WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 sep 2021, 15:51

ijs

Als je er geen ene voorstelling van hebt, zo kan je het je wel , beeldend, beter voorstellen, LT, dat eeuwige hiernamaals.
Je schreef ook weleens,. wat er, knoert groot is, kan daar, in een punt gezet, zo klein.
Dat leg je, ook wel een beetje uit, ook met dat huis.
Je kan het ook, op je pc uitbeelden, terwijl het toch, in werkelijkheid, onmetelijk groot is.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Ha ha haaaa
Jij mag ook weleens een prijs, LT
voor je uitleg, van de ware grote oorzaken, van het klimaat.
De ijsbrekers op de noord en zuid polen gebieden.
De bommen, die de sneeuw, van de bergen laten donderen, voor het toerisme er.
En je uitleg, over de space raketten, met hun co2 uitstoot alsmaar en dat
ze gaten maken, in de dampkring, en het daardoor, dampkring inhoudelijkheid verliest, dat
naar het grote heelal stroomt en daardoor, de zonnestralen makkelijker door de dampkring komt en
het weer hier op aarde, erdoor beinvloed.
Je weet er vast nog wel meer, denk ik Ha ha haaaaa
Maar deze drie, zijn wel de grootste toppers, van de klimaat veranderingen en stijging
van de zeespiegel en juist over deze 3 lees je en hoor je nooit wat over, alleen
over de koeien en verkeer uitlaat en vieze fabrieken.

Nou meid, je hebt vast gekeken naar, prinsjesdag, op tv.
Maxima zag er mooi uit.
en de koning, zag er ook mooi middelbaar er uit, tm met ze korte baardje, aan toe.
Maar wat die zei, lekker eenvoudig verteld, iedereen kan het dan snappen.

Tiff, nog gefeliciteerd, met je eerste, zorg certificaatje, op naar de volgende.
LT heeft wel gelijk, als opklimmen en daardoor, het werk zwaarder wordt,
al niets deugt, in het loon, verdwijnen er, met
dezelfde vaart, weer mensen, de zorg uit.

Ik kijk uit, naar je vervolg, van je reactie, hier boven.

Mooi wandelweertje vandaag. Een goede Dinsdag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 sep 2021, 17:03

Staatzaken... :)

(Klopt wel Ans...deze 3 ...zijn de allergrootste veroorzakers...omtrent het Klimaat!
kan je er nog bij schrijven...achter elke grote ijsbreker ...in de Poolgebieden...komen
van die extra knoert grote schepen aan...tm toeristen Cruise steeds grotere Schepen!

Die hun warmte uitstraling...en trillingen...naar de ijskappen toe...doen de stukken ijskappen afbrokkelen...en
elke ijsbreker dat het ijs breekt...in de Pool gebieden...wordt het water warmer van...door de zon...
Dus gaat het grote smelten alsmaar door...in de Pool gebieden...
Daarvan stijgt de waterspiegel van en veranders ook het Weerklimaat van...(Als vb in Europa!)

Als je bv Europa neemt...is dat wat op Europa af komt...van de ene kant...Waterspiegelstijging
en weers veranderingen...en van de andere kant... komt het af...van de Bergen...Waterspiegelstijging
en weers veranderingen...Bergen...waar ze om de have klap...de sneeuw naar beneden laten donderen...door bommen...
voor het Toerisme...dat die geen Lawines op hun dak krijgen...

Maar lawines... op natuurlijke manier...haalt de nieuwste sneeuw bovenlaag weg...met bommen neemt het
ook... de eeuwige sneeuwlaag mee...en op die kale bergen...schijnt de zon ontzettend heet op...De winden die langs komen
worden erdoor ook warm tm steeds heter...en opeens komen de onnatuurlijkste regen buien aan...die landen gaan overstromen...vooral
in de hetende lage landen...en dan komt de ...ontdooide sneeuw er nog bij...ook de naar beneden
gedonderde sneeuw...in de rivieren...richting lage landen...tm richting Zee...en het de Zee extra hogere waterspiegel geeft...

(Of ik nog wat weet?) (Ik denk alles wat de Mensen in de Wateren hebben gedonderd...ook door oa door Oorlogen aan schepen
en vliegtuigen ed...zal de zeespiegel van... niet gaan verlagen...maar doen verhogen...)
vb.
(In Indonesie...waren ze die schepen...(uit oorlogen)...(en gewoon vergane schepen)...uit de Zee aan het halen...
meteen een hoop anties bla bla van (vaak van Westerse) Mensen...oa van nabestaanden...van verdronken Mensen...
van die Schepen...omdat ze de doden zo niet met rust laten...(Maar...Vinden ze die...kan men die doden herbegraven...)of
naar het land van herkomst sturen!)

Maar het feit is...dat Indonesie... het enige juiste... aan het
doen is ermee! Alle troep door Mensen... uit de Zee... om hun land heen... eruit halen!
Alleen dat al...komt de onderwater Zee natuur... dito alle troep eruit halen...uit meren en kanalen en rivieren...met al wat er in is...in
die wateren...ten goede...maar komt ook
ten goede van... de waterstand!

Dus ja...ik vond er nog eentje Ans...De Wateren schoon maken!
Zo niet...dan gaat dat... ten koste van...de (Water)...Natuur... onder water ...en... van de Waterstand!
Het feit is...dat Indonesie... het enige juiste... aan het
doen is ermee! Alle troep door Mensen... uit de Zee... om hun land heen... eruit te halen!
(en ook dat nog...Vaak is die troep voor...Hergebruik...te gebruiken...aan bv Staal ed!)
____________________________________________________________________________________________

Deze had zich ook... va die anties op zich af...toch...beter bij het gewone rokertje ...kunnen houden...waar we mede...de massale grote vergrijzing van hebben!
https://www.ad.nl/buitenland/nederlands ... ~a02c7b29/

_____________________________________________________________________________________________
Gr. van LT) :roll:

PS.
Afbeelding
Kabinets formatie toen
Het lukte: het kabinet Van Agt I (met Wiegel als vice-premier) regeerde van 1977 tot 1981
(De inmiddels Hoogbejaarden nu...en...ze roken allebei...nog steeds!)

en nu

Met niks mag...ook geen Sigaar...
met de Waterhoofden bijeen...
Na al die vele maanden ...nog steeds bezig met...de Kabinets formatie
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 sep 2021, 03:30

Zaken... :)

(Je hoort en leest steeds vaker...de Mensen hebben geen vetrouwen in de Politiek...
Zat ik over na te denken...Als ze zeggen...als je je laat vaccineren...wordt alles weer bij het oude...
Dan laten Mensen ...dat massaal doen...en komen ze ...nog steeds...met maatregelen aan zetten..
Dat klopt er niet aan...
Dan voel je je belazerd! (En wel door de Politiek!)
En zo zijn er nog wel meer dingen...
De krankzinnige ...veel te hoge huren...via het Politieke beleid...
_____________________________________________________

Eeacties op de Troonrede
Ik zelf vind... de stem van WA uitzonderlijk prettig om te horen...mooie stem...
De jurk van Máxima... vond ik erg mooi...maar haar kijkblik erbij ...vond ik...minder mooi...
(Nu maar hopen... dat ze ...samen...de Midlife crisis doorstaan...va 1 Kind...Herstel...va 2 Kinderen... het huis uit is...
terwijl Amalia... met haar...gave...Bedrijfsleven... baantje bezig is...en Alexia...elders... aan het Studeren is... en
Moeders alweer...naar de USA is...en Pa...alleen... dat ene ...Puber...Kind ...nog thuis...aan het opvoeden is...)
mi
Kan die Pa...beter een stuk bos afbakenen... met gaas...aan paatjes...(Dat elk jaar na de jacht weer opgerold kan
en weer alzo...elk jaar...te hergebruiken is...) om toch...de Regio
hondenuitlaters...en bos wandelaars...te kunnen blijven ...beHagen...met een stuk ervoor afgezet bos...(Tijdens de Jacht tijden)...om zelf de Dierenstand
in het bos...de bedoelde stand ...van de bosdieren...te kunnen blijven behouden...met de Jacht Vrinden...want houden ze... dat niet bij...lopen alle bos dieren...maar zo
in de regiotuinen...te struinen...(En dan deugt... (aanvoerend...)...Via Hekster en Co en zo...)de Eigenaar
van dat bos ook niet...als de Bosdieren de regio tuinen
aan het vernielen zijn...(Wgs Het bos moet va 2022 voortaan open blijven...in de Herfst getijden) (Dan sluit de Eigenaar
nu dit jaar toch het bos...(in Herfst getijden...)
Die Pa...van...kan beter een stuk bos afbakenen... met gaas...aan paatjes...(Dat elk jaar na de jacht weer opgerold kan
en weer alzo...elk jaar...te hergebruiken is...) om toch...de Regio
hondenuitlaters...en bos wandelaars...te kunnen blijven ...beHagen...met een stuk ervoor afgezet open bos...(Tijdens de Jacht)
Want
als niks mag...ook geen Sigaar etc. Komt niks goeds van!
Ze kunnen
alle slechte uitstoot van Tata Steel en... zulkse vieze uitstoot bedrijven... ziektes... niet langer de schuld blijven
geven ...Het is van het roken! Als ze zulks niet zeggen...met Prinsjes dag...worden we nog steeds...in de zeik genomen...met
Leugens en Bedrogs en Diefstal op grote schaal...ter dekking...van de
ware oorzaken van vele ziektes...zo ook...door de vettige zwarte laag...als er een Vrachtvliegtuig over komt etc...en
de oorzaak...via die anties roken...tm op TV... het de Wereld Harddrugs Pandemie...heeft gecreerd...en Nederland een Top Harddrugs
land inmiddels...ervan geworden is...sinds niks mag...ook geen Sigaar...etc.
(al die vele tm de meest griezelige criminaliteiten hebben we daarvan...)...en we...ma maanden...nog steeds geen ...legaal... Kabinet hebben...
Want
waar niks mag...ook geen Sigaar etc. Komt niks goeds van!

(Nou ja...zo ongeveer...Vrijonverveerd...zat ik te denken...tijdens de Troonrede...)

viewtopic.php?f=10007&t=130&start=105

Nou ja...Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 22 sep 2021, 16:12

Kennisbank

Ha ha ha
Ik lach me te barsten om je.
Maar dat je, zoiets, onthouden hebt, gave bedrijfsleven. Ha ha haaaaaaaa
Maar je legt ook wel uit, bij dat golf, dat je tegenwoordig, beter, niks kan zeggen,
of men wordt, van wat betigt.
Een bos dicht als eigenaar, van een bos, is net zo riskant, als een bos open
houden, voor de koning, leg je in feite uit.
Er komt een hoop, anties bla bla, over hem heen, meestal via de pers, vanaf 1 een paar.
Net als die reis, naar Griekenland, hij zat in feite goed ermee, naar een geel codeland te gaan,
met vakantie, met het gezin, maar die anties bla bla begon, of ze iets, verschrikkelijks gedaan hadden,
jij schreef er over, ze zouden tm de vn, aan toe, gelijk hebben gekregen, om naar een geel code land, te gaan, maar
de pers bakte het helemaal bruin, vanaf 1 een paar, door telkens te zeggen, dat schaadt het vertrouwen, bij het volk.
Als het kon, had je toen, die van blauw bloed, gelijk eruit geflikkerd, en ook die hekster journalist.
Maar weer komen ze er mee aan, over dit toen en dat toen, en die vreselijke fout van ze, naar
griekenland te gaan toen, daar komen ze telkens mee aan, door erbij te zeggen, het vertrouwen van het volk
verdwijnt zo, voor ze.
En die dure prive boot, gewoon van ze eigen werkinkomen gekocht, of de hele armoede, in het land
ervan is, doen ze steeds.
Ook bij alles, wat men zegt tegenwoordig, kan uitgelegd, als die rij, die je bij golf op noemt.
Maar, hoe kom je toch aan, tussen de witte schrijfregels, lt????


Kom, Ik heb het nu druk, hou het kort.
Tot laters. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 sep 2021, 17:47

Bank... :)


Ik had ook ...tussen de zwarte regels door ...kunnen schrijven...maar bij
Khalid en Sophie ...bij Sophie ...zei een (Donker huidige) Dichters Gaste...over
de rede van de
Koning...op Prinsjesdag...
Tussen de Witte regels door...
en
Dat klinkt als...Alles mag ...behalve een Sigaar ...
en dit klinkt als...
Niks mag...ook geen Sigaar...(Of je een Racist bent met te schrijven...
het zo te schrijven......tussen de zwarte regels door ...)

Vandaar ik schreef...Tussen de witte regels door...
Daar klapten ze voor!

____________________________________________________

Ik las net dit...

Salaris volgend jaar valt waarschijn­lijk tóch minder hoog uit

Nederlanders met een modaal inkomen gaan in 2022 per maand bijna 8 euro meer verdienen.

Alleen de huur... is bij mij pas al 35 euro per maand... omhoog gegaan...en dan nog de fors stijgende energie
prijzen...Forse prijsstijgingen energie voor huishoudens lopen nog iets verder op
MILJOENENNOTA

Forse prijsstij­gin­gen energie voor huishou­dens lopen nog iets verder op
en de maandboodschappen
verhogende prijzen...stijgen...er blert
bij die Kletstafels altijd wel eentje...onder het mom van...waar ze de Prijzen fors mee omhoog moeten doen...
nu weer over suiker...en dan weer over...dit en dan weer over dat
noem maar op...ook dat nog...zulkse kleppers aan
die kletstafels...waar alsmaar de prijzen van stijgen...vinden ze het nog gek...dat de Kijkcijfers ...zo fors dalen
bij die Tafel klets programma's ...met die lieden...met allemaal een waterglaasje voor de snuffert...

Het gaat goed met de Economie...heet het...
(Zullen ze welweer klappen ervoor aan de kletstafels...)
of...
Heten al die forse stijgende Prijzen ...op de Burgerij af...soms...het gaat goed met de economie???

60% of meer van de Bedrijven moet nog hun grote... corona... steun... leen shit... afbetalen...

en
maar beweren...dat de koopkracht... niks achteruit gaat???
Rekenen kunnen... die Waterhoofden...die Waterzuipers... ook al niet!

____________________________________________________________________

Ik las laatst een Voetbalster zei...Vrouwen zijn gemeen
ze is blij met gemengd mag...

Moest ik aan denken...
toen ik al Tv zappende...bij Robinson belandde...(Kijk ik echt
nooit naar...) maar een klein groepje Vrouwen...zaten te bekonkelen
de beste eruit te stemmen...dan vielen ze zelf niet af...

(Kwam ook een poos in menige opleiding en werkbanen uit zulks
vanaf
op Personeel moest bezuinigd...(Allochtonen moesten
blijven..) Maar...Hoe kregen ze de mannen eruit...en hoe
houden ze hen eruit...
Vrouwen...zaten te bekonkelen
de beste eruit te stemmen...(met leugens en bedrogs trucs...) dan vielen ze zelf niet af...
Zo erg werd dat!

Ik las laatst een Voetbalster zei...Vrouwen zijn gemeen
ze is blij met... gemengd mag...

Dat er geen formatie lukt...
De Haat en Nijd en Jaloezie...zit er nog steeds in...met hun Verkiezings verlies en
met de vette winst van...die ene Partij...

(Over 1 April) Toen schreef ik daar over...niet alle Vrouwen... maar veel Vrouwen
zijn zo vals...en slecht... als een deur! De Schorem Politiek brak los...tm
(en hopen zo...dat met Rechts... geen Formatie lukt!)

Vrouwen...zaten te bekonkelen
de beste eruit te stemmen...(met leugens en bedrogs trucs...) dan vielen ze zelf niet af...
Zo erg werd dat!
Waar dat gaande is...
De stand van dat is...Vrouwen 70% en Mannen 30%
is zo vals en zo slecht als een deur!


Ik las laatst een Voetbalster zei...Vrouwen zijn gemeen
ze is blij met... gemengd mag...
__________________________________________________________________________
(Naar zo'n Robbinson programma...(zou ik nooit blijven kijken...die TV serie)...en wel om...
als de beste... zo
niet de allerbesten...naar huis gestuurd worden!
En die (Zwakste schakel)...die overblijft heet dan ...de Winnaar...
(Met hun alles mag...behalve een Sigaar...om...(Gedekt en wel)
De Schorem Politiek brak los...)

Ik las laatst een Voetbalster die zei...Vrouwen zijn gemeen
ze is blij met... gemengd mag...

_________________________________________________________

(Heel Twitter op dreef...omdat iemand een wijntje in beeld dronk...
(Bij een Programma die ook ook nooit kijk)
Maar die...
proostde op de goede afloop van de bevalling...met een Wijntje...

(Ik werkte vroeger een poosje ...in een Luthers Diaconessen Ziekenhuis
op de Kraamafdeling....
Daar bestelden ze ...Pleeg Zuster Bloedwijn (is ook gewoon wijn!)en Bokbier(Is ook gewoon bier!)
Dat is...Goed voor het zog!

Onthou het is...Over de life style van toen...Daar hebben we nu ...Hier en NU...mede
de massale grote Vergrijzing van!)

Gr. en Knf van LT) :roll:

PS.
https://www.ad.nl/utrecht/dit-is-hoe-ut ... ~a5428293/
En daar hebben ze...inmiddels ... ook in Utrecht dan ook...de hoogste Hard Drugs...(Wereld Pandsemie) Criminaliteiten
waar ze ...de Jeugd voor gebruiken!...op de Wereld
via de
(De Truc)
niks mag
ook geen Sigaar!
tm. daar
zuipen ze allemaal...Water....op de TV voor...)
(Voor de vette winsten
van...die ene en die paar ...en wat circuitjes...
heet dat soms...Het gaat goed met economie...na anderhalf
jaar op z'n gat gelegen!?!)

https://www.ad.nl/utrecht/dit-is-hoe-ut ... ~a5428293/
En daar hebben ze...inmiddels ... ook in Utrecht dan ook...de hoogste Hard Drugs...(Wereld Pandsemie) Crimiteiten op de Wereld
van...met
(De Truc)
niks mag
ook geen Sigaar!
en
Het gaat goed met de Economie...heet het...
en/of...Heten al die forse stijgende Prijzen ...op de Burgerij af...en niks mag
...heet dat soms...
het gaat goed met de economie???
(Zullen ze welweer klappen ervoor aan de kletstafels...)

Het rijke Shell ...krijgt staatssteun voor Waterstof methode...Steun
betaald door de Burgers via beolastingen...maar komt de winst er
van...gaat dat...naar de Aandeelhouders!
________________________________________________________________________

Maar...Onthou het is...Over de life style van toen...Daar hebben we nu ...Hier en NU...mede
de massale grote Vergrijzing van!) :!:

Kijk dan... mijn Topic is helemaal...tm de laatste blz aan toe...Topic...Overleden Mensen...
viewtopic.php?f=10002&t=11

en volg deze life style niet na...va Niks mag...ook geen Sigaar etc.
(Je hoeft mij niet te geloven hoor...Unie van Utrecht...
maar na 1/4 scrollen...
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...)

Is nog maar
De helft van de lijst... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden
:!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 sep 2021, 03:42

Anker.... :)

(Je hoort niks anders dan...de huizen moeten...isoleren...maar neem nou zo'm Senioren Gebouw...ze
hebben daar...knoert grote ramen in geplaatst...van plafond tm de vloer...is
dat gemaakt.....ipv
juist stukken kleiner...moeten de ramen...in het land...
Dan zouden ze de hele gevel...per elke flat...van alle
kanten van het gebouw... moeten ombouwen...als het moet
voldoen...aan de tegenwoordige Level...normen...omtrent isolatie methodes...met
het minst aan...verwaring nodig...
En om hoeveel Gebouwen en Huizen gaat dat dan...in het land?
Ik bedoel over de ramen...hoor je nooit wat over...Mijn bejaardenflatje...is op een
hoek...en bijna alle buiten muren...bestaat uit lange raen...en het hout om die
ramen...is van ...lawaaibomen hout..krimpt bij dit en zet uit bij dat...en toch als maar...
Dat schreef ik al...toen we dit gelijkvloerse flatje kregen...(Voor mijn toen zieke DJ)
Ze lezen echt alles...op Internet aan Webjes en Forums...Zagen jullie ooit...dat
ze er iets nuttigs mee deden...Dus we betaalden ons... gelijk al scheel...aan eer
dan de dubbele huur kosten meteen en aan...dubbelop...aan energie...vergeleken
met ons vorige huis met tuin voor en achter...en boven verdieping...en zolder...zo goed was
dat allemaal geisoleerd en ook de juiste geisileerde dubbele ramen ed...maar...zo slecht
geisoleerd is
aan alle kanten...deze Senioren flat!

___________________________________

Vervolg...omdat jij het vroeg Tiff...

Best moeilijk...om uit te leggen...maar die onmetelijke Hiernamaals...lijkt met
dezelfde vaart...puntjes klein te zijn...met de ruimtes...iets heel groot kan ook opeens iets
erg klein zijn...Welke taal Mensen ook kennen...doet er niet toe...het gaat allemaal...via een soort van
dezelfde denkwerk...er aan toe...men begrijpt elkaar...dus allemaal er...Ik heb niet het idee...dat
er gepraat wordt...met de mond...alles gaat..via het denkwerk tot elkaar...

Ik heb ook het idee...dat het er allemaal...met elkaar opgebouwd wordt...het is dus geen plotse...alles is er...
elke nieuweling...kan er wat...mee... inbrengen ahw.

De Computer systeem lijkt er ook erg veel op...
We praten er ook niet op...we tonen van alles erop...maar het is ...niet zoals in het echte leven...allemaal er...mee...
maar toch ...is het er op...en begrijpen we elkaar...Toen ik het daar mocht Zien...hadden we de computer nog niet...dus kwam alles
nog veel onbekender over...maar nu decennia's later...vergelijk ik het toch...met een soort electronische computersysteem...
dat Eeuwige Hiernamaals...
In een paar tellen kan de hele wereld erop gezet...ahw.

Vergat ik ook nog te typen...er zijn erg veel gradatie's met de Verlichte Geest van Mensen...
tussen (Verticaal...(1( 1 tm 7).(7tm 14)14
met die Verticale Midden linie...(1(1.1 2.2 3.3 4.4 5.5 6.6 7.7 en 7.7 8.8 9.9 10.10 11.11 12.12 13.13 14.14)14)
Maar elke Verlichte Geest Mens...mag geven geeft anderen een Zijngetal...

Grote groepen... maar 1x en opbouwend...tm oneindig veel en vaak...Zijn Getallen aan Mensen...
Het Zijngetal...is daar ahw je Hoofdadres...
Eenmaal een (Pos) Zijnsgetal gekregen...kom je er nooit meer van af...

Het Zijn Getal wordt dus gegeven door ...nog Levende Aardse Geest Verlichte Mensen en door
Geest Verlichte Hiernamaalsen... Bewust
of onbewust ervan...gebeuren die dingen alsmaar...via alhier en via aldsaar...via de Verlichte Geest van Mensen...gaat dat...

(Vraag me niet...het Nut ervan...(Ik heb sowieso ...nog niet het nut ontdekt van ... die
Geest Verlichte zaken en van een eewige Hiernamaals...)

Maar per land...kunnen er 30% Geest verlichte Mensen zijn...soms meer en soms minder...en allen ervan
delen... op z'n minst 1 Zijns Getal uit...
(De laagste Geest niveau Verlichten...kunnen er maar 1 delen...en
dat per opklim niveau...meer en meer en erg veel meer etc.

De meeste Geest Verlichten op Aarde...vind je bij de Boeddhisten...de minste (tot op heden althans) in Afrika...
Vooral in Midden Afrika...
Zal wel ergens aan liggen...Weet je veel...Maar wat niet is...kan nog komen...

Die overdrachts punten... van het Zijns Getal uitdelerij...gaat compleet alleen... via de Geest...van Geest tot Geest ahw.

Zowel met de positieve Zijns Getallen... als wel met de Negatieve Niet Zijns Getallen...

De Positieve Zijns Getallen komen plots of tzt meteen...aan de Voorkant...van Het Huis of en of de Negatieve Niet Zijns Getallen
komen meteen...aan de Achterkant...van Het Huis...

Men komt dus wel allemaal...in Het Huis...plots of tzt...Alleen die neg ...Niet Zijns...Getallen kunnen wel veranderen in een
Pos Zijns Getal...maar alleen daar...Want de bedoeling is ...dat het ...70% Licht wordt daar... en 30% Donker...
Nu is dat er nog andersom! ...30% Licht en 70% Donker...

Ik vergat ook te schrijven...dat alle Wachtenden.... van welk niveau dan ook...met de Laatste dag...van de Levenden
op Aarde...alsnog opgehaald worden...Allemaal...

Wat Wachtende zijn...valt moeilijk uit te leggen...maar ergens in De Bijbel staat iets...over de Gebeentes...worden
weer...levende Mensen...Maar zo is het niet dus...(of hun Geest is in al die tijd...al Wachtende...in het Lichaam gebleven ...
tot op de laatste dag...worden die ook eruit bevrijd...)( Maar de meeste wachtenden...zijn ergens in de Natuur verdwenen
tm in Natuur
materiaal...mee... in...verweven)maar ook in Wolken en in Wateren...overal zijn ze te vinden...De Wachtenden...)
op de laatste dag...worden die ook eruit bevrijd...waar ze (Hun wachtende Geest)...in is verdwenen...
Geest kan dus overal in zitten...

Alleen... de Verlichte Geesten...(Bij overlijden)... gaan direct over...naar het Eeuwige Hiernamaals...(Naar de voorkant van het Huis...op
hun Zijns Getal adres...)
en de Hoge ...Niet Zijns Getallen...ook...maar die gaan meteen naar de Achterkant ...van het Huis...

De lagere ...(Neg) Niet Zijns Getallen...maken de meeste kans...eens... in de Voorkant van het Huis te belanden...want
die bedoelde 30%... van de Hoge ...Neg...niet Zijns Getallen...blijven eeuwig ...aan de Achterkant van ...Het Huis...

Maar zolang er Leven is.is er Hoop...Mensen kunnen nog heel wat veranderen...tijdens het Leven...op Aarde...

Geen idee
of het systeem...van de Wachtenden...iets leuks is... of juist niet leuk is...om te moeten wachten
tot ...een echte Onweersbui...ze naar omhoog doet drijven...of dat ze moeten wachten...tot het einde
van alle Leven...op Aarde...

(Het nut is dus...(Als je al ...Het Nut...ervan in ziet...)
Dat Mensen met... een Verlichte Geest
altijd... meteen...naar het Eeuwige Huis gaan...(vanaf overlijden)

(Dus wensen
dat je ...in het ...gebeente blijft...omdat over dat...ergens wat staat...voor tm de Laatste (Aardse) Dag...
Het is een ...Keuze...maar mi er zijn...Leukere mooiere ...Keuzes...ermee...(Voor die ongeveer 70%
soms meer en soms minder...niet
Geest Verlicht geworden op Aarde ...en ook niet...Geest Verlicht...geworden...tijdens het...stervens proces!)

Er zijn natuurlijk...ontelbaar veel Godsdiensten...en ook niet Godsdienstigen...
Maar 1 tip
kan ik je wel geven...(om tijdens het Stervens proces ....alsnog...Geest Verlicht te worden is...via
De Verticale Midden linie in gaan...Ogen dicht...kijk met dichte ogen omhoog ...en zoek...De Christus!(14.14)
Dan gaat het
om de Midden linie...Je kan ook bv Zoeken naar...De Boeddha...die zetelt op 28 (Horizonlaat en dan
(pas) Verticaal...maar...(28.28)( dito anderen....op de 14de linie...dan moet je eerst Horizontaal en dan pas Verticaal...)

(Gewoon als Menszijnde...Mediterenden of Biddenden...hebben vaak veel tijd...maar...Stervenden hebben vaak zoveel tijd niet nl.)
(Vandaar de tip)
Mij maakt het niks uit...via ...welke plek je ...in de Voorkant van...Het Huis bereikt...
Maar ...
de makkelijkste... en... snelste weg ...is nou eenmaal...De (Verticale) Middenlinie...(De (Geest) Midden weg)...
Ogen dicht...vanaf (1.1) Kijk Verticaal omhoog...en ...Zoek... De Christus (14.14)!

Nou dit was weer ...een hele apart type oefening...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 sep 2021, 13:31

Kerkenpad... :)

(Bedankt voor je mail...met wat vragen Tiff...Hopelijk kom ik er toe...

Ik las dit...
Nederland maakt zich op voor nieuwe griepgolf
en vroeg me af...hoe maken we ons ervoor op?

(Ik heb wat Zorg ...over mezelf...nl. )
Ik had het vandaag koud...en heb toch de verwarming niet aangedaan...
de jaar afrondings rekening na heffing is...ik moet 78 euro bijbetalen...
en dat wordt alsmaar hoger en hoger...

Ik heb ook ...de TV uitgezet...bij de Algemene beschouwingen...waar ik ...even...naar keek...
Naar Politiek den Haag op TV kijken...is te veroeiend geworden...met 19 Politieke Partijen in de 2de Kamer...

Over Onmenselijk geproken...
Kan het nog... Krankzinniger...telkens weer...19
fracties... op die Kabinets leden af...???...)

ik viel op de Bank erbij in slaap...werd wakker en hoorde mw Pl van de PvdA een tirade houden...over
het Kabinetsbeleid ...van afgelopen jaar...en dit niet en dat niet gedaan etc.
Ik schreef op 1 April nog...de 2de Kamer zelf...had ook Demissionair gemaakt moeten worden...
want
die moeten toezien... op de werken..van het Kabinet...en hebben dat 3/4 nagelaten...vaak zitten ze niet eens
in de Kamer...en alweer niet en nog steeds niet...met een uurtje Debat...misschien missen er Kinderoppas...of
uitslaaptijd of sportbewegings tijd...of moeten nodig...de Boeken lezen...die net zijn uit gegeven...dan komen
ze ...bij de Kletstafels...zo bij de tijd uit...tja ergens moeten ze ...Popie Jopie door worden...niet om de 2de Kamer
maar bij de Kletstafels op TV...Hoe dat ook zij...Ik las...Nederland maakt zich ...op voor de Griepgolf...

Ook veel Politieke Mensen zeggen vaak...Zeg niet...O het is niet maar een griepje...als het over Corona gaat...

Ze hebben niet eens door...dat het laatst 10.000 tot 12.000 doden heeft gekost...De Griep...en omdat het toch meestal
om Bejaarden gaat...is het handig... dat het land zich op maakt.. met een ...doorlopende Corona Mondkapje op...sowieso
als ze naar Oma en Opa toe gaan...met hun Koterij...
in volle Treinen ea OV vervoer... en in drukke Winkels...
en als ...de rest het niet doet...dat de Bejaarden...het sowieso... zelf doen...een Mondkapje op zetten...tot die Griepvirus
weer verdwenen is uit het land...
Van mij hoeft niks...Het is een goed bedoelde tip... voor de 65 plussers ...en voor
hun nazaten...Koterijen! Zie maar...

Ik zette... de TV nog even aan...het ging over ...het loon van Zorgpersoneel...als dat omhoog gaat...stijgt de premie...

Wat me het vaakst opvalt...als het over de Zorgkosten gaat...dat ze alleen ...de totale landelijke Zorg Kosten noemen...nooit
de Baten...(Onthou deze)

De Premie (landelijk) als Baten en de Eigenbijdrage (Landelijk baten)..en (landelijk baten ) naar inkomen te moeten betalen...voor Thuiszorg...

Zelf heb ik ook het idee...dat erg veel... in de Zorg opgenomen is...dat er helemaal niet bij hoort...(oa Asiel centra kosten)
(Landelijke Sport kosten...) Dat het VWS van tegenwoordig...vanuit 1 post wordt betaald...en dat is gaan heten...De Landelijke Zorg kosten
zijn zwaar toegenomen...
(En dat ligt dan weer alweer...als excuus patroon) aan het...overschot...aan Bejaarden...in het land...

We moeten ons diep gaan schamen...dat we uberhaupt...bejaard geworden zijn...
want de Zorg kosten vliegen de pan uit...heet het...

Zelf heb ik ook het idee...dat erg veel ...in de Zorg kosten...opgenomen is...dat er helemaal niet bij hoort...
Over het jaar 2000 heb ik al vaak genoeg uitgelegd...
alles wat er toen gestolen is...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...bovenop de prijzen en bovenop de toplonen ed...heet met 1 woord..Inflatie...(Dan zijn ze ...ter dekking) er ook van af...

De eigen bijdrage kwam in het land erom...de vele verhoogde Premies...en alles wat er uit de Basis (erom) gewipt is...Betaal
het zelf maar...va. Links Paars kwam dat in ons land...
De vele miljoenen aan Zorg kosten...(In het Gulden tijdperk)...gingen ...in de miljarden heten...100derden miljarden zelfs...

Komt bij...steeds meer Vrouwen gingen werken...velen een halve dag...anderen hele dagen...betaalde gezinnen voorheen maar 1 Zorgkosten premie...
dat werd dubbelop...voor hetzelfde gezin...te betalen...Dus toen er... tigs meer geld...in het laadje kwam ...als Baten...toen
kregen we iets heel eigenaardigs...
met veel meer in de Kas...ging het heten...Geld tekorten(?!?)

Dus hoe meer geld aan de Zorg wordt betaald...door de Burgerij...het ging steeds meer en vaker heten...Geld te korten...

Met 1 Gezins inkomen kon alles betaald...en vanaf 2 Gezinsinkomen...kwamen de klachten...Zelfs met 2 Inkomens...komen
tegenwoordig...veel gezinnen niet uit...met hun geld...

Over het jaar 2000 heb ik al vaak genoeg uitgelegd...
alles wat er toen gestolen is...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...bovenop de prijzen en bovenop de toplonen ed...heet met 1 woord..Inflatie...(Dan zijn ze ...ter dekking) er ook van af...

Ik legde het welis uit...met de kosten voor een Bekken operatie...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...
en waarom ze Bejaarden die operatie wilden gaan onthouden...Het ging heten...is te duur...
(ipv 4500 euro...werd het... 22.000 euro

Over het jaar 2000 heb ik al vaak genoeg uitgelegd...
alles wat er toen gestolen is...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...

Nou ja daar moet ik aan denken...als ze de Premie weer gaan verhogen...dit keer om salaris verhoging van het
Zorg personeel...(Alle baten bij elkaar lijkt verdwenen...in het jaar bijeen vergaard...laat de Burgers het maar betalen...)
Ik las ergens dat ze er 8 euro bij krijgen...
de meeste huren zijn al 3x meer hoger gemaakt...
en de energie rekening komt nog...met de afrekening van...het afgelopen jaar...

Ik kreeg laatst in Januari
een Ziekenhuis rekening...terwijl we toch al ...krap zitten wgs.. de pas dure feest maanden ...Sinterklaas en Kerst en Oud en Nieuw...
net gehad...(Kan zulkse rekeningen niet in Maart of zo?
ipv in Januari die Gemeente Belastingen en Waterschap ed...
want...
de energie rekening komt nog...met de afrekening van...het afgelopen jaar...

Ik kreeg laatst in Januari....Ziekenhuis rekening? 250 euro en 119 Medicijnen en scan...Daarvoor betalen we de hoge Premie Daar zat het Ziekenhuis altijd bij in!

(Nieuw werd va 2 jaar terug)...Een rekening kwam apart...over per vuilniszak in de vuilniscontainer gedaan...55 euro extra is dat...

Ik had dus 2 dagen in het Ziekenhuis gelegen...moest het van m'n broodnodige spaar rekening afhalen...
250 en 119 euro
Het lijkt erg erop...als ze bij de Belastingen zien...ze heeft een Spaarrekening...ze kan wel een boxje hoger ...met eenklein
bedragje AOW erbij gekregen per maand...

Voor plotse uitgaves heb ik wat apart gezet..TV stuk de wasmachiene etc. computer mobiel ed.
Maar het is ook voor...Stel... dat ik er plots niet meer ben...

Mensen hebben geen flauw idee...welke rekeningen de Nazaten er nog van na krijgen...
Wat ze oa moeten bij betalen aan Dela en Co en Zo...en aan de Woningstichting...ed

Om ze niet de schulden in te jagen...de nazaten...heb ik er dus voor gespaard...Laatst moest ik er toch
weer wat vanaf halen...
als ik nu lees...alweer geen pensioen verhoging...(al 13 jaar niet)
Het lijkt er steeds meer op...dat ze het Vrouwelijke Pensioen deel...aan het weg kavelen zijn...

Doe het maar met...Zijn Pensioen...je uitgaves...(Maar is Hij eerder overleden...hebben die Weduwes opeens ...bv 1000 minder
per maand...(Ook dat nog)

Waarvoor is gewerkt en voor is gespaard...voor het Pensioen en waar een Jaarindex
verhoging bij zat...Het lijkt er steeds meer op...dat ze er alles aan doen
het Vrouwelijke Pensioen deel...aan het weg kavelen zijn...
door allerlei extra kosten te bedenken...te laten betalen...

(Dan komt het meer ...richting...bij de...Euro... Oostblok landen hun pensioen) Ons Nederlandse Pensioen...
70% kans of meer...Hij gaat eerder dood...(Zal welis aan de DNA Gen kunnen liggen...wereldwijd is dat zo...)
Dus blijft over....zo ongeveer...70% Weduwes en 30% Weduwnaars...aan Bejaarden...

Haar ooit gespaarde werkdeel pensioen...van Haar...verdween als sneeuw voor de zon...(Door
alle bij gekomen kosten te betalen...die er in de loop der jaren bij kwamen...) en
zijn pensioen wordt 30% minder... vanaf Zijn overlijden...

Maar alles... is wel ingeschaald...voor 2 gezamelijke Inkomens...tm de huur aan toe!
Wordt het inkomen lager...verlagen ze navenant niet de huur! (Ook dat nog!)

Dat is even over ...Lands Weduwen...De Bejaarden...

Om dan te horen en te lezen...die 100 miljard aan Zorg kosten...ligt aan de Bejaarden...
die kosten zoveel...(Daarom willen ze vanaf 80 jaren...oa...geen bekken operatie meer doen...)!

Over het jaar 2000 heb ik al vaak genoeg uitgelegd...
alles wat er toen... gestolen is...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...bovenop de prijzen en bovenop de toplonen ed...heet met 1 woord..Inflatie...(Dan zijn ze ...ter dekking) er ook van af...

Ik legde het welis uit...met de kosten voor een Bekken operatie...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...
en waarom ze Bejaarden die operatie wilden gaan onthouden...Het ging heten...is te duur...
(ipv (gedeeld door 2.20) is het...4500 euro...ipv...werd het ...(maal 2.20) 22.000 euro)

Over het jaar 2000 heb ik al vaak genoeg uitgelegd...
alles wat er toen gestolen is...waar men maal 2.20 heeft gedaan ipv gedeeld door 2.20...
Nou ja daar moet ik allemaal...aan denken...als ze de Premie... weer ...gaan verhogen...

We moeten ons diep gaan schamen...dat we uberhaupt...bejaard geworden zijn...
want de Zorg kosten vliegen de pan uit...heet het...

Zelf heb ik ook het idee...dat erg veel ...in de Zorg kosten...opgenomen is...dat er helemaal niet bij in hoort...
En...Over het jaar 2000 ...heb ik al vaak genoeg uitgelegd...

Met 19 Fracties in de 2de kamer...wat is er aan de hand in het land?
Het loopt de spuigaten uit...ook aan extra kosten daaraan ed.
(De kopjes Koffie worden er...ook steeds kleiner...)

Nogmaals...Ik vind het echt niet moeten ...kunnen mogen...dat ze via de
2de kamer...eigen Partijtjes... aan het oprichten zijn...Dat is sowieso volkomen ondemocratisch...
Degenen die hun eigen Partij zat zijn...
Ze moeten zich ...bij een bestaande andere Partij aansluiten (Nemen welzo de eigen zetel mee)of de Politiek uit gaan...
(Nemen zo niet de zetel mee) ...(Die kan dan opgevuld door nr zoveel...van die Partij...op de verkiezings lijst)
Zo hoort het!

Dan wordt de 2de kamer geen...ongerepte ongeleide projectielen alsmaar...
(Zo per dag mag het Kabinet van ze wel naar huis gestuurd!!!)
en duren de Vergaderingen niet alsmaar tm in de Nacht!
En kan men vvoor de buis het ook nog bij houden...

Oke ik geef het toe...Ik viel erbij...in slaap...tijdens de Algemene beschouwingen... op TV te Zien...en nu energie zo
duur al blijkt...de electra notabene...over dit jaar al...dat ik een nabetaling krijg...van 78 euro...zet ik vast
veel meer...de TV uit...
net als
de CV ed. Als TV en PC al te duur gemaakt is...
Dat wordt...van armoede... vroeg naar bed...en nergens echt meer interesse in hebben...
Dan geraken we ...vanzelf wel...met ons hoofd...in de Vergetelheid...
Misschien is het... daarvoor wel bedacht...Dementie ed.

Dan is het jouw (De Demente Bejaarden Lands Groep)...hun Zorg en mijn Zorg...niet meer!
(Al die...hetende Inflaties... en hetende geld te korten...en hetende...en zo meer...)
(Neem... de nieuwste Maag pil per recept ...en het gaat nog sneller
(Bijverschijnselen...Geheugen verlies ...Spieren en Bot zwaktes...)
Ook al ga je er veel van vallen tm een gebroken bekken...
(wgs medicijnen...Bijverschijnselen...Geheugen verlies ...Spieren en Bot zwaktes...)
geen operatie wgs... de Zorg kosten

Maar...(die Inflatie en Geld te korten ed)...

Met die ...Demente ...Vergetelheid...Kijk is... wat fijn...

Dan is... dat alles ...

jouw Zorg... niet meer...

(Jouw vragen per mail gesteld...beantwoord ik... laters wel Tiff)
Jullie wens ik een fijne Middag...Knf van LT) :roll:

PS.

Dit schreef ik al jaren...maar dan hoor je het ook is...van een ander....

Anno 2021-Wetenschapper: Stefan Lipman
Roker minder duur voor de maatschappij dan een niet-roker :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 sep 2021, 12:01

Paden... :)

(Bedankt voor je leuke Mailtje Ans...
en die van jouw Tiff mag er ook zijn. (Ha ha ha) :lol:

_____________________________________________________

Ik las dit...
Khalid & Sophie klimt in kijkcijferlijst en staat gelijk met Eva Jinek

Schreef ik toen al...Ze moeten recht hebben...op ...inwerk...tijd...

De Kijkcijfers van de eerste dag...veel of weinig...stellen mi sowieso nooit wat voor...Met een nieuw programma...
Bla Bla ...zo erg veel kijkers...lees
je vaak...maar mi. dat is het nieuwtje er aan...als veel Mensen kijken...
De keer erop...kan het stukken lager zijn ...aan Kijkcijfers...

Maar...Als ze het fout programmeren ...qua tijd...zijn de Kijkcijfers meestal ook lager...
tijdens een Journaal of tijdens het Nieuws...of tijdens een ander
programma...dat men altijd al volgt...veel Mensen stappen niet af...van hun vaste programma...nl.

Dan gaan andere Zenders expres op die tijd...een nieuw programma doen ...en blert de pers dat
die kijkcijfers ervan zo laag zijn...van dat nieuwe programma...maar ik zie dat zo...
Veel Mensen stappen niet af...van hun vaste programma...nl.

Als het Voetbal seizoen weer begint...kan je het wel schudden...met welk geprogrameerde programma...op die tijd
dan ook!
Komt Max ...op de Buis...nooit je nieuwe programma's om die tijd in schalen...dan kijkt geen hond er naar nl!
Dat ligt niet er aan...of het nieuwe programma goed of slecht is...maar op een foute tijd...gezet...

Ik voorspelde vele jaren geleden alweer...DeWeek... Kijk cijfers... van RTL4...
en daarmee hun procentuele beurs Markt waarde Aandelen ahw.

Zomaar... als Hobby deed ik dat...(om de... (ver naschoolse)... Hersentjes... kien te houden)
(Maar ook ...omdat ik net...een zware Herseninfarct had gehad...(en sowieso mijn schrijven niet om aan te zien was...)
(Maar... met m'n Kijkgedrag (en beoordeling ...inerpretaties ed...ed)...was niks mis mee...(Dat
bleef ik met m'n eigen hobby tjekken nl.)

(Ik bedenk wel vaker aparte hobby's voor mezelf nl!) (Deze ook bv) viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71905#p71905
Maar Toen
begon ik daarmee...Ik voorspelde vele jaren geleden alweer...DeWeek... Kijk cijfers... van RTL4...
en daarmee hun procentuele beurs Markt waarde Aandelen ahw.

Mijn DJ zei vaak...Hoe kan dat toch...je hebt zelfs
de Procentuele waarde... alweer exact goed...

Ik zei dan...Ook al keek ik... die Week... heel RTL4 niet...(Om ahw) programma's te beoordelen...
en op de Kijkcijfers te gokken...Ik kijk verder dan mijn neus lang is...Ik kijk wat ze bij de NPS en de NOS
uitspoken...

Hoezo...
Ik zei...dat is ... Oorlogs tactiek...
Kijken wat de Vijand uitspookt...de Tegenpartij...en zei dan welis...tegen mijn DJ...en zei dan
welis...Welke
idioot... heeft bij RTL4... de programma's tijden ingesteld?
Zoiets... moet je toch niet zetten...(een nieuw programma)...gelijk met... de NOS Voetballen op TV!
Dat kan alleen... met een oud programma...met de ...eigen ...altijd...vaste... Kijkers!

En zo ja...kijk dan niks te gek op...hoe de Kijkcijfers erg laag zijn...bij RTL4...bij dat
programma en op die tijd ingeschaald...(Met een hoop bla bla iets nieuws ...op die tijd gezet)

Ook de weersgetij... moet je dan mee nemen...Zijn de Mensen nog massaal in hun tuin?
Het Weers Programma...volgen na het Nieuws en Journaals...is dat...Een Week prachtig weer en veel
Zon...daar zakken ook... menige Kijkcijfers van nl.

Dat ligt ook niet aan het gemaakte programma... en ook niet aan de presentatoren...
maar veel van de pers...kijken die... er wel op aan...als de Kijkcijfers laag zijn...

Dus toen ik nog
op de RTL 4 Marktaandelen voorspelde...werd ik er steeds... beter mee...tm vaak zat
tm exact achter de komma zelfs!

Na antie's Bla Bla ...in de Pers en op Twitter ed.over Khalid en Sophie...vooral over Khalid...

Ik vind sowieso dat...ook bij de NPO... de inwerktijd... minstens 2 maanden kost...en daar heeft ook Khalid recht op!
Zo schreef ik dat laatst hier...
en
die Sophie ...doet het een stuk beter...dan toen ze ...bij de OP1 werkte...
Zo schreef ik dat laatst hier...

(Soms schrijf ik...de toekomst...Muziek ...erbij in...)

Vandaag las ik...
Khalid & Sophie klimt in kijkcijferlijst en staat gelijk met Eva Jinek

Die Kijkcijfers en Markt aandelen doenerij...doe ik al wat jaren niet meer...maar
er is wel wat van...blijven hangen bij me...over al die dingen...uit die dagen...

Presenteren ze iets... gelijk met Max...dan hebben ze allemaal...pech gehad!

Wennen... aan een nieuw Beeld op Tv...een nieuw Mens presenteert het...pas als Kijkers...de nieuwe Kent...kan
je er... de Kijkcijfers mee bekijken...Dat kennen van...kost tijd...
Wat de Boer niet kent...(V)(R) eet die niet nl...

Vandaar...ook op TV geld op z'n minst...
Na antie's Bla Bla ...in de Pers en op Twitter ed.
Ik vind sowieso dat...ook bij de NPO... de inwerktijd minstens 2 maanden kost...en daar heeft ook Khalid recht op!
Zo schreef ik dat laatst hier...
en
die Sophie ...doet het een stuk beter...dan toen ze ...bij de OP1 werkte...
Zo schreef ik dat laatst hier...

Ik heb niet altijd gelijk...doch toch...wel vaak... en veel...
Kijk maar...Vandaag las ik...
Khalid & Sophie klimt in kijkcijferlijst en staat gelijk met Eva Jinek

https://www.ad.nl/show/khalid-en-sophie ... ~a51c0e70/

Jullie ook een fijne Vrijdag verder...Knf van LT) :lol: :roll:

PS.
Ze hebben het zo erg vaak over...De Huizen en Gebouwen...moeten geisoleerd worden...maar ik lees nooit iets
over de Ramen...

Als ze die voor de helft ...van boven af...per raam...dicht metselen met stenen...
en er ook van dat spul is in alle stenenwerk gaan doen...dan wordt ook een Seniorenflat...gerekend tot
geisoleerd gebouw...
ipv ik betaal me te barsten aan energie...het is hier...een en al een ...Glasbak bijeen...op de muur kanten wanden...
Vol met ramen van vloer tm aan het plafond aan toe...

Laatst kon je mee doen aan een prijs voor wie de beste isoleer methode bedacht...
Aan die buitenshuis dingen kan ik echt niet meer aan mee doen...Maar de
vraag van mij is...
Maar wanneer beginnen ze is te melden ook op TV...over de
massale veel te grote ramen...in het land...
en als het ook nog lawaai nikserige dubbele ramen heet...met
lawaai bomen hout erom heen...

Het is een hele erge koude flat...dat sowieso...(Sowieso de 2 kleine slaapkamers zijn altijd koud...met CV aan ook!)
Liet ik welis nakijken... dan zeiden die mannen...het ligt aan de bouw...daar kunnen wij
niks aan veranderen...
Zit ik op de Bank voor de huiskamer ramen gezet...is die bank...ook met CV aan
altijd helemaal koud...vooral als de wind... op de ramen staat...en storm ed. ook daarvan
stijgt de
energie rekening ongekend hoog!

Dus...Omtrent de Klimaat doelen...in het land...
Wanneer beginnen ze is te melden ook op TV...over de
massale veel te grote ramen...overal...in het land...Gr. van LT) :roll:

Pss.
Mijn oude Zus...(84 j)
heeft ook grote ramen...moest ze op een dag...Thuiszorg hh hulp...ze mochten opeens niet meer
op een trappetje staan...Maar...
deden die de ramen... tot armlengte omhoog...de hele bovenstuk mochten ze
opeens...van de Arbo wet ...mochten niet staan op een trappetje...zeiden ze er...ook
bij de hoge deuren niet...
Die ramen zagen er niet uit...1/3 van boven af aan...(Ze heeft de Thuiszorg toen opgezegd...)
want wat die mochten 2/3 van de ramen...en dat...kon ze zelf ook nog wel...Had ze nog geluk...dat de Nazaten
van haar naaste familie
op visite ...het voor haar gingen doen...de bovenkanten van de ramen...maar daarvoor betaalde ze de thuis zorg niet...

Maar...Zulkse idioterien
zijn er voor Lands Bejaarden ...ook mee gaande...en waar maken ze... sinds eh...de ramen
van vloer tm plafond...vnl ...ook en vooral...Bij de Bejaarden!

Omtrent over de Grote en lange Ramen...(Met 1 vb)...Anderen vertellen er wat anders over...Maar ik heb het vnl..
over het Klimaat...tov energie gebruik... in Lands Gebouwen en in de Huizen...
De Ramen moeten allemaal eerst verwarmd worden...voordat de rest verwarmd wordt...
Maar...Je hoort er nooit over...dat vnl. ook (grote en lange) ramen...De grootste energie vreters zijn...:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 25 sep 2021, 14:52

Denken

Ja meid, wat eerst de grootste inkomsten bron was, vooral via bejaarden, zoveel en zo groot mogelijk
aan ramen, via de bouw, hebben ze vast nog niet door, maar het gaat nu tegen alle klimaat accoorden in.
Jij noemt ramen, de energievreters in de huizen en in gebouwen.
Zo te lezen van je, kunnen ze wel 1/3 ervan dicht bemetselen en muur van maken, en dan wel, bij het bovengedeelte,
anders kunnen veel mensen, er nog steeds, niet zelf erbij.
Jij nu woont in een glasbak, schreef je, aan de noordkant, ramen en aan de westkant, precies waar de meeste wind
en storm en kou vandaan komt, allemaal van die hele hoge ramen zijn er, dat stookt lekker aan, voor de energie
bedrijven, aan kosten, vooral via de bejaarden, die moeten warm blijven.
Ik leg het ook anders uit, merk ik, jij hebt het ermee, over het klimaat, heel apart. Ha ha ha

Je zal de Reyderscup bij golf wel kijken Lt, op tv.
Je schreef eens, je voorspeld voor jezelf, over groepen, het slechtst, je
moet het van de mens, persoonlijk hebben. Met sport groepen voorspelde je, de
meeste keren fout. Dat zal je nu ook wel denken, denk ik ervan. Ha ha haaaaaaa
Dus als jij nu schrijft, europa wint het, wint volgens jou, de usa wint het.
Schreef je, de vorige keer, de usa wint het, toen won europa het. Ha ha haaaaa
Nou ja LT, niet getreurd, het is maar, een persoonlijke hobbie van je,
dat golf, op je pc en kijken via de tv. Je gokt er nooit mee, dus heb je er, geen verlies mee!

Leuk je verhalen en uitleg, over het huis, mijners vader, dan kan ik me
er een beeld, bij voorstellen zo, hoewel het huis, onmetelijk groot is, volgens jou,
door de pc, kan je het, toch klein tonen ahw. ha ha haaaaaa
Volgens jou, zit onze geest, ook wel wat in elkaar, als een computer, wat erg groot is,
kan tm erg klein gedacht en wat extra erg klein is, kan groot gedacht, zoiets begrijp ik er wel van.
We denken er, allemaal in 1 en dezelfde taal, lijkt me ook erg handig. Ha haaaaaa
Leg is uit, hoe komen mensen, aan hun eigen zijnsgetal? Jij noemt het, het is in feite
je hemelse huisadres, plots of tzt. en dat adres, alle adressen, is allemaal te vinden, in dat huis,
met die vele woningen. Ha haaaaaaa

Nou meid, hou je taai, ook met je zieke zus en met zoon, die al zo erg lang, een gelijkvloerse
huisje zoekt. En Tiff, fijn dat het je, nu wel goed gaat. Mooi houden zo! Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 sep 2021, 18:55

Kennis... :)

(Het hiernamaals uitleggen...kan denk ik...toch niemand...maar met zijn allen een stukje ervan
in de tijd, misschien wel...
Zelf zie ik er helemaal...geen nuttigheid van in...nog niet ontdekt...Mijn DJ zei dan altijd tegen me
misschien heeft het geen nut...is het gewoon zo...Net als het leven op Aarde zelf...heeft ook geen nut...
het is gewoon zo...het is... en daarmee...moeten we het dan doen...zal daar niet veel anders zijn...heeft
geen nut...maar het is er gewoon...

Mijn DJ moest altijd een heel end fietsten naar school...tussen allemaal velden door...waren smalle
wegen gemaakt...op een dag...hij fietste als altijd...naar zijn middelbare school...en plots
zomaar...werd zijn hele Geest open gebroken...Net of je alles ziet en weet en het alles
openbaart...Het was het allermooiste ooit gezien...wat die te zien kreeg...e4n opeens was die toestand
weer over ook en hij fietste gewooon door naar school...Dat is het enige wat hij er ooit met meegemaakt heeft
maar de handigheid ervan was wel...bij mij snapte die alles meteen...als ik het zei...wat ik gezien en meegemaakt
had ermee...met de Geest...vanaf klein kind af aan al...Ik had het er hardop nooit over...pas toen ik getrouwd was
met DJ...toen vertelde hij me...wat hij had meegemaakt ermee...op zijn 16 jaar...
Ik zei hem...misschien is alsmaar dezelfde weg te moeten fietsen...een vorm van meditatie geworden...voor
je Geest...anderen gaan er speciaal voor zitten of liggen...en weer anderen...doen er zelfs niks mee en die
overkomen het juist vaak...Mijn DJ was totaal onGodsdienstig...van huisuit mee gekregen...was er
helemaal niets mee bezig...Hij zei is tegen mij...mediteer er is op...waarom ook OnGodsdienstighen een
Verlichte Geest kunnen krijgen...
Dat duurde jaren...voor die daar antwoord op kreeg...Zo snel... zijn ze vaak ook niet...die van de ...Overkant...
om ons... wat dan ook...te laten Zien of Weten...of misschien pakte ik het zelf...niet zo goed aan...weet je veel...
Pas na een operatie gehad...wist ik meer dan eerst...ook over dat!
De Narcotiseur had niet echt opgelet...mijn bloeddruk zakte ongans...Dat zei die Specialist me later ook...
Zo zo Mevrouwtje...Dat was op het kantje...
Maar in die... toch relatief hele korte tijd...werd me van alles ...Gelaten...GeZien ....en... uitgelegd...
dat er... in een paar seconden...zoveel met de Geest... kan gebeuren...wonderlijk!
Het was zoveel...dat ik het maar is opschreef...vanaf toen werd het een heel pakket...want onze...gewone...Denkwerk...
maakt zelf al zoveel mee...in ons aller leven...zelfs daarvan...onthouden we...in onze Bewuste Geheugen...erg veel niet van...
Dus alles wat er...van daar ...binnen komt...in onze Gewone bewuste denk werk...is allemaal een dubbelop...extra om
te onthouden...In andere landen...gaan dan die Mensen...zich daar alleen mee bezig houden...maar wij hebben een
gewoon gezin en werk en studie ed en allerlei andere bezighedens...
Ik dacht vroeger weleens...Ik kan beter ermee een Klooster in gaan...maar ik ontdekte dat die Gasten...ook zo
druk met hun leven bezig waren...velen gingen de Verplegings opleiding doen...Dus daar hoef ik niet voor...een
Klooster voor in...Dat kan ik ook...gewoon gaan doen...
Maar in oa Oosterse landen...gaan ze zich afzonderen...om de buitenwereld er buiten te laten en allen
bezig te zijn...met hun al of niet nog hun Verlichte Geest...Maar ik denk...dat het met Fietsen sneller gaat...(Ha Ha Ha)
dan naar een steen te gaan staren...ed dingen meer...
Veel Mensen mediteren een leven lang op niks...of op een steen...en velen bereiken er totaal niks mee...(Een gezonde Fietstocht
(Op z'n DJ) ...en...(op z'n Roderick)...is beter...)(op kans...de Geest Verlichting... te bereiken...)
Veel Mesne die Geest Verlicht geraakt zijn...zijn het vaak maar een Procentje...Soms gaf ik hier welis de Tip...Je kan ook
Geest Verlicht geraken of met meer procenten ahw) als je naar de...Doven Tolk ...kijkt...op TV bij de RK
Eucharistievieringen ...op TV...daar zit de allerbeste ooit Gezien nl...Sebastiaan B!
Als je kijkt
naar het werk van echte Vak mensen...is een tip...(als je Geest Verlicht worden wilt)of ben je
dat al...kan je een hoop procenten meer binnen halen...Je hoeft er...hoeft niet...mag wel...in deze tijd er niet eens
je huis voor uit...dus ook alle beperkten en invaliden en bejaarden en Zieken...is de tip voor...Als je kijkt naar het werk van
echte Vak mensen...
Ik bedoel ...Je hoeft er niet ingewikkeld te voor gaan zitten...met de ogen dicht ed dingen meer...
Volg... elk gebaar en Kijk...naar de allerbeste Doven Tolk...ooit Gezien!
Hou op ...met kwebbelen..snoepen en eten en drinken... een poosje...Volg het ...echte...vakwerk... Kijk ...alleen!
(als je Geest Verlicht worden wilt)of ben je
dat al...kan je een hoop procenten meer binnen halen...Je hoeft er...hoeft niet...mag wel...in deze tijd... er niet eens
je huis voor uit...
Kijken naar...de enige ...echte...Vioolbouwer...om maar wat te noemen...(Voor elk wat wils is er wel wat te bedenken
waar ...echte...Vakmensen...te Zien is...alleen al...via de TV!)

Als klein Kind...kwam ik naar School toe...langs een ...Hout zagerij...Ik ging altijd een poosje Kijken...Heb je
geen last van onze herrie...vroeg 1 van die mannen welis...Nee...helemaal niet...ik hoorde de Herrie niet...zo
volop...stond ik...te Kijken...naar hun vakmanschap...alle geluiden vielen weg ahw.
Na een poosje gekeken...groette ik ze... en huppelde blij verder naar School...Naar echte Vakwerk kijken...werd ik Blij van...
het vrolijkte me op...
Na een poos...deed ik dat...met ...Kijken...hoe een Boer met zo'n Zeis bezig was...Sommigen waren net kunst
hoe sierlijk ze dat in ene beweging deden...hadden ze zelf niet eens door...voor hun was het werk...snel werken...hoe
sneler hoe eerder klaar...
Ik bedoel met dee uitleg...Al...Wandelende en Fiestende maakt je mi...eerder kans...
Is een tip...(als je Geest Verlicht worden wilt)of ben je
dat al...kan je een hoop procenten meer mee binnen halen...)Je hieft er niet eens zelf...je huis voor uit
wandel mee met...Zij van de De Verwondering...Annemiek S en fiets mee...en Hij ...van Roderick V...zoekt
licht... Er zijn beslist welis een Gast bij Andries K...waar je Geestelijk Verlicht van kan geraken...of
op een dag...van die Andrie K zelf...of om meer procenten
bijeen kan vergaren...ook via Marleen S...tm bij die... van De Nacht Zoen aan toe...
Ik bedoel...er zijn ...1000 en 1 dingen doekjes methodes...waar je gewoon bij staat en er naar kijkt...
uit of thuis of voor de buis...
Hou de gewone dingen van de dag...apart en dat ook apart...dan komt het niet door elkaar...nog een tip is...Op wat
Humane kennis na...Godsdienstig of en of niet
Godsdienstig... maakt niet uit!
Elke Hoofdfactor heeft... daar ...aan de overkant...plek voor van alles en allerlei wel wat!

Ik keek is TV...een man vertelde...bij het Programma...Ik mis je...Zijn Vader lag zo'n beetje op de laatste dag
toch ging die naar buiten toe...en zag opeens een ...Driehoek..bij een raam en wist dat zijn
Vader overleden was...(Apart is...dat het eeuwige Hiernamaals...vol met Driehoeken is...)
(Het is er een en al vol met Wiskunde en Natuurkunde en Scheikunde...en vol met Ontelbare getallen...)
Het enige wat ik er is mee deed...dat in... het Huis...Mijners Vader...trachten te zetten...
om er een soort Beeld voor Ogen mee te krijgen...
(ipv al die grote chaos bijeen...te ervaren....en wat zegt nou een Driehoek...Iemand ziet een Driehoek
en zijn Pa blijkt overleden te zijn...(Die lijkt gehaald...door een Driehoek...)
Mensen gehaald... door een Driehoek...zijn geen kleintjes er...Dat sowieso!
Er is nog een verschil...met de punt omhoog of met de punt naar beneden...
(1(1 tm 7).(7 tm 14) 14)
er zijn er...is er... 2 Hoofdblokken...ahw...De meeste OnGodsdienstgen vind je in het eerste Hoofdblok...
Die met de punt omhoog...De Driehoek...en het tweede blok heeft de punt...naar beneden...
vallen die Driehoeken samen...
Dan is... De Wet... er ...gaande...Hoofdfactor
1(7(7.7) 14)14)
Dus wel leuk te weten...welke vorm had die Driehoek...die z'n Pa op haalde...punt naar boven (1 tm 7)...of punt naar beneden...(7 tm 14)
De Driehoeken...In elkaar geschoven ....komt ook voor dus...maar zo zag die man (die Zoon)... het niet!
Er zijn wel meer...ingangen ahw...maar dan Horizontaal...er...
bv eerst Horizintaal en dan Verticaal...
(Het lijkt wel wat ...op Schaken...er...tot men Mat staat...)
Iedereen die er binnen komt...heeft een eigen Zijns Getal...(Van dezelfde zijn er miljoenen en miljoene van)
Maar het gaat om...welke Getallen heeft met in het Leven...(op Aarde)...erbij vergaard...dat staat er achter...dat kunnen er een paar zijn
maar ook veel zijn.... tm onmetlijk veel zijn...aan getallen...achter het eigen Zijns Getal...dan gaat het erom
hoeveel plussen (Pos) en hoeveel minnen (Neg) en dat geeft een soort optel som...wat het werkelijke huisadres er wordt...
Het eerste Getal...(Welke Hoofdfactor)...wordt Gegeven...de Getallen er achter...vergaren Mensen er zelf bij...hoeveel plussen
(Pos) en hoeveel minnen (Neg) en dat geeft.... een soort optel som...wat het werkelijke huisadres er wordt...
Het delen van een Zijns Getal...gaat via de Geest Verlichten...via Aldaar of via Alhier...
De procentuele kleintjes delen er maar eentje uit...de grotere procentuelen delen
er meer uit... Dat gaat ook niet zomaar...De Wet...zit er steeds tussen te tussenen...(Je kan dus als je Geestverlicht bent...
niet je familie en Vrienden bevoordelen...en die allemaal een Zijn Getal delen...zo werkt het niet..
De meeste Geestverlichten bemerken het niet eens bewust...dat ze een Zijn Getal aan het uitdelen zijn...
Daarvoor moet er meer procenten in hun Mars ervoor zitten ahw.
Het is nog een heel verhaal...dat niet eens uit te eggen valt...ik bv krijg het m'n strot niet eens uit...zou ook niet weten
waarmee te begonnen...met uitleg...alleen dat Alle Kindertjes komen er...in Hoofdfactor 13 of 14...
En dat ...De Jezus... niet aan de Rechter zijde van God zit...maar... er Recht er voor...maar wel...een podiumpje lager ahw...
Het Dak van het huis..................................................(14)
De rechthoek van het huis...met de Verticale Middenlinie...(14.14)Is de punt ervan actief...heet De Jezus...De Christus!
Zien jullie wel...De Jezus... zit er voor!
va Laat de Kindertjes tot mij komen...is elk (overleden) Kind meteen...met het eigen Zijns Getal... in Hoofdfactor 13 of 14...
.....(14)
...(14.14)
...(13.13)
Volgens mij... is er zo... wel een duidelijker beeld ervan...van het Huis Mijners Vader...va Laat de Kindertjes tot mij komen...
Ook hoe Hoog ....alle... Kindertjes... er belanden!

Nou zo kan die wel weer...was me weer... de type-oefening wel...Fijne Zaterdagavond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 sep 2021, 03:22

Nispen... :)

(Ik bemerkte... dat men ook steeds meer...in de Westerse gerelateerde Christelijke Kerken...zijn gaan Mediteren...
van het Oosten... valt best wat van te leren...en... een Mens is nooit te oud...om te leren...
Ik persoonlijk hou niet ervan...op het niks te Mediteren...of op een Steen...
Ik hou er meer van...op een vraag van jezelf...te gaan Mediteren...Kijken wat er over...van binnen komt...
De Eeuwige Bron van Kennis...is onmetelijk vol nl...daar kan je gerust...uit putten...
Het gewone Denkwerk stelt in feite de vraag...en dan laat je het antwoord...door de Geest trachten binnen te laten
komen...dat kan best ...stilte tijd kosten...maar blijf bij de vraag...tussendoor...tussen alle stilte momenten door...
Zo ongeveer...vind ik ...Mediteren ...en leuk en ook nuttig...in het begin...moet je er echt op oefenen...bv
door niet ongeduldig te worden...en gaan letten op je zit of lig houding en op warm en koud ed.
elk letten erop...houd je weg...bij De Bron...waar je het antwoord...op je vraag...uit putten kan...

Begin niet met emoties...zo van God...ik ben wel heel erg boos op u
omdat U mijn dierbare liefste dood hebt laten gaan...en Hoe en Wat en Waarom?
Daar krijg je ...zo... nooit antwoord op...je moet dus... met Mediteren...eerst je eigen emoties...laten...en
ook alleen op de vraag an alle andere denkens laten onderwijl...terwijl je op het antwoord wacht...
Ik zelf ben een makkelijke inslaap valler...en viel er vaak zat onderwijl...er mee in slaap...(Voor slapelozen is
Mediteren ook best een goede methode...(ter plekke in je bed of op de bank ed)en niet denken onderijl
ik moet nog boodschappen doen...ik moet nog koken...ik heb morgen een vergadering etc.
al die gedachtes tussendoor...houd je af...van de Bron!
Als je erbij... in slaap valt...tijdens een Meditie...moet je dat ook als prettig (pos leren) ervaren gaan...misschien
komt het antwoord dan...via een droom...
Ik ben geen droom uitlegger of zo...(Daar heb je ook Mensen mee...die dat kunnen)
maar soms kan het ...in de droom ...duidelijk genoeg...uitgelegd of getoond worden...het antwoord op je vraag...

Ik had pas een droom...en kon er helemaal niks mee...Ik liep erg in harmonie wandelende met mijn Dj...
(Die al 8 jaar dood is) we lieten samen de hond van de overburen uit...we hadden tijdens hun vakantie erop gepast...
een hele mooie lieve hond was het...aardige buren ook...die |Mw zei ons...wij hebben zoiets apart in het midden
van de Flatgebouw...kom binnen kom kijken...Het leek wel een Bouw werkplaats...z4e maakten op het hele middengedeelte van
gallerij naar gallerij...hele grote groene platen...in het kader van het klimaat accoord...moest dat zo
om enegie te sparen in de flatjes...tegen de kou en regens en stormen...Mooi idee vond die Mw...ik voelde
aan zo'n grote groene plaat...en zei...die platen deugen niet...als het regent zuigt het in de platen...zijn ze allemaal
nat...dan trekt het de gallerijen nar het midden toe...en kan zelfs de hele flatgebouw ervan instorten gaan...ze
keek me met open mond aan en zei...ach jij hebt altijd wat...terwijl wij het zo'n mooi project vinden...en er
blij mee zijn...Ik zei...van mij hoef je niks...als jij en je man er blij mee zijn...toe maar...maar als de
hele boel instort en er doden en gewonden van zijn...ga dan niet jammeren bij God...geef Hem de schuld dan niet...
als de oorzaak Menselijk is...door Mensen is...(Ik kan ook best ...door zeikzeuren zelfs in mijn dromen en zei
welke idioot...neemt nou platen die vocht op zuigen...Mijn DJ moest lachen... en we gingen samen wandelen...zonder
de hond van de overkant erbij...(Hij geloofde tijdens zijn leven helemaal niet in God...maar wel in Menselijke fouten...
ga dan niet jammeren bij God...geef Hem de schuld dan niet...
als de oorzaak...door Mensen is...veroorzaakt...) Dat zo gezegd door me...tegen Zij... van de overkant...beviel hem wel!
(Hij zei ...tijdens zijn leven...vaak zat...tegen me...Ik ken niemand...die zo erg vroom is en toch...zo... gewoon is...en
dat zei die... in mijn droom ook zo...) maw.
Denk niet ...dat Hiernamaalsen... anders zijn...dan dat ze... op Aarde ...dat waren...

Maar daar heeft elkeen een eigen Zijns Getal...Het hoogste Zijn Getal beslist...
vb...Pa heeft Hfdf 2 en Ma Hfdf 5 en de 2 kinderen Hfdf 13 en 14...
Ma en of Pa of allebei...willen de Kinderen Zien en in hun nabijheid hebbben...Als die nee zeggen...gebeurt het niet
misschien later welis...weet je veel...maar nu niet!
Pa komt daar ook is aan en...wilt stante pe... zijn Vrouw ...bij zich hebben...als zij Nee zegt...gebeurt het niet...misschien later welis...weet je veel...maar nu niet! (het hoogste Zijns Getal beslist daar!)altijd in alle eeuwen door...
(Dat heeft oa met de Hoofdfactoren te maken...dat Zijns Getal... wordt nl. altijd uitgedeeld...(Alle Getallen er achter aan...zijn eigen
ontelbare bijeen vergaarde Getallen...)
Men schijnt met al die Getallen...daar...van alles te kunnen doen...lijkt wel op een DNA Gen blauwdruk...(Ik zelf zie daar allemaal
het nut niet van in...mi. Het nut zou zijn geweest...als er meteen... een Hemel van de Aarde gemaakt was...Dat had nut!
Maar hoe ik... met mijn simpele gewone Aardse Denkwerk...Denk...maakt niks uit...dat het daar...allemaal anders is...er anders toe gaat
Maar ik denk wel zo...mi. Het nut... zou zijn geweest...als er meteen... een Hemel... van de Aarde gemaakt was...Dat had nut
niet eerst...wel erg veel Mensen ...met een bak vol ellendes... op te schepen!
Van onze fouten valt van te leren...maar niet als het ...vanaf de Schepping...op ons af komt...en zo wel erg veel Mensen ...met een bak vol ellendes... op te schepen!
(Hoe dat ook zij...soms (niet echt vaak)...maar toch...soms ben ik... een echte mopperkont...en heb alles... wat ik is opgeschreven had...(Over de Verlichte Geest en zo meer)
weg gegooid...(Ik ben niet zo'n spijterig Mens type...maar soms Denk ik...hoe zat het ook alweer in elkaar...dat had ik op m'n oude dag...best is willen lezen...wat ik er toen allemaal over heb opgeschreven en getekend...want ons geheugen is meestal niet meer je dat...als toen we nog jong waren...Maar in mijn droom pas van de week...was mijn DJ nog net zo lief voor me als ik voor hem...en
misschien ...is zo'n droom toch weer een soort van oppepper...(We hebben in 40 jaren nog geen handvol ruzie gehad samen...)
Er loopt zoveel echte schorem op de wereld...waarom steeds weer...die lieve besten...gaan eerder...Denk ik ook vaak...als ik die
Crimie TV series Zie...alweer een gewoon leuke student vermoord alweer een Verpleegster alweer de enige Thuis mantelzorger voor een
oud of invaliede mens...vermoord...Kei harde werkers... volop nut voor de maatschappij...vermoord...enzovoort...van die
dingen snap ik echt... helemaal niks van...Als het echte schorem... elkaar vermoord ...is ook niet mooi...maar...valt nog te snappen...
is nog...te behappen...
Deze had ik ...ook liever... met een gewoon sigaretje of sigaartje of pijp of sjekkie gezien...ipv
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ar-AAON2av
Als ik
die Auto reclame hoor...met Withney Youston...die erbij zingt...word ik er niet vrolijk van...de tranen
schieten me... nog steeds ...in de ogen....als ze gaat zingen...al die mooie jonge mensen dood door de Harddrugs...zo massaal ...zo veel al... inmiddels...Vreselijk toch!
Nou ja ...ondanks... dat ik best... goed kan Mediteren... inmiddels...makkelijk en vlot...kan ik...op m'n oude dag... toch best nog emmeren
over van alles... en nog wat...Met mijn ...gewone denkwerk...Kunnende... Mediteren of kunnen Bidden... lost dus niet alles op!

Ik zag op TV...dat ze in China een hele rij grote flats...tegelijk...naar beneden lieten storten...en vroeg me af...wat dat doet...in de Aarde zelf...verstoort dat iets aan de Polen....om maar wat te noemen...of iets aan de Kern ...in de Aarde zelf...of creert Aardbevingen elders...en
barsten er Vulkanen er van los...etc.

Net als met die rakketten... door de Dampkring alsmaar...met een vaart door de rand ervan...heen en terug...
en
wat doet dat oa... met het Klimaat...Waarom... is de rest ...van de Wereld...niet aan het protesteren bij de VN...dat commerciele
toeristen ruimtereizen ermee...echt niet moet mogen...niet kan en niet mag...
Nou ja... waarom zijn ...veel Mensen vaak zo mak...als het er is ...echt... is... op aan komt...en Vloeit er steeds wat inhoudelijkheid van de Dampkring zo...het grote Heelal in
en ipv...protesteren bij de VN...dat commerciele
toeristen ruimtereizen ermee...echt niet moet mogen...niet kan en niet mag...
of...laat men de Dampkring ...zo...gewoon klakkeloos...steeds dunner maken...en interesseert... de Generaties na ons...niemand ene bal...dat ...vroeg ik me dus af...Meneer Sonneberg...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 sep 2021, 09:24

Pendule... :)

(Wat me vaak opvalt...altijd al...als er landen zijn...die hun Cultuur veranderen...en
daardoor strontarm worden...anties rijke westerse landen worden...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ing-regime
en als er is wat gaande is...
heet het Het rijke Westen ...benadeelt arme landen...
De armste landen grijpen naast de vaccinaties.
Alle volwassenen hadden al een coronavaccin kunnen hebben, maar westerse landen kozen voor zichzelf
Terwijl in veel Westerse landen al derde prikken worden toegediend, is er in talloze landen überhaupt geen uitzicht
op een coronavaccin, in 's werelds armste en minst ontwikkelde landen.

Hebben ze het ook altijd ermee in het negatief... over het Westen ermee...Maar mi is het grote China...qua Economie allang gelijk
met het Westen...en het rijke Japan...over het rijke Azie...gaat het nooit...in zulkse anties verhalen...

Wat me ook altijd opvalt...
Wat arme landen heet...zijn de meeste landen...die oorlogen voeren...omdat een regio verderop...men minder zwart is...of
in de buur landen...huidskleur oorlogen...Hoetoes en Toetoes...vele miljoenen uigegeven aan wapens ed.)
Maar is er landelijk Medisch iets gaande...of over Klimaat...geven de de rijke landen de schuld...als zij het
nog niet hebben...

Als de Taliban Cultuur...via hun type van Godsdienst en cultuur...heel Afganistan stront arm maakt...geven ze alles
de schuld aan het rijke westen...ook
daar over lees je nooit over ...de schuld ligt bij;...het rijke Azie deel...of bij het rijke Midden Oosten...daar hebben ze het nooit over...met hun
anties...

Nou ja dat valt me altijd al op...als ze het hebben over de rijke Westerse landen...die laten de arme Wereld landen in de steek...
Als de Taliban Cultuur...via hun type van Godsdienst en cultuur...heel Afganistan stront arm maakt...geven ze alles
de schuld aan het rijke Westen...

(Nou ja dat valt me altijd al op...
En daar doen ook ...en vooral... menige hetende Weserse goede doelen ...vet aan mee!
Die doen ook...of het allemaal...aan het Westen ligt!)

De armste landen grijpen naast de vaccinaties

ipv
De Type Godsdienst en de Cultuur,,,,van die arme landen zelf...ligt het aan...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ing-regime
Maar
Als de Taliban Cultuur...via hun type van Godsdienst en cultuur...heel Afganistan stront arm maakt...geven ze alles
de schuld aan het rijke westen...ook
daar over lees je nooit over ...de schuld ligt bij;...het rijke Azie deel...of bij het rijke Midden Oosten...daar hebben ze het nooit over...met hun
anties...Nee...Het ligt aan het Rijke Westen...heet dat...

Nou ja dat valt me altijd al op...(Om groter te worden via extra veel geld binnen te halen...in het Westen...)
En daar doen ook ...en vooral... altijd 1 of een paar... hetende Westerse goede doelen ...vet aan mee!
Die doen ook...of het allemaal...aan het Westen ligt!)
Maar
Als de Taliban Cultuur...via hun type van Godsdienst en cultuur...heel Afganistan stront arm maakt...geven ze alles
de schuld aan het rijke westen...en daar kwam ...menige terrorisme uit voort...op Westerse landen...omdat ze
alles...de rijke landen...de schuld geven...tegen hun eigen gemaakte stront arme bevolking...
En daar doen ook ...en vooral... menige hetende Weserse goede doelen ...vet aan mee!
Die doen ook...of het allemaal...aan het Westen ligt!)
en daar kwam ...menige terrorisme uit voort...op Westerse landen af...omdat ze
alles...de rijke landen...de schuld geven...tegen die gemaakte stront arme bevolking daar...

Nou ja zo kan die wel weer...
Een goede nieuwe week allemaal. Gr van LT) :roll:

PS.
Dat is dan weer mooi geregeld...die past plots of tzt ...Die helemaal bij de Groep Omtzigt
(Kan ze daar ..in het tegenovergestelde gaan stoken...naar de buitenwereld toe...achter de rug van...)
https://www.ad.nl/politiek/omtzigt-onts ... ~af22a3f0/
(Al er eentje
fel anties ...Hugo De Jonge aan het doen was...met die interne CDA verkiezing...voor Fractie Voorzitter...was het die
Mona wel...tm en maar... blijven doen...en dat was Zij....tegen die Omtzigt aan...of het vals spel was...toen
de Jonge dat won... via de CDA leden...en niet die Pieter Omtzigt dat won! :!:


Zien jullie wel...Dat is dan weer mooi geregeld...die past... plots of tzt ...helemaal bij die Omtzigt Groep!
(Maar
Zij had toen ongelijk...het was geen vals spel...en Hij heeft waarschijnlijk ook ongelijk...met zijn
op komen... voor haar... nu!

Dat is dan weer mooi geregeld...die past plots of tzt ... helemaal bij... de Groep Omtzigt
https://www.ad.nl/politiek/omtzigt-onts ... t~af22a3f0


(Let wel...als ik het zo schrijf...heb ik dat...toen...of pas..heel gewoon in
beeld ...op TV gezien...of in de Kranten...en had iedereen het... kunnen weten en gezien hebben!) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 sep 2021, 11:48

Ulevellen... :)

(Ook zo'n vb
In beeld bij RTL4 staat nu steeds...Mina zou een gesprek hebben dit weekend...
(Maar kreeg onverwachts....(ervoor)... de zak...)
Zo lijkt Rutte... en de rest van het Kabinet...Fout...

(Een Stoker ergens tussen...kan overal vandaan komen...hun winst is...als de grote rest ...het niet ziet of weet of snapt...en zo mee gaat...met dat...Nu lijkt Rutte... en de rest ...van het Kabinet...Fout was...(en niet Mona van het CDA)

mi In een Democratische Staat...mogen ook Ministers en Staatsecretarissen een andere mening hebben...
tm Meeste stemmen gelden...en dan moeten ze allemaal ...achter het beleid staan!

Die Mona heeft al die tijd gedaan...of ze er achter stond...achter die QR methode...op de dag van uitvoeren van het
Kabinets beleid...is ze Bla Bla er tegen dat beleid...en wel via een Krant...
Kabinets ,leden zijn druk bezog met eigen Departements zaken en Rutte de Premier
is die dag...in de USA bij de VN...
Ook erg druk dus...op die Zaterdag...
en
as Maandag zouden ze weer verder gaan...Het Kabinet...om een nieuw Kabinet te smeden samen met Remkes de In Formateur...
Ondertussen is die Mona (Ook lid van dat Demissionaire Kabinet) via de Krant een annder type beleid aan het prevelen...over het Corona beleid...
Het hele (Demissonaire) Kabinet (op haar na) besluit dat zij eruit moet...en ze krijgt ontslag!

Maandag bij RTL4 in beeld op de roller...
bij RTL4 staat nu steeds...Mona zou een gesprek hebben dit weekend...
(Misschien een persoonlijk afrondings gesprek...weet je veel...want de Premier zelf...moet nog uit de USA komen...)
Maar het stokertje
heeft al plaats gevonden...
(Een Stoker ergens tussen...kan overal vandaan komen...hun winst is...als de grote rest ...het niet ziet of weet of snapt...en zo mee gaat...met dat..
Nu lijkt Rutte... en de rest ...van het Kabinet...Fout was...(en niet Mona van het CDA)
(Zo van ...ze kreeg de zak...voor dat gesprek...lijkt dat!)
Maar
het feit is...dat de zak redenens blijft staan...

Die Mona... heeft al die tijd (in voorrondes gesprekken) gedaan...of ze er achter stond...achter die QR methode...op de dag van uitvoeren van het
Kabinets beleid...is ze Bla Bla ... tegen dat beleid...en wel via een Krant...
Kabinets...leden zijn druk bezog met eigen Departements zaken en Rutte de Premier
is die dag...in de USA bij de VN...en het hele Kabinet...ze moeten zich...ook nog... voor bereiden op de formatie met Dhr Remkens...as Maandag...
as Maandag is het...
bij RTL4 in beeld op de roller...
staat nu steeds...Mona zou een gesprek hebben dit weekend...
(Of het Kabinet fout was...en Zij niet...lijkt dat!)
Een Stoker
ergens tussen...kan overal vandaan komen...hun winst is...als de grote rest ...het niet ziet of weet of snapt...en zo mee gaat...met dat...Nu lijkt Rutte... en de rest ...van het Kabinet...Fout was...(en niet Mona van het CDA)

Een Stoker uit te leggen vallt niet mee...
Mona zelf stookte al...va dat Hugo de Jonge het won van de CDA leden...en niet Pieter Omtzigt!
Mona stookte al...toen Hoekstra voor de dag kwam en Fractie voorzotter werd van het CDA en niet Pieter Omtzigt!

(Ik schreef pas...als ik ...de dingen type...heb ik ze ...op TV Gezien of via een Krant...ook in die dagen dus...
tov...alles... over de CDA prerikelen...)
Goed oke... ze was dus...
helemaal voor die Pieter Omrzigt...dat kan...alles kan...maar ...ze
ging stoken... tegen het beleid... van het CDA zelf...

(Toen had ze er mi al...er uit moeten gehaald...(Uit de CDA top door het CDA)...ipv de nieuwe Kabinets top mee in laten gaan...
namens het CDA...)

Nu als lid van dat Demissionaire Kabinet...doet ze... achter de rug van het Kabinet... hetzelfde
Stoken achter de rug...via een krant...tegen het Kabinets beleid...(Omtrent de QR code Corona Methode
Maatregelingen)
(Half Europa doet er al aan...nu Nederland ook!)
De Premier ver weg...en andere Kabinetsleden druk... met hun eigen Departement
en zie daar...Mona (Een Kabinetlid)...via een Krant...in de weer...is tegen het beleid
op de dag... dat het nieuwe
beleid ...van het Kabinet...aan vangt...

Stokers
uit te leggen valt echt niet mee...vaak is er ook nog een soort binding mee...van de andere kant...(bv Zij met het CDA)

_____________________________________________________________________________________________________

Ik heb in mijn leven...uit en thuis en op het werk... best wel erg veel Stokers gezien...maar de ergste zag ik... Prive...

Ik had een fantastische lieve leuke Vriendin...met een leuke man en 4 Kinderen...
Op een dag was ze zwanger van haar 4de kind...

Zij en haar man...vroegen aan mij...of ik Peet Tante wilde worden...van hun 4de Kind...
Ik vond het meteen best...zei eerst overleggen met min DJ...die vond het ook helemaal oke...
(Grote dingen overlegden DJ en ik altijd eerst samen!)
Ik zei dat stel...Als jullie Pastoor het goed vind...kan het...Ik ben nl niet Roons Kathokiek maar
ik Geloof wel...en wel ....in het Christelijke Geloof!)
De Pastoor ...vond het ook oke...

En toen kwam de grote...Stoker...
Met een Haat en Nijd en Jaloezie...op me af...(Ongelooflijk!!!)

En dat was...De Moeder..van mijn Vriendin...(En je Moeder is je Moeder en blijft je Moeder...)
Als ze er was...
en ik kwam binnen...zei ze keihard...Weg wezen jij...Je bent niet eens Familie...
Dan ging ik met mijn Vriendin in de Keuken zitten...haar man kwam erbij en zei dan...trek het je niet aan...
(Maar geen van beiden zei iets er over tegen ...die Oma...van hun Kinderen... en van het as 4de Klein kind..)

M'n toen beste vroenden zaten weer is geweldig krap in d4e centen...met 2 scholende en eentje al...studerende zonen ed.
Ik zei...Ik betaal wel het dinner...voor de Doop Van mijn Pete Kind...
(Tot afgrijnzen van die Oma werd het kind ...nijn Pete Kind...naar mijn voornaam genoemd)
Op de Doop dag in de grote Roomse Kerk...
Zij zouden haar moeder mee nemen met de auto...
Ik kwam alleen aan...(Mijn DJ wilde zijn hele leven geen ene Kerk ooit binnen gaan) Ik denk dan
zo...Ieders zijns haars meug...ik ging
dus alleen...
Zaten ze op de eerste rij in de Kerk...blerde die Oma meteen keihard...tegen me
Ga maar achterin zitten ...Je bent niet eens Rooms!
De Pastoor zei...Nee ze hoort erbij...ze is De Peettante...En ik mocht ook op
de voorste rij zitten...maar van die Oma wel achteraan de familie rij...

(Ik vertelde... al die dingen ...maar niet aan mijn DJ...anders was...de hel er... los gebroken...

Die Oma woonde gelukkig niet nabij en ik zag mijn Petekind...leuk opgroeien..ze kwam erg vaak bij ons langs
ook met haar Moeder erbij...mijn Vriendin...lag dan..languit... tussen onze 2 Dobermann Pinchers in...va heel kleins afaan al...
Geen 1 probleem met mij 2 Koterij...Ze groeide gestaag op...

Op een Dag...Kom je ook? Ik ga het...Heilig Vormsel doen...Ojeetje mijn vriendin...waar halen we daar het geld nou weer voor...
voor kledij en voor een familie dinner...Ik ben makkelijk zat...Ze is mijn pete Kind...Ik betaal alles wel...
Naar de Kerk gaan dezelfde gebeurens...
Kom ik die grote kerk in...riep die Oma al hardop...wijzende met haar hand...en duim...Ga jij maar achterin zitten...Je bent geen Familie en niet Rooms...(Dat konden alle aanwezigen horen...De Pastoor was er nog niet...)
maar er kwam niemand voor me op er...ook mijn Vriendin en haar man niet...)
Dus die dag...van het eerste Heilig Vormsel...van mijn pete Kind...zat ik ...als Peettante van dat feest vierende Kind...achterin de Grote Kerk...
En die middag...was de boot aan...
Met het fam dinner...zei mijn Pete Kind...plots hardop...dat ik de Allerliefste Tante van de wereld was...
Ze gingen die dag ...gelijk met Oma naar de grote Camping voor 6 weken...

Toen ze terug waren...en haar blij tegemoed kwam...groette mijn Petekind me niet eens...je bent geeneens familie zei ze me en liep door...
(Ze woonden wat huizen verderop bij ons in de straat)
Weken wilde ze niks van me weten...Het duurde maanden voor we ...dezelfde stand tot elkaar weer bereikt hadden...als ervoor...
Als ik het mijn DJ verteld had
was 3 dubbel de Hel los gebarsten...naar hun toe...Zeker weten!

Mijn vriendin en ik bleven met elkaar om gaan...Dan hoorde ik verhalen als...Ze wil op Paardrijden...en dat kunnen wij
niet betalen...met inmmiddels mijn Koterij de deur uit...legde ik het mijn DJ voor...die zei dan betaal jij het toch...
als Peet Tante...
Vanaf de eerste vles ooit tm bij passende kledij en al...cap ed...abonnement...tm de Laatste Paard rij Diploma...heb ik voor haar betaald...
(Dan kan ze overal waar dan ook een Paard huren op Paard te rijden)

Weer werd het toen 6 weken vakantie naar Oma gaan...
Ze kwam terug...wilde haar voornaam veraderen en wilde nooit meer Paardrijden...

Als ik dat zo aan mijn DJ had verteld...was het de eeuwige Hel naar hun toe...
Maar ietjes moest ik er inmiddels wel over vertellen...
(Met vergoedende toon...voor het gezin van mijn Pete Kind...want daar was ik nog steeds bevriend mee...maar
niet met die Oma dus!
(Je staat dan ...de binding...in de weg...tussen Moeder en Kind ahw en Oma en Klein Kind...)
Vandaar
ik zei er allemaal zoveel nooit over...tegen hunnie...(Over het vreselijke Stook Gedrag van die Oma!)
Mijn DJ
Zag dat mijn ...instortings niveau....al gaande was...en zei...Blijf er gewoon...een poos weg...
Kijken wat er van die kant komt...(Ik werkte ook nog...alles ging over en in...mijn vrije tijd ermee)

Bleef ik een poos weg...Op een dag dat stel aan mijn deur...
Ze wilden gaan scheiden...wat ik ervan vond...
(Ik?)...Waarom vragen ze dan niet aan die Oma...aan haar Moeder (?)
(Anders heb ik het weer gedaan...naar mijn Pete kind toe...
(Hij in de Midlyfe en Zij ook...overgangszaken ed...Dat legde ik aan ze uit...
En zei...altijd samen een leuk lief trouw gelukkig stel...het is eerder iets voor jullie Huisdokter...die kan zulks
mooi bij pillen...(In die verwarde hormonen veranderings tijd)
en zei tegen hem...Ga een poosje alleen in jullie Caravan logeren...
Kijken hoe snel je ...de ander gaat missen... vice versa...
Net worderen tips...Het kwam weer helemaal goed met die twee...

Wat jaren later...
Mijn Pete Kind en Vriend maakten het uit... en ze bleek Zwanger...
Moet ik het Kind afstaan of naar een Kindertehuis laten gaan...en zelf eerst naar een Bevallings tehuis...etc. hoorde ik aan...
via uit en thuis...
Ik zei die Ouders...Waar zijn jullie mee bezig...Het is wel jullie eigen Klein Kind...neem ze gewoon in Huis...
Andere Koters van ze woonden al her en der...dus ruimte zat...
Zo aangehoord zo gedaan...
Ze was bevallen ...ik erheen...met een Donkerhuidskleurige Pop...want zo zou
het Kindje er ook gaan uit zien...
Of ik de Duvel zelf had mee gebracht...niemand zei meer wat tegen me...en het Kind is helemaal niet
donker...maar wit...Ik zei...Wacht wat weken...dan zie je al het verschil wel...
Terwijl zij misschien allemaal gehoopt had...dat ze met een ander had gescharreld...naast haar bruine huids vriend
zei ik iets...wat dus niet niet beviel...en m'n kado ook al niet...

Weken hoorde ik niks van ze...
Ik toch maar is langs hun huis gaan...Gingen ze net allemaal... naar de tuin ....om te roken en ik bleef
als enige...bij het Kindje...in de Huiskamer...

Kwamen ze terug...
Die ijzige stem ...Ik
deed niet mee met hun...heette het...van die Oma...Wat doe je hier nog...

Dat vroeg ik me ook af...

En ben er... nooit meer naar toe gegaan...Nooit meer!

(Gaf ook niet.... kort erop... onze nieuwe verhuisadres...Nooit meer... is bij mij ook...Nooit meer!) :!:

(Zelfs ik....toch best... zo snel altijd...meegaande ...en makkelijk zat...kon niet tegen ...De Stoker ...op!)

Ik leg dit ...zo uit...dat Stokers...zijn enge Mensen ...vooral...als ze een binding hebben
met die anderen!

Maar
ook daar...dan... door kunnen gaan Stoken...(Ze vinden altijd wel een prooi nl!)
en
desnoods...gaan ze...de heleboel.... uit elkaar ... Stoken!

Maar ik geef het toe...Ik heb ...hele hele hele lange adem getoond...ermee...en het toch...op gegeven...

Heb
ik het niet over Mensen...die Waarhedens zeggen...ook als ze ...de enige zijn...Maar
Een Stoker...is dus echt wat anders...(Mijn DJ had de hele Hel ....op ze afgestuurd...als ik alles
verteld had ...aan hem...ipv zwaar globaal verzachtend...al die jaren ...aan hem verteld...)

Maar...vanaf op een dag...ik
kan sindsdien echt niet meer...tegen Stokers...(Liegers en bedriegers en waarhedens omkeerders ed dingen meer)

Fijne Nieuwe week allemaal...Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 27 sep 2021, 20:40

Vellen

Lekker lang verhaal, om te lezen lt.
Maar ze trapten wel heel erg, op je ziel, wat eng griezelig he.
Volgens mij, heb je het nog heel leng, volgehouden met ze.
Al die opklimmende diplomas, bij paardrijden en al katholieke dingen, waar
ze lid van zijn. Maar wel een leuk idee, een donker kind, een
donker pop te geven. Heb ik nog nooit van gehoord, of gezien.
Maar toen je het die moeder gaf, was het babietje nog wit, van
huidskleur.
Je zei me laatst, tijdens je kraamverzorgsters werk in de gezinnen en toen
kraamverpleegster opleiding, zag jij, dat is de moeder donker en de vader wit.,
wordt meestal. het kind ook wit, maar is de vader donker van huid, en de moeder
wit van huid, wordt het kind, meestal ook donker van huid.
En dat werd dat babietje, alengs ook, steeds donkerder van huidskleur.
Maar ze leken, niet blij, met een donkere pop kado, van je.

Ik heb, net als jouw dj, het had, ook helemaal niets, met welke godsdienst dan ook.
Al die vele oorlogen, om godsdiensten en die wel, heel erg veel, kindermisbruik, juist door
godsdienstige gelovigen, is te eng voor mij, om aan te denken zelfs.
Als je niet, van hun godsdienst bent, naaien ze je, belazeren ze je, waar je bij staat, legde jij,
in je verhaal eigenlijk, ook uit. Zou dat typisch iets rooms zijn?
Geen idee? Ik probeer gewoon, een goed mens te zijn en te blijven, en dat is al, moeilijk zat.

Ik las dit
Mona Keijzer geeft Kamerzetel op en verlaat daarmee landelijke politiek

Ze was toch, een soort van onruststoker, in die cda partij.
Zal er wel, een stuk rustiger worden en rustiger werken ook., in die partij.
(Kan ze vrijuit der reet likken, van die pieter omzicht.)

Allemaal een fijne rest van deze avond. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42557
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 sep 2021, 08:06

Lenzen... :)

(Ik vraag me af...wat is veiligheid...in het land...als elke geheime bespreking...in de krant komt te staan...
Hoe zit dat met lands beveiliging...neem die Rutte zelf pas...
komt iemand op hem af...en hij ...als altijd... de vriendelijkheid zelve...
Kijk maar...

Afbeelding
Mijn oudste zoon Steven...met Premier Rutte...op Veteranendag
Heeft gelukkig ...geen enkele kwaad in het zin...maar toch...Ik zei hem later...je zou zo
niet zo vlakbij moeten
kunnen mogen...want dan mogen...anderen...zo vanuit...de Burgerij
op Rutte af... het ook!

(Ben je... door de Bewaking...betast van top tot teen...voor het mocht
door lopen... tm de Premier? Nee...en je Rugtas...die je altijd bij je hebt...wgs de warmte die dag
vast op de grond gezet...Keken
ze die in? Voor de Premier naar buiten kwam? Nee...

(Ik zei tegen mijn zoon...De Beveiiging binnen is al fout bezig...Die had tegen de Premier moeten zeggen...Daar staat een aardige Meneer...Die wilt vast met U op de Foto...dat maakt sommige Mensen erg Gelukkig...maar
ziet U die rug tas daar...op de grond staan...ik ga even de buitenwacht bellen...dat ze... in die Rugtas moeten kijken...voor
de Premier naar buiten mag!

Zo had het met jou...moeten toe gaan...in deze enge tijd...met
enge Rechtzaken gaande....ed...niet alleen de Premier...er denken er wel meer...dat ze
Onschendbaar zijn...)

(Nou... dat bedoel ik dus...
Wat op hem... op Rutte af komt...kan iedereen zijn...
Rutte
wilt geen extra beveiliging...las ik pas...Link hoor...in deze enge tijd...met
enge Rechtzaken gaande....ed...dat denken er wel meer...dat ze
Onschendbaar zijn...

Niks geleerd van ...het 1 en ander van pas...over Peter R de V...
Wat op hem af komt...kan iedereen zijn...schreef ik net...Maar
dat geheime Politieke besprekingen...nog steeds ...in de krant kunnen komen
en op TV kunnen gezegd...dat... maakt het al...onveilig!

(Als de ene het... met allerlei trucjes kan...opnemen ed...kunnen anderen ...het ook!)

(Als de ene... zo maar...op De Premier zelf... kan afstappen...kunnen anderen...het ook...)

(Als die ene ...
die Peter R de V ...kon benaderen...in bedreigingstijd....kunnen anderen het ook
net zo...benaderen...bij anderen...met bedreigingen...op ze af...in ons land!)

____________________________________________________________________________

Die Remkes kwam vandaag...op de Pers af naar buiten...met de armen blij breed uit...of de
klus geklaard was...
en dus...toch niet...

Er zit weer een...kink...in de kabel...(via D66)...een soort chantage...we gedogen de Chr Unie
mits... met de PvdA en Gr Links...erbij...

(Al die maanden... weet iedereen al...Dat de VVD indien nodig...maar met 1 Linkse Partij erbij wil...want
D66 zelf... met hun...wij zijn een progressieve Partij...is al Links zat...Gezien de
Verkiezings uitslag...is 1 Linkse Partij nog erbij...kan ...maar twee...
niet dus...

Dus loopt de boel (voorspellend) spaak...via Zij van D66! en dat voorspelde ik al...dat gaat
ze steeds doen...en zo
ging het ook ....en zo gaat het... nog steeds!

(Toen Zij
van de PvdA door kreeg...met opinie peilingen...dat ze op fors verlies kwamen...kwam
ze met een fusie gedrag aanzetten...bij Gr Links...Hopende dan stemmen er wel veel op ze...maar
dat werd verlies... voor beide Partijen...met de Verkiezingen...

De VVD maakte echte winst...(De Haat en Nijd en Jaloezie...barstte los...op Rutte...)
Hoe dat ook zij...die overleefde zichzelf en zijn Partij...met Pasen 2021...en og steeds...en de opiniepeilingen stijgen
nog steeds... voor Rutte en de VVD...die van D66 is momenteel aan het zakken...

Nou
met zo'n zooitje ongeregeld...moet die Remkes... het doen...as Woensdag...
tm met... die Politieke chantage erbij...via Zij ...van D 66!
Gezien de
Verkiezings uitslag...is 1 Linkse Partij erbij...kan... maar twee...
niet dus...
en de opiniepeilingen stijgen
nog steeds... voor Rutte en de VVD...die van D66... is momenteel...(was 24...is nu 19)... aan het zakken...


Nou
met zo'n zooitje ongeregeld...moet die Remkes... het doen...as Woensdag...

(Nou ja ...zo... Zie ik het hoor...misschien Zien anderen ...dat allemaal anders...Weet je veel...)

Een goede Dinsdag allemaal. Knf van LT) :roll:

(Je kan God
horen brommen...met de Chr Unie
is (buiten hun weten om)...in een
chantage complot gezet...door Zij... van D 66!

Pss.
Over 1 Partij van Links erbij...
Misschien moet er is... gewoon met ...De SP...gepraat...hun inhoudelijkheid gaat tegenwoordig
over gewone Maatschappelijke zaken...zoals meer loon en gewone index verhoging voor de Gepensioneerden
(Dan hebben die ...ook weer
een toekomstig leven...met licht aan de Horizon!!! :!:

Plaats reactie