WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 jun 2024, 16:46

Sap... :)

(Ik snap iets niet zo goed...Waarom moeten de Konings Kinderen allemaal naar een Universiteit...
Zelfs die Alexia weet niet eens wat ze ermee wilt...
en dat na zoveel scholingen al gehad en gezien cde leeftijd...dat komt erg armoedig van geest over...
nog steeds niet te weten...wat ze Studeren wilt...

mi Waarom gaan zulkse Gasten... niet gewoon naar... een Academie?
bv
Politie Academie
Defensie Academie
Sociale Academie
Verpleegkundige Academie
De Land en Tuinbouw Academie
De Techno Academie
Mode Academie
etc
(Met de Keuze...waar het ...eigen...Hart...naar uit gaat...
ipv
nog steeds niet te weten
welke type UV ze naar toe willen???)

(Met de Keuze...waar het ...eigen...Hart...naar uit gaat...)
Dat ligt sowieso meer ...in het...Snap patroon van de Burgerij...als ze zulkse Opleidingen... zouden kiezen...
ipv
eh enne eh...enne eh...Zo van... dan weten ze ...aan het einde van de rit...alles van Geschiedenis via de UV...Nou en...
Veel ...gewone Burgers...weten er ...zo ook al wel...alles van...

1)Maar als ze na de Middelbare school gedaan...eigenlijk nog steeds niet weten...'Kweet niet"...wat ze studeren willen???
Of nog erger
2) Dat gaat de Burgerij...helemaal niks aan...met zulkse vragen op ze af...
Dus komen ze aan met...'K weet niet'...maw dat wordt de Burgerij ...alweer in de zeik genomen...

Het is 1 van de twee
met die oa Alexia...dat het vertrouwen ...van de Burgerij...voor oa onze Koningshuis ...doet zakken...

Nou ja ...zo ongeveer denk ik er wel over...
mi Waarom gaan... zulkse Gasten... niet gewoon naar... een (Praktische)...Beroeps gerichte...Academie?
(Waarvan de
meesten van het Volk...ook nog van snappen...waar het over gaat...)

Ik weet nog van vroeger...de Zus van de toen as Koningin BEATRIX...was nergens populair mee
tot ze...in wezen..van 'Kweet niks"
Je moet toch wat...met...'Kweet nixers"...tm. tot ze naar de ... laagst gerichte niveau...in de Zorg
een Opleiding ging doen...en zie daar...bijna iedereen in het Land
snapte ...waar het over ging...(juist... zonder een UV gedaan)...en juist zo...trok het
het vertouwen
van het Koninghuis weer op
en
zo werd...Het nut...met het aangename... Prinses Margriet ...pas echt...populair...in het land...
en met gevolg...toen...van laag tm tm tm hoog niveau...weg personele te korten
toen...in De Zorg...werd dat...

Je moet toch wat...met...De...'Kweet nixers"...)
mi Waarom gaan zulkse Gasten... niet gewoon naar... een(...Praktische tevens Kennis opklim...)... Academie?

ONDERTUSSEN
die Prinses Margriet (zelf) ...is naast... de Koninklijk Huis lid... VerpliCHTE Taken
altijd ...opklimmend... (van het laagste Zorg opleidings niveau)
naar KENNIS en KUNNENS ...(als een echte ...OPKLIMMER)...
TM... AAN DE TOP ...AAN TOE...TM BESTUURLIJK...AAN TOE...IETS...voor De ZORG... blijven doen...

Maar in deze tijd...
Je moet toch wat...met...De...'Kweet nixers"...)(van het type Alexia)...(De Zus... van de Toekomstige Koningin...)
mi Waarom gaan
zulkse Gasten... niet gewoon naar... een(...Praktische... tevens Kennis opklim...)... Academie?

Ik zelf vind
Prinses Margriet ...(De Zus...van de Toen toekomstige Koningin)...het grote
zo niet ...het grootste voorbeeld...aller tijden...(tm ...Ook als het gaat ...om Vertrouwen ...in het Koninklijk huis...)

Die Prinses Margriet (zelf) ...is naast... de Koninklijk Huis lid... Verplichte Taken
altijd ...opklimmend... (vanaf... het laagste Zorg opleidings niveau
naar KENNIS en KUNNENS ...(als een echte ...OPKLIMMER)...
TM...
AAN DE TOP ...AAN TOE...TM BESTUURLIJK...AAN TOE...)
Is Ze... Die Prinses Margriet
ALTIJD... tm...met de Koninklijk Huis lid... Verplichte Taken
IETS...TM... AAN DE TOP
tm Pensioen aan toe...in en voor ...De ZORG... IETS...blijven doen...

maw
De vraag blijft...
ook in deze tijd...
Je moet toch wat...met...De...'Kweet nixers"...)(van het type Alexia)...(De Zus... van de Toekomstige Koningin...)
mi Waarom gaan
zulkse Gasten... niet gewoon naar... een(...Praktische... tevens Kennis ...opklim...)... Academie?
(Iets
wat het Volk nog volgen kan...)

Ik zelf vind
Prinses Margriet ...(De Zus...van de Toen toekomstige Koningin)...het grote
zo niet ...het aller grootste voorbeeld...aller tijden...is...(tm ...Ook als het gaat ...om Vertrouwen ...in het Koninklijk Huis...gaat...)!!!

Wat heeft lands UV's ...en BL UV's...aan al die ..."kweet niksers"...ook in deze tijd...
Je moet
toch wat...met...De...'Kweet nixers"...)(van het type Alexia)...(De Zus... met de Zussen)
van de Toekomstige Koningin...)

Nog is...Ik zelf vind
Prinses Margriet ...(De Zus...van de Toen ...toekomstige Koningin)...het grote
zo niet ...het aller grootste voorbeeld...aller tijden...is...wgs
Eerlijk duurt het langst...(Die begon gewoon...van Onder af aan...als zijnde
'Kweet nix"..
Ik zelf vind
Prinses Margriet ...(De Zus...van de Toen ...toekomstige Koningin)...het grote
zo niet ...het aller grootste voorbeeld...aller tijden...)!!!
(tm ...Ook als het ...door het Volk...om Vertrouwen ...van het Koninklijk Huis...gaat...)!!!

maw
Wat heeft... lands UV's ...en BL UV's...aan al die ..."hetende Keuze stress...'kweet niksers"...Figuren...)???

maw
De vraag blijft...
ook in deze tijd...
Je moet toch wat...met...De...'Kweet nixers"...)(van het type Alexia)...(De Zus... van de Toekomstige Koningin...)

mi Het Vertrouwen... in lands UV Bullers ...neemt weer toe als ...als dan...Waarom gaan
zulkse Gasten... .'Kweet nixers"...in hun bestand...)(van het type Alexia)...(De Zus... van de Toekomstige Koningin...)
ipv
Waar hun... eigen Hart...lust en leven...wel naar uit gaat...(Naast de Verplichte KoningHuis taken)
dat die...niet gewoon ...naar... een(...Praktische... tevens Kennis ...opklim...)... Academie... gaan?
Wat is daar mis mee???
maw
Wat heeft... lands UV's ...en BL UV's...aan al die ..."hetende Keuze stress...'kweet niksers"...Figuren...)???

Ik zelf vind
Prinses Margriet ...(De Zus...van de Toen ...toekomstige Koningin Bea..)...het grote
zo niet ...is...het aller grootste ...voorbeeld...aller tijden...)!!!
Zelfs
helemaal...Van onderaan... beginnen ...tm tm tm ...In De Zorg...aan de Top eindigen...
(tm ...Ook als het ...door het Volk...om Vertrouwen ...van het Koninklijk Huis...gaat...)!!!


LT) :roll:
______________________________________________________________________


Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (40x)+1=(41x)
Briljant (29x)
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...Z...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

A......E

L...Z...G

N......S

(Gevonden 30 woorden)

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Afbeelding
(14-6-2024)
Was echt een pittige zes letterwoord...pffffffffffffffff
Maar toch ...met de 5de poging...gelukt...
https://www.nu.nl/spellen/6316475/het-w ... e-dag.html

LT) :roll:
__________________________________________________________

Afbeelding
(14-6-2024)
Het 5 letterwoord... ook maar even gedaan...toch 4 pogingen ...nodig gehad...Het
zes letterwoord ...was dit keer echt veel moeilijker...dan het 5 letterwoord...

Toch alle 3 de Woorden puzzels gehaald vandaag...

(Omdat het maar
om 1 woord gaat...zet ik dat hiero natuurlijk niet erbij...dat andere ...kan over vele woorden gaan...30 of 40 of 50 of nog meer
dat' is wat anders...Dat over..met mijn plaatjes ...er over...hiero erbij...)

LT) :roll:
________________________________________________________________

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=3tisvEpblig
Gr en Knf van LT) :roll:
______________________________________________________
KABINET-SCHOOF
Pijnlijke aftocht van Markuszower voedt de twijfels over de PVV als stabiele regeringspartij
Het terugtrekken van Kamerlid Gidi Markuszower als kandidaat-minister is bijzonder pijnlijk voor PVV-leider Geert Wilders.

mi... Met de Pers met hun stalk gedrag alsmaar...met...snel snel snel op hun nek...maar dan toch...De AIVD Test keuring... laat je toch eerst doen...voor je ze voorsteld...lijkt me...
Dan ga je er ook niet mee af...

LT) :roll:
_____________________________________________________________

Nog steeds...

https://www.ad.nl/binnenland/hij-kwam-v ... ~a51fdb4c/

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 jun 2024, 03:12

Apart... :roll:

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (41x)
Briljant (29x)+1=(30x)15-6-2024
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...M...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

A......E

i...M...L

O......P

(Gevonden 29 woorden)

LT) :roll:
_________________________________________________________

Afbeelding
(15-6-2024)
6 letterwoord...Een echte hersenkraker...Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff toch maar met 4 pogingen gehaald...
https://www.nu.nl/spellen/6311990/het-w ... e-dag.html

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Afbeelding
(15-6-2024)
Het 5 letterwoord ...had ik sneller...maar had er wel 6 pogingen ...voor nodig...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=5xEIj_Wu_rM
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 jun 2024, 17:17

Artikel... :roll:

(Ik blijf erbij...(...Schreef ik wel vaker...)...(En ook Nu...)...zo ik het Zie...dat hun jongste kind...een vorm van Autisme heeft...
https://nos.nl/artikel/2524676-britten- ... n-van-kate
https://www.rtl.nl/boulevard/royalty/ar ... nses-louis

(mi...Beetje eng...als men een bepaalde ziekte vorm ...met bepaalde uitingen ervan...Ondeugend noemt...)???
Ook ...in de Media... lees je telkens...hoe ...ondeugend die wel is...
(Maar ondertussen...
Op scholen Clubs uit en thuis)
(Vooral bij ...veel Kindertjes...met het...onbeheerste...dat...komen er...strafen ervan... op ze af...)!!!
Als het vertaald wordt
als zijnde ...Ondeugend...ipv De Juiste Medicijnen ...en de juiste Behandelingen ed...te krijgen...)!!!


Via de Medische Wonderen van deze tijd)...Fijn
dat Kate en Charles ...weer in het openbaar te zien is...hopelijk blijft het...zo positief ...zo goed...door gaan met ze...
(Veel
Chocomel drinken...dat sterkt lekker aan...)en een advocaaatje nemen... met slagroom...lekker
om uit te lepelen...maar ondertussen...sterkt het herstel mensen... wel bij...in de strijd...om weer trachten aan te
komen...!!!)
LT) :roll:
___________________________________________________________________________

Deze... vind ik wel...een grappige...

INTERVIEW MEDISCHE ETHIEK
Ineens werkte de longarts voor de tabaksindustrie
Tabaksfabrikanten nemen farmaceutische bedrijven over. Als die medisch onderzoek sponsoren stelt dat onderzoekers voor morele dilemma’s.

Ik leg het niet nog een keer uit...Nou vooruit nog 1x... vanaf de Jaren 50...Na WO2
werden de mensen massaal...dubbel of meer zo oud ...dan in alle eeuwen ervoor...
en wel
vanaf die Lifestyle...

Ook dee ...gewone Burgerij...kon van alles betalen ...wayt voorheen alleen rijke mense3en konden betalen
die er daan ook veel ouder door werden...dan de .,..gewone...Burgerij...
Maar vanaf de jaren vijftig...en Zie daar...
De Mensen die het meest gerookt hebben of nog of zaar mee gerookt hebben...werden massaal dubbel zo oud of meer nog...
maw
Als men van bepaalde producten dubbel zo oud wordt...en men gaan die producten beantieen... of onbetaalbaar laten maken....dan zal je...Zien en Weten
de terug gang ...naar de gemiddelde sterfte cijfer...van alle eeuwen ervoor...komt weer...in beeld...
(maw
Dan gaan Mensen... masaal vroeger dood...terug naar de... bij 36 jaar gemiddelde sterfte cijfer...wordt dat dan weer...
Ook de eeuwen oude...Platdenkers...Platte agresisie en oorlogvoerenden...komen weer terug in het
dagelijkse beeld...

Als Mensen..10 jaren 20...30...40...50...etc jaren Ouder worden...dan in alle eeuwen ervoor...met bepaalde producten...
kan men niet beweren dat die producten slecht zijn...

Men kan veel gooien... op de Medische vooruitgang...maar dat kwam pas veel later op gang...Trouwens erg veel soorten van Medicijnen geven afschuwelijke Bijwerkingen...en weer nieuw andere kwalen en ziektes...toch kan je niet zeggen
dat Medijnen slecht zijn...zo zit dat ook met veel Producten in elkaar...
als men er tig in de tig in de tigs ouder mee wordt massaal...kan je niet gaan beweren dat het ongezond en Slecht is...

maw Met alles ...is er een soort van...Verwaarloos Getal mee gaande...
er worden mensen ziek ervan gaan er misschien vroeg dood ervan...maar de grote massa... wordt er juist heel oud mee...

Nog een vb
In roodvlees zit ook...een productje in...dat mensen juist ouder maakt...maar
Het Verwaarloosde Getal ...is ook daarmee gaande
er zijn Mensen ...die worden kwalerig ziek tm dood ervan...maar de massa... wordt er juist heel erg oud mee...

Ik denk dat elk Product zo te beanaliseren is...
Alles heeft een Neg punt erin...Echt Alles...Ook de Mensen zelf...

In vroegere eeuwen hingen ze de slechten op...dan kon de massa weer... het leven hebben...
maw Alles heeft...Het Verwaarloosde Getal...In onze tijd komen veel slechten de gevangenis in...dito
dan kan de massa ...weer... het leven ...hebben...

In mijn Jeugd rookten bijna alle Dokters ook...de meesten werden Beren oud...in deze tijd...
waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
halen de mesten de AOW leeftijd niet eens van ze...
Daar Zie je het al bij gebeuren...

maw
Als men van bepaalde producten... dubbel of meer massaal...zo oud wordt...en men gaan die producten beantieen... of onbetaalbaar laten maken....dan zal je...Zien en Weten
de terug gang ...naar de gemiddelde sterfte cijfer...van alle eeuwen ervoor...komt weer...in beeld...
(maw
Dan gaan Mensen... masaal vroeger dood...terug naar de... bij 36 jaar gemiddelde sterfte cijfer...wordt dat dan weer...)

Ik maakte er welis een Topic van...over lands Dames en Heren medici...over Hoe oud worden die in feite
sinds...niks mag ook geen Sigaar etc.
Ik schrok me ongans ervan...
waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
halen de mesten de AOW leeftijd niet eens van ze...
Daar Zie je het al bij gebeuren...

Ergens ...op het Forum staat het nog...(misschien zoek ik het zo even op)
Ik ben er mee gestopt ...het te blijven noteren...wist nog van vroeger... hoe oud die Gasten massaal werden
en opeens... las ik alweer een vroege dode Arts...en alweer en alweer..,(ik kende er zelfs van uit m'n vroegere Beroepsleven...)
Van
die sterke stoere Gasten... waren dat vaak...super gezond om te Zien...doch ze gingen mee doen
met de anties lieden...
en
Zie daar...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
halen de meesten de AOW leeftijd niet eens van ze...
Daar... Zie je het ...al bij gebeuren...
(maw
Dan gaan Mensen... masaal vroeger dood...terug richting...naar de... bij de eeuwen oude 36 jaar gemiddelde sterfte cijfer...wordt dat dan weer...)

Ik schrok me wezenloos...en ben sindsdien trachten uit te leggen...dat zoiets als roken en mee roken
(Op het verwaarloosd Getal na)...juist helemaal niet slecht ...voor de massa is...

Zelf denk ik
dat zoiets als Roken...in het DNA...de verborgen ziektes en kwalen erin...tegen houdt...

Mijn DJ was Teamleider... van een ploeg met 60 Mensen...hun ziekte verzuim lag ...jaren ...op 2%
er kwam een nieuwe Directeur en roken werd er verboden...het ziekte verzuim werd er 65%
en alweer een plotse dode...en alweer...en alweer...Of bij de meesten hun )Familiaire...Generatieve)
DNA los barste ervan...werd dat...met plotse Kwalen en Plotse...Echte Ziektes...tm plotse dood zelfs...)
(Trouwens... het hele (Nationale belangrijke) Bedrijf... ging ervan naar de Klote...ook dat nog...)

Men wil Generatie roken vrij...Maar ondertussen...stijgen de ziektes en kwalen alsmaar...tm onbetaalbaar aan toe...

Ik had dus een Tweeling gekregen...De Ouwde Huisarts kwam vaak eventjes een bakkie halen...was toch in de buurt...
Even kijken waarom zijn jouw Kindertjes toch steeds zo verkouden en snotterig...

Dan kwam van alles op me af...
Ben je thuis... een Verpleegster of een Moeder...Hoezo???
Je kan hier ...van de grond af likken...zo bouwen ze geen weerstand op...en dan klapte hij 2 kleine open raampjes dicht
in de Kinderslaapkamer...
Kijk... ze woelen zich bloot...en dan die koude wind over ze heen...
Je mag er alleen ramen open doen... als ze er niet zijn...Ja maarrrrrrrr frisse lucht...Je kan beter een stinklucht hebben
dan de zgn...frisse koude lucht over ze heen...te laten krijgen...Lucht er... als ze er niet zijn...

Op een dag...De Peuters Tweeling... speelden op een grote doek in de huiskamer...Daar kwam die ouwe weer aan...
om een bakkie te halen...terwijl ik dat... aan het maken was...stak hij een klein sigaartje op...Mag dat wel
vroeg ik...de Kinderen zijn in dezelfde Kamer nl.

Wat wil je nou...Kinderen die niks mogen
die krijgen geen weerstand opbouw...Denk maar niet... dat ze dat in de Ziekenhuizen opbouwen...met al die forse hychiene ed.
Maar
ze worden zo allergisch voor alles...als ze geen gewone gezinds weerstand opbouwen...
Hij noemde het Burgerij Weerstand....moeten ze opbouwen...

Die ouwe wat chaggerijnnige oude baas...had wel gelijk...ze waren vanaf toen... nooit meer ziek...bleven ook nooit op school en clubjes ed weg...
Gezellige leuke lieve Kindertjes had ik er aan...ik kan me niet herinneren dat ze ooit ruzies hadden samen...
en DJ en ik ook niet...
maar ze zaten wel... in de rookdampen...met visites ...in huis...
en daar zeiden we dan ook
helemaal niks over...en ik maakte ...het huis veel minder vaak schoon...dan eerst...
al dat super nette...vond m'n oude Huisarts verkeerd...Dan kan je er ...de vele allergieen en huidkwalen...er al op voorspellen zei die dan...

Goed oke hij rookte zelf dus ook... en werd net zo oud als onze vorge Huisarts...die rookte zelfs nog in de Spreekkamer...
werd toch 88 jaar...
en als ik de lijst van overleden Nederlandse Artsen zie...schrik ik me ongans...

Als in alle eeuwen ervoor de gemiddelde sterfte leeftijd was...bij 36 jaar...en als dat werd...gemiddels bij 85 of meer.....
Dan is de Lifestyle
van de jaren 50 van de massa...(tm die anties patronen begonnen)...de allerbeste ooit...
Want gesstaag loopt dat gemiddelde sterfte getal wel terug...en dat kan je het beste Zien en weten
als je de sterfte datums van de dames en Heren Dokters zelf volgt...

Ik schrok me wezenloos...en ben sindsdien trachten uit te leggen...dat zoiets als het gewone roken... en mee roken
(Op het verwaarloosd Getal na)...juist helemaal niet slecht ...voor de massa is...in tegendeel...
als men er massaal
10 20 30 40 50 60 etc jaren ouder mee wordt...met de Lifystyle vanaf de jaren 50 de vorige eeuw...

Moet je weten dat ze er miljoenen aan geld voor besteden om mensen 2 a4 maanden langer
te laten leven...(Bij bepaalde ziektes) Dat heet dan Medicijnen...en dat vinden ze dan wel goed...(?)
Maar
als men...massaal
10 20 30 40 50 60 etc jaren ouder mee wordt...met de producten die ze nu weg aan het beantieen zijn of onbetaal baar voor de massa ...aan het maken zijn...onder het mom ...die producten zijn ongezond...
Als in alle eeuwen ervoor de gemiddelde sterfte leeftijd was...bij 36 jaar...en als dat werd...gemiddels bij 85 of meer...
gaan die Hoogbejaarden... dood aan bepaalde zieketes geteld...dan mag niemand wat meer????

Het RIVM In ons land is rook waar zo erg veel duurder gemaakt
heel de EU zou hetzelfde eraan moeten betalen...
ipv
Heel de EU zou moeten betalen als in de landen waar het 2 euro 50 per pakje kost
en waar die Mensen daar...nog nooit zo massaal zo erg oud aan het worden zijn...
Dan ben je als RIVM eerlijk bezig...ipv...Het RIVM ...pas...In ons land is rookwaar... zo erg veel duurder gemaakt
heel de EU zou hetzelfde eraan moeten betalen...

Lekkere bezigheid al die anties figuren...
Maar
als men...massaal
10 20 30 40 50 60 etc jaren ouder mee wordt...dan in alle eeuwen ervoor...met de producten die ze nu weg aan het beantieen zijn... of onbetaalbaar voor de massa ...aan het maken zijn...onder het mom ...die producten zijn ongezond...
Als in alle eeuwen ervoor... de gemiddelde sterfte leeftijd was...bij 36 jaar...en als dat werd...gemiddels bij 85 of meer...
gaan die Hoogbejaarden... dood ...aan bepaalde ziektes geteld...dan mag niemand meer wat????

en
Zie daar...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
halen de meesten ...de AOW leeftijd... niet eens van ze...
Daar... Zie je het ...al bij gebeuren...
(maw
Dan gaan Mensen... masaal vroeger dood...terug richting...naar de... bij de eeuwen oude 36 jaar gemiddelde sterfte cijfer...wordt dat ...dan weer...)

Is dat wat we willen???

Kom... ik ga die Dooie Dokters Topic even zoeken...Tot zo...

Ben ik weer...(vergeet de dichgeklapte foto's en plaatjes)
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...en Bestuurders

(Daar 1/4 scrollen ...en na dat gelezen staatde volgende reeks er over er...weer onder...)
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050

Vermaak je
Gr en knf van LT) :roll:

(Zo'n Onderwerp ...zal wel heten maar 1 of 2 kijkers...(dan houden ze het tegen Het Kijkers Lezers getal)...op de 1 of andere manier)
net na weken ...in de 60 kijkers of meer tegelijk...steeds...
zoiets dus ...is er ook mee gaande...via de anties zeikzeurders...)!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (41x)+1-(42x)16-6-2024
Briljant (29x)
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...F...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

E......i

L...F...R

T......S

(Gevonden 41 woorden)

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

Afbeelding
(16-6-2024)
Binnen een paar tellen had ik het 5 letter woord...wat een toevalligheid om te zien...Maar toch met denkpuzzelen gedaan...
3de poging goed....

LT) :roll:
______________________________________________________________________

Nu kijken of het zes letterwoord er al staat...
https://www.nu.nl/het-woord/6317028/het ... e-dag.html

Afbeelding
(16-6-2024)
Het traagste... ooit getraagste...gedane...(met deze hersenkrakers)...maar toch op de valreep
met poging 6...het goed gedaan...

LT) :roll:
_____________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=zSWCsT5j0-Q
Gr en Knf van LT) :roll:
_________________________________________________________________

https://www.rtl.nl/nieuws/editienl/arti ... -amsterdam
Kritiek op hoeveelheid snoep
Avondvierdaagse snoepvierdaagse?...
'
mi Al die Kinderen... zijn helemaal niet dik...daar kan het om het leuk te houden best wat snoepjes bij in...op
die lange tochten...(Zonder suikers...zakt de Bloedsuikergehalte juist van!!!)
(Niet altijd
naar die...anties zeikzeurders luisteren
want...Zonder suiker aanvulling...Dat geeft niet alleen ellendig zwaar en moe en zweterig gevoel... maar ...kan zelfs gevaarlijk zijn...)!!! En meer kans het medaille... niet te halen...als de bloedsuikers zakt...en zakt... en zakt...
Dus
Daar kan het...ook om het leuk te houden ...best wat snoepjes en een Colaatje ed...bij in...
sowieso...op
die lange tochten...voor ze...
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2024, 17:36

Kelderraam... :)

(Ik las dit...
Ongeluk gefilmd: fietser aangereden door trein.

mi.Waarom heet het niet...Trein aangereden door fietster?

mi. Iedereen weet toch... de vaste trein rails baan...die kan niet zomaar om een fietser heen...maar
een fietser kan wel afwijken van de rij route...en zo...om de trein heen gaan...

Zo het er staat...lijkt de TREIN DE SCHULDIGE...
IPV
maw
MI...Er zou moeten staan... ONGELUK wgs...TREIN aangereden door FIETSER...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________________

Praat Mee
Praat mee: Vind jij het goed dat sigaretten vanaf 1 juli alleen bij de tabakszaak kunnen worden gekocht?

Praat Mee

mi Hoe bedoel je...Fruit en Groentes...voortaan weer...bij de Groenten en Fruit Zaken???
en Brood...voortaan weer ...bij de Bakkers Zaken???
en Rookwaar ...voortaan weer... bij de Tabaks Zaken???

En wat we... daarvan... moeten vinden???

mi...Met Boodschappen doen...Ga dan wel... met de Fiets...(Is beter voor Klimaat en Milieu)
als je... dat alles...weer apart
kopen moet...wgs de extra drukke straten overal ervan...EN
DE EXTRA
OVERVOLLE
PARKEERPLEKKEN OVERAL...ERVAN...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

Ik zag net kijkende uit m'n flatraam...2 Oude Dames met een Rollator lopen
Zette de TV aan...en ook daar te zien...een oude Dame met rollator...
en dacht...Die kunnen... zo...nog jaren ...Zelfstandig...mee...

Sommige uitvindingen...(Denken we misschien niet meer zo bij na )...maar...
Ze zijn Geweldig...Want...zulkse dagelijkse gewoon lijkende ...uitvindingen...Zonder dat
In alle eeuwen ervoor ...waren dat
de Instellingen opnames...de Altijd Thuiszijners...de Altijd Hulpbehoevenden ...etc.

Dat zelfde ...denk ik ook vaak...bij de uitvinding van...De Bril...(Denken we misschien niet meer zo bij na)
...maar...Ze zijn Geweldig...Want...zulkse dagelijkse gewoon lijkende ...uitvindingen...Zonder dat
In alle eeuwen ervoor ...waren dat
Zonder de Bril...(van jong tm oud)...de Instellingen opnames...de Altijd Thuiszijners...de Altijd Hulpbehoevenden etc.
en dacht...Die kunnen... zo...(van jong tm oud)...nog heel vele jaren ...Zelfstandig...mee...

LT) :roll:
____________________________________________________________________

Afbeelding

Witte Alpen Roos bij ons in de voortuin.


COLUMN • DE NATUUR
JEAN-PIERRE GEELEN
Zit de kat van de buren in uw tuin te schijten? Knip hem doormidden!

Wat een flauwekul allemaal ...om een dier van de buren in je tuin...
Wij hadden altijd katten in de tuin van overal vandaan...nooit weg gejaagd...

We hadden de prachtigste bloemen in voor en achtertuin...
Met weer en wind en hete zon...waren de buurkatten aan het schuilen
bij ons...vooral...Onder de Alpen roos...
Ze plasten er en poepten er ...ze sliepen er ...maakten ruzies onder elkaar...waren aan het liefkozen met elkaar
allemaal in onze tuin...overal vandaan...

Kortom gewoon genoten...van onze Kat en van de Gast Katten...we hebben ze nooit weg gejaagd...
En elk jaar ...bloeide en groeide alles er ...weer Prachtig...in onze voor en achter Tuin...

LT) :roll:

Ik gaf onze Kat voorheen Micky en daarna de kat Joy
altijd de lekkerste maal...tussen 7 uur en 8 uur in de avond...
even rammelen met een iets
en daar kwam die aan...Dan ging het Kattenluikje dicht
zodat niemand er ...in de nachten tm in het voorjaar ed...er last van had...(Dat leerden we de buren en die van verderop ook zo aan)

Met mooie warme dagen...speciaal een ...Hordeur...laten maken...voor de avonden...als de Huiskamerdeur open bleef staan...(Al dat gedane...Dan kon onze Kat niet naar buiten...en de boel op stelten zetten in de avonden en in nachten...)

Mooie tip
geef het lekkerste etens.. vroeg in de avond...aan je Huisdier...en sluit dan het Kattenluikje...

(Huisdieren ...Die deel uit maken van je gezin)...horen mi...in de Nachten ...niet alleen.. buiten nl!!!)

LT) :roll:

We hadden een grasveldje in de achtertuin...dan zaaten we gezellig als gezin
in de tuin aan een tafel te eten... en te lezen ed
dan gingen we...de Gast Katten tellen...soms wel 6 tm 8 Katten van de buren lagen
in onze tuin...Dan zei ik tegen onze ...De Dan... hebbende Dobermann Pincher...DENKDROM...met 1 vinger omhoog
alzo ...liet ook die... Onze Kat...alswel...de Gast katten... met rust...
tm Hij lag er zelfs ...vaak zat... er tussen... languit...erbij...werd dat...op het grasveldje...bij ons huis...

Waarom dat weg jagen??? Is volkomen flauwekul...Dat juist niet gedaan...Nooit problemen ermee gehad...
(Onze kat deed het altijd op de Kattenbak)...op het gangetje in huis...Naast de gezelligheid...en vriendjes zijn met
de Buurt...Gast Katten...ondanks... best veel gezeik...(van de buurkatten en van de buren verderop ed.)
onder onze planten en bloemen rij...bloeide en groeide...en...stond ...er
elk jaar... Alles...weer prachtig ...erbij...


Afbeelding
Onze (toen) 20 jarige...oude kat ...Joy
(De Chips kwam later pas)
Kat Joy...Met Kettinkje ...Naam en Telnr...zodat... (in nood)...iedereen kon weten...waar die thuis hoorde...

Net als onze Kinderen...al vroeg ...vanaf ...KruipPeuter...een (mooier) kettinkje droegen...uit en thuis en met vakantie gebrei...)...Naam en Telnr...zodat... (in nood)...iedereen kon weten...waar ze thuis hoorden...)
De Grote brede Stranden...van Vlieland...

Afbeelding
LT) :roll:
___________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2024, 02:46

Raam... :)

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (42x)
Briljant (29x)+1=(30x)17-6-2024
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...L...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

E......A

O...F...R

T......W

(Gevonden 39 woorden)

LT) :roll:
_________________________________________________________________________
Zes Letterwoord...Had er 5 pogingen voor nodig...
Afbeelding
(17-6-2024)

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
Vijf Letterwoord...Had er ook 5 pogingen voor nodig...
Afbeelding
(17-6-2024)
https://www.nu.nl/het-woord/6303738/het ... e-dag.html

Het is niet raden...alleen met het eerste woord... kan dat...de rest zijn Hersenkrakers...met
een beetje...schaakdenken erbij...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________
Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=nfvPCYAVt_U
Gr en Knf van LT) :roll:
____________________________

https://www.rtl.nl/nieuws/video/video/a ... verspoelen

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2024, 02:36

Aambeeld... :)

Afbeelding
(18-6-2024)
Derde poging ...zes letterwoord goed...kan niet zeggen dat deze makkelijk was...(Dat weet ik aan mijn Denktijd nodig gehad)
https://www.nu.nl/spellen/6311990/het-w ... e-dag.html
LT) :roll:
____________________________________________

Afbeelding
(18-6-2024)
Het vijf letterwoord ging sneller...
https://www.nu.nl/uitgelicht/6291773/he ... e-dag.html
Met poging 4 ...(Ik snap die 2 ...bij verdeling...er achter niet???
Want elke poging kan je maar 1x doen....)
https://www.nu.nl/uitgelicht/6291773/he ... e-dag.html

LT) :roll:
_________________________________________________________________

Met het vele woorden letterspel sta ik op ...nu... op niveau...Brillant...Ik kijk morgen op de dag ...er nog even na...
of het nog en level hoger kan...want nu weet ik
er... geen woord ermee meer mee te bedenken ...wel fijn dat we er... 24 uur ...over mogen doen...
https://www.ad.nl/fun/apps/spelwijze~g25303347
LT) :roll:

(Om er aan mee te doen...hoef je alleen... je naam ed op te geven...Nu.nl is Gratis
om er de Vijf en Zes letter woorden te puzzelen) (Je daar opgegeven) dan
kan je ook bij Het AD en oa Het Parool ed...(ook Gratis) Puzzelen...nl!!!)
Ik ben wel
bij 1 Internet krant abonnee...en wel het NRC...ook dat geeft doorloop (gratis) dingen bij elders internet kranten...)

Ik weet vaak niet eens...waardoor het mag...bv bij het AD...mee doen
met de grote...letterwoorden puzzel...)of het door...ik ben abonnee bij NRC ...komt
of door ...Nu.nl...(Gratis...ingeschreven
als ik bij andere kranten... mee kan doen (gratis) oa met hun Puzzels...)
(Die (Internet kranten) hebben allemaal...doorgeef...onderling... dingetjes ...met elkaar...voor hun eigen lezers...)

LT) :roll:

Maar die verdeling ...bij de vijf en Zes letterwoord...geen idee wat ze ermee bedoelen...
Volgens mij moet... na elke poging fout een 0 staan ...en met goed een 1)
de rest ...aan nog pogingen te kunnen doen... maar niet gebruikt...doet dan niet mee... daar staat dan geen cijfer achter...omdat je het al... goed hebt...1)...met een eerdere poging...(Zo denk ik er over...)
___________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=OV0KkYUa6iA

Gr en Knf van LT) :roll:
___________________________

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (42x)
Briljant (30x)+1=(31x)18-6-2024
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...i...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

E......D

N...i...T

U......IJ

(Gevonden 38 woorden)

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2024, 13:07

Beeld... :)

Afbeelding
Held uit 1988
Verkleed als Ruud Gullit en daarom racistisch?
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54559 ... stop-ermee

mi Zijn teveel mensen niet goed snik meer...met hun anti's patronen...

Ik zag die foto en dacht...Wat leuk ...ze herinnenren zich nog ...degene die toen
voor Nederland de Held was...
En zie ...die verkleding...als Gullit... als een soort van ...Eerbetoon...

Ze zijn niet goed snik meer) Want
Dat heeft juist ...totaal niks met Racismes ...van doen zelfs...(maar wat die ...Polariserende makende gasten
wel...aan het doen zijn...sinds eh...met hun anti's patronen...in ons Land...)

mi...als men
alzo ...in 2024...tijdens de EK ...de Held van 1988 tijdens de toen EK...Hier en NU...zo eert...zo beuit...is
er juist helemaal geen Racismes mee gaande...in tegendeel...

Nou ja ...zo Zie ik dat...vond het juist erg leuk...die foto...als herinnering ...aan de toen
ook weer die...erge leuke Gullit...van toeen... om te zien...als 1 van de Helden uit 1988... met het toen EK...mi was die Gullit...1 van de eersten... met zulkse grappige haren...
Allemaal leuke herinneringen dus...halen zulkse ...imitatie...Gasten ...ermee op...tijdens het EK 2024...

(mi... Het is dus maar ...hoe je de dingen bekijkt...
Nou ja... zo denk ik er over...Ik Zie het dus...wat die imitatie Gasten doen... na 36 jaar...als herbeleven...met... Eer...tijdenss deze EK 2024...naar de inmiddels 36 jaar oudere...Gullit... toe!!!)
(MAW Velen zijn het nog niet vergeten...Daar ben ik er ook eentje van...Die Gullit was niet alleen 1 van de Helden van 1988 Ek...maar was ook reuze leuk om te zien...)(Volgens mij... miteerden er heel veel Kinderen ...toen al Gullit...die Kinderen van toen...zijn nu ook 36 jaren ouder...en toen...

Ik zag die foto ...en dacht...Wat leuk ...ze herinnenren zich nog ...degene ...die toen
voor Nederland de Held was...
Ik Zie ...die verkleding...als Gullit... anno 2024...als een soort van ...Eerbetoon...aan Gullit!!!


LT) :roll:
mi Pas dus op de ...anti's zeikzeurders...) Die creeren juist Polarisatie in ons land...wat er helemaal (Na WO2 er niet eens was...)Opdat we niet vergeten...)maar sinds eh...en zie daar...anti's zeikzeurders...) Die creeren juist Polarisatie in ons land..)...Daar heb je ze weer...

Ik schreef al vaker...Nederland pas op uw zaak... Die creeren juist Polarisatie in ons land..)...Daar heb je ze weer...
Held uit 1988
Verkleed als Ruud Gullit is daarom volgens die...racistisch(?)

mi
Ik Zie ...die verkleding...als Gullit... anno 2024...over 1988...(Herbelevende)...juist als ...een soort van ...Eerbetoon...aan Gullit!!!
En
de held van ons toen...1 van de helden...van dat toen...voor Nederland...dat mag
Het hele land...tm Duitsland aan toe...met hun...anno 2024 EK...Hier en Nu...nog weten ook...

Zie je wel...
Ik Zie ...die verkleding...als Gullit... anno 2024...(tm met een smile naar Duitsland toe...Hier en NU...)
als een soort van ...Eerbetoon...naar Gullit toe!!!

(Misschien kan men... het 't beste... aan onze Ruud zelf vragen...anno Nu...) Over de Ruud Gullit imitatie tijdens het EK...Welke heeft gelijk...omtrent
de Gullit Imitatie...
(De anti's Polariserende zeikzeurders)...noemen de imitatie Discriminatie...)???
(of LT...met ...Het is... een...Eerbetoon...aan hem...Zelf...)???)

LT) :roll:

_____________________________________________________________

DE KWESTIE
102
Praat mee: moet Martin Bosma naar de Nationale Herdenking Slavernij­ver­le­den of juist niet?

mi...Ik heb vanaf... het begin ermee ...sinds eh...opeens...met dat...in ons land ...al getypt...
Herdenkingen ...horen in feite ...in het land...waar het plaats vond...
en dat... vind ik ...nog steeds...

Praat mee: moet Martin Bosma naar de Nationale Herdenking Slavernij­ver­le­den of juist niet?
(Hiero... maakt me... geen ene bal uit...wie er wel... of niet heen gaat
maar Daaro...is Waar ...het Echt... erom gaat...Daaro...!!!)
Wat is er... allemaal...Daaro...aanwezig ...of ...allemaal...niet aanwezig...op De Herdenkings dag
Daaro???
mi...Thats the question ...elk jaar weer nl...!!!

Praat mee: moet Martin Bosma naar de Nationale Herdenking Slavernij­ver­le­den of juist niet?
Maar...Hiero...maakt me... geen ene bal uit...wie er wel... of niet...Hiero...er heen gaat...

Hiero...kan je het wel benoemen...op die dag...ook Educatief ed...maar
de echte Herdenking...Het is ons land ...Hiero...niet over komen toen ...maar toen...Daaro...
Of
ze Daaro....zo'n Herdenkings dag hebben... geen idee...maar waarom... Hiero dan wel????

Praat mee: moet Martin Bosma naar de Nationale Herdenking Slavernij­ver­le­den of juist niet?
(Een Omgekeerde wereld ...(in een ander land)...creeren... is nl ook wat...)
Dus
Ik heb vanaf... het begin ermee ...sinds eh...opeens...met dat...in ons land ...al getypt...
Echte Herdenkingen ...horen in feite ...in het land...waar het plaats vond...
en... dat... vind ik ...nog steeds...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » Gisteren, 02:50

Eelde... :)

Afbeelding
(19-6-2024)
Het zes letterwoord... was beren moeilijk...maar na lang hersengekraak...toch met poging 3 gehaald...
https://www.nu.nl/spellen/6311990/het-w ... e-dag.html

Het 5 letterwoord kwam ik niet mee uit...

Met het grote letterwoorden puzzel ...sta ik ...net als gisteren...ermee op Briljant ...morgen nog is kijken er naar...
want ik kan geen woord meer bedenken...of vinden...(Vinden is vaak ook een ware hersenkraker...)
(Als ik ga zoeken...in een woordenboek...Het meeste heb ik dan al nl...omdat ik altijd eerst uit m'n hoofd doe en dan zo ongeveer 70% of meer al zelf heb uit het hoofd heb gedaan...)Met al dat zoeken...1 of 2 woorden gevonden ...is dat dan meestal...)
Maar aan het puntental te zien ...in Menu...moet ik nog voldoen...aan 1 of 2 of 3 woordjes...of 2 lange woorden...Misschien
kom ik er ...op de dag... er nog op...)

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=bcO3gNP2asY
Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (42x)
Briljant (31x)+1=(32x)19-6-2024
Meesterlijk (6x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Met deze Letters ...telkens de letter...) ...T...erbij...(Elk woord moet uit 4 letters of meer bestaan)

A......D

N..T...H

M......R

(Gevonden 33 woorden)

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » Gisteren, 19:19

Elders... :)

(POETIN IN NOORD-KOREA
Kim Jong-un kreeg al van Poetin een dolk en een auto, en nu ook militaire steun
Tijdens een bezoek van Vladimir Poetin aan Pyongyang hebben Noord-Korea en Rusland afgesproken elkaar militair bij te staan als een van beide landen wordt aangevallen.

Schreef ik een poos terug hiero al ...dat Poetin ...iets gaat naapen... maken net zo creeren...met wat de NAVO doet
Steeds meer komt er nu van naar buiten toe...

Dus hebben we plots of tzt...De NAVO en de NAPO...

Maar ondetussen zegt Poeting wel dingen...die niet klopt...
vb
Als er van buiten Militair op Rusland komt...kan men er zelfs Nucleair terug op verwachten.,..
Maar
ondertussen doet Rusland allang het zelfde...naar een niet Rusland land toe
en als die zich gaat verdedigen naar Rusland toe...heet het al...
die kan... Nucleair terug erop verwachten...

Dus... met die Poetin uitspraken ...mag Rusland alles...maar omgekeerd ...mogen andere landen
ter verdediging naar Rusland toe niks... of
de dreiging van Nucleair wacht dan via Poetin weer...

Dus in wezen zegr die Poetin ...Niemand mag zich verdedigen naar Rusland toe...Wat
Rusland ook doet...
anders komen de Nucleaire bommen naar die andere landen toe...

De Oekraiene is wel een Vrij Souverein land
Dat niet (mer) bij Ruslnd hoort...maar ook (nog niet) bij de NAVO hoort..

mi Zit hier een tekort van de NaVO???
Moet die niet hetzelfde zo uitspreken...

Het punt is natuurlijk De Oekraiene ...dat is geen NAVO land lid...
Maar ...heel het Westen... van de NAVO landen...staat achter de Oekraiene...

Maar terug verdedigen ...naar Rusland toe...mocht van de NAVO de
Oekraiene niet...
Dat zou de boel tm op wereldniveau maar doen kunnen escaleren...

vooral als dat gebeurd met verkregen Wapens uit de Westerse NAVO landen...

Dat Poetin ook vaan elders Wapens krijgt om daat te gebruiken om de
Oekraiene plat en lam te leggen...
maw
Alles speelt zich af
bovenop het Oekraiense land...

Dat via wat dan ook ter land ter zee en uit de lucht...erop af komt...
met wapens van elders...van beide zijden...

Er zit een Hersenkronkel in...als de wapens
van de vijand ...en de wapens... van de bevriende landen allebei
het land... De Oekraiene... plat legt...want terug verdedigen op Rusland
mag van de NAVO niet...
Dus
peelt alle gevechten zich boven het Oekraiense land af...
maw
Dubbelop...

Met wapens
van de vijand ...en de wapens... van de bevriende landen ,,,dat allebei
het land... De Oekraiene... plat legt...want terug verdedigen op Rusland
mag van de NAVO niet...

mi...Ik ben geen Defensie strateeg maar...Ergens zit er een foute Hersenkronkel... ermee gaande...

bv Waarom zegt de NAVO niet...als je met Nucleair een land aanvalt
Dan
komt van alle NAVO landen...Reguliere en met Nicleaire wapens op Moskou en St Petersbug af...
Dus
weg wezen
uit de Oekraiene...
Want
elk Souverein land mag zichzelf verdedigen...ook de Oekraiene...
al of niet met wapens van elders verkregen...

Of mag alleen Rusland... met wapens van elders verkregen ...de Oekraiene desnoods
de Hele EU...plat leggen... omdat de NAVO
geen escalatie wilt...forseren met Rusland... mogen die aangevallen landen niks terug doen???
maw
Alleen
op het aangevallen land... mag dan het gevecht plaats vinden...(maw
Dan helpt de NAVO de Oekraiene mee...plat en lam te leggen...
Mooier voor Poetin kan bijna niet...)

Nou ja zo met de type oefeningen...misschien kan het nog duidelijker uitgelegd...
maar het feit blijft
als Poetin Nicleair dreigt
de NAVO niks terug zegt
bv...
Waarom zegt de NAVO niet...als je met Nucleair.. een NAVO land aanvalt
of een bevriend NAVO land
Dan
komt van alle NAVO landen...Reguliere en met Nicleaire wapens ...op Moskou en St Petersbug af...
Dus
weg wezen
uit de Oekraiene...

Ik denk ...dat het Russische Volk geen plat gelegde Moscou en Petersburg willen...om de
idiote aanvallen van Poetin op een Vrij Souverein land...
Nou ja zo ...met de type oefeningen...misschien kan het nog duidelijker uitgelegd...
maar het feit blijft
als Poetin Nicleair dreigt
de NAVO niks terug zegt

Het lijkt er steeds meer op... van Rekken en bij blijven...'met wat er in Europa gebeurd...dat levert de overkant van de Oceaan ...het meeste op...

Nog simpeler is ...(2 jaar terug al)...De Oekraiene tot NAVO lid maken...dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
voor
de lieve vrede
De Oekraiene NAVO lid en Rusland de Krim...zo van voor de lieve Vrede
Voor wat hoort wat...

Maar ipv...
is het al 2 jaar verder...
Het lijkt er steeds meer op... van Rekken en bij blijven...'met wat er in Europa gebeurd...dat levert de overkant van de Oceaan ...het meeste op...
aan Wapens ed verkoop...aan veel werk voor hun eigen mensen... in de USA ed.
etc. ed

maw Waarom zegt de NAVO nergens wat op met wat Poetin zegt???
en mag
de Oekraiene zelf niet terug naar Rusland toe verdedigen...
en moet de Oekraiene maar blijven ondergaan...wat de 2 Grootmacht staten
bovenop ...de Oekraiene laten neer komen als maar...omdat alleen daar
het gevecht mag afspelen van de NAVO...
met het wapen tuig verkregen via NAVO landen...
ondertussen haalt en krijgt Rusland ook van elders wapen tuig...en
laat dat ...op de Oekraiene neer komen...en verovert zo steeds meer stukken land...
want
de Oekraiene mag niks van de NAVO doen buiten het Oekraiense land...
ter verdediging???

maw Waarom zegt de NAVO nergens wat... op met wat Poetin zegt???
en mag
de Oekraiene zelf niet terug naar Rusland toe verdedigen...
en moet de Oekraiene maar blijven ondergaan...wat de 2 Grootmacht staten
bovenop ...de Oekraiene laten neer komen als maar...omdat alleen daar
het gevecht mag afspelen van de NAVO...
met het wapen tuig verkregen via NAVO landen...

het al 2 jaar verder...
Het lijkt er steeds meer op... van Rekken en bij blijven...Wat kan de USA het schelen
wat er in dat verre Europa gebeurd...
'met wat er in Europa gebeurd...want aalleen zo...dat levert de overkant ...van de Oceaan ...het meeste op...
aan Wapens ed verkoop...voor de USA...aan veel werk voor hun eigen mensen... in de USA ed.
etc. ed

Het lijkt in die 2 jaren verder...er steeds meer op...Wat kan de USA het schelen
wat er in dat verre Europa gebeurd...

Wel voor miljoenen tm in de miljarden aan wapens leveren
kijk ons is goed zijn aan het doen zijn
maar het is wel de bedoeling dat de Europese landen dat terug betaalt...door alsmaar nieuwe wapens
met voor hun top winsten...te bestellen
in de USA...

Het lijkt ...in die 2 jaren verder...er steeds meer op...Wat kan de USA het schelen
wat er in dat verre Europa gebeurd...
met hun Rekken en bijblijven...
voor miljoenen tm in de miljarden aan wapens leveren
kijk ons is goed zijn aan het doen zijn
maar het is wel de bedoeling ...dat de Europese landen dat terug betaalt...door alsmaar top dure ...nieuwe wapens te bestellen
in de USA...

Wat die NAVO baas pas zei...was ook te gek voor woorden
dat alle europese NAVO landen al hun wapens aan de Oekraiene moeten geven

Ik ben geen Defensie strateeg...maar Poetin hoeft dan alleen ...de oorlogs gebied vanuit
de oekraiene...te verleggen en kan dan
zo de hele Euro unie binnen wandelen...
met al hun wapentuig mee...
want ze hebben geen verdedigings wapens meer...in de EU landen...die staan allemaal...dan in de Oekraiene...als
de NAvo landen luistert ...naar de NAVO Woordvoerder... van de USA...

Het lijkt in die 2 jaren verder...er steeds meer op...Wat kan de USA het schelen
wat er in dat verre Europa gebeurd...

De USA...Wel voor miljoenen tm in de miljarden aan wapens leveren
aande oekraiene...kijk ons is goed zijn aan het doen zijn
maar het is wel de bedoeling dat... de Europese landen dat terug betaalt...door alsmaar nieuwe steeds duurdere wapens te bestellen
in de USA...

maw In mijn ogen... van Oost tm West...zijn ze allemaal niet goed snik meer...sinds niks mag ook geen Sigaar
die lieden...aan die Waterzuiptafels...

Maar...
Nog simpeler was het ...(2 jaar terug al)...De Oekraiene tot NAVO lid maken...dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
en voor
de lieve vrede...
De Oekraiene NAVO lid ...en Rusland de Krim...zo van...van beide kanten... voor de lieve Vrede
Voor wat hoort wat...

Einde oorlog in de Oekraiene is dat...!!!

ipv
Wat die NAVO baas (de NAVO woordvoerder van de usa)...pas zei...was ook te gek voor woorden (is die wel goed bij de kloten?)
met...dat alle Europese NAVO landen... moeten ...al hun wapens... aan de Oekraiene... geven...

LT) :roll:
________________________________

Afbeelding
(20-6-2024)

Met zes pogingen de zes letter woord goed...

Lijkt met de dag moeilijker...Het 5 letterwoord had ik niet...

Het grote woorden puzzel gebeurens...kijk ik morgen wel verder...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=2Pjy9jJCajw
Gr en Knf vann LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42584
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » Vandaag, 08:17

DerSpiegel... :)

Het lijkt er steeds meer op... van Rekken en bij blijven...'met wat er in Europa gebeurd...dat levert de overkant van de Oceaan ...het meeste op...

Het punt is natuurlijk De Oekraiene ...dat is geen NAVO land lid...
Maar ...heel het Westen... van de NAVO landen...staat wel achter de Oekraiene...

Nog simpeler is ...(2 jaar terug al)...De Oekraiene tot NAVO lid maken...dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
voor
de lieve vrede
De Oekraiene NAVO lid en Rusland de Krim...zo van voor de lieve Vrede
Voor wat hoort wat...

LT) :roll:

Nog is...
Het punt is natuurlijk De Oekraiene ...dat is geen NAVO land lid...
Maar ...heel het Westen... van de NAVO landen...staat achter de Oekraiene...

mi Als alle NANO landen leden voor de Oekraiene is...dan moet de Oekraiene van de metene
NAVO lid worden...

Ja Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat maakt Escalatie naar de Russen toe...

mi Nou EN...
DE RUSSEN DOEN ...NAAR HET WESTEN... TM NAAR DE NAVO ...NIKS ANDERS TOE...
En blijven hun gang ermee gaan... want de NAVO landen mogen niks ...(Van de VS secu van de NAVO)...om de Oekraiene echt te helpen...
en reigt met Nucleair...als ze Rusland wel gaan aanvallen
via de Oekraiene...

mi Nou En...
Dan komen vaan de NAVO landen ...van alle kanten op Rusland af...en ligt maar zo
hun Top Steden helemaal plat...

Wil het Russische Volk dat???

mi Natuurlijk niet...

Ik schreef hiero welis...er zit in feite maar 1 ding op...voor de eeuwige lieve vrede
tot elkaar...

Juist nu de stemming ...bij de NAVO...in feite...100% is...Voor De Oekraiene... Dat land...tot NAVO lid maken...en wel van de metene...dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...


De Oekraiene ...NAVO lid ...en Rusland ...de Krim...zo van ...voor de lieve Vrede
Van beide kanten...tot elkaar...met...Voor wat hoort wat...

Nou ja ...zo ongeveer...Vrij onverveerd
Denk ik er over...

LT) :roll:
_______________________________________________________________

Iemand vroeg me...Hoe wist je het...
Wat???
Nou dat...Dat de Russen (zo jij het noemt) een NAPO gaat maken...met andere
anties Westen landen...

Tja eh...eh...eh...
De meeste voorspellingen ooit gedaan door mij...tm de Chinezen gaan naar de achterlant van de Maan..ed
dingen meer...

Het punt is...dat het gewoon Psychologie is ...het gewoon Gedrag is...met de routes plannen er naar toe...
dat mij schijnbaar wel opvalt...maar de meeste zo niet alle andere mensen niet...

Het zijn in wezen... in mijn opvang geest...opstapelingen van hun gedrag...van hun type van Psychologie...
Ik schreef dan ook welis
Alles is Gedrag...

Misschien onthoudt mijn Geest ...gewoon ...de opstapelingen van bepaald gedrag...van
Mensen ...van Dieren... van Dingen... van Zaken ...van Landen etc.

Dat een beetje meer ...Dimensionaler ...Kijkt en Denkt en Doordenkt
dan de meeste ...Platdenkers Kijken en Denken...

Nou kijk en denk ik ook vaak zat...als een..Platdenker en een Platkijker...vooral voor de TV
maar plots...opeens...lijkt het Dimensionale Kijken ...open te gaan...
en dan blijf ik... erop gespitst...want dat is... niet voor niks...

In wezen hebben... zo'n 30% van de Mensheid... een vorm van... Verlichte Geest...
de ene meer... dan de andere...maar toch...
Daar moet ...daar kan dus... wat mee...

Heb je ook nog...de associatieve gave erbij...dat van alles in ene kan doorlinken...
Nou ja...zo ongeveer gaat dat dan...

Terwijl ik dan denk...iedereen had het kunnen... Zien...Iedereen had het kunnen ...Weten...
als ze niet ...zulkse...Platdenkers geweest waren...en...Plat Zieners...
omtrent
het gedrag...van...Het Onderwerp...
Want alles is Gedrag...

Al die dingen...van ...De geest... kan je...Godsdienstig ...Zien ...(of en of)
....Humanistisch ...Zien...(of en of)...Neutraal ...van alle kanten af...Bezien...

Het is dus maar...Hoe je Het...Bekijkt...

In onze tijd...Kunnen we...van alles ...via De TV waarnemen...Zien...

Nou kijk en denk ik ...ook vaak zat...als een..Platdenker en een Platkijker...vooral voor de TV
en zit ahw te K.U.T suffende tv te kijken...Suf Kuttende...
maar plots...
opeens...lijkt het Dimensionale Kijken ...)Open te gaan...
dan blijf ik... erop gespitst...want dat is... niet voor niks...

Al die dingen...van ...De Geest... kan je...Godsdienstig ...Zien ...(of en of)
....Humanistisch ...Zien...(of en of)...Neutraal ...van alle kanten af...Bezien...

Het is ...dus maar...Hoe je Het...Bekijkt...

(Maar om het uit te leggen...valt nog niet mee...(Dan maar is...zo nu en dan...tijdens de Type-oefeningen...)
Op dit Forum...
(En zelfs dat...valt ...ook niet mee...)
(Jullie weten niet...dat ik ondertussen... al wel 10 20 etc keer...op het SCHRIJFVENSTER AAN HET VERBEEREN BEN GEWEEST...en dan nog zitten er type ed fouten in...)

Deed ik vroeger 5 a 10 minuten... over type-werk...tegenwoordig wel 2 a 3 uur...met de type-oefeningen)

maw Zeggen of Schrijven...is ook nog een ding...
Lees de uitleg... over je vraag...maar op het forum...zeg ik dan...

Iemand vroeg me...Hoe wist je het...
Wat???
Nou dat...Dat de Russen (zo jij het noemt) een NAPO... gaat maken...met andere
anties Westen landen...

Nou ja...zo dus...
Het zit wel in de uitleg...Hier en nU...

Misschien... onthoudt mijn Geest ...gewoon ...de opstapelingen van bepaald gedrag...van
Mensen ...van Dieren... van Dingen... van Zaken ...van Landen... etc.

Dat bij mij...een beetje meer ...Dimensionaler ...Door Kijkt ...en Door Denkt sowieso Denkt...(bv Tijdens Tv kijken)...
dan de meeste ...Platdenkers Kijkers.. en Plat Denkers..en Plat Doordenkers...doen...

Nou kijk en denk ik ...ook vaak zat...als een..Platdenker en een Platkijker...vooral voor de TV
en zit ahw te K.U.T suffende tv te kijken...Suf Kuttende...
maar Plots...
Opeens...lijkt het Dimensionale Kijken ...)Open te gaan...
dan blijf ik... erop gespitst...want ...dat is... niet voor niks...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpL ... Fl%C4%B123
Gr en Knf van...Lady Troy) :roll:
________________________________________________________________

Plaats reactie