WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 feb 2024, 12:43

Woensdag... :)

(Ik lAS...(in de Volkskrant) Polderaar Putters staat voor de lastige opgave om de polarisatie uit de formatie te halen

iK MEEN DAT DE BREUK KWAM... TOEN DIE OMTZICHT DE FINACIELE OVERZICHT VAN DE STAAT KREEG...
mi ...heeft dat niks met polarisatie te maken...

Hoe dat ook zij...
mi Plasterk weg...Putters er in...doet mi niks af... aan de financiele staat van het land...waarom die Omtzicht erom weg liep...(in de Plasterk tijdperk)

Of zou die Putters... daar een draai mee kunnen maken...aan de finaciele Staatskas...om die Omtzigt te kunnen behagen...

Onbeschoft Respectloos gedrag...(van die Omtzicht pas) heeft mi ook al niks met polarisatie te maken...en zijn
richting Burn-Out... ook al niet...

Nou ja... ik bedoel maar...Ik tracht het ...als gewone Burgerij Electoraaltje... het ook welis te snappen...zo
van...Waar gaat het nog over?

bv. Waarom kiest een Rechtse
al 2x een Linkse
om de boel in ons land
trachten te klaren
voor een Rechts Kabinet...

Nou ja zeg... wie het weet mag het zeggen...maar ik zie er... geen polarisatie in...(...REMCO MEIJER van de Volkskrant)...tot op heden...(In ons (Land) ...met het...Verkenners...Informatie ...gebeurens...)

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Laatst las ik...VWS in de vorm van Hij vaan D66...geeft 3 miljoen ...om Ziekenhuizen goede ...telefoon gebeurens te bezorgen...

Wij moeten dat als ...Burgers zijnde maar afwachten...hoe dat uit pakt...

Voorheen...Het ZH tel nr bellen...Ik verbindt u door...(naaar de gevragde afdeling)
en daar 1 a 2 minuten nodig...om het gevraagde...opgelost trachten te krijgen...

Nu al voor de derde keer meegemaakt...
Ik wil hun ingevulde per brief...voor een Onderzoeks uitslag...per telefoon consult...
(1 a2 min)
ipv
het kost me meer dan 2 uur 3 uur...alles bij elkaar...en jaa hoor...alweer heeft mijn Buitenshuis Mantelzorger...
Nachtdienst...Kost hem 3 uur of meer...van z'n slaaptijd...op de dag...

Ik doe er nooit moeilijk over...vind een tel consult ook best...(1 a 2 minuten aan tijd...)

Nou daaar bel ik dan voor...
ZH ..M...nummer...een automatische stem...druk dit of dat in...
Ik dat... indrukken

Er klinkt automatissch...er zijn nog 5 wachtenden voor u...(valt mee toch?)
En die zin komt alsmaar...tigs minuten lang...opeens een automatische stem...Als u wilt
dat u om 10.50 terug gebeld wordt....druk op het sterretje....dan wordt u terug gebeld...

Het is in de middag dat ik bel...dus 10 uur 50 ...moet de volgende morgen zijn...
(Net als de vorige 2 keren...
niemand die terug belt...ook de dagen erop niet...)

Ik heb alweer alleen als ...het nieuwe Verdienmodel gediend...voor dat Ziekenhuis...want
het gaat wel...van mijn ...bel tegoed af...al dat wachten...aan de telefoon...met dat ZH...

Leuk geregeld ...door Hij van VWS (ook D66)
Het nieuwe Verdienmodel...bedacht...voor lands Ziekenhuizen...

Hij van VWS...D66)... is via een duistere manier...hem gepeerd...uit Den Haag...maar wij
als gewone Burgers...zitten met iets...wat mij... totaal niet aan staat...

Mijn Buitenshuis Mantelzorger (altijd optimistisch)...zei...ze hebben vast ook wel een web...misschien kan je
die afspraak... via dat verzetten...

De ZH web
Afspraken kunnen niet... via de ZH M.....web ...verzet worden...


Zulks te bellen... kostte me voorheen totaal ongeveer 1 a 2 minuten...
Ik ben al een week bezig ...ook met dat wachten erbij...(we bellen u terug) ...om een gewone afspraak trachten te verzetten...ipv erheen te moeten ...als ouwetje...
en m'n Buitenshuis Mantelzorger niet uit de dagslaap te houden...maw ik wil een gewone...telefonische consult afspraak maken...(Om de uitlag te horen...van een gewone... (Na-Controle)...Thorax foto)
en dat is me... nog steeds ...niet gelukt...

maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)

LT) :roll:

Nou ben ik een ouwetje... van deze moderne tijd...en heb dus toch...gewoon ook een Mobieltje...
Daar bel ik dan mee...naar dat ZH M...

Druk op het sterretje en we bellen u terug...Ik op het sterretje drukken
verder geen geluid meer te horen en dan ...druk ik het Mobieltje uit...en toen en dan...met mijn uitstaande mobieltje...
dan
blijft die automatische apparaat van het ZH M...gewoon door gaan...
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Mobieltje,,,als je er geen erg in hebt..betaal je je scheel aan bel kosten...)!!!


Als u wilt dat we terug bellen...druk op het sterretje...etc.

geen idee
hoe ik dat weg krijg...(Maar... zo zit het verdien model ...voor ze...er... nog steeds... erin...via... mijn Bel te goed!!!)
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Moboeltje)!!!

Ik druk op wat bovenste knopjes en lees...Sluit af...
Blijk ik
m'n hele Mobieltje te hebben afgesloten...om van die Automatische (door haack)...stem af te komen van dat Ziekenhuis...M
Ze hebben daar geen sluiten einde gesprek voor bedacht...

Gelukkig wist ik nog hoe dat moest... m'n Mobiel te activeren met het Wachtwoord...dat ik ook nog wist...toen
deed m'n mobieltje het weer...maar wat een tijd me ...dat al heeft gekost...om even een afspraak met dat zH M
anders te maken...dat wil je niet eens weten...
En dat over kwam me al 3x...net zo...

De vorige 2x zijn we er gewoon toch er naar toe gegaan...(in mijn Buitenshuis mantelzorg dag slaap tijd)en toen bleek de rij wachtenden... zo erg lang om er in hun Parkeer garage in te kunnen komen...

We moesten ons melden met een QR-code...althans ik dus...Stond er ...U bet 1 minuut te laat...
ga naar de receptie voor een nieuwe afspraak...

Gelukkig is mijn Mantelzorger een Vriendelijk lachse Optimist...
legde het uit...dat het aan de lange Parkeer wachtrij lag van het ZH zelf...We mochten toch door...

Kwamen we
die 2x aan...bij de juiste afdeling...moesten we nog 20 minuten wachten... want ze lagen niet op koers...
Dus
hun 20 minuten...te laat..kost geen geld...(te geven aan de wachtende Patient) een nieuwe te moeten maken afspraaak om 1 minuut te laat...kost 50 euro...te betalen aan dat ZH...door de patient...wgs afwezigheid...op de afgespraakte (per brief)...tijd...

Gelukkig... had mijn Buitenshuis Mantelzorger...na een nacht best zware arbeid...zijn goede optische humeur nog...we mochten door...voor de althans... ik bedoelde patient...we mochten toen door...naar
de betreffende afdeling...(anders was ...die hele heen... en weer terug reis... (met top dure geworden benzine prijs)
voor niks geweest...en had het me 50 piek gekost
om (vlgs de QR-Code)...bij de Receptie...om 1 minuut te laat???)

ipv Nu... 2 en een half a 3 uur...Voorheen was ik totaal 1 a 2 minuten kwijt...om iets aan een afspraaktijd te veranderen...tegenwoordig is er de...TELEFONISSHE CONSULT METHODE...logisch dat ik dat wil...en bel daar dus voor...
bv voor die eenvoudige na-controles...
Ben ik met ruim...3 weken van te voren met bellen...ervoor...inmiddels is het al 1 week dichter... bij die Afspraaktijd...
Niemand heeft na het sterretje ingedrukt gebeld...de vorige 2keren niet.. en nu de 3de keer... ook niet???!!!

maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66) (met die 3 miljoen Burgerij belasting uitdelerij
voor de bel methode...aan Ziekenhuizen...)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________-

Ik vroeg mijn ene zoon voor me... te bellen naar dat Ziekenhuis M
Hij dat doen...
Kreeg exact hetzelfde wel 10 minuten er zijn nog 5 wachtenden voor u...en toen de vraag voor het sterretje...
Toen hing hij op...erna kwam niks nl.

Later is die weer gaan bellen
maar liet toen ...na het sterretje en niks te horen...dat afwachten een poos...
toen werd opeens gevraagd om je telefoon nummer...in te typen...werd meteen terug gebeld...heeft de
bedoelde afsspraak gemaakt...(Dat is erg fijn...)

Maar wat vreemd is...bij de meeste Instellingen ed...hebben ze meteen het telefoon nummer van de bellers in beeld...
Dus
na het sterretje ingedrukt en een poos niks horen...dan neem je aan...ze hebben je nummer om terug te bellen...
blijkt daaar van niet dus...) dat is een tekort in hun software systeem...dat bellers nog hun telefoon nummer in moet typen...na al dat voor niks gewacht...(met 10 minuten...er zijn nog 5 wachtenden voor u)
Druk het sterretje in...en dan een poos niks horen...??? om dan te horen...type uw telefoon nummer in...(mi bijna Overal zit het er al in...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...

Dus mijn reactie was niets te vreemd...na het sterretje in gedrukt...en toen niks meer horen...dat het dan klaar was...met ze
bellen je terug...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...

Zit het daar... zo niet in elkaar...dan deugt hun software programma niet genoeg...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...

Hoe dat ook zij...voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...wat een geklooi zeg...hoeveel patienten... treffen dat net zo aan...(net als ik zelf totaal... al 3x... mee gemaakt)...we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...

Als de bellers hun telefoon nummer... niet te zien is op de lijst ...voor na te bellen...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Hun bezige software...net in gebruik...Klinkt als...Goedkoop...voor hen maar (voor de patienten zelf)blijkt het duurkoop...)!!!
voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...tm tm tm we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...
Hun telefonische software programma ...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Als klanten bellen...Mist het de (modernste)...volmaaktheid...van de andere Lands Instellingen!!!)

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Raar is dat eigenlijk...dat je in dezelfde tijd ...als vorige keer ook nu weer...(schreef ik ook hiero er over)
te maken hebt met eh...eh...eh
Met de telefonishe afspraak...via De Woning stichting...naar de Technische dienst...krijg ik de Technische dienst
aan de lijn...
net als de keren er voor...tm we komen op die afgesproken dag en die tijd langs...maar op die dag...wachten wachten...maar ze kwamen
dus niet langs...

Dus ik gisteren ...na dat ZH gebeld...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...en geen iets... wat met zacht geluid niet te horen is...maar wel... als je net zelf net op het gangetje in de flat loopt...De vorige Intercom was al erg oud en had het begeven...maar die klonk ...door de hele flat... altijd...als er beneden iemand aanbelde...

(Was 900 euro ...toen we in deze flat kwamen...ondertussen dat de pensioenen jaren niet omhoog gingen...werd wel de huur fors verhoogd...en niet alleen de huur!!!)

Ze hebben er een nieuwe Intercom geplaatst...Ik hoor die niet in de Huiskamer...en mijn visites ook niet...
Met praten niet en met de TV aan al helemaal niet...

(Als ik in Google kijk is met de nieuwe geplaatste Merk gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... is bekend!!!)

Vandaar...
Ik...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...dus een beter merk dan wat er laatst geplaatst is...

Ze verbonden me gelijk door naar de technische dienst...(Mooi is dat...dat ze dat ...meteen kunnen doen voor de klanten
want die FA van der B...zit elders...)

Dat was dus dezelfde ...FA...die me al 2 x had laten zitten...Hij wist er ook nu weer niks van zei die...dat die gisteren
een afspraakdag had...en wel om 10 uur... in de morgen...
(Ik zei U moet niet gaan liegen want het staat in mijn Mobieltje)
Na gestuntel ed
maakte een nieuwe afspraaak met me...Ik zei...als u aanbelt...hoor ik het met deze intercom niet...zei die geeft niks
we hebben uw telefoon nummer...dan bellen we u...om de deur open te doen...in het ergste geval we hebben zelf de buitendeur sleutel....

(Maar ...wat zei die werkelijk??? We hebben u telefoon nummer...
omdat ik er al eerder naar toe had gebeld...
en hij die gemaakte afspraak ontkende...ook die van gisteren dus...
ook nu... stond mijn telefoon nummer ...bij ze in beeld...tijdens het bellen... (Prima modern telefoon) software (hebben ze... denk ik ondertussen...beter dan die van het ZH...M...)...maar deze houden zichzelf niet aan gemaakte afspraken en bellen ook niet... om het af te zeggen... ergens om...

Ben dus benieuwd... of ze as Maandag langs komen...en ook dat nog...met een goed werkende geluid Intercom Merk ...
voor in een Bejaarden Seniorenflat...

(mi want
voor bij die ouwetjes...in de Seniorenflat...maken ze geen haast ...komen zelfs afspraken (al 2x ) niet na...en
'ontkennen de gemaakte afspraken...en leveren het goedkoopste spul...(Waarvan zelfs bij Google de klacht van bekend is!!!)en dat plaatste die... in een Senioren flat...een Intercom... met een laag te zacht geluids toontje...???

(Als ik ...op Google kijk... is met de nieuwe laatst geplaatste...(blijkt een goedkope geplaatste Merk)
Intercom...gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... (van dat Intercom geplaatste merk)...is zelfs... bij Google... bekend!!!)

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=zzE-kVadtNw
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 feb 2024, 13:57

Dageraad... :)

(Van leed en onderdrukking tot weerbaarheid en verzet: het nieuwe Slavernijmuseum moet het hele verhaal vertellen
Het moet een mooi gebouw worden. Iconisch, groots en meeslepend, minimaal drie of vier verdiepingen hoog, 9000 vierkante meter in oppervlakte. Met een groot park en horeca. Maar wat laat je eigenlijk zien in een slavernijmuseum? De gruwel? Het verzet? De trots? En hoe dan?

Marcel Wiegman15 februari 2024

mi..Een Slavernij Museum....Ik heb altijd het idee...dat...oa ook zulks...in het land moet...waar het gebeurd is...

Als je die artikelen volgt...dan valt me altijd op...ze doen of ...de Slavernij ontstond bij de Blanken...terwijl het in die verre landen ...al eeuwen daar gaande was...en soms zelfs...daar... nog steeds...gaande is...

maw als het niet gaat...over de oorsprong slavernij landen ermee...aan verdaaide geschiedenis hebben we helemaal niks aan...

Ik lees ook nooit...wat ik hiero...er best vaak zat over beschreef...dat Euducatief gezien...
In het Westen ...over alle eeuwen bekeken.....relatief gezien... de Slavernij maar kort was...de Slavernij in het Westen...stopte ...via De Democratie...

Met hun Bla Bla Bla...Over zulks ...gaat het nooit...Dat de meerderheid van de Blanken tegen de Slavernij was...
maw als het niet gaat...over de oorsprong landen ermee...en tijds waarhedens ed...aan verdaaide geschiedenis hebben we helemaal niks aan...

Maar dan nog...
mi... Een Slavernijmuseum...Ik heb altijd het idee...dat...oa ook zulks...in het land moet...waar het gebeurd is...

Het is van de zotte
Als Suriname onafhankelijk wordt...in de jaren 70 vorige eeuw...en er... een niet blanke regering komt...dat
de helft ...van de Surinamers...vlucht naar Nederland...EN ONS LAND MILJARDEN IS GAAN KOSTEN HIERO...en dan hier gaan mekkeren...hoe slecht de blanken daar waren...
en hier
een Museum over het slecht ...van de blanken voor willen...en alhier alsmaar...profileren ...kijk ons is goed zijn als zwarten en de blanken slecht zijn...We willen er een Museum over...

maw als het niet gaat...over de oorsprong landen ermee...hoe de toestand daar indertijd toen was...in dat Afrika...(en het HER en DER ...nog steeds...GAANDE IS DAAR...)
Dat ze door ...het eigen volk ...indertijd verkocht zijn...vanuit Afrika...voor de rijkdom van die ene en die paar en wat circuitjes...in dat Afrika zelf ...indertijd...(meestal om elkaar ras verschillen daar)(In Afrika zelf...weg met het zwarte donkere ras...aan
het doen waren er...(en her en der nog steeds...tm tm tm in deze tijd...)in de vorm van regio oorlogen...daar...om ze willen daar ...dat andere ras niet ...in hun land...in Afrika zelf!!!

maw...aan
verdwaalde verdraaaide of met halve waaarhedens...geschiedenis ...hebben we... helemaal niks aan...of van alles... erbij weg laten!!!

Maar...Ik heb altijd... het idee...dat...oa... ook omtrent zulks...als men zoiets wilt...dat dat...in het land moet...waar het gebeurd is...

LT) :roll:

NOG IS...(voor alle duidelijkheid)
Het is van de zotte
Als Suriname onafhankelijk wordt...in de jaren 70 vorige eeuw...en er... een niet blanke regering komt...dat
de helft ...van de gekleurde Surinamers...vlucht naar Nederland...EN ONS LAND ...het Daar al miljarden gekost heeft...en dan nog is hiero...DAT het ook nog is...MILJARDEN ...HIERO KOST... en nog steeds...en dan hier gaan mekkeren...hoe slecht... de Blanken... de Witten...daar waren...(tm Hier en Nu...kijk ze... hiero is racistisch zijn...de Witten...)
We willen er hiero een Museum er over...

Maar...NOG IS...(voor alle duidelijkheid)
Als je die artikelen volgt...dan valt me altijd op...ze doen of ...de Slavernij ontstond bij de Blanken...terwijl het in die verre landen ...al eeuwen daar gaande was...en soms zelfs...daar... nog steeds...gaande is...

maw als het ook al niet gaat...over de oorsprong slavernij landen ermee...aan verdaaide geschiedenis hebben we helemaal niks aan...

Ik heb altijd... het idee...dat...oa... omtrent zulks...als men zoiets wilt...dat dat...in het land moet...waar het gebeurd is... !!!
(En hiero... gewoon ...als...GESCHIEDKUNDIGE... Mededelingen... in de GESCHIEDENIS BOEKEN IS!!!)

LT) :roll:

(ZOALS HET NU TOE GAAT...ONZE SCHOOLKINDEREN BLIJVEN MAAR SECHT ...OVER HET HETENDE WITTE RAS...OP ZICH AF KRIJGEN...)

IPV
maw als het niet gaat...over de oorsprong landen ermee...hoe de toestand daar indertijd toen was...in dat Afrika...(en het HER en der ...nog steeds)
Dat ze door ...het eigen volk ...indertijd verkocht zijn...vanuit Afrika...voor de rijkdom van die ene en die paar en wat circuitjes...in dat Afrika zelf ...indertijd...(meestal om elkaar ras verschillen daar)(In Afrika zelf...weg met het zwarte donkere ras...aan
het doen waren er...(en her en der nog steeds...gaande is daar...tm tm tm in deze tijd...)in de vorm van
om de have klap er...regio oorlogen...daar...om ze willen daar ...al eeuwen en eeuwen en nog steeds
dat andere ras niet ...in hun land...in dat...Afrika... zelf!!!

Ik ben tegen een Slavernij Museum in ons land...(NIET ALLEEN DAT DAT OOK WEER JAARLIJKS IN DE MILJOEN GAAT KOSTEN...VOOR DE BELASTING BETALERS...)
MAAR... sinds eh enne eh...
(ZOALS HET NU... TOE GAAT...ONZE SCHOOLKINDEREN
BLIJVEN ALLEEN NOG MAAR ...SECHT ...OVER HET HETENDE WITTE RAS...OP ZICH AF KRIJGEN...)!!!

LT) :roll:

iK noemde dat hiero welis...Een soort Omgekeerde Koloniale (Geestelijk) zaken...zijn ze... va 1 een paar etc...er hiero mee bezig...
De Blanken...Witten zijn alleen maar slecht... en alles wat van oorsprong... uit Afrika komt...noemen ze ...het Zwarte goud...die
zijn goed...

Pas
las ik ...een Psycholoog ...die dacht er... al net zo ...over...

Maar ik ben dus tegen...een Slavernij Museum in ons land... als
daar alles beter en heter is...dat moeten ze dan... elders ...maar doen!!!
( als
daar alles beter en heter is...bv in dat Suriname zelf!!! als
daar alles beter en heter is...BV...iN DAT iNDONESIE ZELF... ETC.)

MAAR DIT STAAT ME NOG BIJ...
Het is van de zotte
Als Suriname onafhankelijk wordt...in de jaren 70 vorige eeuw...en er... een niet blanke regering komt...dat
de helft ...van de gekleurde Surinamers...vlucht naar... HET BLANKE RAS...Nederland...!!!

(DAT HEEFT ONS AL... IN DE vele MILJARDEN GEKOST EN NOG STEEDS...EN TOEN ALS DANK...EN MAAR MEKKEREN....
(Hoe slecht de Blanken de Witten zijn ...er moet een Museum hier er voor komen...Om dat
daar alles beter ...en heter is...bv... in dat Suriname ...zelf!!!)

MAAR... ondertussen...sinds eh enne eh...
(ZOALS HET NU... TOE GAAT...ONZE SCHOOLKINDEREN
BLIJVEN ALLEEN NOG MAAR ...SECHT ...OVER HET HETENDE ...WITTE RAS...OP ZICH ...AF KRIJGEN...)!!!

Ik heb altijd... het idee...dat...oa... omtrent zulks...als men zoiets wilt...dat dat...in het land moet...waar het gebeurd is... !!!
(En hiero... gewoon ...als...voorheen...GESCHIEDKUNDIGE... Mededelingen... in de GESCHIEDENIS BOEKEN ...er over staat!!!)verder niks...

Het slecht van de toen tijdswaarhedens wereld wijd...is de bedoeling ervan te leren...om in deze tijd een beter mens te zijn...maw Alles heeft zo z'n Tijdswaarhedens...
maar doen
of opeens de Blanken de Slavernij hebben bedacht...en uit gevoerd...terwijl het al eeuwen in dat Afrika zelf gaande was (en hier en daar nog steeds) Dito in dat Indonesia!!!)

Het blanke ras kwam er
om orde op zaken te zetten...maw het was er nog erger... dan het was ...toen de blanken er kwamen...
Dat er 1 een paar wat circuitjes ervan profiteerden en er beren rijk mee werden...is overal ...net zo toe gegaan!!!

MAAR... ondertussen...wat er werkelijk gaande is...sinds eh enne eh...
(ZOALS HET NU... TOE GAAT...ONZE SCHOOLKINDEREN
BLIJVEN ALLEEN NOG MAAR ...SECHT ...OVER HET HETENDE ...WITTE RAS...OP ZICH ...AF KRIJGEN...)!!!
(Depressiviteiten en De suicidale stand...bij Kinderen en Studenten...in ons lAND... is er naar!!!)
Moet dat nog erger
met zo'n Museum ...dat niet eens hier hoort ...maar in de landen waar dat gaande was... indertijd...(dito hun herdenkingen ed. horen in de landen ...waar dat gaande was... indertijd...)!!!

LT) :roll:
ik ben dus tegen...een Slavernij Museum... in ons land... als
daar alles beter en heter is...dat moeten ze het... in dat...elders ...maar doen en zelf alles betalen...ipv
daar is het weer...het blanke ras betaalt alles wel...alhier en aldaar...en nog steeds...!!!
Maar pas op...We moeten die 2% nodig halen...(Voor je weet wel...ipv Kijk ons is goed zijn aan het doen zijn aan flauwekul alhier...
met zo'n Museum ...dat niet eens hier hoort ...maar in de landen ...waar dat gaande was... indertijd...(dito hun herdenkingen ed. horen in de landen ...waar dat gaande was... indertijd...)!!!
ipv aan dat...
Voor het hele land...We hebben meer aan ...die 2% rond te zien breien!!!


LT) :roll:
MAAR... ondertussen...wat er werkelijk gaande is...sinds eh enne eh...
(ZOALS HET NU... TOE GAAT...ONZE SCHOOLKINDEREN
BLIJVEN ALLEEN NOG MAAR ...SECHT ...OVER HET HETENDE ...WITTE RAS...OP ZICH ...AF KRIJGEN...)!!!
(Depressiviteiten en De suicidale stand...bij Kinderen en Studenten...in ons lAND... is er naar!!!)

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit...Wat als Rutte NAVO-baas wordt

mi Die zien we dan zelden of nooit meer terug...in een duister kantoor gezet...dan zien we die ...misschien soms... als NAVO woordvoerder voor de USA!!!

(Eigenlijk wens ik... die naast zijn niet oplossende vermogen ...toch...als Goed...Mens zijnde ...iets beters toe!!!)

Iemand die ...zich zo goed mooi profileert in beeld...als Mens zijnde...en met een mooie heldere goed
diuidelijke stem...ergens in het niks te laten verdwijnen...dat...is pas een zonde...voor ons land!!!

mi (Een echt... Menselijk profilerend...talent)...Die zien we dan zelden of nooit meer terug...misschien soms ...in beeld...als NAVO woordvoerder... voor de USA!!!
mi Die zien we dan ...zelden of nooit meer terug...en...Das...pas zonde...voor ons land!!!

(ipv Uren dagen weken maanden een jaar...soms jaren niet in beeld...Verscholen in een ver kantoor..om even...daar issie weer...als NAVO woordvoerder ...voor de USA...in beeld!!!.

Eigenlijk wens ik... die ...Verscholen in een ver kantoor...naast zijn niet probleem oplossend vermogen ...toch...als Goed...Mens zijnde ...iets beters toe!!!)


LT) :roll:

Ik las net dit...
Duitse krant: ‘Scholz verhinderde dat Von der Leyen nieuwe Navo-chef wordt, steun voor Rutte groeit’
mi
Over in beeld zijnden... Kan dat niet net is andersom ‘Scholz? Zij een poos...(Dat wil ze toch...)Verscholen in een ver kantoor...en Hij...in binnen- en in buitenland... goed profilerend en als goed Mens en met Humor ...haar Job!!!???

(Nederland is niet meer blij ...in de(Je... U )... Gij...(met de Politieke bovenlaag)...Maar...Met die ene ...in de Euro Top...Dan is ...Nederland...ook ...weer...blij....met de ...Gij...
in ...alle Wij.....Scholz!!!)

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2024, 00:25

Raadzaam... :D

Harry wilt Koninklijke taken over nemen...(?)
https://www.ad.nl/show/prins-harry-geef ... ~a29d8bb3/
Nog steeds een foto van het eerste kind ...als Peuter...terwijl het al 4 jaar is...

Eerst de Overgrootouders en GrootVader...ze getergt... door de achterklein en Kleinkind...Kinderen bij ze weg te houden...Inmiddels zijn de Overgrootouders allebei overleden...maar nog steeds ...kwam die ook nu bij z'n zieke Pa aan zonder de Kinderen...

Uit zichzelf wilde... die uit de Koninklijke zaken die Harry...en als dat de feiten zijn...komt die nu zo onnozel aanzetten om z'n zieke Pa wel te vervangen...mi mocht die... dan ook gelijk ...weer terug naar huis... in de states...
(En daar doet die
of alles nog bij het oude ...met de familie in engeland is...)
en komt die nu zo onnozel aanzetten ...om z'n zieke Pa ...wel te willen vervangen...(???)
(Onnozelheid zit wel meer in die familie...schreef ik welis over hiero)

Nou ja... die Harry ...is mi compleet niet goed snik meer...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Over Long Covid...
Ik heb nog altijd het idee...dat long covid ...niet tussen de oren zit...maar vanaf de schedel onderkant... bovenaan tm achter achterlangs de oren zit...

tm en in een baan langs de sinussen en de keel... tm tm ergens in de schouders aan toe...Dat het een soort Virus Mutatie van de Corona Virus is...(misschien omdat er een Griepvirus ...tegelijk...ook in het land gaande was en een verkoudheids virus...tijdens
die Corona injectie gehad...of tijdens de Corona test was positief...)

Wat die mensen er aan hebben over gehouden...
Ik schreef welis...
als ik ze hoor praten... op TV...hoor ik... een ander soort praat klankstem ...bij de meesten van ze...
Laat ik het zo typen...het lijkt... of de oorzaak huist...in het gebied... wat ik net beschreef..

Nou ja ...ik kan het mis hebben...maar...ik type ook maar ...tijdens de type-oefeningen... wat ik denk...over de dingen...

LT) :roll:

Om die baan zelf... is te voelen...deed ik iets apart...Ik deed in beide schone oren...Otrivine...
en
toen voelde ik... de route ervan...

(Otrivine is voor de neus... dat weet ik ook wel...
maar wat het opent in de neus...kan het ook openen... in die beschreven route...Die hele route...dat bleek voelbaar een ervaring te zijn...)

(Voor de veiligheid nam ik een asperiene van Bayer 500 mgr in...en ben veel gaan drinken...)
De veiligheid voor mij zat erin
net toen ik dat uit probeerde...kwamen apart mijn Tweeling zonden langs...ze waren allebeide erg verkouden...
terwijl ik net ...die route aan het test openen was...

Ze moesten ver van me vandaan zitten en lopen gaan ...allebei...

Maar jullie kennen me langer dan vandaag...
Ik ben breed ruim gaan roken...en deed later...de uitrook methode...(alleen van boven... niet tm de maag!!!)

En toen schoot me te binnen ...Ik las pas...een artikel...iemand was zwaar ziek en had vocht in de longen...en overleed
plots erg snel...beschreef een familielid...

Terwijl ik toch best de beste tip vaak zat ervoor gaf...

De rook ...voor dat doel...(vocht in de longen) helemaal naar de maag laten gaan...een sigaret lang dat doen...mond
en neus dicht...
erg veel kans... de maag kan daar niet tegen ...en plotst knalt de maag tegen de longen aan...dan kotst die persoon
al het water eruit...

(Zo heb ik het bij mezelf ... zo is opgelost tijdens Longonsteking dat maar niet over ging...en met een zware griep laatst...toen ik nog nauwelijks adem kreeg ...in de nacht...(en ik resistent ben voor penicilline...en ook andere pillen middelen ...dat het ook niet stopte...)

Na die zware kots...(met water mee uit de longen)...had ik weer gewone adem...

Men kan er ook een kots medicijn voor gebruiken...maar het verschil ...met de uitrook methode dat doodt gelijk massa's virussen...
vb
Men kreeg 3 miljoen Virussen binnen...met de gewone uitkots methode is wel het vocht uit de longen maar de virus zelf is niet weg...

Met de uitrook methode...is al minstens de helft of meer ...aan virussen in de luchtwegen...gedood...is dan al weg...
samen met het bedoelde vocht uit de longen...

Ook dan moet men erna...gigantisch veel drinken...want al is de adem weer normaal...de rest van de organen hebben tekort aan vocht...
als
je het goed doet...
komt het er ...van boven en van onderen ...tegelijk ...eruit komt...alle vocht...(door de uitrook methode of met een kots medicijn)na de ...naar boven toe...maag tegen de longen aan...dan klapt de maag richting darmen met blaas nl)
als
je het goed doet...
komt het er ...van boven en van onderen ...tegelijk ...eruit komt...alle vocht...

Met mooie adem weer...maar in de rest van het lijf...met vocht tekorten... kan men ook snel dood aan gaan nl!!!)

Welke methode ...om te kotsen dan ook...
goed veel drinken er na...
(en dan neem ik ook een Asperiene in...)voor
een evt opkomende koorts...die dan ook meteen... de kop wordt ingedrukt...)

Lekker bezig he...

Maar gisteren deed ik... die Otiviene ...methode...om de route trachten te voelen...waar virussen ook in kunnen huizen...in de beschreven route...(Om te voelen...te ervaren... of die route ...via de oren...wel bestaat...)
naast
de bekende keel neus en luchtwegens)

Als men Otrivine indruppelt...dan wordt de neus ook mooi open...en dat voelde ik... in die beschreven route ook...
dat gaat mooi open...maw dan kunnen ook daar ...Virussen huizen...in die... in wezen... onbekende... (Achter de Oren) route...

Zonder de neus ermee gedruppelt...alleen de oren...werd ook de neus ervan erdoor tegelijk mee geopend...via Otriviene druppelen in de oren...(die hele beschreven route heeft dus ook verbinding met de neus...)!!!

Nou ja... ik klooi scharrel...ook welis wat aan...maar wilde het ...toch typen...(welk medicijn ze er ook voor mogen uitvinden).. ik denk...dat daar... de Long Covid huist...in die uitgelegde route...(niet tussen de oren ...maar achter de oren langs huist)...dat denk ik... dr van...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=1lr0L4Ie7KY
Gr en Knf van LT) :roll:

PS
Met... veel drinken ...bedoel ik...(Na het kotsen...)Water en Water en Water en
warme Koffie en warme Thee...maar dan vooral ...tussendoor...een energie gevend..met voedings stoffen erin drank...in
de vorm van bv ...hoge Bekers vol... of per hoog glas vol met... Chocomel...

LT) :roll:

Het punt is dat mensen die zwaar terminaal zijn ook vocht in de longen kunnen krijgen...en aan een zachte zuurstof tekorten slapende dood gaan dan...

Ik heb het over mensen
die ahw een gewone griep hebben... of een gewone longontsteking hebben
of dat allebei...
komt er vocht in de longen...dan gaat het niet meer alleen over een Virus maar ook over bacterieen...dat zich welig in luchtwegen vocht kan vermeerderen..

Het hetende het is maar een griepje...blijken veel jong en oud aan dood te gaan...wereld wijd...
vooral vaanaf middelbaar en bij oude mensen...verzamelt het vocht in het lichaam...waarin...bacterieen...dat zich welig in luchtwegen vocht kan vermeerderen...
Die mensen zijn plots erg ziek...tm komen adem te kort...vaak komen die in een Ziekenhuis...en krijgen zuurstof toegediend...(men kan van alles proberen het vocht weg te krijgen...tm met zeer pijnlijke methodes...vooral als de gewone Medicijnen niet weer het werk doen)

Nou schrijf ik dus...laat ze kotsen...
Je nnhebt braakmiddelen ...daar kunnen ze van gaan kotsen...zelfs het vocht ermee uit de longen weg te kotsen...maar
het doodt geen Virussen en Bacterieen tegelijk...met de Uitrook methode wel!!!
maw
Dat lijkt het net een wonder...gisteren nog dood ziek en daarna weer gewoon door het huis aan het banjeren...adem vrij...
Maar ik schreef pas op

De maag... knalt tegen de longen dat zich leegt (aanvocht) en klotst terug ...de darmen en blaas legen zich ook...
Dus die Kots methodes op de Plee doen...met een stoel ervoor... is het handigste...of Postoel ed.
met kotsemmertje en asbakje en sigaretten doodje en aanstekr mee...
Vaak is met de Uitrook methode 1 sigaret genoeg ...soms 2 achter elkaar om met lange halen de rook tm in de maag te laten gaan...Neus en mond dicht houden...
De maag kan niet tegen rook...en knalt tegen de longen aan...men moet kotsen...
Zelf had ik laatst met die zware griep...een binnen prullenbakje emmer vol vocht gekotst...(zittende op de WC!)
Mooi die vrije gewone adem weer te hebben...
en toen
leegde ik het emmertje in de naast me wastafeltje...en rookte een 2de sigaret...en toen leegde de maag zichzelf...
met nog een emmer vol met vocht en tegelijk erna ook van onderen leegde de darmen en de blaas zich...
Ik zat er stront ziek erbij...
maar kon ineens weer normaal adem halen...(Omdat het de uitrook methode was...waren miljoenen virussen en bacterieen in het hele luchtweg gebied tegekijk gedood...)die kunnen ook al niet tegen de rook van rookwaar...
(Daarom zeggen IC medewerkers dan ook vaaak
tijdens de Corona waren er bijna geen Rokers op de IC's...allemaal niet rokers en gestopten met roken...
Dat laatste is natuuurlijk dom om in virus tijden te doen!!!)
Nou zo dom ben ik dan ook wel weer
als ik me ziek voel vergeet ik het roken nl.
en dat in Grieptijd...

Dus ziek van de zware griep opeens op me af...op een nacht werd ik wakker omdat ik geen adem meer kreeg een hoop gezaag alles zat dicht...
Dus ik meteen rechtop zitten
pakte op het tafeltje naast me m'n Mobieltje en doosje sigaretten en aansteker en ik strompelde naar de Wc...
staat altijd een prullenbakje met plasticzakje erin...hoog stoeltje naar me toe getrokken...zette dat snel voor me
en ging de Uitrook methodee doen...met lange halen ...de rook naar beneden tm in dee mag...inhalen...
wat een gigantisch kots tafreel gaf...Ik dacht Zie me zitten ik ben zo ziek als een hond...maar opeens...
Mooi die vrije gewone adem weer te hebben...

maar er is uit het hele lijf vocht verdwenen...Ik schrijf dat denk ik al de tweede keer...want als is de adem weer normaal...
de rest van het lijf zit met vocht te korten...dat kan alsnog...een snelle dood kosten...

Dus ik ben Water gaan drinken en water en water...en toen een warme koffie en warme thee en toen weer water
en toen alleen nog maar Chocomel...en naatuurlijk een grote bak Groentensoep..voor de nieuwe energie en bepaalde voeding erin...en nog steeds drinken is vocht...een dag alleen vocht werd dat
dus niet wat velen doen (vooral rijke kakkers)
een klein kopje thee ..op thee tijd ed...en dat tewijl (Het zieke ouwetje)...als het lijf vocht te korten heeft...

Ik had wel de Griepprik gehaald 14 dagen ervoor...en kreeg toch gigantisch de griep...ben zo'n risico figuur met mijn 80 jaar...
en ook dat nog resistent voor Peniciliene...(ergens door geworden van Middelbaar)
De laatste longontsteking een jaar of zo wat terug...ging niet echt weg ook niet met de dik makende pillen in het Ziekenhuis maar ik mocht toen wel naar huis...
va toen
ben ik (op mezelf) met die uitrook methode begonnen...thuis...en zowaar de longontsteking verdween helemaal...
Alzo ontdekte ik het...
ook met v erkoudhedens ...alleen even de rook binnen houden in neus en mond gebieden...(terwijl ik tocch een sigaretje aan het roken ben...doe ik dat daan...en weg is de verkoudheid...)

Het klinkt niet erg Regulier...maar wat kan het me schelen als dit me helpt...en dat reguliere niet...
(Wat kan het een Dokter schelen...als de uitrook methode zijn of haar klanten van de dood redt...of in het reguliere geval met een Braakmiddel...in de Drs tas mee...
Bij allen
met vocht in de longen...die geen ongeneeslijke eins stadium terminalen zijn...) om te doen...

Na welke kots methode dan ook...Maar blijf onthouden...al demt men weer zoals altijd...de rest van het lijf ...heeft hevig gvocht nodig ...en niet zo'n beetje ook!!!
(Dat wou ik nog even kwijt... en ook dat het vooral van nut is ...bij bv griep jong en oud ...en opeens vocht in de longen...
een gezaag...laat ze braken!!! De meeste wereld doden... is bij jong en oud...nog altijd door Griep nl...een bij verschijnsel van griep is vaak longontgsteking...(waaraan men dood gaat!!!)

bv griep jong en oud ... opeens een zwaar gezaag...om vocht in de longen...
laat ze braken!!!
en erna
Na welke kots methode dan ook...Maar blijf onthouden...al demt men weer zoals altijd...de rest van het lijf ...heeft hevig gvocht nodig ...en niet zo'n beetje ook...net als naar kunnens meteen erna...lopende laten bewegen...!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________-

LT...Gewoon even ...ter overdenking...

Dus ons Regerings vliegtuig ...op weg naar Tel Aviv...met de naaste familie van die Abad erin...kinderen krijgen kadootjes...en allemaal lekker etens en drinkens... op het vliegveld van Tel Aviv staat Dhr Abad klaar om in het vliegtuig te stappen...Overhandigt een brief van de Premier van Israel ...voor onze Premier...in het vliegtuig...en geeft zijn Israelische begeleider een brief van onze Premier...voor de premier van Israel...waarnaar het vliegtuig meteen vetrekt naar Nederland...


In Nederland feest... heel de Provincie Flevoland ...om hun held...binnen te halen...Hij was niet te porren om via corruptie ...uit een oorlogs laand...weer terug
naar Nederland te kunnen...Hij krijgt een Standbeeld in Almere...

Gezin ook weer blij...Man en Vader tegelijk...mag een poosje aclimatiserende herstellen...en dan weer gewoon naar het werk...

Nou lijken jullie dat wat...LT) :)

______________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2024, 10:48

Zaam... :)

(Is Onze Nederlander...Abed Al Attar (33) nou is vrij gekomen uit dta Gaza?

Het punt is...er blijkt een ...zware Corruptie mee gaande...via Israelisch personeel...welke mensen er op de uitreis lijst komen...mensen die er geld
voor betalen...gaan voor...

Je hebt oa oa oa Nederlanders die er wonen...en alsnog willen vluchten uit dat Gaza....en op de lijst willen komen...
en je hebt
totaal onschuldigen die er op vakantie waren en totaal niks met ddie oorlog van doen hebben tussen ddie 2 Partijen...

Die Abed Al Attar...(Zonder geld en goederen...is een ontheemde in een vreemd land)...was er voor een Bruiloft...in Noord Gazaa...waar de bommen om z'n oren vlogen en hij er als ontheemde over bleef...(Zo iemand had natuurlijk gelijk...door de Nederlandse Regerings Mensen eruit moeten halen...
die totaal niks... met die oorlog van doen hebben ...tussen die 2 Partijen...

Van Wonenden Nederlanders...is nog maar de vraag of ze er niks mee van doen hebben...maar van mensen
als die Abed....die moeten ze gelijk terug naar Nederland halen...dat eisen zelfs...als Nederlandse regering... dat die op die uitreis lijst komt...

Zo'n simpel klusje op hoog niveau...om te ddoen...schreef ik wel vaker over...Onze Premier is al 3x in Israel geweest en had moeten eisen ...in dat Israel...dat die die Abed meteen mee neemt... met het Nederlmdse Regerings Vliegtuig...

Hoe ontstaat corruptie in mensenhandel... Nou zo...(die komen nederland wel in...)

Die Abed is na de bommen regen over zich heen gehad...in Noord Gaza...in Zuid Gaza..er ook nog de dupe
vanwege corruptie van Israelissch Personeel...die de uitreis lijst invult...Als men geen 10.000den euro's betaald of meer...komt je niet op die lijst...uren dagen weken maanden...

Zo'n simpel klusje op hoog niveau...om te doen...schreef ik wel vaker over...Onze Premier... is al 3x in Israel geweest en had moeten eisen ...in dat Israel...dat die die Abed meteen mee neemt... met het Nederlmdse Regerings Vliegtuig...
want die Abed is er ook nog de dupe
vanwege corruptie van Israelissch Personeel...die de uitreis lijst invult..

Voor Onze premier...Nou nu ben ik toch duidelijk zat...om Zo'n simpel klusje... op hoog niveau...om te doen...

Ik schreef ook welis...Ik vind... dat die Nederlander Abed ...Gegijzeld wordt door Israel in Gaza...door hem alsmaar niet op de uitreis lijst te zetten...uren dagen weken maanden...

Zo'n simpel klusje... op hoog niveau...om te doen...schreef ik wel vaker over...Onze Premier is al 3x in Israel geweest en had moeten eisen ...in dat Israel...dat die ...die Abed meteen mee neemt... met het Nederlandse Regerings Vliegtuig...

Nou ja dat bedoel ik...Al dat vak geniks ...uren dagen weken maanden...Het is de Schaamte nabij...ondertussen ...zowel voor de Premier (VVD) als voor Kaag (D66) alswel voor Bruins Slot (CDA)!!!

Ondertussen...inmiddels... vliegen de Bommen over Zuid Gaza...waar ook onze Nederlander...Abed zich bevindt...

Op deze Zondag morgen...
Nou ja dat bedoel ik...Al dat vak geniks ...uren dagen weken maanden...Het is de Schaamte nabij...want ondertussen inmiddels... vliegen de Bommen... over... Zuid Gaza...waar ook onze ene Nederlander...Abed (Van Noord Gaza naar Zuid Gaza...om hetende... veiligheids redenens)... zich bevindt....

____________________________

De tip staat nog steeds...
____________________________

Ik schreef ook welis...Ik vind... dat die Nederlander Abed ...Gegijzeld wordt ..door (corrupt Israelisch personeel)... in Gaza...door hem alsmaar niet... op de uitreis lijst te zetten...uren dagen weken maanden...(maar al die betalenden er voor Nederlandse inwoners er...wel!!!)

Onze Premier ...is al 3x in Israel geweest ...en had moeten eisen ...in dat Israel...dat die die Abed ...meteen mee neemt... met het Nederlandse Regerings Vliegtuig...!!!Kan alsnog...en wel snel...rapido...Rutte ...moet hem halen...mee nemen... met het Nederlandse Regerings Vliegtuig!!!
____________________________

De tip staat nog steeds...
____________________________


Die Abed...heeft geen geld en geen huis en geen goederen en geen plantages in Gaza...(om corrupte amtenaren te betalen om op de lijst te komen ...zoals anderen wel...) dus...blijft die ahw Gegijzeld...uren dagen weken maanden...De Bommen eerst op Noord Gaza ...is nu gaande in Zuid Gaza ...waar hij zich bevindt...Hij is... geen Nederlandse inwoner te Gaza...maar was er alleen... te Gast...op een Trouwfeest!!!

Zo moet dat toe gaan!!!
maw Na uren dagen weken Maanden...Ze moeten hem snel vrij laten ...dat Israel...een uitreis visum geven etc.)
Premier van Israel...Anders worden... alle Goede doelen en Kerken hulp ed en steun ...door en vanuit ...de Nederlandse Regering... aan Israel...gestopt!!!

https://www.youtube.com/watch?v=nXgBtAD5daM
LT)7)14)
:roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 feb 2024, 11:17

Aambeeld... :)


(LT...Gewoon even ...ter overdenking...(vervolg...over de reactie ...hier boven...)

https://www.ad.nl/binnenland/abed-32-ui ... ogle.nl%2F

ipv Na al dat geniks...omtrent...Dus ons Regerings vliegtuig ...op weg naar Tel Aviv...met de naaste familie van die Abed erin...kinderen krijgen kadootjes...en allemaal lekker etens en drinkens... op het vliegveld van Tel Aviv staat Dhr Abed klaar om in het vliegtuig te stappen...Overhandigt een brief van de Premier van Israel ...voor onze Premier...in het vliegtuig...en geeft zijn Israelische begeleider een brief van onze Premier...voor de Premier van Israel...waarna het vliegtuig meteen vetrekt naar Nederland...


In Nederland feest... heel de Provincie Flevoland ...om hun held...binnen te halen...Heel het land blij...

Hij was en is...niet te porren ...om mee te doen...om via geld vragende ...grens dokumenten corruptie lieden...en daarom...en het geld ook niet te lenen en ervoor te bedelen...degenen die niet betalen er voor...worden...uren dagen weken maanden...ALZO GEGIJZELD ...om uit een oorlogs land...zo niet gewoon...als het hoort...weg te kunnen komen...

Werd eindelijk via ...de Premier der Nederlanden zelf opgehaald...Met het Nederlandse Regerings Vliegtuig....VIA Israel...om weer terug
naar Nederland te kunnen...De Held tegen corruptie...Wordt Ere Burger in Almere ...en ...Hij krijgt een Standbeeld in Almere...

Gezin ook weer blij...Abed...Man en Vader tegelijk...mag thuis een poosje aclimatiserende herstellen...om dan weer naar eigen grote wens...om gewoon weer... naar het werk...te kunnen gaan...

Nou lijken jullie dat wat...(In deze sombere tijden...)
Onze Nederlander... is eindelijk bevrijd...(uit een zwaar Oorlogs gebied LAND)...eindelijk weer IS ...in alle...Wij...een feestgevoel... in het land...Proost!!!Afbeelding

Nou ja ...dat moet natuurlijk... dan nog ...en wel zeker... snel ...gebeuren ...voor die Abed...(want de bommen vliegen hem om de oren daar...waar die eerst in Noord Gaza was ...en nu ...
bij de grens...in Zuid Gaza is... ondertussen ...ook daar ...de bommen hem ...om de oren vliegen...)!!!

Gr en knf van LT) :)

_________________________________________________________________________

Ik las dit...Navalny’s dood drijft mensen uit de hele wereld de straat op
en dacht
Hoe kregen ze de dictator Nicolae Ceaușescu weg uit Roemenie...
toen bijna heel Roemenie op straat ging protesteren... en het leger en Politie mee kreeg...

Mensen worden in Rusland al opgepakt... als ze... met bloemen...Navalny’s dood ...herdenken...
Hoe kregen ze de dictator Nicolae Ceaușescu weg uit Roemenie...
toen bijna heel Roemenie ...in het land zelf...op straat ging protesteren... en het leger en Politie mee kreeg...

Navalny’s dood drijft mensen uit de hele wereld de straat ...
Nog is...
Hoe kregen ze de dictator Nicolae Ceaușescu weg uit Roemenie...
toen bijna heel Roemenie ...in het land zelf...op straat ging protesteren... en het leger en Politie mee kreeg...

Mensen worden in Rusland al opgepakt... als ze... met bloemen...Navalny’s dood ...herdenken...
Hoe kregen ze de dictator Nicolae Ceaușescu weg uit Roemenie...
toen bijna heel Roemenie ...in het land zelf...op straat ging protesteren... en
het leger en Politie mee kreeg...en
die... ook...de krankzinnigheid ...van hun werk opdrachten...door kregen...

Gewone Burgerij Mensen worden in Rusland al opgepakt... als ze... met bloemen...Navalny’s dood ...herdenken...

Nog is...
Hoe kregen ze de dictator Nicolae Ceaușescu weg uit Roemenie...
toen bijna heel Roemenie ...in het land zelf...met z'n allen teglijk...op straat ging protesteren... en het leger en Politie mee kreeg...

Nou dat dus...
LT) :roll:

______________________________________________________________________________________________

‘Leuk om te zien hoe de baby’s op elkaar reageren’
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/09/le ... n-a4189694


Nou denk nou niet...als ze middelbaar zijn dat het anders is...

De ene komt langs...kreupelig van het werk vandaan...en zei Heb ik weer op mijn vrije week...Ik zei je moet gelijk de Fycio Therapeut bellen...
(Wat die ook gedaan heeft)en weg is die weer...

Later op de dag...de andere tweeling zoon vanuit een andere provincie komende...om wat te Mantelzorgen in mijn flatje...Komt kreupelig binnen...
Ik zei daar moet je meteen de Fycio Therapeut voor bellen...

Wat weken later...(De buitenshuis Mantelzorger) komt binnen en zegt...Ik ben snot verkouden...maar hier zijn de grote boodschappen voor je...Ik ga gelijk naar huis...uitzieken...doei...

In de avond ...komt de Binnenshuis Mantelzorger...zegt Ik ben snot verkouden...en ga zo meteen weer teug naar m'n eigen huis...Heb je klussen te doen? Nee ...maar eet maar is extra goed...voor je weg gaat...je hele Omgea 3 pakket ligt klaar...
Een Lekkerbek en een Haring met Ui...
(Wat de Buitenshuis Mantelzorger voor me op het boodschappen lijstje had staan...) en neem daarna een banaan...en
neem een extra kant en klare etens mee...hoef je snotterig ...er niet voor op uit...en weg is die weer...

De ene vetelt ...op de dag...Ik heb nieuwe warme truien gekocht...via Internet...de andere komt in de avond...en heeft net zo'n trui aan...

Nou ja...
Maar de Fycio ...heeft goed werk gedaan...bij de ene hiero en bij de andere daaro...

De en werkt alweer en de andere vraaagt...kan ik wat voor je doen? Ja de ramen aan de balcon kant...na storm en regens is het vol met een laag zand...Kortom ik kan weer naar buiten kijken...
Moet er nog meer?
Nee maar eet maar is extra goed...voor je weg gaat...je hele Omgea 3 pakket ligt klaar...
Een Lekkerbek en een Haring met Ui...
(Wat de Buitenshuis Mantelzorger voor me op het boodschappen lijstje had staan...) en neem daarna een fruitje...en
neem een extra kant en klare etens mee...) en weg is die weer...

Waaarom die haast?
M'n Katje Tommie is alleen...Ja maar anders blijf je ook ...een nachtje logeren...duidelijkheid is anders...zoals bij die ene ...met bepaalde Autisme ...)wat de andere niet heeft ...die is duidelijk zat...
Ik hoor aan...
Zorgen om Tommie...want er komt storm...dan is die... alleen...

Die andere ...heeft niks met een huisdier in zijn huis...is wel erg dol op dieren maar...Ik werk... of ben bij vrienden ...of ik Mantelzorg voor jou...of
kom gewoon langs...of ben weg met vakantie...Ik zei een huisdier kan structuur geven...in het leven van Mensen...dat is goed voor je Broer...

Maar om een nachtje weg...overdrijven is ook wat...Zorgen om Tommie...want er komt storm...dan is die... alleen...en weg is die weer...met
op tijd ...voor de late OV reis ...

De ene kan sparen ...en de andere snapt er niks van...(zoveel er automatich al af gaat... voor de vaste lasten...is dat gebeurd dan denkt die ...de rest kan opgemaakt...is het op gemaakt...komt er nog... een na vaste lasten aan...toch dezelfde Opvoeding gehad...en is het ...breed uitgelegd... indertijd...

Het blijft vreemd...een Tweeling... blijven bijna alle Mensen ...een leven lang... vergelijken...
en ze misschien elkaar ...(Onbewust of Bewust)...ook wel...

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 feb 2024, 12:56

Beelden... :)
(Val er nog wat van te snappen?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... jaar-dicht
'Groot deel opvanglocaties asielzoekers gaat dit jaar dicht'

https://www.ad.nl/politiek/kassa-rinkel ... ~ac0d753f/
Kassa rinkelt in Ter Apel: opvang is overvol, ondanks dwangsom van 15.000 euro per dag

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________________
Putters praat deze week met Verbeet en Van der Staaij over vorm van kabinet
De nieuwe informateur Putters spreekt met wetenschappers en oud-politici over verschillende kabinetsvarianten.
https://nos.nl/liveblog/2509516-putters ... an-kabinet


mi...De nieuwe Informateur...lijkt het eerst zelf ...te moeten snappen...waar het over gaat...over verschillende kabinetsvarianten...voor die
aan de slag kan...met de 4 Politieke Fractie leiders...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________
Waarom longkanker vaker wordt gevonden bij de laagste inkomens en huidkanker juist bij de hogere

mi Dan zit er niks anders op...de lonen van Lage en Midden inkomens moeten fors omhoog en die van de hoge inkomens...wat jaren in de stop...

mi...Dan zakt... bij beide groepen... de kankers nl!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

https://www.nu.nl/economie/6302265/meer ... ltjes.html

Meer supermarkten roepen spritsen en paaskoekjes terug om metaaldeeltjes
Het is niet bekend hoe die flinters in de koekjes terecht zijn gekomen.

mi Wat jaar terug... ging het over de Straat Bakkers...hun ovens lieten... kleine metaal deeltjes
los...
maw
Het was ...ouwe meuk....waar ze de koekjes in bakten...

Zou de oorzaak...Hier en Nu... in die Fabrieken ...van AH en CO en Zo...anders zijn???

mi zo ingewikkeld...is het niet te bedenken...voedselwaakhond FAVV...want zo eenvoudig zit koekjes bakken in elkaar...
in de bestandsdelen voor de koekjes zit het niet...blijft over..de Oven!!!

Het is mi...ouwe meuk....waar ze de koekjes... in bakten...in bakken...
De binnenwand van ovens...gaan op den duur nl lossig geraken...maar...wie controleert
nou de binnenwanden van die hete ovens???

Nou wat jaren terug ...nog wel dus...bij de Wijk Straten Bakker...

LT) :roll:

(Ach de kwalen en ziektes dr van... zal wel geheten hebben en nog steeds...Het is van het roken...

(Weten die Dokters veel... over alle ontelbare oorzaken... en gevolg ...in de wereld...)
Dat
(Excuus patroon)
Zijn ze... vanaf Links Paars... overal mee gaan doen zo...Dan zijn ze er ook weer van af...)!!!

Maar ondertussen...Het is mi...ouwe meuk....in die Fabrieken...waar ze ...de koekjes... in bakken...!!!
Want zo eenvoudig zit koekjes bakken in elkaar...
in de bestandsdelen voor de koekjes zit het niet...blijft over..de Oven en/of de bakplaten...!!!

LT) :roll:

Ik zag vandaag in beeld op TV een Groningse Koekbakker...
en zag dat bijna alles tegenwoordig
met een soort ijzeren blad gemaaakt is...het lange taafelblad zag je zelfs krassen op...waar die de
meel pakket op uitrolde...
maw elk
verouderd gemaakt van ijzerige tm met staal achtig iets kan slijten..,
voorheen
waren het alleen de ovens...
die aan de binnenkant gingen afbladeren...maar als inmiddels van alles van ijzer gemaakt is in zulkse zaken...
maw elk
verouderd gemaakt van ijzerige tm met staal achtig iets kan slijten...

LT) :roll:

____________________________________________________________________

https://nos.nl/artikel/2509749-export-m ... t-meest-op
Voor ASML gelden sinds een aantal jaar wel beperkingen van export naar China. De allernieuwste machines heeft het bedrijf nooit aan Chinese fabrikanten mogen leveren. Het Nederlandse kabinet besloot onder grote druk van de VS

Ik vind nog altijd...als de ...vant een land vanuit een Buitenland afkomt dat buiten de EU is...Dat dat land
de schade moet vergoeden ...in dit vb aan ASML!!!

Er kunnen nl ook trucs aan zitten...dat de inkomsten erdoor ...zo te laag worden ...door die sancties (iov een ver buitenland) datdat bedrijg richting failliet gaat
en heel erg goedkoop gekocht wordt... door dat andere land...Die het dan... in hun land heeft...(wat in feite er dan ook de bedoeling ervan was)
maw Met al die sanctiets... kan veel meer redens voor zijn...dan waar het heet voor te zijn...Dus als de Sanctie niet via de EU is...
moet dat andere land...ASML vergoeden...aan de geleden schade inkomsten..

Ik schreef alis eerder...Wij hebben hele normale handels betrekkingen met China...en als dat met meer of alle EU landen zo is...dan hoeft NL zich geen sancties tegen China te laten opdringen...uit een land van een ander Continent...

Ik vind het een zeer gevaarlijke tendens...om China anties Westers te maken...daar wordt de usa niet de dupe van maar West Europa...als
er oorlog komt...bv met Rusland ...na alle anties China gedoe via eh enne eh..en China steunt dan niet westers landen

maw
Als er sancties wordt gevraagd ...in dit vb door de usa...voor ASML producten naar China toe...moet dat wel heel goed bestudeerd...tm in de EU aan toe...maw Niet alles maar klakkeloos aannenen...geldt vooral rondom santies aanvrages...
naar EU landen toe...(Sancties hier en sancties daar en sancties overal...daar gaat oa onze Economie van dalen...
en het moderne China heeft ons land nog nooit wat aangedaan...waarom zouden we dat land ...dan sancties op leggen?
Om de kift van de usa... vanaf dat de Economische cijfers van China hoger werden dan die van de usa...daar begon het toch om...en de Economische groei van de EU landen dito...tm een anties Chna beleid gaan voeren aan toe...de kift van de usa... vanaf dat de Economische cijfers van China hoger werden dan die van de usa..
Verder was er geen andere redene nl!!!

Ik schreef alis eerder...Wij hebben hele normale handels betrekkingen met China...en als dat met meer of alle EU landen zo is...dan hoeft NL zich geen sancties tegen China te laten opdringen...uit een land... van een ander Continent...

Een inmiddels allang zwaar verwesterd moderne China Volk...hiero anties China te laten maken...om eh...is sowieso bezopen...
Ik vind het een zeer gevaarlijke tendens...om China anties Westers te maken...daar wordt de usa niet de dupe van maar West Europa...als
er oorlog komt...bv met Rusland ...na alle anties China gedoe via eh enne eh..en China steunt dan niet westers landen
maar eh...


maw
Als er sancties wordt gevraagd ...in dit vb door de usa...voor ASML producten naar China toe...moet dat wel heel goed bestudeerd...tm in de EU aan toe...maw Niet alles maar klakkeloos aannenen...geldt vooral rondom santies aanvrages...
naar EU landen toe...(Sancties hier en sancties daar en sancties overal...daar gaat oa onze Economie van dalen...!!!)

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Sancties op Rusland ...dat een Vrij Souverein Europees land binnen viel ...is een ander verhaal...tm via de EU aan toe!!!

Maar sancties naar China toe????
Om de kift van de usa... vanaf dat de Economische cijfers van China hoger werden ...dan die van de ussa...daar begon het toch om...en de Economische groei van de EU landen dito...
Verder was er geen andere redene nl!!!

maw Mijn tip blijft voor AMSL
Als er sancties wordt gevraagd ...in dit vb door de usa...voor ASML producten naar China toe...moet dat wel heel goed bestudeerd...tm in de EU aan toe...Wordt het ergens om toch gehonoreerd (door Brussel)

Wilt de usa ons land te vriend houden...moet AMSL
schade vergoeding krijgen
van het opdracht gevende sanctie land...zolang de Sancties iov dat andere verre land duurt...
(Want die santies... is een erge nadeel ...voor ons lands bedrijf...en een nadeel voor ons land Economische cijfers...maar lijkt in het voordeel (waar dan ook allemaal mee)...te zijn...voor het iov ... het niet EU land...)!!!
maw

Als er sancties wordt gevraagd ...in dit vb door de usa...voor ASML producten naar China toe...moet dat wel heel goed bestudeerd...tm in de EU aan toe...

Zo ongeveer denk ik er over...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -niet-sexy
Sexy...

Dat kabaal van haar...over hem...Ik vind haar er juist helemaal niet sexy eruit zien...

En die arme Dirk...van dat andere stel...bleek de man van rijke goede doen niet te zijn...zoals die op de trouwdag er wel uit zag...en Zij hem toen... alsmaar aanhaalde kuste en kuste en kuste...
een
dag later ...bleek die maar... een gewone AOW loner...met gewone kloffies aan...en bleek zij een kreng van een wijf...en
zette zich alszo danig te kijk...
want...die arme Dirk...bleek de man van rijke goede doen niet te zijn...zoals die op de trouwdag er wel uit zag...en Zij hem alsmaar hevig aanhaalde toen...en kuste en kuste en kuste...

Nnnou ja..
LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Jezus Miena...ik mag er schijnbaar 8 minuten over doen...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/16/se ... r-a4189981
Rinskje Koelewijn
Jannetje Koelewijn
Gepubliceerd op
16 februari 2024
Leestijd
8 minuten

Ik ben na een minuut al de draad kwijt...
Maar het is al erg laat...daar kan het ook aan liggen...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=x7Y0qKAzOrY
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2024, 13:01

Denken... :)

(Soms vraag ik me af...of Long-Covid niet al een bekende is...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... langdurige
Als ik de klachten de kwalen ervan lees...komt veel me bekend voor...al is gezien of gehoord in alle decennia's van mijn leven...met
mensen die dezefde symptonen hebben...of hadden...maar toen was de Corona niet in het land geweest...

maw Het kan ook een Mutatie van een Griep zijn...Na de Griep...er zijn Mensen die deaan hevig gaaan
kwakkelen...energieloos worden..nergens meer toe komen...zichzelf niet meer herkennen...zzo erg zijn ze
veranderd...
Ik heb
dat vroeger in mijn beroepsleven wel mee gemaakt...vaak belandden die toen in een Psychiatrie afdeling...
Ik herinner me nog...dat vooral Studenten getroffen werden er mee...en mensen met te zwaar
te veel overbelasting via thuis en/of uit...of via het werk...



Ik vond ze ...zo in mezelf...helemaal geen Psychiatrische Patienten...vooral die Studenten...konden heel gewoon
discussieren...er zat mi... helemaal geen gektes ...in hun denk patroon...alleen alsmaar dat constante geemmer over die
energieloosheid alsmaar...
(Maar mensen met bepaaalde nerosen ...en Zenuwen lijers ed...zijn vaak vergelijkbaar...en maar emmeren over dit en dat...maar
in discussie met ze... over andere zaken...zijn ook die heel gewoon...)


Vroeger had je wel Neurosen Klinieken Zenuwen Instellingen...dat maakte onderscheid met Psychiatrische ziektes...
Overspanneheid en de veel later hetende burn-Out...Trouwens veel van die kwalen klachten lijken ook op die Klachten rij als bij Long-Covid...

maw Het kan in verschillende vormen... tot uiting komen...met dezelfde reeks symptonen...

Hoe dat ook zij...Indertijd toen in mijn Beroepsleven...(Verpleging)...alweer een nieuwe Patient...die Student is...na de griep gehad...zat die...met een bak kwalen ...vooral ...energie tekorten...


Het lijkt zo erg op elkaar...op de allang bestaande kwalen reeks...
indertijd...meestal na de Griep gehad...ze werden ahw een Energieloos Mens...alles werd ze teveel...zelfs op staan uit bed...ten koste van hun Study... ging dat...

De eerste student die ik daar op die afdeling zag was...een Jonge dame die vanuit china alhier studeerde...omdat
ze familie alhier had wonen...en ze op de 1 of andere manier van huis uit al de nederlandse taal geleerd had...
Toen viel het me niet op...Nu decennia's later wel...al die vele Studenten overal vandaan...
ze nemen allicht wat mee vanuit hun eigen land...
bv Aan andere Virussen en andere bacterieen...ed dingen meer...
en dt met onze Westerse griep virus types...maw Het kan best Muteren met elkaar...net als de
Corona met de griep Virus...
Dan geeft bij die zieken...Muntaties... het niet pos getest aan als Corona...maar ziek zijn ze wel met die hetende Griep...

Hoe dat ook zij...
Ik had alle Covid Vaccins gehad...en ook de Griepprik...en kreeg toen toch gigantisch de griep laatst...
Ging dat testen op Corona...Dat was Negatief...

Ziek ...ik voelde het zelfs m'n oren door gaan...(en dacht nog even en ik word er doof van...Van een Virus...
had in huis de dingen tegen oor pijn ed. en deed dat in de oren...
TM DE DUURSTE LATEN KOPEN MET DAT...VOOR DE OREN...Het hielp wel wat maar niet 100%

De Griep is inmiddels allang weer weg...maar mijn gehoor was niet meer zo fantastisch geweldig goed als altijd...
(Dat heet dan ...Ouderdoms kwaal
Als de tv ervoor harder aangezet moet...)

Ik was op een dag...een beetje verkouden...pakte het Otrivine doosje uit de medicijnen kastje...
en dacht...
stel
stel ik heb gelijk...Ik hoor mensen met Long-Covid op tv altijd een andere stemklank hebben...
dan zit die Mutatie Virus in dat gebied...
maar stel het zit ook in de oren???

Alzo begon ik die dag...m'n Oren met meer druppels in te druppelen met Otrivine
en niet de neus...

Ik voelde iets in routes open gaan...naar de onderste schedeldak gebied...in de oren gebied en tm naar de Sleutelbeen gebieden ...maar...ook de neus opende zich...

(Geen idee of daar een open vebinding is...tussen oren en de neus of dat de wand er tussen zo poreus is...dat Virussen er door kunnen...van neus naar oren...)
Maar de Oren gedruppeld met Otrivine en de verkouden neus ...ging er ook open van...
dat geeft een verbinding vermoeden...tussen het ene en het andere...tussen Oren neus en Keel...maar ook tussen oren en onderste Schedeldak...

Sinds die tijd denk ik...met meer enige zekerheid...gevol...dat de Long-Covid in dat gebied huist...

Misschien valt otrivine een kleurtje te geven...en er een oa...ICT en MRI ed op los te laten...
om de route te kunnen volgen...die ik wel voelde maar niet bewijzen kan...
maar er wel van denk...dat de Long-Covid ...in dat gebied huist...

(Misschien is het een Mutatie van ...Corona Virus en de Griep virus...
Maar dan nog
50 jaren terug
klonken... diezelfde... klachten en kwalen al...maar vooral...Energie tekorten...

Net zoals een bepaalde Virus of Virus Mutatie ...mensen minder hoorbaar kunnen maken tm tm tm... zelfs...doof kunnen maken...

Ik vond ze ...vroeger zo in mezelf...helemaal geen Psychiatrische Patienten...vooral die Studenten...konden heel gewoon
discussieren...er zat mi... helemaal geen gektes ...in hun denk patroon...alleen alsmaar dat constante geemmer over die
energieloosheid alsmaar...


Maar ik schreef hiero wel vaker...Als ik Mensen met Long-COVID OP TV HOOR PRATEN...HEBBEN ZE VAAK EEN ANDERE STEM KLANK...
En de stembanden zitten in de keel...
en dat zit ook in die bepaalde route...van Onder acherhoofd ...achter langs de oren...de neus en keel en de hals route in...tot in de schouders...

maw Er is
mi...nog een (een soort... onbekende (luchtweg) (Virus) route ...naast de bekende...Neus en Keel en Luchtwegen...route...

Nou ja ik denk gewoon
dat die Long-Covid daar huist ...in dat gebied...

maw Het zit niet tussen de oren...maar achter langs de oren...

Was weer een hele aparte type-oefening...

Fijne Middag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=s7wZFl6vkP0

Gr en Knf van LT) :roll:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dat was weer een hele aparte klus...Al het getypte werd nl niet verzonden op het Forum...

Wat ik ...als Ouwetje dan doe...Ik plaatst het ...met kleine stukjes...en verzendt het telkens zo...
en ontdek dan
waarwaardoor... het niet verzendt...

Had ik voorheen al is...het woord
Spe...cia...list...ontdekt...

Nu was het 't woord...
Ge...Socia...li ...seerd...als die woorden... aan 1 stuk getypt worden...
wordt het niet verzonden... van de SCHRIJFVENSTER ...NAAR HET FORUM TOE...

lULLIG ALS JE NET EEN BEHOORLIJK STUK GETYPT HEBT...EN HET WORDT NIET GEPLAATST...

Voorheen kon ik lekker snel en foutloos typen
en ook de grammatica...was oke...maar na een Herseninfarct gehad...
wil je niet weten ...hoelang ik er over doe...en ook dat nog...wel 10 20 30 etc type fouten op het
schrijfvenster verbeterd heb... en er nog steeds type fouten... in kunnen zitten...

Maar gelukkig is ...het denkwerk... wel gewoon!!!

maw de vreemde dingen ...van dit software te ontdekken...waardoor het getypte zich niet verzendt...
Het is een klus...om te doen...maar ...dan heb je ook wat...

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 feb 2024, 15:46

Enkelen... :)

(Zie je het voor je...
https://nos.nl/artikel/2509921-ook-pres ... avo-topman
Die
Buitenshuis extroverte Sociale Rutte...In Nederland...lekker buiten op de fiets...en met burgers SNELLE selfies maken...en vlot
met de Pers...Die juist graag veel Mensen ziet...om mee te praten en te groeten en te zwaaien...
die
in een verre soort... zwaar beschermde Bunker Kantoor...en alleen met zwaar beschermde snelle auto's buiten...
NAUWELIJKS TOT NIET meer TE ZIEN...ALLEEN AF EN TOE ...ALS ...NAVO WOORDVOERDER ...VOOR DE usa nog IN BEELD....

Sommige mensen... gun je zo'n soort van VER WEG VER UIT BEELD...(GEVANGENIS) leven...MAAR ONZE Buitenshuis extroverte Sociale Rutte...???
https://nos.nl/artikel/2504621-rutte-vi ... uitlegbaar

Nnnou ja...

LT) :)
_________________________________________________________________________

Jongeren rekenen nog altijd contant af: 'Lekker makkelijk'
Betalen met contant geld is niet alleen maar iets van de oudere generatie. Jongeren rekenen een kwart van hun uitgaven af met cash, zo blijkt uit nieuw onderzoek. Bijvoorbeeld omdat ze het krijgen van familie of omdat ze niet willen dat hun ouders weten waar ze het aan uitgeven.
mi niet alleen ouders ook partners ook de bank gaat het niks aan en de overheid sowieso niet...waar de Burgerij hun geld aan uit geeft...
Trouwens een fijn gevoel...geld in je portemonaie te hebben...dan weet je...je leeft ...nog
en
weet...je word dan ...via eh enne eh.....niet helemaal...geleefd...tm met de bank met hun methodes...alles kan ook zonder jou...Ja toch!!!

Kortom
Met Geld in je portemonaie te hebben...dan weet je...je leeft ...nog...
Trouwens ipv
een Leven...met alleen automaten tegen te komen...Met geld op zak...spreek je nog is...Mensen aan...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

STRIJD OM VRIJLATING ASSANGE
In Australië vinden ze dat Julian Assange naar huis moet kunnen komen
De hoogste Britse rechtbank hoort deze week bezwaren van Julian Assange tegen zijn uitlevering aan de VS. Ondertussen roept de Australische regering op om de vervolging van de omstreden klokkenluider te staken.

mi Het punt is...issie nou ...een Klokkenluider of een Spion???
Maar dan nog moet rekening gehouden...met wat die allemaal al
afgezonderd geleefd heeft ...is ahw ...net zo'n zwaar straf...pakket...
Dat moet mi wel mee geteld...zijn gevangenisschap...al die jaren.. uit de Maatschappij...

Typisch iets van de useee
(De ene gekte tegen de andere gekte ...)
175 jaren straf...kan het ...nog krankzinniger???

Maar in dat Engeland...Maar dan nog moet rekening gehouden...met wat die allemaal al
afgezonderd geleefd heeft ...is ahw ...net zo'n zwaar ...van de gekke... straf...pakket...
Dat moet mi wel mee geteld...zijn gevangenisschap...al die jaren.. .weg uit de Maatschappij...

mi
In Australië vinden ze dat Julian Assange naar huis moet kunnen komen
(misschien met wat voorwaardes erbij...
(mi
vanaf zijn ...Combie gedrag...getoond...als Journaalist en als Spion... over al die geheime dingen)
(Er zijn Journalisten die denken alles te moeten kunnen mogen...en daar is die...persoon Assange ...er eentje van...)!!!

(Dus als voorwaardes...dat die bv uit beeld moet blijven...met dat alles...tm met allerlei na-acties ed...over dat alles...ook
geen boek er over uitgeven ed...of film script ed...op straffe van...)maar kan wel als Pottenbakker of als Kunstenaar in beeld komen...in welke vorm dan ook...net als elke Burger...)

Dat moet ...na al die vele jaren... nu wel is kunnen...In Australië vinden ze dat Julian Assange naar huis moet kunnen komen...)!!!
mi...maar wel...met wat voorwaardes... erbij...(anders wordt het alsnog een enkele reis useeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj)!!!

Zo ongeveer denk ik daar over...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/binnenland/6302543/ve ... de-er.html

Zijn al die fouten
geldelijk vergoed... aan ons land...(of gaat dat gedekt het er nooit over???)
Zoals Nederland zoals laatst... met niet eens ver er naast...wel gelijk moest betalen
om het zelfde...elders???

LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Het Openbaar Ministerie heeft zes demonstranten van Extinction Rebellion een boete van 200 euro opgelegd. Zij begaven zich op 30 december vorig jaar op de A10, terwijl de snelweg niet was vrijgegeven. Daarmee hebben ze gevaar veroorzaakt.

Met je Mobiel aan het oor...als zijnde...een gevaar op de weg
dan ben je meer kwijt...het dubbele...
De
demonstranten van Extinction Rebellion
hebben niet alleen het gevaar op de weg ...op hun geweten...
maar ook... Politie die ze ...van de straat moesten tillen...hun rug... plots of tzt...alle rugkwalen... alweer vergeten???

Ik vind volwassen mensen...die zich ergens iov moeten verwijderen...ipv te gaan lopen...die zich laten moeten
weg tillen
door gewone mensen lichamen... van een ander beroep...in de vorm van Politie...Een Stuk Tinnif!!!

Een stuk Tinnif... met een boete van 200 euro???
Als gevaar op de weg...(plots of tzt...alle rugkwalen... van Politie Mensen...al vergeten waarvan???
En wat kost al die opgetrommelde Politie en al dat soort voertuigen en onderhoud en verzekeringen ed...ervoor
nodig??? )

Met je gewone Mobiel ...aan het oor...als ...gewone Burger...netjes op de weg...maar wel hetende
als zijnde...een gevaar op de weg
dan ben je al meer kwijt...dan het dubbele...aan boete...???

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

Nerderlandse Politici...die op een Commercielel Buitenlandse web...Links als Rechts...tm tm tm...Radicale ...
Nederlandse Politiek bedrijven...

Reacties op X
Geert Wilders heeft op X gereageerd op de harde woorden van Timmermans. De GroenLinks/PvdA-leider is „totaal de weg kwijt”, vindt hij.


Kan het nog Gekker???
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... wonderaar/

LT) :roll:

Trouwens...dat we als land...nauwelijks tot niets meer aan Landmacht hebben
niet aan Mensen... niet aan Spullen en niet aan patronen ed.
en niet aan die 2% NAVO voldoen...
(Dat werd ...onze landmacht Soldaten ...met trainingen moesten ...Pief paf Poef zeggen...wgs ontbreken van Patronen...)

OVer radicaal gesproken...Komt toch echt
vanaf Links Paars...Zwaar bezuinigen op Defensie...weg met al die Kazernes...namen volgende Kabinetten klakkeloos over...en maar niet aan die 2% NAVO voldoen...
tm
Duitsland nu gaat over onze Landmacht...(Kan het nog Radicaal gekker vanaf...3 Kabinetten...Links
en dan later...Rechts... overal de schuld van geven???)

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

https://www.telegraaf.nl/video/46154323 ... -ingestort

Ik schreef welis
60% van de Mensen zielen komt terecht
in of op de dingen...(soms meer soms minder)

(De rest stijgt meteen of snel kort erop...naar het bedoelde boven...) !!!

Soms schrijf ik
ergens kan je ze altijd wel zien...
Kijk maar goed naar dit plaatje...
maar vaak als je een knipsel van een foto neemt
wordt het vaak al wat onduidelijker...)
dan het op de feitelijke foto was
https://www.telegraaf.nl/

Afbeelding
Soms
krijgen ze... de kans...om alsnog oa te komen... naar het bedoelde... naar boven ...te stijgen...
oa Door Onweer oa door een Aardbeving...
ea Rampen...

Soms schrijf ik
ergens kan je ze altijd wel zien...(iets van hun Mensvorm...)...vanuit hun Piepkleine Zielenpuntje...
(Op de oude zwart wit foto's... ook op die van oude kranten...kan je ze vaak nog het beste... het duidelijkste ...Zien...)

Trouwens vaak Zie je ook...Dieren vormen...in en op en aan de dingen...Dieren in feite bedoeld voor Hoofdfactor 5)

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 feb 2024, 00:15

Kelen... :)

(Hoe moet iemand nu ook maar iets van snappen...
https://www.nu.nl/asielcrisis/6302467/e ... 26cf299f45

Om het te snappen...(als gewoon Electorale Burgertje) Ik tracht welis een poging te doen...Komt die...
Via het Rijk ...moet men als vluchteling...zich mi in ter Apel melden...
dan is mi het Rijk verantwoorderlijk... als er maar meer mensen naar toe blijven stromen...en er maar plek is voor 2000
mensen...

Vele hetende vluchtelingen komen... vanuit het Zuiden...dan moeten ze eerst heel Nederland door...is mi
al iets eigenaardigs aan...Nog eigenaardiger is...ze komen met speciale bussen aan...(Wie wat waar regelt dat nou weer?)
en dat
terwijl ter Apel al vol is...

Nou ja ...veel verder kom ik er ook niet mee...om het te snappen...Snappen ze het in Den Haag eigenlijk wel...en
in ter Apel zelf...bv...ook
dat die nota boete mi...door gestuurd moet... naar den Haag...
Omdat er maar 1 aanmeld punt is in Nederland...en dat zo geregeld is door den Haag...en de stroom van mensen daar in ter Apel ...maar aan blijft stromen...
Snappen ze het ...in ter Apel zelf...ook
bv...dat die nota boete mi...door gestuurd moet... naar den Haag...

Verdere snappatronen er over...ben ik allang kwijt...
Ik herinner me wel ...dat de EU heeft geregeld ...dat elke nieuwe vluchteling... zich moet melden
bij het eerste land ...wat men binnen komt in de Euro Unie...(en men zich daar toch niet aan houdt...de
Vluchtelingen...die maar door gaan ...naar een Euro land ...dat zich het beste uit komt...)

Dus men komt bv Spanje binnen ...door naar Frankrijk...door naar Belgie
en dan in Nederland naar ter Apel...dus
blijft de stroom in ter Apel maar door gaan...(Na die reis door Europa...Velen vaak zo arm als een rat
vertrokken...en toch... met de duurste kleren en schoeisel en spullen...komen ze in ter Apel aan...ook dat nog...)
en dan gaat de Gemeente ter Apel klagen...over de plunderingen in hun Gemeente ed dingen meer...dan mag
wgs overlast....van de Rechter ter Apel... maar 2000 Mensen... herbergen...

en dan...

Omdat er maar 1 aanmeld punt is in Nederland...en dat zo geregeld is door den Haag...en de stroom van mensen daar in ter Apel ...maar aan blijft stromen...
Nog eigenaardiger is...ze komen met speciale bussen aan...(Wie wat waar regelt dat nou weer?)

Eerste boete voor COA: ondanks maatregelen te veel asielzoekers in Ter Apel

Snappen ze het ...in ter Apel zelf...ook
bv...dat die nota boete mi...door gestuurd moet... naar den Haag...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Ik las dit...
Praat mee: ben je er trots op dat premier Rutte mogelijk de nieuwe Navo-baas wordt?

Ik weet het eigenlijk niet...Ik denk hij mist ...oplossend vermogen ...teveel ...en laat Nederland met teveel crisissen achter...die
niet opgelost zijn...in al die Rutte jaren...maar qua oplossende vermogen... nodig...met zijn VAKMACHT POSITIE...nog een vb. Hoe is het oplossend vermogen ...van Rutte...voor die Nederlander Abed in Gaza??? uren dagen weken maanden en nog steeds???

Die Rutter wist zich te redden met andere positieve Kwaliteiten...tm buiten Nederland aan toe...een aardig en goed Mens...

Zijn Kwaliteieten liggen bij een buitenshuis zeer aardig en sociaal gedrag...tm een selfie met welke Burger dan ook ...


Afbeelding


en dan nog het type NAVO Kantoor
lijkt me meer op een soort bunker gevangenis...voor het NAVO personeel en hoe hoger in rang...hoe sneller met de auto's de straten door...met soms is in beeld...als zijnde een soort woordvoerder voor de NAVO op z'n useeeeeee..

Ik denk... als die die job krijgt ...dat die zichzelf wel tegen komt...met zijn niet meer... van nature extroverte aard... sociaal aardige gedrag..te kunnen benutten er...
naar buiten toe kunnende...
en dan...
Introverte ingehouden Heimwee ...kan dan ook ...een ziekte zijn...wgs ...dat die ons
zwaar gaat missen...en velen van ons...hem ook...

Ik schreef pas nog...sommige mensen... gun je zo'n type baan wel... in een soort bunker gevangenis kantoor ...buiten beeld...maar die Rutte gun ik dat...nou net niet!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=X3PnA6TUovQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 feb 2024, 10:39

Lenzen... :)

(Ha ha ha Iemand vroeg me net...Waar vind jij die Rutte dan wel geschikt voor...Ik???

Nou ik ken ook alle top functies op de wereld niet...die missschien ...prima bij hem zal passen...
Maar als ik een beetje eogcentrisch... denk...voor behoud voor Nederland zelf...
Zou ik hem
als opvolger van die Jan Slagter willen zien...met dito alle dezelfde gefilmde uitjes...op TV...maw
Als toekomstige Direkteur van Omroep Max..(voorlopig in opleiding ervoor dan daar...door die Jan...)(Als zijn klusjes knecht ahw en als die Jan niet mee de baas er is...wordt die de klusjes knecht voor de nieuwe baas)
maae alzo...Dan Zien we hem...die Rutte ...met zijn al zijn talenten kwaliteiten talenten ...tenmiste nog...regelamtig terug...Ja toch...

Natuurlijk kan die ook gewoon ...Schoolmeester... ergens worden...of als die altijd al deed...die hobby gewoon door blijven doen...(Tijdens voorlopig in opleiding zijnde...voor Omroep Max...dan daar...opgeleidt...door die Jan...)
Dan Zien we hem...met zijn talenten kwaliteiten... tenmiste nog...Ja toch...

Nou je kan het leuk brengen ...zei die persoon...ik zei...maar z'n blik is Nu gericht op de hoogste functie bij de NAVO...
Ja jammer...zei ik toen...nog is...
Die zie je dan nooit meer terug ...behalve sumier.. in het Openbaar sprekende...Met de NAVO wensen van de USEEEJJJ

Als die daar komt...hoop ik dat die er een hoop ouderwetse idioterieen eruit haalt...

vooral dat men 100% moet uit komen met stemmen...ergens over...
Uren dagen weken maanden jaren...getrut in de marges...is dat...
ipv Het zou dus 70% moeten zijn...om dat ouwe getrut daar ...eruit te halen is...
Nou de rest... type ik maar niet...anders loopt het Forum vast...en kan ik er niet optypen...(zal niet de eerste keer zijn dan)

Maar in onze GRONDWET STAAT...DAT EEN IEDER DE EIGEN MENING MOET KUNNEN GEVEN...(ZOLANG HET VOLGENDS DE WET TOE GAAT!!!)
(Wat allemaal volgens De Wet niet mag...(oa via Internet) is wel bekend...(Een ieder moet De Wet kennen...staat ook ergens...)
Het vast lopen (met mijn type-oefeningen)...van het Forum duurde gelukkig maar kort...maar toch...)

Iemand zei is...Zeg ben jij geen Fan van de USA... of zo?
Ik...Hoezo?
Omdat ik voor ...onze...ASML op kwam???
Iemand moet dat toch doen...Niemand lijkt dat te doen...

Van sancties oproepen... via buiten de EU...Moeten extra goed bestudeerd...desnoods via Brussel...We zitten nl in de
EU en niet in de VS...

Met de VS hebben we gezamelijk de NAVO...maar alle andere dingen ...die vanaf elders buiten de EU komen...hoeven wij in de EU ...als EU land...maar zo...niet klakkeloos aan te nemen...dan hebben we meer verantwoording aan de EU dan aan landen elders...

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...Goede betrekkingen met de VS ...is ook mooi...maar niet klakkeloos...

Van sancties oproepen... via buiten de EU...Moeten extra goed bestudeerd...desnoods tm via Brussel...We zitten nl in de
EU en niet... in de VS...

Kom ik ga verder met... de Ochtend kranten lezen op Internet...Tot laters...

Gr en Knf van LT) :roll:

Laters...
Na de kranten gelezen dacht ik...Ik ga maar is wat lezen ...over ASML
Ik weet er nl maar 1 zin van...

En net ...om die ene (Tweede) zin ...heb ik weer...Zie meteen een fout op... de eerste zin...Kijk maar

ASML is een bedrijf dat chips maakt voor computers. Het hoofdkantoor staat in Veldhoven.
ASML is een chipmachinefabrikant.
ASML is het enige bedrijf dat in staat is de complexe euv-machines voor chipproductie te maken.
ASML is de belangrijkste maker van chipmachines ter wereld.


Laatste zin die ik er over las...

VS oefende druk uit op ASML
om levering aan China

Nnnou ja...
Het geeft te denken...

Mijn tip is nog steeds dezelfde...

Sancties uitoefenen om druk uit een ander... niet EU land...goed bestuderen
desnoods samen tm met Brussel aan toe...
We zijn nl in de EU een land ...en niet een land ...van de VS!!!

Zelf denk ik ervan...
Dat hele AI ...heeft overal van alles weg gehaald...(zelfs zonder rechten betaald aan de anderen)
Als een ander Land ...bv van een ander Continent land...hetzelfde aan het doen is...(Laat beetje laat dat wel natuurlijk)...herkennen ze elk truc...in de VS en
roepen overal mee...De Chinezen Spioneren...Sancties Sancties Sancties...

Ik schreef welis...als men hun Rechten terug wilt ...die (Wereldwijd)...(Bespioneerd zijn)
gestolen zijn door het AI Team ...blijft
er weinig over ...van AI!!!

Dus op alle vele sancties overal... in te gaan ...via de usa...op ons af...is nog maar de vraag...om dat te doen...

Sancties uitoefenen om druk uit een ander... niet EU land...moet ons land...goed bestuderen
desnoods samen tm met Brussel aan toe...Onze verantwoording als Land...ligt in eigen land en in de EU!!!
We zijn nl... in de EU een land ...en niet een land ...van de VS!!!

De enige echte verantwoording
rechtstreeks ... wat we hebben met de USA ...is...in de NAVO...vice versa...zij ook naar ons toe...De VS Naar elk NAVO lid land toe...vice versa...

Oja wat ik in het verleden ...welis zag...Dan doen landen mee ...met de iov USA Sancties...oa met de Handel...

Op een dag
gaat een hoge pief groep ...van de USA naar dat land...om de sancties er op te heffen en leggen gelijk Handels contracten vast
andere landen hebben dan ...het na kijken...voor de echte grote contracten...met dat land
wgs
Dat land nog in chagrijn
op die andere landen... om hun sancties naar hun toe...met die verre Grote Bedrijven...

Op een dag
gaat een hoge pief groep van de VS naar dat land...om de sancties er op te heffen en leggen gelijk goede
Handels betrekkingen contracten vast te leggen...
andere landen...van weleer... hebben dan het na kijken...voor de echte grote contracten...met dat land!!!

Er zijn veel trucs mee uit te halen...nl.

Ik schreef hiero welis...de usa moet dan wel ASML
schade vergoeding betalen zolang de iov hunnie de sancties met China duurt!!!

Nog een vb.
Als een specifiek Bedrijf in ons land...moet onder druk??? mee doen met de sancties.....Daarmee verliest dat bedrijf een hele grote klant...
de inkomsten kunnen veel minder worden... en lager genoteerd komen ...op de AEX ed.
tm tm tm
in het ergste geval... dat unieke bedrijf gaat richting failliet...de USA koopt het ... dan hebben zij ...dat enige unieke bedrijf
ipv Wij...

Met sancties...opleggen via eh...Er zijn veel trucs mee uit te halen...nl.
Mijn tip is nog steeds dezelfde...

Sancties uitoefenen ...om druk uit een ander... via een niet EU land...goed bestuderen
desnoods samen tm met Brussel aan toe...
We zijn nl in de EU een land ...en niet een land ...van de VS!!!

Nou zo ongeveer denk ik er over...
Gr en Knf...van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 feb 2024, 01:25

Zen... :)

(Ik las vandaag dit...
Amerikaanse maanlander Odysseus staat niet rechtop, maar ligt op zijn kant
Waar eerder werd gemeld dat het op de maan gelande ruimtevoertuig Odysseus rechtop stond, blijkt het nu op de kant te liggen. Dat heeft het Amerikaanse bedrijf Intuitive Machines, de maker en bestuurder van Odysseus, gemeld.

vlg mij schreef ik dat hiero ...al meteen...dat het niet op de pootjes terecht is gekomen..en als het op een zijkant ligt
mist het mi. dat uitzicht gedeelte...in beeld...

Nnnou ja...

LT) :roll:

mi Je hebt van die kantel speeltjes...die alleen maar alsmaar de zwaarte op de onderkant hebben...wat je er ook mee doet
het komt steeds rechtop te staan...die speeltjes...
Misschien moeten ze daar is van leren... die maanlanders techniek Mensen...
https://www.vrijspelspeelgoed.nl/mader/ ... eltje.html
Dit babyspeeltje kan niet omvallen, deze gaat altijd weer rechtop staan door het gewicht onderin.
(mi.
Als de zwaarte kracht net zo wordt gemaakt...als bij de Speelgoed Tuimelaars...zijn pootjes ...niet meer nodig...bij Maanlanders...want hoe het ook neer komt...het komt dan altijd...rechtop... terecht...)
https://www.google.nl/search?q=tuimelaa ... 31&bih=257

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

Ik zag de Oranje Vrouwen spelen tegen Spanje...

Als zijnde TV Kijkster...Wat ik geleerd heb ...in de jaren 80 vorige eeuw...van het toen NL Mannen elftal...op
de Top beste was...
Hou altijd 1 persoon achter...
Die Rijkaard was er een Meester in...

Dan schiet de tegen partij ...van voren over alles heen richting ons Doel...maar helaas voor ze...Daar stond Rijkaard in z'n eentje...
met 1 of 2 van de tegen Partij helemaal achter aan...(De grote rest was allemaal vooraan...)
Die Rijkaard hield toen ...echt alles tegen...wat al of niet plots vanuit de verte ...op ons Oranje doel... af kwam...

Maar ...alweer... heeft het NL Vrouwen voetbal niks ...achteraan staan...achteraan staan wel 1 of 2 van de tegen Partij verder niks...(???)
mi
Oefenen ze al een gek op hardlopen ...en tigs soorten van gymnastiek...uitlingen...ipv Waar gaat het om bij Voetballen
om doelpunten te kunnen maken...Daar moet mi het meest op getraind...en vooral ...daarop dus...en hou altijd 1 van de beste achterhoedes achteraan...Wat ze ook allemaal van voren uitspoken...blijf met die ene...altijd...vanaf Midden tm achteraan...beschermend... voor ons Doel staan...De tegen Partij Keepers hebben er een handje van...over alles heen te schieten...
Die Rijkaard (de toen allerbeste achterhoede ooit gezien)...van de Oranje 88 ploeg...die hield toen ...echt alles tegen...wat al of niet plots... vanuit de verte ...op ons Oranje doel... af kwam...

Maar ...alweer... heeft het NL Vrouwen voetbal niks ...achteraan staan...achteraan staan wel 1 of 2 van de tegen Partij verder niks...(???)

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 feb 2024, 18:13

Endemol... :)

(https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fi ... buikgriep/
Wat kun je wel (en beter niet) eten bij buikgriep?
mi Heb je Diarree gewoon effetjes helemaal laten leeg lopen is...en dan water gaan drinken...met slokjes...
en dan riep ik altijd mijn DJ
Koop verderop even een Zak Patat met veel Mayo...
Dat at ik dan op en weg was de Diarree...

DJ geloofde dat maar niet zo...maar toen hij kromp van de buikpijn Diarree is...kocht ik gelijk
verederop Patat met veel May...en zei...opeten...

Hij vond het net toveren...net nog een doodziek gevoel en opeens alles over...

Zelf denk ik... dat de Mayo (van Calve) vetten samen met de Patat vetten ...een beschermlaag op de binnenste van de Darmen maakte...Zo'n hele geleegde darmstelsel en erna water drinken...maw de binnenste laag van de darmen
zijn er dan erg schoon bij...maar de Virus hoeft er ...nog niet uit te zijn...maar kan er weinig tm niks... legt het
geplakt in het vet...snel...het loodje ...als er in Maag en Darmen...een (Vloeibaar achtige) Vetlaag... op zit...
(Vet gebruikt bij Patatten bakken en Mayo Vetten)

maw Met veelal plotse diarree gewoon alles er uit laten komen...dan water met slokjes drinken...en dan... nou handig een patat zaak of kraam ...in de buurt te hebben...zelfs het zout erop... doet er wat mee...

Vaak had ik zulks... bijna in mijn leven niet... maar...zowel is...dan was het ...zo gedaan...altijd meteen... over ook...
Na mijn DJ wilde ik het ook op mijn Kinderen welis uit proberen...maar die hadden nooit Diarree...maar een
logerende vriendin... had het bij binnenkomst al...snel naar de Wc...hoe zo? Ze kreeg in de trein Diarree...

Mijn DJ keek me aan en zei...Ik ga al hoor...voor allemaal...Ja voor allemaal...Haalde die toen Patat...met Mayo erop...
Nadat gegeten
was er onderwerp Diarree...ook bij de logerende vriendin... al snel verdwenen...

Nou leuker... kan ik het niet maken...met de tips...

Hoewel...
Ik heb m'n leven lang ...om de zoveel tijd... welis een ...plotse Kots aanval...
als dat er gelig gallerig eruit zag...en men kwam... met tips middelen ...

Mooi om te Zien...als de Galblaas vol is...het eruit komt...dan zei ik altijd...
Het gevaar met stop middelen is...ipv dat het indikt en galstenen maakt...

Dus mooi uit kotsten ...eh dat...en blij mee zijn...dankbaar zijn... dat het zo mooi op een Natuurlijke manier... eruit komt...
Dan kan de galblaas... er weer een poos tegen...(met wat ik aan
vetten ed...aan het eten geweest ben...en nog aan vetten ....eten ga...in mijn leven...)

Tip...Dus gal kots...niet stoppen met middelen maar...helemaal goed uit kotsen dus...Dan kan de galblaas... er weer een hele poos tegen...

Na Diarree (Is Patat niet bij de hand en/of Mayo)...Na Diarree en Na Kotsen
altijd gaan drinken...tm met bouillon... en verse Groentensoep...(Om alle vitamines en mineralen erin)...pas daarna weer gewoon eten...(Mooi al er iemand in je omgeving dat allemaal voor doet...)(Ben je alleen...dan is een snelle
Cup of Soep
ook al heel wat...)Met Dat...

Goed oke ...Ik heb zulks verder ook nooit gelezen...maar uit eigen ervaringen...Met de Uitrook methode... in de Luchtwegen en de Friet met Mayo methode ...voor de Maag Darme Methode...KOM JE DE WiNTER WEL DOOR...

Moet ik er wel bij typen...dat ik alle mogelijke Vaccins tegen Virussen en Bacterien en bacillen ed wel halen gaat...
en dat ook bij mijn Kinderen heb laten doen...
Zelfs toen we is een lange vakantie naar de Tropen gingen...hebben we bij de GGenGD de Tropen injectie gehaald...

(Las ik later weer over van Nazaten Mensen die dat hadden genegeerd...en niet meer leefden...dat
volkomen onnodig geweest was...als ze die Vaccins wel hadden gehaald..
Ook uit de Bible NL gebieden...kan je daar over lezen ...die alle ziektes overlaten aan God...
Die Mensen hebben niet door...
Dat de ware wetenschap ook een route is in de Evolutie...pos...met God...
mi
als je de moderne (pos...Evolutionaire) Wetenschap
gaat laten...gaat verzaken...kunnen andere tegenovergestelde Neg Goden... ermee aan de haal gaan...

Zelfs toen we is een lange vakantie naar de Tropen gingen...hebben we bij de GGenGD de Tropen injectie gehaald...
geen ene probleem mee gehad..

(Las ik later weer over van Nazaten Mensen... die hun familie...dat hadden genegeerd...en niet meer leefden...dat
volkomen onnodig geweest was...als ze die Vaccins wel hadden gehaald...Ook een Schoonzus van ene Rietje mede wepper...negeerde de juiste Tropen Vaccins...en overleed kort na die vakantie...aan een Tropen ziekte...

mi
als je de moderne (pos...Evolutionaire) Wetenschap
gaat laten...gaat verzaken..gaat negere....kunnen andere tegenovergestelde Neg Goden... ermee aan de haal gaan...!!!)

Goed oke ...Ik heb zulks verder ook nooit gelezen...maar uit eigen ervaringen...Met de Uitrook methode... in de Luchtwegen en de Friet met Mayo methode ...voor de Maag Darme Methode...
Ik heb bv de Corona niet gehad op m'n oude dag...samen met m'n andere tips.. de bedoelde Vaccins gehaald...
KOM JE DE WiNTER WEL DOOR...


...Met de Tips...van LT
Afbeelding

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Ik las net...
Ernst Kuipers is weer boven water en vertelt bij Op1: ‘Had nog geen nieuwe baan toen ik uit kabinet stapte’

Die was samen... met z'n Partij D66...uitgekost door het Eelctrotaat..
en zo'n knappert plus figuur
had meteen al door...daar zit geen ...Perspectief meer voor hem in
zelfs als ...
Opvulmiddel ...met D66 ...voor welk volgend (Rechts) Kabinet dan ook...zit er ook al...niet meer in...
Hoogstens CDA en JA21 en SGP...maar niet D66)

Dan zou die ...na Demissionair Minister...geweest...ahw werkeloos worden...
Een Minister die naar een topbaan solliciteert klinkt beter... dan een Werkeloze solliciteert naar een topbaan...
om dat te voorkomen
klom die in de pen secu in de mails secu in de telefoon...ed.
en kwam ...voor zichzelf op...

(Wat zal een Klimaat Minister Rob J...daarvan denken...(ook D66)
Dat die Kuipers
op z'n Ouwde dag...waar begint die aan...(Zo''n waterzuiper....Met zo'n Geo-Driehoeks Verhoudings Lifestyle...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.)...) reizende banen gaat...tussen 1)eigen huis verblijf...in Nederland
en werken gaat...in 2) Azie en dan op naar 3) Amerika etc.en dan weer naar huis en dan weer naar Azie en dan weer op naar Amerika etc.)

Een ieder zal er wel wat van denken...

Maar...Als je het mij vraagt...Wat die
E.Kuipers betreft...
Een vlucht van Regenwulpen... is er niks bij...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=CmNXeReZqAg
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 feb 2024, 17:02

Molen... :)

Ik las dit...
https://www.nu.nl/klimaat/6302659/het-g ... einer.html

Hoeveel ik er... in de jaren al over getypt hebt...over oa dit onderwerp...wil je niet weten...
oa Ik meen dat ze er al 50 jaren er bommen op gooiden...als er op de Vakantie Pistes en Sport en Legers Trainingen pistes geen sneeuw lag
en het van hogere bergen af lieten neer storten erop...en bij elke Trainings Kamp in de Bergen...van
Noors Pool tm Zuid Pool...aan toe...ze er bommen gooiden op de hogere berg gebieden...opdat er geen Lawines op die Lagere gelegen gebieden in de Bergen kwam...
en met toenames
van de Wintersport hele dorpen ontstonden in de bergen...met wegen en treinen netwerk...
50 jaar of meer...de warmtes... in de bergen tm op de kale bergen toen nam...door de vele bommen de bergen en gletschers poreus werden...
daar is op te voorspellen...Hoeveel ik er... in de jaren al over getypt hebt...over oa dit onderwerp...

maw ...Niks nieuws onder de Zon...met dit artikel...

LT) :)

__________________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/opinie/praat-mee-ben- ... ~af044cb1/
Praat mee: ben jij ook oorlogsmoe?
DE KWESTIEIn de Kwestie leggen we vijf keer per week een vraag over een actueel thema aan onze lezers voor. Vandaag: over oorlogsmoeheid. Want de interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

mi Een Mens kan...hoe verder het... van de persoonlijke sfeer af ligt... nou eenmaal ...niet alles bij houden...
Wat verderop gaande is...
Hiero gaan de Werken gewoon door en de scholen en de Studies...en men moet ook nog alles weten over
het Journaal ...het Nieuws van de dag...en alles over ons Stem gedrag...hoe dat verder kan uitpakken gaan...

maw Je kan als Mens maar beperkt...van alles... bij houden...ook over de verschillende oorlogen op de wereld ergens...
Kan gewoon niet...alles bij houden...vooral in deze Hollen Vliegen Draven tijdperk...

Terwijl men hun Kind of Kindertje naar de Kinderopvang brengen...breekt de Mazelen juit in het land...en opweg naar
het werk brekkt corona uit...en dan is er weer een griep Pandemie...in het land...en ook dat nog met die arme vogels in het land...de vogelgriep...
maw
In eigen land is er zoveel meer te doen...oa Hoe herbergen we alle vluchtelingen uit die oorlogs gebieden....
dat heeft voor velen...hiero... meer prioriteit dn de oorlog daar om mee bezig te zijn...

Voor daaro laten de meesten over aan onze politieke Leiders...met hun veelheid aan de nodige interesses...het
enige wat wij er als Burgerij mee hebben...waar moet er nu weer om bezuinigd...om oorlogen elders....
en wij er miljoenen tm miljarden aan steun geld aan geven...
Bescherming van de handels Schepen op de Rode Zee...want ook daar brak de piraten pleuris uit...om een oorlog
elders...

Waar ging het artikel ook al weer over?
De interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

Ik vind het
vanaf het begin
ongelijke strijd...
De Russen mogen wel hun land in dde oekraiene plat leggen overal...maar zij mogen ...van eh...niet op het Russische land schieten...
maar mogen wel mee helpen... van alles op eigen land mee plat leggen...omdat de Russen... al op ingelijfd land in de oekraiene...schijnen...aanwezig te zijn...

Ik vind het
vanaf het begin
al ongelijke strijd...

Ja maarrr... dan krijgen ze...de oekraieners... geen wapens en munitie van eh...als ze op Russisch gebied terug gaan schieten...

De Nl Pers legt graag uit hoe de Russen slechter zijn dan de oekraieners...met de wapens...ondertussen heeft Rusland er al weer een stuk Oekraiens land bij veroverd...
en
de Oekraieners niks in Rusland...want dat mogen ze niet van eh...

Ondertussen haalt Rusland militaire spullen en Soldaten overal vandaan...en knlt er op de Oekraiene op los...
De Nl Pers legt graag uit hoe de Russen slechter zijn dan de oekraieners...met de wapens...ondertussen heeft Rusland er al weer een stuk Oekraiens land bij veroverd...
en
de Oekraieners niks in Rusland...want dat mogen ze niet van eh...

Alleen ...op het Oekraiense land zelf...mogen de Bommen...van de Oekraieners neer komen...daar waaar ook de Russische Bommen neer komen...

Ik vind het
vanaf het begin
al ongelijke strijd...

Ik vroeg me af...oa de EU landen...hoelang men het vol houdt... met miljarden aan geld een heel ander land te blijven onderhouden...
terwijl de ongelijkheid strijd ...(voor de Oekraieners zelf)...nog steeds ...hetzelfde is...
Ze mogen niks...naar het land toe van eh...dat ze aanvalt...
ze mogen alleen ...mee doen bommen op eigen land te gooien...maar dat doet de tegen partij ook volop al...


Waar ging het artikel ook al weer over?
De interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

Ik vind het
vanaf het begin
ongelijke strijd...

Dat eh...bang is voor escalaties met de Russen...
omdat de wapens en minuties en geld
voor de Oekraiene ...via dat eh (landen) af komt...
Daarom
mag de Oekraiene niks...naar het land ...dat ze aanvalt ...toe doen...

Ik vind het
vanaf het begin
ongelijke strijd...

Heel blij meldt de NL Pers nog alis...
legt graag uit hoe de Russen slechter zijn ...dan de Oekraieners...met de wapens...ondertussen heeft Rusland er al weer een stuk Oekraiens land ...bij veroverd...

En de Oekraieners...niks in dat Rusland...want dat mogen ze van eh...niet...
anders gaan de Russen Nucleair dreigen...
(Wat de Russen altijd al doet als chantage middel...
maar al die eh landen bij elkaar
kunnen in ene Heel Moskou en St Petersburg plat leggen...
dat vergeten ze altijd...
om terug te chanteren...
ze lullen alleen maar over escalaties met de russen tegen houden...door De Oekraieners
mogen niks...op het land knallen dat hun land aan valt...
Ze mogen alleen
met de wapens op eigen land op eigen grond knallen...net als de Russen er... al volop ...aan het doen zijn er...

Waar ging het artikel ook al weer over?
De interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

Ik vind het
vanaf het begin
al een ongelijke strijd...

en dat duurt en duurt en duurt...
Ik vroeg me af...oa de EU landen...hoelang men het... vol houdt... met miljarden aan geld ...om een heel ander land te blijven onderhouden...
terwijl de ongelijkheid strijd ...(voor de Oekraieners zelf)...nog steeds ...hetzelfde is...

LT) :roll:
Zelf gaf ik wel is een Vredes Oplossing...hiero...misschien zelfs de enige oplossing!!!

Terwijl de ongelijkheid strijd ...(voor de Oekraieners zelf)...nog steeds ...hetzelfde is...na 2 jaren...
komt de vraag

Waar ging het artikel ook al weer over?
De interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

Ik vind het (via eh...)
vanaf het begin
al ongelijke strijd...voor de Oekraiers...

Het lijkt er steeds meer op...gaande is...Rekken en Bijblijven
dat levert het meeste op...(voor en via...De wapenindustrie...ergens...)!!!

Ik vind het (via eh...)
vanaf het begin
al ongelijke strijd...voor de Oekraiers...

Hoelang men het... vol houdt... met miljarden aan geld ...om een heel ander land ...te blijven onderhouden...
terwijl ...de ongelijkheid strijd ...(voor de Oekraieners zelf)...nog steeds ...hetzelfde is...

Ook na 2 jaren...Ze mogen niks...alleen mee helpen met...hun eigen land ... plat te leggen...(Met de gekregen wapens...van eh...)

Waar ging het artikel ook al weer over?
De interesse voor de strijd in Oekraïne neemt na twee jaar af in Nederland, constateren onderzoekers.

Ik vind het (via eh...)
vanaf het begin
al ongelijke strijd...voor de Oekraiers...

en dat duurt en duurt en duurt...
Ik vroeg me af...oa de EU landen...hoelang men het... vol houdt... met miljarden aan geld ...om een heel ander land te blijven onderhouden...
terwijl de ongelijkheid strijd ...(voor de Oekraieners zelf)...nog steeds ...hetzelfde is...!!!


LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Hier schreef ik ook al wat jaren over...
https://www.nu.nl/binnenland/6302528/ho ... atuur.html

Niet het hele jaar door
maar als de wateren in rivieren en kanalen en meren stijgen...
Moeten er boten komen'die Gaten in de bodem er maakt...

Niet in droge tijden dus doen want dan is er tekort aan water...als men ook nog gaten in de bodem maakt...

maw Gaten Makers apparaten...zijn dringend nodig als het water blijft stijgen...en stijgen tevens via de weersvoorspellingen het blijft stijgen...
Niet het hele jaar door
maar als de wateren in rivieren en kanalen en meren stijgen...
Moeten er boten komen'die Gaten in de bodem er maakt...

En voor Landerijen...en Tuinderijen...in de Herfst...na de laatste oogst...ook gaten maakt in de bodem...
dan stroomt er het hele land niet onder...

Gaten Makers apparaten...of met voer en vaartuigen...zijn dringend nodig ...voor rivieren en kanalen en meren...als het water blijft stijgen...en stijgen tevens via de weersvoorspellingen het water...blijft stijgen...

LT) :roll:

___________________________________________________________________________
Uit alle Wereld landen
Stad en land raden
met 5 pogingen

Land had ik wel goed
stad niet
Nooit van gehoord zelfs...
De stad van de dag is:
BARI, ITALIË

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Lees ook:
D66 komt met voorstel voor 'X' in paspoort in afwachting van transgenderwet

Nederlandse Politiek voeren op een Buitenlandse Commerciele Web???
Kan het nog ...Infantieler...Krankzinniger???

LT)
_____________________________________________________________________________

Fijne Zondagavond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=fbP4WJ7pQQ4

Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________

Ik las dit...
Over de liefde: ‘Ik kan 10 uur lang vrijen zonder bezig te zijn met een orgasme’
PODCASTDebby Gerritsen praat in haar podcast Over de liefde met bekenden over liefdes-, lust- en levensvragen. Deze week is Afke Reijenga te gast. Ze verruilde haar jetsetleven als partygirl voor dat van tantra-docent. ,,Ik heb meerdere lovers. En ik word ook echt verliefd op meerdere mensen.’’

Afke Reijenga
Over de liefde: ‘Ik kan 10 uur lang vrijen zonder bezig te zijn met een orgasme’

mi Zegt dat meer... over de andere persoon...die moet nog leren...waar het juiste plekje zit...bij vrouwen...
want
normaal is dat niet...voor normale testosteron...Mannen sowieso...om 10 uur te vrijen zonder zelf
klaar te komen...

mi...Met een klungel...of sowieso...een volkomen maagd type... kan ze het wel halen ...die
Afke Reijenga ...10 uur zonder orgasme...
met die persoon...die het nog moet nog leren...waar het juiste plekje zit...bij vrouwen...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________


Zelensky noemt voor het eerst aantal: 31.000 Oekraïense militairen gedood

(Qua Populariteit)...Lijkt me linke soep...het aantal ...van de gedode ...gewone Burgers... in zijn land...niet ook... te noemen...als Lands President zijnde...)
(Of ...de gewone Burgers... er niet toe doen...zo kan dat ook... over komen...)!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/25/de ... 1708904511
De tijd van koopjes is voorbij, stelt superbelegger Warren Buffett, die niet meer weet waar hij in moet beleggen

Dat vind ik ook het enge...dat ze in Nederland ...de Pensioenen afhankelijk willen maken van de Aandelen beurs...

Want tegenwoordig ...met die steeds meer toe nemende anties...overal mee...Ziet het er somber uit...
als ze...van alles onder het mom van Klimaat weg drukken...Laag tm laagste wegdrukken...is al een poosje mi gande...
en dat ontdekt nu die superbelegger Warren Buffett nu ook...want wat is het volgende

dat ze...onder het mom van Klimaat weg drukken...Laag... tm laagste wegdrukken...tm via de Beurs...tm failliete bedrijven maakt zelfs...

Dan nog
onder het mom van...met al die andere anties... dat ontdekt nu die superbelegger Warren Buffett nu ook...waar nog op de Aandelen markt in te inversteren...want ...wat is het volgende...en het volgende...(Onder het mom van)...is maar zo...aan de beurt ...via die anties lieden...etc. (Niks mag ook geen Sigaar etc. etc. etc.)

Dat vind ik ook... het extra bijkomende enge...dat ze in Nederland ...de Pensioenen afhankelijk willen maken van de Aandelen beurs...

Als men... op elke anties... klakkeloos in gaat...valt op te voorspellen...tm de Beurs aan toe...dan kan alles naar beneden klappen...naar de Filistijnen gaan..
en is de Wereld armoede compleet...gemaakt...(Door die ene en die paar en wat circuitjes...met hun...alles onder het mom van...vanaf...
Niks mag ook geen Sigaar etc. etc. etc.)


Ik schreef er hiero welis vaker over...Maar Dat is
wat die ouwde die superbelegger Warren Buffett... nu ...ook ontdekt...waar nog op de Aandelen markt in te inversteren...want ...wat is het volgende...en het volgende...(Onder het mom van)...is maar zo...aan de beurt ...via die anties lieden...(Niks mag... ook geen Sigaar ...etc. etc. etc.etc etc etc etc etc etc. etc.)

Als ze zelfs nageaapt van NPO...bij Commerciele TV zenders ...aan de Waterzuiptafels zitten...
Dati s het extra bijkomende enge...dat ze in Nederland ...de Pensioenen afhankelijk willen maken van ...de Aandelen beurs...

Als men... op elke anties... klakkeloos in gaat...valt op te voorspellen...tm de Beurs aan toe...dan kan alles naar beneden klappen...naar de Filistijnen gaan...

en is de Wereld armoede plots compleet...gemaakt...(Door die ene en die paar en wat circuitjes...met hun...alles onder het mom van...vanaf...
Niks mag ook geen Sigaar etc. etc. etc.)

LT) :roll:

Als het zo door gaat...
Dan is de hele wereld stront arm gemaakt...behalve die ene en die paar en wat circuitjes...die niet weten wat met hun vele geld te moeten doen...

Het begin zit er (aantoonbaar)...er in...
superbelegger Warren Buffett, die niet meer weet waar hij in moet beleggen...want plots kan dire alles kwijt zijn...

Dan is de Wereld armoede plots compleet...gemaakt...(Door die ene en die paar en wat circuitjes...met hun...alles onder het mom van...vanaf...onder het mom van...Niks mag ook geen Sigaar etc. etc. etc.)

Het begin zit er (aantoonbaar)...er in...
superbelegger Warren Buffett, die niet meer weet waar hij in moet beleggen...want plots kan dire ...alles kwijt zijn...
Als ze zelfs nageaapt ...van NPO...bij Commerciele TV zenders ...aan de Waterzuiptafels zitten...
Dat is het extra bijkomende enge...dat ze in Nederland ...de Pensioenen afhankelijk willen maken van ...de Aandelen beurs...!!!

LT) :roll:

__________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/21/vo ... k-a4190814

Jammer die laatste zin... in dit toch erge leuke... artikel...

Ze schijnen het niet te kunnen laten...een groep uit de Maatschappij te halen...te vernederen...anderen die
richting ook te laten denken...etc. etc. etc.

Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.

Wat een K.U.T opmerking maak je... Cécile van Wijnsberge
Gepubliceerd op
21 februari 2024
Leestijd
5 minuten

Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.

ipv mi
de druk bezige werkende klasse en lands Bejaarden soos... aan toe...kunnen de nieuwtjes... van de Tieners niet bij houden...Waar gaat het over?
Geen kennis ervan hebben
Dat is heel wat anders dan... dan het zo te benoemen...Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.(??????)

Wat een K.U.T (Genderneutraal) l.U.L...opmerking maak je...naar de tienermeisjes toe... (Ben je niet goed snik of zo???...Cécile van Wijnsberge)

Het wordt nog veel erger en enger...(Met te heten dat jongeren niet serieus genomen worden
(Via bv zo'n artikel...over jongeren...)

Zie maar...zo eindigt dat artikel...

Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.”

Praten over zelfdoding kan bij de landelijke hulplijn 113 Zelfmoordpreventie. Telefoon 0800-0113 of www.113.nl.

ipv mi
de druk bezige werkende klasse... en lands Bejaarden soos... aan toe...kunnen de nieuwtjes... van de Tieners niet bij houden...Waar gaat het over?
Geen kennis ervan hebben
Dat is heel wat anders dan... dan het zo te benoemen...Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.(??????)

(Het lijkt op...De grootste pesters in de klas...drijven de dupezijners ...ook die kant op ... zijn ze groot en werken ze blijven ze ...als ze de kans krijgen...dat vernederende doen...)!!!

Zie maar...zo eindigt dat artikel...

Dingen die tienermeisjes leuk vinden, worden sowieso vaak niet serieus genomen.”

Praten over zelfdoding kan bij de landelijke hulplijn 113 Zelfmoordpreventie. Telefoon 0800-0113 of www.113.nl.

LT) :roll:
____________________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=gSOS3ahicUc
Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 feb 2024, 15:43

Lente... :)

(Jeetje...zo doen het dus nog steeds...
Ik las dit
KLM en Prijsvrij blijven consument misleiden met te scherpe aanbiedingen

Het WAS IN 1971
Een mij bevriend echtpaar vroegen me voor de tigste keer of ik met de Kinderen een paar maanden
wilden komen logeren...Ik had ze in Nederland leren kennen...ze waren terug gegaan naar Suriname...toen
hij z'n hele bedoelde Bullpakket binnen had...behaald in Nederland...

Een paar maanden gratis woon en verblijf leek me wel wat...maar de reis...jeetje wat duur...maar toen
kwam KLM met hun nieuwe motto...
Kinderen
onder
de
2 jaar
reizen gratis...Kinderen onder de 2 jaar is gratis...Nou mooier kon het niet voor mij... samen te reizen met
m'n Tweeling zonen...van toen anderhalf jaar...per Vliegtuig...op naar Suriname...!!!

De tickets kwamen binnen ...ik had voor 1 volwassene betaald...

Was in het vliegtuig aangekomen al raar...Naast me was bedoeld voor 1 kind ...de andere zat ergens achterin...het
vliegtuig...Een kind nog onder de 2 jaar...Of ze niet wel waren...Ik haalde m'n ene Kind op en zette het
in de wel hele brede stoel ...naast m'n andere kind...Punt uit!

Dat kan zomaar niet ...zei een Stuwardes...Ik zei...probeer me is tegen te houden...ik ga er zo mee naar De Rechter...
Toen lieten ze ons maar met rust...

Maar de reis duurde toen bij elkaar... (met 2 grote tussen stoppen...Ik meen me te herinneren...ergens om...in Spanje en in Aruba))...16 uur...dan zou een Kind... van ruim...onder de 2 jaar...al die tijd
alleen achteraan... hebben moeten zitten...in het vliegtuig...

(sowieso
zo ze het... indeelden...een (klein) Kind ver weg bij de Moeder vandaan...achteraan in een zitplaats...(Ze zijn niet goed snik)

Na de vakantie...EEN NOTA VAN DE KLM...IK MOEST NOG VOOR 1 KIND DE VOLLE PRIJS BETALEN...Ze noemden het...
opeens achteraf
De prijs korting was voor 1 kind bedoeld????????????????

(Net in mijn krapste inkomens tijdperk)...Een oude Tante van me schoot het me voor...betaal het maar ...anders heb je straks een heel gedoe ... tegen
zulkse Lands Grote bedrijven... begin je niks...(Dat werd maandelijks afbetalen aan die Tante)
Maar
de blijvende zeik
had ik wel... in de KLM ...Ik vloog later nooit meer met De KLM ...

Maar... ook Hier en NU en decennia's later...ze blijken het nog steeds te doen...
KLM en Prijsvrij blijven consument misleiden met te scherpe aanbiedingen

In die dagen...Ze noemden het...achteraf
De prijs korting was voor 1 kind bedoeld...

Maar hun reclame was...voor het vertrek
Kinderen
onder
de
2 jaar
reizen gratis...

Kinderen ...in deze is kan zijn...1Kind...maar ook...
Kinderen...is... mi ...ook...mv!!!

Natuurlijk had ik gelijk...en niet eh zij...bij dat KLM!!!

(Maar wat ik het ook verdedigde...achteraf... bij de KLM...ze hebben het geld niet terug gestort...ipv Dat terug...met
een extra vergoeding met excuus erbij...(in de vorm van bv... Leuk afronden...als excuus...Voor elk Kind een KLM speelgoed Vliegtuigje en voor Moeders ...dat ene geld bedrag terug) maar het was...Nothing at All...) ipv... Nooit meer wat van ...De KLM...gehoord!!!

Wat erg verbazendwekkend was...de Tweeling heeft ...op de heen als op de terugreis geen enkel probleem gegeven...
Niks geen gejank geschreeuw ...zoals verderop in het vliegtuig...wat Kinderen wel deden...

Ze zaten boekjes te kijken en te tekenen... en naar buiten te kijken en samen zo ze het zelf noemden...het vliegen ervaren in hun buik...af en toe viel ik in slaap...schrok wakker en de Tweeling lag tegen elkaar aan...op die ene stoel...ook te slapen...plots weer erg leuk bezig met wat te eten en te drinken werd rond gebracht ermee bezig...en dan weer
naar buiten kijken en lachen naar de andere passagiers...Soms kon ik het nauwelijks geloven...zo stil ze zaten al die tijd...16 uren laang...

1 Stuwardes deed iets ongelooflijks...ze bacht het eten... voor het Tweede kind...helemaal naar achteren...naar die verre plek...
echt niet goed snik...Dan haalde ik het eten op ...en zette het voor m'n ene... van de twee koters neer...en maakte zelf
ook nergens druktes over...Dacht er alleen het mijne van...

Gevolg...
Ik vloog nooit meer met
De KLM ...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 feb 2024, 03:46

Enter... :)

(Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... r-odysseus
Amerikaanse maanlander Odysseus stuurt eerste beelden door

Ik blijf erbij
dat ze van Maanlanders Tuimelaars moeten maken ...die komen altijd... rechtop terecht!!!

mi Voor die Top dutre ruimtevaart projecten...is het... veel te duur... en ook ...zinloos...als 1/4 of 2/4
beeld of
meer
niet genomen kan... omdat de maanlander... niet rechtop terecht kwam...maar in omgevallen toestand erbij ligt...

Als de zwaartekracht...oa... bij Maanlanders...in Tuimelaars vorm gemaakt wordt...zijn er geen Pootjes nodig...
Ik blijf erbij
dat ze van oa...Maanlanders Tuimelaars moeten maken ...die komen altijd... rechtop terecht!!!

Met onderaan electrische uitschuifbare pootjes... dan kan de maanlander ook een eindje lopen...vooral als het niet op een
goede plek beland is...

https://www.nu.nl/tech-wetenschap/63030 ... turen.html

mi Als het in een Krater terecht is gekomen...kan zo'n top dure bedoelde ding... ook dat nog
op een zijkant ligt er...kan weinig tm niks tonen etc. Het kan mi...maw... niet veel...mi men zou er
een (tegen hitte en erge koude bestand gemaakte) drone ...in moeten maken...die er electrisch electronisch...bestuurd eruit komt...uit de buik van de Tuimelaaar Maanlanders...die de omgeveving afspeuren kan...dat heeft mi...extra plus nut!!! Computer bestuurd via de NASA op AARDE...DIE KAN OOK BUITEN KRATERS KOMEN NL...OM fOTO'S OF FILM TE MAKEN..OM TE ZENDEN...NAAR DE nasa OP AARDE!!!

Leuk bezig he...


...Met de Tips...van LT
Afbeelding
LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

SYLVIA WITTEMAN
Arme Darryl. Hij is afwezig en geeft mogelijk geen antwoord, op een chatdienst die al jaren niet meer bestaat

MI WAS HET SPANNENDER ALS ZE HET WOORDJE...GEEN...HAD WEG GELATEN...
maw
DAN WORDT HET...
HIJ GAF WEL ANTWOORD
MAAR OP EEN CHAT DIE NIET MEER WERKT...
Arme Darryl. Hij is afwezig en geeft mogelijk antwoord, op een chatdienst die al jaren niet meer bestaat

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

VKR...Nikki Haley geeft niet op, maar Trump heeft meer te vrezen van de rechter

MI HEEFT ZIJ DOOR...ALS DIE TRUMP ...DE BAK IN MOET...WORDT ZIJ AUTOMATISCH
PRESIDENTS VERKIEZINGS KANDIDAAT...MET DE DEMOCRATISCHE KANDIDAAT...

Zij...ALS ENIGE OVERGEBLEVENE... VAN DE andere REPUBLIEKEINSE KANDIDATEN...
DUS AFWACHTEN EN BIJBLIJVEN... IS ZE MI AAN HET DOEN...

(Maar mi
doen ze er geen (ex) President in de bak...in de usa...maar kan die wel een gigantische boete krijgen...EN/of
als
ze geluk heeft...krijgt die wat jaren...met Enkelband... Huis... TUIN...KEUKEN...ARREST...)

LT) :roll:
________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=9jlQiHHMlkA

Gr en Knf van LT) :roll:
___________________________________________________________________________

Plaats reactie