WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 dec 2023, 13:22

RENTE... :)

(DE WERELDTOP kLIMAAT IS GAAN DE IN DUBAI...en waar is de Nieuwe Klimaat Euro Commissaris?
Ergens in Amsterdam in een duister gebouwtje aan het Ij...met een glas wate voor de snuffert..bij
het tv programma Buitenhof in Nederland...

Waar ik die Maaike presentatrice zag...toen ze to een Psychiater zat...ze helemaal naar
rechts op de stoel overhelde...ik ben ondertussen benieuwd of ze plots... met stoel en al... neer ploft...en dat is die...die zgn
met harde Journalistiek aan komt zetten... bij de Gasten???

Maar zo kan je Zien..(op lands TV)...elk Mens heeft wel de eigen zwaktes...
Trouwens die zelfde Maaike...vroeg niet aan de Nieuwe Klimaat Euro Commissaris
wat die in Nederland ...aan het doen is...terwijl onderwijl...de hele Wereld daar in Dubai is...?

mi Ondertussen...(voor en namens de EU)...een goed (Klimaat)...Netwerk opbouwen...begint mi ...waar ze Allemaal zijn...
ze zijn mi...niet allemaal...in een duister gebouwtje... aan het Ij... in Amsterdam...maar in Dubai...

Nou ja oa oa oa...zulks... zat ik dus te denken ...tijdens het TV programma Buitenhof kijken...op Zondag jl.

LT) :roll:

Overigens...mi
Niemand pakt de ware echte grote oorzaken aan...tijdens de zoveelste Wereld klimaat top...

Dus zolang dat door blijft gaan...en maar door blijft gaan...door gaat na de zoveelste Wereld klimaat top...
Ziet het er somber uit...voor de toekomst...dat steeds dichterbij komt...

vb Er blert alweer een persoon dat er veel meer miljarden in de Klimaat Fondsen pot moet...dan er nu gebeurt...
Maar niemand legt die persoon uit...
Zolang ze in dat Afrika...waar voor 40% etens en drinkens is en ze mensen blijven maken voor 90% ...of meer...dat ze zelf
de oorzaak zijn van de Klimaat verandering daar...

Dat ze massaal...uit het continent Afrika... naar een Westers land gaan vluchten...en ze daar dan het Westen de schuld geven...van alle uitstoot...

Dat die zelfde landen...in de miljarden aan en via de Wereld goede doelen krijgen...en staats steun gelden van de andere wereldlanden krijgen...Dat ze al per jaar in de vele miljarden kosten...en de Westerse landen dat maar blijven door betalen...en nu ook nog extra in de Miljaren geld krijgen...via een Wereld Klimaat fonds...
ondertussen
is daar niks aan veranderd is ...in dat Afrika...Zolang ze ...dat ze zelf
de oorzaak zijn... van de Klimaat verandering daar...en in de Westerse landen!!!

Zolang ze oa zulkse dingen niet gaan zeggen...tijdens die Wereld Klimaat conferenties...

Overigens...mi
Niemand pakt de ware echte grote oorzaken aan...tijdens de zoveelste Wereld klimaat top...

Dus zolang dat ...door blijft gaan...in dat Afrika...waar voor 40% aan etens en drinkens is... en ze mensen blijven maken voor 90% ...of meer...en maar door blijft gaan...dat maar door blijft gaan... ook in de voor hen
gevluchte landen...ook na de zoveelste ...Wereld klimaat top...Het maar door blijft gaan...maw Als ze de ware echte redenens niet benoemen gaan...Ziet het er somber uit...voor de nog sombere toekomst...dat steeds nog somberder ...dichterbij komt...

LT) :roll:

Toen ik Tien jaar was...waren er na alle eeuwen ...4 Miljard Mensen op Aarde... bijeen vergaard
in 70 jaar tijd erna...zijn er 4 miljard... erbij gemaakt...Het is nu om en nabij 8 Miljard Mensen op Aarde..
Dat kan echt niet ...zo door gaan!!!

LT) :roll:

Wat er leeft aan Mensen moeten we zuinig op zijn...Humaan mee om springen...maar een Wereld...antie conceptie beleid is erg hard nodig...nog meer dan met het krmnpen van fossiele brandstoffen...

Het punt is...als het Mensen aantal daalt...dalen ook... de andere KLIMAAT ZAKEN...er is dan oa minder aan eetbare dieren nodig...en minder aan brandstoffen...en minder nodig is dan... aan van alles... en nog wat...
maw
Men moet aanpakken... wat alle klimaat oorzaken doet verminderen...ipv De ware oorzaak... aan te pakken
en dat maar... te laten door gaan...

LT) :roll:

Toen ik Tien jaar was...waren er na alle eeuwen ...4 Miljard Mensen op Aarde... bijeen vergaard
in 70 jaar tijd erna...zijn er 4 miljard... erbij gemaakt...Het is nu om en nabij 8 Miljard Mensen op Aarde..
Dat kan echt niet ...zo door gaan!!!
Een Wereld...antie conceptie beleid ...is erg hard nodig...nog meer dan ...met het krimpen van fossiele brandstoffen...

Wat
de Wereld Klimaat plannen nu zijn ...(met hun ...alle fossiele brandstoffen moet snel weg....???)Dat
is in feite... de hele Wereld... in grote armoede storten...met nog meer mensen ...op de wereld erbij ...dan eerst...

LT) :roll:

Dat kan echt niet ...zo door gaan!!!
Een Wereld...antie conceptie beleid ...is erg hard nodig...nog meer dan ...met het snelle krimpen... van fossiele brandstoffen...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

Ik las dit...(in het AD)
Kun je een boete krijgen voor het laten draaien van je motor tijdens het ijsvrij maken van de ramen?

en dacht...meldt zulks nou niet als bedacht nieuwtje...want die van Volt... holt dan
gelijk naar Brussel...(daarmee Voorheen die van D66 ...daarmee voorheen die van PvdA...)
met dat..voor elke scheet naar Brussel hollen...en klept er de opgedane nieuwtjes...dan worden het gelijk nieuwe ...EU Wetten... of regels ...in ieder geval forse EU boetes...op ons landje af...met de ene anties na de andere anties...via de EU op ons af...
Met in ieder geval ...nieuwe bedachte forse EU boetes...op ons landje af...

LT) :roll:

Ik las dit...(in het AD)
Kun je een boete krijgen voor het laten draaien van je motor tijdens het ijsvrij maken van de ramen?

en dacht...meldt zulks nou niet als bedacht nieuwtje...AD...want die van Volt... holt dan
gelijk naar Brussel...Met in ieder geval ...dan komen...nieuwe bedachte forse EU boetes...op ons landje af...!!!

(En loopt van alles vast... om zoveel erbij aan extra Wetten en regels en boetes ...drvan...in ons landje ...ervan!!!)

LT) :roll:

___


Ik las dit...(in het AD)
Kun je een boete krijgen voor het laten draaien van je motor tijdens het ijsvrij maken van de ramen?

en ik dacht meteen...meldt zulks nou niet ...als bedacht nieuwtje...AD...want etc etc etc...is er gaande ermee...
(aandragers
en melders...pakt uit ...aan extra Wetten en regels en boetes ...drvan...in ons landje ...ervan!!!)

(En loopt van alles...(aandragers (hiero)
en aanmelders...Daaro)...nog meer vast... om zoveel erbij ...aan extra Wetten en regels en boetes ...op ons landje af...drvan...en daarvan...loopt van alles...in ons landje ...nog meer vast...ervan!!!)!!!

tm Niks mag...ook geen Sigaar etc...
meldt zulks nou niet als bedacht nieuwtje...AD...want die van Volt... holt dan
gelijk naar Brussel...(daarmee Voorheen die van D66 ...daarmee voorheen die van PvdA...)
met dat..voor elke scheet naar Brussel hollen...
en klept er de opgedane nieuwtjes...dan worden het gelijk nieuwe ...EU Wetten... of regels ...in ieder geval forse EU boetes...op ons landje af...met de ene anties na de andere anties...via de EU op ons af...
Met in ieder geval ...met nog meer nieuwe bedachte forse EU boetes...op ons landje af...

LT) :roll:

Kortom nog is...

Ik las dit...(in het AD)
Kun je een boete krijgen voor het laten draaien van je motor tijdens het ijsvrij maken van de ramen?

en ik dacht meteen...meldt zulks nou niet ...als bedacht nieuwtje...AD...want etc etc etc...is er gaande ermee...
(aandragers
en
melders...tm in de EU...vanaf Links Paars...Kijk ons is goed zijn ...voor de EU aan het doen zijn...)wat...in feite uitpakt aan anties en anties en anties...tm ...aan extra Wetten en regels en extra zware boetes ...drvan...in ons landje ervan!!!)!!!

LT) :roll:

Het ergste vb vind ik wel...tm de Tweede kamer aan toe...mocht iets...aan een rotonde ergens in ons land...maar...
van de EU te Brussel mocht het niet...


(Hoe komt het... dat van alles vast loopt... in het land??? Nou zo dus!!!)
(Zo erg hebben ze al geouwehoerd in dat Brussel
(via de Aandragers
en
dan via De Melders...tm in de EU...vanaf Links Paars...Kijk ons is goed zijn ...voor de EU aan het doen zijn...)wat...in feite uitpakt aan anties en anties en anties...tm ...aan extra Wetten en regels en extra zware boetes ...drvan...in ons landje ervan!!!)!!!

(Onze Souvereiniteit... naar de klooie gooien is dat...)
(via de Aandragers
en
dan via De Melders...tm in de EU...vanaf Links Paars...Kijk ons is goed zijn ...voor de EU aan het doen zijn...)wat...in feite uitpakt aan anties en anties en anties...tm ...aan extra Wetten en regels en extra zware boetes ...drvan...in ons landje ervan!!!)!!!

(Hoe komt het... dat van alles vast loopt... in het land??? Nou zo dus!!!)
(Zo erg hebben ze al geouwehoerd in dat Brussel
(via de Aandragers
en
dan via De Melders...

De EU bemoeit zich al ...over een rotondetje... ergens in ons landje...
(Onze Souvereiniteit... naar de klooie gooien is dat...

((Ik noem ze ook wel verkapte Spionnen zijn het...in feite)kIJK ONS IS GOED ZIJN...)))
VIA de
Aandragers
en
dan via ...De Melders...)

Ik noem ze ook wel verkapte Spionnen zijn het...wat...in feite uitpakt aan ...anties en anties en anties...tm ...aan extra Wetten en regels en extra zware boetes ...drvan...in ons landje ...ervan!!!)!!!
tm niks mag...en wat loopt nu weer allemaal vast in ons landje ...drvan!!!???

Vind ik ook een heel erg vb...maw Die veiliger rotonde voor het Verkeer en veiliger voor fietstend School Nederland...kwam er niet...
Het ergste vb vind ik wel...tm de Tweede Kamer aan toe...mocht iets...aan een rotonde ergens in ons land...maar...
van de EU te Brussel ...mocht het niet...

((Ik noem ze ook wel via... de verkapte Spionnen zijn het...in feite)kIJK ONS IS GOED ZIJN...aan het doen zijn...voor Brussels EU)))
VIA de
Aandragers
en
dan via ...De Melders...)(Zo erg hebben ze al geouwehoerd in dat Brussel...
((Ik noem ze ook wel verkapte Spionnen zijn het...in feite...met... bezigzijnde...Onze Souvereiniteit... naar de klooie gooien... is dat...)!!!

Nou dat dus!!!

Wie het snappe snappe het!!!

LT) :roll:

mi Gaat de EU het geen ene bal wat aan...over een rotondetje in ons land...maar als het over het
WERELDKLIMAAT GAAT...
DAN GAAT HET OOK DE EU helemaal AAN...!!!

(DE WERELDTOP KLIMAAT IS GAAN DE IN DUBAI...

(Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...)... waar is ...De Nieuwe... Klimaat... Euro Commissaris?

(((Eureka...
Ergens in Amsterdam... in een duister gebouwtje aan het Ij...met iov...een glas water... voor de snuffert..bij
het tv programma Buitenhof... in Nederland...)))

Nog is...
DE WERELDTOP KLIMAAT ...IS GAANDE ...IN DUBAI..))!!!

Waar is ...De Nieuwe... Klimaat... Euro Commissaris?
https://nos.nl/collectie/13963/video/25 ... deld-wordt
(Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...)

NOU DAT DUS!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________
Fijne Maandag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 dec 2023, 00:23

TEGENDELEN... :)

(iK LAS DIT...
Hoekstra: Geen afspraak over fossiel? Dan is top mislukt
Op de klimaattop ligt de voorzitter opnieuw onder vuur vanwege uitspraken over stoppen met fossiel.
EU-onderhandelaar Wopke Hoekstra is de top pas geslaagd als er daarover afspraken komen.

Mi kan je alleen fossiele brandstof verminderen...nagelang er geen alternatief is...of niet genoeg Alternatief is...

Is er geen alternatief of veel
te weinig...moet het navent afgebouwd worden...SAMEN MET DE TRED VAN HET ALTERNATIEF...en dus niet snel en van de metene...want dan loopt alles
op de Wereld ...in het honderd...en schept het ...hele grote armoedes overal...met tevens massale banen verlies...

mi...maw Kreten van... het moet meteen gestopt...zijn onlogische kreten...men moet wel nuchter en logisch erover
blijven nadenken...en doen...

mi...maw Afbouw van fossiele brandstoffen ...moet heel logisch ...gelijke tred hebben... met de vooruitgang ...van de aanwezige... en te betalen...van de bestaande Alternatieve brandstof methodes...

Ik las ergens ...dat we in Nederland... Nu...375000 Stroom auto's hebben...
dat is dus de 6 miljoen auto's op de weg... ook bij lange na nog niet...

Ook hiermee geldt...

Afbouw van fossiele brandstoffen ...moet heel logisch ...gelijke tred hebben... met de vooruitgang ...van de aanwezige... en... te betalen...van de bestaande Alternatieve brandstof methodes...

Geduld is een schone zaak
maar ...voor kort hadden we... nog geen 1 auto... dat op stroom rijdt!!!
en dat we nu...in Nederland ...375000 Stroom auto's hebben...
Zie je wel
Geduld ...is ook... in deze...met netjes afbouwen...(van de fossiele brandstof)...is een lonende ...(bedoelde klimaat)...zaak...

mi...Afbouw van fossiele brandstoffen ...moet heel logisch ...gelijke tred hebben... met de vooruitgang ...van de aanwezige... en te betalen...van bestaande Alternatieve brandstof methodes...

Nou ja zo denk ik er over hoor...

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Als het goed is, ontving je maandag om 12.00 uur een testbericht van NL-Alert. Het alarmsysteem moet iedere Nederlander kunnen waarschuwen bij noodsituaties.

NU+Piepende telefoons in heel Nederland: NL-Alert-testbericht weer verstuurd

Ik deed even ...een middag pitje...en opeens...Niks piepende...het klonk...met mijn zeer goedkope 250 euro...nieuw gekochte laatst Samsung... keihard...en tegelijk... ook dat nog...met de nieuwe maand Maandag...12 uur...lucht sirene buiten...

Een Alert in huis ...(best erg hard) ...en met eh dat...(ook hard)...tegelijk buiten...
Is de oorlog uitgebroken of zo???

(oNNADENKENDE...Domme Alert test tijd ...ja toch!!!)!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________

Ik zag een video reclame van ABN AMRO

Nog steeds na je pensioen lekker een dagje shoppen?

mi ...moet het zijn...met je pensioen... en niet na je pensioen...

mi...Na je pensioen... bestaat niet...of men heeft het over... een overleden gepensioneerde...
met...Nog steeds na je pensioen lekker een dagje shoppen?

Snap je nu... de zotheid van die reclame... van ABN AMRO!
een video reclame van ABN AMRO
Nog steeds na je pensioen lekker een dagje shoppen?

LT) :roll:

__________________________________________________________________________
31 Januari
https://www.nu.nl/media/6292531/astrid- ... or-12.html
Bij Leven en Welzijn...Deo Volente...Deze moet ik onthouden...

LT) :roll:

18 December...
https://www.nu.nl/media/6292502/paul-ui ... -mens.html
Bij Leven en Welzijn...Deo Volente...Deze moet ik ook onthouden...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Er gaan opeens wel heel erg veel bekende mensen dood...
Ik heb er iets eigenaardigs mee...als ik hun leeftijd zie...dan denk ik ...als ouwetje...die ging ook dood voor de
80ste en die en ook die ver ervoor en die en ook die etc.
De rij werd steeds langer...
die ging ook dood voor de
80ste en die...en ook die en die en ook die ...etc.

Er gaan opeens wel heel erg veel bekende mensen dood...
Ik heb er iets eigenaardigs mee...als ik hun leeftijd zie...dan denk ik ...als ouwetje...die ging ook dood voor de
80ste en die en ook die ver ervoor en die en ook die etc.

Op allen... die de 80 niet haalden...Daar neem ik...met mijn 80 jaar... een lekker bakkie koffie op...met een lekker sigaretje erbij...

Zouden meer 80 jarigen ...en ouder... dat... ermee... hebben???

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 dec 2023, 16:09

DELEN... :)

(De Jonge: Tijd voor een grootschalige rentree van de aloude hospita

mi Toen ...was een kamer verhuren... nog belasting vrij...toen waren er geen wetten ...die de kamerverhuurders er niet uit kregen...als dat... ergens om...dringend nodig was...met overlast zei men de huur gewoon op...toen...Nu...Het is zo belachelijk vast bewet...Nu krijg je ze er ...met geen mogelijkheid er nog uit...

Tip...Vergelijk het dus niet ...met toen ...met de aloude Hospita...

maw Er staan niet voor niks
in half Nederland ...vooral bij Bejaarden ...kamers leeg in de huizen...Dat is ergens door!!!

Ik ken iemand ...die in nood...de eigen study dochter... weer in huis haalde...die persoon
verloor gelijk van de uitkering 750 euro...van de uitkering...terwijl ze ...de study dochter ...gratis in huis had...
maar dan nog ...
de kamer was erg klein... en zonder raam en zo wat...dat was helemaal geen 750 euro aan huur waard...
dat bepaalde de uitkerings instantie zelf...het liep allemaal zo hoog op...dat de dochter bij gelukkige toeval...ergens anders ...een hele goedkope kamer kon huren en daardoor... kon die moeder
weer normaal... de bijstand gewoon terug krijgen...Maar dat alles was pas ...na erg veel heibel en soroes bijeen...gehad...dus
ook die ...met een uitkering...krijgen veel ellendes... als ze ...een overgebleven kamer... zouden verhuren...

and so on
Tip...Min de Jonge...Vergelijk het dus niet ...Hier en NU...met toen ...met de aloude Hospita...

maw Er staan niet voor niks
in half Nederland ...vooral bij Bejaarden ...kamers leeg... in de huizen...vooral bij alleen staande gekomen bejaarden...Dat is ergens door!!!


mi Toen ...was een kamer verhuren... nog belasting vrij...toen waren er geen wetten ...die de kamerverhuurders er niet uit kregen...als dat... ergens om...dringend nodig was...met overlast zei men toen de huur gewoon op...Nu...Het is zo belachelijk vast bewet...Nu krijg je ze er ...met geen mogelijkheid... er nog uit...

Toen omdat er geen belasting op zat...kon men redelijk goedkoop kamers verhuren...nu moet de belasting er nog boven mee berekend...op ed dingen meer ...en is een kamer huren erom...ontzettend veel duurder geworden etc. etc. etc.

Wgs alweer ergens om... tegenwoordig...een belasting boxje ...erbij...
mi Alleen Mensen... met veel geld op de bank...kunnen het nog veroorloven...1 of meer kamers te verhuren ...in hun grote huis...

De rest...Toen omdat er geen belasting op zat...kon men redelijk goedkoop kamers verhuren...tegenwoordig gelijk een boxje erbij...maar ook dat nog...Hier en Nu...alleen al... om die gigantische hoge energie rekeningen...kan men zulks... niet meer veroorloven...om een
kamer te verhuren...in hun huis!!! Met zelf veel...gewetens bezwaren... aan huur gaan vragen ...meer dan het gemiddelde inkomens loon is...van de huurkamers zoekers...om er nog iets...aan over te houden...etc. etc. etc.
maw
Tip...Vergelijk het dus niet ...met toen ...met de aloude Hospita...

mi Alleen Mensen... met veel geld op de bank...kunnen het nog veroorloven...zonder zelf in de problemen te komen met 1 of meer kamers te verhuren ...in hun grote huis...

(Zelf een verloren Rechtzaakje...om de Huurder eruit te krijgen...kunnen die met gemak betalen etc. etc. etc.)
de kamerverhuurders er niet uit kregen...als dat... ergens om...dringend nodig was...met overlast zei men toen de huur gewoon op...Nu...Het is zo belachelijk vast bewet...Nu krijg je ze er ...met geen mogelijkheid... er nog uit...

and so on
Tip...Min de Jonge...(ook CDA)...Vergelijk het dus niet ...onlogisch...Hier en NU...met toen ...met de aloude Hospita...

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Ik tracht die extra knappers welis te snappen...

Neem deze

De moderne mens is vervreemd van de wereld, zegt de Duitse socioloog Hartmut Rosa. Voor echte ervaringen moeten we de controle loslaten.

en las verder...

Hartmut Rosa complimenteert me als hij hoort dat ik zijn lezing op de Nacht van de Sociologie heb gemist. Daar sprak de Duitse socioloog de avond voorafgaand aan het interview, maar vertraagde treinen en een daardoor verlate dinerafspraak maakten dat ik er niet bij was, al had ik in het restaurant overwogen om de laatste gang over te slaan en alsnog naar de evenementlocatie te snellen. ‘Gelukkig heb je dat niet gedaan,’ zegt Rosa (1965). ‘Je had gehaast bij je eetafspraak gezeten, om vervolgens gehaast bij mijn lezing binnen te komen. De keus om op één plek aandachtig aanwezig te zijn, was de betere.’

mi...DIE LAATSTE ZIN...AAN Alexandra van Ditmars
Interviewer en schrijver...VAN DE German sociologist ...KLINKT mi ...JUIST ALS...CONTROLE...OVER DE GANG VAN ZAKEN TE MOETEN HEBBEN...De keus om op één plek aandachtig aanwezig te zijn, was de betere.’

MAAR... HIJ PREEKT...De moderne mens is vervreemd van de wereld, zegt de Duitse socioloog Hartmut Rosa. Voor echte ervaringen moeten we de controle loslaten.

Nnnou ja
LT) :roll:

______________________________________________________________________________

mi Is dit vanaf 1 een paar etc...volkomen opgejutte heisa...om niks...

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... an-britten

Toen ik vroeger een poos Kraamverzorgster was in de tHUISZORG...WAS DE MEEST GEVRAAGDE ZIN VAN HET
GEMENDE ECHTPAAR ZELF...WAT ZAL DE HUIDSKLEUR VAN DE bABY ZIJN???
mi
Dat zijn hele gewone levens vragen en heeft totaal niks met racismes van doen...als mensen zich zulks afvragen...

Dat is mijn mening er over...over die belachelijke opgejutte zaak via die vrouw van die Haary tm bij die Oprah aan toe
dat iemand van zijn familie benieuwd was...welke huidskleur de baby hebben zal...

mi
Dat zijn hele gewone levens vragen ...en heeft totaal niks met racismes van doen...als mensen zich... zulks afvragen...

mi Als je twee verschillende huidskleur rassen bij elkaar hebt...zullen ze zelf ook zulkse denkens of zulkse vragen hebben...

Toen ik vroeger een poos Kraamverzorgster was in de THUISZORG...WAS DE MEEST GEVRAAGDE ZIN ...VAN HET
GEMENGDE ECHTPAAR ZELF...WAT ZAL DE HUIDSKLEUR VAN DE BABY ZIJN???
mi
Dat zijn hele gewone ...normale...levens vragen ...en heeft totaal niks... met racismes van doen...als mensen zich zulks benieuwd afvragen...!!!

LT) :roll:

Mijn ervaring ermee was...Dat als de Vader een donkere huidskleur had...de meeste kans is...dat het kind ook een
donkere huidskleur heeft...
Is de vrouw met donkere huidskleur en de man met blanke huidskleur...dan is de kand het grootst...de baby heeft
geen donkere huidskleur...

Maar 100% vast staat zulks ook weer niet...na 1 of 2 blanke kinderen gebaard...een derde of vierde kind kan wel donker van huid zijn...
of bij een generatie erna pas...De Blanke kinderen touwen... met een blanke man...maar ze baart een Donker huids kind...

Vroeger gaf dat gigantisch ontrouw hetende heibel...maar sinds DNA bestaat...is dat ook weer van de baan...

Het donkere ras..meestal via de vrouw....kan dus wel een generatie over slaan...maar 1 of 2 generatie erna...gaan toeslaan...
dan baart een blanke vrouw een donker huidse baby...

Vroeger gaf dat... bij een totaal onschuldige ...een gigantisch hetende ontrouw heibel...op zich af...maar sinds DNA bestaat...is dat ...ook weer van de baan...

Maar ...die Engelse Royals... kwestie...is geen kwestie...
mi
Wat zal de huidskleur van de Baby zijn???
Dat zijn hele gewone ...normale...levens vragen ...en heeft totaal niks... met racismes van doen...als mensen zich zulks benieuwd afvragen...!!!

LT) :roll:

maw Onschuldige Mensen Zwart maken
Door de Ziekelijke...Aanstellerietis ...van die Megan...
tm samen met die Aanstelligere Oprah...en via de Aanstellers... opjuttende pers toen...is ook wat!!!

LT) :roll:
Maar ...die Engelse Royals... kwestie...is geen kwestie...
mi
Wat zal ...de huidskleur van de Baby zijn???
Dat zijn hele gewone ...normale...levens vragen ...en heeft totaal niks... met racismes van doen...als mensen zich zulks benieuwd afvragen...!!!

Hoe Ziekelijke...Aanstellerietis... kan uitpakken...
maw... Onschuldige Mensen... Zwart maken
kan een ziekte zijn...van die ene...
(Die is... mi voer voor... Psychologen secu voer voor Psychiaters!!!)

Want er is hier volkomen niks mis mee...
Toen ik vroeger een poos Kraamverzorgster was in de THUISZORG...WAS DE MEEST GEVRAAGDE ZIN... VAN HET
GEMENDE ECHTPAAR ZELF...WAT ZAL DE HUIDSKLEUR ...VAN DE BABY ZIJN???
mi
Wat zal ...de huidskleur... van de Baby zijn???
Dat zijn hele gewone ...Empatische ...normale...levens vragen ...en heeft totaal niks... met racismes van doen...als mensen zich zulks benieuwd afvragen...!!!

LT) :roll:
Wat van hetzelfde niveau is...Zij heeft zwart haar en hij rood haar...
was ook de vraag... van het stel zelf...welke kleur haar... zal de baby hebben???

Zie je wel...heeft totaal niks met racisme van doen zelfs...Wie zulkse vragen ook stelt...het is... alleen Empatische alszijnde gewone levensvragen met gezonde belangstellende ...nieuwgierigheid ...is het...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 dec 2023, 00:35

Lenzen... :)

Afbeelding
https://www.ad.nl/show/pakjesavond-hoev ... ~a9ae2d6a/

(Ik las...Ik had 4 van de 10 vragen goed...anderen scoorden 6 van de 10... vragen goed...
Over de Sint had ik geen fouten maar aankomsten ed geen idee...Ik kijk ook het Sint Journaal op TV niet...dus hoe dat paard heet...geen idee...)In ieder geval niet die van Ankie G en ook niet het volgende Paard van Ankie G...bleef er twee over...dus moest ik erop gokken...Ik ben altijd al slecht met gokken geweest...dus ook nu...
Afbeelding

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=gBBYOI6Q80o
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 dec 2023, 06:19

Zen... :)

(OPINIE PRIVACY
Risico’s van algoritmes? Kijk naar Nederland
Er zijn te veel slechte ervaringen met algoritmen bij overheidsinstanties, schrijft Nadia Benaissa.
Veranker mensenrechten in de AI-verordening.

Ik schreef al heellang over Algoritmes...het kan lijken voor veel mensen...dat Algoritmes iets op zichzelf is...maar
dan legde ik uit...Mensen vullen het in...Daar kan men goed mee doen of en of tm erg slecht mee doen...
Men kan het invullen ervan...iov een Opdracht gever zo invullen of en of uit zichzelf als Programmeur zo invullen...
Maar de resultaten lijken voor velen uit de lucht te komen vallen...net toveren...kan het op lijken...en ook dat geen mens er invloed op heeft...ed.
Maar makers van zulkse software is wat anders dan de werkuitvoerders ermee...
De meeste Algoritmes software kunnen de werkuitvoerders niks aan veranderen...het komt eruit zonder enige invloed van de werkuitvoerders...
Die vallen dan ook helemaal niks te verwijten...schreef ik wel vaker...dus ook ...de werk uitvoerende Ambtenaren rondom het grote
gebeurens van ...de kinderopvangtoeslagaffaire ...hebben er geen enkele schuld zelf aan...
Men kan het invullen van Algoritmes...iov een Opdrachtgever zo invullen... of en of... uit zichzelf als Programmeur het zelf zo invullen...pos of en of neg...

In feite blijft er 1 of 2 over...die de schuldigen zijn...van zo'n heel groot gebouw...omtrent het programma software van het Algoritme...de Opdrachtgever ...geeft neg opdrachten...ermee...of en of ...de maker ...van het software programma...doet neg uit zichzelf
programmeren ermee...

Ik las dit...
Risico’s van algoritmes? Kijk naar Nederland
Er zijn te veel slechte ervaringen met algoritmen bij overheidsinstanties, schrijft Nadia Benaissa.
Veranker mensenrechten in de AI-verordening.

mi men kan in wezen er alles in verkeren...ook lichte tm zware criminaliteiten...
ook schendingen van Mensen rechten...en van alles wat een gewoon mens niet eens bedenken kan...kan ermee
verankerd...

Wat men er ook met Rechtzaken eruit kan weten te vogelen...de dader is niet ...het programma van de Algoritmes zelf...
maar... de Opdrachtgever of en of de maker ...van het Software programma...

(Alle werkuitvoerenden ermee gedaan... Personeel achter de PC...doen er niet toe...met strafzaken ahw.)
Die nemen klakkeloos aan ...of moeten dat iov aannemen...dat het goed is en correct is...wat eruit computer programma's uitrolt...en alzo
ontstond ook ...de kinderopvangtoeslagaffaire...

maw voor mij...niks nieuws ...wat die Nadia Benaissa schrijft... maar ik ben het er ...wel mee eens...
maar ...
zoals ik al schreef net...er is meer mee te doen... dan Mensenrechten schendingen...van lichte tm zware criminaliteiten
naast alle... wel goed gemaakte Algoritmes software...
want die zijn er... uiteraard ook...!!!

LT) :roll:

Volgens mij... is zoiets als Algoritmes in de Software wereld...best al oud...maar heette het toen nog niet zo...
vb
Als men het Electorale Volk electronisch laat stemmen...kan met het software programma...geknoeid...

bv 1 vb...in ritmes...dat elke 2de stemmer stemt op een bepaalde persoon en partij...ook al stemde die stem personen op wat anders...
omdat zulks al gaande was...voor het woord Algoritmes...ging men in Nederland ...weer snel stemmen met het
rode potloodje...

Erg en Jammer eigenlijk
dat een toch ...erg mooi bedacht iets...misbruik van gemaakt kan worden...

Het woord Algoritmes
was nog niet gangbaar toen...maar... dan hoefden we niet lang op de uitslagen te wachten...als het electronisch gaat...(maar...met ritmisch ...geprogrammeerd...kon men de boel saboteren gaan... etc)

Dus... dat werd weer snel...op de oude manier...met het rode potloodje...met het ontzettend veel tragere tellen van de uitslagen...maar ook...de Burgerij kan het... indien nodig ...natellen ...zelf...

(Dus...Dat werd (toen)... al snel weer)...en...Nog Steeds...met het rode potloodje...Stemmen...in ons Land...
Het zij zo...

LT) :roll:
________________________________________________________________________________

https://www.hartvannederland.nl/regio/n ... -laat-haar

Fijne Dag allemaal...
https://www.youtube.com/shorts/6_SfrWlfv4E
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 dec 2023, 12:32

Endemol... :)


iK LAS DIT

13:01 UUR
Klimaattop moet ‘begin van het einde’ zijn voor fossiele brandstoffen, zegt Hoekstra
en denk gelijk...zijn hersenen missen bepaalde suikers...en bij erg veel van die waterzuipende...Conferentie Gasten...
want dat bestaat niet... om te doen zo!!!

Trouwens al die gasten... moeten wel gebruik maken van die Fossiele brandstoffen om in Dubai te komen
en er weer te vertrekken...
of zullen we ze daar laten...
In een hutje wonende in de woestijn...arm en berooid en zonder baan...Kunnen ze vast kijken hoe hun uitspraken gaan uitpakken...als de andere waterzuipers ...op die Conferentie klakkeloos...er gaan mee knikken!!!

mi Het kan alleen ...met te betalen ook dat nog... met alternatieve opkomst tred verminderd...fossiele brandstoffen...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________


(Ik las dit...
Moderne sektes zijn spiegel van hun tijd
Onlangs verschenen twee docuseries over de ‘Twin Flame’-cybercult. Sektes doen het dit jaar sowieso goed bij de streamingdiensten. Het blijft interessant hoe het toch mogelijk is dat mensen bereid zijn hun kritische vermogens op te geven.

Als ik al die Waterzuipers bij de Waterzuip kletstafels Zie op TV
denk ik dat ook...
Het blijft interessant hoe het toch mogelijk is dat mensen bereid zijn hun kritische vermogens op te geven.

Het is beslist eng...te Zien dat bijna iedereen te bemanipuleren is...doet me altijd denken aan...de WO2
Psychologie van het Nazi Regiem...met dat kon je ook Zien en Weten...hoe snel veel mensen...te
bemanipuleren zijn...zelfs als het volkomen onlogisch is...met methodes...desnoods door het allerslechtste uit ze te halen...en te gebruiken...en dat ze dat dan niet eens door hebben...waarvoor ze gebruikt worden...

Veel sektes zijn dat in de tijd ook gaan na-apen...en gaan toepassen op de goed gemeente leden...
De engste praktijken haalden ze uit...die ene en die paar...en dat lieten de leden...ze helemaal over zich heen gaan...
ook als het allemaal...zwaar ten nadele gaat...voor hun eigen Kinderen en eigen Kleinkinderen er...
Zo erg eng kunnen ze ingepakt worden...via Psychologische trucs...
Het blijft interessant hoe het toch mogelijk is dat mensen bereid zijn hun kritische vermogens op te geven...mi
ze hebben dat niet eens door ...van zichzelf...dat ze zwaar bemanipuleerd worden...

Als er weer Plantages en Akkers nodig zijn...voor de snuif ed harddrugs industrie...dan komen de anties over die producten...
Als ik al die Waterzuipers bij de Waterzuip kletstafels Zie op TV...Bij Commerciele en bij Staats Zenders...secu
Punblieke Omroep...
dan
denk ik dat ook...tm ze preken...je gaat er allemaal dood aan en alle ziektes zijn ervan etc. tm Niks mag meer...
Als ik al die Waterzuipers bij de Waterzuip kletstafels Zie op TV...met allemaal een glas water voor de snuffert...Bij Commerciele en bij Staats Zenders...
Het blijft interessant... hoe het toch mogelijk is dat mensen bereid zijn... hun kritische vermogens... op te geven.

Ik keek Zondag jl Buitenhof...
Dan hebben ze er... een hele hoge EU Gast...en wat geven ze...die hoge Gast die te drinken...een glas water...

Poliitici... die stad en land rondsjouwen...wgs Verkiezingen...komen doodmoe aan...aan zo'n TV kletstafel...en wat krijgen ze te drinken...een glas water...

Van tevoren zetten ze het al klaar...zijn er 6 Gasten... dan komen er 6 waterglazen gevuld...op de ronde tafel...te staan...
Als er nog...een durfal aanwezig is ...bij de Gasten en wat anders gaat vragen te drinken...staat er een glas water naast...kan
het nog krankzinniger...

Wat er mee gaande is...Of je na een...zwaar bemanipuleerde enge sekte kijkt...is dat!!!
Als ze dan allemaal ...niet goed meer ...bij de kloten lijken...zap ik die TV zender weg... en ga wat anders... op TV kijken...


Als er weer dringend... Plantages en Akkers nodig zijn...voor de snuif ed harddrugs industrie...dan komen nog forsere anties over die producten...

Als ik dan...al die Waterzuipers bij de Waterzuip kletstafels Zie op TV...Bij Commerciele en bij Staats Zenders...secu
Punblieke Omroep...
tm ze preken... alle ziektes zijn ervan etc tm...je gaat er allemaal vroeg dood aan . tm Niks mag meer...

Als ik al die Waterzuipers bij de Waterzuip kletstafels Zie op TV...met allemaal een glas water voor de snuffert...Bij Commerciele en bij Staats Zenders...
dan
denk ik dat ook...
Het blijft interessant... hoe het toch mogelijk is... dat mensen bereid zijn... en met zo'n gemak...hun kritische vermogens... op te geven...Maar eng is het wel...hoe zulks kan uitpakken...doet me altijd ...aan WO2 Nazipraktijken denken...die gebruikten nl dezelfde Omgekeerde Psychologie...naar de massa toe...
ze preken... alle ziektes zijn ervan etc tm...je gaat er allemaal vroeg dood aan...tm Niks mag meer...

Ondertussen zat maar 30% of minder...in het Verzet...70% of meer...bleek te bemanipileren te zijn...maw een sekte is er niks bij...met wat het doel ervan is...
van die ene... en die paar... en van wat circuitjes...

Een hele hoge EU Commissaris Ome... te Gast...die reist zich momenteel te pleuris....in koude weer en wind aangekomen...en dan...krijgt die een glas water voor z'n snuffert...(O...God...Wat Gek...)


Wat een Schaamteloos zooitje is dat bij Buitenhof geworden zeg...Ze moeten zich toch kapot schamen!!!
Een hoge EU Commissaris Ome... te Gast...die reist zich momenteel te pleuris...in koude weer en wind aangekomen...en dan...krijgt die... net als de andere Gasten...een koud glas water voor z'n snuffert...
Wat een Schaamteloos zooitje ...is dat bij Buitenhof geworden zeg...Ze moeten zich toch... kapot schamen!!!

ipv

aan te bieden...Waar Nederland bekend om werd...

Een bak warme Koffie
met een Koekje erbij...of naar wens... een bak warme thee...of een glas koude Ice Thee...met wat ondersteunends eetbaars ...erbij...

Waar is die Lands Geest gebleven???
(Ook met Gasten...uit en thuis en op het werk ...etc.)

Maar...Het blijft interessant... hoe het toch mogelijk is dat mensen bereid zijn... hun kritische vermogens... op te geven.

MI WAAR NIKS MAG...OOK GEEN SIGAAR ETC... kOMT NIKS GOEDS VAN...
Ik zou zeggen...een strontarm land met massale werkelozen... is maar zo gemaakt...
(Om die ene en die paar (vaak toprijke'n)... en wat circuitjes ...te behagen)!!!

Nou ja zo kan die wel weer...

Ik zou zeggen ...Nederland ...pas op Uw zaak!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Deze vind ik ook wel interessant te lezen...

De zinzoeker
Moet ik zonder mijn man op vakantie nu hij is overleden?

Maar als ik het wil lezen...moet ik wel abinnee van die Internetkrant worden...
4x 3.95 is 15 euro 80

Maar ze halen...automatisch...elke maand....17.80 van je bank af...
In de ene reclame staat

Ma t/m za de digitale krant
4.50
per week
en in een andere reclame van ze staat
Digitaal
Ma t/m za de digitale krant,
Onbeperkt artikelen
3,95
per week dat is 15 euro 80
Maar ze halen...automatisch...elke maand....17.80 van je bank af...

Ik tracht nog welis wat te snappen op m'n ouwde dag...
Lijkt de VGZ wel...
Eigenrisico 385
eerder verbruikt 278,93
op deze factuur 106,07
Maar...ze halen automatisch 113.54 van je bank af...
In mijn Polis van ze staat...dat ze op de EIGEN RISICO na...ALLES 100% vergoeden...
maar
de Nota''s van de afgelopen paar jaren...kwamen...
wat heet nu weer Eigenbijdrage???
(Wat ze dus 100% zouden moeten vergoeden...)
Als je er over belt...weet niemand waar het over gaat...ook dat nog...

Het beltegeod verdien model ...(nageaapt van de INTERNET BEDRIJVEN)
via de automatische Telefoon beantwoorders...stijgt ongekend...aan wachten en wachten en wachten
om door verwijzing...en dan nog...Als je er over belt...weet niemand waar het over gaat...ook dat nog...

God wat gek...)

maar na de eigen risico betaald...mi is 100% vergoed is 100% vergoed...

Oja
Het artikel kan ik niet lezen over zingeving...ik ben er geen abonnee van nl.
Voorheen was de afspraak...het volk mocht artikelen lezen inzien ed omdat er reclames op ze afkomt dan...
Dat was dus een mooie tijd...
toen werd het nog maar 5 artikelen mochten we lezen...en nu staat er meteen bij dat Trouw...dat je geen abonnee bent...dus mag je het artikel niet lezen...

Ik effetjes uitzoeken hoeveel me dat per maand kost...
als dat 15.euro80 is
maar ze 17 euro 80 van je bank afhalen...
(Lijkt dat VGZ wel...106 euro 7
is de nota...maar ze halen 113euro 54 van je bank af...
(En 100% wordt alles vergoed...blijken de ene nota's na de anderen te worden...op de Burgerij af...dat eigen bijdrage is gaan heten...Maar mi 100% vergoed is 100% wordt vergoed staat op de Polis van me...er...)

Ik tracht de Zingeving van dat verhaal in Trouw te snappen...want mi...
maw Als je Weduwe geworden bent...en hem ...bij alles en nog wat mist...want al die dingen regelde Hij altijd zelf...voor
het hele gezin...
maw
dan ben je welis toe...aan Vakantie...
De zinzoeker (in Trouw)
Moet ik zonder mijn man op vakantie nu hij is overleden?

NA ZIJN ZIEK ZIJN PERIODE 30% VAN ZIJN PENSIOEN AF...EN ISSIE OVERLEDEN NOG IS 30% VAN ZIJN PENSIOEN AF...
(ALLE 35 JAAR ERVOOR GEWERKT TELT OPEENS NIET MEER MEE...(en 13de en 14de maand ook niet)

TM OOK HET LAATSTE gewone INKOMEN NIET MEER...)

maw
Is een Vakantie nog wel te
betalen???
Nu Hij er niet meer is?
Dat is mi meer de vraag...

Om zijn zieks
moest gelijkvloers gewoond...van 450 vast bedrag per maand is nu al ruim 1100 per maand met nog sercice kosten erbij...was het enige gelijkvloerse 2vrije flatje nog...Nou dat moest dan maar...

Min die toen al 305 VAN ZIJN LOON...Dus het gezamelijke inkomen werd fors kleiner...maar de vaste lasten werden fors hoger...en dat elk jaar meer...NA ZIJN OVERLIJDEN NOG IS ...MIN 30%

Zo'n 13 jaar was er geen...Index...Koopkracht verhoging...ook dat nog...dat is pas echt eng
daarmee werd het inkomen nog minder tov... de vaste lasten... bleven tm fors stijgen...

maw Wonderlijk ..als je er nog mee op vakantie kan...met hem in de geest erbij...of zonder hem erbij...

Die van mij ...na 40 jaren samen...huist nog steeds mee...waar ik ook ben...met of zonder vakantie...
maw Als ik hem hier mis...mis ik hem ook daar...
Dat blijft toch hetzelfde...

maar de vraagster van dat artikel is bang... hem op vakantie te gaan missen...
maar mi ...als ze hem hier niet mist dan mist ze hem... ook daar niet...

maw mi...Als ik hem hier mis...mis ik hem ook daar...
Dat blijft toch hetzelfde

Waar je je ook bevind...Hem mee laten genieten...is ook een kunst...door de Ogen... van de geachte Weduwe....
Samen TV BLIJVEN KIJKEN IN EIGEN HUIS...maw dan mis je hem hier niet ...en daar al het nieuwe niet mee te laten genieten...dan mis je hem op vakanties ook niet...althans geestelijk niet...Lijflijk voor de ene misschien wel voor een andere misschien niet...

maw...Het blijft klooien met een rietje het Weduweschap...
Maar sommige vragen ...kunnen anderen niet invullen gaan...alleen jezelf...!!!

maw
Als je hem hier mist mis je hem ook met vakanties...

Zo simpel is dat...maw...en hij kon de taal van daar...en jij niet
vanaf Weduwe geworden... en als je je overal mee genaaid gevoeld belazerd gevoeld...

Nog een vb
Al meer dan 50 jaren een Dela POLIS...ALS HIJ IS OVERLEDEN
MOET ER EEN NIEUWE POLIS KOMEN ...ZONDER ZIJN NAAM ERBIJ OP...
DAN WORDT DE PREMIE OPEENS ...OF JE EEN NIEUWE hIER EN nU KLANT BENT...IPV
VAN HETZELFDE VANAF 50 JAAR TERUG...MAAR DAN ZONDER ZIJN NAAM ERBIJ...DE PREMIE IS VOOR DE wEDUWE...NU HOGER... DAN TOEN HIJ NOG LEEFDE...
OOK DAT DUS...!!!

Ik bedoel 100% op een Polis is 100% wordt vergoed...om niet al die nota's na het eigen risico te krijgen koos ik juist voor dat type Polis...Ja toch!!!
en Toen???
2 dagen Ziekenhuis 250 euro...Medicijnen en echo en Verpleegkundig handelen 136 euro...is maar 1 vb
als het eigen risico betaald is...de nota's blijven komen...

Maar als er nog voor dit jaar eigen risico...106,o7 euro betaald moet...waarom halen ze dan bij VGZ 113,54 euro van je bank eraf???
Wie het weet mag het zeggen...

De derde Kerst dag as 10 jaar alweer geleden...Ik mis m'n man... nog elke dag...waar ik ook ben...maw... als je je overal mee genaaid gevoeld belazerd gevoeld...Het Weduweschap... blijft klooien... met een rietje ...
als je tegenwoordig
naar iets belt...er over...kan het kosten ...van je beltegoed... net zoveel als
waar voor je wilde bellen...
want dat is... hun nieuwe ...extra...verdien model...Je te laten wachten en wachten en van het kastje naar de muur door sturen...met allemaal. 'K weet het niet...
kan het kosten ...van je beltegoed... net zoveel als
waar voor je wilde bellen...

maw... als je je overal mee genaaid gevoeld belazerd gevoeld...Het Weduweschap... blijft klooien... met een rietje...

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc

Gr en Knf Van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 dec 2023, 03:38

Molen... :)

https://www.ad.nl/show/voormalig-hart-v ... ~ad9f2ddd/
Een heel aardig ///sympathiek mens is overleden...en wel presentatrice Cilly Dartell (66)

Ik weet niet waarom...maar ik schrik altijd...als ik hoor of lees of op TV verneem dat iemand is overleden...
Heb ik er altijd mee gehad...Als mensen zo jong zijn overleden...vind ik het zo nutteloos...en snap niet
waarom ze dat overkomt...helemaal als het een moeder of vader van een jong gezin is...
Valt gewoon niet te snappen zulkse dingen...maw Zo volmaakt zit alles nou ook weer niet in elkaar...wat
ze vaak oa in Kerken beweren...oa God is volmaakt...
Daar wed ik als kindzijnde al boos om...had toen al teveel ellendes en leed ed mee gemaakt...ook dat nog...al die
wereld ellendes...
Ik zei is als kindzijnde...tegen een Dominee...als God volmaakt was...had die wel meteen een hemel van de Aarde gemaakt...Hij keek me met grote ogen verbaasd aan en zei...maar alles is toch volmaakt...Nou ja het is
natuurlijk...hoe je het bekijkt...
Maar vanaf die tijd...zocht ik ...naar het nut der dingen...om maar te snappen...waar die volmaaktheid dan wel in moest zitten...

De leukste liefste Oma van de wereld is heen gegaan...op 66 jarige leeftijd...Ik zie daar...het nut niet van in...er
zijn op de wereld ...vele enge schurken...als die vroeg dood gaan...zou ik het nog snappen...zo van weg is weg
uit die hetende volmaakte wereld...

Ergens in mijn leven... kreeg ik plots een Geest Verlichte Geest...maar ook daar zag ik het nut niet van in...
Veel later werd ik... een Gods Geest Verlichte...sindsdien heb ik wel door...je kan beter geen kritiek op God hebben...
zoals ik al vanaf heel jong kind dus had...
Maar alles ga ik er niet over uitleggen...maar heimelijk denk ik... nog steeds hetzelfde...Als God volmaakt was...had die wel meteen ...een Hemel van de Aarde gemaakt...

Nu moet die het van die massale miljarden...mensenzieltjes puntjes...die overleden zijn...dat gaan opbouwen...een Hemel
op Aarde...met een Nieuwe Aarde...Nnnou ja...
Als het er op aan komt...zijn we plots of tzt allemaal maar een puntje...met een eigen Nummer...Zijns Getal...
Ze nummeren nogal veel...in dat eeuwige Hiernamaals nl.

Als ik de nieuwste Sillent Witness serie kijk op TV...het begin ervan...lijkt er wel heel erg op...hoe dat met die miljarden puntjes toe gaat...in dat eeuwige Hiernamaals...
Maar hier lijkt het ook veel op...
https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc
en dat alles vindt plaats in Het Huis mijners Vader...
Niemand komt tot De Vader dan door Mij...
(Zijn niet mijn woorden hoor...maar ik ben wel veel bezig geweest met dat Huis...moest het in eigen woorden en zo eenvoudig mogelijk...proberen uit te leggen...Veel Geest Verlichte Mensen kunnen opdrachten krijgen...zomaar plots...
maar ook Kinderen moeten het Huis kunnen begrijpen...begreep ik eruit...maar ook de allerknapste mensen...) Nou
ja zeg...
Het punt blijft dat de allerknapste Mensen het plots of tzt allemaal gaan tegen komen...met hun type van Wetenschap...
kortom met aantoonbaar bewijs zelfs...
Dat heeft mi wel nut...maar waarom er vele miljoenen mee gewacht en nog steeds...???
maw Ik ben ook maar een gewoon ...Midden Mens...snap dus ook lang niet alles...en... wie wel???

Het Huis...
Elke etage ervan... ben ik Hoofdfactor gaan noemen...
Ik bedoel... het is natuurlijk geen echt huis met vele miljarden bewoners...in dat eeuwige Hiernamaals...
Ik vind dit beeld ...er nog steeds het meeste ...op lijken...
https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc
er staan op dit beeld...van die Video...hier en daar... maar een paar punten...maar in het echt zijn het er massale vele miljarden Nummers Punten...

In het echt is wat op de Video de diepte is...is juist ...het Toppunt...dat bovenaan is er...
Maar zo te zien ...is er plek voor iedereen wel...
is het niet aan de voorkant dan wel aan de achterkant...
Trouwens...elk Bezield dier door een mens...heeft er ook een Nummer puntje...
dat te vinden is...in Hoofdfactor 5 er...(De Natuur met al wat is) maw is een bloem of bloemen bomen planten ed...bezield door een Mens
zal men die ook daar tegen komen...want ...elke Hoofdfactor er...heefrt ook het getal 5 vb 1.5...6.5...28.5
maw
Als je een reeks vijven in je eigen Zijns Getal hebt...opgedaan als Mens zijnde op Aarde...is dat mooi
mee genomen...voor plots of tzt...Je kan er ook je... Huis en erf Dieren ...dan weer tegen komen...wat eenmaal in dat Huis is beland...
die hebben er ook...maw alles...heeft er...het eeuwige leven...

Er zijn in de vele eeuwen wel mensen die er ook een kijkje in hadden...en die beschreven het zo...een leeuw dat met een lammetje samen leeft er..(De Dieren er...zonder elkaar af te maken ahw)
Maar die vind je er specifiek alleen in Hoofdfactor 5...
(Etage 5 in dat huis)...maar de video geeft er een beter beeld van...wat er etages is...
Het Huis is dus een Symbolische vorm uitleg ervan...
Maar Het Huis... met etages ingevuld geeft een duidelijker beeld er over...ook voor Kinderen ahw. Dan die vorm op de Video...die er toch...wat daar ermee gaande is... wel heel erg veel op lijkt!!!

Het schijnt dus nut te hebben...het eeuwige Hiernamaals...mi maken we het met z'n allen...in de tijd...
via ons zielenpuntje...(Dat ook nog navenant... een percentage licht... uit straalt...)
Dat eeuwige Hiernamaals...Zoekt en Gij zult vinden...
Het punt blijft ...dat de allerknapste Mensen... het plots of tzt... allemaal gaan tegen komen...met hun type van Wetenschap...(Hoofdfactor 8 De Wetenschap)
kortom... met aantoonbaar bewijs zelfs...
mi Als je alle eeuwen ervoor mee neemt...tm in deze tijd...Geduld is een schone zaak...
Maar
op 1 of andere manier...is de Mensheid in een soort van sneltreinvaart de laatste 200 jaar knapper inteligente geworden...sindsdien gaat ook op Aarde van alles veel sneller en sneller en sneller...

We doen dingen... in een dag een week een maand... wat vroeger in een heel leven nog niet voorkwam bij de meeste Mensen...
Alles gaat daar
nog veel en veel en veel sneller...of in het andere geval... veel en veel en veel trager...
Zoiets zal wel hele hoge wiskunde zijn...want zoiets valt nauwelijks tot niet eens uit te leggen...maar
degenen die er is een kijkje hebben genomen...(meestal via een bijna doodservaring...)kan lijken uren dagen er door te hebben gebracht...Komt men weer bij...bleek het maar... een reeks seconden te zijn geweest... met de Aardse tijd.....

Kortom alle Wetenschappelijk Natuur krachten er...gaat een gewoon Midden mens ook voorbij...aan kennis en kunnens
maar over traag gesproken... in de vele eeuwen op Aarde... zelfs... de Aardse Wetenschap...moet het nog allemaal ontdekken...Maar ...ze gaan het...Ontdekken!!!

Goed oke er is dus een hele lieve Oma er aangekomen...omdat die nergens in geloofde...is die te voinden in het Hoofdblok
(1 tm 7) Hoofdfactor 1 tm 7...Het volgende Hoofdblok is
(7 tm 14) Hoofdfactor 7 tm 14
(1 tm 7.7 tm 14)

Die (7.7) Staat op...De Getallenlijn van Het Zijn ...er...
Die lijn... is Verticaal en precies ...in het midden ...van het Huis...te vinden...(1 tm 7.7 tm 14)
Op de 1 of andere manier komen daar alleen Gelovigen op terecht...komen er binnen...
De rest
komt Horizontaal er binnen...va 1 tm tm tm 28)
Hoe men er ...ook binnen komt...plots of tzt...men komt allemaal...binnen in 1 van de Hoofdfactoren er ...Horizontaal of Verticaal...in dat Huis...
(maw er zijn er woningen zat...(in dat Huis) er is ahw geen woningnood er...)
Hoewel...
Plots of tzt schijnt het er vol genoeg te zijn...dan is het ondertussen wel de laatste dagen van de Aarde...
Dan worden de laatsten nog opgehaald... de laatste der Mohikanen...

(lijkt mij een enge aardse tijd...als het het einde van ...de Leefbaarheid van de Aarde zelf...beduidt...
Ik schreef welis...dat is bepaalt ...einde van de Leefbaarheid van de Aarde zelf...in 2850
maar ...de Mensheid zelf...kan het vervroegen...
Er zijn al heel wat Mensen... die dat Bewust zo ervaren zelfs...met dat vervroegen... door de Mensen zelf...
Hoe dat ook zij
Met of ...ook zonder een mens geldt...einde van de Leefbaarheid van de Aarde zelf...is bepaald...in jaar 2850
Wat gaande is...mi we boksen hier nu tegenaan...de Mensheid zelf...kan het wel vervroegen...

Kortom zo ingewikkeld is zulkse materie ook wel weer...

Ik wilde eigenlijk alleen laten weten...
Er is dus een hele lieve Oma... er aangekomen...omdat die nergens in geloofde...is die te vinden in het Hoofdblok
(1 tm 7) Hoofdfactor 1 tm 7...(Daar komen GeloVigen en Ongelovigen)...

Het volgende Hoofdblok is

(7 tm 14) Hoofdfactor 7 tm 14 (Daar komen per definitie alleen Gelovigen).(in God 14)

HORIZONTAAL (1(1 tm 7.7 tm 28)14)
MET
VERTICAAL (1(1TM7.7 TM 14)14)
(iN HET MIDDEN VAN HORIZONTAAL EN VERTICAAL IS DE GETALLENLIJN VAN HET ZIJN)(Daar komen per definitie alleen Gelovigen)(.)(in God 14)

(Is dat plots of tzt vol...De Hoofdfactoren er...dan komt er ook een (14 ervoor te staan)
voor de 1 van Horizontaal en voor de 1 van Verticaal)Dan is het allemaal afgerond er...Dan is het er ahw een Gesloten Boek...Dan is het er allemaal Volbracht...(Maar...Nu... is het er nog open ...ervoor...om er binnen te gaan plots of tzt...!!!)

7 er is van HOOFDFACTOR 7
(7)(.)14) (IS ZO IEMAND OVERLEDEN OP AARDE...ALS MENSZIJNDE ...(GODS GEEST VERLICHTEN)...IN WELKE HOOFDFACTOR DAN OOK BELAND PLOTS OF TZT...... IN HET ALGEMEEN)...DAN KOMT ER OOK ...EEN (14 ERVOOR...BIJ HET EIGEN ZIJNS GETAL...)
(Wat zij daar
precies kunnen ...Zien en Weten... waar zo iemand ...met De Geest Punt...kort of lang was...bv (7.8)14) en (7.5)14) en (7.14)14) maar ...(Wat zij daar
precies kunnen ...Zien en Weten... waar zo iemand ...met De Geest Punt...kort of lang was...ook een lieve Oma begroette in(1.7)...(In Het Zijns Getal ...van die Lieve Oma...begroet door ...(De Gods Wets Verlichte)...(7)(1.7)14)(Wat zij daar
precies kunnen ...Zien en Weten... waar zo iemand ...met De Geest Punt...kort of lang was...
(Zie je wel...schreef ik vele jaren terug ook al is...ze nummeren er wat af ...daar...)

(Nogmaals... Je hoeft mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof
tracht het welis... uit te leggen...(met de type-oefeningen)

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=2eWjQOdYzMQ
Gr en Knf van LT) (7)(.)14)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 dec 2023, 15:58

Lens... :)

(Prinses Amalia viert 20e verjaardag
De tijd gaat snel gebruik het wel...Mooie leeftijd...zelf was ik met 20 jaar Kraamverzorgster...als je iets
ven het leven leert...is het wel met dat beroep...in de Thuiszorg...waar ik in alle klassensoorten Kraamverzorgster was...

Ik leerde in die dagen...ook dat er zoiets als Vluchtelingen bestaan...Inval Hongarije door de Russen...daardoor kwamen er
Hongaarse vluchtelingen in ons land...
De eerste Hongaarse baby... die ik mee maakte heette Frédéric ...Ferike...van Ference...ze waren helemaal verzot van de Poolse Componist Chopin...maar ook van de Hongaarse Componist Franz List...Het knappe van de Hongaarse vluchtelingen vond ik toen ...dat ze zo snel de Nederlandse taal leerden...en verrassend was...ze gevoelden zich helemaal thuis in ons land...Verder kwam ik tegen...gezinnen die uit Indonesie naar Nederland gekomen waren...oorlogen hier en oorlogen daar...al die verhalen ervan...pfff...Hoe dat ook in elkaar zat...ze konden echt heerlijk koken en brachten lekkere soorten etens ons land binnen...en kwamen met nieuwe Muziek en dans...ons land binnen...
(Ik heb vanaf die tijd...ware vluchtelingen altijd als een soort verrijking in ons land gezien...Het latijd eeuwig hetzelfde...in ons land...kreeg overal... mee andere tinten...tm op de Markten aan toe...
en als daar de oorlog weer voorbij was...het er weer te pruimen was...kwam er Handel tussen ons land en hun van oorsprong Vaderland...en de Toerisme kwam ermee op gang...Nou ja al die dingen zat ik te bekijken toen ik 20 jaar was...in een erge leuke type baan...met overal altijd gebak...en feest in die families...maar die baan...te Aso voor het eigen Personeel was toen...maw Later ging ik toch maar De Verpleging in...Vond ik ook een hele mooie baan...maar de Kraamverzorgingstijd was bijna altijd onderwijl...tijdens het werk er...met een feeststemming...dat kon je van de Verplegings werk lang niet altijd mee maken...of je moest in de Kraamkliniek werken...waar ik ook na de B- opleiding...in de A-Verpleging stages liep...dan ontdek je...van welke type klasse ze ook zijn...de geboorte van een Kind...uit of thuiss...gebeurt overal hetzelfde...in ons land...
Als we ergens allemaal hetzelfde mee zijn...waar ter wereld dan ook...is het wel...met de geboorte van... een Kind...

Op een dag zijn ze 20 jaar...Vroeger was je pas Volwassen met 21 jaar...en de Hersenen van een Mens is pas voltooid met 27 jaar...maw we zijn in feite pas echt serieus te nemen...vanaf 27 jaar...Daarvoor klooien de meeste opgroeiers maar wat aan...en is het de tijd...zichzelf te gaan ontdekken...Vroeger was daar weinig tijd voor...om jezelf te gaan ontdekken...Ik bv leerde vooral...de anderen te ontdekken...en vergat mezelf nog alis...met dat vele en harde werken...Het leven bestond eruit ...er voor anderen er te zijn...Kon mij echt niks schelen...als ik maar plezier in m'n werk had...en in al die opklim studie's ervoor...ook dat nog...naast het toch al vrij zware beroep toen...vooral in De Kraamverzorging in de Thuiszorg...De meest Aso baan... voor mezelf ...ooit gedaan...maar ondanks dat...toch het Beroeps Diploma behaald...
Zou het in deze tijd...in die... Thuiszorg Beroepsbanen... het er veel anders mee zijn???
Mijn loon was in die dagen...per maand 80 gulden... en de Kamerhuur was 60 gulden...Nou dat alleen al...was een hele klus om van rond te komen...maw Ik bleef... veel dagen langer werken...in elk gezin...dan kon ik mee eten...en als dank
deed ik de afwas voor ze...en iedereen keek blij...als ik op huis af ging...Tot morgen Zuster...
Maar wat die Thuiszorg gezinnen niet door hadden...ik had 3 avonden School...voor de Opleiding...en moest bevallingen assisteren in de avonden en in de nachten...
en moest dan toch...de volgende dag weer fris en vrolijk ...en op tijd in het Kraamgezin zijn...ze kregen vroeger 10 dagen de Kraamzorg aan huis...
Wat ik de avond ervoor en in de nacht ervoor allemaal had uitgespookt vertelde ik nooit in het Dag Kraamgezin...en dat ik er extra lang op de dag bleef...om er gratis mee te eten...de redenens ervoor...hield ik ook voor mezelf...
Maar voor eigen familie en vrienden was het een echte Aso baan...voor jezelf...
Je kon er je besten opgebouwd ermee uit het oog verliezen...want al hun uitjes en hun feesten...forget it...werd dat...
Ik had nooit meer tijd ervoor...als ik vrij had...moest ik bakken slaap gaan inhalen...en dan nog...belden ze van het Kraamcentrum...Sorry maar we hebben Personeels tekorten...Kan jij naar eh...gaan...Al die vele overuren gemaakt...heb ik nooit vergoed gekregen...daar deden ze toen niet aan...

Met het Beroeps Diploma Kraamverzorgster op zak...was ik misschien wel dat beroep blijven doen...ware het niet
dat mijn Hospita...zichzelf van het leven had benomen...ze kon het Weduweschap niet aan... haar Nazaten wilden gelijk het huis leeg hebben...
en ik vond maar geen huurKamer...van dat weinige inkomentje...aan loon...Alzo kwam ik ...ergens Intern te wonen...
en kwam zo ... terecht in...De Verpleging...en navenante Opleidingen...en klom alzo...als echte Opklimmer... in de Zorg...Beroepsbanen... omhoog...en gelukkig ook met het loon...vanaf toen kon ik ook mijn eerste echte en meteen
een buitenlandse vakantie
gaan beleven...vanaf toen pas...

In deze tijd... slaat de hele jeugd op tilt... als de vakantie is ergens om ...niet door gaat...tijdens hun bassischooltijd al...Dan pas bemerk je met zoiets als de Lockdown...hoe zwaar verwend ...de Jeugd van tegenwoordig is...daar moeten wij
eerst ...een half leven... keihard voor gewerkt hebben...om hetzelfde te beleven...
maw Alles was vroger echt niet veel beter...maar soms...kom ik dingen tegen...die beslist veel beter ewas...dan in onze tijd...
vb
Omdat elke Hospita... de Huurders vroeger...er zo konden uitzetten toen...gedroegen huurders zich ongans veel beter dan veel huurders... in deze tijd...waar een Hospita ze nanuwelijks tot niet ...eruit kan krijgen...wgs de hetende bescherm wetten van Kamer huurders...
maw Het landelijke gedrag ...was vroeger erg veel beter...tm niet tot diep in de nachten ed...aan herries...terwijl nu hele wijken er last van heeft...aan herries in de nachten...kwam dat vroeger nauwelijks tot niet voor...
want je kon er... met overlast gedrag...je huur kamer ermee kwijt geraken...daardoor gedroeg de opklim jeugd zich vroeger...veel Volwassener ...uit en thuis...toen...

De huur Kamers te korten ...voor studerenden en voor jonge opklim werkers...ed in deze tijd...is ergens door...
oa
Omdat elke Hospita... de Huurders vroeger...er zo konden uitzetten toen...gedroegen huurders zich ...ongans veel beter en beschaader...dan veel huurders... in deze tijd...waar een Hospita ze nanuwelijks tot niet ...eruit kan krijgen...wgs de hetende bescherm wetten van Kamer huurders..

Nou ja ...aan zulks denk ik dan... als ik lees iemand is 20 jaar geworden...Hoe was het... toen ik 20 jaar geworden was...
Ik had een Huurkamer ...en had toen ...een complete ASO baan ...voor mezelf...maar wel ...in het leukste Beroep... in de grote Stad...ooit gedaan...
Afbeelding

LT) :roll:
_________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 dec 2023, 23:38

Enschede... :)

(mi...Je moet is echt de tijd nemen ...om naar dit doek... te kijken...
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/ ... ~b18172b4/
Dan kan je misschien begrijpen...
dat er Mensen zijn...Jong tm oud...die dingen ...in de dingen zien...die de rest ...niet ziet...(uit en thuis
tm op het werk en in scholen en in de kerk en in clubs ed tm in de Bossen aan toe...)die dingen zien...die de rest ...niet ziet...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Nou ja ...Ik denk...allen die perse willen dat de Fossiele brandstoffen meteen moet stoppen
mogen dus meteen
Dubai niet uit met het Vliegtuig en niet met de Boot of met een schip...en dito allen die zulks elders beweren...
allen die perse willen dat de Fossiele brandstoffen meteen moet stoppen
mogen dus meteen
niet meer met een vliegtuig... en ook niet met de Boot of met een schip...Ook niet opgehaald met een Regerings vliegtuig...
maw
Ze moeten ...Allen met dat...waar ter wereld dan ook ze zijn...zelf maar zien...hoe ze dat Woestijn land... uit komen...en over de grote zeeen... terug naar hun eigen huis...zien te komen...

Allen dus...waar ze ook zijn...
die perse willen... dat de Fossiele brandstoffen ...meteen moet stoppen
mogen dus meteen
Zelf... niet meer
met een vliegtuig... en ook niet... met een Boot of met een Schip...Ook niet opgehaald met een Regerings vliegtuig...etc. etc. etc.

Die mooi ...daar laten...in de Woestijn...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Maar aan de andere kant...
Het zou wereldwijd... verboden moeten worden...dat er bommen... op de bergen gegooid worden
om sneeuw... in de beneden pistes te gaan krijgen...
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230112_95579450

Verder kan elke sneeuwsport prachtig zijn...maar als er is geen sneeuw gevallen is...heeft men gewoon pech gehad...
want
het hele Wereld Klimaat...draait vaak ...om de winden rond de hoge bergen...dus waar men de eeuwige
sneeuw hebben af laten denderen...
daarvan
drogen door de hete zon...
op de kale bergen...ook dat nog...
de gletchers van uit...
en komen er rivieren en meren... op de wereld... van droog te staan...

De hete zon
op de kale bergen...maken warme tm hete luchtwinden...die naar overal kunnen gaan circuleren...en er
bloed hete tijden geven kan tm grote droogtes...draaiende met de hete winden mee...meestal elders dus...het
klimaat aan het veranderen is...

Nogmaals van de Winter Sporten op de Wereld niks dan goeds...maar is er geen sneeuw gevallen
heeft men gewoon pecht gehad...voortaan...
zonder dat ze ervoor...met bommen... op de hogere bergen sneeuw naar beneden ervoor laten donderen...

Trouwens is de eeuwige sneeuw er af gedonderd...dan worden het ter plaatse gevaarlijke bergen...want
komt er weer is een echte pak sneeuw of vele regens...
dan donderen ...de poreus geworden ...berg inhoud ...mee naar beneden...als steenslag rotsenslag ed. naar
de gebieden beneden de bergen...

Ze roepen dan...dat komt door de Klimaat veranderingen...maar in wezen... hebben ze die zelf veroorzaakt er...

maar hoe zit het met dat elders?
Via de Windstromingen???

De hete zon
op de kale bergen...maken warme tm hete luchtwinden...die naar overal elders ...kunnen gaan circuleren...en er
bloed hete tijden geven kan ...tm grote droogtes...draaiende met de hete winden mee...meestal elders dus...is de oorzaak ervan dat er het
klimaat ...daar...aan het veranderen is...

Nou ja ik bedoel maar...
Over zulks gaat het In Parijs niet en in Dubai ook niet...
Hoewel het
Van Pool tm Pool... het
is wel
1 van werelds aller grootste oorzaken
is
de hetende ...grootste Klimaat veranderingen... oorzaken...op de wereld...door de
inmiddels de massale hoeveelhedens aan
Bommen
op de Wereld Bergen...om
elders ...op lager gebied...om sneeuw voor de sport pistes...te verwerven...oa voor de Wintersporten...of om lawines te voorkomen ...gooien ze dan weer bommen op de Hoge bergens...om beetjes bij beetjes sneeuw lawienetjes
te krijgen beneden ipv plots de echte grote Lawienes...ed dingen meer...

Van Parijs tm Glascow tm Dubai...over zulks gaat het niet over...

Maar in feite

Nogmaals

zo moet het... in wezen overal op de wereld ...voortaan toegaan...van de Winter Sporten op de Wereld niks dan goeds...maar is er geen sneeuw gevallen
heeft men gewoon pecht gehad...voortaan...
zonder dat ze ervoor...met bommen... op de hogere bergen ...sneeuw naar beneden ervoor naar beneden laten donderen...

Ik heb geen idee ...wat Massale...Kunstsneeuw aan het doen is...overal in zulkse Natuur gebieden...maar of dat zo gezond voor de Natuur is??? en wat het doet aan de Wereld Natuur??? Met dat...de rivieren en meren en Kanalen... en in de Zeeen...met de regens... mee stromende...???...Wie het weet mag het zeggen...???


Nogmaals
om mee te beginnen...
zo moet het... in wezen overal op de wereld ...voortaan toegaan...van de Winter Sporten op de Wereld niks dan goeds...maar is er geen sneeuw gevallen
heeft men gewoon pecht gehad...voortaan...
zonder dat ze ervoor...met bommen... op de hogere bergen ...sneeuw naar beneden ervoor naar beneden laten donderen...

Maar... echte bomen ...ervoor hebben laten kappen...tussen de hoge bergen ...en de Wintersport pistes...(om met bommen
beneden sneeuw genoeg te hebben voor de Wintersporters)...ed...maar...dan vragen ze toch om Lawines naar beneden toe...bij echte sneeuw of regens stormen...op de Hoge Bergen...
dan lijkt de Natuur... de ellendes ervan...beneden... in de dalen...het te doen...
of dan krijgt ...alweer
The No were... of iets anders...om klimaat verandering... de schuld...maar is dat wel zo???


!!!...Over de top dure...Parijs tm Glascow tm Dubai...gesproken ...maar...oa oa oa...over zulks... over
de echte Klimaat veranderingen oorzaken...gaat het niet over...
of... totaal andere dingen ...krijgen alsmaar de schuld ervan...Dat er
misschien ook wel ...een kleine precentage...debet... schuld aan heeft...!!!Maar alweer
gaat het... niet over
de...Ware Wereld ...Grote...Percentage...Oorzaken ...van de Wereld...Klimaat Veranderingen...!!!

Nou dat dus...Gr van LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Ik heb wel vaker discussies gehad...vaak met hele gelovige mensen...die vonden dat de wereld groot genoeg is om nog veel meer mensen aan te kunnen...terwijl
ik het had...over de Wereld overbevolking...

Oke ruimte zat op de Wereld...hebben ze gelijk in...maar ik heb het dan over ...het ver en Gebruik per mensen leven
Welke Industrie moet ervoor draaien en welkle energie en welke Voedsel Industrie en hoeveel huizen en wegen moet er per mens er voor aanwezig zijn...
en dan nog alle uitstoot van Crematies en ruimte nodig...op Begraafplaatsen...er nodig voor...Tel alles is op...
wat men per Mens aan uitstoot gebeurens veroorzaakt...

(Hoe minder aan Mensen...op de Wereld
hoe minder aan eetbare dieren nodig...vanuit ter land ter zee en uit de lucht...om het van die kant ook is te bekijken...

Met alleen plantjes voedsel en fruit was de wereld gemiddelde sterfte cijfer bij 33 jaar...om het van die kant ook is te bekijken...

(Ik bedoel maar...

Gebruiken wij nog ...het zuiverste gas gebeurens in de keukens...elders gebruiken ze nog steeds
brandhout... om hun potjes te koken en wel massaal...Ik bedoel maar
ook arme hetende landen...verloorzaken misschien wel de meeste aan klimaatveranderingen...wgs
ze hebben 40% aan etens en drinkens en maken voor 90% of meer aan Kinderen...

Als die overschot aan Kinderen naar het westen vluchten massaal...en daarom er daar...weer nog meer industrie om ontstaat...
dan geven ze de Westerse landen de schuld...over de klimaat zaken in hun land...
Gebruiken wij nog ...het zuiverste gas gebeurens... in de keukens...elders gebruiken ze nog steeds
brandhout... om hun potjes te koken en wel massaal...Ik bedoel maar
ook arme hetende landen...veroorzaken misschien wel ...de meeste aan klimaatveranderingen...wgs
ze hebben 40% aan etens en drinkens en maken voor 90% of meer aan Kinderen...

Ik had het dus over de Wereld overbevolking...als 1 van de aller grootste Klimaatveranderingen oorzaken...
Hele hetende...gelovige mensen...die vonden dat de wereld groot genoeg is... om nog veel meer mensen aan te kunnen...terwijl
ik het had...over de Wereld Overbevolking...is 1 van de grootste oorzaken percentages...van de Wereld Klimaat verandering!!!

Arme hetende landen...Als die overschot aan Kinderen van ze...naar het westen vluchten massaal...en daarom er daar...weer nog meer industrie om ontstaat...
dan geven ...de hetende arme landen... de Westerse landen de schuld...over de klimaat zaken... in hun land...

Ik bedoel maar...

!!!...Over de top dure...Parijs tm Glascow tm Dubai...gesproken ...maar...oa oa oa...over zulks... over
de echte Klimaat veranderingen oorzaken...gaat het niet over...
of... totaal andere dingen ...krijgen alsmaar... de schuld ervan...Dat er
misschien ook wel ...een kleine precentage...debet... schuld aan heeft...!!!Maar alweer
gaat het... niet over
de...Echte Ware Wereld ...Grote...Percentage...Oorzaken ...van de Wereld...Klimaat Veranderingen...!!!

LT) :roll:

Zomaar zonder meer...er over Filosoferende...

Stel... dat alle Mensen (met 100 jaar... terug gerekend)...naar hun van oorsprong eigen land ...terug gestuurd moet...

Dan kan je pas... Zien en Weten ...welke landen... er de meeste debet percentage schuld...heeft... aan de Wereld Klimaatveranderingen...

Dat was een...Zomaar... zonder meer...er over Filosoferende...

Misschien moeten de hetende arme landen ...meer leren... te filosoferen...ipv met een grote bler ...alsmaar
de Westerse landen... overal de schuld van te geven!!!

Ik heb wel vaker discussies gehad...vaak met hele gelovige mensen...die vonden dat de wereld groot genoeg is om nog veel meer mensen aan te kunnen...terwijl
ik het had...over de Wereld overbevolking...

Oke ruimte zat op de Wereld...hebben ze gelijk in...maar ik heb het dan over ...het ver en Gebruik per mensen leven

Welke Industrie moet ervoor draaien en welkle energie en welke Voedsel Industrie en hoeveel huizen en wegen moet er per mens er voor aanwezig zijn...
en dan nog alle uitstoot van Crematies en ruimte nodig...op Begraafplaatsen...er nodig voor...en van de knekel huisjes uitstoot etc. Tel alles is op...
wat men per Mens
aan uitstoot gebeurens
veroorzaakt

De ellendes ervan... dan krijgt ...alweer
The No were... of iets anders...om klimaat verandering... de schuld...maar is dat wel zo???

ik het had...over de Wereld Overbevolking...is 1 van de allergrootste oorzaken percentages...van de Wereld Klimaat verandering!!!

!!!...Over de top dure...Parijs tm Glascow tm Dubai...gesproken ...maar...oa oa oa...over zulks... over
de echte Klimaat veranderingen oorzaken...gaat het niet over...
of...
totaal andere dingen ...krijgen alsmaar de schuld ervan...Dat er
misschien ook wel ...een kleine precentage...debet... schuld aan heeft...!!!Maar alweer
gaat het... niet over
de...Echte Ware Wereld ...Grote...Percentage...Oorzaken ...van de Wereld...Klimaat Veranderingen...!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Feest in de USA...er gaat een nog grotere nieuwere Ijsbreker van ze naar de NOORDPOOL EN OMSTREKEN
DE 19DE iJSBREKER VAN ZE

(DE RUSSEN AAN DE ENE KANT EN DE AMERIKANEN AAN DE ANDERE KANT)
DAT DE EEUWEN OUDE iJS
OP HET POOL EN OMSTREKEN WATER...STUK GAAT BREKEN...OM HET ER VOORAL...OPEN TE HOUDEN...
IN
DE NOORD EN OP DE ZUID POOL...
AAN IJSBREKERS...OP DE EEUWENOUDE IJS WATEREN ER...

DE HETE ZON DOET ER DE REST ERMEE...

MAW HET SMELTEN
VAN DE EEUWENOUDE IJS WATEREN... EN HET SMELTEN...VAN DE EEUWEN OUDE SNEEUW BERGEN... ER...HET WATER WORDT ER WARMER VAN...

VAAK OOK OP DE HOGE SNEEUW BERGEN ER...
MET BOMMEN ER OP...WGS DE HETENDE LEGER... EN WERELD ONDERZOEKERS...EN TOERISTEN ED. SLAAN HUN KAMPEN ER OP...

MAW DE WERELD ECHTE KLIMAATVERANDERINGEN...REDENENS...KOMT NIET ZOMAAR ...UIT THE NO WERE...UIT DE LUCHT VALLEN...

!!...Over de top dure...Parijs tm Glascow tm Dubai...gesproken ...maar...oa oa oa...over zulks... over
de echte Klimaat veranderingen oorzaken...gaat het ...ALWEER ...niet over...

ZOLANG HET DAAR... NIET OVER GAAT...OVER DE ECHTE WERELD OORZAKEN...VERANDERT ER IN WEZEN NIKS...MAAR NEEMT HET... ALLEEN MAAR TOE...DE
KLIMAATVERANDERINGEN...

LT) :roll:

__________________________

Heb ik nu alle echte redenes gehad?

Nee...want wat gaat er... steeds meer ...door de 3 atmosferen om de aarde???
wat er gaten en sleuven maakt...en de hete zon
er nog beter door kan...her en der op de rond draaiende Aarde...

Oorzaak Kosmos Wetenschap ...en tegenwoordig ook dat nog...KOSMOS Toerisme...

MAW DE WERELD ECHTE KLIMAATVERANDERINGEN...REDENENS...KOMT NIET ZOMAAR ...UIT THE NO WERE...UIT DE LUCHT VALLEN...

!!...Over de top dure...Parijs tm Glascow tm Dubai...gesproken ...maar...oa oa oa...over zulks... over
de echte Klimaat veranderingen oorzaken...gaat het ...ALWEER ...niet over...

ZOLANG HET DAAR... NIET OVER GAAT...OVER DE ECHTE WERELD OORZAKEN...VERANDERT ER IN WEZEN NIKS...MAAR NEEMT HET... ALLEEN MAAR TOE...DE
KLIMAATVERANDERINGEN...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________


Nou ja ...Ik denk...allen die perse ...willen dat de Fossiele brandstoffen ...meteen moet ...stante pe...stoppen
mogen dus meteen
Dubai niet uit met het Vliegtuig
en niet met de Boot of met een schip...en dito allen ...die zulks elders beweren...
allen die perse willen dat de Fossiele brandstoffen meteen moet stoppen
mogen dus ...stante pe...meteen
niet meer met een vliegtuig... en ook niet met de Boot of met een schip...Ook niet opgehaald met een Regerings vliegtuig...

maw
Ze moeten ...Allen met dat...waar ter wereld dan ook ze zijn...zelf maar zien...hoe ze dat Woestijn land... uit komen...en over de grote zeeen... terug naar hun eigen huis...zien te komen...

Allen dus...waar ze ook zijn...
die perse willen... dat de Fossiele brandstoffen ...meteen moet stoppen
(ipv naar rede gelijke afbouw...met de opkomst...met gelijke tred... van de nieuwste alternatieven...
die
niet zo praten
er over...)
die
mogen dus meteen
Zelf... niet meer
met een vliegtuig... en ook niet... met een Boot of met een Schip...Ook niet opgehaald met een Regerings vliegtuig...etc. etc. etc.

Dus...Die mooi ...daar laten...in de Woestijn...

TRUSTEN ALLEMAAL
https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc

GR EN KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 dec 2023, 23:32

Ede... :)

https://www.nu.nl/304767/video/duizende ... -kust.html
Duizenden vissen spoelen dood aan op Japanse kust

mi Hadden de Japanners laatst niet... iets nucleairs in zee gedaan...dat ze onschuldig noemden...is het met de wind mee...misschien daarvan
al die dode vissen uit de zee... aangespoeld op de Japanse kust???

LT) :roll:

Heb ik even op Google opgezocht...of mijn bewering ...net getypt...wel klopte...Komt die...

Japan loost nucleair water in zee, China woedend: 'Ramp voor de wereld' Vervuild koelwater uit de Japanse kerncentrale van Fukushima zal vanaf donderdag de Stille Oceaan instromen, maakte de regering in Tokio dinsdag bekend. Buurland China is woedend.

https://nos.nl/artikel/2487779-japan-be ... -in-oceaan

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________

Deze week werden de nieuwe parlementariërs beëdigd...nu maar hopen...dat bij dat AIVD... degenen ...met meer
paspoorten...nagegaan is...of ze alleen in Nederland stemmen...of misschien wel en/of voor een ander land stemden...
(Ik bedoel...dat ze niet weer achteraf...zoals zo vaak...achter dingen komen...)
Als ze voor een ander land hebben gestemd...zijn het geen echte Nederlanders nl!!
(Dan kan je er ook ...van alles ervan verwachten...bv...Dat het beslist niet... ons land ...dienen zal...)

Nou ja...Ik bedoel maar...

Laatst schreef ik nog...Nederland pas op uw zaak...eh dat dus...

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________________

TELEVISIE
Matthijs van Nieuwkerk gaat naar RTL, regeringscommissaris Hamer spreekt van ‘pijnlijk’ besluit
Vorig jaar raakte Van Nieuwkerk in opspraak na onthullingen over grensoverschrijdend gedrag bij zijn programma De Wereld Draait Door. De tv-presentator presenteert vanaf het voorjaar een nieuw programma bij RTL.

Wat ik hiervan vind...vroeg iemand me...
Moet ik er wat van vinden?

Ik meen dat z'n uitschiet daden... gingen over vele jaren terug...en de jaren erna... alles weer goed en beter ging...
maw Het onderzoek ...zijn ouwe koek verhalen...die misschien allang verjaard zijn zelfs...

Welk langdurig geteut... er met dat onderzoek ook gaande is ...bij de NPO...mi Heeft die ...zelf ontslag genomen... bij de NPO... dan is die... een vrij persoon... om elders werk te vinden...dat vind ik ervan...

Misschien vinden ze elders...zijn hetende daden...ook allang verjaard...en heeft die jaren erna bewezen...het prima te hebben gedaan...met dat type werk van hem...en met het personele bestand er om heen...

(Zelf denk ik dat die toen een poosje aan de drank en drugs was...de meesten van zulkse gebruikers
krijgen een heel erg kort tm onlogisch lontje...uit en thuis en op het werk ed.)

Ik snap helemaal niks van Mensen ...die pas na jaren gaan klagen over andere personen...die er niet op staan...dat het in het Hier en Nu veranderd verbeterd moet op het werk...

Ik hoorde is een bekende persoon zeggen...vaak zat ik ook in dat kantoor te tetteren tegen personeel...
degenen die er langs liepen dachten dat het ...Matthijs van Nieuwkerk...omdat het zijn kantoor was...
dus hoeveel er aangedikt is...met die verhalen...of het alsmaar die ene persoon was...in die tijd...blijft ook nog maar de vraag...

In bepaalde beroepsbanen hangt vaak zoveel af...dat het allemaal tm in de puntjes goed moet gaan...als
alweer dezelfden...(en daar zal het Onderzoek wel niet over gaan...) Vaknikserigheid vertoonde...niksdoenerijen en missers...
Ik denk
dat elke baas of Chef of Teamleider...welis goed uit de sloffen schiet ervan...anders gaan ze zelf kapot van de stress...of
het wordt hun aangerekend dat het allemaal niet zo best toe gaat op het werk...en dat achterlijke top strees gedoen ...dat alles van de Kijkcijfers afhangt...en de leider ervan...is een typische securiteit geworden... zelf in dat vak...die levert het liefst klassewerk af...(Ik snapte vroeger bazen wel afdelings hoofden ed die anders zelf de geks kregen...van
die weekend uitgaanders personeel...dat maar niet op gang leek te komen en vak fouten vertoonden...waar teveel van afhing...)

Wij hadden in de Verpleging 2 afdelings Hoofden...die beter door de Direkteur eruit gehaald hadden kunnen worden...om
via Therapeutische behandelingen...genormarliseerd werden dan...(Ik ben niet voor ontslag nl...elk mens van hoog tm laag...heeft
welis wat nl...gewoon een poosje de ziekte wet in en dan de beterschaps route in gaan...daar zijn die zwaar gechoolde
therapeuten voor...als voer voor Psychologen ed)

Ik vind nl...dat elke gezond mens moet kunnen werken...en komt er iets ongezonds aan...moeten die behandeld...
er kunnen mensen bij zijn...die uitbehandeld zijn en toch niet hersteld zijn...vroeger was daar de WAO voor...

Mensen die idioot tekeer gaan naar Personeel toe...zijn zelf beslist niet in orde...maar die 2 maar vooral die en...ze konden er een schrikbewind van maken...niet mooi meer...

Je zag er trillende personeel van ontstaan...Als die zo'n tetterbui hadden...Ik deed altijd of ik het niet hoorde en keek ondertussen naar het grote planbord...
en hoorde opeens zeggen...welke afd of zaal ik die dag werken moest...Nou dan deed ik dat...

van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT je staat op de drempel...eraf...
maar ik bleef gewoon staan...je zou van zo'n halvegare krijs figuur nog Drempelvrees van krijgen...als je erop in gaat...

Al die stage tijd...stond ik er op de drempel...
keek ondertussen... naar het grote planbord...
en hoorde opeens zeggen...welke afd of zaal ik die dag werken moest...Nou dan deed ik dat...
(Ik lachte me kapot in mezelf er over
Nou ja dat is ook een methode...ipv trillende bij dat afd Hoofden Kantoortje te staan...)

Opeens zei ik...Stom Mens...toen ze weer zo krijste...Ze stond op en ging op hoge poten naar de algemeen Medische Mw de Directeur...
Ik dacht ervan...wat een achterlijkheid ...Zij van boven heeft vast wel wat anders te doen...dan naar dat getrut te luisteren...

Ik moest naar Zij van Boven komen...
Ze wilde alles er over weten...ik begon gelijk uit te leggen dat we in het gebouw...top Behandelaars hadden ...stuurt u
haar daar is naar toe...

Toen zei ze...Ik laat m'n besten niet afvallen...Ik zei toen...Stom Mens en vertrok....ging weer aan het werk...
kort erop...precies hetzelfde...het schoot me zo de keel uit...en zei Stom mens tegen dat afdelings hoofd...en alweer
zij op hoge poten...naar Zij van boven...

Moest ik er toch weer komen...Kind zei ze me...wat moet ik met je...Ik zei...Ik moet heropgevoed...stuurt
u de Mentrix Zr Boos maar op me af...ze is al bij allemaal langs gegaan...maar mij sloeg ze steeds over...
Ze zwaaide met een hand ...zo van weg wezen...(Ze kon haar lachen nauwelijks houden)

Een ja hoor de Mentix stalkte me een hele week overal in het gebouw...aan het eind van de week zei die...Kind
ik snap niet waarom ik naar jouw gestuurd ben...ik heb geen ene klacht te melden...
Maar waarom...Ik vertelde het haar...Ze zei ...dat je dat durft...dat te zeggen aan eh haar...en ze wees richting het Kantoor van de afd Hoofd...
Ze zei iedereen schijt bagger voor haar...dat had die Mentrix er wel gezien...Ik zei...dan had U het moeten aan kaarten bij Zij van boven...Ze zei dan krijg ik te horen...dat ze haar besten niet laat gaan...en dat zei ze me ook over jou...
Mooie veer in de reet zei ik...maar wat doen jullie met die afd Hoofd...Nou niks zei ze...Ik zei Stom Mens...

Dan merk je ook dat ze er niks mee doen...die Mensen van de Staf er...

Op een dag...Het afd Hoofd was al 3 dagen bezig met het grote Planbord...voor de komende tijd in te delen...
en kwam met dat ik de armen aan lopen en struikelde...alles vloog overal heen...Voor het eerst zag ik die afd Hoofd in een soort van shock...en zei...Gaat U maar een poos naar uw intern wondende Kamer...ik vul het planbord welin...

Toen ze ongeveer 3 uur later terug kwam hing het planbord gewoon aan die muur...
ik had alleen 2 huishoudelijke hulpen heette toen nog werksters...door elkaar gehaald...de rest klopte als een bus...
Ze kon haar ogen niet geloven...maar vanaf toen werd ze opeens een stuk rustiger en normaler...en zelfs aardiger...

Hoe deed je dat...vroeger er...dan schudde ik m'n schouders en zei...Gewoon...
Maar een groot plabord waar Zij 3 dagen over deed...in 3 uur...te maken...vond niemand gewoon...
Maar zo vaak had ik... dat planbord bestudeerd...als ik op de drempel stond... voor de dag werk opdracht aan te horen...
Dat begon geheid met veel gekrijs op me af...Van der TTTTTTTTTTTTTTTTttttttttttjjjjjjjjjjjjj
Ga van die Drempel af...
Ik dacht altijd...als ik daar... de zak om krijg...dan is maar zo...banen zat in het land...en bleef staan waar ik stond...
en hoorde opeens zeggen...welke afd of zaal ik die dag werken moest...Nou dan deed ik dat...
(Ik lachte me te barsten... in mezelf ...er over
Nou ja ...dat is ook een methode...ipv trillende bij dat afd Hoofden Kantoortje te staan...zoals de meesten er...)

Toen ik m'n Diploma behaald had...was die afd Hoofd...de eerste die me vroeg ...om op haar afdeling te komen voor vast...Toen zei ik het mijne... en als u dat voortaan laat... en dat ...en dat ook ...tegen het Personeel...dan doe ik het...
en zo ...ging het ook.....

Zo'n fanatieke anties roken was ze...Ze zat altijd in haar eentje te ASO'en...terwijl de rest gezellig Sociaal met elkaar
de Pauzes hielden er...dan konden we er weer tegen...

Op een dag zei ik dat afd Hoofd...U moet is langs een Dokter...want er mankeert u wat aan het hart...Welnee...
Ik mankeer niks en ik naar een Dokter...ze zei ...dat ze die niet vertrouwde...ze maken vakfouten...
Tja wie niet zei ik...

Maar ik ging toen kort erop naar een ander Ziekenhuis na de B- Psychiatrische Verpleging...de A Algemeen Verplegings opleiding doen...

Ik was daar net...een telfoontje van het waarnemend afd Hoofd...Ze is plots overleden...Hartstilstand...

Tja...Zo'n Middelbaar figuur plots overleden...misschien hadden er wel medicijnen voor bestaan...met die hartkwaal van haar...
maw Tot het eind aan toe...was ze stront eigenwijs...met minachting voor het vak van een ander...
die ze niet vertrouwde...

Ik werkte tijdens de stages bij een afd er boven...en zei tegen die afd Hoofd welis...Ik Zie U nog welis Verpleegkundig Direktice worden...dan zei die altijd weer...Maar zij beneden...is zoveel beter in haar vak...en dat was misschien ook wel zo...de vak allerbeste ooit gezien zelf...was die afd Hoofd...maar als Mens zijnde...volkomen waardeloos...
ze maakte personeel mensen echt ziek zelf...Dus zei ik tegen die andeere afd Hoofd...Voor die baan moet de Menselijkheid eruit spuiten...

Ik werkte dus al een poos in de A...en ze belde me...Ik ben bevorderd tot Verpleegkundige Directrice...heette later Verpleegkundig Directeur...
Ik zei...Zie je wel...Maar wat een pech voor mij...dat u dat niet was...toen ik er mijn opleiding deed...ze moest zo
lachen...Echt een schatje was dat...die afd Hoofd...Ik denk... ze is nu ver in de 90...Hoog bejaard...

Maar zoals ik alis vaker schreef...er was iets... met de niet rokers er...op een paar na...haalden die de AOW niet eens...
en de rokers... op een paar na...haalden allemaal de AOW...

Nou ja zo kan die wel weer...Wat ik van die situatie van die Van Nieuwkerk denk...er zijn Mensen met echte criminele daden gedaan die korter gestraft worden...
dan met dat getrut... van dat NPO Onderzoek... aan tijd...en dan hebben ze nog de zeik erin... dat die eindelijk en
op zichzelf...een nieuwe baan heeft...Klinkt echt Links...dat alles...met dat getrut... van dat NPO Onderzoek... aan tijd...en dan hebben ze nog... de zeik erin... dat die eindelijk ...een nieuwe baan heeft...
maw Mensen mogen helemaal kapot van ze...
Nou daar ben ik dus op tegen...
maar indien nodig...met een land vol gebulde behandelaars...is de tip...dat ze daar moeten wezen...met hun type van... schrik bewind...op het Personeel...

Maar al die verhalen ...uit de oude doos...naar Hier en Nu te halen...heeft mi geen enkele nut...als die persoon
vele jaren erna...uitstekend werk geleverd heeft... met redelijk normaal gedrag...en met prima Kijkcijfers voor die Omroep...
Een Top Talent vergooien... is ook wat...
Met dat getrut... van dat NPO Onderzoek... aan tijd...en dan hebben ze nog de zeik erin... dat die eindelijk en
op zichzelf...een nieuwe baan heeft...Klinkt echt Links...dat alles...met dat getrut... van dat NPO Onderzoek... aan tijd...en dan hebben ze nog... de zeik erin... dat die eindelijk ...elders...een nieuwe baan heeft...

Dit was natuurlijk... een type-oefening...het kan ook kort gezegd ...of geschreven...
mi In een hetend Vrij land...mag iemand zonder baan...solliciteren elders...en...als ze elders weten ...wat een Toptalent die is...en de laatste jaren ...normaal gefuctioneerd heeft ...op dat vorige werk...
Die zou ik ook aangenomen hebben...
Zeker weten!!!

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=JjGZtgoZICA
Gr en Knf van LT) :roll:

PS
Die Mvan N...zou ik 1 tip geven...
Als je Gasten ...in weer... en wind... met regens... en sneeuw ...de studio in komen...Schenk ze dan geen koud glas water...
(Want er zit ...een enge gektes... in die iov ermee...)!!!
(En het is de schaamte van nabij...wat ermee gaande is...omdat te Zien!!!)
Nou je ziet wel aan Op1...met al die glazen water voor de snuffert...en met hun grote best gedaan...wat
ze die aan doen...Ik zou bijna zeggen...dat komt ervan...als je klakkeloos...de idioterieen... van een ander
van die... iov gaat doen...
en zelf niet meer nadenkt...Hoe idioot jullie ...bezig zijn ermee...

maw Mvan N...de tip is...Als je Gasten ...in weer... en wind... met regens... en sneeuw ...de studio in komen...Schenk ze dan geen ...koud glas water...

(Een beetje eng ...vind ik ook...als al die mannen eruit gaan zien ...tm de directeur aan toe...of ze IS leden zijn...dan hebben ze niet eens door... wat er om zich heen vormt...
Dat overkwam de usa Leger in irak ook...

maw De tip is duidelijk zat...bij velen staat het vreselijk lelijk...met een baard en zoveel ouder om te zien ook vaak...Hoe dat ook zij...mooi om te Zien en te Weten... wat er om je heen vormt...in je nieuwe baan...aap ze dus niet klakkeloos na...

Dat overkwam de usa Leger in irak ook...en ontdekte plots toen het te laat was...wat er om hen heen gevormd was...

Hoe dat ook zij...mooi om te Zien en te Weten... wat er om je heen vormt...in je nieuwe baan...aap ze dus niet klakkeloos na...dito ook met dat...
Mvan N...de tip is...Als je Gasten ...in weer... en wind... met regens... en sneeuw ...de studio in komen...Schenk ze dan geen ...koud glas water...(met al die anties...Daar zakt ...De BINNENLANDSE ECONOMIE VAN NL...EN... het is
On Hollands!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=u1HL1gEfv0M
LT) :roll:

PS.
Ik snap die Kerst Reclame van Bol.com niet
(Kan aan mij liggen...geen idee)...

Een oude man versiert alles en sluit de stekker aan...overal lichtjes tm in de straat...

Kleindochter komt ...in een auto aan ... alle lichtjes gaan uit... en staat ze in een donkere op straat
om naar het huis van haar Opa te gaan???

In een vervolg reclame van Bol...staat hetzelfde kind in volle licht...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 dec 2023, 22:50

Dedemsvaart... :roll:

(De club van landen, met naast Nederland onder meer Frankrijk en Canada, wil proberen fossiele subsidies af te bouwen die in internationaal zijn afgesproken.

Mijn tip is
De fossiele brandstof afbouwen namate de opbouw van de Alternatieven...met de subsidies moet het net zo
toe gaan...steeds minder subsidie naar de fossile methode en steeds meer subsidie naar de alternatieve methodes...
Wat niet kan betekenen...
dat de Industrie van de Fossile brandstoffen...dezelfden kunnen zijn...die ook met de nieuwe Alternatieven aan komen zetten...

vb Vind ik
Neem Shell...was per definitie de Insustrie van de fossiele brandstoffen...maar ze namen Wetenschappers in het bedrijf
die bezig zijn...met alternatieve methodes...dat de afbouw van de fossiele methodes in luidt...en het gebruik
van de Alternatieve methodes...alzo... doet toenemen...tm wereldwijd...

Nou ja zo Zie ik die dingen...maw ik ben er erg optegen... als mensen klakkeloos met kreten aankomen zetten
alle fossiele brandstoffen moeten meteen gestopt...

terwijl Alternatieve methodes... nog in vol onderzoeks projecten bezig is... wat er al is...niet de hele wereld in ene kan behagen...
dan zou er zo erg veel meer aan Industrie plaats moeten gaan vinden...dat alle opbouw cijfers ver naar beneden doet dalen...en alle CO2 cijfers vet gaan doen stijgen...en dat om in de kortste tijd ...alle
fossiele brandstof moet weg...
Die mensen denken niet realistisch...en erg onlogisch... en als ze de zin zouden
krijgen is de hele wereld ...binnen de kortste tijd stront arm en miljarden werkelozen wereldwijd meer
geeft dat...

Dus ik denk er zo over...
De fossiele brandstof afbouwen ...namate de opbouw ...van de Alternatieven...met de subsidies ...moet het net zo
toe gaan...LT) :roll:

Filosoferende er over...
Nou ja... zo Zie ik die dingen...maw ik ben er ...erg optegen... als mensen ...klakkeloos met kreten ...aankomen zetten
alle fossiele brandstoffen moeten meteen gestopt...

mi...die moeten elke stap in een vliegtuig geweigerd ...en op een motorschip ed. ook heli's nemen ze niet mee...en Regeringsvliegtuigen al helemaal niet...(Want al die voertuigen...moeten zelf nog wachten ...op Alternatieve methodes...die
al of niet ...al in de maak zijn ...ergens...)

maw Die klakkeloze kreet figuren ...mooi...die tm Werkeloos en stront arm ...in een hutje op de Woestijn te laten...of ze moeten... lopende of fietsende of zeilende... of zweefvliegende...op zichzelf...terug zien te komen...naar het eigen land...

LT) :roll:

Dus ik denk er altijd al...er zo over...(willen we de hele wereld... niet in de kortste tijd...stront arm maken...)
mi.
De fossiele brandstof afbouwen ...namate... de opbouw ...van de Alternatieven...en
met de subsidies ...moet het net zo
toe gaan...LT) :roll:


maw... Anties belere blere blere figuren ...lijken dat niet te snappen...(als het om oa subsidies gaat)
Dat het kan betekenen...dat de bekende FOSSIELE industrie Namen...ook dezelfden... bezig kunnen zijn...met de nieuwe ...nog prille...in de maak...opkomst...van de Alternatieve Industrie...!!!

Van Fossiele Brandstoffen naar Alternatieven...komt niet in 1 daag uit de lucht v allen...Dat heet tijd nodig...de ene met
afbouw en het andere met de opbouw ervan...

Ik schreef pas...in Nederland rijden nu 375000 electrische auto's...terwijl zulks kort geleden nog niet eens bestond zelfs...maar vanaf niks...de opbouw van 1 van de alternatieve methodes tm 375000...betekent dat dat land de best ervoor doet...
maar het nu nog ...voor allemaal betaalbaar moet gaan doen...(maw subsidies moeten meer routes hebben...dan
alleen... richting de Industrie...)Maar ook...voor de individuele ...Klimaat ...Starters ...Wetenschappers ed....(maw Als we...als land... aan de Klimaat normen... willen gaan voldoen).(maw Klimaat Subsidies ...moeten meer routes hebben... in het land!!!)

LT) :roll:

Dus... ik denk er ...zo over...(Om een lang verhaal...kort te houden)
De fossiele brandstof afbouwen ...namate de opbouw ...van de Alternatieven...Met de Klimaat Subsidies ...moet het net zo
toe gaan...LT) :roll:
__________________________________________________________________________

Erdogan: 'Rechtvaardige wereld is mogelijk, maar niet met de VS'

mi De REST... IN DE VN... had ook ...in de VN KUNNEN EISEN...DAT HAMMAS ...ALLE GEGIJZELDEN... METEEN VRIJ MOET LATEN
WANT... DAAR DRAAIT TOCH ...ALLES OM...Erdogan!!!

MI ...DE (Terroristische en Top Criminele)...GIJZELAARS STEUNEN...VIA DE VN...LIJKT ME NIET HET DOEL...VAN DE VS!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

Ik heb nog nergens gelezen...dat de (Surinaamse afkomstige?) Nederlander...al door het Palestijnse Volk
naar een Grenspost in het Zuiden van Gaza is gebracht...iemand die met het hele Israel en Gaza gedoe...niks van doen heeft
was er alleen maar als Gast ...op een Bruiloft...werd ontheemd door de bomberdamenten er...Ik schreef
al vaker...dAT DE gOEDE dOELEN HUN BEK IS OPEN MOETEN DOEN...Dt de liefde niet altijd van 1 kant
komen kan ...maw We willen die (totaal onschuldige) en Nederlander terug
rapido en wel van de metene...met of zonder Nederlandse Gazant...
(Omdat die geen Gegijzelde is van Hamas...moet het Palestijnse Volk het zelf doen
Vanuit Noord Gazqa...door het Palestijnse Volk
naar een Grenspost in het Zuiden ...van Gaza... is gebracht...)!!!

Ik schreef
al vaker...DAT DE GOEDE DOELEN ER HUN BEK IS OPEN MOETEN DOEN...Dat de liefde
met of zonder NL Gazant er...niet altijd van 1 kant
komen kan ...maw

DE NL...GOEDE DOELEN ER Moeten HUN BEK IS OPEN DOEN...
De liefde
kan niet
altijd
van
1 kant komen...
Doe
is
wat...
voor
een
ander...Gaza Mensen...
Want....We willen ...die ene man...(totaal onschuldige) Nederlander terug...in Nederland!!!

LT) :roll:

Ik snap niks van die Gaza Mensen...(Waar ze ook zijn...)...ze hoeven alleen massaal te brullen...door de straten...Hamas laat alle gegijzelden vrij
en de oorlog is dan voorbij...)

Omdat ze ...dat... niet doen...tm die in De VN niet aan toe...blijft over...zijn die nou
zo Dom
of en of
zo slecht
of en of totaal neg bemanipuleerd...tm
'k DURF NIKS!!!???

Wie het weet mag het zeggen...

Erdogan: 'Rechtvaardige wereld is mogelijk, maar niet met de VS'

mi De REST... IN DE VN... had ook ...in de VN KUNNEN EISEN...DAT HAMMAS ...ALLE GEGIJZELDEN... METEEN VRIJ MOET LATEN
WANT... DAAR DRAAIT TOCH ...ALLES OM...Erdogan!!!

MI ...DE (Terroristische en Top Criminele)...GIJZELAARS STEUNEN...VIA DE VN...LIJKT ME NIET HET DOEL...VAN DE VS!!!

LT) :roll:


________________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/coronavirus/6293376/m ... sicos.html

Dit vind ik ook een erg interessant Onderwerp...

De Long-Covid

Weet je ...vroeger hadden we in ons land...Sanatoriums...voor Overspannen Leraren ed.
en voor Mensen met welke Neurosen dan ook...

mi Zoiets had allang moeten bestaan ...voor Mensen met de Long-Covid...die het thuis niet meer redden gaan...

Vroeger bestond er...GezinsVerzorging...
Die kwamen ...in Gezinnen of bij een alleenstaande...waar 1 of meer oa...ouders het niet bolwerken kon ergens door...
maw
Men kan wel van alles weg hebben bezuinigd en nog steeds...
maar dat 90.000 mensen in het land...lijden aan Long-Covid...en er is in wezen... nauwelijks tot niks
voor ze...ter hulpe en toeverlaat...en dat heet nog steeds ...Nederland is een rijk land???

Wat ze wel doen is...medicijnen onderzoeken of die wat te betekenen kunnen hebben voor Long-Covid patienten

,
maar mi
ze onderzoeken bv niet
of er medicijnen er debet aan hebben...medicijnen die ze kregen tijdens hun Corona zziekte...tm in de IC's aan toe...
tm mee naar huis...en misschien nog steeds...dezelfde of 1 Medicijn...ervan ...gebruiken...

Zelf lag ik is 2 dagen in een Ziekenhuis...ze gaven meteen niet mijn bekende er eigen medicijnen merken ed.
maar ook een Maagpil erbij...
want van dit en dat kon men maagkwalen van krijgen hoorde ik aan...

Maar de vorige 13 jaren had ik nooit enige maag kwaal gehad...met de Merken van mijn Medicijnen...
Waarom zou dat nu dan wel zo toe gaan???

Jammer dat ik zulkse gedachtes niet had...tijdens het Ziekenhuis en ook nog weken er na niet...
tot
ik op een ochtend...opeens een kots aanval kreeg...en in de kots
lagen de capsules van de Medicijnen de vorige dag ingenomen...

va toen ...gingen bij mij... de denk radertjes ...weer werken...

In die 13 jaar ervoor...nooit eerder gehad...met de Merken Medicijnen...maar met ander Merken medicijnen wel
onverteerbare slechte capsules...waar menige maag van in het land ...aan het veranderen gaat...???

(maw Goedkoop is sowieso meestal Duurkoop!!!) Opeens een half land met Maagtabletten nodig...wgs Maagkwalen...
en voorheen
bij de vorige Medicijnen merken niet???

Het werd nog veel erger
Ik kreeg speurwerk denkens en ging door met onderzoek
wat meldt de bijsluiter in wezen van de iov het ZH...maaptabletten...

Geeft Geheugen verlies
verzwakt spieren en botten...

Sindsdien zeikt half Nederland in de broek...wgs de spieren van de blaas is verslapt...en
geheigens zijn aan het rammelen...
waar zit dat ...specifieke...stofje...nog meer in...dan alleen in een Maag tablet pil per dag???
en
sindsdien plettert hald Bejaard Nederland overal plots neer...wgs een medicijn innemende...verzwakt spieren en botten...en dat gaat gewoon via een gewone maagtablet...???

Ik bedoel maar...welke Medicijnen gebruikten de Covid-patienten ...of nog steeds???
Dat lijkt me van meer prioriteit...dan afwachten of er ooit een medicijn tegen de
Long-Covid Ziektes en kwalen is...

Ik bedoel maar...welke Medicijnen gebruikten de Covid-patienten ...tijdens de Corona zieks...of nog steeds???
Dat lijkt me van meer zo niet van de allermeeste prioriteit...om te Onderzoeken...

Maagtabletten...

Geeft Geheugen verlies
verzwakt spieren en botten...

en Capsules
die erg slecht verteren
in de maag...zodat ze die Maagpillen ...voorgeschreven krijgen...wgs dat worden Maagkwalen klachten...

en
blaas en bot en spieren en geheugen...kwalen klachten...
wgs
Maagtabletten...

Geeft Geheugen verlies
verzwakt spieren en botten...

Ik bedoel maar...welke Medicijnen ...gebruikten de Covid-patienten ...tijdens de Corona zieks...of ...nog steeds???
Dat lijkt me van meer... zo niet van de ...allermeeste prioriteit nodig...om te Onderzoeken...!!!

LT) :roll:

Als Long-Covid Patienten op TV praten
erg vaak hoor ik iets eigenaardigs in de stemklank...
maw
dat is in keel en neus gaande...stemklank...en ook via de voorhoofdsholtes...

Veel mensen met Corona ruiken een poos of kort of lang etc niet....
Reuk
dito
maw
dat is in keel en neus ...gaande...stemklank...en reuk...ook via de voorhoofdsholtes...

Zelf denk ik welis
daar is ...een mutatie... van een virus aanwezig...
in die gebieden tm misschien wel in het hoofd aan toe...
Misschien moeten ze...elke erkende Long-Covid patient... sowieso een MRI van maken van allemaal...Kijk
en vergelijken...(Met gezonde MRI uitslagen)

mi Als Dementie via Traanvocht te ontdekken is...misschien ook wel
een mutatievirus...
erg veel kwalen van long covid...lijkt steeds meer op die ALS patienten...of MS patienten
op Spieren en /of Zenuwen...uit te pakken...
maar
dit kan ook de redene zijn

Capsules
die erg slecht verteren
in de maag...zodat ze die Maagpillen ...voorgeschreven krijgen...wgs dat worden Maagkwalen klachten...

Maagtablet met
blaas en bot en spieren en geheugen...kwalen klachten...

wgs
Maagtabletten...

Geeft Geheugen verlies
verzwakt spieren en botten...

Ik bedoel maar...welke Medicijnen ...gebruikten de Covid-patienten ...tijdens de Corona zieks...of ...nog steeds???
(en misschien zit ...dat oorzaak productje... (in die maagpillen)...ook wel in veel meer...medicijnen en/of wat men allemaal via de Drogisten ed...in sporthallen of via Internet ed...maar OOK WAT INGENOMEN OP fESTIVALS...wat men op zichzelf...inneemt)!!!

Dat lijkt me ...van meer... zo niet ...van de ...allermeeste prioriteit nodig...om te Onderzoeken...!!!

Maar specifiek alleen ...een Covid-Sanatoirium...(voor de zware gevallen)...lijkt me niets overbodig...tm is nodig...voor het geconcentreerde... Long-Covid...Onderzoek...tm voor het gesubsidieerde geld... nodig ervoor ... aan toe...is
mi nodig...meer geconcentreede gebiedjes in het land er voor...specifiek alleen ...voor Long-Covid Patienten
een Covid-Sanatoirium...(voor de toenemende... zware gevallen)

(mi Als ze... allemaal thuis... ergens huizen...??? mi... Wetenschappers...hebben er meer aan...(qua tijd en geld ed) als ze
(hun Onderzoeks materiaal ahw)... in een geconcentreerd gecontroleerd...bv in een Long-Covid....Sanatorium... verblijft....secu...verblijven...)!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=q6LblqJTylc
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 dec 2023, 23:42

Vaart... :)

(Alle Onderzoekingen waren eindelijk klaar...om aan te horen of er nog iets geopereerd kon aan de Aorta Anorisma...bij me...

Na alles uit gelegd...en u rookt nog...er was dus niks meer aan te doen...Hoe ik erop reageerde...
Ik zei we haqdden een hele grote fAMILIE...MAAR ALLE NIET ROKERS...HAALDEN DE aow NIET EENS...iK
BEN NU 80 JAAR EN ER BEST TEVREDEN MEE...EN ZIE WEL...HOE HET VERDER UIT PAKT...

M'n jongste zoon kwam erbij en werd boos op die Dokter...Jullie hebben mijn Moeder 3 jaren aan het lijntje
gehouden...en nog maar pas bekend...dat ze in dat ziekenhuis de kleine operatiemethode niet doen...dus
hadden haar meteen naar een Academisch ziekenhuis moeten door verwijzen...ipv als ze maar lang genoeg wachten
met oude mensen...komen er vanzelf wel kalen er aan...waardoor de kleinee operatie ook niet meer kan...

Zelf schreef ik hiero welis...ze doen...Rekken en bij blijven...dat levert ze nog het meeste op...vooral met Bejaarden...
ipv
Door te verwijzen...naar een ander Ziekenhuis...waar ze die kleine operatie methode wel doen...Zelf wist
ik er ook niks van...had dus ook geen babbeltjes tegen ze...maar m'n ene zoon die mee was...zei wel het zijne ervan...
Die baalt er ontzettend van...

Ondertussen ben ik er erg lakoniek onder...want toen ik ...de 80 haalde...was ik er al zo tevreden over...want
rokers als niet rokers...bejaardzijnden ...ze gaan allemaal ergens aan dood...maar eerst al die aftakelingen...mooi
om dan een Natuurlijk Eutha Bom... in het lijf te hebben...zoals ik dat heb...Ja toch...

Ik zei ...tegen die Dokter...met of zonder operatie...als ze je boven willen hebben gebeurt het toch...dan wel met wat anders...maar de 80 jaar al gehaald...Een Rokende Opa werd 94
m'n rokende oudste zus werd 85 een andere rokende zus is 83 en ik als roken de in de familie ik ben nu 80...Ik
ben er best tevreden mee...maar had wel in mijn leven...vaak de zeik erin ...om al die...veel te vroege overleden niet rokende familieleden...

mi Bekijken ze het allemaal fout...
Het gemiddelde sterfte cijfer in ons land... was vele eeuwen tm de Tweede Wereldoorlog aan toe...bij 36 jaar...
maw
Zo ik het bekijk...Welke producten heeft die massale levensverlenging doen ontstaan...Zeg vanaf de Bevrijders
kwamen aan met Sigaretten en Chocola...
en mensen konden net al de rijken vlees en melkproducten betalen...

Rook van Sigaretten en Sigaren en Pijp en sjekkie...daar kunnen heel wat virussen niet tegen...maw de Generatie die het meest gerookt heeft of nog...is nu die grote massale Vergrijzing...en hebben ongeveer 30 jaren langer geleefd...dan de mensen in eeuwen ervoor...
om...in oa chocola maar vooral in vleeswaren zitten producten in...die levensverlengend zijn...
daarom werd voorheen de rijken ouder dan bij 36 jaar...maar nu ook de gewone Burgerij...

Als men dus qua leeftijd ouder dan 36 jaar is...en nog ouder en nog ouder...etc. dan neemt eet en drinkt en via
wat dan ook...wordt men dubbel zo oud of met al die inentingen erbij nog ouder dan dubbel zo oud...
Maar er waren mensen zat,...die nooit naar een dokter gingen en geen injecties namen ...ook die werden zo oud...
maar als je er binnen kwam...kwam je de rook van de huiskamer of keukenzitplaatsen al tegemoed...Het waren rokers...of straffe mee rokers...omdat in wezen erg veel virussen niet tegen rook kunnen...is elke trek aan een rookwaar een gevaar voor dAT SOORT VIRUSSEN...
MAW
dE MODERNE lIFESTYLE VANAF NA WO2...heeft een gemiddelde sterfte cijfer...meer dan doen verdubbelen...
van 36...richting de 80...

en als tegenwoordeig oemand van 80 nog rookt...komen de anties lieden aan zetten je moet stoppen met roken
want roken is ongezond...Maar is dat wel zo???

Kijk dan denk ik...Jullie denken te smalletje...Ik ben juist 80 geworden omdat ik rookte...en omdat ik met regelmaat vlees at...(Met eet en drink en genotsmiddelen)...is zo'n beetje als de rijken... in alle eeuwen ervoor... zoveel ouder van werd...dan de gewone Burgerij is dat...die laatsten dat niet betalen konden...

Ik durf te wedden... als ze de gewone rookwaar ...zo erg onder het mom van...bestelen gaan... met de prijs...dat de gemiddelde overlijdens sterftecijfer weer gaat zakken...omdat de gewone burgerij het niet meer betalen kan...als
ze ook al die trucs met vleeswaren gaan doen...en met melkproducten gaan doen...dan zakt de gemiddelde sterfte cijfer nog veel meer...

wat ons dan nog op poten moet zien te houden zijn de landelijke injecties...Maar als het zo uitpakt
net de Griepprik gehad en 2 weken later zeer forse griep...zoals ik had en alleen in een Ziekenhuis controle geweest was...
als zelfs de griepprik niks doet...of ze er al zo te laat mee zijn...dat de griep in de lucht al te zwaar is voor de griepprik is...
Hoe dat ook zij
als een Volk meer dan 36 jaar ouder is geworden dan alle eeuwen ervoor...en ze de levensverlengende producten niet snappen...
maar die zelfs gaan beantieen...tm zelfs onbetaalbaar te maken...Dan zijn ze met hele erge linke soep bezig...

Nog is...Eeuwen is het gemiddeelde sterfte cijfer bij 36 jaar...

Vanaf na WO2...steeg dat getal gigantisch...omhoog...tm meer dan het dubbele zelfs...

Dan zit er... in die Lifestyle van dat volk...levens verlengende producten... in het lijf...

Dat hebben die anties lieden niet eens door...dat er meer dan 36 jaren aan levensverlengende producten in het lijf van veel mensen zit...
als ze dat iov gaan stoppen...ziet het er erg somber uit...of je de allerbeste medicijnen bij ze weg haalt is dat...

Maar als ze lullig willen gaan doen...zoals bij mijn oudste zus ...U rookt dus opereren we u niet met de kalk in uw hart kamers...

Ik zei tegen haar...kalk heeft niks met roken van doen zelfs...maar wel kalk in water...
maw Ze drinkt te slecht water...in die wone regio...

Na dat uitgelegd aan die vaatchirurg...mocht ze toch geopereerd aan het hart...eerst apart de ene hartkamer en toen de andere hart kamer...met haar toen 80 jaar...

Al heel snel ging ze elke werkdag... een provincie verder om op haar kleinste achterkleinkinderen te passen...dan konden
de ouders weer aan het werk...in dat geval...haar achterdochter...maw of niet opereren omdat iemand rookt of wel opereren...dat werd in feite The Question...

Ik zei tegen haar...kalk heeft niks met roken van doen zelfs...maar wel kalk in water...
maw Ze drinkt te slecht water...in die woon regio...

Na dat uitgelegd aan die vaatchirurg...mocht ze toch geopereerd aan het hart...eerst apart de ene hartkamer en toen de andere hart kamer...met haar toen 80 jaar...

Zelfs Economisch bleek ze nog van nut...opdat haar nazaten konden blijven werken...als zij op hun kleintjes pastte...
Weet je hoe erg veel Oma's en Opa's... op de achter klein kinderen passen...in het land...en er zijn die gaan
zeuren omdat ze nog roken...en ze dat ongezond noemen...

Maar als je het goed bekijkt...
als een Volk... meer dan 36 jaar ouder is geworden... dan alle eeuwen ervoor...en ze de levensverlengende producten niet snappen...
maar die zelfs gaan weg beantieen...tm zelfs onbetaalbaar te maken...Dan zijn ze met ...hele erge ...linke soep bezig...

Ik snap de oorsprong wel... van dat anties roken...omdat de in opklim coke industrie... steeds meer plantages
secu akkers...nodig had...die allemaal bedenkt waren
met Tabak en met koffie bonen en met...wat al niet meer...
dus
om die plantages vrij te krijgen...gingen ze die producten beantieen ...tm ging het heten slecht voor de gezondheid...tm je gaat er vroeg dood aan aan toe ...werd de dreiging...

en dat gingen ze ook tegen de hoog bejaarden zeggen...U gaat er vroeg dood aan...
(Lulkullers
die met een antierook cursus gehypnoriseerd zijn...hebben niet eens door...hoe dom ze lullen...
gingen ook tegen de hoog bejaarden zeggen...U moet stoppen met roken...want U gaat er vroeg dood aan...
iemand had een teen zwaar gekneusd...kwam op de spoed...Rookt U? Ja...hoorde aan...Daar is het van...
dat gingen ze opeens overal bij zeggen...

Maar als je het goed bekijkt...
als een Volk... meer dan 36 jaar ouder is geworden... dan alle eeuwen ervoor...en ze de levensverlengende producten niet snappen...
maar die zelfs... gaan beantieen...tm zelfs onbetaalbaar te maken...Dan zijn ze met ...hele erge ...linke soep bezig...

En dat ook in Corona tijd...Ik schreef hiero welis...erg link voor al die gestopten met roken...op de IC'komen er geen rokenden...maar juist... de niet rokers en gestopten met roken...die gingen massaal dood...

Dus waarom zou ik ...naar die bemanipuleerde gehypnotiseerde... halve gare anties figuren... gaan luisteren...bv aan die waterzuiptafels op TV...
en
als je weet... hoeveel Dokters de AOW leeftijd niet eens halen...haalden...met hun niks mag ook geen Sigaar etc.

Daar
maakte ik me nogal erg druk over...mijn ooit rokende Huisarten van vroeger...werden allemaal ruim in de 80...
en als je tegenwoordig
de overlijdens leeftijden van overleden Doktes volgt...schrik je je ongans...
(net als mijn grote niet rokende familie...ze halen massaal de AOW leeftijd niet eens...is dat...)geworden
met hun niks mag...ook geen Sigaar...en met ze allen aan... een bak water ...dito hun visites aan die NL TV Kletstafels...

Ze lijken niet goed snik meer...dat is het!!!

maw... Ik ben best tevreden...met mijn inmiddels 80 jaar...maar stoppen met roken...forget it!!!

(maar ondertussen blijk ik wel te belazeren te zijn...waar nu weer me???
met jaren...rekken en bij blijven...dan komen de ouderdoms kwalen vanzelf wel...als excuus... om de kleine operatie zelfs niet eens meer te kunnen doen...en eh u rookt ook nog...)!!!

Heb ik weer zo'n zak met winterwortelen voor me...die niks snapt omtrent ...de tijdwaarhedens
als je het goed bekijkt...
als een Volk... meer dan 36 jaar ouder is geworden... dan alle eeuwen ervoor...en ze de levensverlengende producten niet snappen...

maar
die zelfs... gaan beantieen...tm zelfs onbetaalbaar te maken...Dan zijn ze met ...hele erge ...linke soep bezig...
Dat hebben die anties lieden
niet eens door...dat er meer dan 36 jaren aan levensverlengende producten... in het lijf van veel mensen zit...
als ze dat iov gaan stoppen...ziet het er erg somber uit...of je de allerbeste medicijnen bij ze weg haalt is dat...

Laats kreeg ik toch de gigantische griep...alles leek vol vocht te zijn en in vocht gedeien bacterien welig...
ook in de Longen...Ik Hijghijghijg GRRRRRRR...en GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ik ben toen... de uitrook methode gaan doen...(op het toilet)
Had een emmertje met plastic zakje erin voor me staan...en kotste dat hele emmertje vol met waterig spul...
en teglijk loosde het van onderen van voren en van achteren...nadat had ik plots weer gewoon adem...

Men kan ook braakmiddelen gebruiken maar die doodt ondertussen de aanwezige virussen niet...rookwaarrook wel...

Gisteren werd ik wakker en dacht wat adem ik toch weer prettig zelfs
de keel was weer smal en de neus en de sinussen waren open...ipv dat ik ook het loodje had kunnen leggen....
tijdens die zware griep...en dat om maar met 2 sigaretten...de rook een poosje bleef inhouden...zoiets
hebben de anties lieden niet eens meer in hun huis en de gestopten ook niet...en hoeveel landgenoten zijn resistent
geworden voor antibiotica...wgs wat gaven ze via de Dierenartsen massaal aan de eet dieren...Penicilliene...

maw Als de antibiotica ook niet werkt...maar de Uitrookmethode wel...

Nou ja... soms moet je als mens zijnde...zelfredzaam zijn...maw Ik leef nog...

Gisteren werd ik wakker en dacht wat adem ik toch weer prettig zelfs
de keel was weer smal en de neus en de sinussen waren open...ipv dat ik ook het loodje had kunnen leggen....
tijdens die zware griep...als ouwetje...

Goed oke daar steek ik een lekker sigaretje bij op...bij die gedachtes...en hou nog steeds wel eventjes de
rook binnen...want de griep virus heerst nog en de Corona virus ook nog...want ik was weer is in het Ziekenhuis ...
voor je weet hoe het heet ...heb je een RSI virus te pakken in die volle liften er...

Hoe het ook zij...ik sta op de doden lijst...wgs onhandelbaar...uitbehandeld...maar wanneer de uitvoering plaats vindt...kan plots of tzt zijn...
net wat ik net al schreef...Ik ben tevreden dat ik de 80 al gehaald heb...daar neem ik een lekker bakkie
koffie op met een lekker sigaretje dr bij...

zo tijdens de type-oefeningen...
en denkt dan...De Mens wikt ...maar God beschikt...ik sta op de doden lijst...maar wanneer de uitvoering plaats vindt...kan plots... maar kan ook...plots...tzt zijn...daar neem ik een lekker bakkie
koffie op ...met een lekker sigaretje... dr bij...

(en denk ondertussen...Misschien overleef ik ...die Dokter voor me... wel....die moet de 80 zelfs nog maar zien te halen ...zelf...met z'n niks mag...ook geen Sigaar etc. en z'n gehypnotiseerde anties ...gekte geest...)

Even doorscrollen...tm dat...
viewtopic.php?f=10002&t=62&p=67612#p67612
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...en Bestuurders
(Lees daarna door want...Op de link er onder gaat het gewoon door...)
(Conclusie
Ik zie ze (al die anties figuren)...liever als voorheen ...met gewone waar...!!!


Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=Gfgu8kTCa6E

Gr en Knf van LT) :roll:

_______________________________________________________________


OPINIE GEZONDHEID
Dokter, stop met die vleeskroket
Vlees eten is lekker maar ongezond en onnodig, stelt Pieter Stokkers. Voor de mens en voor de aarde.


Ik legde juist uit...de mensheid... is oa...dubbel zo oud geworden...vanaf ze massaal vlees gingen eten...
daar zit een levensverlengend productje in nl

Maar als ze minder vleesetende mensen willen ...moeten ze mi...minder mensen maken... dan zijn er
ook minder eetdieren nodig...

Het ware probleem voor de Aarde is er zijn ...wel 3 a 4 milard mensen teveel...en dito eetbare dieren...met al hun uitstoot...aan Ge en Verbruik...ten
nadele... voor de hele Ecologie!!!

maw van nul tm 3 Kinderen is meer dan genoeg...om te maken...leve de Voorbehoedsmiddelen...vooral in Afrika en Azie en Zuid Amerika...Als er voor 40% eten en drinken is en ze blijven maken 90% of meer aan Kinderen...die komen
massaal naar het westen...en dan geven ze ...daar... het westen de schuld van alle klimaat oorzaken uitstoot...

Nou zo kan die wel weer...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

COLUMN CAROLINE DE GRUYTER
‘Poetin kan de oorlog eindeloos volhouden, Oekraïne niet’
De veiligheid van Oekraïne is cruciaal voor de veiligheid van Europa. Dat is wat er op het spel staat.


mi...Meid ...daar is maar 1 ding voor...om te doen...Het Westen moet zo snel mogelijk... De Oekraiene NAVO lid maken
dan heeft Poetin ...er niks meer te zoeken...Rusland moet ingenomen land terug geven maar...en de gestolen Kinderen terug geven...maar als dank... einde oorlog ...krijgt Rusland ...de Krim
voor een eeuwige vrede daar...zo van... Voor wat hoort wat!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 dec 2023, 02:47

Aartsvader... :roll:

(Ik had een poos geslapen...werd wakker... en ging een poosje TV kijken en zag
ik had wat gemist ...en keek met de herhalingsknop...OM AFLEVERING 3 te kijken...en wel Janny van der Heyden en Andre van Duin in Zwitserland...
Ze wandelden door de stad Chur... wat ze niet merkten ...maar ik wel ...dat ze volgens mij
Matthijs van Nieuwkerk... in die straat voorbij liepen...IN ZWITSERLAND...)

LT) :roll:

VOLGENS MIJ...MOETEN DE PRESENTATOREN EN PRESENTATRICES VAN OP1
OOK ERVAREN HEBBEN...WAT...Sociaal LInks is...
HET SCHRIKBEWIND... VAN DE NPO... ZELF ..OP HET PERSONEEL AF...IS...WGS
WANGEDRAG...VAN DE NPO ZELF...

LT) :roll:
__________________________________________________________________''

Nou ja
Ik ga maar weer proberen...een paar uren te slapen...Doei allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=MmMxGTLOW-g
Gr en knf van LT) :roll:

ps
VERGAT IK NOG...iK HAD VISITE ...EN DIE ZAG OOK MEE DIE BOL.COM KRSTRECLAME...EN ZEI... DAT KIND
HEEFT OVERPRIKKELINGEN OP DE OGEN...iK ZEI ...NOU EN...HET IS NIET DE JAREN 50 VAN DE VORIGE EEUW...IN DEZE TIJD...DAAR ZIJN TEGENWOORDIG... HELE GOEDE BRILLEN VOOR...
WAAR HET BRILLENGLAS...STEEDS DONKERDR VAN WORDT...NAMATE DE LICHTVAL EROP KOMT...
EN
IN AL DIE ANDERE STRATEN...IN DE STAD...EN IN HET LAND...DOEN ZE
HET KERSTLICHT ...ER OOK NIET... VOOR UIT...MAW

DIE BOL.COM...OM KIJK ONS IS GOED ZIJN AAN HET DOEN ZIJN...VOOR DAT KIND...
ALLE KERST FEEST BRENGEN ZE NAAR ZOLDER...OMDAT HUN KLEINKOND MET DE KERST KOMT???
MET HUN... FLAUWEKUL KERSTRECLAME ...IS HET... VAN BOL.COM...WAAR ZE DE KERSTLICHTJES IN DIE STRAAT ALLEMAAL UITDOEN...OM EEN DONKERE STRAAT TONEN...ALS KERSTRECLAME???

IN DEZE MODERNE TIJD...
DAAR ZIJN TEGENWOORDIG... HELE GOEDE BRILLEN VOOR...
WAAR HET BRILLENGLAS...STEEDS DONKERDR VAN WORDT...NAMATE DE LICHTVAL EROP KOMT...!!!

LT) :roll:

NET ZO ALS DIE RECLAME MET DIE EVA VAN VGZ...OF DE BEDENKER ERVAN... IN DE JAREN 50 VORIGE EEUW LEEFT...TOEN
MENSEN MET DAT...OOK ZO ERBIJ LIEPEN...ONDERTUSSEN IS ER EEN HELE WETENSCHAP EN VELE TECHNICI ERMEE BEZIG GEWEEST...DAT HEEFT ERG VEEL GELD GEKOST...OM ER DE MOOISTE HANDIGSTE KUNST LEDEMATEN VOOR TE MAKEN...

hET KAN ZIJN...DAT DIE eVA VAN HUISUIT ...GEMAK DIENT DE MENS ERMEE IS GAAN DOEN... EN DAT ZO IS BLIJVEN DOEN
zonder kunstledematen)...MAAR
HET KAN ...MET DIE RECLAME OOK BEKTEKENEN...HET VGZ VERGOED ZULKS NIET...

maw Een hele slechte reclame is dat... van het VGZ...met die Eva...Die reclame ...Het negeert
alle Inzet en tijd en energie en geld besteed via overheidsgelden...om niet gebruik te maken van bedachte gemaakte...modernetijd...KunstLedematen Middelen...zoals die Eva ermee erbij loopt!!!

maw Een hele slechte reclame is dat... van het VGZ...met die Eva...zo...In Die reclame ...voor een Ziektekosten Verzekering!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Wat een Kolder...
Om Koningen en gezin een cijfer te geven...

Volgens mij baggert ...die Prinses Elisabeth in weer en wind...overal... met het Leger mee...en opende al wat gebeurens...
en krijgt dan het cijfer 5,8????

mi Ze zijn niet goed snuif...sowieso belachelijk...om zulkse mensen een cijfer te geven...dat doen we toch ook niet met de rest van het Volk!!!

Als ze bij ons... alle Politieke zaken uit het ambt van De Koning hebben weg gestemd...dan zakken
de cijfers...met wat ze nu aan het doen zijn...terwijl ze mi van hot naar her reizen overal heen...om het
Volk te behagen...met hun belangstelling ...te tonen...voor de Werken en Goede Doelen ed.
Als ze bij ons... alle Politieke zaken... uit het ambt van De Koning... hebben weg gestemd...dan zakken
de cijfers...Cijfer 6,5 ????

vlgs mij zijn ze niet goed snik...zulkse mensen een cijfer te geven...Nnnou ja...Ze doen maar...Hopelijk
komen we ...een te kunnen blijven betalen... winter ermee door...(Met dat Politieke geniks ...van De Koning...)

LT) :roll:
________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/binnenland/6293530/ns ... ation.html

Ik ben altijd blij...als ik zulkse mensen nog zie roken... dat ze niet ...als alternatief...aan de snuif en pillen gebrei zijn...

Trouwens hoe minder er gerookt wordt... hoe meer Virussen in het land komen aanwaaien...(De meeste Virussen
kunnen nl niet tegen rook...),(Beter naast een roker te zitten... dan naast snuif en pillen uitdelers...)!!!

Trouwens op die gemaakte foto... zie je niet eens ...dat die rookt...

(Mensen die elke scheet... van andere Mensen verlinken... over in feite... hele gewone dingen...(waar wij de massale grote vergrijzing mede van hebben)...zulkse mensen...doet me erg denken aan
de NSBers tijdperk!!!)

LT) :roll:
_________________________________________________________________________

Ik las dit...

Bijna een op de vijf jongeren slachtoffer van huiselijk geweld

Ik schreef vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar ...komt niks goeds van...

Dito in Stadions ed. Bekijk de zwart/wit flim tijdperk is...de Supporters ...stonden gewoon rustig aan de kant
van de sportvelden...maar bijna iedereen rookte overal toen...(Dat is nu de massale grote vergrijzing!!!)

mi Hier en Nu ze zijn niet goed meer bij de kloten!!!
Net gelezen...
Kerstmarktbezoekers gaan met elkaar op de vuist in Maastricht
Mannen gaan elkaar te lijf met ladders in Londen
Boze aanhang Heracles wacht spelersbus op na nederlaag tegen Vitesse

Kamp Westerbork opent gratis de deuren uit zorg over polarisatie en antisemitisme
Herinneringscentrum Kamp Westerbork maakt zich zorgen over de toenemende polarisatie en antisemitisme in Nederland.

Ik ben altijd blij...als ik mensen nog gewoon zie roken... dat ze niet ...als alternatief...aan de snuif en pillen gebrei zijn...
Met dank aan
de waterzuiptafels vanaf 1 een paar etc.met anties anties anties...op TV...Naast de zwaar toegenomen agressie...vergeet de vele miljarden niet ...wat het kost ...en aan ellendes ed.
al die (vak) fouten en missers en niksdoenerijen...sinds eh... niks mag...ook geen Sigaar etc.

(Mensen die elke scheet... van andere Mensen verlinken... over in feite... hele gewone dingen...(waar wij de massale grote vergrijzing mede van hebben)...zulkse mensen...doen me erg denken aan
de NSBers tijdperk!!!)!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

wat is dit nou weer voor raars?
Jehova's Getuigen klagen Staat aan voor discriminatie
De Getuigen vinden het onterecht dat alleen hun omgang met seksueel misbruik is onderzocht,
terwijl andere religieuze groepen buiten beschouwing blijven.

Volgens mij...gaat zulks na klachten...(van (ex) Leden...en toen... werd de Roomse Kerk helemaal doorgespit...
en toen kwamen er ook klachten
van ex leden van de Jehova Getuigen...

Het klinkt als...De staat laat een criminele organisatie onderzoeken en die gaat erna
klagen over andere organusaties die buiten beschouwing bleven...
maw
Zo kan alles en iedereen wel gaan klagen...wat onderzocht werd...en waarom alle andere dieven niet onderzocht???
Zo kan alles wel gaan klagen
klagen Staat aan voor discriminatie

Nnnou ja...
1 leugentje is al ontdekt...want ook de Roomse Kerk... is helemaal door gespit in Nederland...en dat zetten ze er niet bij...die Jehova Getuigen...

Maar mi geldt...Volgens mij...gaat zulks... na klachten...(van ex) Leden...
en toen was ook.... de Jehova Getuigen aan de beurt...voor Onderzoek!!!

maw... hun klacht... over discriminatie van de Staat...gaat mi...helemaal nergens over!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

Fijne dag allemaal
Gr en Knf van LT) :roll:
___________________________________________________________
PS

Ik heb hierover nog is nagedacht...
COLUMN CAROLINE DE GRUYTER
‘Poetin kan de oorlog eindeloos volhouden, Oekraïne niet’
De veiligheid van Oekraïne is cruciaal voor de veiligheid van Europa. Dat is wat er op het spel staat.


mi...Het Westen moet zo snel mogelijk... De Oekraiene ...NAVO lid maken

mi zijn er geen andere opties...omdat de geld en militaire spullen geef landen...uitgeput geraken...maw dan stopt dat
en dan blijft de oorlog doorgaan... tot de Oekraiene het verliest...

Dan is ahw alles voor niks geweest...aan alle hulp van geld en goederen en opleidingen en Goede Doelen etc.
dat
heeft dan ook ...de hulplanden zelf...zwaar verzakt gemaakt...aan eigen geld en aan eigen militaire goederen...sowieso die in Europa...
Dan is het allemaal nog veel linker...voor de rest... van Europa...

maw Zo ik het Zie...is dit de enige pos optie...mogelijkheid...om de oorlog er te stoppen ...dan heb ik het wel alleen over de Oekraiene...
Daar is maar 1 ding voor...om te doen...Het Westen moet zo snel mogelijk... De Oekraiene NAVO lid maken
dan heeft Poetin ...er niks meer te zoeken...Rusland moet ingenomen land terug geven maar...en de gestolen Kinderen terug geven...maar als dank... einde oorlog ...krijgt Rusland ...de Krim
voor een eeuwige vrede daar...tussen de beide landen...voor de rest...zo van... Voor wat hoort wat
Het ene land... bij de NAVO... en het andere land ...De Krim...!!! Punt.
En indien mogelijk
Vrede betekent dan wel...in opbouw...voor alle andere landen...ook met Rusland...

(Laat ik het zo zeggen...Zo Zie ik het...als zijnde een snelle te doene pos Optie...wie het anders weet ...mag het zeggen...)

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 dec 2023, 13:36

Vader... :)

Koninklij­ke kerstkaart roept vragen op: ‘Waar is de middelvin­ger van prins Louis?’
https://www.ad.nl/show/koninklijke-kers ... ~a6454458/

mi Wat een onnodige opwinding
Hij houdt gewoon... die ene vinger ....achter het ding... wat voor hem staat...

Doe het zelf is...bv bij een tafelrand...2 vingers erop en de middelste er achter...Dan zie je het ook...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________---
AD WEBWINKEL

(VASTGOEDTRANSACTIES
De Rotterdamse ambtenaren die intern vragen stelden over het oprekken van regels, moesten weg
Twee ambtenaren hadden intern stevige kritiek op het handelen van de afdeling Stadsontwikkeling in Rotterdam. Ze verloren hun baan. Hoe liep het mis?

Dit vind ik ook een vorm van Schrikbewind...als personeel menigen gaan uiten en ze de zaak erom krijgen
dan krijg je die zwijgcultuur juist...Waar het dan weer later over gaat met...waarom zei niemand wat?
Waarom klaagde er niemand?
Waarom kon het er zo uit de hand lopen?
mi
Omdat er ...een Schrikbewind...van bovenaf gaande was er...

LT) :roll:

___________________________________________________________________

Toespraak Zelensky voor Amerikaanse Senaat komt op beladen moment
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/12/oe ... c-a4183992

Naarstig op zoek naar militaire en financiële steun is de Oekraïense president
Volodymyr Zelensky bezig aan een diplomatiek offensief.

mi Heet dat niet...Mosterd na de maaltijd???
maw te laat komen...om je zaak te verdedigen...is ook wat...

mi...Dat had toch ...voor die stemming...in de usa... gemoeten...

LT) :roll:

_______________________________________________________________

Ik las dit...

CORONA
Oversterfte kwam niet door coronaprik
Nog geen twintig mensen stierven mogelijk door complicaties na de coronavaccinatie.
Na iedere vaccinatie was de kans op sterfte lager dan daarvoor.

mi Klinkt mooi...Na iedere vaccinatie was de kans op sterfte lager dan daarvoor.
maar het feit werd
er kwam een grote...oversterfte...

Ik denk nog altijd omdat het komt...Ze geven de Griepprik in bijna dezelfde tijd als de Covid-prik...
Ik denk
die gaan dan in het lijf oorlogje voeren tegen elkaar...of in het andere geval...samen een nieuwe mutatie maken...
van beide methodes kunnen mensen gigatisch ziek van worden...en zo te ziek...tm ervan te zwak...overleven veel oude mensen dan niet...
Omdat zulks niet gelijk plaatst vindt...vanaf die injecties gehad...lijken die er niks mee van doen te hebben...

Maar ik schreef hiero vaak zat
De ene injectie ...moet in het Najaar... en de andere injectie...moet in het voorjaar...
en dat
doen ze dan niet...

LT) :roll:

Ook dit jaar kreeg ik de brief bijna tegelijk om de Griepprik te halen en de Covid prik...
dus de Covid prik heb ik niet gehaald...

(Alle vorigen wel...maar dit keer niet...)ondanks de Griepprik gehad...de Griepprik zelf ...pakte dit
keer extra gigantisch fors uit...
gelukkig had ik niet ...de Covid prik gehaald...anders had ik het niet gered...met dat
tegelijk in het lijf...)

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

DE KWESTIE
33
Praat mee: Is Joost Klein de beste keuze voor het songfesti­val?

Eerlijk gezegd ...geen flauw idee...ik heb die nog nooit eerder op TV gezien...
Maar hij schijnt succes te hebben...ook in wat buitenlanden...Ik zelf
vind al die reppers ...hetzelfde klinken...misschien is de muziek er anders mee en de dansen er omheen...
en maakt dat het feest...

Als ze die Gozer... Snollebollekes...bij Oranje gebeurens...er heen stuurt...met dat heen en terug...met z'n allen...gaat mi ook ...die hele Songfestival tent... uit het dak...
https://www.google.nl/search?q=van+link ... Z43IE,st:0
is in alle eurovisie landstalen te doen...
Ik bedoel maar...

maw Ze doen maar...maar of deze Joost Klein...de geschikste is...geen idee...
Ik zelf
vind... al die rappers ...hetzelfde klinken...misschien is de muziek er anders mee ...en de dansen er omheen...
en maakt dat ...het feest...

Fijne dag

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 dec 2023, 04:23

Ermelo... :)

(OORLOG IN OEKRAÏNE
Tweede Kamer steunt nieuwe onderhandelingen met Oekraïne over toetreding EU
De Kamer staat achter nieuwe onderhandelingen met Kyiv, ondanks dat Oekraïne nog niet aan alle eisen voldoet. Verder: De Amerikaanse president Joe Biden noemt het uitblijven van nieuwe miljardensteun voor Oekraïne een kerstcadeau voor Poetin.

mi Daarvan ...niks dan goed en aardig...maar wat prioriteit no 1 is... voor de Oekraiene is... dat het
NAVO lid wordt...en wel... zo snel mogelijk...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/304869/video/koninkli ... ident.html
Volgens mij moet de sjerp richting het Hart...
Het is het symbool...van Het Hoofd...naar...Het Hart...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

mi...Soms weet je niet wat je leest en dit is er eentje van...

Misdaad
12 jaar cel voor doden dj Siki Martina, partner van Sarita Lorena

Ene verdachte vrijgesproken van doodschieten Siki Martina, andere krijgt twaalf jaar celstraf

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

Veel mensen denken dat lezen een soort luxe is, een tijdverdrijf voor hoogopgeleiden.

Vroeger...
Ik woonde op een Boerderij als Kindzijnde...
Ze lazen er alleen de Bijbel en de Krant...
mi althans ...hij alleen...

De krant werd door haar...elke dag in stukjes geknipt...en op de houtenblad met rond gat..op WC gelegd...

Ik denk dat ik daar...mok leesvaardigheid heb opgedaan en ook de selheid van lezen...want anders gingen ze
roepen...waar ik bleef...

Ik las dud al vroeg...al die stukjes krant...het gevolg was...op school...welke vraag de Juf of later de Meester
ook stelde...vaak was ik de enige die het antwoord wist...
Ook met Beroepsopleidingen...Hoe weet jij dat nu weer???

Ik schouderophalende...Gewoon...

Ik ging ze echt niet zeggen...dat ik die kennis er over ...gelezen had...op het Toilet...
want die gewoonte bleef ik erg lang door doen...
Eenmaal weer terug in de grote stad...ze lazen er de krant de Margriet en de Donals Duck...
mi In de Donald Duck stond altijd wel wetenswaardighedens in...en dan nog...20.000 mijlen onder Zee...
allemaal op de WC gelezen...
Dat was gewoon de rustigste plek...kwam ik weer tevoorschijn...moest ik altijd wel werken doen...in huis of ervoor...in en om de Boerderij...

Ik denk dat de Boerin niet kon lezen...maar ze kon wel erg mooi knippen...precies buiten alle artikelen om...
met een beetje geluk...vond ik ook nog het vervolg van een lange artikel...
Maar in feite leerde ik mezelf zo de beginselen van het lezen...

In de stad terug...hadden ze 1 boek bovenop een hoge kast...dat bleek niet voor Kinderen...
Toen ik dat dus heimelijk las...het enige voor toen dus schokkende was...ze zwommen beide naakt in de zee...
verder verhaalde het boek...er niks nieuws onder de zon...

Later ging ik vaak oppassen bij Kindertjes of bij Huisdieren...als de Ouders een weekend weg gingen...Ik
spaarde om zelf is op vakantie te gaan ver buiten Nederland...
Ik zei altijd...jullie hoeven niks af te sluiten...ik kijk toch niet welke zooi mensen hebben...interesseerde me helemaal niks...maar
mag ik... in jullie Boekenkast struinen...
Gelukkig dat mocht altijd...ook de boeken van Bul getitelden las ik...niet studerende...maar gewoon ...het lezen...
Bleek weer erg handig tijdens de Beroepsopleidingen...ze vroegen best vaak wat...en als niemand de vinder op stak
nou ja dan ik dan maar...Hoe weet jij daty nu weer???
Ik???
Ik schouderophalende...Gewoon...
(Op de plee ...van de Boerderij vroeger... als kindzijnde gelezen...kwam best vaak voor ...ook met de tegenwoordig...Kennis quizen op TV!!!)
En die Donald Duck ...weer later...had vaak hele leuke weetjes...

Ik had er wel een mankement mee...op een dag...moesten we van de Meester..allemaal 1 voor 1 hardop gaan lezen
in de klas...en daar was ik eigenlijk...te verlegen voor...
Op de Plee las ik nooit iets hardop nl.
Kon dus best heel erg goed lezen...maar eh...stamelde behoolijk...met hardop lezen...maw mij in te schatten het klopte in feite zelden of nooit...

Zoiets als TV bestond nog niet...Zo van..hoe kan een stamelend lezend Kind...toch... zoveel weten
Zo veel meer ...dan de rest ...van de klas...???

Schouderophalende...Gewoon Meester...

Voor het Dorpse Schooltje...Ik sprak te Stads...en terug in de Stad op School...ik sprak te Boers...vonden ze en daar
werd ik verlegens van...vooral met hardop lezen...

Ook thuis...daar heb je die Stadse Madam weer...als ik al hardop wat zei...en terug in de Stad...Daar heb je die Boerse
Trien weer...als ik al wat hardop zei...

mi moet een Migrant zich ook zo gevoelen...lijkt mij...maar ik had wel geluk...ze zongen erg veel vroeger op School
Ik hield van zingen en deed gewoon mee...hoe snel ik daatdoor integreerde...met de taal...viel zelfs...mezelf op...

Las ik van de week...Migranten Kindertjes kennen vaak de Feyenoord liederen...wel...maar spreken de rest van de taal nog niet...
Daar had ik schijnbaar... betere aansluiting mee...dat ging bij mij gelijk op nl.zingen en het spreken van de taal...
dat ging bij mij zo snel...dezelfde taal spreken ...als die van m'n Klasgenoten...
Want in het Dorp vonden ze me te stad praten en in de stad terug ...vonden ze me te Dorps praten...

Opeens hielden de commentaren over...als ik iets hardop zei...uit en thuis...maar de verlegenheid...bleef ik erg lang houden...misschien ...om al die commentaren ...ooit... op me af gehad...geen idee...

Ik kon dus erg goed en erg snel lezen...maar hardop lezen ...bleek toch iets anders te zijn...als ik dan ...eh stuntelde met
hardop... in de klas... te moeten lezen...dan dachten ze... dat je slecht met lezen was...(De conclusies klopten lang niet altijd...over de leerlingen...)

Ik heb m'n hele leven erg veel gelezen...maar in deze tijd...vanaf Links Paars...kwam het erin...je moet niet meer weten dan eh...dat vinden
anderen niet leuk...dan heet je maar zo... weer wat...als zijnde iets negatiefs ...bedoeld...

maw ik vind...dat ik genoeg Boeken gelezen heb...maar lees nog wel steeds...artikelen ...uit de Internet kranten...
althans waar ze inmiddels niet overal...premium erbij hebben gezet...

Sinds gisteren...ben ik een echte Internet Kranten abonnee...en dat op m'n ouwe dag...staat erbij leestijd 2 minuten of 6 minuten...
wat is dat nu weer voor een kolder???
Wees blij ...dat er uberhaupt ...zulkse artikelen... nog gelezen worden...denk ik dan dr van...

Hoe dat ook zij...kansen liggen niet altijd aan scholen ed. maar misschien nog het meeste aan jezelf...
Oke ik mocht van de Meester doorleren...maar van thuis niet...ook dat nog...maar ik nam mezelf overal mee naar toe...en bleef
veel lezen...en behaalde toch Beroepsopleidingen...maar dan ...via een omweg...van onderaf aan...deed ik niet moeilijk over...en klom zo op...
en
met mij iniddels 80 jaar...lees ik nog steeds kranten artikelen...en kijk TV Kennisquizen...Degenen die mee doen...ze zeggen alweer...als zij... het niet weten en ik wel...Hoe weet jij dat nu weer???

mi Van de Donald Duck ...is deze vraag...maw het antwoord ...weet ik nog...vanuit mijn jeugd...
en die vraag... en die...weet ik nog...van de Gekinipte stukjes kranten artikelen...gelezen in mijn jeugd...op de Plee...
Ik leg niks uit...op de vraag...Hoe weet jij dat nou???
Dan haal mijn schouders op... en zeg...Gewoon...

En merk gelijk...m'n Lange termijn geheugen ...is beter...op m'n ouwe dag... dan die van de korte termijn....

Ik ben best tevreden...de 80 jaar gehaald...maar weet ook...bij bijna iedereen... komen dan de aftakelingen er wel aan...
dus toch maar...een kranten abonnement genomen...om het lezen te blijven stimuleren... en niet alleen de Koptitels te lezen...
daar wordt... het korte termijn geheugen...te traag ...en... te vergeetachtig van...

maw ik bedenk vaak... m'n eigen therapie maar...zo ook... deze dus...met welke leeftijd dan ook...maw rammelt je geheugen...wordt abonnee... van een Krant! (En geef je kleine Kinderen of je Kleinkinderen of je Achterkleinkeren een Abonnement op De Donald Duck!!! bv met Kerst...)(En leest wie dan ook...op de WC...mooi die... met rust laten...tot ze geroepen worden...juist dat... leert ze... sneller te lezen...en...dan weten ze ...het gelezene...in hun jeugd...op hoge ouderdom...weet je het nog steeds...)!!!

En Ik?
dus toch maar...een kranten abonnement genomen...om het lezen te blijven stimuleren... en niet alleen de Koptitels te lezen...
daar wordt... het korte termijn geheugen...te traag ...en te vergeetachtig van...!!!

Nou zo kan die wel weer...met de type-oefening
https://www.youtube.com/watch?v=U_oxOhncGe0
Gr en knf van LT) :roll:

Plaats reactie