WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 jan 2024, 14:04

Vaart... :)

(Ik las dit...
Sigaret moet in de ban op terrassen en strand, vindt meerderheid Nederlanders

en ook dit...
Afbeelding

Ik maak me wel zorgen ...over Lands...Spe.cia.lismes...
Die Gasten komen dagelijks dezelfde ziektes tegen...en worden dean tegenn alles wat die zieke mensen
gebruiken en nuttigen ed.
Daar komen de anties vandaaan uit de Medische Wereld...maar
als die Lands...Spe.cia.lismes..Gasten de Baas gaan spelen...over lands gezondheid...MAG OP DEN DUUR NIEMAND NOG WAT...
Waar totaal geen rekening mee wordt gehouden is...
Dat de rest er... massaal tig uin de tigs ouder mee is geworden en aan het worden...dan in alle eeuwen ervoor...
Die samenhang nemen ze nergens mee...

Ik maak me welis zorgenn over de heten ...Z generatiue en de Nix Generatie...
Als die alle beantieste producten gaan laten al of niet iov...
zal je de terug gaan Zien
in het gemiddelde Lands Sterfte cijfer...Dat zal daan al of niet plots drastissch gaan zakken...terug naar af...naar de Gemiddelde land sterfte cijfer van voor WO2 Dat lag in ons land eeuwen bij 36 jaar...Dat is nu tussen de 80 en 85 jaar...
Die werden en worden ...zo erg oud dubbel of meer zo oud massaal...door de Lyfestyl van na WO2
Dat na eeuwen en eeuwen volkomen anders was...

De gewone Burgerij kon zich hetzelfde veroorloven als de rijken...al eeuwen konden zich veroorloven...
De rijken... die gemiddeld de oudsten werden in de eeuwen...de rest van de Burgerij dus niet...het gemiddeelde
sterfte cijfer eeuwen en eeuwen bij 36 jaar bleef...

Van 36 jaar naar...In deze tijd ...Lands gemiddelde Sterfte cijfer ...Dat is nu tussen de 80 en 85 jaar...

Maar sinds we overl mee...Lands..Spe.cia.lismes....hebben...in de Ziekenhuizen...die komeen steeds dezelfde ziektes mensen tegen...
In wezen komen die
Het Verwaarloosde...Getaal tegen...tov de massale rest...dat die ziekete niet heeft...er niet aan dood gaan...niet
dood gaat op jonge leeftijd...

Elk product...op de wereld zal altijd het eigen ...verwaarloosd getal...hebben...
dat zijjn Mensen ...die er ziek van worden en/of er vroeg aan dood gaan...tov de masssale rest die met hetzelfde product......Dat is nu tussen de 80 en 85 jaar...ermee werden en worden...

Het klinkt niet zo gezeellig...Verwaarloos Getal...maar zonder ...al die Lands ...Spe.cia.lismes...snapten ze het nog...
Algemen Artsen kwamen allerlei zieken tegen...en soms ook is ...met die bepaalde ziektes...GeSpe.cia.liseerde Artsen
komen alleen maar...die specciale zieken tegen...en dat de hele dag..week ...maand... jaar... jaren...en worden anties de producteen
waar het verwaarloosd Getal...ziek van wordt...maar denken niet door...DAT HET MASSALE GROTE LANDS GETAL ER JUIST DUBBEL ZO OUD MEE WERD EN WORDT...juist van die bepaalde producten...

Spe.cia.lismes Mensen die alleen maar bezig zijn...met get Verwarloosde Getal...dat ziek wordt van bv Kaas of van Melk ed...gaan opeens ...anties Melkproducten preken...het land in...aan de waterzuipkletstafels...op tv...

Oei...ik herinner me nog..na WO2...gingen ze op de Scholen ...School Melk uitdelen...dat wat het begin van het
stimuleren om ...Melk en Melk producten... te gaan eten en drinken...een vvoorral te beeginnen...bij de Kinderen...

Er zijn... rijen producten... die hebben mee gedaan ...aan de ...langere groei... van de Nederlandse Mensen... en aan een veel langere leven...dan in alle eeuwen ervoor...

oa oa oa...Deze dingen... nemen de ...anties lieden...helemaal niet mee...en vooral de Ge.Spe.cia.li.seerde gsten niet...die hebben niet eens door...dat ze mensen behandelen met het...verwaarloosde Getal...dat ze die alleen maar tegen komen...uren dagen weken maanden jaren...op een dag woirden ze anties lieden...en gaan de
producten beantieen ...waar de massale rest ...in het land...juist vaak zo lang...maar vooraal... zo oud mee werden en worden...

In de decennia's vanaf na WO2...kon je al die anties tegen komen...tm met toenemende mate zelfs...
vb
Als een land van 10 miljoen in 70 jaar ...er bijna 18 miljoen mensen telt....wordt het Gemiddelde verwaarloosd Getal ook hoger...het aantal ...dat die ziektes krijgt...van bv Pinda's en Kaas en van Melk...en van rookwaar en van waar mensen
al niet ziek van kunnen worden...en er zelfs...vroeg dood aan gaan...maar waar de massale rest juist dubbel of meer...zo oud mee werden en worden...

Anties Tomaten kwam...anties Yochurt...bijna alle producten is welis beantied...dan komen die zieken de strot uit bij die ...Spe.cia.lisme...LIEDEN...DAN GAAN ZE DIE PRODUCTEN BEAANTIEEN...waar hun patienten ziek van werden...

Ze spelen er ook welis vals spel mee...
Legde ik welis uit...
Een Patient heeft maag kanker...dat metaseert naar lever en Longen...De Longartss komt erbij en gaaat ddie paatient verder behandelen...als die patienten overlijden heet het...Dood aan longkanker...
ipv Aan Maag metastasen...
Het punt is ...de Stichtingen die het meestse... aan patienten hebben...krijgeen de meeste Subsidies...tm ook
voor Wetenschappelijke doelen...Dan zijn die Jaren onder de pannen...met Onderzoek ed.
Het gewone inkomen stijgt...bij zoveel meer aan die zieken...Hun belangrijkheid stijgt...mogen een woordje mee praten met de Politiek van VWS ed.
In 1 maaand stegen de getallen met tig in de tigs...10.000 aan longkanker ging heten 15.000 ...20.000
ene peter R de v noemde het in beeld al 25.000...aanderen gingen er aan mee doen...an die verhoogde sterfte getallen...

Oke was het met 10 miljoen mensen bij 5000 doden aan longkanker en bij biijna 18 miljoen mensen 10.000
dan lijkt die ...Verwaarloosd Getal...ziekte toegenomen...qua getal...maar... is dat wel zo...(even een wiskundige vragen)
tm de zware toenames ...van Bejaarden in het land...
sterfte cijfer eeuwen en eeuwen wat...bij 36 jaar bleef...
Van 36 jaar naar...In deze tijd ...is Lands gemiddelde Sterfte cijfer ...Dat is nu tussen ...de 80 en 85 jaar...

maw Op de Verwaarloosde Getallen na...in het land...lijkt de Lyfestyle van de masssale rest van de mensheid...ze een dubbel zoveel of meer... langer leven te geven...

Ik schrik me te pleuris...toen ik is...de overleidens advertenties zag...van lands Artsen...
en ging dat is na...
Jezus Miena...bij die Gasten waar niks meer mag...ook geen sigaar etc.
zag ik dat ze massaal...eerder dood gaan... dan de... lands gemiddelde Burgerij...waar ze wel dezelfde anties op
gingen spuien...waar niks meer mag...ook geen sigaar etc.

Toen schreef ik al...op het vorige forum...Aap hun lifestyl ...(iov...van Lands Artsen) niet na...want ze halen steeds vaker...steeds masssaler ...zelf de aow leeftijd ...niet eens ...en zo wel...dan massaal... maar kort...

Ik schreef...je hoeft mij niet te geloven...maar ik zette het ...als bewijs... op het forum...het erop...de overleden nl Artsen...

De rij werd zo erg lang...en alweer las ik een Arts overleden... die ik nog beroepsmatig of prive gekend had...
zo erg vroeg dood???
Ziek word je ervan...als je er al naar kijkt...naar die hele lange lijst...

Toen schreef ik al...op het vorige forum...Aap hun lifestyl ...(iov...van Lands Artsen) niet na...met hun anties patronen...want ze halen steeds vaker...steeds masssaler ...zelf de aow leeftijd ...niet eens ...en zo wel...dan massaal... maar kort...

Ik maak me welis zorgen over de heten ...Z generatie en de Nix Generatie...
Als die alle beantieste producten... gaan laten al of niet iov...
zal je de terug gaan Zien
in het gemiddelde Lands Sterfte cijfer...
Dat zal dan al of niet plots... drastisch gaan zakken...terug naar af...naar de Gemiddelde land sterfte cijfer van voor WO2 Dat lag in ons land... eeuwen bij 36 jaar...de Gemiddelde land sterfte cijfer ...Dat is nu tussen de 80 en 85 jaar...
Die werden... en worden ...zo erg oud dubbel... of meer zo oud massaal...door de Lyfestyl van na WO2
Dat na ...eeuwen en eeuwen... volkomen anders was...

Nieuw er tussen door... kwam de Harddrugs steeds massaler het land binnen...
ipv het rokertje...met miljarden vette winsten meer... masaal aan de Pillenindustrie en aan de Snuif ea Harddrugs...

maw De anties kunnen van alle kanten op ons af komen...
Zijn die productee prijzen ervan... net tigs meer geworden...komen ze bij de waterzuiptafels er weer aan de prijzen moeten hoger...of het moet overal verboden...

Linke soep... die anties gasten...dat werd de life style van... steeds meer Artsen zelf...in het land...iov...
Toen schreef ik al...op het vorige forum...Aap hun lifestyl ...(iov...van Lands Artsen) niet na...met hun anties patronen...want ze halen steeds vaker...steeds masssaler ...zelf ...de aow leeftijd ...niet eens ...en zo wel...dan massaal... maar kort...

Nieuw er tussen door... kwam de Harddrugs ...steeds massaler het land binnen...
ipv het rokertje...met miljarden vette winsten meer... Mensen steeds massaler... aan de Pillenindustrie en aan de Snuif ea Harddrugs...
Het is al niet meer bij te slepen...maar wel anties het gewone rokertje aan het doen zijn...

Bij elke ZH Inteek ...Rookt U/
Nooit
de vraag
gebruikt U Harddrugs...want van dat laatste... komen hele enge...en erge... Med en Soc tm in het Verkeer aan toe...dingen van...
Maar
Harddrugs en de pillenindustrie...schijnt Economisch meer te lonen daan de gewone producten...mits ze die net zo duur maken...of zelfs
verbieden gaan...opdat eh...
ipv het rokertje...met miljarden vette winsten meer... Mensen steeds massaler... aan de Pillenindustrie en aan de Snuif ea Harddrugs GAAN...
Het is al niet meer ...bij te slepen...maar die wel ...anties het gewone rokertje... aan het doen zijn...
Het gewone Rokertje...
IS Een product...Op de Verwaarloods Getal na...de Massale Rest... er Beren oud... mee werden... en worden!!!

Nnnou Ja
was weer een aparte type-oefening
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en knf van LT) :roll:

_________________________________________

ps
ONS lANDJE LIJKT ZO...OP EEN ISLAMITISCH LANDJE UIT TE STEVENEN...WAAR NIKS MAG...OOK GEEN SIGAAR ETC

MET EEN MILJOEN MOSLIMS BINNEN GEHAALD EN NOG STEEDS...DOOR AH EN CO EN ZO...VOOR DE EXTRA VETTE WINSTEN VAN DIE EN EN DIE PAAR EN WAT CIRCUITJES...EN ZWARE ARMOEDES NAGELATEN IN HET LAND...OMDAT DE VOLGENDE PLOEG ...UIT EEN VER RIFF NOG GOEDKOPER IS... DAN DE GEWERKTE PLOEG...VAN HET JAAR ERVOOR...VOOR ah EN CO EN ZO...
ALS DE MOSLIMS ZICH GAAN VERENIGEN...ZIJN ZE IN EEN MUM ...DE ALLERGROOTSTE MEERDEERHEID IN HET LAND...ONS lANDJE LIJKT ...ZO...OP EEN ISLAMITISCH LANDJE UIT TE STEVENEN...WAAR NIKS MAG...OOK GEEN SIGAAR ETC DAT OVERKWAM VEEL MEER LANDEN...NET ZO...DOOR DE HEBBERIGHEID VAN DIE ENE EN DIE PAAR EN WAT CIRCUITJES...
ONS lANDJE LIJKT ...ZO...OP EEN ISLAMITISCH LANDJE... UIT TE STEVENEN...WAAR NIKS MAG...OOK GEEN SIGAAR ETC

PAST PRECIES...ipv het rokertje...met miljarden vette winsten meer... Mensen steeds massaler... aan de Pillenindustrie en aan de Snuif ea Harddrugs GAAN...
Het is al niet meer ...bij te slepen...
maar... die wel ...anties het gewone rokertje... aan het doen zijn...TM AAN DE WATERZUIPKLETS TAFELS...MET
HUN ANTIES...
MAAR
Het gewone Rokertje...wat ze aan het beaantieen zijn...
IS Een product...Op de Verwaarloods Getal na...waar de Massale Rest... er Beren oud... mee werden... en worden!!!

Gaat de rek uit die Bejaarden ...komen de kwalen en ziektes en de dood...gaan ze dat tellen...als maatstaf...???
(Maar zeggen er niet bij
dat ze er eerst...10...20...30...40...50...60...etc jaren Ouder mee werden...dan in alle eeuwen ervoor!!!)

Kortom
En omdat elke mens is dood gaat...valt er heel wat te tellen...en er anties ...mee te doen ed.
LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 jan 2024, 09:28

Artikel... :)

(Ik tracht sommige artikelen nog welis te snappen...op m'n ouwe dag...

Zo ook deze zin...(snap ik de Jota niet van) de arbeidsmigratie te beperken als dat tot tekorten leidt in de kassen en de slachthuizen?
En Caroline van der Plas? Zou zij bereid zijn de arbeidsmigratie te beperken als dat tot tekorten leidt in de kassen en de slachthuizen? Het BBB-programma is nogal zwijgzaam over arbeidsmigratie.

Een stukje terug...in dat artikel...las ik dit...
Sommige betrokkenen, zoals BBB-Kamerlid Mona Keijzer, omarmden het rapport meteen.

mi Ziet de schrijfster + Leeslijst 2 minuten
COLUMN
FLOOR RUSMAN...van dat artikel niet...dat van der Plas...en Keijzer...van dezelfde Partij is...

Nou ja dat heb ik weer...Ik doe er beslist geen 2 minuten over aan leestijd...
Ik denk altijd met ...die bemoeizuchtige idioten... met leestijd erbij...Mens wees blij...dat in deze drukke tijd...nog iemand ...je artikel leest...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/01/19/me ... n-a4187577

Wat me ook opvalt...Ze lijken... allemaal... niet goed snik meer...(of is het ...niet goed snuif meer...of door de pillen gebrei...)
om alle Politieke zaken...via een
Commerciele Buitenlandse web ...te gaan regelen en bespreken...met gevolg ...het Wantrouwen in de Politiek werd steeds groter en groter...

maw De Nederlandse Staat
heeft nog nooit... een Web aangemaakt...voor de eigen Politieke zaken...om met de eigen Burgerij te delen...
en er ook... rechtstreekse reacties ...op te kunnen geven...

(Al het riool gespui...gaat dan via het Buitenland...die krijgen dan de schuld ...wgs slechte of geen Moderatie...
maar ondertussen wordt onze Binnenlandse zaken ermee gevrijwaard...wat er allemaal op die Buitenlandse Webs geklad wordt...
Wij hebben er n iks mee van doen...maar wel de baas van die Buitenlandse web...)

Als je er echt goed over nadenkt... is dat toch... volkomen kolderie...
om alle Politieke zaken...via een
Commerciele Buitenlandse web ...te gaan regelen en bespreken...

Ze lijken... allemaal... niet goed snik meer...(of is het ...niet goed snuif meer...of door de pillen gebrei...)(het
alternatief voor het rokertje is wel heel erg apart...ook met veel uitkomsten...bv
om alle Politieke zaken...via een
Commerciele Buitenlandse web ...te gaan regelen en bespreken...met gevolg ...het Wantrouwen in de Politiek werd steeds groter en groter...

Ik meen dAT MEER DAN DE HELFT VAN ONS VOLK HELEMAAL NIKS MET DIE BUITENLANDSE WEBS VAN DOEN HEBBEN...
Er wordt dus
Politiek gespeeld...via een Buitenlandse web...waar de helft of meer van het volk...niet deel aan neemt...
maar vaak wel overal verneemt...hoeveel riool ze nu weer over zich heen kregen...die Politieke mensen...

Misschien zijn ze van het...veel van Lands Politici...Mas type...(ipv met een rietje) (eh Zweepje)
om er toch hun zegjes op te blijven doen...en komen ze...met een rioollaag over zich heen... toch ...zo klaar...weet je veel...???

KRO en NCRV las ik pas is ermee gestopt...iets met dat...X web nog te doen...en toen?
Gaven ze de Burgerij en de Politici een alternatief??? Op hun zegjes op te doen???
(Of blijven het schrijters
en laten ze liever een buitenlandse web ...het riool van ons landje opknappen...en kunnen ze op die baas gaan schelden
op die...van die Buitenlandse Commercieele web...)

Oke ik was een artikel aan het lezen...
waar nog steeds op staat...ze Twitteren...ipv ze ...Xe..ren...
die is dus ook niet bij de tijd...en leest dus wel die ...X...Web...

Nou ik niet dus...was geen Twitter lid en ook geen...X...lid...maar in wezen hoef je dat niet eens te wezen
want je kan alles... in allerlei lands artikelen lezen...wat erop Ge-Xst ...wordt...
dito wat er op...Op1 besproken is...
Kan ik in die tijd...een mooie film kijken...want ik sla de Waterzuiptafels op TV steeds vaker over....het is
me Te Horror...
om te Zien...Ik krijg megteen gedachtes...daar gaan de winsten van de Binnenlandse Economie...ERVAN AAN...
(Maar
dan moet je dat wel snappen wat ik ermee bedoel...niet alleen Psychologisch dus...naar die Bemanipuleerden
Gehypnitiseerden te kijken...en welk Schrikbewins is ermee gaande in Nederland?
Is wat elke
zwaar gesubsidueerdeed... iets ...in Nederland de Baas???
RIVM en Dokters en Trimbos en Co en zo...zodat niemand meer wat mag...of
hebben die Waterzuipers...een vorm van
werkstraf...in de vorm als je ook maar wat anders drinkt in beeld ...moet je uit beeld...wgs...eh...enne eh...betrapt...
met eh...wat allemaal niet meer is aan te slepen tegen woordig...
de snuif en de pillerij...

Pas nog met een pilsje altijd en opeens alleen een glas water in beeld...
die dus...maw anders zou bijna op die paar na...de hele TV wereld...dito hunner Gasten......fysiek aan de Werkstraf moeten...maw Niks mag...tonen...en dan zijn die ook tevreden...RIVM en Dokters en Trimbos en Co en zo

Zelfs met de meest versierde Kerst studio's...zaten ze met de Gasten... aan een glas water...Die allemaal dus!!!
Ze zijn compleet niet goed snik meer...Dat is het...
ik sla de Waterzuiptafels op TV steeds vaker over....het is
me Te Horror...
om te Zien...Ik krijg megteen gedachtes...daar gaan de winsten... van de Binnenlandse Economie...ERVAN AAN...
en dito al die banen...

Oke het artikel...
En Caroline van der Plas? Zou zij bereid zijn de arbeidsmigratie te beperken als dat tot tekorten leidt in de kassen en de slachthuizen? Het BBB-programma is nogal zwijgzaam over arbeidsmigratie.

Een stukje terug...in dat artikel...las ik dit...
Sommige betrokkenen, zoals BBB-Kamerlid Mona Keijzer, omarmden het rapport meteen.

Pieter Omtzigt noemde het rapport op X een „evenwichtig advies”, en er is best wat overlap met het NSC-programma, vooral op het gebied van arbeidsmigratie.

Ze lijken... allemaal... niet goed snik meer...(of is het ...niet goed snuif meer...of door de pillen gebrei...en dan heb je nog...de doorzuipers...waarom de hele rest niks meer mag...)kortom
om alle Politieke zaken...via een
Commerciele Buitenlandse web ...te gaan regelen en bespreken...met gevolg ...het Wantrouwen in de Politiek werd steeds groter en groter...

Blijft de vraag of iemand er nog wat van snapt...

maw...Met...X...gelezen...Hoe is het met de Schrijftser van dat artikel???
Dat vraag je je toch af Meneer Sonneberg...

Nnnou ja...

LT) :roll:

Kom het is Zondag...wat ga ik nu doen...Zondags...dan kijk ik meestal NL2...of is het NPO 2
of is het WNL???

Fijne Zondag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=BGVOvfU_ncA

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 jan 2024, 16:32

Kelderaam... :)

(M'n oudste Zoon kwam even gezellig langs...geen idee ...hoe het Onderwerp kwam...want
meestal begin ik n iet met een dicussie ...met die Zoon...als het over Godsdienst gaat...Maar
nu ging het over De Bijbel...

Sinds die zo'n 10 jaar terug...In Den Here is...
valt er niet over te discussieren...want alles wat de rest zegt of denkt of vindt...deugt voor geen kanten...want
in De Bijbel staat...en dat weet die dan ook nog allemaal uit zijn hoofd...Ik zei hem...Ik heb De Bijbel
nooit gelezen...Met alles wat ik ooit ervaren heb...of misschien nog...wil ik niet beinvloed worden...
Maar ondertussen heb ik mijn hele leven...al genoeg er uit gehoord...door wat andere Mensen er over hardop lazen...oa
in Kerken en op TV...etc.
Dan weet je na een heel leven...er best wel veel van...

Ik zei tegen hem...ik begrijp nie waarom men niet is gaan...door Bijbelen...(Oei)
Een heel verhaal kreeg ik te horen...De Bijbel kis compleet de Waarheid van God en daar mag niets meer aan toegevoegd...anders zijn dat allemaal valse Profeten...

Dus volgens jou Bijbelt het maar over zo'n 3000 jaar in alle eeuwen zei ik...Terwijl ik denk...
De Bijbel Bijbelt ...van het begin der Aarde en Bijbelt door ...tot het einde der Aarde...
en niet alleen in de Os en de Ezel Tijdperk...

Ja maar...hoorde ik zeggen...die waren Profeten en allemaal geinspireerd door God zelf...
Ervoor en erna dus niet...vroeg ik hem...Nee...
Ik zei doe niet zo belachelijk...want in alle eeuwen zullen er Mensen geinspireerd door Godzelf zijn...maw
De Bijbel Bijbelt eeuwig door...
Hij vond van niet...Ik vind van wel...

Hij zei...als mensen nu zeggen...dat hun woorden van God komt...zijn het valse Profeten...

Ik weer ...dus alleen in de Os en de Ezel tijd...werden Mensen door God geinspireerd...volgens jou...

Ik zei...Ga heen in Vrede...en neem die extra maaltijd mee ...uit de ijskast...we kletsten nog over totaal
andere dingen....
Maar toch...
Een Leuke Mooie Godsdienstige Discussie is zoiets wel...(vind ik)

Ik zat pas in de middag...gemiste NL2 dingen te zappen en te kijken...
os
Nederland zingt...
en
hoorde ene Jurre zeggen...over het assenstelsel...recht omhoog vind je God...
en hij had het ook nog over wat Horizontale dingen...

Ik weer 100% zeker...voor ik in die wiskundige termen schreef ...dat niemand het zo zei...
maar alengs...komt het bij... anderen ook door...
Dat je om bij God te zijn... wel rechttoe recht aan moet zijn...
om inspiratie van Godzelf ...te kunnen ontvangen...

Nou ja... mijn blije boodschap... is wat wiskundig uitgelegd welis...en met een Huis ed.
maar ik kan tig in de tigs het Vromer uitleggen dan die ene Oudste Zoon van mij...het uitlegt...want
zo hij het uitlegt ...heeft niemand nog wat met God...alleen de mensen rond en nabij ...het jaar nul...

Ik hoef perse niet altijd m'n gelijk...maar bijna altijd...achteraf...blijkt veel en vaak...tja...natuurlijk had ik gelijk...
en denk hiermee ook...
De Bijbel Bijbelt ...van het begin der Aarde ...en Bijbelt door ...tot het einde ...der Aarde...
en niet alleen ...in de Os en de Ezel Tijdperk...

Wie het weet... mag het zeggen of schrijven...waar dan ook...
Een Leuke Mooie Godsdienstige Discussie is zoiets wel...(vind ik)

(Zo onder ons...
Ik hoef perse ...niet altijd m'n gelijk...maar bijna altijd...achteraf...blijkt veel en vaak...tja...natuurlijk had ik toen omtrent het Onderwerp...(eh...Hier en Nu...omtrent het Onderwerp...)
gelijk...)!!!

LT) :roll:
De Bijbel Bijbelt ...van het begin der Aarde ...en Bijbelt door ...tot het einde ...der Aarde...
en niet alleen ...in de Os en de Ezel Tijdperk...

Kan het nog anders zeggen...De Bijbel Bijbelt... Eeuwig door...en niet alleen ...in (De Een Het) Aardse...Ezel ende Os Tijdperk...
!!!) LT) :roll:

Maar ik ben geen doordrammer...tegen mijn Zoon...Ik laat het gewoon in Het Midden...even goede Vrienden...maar
op een dag vroeg of laat plots of tzt (ook wel hetende ...Achteraf...)...komt elk Mens er vanzelf wel achter...
De Bijbel Bijbelt... in alle Eeuwen...Bijbelt...Het...Eeuwig door...(Zo ik het wel vaker schreef hiero...dat is wel...naar Tijds Waarhedens!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
LT) :roll:

Ik denk...dat het Bijbelen... is begonnen...toen God... de Mensen maakte...van alle Dieren planten en de Natuur...niks dan goeds
maar...alleen Mensen ...kunnen leren Lezen en schrijven...en de Inspiraties ...ontvangen...van God zelf...en dat...Opschrijven...Niet alleen... op Aarde
ook...In Het Eeuwige Hiernamaals...!!!)in alle Eeuwen...Bijbelt...Het...Eeuwig door... LT)7)14)
:roll:

_________________________________________________________________________________________________

Ik blijf ...de meeste Roomse Kerkdiensten ...een ergenis vinden...of 3/4 van die diensten draait om het koor...tm
tm met vaak van die huppelende figuren er voor...
en al dat geniks...in het Schip zelf ...voor de Mensen...Maar dan nog...ze houden zich niet eens...aan de Woorden
van...De Jezus Christus...Zelf...
en geven de Kerkleden alleen ...het Brood en niet de Wijn...zoals De Jezus zei...Om Mij te Gedenken...Met Brood en Met de Wijn...

Wie het snappe snappe het...bv...Bij Protestanten...Daar heet het ...Avondmaal...Op een lange tafel...een schaal met stukjes brood en bekertjes met een beetje (echte) Wijn...op een Tafel...dat de langs lopenden mogen pakken...en
het bekertje weer terug moeten zetten...Ik bedoel maar...
Daar gaat het ...
Zoals De Jezus van N...zei...Doe Om Mij te Gedenken...Met Brood en Met Wijn...Dat gaat er...wel...juist... toe!!!

LT) :roll:

(Bij De Roomsen denk ik altijd...Over de Mensen...in Het Schip...Doe zelf je bek is open met Zingen...als de
(Celebrerende)...Hoge Priester... met stoet ...binnen komt...en ...weer gaat!!!

Mekkerde ik weer over...De Roomsen...
Nnnou ja...

Fijne Avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ&t=174s

Gr. en knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 jan 2024, 11:28

Raam... :roll:

(Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... aterbeheer
Ik schreef al vaker...ze moeten machienes maken ...dat gaten in de grond maakt...korte of lannger of lang...voor rondom Boerderijen en Akkers en Bossen ed.

Zodat het water ...va Herfst en Winter...de grond in kan zakken...want het lijkt overal teveel inklonken te zijn...de grond...Dan blijft het water erop liggen...

Met gaten erin maken...Na elke laatste jaar oogt...kan het regenwater de grond weer in zakken...ipv erop te blijven liggen en het zo weg verdampt...Daar heeft niemand wat aan...
Hoogstens... met Vriesweer...kan men dan...op die ...ingeklonken gronden...met watervolle weides schaatsen gaan...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________
https://www.ad.nl/binnenland/abed-32-ui ... ~a3cb5858/

Jeetje Miena...Die Nederlandse Abed...is nog steeds niet gehaald uit dat Gaza...
Abed (32) uit Almere zit vast in Gaza en is de wanhoop nabij: ‘Mijn dochtertjes vragen steeds wanneer ik kom’

MI OF HET DOOR iSRAEL OF GAZA OF EGYPTE KOMT...moet niks uitmaken
Wij willen... onze Landgenoten... als Nederland zijnde... terug...
Men moet mi veel meer ...de bek open doen...(ipv dat afwachtende getrut!!!)

Voor alle ...betere ...beste...zo niet de allerbeste betrekkingen ... met iSRAEL OF GAZA OF EGYPTE met Nederland...moet onze
Landgenoot geholpen...aan de grens....en wel ...Rapido!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Dit is ook zo'n eeuwig durend zelfde verhaal...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/01/21/wi ... n-a4187644

Als er nou maar erg veel ...Migranten personeel binnen komt...lost het zich wel op...
denken ze...Maar de stand omtrent... met 10 miljoen Mensen in het land... of met 15 miljoen of met 18 miljoen...blijft hetzelfde...

Stel we geven ze een contract van 5 jaar...voor de Zorg...was pas op TV...
en dan moeten ze...terug naar het eigen land...

Wat is dat nu weer voor onnozels...Ieder nuchter Mens kan weten...dat men in 5 jaren in een land...geintergreerd is...en
meestal ook...de Liefde gevonden hebben...in die Levenstijd...en zelf Kinderen krijgen...en dat moet dat terug gestuurd???
Forget it...

Als ik lees wat die top dure Wijkverpleging aan het doen is...Die hebben een hele zware Verpleegkundige Opleidings route achter de rug...
en wat doen ze?
In de morgens kouden aantrekken bij de huizen langs en later op de dag...de kousen wwer uit doen...de huizen langs....
een afwasje hier een bed opmaken daar...Ik geloofde het niet eens...toen ik laatst op een TV Docu zag...

WijkVerpleegkundigen zijn er...voor de Wondbehandelingen...en voor Injecties...voor Medicijnen ...voor infuus ed...voor
sonde voedingen ed.
om de huizen ervoor langs te gaan...

De dingen die ze toonden waar ze het zo druk mee hebben...zijn allemaal dingen...die elk Huisgezin...ook dagelijks zelf doen...Kunnen ze dat niet meer zelf doen...komen die top dure Wijkverpleging dat doen???
ipv
Daar moet een Lage Zorg opleiding voor met welwillende gezonde mensen...die nauwelijks geschoold zijn...kunnen al die dingen doen...in de huizen...
Kousen aan en uit trekken...kan ahw elk mens wel...daar zijn die top dure WijkVerpleegkundigen niet voor nodig...
Een bed op maken dito...kan ahw elk mens wel...daar zijn die top dure WijkVerpleegkundigen niet voor nodig...

Als het ontbreekt aan gewone Familie of Vrienden Mantelzorg...
moet dat er zijn...
een Lage Zorg opleiding ...voor met welwillende gezonde mensen...die nauwelijks geschoold zijn...kunnen al die dingen doen...in de huizen...
Kousen aan en uit trekken...kan ahw elk mens wel...daar zijn die top dure WijkVerpleegkundigen ...niet voor nodig...

mi Veel Asielzoekers...met de NL taal aan de slag en erbij een Lagere Zorg Opleiding ...voor wat weken...(met vervolg kans in de Opleidingen opklim)
'Maar die kunen best snel aan de slag in het land...(ipv uren dagen maanden jaren te laten niksen!!!)
Van het loon onkomen
kunnen die de eigen huurkamer in een AZC betalen...Net als elke werkenden in het land...hete eigen woon en kostje moet betalen...
mi Veel Asielzoekers...met de NL taal aan de slag... en erbij een Lagere Zorg Opleiding ...voor wat weken...kunnen al aan de slag...in de wijken en in grote Zorg Instellingen...(met vervolg (loonstijgende) kans... in de Vervolg Opklim...Opleidingen... )

Veel Asielzoekers...die kunen best snel aan de slag in het land...(ipv uren dagen maanden jaren te laten niksen!!!)
Van het loon inkomen
kunnen die... de eigen huurkamer in een AZC betalen...tot ze een huurhuis toegewezen krijgen...

Ik bedoel... er zijn in het land...Honderden duizenden...Asiel Mensen beschikbaar...die men laten niksen...
Met steeds meer een meer toevoer ervan...ipv die... in te zetten gaan...om tegelijk zo te integreren gaan...

Dan zijn er Asielzoekers
met wel een hoge Opleiding genoten...vaak na jaren laten niksen... in een Asielcentra...ipv die dito
die kunen best snel... aan de slag in het land...(ipv uren dagen maanden jaren te laten niksen!!!)
Van het loon inkomen
kunnen die... de eigen huurkamer in een AZC betalen...Net als ...elke werkenden... in het land...die de eigen woon en kostje... moet betalen...
en een Opleiding gaan doen ...naast de NL taal...
(Worden ze alsnog afgewezen door het IND...)dan hebben ze terug...in eigen land ...er nog wat aan...aan werkervaring en scholingen genoten...
en anders... heeft ons land er alles aan...
aan werkervaring en ...(opklim)...scholingen genoten...als ze ...mogen blijven...

Die massale grote stoet...aan Asielzoekers en aan ontslagen werkmigranten...omdat de volgende massale ploeg nog goedkoper is dan...gewerkten vlgs oa de Vakbonden rechten...maar toch aan het niksen zijn...
veelal wgs te laag tm niet geschoold...zijn...
Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...waar massaal personeelstekorten voor is...dat
is van de Zotte...
maw
Het Mensen aantal vulde zich wel de laatste decennia's...maar het bleef heten...Personeels tekorten...
en dan gaan ze weer mensen uit andere landen ervoor halen...voor 1 of 2 of 5 jaars contract...
Ondertussen wordt het land steeds voller en voller...
en al die contract mensen losten niks op...ze zijn veelal nauwelijks te intergreren...omdat ze toch weer weg moeten...

Waar de massale personeels tekorten zijn...zijn geintegreerde Mensen voor nodig...met Opklim Opleidingen...
Die massale grote stoet...aan Asielzoekers en aan ontslagen werkmigranten...omdat de volgende massale ploeg nog goedkoper is dan...gewerkten voor de Groothandels en Land en tuinbouw ed...met vlgs oa de Vakbonden inkomen rechten...maar toch...het heet het contract is om...en aan het niksen zijn...
veelal wgs te laag tm niet geschoold...zijn...voor elders...aan het werk...

(Mantelzorg werk...is werk...wat in feite ...iedereen moet kunnen...gewoon al...in eigen huis dat allemaal aan het doen zijn...) Waar de massale personeels tekorten zijn...zijn geintegreerde Mensen voor nodig...met vanaf LBO tm tm tm Opklim Opleidingen...

Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...waar massaal personeelstekorten voor is...dat
is... van de Zotte...

Nog is
(Die top dure)...Vakgeschoolde WijkVerpleegkundigen ...zijn er...voor de Wondbehandelingen...en voor Injecties...voor Medicijnen ...voor Infuus ed...voor
Sonde voedingen ed. Zware zwakken en Zieken wassen ed.
om de huizen ervoor langs te gaan...

Alle rest...is er geen Mantelzorg voor handen...of niet genoeg...Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ...ze niet benutten...waar in de Zorg Instellingen...en oa in de Thuiszorg...massaal Personeelstekorten voor is...dat
is... van de Zotte...
(Als die Top Dure Hoge Opgeleidenen...dat LBO...secu Mantelzorg werk...overneemt...
en dat werk gaan doen????????????????????????????)maar
wel betaald worden...vlgs...als zijnde...De Top Dure... Hoge Opgeleidenen...!!!

wgs...
Het eigen land maakte minder Kinderen...oa wgs Bewust...voor Milieu en Klimaat ed...of voor eigen carriere ed.
en toen en dan...Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...vanaf tijdens integreren proces...waar massaal personeelstekorten voor is...dat
is... van de Zotte...wgs Laten niksen...Uren Dagen Weken Maanden Jaren...wachten ... op het IND besluit!!!
Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...waar massaal personeelstekorten voor is...dat
is... van de Zotte...

(Als die Top Dure Hoge Opgeleidenen...dat LBO...secu Mantelzorg werk...overneemt...
en dat werk gaan doen????????????????????????????)maar
wel betaald worden...
vlgs...
als zijnde...De Top Dure... Hoge Opgeleidenen...!!!??? (Dit is maar 1 uitleg er over maar...Daarvan stijgen de
Landelijke Zorgkosten gigantisch van...)Als die Top Dure Hoge Opgeleidenen...dat LBO...secu Mantelzorg werk...overneemt...
maar
wel betaald worden...
vlgs...
als zijnde...De Top Dure... Hoge Opgeleidenen...als...oa De Wijk Verpleging!!!???
(Daar kunnen misschien wel...1...2...3...4...(Inwonenden in een Asiel Centra)...opklimmers... van betaald
als die...massaal...het LBO ...secu Mantelzorg tekorten... werk...overneemt...!!!

(Ik zag laatst een Docu...zulkse LBO ed Opleidingen... is al wel gaande inmiddels...maar meestal alleen met
gewone Burgers ...waar dan ook vandaan...die hier legaal wonen...vooral Vrouwen...leiden ze via LBO op...voor Instellingen...)

(wat ook nog steeds gaande is...ze krijgen maar een jaarcontract ...of voor 2 jaar...in de Zorg...en worden dan weer massaal ontslagen... (wgs recht op vaste baan met meer uur inkomen...met excuus gelul...of ze niet werkdeugen ed.)ondanks kiedereen reuze tevreden is met ze...)...maar worden dan weer massaal ontslagen...en dat heet dan weer...Personeels tekorten...!!!)???
Want
Met de methode... overgenomen van...AH en Co en zo...heet vrije Marktwerking ed)
De nieuwe ploeg...is nog goedkoper... dan de vorige...ze krijgen maar een jaarcontract ...of voor 2 jaar...in de Zorg...hebben dan recht...op meer uurloon ed!!! etc. worden dan weer massaal ontslagen...en dat heet dan weer...Personeels tekorten...!!!)???)

Veel Personele Constructies in net land...deugt voor geen kanten...

Evenals
voor de rest...
via
Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...waar massaal personeelstekorten voor is...oa
in de Thuiszorg...dat
is... van de Zotte...)

wgs...
Het eigen land maakte minder Kinderen...oa wgs Bewust...voor Milieu en Klimaat ed...of voor eigen carriere ed.
en toen en dan...Die massale groepen Mensen
wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...vanaf tijdens integreren proces...waar massaal personeelstekorten voor is...dat
is... van de Zotte...wgs Laten niksen...Uren Dagen Weken Maanden Jaren...wachten ... op het IND besluit!!!

LT) :roll:

Ik dacht daar welis over na...omdat de instromers...wel huisversting hebben en natje en droogje in Asiel Centra...kunnen

mi die wel ...op kwartaal contract...telkens...ook om te zien...of ze het aan kunnen ed...

maar mensen ...die een Huurkamer of huurhuis ed moeten betalen en eigen etens en drinkens ed.
moet na wat maanden een vast contract!!!

(Zolas het vroeger toe ging...ipv ze belanden nu ...via korte contracten...via die zgn Markt werking...Want
Met de methode... overgenomen van...AH en Co en zo...heet vrije Marktwerking ed)...massaal op straat...Thuisloos Dakloos ed wie...massaal...De Autochtone bevolking zelf!!!)(Nog een geluk als ze bij Vaders en Moeders terecht terug kunnen wonen!!!)
Ondertussen
Veel Personele Constructies in net land...sinds eh enne eh...zijn erg Mens onterend ...en...deugt voor geen kanten...!!!

LT) :roll:

Weten jullie Tiff nog...Zo met Kind en al op straat gezet!!!...Ze werkte zich ...uit de naat...ook als extra invaller... voor ziek Personeel ed.
Iedereen in de Thuiszorg tevreden over haar...
maar na 2 jaar ...met Kind en al...Ja hoor...Met de methode... overgenomen van...AH en Co en zo...heet vrije Marktwerking ed)...massaal op straat...Thuisloos Dakloos ed wie...massaal...ook veel... Autochtone bevolking
in de Zorg opklim...zelf!!! (Nog een geluk als ze bij Vaders en/of bij Moeders terecht... terug ...kunnen wonen!!!)

En dan weer Mekkeren...in de Zorg...er is Personeels tekorten...
Dat geeft ze het recht...weer goedkope lading ...elders vandaan te halen...voor 1 of 2 jaren...

Maar wat ze niet door hebben...
(Als die Top Dure Hoge Opgeleidenen...dat LBO...secu Mantelzorg werk...dan overneemt...
en dat werk gaan doen????????????????????????????)maar
wel betaald worden...
vlgs...
als zijnde...De Top Dure... Hoge Opgeleidenen...!!!???

(Dit is maar 1 uitleg er over maar...Daarvan stijgen de
Landelijke Zorgkosten gigantisch van...)

Als die Top Dure Hoge Opgeleidenen...dat LBO...secu Mantelzorg werk...overneemt...
maar
wel betaald worden...
vlgs...
als zijnde...De Top Dure... Hoge Opgeleidenen...als...oa De Wijk Verpleging!!!???

Nou dat dus...

Wat decennia's terug...In ons land begon iemand van de zware Ggggrrrrrrrrreeevvvooo Bonders ermee...
Die ontsloeg
alle Autochtonen personeel...en riep toen...kan geen personeel voor dit werk krijgen...dat willen Nederlanders niet doen ...ging dat heten...ed...Mocht ze uit een verre Riff...gaan halen...Ongeschoolden... en heel erg ...goedkoop...
werd er zelf steeds rijker en rijker en rijker van er volgden al snel meer met die Methode...(In relatief korte tijd zo...Een miljoen Moslims zo ons land binnen gehaald)
maar de Bevolking
kreeg te maken met...tm via de steeds hogere premies... steeds hogere huren etc. en hoge belasting ed....onsdertussen...alsmaar...meer Daklozen en...nog meer...Armoedes wijken erbij...

Wat dat...zo massaal binnen kwam...via bepaalde Bedrijven...en toch dat zware via oa IND gemekker ...als het... om echte Asielzoekers...gaat???????

Wel het land ...in hebben laten stromen...maar ze niet benutten...vanaf tijdens integreren proces...waar massaal personeelstekorten voor is...
dat
is... van de Zotte...Mensonterend...
Laten niksen...
Uren Dagen Weken Maanden Jaren...wgs...te moeten wachten ... op het IND besluit!!!

Fijne Dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=7EiefC0eesc
Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 jan 2024, 01:17

Raam... :)

(Ik las dit...

KORT GEDING
Aantal asielzoe­kers in Ter Apel moet omlaag, COA vreest gevolgen: ‘Boete betalen of buiten slapen’

Is dat niet net andersom...
Wgs veel te veel aangekomenen...Ze slapen buiten... en daarom ...is er de boete
voor de COA...

Nnnou ja
LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________

Twee jaar cel en tbs geëist voor doodsteken jeugdhulpverlener Emmen
Volgens het OM heeft de 17-jarige verdachte zijn 26-jarige begeleidster doodgestoken om geld uit de jeugdzorginstelling te kunnen stelen.

Kan het nog gekker...
Diefstal plan met voorbedachte erom de begeleider vermoord...
en dan 2 jaar gevangenisstraf???

Dit vind ik typisch iets... dat met 18 jaar in de volwawencel verder moet uitzitten...
maw De straf voor moord en voor diefstalplan en met voorbedachterade...stel dat is bij elkaar
25 jaar...Dit vind ik typisch iets... dat met 18 jaar in de volwassencel verder moet uitzitten...

Erg veel mesmoorden... tegenwoordig ...door Kinderen is alleen al ...omdat ze nauwelijks celstraf krijgen voor de moord in ons land...

Ik ben er voor ...met echte grote zware misdaden ...dat het over gaat... naar de Volwassencel... vanaf 18 jaar...
want zo ze het nu doen... is voor de nabestaanden... niet eens te bevatten...niet overheen te komen ...die zitten levenslang met...niet van te herstellen...van de moord ...op hun dierbare...en ook dat nog...de dader met 2 jaar cel???????

Dit vind ik ...typisch iets... dat met 18 jaar in de volwassencel ...verder moet uitzitten...
maw De straf voor moord en voor diefstalplan en met voorbedachterade...stel dat is bij elkaar
25 jaar...Dit vind ik typisch iets... dat met 18 jaar in de volwassencel verder moet uitzitten...

Degenen die een Hulpverlener...welke Hulpverlener in het land dan ook...mishandeld of zelfs vermoord ....moet sowieso extra celstraf krijgen...extra voor lichte... als extra voor de zware misdaden...
(Want ...zo het tegenwoordig toe gaat... Hulpverlener in het land ...mishandeld
of zelfs vermoord ....neemt dat alleen maar toe...)!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________________________________________
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/arti ... iten-roken
Joyce: 'Kan ik van oppasoma eisen dat ze buiten rookt?

Mijn Tweeling was vroeger steeds snotterig of ermee onderweg...
De Oude Huisarts kwam langs...keek in het huis rond...en klapte een raampje dicht...Kinderen woelen zich bloot en vatten dan kou...
Raampje mag alleen open als ze niet in hun slaapkamer zijn...

Een andere keer...hij kwam een bakkie halen...keek rond en zei...Ben je verpleegster thuis of een Moeder...
alles is zo super schoon en netjes...De kinderen speelden in een hoekje verderop in de Huiskamer...Die
Dokter zat met mij Koffie te drinken en hij stak een klein Sigaartje op...Ik...Kan dat wel met de Kinderen in dezelfde
kamer?
Ik had voor rokers een apart klein kamertje voor nl)
Hij zei... zo jij je Kinderen opvoedt...worden het snotterige grieperige Kinderen... met allerlei allergieen...
ze kunnen nergens tegen...hebben geen weerstand opgebouwd zo...

Doe dus thuis niet hetzelfde als op je werk in het Ziekenhuis...Denk maar niet dat men in een Ziekenhuis weerstand opbouwd...aap je dat na thuis...in je huis...ze gaan nergens tegen kunnen...overal allergisch voor worden...
en alweer verkouden en alweer de griep...

Wij zijn toch ook gewoon opgevoed... met alles erop en er aan...Onze ouders gingen echt niet in weer en wind buiten staan te roken...daarom was er vroeger ontzettend veel minder aan allergieeen...en tegenwoordig barst het van de allergieen al bij Kinderen...

In mijn Schooltijd... rookten de leraren gewoon in de klas...(waar ik zelf ook bij hoor...met m'n 80 jaar...die Kinderen van toen...dat is nu de massale grote vergrijzing...)!!!

Als kindzijnde ...kwam ik van Dorp naar de grote stad...die Huiarts rookte tijdens de praat consulten en die werd 88 jaar oud...
Ze werden vroeger massaal erg oud...Dokters... de meesten waren rokers...

'In alle eeuwen ervoor waren de mensen niet massaal zo oud geworden...zelfs meer dan dubbelop zo oud...
Dus er is
sinds eh...
een hoop hysterie mee gaande...veelal volkomen onterecht...
Oude mensen vragen'buiten te gaan roken...in weer en wind...dan ben je toch niet goed snik...al die zware longontstekingen ervan...is
bezopen...

maar vooral... de alternatieven...is niet eens meer aan te slepen ...aan harddrugs snuif en pillengebrei...als ze dat
willen ...komen de anties...ook omdat er weer veel meer...plantages nodig zijn...weg met de producten op die plantages...en akkers...dat is nodig
voor de alternatieven...erop...

Er valt erg veel meer geld te verdienen...met de alternatieven...dan met het gewone rokertje...
al hoewel
ze dat bijna al net zo duur hebben gemaakt...met nog veel meer anties op TV ed.'
tm of we er allemaal vroeg dood aan gaan...
Ondertussen
is de Generatie
die het meest gerookt heeft of nog...de alleroudste ...massaal ooit geworden... en aan het worden!!!

Dan denk ik welis aan die ouwe Huisarts van vroeger...als het om Kinderen gaat...laat je die overal buiten...
niks mag ahw...
tegenwoordig barst het van de allergieen ...al bij Kinderen...en bij te velen is de weerstand te smalletjes...
ook bij iov gestopten met roken veel oudjes...Bepaalde virussen maaien ze maar zo weg...

Oude mensen vragen'buiten te gaan roken...in weer en wind...dan ben je toch niet goed snik...al die zware longontstekingen ervan...is bezopen...

Iemand op de galerij waar ik woon...die man had zijn hele flatje keurig geverfd...zijn Vrouw wilde niet
dat die meer rookt...
Hij vroeg aan mij ...wat denk jij ervan???
Ik?
Ik zei stevige rokers die stoppen vliegen de meest enge virussen en bacterien op af...
Hij ging toen buiten op de galerij swtaan roken
maar er kwamen uitdoof plekken op de gallerij ervan...dus is die moeten stoppen...

Kort erop...een Legionella bacterie...en toen was het gedaan met hem...
Ik had hem nog gezegd... gewaarschuwd zelfs...sowieso va middelbaar maar vooral Bejaarden...stevige rokers die stoppen... vliegen de meest enge virussen en bacterien op af...

Ik denk er ook van...Het lijkt wel of alles... wat in onze DNA zit aan potentiele ziektes...gaat losbarsten...als mensen stoppen met roken
het roken hield het juist tegen...

Als de rek ...uit de hoogbejaarden komt ...en men krijgt kwalen ziektes en gaat dood
tellen ze... die mensen allemaal...de ziektes ervan...wgs het hetende zoveel...en dan mag niemand nog wat...en/of maken het onbetaalbaar...

Maar ze zeggen er niet bij...
dat ze... al die BEJAARDEN TM DE HOOGBEJAARDEN...overledenen...mede...10...20...30...40...50...60...etc...jaren ouder... mee geworden zijn...met die producten... dan in alle eeuwen ervoor ...zonder die producten...
Die levensclou... (Naar tijdswaarhedens)...mist... in hun verhalen...bij die... anties rokers!!!

Nnnou ja...

LT) :roll

Iemand vertelde me pas...Haar Dochter werkt ...in de Kinderopvang...voor bijna alle Kinderen... hangt er een lijst voor
aan de kast...waar ze...overal voor... allergisch voor zijn...

Ik moest gelijk...aan die Ouwe Huisarts ...van vroeger denken...Achteraf Gezien...krijgt die... alsnog gelijk!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________________

PODCAST ELKE DAG
Meer dan de helft van de Nederlanders is straks te zwaar: hoe worden we gezonder?

mi Door Wettelijk
alle gemodifiseerde zooi... in etens en drinkwaren te verbieden... en ook als opvulmiddelen in Medicijnen ed.
Want... van dat in ons land...werden we ...vanaf baby tm Bejaarden...massaal te dik...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Tijdens de strafzaak voor de moord op Peter R. de Vries galmt steeds hetzelfde woord door de rechtbank: ‘Zwijgrecht’

mi Men mag dan wel ...Zwijgrecht ...hebben...
maar er moet ook wat to staan...bij Zwijgenden pakt de straf... bv 1/3 meer uit...als zwaardere straf...(Leugens vertellers dito)...(wgs respectloze gedrag naar de Recherche en/of ...naar de Nabestaanden toe...en/of in ieder geval...wgs Respectloos...naar de Rechtbank toe)...(dan bij ...(ware)...uitenden) ...als uit de Bewijzen blijkt... dat
die Zwijgpersoon...(en Leugensvertellers)...(alleen of mede)...schuldig is...Is die straf... al hoog om de daad of daden...dan komt ...wgs Respectloos...naar de Rechtbank toe...bij die...die Zwijgpersoon...en Leugensvertellers...nog 1/3de er bovenop!!!!!!!

(Dat vind ik ervan!!!)

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=7oKxsLGmCtE

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 jan 2024, 11:35

Aambeeld... :)

(Het Nederlandse kabinet besloot onder grote druk van de VS dat het hightechbedrijf bepaalde types van de DUV-machine (deep ultraviolet) ook niet meer mag leveren aan China.
https://nos.nl/artikel/2506021-asml-ver ... eperkingen
Ben benieuwd of ASML schade vergoeding van de VS krijgt er voor...
want zo kunnen ze ook EU landen ...lam leggen...met al die type van sancties...via de VS...

Nog linker is...
EU landen moeten sancties op leggen...via de VS...voor welk land nu weer?
Ze kunnen er failliet van gaan...en dan koopt de USA die bedrijven op...dan is het alzo ...niet meer in de EU...maar daar...
(De truc de trala)
Eenmaal daar...of alhier maar gekocht door de USA...heffen ze die sancties op...en handellt de USA... met die Landen...
met de opgekochte bedrijven...en haalt de USA zo... de winsten ervan binnen...

mi De EU moet erg oppassen...als er sancties... via de USA... wordt opgelegd...want er zijn menige trucs mee uit te halen...ten
nadele voor... de EU landen...

Trouwens het is echt levensgevaarlijk...al die opjutterijen anties...over China en naar China toe...terwijl de EU landen er gewoon Handel mee drijft...
via die ...aanties China opjutterijen...China drijft richting de andere Communistische landen...terwijl
China al best ...een poos...richting Westen...lifestylt...
het is echt levensgevaarlijk...al die opjutterijen anties...naar China toe...terwijl de EU landen er gewoon Handel mee drijft...vice versa...

Maar met sancties vallen menige Bedrijven...richting Failliet te gaan...en zijn dan goedkoop... op te kopen...
dan is de handel voortaan ...eh daar...
Nog een vb is
Dan zijn hiero de sancties nog volop gaande...maar heet het in de USA...met hun onderhandelen zijn zij weer goed met dat land...en maken snel nieuwe...Handels contracten...dan kan de EU... er naar fluiten...

mi De EU
moet erg oppassen...als er sancties... via de USA... wordt opgelegd...want er zijn menige trucs mee uit te halen...ten
nadele voor... de EU landen...

maw Het ziet er lang niet allemaal...zo mooi schoon uit...als er landen in de EU verplicht worden... via de USA ...om niet meer te handelen met dat andere land...

Maar als de USA navenant schade vergoeding betaald...(zolang die sancties ...door de VS wordt opgelegd)...aan die Bedrijven...zit het toch... beter... en eerlijker ...in elkaar...

NL past op uw zaak...
Ben benieuwd
of ASML schade vergoeding van de VS krijgt er voor...
want zo kunnen ze ...dito...ook EU landen ...lam leggen...met al die type van sancties...opgelegd...via de VS...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

LT) :roll:
________________________________________________________________

https://www.volkskrant.nl/podcasts/waar ... ~bf190ddc/
Waarom begrijpen we de zwaartekracht nog niet?

vlgs mij...is dit... ook zo een flauwekul verhaal...

Omdat we ...de Zwaartekracht
al een hele poos kunnen na bootsen...door het te kunnen ...opheffen...en dat ook doen met
(nageboosde Kosmische ruimtes)...
(In ieder geval...in ons land!!!!)ruimtes
waarin ook gewone Burgers ...in kunnen ...en...er mogen zweven...en het
na het zweven...weer terug zet ...in de (Aardse) Zwaartekracht...met die Mensen... in zulkse ruimtes...

Om de Zwaartekracht te ervaren...met het...opheffen ervan...
Dat zo gemaakt...als je de zwaarte kracht kan opheffen...bewijst...mi.
dat de Zwaartekracht... allang gesnapt... en begrepen ...wordt...
door de Wetenschap...(In ieder geval...in ons land!!!!)

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

Graceland Festival viert zijn tiende verjaardag met seizoensactiviteiten. Deze maand: meditatie en ademoefeningen geïnspireerd door de monastieke christelijke traditie.
Somajeh Ghaeminia en Maaike van Houten21 januari 2024, 22:00

mi Is dat geen Christelijke Traditie...maar over genomen van de Oosterse
Boeddistische Traditie...
Daar is helemaal niks mis mee...maar beweer dan niet... dat het een Christelijke Traditie is...
als men vanuit verre landen...dingen hebben over genomen...
Er zijn overigens hetende Christenen zat...die zwaar tegen oa Meditatie ed zijn...
en beweren dat het niet Bijbels is...alleen het bidden telt voor die...

Over genomen Oosterse tradities...kwam dus duidelijk naar het Westen toe...na de gemaakte Bijbel...
dat uit de Ezel ende Os tijdperk gemaakt is...

Maar in feite is Bidden een soort vragen...naar...God ...toe ...en Meditatie is een
soort van...Ontvangen...van...God af...naar de Mensen toe...

Bidden- is een vragende bezigheid...Meditaie- is een Ontvangende bezigheid...

Bidden...door Mensen... is naar boven toe... een bezigheid...Meditatie is van bovenaf...naar Mensen toe...een ontvangende...bezigheid...

Meditatie...Daar is helemaal niks mis mee...maar beweer dan niet... (in het westen) dat het een Christelijke Traditie is...
als men vanuit verre landen...Godsdienstige dingen ...hebben over genomen...

mi Als ze ...in het verre Oosten... aan het Bidden zijn
kan je ook weten...ze hebben ...ergens in de eeuwen...dat Godsdienstige...van de Christelijke Traditie ...over genomen...

Dito
Bidden...Daar is helemaal niks mis mee...maar beweer dan niet... (in het Oosten) dat het een Boeddhistische Traditie is...
als men ...in de eeuwen...vanuit verre landen...Godsdienstige dingen ...hebben over genomen...

Secu
Meditatie...Daar is helemaal niks mis mee...maar beweer dan niet... (in het westen) dat het een Christelijke Traditie is...
als men vanuit verre landen...in de Eeuwen...Godsdienstige dingen ...hebben over genomen...

en alzo
vullen we elkaar...mooi aan...
Bidden- is een vragende (uitzendende) bezigheid...Meditaie- is een Ontvangende (binnenhalende) bezigheid...

Fijne dag verder
Met Christelijke Traditie in het verre Oosten beland...
https://www.youtube.com/watch?v=AdElwBMMUVg
https://www.youtube.com/watch?v=FSnMHeCJG1o
https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ
Gr en Knf van LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

PS.
VELUWE
Provincie Gelderland mag definitief wél met paintballgeweer op wolven schieten

Jeetje ...straks hebben we Wolven in het land...vol met allerlei kleuren...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________
COMMENTAAR VOLKSGEZONDHEID
Overgewicht tegengaan vraagt meer dan goede intenties
Als Nederland de toename van welvaartsziektes wil tegen gaan, zijn harde ingrepen nodig, schrijft NRC in het dagelijks commentaar.

Het enige aan harde ingreep dat nodig is...is de (hormonale groei)...Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...

En dope in dieren...om snel te laten groeien...
en de dubbele (groei) granen overal in...als de gewone graan portie... van vroeger...meer dan genoeg is...

Men kan de Burgerij overal wel de schuld van geven...maar de meeste kans zit hem in de ...Bedrijfsmethodes...
waar de Burgerij...geen ene invloed op heeft...

Maar toch...de Burgers zelf de schuld blijven geven...????
De Burgerij kan wel alles gaan laten...alleen met de lifestyle... bij de Konijnen af ...gaan leven...
maar dan nog
zit het gemodifiseerde ...veelal ook tegenwoordig...in Medische opvulmiddelen...in Pillen en Capsules ed dingen...
dan worden ze alsnog te dik...

De enige ...harde ingreep... dat nodig is...is de (hormonale groei)...Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...

LT) :roll:

Maar omdat bij al dat...gedek...hele nieuwe Industrieen zijn ontstaan...rondom het hetende Gezondheid...
dat dan weer heet...Economische groei...
Net als bij die asbest industrie...ea zware juitstoot industrie...en maar... wat anders ...de schuld geven...dan zijn ze er ook weer van af...en
gaan decennia's door ermee...nieuwe Industrieen...rondom het hetende Gezondheid...dat dan weer heet...Economische groei...

Want het is allang bekend...wat al die dikmakers maakt...

Kortom
De enige ...harde ingreep... dat nodig is...is de (hormonale groei)...Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...

En daar komen ze weer aan...zoals ook ene Martijn Katan in NRC
De Suikertax moet omhoog...

Kijk... daar houden de meeste staten wel van...Dekkers met gebulde titels...ipv...te zeggen en te schrijven...de Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...kunnen ze ...de Staatskas... nog meer...vullen gaan...met alweer de
suikertax ...en andere producten...de prijzen van...hoger te doen...

Maar...in dit geval... het is allang bekend...wat sinds eh...Links Paars...al die dikmakers maakt...!!!

LT) :roll:

Vroeger...na WO2
de Burgerij steeds meer kon besteden...en men aan het braden koken en bakken ging en 3 x per dag at...en
zelf tussendoortjes nam...
was de grootste maat in de Winkels voor Vrouwen bij maat 42!!!

Maar...in dit geval... het is allang bekend...wat sinds eh...Links Paars...al die dikmakers maakt...!!!

LT) :roll:

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/10/12/ob ... jn%20Katan
Dankzij nieuwe geneesmiddelen kan obesitas over twintig jaar de wereld uit zijn, verwacht Martijn Katan. Het aantal maagverkleiningen zal drastisch afnemen.

mi Het is geen nieuw geneesmiddel...
maar het middel ...beduidt wel...hoe de Gemodifiseerde huishoud... in een Mensen lijf...
via de Hormonen!!!

En met het (hormoon)...middel Insulline... (Dat de bloedsuikers verlaagd)...gaat men het...(sinds kort)... te lijf...
mi...ipv
De enige ...harde ingreep... dat nodig is...is de (hormonale groei)...Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...


Maar...daar houden ...de meeste staten wel van...Dekkers met gebulde titels...ipv...te zeggen en te schrijven...de Gemodifiseerde zooi...overal in
te gaan verbieden ...bij de Wet...kunnen ze ...de Staatskas... nog meer...vullen gaan...met alweer het advies
de suikertax ...en andere producten...de prijzen van...hoger te doen...en kort erop...nog hoger...in alle producten waar suiker in verwerkt is...waar men in dat toen niet dik van werd...met tm tm tm maatje 42...

Maar In deze tijd
met steeds meer te dikke mensen...tm tm tm maat 55...of meer...etc...en zo de oorzaak...of dat ...(gemodifiseerde) er niks mee van doen heeft... te laten door gaan...!!!

De meeste Staten ...houden wel van...Dekkers ...vooral die met gebulde titels...via de ...Te Horror...Waterzuip-kletstafels op TV en via Kranten artikelen ed...die de Staatskas ...via nog hogere... Burgerij taxen...vet mesten!!!

De meeste Staten ...houden wel van...Dekkers ...vooral die met gebulde titels...via de ...Te Horror...Waterzuip-kletstafels op TV en via Kranten artikelen ed...Mooie bijkomstigheid...voor weer een andere tak van...Het gaat goed met de economie...er zijn dringend...Plantages meer nodig ...voor de...Je weet wel...
mooi als er ook... via de anties patronen lieden...Te Horror...Waterzuip-kletstafels op TV ...er vooral nog meer...suikerplantages...Tabaks Plantages etc Plantages producten... verdwijnen...via nog hogere... Burgerij taxen...

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 jan 2024, 05:14

Beelden... :)

https://www.nu.nl/economie/6299085/rusl ... china.html
Rusland verwacht 20 procent meer gasexport dit jaar, vooral naar China

Voorspelde ik hiero al...toen ze sancties via de EU gingen opleggen...via omwegen raken ze wel van hun Gas af...
is overigens linke soep...
want de nieuwe... gasleveringsroute...maakt vriendjes met ze ...en alzo ...nog meer...kans op...anties EU...landen...anties
Westen ed.

maw pas op met sancties...bestudeer dat zelf veel meer...ook loa ASML ed.!!!
Want
richting failliet ligt maar zo op de loer...en dan koopt het buitenland het op...en is het daar...
en niet meer...hier...

maw Wij hadden hele goede Handelsbetrekkingen met China...ze hebben ons nika aangedaan...om er sancties op te leggen...
Ik schreef pas...als het van de VS moet...moet de VS ASML schadevergoeding per jaar betalen zoland de sancties duren...
Niet alles klakkeloos aannemen dus...
Vaak zitten er trucs in...
maw pas op met sancties...bestudeer dat zelf veel meer...ook loa ASML ed.!!!
Want
richting failliet ligt maar zo op de loer...en dan koopt het buitenland het op...en is het daar...
en niet meer...hier...


Hun de kift... dat het in China beter ging... met de Economische cijfers ...dan in de USA...

maw Geven ze niet
die Schade vergoeding...(in dit geval de VS aan ASML) hoeven ...we ...als NL ...niet in te gaan
op sancties met landen ...waar
wij... goede betrekkingen mee hebben!!!

(Nog breder geschreven...tm in de EU aan toe...
maw Geven ze niet die Schade vergoeding...(aan gemiste inkomsten er door)...(in dit geval de VS ...MET HUN SANCTIES...aan ASML (IN DIT VB)...NAAR CHINA TOE...) hoeven... we ...als N L...niet in te gaan
op sancties ....met landen ...waar
ook ...andere EU...landen... goede betrekkingen mee heeft!!!)

ipv alles m,aar Klakkeloos aannemen...maw pas op...NL... met sancties...bestudeer dat zelf... veel meer...ook oa OMTRNT ASML ed.!!!
Zo denk ik er over!!!

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Ik las dit...ONDERWIJS
Elke leerkracht die vandaag gezongen heeft in de klas, mag zichzelf op de schouder kloppen
Dagelijks zingen op school gebeurt niet meer, en daarmee is de oefening van het auditief systeem verdwenen. Terwijl dat essentieel is om te leren lezen, schrijft Ellen Bothof, muziekdocent.

Ik zat vroeger op een Openbare school...maar had via een sportclub ook vriendinnetjes die op een Christelijke school zaten...
Ontdekte dat ze elke dag met een Psalm...gedicht ed bezig waren in de klas...en zo woorden leerden
waar wij...nog ver weg van waren in de klas...ook zongen ze elke dag...Toen ik ze beter leerde kennen ontdekte ik
dat ze geestelijk...veel en veel verder waren...met de Taal...en met Lezen ed.
Het Geetselijke en denkwerk niveau ...leek onbereikbaar voor me...vanwege het schoolype verschil...
en toch waren we even oud...

Als ik bij hun thuis was...liet ik hun... aan mij ...hun dagelijkse vers voor zingen...en dan nog is... gewoon opzeggen...daar zaten voor mij toen... ongekend veel woorden in...waar ik nog nooit van gehoord had zelfs...
op school...en toch waren we ...even oud???

Weer ouder... ik...maakten kennis ...met mensen die de hoge Middelbare school zaten of hadden gehad...ook die van het openbaar...daar
moesten ze elke week wel ...een lang gedicht ...uit hun hoofd leren...dan zeiden ze dat ...aan mij voor...
Vonden ze erg leuk...zo'n goede luisteraar...dat vooral ...mistten zij...goede luisteraars...
maw Ik had al vroeg ...vrienden van...allelei...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Ik las dit ergens...

Heb je een kat? Door een beetje van het product...Baksoda... onderin de kattenbak te strooien ...voordat je er kattengrit in legt, neutraliseer je alle geurtjes.
(Vooral als je in een flatje woont...en een Kat hebt...)
Mooie tip wel toch...
LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

Op TV ...kan je vaak Zien...(Vooral in warme tijden)...welke mensen... achter een PC zitten...in vrijetijd of op het werk...
met...bruine of zelfs met zwarte ellebogen...

mooi ze deze tip te geven...

Tegen droge ellebogen... of pijnlijke ervan...ellebogen...

Maak een prutje van het sap van één citroen en baking soda. Wrijf het op je ellebogen en laat het een kwartiertje intrekken. Verwijder het daarna met water en smeer je ellebogen vervolgens in met good old vaseline.
grote elleboog pleister erop...en klaar is Kees...

Zelf heb ik al tijden...
weet je die lange dingen... tegen de tocht ...onder deuren en bij vensters...tm met een lang dik rond...leuke beest vorm...

Nou daar leg ik mijn ellebogen op ...tijdens het typen en tijdens...Intenet rondjes bekijken...
dat kan ook een tip zijn...

Op TV ...kan je vaak Zien...(Vooral in warme tijden)...welke mensen... veel achter een PC zitten...in vrijetijd en/of op het werk...
met...hun...bruine ...of zelfs met zwarte ellebogen...

Want vanaf rossige plek... tot bruin... tm zwarte ellebogen...daar kan niet veel goeds van komen!!!

Vandaar deze tips is...

En dit las ik ook...het kan dus ook erg veel goedkoper...via zo... Last van brandend maagzuur? Neem een theelepel zuiveringszout ...(baksoda)...gemengd met een half glas water.


LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Best vaak kan je lezen...Als er alleen Vrouwen de baas was...zal er altijd vrede zijn...
wat vinden jullie van deze tip...dat ik pas...ergens las...
(Hoe vredig klinkt dit?)...Kon je maar een man maar invriezen

LT)
__________________________________________________________________________________

Net las ik...

Praat mee: hoe erg vind jij een stroomstoring?

Als er stroomstoring gaande is...denk ik altijd aan alle eeuwen ervoor...dat ze helemaal geen stroom hadden...
en met de Kippen ...gelijk op bed lagen...

en ook met die Economie ging het leven door...

Maar in onze...Verwentijd....
vinden we een stroomstoring snel ergelijk...en het kan van alles bederven...in de Ijs en Vrieskast...en
de Treintijden stoppen...
want zelfs als de Kippen allang slapen...moeten wij in onze tijd...nog overal naar toe
en weer naar huis toe...

Ik denk ook wel...hoe zit dat met al die electrische deur sluitingen...in huizen en gebouwen en bij Banken...
zijn plots dan alle die deuren ontsloten?
of zit dan iedereen vast erdoor???
en kan je niet naar buiten erdoor...Iets... moet het toch gaan doen ...of gaan laten...alle Electrische sluitingen...bij stroomstoringen...

Ik heb nog ...een gewoon slot op de buitendeur...maar... hoe zit het met de Ijskast en de vrieskast...moet je ontdooide alles ...van... weg gooien???
Of kan het nog net???... Want ...de stroom... doet het weer...

Kan ik het nog eten???
en drinken...want...in dit ...veel en veel... te dure tijdperk
Daar zitten mijn twijfels dan...

LT) :roll:
________________________________________________________________________________

Toen mijn Hart een groot Onderzoek kreeg laatst...uitslag ...U heeft een goed Hart...

Maar op de MRI ende Pet scan zagen ze ...elders...wat dingen...
Zo heb ik een ...vermoedelijke...Poliep...in de dunne darm...
Of ik dat wil laten nakijken en evt weg laten halen...
Ja...dat wilde kik wel...want al is het een onschuldig iets...het kan wel de dunnedarm dicht laten groeien...
dan kan het etens er nauwelijks tot niet meer door heen...
Kortom ik wil geen dingen in de dunne darm die er niet horen...

Dus lag ik gisteren opeens plat...met een gevraagd licht rouchje...en bekeken ze dat...met een slang via
de mond...(Zonder rouchje is het een walgelijk onderzoek nl.)
maar nu heb ik er helemaal niks van gemerkt zelfs...na het onderzoek een uitslapptijd en dan roepen ze je wakker...
Ik meteen wakker en zei...Ik leef nog...
Dan heeft die Dokter het goed gedaan...
want in die buurt die regio zit ook de Aorta Aneurisma...ik vroeg dus aan hem...er zachtjes langs te gaan
en ook de onderzoeksslang niet snel eruit te trekken... maar langzaam...
Ik meteen wakker en zei...Ik leef nog...
Dan heeft die Dokter... het goed gedaan...

Ik vroeg wat te drinken... ipv kreeg ik ook een heerlijke verse bruin bolletje met boter en kaas en een plak Onbijtkoek en (is geen griezeligheid)...maar....echt...hele erge lekkere... koffie!!!

(De gevoelige snaar... voor elke Partient...ook bij mij dus...)...Ze waren er... allemaal erg aardig...

De uitslag ...laat nog even op zich wachten...
Dus afwachten is dat...

Ik kreeg wel... een getypte brief mee ...met Handgeschreven stond er ...alles leek normaal...
(Geen flauw idee ...of ze dan ook gelijk... de Poliep ...eruit hebben gehaald...of alleen een kleinstukje voor Onderzoek...
anders moet ik er nog een keer naar toe...

want...(Met alle mogelijkhedens van onze tijd)....Kortom ...ik wil geen dingen ...in de dunne darm ...die er niet horen...).(Die ahw het eetpatroon en tevens het ontlastingspatroon...danig kunnen gaan verstoren)

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=mAyiidg25uE

Gr en Knf van LT) :roll:

________________________________________________________________________________

PS
ONDERZOEK
‘Boer kan verduurzamen niet betalen’
Boeren kunnen de verduurzamingsplannen van het kabinet niet betalen. Als de consument meer betaalt, kunnen ze overleven.

Hoe vaak heb ik al niet getypt hiero...
De Consumenten moeten niet meer betalen...
maar de winst voor de Bedrijven die de Producten bij de Boerenkopen...oa Supermarkten...hun milojoenen
tm in de miljarden winsten...moet per product ...minder en meer...naar de Boeren gaan

Wat hebben wij te maken dat Jumbo en Co en zo...steeds meer winkels wil...en zelfs in het buitenland dat wilt...met
hun vette winsten...
terwijl de Boeren nauwelijks het leven hebben...en veel Consumenten ook al niet...en erg veel Personeel van ze
ook al niet...

en zij met de vette winsten er vandoor gaan...nooit tevreden zijn...met het behaalde Winkels aantal...

Hoe vaak heb ik al niet getypt hiero...
De Consumenten moeten niet meer betalen...
maar de winst voor de Bedrijven die de Producten bij de Boerenkopen...oa Supermarkten...ed...hun miljoenen
tm in de miljarden winsten...moet per product ...minder ...en ervan...meer...naar de Boeren gaan!!!

Maar telkens weer...
komt er wel weer iemand die de producten in de winkels duurder wilt...
maar daar schiet zelfs de klagende boer niks mee op...als Boer zijnde en als Consiment zijnde...
waar die boer mee aan komt...(en de zoveelste met hetzelfde bij de Waterzuiptafels op TV...(terwijl het allemaal al duurder geworden is)
DAAR
worden de ...die... soorten van ...Ondernemers... alleen maar rijker van...
EN
HET VERHAAL
BLIJFT
HERZELFDE
EEN EN EEN PAAR EN WAT CIRCUITJES...STEEDS RIJKER WORDEN... VAN DIE METHODE...

MI
Wat hebben wij te maken dat... Jumbo en Co en zo...steeds meer winkels wil...en zelfs in het buitenland dat wilt...met
hun vette winsten...
terwijl de Boeren HIER nauwelijks... het leven hebben...en
veel Consumenten HIER
ook al niet...en
erg veel Personeel van ze HIER
ook al niet...

en zij... met de vette winsten ...er vandoor gaan...nooit tevreden zijn...met het behaalde Winkels aantal...!!!


TIP...ZOU MOOI ZIJN
ALS DEZE MENSEN OOK IS WAT GAAN SNAPPEN...NAAST KABINETSLEDEN OOK...Auteurs
Martin Kuiper
Milo van Bokkum
‘Boer kan verduurzamen niet betalen’

NIEUWS
Onderzoek Boeren kunnen de verduurzamingsplannen van het kabinet niet betalen. Als de consument meer betaalt, kunnen ze overleven.

MI
ALS DE PRIJZEN STIJGEN IS ALLANG BEWEZEN...ER VERANDERT NIKS AAN DEZELFDE KLAGENDE BOEREN EN KLAGENDE CONSUMENTEN EN KLAGEND HUNNER EIGEN PERSONEEL...!!!)
Hoe vaak heb ik al niet getypt hiero...
De Consumenten moeten niet meer betalen...
maar de winst
voor de Bedrijven die de Producten bij de Boerenkopen...oa Supermarkten...ed...hun miljoenen
tm in de miljarden winsten...moet per product ...AAN WINST...minder ...
EN VAN ...Naar AH en CO en zo gaan en meer...ERVAN...naar de Boeren gaan EN MEER ERVAN...NAAR HET EIGEN LAGERE EN MIDDEN INKOMENS PERSONEEL VAN GAAT!!!

maw De Prijzen moeten niet stijgen... en al helemaal niet alweer ...en nog weer en nog is weer...etc.

lt) :roll:

MI
ALS DE PRIJZEN STIJGEN IS ALLANG BEWEZEN...ER VERANDERT NIKS AAN DEZELFDE KLAGENDE BOEREN EN KLAGENDE CONSUMENTEN EN KLAGEND HUNNER EIGEN PERSONEEL...!!!)
(De... geld hobby circuit... voor de rijken)...DE AEX ed... gaat er ipv was 600 naar 800 van!!!

TIP...ZOU MOOI ZIJN
ALS DEZE MENSEN ...OOK IS WAT GAAN SNAPPEN...NAAST KABINETSLEDEN OOK

Auteurs
Martin Kuiper
Milo van Bokkum
Gepubliceerd op
25 januari 2024 om 22:34
Leestijd
2 minuten

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

COLUMN MARCEL VAN ROOSMALEN
Een eigen kater
Marcel van Roosmalen kwam tevreden thuis na een etentje. Vooraf had hij aangekondigd het rustig aan te doen en het was bij een fles wijn gebleven. „Gelukkig ken ik tegenwoordig mijn grenzen”. Een kwartier later moest hij overgeven.

mi Bleek toch... die ene fles (zeer goedkope) wijn...van het goedkope ...met sulfiet zooi... te zijn...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

Ging het Russiche (Militair Vracht) ...Vliegtuig...(om de inhoud)...nou van binnenuit ontploffen...of van buiten af...

mi
Wie Wat Waar etc.en van welke kant vandaan... als het van buitenaf kwam...
Zoiets... is per Sateliet... nog wel... te volgen!!!'
(Na te kijken!!!)

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 jan 2024, 16:59

DENKBEELD... :)

(Vandaag las ik
Liveblog
VS en Qatar: vrijlaten gijzelaars sleutel tot gevechtspauze Gaza

He he ...dat schreef ik hiero meteen al...dat alles daarom draait...en
tigs keren erna...

LT) :roll:
________________________________________________________
VVD-leider Yesilgöz erkent eigen fouten: 'Verkeerde mensen boos gemaakt'

mi Wat zijn ...verkeerde...Mensen???
en
ook dat nog
Verkeerde Mensen
in eigen Partij???

LT) :roll:

Tijdens het VVD Congres
Voormalig VVD-leider Mark Rutte zat zaterdag op de achterste rij tijdens de toespraak van Dilan Yesilgöz.

mi
Eeerst voorin de zaal... en nu achterin... de zaal???
Zou hij ...bedoeld worden met... 'Verkeerde mensen boos gemaakt' ???

LT) :roll:

_________________________________________________________
24 jan 2024 om 17:26
PVV botst met deel Kamer over snel afschaffen van eigen risico

Ik schreef hiero welis
De Premie en Eigen Risico is het totale kosten bedrag plaatje...(Door de rekenkamer)

Ze (Lands Politiek)_...moeten de ...eigen risico...niet afschaffen...maar
de Eigen Bijdrage...

(Dat is een hobby voor extra inkomen via de hetende ...Vrij Markt...die kosten bedenken ze
zelf...apart...)
Als ze dat zo door laten gaan...met deze nageaapte usa methode...is straks... de lage inkomens en de Middeninkomen...allemaal met tonnen...
in de Schuldsanering...
en geld lenen
om af te lossen ed... kan dan alleen nog ...door die...voor extra gemaakte arme sloebers...nog via de Gemeente kridiet bank...met hun type van...(extra slaatje uitslaan)...aflossingen...met extra rente... er boven op...
maw ...dat schiet ook al niet op...

Dus nogmaals...voor alle limiet overschrijdingen...(bedacht door de Instellingen zelf...voor hun extra verhoogde winst aandelen plaatje...) in het land... ontstaan ermee...

De Eigen Bijdrage...moet ...Bij Wet...opgeheven ...door Lands Politiek!!!

Dat is mijn mening er over

LT) :roll:
vb Van Eigen Bijdrage,,,Naast de hoge premier en Eigenrisico
kwamen nota's binnen
(ongeveer 2 jaar terug...2 dagen in het Ziekenhuis)...van het Ziekenhuis

Eigenbijdrage 250 euro Ziekenhuis en
Medicijenen en Echo en Verpleegkundig handelen 136 euro

(Ik schrok me echt...ongans...te pleuris...
en pakte ook uit... met mijn eerste longontsteking ooit...)

Naast de hoge premier en Eigenrisico
Ik heb het type 2 soorten Premie ...dat 100% vergoed...
Wat onder de Premie en Eigenrisoco valt...die nota's stuurt de Instelling naar de Zieketekostenverzekering van de Patienten!!!
Maar dan ...doen die instellingen ...het zo (op eigen houtje)
via de patienten... naar hun huis per mail zelf...Met hetende Eigenbijdrage Nota's op ze af!!!)


De Eigen Bijdrage...moet ...in De Zorg...Bij Wet...opgeheven ...en verboden...door Lands Politiek!!!

Dat is mijn mening er over

LT) :roll:
__________________________________________________________________


VROUWENRECHTEN
De boodschap aan Russische vrouwen: mond houden, thuis blijven, soldaten baren

mi (op een paar toprijke circuitjes na)...Zo zijn die ...(strontarme Communistische landen ...juist ontstaan...
mond houden, thuis blijven, soldaten baren...en veel oorlogen voeren...)

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

KONINGSHUIS
Zal Emmen na een Koningsdag van 2,3 miljoen euro nog onderaan de lijst als ‘minst aantrekkelijke gemeente’ bungelen?
De viering van de verjaardag van de koning in Emmen gaat 2,3 miljoen euro kosten. De gemeenteraad vindt dat wel prijzig, maar beschouwt de dag ook als „fantastische promotie” en „een visitekaartje”.

mi Die uitnodiging... dat ze (Het Koningshuis) stuurt...in die stad of dat Dorp... hunner Koningsdag gaan vieren...
mi Moet het Koningshuis ruimschoots bijdragen aan de kosten ervan...(Het is nl ...hun...feest...)

Je moet je voorstellen...als jij jarig bent... stuur je ...naar bepaalde mensen...dat je het daar viert...
en die mensen... krijgen dan... ALLE KOSTEN ERVAN... OP HUN DAK????????????????????????
Dat is volkomen niet logisch!!!!
mi
De jarige moet toch fors aan de kosten bijdragen!!!

Oke... steden en Dorpen gaan dan snel nog even hun achterstallige grondwerken en brug werken ed doen...en gebouwen snel een lik verf hier en een lik verf daar...en oude vieze lampen op lantaarnpalen vernieuwd...en bomen en struiken netjes bijeen gesnoeid...ed...waar de Konklijke stoet ...langs zal gaan lopen...Maar
omtrent de kosten ...van het feest zelf...mi
De jarige...(die zichzelf uitnodigde er)... moet toch zelf fors ...aan de kosten... bijdragen!!!

Dat denk ik ervan...
LT) :roll:

Ik snap totaal niet...waarom mensen... met hele hoge topinkomens en miljoenen tm miljarden op de bank...dat die
van alles gratis krijgen...
Daar vermeerdert hun bank vermogen alleen maar van...

ipv
Ze nodigen zichzelf uit...ergens in het land...hun verjaardag te vieren...maar betalen niet mee aan de feestkosten ervan???

Nou dat dus...

Tip voor oa Emmen...
De rekening... van de feestkosten ...moet bv Emmen... naar het Koningshuis sturen...zet het ook gelijk transparant in de krant...Kijken
want ze ermee doen...Ons Koningshuis...
ipv
de Burgerij alles ervoor te laten opdraaien...

Ja toch...

Ik ben wel voor ons Koninghuis...maar het moet wel...naar de moderne tijdswaarhedens...in proporties blijven...
Ze nodigen zichzelf uit...ergens in het land...prima oke...(worden er de achterstallige blijven liggende zaken ook is gedaan er)
Maar
hun verjaardag te vieren er...dan moeten ze ook ...aan de feestkosten ...bijdragen!!!

Zo denk ik er over...
LT) :roll:
_______________________________________________________________________________
Fijne avond verder

https://www.youtube.com/watch?v=gA2GCF6v-s0

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 jan 2024, 23:27

Eelde... :)

(Ik zat Verborgen Verleden te kijken over Freek Bartels
https://npo.nl/start/serie/verborgen-ve ... 2/afspelen
en dan hebben ze het over een foto...Zijn Opa en Oma met 2 Dochters
en dat heb ik weer...
Ik Zie er drie...
op video 1.39 en 7.17 en 43.minuten
maar kijk je die video verder
is het de mauwplooien van zijn Opa's arm
en
toch
en dat heb ik vaker vooral met oude foto's...
vraag je die mensen door...
Hebben ze een Kind verloren of hij of zij een Zusje...
maw
In een flits zag ik... in die mouwplooi ...een Meisje...

Ik heb ongeveer de minuten tijd van de vidio erbij gezet om die foto te zien...Misschien zien anderen het ook???

LT) :roll:

Ik zag dit op een Ierse kust
Afbeelding

Misschien was dit voor die Wachtenden...de mooiste plek voor ze op aarde en hebben ze zich daar op geplakt...Op Tv was de foto veel groter duidelijker...maar daarop Zie ik ook... Gezichten...Hoe langer je kijkt...rustig kijken...
hoe meer gezichten ontdek je er op...
Vaker is dat veel duidelijker...vooral op oude foto's en op oude Kranten...afbeeldingen...

Ik noem ze welis...De Wachtenden...
Mensen die zijn overleden...blijven vaak veel te lang in de omgeving hangen...hun Zielszijnde vorm blijft
vaak op een dag...ergens... in... of... op ...of ...aan plakken...
is het in steen...dan blijven ze daarop geplakt...veel dieren overkomen hetzelfde...met hun DierZieltjesvorm...
het vermengt zich met het product waarop ze geplakt zijn...Lang niet alle mensen kunnen dat zien...maar er zijn mensen
die zulkse vormen Zien kunnen...

De Wachtenden zijn overledenen die niet rechtstreeks naar boven gegaan zijn...maar ergens om of door zijn blijven hangen...vaak in de nabije omgeving van Overlijden...velen plakken zich op levende dieren...ook
op veel dieren foto's kan je mensengezichten vormen op zien...maar op de oude foto's van vroeger zie je ze toch vaak het beste op...

Op de laatste hetende oordeels dag op Aarde... op de laatste dag van Leven op Aarde...worden... De Wachtenden... alsnog opgehaald...!!!

Ik schreef welis...Ik verveel me eigenlijk zelden of nooit...ik Zie altijd wel wat...
Op de Video Verborgen Verleden...vind ik...Het Meisje erg duidelijk te Zien zelfs...
maar een videobeweging verder... en het is een mouwplooi...om te zien...van die Opa...van
die Freek Bartels...

Nnnoou ja...

Soms zijn er...veel teveel wachtenden ...in een regio...dan is de lucht bedompt...een flnke donder onweersbui... vele wachtenden schieten dan los...en kunnen alsnog...krijgen dan... alsnog... de kans... naar richting boven te gaan ...de
lucht ...in die regio... is dan weer helemaal opgeklaard...!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Deze zag ik net...
Afbeelding
Op deze kledij...Ik zie daar ook een persoon op...die een hand voor de ogen houdt...

LT) :roll:

Korte uitleg...
ipv binnen korte tijd na overlijden of gelijk naar boven te stijgen...Ik noem ze dus...De wachtenden...ze hebben zelf te lang gewacht ...of de nabestaanden 1 of meer...hield die veel te lang vast...

Ons (piepkleine) zielpuntje...zit met onze hele levens Data...met alles erop en er aan...ook met onze lichaams vorm...
Ongeveer 30% soms meer en soms minder...schieten gelijk naar boven toe...vanaf overlijden...de rest blijft ergens om hangen...ergens op ergens aan ergens in...velen dicht in de leefomgeving van de overledene...anderen plakken zich op een bv vogel of vlinder...en reizen zo overal langs...Je kan in wezen...de Wachtenden overal op Zien...soms lijkt een Natuurproduct ...vol met wachtenden gevormd...gecreeerd...gemaakt...oa planten en bomen en bloemen ed.
vanaf het ontstaan van de Mensen...Uiteindelijk ...belanden ze allemaal ergens naar boven...waar men moet zijn...al is het voor velen pas...op de laatste Aardse dag...
Trouwens ook eens bezielde dieren...(door Mensen ) belanden ook ergens allemaal boven...meteen...of vroeg of laat...(In Hoofdfactor 5) Bezieling gaat via ...(bepaalde intensiteit aan)...Liefde...voor je directe naasten ...en voor je mede Mensen...en ...Liefde...voor je huis en/of je erf dieren...ed.
LT) :roll:
________________________________________________________________________________

Dat gezeur gedrein doordrammerige over het salaris van Jinek...alsmaar in de media
antwoord terug...Eva Jinek: ‘Ik krijg een gigantisch salaris, zonder salariscon­struc­tie’

mi... gaat zoiets alleen de NL Belasting aan...maw Het gaat niemand wat aan...

LT) :roll:

___________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/binnenland/israelisch ... a3c73b77f/

mi Mensen... die de oorlog naar hier toe halen...moeten gelijk terug naar het land van herkomst gestuurd worden
Ga daar maar de boel verstieren...Zijn het Kinderen ...dan pech voor die ouders...zij moeten terug met dat Kind...
(wgs de opvoeding ...die er...omtrent...in zit!)
Als ze zulks weten...gaan ze het misschien laten voortaan...in de opvoeding...anties dit en anties dat en anties zus
en anties zo...anties andere mensen...die dus...in ons land...
want die...dreigen ed...moeten gelijk terug naar het land van herkomst gestuurd worden
Ga daar maar de boel verstieren...!!!
Ze blijven ongewenst persoon...voor ons land dan...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

Trump moet schrijf­ster 83 miljoen dollar schadever­goe­ding betalen en gaat in beroep

mi (Sinds niks mag ook geen sigaar etc.
De krankzinnigheid ...is losgeslagen...is al een poosje gaande in de USA...oa... bij...de USA Rechtbank!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Ik lAS DIT...
We zitten in een griepepidemie en er wordt overal gesnotterd, gehoest en geniest. Helpt een ui naast je bed, kippensoep eten of een bezoekje aan een Turks stoombad? Kno-arts Liane Tan is geen tegenstander van verlichtende huismiddeltjes, maar sommige sprays en drankjes zijn klinkklare onzin.

MI. WAT ECHT GOED HELPT

NEEM EEN SIGRET...NEEM EEN LANGE TREK MOND DICHT EN NEUS DICHT ...EVEN MAAR... DE ROOK IN DE NEUS HOUDEN EN DAN UITBLAZEN...EN ZO MET DE HELE SIGARET DOEN...

(Met elke trek...Even naar boven (Richting sinussen) de rook en dan weer even naar links in de neus de rook en dan weer even rechts de rook en dan even richting keel de rook...tot de sigaret op is...zo ongeveer ermee bezig zijn...)

DOE JE HET GOED...DAN IS DE NEUSVERKOUDHEID... AL METEEN WEG...!!!
(En heb je misschien wel ontelbare virussen en bacterien gedood ermee)

Soms na de tweede dag hetzelfde nog een keer doen...
(Dan waren niet alle virussen gedood nl of het zijn de nieuwe uitgekomen uit de virus eitjes...)

(Het punt met ...erg veel luchtweg Virussen...ze vermeerderen zich meestal ...in de punt van de neus...
tegen rook kunnen ze meestal niet...vandaar de tip...Net op je belangrijkste dag snot verkouden...probeer de tip is...
Na die tip gedaan...wel veel gewone drinkens gaan doen daarna...)!!!

Ik ben resistent voor penicilline...heb zo al 3x een longontsteking vanaf zwaar roggelen zwaar ademen...(kans op vocht in de longen is dat nl)...weg gekregen...met De veel zwaardere ...uitrook methode...is( bij luchtweginfecties...als het bij mij gaat roggelen kortademerig...dan de uitrookmethode wel tm de maag laten gaan...)meestal is 1 sigaret genoeg ermee...nodig...Laatst kotste ik een heel kleine prullenbakje emmertje vol met water de longen zo uit...en had meteen weer normale adem...(en was de longontsteking ook meteen van weg)!!!

De maag kan niet tegen rook...en klotst... tegen de longen aan...daarvan ga je kotsen...dan klotst de maag terug richting darmen en blaas...dus alzo kan je je aan alle kanten legen aan vochten...(Virussen en vooral Bacterieen zitten in die uitgekotste vochten...)(Door de rook mischien wel in de miljoenen gedood zo)

(Om de tip te doen...Ik doe dat altijd alleen op het toilet...de uitrook methode...want het kan van boven als van beneden eruit komen...via
kotsen of via ontlasting of via plassen...of alle drie tegelijk...
(Altijd veel drinken erna!!!)

Ik heb als ouwetje
(al jaren) (Om lekker ontspannen te pleeen... ook een stoeltje voor je gezet...is een stuk veiliger ...is
altijd een speciaal hoog stoeltje op het toilet...dat trek ik dan naar me toe...heb er is een handig sterk kussentje voor erop gemaakt...leunende met de ellebogen erop... handen om de kin...dan ik maak zo mijn denkens ondertussen
(Meditatief) leeg...en laat ontspannen beneden ...met ontlasten en plassen...de boel de boel....gaan...zonder inspanningen...Dan plee ik meestal toch maar 10 minuten...

(ongeveer 2 Jaar geleden ...(als ouwetje) met een groot darm Onderzoek...kreeg ik cijfer Dallas 9...hoogste (darm) goed!!!)aLLES ZAG ER HEEL GOED UIT DUS...)

maar
met de uitrook methode
leg ik er een pakje sigaretten op het kussentje...en een aansteker ...ASBAKJE ERBIJ...en een klein kotsemmertje met plasticzakje erin...zet ik erbij...voor...je kan ervan gaan kotsen nl...ook met... alleen de luchtige lichte... neusverkouden weg...uitrook methode...)Veel drinken is de tip...na die uitrook methode gedaan!!!

(Zelf neem ik dan ...altijd ook...een Bayer asperine 500 mgr...dan zakt ook een evt aankomende koorts meteen weg...
Omdat ik 2 capsules per dag...Bloedverdunners heb...laat ik die dag ...er eentje van... als ik een Asperiene inneem!!! Dat is nl ook een bloedverdunner nl!
Er bestaan ook andere zulkse soorten middelen...maar...Van al dat soort middelen heeft Asperiene het meeste succes bij mij...) Net op je belangrijkste dag snot verkouden...probeer de tip is...Succes ermee...!!!

Ik ben erg weinig snotverkouden misschien is 1 of 2x per jaar...dus zo vaak doe ik die methode nou ook weer niet...
maar laatst met een hele erge forse griep...dat weer is wel zo gedaan...
Moet ik er wel bij typen
als ik al voel een beginnende verkoudheid...ik rook namelijk dan doe ik met gewoon roken een korte rookmethode
de neus even dicht en de mond ...en hou de rook even in de neus...zo nu en dan...en weg kis het al...

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 jan 2024, 16:12

Elders... :)

(Bijna 600 hectare Unesco-erfgoed afgebrand in nationaal park Argentinië en vuur raast door


Ik schreef hiero al vaker...als brand met water niet stopt...(vaak door teveel wind) dan dat met zandspuiten of zand erop scheppen gaan doen...vooral in Natuurgebieden!!!

Met zand erover...dan kunnen ze het evt waar dat nog nodig is...rustig ...en veilig...met ontzettend veel minder aan Water...naspuiten...

Te beginnen met zand...aan de kant...waar het dorpen en steden... nadert...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________
Ik las
Geert: ‘Ik hoor collega’s soms praten over salaris, ik weet dat ik een paar honderd euro meer verdien’

Mijn tip is...praat nooit... over je inkomen... op het werk...

want jij kan er ...langer werken...of net een iets belangrijker job er hebben...net een... op niveau...diploma...ooit eerder behaald...ergens... meer van hebben ...(het extra niveau op zak...tikt lekker extra aan...)of
1 of meer...specifieke Modules... werk gerelateerd ed...behaald hebben...dat de anderen niet hebben ...of nog niet...etc. op de afdeling...of in het Gebouw
of om wat dan ook...verdien jij net wat meer...Mijn tip is...

Over je Godsdienst en je Stemgedrag en over je Salaris... moet je het in feite ...nooit met anderen... op je werk over hebben...
is mijn tip!
Wat tussen jou en je baas ermee gaande is...maw Het gaat de anderen... geen ene bal wat aan...wat je verdiend!!!)

Onthou de tip... van een nu 80 jarige...Ik heb in mijn hele werkleven
Met je Recht op Privacy...
Godsdienst en je Stemgedrag en over je Salaris... ...nog nooit over die dingen ...op het werk gehad ...Nooit problemen er over gehad zelfs!!!

(Was welis grappig...als ze je zoiets vragen...gelijk zelf
ze een totaal ander Onderwerp vraag stellen...(Over het mooie weer vandaag bv)...dan snappen ze het wel...
(Pfff warm is het he...Als het weer zo blijft
dan fiets ik morgen op mijn vrije dag naar Zandvoort toe...Naar Zandvoort ...met de fiets??? Ja...Ga je mee met de fiets? Nee...Ik hoor aan...dat die ik altijd met de trein...)
Ondertusen ...Weg de vragen ...die ze niks aan gaan is dat!!!
Die...(Ik dus)...maw...Met je Recht op Privacy...ik wilde het er ...niet over hebben!!!)

(Trouwens het er niet over willen hebben... Het werk is geen...Onderwerpen...Kletssoos... voor het werkend Personeel...
Wel voor gewone korte onderlinge Algemene...Menselijke... Empatische zeggens ...tot elkaar ed.)

(Onthoud dat dan maar...Met dat op zak...je Recht op Privacy......Je baas Chef...Teamleider ed... ook weer blij met je
Werkgedrag!!!)

Het er niet over willen hebben... ((Het werk is geen...Onderwerpen...Kletssoos... voor het werkend Personeel...))
Nooit problemen er mee gehad zelfs...OOK NIET MET DE COLLEGA'S...!!!
WGS...Wel met gewone ...korte onderlinge Algemene...Menselijke... vriendelijke Empatische zeggens ...tot elkaar ed.)

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

Ik lees welis van die vreemde...Korte ...Ikjes...bij NRC...Neem deze...

Ochtends vroeg de hond uitlatend in Redfern, Australië, wijs ik de trouwe viervoeter terecht: „Niet in de goot, je hebt een stamboom...” om nog geen drie seconden later zelf gretig in de goot te springen om een groen bankbiljet van 100 dollar op te rapen.

Pim den Dekker,

mi... Met of zonder Stamboom...is het in ons land ...te ver voor het park ...open veld ...of bos ed...juist de bedoeling
dat de Honden het ...in de Goot doen ...en niet... op de Stoepen...komen er egens dan spoelt het de riool in...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=eLa685J5uA8
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jan 2024, 01:17

Deventer... :)

(Ik las dit...
https://nos.nl/artikel/2506788-bbb-kunn ... eigen-land
BBB: kunnen Oekraïners niet terug naar veilige delen eigen land?

mi Voor het broodnodige evenwicht...(Met in relatief korte tijd...een miljoen Moslims binnen gehaald en nog steeds ...voor AH en Co en Zo...moeten we blij zijn...als er veel Oekraieners in ons land willen blijven...

Elke keer hetzelfde...Gevluchte Chr Armeniers...sturen ze terug...maar overal vandaan Moslims niet...dan heet het discriminatie ed.

Op zich heb ik helemaal niks tegen de gewone gematigde Moslims...maar uit alle verledens blijkt...1 grote blere van een
bekend gezicht oa...Iman....en het gaat in dat land toe...zo die het wil...dat het toe gaat...
Kort erop volgen... de extremisten als de baas zijnde...er...en niemand mag nog wat...in een mum de vrouwen en meisjes
is er in de doeken ...en mogen niks meer...

Nou ja als ze dat hiero ook willen...moeten ze vooral zo door gaan...Vluchtende Christenen terug sturen...
Trouwens wat me ook opviel in de jaren...
Een alleenstaande Moeder met kind...kwam uit Suriname...en wilde hier in Nederland blijven...net als zovelen ervan...
Maar de alleenstaande Moeder deed alles gooed en ging in een Beroepsleerprogramma...en werkte...en verdiende zelf voor het inkomen...vanaf diploma op zak... toen moest ze terug...maar allen die niks deden...de zielenpoten bleven uithangen...kan niks wil niks...moet niks...en in de Nederlandse uitkering bleven hangen...die mochten blijven...
Dat maakt een verzwakte samenleving...als ze de beter besten zo niet de allerbesten alsmaar terug sturen...
En alles wat uit een ver rif wordt gehaald legeaal door AH en Co en Zo...omdat die goedkoper zijn dan eh...De Nederlanders zelf...met de Schoolplicht achter de rug ed...en die van daar...Analfabeten zijn...in een paar decennia
zijn er al meer dan een miljoen mensen in ons land...die niet kunnen lezen en schrijven...

Hoe dat ook zij...er is oorlog in een land ergens in Europa...de mensen van daar vluchten massaal naar West Europese landen...
de meesten van ze gaan hier snel aan het werk...wonen en werken en de Kinderen scholen hier...maw
Zelfs als de oorlog daar voorbij is...willen en velen hier gewoon blijven...
De meesten van de zijn Christenen en Joden en niet gelovigen...
Inmiddels goed geintegreerd...helemaal vernederlandsd hun opgroei Kinderen...
en
ja hoor daar komt het weer aan...of ze niet terug gestriird kunnen...zelfs tijdens de oorlog in dat land...mekkert iemand dat...
Wat houden we in Nederland...
De zielenpoten die zich niet hebben geintergreed de taal niet hebben geleerd...en van een uitkering leven...te zwak
en te ziek en te misselijk zijn die...
maw
er zit een heel apart denksysteem achter...met wat terug moet en wat niet...Alle hetende legalen via AH en Co en zo...hebben snel een huis en hebben familiehereniging...
alzo binnen een snelle korte tijd...een miljoen of meer Moslims in ons land...
en een miljoen of meer ongeletterden...en de zoveelste armoede wijk in het land erbij...voor de Miljarden winsten van die ene en die paar en wat circuitjes...
die de Belasting betalende Burgerij met dat laat zitten.....een miljoen of meer Moslims in ons land...
en een miljoen of meer ongeletterden...en de zoveelste armoede wijk... in het land erbij...

We halen in ons land ook ...Intelligentia ons land binnen...voor de Hoge techno bedrijven...Wat krijgen die op hun dak...
Als het zo door gaat...ze mogen die buitenlandse Migranten... niet meer binnen halen...
Mensen die in ons land zelf hun brood verdienen...en werken aan de technotoekomst van ons land...
maw
er zit een heel apart denksysteem achter...met wat terug moet en wat niet...Alle hetende legalen via AH en Co en zo...hebben snel een huis en hebben familiehereniging...
alzo binnen een snelle korte tijd...een miljoen of meer Moslims in ons land...
en een miljoen of meer ongeletterden...en de zoveelste armoede wijk in het land erbij...voor de Miljarden winsten van die ene en die paar en wat circuitjes...

Vele Christenen en Joden en niet gelovigen op een land af...vanuit een in oorlog zijnde land...zou welis ergens om kunnen zijn...een soort voorbeschikking ahw.
Ook na die oorlog daar willen de meesten gewoon blijven en Nederlanders worden...
en toen
en dan...Daar komen ze weer aan...Kunnen ze niet terug gestuurd?
e toen en dan
Daar komt de volgende hetende legale ploeg weer aan...uit een ver rif land...
de nieuwe ploeg is nog goedkoper dan de ploeg ervoor...

Op zich heb ik helemaal niks tegen... de gewone gematigde Moslims...maar uit alle verledens blijkt...1 grote blere van een
bekend gezicht oa...Iman....en het gaat in dat land toe...zo die het wil...dat het toe gaat...
Kort erop volgen... de extremisten... als de baas zijnde...er...en niemand mag nog wat...in een mum de vrouwen en meisjes
is er in de doeken ...en mogen niks meer...zelfs niet scholen meer...

maw
er zit een heel apart denksysteem achter...met wat terug moet en wat niet...Alle hetende legalen ...via AH en Co en zo...hebben snel een huis en hebben familiehereniging...
alzo binnen een snelle korte tijd...een miljoen of meer Moslims ...in ons land...
en een miljoen of meer ongeletterden...en de zoveelste armoede wijk in het land erbij...voor de Miljarden winsten van die ene en die paar en wat circuitjes...

De Burgelijke Belastingen stijgen ongekend...
Heeft nL net inkomens verhoging gehad...tm Bejaard Nederland eindelijk ook is...op het Pensioen...

!Ik schreef
welis hier...Inkomens verhoging...dat halen ze allemaal terug liefst nog meer dan eerst...
De Middenstand Inkomens...maken ze er de klos mee...!
Die vallen overal buiten...de huursubsidie en buiten alle toeslagen etc en betalen dubbelop aan huur...en toen

De Burgelijke Belastingen stijgen ongekend...(trouwens ...ook de gewoonste boetes zijn al ongekend...hoog...gemaakt...etc etc etc en de energie etc etc etc.)

maw de eigen bevolking
wordt... steeds armer...voor de Miljarden winsten... van die ene en die paar en wat circuitjes...die worden steeds rijker...met de zoveelste armoede wijk in het land erbij...voor de Miljarden winsten van die ene en die paar en wat circuitjes...De Burgelijke Belastingen stijgen ongekend...

De Middenstand Inkomens...maken ze er de klos mee...!
Die vallen overal buiten...de huursubsidie ...en buiten alle toeslagen etc en betalen dubbelop aan huur...en toen
maw de eigen bevolking vooral de Middenstand
wordt... steeds armer...gemaakt...
Ondertussen
zijn de vette winsten ongekend hoger dan eerst...voor die ene en die paar en wat circuitjes...
en
werd het land steeds meer ongeletterderdrdr...

De meesten goed geschoold tm hoog geschoold en met een bankrekening op zak...Vele Christenen en Joden en niet gelovigen... op een land af...vanuit een in oorlog zijnde land...
Zou welis ergens om kunnen zijn...een soort voorbeschikking ahw.
Ook na die oorlog ...daar willen de meesten gewoon blijven en Nederlanders worden...
en toen
en dan...Daar komen ze weer aan...Kunnen ze niet terug gestuurd?

Nnnou ja...

600 miljoen euro extra voor asielopvang is dit jaar misschien niet genoeg
Ik ben het wel eens ...schreef ik hiero laatst over...woont men in een AC en worden ze werkende ... krijgen loon
dat ze Kost en inwoning moeten betalen
net als iedereen in het land...die een kamer huurt ergens of een huurhuis...dat betaalt de Staat ook niet voor alle werkenden in het land...kost en inwoning...maw

600 miljoen euro extra voor asielopvang is dit jaar misschien niet genoeg

Om de Kosten te drukken...
in het hetende vluchtelingen circuit...AC'sss...
krijgen ze loon... dat ze ...verhoudingsgewijs...Kost en inwoning moeten betalen...Schreef ik pas ook al is...
(Dan blijft het ...solidair...voor de echte zwakken (fysiek of psychisch)... en zieken... en invalieden... ook betaalbaar)
in het land en in de AC'ssssss

Nnnou ja...was weer een aparte type-oefening...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=erXG9vnN-GI

Gr en Knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________

PS.

Weet je dat ik er helemaal niks van snap...dat Nederland Politiek zit te bedrijven via
een Vette commerciele winst ...Buitenlandse webside...

Misschien dat anderen het snappen...maar ik denk er het mijne van...

Ze zijn ...niet goed snik... die dat zo doen!!!

LT) :roll:

Trouwens waar blijft een EU ...met zo'n type web of Nederland zelf...met zo'n Binnenlandse type web...dan valt er nog iets van te snappen...

LT) :roll:

________________________________________________________
Applaus klinkt er op het VVD-congres pas als Dilan Yesilgöz Eric van der Burg bedankt
De VVD gunde zichzelf een rustig congres te midden van een hevige ‘storm’. Maar de onrust is niet weggenomen.

mi Een Mosterd na de maaltijd ...Congres...noem ik dat!


LT) :roll:

__________________________________________________________________________________
https://www.nu.nl/puzzels/6272758/raad- ... e-dag.html
De stad raden...
Afbeelding

Het punt is...(Met contol en plus indrukken vergroot het beeld...)Ik dacht op de eerste afbeelding te zien...ze rijden links van de weg...
dus ik raadde het niet meteen...
maar raadde het ...gokte het...door het aantal kilometers...dat ze opgaven... vanaf mijn eerst genoemde stad af...en de afbeelding werd wel heel erg duidelijk!!!
Vanaf mee doen ...goed geraden...(Pech ...Althans voor mij...op m'n ouwde dag...80...met een leuk spel als dit...moet ik weer een maand wachten...............???)

(Met alweer ...een maand wachten...Nu maar hopen...telkens weer...dat de Natuurlijke Euta bom... (laatst gemeten 6.2)...ondertussen...niet ploft... van de Aorta Aneurisma... in mijn lijf...)

Er was op Internet...wat jaren terug...is een erg mooie en leuke topgrafisch spel...deden velen aan mee...
Alle vragen goed iedereen of eentje ...nee...

Maar...
Op een dag
had ik alle vragen goed ...Gefeliciteerd...(Met een hele feestbladzij)...kon ik nog net lezen en Zien...want ...het plofte creschte het voor m'n neus ...dat hele programma...voor me in beeld...en kwam nooit meer terug...was ook erg jammer...

Ik lees de reacties altijd achteraf...Na m'n typen hiero...en las nu...dat er meer zagen... dat er links gereden werd...Mijn gekozen stad was gelijk in de usa...
dan geven ze de kilometer afstand verschil aan...

Ik las in een reactie dit
Ook hier de eerste keer goed, al meer dan 100x op rij.

mi...Maar het is pas een nieuw spel!!!
Ik doe dus ook sinds pas er aan mee...bij NU.nl

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jan 2024, 10:03

Venter... :roll:

(Vandaag begin ik is... met een Lied...van Lady Troy...over...De Natuur...in ons Land...

Een grote Groep van Natuur Wetenschappers...gaat voor de helft...in Nederland...op pad...
om
de gevolgen van...Jawel...Het klimaat...te bestuderen...

Na Maanden van vele Droogtes...zag het er niet uit...

Er werd Gerapporteed...naar het Kabinet ...naar de EU tm de VN
Het gaat slecht met de Nederlandse Natuur...

++++++++++

Wat weken verder...ging de volgende ploeg Natuur Wetenschappers...in Nederland ...op pad...

om de gevolgen van...Jawel...Het klimaat...te bestuderen...

Na weken van regens en regens...en nog is regens...De Natuur in Nederland...zag er...Bezopen uit...

Er werd Gerapporteed...naar het Kabinet ...naar de EU tm de VN
Het gaat slecht met de Nederlandse Natuur...

++++++++++

Jeugd...Jonge Volwassenen...kwamen in actie...voor behoud van de Natuur
Actie...Actie...Actie...tm het bezet...van snelweg A12...

++++++++++

Het Kabinet
Er is miljarden aan geld nodig...voor Natuur herstel in Nederland...
er
moet voor vele miljarden...Bezuinigd en alles wordt duurder...duurder...duurder...
want
Kijk ons is goed zijn...voor het verre Buitenland...aan het doen zijn...moet ook doorgang vinden...
en de EU vraagt...om 3 miljard meer...van Nederland...bovenop het ...toch al top dure ...Lidmaatschap geld...

Bezuinigen Bezuinigen ...Bezuinigen...

++++++++++

Inmiddels is ...De Lente ...gaande...
en alles was en is...zoals het altijd al was...De Natuur...tm de Bollenvelden aan toe...Ziet er mooi...Schitterend...Prachtig uit
in Nederland...

Een De Boer...Ploegde voort...

Komt het Zien...
Komt het Zien...
Komt het Zien...

Er komen
net als... het jaar er voor...in de Miljoenen Mensen...overal vandaan...ook uit het verre China...aan Buitenlandse Toeristen ...op Nederland...af...om van alle pracht... in onze Nederlandse Natuur...te genieten...

De Vliegtuigen kunnen de Toeristen ...naar Nederland toe...niet eens bij houden...

(Vergeet vooral dit niet...Al... met aan miljoenen Toeristen op bezoek gehad...de troep ervan...wel opgeruimd...Dat wel Natuurlijk...)!!!

(En al die vele voeten... op de Nederlandse Aarde gehad...er zal wel...hier en daar...Land verhoogd moeten worden net als menige Dijken...Dat wel Natuurlijk)!!!

Maar Het wonder ...van Nederland ...in ons landje...is Natuurlijk...en dat al vele eeuwen lang...De Boer ploegt voort... ondertussen...De Natuur ...herstelt...zich zelf...

Komt dat zien...in Nederland...vanaf De Lente...Kabinet... tm De EU... tm De VN...aan toe...Komt het Wonder Zien
van De Natuur...in ons Land...Komt dat... Zien...Komt dat Zien....Komt dat Zien...Het is weer ...Prachtig Mooi...om te Zien...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________________

Even iets anders...

de Nationale Tuinvogeltelling:
een beetje meer vogelkennis zou toch wel leuk zijn

Ondertussen meldt het al jaren...Al zijn die nog het meeste in ons land...Het gaat niet goed...met de Mussen...

Schreef ik alis op ons vorige Forum gehad over...

Voor het Klimaat ed ...denkt men alleen maar hele hoge bomen te planten...ook in Dorpen en in steden
en op pleinen...

Daar komt natuurlijk...geen ene Mus op af...en toch maar door doen ...met eh dat...

Wij woonden in dit Dorpse stadje...met achter ons huis...een best grote parkeer plaats...
Veel Kinderen speelden en voetbalden er...gezellige boel dus er...

Maar ze hadden alleen...allemaal hele hoge bomen gepland...Die steeds groter en breder groeiden...
tm in het zij straatje aan toe...

Op een dag...stormde het alle bomen om...

Men ging er toen...hele dunne lang groeiende bomen planten...
opeens was er een weelde ...aan Mussen te Zien...en wij konden vanaf toen...viceversa... ook de overburen
weer zien...en van huis uit...een oogje op de spelende Kinderen houden...

Nou had ik is... een Kerstboom in de Achtertuin gezet...
Zomers met droge tijden...Ik wist niet wat ik zag...maar ging vanaf... dat gezien...pas de tuin sproeien als het bijna donker was...

Want de opgedroogde aarde... in de tuin op de hete dag...daar kwamen ze aan...10 20 30 etc Mussen
gingen onder de brede takken van De Kerstboom...en daar gingen ze...en plots... allemaal...zwemmen in het rulle zand...rondom
de kerstboom stam ....leek op ze spelen en het leek of ze zwemden...op die rulle droge aarde grond...maar ook ...ze konden elkaar is allemaal bij een Zien... en mee maken...allemaal...tegelijk...elk vanuit de andere bomen op het plein...

Ze leken er reuze plezier ermee te hebben...Was echt ...Komisch...om te Zien...Kwam onze Kat Joy... toevallig de tuin in...of die van de buren...vlogen ze meteen weg
op het plein achter...die smalle lang groeiende bomen in...veilig...met de stam omrasterd...er leek geen Mus meer te zien...

Maar... ondertussen...Ze waren er wel...

maw Als je het mij vraagt...vooral...op pleinen ed... in Dorpen en Steden...in nauwe smalle straten ed...gun de kleine Vogelsoorten ...ook is wat
Gun ze het Leven... en niet ...sinds eh...alleen... overal hele hoge bomen planten ...voor
die dikke Duiven... en die Dikke Meeuwen...met die dikke Raven en dikke Kraaien...en zo wat...Een plein... met allemaal ...knoert hoge bomen gepland...sinds eh een land vol met... eh dat...Midden in Dorp en Stad...In die buurt...Daar komt ...geen Mus... op af!!!

Fijne Dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=YT_63UntRJE

Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________________

Ik had helemaal niks met vogels...tot ik in een Dorpsstadje met mijn gezin ging wonen...
Mijn DJ maakte een soort lage schutting in de achtertuin en ik maakte er een mooi hekje bij met links en rechts
vierkantepalen het Hekje er tussen in...

Op een dag zat er een Merel met een stukje uit zijn snavel...Kwam ik de tuin in en hij zat daar...dan groette ik hem
altijd...
We gingen verhuizen naar een andere wijk...kregen een zgn van Dam eenheid (koop) woning...
ook daar deden DJ en ik hetzelfde...Hij een lage schutting maken en ik een tuinhekje maken...Toen het hekje klaar wass
de dag erop ...Ik kon m'n ogen nauwelijks geloven...daar zat de Merel met zijn stukje uit zijn snavel...op 1 van de vierkante palen...
Hij was ahw mee verhuisd...

Vanaf die tijd ging ik meer op de Vogels letten...Ik had 2 Sparboompjes gepland...hoe meer het opgroeide...hoe meer Merels
daarin en op zaten...
Ik had een Kerstboom in de tuin gezet...gepland...en daar onder de brede takken...kwamen Mussen bijeen...best veel...
De buren hadden coniferen gepland...precies tussen hun en onze tuin in...ipv een Hekwerk...en daarin zag ik vnl
veel Vinkjes...
Het viel me steeds meer op...dat vogels per rassoorten...een eigen smaak van omgeving hadden...
In de tijd van de Roodborstjes...die bleken net zo dol op de Sparrenboompjes te zijn als de Merels...maar Mussen
zag ik daar nooit in en op...

Vogels lijken erg veel te Zien...waar te nemen wat er in hun nabije wijk gebeurt...
Het werd best een strenge winter...achter hadden we een best grote Parkeer plaats...waar ook veel Kinderen speelden...en voetbalden ed.
Toen het vroot dat het kraakte...kochten we extra brood...en dan maakte ik er brokjes van en een groot pakket ervan kruimelde ik...
De brokjes brood strooide ik uit aan de ene kant van de Parkeerplaats en de kruimels...de andere kant op...
Op de broodbroken kant...Meteen grote Meeuwen en Kraaien en Duiven ed erop af...en het klein grut aan Vogels...
zag je voorzichtig de andere kant de kruimels opeten...

Toen het Voorjaar was...moest ik voor een kaakoperatie naar het Ziekenhuis...DJ bracht me...en opeens schoten allemaal Meeuwen van de daken af...en vlogen boven onze Auto mee...met de hele route naar het Ziekenhuis...
Toen ik op zaal lag...zag ik ze zo nu en dan tegen de ramen aan kletteren met hun hele lijf...Gelukkig gingen ze schijnbaar weer terug naar hun bekende wijkdaken...
Maar toen DJ me weer ophaalde...uit het Ziekenhuis...werd onze auto omringt...met Meeuwen...het werd zelfs te enge
ze vlogen tegen de Autoruit aan...dus rustig rijden graag...werd dat...
Of ze er een aparte iets voor hadden...te weten dat DJ me bracht en weer ophaalde...want voorheen en erna...deden de Meeuwen dat nooit...als ik met de auto naar m'n werk ging...DJ fietste naar zijn werk was erg dichter bij...geen Meeuwen die met hem mee ging...Alleen die 2x was dat dus...
Wat ook gebeurde...
Grote vogels en vooral veel...ze poepen ook veel...ook op auto's in de wijk...maar nooit... op onze auto...
Hoe kan dat...zeiden DJ en ik...dan tegen elkaar...Misschien omdat we ...in de Winter...goed voor ze geweest waren...
andere verklaring had ik er ook niet voor...

Ik had onze Kat en onze hond getraind...in de tuin...niet op Vogels te jagen...Dan wees ik met een vinder omhoog en zei...Denkdrom!!!
Gevolg was...als we in de tjuin zaten met mooi weer...de hond en de kat erbij...even verderop in onze tuin ...toch allemaal vogels binnen kwamen...en ook op het tegelpad trippelden...dat werd steeds dichter bij waar wij zaten...maar
waar ook de Kat en de Hond...naast ons lagen...1vinder ophoog...Denkdrom!!!
Die vogels zien echt alles wat mensen doen...denk ik ervan...zo vlabij ...in onze tuin...een rij Mussen...en vinkjes en zelfs 2 Merels ...wat een durf...Maar als 1 van ons ging staan of de Hond of de kat...schoten ze snel weg...bekeken
het vanuit...een paar lange dunne bomen op de Parkeerplaats...en kwamen 1 voor 1 er weer aan...als het weer veilig voor ze leek...Wij zittende en de Hond en de kat liggende...

Het had wel iets...Vogels te bestuderen...zij bestudeerden ons...en wij hun...
De Merel met de stukke snavel...zat op een dag met z'n tweetjes...te tortelduiven op de paaltjes van het hekje...
toen we de Merel met de stukke snavel niet meer zagen...zagen we wel 2 kleine Mereltjes...onze tuin binnen gaan...
met 1 grote Merel...waarschijnlijk leefde ...die mee verhuisde Merel... niet meer...was al een oudje inmiddels...
We hebben genoten van zijn Partner Merel en van zijn Nazaten ...Met hetzelfde gedrag...van het tuin vierkante paaltje naar de 2 Sparrenboompjes...om er rode bessen te eten...en dan weer naar de 2 vierkante paaltjes om daar erg lang op te gaan staan en te gaan zitten...

De Mussen waren echt het geinigste...van de verschillende smalle hoge bomen op de Parkeerplaats...zo onze tuin in...ze
leken er samen te komen...nog leuke was het...als het warm weer was...en de grond in de tuin droogrullig was...dan
vierden ze er feest...echt met rijen ...Ik telde er een keertje wel 30...
allemaal onnder de steeds bredere en grotere geworden Kerstboom...de onderste takke knipte ik er altijd voor weg
dan konden we ook wat zien ervan...ze gingen zwemmen in het rulle droge zand...om de stam van de Kerstboom heen...
Ze leken erg veel plezier te maken in onze tuin... in de Winter...hoefden ze geen honger te lijden...net als de andere Kleine vogels en de grote vogels...

Toen DJ en ik verhuisden naar de Senioren flat...hadden we alsmaar een paar Mussen op ons balconnetje...
Maar toen ze grote bomen gingen planten...verdwenen de Mussen...en kwamen er steeds meer van die grote Meeuwen
en Duiven en Eksters en Raven en Kraaien...een Buuf verderop ...gaf ze brood...in de Winter...we zagen het al dus...die hebben we... geen brood meer gegeven... want ze schijten de ramen onder...
van het Gebouw...
en in de Herfst... ligt menig Balcon ...vol met dode boombladeren...alsmaar weer...van die hoge bomen...Geen Mus meer gezien... al wat jaren...Ik miste... en mis nog steeds...de lange smalle hoge bomen...waar toen...de Mussen ...in verbleven...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=2-0BUBCEVIg

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 31 jan 2024, 18:17

Enter... :)

(Ik las dit
31 jan 2024 om 09:45
Ouders Dick en Marleen Zomer namen een ingrijpende beslissing. Ze verkochten hun woning aan hun 32-jarige zoon en zijn vriendin, die maar geen eigen huis konden bemachtigen. Nu hebben ze zelf niets meer. 'Wij hebben alles over voor onze kinderen.'
Ik vroeg me af...Hoe zit dat...Want als het een Koophuis is van die Ouders...is het in feite ook
een erfdeel ...van het Kind ...of van...de Kinderen...
ipv
het plots of tzt het te erven...moet die zoon... het huis kopen van de Ouders...
ergens
lijkt het me niet helemaal te kloppen...
mi...mits ze van de koopprijs...zijn erfdeel ...van de prijs afhalen...
Issie enig kind...of issie met meer Kinderen van die ouders...
na verhouding zit er dus mi... een erfdeel in dat huis...voor die Zoon...
en zijn er meer kinderen ...vallen die zo helemaal buiten de boot...om ook maar iets te erven van dat huis...
dat de Ouders verkocht hebben...aan die ene zoon...

Die zoon... het huis kopen van de Ouders...
ergens
lijkt het me niet helemaal te kloppen...

mi...mits ze ...van de koopprijs...zijn erfdeel ...van de prijs afhalen...
en als ouderszijnde...van de koopwinst
de andere kinderen... hun erfdeel... van betalen...

mi Dan pas... heb je alles over ...voor je Kinderen...

Niet als ze... voor hun neus ...erfgoederen... gaan verkopen...en zelf het geld ...helemaal houden...van de verkoop van het eigen huis...
en het overal aan kan gaan uitgeven...Zodat er plots of tzt... niks te erven is meer...voor de Kinderen...

(Ik kan het helemaal mis hebben...maar als je zegt ...Ik heb alles over voor de kinderen...
geeft het beslist meer te denken...of dat ook zo is...) Ook...(bij leven) of (na de dood)...voor de belastingroute ed.)

Ik meen dat ouders...om een huis laten kopen... voor de Kinderen...een ruim bedrag ervoor mag besteden...
maw
Is dat van de koopprijs af gegaan...voor die ene Zoon???

Ik bedoel...
(Ik kan het helemaal mis hebben...maar als je zegt ...Ik heb alles over voor de kinderen...
geeft het beslist... meer te denken...of dat ook zo is...) Ook...(bij leven) of (na de dood)...voor de belastingroute ed.)
https://www.nu.nl/uit-andere-media/6299 ... e-zoon.htm

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________________


NIEUWS
Kweekvlees Binnen bedrijven mocht er al geproefd worden, nu zijn externe proeverijen ook toegestaan.

mi Hoeveel gemodifiseerd (dikmakers) zit daar nu weer in???

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

REPORTAGE STRAFZAAK
Misschien, zegt Sarah V., was haar moedermelk wel vergiftigd door de zestig pillen die ze slikte tegen diarree
De moedermelk die Sarah V.’s pasgeboren dochter kreeg, vergiftigd met de diarreeremmer loperamide, lijkt in de rechtbank van Utrecht het belangrijkste bewijsmiddel voor het OM. Het legt Sarah V. poging tot moord ten laste, dan wel voorbereiding van poging tot moord, dan wel doodslag, dan wel zware mishandeling.

mi
Gaat het hier over een Moeder die ook Dokter is? Met als verdediging
Misschien, zegt Sarah V., was haar moedermelk wel vergiftigd door de zestig pillen die ze slikte tegen diarree
De moedermelk die Sarah V.’s pasgeboren dochter kreeg, vergiftigd met de diarreeremmer...

Schrijven ze zichzelf...zoeiets voor?
de zestig pillen die ze slikte tegen diarree

mi Alles wat je eet en drinkt...binnen krijgt...gaat ook in de Moedermelk zitten...
Met of zonder
borstvoeding gevenden...dit lijkt me een totaal onlogisch recept...de zestig pillen die ze slikte tegen diarree

mi Als Diaree aan blijft houden ...met het gewone recept...(of te halen bij elke Drogist)...moet zo iemand ...door verwezen...naar
een daarvoor...Ge...spe...cia...li...seerde...Arts...
want eh...
mi Alles wat je eet en drinkt...binnen krijgt...gaat ook... in de Moedermelk zitten...Als Moeders... die ook Arts is...dat niet weet...
waar gaan... die Medische Opleidingen...tegenwoordig... dan nog over???

Of
is zij (een vb...uitkomst...via de Linkse Politiek)
weer zo'n...Postieve Discriminatie geval...(met een hoop sjoemel cijfers) ...ze weten 3/4 niks... maar halen toch diploma's ...tm de Med Bul...
want
hoe kan anders
een Dokter...(als excuus patroon)...met zoiets ...omtrent de dood van haar Kind...ter verdediging...bij een Rechtbank aan komen...
Misschien, zegt Sarah V., was haar moedermelk wel vergiftigd door de zestig pillen die ze slikte tegen diarree

Nnnou ja...

LT) :roll:

Wat jaren terug...Ik zat is
op TV...te kijken naar een kennis quiz... Kandidaten eentje een MW was ...een Belgische Huisarts...
toevallig belandde er 3x ...een (erge simpele)...Huisartsen type vraag...op haar af...ze had ze... alle drie fout...

Is ook een vb van... (een vb...uitkomst...via de Linkse Politiek)
Zij...weer zo'n...Postieve Discriminatie geval...(met een hoop sjoemel cijfers) ...ze weten 3/4 niks... maar halen toch diploma's ...tm de Med Bul...

(Maar... als de uitkomst echt zeer ernstig is...
een Dokter...(als excuus patroon)...met zoiets ...omtrent de dood van haar Kind...ter verdediging...bij een Rechtbank aan komen...
Misschien, zegt Sarah V., was haar moedermelk wel vergiftigd door de zestig pillen die ze slikte tegen diarree

(Omdat iedereen ...welis een (vak) fout maakt...Vroeg of laat ...plots of tzt...Niemand is nl volmaakt...)Vaak
worden ze ...(Met hun 3/4 aan kennis niks)3x ...een (erge simpele)...Huisartsen type vraag...op haar af...ze had ze... alle drie fout...
(een vb...uitkomst...via de Linkse Politiek)
Zij...weer zo'n...Postieve Discriminatie geval...)
...door de andere Amices...nog overal mee ...gedekt ook...aan fouten missers en niksdoenerijen)...

(Maar... als de uitkomst... echt zeer ernstig is...
een Dokter...(als excuus patroon)...met zoiets ...omtrent de dood van haar Kind...ter verdediging...bij een Rechtbank aan komen...(Dit valt mi niet onder een perongelukke (vak) fout...)
Misschien, zegt Dokter Moeder Sarah V., was haar moedermelk wel vergiftigd door de zestig pillen die ze slikte tegen diarree


Wat ermee gaande is...sinds eh...Eng eigenlijk...Zeg nou zelf!!!)


LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 feb 2024, 09:13

Termen... :)

(Geen glaasje wijn meer bij het eten voor Eerste Kamerleden
https://nos.nl/artikel/2506995-geen-gla ... kamerleden

Wat een afgang is...Lands Allerhoogste Kamer ...geworden...
allemaal goedkoop materiaal...net een Kippenhok...met allemaal zij schotjes...
De meesten zijn ouderen ...er zijn niet eens ...Armleuningen...met uren zitten er...
en wat mag er nu weer niet...
Dat 1 of een paar beslissen er...en wat heet nu weer...het is uit de tijd???

Nog even... en we hebben met z'n allen een Talibanistische Staat gecreeerd...

Niks mag...alleen snuif en pillengebrei...met een glas water erbij...

Want
waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

Vroeger ...zei is een oudere man tegen me...als vrouwen de baas worden...mag er niks meer...die zijn
overal tegen...en doe je niet als ij...dan lig je eruit...Ik zei...Nou nou vast niet...niet allemaal...De man zei...die
Vrouwen...zijn... dan ...in de minderheid...

Daar dacht ik over na...
Soms Mediteer ik welis over de dingen...Laatst plots in mijn hoofd...Let op...Het zijn bijna altijd de
Vrouwen zelf...waar mannen achteraf...de schuld over krijgen...
als ze gedoekt en wel...moeten rond lopen...gaan...en vooral in de huizen moeten blijven...

Ingewikkelde materie is het wel...meer voer voor Psychologen is het...
Maar als...Zij ...aan komt dat alle drugs moet gelegaliseerd...en de wijn en het gewone rookwaardje...bij wordt
gedaan of dat het grote gevaar is...voor de gezondheid...
tm niks mag...ook geen Sigaar...
met producten...waar we mede de massale grote vergrijzing mee behaald hebben...en men massaal in alle eeuwen zo oud niet geworden is...
dan kan het alleen noog maar...terug naar af gaan...waar niks mag...
als...Zij ...van de grote stad A...aan komt zetten...dat alle drugs moet gelegaliseerd...en weg met de wijnen en het gewone rookwaardje...waarbij wordt
gedaan of dat het grote gevaar is...voor de gezondheid...
tm niks mag...ook geen Sigaar...

En als...Zij...Mona K...al aan komt zetten...dat de Oekraieners...Joden Christenen en Humanisten en Niet gelovigen...terug moeten...
in een land...waar AH en Co en zo...in korte tijd...meer dan een Miljoen Moslims binnen haalden...waar niks mag ook
geen Sigaar etc...kan met plots of tzt...en Islamitische Taliban Staat verwachten...in menige EU land...
want VOORAL MANNEN MET BAARDEN...als die zich gaan herenigen...die 1 miljoen of inmiddels meer...1 bler van hun Leider...onder het mom van Godsdienst ...en ze doen allemaal...wat die ene wilt...
maw ze flikkeren gelijk alle vrouwen en meisjes gedoekt en wel...de huizen in...alleen mannen met baarden mogen dan nog wat er...
Over de zware toenamen van man nen met baarden gesproken ook in ons land...die hebben niet eens door wat er om zich heen vormt...
VOORAL MANNEN MET BAARDEN...als die zich gaan herenigen...die 1 miljoen of inmiddels meer...1 bler van hun Leider...onder het mom van Godsdienst ...en ze doen allemaal...wat die ene wilt...
maw ze flikkeren gelijk alle vrouwen en meisjes gedoekt en wel...de huizen in...alleen mannen met baarden mogen dan nog wat er...IN Islamitische Talibanistische Staten...
Dit alles zal er verdwijnen...
Joden en Christenen en Humanisten en LTBI ed...en alle Ongelovigen ....en alles wat riekt naar moderniteit en naar vrijheid...zal er verdwijnen...

Het grote risico zit er al in...vanaf dat...Zij ...van de grote stad A...aan komt zetten...dat alle drugs moet gelegaliseerd... weg met de wijnen en het gewone rookwaardje...waarbij wordt
gedaan ...of dat het grote gevaar is...voor de gezondheid...
tm niks mag...ook geen Sigaar...

Als het voorbeschikte...massaal richting zo'n land aan komt zetten...en ...Zij...die Mona K ze al terug wilt laten gaan...
wat in dit lnd ook voortaan wilde blijven...ze terug moeten van haar...terwijl daar de oorlog nog gaande is...
Wat
sturen ze al decennia's terug...misschien wel bijna alles...wat niet via AH en CO en Zo hetende legaal ons land binnen kwam...en overal in het land...armoedes wijken creerden...Op een dag...als die zich gaan herenigen...als meerderheid
zo zijn er op de wereld wel meer Moslimstaten gecreeerd...door de grote heb...en gedek...van die ene en die paar en wat circuitjes...alles onder het mom van...Het is goed voor lands Economie...
Met een miljoen Moslims of meer...en daar komt Zij aan...

Het grote risico zit er al in...vanaf dat...Zij ...van de grote stad A...aan komt zetten...dat alle drugs moet gelegaliseerd... weg met de wijnen en het gewone rookwaardje...waarbij wordt
gedaan ...of dat het grote gevaar is...voor de gezondheid...
tm niks mag...ook geen Sigaar...
en
daar komt Zij aan...
Als het voorbeschikte...(als tegenhangers van eh...)...dat massaal richting... ons land aan komt zetten...en ...Zij...die Mona K... ze al terug wilt laten gaan...
wat in dit land ...ook voortaan... wilde blijven...ze terug moeten van haar...terwijl daar ...de oorlog nog gaande is...
en er beslist
hier genoeg geintegreerd zijn...om te willen blijven...(Trouwens de meeste Oekraieners komen aan...met een eigen Bankrekening...tm met al hun gespaarde erop etc.
maw
Ons land hoeft er niks armer van te worden...

Maar als het aan haar ligt
Wat stuurt ze terug?
Joden en Christenen en Humanisten en LTBIérs ed...en alle Ongelovigen ....en alles wat riekt naar moderniteit en naar vrijheid...zal dan...uit dit land...verdwijnen...
ondertussen is de andere kant...in de Meerderheid...wat moet er uit ons land vlucten dan...
Joden en Christenen en Humanisten en LTBIérs ed...en alle Ongelovigen ....en alles wat riekt naar moderniteit en naar vrijheid...zal dan...uit dit land...verdwijnen...of is dat allan gaande...

Zo zijn er op de wereld... wel meer Moslimstaten gecreeerd...door de grote heb...en gedek...van die ene en die paar en wat circuitjes...alles onder het mom van...Het is goed voor lands Economie...

Met een miljoen Moslims of meer...en... daar komt... Zij... aan..die overal mee anties mee zijn...Konden we Mannen maar laten bevriezen...las ik pas in een krant...

Vroeger zei is ...een oudere man tegen me...als vrouwen de baas worden...mag er niks meer...die zijn
overal tegen...Ik zei...Nou nou vast niet...niet allemaal...De man zei...die zijn... dan ...in de minderheid...

Nou ja
ik doe ook maar mijn type-oefeningen...het moet ergens over gaan...maar... als het zo door gaat met
niks mag ook geen Sigaar...
Zo zijn er
op de wereld... wel meer Moslimstaten gecreeerd...door de grote heb...en gedek...van die ene en die paar en wat circuitjes...alles onder het mom van...Het is goed voor lands Economie...en om wat... sommige vrouwen bleren...eh zeggen...via vakmacht positie...alles wat riekt naar moderniteit en naar vrijheid...zal dan...uit dit land...verdwijnen...
Dat heet dan...Dat is uit de tijd...Zijn die (antis figuren)
nou zo dom en/of zo slecht...
Dat vraag je je toch af
Meneer Sonneberg...

LT) :roll:
_________________________________________________________

PS.

Een Trouwjurk aan...met de boventafel 3/4 bloot...(Zij mag alles Hij mag niks)(Een man opgeilen ...met tm zware intimidatie kledij...met veel
blote...borsten ...maar...net niet helemaal ...bloot getoond...)
Zij mag alles...
Zij bepaalt... hij mag... meteen ...al niks...
Daar is ...op die eerste hetende trouwdag)...al met gemak op te voorspellen...
https://www.ad.nl/show/nu-al-barstjes-i ... ~aadd6a4f/

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/economie/6299817/grot ... -stil.html

Finland...Niks geleerd ...van Israel?
Als het hele land in wanorde is...in chaos is...tm rellen aan toe etc. etc. etc...en de Politie en Veiligheidsdiensten
met het BINNENLAND BEZIG IS...Als de vijand ligt...op de grens van dat land...DAN KAN DE VIJAND TOESLAAN...

Over Causale Verbanden gesproken...
MAW HET BLIJFT OPPASSEN GEBLAZEN...MET KRANKZINNIGE RECHTSE VOORSTELLEN... EN... MET KRANKZINNIGE REACTIES ...VAN LINKS EROP...
Als het hele land in wanorde is...in chaos is...als de Politie en Veiligheidsdiensten
met het BINNENLAND BEZIG IS...Als de vijand ligt...op de grens ...van dat land...ALZO...DAN KAN...(Vroeg of laat plots of tzt)... DE VIJAND... ZO...TOESLAAN...

LT) :roll:

Na WO 2 kwam een Paus met deze uitspraak...Wij allen zijn schuldig...

(Ik meen dat het Paus Pius de 2de was...
maar mi als je de Causale verbanden gaat Zien...kan je tot zulkse denkens komen...
ipv
De oorzaak is 1 of een paar of wat circuitjes...komt men uit...het lag aan allemaal...
wgs Oorzaak en Gevolg

Alsmaar fanatiekere acties...(hoe bemanipuleerbaar zijn Mensen...)alsmaar Stakingen...en dat steeds langer...alsmaar
Demonstraties...en dat steeds langer en vaker...vanaf 1 blere in een Stadion...wat gaat er mee doen?

(vlgs eigen )...Algoritmisch bekeken...
Als het hele land in wanorde is...in chaos is...als de Politie en Veiligheidsdiensten
met het BINNENLAND BEZIG IS...Als de vijand ligt...op de grens ...van dat land...ALZO...DAN KAN...(Vroeg of laat plots of tzt)... DE VIJAND... ZO...TOESLAAN...

Nou dat dus...

LT) :roll:

(vlgs eigen )...Algoritmisch bekeken...(om risico's in te schalen)(Algoritmes gaat niet altijd op...Gaat niet altijd op...maar toch...plots...).(Het RisicoModel zit er wel in...)!!!
vb
Zoals in Israel pas...Links pikt het niet...dat Rechts de meerderheid gewonnen heeft...ze worden
steeds fanatieker...met acties...de wanorde in het land begint...tm rellen tm tm tm chaos geschept in
het land aan toe...

ipv
Om lands orde te behouden)...Gewoon naar de Rechter gaan...met evt...Links denkt het zijn...krankzinnige plannen... van Rechts...)
(Gewoon naar de Rechter gaan...En dat niet...als Mosterd... na de maaltijd) (Na de uitkomst van de eigen daden!)

(vlgs eigen )...Algoritmisch bekeken...tm Causaal verbaand...wgs...Oorzaak en Gevolg...
Als het hele land in wanorde is...in chaos is...als de Politie en Veiligheidsdiensten
met het BINNENLAND BEZIG IS...Als de vijand ligt...op de grens ...van dat land...ALZO...DAN KAN...Om Algoritmische het hoog Risicomodel quotiënt(Vroeg of laat plots of tzt)... DE VIJAND... ZO...TOESLAAN...
(Als het eigen Volk...vanaf 1 een paar etc. etc. etc... het eigen land...in chaos zet!!!)
DAN KAN...Om het Algoritmisch hoge Risicomodel quotiënt(Vroeg of laat plots of tzt)... DE VIJAND... ZO...TOESLAAN...

maw Ook Finland...moet oppasen!!!

Nou ja dat dus...

LT) :roll:
___________________________________________________________

https://www.nu.nl/305915/video/james-we ... erren.html
mi Maakt ...Alles ...in Het heelal...dezefde draai...is op deze foto's... ook goed te Zien...
Moet toch ergens aan liggen...

LT) :roll:

_________________________________________________________________
Voor het eerst gedachtelezer van Elon Musks Neuralink geplaatst bij een mens
https://www.nu.nl/tech/6299584/voor-het ... -mens.html

mi Hij betaalt het...maar Ere Wie Ere Toekomt...de Makers ervan zijn toch echt ...hetende...Wetenschaps...andere Mensen!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________

Ik las dit...
Een vrouw schreef...‘Breien is bijna als therapie’

Ik dacht...Meid...het hele leven is therapie...voor de ene dit voor de andere dat...Een vrouw schreef...‘Breien is bijna als therapie’
en alles bleef zoals het was...of keerde weer terug...zoals...het was...‘Breien is bijna als therapie’


LT) :roll:

_____________________________________________________________________


Ik las dit...
De huisarts die uw kankercontroles overneemt van het ziekenhuis; zou u dat prettig vinden?

Ik moest van de Huisarts met Longontsteking ...naar het Ziekenhuis...

Omdat ik resistent voor Penicilline... ben geworden...hielp dat dus niks...kreeg toen antieonstekings pillen waar ik
beduidend dikker van werd...maar de Longontsteking ...verdween er niet helemaal van...

U mag naar huis... uw Huisarts doet de rest...hoorde ik aan...

Fijn ik mag naar huis...maar wat kan een Huisarts wat Zij ...als Spe...cia...list zijnde...in het Ziekenhuis niet kon?

Ojeetje helemaal vergeten...als ik ziek ben denk ik normalitair...niet aan roken...
Dus
ik ging de Rookmethode ...maar is toe passen...Mijn ene Zoon kwam langs...Wat Zie jij er opeens een stuk beter uit?

Ik vertel die Reguliere (vak) gasten ...ook niet alles...en zei alleen...Ja fijn he...Ik drink nu Chocomel voor meer energie...
dat was nog zo ook...

De dag erop ...dat ik van het Ziekenhuis thuis was...ik lag te slapen...en plots ...kon ik geen adem meer halen...
typich iets... als je dan 112 belt...je op een IC terecht kan komen...en alzo zuurstof tot je krijgt...

Ik scharrelde wat dingen bijeen en strompelde naar het toilet...
stoel voor me geschoven...hijg hijg rogel roggel hijg hijg...adem tekort...
asbakje neer gezet op de stoel...sigarettendoosje ...en een kots bakje...binnenkant van een Prullenbakje...

Ik nam hele lange trekken aan de sigaret... en liet de rook heel diep zakken...mond en neus even dicht...
uitblazen...volgende hele lange trek...

Ik ken m'n eigen maag inmiddels wel...kan overal tegen behalve tegen een bak rook...kan niet tegen slechte middelen...

Opeens klotste de maag keihard tegen de longen aan...
bakken water kwam eruit...
en
ziek en zwak en naar gevoelde ik me...maar de maag was nog niet klaar...klapte terug...
daarvan... leegden m'n darmen en blaas zich...Ken Uw Maag......Goed dat ik op het Toilet zat... tijdens eh dat...ja toch...

Ik nam nog is 2 hele lange trekken aan de sigaret...nog is diep inhalen...en daar even laten...en ja hoor...nu leegde de maag zichzelf...gelukkig had ik het prullenbakje in het
naast me wastafeltje geleegd...Niet te geloven...zoveel Vocht een mens... kan vast houden ...ziek zijnde...
Van boven en van onderen alles eruit...
en
Ik had meteen normale adem weer...

Nam nog een asperiene 500 mgr voor evt koort opkomende...tegen te gaan...
en ja ...
eenmaal weer netjes in de Huiskamer...Mooi gedaaan ik ademde weer normaal...dan... erg veel drinken...want anders kan de rest in het lijf... zich
nog gaan begeven... wgs alle vochtverlies tegelijk...in ene...

Nee dus ik ben niet langs de Huisarts gegaan...om nog meer dikmakende en vocht vasthoudende...pillen voorgeschreven te krijgen...

Eenmaal thuis...Maar als ik helemaal niks had gedaan...was ik er geweest...zeker weten...
of
lag plots op de IC...en daar komen de meeste hoogbejaarden ook niet meer vandaan...alleen via de achterdeur van het Ziekenhuis...
Als ik helemaal niks had gedaan...zelf...was ik er geweest...zeker weten...

Veel Ziekenhuizen zien hun klantjes ook liever naar huis gaan...terug naar de Huisarts...als
ze ermee zijn uitgedokerd...
dan de kans ...dat ze thuis overlijden ipv in het Ziekenhuis...is dan erg groot...
Want tegenwoordig
tellen ze
het aantal sterf gevallen in de Ziekenhuizen...en het Ziekenhuis dat het minst aan sterfgevallen heeft...heet dan het beste Ziekenhuis..
er
staat niet bij
uitgedokterden stuurden ze terug... naar de Huisarts...

Eerlijk gezegd... mij maakt het zoveel niet uit...welke Dokter... er naar me kijkt...Ik kan wel de griezels krijgen... tegenwoordig...als
De....Het...Een...
Positieve discriminatie gebulden...ervan afdruipt...
dan
zie ik toch liever meteen een Man als Dokter...voor me...kan schelen een hoop geks op me af...
maar...niet alle Vrouwen zijn positieve discriminatie...met een Bul...dus dat moet ik dan toch...afwachten...

Ach
Ik ben al tevreden ...dat ik de 80 gehaald heb...de rest is bones...Ik met een Aorta Aneurisma in het lijf...
leef dus met de dag...

mocht er een Dokter ...is naar me kijken...Het zij zo...
Maar ik ben geen Huisartsen holler type...
nooit geweest ook...zat welis 10 jaar zelfs 20 jaar tussen...voor ik die weer is zag... ergens om...

Laatst plots mijn mond ging scheef ...en mijn jongte zoon was er net...belde de Huiarts...keek naar me en belde gelijk
het Ziekenhuis...Een lekkere snelle (vak)denker...daar hou ik van...

Kwam nog van de Apotheek ook...
Ze maken tegenwoordig...eigen merken...daarvan gaan de feitelijke Medicijnen fabriekjes failliet van...
dus ook die van mijn uitstekende Bloedverdunners Capsules...nooit 1 probleem mee gehad...
maar dat merk
was niet meer te krijgen...ze schreven een goedkoop ander merk voor...
waar per capsule 50 mgr minder in zat...en ik moet er 2 per dag...kreeg dus
100 mgr per dag via de Apotheek tekort...Vroeg er nog...overlegde er nog...het kon met gemak vond ze...
de baas van de Apotheek...

Eng vond ik het wel...
Die secure Wetenschappers...met Wetenschappelijk Onderzoek hadden het zo precies berekend...13 jaren geen enkele last gehad...

Kwam nog van de Apotheek ook...
Ze maken tegenwoordig...eigen merken...of hun eigen type van inkoop...daarvan gaan de feitelijke
beter beste Medicijnen fabriekjes failliet van...
en
plots
dus wel....
Ik weer thuis... kreeg niet alleen allemaal nota's Eigenbijdragen...maar de capsules van dat andere merk...kotste ik is uit
8 uren laten na in nemen...

De capsules lagen in de kots...
Een goedkoop merk is Duurkoop...blijkt...dus ik moest perse een ander merk...gaf toch een gedoe...
maar stopte zelf
met de maagpil....dat van het Ziekenhuis moest ingenomen...Ik heb 13 jaren geen ene maagklacht gehad...met het vorige Merk...bloedverdunners capsules...
en
opeens die kots...toen ik weer thuis was...
met daarin 2 capsuels...en dat na 8 uren???

Mijn maag houdt duidelijk niet van enge zooi...
De Maag pil bleek nog veel enger te zijn...dan eh...op de Bijsluiter...
Geeft geheugenverlies en bot en spieren zwaktes...

Dat merk Maag pil...Eng bij oude Mensen...met tegen de rek is er bijna uit...dat zeikt gelijk in de broek...wgs blaasspieren verslapping...
Ik kwam dus niet fijn thuis uit het Ziekenhuis toen...

want
met een Herseninfarct gehad... is dingen uitleggen... aan bv je eigen Huisarts
ook nog niet mogelijk...Ik ging dus... die Maagtablet laten...heb indien nodig...nog een pak ...tigs goedkoper...dan eh de voorgeschreven maagpillen...een doos Rennies...in de kast...met geen enge dingen op de bijsluiter...

Natuurlijk wil ik m 'n oude veilige goede betere beste zo niet het allerbeste voorgeschreven 13 jaaar geleden...door de Onderzoeks Wetenschappers...terug...

Kwam nog van de Apotheek ook...
Ze maken tegenwoordig...eigen merken...of kopen goedkope merken in...daarvan gaan de feitelijke allerbeste Medicijnen fabriekjes failliet van...

Maar als ze allemaal wat anders gaan voorschrijven...aan merken...en dat goede merk niet meer verkrijgbaar is...
kan het me niet eens schelen...welke Dokter er naar me kijkt...
weten die veel over de medicijnen route...

Ja maar her zit exact hetzelfde inhoudelijke erin...als van dat vorige merk...was de discussie is...naar mij toe...

Ik had in de 13 jaren ervoor...nooit gekost en geen capsules gevonden...in de kots...zoals vanaf dat goedkope Merk wel...



Eerlijk gezegd... mij maakt het zoveel niet uit...welke Dokter... er naar me kijkt...Ik kan wel de griezels krijgen... tegenwoordig...als
De....Het...Een...
Positieve discriminatie gebulden...ervan afdruipt...
maar...niet alle Vrouwen zijn positieve discriminatie...met een Bul...dus dat moet ik dan toch...afwachten...

maw Alle medicijnen weer anders ...met weer andere Merken... als je het Ziekenhuis verlaat...???
ipv
Ze moeten zich houden... aan De Wetenschap...met hun toen UMCU voorgeschrevene... Wetenschappelijk Onderzoek...13 jaren geen enkele klacht gehad!!!
maw
Dan weer de Apotheek en dan weer... Alle medicijnen weer anders ...met weer andere Merken... als je het M...te A...Ziekenhuis verlaat...???

Capsules zijn juist voor de bescherming van de maag...daar hoeft moet geen maagpil overheen...te moeten
of de Capsules zelf...zijn te slecht om aan zien...van de andere Merken...als zww na 8 uren nog in de kots zitten...klopt er totaal iets niet aan...

Nou die dingen zal je dan als Patient zulkse Gasten Bullers gaan uitleggen ...met m'n spraak en denkvermogen weer op peilll....antwoord laatst...van zo'n ZH Buller...
we moeten kiezen voor... het goedkoopste merk... van VWS!!!
en omdat er patienten er maagklachten van krijgen...daar doen ze een top dure maagpil overheen???

Nnnou ja...Moeilijke vraag
Ik las dit...
De huisarts die uw kankercontroles overneemt van het ziekenhuis; zou u dat prettig vinden?

Ik ben ...in deze zin ...tegen het woord...Uw...ipv ...De

Legde ik laatst nog is uit...
Als je op TV zo veel mensen hoort zeggen...Mijn Kanker...en mijn dit en dat aan mijn ziektes...
zit er voer voor Psychologen er al bij in...

als ze niet zeggen...De Kanker...dan lijken ze het ...zich eigen... te hebben gemaakt...en bij
Mijn en dijn...wie wil er van mijn en dijn af???
Maar van...De Kanker...wil je... van af!!!

Via het Ziekenhuis of via de HuisARTS...
Ik heb er ...eigenlijk geen antwoord op...of moet ik typen...mij maakt het helemaal niks uit...welke artsen route ervoor is...voor welke Controle dan ook...

Maar om afstand aan kilometers en tijd ed...
de Huisarts is om de hoek ...Dan moeten we van de Seniorenflat
...even ...het hoekje om...
en het Ziekenhuis... kost me elke keer enkele uren bij elkaar...en dan moet je Mantelzorger ook nog mee kunnen...als die niet mee kan ...bv naar die op de hoek ...dan komt een Huisarts ...Die van Mij...een snelle (vak) denker)...zelf wel even langs...Lekker
dichtbij...
Ja toch...

Fijne dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=McbDa3EULoI
Gr en Knf van LT) :roll:

Maar als je het mij vraagt...dan moet die van VWS ...niet mekkeren ...dat de Praktijkobdersteuners weg bezuinigd moeten als
Ziekenhuizen... steeds sneller ...de Patienten op de Huisartsen afschuift...maw
Gun ook ...LANDS HUISARTSEN... OOK...HET lEVEN...IS...!!!

(Gewoon de Topinkomens...in de Ziekenhuizen... is met dat automatische inkomens stijging
die is ...5 jaren...is niet mee laten stijgen...met de lage inkomens...en Midden inkomens...Blijgt een tip!!!

Dan hebben... de Lage en MIDDENINKOMENS IN DE ZORG...OOK ...HET leven ...is...!!!)
LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42525
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 feb 2024, 16:14

Mensendiek... :roll:

(Married at First Sight is terug: wat weet jij van het programma?
Married at First Sight is terug met een nieuw seizoen. Hoeveel weet jij van het programma?

Ik denk dat ze er veel voorbereidende tijd in steken...maar dat de Matches kloppen...ben ik het te vaak niet mee eens...
Zoals laatst met die 2 Mannen...Het leek allemaal goed te passen...behalve...de ene wilde er meteen van huppekee erop... en de
andere wilde het opbouwen...voor het leven...
(Die ene ging er met een TANKSTATION BOY... AAN DE SCHARREL ACHTER DE RUG VAN DE LANGZAAM OPBOUWER...)
Zoiets is dus van te voren niet goed uitgeplozen...zon vraag is dus niet eens gesteld...op sexueel gebied...
door de matchsmakers...
of
De ene heeft specifiek Kinderwens en de andere juist helemaal niet...
Zoiets is dus ...van te voren ...niet goed uitgeplozen...
of
De ene is een huisdierenfanaat en de ander juist helemaal niet....
Zoiets is dus van te voren niet goed uitgeplozen...
of ze wonen te ver van elkaar
om iets te kunnen gaan opbouwen met elkaar...
of Zij is een haaibaai... wil zelf alles beslissen...tm hij mag niks...en hij moet eigenlijk in feite een lieve vrouw...
en zo kan ik nog een hele rij opnoemen...
waarop vaak in feite... van te voren er al op te voorspellen is...hoe dat zal aflopen...
Hij is dol... op Katten en Zij...is allergisch ...voor Katten...
Hij verlangt naar Kinderen en Zij perse niet...als de verliefdheid ervan
afgelebberd is..op elkaar... het gewone leven is weer gaande...komt hij het tegen...wat
zijn grootste wens ...in het leven... ook alweer is
Hij met zijn...Wellis ...en Zij ...met haar Nietis...omtrent een Top essencieeel ...huis tuin en Keuken...Levens...Onderwerp...
etc.
etc
etc.
en
als er met zo'n gemak op te voorspellen is...isdat de zwakte van dat programma...de matcheszoekers
want... die zijn niet echt vakkundig genoeg... en/of niet echt doordenkerig genoeg...als in feite vaak al snel...(door derden)...er met zo'n gemak... op te voorspellen is...hoe
dat zal aflopen...met dat stel...als het...
de meest essentiele... huis en tuin en keuken vragen... vooraf heeft gemist...

Nog een vb
Iemand heeft... een hele rugzak Jeugdverleden...maar komt toch... uit de bus...als een heel goed mens
maar wel...zachtaardig en gevoelig ...die moet geen Haaibaai partner... op zich af krijgen...
die zelf alles beslissen wilt...tm tm tm Hij mag niks...tm weg wezen jij aan toe...
Zoals die...(is een zeer onaaardig mens type) ...dat een goed mens op zich afkrijgt...via de matches makers... in deze serie...ze stuurt hem ...in feite de (hotel)...kroeg in...op de eerste Huwelijks avond...
omdat ze zelf... alles beslissen wilt...tm tm tm Hij mag niks...tm weg wezen jij ...aan toe...(maar toont...via kledij intimiderend uitnodigend...wel...wat ze in huis heeft...)...Een Kreng type... past beslist niet bij...een Goed Mens!!!!

(Vind ik bij het programma ...Lang Leve De Liefde...ook...net zo...)

Men kan welis 1 misser maken of eh twee...maar zoveel missers...De matchesmakers... falen teveel... in feite...tm te pijnlijk vaak...om aan te Zien zelfs!!!

Maar... de hele rest...van dat programma...Married at First Sigh...vind ik erg mooi en goed geregeld...tm de presentator aan toe!!!

mi
Dat is ...nog steeds...de zwakte ...van dat programma...Married at First Sigh...dat is ...dat zijn...de Matcheszoekers....als
de meest ...gewone...essentiele... aan...huis en tuin en keuken ... Levens vragen... vooraf... door de Matchesmakers ...is gemist...


LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit...
Praat mee: kijk jij nu nog met plezier naar NPO-programma’s?

Als ik...die Waterzuiptafels van tegenwoordig zie op TV...bij de NPO...zap ik gelijk weg...ook bij de Commerciele TV...
Dat
is toch geen vertoning...hoe die Humberto opeens erbij zit...met de tafel vol met waterglazen...
(Ik denk meteen
daar gaat onze Binnenlandse Economie van neer...!!!)

Ik krijg er ook...wilde gedachtes van...Hebben die allemaal...een Taakstraf...in de vorm van eh dat
snuivers en/of pillengebruikers...en/of volkomen losgeslagen doorzuipers...en daarmee gesnapt...ze mogen alleen water drinken...anders moeten ze ...van de TV af...

Jezus Miena ...wat heeft die van Inside nou weer uitgespookt...die zit ook opeens ...met
een glas water ...voor z'n snuffert in beeld...


En zap er gelijk weg...
op naar de BL TV zenders...
Waar ook de Gasten... in kou en regen en wind ed...een lekker warm kop of beker te drinken krijgt...of gewoon een biertje of een Wijntje...met wat snacks op tafel erbij...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Ik las ergens ...een hoop gemopper geemmer geuit...wat Mensen in Vakmacht positie allemaal zeggen tegen
ander personeel...
en vroeg me af...
of
hun ergte gespui erover...Hier en Nu... over ...toen...ook geldt voor... oa dit...over Mensen in Vakmacht positie...
Hier en NU...Nu...
Angela...Met het vertrek van deze dame is er gelukkig weer een non-talent minder op tv

LT) :roll:
________________________________________________________________________

Deze vind ik ook een moeilijke...
Ambtenaren westerse landen spreken zich uit tegen Gaza-beleid regeringen

Wat ze er tegenwoordig niet bij vertellen...
Dat Rabin en Arrafat SAMEN HET ZO MOOI VOOR ELKAAR HADDEN

MEN KWAM GEWOON IN ELKAAR LAND ...WEER...OVER EN WEER...
MAAR TOEN...
BEGONNEN DE BOMMEN OP DE jOODSESCHOOLKINDEREN bUSSEN WEER EN OP DE mARKTEN EN IN WINKELS ED.
dUS
ALZO KWAM DE OUDE TOESTAND WEER TERUG...
MAAR
ZE BLEVEN TERRORISTISCHE ACTIES UITVOEREN...IN ISRAEL...EN ZO KWAM ER EEN MUUR...TUSSEN HET ENE EN
HET ANDERE...
DAT SCHEEN GOED TE HELPEN...DE RUST KWAM WEER TERUG...IN iSRAEL ZELF...

TOT LAATST...PAS DUS...
TROUWENS HAMAS SCHIET OOK BOMMEN OP ISRAEL...NIET ALLEEN ISRAEL OP DE GAZA!!!

(DAT VERGETEN ZE OOK TE MELDEN)

ZE...(HET GAZZA VOLK ZELF)... VERGETEN OOK TE MELDEN...DAT HAMAS ALLEEN DE GEGIJZELDEN ALLEMAAL VRIJ MOET LATEN...DAT DAAR ALLES OM DRAAIT...
HET GAZA VOLK WIJST HAMAS ER NIET EENS OP ALSMAAR...DE GEGIJZELDEN VRIJ TE LATEN...DUS BLIJVEN DE BOMMEN KOMEN OP GAZA...

MAW ELKE OORLOG IS VRESELIJK...MAAR DAT GAZA VOLK ...HAD VAN DE METENE AL...EN ZO SIMPEL ALS WAT...KUNNEN ROEPEN...HAMAS
LAAT DE GEGIJZELDEN VRIJ...ANDERS KRIJGT WIJ...IN GAZA... DE BOMMEN OP ONS AF...lAAT
DE GEGIJZELDEN VRIJ...WANT DAAR DRAAIT... HET iSRAEL... OM!!!

NOU DAT DUS...DAT DEED HET GAZA VOK NIET
OOK ELDERS... GAZA MENSEN IN HET BUITENLAND NIET...GEVEN ALLEEN ISRAEL DE SCHULD...!!!
KIJK GAZA IS ZIELIG ZIJN...IPV

(HET GAZZA VOLK ZELF)... VERGETEN OOK TE MELDEN...DAT HAMAS ALLEEN DE GEGIJZELDEN ALLEMAAL VRIJ MOET LATEN...DAT DAAR ALLES OM DRAAIT...
HET GAZA VOLK WIJST HAMAS ER NIET EENS OP ALSMAAR...DE GEGIJZELDEN VRIJ TE LATEN...DUS BLIJVEN DE BOMMEN KOMEN OP GAZA...

Deze vind ik ook een moeilijke...
Ambtenaren westerse landen spreken zich uit tegen Gaza-beleid regeringen

Wat ze er tegenwoordig niet bij vertellen...
Dat Rabin en Arrafat SAMEN HET ZO MOOI VOOR ELKAAR HADDEN

MEN KWAM GEWOON IN ELKAAR LAND ...WEER...OVER EN WEER...
MAAR TOEN...
BEGONNEN DE BOMMEN OP DE jOODSESCHOOLKINDEREN BUSSEN WEER EN OP DE MARKTEN EN IN WINKELS ED.
DUS
ALZO KWAM DE OUDE TOESTAND WEER TERUG...IN GAZA...

NOU DAT DUS...

LT) :roll:

KENNEN JULLIE HET VERHAAL...VAN jOHANNES DE DOPER...EN DE PLEK ERVAN...DAAR KWAMEN MASSA'S TOERISTEN UIT DE HELE WERLD OP AF....
GAZA MENSEN KREGEN ZELF BESTUUR EN LIETEN DE RIVIER ANDERS STROMEN
EN MAAKTEN VAN ...JOHAANNES DE DOPER PLEK...EEN GROTE VUILINIS BELT...
(ZO VAN WEG MET AL DIE CHRISTENEN HIER)

40 JAAR LATER...TOEN ISRAEL HET WEER OVER NAM...HERSTELDEN ZE AL DIE DINGEN OP DE RIVIER DE JORDAAN...
EVEN VERDEROP OP DE JORDAAN...RIVIER...
NIET ALLEEN VOOR DE TOERISTEN ED MAAR OOK VOOR HET BEHOUD VAN... DE GESCHIEDENIS...IN HET LAND...

NOU JA IK BEDOEL MAAR...jA WAT BEDOEL IK EIGENLIJK...

Deze vind ik ook een moeilijke...
Ambtenaren westerse landen spreken zich uit tegen Gaza-beleid regeringen

Wat ze er tegenwoordig niet bij vertellen...
Dat Rabin en Arrafat SAMEN HET ZO MOOI VOOR ELKAAR HADDEN

MEN KWAM GEWOON IN ELKAAR LAND ...WEER...OVER EN WEER...
MAAR TOEN...
BEGONNEN DE BOMMEN OP DE jOODSESCHOOLKINDEREN BUSSEN WEER EN OP DE MARKTEN EN IN WINKELS ED.
DUS
ALZO KWAM DE OUDE TOESTAND WEER TERUG...IN GAZA...

NOG IS...PALESTIJNEN MET ZELFBESTUUR...
KENNEN JULLIE HET VERHAAL...VAN jOHANNES DE DOPER...EN DE PLEK ERVAN...DAAR KWAMEN MASSA'S TOERISTEN UIT DE HELE WERLD OP AF....
PALESTIJNSE...ROND JERUZALEM EN GAZA MENSEN KREGEN ZELF BESTUUR EN LIETEN DE RIVIER ANDERS STROMEN
EN MAAKTEN VAN ...JOHAANNES DE DOPER PLEK...EEN GROTE VUILINIS BELT...
(ZO VAN
WEG MET AL DIE CHRISTENEN HIER)

MEN KWAM GEWOON IN ELKAAR LAND ...WEER...OVER EN WEER...
MAAR TOEN...
BEGONNEN DE BOMMEN OP DE jOODSESCHOOLKINDEREN bUSSEN WEER EN OP DE MARKTEN EN IN WINKELS ED.
EN SYNAGOGEN...ETC.
ALZO KWAM DE OUDE TOESTAND WEER TERUG...VA...ZO VAN WEG MET AL DIE JODEN HIER...
(ZO VAN
WEG MET AL DIE CHRISTENEN HIER)...

MAW ELKE OORLOG IS VRESELIJK...MAAR DAT GAZA VOLK ...HAD VAN DE METENE AL...EN ZO SIMPEL ALS WAT...KUNNEN ROEPEN...HAMAS
LAAT DE GEGIJZELDEN VRIJ...ANDERS KRIJGT WIJ...IN GAZA... DE BOMMEN OP ONS AF...lAAT
DE GEGIJZELDEN VRIJ...DAT DEDEN ZE DUS NIET...MAAR...WANT DAAR DRAAIT... HET iSRAEL... OM DE GEGIJZELDEN MOETEN VRIJ..GELATEN DOOR HAMAS!!!

MAW
Deze vind ik ook een moeilijke...???
Ambtenaren westerse landen spreken zich uit tegen Gaza-beleid regeringen

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Plaats reactie