WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 nov 2023, 01:47

EREN... :roll:
Afbeelding
'Sociaal onveilige werkomgeving onder oud-Kamervoorzitter Arib'

LT) :roll:

Die Arib...Zeker die gasten...af en toe...flink de Werk Waarheid gezegd...en dat weer omdat ...de NL Pers daar steeds op hamerde...Dat ze is moest aanpakken...(Om vakfouten en vak nikserigheid... en/of... om slecht gedrag etc...van de betreffende Ambtenaren zelf!!!

Ging de Pers ook... over die Bergkamp doen...pak het is forser aan...Schreef ik hiero...Niet doen...Bergkamp...anders komen ook de
anonieme klagers brieven...er aan...waarin hun ...eigen...vakfouten en vaknikserigheid en/of gedrags redenens... niet erin
erbij staat!!!

(Laten we het daar is over hebben...Soms is flink de vakwaarhedens zeggen...(Als Baas of als Chef ed)
tegen in dit geval... enkele Ambtenaren...met hun vakfouten en vaknikserigheid en/of gedrags redenens
Dat opzich al...via hun werk...onveilig ...en slecht....voor het land zelf ...kan uitpakken!!!)!!!
En de Pers...maar blijven schrijven en zeggen...dat ze is moet optreden gaan...Nou moet je is doen...

Over die Bergkamp ...pak het is forser aan...Schreef ik hiero...Niet doen...Bergkamp...anders komen ook de
anonieme klagers brieven...er aan...waarin hun ...eigen...vakfouten en vaknikserigheid en/of gedrags redenens... niet
erin staat!!!
Trouwens
mi Anonieme klagers... op het werk...moet gelijk geseponeerd worden!!!
Want anders kan iedereen... in het lande...zo kapot gemaakt worden...!!!

Maar...dan nog vooral ...die Gasten... (met hun (geestvervormende middelen)... snuif en/of pillen gebruik en/of doorzuip weekenden...met hun Alles mag...behalve een Sigaar...)maar...dat...hun ...eigen...vakfouten en vaknikserigheid en/of gedrags redenens... op het werk...dat niet erin
erbij staat!!!

Dat opzich al... hun werk...onveilig ...en slecht....voor het land zelf ...kan uitpakken!!!)!!!

(Laten we het daar is over hebben...Soms is flink is... de vakwaarhedens zeggen...(Als Baas of als Chef ed)
of is dat...sinds eh...Niks mag...ook geen Sigaar...etc.te eng om nog te doen zelfs...???!!!)

De Pers...over die Bergkamp ...pak het is forser aan...Schreef ik hiero...Niet doen...Bergkamp...anders komen ook de
anonieme klagers brieven...er aan...waarin hun ...eigen...onveilige ...vakfouten en vaknikserigheid en/of gedrags redenens... niet
erbij in staan!!!

(Die zelfde...anonieme klagers zeikzeurders...over Arib...maarrrr ze deed heer Voorzitterschaps werk...heel erg goed
en ze was ook „op momenten attent en betrokken”.(?!)

Nnnou ja...

(mi Moet die Arib een bak schade vergoeding krijgen!!!)

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________


Ik zat te kijken met mijn griep koppie...naar ene Timmermans en ene Omtzigt...
en dacht
van Omtzicht...wat een...Slap...Zachte Ei...als antwoord zeg...
met zijn antwoord...
zijn reactie... om voor Kerncentrales te zijn...Soms is er geen Zon en soms is er geen Wind...

ipv
Waarom er Kerncentrales nodig zijn...(in een overvol land)
Als we Links... de gang laat gaan...hebben de Generaties vanaf nu tm die van na ons
helemaal geen normale Natuur
uitzichten meer...alleen nog maar...Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee ...en als we niet oppassen ook
vanuit de lucht!!! en zijn er nog sumiere weides...via PvdD...dat allemaal zonder dieren...

https://www.google.nl/search?q=winsmole ... client=img
en
https://www.mensonides.nl/direct-regele ... n-de-tuin/

LT) :roll:

Niet dat ik er echt verstand van heb...Maar ik denk welis...Al die ontzettende vele lange Palen in de Zee...moet iets
met veranderde stroom... van het water...aan het doen zijn...waardoor menige Vissoort zich ...veel verderop...grandioos van
de Natuurlijke route ...(nu met de veranderde...waterstromingen...met de eeuwen oude waterstromingen....route niet....op zich af.....)...aan het vergissen gaan...en heel anders terecht komen...dan waar ze normaal...terecht moeten komen...

(Mooi om dat is Wetenschappelijk te Onderzoeken???)!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________

Afbeelding

Niet doen zo...ze vergeten het meestal...en rijden dan zo weg....

LT) :roll:

______________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 nov 2023, 14:56

Rente... :)

https://www.ad.nl/binnenland/medewerker ... ~aad8fcf4/

Medewer­kers terrorisme­be­strij­ding verdacht ‘van lekken staatsge­hei­men aan Marokko’

Schreef ik pas nog over...Hoogst waarschijnlijk...is dat een vb van...die stemmen voor een ... buitenland...
dus horen die niet in... zulkse Type banen...in ons land!!!

Zet je die toch... in zulkse type lands banen...maw Men had het hun weten...vermoeden...mensen die stemmen voor een ...op een buitenland...moet men... altijd bedacht ...erop zijn...AIVD ed)vroeg of laat... op lekken van staatsge­hei­men!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________

Ik zat vandaag dit programma van Hofbar te kijken...
Het is goed dat Rutger Castricum het vapen onder jongeren op zijn gebruikelijke, weinig diplomatieke wijze aan de orde stelt
zoals zo vaak...gaat het mi nergens over...omdat tm de EU al is beloten dat de smaken eruit gaan op 1 na...
met
zulkse programma's doen ze vaak...of de Politiek ...er helemaal niks mee deed en doet...
en
komen ze in feite aan...met oude koek herhaalde nieuws....of ze met iets nieuws komen...en het steeds erger maken dan het is...met wat allang door de Politiek opgelost is...

(Dat zie je erg veel op TV gaande in deze tijd...(al dat oud nieuws...met herhaalde anties geklets ...op TV)

De mode werd...om alles weg te beantien...wat nu weer??? De winst van regering is...ze kunnen de prijzen nog duurder maken ...dan het al duurder gemaakt was...Leuk voor de Staatskas...(Er zijn weer miljoenen tm in de miljarden nodig voor een ver buitenand... Kijk ons is goed aan het doen zijn als land...)))De anties komen steeds forser er aan...en de
prijzen stijgen er ongans van...in ons landje...

Maar...ALS JE HET MIJ VRAAGT...IK ZIE ZE... NET ALS VROEGER ...ipv jongeren... te gaan dealen ed... met drugs)
zie ik ze liever...
met een gewoon rokertje...op het schoolplein experimenterren
net als vroeger...daar hebben we nu...De Massale grote vergrijzing ...mede van nl!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

Toen ik in een flatje ging wonen...kocht ik gelijk een...2 trekkarretje voor zware dingen en eentje voor lichte dingen...

Afbeelding
(ik met het ...licht gewicht ...trekkarretje...vuilniszakken... weg brengen...)

Ik denk vaak...als je de vluchtelingen ziet...dat ze dat in hun land...het meeste misssen...trekkaarretjes...met al dat zware getil en
gesjouw ook met kleine kinderen...

Maar ik dacht er welis aan...op een dag ...kan je het niet meer sjouwen...dus... preventief ...kocht ik zulks
jaren terug...en laatst
moest m'n oude wasmachiene 25 jaar oud ...m'n flatje uit en daarna m'n oude TV...ook 25 oud...van die zware dingen...ze konden
mooi vervoerd ...vanuit de flat...op het zware trek karretje...door de Middelbare Hulptroepen...naar de betreffende auto toe gebracht...

Maar als er weer vrede is... in die landen...zouden ze die dingen daar is moeten gaan verkopen...want in bepaalde landen....duren
de vredes niet zo lang nl. en moeten ze weer...aan de sjouw...

LT) :roll:

Jezus Mina...as 3de Kerstdag is het 10 jaar geleden...dat ik... een alleenstaande Weduwe werd...
en toen dacht...plots...(Zo zonder mijn ...stoere sterke DJ...in de buurt voortaan)
ik koop
die trekkaarretjes...dingen ...vast prventief...Leende ze best vaak uit...vooral... het trekkarretje...voor zware voorwerpen...leuk zo'n handige (ik)...met dat in huis...te kennen ...lijkt dat...

In mijn vrienden kring...moet iemand wat zware dingen weg brengen...naar de stort...mag ik jouw Trekkarretje lenen?
Dat dus...(in die nu alweer 10 jaren)...en als de ene het weet...dat je zoiets hebt...volgen de volgenden...om het te lenen...leuk zo'n handige (ik)...(met de hulpvaardige Vriendendienst)...met dat in huis...te kennen ...lijkt dat...


Met zulks...Preventiefs...in je huis... in je flat...je hebt er helemaal geen last van...in elk berg hok... staat wel een bewaardoos...die zet je er dan bovenop...
of alles wat met stofzuigen nodig is...staat er ook welis op...
en... op de kleine trekkar...maakte ik een plastic krat op vast...daar gaan de volle vuilnis zakken op...handig
staat het al... klaar paraat...in het berghok...als het weg gebracht moet...

Mooie tip dus...om te kopen is...zulks te hebben...Komt op een dag...altijd...reuze goed uit!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 02 nov 2023, 12:15

TEGENSLAGEN... :)

(https://nos.nl/artikel/2496300-minder-v ... n-keerpunt

Minder verzekeringsfraude, maar nog geen keerpunt

MOOI KEERPUNT TE MAKEN MET...

1-iEDEREEN DIE GEEN CLAIM
HET VORIGE JAAR HEEFT GEMAAKT...BETAALT MINDER AAN PREMIE...HET KOMENDE JAAR...

2-Degenen die nooit ...een fraudeur was...met de claim...krijgt om de 5 jaar... extra premie vermindering...

3-Degenen die na 10 jaren geen ene claim heeft ingediend...betaalt halve premie...

4-Wie na 50 jaren premie betaald...geen ene claim heeft ingediend...krijgt een mooi groot uitkerings bedrag...
of naar eigen keuze...de premie... is voor die klant...*voortaan* ...maar 1 euro ...per verz onderdeel...


Dat zijn al 4 methodes voor minder premie te betalen!

Nou ...ja zoiets dus...maw mi...Goed gedrag...moet als dank... meer beloond...om fraude te voorkomen!!!
en om 1 of meer van die 4 punten...dat trekt dan weer...meer klanten aan...bij die verz maatschappij...

LT) :roll:

________________________________________________________________________
https://nos.nl/collectie/13959/artikel/ ... itten-vast
Egyptische grens ging even open, maar Palestijnen in Gaza zitten vast


mi Kunnen Journalisten... het nu is eindelijk over 1 Onderwerp tegelijk hebben...
maw
Dit is al een groot onderwerp...op zichzelf...voor Buitenlaandse Paspoorthouders...Egyptische grens ging even open...
en het alleen is daar over hebben...

dan met deze flauwekul zin...
Egyptische grens ging even open, maar Palestijnen in Gaza zitten vast
want
dat is weer een totaal ander onderwerp...
halen Journalisten dat alsmaar door elkaar...daarvan krijg je alsmaar weer...de grens bij Egypte blijft dicht...
(omdat Egypte heel Gaza niet op hun dak krijgen wil...via die door elkaar halende leuterende Journalisten...die
schrijven...grens ging even open, maar Palestijnen in Gaza zitten vast...

mi Kunnen Journalisten... ipv alles door elkaar te halen...het nu is eindelijk over 1 Onderwerp tegelijk hebben...!!!

Dat is beter voor het Onderwerp zelf nl.en wel...voor Buitenlandse Paspoorthouders...zelf!!!

LT) :roll:

Een vraag in dat artikel...

Waarom zijn de Palestijnen uit Gaza nergens welkom?

Om te beginnen
kan ook Egypte ...geen 2 miljoen mensen binnen laten met hun Hamas clan achter zich aan...

voor de rest...ligt het vaak...hoe zijn Palestijnen (als zijnde vluchtelingen) elders...naar elders opgevangen landen?

Als daar ...wat is...hoe snel... verspreiden ze het... naar hier...in elk opvang land alhier zelf!!!

maw ze gedragen zich niet... als vluchtelingen dan...maar als actievoerders...en dan...dan heeft Egypte hetzelfde
met ze...als in hun eigen Gaza land gaande is!!!

(((Gelukkig hebben wij...in ons land...Hunnie nog...
Imam en Rabbijn schudden elkaar de hand in uitzending Buitenhof
(Heb ik ook gezien ...dat Buitenhof...)
https://nos.nl/video/2495866-imam-en-ra ... -buitenhof

Mijn vraag is wel...aan die twee...Hoge Heren...of ze andere...gewone... woorden ...kunnen gebruiken
dan eh...Dialoog...ed...als ze tot de Goegemeente spreken...We moeten in Dialoog blijven gaan met elkaar etc...want mi...
weet 70 % of meer
alleen al in ons landje...
weet men niet eens
wat dat is...laat staan ...Migranten!!!Laat staan Jongeren...Laat staan fanatieke actievoerdes etc
Laat staan Vape Rokers...Laat staan snuivers ...en doorzuipers en laat staan...psychidelische geest pillen gebruikers...laat staan de anties zeikers...Laat staan 1 miljoen de laag geletterden...laat staan de ongeschoolden..etc etc etc.))!!!)))

Dat heet daar...in die hele regio...niemand wil ze opvangen...

mi. (voorspellen is zo moeilijk niet)...Al die dingen tellen mee nl.

Waarom Egypte ze niet binnen wilt!!!

Wat bij de Bevrijders in en na WO2 werkte...geen woorden als...Dialoog ed...maar ze deelden
Chocolade uit en... gewone ...Sigaretten en Sigaren...toen was de Vrede ...snel getekend!!!

(Sindsdien is
de toen eeuwen gemiddelde sterfte leeftijd bij 36 jaar...meer dan en nog meer...verdubbeld zelfs...)

LT) :roll:

Maar het Onderwerp was nu is...Fitria Jelyta
juist niet dat...maar...Egypte zette de grens (eindelijk) open voor... Buitenlandse Paspoorthouders...Laat het dan daar is over gaan...
ipv
al dat door elkaar geleuter...via enkelen ...van de Pers...secu...Fitria Jelyta...want dat houdt de grenzen juist dicht
al die tijd al...voor... Buitenlandse Paspoorthouders...met zinnen als...Egyptische grens ging even open, maar Palestijnen in Gaza zitten vast

mi Om zeg zo'n paar duizend ...Buitenlandse Paspoorthouders...aan de grenspoort te hebben...is nog wel te doen
maar 2 miljoen erop af...(om onderwerpen door elkaar pers geleuter)...komen die Buitenlandse Paspoorthouders er tussen...te tussenen...of er zelfs ...helemaal niet...er bij door...en dat is dus ...niet te doen...dat wordt dan weer...de grens sluit er!!!
Tot de volgende...per keer... korte...poging er...

LT) :roll:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... rael-hamas

LT) :roll:

Ik ben nog steeds boos...
dat Rutte ze niet mee terug nam in het Regeringsvliegtuig...via de grans van Israel...
toen die te gast was in Israel...
Had die Rutte erop moeten staan...ze mee te nemen...De Nederlandse Paspoorthouders
Toen er niks gebeurde...
schreef ik hiero...In gelul kan je niet wonen
Met gelul
komen onze Nederlandse paspoorthouders niet ...met Rutte mee terug...
en ik schreef ook
De Liefde... kan niet ...van 1 kant komen Israel...dat gaat hiero... Achterban... voor Israel kosten!!!

LT) :roll:

Ik denk welis...
Wat een EGO gedrag hebben ze daaro...
Het is altijd al naar hun toe gekomen...vraag ze is wat te doen voor een ander...
Met gelul
komen onze Nederlandse paspoorthouders niet ...met Rutte mee terug...
en ik schreef ook
De Liefde... kan niet ...van 1 kant komen Israel...dat gaat hiero... Achterban... voor Israel kosten!!!

De Palestijen in Gaza
Hoeven alleen massaal te vragen aan Hamas
De Gegijzelden vrij te laten...
maar dat schijnt alweer teveel gevraagt...iets te vragen voor een ander wat te doen...
Terwijl het daar allemaal om draait
Israel wilt de Gegijzelden terug...uit Gaza...

Ik denk welis...
Wat een EGO gedrag hebben ze daaro...in die conteriijen...
Het is altijd al
allemaal... naar hun... toe gekomen...vraag ze is wat ...te doen ...( iets voor een ander...te doen?
(Lijken ze niet eens te snappen...in die conteriijen...
iets doen ...voor een ander... Wat is dat???)

ik schreef ook
Had die Rutte op moeten staan...ze mee te nemen...De Nederlandse Paspoorthouders
Toen er niks gebeurde...omtrent...(aan de Israeliscfhe grens met Gaza)

Voorspellen is vaak zo moeilijk niet...schreef ik pas...
De Liefde... kan niet ...van 1 kant komen Israel...dat gaat hiero... Achterban... voor Israel kosten!!!

Nou ja dus...
Het is altijd al
allemaal... naar hun... toe gekomen...vraag ze is wat ...te doen ...voor een ander...
(Lijken ze niet eens te snappen
iets doen voor een ander...)!!!

Nou ja misschien... wordt de Liefde ...voor Egypte ...nu wat groter...in ons land... met eh...dat...
Na weken
als volkomen onschuldigen...in oorlog gezeten in honger en dorst met droogte en hitte... en geen slaapplek in Gaza
belandt etc en al een
Nederlandse Paspoorthoudster gedood...in Gaza...) !!!

ipv Israel zelf...Egypte
zette uiteindelijk toch...de grens open...voor de Buitenlandse Paspoorthouders!!!


Voorspellen is vaak zo moeilijk niet...schreef ik pas...
De Liefde... kan niet ...van 1 kant komen Israel...dat gaat hiero... Achterban... voor Israel kosten!!!

LT) :roll:
____________________________________________________________________________

Vraag bij de NOS

Wat kan Israël doen voor de gijzelaars in Gaza?

mi ...Omtrent de Gijzelaars ...is Israel al stevig bezig...maar omtrent de
Gegijzelden
is mi...een andere vraag...

LT) :roll:
___________________________________________________________

Fijne avond allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=v6ojnuH ... w&index=34
Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 nov 2023, 16:42

Slagen... :)

(Vrouw Giel Beelen bevallen van dochter Josephine
Floor, de vrouw van Giel Beelen, is op 31 oktober bevallen van een dochter. Haar naam is Josephine


Hoe dat ook zij...we mochten ...RADEN EN ER WAS EEN LIEDJE VAN...over de naam...
mi....Dat het een Dochter is...had ik dus goed...maar de naam ...had ik anders nl Suzanne...(Waar een liedje van is)

Nnnou ja ...Meneer Sonneberg
men kan niet altijd alles goed hebben...een beetje ouderwets (...getrrrr...)vind ik Josephine...
https://www.youtube.com/watch?v=HpJdmLrXzX4
terwijl
Suzanne...mi...altijd wel lekker vlot zal mee gaan...(en nog een erg mooi liedje is ook)!
https://www.youtube.com/results?search_query=suzanne

Maar tja ieder zijn haars meug...

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Verkiezingsprogramma’s
Verkiezingen
Politiek wil de middeninkomens helpen, maar heeft geen idee wie dat zijn

MI dE lAGE MIDDENINKOMEN (Bij wie of wat of waar dan ook)
IS TM 45.000
Dat recht op Huurtoeslag en Zorgtoeslag zou moeten hebben!!!

DE REST ZIT ER BOVEN...

LT) :roll:
____________________________________________________________

Ik las dit...

Bontenbal:(CDA) 'Veel wat misgelopen is in Nederland is te wijten aan het doorgeschoten individualisme’
PREMIUM
kon het artikel dus niet lezen...maar...
Ik denk dat het meesste mis is aan de Open Markt Economie...
Dat werd steeds meer en meer...Alles mag...doen die gasten...behalve een Sigaar...

Pas nog een vb.
Een Regio Camping waar mensen ...al meer dan ...30 jaar een huisje (gehuurd of gekocht) hebben...opeens moet iedereen eraf...
er is een Koper met veel geld op zak...die wil er luxe dure huizen op bouwen...

De Dupezijners klagen bij Minister de Jonge...(CDA)
antwoord terug...Dat is de vrije Markt...ik kan niks tegen doen...
(Maakte het met 1 zin af!!!)

Dat is niet 1 iemand... zwaar de dupe...maar hele Generaties...die er altijd verbleven en verblijven...

te horen er is Niks aan te doen etc...etc. etc.

Zelf zit ik dan
nog te denken...
vaak is iets ...historisch geworden ...in een stad of regio of land...
dan kan het nog ...daarmee... bevochten worden...

maw
Wat vindt zo'n Dorp of Stad of Stadsdeel Burgerij er zelf van...ook de Middenstand ed.
met de tip...met zo'n Petitie naar het Ministerie gaan...of zelfs... naar De Rechter ermee te gaan...!!!

Ik bedoel ...een tip ...geven aan de potentiele dupezijners...is er niet eens meer bij...via een Minsterie...tegenwoordig...
Gelijk de Open Markt gelijk geven...is dat...

Burgerij voor Hulp hogerop gezocht...en toen...Ze doen niks...
(Hele Ministeries lijken uitgespeeld gemaakt!!!)

(mi...Daarmee gaat ...de Jonge (en daarmee het CDA... voor de as Verkiezing)...behoorlijk...mee af...
bij al die Dupezijners...en ...mee levende omgeving ...etc.)

Deze over die Camping met eigen huisjes erop...hoorde ik laatst per toeval op TV...Ik dacht gelijk
aan wat wijk buren van vroeger...die hadden ook zoiets...
Oma's en Opa's en hele gezinnen...kwamen zo tezamen...zelfs organiseerden die Kerkdiensten op de Camping...
Die hielden zelfs met hun Vakanties nog Kerkdiensten...en toen...Kwam... de Open Markt Economie....

(Hoe mensen
snel
helemaal kapot gemaakt kunnen...(bleek dat)
hele Generaties tegelijk...(via...die ene of die paar of wat circuitjes met veel geld op de bank)
(Hoe die daar aan gekomen zijn...mag Joost...dat ook vaak wel is weten...)!?
maar...vond ik ook... dat toen... wel een vb!!!)en nog steeds is zulks gaande...

(Hoe mensen
snel
helemaal kapot gemaakt kunnen...
hele Generaties tegelijk...(via...die ene of die paar of wat circuitjes met veel geld op de bank)gaat het in feite over...

(Ik meen dat juist... om die Haaien...Snaaiers...figuren...De Poltiek uitgevonden werd...om de Burgerij...te beschermen!!!)
ipv
Hoe hele Generaties Kerkeloos werden...en worden...kan het tevens ook over gaan...CDA!!!

(Hele Ministeries lijken uitgespeeld gemaakt!!!)

(Er zijn nog veel meer voorbeelden ...(met wat er allemaal mis is gegaan en nog steeds...)dan het Indivudalisme...als eerste te noemen...!!!)

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Hier schreef ik laatst nog over...

Laat ik beginnen ...te schrijven...wat ik er over schreef...

Banken en veel grote Bedrijven...
storten zoveel geld van de winsten...naar de Gok Aandelenmarkt...
dan ze geen cash geld in huis hebben...om veel werknemers een gewoon leef uurloon te kunnen geven
en bij Banken oa de Spaarders rentes uit te betalen...
(Een bank klaagde laatst...dat lukt ons niet...zoveel geld is er niet)
Ik schreef toen...wat een zielig verhaal he...zo arm als een rat lijken ze...

Maar die 22 miljard winst...gemaakt via de klanten... ging helemaal naar de Gok Aandelen markt...

Ik leg dat welis zo uit
Je hebt
Papier geld
en'Cash geld

Parier genoteerd geld...valt helemaal buiten het volk buiten de Burgerij....
met Cash geld
dat staat op de bank...men kan het er ter plekke cash afhalen... of meer erbij doen...als Burgerszijnden...
ook per Pin apparaat kan men het cash eraf halen...

De Bank zelf...heeft Cash in kas...(Waar het Cash geld ook voor nodig mag zijn...ze hebben oa ook vaste lasten...
tm Personele salarissen ed...
Cash geld beweegt ahw
Onder het Volk onder de Burgerij...

Papier geld...is maar voor een bepaalde circuit...naar elkaar toe... over en weer...
net hoe de gok praktijken er uitvalt...
Als het goede gokkers zijn...kunnen die zo rijk worden als wat...
dus met bv 22 miljard als inzet...
als of niet verspreid...belegd...
Dat is hun bezigheid...met de bedoeling...om nog rijker te worden dan eerst...
Als
het slechte Beleggers figuren zijn...enm de dingen van de dag niet bij houden...verliezen ze meestal...tm
er gaan ook Bedrijven ed failliet er mee...
Personeel op straat etc.

Hoe rijker ze zijn...hoe meer ze minder te besteden hebben...
dan weet je al...ze gooien alle winst de Aandelen markt op...
dat betekent...ze hebben vaak veel te weinig Cash geld in de Kluis...aan huis...om
de lage lonen te verhogen ed.
om spaarders...de recht hebbende rente uit te betalen...is geen geld voor...
wat je ze ziet gaan doen...
is bv elke keer als iemand geld pint...3 euro 75 laten betalen als hetende kosten...

Als wat ze wel willen tm de EU...alle geld alleen via Internet gaat...kan welke Bank dan ook...voor elke handeling kosten gaan vragen en die steeds verhogen...
Daar is die ene kosten met pinnen nog een kleintje bij...
om er al vast aan te wennen...maar elke hetende kosten
heet opeens de winst...van die Bank...
en dat gaat dan weer het oude liedje op...op naar de Wereld Gok Aandelen markt...

Zelfs met de hele winst...doen het er...????
https://www.volkskrant.nl/economie/ing- ... ~be7e7a40/

Nou lees nu dit artikel maar is...

mi Ik zat er echt niet ver naaast...met mijn mening er over...

Maar als ze gaan zeikzeuren dan storten banken in...of die Bedrijven...met gewone normale uurloon uit te moeten betalen
of de gaande rente aan spaarders uit te betalen...
Dat valt me steeds vaker op...wat hun excuuspatroon is...of dat via een Ministrie iemand het zo laat zeggen...
dan storten banken in...of die Bedrijven...gaan failliet ...ed zielige verhalen...
en
dat
met honderden euro winsten tm in de miljarden winsten...tm nog veel meer over the top...30 miljard had er eentje laatst...aan jaar winst...
dat
is allemaal uit de Burgerij uit het volk weg gevist...in dat jaar...
en toch zo'n zielig verhaal...liefst via iemand van een Miinisterie...te laten zeggen...dan storten banken in...of die Bedrijven...gaan failliet ...ed zielige verhalen...

ipv Wettelijk moet geregeld...hoeveel van de winst mag in Aandelen...en hoeveel moet er Cash ...aanwezig zijn
om al hun vaste lasten te kunnen betalen...tm de lonen en rentes aan toe...

Nou ja zo ongeveer vrij onverveerd denk ik dan...over al die dingen...

(Als voorheen allemaal..met 1 Kostwinner alles betaald kon...
en tegenwoordig ... 2 Inkomens al...richting de armoede grens gaat...dan is er iets compleet goed mis...

En als er zoveel mee mis is...daar is de Politiek voor uitgevonden...om de Burgerij te beschermen...tegen de
Haaien Snaaikers...ipv gebruiken er die zelfs ...Politici...als woordvoerdeers...waarom dit en dat niet kan...

Ik hoorde ene Adema (Chr U) laatst praten...verdedigen...onder het mom van de Econonie...waarom dit en dat niet verhoogt werd...
nog is...
n als er zoveel mee mis is...daar is de Politiek voor uitgevonden...om de Burgerij te beschermen...tegen de
Haaien Snaaikers...ipv gebruiken er die zelfs ...Politici...als woordvoerdeers...waarom dit en dat niet kan...

maw Er ijn meer redenens waaom kerken leeg lopen...en er erg veel meer mis ging...
dan het excuus van die CDAér...Bontenbal:(CDA) 'Veel wat misgelopen is in Nederland is te wijten aan het doorgeschoten individualisme’
PREMIUM
mi
dan lijken we... allemaal schuldig...ipv (die zwaar gedekte)...die ene en die paar en wat circuitjes...die Haaien Snaaikers...ipv gebruiken er die zelfs ...Politici...voor...als woordvoerdeers...waarom dit en dat niet kan...(?)

Ik hoorde ene Adema (Chr U) laatst praten...verdedigen...onder het mom van de Econonie...waarom dit en dat niet verhoogt werd...

(mi...Ondanks de gigantische vette grote vele winsten...)???

LT) :roll:

Ik schreef vanaf het jaar 2000...als het CDA ...het zo erg blijft dekken...als dat gejat en gesjoemel met de
koerswisseling...met de gulden munt naar de euro munt...
(zwaar ten nadele...voor de gewone Inkomens en de uitkeringen en de Pensioenen ed)


Dan Zie ik... die (hetende Chr )...Partij tijdens Links Paars...als het CDA ...het zo erg blijft dekken...als dat gejat en gesjoemel met de
koerswisseling...met de gulden munt naar de euro munt...
als ze niet oppassen...(en elk slecht maar blijft dekken)...(Dan Zie ik)...die
Partij
zichzelf ten gronde laten gaan...

maw Er ijn meer redenens... waarom kerken leeg lopen...en er erg veel meer mis ging...
dan het excuus van die CDAér...Bontenbal:(CDA)
'Veel wat misgelopen is in Nederland is te wijten aan het doorgeschoten individualisme’
PREMIUM

mi
dan lijken we... via die CDAér...Bontenbal:(CDA)allemaal schuldig...ipv (die zwaar gedekte)...die ene en die paar en wat circuitjes...die Haaien Snaaikers...ipv gebruiken ... die zelfs ...Politici...ervoor...als woordvoerders...jA MAARRRRRRRRRRRRRRRRR...waarom dit en dat niet kan...(?)

(Doet me denken aan de WO2 Paus P...die van alles dekte...en na WO2 riep ...Wij allen zijn er schuldig aan...
Die Bontenbal CDA doet hetzelfde...mi
dan lijken we... via die CDAér...Bontenbal:(CDA)allemaal schuldig...Veel wat misgelopen is in Nederland is te wijten aan het doorgeschoten individualisme’

(20 miljard of meer...allemaal uit de Burgerij gejast...(Ach wat zielig...zijn die banken en Bedrijven...)
Als ze normale leef geld per uur moeten betalen heet dat...dan redden die banken die BEDRIJVEN HET NIET...IS SLECHT VOOR DE ECONOMIE...
Maar is dat wel zo???)

mi...ipv Wettelijk moet geregeld...hoeveel
van de winst mag... in (de Gok markt) aan Aandelen...
en hoeveel moet er Cash ...aanwezig zijn
tm een buffer...bij Banken en BEDRIJVEN...en pensioen Instellingen etc. om al hun ...EIGEN...VASTE lASTEN tm VARIABELE LASTEN
te kunnen blijven betalen...
tm de lonen en rentes verhogingen...TM aan spaarders... te kunnen uitbetalen aan toe...
tm koopkracht de Indexering aan toe!!!
(Dan gokken ze maar ...op de Aandelenmarkt met honderd miljoen ...ipv met vele miljarden!!!)

Fijne avond

https://www.youtube.com/watch?v=qR0cRbL ... w&index=27

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 nov 2023, 17:30

Ageren... :)

(Lekker geregeld...De Griepprik gehaald en 2 weken later gigantische fors de griep...
maw
Over is het nog steeds niet...word ik in de nacht wakker gigantisch benauwd...neus overvol keel en slokdarm
en longen...naast erg benauwd..en dan dat geluid erbij met trachten te ademen...
Na een Hoest en nies en snuit explosie lijkt het weer goed te gaan...maar binnen wat seconden verder
is alles weer vol...
Na zo'n keiharde explosie had ik een rood oog en ook 1 oogwal was rood...
of ik een knal tegen m'n oog had gehad...
(Zouden ze zich daar forensich welis mee vergissen...iemand vinden ze dood...met een knal rode oogwit en rode oog wal??? Nazaten en Mantelzorg worden zwaar verdacht???? (Die oogwal...de dag erop blauwig eruit zag...)
Maw
met zware Hoest Nies Snuit explosie tegelijk ...kan je er ook van gaan uitzien...of je een harde knal op of om het oog...van iemand gehad hebt...(wist ik zelf ook niet...dat het daarvan kan zijn...) (Maar zo fors ging bij mij...dit keer... de Griep er aan toe...
Kwam m'n ene zoon langs en zei wat heb jij nou?
Omdat die nachtdiensten heeft komt die erg weinig langs...alleen een telefoontje per dag...en ik had niks
verteld over rode oogwit en oog wal ed. anders gaan je nazaten gelijk komen...en dat wil ik dan gewoon niet...
oke na mijn geemmer aangehoord over de Griepprik uitkomst...zei die...misschien heb je daarom niet die bijpassende hoge koorts gehad...dat klopt zei ik...Ik heb er geen koorts bij gehad...
daarom leef ik misschien nog...weet je veel...
want ik was echt eeg ziek...als ik richting toilet liep...of er een heel erg oud kreunende kreupelige vrouwtje er naar toe liep...
normaal loop ik er meesal in snelle pas er naar toe...
M'n andere zoon als die hier logeert in het weekend...om te binnenshuis wat te gaan mantelzorgen...moppert altijd op me...Je loopt veel te snel...
straks val je...
Waarom zou ik vallen? Ik loop mijn hele leven al snel...sneller dan iedereen op het werk...om maar wat te noemen...sneller dan iedereen op weg naar school vroeger...sneller met dit en sneller met dat...
Nog een vb
Als mensen op vakantie gaan...sommigen zijn daar dagen druk mee bezig...en ik een halkf uurtje...even koffer in pakken
pas erbij en geld welk nodig bewijs dan ook erbij...klaar en ik..

Ik snap dat drukke gedoe van die andere helemaal niet...en die andere mijn snelheid ermee snappen ze niet..
mi
Als je alles preventief correct in de kasten hebt...bijtijds de paspoort verlengd heb...ook in de kast heb...
is het in tas en koffer doen...toch zo gedaan...
Hoorde ik het meeste aan in mijn leven van anderen....Ik heb het zo druk moet nog van alles doen...voor
de vakantie...werkenden met rode koppen erbij...in vrije tijd...
Nou... zulks... heb ik nooit gehad...
even... voor het weg gaan...tas en koffer in pakken ...en klaar is het...

Ik ging vroeger is voor 2 maanden naar Suriname met mijn nog net geen 2 jaar Tweeling zonen mee...ik had
1 koffer en 1 handtas mee...anderen rijen koffers en tassen mee...
zelfs die met z'n volwassen tweetjes...de Stuwardes geloofde het niet eens....1 koffer maar...
Ja ik ga naar een warm land...de kledij is er naar...en voetslippers ed dingen meer...m'n gewone altijd handtas...
met3 zonne brilletjes en zonnecremes...verder niks...alleen de Pas en vliegrickets erbij in...
nou dat pak je toch in een paar tellen...en zien je kasten er geordend eruit...pak je toch in iets meer tellen de kledij op rij eruit...
In dit geval...allemaal zomer dunne spullen...ik had nog ruimte om er wat leesboeken en teken kleur boekjes erbij in te doen...en hunlievelings knuffelspeeltje...

Goed oke...ik ben nu 80 jaar en woon 1 jaar in deze flat...heb toen gelijk alles dezelfde gelijkvloerse vloerbedekking laten leggen...geen geschuif met losse matjes ed is dat...
Iemand was in ene keer blind geworden las ik toen en alles kwijt in huis...
dus ik liet gelijk alle loop routes voor een blinde ...vrij te kunnen doen...van welke kamer dan ook naar douche en toilet...Dus sufkutterig in de nacht opeens te moeten pleeen...kan ik blindelings doen...
Ik wil dan ook helemaal niks...aan obstakels ed... in die looproute ...ook niet in het gangetje er naar toe...
Dus na 1 jaren kan ik ...het snel...en... blindelings lopen...
mi is dat een ...preventieve denk levensstijl...Net als het kopen van die 2 trekkarretjes...eentje voor licht gewicht en eentje
voor zwaargewicht...vanaf ik was Weduwe geworden...en dacht...zonder mijn sterke stoere DJ...kom ik vast van alles tegen...wat voor mij te onhandig of te zwaar is...of ergens in de toekomst plots...
dus kocht ik welis dingen prefentief...mi is dat een ...preventieve denk levensstijl...net als de loop richting in het flatje...kan ik blindelings lopen dus...
net hoe het er voorstaat...langzaam tm zwaar getrut... maar ook snel...sneller dan de anderen zelfs...dan de jongeren zelfs...
Op de galerij...ik met de Buitenshuis Mantelzorg zoon...opweg ergens naar toe...ik loop voorop...Loop niet
zo snel hoor ik zeggen...straks val je...
Maar zonder obstakels... een recht toe recht aan galerij ...is blindelings en snel te lopen...
De meeste mensen vallen over obstakels en losse kleedjes en overal stoelen en bankjes en losse dingen op de grond...

Een vriendin uit het vrienden groepje van mijn jongste zoon...was zwaar gevallen...of ze zwaar was mishandeld...
die ging gewoon in denacht pleeen...de wc is bij haar in de douche ruimte...kwam van alles tegen in die
looproute...Ik bedoel zelfs Middelbaren kunnen vallen...zo ik het heb...kan veel voorkomen worden...
mi is dat... een ...preventieve... denk levensstijl...
bij mij kan je diezelfde looproute op de dag en in de nacht...blindelings lopen...Misschien heb ik ook welis zooi staan...of nog niet opgeruimde spullen ed ...hier en daar...maar nooit in de looproutes...

Diezelfde Vriendin komt bij mij erg vaak langs...lekker bijkletsen noemt ze dat...
en alweer zet ze haar ruime handtas...vlak bij de grote stoel op zij...en alweer zeg ik dan...zet dat nou aan de andere kant...en niet in de loopruimte...Ja maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr Dus ze haalde laatst drinken uit de ijskast voor ons beide...en
met de 2 drink glazen kwam ze aan lopen...en had opeens de ...lussen van die handtas om een voet heen...en kukelde de 2 drinkglaaqzen ergens neer...Zei ze
en daar waarschuw je me altijd voor...zet de tas... niet aan de loopkant van de stoel op de grond...

Veel mensen hebben een automatisme gedrag...komen binnben en kwakken de tas naast de stoel...
anderen komen hun huis in of flatje en leggen de Mobiel ergens te hoog...op een kastje...of te ver van alles er...
dan zeg ik altijd hetzelfde...en als je valt...je breekt wat...en dan...kan je er niet erbij...

Ik bedoel als ik die Middelbaren om me heen hoor...met hun tegen mij...pas op dat je niet valt...dan denken ze niet echt mee
met de looproute...die drukke werkenden met een eigen huis en dan nog een vrienden'kring bij te houden...en evt hobby's etc. en dan nog...een Mantelzorg ergens erbij...
Zal ik de boodschappen voor je doen? Dan zei ik best vaak...ik kan het ook bestellen en laten brengen...maar nee...ze
willen het graag voor je doen...en hoor aan...ik moet er toch voor mezelf ook naar toe...
Nou gezellig dan...zeg ik dan...(dan zie je die ook nog is)...als je overal ...nee tegen zegt...verdwijnen ze vanzelf...
Best grappig die bezorgdheid...om te horen...
dus ik loop dan maar minder snel...(Mijn gekantelde bekken ...van een te zwaar til werk verleden...staat niet toe...dat lang vol te houden...zo op m'n oude dag..v.eel en lang lopen ...laat staan snellopen...maar wel
de looproutes in mijn flatje...en de looproute op de galerij...maar daarmee loop in nog steeds sneller dan de Middelbaren om me heen...Ik liep altijd al sneller nl...dan iedereen om me heen...

Maar oud... en zwaar kreunend kreupelig lopende ...in m'n eigen flatje...heb ik dus met deze griep...zo fors is deze Griep... ook wel weer...
En van de 24 uur...slaap ik er 3.4 van...wordt hoogstens wakker om een plas...normaal moet ik dan in de run...maw
ergens van zijn mijn...blaasspieren ook niet meer...je dat...(beschreef ik welis) (Had een maagpil gekregen
met 2 dagen Ziekenhuis opname... moest ik voortaan innemen'...
Thuis...Ik denk dat ik na 6 weken dacht...er klopt iets niet...met de blaas...ging toen maar is de bijsluiter lezen...
Verzwakt de spieren en verzwakt de botten...
en dat geven ze aan ook oude mensen???

Met bepaalde pillen voorschrijven...mi sindsdien zeikt half Nederland in de broek...dat heet dan...(als excuus patroon)...gevolg van het ouder worden...
Weet je hoe duur dat telkens is...die maagpillen...en weet je hoe duur dat is...al dat gezeik in de broek tegen te gaan
met Inlegkruisjes en Maanverbanden...en speciale nog duurdere... hebben ze er ook voor...per maand
bij elkaar... aan pillen en dat...was 100 euro... extra opeens...
Wat is nu weer extra aan uitgaves opeens...

Dus met thuis blijven ...voor elke nies en hoest en plotse gulle lach...heb ik lekker dikke handdoekjes laten kopen...
Dat vult wel de wasmachiene per dag...maar toch ...er zijn nog Daluren...de kwartaal opgave gaf aan...ik
heb minder aan sroom gebruikt en dito aan gas...dan vorig jaar...
(maar als ik de te betalen kosten lijst bekijk...van rijen jaren...is zuinig zijn...duurder geworden...met
al dat bezuinigen ...is het duurder dan toen met z'n beidjes...
Dat schiet ook al niet op...Hoe dat ook zij...als ik er...de zeik...van krijg...
kan ik noig wel tigs bladzijden voltypen...(Hoe we aan alle kanten in de ...zeik...worden genomen...
belazerd...maar incontinent geworden om maagpillen...vind ik nog steeds niet te pruimen!!!)

ipv van die Maagpillen... neem ik de medicijnen nu in...met een bakje vanillevla en half yochturt...om de maag te ontzien...maar met de bekkenoefeningen zijn de ballasspieren niet mee verbeterd...
Met bepaalde pillen voorschrijven...mi sindsdien zeikt half Nederland in de broek...dat heet dan...(als excuus patroon)...gevolg van het ouder worden...

vroeger werkte ik... in de grootste volle zalen... in Ziekenhuizen...ontzettend veel Bejaarden...maar toen
was er missschien 1 of 2 of 3 incontinent...van de hele volle zaal...
Dus dat excuus patroon klopt niet...
Met bepaalde pillen voorschrijven...mi sindsdien zeikt half Nederland in de broek...dat heet dan...(als excuus patroon)...gevolg van het ouder worden..
Voor ik in dat Ziekenhuis lag...had ik dat niet...was ik ook bejaard...

De 12 jaar ervoor met Medicijnen had ik nooit problemen...en opeens heette het je moet een maag pil erbij innemen...
bleken ook mijn altijd dezelfde medicijnen allemaal veranderd ...van merk ed.
Ja maarrrrrrrrrrrrrrr er zit dezelfde substantie in als bij die duurder...hoorde ik aan...
ik weer...Ja maaaaaarrrrrrrrrrrrrrr ze zijn iov VWS niet voor niks goedkoper...
Hoe zit dat met de Capsules aanmakerijen en met de opvulsels van Medicijnen...en met de glans van Mediijnen...
waar halen ze...die troep vandaan...of uit welk ver land komen die goedkope vandaan...
Was is een docu op TV er over
Hoe smerig ze daar ermee werken...
Ik wilde dus mijn vorige Merken terug...
maar die zijn failliet gegaan...omdat Apotheken met eigen merken gingen werken...en de rest uit een goedkoop land komen...Daar moet een maagpil helpen...aan eh...
Met bepaalde pillen voorschrijven...mi sindsdien zeikt half Nederland in de broek...dat heet dan...(als excuus patroon)...gevolg van... het ouder worden...

Nou dat was dus weer... is even... een zeik ...verhaal...met de type-oefening...

Ik weet nog steeds niet...waarop ik zou moeten stemmen...Hoe meer ik bezuinig ...hoe minder hou ik per maand over...op
de bankrekening...
Terwijl...ik heb de auto al weg gedaan...gan niet meer naar Concerten en Theaters en naar Pretparken en naar de de bioscoop...
doe erg lang met de Huisspullen....en ook erg lang met de kledij en schoeisel...en de vele verjaardagen
kaado's aan kosten...dunde ook
erg uit...(zijn overleden)

Oke...ik lag dus 2 dagen plots in een Ziekenhuis...omdat de Apotheek me opeens met andere Merken...per dag 100 mgr tekort gaf aan Bloedverdunners...dat koste aan eigen bijdrage 250 euro...en 136 aan Medicijnen exdxdtra en echo en Verpleegkundig handelen???
Die nota's zijn niet meer bij te houden...boven op de top dure verplichte Premie en top dure Eigenrisico...
opeens met dat er boven op...ook met elk Onderzoek...

De Dr van Radiologie belde me op...ik met m;n zware Griepkoppie...waar gaat dat nu weer over...
elk belletje van ze is wel een ...te betalen consut...Eigenbijdrage...
Of ik klachten van de 4 bestralingen heb gehad...
Ik? eh Nee geen ene klacht...Echt niet? Nee!
(Ik dacht moet dat dan???)

Dan belt ze me... over een poosje nog is...hoor ik aan....Hoe het met vergaan is...(Ik dacht gelijk...Zal ik dat zeik verhaal gaan houden?
of over alle nota's die binnen kwamen...bovenop Premie en Eigen risico...of zal ik gaan klagen over...de rek
methode... met een Aorta Aneurisma...om maar niks te hoeven doen bij Bejaarden)
Ik vroeg een second opinie aan nl.
Inmiddels...
Een half jaar verder...Ik moet een Loopfunctie...hoor ik per telefoon aan(...als consult...) gaan doen...
en daarna moet ik...in het echt langs komen...als Consult...niet per telefoon dus...)

Maar eerst nog een CT scan voor de Longen...om te zien of die 4 Bestraling... het juiste werk gedaan heeft

Geen ene klacht ermee gehad??? Nee!!! Nee? Nee!!!
(of zal ik haar (Die Radioloog DR)...vertellen...dat mijn haren sindsdien ...(geinig wel)...lichte golfjes heeft...ipv stijl????)
(Nou ja...dan deed het...toch...wat!)(maar wat mij betreft...niet als klacht!!!)

Maar...Ik zie...sinds eh...enn e eh...ondertussen... de hele rij Nota's ...al binnen komen...)

Ondertussen is de...Natuurlijk... Aorta...Aneurisma Eutha...Bom...groter...en groter ...geworden...!!!
(En een zware Griep gehad...vergt ook vast wel wat...bij hoog bejaarden...) Soms zie je die Gasten denken...Zeker weer zoeentje ...die de Griepprik niet heeft gehaald...)(eh Jawel zeker weten...en ook alle Covids prikken...alleen
die van NU...heb ik afgezegd...misschien later...wat maanden later alsnog ergens halen gaan...)

Ze leren het maar niet
dat 2 verschillende)...Virussen ...in het lijf (gespoten)te kort op elkaar...
heel erg hevig...oorlog kan gaan voeren...vooral bij zwakken zieken en bij bejaarden...)Komt er oversterfte van
dan heet dat...Ze weten niet waarvan...(???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????)
want dat test... geen Corona... aan nl!!!
(Die maken samen ...een onbekende...Mutatie...een aparte...) Komt er oversterfte van
dan heet dat...Ze weten niet waarvan...(Ik schreef (als tip)... hiero vaak zat...Doe de Covid prik in het Najaar en de Griepprik in het voorjaar... of net anders om!!!)en toen
en dan...Komt de Griepprik brief binnen en wat dagen later de Covid...Corona prik ...om te halen...

Ze leren het maar niet
dat 2 verschillende)...Virussen ...in het lijf (gespoten)te kort op elkaar...
heel erg hevig...oorlog kan gaan voeren...vooral bij zwakken zieken en bij bejaarden...)Komt er oversterfte van
dan heet dat...Ze weten niet waarvan...

En ook dat nog...
Ik weet nog steeds niet...waarop ik zou moeten stemmen...Hoe meer ik bezuinig ...hoe minder hou ik per maand over...op
de bankrekening...

Jullie ook een fijne avond gewenst
https://www.youtube.com/watch?v=Eg5O2y1 ... ew&index=3
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 nov 2023, 00:38

Geren... :)

(In de ouderenzorg moeten 'scherpe keuzes' worden gemaakt
De vergrijzing is een toenemend probleem in Nederland.

Het punt is Meneer Sonneberg...
Als je boven de AOW leeftijd bent...heet je Probleem...dus toch maar lekker gewoon doen...
ipv al die anties erop na gaan leven...
Oud worden wordt niet meer in dank afgenomen...en men bezet sowieso een huis of flat...waar
misschien een heel gezin in past...
Om dat op te lossen ...hadden ze vroeger Bejaarden tehuizen voor bedacht...dan kwamen de huizen en
flatjes ervan vrij....want ook toen was er al huizen tekorten...Geen Woning geen Kroning...werd een leuze
April 1980
maw niks nieuws onder de zon...met woning crisis...alleen in deze tijd...waar laat men in het land de Bejaarden...voor de huizen stand ed.
voor gezinnen ed dingen...

Wat ze ...nog steeds niet vertellen is...met elk jaar zo'n 150.000 of meer werk migranten en migranten vluchtelingen
dat zijn 150.000 of meer ...niet premie betalers...die gratis en voor niks...wel recht hebben op alle Medische zaken...
in ons land...(Dat heet dus het Ouderen probleem)maar mi...ze snappen iets niet...dankzij de vele Ouderen
met allemaal een Inkomen...die betalen allemaal Premie...en daarmee kan weer betaald...die 150.000 of meer
nieuwe Migranten in het land...elk jaar...
en ook de vorige 150.000 lading...waar zijn die gebleven...heten die na een jaar al...te duur voor AH en CO en Zo...
en moeten ze het veld ruimen voor de volgende premieloze...lading...

Die massale niet premie betalers...die gratis en voor niks...wel recht hebben op ...alle Medische zaken...
in ons land...(Dat heet dus het Ouderen probleem)maar mi...ze snappen iets niet...dankzij de vele Ouderen
met allemaal... een Inkomen...die betalen allemaal Premie...en eigen risico en kwam bij...eigenbijdarge ...en daarmee kan weer betaald... die 150.000 of meer...nieuwe Migranten... in het land...elk jaar...

maw Laat het duidelijk zijn...De hetende ...De vergrijzing is een toenemend probleem in Nederland...mi is dat juist het
probleem niet...want...als ...al die Bejaarden... er niet waren...kon er maar een hele kleine lading migranten... per jaar binnen gehaald...

Voorheen heette een asielzoeker vaak ...maar 1 of 2 personen...uit een dansgroep of een Sportgroep...in het jaar...uit een ver land...
was groot nieuws...er was een Asielzoeker...1 of 2...soms het hele groepje...uit een ver land...
maar... dat was het... dan ook...

De 1 Verdieners Cultuur kon dat makkelijk opvangen...en alles zat nog in het Ziekenfonds...Ik bedoel maar...
als lands Bejaarden het probleem gaat heten...snappen ze iets niet!!!

Mijn oudste Zus moest 2x een hart operatie ...eerst Links en toen Rechts...nadat holde en vloog en draafde ze alweer ...was
oppas voor haar achter kleinkind...een provincie verderop...zo'n dagelijkse OV klant was ze...opdat haar Kleindochter
aan het werk kon blijven...

Zullen we alle Bejaarden is aan de neus hangen...bij de klagers over Bejaarden...wat die nog allemaal doen in het land
zelfs al kunnen ze niks meer doen...betalen ze mee...aan die 160.000 Migranten Medische zorg...per jaar...

want Bejaarden van deze tijd...hebben allemaal...de meesten...vanaf de jaren 60... als 2 verdieners gewerkt... en hebben dus...inkomen...en alle Bejaarden hebben AOw...en betalen allemaal Premies ed.
die steeds duurder werden...erbij bedacht eigen risico...en er laatst bij bedacht eigen bijdrage...

(Copy-cat methode usa is dat!!!)dat maakte tijdens het Obama Linkse bewind 20 miljoen mensen meer...onder
de armoede grens...alleen al... via al die nota's voor Medisch zorg ed... op ze af...
want... al die hetende nieuwe Migranten...met massa's moesten ook medisch verzorgd...

Dat geld uit de gewone Burgerij jassen...werden er ...ontzettend rijk mee...met hun armoedes wijken crerende...
via allerlei inkomens trucs...steeds lager en lager en lager werd het uurloon...
Dat copy-cat gedrag...van Nederland...Komt het je... bekend voor???
en bij gepensioneerden de Koopkracht index onthouden jaren en jaren en jaren...
terwijl...de Index (van de Pensioen Aandelen)...op de Aandelen ongekend steeg...

Het zit nog veel ingewikkelder breder in elkaar...een operatie voor bekjaarden gaan laten ...dat bv 20.000 kost
maar wel medicijnen ...voor in de miljoenen...geven aan de rest ...dat ze 2 tot 4 maanden langer laten leven...

Mijn zus leefde nog 5 jaren...vanaf de operatie...en Mantelzorgde voor de eigen Nazaten...opdat
de oudelui hun nazaten... konden blijven werken...en zo de Economie draaiende houden...Ik bedoel maar...85 geworden...mooie leeftijd ...om er dan
uit te stappen...want na een levenvol werk ed komen... geheid sowiwiso vanaf 80 jaar...de kwalen...met toe nemende mate...maar ondertussen
betaalt die grote bejaarden groep wel...alle premies...en...eigen risico... en...eigen bijdrage...

Zonder hen... met of zonde kwalen en ziektes ed...zat zoveel geld niet ...in die Ministerie potten...ook bij VWS niet!!!
Zonder ...hun inbreng...Dan kon net als toen...maar 1 of 2 ...of een apart klein groepje asiel aanvragen...en was de Aandelemarkt een stuk lager...

Kwam ik nu ...voor de Bejaarden op???
Als we toch ...het probleem heten...daar neem ik een bakkie koffie op ...met een lekker sigaretje erbij...want zeg nou zelf...er
moet wel geleefd worden nl....!!!

(want waar niks mag...
ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van...)
Daar zakt de Binnenlandse Economie alsmaar van n l!!!

maw
Er moet ook nog gewoon geleefd kunnen wordeen...zonder bij elke scheel...een Dokter met anties aan de
Waterzuip kletstafels te hebben...wat beantieen ze ...nu weer???

Als we toch ...het probleem heten...daar neem ik een bakkie koffie op ...met een lekker sigaretje erbij...
(want waar niks mag...
ook geen Sigaar etc...daar komt niks goeds van...)
Daar zakt ...de Binnenlandse Economie... alsmaar van l!!!

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=ngSsaSi ... w&index=40
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 nov 2023, 01:56

Rente... :)

Afbeelding
Weer is aan een quiz mee gedaan...alle 10 vragen goed...dus mooi gedaan...jammer dat ze de snelheid van indrukken niet meten...dan zat ik vast ook bij de Top 10...
en dat op m'n oude dag... met nog steeds een griep koppie...(niet meer zo hevig ...als de vorige dagen...maar
toch ...weg is het nog steeds niet...)
Ik vond dit een super makkelijke quiz...

Maak nu de PartijqQuiz zelf is
https://www.ad.nl/politiek/verkiezingen ... ~a3cc168d/

LT) :roll:
____________________________________________________________

Ik heb ook naar de Verkiezings debat gekeken...
(Irritant... als ze precies achter hun tegenstanders...eigen partijleden gaan zetten...
dan krijg je die...Nee knikkers mee in beeld...als de tegen partij aan het woord is...
Die van de PvdA/Gr Links eidigt ook steeds met nee...geschud als een Tegenpartij aan het woord is geweest...
Die Nee schudders...erg Kinderachtig en irritant en storend gedrag... is dat!!!

RTL-VERKIEZINGSDEBAT
Timmermans gaat door met zijn toenaderingspoging tot Omtzigt, bij wie hij zich ‘thuis voelt’
Pieter Omtzigt (NSC) reageert zondagavond bij het verkiezingsdebat van RTL koeltjes op de aanhoudende toenaderingspogingen van lijsttrekker Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA.

Valt me op...dat die Timmermans ...geen woord zegt over de meningen van Groen Links...over al die Onderwerpen...
(Dat houdt die schijnbaar expres uit beeld...om evt PvdA Kiezers ....trachten terug te winnen...die weg zijn gegaan
vanaf PvdA samen met Groen Links een Partij is...)Maar het valt me wel op...dat die de veel
Radicaler Linkse Partij ...in hun samenwerkingsverband...er buiten laat...in beeld ...op TV...
of Groen/Links er niet toe doet...doet die eigenlijk...
(maw mi...er klopt iets niet aan die Timmermans!!!)...want in het Stemhokje... blijkt het 1 Partij te zijn...PvdA en
Groen/Links...

LT) :roll:

PvdA en Groen/Links gingen... op elkaars Partij ledenlijst... ook staan...Nergens hoor je daar wat over
mi mag dat helemaal niet...want via den Haag...krijgt men subsidie naar het aantal op de leden lijst...
en als dat Fraude blijkt???

maw Niemand legt uit ...hoe dat zit...of ze al... van elkaars Partij ledenlijst... iov... zijn moeten afflikkeren
met dat dubbelop van elkaar...of dat ...dit weer...(als al... bij zo erg veel... in ons land)...dat zo'n gedekte slecht blijft...in het kader van...gedekt en wel...onder het mom van...(met (in beeld)...een glas water in de hand)...Alles mag... behalve een Sigaar)!!!

Als 1 lijst samen opgeteld...
kijk ons is ...groot zijn...PvdA en Groen/Links gingen... op elkaars Partij ledenlijst... ook staan...

Elke Nederlandse Politieke Partij...via den Haag...(uit lands Belasting centen)...krijgt men subsidie... naar het aantal... leden...per Partij...(of...op de gezamelijke Partij)...leden lijst...

Wilders bv
heeft maar 1lid... op de Ledenlijst...Zelf zegt die in beeld...geen Rijks Subsidie te krijgen...maar mi
via den Haag...krijgt men subsidie ...Per Partjij...naar het aantal op de leden lijst...
mi...dus wel ...minstens... voor dat ene lid ...op de Ledenlijst...bij die PVV Partij...krijgt de PVV Subsidie!!!

(Nou ja...zo tijdens...de type-oefening... zo denk ik er over hoor...)
LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Ik las dit...

MELKVEEHOUDER
Hof: Rabobank had boer die een miljoen bijleende moeten waarschuwen voor strengere uitstootregels
De bank had volgens het Gerechtshof de boer moeten waarschuwen dat er mogelijk nieuwe beperkingen aankwamen, die zijn lening riskant maakten.

mi...Beetje eigenaardig...zo'n Vonnis...want die Boer had...net als elke Boer... van diezelfde...mogelijke...Nieuwe uitstoot Beperkingen...kunnen weten...

Stel je koopt een Brood...dan moet vlgs dat vonnis...de Bakker
uitleggen...aan elke klant...dat het volgende brood dat u koopt...misschien veel duurder uitpakt...wgs hier en daar... Conflicten op de wereld...

Het is nog maar de vraag...of bij Producten en Diensten...al die dingen moeten uitgelegd...sinds elk Mens TV aan huis heeft
en Radio etc. moeten de Kopers;...de leners ...net zo goed...zelf alles weten...sowieso Bedrijfs gerichte aankonigingen...via ...de vak Bladen ...het zelfr...kunnen weten!!!

U wilt nu wel... een nieuwe E-bike kopen...moet de verkoper zaggen...niet doen...want ze worden
gejat bij het leven...er zijn al verzekeringsmaatschappijen die zulks niet meer verzekeren...
of moeten
de klanten ...van hetzelfde... op de hoogte zijn...met al zulks op TV gedane mededelingen...
(Die Verkopers weten zulks vaak...via hetzelfde Medium...als de Klanten ...het moeten kunnen weten...)

Een Boer wilt van een Bank een miljoen lenen...moet die Bank zeggen...niet doen...want misschien...etc.
of
geldt mi...Iedere NL volwassenen is verantwoordelijk...voor de eigen daden...

(Ik kan me niet voorstellen
dat een bank ...alle misschienes van de Politiek ...moet gaan uitleggen aan de klanten...)
mi
Hoogstens wel...als het een Wet is!!!

bv Een net nieuwe Wet...vlgs De Wet... moet U zoveel niet lenen...want de uitstoot gaat nu per Wet...
wat mag en wat niet mag...en U wilt voor een miljoen investeren...voor uitstoot lenen...dat gebeurt niet bij onze Bank... Helaas voor U... via onze Bank... gebeurt... dat ...niet????

Met.. dat mogelijke misschien verhaal...kan mi geen ...neg...Vonnis... overheen gaan!!!
mi...moeten de Kopers...de leners ...net zo goed...zelf alles weten...over bv mogelijke...Nieuwe uitstoot Beperkingen...kunnen weten...
sowieso Bedrijfs gerichte aankonigingen...via ...de vak Bladen ...het die Boer...het zelf...kunnen weten!!!

(Ik kan me niet voorstellen
dat een Bank ...alle mogelijke misschienes ...van de Politiek ...moet gaan uitleggen ...aan de klanten...)
(Of
(Denkt die Rechter)
worden de Nederlandse BANKEN...GEBRUIKT EN BETAALD...ALS POLITIEKE VOORLICHTERS...BIJ HUN KLANTEN????)


Nnnnou ja
LT) :roll:
______________________________________________________________________

https://www.trouw.nl/cultuur-media/voor ... ~b15d8a5f/

Niet te geloven...dat dit...onze Frits is???

Vlak er naast te lezen...
InterviewDavid Wertheim
Hoe Nederland zijn Israëlliefde kwijtraakte. ‘Israël is geen bindende factor meer, maar een splijtzwam’

Pas schreef ik nog...
Toen Israel onze Premier Rutte met ons Regeringsvliegtuig...
via
Benjamin Netanyahu
Premier van Israël
onze Nedelandse Paspoorthouders...had mee gegeven...was er niks ten nadele van Israel gebeurd...
maar
die
Benjamin Netanyahu
Premier van Israël
Liet onze Premier Rutte met een leeg Regerings Vliegtuig terug naar Nederland keren...

(mi is er al decennia's alles naar hun toe gegaan...mi ze hebben niet geleerd ...De Liefde kan
niet van 1 kant blijven komen...Toen het er is echt is ...op aan kwam...wat terug te doen...kwam al dat geniks van Israel...naar ons land toe...
Voorspelbaar is...Dat gaat massa's achterban kosten...voor Israel...en tevens ...helaas ...ook (via de Dommen)...voor de Joden!!!)

maw Joodse Mannen en Joodse Jongens kunnen beter ...hun Kappeltje ...alleen thuis en/of alleen in de Synagoge dragen...zou
mijn tip zijn...en niet alleen in Nederland...(Maar Wereld wijd!!!)

Ik was er niet voor niks zo erg boos over...dat Rutte niet met onze Nederlandse Paspoort dragers...thuis kwam...in
ons land...

(Dat Egocentrische gedoe...van al die mensen in die Midden oosten gebieden
omdat
alles altijd naar hun toe kwam...

Nog een vb

Kleine moeite voor de Palestijnen ...massaal te eisen van Hamas
om de Gegijzelden uit Israel vrij te laten
want
daar draait alles om...voor Israel...

Maar iets voor een ander vragen...
mi is er al decennia's... alles naar hun toe gegaan...mi ze hebben niet geleerd ...iets voor een ander te doen...

Kleine moeite... voor de Palestijnen ...massaal te eisen van Hamas
de Gegijzelden vrij te laten
hadden ze dat wel gedaan...was Gaza nog steeds Gaza... en niet her en der plat...door Israel...die nog steeds
op hetzelfde wacht...
Dat Hamas de Gegijzelde vrij laat!!!

Zowel
Joden als de Palestijnen...Het lijkt er... Godsdienstig Gezien op...dat ze er voor
bij ...de Christelijke Leer... moeten zijn
iets doen voor een ander...om dat te leren...een anders op z'n minst...Bij het Humanisme...
om die dingen ...te leren...

Maar ...waarom ...vraagt dee rest van de wereld...niet hetzelfde???
Dat Hamas de Gegijzelde vrij laat!!!


Ons hele (Lands) Bestel bestaat uit...De Joodse Christelijke Humanistische Leer...
mooi als ze er... ook is daar...van gaan leren...

Ik was er niet voor niks... zo erg boos over...dat Rutte niet... met onze Nederlandse Paspoort dragers...thuis kwam...in
ons land...
(Dat Egocentrische gedoe...van al die mensen... in die Midden Oosten... gebieden
omdat
alles altijd naar hun toe kwam...

Nou dat dus...

Was Onze Premier Rutte met die Nederlandse Paspoort dragers ...in Nederland aangekomen
had voor velen...Israel...niet meer stuk gekund!!!

maw Dan was ...de Achterban... behoorlijk vergroot...voor Israel...ipv is nu... verkleind...

mi Voorspellen ik vaak zo moeilijk niet...

Ons hele (Lands) Bestel bestaat uit...De Joodse Christelijke Humanistische Leer...
mooi als ze er... ook is daar...van gaan leren...
Om is wat...voor een ander goeds te doen...vooral ...als het
er is
echt is
op aan komt is...

maw Vanaf de Israelgrens...Onze Paspoorthouders...via Tel Aviv...ons Regerings vliegtuig in...gebeurde niet
Dagen later
(Met al 1 dode Nederlandse Paspoorthouder )de anderen
wel
via de Egyptische grens...een NL Vliegtuig in...naar Nederland...)

mi De rest van het verhaal...voor Nederland is...dito de Medelanders...wat men zou moeten leren...is een oorlog daar...dat ...(Door die ene of die paar radicale opjutters)...niet naar hier
toe te halen!!!

Nederland ...dito... de Medelanders...
Denkdrom....Kom dus niet aan...onze Nederlandse Frits!!!
(En zijn naasten en naasten en naasten en naasten en naasten etc.)
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) :roll:

____________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 nov 2023, 12:02

Tegendeel... :)

(Ik las dit...
1,7 miljoen mensen het land uit? Er trekt een exodus langs de Pakistaans-Afghaanse grenspost
Honderdduizenden Afghanen in Pakistan pakten de afgelopen dagen hun inboedel en soms hele huishoudens op,
om in open vrachtwagens westwaarts te reizen: terug naar Afghanistan.

Ik schreef laatst...als die hetende arme landen...vooral die in Afrika...zo blijven klagen...dat Klimaatverandering aan de hetende rijke Westerse
landen ligt...en zij er een miljarden vergoeding voor willen...
Dat we ook ...allen van oorsprong daar vandaan mensen...terug kunnen sturen...kunnen ze is zien...weten en snappen...waar de
klimaatverandering vandaan komt...
Het Westen er zoveel meer
Industrie om heeft en meer wegen en huizen en gebouwen...om heeft...en dan nog de massale voedselvoorziening om heeft...en zoveel massaal schone water om heeft...
Dat ze dat nu maar is zelf moeten verzorgen...voor hun eigen mensen...ipv
er is daar eten en drinkens voor 40% maar ze blijven er maar kindereen maken voor 90% of meer...
wat
de vlucht naar Westerse landen gaf...en nog steeds geeft...van hun mensen...

Komt ze zeggen negatieve dingen de wereld in...over lnden die hun mensen... al zo lang opvangen...
Pakistan
was dat eeuwige anties gemekker ...over hun land...door de Afghanen schijnbaar ook goed zat...gemekker vaak ook nog met klanktonen erbij...daar
in hun oorspronkelijke land....is het... een goed land... beter en heter...
Vaak willeen ze...het eten er niet...de muziek er niet...de zang en dans er niet...de hele Pakistaanse Cultuur willen ze niet
en dito hun Wetten en regels...lappen ze aan hun laars...met veel revolutionair gedrag...de boel aan het verstieren..waar?....in het Pakistaanse land...in het opvang Gastland...

In op dracht van Pakistan...1,7 miljoen mensen het land uit? Er trekt een exodus langs de Pakistaans-Afghaanse grenspost
Honderdduizenden Afghanen in Pakistan pakten de afgelopen dagen hun inboedel en soms hele huishoudens op,
om in open vrachtwagens westwaarts te reizen: terug naar Afghanistan.
Daar
in hun oorspronkelijke land....is het toch...allemaal een goed land... en beter en heter...

Ik schreef laatst...als die hetende arme landen...vooral die in Afrika...zo blijven klagen...dat Klimaatverandering aan de hetende rijke Westerse
landen ligt...en zij er een miljarden vergoeding ...nog meer dan eerst...voor willen...

(En wij er weer van alles om moeten weg bezuinigen...)Dat we ook ...allen
van oorsprong daar vandaan mensen...die anties mekkeraars...terug kunnen sturen...kunnen ze is zien...weten en snappen...waar de
klimaatverandering vandaan komt...
(Met hun anties gemekker... over het Gast opvang land...)Want...Daar
in hun oorspronkelijke land....is het toch...allemaal een goed land... en beter en heter...)

maw
Ik krijg ook wel is ...die gedachtes...over alles wat... bv de laatste 50 jaren binnen kwam...in de Westerse landen...vanuit
verre landen...
(die
met hun anties ...het Westen gemekker...dat overal ...de schuld van geven...en het Gast opvang land...dat er
de dupe van is...oa de crimnaliteit wel 3/4 meer is ...sinds dat in het land is...)maw Weg ermee...Met hun...Daar
in hun oorspronkelijke land....is het toch...alles ...en allemaal ... een goed land... beter ...en... heter...dan hiero...)

Ik schreef laatst...als die hetende arme landen...vooral die in Afrika...zo blijven klagen...dat Klimaatverandering aan de hetende rijke Westerse
landen ligt...en zij... Daaro...er een miljarden vergoeding ...nog meer dan eerst...voor willen...

Dat we ook ...allen van oorsprong... daar vandaan mensen...terug kunnen sturen...kunnen ze is zien...weten en snappen...waar de
klimaatverandering werkelijk...vandaan komt...

Voor allen die de boel verstieren...
Nnnnou ja... maw ergens is de druppel...Ik begrijp... Pakistan wel!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

NIEUWS
Frans Timmermans laat stikstofdoel los: fijn voor de boeren, pijnlijk voor GroenLinks
Een lijsttrekker die al vóór de verkiezingen breekt met het verkiezingsprogramma is zeldzaam. Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA) deed het tijdens het RTL-debat toen hij zei dat de halvering van de stikstofuitstoot in 2030 niet heilig is.

mi Schreef ik dat al hiero...Die Timmermans praat of de fusie of samenwerking op 1 lijst...met Groen/Links niet bestaat...
Deze schrijft in feite hetzelfde...


LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... rkiezingen

Een Typische opstelling
met de zuil van Links vooraan...
en de zuil van de VVD achteraan...maw opstelling...Wie komt zo het duidelijkste in beeld???
en
achter de zuil van de VVD...als ze daar staat en praat...
Linkse Nee knikkers zetten...Als Zij praat
zie je Nee knikkers alsmaar...
(Zo kinderachtig en irritant als wat...was dat!!!)


LT) :roll:

______________________________________________________________________


Inter­view Protestantse Kerk
‘Het is winst dat er in de kerk ook ruimte komt voor het Palestijnse verhaal’

PKN
Predikanten blij dat hun kerk meer oog krijgt voor Palestijnen

Zat ik over na te denken...(Over het blij van PKN)
Lieten ze laatst op TV Zien...
Hoe de Palestijnen met het Christendom om gaat???
Als Palestijenen zelf besluiten...en niet Israel...(of niet meer)
vb
Waar miljoenen Christenen zich lieten dopen...in het water...van de rivier Jordaan...waar ook Johannis de Doper Doopte...

Omtrent de ware Chr Doopplek...Wil je je ook op deze plek laten dopen? Dat is helaas niet meer mogelijk, want er stroomt op die plek helemaal geen water meer. De Jordaan Rivier is door de millennia heen gaan meanderen, dit door de aanleg van verschillende dammen stroomopwaarts. Hierdoor stroomt er inmiddels aanzienlijk minder water door de Jordaan Rivier.
met
een omweg bocht ...dat water er laten verdrogen... en het is nu daar... een grote Vuilnis stort plaats...

Ik bedoel maar...waar moeten we... vlgs de PKN... blij om zijn???
Wie het weet mag het zeggen...

LT) :roll:

Hoe dat ook zij...(Om weer toeristen te trekken)(En een deel van Lands Geschiedenis...te behouden...
(Wel dezelfde rivier...Maar...De ware Doopplek is het niet...)...Ze vonden wel weer een plek...aan die rivier...
en maakten dit er opnieuw...
https://www.columbusmagazine.nl/azie_en ... de-jordaan

(Wel dezelfde rivier...Maar...De ware Doopplek is het niet...Na 44 jaar heeft Israël dinsdag de plaats waar volgens de traditie Johannes de Doper Jezus in de Jordaan doopte, voor het publiek geopend.
Yardenit is een unieke en geregistreerde doopplaats voor Christelijke pelgrims, op de locatie waar de rivier de Jordaan uit het meer van Galilea naar de Dode Zee stroomt. Hier dompelen sommigen zich helemaal onder water. Anderen laten wat water over hun hoofd sprenkelen. Het ritueel wordt natuurlijk wel fotografisch vastgelegd!

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Ik kreeg...per brief... een praat afspraak... in het Ziekenhuis voor eind Nov.
en de tijd 15 uur

Mijn Buitenshuis Mantelzorg Zoon
zit dan in de Nachtdienst...en vroeg...kan je het verzetten...naar vroeg in de morgen
(anders moet die in zijn...middernacht...(op de dag) ...op stap met mij...)

Ik met mijn mobieltje dat ZH nr bellen...
(Als u dit en dat op 1 of 2 of 3 of 4 of 5 drukken...

Kijk ik naar het beeld op m'n mobieltje is het beeld zwart...
Hoe kom ik aan die 1...
na veel gehannis opeens weer het toetsenbord...
en hoor aan...er zijn nog 2 wachtenden voor u...na 10 min wachten nog steeds hetzelfde
opeens ...een stem ...als u op het sterretje drukt...bellen we u terug...

Het toetsenbord in beeld is weer verdwenen...Het beeld staat weer zwart....
waar is het sterretje?

Na een hoop gehannis...de toetsen weer in beeld...en met zowaar een sterretje...en druk erop...
Inmiddels Wat dagen er na niemand belde terug...

Vandaag
ik belde het nog maar is...weer al dat gedoe...er zijn 8 wachtende voor u...en plots... druk op het sterretje...
weer gezocht en gevonden en ...op het sterretje ingedrukt...

Ik sluit het mobieltje...maar de stem... van die voice mw ...klinkt nog steeds door...
terwijl ik ...het mobieltje ...uit gezet heb...(?)

(Ik ben er vast te oud voor...snapt er niks van) Hoe krijg ik ...die voicemail stem... van dat ZH weg???

Waar ik ook op druk...nee dus...
Wat een ellendig gedoe tegenwoordig...om gewoon een afspraak te verzetten...en
ze houden zich niet aan...druk op het sterretje...we bellen u terug...

Ik drukte op Contacten ...en zag de rij telefoon nummers...van fam en vrienden...en nood nummers ed en belde er eentje
om te vragen ...Hoe kom ik... van dat voicemail geluid af... als ik m'n mobieltje ...op uit staan... heb staan...

Pas met dat...naar een ander bellen....hield de voice mail op...van het ZH.

Het wachten is ...ook nu...we bellen u terug...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=7DBIR30ks64
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 nov 2023, 08:55

Deeltjesversneller... :)

(Ik las dit...

https://www.ad.nl/politiek/d66-past-wet ... ~ab71fc6b/
D66 past wetsvoorstel 'voltooid leven' aan: zeker zes maanden begeleiding en betrokkenheid van arts

Jeetje Mina...wat een getrut is dat allemaal...Voor wie wat waar eigenlijk?
Met een vreemde
6 maanden kleppen dat je dood wilt...mi kan je er ...beter zelf... wat voor bedenken...Mensen willen dat nl niet zomaar...

Het komt zo bemoeizuchtig en Kinderachtig getrut over...op die oude mensen af...

mi Vanaf de gedachtes alleen al...Toch maar de pil van Drion in huis hebben!!!???

Pil van Drion

In 1991 schreef Huib Drion, vice-voorzitter van de Hoge Raad, een essay in de NRC waarin in hij aangaf dat “het oude mensen zo veel rust zou geven als zijn konden beschikken over een middel om, wanneer zij dat wilden, een eind aan het leven te kunnen maken”. Dit is door de media later de Pil van Drion gaan heten. Het zou mooi zijn als een betrouwbaar, veilig, humaan en legaal laatstewilmiddel beschikbaar komt voor iedereen die dat wil. Iedere oudere die de rust ervaart om het middel in huis te hebben is er één.

LT) :roll:
___________________________________________________________________________

Ik hoorde bij WNL vanmorgen dat we dit jaar al 400.000 Migranten in het land hebben...

Dat zijn 400.000 premieloze mensen ...die recht hebben op alle medische zorg en dan geven ze de bejaarden de schuld...dat de kosten zijn opgelopen...in de Zorg...Naast zorg hebben ze ook recht op alle welzijn...en dan...Hebben ze de Sportweekenden... ook niet erbij uitgelegd...als
1 van de hoogste kostenpost in het land!!!
en
dat heet de Bejaarden zijn het probleem...
Terwijl elke Bejaarde in Nederland een inkomen heeft en premie betaalt...tm de eigen risico aan toe...
nieuw bedacht erbij...eigen Bijdrage...
Vergis je niet dan komen de Nota's massaal bij die ouderen binnen!!!
(Stijgen de toplonen weer extra van)
Sinds eh...Voor elke scheet
heet tegenwoordig Manager...in de Zorg...Ze moeten toch wat...met allemaal gelijke kansen...allemaal
naar de HAVO en VWO...en dan gelijk in een toploon baan komen...
(Vroeger bouwde men dat... in de jaren op ...met het loon...tegenwoordig is het gelijk toploon...)
Met gevolg
de Bovenbouw
is te zwaar (geldelijk) belast daar stort... de Middenbouw en de Onderbouw .... dr van in...want die tructen ze
via het inkomen massaal...richting de armoedes grens in...

de Bovenbouw
is te zwaar (geldelijk) belast ...mi de Bejaarden zijn het probleem niet...maar de tegenwoordige Bovenbouw
in veel Bedrijven en bij Instellingen...maar daar gaat het nooit over...(Torenhoge wachtgelden betalen aan EU Politici...die er uit zijn gestapt...moet het land ook ophoesten...)

Het echte probleem
is nog steeds...dat ze zwaar gedekt hebben...met de Koerwisseling...van Gulden naar euro munt
waar ze massaal gedaan hebben of dat hetzelfde is...60 gulden bordje 60 euro...
of nog erger...maal 2.20 ipv gedeeld door 2.20

(Legde ik wel is uit met een heupoperatie...kosten 7000 gulden werd maal 2.20 in euro's...genoteerd...)
Legde ik ook vaak zat uit
het diefstal bedrag...
( is inmiddels ...cumulatief...mee...met elke jaarlijkse prijs en loon verhoging procentueel..
groter ...dan de feitelijke prijs is...)
Een heupoperatie kost 24.000 euro
Dat is terug berekend ...in NL gulden Munt maal 2.20 Dat is 52.800 gulden...(was dus 7000 gulden)
het diefstal bedrag...
( is inmiddels ...cumulatief...mee...met elke jaarlijkse prijs en loon verhoging procentueel..
groter ...dan de feitelijke prijs is...)

(Een hele aparte ...geheimzinnige...Wit Was...methode is dat...met de jaarlijkse
prijzen en lonen verhoging...bij hoge en Top Inkomens...(Vandaar vanaf het jaar 2000
tov elkaar...de rijken worden zo... steeds rijker... en de rest ...steeds armer!!!)

Maar...Bij de Lage en Midden Inkomens van Lonen en Uitkeringen en Pensioenen hebben ze dat toe niet gedaan
daar is netjes en correctjes... toen ...alles gedeeld... door 2.20!!!



Nou ja ...zo komt men wel uit met...(sinds eh)...de Zorg ...kost 100 miljard of meer...per jaar...en dat verdubbelt zich alsmaar meer...Met het diefstal bedrag is alsmaar groter erin
dan de feitelijke prijs is...!!!

Ik bedoel
als ze Lands Bejaarden een probleem noemen...omtrent de Zorg kosten...Breek me de bek niet open...VWS!!!
Terwijl elke Bejaarde
in Nederland een inkomen heeft en premie betaalt...tm de eigen risico aan toe...
nieuw bedacht erbij...Eigen Bijdrage...
Vergis je niet ...dan komen de Nota's massaal ...bij die ouderen alsmaar binnen!!!
(Wat voorheen allemaal in het Ziekenfonds premie pakket zat!!!)

Als je... alles zat bent...Het allemaal wel gezien hebt...
mi Vanaf de gedachtes ...alleen al...Toch maar mooi...de pil van Drion... in huis hebben!!!???
(Denk maar niet...dat Mensen ...sinds eh...met lage en Midden inkomen ...ook maar iets over houdt...voor de Nazaten!!!)

(ipv Bemoeizuchtige Kinderachtige getrut traject ...te moeten in gaan...bij de Eutha wens...als Hoog Bejaarde
Met het diefstal bedrag is groter erin
dan de feitelijke prijs is...Komen daar weer ... zes maanden...lang
massaal... de Nota's van binnen!!!)!!!


mi Vanaf de gedachtes alleen al...Toch maar mooi...de pil van Drion... in huis te hebben!!!???

LT) :roll:
___________________________________________________

Geinig wel...
https://www.ad.nl/video/productie/rico- ... goz-408714

LT) :roll:

Ik tracht wel wat optredens van die Politieke Gasten te volgen...
Wat me opvalt...sommigen versta je nauwelijks...Ligt het aan mijn oude oren? Of ...ligt het aan hun want anderen versta ik helemaal
prima...

Die Pieter heeft de neiging normaal te beginnen met praten maar halverwege wordt het binnends monds...en
wordt het niet verstaan...
Wil ik daar wel op stemmen???
Zo
ongeveer denk ik ook ondertussen...vb...Waarom... versta ik die Bontenbal wel helemaal...maar die Omtzigt niet...
Misschien een prima Mens maar...Bij een beetje lange zin...zakt de stem van Omtzicht... steeeds meer binnends monds...erg vermoeiend... die te blijven volgen is dat! Halverwege denk ik al...waar ging het ook alweer over?
Dat heb ik bij die van der Plas helemaal niet...en bij die Bontenbal ook niet...en bij nog een paar niet...

Van Zij van de VVD (die met die moeilijke naam)
tegen die van PVV zegt...U maakt het land kapot...mi
dat is echt een fout...om te doen...want met Coalitie samen stellen...ga je toch niet in zee...met iemand die het
land kapot maakt...

(Wat ze allemaal tegen en over elkaar zeggen...komt vaak niet overeen...met degenen waar ze een Coalitie
mee gaan vormen...Dat wordt dan een...schijnheilig...Kabinet...waar het Volk dan naar zit te kijken...
maw
Met de Verkiezings strijd kan men niet zomaar van alles zeggen...als Partij over andere Partijen...
Dit vind ik echt zo'n vb
Van Zij van de VVD (die met die moeilijke naam)
tegen die van PVV zegt...U maakt het land kapot...mi
dat is echt een fout...om te doen...want met Coalitie samen stellen...ga je toch niet in zee...met iemand die het
land kapot maakt...

WNL meldde er waren 400.000 ....in het land ...afgelopen jaar...
als er dan eentje komt met ...Migranten...wij willen maar 50.000 Migranten...dan vliegt dezelfde zij omhoog...zo van ze zijn er voor onze economie...Dat maakt onze economie kapot...met maar 50.000 Migranten mag...
als je dat goed snapt...sluit ze er al 2 Partijen er buiten...(om een Coalitie mee te vormen)

Maar diezelfde Omtzigt wil wel massaal huizen bouw...terwijl we met onze tegenwordige schoolsysteem...nauwelijks nog
Bouwvakkers scholen...
mi met maar 50.000 Werkmigranten mag...kom je er niet...(Hoewel mi 400.000 echt te gek voor woorden is )heeft
Zij van de VVD gelijk...dat we met 50.000 Migranten mag van Omtzigt...dat dat tegen de bedoelde Economie in gaat...

Nou ja zo zit ik dus naar die Gasten te luisteren...

Het gezin is de Hoeksteen van de samenleving...bij het CDA vind ik ontzetten ouderwets en ook erg
negatief naar allen die geen gezin vormt...

Mijn motto is...(De bel gaat tot laters...)
Vele uren later...

Ben ik weer
Heb met mijn visite wat Kennis quizen gekeken...wat op de afgelopen week...op TV was...

Toen ik deze goed had...en die Kandidaat in de Quiz op TV...het fout had
keek m'n visite me aan...zo wat ben jij er voor eentje???

Bratislava
Hoofdstad van Slowakije

Nnnnou ja...
Maar mijn visite weet ook erg veel...misschien kijk ik die wel net zo aan...Wat ben jij er voor eentje???

Oke over de Politiek gesproken...
Mijn Motto is...
Ieder Mens is de Hoeksteen van de Samenleving
in andere vorm
Ieder Mens kan de Hoeksteen van de Samenleving zijn

Alleen het gezin er toe rekenen...is echt helemaal uit de tijd...komt overigens heel erg Oubollig Truttig over...om
dat als CDA Motto te gebruiken...

In onze tijd...zijn de Samenlevings vormen...totaal anders nl. dan alleen het Gezin...
maar dan nog...
Elk Mens telt...
voor plots of tzt
Het Huis...Mijners Vader ...heeft vele Woningen...

Als ze bij het CDA doen of alleen het gezin telt...schieten ze veel te ver uit de bocht...met doen...of de rest geen
Hoeksteen van de Samenleving is...

Hoofdfactor 7
Mijn Motto is...
Ieder Mens is de Hoeksteen van de Samenleving
in andere vorm
Ieder Mens kan de Hoeksteen van de Samenleving zijn
Elk Mens telt...
voor plots of tzt in
Het Huis...Mijners Vader ...heeft vele Woningen...

Weer een zorg minder...in dat eeuwige Hiernamaals...is geen woningen tekorten...

Ik zat dit net te bekijken
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -universum
valt me altijd op
dat alles in de Kosmos...met wat er toe doet...een draaieffect heeft...
spannend wel
want (Hoofdfactor 8)...diezelfde Wetenschap...komt alles plots ...of tzt... er tegen...Alles wordt gekend nl.

Hoe dat ook zij...mij hoef je niet te geloven...Ik ben geen geloof...tracht het welis uit te leggen...
Onthou mijn Motto maar...
Ieder Mens is de Hoeksteen van de Samenleving


Ik zag Omtzigt op TV
was pas om 2 uur in de nacht naar bed...komt de dag erop aan bij de TV...en krijgt als drinken een glas water...
Ben zo benieuwd wanneer zo'n gast is zegt in beeld...of die niet wat fatsoenlijks sterkers te drinken krijgen kan...
(Om op poten te blijven en er tegenaan te kunnen...maar ze zuipen sinds eh...klakkeloos een glas water...aan de meeste
TV kletstafels...Zo snel is men te bemanipuleren ...bijna al die Kletstafels op TV!!!)
(Als hun gasten er ook nog aan mee doen???????????!!!!!!! eng beetje eng wel...)
ipv
Ben zo benieuwd wanneer zo'n gast is zegt in beeld...of die niet wat fatsoenlijks sterkers te drinken krijgen kan...

LT) :roll:

Kom ik ga nu ...op Internet... de Media kranten lezen...
(Misschien moet de
Staat is... wat Premiums sponsoren...
voor allen die er geen lid van zijn...dat er voor die...meer Nieuws te lezen
is...op de Grote bekende Media Kranten...
vooral als het om de Grote Landsdingen gaat tm om de Grote wereld dingen...ipv sinds eh..een half land of meer...die
het alleen ...met de Koptitels... moeten doen...Nou ja dat dus...)

LT) :roll:

Dit schreef ik ook vaak zat...
Onderzoekers: Gletsjers op Groenland smelten sneller dan gedacht
Maar ik schreef wel de redenens erbij...
Trouwens
alle Hoofdredenens van de Klimaatverandering... beschreef ik wel...Hiero...en daar gaat het
nog steeds niet over!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________________
Trusten

https://www.youtube.com/watch?v=mAyiidg25uE
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 nov 2023, 14:39

Versneller... :)

(Interessant...het Planbureau berekende de plannen van de Partijen...die zelf geen
doorberekeningen hebben gedaan...
Wat moeten we met die uitkomsten...
https://www.ad.nl/politiek/programmas-d ... ~a47845f7/
Programma’s doorgerekend: dit zijn de grootste verschillen tussen de partijen
MET VIDEOHet CDA doet weinig extra om het minimumloon te verhogen, de VVD laat de plannen voor het bijna gratis maken van kinderopvang definitief varen en er wordt toch weer flink gesneden in de immigratiediensten IND en COA. GroenLinks-PvdA gaat bedrijven voor 25 miljard euro belasten...

ik las ergens ze willen wel tot 16 euro per uur gaan doen...Moet je je voorstellen wat dat echt betekent...
Hoe hoger ze dat inkomen maken...hoe minder tot niks aan huursubsidie wordt dat...en dito aan aan toeslagen
minder tot niks...de Burgerij belastingen waar ze ontheffing van hebben ...moet dan wel door ze betaald...
en
dan komen alle rekeningen van de vaste lasten...en van de energie en van eten kopen ed.
Altijd weer...sinds eh...als er ook maar iets stijgt met lonen...gaan ze op de hetende vrije markt bijna allemaal
de prijzen verhogen...

Als ik alles doorbereken...houden de meesten minder over dan eerst...met wel Huursubsidie met wel toeslagen met
wel vrijstelling van de Gemeente Burgerbelastingen...

Ik schreef al vaker...dat lage loon moet niet omhoog of het moet mindtens 1000 euro per maand zijn de
verhoging...Zo niet...Wat ze moeten doen
is de huursubsidie verhogen en de toeslagen...en behoud van vrijstelling Gemeente belasting...
Daarmee moeten de lange inkomens het zien te redden...maar
valt dat allemaal weg...
komen ze pas goed in de ellendes...want zoals ik al schreef...

Sinds het heet...De Vrije Markt...Altijd weer...sinds eh...als er ook maar iets stijgt met lonen...(met welke lonen dan ook)
gaan ze ...op de hetende vrije markt ...bijna allemaal
de prijzen verhogen...

Zolang dat gaande is...
heeft meer loon... voor de lage inkomens echt geen zin...

Pas kregen ze al loonsverhoging...meteen was de huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en bijna alle prijzen
stegen mee...

Zolang dat gaande is...met de lage lonen...huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en biJna alle prijzen
stijgen mee...
heeft meer loon... voor de lage inkomens... echt geen zin...in tegendeel zelfs...

Nou zulse berekeneningen zie ik het Planbureau nooit maken...Dus zgn iedereen blij...met Partijen die dat zeggen te gaan doen...
maw Degenen die erom erop Stemmen gaan...Die trappen er allemaal fors in...want de nieuwe ellende vangt dan aan...

Mijn berekeningen zijn dus anders!!!
Pas ...kregen ze al loonsverhoging...meteen was de huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en bijna alle prijzen
stegen mee...(Bij elkaar... te betalen is...meer dan de loonsverhoging is...)en velen krijgen dan in het Nieuwe jaar de Burgerijbelastingen op hun dak...(ook dat nog...)


Zolang dat gaande is...met de lage lonen...huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en biJna alle prijzen
stijgen mee...
heeft meer loon... voor de lage inkomens... echt geen zin...in tegendeel zelfs...

Maar....Geef ze allemaal 1000 euro per maand meer...Dan redden ze het misschien...
Nou ja ik bedoel maar...Even verder denken dan de neus lang is...
Mijn berekeningen zijn dus anders!!!
Pas ...kregen ze al loonsverhoging...meteen was de huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en bijna alle prijzen
stegen mee...(Bij elkaar... te betalen is...meer dan de loonsverhoging is...)en velen krijgen dan in het Nieuwe jaar de niet zo'n beetje ook...de Burgerijbelastingen op hun dak...(ook dat nog...)en de Premie Ziektekosten is vanaf
het nieuwe jaar...al 12 euro meer per maand...(Alleen al de belachelijke hoge huurverhogingen is al meer...samen met de hetende service kosten...dan de Loonsverhoging...)!!!
Om de loonsverhoging...de Belasting in April...heeft er vast weer een nieuw boxje bij...waardoor men nauelijks tot niks terug krijgt...en voorheen zonder die loonsverhoging wel...)etc. etc. etc

Zolang dat gaande is...met de lage lonen...huursubsidie minder...en de toeslagen ook...en biJna alle prijzen
stijgen mee...
heeft meer loon... voor de lage inkomens... echt geen zin...in tegendeel zelfs...

Ik schreef al vaker...dat lage loon ...Wat ze moeten doen
is de huursubsidie verhogen en de toeslagen...en behoud van vrijstelling Gemeente belasting...
Daarmee moeten ...de lage inkomens het zien te redden...maar
valt dat allemaal weg...
komen ze pas echt goed in de ellendes...want zoals ik al schreef...

Maar...
Geef ze allemaal 1000 euro per maand meer...Ja Dan ...redden ze het misschien...vooral
als men te maken krijgt...Sinds eh... met... de Nota's...van de Eigen Risico en dan van de....Eigen Bijdrage...Ziektekosten Verzekering...(Ook dat nog...)!!!

_______________________________________
Mijn mening er over is...
Het punt is mi
Wat die Partijen niet door hebben is
Dat de Ondersteuning voor de Lage loners...wel tm 1000 euro per maand kan zijn
dat
Kleine en Groot bedrijven en Instellingen dat niet kan ophoesten ...ze 1000 euro per maand meer
aan loon te geven...
Als ze dus denken ze uit de armoedes te halen door nog meer loon...wat ze pas al gehad hebben...komen
velen ermee net uit die ...opvang gelden...en dan redden ze het niet...
om zeg 35 euro meer per maand...uit de opvang te vallen...en de verhoogde prijzen zijn bij elkaar meer dan 100
euro...Daar beginnen de schulden mee...tm nodig in de schuldsanering...
maw
Beter is
die lage lonen te helpen met verhoogde toeslagen en meer aan huursubsidie...
(Dat kan bij elkaar wel 1000 euro zijn!!!)

Dus ik schreef als de loonsverhoging niet 1000 euro per maand is...heeft het totaal geen zin...met wat
procenten meer laag loon te krijgen...(via bepaalde Partijen) daar zakken de toeslagen van en de huursubsidie van!!!
maw Ze schieten er helemaal niks mee op! In tegendeel!!!)!!!

(mi de Opvang gelden zou tm jaarinkomen van 45.000 moeten zijn...
Dat heeft pas nut!!!)

Mijn berekeningen
van LADY TROY'S PRIVATE EENVROUW'S FRACTIE
zijn dus anders!!! (Meer uit het ...Riele Leven Gegrepen...van Mensen!!!)!!!
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf...van Lady Troy ) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 nov 2023, 12:49

Sneller... :)

(Ik heb dus 2 gebeld met het Ziekenhuis...om een afspraak te verzetten...
druk op het sterretje en we bellen u terug...

Ze belden vorige week niet terug...Maandag jl weer gebeld...Druk op het sterretje... we bellen u morgenochtend om
8 uur 50 terug...
Het is nu Donderdag en ik ben niet terug gebeld...

LT) :roll:

Kort geleden nog... kreeg je meteen... een mens... aan de lijn...die verbond je door naar de betreffende Poli
daar het geregeld...5 minuten bij elkaar en... klaar was het...!!!

Wat ze nu opeens doen???
Met bellen naar dat Regio Ziekenhuis...
(Met een erg lang wachten tijd erbij in gecalculeerd)
(Dat is dan hun winst per telefonische klanten)
Zonder Mens erbij...???
en toen en dan...
Met een uitkomst Nihiel...
Echt erg is het!!!

LT ) :roll:

______________________________________________________________________________________

Ik snap die tamtam niet
wat op het Nieuws en Journaal was...over Partijen
die niet wachten... tot je op de Cookies gedrukt hebt...(met de hetende jouw toestemming)
(want (van beide Partijen...)...de uitkomst is hetzelfde nl!!!)

AANLOOP TWEEDE KAMERVERKIEZINGEN
'Partijen overtreden massaal privacywet door plaatsen volgcookies'
Sinds 2012 mogen deze marketingcookies alleen worden geplaatst met toestemming van de gebruiker, maar de BBB, FVD, SGP en Volt blijken dit nu dus zonder toestemming te doen.

Want
als je niet van plan bent... dat in te drukken...openen die Websites zich niet eens...

(Dus je hebt helemaal geen eigen keuze ermee...) of ze het nu deden
volgens de bepaalde Partijen...of volgens de andere Partijen...
als je niet van plan bent dat in te drukken...openen de meeste Websites zich niet eens...

Ik geloof dat ik maar 1 Webside
tegen ben gekomen...dat een blz met een paar kruisjes toont
voor de cookies...of
je vinkt aan...of dat niet te doen...met die cookies reclames op je af...
Het opent zich dan ook!!!
1 Webside
Ik meen dat ze dat... bij EenVandaag doen!!!

De enige eerlijke Website is dat...

bij alle anderen pakt het net zo uit...
als bij de paar Partijen...met of zonder toestemming...alleen als je toestemming geeft ...voor de cookies
gaan al die andere Websites open!!!
Geef je geen toestemming ...is niet een een vraagplek van...maar dan nog...dan opent het hun Website niet!!!

Nog is...
Ik geloof dat ik maar 1 Webside tegen ben gekomen...in de vele jaren...dat een blz met een paar kruisjes toont
voor de cookies...of
je vinkt aan...dat niet te doen...met die cookies reclames op je af...

Het opent zich dan ook!!!
1 Website
Ik meen dat ze dat... bij EenVandaag doen!!!

*De enige eerlijke Website in het hele land is dat...*

(Net... nu ...het erop nagekeken...of mijn bewering nog klopt...)
Vinkjes indrukken... als je voor de cookies bent...kruisjes in drukken...als je niet de cookies wilt...)

https://eenvandaag.avrotros.nl/
Als je...naar eigen keuze... de cookies kruisjes niet aanvinkt...
opent de Website zich toch!!!
https://eenvandaag.avrotros.nl/

Misschien zijn er meer...maar ik ben ze nog niet tegen gekomen...die het net zo doet
als bij... EenVandaag!!!

LT) :roll:

maw De druktes over die paar Partijen...is gewoon een hoop gelulgekul van de nikserigheid
want ze doen het alleen sneller...dan de anderen het doen...zonder jouw toestemming...over de cookies...
zie je die hele bla bla er over...maar de uitkomst is hetzelfde...wat de andere Partijen ermee doen...
maw als Burger je hebt helemaal geen keuze om te doen...je moet wel de cookies wensen aanvinken
anders openden die Websites zich niet!!!

Misschien zijn er meer...maar ik ben ze nog niet tegen gekomen...die het net zo doet
met eigen keuze...Ja cookies...of...Nee cookies...
als bij... EenVandaag!!!
Wat jouw keuze (als Burgerzijnde)...ook is...Het opent ...de EenVandaag Website!!!

*Rondom de Cookies wensen...Websites...De enige eerlijke Website in het hele land ...is dat!!!...EenVandaag Website!!!*

LT) :roll:

_________________________________________________________________

Ik las dit...

COLUMN
TOINE HEIJMANS
Dat de gemeente een ‘onafhankelijk journalist’ in dienst wil nemen, is zo gek nog niet

mi Wat is onafhankelijkheid???

mi. Ze willen van alle Electorale Burgers...dat ze gaan stemmen...en wel op een Partij...

mi
De enige voorwaarde
dat ik als Gemeente zou stellen is

Laat de AIVD nakijken ...of (de sollicitant)...het een Buitenlandse Stemmer is...

Maar als ze dat niet snappen...maar wel zeikzeuren over hun eigen lands Stem gedrag....
en daarmee vinden dat ze niet...onafhankelijk zijn...om op een NL Patij gestemd...of
zelfs lid is ...van die Partij...

maw Nog is Wat is Onafhakelijkheid van een Journalist...
Wie het weet mag het zeggen...

maar ik denk er alleen dit van...
Laat de AIVD nakijken ...of (de sollicitant)...het een Buitenlandse Stemmer is...
mi die moet je buiten
alle Staats zaken houden...bij de Hoge en de Lage
Politiek in het land...

(Blijkt het Een BL Stemmer)...Misschien nog leuk voor een wijk krantje... is die dan...


maw Nog is... Wat is Onafhakelijkheid van een Journalist...
Wie het weet mag het zeggen...

mi is dat iemand... die nergens op stemt en nergens lid van is...wat men daar van vindt...is
ook nog maar de vraag...met Lands Journalisten ...die zelf niet stemmen gaat...

Staat
Provincies
Gemeentes
Waterschappen
mi. Ze willen... van alle Electorale Burgers...dat ze gaan stemmen...en wel ...op een Partij...

Dus de vraag blijft...
Wat is Onafhakelijkheid van een Journalist...
Wie het weet mag het zeggen...

Nou ja ik beken
zou het niet weten...alleen dit zou ik weten...

ik denk er alleen dit van...
Laat de AIVD nakijken ...of (de sollicitant)...het ...een Buitenlandse Stemmer is...
mi die moet je buiten
alle Staats zaken houden...bij de Hoge en de Lage Overheden
in het land...Stemmen ze voor een Buitenland
die kan dus oa ...bv...ook geen Parlementaire Journalist ...zijn... in ons land!!!

(Blijkt het Een BL Stemmer)...Misschien nog leuk voor een wijk krantje... is die dan...Misschien...(?)

Maar stel...de rest...ze stemmen wel...en/of zijn zelfs lid van een Partij in ons land...
dan is die niet ...Onafhankelijk...maar mi ...is wel reuze leuk in te delen...bv voor krant of
als TV Journalist...
bij alles ...wat die Partij doet...vooral rondom de Verkiezingen...

Nou ja ...zo ongeveer... denk ik er over hoor...
mi Onafhankelijk... bestaat bijna niet...als
Burger in een Land
of je Moet... De Koning...zelve zijn!!!
(Die solliciteert... bij de Krant...of bij de TV... op een Journalistieke Plek...)
(maar dan nog...is die Krant zelf ...niet onafhankelijk en die TV zender zelf...ook niet...)

Nou ja ...zo ongeveer... denk ik er over hoor...
mi Onafhankelijk... bestaat bijna niet...als
Burger in een Land
of je Moet... De Koning...zelve zijn!!!

Nnnou ja
LT) :roll:

Politieke Leiders... en Onafhankelijke Journalisten...die er (onderwijl ondertussen).. gaan uitzien als ...IS en Taliban leden...aan die Waterzuiptafels op TV...Dat is pas eng!!!

(Vaak zien ze er niet uit...of ze buitenbeeld...alleen maar waterzuipen en vleesloos eten...en geen autorijden en niet een vliegtuig voor alle gemak nemen...)
Maar in beeld...

Politieke Leiders... en Onafhankelijke Journalisten...en Presentators...die er (onderwijl ondertussen).. gaan uitzien
als ...IS en Taliban leden...aan die Waterzuiptafels op TV...met een gedrag erbij...Niks mag...ook geen Sigaar etc....Dat is pas eng!!!

Nu in die Verkiezings tijd...
Hollen vliegen draven tm in de nachtelijke uren aan toe...komen op TV
krijgen er een glas water...in dat hele klets uur...

Ik ben altijd benieuwd of er is eentje hardop zegt...Geef mij iets sterkers te drinken dan eh dat...
(Want waar niks mag...ook geen Sigaar etc...De hele Binnenlandse Economie gaat ervan naar de kloten)!!!
gaat dan lijken op die landen...waar IS en Taliban de baas speelt...


Als voorbeeld Rolmodellen in het land...Politieke Leiders... en als hetende...Onafhankelijke Journalisten...en Presentatoren...die er (onderwijl ondertussen).. gaan uitzien
als ...(heimelijke aanhangers van )...IS en Taliban leden...aan die Waterzuiptafels op TV...Dat is pas eng!!!

Nu in die Verkiezings tijd...
Hollen vliegen draven tm in de nachtelijke uren aan toe...komen op TV
krijgen er een glas water...in dat hele klets uur...

Ik ben altijd benieuwd ...of er is ...(Een eerlijke durfal ahw)...van die gasten...waarvan eentje hardop zegt...aan
die TV tafels...Geef mij iets sterkers te drinken dan
eh dat...
(want Medisch gezien...daalt de suikerspiegel ...tm in de Hersenen bij eh...dat...De dag is nog lang...het volgende optreden...erna...krijgen ze tegenwoordig ook weer een ...glas water...etc. etc. etc)!!!
Medisch gezien...daalt de suikerspiegel ...tm in de Hersenen ...bij eh...dat...Het lijf kan dan wel water nodig hebben...maar de Hersenen vraagt toch andere oppeppers...om de dag goed door te komen vooral
in deze tijd...tm diep in de nacht!!!

(Hersenopppeppers...)...ipv verdeeld op de dag...Koffie en koekje erbij...klontje suiker cupje melk...bakkie thee
glas chocomel glas Cola...glas ice thee...een Pilsje een Wijntje...eetkoekjes stengels erbij stukje kaas plak cake...etc.

Dat moeten de Gasten... aan die Kletstafels... verwachten!!!
ipv
nemen ze na afloop van alles...in ene...vaak veel te veel...waar niemand het ziet...Stiekermerts...worden velen van ze!

Politieke Leiders... en Onafhankelijke Journalisten...die er (onderwijl ondertussen).. gaan uitzien als ...IS en Taliban leden...aan die Waterzuiptafels op TV...Dat is pas eng!!!)

Gaan ze niet op wakkerblijf pillen leven...(met van die opeense holle ogen erbij met opeens zo'n afdek baardje erbij...)
Anderen
Hun lijf en leden veraden ze vaak...Vaak zien ze er niet uit...of ze buitenbeeld...alleen maar waterzuipen en vleesloos eten...en geen autorijden en niet een vliegtuig voor alle gemak nemen...en geen rokertje nemen...etc etc etc)

Maar in beeld...Nou dat dus...

Ik ben altijd benieuwd ...of er is ...(Een eerlijke durfal ahw)...van die gasten...waarvan eentje hardop zegt...aan
die TV tafels...Geef mij iets sterkers te drinken dan
eh dat...

LT) :roll:

_________________________________________

Ik las dit...

Kom op links, word eens wakker en ga aan de slag

Dan denk ik... dat vanaf Hier en Nu...de Generaties na ons...alleen
Verkrachte Natuuruitzichten... te zien krijgen
ter land ...ter Zee
en als we niet oppassen ook in de lucht...en is er toch nog... een Weidetje hier en daar er ...dat
er ...dankzij de PvdD ...er geen enkele Koe meer op staat...
als het land...die weg op gaat!!!

LT) :roll:
_________________________________________________________________

ANALYSE AANSLUITING EU
Opeens gaat het snel met het proces van aansluiting van Oekraïne en andere landen bij de EU

mi Ik blijf erbij...dat Oekraiene snel bij de NAVO moet
dan hebben de Russen er niks meer te zoeken nl...

Het wachten op de EU...kan nog 5 a 10 a 15 jaren duren nl.

(Hoe het land er dan uitziet...Nnnnou ja)

Ik blijf erbij...dat Oekraiene snel bij de NAVO moet
dan hebben de Russen er... niks meer te zoeken nl...

LT)

Bij NAVO en Bij de EU
Zijn die Statuten ...nou is gemoderniseerd....op 70% ipv op 100%)!!!

Ik kan ook door typen er over...
vb
Elk land... landen erbij...wordt nog meer...uren dagen weken maanden jaren...om die 100% trachten te krijgen
over Onderwerpen die...Hier en Nu ...opgelost moeten worden...

Ik denk over de NAVO omtrent de Oekraiene

Oekraiene bij de NAVO
Alle veroverde gebieden ...moet Rusland dan terug geven...en alle gestolen Kinderen moeten terug
Onderling...Gevangenen uitleveren ...maar
De Krim ...mogen de Russen houden...

Geven en nemen ...verbond...voor de eeuwige Vrijheid... tot elkaar... is dat!!!

LT) :roll:

Het punt is nl...dat het Westen... niet door kan gaan met miljarden te sturen... naar de Oekraiene toe
en dito niet met Legerspullen...
maw
dan wordt het een Kentering... waarin de Russen het alsnog in nemen...dat land!!!

Zoiets moet je wel snappen...

mi Met Onderhandelen...Het is het ene of...het andere...

Maar mi
Oekraiene... bij de NAVO
Alle veroverde gebieden ...moet Rusland dan terug geven...en alle gestolen Kinderen moeten terug
Onderling...Gevangenen uitleveren ...maar
De Krim ...mogen de Russen ...houden...(Hebben ze al...maar dan wordt het... tm de VN ...Officieel van hun!)!

De Oekariene is dan ...als Vrij Souverein land...NAVO lid!!!
en op den duur ook ...EU lid!!!

En met de Russen
Geven en nemen ...verbond...is dat...voor de eeuwige... Vrijheid en Vrede... tot elkaar... is dat!!!
(maw
Ze kunnen dan ook weer op vakantie in elkaars land... en Studenten uitwisselen etc. etc etc.
met respect voor de Vlag... voor elkaars land...net als voor elk ander land...is dat!!!
Vrijheid en Vrede... tot elkaar... is dat!!!

(Laatst zat ik zo te denken en ...liet het denken even los...plots... dacht ik ...op een dag...Mits met het juiste Verbond...Hier en Nu
gelegd....wil zelfs Rusland... met de dan... moderne nieuwe Leider's...in de toekomst...NAVO lid worden ...en EU lid...
maar dat is ...toekomst... Muziek!!!)

(Zo denk ik er over!!!) LT) :roll:
__________________________________

Fijne dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=RmrVwqbYbFU

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 nov 2023, 16:24

Leren... :)

(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... -de-mensen

mi Waar zijn die Gasten mee bezig...ipv het oiver de eigen inhoudelijkheid te hebben...in vergelijking met andere Partijen
gaan ze neg jagen op anderen...

ipv Laten die dingen ...de Burgerij zelf maar spuien...op Soc Media ed.

Ik las dat de VVD en CHU 1 miljard wil bezuinigen op de Zorg...

Dan denk ik meteen...die zijn niet goed snik...met steeds meer toenemende Bejaarden in het land en ook dat nog
die Topdure Voor de Zorg... door de Sport weekenden...en dan die massale hoeveelheid premieloze Migranten ...alsmaar
meer en meer en meer...in het land...

Te lezen was...De Bejaarden zijn het probleem...Dan snappen ze er mi...niks van...

Want die dragen bijkans wel 3/4 bij aan de Zorgkosten...omdat elke Bejaarde in ons land...een Inkomen heeft..
en wettelijk verplicht premies betaalt...Lulkul verhalen dat de Bejaarden het probleem is...ipv Voor de Economie
die massale hoeveelhedens aan premieloze binnen gekomen... Migranten...

Misschien moeten de Bedrijven die ze gebruiken...aanvullende Zorg Premie ahw als Boete betalen per jaar..
Ze halen ze wel binnen en hebben vaak miljarden aan winsten...maar de Zorgkosten blijven erdoor stijgen
want elke Migrant heet heeft recht op alle zorg en alle Welzijn...

Als Bepaalde bedrijven zo erg veel Migranten gebruikt...zullen ze de tekorten... in de Zorg kas exta moeten aanvullen...
en niet de Burgerij ermee
op te laten schepen... met extra te betalen eigenbijdrages...extra hoge premie...extra aan eigen risico...
of er Ziekenhuizen om laten verdwijnen ed.
terwijl
veel bedrijven miljoenen tm miljarden aan winsten maken door Migranten massaal ons land binnen te halen...en dat met
steeds grotere getallen...

Al die premieloze binnenkomers hebben recht op Zorg...ook die in de Asiel Centra ed.
dat kan dus wel zo wezen...maar alles op het bordje van de Bejaarden te gooien...of het aan de Bejaarden ligt...de
stijgende Zorg kosten...De toenemende vraag voor Zorg...waar dan ook van...dan is het echt bezopen te gaan bezuinigen... met een miljard op de Zorg...

Laten we het daar is over hebben...Ook dat ze steeds meer Dokters ...niet gaan toelaten tot de Wettelijke Lands
Zorgverzekeringen...dat de Patienten die zelf moeten betalen...ook iets van VVD en CHU en ik meen D66!!!

*Laatst heb ik opgegeven ...op mijn Ziekenhuis Dossier...ik wil alleen Dokters die bij VGZ een contract hebben
en geen contractlozen ...op me af krijgen...*...Misschien een mooie doorgeef tip...is dat!!!*

mi Als de Premie betaling Ziektekosten verzekering...een Wettelijke Plicht is...voor alle Burgers...moet je ook gecontracteerd Zorg Personeel
op je afkrijgen...in Ziekenhuizen en Bejaarden Verpleeg en Zorg Tehuizen...uit en Thuis!!!

maw Contractloze Dokters... zou mi niet eens mogen...misschien alleen in die dure Particuliere Instellingen die het moeten hebben
van hun type van Economie...Daar kan je ze dan misschien nog aantreffen...maar in de gewone Landelijke Ziekenhuizen...Bejaarden Verpleeg en Zorg Tehuizen...tm uit en Thuis!!!
moet het verboden zijn
dat er contractloze Dokters rond lopen er...op de gewone Burgerij af...

Van CHr U en VVD mag je zelf geen Dokters meer kiezen...dus je komt halfgaar zwaar ziek of via een zwaar ongeval
in een Ziekenhuis...en meteen storten er Contractloze Dokters op die Patienten af...en de Nota's blijven binnen stromen op de
bank...van die Patienten...(Als nieuwe winst model voor het Ziekenhuis!!!)
Kan er nog iets
smerigs bedacht... vol met valkuilen voor de Lands Patienten...worden...bij die hetende GGGGGGGGGGGGGGGGristelijke Partij en bij de VVD!!!
Alleen
hele rijke mensen kunnen dat betalen...maar niet de gewone Burgerij inkomens groepen...
(Allemaal na-geaapte Copy-cats methodes zijn dat... via de usa...)
Waar de Burgerij zich massaal over beklaagden...dat ze om een Ziekenhuis ding jaren aan het aflossen zijn...
tm velen gaan er niet eens meer naar een Dokter toe...als ze wat mankeren...

Klinkt echt GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGristelijk CHU!!!
en al hetlemaal niet Humanistisch VVD!!!

Ik bedoel al dat gezeikzeur geemmer over die Omtzigt...is volkomen on interessant...ze maken
het hoogstens nog spannender...veel mensen houden van spannings opbouw...en gaan er dan juist op stemmen...
(Maar als het getrut niks snapt...PvdA en Gr L en VVD en CHU...)

maw ze moeten het over de Inhoudelijke dingen hebben...aan die Waterzuip kletstafels...en niet over de Poppetjes ahw!

Gaat ze eigelijk niks aan...wat die andere Partij openbaart ...of niet of nog niet... over hun Poppetjes...over hun Personele bestand... voor na de verkiezing...(De enige... die zelf kan denken er over ...in het Stemhokje zijn de Kiezers...)Zo van...Die Pieter blijft wel lekker spannend...)

(Maar als het getrut niks snapt...PvdA en Gr L en VVD en CHU...)
Die Blijven ze er maar over doorgaan...
ipv
ze moeten het ...over de Inhoudelijke dingen hebben...aan die Waterzuip kletstafels...en niet over de Poppetjes ahw!

Ja maaaaaaarrrrrrrrrrrrrr de Kiezers moeten weten...

(De enige... die zelf kan denken... er over ...in het Stemhokje... zijn de Kiezers...zelf...)Zo van...Die Pieter blijft wel lekker spannend...voor de ene ...en stemt erop...en de andere stemt er ...daarom juist niet op...De Burgerij kan zelf ook nadenken nl!!!

Mooi aan de Kiezers zelf over te laten dus...ipv alsmaar van bepaalde Partijen...met dat getrut op de Kiezers af...over bemoeienissen... over de andere Partijen...die ze niks aan gaat!!!

Al die afleidende meneuvres... om het over een andere Partij te hebben...is wat ze in wezen aan het doen zijn dan...
Ja maaarrrrrrrrrrrrrrrrrr

Laten we het is over ...een Miljard bezuinigen op de Zorg hebben...wat moet er voor weg bezuinigd en wat moet de Burgerij
nu weer extra betalen...van die Partijen...naast de al erge hoge premie per maand...en eigen risico en de bij gekomen...eigen bijdrages...

Als er eest 20.000 Migraten binnen komen ...voor het hetende De Economie.....en het zijn er nu al 400.000
voor de hetende Economie...

Wie moeten al die Zorgkosten dan betalen...Nouw...De Bejaarden niet meer opereren spaart uit...ze mogen
verrekken...van D66...maar als ze aankomen met ...ze willen Euthanasie...moeten ze een halfjaar lulkullen...en
de Nota's komen er wel aan...op die Bankrekeningen...Methode van...Rekken en bij blijven...is dat...(Dat levert het meeste op ...voor die ene en die paar en wat circuitjes...)

Rekken en bij blijven Zie je wel meer doen...

Ze kunnen de Oekraiene gewoon NAVO lid maken ...en de Russen hebben er niks meer te zoeken

De ene in de NAVO en de andere de Krim...Geven en nemen is dat...

of
de methode gaan doen van... Rekken en Bijblijven...dat levert het allermeeste op...voor die ene en die paar en wat circuitjes...

Nnnnou eh...
Dus je mag verrekken ...met je gebroken heup...stik de moord maar...maar kom niet om Euthanasie vragen...
want dat is de bedoeling niet...2 gesprekjes met een Second opinie...Arts...Maar van D66...6 maanden lulkullen
dat levert pas wat lop!!!
Rekken en Bijblijven...dat levert het allermeeste op...voor die ene en die paar en wat circuitjes...onder tussen komen de Nota's binnen ...op de bank...via de automatische Ziektekosten Verzekering binnen...bij Lands Patienten...

Ik weet nog steeds niet waarop te moeten stemmen...

Misschien moeten we
met z'n allen ...Het CDA ...maar uit het slob halen...met Nieuwe Mensen er...Nieuwe kansen...

(Sinds daar ...de roddel en achterklap...en niet tegen verlies kunnende lieden ...er weg zijn...
is er
de rust weer gekeerd...)

Nou ja zo ongeveer... zit ik welis te denken...om weer wat stabiliteit ...rust en vertrouwen ...in het Politieke Wereldje van ons land...te krijgen

Misschien moeten we
met z'n allen... Het CDA ...maar uit het slob halen...met er...Nieuwe Mensen ...aan het stuur...dat geeft
voor het land...Nieuwe kansen...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Henri_Bontenbal

Nou genoeg getype-geoefend...geemmerd...

https://www.youtube.com/watch?v=qKGY8eGmIK8
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 nov 2023, 00:48

Rendabel... :lol:

(Ik zag een reclame filmpje voor het CDA
Dan zie je aan het eind ...het ene jongetjes ...als die vertelt... wat die later worden wil...
alleen staan...de andere twee erbij...renden weg...
ipv mi
Er kwamen ...van alle kanten afkomende...juist steeds meer Kinderen erbij staan...bij het vertellende jongetje...
(maw Ik vind dat...een vb van een slechte Verkiezings Reclame gemaakt...)!!!

LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Dag van de Mantelzorg...
Mijn Buitenshuis (Jongste zoon) Mantelzorger...haalde de Binnenshuis (oudstezoon) Mantelzorger...vanuit een provincie verderop...op...en samen kochten ze
Chinees eten om mij en hun zelf te tracteren...(Wat ik dus... betaald heb...als kado naar hun toe)

Na het eten vroeg m'n Binnenshuis Mantelzorger...Kan ik wat voor je doen?

Ik zei...Ik heb 2 platte dingen liggen... in de werkkast...open het voor me ...en leg in elke WC zo'n Blauw ding...
want ik krijg... al dat in harde plastic verpakte dingen...nauwelijks tot niet eens open...en dan blijft het liggen in de
werkkast...en Ik heb laatst door 1 van jullie een knoert grote Azijnfles in de werkkast...Azijn dat ik gebruik als Wasverzachter...omdat ik van wasverzachters vaak overal jeuk krijg...Ik doe de was altijd zelf...maar die knoert grote fles...tillen...en ermee gieten...dat plenste dus in de werkkast naast de wasmachiene op de grond...
Dus ik bedacht een lege andere plastic fles...ervoor te gebruiken...om uit de knoertfles over te gieten erin...

Ik heb vaak van die eigenaardige klusjes voor de Binnenshuis Mantelzorger...
even allerlei potjes open maken en dan weer dicht doen...

Lijkt of je... op je oude dag...al niet helemaal wel bent...maar ik leg het wel uit...Ze zitten te strak...ik krijg ze niet open
en heb ze nodig... in de week dagen... dat jij er niet bent...eenmaal geopend en weer dicht ...dan krijg ik ze wel open...
zo sompel is het...

Kreeg ik pas een Middelbaar Mw iemand op visite...die mopperde dat ze... de Meeste potjes niet open krijgt...Nou ja ...dan hoor ik het ook is van een ander...
en zei...vertel die dingen nou...als mijn Mantelzorg zoon in het weekend er is...anders kom ik...als 80 jarige over
als de zwakste in het land...terwijl eh...Dan horen ze het ook is ...van een ander...Een poos terug mopperden er meer vrouwen er over...dat ze zoveel niet eens meer...open krijgen meer...
Dus ik tegen mijn Buitenshuis Mantelzorger zoon
als die de grote boodschappen voor me doet...Let erop dat het van Hak is!!!

En hij vraagt of hij al naar de Apotheek moet... voor de volgende lading voor weken...medicijnen op te halen...
en
wanneer moet je weer ergens naar toe?
eh wel eh
22 November dan is het Stemdag...en de dag erop...moet ik een CT scan...en kort erop de uitslag gaan horen er...
maw Handig wel...een Buitenshuis Mantelzorger en een Binnenshuis Mantelzorger te hebben...

Krijgt die Binnenshuis Mantelzorger ook weer is normale etens...want die met zijn sinds eh vleesloze etens
werd steeds dunner en dunner...
Mooi begin normaal is dus...een portie Omega 3...en eh...De meeste vissen, schaal- en schelpdieren zijn rijk aan vitamine B12 en B6. Ze bevatten mineralen als jodium, fosfor en seleen endaarnaast ook nog eens hoog op de vitamine B1-index, terwijl vette vis heel rijk is aan vitamine D, B2 en vitamine A.
Dus een gebakken Lekkerbek
gaat er wel in en 2 Haringen met veel ui erop ook...gaat er met graagtes in...ipv werd het nu... Chinees etens...

ik zei
Tegen de Buitenshuis Mantelzorger...wat... je ook koopt er...bestel er vlees bij ...en bestel er groentes erbij...
(kan die dunne weer wat bij komen...in het lijfgewicht....)

Ik vraag welis ...wat die eet zoal thuis... bij hem...
Ik griezel ervan...als ik een Kat had en een Hond had ...zou ik ze dat... niet eens geven...
en het is nog extra duur ook...die vleesloze etens...

Laatst ...in Juli...was ik met de Buitenshuis Mantelzorg zoon mee naar m'n oudste zoon toe...ik zag in zijn flatje opeens dat die geeneens iets ...om op te koken had...dat zit er bij de hoge huur niet eens meer er bij in...

en vroeg hoe kook je dan? Toen zijn ...Magnetron...stuk gegaan was...ging die koken in de Waterkoker...

want al die dingen ...zijn veel te duur om te kopen...zei hij...Ik zei... je bent gauw jarig...koop een fornuis...
en daar is hij zo erg blij mee...

en leg hem alweer uit...
Dat je de hete Magnetron altijd iets open moet laten...
anders gaat de hitte ...in het binnenste ervan...door de draden...

Ik doe nu al ...bijna 20 jaar met mijn Magnetron...en hij het het wat maanden...en stuk is het...
Dus eh...is die bij mij...vond ik alweer ...de hete Magnetron dicht...soms sommige mensen kan je tigs keren hetzelfde uitleggen...(Autistisch met geld ...Autistisch met eh...enne met eh...)
en leg hem... alweer uit...
na het eten eruit gehaald...de Magnetron iets 5cm...open laten...dan kan die heel lang mee gaan...

en laat je KAT NIET SPRINGEN... OP HET NIEUWE PLATTE fORNUIS...lET ER DUS OP...
EN ALS JE VLAM IN DE PAN KRIJGT...GEEN WATER OPGOOIEN...of met een doek gaan zwabberen...MAAR EEN PANDEKSEL ER OVERHEEN SCHUIVEN...DAN
IS HET GELIJK OVER...

Maw Een Mens is nooit te oud om te leren...

Hoewel ik het ze vroeger ook allemaal geleerd heb...evenals met GELD om te gaan...
(Maar de drugs en drank verleden...van die ene zoon...heeft vast iets laten haperen... in z'n hoofd...al is die er al...10 jaar vanaf...)!!!

M'n Oudste zei me is...Na groot Onderzoek gehad...Ik ben Autistisch...Ik zei Hoe wat waar?

Kijk alle foto's...op de foto topic ... van vroeger maar na...nergens vind je een Autistisch Kind...van mij...maw...Eenmaal het huis uit...
Een Drugs en drank verleden ...doet ook wat...met de Hersenen...

Hij pas...Ik ga weer werk zoeken...Ik zei als je dat maar laat...want dan kost het weer je flatje...want
je weet...1 maand twee maanden drie...en het verval is er weer opeens...de energie lijkt er dan uit...
Alweer onder bruggen slapen is dat wat je wil???

Nee...Nou zoek dan gewone Vrijwilligers werk ergens...met behoud van uitkering...is mijn tip...daar is erg veel tekorten aan in het land...aan Vrijwilligers werkers...

Ja maarrrrrrrrrr
Jij met al die Onderzoekingen...hoor ik aan...en met je Aorta Aneurisma...jij hebt Mantelzorg nodig...
Nou dan doe je in iedergeval ...toch wat ...
zei ik...Mantelzorg is ook een vorm... van Vrijwilligers werk nl!

Maar stel ...ik ben er plots ... niet meer...
Zoek dan Vrijwilligers werk...dan behoud je...in ieder geval je flat...

Nou ja...misschien gevoel ik me welis een geestelijke Mantelzorger...weet je veel...zoals ik vroeger
Een Dieren Mantelzorger was...Ik ving erg vaak dieren op...voor een zieke buuf en voor de buuf van verderop en voor degenen
die met Vakantie gingen...wat te doen met de Kat...met de Hond... en zo wat?

Vanaf ik een Herseninfarct gehad...ben ik ermee gestopt...op 1 Katje na...zo'n mooie grote rooie...uit de vrienden groep van de Jongste zoon...
maar die kat...was al oud ...en is er niet meer...maar ervoor ...die... uit die vrienden groep...dan kon ze toch... op vakantie gaan...ook...Allen ...ooit opgevangen Mensen... in ons huis...werd een hele rij...

Dus mijn 2Nazaten... hebben wel geleerd... wat Mantelzorgen is...voor Mens en indien mogelijk... ook voor dieren...

Je moet er alleen voor zorgen
als iemand ...of meer... voor jou gaat Mantelzorgen...dat ze er niet op achteruit gaan...(Want die klachten hoorde ik in de vele jaren erg vaak...alleen al de reiskosten...betalen ze al niet...de oude Ouders...en de voorgeschoten betaalde boodschappen...betalen ze niet terug...etc.)

Nou ik wel dus...Ik bankier het gelijk terug...en betaal welis een volle tank...voor de ene en de OV kaarten bus en trein ook...voor de andere...

maw Ik heb geen problemen met ze...ze komen graag...dan doen we vaak de Kennisquizen...die op TV geweest zijn...met de herhalings knop...
Viel me op...dat zelfs... een drugs en drank (vergeetachtig )...hoofd ...zich langzaam ...kan gaan herstellen...
en voor mezelf...
houdt het misschien... welke vorm van dementie ...dan ook ...op verre afstand...tot zolang het duurt...weet je veel...

Ik hoor aan... de WC's zijn schoon...met de nieuwe blauwsel er bij in...gaat 30 dagen mee...en hoor een hoop geemmer aan over de fiets die gemaakt is en zoveel kost...(Tja die mensen met een uitkering...hopelijk blijven ze erg lang gezond...anders komen de Nota's bij bosjes binnen...ook bij die Gasten in het land...
maar...te dik is ook wat... maar...te dun is te dun...dat geeft mij te denken over... die vleesloze klanten...in het land...)

Laats was er een Vader in de Bladen...
die zijn zoon sportte veel in de Sportschool...en was het vlees eten gaan laten...Met zijn sport brede lijf...van boven. vooral...niemand had door dat die inmiddels... aan Anorexia leed...en plots eraan overleden is...

Nou ja ik bedoel maar...
Fijn als mijn Binnenshuis Mantelzorger er is...dan eet die weer is normaal...lange broodpuntjes met rookvlees erop...
and so on...
Ik heb altijd een extra ...Kant en klaar Maaltijd stampot ...met een vleesje erbij... en die krijgt hij mee...en groet hem...tot het volgende weekend...

(hij thuis met zijn griezelige etens...)en met veel wandel en fiets en sport beweging...
en weer denk ik daar dan aan...Laats was er een Vader in de Bladen...
die zijn zoon sporte veel ...in de Sportschool...en was het vlees eten gaan laten...Met zijn sport brede lijf...van boven vooral...niemand had door... dat die inmiddels (met de rest van het lijf)...aan Anorexia leed...en plots eraan overleden is...

Nou ja ik bedoel maar...
De vraag blijft ...wie voor wie Mantelzorgt...(in mijn flatje...)

(Ik plee nog zelf en douche zelf en kleed zelf etc...maak zelf etens en doe de was...en val ergens op de dag...geheid in slaap ...op de bank en hoor niet eens dat...de Kaboutertjes...m'n flatje stofzuigt...)

Nou ja ...zo kan die welweer...met de type-oefening...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=C-BR2pOSewg
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 nov 2023, 12:03

Abel... :roll:

(Piloot die vliegtuigmotoren wilde uitschakelen, had paddo’s op en had waanbeelden en dromen

Die had mi zich ook beter ...bij een gewoon rokertje kunnen houden... als voorheen...

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Juist de witte man moet zich eens verdiepen in het feminisme
Frank Meester
Feminisme

mi Op alle Films over landen...zijn het juist...de zwarten...die vrouwen alles doen...uit en thuis
en op de velden...en zitten de mannen... met waterpijp of zo wat...op een Dorpsplein te niksen...
en als het effetjes kan ...maken ze allemaal vrouwen zwanger...en verdwijnen dan...

maw Dus deze zin van eh...slaat echt nergens op...maar alweer ...de witte man...in negatief belicht...
waar slaat dat toch eigenlijk steeds op...of alle zwarten goed zijn en alle witten slecht...doen die alsmaar....

neg over witte mannen neg over oude witte mannen etc.
mi is dat ...een verkapte vorm van Racisme... maar dan naarde witte man toe...
(in een eeuwen oude van nature wit ras land...)of alle zwarten goed zijn en alle witten slecht...doen die alsmaar....

LT) :roll:

________________________________________________________________________

Burgemeester Halsema, op bezoek aan Auschwitz, schrikt van toegenomen antisemitisme: ‘Kom op voor je Joodse buren, vrienden en stadgenoten’


EXPLOSIEVE TOENAME
Hakenkrui­zen op het raam en Hitler door de bus, zorgen om vele incidenten rond joden: ‘Nationale schande’
Steeds meer Israëliërs willen een wapen: 'We vertrouwen niemand meer'


mi Een land dat opgebouwd is...met de Joodse en Christelijke en Humanistische Cultuur...en
dan massaal de vijand van de Joden binnen halen...(Vooral via Links...alles mag behalve een Sigaar...)
dan kan je plots of tzt ...ook de idioterie... ervan verwachten...

maar mi moet het zo zijn...degenen die de oorlog van daar...hier tracht binnen te halen...oppakken... en weg wezen...terug
naar de eigen oorspronkelijk land...waar men zelf geboren is of de ouders of de Grootouders...als men hier gaat radicalen om gebeurtenissen daar...

Na WO2 hadden we nauwelijks tot niet meer...antisemitisme in ons land...
Men had van de oorlog geleerd...

Burgemeester Halsema, op bezoek aan Auschwitz, schrikt van toegenomen antisemitisme: ‘Kom op voor je Joodse buren, vrienden en stadgenoten’
Mijn tip is...
mi Een land dat opgebouwd is...met de Joodse en Christelijke en Humanistische Cultuur...en
dan massaal de vijand van de Joden binnen halen...(Vooral via Links...alles mag behalve een Sigaar...
ze massaal naar hier halen...voor oa AH en CO en zo...Die ...de miljoenen tm in de miljarden winsten ervan...en de Burgerij...de lasten ervan...)
dan kan je plots of tzt ook de anties idioterie ervan verwachten...tm de toegenomen antisemitismes ...

mi moet het zo zijn...degenen die de oorlog van daar...hier tracht binnen te halen...oppakken... en weg wezen...gewoon terug sturen...naar de eigen oorspronkelijk land...waar men zelf geboren is ...of de ouders of de Grootouders...als men hier gaat radicalen tm met antisemitismes aan toe...om gebeurtenissen daar...

maw Het gewone...Meeleven... met daar... is niks mis mee...!!!

maar (Hoe oud ze ook zijn maakt niet uit...dito in scholen ed
op
Schoolpleinen en op straat etc. )maw...de oorlog ...van daar...hier naar toe halen... is van alles
mis mee!!
Die dat doen...gewoon meteen...als zijnde...Persona non grata ...in ons land
naar de eigen roots land...terug sturen...!!!

en komen ze van hier...Met Radicale methodes...De oorlog ...van daar...hier naar toe halen... daar is van alles
mis mee!!
Die dat doen
Het enige is dan ook... radicaal terug te doen!!!
*Een lange poos*
de bak in...wgs Persona non grata verklaard...in de gewone Burgerij samenleving!!!
Burgemeester Halsema...!!!

Mijn tip is...Burgemeester Halsema
Maw Als er niks mee gedaan wordt...met lieden met Radicale methodes...De oorlog ...van daar...hier naar toe halen...
dito via hun Kinderen...dito via hun Kleinkinderen...kan het heel erg uitpakken gaan...tm tm tm...ook met na eeuwen opgebouwde ...onze Cultuur...met de Joodse en Christelijke en Humanistische Cultuur!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Frans Timmermans is besluiteloosheid Pieter Omtzigt zat: ‘Hij twijfelt over alles en neemt geen beslissingen’
PODCAST
Frans Timmermans is besluite­loos­heid Pieter Omtzigt zat: ‘Hij twijfelt over alles en neemt geen beslissin­gen’

Twijfel over Torentje is ongebruikelijk, maar lijkt kiezer niet te deren
Normaal gesproken wordt de lijsttrekker van de grootste partij gewoon premier, al zijn er wel wat uitzonderingen. Maar Pieter Omtzigt bedankt het liefst voor de eer.

mi zijn persoonlijke Trauma is toch...dat die ...net geen Partij Fractie Voorzitter werd...van het CDA...misschien
wil die dat gaan overtreffen...bereiken...dat echt gaan worden...en Zou het een mop zijn ...als die Omtzigt zijn Vrouw Premier laat zijn...(Was eerder fractievoorzitter van het CDA in de gemeenteraad van Enschede...)en qua
Politieke werkervarings opbouw...dat kan natuurlijk ook...dat Omtzigt... zijn eigen Vrouw kiest ...als Premier...

(Maar misschien issie ...als RK man zijnde...toch ...te oerconventioneel....)

Nnnnou ja... wie weet...(maar ik vind mijn eigen...zomaar...wat losse gedachtes er over
wel heel erg leuk en komisch ook...(en het kan met haar werkverleden...in priciepe nog ook...)
met
het kan natuurlijk ook...dat Omtzigt... zijn eigen Vrouw kiest ...als Premier...)


LT) :roll:

_________________________________________________________________________________________

Fijne dag
https://www.youtube.com/watch?v=C-BR2pOSewg&t=140s
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 nov 2023, 12:55

Beletage... :)

(Pas weken geregend ...en toen en dan...via de Overheid...de Kippen mogen weer naar buiten...

Begin deze maand besloot demissionair landbouwminister Adema de algemene ophokplicht vanwege de vogelgriep nog volledig te laten vervallen, omdat er sinds juli geen uitbraken meer waren geweest en het aantal besmettingen bij wilde vogels in zowel Nederland als in Europa gering was.


mi...Ik dacht nog...die is gek...omdat Nu te zeggen...Net weken geregend ALLLES ZEIKNAT BUITEN...de algemene ophokplicht vanwege de vogelgriep volledig te laten vervallen?????

ipv met nieuwe mededelingen ...gewoon mee te wachten... of dat erbij zeggen...wachten
tot de gronden weer droog zijn...Dat dan pas
mogen al die Kippenhokken weer open kunnen...

ipv zei die het zo
de algemene ophokplicht vanwege de vogelgriep volledig te laten vervallen,


Maar mi
De meest gevaarlijke tijd... voor dieren is...natige sappige loop grond...(maw je kan erop voorspellen...ziektes breken dan los...)(en dat niet... alleen... bij Kippen!!!)dat te maken krijgt met natte nattige grond...

en toen en dan...

Deze week...te lezen is...Schrik na eerste uitbraak vogelgriep sinds juli...vaccin laat op zich wachten...

(Nu lijkt het vaccin ...de schuld te krijgen...dat er nog niet is...

ipv
ziektes breken los...).(en dat niet... alleen... bij Kippen...na weken warme droge ondergrond...binnen...dat te maken krijgt... met natte ...nattige grond...buiten...)!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________-

Vier jaar cel voor grootvader die eigen zoon en ook drie kleinkinderen misbruikte: “Hij wist van in het begin dat het fout was”

mi Zo eentje... moet je toch nooit meer loslaten... in de vrije maatschappij...

(In vroegere eeurwen hing de Gemeenschap ze...aan de hoogste bomen op...)!!!

mi...maw Niks mis met 4 jaar cel... maar het mist... levenslang TBS!!!

LT) :roll:

___________________________________________________________________________

Bij RTL4

Verkiezings debat in gesprek met de Kiezer...

mi Welke Kiezers...want dat was dus niet echt aan de orde...dat ze daar over en weer mee aan het praten gingen...

Die Gijs van de Opinie maakte een knal van een leugen...

Dat de jongeren de Ziektezorgkosten moeten betalen voor de vele Bejaarden...

(Ik denk dat die in de war is met de Pensioenen...met dat systeem...
Gepensioneerden betalen nl geen Pensioen Premie...
(Zit ook iets eigenaardigs aan...maar dat is een ander verhaal)

Ik legde hiero al uit...
Elke Bejaarde in Nederland heeft Inkomen en betaalt tm de dood mee aan het Wettelijk verplichte Premiestelsel...
net als werkende jongeren...en ook mensen met een uitkering...hoewel lage loners en uitkeringen...die juist vaak toeslagen krijgen...op het
premiestelsel...dus ook de jongeren...

Nog is
Elke Bejaarde in Nederland heeft een Inkomen
en betaalt de Wettelijke Premie Ziekte kosten...voor alle premienbetalers geldt hetzelfde er is een Eigen risico
dus ook alle Bejaardeen betalen eigen risico...en dito met het nieuwe erbij ...Eigenbijdrage...
omdat relatief jongeren minder zorg nodig hebben...betalen trelatief gezien de Ouderen de meeste Eigen Bijdragen...
De groepen vanaf Jongeren...die de minste gebruik maakt van de Zorg...betalen nauwelijks tot niets aan de Eigenbijdragen...
maw
De Bejaarden dragen bijkans dat hele systeem zelf...Zouden de Bejaarden weg vallen zou het hele Gezondheidssysteem in elkaar storten...als ondersteun voor de Jongeren...

Denk nou niet dat de jongeren nauwelijks gebruik maakt van de Zorg...
alleen al met de Sport weekenden barst het van de Zorg Kosten...en erg veel Sporters komen in een duur langdurig trajecte terecht...wgs zeer ernstige aandoeningen...tm chronisch aan toe...alleen al via Sport...
De
vraag voor een Helm op het hoofd met e bikes is echt niet voor niks nl!!!
Ernstige Hersenschades namen erg toe...met het opvoeren van zulkse vervoersmiddelen...ook geknald op andere
weg gebruikers ermee...

Nnnou ja wanneer legt is iemand uit...Dat de Bejaarden de massale dragers van het Gezonheidsysteem is...want
ze betalen tot de dood aan toe Premie...en eigen risico en Eigen bijdrage...

Nog is... voor die Gijs en zo...verwar het Penioensysteem er niet mee...want Bejaarden betalen geen premies voor Pensioen...allen onder de Pensioenleeftijd betalen wel Pensioen Premie...
Leg dat verschil ...is goed uit...voordat ze leugens blijven verkopen ...via Opinie pannels...lieden op TV!!!
Als het oa over de Zorg gaat...

Of het nu Ziekenhuis is Bejaarden Verpleeg Verzorghuis...die mensen veel Bejaarden zijn dat...betalen allemaal Eigenbijdragen...
Wat me opvalt men toont altijd wel de Zorg kosten maar melden niet wat de baten is...vb.
Mijn Vriendin moest 1200 euro per maand betalen voor haar oude Moeder van 94 jaar...toen die in een Zorghuis kwam...
Zij regelde de administratie voor haar Moeder...omdat elke Bejaarden inkomen heeft...wordt gekeken naar de
Inkomen ermee...(wat de huur verblijf ahw gaat kosten...vanaf in een Zorghuis)
Het eigen huis wordt nl opgedoekt...als ze blijvende er verblijven gaan...
maw Bejaarden betalen naar Inkomen...met z'n allen...met dat hele Zorgsysteem...

Hopelijk dat iemand het snapt...
Vroeger was daar LANDELIJK EEN APARTE PREMIE VOOR...DIE WE MET Z'N ALLEN BETAALDEN...DIE WERKTEN...
en die Pensioen hadden...
Als men in een Zorg Instelling kwam...betaalde niemand er nog apart aan...dat werd door het Premiestelsel betaald...
Ik
meen dat de Topinkomens en de rijken er een aparte klasse mee hadden en die betaalden er meer premie voor...

Toen ik in de Verpleging kwam werken...hadden we de Klassekamertjes...in de lange gangen...de rest van het
gewone Premiestelsel...lag op grote zalen
of in Kamers met 4 of meer...mensen...
Er was dus...Grote Zalen en Klasse 1 en Klasse 2...

Tegenwoordig hebben ze voor elke Patient een eigen kamer...(Dat kost tigs meer aan Personeel...nodig)
tm tigs meer personeel voor de schoonmaakdienst aan toe...)
Een zaal schoon maken met super weinig eigen spullen er of KAMERTJES TE MOETEN SCHOONMAKEN ...vol met
eigen meegebrachte stapels spullen ...per Kamertje...

In een zaaltje medicijnen rond brengen...of per kamertje...elk Persoon in een Kamertje wil praten...met de binnenkomers...
want ze liggen er maar alleen...24 uur lang...

De meeste Zorg Instellingen zijn zo gebouwd dat het PERSONEEL ER PER DAG DE 4 DAAGSE LOPEN...Je weet niet wat je ziet
wat er allemaal constant aan personeel... door die oeverloze lange gangen lopen...dat is dus niet aan het bed...wat
hun feitelijke werk is...

Ik schreef hier in de jaren wel vaker over...
Dat de er een Halve Maan Gebouw van moeten maken...als vorm...met in het midden als Middenblok...alles...waar ze nu zo veel voor moeten lopen...omdat het nu ergens ...in de no were ligt...wat gehaald of gebracht moet...

Goed oke... ik was een poos lid ...in een bruin verleden...van de Woning Commissie en Bekijk de dingen misschien anders...dan de rest...
maar dat Architecten...die nog steeds...alles maken ...of het personeel... de 4 daagse op de dag moeten lopen...is
volkomen absurt... en kost bakken aan Personeel nodig...en nog meer...en steeds meer...wgs een ongelooflijke Ziekteverzuim...en afhakend Zorg Personeel...

mi Als ze zulkse gebouwen in de halve maan vorm gaan bouwen en in het Midden
alles wat met de Lig patienten niet van doen heeft te maken er...als Middenblok...met elke etages mee...
Dat verkort de dagelijkse aan lopen voor erg veel personeel...

ipv Halve Maan vorm kan ook een hele ronde vorm...met in het midden het grote blok...met de Liften
voor alle Onderzoeken en alle labs en Kantoren en personele en klanten retaurants...en de centrale keuken etc...en zo wat...Maar alles... in de lengte gebouwd...met die
vele lange gangen...is te duur ...om aan te zien zelfs...


maw Ik heb best wel wat te mekkeren...over de Bouw van Zulkse Gebouwen... alles... in de lengte gebouwd...met die
vele lange gangen...is te duur ...om aan te zien zelfs...

De meeste Zorg Instellingen ...zijn zo gebouwd dat het PERSONEEL ER PER DAG DE 4 DAAGSE LOPEN...Je weet niet wat je ziet
wat er allemaal constant aan personeel... door die oeverloze lange gangen lopen...dat is dus niet aan het bed...wat
hun feitelijke werk is...

Oja het ging dus over de as Verkiezingen op TV
Ik blijf het moeilijk vinden...ze zien er allemaal wel uit of je op ze wilt stemmen...
en als de Ondertiteling om de haveklap weg valt...tm weg blijft...
moet ik altijd denken aan...we hebben minstens 1 miljoen mensen met gehoor mankementen...
dat zijn ook Electorale Kiezers...
Waardeloos dat ze 1 miljoen mensen...alweer niet weten...waar gaat het over???
als de Ondertiteling om de haveklap weg valt...tm weg blijft...

Ik heb... altijd de Ondertiteling aan staan...ben van alle mankementen dus op de hoogte ermee...naast zoveel typefouten
en zelfs ...totaal andere woorden getypt...tm de Ondertiteling om de haveklap weg valt...tm weg blijft...
lijkt
ond landje wel...een laag geschoolden ...laag geletterden...systeem ermee...of alle bezigzijnde geintergreerden ermee mogen oefenen lijkt het vaak...lekker goedkoop is dat...
en ze missen ook dat nog...snel kunnen typen...

en dan zetten ze de ondertiteling nog steeds vaak vaker vaakst bovenop...andere mededelingen...
zelfs het wegspring systeem ermee snappen ze niet...dat het ene of het andere naar boven gezet moet voor even...
bv
Wie wat waar... zijn die Mensen in beeld...voor Doven en Slechthorenden ...om dat ook te weten...
en soms hebben ze wel de ondertiteling maar sinds een poosje ...halen ze elke zin al weg als je een paar woorden ervan gelezen hebt...en ik kan best snellezen...en toch de hele zin niet gelezen...is al weg...

Komt omdat men ...vanaf 1 een paar etc...steeds sneller is gaan kletsen...maw ze kunnen er dan ook Robots voor gebruiken...die praten net zo
onmenselijk...
maar ook dat mist dan... al snel de Ondertiteling...tm die blijft ervan weg...

Nou genoeg gemekkert...kan iemand die Gijs en zo is bijlessen???

Want het is niet waar... wat die aan het beweren is...als het gaat over Bejaarden en de Zorg kosten ed.
Dat de Jongeren dat moeten betalen...

Nog even dit...

Het normale... premie gewicht...ligt bij de massale hoeveelheid aan Bejaarden nl en niet bij de... premie lichtgewicht hoeveelheid aan jongeren...in ons land...
Elders kan het omgekeerde gaande zijn
ze hebben meer Jongeren in het land daqn ouderen...

Maar bij ons...Als het dan toch over solidariteit gaat...of als het daar niet over ging dan ...heb ik het er over...
mi...
zouden de Gepensioneerden...ook een premie pensioen...moeten
betalen per maand...lang niet zo hoog als de werkenden...maar toch...
Lage en Midden inkomen premie...Hoge en Top inkomens premie... en Rijke inkomens Premie...voor de Toekomstige AOWers...(en het daarvoor alleen ook gebruiken!!!)

Dat is een punt
wat ik ...wil mee geven...opdat de Jongeren van Nu...ook een normale Pensioen krijgen... plots of tzt...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1DfenKdgVk

Gr en Knf van LT) :roll:
PS
Wat me erg opvalt is...dat het nergens... over de andere EU landen gaat...gewoon over wat landen naast ons land...omtrent de Klimaat cijfers...en wat die er aan doen...of ermee doen of er niet mee doen...
en/of hun cijfers anders zijn dan bij ons...en zo ja waarom wel dan ...of waarom niet dan...Het gaat nergens
over de EU...in ons land met de Verkiezingen...of over de buurlanden...

Over de EU
Ik weet nog...vroeger holde Zij van de PvdA voor elke scheet naar Brussel en daarna Zij van D66 en dan werden het hiero Wetten en regels en boetes namens de EU...
ik hoorde dat die van Volt ook voor elke scheet naar Brussel kletst...
en wat heeft dat weer te beduiden...over Wetten en regels en boetes ...extra namens Brussel op ons af???

(mi klopt er iets niet aan... dat gedrag van die lieden...dit is een vrij Souverein land...en wat willen ze ermee...
dat ons land...ingepakt klem gezet...door Brussel... te worden???

Nou ja over die dingen gaat het maar niet...
terwijl bij elke scheet al de EU een Wet heeft bedacht...zelfs over onze rotondes laatst...een soort van verkapte spionage vind ik ...die hollers naar Brussel toe...

wat willen ze ermee...
ons land...ingepakt klem gezet...door Brussel te worden???

Nou ja over die dingen gaat het maar niet...en waarom heette onze via de EU Natuur plots 80% is slecht???en blijken de stikstof cijfers ook zo hoog niet te zijn als iov via de EU is gezegd...

De EU wilt maar uitbreiden...maar dat zijn hele arme landen met nauwelijks Handel...misschien willen ze het zo via ons binnen krijgen voor
die andere landen...dan hebben die ook wat te handelen...via de EU geregeld...
Hier weg en daar naar toe...

We moeten erg op zulkse dingen oppassen...Ook oppassen op die lieden die er alsmaar naar toe hollen of anders er elke informatie delen...met Brussel...

Het is inmiddels bijna dicht gemaakt van Wetten en regels hiero...en alles heet intussen slecht...Ik snap ook niks van de Partij voor de Dieren
70% van het veel moet opgedoekt...van hun...Ik snap daar helemaal niks van...Hoe krijen we die dan weg...antwoord ze gaan dan naar de slacht...

Ik schreef alis...(ipv een paar kliometer te besteden aan Kerncentrales...als we met Links in Zee gaan...die er anties mee is... dan heeft de Generatie na ons ...alleen nog maar Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee en als we niet oppassen... ook in de lucht... en de weidetjes die er nog te zien zijn ...is dankzij de PvdD... geen Vee meer op te zien...

Pas iemand van de Politiek we kunnen best naar 10 miljard mensen...bedoelen ze mee ruimte zat...maar mi daar gaat het niet om om ruimte zat...Het gaat om ...het ver en ge bruik van elk mens...
en alle bedrijven en indeustrieen en wegen etc. wat er voor nodig is...en dan nog de toenames van de Watertekorten...is nu al gaande...
en
als niks mag...ook geen Sigaar etc...storten werelds economieen in...dan
is de Generatie
na ons zo arm als een rat...
en tuurt naar buiten en ziet...allemaal verkrachte Natuur...uitzichten...
en geen Koetjes meer in de weides te zien...

ipv Het moet juist gaan ...over de Wereld Overbevolking...en niet ...er kan nog wel... een paar miljard erbij...

Maar effetjes serieus over de echte grote oorzaken ...van de Klimaat verandering gaat het nergens over...
al zou ons landje helemaal vee vrij zijn...(al zou ons landje helemaal leeg zijn zelfs...dan nog gaat het allemaal door...met de klimaat verandering...omdat ze aan de ware 5 grote oorzaken niks doen...

Dit is 1 van die grootste oorzaken
Het moet juist gaan ...over de Wereld Overbevolking...en niet ...er kan nog wel... een paar miljard erbij...

Ik beschrijf ze ...niet nog een keer...de andere redenens...vaak zat gedaan...
Hoe dat geniks gaat uitpakken... tijdens de komende Generaties...zal ik maar niet typen gaan...

Maar ...met dat kleine gemier in ons landje...gaan die andere... 5 grootste oorzaken... zo overheen...

Nederland doet net ...of het een land alleen is...Ook die van PvdD...in Angola is wat gaande...en dat moet naar Nederland...ipv er zijn 50...60...70...etc. landen tussen...
Wat een aanstellerij ...is er mee gaande...als wat er is ...al in het gras moet laten slapen... in ter Apel...

Kom ik heb nu genoeg getype-geoefend vandaag

Slaap lekker en droom er niet van
LT) :roll:

Plaats reactie