WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 apr 2024, 23:48

Renovatie... :)

(Is zitten echt net zo dodelijk als roken?
Alles wat zich afspeelt in de kosmos – ook op planeet aarde – wordt in deze podcast besproken door de wetenschapsredactie van de Volkskrant.

Wat een flauwekul zeg...zitten met roken te vergelijken...
Dan zeggen ze...er zijn 10.000 doden door roken...dat jaar...maar ze zeggen er niet bij
er zijn 130.000 niet rokers dood gegaan dat jaar...

Ze zeggen er ook niet bij
De Generatie die het meest gerookt heeft... of nog... in alle eeuwen...is de alleroudste Generatie...
massaal geworden en aan het worden!!!

Als Hoog Bejaarden roken ...en overlijden... heet dat allemaal...is van het roken...
Zo komen ze wel ...aan die hoge getallen...Naar getal...dat geeft ze meer subsudie nl

Als wie dan ook...anties doet...moet je altijd nagaan...of ze Chantabel zijn...of dat het hun vette winst is...als dat product ...via anties patronen.....verdwijnt...

Wetenschappelijk Onderzzoek wie betaalt dat?
Ze zijn weer een hele tijd onder de pannen...maar in Engeland was een Groep Huisartsen die er niet intrapten
want ze moesten dan wel met een neg uitkomst komen over het roken...
Terwijl het juist ging omdat in die Regio Huisartsen hadden ontdekt dat elke progressieve fase bij rokers erg veel langer weg bleven...n vergelijking met niet roker... bij oa Parkinson...Dat wilden ze Wetenschappelijk Onderbouwt hebben...
Ik meen een Pillenindustrie wou dat wel betalen....want ze moesten dan wel met een neg uitkomst komen over het roken...
Maar hoevelen... doen dat wel...om lang en stevig met mooi inkomen...onder de Wetenschappelijk pannen te zijn...

Ik bedoel maar...Dit is ook een volkomen zottigheid...in die Krant...Is zitten echt net zo dodelijk als roken?

Oke ik ben dus is hiero...een Overlijdens Toppic is begonnen...en daarin kan je goed weten...hoe het rokers en niet rokers vergaan is...
viewtopic.php?f=10002&t=11

Ik ben wat jaar terug...ook de overlijdens... van oa Artsen is bij gaan houden...Daar kan je goed Zien en Weten
Hoe het uitpakt vanaf...met hun...Niks mag...ook geen Sigaar etc.
(Ik schrok er echt heel erg van en gaf de tip...Aap die lieden niet na!!!)
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...en Bestuurders

Nou zo kan die wel weer...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________


AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (7x)
Briljant (14x)(+1=(15X)(22-4-20240
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

LT) :roll:
__________________________________________________________

TRUSTEN

https://www.youtube.com/watch?v=o_fA-Ls4RXk

GR EN KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 apr 2024, 10:13

Tien...

(Ook Goedenmorgen...Ben gelijk is...met de Hersenkraker... begonnen...
Afbeelding

AD Woorden Puzzel
Genie (7x)(+1=8x)23-04-2024)

De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Briljant (15x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

LT) :roll:
__________________________________________________________

Dat Geert Wilders aangifte doet tegen Frans Timmermans is bijzonder, daar zijn experts het over eens. Maar ook over de uitkomst zijn ze eensgezind: "Het is een symbolische actie."

mi (Ik snap die Wilders er wel mee)...Het gaat er niet alleen om...(Met gevaar)...wat er gezegd is...maar
hoe het gezegd is....bv...in volle zalen...
Ik zag van de week ...een foto erbij...daar komt die Tmmermans heel erg ...intimiderend...over...Een Linkse Ayatollah van nabij)...in die zaal...tijdens... die uitspraak...


(Ik snap die Wilders... associatie...er wel mee)...Het gaat er niet alleen om...(...Met gevaar...)...wat er gezegd is...maar
Hoe ...het gezegd is....bv...in volle Linkse of Rechtse ...zalen...
Daarmee
kan vergeleken worden... hoe het indertijd afliep ...(Na zulkse Linkse Zalen toespraken)...via de Linkse Dader...met De moord op Pim Fortuyn ...door
die Linkse... Volkert van der Graaf...(In Verkiezingstijd...Op een Rechtse Politicus af...)!!!
(Die Linkse Dader...loopt inmiddels...weer...Vrij...rond...)

Ik zag van de week ...een foto erbij...daar komt die Tmmermans... heel erg ...intimiderend...over...Een Linkse Ayatollah van nabij)...in die zaal...tijdens... die uitspraak...!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________

Ik zag gisteren...bij ...de Kennis Quiz...Mes op Tafel
een Nederlandse Dokter...(Met Bul op Bul) Mw
die wist niet ...wie ...Het Zwanenmeer...gecomponeerd had...(Zoiets was vroeger...Ondenkbaar
dat die Bullers Gasten ...DAT... niet wisten...en met nog van zulkse dingen... tijdens die Quiz...Zoiets was vroeger...Odenkbaar
dat ...die Bullers... Gasten ...DIT ...en...DAT ...niet wisten...)

LT) :roll:
___________________________________________________________________

(
Hoe vaak je iemand ook op de wc zet: tijdens een norovirusinfectie is het nooit genoeg
deze zin las ik vanmorgen ook in de Volkskrant...

Ik heb wat Mensen ...om me heen...die met Bejaarden Zorg ...te maken hebben...
en hoorde al een poosje

Hoe vaak je iemand ook op de wc zet: tijdens een norovirusinfectie is het nooit genoeg
deze zin las ik vanmorgen ook... in de Volkskrant...

Vorige week...
Ik gevoelde me plots ziek...
ging naar het Toilet...het kwam er van boven en van onderen tegelijk uit...

m'n Visite
kort erna...zei...maar hoe kan dat?

Ik zei haar...misschien via jullie kleding...tegenwoordig dragen ze steeds meer...gewone dagelijkse kleding in veel Zorg Instellingen...
Vroeger waren dat...Witte Jassen of Uniformen voor daar...thuis gekomen gewone kleding gaan...

Ik zei...Lief van je... maar je komt van je (Vrijwilligers) werk... wel rechtstreeks... naar mij toe...met dezelfde kleren aan...

Hoe dat ook zij...
Ik nam om de 3 uren ...3 Norits in met veel drinken...de dag erop 2 Norits...met veel drinken en de dag erop met 1 norit...en veel drinken

Zat toch op de Plee ermee...en ging die Virus...Uitroken..Dat is uiteraard anders roken dan gewoon...
Na een forse trek aan de Sigaret
Neus en Mond even dicht houden...en de rook door... Neus Mond en Keel en Richting...Sinussen laten gaan...een Sigaret lang zo...
.
en met ...de Tweede Sigaret
de rook diep ...in het Luchtweg route Systeem laten gaan tm... in de maag aan toe...
en ja hoor
dat wordt Kosten...met lossen... van boven en van beneden...

Maar...
ik heb er maar ...1 dag...echt volop... last van gehad zo...bleef wel de Norit 2 dagen langer door doen...
maar toen ...was het over ook...

maw Je kan ...ook ...ZELF...anders... bezig zijn ...op de Plee op de WC op het Toilet...ermee...

(maar na echt ziek... zo snel ...alles weer oke...Ik kan dat niet laten...hiero dat te verhalen...

Met mijn...Alternatieve (Uitrook) methode... en met zijn (Reguliere) (Norit)...( en veel drinken) Methode...
Voor de toch wel ...flauwe lege... maag...naast het vele drinken...nam ik 2 dagen... alleen ...Ontbijtkoekjes van Pijnenburg!!!

Niet alleen... om vocht uit de longen te kotsen...als laatst...Maar zo snel...ook met dit...Wonderlijk!!!

LT) :roll:

Ik schreef welis hiero
hoe minder er gerookt wordt...hoe meer ...Virussen en Bacterieen...er gaan los barsten...(op de Wereld) en daar kwam het aan
de Corona Virus...etc...etc. ...etc...op Groot en op Kleintjes af...Maar... ik heb in mijn hele
Beroepsleven Vroeger...in de Verpleging... nergens... met het...Noro Virus ...van doen gehad...

maw
Waar niks mag...ook geen Sigaar...
Ik schreef welis
hoe minder er gerookt wordt...hoe meer ...Virussen en Bacterieen...er gaan los barsten...en daar kwam het aan...

De massale hoeveelheid doden ervan... is al ...ongekend...veel...tm tmtm met forse...Over Sterftes...

Ik ...Zat er...(vorige week)...toch op de Plee ermee...en ging... die (NORO)...Virus...Uitroken..Dat is uiteraard anders roken
dan... gewoon...!!!

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Ik snap niks van het Onderwerp...De NPO moet weg???
Wat willen ze...ipv NPO...om de haveklap programma's onderbrekingen voor de vaak steeds langere reclame blokken???

Als er in een Bedrijf...gereorganiseerd moet...moet toch het hele Bedrijf niet weg???
Wat kleppen die anties NPO figuren anders???

Reorganisaties...snap ik wel maar...Ik snap er...de Jota's niet van ...met hun slogans... de NPO... moet weg???
Jullie...snappen Jullie het???

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 apr 2024, 23:49

Ien... :)

(Nou dit vind ik ...echt komisch om te lezen...maar wat een staaltje van knap zeg!!!
NASA repareert stokoude Voyager 1-sonde ruim 24 miljard kilometer hiervandaan

Iets op Aarde....repareren... wat 24 miljard kilometer... van de aarde vandaan is...
https://www.nu.nl/tech/6310131/nasa-rep ... ndaan.html

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/slimmer-leven/6271138 ... -zout.html
Er is geen bewijs voor dat het meerdere keren per week eten van vis verschil maakt, terwijl we wel heel zeker weten dat het een negatief effect heeft op het klimaat.
Martijn Katan, emeritus hoogleraar Voedingsleer

mi
Soms tracht ik... op m'n ouwde dag...nog welis wat te snappen...wat de (Bul) Knapperts beweren...maar ik denk eerder aan... het Aardse Ecologische gebeurens ...dan aan... het Klimaat ...in deze...
(Als het om...oa...Vissen gaat...Met de Zeeen ...leeg vissen ed Het Ecologische gebeurens...in deze...heeft mi... niks met het Klimaat... van doen...(!)

LT) :roll:
______________________________________________________________________

https://www.nu.nl/uit-andere-media/6310 ... nemer.html
Bredase horeca omarmt internationale studenten als werknemer

mi
Tja als wij... onze Studenten overal op de wereld naar toe sturen...is het logisch... dat men overal vandaan ook Studenten ...naar ons land sturen...

Is natuurlijk wel leuk en interessant en leerzaam...voor al die Studenten ...wisselingen...overal naar toe en overal vandaan...maar of dat goed is ...in deze tijd...voor het Klimaat
lijkt me weer een andere (onderwerp als) vraag...

En ook dat nog... stel...we sturen al die vele Studenten ...niet meer naar elders op de Wereld...dan hebben we...net als vroeger... ook geen last...van (Studenten) ...Personeels te korten...in ons land...
Nu moet ons land het elk jaar hebben...van Studenten Migranten...)
Overal naar toe... en overal vandaan... of dat goed is ...in deze tijd...voor het Klimaat
lijkt me weer een andere (onderwerp als) vraag...(!)
LT) :roll:

__________________________________________________________________________

Ieemand vroeg me...wat ik van de uitspraken van Johan Derksen vind...Geen idee...zei die weer wat en wat?
Ik zocht het maar even op...
Een paar weken geleden kwam Johan in opspraak doordat hij stelde dat Habtamu geen Fries is, omdat hij niet in Friesland is geboren. Een aantal politici en BN’ers vond deze uitspraak racistisch en nam het voor Habtamu op. Johan weigerde excuses te maken, omdat het volgens hem niet racistisch bedoeld was.

Ik noem zoiets ...Instinctieve Premitieven...

Misschien dacht ik al zo...toen ik in de jaren 70...op vakantie in Suriname was...een jonge blanke dame zei me...ik ben n u
de derde Generatie hier...maar ze blijven me noemen...Die Nederlandse...Wat later in de week...Die Chinesen...Die Javanen...en dat ging maar zo door er...terwijl ze er gewoon geboren waren...ik denk dat alleen de Creolen zich echte Surinamers vonden...maar in feite
zijn dat de Surinaamse Indianen...de hele rest is nl Omport er...
Alles wat blank is wit is...noemden ze er Nederlanders...ook meestal al twee of drie Generatie wonen ze daar...
Er is mi noks Racistischaan...
maar ergens is Primitieve instict ...nog aanwezig bij veel mensen omtrent dat Onderwerp...
Iemand heeft een bruine of zwarte huidskleur woont in Nederland...dat kan geen Nederlander zijn...want die zijn blank of zo je wilt...die zijn wit...
Dito een donker huids persoon...kan geen Fries zijn...al zijn ze er geboren of wonen bijna hun hele leven er al...spreken
gewoon Fries ook...

Je zou denken dat is inmiddels al uit de tijd...dat instinctieve Primitieve...met zo erg veel verschillende rassen in
het land...dat het allang gewoon ervaren moet kunnen zijn...ook gele en bruinen en zwrte mensen kunnen dus Fries zijn...
is allang geen zeldzaamheid meer...dat er meer kleurigen er wonen dan alleen Blanken Mensen...
maar
opeens hoor je het toch weer zeggen... een donker huids persoon...kan geen Fries zijn...al zijn ze er geboren of wonen bijna hun hele leven er al...spreken
gewoon Fries ook...
Ik was het al gewend...zo praten ze erg veel in Suriname ook...
Een Blank Mens dat is een Nederlander...maar is er al de 3de Generatie...
Iemand in Suriname zei
Die Chinees daar en vertelde er wat over...hele aardige man...geen onvertogen woord over die Chinees...maar die Chinees was gewoon een Surinamer...was er geboren zelfs...

Misschien ligt het ook aan de Mensen zelf wel...
Javaande Gemeenschap Chinese Gemeenschap Nederlandse Gemeenschap Surinaamde Gemeenschap...
Ze zoeken elkaar wel op zo...
en maken zo zelf een ...denkscheiding tussen de rest er...Dat is veelal in Nederland niet anders...De Molukse Gemeenschap
de Turkse Gemeenschap...De Ganese Gemeenschap...de Surinaamse Gemeenschap...en nog zo'n rij aan Import ...
de rest noemen ze Nederlanders...die zijn Blank en Wit...

We zijn in wezen Biologische wezens...net als de Dieren...
De dieren hebben dat ook veelal...dat Primitieve instinct...dat ze als rassoort apart van de rest houdt...
Kudde Olifanten...kudde dit en kusdde dat...met allemaal hun eigen dierlijkeras Gemeenschap...maw
Niets is des Mensens vreemd...Het heeft mi niks met racisme te maken...maar met een soort Dierlijk Instinct...
die rassen die Gemeeeenschap verschillen...in een zelfde land...Misschien was dat wel miljoenen eeuwen hun veiligheid...bij het eigen ras te blijven...

Want' zolang ...is het nog niet...dat de Mensheid overal op de wereld naar toe kan... er wonen kan...en dat bij een
andere Autochtone ras...hun kindertjes er laten geboren worden...of wat er ook in kwam...men nam een Adoptie Kind...
meestal uit een ver land...dus zijn er ras verschillen er aan te zien...
(Volgens mij heeft rasverschillen bij de Mensheid met de Zon stand te maken...verder met niks...)
Op de witte of donkere huid na is de rest allemaal hetzelfde bij Mensen...maar zee blijven zeggen ...Wij Surinamers en dat zijn Javanen en Chinesen en Nederlanders...
Als ze het ras land van Herkomst niet weten ...noemen ze die...in Suriname...Hindoestanen...Hindoestaanse Gemeenschap...maar die weonen er ook al ...geboren...met meerder Generatie...maw Ze zijn gewoon Surinamers...
Maar...dat zeiden vooral de Creolen niet er...Dat viel me er wel op...Maar waarom zo moeilijk doen over die dingen
ik zelf ben er nooit mee bezig geweest...ik had vrienden en collega's van allerlei huidskleuren...maakte mij niks uit...
Ik was daar nooit zo mee bezig op de 1 of andere manier...ik hoopte alleen dat ze wel de Nederlandse taal konden...
want niks ergelijk in het Westen van het land...op je werk en een paar spreken meteen Fries als ze elkaar zien..
en walsen over alle Nederlands sprekenden heen...of die er niet aanwezig zijn...
Ik legde ze uit...wat onbeschoft is...en wat niet...naar de rest toe...
O sorry...en ze spraken gelijk Nederlands met elkaar...
Maar ook veel Friezen kluiten de Friese Gemeenschap bijeen...als ze zelf elders in Nederland wonen en werken...
De rest zijn Nederlanders voor ze en zij zijn Friesen...

Ik denk dat zoiets nog wereldwijd gaande is...ik noem dat...Intinct Primitieven...alleen tov dat als Onderwerp...Ook veel Friezen kluiten... de Friese Gemeenschap bijeen...als ze zelf elders in Nederland wonen en werken...
De rest zijn Nederlanders voor ze... en zij... zijn Friezen...

maw Niks nieuws onder de zon ...met die uitspraak van die Derksen...net als zo velen zottie... nog Instictief Primitief...in elkaar...(omtrent dat Onderwerp!!!)
Ik vind het eng om alles meteen
racisme te noemen...zo Zie ik het nl niet...mensen met zulkse uitspraken ...wat ik het meest heb gehoord
was...in Suriname...die zien iedereen als Import...misschien op zichzelf na...Wij Surinamers...en Daar wonen de javanen...Misschien denken de Javanen er ook wel so...Wij Surinamers en daar wonen de Chinesen...
in Suriname...die zien iedereen... als Import...misschien op zichzelf na...
Ik vind het eng om alles meteen
racisme te noemen...zo Zie ik het nl niet...mensen met zulkse uitspraken ...(ze zijn nog dicht bij het Dierenrijk...met hun Instincte Prmitiviteit...
veiliger is...als rassoort... op zichzelf te blijven...dat heet bij Mensen ...een Gemeenschap er te hebben...bij Dieren
heet dat niks...maar een groep Olifanten is ook een gemeenschap en een Gemeenschap Giraffen...en een Gemeenschap etc. etc. etc.in het Dierenrijk...
Ook in Dieren tuinen ...kan je dat verschijnsel waarnemen...Alle Stokstaartjes hier...en alle Apen daar...etc.
Dat geeft ze...instinctief Primitief... een veilig beschermd gevoel...
Wij blanke witte Nederlanders...en dat is een Surinamer...
maar die donkere man... komt niet eens van oorsprong uit Suriname...maar voor het gemak...denken vele Banke mensen er zo over...
Het Donkere ras komt uit Suriname...en in Suriname... denken veel Mensen het Blank ras zijn Nederlanders...maar
kwam misschien wel... uit een heel ander land van oorsprong...
mi Instinctie Primitief (Bij het dierlijke af ahw) blijven erg veel Mensen simpel denken...over anderen ...met een andere huidskleur... dan ze zelf hebben...
mi Komt... omdat het na vele miljoenen eeuwen... nog maar relatief pas...door elkaar ...zijn gaan wonen...op de
wereld...
Rassen die bij elkaar gaan kluiten... zie je overal...Wij...en de hele rest...er...
Mi
Er moeten nog heel wat Generaties ...er overheen gaan...wilt men...al die Gemeenschappen los gaan laten...en allemaal als 1 ervaren...

Goed oke...naast rassorten heb je ook nog...Provincies soorten...
Wij Friezen ...en dat zijn...die anderen zijn... Nederlanders...
en net als je mocht denken ...het hele land is geintegreerd in de Nederlandse taal...krijgt een Provincie miljoenen van het Rijk
om hun Provincie taal...allemaal er goed te kunnen spreken...
en
dan sta je in het Westen
van het land ergens in een Kantoortje met een paar...en daar begint het...De Friezen gaan Fries praten...walsen over alles heen...wat Nederlanders zijn...vreemd dat die Gasten zo naar hetr Westen van het land trekken???
en niet ...met zo'n beetje ook...
Al die extra's aan moeites om Fries te leren...en toen?
Vreemd...beetje vreemd... dat die (oa) die Friese Gasten... zo massal naar... het Westen... van het land trekken
om te wonen en te werken???
en dan nog denken...Wij Friezen...de rest zijn Nederlanders...

Misschien
hebben we er allemaal wel... een soort van hersenkronkel... in het hoofd ermee...
Wij dit en Zij dat...
en de Gemeenschappen ...houdt dat in stand ...evenals miljoenen... van het Rijk om Friezen...de Friese taal te leren...

(Maar mi dat alles heeft niks mer Racismes van doen zelfs...!!!)
Rassen die bij elkaar gaan kluiten... zie je overal...Wij...en de hele rest...er...
Mi
Er moeten nog heel wat Generaties ...er overheen gaan...wilt men...al die Gemeenschappen... los gaan laten...en allemaal... als 1 ervaren...

Als je ...alles Racisme gaat noemen... en elke scheet discriminatie...kan je beter helemaal...niks meer zeggen...!!!
Maar
mi echte Racisme en echte Discriminatie...kan iedereen herkennen...)maar verward de rest er niet mee...zoals met dit
met wat die Derksen zei...(Dat is Wereldwijd...een herkenbare...Dierlijke ...(Biologische)...Instinctieve Primitiviteit... nl)!!!

Nou mooie type-oefening toch weer...
https://www.youtube.com/watch?v=0qWEFa4tghU
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 apr 2024, 09:39

ENTERTAINMENT... :)


(Ook Goedenmorgen...
Afbeelding

AD Woorden Puzzel
Genie (8x)(+1=(9X)24-04-2024)

De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Briljant (15x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

FIJNE DAG ALLEMAAL GR EN KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 apr 2024, 02:22

Mentaal... :roll:

(24 apr.2024
Belangrijkste adviseur waarschuwt: ’We moeten straks vechten om water’

mi. Ik type dat al ...een paar jaren hiero...(als toekomst tip) ...ik snap niet... waarom deskundigen... er zo traag mee zijn...zo laat...
misschien te laat...

Ik heb niet altijd gelijk...maar wel erg veel en vaak...blijkt achteraf wel erg vaak...dan moet je mi
bij zulkse mensen...(er zijn er meer van(...de tips
is serieuzer... gaan nemen...lijkt me...
LT) :roll:
____________________________________________________________________

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1722047 ... -te-zetten
Marineschip Tromp voor eerst in decennia in hoogste staat paraatheid

mi Er staat wel ...van alles bovenop zulkse schepen...ea andere schepen...maar hopelijk hebben ze ook is ...onder dat soort schepen...is beveiliging gemaakt...want die onderzee drones ...van tegenwoordig ...leggen ...met een wel...heel erg veel gemak...hele schepen ...met bemanning en al... tot zinken neer...(Schreef ik hiero al eerder...Ga niet in oorlogs gebieden...zonder dat...zonder (oa Onderwater Drones) beveiliging... onderaan... het Schip gemaakt!
Marine schepen!!!)

(laat dat ook gelijk maken... bij de top dure bestelde temaken... Onderzeeers in Frankrijk...!!!)
(oa Onderwater Drones) ...beveiliging... ook onderaan... Onderzeeschepen ...eh boten!)

LT) :roll:

___________________________________________________________________


(Ook Goedenmiddag
Afbeelding

AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (9x)(+1=(10X)25-04-2024)
Briljant (15x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

(Ik doe die Woorden Puzzel ...eerst uit het hoofd...met nog zo'n 1/4 te gaan...kom ik niet verder ...en ga de Internet kranten lezen...best vaak... kom ik daarmee nog wat woorden tegen ...met de verplichte letter erbij...nu nog 1 of 2 nodig...

Uit de Internet Woordenboeken ...zie ik meestal woorden die ik al heb...maar ga dan ermee associaties woorden zoeken in mijn hoofd...vb Ik lees...Pret...en denk ...o ja...Tret..(Want Pret heb ik al)
Nou zo ongeveer ben ik ermee bezig...

Omdat je er 24 uur over mag en kan doen...zit er vaak ook een Nachtslaap ...in die tijd...en op de dag ...bijj mij...een rusttijd...
of ik ga gewoon TV kijken...bv in de avonden en ga daarna ...op de valreep...weer verder proberen woorden te bedenken...(want om 24 uur in de nacht ...komt het nieuwe Puzzelwoord...) Op de valreep... is hoogspannings denkwerk...nog 1 of 2 woorden nodig...(is dat meestal)
en best vaak oke...met wat spanning erbij...opeens... weet ik vaak zo ... met associaties ...er wel een erg langwoord ... te vinden...en dan komt het eind venster...met je behaalde resultaat...in 1 van de bereikte levels...)

(Ik Zie het ...vooral ...op m'n Ouwde dag (oude dag)...als Hersen Gymnastiek...voor de broodnodige beweging
voor de Hersenen...)(Veel Bejaarden gaan nl veel sukkelen insukkelen...vooral veel alleenstaanden...)Weet ik nog vanuit mijn Werkverleden) en ontdekte dat Hersengymnastiek net zo belangrijk is...vooral voor Bejaarden... zo niet belangrijker is...op de gewone bewegingen na per dag...belangrijker is...dan extra aan Lichamelijke bewegingen...dat is...)

Vandaag waren dit... de letters waar je woorden van moet maken ...met sowieso de letter ...(middelste )T...erin

E.......i

L...T...P

R.......X

Had ik ...Teletext... (vond ik best goed gevonden...van mezelf...)(Af en toe jezelf wel blijven stimuleren)
Maar...staat er opeens...Dat hebben we niet op de lijst staan...
Nou dan maar ...irritant...dito...staat er opeens...Dat hebben we niet op de lijst staan...
(Deze was logisch...de lette ...A...staat er niet bij!)
Maar bij ...Teletext... staan alle letters erbij...
maw Het valt nog niet mee...met die Woorden Puzzel...

FIJNE DAG VERDER ALLEMAAL GR EN KNF VAN LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 25 apr 2024, 23:24

Taal... :)

(COLUMN PETER KUIPERS MUNNEKE
Satellieten als scherprechters voor milieu en klimaat
Dankzij satellieten kunnen we steeds beter zien wat zich op aarde afspeelt,
schrijft Peter Kuipers Munneke.
Niets schimmigs blijft verborgen.

Als ik aan Israel denk...denk ik alsmaar...die hebben de Veiligheidsdiensten ...ook niet (Modern) op orde...
want ...zouden ze dat wel hebben...zouden ze... dat hele Gaza niet hoeven plat te vegen...dan bekijken ze de Sateliet beelden...waarvandaan Hamas... de raketten afvuurt...richting Israel...Nou ja dat dus...

ipv... Maaien ze maar Links en Rechts... en van Noord naar Zuid... door dat hele Gaza heen...
maw mi...die hebben de Veiligheidsdiensten ( ook niet meer... van het Mossad niveau... vanwel eer) ...het is er
beslist niet meer ...modern up to date...op orde...daar...in dat Israel...

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Millennials, een term die vaak in de mond wordt genomen, verwijst naar de generatie geboren net voor de eeuwwisseling.
Waarom millennial nu een scheldwoord is onder gen Z’ers

Schreef ik vorige week al...komt door de Psychologen...die zitten de Generaties tegen elkaar op te jutten
De ene met Pos en de andere met Neg...

(Trouwens met Millennials...zou ik denken... het gaat over Kinderen geboren vanaf dag 1 van het nieuwe Millennium...
1 dags Kinderen ...in het eerste jaar van een nieuwe Milemmium...)of een Generatie lang...tm 25 jaar...
en dan begint een Nieuwe Generatie...(Zo'n 4 Generaties... per jaar ...is dat dan)Kinderen geboren in het vorige Millenium...horen bij de 4de Generatie...in het laatste jaar
van het oude Millennium...Per 100 jaren... kan men ook zeg vier Generaties hebben...)(Als speciale Groep ahw)
Maar
mi
Millenniums Kinderen...zijn van ...de eerste Generatie...(tot 25 jaar oud)...van het Nieuwe Millennium...

Want een Nieuwe Millennium... draait.. alles ...om de nieuwe... Duizend jaren ...nl)
(Zo ik het Zie...Met het Nieuwe ...halen ze dan geen ... oude Koeien (Generatie) ... uit de vorige Millennium ...sloot...erbij...)

Als je het ziet ...zo ik het Zie...)om de Psychologen hunner gefreubel ermee...)...schelden er 20
jarigen op 24 jarigen...terwijl ze mi...allebei Mellennials Kinderen zijn!!!) Pas als ze 26 jaar zijn...komen ze de volgende Generatie fase in...)

Met een nieuwe Millennium
zou ik het niet zo indelen ...als er Psychologen zijn ...die het indelen met Generatie Z...(Brr)
Dat Klinkt als
een doodlopende weg...(Brr)

mi...maw Fris en Fruitig...Gewoon met Generatie...A...beginnen... met een nieuwe Eeuw begin...en Fris en Fruitig.... met een
nieuw Millennium begin...

Millenniums...secu Millennials...dan draait het in feite...om het Feest... van de nieuw geboren duizend jaren...

Het zijn ahw (25 jaar)...Geboren...Feest Kinderen ...Millennials...Kinderen van de nieuw geboren duizend jaren...
Dus iedereen geboren ...in de eerste 25 jaren... van het Nieuwe Millennium...is een Millennials...(Feest Generatie A) Kind...

Als je het ziet ...zo ik het Zie...)om de Psychologen hunner gefreubel ermee...)...schelden er 20
jarigen ...op 24 jarigen...terwijl ze mi...in feite...allebei Generatie...A...Mellennials Kinderen zijn!!!) Pas als ze 26 jaar zijn...komen ze de volgende Generatie fase in...(Generatie...B...) etc. etc. etc.)

Millenniums...secu... Millennials...dan draait het in feite...om het Feest... van ...DE...HET...EEN... nieuw geboren duizend jaren begin...

Nou ja... zo denk ik er over...

LT) :roll:

________________________________________________________________________

https://www.nu.nl/slimmer-leven/6310455 ... gehad.html
Hoe weet je of je ooit de mazelen (of het vaccin) hebt gehad?

Ik ben van 1943 maar weet dat ik de mazelen heb gehad...
Woonde als Kindzijnde
tussen m'n 5de en 10de jaar) op een Boerderij...op een dag riep de Boerin Ontstelt...Je hebt de Mazelen...
Ze belde gelijk ...met de net nieuwe Telefoon aangelegd...De Huisarts...

(In die tijd ...wilden ze het Kind Zien en spreken.. zonder gebemoei van ouder's ed... erbij)

De Dokter kwam binnen... en Deed zijn Hoed af... en weer op...(?)
Dat deed die altijd ...waar die me ook zag...vanaf de eerste dag dat die me ergens zag...in en om het Dorp...(maar bij andere Kinderen... deed die dat... niet...Hoed af en weer op...)

Zei
Je lijkt wel een Paddestoel...Samen moesten we erom lachen...Na het lachen ..waren alle stippen vlekjes weg...

(Hij zei...Komt omdat je er...Eentje ...van Ons ...bent...)

Geen idee wat die ermee bedoelde...en ik was vroeger best erg verlegen... en vroeg niks...
Maar...dacht wel...Dat Doktershuis ...is veel dichter bij School...waarom moet ik elke dag... zo'n ontzettende lange pokkenend naar school lopen...als
het ook ...van dichtbij kan...

Maar ik vergat het snel weer...

(Deccennia's later ...begreep ik pas...wat die Huisarts van toen ermee...bedoelde...Je ben er Eentje...van Ons...)

Maar over Het Onderwerp Mazelen...
Ik was 23 jaar...en was terug van vakantie... uit Oostenrijk...kwam goed gepoetst... in uniform de afdeling ...van mijn werk op...

Het afd Hoofd zat met een rij witte jassen in haar Kantoortje...ze riep...Je hebt de Mazelen...
Om mijn leeftijd... zaten die Doters allerlei andere diagnoses op te noemen...M'n Afd Hoofd zei...Ga maar naar het Lab...dan weten we het zeker...
(Natuurlijk...(had...zo'n Praktijk ervaren Verpleeg persoon)..had Zij...gelijk...)

Ik was er helemaal niet ziek van...m'n collega's...ook van mijn study jaar... kwamen in de avonden...in het Ziekenzaaltje voor Personeel...ergens ver achteraf in het Gebouw...Ze hadden er alleen op de Dag ...Een Zorg...Verplegend Pesoneel...aanwezig...

We hingen
ahw de beesten uit ...tot diep in de nachten...met muziek en zang ...en veel allerleis soorten drinkens en etens...wat ze mee hadden gebracht...

Opeens... mocht ik weer ...gewoon gaan werken...Ik zag er dus weer uit...

Maar zo ...weet ik...(met mijn inmiddels 81 jaar...nog steeds...Ik heb ...de Mazelen ...gehad...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=14W5TaSma1o

gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 26 apr 2024, 16:49

Aalbes... :roll:

(Het Forum wordt opeens dood gegooid met allerlei grote wilde Reclames...
na jaren zonder reclames (?)

Ik las dit...Vrouwen die tobben over toekomst, bijvoorbeeld uit angst voor oorlog, krijgen minder vaak baby's
mi Mannen die de bof hebben gehad...blijken ook vaak onvruchtbaar...
Mooi om aan te denken ...rondom Babies en Kinderen vaccins...
Nog is om erin te hameren
Mannen die de bof als kind hebben gehad...blijken ook vaak onvruchtbaar...

Maar
mi zo gauw een oorlog over is...zie je altijd weer...ze maken meer Kinderen... dan ooit tevoren...
Maar dan nog...
Mooi om aan te denken ...(ook in de... Bibele Bons... gebieden ed)...rondom Babies en Kinderen vaccins Tijdperk...!!!
Mannen die de bof ...als kind hebben gehad...blijken ook vaak... onvruchtbaar...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________

Ik las dit...
Nederland is top 10-land in de topsport, maar hoelang nog? ‘We komen in de nabije toekomst echt geld te kort’


mi...Wat een flauwe kul ...want het meeste geld eraan... wordt door reclames betaald...en door geld ...via de gok markt...oa via de Nederlandse loterijen...Vriendenloterij en Postcodeloterij ed.

Er zijn bedrijven ...die Miljonair of zelfs Multimilardair zijn geworden...ergens zit de Sport... daar ook bij...
via Reclames en via de gokmarkten...
Dit is dus een volkomen flauwekul artikel...Nederland is top 10-land in de topsport, maar hoelang nog? ‘We komen in de nabije toekomst echt geld te kort’

LT) :roll:
mi Het enige echte Probleem in deze Materie is...wat mogen de Coaches nog doen...want als niks meer mag gezegd
van alles tot ...gedrags intimidatie wordt bestempeld...elke roep blere ed...Hoe krijgen we die Gasten in de Sport nog net zo
actief productief...als voorheen...???

mi Dat is het echte probleem!!!
Dat de Boel instorten gaat...
als het om...De Top Gaat...elke aanraking aan het lijf...(ook met lijf training sprort ed...kan sinds eh...als neg gedrag bestemmeld...van de Trainers...etc.) elke harde blere etc. elke opmerking etc.

Hoe krijgen we ...die Gasten in de Sport... nog net zo
actief productief...als voorheen...???
Thats The Question!!!

(Geldt mi...niet alleen voor de Sport...maar ook voor...Het Leger en de Politie...Brandweer (ed opleidingen)met
die Watjes makerij Polititek)is die...nog net zo
actief productief...als voorheen...???

Want als niks meer mag gezegd
van alles tot ...gedrags intimidatie ...wordt bestempeld...elke roep blere ed...Hoe krijgen we die Gasten in de Sport
via de Trainers...coaches ed...nog net zo
actief productief...als voorheen...???
mi Dat is het echte probleem...(Want waar niks mag...Als niks mag... ook geen Sigaar... komt niks goeds van...)(zo noem ik dat!!!)

LT) :roll:

______________________________________________________________________________
Suikertaks op zuivel, frisdrank en sapjes, Kamer gaat kiezen uit vijf opties
De Tweede Kamer wil een verbruiksbelasting gebaseerd op het suikergehalte van drankjes. Dit moet leiden tot gezondere aankopen.

mi Dan doen ze er gemodifiseerde troep in...en worden veel mensen nog dikker van dan eerst...

Of ze laten suikers...Het over heerlijkste drankje vond ik Optimel...vanaf de suiker eruit..of je een slok kalk in je bek
secu in je mond... hebt... is dat geworden...Bah!!!

Vroeger voor de Gemodifiseer overal in...was bijna niemand te dik...alleen degenen met een bepaalde ziekte kwaal
toen niemand het nog had over suikers ed.... was de grootste Vrouwenmaat in winkels... bij maat 38!!!

Sinds gemodifiseer in ons land in etens en drinkens...Sinds die anties suiker geleuter...werd de mensheid steeds dikker...omdat de suiker vervangers... steeds meer gemodifiseerd werd...)

Dan weet je ook ...waar die over diktes... vandaan komt...vroeger voor ... Gemodifiseer... overal in...was bijna niemand te dik...in ons land...
(mi Als die suikers tax... is volkomen flauwekul dus...)
Tax op gemodifiseerd... in etenswaar en drinkens ed ...dat heeft...pas echte... pos nut!!!

LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Ik las net hiero
Het is momenteel 26 apr 2024, 17:41
In totaal zijn er 117 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 116 gasten
Kijk is elders... op het Forum heet dat... er zijn 8 Gasten(?)

(Het telt ook welis terug...
Gisterenavond laat...laatste getallen van totale kijkers ooit...870
de volgende morgen heet dat 655)(?)
Nou ja ...als ge maar leut hebt...met de Forums...van deze Host...)

Ja toch...

LT) :roll:
______________________________________________________________________
Open brief burgemeesters: 'Wij accepteren geen antisemitisme'
"Het recent opgelaaide antisemitisme houdt verband met de geweldsexplosie in het Midden-Oosten", schrijven ze, doelend op de oorlog in Gaza.

mi Mensen die Antisemitismes ...naar hier halen halen ...de oorlog naar hier toe halen...
(Weg wezen met die Gasten...Ga maar mooi naar daaro naar toe...als men zo meelevend is met daar...)
Maar ... de oorlog...van daar...naar hier...toe te halen
is een Misdaad!!!

LT) :roll:

________________________________________________________

AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (10X)
Briljant (15x)(+1=16x) 26-04-2024)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 apr 2024, 03:37

Bessenstruik... :roll:

(Ook Goedennacht
Afbeelding
AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (10X)+1=(11x) 27-04-2024)
Briljant (15x)
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

D.......R
O...P...W
T.......E
Naast alle punten behaald tm Genie...Deze (met het woord... met alle letters)...was echt erg moeilijk...(althans
voor mij)...Maar ...toch... gelukt... :lol:

(Heb ik er ook steeds mee...vind ik een echt lang moeilijk woord...staat het niet... bij hunnie ...bij hullie... op
de lijst (?) Maar de Hersenen... zijn weer even...goed gekraakt...

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=WCFEwGDSx1A

Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________________________
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingFijne Koningsdag...Afbeelding

AfbeeldingGr en Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 apr 2024, 08:23

Struik... :)

(1x per jaar moeten Hosters van bv Forums webs...iets met de Beveiliging regelen...als ze dat vergeten...staan alle Forums van hun Host op Error...
dat kunnen mensen die zo'n Forumweb lenen er...niet zelf doen...
Maar elk jaar hetzelfde...ze zijn het weer vergeten te doen... bij de Hoster...

(Ze zullen de enige niet zijn ....)(Zelfs Internet kranten vielen voorheen in de Error...om Beveiligins regels vergeten te doen 1x per jaar...Kortom we moeten maar afwachten ermee...)

Dus als het ...om de haveklap weer ...op Beveiliging Error staat...is het nog niet in orde er...bij de Hoster!

Met de beveiligings mail... op de Forumweb opeens...
Hier doen ze net of elkeen ...met een web of met een foriumweb...het zelf moet doen...dat is niet zo...alleen de Hosters ...moeten dat doen...
of je moet zelf ook ...de hoster zijn ...en ook de eigenaar van een web...Dan moet je het zelf doen...

Formswebs...zijn de Hosters eigenaar van...ze lenen de webs gratis uit...die heet dan wel de beheerder maar
Mozilla ed moet snappen...
de Hosters zijn in feite...de eigenaar... van Forum (gratis) webs...Dus de beveiling verhalen
1x per jaar...van ze
van Mozilla en Co en Zo...moet naar de Hosters toe!!! De Hosters zijn in feite...De Eigenaar Die hebben de HTML ed
niet de gratis Forumwebjes... Met 500 Internal Server Error...Forum2Go is onderdeel van Onlino

LT) :roll:
_______________________________________________________________________________

Tip van LT)
Voor een Ziek Forumlid...

Je bent de tweede al...in korte tijd ermee...(ook een ziek Forumlid ermee ...) daarom zet ik het nu maar is op het Forum...

Ik ontdekte het tijdens de Covid Pandemie...

Ik werd best opeens erg ziek en had buikpijnen en plaspijnen ed.
Had het... nog niet eerder ooit gehad zelf...Ik wist niet... dat een mens zich zo ziek ...zo beroerd...met een Blaasontsteking... kan voelen...plas drabbig...

Omdat ik over 4 dagen toch... voor de jaarlijkse gewone keuring moest bij de Huisarts...Bloed en Plas en Bloeddruk controle ed.

Ik dacht... wat kan ik... tot die tijd doen zelf?
Terwijl ik
op het gangetje liep in mijn flatje...opweg naar het toilet...zag ik op het lage kastje staan...een doos met
mondkapjes
en een fles Hygyeninische Gel...(voor visite)

Ik nam het flesje mee... naar het tole...t had er een lege staan...op het kleine wastafeltje...
Dat spoelde ik goed uit ...en met de volle fles spoot ik 15 Geldruppels erin...
en vulde het flesje verder ...met water...
De andere volle Gel fles zette ik weer... in het gangetje... op het lage kastje...

Oke
Ik deed 3 stukjes Closetpaier ...aan elkaar en vouwde dat ...in drieen op...legde het toen in de lengte...en rolde het mooi smal op...

Toen ben ik dat rolletje...helemaal nat gaan sluiten...uit het op de WC gezette zwaarverdunde flesje...Hygienische WaterGel...

(met een Tissiue kan het ook...is wat zachter..)

Bij een vrouw ...komt nu het makkie is...(geen idee de tip voor Mannen is...dat zoeken ze zelf dan wel uit)
maar
het zwaar benatte rolletje...in de lenge...tussen de schaamlippen...op de Vagina leggen...evt met een Maandverbandje of zo wat...in de broek voor de extra tegendruk...of een dubbelgevouwen washandje... om het nat...ed...dan broek omhoog... leggin omhoog of langebroek...
en
er de dag mee doorbrengen zo...(Ik nam ook zx per dag...1 Asperine van Beyer 500 mgr) omdat ik 2 Capules Bloedverdunners moet per dag...liet ik er 1 Capsule die 2dagen...want Asperine is ook een bloedverdunner...maar ook Koortswerend en pijnstillend...

Als je... snel weer moet plassen ...nog steeds dat natte rolletje gebruiken ...na de plas...is het uren later...ouderolletje weg doen en nieuwe maken...
Ik deed dat... precies hetzelfde 2 dagen...(wel het rolletje uit de kleding halen... en niet mee ...in de was doen...!!!)

De vierde dag... ik naar de Huisarts...met een potje nuchtere plas mee...

De plas uitslag...zag er ...uitstekend uit!!! Alles oke!!!
en
ik had ...geen ziektegevoel en geen pijn ook niet met plassen meer...)

Omdat ik ergens...Resisistent... ben geworden voor Penicilline...probeer ik welis met zelfredzaamheid...ook met dit dus...

Maar binnen 4 dagen ...zulkse mooie heldere plas...ik vond het een hele wonderlijke ervaring...

Aangezien bij nogal veel zieken
toch de bedoelde Medicamenten niet helpen... zoals ook bij dit Forumlid...geef ik deze tip maar is...
Hopelijk doet het... 't zelfde ...als bij mij... toen laatst...
of samen dat... met met de bedoelde Medicijnen dat gaan doen...Zie maar...
Wat je ook wel of niet uitspookt ermee..Penicilline kuren...op recept... moet helemaal gebruikt...opgemaakt worden...!!!

Gr en Liefs van LT ... Hou je taai en sterkte he!!!

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

Nog steeds om de have klap Error 500

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met ladytroy.forum2go.nl. PR_END_OF_FILE_ERROR

Foutcode: PR_END_OF_FILE_ERROR

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

https://support.mozilla.org/nl/kb/bevei ... =inproduct

De Hosters in het land...
moet 1x perjaar...een Webcertificaat halen...
Vergeten ze dat... vooraf bijtijds... te doen
staan al hun (Forum) Webs...alsmaar ...om de haveklap...in de Error 500
bij Kranten webs...Bij Tijdschriften Webs...Bij Forum ea Webs...etc Webjes...
Ook hiero dus...Met 500 Internal Server Error...Forum2Go is onderdeel van Onlino

mi Zoiets 1x perjaar...een Webcertificaat halen.....moet een week ervoor... op de Jaarkalender staan...bij Hosters...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 27 apr 2024, 22:10

Ruik... :)

(REPORTAGE
Gespannen sfeer op Amerikaan­se universi­tei­ten, Joodse studenten wordt aangeraden thuis te blijven

Kijk dat vind ik dus een foute keuze van die Universiteit...
ze kunnen beter zeggen...een ieder met anti's geluiden.wordt verwijderd...

Wat zij doen... is het zelfde beginsel als toen...Geen Joden in het Vondelpark..(ook om de antie's toen)
dan volgt de rest vanzelf...geen Joden hier en geen Joden daar etc.
ipv
Degenen verwijderen
die anties Joods doen...Weg wezen...
maw Dat zou de betere aanpak zijn...Komen ze uit andere landen...de opjutters...gewoon terug sturen
waar ze vandaan komen...anders brengen die de oorlog... het niet oorlogsland binnen!!!

Met...Joodse studenten wordt aangeraden thuis te blijven
De volgende zet kan dan worden...weg blijven als Moslim in Universiteiten...etc.
ipv
Degenen verwijderen
die anties Joods doen...Weg wezen...
maw Dat zou de betere aanpak zijn...Komen ze uit andere landen...de opjutters...gewoon terug sturen
waar ze vandaan komen...anders brengen die de oorlog... het niet oorlogsland binnen!!!
Anders de volgende set kan worden ...weg met de Donkere zwatre mensen...etc. als er over op Universiteiten het gaat rommelen...en het advies wordt...Zwarte mensen...wordt aangeraden thuis te blijven...
ipv
Degenen verwijderen
die anties Joods doen...Weg wezen...
maw Dat zou de betere aanpak zijn...Komen ze uit andere landen...de opjutters...gewoon terug sturen
waar ze vandaan komen...anders brengen die de oorlog... het niet oorlogsland binnen!!!
En opeens zijn het elders de Blanken de Witten...
wordt aangeraden thuis te blijven etc.
ipv
Degenen verwijderen
die anties Joods doen...Weg wezen...
maw Dat zou de betere aanpak zijn...Komen ze uit andere landen...de opjutters...gewoon terug sturen
waar ze vandaan komen...Be Alert...anders brengen die de oorlog... het niet oorlogsland binnen...als een Burgeroorlog!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________
Opnieuw probleem met Boeing-vliegtuig: noodglijbaan komt los vlak na vertrek uit New York
Opnieuw is een onderdeel van een Boeing-vliegtuig onderweg losgeraakt. Een glijbaan die dient als nooduitgang viel kort na vertrek uit New York van het toestel tijdens een vlucht van Delta Airlines.
Het vliegtuig, dat net vertrokken was richting Los Angeles, heeft een noodlanding gemaakt op de New Yorkse luchthaven John F. Kennedy. In het toestel, een Boeing 767, zaten 183 mensen. Eenmaal terug bij de gate werd geconstateerd dat de noodglijbaan losgeraakt was, zei een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij in een verklaring. Naar het missende onderdeel wordt nog gezocht.

Bij Boeing...Opnieuw en Opnieuw en Opnieuw etc...

Riekt dat niet naar Sabotage...in de Vliegtuigbouw Fabriek van Boeing???
Om de dingen halfgaar te maken...maar half geschroeft te maken...
Om zo ...erg veel doden... tegelijk... proberen te maken...
Of sowieso de Amerikanen alzo te pakken...ed dingen meer ermee...

Of het zo is ...weet ik niet...maar... ik denk wel zo...Riekt dat niet... (inmiddels)... naar Sabotage...bij Boeing???
https://www.ad.nl/buitenland/opnieuw-pr ... ~ac51ea7e/

LT) :roll:

______________________________________________________________

500 Internal Server Error is nog steeds gaande met deze Forums van dezelfde Hoster... met tussen poses...Error 500...(Heeft met Hacken ed en fouten ed niks te maken maar met...
Vergeten... 1x per jaar moeten Hosters...een Beveiligde Webcertificaat helen ...(voor de Beveiliging)
https://support.mozilla.org/nl/kb/bevei ... =inproduct
LT)
___________________________________________________________________________

https://www.volkskrant.nl/binnenland/em ... ~be750e7f/
Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en de dochters Amalia, Alexia en Ariane bij aankomst in Emmen

Valt me steeds vaker op...waar De Koning en Koningin (altijd)...breed lachen...zetten de Dochters een smal dicht mondje op...Ze lijken Bewust of Onbewust afstand te nemen van de Gezaellige leuke brede lach van de beide ouders...
Maar...
Als ze niet oppassen ...(er niet op oefenene gaan ed )...schreef ik welis...gaat dat straks... eruit zien als...(smalle)...Pruimenbekkies...(in de BeroepsBAANfunctie!!!)Afbeelding

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Dankzij satellieten kunnen we steeds beter zien wat zich op aarde afspeelt, schrijft Peter Kuipers Munneke. Niets schimmigs blijft verborgen.

MI DE MOSSAD IS NOG STEEDS NIET WAT HET EERST WAS...(Als ze het goed doen...met de Modernste middelen...kunnen ze
exact weten...waar de...Hamas Rakketten ...op Israel... vandaan komt...daar hoeven ze heus geen
heel Gaza om weg te vegen!!!
(Want daaruit blijkt juist...DE MOSSAD IS NOG STEEDS NIET WAT HET EERST WAS...)

LT) :roll:

______________________________________________________________________________
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/04/25/ta ... t-a4197185
Tante Mina droeg achter de voordeur ook bij aan verzet

Mijn Oudste Zus...vertelde nog vlak voor haar dood...(85)
Dat mijn Moeder
op Zolder 2 Joodse Onderduikers had..en met mij in de Kinderwqagen door de stad sjouwde...met etens bonnen en
wat er nog meer onde het Kinderwagendek lag...om naar elders te brengen...

Vanuit het Oog van de Kinderen...deed ze best heel erg gevaarlijk...altijd de angst of ze wel thuis kwam...
en of ze dan het hele huis niet gingen leeg halen...en op transport naar Duitsland gingen zetten...

Vaag wist ze de verhalen nog...Mijn Moeder was gescheiden...m'n Vader was verliefd geworden op iemand ook van het Verzet...Maar wat mijn Moeder allemaal uitspookte...voor het Verzet...gaf vooral angst bij de rij Kindertjes thuis...
Komt ze nog wel thuis...

Maar het liep heel anders af...
De zoveelste Twee Joodse Onderduikers...bij ons op Zolder... waren opgehaald om naar een Boerderij te brengen...
Ze bleken
op te passen... als mijn Moeder op sjouw ging met mij in de Kinderwagen...door de stad...

Maar die dag
waren de Onderduikers al weg...Mijn Moeder ging boodschappen doen...de Kinderen even alleen thuis laten...
1 van de Kinderen ...viel over het houten wasrekje... zo bovenop de hete Kolen Kachel...
er brak brand uit...

Dat Meisje ...m'n Zusje Willeke... overleefde de brandwonden niet...
Mijn Moeder had de Kinderen... (wat niemand toen deed)...mee moeten nemen...met boodschappen doen
was het Rechtelijke verwijt...Alle Kinderen werden bij haar weg gehaald ...en verspreid door het land...

En zij hield
wijzenlijk haar mond over haar activiteiten voor het Verzet...

Dus ook Zij...is er zo eentje van...Komt omdat de Verzets mensen leerden te Zwijgen...meestal waren het... de niet Verzetsmensen...die ergens om ...een zgn Heldendaad pleegden...die geeerd werden na de oorlog...omdat die er niet over zwegen...

Dus
De zwijgende Meerderheid... van Nederlandse Vrouwen... sowieso in de oorlog...werden nergens erom beloond...na de oorlog...

Ze stonden vaak nergens ...met naam en toenaam te boek ...De Vrouwen van ...Hij......met een Nickname vaak wel...of noemden haar...Zij van Hem...

Mijn Vader noemde haar...De Franse Lelie...Omdat haar voorouders ... gevluchte Hugenoten waren vanuit Frankrijk...en
ergens in Zeeland bleven ...Mijn Moeder is als volassenene... naar de lands Grootste stad gegaan en er getrouwd...Kinderen gekregen...wonende in de Jordaan...Ik ben geboren in de Lindestraat...in de Jordaan...de rest ervoor geboren...in de Tuinstraat...Ik ben de jongste van de rij...maar we groeiden niet op...met elkaar...we werden
als Kinderen...door het Land Verspreid
door Jeugdzorg...De enige die er nog over kon verhalen...was mijn (inmiddels overleden) oudste Zus...die in de Oorlog ook nog maar een jong Kind was..

Mijn vader... later na de oorlog...hertrouwd... begon een winkelzaak ...die hij noemde...de Franse Lelie...
dus
ergens werd ze ...m'n Moeder...
om haar Oorlog gedrag...en zo wat...na de oorlog...toch nog ...herdacht...

LT) :roll:
__________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 apr 2024, 09:03

Ik... :)

(Friese Piet weigert lintje van de koning: ‘Het is voor mij geen eer, maar een dolksteek’

mi Dat ligt niet aan de Koning...of aan het Lintjes uitdeelsysteem...De Dolksteek...ligt niet aan De Koning ed Monarchie ed...dat heeft er helemaal niks mee van doen...
Maar...de dolksteek...ligt aan degenen...van nabij hem... die hem hebben opgegeven..die bleken
die Piet... zo goed niet te kennen...blijkbaar...anders laat je zoiets wel...bij ...eh ...die...om ...dat... te doen...

LT) :roll:
____________________________________________________________________

Het is ...ook op deze Zondagmorgen...nog steeds niet op orde...bij de Server... van dit type Forumwebjes...
Error 500 komt met regelmaat...nog steeds...maar nu inmiddels zo...500 Internal Server Error
Forum2Go | Forum2Go is onderdeel van Onlino

LT) :roll:

_____________________________________________________________________

Gisteren met Koningsdag..,het Decibel werd heel erg overschreden urenlang...op het plein beneden...
Terwijl de voor laatste 2 jaren juist daarmee rekening werd bgehouden...Als de decibel zo erg hoog staat
is zelfs de TV niet meer te horen in de Huiskamer...

M'n ene zoon...die een Provincie verderop woont ...bij mij vqandaan... belde me in de avond...en toen...wat ben je toen gaan doen? Ik?
Ik ben gaan slapen urenlang...Kan overal wel bij gaan slapen...ook met dat...
en ben de Koningsdag te Emmen ...met de Herhalingsknop gaan kijken...toen ik wakker werd ...en de grote herrie buiten weer weg was...
We hadden voorheen echte klagers in de Senioren flat...als het effetjes kon Klaagden ze elke dag...elke dag ergens voor de Politie bellen...wie doet zoiets idioots?
En jij? Ik? Ik bel voor al die dingen waarvoor zij belden helemaal niks...
Ik heb in 10 jaren 2x de Politie gebeld...
omdat er een enge groot geluid van een dak afkwam...aan de overkant...omdat er al tigss ingebroken was...werd ook ons gevraagd ...door de Polititie...extra op te letten...bleek een Luchtinstallatie kapot te zijn op een dak...dat dat
enge harde geluid in de nacht maakte...
Maar de echte klachten doordammers vanuit hete Seioren gebouw...
zijn inmiddels overleden...ze belden welis te pas...maar meestal totaal on te pas...maar de decibel aan geluiden met zoiets als met Koningsdag...hielden die wel in de gaten...dan klonk het toch opeens een stuk zachter...vanaf het
grote plein tot ond ...de Huiskamers in...

Nou ja... ook zo...kunnen overledenen...welis...herdacht...
Waar zijn ze...als je ze nodig hebt....zo 1x per jaar omtrent...???

De Winkel beneden...was helemaal leeggeroofd...De langs komende 2 Politie Agenten ...Heeft U iets gehoord??? Ik?
Als ik slapp ...hoor ik zelden of noit wat...ook de keiharde onweers knallen niet... dus gescharrel in de nacht beneden op het grote plein...Nee dus...niks van vernomen...Ben altijd lang wakker ...dus moet het in de vroeger morgen geweest zijn...Als U weer iets mocht vernemen...gelijk de Politie bellen...
Wat maanden verder...Ik nog wakker...zomaar op een plein beneden staan nooit auto's ...sowieso niet in de nacht...
Ik keek het ruim uit en zag een auto beneden in de nacht staan...voor die winkel op het plein...

Ik de Politie bellen...
Eeen snauwerige Mw aan de lijn...en heeft u het Kenteken nummer genoteerd?
Ik?
De auto
staat recht voor me beneden...een Kenteken ...is niet te zien dan...en het is nu in de donkere nacht...dus eh...
Nou dan kunnen we er ook niks mee...hoor ik aan...en ze hing op...ipv...Nou nog bedankt ...voor het bellen en het opletten...was ook leuk geweest...om aan een toen 80 jarige ouwetje te zeggen...Maar niks hoor...een hoop gesnauw in de nacht op me af...Ik heb er nooit meer naar toe gebeld...al roven ze alle winkels leeg beneden...kan mij het wat schelen???

Dus met eh...
met die zwaar overdreven ...decibel op Koningsdag ...ook op het naast gelegen Seniorengebouw af...Ik heb er niet voor gebeld...Het schijnt echte... te pas klagers te missen...na alle ontepas... als klagers gebeld...naar de Politie...Misschien
is de rest... al te doof ervoor...in het Senioren Gebouw...Weet je veel...

Nou ja...zo kunnen...Overledenen...ook welis...herdacht...
Waar... zijn ze...als je ze nodig hebt....zo 1x per jaar... omtrent...???

LT) :roll:
______________________________________________________

Op deze vroege Zondagmorgen...Ik ben bezig met die Hersenkraker Woorddenpuzzel bij het AD...

Soms denk ik er van
dat de makers ervan...teveel Generaties jonger zijn dan ik...
want al vind ik het mooirste woord totale...
Ze hebben het (alweer) niet op de lijst ...staat er dan in beeld...

Gisteren
Vond ik het een mooi lang woord...Teletext
en vandaag...Hermandad...(Wat weten de Jongere Generaties van zulkse woorden af? er staat alweer...in beeld...
Het staat niet op de lijst...

Maar ik vind dat nou juist zo'n mooi woord totalen gevonden door mij...
door deze Letters rij...
N....H
A...M...E
R...D
De tigste keer lees ik in beeld...met een woord ...Ze hebben het niet op de lijst staat er dan in beeld...

Soms denk ik er van
dat de makers ervan...teveel Generaties jonger zijn ...dan ik...
want ...al vind ik het mooiste woord totalen...zoals ...Hermandad...
Ze hebben het niet op de lijst... staat er dan (alweer) ...in beeld...
Zelfs als ik indruk de letters...naam...het niet op de lijst staat er dan in beeld...
en Namen...het niet op de lijst staat er dan in beeld...

Nou ...zo kan je de Zondag ...op hun manier...wel doorkomen...maar ik ga
NPO 2 kijken op TV...en bekijk de woorden puzzel later wel weer...

Jullie ook een fijne Zondag
https://www.youtube.com/watch?v=2U0bQB52POs
Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________________________________________

Demonstratie bij AvroTros-gebouw tegen deelname Israël aan songfestival

mi Zo'n Opjutgroep...moeten ze gelijk oppakken...als ze dat niet doen ...doen ze het bij alles waar Joden aan mee doen...
of Israel aan mee doet...
Dan begint het hele gesodermieter weer opnieuw...vanaf 1 een paar etc...Maar
in wezen halen zulkse lieden...de oorlog hier naar toe...

Vrijheid van Demonstratie wil niet zeggen dat alles mag!!!
Dit vind ik ook zo'n vb ervan....in wezen halen... zulkse lieden...de oorlog van daar...hier naar toe...
(vaak met vlag en al...van landen waar de oorlog gaande is...) Maar...
Als ze zo begaan zijn
bv met Gaza...wat let ze ...om naar daar ...naar Gaza...toe te gaan... om die mensen daar... te helpen...
anderen dito...wat let ze...naar Israel toe te gaan...om die Mensen daar... te helpen...

maw Haal de oorlog ...niet ons land binnen...(vaak met vlag en al...van een land ...in oorlog ...daar...)!!!
met leusen als...Joden verboden...(Hiero) Dat dus...
Weg wezen ...hiero...met zulkse gasten...(Hiero)!!!
in wezen halen... zulkse (Demonstrerende) lieden...de oorlog van daar...hier naar toe...
mi...Vrijheid van Demonstratie ...wil niet zeggen... dat (Hiero) alles mag!!!

Ze willen ook...dat onze deelnemer...niet eraan mee doet...omdat Israel er ook aan mee doet...
Als men dat toestaat...is het volgende...dat ze dat overal bij eisen...tm Laatst heette het al ...Joden...overal waar Joden zijn...er niet aan mee doen...etc.
mi Zo'n Opjutgroep...moeten ze gelijk oppakken...als ze dat niet doen ...doen ze het...eisen ze het... bij alles waar Joden aan mee doen...
Dan begint... het hele gesodermieter weer opnieuw...vanaf 1 een paar etc...Maar
in wezen halen zulkse lieden...de oorlog hier naar toe...
mi...Vrijheid van Demonstratie ...wil niet zeggen... dat (Hiero)... alles mag!!!

LT) :roll:

__________________________________________________________________

Dit artikel is alleen voor abonnees
Abonneer direct om onbeperkt verder te lezen op AD.nl en in de app, of koppel je abonnement met dit account.

mi Met Koppel lukt helemaal niks...staat er bij de andere Websites ...Inloggen...dan lukt het wel...
(Als Gast zijnde Kijker...wgs de Gasten zijn elders abonnee...)Dan mogen ze ook elders de dingen lezen...
Met Koppel lukt helemaal niks...staat er bij de andere Websites ...Inloggen...dan lukt het wel...)

(In wezen ben je automatisch al ingelogd...bij de meedoende andere Websides...maar het werkt oa bij AD...of je eerst...moet Koppelen zelf...maar dan doet het helemaal niks meer...wel met (zelf) Inloggen...(bij andere Websides)
Met Koppel lukt echt helemaal niks...
Elders...1 druk op Inloggen ...en klaar is het al...meteen ben je er daar erin...en mag je...bij die anderen... alles ...mee lezen...

LT) :roll:
_______________________________________________________________

Bij het AD
https://www.ad.nl/royalty/koningsdag-20 ... ~a00f1bf5/
Koningsdag 2024: wat weet jij van de feestdag? Test je kennis!

mi Dat deze foto...(Bij die AD Quiz...Koningsdag 2024:)...er helemaal niks toe doet...Dat weet ik er van...

LT) :roll:
_________________________________________________________

Fijne dag verder...en eet ze straks...
https://www.youtube.com/watch?v=dS65-ZvUSSM
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2024, 02:29

Kangeroe... :)

(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (11x)
Briljant (15x)+1=(16x)28-4-2024
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________________________

Golf van campusprotesten overspoelt VS: 700 arrestaties en roep om staakt-het-vuren

Kijk... dit vind ik wel een goede vorm van ...Demonstratie...Het Neutraal houden...men wilt dat het
vuren er staakt...

want zowel Israel als Hamas schieten vanaf 7 okt...raketten over en weer...naar elkaars land toe...

Dat is wat anders dan ...antie Joden gaan doen...of anties Moslimims gaan doen...in eigen land...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________


https://www.rtl.nl/nieuws/politiek/arti ... nnen-adema
MESTOVERSCHOT

Ik heb er geen verstand van...maar vaag me welis af...is er nou geen ene mogelijkheid...om het overschot
aan mest...ergens diep in de grond te pompen...
en de vraag is dan...wat doet dat als dat...wat decennia's... of een eeuw... of wat eeuwen onder de grond is...wordt het dan er heel vruchtbaar grond product...ahw als een Natuurlijke Mest...in poedervorm product...voor de handel...waar Mest altijd al ...tekorten aan is...

Als men met allerlei buizen ...oa gas uit de grond haalt...kan men mi ook ...overschot aan Mest...de ophaal containers...de Mest... via buizen de grond in stoppen...(Dan laten we ook is wat nuttigs voor de Generarties na ons achter...)

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________________


https://www.ad.nl/video/productie/goed- ... -je-387524
'Mensen die meer koffie drinken hebben een langer leven'


mi De Aapjes beginnen zo langzamerhand...naar buiten te komen...
Want de Generaties die het meest Gerookt heeft en het meest Koffie dronk ...is massaal...wel de alleroudste
Generatie ooit geworden en aan het worden...

Ik denk... dat in bijna alle eetprodukten en drinkproducten en tussendoor vermaak producten...wel een neg puntje te vinden is...dan ligt het er maar aan wie er het meeste verdiend...als bepaalde producten zwaar negatief belicht wordt...
maw Anties Koffie is er ook bij tijd en wijle gaande...
Niks slechter dan Koffie...(Als ze elders Plantages nodig hebben voor oa de snuif...dan kraken ze de bestaande producten erop helemaal af...)
oa Met Tabak en met Koffie etc.
Er zijn tegenwoordig erg veel Plantages en akkers nodig...voor andere doeleinden dan wat er als Product op staat te groeien en te bloeien...
(Als ze elders Plantages nodig hebben voor ...oa de snuif...dan kraken ze de bestaande producten erop helemaal af...)


De Aapjes beginnen zo langzamerhand...naar buiten te komen..
Want Ondertussen....
De Generaties... die het meest Gerookt heeft of nog...en het meest Koffie dronk ...is massaal...wel de alleroudste
Generatie... ooit... geworden... en aan het worden...
Nou dat dus...

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

mi. Het wordt tijd...dat tot een bepaald niveau...ook de lage en Middeninkomens...gestraften hun straf moeten kunnen afkopen...(wel naar Inkomens niveau)...en niet alleen de rijke mensen ...

Dan houden we er in ieder geval...wat aan over...
scheelt weer een bezuiniging of wat wegbezuinigen...van wat dan ook...

Zomaar straffen afschrijven is niet goed voor het moraal van oa de Politie...waarom zouden die ze nog oppakken gaan...als hun straf ...van daders...toch weggezuiverd wordt...

Het wordt tijd...dat tot een bepaald niveau...ook de lage en Middeninkomens...gestraften... hun straf moeten kunnen afkopen...en niet alleen ...de rijke mensen ...

LT) :roll:
___________________________________________________________________

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=aKRadU-n104
Gr en Knf van LT) :roll:

____________________________________________________________

https://www.nu.nl/308019/video/baasje-l ... in-vs.html
Baasje laat hond alleen achter op drukke weg in VS

mi AD,,,Laat het (veel te hoog gegrepen bij zulks)...lief...koesterende woord...Baasje ...bij zulks is...want
Het is gewoon een Dierenbeul Schurk...!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2024, 16:41

Geroepen... :)

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (11x)
Briljant (16x+1=17x)29-4-2024
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

N.....i
L...A...U
G.....T

De letter ...A...moet in elk woord voorkomen...Ik heb er toch nog 29 gevonden en dacht juist...hier
lukt me helemaal niks mee...Viel dus toch mee...maar
toch
Pfffff

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2024, 16:43

Geroepen... :)

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (11x)
Briljant (16x+1=17x)29-4-2024
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

N.....i
L...A...U
G.....T

De letter ...A...moet in elk woord voorkomen...Ik heb er toch nog 29 gevonden en dacht juist...hier
lukt me helemaal niks mee...Viel dus toch mee...Het Lange Anagram... met feest bladzij ...woord... vond ik best snel...dan moeten alle letters of vaker wel gebruikt...maar de rest...van de woorden met een ...A....ging erg traag dit keer...
Pfffff

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42515
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2024, 18:46

LadyTroy schreef:
29 apr 2024, 16:43
Geroepen... :)

Afbeelding
(AD Woorden Puzzel
De levels (Van allerhoogste tm Laag)
Genie (11x)
Briljant (16x+1=17x)29-4-2024
Meesterlijk (4x)
Indrukwekkend
Topper
Ga zo door
Goed bezig
Aardig begin
Opwarmronde

N.....i
L...A...U
G.....T

De letter ...A...moet in elk woord voorkomen...Ik heb er toch nog 29 gevonden en dacht juist...hier
lukt me helemaal niks mee...Viel dus toch mee...Het Lange Anagram... met feest bladzij ...woord... vond ik best snel...dan moeten alle letters of vaker wel gebruikt...maar de rest...van de woorden met een ...A....ging erg traag dit keer...
Pfffff

Gr en Knf van LT) :roll:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Geen idee wat de Hoster uitspookt ...het forum komt heel kleintje te zien nu...
en tussendoor belachelijke grote en vele reclame palten...

en alsmaar Error Hoster international...

Met Controle en Plus heb ik het nu vergroot...om op het schrijfvenster te kunnen typen...

Ik las dit...
De Wet betaalbare huur van minister De Jonge komt er dan eindelijk
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/04/25/de ... k-a4197237

Geen idee wat dat voorsteld...pas bericht de huur is 80 euro hoger...en dan komt ook nog de servers verhoging...erbij
volgend jaar dito hetzelfde en daarna wordt de huur 160 euro lager...dus de huur verhoging was al veel te hoog elk jaar
vooral voor gepensioneerden met 14 jaren geen Index koopkracht verhoging gehd...maw
Eg veel zgn Vrijesector mensen gaan met het totale inkomen alsmaar achteruit...richting de armoede grens door alle verhoogde vaaste lasten...
snel erg veel meer...verhogen zijn ze nu ...aan het doen...

Dus allemaal flauwekul wat die de Jonge aan het doen is...aan zgn volgend jaar huurverlaging voor de vrije sector...
Dat verhogen ze eerst dubbelop...
dus schiet niemand er wat mee op...

Nnnnou Ja...veel zelfmoord preventie is gaande las ik laatst...erg veel mensen redden het niet meer zo nl.
maw Willen ze alle Bejaarden dood???
Vooral zo door gaan...
Dan komen de huizen vanzelf wel leeg...

Maar ze lijken... niks uit te rekenen...doen maar wat...met die zgn huur verlaging volgend jaar...
Nu ...extra veel meer huurverhoging ...volgend jaar weer ...en de verlaging komt erna...en blijkt de veel te hoge huurstand gewoon blijvende gaande zo...

De meeste zgn vrije sector flatjes zijn sowieso minstens 500 euro veel te hoog...min die verlaging...volgend jaar...
Zie je we;l ...het schiet geen ene bal wat op...

Net als tegenwoordig met loonsverhogingen...meteen komen de aas Haaien erop af...met als gevolg de mensen...vooral in de zgn vrije sector... houden nog minder over dan ervoor...dan vooor de loonsverhoging...

Ik heb welis opgeschreven waarmee ik allemaal gestopt ben met uitgaves sinds ik Weduwe werd...en daar de kosten niet meer van heb...
kon met dat alles ervoor...aan kosten op vakantie en nog sparen ook...in deze tijd...zonder al die vele kosten...van eerst erbij...gaat de stand bij de bank elke maand...richting rood...

Zo erg wordt het Volk in ons landje belazerd...elke keer weer en elke keer meer...
en toen kwam ene demissionaire Minister van het CDA er aan...kijk mij op de valreep is goed doen ...voor de huurders van huurhuizen en huurflatjes...

meteen komen ...de aas Haaien erop af...met als gevolg de mensen...vooral in de zgn vrije sector... houden nog minder over dan ervoor...dan voor de loonsverhoging...ook met die zgn hiirverlaging volgend jaar dus...
wgs de huren zijn al dubbelop verhoogd...sowwieso in de zgn...vrije sector...

Dat is al jaren zo gaande in het land...Net als tegenwoordig met loonsverhogingen...meteen komen de aas Haaien erop af...met als gevolg de mensen...vooral in de zgn vrije sector... houden nog minder over ...dan ervoor...dan vooor de loonsverhoging...

Nnnou ja...
Waar gaat het nog over...Ik schreef er al over vanaf Links Paars...toen al dat soort van Belazerarijen losbarste ...met leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal op de gewone Burgerij af...

Zal wel weer een forum vol geklad worden met brede grote reclames ed.

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=3uW7M3EY0iI

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie