WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 mar 2024, 11:34

Kennis... :)

(Oekraïne: grootste Russische aanval op energiesector in maanden
https://nos.nl/collectie/13965/artikel/ ... in-maanden

mi Hebben ze nog steeds niet ...Patriot-systemen ...bij de belangrijkste plekken in de
Oekraiene...
Ik lees altijd ...ze vragen meer wapens...ipv ze zouden meer Petriots moeten vragen...

Nou ja zo denk ik dan...als er met zoveel gemak...lands Enegie Centrales plat gelegd kan door Rusland...
en
alweer...dan
mist het toch... op de juiste plekken...in het Land...Preventieve Verdedigings Systemen...of niet genoeg ervan er...

Ik lees altijd ...ze vragen meer wapens...ipv ze zouden meer Petriots ed...moeten vragen...

Op de juiste plekken...in het Land... hoe is zoiets...Preventief...in ons eigen land???

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Van Zwol en Dijkgraaf ontvangen vanmorgen oud-informateur Plasterk, vanmiddag komen de demissionaire bewindslieden van Financiën langs

Ik vraag me af...hoe kan je Onderhandelen...over de Financieen...als zijnde Formateurs...als
drie van de vier...formerende partijen... hun programma... niet hebben laten doorrekenen???

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

Ik las...

Stelling
'Stemrecht voor zestien- en zeventienjarigen in Nederland is een goed idee'

Nadat je ...Goed of Niet goed hebt ingedrukt...is te lezen....80% is er tegen...

Daar zal een ieder wel een eigen redene voor hebben...
Maar als ik denk aan...De Mannelijke Studenten Verenigingen lieden ...mogen ook stemmen...

Misschien ...moet de leeftijd...net als vroeger ...juist weer omhoog... om te mogen stemmen...

Ik las een reactie...als 16 jarigen mogen stemmen...dan hebben we over 30 jaar hier een Islamitische Staat...
mi
Blijft dat hetzelfde...als men vanaf 18 jaar mag stemmen...met inmiddels meer dan een miljoen Moslims in ons land...
Dank aan
de Groothandels bedrijven AH en CO en zo...
om hun vette winsten...voor die ene en die paar...en wat circuitjes... die vaak ongeschoolde mensen massaal binnen gehaald...maar na een jaar weer... op straat gezet...wgs het contract is om...de volgende massa is nog goedkoper dan de vorige werd daat...etc dat ging al... vele jaren vanaf Links Paars ...toch zo door...
met die Mensen uit verre landen...hiero de Armoedes wijken maken...

ipv die Mensen gewoon
in die banen houden ...als vast personeel...en als opklim presoneel...dan hoeft er niet ...elk jaar ...meer dan 160.000 Migranten
(Gedekt en wel... vanaf Links Paars...Legaal...binnen gehaald)

Kijk en dan moeten we op een dag gaan stemmen...
Maar alle Partijen hebben dat gedekt....vanaf Links Paars...tot op heden aan toe...

Voor de vette winsten van een paar...dat heet dan Economische groei...ipv...met die Mensen uit verre landen...hiero de Armoedes wijken maken...tm de Voedselbanken maken aan toe...
Kijk en dan moeten we
op een dag gaan stemmen...
Maar... alle Partijen hebben dat gedekt....vanaf Links Paars...tot op heden aan toe..

Dan vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...waar zijn de Lands Vakbonden gebleven...va Links Paars???

mi Het valt niet mee om (met alle Kennis van zaken)...te gaan Stemmen...
Wat je er wel van Ziet...dat Nieuwe Partijen ..meer een grote kans maken...op veel Electorale Kiezers...
vorige keer... en nu weer...
Het lijkt erop
dat veel Kiezers de Oude Partijen niet meer vertrouwen...want wat die aallemaal gedenkt hebben vanaf Links Paars
is al teveel om op te noemen...
dito waar erg veel Burgers de Dupes van werden...

Wat je er wel van Ziet...dat Nieuwe Partijen ...meer een grote kans maken...op veel Electorale Kiezers...
vorige keer... en nu ...weer...

Een ieder om de eigen redenens...

Onze Hersenpan inhoud...schijnt pas Volwassen met 27 jaar...volgens de Vakgroep Psychologie...
ook daar is men niks mee gaan doen...ipv werd de Volwassenheid vanaf 21 jaar bij 18 jaar...
als het zo door gaat ...met de leeftijd alsmaar te verlagen...mag de Kleuterklas straks stemmen gaan...want elk Kind heeft wel een mening...

maw Volmaakt ...wordt het toch nooit...ook niet in de Democratie...

Straks moeten we weer gaan stemmen voor de EU
Maar waarop???

Ik schreef er wel vaker over...
De EU is allang niet meer met waar ze voor opgericht is...

Als je goed oplette...hebben ze alweer en alweer en alweer Souvereine Rechten gejat via EU Wetten en regels ed.
als je snap hoe dat vergaat
dan is het plots een model Links of Recht...Communistische EU Staat...1 een paar de Baas te Brussel...en Stemmen gaat dan nog alleen
via Brussel...
Alle Souvereine Rechten en Wetten zijn ...dan leeg gesloopt...van de EU Landen...
oa via al die anties...anties anties anties...De Monachie kan wel uit de EU landen weg...(Heet als excuus patroon ...is uit de tijd)
De Eerste Kamer kan wel weg...(Heet als excuus patroon ...is uit de tijd) Altijd vooral Linksen die dat klakkeloos meelullen...
en wat nog meer dan weg geluld gaat worden...omdat erg veel Politieke Partijen...niet door hebben
wat er gaande is..
.
dus af en toe schreef ik er wel over...
oa. Dat ze in Brussel... behoorlijk veel naast de Oprichtings Pot van de EU pissen...
in al die jaren lijk ik ...de enige te zijn...die dat zo Ziet!!! Ik las het nog nergens nl.
!!!Dat ze in Brussel... behoorlijk veel naast de Oprichtings Pot van de EU pissen...!!!

Maw Waar op te Stemmen???
mi Het maakt niet eens meer wat uit...waar we op Stemmen...
Dat soort dingen
ging gewoon door...
va ook via de lands Waterzuip tafels...Te Horror om te Zien
alweer een Waterzuip tafel Op TV erbij...va Niks mag...Ook geen Sigaar...
Ove zulks gaat het alweer niet!!!
!!!Dat ze in Brussel... behoorlijk veel te veel...naast de Oprichtings Pot... van de EU pissen...!!!

Als je goed oplette...hebben ze alweer en alweer en alweer Souvereine Rechten gejat via EU Wetten en regels ed.
uit de EU lidmaatschap landen...als je snap hoe dat op den duur vergaat
dan is het plots... een model Links of Recht...Communistische EU Staat...1 een paar de Baas te Brussel...en Stemmen gaat dan nog alleen
via Brussel...
Alle Souvereine Rechten en Wetten... zijn ...dan ...leeg ...gesloopt...van de EU ...Souvereine Landen...

Maw Waar op te Stemmen???
mi Het maakt niet eens meer wat uit...waar we op Stemmen...
Dat soort dingen
ging gewoon door...

va ook... via de lands Waterzuip tafels...Te Horror om te Zien
alweer een Waterzuip tafel Op TV erbij...va Niks mag...Ook geen Sigaar...
Ove zulks gaat het alweer niet!!!
!!!Dat ze in Brussel... behoorlijk veel te veel...naast de Oprichtings Pot... van de EU pissen...!!!

Nog zo iets...
Er was een EU accoord...Vluchtelingen moeten zich melden ...bij het eerste binnen gekomen land...
Hoe kan ter Apel dan alsmaar met duizenden ...vol stromen...georganiseerd met Bussen komen ze er aan...???

En dan al die Onhumanistische gebeurens met de Vluchtelingen jaren en jaren
maar via
AH en CO en zo
komen ze massaal hetende Legaal... ons land binnen...meteen een huis...de inboedel erbij...etc.na dat werk jaar in de Bijstand...

En dan
al die Onhumanistische gebeurens ...met de Vluchtelingen ...jaren en jaren...in ons land...
Zelfs daar wordt niet aangehouden...

Er was een EU accoord...Vluchtelingen moeten zich melden ...bij het eerste binnen gekomen land...
Hoe kan ter Apel ...dan alsmaar met duizenden ...ons land met 150.000 vol stromen...per jaar...georganiseerd met Bussen komen ze er aan...en
met AH en Co en zo...Legaal ...Heten... ook met 150.000 of meer...???

Ik las een reactie...als 16 jarigen mogen stemmen...dan hebben we over 30 jaar hier een Islamitische Staat...

mi
Blijft dat hetzelfde...als men vanaf 18 jaar mag stemmen...met inmiddels... meer dan een miljoen Moslims... in ons land...
Dank aan
de Groothandels bedrijven AH en CO en zo...
om hun vette winsten...
voor die ene en die paar...en wat circuitjes...
die vaak ongeschoolde mensen massaal binnen gehalen...maar na een jaar weer... op straat gezet...wgs het contract is om...de volgende massa is nog goedkoper dan de vorige was...etc dat ging al... vele jaren vanaf Links Paars ...toch zo door...
met die Mensen... uit verre landen...dat hiero de Armoedes wijken maken...

Nog zo iets...Nog even en we mogen ...voor de EU stemmen gaan...
Ondertussen...
Er was een EU accoord...Vluchtelingen moeten zich melden ...bij het eerste binnen gekomen land...
Hoe kan ter Apel dan... alsmaar met duizenden ...vol stromen...georganiseerd met Bussen komen ze er aan...???

Als je er al ook maar... iets van snapt...Meneer Sonneberg...dan ben je heel erg knap...als de
rest... in het land...er de ballen niks van snapt...(En het daarom kan doorgaan
vanaf Links Paars...tot op heden)!!!
tm ons Leger was bijna weg bezuinigd...

Wat heet Economische groei?
(Lijkt alsmaar te gaan om die ene en die paar en wat circuitjes...Personeel
Na een jaar weer... op straat gezet...wgs het contract is om...de volgende massa ...is nog goedkoper dan de vorige was...etc dat ging al... vele jaren vanaf Links Paars ...toch zo door...
met die Mensen... uit verre landen...dat (via dat Gedekte systeem)...hiero ...de Armoedes wijken in ons land maken...
en met'de milarden winsten per jaar
moet de Burgerij al vanaf Links Paars...Bezuinigen gaan...en ook dat nog...me al die anties er achter aan...

Als je er al ook maar... iets van snapt...Meneer Sonneberg...dan ben je heel erg knap...als de
rest... in het land...er de ballen niks van snapt...(En het waarom...wel daarom... kon dat alles doorgaan
vanaf Links Paars...tot op heden)!!!
https://www.nu.nl/stelling/6306193/stem ... html#nujij
Ik las...
Stelling
'Stemrecht voor zestien- en zeventienjarigen in Nederland is een goed idee'
Nadat je ...Goed of Niet goed hebt ingedrukt...is te lezen....80% is er tegen...

Tip
Zou Sancties ...op Stemrecht... niet wat zijn
voor Studenten Verenigings leden... die als stukken Tinnif....de beesten ...uithangen!!!

Iemand op Internet noemt ze ...rijkeluiskleuters ...kijk...mijn tip is dus zo...Kleuters mogen niet stemmen...
Stel ze mogen 20 jaar niet stemmen...op hun CV moet staan...bij Sollicitaties...Mag niet stemmen...
wgs Geestelijk onvermogen...


Nou zo kan die wel weer...
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 mar 2024, 21:03

Ismael... :)

(https://www.trouw.nl/voorpagina/huub-oo ... ~b129c401/
’Huub Oosterhuis bestrijdt de leer’
en ook
Huub Oosterhuis (1933-2023) veranderde de taal waarin men bad, zong en sprak in de kerk

Interessant om zulks te lezen...

Zelf schreef ik welis...de terug gang van de kerken in ons land...begon daarmee...
oa Met de nieuwe Liederen boeken...

mi Moet je het zo Zien...ongeveer 60% van de Burgerij...zijn hele gewone Mensen...
met hele fijne gewone eeuwen oude Kerkliederen...opeens kregen ze voor hun neus
of ze allemaal...een Universiteits bul hadden doorlopen...zo stak het nieuwe Liederen boek in elkaar...
of we allemaal diepgrondig doorspekt en door weven waren met de hoge literatuur...
het ergste kwam erna...
en nog steeds...Of iedereen iets mag komen opdragen tijdens Kerkdiensten...
Een Zangkoor een bandje een Zangeres een Viool een Fluit concertje...en veeal een klein groepje
dat de Dienst ging uitmaken...met veel gezwaai en veel gedoe...vaak met veel zelfzingend...als vast groepje...
Allemaal dingen
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...Pleurden ze in de Kerkdiensten...

Het gevolg bleef niet uit...wat het grote gemis van lands Kerken geworden was...Men ging Nederland zingt ed oprichten
de Kerken werden leger en leger...maar die Samenzang Diensten werden overal in het land...overvol bezocht...

Laatst keek ik weer is naar zo'n Samenzang Gebeurens op TV...en dacht ...nou moeten ze gaan oppassen...
want je ziet er dezelfde tendens optreden...
Allemaal dingen
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...Pleurden ze in de Kerkdiensten...

Mensen komen van her en der ver om met z'n allen uit volle borst te gaan zingen
en toen...Hier en NU?
Eerst een Zangkoor...toen een viool en fluit samen...en ja hoor daar waren ze weer... veeal een klein groepje
dat de Dienst gaat uitmaken...met veel gezwaai en veel gedoe...vaak met veel zelfzingend...als vast groepje...
Na een half uur kon men eindelijk met z'n allen Samen zingen gaan...en toen kwam er iemand die Bijbels ging praten
en toen weer het Zangkoor en toen weer...

Allemaal dingen
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest... of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...Pleurden ze in de Kerkdiensten...en nu... in de hetende Samenzang???
Daar5voor komen ze niet van heinde en ver van...ze komen om met z'n allen Samen te zingen uit volle borst...liefst
met een groot Orgel erbij...net als ik de Kerken... vroeger...

Hoe dat ook zei...Leegstand van de kerken...Het begon met een nieuw Kerkliederenboek...
(Of de Mensen in de Kerken allemaal een Bul graad op zak had...sowieso met een Literatuur Bul graad...
Een Kerkliederen boek... zonder ...alle eeuwen bekende ...Samenzang Liederen...)

Moet ik altijd aan denken...als ze het over die Huub hebben...
(mi zijn die Priesters Opleidingen top zwaar...het UV niveau straalt ervan af...
en daarmee wilde die Huub alle Kerkelijke Mensen in het land...mee opzadelen...misschien een mooie gedachtes mensen hun IQ omhoog trachten te tillen via de Kerken...
maar 60% of meer van oa de Kerkmensen zijn hele gewone Mensen...Met gemiddeld is het IQ landelijk 100
maar die Kerkboek liederen...rieken naar UV IQ niveau...125

Nou ja ...zo ik zulks Zie en er over denk...geen idee of ik er gelijk mee heb...maar ik denk wel zo...
als ik nadenk over de leegstand in Lands Kerken...
en ook dat nog...
Allemaal dingen
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest ...of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...Pleurden ze...met het nieuwe kerkboek... vol met Huubs liederen...de Kerkdiensten in...

Nou ja ...zo ik zulks Zie... en er over denk...geen idee of ik er gelijk mee heb...maar ik denk wel zo...
als ik nadenk over de leegstand in Lands Kerken...
en
toen
Steeds meer Zie je de ...speciaal ervoor opgerichte ...Samenzang ...veranderen...
met huppelende figuren ervoor... die de dienst willen uitmaken...en Koren en alweer een koor en etc.
die Dochter van die Huub... leek zich ermee te mogen uitleven...in kerken en bij Samenzang...
met erna... de navolgers...

Allemaal dingen
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest ...of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...

Die Roomse Bisschoppen hebben het over weer wat anders ...als het over die Huub gaat...
Die Huub verlogend De Christus...steeds meer en meer...
Zelf vind ik dat
De Bisschoppen bij de Roomsen...de helft verlogenen...als het gaat over De Brood en De Wijn...
Doe dat tot mijn Gedachtenis...
en toen
komen ze alleen met ...het brood aan...bij de Kerkleden...

mi Zoveel vroeg De Jezus van N ...nou ook weer niet...2 dingen maar...om Hem te Gedenken...

Staat niet bij... dat moet elke Zondag...maw mi...1x per maand ...de echte Eucharistie vieren...
Met Brood en (echte) Wijn...lijkt me best te doen...
in de Kerken...
over
De Brood en De Wijn...
Doe dat tot Mijn Gedachtenis...(Woord van De Heer)

Nou ja... emmer je weer... over de Roomsen...vroeg me laatst iemand...Forget ze...

Ik???
Nee
de zorgen over de leegstand... van lands Kerken ...is te groot...de leegstand in lands vaak ...de schitterende Kerken en Kloosters gebouwen...
Ik vind...Zou moeten vallen onder...Werelds Erfgoed...zulkse gebouwen!!!

Als ik anno Nu...Zie

Een Koor ...tussen het Altaar en de Celebrerende Kerk voorkant...alweer een Koor tussen
met een huppelende dirigent...er tussendoor...

Tussen de Celebrerende Priester ea celebrerenden...en ...de H Voorkant van de Kerk...

100x tjdens de TV Kerkdiensten het Koor in beeld...???
(ipv 1x ter Kennismaking is genoeg!!!)

Het heet niet voor niks...Engelen Koren...maw
ze moeten ahw niet eens Zichtbaar zijn tijdens Kerkdiensten

Zichtbaar
daar zijn... de koren ...uitvoer... elders voor...
waar je voorheen voor ...naar een Theater moest ...of naar het Concertgebouw moest...of naar een jaarlijkse uitvoering ervan ergens...Pleurden ze...met het nieuwe kerkboek... vol met Huubs liederen...de Kerkdiensten in...

Nog eentje...Als ik anno Nu...Zie

Een celebrerende Priester...De Sjerp zie dragen...voor Gijn en de Jolijt
ipv
...Van het Hoofd naar het Hart...toe...

Denk ik ook welis...waar zijn die nog... mee bezig???

Was weer een hele aparte Type-Oefening

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 mar 2024, 09:58

Elan...

(Ik las ergens...
Waarom verlaat Willem-Alexander het paleis zo weinig?
by Ileana Durodin
Koning Willem-Alexander houdt er een drukke planning op na, maar als zijn agenda van naderbij bekeken wordt, valt meteen één ding op…
Weekend maakt naar jaarlijkse gewoonte hun grote bevindingen over het Nederlands Koningshuis bekend. Uit dit rapport valt op te maken dat koning Willem-Alexander veruit de drukst bezette royal is van Nederland. Toch valt één iets op als je de agenda van onze vorst uitpluist…

In 2023 zou de koning maar liefst 285 afspraken hebben afgewerkt, een flinke stijging tegenover 2022, toen hij slechts 237 afspraken had. Al moet er meteen een stevige nuancering aan worden toegevoegd…

Zo worden ook de afspraken met de premier bij deze statistieken meegerekend. En daaruit valt meteen een verdere conclusie te trekken…

Het gros van die afspraken gebeurt gewoon op Paleis Huis ten Bosch. Opmerkelijk is dat de koning voor amper 70 van deze afspraken effectief het paleis verliet om met het Nederlands volk te gaan spreken.

mi
Is die...Ileana Durodin ...neg aan het stoken...of hoe zit dat...
Maar mi
Houdt De Koning zich... aan de vraag van de staat aan iedereen...Hou het zoveel mogelijk bij... Thuiswerk...
want de Nederlandse wegennet loopt overvol...dat gaat tegen alle Klimaat plannen in...

Ik bedoel
zo ongeveer zou zo'n ...Ileana Durodin... het ook aan de Lezers hebben kunnen uitleggen...ipv eh...
In 2023 zou de koning maar liefst 285 afspraken hebben afgewerkt en 70 van deze afspraken effectief het paleis verliet om met het Nederlands volk te gaan spreken.

Het heet vlgs Ileana Durodin effectief
als die
het Paleis verliet...

Nnnou ja
LT) :roll:

PS.
mi Naar het lezende Volk toe...
Gelul... dat weer ...tegen alle Klimaat plannen ...in gaat...is dat...als alleen buitenshuis werken ...effectief ...heet...
(maar degenen die zich er wel aan houden...door zoveel mogelijk...Thuis te werken...heet dan ...het tegen over gestelde... van effectief...doet dat artikel over komen...(!!!)

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

mi We moeten er maar aan wennen...
rondom het veranderde Klimaat...
mi De ene z'n dood ...is voor de andere het brood...
https://www.nu.nl/economie/6306267/nede ... ecord.html
Nederlandse wijnboeren hebben afgelopen jaar weer een recordjaar gedraaid. Het aantal wijngaarden groeide en ook bestaande wijnboeren draaiden een hogere productie.
!!!Dit kwam mede door het relatief gunstige weer!!!

kortom
We moeten er maar aan wennen...
rondom het veranderde Klimaat...

en ook aan dat...mi... zoals in alle eeuwen...De Boer ploegt voort...

LT) :roll:
________________________________________________________

Lezersstelling
'Het privéleven van (Britse) royals gaat ons niets aan'

Ingewikkeld vind ik deze....
want als ze al wat... uit zichzelf wat openbaren...neemt de rest van de wereld... het in deze electronica tijdperk...het ook mee...bij Koninklijke...

Dan komt het op de Journaals en Nieuws ed.
mi Of het ons... wat dan ook aan gaat...over andere Landen...geen idee...Maar in feite maken
Koningshuizen...deel van de Geschiedenis...en dat doet de rest van het Volk nauwelijks ...dito Presidenten van een Land
ze maken deel uit van de Geschiedenis...

We kunnen er heel Neutraal het er over hebben...
Maar ik denk...sinds er TV bestaat en PC en Mobiel ed
en bepaalde mensen dagelijks in onze Huiskamer aanwezig is...komt er een soort...binding...met die Mensen
net als bij... Families... en bij... Vrienden...tegenwoordig heet de rest dan ...Fans...
Die hebben allemaal ...een soort bindings gevoelens ...voor die Mensen gekregen...misschien zijn we er wel van gaan houden...van Mensen die dagelijks in onze Huiskamer aanwezig zijn...via de TV of PC of Mobiel...
Van gaan houden of en of ze zijn gaan haten...
Alweer die Poetin in je Huiskamer...of alweer die Kate uit Engeland in beeld ...in je Huiskamer...

Toen die Diana plots overleed ging er een grote schok door de wereld heen...als iemand in de straat plots overlijdt ...
is de schok maar relatief klein...of zelfs dat niet...

maw er is iets gaande met Mensen die bijna Dagelijks...aanwezig is...in je Huiskamer...via de TV...
Niet alleen Koninklijken en Presidenten ed...De dagelijkse TV Personeel...dat ook dagelijks in je Huiskamer is...te
zien...te ervaren...We krijgen er automatisch iets mee...of je nu voor of tegen ze bent...
het brengt ...gevoelens teweeg...

Een King Charles... die mede deelt...Ik heb Prostaat kanker...daar leeft gelijk een heel Volk met mee...
Ik meen dat die het ook aan een nier heeft?
maw Eerlijk duurt het langst...als het om ...Binding gaat...als het om de Bruggen uit ons leven gaat...de verbinding
wordt hechter...en echter...
Hoe die dat prive
allemaal gaat mee maken...is hun privacy...maar de hele rest van het land...begrijpt...zijn
afwezigheid... hier en daar...waar ze wel altijd aanweig erbij waren...hun afwezigheid wordt geaccepteerd...we
hopen onderwijl ...dat het goed afloopt...met die Charles...we blijven ahw ...mee leven ...met die Charles...
in Binnen en in Buitenland...

Zelfs ziek toont die Charles zich nog...dat houdt de verbinding ...met anderen aan...Hij houdt de verbinding met zijn Volk aan...en deelt stukjes privacy...over zijn ziekte proces...en heeft ermee...het hele Volk aan zijn zij...
zowel Links als Rechts...met hem in het Midden...zich gesteund te weten door de rest...in het land in binnen en buitenland...is ook wat...
en ook dat ...komt onze Huiskamers binnen...

Normaal hebben we als Mensen Familie en Vrienden... in onze Huiskamers...maar via de Tv is het veel breder...
met Familie of Vrienden gevoel...wat in onze Huiskamer..erg veel en vaak...binnen komt...ook ...via de TV...

Ik feite heb ik het over ...gevoelens van Mensen...gevoels ervaringen van Mensen...
Je bent er heel goed mee...en opeens...een stilte aan de overkant...alles heet Privacy tegenwoordig...

Ik maakte dat pas alweer mee...meer dan 60 jaren ...een hele goede vriendin hebben...vice versa...als die...1 van de 2 plots dood is...
bepalen
anderen...
alles is Privacy...
het gaat alleen... de directe naast familie... wat aan...

Ook al had ze ...nauwelijks tot niks met die naaste...hetende wettelijke... familie...
maar alles met haar allerbeste Vrienden...

Ik feite ...heb ik het over ...gevoelens van Mensen...gevoels ervaringen van Mensen...
Je bent er heel goed mee...en opeens... stilte aan de overkant...alles heet Privacy tegenwoordig...

Het verschil van aanpak van die King Gharles en die Kate...werd wel heel erg duidelijk
Voor Charles doet het Volk er 100% toe...
voor Kate misschien een beetje...en met dat beetje...moet het volk het dan maar mee doen
want alles
heet tegenwoordig..
het is haar... Privacy...Hun privacy leven...
de rest... doet er dan... niet meer toe...en daar...moet het Volk... het dan maar ...mee doen

Je hebt dan de grote...zwijgende meerderheid...en degene'n... die erop los gaan speculeren...wat ermee aan de hand kan zijn...met die Kate en met die William...bij de begrafenis dienst van zijn Peetoom...peerde opeens die William...
terwijl die er een spiech houden zou...
Dat weg peren en zwijgen... heet Het is Privacy...???
de rest... doet er dan... niet meer toe...en daar...moet het Volk... het dan maar ...mee doen...

maw Het Verschil tussen King Charles...en die Twee...is levens groot...naar het Volk toe...

Je hebt dan de grote...zwijgende afwachtende meerderheid...en degene'n... die erop los gaan speculeren...wat ermee aan de hand kan zijn...met die Kate en met die William...tm terecht of en of onterecht...de hele roddelpers gaat erop los...dito
een deel...van het Volk zelf...in binnen en in Buitenland...

Maar wat heet tegenwoordig...Alles is Privacy???
en Wie wat waar gaat dan over dat...Privacy?
alles is Privacy...
het gaat alleen... de directe naast familie... wat aan...
Ook al had ze ...nauwelijks tot niks... met die naaste...hetende wettelijke... familie...
maar alles ...met haar... allerbeste Vrienden...
Wie ving haar op...bij Ziektes...en bij plots dakloos wgs gescheiden..en wie ving die gebroken enkel op...
en wie ving haar geld nood tijden op...wie Mantelzorgde... gratis en voor niks ...uit liefde voor elkaars vriendschap ...
Wie brachte schone kledij naar het Ziekenhuis en nam de vuile was mee???
Plots is ze overleden...
en alles het
Het is Privacy...
Die ene hetende directe naast...gaat er dan over....de rest doet er niks meer toe...
De rest uitzoeken wanneer is de Begrafenis of de crematie...dat heet ook...alles is Privacy...
maw
Ze is al dood... en begraven of gecremeerd...
maw Je hoort er helemaal niks meer van...

Zo ongeveer zijn die William en die Kate ook aan het doen met het Volk...eerst elke dag in de huiskamers overal...en opeens...de grote stilte
want het heet...Alles is Privacy...

maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...

Pa Charles... ook niks te gek...leerde de nazaten een les...
en daar is ze weer...in alle huiskamers...

In wezen maakt het niks uit om te zeggen...wat voor buik operatie het is...welke vorm van Kanker het is...
eerlijkheid duurt het langst...

Misschien kreeg die William tijdens die Herdenkingsdienst een app...over de Ziekenhuis uitslag van zijn Kate...
het is Kanker...
en van grote schrik...weg was die...
Maar dat... achteraf bekennen...maakt de...verbroken verbinding... weer heel...

Als alles heet ...het is Privacy...raast het...dondert het over ...alle gevoelens... van anderen heen...
die doen er niet meer toe...
de rest
van een heel land in binnen en buitenland... doet er niet meer toe...

Pa secu Opa Charles... ook niks te gek...leerde de nazaten... een les...
maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...
en...
daar
is ze weer...met kleine beetjes privacy...weg te geven...aan het volk...in alle huiskamers...

Maar effe serieus...ze zijn een deel van de
lands Geschiedenis...
maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...als het er is
echt is
op aan
komt is...

Pa secu Opa Charles... ook niks te gek...leerde de nazaten... een les...
maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...
en...
daar
is ze weer...door met kleine beetjes privacy...weg te geven...aan het volk...in alle huiskamers...

Ik heb ...oneens... in gedrukt...
op die vraag...
want alles is Privacy...is de krankzinnigheid ...de idioterie ...van nabij nl.

Pa secu Opa Charles... ook niks te gek...leerde de nazaten... een les...
maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het ...zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...eh... het deden...
als het er is
echt is
op aan
komt is...

Met alles is privacy... men maakt er meer kapot mee...dan je lief is...dan het land lief is...

(Meestal... omdat het pure Kennis mist...Alles is privacy valt mi onder...Goed bedoelde...Slecht...
Men bedoelt het goed...maar... het pakt slecht uit...
Met hun
álles is Privacy
Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het ...zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...eh... het deden...
naar de rest toe...die hun bijna elke dag in de huiskamer thuis hebben...Met alles is privacy... men maakt er meer kapot mee...dan je lief is...dan het land lief is...
als het er is
echt is
op aan
komt is...
Nog is
maw Als je de Monarchie
de nek om wilt draaien...moet je het ...zo dus doen...zoals die Kate en William het doen...eh... het deden...

Van die Gasten met
Alles is Privacy
Mag je ...al of niet plots...(de hele rest)...kapot van ze...

Gelukkig ...(voor Engeland)...bleek Oom ...Neef...Opa... Pa Charles... Omtrent...het juiste... goede voorbeeld... te geven...aan de Nazaterij...(Die heeft zelf ...omtrent...De Verbinding... met het hele Volk...Nabij...aan elke zij...in Binnen
en ...Buitenland...)!!!


LT) :roll:

_________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=LdBPsYIXNfk
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 mar 2024, 13:44

Landen... :)

(Strijd tegen kanker...
https://www.ad.nl/buitenland/het-emotio ... ~a1778be5/

Mijn oudste Zus...80 Jaren nooit ziek en toen kwamen de kwalen en ziektes...ze bleek darmkanker te hebben...met 83 jaar...als het een mooi bolletje is...operenen ze dat weg
ze hoefde er niet voor aan de...Chemo...wgs het kanker bolletje was weg...maw als iemand zegt...Preventief Chemo te krijgen...is het geen kant en klaar bolletje...in darmen of zo wat...in de buik...

Nou ja ...zo kan ik wel een tijdje door gaan...als ik vind...het klopt niet wat Kate erover zegt...
Het lijkt me eerder erger...dan wat ze er over zegt...

Als ze zegt...die Kate...er zijn Kankercellen ontdekt ...na de buikoperatie...dan is chemo ...al niet iets ...preventiefs!!!

Zat er tijdens de operatie een mooi afgerond bolletje in...(achteraf nagekeken in het lab)...(met weg geopereerde buik zaken)
dat mee... weg geopereerd is...dan is chemo niet nodig nl...

Ik schreef wel vaker hiero...Die Engelse Kate... wordt veel te mager....dan klopt er iets niet nl...dan moeten de bellen...toch gaan rinkelen...in het Koninklijk Paleis...ipv Wat maanden verder...was ze weer goed in beeld...en alweer vond ik haar magerder ...dan de keer ervoor...

maw Het lijkt erger ...dan ze doet voorkomen...die Kate...zo van ...het is in feite maar...preventieve chemo...???

Wat er ook is weg geopereerd...en de Kanker zat daarin...dan lijkt ze me eersder metastasen te hebben ontdekt...
via het Lab...aan de buitenkant van het geopereerde uitgehaalde...uit de buik...

Het kan ook gemorste kankercellen zijn ...gekomen vanuit de binnenkant...van wat uit de buik gehaald is...geopereerd ergens anders om...ibn de buik...

Wel erg slordig...als men Kankercellen morst...gaat het meestal... via de vingers van de Operateur...
Met de hand...via de vingers... in het te opereren gebied...en toen met de hand...de buitenkant aangeraakt...
Het te opereren... ding pakket ...met dezelfde hand handschoen aan... in een schaal gelegd...
Wel erg slordig...als men Kankercellen morst...gaat het meestal... via hand ...van de Operateur...

Het is een al minstens een halve eeuw bekend...hoe dat kankercellen gemorste toegaat...maw
na met de hand ...in een te opereren gebied geweest...moet de operateur ...andere handschoenen aan ...om de
buitenkant te gaan pakken...om het in een opvang schaaal te gaan leggen...anders kunnen ze Kankercellen gaan verspreiden...
naar niet kankercellen gebieden in de buik...(in het geopereerde gebied er naast om en nabij)

Als het Lab achteraf ontdekt...het zit aan de buitenkant ...van het weg gehaalde geopereerde...was het slordig
vakwerk...

Het is een al minstens een halve eeuw bekend...hoe dat kankercellen gemorste toegaat...maw
na met de hand ...in een te opereren gebied geweest...moet de operateur ...andere handschoenen aan ...om de
buitenkant te gaan pakken...om in een opvang schaaal te gaan leggen...anders kunnen ze Kankercellen gaan verspreiden...
naar niet kankercellen gebieden in de buik...

Een Dokter... noemt het in dit artikel dan ook...gemorste kankercellen...
Chemo rekende af... met ‘gemorste cellen...

mi Chemo rekent dan af...met de gemorste Kankercellen...(in Katies buik...)maar het gaat mi over
was slordig
vakwerk...

Hoe ze het ook moge noemen...preventieve Chemo...???
mi...Voor de veiligheid...want elke (gemorste)...Kankercel... kan gaan metastasen ...naar elders toe ...in het lijf...

Ik heb
in een bruin verleden...tijdens de Psychiatrische Verpleegkundige Opleiding... een poos gewerkt op
OK Neuro Chirurgie...

We mochten tijdens de Operaties...nergens over praten... alleen over de Operatie zelf...die Neuro Chirurg legde
onderwijl... echt alles
haarfijn uit...

Ook wat de meeste voorkomende vakfout is...van een Chirurg...
in een Orgaan ...gaan wroeten met de hand...en dan... het geopereerde orgaan...of lichaams deel...aan de buitenkkant...eruit halen
met dezelfde handschoenen aan...

Dat veel metastasen zo toe gaat...om de moeite niet te nemen...van die Chirurg...om andere Handschoenen aan te doen...met de hand...om het geopereerde heen gaande...het eruit te tillen...morst het Kankercellen ...via de handschoen ...naar gezond gebied toe...in het lichaam...

(Dat was al ...in de jaren 60 ...vorige eeuw bekend!!!
Alleen bestond toen zoiets als Chemo niet...
Inmiddels...dus wel...

Vroeger bestond alleen ...op grove wijze...vergeleken met tegenwoordig...het met ...Kobalt ed weg te krijgen...
Kobalt-60
De isotoop kobalt-60 is een radioactieve isotoop die aangewend wordt in de radiotherapie.via Bestraling...

Als men vage dingen ...vindt ...dat lijkt op Kanker... dan bestralen ze het meestal...tegenwoordig...

maar bij Kate geven ze chemo...
dan zijn ze sowieso zeker ervan...er zijn Kankercellen...aanwezig...

mi het woord Preventief klopt dan niet...Prevetief Chemo geven...nooit van gehoord...als er echte Kankecellen aanwezig is...


Nou ja... nu maar hopen op goed herstel van die Kate...
maar dan nog...heet alles... Privacy bij die Gasten...zo van het gaat niemand wat aan...

Ik schreef wel vaker hiero...Die Engelse Kate... wordt veel te mager....dan klopt er iets niet nl...dan moeten de bellen...toch gaan rinkelen...in het Koninklijk Paleis...ipv Wat maanden verder...was ze weer goed in beeld...en alweer vond ik haar magerder ...dan de keer ervoor...

Dat moet de Medische Wereld ...in Engeland ...toch ook zijn opgevallen...???

Of Heet alles daar... bij die Gasten ...die bijna elke dag in je huiskamer...te gast zijn...via de tv
heet alles...bij die Gasten...Het is Privacy...zo van... het gaat niemand wat aan...

want dat ...steeds magerder wordende Kate...Dat moet... de Medische Wereld ...in Engeland ...toch ook zijn opgevallen...!!!???

(Als dikmakende tips...ook al niet helpen..)....Ik bedoel maar...alles heet tegenwoordig...Het is Privacy
dat gaat de hele rest geen ene bal wat aan...doen die dan...Maar dat is ...echt te gek...te Krankzinnig te idioot
voor woorden...)
Dat moet de Medische Wereld ...in Engeland ...toch ook... zijn opgevallen...???

Nu maar hopen ...op goed herstel ...van die Kate...
maar dan nog...heet alles... Privacy bij die Gasten...(ze verdwijnen maar zo ...uren dagen weken maanden uit beeld...zo van... het gaat niemand wat aan...)!!!

Het is Privacy
dat gaat de hele rest geen ene bal wat aan...doen die dan...Maar dat is ...echt te gek...te Krankzinnig te idioot
voor woorden...)Want...Het kan zelfs...De Monarchie er ...de Kop Kosten...in Binnen of en of in een ver...UK...Buitenland...


Nou was weer een aparte type-oefening

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=zSWCsT5j0-Q



Gr en knf van LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

PS,
Ach wat een zielig verhaal...
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/03/21/ha ... r-a4193599

Peter Kuipers Munneke mist mensen...
en/of maakt die hiero Reclame voor...Mastodon

Ik zocht... dat Mastdon is op...via een Zoekmachiene...
mi gaat het bijna allemaal er ...in het Engels...er aan toe...

Sinds Links Paars
moest op de Nederlandse Universiteiten Engels gesproken...
maar hoeveel
van de oa Twitter Mensen ...IN ONS LAND...van het volk... kan engels spreken???
Kan Engels schrijven???... kan op z'n...engels schelden...???

Dat
vroeg ik me af...MENEER SONNEBERG...

MAW Die Peter ...met z'n...Maarten, Heleen, Rolf. Waar zijn jullie?
Franciska, Ivo, Bart, ik mis jullie! Waar zijn jullie gebleven?

mi
Die Peter...zal het voornamelijk...met UV Gestudeerden ...moeten blijven doen...op Mastodon...

LT) :roll:

Maar zo zie je al wel...zelfs ongeziene mensen...kan je tm vreselijk missen gaan...laat staan
die regelmatig... in je Huiskamer zijn... via de TV!!!

En toen en dan...heet alles is Privacy...Het gaat je niks aan...

Maar ik heb het dan over...gevoelens...over Liefde ...over Gemis
bij het heimwee af...Die Pieter...mist ze heel erg...bij het heimwee af...

Alles heet tegenwoordig...
Het is Privacy
dat gaat het de hele rest geen ene bal wat aan...doen die dan...Maar dat is ...echt te gek...te Krankzinnig te idioot
voor woorden...)!!!

LT) :roll:
PS.
_______________________________________________________
Misschien
missen die
Maarten, Heleen, Rolf.
Franciska, Ivo, Bart, die Pieter op Twitter... wel net zo erg...
die verdween er ...toch ook opeens...weg uit het beeld er...

Alles is Privacy
dat gaat het de hele rest... geen ene bal wat aan...doen die dan...Maar wat er echt mee gaande is
dat is ...echt te gek...te Krankzinnig te idioot
voor woorden...Alles is Privacy
Het gaat het de hele rest... geen ene bal wat aan...doen die dan...)!!!

Over dat zielige Pieter verhaal...nadenkende...
Maar...Pieter...Sinds Links Paars
moest op de Nederlandse Universiteiten Engels gesproken...

maar hoeveel...van de rest in het land...
die blijven dan weg...bij Mastedon!!!
van de oa Twitter Mensen ...
Want velen kunnen niet...IN ONS LAND...van het volk... engels spreken???
Kan Engels schrijven???... kan op z'n...engels schelden...???

Over dat zielige Pieter verhaal...nadenkende...
Maar...Pieter...Sinds Links Paars
moest op de Nederlandse Universiteiten Engels gesproken...(Ook PvdA)...(Via Plasterk en Co en Zo)...en alle vragen van je heten tegenwoordig
dan ook...
Privacy...ook...over
Maarten, Heleen, Rolf.
Franciska, Ivo, Bart, die Pieter ...op Twitter...

Hoe die Pieter te troosten...
(Ik zelf...want na een herseninfarfct of 2 gehad...is bijna alle engels... uit mijn hoofd verdwenen...)
Ik ben dus niet op Masterdon... en ook niet... op Twitter...)!!!

Hoe die Pieter nog...te troosten...

Dat
vroeg ik me af...MENEER SONNEBERG...

Want ik hoor ook al niet...op de rij ...gezochten...Maarten, Heleen, Rolf.
Franciska, Ivo, Bart, op Twitter...

Dat betekent tegenwoordig...Het is Privacy...Alles is Privancy...maw het gaat je geen ene bal wat aan...
de gezochte mensen...voor die Pieter...

Hoe die Pieter ...na zijn uitens...bij NRC...dan nog...te troosten...

Want ik hoor ook al niet...op de rij ...gezochten...Maarten, Heleen, Rolf.
Franciska, Ivo, Bart, op Twitter...

Ik ken die Pieter
zoals velen ...wel vanuit ...mijn Huiskamer...op TV

en

ben wel Abonnee van het (gratis) Abonnee Nu.nl en (betalende) Abonnee... van het Internet...NRC!!!

Hoe die Pieter ...na zijn uitens...bij NRC...dan nog...te troosten...

Dat
vroeg ik me af...MENEER SONNEBERG...

(Want mi is die Pieter ...zoals zo velen... tegenwoordig...is...Zelf...1 pakket Privacy...)!!!

maw
Het blijft ...een zielig Troosteloos Verhaal...en/of ...maakt die Pieter zelf ...zo...(via NRC)...Reclame ...(al of niet betalende)...voor
het hetende... RECLAMELOZE...Mastedon???

Dat
vroeg ik me af...MENEER SONNEBERG...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 mar 2024, 00:39

Denktank... :)

(Ga weg...met hun Preventieve Chemo...tegen die Prinses...ipv
Als er Kankercellen zijn ontdekt... in het Anatomische Lab...dan is er Reddings Actie Chemo nodig...

Een Dokter noemt het...gemorste kankercellen...
Vroeger zei een Neuro Chirurg het zo...de meeste vakfouten...door slordigheid is ...met de gehandschoende hand...
in een orgaan wroeten voelen...en doen wat er gedaan moet...maar met diezelfde handschoen aan...aan de schone
buitenkant...de dingen eruit drukken... die in het lab onderzocht moet...of een heel operatie gebied moet eruit
of een heel orgaan...Bij het Anatomisch Lab....ontdekken ze...aan de schone buitenkant...losse kanker cellen..dat
zit dan ook aan de schone kant in het lichaam van binnen...

Dus na geopereerd... en de rest via de buitenkant moet gedaan...ook met hechten ed..
Moet de Chirurg eerst... andere nieuwe schone handaschoenen aan...anders verspreiden ze de Kankercellen naar de
schone lichaams gebieden...met de gewerkte handschoenen...in een orgaan...of in een darm...ergens in dus...
en dan moet bv dat orgaan eruit getild...in een opvangschaal...of delen van het eruit geopereerde...
de chirurg raakt de schone buitenkant ervan aan...

In Anatomische labs...kunnen ze precies zien en weten...wat losse kankercellen zijn...Een Dokter noemt het...gemorste kankercellen...in het artikel de reactie hier boven...meegesleept met de handschoen waarmee is geopereerd...is dat
naar een schoon gebied toe...

Niks preventief chemo is dat...maar ...snel Reddend helpen met chemo is dat!!!
Voor die losse Kankercellen... aan de wandel gaat
als metastasen door het lichaam heen gaat...

Prefentief...kan bv men ontdekt met scan een klein plekje...toch niet echt te zien te weten wat het is
kan een littekenweefseltje zijn...een huidrimpellig iets zijn...maar ook een kanker beginsel zijn...dan geven ze
Prevetief...bestralingen of preventief chemo...
Maar als een lab Kankercellen ziet...bv op de buitenkant van een eruit gehaalde wat dan ook...
zot het dan preventieve chemo te noemen is dat...
Dan moet er als de donder...(reddende).....chemo gegeven worden...want de schone kant...buiten het te opereren gebied...zit ook de rest van het lichaam nl.

Vroeger zei een Neuro Chirurg het zo...de meeste vakfouten...door slordigheid door Collega's Amices ...is met de gehandschoende hand...in een orgaan wroeten voelen...en doen wat er gedaan moet...maar met diezelfde handschoen aan...aan de schone
buitenkant...de dingen eruit drukken...via de schone kant...of het orgaan eruit halen...of aan de (schone) buitenkant te gaan hechten...

Dat was dus in de jare 60 vorige eeuw al bekend...
Dat was Dr Jan de Lange...die werd ook Prof dr...Jan de Lange...
Was ik ook bij toen die Prof werd...
Is benat grappig...(als een soort Middenstander qua denk en werk niveau...uitgenodigt te worden...bij zoiets...Je hebt geen idee....wat er allemaal om ons heen gebeurt...ook niet met zoiets...Maar het was erg interessant en leuk om mee te maken...zoiets...een Dokter werd Doctor en werd Professor...Kom je ook?
Die Dokter had als prive hobby...een klein klassiek orkestje...ze gaven uitvoeringen om beurten bij elkaar thuis...Kom je ook?
(Nou daar hield bijna niemand van...maar ik wel...heb je nog wensen... wat we spelen...nou die had ik wel...maar vooral
een stuk met voornamelijk...de Cello...zei ik de eerste keer vooraf...bleek die Dokter...net dat als Instrument te spelen...
Ongemerkt dus...Maakte ik weer is...goede sier...)
maar tijdens operaties...legde die erg veel uit...het mocht er dan ook ...alleen maar gaan...over de operatie...en over de OK zaken...tijdens operaties...maar alzo ...wist je echt veel meer...dan eerst...

Een Dokter van deze tijd...noemt het...gemorste kankercellen...(via de handschoen...van de chirurg)

maw Ik dacht gelijk...Hier en NU...
Ga weg...met hun Preventieve Chemo...tegen die Prinses...
ipv
Als er Kankercellen zijn ontdekt...op het eruit gehaalde...buitenkaant...dan is er ook...aan de buitenkant in het lichaam... kankercellen ...op het eruit gehaalde...aan de buitenkant...in het Anatomische Lab...te zien...dan is er... Reddings Actie ...Chemo ...per direct nodig...!!!

Nou ja...niemand is zonder vakfouten...maar deze... is al zo oud als...omtrent het vak weten... van Neuro Chirurg...Prof. DR. Jan De Lange...jaren 60...
In die dagen bestond chemo nog niet...het enige... wat ze dan gaven ...na de Anatomische Lab uitslagen was
met kennis en Kunnens...Reddings Actie...te doen...met bestralen ...

Ik word vast te oud...ben vergeten wie het me vertelde...al een hele poos terug...iemand had Kanker in de buik...ze deden het
met de Nieuwste Amerikaanse methode...met chemo spoelingen... in de hele buik...die hoefde geen chemo per os (per mond) en die persoon... genas er helemaal van...

Ik hoorde ...en las zulks verder...daarna... nog nergens???
https://www.ad.nl/royalty/prinses-kate- ... ~aa54139e/

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Aanhangers van extreemrechtse White Lives Matter schromen niet om zich te laten zien: ‘Moeten dit niet normaliseren’
Ze verschuilen zich niet langer enkel als toetsenbordridders op hun zolderkamer, maar laten hun gezicht zien. White Lives Matter-aanhangers schuwen de aandacht niet en laten zich zien in het straatbeeld, constateert deze krant. Dat geeft kopzorgen. ,,We moeten dit niet normaliseren.”

mi...Wie beweren... dat het extreem Rechts is... en niet extreem Links is???
of
mi. niet beweren...dat het
allebeide met elkaar...dat is...???
maw
mi...Wie beweren...Wie zijn dat??? dat Aanhangers van extreemrechtse White Lives Matter extreem Rechts is???

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Formatie: Wilders wil er nog niet aan, maar Yesilgöz vindt het ‘een feit’ dat flinke bezuinigingen nodig zijn
PVV-leider Geert Wilders is er nog niet van overtuigd dat er bezuinigd moet worden de komende jaren. In een bericht op sociale media zet hij zich af tegen VVD-leider Dilan Yesilgöz, die bezuinigingen ‘een feit’ noemt.

https://www.ad.nl/politiek/formatie-wil ... ~a29f71ee/

Als je dat artikel leest...lijkt er helemaal niks te veranderen...het blijft vanaf
Links Paars...vanaf de EU...alsmaar bezuinigingen heten...

Het gaat niet eens meer over miljoenen...maar steeds vaker over miljarden
Miljarden hier naar toe en miljarden daar naar toe...2 miljard...4 miljard...7 miljard...
dat
moeten de EU lidmaatschap landen bijeen ophoesten...telkens weer...
boven op de al top dure EU lidmaatschap...

Ik maakte hiero welis een lijst waarop in Nederland allemaal al is bezuinigd tm is weg bezuinigd...
die lijst zou Hier en Nu nog veel langer zijn...

Gevolg...steeds meer armoedes in het land...steeds meer Voedselbanken nodig...steeds meer de
Middeninkomens richting de armoede grens geduwd...
en
wat
men als Inkomen verhoging kreeg...halen ze weer...dubbelop of meer...terug...
maw Het schiet zo niks op...

Massa's mensen stemden niet voor niks...voor een totaal ander Kabinet...en toen en dan...
Daar komen ze weer aan...er moet bezuinigd...
maw Het schiet zo niks op...
Ik maakte hiero welis een lijst waarop in Nederland allemaal al is bezuinigd tm is weg bezuinigd...
die lijst zou... Hier en Nu... nog veel langer zijn...

Want de miljarden vliegen Nederland...de pan uit...ergens voor een Buitenland...en alweer en nog steeds...

Het gaat niet eens meer over miljoenen...maar steeds vaker ...over miljarden
Miljarden hier naar toe... en miljarden daar naar toe...2 miljard...4 miljard...7 miljard...
dat
moeten de EU lidmaatschap landen ...bijeen ophoesten...telkens weer...
Welk Ziekenhuis kost ons land dat nu weer???
Bej en Verpl en Verz huis???
en welke bruggen en dijken en vaarten kunnen nog steeds niet in revisie ed.???
Die 2% NAVO schijnt Nederland ...nodig voor ons eigen land...ook nog steeds niet ...bijeen te kunnen vergaren...???

Massa's mensen stemden niet voor niks...voor een totaal ander Kabinet...en toen en dan...
Daar... komen ze weer aan...er moet bezuinigd...
maw Het schiet zo niks op...

Laatst stond er in de krant...Nederland moet de EU 3 Miljard betalen...er stond geen ene uitleg bij waarvoor...en niemand vroeg er naar... Geen Kabinet ...niet de Tweede Kamer...zo gewoon vindt men dat soort van
Klakkeloze gevraagde...Automatisme... via de EU...op ons Landje af...schijnbaar al....

Net als al die...Souvereine Lands Wetten...weg te laten slepen... naar de EU te Brussel...
geen ene uitleg bij waarvoor...en niemand vroeg er naar... Geen Kabinet ...niet de Tweede Kamer...zo gewoon vindt men dat soort van
Klakkeloze gevraagde...Automatisme... via de EU...op ons Landje af...schijnbaar al....

ONZE INKOMENS ...ZIJN NAVENANT NIET ZO GESTEGEN...OM MET MILJARDEN OVERAL NAAR TOE ...TE SMIJTEN!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________

Vorige week moest ik echt best wel lachen...

Na tigs gepraat over de lage vaccin graad bij kinderen tegen woordig...
zei de Burgemeester van Tilburg aan het eind...Ik hoop op een lage vaccinatie graad...
(voor de Kinderen)

Ik denk wel
dat ze iets heel erg opjutten...vb een Kinderopvang...zijn 15 Kinderen gevaccineerd ...en bv 4 niet
dan doen ze... of die 4 (niet gevaccineerden)...gevaarlijk is... voor de Hele Kinderopvang...
ipv die 4... is alleen maar...het grote risico...voor elkaar...!!!

Hopelijk wordt dat (door het oa Jounalistenland)...(en alle Ouders)...(en alle Leiding gevenden in Kinderopvang)...ook is echt gesnapt!!!
die 4... is alleen maar...het grote risico...voor elkaar...!!!

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Wat ik ook niet snap...
Dat niemand dat tegen houdt...vb Al die Koruptie rondom de uitreis lijst...
dat ze er steeds vaker voor moeten betalen anders komen ze niet op die Lijst...Ze Gijzelen zo al maanden onze Nederlandse Abed...uit Almere...
Dan verzinnen ze wel wat...zijn naam lijkt op een Hamasstrijder...
dus mag die het Gaza land niet uit...

Nou ik kan je zo wel v ertellen...je krijgt geen eens een reisvisum van Israel...als Je naar Gaza wilt
of naar Israel
en ze verdenken je zwaar ergens van...

Die ABed...kwam gewoon door de voor controles...en ging met enkele familie naar een Bruiloft in Gaza...
om de zoveel personen begon de Koruptie
ze vragen 10.000 euro om op de uitreislijst te mogen komen...heb je dAT NIET...PECH GEHAD...ze
verzinnen dan wel wat...zijn naam lijkt op een Hamasstrijder...
dus mag die het Gaza land niet uit...dus ze Gijzelen een Nederlander zo!!!
Dan gaat het over Israel...mensen...

Rutte was al 4x in Israel...en kwam die Abed mee???

Nog een vb
De wereld schenkt gratis...massaal Voedsel en dranken...en meteen komen de Korupten erop af...in dat
Gaza....die vragen 1000 euro per kilo meel...(aan de zwaar hongerige mensen)
Dan gaat het over Gaza...Mensen...

ipv zulkse korupte gasten... moeten toch meteen... opgepakt...

Maar over Nederland gesproken...
Rutte was pas al 4x in Israel...en kwam die Abed mee...naar Nederland???

Nederland moet zich diep schamen gaan...(met de reet likken en omtrent...niks doen...)!!!

(Ik schreef laatst... zo begon Joden verboden in het Vondelpark ook...
1) Nederland... de tegen partij omtrent...de reet likken en niks doen...)!!!

Rutte was al 4x in Israel...en kwam ...die Abed mee???
(Ik schreef laatst... zo begon... Joden verboden in het Vondelpark ook...
2)Nederland... de tegen partij omtrent...de reet likken ...en niks doen...)!!!

Rutte was al 4x in Israel...en kwam ...die Abed mee???
(Ik schreef laatst... zo begon... Joden verboden in het Vondelpark ook...
3) Nederland... de tegen partij omtrent...de reet likken ...en niks doen...)!!!

Rutte was al 4x in Israel...en kwam ...die Abed mee???
(Ik schreef laatst... zo begon... Joden verboden in het Vondelpark ook...
4) Nederland... de tegen partij omtrent...de reet likken ...en niks doen...)!!!

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________
Afbeelding
FIJN OP M'N OUWDE DAG ZO NU EN DAN NOG IS BRILJANT TE HETEN...
https://www.ad.nl/fun/apps/spelwijze~g25303347

LT) :roll:


_______________________________________________________________________________________

TRUSTEN ALLEMAAL
https://www.youtube.com/watch?v=dWr8yiaucPs
GR EN KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 mar 2024, 21:56

TANK... :)
(iK ZAT... EEN OUDE HERHALING... VAN MIDSUMMER MURDERS... TE KIJKEN...

Met de waarschuwing vooraf...voor taalgebruik...en geweld...

Zegt Jones... tegen zijn Baas Barneby...ze hebben vast een ...lendenen...gerelateerde... relatie...

Als die twee verdachte personen onschuldig blijken...Kort erna ...Barneby tegen Jones...hopelijk hebben ze... een Fijne
Toekomst ...Horizontaal...

Tja waar men al niet voor waarschuwd op TV???

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

Ik heb iets heel aparts...
Ik deed eergisteren met een zwaai mijn benen van de bank...en 1 grote teen knalde tegen een tafeltje aan...dat
deed erg zeer...en bleef zeer...Toevaliig had ik een doos Niveacreme op de salontafel staaan...met een vinger een
pakketje eruit gepakt en over de zere teen gedaan...en zachtjes in gewreven...

Meteen waas de pijn weg...
en bleef weg...
de dag erop geen rode of blauwe plek op die teen...

Als het zo is zo het is...zouden ze overal bij vallende kinderen sowieso een klodder vet erop moeten doen
de pijn weg ...het huilen over...
Bij eerste Hulp...op Scholen en in Instanties ...uit en Thuis...

Nou had ik na elke covid-19 prik kort erop gigantische spierpijnen...
Ik schreef toen welis...Ik doe er dan Vicks op...en het lijkt weg te zijn...kwam wat dagen later weer terug...
maar voordat ik Vicks erop deed...had ik gruwelijke pijnen...vooral op de rug...en opzij...
ik kon er niet eens op liggen...zo erg zeer...
Tot ik in een opwelling er Vicks op smeerde...
Maar in wezen...is Vicks ook een Vettige creme...net als ook Nivea creme...

Dus ik vroeg me af...of het een goede doorgeef tip is...om op pijnen vettige creme op te doen...zacht masserende...
want
zwaar geknalde teen ...tegen iets aan gestoten...wonderlijk...vooral bij ouderen...snel blauw tm zwart aan toe...
maar geen pijn meer... en geen rode blauwe of zwarte plek op die teen...geen pijnstillers nodig gehad...

Of dat is... Onderzocht... kan...of vetten op pijnen...overgaan...misschien zelfs bij Brandwonden pijnen???
bij Rheuma ed...Zachtjes uitsmeren...
misschien... de dag eop ...of nog later... nog weer is... vette creme erop doen...want
ik heb nu al... een paar... ervaringen ermee...
dat de pijn er... zo worderlijk snel...en wel meteen...er door verdween...
maar zelfs geen blauwe plek...op die teen...wonderlijk...

Die ervaringen... dan ging het over echte knal pijn...echte zeer dus...

Of dat bij veel meer vormen pijnen helpt...om er vette creme op te doen...
is eigenlijk de vraag...

Ik zat op TV te kijken ...ze hadden het over Kindertjes met kanker en vreselijke pijnen...
pilletjes ed schijnen dan niet eens meer te helepen...
mi
Probeer er is vette creme overheen te smeren...kijken wat het doet...en doet het wat...hoelang...voor het
weer moet...

Nou ja die dingen vroeg ik me af...na mijn ervaringen ...met vette creme...op pijn...
Misschien kan men dat is...Bestuderen...

Ook op ...!!!Eerste Hulp!!!...hoe snel houdt het huilen op...(bij Jong Middelbaar en bij Oud...)...na er vette creme opgedaan??? En bij oa Sport vallerijen ed)!!!

Nou ben ik... zo'n jankert niet...maar kan wel kreunpijn geluiden maken...want die ene grote teen...deed echt vreselijk zeer...maar vanaf ...de creme erop...sok er over aan...nergens meer last van gehad...zelfs geen blauwe plek gehad!!!


Ik heb welis eerder die teen knalhard gestoten...dagenlang zeer er aan en een knoert blauwe plek ...en
zeer met lopen en in een schoen pijn...
en
nu
ik zit ...Nu...te typen... en zet vaak m'n voeten op de tenen...net 2 dagen geleden die knal stoot aan de grote teen...is
al helemaal over... met de voeten op de tenen...geen enkele pijn...(Nou heb ik het natuurlijk niet over...gebroken...maar zelfs daarmee....lijkt de pijn...ermee... te verzachten... met vette creme...)!!!

Nou ja die dingen... vroeg ik me af...na mijn ervaringen ...met vette creme...op pijn...
Misschien kan men dat is...Bestuderen...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=7JmprpRIsEY

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 mar 2024, 09:09

Anker... :)

(Na jaren van daling nu meer daklozen, staatssecretaris noemt trend 'zorgelijk'
Begin vorig jaar waren naar schatting 30.600 mensen tussen de 18 en 65 jaar dakloos. Het jaar daarvoor ging het nog om zo'n 26.600 mensen.

mi...Vorig jaar stond nog in alle kranten en was op TV dat er ...40.000 Daklozen in Nederland waren...
als het nu
30.600 Mensen zijn...is er toch juist...enige winst ermee gemaakt...

Dat is toch een heel ander verhaal ...dan opeens ...Nu...met eh dat
Na jaren van daling nu meer daklozen, staatssecretaris noemt trend 'zorgelijk'
Begin vorig jaar waren naar schatting 30.600 mensen tussen de 18 en 65 jaar dakloos. Het jaar daarvoor ging het nog om zo'n 26.600 mensen.

mi Het heeft enige voordelen...met mijn bijna dagelijkse Type-oefeningen...Hiero...(het is zelfs terug te vinden...Hiero...maar...dan weet je het nog...als je er
De TV en de Kranten ermee volgt!!!

Maw mi...Blijf alert...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Lenny Kuhr over anti-Israëlactie: 'Was niet tegen mij persoonlijk gericht'
Theaters bereiden zich voor op mogelijke nieuwe acties, naar aanleiding van de verstoring van een concert van Lenny Kuhr door pro-Palestijnse activisten.

Ik schreef hiero welis...Mensen die de oorlog van daar...naar hier halen...meteen oppakken en terug sturen waar ze
en/of hun ouders ...vandaan komen...dan vechten ze daar die oorlog maar uit...maar niet hier...

Is dat tegen bv EU wetten...toch gewoon doen ...met de eigen Souvereine Wetten en regels ed.
want
anders gaat het helemaal de verkeerde kant op...
(Om vast gelopen Wetten ed)!!!

en zoveel gevangenissen en gevangenis personeel hebben we hiero nou ook niet...maw
Weg wezen...met gasten ...die hiero het land verstieren!!!

evt dito hun ouders...met 50 jaren terugwerkende kracht)
wgs ze zijn door hen zo opgevoed ...met hun anties dit en anties dat in onss land aan het doen...!!!)

Zijn het Autochtone Nederlanders...die kunnen dan...hiero...de bak in...van de metene...

mi Als het zo... toe gaat...dan laten de meesten het voortaan wel...en doen dan mee...met de gewone Migranten met de gewone Autochtonen...rest...voortaan...!!!

ipv
Die opvoerende artikelen...er komen er steeds meer...die dat...in ons land doen gaan...
Pro-Palestijnse activisten dreigen opnieuw een concert van de Eindhovense zangeres Lenny Kuhr te verstoren. Bij theater Geert Teis in Stadskanaal zijn meerdere ‘vervelende’ telefoontjes binnengekomen, vertelt haar echtgenoot aan deze site. Er wordt daarom beveiliging ingezet. ,,Het is jammer dat dat noodzakelijk is’’, verzucht theaterdirecteur Riëtte Kruize.

maw Gewoon ...meteen aanpakken...Migranten die de boel verstieren...ook die in een AZC...die tegen onze Rechtstaat in gaan... meteen terug sturen...naar waar ze vandaan komen...

ipv
Die opvoerende artikelen...er komen er steeds meer...die dat...in ons land doen gaan...

om te voorkomen dat...
Nu nog zonder wapens...was het...maar wanneer met wapens...zoals oa oa oa...paas...in Rusland ...

maw
meteen aanpakken...Migranten die de boel verstieren...ook die in een AZC...die tegen onze Rechtstaat in gaan... meteen terug sturen...naar waar ze vandaan komen...als zijnde ...Persona non grata!!!

Dat Recht ...(Desnoods met snel Recht)...moet elk Souverein land...in het hetende ...Vrije Westen... hebben!!!

bv (Als redenen...van de Opgepakten)...Wij willen de oorlog van daar...niet hiero hebben...via die ene en die paar...etc.)!!!
om te voorkomen dat...
Nog een vb...Nu nog zonder wapens...was het...maar wanneer met wapens...zoals oa oa oa...paas...in Rusland ...
dat
willen wij niet in ons land!!!

maw
meteen aanpakken...Migranten (met terug werkende kracht ...van 50 jaren in ons land)(als Allochtoon of hetende Migrant...)(Het hele gezin moet desnoods terug)vanaf dat er eentje ervan
die de boel verstieren...ook die in een AZC...die tegen onze Rechtstaat in gaan... meteen terug sturen...naar waar ze vandaan komen...als zijnde ...Persona non grata!!!

(Zolang die niet de opjuttende iov zijn...Oma's en Opa's... die hiero al 50...60...etc jaren ... wonen vallen er buiten!)

Etc.
Dat Recht ...
(Desnoods met snel Recht)...moet elk Souverein land...in het hetende ...Vrije Westen... hebben!!!

(Als redenen...van de Opgepakten)...Wij willen de oorlog van daar...niet hiero hebben...via die ene en die paar...etc.)!!!
om te voorkomen dat...
Nog een vb...Nu nog zonder wapens...de grote evenementen gebouwen is...was het...maar wanneer met wapens...zoals oa oa oa...paas...in Rusland ...
dat
willen wij niet in ons land!!!

En wel van de metene...Weg wezen met zulkse gasten... in ons land!!!
Dan vieren ze hun manier van feestjes (via Criminaliteiten en terrorismes...)...daar maar...!!!

LT) :roll:

Ik schreef ook welis...als de Nederlandse mannen en Jongens...massaal de baarden van de IS'érs na-apen
tm die op Tv...dan weten ze ook niet...wat er zich...om hen heen vormt...

Dan ben je net zo dom bezig...als toen de USA in Irak...en maar die mensen na doen... tm de baard aan toe
tot er opeens... een hele ...IS ...macht om ze heen gevormd bleek...
Dat hadden ze dus ...helemaal niet door...

De USA er plots weg...Een vlucht van Regen wulpen is er niks bij...net als in Afganistan...
de USA in eh enne eh....en maar die mensen na doen... tm de baard aan toe
tot er opeens... een hele ...IS ...macht ...om ze heen gevormd bleek...
Dat hadden ze dus ...helemaal niet door...

maw Aap alles niet klakkeloos zo na...tm met al die anties aan toe...
Dat is de winst van...eh...enne eh...
en maar die mensen na doen... tm de baard aan toe
tot er opeens... een hele ...IS ...macht ...om ze heen gevormd bleek...
en daat...had dat hetende groot macht de usa...Dat hadden ze dus ...helemaal niet door...

maar ze ons land uit flikkeren...die onze Rechtsstaat aan het verstieren zijn...
Dat Recht ...
(Desnoods met snel Recht)...moet elk Souverein land...in het hetende ...Vrije Westen... hebben!!!
En ook dat nog...Dan wordt de rest van de gewone Allochtonenen secu Migranten er niet massaal voor aangezien!!!


!!!Pas ook op zulks op Radio en TV en in de bladen ed.

Die opvoerende artikelen...met hun opjutterijen...Er komen er steeds meer...die dat...in ons land doen gaan...!!!
https://www.ad.nl/show/onrust-rond-show ... ~aa6fefa9/

ipv
Die opvoerende artikelen...toe te staan...er komen er steeds meer...die dat...in ons land doen gaan...

LT) :roll:
Maar ze ons land uit flikkeren...die onze Rechtsstaat aan het verstieren zijn...
Dat Recht ...
(Desnoods met snel Recht)...moet elk Souverein land...in het hetende ...Vrije Westen... hebben!!!
En ook dat nog...Dan wordt de rest... van de gewone Allochtonenen secu Migranten ...er niet massaal voor aangezien!!!

_______________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Plassen in de douche en handwas uit de regenton: zo bespaar je drinkwater

Ik schreef wellis...uit en thuis en in Instellingen...met een blauwseltje in het toilet...in de late avonden en in de nachten de
plasjes ...niet meer doortrekken...dat bespaart het aller meeste... aan water!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Interessant Onderwerp...
TransVrouw...
https://www.nu.nl/uit-andere-media/6306 ... enter.html

Er zijn er die willen geen Transvrouw in de Darters ploeg Vrouwen...

Maar die trans Vrouw lijkt aan alle voorwaardes te voldoen...

mi...Ik vraag me wel af...hoe het zit met volwassenen ...die in de trans route zitten
zijn die
nog steeds sterker...dan de meeste vrouwen...houden die de sport veel langer vol dan de meeste vrouwen???
Want
ergens om...zijn er vrouwen ...tegen die Transvrouw... bij het Darten...

Draait het om fysiek verschil??? (In dat Trans Traject)???
(Dan moet ...dat... Onderzocht...ook... vanaf wanneer ...is Kracht en Energie en Sterktes...gelijkwaardig...ed...
met gemideld andere Vrouwen ...in de club...ahw...)

Kijk iemand ...is een volwaardig man... en die gaat de Transitie in...beginnende met Hormonen...
of die is al Transsexueel...
Draait het om fysiek verschil??? (In dat Trans Traject)???
(Dan moet ...dat... Onderzocht...ook... vanaf wanneer ...is Kracht en Energie en Sterktes...gelijkwaardig...ed...)
Want
een Man...doet een jurk An...pruik op en make up op ...en willen als Vrouw behandeld en als Vrouw Gezien... krijgt Hormonen...(vaak nog met de Mannnen handel in de broek)...maar...mi...die is ...bij lange na ...nog geen Transsexueel!!!)
tov
Met Kracht en Energie en Sterktes...is...gelijkwaardig...(ook in de Sport nog niet) ed...)!!!

Of

gaat het
om andere dingen...
om andere dingen...dan kan die Darter ploeg... die andere anties vrouwen ...missen als kiespijn
mooi weg laten blijven...en... die niet meer... er binnen halen...ook niet via andere Darters... (Wedstrijden)...Clubs!!!

Ja toch...
A)Draait het om (duidelijke) fysiek verschil??? ... (Dan moet ...dat... Onderzocht...ook... vanaf wanneer ...is Kracht en Energie en Sterktes...in de Trans route...gelijkwaardig...met Vrouwen...in het Algemeen...maar vooral...als het oa om Sport tm over Top Sport gaat...mi kan een goed getrainde Sport Trans Vrouw de Wedstrijd winnen met dezelfde kansen als andere Vrouwen...goed getrainden...in de Sport...maar het gaat er mi om
vanaf wanneer...is Kracht en Energie en Sterktes...in de Trans route...gelijkwaardig...met Vrouwen...in het Algemeen...)of... B) gaat het ...Om andere dingen???)

(Nou zo ongeveer...denk ik er ...wel over...)
LT) :roll:

_____________________________________________

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=DO9WCXMfRuc
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 mar 2024, 06:23

Kerk... :)

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... anden-vast

Wat een schande voor de doplomatie van Nederland is dat zeg...die Abed al maanden gegijzelf in Gaza door Israel...
Rutte al 4x in Israel en niet met die
Abed terug gekomen???
De Iseaelische President in Nederland en die niet vast gehouden tot die opdracht gegeven heeft die Nederlandse Gegijzelde door Israel vrij te laten...
Alle goede doelen stopzetten...in Israel...er waren al tig in de tigs manieren om die Abed thuis te krijgen...
Het zit erg slecht in elkaar met het oplossend vermogen van Rutte...met zijn ondertussen al 4x in Israel geweest...
en dat wil Secretaris Generaal van de NAVO worden??? Met een slecht in elkaar oplossend vermogen van Rutte...???

Ik noem dat...de reet likken van de tegenparttij ...omtrent het Onderwerp...en niks doen...
Wat een schande voor de doplomatie van Nederland is dat zeg...die Abed al maanden gegijzeld in Gaza door Israel...
Rutte al 4x in Israel en niet met die
Abed terug gekomen???

Ik schreef pas...Het lijkt erg op...die tijd...van Joden Verboden in het Amsterdamse Volndelpark...met de
Nerderlandse Joden...
Ik noem dat...de reet likken van de tegenparttij ...door de Staat...omtrent het Onderwerp...en verder...niks doen...
Daar lijkt het omtrent die Gegijzelde door Israel...met die Nederlandse Abed ook op!!!
De reet likken van de tegenparttij ...door de Staat...omtrent het Onderwerp...en verder...voor de Nederlander...niks doen...
Een schande Politiek is dat!!!
ipv...De Iseaelische President in Nederland en die niet vast gehouden tot die opdracht gegeven heeft die Nederlandse Gegijzelde door Israel vrij te laten...

Eh...niet dus...nothing at all...
Alle goede doelen stopzetten...in Israel...er waren al tig in de tigs manieren ...om die Nederlandse Abed thuis te krijgen...

Eh...niet dus...nothing at all...
en dat wil Secretaris Generaal van de NAVO worden??? Met zo'n slecht in elkaar oplossend vermogen van Rutte...???

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Bij het concert van Lenny Kuhr in het Groningse Stadskanaal is dinsdagmiddag geen pers welkom. Het vorige optreden van de 74-jarige zangeres in Waalwijk werd zondagmiddag verstoord door pro-Palestijnse activisten.

mi
Het was de Pers niet met die verstoring pas...(waarom de Pers gestraft??? Voor de (onschuldige) ...Pers (Mensen)Verboden...) Omtrent de Pers bij Openbare Evenementen...Wie legt die Lenny Kuhr uit...dat het hiero ...het Vrije Westen is...

LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

TV-RECENSIE
ALEX MAZEREEUW
De groep kijkers die ver­moe­delijk het meest baat bij ‘Uit de kramp’ heeft, zal vooral lekker boos gaan twitteren

mi Even bij de tijd blijven...Alex...(Twitter bestaat niet meer)...Het heet tegenwoordig...Xeren...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________
Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=XAsllWrSmlg
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 mar 2024, 13:19

Erker... :)

(Ik las dit...
Wie is Nederlands? Vraag het aan een kind en het zal vaak naar zijn of haar witte leeftijdsgenootjes wijzen.
Ook als het zelf zwart is.

Als Kraamverzorgster vroeger... kwam ik uiteraard in veel gezinnen...
Ouders van Migranten Kinderen...hebben ze vaak helemaal opgevoed...naar het land van ...herkomst...
Hoewel de meesten eruit gevlucht waren...uit hun land...zo ze er over vertelden...vonden ze daar ...alles beter en heter...

Zelfs als ze uit een ontzettend arm ver gelegen lands gebied vandaan kwamen...met alles was er in grote
achterstand...80% ongeschoold...
soms hadden ze al wat grote Kinderen...Ze bleven het land van herkomast verheerlijken tegen hun nazaten...
Hun Kinderen hiero op school...moesten zelfs alles blijven vertalen voor hun ouders omdat die geen Nederlandse taal wilden leren...hun al wat oudere Kinderen... hoorden thuis dan ook alleen maar de taal van het land van herkomst...
De nieuwe baby... moest vooral de voornaam krijgen...dat in het land van herkomst gaande was...

Als hun grootouders ook mee gekomen waren...wilden die alle Godsdienst rituelen handhaven dat in het land van herkomst gaande was...meestal had de Oma fors de vinger in de paap ermee...
Hun Kinderen weten gewoon niet beter...ze woonden dan wel ...in een Blank wit land...maar zelf zijn de
kinderen ...van dat andere land...

60 Jaar later...
Er lijkt nog steeds weinig omtrent veranderd...
Wie is Nederlands? Vraag het aan een kind en het zal vaak naar zijn of haar witte leeftijdsgenootjes wijzen.
Ook als het zelf zwart is.

Nog steeds... weten Kinderen... niet anders...ze zijn...een Kind ...van dat Afrikaanse land...van het Surinaamse land...
van Hongarije...van de Antillen...van Indonesie...van China...etc etc. etc...zelfs als ze hier geboren zijn...Vaak is de taal thuis...bij ze... dan ook... er naar...

Ik zag welis...een docu flimpje over Nederlanders ...naar verre landen...geemigreerd...daar gaat het beslist niet veel anders er aan toe...

In mijn opleiding voor Verpleegkundige...hadden we een Arts assistent Dokter...met vrouw en een rij Kinderen...
als die er weer is niet uit zag...zei ik...Dokter U moet nodig is een weekend weg...lekker uitgaan...Hij zei...m'n vrouw herkend me niet eens meer zoveel uren werken we in de Medische Opleiding in dit land...
Ik zei...Ga gezellig een weekend weg met uw Vrouw...naar Parijs Londen of Berlijn...dan pas ik op U Korerij...

Zo gezegd zo gedaan...maar echt alles was in dat huis zo geregeld...of ze er kampeerden...Die Kinderen zeiden zulks als
We logeren alleen maar in Nederland een ander zie We Kamperen in Nederland...
Kortom ze kwamen uit Suriname...omdat zijn study ongans laang duurde...kwam het hele gezin naar Nederland...

Met zijn vrouw... had ik welis een gesprek onder ons...dan zei ik...U moet echt niet alle kleren zomaar in de kasten gooien...dat is niet goed voor de opvoeding van uw kinderen en ze gaan te slordig naar school zo...wasgoed moet gestreken en netjes gevouwen in de kasten...Dan zei ze...daar ...heb ik overal een werkmeid voor
voor de was...voor het eten ...voor schoonmaken ...voor de tuin voor etc. ze zei ...ik weet niet eens hoe dat allemaal moet ...alleen het eten heb ik me op geconcentreerd...het goed te doen...
In mijn vrije tijd...leerde ik haar alle huishoudelijke bezighedens...vooral met leuke gezellig muziek op de radio aan...want anders ging ze zitten...ze werd er zo vermoeid van...

Ik had er... nog nooit van gehoord...dat er mensen zijn...die 4 tot 6 jaar ergens Kamperen in een huis...
Maar op die manier hielden ze hun Kinderen voor...dat Nederland maar iets voorbijgaands was...ze hoorden...daar...
Ze waren Kinderen van ...daar...Ik bedoel... zelfs bij hoge opgeleidenen...kwam ik... zulks... tegen...
niet alleen bij ongeschoolden dus...
Alles was daar beter en heter...
De meeste invloed hadden...de Grootouders...
als die... de eerste Migranten waren in ons land...of als die waren meegekomen met hun al grote Migranten Kinderen...

Vooral...Zo in die Thuis Zorg banen...Je kan ze allemaal tegen komen...met hun conclusie dat het daar beter en heter is...Hun kleine Kinderen zelfs die hier geboren waren...weten niet beter...ze zijn Kinderen...van...daar...en ze zijn geen Nederlanders...de Blanken de Witten zijn van hier ...de gekleurden zijn van...daar...

60 Jaar later...
Er lijkt nog steeds weinig omtrent veranderd...
Wie is Nederlands? Vraag het aan een kind en het zal vaak naar zijn of haar witte leeftijdsgenootjes wijzen.
Ook als het zelf zwart is.

Ik zie het niet allemaal... als Racisme...meer een meeslepend Heimwee gevoel... naar het land van herkomst...

Omdat ik het in al die (toen nog hetende Allochtonen Migranten gezinnen dat zelfde waar nam...waar ze ook vandaan kwamen...
Ik zie het niet allemaal... als Racisme...doorgegeven aan hun Kinderen...en doorgegeven....aan de kleinkinderen...het is meer ...doorgeef... meeslepend ...Heimwee gevoel... naar het land ...van herkomst...

Ik verdacht ze er ook vaak van...ze waren dan wel eruit gevlucht...uit het land ...daar
maar op een dag...hopen ze erop...kunnen ze weer terug...dan is alles... er weer goed...

Erg vaak is dat land van herkomst
zo erg ver weg...als ze er al naar toe kunnen reizen...kunnen velen het niet eens betalen...maar
landen dichterbij...de hele grote vakanties ...slepen ze er met z'n allen naar toe...naar het land van...daar...
op naar het...heimwee gevoel toe...van hun grootouders of van hun ouders...een heimwee gevoel overgdragen aaan de Kinderen...

Maar mi...hun beweringen...naar de eigen Kinderen ...naar de klein kinderen toe... of het daar allemaal wel zoveel beter is...(???)
Heter ...in ieder geval ...vaak wel...(!!!)

Ik had er nooit problemen mee...nam de mensen ...zo ze zijn...een voordeel ervan was...dat ik zo erg veel te horen kreeg over van alles en nog wat uit het land van...daar...
Vooral Surinamers wisten ontzettend veel over hun ...daar...lands Politiek...omdat ik toen me daar zelf nooit in verdiept had...kwam ik best welis...onnnozel... een beetje ongeschoold zelfs...omtrent over...dat ik er helemaal niks van wist...over
de Politiek...in eigen land...
Dan zei ik...maar ik weet weer echt alles over...Voetballen...Ha ha ha een Vrouw???

Noem de Ere divisie lijst is op...Nou dan noemde ik dat op...en wist ook ...de laatste veranderde stand ermee...
ach zo hebben we schijnbaar allemaal onze eigenaardighedens...waar ik veel van wist...leek hen typisch iets voor Jongens en voor Mannen...

Als wij mannen voetballen kijken op Tv ...hoorde ik aan...gaan de vrouwen meisjes in de andere zaal (kamer) zitten...
Maar wat ze me toen ook er over vroegen...ik wist het allemaal...en dat vonden ze ...ergens toch maar eigenaardig...

(Ik had in die dagen een vriend...die was Jeugd Scheidsrechter bij Voetballen...maar die dingen vertelde ik er nooit erbij...ging ze niks aan...)
Maar met zijn...ga je mee? Werd altijd weer...Ik zat tussen jongens en mannen op de tribunes...er alleen..voetballen te kijken...
maw Zonder verdere afleiding ...erbij...kan je erg veel leren...over het Onderwerp...

Maar de mannen ...in de Thhuiszorg ...die ik kende uit die hetende Allochtonen gezinnen...hadden er wel eerlijke bewondering voor...zelfs ...dat ik er zo up to date mee was...met dat Voetballen...
maw Ik heb op mijn werk nooit problemen gehad...en zij niet met mij...ik nam ze zo ze waren...en leerden er ontzettend veel van...
van andere Culturen op de wereld...
en
ik zorgde ...tussen de zorg voor Moeder en Kind...) Baby...ervoor ...dat alles netjes gestreken... in de kasten lag...
maw soms leerden ze... van mij... ook welis wat...Ik zag het altijd zo...we leren van elkaar...
even goede vrienden...
maar mi
zag ik wel ...erg veel...doorgeef... Heimwee gevoelens...voor het land...daar...in erg veel gezinnen...
vaak elk klein kind ...alhier geboren...het kind voor de nieuwe baby...had het zelfs alsmaar....over...daar...

vaak is het...Cultuur overdracht ...over...daar...van Ouderen op de Jongeren...

Dus logisch op school ...zien ze... Blanke witte Kinderen ...die zijn van hier...en zij zelf zijn...van ...daar...

(Maw ze doen het zelf allemaal...maar nogmaals ...ik zie al die levens dingen niet als Racismes...tov elkaar...
maar er zit een hoop doorgeef heimwee gevoelens in...via ouders secu via de Grootouders...
daar is alles beter en heter...)

Hoewel de meesten eruit gevlucht waren...uit hun land...zo ze er over vertelden...vonden ze daar ...alles beter en heter...

Zelfs als ze uit ...een ontzettend arm ver gelegen lands gebied vandaan kwamen...met alles was er...met grote
achterstand...80% ongeschoold...
dus of alles... er beter is...is nog maar de vraag...(???) maar daar is het... heter...dan hier...dat... meestal wel...(!!!)

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

Vluchtelingen welkom: Bram van der Perk (85) opent zijn huis voor statushouders
De protestantse Bram van der Perk (85) ontvangt al jaren statushouders in zijn huis. Hij vindt het verrijkend, zij hoeven niet langer in een azc op een woning te wachten. ‘Maar ik loop niet bewust goed te doen omdat de Bijbel dat vraagt.’

mi Kiest die wel...de makkelesten eruit...
Statishouders...hebben nl gewoon geschoold en gewerkt...via een binnenlandse of buitenlandse oorlog...hebben statis houders
de Buitenlandse landen... geholpen...
Daarom hebben ze recht
om naar oa Nederland te vluchten...en er een huis en werk trachten te krijgen...
maw
Die oude Bram haalt wel... de gemakkelste vluchtelingen ...in huis...
die is ahw voor de Overheid...een doorgeef luik...voor Statishouders...die ergens op de Wereld
Nederland geholpen hebben...vooral de NL Militairen...als bv Tolk ed.
Als
Nederland er weg is...zijn ze in eigen land...een soort verraders...die in de gvangenis moeten...
als ze gaan vluchten al of niet met hulp van de NL Overheid...
komen er ...bij die Bram in huis...mensen...van daar naar hier... die tot het laatst aan toe... gewoon gewerkt hebben...zijn dat...
Misschien hebben ze zelfs...een woordje Nederlands geleerd...daar...werkende Voor Nederland er...

maw mi...die Bram... haalt wel de gemakkelste ...hetende vluchtelingen... in huis...
volgens mij
zijn ze al legaal...(gelegaliseerd in het land)...dus die angst en zorg...voor zoiets als... de IND en AIVD ed... hebben die hetende vluchtelingen ook al niet...gewoon wachten op een eigen huis...dat is alles...en zo snel mogelijk ergens...aan het werk...

Kortom...(Godsdienstig of en of Humanistissch) Gezien...wat heet goed te doen...alleen zijnde ...met een heel groot huis...maw mi...die Bram... haalt wel de gemakkelste ...hetende vluchtelingen... in huis...(met vast...alle steun... van het RIJK erbij...!!!)

LT) :roll:

Halen anderen... iemand in huis ...ter hulpe...kan het hun eigen inkomen kosten...of via de belasting ed)!!!
Dus laten velen het...alleen ...daarom al...
Het heet gelijk gezamelijke inkomsten ed)
en... u woont toch goed...krijgen die hulp vragers ...aan loketten te horen...)maw overal nul op rekest!!!)

LT) :roll:

Iemand met Bijstand...haalde haar studerende dochter terug in huis...wgs woning nood...die dochter had een
werkje ergens...
Die moeder ...werd er gelijk om 750 euro gekort ...om de dochter in huis gehaald...
Het heet gelijk gezamelijke inkomsten ed)
Dat worden heibels in de keet...haar inkomentje is van haar en niet van haar Moeder...ze kon hoogstens 250 euro aan die Moeder betalen
maar dat is geen 750 waar die moeder op gekort was...en boos vertrekt zo'n dochter...
God mag heten waarheen???


Kortom...(Godsdienstig of en of Humanistissch) Gezien...wat heet goed te doen...alleen zijnde ...met een heel groot huis...maw mi...die Bram... haalt wel de gemakkelste ...hetende vluchtelingen... in huis...(met vast...alle steun... van het RIJK erbij...!!!)
LT) :roll:
_________________________________________________________________
Veel ouderen wonen al 50 jaar in hetzelfde huis, helft kinderen verhuisde nooit
https://www.nu.nl/economie/6306672/veel ... nooit.html

Ik zie er totaal geen probleem mee...
Ik denk...zelfs...dat die juist... nog structuur... in Dorpen wijken en Steden houden!!!
(Ook voor alle Gemeentes en administraties ed.)
ipv het wordt ...een ganse onoverzichtelijke kolerezooi...in dat Dorp in die wijk in die stad!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=joVkx20oVIg
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 mar 2024, 16:52

Keren... :)

(Ik las dit...Duizenden Zeeuwse patiënten komen jaarlijks niet opdagen bij hun afspraak in het ziekenhuis. Dat is een dure grap, en knap vervelend voor zorgpersoneel en andere patiënten. Het Adrz gaat de strijd aan met 'no-shows'.

mi Is er al zoveel over geklaagd...dat iedereen... die niet komt opdagen 50 euro betalen moet...
en dat is ...om al dat geklaag...al een poosje gaande...maw mi...een ouwekoek verhaal is het...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Omdat mijn TV alleen monogeluid geeft...kreeg ik voor mijn verjaardag...een sterio apparatuur kado...
Nu was ik gisteren tijden een fim op de bank in slaap gevallen...maar had de gekregen apparatuur niet aan staan...
moet met de zapper of met de hand gedaan...

Ik werd wakker... omdat er een mannen stem geluid keihard aan het praten was...en toen kwam er ...een bak geheig...
Ik schrok me werkelijk ongans...
hartkloppingen tm in de strot...

Ik bellen naar m'n jongste zoon... en die zei ...trek het stekkertje eris uit...
daarna geen gedoe meer gehad ermee...

Maar vroeger... toen mijn Tweeling nog klein was...had ik een Babyfoon...in hun slaapkamer en in de kamer...opeens
hele gesprekken te horen erdoor... ergens in de buurt ...vangt zulks schijnbaar op...
via hun apparatuur...daar leek het gisteren avond laat ...net zo op...slaapkamer Geluiden ...van iemand anders vandaan...in m'n flatje...

ik schrok me te pleuris ervan...

Eng kado vind ik het nu...

Nnnou ja...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

He he m'n belastingformulier is ingevuld en opgestuurd...zulks deed m'n vriendin al jaren voor me...ze
had belasting recht gestudeerd en tijdens haar pensionado...had ze er wat Thuiswerk ermee...
Toen ze plots overleden was
moest ik aan ander iemand zoeken...1 van de beste vrienden van mijn jonste zoon...kan ook al die dingen
ik meen dat die Economie gestudeerd heeft...hij wilde het perse gratis doen...is al zo lang dikke vrienden met mijn zoon...vanaf toen m'n zoon een jaar of 16 was...die is nu 54 ...en nog steeds zijn ze dikke vrienden...
Mooi geregeld dus...
want ben je er te laat mee...iemand kreeg toen bericht dat het die 25.000 kostte...wgs nalatigheid...

Nou zou ik het zelf ook wel kunnen...met Boekhouden en MBA gedaan...indertijd...tijdens omscholing van de Verpleging tot dat...

Maar na... een herseninfarct of 2 gehad...is mijn type kunst belabbert...en fouten maken bij de belasting...is kan een hele enge zaak worden...vandaar sindsdien ...laat ik het door een ander doen...
Toch fijn ...zo snel weer iemand gevonden ervoor te hebben...Geeft een goed ...Burgerschaps...gevoel...dat het al is opgestuurd...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________________

Ik zat gisteren avond naar de Hersenstichting te kijken...bij NPO...de meeste getoonde diagnoses heb ik vroeger wel verpleegd...of op OK Neuro Chirurgie mee gemaakt...

Nu ging het ook over Dementie...ze weten nog steeds niet waar dat vandaan komt...
Ik zat er over na te denken en dacht
als Vrouwen zwanger worden...veklen bij ze...wordt het geheugen slecht van...tot ze bevallen zijn...

maw ik denk dat...ook dat kan een oorzaak zijn...via de Hormonen...gaat het dan...maar dan met echte blijvende dementie...
Ik heb er nog nooit over gehoord of over gelezen...misschien zit mijn denkens er wel fout mee...maar
nu denk ik er zo over...als de hormonenstand veranderd...waar dan ook door...maakt iets anders de kans...dat dementie
geven gaat...niet bij alle mensen...en ook niet bij alle dementies...Kalk in de aderen geeft ook dementie...nl.
Maar
Ik had voeger een vriendin...toen ze zwanger was...leek ze wel een vergiet qua geheugen...ze moest zelfs eerder stoppen met werken...omdat het
geheugen in de Hersenen zit...lijkt het of het via de hormonen toe gaat...een slecht geheugen tm de echte dementie...
Zij werd weer normaal met haar geheugen ...in de eerste maanden na de bevalling...
toen deed dat type hormoon geen acties meer...of kwam pas weer in actie?
en werd haar geheugen weer normaal...

Nu denk ik dus...dat dat ook is moet ...Onderzocht...of het... via bepaalde hormonen tm een blijvende dementie
geeft wgs...die hormoon is te actief...of ...die ene bepaalde hormoon... laat juist de gewone homonale acties...tijdens
de zwangerschap...en hoe zit dat bij ...dementerenden...welk hormoon is te actief ...of laat het juist ...afnemen...

Mijn associatie ermee...is dus bij zwangere Vrouwen...dat een hormoon zulks tm in de hersenen aan toe doet...die
vergeetachtigheid...
(Vergeetachtigheid is een hersen gebeurens!!!)

Maar het gaat wel om een hormoon die vrouwen als mannen hebben...alleen valt die extra op...als vrouwen zwanger worden...waar bij veel vrouwen het geheugen tijdelijk...gaat rammelen...geheugen zit in de hersenen...maar
hoe zit dat bij ...dementerenden...welk hormoon... is te actief ...of laat het juist ...afnemen...tm die hormoon doet niet meer mee...(dan nemen de bepaalde soort van chemische eiwitten...in het lichaam...) het over....in die route...tm in de Hersenen aan toe...)

Nu denk ik dus...dat dat ook is moet ...Onderzocht...

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2024, 07:35

Rendieren... :)

https://www.youtube.com/watch?v=xmbh4gTJ4Ag

(Praat mee: wil jij meebetalen om hightechbedrijven voor Nederland te behouden?
https://www.ad.nl/praat-mee/praat-mee-w ... ~ab38f411/

Ook weer zo'n moeilijk onderwerp...
Typisch als het een Nederlands Tech bedrijf goed gaat...er altijd sancties komen...om aan een ander land
hun spullen aan te verkopen...sancties sancties sancties...

Dan worden de inkomsten minder...en dat moeten wij ...belasting betalers dan weer betalen...opvangen...om
werkbehoud ed.

Nog erger kwam ook voor...het iov sancties te doen land...koopt het bedrijf op...dan is het alzo daar...
er zijn best
veel trucs uit te halen met die sancties...vaak in het voordeel van de iov land en ten nadele van de
uitvoerende landen...

Zoiets als ASLM kreeg via de usa sancties op China...
dat is een groot winst verlies...voor ASML

mi...Als Nederlandse Regering
moet je maar niet zo klakkeloos overal op in gaan...eerst schadevergoeding vast leggen..
van de iov land...

Maar vaak hebben wij hele goede handelsbetrekkingen oa met China...
waarom
zouden we er sancties op leggen...omdat een ander land ver over de Oceaan dat vraagt...???
en wel waarom???
De Kift kwam... toen de Economische Cijfers van Ghina ...hoger lag ...dan die van de USA!!!

En daar kwamen de anties lieden aan...met een anties China opvoereende beleid...
Zo onnozel vaak ook...
Hier maken we iets
Technisch hoog iets ...en dan roepen ze...China maakt ook zoiets...en dat is gevaarlijk...(???)

Dus als het Westen zoiets maakt ...is het niet gevaarlijk...maakt een ander niet Westers land hetzelfde... heet het ...het is gevaarlijk...(???)
Ze kunnen er oa Spionage mee doen...doen...of het Westen ...dat niet ermee gaat doen doen ze dan(?)
dus
verkoop geen chps aan China heet dat ...
en
daar begint het weer...

Typisch als het een Nederlands Tech bedrijf goed gaat...er altijd sancties komen...om met een ander land
hun spullen...niet meer aan te mogen verkopen...

Dan worden de inkomsten minder...en dat moeten wij ...belasting betalers dan weer betalen...
Dit duurder dat duurder zus duurder zo duurder etc.
en waarvoor eigenlijk???
De Kift kwam... toen de Economische Cijfers van Ghina ...hoger lag ...dan die van ...de USA!!!

Ik schreef ook welis...
Dat soort sancties moet eerst goed bestudeerd worden...
op landen waar wij hele goede Handels betrekkingen mee hebben...
dito andere EU landen...
sowieso... eerst met de EU te Brussel bespreken...Als de EU landen er gewoon Handel mee voert...
is dat een zaak ...van de EU... met dat andere land...(Met een niet in oorlogzijnde land!!!)

Een steeds meer... Westers gerichte georienteerde China...terug laten dringen ...naar andere Communistische landen...naar
die hele oude zooi terug...is ook niet... wat het Chinese Volk wilt...
en wij
als Europa
hebben er ook helemaal niks aan...als China met Rusland gaat mee doen...om de grillen van de USA...op China af!!!

ipv China richting Westers te houden...met sancties op ze af...vanuit het Westen...
terug laten dringen ...naar andere Communistische landen...naar
die hele oude zooi terug...is ook niet... wat het inmiddels al erg verwesterd...Chinese Volk ...wilt...
naar
die hele oude zooi terug...naar die oude denkzooi terug...dan gaat het zich aansluiten bij landen met die oude denkzooi...van het Communistische verleden...

We hebben er aan alle kanten meer aan...als China Verwesterd...
ook via goede Handels betrekkingen...

een anties China beleid... is vooral erg gevaarlijk ...voor De EU landen zelf... in Europa...
Het enige probleem wat ik met China Zie...is dat dat hele grote China maar gericht blijft
op dat piepkleine Taiwan landje...
rechts onder op de kaart...
https://www.vectorstock.com/royalty-fre ... r-10809792

Je kan je ook afvragen stel een usa staatje gaat zich afscheiden van de usa...kijken wat ze dan doen in de usa...
maw

Maar als het tm de VN aan toe al een Souvereine staat is...dat landje....
moeten ze er weg blijven...slik slik slik...want het is al door het Westen ...ingeslikt...
zoals ook De Oekraiene...maar wel volgens het Volk zelf er...

Maw China gericht houden ...op het Westen... is het beste voor iedereen...
ook voor Taiwan...
Alleen het oude Communistische systeem wilt het terug...

ipv China richting Westers te houden...ipv met sancties op ze af...vanuit het Westen...
terug laten dringen ...naar andere Communistische landen...naar
die hele oude zooi terug...is ook niet... wat het inmiddels al erg verwesterd...Chinese Volk ...wilt...
naar
die hele oude zooi terug...naar die oude denkzooi terug...dan gaat het zich aansluiten bij landen met die oude denkzooi...van het Communistische verleden...

Zo'n open (verwesterd)...China... is voor iedereen veel leuker...dan een Communistisch gesloten China...
terug gedrongen die kant op via al die sancties op ze af...via het Westen ...met anties China gedrag...

De Kift kwam... toen de Economische Cijfers... van Ghina ...hoger lag ...dan die van ...de USA!!!

Nog is...Als wij in Europa er goede betrekkingen mee heeft...met China...waarom zouden wij dat laten verkloten
door de USA...met hun sancties op China af...

Zoiets als ASLM ...kreeg via de usa sancties op China...
dat is een groot winst verlies...voor ASML

Typisch als het een Nederlands Tech bedrijf goed gaat...er altijd sancties komen...om aan een ander land
hun spullen aan te verkopen...sancties sancties sancties...

Dan worden de inkomsten minder...en dat moeten wij ...belasting betalers dat dan weer betalen...opvangen...om
werkbehoud ed.

mi...Als Nederlandse Regering
moet je maar niet zo ...klakkeloos ...overal op in gaan...eerst schadevergoeding vast leggen..
van de iov land...voor ASML!!!

ipv Moeten wij weer gaan bezuinigen weg bezuinigen om eh...waar nu weer om???
mi...Om...Als Nederlandse Regering
klakkeloos ...overal op in gaan...ipv...eerst schadevergoeding vast leggen..
van de iov land...voor ASML!!!

Maw de verloren winsten inkomsten moeten vergoed...niet via De Nederlandse Belastingbetalers...maar via de USA!!!

+++++++++++++++++++++
Iets anders is


De Migranten....stop...

Ik schreef welis via AH en Co en zo...hebben we al 1 miljoen analfabeten in ons land...laaggeletterden ed.
en tig in de tig armoedes wijken erbij...

ipv Ze moeten ...niet ...elk jaar 160.000 nieuwe mensen binnen halen...maar ze gewoon een vaste baan geven
met toekomst opklim ed...

Dan kan de Kennis Economie... wel hun tijdelijke type Kennis Migranten blijven binnen halen...
Vaak via Studenten uitwisselings programma's...gaat dat...

Bedrijven als oa ASML hebben het nodig van... bepaalde Kennis Personeel...
en ons land kan alleen nog maar omhoog gehouden ...via Kennis Personeel...als Migranten binnen te halen
want de
andere kant de Onderlaag IQ's...is al zo erg door geschoten...in ons land
we hebben we al 1 miljoen analfabeten in ons land...laaggeletterden ed.
en tig in de tig armoedes wijken erbij...

ons land kan alleen nog maar omhoog gehouden ...via Kennis Personeel...met dat... als Migranten binnen te halen!!!
oa oa oa Voor ASML!!!

Nou ja zo Zie ik het...de betere wijken schieten ervan omhoog...in het land...
met Kennis Personeel... door dat
elk jaar...als (kennis)...Migranten binnen te halen!!!

mi Zoiets moet je echt snappen snappen...
want de
andere kant ...de Onderlaag IQ's...is al zo erg door geschoten...in ons land
we hebben we al 1 miljoen analfabeten in ons land...laaggeletterden ed.
en tig in de tig armoedes wijken erbij...

of

De betere wijken ...schieten ervan omhoog...in het land...met Kennis Personeel... door dat
elk jaar...als (kennis)...Migranten binnen te halen!!!

mi Moet AH en CO en zo...op hun flikker...zij de vette winsen ...en het land met eh dat
de Onderlaag IQ's...is al zo erg door geschoten...in ons land
we hebben we al 1 miljoen analfabeten in ons land...laaggeletterden ed.
en tig in de tig armoedes wijken erbij...
ipv.
Ze moeten... niet... elk jaar automatich mogende...160.000 nieuwe mensen binnen halen...ipv
moeten ze hen gewoon een vaste baan geven
met toekomst opklim ed.

Als je me snapt
kan je zien ...weten...snappen...dat de ...curve lijn voor Kennis Personeel Migranten...binnen te halen
in ons land stijgt...
en dat...de curve lijn...
voor AH en Co en Zo om Migranten binnen te mogen halen ...zakt ...

Nou sumier getypt... zo ongeveer ...denk ik er over...(vlgs mij zitten m'n advies punten er wel in...)!!!
https://www.ad.nl/praat-mee/praat-mee-w ... ~ab38f411/


Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=yvEIMrqZCjc
Gr en Knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Ik schijn af en toe van die...lichamelijke stoot momenten mee te maken...
en dan weer hele tijden niet...

Stootte ik pas m'n grote teen...
eergisteren stoootte ik in de naar de Plee gaan in de haast...m'n lichaam precies op de
bekkenkom...aan 1 kant...
Jeetje wat zeer zeg...
enge plek ook...
veel oudjes... gaan juist dood...door met wat aan... de bekkenkom...

Nog nooit op die plek gestoten...wat een zeer zeg...
Ik zat dus op de Plee en zag een pot staan
Uiercreme en deed er een stapel van op die zere plek...even licht wrijven en klaar...
Maar
de pijn ging niet weg en de dag erop was het nog net zo erg...

Na de Douche heb ik er een dikke laag ...Nivea Creme op gedaan...zachtjes 2 a 3x erop wrijven ...
klaar...

Toen ik in de Huiskamer ging zitten was de pijn al bijna weg...
Ik kreeg visite en dronk er koffie mee...gezellig gekletst...ze ging weer weg...en ik stond op
en alle pijn bleek weg...
zo erg snel...niks steeds dikker en een blauwe plek werd dat...

Net als m'n grote teen...
Typisch ik weer...lig lekker languit TV te kijken op de bank...wil op staan ...zwiep de benen van de bank af...en
1 teen knlqde tegen een rijtafeltje naast de bank...
2 jaar terug hetzelfde gehad...werd een hele zere teen en dik en blauw en zeer in sok en schoen...

Vorige week maakte ik weer zo'n snelle vlotte zwiep van de bank af...weer zo'n keiharde knal...tegen een grote teen aan
m'n ene zoon was er...
Nou ben ik geen jankert type...maar kan wel ...ach en weeen...jammeren...
Met een kastje opruimen was ik een hele grote blaiwe pot Nivea tegen gekomen...
deed dat op en pakte een dikke lik...en deed dat op de zere teen...
en deed een sok aan...er over...
dat was zich er wel weer uit...uit de sok die creme...
Maar wonderlijk
de pijn verdween meteen...
en geen dikke teen geen blauwe teen nothing at all...gehad...

Als ik type op m'n Labtopje ...zet ik de voeten vaak met de tenen omhoog...en ga zo nu en dan...heel snel
met de voeten op en neer...is goed voor de bloeddrrostroming van voeten en benen...
maar ook met dat geen ene pijn zat de dag erop nog in die grote teen...

Nu ...met die zelfde blauwe grote Nivea doos...creme ...was de pijn bijna meteen... uit de bekkenkom...weg...
de volgende dag...ik die route voelen ...waar de pijn zat...maar die bleef weg...
(Heb ik het wel over pijnen zonder open wond ed)!!!

Gisteren er zat een hoofdpijn aan te komen...
Ik voelen op en om het hoofd...bleek er een gevoelige pijn route te zijn...daar deed ik ook die
Nivea creme op...2 a3x zachtjes erop masseren...en vergat het verder...
Later dacht ik plots...de hoofdpijn zette niet door...en ik voelde ...die zachte pijnroute
onderaan van het hoofd...de pijn was weg...

Ik deed die dingen al een poosje met ...Vicks...bij pijnen zonder open wond)
dat is in feite ook een creme...
en dacht misschien helt elke creme wel...maar die uierzalfcreme...deed op de heup echt helemaal niks...
maar die Nivea Creme wel!!!

Ik weet niet...als ik ermee aan de scharrel ben ...op mezelf...of dat bij anderen ook zo gaat...
maar het is een tip... om te proberen waard...
na vallen en stoten en ongeval ed. sowieso
bij dichte gesloten lichamelijke pijnen...er een pakketje Creme op te doen...liefst meteen...
voorlopig ...hielp bij mij...2 soorten Cremes ermee...Vicks en Nivea Creme...niet echt in wrijven...maar eventje heel zacht 2 a 3x in de rondte...met een vinger...er overheen en klaar...sok aan ...hemd aan.... broek aan...dat wast zich... er wel weer uit...
Ik bedoel ik doe er geen verbanden op ed. dus...

Het is een tip... bij groot en kleintjes...is het...om te proberen waard...bij welke pijnen dan ook...bij dichte gesloten lichamelijke pijnen...er een pakketje Creme op te doen...liefst meteen...even lichtjes wrijven erop...en klaar is Kees...

Maar wat fijn...en wonderlijk ook...die pijn... op de kei hard gestootte heupkom route... is de
dag erop...al helemaal weg...

(Ik vind ook zoiets...(Medisch)...(ook op Sportvelden ed)...wel het...bestuderen waard...)!!!
LT) :roll:

Jezus Miena...er ging weer
een
502 Bad Gateway error
nginx
over het Forum heen...
:o :shock: :( :ugeek:

(Ik ontdekt dat ...altijd...als ze dat doen...omdat ik wel 10x 20x 30x op het
schrijfvenster getypte ga verbeteren... na het gelezen te hebben...zie ik het pas...als ik fouten getypt hebt...)

De vrije menings uitens... lijkt vaak...erg ieletjes te zijn...blijkt heet dunkt doet het voorkomen...
maar mi zijn mijn tips
de gekste engste nog niet...(Misschien niet altijd leuk)...(Voor het 1 of voor het ander)...maar...ze
de tips... gaan niet tegen ...de Wet... in nl
en zit meestal... met de beste bedoelingen... erin getypt erin...!!!
(Soms is het nut ervan...een andere...Kijk...te krijgen...over de dingen...)Niemand heeft altijd gelijk...ook ik niet...)
Zie maar...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 mar 2024, 23:18

Dieren... :roll:

(Ik schiet geen ene bal op ermee...blijf briljant...maar er is meer mee te winnen...
Afbeelding

Ben betalende NRC Abonnee en Gratis Abonnee bij Nu.Nl
Dan mag je ook ...bij verschillende andere Internet kranten... van alles kijken en lezen ...dat is hun systeem ermee...en
aan Spelletjes mee doen ed leuks...

Ik zoek altijd spelletjes waar mijn hersenen van gaan kraken...of met snelheid fysiek...
Meestal verdwijnen ...de leuksten snelsten ed toch weer...dat is altijd wel erg jammer...

Ik deed is mee aan een behendigeid spel...als je 18 seconden het volhield was je al top briljant...
Geen idee hoe het me lukte...maar ik zat al in de 5 minuten...en opeens cherste dat hele spel ervan...en weg was dat spel...
nooit meer terug gezien...
Maar op de 1 of andere manier...hadden mijn zenuwen en spieren die beheersing ervoor...om zo erg ver over
die 18 seconden te gaan..,
Ik vond dat een typisch spel om het solicitanten te laten doen voor Leger en Politie ed.
(Kijken of ze... over een hoog bejaarde Nederlandse ... heen kunnen aan minuten...(ik zat al aan 5 minuten...dat is andere koek dan het 18 seconden vol te kunnen houden)...om binnen de lijntjes van dat spel te kunnen blijven...)

in de 5 minuten...en opeens chreste dat hele spel ervan...en weg was dat spel...
nooit meer terug gezien...

Maar woorden vinden is een taalspel...met een hele rij levels...
Ik heb het nu een paar keren gedaan...een paar keren Topper en Meesterlijk...en 4x Briljant...
Nou dan mag ik op m'n ouwde dag niet mopperen...met de uitslagen ervan...
Maar het is een goede hersenoefening...dit woorden spel...

Ik ben lang niet goed met alle spelletjes...maar soms dus...geinig wel...net met ...die paar ...maar...
Dat spel
tussen de lijntjes te moeten blijven...paste precies bij mij...maar chreste weg...en een Topografie spel toen ook
ik ging... tever over hun eind getal geprogrameerde heen ...ook die Chreste weg...kwam nooit meer terug...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________
Trusten allemaal
en
Fijne Paas Zondag gewenst
https://www.youtube.com/watch?v=6suDujb7FL4
Gr en Knf van LT)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 31 mar 2024, 14:29

Rente... :)

(13-jarig meisje drie weken na verkrachting in ziekenhuis in Frankrijk overleden
Ik vind ...zo het er staat...in de media...ook erg eng...
https://www.ad.nl/buitenland/13-jarig-m ... ~a9bb23f5/

LT) :roll:

Resten van de vermiste Franse peuter Émile zijn zaterdag gevonden in de buurt van Haut-Vernet, de plek waar het 2,5 jarige jongetje acht maanden geleden verdween. Dna-testen bevestigen dat de gevonden botten van de peuter zijn.

Schreef ik toen al...dat moet vlakbij zijn...want een peuter van 2.5 jaar loopt niet zo ver...loopt ook niet
rechttoe rechtaan...Erg eigenaardig dat ze hem... met al dat vele onderzoeken er... niet gevonden hebben...
Zoiets nabij...de plek van verdwijning... moeten goed getrainde honden... zo vinden...

(Behalve ...als het kind ...er pas veel later...daar is neergelegd???)

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Hoogste Navo-militair wil iedereen wakker schudden: ‘In mei 1940 maakten we ons ook geen zorgen’

Waar ik me echt zorgen om maak...is met het gemak...dat ze via Drones...tm grote schepen
zo erg kunnen raken...ook met onderzee drones...en vanuit de lucht...dat die met man en muis vergaan...
en
denk dan
wat doen ze er...vooraf ...nu is aan???

Ook denk ik... dat we veel te weinig Petriots maken en als we die al maken...ze weg geven...maw
wat hebben we militair gezien...eigenlijk in eigen huis...??? (In eigen land?)!!!
Ik schrijf hiero al vele jaren...het moet (vanaf Links Paars tot op heden)...nodig is uit zijn... met bezuinigen op Defensie...

Hoogste Navo-militair wil iedereen wakker schudden: ‘In mei 1940 maakten we ons ook geen zorgen’

Ik denk dat... vooral veel Linksen denken...(Net als voor WO2) als we ervan niks in huis hebben...aan militaire wapens ed...komt er ook geen oorlog op ons af...dus bezuinig het maar weg...zijn ze toen gaan doen...vanaf Links paars en de volgende Kabinetten zijn dat toen blijven doen...(?)en zijn zich gelijk niet aan de NAVO afspraak gaan houden...voor die 2% aan de NAVO te betalen...
De stand is.,..Het lijkt erg op WO2 vooraf...toen hadden we ook nauwelijks tot niks in huis...moesten het doen
met dienstplichtige militairen...die nergens verstand ervan hadden...maar wel tm op de Grebbeberg moesten gaan vechten...


Ik denk dat... vooral veel Linksen denken...(Net als voor WO2) als we ervan niks in huis hebben...aan militaire wapens ed...komt er ook geen oorlog op ons af...dus bezuinig het maar weg...zijn ze toen gaan doen...
Ondanks ...inmiddels...een land vol met geschoolden en gestudeerden...Men lijkt van het verleden ...nauwelijks tot niks van ...te leren...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________

VLUCHTELINGEN
Ook Eritreeërs met civiele dienstplicht maken nu kans op asiel in Nederland

Wat is dit nu weer...kies ajb uit 1 groep ...per land...en niet nog meer... die elkaar in de haren zitten...in
een ander land...
We kunnen echt niet heel Afrika alsmaar door...assiel geven.. in ons kleine landje...

Daarvoor zitten andere groepen in ons land...in de armoedes...
stop er is mee....we hebben er genoeg binnen...uit Afrika...
Relrelrelderedel...de oorlog van daar naar hiero halen doen ze ook nog...
kies ajb uit 1 groep ...per land...en niet nog meer... die elkaar... in de haren zitten...het leven van die andere niet gunnen...en dat vieren in
een ander land...met elkaar...
kies ajb uit 1 groep ...per land...

Ik vind het altijd eng...daar heb ik eigenlijk altijd al...wel moeite mee...als we ze hiero binnenhalen...mensen die in hun eigenn land ...de dienstplicht trachten te ontlopen...dat heet wat...bij ons heet dat ook wat!!!
Deserteur woeden als ze van ons zijn...gepakt en voor de krijgsraad gesleept...!!!

(Heten die geen deserteurs???)van die andere landen dan niet zo???
Wat is de betekenis van deserteur
deserteur - Zelfstandignaamwoord 1. (militair) een militair die uit eigen wil zijn legeronderdeel in de steek laat ♢ De deserteur werd gepakt en voor de krijgsraad gesleept.

Nou dat dus...haal je dan binnen...
Maar die uit eritrea...rellen het hier met elkaar uit...die elkaar het leven niet gunnen...
maw
Kies ajb uit 1 groep ...per land...

Ze doen mi van alles ...voor het nieuwe Kabinet... er is???
Ook Eritreeërs met civiele dienstplicht maken nu kans op asiel in Nederland(???)

LT) :roll:
___________________________________________________________________

NU.Nl
Gegijzelde werknemers van café in Ede kennen gijzelnemer niet
Door onze nieuwsredactie

vanaf 7 okt 2023
Van al die Jounalisten
Eindelijk iemand... die het is... goed schrijft...
https://www.nu.nl/
LT) :roll:
________________________________________________

Er ging weer een error over het forum heen...

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Too many connections [1040]

Opeens die Errors alsmaar
????????????????????????????????????????????????


LT) :roll:

Ik heb het maar is opgezocht...Het ligt aan de ...Host...Zie maar...
https://www.phpbb.nl/forums/viewtopic.php?t=45346

(Maar waarom dat zo opeens...die errors alsmaar ...geen idee???)

Voorheen... deed nieuw personeel dat vaak...allerlei storingen maken...ze werken er wel...maar hebben geen idee
waar het met die Host...allemaal om gaat...welis gehad ...de ene storing na de andere...bij een vorige Host
daar hebben ze het toen...helemaal verkloot...ermee....
Toen
kwam het forum... bij een andere Host...bijna geen storingen meer gehad...tot eh pas...met
de zoveelste Error...(?)

Voorheen... deed nieuw personeel dat vaak...allerlei storingen maken...ze werken er wel...maar hebben geen idee
waar het met die Host...allemaal om gaat...

LT) :roll:

Meteen weer een error

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Too many connections [1040]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited

!!!Dit is er al fout aan hun bericht...
Please contact an administrator if this problem persists.
want de Error ligt aan de ...Host...zelf...daar hebben wij Forumgebruikers helemaal niks mee van doen zelfs...
met de...Host ...gebeurens...!!!

Sowieso de Forums die niet met ...HTML...zijn
zoals dit Forum is...
Hiero is het typen en plaatjes een foto's zetten en linken plaatsen en verder niks...

Ik noem dit gewoon een...Plartdenkers Forum...en HTML Forums...Driedimencionale Denkers Forums...
Op dit type Forum...Hiero... hebben de gebruikers...en de Admin ed... geen ene invloed op de HTML gebeurens...bij deze Host...

Dus deze mededeling voor dit Forum bij ...Errors...is gewoon zottigheid...
Please contact an administrator if this problem persists.
(De Forum Beheerders van dit type forum...zijn ...Platdenker ermee...(qua Forum gebruik!!!)
hebben totaal niks te maken met de ...HTML gebieden ermee!!!)alleen de Hoster...de Host zelf!!!)

Dat zie je dus oa nieuwen bij de ...Host...bij een Hoster doen...(Vaak maken die nieuwen zelf de...Errors...ook zelf...)!!!
ze werken er wel...maar hebben geen idee
waar het met die Host...allemaal om gaat...welis gehad ...de ene storing na de andere...bij een vorige Host
daar hebben ze het toen...helemaal verkloot...ermee....

Dus de tip is ...voor de Hoster...let op Nieuw Personeel...voor ze het alweer ...ergens... een hele...Host...verkloten!!!)

Met nieuw personeel...gewoon helpen met inwerken...(Elk ...Host...kan anders zijn nl)...(en elk type Forum ook)...dus ze niet gelijk erop los laten...zo voorkom je... dat ze het helemaal verkloot...ermee....
zulks...dus...gewoon helpen met inwerken...!!!)

LT) :roll:

Toen een Host ermee stopte koos ik voor een HTML Forum...meteen waren grote groepen leden weg...ze kenden geen HTML nl
dus na veel geemmer vond ik dit type Forum...nog bij die Hoster erna...maar telkens weer..was er wat mee...
Stapels Errors...
Toen nam een andere Host het over...
Dus deze mededeling voor dit Forum bij ...Errors...is gewoon zottigheid...
Please contact an administrator if this problem persists.
(De Forum Beheerders van dit type forum...zijn ...Platdenker ermee...(qua Forum gebruik!!!)
hebben totaal niks te maken met de ...HTML gebieden ermee!!!)alleen de Hoster...de Host zelf
komen de Errors vandaan!!!)

Inmiddels zijn de meeste leden van weleer
overleden of in een Zorgtehuis terecht gekomen...
enkelen werden te ziek...eentje begon... zelf een forum...en eentje had het te druk gekregen ...met bijhouden van het forum...
Zelf
ben ik niet meer... aan nieuwe leden begonnen...wgs toen kreeg ik... de tweede Herseninfarct...moet het
heel erg rustig aan doen...Vandaar de Een Vrouws Fractie...
(Met de type-oefeningen...!!!)

LT) :roll:
__________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 apr 2024, 12:30

Tegendelen... :)

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... sverhoging
Roken vanaf vandaag weer duurder, grootste prijsstijging ooit

Ze blijven...onder het mom van...erop los stelen...
Ik schreef jaren terug welis
daar komt ...een hele agressieve Wereld van...als ze het blijven beantieen...en zulks onbetaalbaar maken voor de gewone loners...

Zelf Zie ik het roken als een Medicijn...
mi
Houdt het in het DNA erg veel ziektes tegen of voor een hele lange tijd...
Ik ga niet weer alles er over uitleggen...
Maar de IC's tijdens de Corona Pandemie...had nauwelijks tot geen Rokers op de IC's...
Nog eentje ...Vooral bij bepaalde Neurologische ziektes...houdt roken de progressieve volgende ernstige stadia's lang tegen...
vergeleken bij ...met de niet rokers of bij de gestopten met roken....
Nog eentje ...de wereld agressie kost massale miljarden...ook bij de Sportvelden...vergeleken toen er nog gewoon
gerookt mocht...Roken doet teveel om op te noemen zelfs...in positieve zin...

De Generatie... die het meest gerookt heeft of nog...is de aller oudste Generatie massaal ooit
geworden en aan het worden...is meer dan een verdubbeling...ouder geworden en aan het worden... vergeleken in alle eeuwen ervoor...

Veel virussen en bacterieen...houden niet van rokers...
dan zie je dan ook dat ervan...
Tijdens de Corona Pandemie...had nauwelijks tot geen Rokers op de IC's...

Er valt nog veel meer uit te leggen er over...misschien later nog welis...(Ik snap wel ...dat in veel landen de economie bloeit... met snuif en pillengebrei...die moeten het steeds vaker hebben... van gestopten met roken...
Vandaar de anties roken...nemen steeds forser toe
Vooral erg veel...vaak iov... gestopten met roken...vulden de IC's tijdens de Corona Pandemie...met massale
wereld oversterfte tot gevolg...

Veel wereld crisissen... zouden er niet eens zijn...toen de wereld nog rookte...

Ik rook zelf geen Jointjes...maar ik ben wel blij...met de toenames van het mogen!!!
Kan massa's agressies schelen...uit en thuis en op het werk...ed.en om en nabij... de Sportvelden...

Geldelijk gezien...kost het stoppen met roken...de wereld ongekend veel geld evenals
ongekend veel... oa aan suicidaliteit...

Toen mijn Kinderjes klein waren ...rookte ik in een apart kamertje...
Maar toen de oude Huisarts is langs kwam...stak die een sigaartje op...in dezelfde kamer waar
mijn tweeling speelden...
Ik zei Kan dat wel...???
Toen zei die...Als je kinderen wilt die allemaal allergieen krijgen en huidproblemen ed
moet je ze zo opvoeden als jij doet...
Ben je thuis een Moeder of een Verpleegster...denk nou niet... dat men in een Ziekenhuis...weerstand op doet...
dat moet in het gewone leven opgebouwd...maar als ze in de opgroei tegen komen met...niks mag...ook geen Sigaar etc.
Hou je die snottebelliger Kinderen...

De preek was niet mals...een andere keer kwam die ook zomaar langs...Dan dacht ik...daar heb je die ...Ouwe zeur ...weer...
ik doe niks goed...
en meteen klapte die een raampje dicht...in de slaapkamer waar de Kindertjes lagen te slapen...
luchten mocht ik voortaan alleen doen als ze juist niet in die kamer waren...
ook in de Huiskamer dito...ze vangen anders teveel kou en tochten en weersvochten op...

Ik deed wel trouw... wat die ouwe zei...
Vanaf die tijd...mankeerden ze helemaal niks meer...geen allergieen geen snotterijen geen griep...etc.
Zoiets werd...niet afwezig op school...en later op het werk...decennia's...nauwelijks tot niet afwezig op het werk...

Hij zei tegen mij...(Ik was toen nog jong)...als je de 80... of meer wilt halen...stop dan niet met roken...Zelf werd die
ook in de tachtig...

Mochten er al familie med klachten zijn...gaat het over...veel te zwaar en teveel getild...op het werk...
maw rugklachten...

Ergens werd bij mij vast gesteld...dat mijn DNA cholesterol aanmaakt...of ik nu dik of dus ben maakt niks uit...
maar voor ze dat ontdekten...in mijn AOW tijdperk...had ik die Herseninfarct al gehad...
Ik drink nauwelijks tot geen alcohol...(vind het niet lekker)
maar 2 Artsen gaven me het advies vroeger...1 of 2 wijntjes per dag te nemen...
(Is beter voor de bloeddoorstroming...)
Deed ik dus niet...misschien had dat die Herseninfarct juist kunnen voorkomen zelfs...
Met 1 of 2 wijntjes per dag...
niet genomen...op advies van 2 Dokters...Soms ben ik dus ook welis...dom beetje dom...

Ik heb de Corona niet gehad...als zijnde een oud mensje...en ben inmiddels...in de 80...
Die Dikter zei vroeger tegen mij...(Ik was toen nog jong)...als je de 80... of meer wilt halen...stop dan niet met roken...Zelf werd die
ook in de tachtig...

Nnnou ja...sumier getypt...Dat dus...
Als ze het onbetaalbaar maken voor de gewone loners...inkomens...(Om de snuif en de pillenindustrie te behagen...
en elk jaar een land vol migranten te stampen...van al die kosten ervan...geven ze de Bejaarden de schuld...dan zijn ze er ook vanaf...)

Maar ik schreef wel vaker...Elke Bejaarde... in ons land...heeft inkomen
en betaalt net als de rest...aan de Ziektekostenverzekering ed. en eigen risico en zelfs ...sinds eh ...aan eigen bijdrages...

Onverzekerden 160.000 of meer...telkens weer... ons land per jaar binnen gehaald...door AH en CO en ZO dat
de armoedes wijken maakt in het land...onderwijl die...met recht op van alles en nog wat...moet
ergens van betaald...evenals die massale miljarden naar verre landen toe tm aan de EU...
en dan of die belachelijke hoge topinkomens...of de rest niet keihard werkt...en van alles wegbezuinigen in het land...
Het ziet er niet zo goed uit...als het zo door gaat...voor ons land...met al die anties...met niks mag ook geen Sigaar etc.

Er valt nog veel meer uit te leggen er over...misschien later nog welis...(Ik snap wel ...dat in veel landen de economie bloeit... met snuif en pillengebrei...die moeten het steeds vaker hebben... van gestopten met roken...Met
wat heet...Het gaat goed met de Economie(???)
Vandaar de anties roken...nemen steeds forser toe...
Ondertussen
Vooral erg veel...vaak... iov... gestopten met roken...vulden massal...de IC's tijdens de Corona Pandemie...met massale
wereld oversterftes... tot gevolg...
en dan nog die nu al zwaar toegenomen Wereld agressies...

Het ziet er niet zo goed uit...als het zo door gaat...voor ons land...met al die anties...met niks mag ook geen Sigaar
en het voor de gewone Burgerij...met de gewone dingen des levens...onbetaalbaar maken ervan... etc.

Was weer een aparte type-oefening
Fijne Tweede Paasdag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en Knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

PS.

Ik heb ook welis geschreven... hoeveel ermee belazerd worden...in het land...en het heet de Longkanker nam zwaar toe...

Hadden we ...in de grootste wereld rooktijd maar 2...een roker en een niet roker... in het grootste ziekenhuis van het land...

Mensen krijen oa oa oa oa oa Darmkanker...de kankercellen als ze zijn uigezaaid...gaan naar de andere organen toe
is het in de longen...metastasenkanker in de longen...komt de Longartsen erbij nemen het over...
sterven die patienten dan heet he...dood door longkanker ipv
door darmkanker met metastasen...

Hoe groter
aan veelheid (ziekte en dood)... getal...hoe meer macht en meer subsidie...van het rijk...terwijl ze dat in feite
stelen ...van de andere (Kanker) stichtingen...als de doodsoorzaak heet door Longkanker ipv door darmkanker met metastasen...

Hoe groter
aan veelheid... ziekte en dood ...Getal...hoe meer macht en meer subsidie...terwijl ze dat in feite
oa de subsidie...stelen het weg van ...de andere Kanker stichtingen...
tm
Het ging... opeens heten ...alle ziektes komt van het roken...
(Dat vinden dan weer veel Regeringen prachtig...onder het mom van de dingen steeds duurder maken
en er zijn dringend plantages meer nodig...akkers ed...op de wereld...voor oa de snuif...)

Zo ging eentje... van toen nog... een Forumlid ...naar de Spoedeisen Hulp
om zwaar tegen een teen aangeknald...(Gebroken of gekneusd?)

Een vragen lijstje vooral...Rookt U?
Ja
Het ging... opeens heten ...alle ziektes komt van het roken...

Kreeg te horen van die Arts
Dan is het daarvan...U moet stoppen met roken...(Om een teen ongevalletje???)

(Maar...Zo gek zijn velen van ze al...zo gebemanipuleerd gehypnotiseerd)!!!
(Dat vinden dan weer... veel Regeringen prachtig...onder het mom... van de dingen steeds duurder maken
als die massaal stoppen gaan...en er zijn dringend plantages meer nodig...akkers ed...op de wereld...voor oa de snuif...)!!!


LT) :roll:

Zelf maakte ik mee...Ik kreeg dus plots een herseninfarct...
en ze bleven maar zeggen dat is van het roken...
Dan schudde ik van Nee...)

Gelukkig vroeg emaand of ik aan wetenschappelijk Onderzoek wilde mee doen...
kwam uit ergens in mijn leven maakt mijn DNA Cholesterol aan...moest gelijk 49 mgr per dag...anties cholestorol medicijn...
maar
anders was ik naar huis gestuurd met de mededeling
als U blijft roken bent u zo weer hier terug...met een herseninfarct...tja
als ik niet had mee gedaan aan dat Wetenschappelijk Onderzoek...en weer naar huis mocht...als de cholesterol aanvoer blijft door gaan...krijgen ze nog gelijk ook behalve...dat het roken er niks
mee te maken heeft...)!!!

Nou lag ik met 5 op een zaaltje...alleen ik ben een rookster...4 van ze helemaal niet...
op de mannen zaaltje ernaast dito 1 roker en de resst niet
maar wel allemaal met een Herseninfarct...er...

maw 8 van de 10 niet rokers...kregen een Herseninfarct en 2 rokers ook...

als U blijft roken bent u zo weer hier terug...met een herseninfarct...tja
als ik niet had mee gedaan aan dat Wetenschappelijk Onderzoek...en weer naar huis mocht...als de cholesterol aanvoer blijft door gaan...krijgen ze nog gelijk ook behalve...dat het roken er niks
mee te maken heeft...)!!!
maw van die 2...had er sowieso eentje het via het DNA....blijkt wel...dat het roken er niks
mee te maken heeft...)!!!

(Maar...Zo gek zijn velen ...de NL Artsen al...van ze ...zo gebemanipuleerd gehypnotiseerd)!!!
Gevolg...Vooral erg veel...vaak iov... en te onbetaalbaar gemaakt...werden...gestopten met roken...die
vooral...vulden de IC's tijdens de Corona Pandemie...met massale
wereld oversterfte tot gevolg...

Van elke drie rokers sterven er twee vroegtijdig aan hun verslaving, te lezen in een krant...ook dat is een leugen...een
fantasie rijk verhaal...meestal omdat niet rokers...hun product gebruiken gaan...een mens wilt toch altijd wat...vandaar...ondertussen liegen en bedriegen en stelen ze op grote schaal erop los ...via de prijzen en accijnzen...met de
gewoonste producten...vanaf Links Paars!!!

Mijn echte zorg ermee werd...dat erg veel oa Dokters de AOW leeftijd niet meer gingen halen en zo wel vaak erg kort...vanaf...Niks mag ook geen Sigaar etc.
Maar dat de Gebneratie die het meest gerookt heeft... massaal de alleroudste ooit is geworden en aan het worden is...melden ze er nooit bij
wel als al die hoog bejaarden dood gaan...en ze hebben gerookt...ze dat noteren gaan...en daarom mag niemand nog wat...omdat 2 op de 3 van de overledenen...gerookt heeft...maar er niet bij zetten daqt zeee dubbel zo oud of nog meer werden vergeleken in alle eeuwen ervoor...door dat ze rookten...en aangezien elk mens dood gaat...komen ze nu uit
op 2 op de 3...rokers gingen dood...maar ze er nooit bij zeggen en schrijven...dat ze wel als hoog bejaarden dood zijn gegaan...

Elke drie rokers sterven er twee vroegtijdig aan hun verslaving, te lezen in een krant...ook dat is een leugen...een
fantasie rijk verhaal...meestal omdat niet rokers...hun product gebruiken gaan...een mens wilt toch altijd wat...
zie je de grote leugen er al in...
Elke drie rokers sterven er twee vroegtijdig ...maar de waarheid is...
Dat is nu ...Hier en Nu...de massale grote Vergrijzing!!!

De tip is... vragen ze mee te doen aan ...eerlijke Wetenschappelijk Onderzoek...altijd doen!!!
https://www.youtube.com/watch?v=WZFrYHxbDYM
Fijne Tweede Paasdag verder...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 apr 2024, 10:43

Delen... :)

(Ik las laatst ergens dat iemand vond...dat we alle werkmigranten moeten weg laten voortaan...

Daar dacht ik over na...
Als je het bv over...De Kennis Economie hebt..dan hebben velen niet eens door...dat wij ...onze Studenten vooral...ook
naar andere landen sturen...om er een poos te werken en te studeren ...soms noemen ze het ook welis stages doen...
elders...maar ze zijn in wezen...Studenten Werkmigranten...
Als Studenten Werkmigranten naar Nederland komen elders vandaan...zijn er steeds meer mensen er tegen...niet door hebbende...dat onze Studenten hetzelfde elders doen...een jaar of 2 jaar of zo...

mi
Wil je een verbeterde wereld...met vooruitgang...moet je het mi via de Studenten werk Migranten laten doen evenals via de Top Sport ea soorten van sport...Sport Migranten ...die zijn er ook volop in ons land...maar van ons land vandaan naar elders toe ook...
Een Verbeterde Wereld met vooruitgang...maken vooral...de Kennis (Stage) Migranten deel van uit...
Misschien moet er bij gezegd en geschreven...
Stage Migranten...of Kennis Migranten...via Universiteiten en Hoge Scholen ed.van elders vandaan...
ipv alles op 1 hoop te gooien...alles te noemen...door alles Werkmigranten...te noemen...


Nou ja zo ongeveer Zie ik het...
Als men een Migranten stop wilt...Blijf af... van de Kennis Migranten
maar verminder de Migranten...zonder scholingen....
Van Kennis Migranten komen de betere wijken van...in de landen...
van Ongeschoolden komen de armoedes wijken van...arbeiders Migrabten...in de landen...

In bepaalde Groothandels en Grtote Tuin en Akker bouw ed...haalt men de meeste ongeschoolde Migranten van binnen...
Meestal worden die na 1 of 2 jaar vervangen en laten ze de bijsttand in kukelen..
ipv
Elk jaar ongeveer 160.000 Nauwelijks tot niet aan ongeschoolden binnen te halen...meestal meteen heet dat
Legaal...en recht op een huis met inboedel erbij ed...
Als die Bedrijven ...verplicht worden ...ze in vaste dienst te nemen...met scholing en opklim kansen erbij
dan hoeft elkaar geen 160.000 (Lager tot geen geschoolden) ons land binnen te komen...aan werkmigranten

Het is natuurlijk echt te gek...te krankzinnig...om in een paaar decennia...meer dan een milijoen
Analfabeten en laagste geschoolden tm laag geletterden...in het land te hebben...met nog meer armoede wijken in het land erbij...omdat
een paar bedrijven bazen...er Miljonairs tm Miljadairs ervan worden...met
De rijken steedss rijker en de rest steeds armer er door maken...
via die zwaar toegenomen ...banen trucs...in het land...
ipv elk jaar...legaal hetende werkmigranten erbij...met laag tot geen geschoolden die meestal wel blijven in ons land...
na dat jaar...

Als ze in vaste dienst worden genomen...is na ongeveer 5 jaar ...er met ziektes en chronische ziektes en met pensioen en met dit en met dat...ook uit die baan...gegaan...dan kunnen ze er weer nieuwen bij halen ...die bedrijven...1x per 5 jaar...
ipv elk jaar...

Ik bedoel als het over Werkmigranten gaat...dan kan het ...over totaal verschillende types Migranten gaan...

Uit een ver ongeschoold Rif gebied...of... via Universiteiten en Hoge Scholen ed.van elders vandaan...
Nogmaals... men vergeet of vergeet vaak...
dat Nederland ...naar elders toe
hetzelfde doet... Nederlandse Werk Migranten...via Universiteiten en Hoge Scholen ed naar
elders toe..voor wat Maanden of voor 1 of 2 jaar...vb...Eloise van Oranje brengt momenteel haar laatste dagen in Nederland door voordat ze voor stage naar New York vertrekt
(mi De meeste Kennis Migrannten gaan na de Stage terug naar eigen land...de meeste Arbeids Migranten blijven in
ons land...als hun 1 of 2 jarige contract voorbij is...)

mi Moeten dit soort dingen... veel beter bestuderen...ook door oa Politieke Partijen...voor men gaat roepen schreeuwen...we willen
gaan Buitenlandse Werk Migranten meer...
ipv
Wat is nou echt goed voor ons land...ook Economisch gezien...ook Med en Soc en Ec Gezien...ook voor de Toekomst Gezien...van ons land...(maw Genoeg... Analfabeten en te laag geletterden...meer dan een miljoen...hetende gelijk legaal...ook dat nog...(Waar gaan die AZC eigenlijk over en het IND...als het zo simpel binnen komt en met zo'n gemak ermee
elk jaar...hetende legaal...) massa's...in ons land gehaald...(Nog een ding...Waar bleven de Vakbonden ...vanaf Links Paars...voor de Arbeids Migranten???) dat ook dat nog...dat vanaf toen... een land vol met
armoedes wijken maakte... en nog steeds maakt...Door AH en CO en ZO!!!)!!!


Nou ja ongeveer...zo denk ik er over

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=ngSsaSimi8A
Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________

PS
https://www.nu.nl/307387/video/turken-v ... artij.html

Hier snap ik de ballen niet van...waar waren die Electoralen laatst ...met de Landelijke Verkiezing???
ipv
Is het Nu ...Mosterd na de Maaltijd...met die overwinning...feestsie...Feesie...Nu...

LT) :roll:

________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/tweakers/6307370/wind ... delen.html
Microsoft heeft in een testversie van Windows 11 de mogelijkheid toegevoegd om links en cloudbestanden via een QR-code te delen

Ik blijf het een linke zaak vinden...overal mee met die QE-Codes...
op een dag
zijn er IT criminelen...die er maar zo...de hele bubs mee pakken kan...
ook via QR-Codes...

Ik blijf het sowieso niet logisch vinden...dat men jaren en jaren school en studeerd en beroeps opleingingen doet
om overal mee...op een QR-code te moeten drukken...zonder dat men weet...wat er nou echt allemaal op staat...

Omdat de QR-Codes...erg makkelijk is na te maken ...na te kopieren is...met een kleine aanvulling erop
alles anders kan uitpakken gaan...dan er de bedoeling mee was...bij Staten bij Instellingen bij Internet zaken etc. etc Bij Donaties
maw het kan allemaal...elders terecht komen...plots of tzt...Ook alle geheime informaties nop QR-Codes gezet...

Nog zo iets...Als veel QR-Codes aan elkaar gelinkt zijn...kan men er alles tegelijk mee doen instorten
ook banken ermee leeg halen etc etc. ook de AEX ed...etc en alle Privacy ermee openbaren etc. etc. etc.

Ik schreef al tijden terug... over de gevaren van ...met die Algoritmes...bij bepaalde dingen via KI Kunstmatige Intelligentie...via de PC's...
Ik heb niet altijd gelijk...maar wel veel en vaak...is het niet Nu... dan plots of tzt...
en'daar kwamen ze aan....
de slachtoffers van de Toeslagen affaire...etc etc etc.

Met die vrij simpele QR-Code...is erg veel mee te doen...als er ITer's ed Crimineel worden...berg je dan maar...als land...

Maar zot ...idioot is....is en blijft...
dat men jaren en jaren school en studeerd en beroeps opleingingen doet
om overal mee...op een QR-code te moeten drukken...zonder dat men weet...wat er allemaal op staat...

ipv men doet het met... te lezen linken...en geven die gewoon door...geeft toestemming ed
ook met Donaties ed.
of men doet het met ...de QR-Code...

Men haalt er ook de gewone ...Menselijk ermee uit...
vb
Laatst was ik 1 minuut te laat bij de balie van een Ziekenhuis...
had wel 20 minuten moeten wachten voor we de Parkeergarage van het Ziekenhuis in konden...
we warren nl een half uur eerder van huis gegaan...zo van...je weet maar nooit...
maar 1 minuut de reden kan je de QR- Code niet uitleggen niet zelggen...koste 50 euro wgs niet aanwezig
op de afgesproken tijd...is dat...
maak nieuwe afspraak wordt dat...

Met de QR-Code...

Men haalt er ook... de gewone ...Menselijk ermee uit...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Accijnsverhogingen zijn daarbij het krachtigste middel, blijkt uit diverse onderzoeken. ‘Maar alleen bij jaarlijkse verhogingen van ten minste 10 procent’, zegt Marc Willemsen, verbonden aan het Trimbos-instituut en bijzonder hoogleraar tabaksontmoediging aan de Universiteit Maastricht. De ervaring leert: verhoog de prijs met 10 procent, en het aantal rokers daalt met zo’n 4 procent. ‘Die vermindering komt voor de ene helft door mensen die stoppen met roken door de prijsverhoging, en voor de andere helft door mensen die er vanwege de hogere prijs niet aan beginnen.’

Vroeger
zei een hele oude Prof DR me is...als Vrouwen de baas worden...mag niemand nog wat...zo
zeikzeurden ze vroeger thuis al...in veel huizen...overal anties mee,..vooral met wat mannen doen...Sigaar...Sigaret...Pijp...Sjekkie...Let maar op zei die...

Een paar decennia's later...veel van die Oude Dokters kregen achteraf overal gelijk mee...met wat ze gezegd hadden...
zo gauw Vrouwen de baas worden...van die tut hola types...mag niemand nog wat...(Daar zijn de meeste wereld armoedes landen ook van...)
als Vrouwen de baas worden...mag niemand nog wat...zo
zeikzeurden ze vroeger thuis al...in veel huizen...overal anties mee...vooral met wat mannen doen...Sigaar...Sigaret...Pijp...Sjekkie...Let maar op zei die...

Maar ondertussen ...halen die overal...het gewone leven eruit...Mag er nog geleefd???

maw Die oude Prof DR vroeger had wel gelijk!!!
Van die tut hola types...mag niemand nog wat...(Daar zijn de meeste wereld armoedes landen ook van...)(Dat werd vaak..via een Godsdienst vast gelegd...maar de feiten zijn...Van die tut hola types...mag niemand nog wat...niet uit en niet thuis...

maw Die oude Prof DR vroeger had wel gelijk!!!
Maarn het succes werd...regeringen gingen liegen en bedriegen omdat ze dan de prijzen en accijnzen kunnen verhogen...telkens weer...en dat doen mi dan de mannen veelal weer...liegen en bedriegenen stelen op grote schaal...)
(Daar zijn de meeste wereld armoedes landen ook van...)(Dat werd vaak..via een Godsdienst vast gelegd...maar de feiten zijn...Van die tut hola types...mag niemand nog wat...niet uit en niet thuis...

LT) :roll:

Plaats reactie