WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 dec 2023, 02:47

Meloot... :)

(Ik las dit...

Nieuw onderzoek wijst uit: hormoon mogelijk oorzaak zwangerschapsmisselijkheid
Het gaat om het hormoon GDF15, waarvan tijdens de zwangerschap verhoogde waarden
te zien kunnen zijn.
Het onderzoek van onder meer de universiteit van Cambridge is gepubliceerd

mi Was dat 60 jaar geleden al bekend...Toen zeiden... onze Dokters ...het al...


Nnnou ja

LT) :roll:

__________________________________________________________________________

mi Ze kunnen beter... de Eigen Bijdragen eruit halen...want als ze de Eigenrisico eruit halen...heet straks alles
zonder limiet...Eigenbijdragen!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________________________

https://nos.nl/collectie/13962/liveblog ... te-stellen

Ik weet niet wat het is...maar ze gaan steeds sneller praten en wel zo snel...dat het nauwelijks tot niet
meer te verstaan is...
Ook die Dilan dinges...net als die van de Dieren...
niet te geloven... zo die is gaan praten...in De Tweede Kamer...steeds sneller praten en wel zo snel...dat het nauwelijks tot niet
meer te verstaan is...

Maar ook aan menige Waterzuip kletstafels...steeds sneller praten ze er...
sommigen praten zo snel...dat...de mens eruit lijkt ...en nog sneller... of de Ziel eruit is...
(Ze kletsen dan voor de Kat z/n K een eind weg!!!)(Aan die kletstafels... liefst nog door elkaar... snel sneller nog sneller)

Ik schreef vaker...dan kan je er ook...Robots voor gebruiken...dat is een stuk goedkoper ook nog...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

Frans Timmermans ziet gelijkenis tussen Geert Wilders en karakter uit Nemo

Ik meende dat de vorige Tweede Kamer...daar van af wilden...het op de Man secu Vrouw spelen...ipv
over de inhoud...
Misschien moet ... de Nieuwe Tweede Kamer leden...dat ...is uitgelegd...

Die Geert W hield... zich netjes in...want over die Frans F... kan wel...tig in de tigs gelijkenissen over gemaakt...
maar die Geert W...hij oefend al vast...op het Premierschap...hield zich netjes in...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

Het gaat nog steeds hier over...
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... rt-vragen/

Elders zie je een stuk foto over die vinger niet...
Maar de oplossing is zo simpel...
Leg zelf is 3 vingers op de tafelrand en leg de middelste er onder...
en die ene hand...bij Lous is de hand van z'n Ma...
Volgens mij gaat al die commotie compleet nergens over...
of het moet gaan ...over de 1 na laaste foto...over de grijzige achtergrond...Links boven en Rechts onder
en Rechts Midden...Kijk daar is... een poosje goed naar...

LT) :roll:
______________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... dwars-geld

Schreef ik wel vaker...
Ook hier zie je ...de infantiliteit van de EU
dito is net zo nageaapt als de infantiliteit ...als ze bij De NAVO doen...

De stemming moet er 100% ziijn...???

Met steeds meer landen erbij...is er altijd wel een land ...met rancunes of met omkoperij ...die tegen
gaat stemmen...
Dat schiet dus niks op...
voor toetreding van nieuwe landen leden...

Ook hier zie je de infantiliteit van de EU
met hun de stemmings uitslag moet 100% zijn...
(Krijgt Hongarije... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
En stemt daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)

LT) :roll:
mi...Zowel NAVO als de EU
zal toch is... aan de gang moeten ...ipv met Ouderwets getrut...met een andere...Moderne Stemmings Uitslagen methode...dat is de tip no.1!!!


LT) :roll:
Ouderwets getrut...dat begon zo gezellig... met een paar...de stemming moet 100% zijn...
maar
in de loop der decennia's kwamen er steeds meer landen erbij...
mi....is er altijd wel een land ...met rancunes... of met omkoperij ...ed dingen...die tegen
gaat stemmen...
Dat schiet...in deze snelle tijd... dus niks op...
voor oa om toetreding van nieuwe landen leden...

De EU...Met hun de stemmings uitslag moet 100% zijn...
(Krijgt Hongarije... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
En stemt... daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)????

LT) :roll:

Schreef ik wel vaker...
Ook hier zie je ...de infantiliteit ...van de EU
dito is net zo ...nageaapt indertijd statutionair)...als... de infantiliteit ...als ze ...nog steeds
bij De NAVO doen...!!!

LT) :roll:

Ook hier zie je de infantiliteit van de EU
met hun de stemmings uitslag moet 100% zijn...
(Krijgt Hongarije... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
En stemt daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)

Is dat al is...goed Onderzocht???
(oa Hoe verwarmen... de Hongaren zich...in de Winter??? en waar is... (in sanctietijd)...(via welke routes ed)...dat Brandstof... vandaan???)
oa oa oa dat dus!!!

(MET NAVO... DINGEN ...EN ALWEER... TURKIJE TEGEN STEMT...
Krijgt DAT LAND...... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
En stemt daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)

mi Zulkse stemmers ...stemmen niet voor de NAVO of voor de EU...maar voor... de tegen Partij!!!

LT) :roll:
Schreef ik wel vaker...
en omdat de stemming nog steeds 100% moet zijn...
Ook hier zie je ...de infantiliteit ...de ware Zwakheid...van de EU
dito... is net zo ...nageaapt indertijd statutionair)...als... de infantiliteit ...en de ware Zwakheid
als ze ...nog steeds
bij De NAVO doen...!!!

ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)

mi Zulkse stemmers ...stemmen niet voor de NAVO of voor de EU...maar voor... de tegen Partij!!!

LT) :roll:

Het lijkt vooral ook...het meeste op... Mensen met 2 Paspoorten of nog meer...
daar is op zich... misschien niks mis mee...tot het mis is
en
ze blijken te stemmen...voor een ander land...ipv als bij vb... voor Nederland...
mi Zulkse stemmers ...stemmen niet voor Nederland...maar voor... de tegen Partij
en AIVD zulkse stemmers horen niet in het Nederlandse Parlement!!!
AIVD...zulkse stemmers...Horen zelfs niet... van laag tm hoog...als Personeel...in het Nederlandse Parlements Gebouw zelf...te komen zelfs...)!!!

maw
Die zijn geen echte Nederlanders...Ik schreef welis
die horen niet in ons Parlement (Als Personeel)
Zulkse stemmers ...stemmen niet voor Nederland...maar voor... de tegen Partij!!!

Of keten... alles wat niet mag...in dit land...en kunnen nog altijd... naar... het eerste Paspoort land... vluchten waar alles beter en heter heet...ze stemmen voor daar...maar ondertussen..keten... alles wat niet mag...in dit land...!!!

Dus met 2 Paspoorten is nog niet wat mis...maar wel..als ze... voor een ander land stemmen!!!
tm de Vlag van daar aan toe...Daar is alles beter en heter...(dan hier)...???
Zulkse stemmers ...stemmen niet voor Nederland...maar voor... de tegen Partij!!!

LT) :roll:

in dit geval... gaat het over...ten nadele voor... de Oekraiene!!!)

mi Zulkse landen stemmers ...stemmen niet voor de NAVO of voor de EU...maar voor... de (zwaar gesantioneerde)tegen Partij!!!

LT) :roll:

Over het stemgedrag...van
Turkije bij de NAVO
en
Hongarije bij de EU

Krijgt DAT LAND...... Het is Winter...via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de zwaar gesantioneerde...Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
En stemt daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)

Schreef ik wel vaker...
en omdat de stemming nog steeds 100% moet zijn...
Ook hier zie je ...de infantiliteit ...de ware Zwakheid...van de EU
dito... is net zo ...nageaapt indertijd statutionair)...als... de infantiliteit ...en de ware Zwakheid
als ze ...nog steeds
bij De NAVO doen...!!!

Ierdeen is voor...Kijk daar heb je ze weer...
wat tegen is...
Over het stemgedrag...van
Turkije bij de NAVO
en
Hongarije bij de EU
gesproken...

mi Zulkse landen stemmers ...stemmen niet voor de NAVO of voor de EU...maar voor... de (zwaar gesantioneerde)tegen Partij!!!

LT) :roll:

Pik in het is Winter...
(Krijgt Hongarije... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
Daar issie weer...
Die stemt... daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)???

LT) :roll:
Die maken gebruik
van de
infantiliteit ...van de ware Zwakheid...van de EU
dito... is net zo ...nageaapt indertijd statutionair)...als... de infantiliteit ...en de ware Zwakheid
als ze ...nog steeds
bij De NAVO doen...!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=-s68kHOnpiE
Gr en Knf van LT ) :roll:

___________________________________________________________________

LIVEBLOG EU-TOP
Onverwachte doorbraak: EU opent onderhande­lingen over toetreding Oekraïne en Moldavië

mi Moeten ze die twee landen totaal niet samen noemen...
het ene land
is al vele jaren tm hun grondwet aan toe...bezig lid van de EU te worden...
het ander ...ex stront arm USSR land...is een totaal ander verhaal!!!

Nog een infaantiele zwakte van de EU is...
bepaalde landen samen te noemen...

mi Moeten ze ...die twee landen totaal niet samen noemen...
het ene land
is al vele jaren tm hun grondwet aan toe...bezig ...lid van de EU te worden...
het ander land...ex stront arm USSR land...is een totaal ander verhaal!!!
De meesten van dat Volk... zit nog in de Verzakkings lyfeztyle systeem
van het oude strontarme communistische USSR systeem...

Als ik de zwaktes Zie... van de EU...
Nou ja zo denk ik er over hoor..

Pik in het is Winter...
(Krijgt Hongarije... via een omweg... goedkoop gas en/of anderszinds dingen...van de Russen...denk je
als lezer... dan toch gelijk!!!)!!!
Daar issie weer...
Die stemt... daarom... ten nadele voor ...in dit geval... de Oekraiene!!!)???
Maar dat Moldavie...is mi een totaal ander verhaal...
vergelijk dat ...dus niet samen EU...!!!

mi...De totale inspanning...omtrent het Onderwerp)... van het ene land...is totaal niet vergelijkbaar... met het ander land!!!
Noem ze dan ook niet...EU... tesamen tegelijk omtrent!!!

LT) :roll:
h
Het ene land
is al vele jaren tm hun grondwet aan toe...bezig ...lid van de EU te worden...tm (op de separatisten in het gensgebied na)... de Mensen van dat volk...is er zelf aan toe...om lid van de EU te zijn!!!
Ze zijn al vele jaren bezig..ervoor...via
Med en Soc en Ec en Militair...
mi...het ander land...
als zijnde...ex stront arm USSR land...er volkomen mee genikst heeft...dat is... een totaal ander verhaal!!!
Dat moet het beginsel... van de Opbouw ervoor ...om lid van de EU te worden,...nog allemaal doen nl!!!

Als ik de zwaktes Zie... van de EU...(Dan ziet... de tegenpartij...dat ook!!!)

Nou ja ...zo denk ik er over hoor!!!
Noem ze dan ook niet...EU... tezamen tegelijk ...omtrent!!!dan worden ze ook tezamen ...als een soort van...gelijken...beoordeeld...door
de andere EU landen!

LT) :roll:

Maar van de EU niks dan goeds...maar mi
heeft de Oekraiene ...het allemeest aan Lid van de NAVO te worden...
Dan hebben de Russen er... niks meer te zoeken nl!!!

Met als Onderhandelingen
tot de ...
De Vrede voortaan...tot elkaar...
De ene ...de NAVO ...en... de andere... De Krim!!!
Voor wat hoort wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) :roll:

PS
Even zo Onder ons...
Hoewel het ongeloofwaardig klinkt...Ik denk...dat de moderne ontwikkelde Russen...van het Volk... in te toekomst
ook lid van de EU ... worden wil...
en misschien dan zelfs...van de NAVO!!!

Maar dat is... toekomst muziek...
https://www.youtube.com/watch?v=IPYHy8k9Z34

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 dec 2023, 04:05

Loot... :)

(Ik kwam net deze video tegen...
https://www.youtube.com/watch?v=WUsjSMXHJXE
J. S. Bach - Christmas Oratorio

En moest... aan mijn vroege jeugd denken...Ik was nl erg vroeg Fan van de Muziek van J.S.Bach
en kende niemand ...die dat ook was...

Na vele jaren lang aangehoord...Getver...Vreselijke Muziek...dan keken ze je aan...of je niet helemaal wel was...
dan lachte ik ze vriendelijk toe...en was de sfeer weer goed...
Maar bleef het... iets Mysterieus vinden...om helemaal in mijn eentje...sowieso van Klassieke Muziek te houden...en
de reacties erop van anderen...waren vaak echt niet mals...

M'n beroeps banen...hielpen ook niet echt mee...om naar Concerten te kunnen gaan te betalen...

Tot een soort... trivera 2000 kledij Dame...is vroeg aan me...van welke Muziek hou je eigenlijk...Ik? Van Bach en van Mozart en van Hayden en zo wat...Wil je een keer met me mee naar een Concert...want eerlijk gezegd...ik moet er meestal ook in m'n eentje
naar toe...de anderen ...om me heen...hebben een andere Muziek smaak...van Bach houden ze niet van...Ik zei Nou...Ik wel...
Ze kocht er gelijk een serie van voor 2 Personen...Ik mee...

Kwam zo te zien...in een heel ander soort wereldje terecht...was toen afdelings Keuken hulpje...in een Kliniek...
en Zij...bleek veel later...was de Med algemeen Direkteur er...

Na wat opklim ...Ik werkte voor de stage op de OK Neurochirurgie...De Chirurg...Is er iemand die wilt
komen kijken...Ik heb een prive groepje mensen...en maken om de beurt bij iemand thuis ...van het groepje een Strijkconcert..
.
Anderen vroegen wat voor soort Muziek is het...O nee ze moesten nodig wat anders...die avond...
en jij? Ik?
Ja ik kom wel...

Bleek een groepje (in mijn ogen oude Mannen) (van middelbare leeftijd) die een soort strijk orkestje hadden met elkaar...Ik vergat daar helemaal waar ik was...zo ging ik op...in die Muziek...

De uitnodegingen... kwamen van de apartste kanten af...op me af...

Alzo leerde ik Mensen kennen...die ook van Klassieke Muziek hielden...(Dat waren niet de minsten dus...waar ik
opeens in beland was...) Maar ze bleken dus echt te bestaan...en niet alleen ik dus...Mensen die ook van Klassieke Muziek houden...dacht ik ...ondertussen ervan...

(Waar waren die geweest...zulkse Mensen...in mijn hele Jeugd???) Dat vond ik toch zo geheimzinnig...dat ze opeens zelfs om me heen...wel bleken
te bestaan...Wonderlijk...
Nog Wonderlijker was...ze betaalden die Concert kaartjes ook voor mij...maar die Huis Concerten waren gratis...)

Laatst had ik zulks ...een strijk orkestje...op de Video aan staan...de bel ging...Ze riep gelijk...wat heb jij afschuwelijke Muziek op staan...

Ik doe er niet moeilijk over...Net als in mijn hele leven omtrent dat...en zet het uit... of zet iets op...waar de visite ook van houdt...
(Ik denk altijd dan...Ik ben de moeilijkste niet er over...Nu eh... Zij nog...of...Nu eh... Hij nog...)

Maar daardoor ...Ik hou bijna van alle Muziek...en pas me gelijk aan...bij de visite hun Muziek smaak...)Mijn Instelling ermee...Had ook erg veel voordelen...met mijn opklim leeftijd genoten...met oa uit gaan...waar hun type Muziek de trent was...Deed ik niet moeilijk over...Maar daardoor ...Ik hou bijna van alle Muziek...

Maar soms heb ik er ook best... uitschieters mee...dat zet ik dan op...als ik alleen ben...maw Ik hou van het genieten van Muziek...vooral...als ik er alleen mee ben...of op z'n minst ...omtrent...met gelijken ermee ben...

(Dat waren niet de minsten dus...waar ik
opeens... in beland was...)Niet alleen ik dus... Maar ze bleken dus ...echt te bestaan... Mensen die van Klassieke Muziek houden...dacht ik ...ondertussen ervan...Wonderlijk...daar had ik minstens 20 jaren op moeten wachten....omtrent...gelijken ermee...zomaar opeens ...om me heen...

Daar denk ik ...dus welis aan...als ik iets van JS Bach aan heb staan...

Vroeger...Tot een soort... trivera 2000 kledij Dame...me is vroeg ...van welke Muziek hou je eigenlijk...Ik? Van Bach en van Mozart en van Hayden en zo wat...Wil je een keer met me mee ...naar een Concert...want eerlijk gezegd...ik moet er meestal ook in m'n eentje
naar toe...de anderen ...om me heen...hebben altijd wel dienst of...een andere Muziek smaak...van Bach houden ze niet van...Ik zei... Nou...Ik wel...

Ze kocht er gelijk ...een serie van ...voor 2 Personen...Ik mee...
Wonderlijk...daar had ik... minstens 20 jaren op moeten wachten....omtrent...gelijken ermee...zomaar opeens om me heen...

Zover ben ik nou ook weer niet thuis ...in de Psychologie...of ik er...een soort van Jeugd Trauma aan had over gehouden...
Maar ik was 6 Jaar...De Boer en de Boerin ...waren samen elders buiten bezig...en ik was alleen in de...opkamer...
deed de radio aan...en toen hoorde ik ...De aller mooiste Muziek ooit gehoord...De Mattheus Passion van JS Bach...

Opeens... een hoop geschreeuw kwam de kamer binnen...Doe dat Duivelse Muziek meteen uit...Dat was in het Dorp...

Ik terug in de stad...moest er...na schooltijd... strijkwerk doen...met m'n 10de jaar...en deed de Radio erbij aan...en de Muziek en Zang klanken...van J. S. Bach - Christmas Oratorio ...
klonk door de Kamer...
Opeens... een hoop geschreeuw op me af...Kan je die Godsgruwelijke Muziek uit doen...zulks wil ik niet in m'n huis horen...Doe het uit...Als ik het weer hoor...sla ik je kop van je romp af...

(Wat een enge reacties... kunnen mensen op bepaalde Muziek hebben...dacht ik er ondertussen van)

Anderen zeiden... over zulkse Muziek...Gerver en Bah...en Afschuwelijk ...dat je daar van houdt...maw Het zat me echt niet mee...in mijn Jeugd
de Muziek te ervaren...die ik ...zo prachtig vond...

Ik hou bijna van alle Muziek...en pas me gelijk aan..bij hun Muziek smaak...)Mijn Instelling ermee...Had ook erg veel voordelen...met mijn opklim leeftijd genoten...met oa uit gaan...waar hun type Muziek... de trent was...Deed ik niet moeilijk over...er met mee... naar toe te gaan...Maar daardoor ...Ik hou bijna ...van alle Muziek...

Maar ...Zover ben ik... nou ook weer niet thuis ...in de Psychologie...of ik er een soort van... Jeugd Trauma... aan heb over gehouden...???

Maar daaraan tegen...tegen het ene neg...stond het andere pos tegenover...
Dat waren niet de minsten dus...waar ik
opeens in beland was...)Ze bleken dus echt te bestaan... niet alleen ik dus...Mensen die van Klassieke Muziek houden...dacht ik ondertussen... toen ervan...Wonderlijk...en op m'n ouwde dag...denk ik dat ...nog steeds ervan...

Maar ook...
In mijn gevoelsbeleven er over...Daaraan tegen...tegen het ene ...vele neg...stond het andere... vele pos...er tegenover...
Als ik het op een weegschaal zou kunnen wegen...mijn gevoelsbeleven er over...is de stand...precies gelijk...
pos alswel neg

En als de stand precies gelijk is...met mijn gevoelsbeleven er over...op de weegschaal...dan kan je er ook... in Meditatie van geraken... dat doe ik uiteraard... meestal wel...met
de allermooiste Klassieke Muziek ...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=u1HL1gEfv0M
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2023, 06:20

Ottomaans... :)

('We hebben arbeidsmigranten nodig voor onze welvaart'

mi Ja maar het is bezopen...dat binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht van wat grote bedrijven in het land...
(Zo zijn op de wereld meer landen Moslimstaat geworden)
Hoe dat uitpakt voor meisjes en vrouwen...kunnen we allemaal weten...

Kabul is een stad zonder vrouwen geworden
Vrouwen zijn door de Taliban uit het openbare leven gewist, ziet correspondent Lisa Dupuy in de Afghaanse hoofdstad. „We zoeken naar een manier om weg te komen.”

Wat ik nooit snap...van hun excuus...elk jaar weer...we hebben ze nodig...voor de welvaart...maar waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc. mi Ze werken 1 a 2 jaar en worden werkeloos gemaakt...want de volgende ploeg opgehaalden zijn nog goedkoper...
and so on...ze cereeren niet alleen zo... de armoede wijken...in het land...maar ook dat nog... binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht van wat grote bedrijven in het land...

maw In wezen hoeven er zoveel Migranten niet binnen gehaald...wat binnen is...moet gewoon in vaste dienst werken gaan met notmal koopkracht loonsverhoging krijgen...
dat zulks dus massaal niet gebeurd...en dat met Vakbonden in een land...is in wezen de ware schande van dit land...
en elk jaar aankomen met de smoes...we hebben ze nodig (de nieuwe) Werkmigranten...voor de welvaart...ondertussen
worden daar maar ...een paar mensen berenrijk van...de rest van het volk... zit met de armoedes wijken ervan...en betaalt via de belastingen...alle opvang ervan...
Ondertussen komt de volgende massale ploeg er weer aan...dat heet dan weer...We hebben ze nogdig voor de
Welvaart...
maar waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven.... en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc.
het is bezopen...dat binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht van wat grote bedrijven in het land...
(Zo zijn op de wereld meer landen Moslimstaat geworden)
Als dat zo door gaat...Hoe dat uitpakt voor meisjes en vrouwen...kunnen we allemaal weten...

ondertussen
worden daar maar ...een paar mensen ...berenrijk van...de rest van het volk... zit met de armoedes wijken ervan...en betaalt via de belastingen...alle opvang ervan...
en dat alles...met 1 een paar en wat circuitjes tm ongekend steeds rijker en rijker...de rest steeds armer...en dat...met Vakbonden in een land...dat is in wezen ...vanaf Links Paars gaande...de echte ware schande ...van dit land...met
ondertussen tegen de miljoen mensen in de armoede rens...en de Lage Midden inkomens richting die kant op geduwd...
en met 40.000 daklozen in het land...etc. etc.

maw Wat bedoelen ze...vanaf Links Paars... Met hun Alles mag...Behalve een Sigaar...met ze zijn...(elke nieuwe volgende massale Werkmigranten ploeg in het land...)... elk jaar nodig... voor de Welvaart in ons land???

Ondertussen
worden daar maar ...een paar mensen ...berenrijk van...de rest van het volk... zit met de zware armoedes wijken ervan...en betaalt via de syeeds hogere belastingen en hogere Premies etc. ...en via Kerkenwerken en hetende Goede Doelen...alle opvang ervan...

LT) :roll:

Overigens is mi... is de eeuwen ons Rechtsbestel opgebouwd uit De Joodse en Christelijke en Humanistische tradities...
maw willen we dat zo houden...
moeten we daar niet meer in trappen...met hun excuus...
'We hebben arbeidsmigranten nodig voor onze welvaart'

En zowel...Blijven we erin tuinen...dan zullen er toch andere Werkmigranten binnen gehaald moeten worden...ipv half Noord Afrika...

(Want...Zo zijn op de wereld ...meer landen Moslimstaat geworden...om de hebzucht van die ene en die paar en wat circcuitjes...
Als dat zo door gaat...Hoe dat uitpakt voor meisjes en vrouwen...kunnen we allemaal weten...tm niemand mag nog wat...op die ene en die paar en wat circuitjes na...)

En dat...met Vakbonden...
in een land...dat is in wezen ...
wat er allemaal ...vanaf Links Paars mee gaande...Is De echte ware schande ...van dit land...dat...alles met Vakbonden...
in een land...

met
ondertussen ...als uitkomst...tegen de miljoen mensen... in de armoede grens...en de Lage Midden inkomens... richting die kant op geduwd...en de gepensioneerden de koopkracht Index onthouden jaren en jaren...werden erdoor ook steeds armer...en met 40.000 daklozen in het land...etc. etc.

(Omdat het zo blijft heten...
'We hebben arbeidsmigranten nodig voor onze welvaart')

maar waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven.... en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc.
het is bezopen...dat binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht ...van wat grote bedrijven in het land...
(Zo zijn op de wereld meer landen Moslimstaat geworden)
Als dat zo door gaat...Hoe dat uitpakt voor meisjes en vrouwen...en voor nog veel meer...kunnen we allemaal weten...

Hoe de stand ondertussen is...wat ze welvaart noemen...(Die ene en die paar en wat circuitjes)...via de Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...Op een glas water na
Niemand mag nog wat...Niks mag... ook geen Sigaar etc.

Welvaart...
maar waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven.... en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc.


Vele jaren terug...schreef ik is...Neem nooit een Premier ...die De Baas... van een Vakbond is geweest
dan zal je het ...Omgekeerde ...ervan gaan zien...als uitkomst...(Vanaf Links Paars...)
met
ondertussen ...als uitkomst...tegen de miljoen mensen... in de armoede grens...en de Lage Midden inkomens... richting die kant op geduwd...en de gepensioneerden de koopkracht Index onthouden jaren en jaren en jaren ...werden erdoor ook steeds armer...en met 40.000 daklozen in het land...etc. etc. etc.


Vele jaren terug...schreef ik is...Neem nooit een Premier ...die De Baas... van een Vakbond is geweest
dan zal je het ...Omgekeerde ...ervan gaan zien...als uitkomst...(Vanaf Links Paars...)

De echte ware schande ...van dit land...
dat...alles... is de ...Vak nikserigheid...(met Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
in het land...!!!

ipv zich afvragen elk jaar weer...

waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven.... en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc.
het is bezopen...dat binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht ...van wat grote bedrijven in het land...
(Zo zijn op de wereld meer landen Moslimstaat geworden)
Als dat zo door gaat...Hoe dat uitpakt voor meisjes en vrouwen...en voor nog veel meer...kunnen we allemaal weten...

Hoe de stand ondertussen is...wat ze welvaart noemen...(Die ene en die paar en wat circuitjes)...via de Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...Op een glas water na
Niemand mag nog wat...ook in weer en wind en regen en koude aangekomen...je Gasten niet...Op een glas water na
Niks mag... ook geen Sigaar etc.

LT) :roll:
Vele jaren terug...schreef ik is...Neem nooit een Premier ...die De Baas... van een Vakbond is geweest
dan zal je het ...Omgekeerde ...ervan gaan zien...als uitkomst...(Vanaf Links Paars...)

De echte ware schande ...van dit land...
dat...alles... is de ...Vak nikserigheid...(met Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
in het land...!!!
ipv is gaande
Met hun excuus...'We hebben... (nieuwe)...arbeidsmigranten nodig ...voor onze welvaart')

Vak nikserigheid...(van de Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
ipv...Waar zijn die 160.000 ...van vorig jaar ons land...binnen gehaald ...gebleven.... ???

De echte ware schande ...van dit land...
dat...alles... is de ...Vak nikserigheid...(met Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
in het land...!!!
Het is bezopen...dat binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht ...van wat grote bedrijven ...in het land...
(Zo zijn op de wereld meer landen Moslimstaat geworden)

LT) :roll:

Als ik... die zwaar bemanipuleerde Waterzuipklets tafels... op TV Zie...
Is dat wat we willen ...ook voor de Generaties na ons...Wat ze Welvaart noemen...
Niemand mag nog wat...ook in weer en wind en regen en koude aangekomen...ook je Gasten mogen niks...Op een glas water na
Niks mag... ook geen Sigaar etc.

Hoe de stand ondertussen is...wat ze welvaart noemen...(op Die ene en die paar en wat circuitjes na)...via de Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...wat ze Welvaart noemen......Op een glas water na...

Voor de hetende Welvaart...moeten er nog meer...Werkmigranten binnen gehaald...nog meer... dan eerst...

Maar waar
zijn die 160.000 van vorig jaar binnen gehaald gebleven... en die van de 150.000 het jaar ervoor...en die van de
etc.
De echte ware schande ...van dit land...
dat...alles... is de ...Vak nikserigheid...(met Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
in het land...!!!

want de volgende ploeg opgehaalden zijn nog goedkoper...
and so on...
ze cereeren niet alleen de armoede wijken...in het land...maar ook dat nog... binnen wat decennia...er een miljoen Moslims in ons land wonen...voor
de hebzucht van wat grote bedrijven in het land...

Kunnen we er vast aan wennen...
Hoe de stand ondertussen is...wat ze welvaart noemen...(op Die ene en die paar en wat circuitjes na)...via de Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...wat ze Welvaart noemen......Is...Op een glas water na...voor de rest...Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Maar...waar...zijn... die 160.000 Werkmigranten... van vorig jaar... binnen gehaald... gebleven...???
( De volgende ploeg opgehaalden zijn nog goedkoper...)1 en een paar en wat circuitjes toprijk...de rest in het land...steeds armer en armer en armer...)
via de Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...wat ze Welvaart noemen......Is...Op een glas water na...voor de rest...Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Vele jaren terug...schreef ik is...Neem nooit een Premier ...die De Baas... van een Vakbond is geweest
dan zal je het ...Omgekeerde ...ervan gaan zien...als uitkomst...(Vanaf Links Paars...)

Maar...die kozen ze dus wel...Gevolg werd...
1 en een paar en wat circuitjes toprijk...de rest in het land...steeds armer en armer en armer...)
etc. etc. etc.

De echte ware schande ...van dit land...
dat...alles... is de ...Vak nikserigheid...(met Uitgespeelde)... Vakbonden... (Vanaf Links Paars) etc.
in het land...!!!

ipv Waar zijn die inmiddels hetende nodig...250.000 Werkmigranten van vorig jaar gebleven???

(Die zijn...In de armoede wijken beland...net als die er voor... en die daarvoor etc
sinsdien zijn de Voedselbanken ...niet meer aan te slepen...)maw als excuus...voor steeds meer en steeds nieuwe Werkmigranten...in het land...Wat heet Welvaart... in het land??? De Voedselbanken zijn niet meer aan te slepen...
en via de zwaar bemanipuleerde Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...wat ze Welvaart noemen......Is...Op een glas water na...voor de rest...Niks mag...ook geen Sigaar etc.
etc. etc. etc.

Laatst bij de NPO...ze hadden opeens een koffie Beker naast een glas water staan...maar de Camera scheen erin...bleek
ook in die bekers water te zitten met een glas water er naast...

De Voedselbanken zijn niet meer aan te slepen...
en via ...de zwaar bemanipuleerde Rolmodellen op TV...naar het Volk toe...
WAT ZE WELVAART NOEMEN...Is...Op een glas water na...voor de rest...Niks mag...ook geen Sigaar etc.
etc. etc. etc.

(en met een hoop ach en wee...komt dat er weer aan...
'We hebben arbeidsmigranten nodig voor onze welvaart')


Jeetje Miena ...ik verval wel in de herhalingen ermee...want...waar...zijn... die 260.000 Werkmigranten... van vorig jaar... binnen gehaald... gebleven...???
(Die zijn...In de armoede wijken beland...net als die er voor... en die daarvoor etc
sinsdien zijn de Voedselbanken ...niet meer aan te slepen...en ook dat nog voor het Volk zelf...wachten op een huis duurt nog langer dan eerst...)etc. etc. etc.

Vele jaren terug...schreef ik is...Neem nooit een Premier ...die De Baas... van een Vakbond is geweest
dan zal je het ...Omgekeerde ...ervan gaan zien...als uitkomst...(Vanaf Links Paars...)tm op heden...nog steeds...)!!!

LT) :roll: ___________________________________________________________________________

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY
Gr en Knf van LT) :roll:

_____________________________________________

PS
Netanyahu 'diep bedroefd' over per ongeluk gedode gijzelaars

Is het nou zo erg moeilijk... voor de Nederlandse Pers Mensen van tegenwoordig ...om ipv gijzelaars...gewoon
'Gegijzelden... te schrijven...???

mi Moeten ze... snel weer ...aan de gewone waar...gewone waar...als die van ...WELEER...!!!
(Want waar niks mag...ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van!!!)


Nederlandse Pers Mensen(Ze lijken niet goed snik meer...)vb
Netanyahu 'diep bedroefd' over per ongeluk gedode gijzelaars????

LT) :roll:

________________________________________________________________________

De AOW-leeftijd is gebaseerd op de verwachting hoe oud we gemiddeld zullen worden. De prognose is nu dat we iets minder lang zullen leven dan eerder gedacht.

Schreef ik al vaak zat...waar niks mag...ook geen Sigaar etc
Wordt de levensverwachting korter van...

Mensen hebben vaak niet door...
Dat we na vele eeuwen een gemiddelde sterfte leeftijd hadden ...bij 36 jaar...

en dat we
met de Lifestyle van na WO2 ...meer dan 30 jaren ouder geworden zijn... en dat in zo'n korte tijd...
verander je die lifestyle...
is met gemak op te voorspellen...dan leven we ...met z'n allen... steeds korter...
Percentueel was dat al aan het zakken...

De AOW-leeftijd is gebaseerd op de verwachting hoe oud we gemiddeld zullen worden. De prognose is nu dat we iets minder lang zullen leven dan eerder gedacht.

(Laat mij er buiten met hun)...Zij ...dachten dat...Ik dus niet!!!)
Ik Schreef ...al vaak zat...waar niks mag...ook geen Sigaar etc
Wordt de levensverwachting korter van!!!

Meer dan 30 jaren ouder geworden zijn... na al die miljoenen eeuwen...en dat in zo'n korte tijd...
maar...verander je die lifestyle...
is met gemak op te voorspellen...dan leven we ...met z'n allen... steeds korter...
Sinds eh...
Percentueel was dat al ...te Zien en te Weten...Meer dan 30 jaren ouder geworden zijn... en dat in zo'n korte tijd...
verander je die lifestyle...hoe oud we gemiddeld zullen worden...dat was ... sinds eh...al aan het zakken...!!!

Nog is
Eeuwen was bij 36 jaar de gemiddelde sterfte leeftijd...

Vanaf levensverlengende producten
werd dat Meer dan 30 jaren ouder geworden... na al die miljoenen eeuwen...en dat in zo'n korte tijd...

Als die Oude mensen 30 jaren ouder zijn geworden...dan die in vele eeuwen ervoor...als de ziektes en kwalen komen
bij die Hoogbejaarden...na de levensverlengende tijd...kraken ze de levensverlengende producten af ...met dat... als oorzaak...???
(Zo simpelig eenvoudig denkerig...zitten veel mensen... nog in elkaar...tm van jong tm oud...niemand mag nog wat
van eh dat... van de...levensverlengende producten)

Als ze ...alle ziektes en kwalen van de dood van Hoogbejaarden gaan tellen...omdat de levensverlengende producten op ze is uitgewerkt...)Om het Getal opgeteld aan ziektes...mag van jong tm oud...niemand nog wat...
maar...zeggen ze er niet bij...die is 30 jaren ...of meer ouder... geworden... dan in alle eeuwen ervoor...
met hun type van levensstijl...van Na WO 2!!! Waar levensverlengende producten...ook menige Vaccinaties mede bij horen...!!!

Ik Schreef ...Nog is
Eeuwen was bij 36 jaar de gemiddelde sterfte leeftijd...

Vanaf levensverlengende producten
werd dat Meer dan 30 jaren ouder geworden... na al die miljoenen eeuwen...Vanaf Na WO2...en dat in zo'n korte tijd...
Landelijk...gemiddeld 30 jaar en meer...is men...ouder geworden...dan in alle eeuwen ervoor in ons land...
en toen
en dan...
(Zijn die nou...zo dom of zo slecht...met hun simpelig eenvoudig denkerig...zo zitten veel mensen... nog in elkaar...tm van jong tm oud...niemand mag nog wat
van eh dat... van de...levensverlengende producten)???

Dan worden... alleen de Rijken... op een paar na...net als in alle eeuwen ervoor...die steeds ouder worden...want die kunnen... al die producten wel betalen... en in hun achterkamertjes ...uit beeld...het wel nuttigen...die levensverlengende producten...net als in alle eeuwen ervoor...en konden beren oud worden
met een gemiddelde Landssterftecijfer... bij 36 jaar...)!!!

Al vaak zat...schreef ik...(voorspellende)...van jong tm oud...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
of expres (onder het mom van)...onbetaalbaar wordt gemaakt...
Wordt de Gemiddelde...(Lands)...levensverwachting... korter van!!!

En toen ...Hier en Nu...(via officiele Instantie)(mi Het begin zit er al in...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
of expres (onder het mom van)...onbetaalbaar wordt gemaakt...
Wordt de Gemiddelde...(Lands)...levensverwachting... korter van!!!

De officiele Instantie
De AOW-leeftijd is gebaseerd op de verwachting hoe oud we gemiddeld zullen worden. De prognose is nu dat we iets minder lang zullen leven dan eerder gedacht.

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2023, 14:10

Ans... :)

(Ik las dit...

DE NACHTWACHT
Rembrandt gebruikte een loodhoudend laagje voor de Nachtwacht

Toen ik op de Lagere school zat...vertelden ze dat al...
Ook dat ze daadoor...de schilderijen van Rembrandt konden herkennen...er zat lood in de verf...

LT) :roll:

Valt me in deze tijd ...steeds vaker op...of ze... nu ...iets nieuws hebben ontdekt...maar in wezen was
het vroeger al bekend!

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________________

Laat ik... ook is wat...in de herhaling doen...als tips voor het nieuwe Kabinet...
mi
Ze kunnen beter... de Eigen Bijdragen ...eruit halen...want als ze ...de Eigenrisico ...eruit halen...

Dat kan je toch van tevoren ook wel voorspellen?
dan heet straks alles
de ene Nota ...na de andere ...zonder limiet...heet dan Eigenbijdragen!!!

LT) :roll:

En als In de Zorg...de Lagere lonen en Midden inkomens percentueel omhoog gaan...moet niet gelijk automatisch...gekoppeld...ook... de
Hogere lonen tm de allerhoogste lonen
met dezelfde percentage stijgen...dat schiet niks op nl!!!

Dat kan je toch van tevoren ook wel voorspellen?
Zo blijven ...de rijken ...te rijk... en de rest...te ARM ...nl!!!

LT) :roll:

Ik heb wel meer noten op m'n zang...

Elk Bedrijf...dat een miljoen of meer tm in de miljarden winst maakt...
moet een percentage als Cash in Kas (bij de Banken houden)
ipv
Alle winsten naar de rijke Gok Markt te brengen...
naar hun club van hetende Aandelen Markt...

Met het bedoelde Cash geld...moeten de lonen ...per jaar...van de Werknemers kunnen stijgen...
ipv
Ze hebben het te heten...niet...of het heet...dan komt dat bedrijf in zwaar water ed excuses meer...
Met
Alle winsten ...is naar de rijke Gok Markt gebracht...
naar de club van hetende Aandelen Markt...
1 en een paar en wat circuitjes top rijk ...nog rijker dan eerst...en de rest (in het bedrijf)...mag barsten is dat!

maw. Elk Bedrijf...dat een miljoen of meer tm in de miljarden... winst maakt...
moet een percentage als Cash in Kas (bij de Banken houden)(om de rest in het bedrijf niet te laten barsten is dat!!!
Met het
(dan verplichte)... bedoelde Cash geld...in huis hebbende bij de Bank...moeten ook de lonen ...per jaar...van de "gewone" Werknemers... naar Index Koopkracht...kunnen stijgen...

LT) :roll:
__________________________

De totale grote Lands ergenis is ...sinds eh...

Dat als Werknemers... of Gepensioneerde of wat dan ook ...een inkomens...verhoging krijen
dat ze ...de vaste lasten ...tig in de tigs hoger maken...of een boksje... bij de belasting erbij maken...ed dingen meer
en ze
nog minder over houden ...dan het jaar ervoor...en dito het jaar ervoor... en dito het jaar daarvoor sinds eh...

(Schreef ik al...aan de NL Vakbonden hebben ze... ook weinig tot niks... sinds eh...)

mi Dan moet een Kabinet het zelf opknappen!!!
ipv Een half land of meer...alsmaar weer...de nikserigheid van de armoedes grens ed...in laten zakken...

Dat als Werknemers... of Gepensioneerde of wat dan ook ...al vele jaren...als ze al is...een inkomens...verhoging krijgen
dat ze ...de vaste lasten ...tig in de tigs hoger maken...of een boxje... bij de belasting... erbij maken...ed dingen meer
en ze
nog minder over houden ...dan het jaar ervoor...en dito het jaar ervoor... en dito het jaar daavoor sinds eh...

En ze ...trapsgewijs...Een half land of meer...alsmaar weer...de nikserigheid ...van de armoedes grens ed...in laten zakken...
Dat in het hetende kleine rijke landje...al in de miljoen Burgers ermee gaande is...

maw. Elk Bedrijf...soewieso...dat een miljoen of meer tm in de miljarden... winst maakt...
moet een percentage als Cash in Kas (bij de Banken houden)(om de rest in het bedrijf niet te laten barsten is dat!!!
Met het
(dan verplichte)... bedoelde Cash geld...in huis hebbende bij de Bank...voor alle onvoorziene uitgaven...tm moeten ook de lonen ...per jaar...van de "gewone" Werknemers... naar Index Koopkracht...kunnen stijgen...

En dit
moet ook is voorkomen worden ermee...als ze al is...een inkomens...verhoging krijgen
dat ze ...de vaste lasten ...tig in de tigs hoger maken...of
en/ een boxje... bij de belasting... erbij maken...ed dingen meer
en ze
nog minder over houden ...dan het jaar ervoor...en dito het jaar ervoor... en dito het jaar daarvoor... sinds eh...

LT) :roll:
_______________________________

En ze moeten al die leugens is gaan laten...
Dat de Bejaarden de kosten zijn...in de Zorg...dat het uit de hand loopt...eed dingen meer...

Elk jaar... wordt er een Index gemaakt ...en de Premies worden er naar bepaald...

In Nederland... heeft elke Bejaarde Inkomen en betaalt mee aan die Verplichte Zieketekosten verzekerings Premie... en
aan die eigen risico en aan de opeense erbij hetende Eigen Bijdrage...

Ze moeten al die leugens is gaan laten...
Dat de Bejaarden de kosten zijn...in de Zorg...dat het uit de hand loopt...eed dingen meer...

Als In de Zorg...de Lagere lonen en Midden inkomens... percentueel omhoog gaan...moet niet gelijk automatisch...gekoppeld...ook... de
Hogere lonen tm de Allerhoogste lonen
met dezelfde percentage stijgen...dat schiet niks op nl!!!

Dat kan je toch van tevoren ook wel voorspellen?
Zo blijven ...de rijken ...te rijk... en de rest...te ARM ...nl!!!

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 dec 2023, 14:47

Snor... :)

(Het is Zondag...al jaren kijk ik dan een Kerkdienst via de TV

Ik snap niks van de Roomsen...die de Woorden van De Jezus zelf...niet nakomen in de Kerk...
en ze dat maar blijven door doen...
Ik vraag me dan af...Hoe kan dat????????

Hoe kan een hele GoeGemeente ...dat ...klakkeloos...nemen...

Tja toen nog 80% of meer...ongeschoold was...valt te begrijpen...als ze niet door hebben...te worden belazerd...
maar de Scholingen...Het Onderwijs... kwamen juist...om zelf ...te kunnen nadenken...

vlgs mij...Ik schreef het hier wel vaker...
Over Het Brood en De Wijn...doe dat ter nageachtenis...aan Mij...
en wat doen ze...ze delen alleen ...Het Brood...in de vorm van De H Hostie...
maar waar blijft...De Wijn?
Dat slaan ze... voor de Goegemeente Kerkse leden...gewoon over...

Ik snap niks van de Roomsen...die de Woorden van De Jezus zelf...niet nakomen in de Kerk...
en ze dat maar blijven door doen...
Ik vraag me dan af...Hoe kan dat????????

Hoe kan... een hele GoeGemeente ...dat ...klakkeloos...nemen...en dat... in deze...Landelijke ... Geschoolde Tijd???
Ik vraag me dan af...Hoe kan dat????????

mi Ze doen ...de bek er niet over open...maar gaan ...weg blijven...uit de Kerken...
Want ergens van ...moet dat... ervan gaan de zijn...weg blijven...in de Kerken...vooral in de Geschoolde landen...

Nog een vb
Kijk dat De Maria nog Maagd was...indertijd...kunnen we nog snappen...maar eh...met een heel gezin met Kinderen gehad...de eeuwige Maagd te noemen...
Dat kan men...een land vol met ongeschoolden misschien nog wel...voor schotelen...maar een Land vol geschoolden...dus niet...

mi Ze doen ...de bek... er niet over open...maar gaan ...weg blijven...uit... de Kerken...

Ze zongen vandaag...Midden onder Ons...staat Hij...die Gij niet kent...

Maar het moet zijn...Midden Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...

(In vroegere eeuwen leken ze ...alleen aan Mannen te denken....als iets buiten de deur gaande was...
en al helemaal...In Kerken...
Maar alles in de Hij gezet...zo zit... Gods Geest ...niet in elkaar...
Die is... Gender Neutraal...

maw Midden Onder Ons...Staat Zij...Die Gij Niet Kent...kan het ook Zijn...

Omdat het GESLACHT ONBEKEND IS...MOET HET...WEG GELATEN...
maw... Het moet zijn
Midden Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...

Ik zal niet alle missers gaan typen nu die ik zag...in de ST Joris Kerk te Eindhoven...
Maar mi Met die TV Opnames...veel hangt af...war de TV Regischeur ervan snapt...of er niks van snapt...

De juiste bedoeling is...De Gemeenschap...van De Heilige Geest...te tonen...
maw
De TV Kijkers...moeten ahw ...hetzelfde op Ooghoogte...Zien...wat Mensen... in die Kerk Zien...tijdens de KerkDienst...

maw Kijkt men vanuit de Ogen van De Hoge Priester...dan moet de Goegemeente getoond...
Kijkt men vanuit de Goegemeente ooghoogte...die kijken wat er rondom Het Altaar gaande is...
dus moet dat getoond...
en niet om de haveklap
een zangkoortje tonen ze...en alweer en nog steeds...
tm in de versuffing zo lang...nog steeds het Koor in beeld...

Maar een kerk Koor tijdens De Diensten moet ahw als Engelen uit de Hemel komen klinken...maw
nauwelijks tot niet te zien zelfs...en al helemaal niet ...tussen het H Altaar en er meteen er achter...met
een huppelende of zwaaidende dirigent...in beeld...alsmaal...

Er Moet helemaal niks zijn tussen Altaar en Achterkant...alleen de Mensen die de Dienst Celebreren...kunnen
daar tussendoor lopen of staan of zitten...

maw Welk Koor dan ook...dat hoort daar niet te staan...Tijdens Kerkdiensten...tussen het
H Dit ...en ...het H Dat...

Wat deze Kerk wel goed deed...
Als de Stoet De Kerk binnen komt...dat er een Gazant na de Hoge Priester...de Kerk binnen komt...

De Hoge Priester...moet bescherming achter zich hebben...en dus niet als laatste met de stoet binnen komen...wat je tegenwoordig
toch erg veel gaande is in veel Roomse Kerken...
De Hoge Priester loopt... in hun eentje achteraan...de Kerk binnen... en de Kerk er zo ook weer uit gaande...

Wat deze RK Kerk wel goed deed...
Als de Stoet... De Kerk binnen komt...dat er een Gazant... na de Hoge Priester...de Kerk binnen komt...

mi Moet de hele Goegemeente de Stoet binnen zingen...en niet alleen een Koor...alweer het koor en alweer ze doen of
alles er om het Koor draait...in veel RK Kerken...ipv
Het draait om de Gemeenschap...van de Heilige Geest...maw Het draait om iedereen evenveel in De Kerk...tijdens
de Kerkdiensten...

Nog is
mi Moet de hele Goegemeente de Stoet binnen zingen...en niet alleen een Koor...alweer het koor en alweer ze doen of
alles er om het Koor draait...in veel RK Kerken...ipv
Het draait ...om de Gemeenschap...van de Heilige Geest...maw Het draait om iedereen evenveel... in De Kerk...tijdens
de Kerkdiensten...Dus eh...alweer niet!!!

Ik zag ook tijdens ...een Roomse Kerkldienst is...De Priester haalde elke H Hostie even door een schaal met wijn heen...
en gaf alzo
De H Hostie ...en ...de H Wijn...in ene zo...aan elkeen... in de Kerk...
en
dus niet alleen die ene of die paar...maar aan allemaal...vlgs De Woorden van De Jezus van N zelf...
Alzo gedenk Mij...Met het Lichaam... en...met Het Bloed...(Alszijnde van... De Christus...) eet en drink om te Gedenken...

Nou ja Ik bedoel maar...er zijn ook Kerken ...die de Wijn ...voor elke Kerkganger doet ...in een apart klein kommetje met Wijn...
en ...op een schaal een stukje brood...neer zet...waar de Goegemeente langs loopt...en er van neemt...
vlg De Woorden van De Jezus van N...Doe dat...om Mij ...te Gedenken...Met Brood en met Wijn...

In welke vorm men dat ook doet ...maakt niet uit...uit maakt het
als men... De Wijn gaat laten...
en men ...in die Kerk...De Woorden van De Jezus...zelf... niet eens na komt...voor de Goegemeente Kerk Leden...

Dan worden die Kerkseleden toch belazerd...Ik bedoel...Hoe geschoolder een land...ergens van ...lopen de Kerken leeg van...

Als je Ziet ...op TV...wat de Kerkleden... het meeste missen tegenwoordig...en dat is...
De Gezamelijke zang...
dan gaan ze ...massaal naar zulks toe...ergens in het land is Gezamelijke Zang...
die Kerken ...zijn overvol...met Zingend Nederland...

mi Als je dat door krijgt...wat het gemis in de kerken is...dan vervul je het toch weer...
met Gezamelijke Gezang...in De Kerkdiensten...

ipv vooral...bij Protestanten ...lijken ze...sinds eh.... iedereen een podium te geven ...die wat zingt of wat muziek maakt...
ondertussen
sukkelt...De Kerkleden Zelf...ervan van in...

Ze gaan dan niet... naar buiten met Nieuwe (ahw H Geest) Energie opgedaan...dus die gaan ook... steeds meer...de Kerk laten...
Behalve
Zie Daar
Daar
issie weer...
wat de Kerkleden... het meeste missen tegenwoordig...dat is...
De Gezamelijke zang...
Dan gaan ze ...massaal ...naar zulks toe...ergens in het land is ...Gezamelijke Zang...
die Kerken ...zijn overvol...met Zingend Nederland...

Nou ja ...als ze niks snappen ...dan snappen ze... ook niks...
Ondertussen... verdwijnen er... steeds meer Kerken in Nederland...wgs
als ze niks snappen... dan snappen ze... ook niks...

Kerken... hebben meestal iets als ...Herkennings Punt...in Dorp en Stad en in Stadswijken...opeens...Kerk weg...
en nog eentje... en nog eentje... etc.(Wat er voor in de plaats komt ...ga ik niet allemaal uitleggen...)

Ze zongen vandaag...Midden onder Ons...staat Hij...die Gij niet kent...

Maar het moet zijn...Midden Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...

(In vroegere eeuwen leken ze alleen aan Mannen te denken....als iets buiten de deur gaande was...
en al helemaal...In Kerken...
Maar alles in de Hij gezet...zo zit... Gods Geest ...niet in elkaar...
Die is... Gender Neutraal...

maw Midden Onder Ons...Staat Zij...Die Gij Niet Kent...kan het ook Zijn...

Omdat het GESLACHT ONBEKEND IS...MOET HET...WEG GELATEN...

maw... Het moet zijn

Midden Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...

Vind ik wel een mooie tip om te geven...
In vroegere eeuwen... leken ze alleen aan Mannen te denken....als iets buiten de deur gaande was...
en al helemaal...In Kerken...in Tempels in Synagogen...en...in Moskeeen ed.

Maar alles ...in de Hij gezet...zo zit... Gods Geest ...niet in elkaar...
God IS nl... Gender Neutraal...!!!!!!!!

maw... Het moet zijn

Midden... Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...(bv Om Alles TE ZIEN...HOE HET ER TOE GAAT...)
(iK LEGDE VAAK ZAT UIT...IN ELK LAND...IS GAANDE TM 30% GEESTVERLICHTEN...VAN DIE... KAN HET...ELKEEN ZIJN...
Maar alles ...in de Hij gezet...zo zit... Gods Geest ...niet in elkaar...
God is nl... Gender Neutraal...!!!!!!!!
Het moet dus Zijn... Onder Ons...Staat ...Die Gij... niet Kent...)


Kerkdiensten ...zijn er voor de hele Goegemeente tegelijk...Voor aparte uitvoeringen... zijn er ... ook ...aparte...Podia...voor...
Op andere tijden...in andere ...of dezelfde gebouwen...HUSSEL HET DUS NIET DOOR ELKAAR...

Vooral...bij Protestanten ...lijken ze...sinds eh.... iedereen ...een podium te geven ...die wat zingt of wat muziek maakt...een fluitje ...een gitaartje...een zangertje een dansertje...en alweer een koortje tm alweer hezefde Koor...etc.
ondertussen
sukkelen...De Kerkleden Zelf...ervan van in...en gaan ...De Kerk ...massaal verlaten...IS DAT WAT ZE WILLEN???

Als je Ziet ...op TV...en Weet...wat de Kerkleden... het meeste missen tegenwoordig...en dat is...
De Gezamelijke zang...

Nog is
Kerkdiensten ...zijn er voor de hele Goegemeente tegelijk...Voor al die aparte uitvoeringen... zijn er ... aparte...Podia...voor...

Fijne Zondag verder

https://www.youtube.com/watch?v=WUsjSMXHJXE&t=6585s

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 dec 2023, 15:46

Normaliseren... :)

(WAPENEXPORTBELEID
Oxfam vindt het ‘heel cynisch’ dat de staat F-35-onderdelen mag blijven leveren aan Israël
Van de rechter mag de staat reserveonderdelen voor de F-35’s aan Israël blijven leveren. De gevechtsvliegtuigen maken veel burgerslachtoffers. Hulporganisaties willen een einde aan de exportvergunning en gaan in hoger beroep. „Het is heel pijnlijk dat het zo is gelopen.”

Ik schreef al vaker...De Goede Doelen moeten ...de Bek open doen
dat Hamas de gegijzelden Vrij laat...want daar draait alles om!!!

maw Goede Doelen...tm De VN aan toe...het kan niet altijd van 1 kant afkomen...op die van de Gaza af...met
tig in de tigs ...aan Goede Doelen...

De Goede Doelen tm De VN aan toe...moeten ...de Bek is open doen
Dat Hamas... de Gegijzelden Vrij laat...want... daar draait toch...alles om!!!

Verleg de aandacht dus niet... naar wat anders toe...Goede Doelen tm De VN aan toe...
...Alleen DAT ...STEEDS ...ROEPEN!!!
Dat Hamas... Alle Gegijzelden Vrij laat...want ...daar draait toch...alles ...om!!!

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Opinie Leesonderwijs
Het is geen probleem dat kinderen steeds minder goed kunnen lezen

mi Ze lijken... steeds gekker te worden...met ook dat nog... al hun geks...mag in de krant...

mi...Want zeg nou zelf...dat is toch niet normaal... Leesonderwijs
Het is geen probleem dat kinderen steeds minder goed kunnen lezen

Zelf las ik vroeger al alles wat los en vast zat...en toch kreeg ik een laag cijfer voor lezen...
en wel...omdat ik te verlegen was...hardop in de klas te lezen...ik stuntelde er dus nogal mee...
alleen de Meester...van het laatste schooljaar ...had het door...maar die werd dan ook erg snel Direkteur van een andere school...die kon bij ons in 1 jaar meer leren...dan de andere Leraren...in alle jaren ervoor...

Altijd fijn...iemand met persoonlijke Beroeps gaves te treffen...Hij had me dus door...
want hij maakte associaties...iemand die nauwelijks tot niet lezen kan...maakt nooit zulkse mooie werkstukken als jij doet ...zei
die op een dag...
dus hoe zit dat...met het leescijfer van je???
Ik haalde m'n schouders op en zei...Gewoon Meester...Ik ben niet best in hardop lezen...en al helemaal niet in een volle klas...maar u heeft wel gelijk...want ik kan erg goed lezen...Ik mag boeken lenen van onze Huisarts...en lees die
helemaal uit...en breng ze...op verzoek...netjes terug...
Ik zei hem...Kijk meester...u bent nieuw hier...Ik droeg eens een gedicht van Joost van de Vondel op...in de klas
ze lagen allemaal dubbel van het lachen...van zo'n zwaar gedicht en met een boeren klankstem gezegd...
de anderen hadden dingen als...Poesje mauw...en Poeziealbum gedichtjes...maar ik haalde een gedicht uit een echt boek...zoals de opdracht was...zeg as Woensdag allemaal een gedicht op...
was toen gaande in die klas...
Boerndorp naar 5 jaar terug in de grote stad...als ik al wat zei...moesten ze allemaal lachen...deed ik niet moeilijk over...ik lachte gewoon terug...even goede vroenden...maar hardop lezen in de klas...sla mijn beurt maar over...want ik stuntel er ongans mee...

Die Meester... ben in jarenlang bevriend mee geweest...dat viel nog niet mee...want ik had alleen een oude rammelfiets...en de Meester was samen met zijn Vrouw...een provincie verderop gaan wonen en werken...
Op de laatste schooljaar vroeg die ons ...Jullie komen toch welis langs???
Ja Meester...
Achteraf bleek ik de enige die zich aan die belofte had gehouden...

Van thuis mocht ik zulks helemaal niet...ze hadden een grote hekel aan die meester...die alweeer kwam pleiten om mij te laten doorleren...Ze gooiden gewoon de deur voor z'n neus dicht...

Die mensen... zijn echt vreselijk ...zei de Meester me...Ik zei...Ja Meester...maar U gaat uw boekje te buiten...dat te zeggen aan een Kind.....Maar... u heeft wel gelijk...

Dan had ik op die rammelfiets...me te pleuris gefietst...op naar die andere Provincie...en kwam precies met
etens tijd weer thuis...en niemand vroeg wat...en ik zei niks...Het heette mag ik buitenspelen...Dat mocht...
want op de Zondagen hadden ze liever de Kinderen buitenshuis...dan hadden Zij rust in huis...
maw ze dachten dat ik ergens in de wijk...buiten had gespeeld...maar ondertussen was ik mooi... naar De Meester
geweest...

Vroeger had ik een hele aparte gave...als ik op zoek was naar iemand...geen idee waar die was of woonde...fietste
ik er zo op af...
Dat ging ook zo...met de fiets naar het huis van De Meester...Geen idee in welke straat die woonde in dat stadse Dorpje...Dus ik fietse op een huis af...om het te gaan vragen...Weet U waar de Hoofdmeester van de school woont...
maar... zijn eigen vrouw... deed de deur open...
Vroeger had ik een hele aparte gave...als ik op zoek was naar iemand...geen idee... waar die was of woonde...dan fietste
ik er zo op af...

Altijd gezellig daar...en verwend met frisdrank en lekkere koekjes...en dan zei ik plots...ik moet weer terug...het is nog een heel eind fietsen namelijk...
en ik moet om 6 uur binnen zijn...anders zwaait er wat...daar deden ze voeger niet moeilijk over...met die losse
handen van ze...
en dan de hele afwas alleen te moeten doen en de volgende Zondag niet naar buiten spelen te mogen...er hing dus
teveel van af...om te laat te komen...

Maar ik weet de eerste keer er naar toe fietsen nog...waar ligt dat Dorp??? Oja in Zuid Holland...
Ik keek naar de zon in de lucht...het is nu 12 uur...dan moet ik die richting op...ergens leerde ik mezelf... zulks aan toen ik nog in een Boern Dorp woonde...als Kindzijnde...tussen m'n 5de en 10de jaar...
en ik maar door fietsen die richting op...pas na een hele tijd...zag ik een bord met de naam van dat Dorp erop...
nog zoveel kilometer...eenmaal in dat Dorp...geen idee wat het adres van de meester was...

Vroeger had ik een hele aparte gave...als ik op zoek was naar iemand...geen idee waar die was of woonde...fietste
ik er zo op af...
Dat ging ook zo...met de fiets naar het huis van De Meester...Geen idee in welke straat die woonde in dat stadse Dorpje...Dus ik fietse op een huis af...om het te gaan vragen...Weet U waar de Hoofdmeester van de school woont...
maar... zijn eigen vrouw... deed de deur open...

Haar herkende ik ...want de Meester was getrouwd...toen ik in de 6de klas zat...heet nu groep 8
en na dat schooljaar...gingen ze verhuizen naar dat stadse Dorp...en werd ie daar Directeur van een School...

Ergens dacht ik onderweg...ze wonen vast vlak bij die School...dan vind ik het wel...maar ik zag in de straten geen School...dus ik zou het gaan vragen...en aanbellen bij een huis...
en toen deed de Vrouw van de Meester de deur open...
Gelukkig maar...want ik was toe aan alles...aan drinken en aan naar de WC gaan...en iets te eten...
Gelukkig was het een heel aardig stel...ze begrepen het zo ook al wel...
Vandaar we zijn vele jaren bevriend gebleven...

Op een dag...ik fietste er weer is naar toe...toen bleek Zij zwaar depressief...De Meester...ik mocht hem toen al bij de voornaam noemen en haar ook...zei...De Dokter zei...ze kan geen Kinderen krijgen...
en ze is daar helemaal van slag van...

Ik zat in mezelf een stilte te houden en zei plots...ik zie jullie een Zoon krijgen...
Ze waren er boos over...nou ja niet Hij...maar eh Zij...dat ik iets totaals anders zei...dan de Ziekenhuis dokter...en werden minder aardig...
en ik bleef er steeds langer weg...

Ik had inmiddels zelf al druk zat...met een Tweeling gekregen...(Op mijn kaartje naar hun...niks gehoord...)toen
op een dag... een geboorte kaartje in de brievenbus lag...en wel van de Meester en z'n Vrouw...Ze hadden een Zoon gekregen...(Geen excuus erbij...Je had wel gelijk!)

Ik stuurde een leuke felicitatie kaart terug...maar ...heb nooit meer wat van ze gehoord...en Zij van mij ...ook niet...

Typisch een geval...van verlopen vrienden...was dat...dat mi...elk mens... wel mee maakt...

wgs veel te druk ...en alles is anders dan eerst...niet alleen bij mij...ook bij hun...

De School wilt wat van je ...de Sportclubs willen wat van de ouders...de Hobby clubs willen wat van je....de nieuwe buren ook
en op het werk willen ze... wat van je...en alle Omscholing en Bij sScholing etc. in de jaren...maw We hadden het allemaal veel te druk...om verre vrienden te kunnen bij houden...

Typisch een geval...van verlopen vriendschappen...was dat...dat mi...elk mens...tegenwoordig... wel mee maakt...

Maar ik begon te typen...over het Lezen...
Ik las dit...
Opinie Leesonderwijs
Het is geen probleem dat kinderen steeds minder goed kunnen lezen

mi Ze lijken... steeds gekker te worden...met... ook dat nog... al hun geks...mag... in de krant...

mi...Want zeg nou zelf...dat is toch niet normaal... te lezen...
Leesonderwijs
Het is geen probleem dat kinderen steeds minder goed kunnen lezen(???)

Toen ik als Kindzijnde begon met de Krantenstukjes op de Plee te lezen...(Closetpapier bestond nog niet nl)
Ging er een Wereld voor me open...
die het...Boern leefwereldje om me heen ...ver te buiten ging...wat mijn hele eigen denkwereldje deed verbreden...
(En Ondertussen...wist niemand daarvan...want dat was...Mijn Geheim...Lezen op de Plee...)


Afbeelding
Nou zo kan die wel weer...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=MmMxGTLOW-g
Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 dec 2023, 12:08

Eren... :)

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... zie-europa

mi Zulkse Souvereiniteit Interne aangelegehedens gaat de EU helemaal niks aan!!!
Waar nu weer mee??? Die pissen te ver buiten de pot ...die in Brussel!!!

mi In Nederland... kan elke Gemeente... zelf zulkse beslissingen...wel maken!!!

LT) :)

In de Opiniepanel...enquête ...van EenVandaag... schreef ik ook al...De Oekraiene heeft meer aan
snel Lid van de
NAVO te worden...dan snel lid ...van de EU te worden...

wgs
mi Zulkse Souvereiniteit Interne aangelegehedens gaat de EU helemaal niks aan!!!
Waar nu weer mee??? Die pissen ...veel en veel en veel te ver... buiten de pot ...die in Brussel!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... dfeest-br/

Dat Moordfeest...Is het al veel...maar...met alsmaar reclames ...er tussendoor...en ook dat nog
erg lang...verstoorde het hele denkgeurens er over!!!

Dus een volgende... met dat...hoef ik ...niet meer te Zien... op TV!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/op ... erstdiner/


Ik denk dat de meeste...chique diner...nog helemaal niet geschikt zijn voor Kindermagen en Kinderdarmen en voor Kindersmaak...

mi Gewoon de Oudere...dat chique diner...voorschotelen en de Kinderen zeggen...ze zijn er nog...te klein voor...
(Wedden dat ze dan ook ...overal van willen proeven...onderwijl...)ruim van te voren mede delen...Nee...chique diner...dat is alleen voor Volwassenen...maw
Voor volgend jaar... zal het probleem dan wel opgelost zijn......want mi. Kinderen willen niet heten...dat ze er...te
klein te jong...voor zijn...

Wonderlijk te lezen...
Het enige probleem is, dat mijn kinderen bijna niets lusten. Ja, de standaard Hollandse pot,

mi Er is dus helemaal geen eetprobleem met die Kinderen...Een mooi Kerst Groene stampotje...van plakjes worst een Kertboom vorm er op...gaat er dan wel in...
tijdens dat... de Volwassenen ...aan de chique diner zitten...

Toen ik mijn... eerste chique...Kerstdinner kreeg...was ik al Volwassen!
En anders...Een mooi Kerst Groene stampotje...van plakjes worst... een Kertboom vorm er op...MET EEN LEKKER SJUUTJE ER OVERHEEN...gaat er dan wel in...

Ik denk ...dat de meeste...EEN VOLLEDIGE...chique diner...nog helemaal niet geschikt zijn voor
Kindermagen en Kinderdarmen en voor de Kindersmaak...

LT) :roll:

___________________________________________________________________

Ik zag op verschillende TV Kletstafels...
iets heel engs eigenaardigs...Horroachtig... zelfs...

De TV Kletstafel zaal... was mooi Kerst versierd...op de Ronde tafel...voor de Gasten
gestoken in mooie kledij...staan op maat...waterglazen...

GGGRRRRRRggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs engs...Horroachtig zelfs...

Na tijden ...keek ik weer is even ...Inside...ook die Mannen hebben opens
een waterglas vol w3ater...voor hun snufferd...

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs engs...Horroachtig zelfs...

Even kijken bij Renz op Zondag...
op de Ronde tafel...voor de Gasten
gestoken in mooie kledij...staan op maat...waterglazen vol met water...

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs engs...Horroachtig zelfs...
Ik zap tegenwoordig... gelijk door...waar men... zo erg te bemanipuleren is...
lulkullen ze meestal ook ...(vooraf)...bemanipuleerd nl!

Ik keek even Buitenhof en zapte gelijk door...
(Ze lijken er niet goed snuif...en/of met Pillengebruik...)
dat ze zelf niet eens door hebben...hoe eng ...onnozel en zot...dat... om te Zien is...en het wordt
steeds erger...(???)

Bij Buitenhof... Zwaar gebulde Gasten uit Belgie...na de lange reis...in weer en wind...en toen...krijgen ze
een Glas Water...voor de snuffert... en moeten daarmee hun tijd mee volpraten...en een uur mee vol zitten er...

Voor wie wat waar doen ze dat eigenlijk???
Of lossen ze zo
hun geheime
taakstraffen op???
Dan mogen ze toch...op TV in beeld blijven...)

Kijk ons is goed zijn...aan het doen zijn...
Wij drinken niet meer Wijn ook geen Pilsje meer... en roken niet meer... en drinken ook geen Koffie en Thee meer
en ook geen Frisdranken... en ook geen sjuutjess...meer...we drinken alleen nog maar... water...

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs Engs...Horroachtig zelfs...maar ook...wat volkomen idioot ...om te Zien is!!!

Gasten die komen van heinde en ver in Weer en Wind...bij regens en met Kou...na al die tochtgangen op elk station...
en met overstappen in de kou...komen ze aan...in de Studio als Gast...en toen???

Is mi...Volkomen On Nederlands nl.
Om... je Gasten... zo...te ontvangen...dito jezelf als GastHeer en/of Gastvrouw...om zo erg
jezelf en de Gasten...te verniksen!!!

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs Engs...Horroachtig zelfs...maar ook...wat volkomen idioot ...om te Zien is!!!

LT) :roll:

Hoe snel je de ...Copy-Cats ervan Ziet...Ik zapte naar... First Date
en ...alweer... vroeg iemand... een glas Water... aan de BARMAN...

Is mi...Volkomen On Nederlands nl.
Om... je Gasten... zo...te ontvangen...sowieso niet... in een geklede Kerst Feest... versierde zaal...

Ik krijg de wildste gedachtes erbij...Voor wie wat waar ...doen ze dat eigenlijk???
Ook de Gasten zelf...tm de Bekendsten zelfs...Of lossen ze zo
hun geheime
taakstraffen op???
(Die snuivers en/of pillen gebruikers)
Dan mogen ze toch...zo...met een glas Water
op TV... in beeld blijven...)!!!

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs Engs...Horroachtig zelfs...maar ook...wat volkomen idioot ...om te Zien is!!!

Ik zag laatst een docu over de NL Politie...die kregen in de pauze een glas ranja...Ach wat schattig he...

Ze lijken me niet meer goed bij de kloten...dat is het!!!

Soms zetten ze er ...een beker naast het Volle Waterglas...laatst ging de Camera bij NPO...de tafel over...ook in die Bekers bleek... Water te zitten...

Ik zag op TV
iets heel eigenaardigs Engs...Horroachtig zelfs...maar ook...wat volkomen Krankzinnig idioot ...is... om te Zien ...is!!!

LT) :roll:
__________________________________________________________

Hoe zit dat ...met die Hamas...(Lekkere Palestijnse Leiders daar)...Offert die liever... het eigen Volk op...ipv
de Gegijzelden vrij te laten...???

En/Of als ze het maar lang genoeg door doen...hun eigen Volk opofferen...wordt de simpele zielen wereld
vanzelf tegen die andere...en voor hen...

ipv er moet maar 1 kreet klinken tm tm tm De VN aan toe...
Hamas laat de Gegijzelden vrij...want daar draait toch alles om!!!

Ondertussen
uren dagen weken...

Voor alle simpele zielen...Dat is ...wat er gaande is!!!
met die Hamas...(Lekkere Palestijnse Leiders daar)...(Om hun...Terroristische Criminele) ... eigen haggie te redden)...die Hamas figuren...Offert liever... het eigen Volk op...ipv
de Gegijzelden vrij te laten...???

Fijne dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 dec 2023, 02:51

Renbaan... :)

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... or-herstel
(Schreef ik ook welis over...met al die massale vele zware hoge palen aan windmolens...in de Wereld zeeen...door erdoor veranderde stromingen
kunnen zeedieren een andere route
door gaan nemen...
en alweer kwam er ...een zeedier aan...dat niet in onze Noordzee hoort... en al helemaal niet op ons strand en in ons land...)

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

Hamas benadrukt: ruil gijzelaars pas als oorlog stopt

Wat een lulkul excuus...van die Hamas...Zij namen de Gegijzelden mee...zonder dat er oorlog was...zij wilden de Gegijzelden
niet terug geven
Zij gooiden bommen op Israel...toen kwam de oorlog ervan...

maw Hamas moet gewoon stoppen met bommen op Israel te gooien...en de Gegijzelden vrij laten
Daar draait toch alles om!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________

https://nierstichting.nl/steunonzestrij ... adoptimize

mi Het is lang niet alleen het Zout...
Ik lees ook welis Medicijnen bijsluiters...daar staat ook welis bij...Kan nierschade veroorzaken...


Heb ik weer...
Zelf heb ik nog niet zo lang...bloeddrukverlager...wgs een Aorta Aneurisma...voorheen nog maar kort geleden...was de maat... van mijn nieren aders 6 mm ...en
nu is het al 3.3 mm

Die zijn nu te smal...om de kleine Aorta Aneurisma...operatie te kunnen doen...en de grote zware operatie kan ook al niet...

Maar die nier zaken aders...bij me...kwam pas...vanaf dat ik...bloeddruk verlagers ...sinds kort geleden nog maar kreeg...

maw Ben benieuwd ...wat mijn doodsoorzaak ...al of niet plots wordt..Nierfalen of ...De Natuurlijke Eutha (Aorta Aneurisma) Bom... Ploft...plots...
Of er komt nog iets onverwachts tussen...Als ze je boven willen hebben...ontloop je dat als Mens zijnde toch niet nl!

Maar het Ziekenhuis...waar ik naar verwezen was...vertelde niet in het begin ...toen op de CT te zien was dat de nierenaders nog 6 mm was...en men in een Academisch ziekenhuis die operatie had moeten doen...omdat dat zij de kleine (Liesmethode)...Aorta Aneurisma operatrie ...niet doen...
Ze lieten me al die tijd aan het lijntje houden...met het ene Onderzoek na het andere
met maanden er tussen steeds...Zelfs op de dag toen die mij zou vertellen dat Opereren niet mogelijk was...omdat op de laatste CT de aders 3/3 mm was...die klappen dan dicht tijdens de operatie...hoorde ik aan...maar voor dat praatconsult liet die me nog een loopfunctie Onderzoek doen...)Wat dus volkomen zinloos was...omdat die al wist dat een kleine alswel de grote...operatie niet mogelijk was...)

Maar na rijen Onderzoekingen gehad...met weken wachten er tussendoor...hoorde ik pas...zij doen die kleine Aorta Aneurisma niet...Terwijl bij de eerste CT Scan al te weten was...de Nierbloedvaten zijn 6 mm!!!
Met dat was (via Liesmethode)...de kleine...Aorta Aneurisma operatie te doen...maar inmiddels met 3.3 mm niet!!!

Maar in dit artikel gaat het over Zout en Nierkwalen...tm Nierfalen...
Zelf eet ik al jaren zoutarm tm zoutloos m'n eigen gekookte etens...
Dat begon is met...het zout vergeten erop te doen met koken...ik ontdekte toen...dat vooral de Groentes extra lekker waren...gekookt zonder zout!!! Toen ben ik dat blijven doen...ik al jaren zoutarm tm zoutloos m'n eigen gekookte etens...

Maar kreeg toch te hoge bloeddruk...waarschijnlijk van de Aneurisma...die ook steeds groter werd...
Nog niet zo lang geleden...en kreeg ij gtegen de hoge bloeddruk...daar Medicijnen voor...in de lange rij van risico's staat ook nierschade bij...
De eerste CT scans...tonen aan...de nieren aders zijn 6mm
Met dat was (via Liesmethode)...de kleine...Aorta Aneurisma operatie te doen...maar inmiddels met de laatste CT can...met 3.3 mm niet!!!

Heb ik weer...
Maar ik ben al tevreden... de 80 te hebben gehaald...de rest is leuk mee genomen...of de aftakelingen komen er aan...

Ben wel benieuwd ...wat mijn doodsoorzaak ...al of niet plots wordt..Nierfalen of ...De Natuurlijke Eutha (Aorta Aneurisma) Bom... Ploft...plots...
Of er komt nog iets ...onverwachts tussen...Als ze je boven... willen hebben...ontloop je dat... als Mens zijnde... toch
niet nl!

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________________

Laatst schreef ik hiero...er komt momenteel ...massaal te veel donkere materie...in het Eeuwige Hienamaals aan

omdat er dringend meer lichtmaterie... daar naar toe moet...
schreef ik hiero...dat lukt met Natuurrampen...met Epidemieen en met oorlogen...waar
vooral...veel Kinderen... het slachtoffer van zijn...

Bij aankomst in het Hiernamaals...De...Het...Een... Mensen Ziele Puntje...straalt bepaalde procentuele licht materie uit...of en of ...donker materie uit...

Maar elk Mens
vanaf ongeveer 3 a 4 maanden een vrouw is zwanger...tm een kind wordt geboren... met Licht Materie in de Ziel...

Er is momenteel......echt iets ergs gaande...zo massaal...als dat Licht...bij te velen... eruit verdwijnt...tijdens
het leven op Aarde...

Laatst schreef ik hiero...er komt momenteel ...massaal te veel donkere materie...in het Eeuwige Hienamaals aan

omdat er dringend meer lichtmaterie... daar naar toe moet...(wgs de Natuurwetten er moeten gehandhaafd blijven)
Voorkant 70% licht en 30% zwart...achterkant 70% zwart en 30% licht...

Schreef ik hiero...dat lukt schijnbaar alleen met Natuurrampen...met Epidemieen en met oorlogen...waar
vooral...veel Kinderen... het slachtoffer van zijn...
tm een kind ...Kinderen worden geboren... met Licht Materie in de Ziel...

Omdat er dringend... meer lichtmaterie... daar naar toe moet...(wgs de Natuurwetten er ...moeten gehandhaafd blijven)
schreef ik hiero laatst...dat lukt schijnbaar alleen met ...Natuurrampen...met Epidemieen en met Oorlogen...waar
vooral...veel Kinderen... het slachtoffer van zijn...op Aarde...

Als die ervan overlijden...die komen allemaal in Hoofdfactor 13 of Hoofdfactor 14...In het Huis
Mijners Vader...heeft vele Woningen...

Nou ja ...dan kan je er ...een beeld van krijgen...hoe dat nu weer in elkaar zit...waar
al of niet opeens...vooral...veel Kinderen... het slachtoffer van zijn...op Aarde...
wgs er komt momenteel ...massaal te veel... donkere materie...in het Eeuwige Hienamaals... aan...

Nou zo kan die wel weer
https://www.youtube.com/watch?v=MmMxGTLOW-g

Gr en Knf van LT) :roll:

PS
Ons Zielenpuntje... zit ontzettend ingewikkeld in elkaar...of het nu voor de leer is...of en of voor Het Licht is
daaro...of en of ...voor de duisternis is ...daaro...

Probeer het Lichtpuntje weer gaande te krijgen ...in je eigen ZielZijnsGetal...Daar zijn de dagen voor Kerst en met Kerst zo
mooi voor...om het licht... in je Ziel... al of niet ...weer...te doen branden...gewoon tijdens je leven op Aarde...

Hoe meer Licht ...in je eigen ZielZijnsGetal...gewoon tijdens je leven op Aarde......hoe minder tot geen oorlogen ed.ed. ed. ed. ed. ed. ed.

Trouwens al die Kerst lichten...in het land...overal...moet men toch de weg wijzen...naar een ...Pos Eigen ZielZijnsGetal...(Is ook leuker... voor plots ...of tzt!!!)

Nou ja ...met hele sumiere uitleg...dan kan je er ...een beeld van krijgen...hoe dat nu weer ...in elkaar zit...met dat Huis... Mijners Vader...met vanaf de (0) De Oorsprong... Met...exact in het Midden...De Getallenlijn...van Het Zijn...!!!

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ

LT) :roll:

PSS Je hoeft mij niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het
welis uit te leggen...

LT) 7)14)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 dec 2023, 15:02

Baan... :)

(Burgemeesters kunnen woningen gaan sluiten
Explosies bij woningen. Een beschieting van een pand, of een gewelddadige gebeurtenis waardoor mensen zich niet veilig voelen omdat er bijvoorbeeld wapens in een huis liggen. Vanaf volgend jaar krijgen burgemeesters bij dit soort incidenten de mogelijkheid om een woning te sluiten om zo de openbare orde in een buurt te bewaken.

mi Ik vind dat wel erg link...De redenens waarom...die explosies...kunnen velerlij zijn...Jaloezie om het succes
van die Zaak...of bedrijf...bepaalde Godsdiensten waren altijd al... tegen bepaalde bedrijven in ons Westerse land...
met explosies ...zijn die dus...te sluiten...ze weg te krijgen...

maw Het is dus maar...Hoe je die bedoelde Wet bekijkt...als Burgemeesters woningen en zaken kunnen sluiten
vooral als er... geen ene Criminele zaak bekend is...over die Eigenaren...het gewoon harde werkers zijn en eerbare Burgers zijn...en toch ...om een explosie...hun huis of zaak gesloten wordt...????

Bepaalde extremistische Godsdiensten... waren altijd al... tegen bepaalde bedrijven ...in ons Westerse land...
of tegen de lifestyle van groepen Burgers etc. en nog tigs andere redenens te bedenken...waar de explosiegooiers...
...alzo...de zin om krijgen...etc. etc. met explosies ...zijn die huizen zaken bedrijven etc...dus...te sluiten...ze weg te krijgen...

maw mi. Het is dus maar...Hoe je... die bedoelde Wet... bekijkt...
Vanaf volgend jaar krijgen burgemeesters bij dit soort incidenten de mogelijkheid om een woning te sluiten om zo de openbare orde in een buurt te bewaken.

mi Zo'n type Wet...vermindert de explosies niet...maar vermeerdert het... juist!!!
Er zijn nog tig in de tigs... andere redenens ...te bedenken...waar de explosiegooiers...
via ...alzo...de Dader's...om de zin ...ermee te krijgen...via de Wet moeten de slachtoffers weg wezen...in dat huis..en en die zaak ...dat en dat ...en ook dat...en dat bedrijf weg etc. en dat homostel etc. en dat Lesbostel etc. etc. etc.
en elk huis waar een hond welis blaft etc. etc. Weg is Weg...

mi Zo'n type Wet...vermindert de explosies niet...maar vermeerdert het... juist!!!
Het geeft...de dader...(of de iov dader)...de kans...de zin ...te krijgen nl!

LT) :roll:

mi Een Omgekeerde Wet...die de Daders...de zin laten geven...is een idiote onrealistische Wet...

Maar...Wat mist...zijn...de gewone Straat Agenten...bij Dag en Bij Nacht...
vooral waar hun Wijk...Politie Bureau gebouw... van is...weg bezuiningd...


Wat mist...zijn de Cellen nodig...(om zulkse daders in te flikkeren)...die Cellen...zijn weg bezuinigd...en de gevangenissen om ze hun Wettelijke straf te laten ondergaan...zijn weg bezuinigd...etc. etc. etc.

Maar...Sinds eh enne eh...

mi Zo'n type Wet...vermindert de explosies niet...maar ...vermeerdert het... juist!!!
Het geeft...de dader...of daders...(of de iov Dader)juist...de kans...de zin ...te krijgen nl!


LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Ik Zie tegenwoordig overal bij ...De QR-Code staan...

Mensen moeten erop drukken...om door te mogen ...of zo hun geld te storten etc...maar ze hebben er geen flauw idee van...wat er allemaal
op die QR-Code staat...

mi is in Wezen...een QR-Code erg makkelijk om te maken...of die duistere tekens...te vermeerderen... of er wat
van uit af te halen...
maar ook om... met zoveel QR-Codes...aan Data...mee aan de haal te gaan...en het voor iets heel anders te gebruiken...

Ik schreef welis....
Was leuk bedoeld voor De Wetenschap...Data...die QR_Code...

maar kqan een een gevaar voor Mensen Dieren en voor de Natuur...en voor alles is de Vak Beedigde Beroepen...zijn...
en
alweer
Mensen moeten erop drukken...op die Webs...om door te mogen ...of zo hun geld te storten... voor een hetend Goed Doel...etc...maar ze hebben er geen flauw idee van...wat er allemaal
op die QR-Code staat...

mi Dat is volkomen uit de tijd...dat Mensen verplicht worden ...met Ja... te beamen...zonder te weten
wat er allemaal...op die QR-Code staat...

(mi Daarvoor... is een heel land niet om Geschoold en Gestudeerd...vol met kennis in het hoofd...maar om niet te weten
waar ze...Waar nu weer...en waarmee nu weer...allemaal...met Ja ...op moeten drukken...en dat met steeds meer en meer...via die QR-Codes...met Ja... te beamen...zonder te weten
wat er allemaal...op die QR-Code staat...
)

in Wezen...een QR-Code... is erg makkelijk om te maken...of die duistere tekens...te vermeerderen... of er wat
van uit af te halen...of om na te maken...bestaande QR-Codes...te copieren en te gebruiken ergens anders voor...
maar ook om... met zoveel QR-Codes...aan Data...in het land...(Bij Kleine tm hele grote Bedrijven...Instellingen etc)
gehackt...om ermee aan de haal te gaan...om het ...voor iets heel anders te gebruiken...)

Maar...mi Dat is volkomen uit de tijd...dat Mensen ...in een geschoold land...verplicht worden ...(overal ...op...de
QR-Code...(inmiddels Landelijk...zwaar toegenomen)....klakkeloos tm Verplicht...)...met een kop vol kennis...dat ...met Ja... te moeten beamen...maar toch...
wat er allemaal... (door jezelf ingedrukte...betekent ahw met Ja...)zonder te weten... wat er allemaal op
die...QR-Code's... staat...!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/18/ci ... r-a4184681
Ik kom uit bij de gedachtes...Landen waar we een band mee hebben... of dat aan het creeren zijn
ook hele verre landen...gunnen we hun volk...ook banen en loon inkomsten...ipv het bij de zware armoedes er...te
laten...

en toen en dan

Er komt altijd wel iemand...die het nieuwe banen verbond stoppen wilt...

Die Liza van Lonkhuyzen...ed. lieden...missen de ware clous ermee...waar het om begon...met dat type werk...gaat naar daar...

Ik kom uit ...bij de gedachtes...Landen waar we... een band mee hebben... of dat ermee aan het creeren zijn
ook hele verre landen...gunnen we hun volk...ook banen en ook loon inkomsten...ipv Het is de ver van m'n bed show...en ze... in de zware armoedes...te laten...of het via De EU te spelen...Het is de ver van m'n bed show...om ze ze weer... in de zware armoedes... in de armoedes strontarm...terug te brengen...(en dat zo spelen...(eerst landelijk)... maar dan... via... de EU!!!)

Er komt altijd wel iemand...die het nieuwe banen verbond ...elders...stoppen wilt...

Die Liza van Lonkhuyzen...ed. lieden...missen vaak de ware clous ermee...waar het om begon...met dat type werk...gaat van ons..naar daar...Landen waar we... een band mee hebben... of dat ermee zo...aan het creeren zijn!!!)
tm...dito Studenten wisselings projecten ed ermee...
en
toen

Mijn tip is...Nederland pas op uw zaak...Er komt altijd wel iemand...die het nieuwe banen verbond ...elders...stoppen wilt...

mi De enige klacht ...of Klachten...waar het over kan gaan...zijn de werkomstandighedens aldaar...en naar hun landelijke leefmunt
moeten ze...het inkomen krijgen...ed dingen meer
en ze moeten hier als daar zich houden aan de Wereld Klimaat Verdragen!!!
Afbouw van de Fossiele brandstoffen en opbouw voor de Alternatieve ontdekte Brandstoffen...Dat moet hier
niet anders toe gaan...dan daar...vice versa...met via ons land... bedrijven daar!!!

maar alles wg kleppen tm
via De EU te spelen...Het is de ver van m'n bed show...om ze ze weer... in de zware armoedes... in de armoedes strontarm...terug te laten zakken er...(en dat zo spelen...(eerst landelijk)... maar dan... via... de EU!!!)

Mijn tip is...Nederland pas op uw zaak...Er komt altijd wel iemand...die (onder welk mom van)Die...De ...Het...Een... nieuwe banen verbond ...tussen Nederland en elders...stoppen wilt...

Die Liza van Lonkhuyzen...ed. lieden...missen vaak de ware clous ermee...waar het om begon...met dat type werk...gaat van ons..naar daar...Landen waar we... een band mee hebben... of dat ermee zo...een band mee aan het
creeren zijn!!!)
en toen...
via De EU te spelen...Het is de ver van m'n bed show...om ze ze daar weer... in de zware armoedes... in de armoedes strontarm...terug te laten zakken er...(en dat zo te spelen...(eerst landelijk...lukte dat niet)... dan... via... de EU!!!)

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________
Ik las dit...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/17/zo ... t-a4184564

Ik las iets ...en denk...of het nog steeds over deze tijd gaat...
Max Havelaar
Multatuli (pseudoniem Eduard Douwes Dekker), 1860

mi De Denkfout is...dat men altijd erbij zet...
dat de Consumenten er mee voor betalen moet...(Alhier of aldaar voor de Boeren)

Ik legde welis uit...dat ze minder baar winst... voor zichzelf moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...

Want als... de Consumenten... er alweer meer voor moet betalen...lost het 't hele probleem niet op...
dan worden die CEO's van zulkse Bedrijven nog rijker dan eerst...

Nog is..

Als ze miljoenen tm in de miljarden winsten maken...
Ik legde welis uit...dat ze minder baar winst... voor zichzelf... moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...en dat minder geclaimede voor zichzelf...aan de Boeren alhier en de Boeren aldaar...moeten geven
per Product...Met jawel
voor de Consumenten...geldt dan...nog steeds dezelfde prijs...voor die producten...

ipv 8 miljard winst... maken ze dan bv 6 miljard winst...alleen al door de Boeren meer te betalen...
geeft dat een verlies van 2 miljard...
maar via de prijzen... in het algemeen...maken ze toch... vele miljarden winsten...

De Consumenten kunnen veelal niet nog meer betalen...dan ze ...inmiddels...al erg veel betalen voor die Producten...
Dan is de kans
De Consumenten gaan die Producten niet eens meer kopen...
als ze altijd maar... de prijsverhogingen ...via de Consumenten... dat spelen...om de Boeren meer inkomen te geven...

De Consumenten ...kunnen veelal niet nog meer betalen...dan ze ...inmiddels...al erg veel betalen ...voor die Producten...

Men moet dus ook oppassen op...richting Failliete boel...en omdat te voorkomen...

Ik legde welis uit...dat ze minder baar winst... voor zichzelf... moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...en dat minder geclaimede... voor zichzelf...aan de Boeren alhier en de Boeren aldaar...moeten geven
per Product...Met jawel
voor de Consumenten...geldt dan...nog steeds dezelfde prijs...voor die producten...

Zo'n systeem...kan best wat jaren goede doorgang vinden...
tot de Prijzen... weer is echt moeten stijgen...maw voor de Consumenten moeten die bedrijven ook niet
richting faillietlaten gaan...
Oke
De prijzen zijn gestegen...(bv om de zoveel jaar)

Ik legde welis uit...dat ze dan...minder baar winst... voor zichzelf... moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...en dat minder geclaimede... voor zichzelf...aan de Boeren alhier en de Boeren aldaar...per Product...moeten geven...

Het is toch echt van de zotte...dat er... nog steeds... gaande is...wat in de tijd van Multatuli (1860)...gaande was ermee...
1 een paar en wat circuitjes toprijk...en de rest... mag barsten van ze...

Nog is...
Ik legde welis uit...dat ze dan...minder baar winst... voor zichzelf... moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...en dat minder geclaimede... voor zichzelf...aan de Boeren alhier en de Boeren aldaar...per Product...moeten geven...

Ik leg dit extra uit...omdat... wie er ook over schrijft ...of er over heeft ...gelijk begint
de consumenten ...moeten er meer voor betalen...

Ik leg juist extra uit...dat schiet niks op...met dat systeem...

maar wel
dat ze ..minder baar winst... voor zichzelf... per product...moeten claimen...in de prijzen...die Bazen van zulkse bedrijven
in onze tijd...vooral Supermarkten...en dat minder geclaimde... voor zichzelf...aan de Boeren alhier en de Boeren aldaar...per Product...moeten geven...

Want...Het is toch echt van de zotte...wat er ...nog steeds ...gaande is ermee...wat in de tijd van Multatuli gaande was ermee...
1 een paar ...en wat circuitjes toprijk...en de rest... mag barsten ...van ze...

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en knf van LT) :roll:

PS.
Ik ben er niet zo eentje...die alsmaar weer...de Belastingen wilt verhogen...ook niet voor lands Grote bedrijven...


Maar...
ipv bijna alle winst te brengen naar (de rijken) hunner Gokmarkt...
naar de aandelenmarkt te brengen...
zouden ze verplicht...een pecentueel
cash geld op de Bank ...moeten laten staan
om hun Personeel normale loonsverhoging te geven...net als die Boeren daar ook...
en voor andere onverwachte kosten...

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd...
Ik ben er niet zo eentje...die alsmaar de Belastingen wilt verhogen...ook niet voor lands Grote bedrijven...om
hun vette grote winsten gemaakt...

Maar...
ipv bijna alle winst... te brengen naar (de rijken) hunner Gokmarkt...
naar de Aandelenmarkt te brengen...
zouden ze verplicht...een pecentueel
cash (direct beweegbaar )...geld bedrag...op de Bank ...moeten laten staan
om hun Personeel normale (elk jaar weer)...(een leefbare)...loonsverhoging te geven...net als die Boeren
(naar hun lands munt eenheid...leefbaar geld)...daar ook...!!!
En dan valt er ook weer meer mee te investeren...
ipv
dat uit de Pensioen Spaarpotten te jatten alsmaar!!!
(Waar ze het geinvesteerde geld nooit van terug storten...en ze de Gepensioneerden niet elk jaar
Index verhogingen geven...jaren en jaren en jaren...Ik loop... bv al meer dan 350 euro of zelfs meer...koopkracht erdoor achter!!!
Maar de vaste lasten stegen wel gigantisch...)

maw
Laten de rijke bedrijven er maar is erop investeren...maw meer in de Maatschappij zelf...investeren)...ipv
alle vette winsten naar de Gokmarkten te brengen...
zouden ze verplicht...een behoorlijk pecentueel
cash (direct beweegbaar )...geld bedrag...op de Bank ...moeten laten staan!!!


Ik leg dit ...extra uit...omdat... wie er ook over schrijft ...of er over heeft ...ook aan de TV
Waterzuipkletstafels ed...gelijk begint
de Consumenten ...moeten er meer voor betalen...
Ik leg juist extra uit...dat schiet niks op...vanaf 1860...met... dat systeem...!!!
(Daar worden... alle Droogstoppels ...en aanverwanten...nog steeds... erg veel rijker van nl!!!)

mi We moeten in de moderne tijd...ook modern denken en doen over oa zulks...en niet denken als
in de Multatuli's... Droogstoppel tijdperk... blijven hangen...Dat schiet nl niks op!!!)!!!

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Fijne avond allemaal LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 dec 2023, 14:26

AANDACHT... :)

(Medewerker bakkerij Lelystad na wekenlange zoektocht dood gevonden bij auto
Nadat Olaf Roelofsen (59) eind november niet op zijn werk verscheen, probeerden zijn familie, de politie en zoekhonden hem tevergeefs te vinden. Pas afgelopen maandag vond een andere medewerker Roelofsens lichaam op het terrein van het bedrijf.

mi.Wat is dit weer voor een...infantiel...beroepsverhaal???
Zie je wel...ze moeten snel weer aan de gewone waar...net als...Weleer...

LT) :roll:
Ik zag laatst een docu op TV... over de NL Politie...in de pauze kregen al die stoere hardwerkende Mannen en Vrouwen
een glas Ranja...(Ik geloofde m'n ogen niet eens...).(dat associeerde me met dit...)
https://www.youtube.com/watch?v=P9jvk4_ONFU

Na weken zoeken
Pas afgelopen maandag vond een andere medewerker Roelofsens lichaam op het terrein van het bedrijf.

Nou dat dus...

Wat is dit weer voor een...infantiel...beroepsverhaal???
mi...Zie je wel...ze moeten snel weer...in Pauzes...uit en thuis en op het werk... aan de gewone waar...net als...Weleer...!!!

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Desi Bouterse in definitief vonnis veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf wegens rol in Decembermoorden
Het Hof van Justitie in Paramaribo heeft oud-legerleider en oud-president Desi Bouterse tot 20 jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens de moord op politieke tegenstanders in 1982. Hij hoeft niet direct de cel in. Bouterse was zelf afwezig bij de uitspraak.

Peter van Ammelrooy20 december 2023, 14:10

mi...Na het Vonnis... Hij hoeft niet direct de cel in...)(dat infantiele gedoe ermee...associeert me ...al die vele jaren al...met dit...en nu vandaag...nog steeds...
https://www.youtube.com/watch?v=P9jvk4_ONFU

LT) :roll:
____________________________________________________________

Stroomtoevoer
File op het stroomnet, maar voor warmtepompen blijft de vluchtstrook open
als tip...hou de Gaskranen ook open...
want bij elke ramp...valt de stroom uit...
ook dat nog!!!

Trouwens Gas is nauwelijks tot niet schadelijk...als Brandstof...
wat het... in oa Keukens wel kan doen...het haalt met langdurig gebruik...de zuurstof O2 ...uit de lucht...
dus met dat...met Gas gebruik.....gewoon goed luchten ...is het enige wat moet....Uit en THUIS...EN IN BEDRIJVEN...

Maar in nood...dan heb je toch nog wat...want bij elke ...Kleine en Grote Rampen...valt de stroom uit...
ook dat nog!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________

Eerst vrede, dan pas EU-lidmaatschap voor Oekraïne en Moldavië

Onderhandelen over toetreding tot de EU met landen die in een conflict verwikkeld zijn? Niet doen, waarschuwt oud-Tweede Kamerlid Harry van Bommel.

Harry van Bommel19 december 2023, 21:20

Mi denken veel Mensen erg onnozel over die Oekraiene gebeurens...
want juist omdat ze bij de EU willen...kwamen de grens separatisten in actie er tegen...het beginsel van de
Oorlog met Rusland...
Dat een Vrij Souverein Europees land binnen viel.....
De oorlogmaker is Rusland en niet de Oekraiene...
was het andersom ...dan hebben lieden als die...oud-Tweede Kamerlid Harry van Bommel...gelijk...

Nu lulkullen ze gewoon ...met hun sstandpunt...dom uit hun nek!!!

LT) :roll:

Trouwens die 2 landen samen... in die contect te noemen...zou mijn tip niet zijn...EU-lidmaatschap voor Oekraïne en Moldavië

De Oekraiene is al vele jaren bezig...richting de EU...het staat zelfs in hun Grondwet...

Moldavië
is het grote voorbeeld van... een ex USSR land...dat in de USSR zware armoede verzakking
is blijven steken... ook velen nog steeds
met hun Lifestyle...dus dat schiet niet op...

maar
is dus...totaal niet te vergelijken met het ex USSR land...Oekraiene...waar bijna het hele Volk...modern is gaan mee doen...tm hun lifestyle aan toe...
Vanaf dat
De Oekraiene ...de wens werd ...lid van de EU te worden...kwamen de grens oorlogen via de Russische Separaristen er...

maw Wat willen de Russen niet...dat die ex USSR landen...lid van de EU worden...daar voeren ze die oorlog om...
als
mensen als. die...(infantiele denkers er over) oud-Tweede Kamerlid Harry van Bommel...hun zin krijgen
en de steun van de EU landen tm de USA aan toe erom weg valt...dan wint Rusland de Oorlog!!!

Maar mi Kan de Oekraiene... beter eerst NAVO lid worden...daar hebben ze meer aan nl.
Dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
Voor de ...VOORTAAN lieve Vrede...tot elkaar...
Zij...De Oekraiene... lid van de NAVO en Rusland de Krim...(Om een einde aan de oorlog te maken)
Voor wat hoort wat...

(Nou ja
Vrij onverveerd
zo ongeveer
Denk ik er over...Een land ...dat niet het aanvals land is...maar een onschuldig Vrij Souverein land is...voert
geen oorlog...maar...verdedigt zich!!!
Omdat het niet ...het oorlog voerende aanvals land is...maar het verdedigende land is...kan het... lid worden
van de NAVO... secu en ook ...van... De EU!!!)

Maar mi... Kan de Oekraiene... beter eerst NAVO lid worden...daar hebben ze meer aan nl.
Dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
Voor de ...VOORTAAN lieve Vrede...tot elkaar...
Zij...De Oekraiene... lid van de NAVO... en Rusland...krijgt... de Krim...(Om een einde aan de oorlog te maken)
Voor wat hoort wat...!!!

Zie je wel...Ik denk er... totaal anders over ...dan eh...die...(in mijn ogen)...(de infantiele denkers er over)...als ene
oud-Tweede Kamerlid Harry van Bommel...NAVO secu de EU...Is dat wat we willen??? Ja of de Nee????
Want...via zulkse denkers...kan die oorlog eindeloos voortduren...en de steun... van de EU landen tm de USA aan toe
erom weg vallen...en toen en dan...dan wint Rusland de Oorlog!!!

NAVO secu de EU...Is dat wat we willen??? Ja of de Nee???????????????????????????????????????????

Ik denk er zo over...
Als zijnde de enige Pos Optie...

mi... Kan de Oekraiene... beter eerst NAVO lid worden...daar hebben ze meer aan nl.
Dan hebben de Russen er niks meer te zoeken...
Voor de ...VOORTAAN lieve Vrede...tot elkaar...
Zij...De Oekraiene... lid van de NAVO... Rusland...moet alle ingenomen land terug geven en ook alle gestolen Oekraiense KINDEREN...secu gestolen volwassenen...MAAR...Rusland krijgt wel...... de Krim...(Om een einde aan de oorlog te maken)
Voor wat hoort wat...!!! Punt.

Fijne Middag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2023, 01:45

AANDACHT... :)

(Heb ik weer...
Van mijn visite... kreeg ik een Kerstkalender...toen ze weg was...ik dat bekijken...moest allemaal vakjes openen
en dan het afkrassen...Ik dat doen...alweer... een Ster...
Ik ging de achterkant maar is lezen...bij 11 Sterren win je een ton...Ik de Sterren tellen...1...2...3...4...5...6...7...
8...9...10
Heb ik weer...

Tot op heden...Ik win nooit wat...soms een klein bedragje...

Nnnou ja...
LT) :roll:

Toen mijn DJ nog leefde...we zaten samen TV te kijken...Telefoon...
van de Postcode Loterij...De man zei...als u aan de actie had mee gedaan had u nu 45.000 gewonnen...

Ik zei...Ik heb aan de actie mee gedaan...De man zeei...dan ga ik in een andere Computer kijken...
kwam terug en zei...Inderdaad...De man zei dat die het met de dagdienst moest overleggen...De volgende
dag...de telefoon...Postcodeloterij
Een Mw zei...U bent in de maling genomen door uw man of buurman of iemand anders...Ik zei
maar niemand wist dat ik die actie kaart heb ingevuld en ik heb de kaart zelf gepost...
Overigens U belt mij...en gisteren werd ik ook door de Postcode gebeld...dan weet u er toch van...
Ik belde u niet maar u mij...en toen hing ze op...

Later die dag belde dezelfde persoon me op...en zei tigs excuses...Ik ben maar een gewone Werkstudent...voor
de Postcode loterij...maar zoals zij de boel belazeren...daar blijf ik niet bij werken...

Nou ja dat was natuurlijk erg jammer...Ik zei tegen mijn DJ...Ik ga de Politie ervoor bellen...ze boren ons 45.000
zo door de neus...en kiemand zal het dan wel houden ...bij dat groepje vaste personeel...
omdat het toch uitgegeven moet worden...aan de winnaar...

Niet doen... zei mijn DJ... ik werk bij de Bankgiro en krijg er problemen op m'n werk mee...als jij de Politie erbij haalt...
Denk maar niet dat we er dan goed van af komen...

Dus we hebben het er toen bij gelaten...
maar dat was de enige keer...dat ik ooit iets won...

Jeetje Mieman..heb ik weer...

Mijn fiets was gestolen en de nabije ...Sportloterij verlootte een fiets...er kwam een voor mij bekende Mw aan de deur...
ze verkocht die loten... toen we gezellig oude herinneringen aan het ophalen waren ...zei ze...plots...die fiets kan je wel vergeten...die is al bestemd voor iemand
uit de vaste ploeg ...van die Sportvereniging...

Jeetje Miena...Heb ik weer...
______________________________________________________________________

Als Heel jong Kind...had ik plots... in mijn hoofd...Mensen zijn op Aarde voor de Leer...
Altijd ...als ik zoiets heb van ...dat heb ik weer...denk ik...zit daar nu iets in...voor de Leer???
maar wat dan wel?

Die 45.000 konden we heel goed gebruiken...we hadden pas onze auto weg gedaan...wgs ...alles er aan was te duur...
en die fiets kon ik ook heel goed gebruiken...
Dus daar moet ...een Leerclou ...in zitten???
Ik zal alle leerclous ...mee gemaakt...maar niet gaan typen...dan ben ik overmorgen ...nog aan het typen...

Ik dacht altijd...
De Mens is Goed...tot het tegendeel bewezen is
dat werd
De Mens is slecht...tot het tegendeel bewezen is...

maw Ik ging toch anders over Mensen denken...

Ik zag is op TV
een artikel over Loterijen...ook over die kaarten die je kan weg krassen...Krasloten
Op de tafel lagen alle grote bedragen...van die Krasloten
om te laten zien...ze zitten er best wel in...grote bedragen...Maar ondertussen...LAGEN ZE ER
UITGEVIST OP DIE TAFEL...
Die programma maker...DAT HEBBEN ZE DAN ...ZELF NIET EENS DOOR...er over vertellende...DAT DAT ZE ER UITGEVIST KUNNEN WORDEN...
de grote winst getallen ...maar ik zag ze op die tafel liggen...de grote win bedragen aan Krassaloten...dan zitten die niet meer...in de verkoop...bij de Krassa loten...in de winkels...

Vanaf toen kocht ik nooit meer een Krassalot...
Maar die ik gisteren kreeg...die Kerstkalender loterij...is in feite ook een bladvol met Krasloten...

M''n ene zoon kwam...ik legde uit...wat jammer weer alweer niks...Ik wou jullie tweetjes welis verrassen...met een leuk geld bedrag...
maar dat is me n og nooit gelukt...
Die dingen... moet je ook niet kopen zei die...Nee...maar deze kreeg ik kado...
en een gekregen paard...moet je niet in de bek kijken...

Jammer dan...

Mijn DJ werkte dus bij de toen nog bestaande Bankgiro centrale
iemand van de zaak kwam lang op z'n werk afdeling...of zew lid wilde worden van hun Loterij...
en dat deden ze...
Een totaal nieuwe loterij
met nauwelijks nog vaste abonnementen...toch de reclame overal...10.000 platen en boeken en dit en dat kon gewonnen...maar ook grote geldbedragen...

We zijn vele jaren lid ervan geweest en hebben er nooit iets gewonnen...ook niet zo in het begin...met hun reclame lawaai...in de media...tm een fiets kon je er ook winnnen...tigs fietsen...
met nog nauwelijk vaste loterij klanten...we wonnen nooit wat...

Jammer dan...

Dus na vele jaren zei ik dat maar op...

Ik werkte al heel vroeg en van m'n eerste loon...kocht ik een Staatslot....
Was bij iemand aan huis...die ik dagelijk zag...die mensen...Kom doe mee???
Ik heb vele decennia's er aan mee gedaan...
Ik lijk er ...het smoel... er niet voor te hebben...Ik won nooit wat...

Mijn DJ had er een boek over gelezen...Waarom winnen bepaalde mensen altijd en anderen niet...
dat lag volgens die schrijver...aan je eigen Psychologie...
Mijn DJ gaf me een vb
Jij zegt altijd...als ik wat win...
Krijgt die wat en die en ook die...die kunnen het erg goed gebruiken...
Je mist de hebzucht van het naar je toe denken...dat het speciaal voor jou is...
Geen idee of dat ook zo is...

Op Tv een oud bejaard stel...hun hele leven konden zze een grote winst via een loterij wel gebruiken
maar wonnen nooit wat...nu ze oud zwak en krakkemikkig erbij zaten wonnen ze een hele grote prijs...
waar alle voorhene wesn plannen ermee niet meer uitgvoerd kon worden...
Wat ze opnoemden...
om met een grote prijs te doen...toen ze nog allebei gesond waren...sterk en flink en graag verre reizen wilden maken...was echt allemaal naar zichzelf toe...
dus wat die schrijver... er over schreef...klopte ook al niet...

Nnnou ja...
10 Sterren ipv 11 had ik op die grote kraskaart...

Jammer dan...

Ik tracht er de Leer in te vinden...maar denk er ondertussen wel zo over...
Ik dacht altijd...
vlgs de Leer...
De Mens is Goed...tot het tegendeel bewezen is
dat werd
vlgs de leer...
De Mens is Slecht...tot het tegendeel bewezen is...

Ik zal ...alle leerclous ...mee gemaakt...maar niet gaan typen...dan ben ik overmorgen ...nog aan het typen...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las net dit...

Kijken in de ziel van Bach door mee te lezen in zijn Bijbel

https://www.nu.nl/uit-andere-media/6294 ... ijbel.html

Vele Jaren terug...Toen ik ...na een bijna doodservaring gehad...dit binnen kreeg
Allemaal Getallen...massa's ...
Maar op een dag...werd het plots rustig in mijn hoofd...en werd uitgelegd
wat al die Getallen te beduiden hadden...

Zo is het ...Eigen Zijns Getal ...van JS Bach
(14(14 .15)14)

Geen flauw idee wat ik met zulkse gegevens moest...

(MAAR EEN 14 ERVOOR ...EN... ER ACHTER...IS EEN GROTE GODS VERLICHTE... DIE (op Aarde) OVERLEDEN IS)
(Leven zulkse Gasten nog...(Zijn ze tijdens hun leven op Aarde Geestverlicht geworden)...Leven ze nog...dan staat er alleen... een 14) achter ...Het Eigen Zijns Getal) (Gods Verlichten... komen niet allemaal op de 14de linie terecht...ze
kunnen op elke Hoofdfactor voorkomen ...met...hun ...Eigen Zijns Getal ...maar de 14 ervoor en/ of er achter zegt Het is een Godsverlichte...)
Er zijn ongeveer 30% Geest Verlichten Mensen...soms meer soms minder...Geest Verlicht...dat is naar percentuele gradaties)Zo'n 14de linielijner...is met erg veel Percentages Geest verlicht...)
Zo is het ...Eigen Zijns Getal ...van JS Bach
(14(14 .15)14)

Maar na enige Meditatie geleerd...en het toen op mezelf...naar mijn eigen wens methode...gedaan
Kwam het door...
Het heeft... met Het Huis Mijners Vader te maken...
De 14de linie of te wel de 14de Hoofdfactor is dat...(In het Huis)
Ik noem die GASTEN... 14de linielijners...

Maar de feiten zijn wel...Hoe Hoog ...die JS Bach er Zetelt...

Daar moest ik aan denken ...toen ik dit artikel... net las...

Want ...op Zijn muziek na...weet ik eigelijk helemaal niks ...van die JS Bach...
vond het een mooi artikel om te lezen...

Ik ben dus geen Fan ....die alles weten wilt...van het idool...(van mijn Idolen)en het gaat opzoeken...het
komt vroeg of laat...toch wel ergens mee... er over door...op me af...bv...Sinds ik abonnee ben ...van een Internet media Krant...(vorige week)
nam ik er vandaag...nog eentje erbij...
want
daar kon ik... dat artikel om lezen...anders alleen de Kopzinnen...maar om JS Bach...nou toemaar op m'n ouwde dag
nam ik er vandaag...nog een...(gratis)...abonnement erbij...(Ik las net dat die... JS Bach...ook naaa zinnen...veel stippen schreef...Ha ha ha)...

Ben nu abbonne van de NRC en van NU...
en via NU...kon ik ook iets in de Trouw krant lezen...

Dus sindsdien... lees ik weer veel meer...echte artikelen...op m'n ouwde dag...(Ik schrijf Ouwde ...of Ouwetje...omdat ik zo denk...niet om taalkundig dus)

(Ik zou nooit DIRIGENT KUNNEN WORDEN...
WANT ...IK VERDWIJN IN DE MUZIEK ...EN VERGEET... DE HELE OMGEVING...)

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=98UjjwzJBFE
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2023, 18:15

Achttien... :)

(Ik las dit...
Officieel sprake van griepepidemie, ook meer corona en andere luchtweginfecties
https://www.nu.nl/binnenland/6294954/of ... cties.html
Voorspelde ik al vaker...
dat dit alleen maar gaat toenemen...

Ik had vroeger een oude Huisarts...
Soms kwam die langs ...even kijken waarom je kinderen zo blijven snotteren...
dan liep die veven door het huis ...ging zitten...Wilt U een b akkje koffie? Ja graag en hij stak een
klein sigaartje op...
Ik zei ik rook niet...als mij tweeling in de Huiskamer speelt...
Ja dat dacht ik al...zei die
Je maakt ...als het zo door gaat...er zo...allergische Kinderen van...die nergens tegen kunnen...
dan zaten we lopeens allebei met een rokertje...bij het bakkie koffie...

Een andere keer klapte die het kleine open raampje dicht...in de Kinderslaapkamer terwijl m'n Tweeling
er lagen te slapen...
Alleen luchten er...als de Kinderen niet in de slaapkamer zijn...hoorde ik aan...
Kijk...Kleine kinderen woelen zich bloot... en dan gaat de kou van dat open raaampje ...over ze heen...

Een andere keer...opeens een donderpreek...BEN JE HIER EEN MOEDER OF VERPLEEGSTER...Hoezo?
Je kan hier... van de grond af likken...daar krijgen ze geen weerstand van...
2x per week... dat zeil in de slaapkamer schoon maken...is meer dan genoeg...ipv elke dag...
en kijk hun beddegoed is...of het net uit de kast gehaald is...je moet ze niet elke dag schoon beddengoed geven...
2x per week is meer dan genoeg...

Niet roken in de Kinderslaapkamer is oke...maar stel je niet zo erg gaan...dat niks mag in het huis...
ze krijgen hier geen weerstand opbouw...

Altijd commentaar op me af...als die Ouwe ...zomaar plots weer is langs kwam...

Denk maar niet...dat Zieke Kinderen in een Ziekenhuis... weerstand opbouwen...vervolgde hij de preek...
en als je thuis ...alles doet... als op je werk moet...maak je er weerstandsloze kinderen van...die nergens tegen kunnen...
en vol met allergieen komen te zitten...

Nou waar blijft m'n bakkie Koffie ...hoorde ik aan...en wel met een scheiutje melk erin graag...dat ongift de maag...
Melk neutraliseert de maag...van de Inheemse Koffiebonen...dus altijd iets melk in doen...Hoor je wat ik zeg
vroeg die nogal chaggerijnig ...(ik type het zoals ik het ook zeg altijd ...op z'n Hollands ...dus niet Taalkundig...chagrijnig...op z'n Engels... )

Ik zei...Nou u mag best is... wat aardiger tegen me doen...ik tracht m'n grote best te doen...maar U kat alles af...wat ik doe...
O dus je kan toch nog opkomen voor jezelf...hoorde ik aan...Maar vlgs hem moest ik is een Assertiviteits training gaan doen...Dat deugde dus ook al niet...dus...

Ik zei hem...Ik krijg de Almiron top dure spul van de Kindernazirg Arts...Aardig he...Geen idee of het aardig is zei die...wij hadden een gezin met allemaal jonens...werden groot gebracht met gewone Hollandse pap...en alle jongens leven nog en werden wat...werkten hard ...ik ben de jongste... de rest is al oud...en stak een sigaartje op...
Ik kreeg door...dat je ene zoon alles uitkotst...en je daarom die Almiron in bussen kreeg...
Nou ja afwachten maar...

Niet die top dure Almiron... lostte het probleem op...maar de goedkope pakjes melkpoeder...om Lammetjes pap van de maken...!!!

Ik zat is met de tweeling... in het Vondelpark...na een lekkere wandeling zij in de Kinderwagen...ik op een bankje
1 van de tweeling begon toch te kotsten...

Een oude dame...ook op het bankje zei...Kind...geef je Kinderen toch gezone Hollandse papjes...daar zijn wij heel groot mee geworden...en mijn enige zoon...is er een hele grote sterke Politie man mee geworden...met
wat ik hem als Kind te eten gaf...

Ik naar de winkel ...en kocht van die pakjes melkpoeder...om zachte Hollandse lammetjes pap te maken...
Er werd... nooit meer gekotst...door de Tweeling...

(Had die Ouwe... en ook dat Ouwetje ...in het Park...ook weer gelijk in)

Werd na de Lammetjes Pap...Brinta of Havermout pap...

Maar alle kots en snotterijen bleven ook uit...raampje dicht ...als ze in de slaapkamer waren en luchten ...als ze er niet in waren...

(Had die Ouwe ook weer gelijk in)

Kortom er werd in mijn huis gewoon gerookt...behalve in de Kinderkamer niet...
Maar als ze gingen spelen ...in de Huiskamer...dan dacht ik...ze doen nu...weerstand op...

(Had die Ouwe ook weer gelijk in)
Kinderen... overal mee ontzien...is top linkke soep nl.

Anders gezegd...toen ik op de basisschool zat...rookten de leraren gewoon in de klaas nog...en op de speelplaatsen ook...
Die Kinderen van toen...zijn Nu... de massale Grote vergrijzing!!!

(Had die Ouwe ook weer gelijk in)

1 van mijn Tweeling zonen had iets engs typisch...zo gauw die in een Zandbak kwam...nam die een hap zand...
en slikte het door...

Toen die Ouwe weer is langs kwam vertelde ik dat hem...Hij zei...Geeft niks...dat schuurt de maag...

Ja maarrrrrrrrrrrrrrr Ik weer...vogels poepen er in en katten en ratten en muizen en honden...en dan al die vele
smerige schoenen...van jong tm oud...oud om het Kind er weer uit te halen...
Ik zei...Ik griezel me dood...als ik hem dat Zie doen...

Hij zei dat ligt aan je Opleidings verleden...alles moet er hychienisch aan toe gaan...
BEN JE EEN MOEDER OF VERPLEEGSTER...met je Kinderen...Laat ze toch lekker spelen...in de zandbak...
Hij zei ...met goed geluk...lusten je Kinderen straks ...alles met eten...vooral die ene...

(Had die Ouwe ook weer gelijk in)

maw Onderschat nooit ...de oude Beroepsgroepen...met al hun Werk en Levenservaring...

Als zelfs de oudjes niks meer mogen...tm in de Zorghuizen aan toe...dan barsten de Virussen en bacterieen los...
Ze verliezen ermee...hun laatste beetje weerstand...dat ze nog in zich hebben...

Ik weet nog...dat met de leeftijd van af zo'n 10 jaar...begon vroeger...de Jeugd stiekem te roken...ondertussen
leken we als klas bijn a nooit ziek te zijn...op altijd weer die ene na...die van thuis niks mocht en Hij haar Vader mocht ook niks...
Alweer dat Kind ziek...
Dat gezin vroeger...woonde vlak naast de school...ze miste een plotse langskomende Huisarts...anders kregen ze
vooral van die Ouwe... Huisartsen toen...richting hun pensioen...ook van op hun flikker...want waar niks mag
ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

(Had die Ouwe ook weer gelijk in)

maw Onderschat nooit ...de oude Beroepsgroepen...met al hun Werk en Levenservaring...

Daar moest ik... aan denken...toen ik dat artikel las...want...waar niks mag
ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

(Daar...Had die Ouwe...van toen... ook weer gelijk in)
Officieel sprake van griepepidemie, ook meer corona en andere luchtweginfecties
https://www.nu.nl/binnenland/6294954/of ... cties.html
Voorspelde ik ...hiero...al vaker...
dat dit alleen maar ...gaat toenemen...

Want...waar niks mag
ook geen Sigaar...komt... niks goeds van...

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

https://www.nu.nl/tech/6295014/mysterie ... or-ai.html

mi is dit ...een ...de...Het....voorbeeld...dat zelfs De wetenschappers
dat...Al...naar de bekende weg vragen...

maw Alles wat ze zelf al (gewoon of Wetenschappelijk)...hadden ontdekt...dat in een app gezet...als
vraag aan dat...Al...

mi...dan komen ...de bekende antwoorden... er ook uit!!!

mi is dit ...Een ...De...Het....voorbeeld...dat zelfs Wetenschappers
dat...Al...naar de bekende weg ...vragen...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Heb ik weer

Mail van de enige loterij waar ik aan mee doe
Bekijk de prijzen login

Ik inloggen
Het wachtwoord klopt niet
?
Dan maar een nieuw wachtwoord aan vragen

Een mail met
een invullijst
Alles netjes ingevuld
alles krijgt een groen vinkje
maar als ik op registreer druk
doet het niks...

Ik nog is alles nagaan
druk op registreren

komt
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

Dat blijft maar doorgaan zo

Ze kennen je zgn niet ...maar je betaalt wel het lot steeds... automatisch???

Heb ik weer...
De post... die je van ze krijgt... gaat ook naar hetzelfde mailadres....dat op registreren staat...
wat er automatisch al op gaat... die invullijst...gaat

Ze kennen je zgn niet ...maar je betaalt wel... het lot steeds... automatisch???

Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

maw ik kan de lijst met winnaars niet inzien...want dan moet je inloggen

Dit is va ik er lid van werd...de zoveelste keer ...als ik een lijst wilt zien heet het
inloggen
Maar dat lukt maar niet....

Alle gegeven krijgen een groen vinkje op de invullijst...
(Dat het allemaal klopt)
Ik moet me opnieuw registreren
en dat...
lukt maar niet...

Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.
Heb ik weer...
De post... die je van ze krijgt... gaat ook naar hetzelfde mailadres....dat op registreren staat...
wat er automatisch al op gaat... op die invullijst...

en toch
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

(maw al mijn gegevens staan er bij hun al in!!!)

Maar inloggen lukt maar niet...
Uw wachtwoord klopt niet...
(Die er ook automatich op komt...Hoe dat ook zij
ik een nieuw wachtwoord aanvragen
Dan komt er een hele registreerlijst...

Elk antwoord dat ik intype krijgt een groen vinkje
Alles klaar en dan?
en toch
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

(Vanaf Febr 2023 ben ik al zo nu en dan bezig ...om er te kunnen inloggen
Ook vandaag weer is...
Met een nieuw gemaakt wachtwoord dat een groen vinkje kreeg...

Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

Dat is ook De Vriendenloterij!!!

Heb ik weer...
De post... die je van ze krijgt... gaat ook naar hetzelfde mailadres....dat op registreren staat...
wat er automatisch al op gaat... op die zgn hernieuwde invullijst...om een nieuw wachtwoord
want die klopte zgn ook al niet
dus een nieuwe gemaakt

Ze kennen je zgn niet ...maar je betaalt wel... het lot steeds... automatisch???
Maar wint er nooit wat...omdat je heet ...niet geregistreerd ...te zijn????

Hetzelfde had ik bij een andere loterij ook
wel betalen elke maand...nooit wat winnen...want je heet er niet geregistreerd...
toen ik dat door kreeg...Dat heb ik toen maar opgezegd

Jaren later...
Me ingeschreven bij de Vriendenloterij

Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.
Ze kennen je zgn niet ...maar je betaalt wel... het lot steeds... automatisch???

Misschien om mijn klagen toen...dat ik dat door had... over die vorige...sta ik op een zwarte lijst...bij eh al die NL loterijen...
maw anders snap ik er helemaal niks van...en alweer...

ik log eigenlijk nooit in bij zulks...want de Prijzen lijsten komen per e-mail aan...om te kijken...
maar deze keer ...moest je ervoor... inloggen???
Maar...
Gewoon inloggen er
dat gaat dus niet....

Bij elk invullen komt er een groen oke vinkje en toen...op registreren drukken

Dan komt dit alsmaar
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

Dat is ook... De Vriendenloterij!!!

Nnnou ja

Heb ik weer...

LT) :roll:

Ik schreef wel eerder...Ik win dan ook nooit wat...
ik log eigenlijk nooit in... bij zulks...waarom zou ik...want de Prijzen lijsten komen per e-mail aan...om te kijken...
maar deze keer ...moest je ervoor... inloggen???

Nou dat dus...
Dat noem ik ook
Dat heb ik weer...

LT) :roll:

Kan ook nog komen...omdat ik geen Facebook lid ben ...en de Vriendenloterij
mailt... met hun Facebook ...hun dingen...naar de Vriendenloterij leden toe...

en dan heet het...ze kennen je niet...
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.
Ze kennen je zgn niet ...maar je betaalt wel... voor het lot... steeds... automatisch???

(Hoeveel mensen overkomt zulks...
ik log eigenlijk nooit in ...bij zulks...want de Prijzen lijsten komen... per e-mail aan...om te kijken...
maar deze keer ...moest je ervoor... inloggen???
Maar...
Gewoon inloggen er
dat gaat dus niet....???


(Hoeveel mensen overkomt zulks...(maw die vallen dan ook ...buiten de echte geld prijzen!!!)

Maar winnen wel een reep chocolade zoals laatst...allemaal kleine dingen ...waar je niet op zit te wachten
winnen die...)

maw er klopt iets niet aan...

Maar als ze zulkse nutteloze prijzen ...naar je sturen ...DAN sta je er toch..GEREGISTREERD!!!

Maar...
Gewoon inloggen er
dat gaat dus niet....
DAN HEET JE...NIET GEREGISTREERD???

Dan komt dit alsmaar
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

LT) :roll:

Wat ik net ook ontdekte

Als ik de Stadsnaam intype ...komt de laatste letter niet erin...
maar er onder die invulvragen
staan alle gegevens,,,ook met die Stad met de ...n er wel op...

Maar die..n...kan ik er niet bij typen...(maar ook daar staat een groen vinkje achter...

Maar die stad zonder die...n...
die je er nooit bij typen kan

Klopt dan niet... met de gegevensrij er onder...waar die...n...er wel bij staat

(Met de eerste invullerij toen in febr 2023 )

(maw tigs mogelijkhedens voor ze zijn er te bedenken
om je buiten de grote geld prijzen te houden!!!)

Gewoon inloggen er
dat gaat dus niet....
DAN HEET JE...NIET GEREGISTREERD???

Dan komt dit alsmaar
Registreren mislukt. Controleer uw e-mail.

Heb ik weer...

(Niet vergeten... dat... op te zeggen!!!

LT) :roll:

Las ik net m'n mails...

Uw e-mailadres is al bekend

Geachte heer / mevrouw,

U heeft zojuist geprobeerd om een account aan te maken voor de VriendenLoterij. We zien dat er al een VriendenLoterij account bestaat voor dit e-mailadres. U kunt opnieuw inloggen met uw bestaande account.

een account aan te maken voor de VriendenLoterij
Ja want ik kon er niet inloggen ...en moest me registreren...

Moet je is doen...Je registreren ...om er dan wel te kunnen inloggen...
Na elke zgn mislukte...
Een heel rij automatische mails van ze terug...

(Genoeg in de zeik genomen)...Dus toch maar...op de dag...het opzeggen gaan...!!!
Valt nl ook nog niet mee...
Hier kunt u opzeggen...en dan kom je uit bij je eigen registratie er...
maar verder niks...
om op te zeggen...
Het tel nr op de dag maar is bellen...om op te zeggen...
(Ben benieuwd
wat ...hun verdien model... daar weer mee gaande is...
wachten wachten etc...wat het ...aan m'n
beltegoed gaat kosten...)!!!

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=rS0zzN7bzfE
Gr en Knf van LT) :roll:
________________________________________________________________________

Ik las nog even verder...

Spong vertelt „buitengewoon blij en voldaan” te zijn met de straf die voor een 78-jarige verdachte neerkomt op levenslang. „Suriname heeft nu bewezen een vitale en krachtige rechtsstaat te zijn”. Hij drinkt een groot glas thee op de overwinning

mi
Ach wat schattig...die ouwe drinkt een glas thee...om het te vieren...
maggie dan ook weer in beeld blijven???

Ik moest lachen...Hij vertelt op TV dat de Procureur Generaal er over gaat...of B in Hechtenis wordt genomen...

Vroegerhhhh

Ik had Surinaamse vrienden...Toen dat gezin weer terug ging naar Suriname
nodigden ze mij voor een vakantie er uit...

Ze hadden een gast...Die was Procureur Generaal en hun vriend...

(Zei me toen helemaal n uiks zulkse functies...Dacht een rang bij de Politie of zo???

Hij vroeg aan ze...gaan we vis vangen of vis kopen...voor het eten...

Ik zei Vangen natuurlijk...Hij lachen en zei...Kom mee...want de anderen hadden andere verplichtingen...

Wij naar een boot...en vaardden over een grote rivier...en gingen zitten... met de hengels...om vis te vangen
we waren maar met z'n tweetje... de anderen konden niet ...Een hele aardige man die prachtig kon vertellen over zijn land...
maar...we vingen niks...

Ik zei hem...Zeg Paul...zullen we vis gaan kopen... bij die vissers bootjes daar ...en thuis niks zeggen er over...Ha ha ha

Wij dat doen

Het personeel van het gezin ...maakten er... de heerlijkste gerechten van...maar wat ze ons ook uithoren wilden...wij
hielden het bij...eigen vangst...al die vis...

Pas vele jaren later...kwam bij mij door...ik had wel ...met een... hele ...Hoge Ome ...er...die dag... gevist...

Zou ik toen ...niet opgekomen zijn...een... hele ...Hoge Ome ...zo gewoon en aardig was die nl.
en hij... mee blijven doen met...ons geheim...want...Tijdens het over heerlijke eten...wij
hielden allebei vol...het was...eigen vangst...

Hij hield het goed vol...maar ik viel door de mand...Hij was
in iedergeval...in vrije tijd...Zo gewoon ...Leuk..
en aardig... en Komisch was die nl. ook...
Afbeelding
De Vis bij de echte vissers gekocht...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 dec 2023, 10:21

Tiental... :)

(Goedenmorgen...Ik heb die Loterij opgezegd...(zoz)
Als je ze belt...
Hun verdienmodel is...gebeld om 9.54 en klaar 10uur14

Vragen en vragen en vragen en dat weer herhalen...

Proberen Februari nog mee te doen om een actie...U krijgt 120 punten van me...
Ik zei Nee dus
Een teledinges neemt het nu over...
Ik zei...nee dus..

Nergens ooit meegemaakt met opzeggen...al die vragen en weer in de herhaling etc.
gebeld om 9.54 en klaar 10uur14

Gelukkig ...daar ben ik hoop ik...mooi van af...

LT) :roll:

___________________________________________________________

Ik las dit...

https://www.nu.nl/305000/video/hoe-hama ... ouwde.html
Hoe Hamas ongezien een gigantische tunnel tot de grens bouwde

Schreef een poos geleden al
Als ze tunnels graven...moeten er bakken zand en steen ergens gelaten...
Op Topografische kaarten foto's video's moeten er dan opeens... bergachtige gebiedjes ontstaan...vlakbij de tunnel...
bergachtige gebiedjes...die er eerder niet waren...

mi Hebben ze dat soort zaken niet ervoor gebruikt...in de tijd...
maar
mi als er onder de grond...geboord en getimmerd en gezaagd wordt...geeft dat toch ook geluiden...
dat een seismograaf moet kunnen opvangen...net als met gerommel..bij een naderende of een al bezige aardbeving...

Moet je horen wat een herrie het maakt...als er een voertuig in de tunnel rijdt...
https://www.nu.nl/304972/video/israelis ... trook.html

Ik kan bijna niet geloven...dat ze niet gewoon tm Wetenschappelijk ermee bezig geweest zijn...voor de veiligheid van het land...
mi...Dat is dus... niet dezelfde Mosad ...als indertijd...als weleer...

Misschien moeten ze...in dat Israel... snel weer aan de gewone waar...
want waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________
(leuk om te lezen...)
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/21/ee ... d-a4184897

Een jaar gesprekken met ChatGPT: ‘Ik vraag me af of hij dat IQ van 155 wel verdient’
AI Hoe praat je met een taalrobot zoals ChatGPT, en wat kunnen we leren van de antwoorden? Een jaar van toenaderings-pogingen.
Hans Steketee
(leuk om te lezen...)

Alleen de leestijd...??? Wat is dat nu weer voor een flauwekul...dat kunnen de Lezers mi zelf wel bepalen
Hans Steketee!!!!

Maar...
Ik vind nog steeds... toen het ChatGPT vrij gegeven was......mijn eerste vraag ...(fictief hier gedaan)...aan ChatGPT de allerbeste...vraag...

Vraag aan ChatGPT
Leg uit...Hoe is ChatGPT... gemaakt?

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=BiqlZZddZEo

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 dec 2023, 20:04

Tal... :)

mi Het is weer... feesttijd...voor de Pedo's... want het Krijs Schreeuw Gil Kind ...is
weer op de buis...
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... nkend-rijk
Richting Kest... komen ze alsmaar ...daar mee aan...Het Krijs Schreeuw Gil Kind is
weer op de buis...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

(M'n getypte zet het niet erop...dus ik ga het per regel bekijken waarom???)

https://www.nu.nl/binnenland/6295393/ve ... enden.html

mi Ontstond ...die... Paranoia... vanaf 1956 toen de Russen ook nog Hongarije binnen viel.

https://www.google.nl/search?q=staking+ ... client=img

Ik sprak vroeger welis mensen ...die de Concentratiekampen hadden mee gemaakt of een naaste familie van ze...
ze waren vollof over de Communisten...wgsde Februaristaking in 1941georganiseerd door de communisten...en wgs de Russen hielpen het WESTEN...de Concentratiekampen
leeg te maken maken...

De meer ontwikkelden hadden het over het Marxisme...
en anderen waren er juist falikant tegen...tegen het Communisme...en de Russische uitkomsten van het Communisme...
ze gruwden ervan...

Omdat ik me nooit met Politiek had bezig gehouden... zeiden hun uitens me helemaal niks...maar in de Psychiatrie
maakte ik de uitkomsten ...van het Nazi regiem wel mee...bij de Patienten...

Dan kan er erg veel op je af komen...wat mensen de slechtste en de beste Politiek vinden...toch waren het vaak erg ontwikkelde
mensen die het volop hadden over het Marxisme...maar anderen het juist verguisden...

Er kwam mi
geleidelijk aan een anties Communisme in het land...misschien ook om de invallen van de Russen in Tjechoslowakije en
daana in Hongarije...
oa Ons land kreeg er de Vluchtelingen ervan binnen...

Misschien werd vanaf die tijd...alles wat een Club was...en Politieke Partij was...werd bespioneerd...met infiltranten...ook dat
joodse Comutee...

Er waren in die tijd best veel Joden voor het Communisme nl.
tm helemaal weg van het Marxisme...

Ik denk dat het meer... daar over ging...om de invallen van de Russen in Tjechoslowakije en
daarna in Hongarije...
oa Ons land kreeg er de Vluchtelingen ervan binnen...

over een gaande bloeiend communisme in ons land... dan over mensen... uit de Concentratie kampen...rondom die bepaalde spionage en infiltraties...Er waren in die tijd best veel Joden voor het Communisme nl.
tm helemaal weg van het Marxisme...

Maar ik denk
dat geen enkele Partij en Clubs en Committees en Verenigingen...er onderuit kwam...in die dagen...dat ze...nagegaan werden...of het Communisten waren...en wat ze ermee beoogden ed dingen meer...

Best erg vaak riepen mensen...waarom voorkwamen we niks...mi kan je niks voor komen ...als men niks weet...
juist om al die waaroms... na WO2
Met verwijten vooral...waarom...werd er niks voorkomen...kwamen de infiltraties...
ik denk
dat geen enkele Partij en Clubs en Comitéés en Verenigingen...en kerken etc. er onderuit kwam...in die dagen...dat ze...niet... werden nagegaan ...of het Communisten waren...en wat ze ermee beoogden... ed dingen meer...

Best erg vaak
riepen mensen...waarom voorkwamen we niks...mi kan je niks voor komen ...als men niks weet...

maw Als een Volk ergens steeds om blijft vragen...is er altijd wel iemand in de Politiek die er waat aan doen wilt...
bv het voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurt...

maw Ik kijk er helemaal niks van op...dat de Toen BVD ...routes ging volgen...om te infitreren...Opdat
we niet Vergeten...

Er waren...na WO2... in die tijd ...best veel Joden voor het Communisme nl.
tm helemaal weg van het Marxisme...

Ik las net...BVD had infiltrant binnen Auschwitz Comité

Maar
Ik kijk er ...helemaal niks van op...dat de Toen BVD...routes ging volgen...om te infitreren...Opdat
we niet Vergeten...Om Ook infiltranten...binnen...bij de Joden Co...mi...tés zelf...te hebben...

om de invallen van de Russen in Tjechoslowakije en
daana in Hongarije...
oa Ons land kreeg er de Vluchtelingen ervan binnen...

Want...
Er waren...na WO2... in die tijd ...best veel Joden voor het Communisme nl.

tm die helemaal weg waren van... het Marxisme...

en omdat men toen ook nog niet helemaal wist...wat
dat allemaal inhield...

Ik kijk er ...helemaal niks van op...dat de Toen BVD...routes ging volgen...om te infitreren...Opdat
we niet Vergeten...Om Ook infiltranten...binnen...bij de Joden Comités zelf...te hebben...Het wel nl overal al gedaan...dus ...ook daar...

Best erg vaak riepen mensen...(en nog steeds)...waarom... voorkwamen we niks...
mi
kan je (ook als land zijnde)...niks voor komen ...als men ...niks weet...


Maar nogmaals...Kom je... in deze tijd... ook vaak tegen...mensen willen... dat de Politiek of de Politie ed ...iets voorkomen
maar als ze ...methodes hebben... om het te voorkomen...zijn ze er ...tegen...

Het Parool schrijft op basis van een brief uit 1964 dat het Nederlands Auschwitz Comité door de veiligheidsdienst werd gezien als een club waar communisten de dienst uitmaakten.

Anties Communisme in het land...misschien ook om de invallen van de Russen in Tjechoslowakije en
daarna in Hongarije...
oa Ons land kreeg er de Vluchtelingen ervan binnen...

mi
zijn veel infiltranten juist ...voor de bescherming...om het...waarom te voorkomen...(ipv achteraf...Waarom deed niemand ...ter voorkoming...wat!!!???)

Nnnou ja...

LT) :roll:

Om een Wikipedia artikel...erbij gezet...werd DEZE HELE REACTIE...niet geplaatst??? (Dus dat weg gelaten)
Toen kwam het er wel op te staan...

LT) :roll:

________________________________________________________________

Ik las dit...


Volgt u hun voorbeeld en gaat u ook de uitdaging aan?
30 dagen geen alcohol in januari. Een goed begin van het nieuwe jaar.

Zou mijn tip niet zijn...in Virustijd...om te stoppen met roken en te stoppen met alcohol...
Vooral voor de Bejaarden zijn dat slechte tips...om waar ze zo oud mee zijn geworden te gaan stoppen...

Virussen houden niet van rook en ook niet van alcohol...trouwens ook veel bacterieen houden er niet van...

Vooral de 55 plussers... en hoogbejaarden...waar ze zo oud mee zijn geworden...Dan moet je in Virus en Bacterie tijd... er niet mee gaan stoppen!!!
Dat ...zou ...mijn ....tip... zijn...!!!

Heb ik het niet over doorzuipers...)maar over 1 of 2 drankjes...ook met de Kerst en met Oud en Nieuw!!!

(Wat die anties Gasten gezond noemen...kan super ongezond zijn...Vooral voor de 55 plussers...tm tm tm en vooral extra ...bij hoogbejaarden...waar ze zo oud mee zijn geworden...te gaaan laten ...kan erg gevaarlijk voor de gezondheid zijn zelfs)!!!


Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=u1HL1gEfv0M

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 dec 2023, 04:42

Allemachtig... :)

(Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???

Wat moeten we nu weer geloven...

Een Oekraiense Moeder vertelt dat haar zoon al 2 verjaardagen gevangen is in Rusland...
dan laten de Russen... die zoon in beeld zien...die vertelt het hem goed te gaan...maar zijn wonden zien eruit of
ze vers zijn ......net als van die anderen... op die zaal...wonden met bloed...

Nnnou ja...

LT) :roll:

_________________________________________________________________

Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???


Een blikje in Gaza...op het late Journaal...ze laten de puinhopen zien de Palestijnen...maar zelfs... naar overleefde katten in de puinhopen... gooien de Palestijnen nog stenen naar toe...

Nnnou ja

LT) :roll:

___________________________________________________

Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???

Het Palestijnse Volk ...eist nog steeds niet...dat Hama de Gegijzelden vrij moeten laten...

Terwijl daar alles om draait...

Nnnou ja

LT) :roll:

___________________________________________________

Vandaag...
Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???

AIVD: BVD zag niet Holocaust-overlevenden, maar communisten als gevaar

Dat schreef ik gisteren ook al!!!
Toen ik dat las...

Uit onderzoek van Het

Parool blijkt dat Joden die terugkeerden uit concentratiekampen bespioneerd werden door de voorloper van de AIVD

mi Met het onderzoek ...van het Parool...zijn zelf bedachte verkeerde conclusies gemaakt...en daardoor
is voor niks...een hoop heibel laten ontstaan...

Nnnou ja...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???


Wederopbouw Gaza
Sigrid Kaag genoemd als VN-gezant voor wederopbouw Gaza

Wederopbouw Gaza?

Komen zulkse mededelingen niet pas na een oorlog???

Nnnou ja...

mi...Is die( Surinaamse uitziende)... Nederlander ...vanuit Gaza... al terug in Nederland...???
laten we het daar eerst eens over hebben!!!

Nnnou ja...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________


(Waar zitten we nog naar te lijken op TV?
Waar gaat het nog over???

Het is bar en boos... zoals steeds meer KINDEREN IN NEDERLAND LEREN SCHRIJVEN...

Met een dikke knuist... de pen vast houden...ze kunnen tijdens het schrijven
zo niet eens zien wat ze schrijven...en... het is veel vermoeiender...inspannender...

Terwijl hoe het wel moet geleerd...
zie je onderwijl tegelijk wat je schrijft en het schrijft veel ontspannender...
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... ekenen-wel
Niet om het artikel
maar om het plaatje...hoe schrijven geleerd moet...

Leren ze niks op de scholen omtrent niks meer???

Als je ze ziet schrijven ...lijken ze ...steeds meer...allemaal voor zichzelf ...maar wat aan te mogen klooien ...met schrijven...

Met een dikke knuist ...de pen vast houden...Ze kunnen tijdens het schrijven
zo niet eens zien... wat ze schrijven...en... het is veel vermoeiender...en vergt meer inspanningen...

Nnnou ja...

mi...Waar de tegenwoordige Meesters en Jufs vandaan komen...schreven ze zo...

maar ...mi moet de NL PABO het ze goed leren...bij die PABO leerlingen zelf!!!

of Leren ze niks... op de scholen... omtrent niks meer???

Want alleen dat al...is bar en boos aan het worden...

op TV TE ZiEN...STEEDS MEER...KINDERTJES...die met een dikke knuist...
Afbeelding
de pen vast houden...

Maar...ze kunnen tijdens het schrijven
zo niet eens zien ...wat ze schrijven...en... het is veel vermoeiender...en veel inspannender...

mi moet de NL PABO... het ze goed leren...bij die PABO leerlingen zelf!!!
(zoals op het bovenste plaatje...moet het...)
https://nl.freepik.com/premium-photo/sc ... 218697.htm

want steeds vaker is te zien op TV... Leren ze niks... op de Nederlandse Scholen... zoals vroeger wel
omtrent ...Leren ze...niks meer???

Nnnou ja...

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

‘Directeurtje’ door het oog van de naald en verdeeldheid over potentiële favoriet in De Slimste Mens
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... mste-mens/

Wat ik totaal niet snap...
als er een foto of video...vraag getoond wordt...dat over
Kim Jong-il gaat
dat
alle drie de Kandidaten... niet weten... van welk land... die is????

Ik kan dat bijna niet geloven...Ze weten het alle drie niet...Maar die Kim Jong-il...was toch... erg veel en vaak...in het Nieuws...en...op Journaals!!!
(Vooral in de jaren...wassie erbij...tijdens raketten lanceringen...over land ...en over zee... en... in de lucht...)

Nnnou ja...

LT) :roll:

______________________________________________________________

https://www.nu.nl/puzzels/6272758/raad- ... e-dag.html
Op NU.nl vind je deze week het nieuwe spel 'Raad de stad'

Ik...Toch nog wat goeds gedaan vandaag
Ik had de stad goed...
GEFELICITEERD!
De stad van de dag is:
KEULEN, DUITSLAND

Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=4DWbkhp ... o3RYmprT8U
Advents Kantaten
Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie