WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 feb 2021, 07:36

Bomen... :)

(Ik zat naar het programa van ...Andries...te kijken...ene Mw Dorine zei...
God heeft Mannen en Vrouwen geschapen...naar zijn beeld...
Kijk bij zoiets denk ik geljk...God is Genderneutraal...
De Jezus zei Genderneutrale zinnen...
Toch kan ik me niet herinneren...dat iemand het vroeger ooit...over het Woord...Genderneutraal had...
Dat is typisch iets van deze tijd...

Ik dacht laatst...misschien komt de Celibataire denkens wel voort uit ...Genderneutraal...en
ontstonden er zo...Monniken en Nonnen...en Priesters en Kardinalen en een Paus...
(mi is dat een...sexloos zooitje bij elkaar...)
Ik denk dat elk Kind...Genderneutraal is...tot de Hormonen er iets aan gaan veranderen...
anders zou er ...geen voorbestaan bestaan...van de Mensheid...als alles Genderneutraal zou blijven...
Dat van alles afhangt van de chemische hormonen circuits...in het Menselijk lichaam...is wel apart
ons aller Nageslacht gekregen op de Wereld...
Al die massale hoeveelheden aan Voorouders...zijn te danken...mi omdat men uit de Genderneutrale
toestand gekomen is...En velen van die Pastorale mensen Mannen en Vrouwen ook ...niet dus...
In dat Roomse circuit...heet het...ze zijn getrouwd met God...en zijn zo hun hele leven Genderneutraal...
Tot...alsnog hun hormonen chemisch gaat bewegen...ze stappen uit die Gelofte baan en gaan het wereldse
leven leven...en komen in de Wereldse banen terecht...Vinden een Partner...maken Kinderen...en doen als
alle rest...
Protestanten...die hun Pastors trouwen gewoon...ze lijken voorbij de fase te zijn...van het Genderneutrale leven...
Nou ja...ik tracht die dingen ook welis te begrijpen...Ik ken het woord Genderneutraal...nog maar pas ahw.
en tracht te zoeken...waar dat bij past...
Dus ik dacht plots...Eureka...
God heeft Mannen en Vrouwen geschapen...naar zijn beeld...
Kijk bij zoiets... denk... ik plots...gelijk...God is Genderneutraal...
De Jezus... zei Genderneutrale zinnen...
Als ik terug denk aan mijn Kindtijd zijn...het kon me niks schelen...of ik een Meisje of
Jongen was...ik was daar helemaal niet mee bezig zelfs...
Maar de anderen wel...
Je lijkt wel een Jongen...als je dit doet en dat doet...of je Lijkt een meisje omdat
je dit en dat doet...
Maar als je allebei doet...dit en dat wat Jongens doen en dit en dat wat meisjes doen...Benadert het
al snel...het Genderneutrale...(Eerder een sexloze type is dat...is daar helemaal niet mee bezig zelfs)
(Die zijn ahw...als een kind van nabij...)
(Ik denk dat in die tijd...de meeste mensen...oa Roomse... Pastoralen worden...)
Als ze nog in hun... Genderneutrale fase... zitten...)
Vroeger dacht ik er over...ze lijden aan een chemische hormonen...zaak...kort of lang og voor altijd...
Dan is de keuze ook makkelijk zat...om Monnik of Non ed te worden of zo wat...zelfs de keuze voor Dominee
en zo wat...als bij die laatsten...de Hormonen alnog komen opdagen...moge die gewoon trouwen...een gezinnetje
op bouwen ed
dingen meer...
maar... die bij de Roomsen ...niet...
(Ik bedoel ergens ligt die massale vergrijp aan Kinderen aan...)
Ze mogen niks...op het werk...uit en thuis...als niks mag...ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van...
Ik zelf heb geen ervaring aan Kindervergijp Mensen...maar wat me opviel vroeger...dat de Protestandse Pastoralen
bijna allemaal rookten...en die weinigen ...die ik kende via... Roomse Patoralen en Nonnen ook ...niet..
Ze mogen niets...als ze niks mogen...zie je daar de meeste extremistmes ontstaan...bij die Fundamentalisten...
Als je het aan mij vraagt...zouden ze gewoon moeten kunnen trouwen...als de hormonen alnog komen opdagen...en toch
hun Priesters baan...ea Pastorale type baan...kunnen behouden...
Nou ja...net wat ik schreef...vroeger was mijn denkens er over...chemisch...en nu gaat het
over Genderneutraal...Sommigen zijn dat hun levenlang...maar mi...je kan geen ene Mens... het kwalijk nemen...als
hun interne hormonale chemie toeslaat...of alsnog toestaat...
Vandaar dat ik er zo over denk...
Als je het aan mij vraagt...zouden ze gewoon... moeten kunnen trouwen...als de hormonen alnog komen opdagen...en toch
hun Priesters baan...ea Pastorale type baan...moeten...kunnen behouden...

Nou ja eigenlijk gaat me het geen ene bal wat aan...ik ben niet eens Rooms...maar al die vreselijke zaken...waar de rest
van de wereld ook mee te maken heeft...in onze Electronica tijdperk...en we allemaal kunnen weten...over oa oa oa
Kindermisbruik...en zo massaal ook...en Kindermishandelingen via Nonnen gedaan ook...
Als ze niks mogen...en toch hun Hormonalechemie opspeelt...dan ligt vooral de schuld aan dat Roomse systeem...ze
moeten de baan uit...als hun Hormonen op gaan spelen...(Na De langdurigste intense sudy.s gehad...van jaren en jaren en jaren
laat die type Kerk zo inelkaar storten...bij die mensen...die willen trouwen...dan moeten ze eruit...en worden volkomen
genegeerd...wat eerst hun vrienden en een soort familie was...met een hoofd vol met zware Studiepakketten...zo de straat op gezet ahw. Dus
velen van ze...zeggen er niks over...als hun Chemische Hormonale toestand...alsnog kwam opdagen...)
En niet willen bekennen...om ipv
in de Genderneutrale toestand te blijven...
ze de keuze maken...dat ze... een menselijke Partner ...nodig hebben...(Als dat verzwegen wordt...kan je aan alle kanten
zware toestanden verwachten...die tegen elke Wet is...
Nou ja...net wat ik schreef...vroeger was mijn denkens er over...chemisch...en nu gaat het
over Genderneutraal...Sommigen zijn dat hun levenlang...maar mi...je kan geen ene Mens... het kwalijk nemen...als
hun interne hormonale chemie toeslaat...of alsnog toeslaat...

Vandaar dat ik er zo over denk...
Als je het aan mij vraagt...zouden ze gewoon... moeten kunnen trouwen...als de hormonen alnog komen opdagen...en toch
hun Priesters baan...ea Pastorale type baan...moeten...kunnen behouden...
(Misschien is het Kardinale punt dan wel...die blijven Genderneutraal...omdat ze... dat ook zijn...moeten zijn...tm De Paus...
Maar alle rest... van die vele soorten Roomse Pastorale banen...moeten gewoon kunnen blijven...als men trouwt...)
Misschien is het Kardinale punt dan wel...dat ook (Hoofdfactot 9 De Koningslinie (9.9) ) Kardinalen en zelfs de Paus...hun Genderneutraliteit verliezen alsnog...dat
weet je maar nooit...Als je het aan mij vraagt...zouden ze gewoon... moeten kunnen trouwen...als de hormonen alnog komen opdagen...en toch
hun Priesters baan...of een andere Pastorale type baan...moeten...kunnen behouden.

Ik kende het woord...Genderneutraal ...helemaal niet...opeens is dat het issiu...
en opeens...kan je het overal tegen komen...
God heeft Mannen en Vrouwen geschapen...naar zijn beeld...
Kijk bij zoiets... denk... ik plots...gelijk...God is Genderneutraal...
De Jezus... zei Genderneutrale zinnen...
Als ik terug denk aan mijn Kindtijd zijn...het kon me niks schelen...of ik een Meisje of
Jongen was...ik was daar helemaal niet mee bezig zelfs...
Maar de anderen wel...
Wat het verschil was...toen ik van het pltteland...ging wonen in de grote stad...
Dat zoveel meisjes...zo in het roze opgevoed werden...en de jongens in het blauw...
mi daar deed men toen op het platteland niet zo aan...Ik had nooit roze kledij en geen rozen eigen kamertje ed.
Ook toen ik in de grote Stad kwam...Mijn Lievelingskleur was altijd blauw...en alweer hoorde ik zeggen...Je
lijkt wel een Jongen...(Wat is dat toch voor een gezeikzeur op me af...dacht ik dan...ik was daar zelf helemaal niet mee bezig zelfs...
maar wel...Ik vond die hoge Klompjes vroeger mooier en ze gaven me geen pijn bij veel lopen
en de lage klompjes...vond ik niet mooi ...en die hadden een hardleer bandje over de voeten heen...Dat pin gaf
met het vele lopen...Daar was ik mee bezig...en
niet of het ene voor Jongens was ...en het andere voor Meisjes was...dito met Beroepsbanen...Ik vond als Kind zijnde
een hele rij Beroepen wel bij me passen...vooral ...dat van Politie...
En alweer hoorde ik aan...Dat zijn Jongens Mannen banen...die je uitkoos...
oke
ik wil ook wel Zuster worden en ook Moeder...
(Nou zo Genderneutraal zat ik in elkaar...als Kindzijnde!)
Ik had
geen Roze wolken voor ogen...maar mooie Blauwe luchten...
waar de Vogels in vlogen...Blauw werd mijn lievelingskleur...
Nou en...
Mijn Lievelingskleur... was altijd blauw...en dat is het gebleven ook...en alweer... hoorde ik zeggen...Je
lijkt wel een Jongen...(Wat is dat toch... voor een gezeikzeur op me af...dacht ik dan...ik was daar zelf helemaal... niet mee bezig zelfs...
waar de anderen mee bezig waren...)(Mijn sexgeaardheid ...moest dus... Roze zijn...ipv Blauw...)???
Neem op tijd
een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...en laat mijn ...(Welke dat ook moge zijn)...geaardheid...met rust ...in jullie koppen...
dacht ik dan...ik was daar zelf helemaal... niet mee bezig zelfs...
waar de anderen mee bezig waren...
(Ik had beslist prima
in een Klooster gepast...zo'n Genderneutraal persoon... als ik erg lang was...maar herinnerde
me...Dat ik.... als Kindzijnde al vond...dat ik wel...Moeder wilde worden...Dus zag ik... van die Kloosterroute af...in m'n denkens...
Veel Mensen zijn laatbloeiers...waar dan ook mee...dat had ik wel door...van mezelf...Ik ben een laatbloeier...Nou en...

Had ik het pas nog over hiero...Veel Kinderen ...ze noemen hen...ze krijgen juist in ons land gelijke Kansen...
die dat zeggen...hebben niet eens door...dat veel Kinderen...Laatbloeiers zijn...met hun ...intelligentiequotiënt...
of Ze bedenken ook niet dat...het gemiddelde IQ is in ons land...bij 100
en voor de UV Study's moet je minstens IQ 125 hebben...
De Economische vraag naar IQ 100 Mensen... is levens groter...dan die van IQ125 of meer...
Wat is.... ze krijgen geen gelijke kansen...in het land als het onze...als IQ 100... niet de VWO HBO en UV...halen?
en dan de Staat... en iedereen de schuld geven...(Via bepaalde Politieke Partijen)
ipv Tezeggen...we hebben ze allemaal hard nodig...bv...die met IQ 100 is de allemeeste vraag naar...later...tm op de Banenmarkt...

Nou ja ik bedoel te zeggen...wat anderen zeggen...klopt vaak niet met de werkelijkheid...
In onze tijd nu bv...zijn alle type Banen
die ik... als Kindzijnde opnoemde...wat paste bij mij...voor Jongens en voor Meisjes...(Dat is ook
geworden...een vorm van ...Genderneutraal!)
Dat vind ik ...ook erg grappig...mee te maken...waar ze vroeger ...om blerden... Dat zijn Jongens banen en dat zijn Meisjes banen...
en ik... vond dus van niet...mijn denkens was toen al ...Genderneutraal...over al die dingen...

Maar ik
heb nog nooit... welke Godsdienstige Vromen... dan ook horen zeggen...Dat Godzelf...is Genderneutraal...en wat zinnen van De Jezus...ook...
Maar ik typte dat (tijdens mijn type-oefeningen)...hiero...dat... wel... zo op!
Dat vind ik ...ook erg... grappig...
(Ik ken dat woord nog maar pas...mi als dat Woord bestaat...kom je het mi overal tegen...
Zelfs in ons tegenwoordige Banenplan...en waar dan ook...kom je mi...Het Woord...tegen...)
(Misschien zijn ...we dichter bij God...aan het komen...dan we denken...dan alle eeuwen ervoor...)
en dito bij
De Jezus...Hogere Genderneutrale Woorden... dan al in... De Bijbel... staat...kan ik niet bedenken nl) Jullie?
Met de Woorden...Heb ...je...(U...Gij...Wij...Onze )... naasten lief
als jezelf...

Nou ja goed oke...

Daar neem ik... een lekker bakje koffie op ...met een lekker Sigaretje dr bij...(Want waar niks mag...komt ...niks goeds van!)
Fijne Dag allemaal....Voorzichtig met gladde wegen en stoepen ed gallerijen ed. Knf van LT) :roll:

PS. (Van mij hoef je niks...maar toch...(Dat het zo eenvoudig te doen is...daarom de tip is)
Als je... een gewone rookwaartje neemt...laat dan is... (als je zit of staat of ligt te roken)
Niet met je ogen dicht) Meditaief...God
met je mee roken...(Denk dan
aan de Verticale Middenlinie...met die Middens Zijnsgetallen) (Daarvan kan je
tot grote (Geest) hoogtes van komen!
Je moet wel ...door... elke Middens Getal...als Menszijnde vanaf 1
(1.1) Maar pas op ...de(Bijbelse)
Zin...Niemand komt tot de Vader...Dan... door Mij...(14.14)tm (14)
Anders ...blijf je... ergens...onderweg... steken...(is op zich ook niks mis mee...ipv...maar...De vraag is...
Als je... een gewone rookwaartje neemt...laat dan is...tijdens ( Meditaief...zo in je zelf...)...God (14)...met je mee roken... :lol:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 09 feb 2021, 19:44

Omen

Een gezellig onder onsje maken, met god
lijkt me ook wel wat, maar ik rook niet, welke tip is er dan?

De hoofdfactoren, heb ik nog niet allemaal, in dit forum, wat terug, had je
ze wel allemaal, nog ver voor je DJ was overleden.
Omdat je alles, hebt weg gegooid, wat je ooit had opgeschreven, weet je nu dingen
er niet meer van, of nog maar half. Misschien heb je hier wat aan LT,
Ik meen, dat hoofdfactor 3 bestond, uit de zogenaamde lager lagere
gewone godsdienstige beroepen en die in hoofdfactor 9 de hogere gestudeerden.
Ik meen alle sport en vermaak, zat toen, in hoofdfactor 2 en de lagere kunsten
en muziek in hoofdfactor 5. Zo ongeveer, weet ik het nog, 6 het geweten 7 de
lagere gewone wetten, en 1 gaat over de mens, wat ermee gaande is., godsdienstig
en humanistisch. Hopelijk heb je hier wat aan, zover ik het me nog herinner.
In 1 tm 7. Maar ook zonder exact weten, kan je erop mediteren, mooi als men
het al haalt, 1tm 7 Ik meen me ook, te herinneren LT, dat je toen schreef, dat
joden, over het algemeen niets hebben met Jezus, maar ze toch komen tm 14
Volgens jou toen, gaan ze er dan toch er doorheen, door die 14.14 maar dan zo snel,
terwijl het doel, van de meeste christenen is, voor jezus te blijven staan, daar
is niets mis mee, maar niet het bedoelde, te kunnen behalen, tot die 14. is dat.
Volgens jou, zijn de meeste, ooit behaalde godsverlichten 70% zijn joden.
Dat weet ik ook nog.
Ook dat die Maria gerelateerd is, met 3.3 en erg veel mensen, daar al genoegen mee nemen.
Die staat het dichts, bij de mensen, die Maria.
Volgens mij, als je zo, een geestelijke vaart heb, op grote hoogtes bereikt, kan je
overal doorheen. Zoals die 30% niet joden, die dat ook schijnt te zijn gelukt.
Niet alle joden lukt het, maar daar is het getal 70% van ze die ermee bezig waren of zijn, en
30% anderen , lukt het. Ik meen ook, dat je dat huis verdeelde met tussen west en oost.
Hoe verder , op die horizontalelijn , van 1 tm 28 hoe meer het gaat, over de oosterse godsdiensten.
Nou meid, een ingewikkeld iets , is het wel Ha ha haaaaaaaaaaaa
Jammer, dat je, alles er over opgeschreven ooit, van jarenlang, kwijt bent.
Maar ik begrijp wel, dat je erg positief staat over mediteren, ik weet nog, dat je er niet
je gewone denkhoofd ermee, wilde legen en ook niet, over een steen, wilde mediteren.
Aan leeghoofdigen heb je niets aan, zo ongeveer weet ik dat nog. Gewone denkmeditatie
hou je van. Ook tijdens wandelingen. Ha haaa
Volgens jou, is alles geest, als het over het hiernamaals gaat, op een dag, is het
te tonen, via de wetenschap. Ze vinden er de juiste apparatuur voor uit.
Lijk me ook wel mooi, dat te zien, maar of we ons mams dan gaan zien, tussen miljarden
overleden mensen, zal wel een toevaltreffer zijn.

Ik heb nog een link over de verkiezingen
https://nos.nl/artikel/2366422-peilingw ... binet.html
en de tussenuitslag daar over.
Vermaak je daar ook weer eens mee, Allemaal een goede avond van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 feb 2021, 06:08

Mensen... :)

Klopt ik heb alles er over... weg gegooid...in Dec 2013
Niets is des Mensens vreemd...Als Mensen boos zijn...kunnen ze ...de Onnozelste dingen doen...
dat nog goed kan uitpakken...of ...misschien ...helemaal niet dus...

Ik las ...Ans...dat je Hoofdfactor 5 niet juist heb...Dat moet zijn...De Natuur met al wat is...ook Huis en Erf dieren...
Sport en spel en Muziek zit in Hoofdfactor 2 er bij in...De hoge Muziekkunst zit overigens in Hoofdfactor 12 en 15
Omdat als ik het heb over de Verticale Middenlinie ...dan zet ik er
Hoofdfactor 15 er niet bij...alleen Hoofdfactor 12...(om binnen 1 tm 14 te blijven)
(Nog verder Horizontaal...zit Muziek ook
(ik meen in 27)
Dus ik heb het alleen over Hoofdfactor 12...(12.12) als het over de hoge Muziek gaat)
In de meeste Verticale Midden linie...zit per Hoofdfactor veel meer in...dan dat ene ...Muziek) wat ik opschreef)
maar de Hoge Kunsten zit in Hfdf 12.
In Hoofdfactor 11 zit ook de Hoge Kunsten in...maar van andere categorie...dan in Hoofdfactor 12)

Ik meen dat ik in het vorige vorige vorige Forum... is schreef...dat 200 Jaar geleden...er zoveel meer bij kwam...
dan Alle Eeuwen ervoor...ging alles daarvooor.... op Godsdienstige gronden...kwam bij ...het Humanisme...dat
maakte van alles anders er...En het eeuwige dijde er ook van uit...)

Over...Al dat uitgedijde...weet ik echt niet allemaal hoor... Maar op Hoofdfactor 1...tm 14de linie...kwam... DE Eduard...
En op Hoofdfactor 15...tm de 14de linie...De Johan...(in het Oosten... een paar Li erbij)
Heel Hoofdfactor 7 werd anders...en Hoofdf 4 kwam erbij...
Dat dijt zoiets wel uit...

(Het hele Heelal ging er van uitdijen ahw.)
Zal wel iets... Natuurkundigs zijn en Wiskundig en Chemische ed)Dat de ...AL Geest...alles bij elkaar ahw...vormt...

Maar nog ingewikkelder dan ...gewone Electra en ook dan de Electronica ed.... We ...de Mensheid komt er wel achter...via
De Wetenschap...Hoofdfactor 8 (8.8) Men gaat apparatuur uitvinden...dat het Waar te nemen is...
(De Eeuwige Hiernamaals Gebieden...)

(Zelf heb ik het nut van dat alles nooit ingezien...het Leven op Aarde is al ingewikkeld zat...om met
dat bezig te zijn...Zo onder ons...Ik vind...dat die God...ook meteen ...een Hemel op Aarde had kunnen maken...als
die Volmaakt heet...) omdat die dat niet gedaan heeft gedaan...zitten wij Mensen met zo' vele Wereldse ellendes...
(Misschien was die boos en maakte die zo...Onnozel... de Aarde...weet je veel)
Alles wat in ons mensen zit...zit
nl ook in God...Wij zijn naar ...Zijn evenbeeld gemaakt...Mannen en Vrouwen...
Man.Vrouw is mi God is...Genderneutraal!

Net als bij ons...sinds kort pas...de Genderneutrale...Banen plannen...I alle Eeuwen... ervoor niet...nu wel...Hoofdfactor 1 (1.1)
is ook best ingewikkelder ...Hoofdfactor 1...dan dat er alleen staat...De Mens ...met al wat is...

Ik mis nog altijd...een Tekenpen ...met Insteker..om te kunnen tekenen in alle PC's schrijfvensters...
Daar droomde ik laatst zelfs van...Ook dat de instekers... aan de voorkant zat...kwamen...ipv aan de achterkant van PC's ed.
In iedergeval de Tekenpen insteker zat aan de voorkant...
Dan kon ik een driehoek tekenen...met de Punt naar boven...
Hoofdfactor 1 beneden...Dat is de breedste kant...(Veel...een veelheid... Geestvermogen... zit dus in Hfdf1)
en in de Punt (Hoofdfactor 14 (14.14) 14 Zit in het Midden er maar 1

Als je nog een 2 hoek tekent ...met de Punt naar Beneden...en als dat in elkaar schuift...Krijg je De Davidster...met 14 erin.
In het geheel...dan draait het... in de rondte...(Nou ingewikkeld zat...daar hebben ze Hoofdfactor 7 voor uitgevonden...
dat het kan laten draaien...ahw.)
Ik schreef is...de meeste Geestverlichten ...vind je in Azie...in het Oosten...de
meeste Godsverlichten...zijn echter te vinden... bij De Joden...Misschien dat het daarom Davidster heet(?) Als
De Wet... het geheel laat draaien...(Mij lijkt Hoofdfactor 7 de minst leuke...een beetje saai zelfs...anders
gezegd ...er zijn leukere Hoofdfactoren...maar in alle eeuwen ervoor waren in Hoofdfactor 7 alleen
Joden te vinden...en alleen mannen...ook dat is sinds 200 jaar geleden veranderd...(Met dat uitdij gebeurens)

Maar die 70% Joden ...zal er altijd in zijn...in Hoofdfactor 7...Die 30% kan een allerlei zijn...en sowieso ook Vrouwen in zijn)
Geen idee
wat er 200 jaar geleden gebeurd is...dat er zo een Wenteling ermee gaande werd...in de 2 Driehoeken ahw.
met het vervolmaken... van dat Eeuwige Hiernamaals...Met een Nieuwe Hemel ahw en een nieuwe Aarde...zijn ze er aan het
maken...(Dat is klaar in het jaar 2850...Dan is de Aarde niet meer leefbaar...voor al wat leeft erop...) Dan
moeten we (Als menszijnden)...het hebben van...de Nieuwe Hemel en de Nieuwe Aarde...(Of zal dat 1 en hetzelfde zijn er?)

Wat onze Geest vorm maakt...schijnt ...totaal helemaal...iets Natuurkundigs ...en niet meer... Biologisch dan...
(Geen idee wat het nut ervan is?)

Maar dat vragen ontzettend veel mensen zich ook af...van het Aardse bestaan...Dus onze vragen zullen er ...daar...niet veel anders zijn...
Zo eentje bv. zal wel velen zijn...met...(Geen idee wat het nut ervan is?)
Vooral als... je dierbaren nog zijn...op Aarde...)Onze vragen zullen er ...daar...niet veel anders zijn...
Hoe dat ook zij...Alle Geest vermogen bij elkaar ...vormt... zoveel % Licht Materie en zoveel % Donker...Materie...
(Zie je wel...het zal wel over ...Natuurkunde gaan...zo'n beetje...me dat...Alles... wat er is...)

Ha haaa je vraag is geinig Ans...over Mediteren...en alzo met God een Sigaretje roken...Maar wat...als je ...niet rookt?
Tja...(Ik zou zeggen...in de Natuurkunde is alles mogelijk...Mits je Eigen Zijnsgetal er naar is...want
alles wat er is...is ook Wiskunde...(Het hangt dus af...van je behaalde...Eigen Zijns Getal...(Getallen bij elkaar) ...)op zulkse dingen
kan ook
met Mediteren...Niveau ....op z'n Japans...samen... een bakkie Thee drinken ...is ook wat!)

(Lekker Sigaretje erbij ...doet de Geest nog hoger stijgen...Rook stijgt naar boven toe nl) Niet alle rook heeft dat effect...
alleen Humanitaire rook en walm ed. ahw)dus een walmend bakkie thee...heeft ook wel iets...)iets wat je eigen Geest kan doen stijgen...
meelevend met ...het Walmende ...en met de rook...stijging...)Ook dat is Natuurkunde!
Wat je Geest kan doen stijgen...(Om toch gewoon... in het Aardse leven... te blijven...tijdens zulke Meditaties)(Met stijging
van je eigen geest) Als het om Mensen gaat...Dan... gaat het ook over... De Psychologie... van de Geest... der dingen...(Ook
in dat Eeuwige Hiernamaals!) (Zonder dat...Waren we sowieso... met z'n allen ...niks!)(Niet hier en ook niet daar!)

In je Eigen Zijn Getal...zit het dus vol met...de Psychologie der dingen...) Wat we allemaal al niet mee nemen...naar daar...
Een Volksverhuizing is er niks bij...
Als je de kans krijgt
via jezelf of via anderen...is het mooi...mooier allermooist...deze zin te snappen...Kennis is Macht!

Dat zit daar...niet veel anders in elkaar...Alles draait weer uit op...Macht...tm in de zoveelste Macht...der dingen...(Wiskundig gezien ahw)
vb Als je Zijngetal staat om in een Hoofdfactor te komen...in 1tm 7...maar je hebt wel bv rijen 8ten erin...na de
zoveelste 8 erin...die mogen ook komen...in Hoofdfactor 8 er...(Ondanks dat het Huisnummer in (1tm 7 is...)

Via Kennis is Macht...kunnen massa's Mensen (Met Huisnummer (in 1 tm 7)...toch komen ...bewegen ...ed...in (7 tm 14) de Hoofdfactoren...
De Macht ...van het Geloof... is ook wat...(Met welk Eigen Zijngetal...dan ook...komen er massa's Mensen tot (14.14) op d 14de linie...
(Bij De Boeddhisten...en aanverwante geloof...is dat (28.28) op de 14de linie)

Dus nutteloos is het Geloof ook weer niet...men kan er (met de eigen geest)...erg hoog mee stijgen ahw.)
Maar om God zelf...te vinden...dat gaat alleen via de Verticale Middelinie...
.......14
14 (14.14)14
Onthou dat de Zin...Niemand komt tot de Vader Dan door Mij...
(Die punt... is te vergelijken met...het Oog van de naald)
(ipv als je al mocht denken...je moet zo groot mogelijk in de geest zijn...je moet juist
zo klein mogelijk zijn...(met zulkse Meditaties ed)...anders kom je dat Punt niet door...)Dat punt door...70% dat lukt een Jood wel...
en 30% de rest...
Niet alle Joden... en niet alle de Rest...lukt dat...maar de samenstelling ...zit zo ongeveer in elkaar...(Daarom type ik welis
pas op ...dat als je antie's Joods doet...Die kan je er overal tegen komen daar...(Vooral als je langs De Wet (Hoofdfactor 7) moet...
Anties een ander Ras of anties hun Godsdienst ...en zo wat...is sowieso van de Zotte!

Wat niet wil zeggen...je mag de Tijdswaarhedens wel zeggen...als je iets Zot...of achterstanderigs vindt...aan het Ras van een ander Ras...
of een Ras is te geweldadig ed. Alsmaar Oorlogen om het Ras van de Buren...om een iets lichtere huidskleur of juist iets donkerder...
Elk Ras heeft wel wat...waar wat aan op te merken is...Misschien... is
het Genderneutrale Ras...gemengd Ras...nog het beste...(Weet je veel)
Kan vele Oorlogen schelen...

Maar Haat... is de Omgekeerde Macht...dan kom je uit...op de Negatieve kant...aan de Donkere kant...in dat Eeuwige
Hiernamaals...(De bedoeling is wel...een soort van Bereik...om aan de Positieve kant...uit te komen...)

Achterstandigen... kunnen via oa tigs Goede doelen...en/of via Staten...geschoold worden...(Om maar wat te noemen...ipv neg kritiek alsmaar)

Van mij... hoeft niemand wat...met Thee.. of met een Sigaar ...of met Sigaretje... of Pijp ...of Sjekkie...of zo wat...of
wat dan ook...maar als je gaat mediteren...ik ben niet voor... een Leeg Hoofd maken...
(Ledigheid is nl ook wat...)

Hoofdfactor 5...is een hele mooie Rustmaker...in het Hoofd...is dat lekker rustig...Ik zelf bv...denk klets wat af...tijdens Meditaties...
daar kan je Geest...ook hele hoge Hoogtes...mee bereiken...niet perse per dag...net als je tijd en zin hebt...en energie genoeg hebt
met een bakkie koffie ...en zo wat...er bij...

Ik heb wel eens de Meditatie gedaan...Stel ik kom daar aan...(Handig ...Als je je eigen Zijn Getal... al weet bv)
(Als je het Aardse verlaat en daar aan komt...) Wat neem je
voor die Gasten
als Kado mee?

(Stel je weet al...70% zijn er Joden...en 30% allerlei...)
Als je daarop mediteert...(ha ha haaaaaaa) Ik zou alle CD's van JS Bach mee nemen...(Misschien snappen ze dan...dat ook
DE Jezus is...Een Jood!)
Ik bedoel ...lang niet alle Joden ...zijn aardig voor het Christelijke Geloof...om maar wat te noemen...
Dus ik vind...mijn Kado zo gek nog niet...om er mee aan te komen...(Het heeft ook wel Humor)(Hfdf 11 (11.11)
Maar er bestaan ontelbare soorten van Kado's...Leuk eris... op te gaan Mediteren...

Wat geef je (Genderneutraal)...De Hoge Omes en Hoge Tantes er...Kado...als je er aan komt...
Wat zou je... De Eduard...kado geven...(hfd f 1 (1.1)
Niet alle macht ...is Godsdienst er nl...Sinds er ook is...Het Humanisme...
(Je hebt... van die Gasten er...die zijn het ...Allebei...)

Nou dat noem ik dus...Denk Medidatie...(Dat is totaal wat anders...dan een leeg Hoofd maken meditatie...)
(Of mediteren op een Steen ed dingen meer...)
De Geest
moet het wel hebben van... Denkers...(om er meer... te krijgen aan... Kennis is Macht ed)
ipv...Dan dat de macht is... (massaal)...leeghoofdig er...

Ik denk vaak...wat gebeurde er 200 jaar geleden...Iets is dat Eeuwige... aan het verbreden...
Zal wel weer... voer voor Filosofen zijn...maar ik (als Huis en Tuin en Keuken gebrei
Folosoofje bij tijd en wijle)kwam hierop uit...
De Geest
moet het wel hebben ...van... De Denkers...(om er meer... met dat uitdijen... der dingen daar
te hebben)aan ...via...Kennis is Macht... ed)

Nou... kan onze Hersen Denkens...wel de Vergetelheid tm de Dementie in gaan...of hersen infarcterig ed....
ahw...maar
de (circulaire)... Geest...(Boven ons)...die Geest... zelf...die...onthoudt alles...)

Ook met welk Kado je dan zal aankomen zetten...(De voorbestemming ed ze weten toch er Alles al...)Maar
Ze trutten soms 200 jaar ...om iemand ...voor op een Middenplek... te zetten te vinden...aan de ene kant
zijn ze er... zo traag als dikke ...Je weet wel...en aan de andere kant...dan weer ....zo ongekend snel...
Als je er
de ballen
niks meer van snapt...is er nog altijd...De Humanist...De Eduard...De Mens...met
al wat is...Hoofdfactor 1 (1.1) Om te beginnen...
Met bv Mediteren...

Nou dat was weer ...het type-oefeningetje wel...Ik moet ook lachen ...om mijn Kado...voor Plots of tzt.
De hele Bach Cylus mee...Zie je wel...Mediteren... kan ook... erg leuk vrolijk ...en blij...zijn!

Je kan er ook... De Sint... gaan uithangen en ze allemaal
een kado geven...Nou dan ben je nog lekker lang bezig...
Ter leer en de Vermaak...als je je verveeld...eenzaam bent
Denk dan aan de Meditatie...welk Kado... zal ik mee aankomen...plots of tzt...
voor al die ...Grote Hoge Omes en Hoge Tantes er...voor al die gasten er...tm
voor al Je dierbaren ...die er al zijn...)

(Maar... zo onder ons ...1 kado... is kan zijn ook... genoeg zijn!)
bv Alleen al... De eerste noten al ...van Bach's Mattheus...
((((En al die.... (uit de eeuwige oude doos)...fundamentalistische... Joden er...staan
er meteen...stijf...)))
(Dat is Humor Meneer Sonneberg...Mooi om An te tonen!)
Niks mis met Joden... de rest (van zo'n Humor ras) snapt het wel...
Nou zo kan die wel weer...
https://www.youtube.com/watch?v=ZwVW1ttVhuQ
Ik zeg maar zo...ik zeg niks...(Een Middentype mens weet ook niet alles nl.)
Fijne Midweek allemaal. Knf van LT) :roll: :lol:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 10 feb 2021, 16:30

Sensor

Ik begrijp best lt, dat je na een herseninfarct gehad, moeite hebt met typen en dat je al
die dingen, niet zo goed meer weet, wat je ooit, had opgeschreven.
Maar dat huis invullerij, begin ik steeds beter te snappen.
Ook dat sinds 200 jaar terug, het niet alleen, voor godsdienstigen meer is daar, maar iedereen
er welkom is.
Met hoofdfactor 4, is sexgeaadheid, daar zelfs niet meer, in het geding. Is een gewone zaak geworden daar.
Maar je hebt wel gelijk, ik kende het woord, genderneutraal, ook niet, pas nog maar.
Vroeger hoorde ik daar nooit wat over.
Jij lijkt het, voor jezelf, uit t puzzelen, waar dat bij past. Moet ik wel om lachen, god noem je genderneutraal,
omdat iemand op tv zei, dat god, mannen en vrouwen geschapen heeft, naar zijn beeld.
Dan issie man en vrouw, of in het gevoel issie dat, lijkt me, jij noemt dat, en allen zijn we, een beetje bi.
Ha ha haaaaaaaaaaa Er zijn veel methodes, om te mediteren, maar jij houdt van denkmeditatie, zo
kom je nog eens ergens ermee, ipv met denkloos mediteren.
Ik tracht het te snappen, ik ben niet godsdienstig, dus daarover, weet ik echt niets van, maar sinds
200 jaren terug, komen die ook gewoon, in dat huis daar, in dat eeuwige hiernamaals.
Ze zijn er dus, met de tijd mee gegaan er.
Zwarte gaten zijn ze er ook aan het maken gegaan, schreef je eens op.
Denk je, bij de doden, rust zacht, zijn ze er, keihard aan het werk. Ha ha haaaaaaaaaaaa
Althans, dat begrijp ik eruit.
Over werk gesproken, ik heb het, erg naar mijn zin, in me nieuwe baan.
Ook me nieuwe huis, ben ik reuze blij mee en me kind, met der eigen kamertje.
Heeft ze al die 5 jaren, niet gehad, en nu wel.
Op tv gaat het nu alsmaar, over sneeuw en schaatsen, ze kunnen dagen teuten, over de 11 steden tocht, dat door
de corona, waarschijnlijk, niet eens mag door gaan.
Wat een hoop narigheid, is dat corona he.
Nu jutten ze, via de kletstafels weer op, dat de verkiezingen uit gesteld moet, maar ik denk,
die corona, kan nog tijden duren, dus sommige dingen, moeten gewoon, door gaan.
Of denken jullie, daar anders over? Hoor ik nog wel.
Gezellige dag verder. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 feb 2021, 18:26

Sorbet... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Het Forum Over Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+Prive Foto's Nellie en Ans

Mee Bezig
=VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS. Is Klaar 1 tm op Blz 39 van de 49 Blz.

_____________________________________________________________________________
Tiff
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht
+Prive Foto's
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.

___________________________________________________________________________________________________
Lady Troy
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Prive Foto's
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN
+Overleden Huisdieren
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH Blz.1 en RAMADAN Blz.2 en 3 KONINGEN
+Humor 1
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat

Mee Bezig
=Humor 2...Ben ik mee bezig...beland op blz 55 van de 103 Blz.
=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 18 is klaar...van de 116 Blz.

Dezen Moeten nog
=MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM 3 Blz
=1 April Blz.1 en ST. MAARTEN Blz.2 en LUILAK Blz.3
=SINTERKLAAS FEEST PLAATJES en VOORNAMEN PLAATJES 16 Blz
=VOERTUIGEN 73 Blz
= KERST en OUD en NIEUW 51 Blz
=GOEDE VRIJDAG-PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN 21 Blz
=Plaatjes Allerlei 51 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 feb 2021, 03:55

Betalen... :)

(Waar ik echt helemaal niks van snap...Dan is er die strenge Lockdown en de Avondklok...
Mondkapje op...en 1m 50 afstand houden en Handenwwassen...en 1 persoon mag op visite komen...
Bij de Winkels...mogen de klanten ...voor het eerst... hun bestelde producten afhalen...bij de Winkeldeur...
Camera van de TV erbij...
Winkelier en Klant
hebben beide geen Mondkapje op en staan vlak voor elkaar...te praten...dat
tonen ze steeds...Dat ze dat weer mogen...hun bestelde producten afhalen...

Heb ik het toch over een Geschoold land...

(Winkelier en Klant ...Zijn ze nou... zo achterlijk debielerig...in het land...of hoe zit dat???)

Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt???

Bij elkaar staan kleppende om de Spullen in de tas te doen...(Zonder Mondkapje op!)
zonder Mondkapje op en geen 1 m 50 afstand houden...

En...Alweer... zonder Mondkapje op (Of op z'n Disseltjes...zie je ook erg veel doen!
staan er Mensen ...met TV Reporters te praten ???

Wat velen ook lijken te denken...dat als er sneeuw ligt...dee Corona er afwezig is...
op TV
een hetende Deskundige...man
aan een Kletstafel...Buiten met de Wind...Dat waait gewoon weg...zei die...
Ik moet dan gelijk
denken aan...Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
gezonde Mensen...veel gesport
in de Sneeuw...lekker zonnetje erbij...
die plots...op de IC.s terecht kwamen...wgs Corona Besmet en ernstig ziek werden...ervan
Overleden zelfs...
Hoe het... in Europa begon.....Was toch ruimschoots ...veel op TV...Onthouden Mensen niks?

Ook de Mensen die aan het Sneeuwspelen zijn en aan het Schaatsen zijn...Moet mi
wel met Mondkapje op...ze naderen elkaar allemaal nl er....

Nog is...Over het Winterse Weer...
Ik moet dan gelijk
denken aan...Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
gezonde Mensen...veel gesport
in de Sneeuw...lekker zonnetje erbij...
die plots...op de IC.s terecht kwamen...wgs Corona Besmet en ernstig ziek werden...ervan
Overleden zelfs...
Hoe het... in Europa begon.....Was toch ruimschoots ...veel op TV...Onthouden Mensen niks?

Het ergste is...Dat niemand er wat van zegt... ook niet ...die aan die vele vele Kletstafels... het als vb
toont...hoe het niet moet...(Met in beeld tonen...die Mensen
die zo op TV waren...)

tm...Zeggende...
Zo van
Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Of
van die Figuren...Je geeft ze 1 Vinger ...en ze pakken de hele Hand...
Bij de Winkels...mogen de klanten ...voor het eerst... even...hun bestelde producten
afhalen...verder nog niks!

En ook...Vooral...Oude Mensen... die voor elke Deurbel...de Buitendeur open doen...zonder Mondkapje op...die
gaan kleppen met de aanbeller...in een open deur...met Weer en Wind...zie
je ook nog steeds!

Nog maals...Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!) :roll:

(Weten jullie...hoe vaak ik...als waarschuwing...hiero... ook sneeuw genoemd hebt...tigs keren...in die context!)
(Het zit nl zo...een Virus Corona kan wel 2 uur...7uren tm 2 dagen overleven...in Douwdruppels
en in sneeuw...ed dingen meer...om dan toe te slaan ...als er een Mens... voorbij gaat!
Dus logisch is...om met Sneeuw en ijs pret...ed buiten...een Mondkapje moet op!
Zagen jullie ze dat doen?)(Nee...niemand waarschuwde ze er voor!)

(In oa China maken ze... nog steeds ...straten en pleinen parkeerplaatsenen en zalen etc.
en wagens die van het buitenland het land in komen etc. sproeien ze...septisch schoon!)

Het zit nl zo...een Virus Corona kan wel 2 uur...7uren tm 2 dagen overleven...in Douwdruppels
en in sneeuw...ed dingen meer...om dan toe te slaan ...als er een Mens... voorbij gaat!
(mi Een sneeuw vlok
is een soort (tijdelijk) overlevingshuisje (Voor Virussen)
een Waterdruppel ook en een snottebel uit geniest (Ook in de elleboogkleren!) is een soort (tijdelijk)
overlevingshuisje (Voor Virussen)(Dus papierenzakdoeken mee en na snuiten meteen dichtgevouwen
de prullenbak in!
ook hoestslijn uitgehoest etc. (Ook... op ...schoolbanken leggen...komt er een nies of hoest...meteen
een zakdoekje pakken! (Niet in de zak doen gelijk in de prullenbak...weg doen!)

Drapwater etc.) (Aan schoeisels)

Daarom schreef ik hiero wel ...een paar keren...Je moet de Risicogroep... vnl de Bejaarden...niet in de Ochtenddouw...naar
de Super laten gaan...maar bv tussen 2 en 4 uur) Anders kan het ...Prijsschieten voor de Virus worden...met
die Risicogroep!

Hoe het...in Europa begon...De Corona Epidemie...Mensen op Wintersport...Hele
gezonde Mensen...veel gesport
in de Sneeuw...lekker zonnetje erbij...
die plots...op de IC.s terecht kwamen...wgs Corona Besmet en ernstig ziek werden...ervan
Overleden zelfs...
Hoe het... in Europa begon.....Was toch ruimschoots ...veel op TV...Onthouden Mensen niks?

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
(Met een Wereld Pandemie...Zulkse Waarschuwingen...Zou toch ...voor en na ...elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...ook geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
Om Politieke ...Jo Jo Corona effectes
te voorkomen...(Zou toch ...voor en na elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)
Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!)

(Zou toch ...voor en na elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)
(In beelden getoond want...Grafieken ed...en Gelul... over een derde Golf ed...zeggen tevele Mensen... helemaal niks nl.

Het lijkt ook wel op...
Sinds niks mag...Ook geen Sigaar etc...Zijn ze het allemaal al snel...vergeten!
Om wat bij een Winkel... wat te mogen afhalen...moet nog steeds wel...Mondkapje op...en 1m 50 afstand houden
en Thuis...gekomen...Handenwassen...en 1 persoon mag op visite komen...

Ze tonen ...(Namens de Overheid)...op TV ...geen enkele constante ...uitleg...waarschuwings ...beelden!)
(Zou toch ...voor en na ...elke Journaal ...te Zien... moeten zijn!)

Nog maals...De herhaling... is de beste... Leer Meester!
Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!)

De Ijsmeester ...in Friesland...zei...dat hij het niet goed vindt...een Elfstedentocht in Corona tijd...
Gelijk ...het Politieke Getrut... wat niks snapt...tot het heigende Schaatsvol...richting de Verkiezing...dat
het wel kan...(Als het dan toch niet mag... niet kan (Via anderen in de Politiek) lag het
niet aan hen...(richting de Verkiezing...)
Nogmaals...
Moeten die Corona Maatregelingen
nog langer duren...een derde Golf laten krijgen...om het getrut wat niks snapt...???
Daar ligt... toch al ...een jaar... 3.4 van de Economie ...om plat!!!)

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 11 feb 2021, 15:25

Talen

Zowee, jij gaat snel, met dat herhosten van het forum lt.

Ik maakte wat mee, met lt.
Ze had zich 3 dagen geleden in een hap rijst met groentes verslikt
Het kwam er met hoesten niet uit.
Iemand kocht een thijmhoestdrank voor der.
Af en toe kwam er met hoesten wat uit, kwam ik net langs, ze ademde als iemand, met copd.
Nou zei ze, dat ga ik het toch maar uitroken.
Ze nam een sigaret en nam er wat trekken aan, liet de rook zakken en zakken en plots
kwam alles eruit, der hele tapijt, lag vol met rijstkorreltje verspreid.
De snelle kots ging over het prullenbakje voor zich heen.
Ze dronk wat en ademde en sprak weer normaal.
Ik heb het er wel vaker zo mee gemaakt, met haar, maar niet dat het
zo explosief, eruit kwam, dat het op der tapijt, verderop terecht kwam.
Ze noemt het. een interne heimlich lichaams reactie, via de maag, tegen de longen aan.
De maag kan wel, tegen gewoon roken, maar niet met een bak rook rechtstreeks erin,
dan wordt het, een explosieve maagdruk, tegen de longen aan, en dan komt
achter gebleven, verslikkingen, het er zo eruit.
Net zo lang, dat ze er, energie genoeg voor hebt, om het zo te doen, zei ze me eens.
Met ziek en te oud, kan de energie ervoor ontbreken, om dat zo te gaan doen. Dan kan het echte copd worden,
of een longontsteking, of allebei.

Zeg lt, dat zie ik ook steeds op tv, wat jij noemt, disseltjes, maar ook ,is er buiten wat, gaan ze massaal
zonder mondkapje op , dat doen.
Ik las dit.
Laagste aantal opgenomen coronapatiënten sinds 14 december
Dan denk ik, dan hebben ze de ijspret, nog niet in beeld ermee.
Dat is over 10 dagen, meen ik pas bekend.

Je gaat weer 4 dagen golf kijken lt, veel plezier ermee.
Allemaal een gezellige dag verder. Liefs van tiff.

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 04:24

Lenzen... :)

(Ik keek Mes op Tafel en lag er lekker languit bij...op de bank...zag het nog net tot het einde...werd wakker...3 uur in de nacht...
Toen was de Eerste dag ...van het Golf 4 dagen weekend al klaar...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71113#p71113

Omdat ik de Plaatjes en Foto's het beste in de Nachten kan herhosten...pit ik het ergens op de dag wel bij...maar dit keer...ook
de avond erbij en de halve nacht...Zoiets heb ik wel vaker...als ik een explosieve uitkots heb gehad...na verslikkingen...Als
Chronische Verslikkingen...(Overgehouden van Herseninfarct...slappe slik en slappe uithoestspiertjes) Toen ik in het Ziekenhuis ervoor lag
kreeg de zaal er drinkens voor gemengd met Maizena...aders konden we ons wel 60x per 24 uur verslikken...
Goor is zo te moeten drinken wel...Inmiddels verslik ik me soms 3x per dag soms 1x perdag...dus het gaat wel vooruit...maar net die ene keer
kan wel de meeste ellendes geven...Wat ik er ook aan overhield was...als ik slaap...iedereen slikt de eigen spuug door ...tijdens slapen
bij mij gaat het best vaak...de verkeerde route op...Dan word ik wakker...met een giagantische hoest explosie...Echt alles gaat van het
hoesten zeer doen...tm in de onderrug aan toe...en vooral ook in beide armen...echt niet normaal is dat...Dan neem ik een slokje water en soms gaat ook dat...de andere kant op...dus lang niet altijd ...heb ik dat van gewone etens...
Met gewone etens...lijkt verslikken in Rijst...echt een crieme...maar ook Vruchten met pitjes erin...Zwarte bessen...kan ook een dag...tot
wel dagen erin blijven...in die verkeerde route...
(Zoals rijst)...Korreltjes etens... en plak etens... en vooral waar pitjes in zit etens...dan lijk ik
echt een COPD'er...tot het... eruit is!
In de kortste tijd...kan het al bacterien gaan vormen...en Longontsteking geven...(Dat heb ik dus laatst 1 gehad...) Bleek
ik resistent voor Peneciline geworden...) ipv Vlees te eten.... was ik al een tijd...alleen Kip aan het eten...geweest...Bleken die te vol
met Peniciline gespoten in het land...Veel mensen werden en worden daarvan Resistent voor Peniciline...te zijn geworden...
Op TV was juist... in die tijd...Eet minder vlees...Eet vooral Kip...dat is erg gezond...
Ik het vlees laten..en was aan de Kip...etens gegaan...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...
Als die bij me logeert...Mantelzorgt die wat bij...Als ik zo een verslik actie heb...komt die met galzen water aan zetten...Dat zeg ik...Nee...ik moet Cola drinken...Zegt die
geheid...Water is gezonder...
Hoezo...zeg ik dan...Ja eh...

Kijk het is zo...leg ik dn uit...Ik drink al Cola vanaf dat ik 12 a 13 jaar was...en ik had pas...een Groot Darmonderzoek...en had
de allerhoogste score van goed...(En dat op me oude Dag)...Waarom zou ik iets gaan laten...als anderen het noemen ongezond...maar
het voor mij...erg gezond blijkt te zijn...(Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...dus na zo een verlsik explosie gehad...heb
ik meer aan Cola drinken...dan aan Water!)
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Ik heb een DNA dat Cholesterol aanmaakt...Toen niemand dat nog wist...kreeg ik op een dag...een best zware herseninfarct plots...
Moet voortaan altijd...Bloedverdunners en antie cholesterol pil...
Na 12 jaren was het dus weer opgehoopt...het werd een Keine lichte Herseninfarct...
Nu denken ze...dat een herseninfarct dan mankeer je iets aan het Hart...en U rookt nog steeds...Zo van Foei Foei Foei...daar ligt het aan...
Moest ik pas een groot Hartonderzoek...(Doen ze schijnbaar sinds kort bij Mensen met een Herseninfarct gehad)
Vind ik wel best...Hoe meer je weet...hoe het erbij staat...op je Oude dag...hoe beter!)
Bleek mijn Hart ....op Mijn Oude Dag...uitstekend prima geweldig goed...uit de bus te komen...bij de Cardioloog hoef ik niet meer
terug te komen...
Ga dan niet door anties...zeikzeuren...over mijn Rokertje...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...
Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Onderzoekingen voortaan...als ik ga laten...wat goed ...voor mijn Lichaam is!
(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)

Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en met Thee
(Ik drink geen Alcoholische dranken nl)

(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Onderzoekingen voortaan...als ik ga laten...wat goed ...voor mijn Lichaam is!
(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...
(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Sinds die Vega zoon vaker logeert ...
Preekt die me ...Groenten en Fruit etens bij...(Meer dan ik het altijd eet ahw)
Ik dat kopen...veel fruit en veel groentes...
Je gelooft het nauwelijks...wat dat kan doen ...in een mensen lijf...

Jeuk hier en jeuk daar en Bultjes die opkomen...en een totaal andere Stoelgang gedrag...
Zoals ik altijd at...eet......had ik niet dat...en waren mijn Darmen Prachtig ...tm...ook op m'n Oude Dag...met Dallas 9 en zo wat!

Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...
Als die bij me logeert...Mantelzorgt die wat bij...Als ik zo een verslik actie heb...komt die met galzen water aan zetten...Dat zeg ik...Nee...ik moet Cola drinken...Zegt die
geheid...Water is gezonder...
Hoezo...zeg ik dan...Ja eh...
Kijk het is zo...leg ik dn uit...Ik drink al Cola vanaf dat ik 12 a 13 jaar was...en ik had pas...een Groot Darmonderzoek...en had
de allerhoogste score van goed...(En dat op me oude Dag)...Waarom zou ik iets gaan laten...als anderen het noemen ongezond...maar
het voor mij...erg gezond blijkt te zijn...(Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...dus na zo een verlsik explosie gehad...heb
ik meer aan Cola drinken...dan aan Water!)
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Ik heb een DNA dat Cholesterol aanmaakt...Toen niemand dat nog wist...kreeg ik op een dag...een best zware herseninfarct plots...
Moet voortaan altijd...Bloedverdunners en antie cholesterol pil...
Na 12 jaren was het dus weer opgehoopt...het werd een Keine lichte Herseninfarct...
Nu denken ze...dat een herseninfarct dan mankeer je iets aan het Hart...en U rookt nog steeds...Zo van Foei Foei Foei...daar ligt het aan...
Moest ik pas een groot Hartonderzoek...(Doen ze schijnbaar sinds kort bij Mensen met een Herseninfarct gehad)
Vind ik wel best...Hoe meer je weet...hoe het erbij staat...op je Oude dag...hoe beter!)
Bleek mijn Hart ....op Mijn Oude Dag...uitstekend prima geweldig goed...uit de bus te komen...bij de Cardioloog hoef ik niet meer
terug te komen...
Ga dan niet door anties...zeikzeuren...over mijn Rokertje...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Onderzoekingen voortaan...als ik ga laten...wat goed ...voor mijn Lichaam is!
(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en Thee...
(Zit overigens ook...water in!)

(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...tm op TV...is ook maar de vraag...

(Ik schreef hiero jaren geleden is...wat veel groenten en fruit doet...je sowieso niet slank maken...De grootste Dieren op de
Wereld...leven alleen van...Groenten... Bladeren... en fruit...Bessen ed.)
Wat al dat Fruit kan doen... in darmen bij Kinderen...het kan zelfs ...oa ...Alcohol vormen...in Maag darm stelsel...
(Zou dat uitpakken op z'n HDNL???
Sinds kort lijden erg veel Kinderen aan eh dat!)
(Drukke Kinderen op Scholen en uit en Thuis...)
(Leuk voor de Pillenindustrie eh dat!) Maar eh

Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Alweer...Had ik het pas...met m'n Oudste Zoon over...Die is een Vega persoon geworden...al een poos...
Als die bij me logeert...Mantelzorgt die wat bij...Als ik zo een verslik actie heb...komt die met galzen water aan zetten...Dat zeg ik...Nee...ik moet Cola drinken...Zegt die
geheid...Water is gezonder...
Hoezo...zeg ik dan...Ja eh...

Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Want
als ik alles ga laten...(Om anderen)...waar anderen anties mee bezig zijn...weet ik zo al wel...dan keert het bij mij om...met
Onderzoekingen voortaan...als ik ga laten...wat goed ...voor mijn Lichaam is!
(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...en Thee...

Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

(Zulks snappen die anties lieden niet eens...)
Dan komen ze met...Water glazen aan...en mijn Lichaam doet het altijd fantastish goed...met Cola...en met Koffie...
(Van Koffie plast een mens beter van...) Gaan ze dat laten...komen er plasproblemen van...tm de Nieren plassen het niet meer goed door naar de blaas...) Als oa Koffie ...die dingen goed in stand houdt...waarom zou ik dat gaan laten...Koffie drinken!?
Hoe
dat ook zij...wat anderen (Die Waterzuipers)...gezond noemen ...tm op TV...is ook maar de vraag...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Ik 14 dagen die vega Zoon om me heen...
Ik dus aan de Groeten en Fruit...dat kost me... per Stoelgang... op de Plee de WC het Toilet...bijna een hele pak Closetpapier...per keer...er
komt geen end aan...met dat weg vegen...te breiig en steeds als je denkt...het is klaar...begint het weer...
Daar is dus... ook iets mee...Ik denk gelijk ...aan m'n Dallas...Darmen...en denk... ik moet snel weer
gewoon eten! Voor m'n Maag Darmstelsel ...naar de kloten is...(Oook omtrent etens en drinkens...We zijn geen Dieren maar...Mensen!)

(Voor Maag Darm klachten ...de nieuwste Medicijn...geven ze ook al automatisch...bij een Herseninfarct gehad...bij de Bloedverdunners...
Als je weet ...wat dat allemaal doet...in het lijf...
Dat zijn geen Bijverschijnselen meer...maar echte Ziektes...geeft het...(Dat beschreef ik hier pas nog...als de Ema daar hun toestemming voor geeft
waar gaat die (Onbetroubare) Ema dan nog over...???...)

Dus eh...
Hoe
dat ook zij...wat anderen gezond noemen ...is ook maar de vraag...

Voor de lijn...Ik doe dan altijd het zelfde...Ik eet van alles een beetje minder en minder en minder...
Ik moet het dus niet hebben van niks mag...Ook geen Sigaar etc...met Alleen veel Groentes en Fruit en een glas water...daar moet
ik het niet van hebben!

Dus al typende...Hier en Nu...met een Glas Cola ...en een lekker Sigaretje erbij...wens ik jullie een Goede Vrijdag toe. Knf. van LT) :roll:

PS. Het Forum doet anders... dan anders...Na verzenden...(Na een stuk getypt)
en daarna erop ...verder getypt...komt het begin er weer op...
Dat was nooit zo!

(Na m'n eigen typefouten getracht te verwijderen...moet ik nu ook... die van de Hoster eruit halen!) :roll:
en
met het herhosten...
vanuit mijn PC Mappen...
staat te vaak bij ...Dumper...andere letters onder de plaatjes...als Link...dus kan je ze niet vinden...

Maar bij de Hoster ImgBB staat het wel correct steeds weer...(Ook dat nog...want ik kan echt niet alles bij
1 host herhosten gaan...heb Dump dus
echt wel nodig...Maar hoe han het...als ze vanuit mijn PC...Mijn Map hebben...om het gevraagde plaatje te herhosten
dat bij...de Host Dump...er totaal wat anders onder elk plaatje staat...
dan bij de Host imgBB die als ook in mijn
PC MaPt???

vb...Het dichtgeklapte plaatje op blz 41 bij Jarig...staat dit
qjgpuklmgzoll.png
en ook zo bij imgBB
maar hetzelfde plaatje in mijn Map...qjgpuklmgzoll.png
maar...bij de host Dump staat het zo...6026037f8eb79-0000_1_

Afbeelding
In wezen vind je het dan nooit...om dat te herhosten...
als wat er onder staat...anders is...dan het op de Forumblz... het staat...

Zo dus...(Het dichtgeklapte plaatjes link is dit)
https://www.mupload.nl/img/qjgpuklmgzoll.png
en bij Dumper staat het in hun te hosten
zo
https://www.imgdumper.nl/uploads9/60260 ... nipsel.png

en bij imgBB
zo
Afbeelding
Hetzelfde plaatje...is dat...

Omdat ik er
anders naar kijk...vind ik het toch wel...maar extra lastig is dat wel...en het kost bakken meer tijd
als je...met een heel Forum over herhosten ...bezig bent!

Ik snap alleen niet
hoe dat kan...wat ze bij Dumper doen...als wat in mijn PC Map
wat staat en zij hebben
er wat anders onder staan als ze mijn Map ophalen
en die ... Hoster van imgBB ...heeft wel het juiste ....er onder staan! :roll:

vb Sinds kort
heb ik dat...met Overhosten...bij Dumper...er staat een andere link...onder het plaatje...
zo...
Afbeelding
Zo staat het bij Dumper in hun Map om te Hosten

en zo
In Mijn PC Map... en ook in de Hoster Map...bij imgBB en deze link ...stond ook op de link...van het dichtgeklapte plaatje...
en dat is niet...bloembeestje...
Afbeelding

Het plaatje
staat dus er wel tussen...in de Map ...van Hoster Dumper...maar de link (is)...heet... anders?

Even duidelijker...
Stel je zoekt dus ...deze link...
(Van het dichtgeklapte plaatje op de Forum Blz.)
in de Map van Hoster Dumper
qjgpuklmgzoll.png
op hun Hoster Map...
Die link staat niet in hun Map...vol
Plaatjes met Linken...
Maar
die staat wel zo... in mijn Map
en bij de Hoster...imgBB ook...
Bij Dumper staat hetzelfde plaatjes ...met link... zo
in hun Map
6026037f8eb79-0000_1_
:!: :roll:

Sinds kort is dat steeds zo...
Nog een vb
Met dicht geklapte plaatjes...kan je niet meer zien wat er stond
op Forum of Web...Dus moet je het hebben van de link...die in je eigen PC Map staat...

Het dicht geklapte plaatjes link is dit...
https://www.mupload.nl/img/ytnyffslyfjkl.gif
dat zoek ik dus... met overhosten...die link
Staat niet in de Map van Hoster Dumper...
(Ik kijk en zoek verder ergens...dan wordt het
wel...hetzelfde plaatje
met andere link...met andere link...(In de Map van Dumper)

Dat is zo bij Dumper...die link...
https://www.imgdumper.nl/uploads9/60261 ... 3kvgpi.gif

Lekkere bezigheid is dat zo...Als je als Oudje...en je (Aan tijd en energie en inzet ed)
je grote best doet
om weer wat...van het Forum te maken! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 12 feb 2021, 11:44

Zender


Ik stuur per mail wel met een plaat erbij, je plaatst die nu nog niet, tot je klaar bent, met overhosten, dan pas.
Dat is ook oke LT. Komt goed.

Wel vervelend, nu je er zo druk mee bent, gedoe met plaatjes hosters, althans met die ene, die je het meeste gebruikt.
Ik heb er ook geen idee en verstand van, hoe die ene iets anders, als link kan hebben, dan jij in he pc hebt
staan. Bij andere plaatjes hosters, staat er wel dezelfde linken er bij, als jij zelf hebt, in de mappen.
Maar erg lastig, als je het al, zo erg druk ermee bent.

Bij ons in het Limburgse, hebben we normaal carnaval. Dat is er nu niet , een heel jaar is vergaan, aan corona.
Jij schreef meteen al, ze moeten alleen, de risico mensen, in de huizen laten, en dat deden ze dus niet.
Ook nu schrijf je dat, nog steeds en nog steeds doen ze dat niet. Daar snap ik ook niets van.

Jij had gelezen de ouderenbond was daar tegen. Maar zij zijn niet de baas in het land, dat kabinet luistert
alleen maar steeds, naar wat anderen zeggen en gaan er dan niet, zelf over nadenken, daar is ook iets erg raars aan.
Van alles, wat wij hier, er over gehoord hebben, vinden we ,dat alleen jij de juiste koers ervoor had.
Bejaarden in de lockdown houden, dan kan de hele rest, gewoon doen, wat ze altijd al doen. De rest
misschien hoogstens met een mondkapje op, dat is alles.

Jij schreef ook weleens, dat wat ze, besmet noemen, dat moet juist iedereen krijgen, alleen de risicomensen niet,
worden ervan ziek, moeten die ook in qarantaine.
De rest, maakt dan immuniteit in het land, door allemaal besmet te geraken. Ondertussen is het wachten, op een juiste vaccin.
Inmiddels is het vaccin er, en laten ze nog steeds, het hele land in de lockdown en avond klok.
Jij schreef hier weleens, dat moeten ze, alleen met de aow,ers laten doen.
Ze doen steeds, het omgekeerde, met wat jij schrijft, er over, maar luisteren wel, naar de bejaardenbond. Dus
moet erom, iedereen het het ondergaan. Pas werd je er zelfs boos om, zoveel mensen, in de ellendes laten gaan,
en de economie in het land, omdat ze, naar de verkeerden luisteren en er niet zelf, over nadenken, over alle
tips, uit het land, ook die er totaal andere tips, over hebben.
Wij zijn ook aow'er, mijn man en ik, vinden jouw tip ook niet leuk, voor de bejaarden in corona tijd,
toen ging je schrijven, dat de aow, door de werkenden, via de belasting, betaald wordt, ze gunnen de bejaarden
het leven, dan moeten wij hen, de rest in het land, dat ook gunnen, het leven, door zelf in de lockdown te blijven,
tot via vaccin, en de cijfers, het genoeg is geweest, en alles, ook voor de bejaarden, weer wordt, als eerst.

Wat ik ook niet snap LT, dat die schooljuffen vooral, zo klagen, maar wel zonder mondkapje op, door de klas
draven. Eerst veel gejammer, dat de scholen gesloten werden, mocht het eindelijk weer open, toen ging, het geklaag,
daar weer over, vooral de juffen, doen dat!
Maar ze lopen zelf, zonder mondkapje, de klas in steeds. Voor volwassenen en grote kinderen, is het toch verplicht,
in openbare ruimtes. een mondkapje op te moeten hebben, waarom doen zij dat niet, waarom bekeuren ze, die lui niet?
En als ze zo bang zijn, dat ze corona, van de kinderen, in de klas krijgen, erover klagen, maar toch geen
mondkapje dragen, ze komen zo belachelijk over steeds zo.
Woest boos, op tv, omdat die arme kindertjes, dit en dat zo slecht is voor ze, de
scholen gingen open, en hup, met de koppen op tv, en dan bang zijn, voor die kindertje, die ze corona
kunnen geven, en ze de scholen, weer gesloten willen zien, en dat alles vertellen, in een volle
klas, zonder mondkapje op.
Volgens mij, moeten ze, dat zelfs, een mondkapje op! Net als iedereen, dat moet, in openbare ruimtes.

Als het, zo door gaat LT, heb ik hier in de 60 jaar, eerder het vaccin, dan jij, met je 77 jaar.
Er komt steeds, wat anders tussen. Voorzichtig dus maar. Het is nog steeds corona tijd nl.

Een Goed weekend allemaal en LT succes met je golf hobbie. Je had nu, meteen al succes, zelfs als je
erbij slaapt. Ha haaa Leuk wakker worden, lijkt me dat, de eerste dag al, de dag winnaar op zak! Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 12:37

Ergens... :)

Ik las dit net...
Volgens mij...was ik ook pas...hiermee bezig...ook met GN!
https://nos.nl/artikel/2368339-vrouwens ... m-hij.html
mi bepalen... vertalers zulks niet...maar ...de Neerlandici!

Hoe van alles... in de Nederlandse taal staan moet...geschreven moet...Maar...als die zitten te niksen...gaan
anderen er een ...eigen invulling...aan geven...
anderen vinden ...hij ...en weer anderen vinden ...Hij...

Zelf denk ik...Als wat dan ook iets... Genderneutraal...is...
dan moet er voor ...hij en zij...Hij en ZIJ...een ander woord voor komen...
dat... (in ene)... beiden... beduidt...

Zelf ...zou ik er... niet opkomen wat...maar mensen die... jaren gestudeerd hebben... op UV niveau... over de
Nederlandse Taal...vlgs mij... moeten die ...met de ...volgens de...Normen en Waardes van
de Moderne Tijd... ermee...aan komen zetten...Dan kan het... de Grote Woordenboeken... als zodanig... in komen...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Maar...het punt is...

Vindt men...God...Genderneutraal...in die Christelijke Gemeenschappen...(Na de uitleg... er over)(Of niet)
(of misschien... de meerderheid... toch wel...)
Dan pas...
Vinden ze het...Ja...dan pas... kan men... Dat Nieuwe woord... ervoor... zetten gaan...
dat de Neerlandici moeten bedenken dan...

1 Woordje ...dat hij en zij betekent...of... dat Hij en Zij betekent...

Niet alleen ...voor Godsdienstige zaken...maar het moet dan...overal voor gelden...waar het om
Genderneutraal... gaat...
moet dan mi... dat ene (nieuwe) woord...(voor Hij en Zij)...gelden...

(Als het over ...het algemeen gaat...Ik vind bv... Broederschap... echt uit de tijd...
(Het pist... buiten de Moderne tijd...dat woord!)
(Dan krijg je ...dat gezeik geemmer...dan komen er Vrouwen aan...die er Zustersschap erbij gaan zeggen)
Zo
bedoel ik het dus niet...
mi. als het (Genderneutral is) moet het...
1 Algemeen... voor iedereen...Bindend Woord ...zijn!
(Dat in dit vb
toch beider (Zustersschap en Broederschap)...bedoelt!)
(Dat is een echte Vakkundige klus!)

(Ik heb Zondags vaak de Kerk op TV aan staan...
een Dominee zei...
De Genade van de Heer...zei met U...
M'n loge...zei...en van ...De Dames ook...

(Die zat er mi
ook Genderneutraal er over te klooien)...
mi. ik schreef het al...Het is ...een echte... Neerlandici... Beroeps Vakklus
(Al die dingen...naar Tijdswaarhedens...te benoemen!)

mi. Heeft die Dominee ...het over De Jezus...als zijnde De Heer...(Dan klopt het wel!)
of... heeft die Dominee het over...God...
Dat's the question...Als ...God... Genderneutraal is...moet het anders gezegd...dan ...De Heer...

mi. ik schreef het al...Het is ...een echte... Neerlandici... Beroeps Vakklus
(Al die dingen...naar Tijdswaarhedens...te benoemen!)

Als het... moderne Banenplan en de vacatures is...Genderneutraal is...ahw. is m/v niet eerbiedig
niet respectvol ed...genoeg!
Ook Woorden ....in die context...moet... een nieuw... Algemeen Woord... voor komen!)
etc. Voor ...Zijn dit en Zijn dat...ook!)

Dat Hebreeuws geen Hoofdletters heeft...hebben wij ...met onze Taal ...niks mee van doen...en dat een ander land
wel Hoofdletters gebruikt...hebben wij
met onze Taal...ook niks mee van doen...
Dat bepalen we zelfs...hoe Onze Taal...in het ABN...eruit moet zien...

mi. Daar hebben wij er...De...Neerlandici...voor uit gevonden...en de Woordenboeken...waar we ons...met de Taal...in het ABN
(Buiten de straattaal en dialecten ed)...aan moeten houden...

Maar eerst een Boek
laten vertalen of maken... en als het ter Perse gaat...er dan pas...over gaan mopperen...dat
klinkt ook wel...Laat beetje Laat!

Misschien... moet daar wel... een Wetje... voor komen...Als het over...Zeer belangrijke Boeken gaat...voor oa Kerken ed
voor Scholen ed. tm UV...
dat eerst...anderen... het hebben ...moeten mogen bestuderen...
oa dus...
mi De Neerlandici...en allen die ...zulkse Boeken gebruiken...krijgen dan een x tijd...om er over te discussieren
desnoods is... met z'n allen ...ergens...om tot een*** gezamelijke meerderheids besluit***...te komen...ook door
Kerkse Functionarissen en...Schoolleraren ...Docenten... en Profs...ed.

Het moet dan ahw
eerst door ...Moderne ...ABN...Molen...gaan...voor het ...naar de (Boeken)...Pers gaat...en... voor het... in de
Nederlandse ABN...Woordenboeken...alszodanig... komen mag!
pas vanaf...een*** gezamelijke meerderheids besluit***

bv over...Hij of hij en over...Zijn en (Zij komt er alweer niet in voor) Maar is het
Genderneiutraal...(Het Onderwerp...)...moeten ze er allebeide...tegelijk... in voor komen...desnoods
met een totaal Nieuw Woord!

Leuke discussie lijkt me...of ...God...Genderneurtraal is...
mi.
Als God...schiep de Man en de Vrouw ...naar zijn Beeld...
dan is Godzelf...(Platonisch)... Genderneutraal...

Maar zo denk ik er over...
We zijn met nog zo'n 17,4 miljoen mensen ...in het land...
omdat simpel te houden...kan wel iedereen... met wat aan komen zetten
maar... om het Kort te maken...(Ha ha ha)...

Misschien... moet daar wel... een Wetje... voor komen...
voor dit...Als het over ...Zeer belangrijke Boeken gaat...voor oa Kerken ed
voor Scholen ed.tm UV...
dat
eerst...anderen... het hebben ...moeten mogen bestuderen...oa dus...
mi De Neerlandici...en allen die ...zulkse Boeken gebruiken...krijgen dan een x tijd...om er over te discussieren
desnoods is... met z'n allen ergens...voor... een*** gezamelijke meerderheids besluit***...ook door
Kerkse Functionarissen en...Schoolleraren ...Docenten... en Profs...ed.

Het moet dan ahw
eerst door ...De Moderne ...ABN...Molen...gaan...
voor het... naar de (Boeken)...Pers ...gaat...en... voor het in de
Nederlandse ABN...Woordenboeken...of als Boek...alszodanig... gedrukt uitkomen mag!
via...een (ABN)...Landelijk...*** Gezamelijke Meerderheids Besluit***

bv over...
Hij of hij... en... over...Zijn en (Zij komt er alweer niet in voor) Maar is het
Genderneutraal...( Onderwerp...)...dan...moeten ze er allebeide...tegelijk... erin voor komen...desnoods
met een...totaal Nieuw Woord... dan Is alleen... dit van belang...er over
via
Het*** Gezamelijke ABN...Meerderheids Besluit***is ....Het Besluit...genomen!
(Dan pas...mag zo'n type Boek...als Boek Gedrukt! )

Anders krijg je dit...
Hoe van alles... in de Nederlandse taal staan moet...geschreven moet...Maar...als die Neerlandici...zitten te niksen...gaan
anderen er een ...eigen invulling...aan geven...
Anderen vinden ...hij ...en weer Anderen vinden ...Hij...
Dat dus...

Jullie ook een fijne Vrijdag Middag gewenst. Knf. van LT) :roll:

PS. Ans...Ik bewaar je Platen wel...die je per Mail stuurt...voor elk Weekend...op
een dag...zal het overhosten wel is klaar zijn...Dan Plaats ik ze alsnog! Liefs van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 15:22

Enschede... :)

Komt het Zien...
Wat ik met Plaatjes en Foto's Herhosten tegen kom...
(Ik heb van alle 3 ...(1 Mijn PC Map)(2 Dat bij imgBB) en (3 bij Dumper) een klein stukje geknipt...als vb)

Je weet niet wat ...op de Foto of Plaatje staat...Met dicht geklapte plaatjes op Forums en Webs...
dus...moet je het van de Link hebben... om het te kunnen
herhosten...Stel de link is...Awndre9uxpu6w... (Van het dichtgeklapte plaatje)
en dat zoek je bij ....(3) de Hoster Dumper...
Nou dat dus...(Met een heel Forum overhosten...kan je dat tegen komen...)

Mijn PC Map Jarig Blz 41
Afbeelding

Mijn PC Map Jarig Blz 41 via de Hoster ingBB (Bij deze staat alles hetzelfde... er onder ...als in mijn PC Map Blz 41)
Afbeelding

Mijn PC Map Jarig Blz 41 via de Hoster IMGDUMPER.NL 2.1 (Bij deze staat er ...van alles anders ...er onder)
Afbeelding


Het is wat ingewikkelder...maar als altijd... is bij de hoster imgBB altijd exact hetzelfde
als link staat (van het dicht geklapte plaatje op het Forum) en ook in mijn PC Map
Dan weet ik...dat het met mijn PC Map Oke is...

Ik kijk dan eerst ...op Verkenner... Mijn PC Map Jarig Blz 41
of ik die link zie staan...en ja hoor...Ik kijk naar het plaatje
en dan pas...ga ik naar de hoster Dumper...klik het te ziene plaatje in...en host het
en plaats het op het Forum...

(Maar er staat een totale andere link onder... elk Plaatje...bij Dumper)
Daar let ik niet meer op...ik zoek... het Geziene Plaatje er...dat ik zag staan
in mijn PC Map...bij Jarig Blz 41) in dit vb... Het Paarse Bloemetje...
Alzo
kan ik ...ook...die Dumper Hoster... toch gebruiken...

Gr. van LT) :roll:

PS.
Ik heb geen flauw idee Ans...waarom ze ...de 60 jarigen ...voor de 70 tm 80 jarigen ...voor laten gaan...
Ik weet wel...hoe ouder men is...hoe groter de risico is!
70 tm 80 jarigen zijn ouder dan 60 jarigen...

Nou ja...Ik zit het wel uit...net als... al die vele maanden er voor...in Quarantaine...
(Alleen de enkelband mist...voor de rest... lijkt het op...Onschuldig...Gestraften...die het thuis ...mogen uit zitten...)
Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 feb 2021, 23:00

Ede... :)

(Nog even over dit...
https://nos.nl/artikel/2368460-hij-of-h ... evert.html

Ik zag m'n eigen ...ongemak ...met schrijven...
Ik schreef nl.
Een God schiep... Man en Vrouw...naar...Zijn beeld...
Voor dat woord...Zijn...zou dus... een ander woord... moeten komen...
Als iets...GN...Genderneutraal is...Platonisch Genderneutraal...is...
in De Geest...Genderneutraal ...is...etc. dat is...

Zo is het Woord Prof een mooi Genderneutraal woord...Het moet dus wel kunnen...Docent ook...maar
Leraar en Lerares...is dus weer niet op z'n Gendersneutraal...Onderwijzers weer wel...
Dan zou je deze ...moeten schrappen ahw...Leraar en Lerares...Onderwijzer ...is genoeg ...Genderneutraal nl.
Ook met Advertenties...is dat zo...helemaal Genderneutraal...
Gevraagd...Onderwijzers...Gevraagd Docenten...Gevraagd Profs...Politie gevraagd...Agenten ...
of 1 Prof...gevraagd voor...afd Cardiologie...(Om maar wat te noemen) Is allemaal Genderneutraal!
(Sinds Lands Banenplan Genderneutraal is...(Staan we allemaal...dichter bij...God...dan in alle Eeuwen... ervoor!)

Dat Zijn... voor...God...kan misschien wel blijven...gewoon GN ervoor zetten...GN Zijn...Van het woord Zijn ...Genderneutraal maken...
is dat...of dat kan ...geen Idee...Maar...Het Zijnsgetal...is ook Genderneutraal nl.
Maar niks voor...God ...zetten...of zeggen...lijkt me het enige juiste!
Want God...is Genderneutraal...
De Here God...dan doe je of je het over een Mens hebt die een Man is...
De Here Jezus...kan dus weer wel...(Het gaat over een Mens... die een Man is...)

Wat is je...Zijnsgetal...Dat isa te vinden in 1 van de Hoofdfactoren...in het... Hunner Huis Mijners...( ...eh...)...God...
Je moet toch wat...met dat...
God ...is dus ...Hun en Hunnie en Hullie...De Hunnen...Genderneutraal bekeken...in De Geest...

De Genade van De Heer...Zij met U...dan gaat het over...De Jezus...(Die is een Man)...Dat nemen we dan maar aan...
Ook Mensen
kunnen nl Genderneutraal zijn...In De Geest...(De ene Dag een Jurkje aan en de andere Dag een Broekje An...omdat
die het zelf ook niet weten...wat ze zijn...Er zijn er...die gevoelen zich...geen Vrouw en geen Man...of
anderen... gevoelen zich...Man of een Vrouw...om en om ...of zoiets...Misschien zijn we allemaal wel een beetje Bi...
Genderneutraal...in De Geest...

Heb U Naasten Lief als Jezelf...(Dat klinkt ook een beetje bi nl.)..maar is mi ...een echte... Genderneutrale... Bijbelse
zin...in De Geest...)
bv Als je ...als Vrouw...de Buurvrouw... net zo lief moet hebben...als je zelf...of Als je als Man...de Buurman...net zo lief moet hebben...
als jezelf...
mi. dat klinkt een beetje Bi...Maar... kan ook (Platonisch)...Genderneutraal ...Gezien worden...in De Geest...

Als ik daar mee bezig ben...zo met de type-oefening...ben ik nog niet... van de...Hunnies ...af...
(Zo'n Vader zo'n Zoon...zouden we vroeger zeggen...)...maar nu is het... Zo'n Hunnie Zo'n Hunnie...ze zijn allebei
Genderneutraal...in De Geest...
De Genade van... De Hunnies....Zij met U...allen....

Ik heb geen Nederlandse Taal gestudeerd...en puzzel er maar wat mee...Een Genderneutale Bijbel maken...lijkt
me ...De Puzzel ...van De Eeuw...

Ik heb geen Problemen... met het woordje...Hij...dat spreekt meer...Eerbied... (Hoge respect ed)...uit dan...hij...dito met Zij
dat spreekt meer ...Eerbied ... (Hoge respect ed)...uit...dan...zij...
Zijn...dit en dat...dito... dan zijn...dit en dat...

Als het gaat...over een Hoge Hogere Macht...(Van welke aard dan ook...om het verschil te maken...met alle rest...of tov jezelf...
kan een Kapitaal ...het verschil maken...(Zonder ...uitleg is nodig...verder) vb.
Ik kwam ...De Koning tegen...Hij had... een mondkapje op...
Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...De Koning denkt...
bv Ik kwam... de koning tegen...hij had... een mondkapje op...
of
Ik kwam ...De Koning tegen...Hij had... een mondkapje op...
Ik denk dat
Met...God...
net zo iets gaande is...Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...God... denkt...
Ik denk dat
met...god...
net zo iets gaande is...Met of zonder kapitaal...Het kan... het verschil uitmaken...hoe je bv over ...god... denkt...

Gaat ...een Boek...over De Allerhoogste Macht...die er bestaat...dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...heel erg...gepast...
Ik ken mezelf...
Ik schrijf altijd...De Koning en De Koningin...(De allerhoogste van het land...) dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...heel erg...gepast...
Maar ook ...Prins en Prinses...Maar ook...Premier en Minister...en Staatsecretaris...ook Burgemeester...ook Commissaris...(waar dan ook van)
Ik denk ...als ik ...dat... met kleine letters zie staan...Wie ben jij dan wel?
Sta je... er boven...dan klopt dat wel...

Al onze...Voor en Achternamen ...zouden ook...altijd... in Kapitalen...moeten...
Ik vind ...zoals ik... zo denk...niet uit de tijd is...maar het is ...een Eeuwige in de tijd...met zulks...naar Eeuwige Tijdswaarheid...
met het Respect voor de Anderen...hun naam...met respect ook...voor je eigen gekregen Namen...via Derden...etc.

Kortom ik schrijf en type altijd...God...Niemand ...staat er boven...geen Mens...
Gaat ...een Boek...over De Allerhoogste Macht...die er bestaat...dan lijkt mij... Kapitalen...Letters...alleen maar...heel erg...gepast...
Ik vind ...zoals ik... zo denk...niet uit de tijd...maar het is ...een Eeuwige tijd...met zulks...naar Eeuwige Tijdswaarheid...

Ik heb ook niks tegen Je en niets tegen U ...ed...Maar...
U...Zijt ...of U Zij...de Glorie...klinkt met... veel meer... Eerbied en Respect... met Kracht en Energie...naar Omhoog toe
dan... Jij zijt of jij zij...de glorie...

Natuurlijk kunnen anderen er anders over denken...Het zij zo!
Nou ja
ik oefen ook maar... het typen en de taal...Dat moet ergens over gaan...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 feb 2021, 12:11

Dedemsvaart... :)

(Groetjes van Tiff...ze heeft het druk...in haar nog ...ontdekkende nieuwe bestaan...
Verhuisd en nieuwe baan en Kind op andere School en ondertussen overal rekening houden met
de Corona Maatregelingen etc.
Liefs en Groetjes terug Tiff!

Ik las dit...
Tweede Kamer wil steeds meeregeren in plaats van controleren
Het machtsinstinct van de Tweede Kamer blijkt telkens weer sterker dan het controle-instinct.
Daardoor holt het parlement zichzelf uit...

Ik denk er ...anders over...Daardoor krijgen we...in het land...de tigste Nasleepzaken als...
oa...De Toeslagen affaure...omdat de 2de Kamer...het
Kabinet...niet controleert...

Het Contoleren...daarvoor is de 2de Kamer...uitgevonden...

Omdat ze dat in die 10 jaren...het erbij hebben laten zitten...oa
Bij de Toeslagen affaire...had de de Kamer...ook Demissionair ...moeten zijn gemaakt...gelijk
met het Kabinet!

De Instantie... die dat had moeten doen...De Raad van Staten...zat ook weer eens te slapen...te niksen...
(Het Kabinet... kan 1ste en 2de Kamer ...indien nodig niet Demissionair verklaren nl!)
(De 2de Kamer wel Het Kabinet!) Maar...
Als de Toezichthoudende Instantie nikst... alzo sluipen deze idioterieen erin...
Tweede Kamer wil steeds meeregeren in plaats van controleren
Het machtsinstinct van de Tweede Kamer blijkt telkens weer sterker dan het controle-instinct.

mi Moeten ze allemaal snel weer aan de gewone waar...om te beginnen...Neem bijtijds een Sigaar...
(Een Sigaret of Pijp of Sjekkie)
Dan kom je ook ...weer is klaar...
Met Vak Egards...
Want...waar niks mag...ook geen Sigaar...Komt niks goeds van!

Ik zal alle (vak) fouten Missers en Niksdoenerijen...niet gaan opnoemen...en
alle excuzes die gemaakt werden erom...en leg nog steeds uit...Met alleen Water voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...
Ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar...

Ik zag zoiets eigenaardigs...Bij Het Mes op Tafel...laatst...
Het was een hele simpele Rekensom...(zelfs voor mij...na Herseninfarct gehad ed)
Alle 3 de Kandidaten hadden het fout...
Eentje ervan...leert voor ...Chirurg...

In mijn Jeugd
kon je alleen ...Dokter worden...met de hoogste Taal- en Rekencijfers...Op de Vervolgschool
met ...de hoogste cijfers ...voor Wiskunde...

Ik heb ...in mijn Verpleegkundige Opleiding en Werk...welis Chirurugen ...bezig gezien...die
moeten...vaak...de ingewikkelste rekenwerk uitvoeren...om de Operatie
goed te doen verlopen...

Ik bedoel maar...
Als ze de simpelste Rekenopgave al niet kunnen...
(Waar gaat het dan nog over?)

mi Moeten ze allemaal ...Net als vroeger
in Pauzes uit en Thuis en op het Werk...
snel weer... aan de gewone waar...om te beginnen...Neem bijtijds een Sigaar...
(Een Sigaartje...Sigaret... of Pijp ...of Sjekkie)

Dan kom je ook ...weer is klaar...
Met Vak Egards...
Want...waar niks mag...ook geen Sigaar...Komt niks goeds van!

Met alleen Water voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...
Ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar...

(En al die Leugens en Bedrogs en Diefstallen op grote schaal... in ons land...(Via de Politiek)
omtrent gewone Producten...(Stelen vaia de Prijzen en accijnsen...onder het mom van)
moet
nodig afgelopen zijn...
(De Generatie
die het meest gerookt heeft... en/of mee gerookt heeft...is de alleroudste Generatie...massaal ooit aan
het worden nl!) Kijk Hierna maar naar...
viewtopic.php?f=10002&t=11

Als je weet hoeveel ...Werkelozen ze er al.... mee gemaakt hebben...met die anties patronen...en
alle ellendes daarvan...en hoevelen eom... aan de Harddrugs om gingen of aan de Pillen per recept
of via de straat of via Internet...(via anties figuur 1...etc...Dat is hun vette winsten nl)
Ze hebben wat op hun ...Geweten (Hoofdfactor 6) die
anties lieden!

Met alleen Water (in beeld)...voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...
Ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar...

Ook de tweede rekenopgave... ging fout...
(Vooral over de Fouten en Missers ed...in dat... Bij tijd en wijle...Dekcircuit Beroep banen...)Een Dokter
(in het Algemeen)...tm
Een Chirurg...
die niet kan rekenen.. is toch te
eng voor Woorden...Zeg nou zelf!

Had ik het pas nog over...Geheid begint er zo'n Hoge te zeggen
dat die uit een flesje waar voor 5 Prikken in zit...er wel voor 6 kan uithalen...
en daarmee een miljoen extra...Covid Vaccin meer heeft...(Voor dezelfde prijs)
als met dozen vol met voor 5 Vaccin injecties...erin...

Die ene extra gaat die dan doen...met het vaccin aanhangsel op de wand van het flesje en in de flesjeshals...)
De Fabriek heeft de inhoud van elk flesje berekend op...5 Injectie's
Aan Covid-19 Vaccin...( aan inhoud)...wat de klanten nodig hebben dus...
Ik schreef dat betekent...dat al die 5 Geprikten...te weinig Vaccin binnen krijgen per injectie...als
het flesje verdund wordt met 6...
Omdat ze
nergens eerst... het flesje even schudden...om alle aanhangsel te mengen...met het
verdunningsmiddel...)dus omdat niet gedaan...blijft er aanhangsel zitten in het flesje...
(Van 5 injecties...van het Covid-19 Vaccin...)
Dat legt zo'n hoge niet uit...
wel dat die ermee...een extra portie maken kan...per flesje...

(Sinds eh...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...
Issie die nou ...zo Dom...of ...zo slecht...
Thats The Question :!:

En waarom zegt (...de hele Med ed UV Gestudeerden)..rest niks
daarover :?: (Ook niet die aan de steeds meer ...Kletstafels op tv
begint er zo'n Hoge te zeggen
dat die uit een flesje waar voor 5 Prikken in zit...er wel voor 6 kan uithalen...
en daarmee... een miljoen extra...Covid Vaccin meer heeft...(Voor dezelfde prijs)
als met dozen vol... met voor 5 Vaccin injecties...erin... :!: )

mi...Met alleen Water... (in beeld)...voor je snuffert...
sinds eh...
kom je er niet...

Zijn... die nou ...zo geworden...Dom...(Vanaf...niks mag...)...of ...zijn ze...zo slecht...
Thats The Question :!: :roll:

mi...tmm die van de Tweede Kamer aan toe...etc etc etc.
Ze moeten allemaal snel weer ...net als toen...pas nog
aan de gewone waar :!:


Groetjes van LT) :roll:

PS.
Ik schrijf het nog 1x...Als ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen over
van alles...is mijn tip...ze aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!

En sinds eh...(Wat komt nu weer met gemak door de EMA?)
Sindsdien...is de ene Maagtablet... ook niet ...als de andere...om maar wat te noemen...Met
als hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen... :?: :?: (En dat automatisch opeens
aan elkeen met Bloedverdunners te geven :?: :?: )???????????

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken! :roll:

Nog even...
Ik heb 12 jaar geleden best een zware Herseninfarct gehad...Kreeg per dag 2 Cpasules a 200 mg Bloedverdunners...
Ik heb er nooit Maag medicijnen bij gehad voorgeschreven...Ik heb in die 12 jaren nooit maagklachten gehad zelfs...
Ik kreeg om heis van Apotheek en pillenindustrie...per capsule 50 minder dat is 100 minder per dag...
Ik kreeg een Kleine Herseninfarct pas...
Kreeg automatichs voorgeschreven...Maag tabletten bij de nieuwe andere
bloedverdunner...

Die automatische maagpillen...Met
als hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen... :?: :?: (En dat automatisch opeens
aan elkeen met Bloedverdunners te geven :?: :?: )???????????

Als ik die zelf niet gestopt had...Bij de Specialist Neuroloog)
Nam ik die nog steeds in...
.Met
als hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen...

Dus van daar mijn tip...(Ze gingen Corona patienten vaak ook bloedverdunners geven...)
(Wat wordt daar...Automatisch bij gegeven???

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!

Ik heb een prachtig Maag/ Darm stelsel wil dat graag zo houden... :roll:
(Indien ooit nodig neem ik wel een...Rennie!)

Als ik
die Bijsluiter niet gelezen had...(Pas na 6 weken deed ik dat) Kreeg ze nl van het Ziekenhuis...
Als ik... die zelf niet gestopt had...Bij de Specialist Neuroloog)
Nam ik die nog steeds in...
Met
als hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
die Echte ziektes...heten...Bij verschijnselen...
Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...en de Corona allang over is...
toch...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!
Te beginnen met... die van ...de Maag!

Van mij hoeft niemand wat...Maar hoe zit dat...bij zo'n EMA?
(Zit er geldelijke winst aan of zo ... Ook voor de Recepten schrijvers
die zulks opeens automatich voorschrijven???)
Want elk Weldenkend Mens
wil geen ...echte ...ander ziekte...krijgen...of zelfs...een rij...van een Medicijn...

Bijverschijnselen... gaan meestal snel over...Wat Jeuk is....soms wat moeten Kotsen...een spierpijntje
een poosje ...een zwakte weekje...etc. Dat dus...)

Als ze... nou ook is...Die Specialisten...de Bijsluiters ook is gingen lezen?
Zouden ze het dan ook voorschrijven
aan zichzelf...(Die Dokters?) Of ...aan naaste Familie???
Met als...hetende Bijverschijnselen...Geheugenverlies
Hartkwalen...en spieren zwaktes...en Botzwaktes ed...Dr van
(De echte Ziektes...heten...Bij verschijnselen...???...)

Ik bedoel ...maar... als tip...als oa oa oa...ook ex Corona Patienten...en de Corona allang over is...
toch...weken Maanden etc...zo klagen
de tip is...aan hun Huisarts te vragen...om andere Medicijnen Merken!
Te beginnen met... die van ...de Maag! :roll:

Nu ik toch zo aan het Emmeren ben...
Mijn vraag is nog steeds...Waarom Onderzoeken ze niks...
Sinds eh
De Open Markt Economie...
Zeikt half Nederland in de broek...
Dat moet ergens aan liggen!

Wel leuk voor de Inlegkruisjes en Maandverband Industrie er gaan massa's bossen er voor om!) Ook dat nog!

(Bij die Maagpil staat als bijverschijnsel Spierzwaktes...stel dat komt op de
Blaas terecht...Via een Medicijn productje erin...of via de Opvulmiddelen...ook alles wat
tegenwoordig bij de Drogist te koop is...

Ik vroeg is een flesje vit D...ze gaf me een flesje met grote Pillen...in het echt
is vit D superklein...pilletje...Dus ik kocht het elders!

Maar wat zijn de Opvulmiddelen> (Overal mee tegenwoordig?)Dito in Vega etens opvulmiddelen!)

Vroeger had half Nederland dat niet...met een Hoest of lach of Niezen...plassen in de broek
of wakker worden smorgens.... met een volle blaas...en ga je zitten of staan....Ppsssssssssssss hollen wordt dat!

Dat kan alleen aan bepaalde dingen liggen...(oa oa oa oa oa Die (nieuwe)...Maagpillen geven spieren zwaktes...om
maar wat te noemen...
misschien wel...op de Blaas?)

De tip is....Onderzoek is echt wat!
Voor de Deltawerken... al dat gezeik ...in het land...niet meer bij houden kan! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 14 feb 2021, 07:10

Vaart

Doe maar rustig aan Tiff.
Valt niet mee, verhuizen en naar een andere stad en een nieuwe baan, alles is voor je nieuw.
Je huisarts, tandarts, dierenarts, apotheek, de school van je kind, naschoolse opvang, en je
Familie en je beste vrienden, je moeder en je 2 broers wonen nu ver weg en LT ook.
Hou je taai meissie!

Je hebt wel gelijk LT, voor kort geleden, had ik ook nooit gehoord, over genderneutraal.
Opeens gaat het er overal over, ook in Engeland, zijn ze er erg veel mee bezig.
Maar dat men het, in de bijbel eruit haalt, las ik nog nergens, pas hier van jou. Echt
iets voor jou. Ha haaaaaa
Je schreef, als ze de bijbel genderneutraal, willen maken, is dat de puzzel van de eeuw.
Het is dus best, een moeilijk onderwerp.
Maar je uitleg, over de banen, dan snap ik het wel, hoe het in elkaar steekt.
Maakt niet uit, of je man of vrouw bent, met solliciteren.
Ze vragen gewoon dokters en verpleegkundigen, en andere zorg personeel en zien wel, wat
erop af komt. Maakt niet uit. Vroeger wel, nu niet meer. Mannen kunnen doen, ook vrouwenwerk en
vrouwen kunnen doen, ook mannenwerk. Wat in de genderneutraletaal, dan niet meer zo mag heten, denk ik,
vrouwen en mannenwerk. Welke sexgeaardheid dan ook, we kunnen het allemaal. Misschien de binnen gekomen
migranten, nog niet en hebben die er weer moeite mee, vooral die met hun haantjes gedrag.
En zo is er altijd wel wat.

Fijn dat je het hele forum overhost LT. Is dat in de jaren al niet, voor de 6de keer?
Sterkte ermee! Ik ben blij, als het er weer op staat. Dank je wel!

Zeg van 5 injecties er 6 maken, hoorde ik laatst ook iemand zeggen, op tv.
Je denkt gelijk, wat fijn, dan hebben we er meer, maar dan kom jij er weer aan, en legt uit,
hoe gevaarlijk, die lieden zijn, in feite.
Hopelijk worden ze wel, tegen gehouden, met hun miljoen, er extra van maken.

Had jij vroeger, ook niet iets met rekenen, was je kwijt, na een hersenschudding gehad, staat me
nog bij, je was aan het hardlopen en plots, een grote knal tegen je hoofd aan, ze hadden precies in de bocht,
een lantaarnpaal geplaatst, midden op de stoep. Je kon toen tijden, niet meer hoofdrekenen.

Nog steeds, corona in het land, en voordat er was, over mutaties, waarschuwde jij al, vaak zat.
Nou meid, het zijn barre tijden, gebruik het je weet wel, aan beide zijden.

Een goede zondag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2021, 15:15

Artikel... :)

(Ik las net dit...
HOOFDBLESSURES
Topsporters over de nasleep van een hersenschudding: de artsen hadden geen idee hoe erg het was
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/12/de ... s-a4031579
Nou dat heb ik er ook met mee gemaakt.
Ik kreeg er Psychidelische Medicijnen voor...samen met een Hersenschuding word je dan zo gek als een deur...
in je hoofd.Het punt met een Hersenschudding is...vaak weten die mensen niet...wat en hoe en waar het gebeurd is...
dat komt vaak later pas, in het geheugen tevoorschijn.
Ik zei ik voel me zo raar...in m'n denkwerk...die Huisarts zei...dat het iets Psychisch was...ik zei...dan wil ik laten nakijken...bij
een Psychater...Nadat die alles had nagekeken... kwam tot besluit...ik heb foute medicijnen gehad...op een hersenschudding...
Die staakte gelijk ...de Medicijnen en al snel...werd m'n denkens... weer normaal...
Ze maken wel fouten dus...maar zette het zo neer...dat het lijkt...of het aan jezelf lag...als patient...maar
die Psychiater had het meteen door...Ik had trouwens ook ...een ei van een bult...op mijn hoofd...Ik wist zeker dat
het buiten gebeurd was...maar verder niet...(Dat kwam maanden later pas...toen ik weer aan het hadlopen was en me
bijna...hetzelfde gebeurde...) Maar ik had net als vroeger...na een Hersenschudding gehad...zware problemen met
Rekenen en taal...
Alweer...Ik ging ervoor ...in het geheim...naar een Particuliere Onderwijs school...in vrije tijd...
Want in mijn beroeps leven en Opleiding...stond qwel...Verpleegkundig rekenen op het examen...als eis...
Dat heb ik meer an een jaar en vele maanden gedaan...in vrije tijd...rekenlessen...De eerste dag...die leraar vroeg me...wat is 1% van 100?
Ik had geen flauw idee...(Zo eg was het dus...) Maar ik heb gewoon doorgezet...en kon alle rekenkundige vragen over
Oplossingen en Verdunningen maken...ook met het eindexamen...(Ik denk zelf ervan...dat in die hoofdvaten routes...de dingen
aan elkaar
kleven...in het hoofd...kort lang of langer of altijd...na een soort van ...welke Hoofdongeval...dan ook...Net als met het geheugen...over het ongeval...komt plots terug...misschien weken later...of maanden later...of jaren later...
Bij mij pakte het uit in de taal en rekenen routes van de hersenen...Eerst nooit enig probleem ermee...en opeens...alleen
maar probleen ermee...Ik heb er heel wat rekenoefeningen voor over gehad...(Net als ik nu
na een herseninfarct gehad...nog steeds typeoefeningen doe...(voor typen en voor de taal)
laat ik dat...dan schrijf en type ik al snel... een zooitje bij elkaar...en vol met taal fouten...) Ik kan het natuurlijk ook laten...maar zie wel
vooruitgang ermee! Ik denk dat ik... bij elkaar wel 4 Hersenschuddingen gehad heb...in mijn leven...met als resultaat...taal en vooral rekenproblemen...Toen ik na zware overtillingen het verpleegwerk niet meer kon doen...zat ik in de Ziektewet...en kwam in de WAO terecht...Niks voor mij...als dat geniks...en ging me omscholen tot (Jawel) Boekhoudster...en heb MBA gedaan...Maar wel alles met een Rekenmachine...en
zo kan het ook...(Dat is het mooie van onze tijd...de electronica tijdperk) Doch na die 1ste Herseninfarct gehad...was het rekenen in mijn hoofd...ik denk helemaal weg...en met taal hetzelfde geemmer...Hoe zit dat ook alweer...met die ...d's en t's? Kon ik dat weer opnieuw
gaan leren...net als in mijn Kindertijd...toen ik... van een nat dak af gepletterd was...en op school opeens...van alles niets meer wist...zo
opeens...Als kindzijnde vertelde je het niet...anders kon je er nog... klappen overheen krijgen...op je zere hoofd...want op
een dak gaan...toch gedaan...mocht echt niet!
M'n denkens was toen wel gewoon...Zo hoorde ik 2 Onderwijzers over me praten...Dat komt...ze heeft een nare jeugd... als Pleegkind in een Dorp...komende vanuit de stad...Ik weer nu nog steeds...dat ik toen dacht...klets niet zo dom...Toen ik nog zo erg goed in de taal en rekenen
was...op die zelfde school...had ik ook een nare jeugd gehad...het moet dus...aan iets...in het nu liggen...Ik wist nog
ik was ...het dak opgeklommen...(Dan kon ik zien...of mijn vriedinnetje al van hun Boerderij... was opweg naar school...dan liepen we samen verder...)
Maar... kwam...beneden op de grond...bij...en kotste de hele weg naar school onderweg..M'n denkens... was toen wel gewoon...Een goede ...of nare jeugd ...had er helemaal ...niks mee van doen zelfs...dat mijn Schoolcijfers... opeens...zo klelderde... met Taal en Rekenen...
Dat weet ik nu nog...hun conclusie's klopten niet...over mij...Maar ik legde ook niks uit...Vroeger zeiden Kinderen zo veel niet...kon je altijd...een klap ...op je hoofd kosten...en ik had al hoofdpijn zat...vanaf de val...van het dak...Het eigenaardige was wel...dat mijn andere schoolcijfers tm ongekend hoog soms zelfs...gingen stijgen...alleen bij Taal en rekenen niet...Na elke hersenschudding gehad...had ik dat!
Ongekende hoge Opleidingscijfers...behalve met...vooral Rekenwerk...en alweer...hoe zat het ook alweer...met de taal...met de D's en de t's?

Wij...Mijn DJ en ik woonde to een Speeltuin...en vanaf 3 hoog...zagen we nogalis een Kind pletteren van speeltoestellen af...Ik dacht dan gelijk...
arm Kind...dat kan je ...de schoolcijfers kosten...en wat zeggen ze als conclusie...ze wonen in een probleem wijk...gemiste kansen ed.
Gemiste kansen krijgen dan de schuld....of de ouders thuis!
Als je ziet wat bij erg veel Sporten gaande is...moet ergens aan liggen...dat hald Nederland of meer...niet of niet meer...Rekenen kan...
(Na zo erg veel... Basis schooljaren en Vervolg school jaren gehad!)
Zelfs Mensen met UV op zak...zie jeoa... bij kennisquizen...daarop afgaan...ze kunnen niet rekenen...
Over gemiste kansen...kan je dan ook niet meer spreken...bij die met...UV Bul...op zak!
Nou ja dan denk ik aan al mijn eigen...vele Inzet en Energie en tijd en zelfs geld besteed...aan Prive Rekenlessen...
Wel apart...dan doe je dat...zoals ik echt erg vaak gedaan...en dan valt er nergens meer te rekenen...
Alle Oplossingen en verdunningens zaken...zitten al kant en klaar van de Fabrieken af...en alle Medicijnen in Potjes en Dozen...kant en klaar...
en boodschappen doen en de auto tanken...nergens hoef je zelf nog te rekenen...
Ik kan me niet herinneren ...dat ik in mijn Beroepsleven...over het rekenen der dingen in zat...En daar had ik nou zo erg veel Tijd en energie en Inzet en zelfs geld aan besteed...alle is al berekend...uitgerekend...Bleef over...De Taal...
en ook dat nog...naast het schrijven...het Typen kwam erbij...Iets aan het Hoofd en dat kan alles verklooien...en ook dat lag niet aan...gemiste Kansen...of aan een moeilijke Jeugd gehad ...ed dingen meer...2x een herseninfarct gehad...
1 een grote en een kleine...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Ook al kan je niks zeggen... of niks uitleggen...(Het denkwerk gaat wel gewoon door nl...)...
(De denkroute... is hoger gelegen...dan bv de aangedane (kort of lang of langer of altijd)...de keel en praatroute en slikroute
en en dat van armen en benen...)
Komt van het roken...zeiden ze gelijk...
en als U door blijft gaan met Roken...hebt U binnen wat maanden weer een herseninfarct...steeds ernstiger...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Ik was de enige...die rookte... in een zaaltje van 5... met allemaal een herseninfarct gehad...
1 Roker en 4 niet rokers...dus...Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets niet zo dom!
Later op het mannenzaaltje dezelfde uitkomst 1 poker en 4 niet rokers...allemaal met een herseninfarct gehad...dat is 2 tegen 8...
Als het zo was...dan kan je beter roken...met 8 kansen op een herseninfarct en geen herseninfarct...tegen 2...
Gelukkig ik trainde mezelf meteen...met praten alswel met lopen...
en toen ze me... voor het Wetenschappelijk Onderzoek mee doen...vroegen...zei ik...gelijk...ja!
Bleek mijn DNA zelf ...Cholesterol aan te maken...en ik had te kort aan...Jawel...Foliumzuur...(Als AOW'er zijnde!)
Dat cholesterol kon in de Hersenvaten z'n gang gaan...omdat ik nog geen Bloedverdunners had...gehad...
12 Jaar later...(en ik meer gerookt dan eerst)
kreeg ik maanden tekort aan ...Bloedverdunners...100 mg per dag...
Wgs gedoe met Apotheek en Farmaceutische Fabrieken...Ik dacht nog...als dat maar goed gaat met me zo...
en vergat die gedachtes snel weer...
Plots die kleine Herseninfarct...Het zal wel weer van het roken heten...Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...als in mijn jeugd...klets
niet zo dom! Onderzoek is echt wat...

ik kreeg nl. maanden ...tekort aan Bloedverdunners...100 mg per dag...
via de Apotheek...
50 mg per Capsule minder... x 2 per dag...is 100 mg...
Zie je wel...dat het roken ...er totaal niks mee... van doen had!
Ja maaarrrrrrr vaak is er iets met het hart...en dat kan wel van het roken zijn...Ik kreeg een groot Hart Onderzoek...
uitslag...Uitslag...Ik heb een Prachtig hart...met ijn 77 jaar oud...(Ondanks het vele meer gerookt...in die 12 jaren...) schitterend...Ik
hoefde niet meer terug naar de
Cardioloog...

Blijft over...
Wat ze daar over zeiden...ik dacht hetzelfde ...net als in mijn jeugd...klets
niet zo dom! Onderzoek is echt wat...want...
ik kreeg maanden ...tekort aan Bloedverdunners...100 mg per dag...
via de Apotheek...
50 mg per Capsule minder... x 2 per dag...is 100 mg...
Zie je wel...dat het roken ...er totaal niks mee... van doen had!

Zulkse gedachtes...vanaf die dag op School... heb ik al vanaf Kind zijnde...Klets niet zo dom...Onderzoek is echt wat is!
Ik ben best fideel...kan het mijn eigen Huisarts niet kwalijk nemen...dat die nooit bij mij
het Foliumzuur... heeft laten onderzoeken...(Bij iemand boven 65 jaar oud)
Maar... wat die Apotheek flikte...
die had Hij
op z'n Flikker moeten geven.... opkomende... voor z'n eigen patienten ipv voor de Apotheekster opkomen!
Want
die zelfde Medicijnen...die ik nodig had...a 200 mg x 2...is in elke Apotheek over de grens te koop...
De EU landen
hebben geen grenzen en dezelfde Munt...even daar kopen en halen...Eer en goede naam voor de zaak houden...is dat...is
ook wat...
Als de Farmaceutische Medicijnen Fabriek het laat af weten ...ergens om!
50 of 100 km met 't Autootje...want met de juiste doses...kan schelen Herseninfarcten!

Zelf
ben ik het eten van zakken drop gaan laten...hoestdranken en hoestpastilles 12 jaar geleden...na een forse griep gehad
en de bloeddruk steeg ongekend hoog...
in een hoofdvatenstelsel met DNA aangemaakte cholesterol...wat de eerste Herseninfarct gaf...

Ik zat te denken...Foliumzuur... geven ze aan zwangere vrouwen...opdat het... met de organen van de Baby goed gaat...
Misschien
doet Foliumzuur wel ...hetzelfde... bij oudere mensen! Opdat het met de Oraganen goed gaat!

Ik had er tekort aan...bleek met het Wetenschappelijke Onderzoek 12 jaar terug...Ik neem elke Woensdag 1
Folium zuur pil in...(Na er eerst 2 per week...toen werd dat te hoog)
maar vanaf toen...12 jaar terug...
Hoe dat ook zij...12 Jaar later...(Ik 12 jaar ouder) en te horen...U heeft een Prachtig Hart...
Dan denk ik ...dr van...
Misschien
doet Foliumzuur ....wel hetzelfde... bij oudere mensen! Opdat het... met de Oraganen... goed gaat!

Nou zo kan die wel weer...Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie