WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 okt 2023, 06:01

Airbus... :)

(Ik las dit...

ChatGPT wordt niet veel beter meer. Waar komt dat door?

mi Ik denk...dat men in elke eeuwtijd...wel zo arrogant heeft zitten denken...over oa welk technisch onderwerp
uitvinding ...dan ook...
Zo van...Dit is het en het zal nooit beter ...verbeterd worden...mi Die dat denken...minacht de toekomstige Wetenschap eigenlijk...Niemand zal het... ooit veel beter ...uitvinden...dan zijzelf...hebben uitgevonden...en
altijd weer...vindt een volgende Generatie...het vernieuwde betere beste uit...of misschien zelfs nog... deze bezige Generatie...

Dat zal mi...met die... ChatGPT... niet veel anders zijn...

LT) :roll:

De wiskunde is omslachtig, maar het concept achter ChatGPT is eigenlijk best goed te begrijpen. En als je het concept snapt, dán ontdek je dat ChatGPT geen magie is, maar een illusie.

mi Bestaat niet...dat iets wat ...met Wiskunde... is opgebouwd...gemaakt...een illusie is...Het geen magie is...maar ook helemaal geen illusie is...

De enige mogelijkheid
mi is
dat het
Exact is!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Ik las deze...

Podcast Haags Halfuurtje
Hoe Den Haag faalde geadopteerde kinderen te beschermen

mi Geadopteerde Kinderen...is achteraf...
mi het moet gaan over...vooraf...moet gelden vooraf...voor welk kind dan ook geadopteeerd wordt...
moet het mi over gaan...

Zoals het er staat...lijkt het of geadopteerde kinderen...gefaald heeft...in ons land...
maar
mi
gaat het...moet het onderwerp gaan...over...vooraf...voor een kind geadopteerd wordt...moet het
mi volgens (naar tijdswaarheden) De Wet ...toegaan...
Deugt De Wet... in dat verre Buitenland niet omtrent...rammelt het aan alle kanten daar...dan moet het toch volgens... Onze Lands Wet... toe gaan...als Nederlanders... een Kind adopteren ...in het buitenland...
en
dat lijkt vooraf niet zo te zijn gedaan...

Maar achteraf...geadopteerd mee genomen... naar ons land...heeft mi...het onderwerp ...gefaald ...niks mee van doen zelfs...

Misschien moet elk as adoptie kind... in een buitenland...eerst getoetst worden door de
Nederlandse CONSUL...ter plekke daar...voor het kind...een Nederlands Paspoort krijgt...
maw
Als het al gefaald heeft ligt het niet aan Den Haag...maar aan alles erop en er aan ligt aan daar...

Misschien moet elk as adoptie kind in een buitenland...eerst getoetst worden door de
Nederlandse CONSUL...ter plekke daar...voor het kind...een Nederlands Paspoort krijgt...
of bij de Adoptie ouder's... op het paspoort bijgeschreven wordt...
Achteraf...geadopteerd mee genomen... naar ons land...heeft mi...is een ander onderwerp ...dan vooraf...

Als het daar ...allemaal geregeld en afgerond wordt...en achteraf klopte er van alles niks aan...
mi dan moet je je toch afvragen...wat doen die Nederlandse Consults...daar...die het kind een Nederlands paspoort geven...
ze lijken in die dagen er helemaal mee te niksen...
en
alles maar aannemen...net als de Potentiele Adoptie ouders van alles maar gewoon aangenomen hebben...
wat men er beweerd heeft...over het Kindje...
Er lijkt geen Consulair Onderzoek te bestaan...er over...zoals
bij Volwassen Mensen die Nederlander willen worden wel...
Misschien is ...dat het gemis... van het
Ministerie ...Buitenlndse zaken... in den Haag...
dat een ...Buitenlands Nederlandse Consulaat... ermee kan niksen...

Hoe dat ook zij...zo het er geschreven staat...lijkt het of men ...achteraf ...met Adoptie kinderen vanuit het buitenland faalt...en wel dat is in ons land...
Ik tracht uit te leggen...zo ik denk...het moet over vooraf gaan...dat falen...
mi
Komt een Kind ...eenmaal...met een Nederlands Paspoort... Nederland binnen...verkregen via de Nederlandse Consulaat daar...valt er mi...niks meer mee te doen...bv via den Haag...
Ik tracht uit te leggen...zo ik denk...het moet over vooraf gaan...met dat falen...

mi Dit klinkt beslist er eng...
Hoe Den Haag faalde geadopteerde kinderen te beschermen
Of het achteraf...(geadopteerde is achteraf nl)
in ons land...faalde...
met Adoptie Kinderen...Klinkt het zo...
of het falen ...met Adoptie kinderen...hier gebeurt ...ipv daar...
voor
de Adoptatie!!!

(valt nog niet mee m'n type-oefeningen...maar ik probeer toch een poching...menige pogingen...)

Om het kort te houden...
Hoe Den Haag faalde geadopteerde kinderen te beschermen
Of het achteraf...(geadopteerde is is geadopteerd...achteraf nl)
in ons land...faalde...
met Adoptie Kinderen...Klinkt het zo...
of het falen ...met Adoptie kinderen...hier gebeurt ...ipv daar...
mi...het falen is...voor
de Adoptatie!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________


INTER­VIEW RAFAAT AL-MURRA
Hamas-woordvoerder: ‘Onze aanval heeft een aardbeving veroorzaakt in Israël’

mi Als die actie... zonder
al die gewonden ... doden ...en in brand steken... van huizen ed...bij binnenkomst gelijk een hond doden...etc. zonder dat...had plaats gevonden...Dan was het een Meesterwerk...(Zonder tereurdaden...is...Misschien ...om trots op te zijn) !!!

ipv Nu is het...Tereurdaden werk!!! (In tegendeel...Nu...is Het ...Helemaal niet ...om trots op te zijn)!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________

Trusten
https://www.youtube.com/watch?v=fRonvLhe0Yg
gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 okt 2023, 05:57

Buskruid... :)

(Ik las dit...
Droomonderzoek
Heeft u ook zo’n goed gesprek gehad in uw slaap?

Wat ik... nog nooit eerder had...Ik droomde ...in 1 nacht ...2x dezelfde droom...
(Het valt niet te vertellen...ging hoofdzakelijk over...Getallen nl)en de betekenis ervan...

Het was een behoorlijke ingewikkelde droom...ik werd wakker...ging wat te drinken halen...en
ging daarna weer verder slapen...
Ik droomde ...exact dezelfde droom... nog een keer...

Ik heb best veel dromen gehad...dat ik op het werk kwam en ging werken...
Ik sliep altijd zo vast en diep...dat ik ...een heel circuit mensen had...die me wekten...want ik hoorde
geen ene wekker en ook niet 2 tegelijk en ook niet drie...

Want alweer werd ik gewekt met...Je hebt je verslapen...
Verslapen? Ik was toch op m'n werk...had al heel wat werkklussen gedaan...Kwam ik op m'n werk...moest ik al
die werkklussen ...nog is...gaan doen...die ik in de droom allemaal ...al gedaan had...

Nou ja alzo ontstond er een soort wekdienst om me heen...als ik vroege diensten had...
maar ik ruilde meestal alle vroege diensten ...met late of met Nachtdiensten...(Die collega's ook weer blij met mij....)
Maar soms kwam ik er niet onderuit...
Ik moest dan ...het 6 uurtje dienst doen...in de vroege morgen...Na wat uren gewerkt...een lange rij uren vrij en dan weer wat uren... in de middag dienst doen...

Geen idee... waarom en waardoor...met het interne wonen...hadden ze me in het Hoofden Huis ingedeeld...
als enige leerling...
toen het woongebied ...van de Leerlingen verbouwd werd...kwam ik daar te wonen...

Grappig wel...ze (om beurten die afd Hoofden) zette (zo'n beetje om beurten) hun wekker zo erg vroeg...om mij te wekken...na de zoveelste keren...me gewekt met...Je
hebt je verslapen...(Ik me verslapen? Nee hoor...Ik heb me al kapot gewerkt...zulks zei ik niet hardop...maar in mijn droom...was het wel zo...)

Het 6 uurtje ...moest allerlei werk dingen doen...voor de gewone dagdienst begon...

Maar ik werkte altijd al sneller dan wie dan ook er...en begon met het 6 uurtje ook met Dagdienst werken te doen...
(Die ook weer blij met mij)

Het punt was...Ik was ervoor Kraamverzorgster geweest...en had dat in de nieuwe opleiding voor B- Verpleging niemand verteld...met sollicitatie...
maar... om het vorige werk...was ik razend snel...met alles...vergeleken met collega's leerlingen...

Want die sollicitatie van mij...was al heel apart en reuze absurt...toegegaan...

Ik woonde op Kamers...en toen ik een lang weekend in Varseveld bij een vriendin logeerde en terug kwam naar de grote
stad...had mijn Hospita zich opgehangen...
Ze kon niet tegen het WEDUWESCHAP...Maar haar direkte familie
wilden dat huis snel leeg hebben...en ik kon ...maar geen andere kamer vinden...en zo wel...was die net zo duur als
mijn maandinkomen in de Kraamzzorg toen was...of nog duurder...

Ik fietsste van mijn Kraamgezin ergens en zag een groot gebouw...Ik vroeg een voorbijganger Weet U wat voor een gebouw dat is? Ja...Een Psychiatrisch-Neurologische Kliniek...

Ik dat in een Telefooncel gaan zoeken...en vroeg de Directeur...aan de telefoniste...In die tijd kreeg je die
gewoon gelijk aan de lijn...

Ik met een snelheid... mijn probleem uitgelegd en of ik in de Opleiding kon en Intern wonen kon...
Helaas zei die...De opleiding is al begonnen...Ik zei ...dan plaatst u me toch ergens...maak niet uit wat ik moet doen...
tot de volgende opleiding begint...en dan kan u in die tijd zien ...wat voor vlees u in de kuip hebt... of ik geschikt ben voor die Beroeps Opleiding...
Hij dacht na
en zei...U kan as Maandag beginnen op P2 afdelings Keukentje...en bij het Personeelskantoor de sleutel halen voor een kamer...en u kan er zich er nu al laten inschrijven...

Dat was heel erg komisch...een telefoongesprek... van nog geen 5 minuten...
Ik had een baan
en een intern wonende Kamer
en loon
bedrijfskledij
bewassing
etens
en indien nodig... Medische zorg...
(Dat alles ontdekte ik... in dat Personele Kantoor...bij inschrijving)

M'n loon was gelijk al... tig in de tigs meer...dan mijn gediplomeerde Kraamverzorgings baan in de Thuiszorg...

Ik feite werkte ik er... maar had geen enkele gegevens over werkverleden gemeld...
en ik zei het er ook niet...
Na een rij maanden... als afd Keukenhulp geweest...Werd gewoon Leerling... met de mede nieuwe andere Leerlingen...in de Vooropleiding...

Als ik al ergens mee kon opvallen was het...ik was overal mee ...veel sneller en meteen correct en netter in het werk...en
schoon goed gekleed...ik liep sowieso altijd sneller er...in die vele lange gangen er...
(Zei de afd Hoofd Zr ervan...anderen doen er 25 minuten over of nog langer...en jij 5 a 10 minuten...over dezelfde opdracht... (ergens anders in het gebouw..met iets te brengen of te halen...)

Ze hadden er van die brede lange stenen trappen...dan zette ik mijn schoenen ...op de bovenste trede... in bepaalde stand...en ritste zo naar beneden...

Het snelwandelen ...had ik mezelf al geleerd...als kindzijnde...ik woonde op 1 na ...van alle leerlingen het verst van school...en had onderweg... altijd wel ergens van ...afleiding ...moest dan snellopen... om op tijd binnen te komen...

Was ook zo iets typisch ...met 9 jaar kregen Kinderen er een fiets...dat heette bij mij...omdat de afstand zo ver was...
(Hadden ze me... al die jaren... met m'n korte nog beentjes... dat pokkeneind laten lopen...maar vanaf 9 jaar heette het dat het zo'n eind was...om naar school te lopen...)
(Maar in die kindertijd... leerde ik mezelf het snel lopen aan)was weer erg handig ...in die ontzettende grote Zorg gebouwen...met tigs lange gangen...toch op tijd er te zijn)(Want ook daar had ik onderweg altijd wel ...afleiding)

Als afd Keuken hulp ...moest ik de etens kar halen uit de Centrale Keuken...Onderweg kwam ik van alles tegen...nog zonder
die kar erbij...op de terugweg ...met die Etenskar erbij...
Dan zei de Chefkok...Ik heb wat lekkers voor je in de pan bewaard...een heerlijk warm vleesje...of vroeg die er is een nieuw
toetje...proef jij dat is...of het wat is...voor we het ...gaan geven aan de Patienten...
met een snel... gezellig praatje ...en dan snel... terug naar de afdeling ...met Kar...

Ben je er nu al? Zei de afd Hoofdzr altijd...
(Vlgs mij... had ik dan... van alles uitgespookt... meegemaakt... en toch ...snel terug...)

Wat niemand wist...die Chefkok was... net als ik...een zelfde vorige Zorggebouw werkzaam geweest...
Hij als Chef Kok... in de Centrale Keuken er...en ik in de Centrale Keuken en later op een afd Keukentje...in een
A-Ziekenhuis (Witte Kruis)...(Luthers Diaconessenhuis)
Dat was voor ik de Opleiding Kraamverzorgster deed...

Ik had dus al best een heel werkverleden...toen ik in dat gebouw kwam... na een telefoontje van 5 minuten...
Maar ik heb het er... al die jaren daar ...er niet over gehad...

Ik was dus Leerling ...met de andere Leerlingen er ...in Opleiding...
en wel gewoon... van het begin af aan er...
Want ik mocht er... die Psychiatrische Verpleegkundige Opleiding doen...(ook wel de B- Verpleging)(Ook wel Zwarte Kruis)
maw Ze bleken tevreden over me te zijn er...met die baan als Afdelings Keuken Hulp...
(Vlgs het afd Hoofd...Ik werkte sneller en correcter...snapte sneller...deed alle opdrachten sneller...in het grote gebouw)en aan mijn persoonlijke hygiene was compleet niks op aan te merken...)

De enige ...die me er niet zo mocht ...was de toen Verpleegkundige Directrice...
We hadden een vete een persoonlijke strijd...tot elkaar...

Dan zei ze vb
U moet toch is leren...dat de Disciplienes die hier zijn...niks met de Verpleging van doen heeft...dus U moet er niet mee omgaan...
(Die is gek ...dacht ik dan)

Dan zei ik waarom niet...Ik ken ze allemaal...
Geloofde ze weer niet...
Ging me uit testen...Wie is die man daar...op de gang? Ik zei dat is de Hoofd van de Techinsche dienst...die heeft net wat nieuwe
lampen ingedaaid...op de gang...Hij is getrouwd en heeft zoveel kinderen en zijn hobby is...
en die man verderop...Ik zei dat is De Chefkok van de Centrale Keuken...is getrouwd en heeft zoveel kinderen en zijn hobby's zijn...
en die Mw daar?
Ik zei... die werkt op Kantoor...voor de Economische Directeur...en vanavond ga ik daarmee naar de film...

Ze wou net tekeer gaan...toen er iemand aan kwam lopen en lachend tegen me zei...Je moet de groeten hebben van mijn Vrouw...en
dat was de Algemene Medische Directeur...

(Ze (De Verpleegkundige Directrice) kon ter plekke... van mij ...de geks krijgen...)!!!

Dan liep ik lachende verder... waar ik naar opweg was...toen ze me aan hield...op zo'n verrekte lange gang er...
(Ze heeft wel tigs keren geprobeerd...er achter te komen...waar ik de Vrouw ...van de Direkteur van kende...
maar ik zei niks...als ik al wat zei...zei ik...Ik hou Prive gescheiden van m'n werk... en op m'n werk... m'n prive...
En dat deed ik er ook in het echt!!!

De Hoofdzr van afd Neurologie...kon me ook niet uitstaaan...als ik zulks zei...Ik hou Prive gescheiden van m'n werk... en op m'n werk... m'n prive...Want die wou... van elk personeel... op haar afdeling ...graag alles van weten...

Was best link ...want die lieden delen de Werkcijfers uit...(voor de overgangen ed)...eind Diploam ed...maar omdat ik al op andere afdelingen gewerkt had...en het
afgeloten had ...met goede cijfers...kon ze me niet laten zakken...

Van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT krijste ze dan...Je verteld wel veel maar zegt niks...
Want ik kon wel... over het Concert vertellen ...maar vertelde nooit met wie ik er was...dito met film
Theater...Cafee etc. ed.

Vond ze van...tijdens de pauzes in het Kantoortje...dat ik veel vertellen kon... maar toch niks zei...
Nou ja... dat is haar probleem... niet de mijne... dacht ik dan...
en vergat het...
Ik was er ...om te werken ...en niet om mijn priveleven er bloot te leggen...(zoals de andere collega's het wel deden)

Je doet de afd afwas... in een half uur...anderen doen er 2 a 3 uur over...hoorde ik welis aan...toen ik er net begon...
Als ik zoveel tijd over had...mocht ik andere klussen doen...soms wandelen met een Patient...of helpen
met bedden opmaken op de afdeling...(De anderen ook weer blij met me)

Was ook eigenaardig...als ik er 3 of 4 klaar had...was die andere er met 1 bed klaar...
Soms vonden we dus... elkaar eigenaardig...Ik om hun trage getreut ...en zij mij...om mijn snelheid...

Maar ik was gewoon overal sneller mee...en met nakijken van het afd Hoofd...kreeg ik altijd een pluimte horen
en de trage treut ...moest best vaak...dat ene bed nog over doen ook...

(maar zoveel nut is het...als men eerst... in de Thuiszorg een Opleiding had gedaan...!!!)

Alle gewone basis dingen ...kan je dan allamaal al...net als de juiste Persoonlijke zorg en kledij...Ik kwam
altijd schoon op de haak ...de afdeling op ...en met schoon uniform en gepoetste schoenen...en geen sieraden en makeup op...
maw Er viel over mij niks te klagen...alleen... Tja eh....Het verslapen...

Zo vast en zo diep ik sliep...ik hoorde nooit wat...geen ene wekker...ook geen onweersknallen...in de nacht...
waar iedereen... het over had...op de dag...

Of met verkeers ea ongevallen ...ik hoorde de sirenes niet ...als ik sliep...dito waar iedereen het... over
had...op de dag...

Een afd Psychiater daar... zei is tegen me...alleen Mensen met... een goed geweten...slapen prima in en slapen erg vast...
Geen idee... of dat ook zo is...Ik had liever ...dat ik ...wel de wekker hoorde...

Niemand is volmaakt ...zei mijn eerste afd Hoofdzuster dan...en ze zorgden ervoor dat er... een stoet van Dwergen... me
wakker maakten...met elke vroege dienst er...

Dan schudde die me wakker
en dacht ik...Jezus Mina...in het begin ermee...welke afd Hoofd... is dat nu weer...zo fris als een hoen ...in de
vroege morgen...Ook wel...hoorde ik dan aan... zal ik onderwijl ...een bakje thee of Koffie voor je maken...maw Ze zorgden goed voor me...er...(in dat ...Afdelings Hoofden huis...op het plein...was aan de overkant van het Zorg Gebouw alle andere leerlingen...hadden een Kamer... in het grote Gebouw...)

Maar ook daarover... had ik het nooit op m'n werk...dus geen scheve blikken gezien...van mede Leerlingen...daar over...)

Voor hen ...zette ik Kroegen tochten uit...(Die ik allemaal had leren kennen...tijdens de Kraamzorg)
en wist precies ...welke er gezellig en veilig waren...en nu zou ik hebben geheten ...de Bob...want ik was de enige van allemaal...die geen alcohol dronk...en zorgde dat ze keurig thuis kwamen...in hun intern wonen kamer...
maw
Ik was best leuk bezig...ook in vrije tijd...ik ging... echt met iedereen om...ook met groepen bv met Strandwandelingen...
en ik heb ...overal in Nederland wel gelogeerd...mee met...van Hoog tm Laag ...en met... alle disciplines...
behalve natuurlijk niet... met...die van ...Neurologie... en ook niet ...met... De Verpleegkundig Directeur...)

Zo dat was weer... een aparte type-oefening

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=hbQORqkStpk
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 okt 2023, 17:41

Kruiden... :)

(Ik las dit...

NEDERLAND BEWEEGT NIET
Er is een ‘stille pandemie’ gaande in Nederland: het gebrek aan beweging. Het aantal slachtoffers? 5.800 mensen
Elk jaar overlijden duizenden mensen omdat ze te weinig bewegen. Hoe kan die ‘stille ramp’ blijven woekeren? Dit is het verhaal van een overheid die zichzelf tegenwerkt en de Tweede Kamer op het verkeerde been zet.

mi Weer zo'n typisch bericht...waar het doden aantal...per week mee kan verschillen...liefst verhogen...een dag later heet het al 6000

PODCAST
Waarom de overheid Nederland maar niet in beweging krijgt
In Nederland overlijden jaarlijks bijna 6000 mensen omdat ze te weinig bewegen. Sportredacteur Enzo van Steenbergen ziet dat deze stille ramp al jarenlang gaande is.

Er ovrlijden 4500 mensen aan het roken...een dag later heette het al...6000...
een week later 10.000...via de Waterzuiptafels...verhoogde altijd wel iemand dat getal...vooral
door gesstopten met roken...25.000 heette het binnen een maaand door Peter R de V...bij zo'n waaterkletstalefel op TV etc.

Als je het mij vraagt
is er in alle eeuwen ervoor...niet zo erg veel bewogen in Nederland als
in deze tijd...Dat begon vooral ...toen de twee verdieners er kwamen...ook vrouwen gingen massaal
bewegen...vnl buitenshuis...en er werden steeds meer Vrouwen sport opgericht...mi In de weekenden is half Nederland of meer...in beweging...naar een sport toe gaan...of met de fiets erop uit...dat laatste vooral de Bejaarden...
de ene fiets pad na de andere kwam in Nederland erbij...

De ene Sportschool na de andere werd geopend...in Nederland...en velen kochten die beweeg producten
ook voor in huis...
Steeds meer Marathons kwamen er bij en Triatlons...

Nieuw werd
de mededelingen...alweer iemand plots dood...tijdens bewegen...maw Hoevelen gingen te vroeg dood...juist doordat
ze gingen bewegen???
Misschien ook wel...5800 mensen of meer...
of heet dat nu ook al 6000 of meer...
Veel interessanter is lijkt me...om de jaarlijkse ...Land gemiddelde Sterfte te gaan vergelijken...
sins de laatste jaren
kwam er ...oversterfte...vanaf na de Corona Pandemie...
maar dan nog...welke leeftijden zijn dat?
Het meeste is ...bij Hoog Bejaarden...dat oversterfte geeft...
vergeleken met... alle jaren ervoor...
maw
Dat is nou ook niet heel Nederland...of heel Nederland lijdt aan tekort aan beweging...
Nee dus...
alleen te vinden bij...Hoog Bejaarden...
maw
Ergens van is de rek eruit...bij die Hoog Bejaarden...
Dar
begon bij de Cocid-Pandemie...en is mi nog steeds gaande...die Oversterfte...in het land...aan Bejaarden...

Misschien wil de Natuur wat...met ons allen en/of met ons land...is het voor de Natuur veel
en veel en veel te vol hiero...
Water tekorten stroomtekorten huizentekorten personeelstekorten geldtekorten etc.
Misschien
wil de Natuur wat...met ons allen en/of met ons land...is het voor de Natuur veel
en veel en veel te vol hiero...
maw Als de Natuur voor zichzelf opkomt...kost het meestal Mensenlevens...
wgs...het is voor de Natuur veel
en veel en veel te vol hiero...

Humanistisch gezien
leggen de Hoog Bejaarden ...sindsdien ...gemiddeld...sneller het loodje... en niet... de rest in het land...
De Natuur
gunt die... naast de gewone gemiddelde sterfte getal...nog een lang leven toe...

Elke oversterfte geeft voor bepaalde systemen veel winst...
vb
Als de oversterfte bij de Bejaarde ligt...hoeft de Ataat minder AOW te betalen
en de Pensioenen houden pensioen geld in de grote pot...en er komen dan meer huizen vrij...misschien ook meer
land vrij...(op de aandelen Markt stijgt dan die aandelen...wgs de vette winsten...in de Lands Potten)
er worden beslist meer mensen rijker ervan dan eerst...alszijnde de aandeelhouders...
Vaak is dat ook De Staat...(Al of niet Heimelijk...Hoera er is Oversterfte!!!)
er worden beslist meer mensen rijker ervan dan eerst...alszijnde de aandeelhouders...
maw
Dus zo somber zijn zulkse cijfers niet...
(omtrent oversterfte in een land!)

Ansers is dat...als de oversterfte valt...bij de Kinderen...
bij jonge Volwassenen...bij de werkende gemeenschap in een land...
(Meestaal door een Virus of Bacterie (en dat soort van oorzakelijke ...niet zichbare griezelighedens...)

Nog beslist niet zo lang geleden... vond men de Medische Vaccins injecties ...ervoor uit...
en krijgen baby's ...al bepaalde vaccins...en schoolkinderen...en kan de werkende klasse er eentje gaan halen...tm ook Bejaarden...
Niet dat iedereen die vaccins neemt...
Misschien vinden veel Bejaarden daar het nut niet van in...maar als jongeren al net zo gaan denken...wordt
het peniebel...
Maar de meest enge gevaarlijke ziektes ...kregen we zo wel het land uit...(Dat voorheen wel in de miljoen doden geven kon
en ook erg veel invalieden gaf...)

Hoe dat ook zij...al die vele doden niet ervan meer...het land geraakt dan voller en voller en voller...
niet alleen van het Binnelaand...ook van het Buitenland...

Maar ik legde welis uit...in alle eeuwen bij elkaar had de wereld 4 miljard mensen ...toen ik 10 jaar was en
nu zijn het er bijna 8 miljard...binnen 70 jaren later...4 miljard mensen erbij gemaakt...
Dat kan natuurlijk niet zo door gaan...

maw Als er mensen zijn...die meer van het leven genieten...zonder allemaal extra bewegingen...maar die
misschien iets eerder overlijden dan de Beweeg sector...
als het oversterfte getal ligt bij Bejaarden...
zou men er zich niet zo druk over hoeven maken...als die de 100 niet allemaal halen...
want
een echte Landsramp is... een land vol met ...100 jarigen...
mi dat hoeft geen uitleg...

Dus ze gewoon lekker lATEN GENIETEN...VOOR DE BUIS EN MET HUN pc EN MET HUN...MOBIEL
Met veel pays en vree...
Oke degenen ...die wel willen bewegen...in de Bejaarden sector...is ook niks mis mee...tot het mis is...
maw Niemand heeft ...op aarde...het eeuwige leven...
Maar sjoemelen ...met de Cijfers...(over Mensen)...is veel linker...voor in het eeuwige leven...

bv van 4500...tm 25.000 in korte tijd...

Nou ja ik bedoel maar
Beweeg... als je bewegen wilt...en Beweeg niets extra's ...als je niet bewegen wilt...als
Bejaarden zijnden...is en blijft de tip...om er zelf ...over te beschikken...

want...zeg nou zelf... de hele Beweeg sector ...geeft nou ook niet allemaal... pays en vree ...in het land...
en er buiten...

Was weer een aparte type-oefening...

Gr van LT) :roll:
_______________________________________

O ja ...ik heb 2 toiletten in een gewoon flatje...Ik gebruik altijd de verste...Waarom doe je dat? Werd me best vaak
gevraagd...ook door logees...Ik zeg dan...dan beweeg ik me tenminste nog extra...even...
Na pas een groot hart onderzoek
Die (hele aardige sympatieke)...Dokter zei ...met een diepe Grafstem...U heeft een Goed Hart...

Nou...
dacht ik gelijk
Ik beweeg dan ...voor m'n leeftijd ...het allerbeste...zo per dag en per nacht...

(Bij oude Mensen
komt vaak... een hoop blaas geemmer gezeikzeur extra...erbij...dus al die keren... extra...dat loopje naar het verste
toilet in m'n flatje...(ipv het toilet vlakbij te nemen)
pakt wel ...heel erg verrassend... uit!!!

maw Leuk...om mezelf...ook is... te verrassen...op m'n ouwde dag...Ja toch...

Zo achter mijn TV en PC en Mobieltje...zittende...dat schijnt ...voor een hoog Bejaarde... toch echt ...genoeg Beweging...te zijn...voor Het Hart....!!!

Ik dacht gelijk
Ik BEWEEG dan ...voor m'n leeftijd ...(80 Nu)...HET ALLERBESTE...zo per dag... en ...per nacht...
door...alleen maar... een pleetje ...verderop ...te nemen...)

(En dat... soms...maar wel steeds vaker..en nog vaker....met een snelle loopdraf...(vooral in de nacht)

https://www.youtube.com/watch?v=RuJEhsZuBO8
LT) :roll:

PS.
Mijn logees ...zeggen dan altijd weer...pas op ...met dat snelle lopen van je ...dan zeg ik
Ik liep m 'n hele leven al snel...dat is in feite m'n gewone looppas...

Ik heb geen losse matjes ...ed dingen meer...het hele flatje heeft ...hetzelfde egale tapijt...maar heb
wel ... een Nachtlampje aan ...in de gang stekker ...en in elke kamer... en in het keukentje...
en ...heb...m'n mobieltje altijd bij me...

en plee ik lang...dan haal ik een sigaretje... met aansteker...bewegende...uit m 'n Kamerjaszak...dat wel natuurlijk...
Ik ben makkelijk zat...
Niks Foei...want dat kan geven...blijkt...een goed hart!!!

Omtrent mijn Bewegingen...op m'n ouwde dag...maw Geen gezeur...Geen gezeikgemekker ...geen gezeikzeur...te horen van mij...ook niet...in de Nachten...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 okt 2023, 09:03

Denktank... :)

(https://www.ad.nl/politiek/rutte-tegen- ... ~a75e5d36/
Rutte tegen Netanyahu: Schakel Hamas uit, ‘maar wees wijs’
MET VIDEOPremier Mark Rutte heeft in een gesprek met de Israëlische premier Netanyahu gevraagd ‘wijs’ te zijn. Rutte begrijpt dat Israël Hamas wil uitschakelen, maar zei ook: ,,Onschuldige Palestijnen zijn net zo goed slachtoffer van Hamas.”

mi Mooie woorden van Rutte...Kon ook via Wats app...maar Rutte helemaal er naar toe...En Toen?
Komt Rutte... met...De Nederlandse Paspoorthouders thuis...die bij de grens van Egypte... al tijden wachten...
(mi Je kan ALS LAND...een Land wel steunen...maar komt er ook is wat... voor terug???)

Een precair Onderwerp...
als ...gewone Electorale Burger...van 80 jaar oud...

Laat ik het zo zeggen...eh schrijven...Ik zag er... helemaal niks... nog van... en voor ...terug!!!

maw
Nog is...Daar zat ik dus op te wachten...vanaf Rutte het Vliegtuig naar Israel... in stapte...
Komt Rutte... Thuis...met...De Nederlandse Paspoorthouders ...die bij de grens van Egypte... al tijden wachten...???

Nou ja...dat dus...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Nog een precair Onderwerp...
als ...gewone Electorale Burger...van 80 jaar oud...

Wel of geen ...Kerncentrales

mi Ons landje is maar erg klein...maar wel erg volgestampt met mensen van elders vandaan...
tm het is zover...dat geeft Woningen tekorten...stroom tekorten...en maakt het overgebleven land aan Natuur...steeds kleiner en kleiner...
etc.etc.etc.

Met gevolg...Ook met de brood nodige Dagjes uit...De Genetaties na ons...kijken alsmaar naar
de Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee...
etc.etc.etc.
maw als het volgens Links toe gaat...is dat de Nederlandse Natuur...Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee...
overal...allemaal Windmolens en Zonnepanelen velden...
(Waar ook de Vogels bij weg gaan blijven)

Hoe dat ook zij...Het is een Politieke keuze...maw zoiets heeft het Electorale volk
ook in de hand...in het Stemhokje...
Maken we dat...voor de Generaties na ons?
als het volgens Links toe gaat...een overvol gestampt land met mensen...met overal...Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee...
overal...allemaal Windmolens en Zonnepanelen velden...
(Waar ook de Vogels bij weg gaan blijven)

Hoe dat ook zij...Het is een Politieke keuze...maw zoiets heeft... het Electorale volk...ook in de hand...in het Stemhokje...
Maken we dat...Hier en Nu...voor de Generaties... na ons?

Of
is er alternatief...in de vorm van Kerncentrales...
dat heeft maar een klein landelijk gebiedje nodig ...
mi
Als ze dat ...nou is...met het gevaarlijkste Kerndeel...Ondergronds gingen bouwen...en ook dat nog met
aardbeving beschermers gebouwd...
Ondergronds...Ja het moet ook ...Oorlog bestendig zijn...ipv bovengronds alles ermee gebouwd...

Ondergronds...het Kerngedeelte...met er omheen...vrije Personele loopruimtes...met een snelle wegloop
routes...naar boven de grond toe...Het kerngebied ondergronds...moet apart helemaal afgesloten kunnen worden...
zo gauw de Bommen komen van elders vandaan...via ter land en ter zee en via de lucht...
mi
Bovengronds dat...dan is het te chanteren...door welke vijand dan ook...
maw
Het zal meer kosten
maar het Kern gebied moet ondergronds gemaakt...
en meteen dicht te klappen zijn...bij evt onraad...
Kantoren en Labs en Personele zaken kan gewoon boven gronds gemaakt...
maw
als ze het mij vragen...Ik ben voor Kerncentrales...mits...dat mits heb ik net beschreven...
Zulks ...moet dus niet meer...bovengronds gebouwd...

Het moet tegen welke ramp en oorlog ed...dan ook kunnnen...want dat er rampen komen...in de toekomst...is
zo moeilijk niet...erop te voorspellen...maar...
Als het voor de toekomst is gebouwd...ben ik voor Kerncentrales...

ipv nergens nog Natuur te zien...alleen maar...een land vol met
Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee...
overal...allemaal Windmolens en Zonnepanelen velden...
(Waar ook de Vogels bij weg gaan blijven)
met een lqaqndschap vol met... eh dat...
https://www.google.nl/search?q=windmole ... client=img
en met een landschap vol met ...eh dat...
https://www.google.nl/search?q=zonnepan ... client=img

Hoe dat ook zij...Het is een Politieke keuze...maw zoiets heeft... het Electorale volk...Hier en Nu...het ook in de hand...in het Stemhokje...

Maken we dit ...of... maken we dat...Hier en Nu...voor de Generaties... na ons?

mi In het Stemhokje as 22 Nov 2023
Thats The Question!!!

LT) :roll:
______________________________________________________________________________________________

Is Rutte al terug van de reis...
en nam die mee terug....of nam die niks mee terug???
Boden ze het hem niet eens aan...aan een land ...dat zo erg achter ze staat...ter stut en ter steun...
mi zo'n land bied je toch wat aan???
maw
Wat is jullie probleem...Hier en Nu ermee???
Wel eh
Minister President...er staan al dagen lang Nederlandse Paspoort houders...bij een vlucht grens...maar
Uw land houdt het tegen...die grens...voor ze te openen...
en
ik als Demissionair Minister President...neemt ze graag mee naar huis...We hebben er mooie ruimte voor...in het
Regerings vliegtuig...(Kom ik met niks thuis...)
(anders krijg ik ...
Ik Rutte zelver...op m'n flikker... van m'n grootste Fan ...en... U als Land zijnde...waar ik nu
te gast ben... ook!!!)

Om al dat (vak) geniks...om al dat...doordenk ...geniks...(van beide kanten!!!)

Maar met de ...Ondersteuning...van ons land voor Israel...

Misschien moeten we ...in beeld...een Vredespijp opsteken...en de hersentjes en het hart laten gaan spreken...
ook voor alle onschuldigen aan de ...Overkant...
en
op de goede afloop gaan proosten... in beeld...en
kom ik thuis...met het gewenste doel...ipv ik kom ...met niks thuis...(Als Ondersteunend land voor Uw land!!!

(maw Israel...De Joden ...in het algemeen...De Liefde moet niet van 1 kant komen...!!!
Die tijd is allang geweest...Nu ook ...Israel Macht heeft...Laat dat een les voor ze zijn...De Liefde moet niet van 1 kant komen...!!!)

Nou dat dus...
https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
LT) :roll:

En...Boden ze het hem... niet eens aan...aan een land ...dat zo erg achter ze staat...ter stut en ter steun...
mi zo'n land bied je toch wat aan???

maw
Wat is jullie probleem...Hier en Nu ermee???

Wel eh
Minister President...er staan al dagen lang Nederlandse Paspoort houders...bij een vlucht grens...maar
Uw land houdt het tegen...die grens...voor ze te openen...
en
ik als Demissionair Minister President...neemt ze graag mee naar huis...We hebben er mooie ruimte voor...in het
Regerings vliegtuig...(anders...Kom ik met niks thuis...)!!!
(Met dat geniks...terug naar ons toe...(Met hun kennis en kunnens en Vermogen en Macht)
met niks... terug doen..is makkelijk op te voorspelleen....Dat geeft...achterban steun
verlies
voor Israel!!!)

_______________________________________________________________________

Nou ja...goed oke...Ik heb mijn...type=oefening...weer gedaan...
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
LT) :roll:

__________________________________

Even wat Hersenspinsels voor mezelf...

Als je als Staat...bv in de sector...Mossad...oa Geografen in dienst heb...
dan moet je het toch Zien en Weten en Snappen...
Als men ondergrondse gangen maakt...het zand en stenen aafval...moet ergens verdwijnen...
dat moet eerst naar bovengronds komen...

Al die bezighedens....
moet met Satelieten ed...toch waarneembaar zijn...en in deze tijd met Drones...

maar moet ook op de Geografische Kaarten...zichbaar zijn...waar er allemaal
opeens bergen ontstaan...in een land...
die er eerst...pas nog.,..er niet waren...

Of zoveel Vrachtwagens opweg naar de Zee toe...Waar koem die vandaan???

Als er zoveel geniks gaande is...kunnen komen komen ...de verraassings aanvallen...op ze af...

Ik bedoel
Ja wat bedoel ik eigenlijk...
Tip voor die lui aan de Waterzuiptafels...
Neem bijtijds weer... gewone waar...als weleer...en je ziet ...en weet ...en snapt... dat ook ...weer allemaal...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 okt 2023, 16:36

Tanken... :)

(Als ik ...als zijnde Het Staatshoofd ...De Koning...van ons land was...

Stuurde ik ...Rutte Terug...(Leer ze daar
gelijk...een staaltje omtrent... de...Wereld Oorlogs Rechten...)

Je komt niet eerder terug...voor je alle
bedoelde...Nederlandse Paspoorthouders...in het Vliegtuig hebt...

en Nu...Wegwezen...

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Gr van Lady Troy) :roll:

Demissionair premier Mark Rutte is maandag voor een bliksembezoek in Israël.
Rutte sprak daar met zijn Israëlische ambtsgenoot Benjamin Netanyahu.
(Ene Jan Scheafer... zei is...In Gelul ...kan je niet wonen...Ik zou zeggen
Met gelul ...kom je zonder...de Nederlandse Paspoorthouders...terug...Rutte...
en
Nu
Ga ze ...en wel... van de metene...ophalen...Weg wezen...)!!!

LT) :roll:
Wat er in feite gebeurde,,,
(Een vb van Vak geniks is dat!!!)van Rutte... en... van De Koning!!!)
uitleg
De Nederlandse Paspoorthouders bevinden zich
in het zuidelijke gebied van Gaza...of de grens ervoor open gaat ...bij de Egyptische grenspost...beslist Israel...
en wie is te gast in Israel? Nouwwwwwwwwwwwwww
Rutte...van een land dat achter Israel staat...
(Ik schreef ook welllde liefde moet niet van 1 kant komen...ze mogen ook welis wat terug doen
Na WO2 kwam de liefde alsmaar van 1 kant,...maar die tijd is voorbij...Israel met alle kennis en kunnens en vermogen 'heeft Macht gekregen...dus mag de liefde ook welis van die kant af komen...als de Nederlandse Premier te gast in Israel is...
Omdat Rutte met niks terug kwam...
had die van de Koning op zijn flikker moeten krijgen en gelijk terug gestuurd...om de Nederlandse Paspoorthouders op te halen...er is al een dode gevallen van die groep...de groep moet er snel weg...
en toen?

Wat er in feite gebeurde...omtrent het hele Onderwerp...
(mi. Een vb van Vak geniks is dat!!!)van Rutte... en... van De Koning!!!)
Rutte zwabbert alweer in een ander EU land rond...ipv

Pas nog in Israel...Rutte sprak daar met zijn Israëlische ambtsgenoot Benjamin Netanyahu.
(Ene Jan Scheafer... zei is...In Gelul ...kan je niet wonen...Ik zou zeggen
Met gelul ...kom je zonder...de Nederlandse Paspoorthouders...terug...Rutte...
en
Nu
Ga ze ...en wel... van de metene...(Met Top Vak)...ze ophalen...Weg wezen...)!!!

__________________________________________________________________________


Padel steeds groter in Nederland: waar komt de populariteit vandaan?

mi Dat is (Zo ik het Zie)
een explosie van energie ontlading... met elkaar...(Tussen alle bedrijven door...Dat is mi
Boksen met een klein balletje...
(zonder elkaar te beschadigen)...dat kan bijna iedereen...
maar het echte boksen... ook met explosie van energie ontlading... met elkaar...(is in feite...Met het doel...de ander te beschadigen...dito de ander beschadigt jou...om winst te vergaren...)...dat kan ...of wil men... via sport...niet... iedereen...

Padel...is een explosie van energie ontlading... met elkaar...(Tussen alle bedrijven door...)Dat is mi
Boksen met een klein balletje... (zonder elkaar te beschadigen...om toch winst te vergaren)...en dat... kan bijna iedereen...
(Die goed ter been is...of in rolstoel competitie ...ed dingen meer...)

Padel steeds groter in Nederland: waar komt de populariteit vandaan?
Peddel...Dat is mi (Na)...een explosie van energie ontlading... voor anderen juist (voor)...om energie...op te laden...met elkaar...

(Kort gezegd en Geschreven)maw...mi Dat is (Zo ik ...(als 80 jarige zijnde)het...Zie)

Padel is...Boksen met een klein balletje...
Dat is...met elkaar... keihard slaan...op een klein balletje
zonder elkaars gezicht ...tot moes te slaan...)en dat... kan bijna iedereen...!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Ik zat te denken...

Als in een land...met dit vb...Links ...alsmaar... tm chaos aan toe...grote protesten houdt...en de Politie... en AIVD en MIVD
secu elders...Politie en De Mossad...de aandacht... DAAR VOOR NODIG HEEFT
als... DiE ene Partij...met meerderheid... Democratsch is gekozen...niet gerespecteerd wordt...door de andere Partij...
dan
'kan de vijand...in zo'm chaos land...zomaar...ongemerkt...binnen sluipen...
en wie zijn of haar schuld... is het dan...
Nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
en wie geven ze dan...de schuld...
Nouwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Ik bedoel...Het is niet altijd...zo men denkt dat het zo is...maar hoe is het dan wel...
Als in een land...met dit vb...Links ...alsmaar... grote protesten houdt...en de Politie... en AIVD en MIVD
secu elders...Politie en De Mossad...de aandacht... DAAR VOOR NODIG HEEFT...
dan
'kan de vijand...zomaar...ongemerkt...binnen sluipen...
als... DiE ene Partij...met meerderheid... Democratsch is gekozen...(secu al die lands electoralen)...niet gerespecteerd wordt...door de andere Partij...
dan
'kan de vijand...zomaar...ongemerkt...binnen sluipen...

LT) :roll:

Er zijn meer voorbeelden...

Neem die Jette...laatst had die zo'n...(nageaapte)... IS baard...anderen met een (nageaapte)...Taliban baard...
(Zal je als Premier van het land gekozen hebben...)(Of als Partij Voorzitter hebben)en het land velen dat gaan Na-Apen...
het gevolg is...dat ze niet eens bemerken...als de vijand...om zich heen vormt...die...met de altijd...dezelfde baard...
Dan
'kan de vijand...zomaar...ongemerkt...plots...binnen sluipen...

LT) :roll:

Ik bedoel...Het is niet altijd...zo men denkt... dat het zo is...maar hoe is het dan wel..
Het gevolg is...dat ze niet eens bemerken...als de vijand...om zich heen vormt...die...met de altijd...dezelfde baard...
Dan
'kan de vijand...zomaar...ongemerkt...binnen sluipen...

Daar trapte de USA al 2x in...(met hun na-geaapte baarden...)
eerst in Irak...(IS)...en toen in Afghanistan...(IS en Taliban)
Met elkaar...Ouwe jongens Krentenbrood...alles mag...behalve een Sigaar ...en in beeld...alleen maar water drinken...etc...Ondertusseen
Ze hadden niet eens door...dat de vijand...zo groot... om zich heen ...had gevormd!!!
Maar...toen ze het doorkregen...Hun snel weg wezen er...was dus ook apart...)!!!

(Maar je zal het ...in eigen land creeren... of in heel Europa...met al die klakkeloze...Na-apers...
Met elkaar...Ouwe jongens Krentenbrood...alles mag...behalve een Sigaar etc...en in beeld alleen water drinken...ondertussen...
Ze hebben... niet eens door...wat er aan vijand...zo groot... om zich heen ...aan het vormen is!!!)

Neem die Jette...laatst had die zo'n...(nageaapte)... IS baard...anderen met een (nageaapte)...Taliban baard...
(Zal je als Premier van het land gekozen hebben...)(Of als Partij Voorzitter hebben)en het land velen dat gaan Na-Apen...
het gevolg is...dat ze niet eens bemerken...als de vijand...om zich heen vormt...die...met de altijd...dezelfde baard...
Dan
'kan de vijand...zomaar...ongemerkt...binnen sluipen...(Onder het mom van...met massa's...)

Daar trapte de USA al 2x elders in...(met hun na-geaapte baarden...)
eerst in Irak...(IS)...en toen in Afghanistan...(IS en Taliban)
Met elkaar...Ouwe jongens Krentenbrood...alles mag...behalve een Sigaar etc...en in beeld alleen water drinken...ondertussen...
Ze hebben... niet eens door...wat er aan vijand...zo groot... om zich heen ...aan het vormen is!!!)

((Beetje bij beetje...komen de verhalen elders ...van de USA Veteranen... er over...binnen...))

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las dit...

https://www.trouw.nl/politiek/partij-om ... ~bda57ef8/
Partij Omtzigt wil meer woningen bouwen dan vorige kabinet

350.000 las ik ergens...
Maar alle Wetten en regels en vergunningen ed.
met hun 200.000 plan...kwam het vorige Kabinet wel tegen...
zelfs nieuwe opstoppingen...wgs toename van CO2...

MI Ook de toeleverings bedrijven...kunnen zoiets nooit bij houden...
en bedrijven die erom... volop moeten stomen...komt weer meer CO2 van in de lucht...(Maar Alla(h)
weer meer CO2 in de lucht...daar geven ze dan...de Boeren wel weer ... de schuld van...

Maar ook het proces ...van Landonteigenen erom nodig...kan hele Kabinetten... overschrijden!!!)

Ik bedoel maar...
Niet alles is... wat het lijkt schijnt heet dunkt doet voorkomen...met verkiezingsprogramma's...van de Politieke
Partijen met hun...beloftes...aan het Electorale Volk...

mi maw Kort geschreven...Die is gek...als 200.000 ...al niet lukt... te komen met... 350.000!!!

LT) :roll:

Maar dan nog...
Hiero hebben ze...om de hetende kansen...velen naar HAVO en VWO en Gymnasium gestuurd...(Met veel positieve discriminatie)en erg veel Burn-outs...of Depressies...(wgs in te hoog gegrepen en/of teveel op zich af...in beland)!
met gevolg
Die Bouw Sector...Beroepsgroepen...
hebben massaal te kort aan werknemers...met 350.000 woningen bouwen...Dan kan het land wel
100.000 werk Migranten of veel meer... binnen halen
terwijl die nieuwe Partij het... bij 50.000 wilt houden...

Ik bedoel maar...
Niet alles is... wat het lijkt schijnt heet dunkt doet voorkomen...met verkiezingsprogramma's...van de Politieke
Partijen met hun...beloftes...aan het Electorale Volk.

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________________

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=drezUKhT5HI

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 okt 2023, 23:35

Kennermerland... :)

(Heb ik weer...

M'n visite vroeg me...wat ik bedoelde met...kort en lang...
Had blijkbaar iets gelezen op het Forum...Waarover ging het?
Over in de war zijn...

Ik zei...Het zijn type-oefeningen...kan welis niet goed over komen...Ik type het wel overnieuw voor je...
want ik heb het er prive niet over...waar ik over type...
Ik dacht...dat ik er toen duidelijk zat over was???
Nnnou ja...

Zover ik me herinner schreef ik...Bij een verward mens...moet altijd eerst Bloed en plas afgenomen...
omdat die anders...een foute behandeling krijgen kan...
juist omdat iedereen meteen roept...die heeft een Psychose...

Kort getypt...Een Psychose is een echte (vaak langdurige) ziekte...
Verwardheid
is vaak erg kort...
vb
Bij te lage bloedsuiker...kunnen mensen verward van worden...
1 Glas of blikje Cola en het is al over...
Dat bedoelde ik met kort...

Bij te hoge Bloedsuiker...moet een pil of insuline injectie...en de verwaardheid is over...
Dat bedoelde ik met kort

De fout is snel gemaakt...als men op de gok ...om blere blere ...van omstanders...die heeft een Psychose...een kalmerings injectie gaat geven...bij iemand met veel te lage
bloedsuiker...dan wordt dat nog lager...en richting overlijden ...plots... is dan nabij...
ipv een glas of blikje Cola te geven...
daarvan stijgt de bloedsuiker spiegel meteen van... en is de verwardheid... meteen weg...is over...

Nog een kort vb
is verward via Drank en/of drugs...
met de juiste behandeling is dat ook snel weer over...

Verward door een Trauma en/of shock...of een zenuwen toeval ed...kunnen bij acute nood...kalmeringsmiddelen bij helpen...en veel slaap en rust...
dat is in wezen ook een ziekte proces...

Een Psychose is een... echte erge langdurige ziekte...
Dat is... van totaal ander ziekte niveau...ook qua behandelingen...
die vaak ook... erg langdurig is...en naast bepaalde medicijnen...voer voor Psychiaters is...

Hopelijk legde ik in het kort...het nu duidelijk zat uit...

Trouwens mensen... ook...met chronische Psychoses kunnen ook te lage of te hoge bloedsuiker hebben...vooral
als niks mag ook geen Sigaar etc. als ze van die waterzuipers worden...link is dat...
stel de bloedsuiker is ook bij die te laag...die wordt verward...dan kunnen ze die... kalmeringsmiddel geven of een psychidelisch middel...ipv een Glas Cola...
of als dat... niet helpt ...kan het te hoge bloedsuiker zijn
dan moet die ...een spuit insuline hebben...


Maar komisch vind ik wel...dat een glas Cola genoeg is...ipv een glas water...
Net toveren...zo snel de verwardheid ...dan weg is...

maar omdat die persoon ergens loopt ...bv buiten...en de omgeving roept...dat die in Psychose is...een medische
fout is maar zo geschied dan...
om die... een snelle kalmerings spuit... te geven...

iemand met veel te lage
bloedsuiker...dan wordt dat... nog lager...en richting ...overlijden ...plots... is dan nabij...

Vandaar dat ik begon met te typen...
Bij een verward mens...moet altijd eerst Bloed en plas afgenomen...
omdat die anders...een foute behandeling krijgen kan...
juist omdat iedereen meteen roept...tm in de media aan toe...die heeft een Psychose...

Een Psychose... is schijnbaar... een totale andere hersen route...dan die korte ...verwardheids ...redenens...

maw met een glas Cola gaat een Psychose niet van weg...(maar een...Gewone...verwardheid ...wel...)
maar pas op...
dat is bij te lage bloedsuikerspiegel..
Bij te hoge bloedsuikerspiegel ...moet insulline gegeven worden...

Ik vroeg me af...of mensen... die insulline gebruiken om af te slanken...niet bezigzijn... hun alvleesklier
hormoon...te verknallen...in de eilandjes van Langerhans...aan het verkloten zijn...maar over die dingen...denk ik weten Internisten meer van...dan ik...maar omdat het via Internet bestellingen een nieuwe afslank methode is...

Ik vroeg me af...met continu gebruik...of mensen die insulline gebruiken om af te slanken...niet bezigzijn... hun alvleesklier
hormoon...te verknallen...in de eilandjes van Langerhans...en in feite dat hele hormoon systeem in gevaar kan brengen...
Maar dat is weer een ander verhaal...dan verwardheid...al hoewel...
Nou ja...
volgens mij...doet via externe insuline gebruik ...de bloedsuikerspiegel verlagen...
en
kan men plots...in verwardheid geraken...uit of thuis of op het werk etc. of gewoon op straat etc.

Omdat die persoon ergens loopt ...en de omgeving roept ...dat die in Psychose is...een medische
fout is maar zo geschied dan...
om die een snelle kalmerings spuit te geven...

Iemand met veel te lage
bloedsuiker...dan wordt dat ...nog lager...en richting ...overlijden ...plots... is dan nabij...

Men kan dus... om verschillende redenens... te lage bloedsuiker gehalte hebben...tm tm tm ook die verwarde mensen
opeens... waar dan ook...

(Het wonder is dus ...een glas Cola... van nabij!!!)ipv alleen ...aan de waterzuip...uit en thuis ...en... op de buis...)!!!

Omdat die persoon... ergens loopt ...verward te zijn... de omgeving roept ...dat die in Psychose is...een medische
fout ...is maar zo geschied dan...
om die een snelle kalmerings spuit te geven...

Iemand met veel te lage
bloedsuiker...dan wordt dat ...nog lager...en richting ...overlijden ...plots... is dan nabij...

(Nog een vb...In veel Politie cellen en gevangenissen...kan een verwarder of een verwarde idioot...snel een kalmeringsspuit krijgen...dito in die vnl...waterzuipgebieden)
Iemand met veel te lage
bloedsuiker...dan wordt dat ...nog lager...en richting ...overlijden ...is dan... nabij...plots dood...)
ipv.
Bij een verward mens...moet altijd eerst... Bloed en Plas afgenomen...Lukt dat niet
(Zo op de snelle gok...In veel levens gebieden ...zal het eerder te laag... dan te hoog zijn nl!
een glas Cola ...kan dan al wonderen doen...)!!!
(Andere zoete middelen ...zijn te vaak te traag...een te trage opnemer...Cola is een snelle opnemer...)

Op de gok te moeten doen ...komt best vaak voor...zonder bloed en plas onderzoek...
dan is een glas Cola beter dan...
te kiezen voor insuline ...beter even iets te hoog het bloedsuiker gehalte...dan bij te laag een nog lagere
veroorzaakte middel te geven...
Helpt op de gok Cola niet(bleek het niks te laag)
dan moet het ...een insuline pil of injectie worden...om het te hoog... lager te maken...

Best een ingewikkelde type-oefening...met wat ik bedoel met ...Kort of met Lang ...in die Context...

Omdat die persoon... ergens loopt ...verward te zijn... de omgeving roept ...dat die in Psychose is...een medische
fout ...is maar zo geschied dan...

Vandaar dat ik begon met te typen...
Bij een verward mens...moet altijd eerst Bloed en plas afgenomen...
omdat die anders...een foute behandeling krijgen kan...
juist omdat iedereen meteen roept...tm in de media aan toe...ze zoeken een persoon met...die heeft een Psychose...

https://www.youtube.com/watch?v=mAyiidg25uE
LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Ik zag op TV...een Politie Korp baas...zitten in een TV Water kletstafel...

Wat me opviel er aan...zittende in rust...helt die helemaal naar links...
niet toevallig 1x maar steeds...

Er zijn bepaalde (Neurologische) ziektes ...waar die mensen er ook zo bij zitten...misschien heeft zoiets
van te voren al
zo van... wat mensen vaak vragen...zagen jullie er van te voren niks aan???

Dan denk ik vaak...ja ik zag er van te voren er al wat aan...

(Als die persoon bijtijds bloedverdunners had gehad...of met hogere disis...was een Herseninfarct voorkomen...

maar
de nieuwste onderzoeks methode met oogvocht...kan aan tonen...er is beginsel van demensie gaande...
ik kan nog een rij opnoemen...waarmee die mensen... er zo schuin bij gaan zitten...of erbij zitten ...dat het hoofd
ze te zwaar lijkt te zijn...en die steeds schuiner houden...

MAAR HET PUNT IS
MEN KAN OOK... EEN SLORDIGE ZIT HOUDING... AANGENOMEN HEBBEN...
en is alleen... dat ...ermee gaande...

ipv
keuzes...uit...een heel Neurologisch pakket...

Ik las dat men... via het oogvocht al kan weten of iemand aan dementie lijdt...

Zelf denk ik al jaren
misschien is via oogvocht ook te weten... of iemand het aan de Prostaat heeft...
vaak tranenvocht... die zo apart...en later hoor je dan...dat ze het... aan de Prostaat hebben...

met bepaalde
traanvocht... dikte of traanvocht dunte...is vaak al... heel wat af te lezen...en te weten...
vanaf bv middelbaren...richting pensioen leeftijd...

(maar omdat ik dat ...altijd al alleen zag...zei ik het maar niet hardop...maar mi...DeToekomst Diagnoses via traanvocht...lijkt
te zijn geopend...)
bv voor de...middelbaren...richting pensioen leeftijd...tm die... met pensioen...

Over de (naderende Pensioen)...Korps Chef ...dus niks dan goeds...maar gewoon ...naar de Huisarts gaan... met de tips gegeven...
erbij te zeggen...kan een hoop ellende schelen ...met pensioen zijnde!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Jye1bel-hcc
LT) :roll:

________________________________________________________________________________

Ik las dit...




PSYCHOLO­GIE
‘Ik ben overprikkeld’: wat betekent dat eigenlijk en waarom hebben zo veel mensen er last van?

Ik dacht meteen...het Onderwerp is Neurologisch...en niet als zodanig Psychologisch...

Er gebeuren dan dingen... in de Hersenen...dat de Psychologie...te boven gaat...

Op TV hebben ze al een hele tijd de nijging...om alles steeds sneller te doen...ook vaak met massa's lichtflitsen...
zulks kan zelfs...epileptische aanvallen bezorgen...
zo ver komt het niet bij allemaal...maar toch...
dat geeft al aan
dat het (Neurologische) Prikkels...onze Hersenen ...kan doen geraken...vooral met...teveel ...is plots...teveel...

Al dat tevele op TV...(vooral die vele en snelle lichtflitsen)...raakt dus... ergens... onze hersenen ...ergens aan...
een tevele overspannen netwerk...kan maar zo de oorzaak zijn...van teveel prikkelingen...via uit en thuis en op scholen en werk...en dan ook nog ...als ontspanning erbij...via de Media...

Het snelle begin.... bij Arjanl L...met zijn praatshow...is al zo'n vb.dat flits erg snel voorbij...
(Neurologische) Prikkels...in onze Hersenen ...kan doen geraken...vooral met...teveel ...is plots...teveel...
te snel is plots te snel...te veel licht prikkels is plots teveel...
er is in onze tijd...zo erg teveel...aan teveel...
ergens kan ...een mens ...maar een bepaalde ...volt niveau ...aan...

Het enige Psychologische er aan is...denk ik...verander je lifestyle...ga met het Ov... ipv op die massale hoeveelhedens auto's die aan je voorbij flitesen...vooral in de donkere lichtflits tijden...
op weg naar het werk...en opweg naar huis...

Want de Tv flitst ...ook al tig in de tigs veel te veel...en dat steeds snellere geklets erop...of er robots aan het werk zijn
ipv mensen...(Als het de Menselijkheid verliest...kunnen er rare dingen gebeuren in het hoofd van mensen...)

maw
hoewel de uitkomst... iets Neurologisch is...als het netwerk in het hoofd ...geen prikkels meer aan kan...
en ook
niet alles Psychologisch te voorkomen is...maar ipv op de snelweg te gaan... de OV te pakken
kan een stuk meer rust geven ...in de hersenen...op weg naar school... study ...of het werk...en dito ...terug naar huis...

(Pas dus op...dat de spanningsdraadjes niet knappen...) Bijtijds...rustig aan...dan knapt het lijntje niet...

maw
hoewel de uitkomst... iets Neurologisch is...als het netwerk... in het hoofd geen prikkels meer aan kan...
en ook
niet alles Psychologisch te voorkomen is...maar ipv op de snelweg te gaan... de OV... te pakken
is maar 1 vb tip...tip 2 laat vaker de TV uit...ipv de TV aan...zet mooie rustige muziek op...en kalmeer de hersenpan is vaker...in vrije tijd...

(Dieren in een Boeren Dierenstal... worden erg rustig van...Klassieke muziek...zou dat bij mensen ook niet zo zijn???)
maw...Kalmeer... de hersenpan is vaker...in vrije tijd...Nog een tip...Mediteer het desnoods... in alle rust bij...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=YabbXKzZmiM
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 okt 2023, 13:30


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 okt 2023, 05:09

Dennenboom... :)

(Elftal Loonkloof
Hoe je met discriminatie de discriminatie van vrouwen kunt tegengaan

mi...Als ik dit lees denk ik...
Moet dat niet...tegen...vrouwen zijn...ipv van vrouwen...(???)

LT) :roll:

_____________________________________________________________

Ik las dit...

Zinzoeker
Hoeveel ik ook yoga, dans of gezond eet: ik mis de zin in mijn leven

Lijkt me zo'n zin...waar je een heel leven...mee bezig kan zijn...

Op de 1 of ndere manier...wil ik ook wel ...het nut der dingen zien...
Als ik vroeger ...toen mijn man leefde...welis zoiets zei...zei die altijd...op z'n
nuchterst... Noord Oost Groningse filosofie...Misschien heeft het geen nut...is het gewoon zo...

Dat geeft dan ook weer te denken...

LT) :roll:

_________________________________________________________


Opinie Salarisverschillen
Ook de liefde houdt de loonkloof tussen mannen en vrouwen in stand

Wat voor een kul is dat nu weer als excuuspatroon...
mi
Als men overal gewoon...(Genderneutraal) 1 salarisschaal heeft...per opleiding niveau en per functie ed
is het al opgelost...
Dan weet men... niet anders...dan dat de lonen gelijk zijn...van mannen en vrouwen...

Maar gezeikzeur kan je altijd ermee wel houden...
Stel zij heeft een Beroepsopleiding aafgerond...en het inkomen is er naar...hij (haar man ...)deed
dezelfde Beroepsopleiding niet...
of is er nog aan het begin ermee...maw Dan verdiend zij...meer dan hij...
Als dat ...zijn eer te na is...heeft die pech gehad...met z'n eigen denkens en gevoelens er over...Verschillen hou je altijd...
vb Zij is de Koningin en hij is Prins...
en
Opleidings verschillen hou je ook altijd...maar mi in dezelfde opleiding en ...dezelfde ...behaalde Beroeps diploma's ed.
moet er geen verschil zijn...Maar als zij er al 5 jaar mee werkt...zal haar inkomen hoger zijn...als hij er pas mee begint...
maar hij verdient exact hetzelfde...als alle anderen...die er net mee beginnen...
en zij verdient hetzelfde als allen...die er ook 5 jaar werken...

Als men overal gewoon...(Genderneutraal) 1 salarisschaal heeft...per opleiding niveau... en per functie... en aantal werk jaren ed.
is het al opgelost...
Dan weet men... niet anders...dan dat ...de lonen ...gelijk zijn...van mannen en vrouwen...

mi Zijn er best veel mensen...die zoeken een levenspartner...die beslist al een lager inkomen heeft ...dan hij zelf...
(bv een Dokter trouwt ...zelden met een Dokter...meestal iemand die verpleegkundige is...of Doktersassistente is...
Die truc heeft wel iets...dan verdient de Dokter... altijd meer... dan de Partner...)
en met goed geluk...kan die de Partner nog gebruiken in het werk ook nog...bv Huisartsen... waarvan zij de Doktersassistente is...of praktijk begeleider ed...zal die Dokter altijd een kick geven...dat die meer geld verdient
dan eh...zij...en misschien ook wel...dat hij... de baas van het spul is... en niet eh ...zij...

maw Mannennnnnnnnnnnnn of heet dat in deze tijd ook Vrouwennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
een Dokter trouwt ...zelden met... een Dokter...
zal die Dokter altijd een kick geven...dat die meer geld verdient
dan eh...zij...(dan de partner)...en misschien ook wel...dat hij...de Dokter... of zij...de Dokter...de Baas van het spul is... en niet eh ...zij...of... hij...(Dan De Partner...)

In andere Beroepen kan je ook zoiets tegen komen...

maw
Verschillen hou je altijd wel...

mi Je kan als Staat... wel trots zijn op het bereikte Emancipatie proces...maar als het om inkomens gaan...blijkt diezelfde Staat...een zak met Winterwortelen...en regelt het via de staat zulks niet eens...terwijl dat ...via de Staat geregeld moet!!!

maar mi...in hetzelfde Beroep...moeten de loonschalen...van Hoog tm Laag...Genderneutraal zijn...met het Personele Inkomen...

Nnnou ja...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=YT_63UntRJE

Gr en knf van LT) :roll:

_______________________________________________________________________

Ik las dit...

https://www.nu.nl/klimaat/6286982/vervu ... sitie.html
'Vervuiler' Nederland moet arme landen helpen bij klimaattransitie
Door Emma van Bergeijk

Ik heb altijd gelijk...denkproblemen...als ik zulks lees...
want ze zeggen er niet bij...waardoor het allemaal hoger is daan daar...in Afrika...
bv
Dat half Afrika of meer...massaal naar Noord Europa is gekomen...
en dat daarom de indutrie enorm toenam...in Europa...oa in Nederland...

Ik schreef wel vaker...
Als er... voor 39% aan voedsel en drinkens is ...en ze maken er... 90% of meer...aan kinderen...Over zoiets gaat het nooit
maar over zoiets moet het juist gaan...

Voor zover ik weet...is oa Nederland altijd al met geld en hulp ed aan het strooien in veel Afrikaanse landen...
via Zoveel % jaarlijks van onze staat ...via onze belasting centen...en via Kerkenwerken en via andere massale hoeveelheden aan goede doelen...

Vaak te vaak krijg ik ook het gevoel...dat die hetende arme landen...met de gekregen gelden...massaal doen aan Legerspullen inkopens...en er dan weer mee gaan oorlog voeren...met een buurland om een ander type ras en/ of om ander huidskleur...en/of om gewoon om landje pik aan het doen zijn...

Ondertussen
gaar dat altijd al fors door...
Ik schreef wel vaker...
Als er... voor 39% aan voedsel en drinkens is ...en ze maken er... 90% of meer...aan kinderen...Over zoiets gaat het nooit
maar over zoiets moet het juist gaan...

Die dan weer massaal naar andere wereldlanden gaan...waardoor het Klimaat getal van... op springen staat...
en die hetende arme landen...de schuld van alles geven...aan de hetende rijke landen...waar de helft of meer
van hun eigen landgenoten naar toe is gevlucht...
en de toenames... van Industrie en dito uitstoot...alleen maar van toenam...
en wat men ook al doet er aan...aan klimaat beperkende zaken...niks lijkt te helepen...als er 100.000 of meer
per jaar ...mensen uit oa Afrika...er naar toe blijven gaan...

We kunnen ze ook... allemaal terug sturen gaan..
kijken hoe het met het klimaat... in dat Afrika toe gaat...en
wat men ook al doet er aan...in oa ons land...aan klimaat beperkende zaken...het steeds beter gaat
met het Klimaat...bij ons...en in de EU...met miljoenen minder aaan mensen...met minder aan...energie verbruik
met minder aan afval zaken...met minder Veebedrijven nodig...en minder aan huizen nodig...en vooral minder aan Zorggeld nodig...
enzovoort...

Geen idee ...of ik dan richting slecht ...aan het denken ben...of juist heel realistisch...
Maar ik denk wel zo!!!

Ook ...waar moeten we nu weer... van alles om weg bezuinigen...en/of het onlogich met leugens en bedrogs...tigs duurder maken...wat er eerst met gemak allemaal er wel was...zelfs in de 1 verdieners tijd...Tegenwoordig
Nederland moet dit en dat ...en hetzelfde wil... de EU in Brussel... van de EU landen...dus we betalen er sowieso allemaal
sinds eh...al dubbelop aan...

Nog voor half Afrika half Suriname en half Antillen...in ons landje kwam...

Als ze blijven anties mekkeren over westerse hetende rijke landen...(is nog maar de vraag of we zzo rijk laand zijn...met van alles...sinds eh... weg bezuinigd...


We kunnen ze ook... allemaal terug sturen gaan..
kijken hoe het met het klimaat... in dat Afrika en Surinamen en de Antillen...toe gaat...en
wat men ook al doet er aan...in oa ons land...aan klimaat beperkende zaken...het dan...steeds beter gaat
als ze daar blijven...

De nijd van de landen daar... op oa ons land ...op de Westerse laanden...omdat hun mensen massaal naar ons land
naar Westerse landen ... is gegaan... en nog steeds...(Als ze er Russische vlaggen gaan strijken...denk ik...dan moeten ze voortaan...net zo massaal ... daar maar heen ...ipv...en het Westen de schuld blijven geven omtrent de klimaat zaken...

Weer zo'n hetend arm land...oa India...maar wel alle centen gebruiken voor de kosmos Industrie er...en voor
ruzies met enkele buurlanden...vice versa...die buurlanden heten arm...maar steken wel massaal miljarden
in oorlog en Kosmos industrie...(op 1 en een paaar en wat circuitjes toprijk er)...alles ten koste van de eigen bevolking...
en ddan moet oa
Nederlaand weer betalen
van onze belasting geld...dat alsmaar meer stijgt...om die hetende arme landen te helpen...met geld...
en nog is...via de hetende EU...om die hetende arme landen te helpen...met geld...

Als in dit land 40.000 mensen dakloos zijn en de voedselbanken de grond uit moeten reizen...
en er 300.000 huizen te kort is...

en toch daar komen ze weer aan...maassaal...uit Afrika etc.

En de armoedes grens... heeft ons land bereikt...
en de Middeninkomens duwen ze er naar toe...om geld uit te sparen...
voor die ene en die paar en wat circuitjes...die toprijk ermee worden...en de rest mag stikken...
via veel leugens en bedrogs en diefstal op grote massale schaal...via de Portemonaie van de Burgerij...in ons landje...

Daar gaan weer miljoenen tm vele miljarden naar een buitenland...Kijk ons is ...goed zijn... aan het doen zijn...voor het Buitenland...als landje...
Inmiddels heeft dat...
al een miljoen mensen...de armoedes grens... in ons land bereikt...


Dan betalen we er ...daar
ervoor... en...
hier
ervoor...
envoor die hetende zelfde arme mensen...vandaar...gekomen
ook nog is
via de EU...betalen we ervoor...

Geen idee ...of ik dan richting slecht ...aan het denken ben...of juist... heel realistisch...

Maar ...ik denk wel zo!!!

Dan betalen we er ...daar
ervoor... en...
hier
ervoor...
envoor die hetende zelfde arme mensen...vandaar...gekomen
ook nog is
via de EU...betalen we ervoor...

Kijk ons is ...goed zijn... aan het doen zijn...voor het Buitenland...als landje...
Inmiddels heeft dat...
al een miljoen mensen...de armoedes grens... in ...ons... landje...zelf... bereikt...

met artikeklen van oa met die Jette D66 enzo...

Het Nederlands klimaatbeleid is niet rechtvaardig ten opzichte van de rest van de wereld. Dat zegt de Adviesraad Internationale Vraagstukken (AIV). De raad overhandigt vandaag een stappenplan aan demissionair klimaatminister Rob Jetten.


Geen idee ...of ik dan... acuut...richting slecht ...aan het denken ben...of ...juist... heel realistisch...

Maar ...(Tijdens het lezen van zulkse artikelen) en de EU vraagt weer miljarden meer...bovenop de jaarlijkse top dure EU lidmaatschap...dan...)...ik denk ...wel zo!!!

LT) :roll:

Ik denk oa
mi hebben de Kerkenwerken... en de massale Goede Doelen
er via onze centen bijeen vergaard...ook al de laatste
100 jaar fors...aan betaald...fors op geinvesteerd...
en toen?
Alles heet ...opeens... slecht ...wat we daar deden en doen...

Kom laat ik er... over op houden te typen...maar of ons landje... (op die ene en die paar en wat circuitjes)...echt zo rijk is...is...sinds eh...enne eh... nog maar ...de vraag...

va Na WO 2
Daar gaan weer miljoenen
tm vele miljarden naar een buitenland...Kijk ons is ...goed zijn... aan het doen zijn...voor het Buitenland...als landje...

Inmiddels ...(Met telkens meer en meer en meer en nog meer en nog veel meer etc.alhier en aldaar...)
met dat...goed bedoelde Slecht ...systeem...men bedoelt het goed ...maar... het pakt slecht uit!!
heeft dat...voor al een miljoen mensen...de armoedes grens... in ons eigen land ...al bereikt...

LT) :roll:

(Even onder ons...als het zo door gaat...we niet oppassen...)hangt plots of tzt de Russiche vlag... bij ons ...overal)
OM ONS SLECHTE SYSTEEM...
net als daar...in die landen...) met onze goed bedoelde slecht...half Afrika al binnen gehaald...en het geld ...daar naar toe...koopt men wapens van...en voeren de ene oorlog na de andere van ...in
die hetende arme landen...in dat continent Afrika...)
en toen en dan...Roepen ze om de Russen er...OM ONS SLECHTE SYSTEEM...maar bemoeien we er ons mee...met hun geld uitgaves ed dingen meer...dan heet het meteen kolonialiseren...

(Maar zo onder ons...dan kennen ze...De Russen ...nog niet...alleen hun gekochte wapens er...)van onze Goede doelen centen...en via ons land en via de EU...via onze belasting gelden... betaald...)
en
toen
toen bleef het er ...zo arm als eh...en toen...vluchten ze massaal ...naar een Westers land...
en toen???

Inmiddels ...(Met telkens meer en meer en meer en nog meer en nog veel meer etc.alhier en aldaar...er voor betalen...)
met dat...goed bedoelde Slecht ...systeem...men bedoelt het goed ...maar... het pakt slecht uit!!
want...dat heeft ...voor al een miljoen mensen...de armoedes grens... in ons eigen land ...al ...bereikt...en
de Bejaarden...mogen verrekken...!!!

(Even onder ons...als het zo door gaat...we niet oppassen...)hangt plots ...of tzt ...de Russische vlag... bij ons ...overal)(Dan roepen ze net als ...daar...om hulp van...de Russen...)
OM ONS SLECHTE SYSTEEM...in eigen land... vol met leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal...op de
eigen...gewone...Burgerij... af!!!

Geen idee ...of ik dan... acuut...richting slecht ...aan het denken ben...of ...juist... heel realistisch...

Maar ...(Tijdens het lezen... van zulkse artikelen)
en de EU vraagt weer miljarden meer...bovenop de jaarlijkse top dure EU lidmaatschap...)...en ons landje moet
nog meer bezuinigen... zelfs weg bezuinigen...dan eerst...(ik zal de hele lange rij...van weg bezuimigd erom...niet nog is typen gaan...)!!!

Maar Hier en N u...dan...ik denk ...wel zo!!!

((Even onder ons...als het zo door gaat...we niet oppassen...oa via Links en D66 ...de Koning ...weg bezuinigen...tm
de hele Monarchie...)(als wensen van Links)!!! Na al wat decennia vanaf Links Paars...ons Leger bijna is weg bezuinigd...en wat allemaal al niet meer...vanaf eh enne eh...)!!!
dan hangt... plots ...of tzt ...de Russische vlag... overal...(dan roept de gewone Burgerij erom... net als in bepaalde landen van Afrika...maar dan...bij ons !!!)))


Met het zgn... bedoelt het goed ...maar... het pakt slecht uit!!
want...dat heeft ...voor al een miljoen mensen...de armoedes grens... in ons eigen land ...al ...bereikt...en
de Bejaarden...mogen verrekken...en wat al niet meer...!!!
dan hangt... plots ...of tzt ...de Russische vlag... overal...(dan roept de gewone Burgerij erom... net als in bepaalde landen van Afrika...als we niet oppassen...maar dan...bij ons !!!)))

LT) :roll:

Nog even
Hoe is het ...met onze Nederlandse...Paspoorthouders...aan de Egyptische grens in Gaza Zuid???
en hoezo
kwam die Rutte zonder hen terug???
(Getoond machteloze ...geniks...)!!!
en hoezo
gaf de Koning die niet op de flikker en stuurde die Rutte niet terug...
Ouwe jongens Krentenbrood alles mag behalve een Sigaar)

ipv...Als je niet met ze terug komt...kan je beter... daar blijven...

Ik bedoel om sommigen... hun vakgeniks omtrent...denk ik ook wel is ...Links...(Om teveel vakgeniks omtrent het onderwerp!!!)...Ik bedoel maar...
als ze dan toch... aan het bezuinigen zijn...

Wat blijkt...Links en Rechts hangt tussen een heel dun draadje maar...)

Maar opeens... denk ik weer Rechts...en bedoel... want...we moeten echt oppassen!!!
((Even onder ons...als het zo door gaat...we niet oppassen...oa via Links en D66 ...de Koning ...weg bezuinigen...tm
de hele Monarchie...)(als wensen van Links)!!! Na al wat decennia vanaf Links Paars...ons Leger bijna is weg bezuinigd...en wat allemaal al niet meer...vanaf eh enne eh...)!!!
dan hangt... plots ...of tzt ...de Russische vlag... overal...(dan roept de gewone Burgerij erom... net als in bepaalde landen van Afrika...maar dan...als we niet oppassen...dan...bij ons !!!)))

https://www.youtube.com/watch?v=YWlcbNmyjD8
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 okt 2023, 00:30

Boomklever... :)

(Ik las dit...
ColumnKelli van der Waals
Om de aarde leefbaar te houden, zou iedereen influencer moeten worden in eigen omgeving.

mi Of we dan allemaal ter plekke ons Dagboek openbaren...en een Dagboek is er eigenlijk voor...om
juist niet...alles te openbaren...

Of alles openbaren ...als Influencer...ten goede komt ...aan de leefbaarheid van de Aarde...lijkt me utopie...gedachtes...van
die Kelli van der Waals

Eentje krijgt ...een Jetset PRIVE reis vanuit Griekenland...om in ons land...een Overleden diebare familielid te begraven
een ander krijgt er geen eens vrij voor van de BAAS...
Gaan de lezers...kijkers...vn de Influensers... nu allemaal schelden en tieren ...op die Influencer Baas ...of op over die vliegtuigreis...gemaakt...door die andere Influencer...

Ik las...
Om de aarde leefbaar te houden, zou iedereen influencer moeten worden in eigen omgeving.

Vraag...wat is eigen omgeving...
Een straat ...met 20 woningen... of een wijk met 10.000 mensen...of een school met 1500 leerlingen...of alle lieve leuke gezellige koopgrage klanten...op je werk???

Nou ja... Meneer Sonneberg...dat vroeg ik me dus af...wat is eigen omgeving...

Als we (voorheen met hnet gezin)...met de auto vanuit het Zuiden van Europa...de Belgische grens door was en op Nederlandse bodem kwam
kreeg ik alijd het gevoel...dat ik weer in...eigen omgeving was...

Nou ja... Meneer Sonneberg...dat vroeg ik me dus af...wat is voor die...die Kelli van der Waals
de eigen omgeving...Om de aarde leefbaar te houden, zou iedereen influencer moeten worden in eigen omgeving.(?)
Mis ik iets???

LT) :roll:

mi Moeten we eerst...de Aarde weer leefbaar gaan maken...dat is wat anders...dan leefbaar te houden...

Zo ben ik bv voor Kerncentrales...opdat de volgende Generaties...niet helemaal tegen
een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...ter land en ter Zee (en als we die Musk figuren ...en zo... laten gaan...is plots hetzelfde gaande vanuit de lucht...)!!!
Zo ben ik bv voor Kerncentrales...opdat de volgende Generaties...niet helemaal overal...tegen
een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...ter land en ter Zee en in de lucht...

mi Moeten we eerst...de Aarde weer leefbaar gaan maken...dat is wat anders...dan leefbaar te houden...als het niet meer richting leefbaar is...
Zo ben ik bv ...voor Kerncentrales...opdat de volgende Generaties...niet helemaal overal...tegen
een land vol...naar een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...

LT) :roll:

Ik las dit...
Welke stoornis heeft Musk?
"Hij pikt sociale signalen niet op." Musk denkt zelf dat hij de autisme-stoornis asperger heeft en mogelijk ook bipolair is. Volgens de Wall Street Journal gebruikt hij ketamine, een drug die je superieur kan laten voelen en onverantwoorde beslissingen doet nemen. Maar volgens Isaacson is hij "altijd zo geweest".11 sep 2023

Mensen met veel teveel geld ...doen vaak of alles mag...behalve een sigaar...
1vb
Z'n Tesla auto de kosmos in...als reclame...
Zo ben ik bv voor Kerncentrales...opdat de volgende Generaties...niet helemaal tegen
een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...ter land en ter Zee (en als we die (zwaar gedekete)...Musk figuren ...en zo... laten gaan...is plots... hetzelfde gaande...op ons af... vanuit de lucht...)!!!

Nou ja ik bedoel maar...

Zo ben ik bv ...voor Kerncentrales...opdat de volgende Generaties...niet helemaal... overal...tegen
een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...ter land ...en ter Zee ...en ...in de lucht...

LT) :roll:

(Ik las dit...
ColumnKelli van der Waals
Om de aarde leefbaar te houden, zou iedereen influencer moeten worden in eigen omgeving.

Nou ja... Meneer Sonneberg...dat vroeg ik me dus af...wat is voor die...die Kelli van der Waals
de eigen omgeving...Om de aarde leefbaar te houden, zou iedereen influencer moeten worden in eigen omgeving.(?)
Mis ik iets??? Of mist Zij iets??? Of missen we allebei iets???

kan zijn
maar... mijn motto tip is...
Zo ben ik bv ...voor Kerncentrales...(op de kleine vierkante kilometer) ...opdat de volgende Generaties...pas dus op dit...
dat jullie als zijnde de...volgende Generaties...niet helemaal... overal...tegen
een Verkrachte Natuur uitzicht... zit te staren...ter land ...en ter Zee ...en ...in de lucht...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

Hoe onze geest in elkaar zit...is vaak ook apart...
zo las ik dit...

Inter­view Scenarist Esther Duysker
‘Turend over zee kon ik weer in mezelf landen’

Ik heb precies ...het tegenover gestelde...Turende over zee...vliegt mijn geest ...ook is naar... het verre elders toe...

Terwijl zij...die Esther Duysker ...aan het landen is...ben ik dus... aan het stijgen...om dezelfde... uitzicht blik...
Wonderlijk toch...

Moet je mi niet net staan...waar die Natuurverkrachters uitzichten gaande is...Dan denk ik ...aan het lied...
Vluchten kan niet meer...

Inter­view Scenarist Esther Duysker
‘Turend over zee kon ik weer in mezelf landen’

Dat is dan... wat er nog over blijft...om te doen...met overal die verkrachte Natuuruitzichten...ik weer in mezelf... ga landen’
Wat die ene... Esther Duysker...nu al... aan het doen is...‘Turend over zee kon ik weer in mezelf landen’

ipv (zoals ik)...Lekker... met elke voorbij vliegende...Zee Meeuw...eventjes mee vliegen...over de Zee...

Nnnnou ja...Dan weet je gelijk...waarom...en wel daarom... ik voor Kerncentrales ben...
mits
veilig gebouwd...aardbeving bestendig en bommen op het land bestendig...
en voor wat al niet meer bestendig...gemaakt...naar kennis en kunnens en vermogens...naar Tijdswaarhedens...als
erfenis van ons...voor
de volgende Generaties...

Mooie tip
voor as 22 Nov in het Stemhokje...mi... Moeten we eerst...Hier en NU...de Aarde... fris en fruitig...als weleer... de Natuuruitzichten...weer leefbaar... gaan maken...(om zoals ik ...voorheen...met de dag tochtjes naar zee...)...Lekker... met elke voorbij vliegende...Zee Meeuw...eventjes ...mee te vliegen...over de Zee...even buiten mezelf...even naar het verre elders...
met elke voorbij vliegende...Zee Meeuw...eventjes ...mee te vliegen...over de Zee...
als
erfenis van ons...ook voor
de volgende Generaties...om...even buiten jezelf...met de Zee Meeuwen...mee te vliegen...over de Zee...

LT) :roll:

__________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=fRL447o ... o&index=28
Gr en knf van LT) :roll:

________________________________________________________

Ik tracht zoiets ook nog welis te snappen...
toen ik dit las...

Red de theologie, ‘de koningin der wetenschappen’
Wat moeten we met de klimaatcrisis, wat met AI? Wie een moreel antwoord zoekt op een actuele vraag, kan altijd bij de theologie terecht. Handig, zeker, maar wat een schraalte, schrijft Matthias Smalbrugge. De theologie als antwoord-leverancier voor kwesties die anderen opwerpen. Laat ze zelf het initiatief nemen.
Matthias Smalbrugge27 oktober 2023

mi
Het aller oudste wat stand houdt...(en nog steeds)...is de Filosofie...De Koning der Wetenschappen...
of Zoals die Matthias Smalbrugge het schrijft...Theologie de Koningin de Wetenschappen...

Maar...dat werd... mi eeuwen later pas geboren...eerst was er...De Filosofie...
en... de Koning der Filosofie...zal wel tegen zijn gekomen...de Koningin...der Theologie...
mi
Maar
Het aller oudste ...wat stand houdt...(en nog steeds)...is de Filosofie...De Koning der Wetenschappen...

LT) :roll:

Op de Getallenlijn van Het Zijn...
Is Hoofdfactor 8 (De Wetenschap)
De Koning ...der (Hogere) ...Wetenschappen...
en
Hoofdfactor 9
de Koningin...der (hogere)...Theologie...
Tevens (De Koningslinie)... is dat...
Dus
ergens... komen ze elkaar altijd... weer tegen...
De Filosoof en de Theoloog
mits zij ...(van laag 8 tm tm(de verborgen)8 tm Hoog 8 ...)Het getal 8 ...*erbij heeft*... en hij ...
(van laag 9 tm tm (de verborgen) 9 tm Hoog 9 ...Het getal 9
*erbij heeft*
op de eigen ...Ziels Zijns Getal...op de Getallenlijn van ...Het Zijn...

Nnnnou ja...

Slaap lekker en droom er niet van...(van al die getallen)

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Waarom eist de VN niet
met stemming...dat Hamas ...de Gegijzelden vrij laat...Want daar draait
(voor Israel)...alles... toch om!!!???

LT) :roll:

______________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 okt 2023, 04:04

Klever... :)

(https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fi ... zond-bent/
Kun je aan je nagels zien of je (on)gezond bent?

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Ja zeg...dat is zo moeilijk niet...zei ik pas tegen iemand...die vroeg of ik Links of Rechts ging stemmen...

Ik heb duidelijk zat gemaakt...waarom ik voor...Kerncentrales ben...
dus 1 van die Partijen wordt het...die er ook daar voor is...
(Want laat je het aan de andere Partijen over...dan heeft de Generaties na ons...alleen nog maar
Verkrachte Natuur uitzichten...ter land en ter zee en met een beetje pech ook vanuit de lucht..(wgs
al het gedek...mi iemand ddie een auto de kosmos in slingerd om reclame...is fors beig met
kosmos vervuiling...maw laten ze dat soort liede4n door dekken...kijk niks te gek op...er zijn plots
ipv de Sterren...allemaal licht ea reclmes... in de lucht te zien...op de Aarde af...
Ik noem dat allemaal ...Verkrachte natuur uitzichten...waar wij ...als we niet oppassen)...de toekomstige Generaties...(onder het mom van)
mee opzadelen
als het zo door gaat...Met een wereld vol...met Verkrachte natuur uitzichten...

Dus daarom ben je voor Kerncentrales...hoorde ik aan...Ja zei ik...opdat de toekomstige Generaties...ook nog
gewone Natuurlijke
Natuur ...met Koetjes en Paarden en Schapen...in de weides...kunnen blijven aanschouwen...

ipv...(onder het mom van ...ook dat... allemaal verdreven is...en het ...onder het mom van...volgesstampt is met eh...met Verkrachte natuur uitzichten...ter land en ter zee en als we niet oppassen ...ook vanuit de lucht)!!!

Ik heb duidelijk zat gemaakt...waarom ik voor...Kerncentrales ben...
dus 1 van die Partijen... wordt het...in het stemhokje...dat ook daar voor is...maw
op oa...mij...te voorspellen... is vaak zo simpel ...als wat...

Maar ik heb er wel wat...mitsen bij...
Mits het...Kerngedeelte...(net als dat men dat al kan... met de zwaarste grootste Hotels ed ea Flatgebouwen in deze Moderne tijd)
Dat het...Aardbevings bestendig is...en ook Bommen op het land... bestendig is... en ook Watersnood bestendig is...en er omheen ...Ondergronds) een ruime ...werkloop promonade is...met snelle vlucht uitgangen
vanaf
het ondergrondse kerngedeelte ...
wordt
snel dichtgeklapt...
wgs bij naderende onheil...Omdat bovengronds altijd de stroom kan uitvallen
moet er Ondergronds een Agregator zijn...om op tijd ...het kern gedeelte indien nodig altijd...te dichten...moet kunnen...en vluchtroutes
voor de werknemers er...altijd...te openen zijn...

maw met al die wensen erbij...alleen voor het Kerngedeelte...moet het ...ondergronds gronds gebouwd...
dan kan de rest... gewoon bovengronds...Kantoren en Labs en Parkeerterreinen ea...Personele zaken...

Nou ja ...voor alle veiligheid...voor het hele land ...en omgeving...nou...dat dus...dan maakt zelfs
de grootte ervan...of klein gemaakt... niks uit...!!!
(Met als doel (...Ook voor de Generaties na ons...)
Behoud van de ...(gewone)... Natuur...uitzichten...in het hele land!!!)!!!

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Vroeger...
Al heel jong...pakte ik ...op de vrije dagen...de fiets...en fietste ik...vanaf Amsterdam...oa naar
Weesp ...Muidenberg...Nieuwkoop...etc.
Links en rechts op de weg...waren allemaal Landerijen...met vee erop of met Graan erop ed.

Als je vanaf Amsterdam nu dezelfde route ziet...
zijn het allemaal snelwegen geworden...met een hele lange autorijtijd...allemaal draden...en palen en draden ...
als uitzicht...en nog meer draden en palen...elders allemaal windmolens en zonnepanelen velden...

Zelfs...Als toerist...in ons landje... hoef je er niet eens heen te gaan...
want...Waar zijn... al die Natuur uitzichten (uit mijn Kinderjaren)...gebleven??? Waar is die Natuur gebleven???

Dus om De Natuur te herstellen...
Ik heb ...duidelijk zat gemaakt...waarom ik voor...Kerncentrales ben...
dus 1 van die Partijen... wordt het...in het stemhokje...dat ook daar voor is...maw
Op oa...mij...omtrent...te voorspellen... is vaak ...zo simpel ...als wat...

Inter­view Mohamed Mbougar Sarr
‘Pas toen ik dat filmpje zag, besefte ik: homo’s zijn ook mensen’

(antwoord terug)
Met als (speciale...LT)...Motto...
Niet alleen Nu...ook... met Het Oog op... de Toekomst...De Mens...(Elk Mens)...is (kan zijn)
De Hoeksteen...van de Samenleving... Zijn!!!

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________


Waarom eist ...De VN ...niet
met stemming...dat Hamas ...de Gegijzelden vrij laat...Want daar draait
(voor Israel)...alles... toch om!!!???

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

https://www.trouw.nl/cultuur-media/frie ... b04cb0470/

Die had het ook beter kunnen houden ...met een bakkie Koffie en een Sigaretje erbij...!!!

LT) :roll:

________________________________________________________________

Inter­view Dick de Vos
‘De wolf hoort hier, dus ook in de Canon van de Nederlandse natuur

Ik denk daar heel anders over...
Ik begin met een vraag....
Waarom komen Wolven...vanuit... de oer grote wouden...landen...naar een relatief plat land toe...

mi Daar gaat het om...Daar moet het over gaan...

(Om oa de massale toegenomen...Toeristen sector...van binnen en buitenland...langs te gaan omtrent...met de vele hetende
Jachtseizoenen...en er ...in die grote Wouden... met het eten van... de Wolven ...er van door gaan...)

maw mi...dat is
een hele andere kijk erop...dan maar ...klakkeloos...aannemen...dat de Wolf ...in een Plat landje ...thuis hoort...
waar eet dieren... voor het oprapen buiten lopen... in weides ed.

(maar omdat dat... niet hun... Oer type voedsel... is...in de NL weides en op de NL heides...worden ze kranzinnig van gektes...
erop af...)

maw mi...dat is
een hele andere kijk erop...dan maar ...klakkeloos...aannemen...dat de Wolf ...in een Plat landje ...thuis hoort...

maw De vraag moet Europees zijn...waarom...verlaten Wolven...de grote Europese Wouden???
en
wat is ...ter voorkoming van...daaraan... te doen???
ipv
In Nl...dat is... niet hun... Oer type voedsel... in de NL weides en op de NL heides...ze worden kranzinnig
van...gaan er van gektes...
erop af...)!!!

Wereld Natuur fonds ed
toont vaak zat...
Alleen of in een roedel...ze gaan maar op eentje af...en eten dan dat...

Als hun Diergedrag er anders mee is...
is dat dier niet in de juiste...leef gebied...
dat is... niet hun... Oer type voedsel... in de NL weides en op de NL heides...ze worden er kranzinnig
van...gaan er van gektes...
erop af...)!!! en verscheuren er rijen achter elkaar...

mi...In het juiste leef (eet) gebied...Alleen of in een roedel...ze gaan maar... *op eentje af*...en eten ...dan dat...

Als hun Dier eet gedrag... er anders mee is...
dan...is dat dier... niet in..
de ...het...een...
juiste...leef (eet) gebied...!!!
vb
ze worden er Kranzinnig
van...gaan van Gektes...
erop af...)!!! en verscheuren er... rijen (platte lands grond Dieren)...achter elkaar...!!!

mi...*Gezonde Wolven...*In het juiste leef (eet) gebied...Alleen of in een Roedel...*ze gaan maar...* *op eentje af...en eten ...dan dat...*

Oke
ik denk dus weer ...wat anders...dan de lovende...oa...over de Wolf in ons landje...) Maar...mi
(als tip)...maw De vraag moet... (Wetenschappelijk Onderzocht)...Europees zijn...waarom...verlaten Wolven...de grote Europese Wouden???

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 okt 2023, 11:59

Leveringen... :)

(Ik las dit...

AD
Let op: de wintertijd is ingegaan: ‘Voor elke klok geldt dat je wijzers niet moet terugdraaien’

NOS
Let op: wintertijd is ingegaan, klok een uur achteruit
Om 03.00 uur is de klok een uur teruggezet, naar 02.00 uur. In de nacht van 30 op 31 maart gaat de zomertijd weer in.

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________________

Ik kijk vaak De Kerkdienst op NL 2 op Zondag...en altijd weer...
ze bidden met de hele Kerk...voor brood en wijn ...te krijgen
maar de Pastoors...delen alleen het brood (H Hosti) uit en nemen zelf wel
Brood en wijn...

(als ik Rooms was...zou ik me genaaid gevoelen...zonder de wijn...
Dat het Bloed van Christus...mi symbolosch...is...wat ze dan drinken
en in het voorgebed ze altijd weer zeggen...dat ze dat moeten gedenken...met het nemen van Brood en Wijn)
En dan?
Dan delen ze alleen de Hosti uit...aan de Kerkse Goegemeente...

Maar
heel soms...en wel ...heel soms...zijn er Roomse Kerken ...die Dopen de Hosti in de Wijn...en geven dat zo aan de Goegemeente leden...

maw...Die lijken het te snappen...De vraag blijft...waarom de anderen... het niet snappen...waarom
die anderen... het Gebed ervoor gedaan....niet volgt...met het delen...van (Gezegend) Brood (H) Hosti en
Gezegnd) (H) Wijn...

Brood en wijn...(De Opdracht gevende Woorden van ...De Christus zelve...LATEN WIJ DAT...GEZAMELIJK DOEN...TER NAGEDACHTENIS VAN...De Hosti symboliseert...Het Lichaam van De Christus...en de Wijn symboliseert...het Bloed van De Christus)

(Als ik Rooms was...zou ik me genaaid gevoelen...zonder de (H)Wijn...erbij...)

Naar De Goegemeente Roomse KerkLeden toe...(met dat)...Die Roomse Pastoors soms Bisschoppen...(Ze komen...zo...De Opdracht gevende Woorden
van ...De Christus...zelve...).(.....in die Roomse Kerken...Zelf...niet eens na...)!!!

Lady Troy) :roll:

_________________________________________________________________________________

Ik las dit...

https://www.trouw.nl/religie-filosofie/ ... ~bf2db484/
Kees van Ekris: ‘Ik pas voor de rol als Wijsneus des Vaderlands

De Zeister theoloog Kees van Ekris is de nieuwe Theoloog des Vaderlands. Hij gaat een jaar lang overal en nergens zijn oor te luisteren leggen. ‘De theologie ligt voor het oprapen

mi...In feite doet die dan niet anders dan... het Personeel van de de AI-fabriek
met de chatbot's (alle Kennis halen ...overal en nergens...)
en het dan ergens...uit spuien...(of het ...van hem zelf is...) In feite doet die dan... niet anders dan... het Personeel van de de AI-fabriek...(Gratis en voor niks...overal en nergens ...kennis vergaren...)

Het klinkt ...(zoals die Man praat)....Als iemand ...De Bul Theologie... heeft behaald...en gaat Preken ed.
(Of ergens gaat........Boek... (Bijbel) ...bespreken)...
Of het dan...Wijsneuzen zijn...In ieder geval...Hij zelf...of hij dan ...een Wijsneus is...Als iemand ...De Bul Theologie... heeft behaald...
ipv
Gaat die zelf... de Kennis...uit het...gewone Volk halen...overal en nergens...

(Zeg nou zelf...Er is iets... eigenaardig aan...)???

LT) :roll:

_________________________________________________________

mi ...Nog zo eentje...

BOEKEN
Jeanette Winterson over haar spookverhalen: ‘Een bovennatuurlijke ervaring vergeet je nooit’

(Zeg nou zelf...Er is iets... eigenaardig aan...)???

(Als men...De Bovennatuurlijke Ervaringen...gaat bagatelliseren...noemen ze het...Spook verhalen...

Als het Spookverhalen zijn...zou ik dat Boek van haar...niet eens gaan lezen zelfs!!!

(Want dan gaat het niet over...De (realistische)...Bovennatuurlijke ...Ervaringen...!!!)
(Dan past het Boek meer...bij de liefhebbers van de... Halloween...Tijdperk!!!)

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

Column
Sylvain Ephimenco
Ik zou willen dat de bombardementen eindelijk ophouden

mi Sylvain ...Gewoon eisen...dat Hamas... de Gegijzelden vrij laten...want daar draait toch... alles... om!!!

(Of is het teveel gevraagd...voor De Palestijen...en hun aanhang...om ook is iets ... voor een ander... te vragen???)
(tm De VN aan toe)
(mi ...zo Ja...is teveel gevraagd...Dan is voorspellen zo moeilijk niet...dan gaan ...de Bombardementen ed
op Gaza... gewoon door nl!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=c-Jkktpp9QI
Lady Troy :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 okt 2023, 00:47

Ringen... :)

(Heb ik weer...

2 weken terug de Griepprik gehaald...werd vanmorgen wakker met een gigantische Griep...
(Had pas bezoek gehad... van iemand...die de volgende dag belde...dat die met Griep wakker was geworden...
dus die heeft mij aangestoken...maar toch...met de Griepprik in het lijf...moet je kunnen verwachten ...de
Griep niet te krijgen...Ja toch...

Ik heb in 1 dag al... een hele tissues doos... leeg ...gesnoten...geniest... en gehoest...
(Soms zijn ...voorgevoelens... heel apart)...Gelukkig ...had ik er laatst... 3 dozen...tegelijk gekocht...voor evt een plotse nood)

Ik heb altijd iets eigenaardig...als ik de Griepprik haal...krijg ik er... als reactie op...ontzettende spierknopen pijnen...
als ik ...de Covid-19 prik haal...is dat nog veel erger... als reactie...dan kan ik er ...niet op zitten en niet op liggen...alle
spieren doen dan ongans zeer...

Vaak na welke virus injectie... dan ook gehad...de plek waar de injectienaald in was gegaan...kan ontzettend
lang... pijnig aan voelen...

Nnnou ja...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________

VASTGOEDVERKOOP
Hoe de TU Delft een rijksmonument met miljoenen verlies verkocht aan Royal HaskoningDHV

Ik snap deze niet zo goed...kan aan mijn Griepkoppie liggen ...maar toch...
vlgs mij... is een Rijksmonument van de Staat...
Misschien mocht die Delftse UV het gebruiken...(in bruikleen)
maar om het te verkopen... moet de Staat toestemming gegeven hebben...dat staat in het artikel... er niet bij(?)

Al verkocht die UV het...dan is het verkoop geld mi ...voor de Staat...en
niet om... hun (eigen...blijkbaar)...failliete boel... ermee te betalen...

Hoe de TU Delft een Rijksmonument met miljoenen verlies verkocht
(Het riekt naar...(gedekt en wel) ...Alles mag...behalve een Sigaar!!!)
Maar mi
Vastgoed ...dat van een ander is...te verkopen...mi Dan moet er toch...1 de Dader zijn...of een paar...ook daar lees je niks over...(?)
LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

https://www.volkskrant.nl/brandedconten ... ~b0017f14/
90 procent minder afval per chirurgische ingreep: het kan door deze oplossing

Dit verhaal vind ik ook... zoiets belachelijks...(Op TV was is...dat ze tegenwoordig...alles wat bij ...een operatie
is gebruikt...ze dat weggooien...(ook alle kledij ...ook alle Instrumenten)

(en dan maar klagen ...(via VWS)...dat de Bejaarden zoveel geld kost...(als excuus patroon...waar het (gedekt en wel)...klinkt Als...Alles mag
Behalbehalve ...een Sigaar) Alles wat bij ...een operatie
is gebruikt...ze dat weggooien...(ook alle kledij ...ook alle Instrumenten)???

Toen ik vroeger ...op de Neurochirurgie OK... werkte...
Moest het OK Personeel... echt alles nog zelf doen...
(Zelfs de schoonmaakdienst mocht er niet komen)

Of een Operatie nu 2 uur geduurd had...4 uur of 16 uur...
Na die werkbezigheid)...wij moesten alles reinigen zelf...echt alles...

Alle gebruikte instrumenten schoon maken en in de Autoclaaf doen en daan in een zakje sielen...(Lucht dicht dicht...maken.....)zelfs de gebruikte watten rolletjes...door de Chirurg...moesten we zelf draaien...in stille
tijden...

Computers hadden we er nog niet...alles moest... al of niet ...ter plekken berekend...waar de Operatie moest...
op het hoofd...
(In de stage maanden ...dat ik er werkte...is niemand overleden...na hersteltijd...gingen ze... gewoon naar huis...)

Op TV met die ZH series ...(of in het echie dat tonen)...kletsen ze ...tijdens de hele operaties... wat af...tm
over hun vakanties en zo wat...(?)

In de tijd ...dat ik er werkte...ook als een operatie 12 of 16 uur duurde...zei niemand wat...alleen als het een OK handeling betrof...

Bij die erge langdurige Operaties toen...zette de Chrurg zelve...de operatie op pauze...

Alleen de Narcotiseur bleef er dan bij...(kreeg z'n bakkie koffie daar)
de rest De Chrurg met de OK kluit)
ging koffie drinken... met een sigaretje erbij...De Chrurg nam dan een klein sigaaartje)
en allemaal even plassen ed...en dan...konden we er... weer tegen...
want
was de operatie eindelijk klaar...moest de hele OK Hychienisch schoon gemaakt...pan klaar staan
voor elke evt plotse volgende Operatie...De Chirurg zelf...beschreef dan in ...die tijd...de Operatie ...

Eindelijk klaar...snel naar bed eerst snel douchen en dan...lag je er net lekker bij...de telefoon...
een groot Ongeval...eentje met Hersenschade...
en dan werd diezelfde ploeg weer opgetrommeld...

Ik kan me ...niet herinneren... dat er ook maar iemand over klaagde...over al die vele over uren...gemaakt...(en
ook niet uit betaald!!!)
Maar
aan afval...was maar een kleine vuilnis zak...(per Operatie)Alles werd gewoon gereinigd nl...en schoon en kant en klaar
in de OK kasten op planken opgeborgen...Klaar voor gebruik...

(De stagaires waren... de Omloop Zusters en Omloop Broeders...
Daar hadden ze er maar een paar van...per Operatie... De OK Hoofdzuster...assisteerde de Chirurg...met de
aangeef spullen...en er was 1 Arts... Assistent ...(in opleiding)...die meestal alleen maar keek en de boel tussendoor weg zoog
aan bloed en andere vocht en zachte weefsel zaken ed) tijdens de Operatie...

Op Tv was er nog niks...over zulks...dus elke OK... was voor iedereen een Nieuwtje...(van Hoog tm Laag)

Wat me toen opviel
dat als er al is iemand flauw viel...Het was altijd...een Man...

(En de meeste kans was dat...de Arts assistent...)(Ik snapte er niks van...ze waren dan al Basis Dokter!!!)

Ik dacht wel is...als de Chrurg plots zou dood zou neer vallen...kan de Hoofdzuster ...van de OK... het zo over nemen...
zo erg goed waren ...die twee...De Chirurg en Zij... op elkaar ingesspeeld...

Maar ik had er ook iets aparts...als Omloop Zr
Ik zag altijd...nog voor ze neer zegen...(die Mannen)...ving ik ze al op...
(Hoe zag je het...vroegen ze me achteraf dan...(Ik schouder op halende zei dan...O...Gewoon...)

De Chirurg vroeg mij welis...en waarom ...komen ze bij jou altiijd mee terug
de OK op...(Ik schouder op halende ...zei dan...O...Gewoon...)

Ze schenen ...die flauw gevallen Gasten)...dan schijnbaar ...bij andere Omlopers)
niet eens meer... terug te komnen...vanuit het OK Keukentje...
maar.. als ik dienst had...dan... altijd wel...

Ik denk dat ik ...(ze waren in feite al Dokters met een Bul nl!)
deed...als een Militaire Instructeur...zo van ...Geen Gemekker...Zitten...Kop tussen de benen...
Korte instructies geven...Drink op...
Dan gaf ik ze...Koffie met ruim suiker...en een scheurtje cognac...
(Dat was daar weer voor wat anders...voor burgerij bloed gevers)

en dan een trek aan een sigaretje...en tijdens dat...effetje lekker te keer gaan...tegen ze...kort en bondig...

Ook... dat ze elke operatie moesten zien... als een Loodgieter...(en niet Menselijk...ernaaar kijken onderwijl ahw)
en dan zei ik
als U ...nu niet terug gaat...wordt U ...geen Neuroloog ...en al helemaal... geen Neuro Chirurg...dan wordt U
Psychiater...(Want deze Chirurg... bepaalt dat hier... allemaal!!!) Dus mee terug naar De OK...Denkdrommm!!!

(Niks mis ...met Psychiater worden...maar hun eigen intensie was...Neuroloog te worden...of zelfs...Neuro Chirurg)

Kom op...we gaan ...de handen boenen...en alzo ...kwamen we samen weer (zweigende)...terug ...de OK op...

(na een relatief... korte pauzetje ... weer terug op de OK...)
ze... vielen dan...niet meer flauw...(Wat de Chirurg ook Boorde...of Zaagde...in de Hoofden van Mensen ...van Patienten)

Maar heel soms mochten er (ergens voor opleidende)...Kijkers... bij staan...altijd hetzelfde...viel er eentje flauw...dan was dat...een Man!!!
Eigenaardig he....(?)

Maar ...het onderwerp was...afval...per Operatie...
Dat was toen maar... een klein afval zakje...

(Niet alleen... wij ...waren erg goedkoop toen...ook in feite... elke Operatie ...zelf...)

Maar mi ...ze hadden er wel...De Wind er onder...op die OK Chirurgie...

Als de Telefoon oproep... was geweest...zorgde je maar...dat je paraat was...op welk uur van de dag en nacht dan ook
al had je net... 15 uur of meer... of meer...er net gewerkt...op de OK...als je het liet afweten...ook Omloop personeel was vervangbaar nl.

Maar toen ik er werkte...liet niemand het afweten...alles blonk er hychienisch schoon... in feite is alles te gebruiken voor Hergebruik...op de OK Neuro Chirurgie!!!

Deze vond ik er wel geinig....
De Chirurg ...vroeg mij welis... waarom ...komen ze bij jou ...altiijd mee terug
de OK op...(Die flauw gevallen figuren)...??? (Bij mij wel...bij anderen ...niet???)

(Ik schouder op halende ...zei dan ALTIJD...O...Gewoon...)

(Zou het
aan een beetje cognac gelegen hebben...aan de suiker...aan de koffie..een paar snelle trekjes aan een sigaret...of
lag het ...aan de ...Kort en Bondige ...preek ...zo onder ons...zo ik dat
gedaan had...bij ze...ik met ze terug... de OK weer op...Waarom... of ...Waardoor...geen idee???!!!)

((Ik dacht dan...als je een Mysterie.. gaat uitleggen...werkt het misschien...de volgende keer niet meer...en/of ik doe allemaal dingen
die misschien helemaal er... niet mag...(Met die flauw gevallen Gasten)???
(bv in die ongeveer 7 minuten...afwezig op de OK...In het Keukentje achter...Tekeer gaan ...(met zachte doch met kordate stem...)...Kort en Bondig...tegen die UV Bullers...)
Zo onder ons...Tekeer gaan tegen een Dokter...was het in feite...)en de cognac was... voor de Bloeddonoren er...etc.)

( ik doe allemaal dingen
die misschien helemaal er... niet mag...(Met die flauw gevallen Gasten)???
Hoewel het liep als een Tierelier...mijn methode...)
Als die strenge Hoofd Zuster van de OK het wist...kon het...misschien ...mezelf wel...de zak kosten...)

(die strenge Hoofd Zuster van de OK
die haatte me...omdat de Chirurg ...mij had uitgekozen ...en niet eh Zij...(Zij zocht altijd haar eigen omloop Personeel er uit...)
(Dan moest ik niet ook nog gaan leuteren met die Chirurg...over allemaal dingen die niet mag...en ik toch gedaan had er...)

(En ook dat nog)...Ik dacht dan...als je een Mysterie.. gaat uitleggen...werkt het misschien...de volgende keer... niet meer...)

Vandaar ...was dit mijn antwoord terug...
(Ik schouder op halende ...zei dan...O...Gewoon...lachte... en liep door...Werk zat... was er te doen nl!)



LT :roll:

____________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=aW-7CqxhnAQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 okt 2023, 12:58

Genade... :)

(Jezus Mina...type ik een heel end...met mijn Grieperige koppie...klapt het schrijfvenster weg...
al het getypte erop weg...

en komt om de haveklap dit venster...al typte ik ...ja aan...het blijft
de boel verstieren...
viewtopic.php?f=10007&t=4&p=73560#p73560
een venster met (wil ik het tonen...die link... blz....maar dan...staat het er niet op...dan maar een plaatje van gemaakt...
om het te tonen...

Afbeelding

ipv de Forum blz.
Dat steeds in beeld...plots...(het schrijfvenster is dan ...plots...weg met je getypte bezighedens...is
het terug...dan is het een leeg venster...???!!!)
en komt ...
om de haveklap... dit venster...weer terug...al typte ik...uit nood... ...Toestemming...ja aan...het blijft
de boel verstieren...

Pfff

Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 okt 2023, 13:23

Naderen... :)

(Het enige wat ik nog kan doen...telkens ...een kort;;; getypte...opslaan...en verzenden...naar het Forum...

Ik moest as Donderdag de Covid-19 prik halen...ergens ver in de...No Were...

Kom zeg...ik heb als Ouwetje...net de Griepprik gehaald...
en kreeg toch...de Griep...
Nog een bak virussen... in het lijf erbij...dan kunnen ze me weg dragen...

Ik schreef vaker...daar moet enige maanden tussen zitten...anders gaan die verschillende Virussen vechten
in je lijf...en worden die Mensen zwaar ziek...
eng voor Zwakken en zieken en chronischen en voor Bejaarden...dus...

Met m'n Griep koppie ...Hier en Nu...
Ik belde het dus af...
en bel later wel
voor een aparte afspraak ervoor...

Ik schreef wel vaker...Ze moeten de Covid Prik in het voorjaar doen en de Griepprik in het Najaar doen...
Te bezopen voor woorden...naar al die ...niet kenners ervan... in de Burgerij...dat... binnen dezelfde maand
allebei... te laten prikken...

Misschien is daar de ...Oversterfte...cijfers...in het land...van de vorige keren ...wel van...
en weet men niet ...waarvan...want ...de Corona test... staat Neg...Geen Corona... bij zulkse ...grandiose zieks...
verschillende Virussen vechten
in je lijf...

Ik schreef vaker...daar moet enige maanden tussen zitten...anders gaan die verschillende Virussen vechten
in je lijf...en worden die Mensen zwaar ziek van...
eng voor Zwakken en Zieken en Chronischen en voor Bejaarden...dus...

Ik belde het dus af vandaag...voor de Corona prik...as Donderdag...en bel veel later
wel
voor een aparte nieuwe afspraak ervoor...


Kom zeg...ik heb als Ouwetje...net de Griepprik gehaald...
en kreeg toch...de Griep...
Nog een bak virussen... in het lijf erbij...dan kunnen ze me weg dragen...

Misschien is daar de ...Oversterfte...cijfers...in het land...van de vorige keren ...wel van...
en weet men niet ...waarvan...want ...de Corona test... staat Neg...Geen Corona... bij zulkse ...grandiose zieks...
vanaf... verschillende Virussen
vechten
in je lijf...
(Via Landelijke Injecties...gehaald...kort na elkaar...bij het zo...vertrouwelijk...klinkende...(Griepprik) Huisarts en (Covid)...bij
de GGD...)!!!

Misschien is daar de ...Oversterfte...cijfers...in het land...van de vorige keren ...wel van...
en weet men niet ...waarvan...

https://www.youtube.com/watch?v=O6NRLYUThrY
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42576
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 31 okt 2023, 01:34

Deren... :)

Kan aan mijn Griep koppie liggen maar toch...Ik snap er niks van...Als Israel in en op en onder... een Ziekenhuis wilt plat leggen...met bommen...zou mijn tip niet zijn...maar
zoiets (Zulkse Gebouwen)...net als Kerken Moskeeen Synagogen Tempels ed. Grote Musea etc. (wereld) Journalisten Hotels etc. Kerncentrales etc. etc. etc. (om zulkse Gebouwen heel te laten)...valt als tip...mi...dan...onder het Grond offensief...om alles te onderzoeken er...ook nabije Parkeerplaatsen...(vooral erop en er onder)!

Ik zat nog is goed te luisteren ...over de VN resolutie...
waar ze het helemaal niet over hebben is...dat naast die terrorischtische acties van Hamas...ze bommen op Israel
aan het gooien waren...en aangezien ook Israel als land... recht heeft op verdediging...maar daar gaat die resolutie helemaal niet zo over...
alleen dat Israel moet stoppen met bommen op Gaza te gooien...niet dayt Hamas dat ook moet doen...naar Israel toe!!!

Zegt zo'n Israel ...er ook nog bij...waar die bommen van ze komen en
de bevolking er weg wezen moet...

Ik tracht die dingen ...neutraal te bekijken...maar het valt me op...dat die VN resolutie ...maar halve waarhedens bevat...

LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Wat me tegenwoordig altijd weer opvalt...
Zo gauw...mensen loonsverhoging krijgen...gaat de Markt mee stijgen met de prijzen...
maw Veel mensen schieten er helemaal niks mee op...met uur verhogingen...
meteen
stijgen de Premies...de prijzen ...lidmaatssschappen...etc.
dat vaak bij elkaar meer is dan die loonsverhoging is...

Net las ik weer zoiets...
Kinderopvang volgend jaar betaalbaarder door hogere toeslag...

Extra geld beschikbaar
Daarmee komt volgend jaar 250 miljoen euro beschikbaar om de kinderopvangtoeslag extra
te verhogen en in de jaren erna nog eens 508 miljoen.

en zie daar...
men verhoogt gelijk de prijzen...
Door de verhoging stijgen de maximum uurtarieven voor kinderopvangtoeslag in de dagopvang (kdv) met nog eens 0,60 euro. In de buitenschoolse opvang (bso) komt er 0,82 euro bij en in en de gastouderopvang 0,29 euro.

Elke keer dat al of niet met Vakbond...er lonen verhoogt worden...van een bepaalde sector...stijgen gelijk
alle prijzen...
een maand later volgt er... nog zo'n ronde in een andere bedrijfssector...men krijgt er loons verhoging
en meteen stijgen weer
allerlei prijzen...(via de hetende Vrije Markt)...als ze dat telkens en overal... bij doen...hebben werknemers niet meer loon erbij
maar hebben ze... telkens meer...tekorten...

Ouders krijgen meer Opvang toeslag...en meteen stijgen de prijzen...(via de hetende Vrije Markt)...als ze dat telkens en overal... bij doen...hebben die Ouders niet meer toeslag erbij
maar hebben ze... telkens meer...tekorten...(of anders...de Overheid wel...bekend wordt...ze verhogen de toeslag...en meteen maakt via de zgn Vrije Markt...het Onderwerp per uur duurder...

maw Het schiet zo niks op...

Bij elke bereikte bedrijfs ed sector apart...als het loon verhoogt wordt...stijgen meteen overal mee...de prijzen...bij van alles en nog wat...3maanden later een andere bedrijfstak... krijgt men loonsverhoging...meteen stijgen overal mee...(nog is) de prijzen...and so on...(maw
het schiet zo niks op...)een volgende sector eist loonsverhoging...etc. etc. etc. elke keer stijgen de prijzen dan
overal mee...
.
De Werknemers de Gepensioneerden dito...hebben er dan wel meer inkomen erbij
maar hebben... toch... telkens meer...tekorten...

(Met de hetende Open Markt...(gedekt en wel)...Schijnbaar...Alles mag...behalve een Sigaar...)!!!

Via de Overheid...komt...Extra geld beschikbaar
Daarmee komt volgend jaar 250 miljoen euro beschikbaar om de kinderopvangtoeslag extra
te verhogen en in de jaren erna nog eens 508 miljoen.

en ...zie daar...
men verhoogt gelijk de prijzen...

(Met de hetende Open Markt...(gedekt en wel)...Schijnbaar...Alles mag...behalve een Sigaar...)!!!

De Werknemers de Gepensioneerden dito...hebben er dan wel meer inkomen erbij
maar ...hebben... toch... telkens meer...tekorten...

Nnnou ja...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Ik heb iets aparts...waar ik me altijd al aan erger...(...ook zonder de griep in het lijf...)!!!

Ik vind...de Natuur... is van ons allemaal...ook met de Zee en met Meren en Rivieren ed.

maw Een rondje om het Ij...kunnen (hard)...lopen...er kunnen wandelen...moet (in wezen) altijd...kunnen...
het zou standdaard moeten zijn...eerst een wandelpad... en dan een fietspad ...en dan een autoweg... en dan stoepen en Parkeer plekken...dan pas
Nieuwe Huizen Nieuwe Hotels Nieuwe wat dan ook...ipv
opeens...ze bouwen vaak... nieuwe dingen
helemaal tot de Zee...tot het Meer... en tegen Kanalen aan... ed.

Wat je tegenwoordig ook steeds vaker ziet...met heeft er voorheen opgebouwd...de hele straat...kijkt vanuit de woonramen
naar een Natuur...iets...en opeens...in deze tijd... bouwt men precies middenin ...een grote dure Flat of Hotel ed...weg is het Natuurlijke uirzicht...voor de hele stad...and so on)

(Dan wordt de hele (Belasting betalende)...Burgerij ...ervan onthouden...van die Lands Natuur
en van die Lands Natuur uitzichten ...te kunnen genieten...(ipv...De Zee en strand en Meren en Kanalen...is van iedereen in het land!!!) (Er moet ahw Wettelijk een vrije doorloop zijn!!!)(Ook bij de Strand commerciele eet en drink Tenten ed. en bij uitloop van Hotels tm het strand...Meren Kanalen ed...zou niet moeten mogen...

Daar studeren ze tegenwoordig ...bij massa's meer mensen ...zoveel voor...om hier op... uit te komen...
(Een paar rijk geworden Haaierige Snaaierige Klootzakken!!!).(Met de hetende Open Markt...(Dat heet als excuus patroon...Marktwerking...gaat de Staat niks aan...!!!)(gedekt en wel)...doen tegenwoordig...Schijnbaar...of...Alles mag...behalve een Sigaar...)!!!

LT) :roll:

Oja Ik had het over het...Ij...
Daar stampen ze ...allemaal grote flats neer...(daar is alles...zonder enige Planologische ed...structuur ...als weleer
in ons land...het Plnologisch toe ging...)

kort bij het Ij...is het enige Natuurlijke uitzicht... vanaf balcon en/of vanuit de hoge flats...is...verderop het Ij...Boten varen er opeens komt er... precies ...tussen in het midden ...wordt iets groots gebouwd...tegen
het water aan...weg uitzicht...weg doorloop wandel route...
alleen nog uitzicht op... alle hoge flats...om de eigen grote flat heen...Ze doen er maar wat...(Je wordt er al depri van... als je er naar kijkt...!!!)


Daar studeren ze tegenwoordig ...bij massa's meer mensen ...zoveel voor...in ons land...om hier op... uit te komen...
(Met de hetende Open Markt...(Dat heet als excuus patroon...Marktwerking...gaat de Staat niks aan...!!!)
(Een paar rijk geworden Haaierige Snaaierige Klootzakken!!!).(Met de hetende Open Markt...(gedekt en wel)...doen tegenwoordig...Schijnbaar...of...Alles mag...behalve een Sigaar...)!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________

Ik snap... die Goede doelen niet...bij oorlogen en rampen...dan brengen ze ladingen vrachtwagens vol met zakken graan...of rijswt...hongerige
plunderaars sjouwen op de rug het mee naar hun huis...of schuilplek... of tenet...maar daar is geen water ...en geen brandstof...om er ook maar iets... mee te kunnen doen...

ipv vrachtwagens vol... met allerlei soorten ...Graan koeken...en Rijstkoeken...daar kunnen de hongerigen...gelijk wat mee...

Nnnou ja...

LT) :roll:


_______________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=NqAOGduIFbg

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie