WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 nov 2023, 23:36

Etage... :)

(Euro naar gulden omrekenen: 'Ik zou ermee ophouden'
BBB-leider Caroline van der Plas maakte gisteren de vergelijking tussen de euro en de gulden. Ruim twintig jaar geleden verdween deze valuta uit Nederland, maar nog altijd rekenen mensen in hun hoofd terug naar de gulden. Maar heeft dit nog wel zin?

Ik meen dat de Gulden ...nog steeds een erkende munt is...op de wereld markt...
nog altijd rekenen mensen in hun hoofd terug naar de gulden. Maar heeft dit nog wel zin?
mi Ja dat heeft zin...daarmee kan je goed zien...wie wat wat de boel belazerd...en net is gaan doen...of de euro munt hetzelfde is... als de gulden munt...of nog erger...maar 2.20 ermee gedaan ipv gedeeld door 2.20 met omrekenen van gulden munt naar euro munt...

Met de jaarlijkse procentuele prijsverhoging...na 20 jaar...In erg veel prijzen ...in het land...zit inmiddels meer diefstal bedrag in... dan de feitelijke prijs is...

Daarom werden de rijken steeds rijker...en de rest steeds armer...want bij de rest hebben ze dat wel juist gedaan...met wat op de bank stond...van gulden naar euro munt...gedeeld door 2.20
als anderen gedaan hebben het bordje gulden veranders in euro munt...of de gulden hetzelfde is als de euro munt zijn gaan doen...of nog erger...maal 2.20 zijn gaan doen...

dan wordt de afstand... tot de grote rest steeds groter... met de prijzen en qua geld inkomen ed.
die dat toen deden...worden slapende rijker...met elke prijs en loons verhoging...tov elkaar wordt de rest steeds armer...

Nog altijd rekenen mensen in hun hoofd terug naar de gulden. Maar heeft dit nog wel zin?
mi Ja dat heeft zin...daarmee kan je goed zien...wie wat wat de boel belazerd...en net is gaan doen...of de euro munt hetzelfde is... als de gulden munt...of nog erger...er maal 2.20 ermee gedaan ipv gedeeld door 2.20 met omrekenen van gulden munt naar euro munt...

Met de jaarlijkse procentuele prijsverhoging...na 20 jaar...In erg veel prijzen ...en met lonen ...in het land...zit inmiddels meer diefstal bedrag in... dan de feitelijke prijs en de feitelijke loon is...

Ik kocht in 1999 een goede stevige tuinstoel voor mijn DJ toen...die kostte 60 gulden...
met het nieuwe jaar wilden ik wel net zo'n tuinstoel en toen kostte die in de zelfde winkel 60 euro

In die zaak hadden ze geaan of de euro munt hetzselfde als de is is gedaan...
ipv om van gulden munt naar euro munt te rekenen moesten alle prijzen gedeeld door 2.20

maw Toen pas ging het me opvallen...

In die dagen stonden de lonen nog bij vacatures...150.000 jaar loon in guldens ...werd 150.000 in euro munt...
als je 150.000 euro munt weer terug in gulden wilt omrekenen moet het maal 2.20
Dit is zo'n knal vb.
dat het jaarloon in guldens terug berekend 330.000 gulden is...
het was dus...150.000 gulden...dat jaarloon...
Waar ze toen maal 2.20 hebben gedaan...met het gulden bedrag...werd het loon per jaar dus 330.000 euro munt
heb je een jaarloon met
330.000 euro
en reken je dat terug in gulden munt...is dat maal 2.20...een jaarinkomen van 726.000 gulden...(het was dus 150.000 gulden...)
Waar ze dat dus zo gedaan hebben
met de hoge en top inkomens...en met de prijzen etc.
Zie je die belachelijke hoge jaarlijkse stijgingen...aan prijzen...en dat moet het gewone volk dan betalen...dito die belachelijke hoge lonen...Lonen en prijzen bij elkaar opgeteld...zie je vaak Ministeries doen ...zo per jaar...

Met de jaarlijkse procentuele prijsverhoging...na 20 jaar...In erg veel prijzen ...in het land...zit inmiddels meer diefstal bedrag in... dan de feitelijke prijs is...

Omdat dit... met de Lage en Midden inkomens lonen en pensioenen en uitkeringen ed... perse zo niet is gedaan...maal 2.20...maar zo het moest... netjes gedeeld door 2.20 is gedaan
is die afstand
tussen rijk (althans ...waar ze dat... zo hebben gedaan)...is de afstand tussen rijk... en hetend arm... steeds groter geworden...

maar het viel me toen opeens overal mee op...een jaarloon in 150.000 gulden ...heette opeens 150.000 euro
(het diefstal bedrag is een gigantisch bedrag...meteen toen al...laat staan n a 20 jaren...met lonen en prijs verhogingen...)
Vooral waar ze ook dat nog maal 2.20 hebben gedaan...een operatie van 4500 gulden werd toen in euro's maal 2.20
gedaan...in guldens terug gerekend...was het 135.000 en het was 4500 gulden die operarie...

Waar ze dat dus zo gedaan hebben
met de hoge en top inkomens...en met de prijzen etc.
Zie je die belachelijke hoge jaarlijkse stijgingen...aan prijzen...en dat moet het gewone volk dan betalen...dito die belachelijke hoge lonen...Lonen en prijzen bij elkaar opgeteld...zie je vaak Ministeries doen ...zo per jaar...vaak tonen...
en dan...
wordt de premie hoger per maand en dan maken ze er eigen risico bij en dan maken ze er eigen bijdrage bij en dan...
halen ze nog meer uit de basis...aan bv medicijnen betaal het zelf maar...etc.
dat moet het gewone volk dan allemaal betalen...

Ze hebben dus erg graag dat het gewone ...klootjes volk...niet meer bedragen omrekend in gulden munt om te vergelijken...
want ze mochten het is gaan snappen...waar ze de dupes van gemaakt zijn...
de premie hoger per maand en dan maken ze er eigen risico erbij en dan maken ze er eigen bijdrage erbij en dan...
halen ze nog meer uit de basis...aan bv medicijnen betaal het zelf maar...etc.
dat
moet het gewone volk
dan allemaal betalen...

om die boel toch te ondersteunen
kwamen Kabinetten aan met...Huursubsidie en met Zorg ed Toeslagen en met Kinderbijslag

Er zijn nu Politieke Partijen die daarvan af willen...

Omdat de ondersteuning wel tm 1000 euro kan zijn...volgens mij kan geen ene baas het pesoneel 1000 euro per maand meer betalen aan loon...
maar alleen als dat wel kon...kan de onersteuning verdwijnen...anders komen al die mensen...zonder die Rijks Ondersteuning
in een gigantische grote ellendes shit uit...in de armoedes terecht...eng om dan nog naar een Ziekenhuis te moeten
de rij nota's worden dan ongekend...op ze af...met
de premie hoger per maand
en dan maken ze er eigen risico erbij
en dan maken ze er eigen bijdrage erbij
en dan...
halen ze nog meer uit de basis...aan bv medicijnen betaal het zelf maar...etc.
dat
moet het gewone volk
dan allemaal extra betalen...

Nog steeds tonen ze alleen de hoge kosten van de Zorg...
maar nergens tonen ze wat er allemaal aan baten binnen komt...
(Zat voorheen opname ...in een Ziekenhuis Verpleeg Zorg Bejaardenhuis in het premiestelsel...
sinds het jaar 2000
Nu komen overal over...de nota's ervan binnen...

Voor en kamer ...in de Zorg instelling...moest 1200 per maand betaald...voor de Moeder (94) van mijn vriendin...en de was nota's apart en voor dirt en voor dat allemaal nota'n terwijl ook die gewoon Wettelijke verplicht verzekerd was...

Over Al die inkomsten ...in de Zorg...hoor je ze nooit over...
(Of al die inkomsten aan wat anders besteed is door de Kabinetten...miljoenen hier naar toe en miljoenen daar naar toe en eenmiljard naar dit en miljarden naar dat...allemaal over de grens...
dus
komen ze met de gewone
premie inkomsten niet eens uit...
de premie hoger per maand
en dan maken ze er eigen risico erbij
en dan maken ze er eigen bijdrage erbij
en dan...
halen ze nog meer uit de basis...aan bv medicijnen betaal het zelf maar...etc.
dat
moet het gewone volk
dan allemaal extra betalen...en dan nog door zeikzeuren...over die gigantische hoge kosten per jaar aan de Zorg...

In die dagen... stonden de lonen nog bij vacatures...150.000 jaar loon in guldens ...werd 150.000 in euro munt...
als je 150.000 euro munt weer terug in gulden wilt omrekenen moet het maal 2.20
Dit is zo'n knal vb.
dat het jaarloon in guldens terug berekend 330.000 gulden is...
Tegenwoordig tonen ze de lonen niet meer zo maar in de Vacatures pagina's...maar toen kon je het nog volgen
wie wat waar etc...
maakten werkelijk...die gigantische extra hoge kosten per jaar...in de Zorg...

Mijn Zieke DJ toen die nog leefde had de Wijkverpleging nodig...als die kwam...kletsten ze eerst een uur vol en dan snel de Med of de gewone bewassing...Handeling
en toen kwam de rekening nota
dat was 45 euro per uur...

Ik zei toen dat verdient een Huisarts per uur nog geen eens...
45 euro maar 2.20 dan heb je het ...in de gulden munt bedrag...99 gulden per uur om iemand te wassen???
toen dus...dat verdient... een Huisarts per uur ...nog geen eens...

maw Het werd een tijd...dat iedereen belazerd kon worden...er is nog nooit zo erg veel gelogen en bedrogen
en gestolen...vanaf dat de gulden munt...in ons land... over ging ...in euro munt...vanaf het jaar 2000 is dat...
Dat is nu 23 jaren gaande...

Maar va toen kwamen de nota's binnen bij de Burgerij...
en wat er allemaal aan gelden binnen komt...lees je nergens...alleen wat de Zorg per jaar kost...tonen ze...
en dat heet dan weer
het probleem zijn de Bejaarden...die zijn er met zo veel...

dan zegt een Klo Jo ...bij RTL tijdens een verkiezings debat op TV...dat de jongeren dat allemaal voor de bejaarden moeten betalen...
als ze niks weten en toch er over lulkullen gaan...scheppen ze nog ...menige wig...van alles tussen de Bejaarden en de jongeren...
de jongeren ...die denken dat zij er alles voor moeten betalen...want dat was toch op TV!!!

Maar va toen kwamen de nota's binnen bij de Burgerij...
en wat er allemaal aan gelden binnen komt...lees je nergens...alleen wat de Zorg per jaar kost...tonen ze...
en dat heet dan weer
het probleem zijn de Bejaarden...die zijn er met zo veel...

Ik vind 1200 euro voor een kamer huur erg veel...als nota te ontvangen ...vanaf die Bejaarde in een Zorghuis kwam...
en met alle nota's bij elkaar...dat betalen bejaarden allemaal zelf...
want
in Nederland heeft elke Bejaarde een Inkomen...

Ik durf te beweren dat ...het zwaargewicht aan betalen door Bejaarden het Zorgstelsel omhoog houdt...en niet
de Lichtgewicht... in betalende getal...de Jongeren...

Als er al Oversterfte onder de Bejaarden is...komt er al tig in de tigs minder aan geld binnen ...voor de Zorg...bij VWS

dus als dat achterwege blijft...
komen ze met de gewone
premie inkomsten niet eens uit...
de premie hoger per maand
en dan maken ze er eigen risico erbij
en dan maken ze er eigen bijdrage erbij
en dan...
halen ze nog meer uit de basis...aan bv medicijnen betaal het zelf maar...etc.
dat
moet het gewone volk
dan allemaal extra betalen...en dan nog door zeikzeuren...over die gigantische hoge kosten per jaar ...aan de Zorg...

maw Er moet met veel meer echte Zorg omgegaan... met Lands Bejaarden...(anders stort het hele systeem in...als
ze al kapot mogen... als ze naar die med Gasten kijken...on een Bejaarden leeftijd...)!!!

Ik durf te beweren dat ...het zwaargewicht aan betalen door Bejaarden ...het Zorgstelsel omhoog houdt...en niet
de Lichtgewicht... in betalende getal...de Jongeren...

Als er al Oversterfte onder de Bejaarden is...komt er al tig in de tigs minder aan geld binnen ...voor de Zorg...bij VWS

Hoe de juiste Politieke Partij te Kiezen in het stemhokje...
dat is de vraag Meneer Sonneberg...

Je kan natuurlijk kijken welke Partijleider er het leukste eruit ziet...
maar je kan ook over al die dingen gaan nadenken...

Een Partij die alleen is voor het gezin is de Hoeksteen van de samenleving...mist teveel voortuit gang
met de moderne vormen van Leven door mensen...

Ik schreef al is Mijn Motto is
Elke Mens is de Hoeksteen van de Samenleving...
en
als ik zulks mis...bij een Partij...

Nnnou ja...ik tracht het soms nog te snappen...maar soms terug rekenen van euro bedrag naar gulden bedrag...
kan je ogen doen openenen...
bv wat voorheen allemaal in het premiestelsel zat...
en nu de gewone Burgerij allemaal nota's op zich af krijgt...maar te vaak het totale inkomen er niet naar is
en er dan Partijen zijn die al die Ondersteuning via de staat...weg wilt hebben...

Nou die zal ik dus ...niet kiezen...zo'n partij...die al die Ondersteuning... via de staat...weg wilt hebben...

want
het ondersteunings bedrag ...via de staat...totaal...kan geen Baas ...zomaar bij het maandloon erbij doen...bij de werknemers...

Nou ja zo ongeveer ...vrij onverveerd ...zit ik er welis over te denken...zo richting het Stemhokje...
Hoe de juiste Politieke Partij te Kiezen ...in het stemhokje...
dat is de vraag... Meneer Sonneberg...


Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1DfenKdgVk

Gr en Knf van LT) :roll:

PS

Vergeet ik steeds...maar wat ik het leukste TV programma van de
laatste tijd vond...is...was ...van Rossem en Wortelboer...en fantatische filmopnames...ermee...
heb ik echt van genoten...mag beslist meer series
van gemaakt...zo richting ...en met de feestdagen...Zovan ...hoe gaan die twee samen daarmee om???LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 nov 2023, 08:26

Ageren... :)

(Ik lees nog steeds het zo...LGBTQ+-
Maar mi hoort die Q er niet bij...die Q is nl Entertaiment...
daar doen allerlei sexgeaardheldens aan mee...en de kijkers er naar... zijn ook van allerlei
sexgeaardhedens...

mi Vanuit de hand hgelopen vrijetijdsbesteding toneel...tm ware Kunstwerken aan toe...is het in feite...van
hobby in vrijetijd tm een baan in bv bepaalde uitgaansleven aan toe...
Vaak krijgen ze gewoon loon...als ze optreden ergens...Ik bedoel die Q... hoort helemaal niet bij dat
LGBTI

Ik schreef welis vaker...als ze er een ...Toren van Babel van gaan maken
komt er Spraakverwarring van...(het wordt voor alle buitenstaanders... teveel om er rekening mee toe kunnen
houden...en het nog te snappen...met dat LGBTQ+-...zoals bij LGBTI wel...

Ik schreef welis...alle plus na die LGBTI als +plus...is voer voor Psychologen zo niet voer voor Psychiaters...
maar daar hoort de...Q ook niet bij!!!

Vanuit de hand gelopen ...vrijetijdsbesteding toneel...tm de tegenwoordige ware Kunstwerken bij de Q aan toe...is het in feite...van
hobby in vrijetijd ...tm een baan ...in bv bepaalde uitgaansleven aan toe...
Vaak krijgen ze gewoon loon...als ze optreden ergens...Ik bedoel die Q... hoort helemaal niet bij dat
LGBTI ...want die Q...waar alle sexgeaardhedens aan mee kunnen doen...dat is in het klein tm in het groot...een vorm van Entertaiment!!!

Omtrent die Q...cultuur...ahw...Je houd ervan of je houd er niet van...zoals met alles ...in het leven...als mensen
er niet van houden...
doen ze
of het de hele
LGBTI raakt...terwijl het daar... niks mee van doen heeft zelfs...in de LGBTI gemeenschap
met die...Q Vrije tijds hobby... tm het betaalde Q...Entertaiment aan toe...

Om zoiets trachten uit te leggen... valt met zo'n type-oefening... nog niet mee...
maar ik Zie ...Dat Q... waar alle sexgeaardhedens aan mee kunnen doen...als elke vrijetijds hobby ...beginselen...die... tm tm tm echte Kleine tm Grote Kunst ...verheven worden kan...!!!
(en dat heeft met ...die LGBTI niks van doen...alhoewel ze ook daar ...in die LGBTI Clubs...net als overal...welis kunnen optreden!!!)

Ik schreef ook welis
Ik schreef welis...alle plus... na die LGBTI als +plus...is voer voor Psychologen zo niet voer voor Psychiaters...
maar daar hoort
de...Q ...
als gewone leuke hobby... tm tm tm het echte leuke mooie...Entertaiment... tm Q als...kleine K... tm Q...tot de Grote...Kunst ...aan toe...hoort daar
ook niet bij!!!

Met alle Kunsten van Q...Daar houdt men van ...of men houdt er niet van...als Burgerij...maar dat heeft met LGBTI...als zodanig... helemaal...niks mee van doen zelfs...alhoewel ze ook daar ...als Q...in die LGBTI Clubs...net als overal...welis kunnen optreden!!!)

Dat Q...is net als met welk toneel dan ook met welke Kunstvorm dan ook...Mensen houden ervan of niet...en dat heeft...met de LGBTI clubs niks van doen...(Maar van dat LGBTI doen of het met hun van doen heeft...
is linke soep...want veel mensen houden helemaal niet van Toneel of van bepaalde Kunst...maw een Toren van Babel ook met de Q...bouwen ermee dat is pas echt linke soep...)

Ik schreef welis...alle plus... na die LGBTI ...als +plus...is voer voor Psychologen zo niet voer voor Psychiaters...
maar daar hoort
de...Q ...ook niet bij...maw een Toren van Babel ...ook met de Q...en alle plus...bouwen ermee... dat is pas echt linke soep...voor de LGBTI gemeenschap!!!)

LT) :roll:

Mexicaanse LGBTQ+-magistraat dood gevonden na bedreigingen
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... dreigingen

Voordat de hele Burgerij mee moet doen (via de LGBTI clubs...)...met
hen en hun etc...per persoon...en daarmee...de feitelijke landstaal aan het verkloten is...
Ik schreef welis...alle plus... na die LGBTI ...alle +plus...is voer voor Psychologen zo niet voer voor Psychiaters...
(Maar dan nog...hoort...de...Q...daar... ook niet bij!!!)

(Maar als dat LGBTI doen... of het met hun van doen heeft...
is linke soep...want veel mensen houden helemaal niet van Toneel of van bepaalde Kunst...maw een Toren van Babel ook met de Q...en al die plussen er bij...erop...bouwen ermee... al die spraakverwarring ermee...dat is pas echt linke soep...tm tm tm ...voor de gewone leden ...van de LGBTI clubs...!!!)!!!
https://www.lumi.be/info/romantische-se ... kent-lgbti

Voordat de hele Burgerij ...mee moet doen (via de LGBTI clubs...)...met
hen en hun etc...per persoon...en daarmee...de feitelijke landstaal aan het verkloten is...
Ik schreef welis...alle plus... na die LGBTI ...alle +plus...is voer voor Psychologen zo niet voer voor Psychiaters...
(Maar dan nog...hoort...de...Q...daar... ook niet bij!!!)!!!

LT) :roll:

Weet je hoeveel...Hetero's per jaar...naar de Psycholoog of Psychiater of een andere vorm van Therapie gaan...
maw Er is nix mis... met de tip...Als iemand van de LGBTI ...zelf in lasten zit ...of lasten veroorzaakt...om ook is in Therapie te gaan...maar die +Plus figuren... zouden er per definitie...er naar toe moeten gaan...om hun eigen...Ik...te gaan vinden...
meestal
is...Ik... verdwenen...ergens... in de Jeugd...mooi om dat terug te gaan vinden...(voor ze zo gek als een deur worden en een grote last voor zichzelf zijn... en/of... voor anderen dat zijn...)
maw Men hoeft niet van geaardheid te veranderen...maar er zichzelf... duidelijk in kunnen vinden...met hun eigen...ik...meestal
is...hun...Ik... verdwenen...ergens... in de Jeugd...mooi om dat ...terug te gaan vinden...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________


PODCAST DE KAMER VAN KLOK
Omtzigt blijft vaag, maar het doet er wel degelijk toe wie premier wordt

mi...Als die niks zegt ...en niet de grootste Partij wordt...komen we er niet achter...dat die misschien wel
zijn eigen Vrouw ...als Premier gekozen had...

Of issie... dus toch... te Oer Consevatief...voor...dit en dat...
en kiest die...voor hemzelf...voor de leukste man... van het land...en wel...hij kiest...voor zichzelf...

Nnnnou ja...een beetje geinen... er over...doe ik... zo in mezelf ...welis...over die Politieke Gasten...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________________

Over de NOS gesproken...


https://nos.nl/collectie/13960/video/24 ... lgoz-terug
(Bij de NOS...mi...ipv Bakkie Koffie of Bakkie Thee...krijgen de Gasten er...(op z'n Honds...)...een Bakkie water...

Werkcultuur NOS uit balans, maatregelen nodig, blijkt uit onderzoek
mi...Bij de NOS....Werkcultuur NOS uit balans...ipv Bakkie Koffie of Bakkie Thee...krijgen de Gasten er...(op z'n Honds...)...een Bakkie Water...

LT) :roll:

______________________________________________________________


Ik las dit...
BETER LEVEN
Koken op gas is slecht voor de gezondheid. Hoe stap ik over op elektrisch?

mi Hoe zijn we toch massaal zo hoog Bejaard geworden...met het Gaspitje in de Keuken?
Wel...we gingen gewoon...na elk koken ...de Keuken luchten...Das alles!!!_

Elke gebruikte brandstof methode haalt Zuurstof uit de lucht nl...
Even luchten... en de Zuurstof... was weer aangevuld in de Keuken...Dat is omtrent GAS...ALL IN THE Game...
maw

(Door wie wat waar wordt die nu weer betaald???)
iemand blert weer wat ...en opeens heet weer iets ongezond...Koken op gas is slecht voor de gezondheid.

mi Hoe zijn we toch... massaal zo hoog Bejaard geworden...vanaf...met de Gaspitjes... in de Keuken?
Wel...we gingen gewoon...na elk koken ...de Keuken luchten...Das alles!!!

mi...Het extra linke met alles is Electrisch
Bij elke Ramp...waar dan ook van...valt Electriciteit bij uit...)!!!

LT) :roll:

___________________________________________________
Werkcultuur NOS uit balans, maatregelen nodig, blijkt uit onderzoek
Wat is er mis
met dat NOS gebouw?
maatregelen nodig, blijkt uit onderzoek
mi...Of er hard nodig is ...een schoonmaak ploeg ...de buitenkant moet schoon maken...Het
ziet eruit...als een niks verzorgd...Walgelijk Smerig ...Ongezond...Gebouw!!!
https://www.nu.nl/media/6289598/onderzo ... nodig.html
Bij de NOS....Werkcultuur NOS uit balans...ipv Bakkie Koffie of Bakkie Thee...krijgen de Gasten er...(op z'n Honds...)...een Bakkie Water...

LT) :roll:
___________________________________________________________________
Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1DfenKdgVk

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 nov 2023, 03:29

Geren... :)

(Ik zat de Kennisquiz 50/50 te kijken...

Ik kon het niet eens geloven...het antwoord van de 2 Kandidaten
op de eind vraag...

Welke Rivieren zijn in Europa?
antw De ganges en de Eufraat

ipv te zeggen... de Taag en de Po...

Weet je... ik ben 80 jaar en leerde zulks op de Basischool...en... weet het nog!!!

(Zelfs ...als men de Portugeese Taag en de Italiaanse Po niet weet... kan men het zo associeren...
maar zelfs dat... kunnen ze niet???)
De Ganges is de Heilige rivier van India en de Armenie...de Eufraat... heeft de Bijbel... het zelfs over...
Dus moeten het die andere twee rivieren zijn... als antwoord...Maar...zelfs dat kunnen ze niet???
Waarom weten ...die jongeren ...van tegenwoordig niks ...omtrent...Hoe kan dat???

Welke Rivieren zijn in Europa?
antw De ganges en de Eufraat
??????????????????????????????????????????

LT) :roll:
_______________________________________________________________

Toch streep door krimp Schiphol: ‘Omwonenden trekken aan kortste eind’

Sommige dingen kan men beter na de verkiezingen gaan mededelen...(Met... Kijk mij is in beeld...ipv
maar dan moet die het wel snappen...die eh...Mededeler...)want...Sommige dingen kan men beter ...na de ...zeer
nabije verkiezingen... gaan mededelen...)(lijkt voor de zoveelte keer...dat ze iets totaal niet snappen...lijkt dat...)

LT) :roll:

Zo was er bij Kalied en Sofie

gaande over de verhoging van de lage lonen...
Dan heeft Zij van de SP het over 16 euro erbij...maar ze wil ...dat de toeslagen verdwijnen...

Ik legde hiero wel vaker uit...als het niet 1000 euro per maaand meer is met het lage loon...
heeft 16 euro erbij
geen enkele zin...

Dat doet alleen maar de Huursubsidie lager maken en de toeslagen lager maken...maar met 1000 euro per maand meer...kunnen de huursubsidie en de toeslagen weg...

(De Ondersteunende Macht via de Staat ...kan wel tot 1000 euro per maand zijn bovenop het lage loon nl!)
mi...Dus
alleen als de lonen ...1000 euro per maand meer wordt...kunnen de Ondersteuningen via de Staat gestopt... huursubsidie en toeslagen ...en Kind budget etc.

Maar niet om 16 euro meer...en dan bleren de toeslagen moeten gestopt...(Wat Zij van de SP wil)
mi Ze snappen er helemaal niks van...
bv. Alleen met 1000 euro per maand meer...kunnen de huursubsidie en de toeslagen weg...

(Lage loners die werken...hun bedrijf... of Instelling of zo wat...kan nooit 1000 euro per maand extra gaan betalen...dat
bestaat niet...dus die Staatsondersteunings pakket... is brood nodig...en kan om 16 euro erbij ...echt niet weg gehaald...via een paar Partijen...die dat willen...
mi Ze kletesen er wel over...maar...Ze snappen er helemaal niks van...

Nog is De Staat kan wel tm 1000 euro per maand Ondersteuning geven aan de Lage Loners...
haal je dat weg ...omdat wat een paar partijen willen...maar wel loons verhoging tot 16 euro willen geven...
ipv 1000 euro...per maand...ter vervanging van de Staatssteun...

Nou ja zo met de type-oefening... ik tracht het uit te leggen...maar mi staat het er nu wel duidelijk zat...
dat de lage lonen ...
meer hebben aan verhoogde Staats Ondersteuning...dan aan 16 euro loon erbij...want heet het loon
dan vermindert het...de Staatssteun per maand...dan wordt de huursubsidie lager er door en de toeslagen worden lager er door...
maw
Met al dat geblere over 16 euro er bij...per uur of per dag of per maand...maakt niet uit...
daar wordt de Onderhoudende Staatssteun minder van per maand...
maw
Ze schieten er geen ene bal mee op...de lage loners...met wat oa SP wil...
in tegendeel...
mi Alleen verhogende Staatssteun... kan de Lage loners helpen...bv meer Huursubsidie en/of hogere toeslagen
ed dingen meer...
en wat willen ze...met SP het hoogste woord er over... de toeslagen weg...dus die zit al in de verlaging...om Kamerbreed gelul... wat omtrent... niks snapt!!!

Wanneer snappen ze nou weer is wat...???
Nog is... De Staat (met deze Kabinet Coalitie...)
kan wel... tm 1000 euro per maand Ondersteuning geven... aan de Lage Loners...

Haal je dat weg ...omdat wat een paar partijen Kamerbreed dat willen...maar wel loons verhoging tot 16 euro willen geven...
ipv 1000 euro...meer loon...per maand...ter vervanging van de Staatssteun...
Nou ja dat dus...

wat willen ze...met SP het hoogste woord er over... de toeslagen weg...dus
die zit al in de verlaging...om Kamerbreed gelul... wat omtrent... niks snapt!!!
(en wordt ...wat ze willen...met 16 euro loon erbij ...de toeslagen...nog lager...dito de Huursubsudie ed.)

Wanneer snappen...die Waterzuipers in beeld... nou weer is wat...???

mi Tip...Het Lichaam
kan wel water nodig hebben...
maar...(om wat te snappen)...de Hersenen... hebben toch echt... wat anders nodig...

maw Als ze lullen oa oa oa ...over het CDA die de lage loners...nog armer willen maken...door niet mee te doen aan die 16 euro loonsverhoging...
Dan snappen ze (die lulkullers) er de ballen niet van...
want
De Partijen... die het loon niet (nog is) verhogen (is pas nog gebeurd...loonsverhoging bij de lage loners...)
door die Partijen...die het niet met 16 eurpo willen verhogen...behouden de Lage Loners...de juiste Staats Ondersteuning...of het moet zijn...
de Lage Loners werknemers krijgen
op hun werk... per maand er 1000 euro erbij...en die met Uitkeringen ed dito...per maand er 1000 euro erbij).(Dan kan de Staatsondersteuning... weg!!!)

(Als die lieden... van oa oa oa SP de zin krijgen...)
Met
16 euro erbij ... de huur stijgt... en de premies stijgen... en de energie nota's stijgen... en en TV en Mobiel lid stijgt en de boodschappen stijgen etc. etc. etc.
en om 16 euro loon erbij....zakt de huursubsudie ...en zakt ...de toeslagen...(Als Ondersteunende inkomsten!!!)

maw Als ze lullen oa oa oa ...over oa oa oa...het CDA die de lage loners...nog armer willen maken...
door niet mee te doen aan die 16 euro loonsverhoging...
Dan snappen ze (die lulkullers) er de ballen niet van...want welke Partij maken ze juist armer...???

Nog is...
(Als die lieden... van oa oa oa SP de zin krijgen...)
Met
Het Nieuwe jaar vangt aan...
nog is...16 euro erbij ... maar ...de huur stijgt... en alle bestaande te betalen premies stijgen... en de energie nota's stijgen... en en TV en Mobiel en Internet lid stijgt en de boodschappen stijgen etc. etc. etc.en de Eigen Bijdrage stijgt etc etc etc.
en om 16 euro loon erbij....Het loon wordt hoger...dan zakt de huursubsudie ...en zakken ...de toeslagen...(Als Ondersteunende inkomsten!!!)

maw welke Partij (Partijen)...maken ze juist armer...met hun Verkiezings plannen...Nou...???!!!

Nou ...dat wou ik dus even kwijt...Bedenk goed... op wie je 22 nov as stemt...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________

Gevaren op lange termijn
Artsen ernstig bezorgd om toename kinderen met diabetes

Hier schreef ik op ons vorige Forum jaren geleden al over...
Zolang ze blijven dekken...de Gemodifiseerde zooi overal in...zal je zien
dan stijgen de Diabeten (bij jong en bij oud)

(Misschien is dit de oorzaak van de nieuwe toenames van Diabeten...vooral bij kinderen...Ik las laatst...dat ze de namaak vlees ed... ook met Gemodifiseerd maken...)!!!

(Want bij erg veel Mensen ...reactieven de Eilandjes van Langerhans...op de Gemodifiseerde suikers...
Veel Mensen... jong en oud...worden er dik van en/of worden er diabeet van...
(met deze Kwalen tm Ziektes...Is inmiddels... met te dik en met Diabeten...tot een hele extra verdienmodel Industrie verheven ...)!!!

Hier schreef ik... op ons vorige Forum... jaren geleden al over...
Zolang ze... blijven dekken...de Gemodifiseerde zooi ...overal in...zal je zien
dan stijgen dat Mensen te dik worden en de Diabeten stijgen...(bij jong en bij oud)!!!


(Misschien is dit de oorzaak van... de nieuwe toenames van Diabeten...vooral bij kinderen...Ik las laatst...dat ze de namaak vlees ed... ook met Gemodifiseerd maken...)!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

https://www.nu.nl/binnenland/6289534/kl ... elijk.html

Bij de klimaatmars afgelopen zondag werd niet alleen gedemonstreerd voor het klimaat. Ook de Palestijnse kwestie kwam ter sprake. Dat leek voor verdeeldheid te zorgen onder de demonstranten. Wat betekent het voor de klimaatbeweging als ook andere onderwerpen worden aangesneden

mi Als aan het eind van de Klimaat tocht...80.000 Demonstranten hadden geroepen
...Hamas laat de Gegijzelden vrij...
Dat had nut gehad op alle fronten!!!
(Want daar draait alles toch om daar!!!)
https://www.youtube.com/watch?v=pCjuxePRyCo

LT) :roll:

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 nov 2023, 15:02

Ere... :)

Ik kwam toevallig dit tegen...
https://www.instagram.com/dilanyesilgoz ... 2aaa7e20a1
Als ik die hond zie...
moet ik denken aan onze eerste hond...in ons gezin...na alle trainingen ermee een prachtige hond werd het..
.
Toen die Overleed...heb ik maanden gejankt...alles wat me aan het associeerde bracht me in tranen...ik kon er gewoon niet mee stoppen...Zo erg 1... was ik met die Flores geworden...met z'n opgroei en uitgaan overal mee naar toe en de vele trainingen...en ik bijna elke dag 1x per dag...wel met de auto naar een bos toe... met hem...

Eigenlijk had ik om m'n werk op de Eerste Hulp...een angst gekregen voor Honden en voor Paarden..wat die allemaal
aan zeer ernstige ongevallen teweeg kunnen brengen...tm zelfs met dodelijke afloop...

We vingen als gezin vaak een buurmeisje op...dan hadden haar ouders weer gigantische oorlogs ruzies...dan belde ze
bij ons aan...of ze mocht komen...even per telefoon met de ouders en het mocht...

Als die ouders weer oke waren met elkaar gingen ze vaak bij familie...met hun dochter mee...Daar hadden ze een Herdershond...ze was met haar toen 8 jaar helemaal dol op dat beest...Maar op een dag kregen we in de stad telefoon...ze lag in het ziekenhuis..met meer dan 100 hechtingen...zo erg was ze door die hond gebeten...

Nou was het
een bloed hete week...en vaak vergeten mensen ...genoeg verse drinkwater neer te zetten voor de huisdieren...
en dan ook nog...Ga maar in de tuin...we hebben visite...Het kind ging ermee de tuin in...spelen als altijd...
ze verstopte zich in een bosje...de hond moest haar zoeken...vond haar... en scheurde haar aan flarderen...

Dus ik wilde perse geen hond in ons huis...

Maar echt... de...onnozele ik... weer...
ging mijn Tweeling zonen ...De Democratie leren...aan de eettafel...
Hebben jullie het gesnapt...Ja...Eentje zei...Ik wil een hond...meeste stemmen gelden...er gingen 3 handen omhoog...

Wat een eng moment was dat...
om me ...aan die uitleg net breed gedaan...te houden... of niet...

Wij die middag... naar een Dieren asiel...we vonden alle 4 de enige hond die niet blafte ...het mooiste en het liefste
Na alles betaald...
zei de Mw van het asiel...deze hond Flipje ...is al 2x terug gebracht hier door de Politie...
want hij viel de baas aan.... en de nieuwe baas ook...(Ja ja lekker geregeld allemaal) maar waarom dan...vroeg ik...ze
zei...hij krijgt last van diaree...als die ergens nieuw is...toen gingen ze hem schoppen en slaan...met dat ...door het hele huis heen gedaan...

Ik zei...wij schoppen en slaan niks...dus als dat het enige probleem is...dan nemen we hem toch mee...
en noemden hem... in de Auto al anders...ipv Flipje werd het ...(met dezelfde begin letter)...Flores...

Nou man en Kinderen ...zouden de hond altijd uitlaten...als een soort belofte...aan me...

De hond lag in de huiskamer beneden in een mand...in de nacht...en begon te janken...mijn DJ zei...ik haal hem de slaapkamer in...met mand en al...

zo gezegd zo gedaan...Ik las altijd ...een lange poos in bed ...met een lampje aan en DJ sliep al...
Rechtop zittende met lamp aan ...viel ik in slaap...
opeens een natte tong over m'n gezicht met zacht piep geluid...

Ik herinnerde me het nog...ergens nieuw ...dan begint zijn maag en darmen te klooien...
trok kleren aan ...en ging in de nacht ermee naar buiten...daar lag een bak sneeuw...op alles buiten...

De hond holde ergens heen en scheet het hele plein onder...te zien... op de sneeuw...
Wij weer terug en ik in bed... de hond in de mand...
3x ben ik die nacht... met hem naar buiten geweest....

De volgende dag...Kinderen naar school en DJ naar zijn werk...de hond begon te piepen...
Dus wie liet de hond steeds uit...

Na goed uitgelaten...Ik liep meteen met hem door... naar de dichtsbijzijnde Dierenarts...en legde uit...Ik weet echt helemaal
niks van honden...weet U raad?
Ze gaf me een adres... van een Hondenschool...en een fles medische schampo...daar moesten we hem mee wassen...

DJ kwam thuis van zijn werk...ik zei we moeten hem wassen...
De hele grijze hondenharen pakket...werd een zwarte haren pakket...zoveel vlooien poeder had die op zijn huid gehad...

een natte hond met haren ...wordt een hele smalle hond om te zien...en toen schudde die zichzelf door het hele huis uit...

Niemand heeft gemopperd op hem of escholden of geslagen of geschopt...de hond werd van ons viertjes een stuk rustiger...en zo blij... als de Kinderen uit school kwam en DJ thuis kwam...maar alleen ik kreeg ...een lik over mijn gezicht...

Oke Ik besloot... de Hondenschool te doen...zolang ik nog niet weer aan het werk was...(ik herstelde van een grote operatie gehad)
Maarrrrrrr alles wat ik er leer...ik wil ...dat jullie ook... alles erover leren ...dus jullie moeten mee ...er naar toe en goed opletten...we moeten als gezin als 1 optreden ...naar de hond toe...dus elke commando moeten jullie ook kennen...

Zo gezegd zo gedaan...
16 weken lang...naar de Hondenschool...Ik trainde hem en liet thuis ...en op straat...de andere 3 dezelfde oefeningen ermee doen...en dezelfde
roep dingen...

Mijn DJ hield woord...elke ochtend ...voor het werk... liet hij de hond uit...(kon ik lekker uitslapen want ik las vaak erg lang in de nachten...bv wat studeert mijn DJ nu weer ...via de Open Universiteit....dat las ik allemaal in de nachten...
Maar ook elke laatste uitlaat beurt ...in de avond ...deed DJ altijd...niet even naar de overkant in het grasje...(Zoals we erg veel Mensen met hun Hond zagen doen...maar DJ liep elke uitlaat de Hond ...de halve of hele wijk om lopen...

De jongens met hun beloftes...dat kwam slecht uit ...met school en erna met de clubjes...maar moesten wel mee in de weekenden...met ons...Na de Hondenschool...dan gingen we als gezin met de Hond de bossen of heides of strand in...

Die Flores Hond was echt dol op ons alle 4...

Als in een grote bos ruimte... DJ sneller liep dan bv ik ...of net andersom...
ging de Hond ...in het midden ervan lopen...Hij kon niet kiezen ...met wie die dan mee moest lopen...we deden dat
steeds vaker expres...
Eentje liep traag... en eentje liep snel...de afstand tussen elkaar ...werd steeds groter... de Hond ging in in het midden stuk lopen...Hij kon niet kiezen... met wie die dan... mee moest lopen...

Onthou deze...

Aan het einde van de Hondenschool... hadden ze een grote regionale wedstrijd georganiseerd...ook Politie honden deden er aan mee...elke hond kon er aan mee doen...

Elke hond (die mee deed)...moest de gemaakte training apart tonen...
op een heel groot veld...

Mijn Flores deed alles perfect...
maar... omdat het allemaal qua tijd uigelopen was...kwamen mijn 3 Mannen er al aan lopen...verderop...
(Ik had afgesproken ...ze zijn niet in de buurt... als ik de ring in moet)

De hond moest op een heel groot grasveld verderop blijven zitten...van me vandaan...dat ging prima
maar ik zag al aan 1 oor van hem...DJ en de Kinderen komen het park in...op die kant was de hond zijn interesse geinteresseeerd...dat...DJ en de Jongens er aan kwamen lopen...van de andere kant...

De hond ging rechtop zitten...keek links en rechts...maar speurte naar niemand toe...(kon tussen ons niet kiezen) maar ging toen staan...bleef op de plek staan...en
bleef staan...precies tussen mij en DJ en de Jongens in...
een echt staaltje gezins binding tot elkaar knap vond ik dat... van de hond...maar
ipv no1... werd die erdoor no2...omdat die was gaan staan en kreeg een medaille...van de regio...

Een hond
maakt het allemaal niks uit...wel of geen prijs...die kijkt ...hoe blij de Hondenbaasjes zijn...of niet...maar we
waren reuze trots... op onze Flores...Zeiden Goed Gedaan en dan danste en sprong hij om ons viertjes heen...

Maar ondat het hele gezin ...bij ons...meestal mee ging ...naar de Hondenschool... deden we alle vier... altijd dezelfde commando's... naar de hond toe...dus zolang we hem hadden...hij werd niet verward met 4 verschillende commando's...

Hij vertrouwde ons... alle 4 onvoorwaardelijk...en was op ...alle 4 even dol...wie er ook ...waar vandaan... thuis kwam werd groots begroet door onze Flores...

Geen ene probleem met Flores gehad!!!

Natuurlijk was het hele gezin... van slag ...toen die blaaskanker bleek te hebbeb...en eraan overleed...Maar ik
was een complete tranendal...weken...maanden...als een soort waterval kwamen de tranen...
als ik al... aan hem dacht...vooral op de vaste uitlaat tijden...dat ík met hem deed altijd...alleen... of met de Kinderen of met het hele gezin...op de dag...Alles wat je ...met een dier doet...is dan opeens een groot gat...en dan zag ik ergens de hondenriem liggen ... dan begon ik weer...(in stilte)... een tranendal te worden...

Zoiets had ik... in mijn hele leven... nog nooit gehad...
Ik was ...in tegendeel... geen jankerd...maar toen...dus wel...

Daar moest ik aan denken...toen ik de hond ...van die Dilan zag ...op de Foto's...en zag... hoe hij op haar commando's reageert (op de video)

Bij ons... was de Hond Flores...ahw een derde Kind... in het gezin...Bij haar... is de Hond...het kind...no 1...in het gezin...

Met Flores..................Afbeelding


Afbeelding

om mijn gejank ...te doen stoppen'...hadden we opeens ...deze 2 jongens... in huis...

Afbeelding

Nou ja zo kan die wel weer..

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 nov 2023, 02:46

Regenten... :)

(Ik las dit...

Nederland snakt naar verandering

Ik denk dan...Hoezo? Welke veranderingen...Daar hebben ze mi oa de Scholen al ...mee dood gegooid...vanaf
het moest veranderd...en was het net veranderd...dan riepen er weer...het moet veranderd...and so on...
mi Is het nooit meer goed gekomen met de scholen...

Ik zeg niet ...dat alles altijd hetzelfde moet blijven...maar als er al zo erg veel is veranderd...daar heb je ze weer...er
moet verandering komen...mi Alleen de Burn-outs slaan er volop op af...Bij menige Personeel tegenwoordig...ze
zijn nog volop bezig... met de vorige veranderingen ...zich eigen trachten te maken...en roepen er alweer er moet veranderd...
mi Alleen... de steeds meer toenames... van de Burn-outs... slaan er volop op af...

Oke Ik lees het verder...
Op straat, in het buurthuis, in de deuropening en aan de eettafel spraken verslaggevers van NRC in 24 wijken met kiezers: van tieners die voor het eerst gaan stemmen tot ouderen die Drees nog meemaakten. Wat houdt ze bezig? Wat vinden ze van hun buurt? En wat verwachten ze van de politiek? Lees de reportages, twee uit elke provincie.
(Dat is dan weer een Premium artikel)

Wat verwachten de mensen van de Politiek?
Dat ze het niet meer doen met 3 of 4 Partijen in het Parlement...maar een hele rits bij elkaar...
maw er heerst erg veel ontevredenheid...en dan maken ze er nog meer Politieke Partijen erbij...
en heeft dat ook maar iets opgelost in de jaren?
Nee want die wilden ook veranderingen...
mi Alleen... de steeds meer toenames... van de Burn-outs... slaan er volop op af...en nieuw erbij ...Ik las dat meer dan een miljoen mensen in ons land...dat pillen slikken tegen Depressies...Ook dat nog erbij...

Goed Oke ...Ik heb nog die oude Willem Drees gekend... en ben nog steeds dankbaar dat die het AOW Pensioen instelde...

Was wel geinig...Mijn man DJ was lid van de PvdA...Ik zelf had het overal te druk mee om me daarin te gaan verdiepen zelfs...maar hij zat namens de PvdA ook in de Ondernemersraad op zijn werk...

Maar ik las op een dag in de Krant...Congres van de PvdA dat ging over de as EU...in Baarle Nassau...
Ik zei tegen mijn DJ...dat klinkt interessant...laten we er naar toe gaan...
en we nemen de Kinderen mee...dan kunnen ze al jong... ervan leren...of erover leren...

Typisch ik weer...kwamen we daar aan...geen ene kind te zien er ...alleen die 2 van mij...
die al een poosje als hobby hadden...Handtekeningen verzamelen van bekende Mensen...Ik zei tegen ze ...dan kunnen jullie
je leuk vermaken...maar wel met gepast gedrag erbij...en het netjes vragen...De Oude Drees die richting 100 ging...met Sigaret naast
Joop Den Uyl met Sigaar...Ik heb ze een hand gegevn...ze vonden dat ik leuke Kinden had...gezellige boel daar...bij de PvdA...

Ik ging even naar toilet en in het keukentje er was ene
Hettie Blok...(mi toen al een oudje)...iets te regelen voor de Koffie Pauze...Daar heb ik lang mee gekletst...Ik had 2 sigaretjes gerookt er een zij intussen wel 5...en ze vertelde 100 uit...over echt van alles...

Over Partij interne zaken vooral...De Vrijwillige Ondersteunenden in een Partij... weten vaak het meest wat er speelt...
Ze zei...na de Pauze begint het echt...over het Onderwerp...stuur de Kinderen maar naar dit Keukentje...Ik pas wel op ze...
Die Tweeling van mij ...hebben zich reuze vermaakt...want ook in vrije tijd bleek ze... een Actrice... te kunnen zijn...die Hettie Blok...

Zo'n beetje alles... over de EU werd besproken...en uitgelegd...Als het daarmee was gebleven ...was ik op en top tevreden er over gebleven...over de EU...

Maar al die veranderingen erin ...al die volgende jaren...veranderingen veranderingen en veranderingen...tm tm tm opdat
geen gewone Electoraal ...meer weet...waar het allemaal in Brussel ...bij die EU...over gaat...

Net als nu met het Klimaat...een land met verkrachte Natuur uitzichten...en dat vol ermee...en is er nog een weidetje in zicht...dan is er via de PvdD... geen Koe meer in de weides...allemaal op hun verzoek...naar het slachthuis gebracht...

mi Dat is de realiteit... voor de generaties na mij...als het zo door gaat...

Kortom ik schoof in de jaren steeds meer naar Rechts...want
die willen Kerncentrales bouwen...dat heeft ruimte nodig van een paar kilometer...ipv
het hele land... is straks gevuld met ...Verkrachte Natuur uitzichten ...ter land en ter zee en als ze niet oppassen ook in de lucht!!!

Nou ja dan blijven voor mij ...voor de verandering...
de Partijen over...die voor Kernenergie is...om een keuze te maken...voor in het Stemhokje...22 Nov as.

Ik las ergens...VVD, PVV, CDA en Forum voor Democratie is voor kernenergie.

mi Zolang er geen echt goede alternatief gevonden is...voor de as toekomstige generaties...dan lijkt me Kernenergie echt
nodig...

Die ene en die paar en wat circuitjes... zullen er wel toprijk mee worden...maar als we hun de gang laten gaan...

ipv het hele land vol te stampen met Zonnepanelen op de daken tm zonnepanelen vele velden...en overal Windmolens...
(Met al die ...veranderde uitzichten van tegenwoordig op ons af...Ik noem dat...Verkrachte Natuur uitzichten....waar ze deze Generaties van nu ...en de volgende generaties mee opzadelen...via onze Generaties...
die de dienst ...Hier en Nu...uit maken... in het land...)

Veranderingen zat gezien...de laatste paar decennia's...
Ik begon me al zorgen te maken...over de Vissen ...omdat inmiddels ...langs de hele Noordzee...en er boven...en er onder
het al vol is met ...van die vele grote sterke palen... in de Zee...met de stroming van het water...

mi moet dat wat doen...al die vele palen in zee... met de stroming van het water...waardoor steeds vaker...menige vis...en aanverwante zeedieren... ipv de eeuwen oude bekende route voor ze...ze de verkeerde zwemroute kiezen...

Ander onderwerp...

Ik las dit...
Ik las ergens
Pedohandboeken 4 jaar cel voor bezit...
Ik las pas...een Opa heeft zijn zoon misbrukte en de kleinkinderen...die kreeg 4 jaar cel...

ipv met levenslang TBS erbij...

Want mi moet die zoon... en de kleinkinderen... die persoon... nooit in vrijheid ...kunnen tegen komen...

Maar dan nog
een Pedo boek ...in bezit... geeft ...dezelfde celstraf ...als een echte Pedo...Misdadiger...

Om zulks ...Bij Wet...in juiste logische proporties te krijgen...geen idee ...op welke Partij... ik ervoor zou moeten stemmen...
een Pedo boek in bezit... geeft ...dezelfde celstraf... als een echte Pedo...Misdadiger...?????????

Nou dat heb ik er dan mee...richting de verkiezingen...welke Partij doet wat???
Maar over teveel ...om op te noemen...en er valt niks over te lezen...

Nog een vb
PODCAST STUURLOOS
Hoe kan het dat we in de jeugdzorg steeds hetzelfde doen, ook al levert het niet het gewenste resultaat op?

Toen ik zelf jong was...had ik ook een poosje met Jeugdzorg van doen...Ik ben je Nieuwe Toeziend voogd...hoorde ik ze dan zeggen...

Hoe hoger ze geschoold waren ...hoe geen idee ...waar die Gasten het over hadden...
misschien is dat... nog steeds het euvel...

in de jeugdzorg ...met steeds hetzelfde doen... ook al levert het niet... het gewenste resultaat op?

Niet alleen tov naar de Kinderen toe...maar ook... naar de Ouder's toe...Hoe hoger ze geschoold zijn ...hoe geen idee ...waar die Gasten... het over hebben...
Bij Op1 zeiden ze dat 2 miljoen mensen laag geletterd zijn...in ons land...dan denk ik gelijk ...die
zullen met zoiets... als Jeugdzorg te maken krijgen...Hoe hoger ze geschoold zijn ...hoe geen idee ...waar die Gasten... het over hebben...
misschien is dat... nog steeds het euvel...
in de jeugdzorg ...met steeds hetzelfde doen... ook al levert het niet... het gewenste resultaat op?

Nou dat heb ik ...er dan mee...richting de verkiezingen...welke Partij ...doet wat???

Maar met ...over teveel ...om op te noemen...valt niks... over te lezen...in hun Partij Programma...
maw
voor de verandering
wat hebben ze nu weer...weg bezuinigd...opdat een echte Pedo Misdadiger... dezelfde straf krijgt...als dat men een Pedoboek in het bezit heeft??????? Dat is toch echt ...van de zotte!!!

Ik ben zelf... als Kind nooit sexueel misbruikt...maar heb wel alle verhalen gehoord...vanaf als Kindzijnde...Die Kinderen zijn ...voor het leven... kapot gemaakt...

maw
voor de... verandering
wat hebben ze nu weer...weg bezuinigd...

Een Opa heeft zijn zoon misbrukt... en toen...de kleinkinderen...die kreeg 4 jaar cel...
(is al erg weinig)...maar...ipv met levenslang TBS erbij...

maw
voor de... verandering
wat hebben ze nu weer...allemaal...weg bezuinigd...

Als het is even niet over het Inkomen gaat...mi Het meeste waar de Burgerij over klaagt...is dat het is wegbezuinigd...wat dan ook...vanaf Nederland is lid ...van de EU!!!

Daar worden er... 1 en een paar en wat circuitjes... toprijk van...van al die....veranderingen...
Maar wat willen erg veel mensen...
Veranderingen...
Ik las dit...
Nederland snakt naar verandering

mi Alleen... de steeds meer toenames... van de Burn-outs... en Depressiviteit en eenzaamheid ed...slaan er alleen maar
volop ...op af...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=b1k_Z-WH_0s

Gr en Knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

PS
Over DE Praat KlANKTONEN...

Wat me opvalt is...Dat die Dilan ...moet oppassen niet met een snelheid van een trein te gaan praten
dan verliest het...de aandacht...
Als ze als een Robot gaan praten...en ook dat nog... zo onmenselijk ...als wat is dat!!!
(Zet er is ...om te oefenen... een Dramaturg tegen aan...)!!!
(Opdat het niet uitlopen gaat...tm tm tm een Snelle viswijf prater...tm in het Parlement aan toe...)

Bij RTL hebben ze een Nieuwslezeres...die praat steeds sneller en haar hele mond toont Kwak Kwak Kwak tm
nog erger Wa wa swa wa wa Die van Volt lijkt daar ook op...

Ik schreef ...over dat onderwerp welis vaker...(als ze dat blijven door doen)...als ze zo...onmenselijk worden...dan kunnen ze ook vervangen worden door Robots...en dat
is ...nog veel goedkoper ...ook!!!

En die Henri...
moet oppassen... niet zo ...te vlak... te blijven praten...en er ...zo vlak ...en grijs...erbij te blijven kijken ed...dan verliest het de aandacht...(maw Oefen er is ...expressie in...en eigentijdse kleding erbij in...)!!!

en die Pieter praat ...op een gegeven moment ...te binnens monds ...waar gaat het nog over???

En mi
is die Wilders ...niet goed geworden...met zijn Generatieve
De Islam zit in ons DNA...(Met zulkse figuren...eerst 100% anties en dan...De Islam zit in zijn DNA...(dan moet je oppassen...die zijn vaak ...niet meer wel...in de kop!!!)

Net als elk Mens ...iedereen heeft wel wat...maar iedereen is niet bezig met... eh dat...
Nou ja... ik noem ze niet allemaal...maar er zijn er maar... een paar...die helemaal te verstaan blijven...en dat
is ook zorgelijk...als de rest ...voor de toehoorders...eh eh eh ...waar gaat het nog over ...aan het doen is!!!)

Ik schreef ...over dat onderwerp welis vaker...(als ze dat blijven door doen)...dan kunnen ze ook vervangen worden door Robots...tm in het Parlement aan toe...en dat
is ...nog veel goedkoper ook!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________________
iK HEB EEN VRAAG...OF IS HET EEN OPMERKING??? Of allebei...

Valt me altijd weer op...Als je een groep Duiven ziet...later is het nog steeds... een groep Duiven...hoogstens vermeerderd...met nog meer Duiven etc.
ondanks Vogelgriep...en weer Vogelgriep en weer...en toch vermeerderen ze zich...(Ook in Duitsland)
Hebben Duiven er...een bepaalde weerstand voor...en zo ja... is dat wat bij hun weerstand geeft...is dat ergens... voor...te... gebruiken ...als een Medisch Nut Product...via Duiven???

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 nov 2023, 16:16

Enten... :)

(Mensen bewegen te weinig...Op Werkdagen
TIEN MINUTEN... per dag...op scholen ...in de klas...en op de gangen en op het Schoolplein...na einde van de Ochtendles...en op het werk...en op de Markt...en
op Straat
in Bus en Trein en Boot...(alleen niet in een vliegtuig en niet in de Huizen...)Wel
in Kelders en Zolders en op Galerijen...etc.Met of zonder muziek erbij...bv op het Mobieltje... zacht of waar het kan hard de Muziek...
Voor de rest...Allemaal
op dezelfde tijd...bv om 1/2 12...naar kunnens...zittende of staande...mee doen...alleen of met een paar of met een hele groep...
voor het broodnodige...Lands verbondenheids en gezondheids gevoel...Landelijk
verplicht dit laten doen...na het kwartier... gaat ieder zijn/haar eigen weg...

https://www.youtube.com/watch?v=hwAK8oerpUM

Fijne dag...Leuk om te doen...??? wORDT EEN GABBERTJE...Vermaak je er mee

https://www.youtube.com/watch?v=POllmW-oI04

Gr en Knf van LT) :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=C4DCSEa1kc4

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 nov 2023, 12:55

Tenten... :)

(Ik las dit...

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... book-tesla

Wonderlijk...ik schreef hiero...toen die ...X ...kwam...Waar doet het me aan denken....de uiterlijke vorm ervan...
https://www.theverge.com/2023/7/23/2380 ... ening-soon

Maar niemand had het er over...dan Zie ik... er misschien iets in...wat de rest niet ziet...erin...

Een tijd later...
Dustin Moskovitz, medeoprichter van Facebook, vindt dat Tesla-topman Elon Musk moet aftreden.


Bekijk meer
Musk ligt zwaar onder vuur omdat op zijn socialemediaplatform X geregeld antisemitische berichten staan. Zo trekt multinational IBM zich terug als adverteerder op X om dit soort berichten.

'Antisemitische baas'
Volgens Moskovitz, tegenwoordig topman van softwareleverancier Asana, staat X-topvrouw Linda Yaccarino voor de grootste uitdaging tot nu toe: "Neemt ze afstand van haar antisemitische baas of wil ze het risico lopen nog meer adverteerders te verliezen?"

De ophef volgt op de publicatie van screenshots van advertenties voor grote Amerikaanse merken zoals Apple, Oracle en IBM die te zien waren naast berichten waarin de ideeën van Adolf Hitler of het Derde Rijk werden opgehemeld.


Lees ook
IBM stopt advertenties op X na verschijnen naast nazi-ideeën
Musk zou zelf onlangs een bericht op X waarin werd gesteld dat 'Joden de haat tegen blanken aanwakkeren', hebben onderschreven met de opmerking: "Je spreekt de waarheid."

mi...Typische opmerkingen zijn dat...want Joden zijn zelf ...als Puur ras... Blank...

Schreef ik wel vaker...
mi...dat ergens in de miljoenen eeuwen... daar het Blanke ras is ontstaan...in feite... in die hele Noord Afrika Noord Azia lijn...
Als die mensen... niet de zon zouden in gaan...om te werken of om te verblijven...of niet meer...zijn ze Blanker van huid ...dan menige
Europeaan...

In mijn Beroepsleven heb ik best veel Joden verpleegd...de meesten hadden een wittere huid...dan de meesten
van het Personeel er...Personeel van Noord Europa...
Dus opmerkingen dat Joden haat tegen het blanke ras aanwakkert...komen meestal af ...van Mensen met een Donkere huidskleur...
misschien om er een wig om Polarisatie te scheppen...tegen te scheppen...tussen Joden en Europese blanke Rassen...

Wat veel mensen met donkere huidskleur ook doen...alle niet Europeanen van het Blanke ras...Zwarten noemen...
Laatst op TV...een met hoofddoek op...Moslimse Mevrouw...die had het maar over zij zijn zwarten...en zwarten dit en dat...noemde zichzelf
een zwarte...(Niet door hebbende)...Met zelf een room blanke huid...(Zo erg bemanipuleerd zijn de meesten ermee al...Zwart die anties Blank...aan het doen zijn...

Niet eens door hebben dat ze zelf een hele mooie Blanke huid heeft...alleen de Naam totale kan voor veel Europeanen
te moeilijk zijn ...om uit te spreken...of dat te schrijven...van Mensen afkomstig uit bv Noorf Afrika...
maar om daarom ...die mensen Zwarten te noemen...(Ik moest daar erg om lachen...dat ze zelf... niet eens door had...dat haar huid blanker witter is...dan van menige Europeaanse ras is...)
Hoe kan dat???
Doen die Donkere huidse Zwarte Imans dat???
Want het moet ...ergens vandaan komen...Alles wat niet Europees is van origine ...Zwarten te noemen...

In feite zijn die dat doen...Polarisatie aan het scheppen...

Mij maakt welke huidskleur mensen dan ook hebben ...helemaal niks uit...
mi
Voor de jaren 70 vorige eeuw ging het in ons land helemaal niet over de huidskleur van mensen in het land...
Had ik nog nergens gehoord zelfs...
Als er al is iemand met een andere huidskleur er was...of kwam...werd het land genoemd...waar die vandaan kwam...verder niks...

Je kon er mooi Aardijkskunde van leren...waar al die anderen vandaan kwamen...Ik kreeg er een bepaalde soort van Topografisch denkens van...als ik ze tegen kwam...meteen in mijn hoofd...uit China...uit Ghana...uit Suriname...
maar over ...de huidskleur zelf nadenken...van mensen...kwam niet eens in me op...

In mijn beleven waren mensen die van buiten Europa kwamen...interessant...hun verhalen waren ook erg interessant...
en hun belevenissen ...uit hun leven...Ik zag het meer...als extra rijkdom wat in ons land gekomen was...de Markten
kregen veel meer nieuwe producten van...en die producten kwamen uit de landen...waar de nieuwkomers vandaan kwamen...

Ze namen er allemaal wel iets van mee...al die nieuwe producten...het werd een soort nieuwe Economie beweging...over en weer...tot elkaars land...In die context dacht ik meestal over al die dingen...niet als zodanig dus over de huidsverschillen...Nou en...Huidskleuren verschillen...heeft met de Zonstand te maken...interessanter is...hoe is het... met de Ziel van Mensen ...in het algemeen...

Ik had een Collega vriendin...die een donkere huidskleur had...het ging er nooit over...tot me opviel dat ze nooit mee wilde naar het strand ...als we met een groepje gingen...dus ik vroeg waarom ga je niet gezellig mee?

Ze zei...Ik heb een donkere bruine huid en dan wordt die nog donkerde...Ik zei...wat kan jou dat nou schelen...
Dat leek haar ...erg veel te kunnen schelen...terwijl wij juist massaal met blanke witte huid gaan zonnen om bruin te worden van huid...bleek het voor haar een soort van trauma punt...de Zon...in gaan ...om nog bruiner te worden...ze
gruwde ervan...

Dus alles draait ermee om de Zon...verder in feite ...draait het om niks...welke huidskleur mensen ook moge hebben...
Ik zei kom op... we gaan wat bladeren zoeken...Bladeren...ja zei ik die leg ik op het strand op je armen en benen...
Zij mee...
Verrassing...toen we de baderen er af haalden...bleek ze een hele lichte huidskleur te hebben...binnen de conturen van elk blad...
Het leek ...of we als groep Tatoe... bij haar hadden gedaan...

Ze zag het en begon te dansen en te springen op het strand...zo blij en verrast was ze...Maar toen had ik pas door...het kan een hele grote trauma zijn voor veel mensen...hun type huidskleur...

Later zei ik haar...wees tevreden met wat je hebt...als je maar gezond bent...dat is een zorg die we allemaal kennen...
Tevreden met mijn huidskleur...??? vroeg ze me...Ik zei ...allen die in de zon liggen te bakken...hiero in dit land...tonen aan
ze zijn... liever Bruin van huidskleur...daar is wel eventjes... wat aan te doen...maar zonder de zon...worden ze weer blank weer wit...en jij ...na een dag strand...zonder in de zon ...wordt dan weer bruin van huidskleur...

Dus bruin ...is de meest gewenste huidskleur ...vroeg ze me...Ik zei...Ik denk van wel...

Waarom zou het hele strand zo vol liggen met mensen die hun huid bruin laten bakken...Opeens was ze over haar langdurige huidskleur trauma heen...gewoon tevreden ermee zijn...is een goed idee...van je...zei ze me...

We hebben het er nooit meer over gehad samen...het ging nooit over de huid...op het werk en ook niet met uitgaan ...
Voor mij
was ze iemand uit Suriname
en dat ligt topografisch gezien...in het Noorden van het Contonent Zuid Amerika...

Ik zag en zie mensen ahw nog steeds Topografisch...

Net als met ...de Taal ...die mensen spreken...mooi om zo je eigen land te leren...als je dat topografisch ziet...waar
ze vandaan komen...met hun dialect...

Of Buitenlanders met hun taal...
Ik zag en zie mensen ahw nog steeds Topografisch...voor me in beeld...
Huidskleur en de taal...en je weet vaak al heel veel van mensen...
Een donkere zwarte huidskleur die Frans spreekt...
Ik zag... en zie mensen...ahw nog steeds Topografisch...voor me... in beeld...

Het leuke van de TV kwam in ons leven...en alle landen kwamen alengs in beeld...dan worden het
meer associaties...topografisch...als ik mensen hoor praten...in een andere taal...en hun huidskleur zie...waar
de zon stand...mensen donkerder maakt van huidskleur of nog donkerder...dat is uit een bepaalde topografisch wereld gebied...wereld land...
Misschien denk ik wel apart...maar ik denk niet ...in huidskleuren verschillen... het moet Topografisch zijn...
waar ze van oorsprong ...vandaan komen...

Mijn Schoolmeester van de zesde klas...tegenwoordig groep 8...trachte welis uit te vissen...waardoor mijn Aardrijkskunde cijfers zo hoog altijd waren...
Dan haalde ik mijn schouders op...en zei...Gewoon...en Geschiedenis ook...alweer een 10...zei die dan...

Ik denk omdat
mijn ...gewone denkens... wat anders in elkaar steekt...als het over Mensen gaat...want ergens van...hebben die mensen ...in ons land komen wonen...vanuit dat donkere Afrika...Frans geleerd...en dat is dan weer....Geschiedenis...

Maar zoiets uitleggen ...aan de Meester...ik kende het woord Associatie... bv nog niet...maar ik denk wel Associatief...
om maar 1 vb te geven...waarom een Kind... lang niet altijd ...de dingen kan uitleggen...

Mensen ...in ons land komen wonen...Topogrfisch gezien...vanuit dat donkere Afrika...en qua Geschiedenis...Frans geleerd...en dat is dan weer....Geschiedenis...Waar de Fransen huisden in Afrika...of hebben er gehuisd...

Tegenwoordig ...op mijn oude dag...denk ik steeds vaker...ze moeten Kinderen veel meer Associatief leren denken...
dan halen de meesten ook ...met gemak... de hoogste cijfers...

Schreef ik pas nog...met die 50/50 kennisquiz op TV
ze associeren niet eens...die Kandidaten...
als er 2 van de 4 Europese rivieren zijn ...welke zijn dat?

Als je associatief...de andere 2 al kan weg denken...wgs die liggen buiten Europa...al weet je niet welke rivieren het zijn in Europa...maar...dan hou je er vanzelf ...2 over...

Maar nog erger is het...als de 2 Kandidaten niks weten...over (Topografische)...dingen ...die wij vroeger
gewoon ...op school leerden...
Hoe kan dat??? Niks weten???

maw ipv over de huidskleuren zich druk te maken...is volkomen onbelangrijk nl...ligt aan de Zon...aan de Zonstand...
verder niks...

Kom voor ik... alle interessante Topografische dingen ga uitleggen...over alle mensen... die in ons land gekomen zijn...
vooral de laatste 60 jaren...

LT) :roll:

Het Frans wordt gebruikt als de taal van communicatie in: Algerije, Benin, Burkina Faso, Burundi, Centraal-Afrikaanse Republiek, Comoren, Congo-Brazzaville, Congo-Kinshasa, Djibouti, Equatoriaal-Guinea, Gabon, Guinee, Ivoorkust, Kameroen, Madagascar, Mali, Marokko, Mauritanië, Niger, Senegal, Seychellen, Tsjaad, Togo ...

Als ik aan die verre landen denk...Trouwens ook met de Provincies in ons land...denk ik er gelijk een lijn naar toe...deed ik als Kind op school al...
Op de 1 of andere manier...onthou je het dan beter...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 nov 2023, 16:08

Tentoonstellingen... :)

(Ik ben er nog steeds niet uit...op welke Partij ik zou moeten stemmen...

Stel dat ik een voltooid leven heb...dat is toch m'n eigen besluit...en ik ben toe aan Euthanasie...en krijg
via D66 een halfjaar ...een nieuw bedachte ...winstmodel (voor VWS)...op me af...en daar een half jaar mee moet praten...Ze zullen er alles trachten uit te halen... wat je nog op je spaarrekening hebt staan...wat je spaarde...om je nazaten
niet in de schuldsanering terecht te laten komen...als je er niet meer bent...want ook dan blijven er rekeningen komen...de
ene Nota na de andere...Dus een spaarbedrag voor de nazaten is dan erg handig...maar als die er al naar kijken is het al weg...
Leeg gezogen ...op tigs manieren...en de laatste druppel is wel...het nieuwste verdienmodel bedacht...door D66...om bejaarden
een half jaar bezig te houden...die een ...voltooid leven ...hebben...en om Euthanasie vragen...

ipv een second opinie Arts 1 of 2x op ze af...Die de Dossiers doornemen en het laatste verhaal aanhoren...en het
dan wel weten....is meer dan genoeg...Dat zijn 2 extra's Nota's... op die Oudjes af...ipv hoevaak per maand ...in die 6 maanden...extra aan Nota's op ze af...om over tiets te lulkullen waar men met een voltooid leven al helemaal klaar mee is...

Ik hoorde bij een crimie serie is...men neme een portie tabak ...kookt dat...en doe het vocht in een flesje...dan
heb je plots of tzt ook ook wat...om er zelf een eind aan te maken...
De pil van Drion in het nachtkastje lijkt ook erg handig...maw Waarom al dat gezeikgeemmer op die mensen af met
een voltooid leven...Voor dat hele D66...het is natuurlijk te voorkomen...om zelf wat in een kastje te hebben...preventief...voor de dag is daar...
Moet je mi.
natuurlijk alleen doen...als je nazaten ver ergens in het land is...anders verdenken ze die nog...tot
mede plichtigheid...als hulp bij zelf doding...

Zet het desnoods schriftelijk...op papier je uitvoerende plan...en niet getypt...want dat kan weer iedereen gedaan hebben...
Dan wordt het weer ...zo'n gezeikzeur verhaal TV serie... op de onschuldige nazaten af...

Ik snap dat D66 bij VWS helemaal niet...mensen boven de 80 laten die het liefst niet meer opereren...om kosten te besparen...maw dan mag je van ze verrekken...
Jongeren krijgen rustig middelen die miljoenen kosten...om 2 of 4 maanden langer te leven...maar een bejaarde
die na die operatie wel 5 tot 10 jaar langer leeft...dat gunnen ze die mensen niet...maar met een Eutha vraag...kijk
ons is goed zijn als D66...we willen ze liever nog niet dood hebben... en sturen er een half jaar...het nieuwe Verdien model... voor en namens...DE VWS inkomsten...op ze af...
om toch wat... in het laadje van de landelijke Zorg kosten laadje... te krijgen...

Want ze hebben... allang gezien ergens...die heeft wat gespaard...op de bank staan...
want alles is bekend... van het hele volk...sinds eh enne eh...
vooral met de promotie inclusief...
heb geen chas geld meer ...haal het niet meer per pin...maar bankier per Internet ...er alleen mee...zonder cash is iedereen bekend
met de Geldzaken...in het land...van het volk...

Mijn Schoonouders...waren 1 van de eersten die premies betaalden voor een Crematie begafenis...
daar hebben ze hun hele lange huwelijkleven aan betaald...
Toen hij overleed...kreeg zij een rekening van 3500 euro...van die Begrafenis Bedrijf...

Moet je bedenken ...er waren geen rijen begraaf auto's via die zaak nodig...als weleer...maar eentje...want iedereen
kwam met de eigen auto...wat maakte het nou zo veel duurder achteraf...omdat hij het hele dorp kende...en velen
kwamen in dat zaaltje...voor het laatste afscheid...en er na koffie met een plak cake...
Kosten 3500 euro kreeg de Weduwe...
Nou was hun bank toch al aardig leeg geplukt wgs zijn ziekte proces...maw Ze had dat geld niet eens...
en hun dochter niet en een zoon van ze niet...alleen wij als Tweeverdieners...dus wie werd de klos...
oke wij betaalden het...maar toen overleed zij...en weer kwam er een hoge narekening...
hun dochter had het niet en de jongste zoon van ze had het niet...alleen wij ...als Tweeverdieners...hadden het...dus wie werd de klos...met zoveel ...kort achter elkaar... van onze spaarrekening af...

Als van alle drie de nazaten het niet had gehad...waren ze in de schuldsanering beland...van alles wat nog qua nota's op ze af kwam...van de overleden oudelui...

Met gevolg ik altijd een spaarbedrag ervoor op de bank heb staan...voor preventieve gedachtes...hou je nazaten uit de
schuld sanering...als ik er niet meer ben...
Maar steeds vaker...wordt het steeds linker...met de gewone bankrekening...vanwege alle nota's op je af...en steeds meer premie te betalen...en eigen risico en erbij gekomen eigenbijdrage...

2 dagen in het Ziekenhuis gelegen...250 euro eigen bijdrage...(zat pas nog in de basis...via de premie betalingen...)
Nog een nota...echo en medicijnen en verpleegkundig handelen...136 euro...om 2 dagen in het ziekenhuis gelegen...
(zat pas nog in de basis...via de premie betalingen...)

Mijn vriendin haar oude Moeder belande in een groot Zorghuis...moest 1200 euro...voor de kamerhuur betalen en voor de was een nota en voor dit en voor dat kwamen de nota;s...die hield totaal geen spaargeld meer over...voor de 2 nazaten...om wart dan ook aan narekeningen te betalen...Mijn vriendin was met Pensioen ging maar weer
aan het werk...in eigen flatje...ze deed bv oa mijn Belasting...per jaar...en voor nog tigs anderen...om uit de schuldsanering te blijven...vanwege haar Moeders overlijden...met de ene nota na de andere op haar af...want zij regelde de bankzaken... voor haar toen nog levende oude Moeder...

Iets voor de nazaten over houden... als vroeger...forget it...

Haar oude Moeder nog in leven...vanaf opgenomen in een Zorghuis...moest zij weer voor... aan het werk...zoveel nota's kwamen op die oude Moeder af...
Mijn vriendin was met Pensioen ging maar weer
aan het werk...in haar eigen flatje...ze deed bv oa mijn Belasting...per jaar...en voor nog tigs anderen...om uit de schuldsanering te blijven...ook vanwege haar Moeders overlijden...met de ene nota na de andere op haar af...want zij regelde de bankzaken... voor haar toen nog levende oude Moeder...en toen voor haar overleden Moeder...

Nazaten
wonen vaak zelf naar inkomen...en dit is naar inkomen en dat...dus van sparen komt niks van...en toch... de nota's op de nazaten af...van de overleden ouder's...ook op de gepensioneerde nazaten af...
om niet in de schuldsanering te belanden...ging ze een eigen Belasting kantoortje beginnen...

Ze logeerde vaak bij mij...en zat dan aan de grote tafel...thuis te werken ahw...
vanaf... dat omdat ...haar oude Moeder opgenomen was...in een Zorg tehuis...

Wat voorheen allemaal in het premiestelsel zat...maar sinds eh enne eh...komen de nota's...maar de
grote klap bedrag...van de begrafenis onderneming...Je kan het niet eens geloven...een levenlang premie voor betaald...en wat komt op de nazaten af...allemaal na nota's...toen die oude Moeder...van mijn vriendin... overleden was...
Nazaten
wonen vaak zelf naar inkomen...en dit is naar inkomen en dat...dus van sparen komt niks van...en toch... de nota's op de nazaten af...van de overleden ouder's...ook op de gepensioneerde nazaten af...
om niet... in de schuldsanering te belanden...(Ze had belasting recht gestudeerd)...ging ze...m'n vriendin...op haar oude dag...een eigen Belasting kantoortje beginnen...

Wat dat systeem doet...met al die na nota's op ze af... bij veel nazaten...zal ik maar niet typen gaan...ze (mijn vriedin) overleed plots ...aan een zware hartverlamming...op 72 jarige leeftijd...
Want ondertussen... werd voor haar ook... alles steeds duurder en duurder...er valt niet tegeop te boksen...zei ze welis...

Over mijn overleden vriendin gesproken...
Ik kende haar... vanaf haar 16de jaar...ze werd 72 jaar...en alles er tussen in...was mijn gezin haar mantelzorg gezin...

Zelfs
toen ze in het Ziekenhuis lag plots en 2 stents gekregen had...belde ze ons op of 1 van ons schone kleren kon brengen...
dat dus...dat deed mijn Jongste zoon...die heeft haar nog gesproken...na die operatie...en vuile kleren terug naar haar flatje gebracht...

Toen ze plots nog 2 stents kreeg...overleed ze ...aan een zware hartverlamming...

Het ziekenhuis belde mijn jongste zoon...ze wisten het nog...hij regelde schone kleding voor mijn Vriendin...of die haar tas wilde ophalen...een tas met de werkcomputer en werkmobiel etc.etc. etc.
Hij zei...eerlijk
Ik ben de wettelijke familie nazaat niet...dat is een zuster van haar...(waar ze helemaal niks mee had)
maar toch voor de wet...is zij degene... die alles moet regelen...als er verder niks genoteerd is...hij zei er...neem ik wat mee... heet dat diefstal...van een overledene...
vanaf die eerlijhke mededeling... ging alles heten ...het is Privacy...en kom je helemaal niks meer gewaar...met je vragen...

Ik naar de Bewoners commissie mailen ...van haar 55 plus hele grote flatgebouw...
legde uit...we weten geen mailadres geen mobiel nr van die zus van haar...
als ze bij u komt... wilt u het haar vragen...of ze mij wilt bellen of mailen...

Na de 5de mail er over mailde ...zei die man me...ze komt as maandaag ...zoekt u contact per mail met haar op...
of belt u haar dan...

Terwijl ik... in alle vorige mails ...heb uitgelegd... of zij het haar willen door geven...want wij weten geen mailadres en mobiel nr van die zus...van mijn overleden vriendin...Inmiddels 4 weken verder...we hebben van niemand ook maar iets doorgekregen...

Daar was ik 65 jaar bevriend mee...ze logeerde erg vaak bij mij...en had ze iets...dan Mantelzorgden we als gezin voor haar...altijd al...

Om een grote hersteloperatie... logeerde ze maanden om te herstellen bij ons...toen ze plots ging scheiden en zonder woning zat...logeerde ze maanden bij ons...en later...toen ik alleen kwam...logeerde ze nog steeds erg veel bij mij...ze wilde ook
nu erg graag wel herstellen bij mij...na die hartstents opertie gehad...dat wilde ze het liefst...bij mij herstellen...maar twijfelde nog of ze niet in haar eigen
flat kon herstellen...dat lag vlak bij het Ziekenhuis...dan zou mijn Oudste zoon ...gaan Mantelzorgen bij haar...en haar hond Guus ...per dag lang uitlaten gaan...M'n oudste zoon...Die woont in dezelfde stad...Zo zat ons gezin altijd al voor haar klaar...Voorheen...Zij op vakantie...breng de 2 katten maar bij ons...altijd was er wel wat...in overigens goede uitstekende harmonie...met mij en m'n 2 Nazaten voor haar...en...vice versa...

Ze was logeren pas nog...bij mij...en ik zei...wat zien je lippen er blauwig eruit...ze zei dat is mijn nieuwe lippenstift...
het ging er niet meer over...

Ze was weer thuis...belde mij...ik heb een grote druk op de borst...wat nu? Ik zei ...bel je Huisarts....
heeft ze ook gedaan...en vanaf toen...

Zij met haar plots Ziekenhuis opname...bracht nog haar hond Guus ...naar een buuf een gallerij boven...en omdat daar
haar...Hondekindje was...liet ze dat... als Contact adres zeggen...(terwijl ze verder helemaal niks met die buuf had zelfs)

Omdat de buuf boven ...vernomen had...wgs contact adres... ze is overleden...liet die gelijk Hond Guus door een Dierenasiel ophalen...
verder wist ze ook van niks...

M'n Vriendin...Ze overleed plots in het Ziekenhuis...
we hebben totaal niks meer gehoord...de grote stilte brak aan...

Wat we
waar ook belden of mailden... alles heet tegenwoordig...het is Privacy...

Dat is ons landje geworden...

Ze overleed plots
we hebben... totaal niks meer gehoord...de grote stilte brak aan...(Haar enige (Wettelijk nazaat) zus... ook bejaard moet alles afhandelen...met wie ze geen contact had!)

Wat we... waar dan ook belden... of mailden... (wanneer wordt ze begraven of gecremeerd en vooral waar???)...
Vroeger belde je wat en kreeg normale menselijke informatie...maar sinds eh enne eh...alles heet tegenwoordig...het is Privacy...naar de Mantelzorgers en /of voor hechte vrienden...van de overledenen toe...

Eng eigenlijk ...wel he...

en dan nog de alsmaar toenemende miljarden aan kosten voor de Zorg...die ze tonen...maar ALLE MILJARDEN AAN BUITEN...DIE ZE BINNEN KRIJGEN...
NIET TONEN...

Tja ...waarop nog te stemmen...geen idee...als de gewoonste dingen des levens... al zo krankiorum uit pakt...


Was weer een aparte type-oefening

https://www.youtube.com/watch?v=dkrW3nRPGo4

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 nov 2023, 01:17

Stellingen... :)

(Ik las dit net...

IKJE
Zweden
Deze zomer zijn we verhuisd naar Zweden voor meer rust en ruimte.
Tijdens een wandeling in het bos van onze buren voel ik ineens aandrang.

(De rest was Premium...

mi Er staat mi toch echt...Tijdens een wandeling in het bos van onze buren...

(Waar was Ikje toen?)met zijn
voel ik ineens aandrang...

mi Daar kan een mens ...heel wat op los fantaseren...welke aandrang...kreeg Ikje...
om in die tijd ...van afwezigheid van de buren...het huis van de buren... te beroven???
Of begon die ...daar het plan...om een serie moordenaar... te worden...te beginnen bij de buren???

Of moest die alleen maar pissen...en kon dat daar...overal worden gedaan...zonder een boete te krijgen voor wildplassen...
nu de buren toevallig toch weg waren...het bos in...kreeg die de aandrang...hun tuin te besproeien...

Even bekijken wat Google ervan zegt over aandrang...
Wat is de betekenis van aandrang?

Urge is het hebben van sterke aandrang om te plassen of te poepen zonder dat er verlies van urine of ontlasting optreedt. Bij urge-incontinentie is er wel verlies van urine of ontlasting. Vaak is urge en/of urge-incontinentie een gevolg van een overactieve blaas of darm. Ook kan u daardoor vaak naar het toilet moeten.

het aandringen. 1) Aandrift 2) Aansporing 3) Aanval 4) Beweging 5) Drang 6) Drift 7) Druk 8) Druk in een bepaalde richting hebben 9) Dwang 10) Hartstocht 11) Het aandringen 12) Het dring...

neiging (zn) : aandrang, aandrift, begeerte, drang, genegenheid, geneigdheid, genie, inclinatie, liefhebberij, lust, overhelling, sentiment, tendens, toegenegenheid, trek, trend, vocatie, voorkeur, zin, zucht.

Zo te zien...
mi bestaan er 1000 en 1 aandrangen...om te krijgen...
tijdens een wandeling ...in het bos...van de buren... van... Ikje...
Je kan er mi... alle Crimiseries op los laten...welke aandrang... dat Ikje kreeg...vanaf
gaan wonen in
Zweden... voor meer rust en ruimte...

Nou ja... dit was even ...een typeoefening...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...

COLUMN FRITS ABRAHAMS
Geert Wilders doet alsof
Wilders is milder geworden! Als het waar is, zou het de opmerkelijkste ontwikkeling in de Nederlandse politiek van de laatste jaren zijn.

mi...Als iemand... van de ene radicale idioterie ...in de andere radicale idioterie schiet...
is het nog maar de vraag...of het... een positieve ontwilkkeling van die Wilders is...VOOR ONS LAND
Met zijn ...jarenlang...100% anties Islam...naar... (vorige week)...De IslaM ZIT IN ONS dna...

LT) :roll:

Met dat ...Generatieve gelulkul...laat mij er ajb er buiten!!!
wgs
de hele rest... reageert niet op
die uitlating van Wilders...2x gezegd zo...
Dat is dan...(Generatief) allemaal ...De IslaM ZIT IN ONS dna...
min 1!!!
(Ik heb wel meer... niet...in mijn DNA...deze ...is er 1 van!!!)

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Nieuws dingen moet ik welis een paar keren lezen...
Neem deze
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... principes/
Armeense premier: akkoord over basis vredesverdrag met Azerbeidzjan

vlgs mij heeft Azerbeudzjaan...laatst...die regio helemaal in handen...=>terug veroverd...

Wat houdt nu dat... vredes verdrag in...als het niet door Armenië... terug veroverd mag...
want dat zou weer oorlog geven...


Geen flauw idee... met wie ze die vredes bespreking dezen...en ook geen idee ...wat Armenië ervoor
terug krijgt...om met dat verlies... de vrede te bewaren...
of dito
Geen flauw idee... met wie ze die vredes bespreking dezen...en ook geen idee ...wat Azerbeidzjan ervoor
terug krijgt...om met dat verlies... de vrede te bewaren...

maw mi Een heel wazig artikel is het!!!

Armenië en Azerbeidzjan zijn het eens geworden over de basisprincipes voor een vredesverdrag. Dat heeft de Armeense premier Nikol Pashinyan zaterdag volgens het Russische staatspersbureau TASS bekendgemaakt.

Maar (Voor mijn Topografisch gevoel)
ik zou wel willen weten...van welk land... regio Nagorno-Karabach... in feite nu is...met die vredes besprekingen...
want dat is... helemaal niet duidelijk gemaakt...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Psycholoog Launspach: ‘Sociale media willen ons hoofd koloniseren’

mi Willen degenen dat...die Polarisaties aan het creeren zijn...in het land...die willen
ons hoofd koloniseren’
Zulks
kan via de Media gaan...maar het onderwerp ...is mi niet de Media...maar die
personen...die oa...Sociale media geb ruiken...va 1 een paar...en wat circuitjes...die aan het Polarisen zijn...oa bv...tussen Witten en Zwarten...
is men al een poos volop mee bezig!!!

vb...in de Media...(in neg zin)...Oude witte mannen die de dienst uit maken...in dit land...is van de tig in de tigs...er zo'n vb van...

Psycholoog Launspach: ‘Sociale media willen ons hoofd koloniseren’

mi Willen degenen dat...die Polarisaties aan het creeren zijn...in het land...die willen
ons hoofd koloniseren’
(Schreef ik laatst al een beetje over...wgs...die willen
ons hoofd zo trachten...te koloniseren...is men al een poos ...volop... mee bezig!!!)!!!

LT) :roll:

In een eeuwen blank wit ras land...kwam in de jaren 70...half Suriname naar NEDERLAND...
het eerste wat ze blerden...meestal vrouwen...erg b oos...dat in dit land de BAZEN allemaal witten zijn...
Niet op Social Media maar op TV...

Niemand legt ze wat uit...bv
In een eeuwen blank wit ras land...kwamen zij... er nu pas...dus op den duur...verandert dat vanzelf wel...
dan zijn er inmiddels zo'n 359.000 Surinamers...naar blank wit Nederland ahw gevlucht vanaf daar aan zwart regerings regiem...en ze willen net zo veel op TV...als de andere 17 miljoen witten...(dito niemand legt ze wat uit
aan die Waterzuip kletstafels)
Ergens werd iov schijbaar doorgegeven...er moeten meer kleurlingen op TV...
Opeens
werd de ene reclAME NA DE ANDERE ...MET KLEURLINGEN... OF ZE RECLAME MAAKTEN VOOR HET SURINAAMSE LAND...MET VEEL KLEURLINGEN... EN WEINIG WITTEN...

hET HEEFT WEL iets om bepaalde groepen gedeisd te houden...succes verzekerd met klagen over de witte mannen
in dit land...
lekker door polariserende...hoe slecht de witten wel zijn...en maar door gaan ermee...

Ik legde welis uit...de Slavernij in het Westen...kwam niet zomaar uit de lucht aanwaaien...
Hun eigen zwarte ras mensen...hebben ze massaal verkocht...en werden er rijk mee...Nou bestond slavernij al vele eeuwen in Afrika...daar gaat het nooit over alleen over slavernij relatief korte tijd in het Westen...en dat waren de
witte mensen...die ene en die paar en wat circuitjes die er berenrijk mee werden...
maar de oorsprong van slavernij kwam van het zwarte ras zelf...

Maar niemand schijnt ze wat uit te leggen...Oke een hele slechte beurt in het Westen via de witte mensen......maar als ze hun eigen mensen zwarte mensen niet hadden verkocht aan westerse witte Mensen was er nooit slavernij in het Westen geweest zelfs...maar wel eeuwen lang in donker Afrika...en
hier en daar nog steeds er...

Ik schreef welis...Educatief kan men er van leren...via de Democratie...verdween de slavernij in het westen...
maw zo slecht was het...hetende witte volk dus niet...nu elders nog...
daar gaat het nooit over... alleen over slavernij relatief korte tijd in het Westen...en dat waren de
witte mensen...die ene en die paar en wat circuitjes die er berenrijk mee werden...
maar de oorsprong van slavernij... kwam van het zwarte ras zelf...waar het al vele eeuwen en vele eeuwen gaande is...
en hier en daar nog zo is!!!

Educatief een heel belangrijk punt...uit de Geschieden is...
Educatief kan men er van leren...via de Democratie...verdween de slavernij in het Westen...
maw zo slecht was het...hetende witte volk dus niet...nu elders nog...

en dan komen er weer neg zinnen over witte mannen...(alles mag behalve een sigaar doen die gasten!!!)

Maar ondertussen is dat wel gaande...

valt natuurlijk ook anderen op...zoals deze

Psycholoog Launspach: ‘Sociale media willen ons hoofd koloniseren’

mi Willen degenen dat...die Polarisaties aan het creeren zijn...in het land...die willen
ons hoofd koloniseren’
(Schreef ik laatst al een beetje over...wgs...die willen
ons hoofd zo trachten...te koloniseren...is men al een poos ...volop... mee bezig!!!)!!!

Maar mi...social Media ...is het Onderwerp niet...maar die Daders... die dat doen...!!!
Polarisatie scheppen...
(met aan het doen zijn...alles mag behalve een sigaar... doen die gasten!!!)

mi...Psycholoog Launspach...ze maken gebruik
van social Media en van de TV...als hulpmiddel ahw...Maar mi...social Media is het Onderwerp niet...in die context...maar die Daders ...die dat (bewust en exprs)...doen...!!!
bv neg over witte mannen praten...neg praten over een hetens wit land...(maar er wel naar toe gaan...om eh enne eh daaro!!!)

(Schreef ik laatst al een beetje over...wgs...die Zwarten... die dat doen...willen
ons hoofd zo trachten...te koloniseren...is men al een poos ...volop... mee bezig!!!)!!!

Pas via X...de Joden opzetten tegen de hetende witten...

De zomer zotheid van nabij of is het Herfst...met de Winter nabij...(met hun geklets...via social Media)...want het pure Joodse ras...is nog witter dan...een witte man of vrouw
van het niet Joodse ras... in dit land...

(met puur Joodse ras
bedoel ik ...zonder inmenging van Migranten...bv uit donker Afrika....in dat toen ...Joodse land)
Hier en Nu waar ook ter wereld...
het pure Joodse ras...is nog witter dan...een witte man of vrouw
van het ...niet Joodse ras... in dit Europees land...
(Mits die Joden niet in de zon werken of zonnebaden ed)...maar gaan ze uit de zon blijven...daarna...dan worden ze weer witten...)


Behoed je dus voor Polarisatie creeerders...tussen Witten en Zwarten!!!

Maar...mi wat maakt de huidskleur uit...als je ziel... maar goed is...toch...want daar moeten we het... plots of tzt
in die oneindige eeuwige toestand...het vele eeuwen mee doen...

Nou zo kan die wel weer...

Heb ik het al gehad...over dat tijdens de ene Vogelgriep na de andere
de Duiven
er niet onder lijken te lijden...
Hun weerstand
lijkt er tegen bestand...die vallen niet dood zwaar verzwakt pletterend neer...als bij andere vogelsoorten wel
die verminderen ervan...tijdens de Vogelgriep...Maar Duiven...ze vermeerderen zich zelf...in welk getij dan ook...
Als dat zo is ...en ik het goed zag...dan is er... biologisch Medisch... er vast wat ...mee te doen
met hun type van weerstand...(tegen welke weerstand dan ook!!!) !!!

LT) :roll:

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2023, 11:31

Genetica... :)

(Heb ik weer...

Ik ging ook maar is zp'n stemwijzer doen...
Kwam uit...LEF
De Partij voor de jongeren...(Nooit gehoord van die Partij zelfs...dus opgezocht op Google)

Maar eerlijk gezegd...ik heb nog steeds geen idee...waarop te moeten stemmen...
Alle dingen van de dag...waar veel mensen tegenaan lopen...hebben ze het nooit over...maar via de
Politiek...is geregeld...is het wel zo ingesteld...dat je het tegen komt...vaak in neg zin...

bv Alles volgestampt
met Privacy...als je geen familie bent...maar wel altijd voor elkaar er was...van Mantelzorger en van Hechte vriendschap...en met als er al fqmilie was...ging deie andere er niet mee om...maar overlijdt die andere...dan telt
alleen familie...en mag je creperen...met je decennia's lange hechte vriendschap...en hoor je er totaal niks meer over...want alles heet...is gaan heten...Het is Privacy....

Voor dat het zo achterlijk krankijorem in elkaar stak...kregen vrienden en niet familie Mantelzorgers...toch genoeg
intermenselijke informatie...om er wat mee te kunnen...ipv zoals nu ...er helemaal niks mee te kunnen...wgs...niet
eens wetende...wanneer de begrafenis is of crematie is en waar...ergens in het land...waar die ene van de familie
waar ze nooit meer wat mee had...de overledene...maar die ene die nu alles regelt...die elders woont ...maar waar elders woont???

65 jaar met iemand omgaan ...met zeer hechte band...zelfs ervoor gemantelzorgt...en als die iemand overleden is...heet alles ...het is Privacy...het heet... het gaat alleen... de familie wat aan...bv die ene ...die ervan... nog van in leven is...
Vanaf in ziekenhuis overleden...dan hoor je er helemaal niks meer van...elke informatie heet...Het is privacy...


Maar eerlijk gezegd...ik heb nog steeds geen idee...waarop te moeten stemmen...

wgs...Over....Alle dingen van de dag...waar veel mensen tegenaan lopen...hebben ze het nooit over...in Verkiezings tijd...maar via de
Politiek...
is het wel zo geregeld...is het wel zo ingesteld...dat je het tegen komt...vaak in neg zin...vaak van het kastje naar de muur...doorgestuurd... en toch ...niks ermee bereikt...wgs...het heet... Het is Privacy...zoals met dit vb.

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Mijn oudste Zus...toen ze 80 jaar was....moest gelijk vloers gaan wonen...
Eindelijk kreeg ze een mooi gelijkvloers huis aangewezen...

Ze vroeg bij de Gemeente...Verhuiskosten vergoeding aan...scheen vanaf 80 jaar een regel...dat zre dat kregen...

Er kwam iemand van de Gemeente bij haar langs...zei...U ziet er niet uit als 80 jaar en u beweegt nog goed...U
krijgt geen verhuisvergoeding...

Typisch zo'n totaal niukserigheid baan had die persoon...weer zo'n type baan...dat mensen uit de Zorg houdt...nou ja
zo dacht ik er over...want als iets een Wets regel is...hoeft de Gemeente die verhuisvergoeding alleen maar
te storten op de bankrekening van mijn Zus...Ja toch...en de redene van niet dat te krijgen sloeg echt helemaal nergens op...Mijn oudste Zus met alleen een AOWtje...moest aan het lenen gaan voor die verhuizing...hier wat en daar wat etc. en dat terug betalen lukt zulkse mensen nauwelijks tot niet...
Was ik maar nooit verhuisd dan zat ik nu niet her en der in de schulden...
zei ze me is...Ik zei ...laat je (middelbare) dochter er is achterheen gaan...wgs bezwaar op de aanvraag uitkomst...
dat heeft ze toen gedaan...
en alsnog werd de verhuiskosten vergoed...maar dat hele drama had op dat oude mens af...niet gehoeven...en
de tijd was al zover van de verhuisdatum af...toen ze het geld kreeg...dat ze...op haar oude dag...het en der geld geleend had...waar ze zelf...op de 1 of andere redene niet goed van werd...van geld te moeten lenen...Haar aanziende
kon ze er helemaal niet tegen...dat het allemaal mis liep in die tijd...en wel...omdat de persoon van de Gemeente vond...dat ze er niet uitzag als een 80 jarige...mi of dat ook maar iets ermee van doen had...niet dus...hoe men
eruit ziet met 80 jaar...(Die Wetsregel is er...met als eis...je moet 80 jaar zijn...en ik meen van het lage inkomen niviveau zijn...om er recht op te hebben...) ( Jonger eruit zien ...nog goed ter been zijn...doet er helemaal niet toe...)

Schreef ik welis vaker...er zijn zo erg veel Kulbanen gecreeerd...dat er mensen tekorten zijn gekomen...in Hoofdelijke andere belangtijke Landsbanen...mi Moeten ze daar is wat aan doen...aan die banen scheefheid...in het land...
De persoon die mijn oudste Zus toen namens de Gemeente op haar af kreeg...was een volkomen onnodige baan...
(Die Wetsregel is er...met als eis...je moet 80 jaar zijn...en ik meen... van het lage inkomen niviveau zijn...om er recht op te hebben...)Haar Middelbare Dochter en mand zijn voor haar opgekomen na mijn tip...ze kreeg gelijk...ze had recht op verhuisvergoeding...Wat ze na het bezwaar... ook kreeg...maar toen had ze al ...rijen shit mee gemaakt...op haar oude dag...en woonde ze al breed in dat nieuwe gelijkvloerse huis...
Waar ook dat nog...de huur gelijk een stuk hoger van was...Ik weer...vraag huursubsidie aan...ze was zo'n type die er zich voor schaamsde ...wat daan ook aan te vragen...dus ik weer...laat je Dochter het voor je doen...en toen pas kwam na alle shit... meer rust in de tent...want...ze kreeg huursubsidie...

Maar ik bedoel...als er een Wet voor is...dan kan de Gemeente van elke Burger zien en weten welk adres en het inkomen niveau...en wie er woont...en hou oud...80 jaar... die gaat verhuizen...heeft recht op verhuis vergoeding...Dat is een kwestie van melden... aan de aanvrager
het komt... op uw bankrekening te staan...namens de Gemeente...verder niks...als het effentjes kan voor de verhuizing plaats vindt...want dan komen de kosten nl.

Wat ik ook echt vreselijk vind...De vorige bewoner...heeft er prachtige gordijnen hangen...maar heeft er niks aan in de nieuwe woning en laat het hangen...
mooie tapijtvloerbedekkening dit...maar toch moet alles eruit verwijdert...in die huur woningen...
terwijl de nieuwe huurder
er heel erg blij mee kan zijn...vooral mensen met een laag budget inkomen...maar ook als ze al zo bejaard zijn of chronisch ziek of invalieden ed. dan kunnen ze er zo in...als er al gordijnen hangen en vloerbedekking is...Het huis getoond met... al die handige dingen erin...als de nieuwe de sleutels krijgt...blijkt alles eruit te zijn verwijderd...dat
moest van de Woningstichting...
(Ze lijken... niet goed meer bij de kop...er zit geen enkele Intermenselijkheid meer...ermee... erin...)

Een oudje van 80 helemaal alleen...kijkt tegen een compleet leeg huis aan...en in feite ook tegen de
volkomen onnodige kosten aan...Nou had mijn Oudste Zus een Dochter maar zij en haar man waren twee verdieners...van het
hardwerkende model Landgenoten...dat alleen sumier ...in de vrije weekend kon komen helpen...maar ook zelf met hun
huis verbouwing bezig waren...

die moesten dus achter die vloerbedekking en gordijnen aan...om nieuw te kopen...voor haar Ma...
want de verhuisvergoeding was afgewezen...kopen en het er... te leggen...en gordijnen en rails er op te hangen...en
alles moest nog geverfd...en behangen...dat had de vorige bewoner...eraf moeten trekken ...het mooie goede behang...

(Ze...via Gemeente en Woningstichting)... lijken... niet goed meer bij de kop...er zit geen enkele Intermenselijkheid meer...ermee... erin...)

Naast haar hardwerkende dochter en man ...die ook maar sumier er tussenuit konden om te helepen...duurde maanden vroeg m'n oudste Zus...
of die 2 Zonen van mij...haar konden helpen...met behangen ed.Die al Mantelzorger waren...voor Mij...en
waarvan er eentje ook werkt en een provincie verderop woont...van mijn oude Zus vandaan...de ander zoon van mij...woonde dichterbij... maar bij die was het net door de rug geschoten elders met iets...waar die toen werkte en ook
Mantelzorgde...bij een bejaarde Vriendin van mij....

Kan je je voorstellen...een oud persoon ...in haar eentje...als toen mijn Oudste Zus...moet iov gelijkvloers gaan wonen...en komt de hele zotheid tegen... dat je maar bedenken kan...dat begon al met de hetende Gemeente ambtenaar...op bezoek...om aanvraag voor verhuisvergoeding...

U ziet er niet uit als 80 jaar en daarom krijgt u die verhuisvergoeding niet...
(Ze lijken... niet goed meer bij de kop...er zit geen enkele Intermenselijkheid meer...ermee... erin...).(maar zich
houden aan De Wet...(Omtrent het onderwerp)is er niet eens meer erbij...bij die Gemeente Ambtenaar...Daar begon het al mee...)

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Waar ik ook van schrok...het blijkt dat je niet eens gewoon ...meer kan verhuizen
of de Woningstichtingen bemoeien zich ermee...

vb
Wij hadden vroeger verderop buren...die hadden een zoon ...met een erg instabiel been en rug...als kind al...
inmiddels...bijna 45 jaar later...

Die woont in dezelfde straat als mijn jongste zoon...inmiddels was die jongen een man van in de 50...
heeft een gelijkvloerse beneden huis...
maar alles is er gebouwd... met uitzicht op eigen tuin...en toen kwam de Covid...en zag die in feite alleen zijn eigen tuin...

Wat wilde nou...op het hoekhuis lag een oude dame heel erg terminaal erbij...Die bijna buur ...van mijn jongste zoon...wilde
wel verhuizen naar dat hoekhuis...het verschil met zijn huis beneden was...het hoekhuis had een groot raam met uitzicht op de straat en stoepen ed...dan kon die nog is ...mensen... voorbij zien gaan...

Omdat die zwaar richting deprie aan het gaan was...was er behoefte aan de buitenwereld...mensen laten een hond uit...groeten en er wandelt altijd wel wat op die stoepen...

Dus hij dat uitleggen bij de woningstichting...
antwoord terug...U komt er niet voor in aan merking...want een leeg huis is voor nieuwe woningzoekenden...

Maar hij laat wel zelf...een hele bijna zelfde woning na...waar ook de nieuwe woningzoekende in kan...dat snappen ze niet eens...

Of hij met niks zonder eigen huurhuis...dat huur hoekhuis in wilde deden ze...
en ze konden maar niet begrijpen...dat hij ziek werd van de woning ...die hij al jaren had...het werd afgewezen...

Maar in feite was het... een gewone bedoelde verhuizing...van het ene Woningstichting huur huis naar het andere...dat scheen al
niet eens gewoon te kunnen...

Gewoon verhuizen gebeurde vroeger heel gewoon...de verhuurde moest alleen het nieuwe adres weten...van de oude huurhuis naar het nieuwe...verder regelde men alles zelf...met de bewoner's van het andere huis...
Maar in dit geval...
de bewoner was ernstig terminaal...kon zelf niks regelen...dus als hij dat huis wilde huren en er naar toe verhuisde...moest het met de Woningstichting geregeld...of hij dat hoekhuis kon huren als de Bewoner was overleden...

antwoord terug...U komt er niet voor in aan merking...want een leeg huis... is voor nieuwe woningzoekenden...

Ja maar ...dan komt mijn beneden huis toch leeg ...voor een nieuwe woningzoekende...Wat die ook uitlegde
en naaste buren voor hem schreef...voor nog meer en betere uitleg...hij kreeg het niet...

Een gewone verhuizing gaat het over...met huizen van hetzelfde gelijkvloerse niveau... met tuin...
Dat is toch niet te geloven...

Dat zo'n in wezen invaliederig persoon... van middelbare leeftijd...ermee werd afgewezen...
nog ziekerig erbij...geworden...van die Covid jaren...zonder uitzicht op de straat...De naaste buurtjes...allemaal hardwerkenden... hebben geregeld... dat hij
de buurtbewoners vaker ziet...Dat is wel leuk en lief en goed en aardig...maar dat een gewone verhuizing ...wat vroeger geen ene probleem gaf... mits je de huur maar betalen kon...dat werd nu...tegen gehouden...een gewone verhuizing
Waar is de ...Burgerij...vrijheid... in dit land...dan nog????

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________________

Ik doe met de type-oefening ook maar wat me te binnen schiet...

Zo had mijn Oudste zoon...ergens van gigantische last van zijn rug...de Fyciotherapeut zei...je moet geen trappen
meer lopen...
Na een leven van ze 10 jaren ...nooit beschreven...weer in een huis terecht gekomen...piepklein studiootje
op 4 hoog met een hoog raam zonder uitzicht naar buiten...met boodschappen de 4 lange rechte trappen op en arf...
hij vroeg een gelijkvloerse flatje aan...als Middelbare man...
Kreeg hij wonderlijk genoeg nog ook...
Maar dan kwm die daar...was alleen alles van beton te zien....en hij net als toen mijn Oudste zus van het AOW bijstand lage loon niveau...vroeg verhuiskosten aan...bij de Gemeente...antwoord...Dat krijgen alleen Daklozen en Asielzoekers...(hulp met alles ahw)

Dat werd geld lenen...was de tip van de Gemeente leen maar geld en wel daar...
maar dat was niet genoeg...dus her en der gelenen zo komsen ze in de schuldsaanering...
om een verhuizing...
(Was geestelijk en lichamelijk nog brood nodig ook...om uit dat piepkleine studiootje...zonder uitzicht te komen na jaren... met van die
ongans lange rechte trappen...)Maar Gemeentelijk hulp...forget it...

(Vroeger kreeg elke bijstander hulp...voor in en om huis...nu vallen ze overal buiten...en dan nog...antwoord weken op zich laten wachten...ook met een uitkering aanvrage...dan hebben ze ongans veel geld geleend in die tijd...als ze niet om den brode... op dievenpad willen gaan...zo komsen ze in de schuldsaanering...

Dus ik moet eerst weer onder een brug gaan slapen...om dakloos te heten...Ik zei...als je dat maar laat...dat hebben we
al menigmaal met je gehad...maar ook toen...
dan nog...antwoord voor hulp...weken op zich laten wachten...ook met een uitkering aanvrage...dan hebben ze ongans veel geld geleend ...in die tijd...als ze niet om den broode... op dievenpad willen gaan...zo komen ze in de schuldsanering...

Vooral die GeldAutistische figuren...met een nieuwe flat...en alleen beton te zien...

en de Gemeente geeft geen verhuiskosten hulp...aan niet daklozen en aan niet asielzoekers...bovenop de magere Bijstand...een enge risico tijd is dat...met zo eentje in de familie...dan hebben ze ongans veel geld geleend ...in die tijd...als ze niet ...om den broode... op dievenpad willen gaan...dan komen ze zo...in de schuldsanering...
Maar ergens klopt er niet aan ...niet meer aan...

(Die opmerking aanhorende)
Dus ik moet eerst weer onder een brug gaan slapen...om dakloos te heten...Ik zei...als je dat maar laat...dat hebben we
al menigmaal met je gehad...maar ook toen...
dan nog...antwoord voor hulp...vele weken op zich laten wachten...ook met een uitkering aanvrage...dan hebben ze ongans veel geld geleend ...in die tijd...als ze niet om den broode... op dievenpad willen gaan...zo komen ze in de schuldsanering...

Nou ja in Verkiezingstijd...wil ik nog welis snappen...is er nog een Partij die wat snapt???
want sinds Links Paars... ging van alles berg af waarts...in het land...
en is van alles weg bezuinigd...en ze maakten de huren te ongans...Iemand zei me...als je zo praat zou ik zeggen...Ze zei...stem PVV...die denkt
nog voor de eigen Burgers...
Tja...eh...
eh...
Nnnou ja...
Kortom... ik weet nog steeds niet waar ik op... zou moeten stemmen...

Nou ja zo kan die wel weer...

Fijne Avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=50JW4aHHm5Q
Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2023, 23:17

Casanova... :)

(Ik zag dit...

https://www.ad.nl/video/productie/rob-j ... sis-411549

(Dat D66 vergeet dat het Kabinet niet VVD was...Maar VVD en CDA en D66 en Chr unie...
en dat er niet tegenop te boxen was...om het asielbeleid anders te krijgen...oa door het CHU
en dat daar uiteindelijk ...het Kabinet op stuk liep...

Lekkere figuren...om 1 Partij de schuld te geven... van alles...
Trouwens de andere Partijen ...als Oppositie in de Tweede Kamer...stemden ook veranderingen tegen...

Hoe meer Partijen in het Parlement...
Daarom weet nu...60% van het volk niet...waarop te moeten gaan stemmen...
(Ergens ...zijn ze allemaal schuldig aan...)
wgs...ze hebben zich niet... aan de vorige Kiezers beloftes gehouden...

Maar om achteraf...1 Partij de schuld te geven...lijkt erg op die tegenwoordige Vechtscheidingen...
Hoe kan men ...die ene zo de schuld geven...dat die de Kinderen niet krijgt...Hoe kan men... ipv de hele coalitie...
die Ene Partij
zo de schuld geven...opdat die...de Kiezers ...niet krijgt...
om achteraf...1 Partij de schuld te geven...lijkt erg op ...de tegenwoordige Vechtscheidingen...

maw Hoe slecht zijn ze...werkelijk...is te zien ...in Verkiezingstijd...

LT) :roll:

VIA DIE ENE...Vanuit Brussel...80% van de Nederlandse NATUUR IS SLECHT...Blijkt achteraf... 30% te zijn...

Daarom weet nu...60% van het volk niet...waarop te moeten gaan stemmen...
(Ergens ...zijn ze allemaal...ergens... schuldig aan...)

and so on...

Neem die van Volt...die voor elke scheet naar BRUSSEL HOLT...Dat wordt weer een nieuwe EU Wet en nieuwe EU regel...
en nieuwe EU Boetes...op ons land af...

(Zo zit het maaksel EU... vanaf in den beginne in elkaar...eerst via Zij van de PvdAen toen via Zij van D66 etc
Neem hier en nu...die van Volt...die voor elke scheet naar BRUSSEL HOLT...Dat wordt weer een nieuwe EU Wet en nieuwe EU regel...
en nieuwe EU Boetes...op ons land af...desnoods op alle landen van de EU af...

(Het zijn verkapte spionnen voor de EU...veelal uit eigen belang...Kijk mij is goed zijn aan het doen zijn...maar
achteraf blijkt het...alweer een nieuwe EU Wet... en alweer nieuwe EU regel...
en alweer nieuwe EU Boetes...op ons land af...desnoods op alle landen... van de EU af...

Zo zit
het maaksel EU... vanaf in den beginne... in elkaar...met verkapte spionnen... voor de EU...)!!!

(Daarom weet nu...60% van het volk niet...waarop te moeten gaan stemmen...
Voor het beetje kienen onder het Volk...die zelf nog nadenken...die weten...Ergens ...zijn ze allemaal schuldig
aan...De ene met dit... en de andere met dat...)!!!

Valt niet mee een Partij te kiezen
die het minste Liegt...het minste bedriegt... en het minste steelt op grote schaal...van het volk...

en alweer nieuwe EU Boetes...op ons land af...desnoods op alle landen... van de EU af...want die veel te top dure EU heeft altijd ...extra...geld nodig...
die moeten het hebben van de verkapte spionnen...alweer nieuwe EU Boetes...op ons land af...desnoods op alle landen... van de EU af...

Daarom weet nu...60% van het volk niet...waarop te moeten gaan stemmen...
want...een beetje kienen onder het Volk...die zelf nog nadenken...die weten...Ergens ...zijn ze allemaal schuldig
aan...De ene met dit... en de andere met dat...)!!!

LT) :roll:

Over de EU gesproken...
Pas met grote letters te lezen...EU wil 3 miljard van Nederland...en toen?
Geen ene Politieke Partij in Nederland heeft het er over...ook niet in Verkiezingstijd...

(Maar welk Ziekenhuis en/of Verpleeg Zorg en Bejaarden tehuis... moet er nu weer...wegbezuinigd onder het mom van
erom weg???)en een miljard hier weg en een miljard daar weg bezuinigd...en een miljard ook daar...oa...in de Zorg en Onderwijs...Rente verhoging... bij de Studenten leningen...????)!!!

Ik kan alleen bedenken...is die nieuwe EUro Commissaris zo duur...en/of doet de EU een goed woordje voor de nieuwe
NAVO Secretaris Generaal???

Want verder kon ik ...niks anders vinden...wat boven de toch al... top dure lidmaatschap is...en via alle Boetes
onder het mom van...binnen komt daar...via ons land...

Maar zo ongeveer
denk ik
als gewoon Burger Electorale...waarom gaat het...tijdens de Verkiezingen... niet over... die 3 miljard...dat de EU
van Nederland... hebben wil????

Nou slaap lekker

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=pOsWUA7cK50

Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________
PS.
https://www.ad.nl/politiek/is-nederland ... ~aa6e238e/
Is mi
natuurlijk wel handig... er een paar van te kennen...(als SP)...van die top rijken...die de meeste Verkiezingssteun geld gaf aan de SP

Bij de SP...Waar...het meeste Verkiezings geld ...van binnen kwam...(Klinkt zo lekker Links
waar men....(via de rijken)...het meeste Verkiezings geld ...binnen haalde...)
vergeleken met... alle andere Politieke Partijen in ons land...die minder Verkiezings geld... binnen haalden...

LT) :roll:

mi Valt hiero ook over te twisten...
een omvangrijke collectieve pensioenvoorziening. Dat wordt echter niet meegerekend, omdat mensen dat vermogen niet direct in handen hebben en
het ook niet aan iemand anders kunnen geven.

Want mi...om de haveklap...zegt iemand wel...tm op TV aan toe...dat de Pensioenen ...erin moeten investeren...
Waarin?
In allerlei iets...
waar men het... nooit... terug kan betalen...

En dat gebeurt nogal erg vaak...vaker het vaakst...sinds eh...

(Stelen uit de Pensioen (Spaar) potten is dat...gevolg...dan krijgen de gepensioneerden ...
jaren en jaren en jaren etc. jaren...geen jaarlijkse Index... Pensioen verhoging...en worden die er ...steeds armer van...want alle vaste lasten ea prijzen stegen in die vele jaren wel...)!!!
Stelen uit de Pensioen (Spaar) potten is dat...gevolg...dan krijgen de gepensioneerden ...
jaren en jaren en jaren etc. jaren...geen jaarlijkse Index... Pensioen verhoging...wgs eh enne eh...
(Stelen uit de Pensioen (Spaar) potten...Die dat doen...(gedekt en wel)...doen... of alles mag...behalve een Sigaar!!!)!!!

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 nov 2023, 07:18

Nova... :)

(Vroege Ochtend Editie...Soms tracht ik nog welis iets te snappen...
Die van de PvdA zegt 200.000 banen te creeren...terwijl er mi...nu al... een tijd...overal tm massaal zelfs her en der
Personeels Mensen te korten zijn...voor de bestaande
banen...!!!

Nou ja ...dat moet je dan maar snappen schijnbaar ...als Electoralen...
of klakkeloos aannemen...
of zulks... helemaal niet snappen ...en het wel mooi vindt klinken...zoveel banen erbij...via een Politieke Partij...

Maar waarom ...leggen de andere Partijen niks uit ...er over????
Als er ...volkomen onlogisch onzin...gekletst wordt...in Verkiezingstijd...door bepaalde Partijen...tot het Volk...
Waarvan dit een voorbeeld van is...

PvdA zegt 200.000 banen te creeren...
Dat is dezelfde die vanuit Brussel riep...80% van de Nederlandse Natuur is slecht...blijkt te zijn ruim genomen 30%!!!
(Nog steeds dezelfde...En als Nederland niet... dit doet en dat ermee...komen de hoge boetes vanuit de EU...)

LT) :roll:

PvdA zegt 200.000 banen te creeren...
mi... Zijn dat kreten... uit de oude doos...gehaald...toen er nog welis ...een gigantische werkeloosheid heerste in het land...dan kwamen ze ook... met zulkse kreten aan...de PvdA zegt 200.000 banen te creeren...

mi...Om die bewering ...(Na de Verkiezingen)..Hier en Nu...te staven...moeten er 200.000 Migranten extra het land ervoor...binnen gelaten...naast de al...gewone Migranten aantallen nodig...in het land...per jaar...

Waarvan ze bijna allemaal over roepen...Minder Migranten...
Dat moet minder...minder...minder...(Want er zijn geen huizen voor en geen huurkamers voor...etc. etc. etc.)
En ook dat nog...Er is geen electra genoeg voor en met hete dagen geen water genoeg voor etc. etc. etc.

De PvdA Hier en Nu zegt...als Verkiezings stunt...200.000 banen te creeren...

Nnnnou ja...
LT) :roll:

Factcheck: bouwen we voornamelijk voor migranten, zoals Geert Wilders beweert?

LT) :roll:
________________________________________________________________________

Bij Max 5 uur vandaag...

De Politiek Commentator zei...Dit is het eerlijke verhaal...is van de PvdA
maar mi kwam die Hoekstra van het CDA ermeee aan...
en zei het opeens... om de have klap...Ik dacht laatst...Nu maar hopen dat die nieuwe... het ook niet alsmaar zegt...want dan lopen ze allemaal...bij het CDA weg...

Die Dokter bij Max
klaagde dat er zo weinig mensen de Covid prik hebben gehaald...Ik zelf heb het ook niet gehaald...want welke idioot regelt dat gelijk met de Griepprik???

Misschien dat de meeste mensen van Nature al aanvoelen...2 virussen in je lijf gespoten ...dat gaat oorlog voeren...
Erge linke soep...bij zwakken en zieken en invalieden en bij bejaarden!!!

Trouwens ik had de Griepprik gehaald...een 2 weken verder...kreeg ik gigantisch de griep...en zo erg lang ook...

Ik heb er geen Huisarts om lastig gevallen...doe ik bij zoiets als griep nooit...want ze hebben er niks tegen...kunnen
alleen dingen zeggen als...neem Asperine of Paracetamol...en drink veel...Nou dat kan je...in deze geschoolde
maatschappij ...zelf ook bedenken...

Maar de Covid prik ...geven ...gelijk of rondom de Griepprik... is echt te zot voor woorden...ipv 1 van die 2 moet in het voorjaar ...en 1 van die twee moet ...in in het najaar...

LT)
________________________________________________

Over de Griep gehad...
Ik zelf...heb nog nooit zoveel gehoest en gesnoten als dit keer met de griep ...na de griepprik gehad...

Werd op een nacht wakker
ik lag op de rug... en ik leek wel te stikken...werd zo wakker...alles zaagde...alles zat vol...ik dacht...zo gaan de meeste mensen er aan dood...met een gigantische Longontsteking...en voorhoofdsholte ontsteking...
en ben het toen toch maar weer gaan doen...
Naar het toilet gestrompeld...
kotsbakkie naast me gezet...het hoge stoeltje met hard hoog kussentje erop...dat er altijd staat...naar me
toegetrokken...erop gelegd...het doos je ...met rookwaar en een aansteker...dan met een lange trek aan de sigaret...en dan
mond dicht en neus dicht...
en zo lang mogelijk... de rook... in blijven houden...en dan plots uitblazen...

Naar beneden richting de longen naar omhoog richting voorhoofd...naar opzij richting een oor en dan het andere oor...opeens een gigantische hoest partij...met kots erbij...en na dat...waren de luchtwegen weer open...en
dat later ...op de dag herhaald...de volgende dag waren de snotterijen over...

Als ik wat mankeer... denk ik altijd hetzelfde...ik had ...dat uitroken... veel eerder moeten doen...ipv na tigs dagen pas...

Maar ik heb de eigenaardigheid... als ik ziek ben ...denk ik niet aan roken...dus ook niet om... die virusuitroken te gaan doen...Tot het er echt op aan komt...dan schiet het me weer te binnen...
en hoop
dat ik er niet te laat ermee ben...want als dat zware adem gezaag en volle aademshalings route...klinkt
echt of je ...het laatste uur hebt geslagen...met die zware adem te korten... met wakker worden...in de nacht...

Omdat het al zo zwaar was al...deed ik het... met 2 sigaretten...elk na elkaar...

Met mond dicht ...en zacht neus dicht knijpen...want het moet ook vooral... in de neuspunt terecht komen...de rook
want daar vermeerderen juist zulkse virussen zich...
en de oren mee doen... neus dicht ademen tm dat ze gaan knappen...en dan de rook erin...via de keel...de keel was ook erg dik ...met allemaal blaasjes erop...zag ik kijkende in een vergrootspiegel...

dat gaf een soort verdovend gevoel met het geluid...of ik aan het doof worden was...kortom ik zat echt aan alle kanten helemaal vol met het Virus...

Dus het had... met het uitroken van de virus...minstens 2 sigaretten achter elkaar nodig...(Bij gewone verkoudheid eentje maar)

Met dat uitroken ...kijk niks te gek op...ermee bezig zijnde...het komt er van boven en van onderen er allemaal tegelijk eruit...dus
ik doe zulks altijd ...op het toilet...leunend zwaar op het hoge stoelkussentje...met het kotsemmertje er naast...

Oke dan... erna...met een Asperiene of Parasetamol met veel drinken...en weer gaan liggen...goed warm dekken...

Steeds veel drinken...is wel lastig...dan lig je er net lekker bij ...en de blaas vult zich alweer...
dat worden dan gewone toilet beurten...met een zieke kop...de ellebogen op het hoge stoeltje met hoog hard kussentje...het hoofd in de handen...want de adem is wel weer erg verbetert...maar de ziek in de kop...in het hoofd is er nog...(Ik heb wel ...op gevoel...erg veel Pepermunt in de mond gezogen...liet ik een keelpil kopen ...zat ook daar perpermunt in las ik)dat doet dus iets goeds voor de keel!!!

Veel oude mensen worden op de plee dood gevonden...of vallen er flauw...dus handig er een stoeltje te hebben staan...met pleeen... naar je toe trekken...dan vinden ze je
een stuk mooier...dan gevloerd op de grond naast de toiletpot...Ik heb altijd m'n mobieltje mee ...wat ik ook in het flatje doe...
dus ook naar de WC...
met boven aan...Contacten...Met A en AA - de eerste beller naam...die begint niet met een A maar met een W...dito de tweede naam...
ook AAA-Huisarts
ook AAAA is 112
De rest gaat op alfabetische volgorde...

Zelfs als je ...te suf bent...is drukken op ...de bovenste contact genoeg...

Ik legde ze uit...als ik is bel
en je hoort niks...kom dan wel...of als je alleen ...kreun geluiden ...hoort...of gebrabbel...
maar handig is... je snelste bedoelden...dat die bovenaan staan... bij contacten...
vandaar die A en AA en AAA en AAAA ervoor...
Met de bedoeling
Ziek beroerd flauw gevoelen etc dan hoef je de hele contactlijst niet af te zoeken...

Nou ja... zo ziek was ik ...dit keer ook wel weer ...van de griep...dat ik zulkse gedachtes krijg...wat handig is...een stoeltje op de Plee
erbij...naar je toetrekken is erg handig...want verdoofd ziek in het hoofd...ik werd ook is... 2 uur later plots wakker...en wel op het Toilet...en lag er netjes bij...met het hoofd op de armen...op het kussentje...van het hoge stoeltje...
Goed ziek was ik dus... van deze griep... na de griepprik gehad...

Hoe dat ook zij...Ik heb het gehaald... en heb niemand lastig gevallen...niemand ervoor gebeld...
De A-W en AA-W...contacten...in m'n mobiel...ze bellen mij 1x per dag en horen het dan wel...
Je klinkt alweer... een stuk beter hoor ik aan...Nou dan heb ik het goed gedaan...denk ik dan...met de Virus uitroken!!!

Maar alles bij elkaar tm herstel...was wel minstens 15 dagen...voorheen hoogstens 3 dagen...van de griep...
maw Het was een zware Griep Virus dit keer...

Goed
dat ik niet ook de Covid injectie heb gehaald...dat gaat dan oorlog voeren met elkaar in het lijf...
of men het dan nog haalt is maar de vraag...

Ik keek gisteren... in mijn keel met die vergrootspiegel en dacht ...Wat wonderlijk...ik heb weer een mooi open keel...ipv
helemaal dicht vol met blaasjes...

maw wat dat uitroken... allemaal doen kan...geen idee...maar m'n keel ziet er weer mooi eruit...
en
om aan te sterken ...drink ik best veel Chocomel...en gewone Ice Thee...erna ...dan blijft een melkproduct niet zo aanhangen...in die adem route...

Morgen ga ik weer
voor het eerst naar buiten...wgs het is ...Stemdag...want nu ik het... nog kan...wil ik het... niet laten ook...

Nou dat was sumier... over mij griepzieks gehad... perikelen...
(misschien zit er een tip bij in...weet je veel)

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 nov 2023, 06:05

Valium... :)

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... ytrip-exit
Als je het mij vraagt...
zouden ze... voor die Bernice... in Boer zoekt Vrouw...een Dame moeten zoeken
die decennia's jonger is ...dan haar Moeder... maar er wel op haar Moeder lijkt...wat meer past bij Bernice
maw
ze is gewoon ...van aard puur Lesbisch...en heeft geen enkele vorm hormonen ...voor Mannen ...die voor
haar willen zorgen...Zij is een type... die voor de Boerderij zorgt en zorgt voor haar Partner...en ook dat nog...in alle rust en stilte...in dat mooie Zweden...

(Nou ja ...zo zag ik haar... in dat programma...mi Een typisch vb... van iemand...(te zien te weten...aan de hele lichaamstaal)...die voorzichzelf...uit de kast komen... nog niet ontdekt heeft...of het openlijk nog niet erkennen ed !!!

(Die zijn dan... echt te bemanipuleren door anderen... al dringen vrienden... het haar op...misschien ook familie...om een man te zoeken...en ze dat dan ook gaat doen...via zo'n programma...om waar anderen haar op aan dringen...te gaan doen ....zoek een Man...Maar mi.
met haar... hele hormonen gestel...ze heeft totaal niks... met Jongens en Mannen...)!!!

LT) :roll:

Wat wel erg veel voorkomt...om de familie en vrienden te behagen ...of Kerk ed...trouwen ze vaak toch...
Zowel vrouwen... als mannen overkomt dat wereldwijd ...erg veel...Veelal met gevolg huwelijken die erg ongelukkig uitpakken...

Maar in deze ...moderne open tijd...hoeft dat zo ...niet meer toe te gaan...en kan mensen ...als die Bernice... er wel op gewezen worden...(als ze toch niet alleen wilt blijven)
wat de mogelijkhedens zijn...wat precies bij haar past...en qua Kinderen...(voor erf ed) van het bedrijf)...is het ook geen probleem ermee
met IVK of adoptie...alzo kan alles toch... op de pootjes terecht komen...met de juist uitleg...Dat ze beter
eerst zichzelf... kan ontdekken gaan...van welke sex geaardheid ...ze nu werkelijk is...maar mi
ze is gewoon ...van aard puur Lesbisch...en heeft geen enkele vlammende vorm hormonen ...voor Mannen!!!

Die Bernice
mi Een typisch vb... van iemand...die voorzichzelf...uit de kast komen... nog niet ontdekt heeft!!!

Maar... als ze het zelf ontdekt heeft...kan ze ...mee gaan doen met...
Boer...Zoekt...Vrouw!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________

Stem ze...

Fijne dag

https://www.youtube.com/watch?v=erXG9vnN-GI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 nov 2023, 02:30

Umberto... :)

(He he daat hebben we ook weer gehad...
De uitslagen bij de NOS...gingen vroeger veel mooier sneller een duidelijker...en 3/4 minder gekletst er tussendoor...
af en toe zapte ik er maar bij weg...effetjes kijken waar ze het elders over hebben...

De Kletstafel van Kahlid en Sophie zag er weer van oudsher gezellig eruit...dus bleef ik daar bij hangen...
Ergens moet onze Binnenlandse Economie het van hebben...niet van...Niks mag ook geen Sigaar etc.
Dan zakken de Economische cijfers ervan...en dat steeds meer en meer...met tegenwoordig...al die waterzuipers op TV...

Oke met een Stemwijzer kreeg ik als uitslag LEF de Jongeren Partij...omdat ik daar totaal niks mee heb...die Partij
niet eens kent...deed ik bij een andere Stemwijzer het nog een keer...daar kwam PVV uit...

Nnnou...Ik nadenken waarom dat er bij mij uit kwam...
Ik denk...zowel LEF als PVV ...zijn nog Intermenselijk Sociaal bezig...over de Dingen van alle dag
die de Burgerij tegen komt...Ik schijf welis voorbeelden...die waar het nooit over gaat...tijdens de verkiezingen
maar die de Burgerij wel dagelijks tegen komt...wat door de Politiek wel zo is ingesteld...maar in beeld
gaat het alleen over de zgn grote dingen...Maar de meesten van de Burgerij hebben te maken...met de dingen om zich heen...dingen van alle dag...

Ik gaf welis voorbeelden...Alles heet sinds eh...Het is Privacy...aan de andere kant willen ze Alles
moet Transperant...
Ergens klopt dat niet...
Van het kastje naar de muur Politiek komt ervan...voor de gewone Burgerij...

Ik kreeg in de jaren ook steeds meer het idee...dat de Uitvoerende Macht...velen ervan niet eens meer weten waar
het over gaat...ze doen dan op eigen houtje maar wat...bij Loketten ed.
Want niks werd zo veranderlijk...en zo vaak...dan de Opdracht gevende Macht...Waar gaat het nog over?

De zotheid ...die Burgers ervan...kunnen tegen komen...legde ik pas enkele voorbeelden van uit...
Er is zoveel onnozel Personeel...dat beter in de Zorg kan en Bij de Politie en als Leraren ed...ipv bij Gemeente
Loketten...of in die grote gebouwen ervan...als klets achterban...naar de Loketisten toe...
Het Kastje naar de muur Politiek kwam in het land ervan...
Met allemaal een glas water voor hun snuffert...tm bij de TV zenders aan toe...
Ze lijken niet goed snik aan het worden...maar de Burgerij... moet het wel van ze hebben...

Ik heb zelf niet gestemd...ik heb me laten Machtigen...en zei...stem voor mij maar...op een Vrouw...Zoek maar uit...
en zo is dat ook gegaan...
De gevolmachtigde had er zelfs een foto van gemaakt...Kijk hier op...heb ik voor je gestemd...op een Vrouw...
zelf had die op wat anders gestemd...zelfs op een andere Partij...
Zo heb ik ze vroeger ook opgevoed...
Vroeger hadden we nog ...van alles op de ramen thuis...met verkiezingen en bij ons waren dat 4 verschillende Partijen...dat
was grappig...vond ik...Niemand van ze is begemanipuleerd hetzelfde te moeten doen...als de Partner of hetzelfde
te moeten doen als de Ouders...Volgens mij doen mijn nazaten dat nog steeds zo...zelf nadenken over de dingen...
trouwens ik doe ook niet ermee...wat de nazaten vinden ermee...met de Verkiezingen...
We hebben er nooit ruzies en zo over gehad...ook nu niet...
Maar ik zei alleen maar...stem op een Vrouw voor me...de gevolmachtigde kent me echt helemaal...en stemde
precies goed voor me...Jij altijd met de Economie en klein en Groot bedrijven...hoor ik dan aan...dan zeg ik...daar
komen de banen vandaan...Dus zo moeilijk zit ik niet in elkaar...Maar als ze allemaal lijkt iov water gaan zuipen...vooral in beeld...dan mopper ik kijkende op Tv...Dat kost de Binnenlandse Economie...en dat horen mijn nazaten me ook zeggen...Dus ik hoef helemaal niks uit te leggen...als ik vraag...wil jij voor me stemmen...maar wel op een Vrouw...
Lijkt me enig een keer een Vrouw als Premier te hebben...zeg ik dan...
Na het stemmen kwam die persoon weer terug en vroeg me...wint ze het?
Nee zei ik...ze maakte een paar kapitale fouten met zeggens...
en ging in de weken steeds sneller praten...dat is erg link...als de helft van de zinnen verzuipen in het niks...
De meeste Kiezers houden van duidelijke taal...Maar als je al weet...die wint het niet dan stem je toch op een ander...hoorde ik aan...Tja eh...

Ik kan schijnbaar behoorlijk onnozel uit de hoek komen...maar zei als die ene Partij de allergrootste wordt...moet
er wel...Tegendruk in de Coalitie komen...een soort van halt...bij de wilde plannen...van die ene Partij...
Maar om alles te gaan uitleggen...begin ik niet aan...op m'n ouwde dag...
Dus eh ergens om koos je niet op de Winnende Partij...hoorde ik nog zeggen...(want ik had die al gezegd...welke Partij het winnen gaat...en toch...liet ik op een andere Partij stemmen voor me...)
Tegendruk moet erbij zijn...in Coalities...onder elkaar...
Want ook die grootste Partij geldt mi voor...Niet alles mag... behalve een Sigaar...) Eng die Waterzuipers op TV...
Trouwens
als je het goed bekijkt...hebben alle Partijen wel dingen...waar ik het niet mee eens ben...dat zullen erg veel Electoralen ook wel hebben...daarom weten ze tm op het laatst nog niet waarop te moeten stemmen...nou dat
had ik dus ook...en deed 2 x stemwijzer...

De Sociale elemementen voor de Jongeren bij LEF...ik schreef wel vaker over de Studenten...en vind het een
landelijke schande...wat die jongeren is aangedaan...en nog steeds...
Met de Verkiezings programma van de PVV...zie je een zelfde tendens...maar dan voor de Hele Burgerij...maw je kan tigs dingen aanvinken en 2 a 3 dingen niet...dan schijn je toch bij zulkse Partijen te passen...
Lekker geregeld dus...en toch stemde ik er niet op...te ingewikkeld om uit te leggen...maar er moet ...tegendruk in de nieuwe Coaltie zijn...onderling...voor elkaar plannen...Nou ja zo ongeveer vrij onverveerd ben ik er mee bezig geweest...

Ik zat te denken aan dat CDA...vanaf het jaar 2000 ergens begon ik te schrijven ...dat gaat het CDA de kop kosten....
al dat gedek van het slecht...andere Partijen dekten het ook...maar die hebben de...C...niet als Partij erbij...
Volgens mij ...schreef ik laatst nog...is dat nu volop gaande met het CDA...
Het is ze de kop gaan kosten...
(Soms is voorspellen zo moeilijk niet...)
Als... het diefstal bedrag... groter is geworden dan de feitelijke prijs...komen massa's mensen in de ellendes...
want dat gaan we dan tegen komen...in de jaren...met elke Jaarsprijsverhoging...en met de top loners etc etc etc.
Hoevaak ik dat al niet heb uitgeld...vanaf het jaar 2000
Als... het diefstal bedrag... groter is geworden dan de feitelijke prijs...dan de feitelijke top lonen...dat maakt de rest in het land...steeds armer en armer en armer...
Vanaf het jaar 2000 ergens begon ik te schrijven ...dat gaat het CDA de kop kosten....
al dat gedek ...van het slecht...andere Partijen dekten het ook...maar die hebben de...C...niet als Partij erbij...

Trouwens alleen gezinnen als de Hoeksteen van de samenleving te zien...met het halve land ...met andere
samenlevings vormenen en alle alleenstaande...of dat geworden...
Dat klinkt ontzettend Extremistisch...naar allen die niet een gezin vormen...of nog niet of niet meer...
maw Die Partij...vermagert verminderd...er vanzelf erbij...
(Soms is voorspellen zo moeilijk niet...)

Ik ga niet alle Partijen uitpluizen met de type-oefeningen...maar 1 deed ik dat is voor mezelf...helemaal uitpluizen
en erop voorspellen...gewoon voor mezelf...
Mijn DJ toen zei...je hebt het niet helemaal goed toen die m'n blad papier er over zag...Klopte...maar
toen kwamen de restzetels...en toen had ik erop alles goed...Dat vond ik pas echt eng...dus ik dacht dat doe ik nooit meer
al die Partijen uitpluizen en erop voorspellen...maar zo af en toe...volg ik er nog welis eentje...of twee...of Drie...
als ik die gasten hoor...met hun eerlijke verhaal...en alleen gezinnen op no1 staan...etc.
dan denk ik nog welis...aan die voorspelling...na het jaar 2000 gedaan...

Ik zat pas...te denken aan dat CDA...vanaf het jaar 2000 ergens begon ik te schrijven ...dat gaat het CDA de kop kosten....
al dat gedek ...van het slecht...andere Partijen dekten het ook...maar die hebben de...C...niet als Partij erbij...
Volgens mij ...schreef ik laatst nog...is dat nu volop gaande met het CDA...
Het is ze de kop gaan kosten...

Nu maar hopen dat ...het vernieuwde vernieuwde CDA...als andere Partij ...in een andere vorm...er wat van maakt...
Willen ze....De...C...in ons land ...nog hoog houden...

Nou ja...Ik heb op m'n oude dag...toch nog gestemd...
en wel op een Vrouw...
Helaas Pinda kaas...die wordt dus geen Premier...
Maar daarom... niet getreurd...het leven in het land...gaat gewoon door...
dat ging ...in alle eeuwen ervoor...(Wat er ook was...gaande was)...ook gewoon door...
Nu maar hopen... dat het allemaal...Intermenselijker wordt...bv aan de Loketten ed.

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=dLk9pzmaFHY

Gr en Knf van LT) :roll:

_____________________________________________________________

PS.

Ik denk...dat Nederland ...met het stem gedrag...collectief... ook hierop ...heeft gereageerd...
https://www.geenstijl.nl/5173610/zoekzo ... k-kruisje/
Was bij Opsporing verzocht en op het Journaal...
en op menige Webjes
en dan om de lieden...die de oorlog van daar...naar hier trachten te halen...door onze Joodse medemensen te belagen...
Dat zijn de Mensen goed zat!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 nov 2023, 16:27

Totalen... :)

(Ik tracht nog welis iets te snappen...
PvdA en Gr Links hebben alleen een lijstverbinding...
In 2021 had de PvdA 9 zetels en Gr Links 8 samen 17 zetels

Nu in 2023 samen 25 zetels...gedeeld door de 2 Patijen...elk 12 en nog wat...
mi Dan is
op 2023
de VVD nu de Tweede Partij ...in hun eentje met 24 zetels....
(en
Vergeleken met de vorige verkiezing gedeeld Hier en Nu...door twee...)Groen Links met 12 en PvdA met 13

GroenLinks en PvdA zijn geen 1 Partij...Het is geen Fusie Partij nl!

Nou ja ...zo ongeveer zat ik effetjes te denken...dat die PvdA echt niet echt veel groter is geworden met deze 2023 verkiezing...vergeleken met 2019 Tweede Kamer Verkiezing

Ik denk freubel ook welis wat...vb

Hoe dat ook zij...Het is maar hoe je het bekijkt...maar de waarheid is...het zijn nog steeds... 2 aparte Partijen...
Groenlinks en de PvdA... Met elk apart...zeg 12 en een beetje aan zetels...straks in de Tweede Kamer...

Een lijstverbinding en fusie... is er niet mee gaande... in de Tweede Kamer...
mi dan zijn ze in de Tweede Kamer...2 aparte Partijen met elk apart...Groen Links met 12 (was 8) en PvdA met 13
(was 9)!!!

mi Dan is
op 2023
de VVD... nu... de Tweede Grootste Partij ...in de Tweede Kamer...met in hun eentje
met 24 zetels....

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Ik las dit...

Grote zorgen bij omroepen omdat PVV NPO wil afschaffen: ‘Dat kost duizenden banen’

mi Waar het dan Kabinet ook mee aan komt zetten...hiet moet wel door de Tweede Kamer...
en 1 Kabinets Partij kan wel wat willen...de Coalitie ermee mee te krijgen is een ander verhaal...
Maar
als ik die Waterzuipkletstafels alsmaar Zie...sinds eh...denk ik ook welis...door wie wat waar worden ze zo bemanipuleerd bij de NPO??? Door wie wat waar zijn ze zo te bemanipuleren...want dat is het enge er aan...
Laat het daar is over gaan...

Tegenwoordig als ik alleen die Waterglazen zie op die Kletstafels...zap ik gelijk door...Het is te eng om aan te zien
vanaf 1 Zender een paar...etc. etc. etc...

Ook met die verkiezinges uitslagen...een zeer vermoeiende dag en avond tm in de nacht...
Er staat niks voor dat Personeel op tafel of alleen een glas water...
Het is te eng om aan te zien
vanaf 1 Zender een paar...etc. etc. etc...

Gevolg beetje bij beetjes zakt en alweer een beetje en alweer...etc.
De Binnenlandse Economie ervan...met dat... als Lands Rolmodel alsmaar voor de snuffert van ...Lands TV kijkers...

Ook met de Verkiezingsuitslagen zapte ik er bij weg...Het is te eng om aan te zien
vanaf 1 Zender een paar...etc. etc. etc...
Ook eng is
dan willen enkele Gasten of Personeel... toch wat anders drinken...staat er wel er bij ...een glas water...???
dan ga ik doorzappen
en blijf kijken waar het nog ...op z'n Hollands het altijd was...gewoon ontspannen en gezellig...en zonder sneltreinvaart geklets erbij...waarvan de helft... niet meer van te verstaan is...waar het Hart de Ziel ervan eruit is...weg wezen daar...Eng ...als die hele bekkies...van zulks TV Personeel ... er helemaal ervan... ernaar gaat staan...Kwak kwak kwak kwak Wa wa wa wa wawawawawwawa...etc...(Ik schreef hier welis...als er met praten... van dat TV Personeel...geen hart en geen ziel
er meer in zit...kan men ook
Robots voor die Lieden... op TV nemen...dat is ...nog goedkoper ook!!)!

maw
Er mag welis een grote bezem doorheen...niet alleen bij de NPO... ook bij menige NL Sprekend Commerciele TV Zenders!!!

(Ze lijken niet goed snik ...aan het worden ...een Taliban land... is daar maar zo... ervan te maken...want...maar waar niks mag ...ook geen Sigaar... komt niks goeds van!!!)

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________________


Burgemeester Ahmed Aboutaleb vreest niet voor winst PVV: ‘Gooi mijn Koran echt niet uit het raam’

mi...Mocht het ervan komen ...de PVV in het Kabinet...mi de dan Coalitie Parters...laten zulks nooit never toe ...
Burgemeester Ahmed Aboutaleb

Wat ze misschien wel toelaten
misschien vinden ze... een miljoen Moslims gekomen in ons land... wel genoeg...
(De hebberigheid van goedkope werkkrachten uit een ver land...heeft al van menig land...wereld wijd.. een Moslim land van gemaakt...)


Wat ze misschien wel toelaten
Wat aan... Joden en Christenen en Humanisten ...Waar onze Rechtsstaat op gebouwd is in de eeuwen...wordt belaagd...en LHBTI mensen ...door Moslims...en bekeerden Moslims... tot een andere geloof etc.belagen ed.en grote Criminelen ed.
meteen
van de metene...terug sturen waar ze ...van oorsprong...van vandaan komen...met Verlies van het Nederlandschap erbij...Nog is...Wat ze misschien wel toelaten...Dat dus!!!

Kunnen ze...die Daders... gelijk kijken
ervaren... belagers en grote Criminelen ed...hoe ze...met zulkse figuren... er... daar...in Moslim Staten... ermee omgaan...ipv sinds eh enne eh...met een werkstrafje alhier...

maw
Genoeg is genoeg... vanaf Links Paars...zoveel Moslims binnen gelaten... het hier erbij laten...dan kunnen ze gewoon in vrede alhier blijven leven...Trouwens omgekeerd ...moeten ze dat ...daar... ook niet...andere Godsdiensten zo massaal er binnen...te laten...
ze hoeven zich niet te laten overspoelen...door eh enne eh...en gelijk hebben... ook die!!!

Ik schreef welis vaker...In Zuid Amerika...zijn ook massa's werkzoekenden...Het is maar een tip...voor AH en CO en Zo...
voor Lands Groot Bedrijven...

LT) :roll:

Maar...Ik vraag me altijd wel af...waar hebben ze... de vorige nieuwe 150.000 telkens gelaten...
en die ervoor...en die daarvoor...Om elk jaar... er zoveel opnieuw binnen 150.000 of meer...uit een berber bush...te halen...(Dat is al van de zotte!!!)!!!

maw Ergens creeeren ze... in ons land... de Armoedes wijken ermee...als de volgende nieuwe ploeg ...van zeg
150.000...nog goedkoper is ...dan die er voor etc. etc. etc....voor Lands Groot Bedrijven...
(tm met vele miljarden winsten...)Met hun systeem...vanaf Links Paars...(Alles mag behalve een Sigaar etc
ermee aan het doen zijn...)
Ergens creeeren ze... in ons land ...overal...de Armoedes wijken ...ermee...

Laat het daar is over gaan...!!!

LT) :roll:

______________________________________________________________________

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=FlQV483aKeA

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie