet zeggen...dat ik veel ...over die boeken...opgestoken heb...waar die Adriaan en zijn Gast...het over hadden...
Ik zat meer te denken...onderwijl...als er... zoiets als...reincarnatie bestaat...moeten we hem...kunnen tegen komen...als
Grieks of Romijsn beeld...ergens...
Vandaar... deze zin... net op getypt hier...
Bij Adriaan van Dis...dacht ik vroeger altijd....als die op TV was...met dat boekenprogramma van hem
Als die Michael Angelo ...nog had geleefd
had die er vast er ... een heel mooi beeld... van gemaakt...en anders wel ...een beeldhouwer...uit de Griekse Oudheid...
Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeetje Mina...ja dat schreef ik over Rutte ...Tiff... Hij is die Jezus niet...
Die alle Zonden van de Wereld op zich nam...

Met zijn ...Goed bedoelde ...Slecht...Al het gedek... van de slechten...over die dagen...iedereen weet...hoe dat heeft
uit gepakt...en al die snuivers...spuiters en pillen gebruikers... in die dagen ...herkenden ze hem ...als vriend zijnde...ook al niet...
Hij stond er...alleen... er voor...
in de Politieke Arena... van die dagen...nagelden ze hem... aan het Kruis...
Hij zou eeuwen ten dagen...al de zonden ...van God ...mag weten wie allemaal...op zich nemen...
Dus dat Paas Passie verhaal...hebben we al gehad...

Mooier is...om al het Politieke schorum...voortaan...niet meer te dekken...is de tip...voor Rutte!
Want denk nou niet...dat de Mensheid ...echt veel is veranderd...in die 2 eeuwen...ondanks... alle vele scholingen te spijt...
voor de hele Burgerij...in onze tijd...
Als er valsspelers...in het Politieke...spel zijn...(Valse Vrouwen en Valse Mannen...)...dek ze dan voortaan...niet weer....
Met zijn ...Goed bedoelde ...Slecht...Al het gedek... van de slechten...over die dagen...iedereen weet...hoe dat heeft
uit gepakt...en al die snuivers...spuiters en pillen gebruikers... in die dagen herkenden ze hem ...als vriend zijnde...ook al niet...
Hij zou ...voor eeuwen ten dagen...al de zonden ...van God ...mag weten wie allemaal...op zich nemen...

Dus Rutte...dat Paas Passie verhaal...hebben we ...2000 jaren geleden...al gehad...
Mooier is...om al het Politieke schorum...of die met vak nikserijen ed...voortaan...niet meer te dekken...is de tip...voor Rutte!

Laatst had ik het met zo'n ...in den Here...figuur er nog over...die zei...alle zonden die we doen...worden ons vergeven...
dat staat zo ...in de Bijbel...
Ik zei...als ze hadden door gebijbeld...waren ze tegen gekomen...dat vanaf zo'm 200 jaar geleden...een renovatie is gekomen
in dat hele Hiernamaalse Hemelse...Sindsdien staat ...De Wet...er tussen...
Tussen (Verticaal) (1 tm 7.7tm14)
Tussen...De Jezus van N (14de linie) en de Mensen...vanaf 1ste linie)
(God dacht schijnbaar...soms moet die zelfs...De Jezus... beschermen...als al
dat ...zonde zooitje...maar op hem ...af blijft komen...)
Ja maarrrrrrrrrr zei die persoon me...als je je echt bekeerd...dan vergeeft Jezus... je toch nog steeds...alle zonden?
Ik zei...Misschien... misschien...als ze ...die draaideur criminaliteiten gaan laten...anders dan zit... De Wet ...sowieso...er tussen...te tussenen...
(Ik las dit net...
De tip van Adriaan van Dis: houd nooit, maar dan ook nooit een voorgesprek
Lijkt me mi ...wel een goeie tip... in de Politieke Arena...voor Mark Rutte...Hij is... De Jezus... niet nl!)
Mooie tip voor Rutte...
allen die hij nooit afviel...en dekte ...hoe waren die laatst...in de 2de Kamer...Dat dus...
ipv die Notalist Ambtenaar op te laten komen draven...15 minuten werk...
gingen ze er uren lang...een heel Paas Passie Vehaal...van maken...
als vriend zijnde...herkenden ze hem...ook al niet...

Dat gebeurens ...in de Tweede Kamer pas...Al een paar Mensen vroegen me per mail...is het een voorbode...dat De Christus komt...of is het 't einde der tijden ed. aan vragen...
Ik denk dan...is het Klimaat vraagstuk... al niet genoeg...aan voorbodes...er zullen er wel meer komen...aan voorbodes...
is water te korten ...al niet genoeg...aan voorbodes...and so on...
Al heel wat jaren terug...wist ik ...plots...de wereld... is in het jaar 2850...compleet onleefbaar...voor alles wat leeft...
Maar...we kunnen het wel zelf...met ze allen...vervroegen...
Dan moeten we minder werken...dan kunnen ook...de Kinderen weer opgevoed worden...want ze laten slepen...troep achter zich aan
zet wat Kinderen en jonge Volwassenen...van deze tijd...bij elkaar...en ze laten een bende achter...er zit een soort...
verachteling in hun geest...gekomen...gooien van alles... de Natuur in en in de Wateren...ook in het Oosten als in het Westen...overal
Wereld wijd...laten ze zooi achter zich...
Als dat al geen ...voorbode is...dat debie geest niveau...dat op de wereld gekomen is...Dan moeten we minder werken...dan kunnen ook...de Kinderen weer opgevoed worden...
En het Loon van werken...moet naar Lands standdaard zijn...en niet er onder zijn...en niet het geld massaal ...bij een paar zijn...

Misschien is de tip is...
laat je voorlichten...hoe het kan....dat bij die 7 km wandelen...op de Golfbaan...per wedstrijd dag...je er niets... aan troep ziet liggen...of
er nu... een paar Mensen kijkers zijn er...`100.000 er zijn...en ook al die Golfers zelf ...er zijn...en begeleiders ed.
Wereld wijd het zelfde...in de Golfparken...heel de Natuur er...ziet er... Hemels... eruit...

Nou zo kan het wel weer...met mijn type-oefening.
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Nellie

Bericht door Nellie » 13 apr 2021, 16:28

Genade

Minder werken, voor de natuur en klimaat, snap ik wel LT, maar dan moet wel, het salaris, per uur hoger gemaakt,
om alle vaste lasten, te kunnen blijven betalen en de premies. Waarom zou er zo massaal, veel geld, naar die paar mensen, maar
moeten gaan? Dat is onlogisch namelijk. Neem dit als vb. Jumbo extra veel meer verdiend, door corona, ontslaat massaal mensen,
om ze weer goedkoop, binnen te halen???

Afbeelding
Gefeliciteerd LT, met 4 weken op rij, de beker eruit gevogeld te hebben, met je golf hobbie.
Liefs en Knuf van Ans Afbeelding

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 14 apr 2021, 10:03

Nadelen... :)

((Met dat opeense....Jumbo Systeem)...Daarmee had het...(Linkse Democratische Partij van het)... Obama regiem tijdperk...20 miljoen Burgers...meer onder de
armoedesgrens gekregen...Met dat systeem...Mensen eruit getruct en later dezelfden of anderen
goedkoper erin getruct...De rijken steeds rijker en de rest steeds armer ...werd dat systeem!

Toen wij als land...dat allemaal klakkeloos gingen na-apen...kregen wij hetzelfde beeld te zien...in ons kleine
hetende rijke landje...De rijken steeds rijker... en de rest steeds armer ...werd dat systeem!

Wat je ook vaak zag...met dat systeem...de bedrijven kopen steeds meer bedrijven op...in Binnen en in het Buitenland...
om hetzelfde te heten...als dat ene Bedrijf...Wat je daar weer van kon waarnemen was...Er ging te vaak...zoveel mis
mee...dat het feitelijke Bedrijf...moest oppassen er... niet zelf failliet van te geraken...dan zag je ze ook steeds
meer Personeel gaan ontslaan...
Ook bij niet food bedrijven... zag je zulk tegen komen...oa ...de KPN...kocht steeds meer
in het buitenland...en ging er bijna zelf failliet van...tm in eigen land...
Die explosieve dwang...om nog groter te zijn...als eerst...leek wel een soort...verslavings drang te worden...Je
hebt goede en slechte verslavingen...slecht is ...als ze er... andere Mensen voor... in de ellendes gaan zetten...allerlei
trucs gaan bedenken...deze is er... eentje van...

(Daarmee had het...(Linkse Democratische Partij van het)... Obama regiem tijdperk...20 miljoen Burgers...meer onder de
armoedesgrens gekregen...Met dat systeem...Mensen eruit getruct en later dezelfden of anderen
goedkoper erin getruct...en dat alsmaar weer...De rijken steeds rijker... en de rest steeds armer ...werd dat systeem!
Vanaf Links Paars...zag je zulks ook... in Nederland verschijnen...

(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom en goedkoop...systeem zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen zelfs...)

Ook erbij zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...trucen ze eruit...gevolg als ze niks meer kunnen zeggen...
zag je ...de Burgerij gaan klagen...Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...Ook in
de Thuiszorg sector vooral...De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...Net als ze
het werk...gaan snappen en kunnen en er alles over weten...is hun contract om...etc.

Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze jong ...stom ...in ieder geval...goedkoop...systeem zag je er van
boven komen drijven...1 een paar stinkend rijk...en de rest steeds armer...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen zelfs...)

De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...
Na elk einde contract...kwamen de gewone Burgers ...er vet van...aan alle kanten... drvan... in de Shit!
Je kan er... bijna klakkeloos op voorspellen...zo'n Foodbedrijf...met (verslavende) expansie drift...en dan...de banen trucs
komen er aan...
(Alles mag...(Gedekt en wel)...die ene... of die paar...en wat circuitjes...behalve een Sigaar...) Zo ging ik
dat noemen...)Een soort uitgespeelde Vakbond zag je er ...ook door ontstaan!
De trucs werden steeds ongaver...en steeds meer...en meer...en meer...tm doen of dat... het normale is ...aan het doen zijn...

Alle hele knappe Systemen... zag je ervan omgaan...verdwijnen...Systemen door de allerknapste Staatlieden ...ooit bedacht...Med
en Soc en Ec
zag je ze laten verdwijnen...

(Typisch is ...dat je zulks...alsmaar weer...via Linksen ziet ontstaan...tm in de USA aan toe!) Goede eerlijke systemen...berijkte
Med en Soc en Ec
zag je ze laten verdwijnen...

Bij ons heette het...Polder systeem... had zo'n succes...tm ver over de grenzen...we hadden
de minste Werkelozen...heette dat...De minste uitkeringgerechtigden...heette dat...etc.
Maar de Waarheid was...alles wat nog thuis woonde...kon... opeens ...geen bijstand geld krijgen meer...alle stellen
waarvan er... eentje van...in de shit kwam...via het banen contract systeem...kreeg geen recht op uitkeringen ...als
de Partner ...een inkomen heeft...(Die verdwenen gewoon weg... va alle Radar cijfers!)

Dus zo kregen ze bij ons...die lage cijfers alsmaar weer...en alweer iets erbij...ten nadele vooral van
de Jongeren...die nog thuis wonen...en vooral de Vrouwen...met een losse contract baan...zag je er de dupes van
worden gemaakt...Zonder baan gekomen...Je of U woont toch goed...iemand er heeft toch een vast inkomen...dus
die kregen geen en hulp meer...zoek het zelf maar uit...zoek een andere baan...(Vaak kwamen die nog
goedkoper... uit...dan eerst...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder loon...dat wel...)
Ze creerden hun eigen...Uitzend bureaus zelfs...hier het ontslag...ga maar naar daar...en daar zeiden ze
het zelfde...hier het ontslag...ga maar naar daar...
(Vaak kwamen die nog
goedkoper... dan eerst...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder loon...dat wel...)

Vooral in de USA zag je het opkomen...hun Bedrijfsreclames...gingen ze ...via de Sporters doen...
ipv het eigen Bedrijfs personeel...normale contracten te geven ...met normaal uurloon ed.
Gingen ze met dat uitgespaarde getructe geld...de Sport markt op...
De geld winsten... in de Sport ...werd steeds hoger...
Afgelopen weekend...de Golf winnaar...met (maar)...4 dagen gesport... is de winnende Prijs van...anderhalve miljoen dollars...
met alle reclames ...van die Bedrijven erbij getoond...
ipv Als ze eerst...hun Personeel gewone uurloon betalen...zelfs dan kunnen Sporters ...(dan
wel niet 1 miljoen tm 10 miljoen ed...)...een mooi groot bedrag winnen als Prijs...

Er zijn Bedrijven...Ze creerden hun eigen...Uitzend bureaus zelfs...hier het ontslag...ga maar naar daar...en daar zeiden ze
het zelfde...hier het ontslag...ga maar naar daar...
(Vaak kwamen die (Ontslagen personeel)...nog
goedkoper... dan eerst...uit...bij dezelfde baas...of in dezelfde sector baan type uit...met veel minder uurloon...dat wel...)
Als ze hetzelfde loon willen bereiken... van eerst...wgs alle vaste lasten...die ook steeds duurder werden...dan
moeten ze ...als ze...hetzelfde loon willen bereiken... van eerst...erg veel meer uren werken gaan...dan eerst!
(Vaak worden hun Kinderen er door...door de Straat opgevoed!)

Jij vroeg me welis Tiff...wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is... bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen op...
Die komt in Land Politiek aan de Top...

En gaat van alles....(Met die Vak Macht positie)... het Omgekeerde doen...via alle Vakbonds kennis op zak...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...en dat...in de Politiek gaan doen...Dat is een vb van Links Paars!

(De les is eigenlijk...stem nooit op een ex Vakbonds Leider...met de lands Verkiezingen...)
Jij vroeg me welis Tiff...wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen op...
Die komt in Lands Politiek ...aan de Top...
En gaat van alles....(Met die Vak Macht positie...in de Politiek...)... het Omgekeerde doen...via alle Vakbonds kennis op zak...en
van alles...
met Omgekeerde Psychologie
der dingen ...doen...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...en dat...in de Politiek gaan doen...Dat is een...het Top vb... vb van Links Paars!
van alles...zag je vanaf toen...met Omgekeerde Psychologie... de dingen doen...dan de bedoelingen van
de Vakbond was...

Je kan bijna... tot de Burgerij... zeggen
Eigen schuld dikke bult...wgs
wat ik bedoelde met ...Omgekeerde Psychologie...der dingen...
een top vb (vind ik)...Iemand die erg popie is bij de Vakbond...leden...gaat de Politiek in...om het bekende Popie zijn...
stemmen er erg veel Mensen ...op die ene...

Die komt... in Lands Politiek ...aan de Top...en keert (Via de (nieuwe Vak Machts Positie...in de Politiek...) de Psychologie ...der dingen om!
(Zelfs het hele Srebrenica drama hebben we er mede van!)
Met dit als Personeel mee...
(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom ...(onkundig)...en goedkoop...systeem zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat... gaan opkomen zelfs...)

Ook erbij ...zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...tructen ze eruit...gevolg als ze niks meer kunnen zeggen...
zag je ...de Burgerij gaan klagen...Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...

Die aan de Top...ze hebben er vaak zelf... de kennis niet van...maar zijn wel de beslissers ervan...

Ook erbij... zag je opkomen...Wie de (Vak) waarhedens zeggen...tructen ze eruit...gevolg.. als ze niks meer... kunnen zeggen...(Zie
je er ook...de Dupezijners ...ervan verschijnen!)(Is het niet hier...en/of...dan wel daar!)
Met dit als Personeel mee...
Ze kunnen niks ...snappen niks... en weten niks...Dat systeem ging ermee gelijk op...De klanten
werden er massaal de dupes van...(Van alle (vak) fouten missers en niksdoenrijen) van dat Personeel...

(Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze ...jong ...stom ...(onkundig)...en goedkoop...systeem... zag je er van boven komen drijven...
tm op alle Fronten...zag je dat gaan opkomen ...zelfs...)
(Omdat
Lands Top Baner...een Popie bij de Vakbond was....ging er geen Vakbond tegen in...die waren...die werden ... zo mooi uitgespeeld!

Hou op shei uit...als ik over Links Paars begin...dan ben ik nog dagen door... aan het typen...

Maar dat... na reeksen Kabinetten...zulks nog steeds gaande is...
De korte contract banen...kwamen voor de vaste banen...in de plaats...Net als ze
het werk...gaan snappen en kunnen en er alles over weten...is hun contract om...etc.
Ik noemde dat welis...Wat je er aan zag was...Hou ze jong ...stom ...in ieder geval...goedkoop...systeem... zag je er van
boven komen drijven...1 een paar en wat circuitjes...stinkend rijk...en de rest ...steeds armer...
(Het Hier en NU Jumbo methode is dat!)
(Alles mag ...(Gedekt en wel...)...die ene of die paar...behalve ...een Sigaar!)

(In het Eeuwige Hier Namaals...hebben ze... (Voor zulkse Gasten)...hele mooie Zwarte Gaten...voor bedacht!)
(Die (Zwarte Gaten)...worden...(Als een soort Stofzuiger...)...(Met die Zwarte NEG...Zielspatronen)... er mooi breder van!)
Hoe dat ook zij...daar hebben de... Hier en NU...Dupezijners...niks aan!)
1 een paar en wat circuitjes...stinkend rijk...en de rest ...steeds armer...
(Het Hier en NU Jumbo methode is dat!)(Het Sport Sponsoren Methode is dat!) etc.
(Alles mag ...(Gedekt en wel...)...die ene of die paar...behalve ...een Sigaar!)

Afbeelding
Wat me opviel... aan de...Zelf Test...
Er staat geen datum op...(Overigens ook geen Naam ed!)
Dus de ...Neg test tonen ...verplicht moeten tonen...waar dan ook...zegt compleet... via
de Zelf Test...helemaal niks!

Kijk maar...stel ik toon ...de datum er niet bij... en de naam etc.)
en toon het Vandaag...Volgende week...Volgend jaar etc...
Hetzelfde plaatje! (bv

Ergens...Getoond...bv over een week...via mijn Mobieltje...Kijk maar...Neg getest op Covid 19)
(Met de Test van 8 April 2021)(En mag erom...MET WELKE DATUM INMIDDELS DAN OOK wgs een Neg Test getoond...
bv door de EU reizen...en overal ...in op en aan...)
Afbeelding

Jullie ook een fijne dag allemaal. Gr en Knf. van LT) :roll:

Nellie

Bericht door Nellie » 15 apr 2021, 00:17

Delen

Dat weten wij ook nog wel LT, men ging toen opeens massaal,op rechts stemmen en toen kwam
kabinet Balkenende.
Ja zeg, raar dat als je, de zelftest doet, sneltest, dat er geen datum en geen naam bij staat. Dan
kan je die ene foto, ervan genomen, steeds weer, als neg tonen, dan mag je overal in.
Ik zag dat je, al erg vroeg, op woensdag, de golfhobbie al ingevuld heb, wat snel zeg.
Maar je mag het nog veranderen, tot 2 uur einde eerste wedstrijd. Zal vast, bij alle 4
zijn nederlanders gebeuren. Ha ha haaa
Slaap lekker en droom zacht. Knuf van Ans :P

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 15 apr 2021, 01:01

Lente... :)

Ik las dit...
Fans niet blij met foto van 'rokende' Maan: 'Roken is zo 1980'

Wat een flauwekul zeg...in een land met nog steeds 3 miljoen rokers...en
een Generatie... die het meest gerookt heeft...de aller oudste Generatie ooit...aan het worden is!
Maar die anties roken lieden...creerden...bevorderden wel... en nog steeds...de Harddrugs Wereld Pandemie!
Via de anties patronen...voor andere producten....Daar worden... nog steeds... bepaalde mensen... heel erg rijk mee!
Nou ja...
ik Zie ze liever... met een Rokertje...net als de Generatie die het meest gerookt heeft...dat die...massaal...de aller
oudste Generatie
ooit...aan het worden is!
(Overigens...De meeste Virussen... houden niet ...van rokers!)
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die niks meer mogen!)

Wat je momenteel erg veel op TV ziet...
Mensen lopen met Mondkapje op...in lange gangen...van gebouwen en op straat etc.
Komen ze een Mens tegen...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...

Bij een TV programma...over ouderen die een gezamelijke type huis willen...met elkaar ...in de straat
een man die er ook woont...is er de jongste...in de 50...hij werkt nog...komt nog overal...belt aan ...met Mondkapje op...
bij 1 van in die straat...naam...Knarren ...of zoiets...
bij iemand van... in de 80...wordt er binnen gelaten...en binnen...dan doet die het Mondkapje af...en zit naast
de oude Dame
iets aan haar PC ...te doen...helpen...(Want dat is de bedoeling ...van die type huizen en straat...naar
kunnens...er te zijn...voor elkaar...)
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die vaak iov... niks meer mogen!)

Hoe komen die IC's toch steeds zo overvol...Nou zo dus...
Komen ze ...een Mens tegen...of tv reporters ed...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...
(Jong of Oud...Virussen gaan liever op Mensen af...die vaak iov... niks meer mogen!)
Nog vaker... zie je ze...de neus buiten het Mondkapje houden...(Ook
zonder Mondkapje op...Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...en gaan dan pas...verder...het lichaam in en
met niezen en hoesten springen ze over...naar anderen toe...!
Nog vaker... zie je ze...de neus buiten het Mondkapje houden...(Ook
zonder Mondkapje op...Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...daar...etc.
Hoe komen die IC's... toch steeds zo overvol...Nou zo dus..
Komen ze ...een Mens tegen...of tv reporters ed...staan to elkaar te praten...dan doen ze het mondkapje af...
en allen
die zich niet aan de Overheids Corona Maatregelingen houden...
moet de gewone ...Reguliere Zieken ...voor wijken! (Die mogen gewoon kapot gaan tm dood gaan...van eh...)!!!

vb...In de 50...hij werkt nog...komt nog overal...belt aan ...met Mondkapje op...(...Zo het hoort...)
bij 1 van ...in die straat...naam...(Oude) Knarren ...of zoiets...
bij iemand van... in de 80...wordt er binnen gelaten...en binnen...dan doet die het Mondkapje af...en zit vlak naast
de oude Dame...iets aan haar PC te knutselen...
Zo'n niet rokende... neus...daar nestelen
virussen...zich het eerste in...verdubbelen zich...daar...etc.

Hoe komen die IC's... toch steeds zo overvol...Nou zo dus..
Nou ja
ik bedoel maar...
Er schijnt nog steeds...een Lockdown te zijn...maar de inmiddels...steeds meer...fyles... op de wegen
tonen ...wat anders!
Met een Wereld Virus Pandemie...
Kortom ...(Juist in de Auto...en...Uit en Thuis en sowieso in alle Pauzes...op het Werk...Ook zo'n Zingende...overal
naar toe gaande... Maan...
ik zie ze liever...met gewone waar...ipv niks mag...ook geen Sigaar etc.
Want daarvan...
hebben we...(ook dat nog)...De Harddrugs Wereld Pandemie... van!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Tiff

Bericht door Tiff » 16 apr 2021, 14:07

Tellen

Dus als jij lt, die van dis, vroeger op tv zag, ging je denkens gelijk, naar het oude rome en
miste je, wat ze over het, besproken boek zeiden. Of je denkens zat opeens gelijk, in het oude griekenland.
Zo kom je nog eens ergens lt. Je hoeft er, niet eens, de deur ervoor uit. Ha haaaaaaaa
Lt en ik zaten samen tv te kijken en opeens, een heel verhaal, over die lidl reclame, als zij, die man was,
ging ze er niet daten, met die broodverkoopster, van lidl, als die zich te pletter valt, blijft ze gewoon staan
kijken ipv meteen erop af, om te gaan helpen, aan zo een iemand, heb je in nood, helemaal niets aan, zei lt me.
Ha haaaaaaa en gaat ze verder, aan de maker, van dat reclame filmpje, ook niet, want het is echt niet normaal,
als iemand valt, er vanaf afstand, er naar te blijven kijken en niets te doen.
Als ze het over de reclames heeft, zegt ze weleens plots, valt het je ook op, ze maken steeds vaker reclames,
waar iemand de ander wat aan biedt, en als die ander het pakken wilt, trekt de aanbieder het weg.
Ook dat is een voorbeeld, van niet normaal. Lt vind dat, hele enge mensen, die zulks doen. Ze tonen steeds vaker,
niet normaal gedrag, op de tv!
Gezellig samen, in de bioscoop, en hij biedt haar, de popcorndoos aan, als ze het pakken wilt, trekt hij die doos weg en
gaat er zelf van eten. Gezellig, met visites in huis, iemand geeft de chips aan, de ander wilt het pakken, en dan trekt
die persoon, die chipszak weg. Of viel je, die dingen niet op, vroeg lt me, nee! Maar vanaf, die uitleg, wel!
Leugens en bedrog mag allemaal, op de tv, vooral via kinderen, dat spelen, kijk niets te gek op, over korte tijd,
zijn die anties gemaakten , voor roken,. harddrugs gebruikers, zo doen ze dat namelijk, zo ontstond, de wereld
harddrugs pandemie, opeens heet ook suiker, drugs, alles mogen die anties gasten, behalve een sigaar, zegt lt dan.
Hoe meer anties, vooral via de buis, hoe meer ze, sinds nl bij die veel te dure, eu is, de prijzen en accijnzen en belastingen, kunnen opvoeren,. dus de politiek is vaak best blij met ze., met die anties figuren, op tv en in de bladen.
Hoe vullen ze snel, nog sneller, dan eerst, de staatskas, wel zo!
Ik was pas ergens, iemand zei er, deze zalf, kostte, in guldens 7 gulden en in euro geld meer dan 14 euro, hoe kan dat?
Dan houdt lt opeens, een heel verhaal, over het jaar 2000, toen de gulden in euro munt, omgezet moest en alles delen, door 2.20
maar ze gingen het maal 2.20 doen en wel massaal, tm de huren aan toe. Dat spekte ook de staatskas enorm, via de inkomsten belastingen, dus zeiden ze er niets over. Die Politieke top, ging dat massaal dekken.
Maar daarom,. kan je, tm in deze tijd, aan toe, precies weten, wie dat allemaal deden. Ze hopen, dat wij allemaal, de prijzen, van
toen, zijn vergeten, maar vooral veel bejaarden, weten het nog!
Die zalf cremes, was toen 7 gulden en nu meer dan 14 euro! Zo vertelde iemand, dat aan mij, en lt, weet er gelijk, een
heel verhaal erbij.
Plots zei ze pas, daarvan komen er , heel veel zwarte gaten erbij, dan worden die lui allemaal. meteen erin geflikkerd.
Lt legde me eens uit, dat heeft met natuurkunde te maken, en met wiskunde, nagelang, de kleur is, van de ziel van mensen, en
dat, met het zielszijnsgetal. Dat is pos of neg.
De voorkant van het eeuwige hiernamaals, heeft zoveel procent licht nodig en voor de achterkant, zoveel procent donker,
Zo ongeveer zit dat in elkaar, zegt ze dan.
Ze zegt, ook weleens, we creeren, met z'n allen, zo, het eeuwige hiernamaals, tot het einde der aarde tijden.
Allemaal een leuk weekend en lt veel succes, met je golf hobbie weekend. Liefs van tiff. :? 8-)

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2021, 00:36

Lenzen... :)

(Je hebt weer lekker gekletst over me Tiff...ik weet er van jou ook eentje...
Je zei me...dat je als de doods was...voor de 2de corona prik...van de eerste was je 2 dagen echt helemaal ziek en kreeg blauwe plekken...
was wel weer snel erna over...maar toch...Je gad het door aan de GGD en hebt er helemaal niks van...terug gehoord...en
dat was met de... Pfizer vaccin...
De 2de prik werd uitgesteld...krijgt ze pas in Mei...en is er nu al bang voor...zo van...wat doet die 2de prik?
Ik zei haar...je moet meteen de Huisarts bellen...als je weer blauwe plekken krijgt...en je zo ziek ervan wordt...en niet pas er over gaan vertellen...aan anderen...als het allemaal weer over is...anders had ik haar toen...dezelfde tip... gegeven!

Ik zag op TV
iemand heeft een boek geschreven...Maxima meer dan Majesteit...
En ik weet meteen...die fout maakten er velen...sinds eh...
(Maar niets ten nadele van Maxima...het gaat gewoon om de juiste spelregels...)

Alleen de Regerend (Vak) Beedigde Vorst is De Majesteit...WA...Alleen de Regerend (Vak) Beedigde Vorstin BEA...is De Majesteit...
(Wordt bij ons niet meer gebruikt- Sire)...ipv kwam ...De Majesteit...is een (Vak) (Beroeps) Titel ahw.

Maxima is een soort ...Seremoniele Koningin...die worden... net zo aangesproken als...Prins Bernard en Prins Claus...met Hoogheid...
(Koninklijke Hoogheid)

Onderschat het (Vak) Beeidigde niet...En Man wordt Professor...(Vakbeedigd) maar daarmee wordt ...zijn Vrouw of zijn Man...nog niet...
aangesproken met Professor...

Een Vrouw Wordt Dokter...(Vak) beedigd... maar daarom...wordt haar Man of haar Vrouw ...nog niet aangesproken met Dokter...etc.

Een Minister is een Man...De (Vak beedigde) aanspreek titel is in feite ...Exelentie...maar zijn Vrouw of Zijn Man...is geen Excelentie!
(Als aanspreektitel)
Een Minister is een Vrouw...De (Vak beedigde) aanspreek titel is in feite ...Exelentie...maar haar Man of Haar Vrouw...is geen Excelentie!

and so on!

Een USA President... als zo danig (vak) Beedigd...maar daarom is... de seremoniele functie van zijn Vrouw...of van zijn Man...nog geen President!
and so on...

Als Zij is... Econoom...daarmee is Hij ...als Historicus... nog geen ... Econoom etc!
En ...Zij is ...geen Historicus!

De Majesteit...daarvan kan ... in het hele Land... er maar 1 tegelijk... van zijn!)
Alleen ...=>de Regerend (Vak) Beedigde Vorst... heeft de Titel ...(De) Majesteit...en dito ...=>de Regerend Vorstin...(Als zodanig
heeft de Titel...(vak) Beedigd is ...(De) Majesteit!

Toen Koningin Beatrix aftrad...raakte ze gelijk...de Beroeps (Vak) Beedigde Titel van ...de Regerende Vorst...Majesteit kwijt...ze is nu
(Koninklijke Hoogheid...) Hoogheid! De Titel Majesteit...ging over
op de volgende Regerend Vorst...en wel ...vanaf...als (Vak) Beedidigd als zo danig ...in de Nieuwe Kerk te Amsterdam...
(Dat hele gebeurens toen... draaide alleen om Hem...en niet... om Haar!)
Hij heeft de (Beroeps)... Aanspreek titel...(De)... Majesteit... en Zij... (Koninklijke) ...Hoogheid...
(En vanaf bepaalde leeftijd ...ook hun Koterij...heten...(Koninklijke) ...Hoogheid...)
Degene...die De Majesteit opvolgt...heet dan ook...plots of tzt... (De) Majesteit...Daarvan kan er maar ...eentje...
in het land... van zijn!

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Op je vraag pas ...aan me...Tiff...hoe zit dat met... een Neg Zielsuitstraling...Ik zei...dat typ ik welis voor je...Komt die...
Kijk... als je snapt...De Liefde Overwint alles...
dan is ...die uitstraling groter...(Qua Licht ahw) dan wat dan ook...dan kan het ...ook met veel Neg ...in het Zijnsgetal...
in het (Ziels Zijns Getal)...(ervan)...plots of tzt...toch
Pos uitpakken...Knf van LT) :roll:

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2021, 11:25

Zen... :)

(Het is maar hoe je het bekijkt...8ik vind...dat Beau niet blunderde maar
die Frans Bauwer zelf!
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Die gewoon... op de eerste vraag van die Beau...niet gelijk zei...mijn Vader leeft niet meer...maar de dingen
ging zeggen...ovr de vraag...of zijn Ouders... nog leefden...
Nou ja... zo Zie ik het hoor...Ook Presentatoren kunnen niet alles weten...over de Familie in het land...van hun Gasten...dus
moeten de Gasten het...zelf aan geven...

Het ging in de talkshow over ouderen die gevaccineerd worden, toen Beau over de vader van Frans begon. “Frans, hoe is het bij jou? Ben jij ook al met je vader aan het knuffelen?”, vroeg hij aan de volkszanger.

Bauer probeerde er omheen te praten. “Nou, ik moet je zeggen: ik vind het geweldig dat het weer kan. We hebben dit altijd als vanzelfsprekend gehouden en nou blijkt dat het een jaar niet gebeurd is en dan in één keer mag je weer knuffelen.

Die Bauwer geeft zelf...na de eerste vraag...geen ene signaal...dat 1 van de Ouders niet meer leeft...
(De echte Blunder maakte zo die Bauwer zelf!)
(Want hij zei bv niet...
op vraag 1 van Beau...mijn Vader leeft niet meer...maar na een Neg test... heb ik mijn Moeder geknuffeld...)

Nou ja... zo kan het toe gaan...als men... geen Kennis... van iets heeft...
Ik weet nog
dat Maxiama is zei...in beeld...ergens in het begin...Dat WA Koning geworden was...dat ze
zal proberen...net zo'n goede Koningin te worden...als Koningin Beatrix dat is...

Niemand legde haar...te plekke uit...
Dat Koningin Beatrix Regerend Vorst... als Koningin was....en zij een Seremoniele Koningin geworden is...

Als niemand
dan nog wat snapt...er om heen...en niks het juiste uit legde...zo kwam ...ook... de titel Majesteit ...tot haar...
Terwijl dat er... maar 1... De Majesteit...kan zijn...in het land ...en wel...De Koningin...of
De Koning...degene... die... de Regerend ...Vorst... is!

(Ze moeten snel weer aan de gewone waar...
dan snappen ze ook...wie... de ware blunder ...maakte...ook in ...dit verhaal...)

Fijn Weekend allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

PS...ik kijk Golf...
Wk 15

Pss
Snappen jullie ook maar iets ervan...Wat?
Als ze op TV zeggen...Van Netflix ...mag het niet getoond...
Wat?
Iets uit onze eigen... Lands Geschiedenis materiaal...(bv iets ...Van De Koninklijke Familie!) :?:
Wat is er dan gaande ermee?
Is alles verkocht... aan dat Netfliks...en wel...door Wie Wat Waar??? :?:
en Speelt zo...Netflix ...opeens overal... de Baas over??? :o :shock:
En...Waarover ...wat wij ...als Volk Zijnde ...niet eens weten...met wat...allemaal...nog meer??? :?:
Het klinkt... te belacheljk voor woorden...dat een beeld filmpje... tussen Prins Bernard en Prins Philip
niet getoond mag...van Netfliks??? :?: :cry:
En hebben wij...als Land
niet onze eigen...Gebouw met...Nationale Geschiedenis...Beeld en Materiaal???
En wie wat waar...is in Hemelsnaam toch... dat Netfliks??? Dat de baas... al aan het spelen is...over
(De Geschiedenis)...Beeld dingen...in ons land??? :?:

PSSSS.
En Hoe kan het...dat de Weergave... (aan kijkers)
Op dit type Forum...met regelmaat... terug gaat...
(Na kritiek bv
op de Politiek of Koninklijkhuis ed)
vb
Gisteren stond het... kijkcijfer aantal...(Ik toon nu alleen de 3 laatste getallen...) op 791 en nu op 504???
en bij Golf
gisteren op 85 en nu op 62 ??? :?:

PSSSSS
Hoe snel ze iemand beschuldigen ...van iets...die volkomen onsachuldig is... er aan...
© ANP 1,3 miljoen mensen zien 'de flater' van Beau
Er had moeten staan...
© ANP 1,3 miljoen mensen zien 'de flater' van frans Bauwer!!!
“Frans, hoe is het bij jou? Ben jij ook al met je vader aan het knuffelen?”, vroeg hij aan de volkszanger.

Bauer probeerde er omheen te praten. “Nou, ik moet je zeggen: ik vind het geweldig dat het weer kan. We hebben dit altijd als vanzelfsprekend gehouden en nou blijkt dat het een jaar niet gebeurd is en dan in één keer mag je weer knuffelen.

Die Bauer geeft zelf...na de eerste vraag...geen ene signaal...dat 1 van de Ouders... niet meer leeft...
(De echte Blunder ...maakte zo... die Bauer zelf!) :!: ANP! :!:
Dito
Bij RTL zelf!
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... rans-bauer
Als ze niks gaan snappen...zelfs
die Beau zelf niet...
https://www.ad.nl/show/beau-vraagt-naar ... ~a6fcf863/
of klakkeloos ...gaan na-kletsen ed...dan worden Onschuldigen de dupes ...gemaakt ervan...
Ook bij die Water Snuivers eh Waterzuipers Tafels...
Zie je wel...ze moeten snel weer... aan de gewone waar...ipv Niks mag...ook geen Sigaar etc! :!:
Klakkeloze Na-kletsers...
en je hebt maar zo...een Schorem Politiek bij elkaar...tm in de Tweede Kamer aan toe!
Zie je wel...ze moeten snel weer... aan de gewone waar...ipv Niks mag...ook geen Sigaar etc! :!:

(Ik zag bij de hetende 5 uur show...de Gasten krijgen nu zelfs geen Water glas meer voor zich...maar
helemaal niks...Wat heet ...aan die Kletstafel...de Show... dan nog???)

Voor het hele Land...Vernikst is...en Onschuldige Dupezijners maakt... tm bij de vleet...

Nellie

Bericht door Nellie » 17 apr 2021, 23:58

Enter

Je hebt wel gelijk LT, die Beau, was niet fout, maar die Frans zelf.
Maar als ze zelf, niet meer doordenken kunnen, blijven ze, door kletsen over ,die blunder van Beau.
Net als laatst , over die Rutte, ze denken niet meer door, dat is het.
Die 2 verkenners zeiden het al, het was iets op tv. En wat was op tv, dat die Hoekstra zei, dat die omzicht wel minister mag
worden , van hem. Dus daar hadden ze het over gehad even.
Maar die Omzicht zelf, blijft het maar door jutten, doen of Rutte loog.
en zegt niet, dat die Hoekstra, van ze eigen partij, het zei,.
https://www.ad.nl/dossier-deze-verhalen ... ~abc17690/
Het gemene zooitje, waar die nu zelf deel van uitmaakt, bij het cda zelf, ontloopt die zo.
Hij werd niet eens, op een verkiesbare plek gezet! Omdat alles, om die Hoekstra, moest draaien.
Een bak boosheid en jaloezie, brak los, op die Rutte, die hoog in de peilingen stond, en maar door blijven doen,
doen ze, vanaf die ene af aan, of alles aan Rutte ligt! Jij noemt dat, schorempolitiek, op die ene af.
Nu zie je dat, de pers, ook weer doen, of die Beau fout was, en blunderde. Ze kleppen elkaar klakkeloos na.

Zeg hoe is het met je, zelfs per mail, heb je het er, niet over?
En leg eens uit, LT, over welke liefde gaat het, dat zoveel licht meer geeft, dat zelfs slechten, het nog kunnen redden,
en toch aan de hemelse lichtkant kunnen komen.

Veel succes met je golf hobbie, als het zo door gaat, heb je ook, de 5de week, achter elkaar. de beker winnaar,
bij je groepje van 4. Ha ha haaaaaaaaaa
Goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 18 apr 2021, 15:37

Terras... :)

(Van de week zei iemand hetzelfde als jij Ans...over die 2 Verkenners...iets van tv en die persoon...had ook net
die Hoekstra op TV gezien...die had het over die Omtzigt op TV...dat die van hem...Minister mag worden...als
die Verkenners herinneren vaag...het was iets op TV gezien ...waar ze het over hadden...met Rutte...
Want iets op TV gezien...herinnerde ik mezelf ook nog...want ik dacht nog...Waar slaat dat nou weer op...wat die Hoekstra zei...op
TV...daarom weet ik het ook nog...omdat ik erover bleef doordenken...maar die Verkenners ...met die Rutte...gingen verder
over de Verkennings procedure...dat had hun volledige aandacht...daarom herinneren ze het niet...wel vaag iets...dat het... over iets
op TV gezien en gehoord...over die Omtzigt...even over gesproken...Iets op TV? Wat was er iets op TV...over Omtzigt...wel die
Hoekstra was op TV...had het over Omtzigt!

Vroeger heb ik vergaderingen genoeg mee gemaakt...de Notulistyen...typen of schijven alles op...maar wat niet van toepassing was...hadden ze hun eigen...ding voor...bv ...Over Omtzigt nvt

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt nvt...als Omtzigt elders...

Dingen tussendoor gezegd...die toch niet nvt zijn...tov het Onderwerp...door de vergader mensen...komt best veel voor...
Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over ...Omtzigt... nvt...als over...Omtzigt ...elders...
Meestal schreven de Notulisten het vroeger op...
Vroegen mij welis...ach...wil jij het voor me typen...Jij kan dat zo lekker snel...Maar daar zag ik het ook van...Vergader Mensen...
kletsen tussendoor ..wat af...wat niks met ....het vergader onderwerp...van doen had!

Zo vaak stond er...nvt...Als typer persoon...moest je alle nvt gezegd...weg laten...Maar als men meteen alles typten...bij een andere Vergadering...dan staan de nvt...er wel op...

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt ...nvt...als over Omtzigt ...elders...

Het Onderwerp...Omtzigt...nvt... hoort niet tot de Verkenners...maar misschien wel...elders...(Bij de volgende fase...Bij de Formateur!)

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt ...nvt...als over Omtzigt ...elders...

Maar dingen... niet echt meer kunnen herinneren...dagen later...wat er besproken is...wat niet tot het Onderwerp zelf is...ik
denk...dat de meeste mensen ...het zich niet meer herinneren...wat tussendoor of vooraf...als losse flodders...allemaal gezegd is...
tijdens Vergaderingen...is al mooi als ze over het Onderwerp zelf...alles nog weten...dagen later...
Daarom zijn die Notulen nodig namelijk...

Hoe drukker het werkleven is...en/ of uit en thuis...hoe minder Mensen...alle losse
uitspraken onhouden...die allemaal...als zijn de ...nvt...tijdens Vergaderingen...gezegd zijn...

Ik deed vaak mee aan allerlei quizen...die op de Internet...Media Bladen staan...
Ik vroeg me vaak af...wat vieren Mensen eigenlijk...als het Kerst is of Pasen is en Hemelsvaart ed....en vrij eisen van hun werk...maar met
quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...fout hebben...

En wat was er deze afgelopen week...in het Nieuws...ook met...die quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...het fout hebben...
Ze herinneren het zich niet meer...

Maar als die Rutte...iets zich niet herinnerd...noemen er vanaf 1 een paar...het leugens!

Over een bonnetje...uit een ver verleden...dat plaats vond...in een Departement...waar met de eigen eind verantwoordelijke hebben en wel
De Minster...is bij elk Departement...de Eind Verantwoordelijke...

Als die Rutte...iets zich niet herinnerd...noemen er vanaf 1 een paar...het... leugens!

Ik vroeg me vaak af...wat vieren Mensen eigenlijk...als het Kerst is of Pasen is en Hemelsvaart ed....en vrij eisen van hun werk...maar met
quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...het fout hebben...
En wat was er ...deze afgelopen week...in het Nieuws...ook met...die quizen...3/4 of meer...van de meedoeners er aan...van de antwoorden...het fout hebben...

Ze herinneren het zich niet meer...

Als je dan ziet ...ze gaan ...vanaf 1 een paar...die ene aanvallen...(Omdat die ene net... de meeste op de opinie lijsten...heeft staan...)
tm allemaal...gaan ze die ene aanvallen...dan weet je ook...wat Schorum Politiek is...

Trouwens...ook die Omtzigt weet...dat het die Wopke was...op TV over hem...maar doet er nog een extra overheen...of alles
aan die Rutte lag...ipv het zat allemaal...in die CDA Partij zelf...als het om hem zelf ging...

Rutte had alleen maar ...belangstellend...aan hem gevraagd...hoe het met hem ging...aan die die Omtzigt...ziek zijnde overspannen thuis...
Rutte had hem...die Omtzigt... niet op een ....niet verkiesbare plek gezet...bij dat CDA...maar de CDA Voorzitter!

Van diezelfde Voorzitter...mocht die Omtzigt...die Hoekstra ...niet voor de voeten lopen...

Want via de Toeslagen affaire...werd die Omtzigt steeds populairder van...en die Hoekstra...met die vele Miljarden naar de KLM...werd
steeds minder populair...
Zelfs die Hugo de Jonge ...moest niet populairder worden...als Corona Minister...dan werd er op dien z'n hakken getrapt...of die niks goed kon doen ermee...Het waren allemaal interne CDA zaken...dat tegen die Omtzigt in ging...want
die begon wel erg dicht ...bij de Departement Financien te komen...met uitens op tv...over de eind Verantwoordelijke...ook bij de
Belasting en dat is...Hoekstra...en niet die Rutte!

Hoe ze met z'n allen... die Hoekstra... uit de Luwte gingen houden...werd het spel...Dat kon als ze die
Omtzigt...uit de 2de Kamer zouden krijgen...en wel...die mee met de verkiezing voor Partij leider...Daar was maar1 Kandidaat voor...en wel...die Hugo de Jonge...en opeens...daar kwam die aan...die Omzigt gaf zich er ook voor op...
(Via de Partij Voorzitter)...Mooi geregeld ...als die Omtzigt...het won...(Dan was die als gewoon 2de Kamerlid (onderzoeker)weg
als Partij Leider)...als die Fractie Voorzitter...werd...)

Maar...die Omtzigt...won het niet...die Hugo de Jonge ...bleek ...net even populairder...dan die Omtzigt...bij de CDA leden te zijn...

Als 2de Kamer lid ...gebleven...vocht die...Omzigt... voor een ...betere plek ...op de Verkiezings lijst...
Die Voorzitter van het CDA
dacht maar aan 1 ding...hij was overtuigd...dat die Wopke (Met die Knuffel Voornaam) de Verkiezingen zou winnen...en het CDA zo
de Premier zou afleveren...
Daar draaide het allemaal om ...bij het CDA...

tm die Hoekstra ...de Fractie Voorzitter gemaakt...en daarmee recht had ...op plek 1 op de Verkiezingslijst...en
niet die...steeds wat meer populairdere...(Met zijn opkomen... voor de Toeslagen affaire dupezijners.... Omtzigt!

Moeilijk punt ...ze gingen die Rutte te kakken zetten...of die de Eindverantwoordelijke was...op Departement Financien...maar
die Omtzigt wist wel beter...(Dus die uit het zicht...gezet getracht...alweer en nog steeds...ging wel opvallen!)

Toen die hugo de J het teveel werd...2 volle banen...en de plek voor Fractie Voorzitter vrij kwam...zette ze niet
die Omtzigt... in die baan...(Als nipte verlieze nog maar pas)...maar Hoekstra...kwam op die DJob...

(Maar echt...Schaak denken... kon die CDA Voorzitter niet...met al zijn zetten...gedaan...won toch ...met de Lands Verkiezing...die Hoekstra het niet! Werd zelfs geen 2de...maar D66!)

Tijdens de Verkenningsfase...Om dat ene zinnetje van de Notulist...Omtzigt elders...gingen ze bij het CDA doen...of alles aan die Rutte lag...
want ze mochten allemaal neuzelen...in de Verkenners Verslagen...(Schonden daarmee het beroeps geheim!) Via de 2de Kamer Voorzitter...
want als PvdA. er ...won die Partij...ook weer niks...met de Verkiezingen...en ja hoor...Rutte bij de 2 Verkenners...had het over Omtzicht gehad...Omtzicht elders...werd via de Notulist... dat...vanaf toen...omtrent die Omtzigt...gingen ze bij het CDA doen...of alles aan die Rutte lag...en 1 herinnering ev...niet...ging heten...leugens...mv...

(Moet je weten
dat in feite totaal niks gebeurd was...)

maar er wel...ze met ze allen...er een hele Paas Passie verhaal...over die Rutte heen lieten komen...

Zelf de Partijen ...die 4 jaren... met de VVD in coalitie zat...deden of alles ...omtrent die Omtzigt...aan Rutte lag...
deed die van de GGGGr Unie ...er nog een volle schep overheen...en de zieke thuiszijnder Omtzigt ...ook...ging
doen of alles aan Rutte lag...(De Aap kwam wel uit de mauw...waarom die (inmiddels opgestapte) Voorzitter van
het CDA...die Hoekstra ...op plek 1 wou...op de plek kans Premier te worden...en vooral niet... die Pieter Omtzigt...!)
Ergens om zette die CDA Voorzitter...in eerste instantie die Omtzigt op een niet verkiesbare plek...op de Verkiezings lijst!
Dat was ergens om...)

Omtzigt ...ging
doen of alles ...wat hem betrof...aan Rutte lag...(De Aap kwam wel uit de mauw...waarom die (inmiddels opgestapte) Voorzitter van
het CDA...die Hoekstra ...op plek 1 wou...op de plek kans Premier te worden...en vooral niet... De zwakke plekken...in
de tijd...van diens Geest ondekt...van die Pieter Omtzigt...!)Maar schuiven met Mensen zonder de eerlijke uitleg erbij...
en die Hoekstra ...die bleek (Na lands verkiezing)...ook al niet tegen zijn verlies te kunnnen...wilde
dat Rutte excuus ging maken ...naar de 2 Kamer en naar
die Omtzigt toe... en naar het CDA toe...(Het totale plaatje van...wat het
tot Schorum Politiek ging maken...is deze uitleg ook niet helemaal...)

(Hoe hoger het behaalde ...Eigen Hoofdfactoren Getal is...hoe dieper ze kunnen vallen...)
(Naar de Neg kant...)
Ik schreef pas...het enige ...wat Mensen
dan nog redden kan...(Voor ze ...plots of tzt...in het Zwarte gat geflikkerd worden) is... De Liefde...

Vragen ze me ...per mail of per telefoon of bij me thuis...ofop het forum...over welke Liefde... heb je het dan?

Wat men tijdens het leven...bijeen vergaard heeft...aan Pos... Zijn Getallen...

Want alleen ...De Liefde kan alles overwinnen...(Zelf een bak vol met Neg Getallen...(in het Eigen Zijns Getal)
komt best vaak voor nl...)

Voor de ...Pos...Liefde... Getallen...moet je... in de Verticale Middenlinie zijn...(Op het Assenstelsel)
Daarvoor moet je... per Hoofdfactor...langs...de Middens... punten...gaan...

Wat Liefde is...
bv Liefde voor God...voor De Jezus...voor De Maria...voor De Heiligen ...voor 1 Heilige...
Liefde... tijdens het Huwelijk of samen wonen ed...Liefde voor het Werk en voor wat dan ook...voor het Milieu...
Liefde voor de Natuur...Liefde...voor Mensen Dieren Dingen Zaken...en ook voor
De Wet zelf...

Dus er is best ...veel liefde te vergaren...tijdens een Mensen leven...

Maar het Omgekeerde... komt ook erg veel voor...

vb. Je zal net hebben mee gedaan... aan een feest...of Festival...in de buitenlucht...en massa's troep... hebben achter gelaten...Lands of Stad vuilinis dienst...moet het opruimen...De Liefde
voor het Milieu is dan ...niks...tm is Neg.
Je zal net... de Drugs Labs afval...voor ze... in een Bos of Water geflikkerd hebben...etc.
Dieren ...Kinderen... de Partner... mishandeld hebben...of misbruikt hebben...en/ of de hele boel belazerd hebben...

(Overleden Kinderen bv komen allemaal gelijk in Hoofdfactor 13 of 14 terecht...
dan hebben ze daar
(De Daders) het omgekeerde van...in hun Eigen Zijnsgetal...

Om maar wat te noemen...Politiek zit in Hoofdfactor 3 (Lage Overheden) en in Hoofdfactor 9...(Hoge Overheden)
degenen die de (Vak) Waarhedens Omkeren...tm op grote hoogte...komen zichzelf...plots of tzt wel in het
Omgekeerde tegen...(Dan blijft de Vraag...
Hoeveel Liefde... is er (tijdens het leven)...Vergaard...in dat Eigen Zijns Getal...

De Wet...Hoofdfactor 7...kent wel...desnoods wel...Genade...maar voor de Liefde... moet je Hoger... voor zijn...op
de Getallen lijn ...van Het Zijn...

Een levenslang Liefde...voor je Partner...kan een hele Hoge ...Pos zijn...en massa's Neg overstijgen...op
de Getallenlijn van Het Zijn...(Om maar wat te noemen...)
vb 72 Jaar...The Queen en haar Philip!)(Die komen... elkaar...in dat Eeuwige Hiernamaals)... wel weer snel tegen... op
de Koningslinie Hfd F 9 ... plots... of tzt)! Dito voot De Liefde...voor het (hun) Vak! (Allebeide) Komt bij
Liefde voor hun naasten en Nazaten en voor de (Huis)dieren en Paarden etc.

Dus om welke Liefde... Meer of min...(aan totalen) het Gaat...is niet zomaar... te beantwoorden...

Het Omgekeerde
is makkelijker te beantwoorden...bv... Wie een Goed Mens...in het Neg zet...(Zeg in Hoofdfactor 9)
Daarvoor werden er... extra Zwarte gaten ...voor uit gevonden...Dus om welke Liefde... het Gaat...is niet zomaar te beantwoorden...
Het Omgekeerde
is makkelijker te beantwoorden...

Met al die Hoofdfactoren...Ze komen... De Wet tegen...Hoofdf 7(7.7)
Voor de Liefde...moet je minstens
De Jezus... Zien...trachten te bereiken...Hoofdf 14( 14.14)
Zo hoog staat... De Liefde ...Aangeschreven nl...

De Wet...Hoofdfactor 7...kent wel...desnoods wel...Genade...maar voor... de Liefde... moet je Hoger... voor zijn...op
de Getallen lijn ...van... Het Zijn...Dat kan alleen... via de Midden linie (Op het Assenstelsel)
tm God Zelf (14)
--------------(14.14)
(De rest van de (Verticale) Middenlinie)
----------------(1.1)
(Niemand komt tot de Vader dan door Mij ...(14.14) (is dat zo kort getypt uitgelegd)

Was weer een aparte type-oefening...en hoe het met mij gaat? Type ik misschien de volgende keer...
Fijne Zondag verder allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Wk 15 Uitslag van 2 Golfwedstrijden dit Weekend)

Nellie

Bericht door Nellie » 19 apr 2021, 13:54

Rasta

Ik las dat ook
Ze vinden allemaal, dat die Bea blunderde, ook die Frans.
Alleen jij schrijf, dat juist die Frans blunderde.
Die had gelijk, vanaf vraag 1 moeten zeggen, mijn vader leeft niet meer, maar mijn moeder,
heb ik geknuffeld.
Dat deed die Frans niet.
Die Frans, draaide er omheen en deed zelf zo, of ze allebei, nog leefden, zijn ouders.
Dus vraag 2 van Beau of zijn vader al een corona vaccin heeft gehad, toen pas zei die Frans, mijn vader
leeft niet meer. Daar schrok die Beau zo van, dacht dat hij zelf, de blunder maakte en allen dachten
vanaf 1 hetzelfde, behalve, typisch jij LT. Ha ha haaaaaaaaaa
Als ik je uitleg lees, geef ik je groot gelijk, die Frans maakte zelf , de blunder, voor die Beau!

Zeg lt, je hebt dit weekend 2 bekers gewonnen, met je golf tv en pc hobbie. Gefeliciteerd, dat is al
5 weken op rij, dat je de beker winnaar, eruit gevogeld hebt.

Over de liefde, had je het vroeger, wel vaker over, dat je daarmee, erge hoge scores kan maken, in de
eigen zijnsgetal. Dat kan rijen negatieven weg vegen, bij het laatste oordeel.
Er is volgens jou, geen 1 mens, die geen negatieven heeft, in het eigen zijnsgetal, niemand is volmaakt namelijk.
Ook
dat de liefde overwint alles, legde je vroeger weleens breed uit, op ons vorige forum, dat we toen hadden.
Maar hoe hoger de negatief, hoe minder makkelijk, dat is weg te vegen.
Schorumpolitiek bv in hoofdfactor 9 is al -9
We zijn. in de ziel, een bak vol met getallen, pos en/of neg. schreef je wel eens, men heeft allemaal,
een eigen zijnsgetal, bv in hoofdfactor 9 en dat is een erge hoge hoofdfactor, begreep ik toen eruit. Hoog 9, de hoofdfactor, dat
is, in het omgekeerde, in het neg, erg laag. -9 De ziel uitstraling, is een natuurkunde iets en de getallen, in de ziel, is wiskunde.
Alles is natuurkunde en wiskunde en scheikunde, schreef je wel eens. Zonder mensen, gaat dat ook zo door, maar met mensen,
waar die ook zijn, die rekenen en wegen en meten altijd, ook in dat eeuwige hiernamaals.
Tot zover snapte ik het allemaal wel. Een goed liefdevol huwelijk, daarmee zit ,mijn Herman en ik, ook heel goed mee.
Als er negatieven zijn, kan dat, via de liefdes getallen bij elkaar, al erg veel, negatieven weg vegen, dat is dan, mooi mee genomen, (zoals jij dat altijd schrijft.)voor plots of tzt.

Je mailde me, dat je mijn weekendplaat zo mooi vindt. Maar nog niet zulks, vanaf de mails, op het forum plaatst, wgs er zijn nog steeds, massas platen en fotos dichtgeklapt, die moeten eerst geherhost worden. Toen kreeg je longontsteking, en lag dat herhosten stil.
Ik hoop dat het, nu weer, een stuk beter, met je gaat. Wel een pech, die chronische verslikkingen, krijg je het er niet
goed uitgehoest, kan het weer longontsteking worden. Voorzichtig dus Meissie, met je zelf!
Goede week allemaal. Knuf van Ans :P

LadyTroy
Beheerder

Bericht door LadyTroy » 20 apr 2021, 06:57

Tafel... :)

Sylvana Simons was de Gast bij... Adieu God...bij Tijs van den Brink

https://www.npostart.nl/adieu-god/19-04 ... ON_1323799

Altijd hetzelfde...als het om het uiterlijk gaat... van De Jezus...komen er tegenwoordig uit...
ook die Tijs... denkt niet verder na...dan zijn neus lang is...zegt...die was zwart...
wgs...Midden Oosten...

Ik typte al vaker...
Heb ik het niet over alle Mingranten huidskleurigen...naar die landen zijn gegaan!)
(Heb ik het over de oorspronkelijke Autochtone Ras daar)
Het witte Ras...
begint juist...nl...In het Noorden van Afrika...en omgevings landen...

Als Mensen erg veel in de Zon zijn...of werken buiten...kan hun huidskleur wel minder wit lijken
net als overal op de wereld...van olijfkleurig tm bruin...maar zwart is dat... ook helemaal niet!.
Maar blijven ze...dan weer uit de zon...wordt hun huidskleur ...weer wit!

Oook het orginele Joodse Ras...is zo Wit... als wat... van huidskleur...en 70% kans...met
zwart haar en bruine ogen...30% Kans zelfs blond haar hebben en blauwe ogen of zelfs roodhaar hebben ed)
En als ze niet in de zon geweest zijn...zijn het... blanke mensen...
Ik zet hier wat Foto's van Mensen uit die gebieden...

Afbeelding...........Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding(Marokko)

Afbeelding(Marokko)

Afbeelding

...........Afbeelding

-------------Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding------------------Afbeelding
Volgens mij lijken... deze personen nog het meeste erop...in ieder geval met baard...dat hadden de Joden toen allemaal...
vlg mij ook wat ruig...haar en baard...als je met Herders en Vissers ea voornamelijk met Mensen in den velde...omgaat...in
die dagen...zie
je er niet uit... als een alsmaar ...een kammende moderne Popster...van deze tijd... met net geknipt haar en baard...

Nou ja goed oke ...dat wou ik effetjes laten zien...
(Want veel onnozelheid ...viert er hoogtij mee ...tegenwoordig...)

Maar wat die Simons zei...is een vorm van ...denk... krankzinnigheid...
ze zei nl...(En mi seksitisch en behoorlijk racistisch is ze ook!)
Ik geloof in Jezus...als die een Vrouw is ...en... Zwart is...

Dat zou... net zo ...denk...krankzinnig klinken...(En Racistisch)...als een blanke Vrouw zegt...
Ik geloof... in wat Mandela allemaal zei...als die een Vrouw is... en ...Blank is...

(Ik denk altijd...als je niks... van Blanken hebben wilt...ga dan naar een land
waar ze Zwart zijn...dan kan je nog altijd...volop je uitleven...zeikeuren...en
door drammen... over de Mannen er...dat ze ...geen Vrouwen zijn...)

Nou ja ...zo kan die wel weer...Jullie ook een fijne Dinsdag...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie