WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 05 mei 2021, 14:14

Telelens

Wat is vrijheid?
Kantine universiteit verkoopt alleen nog vega: ‘Een straf voor de vleeseter’
mi is het geen vrijheid,
als ze je eigen keuzes weg halen, en men moet doen, wat die ene vindt, wat we moeten doen.
Nog meer, anties erbij, wat is vrijheid? Weten jullie het?
Al die anties, in het land, binnen geslopen, dat is het vrije westen niet, schreef jij weleens LT,
er komt steeds meer bij.
Niks mag, ook geen sigaar, noem jij dat.
Wat nu weer? Een uv gaat het vlees laten, in de kantine, dat wordt ze opgedrongen, alleen vega te
eten. Jij ging laatst, eens mee doen, met je logerende veganist zoon, het meeste ervan, vond je niet
te v(r)eten, zo smerig. Get ver............er staat niet bij, welke opvulmiddelen ze ervoor gebruiken.
Laatst vonden ze, van die plasticbolletjes , in een baarmoeder, na onderzoek, wat er gaande was ermee.
Plastic superfijne bolletjes, wat ze als opvulmiddel gebruiken, dat heet, alleen in cosmetica producten, maar
hoe komt het dan, in het lichaam, van mensen? Welke opvulmiddelen gebruiken ze nou echt, wat niet staat, in de
bijsluiters ed. Dus iets promoten te moeten eten, en het andere laten, is nog maar de vraag, of we er gezonder
van worden, of het milieu, of het klimaat.
Hoe denken jullie, daar over, over die actie, van die universiteit, haalt het de vrijheid, van eigen keuze,
in het leven, van die studenten weg, of niet?

Ik wens jullie een goede dag allemaal. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 mei 2021, 16:26

Lens... :)

(Ik zat te lezen...De Oprichter van Microfoft...gaat scheiden van zijn vrouw...
Een hele aardige man en een leuke vrouw...met een hetende gezonde lifestyle...(Dat meestal uitpakt met...Niks mag ook geen Sigaar etc.)
hun hetende gezonde lifestyle...maar wel een bak (Geestelijke)...trauma's ...bezorgen... het verdere leven...voor de Kinderen...)

Oke...Wat is bevrijdings dag...

(Ik geloof dat ik vroeger...de enige was...die hardop zei...Als het over Duitsers ging...tm met zo een walging over Duitsers ging...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet van...Anties Maxima...kwam op gang...want haar vader en
moeder...waren lid ... bij de junta...toen...schreef ik hetzelfde...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet van...wat
er toen allemaal gebeurd is...Ik denk zelf vaak...dat een oorlogsvoerend land...de meeste burgers...er totaal niks mee van doen heeft...en ook blij zijn...als er bevrijders komen...In dat binnenlandse oorlogvoerende leger...in Mianmar...De hele Burgerij
is er niet schuldig aan...maar na elke oorlog...kijken ze het hele land er voor aan...

Dan moet je niet zulkse dingen zeggen hardop...Mijn ervating werd...Als het over Duitsers ging...tm met zo een walging over Duitsers ging...en ik zei...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet van...(Oeiiiii)

Een Junta tijdperk in Argentinie...Anties Maxima...kwam op gang...want haar vader en
moeder...waren lid ... bij de junta...toen...schreef ik hetzelfde...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet van...
Oei.....
Maar mi.
Misschien komt er nooit echt vrede...als je de schuld van ouders ...door laat lopen...op hun kinderen...

Vroeger na de Oorlog...ik speelde met wat Kinderen...dat werd een soort drama...want die Ouders van die Kinderen...waren NSBérs in de Oorlog...na op m'n falie gehad...zei ik dat ook zo...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet van...
Oeiii...
Ik zal al mijn vreemde straffen ooit gehad...niet gaan beschrijven...of negeren van me ed.

Terwijl ik het zag...
als gewoon...de waarheid gezegd...Dat nieuwe denken...van mij...paste helemaal niet...in het denken...van degenen die de oorlog...echt zelf... hadden mee gemaakt...Zelfs na elke bevrijdingsdag...in het land...na de Oorlog...voerden ze nog steeds...oorlog... in het denken van zichzelf...met de Duitsers...en met NSB 'ers ed.

Ik was inmiddels... in de Verpleging...en een Joodse oude Dame zei me...Jullie Generatie...heeft helemaal niks mee gemaakt...
Ik wel zei ze...Ik heb moeten Onderduiken...in een Boerderij...ergens ver van huis...

Daar dacht ik over na...Ik had nl...ook 5 jaren in een Boederij gewoond...ver van huis...en ervoor nog
een poos...in een Kinderhuis...Dus ik kan niet zeggen...Ik heb niks mee gemaakt...maar die oude Dame vond...dat mijn Generatie...niks mee heeft gemaakt...

Anderen zeiden het zo...Jullie heben nooit wat mee gemaakt...Ze namen het ons eigenlijk kwalijk...dat we in Vrijheids tijd...leefden...Misschien omdat hun denkens...nog volop met oorlogsvoeren bezig was...en wel...in een vrij bevrijd land...
Dan zei ik ...dat ...ook weleens...dat kan u deze...mijn Generatie...niet kwalijk nemen...dat ze in Vrijheid leven...
en u weet niks van ons...of we wel of niet... zelf... dingen... hebben meegemaakt...

Ik zat op een Openbare School en schuin to was een grote rK kerk...met een Speeltuin ernaast op hun terrein...
toen ik niet met die ex nsb Kinderen mocht omgaan...ging ik buitenspeleden de andere kantop ...van ons huis...buiten spelen...In een mum had ik wat vriendinnetjes...Ga je mee naar de Speeltuin? Dat was pas een wonderlijke mooie vraag...ik
mocht van ze mee...naar daar...achter hoge hekken...Ik daar met ze spelen...opeens kwamen er 2 Nonnen aan...die
gingen toch tekeer tegen me en sleurden me...dat terrein af...

Heet dat nou bevrijding? Een bevrijd land? Dat je als Kind... op je falie krijgt... omdat je... met Kinderen speelde...waarvan
je geen notie... van had...waarom je er niet mee...zou mogen spelen...
Dat soort zinnen dacht ik dan...
En die Nonnen
waren nog Christelijk GGGGGGGGGGGGrrrrrrrrristelijk...ook...Als dat Christelijk is...een kind aan te vallen en uit hun terrein te smijten...van dat smijten
ik had er zere plekken van op knieen en armen en een heup...
Een Vrij land...Waar gaat het dan nog over allemaal???

Thuis...hoe kom je aan die blauwe plekken...Ik vertellen...Jeetje Mina...ze waren bij me thuis ook nog antie rk...anties
het zoveelste...
Maar hij wel...op de Dam staan... op 4 mei om 8 uur...in BS ornaat...de held buiten de deur...en antie held binnen de thuis deuren...(Zo zag ik mijn Pa vroeger! Wegens overal tegen!)
Wel een Oorkonde van prins B gekregen...wgs hij was ook nog BS'er in de oorlog geweest...en ervoor in het Verzet...kwam in het Oranje Hotel werd naar een Duits kamp in Drente gebracht...vluchtte er uit...daar zeiden ze dat ze vluchters dood schoten...dus ook hij...Voor het verzet...via de Dienstplicht vocht die mee op de Grebbeberg...

Hij had z'n portie dus wel meegemaakt...met het mes op de keel verhoord...keel en wang hadden een levenlang grote littekens...(En dat omdat die niks verraadde...tijdens de engste ergste verhoren...)...
Zijn plek ...op 4 Mei op de Dam...kwam hem dus wel toe...maar dat was buitenshuis...

Het ergste wat Kinderen...denk ik kan overkomen is...als Ouders gaan scheiden...ze kunnen ze een levenlang een trauma ermee bezorgen...
en dat tussen alle oorlogshelden daden...dat ook nog gebeurde...De kinderen werden door het hele land verspreid...
want mijn moeder zat alleen plots ...met een rij Kinderen...deed snel even de Boodschappen...ging altijd goed...
maar die ene keer niet...Een oudere zusje viel tegen het wasrek aan...en viel ermee zo de open kachel in...ze
overleed later aan de verwondingen...Haar m'n Moeder...werd kwalijk genomen...dat ze de Kinderen alleen liet in huis...
maar ervoor had ze 2 Onderduikers in huis...toen die werden weg gehaald...richting een Boerderij...liet ze
de Kinderen even alleen...boodschappen doende...

Hem (m'n Pa)...verweten ze totaal niks...dat die een heel gezin...in de steek had gelaten...voor een nieuwe vriendin...
Bijna niemand kon het geloven...ze waren zo dol op elkaar altijd...Mijn Ma en Mijn Pa...Hun uiteen gaan
lag in mijn ogen...ook aan de oorlog...hij in het verzet...en zijn nieuwe as vrouw... ook...
Haar man.... met kindertjes thuis... en zijn Vrouw... ook met Kindertjes thuis...

Samen maakten ze ook een Kind...maar ik werd 2 maanden later geboren ...dan dat kind...
Altijd heisa... erom gehad...of die nog steeds ...bij haar (bij mijn Moeder)) langs kwam...
Als hij bekende... was ik van hem...als hij het... ontkende...was ik niet van hem...

Die 2de vrouw van hem...haatte mij...(en dat in bevrijdings tijd...)

Al die haat... en anties daar...niet
te geloven...dat de oorlog voorbij was...
(Heette dat nou het land is bevrijd??? Ook op Bevrijdingsdag?)

(4 Mei snapte ik wel...het herdenken...Maar wat betekent 5 Mei???

Ze hadden een winkel...een Stomerij...Een klant zag me is... in de winkel staan en zei...Je kan wel zien...dat ze een dochter van jou is...zei ze... tegen mijn Pa...maar zijn 2de vrouw... stond er ook bij...
Als ik al ....een beetje leven had daar...was dat ook... helemaal voorbij...
en hij deed mee met haar...om zo te blijven ontkennen ...alzo...

Ze had een Zoon (van haar eerste huwelijk)...bij de Marine...de enige die voor me opkwam er...als die er al was...
Op een dag...2 Marine Officieren...de winkel in...dat gaf een hele hoop geschreeuw en gehuil...haar zoon was
omgekomen...op het schip...de plots afgebroken duikplank was op zijn hoofd gekomen...hij was op slag dood...
Ik schrok net zo... van dat bericht...en huilde eveneens...dan krijste ze...stop met huilen mijn zoon is totaal niks van jou...
Hoe oud wat ik...Ik denk zo'n 12 jaar of zo...dan zei ze opeens vaak steeds vaker...zei ze...Ik wou dat het 1 jullie was en vooral jij...keek ze me met hele boze zwarte ogen me aan...

Ik bedoel ...jullie hebben niks mee gemaakt...als mensen dat beweren...ze weten niks van onze Generatie...net
ervoor geboren... zoals ik Maart 1943...of net na de oorlog...

Als er geen oorlog was geweest...waren ze nooit gescheiden...mijn Moeder en de Pa... die mijn Pa ...niet wezen wou...
Overigens leed die
aan een soort van PTss...zo heette het vroeger nog niet...Als ik nou Moffen had gezegd...kreeg die niet
zo 'n aanval...maar ik had Duitser...gezegd...Ik vroeg hem ...of ik soms van een Duitser was...om al hun lelijkheid naar mij toe...
Hij gooide me zo 2 lange trappen af...Hoe ik nog heel beneden kwam...was ook nog de vraag...op die wel hele zere...Cocusmatten ervan...en de lange lengte van die 2 trappen...
Ik had geen jas aan en geen schoenen aan...maar holde in 1 stuk door...in de regen...naar het huis...van een Schooljuf van me en haar man...die een hele wijk verderop woonde...

Ik ga dit hele verhaal niet afmaken... dan ben ik morgen nog aan het typen...maar toen op mijn werk ...later de zoveelste Persoon...vooral die... van Joodse afkomst... tegen me zei...Jullie hebben niks mee gemaakt...en zei...ik ben ondergedoken geweest op een boerderij...dan dacht ik...Ik als Kindzijnde...Niet om dezelfde redene ...maar...toch...ik ook!

(Hem
namen ze (gedekt en wel) niks kwalijk...maar mijn Moeder wel...dat ze alleen... met de Kinderen was...en even alleen de dagelijkse etens kocht...en de Kindertjes ...alleen had gelaten...

Kort ervoor... bracht ze nog etens bonnen ...met mij in de Kinderwagen... rond...Kort ervoor had ze nog 2 Onderduikers...gehad
die dingen ...kon ze toen...niet eens zeggen...opkomende voor zichzelf...

Maar via mijn Pa en het LDH met Maj B...werden de Kindertjes weg gehaald...bij haar...(Zo kwam hij er weer mooi van af...)
Jaren later nam hij alles ...met zijn achternaam...in huis...en zijn 2de vrouw haar kinderen erbij...en samen hadden ze 1 kind...

Ik bedoel ermee..als mensen zeggen...jullie Generatie... heeft niks mee gemaakt...zo in vredes tijd...
dan denk ik er... nog welis ...aan...
als ze zeggen...Ik ben ondergedoken geweest ...op een boerderij...
dan dacht ik...aan mijn Kindertijd... met mijn 10de jaar...werd ik terug gehaald...naar de grote stad...Hij was getrouwd...met de voor ons hetende Stiefmoeder...

Maar...
aan die 2 jaar of zo... in een Kindertehuis... voor... de Boerderij...en als ze zeggen...Ik ben ondergedoken geweest ...op een boerderij....en jij hebt niks mee gemaakt...zeggen ze dan...

Ik...Niet om dezelfde redene ...als heel jong kind......(Ver van huis en zonder...Pa en zonder Ma...en zonder
Broertje en Zusjes...) maar...(Voor mijn gevoel...heette het ter bescherming van...)...Ik ben ondergedoken geweest
toch...die 5 jaren ...op de Boerderij ...dus...net als zij...(die met hun verhalen en zeggende...jullie hebben niks meegemaakt...)Maar het feit is....ik ook!

Ik ben ook ondergedoken geweest
toch...die 5 jaren ...op de Boerderij ...dus...net als zij...(die met hun verhalen en zeggende...jullie hebben niks meegemaakt...)Maar het feit is....ik ook!

(Voor een jong kind...maken de redenens niet uit...maar...Ik ben ook... ondergedoken... geweest!)

(Ik hield er wel aan over...
de dingen... vaak anders te zeggen...dan ze er... gangbaar ...over zeggen...)

vb.
Ik geloof... dat ik vroeger...de enige was...die hardop zei...Als het over Duitsers ging...tm met zo een walging over Duitsers ging...over NSB'ers ed...Maar deze jonge generatie...heeft er de schuld niet aan...Anties Maxima...kwam op gang...want haar vader en
moeder...waren lid ... bij de junta...toen...schreef ik hetzelfde...Maar deze jonge Generatie...heeft er de schuld niet aan...wat
er toen allemaal gebeurd is...

Ik denk zelf vaak...dat een oorlogsvoerend land...de meeste burgers...er totaal niks mee van doen heeft...en ook blij zijn...als er bevrijders komen...In dat binnenlandse oorlogvoerende leger...in Mianmar...De hele Burgerij
is er niet schuldig aan...maar na elke oorlog...kijken ze vaak wel...het hele land... er voor aan...

Hier staan nog wat Oorlogverhalen in...
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/mi ... en-missen/

Oke...Wat is bevrijdings dag......Om Jaloezie en Haat en Nijd...om de Winnende partij
Pas zaten ze nog ...met z'n allen... ene Rutte ...af te maken...

Een fijne Bevrijdingsdag allemaal. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 mei 2021, 00:55

Enschede... :)

(Ik las net dit...
https://www.ad.nl/show/onrust-in-hilver ... ~aba7ef5a/
Kamp van Koningsbrugge trekken jongere kijkers
(Die beslissers weten schijnbaar niks van Jongeren...ze zitten liever op hun Mobieltje...zo ze dat
zelf zo noemen...
Ik heb ook welis jonge mensen op visite en ik kijk TV
en zij ...zitten...op hun mobieltje...we eten wat en zij kijken ondertussen op hun mobieltje...
en daarvoor willen ze ...bij de NPO van alle kapot maken...wat veel Kijkers heeft...maar
het zijn maar...die kijkers...Middelbaren en...Bejaarden... heten ze???
Ik vraag me af... hoe weten ze dat....dat bepaalde programma's jongeren trekken...zelf keek ik ook...
naar die serie ...en ook naar die Belgische ervan...en ik ben 78 jaar oud...

(Het lullige ...ervan vond ik...als besluit...
Ze krijgen aan het eind ...geen Diploma of Certificaat
dus ook niet...mooi ingelijst...en een mooie rij foto's mee...over die dagen...in
die speciale kledij ed...en dat
voor hun wel... Hele Zware Speciale... Behaalde!)

Het liep dus af...te lullig... in verhouding... met dat alles af...met teveel (denk)...geniks... Grrr!
(Anders vraag ik het ...voor ze (Als onbekende Fan)...met deze aan...
voor de Nederlandse als wel ook voor de Belgische...Diploma of Certificaat
met het betreffende Leger onderdeel Wapen erop...en mooi ingelijst...en een mooie rij foto's mee...van ze
over die dagen...in
die speciale aparte Leger kledij ed...Dat is wel uit de Video serie ...(alsnog)...te maken!)

Net als die oude Dame
die Auschwitz... heeft overleeft...die had toch allang ...als dank ...over al het geuit van
al het mee gemaakte...er over...voor de Generaties erna...wgs de wel hele zware draagkracht ervan...
niet Postuum achteraf...maar bij het Leven..
een Lint met de Koninklijke Leeuw
(Officier van de Koninklijke leeuw) Speld......moeten hebben...met Koningsdag!
(Al dat (Denk)...geniks...Grrrrr
(Anders vraag ik het ...(Als onbekende Fan...)...met deze...voor die Dame... aan!)
______________________________________________________________________________
Maar over die NPO
Wat ze volgens mij vergeten...dat ook de Jongeren en middelbaren...steeds ouder worden en
die alengs ...ook naar die NPO1 en NPO 2 programma's gaan kijken...en de nieuwe jongeren naar NPO 3 gaan kijken...
mi daar was toch NPO3 voor opgericht...als Jongeren zender...Trouwens wat is er mis... met Middelbaren en
Bejaarden...Als dat de grootste groepen in het land is...is het logisch ...dat die veel meer naar de
NPO 1 en NPO 2 Programma's ...gaan kijken en doen ze dat...keuren ze dat af?????
(Die beslissers
moeten snel aan de gewone waar...dan kunnen ze...ipv van alles kapot te maken... weer normaal denken gaan!)
______________________________________________________________________________________________________________

Ik zat Atlas te kijken...(als meestal)...
(Ik viel er halverwege erin)...Maar was het niet eens ...met de uitspraken van die man..(Een Psycholoog?)
Die vind...dat na elke 2de termijn...moet de Politieke Baas een andere zijn...

Ik vind...(In een hetend Vrij land)...ook zoiets bepalen... de Burgers Democratisch...het zelf wel...via de Stembus!
Ja maaaaaarrrrrrrrr
Ze maken er zo'n eenheid van denkens van...

Dan liet die
wat testjes zien...hoe dat toe gaat...Maar mi... als het met 1 test al te zien is...dan kan je ook stellen...elke
dag ...moet er een andere Polieke baas zijn...want zo snel gaat dat al...om te zeggen dat er na 2 termijnen
een andere Politeke Baas moet komen...slaat dus nergens op...als het de eerste dag al gebeurt...(Die eenheid van de groepen) want dat toonde die... met de testen... zelf al aan...(mi Misschien is een mens... veeal gewoon een kudde dier...en is het dat...)

1 Iemand klepte bij NPO 1 bij Op1
dat er niets slechter... is dan wijn...voor de gezondheid...de dag erop...zag je bij
alle NL TV zenders Tafels ...ook bij de Commercielen...alleen een glas water...staan ...op de Tafel gasten...

(Die eenheid van de groepen) want dat toonde die... met de testen zelf al aan...hoe snel dat gaat...(mi Misschien is een mens... (70% of meer kans)...veeal... gewoon een kudde dier...en is het dat...)

Dat kudde dier gedrag...van anderen...kan men positief ten goede benutten...maar ook negatief te slechte benutten...

Een Politieke baas is niet veel anders dan leraren Docenten en Profs voor de klas...

En in de Raad van Commissarissen etc. etc. etc.

Zelfs Ouders...bepalen vaak zelf...het eenheids gedrag in de gezinnen...
en die de grootste bek in de staat heeft etc. waar kinderen buiten spelen...etc.

Vanaf 1 een paar...Dat kudde dier gedrag...kan men positief ten goede benutten...maar ook negatief ten slechte benutten...

We schijnen het ermee te moeten doen...Want...(Die eenheid van de groepen) want dat toonde die man... met de testen zelf al aan...hoe snel dat gaat...(mi Misschien... is een mens... (70% of meer)...veeal... gewoon... een kudde dier...en is het dat...)
En hoe kudde dierderig... men is in een land...kan men best vaak...op TV zien...
Vanaf 1 een paar...de volgende klept het klakkeloos na...

Maar ik was het niet eens... met de uitspraken... van die man..(Een Psycholoog?)
Die vind...dat na elke 2de termijn...moet de Politieke Baas een andere zijn...
Ik vind...(In een hetend Vrij land)...ook zoiets bepalen... de Burgers Democratisch...het zelf wel...via de Stembus!

Als het grootste deel
van het land...(zoals dat heet... in een Democtratisch Vrij Westers land) Mark Rutte... weer als Politieke baas wilt...Het zij zo...
en die ...van de anties kleppers niet...Het zij zo...

mi Is in bv Coaltitie verband...met Eenheid niks aan de hand...maar er kan ...met een Bestuurlijk systeem wel wat aan de hand zijn...of al te lang...dat er ...men met zulks aan komen zetten...Die vind...dat na elke 2de termijn...moet de Politieke Baas een andere zijn...

Maar als die zelf... aan toont...die Psycholoog...dat het al... van de metene gaande is...wat er volgens hem...mis er aan is...
met een Bestuurlijk systeem...

(In de Zorg Diploma Beroeps banen...Verpleging en bij Artsen ed Beroepsgroepen...moeten ze om de zoveel tijd...bij studeren...om in de Big...register te blijven...
Misschien moeten
die Politieke Mensen...Zonder (zoveel) Big...lessen gehad...in het jaar...mogen ze niet ...aan zitten in het Kabinet en in de 2de kamer ed. Eerst die Big lessen gehad...om in het Big register genoteerd te blijven...

Er zijn vast hele knappe mensen...die ze kunnen uitleggen...hoe uit dat Kudde dier gedrag...is te stappen...en er zijn vast hele knappe Mensen
om ze uit te leggen...hoe een structuur in elkaar moet zitten...van een eerlijken goed draaiend bestuurlijk systeem...

Ik bedoel maar...Als andere beroeps Groepen 1x per jaar bv een week of wat moeten bij leren...om in het Big Register te blijven...
waarom zoiets ...in de Politiek dan niet?...Hoe een goede structuur in elkaar moet zitten...van een eerlijk en productief en goed draaiend bestuurlijk Land systeem...

Er zijn vast hele knappe mensen...die ze kunnen uitleggen...hoe... uit dat Kudde dier gedrag ...te stappen...
Maar weer niet zo...dat de Politieke baas ...er de gektes van krijgt...(Met Kabinets Vegaderingen en met de 2de Kamer discussie's ed...omdat er geen eenheid meer.... door te krijgen is...
want zonder Eenheid...komt er ook... niks van terecht...om een land te Besturen...

Maar ik ben het dus niet eens... met deze uitspraak...ze moeten na 2de termijn weg...Je zal de allebeste zo nog weg sturen...die
het land ooit gehad heeft...ook voor het Buitenland...en het gaat... die spreker...dat soort van sprekers... geen ene reet wat aan...
want...in een
Vrij land...
de enige... die het aan gaat...zijn mi...de Kiezers... in het land!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 06 mei 2021, 15:30

Schede

Nog even en ik heb de 2de prik gehad.

Ik vroeg lt, wat valt je in het nieuws op?
Ik heb er te vaak, geen tijd meer voor.
Ze zei, dat het kind. van die harry 2 jaar is, en hun fotos over hem, zijn als baby.
Dat is harry geworden, sinds eh, naar zijn familie en, naar zijn fans toe.
Ik heb er nog eentje voor je, zei ze me.
Ryanne van Dorst, wilt voortaan, raven, bij voornaam heten.
Ze zei me, zet de link erbij, anders weten er, misschien niet, over wie het over gaat.
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Wat vind je, het nieuws er aan, vroeg ik haar.
Ze zei me, dat het geen nieuws is, omdat elk mens, de eigen voornaam ,zelf mag veranderen,
zonder het, waar dan ook, officieel te moeten aan te geven. Gewoon zelf, steeds raven schrijven, dat is alles.
Alleen, de wettelijke namen, ingeschreven bij de burgelijkestand, mag je ,niet zelf, veranderen.
Dus als ze nu raven heet. lt zei me raaaaaaaaaaaaaven heet
dan mag ze dat , overal zo opschrijven, behalve waar gevraagd de geboorte voornamen.
Die moeten dan ingevuld worden.
Wil ze , of hij, dat ook veranderd zien, dan moet ze dat, aanvragen, ergens. En nog wat haar opviel,
Het lijk erop, dat ze voortaan, als hij aangesproken wil, ze vindt zij, het hokjes denken is, lt zei,
mi komt ze hetzelfde tegen, als ze, voortaan, met hij, aangesproken worden wilt.
Hij of zij, maakt niet uit , zei lt me, allebeide ,is niet genderneutraal.
Wat Raven echt wilt, als genderneutrale, door het leven.
Dat lost ze niet op, om van zij, een hij, ervan te maken.
Nou dat viel me, in het nieuws op, zei lt me.
Ze legde me uit, als men genderneutraal is, dan kan, op de plek m/v op het paspoort, een kruisje gezet.
Maar als zij er zelf al, een hij, van maakt, moet ze dat, met de ,m, invullen.
En haar, nu hem, kennende, is dat nou net, wat ze nu, ook als hij, niet wil, wat wel? Geen m en geen v
maar met een kruisje, ipv m of v Dat is wat ze wilt!
Daar is sinds, nog maar kort, wel een mogelijkheid voor, maar dan moet die raven, zich eerst, daarover
goed laten informeren. Want volgens lt, krijgt ze dat niet voor elkaar, als ze zichzelf, in een hij, laat noemen.
Waar te informeren? Lt zei, Zulks moet mi, elke gemeentehuis, wel weten, hoe elke, ook nieuwe wet is, en ook
daar, ermee is.
Om een genderneutraal kruisje, te mogen zetten, of gezet te krijgen tm op het paspoort, ipv hij of zij
op de plek, geslacht. X
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Ik wens jullie een gezellige donderdag en jij lt, succes met je golfhobbie lang weekend. Liefs van tiff. :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 mei 2021, 16:30

Ede... :)

(Dokter Bibber is er niks bij...als Tiff het over... de tweede vaccin prik heeft...die ze
nog halen moet. Sterkte ermee!!

Het valt me op...dat meer Mensen... totaal niet kunnen leven met ...het gekregen geslacht en
de gekregen roepnaam ed.

Maar ook bij die Raven...valt me ...de onlogica's ervan op....wat ze er zelf mee ...aan het doen zijn...
mi. Het lost niks op...als Raven van een Zij ...als een Hij... wilt aangeroepen...
Dat soort dingen past wel...de rpute van...bij Trans Genders...Mensen...
mi. Maar niet bij...Genderneutrale Mensen...

Ik denk ook welis...Raven...dat de Nederlandse Neerlandici...er zich is goed over moeten buigen
om voor landelijk...woorden te vinden...die voor ...Genderneutralen...gelden...
Dus geen Hij is dat en ook geen Zij is dat!
(En ook geen Hun dat staat voor 2 of meer mensen!)

Die Nederlandse Schrijfster loste het voor haar manier zo op...
Ze noemt zich voortaan...Marieke Lucas
Daaraan kan elkeen
al wat... aan weten...Ze wil geen Vrouw zijn en geen Man zijn...omdat ze zich een Genderneutrale voelt...

Maar elkeen zegt wel...hij of zij ... over Mensen...
Hij dit of Zij dat...
Dus vanaf Raven ...wilt hij dan...als Hij... aangesproken worden...
Maar mi... mist het nog steeds...de ware logica's dan...Het lost het probleem niet op...de
route die vanaf Zij... er een Hij van maakt...(Dat past bij Trans Genders) en ook dat... is Raven niet!
Die Nederlandse Schrijfster... Marieke Lucas Rijneveld ...loste het voor haar manier... zo op...
Ze noemt zich vooortaan...Marieke Lucas...

Maar ook daarmee valt me op...ze moet zelf... alles bedenken...vb geen Schrijfster is Zij/Hij en ook geen Schrijver...Zij/Hij noemt zich Schrijvende...

Ik denk ook welis...dat de Nederlandse Neerlandici...(te veel niksen) ipv er zich is... goed over ...te moeten buigen
om... voor het landelijk...ABN...de juiste woorden te vinden...die alleen specifiek....voor ...Genderneutralen...gelden...
Dus geen Hij... is dat... en ook geen Zij... is dat! (Maar ook geen Hun is dat!)

De kunst is...van die zwaar gestudeerden is...
om van een enkelvoudig woord...
toch meervoudig te laten klinken...te vinden...
dat voor... alle Genderneutralen...hetzelfde... betekent!

Met teveel om op te noemen...maar ook... met Beroepnamen...Schrijfster en Schrijver...is het dus niet...maar wat dan wel?
De kunst is...van die zwaar gestudeerden is...
om van een enkelvoudig woord... toch meervoudig te laten klinken...te vinden...en dat voor alle Genderneutralen...hetzelfde betekent!

Nou ja zo denk ik er ongeveer wel over...
Maar als er al... een Wet... bestaat...om een kruisje achter ...Geslacht te krijgen...mi men moet zich eerst goed laten voorlichten...Hoe en Waar... vooral zich te laten voorlichten...mi
is Raven... de route voor Transgenders aan het volgen ermee...
Want
van Meisjes naam ...naar Jongensnaam...lost het probleem.... niet op voor Raaaaaaaaaaven!
En van ...Zij...naar... Hij... te willen geworden genoemd...lost ook... het probleem... niet op...voor Raaaaaaaaaven!

Die Nederlandse Schrijfster... Schrijver ...secu... Schrijvende... loste het... met de roepnaam...op haar manier
het zo op...
Ze noemt zich vooortaan...Marieke Lucas
Daaraan kan... elkeen
al wat... aan weten...Ze wil geen Vrouw zijn en geen Man zijn...omdat ze zich... een Gederneutrale weet
en zo ook voelt...

(Omdat ze Marieke vooraan zet...is de meest logische...(Wgs het gebrek in het ABN ermee)...
ze laat zich...Zij... noemen door de rest!
Dus mi is
als hij... die Raven...vooraan zet
Raven Ryanne...het meest logische...is (Wgs het gebrek in het ABN ermee)...
ze heette ze eerst...Zij...maar nu...laat zich...Raven Ryanne...voortaan...Hij... noemen door... de rest!

Het zo gedaan...Raaaaaaaaaaaven...als tip...De 2 namen Man en Vrouw...(Hij) Raven Ryanne...toont al....
het Gender Neutrale ...bedoelde ...er aan! Net als... (Zij) Marieke Lucas!
(Voor Hij of Zij...geldt...
wgs gebrek aan beter op z'n ABN!)
De kunst is...van die zwaar gestudeerden is...Hup Hup...aan het werk...
om van een enkelvoudig woord... toch meervoudig te laten klinken...te vinden...en dat voor alle Genderneutralen...hetzelfde betekent!

Nog
korte uitleg...
Zo Raven... het nu doet...is ze het pad ...op gaande...dat... (Psychologisch)...voor Trans Genders gaande is!
(Daarmee kom je bedrogen uit Raven!!!)
(Die nemen het ...andere geslacht aan...waar ze zich in thuis voelen...)

Maar omdat Genderneutralen...Hij/Zij
dat niet is...(Men neme niet het andere geslacht (Maar... in feite... erbij!)!
Ze gevoelen zich Man en Vrouw
of gevoelen allebeide geslachten...juist niet...(of zelf fysiek toont het zich dat!)

En het noemen Hij of Zij...ligt aan de rangorde...
vb Marieke Lucas...men moemt haar... een Zij...(V en M)
vb Raven Ryanne...men noemt Hem... een Hij...)(M en V)
maw een Genderneutrale persoon...heeft 2 roep...voornamen...Raven!
(Voor elk geslacht 1)

Dus... je beter... laten voorlichten... is wel... de tip!
(Anders ...lukt het je nooit...(Raven...als Hij... zijnde)...met dat kruisje... in je Pas... en zo wat!)
(Raaaaaven...Maak is kennis met ...Marieke Lucas...die weet er vast... heel en heel veel ...meer van!)

Ik snap alleen niet...Waarom zou je een Kruis willen... op je Paspoort...In de meeste landen betekent een
Kruis ...die is Analfabeet...(mi Ze hadden (Voor Genderneutralen) er beter een...(0) (nul) ... kunnen zetten...op
het paspoort...Bij gelacht!

(Aparte type oefening was het weer!)
(Een Hersen infarct gehad...12 jaar geleden en pas ook...valt ook niet uit te leggen...als bv oa. het typen...Alsmaar...Nog steeds en Alweer...
zo waardeloos ermee...er uit komt!)
(En de 5x of 10x of 20x het heb moeten verbeteren (via het schrijfvenster) en dan nog...achteraf
er type fouten... in ziet...
dat ...valt ook niet... (aan mezelf niet eens)...uit te leggen...)

Fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... d=msedgdhp
Dit is Prachtig Schitterend nieuws...
Vroeger moesten die mensen...een leven lang liggende door
brengen...Zo kan zo iemand voortaan ook zelf weer Pleeen...Men krijgt zo tigs
waardighedens en kwaliteit van leven terug... :roll:

PSS.
Wat een ramp...ze hebben mijn... e-mails laten chrasen...bij Thunderbird
Dus ik kan geen mails zien meer... en niet versturen...Ik krijg zelfd Thunderbird niet in beeld meer...
alleen een chras venstertje...( e-mails...Het hele leven bestaat daar
tegenwoordig uit...) Zelfs over het Vaccin...

Ze hebben het zelf laten chrasen bij me...er was niks aan de hand de
met de laatste mail...als ik het nu tracht te openen... staat er chrasrapport is niet te lezen
zelfs dat niet...
bij Thunderbird!

Wat een eng gedoe is dat eigenlijk...Internet ...met al je Mails erop...en zaken erop bewaard
en foto's mails ed. etc.
Ze kunnen ermee doen... met het volk ...zo...wat ze willen nl!
Zelfs alles platleggen in het land! :shock:
(Hopelijk hebben 1 van mijn Zonen ...er meer verstand van dan ik...Afwachten dus... ) :roll:
PSSS
Zoonlief kwam uit de Zorg Nachtdienst even langs en maakte Thunderbirth weer voor me.
Ben ik ontzettend reuze blij mee! :lol: :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 mei 2021, 15:56

Demonstratie... :)

(Ik zeg het maar gelijk...Ik heb er helemaal geen verstand van...maar ik vraag me welis af...
welke invloed heeft ...die Satellieten raketten ed lanceringen...voor invloed...op de Klimaatveranderingen...
Er moet toch een gigantisch druk verplaatsing mee plaats vinden telkens weer...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgdhp

En wat stoten ze allemaal uit...
Wat misschien... nog veel meer is...dan alle Koetjes in de weides tezamen uitstoten...

Als het ...over Klimaat gaat...gaat het nooit over deze dingen...
Maar ik denk er... best vaak aan...vooral als ze het... zo Commercieel... willen gaan maken...
en wat wordt ...de Lucht in kijken uitzicht...ervan ...later...met dat alles... in de ruimte en in The Air...boven
onze hoofden...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgdhp

Wat ik nooit zo snap...
Dan bekijk ik ...de Web ...Virgin Orbit ...van mi... toch wel de knapste techneuten koppen in het land...
en dan staat er bv Menu...druk je daarop...Kan je er... ia YouTibe filmpjes... van ze zien...dat gedaan...dan
staat er opeens bij eentje...nergens Menu...(Overal blijft Menu staan en opeens niet?) nergens
links een pijl terug...dus moet je
de Rechterkant het Kruis indrukken...(ipv het Menu op hun web)...verder te kunnen bekijken
maar ...dan ben je wel...vanaf het kruisje ingedrukt...overal uit...weg... ook uit hun ...Virgin Orbit web!
Dat kan je dus ook overkomen daar...
https://virginorbit.com/the-latest/intr ... -part-one/

https://virginorbit.com/

Leuke middag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS
Ik las dit...
China is druk bezig met ruimtevaartprojecten en als er een Chinees ruimtestation functioneert,
kan dat straks het enige zijn. Het internationale ruimtestation ISS is na meer dan twintig drukke
jaren ’uitgewoond’ en ziet de laatste jaren tegemoet.

Tijdens het Obama Tijdperk
schreef is best vaak zat...Wat stom van Obama...die stopte de geldkraan...voor
verdere onderzoek
oa op de Maan...
Ik schreef toen...(Voorspellende)...de Chinesen zitten (aan de Achterkant van de Maan)...ook niet stil...
Ik schreef toen ook...Wie de Maan heeft...Heeft de Toekomst!
(Dat leg ik nu niet verder uit)
(Maar wat jaren later...in de Media ...De Chinezen bouwen op de achterkant van de Maan wat...)
(En... het Westen... lag vanaf (Links)...Obama...tijdperk ...jaren achter!) :roll:

Deze schrijver zet ...net zoiets neer...Hier en NU...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgdhp
China is druk bezig met ruimtevaartprojecten en als er een Chinees ruimtestation functioneert,
kan dat straks het enige zijn. Het internationale ruimtestation ISS is na meer dan twintig drukke
jaren ’uitgewoond’ en ziet de laatste jaren tegemoet. :roll:

PSS Hier vond ik ook... zo'n vb.
Dan kijk je een web artikel
er staat... middenin een link...die druk je in
na dat gezien...kan je niet terug...naar het feitelijke eerste artikel...omdat verder te lezen...
https://www.want.nl/virgin-orbit-nederl ... uchtmacht/

OM die redene ...zet ik best vaak...Linken... meestal onderaan...
maar
ik kom dat... best vaak tegen...Ze bieden.... in het verhaal... een link aan
druk je erop...kan je niet terug...naar de feitelijk web ...om het feitelijk verhaal...
verder te lezen... :roll:

Dit Forum type ...heeft dat ook...
Druk je meteen een link in...dan ben je... uit het Forum...
Om dat
te voorkomen...sta op de link en druk op...de rechter muisknop... indrukken...
koppeling openen in nieuw Tabblad...dan wordt het een aparte link op de bovenbalk...doe je die weer weg
dan...staat het forum... nog steeds ...op de bovenbalk... :lol: :roll:

Als je dat altijd ...als gewoonte zo doet...dan ben je ook ...die ...web ...over satellieten... niet kwijt...
maar soms...druk ik de aangeboden link... in een verhaal...toch welis...gelijk in...oei! :o

Ons vorige forum...welke link we ook meteen indrukten... bleef altijd gelinkt ...op de bovenbalk staan...

Dit Forum type ...heeft dat niet...heeft dat het verdwijnt...
Druk je meteen ...een link in...dan ben je... uit het Forum... en... is het Forum
van de Bovenbalk weg! :shock:

Nogmaals...
Om dat
te voorkomen...sta op de link ...en druk op...de rechter muisknop... te zien is...
koppeling openen in nieuw Tabblad...druk daarop...dan wordt het een aparte link op de bovenbalk...doe je die weer weg
dan...staat het forum... nog steeds ...op de bovenbalk... :lol: :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 mei 2021, 07:54

Tien... :)

(Iemand zei me...Wat weet jij er veel van...Waarvan? Over dat Genderneutraal...
Een ander.... zei laatst tegen mij...Wat weet jij veel over...de LHBTQIA+-beweging...Ik zei
Over wat?
Ik zei
daar weet jij vast meer van dan ik...ik ben ergens blijven steken bij de
kennis over LBHT...

Maar ik hoorde pas... een Genderneutrale op TV zeggen...dat Hetero's... in hokjes denken...
en vroeg me af...of de LHBTQIA+-beweging ...ook niet in een rij Hokjes denkt...
en... voor je weet...hoe het heet...Komt er nog een een Letter (Een Hokje) erbij...

Net als je het verschil kent... (ik als Jong Mens) ...Je hebt De Christelijke Kerk en Moslims Moskee en
Joodse Synagoge...De Hindie en de Boeddistische Tempel...blijkt dat ook... uit allerlij
rijen Hokjes...te bestaan...

Misschien ...zit het wel in ons...in De mens..om een Hokjes denker ...te zijn...en zit
dat... in ons DNA....
en
Misschien dat er... Daarom...wel...zoveel Study mogelijkhedens zijn...en komt er steeds meer
Study Hokjes...Mogelijkhedens bij...Dat zijn ook allemaal Hokjes...We blijken onuitputtelijke Hokjes Denkers
te zijn..
en net als je Denkt...Nu weet ik... al die Hokjes wel...blijken er meer te zijn
of er bij gekomen...te zijn...

Vaak weet... de Jeugd Jongeren...van NU...meer... over het Bij gekomen...aan Hokjes...dan de
Ouderen Weten meer
zo niet alles...over de beginselen.... van de Hokjes omtrent...

Er is ahw ...overal wel een soort van... Generatie conflict ...in te vinden...
Als oudje ...als Ouderen...kan je al behoorlijk dom over komen...als je niks weet...over
de Letters...die na
LHBT komen...

mi Hoe ouder een Mens is...Hoe meer Levenservaring...die hebben...en via zichzelf...en/of via naasten ed.
Weten...over al die Hokje...Vroeger zat dat makkelijker in elkaar...Je had Hetero's en Homo's/en Lesbisch...
dat was het wel zo'n beetje...Het COC bv was een Club voor de Homo's/en Lesbischen...
Ze gingen hun eigen Hokje scheppen...en daardoor ook... voor de Hetero's...Nou ja zulks konden de
meesten nog wel bevatten...2 Hokjes...Hetero's en Homo's omtrent Sexualiteits verschillen...Toen het
LHBT ging heten
hadden de Hetero's nog maar 1 Hokje
L en H...hadden er opeens...al 4 Hokjes..LHBT
en dat heet nu ...de LHBTQIA+-beweging...

Vlg Mij... bewegen... de Hetero's ...
met maar 1 Hokje...zich ook...
maar dan misschien wel anders
dan eh...die daar...met hun ... LHBTQIA+-beweging

Het ligt er... dus maar aan...Hoe men beweegt...en wat men beweegt...anders gezegd...om alles te snappen
heb je... de hele Psychologie der dingen...dan al wel binnen...

Ik kan alleen over mezelf spreken...ahw
Over mijn eigen... Kennis der dingen...al of niet...uit eigen Levenservaring...
(Als Geest Verlichte Zijnde Weet ik)...(Hoofdfactor 4) Sex met al wat is...
is in ...dat Eeuwige Hiernamaals...de minst gecompliseerde...maar op Aarde... lijkt dat
de meest Gecompliseerde...)
maw Waar maken we ons druk om?

Laat ik het zo zeggen...Mij kan het totaal niks schelen...hoe Mensen met hun Sexuele aard om gaat...
zolang het niet...met bepaalde aanvaarde Gedrag niveau's gaat..merk je het verschil niet eens...
Zolang ze ...met de poten... (Van welk Hokje dan ook)...van Kinderen afblijven en toestemming
van hun gezamelijk omtrent hebben
dan is er niks...mis mee...

Ik heb beroepsbanen gehad...waarin ik... alle Hokjes ...wel in tegen kwam...
en in alle Hokjes... kan je de meest Eerbare Mensen tussen vinden...en dito harde werkers...en de
meest...mee levende Collega's...tot elkaar ed.
maar ook...
het omgekeerde...en wel ...ook dat...vanuit alle Hokjes...
met dit...in het omgekeerde...
de meest Eerbare Mensen tussen vinden...en dito harde werkers...en de
meest...mee levende Colega's...tot elkaar ed.
En dito ...Klanten en Patienten... de meest Eerbare Mensen ...
en dito op de straten en pleinen ed. en met
uitgaan ed.
waarin ik... alle Hokjes ...wel in tegen kwam...
en in alle Hokjes... kan je de meest Eerbare Mensen tussen vinden...tot elkaar ed.
maar ook...
het omgekeerde...
en wel ...ook dat...vanuit ...alle Hokjes...tm Wat
al of niet echt schuldig...in Jeugd detentie kwam of
zelfs in Landsgevangenissen kwam...en wel...vanuit alle Hokjes...

Ik bedoel...
denk nou niet dat... het ene Hokje anders is ....en dus beter...dan het andere Hokje...
Als je ...de Wereld Geschiedenis na gaat...vind je... in het Hokje Hetero's ...misschien wel...de
aller grootste (Wereld) Misdadigers...dus denk nou niet...dat de Hetero's ...beter zijn
dan die ...in de andere Hokjes...

Mij kon ...al die Hokjes ...totaal niks schelen...Ik kon er mee werken...en/of er prive mee om gaan
en/of ermee uit gaan...of ermee op vakantie gaan etc...ermee samen wonen og ermee trouwen gaan...
of niet...en dito... zij met mij...
Zo simpel... denk ik altijd... over die dingen...
Met mijn type van denken...kan je heel erg simpel over komen...als Mens Zijnde...Nou en...?

Het zelfde heb je...als het over...Linksen en Rechtsen gaat...
Dat Hokjes denken...
Dat leerde ik pas...toen ik Getrouwd was...(Ik kom vaak als latertje over...ook met dat!)
Als er toch iets ...Het Linkse Bolwerk is...in het land...is het wel...Het Noord Oost Groningen...

Oja?

Nou ik vond ze... juist erge Rechtse tm Extremistische Ballen...net als die Jan Mulder en Maarten van
Rossem...ze denken dat ze Links zijn...maar eh...ik vind ze ...juist erge Rechtse tm
Rechts Extremistische Ballen...

maw Wel de mooie bekende Linkse Jongen spelen op de Buis ed...maar
om te beginnen...Ze steken geen poot uit in huis...

Meestal
zit Moeders de Vrouw van ze ook nog thuis...(Van die
Linkse hetende Mensen...)
waarvan de
Vrouw ...nooit buitenshuis hebben gewerkt...maar wel AOW krijgen...net als
alle Mannen en Vrouwen ook...AOW krijgen als zijnden...Gewerkten!

Het Noord Oost Groningen...
Oja?
Nou ik vond en vind ze juist... erge Rechtse tm Rechtse Extremistische Ballen...
en laat ik daar nou net...m'n Man vinden...komende
vanuit dat Noord Oost Groningen...

Lid van een linkse Partij en lid van de Linkse Vakbond...en dat allemaal...van Huis uit...Met
de Paplepel ingegoten ahw.

Al in het begin...Ik was is een dag niet lekker en zei...Ach stofzuig jij het huis even...Ik?
Ja Jij...Ik heb geen idee hoe dat moet...zei mijn DJ...
Die mij best wel vaak... een Rechtse noemde...Hij zei het vaak zo
Ik ken geen ene Rechtse die zo Links denkt als jij...dan zei ik...
Nou gewoon... de stofzuiger aan zetten... en dan heen en weren met de stofzuiger slang...over
de vloer...dat
kan je toch wel?

Mijn DJ...als Jongen en als Man zijnde...Zo eentje... die nooit wat in huis heeft moeten doen...maar
zijn enige Zus wel!
Nou ja als ze dat Links noemen???

Ik heb het meest
in Het hetende Hokje...van het Rechstse Bolwerk in het Westen des Lands...gewerkt...daar maakten
ze er geen verschil in...Mannen
als Vrouwen... deden allemaal...hetzelfde werk en dezelfde Study ed.
dan zei ik...
Nou gewoon... de stofzuiger aan zetten... en dan heen en weren met de stofzuiger slang...over
de vloer...dat
kan je toch wel?

Zo'n kans kreeg die ...(Hetende Linkse van mij)...thuis nooit vroeger...het Huishouden heette is Vrouwenwerk...

Mijn Moeder kookt echt lekkerder dan jij...zei die net te vaak...(Mij vergelijken met iemand met
vele decennia's meer aan Koken ervaring?)(Die er al die decennnia's...er alle tijd voor had en ik het
na m'n werk moest doen...)

Ik kocht de Margriet Kook boek en de Dag etens...en legde het op het aanrecht neer...toen
ik mijn DJ aan hoorde komen...van zijn werk af...ging ik naar de Zolder
de Jongens Kamers een grote beurt geven...ipv Het eten stond klaar...
Kijken
of ik ...die Rechtse Bal...die van zichzelf denkende..dat die Links is...wat naar het Midden krijgen kon...

Na een poos hoorde ik roepen...Eten!!!!!
Mijn DJ snapte gelukkig snel...

Koken Bakken Braden ed...Die kans had die ...ook nooit gehad...van huis uit...maar bij mij... wel!

Als Hobby... deed die dat z'n levenlang verder...Waar ik volgens zeggen...niet zo goed in was...maar mijn DJ wel!
Kijken
of ik ...die Rechtse Bal...die van zichzelf denkende..dat die Links is...wat naar... het Midden... krijgen kon...
om samen de Thuis dingen te verdelen...sowieso als allebeide Buitenshuis werkenden...

Mooi om te zien...men kan... in een ander Hokje... terecht komen!
Kijken
of ik ...die Rechtse Bal...die van zichzelf denkende..dat die Links is...wat naar... het Midden... krijgen kon...

Ik typ later wel verder. Knf van LT) :lol: :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 mei 2021, 10:07

Ien... :)

(Ik woonde als Kind zijnde... 5 jaren op een Boerderij...(Of zo je wilt...in een Boerderij)

Het echt in mezelf ...de dingen onthouden begon mi daar...op School zijnde...Ze hadden 3 Klassen met
ik...in 1 klas...
Ik zat in het eerste rijtje...en keek vaak ... wat het tweede en derder rijtje deden...

Er staken er een vinger omhoog...De Juf zei...Meisjes trouwen toch...en boog met haar hele
lichaamshouding richting ...waar de jongens zaten...

Ik weet nog dat ik dacht...Stom Mens...Zelf werkt U toch ook...en weer later dacht ik erbij...en daarvoor... hebt u toch voor
moeten doorscholen...om een Juf te kunnen worden...Waarom zegt zij altijd...om bij opstekende vingers van Meisjes
te zeggen...Meisjes trouwen toch?

Trouwen de Jongens dan niet?

Maar dat weet ik nog...Ik dacht meteen...Stom Mens...Verder vond ik haar een Schat van een Mens...maar
3 jaren lang...
Waarom zegt zij altijd...om bij opstekende vingers van Meisjes
te zeggen...Meisjes trouwen toch?
Trouwen de Jongens dan niet?

Thuis ...had ik ook altijd wel iets...Zo kreeg ik altijd pijn in de voeten... van de hetende Meisjes Klompen...
lage klompen met een hard leren bandje over de voeten heen...Dus naar maat
moest ik weer nieuwe klompen en zei
Ik wil zulkse klompen...Dat zijn Jongens Klompen...hoorde ik aan...Je bent toch geen Jongen?

Toch wilde ik die hoge vorm Klompen...

Ik omdat die me geen pijn aan de voeten deden...en zij dachten aan sexverschil der dingen...

Dat ik vaak anders dacht...dan hunnie dan sullie...viel me wel op...

Maar een kind
kan de dingen nog niet helemaal uit verwoorden ...of ...opkomende ...voor zichzelf zeggende...
en toen al helemaal niet...Je moest ...niet anders denken dan eh...Zij of dan eh Hij...
dan zwaaide er al wat!

En als de hele Goegemeente net zo denkt als eh... Hij en als eh...Zij...Ik lopende op de hetende Jongens Klompen
Alweer aanhorende... Je bent toch geen Jongen?

De Juf...Wat willen jullie later worden?
De meesten... er nooit over nagedacht haalden de schouders op...de rest zeiden beroepen
allemaal maar 1 beroep...die voor de Jongens de Jongens waren en voor de Meisjes de
Meisjes waren...
Ik was aan de beurt...
En jij? Politie Juf...
en Piloot en ik noemde een hele rij op...en zei als laatste
en ook Zuster en ook Moeder wil ik allemaal worden...

Dat zijn allemaal Mannen Banen zei de Juf...
terwijl ik vond...dat ik die banen ook kon...(Ik had weer is niet...als een Meisje gedacht...vonden ze dan...
Je lijkt wel een Jongen...

Nee... zei ik dan...want ik wil ook ...Moeder worden...)

Maar ik kwam... vanuit de grote stad...Heb je madame weer... uit de stad...ze denkt altijd anders...dan wij...
(Ze bedachten ...het excuus ...ligt aan de Stad...zo kwam ik er vaak toch weer goed van af!)

(Maar ik was al ...(Wat de meesten niet wisten)
vanaf ongeveer 2 jaar oud...uit de Stad...) Zo zat ik er dan ...over te denken...
Het is gewoon...mijn eigen denkens ...over de dingen...als een Meisje fysiek er toe in staat is...kan
ze ook bijna alle hetende mannen Beroepen doen...vond ik ervan...
En...Zo denk ik... nog steeds..

Pas op TV...een TV serie over...het zwaarste beroeps onderdeel ...bij het leger...
gewone Burgers konden dat... een week of zo ervaren...Mannen en Vrouwen...

Zie je wel...ze hielden 1 Getrouwde Vrouw over...met 4 mannen...
die het helemaal haalden...

Alle Vrouwen verder en alle Mannen verder ...die er aan mee deden
waren onderwijl
afgevallen...Vrouwen en Mannen ook!

Dan denk ik
dat... nog steeds...Dat dacht ik vroeger op de Basisschool al...(als Jong ding)
Het is gewoon...mijn eigen denkens
over de dingen...als een Meisje fysiek... er toe in staat is...(Tegenwoordig zou ik erbij zeggen en ook Psychologisch)...
kan
ze ook bijna... alle hetende Mannen Beroepen doen...vond ik ervan...en misschien vele Mannen ...niet eens...
Fysiek en/of Psychologisch)

Zo denk ik...nog steeds...
Pas op TV...een TV serie over...het zwaarste beroeps onderdeel bij het leger...
gewone Burgers konden dat een week of zo ervaren...Mannen en Vrouwen...

Zie je wel...ze hielden 1 Getrouwde Vrouw over...met 4 Mannen...
die het helemaal haalden...Alle Vrouwen verder ...en alle Mannen verder ...die er aan mee deden
waren onderwijl
al afgevallen...Vrouwen en Mannen ook!

In de hetende Zorg Beroepen... is er al net zo iets gaande...Vrouwen en Mannen
Men kan het... Fysiek en Psychologisch aan...of eh... niet...

Vooraf.. kan men dat... in feite niet weten...maar wel na zo'n 5 a 6 weken...
Net als met Vrouwen bij de Politie...of in het Leger...vooraf kan men het niet weten...net als met
Mannen als wel Vrouwen...in het Leger...

bv voor...Pas op TV...een TV serie over...het zwaarste Beroeps onderdeel... bij het Leger...

Men kan het... bv. Fysiek en Psychologisch aan...of eh... niet...
Vooraf kan men dat ...in feite niet weten...maar wel na zo een... trainings week...

Zie je wel...ze hielden 1 Getrouwde Vrouw over...met 4 Mannen...
die het helemaal haalden...

Vroeger zou men gezegd hebben...Maarrrrr je bent toch geen Jongen?

als een meisje ...voor de hetende mannen banen koos...

Dat Linkse Of en Of Rechtse Hokjes denken...
Mooi om te Zien...hoe men dat...toen het Hokjes denken...meer in het Midden... tracht te zetten...
Maar...je moet er wel...de kans voor krijgen...(Ook als man zijnde)
om gezamelijk ...het Huishouden te doen...bv.

Viel me op...Hoe vaak de kans
via Huis uit... al niet kwam...via derden niet kwam...via anderen... niet kwam...
(Soms dacht ik...Ik ben in feite
te vroeg geboren...een halve eeuw verderop geboren...was ik gewoon
(Vanaf jong Kind af aan...Beroeps Wens No1)...bij de Politie... gekomen...maar toen ...niet dus!)

Veel hangt dus af...van derden...in een Mensen leven!

Degenen die nu... bij de oa Politie willen...zeggen ze niet meer van... tegen Meisjes...maar...
Je bent toch geen Jongen?

Tegenwoordig...Als een Vrouw... Moeders de Vrouw zelfs...Hoge klompen wilt dragen...in deze Tijd...dan
draagt ze die gewoon...in en om de Boerderij!

(Soms dacht ik...Ik ben in feite
te vroeg geboren...een halve eeuw verderop geboren...en ik had geen kritiek commentaar op me af gehad...voor
mijn Klompen type...wens...)

Soms... dacht ik...Ik ben in feite
te vroeg geboren...een halve eeuw verderop geboren...had mijn Schooljuf... nooit zulks stoms gezegd...Meisjes
trouwen toch...Toen...en met haar hele lichaamshouding ...ging ze richting de Jongens...hun Vragen wel beantwoordde...

Kortom in feite...zat mijn eigen denken ...al heel vroeg Neutraal te zijn...ik dacht (Psychologisch)...Genderneutraal...dan over al
die dingen...

Dat viel toen...buiten hun Hokjes systeem om...Als ze maar 100 keer zeggen...Je lijkt wel een Jongen...tegen
een meisje...kan je het geloven zelfs...en er naar gaan leven zelfs...

Dito tegen Jongens...Je lijkt wel een Meisje...Als ze dat 100x zeggen...kan men er naar gaan leven...

Maar...
Zo zat ik niet in elkaar...want ik dacht altijd wel...Maar...Ik wil ook... Moeder worden...

dus ik werd er niet toe overgehaald...(Psychologisch)...Een Lesbisch Meisjes Jongen te worden of een Transsexueel...
want die richting... wordt vaak...door de naasten er zelf... erin gestuurd...

(Heb ik het niet over ...Gen... Trans en Gen Geboren Homo's ...ed!)
wel over
Ik wilde Hoge Klompjes
omdat die geen pijn aan m'n voeten deden
en anderen
hadden het over...Je lijkt wel een Jongen...

(Mijn denkens... zat vaak anders in elkaar...ik was niet bezig met sex type geaardheid maar...met
iets heel anders...De School... was een Pokken end ver lopen...en daarvoor ...wilde ik die Hoge klompjes...
die geen pijn aan de voeten deden...

Zie je wel...Ik dacht heel anders... over de dingen dan eh...Zij en dan eh...Hij...vroeger...

Ik een Jongen?

Kortom in feite...zat mijn eigen denken ...al heel vroeg...Discriminatieloos...Neutraal te zijn...ik dacht Genderneutraal...dan... over al
die dingen...
want
het kon me...
totaal geen ene bal schelen...
of men mij ...een Meisje
of een Jongen vonden...
Ik vond.... in mijn ogen... vond ik ze... (Heel Gender Neutraal denkende)
als dat ...in mijn Geest Denken zo zit....ze allebei... oke!

(Heb ik het... Psychologisch er over...(over mezelf)...(Wat ik niet als probleem had... en heb...)
er zijn ook Mensen
met fysieke zaken (Genderneutraal) ermee...)

Kortom in feite...zat mijn eigen denken ...al heel vroeg Neutraal te zijn...ik dacht Genderneutraal...over al
die dingen...In feite is het... geen Probleem...Genderneutraal te zijn...(Psychologisch Gender Neutraal...alleen zo
kan je... echt Discrimininatieloos zijn nl...to van Jezelf...en oa oa
over de sexgeaardheid... en beroep ...van anderen... ed ...van anderen...)

Als dat... ook een Hokje is...Het zij zo...maar dat is dan wel... een Hokje...in het Midden...

Als dan
alle ...die hetende Mannen beroepen
niet voor mij te krijgen zijn...(Ging ik er niet over ....door zeikzeuren...)maar dacht aan...wat
ik als Kindzijnde ...allemaal ...opgenoemd had...)...en wel...Zuster... en ...ook Moeder... worden...
oke
ik ging ...in die route verder...

(Als ouwetje... kan ik er... nog welis over Zeikzeuren gaan...in mijn Hoofd...)

Viel me op...Hoe vaak de kans
via Huis uit... al niet kwam...via derden niet kwam...via anderen... niet kwam...

(Soms dacht ik...(en denk dat ...als inmiddels Ouwetje... nog net zo)...Ik ben in feite
te vroeg geboren...een halve eeuw verderop geboren...dan was ik gewoon
(Vanaf jong Kind af aan...Beroeps Wens No1)...bij de Politie... gekomen...en
zeker weten...Ik had ook tien...decennia's...die week...bij het Leger gehaald!

Maar...Door de Macht ...van Derden...toen...werd ik dat ...dus niet!)

(Kortom...(Over de Toen Macht van Derden)...Als ouwetje... kan ik er... nog welis ...over Zeikzeuren gaan...in mijn Hoofd...)

Nou zo kan die wel weer...Fijne Zaterdag allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 08 mei 2021, 15:03

En

Leuk die verhalen van vroeger van je lt.
Je was je al vroeg, aan het opkomen, in hoofd, tegen onrecht, of als het niet
logisch klonk, maar het te kunnen zeggen,
ontbrak je, zei je me weleens.
Je zei me eens, je zag eens een echte verkeersongeval, was daar zo geshockt door, dat
je er lange tijd, niet eens, over na dacht. Zomaar op een dag, zag je het weer voor je.
Er was een vrouw, op de fiets, overreden door een vrachtwagen, je had geen idee, waarom
het er na zoveel tijd, zo plots, uit je geheugen kwam.
Zelfs toen ,zei je het, nergens hardop.
Nooit er 1 ding over gezegd ergens, 65 Jaar later, vertelde je het mij.
Je zei me, het zat, in een soort , geheugen val, te diep, om het te kunnen herinneren.
Trauma shocks, zitten vaak ook zo, in elkaar, als het, in een geheugen val, terecht komt, lijkt
het uit het geheugen te zijn.
Heb je nog, fysieke en psychologische vormen er van.
Als kindzijnde,viel je eens van een dak af. Je zei me, van en hersenschudding, wist je nog niets van.
Maar je stond op, en liep naar school toe, kotste een paar keren en dat was dat.
Lange tijd een soort van hoofdpijnen gehad.
Je zat in de klas, vertelde je me, en wist niets meer af, van rekenen.
Je keek er naar, het zei je niets meer.
Ook veel van de taal, was je kwijt van.
De leeraren zaten er, over te praten, je hoorde ze, en ze zeiden, komt omdat ze, een nare jeugd heeft gehad.
Toen dacht je, ook plots, wat stom, praten die grote mensen er over, want kort ervoor, had je altijd
goede cijfers gehad, en toen had je, ook, een nare jeugd gehad.
Dus moest de oorzaak, volgens jou, wat anders zijn. bv die Dikke zere bult op je hoofd en alsmaar hoofdpijn.
Maar het kwam, als herinnering, pas veel later, naar boven.
Je keek vaker, vanaf het dak van de boerderij, of je vriendinnetje, al op weg was, naar school, dan liepen
jullie samen op. Die dag had je laarsjes aan, wegens het regende., en toen ben je uitgegleden, op dat dak en
zei er thuis niets over, anders, kreeg je nog een pak slaag, op je zere hoofd, wegens. je mocht het dak niet op.
Maar die herinnering er over, was maanden later pas.
Misschien zat er, een bloedplek of zo, in dat geheugen gebied., zei je me, dat maar langzaam, verdween.
En dat, ook , op het taal en reken geheugen gebied.
Een ongeval geheugen val, is dat, zo noem jij dat.
Ergens door, is het geheugen ervan, er plots weer. Kort erop, of weken later, of jaren later of
het lost zich, nooit meer op.
Ik moest wel, erg lachen om je lt, je ging de verpleging in, en nam in het geheim, prive rekenlessen.
wgs met het eind examen, had je ook, verpleegkundig rekenen en verdunningen.
Je kwam goed dat eindexamen door en zei me, maar rekenen op me werk, ben ik nooit tegen gekomen.
Al die vele jaren er , voor niets aan geploeterd. Want alles was,in die tijd, kant en klaar, in flessen en doosjes
en potjes, door de fabrieken gezet.
In winkels, alles geteld via de kassa, benzine halen, nergens hoeft er meer gerekend.
Je bent die prive rekenlessen gaan laten en het bleef, een zwakte voortaan, hoofdrekenen en taal ook.
Eigen schuld dikke bult, had je maar niet, het dak, op moeten gaan, zei je me, maar hoe je, als kind hoorde, hoe
die grote mensen, het vertaalden, als oorzaak, slecht met hoofdrekenen, en toen niet best met de taal grammatica,
had je wel door, daar klopt niets van.
Je ging extra veel lezen, om de taal, en had erg veel, voor het rekenen prive betaald, maar dat je het, niet nodig
bleek te hebben, alles te moeten, kunnen uitrekenen, uit het hoofd, was een erge aparte gewaarwording, voor je.
Vooral toen je het is, wel nodig had, voor een bepaalde studie, bestond er voor, de rekenmachiene.
En daar was je, reuze blij mee, en behaalde, zo ook, dat diploma.
Maar echt genezen, is het volgens jou, het nooit, je bleef zwaktes houden, in de taal en vooral , in het reken gebied,
van je hoofd en voor dat voorval, haalde je daarmee, erg goede cijfers.
Hoeveel kinderen , hebben ook zoiets, op speelplaatsen gekregen ed. zei je me, uit of thuis, door een
hoofd ongeval.
Moet je , die zgn lach videos programmas een zien. Volgens jou, zijn kinderen, tigs wilder, aan het spelen, dan vroeger.
Volgens jou, kan je, door een shock, ook een geheugen val hebben,of door een ongeval.
Het is ook opvallend, hoeveel getuigen, van een ongeval, het achteraf gezien, het faliekant mis bleken te hebben.
Hun geheugen, zit dan nog, in een soort, van geheugen val. dat vroeg of laat, wel naar boven komen kan, of
misschien wel nooit.
Een shock is volgen lt, te vergelijken met, een soort van ongeval, een boem in de hersenen.
Hersenvocht, of bloed, kan op dat geheugen gebied, terecht zijn gekomen, of de val ervan, door de boem, in
dat geheugen gebied, het geheugen valt dan, te diep.
Met een moeilijke jeugd gehad, heeft dat, niets mee van doen.
Het moet, door iets, in het nu, gebeurd zijn.
Eerst mooie reken cijfers, en plots, er een zooitje, van maken, is zo een vb.
Al het geld, er aan besteed, zei lt me, zal ze maar niet, gaan uitleggen, maar wel veel lezen, legt ze me
al vaker, wel uit.
De taal is altijd, maar rekenen, is en blijft, nog maar de vraag, of dat zo , een jarenlange, als schoolvak, zo blijft.
als ook een rekenmachiene , alles voor je uitlegt.
Ik moet, al snel, de 2de prik halen, tegen corona. Brrrr
Lt, moet de 1ste nog halen, na mij.
ze zei me, als ze de cijfers, over lands prikken hoort, ze zeggen er nooit bij, veel mensen,
zijn niet gegaan, omdat ze ziek zijn, of nog steeds. Wel de aanvrage gehad, maar nog niet op gereageerd.
zelf met longontsteking en zware spierpijnen, was ze al blij, dat ze der wc haalde, in der eigen flatje.
Maar daar gaat het nooit over, als ze het hebben over, de niet komers, dat velen best wel, ziek kunnen zijn,
in een heel land. Alleen dat er, daarom al, zoveel, weg blijven.
Gewone zieken thuis, of in een ziekenhuis, Prik weigeraars, zijn dat ook niet namelijk.
Oke lt, sterkte, met je herstel, en succes, met je golf hobbie. Liefs van tiff. :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 mei 2021, 02:36

Naamloos... :)

(Hier had ik het pas ook over...en dacht er net zo over...
Jeangu Macrooy lijkt helaas in de onderste regionen te gaan eindigen
op het Songfestival. De bookmakers zetten zijn nummer Birth of a New Age
op plaats 30 (er doen 39 landen mee).
En helaas hebben de wedkantoren het heel erg vaak bij het rechte eind.


Afbeelding
https://www.ad.nl/binnenland/de-alterna ... ~a2975ed5/
(Onderaan)
mi.De meeste mensen...hebben nu...hele andere behoeftes...Lekker dansen
dan alweer iemand aan
te horen... die aan het schoppen is...naar het blanke ras toe...hoe slecht die wel zijn
en hoe goed zij wel zijn...Dat hebben we nou al wel genoeg gehad...

De Corona tijdperk...was al zwaar genoeg...Veel Mensen hebben behoeftes aan feesten...aan
dansen en mee zingen...aan een gezellige
Songfestival...en aan een vrolijke positieve... herontdekking...van de wereld... om zich heen...

Ik zat TV te kijken en zei...kijk jij niet mee...mijn jongere Loge...die zei...Ik zit op m'n telefoon...

Nou ja...sommige uitspraken...van de Generaties...na mijn Generatie...klinken best
wonderlijk...

Maar mi voor die Generaties...hoeft de NOP... niet van alles kapot voor te maken...aan bekende
TV Programma's ...daar stijgen
de kijkcijfers niet van...bij de NPO Jongeren programma's...Ze zitten namelijk bijna allemaal op de
Telefoon...

Een kennis van me...haar Dochter en Vriendje ken ik ook...ze kwamen gezellig langs...
voor ik wist... hoe het heette...zaten ze samen op hun Mobieltje...of de rest van de wereld niet
meer bestond...aan het doen zijn...TV aan of uit...maakten ze niks uit...

Zitten ze naast elkaar...zitten ze... nog samen ...op de Mobiel... met elkaar...te mobielen...
Een ervan ging ...op het toilet... nog zitten ...op de mobiel...

Een loge van me...zit ook op de WC...op de telefoon...
Zullen we de afwas voor je doen?
Samen naast het afwassen...zitten ze onderwijl nog... op de mobiel...

Ik denk ...dat wij vroeger...heel anders zaten samen...op welke bankstel zittende... dan ook...

Misschien is het ...een ingeslopen Corona gedrag...als ze op de Mobiel zitten...zitten met welke
afstand van elkaar...
dan ook... niet aan elkaar...maar samen ...met elkaar...zitten ze... op hun mobiel...Zou
het zoiets zijn...dat ze ...de corona regels... zo...in acht ...denken te nemen???

Vroeger als je...een verliefd stel op bezoek had...waren ze maar zo... helemaal verzonken in elkaar...daar
zat geen telefoon... tussen te tussenen...of ...een mobieltje...

Tegenwoordig...kan je denken...zijn ze nou verliefd op elkaar ...of verliefd op ...elkaars Mobieltje...???

Tegenwoordig...Kijk ...er komt wat leuks op TV...Nee...wij zitten ...op de Mobiel...

Beiden met de koppies ...naar beneden...kunnen ze dat ...uren volhouden...met dat zitten ...op de Mobiel...

He zeg...ik ben er ook nog...Ja reuze gezellig hier... hoor ik aan...Koffie Thee of Fris...Hmmm lekker doe maar Fris...
Als ik
(Als Ouwetje van 78 jaar) dus... dat programma op TV kijk...staat er morgen...vast en zeker...
op een Internet krant...veel Jongeren...keken naar
dat Programma...

Misschien hebben jongeren meer ogen...en zien ze onderwijl toch...wat er op TV gaande is...die
op de Telefoon zit...mijn loge nu...zegt soms zelfs commentaar...op wat er op TV is...dan kijk ik die persoon
aan...maar die zit alweer...met het koppie naar beneden...die zit... op zijn Telefoon...

Ieder zijns haars meug...ik zeg er nooit wat van...maar soms een opmerking als...Ik ben er ook nog...
of ...het is leuk op TV...Kijk je mee? Nou dat mee kijken...houden ze... vaak...erg kort vol...ze zitten
alweer...met de koppies naar beneden...en zitten...op hun Mobiel...of op hun Telefoon...

Vroeger zeiden we... de dingen in elkaars oor...maar de tijden ...zijn veranderd...we moeten het er
maar mee doen...

Jullie Trusten
en voor de Moeders... Al of niet ... met zitters ...op hun Mobiel erbij
of erbij...zitters... op hun Telefoon ...een gezellige Moederdag morgen...
Afbeelding
Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 mei 2021, 13:56

Loosalarm... :)

(Iemand vroeg me...waarom denk je...dat je die Koningsbrugge ...vroeger wel gehaald zou hebben?
Tja dan moet ik... in het verleden duiken...en kan wel rijen voorbeelden opnoemen...met dito verhalen erbij...

Ik was 23 jaar of zo...met een collega vriendin... op vakantie op Ibiza...Zij was jonger dan ik...ook jonger in opleidingsniveau ed.
Ze mocht van haar... erge grevo Moeder mee...als ik haar heelhuids terug bracht...

We liepen de lange Boulevard op...en plots kregen we beiden...een glas champagne in onze handen...van 2 Mannen
in witte Marine Uniformen...(Ik zag gelijk ...dat zijn hoge rangen op hun Marine kledij) In verschillende talen ons trachten uit te leggen...eentje van ze... was jarig...

Ik zei we gaan zwemmen...Zei de hoogste in rang...het zwembad in ons hotel... is het grootste en mooiste zoetwater zwembad op het eiland...(Heb ik het wel...over vele decennia ...een halve eeuw omtrent...terug)

Ik zei...we gaan niet uit met gehuwde mannen...zei die ene ...op die manier gaan we niet met jullie om
gewoon gezellig zijn...op zijn verjaardag...Kom op we gaan zwemmen...Wij met ze mee...

Na een best lange poos er gezwommen...moesten ze terug naar het schip...opeens grote paniek...De oudste in rang...was
zijn Autosleutels kwijt...zat in het zwembroek zakje...

Ik zei geen paniek...ik haal je sleutels wel en nam een snoekduik ...in dat water...aan het einde van die zwembaan kwam ik
boven met de sleutels...Hij was helemaal perplex en zei...vrouwen als jij...kunnen we bij de Marine ook heel goed gebruiken...

Ik heb vele decennia... met hem gecorrespondeerd...in de engels en duitse taal...Met zijn vrouw
logeerde die... een paar keren bij ons...en weer wat jaren later...
dan lieten... mijn DJ en ik... hun... heel Nederland zien... vooral...de mooiste plekken...

Maar een hele hoge... bij de (Spaanse) Marine...(Ome)...was die wel...
en die ...zei ...Met zijn Beroeps Kenners blik...dat wel...
Hij was helemaal perplex en zei...vrouwen als jij...kunnen we bij... de Marine ...ook... heel goed gebruiken...

Hij kreeg
zware Rheuma ...middelbaar...richting pensioen... schrijven en typen ging niet meer...zijn vrouw nam dat over...maar ging dat
alengs laten...zo verwaterde het...jammer genoeg...op den duur...

Ik was als 10 jarige
in de Grote stad gekomen...er was een groot buitenbad...We mochten er zwemmen zoveel het kon...maar erg vaak...was ik de enige
in dat hele grote stads zwembad...wgs de temperatuur... vonden de Stadsen...het te koud of om regens ed.
Dan ging ik.... er toch erheen...(Vooral in de vakantietijden elke dag...)
en leerde mezelf ...onder water te zwemmen...steeds meer en meer tm ...ik kon...de hele baan heen en meteen de hele baan terug...

De badjufs schrokken... er vaak van...Waar is dat Kind gebleven?
Dan kwam ik plots
boven ...met de handen vol dingen...een gebit ...knopen ...munten...sieraden
en jawel...sleutels...en kreeg... 10 cent van ze...dan kon ik gratis wat kopen...in het niks te doene winkelkraampje...

(Jong geleerd oud gedaan heet dat schijnbaar! tm
later zulks ..aan te horen...(en wel....Van een hele hoge Ome... een kenner bij uitstek...bij de Spaanse Marine)
Vrouwen als jij...kunnen we bij... de Marine ...ook heel goed gebruiken...)

Vanaf de gewone kant af...Mijn hoge Snoekduik ...zo het water in gaande...vond die ook... erg mooi... om te Zien...
en de snelheid... van mijn banen Zwemmen...was die ook... perplex over...

Als kind zijnde...Mijn Oudste Zus en oudste Stiefzus...werkten toen beiden... in de Bijenkorf...
Op een dag... mocht ik...(Als jongste zusje (ik toen 13 jaar) van hun Personeel) een Vakantie doorbrengen...in een Bijenkorf Vakantie huis...aan een best groot meer...een Provincie verderop was dat...
(In mijn Ogen... nog alijd... de allermooiste vakantie ooit gehad...een Hemel op Aarde... vond ik het ...daar...)

Ze organiseerden er best vaak ...oa oa oa Zwemwedstrijden...en wel... voor het hele Dorp en Regio erbij...
Dan moesten we helemaal
om het Meer wandelen ...kwamen bij een hele hoge brug uit...en degenen die dan dat... nog durfden
sprongen er af...om... wie het eerste... bij dat Vakantiehuis aan de Overkant was...

Een jonge man was me net... een schouder breeddte voor...Hij no 1 en ik als toen nog...te klein jong ding voor mijn leeftijd
was No 2...
Ik had al gedouched...en was met iemand ...aan het Tafeltennissen...toen No 3 pas kwam...allemaal grote Mensen
kwamen binnen...de andere Kinderen... die mee deden...kwamen pas...hele tijden later aan...

(Maar die snelheid ...met Zwemmen van me...had ik mezelf getraind... in dat Open Stads Zwembad!
Terwijl ...de hele vrijzijnden Stadsen...om het weertype... in hun huis bleven...)

De Prijs was toen...voor de 2de plek...Een houtendoos... met geconfijte vruchten...
(Wat ik deelde ...met mijn Slaapzaal genoten ...er)

In dat Meer ...was het toen ... wel geinig...Je kon er... een Snoekduik nemen
en met ...een Grote Vis...in je Badpak ...boven komen...(Dan gilde de rest aan de kant
zich er... de geks van...als ik zo... boven water kwam!
Dan haalde ik ...die zwaar spartelende Vis eruit... en zette het zachtjes terug ...het Water in...)

Ik bedoel... als ik schrijf ...bedoel ik dat ...serieus...vroeger
zou ik... zo'n Koningsbrugge... ook gehaald hebben...Ik dook ...overal ...vanaf...en kon
Zwemmen ...al heel jong...zo snel... als wat
en iets ...op de bodem vinden...van welk water dan ook...was ook al... geen punt!

Met een soort Dorpse vaart daar...ook zo... een Zwemwedstrijd...alweer kwam ik
als tweede aan...en het hele Dorp en Regio.......er achter aan...

De Prijs was ook toen...voor de 2de plek...ook daar...Een houtendoos ...met geconfijte vruchten...
(Dito...Wat ik deelde... met mijn Slaapzaal genoten ...er)

Dus met mijn inmiddels 23 jaar
die sleutels vinden... op de Bodem...van een... Schoon helder uitziende Zwembad...was een drama
voor de verliezer ervan...maar voor mij ...daarmee... boven water te komen...was ...om te doen...een...Eitje...voor me!

Ik heb nog rijen voorbeelden...waarom...ik...die Koningsbrugge ...vroeger... wel gehaald zou hebben?
Maar nu laat ik het erbij...Fijne Zondag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las net...
In totaal zijn er 72 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 71 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 5 minuten) voor een gewone Huis Tuin en Keuken Forum...Ik heb op Moederdag...best veel op visite! :lol: :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 mei 2021, 03:03

Alarm... :)

(Ik vind dat... erg veel Mensen... op de TV te zien...vooral vanaf Middelbaar...er momenteel...erg heel erg vermoeid eruit zien...

Vervolg...
Ik woonde dus ...op een Boerderij...vanaf 5 jaar tm mijn 10de jaar... en het was niet de bedoeling dat ik vrije tijd had...in vrijetijd...
Altijd werken
in en om de Boerderij en op het land...en naar school lopen heen en terug en dat 2x per dag...Tussen de
Middag...Overblijven ...deden ze daar niet aan...we woonden op 1 Boerderij na ...aan het eind...van dat Dorp...dus het ver lopen naar school en terug...Zondags 2x naar de kerk in het Dorp...was ook lopen...Ik leg dit uit...wat het verschil is...met veel Kinderen
die in het Dorp...vlak bij School...in een gewoon huis woonden...

M'n Vriendinnetje was plots ...aan het huilen op het Schoolplein...Ik vroeg wat er was...Ze zei wij hebben een Varkensboerderij...en ervoor is het Fietspad naar School toe...langs de grote weg en het Kanaal...Wij lopen altijd binnendoor...
Grote kinderen... fietsen altijd daar...

Kom ik op de Speelplaats...zegt die grote Jongen daar...steeds...Leida Stink...
Nou had ik op die School helemaal nooit een Kind zien en horen pesten...Ik zei tegen haar...Ik leer het hem wel af...

Onee zei ze...dat kan niet...Jij bent nog zo klein en we zitten in de 3de klas en die grote Jongen in de 6de klas...
Nou en...zei ik...

Ik liep naar die grote Jongen...legde de zaak uit...dat die dat moest laten...anders leg ik je neer...hier op
het Schoolplein...Hij riep naar mijn vriendinnetje ...Leida stink...

Ik deed iets met armen en benen...en daar lag die languit...maar ik zelf ook...Ik deed mijn benen om zijn maag heen
en kneep de benen naar elkaar toe...Dat Gozertje gilde zich te gek...

De hele School stond erom heen...en hoorde aan...dat die het nooit meer doen zou...
Nog effetjes goed extra met mijn benen ...steviger om het lichaam heen gedaan...zijn maag
met de knieen... nog even extra fijn geknepen...en toen ging ik staan...

De Meesters en Juf klapten in de Handen ...en prezen me...
(Niks geen gepreek...wgs vechten ed)

Het was de eerste keer ...en de laatste keer...dat ik ooit gevochten heb...maar ik wist ...vanaf toen...dat ik
het kon...en de rest van de School... wist het ook...en dat is ...al genoeg ...

In mijn verdere leven...kon ik soms ...iemand aan kijken... zo van...Ik leg je zo neer...kijken hoe je gaat kermen...
als ik mijn benen om je maag leg...(Als Blikken konden doden...)...Dat bleek ook genoeg...bij Schoolkinderen
en op de lange wandelweg...van en naar School toe...en ook toen ik later...toen ik naar de grote Stad ging...met mijn 10de jaar...

In nood ...stond ik dan mijn Mannetje/Vrouwtje...(Met...Als Blikken konden doden...)...Dat bleek ook genoeg...bij Schoolkinderen en Straat Kinderen...Maar die Leida had weer het gewone leven...werd niet meer gepest...

Dus als ik type...
Die Koningsbrugge... Zou ik ook gehaald hebben vroeger...want In nood.. stond ik dan mijn Mannetje/Vrouwtje...Zeker weten!

Ik had als jong ding al de droomwens...Later ga ik bij de Politie...

En begreep wel...daar moest mijn lichaams Conditie er wel naar zijn...Met zulkse gedachtes...was ver te moeten lopen naar school...als een soort training voor me...(Ook een Meisje op de Toekomst voorbereid zijn...leek dat wel...al zei
ik dat ...nooit hardop...)

Maar lange afstanden te moeten lopen...dan ging ik ...of Snellopen of Hardlopen...daarmee bezig...verveelde ik me... geen moment...

Ik mocht nooit buiten spelen er was teveel werk te doen ...op die Boerderij...(Ik leek er wel een werkpaard in vrije tijd)

Maar op een dag...Ik kreeg een tweede hands fiets...met hoge klossen op de pedalen...ze zeiden erbij...omdat
naar School zover lopen is...
Had ik net 3 jaren...zonder fiets naar school gelopen met korte beentjes...en toen ik groter was dan eerst...kreeg ik een fiets...
Ik zei ...die gebruik ik niet...Ik kom allemaal Kindertjes tegen...die dat moeten lopen...en ik ben groter en kom aan zetten met een fiets...Ze vonden me een ondankbaar kind...

Maar op een dag...na 3 jaren nog nooit buiten gespeeld...Ik vroeg of ik ...net als de andere Kinderen... ook buiten mocht spelen...dan ga ik fietsen...

Ze waren blij ...dat ik die fiets ging gebruiken...Ik mocht op zaterdag Middags... fietsen buiten...Wel achter op het Pad blijven...
en niet over de Heide gaan...je moet voor de Loopgraven blijven...Geen idee wat dat waren??? Maar dat ontdekte ik dan
zelf wel...tijdens wandelen of fietsen op de Heide...

Fietsen over Heide...is een heel zwaar ...Heidens...karwei...en plots...ja hoor ik lag languit...en zag dat het heel lang was...waar ik
in gevallen was...Dat was nog een Loop-graaf van de Oorlog daar...Nou tot zover mocht ik...

Dan maar is... de andere kant op fietsen...best ver was ik al...toen ik een groep grote Jongens zag...die de Heuvels op en af Fietsten...Ik vroeg...mag ik met jullie mee doen? Dat mocht...

Ze legden me uit...zo ga je de heuvels af...we hebben er ...een fiets pad in gefietst...en die kant? Niet doen daar staan allemaal
struiken en boompjes...Na een poos ...al het simpelste al gedaan...Ik dacht...Ik ga over de Struiken en de boompjes heen fietsen...

Hield het stuur extra vast...en daar ging ik...vanaf de top van die heuvel...over van alles heen...en kwam verderop...gewoon netjes... neer...

Maar... geen 1... van die grote Jongens...durfden dat!

Wel hoorde ik...Kom je volgende week weer...Fiets crossen?

Als ik alles optel ...wat ik allemaal heb uitgespookt...en thuis nooit verteld heb...en ook niet op School...
Nou zo
weet ik gewoon...dat ik zo'n trainingsweek ...en wel heel lang vroeger...(Minstens tm in de 30 jaar)...ook zou hebben gehaald...dat van Koningsbrugge...

Ik mocht dus ...steeds meer buiten spelen...en verdwaalde welis...daar...in die Bossen en Heide...op de Veluwe...

dan keek ik... naar de zon...Hoe staat die erbij...Nou dan moet ik... zo terug lopen...en kwam altijd netjes ...op tijd...voor het avond eten thuis...

Als ik zo...de Heide over ging...kwam ik vanzelf...bij de Loense Watervallen uit...

(Ik had nooit wat mee...aan eten of drinken en horloge ed.) Dus van dat overheerlijke koele water daar...deed ik me tegoed aan...en even erin pootje baden...voeten laten drogen en weer terug naar huis...en kwam altijd netjes ...op tijd...voor het avond eten thuis...

(Tussen mijn 8ste en 10de jaar)...Op een gegeven moment...had ik...in die nabije regio ...overal gelopen of gefietst...(Daar werd ik erg sterk van!)
Kende er... alle Dorpjes er...Thuis dachten ze...dat ik... op het pad achter fietste of wandelde...er aan het buiten spelen was...heette dat!

Zelf vond ik
van mezelf...de Wonderlijke Kunst...dat ik altijd...op tijd thuis was...hoe ver ik ook... gewandeld of gefiets had...
Zonder enige Horloge...ik kwam altijd netjes ...op tijd...voor het avond eten... thuis...

Schoof aan de grote tafel ...erbij aan...(Had ik net bv een grote Dorpen tocht ronde met de fiets gemaakt)
en ...niemand vroeg wat...maar...heel soms... lekker buiten gespeeld? Ja!

En
al die jaren...ben ik alleen op stap geweest...maar ik had... her en der... wel Vrienden gemaakt...jong en oud...die ik onderweg ontmoet had...(En met regelmaat...even... langs ging)

Echt lekker groeien deed ik pas...toen ik op mijn 10 verjaardag...naar de grote stad terug ging...en er erg veel...ging Zwemmen...in een Open Zwembad...elke vrije tijd kans... pakte ik aan...te gaan Zwemmen...en van de lage
en hoge Duikplank ging duiken...en veel baantjes trekken...(Boven en Onder water)
(Ook dat deed ik vaak... in mijn eentje...om het weer...te koud te nat te dit te dat...)...bleef de rest...van die stadswijk thuis...maar ik ...niet dus!

(En werd ermee...toch netjes 1m 65...de maat lengte...die de Politie Vrouwen vroeger ...moesten hebben...(Als ze er toen al is eentje aan namen...)

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. Er is toch iets gaande ...wat niet klopt ...tegenwoordig...
vb
Gisteren... zat ik TV te kijken NPO 2...Een leuk Programma met Nick en Simon...over
Abba van vroeger...dat bezig zijnde...Opeens ...een hoop heibel...blijkt een
Reclame te zijn...een Reclame
blok zelfs...midden
in dat Programma...op Zondag...op Moederdag...

(Ik dacht...ik heb de TV toch niet... op een commerciele zender staan...die plots ...met een
Reclame overal doorheen rammelt...Maar nee...Het was NL 2 NPO2?)
Na die Reclame ...lieten ze... het volgende programma...uit de gids... tonen...???...) :shock:

Zie je wel...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van! :roll:

PSS.
Zien jullie wel...Dat ik alsmaar gelijk had...(met mijn uitleg er over)
dat met dat alles ...in het CDA gaande was
en die hele Rutte
er totaal helemaal niks mee van doen had zelfs...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... d=msedgntp

(tm het werd... een hele Schorem Politiek...op die ene af
vanaf 1 een paar etc.etc etc Maar... het Toppunt
van Schorem Politiek...is wel...
Dat Rutte...van die ene CDA'er... excuus moest aanbieden aan de Tweede Kamer
en aan Omtzigt en aan het CDA! :arrow: (Daar hebben ze hele
mooie zwarte gaten voor uit gevonden...voor zulkse lieden!) (En...er komen er steeds meer bij...en steeds
dichter bij... de Aarde ...ook!)
Omdat
die hele Rutte
er totaal helemaal niks mee van doen had zelfs...

Maar...Zien jullie wel...Dat ik alsmaar gelijk had...(met mijn uitleg hiero er over)
dat met dat alles ...alleen in het CDA... gaande was :!:

Het Toppunt van (Politieke)...Geks en Slecht... werd...
dat die Omtzigt... met die ene ging mee doen...terwijl die precies wist...
dat met dat alles ...alleen in het CDA gaande was
en die hele Rutte
er totaal helemaal niks mee van doen had zelfs...

(Er zijn meer Mensen (Electoralen) die het allemaal snappen...Daarom won het CDA geen zetels
met de laatste Verkiezingen...ze verloren Zetels!)

En nog steeds... doet het CDA hetzelfde...doen of alles aan Rutte lag.... en niet met hem
willen Regeren...(Nou ja... dan weten jullie ook is... wat Schorem politiek is...)
Een ander de schuld... zo geven is dat...De waarhedens omkeren is dat!)

(Als ze dat zo blijven doen...blijkt alsmaar...nog steeds ....Misschien
moet die Hugo de Jonge is ...(Die hoort niet bij die Schorem rij nl)...
(Nu het nog kan)...weg gaan uit CDA...en zich voegen bij...waarvan hij snapt...Daar pas ik bij!
En zijn op hem gekozen...Zetels aantallen mee nemen ...) :!:


(Tip...Voor de rest...Ik weet zeker...dat ik hiero...ook heb uitgelegd...hoe die Gasten allemaal...tm de ex 2de Kamer
Voorzitster (die van de PvdA) aan toe...
dat Zwarte Gat ontlopen kunnen!)

(Van mij hoeft niks...Je hoeft mij niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...Ik tracht het welis uit te leggen!) :idea:
(Thats is all in the Game!)

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/05/09/ho ... n-a4043003
Voor de rest...Zien jullie wel...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van! :roll:

Kom ik ben toe...aan een bakkie Koffie met een lekker Sigaretje erbij... :lol: :roll:

PSSS.
Jeetje Miena...
Ik kreeg al vroeg de vraag...leg nog is uit...Wat? Nou dat!
Nou... ik zei...Ik type het wel...

Er kwam een Vaccante plek...voor de Fractie Voorzitter secu Partij Leider...bij het CDA...
Er was maar 1 Kandidaat...en wel Hugo de Jonge...

Opeens als uit de lucht komen vallen ...schoof men die Pieter Omtzigt ook bij als Kandidaat...

(Die de Jonge in zware Corina tijd bezigheid op VWS) (Moest bij de CDA Leden...zich
gaan Profileren...ermee bezig zijn...

Die Omtzigt was al een end populair...geworden...wgs zijn Onderzoek naar de
Toeslagen affaire)...Het kwam steeds meer richting de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

(Dat gingen ze al omkeren...of de Premier de Eindverantwoordelijke is...aan het doen zijn...)
Maarrrr... als ze die Omtzigt nu ...van dat Onderzoeks project af kunnen krijgen...en nog meer
dat gaan doen...omkeren...of de Premier de Eindverantwoordelijke is...aan het doen zijn...
dan wordt het Parade Paardje van het CDA gespaard en vast Premier...met de meeste stemmen...
bij de Verkiezingen
Daar was die toen CDA Voorzitter
van overtuigd...die Wopke wint dat...)(Dus die moest
zwaar uit de luwte gehouden...

Maarrrrrrrrrrrr Het kwam steeds meer richting de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)(En dat is die Wopke H)

Het pakte voor die Partij Voorzitter...allemaal... niet uit zo ze het bedoelden...De CDA Kiezers leden...stemden
met een kleine meerderheid
voor Hugo de Jonge en niet voor Omtzigt!
(Het doorschuifplan mislukte dus!)

Die Omtzigt bleef een Gewoon 2de Kamerlid ermee...
wgs zijn Onderzoek naar de
Toeslagen affaire)...Het kwam steeds meer richting(Zo vlak voor de Verkiezingen...
Het Parade paardje van het CDA)...
is de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

(Ik ga niet uitleggen hoe druk die de Jonge het had...met alles bij elkaar
maar het meest logische was...dat die Pieter Omtzigt...Fractie Voorzitter werd...
(Toen de Jonge ermee stopte)
Maar...
Daar kwam uit de lucht vallen...Jawel...het Parade Paardje van het CDA...nam die plek in
(Zonder leden verkiezing van het CDA...over Omtzigt en Hoekstra)

De Jonge (Ook CDA)...ging gewoon verder met zijn VWS Plek...
en met de Corona bestrijding...

(Dus de Verantwoordelijkste... omtrent de Toeslagen affaire...ging daar niet mee bezig zijn
maar met de plek als Fractie Voorzitter van het CDA te worden en tegelijk...moest die dat (De
Toeslagen affaire)...mede oplossen...
als zijnde...de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

Die Pieter
was met dat geschuif ...aan plek...weer terug bij af...gewoon 2de Kamerlid gebleven...

Maar Wopke H (CDA) zei op TV
Van hem mag Omzigt Minister worden in een volgend Kabinet???
(Dat gesprekje zeggende door Rutte aan de 2 Verkenners...ging heten Omtzigt elders...
(Door de Typer)
De Verkenners... gaan niet over de Poppetjes... maar... elders...bij de (Hoe heet dat ook alweer)
Oja...bij de Formateur...bij...die...wel...

Mocht die toch gaan kleppen...wie de ware de ware Eindverantwoordelijke is
een Fractie Voorzitter... van een Partij ...kan de Tweede kamer niet...weg eisen!
Maar wel...de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

Die Pieter Omtzigt werd echter ziek...
Dus dat kwam niet aan de orde...als de ware Eindverantwoordelijke...en
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

Ze gingen doen...of Rutte dat was...de ware Eindverantwoordelijke...maar
dat is de Minister van Departement Financien...waar ook de Belasting onder valt!)

Dat Pieter Omtzigt elders...kwam ze (Bij het CDA)...reuze goed uit...
doen of alles aan Rutte lag...en nog steeds dat doen...het heet ze willen niet
met Rutte in de Regering het CDA...
Alzo doen ...of alles aan Rutte lag...en nog steeds dat doen...

Met die geheimbeedigde... Kabinet beraad...openbaring...over die zaak...kwam ook uit...wie de dingen
nou werkelijk zegt omtrent Omtzigt!

Heb het nu heel sumier getypt...
Ze hebben nu ... een nieuwe Partij Voorzitter...maar die gaat op dezelfde voet door als
waar de vorige gebleven is...Blijf hun CDA Parade Paardje dekken... en geef Rutte de schuld...
Met Rutte willen we niet in een Regering heet dat!

En nog steeds... doet het CDA hetzelfde...doen of alles aan Rutte lag.... en niet met hem
willen Regeren...(Nou ja... dan weten jullie ook is... wat Schorem politiek is...)
Een ander de schuld... zo geven... is ...De waarhedens omkeren is dat!)

(Als een Pasen Pssie verhaal)...Een hele Schorem Politiek...op die ene af...werd dat...
vanaf 1 een paar etc.etc etc Maar... het Toppunt
van Schorem Politiek...is wel...
Dat Rutte...van die ene CDA'er... excuus moest aanbieden aan de Tweede Kamer
en aan Omtzigt en aan het CDA! :arrow: (Daar hebben ze hele
mooie zwarte gaten voor uit gevonden...voor zulkse lieden!) (En...er komen er steeds meer bij...en steeds
dichter bij... de Aarde ...ook!)
Omdat
die hele Rutte
er totaal helemaal niks mee van doen had zelfs...

Het Toppunt van (Politieke)...Geks en Slecht... werd...
dat die Omtzigt... met die ene... ging mee doen...terwijl die precies wist...
dat met dat alles ...alleen in het CDA gaande was
en
die hele Rutte
er totaal ...helemaal niks (Met dat interne CDA gedoe... van doen) zelfs...

(Er zijn meer Mensen (Electoralen) die het allemaal ...ook snappen...Daarom won het CDA geen zetels
met de laatste Verkiezingen...ook niet... met die Wopke...ze verloren zelfs...Zetels!) :roll:

(Eerst het Kabinet helemaal voor niks laten demissioneren...en
nu...Zelfs een Land (Met een Wereld Pandemietijd)
zonder Kabinet laten zitten... doen ze...bij dat CDA!

Als ze dat zo blijven doen...blijkt alsmaar...nog steeds ....Misschien
moet die Hugo de Jonge is ...(Die hoort niet bij die Schorem rij nl)...(Misschien nog een paar)
(Nu het nog kan)...weg gaan uit GGGGGGrrr...CDA...en zich voegen bij...waarvan hij snapt...Daar pas ik bij!
En zijn op hem gekozen...Zetels aantallen... mee nemen ...) :!:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 mei 2021, 06:00

Armen... :)

(Rutte bij Nieuwsuur... :)

(Ik ben ook maar ...een gewone Electoraaltje...en vraag me af...Waar moet dat nou weer over gaan?
mi Zijn er verschillende dingen gaande...

Over Rutte
en over... Ideeën over een nieuwe Bestuurscultuur en dat weer voor het Kabinet...

Het ene ...kan gaan...via de Pers... en het andere... zou moeten gaan...
eerst via de Politieke route (Vind ik)
dan pas... via de pers...(Net als alle Persconferenties van de Premier!
Eerst Hij ...op TV... tot het Volk...en de Nabeschouwing via de Pers... erna!
En niet andersom!!!)

mi... Is het nog maar de vraag...Wie Wat Waar... een nieuwe (Politieke) Bedrijfscultuur zou moeten gaan creeren...
Dat lijkt me meer iets voor...GedragsArchitecten...

Mensen die Gedrags Study
op zak hebben en die ook nog verstand hebben...over
Bedrijfscultuur
en ook nog over de
Polititieke Wereldje... in Den Haag...verstand van hebben...en specifiek over het Beroeps leven
voor Kabinetsleden en het Beroepsleven van de Premier...
(Een Manusje van alles Kenner dus)

mi
Liggen... zulkse dingen... Bestuurscultuur voor het Kabinet...
bij Wet ...vast?

Er is mi
de vraag
vanuit de Tweede Kamer...men wilt meer meer Openheid...meer Transparantie...vanuit het Kabinet ...tot hen.

Daarvoor moet er een andere Kabinet Bedrijfscultuur voor gemaakt worden...
Dat lijkt me niet de taak voor 1 Kabinet Persoon om te doen...

Die kan alleen verantwoording geven...over het eigen gedtag...in dat Beroepsvak gedaan...over die zeg 10 jaar...
als Baas ...van het Kabinet...

De vraag vanuit de Tweede Kamer...men wilt meer meer Openheid...meer Transparantie...vanuit het Kabinet tot hen.
mi
Liggen... zulkse dingen... Bestuurscultuur voor het Kabinet... bij Wet vast?

Er moet mi ...dus...een nieuwe Wet ervoor... in elkaar getimmerd worden...
als men...(via Wie of Wat dan ook)... veranderingen wilt... in het bestaande... (Politiek)... systeem...

Hoe een nieuwe Wet ...in elkaar getimmerd wordt... in den Haag...die route moet er dan... voor gelden...

mi
Het gaat... helemaal niet om Rutte...het gaat om ...welke Premier ...dan ook... er is... of komt...
Nu en in de Toekomst...Dito met het hele Kabinet...Dat er is of... dat in de Toekomst er is...waar men mee
te maken krijgt ...met die nieuwe Bedrijfscultuur...dat aangepast moet ...naar de
wensen...van de 2de Kamer...

Mi Daar moet een rij (Bedrijfs) Architecten
voor opgetrommeld worden...in een Commissie...die
dat gezamelijk...gaan uitvogelen...(Een Wets Architect...Een Gedrags Architect...Een Politieke Architect...
en of wat van dat soort Kennis Mensen...dan ook...die zich moeten en mogen gedragen...als bij een
Parlementaire Enquete...

Dus ook Kabinetsleden... kunnen laten opdraven...ook van vorige Kabinetten...dito 2de Kamerleden ook van vorige
2de Kamerleden...

Als het om een Nieuwe Wet gaat omtrent...om een andere Politieke Bedrijfscultuur...Het is mi
geen werk voor 1 man...die dat even... bij Nieuwsuur... gaat brengen...

Die kan hoogstens...alleen verantwoording geven...over het eigen gedrag...in dat Beroepsvak gedaan...over die zeg 10 jaar...
als Baas van het Kabinet en wat die aan zichzelf... wilt verbeteren...

(En voortaan zelf...alles laten opnemen...(Voor zichzelf)
sowieso waar die zelf ...verantwoording over moet af leggen...maar ook
tijdens... een te moeten op komen draven...bij de 2 Verkenners en bij de Formateur ed.dingen meer)
en dat meer...om als extra geheugen... te dienen...niet iedereen onthoud alles...vooral die een extra
drukke Beroepsbaan heeft...vb een Premier moet zich ...met 100 en 1...dingen bezig houden en de rest
misschien met 1 of 2...dingen...oke ..met 3 dingen...)

Bij Nieuwsuur te gaan zitten...men kan al weten vooraf...die willen een harde lijn tonen
op de Gasten af...en om steeds ...zelf ...een Punt maken...door de andere af te troeven...ook met niets ter zake doende
onderbrekingen...

Die Rutte gaat dan steeds sneller praten...

Koningin Beatrix... had de gewoonte methode...om na elke zin... of na wat zinnen gezegd...
ze zei...dan...enne eh...te gaan zeggen...dan weet
de ander ook...er komt nog een zin...of nog vele zinnen er aan...De beschaving leert...dan hou jij je mond...
Als de Baas als...ook... de Premier praat dito!

Bij Nieuwsuur te gaan zitten...men kan al weten vooraf...die willen een harde lijn tonen
op de Gasten af...en om... steeds zelf ...een Punt maken...door de andere af te troeven...ook met niets ter zake doende
onderbrekingen...

Net als in zoiets als... de 2de Kamer...er zijn er alleen bezig om... de andere af te troeven...ook met niets ter zake doende
onderbrekingen...(Voorheen de kans met 2 of 3 of 4 Fractieleiders...nu te maken met... 17 Fractieleiders...er zijn er
die er alleen bezig zijn...om de andere af te troeven...ook met niets ter zake doende
onderbrekingen...

Die Rutte... gaat dan ...steeds sneller praten...De Beschaving
leert...dan hou jij je mond...
als de Premier praat!

Let maar is op...hoeveel Mensen tegenwoordig... praten na elke zin
met ...enne eh...om zelf steeds alzo...door te kunnen praten...
Een ander gaat steeds sneller praten...dito...met enne eh...
(De Beschaving leert)...dan hou jij je mond...(Als de Baas ...van wat dan ook...) bv.
als de Premier praat!

Bij Nieuwsuur te gaan zitten...men kan al weten vooraf...die willen een harde lijn tonen
op de Gasten af...en om steeds zelf ...een Punt maken...door de andere af te troeven...ook met niets ter zake doende
onderbrekingen...
Die Rutte... gaat dan steeds sneller praten...
(De Beschaving leert)...dan hou jij je mond...(Als de Baas ...van wat dan ook...) bv.
als de Premier praat!

Het punt is eigenlijk...Hoeveel Beschaving ...zit er nog in ...bv in de Journalistiek... in deze tijd...
of van die ene en die paar en wat circuitjes...in dat Beroep...(Want
sinds niks mag...ook geen Sigaar...komt er niks goeds van!)
maw Hoeveel Beschaving ...hebben die nog ...en ook nog op straat...in in gebouwen...en... op TV ed.

Het volgende Punt ...is eigenlijk...Misschien is het halve land wel toe... aan een nieuwe Bedrijfscultuur...(Ook die
in de 2de Kamer zelf!)

En hoeveel...ene eh...s ...mag de ander gebruiken...(wgs de Beschaving regels van anderen)...om anderen niet aan het woord te laten...en hoe snel...moet de lands Premier ...nog praten... om de zin te kunnen af maken...Misschien is... het halve land of nog meer...wel toe... aan een nieuwe Bedrijfscultuur...(Ook die in de 2de Kamer zelf!)

(Zo onder ons...Zelf vind ik... Premier Rutte... misschien wel de beste Premier ooit gehad...
tm voor alles en iedereen...met al zijn...voor alles en iedereen... Empathie op zak!)
(Tekeer gaan tegen de muur in de achter kamertjes...is niet de oplossing!)

Maar... als die zo doorgaat......met Dekken van anderen of toe dekken ed...en met Vak Geniks van anderen...
om maar Eenheid in het Kabinet te houden...

Als het over Rutte zelf gaat...moet het mi is daarover gaan...
Want
hij is... De Jezus niet...die alle Zonden... op zich nam...ook van het ...in die dagen
van alle Vakniksers en van hele Politieke Schorem zooitje...bij elkaar!

Gelukkig hebben we in deze tijd...Wetten...of andere Wetten...want
toen...Met die Ene...liep het niet best af...(in die dagen)...door Jaloezie Haat en Nijd viert hoogtij...
en de snuidf ed.
(Met die Ene...liep het niet best af......Om eigen Verkiezings Verlies)...alleen al...omdat... die ene...
meer Leden aantrekt ...dan de andere...

Of net... als die denkt...Als Baas van...het zijn mijn Vrienden...moet die de band is na kijken...of die
Paas aanval ...op hem in de 2de kamer...in het jaar 2021...
Vol met Jaloezie Haat en Nijd viert hoogtij...(en pas op...nog steeds)...Valt dus niet mee...er een band mee
te smeden...en Er...Een Eenheid... mee te vormen!

(Omtrent ...de GedragsArchitecten...)
Als het over Rutte... zelf gaat...moet het mi is ...daarover gaan...
Want hij is... De Jezus niet...die alle Zonden... op zich nam...ook van in die dagen
het hele Politieke Schorem zooitje bij elkaar!

Gewoon z'n bek... is leren open te doen...leren opkomen... voor zichzelf ...heet dat...via
bv een Assertiviteits training!

Nee... ik herinner me ...een bonnetje van 10... 20 jaar terug niet...Jij Tweebeeke?
Nee...ik herinner me niet alles...Jij Tweebeeke?
Als het bij mij ...(Via de Pers)..iets niet herinneren...liegen heet...
dan lieg jij ook... en Wij...en... het hele land... liegt ook!

(Iemand vroeg aan mij...Wat at jij gisteren?
Ik?
O...Jeetje... ik leef... met de dag...in het Hier en Nu...wat er Nu ...allemaal... gaande is...en
moet nog gaan... nadenken... over
wat moet ik... straks ...gaan eten?

Antwoord...Geen idee...
(Ik kom er wel op...door eerst van alles terug te denken herinneren...
Want ik keek erg veel TV Programma's en Golf Wedstrijen en veel geprekken
met visites gehad...1000 plus 1 dingen...zit er tussen
te tussenen...tussen de vraag en het eten gisteren...en
Oja...Het was Moederdag...
Geen idee.... wat er allemaal in het eten zat...
(Met Boerenkool met Worst weet ik het ...meteen...maarrrrrrrrrrr
met de veelheid erin...waar mijn Tweeling Zonen... mee aan kwamen...???...
Ik weet niet eens...hoe het heet???
Misschien...hoe het heet...heb ik dat... weleens geweten...maar
ik heriner me... het niet...wat ik Gisteren heb gegeten...
Met Boerenkool met Worst weet ik het ...meteen...maarrrrrrrrrrr
met de veelheid erin...waar mijn Tweeling Zonen... mee aan kwamen...???...)

(Aftakeling van het Geheugen
begint al met 35 jaar las ik is...dus nu ...met mijn 78 jaar....)
Dus...Antwoord...op de vraag...is...Geen idee...

(Ik bedoel hoevelen... zijn iets van gisteren... al (weer) vergeten???

Om iets... niet meer te kunnen herinneren ...(Of niet van de metene...)
Als dat iets niet kan herinnenren...
(vanaf 1 in de 2de Kamer etc...tm (Via de Pers)...liegen heet...dan lieg ik... en jij ...
(met regelmaat) ook... en... het
hele land... ook
en Lieden als... die Tweebeeke ...ook!)

Nou ja ...zo kan die wel weer...Fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Hij die Rutte herinnert het zich nog niet...
en legt het nu zo uit...Ik sprak wat dagen ervoor over Omtzigt met iemand uit het Kabinet...???...)
Maar de 2 Verkeeners herinnerneden het zich ook niet...met Rutte over Omtzigt te hebben gehad...het was denk ik
iets op TV...
En dat was ook zo...
Kort ervoor was die Hoekstra op TV...en had gezegd...dat die Omtzgt van hem wel Minister mocht worden...
die Rutte met zijn binnenkomertje wat die op TV had gehoord...
werd vertaald door de Notulist
Omtzigt elders...(Hoort niet bij de Verkenners...maar bij de volgende fase...bij
de Formateur)

Gewoon
aan de Notulist vragen...wat die bedoelde met getypt...Omtzigt elders...is ook wat!)
(bv door de toen... opdracht geefster er aan...als 2de Kamervoorzitster (Vak geniks van...Ook PvdA
omtrent is ook wat...)...
ipv
Dat.(om Vakgenis van Gewoon
aan de Notulist vragen...wat die bedoelde met getypt...Omtzigt elders...is ook wat!))... Die 2de KamerVoorzitster ...
er een hele Pasen Passion verhaal ...van liet maken... in de 2 Kamer...als aanval op... die...Ene...

Maar de vraag klopte al niet...aan Rutte en aan de 2 Verkenners...ze hadden het nl. niet gehad
over Omtzigt...maar over Hoekstra...wat die op TV gezegd had...en gingen toen daarna over
tot de Orde van de Dag...De 2 Verkenners met Rutte!

Maar wat zeiden de 2 Verkenners ...elk apart ...Over Omtzigt gehad...Geen idee
herinner ik me niet...maar ... als het al zo was
was het iets... op TV!
Bij de 2 Verkenners...En wat was er volgens Rutte ...op TV...Hoekstra...(Over Omtzigt!)
Die Rutte met zijn binnenkomertje had wat die op TV had gehoord...die mocht wel
Minister worden...
werd vertaald door de Notulist
Omtzigt elders...(Hoort niet bij... de Verkenners...maar bij de volgende fase...bij
de Formateur) :!:

Gewoon
aan even...de Notulist vragen...wat die bedoelde met getypt...Omtzigt elders...is ook wat!)

(Door de toen... opdracht geefster er aan...als 2de Kamervoorzitster (Vak geniks van...Ook PvdA
omtrent is ook wat...)...
ipv werd het
Avond tm in de Nacht...in de 2de kamer...tmde 2 Verkenners ontslaan voor de Opdracht)

En dat...allemaal.. om Vakgeniks...ipv... Gewoon...Even...
aan de Notulist te vragen... Liet Die 2de KamerVoorzitster ...(Ook PvdA)
er een hele Pasen Passion 2021 verhaal ... in de 2 Kamer...van maken...als aanval op... die...Ene...af :!:

Gelukkig hebben we... in deze tijd...Wetten...of andere Wetten...want
toen...Met die Ene...liep het niet best af...(in die dagen)...door Jaloezie Haat en Nijd viert hoogtij...
en de snuidf ed.

(Met die Ene...liep het niet best af......Om eigen Verkiezings Verlies)...alleen al...omdat... die ene...
meer Leden aantrekt ...dan de andere...
toen...Liet Die 2de KamerVoorzitster ...(Ook PvdA)
er
een hele Pasen Passion 2021 verhaal ... in de 2 Kamer...van maken...als aanval op... die...Ene...af :!:
Met die Ene...(in die dagen)....liep het niet best af...

Als het over Rutte zelf gaat...moet het mi is daarover gaan...
Want
hij is... De Jezus niet...die alle Zonden... op zich nam...ook van het ...in die dagen
van alle Vakniksers en snuivers en pillengebruikers...en van hele ...Jaloezie Haat en Nijd viert hoogtij...
Politieke Schorem zooitje...bij elkaar!

(Omtrent ...de GedragsArchitecten...)
Als het over Rutte... zelf gaat...moet het mi is ...daarover gaan...
Want hij is... De Jezus niet...die alle Zonden... op zich nam...ook van in die dagen
het hele Politieke Schorem zooitje bij elkaar!

Gewoon z'n bek... is leren open te doen...leren opkomen... voor zichzelf ...heet dat...via
bv een Assertiviteits training!

Voor de rest...Zien jullie wel...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van! :roll:

PS.
Deze zag ik ook nog...
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... d=msedgdhp

Dito
Voor de rest...Zien jullie wel...
Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van! :roll:

(Schreef ik laatst ook al over...Je hebt Onschuldige mensen...
die onder zo een grote druk...bij bv de Politie gaan bekennen...
van wat de Politie wilt dat ze gaan bekennen...
Zoals Rutte doet...bekent ...dat die liegt!
(En dat is ook ...die Rutte ...niet!) :!:
Dito
Voor de rest...Zien jullie wel...

(Omtrent ...de GedragsArchitecten...)
Als het over Rutte... zelf gaat...moet het mi is ...daarover gaan...
Want hij is... De Jezus niet...die alle Zonden... op zich nam...ook van in die dagen
het hele Politieke Schorem zooitje bij elkaar!

Gewoon z'n bek... is leren open te doen...
Dat is pas Radicaal...leren opkomen... voor zichzelf ...heet dat...via
bv een Assertiviteits training!

Maarrrrrr....Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van! :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 mei 2021, 15:08

Mensen... :)

(Klopt Ans...Ik was mijn hele Thunderbirth een poosje kwijt...en daamee ook de e-mails post...
Maar nu is het weer oke!

Iemand vertelde me...dat die was bestolen...via de Visa Card gegevens....en wat
die ermee deed...werd van zijn RaboBank rekening afgetrokken...

Hij dat melden bij de Bank...
Kreeg een mail terug...stond oa in...U heeft iemand
mee laten kijken toen u het Wachtwoord gebruikte
en de gegevens intypte...bij de pinautomaat...

Die persoon... zei tegen mij...ik heb die dingen niet gezegd...dat bedenken ze zelf...
zo van dan is het je eigen schuld...

Ik zei hem...Ik weet niks van zulkse Cards...alleen...je hebt er geen Wachtwoord bij
en alleen in de Card ingesaild...een hele lange code...

Die persoon vroeg me...Hoe weet je dat?
Ik? eh...wel eh...mijn inmiddels 8 jaar geleden overleden man...dus die Post... maakte ik open en las...
kreeg volledige Visa papier en met opdruk van Visa...post namens Visa
om zijn Visa Card te verlengen...
(Alles echt alles is toen opgezegd...wgs DJ Overleden!)en toch Post ervan?

Zo een brief...is van Visa zelf...of eh...

Een personeel nam Visa Papier mee en dito enverloppen...en die kon ook
bij de Oude en Nieuwe Klanten gegevens...Bij welke Bank men is en erbij
de Hele Code... die de klant kreeg...tm op de Visa Card...

Doen ze er boodschappen mee...kan niet zonder Card...maar wel via Internet...
zelfs met rechtstreekse betaling...
Type Card en type Bank en de hele lange code...intypen
(mi. Een makkie voor elke Recherche...want ergens moet het bestelde naar toe...
Ne Nee de Rabo onderzoekt het zelf...hoorde die aan...)
Oke...naar Goede Doelen gestort...is ook het huisadres
van de Dader niet...wel nals die spullen had besteld zo...)

Laat ze bij die Bank van je dat is goed uitzoeken dan ...bleek ...de Dader ...te doen
aan goede doelen...daar stort die het op...Goede doelemn...via de Visa Gegevens van de betreffende klanten...
en in deze zijn dat ...via de persoon gegevens...van zijn Visa Card...

Dat schiet dus niet op...daar moet je echte Recherche op af sturen...
en niet die hetende van de Bank!
(mi kunnen die nog...achter de PC of Laptop...nummer komen...waarop het getypt is...elk
Huisnummer en bedrijf... heeft zulks...(Hoe heet dat ook alweer...zo'n PC Internet nummer...ID-of IP nummer ?)


(Ik zei...Zielenpiet...Met jouw K.U.T Inkomentje in de Zorg ...en je... en als dan...je...
de Pest Pokken gewerkt hebt ...tm met
z'n allen...Burn-Out
van nabij figuren ...gewerkten aan toe...in Corona tijd en
al 3 vakanties gemist hebt...wgs Corona...(Vorig jaar voorjaar omgezet
naar het Najaar omgezet...en omgezet naar voorjaar nieuwe jaar...dus nog steeds
niet echt op vakantie geweest...
en
nu zomaar 800 piek minder ...via dat...op je bank...pas op dat je
je huur nog betalen kan en de Ziektekostenverzekering...ed. want
vlgs die Rabo ... duurt het vele weken...dat onderzoek...(Voor je die 800 piek terug hebt!)

(Als je het al terug krijgt...)...Want het klinkt al niet goed...meteen met hun bedenksel naar je toe...
va Toen Hij dat melden bij de Bank...
Kreeg een mail terug...stond oa in...U heeft iemand
mee laten kijken toen u het Wachtwoord gebruikte
en de gegevens intypte...en pincode ...bij de pinautomaat...(Of die.. bij de bank ...weet niks over Visa
of die begint met je te belazeren!)
vlgs die Rabo ... duurt het vele weken...tm een jaar etc...dat onderzoek...(Voor je die 800 piek terug hebt!)

Maar het klinkt... al niet goed...zei ik hem...met hun bedenksels... naar je toe...

Dus laat die de maar ...1x begin vorig jaar gebruikte...Visa Card van je...blokkeren......en snel!

Ik zei... tegen die Persoon...Maar wat een onnzole Dief is dat...als je de Robin Hood uit
wilt gaan hangen...ga je toch
bij de Rijken langs...

(Erg snugger issie niet...de Dader want mi
Meeste kans... de echte Rijken...vind je... (Om geld te storten
naar bv Goede Doelen)...Echte Rijken...vind je...in het Klanten bestand van Visa mi...bij
een andere type Bank!
(En niet bij de armetierigen
en niet Overledenen...brieven sturen...namens Visa...
of zijn ze nou
zo dom ...bij die Visa zelf...door ook Overledenen...brieven te sturen...namens Visa...

MI Als de Dader bij Cards Visa zou werken...heeft die keuze ...in het klanten bestand...van alle Banken

Behalve...
Als...De dader ...werkt bij de Rabo zelf...bij de Rabo zelf...daar vind je alleen Raboklanten
en als ze... ook Visa hebben ...in dat type... Rabo- Klanten bestand!)


(De Dader...Lijkt me een personeel ...van afd Klanten gegevens...bij hun
of met alle gegevens mee... een al verdwenenen personeel...van hun
met al die gegevens ...Naam klant en Bank type en lange Code nummer...(Dader kan zonder Cart) Van alles
doen via hun PC op Internet inkopens doen...ed.

Welk Personeel ...afd Klanten gegevens...
(Bij afd Visa Cards) is er... of was er zo'n ...(Robin Hood figuur)...erge enthousiaste Freak...voor Goede Doelen...
oa Artsen Zonder Grenzen ed....
type er? )

Echte Rijken...vind je...in het Klanten bestand van Visa mi...bij
een andere type Bank!

Maar ...bij de Rabo zelf...vind je alleen Raboklanten
en als ze... ook Visa hebben ...in dat type... afd. Rabo +Visa ...Klanten bestand!)

(Ik zelf
bij leven kreeg nooit een Visa brief...om de Card te verlengen ed.
Ik ben wel Rabo klant
maar heb geen Visa Card! Nooit gehad ook!)

Maar mijn Overleden DJ...kreeg vorige week
na
8 jaren... een brief ...van Visa Card...om zijn Visa Card te verlengen...

Bij de Rabo zelf...vind je alleen Raboklanten (In hun bestand)
en als ze... ook Visa hebben ...(Of dat hebben gehad)...is dat te vinden...
in dat type... afd. Rabo +Visa ...Klanten bestand! (Bij de Rabo zelf!)

Echte Rijken...vind je...in het Klanten bestand van Visa mi...bij
een andere type Bank!
Omdat de Dader ...zich bezigt...met Rabo...klanten ...met Visa...
is mi
dat te vinden...
in dat type... afd. Rabo +Visa ...Klanten bestand! (Bij de Rabo zelf!)

Maar als ze al... meteen... zo beginnen ...
Hij dat melden...bij de Bank...(Geld via Visa afgetrokken...van zijn Rabo Bank Rekening...)

Kreeg een mail terug...stond oa in...U heeft iemand
mee laten kijken toen u het Wachtwoord gebruikte
en de gegevens intypte...bij de pinautomaat...

Nog is...
Echte Rijken...vind je...in het Klanten bestand van Visa mi...bij
een andere type Bank!
Omdat de Dader ...zich bezigt...met Rabo...klanten ...met Visa...
is mi
dat te vinden...
in dat type... afd. Rabo +Visa ...Klanten bestand! (Bij de Rabo zelf!)
Omdat
die steeds...relatief gezien... kleine bedragen stort...(Via anderen)
op de Goede doelen...lijkt me ...zijn eigen inkomen ook
aan de erge lage kant!)en lijkt bij elkaar 800 piek ...een hoog bedrag...
net als voor... de Dupezijner Dat...is...die 800 piek... van zijn eigen Rabo rekening af!

Nog is...Erg snugger issie niet...de Dader
Echte Rijken...
vind je...in het Klanten bestand van Visa mi...(ter keuze
tussen alle Banken...in hun bestand)
bij
een andere type Bank! (Om een tonnetje of zo wat te storten op Goede Doelen)
Mits de Dader
niet werkt bij Visa Cards...maar...bij de Rabobank... afd. Rabo +Visa ...Klanten bestand!

Schreef ik al...Waar niks mag...Ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van ...in het land...

Nou zo kan die wel weer...Fijne Dag allemaal...Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 mei 2021, 08:39

Senseo... :)

(Ik zat op TV te kijken ...naar het programma van Dionne S over ...MEXIMa...

Mijn logerende Mantelzorgzoon vroeg...Hoe zie jij Máxima...Ik???
Jeetje Mina...
Tja eh...eh...eh...Wil je het echt weten? Ja!

Ik denk...(Dat ik het omgekeerde er over denk...dan wat men er vaak... over zegt)
en wel
dat ze een behoorlijke...Klote Jeugd heeft gehad...met waar dan ook van allemaal...
Zwaar onder druk staant...in dat fanatieke Gunta Videla leden gezin...
Ik vind... dat kind... er... best erg...behoorlijk verhard ...uit zien!

Misschien kan ik het... via Foto's wel uitleggen...Dat er pas... leuke beweging in haar kwam...via
haar Vriendinnen ...en vooral via haar Study Vriendinnen...en ...va ver weg van huis..vooral...

Ik denk...
Die WA ...kan je wel een beetje zien...als een ...toen...uit de kluiten geschoten
Hollandse Boer type...nog onhandig in de grote stad ahw...maar bleek...
met... ongelooflijke ongekende
gaves kwaliteiten...

Wat hij ...van haar maakte...is ongekend...

Een blije... vrolijke... stralende ...gelukkige ...trotse ...mooi uitziende vrouw
met Zelfverzekertheid...en ...ze werd er... met de jaren er
steeds mooier op...echt een mooie... (Misschien wel de mooiste)...Wereld Vrouw...

Ik zal het met de foto's gaan tonen...

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--------------------Afbeelding

Oke het is maar een heel sumier antwoord.....Maar...
Ik bedoel maar...zoiets leg je... in 5 minuten ...ook niet zomaar uit...maar ...foto's zeggen vaak al ...heel wat...

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -uitspraak
MEXIMA?

http://www.deoranjes.nl/2019/03/verlede ... anjes.html
Ze zetten er niet bij...dat beide Grootouders ...tegen de 100 jaar oud... ermee werden!

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Nou zo kan die wel weer...12 Mei...Fijne Dag van de Verpleging allemaal.
En ik...krijg vandaag mijn eerste Covid-19 prik en neem mee...een Doos... Merci!... Knf van LT) :roll:

Plaats reactie