WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 feb 2021, 14:26

Abel... :)

(Wat worden we toch in de maling genonomen...Waar nu weer mee?

Ik zat Nieuws uur te kijken...gisteren...Het CBS dit en dat...
Over de Pensioenen...De Koopkracht te korten is maar 4%

Zij van Partij 50 te Gast...Ja maaarrrr...Dit en Dat...

3 Jaar geleden was de Koopkracht al 40% tekort!
Daar ging de Politiek wat aan doen...We kregen er 7 euro per Maand bij de AOW erbij...
En toen?
(Dat haalden ze weer terug via de Energie prijd...Die steeg 32%
Maar dat was nog niet alles...De Belastiing wat maanden later...2000 euro aan te betalen ...om
dat beetje meer...bij de AOW erbij! Als start bedrag van de Aanslag...
Mag je hopen dat je aftrekposten heb...Blijkt daarmee bijna van alles
weg gehaald...als aftrek...
Inmiddels is het 2600 euro de Aanslag...Om wat bij de Aow erbij gekregen...

Ik wilde m'n flatje welis laten witten...vroeger kon dat van de belasting afgetrokken...
Dus dat witten laat ik maar...De Voordelen van de Winterschilders...blijken ook verdwenen...
Dat CBS kijkt ook niet langer dan hun neus lang is!

En zo snel ze... bij die NL Kletstafels...alles klakkeloos na kletsen...van cijfers Links en Rechts...daar
schieten we ook niks mee op!

Bijna allemaal van de Politiek willen de lage lonen Hoger...
(Hoger betekent bv 7 euro meer per maand...dan stijgen gelijk navenat...de Energie prijzen
Maar dan nog..Waarschuwde ik Tiff ook voor...Je hebt een Kindje pas op!
Elke extra uren gewerkt...Kan je in de problemen brengen...elke Verhoging zelfs...van de Lage inkomens!
Je moet dan zelf...meer aan de Huur betalen en meer zelf betalen aan de Toeslagen...
De enige die er op... vooruit gaat...is de Staatskas...
Die hoeft minder Huursubsidie te geven ...en... minder Toeslagen...aan de Lage Loners...
En de problemen echte problemen...beginnen...voor de lage loners...
Want zeg 7 euro gekregen via die blije uitziende Partij Lijsttrekkers in Verkiezingstijd...
Je betaalt meten zelf meer aan van alles..ook de Prijzen stijgen ver boven die 7 euro uit!
Pas op TV een MW...ze heeft een Spierziekte...ze vertelde hetzelfde als ik hiero zo vaak!
En waar ik Tiff ook voor waarschuwde...Die Mw op TV zwaar in een rolstoel zittende...kan nog typen...
Maakt webjes... heeft het lage inkomen per uur....met elke lage loons verhoging...heeft
ze erna...minder geld over!
(Ook daarmee...Zo'n CBR gelul ...(heet dat zo?) is het tm op TV! Ook
Met de cijfes ...naar de in de studio Gasten... Lijsttrekkers toe!)

Vaak begint een hoop gedonder...om een ietsje... bij het uurloon erbij...de Huursubsidie blijft weg...
Toeslagen gedonder...etc. etc.
Voor alles weer gesnapt wordt...bij de Land Instanties...omtrent...
is het wat maanden later...en zitten velen
van de Lage Inkomens...al in de schulden!

Zitten ze daar weer mee...en extra te betalen boetes (Die ook te belachelijk hoog voor woorden geworden zijn) etc.
Ik schreef hier alis...
Je kan ze beter... geen uurloon meer geven...want ze vergeten...die lachende lijstrekkers...dat rondom dat systeem
(Als het lage inkomen laag blijft) Er wel ontzettend veel... Overheids Maatregelingen... (ik noem dat Hulptroepen)
voor geregeld is...De Huursubsidie...de Toeslagensubsidie...en extra geld voor een Kind om te mogen Sporten!
En 2x of zo per jaar... naar een pretpark te mogen...(Krijgen ze het geld ervoor terug) (En nog zo'n rij aan Hulptroepen...)
Wat bv
Met 1 euro er boven ...het hetende lage inkomens...en alle
Lage Middeninkomens allemaal mist! (Aan Hulptroepen)
Van de regen in de drup systeem in dat!
Oke...al 12 jaar hebben de Bejaarden geen Pensioen verhoging gehad...
Bij dat CBR gaat het over de AOW! (Met die 7 euro erbij...en 9 euro het jaar erop en 14 euro het
jaar daarop...Ze kletsen over andere dingen onderwijl...(Maar dan nog...Ik schrijf hier welis...wacht eerst de
Blauwe Belasting is af...)Ben je dan nog steeds blij om dat beetje bij de AOW erbij!!!)
Blijkt dat je minder overhoud...dan zonder die beetje aan verhoging...bij de AOW!)
Komt nog bij...ze halen (onder het mom van) het via de Energie rekening er wel weer terug...en via
de maand Huur verhoging...(Met een steeds meer ...gigantische ...diefstal bedrag erin...vanaf het jaar 2000)
(En dat moet de EU ook geweten hebben!) (Alle diefstallen in de prijzen!)
(In landen waar ze het allemaal wel eerlijk deden in het jaar 2000...heten nu de arme Zuid Europese landen!)
tov de Hetende Rijke Noord Europese landen...)
(Natuurlijk zijn dieven (landen) te chateren) Kom op met je Miljarden...en nog meer Miljarden en nog meer...
Dat heet bij ons weer...Bezuinigingen...
Van alles in het land Kavelde weg...Ik zal de lange rije rij niet noemen gaan...maar op alle Fronten kwamen de
bezuinigingen..in ons land...(ipv het zou beter moeten gaan...het land van de EU...na de EEG...maar
het omgekeerde gebeurde!
We kregen er os 40.000 Daklozen dr van...Miljoen in de armode grens dr van...etc.

Ik hoor dat geklets... aan die tafels weis aan...met die Waterzuipers...1 of meer Partijen willen ande soort Munt geld...
(Niet die van de EU en ook niet de Gulden Munt terug...maar met een groepje landen een ander Munt soort...
dan die van de EU!
(Kan het nog gekker bedacht...het niet eens te zijn met NL in de EU!)
Nee hoor...We blijven in de EU...(Zijn die nou zo dom en/of zo slecht!)
Die zo kletsen!

Ja maaaaaarrrrrrrrr Engeland (toen nog lid van de EU) had ook een andere Munt dan die van de EU...
Dus het moet kunnen...

Als je die Lijsttrekkers aanhoort...met hun verkapte geklets...en breed lachend...de Lage lonen moeten omhoog...
Wie het snapt...hoe dat allemaal uitpakt...Je schrikt je te gek!
Onze Landgenoten...te besteden inkomen wordt er steeds lager van!
Naast dat...(Natuurlijk zijn dieven (landen) te chateren) Kom op... met je Miljarden...en nog meer Miljarden en nog meer...
(Chanteurs hebben nooit genoeg!) Dat heet bij ons weer...Bezuinigingen...
Om te beginnen...De bezuinigingen is in de Aftrekposten (Bij de Belasting aanslag) al aan te Zien! (va Nl in de EU!)
Al bleren ze nog zo...(oa die van de VVD) Geen bezuinigingen komen er...Dat is ...Me Hoela dus!
(Met zijn...Opkomende voor...en...Goed bedoelde...Slecht
(betekent...Hij is wel een goed Mens.... maar eh...het pakt... slecht uit...Want...
(Chanteurs hebben nooit genoeg!) Dat heet bij ons weer...Bezuinigingen... Kom op... met je Miljarden...en nog meer Miljarden en nog meer...

Oke ik had het over een andere Munt willen er een paar...(van de Politiek)
Zelf ben ik ervoor...
In de EU te blijven...
Met wel alle punten... waar de EU mee opgericht is...
(Maar niet voor al dat gesteel van onze Souvereine zaken!)
Dezelfde Munt en Open EU grenzen en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!

(Wat ze allemaal zichzelf hebben toegeeigend...onderwijl....is Diefstal van onze (Hoe heet dat ook alweer)
Oja...al dat gesteel van ...onze Souvereine... zaken!)
(De eigen land Wetten...de eigen land Politieke bepalingen) We Hebben zelf...Staat en Provincie en Gemeentes
Politiek...(Dat kost ons... al meer dan genoeg ....met die van de Waterschappen erbij!)
Met dit
Dezelfde Munt en Open EU grenzen en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!
Dat va toen...er boven op gekomen...was al een klap extra...aan geld... te betalen extra....

Inmiddels gedraagd... de EU zich...Of we een Gekoloniseerd Land... van de Eu zijn...
Met al dat gesteel van onze Souvereine zaken!)
(Nou dat weten we... uit voorhene eeuwen al wel...hoe dat uitpakt...1 ...Een Paar ...wat circuitje... Beren rijk en
de rest ...steeds armer!

(Nou zo zat De EEG (met die 6 landen) niet in elkaar!
Niet alleen het Land...maar...Toen... gingen we allemaal... er op vooruit!

Wat bij ons al niet...Bezuinigingen heet...
Dat Gekoloaniseerde gedrag van de EU...komt steeds meer ...en meer... en meer... boven drijven!
(Iedereen is sindsdien... te naaien te belazeren te beliegen te bedriegen ... en te bestelen want...)
ook dat nog... er tussen te tussenen...Chanteurs hebben nooit genoeg!) Dat heet bij ons weer...Bezuinigingen... Kom
op... met je Miljarden...en nog meer Miljarden en nog meer...etc! Wat bij ons allemaal Bezuinigingen moet heet...

Oke ik had het over... een andere Munt willen er ...een paar...(van de Politiek)
(En andere Partijen willen de EU uit!)
De EU bemoet zich nu al ...over elke Rotondetje en elke weidetje...etc.!!!)

Als een land de EU uit wil...lijkt het...blijkt het... de meest enge sekte van de Wereld!)
Ook dat nog...en dreigen.... het gaat dan slecht met je... Economie!
(Klakkeloos nakletsende...Daar hamert Rutte... dan zo op!)
(Elke enge Sekte ....heeft zo z'n enge dreidingen ...als men eruit wilt!)
(Maar
waar ging de Nieuwe USA President... het eerst naar toe bellen...Met een niet meer EU Europees land...voor
Handel en Wandel!
(Ik denk
dat de EU ...nog gebeld moet...nu na vele weken... verder...)


De EU bemoet zich nu nu al ...over elke Rotondetje en elke weidetje...etc.!!!
tm tm tm Een uitgespeelde 1ste en 2de Kamer en Kabinet is ook wat...met dat! )

Als het over de EU gaat...(Mooi om ...daar... te gaan bezuinigen)

(Uit de EU stappen...Bespaart Engeland 65 Miljard of meer...per jaar mee!)
Maar...
Zelf ben ik ervoor...
In de EU te blijven...
Met wel alle punten... waar de EU mee opgericht is...
Dezelfde Munt
en Open EU grenzen
en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!

____________________________________
Als er toch ...een Nieuw Kabinet komt...
____________________________________
Mijn wens is...Een Ministerie met Minister ...voor alle... Internet zaken...met de Eigen (Internet)
Beveiligings zaken erbij!

(Heel Nederland
heeft daarmee te maken nl!)

(Als het samen gaat
met de andere Ministeries...is de ervaring...het blijft nog steeds...zo het nu is...er gaat
allemaal teveel mis...
zo'n Ondergeschoven Kindje...behandelen ze...(Verspreidt onder de Ministeries) Internet nl!

vb
Zij Mw Pl vd PvdA ...hebben internet Problemen...
Aanvallen van etc.....
(Sinds...Heel Nederland

heeft daarmee te maken... met Internet nl tm de Belastingen aan toe etc. !)

mi...Elk Mens... Bedrijf ...Instelling... Partij ...tm de Leden van Het Koninghuis aan toe
moet (van de Metene)... meteen
naar de (juiste)...Ministerie... van Internet... kunnen gaan!

(Zonder... in de Beveilgings afd...
van bv...voor het Verkeer (en Waterstaat)... en/ of van het MIVD etc...etc...etc...verzeild...terecht te komen etc.)
(Een landelijke ...Verzeiling...is ook wat tegenwoordig nl!)
Dat dus! :!:

Waar ik deze reactie al mee begon...
Dit vind ik een vb
(Ze verzeilen in van alles van het kastje naar de Muur!)
Ik noem dat...
Landelijke Verzeiling...
bv.
Via De Staat...(als Opdracht gevende Macht) Vaak begint een hoop gedonder...om een ietsje... bij het uurloon erbij...
de Huursubsidie blijft weg...
Toeslagen gedonder...etc. etc.etc.
=>Voor alles... weer gesnapt wordt...bij de Land Instanties...bij de (Grondwerkers ahw de Uitvoerenden Macht ) omtrent...
=>is het maar zo...wat maanden later...en zitten velen
=>van de Lage Inkomens...al in de ...vette schulden!
wgs Ze ...verzeilden... in van alles... en nog wat!)
(Een landelijke ...Verzeiling...is ook wat tegenwoordig nl!)
Dat dus! :!:

Nog een vb...Van Verzeiling...
Vroeger...als men zonder baan kwam...te kort gewerkt er... voor de WW
Ging men
naar het Gemeentehuis...legden alles uit en men werd ...Meteen...ingeschrven voor
de eerst volgende Maand...voor uitkering...

Van af eh
Kwam pas na 6 weken wachten werd 8 weken wachten...(Via de uitvoerende Macht!)
Dat zijn maar zo...2 maanden vaste lasten niet hebben kunnen betalen!)

=> het is maar zo...wat maanden later...en zitten velen
=>van de Lage Inkomens...al in de ...vette schulden!
wgs Ze ...verzeilden... in van alles... en nog wat!)

(Een landelijke ...Verzeiling...is ook wat... tegenwoordig nl!

Nog erger werd dat...
Na 8 weken wachten...bericht...U komt niet in aanmerking...Zoek maar werk!
(Fouten
missers niksdoenerijen en Kweet niks...maar k'werk er wel in...etc.
Verzeilingen 99% kans gaat...via de... Uitvoerende Macht!)
Dat dus!)

=> het is maar zo...wat maanden later...en zitten velen
=>van de Lage Inkomens...of zonder inkomens...al in de ...vette schulden!
wgs Ze ...verzeilden... in van alles... en nog wat!)

Waar nu weer mee?)
Dat dus! :!:

Mijn wens is...Een Ministerie met Minister ...voor alle... Internet zaken...met de Eigen (Internet)
Beveiligings zaken erbij!

(Heel Nederland
heeft daarmee te maken nl!)
(Dringend nodig is...een Minister ...voor Internet Zaken
Ter voorkoming van alle ...Verzeilingen...in het land...via de Computer...
(Verzeilingen 99% kans gaat...via de... Uitvoerende Macht!)
Dat dus!)

mi...Elk Mens... Bedrijf ...Instelling... Partij ...tm de Leden van Het Koninghuis
tm De Overheid zelf...aan toe
moet (van de Metene)... meteen
naar de (juiste)...Ministerie... van Internet... kunnen gaan!
(Met naar afd Klachten...met de eigen PC...ermee...Daaaaaaaarrrrrrrrrr de dingen
laten doen...waar het om gaat!
vb
Zij Mw Pl vd PvdA ...hebben internet Problemen...
Aanvallen van etc.....
(Sinds...Heel Nederland etc.
Gaat met haar eigen PC...naar het Ministerie van Internet...
Ze zetten haar ...op afd Cyber dinges...en alzo communiseert ze direct...
(van de metene)...met het Minsterie van Internet...(Hoe die het uitzoeken...bv met of zonder het MIVD) Merkt de klant niks van...
die is alleen... in comminicatie ...om goed geholpen te worden...met dat Ministerie van Internet Zaken!) (Als dat eh bestaat!)Dat dus!

(Het Punt met Links is...
ze willen alles Transperant...maar daar zijn oa oa oa oa etc ook al die Cyberdinges van!)
Van beedigde Ambtenaren
bij het Minsterie van Internet...(Hoe die het uitzoeken...bv met of zonder het MIVD) Merkt de klant niks van!

(De Klant...in deze tijd...in de Beveilgings afd...
van bv...voor het Verkeer (en Waterstaat)... en/ of van het MIVD etc...etc...etc...verzeild...terecht te komen etc.)
(Een landelijke ...Verzeiling...is ook wat tegenwoordig nl!)
Dat dus! :!:
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 feb 2021, 17:29

Belegen... :)

(Met zo'm (dure) Ambulance haalt Dieren lot een katje op...
een ander ...met zo'n dure Ambulance...een vogeltje...etc.
Afbeelding
en daar hebben ze er... lange rijen van...van die dure Ambulances...en roepen dan...we hebben geen geld...
om de Dieren te verzorgen...We moeten stoppen...als we geen geld krijgen...wordt lid...
Zet ons in je Testament...
(Dan moet je oppasen (Na elke Reclame op TV ervan)...dat er
Ambulance N0. 72 of zo wat...er niet van wordt gekocht...of zijn het er al 100
om een Egeltje op te halen ergens...en de Vrijwilligers vertellen zelf ...dat ze alles zelf
betalen moeten...Met de Opvang van de Dieren!
Dat- is -Dieren Lot!
Met ik aantal 300000 leden...las ik is
maal 1.88
plus Mensen meer storten dan dat...plus alle legaten ed...Een hele rijke club is dat!
Dat heet we hebben geen geld (Voor de Vrijwilligers terug te betalen)!
om de Dieren te verzorgen...Die dat zeggen... hebben hun laatste geld er voor uitgegevn...als Vrijwilligers...omdat
er geen geld voor is(???)
Wie komen er ...is op ...voor alle Vrijwilligers...daarmee...Kan daar ook is opgelet worden?! Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 mar 2021, 05:33

Genootschap... :)

(Ik heb naar ...verschillende programma's geluisterd...in deze verkiezingsstrijd...
Komt een Burger MW...bij de RTL4 Lijsttrekkers Debat...boos naar Rutte toe...
U bent de eind verantwoordelijke...Ja eh...

Waarom
zei die Rutte niet...Daarvoor moet U bij Meneer Hoekstra zijn (CDA) Die staat daar...
Die is eind verantwoordelijk voor Belastingen...

Net als in welk Bedrijf dan ook...De Werkzaamhedens zijn verdeeld...De Afd Hoofden Manager ed.
zijn verantwoordelijk en niet
Directeur...bij elk ding...
We zouden geen Direkteur overhouden...(als die allemaal weg moeten...Om alle (Vak) Fouten missers en Niksdoenerijen...

mi Zo'n Kabinet... heeft aparte Ministeries...met de eigen verantwoordelijk....(Die ze ...in deze alsmaar
uit de luwte gehouden hebben...)Zefls... nu het er is echt
op aan komt...Dan zegt die Rutte weer niks...Laat het over zich heen komen...tja...Preekt bij
wel hoe erg het is die toelagen affaire bij
de Belastingen...

Die andere lijsttrekkers
doen van alles om de ander neer te halen...vooral die Rutte...Maarrrrr....Hij zegt weer niks...

Waarom niet gewoon gezegd ...de Verantwoordelijke bij de Belasting ...is de Minster van Financien... die gaat over de Belasting...Daar
staat...hij...Gaat U daar maar heen...

(Hij komt (inmiddels)... zo ...Lulletje Rose over...als het naar hem... toe wordt geroepen...al die dingen...waar
nu weer mee?)

Een Heel Kabinet erom Demissionair
vinden ze nog niet genoeg...Maar de aanval is steeds naar de
verkeerde toe!
(Hij (die Rutte)...komt ...drvan...als een...Lulletje Rose over...als het naar hem toe wordt geroepen...al die dingen...waar
nu weer mee?)
Hij wil niemand afvallen...(Wat schattig he...) maar ondertussen...wordt die er zelf ...de dupes van...ipv Laten we het is
bij de Waarheid houden!
(In de Psychiatrie noemen we dat...Opkomen voor je zelf...is gaan leren!) (ipv ervan ...een Lulletje Rose... drvan te worden!)

Die Hoekstra... die er alsmaar bij staat...zegt niet...U moet ...met uw Klachten...over de Belasting...bij mij zijn!

Ik word er... niet goed van...als ik er naar kijk!

Rutte Doctrine...roepen ze alsmaar...en maar Katten doen ze...zelfs die personen...die in hetzelfde Kabinet zaten ...met Rutte...
mi. Als er al... een Doctrine is...ontstaan...hebben ze die... gezamelijk zo gemaakt...die in hetzelfde kabinet zaten...Toen
Pas en Nu...net als Rutte!

Ik hoorde bij Dinges op Zondag WN...zeggen ...Zij zijn Dimissionair en Wij van de Kamer niet...
(Daar heb je het al...waar ik steeds voor waarschuwde...Dat gaat heten...Het Kabinet is slecht en ...Zij....van de 2de kamer...niet!)
Dat is de fout van...Je weet wel...(De Raad van Staten) die de Tweede kamer...demissionair had moeten maken...wgs
ze waren er... die 10 jaren ook bij...zij moeten het kabinet controleren...en lieten dat na...

(Behalve ...in die 10 jaar...dat kleine groepje (Omtzigt en Co en zo)...(uit de Tweede kamer)...van de laaste tijd dan)
Maar nu heet het
Wij zij niet demissionair...dus wij kunnen nu alles maken...richting het Demissionaire Kabinet...

(Daar heb je het al...waar ik steeds voor waarschuwde...Dat gaat heten...Het Kabinet is slecht en ...Zij....van de 2de Kamer...niet
in die 10 jaar!)
Dat is de fout van...Je weet wel...(De Raad van Staten) die de Tweede Kamer...demissionair had moeten maken...wgs
ze waren er ...die 10 jaren ook bij...zij moe(s) ten het kabinet controleren...en lieten dat na...

Wat ik ook.... erg irritant vind...hebben ze het weer...er zijn geen zwarten ...als Lijsttrekkers...

(Eerst dat gemekker... over Vrouwen toen over Homo's en nu... over Allochtonen...met Donkere huidskleur...)

Ik denk altijd...
De gewone weg is...Ze moeten wel...zelf... lid worden ...van een Partij en die lange route doorheen gaan...voor wie dan ook
Lijsttrekker worden kan...

Als de Allochtonen donker huidigen... dat zelf niet doen...dan is dat...hun eigen keuze...als de Blanken dat wel doen ook...maar
om die (Blanken) nou steeds
aan te vallen...om hun Huidskleur...Dat is te erg voor Woorden! (Mensen die zich vaak jaren in een Partij hebben gewerkt
en zich...hebben op laten
klimmen...keihard ervoor gewerkt hebben...Daar sta je dan...Komt er weer zo'n eh...iemand dat zeggen...Er is geen persoon met
een Donkere Huidskleur bij...

Moet je is kijken...
In een Concertgebouw...en bij de Grote TV Shows...het is al een Wonder...als er een iemand met Donkre huid tussen zit!
Ze komen zelf niet!

En dan...de Blanken te kakken zetten...op TV...waarom ben jij Wit en niet Zwart...komt het op meer....
(Ik vind dat ook een vorm van Racisme!)(oa van Frits W)

(Net als over... dat gedicht ...dat vertaald moest...Hoe durven ze er... een Hoog genoteerde Kwaliteits Persoon
erop aan te vallen...omdat die Blank...Wit is
van huidskleur...(In een eeuwen lang Blank land) die er vaak... nog nauwelijks hier zijn...het moet door een Zwarte vertaald...Op die Blanke Nederlandse Schrijfster af...

(Deze vind ik ... ook een vorm van Racisme!)(Maar...Deze vind ik echt heel erg ...Racisme!)

(Met het schijnt ...alles mag mogen ze...behalve een Sigaar!)(Fijne Gasten... het land in gelaten is dat! Als dank! Het moet door een Zwarte vertaald...Op die Blanke Nederlandse Schrijfster af...

Moet je is kijken...
In een Concertgebouw...en bij de Grote TV Shows...het is al een Wonder...als er een iemand met Donkere huid... tussen zit!
Ze komen ...zelf... niet!

Ik bedoel dat verwijt...naar
de Lijsttrekkers Gasten bij RTL4...toe...Dat ze Blank zijn...
(Vind ik
te Krankzinnig ...voor woorden...om aan te horen...(Zelfs een grote schande...naar onze Politici toe!
Of ze zich ter plekke zich moeten schaen...dat ze Blank zijn en niet Zwart zijn!)

(Ik denk meteen dan...wanneer zegt een
Lijsttrekker het (van de metene) is zo....terug...Keer dat is om...naar die ...Frits W toe
Waarom ben jij ...als Politieke Commentator bj RTL4... niet Zwart???)

We hadden voorheen... iemand met een Donkere huid... en .....ze was een MW...in de Politiek...(MW Ferrier)
Dan kan je... toch denken...dan komen er wel meer...Maar zagen jullie er meer komen...(Wel de Vrouwen) maar niet
de Doker huidigen...
Dat ligt ergens aan...
Ze vinden het... schijnbaar hun feestjes niet...De NL Politiek... in gaan...

Ik hoorde is zeggen op TV ...Ik wilde bij de Politie...maar ze vinden mij dan
een Verrader...(Die van zijn Familie en Vrienden...gekomen hier... uit een ver land...allemaal...met donkere Huidskleur!)
Nou dan heb je
dat gehad...Komt er weer iemand zeikzeuren....op TV...aan een kletstafel... er zijn geen of te weinig...Migranten... bij de NL Politie...(Of wij...van het blanke ras... racisten zijn en slecht zijn!) Doen die!)

En alweer iemand ..,.die zeikzeurt over het feit...dat Mensen... met een Achternaam... die niet Nederlands klinkt...overal
problemen ermee heeft...Dat noemen ze Racisme of Discriminatie...(Zijn de Blanke Autochtonen!)

Terwijl het feit is...
en al bekend van de USA ...toen veel Nederlanders naar de USA kwamen...ea uit Europa...Dat zelfde gaande was...
Maar in de USA werd ze aangeraden...hun moeilijke naam...te veramerikaansen...(Het heeft nl niks met Racisme van doen
maar als hun naam niet uit te spreken is...door 3/4 in het land...kunnen ze er kritiek op verwachten (waar dan ook)
en erom
niet aangenomen worden in een baan!

Is al bekend van de USA ...toen veel Nederlanders naar de USA kwamen...ea uit Europa...Was dat zelfde gaande ...
Maar in de USA ...werd ze aangeraden...hun moeilijke naam...te veramerikaansen...(Het heeft nl niks met Racisme van doen!)
En maar doordrammen...(Veelal door Linkse Partijen!)

Ze worden gediscrimineerd...of er is racinme naar ze toe...of worden op school gepest...om hun
achternaam...Nog is...
Is al bekend van de USA ...toen veel Nederlanders naar de USA kwamen...ea uit Europa...Was dat zelfde gaande ...
Maar in de USA ...werd ze aangeraden...hun moeilijke naam...te veramerikaansen...(Het heeft nl niks met Racisme van doen!)

Dan komt er weer een Politieke lijstrekker op TV...en het gezeikzeur begint opnieuw...Hoe slecht we wel zijn...(De Blanke Nederlanders!)
Want de Zus van en Broertjes van en neven en Nichten van...(Geen idee hoe ze heten...Maar met Racisme heeft het... niks van doen!
Ook niet met ...discriminatie!)

Is al bekend van de USA ...toen veel (Blanke) Nederlanders naar het (blanke) USA kwamen...ea uit Europa...Was dat zelfde gaande ...
Maar in de USA ...werd ze aangeraden...hun moeilijke naam...te veramerikaansen...
Bijna iedereen is dat... toen ook gaan doen...als het door dat USA Volk er...het niet uitgesproken kon worden!

(Heb ik nog meer te Mekkeren...(met deze typeoefening)

Ze leggen nergens uit...Waarom ze Kerncentrales willen...
Ik schreef vaak zat...De Electriciteits netten...zijn nu al overbelast...De Generatie na ons...Wilt ook graag kunnen blijven Internetten...en
straks allemaal...electrische Auto's rijden...en alles op electriciteit dat alles doen...dat gaat niet...alleen als ze er
geen Kernergie voor gaan gebruiken!
Of het halve land... ligt alsmaar steeds plat...wgs...Geen Electriciteits net...kan het niet aan!
Dat soort dingen leggen ze er niet bij uit!

Of wilt...je...U...Gij allen...dat straks... de Generatie na ons...overal mee... in de shit komt...wgs storingen alom...overal mee...

(Ik zat welis te denken...het moet toch mogelijk zijn...heel erg goed verpakt...Kernenergie afval...(van de betreffende Kernenergie landen)
te storten ...ergens in de Ruimte ...op allemaal...ervoor... dezelfde Planeet...die toch staat te niksen!)

Ik hoorde Rutte zeggen...dat is iets... voor in Groningen...een Kerncentrale bouwen...
Nou
de griezels lopen al ...over m'n lijf...want... van die Aardbevingen...daar...zijn ze daar
nog lang niet af...Met overal Gas uit de bodem gehaald
en er ...niks voor in de plaats...terug gedaan...(bv (fijn) Zand... in de leeg gekomen ruimtes... gespoten!)Is niet gedaan!

Ontdek je plekje is dr niks bij...maar mijn keuze Provincie... zou dat juist ...totaal niet zijn...met een Kerncentrale...in dat Groningen!)
(Typische gedachtes ...
(van Rutte) met zijn... (Goede inborst als Mens)...Komt die weer aan
met zijn...Goed... bedoelde...Slecht...Zo mee levend Menselijk ook...(Goed bedoeld) Na alle werken er verdwenen...met het Gas...ed.
Maar het kan plots...(Slecht uitpakken)...met een Kerncentrale...in dat Groningen! Mijn tip is dus...Daar...Niet doen!)

Nou ja...genoeg geemmerd. Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Vergat ik nog...
Die Biden doet...of het zijn verdienste... is dat Janssen ...zoveel vaccin voor de Amerikanen gemaakt heeft...
Maar die Trump... heeft er alleen in Nederland al (In Leiden) een Miljard voor betaald...dus was die
wel bezig...ermee!
(Van alle kanten zelfs!...) Nu het er is...viert een ander... er hoogtij mee...
(Of je nu... voor die Trump bent of er tegen bent...de ware feiten ...komen er ...wel.... over uit! :!: )

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 01 mar 2021, 16:59

Happen
Doe de Politieke Lijsttrekkers Quiz
Ik heb jouw plaatje maar mee genomen, maar ik had er 7 goed.

Ik heb, me ogen uitgekeken, ik wilde achter de pc, bij lt.
Ze zei, ik moet even deze blz nog overhosten, dan is voertuigen topic, ook klaar,
zou ik, een uur mee bezig geweest zijn, zij in 10 minuten. Ha ha ha

Zo zo, de fan van rutte, vindt hem, een lullletje rose, las ik, tenminste, als het over die toeslagen gaat.
Moet ik ook om lachen!
Dus waar ze fan van is, kan ook, iets lulligs over staan, dan zal ze dat, wel zo zien!

Me moeder heeft, een huis gekocht, 10 km van me vandaan, het valt te fietsen ook.
Maar ze zijn nog bezig, met de bouw, duurt nog een half jaar, of meer, voor het klaar is.
Maar och lekker dichtbij, ze vangt erg vaak, me dochtertje en me hond op, als ik werken moet,
en zij, vrij van der werk is, handig als alles zo dichtbij is. Lt zei ook handig als jij later
voor haar, moet mantelzorgen, en ze woont vlakbij en jij werkt!
Ze zei, ik zie het, op tv weleens, ze werken en hebben een eigen huis, al of niet met gezin en
moeten dan nog, gaan mantelzorgen, ze draaien vaak door, over de rooie, want sinds ze zolang
mogelijk , thuis moeten blijven wonen, bejaarden met kwalen, moeten ze het vnl, van de eigen
mantelzorg hebben, bejaarden, Handig als dat vlakbij is.
We hadden het er weleens over, maar ze is het, niet eens, met dat systeem, daarvan hebben we zo erg veel
woningen te korten, voor de nieuwe opklimmers.
De ouwe mensen, houden met massas, die huizen vast.
Eerst met gezin, toen met ze 2 en toen eentje alleen.
Alleen wonende, vaak verward of dement of erg invalide, en toch niet kunnende,naar een zorghuis.
En daar zitten de nazaten alsmaar mee, zei ze me eens.
Die vaak, niet er vlakbij wonen, en zelf werken ed. en een eigen leven hebben, en eigen vrienden, en
eigen clubs, daar komt zo, bij veel mantelzorgers , niets meer van, van een eigen leven.
Door linksen zo bedacht, Dat lijkt een sociaal systeem, maar dat is het totaal niet.
Maar vanaf nederland bij de eu, moest overal op bezuinigd, en weg ziekenhuizen en weg bejaarden en verpleeg
en zorg en kindertehuizen en weg gevangenissen en weg politie bureaus,
Onder het mom van, het is beter zolang mogelijk, in je eigen huis te blijven, laatst
op tv, een moeder, zo dement als wat, nog maar 1 dochter bleef over, om de mantelzorg te doen, voor die moeder,
naast haar eigen leven en werk, ze draaide helemaal door. Die anderen broer en zusters, waren al doorgedraaid en
kwamen niet meer.
Lt zei, de enige, die er vette winsten aan heeft, is de pillen industrie en de drugs industrie.
Maar ook, die demente moeder, konden ze niet kwijt, in een zorg huis.
Dus haar toch wel, erg groot huis, wordt bewoond, door 1 iemand. Terwijl het een gezinshuis is.
Thuiszorg voor dit en voor dat, werd zo te duur, dat haar pensioentje ervan op was, de vaste
lasten komen dan nog.
Thuiszorg opgezegd, er komt een zooi in dat huis, dat die dochter, dus erbij moest gaan doen.
Een hoop gescheld en getier op haar af, soms denken dementen, dat je alles steelt, als je hun huis
schoon maakt en als ze nog wat kunnen bevatten, het overal, mee oneens zijn en waar is me man?
Over de toeren, haar man is zoek, ze gaat zoeken, in huis en er buiten ook. Wordt die ene dochter
gebeld, op der werk, politie, we hebben uw moeder gevonden, zwaar verwaarloosd, en zwaar verward.
Die moeder, had al tijden terug, opgenomen moeten worden, en het huurhuis, voor een gezin besteed,
moeten worden. En dan
was die ene overgebleven mantelzorg dochter, ook niet over de rooie gegaan en de burnout in gegaan.
Alles bij elkaar, pakt het voor iedereen duurder uit, dat systeem, behalve voor de pillen en drugs industrie, want
zelfs voor de harde werkers, met niets mag, ook geen sigaar, zo noemt lt dat, ook voor die, blijft alleen
niet te ziene, producten over.
Of ze zitten plots, met een drank probleem, die mantelzorgers, en waarvoor ze zorgen ook!
Een gigantisch slecht systeem is het, wat sinds links paars, ons land in kwam. Geen huurhuis te krijgen werd dat!
Ook geen kamer, want dat moest sinds die tijd, bij de belasting, opgegeven, ervoor niet!
Zulkse verhuurders, raken nog meer geld kwijt, dan ze er aan verdienen, om iemand in huis te halen,
om niet alleen meer te zijn. Dus ook een kamer huren, werd een grote klus, voor de kamers zoekers.
Aan alles kan je zien en weten, hoe slecht dat systeem is, gebrouwen door linksen!
Zijn die, in een kabinet, halen ze van alles, wat mooi op gebouwd was , weg.
Lt vertelde me eens, ze moest een thuiszorg zoeken, voor haar dj, ze mag totaal zelf, niet tillen namelijk
en bepaalde draaibewegingen niet doen. Er kwam iemand van de wijkverpleging, die eerst een half uur ging zitten en
kletsen, en dan dingen deed, die lt zelf nog kon doen, dat kostte toen, 45 euro. per uur.
Lt zei, zoveel verdoend me huisarts, per uur niet eens.
Maar der ene zoon, er toch maar weer bij gehaald, gingen ze toen de wasbeurten doen ed dingen.
en haalden gewone thuis hh hulp in huis 1x per week, zo ken ik LT, via dat werk.
werd 18 euro per maand opeens 260 euro, vanaf overgeheveld van de staat, naar gemeente.
Ze plukken bejaarden, aan alle kanten leeg.
Dus toen ik, de zak kreeg, na 2 jaar, ook dat systeem kwam er in, net als ze dacht, alles is goed geregeld, helaas
ze moest het toch gaan vragen, aan der zoon, toen is der zoon weer mantelzorger geworden.
Dj moest vaak , naar het ziekenhuis, een specialist zei haar, u moet hem, naar een hospice brengen, anders
gaat u er zelf, aan onderdoor, en kunnen ze, u straks weg dragen, met 24 uurs mantelzorg, in huis.
Die regelden dat toen.
Dus voor uitbehandelden, aan een ziekenhuis iets, is er wel iets voor.
Der inkomen werd 1000 minder, toen haar dj overleden was, maar die veel te dure huur, heette naar inkomen,
verlaagden ze niet. Overal zie je het af, bejaarden worden leeg geplukt!
Lt zei me, als ik verward en dement word, dan hoop ik wel, dat er, een zorghuis ervoor is, want me kinderen
hoeven er niet kapot voor!
En ze zei, dan komt er weer, een flatje vrij, voor een bejaard persoon of voor een bejaard echtpaar, die ook gelijkvloers
moeten wonen.

Nou zo kletsen we weleens wat af, met ze tweetjes.
Ik wens jullie een gezellige week toe, omdat ik werken moest en zij , me moeder, vrij was, ik ga me kind en me hond , bij
me mams ophalen, in de route ga ik dan, bij lt langs, om even op der pc te zitten. Ha ha lachte lt, toen ik dat, zo hardop zei.
Zij zal wel weer, verder gaan, met overhosten op het forum. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 mar 2021, 23:35

Pennenstreek... :)

(Ergens doe ik de moeites... om me er niet meer voor te interesseren...Waarmee?
Maar toch...vb
De NL Reisorganisatie...regelt met de Staat iets over voutjes...Na tig vergaderen is het rond...Dan hoor je ze zeggen...Nu
moeten we wachten op Brussel...die moet toestemming geven...
Dat vind ik zo erg...
We kunnen onze Eerste en Tweede Kamer en Kabinet wel weg doen...als dat toch niks beduidt...
Want zo het nu is... betalen we voor alles dubbelop! Ook dat nog!
Schreef ik wel vaker over...dit als Onderwerp!
Pas schreef ik het nog zo...
Als het over de EU gaat...(Mooi om ...daar... te gaan bezuinigen)

(Uit de EU stappen...Bespaart Engeland 65 Miljard of meer...per jaar mee!)
Maar...
Zelf ben ik ervoor...
In de EU te blijven...
Met wel alle punten... waar de EU mee opgericht is...
Dezelfde Munt
en Open EU grenzen
en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!

Als je weet hoe ik er over denk...en dat alsmaar zulks zit aan te horen...
Na tig vergaderen is het rond...Dan hoor je ze zeggen...Nu
moeten we wachten op Brussel...die moet toestemming geven...
(Ik denk altijd ...Lazer toch op met jullie achterlijkheid!
We kunnen onze Eerste en Tweede Kamer en Kabinet wel weg doen...als dat toch niks beduidt...
Want zo het nu is... betalen we ...voor alles... dubbelop! Ook dat nog!)

Ik heb jaren getracht ...te ontdekken...wat voor nut... de EU is voor ons land...
Ik ben het nog steeds niet tegen gekomen...
(Hoogstens een paar keren per jaar...als leuke uitjes ....voor 1 of een paar Nederlandse Parlementariers
naar Brussel en naar andere EU landen toe...Verder niks!)
Ik heb jaren getracht ...te ontdekken...wat voor nut... de EU is voor ons land...anders gezegd...wat heeft
de EU meer aan nut...dan toen
Nederland...met 6 Europese Landen...in de EEG zat!
In de EEG tijdperk werd ons land mooi op gebouwd...we gingen er allemaal op vooruit...
Vanaf Nederland in de EU is...

Ik zal alles
wat erom (Lid zijn van de EU)... moest afkavelen...weg doen ed...nu niet gaan typen...want dan ben ik
morgen nog aan het typen!
Ik schreef pas
er over...het lijkt het Koloniale systeem wel...de EU,,, naar de EU landen toe!
1 een paar en wat circuitje rijk en de rest steeds armer...
Het systeem van het Rijke Roomse Leven tijdperk lijken lijkt er ook erg op!
1 een paar en wat circuitje rijk en de rest steeds armer...
Welke vele miljarden we er ook insteken het blijkt nooit genoeg!
Dat heet dan weer bezuinigen moet!

Ik erger me er grandioos aan...Neem nderland samen met Duitsland...(ik meen ook Frankrijk) hebben besloten
250 Miljard te geven aan de Zuid Europese landen...in Corona tijd...
Komt zij weer aan zetten ...die van de EU te Brussel...Dat moet 500 miljard worden!
(Ik ben de Baas... en niet Hij (van NL) en Zij (van DL...)

Als een land denkt...we gaan die EU maar is uit...Ze punderen alle Souvereiniteit ed dingen meer en het kost veel te veel...
Als een land de EU uit wil...lijkt het...blijkt het... de meest enge sekte... van de Wereld!)
Ook dat nog...en dreigen.... het gaat dan slecht met je... Economie!
(Klakkeloos nakletsende...Daar hamert Rutte... dan zo op!)
(Elke enge Sekte ....heeft zo z'n enge dreidingen ...als men eruit wilt!)
(Maar
waar ging... de Nieuwe USA President... het eerst naar toe bellen...Met een niet meer EU Europees land...voor
Handel en Wandel!
(Ik denk
dat de EU ...nog gebeld moet...nu na vele weken... verder...)

(Uit de EU stappen...Bespaart Engeland 65 Miljard of meer...per jaar ermee!)
Nou daarvan kan Engeland ...heel wat huizen mee bouwen en Ziekenhuizen en Bejaarden en Verpleeg en Zorg Huizen...
En de Politie en de Zorg en Leraren...mooi van betalen...en hoeven ze niet meer uit Premies- en Pensioen potten
te jatten..voor de Miljarden nodig ...voor de EU!
En kunnen ze(Om nog meer miljarden nodig voor de EU etc etc etc )
het liegen en bedriegen en stelen op grote schaal weer gaan laten...Daar wordt soweiso een land
erg veel mooier van!

Laatst ging het om ...een rotonde ergens in het land...ze wilden het anders maken...maar de EU vond
het niet goed...
Het moet niet nog gekker worden!Maar
Waar is de EU voor opgericht ...
Dezelfde Munt
en Open EU grenzen
en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!

Ergens doe ik de moeites... om me er niet meer voor te interesseren...
Tot er weer zoiets opTV komt...
Nederland meldt het aantal geinjecteerden met de Corona Covid-19
en meteen er bovenop...doet Brussel of dat hun Onderzoek is...en namens
De EU melden ze...Hetzelfde...als de NL Regering al heeft gemeld...
(Even de betreffende NL Politici te kakken zetten is dat! )
Jullie hebben geen flauw idee...hoevaak ik heb gedacht...over die EU...Lazer toch op!

Ik zal alles
wat erom (Lid zijn van de EU)... moest afkavelen...weg doen ed...nu niet gaan typen...want dan ben ik
morgen nog aan het typen!
Ik schreef pas
er over...het lijkt het Koloniale systeem wel...de EU,,, naar de EU landen toe!
1 een paar en wat circuitje rijk en de rest steeds armer...
Het systeem van het Rijke Roomse Leven tijdperk lijken lijkt er ook erg op!
1 een paar en wat circuitje rijk en de rest steeds armer...
Welke vele miljarden
we er ook insteken... het blijkt nooit genoeg!
Dat heet dan weer...bij ons... bezuinigen moet!

Misschien moeten we weer... een soort van EEG oprichten... met 6 Landen
Met Dezelfde Munt
en Open EU grenzen (voor elkaar)
en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!
en Misschien wilt Engeland wel mee doen met dat...(op dezelfde Munt na)...als 7de land!
Geen top dure gebpouwen kost dat... als in Brussel en in Luxemburg...
Gewoon alles via Internet
(en niet...die die massale miljarden aan personeel ed...als in Brussel)
Gewoon...
via elkaar Ministeries...Gewoon ...alles... via Internet...
Over deze dingen
Open 7 landen grenzen (voor elkaar)
en Vrije Handel en vrije Verkeer en dat ook voor Toerisme ...Meer niet!

Ik hoorde is op TV zeggen...ze maken 300 Wetten per maand erbij...(Vlgs mij gaat er (via die Waterzuipers) van alles
om vast lopen plots of tzt ...met niks mag ook geen Sigaar etc!

Nou zulkse gedachtes... komen bij mij los...na zoiets... weer op TV geweest...vb oa oa oa etcc oaoaoaoao etc.
De NL Reisorganisatie...regelt ...met de Staat iets... over voutjes...Na tig vergaderen is het rond...Dan hoor je ze zeggen...Nu
moeten we wachten op Brussel...die moet toestemming geven...

Dat vind ik zo erg...
Onze Staat geeft toestemming en toen? en Dan?
We kunnen onze... Eerste en Tweede Kamer en Kabinet wel weg doen...als dat toch ...niks beduidt...
Want ...zo het nu is... betalen we ...voor alles ...dubbelop! Ook dat nog!

Ik heb... nog geen 1x ...iets nuttigs gezien ...aan dat EU...Jullie?
Wel Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen etc.

Trusten allemaal. Gr. en Knuf van LT) :roll:

PS.
Hadden we...als land... al niet eerder...iets moois
met de Voutjes geregeld...opdat al die Reisbureau's ....niet ter ziele zouden gaan...(Om de
Corina Maatregelingen via de Staat...)
En wie was er tegen...De EU :!:
Dat Dus...
We kunnen onze... Eerste en Tweede Kamer en Kabinet wel weg doen...als dat toch ...niks meer beduidt..
Dat Dus
etc :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 mar 2021, 00:57

Streekziekenhuis... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Met Het Forum Over Te Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...)

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie

+Prive Foto's Nellie en Ans
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS

Deze moet nog
-Huiskamer Nellie- 105 Blz.

_________________________________________________________________________________________
Tiff

+Prive Foto's
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht

Deze moeten nog
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.
=Dierenplaatjes...14 Blz.
=Huiskamer Tiff - 64 Blz
___________________________________________________________________________________________________

Frans

Mee Bezig
=Blz 1 tm 14 is klaar- bezig met Blz 15...van de 21 blz.

___________________________________________________________________________________

Lady Troy

+Prive Foto's
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Overleden Huisdieren
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

PRENTENSCHATTEN
+Humor 1
+Humor 2
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat
+1 April en ST. MAARTEN en Luilak
+PASEN-GOEDE VRIJDAG-Meer PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH en RAMADAN en 3KONINGEN
+MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM
+ALLERLEI VOERTUIGEN
+SINTERKLAASFEEST
+KONINGSDAG
en
+Welkom op het Forum
+Quizen- Spelletjes-Videos en Linken
+Nederland wint nooit wat


Mee Bezig

=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 20 is klaar...van de 116 Blz.
= KERST en OUD en NIEUW - 1 tm Blz 4 klaar...van de 51 Blz

Dezen Moeten nog
=Plaatjes Allerlei 51 Blz
=Huiskamer- Lady Troy 110 Blz.
EN
=DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes)Er Bij-585 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 02 mar 2021, 17:31

Ziekenhuis

Ik moet nog steeds lachen, om je geschrijf, en om je mailtjes. Ha ha haaaaaa
Misschien heb je, wel gelijk, dat die Rutte, niet voor zichzelf opkomt, en al die tijd, die ene minister
uit de luwte houdt, want in feite, is die de eind verantwoordelijke, over de belastingen.
En ook met die, lijstrekkers debat, zei die dat niet, tegen die aanvallende mevrouw.
Jij schreef, u moet bij hem zijn, daar staat die.
Hij dekt dus nog steeds, jij noemt dat, zijn goed bedoelde slecht, is dat, op een dag,
keert dat altijd tegen ,die genen, die dat doen.
Je schreef per mail eens, hij kan ze kont niet keren, en de aanval is, op hem gericht, door degene
die die dekt alsmaar. Hoe slecht 10 jaar Rutte wel niet was. Zo is die gedekte Hoekstra!


Zeg LT weet jij dat, ik lees , dat ze die Harry en zijn Megan, nog steeds, bij de titels noemen,. maar
daar hebben ze toch zelf, officieel afstand, van genomen? Het moet dus zijn, Harry en Megan.
Volgens jou, zijn hun kinderen, wel prins of prinses en de zoveelste zijn, voor de troon.
Of die moeten er, met hun 18 jaar, er ook afstand van nemen.
Meid , voor de rest, dat allemaal snapt, blijkt wel van niet!

In die crimieseries op tv , doen meestal. de mannen dat, hun vrouw, van iedereen afzonderen, die
ze lief hadden en dierbaar waren, zo erg jaloers en bezitterig, zijn die mannen.
Jij schreef eens, als die 2 ooit, tot een scheiding komen, met kans van 1 op 3 tegenwoordig, staat hij
volkomen met niets, en zit in situaties, wat de zijne, niet is.
Dat doen ,veel mannen zo, met hun vrouw. In die crimieseries, schieten ze, die dat doen, dood.
en komen in de gevangenis. Vaak met milde straf, wgs ze woonden zelf, in een wurgsytutatie.
Jij schreef eens, het kan nog erger, ze houdt hem, van zijn liefste oma af, ze waren dol elkaar. Het kan nog erger,
zijn wel hele erge geliefde militaire verleden, gaat eraf, via het huwelijk, met haar, en dat is ook, inmiddels zo.
Zulks zie je, in die crimiesseries vaak, hij slokt haar, helemaal op, in dit geval, is dat, een zij.
Hij moet alles doen, wat zij wil. Misschien liep, haar vorige huwelijk, daar ook wel op stuk, schreef je eens.
Maar dan komt die Harry, dat nog wel tegen. Schreef je, toen ze elkaar net kenden.
Liefde maakt blind.
Voor die het weet, is het spinnenweb, om hem heen gespint.
Later achteraf, begrijp ik vaak, wat een gelijk, je toen had, met je typeoefeningen of
met je mailtjes.
Wat mij opviel LT, ze had pas, met veel tam tam, in de pers, een miskraam, de hele wereld moest mee leven,
met haar, ach wat zielig maar kort erop,
is ze allang vet zwanger???
Daar klopt, ook al iets niet aan, aan al die pers aandacht, via haar, naar haar toe, ermee.
Nou ja meid, dat is hun sores.
Wij zitten met de corona.
Mogen maar 1 gast tegelijk.
En wat lees ik weer, (jij noemde dat weleens, die zich de reet, er niet van aantrekken) en juist
popie jopie, via de tv kletstafels geroemd worden, net als die Floortje laatst, en nu las ik dit.
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Allerlei artiesten, ontvangt die, in haar huis.
Wat niet, in het openbaar mag, doet die stiekem thuis, worden ze erg beroemd mee en geprezen, en
veel op tv, bij die praattafels. En hun zo opgenomen tv programma, gaat gewoon door.
Al gaan ze, in corona tijd, en iedereen moet thuis blijven, alle boeren langs, al die tv
bekenden, die zulks niet doen, zich houden, aan de maatregelingen, komen zwaar in ellendes,
wgs geen inkomsten geld en anderen, maar langs de deuren struinen, met de vorige pasen, zelfs de koning
prees hem. Als ze niet slecht zijn, ze lijken niets te snappen, en als ze niets snappen, snappen ze ook niets.
Dat is het!
Ik las dat je, niet meer, al die dingen gaat lezen, en komen ze op tv. dan zap je de tv door.
Ook in deze verkiezingstijd, dat is beter, voor je bloeddruk, ze gewoon weg zappen!
Ha ha ha
tot je weer, van die volle kletstafels ziet, met die watersnuivers, en waterzuipers.
dan komt er hier, weer een reactie over hier, zeker weten. Ha ha haaaaaaaaa

Leuk Tiff, dat je moeder, vlakbij je komt wonen.
Dan kan je, net als eerst, even er , een bakkie halen.
Je kind en je hond er brengen en halen, lekker vlakbij, maar dat is pas, over een halfjaar.
Hou je taai meissie!

Hier is het mooie sneeuw uitzicht weer voorbij, de lente lijkt vroeg in aantocht.
Jij schreef hier LT, die cijfers , komen nog!
En ze lijken er nu , gekomen te zijn.
Dus de corona, is nog niet voorbij.

Wat heb je al erg veel, overgehost , op het forum, LT! Mijn dank is groot!
Allemaal sterkte ermee. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 mar 2021, 22:40

Huishouden... :)

(Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

(Ik vind haar meer... een type voor de Mode of Fotomodel Filmster Actrice ed. of Film of Foto Academie!
(Dan door te gaan tm iets Academisch)
(Hopelijk mag... het Meissie... het... plots... of tzt zelf bepalen...dat alles...wat haar eigen
lievelings levens ...route is...)
(Ik kreeg laatst... plots... de gedachtes...dat ze ook ...ergens in haar leven...Boeken gaat Schrijven...)
(Vooral in stilte...(in zichzelf)...Een kunst... minnend... meissie ...is het!)
(Maar die ook best graag...(al heel veel jaren al)...ook is no 1 wilt zijn...met
alsmaar...alle aandacht!)(mi dat lukt alleen...als ze ...Zelf...iets presteert...wat alle aandacht verdient!)
Bij de ene komt het ...ahw. vanzelf ...aanwaaien ...en (de) anderen... moeten er...Zelf...moeite voor doen!
Om aan haar... soort van ...Levensbehoefte... te voldoen...
(Ik vind haar meer een type... voor de Mode of Fotomodel Filmster Actrice Toneel Academie ed.
of Film of Foto Academie!
(Dan door te gaan tm iets Academisch)
Hoewel...(Maar literatuur...kan ook niet elke Mens schrijven...maar misschien wel...na Nederlands
te hebben gestudeerd!)

Zie je wel...Iedereen... maakt fouten!
Deze ook...
De SGP heeft lezers van de christelijke bladen Terdege en GezinsGids per ongeluk de verkeerde verkiezingsdata
voorgeschoteld, bevestigt de partij dinsdag in gesprek met het AD. In advertenties van de partij wordt gemeld
dat de Tweede Kamerverkiezingen van 17 tot en met 19 maart plaatsvinden, maar de stembureaus zijn geopend
van 15 tot en met 17 maart.

Na alle storingen al gehad...oa bij NS en bij GGD en nu bij de Belastingen...
Wat beduidt dat...
Misschien is G5 te hoog gegrepen...voor hun Electronische en/of electrische zaken...
Wat me wel opvalt is...als het gebruik toe neemt..
Zie je het ontstaan...Met z'n allen bellen naar de GGD...om Vaccin afspraak te maken...Test afspraken...etc. Dito
bij de Belastingen...met toename van de per Internet... al klare ingevilde Belasting...en daar komt het aan...Storingen...
omdat dit vorig jaar... niet net zo toe ging...lijkt hun Electronica kabel pakket niet echt goed uitgerust
voor de nieuwe G5
Nou ja ...ik denk ook ... wel is... er over hoor...
Kan het fout hebben of niet...(als Gewone AOW Electoraal Burgertje)
(Maar als anderen
me schrijven...erg vaak...komt achteraf vaak...je schijven ...met de schrijfoefeningen wel uit) Tja
eh...Ik begon dus te schrijven laats...er komen steeds meer storingen er aan...
Zie maar!

Maar ik denk wel...als we geen Kerncentrales gaan gebruiken...de volgende Generaties...volop zitten
met Storingen...om de haveklap...Dat is weer een andere redene... dan die van bv G5...
De electrische Netwerken...kunnen het niet meer aan...Dan gaat het lijken op...
Toen we vroeger ...alsmaar storing met electrische apparatuur hadden... tm de Lampenlichten aan toe...
Het net... kon toen nog...de grote vraag... nog niet aan...

Als alles electrisch moet...ook alle vervoer etc. en alles in huis tuin en keuken ed.
uit en thuis...Daar is geen Gewone Electrische netwerk tegen bestand...
Ik denk wel...als we geen Kerncentrales gaan gebruiken...de volgende Generaties...volop zitten
met Storingen...om de haveklap...(Kan zelfs chaos woren alsmaar)
Dat is weer een andere redene... dan die van bv G5...al kan het erop lijken...
Met allebeide teveel van dit en van dat!

Het woord...Kernenergie...klinkt best eng...(vanaf Rusland en China ermee gehad)
Daarom ...moeten ze mi. het Kerngedeelte... onder de grond gaan bouwen...met ruime werkruimtes er omheen...
En aan de bovenkant...(snel personeel eruit) en kleppen die dichtgaan...als er iets mis is...met dat Kerngebied...
Oook het waterkoelingssysteem vooral!)

Dus alle ....Onderzoeks ruimtes en Kantoren en Restaurant Sport en Spel en evt
slaapgebieden...gebieden ...ed...is dan Boven gronds...Het Kerngebied
moet helemaal afgesloten kunnen worden...met de buitenlucht!
Voor korte tijd...langer ...lang of ...desnoods...voor altijd!

Ik zat even te denken... hoeveel de werkruimte er omheen moet zijn...net zo ruim...dat als de boel ontploft...het
tm in die werkruimte kan...met de brokstukken ed. en we er bovengronds geen centje last van hebben...
Nou ja...dat zijn zomaar denkens van me... Natuurkundige Fysica Mensen....zullen er meer verstand van hebben...
over explosie kracht ed drvan...behalve misschien...over de Bouw ...en waar dat... het veiligste geplaatst is...

mi Niet in Groningen!
en ook niet in Limburg!

(wgs Decennia...allelei diep ... open plekken gemaakt...onder de grond...en gangen stelsels ed.
en lucht beweeg ruimtes onder de grond...en al die narigheid meer...)
(Wgs nooit meteen opgevuld...bv met Fijn Zand...waar Kolen en Gas ed
onder de grond...is uit gehaald!)(Dan blijft de kans op ...plots ...een Aardbeving ondergronds
als bovengronds... toch altijd bestaan!)

Droom er niet van!

Vergat ik nog...laatst vroeg iemend me...Hoe denk jij over het immingratiebeleid?
Nou... als ik er al wat van.... mag denken...Ik zou alleen...alleenzijnde Kinderen het land in halen...
Kinderen hoeven geen huis...ze komen bij Mensen... die al een Huis hebben...
Kinderen ...voor de toekomst... in de Zorg en Leraren ed...zijn altijd erg hard nodig...tm voor
de steeds oudere...wordende...Lands Bejaarden soos...

Omdat bij ons ...in het land... het Kindertal verminderd steeds meer...
Zou ik ...als ik het... voor zeggen had...dan Zou ik mijn
pijlen...op (alleen zijnde)...Kinderen Migratie richten...Waar dan ook vandaan...
(Met eerste voorkeur...Vooral Vluchtelingen en Oorlogs Wezen!)
(Die er geen...familie hereniging... aan hebben hangen!
We hebben al 100.000 huizen te korten nl!)

Hopelijk legde ik het duidelijk zat uit zo!

Trusten allemaal. Knf van lT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 mar 2021, 06:22

Houden... :)
(Dit is de uitkomst van Sneeuw en Schaats Pret...van pas...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp
De cijfers van de Eerste mooie Lente Zonnige dag erna komt nog...

Zelf maak ik me geen zorgen als de hetende besmette cijfers hoog zijn...Daar kan mooie Groeps immuniteit van komen...samen met de al gevaccineerden...

Het probleem is... als de Risico groep zich ook...te buiten ...deed...in die dagen...
en daar IC's van vullen...

(Maar dat legde ik al ...in het begin van de Corona in ons land uit...De Virus gaat niet weg...als men steeds de besmettingen aan
het voorkomen zijn...Dan krijg je na elke Lockdown...Het Jo-Jo efect te Zien...
(Lekker gezakt in Lockdown tijd...Avondklok ed.
en zo gauw Mensen... weer naar buiten gaan...stijgen de Bemette cijfers weer...etc. etc. etc.)

In feite ...zijn alleen de ...IC...cijfers belangrijk!
Zelf maak ik me geen zorgen als de hetende besmette cijfers hoog zijn...Daar kan mooie Landelijke Groeps immuniteit
van komen...samen met de al gevacineerden...

Het probleem is... als de Risico groep zich ook...te buiten ...ging...in die dagen...
en daar IC's en Corona zaal of zalen...mee vullen...ervan vullen...

Zelf maak ik me geen zorgen als de hetende besmette cijfers hoog zijn...va Jongeren tm Middelbaar!
Daar kan mooie Landelijke Groeps immuniteit
van komen...
Uiteindelijk met alle Virussen...verdwijnt zo dan...de Virus...omdat ze door bijna iedereen gaan...zoals
ook de Griep ed.

Dito...Het probleem is... als de Risico groep zich ook...te buiten ...ging...Maar daarvoor... is de Griepprik voor uitgevonden...
Voor de Risicogroepen!

Hoe meer er met de Covid-19 is ingeent...hoe sneller de Landelijke Imummiteit optreedt!

(Mensen vooral jongeren...tm Middelbaar...die vaak... totaal niet ziek worden van de Corona Virus...kunnen wel mee
werken aan de
Landelijke immuniteit...Mits ze niet...in de Huizen moeten blijven...komen ze weer naar buiten...
Dan komt de Jo-Jo effectes weer er aan! etc. etc. etc.
(In feite moeten ze juist besmet geraken!)

Nog steeds Zie je dat...
(Maar dat legde ik al ...in het begin van de Corona in ons land uit...De Virus gaat niet weg...als men steeds de besmettingen aan
het voorkomen zijn...Dan krijg je na elke Lockdown...Het Jo-Jo efect te Zien...

(Lekker gezakt in Lockdown tijd...en met Avondklok ed.
maar...en zo gauw Mensen weer naar buiten gaan...stijgen de Bemette cijfers weer...etc. etc. etc.)
Het probleem is... als de Risico groep zich ook...te buiten ...ging...in die dagen...
en daar IC's en Corons zaal of zalen...mee vullen...ervan vullen...

Sowieso...Voor de Risicogroepen!
Hoe meer er met de Covid-19 is ingeent...hoe sneller de Landelijke Imummiteit optreedt!
(Mensen vooral jongeren...tm Middelbaar...die vaak totaal niet ziek worden van de Corona Virus...kunnen wel mee
werken aan de
Landelijke immuniteit...
Mits ze niet...in de Huizen moeten blijven...want...komen ze weer naar buiten...
(Dan komt de Jo-Jo effectes weer er aan! etc. etc. etc.

(In feite moeten ze juist besmet geraken!)

Maar zo denk ik er over...al van af in den beginne...van de Corona ...in ons land!
(Alleen...De Risico groepen binnen houden...tot er een Vaccin is en ze Gevaccineerd zijn!)en met hen...
geen zorgen als de hetende besmette cijfers hoog zijn...van Jongeren tm Middelbaar!
Daar kan je...mooie Landelijke Groeps immuniteit van krijgen...samen met ...de al gevaccineerden!

____________________________________________________________________________
Dit is weer een ander verhaal...maar toch...Als De Natuur ...voor zichzelf op komt...
gaat het over...
(Misschien werkt... De Natuur...wel zo...via Virussen explosies...leggen ...in de vele Eeuwen...alle zwakkeren
jong en oud...het loodje...erbij neer...legt...
Bij Mensen...en... bij Dieren ook)

Alzo komt er ...geen overbevolking van...per land...) Maar omdat wij Mensen ...sinds eh...van alles doen...om iedereen
te redden...groeit
de Wereldbevolking gigantisch...

Als de bedoeling is...
Het enige... dat dan... de Aarde nog redt...is Voorbehoedsmiddelen ed)
om met z'n allen minder Kinderen te maken!
ipv de landen
die
er
wel
rekening
mee houden
vol te laten stromen...vol te stampen...met Mensen komende massaal
van... daar vandaan! (Dat schiet zo aan... het bedoelde systeem... niks op nl!) Daar
maar massal Kinderen maken...
Als de bedoeling is...(Vooral elders dus!)(In Aftrika en Zuid Amerika en in Azie)s......Om
met z'n allen minder Kinderen te maken!

En met z'n allen...minder Vlees eten per Week...dat verkleind ook de Veestapel...want allen hebben
Voedsel en Water nodig!
en teveel is ...Plots...teveel...(Roofbouw) van de Aarde...wat teveel is...en toch allemaal...wat oa...Zoet Water nodig heeft!)
Als wij bezig zijn...de Aarde en de Wateren... Kapot te maken...
(Als De Natuur (Hoofdfactor 5)...voor zichzelf op komt...
gaat het over...Dan kan je... steeds meer...oa... Virussen... verwachten...ea Natuurrampen!)

ipv de landen
die
er
wel
rekening
mee houden
vol te laten stromen...vol te stampen...met Mensen komende massaal
van... daar vandaan! (Dat schiet zo ... aan het bedoelde systeem... niks op nl!)
(Als Mensen redden...Het allerhoogste doel is...Het Alerhoogste Goed is
(bv In vorige- en deze eeuw Tijd)...Dan blijft over...
Dan is het de bedoeling is......Om met z'n allen...minder Mensen per land... te krijgen
door minder...Kinderen ...te maken!)(Zoals er al Landen dat zijn gaan doen!)
die
er
wel
rekening
mee houden
Die
vol te laten stromen...vol te stampen...met Mensen komende massaal
van... daar.... vandaan! (Dat schiet zo ... aan het bedoelde systeem... niks op nl!)
vb
In alle Eeuwen bij elkaar vergaard...4 miljard Mensen op Aarde
en... in 75 jaar...4 Miljard Mensen erbij vergaard......Dat is nu
bijna 8 Miljard Mensen ...op Aarde!

Nou zo kan die wel weer...Fijne Midweek allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 04 mar 2021, 23:04

Ouden

Schreef je wel vaker LT, dat toen jij 10 jaar was, er 4 miljard mensen
op aarde waren, 75 jaar verder, hebben we er 4 miljard mensen, erbij gemaakt.
Dat is bijna 8 miljard mensen, op aarde.
Terwijl vooral de westerse noordelijke landen, wel minder kinderen zijn gaan maken.
ook na alle verhalen, over wereldoverbevolking, lijken ze er elders, niets
mee te doen, behalve, dat ze massaal, naar de Noords westerse landen vluchten.
ipv daar tm 3 kinderen mag, politiek, gaan voeren, gaan ze naar landen toe, waar
ze wel rekening, met de aarde houden.
Ik hoorde op tv, wij maken 1.8 kinderen in het land, per jaar, en elders
zijn het nog steeds, van die hoge getallen, aan kinderen toenames, per jaar.
Wat laten we na, aan onze generaties, na ons, een overvol land getampt, van
elders vandaan. Met nu al, 1000000 huizen tekorten en nu al 40000
daklozen. Terwijl we toch rekening hebben gehouden, met ons kindertal,
is maar 1.8 kind.
Het loont helemaal niets, als we ons ergens aan houden.
De eu wilt ook alsmaar, dat we ons landje vol stampen, met wat weg gevlucht
is, uit die verre, overvolle landen.
Al die tegendraadse dingen, wordt een mens niet vrolijk van, om aan de
generaties, na ons te gaan denken, hoe dat allemaal uitpakt, zo een
overvol landje.

Nou meid hou je taai, ook met de corona prik, nog niet gehad, als
70 plusser?????? Nog even en je bent 78 jaar!
Succes met je golf weekend hobbie. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 mar 2021, 03:12

Denken... :)

Gisteren had ik dat weer...word ik niet goed van...

De 1de brief van de Gemeente aan
Mw. J.J. W-Van der T
De 2de brief van de Gemeente aan
J.J. van der T

(Al die verwarrende kolderie ...hebben we al wat jaren terug...aan D66 te danken...
Ze willen dat...Gehuwde Vrouwen...allemaal ...Het meisje van Meneer heten...
(Net als ...de Nu...lijsttrekster... van ze!)

Ik wil dat niet Punt!
Dus ik bellen naar de Gemeente...
Komt Mevrouw...de Burgers voor Stemmerslijsten zijn zo gemaakt...op de Meisjesachternaam...net als Uw Paspoort
Rijbewijs ea van dat...staat allemaal...op de Meisjes achternaam van Vrouwen...

Ik zei...Dus het Huwelijk stelt helemaal niks voor...voor de Staat...
Nou dat kapte ze heel snel af...een discussie...er over...met
Het is nou eenmaal zo...dat uw zo op de Stemmerslijst van de burgers staat...

Ik zei...maar de officiele brief...om te kunnen gaan stemmen...het meeneem bewijs...is wel naar
Mw J.J. W-van der T gestuurd...Dus is die andere fout....op die andere afdeling...ze zei weer...Ja marrrrrrrrrrr
Uw Paspoort
Rijbewijs ea van dat...staat allemaal...op de Meisjes achternaam van Vrouwen...
Ik weer...Dus het Huwelijk selt niks voor om te gaan doen...
Nou dat kapte ze weer heel snel af...een discussie...er over...nee dus...wel hertzelfde antwoord...
Het is nou eenmaal zo...dat uw zo op de Stemmerslijst... van de burgers zo staat...

Ik heb decennia's nooit post op mijn Meisjesachternaam gehad...van welke Gemeente dan ook...waar
ik woonde!
(Vaak is... de typiste degene...die dat zelf zo beslist!)
Ik heb er hier...nogal best vaak over getypt...toen dat opeens begon...

Trouwens op mijn eerste Paspoort vanaf getrouwd...stond wel op
Gehuwd met Dhr DJ W

Dat ik getrouwd ben ...zie je nergens aan zei mijn DJ...bij hem stond dat niet...er niet op...
Ze kunnen het niet laten...te discrimineren zei mijn DJ dan!
(Wat een onaf zooitje is het eigenlijk he!)


M'n Oudste Zoon zag het 't eerst...jaren terug...
van Dela een brief...aan de heer DJ. W
die lag open op tafel...M'n ene Zoon vroeg...Zijn jullie niet getrouwd?
Hoezo?
Daar staat
DJ W
J.J. van der T
Sa W
Ma W

Ik stond er getypt...bij Dela... als het Meisje van Meneer...
en
dat gingen er opeens rijen doen...die Officiele Post stuurden...maar ook op
de Nationale Staats Loterij Kaart...(Die ik heb opgezegd)
Altijd MW. J.J. W- vander T
en opeens
J.J. van der T
(Meestal laten ze ook nog een J...weg en typen de T met kleine letters...)

Een chaos zooitje... bij elkaar zag je verschijnen...Daar begon het mee...D66 streed voor
de Eigen Meisjes achternaam
bij gehuwde Vrouwen...moet mogen...
De typistes... bepaalden het zelf wel ...werd dat!
Eentje zei...dat typt lekker korter...alleen de Meisjes Achternaam...

Ik naar het Gemeentehuis en heb verklaard...Ik wil altijd...mijn Gehuwde Naam gebruikt zien
overal op...met mijn
Meisjes achternaam er achter...en met een streepje er tussen...(Gingen er ook opeens laten nl)
Nou ja en toch een brief van de gemeente Gisteren 2 zelfs...

De 1de brief van de Gemeente aan
Mw. W-Van der T
De 2de brief van de Gemeente aan
J.J. van der T

Vaak...(De typistes... bepaalden het zelf wel ...werd dat!
Eentje zei...dat typt lekker korter...alleen de Meisjes Achternaam...Mw staat staat er niet eens meer voor zelfs!)

Maar in wezen... is het Huwelijk via de Staat...(Vanaf van de kerken over genomen indertijd)
een verneukerij...belazelarij...
want
overal staat in...bij gehuwde Vrouwen...de Meisjesachternaam...
op Paspoort en Rijbewijs ed.
of we... het Meisje van Meneer zijn...is dat...

(D66 wilde het zo overal mee officieel) (Of je moest zelf aangeven bij het Gemeentehuis
dat je... de Gehuwde Achternaam...overal op wilde hebben...(Voor je Meisjes Achternaam) ipv
Dat is de norm... wie dat niet of niet meer wilde... moet het zelf...aangeven
bij het Gemeentehuis...(Ze keerden dat om!)

Op zich zit het... erg dom... in elkaar sindsdien
Dan gaan ze perse trouwen...komen het Gemeentehuis ervoor in...Krijgen de
Mans Achternaam Wettelijk Geecht erbij...en roepen bij de uitgang vaak al...(voor de kat z'n K)...dat ze
hun Meisjesnaam aan houden...

(mi Het enige verschil met.... een Notariele Samenlevingscontract is...tijdens het Huwelijkse
gebeuren ....in het Stadhuis...krijg je ...Wettelijk Geecht...de Achternaam...van de Man erbij!
Dat
is dus...een Wettelijk gebeurens...en toch zijn er Mensen...(Bij officiele Instanties)
die typen overal op
of je ...Het meisje van Meneer bent...of doen dat zelf...

Nou die dingen zijn gaande...in ons land...door D66

Ik las net...dat veel Kiezers...kijken hoe leuk de Kiezerslijst Kandidaten zijn...of
als ze al inhoud weten...welke dan...

Ik kijk altijd terug...
Wat zijn de Werken van de Politieke Partijen geweest...
(Niet alleen de basis beurs verdween via Linkse Partijen) Ook...stemde D66
Het Refendum weg...(Als hetende Democratiche Partij) Maar ook de Achternamen Namen chaos is het land
hebben D66 veroorzaakt!)

Je haalt er meteen de Dommen eruit...
ipv Naar de Notaris te gaan...voor een Samenlevings Contract...Dan houden beiden
de Eigen Achternaam...
ipv.
Zie je dit...
Op zich ...zit het erg dom... in elkaar sindsdien...vb.
Dan willen ze perse trouwen...komen het Gemeentehuis ervoor in...Krijgen de
Wettelijk Geecht...Mans Achternaam erbij...
en roepen bij de uitgang vaak al...dat ze hun Meisjesnaam aan houden...

(Dat is exact...zo No 1 als die op de Kieslijst...van D66 is...Op zich ...staat
voor de Kat z'n K...erg dom...erop
Ze is Gehuwd en toch... staat ze erop...Als
Het Meisje van Meneer... (Dat is D66!)

(Niet alleen de basis beurs verdween ...via Linkse Partijen) Ook...stemde D66
Het Refendum weg...(Als hetende Democratiche Partij) Maar ook ...de Achternamen Namen
chaos in het land
hebben we van D66!)
(Om alle Neg...effectes en Neg...doorloopeffectes...Op zo'n (Chaosscheppende) Partij ...zou ik nooit
op Stemmen gaan!)
(Ook al trekken ze...in Verkiezingstijd... (in Beeld) nu...een extra mooi Jasje aan...een mooi Dasje ed)

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. (Om deze Chaos ...weer weg te krijgen... in het land)
Ik vind dat... onze ...Wettelijke Democratisch gekozen Parlementariers...
Van alle Hoge en Lage Overheden) in het land...
Naar de Wet... moeten heten...allemaal!
(Als zijnde Ongehuwd...of ...
met Notariele Samenlevings Contract
of als ....Gehuwd zijnde!
Ze moeten heten...Zo ze (Wettelijk) heten dus!)

Dit is sowieso te gek voor woorden...
overal verschillend in staan...
De 1de brief van de Gemeente aan
Mw. W-Van der T
De 2de brief van de Gemeente aan
J.J. van der T
(Je krijgt er niet dubbel de AOW mee!)
Dus het is aan alle kanten nutteloos...die dat doen...dat zijn Chaos scheppers
in het land...Mensen ...overal... met verschillende namen... in te laten staan :!:

(Ik kan het nog enger schrijven...Die instanties kunnen...met die
tweede naam...(Die in feite nooit gebruikt wordt)
Misschien wel 1x per jaar...via die Instantie...(Met Hoeveel mensen doen ze dat mee?)
daarmee...
extra subsidies binnen halen...overal mee...en in eigen zak steken ed dingen meer!)
Ik bedoel maar...

PS. (Om deze Chaos ...weer weg te krijgen... in het land)
Ik vind dat... onze ...Wettelijke Democratisch gekozen Parlementariers...
Van alle Hoge en Lage Overheden) in het land...
Naar de Wet... moeten heten...allemaal!
En ook alle Burgers!
(Als zijnde Ongehuwd...of ...
met Notariele Samenlevings Contract
of als ....Gehuwd zijnde!
Ze moeten heten...Zo ze (Wettelijk) heten dus!)
Zo dus...
De 1de brief van de Gemeente aan
Mw. J.J. W-Van der T :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 mar 2021, 09:19

Kenmerk... :)

(Af en toe...Ik weet niet wat ik hoor...
Mantelzorges kosten de Maatschappij 22 Miljard euro...
(Zo'n Mantelzorg Vereniging bestaat nog maar kort...en komen met zulkse dingen aan zetten...
Ik heb heel wat Mantelzorgers gezien in mijn leven...maar ze kostten de Maatschappij juist helemaal niks...
Het zijn
om te beginnen bijna allemaal...directe naaste familie of vriend of vriendin...de meesten
die ik Gezien heb...ze hadden vaak ook een baan...hele of halve dagen...Het begon vaak met de gewone klusje in huis...
Boodschapjes doen...afwasje doen...stofzuigen ed. nagelang het type hulp nodig is...

De meeste Mantelzorgers is de Partner...van de ander...en wel 24 uur lang...of alleen in de avonduren en in de nacht...
Of Ouders zijn Mantelzorgers voor 1 of meer van hun Kinderen...Dat gaat gewoon geleidelijk aan vaak...Ook die
Ouders werken vaak...halve of hele dagen...In wezen...ontzien Mantelzorgers...de Professionele Thuiszorgers...omdat daar vaak
te korten aan is...misschien ontstond zo...de gratis en voor niks...Mantelzorgers wel...
Ze besparen de Maatschappij juist in de miljard aan kosten!
Ze kosten de Maatschappij...dus niks! Die Hulpvaardige familie naasten!

(Maar zo komen de praatjes de wereld in! Iemand richt wat op en meteen zijn de Mantelzorg een maatschappij...Kosten post???????
(Je moet met zulkse deze pas...club... oppassen ze willen steeds dat Mantelzorgers ook betaald worden!!!)

Ik heb niemand gekend en nog steeds niet...die van zoiets als die Mantelzorgervereniging gebruikt maakt...Omdat het juist altijd
directe naasten zijn...die de draad voor hun familielid oppakt...

Dat het de Maatschappij 22 Miljard kost...Mantelzorgers...Wat een flauwe kul verhaal is dat!
Was op TV vanmorgen...Maar het zou de Maatschappij vele Miljarden meer kosten...als er geen Mantelzorgers bestonden...
Met dat ene te zeggen...had die MW op TV wel gelijk!
Wat ze ook bij lulkullen...
Maar pas op...
want...mi Mantelzorgers moeten altijd gratis zijn...
(Op mogende ...hele kleine kadootjes... na... met Pasen St en een soort van Kerstpakket aan toe...gewoon als
soms...een aardigheidje...Meneer Sonneberg...(moet kunnen.... anders gaat... de Pit ervoor uit...)
tm (De enige plicht... voor de Mantelzorgvrager is)...aan de Mantelzorger is...moet vergoed de gemaakte reiskostenvergoeding!)

(Ik heb een oude Zus...84 jaar...en heel soms vraag ik mijn Mantelzorg Zoon...ach wil je m'n Zus ophalen ...voor een
Weekendje of langer...Dat is 2x heen en weer rijden ervoor...die reiskosten moeten ook vergoed...zelfs als het ook
zijn oude Tante is!)(Mantelzorgers moeten niet zelf
armer worden ...door welke vraag dan ook...van de Mantelzorgvrager!)(Is in Corona tijd nog niet gebeurd...Zus ophalen
Mijn AOW Vriendin wel...komt ook wat dagen dit Weekkend )
Mijn Zus...
ze mag toch geopereerd aan haar hartklep...als ze bij mij.... wilt bijkomen...kan zo een vraag er wel zijn...)
Ach wil je m'n Zus ophalen ...voor een
Weekendje of langer...
die reiskosten moeten ook vergoed...zelfs als het ook
zijn oude Tante is!)(Mantelzorgers moeten niet zelf
armer worden ...door welke vraag dan ook...van de Mantelzorgvrager!)

Ze kunnen ook ver van elkaar afwonen nl! Mantelzorger en Mantelzorgvrager...
(De enige plicht... voor de Mantelzorgvrager is)...aan de Mantelzorger is...de gemaakte reiskosten...vergoeding te geven!)
(Alle gemaakte en voorgeschoten kosten...bv Ach wil jij even...wat boodschapjes doen voor me...wat op de bon staat...
De Plicht is...Terug betalen!) Verder... Mantelzorgers moeten altijd gratis zijn...

Ze kletsen... op TV welis...ze moeten betaald...Niet doen...want dan wordt uit Liefde voor de naasten...Mantelzorgen...
een Betaalde Baan...en zijn ze Personeel...(Dan verdwijnt de Liefde voor de naasten...)en we weten allang...Dat kost
dan vele Miljarden...voor de Maatschappij...erbij...via een premiestelsel!)...Dus ...niet ...nooit ...doen!

Vroeger had je de Gezinverzorging...
Dat hebben ze wegbezuinigd...Tegenwoordig moet je voor elk ding...aan hulp van buiten af...naar inkomen betalen...dus
Thuiszorg is niet gratis...De Mantelzorgers wel!

Dat dat het de Maatschappij 22 Miljard kost...Mantelzorgers...Wat een flauwe kul verhaal is dat!

Deze dingen halen ze wel vaker door elkaar...de Beroepsgroep Thuishulp en de Mantelzorgers...Naast
allerlei premies en belastingen...moeten de Patient/Klanten van alles zelf betalen...Dat zeggen ze er meestal ook nooit erbij...

De Gezinsverzorging van vroeger...leek wel gratis...want dat zat in een gezamelijk landelijke Premiestelsel...(ABWZ)
Dus hadden die Patienten/klanten daar geen zorgen over...De zorgen kwamen...toen ...dat... Premiestelsel weg viel
en de Gezinszorg
werd weg bezuinigd...Daarmee nam de Mantelzorg hulp in het land ontzettend van toe...(Doe het zelf maar...met
je familie en de buren ed.) (Sinds het land in de EU is...werd van alles weg bezuinigd...)

Opgeleide Gezinszorg...was een vaste baan...en de Thuiszorg die ervoor in de Plaats kwam...werden nul uren contracten...
flexibanen ed. Na 1 of 2 jaar...moeten die eruit...Ook al zijn ze de allerbesten...Bij ziektes of vakantie...worden ze niet door betaald...
Lekker bezigheid...wat ervoor in de plaats kwam...aan Thuiszorg...ipv de toen Gezinsverzorging.

Als ze eruit gewipt zijn is de ww niet lang genoeg...
Bijstand aanvragen...8 weken wachten voor ze de uitslag daarvan weten...Zoiets wist je vroeger meteen of je er voor
in aanmerking kwam...De meesten zijn in de vette schulden ...van dit systeem...want na 8 weken zonder inkomen...te horen...
Zoek maar werk...en dat is er vaak niet...en het werk waar ze goed in zijn...moeten ze maanden uit om er weer terug te mogen komen...in
die Thuiszorg...waar het steeds vaker ging heten...Personeel tekorten...ook voor de Patienten/klanten vragers...

Mensen hebben vaak geen flauw idee... wat ze kleppen op die TV (Lekker belangrijk op TV!)
Dat (de Gratis) Mantelzorg 22 miljard kosten
wat een flauwe kul verhaal... omdat ze niet werken en niet in opleiding zijn...klepte die Mw bij...

Niet wetende dat het systeem... met de Thuiszorg is...nul uren contract flexibanen...laagst betaalden...met ziek geen inkomen
met vakantie ook niet...Dus of hun Partner werkt...of ze wonen nog bij de Ouders thuis...of moeten ter overbrugging voor die
maanden...Bijstand uitkering...omdat ze (ik meen) na 3 of na 6 mnd maanden weer mogen solliciteren...in dezelfde Thuiszorg...baan...

De meeste Mantelzorgers zijn...in eerste instantie...vooral de Partner... van een Bejaarde... van een Bejaardstel...die
ene is de 24 uurs Mantelzorg...Een maand...Maanden een Jaar Jaren...tot 1 of meer Grote volwassen Kinderen
het gaan overnemen...die vaak zelf een baan hebben en een eigenhuis ed...Ik zie nog steeds de Kosten
voor de Maatschappij...voor de Lands Mantelzorgers niet...Jij? Jullie?

Jij Ans ging bij je Mams Mantelzorgen...in je vrije tijd...zelfs om en om met je toen nog hebbende Zussen...
Dat kostte de Maatschappij helemaal niks!

Ze hebben het ook steeds over die
100 Miljard euro dat de Zorg kost...
(Waarschijnlijk is de Welzijn en zelfs de Sport erbij in meegeteld...)en alle Asielcentra erin gestampt...aan alle kosten etc!
Bij dat VWS...Volksgezindheid-Welzijn-en Sport Ministerie...en laten dat alles...de Burgerij via de Ziekte kosten premie
betalen en via de steeds hogere eigen Bijdrage...)Dat heet de Zorg is zo duur geworden!

En dan nog die vele Diefstal bedragen in de Prijzen...vanaf Gulden Munt koers naar euro Munt...Dat moest allemaal
door 2.20 gedeeld...Met erg veel werd dat maal 2.20 gedaan!
Legde ik welis uit...met 1 vb maar...
Ze wilden en gingen...de Heupoperaties laten bij Bejaarden...heet is te duur ...Maar in Gulden tijd kostte dat 4500 Gulden...
moest gedeeld door 2.20
Een Heupoeratie...dat heet nu 24.000 euro!
Het diefstalbedrag erin.... is al groter dan die operatie in feite kost...via de Jaarlijkse prijsverhoging...omdat ze toen niet
gedeeld hebben... maar maal 2.20 gedaan hebben...

(Ook met Huishuren ed ook met Bouw Producten ed. ook met Winkels en Markt plaats huren ed.)
Als je al die dingen snapt...dat....wat vanaf Links Paars in ons land kwam...
Als je dan die MW van de Mantelzorgclub aanhoort...hoe snel de leugens en bedrogs het land in komen...
en niemand gaat er tegenin?????? Bij welke Kletstafels dan ook...bij al die watersnuifers eh waterzuipers...
Maar
Ans...daar heb jij en je Zussen ...ook je voor uit de naat Gemantelzorgd...voor je oude Mams Nellie...gratis en voor niks...
om aan te horen...dat kostte de maatschappij 22 miljard...(Waarschijnlijk gaat dat over de betalende Thuiszorg hh hulpen ed...Wijk
Verpleging zorg ed.)
Maar niet over Lands Mantelzorgers gaat het...die doen alles gratis en voor niks namelijk!
(Uit liefde voor onze directe naaste...is dat...)

Nou ja ik ergerde me weer is gigantisch...dat snappen jullie wel...

Als ze... in de meeste Verzorgings tehuizen...de naasten van hun patienten/klanten...ook gewoon die hun familie naasten...laten
Mantelzorgen...maar dan daar...dan scheelt dat de Maatschappij vele miljarden...aan Personele kosten...
Ik heb ze dat wel zien doen...gaan langs bij een Vader of Moeder...of de oude Partner...Helpen met eten geven...helpen
met dit en dat tm de was...
Een Wandeling maken met de Zwakke... die evt in een invalide kar...en dat doen ook ...zat...Mantelzorgers...gratis
en voor niks... in hun vrije tijd!
dan scheelt ook dat
de Maatschappij ook vele miljarden...aan Personele kosten...in zulkse Gebouwen...via Lands Mantelzorgers!

Nou ja... ik bedoel maar...Dan hoor je het is ...van een ander!

_________________________________________________________
Ik zat laatst is te denken...
Omdat de Bejaarden
tegenwoordig zoveel ouder wordt...is het misschien logisch
Om vanaf ...met Pensioen...na 1 of 2 maanden vrij...dan gaat voor elke
Gepensioneerde...de Sociale Dienstplicht Mantelzorg...in...nagelang men het kan volhouden
1 Dag of 2 dagen of 2 halve dagen per week...etc. Werken in een Zorghuis...of Thuiszorg...
og anderszids en dat zo'n 2 jaar bv.

Zie het voor jezelf....maar...als een... Diaconaal Sociaal Werk...Mantelzorgers...1 of 2 jaar...Gratis
en voor niks...(Op reiskosten na)
en af en toe... een leuk extraatje ...(bv een kaart voor 2 om bij de Chinees te eten)(Een zak Kersen allemaal
in dat jaargetijd etc.) (De nieuwste film kunnen zien voor 2) etc
want ze hebben allemaal AOW nl als inkomen...(met dat alleen is ook niet breed!)(en met klein pensioentje
met hoge vaste lasten erbij...is ook niet breed!
Ze moeten Af en toe een leuk extraatje dus!
Mantelzorgers... moeten altijd gratis zijn...(Op reiskostenvergoeding na!)

mi. Moet er dat toch van komen!
Met onze 1,8 Kind getal...

Ach...zo ongeveer denk ik welis...als een Diaconaal Sociaal Werk...moet je dat Zien...kan ook
via dat... in je eigen huis
een Bejaard iemand opleiden ...om met PC en I-Pad...dingen om te gaan ed.
Sommige dingen bestaan al wel...hier en daartjes...maar is...vrijwillig... en het moet betaald
door de vragende klant...overal wat...met dat...
maar is niet als...(Het Wettelijk geregelde) zoals
Sociale Mantelzorg Dienstplicht
voor Gepensioneerden!
(Via Allemaal dezelfde Landelijke Stichting!)

mi. Moet er dat toch van komen!
Met onze 1,8 Kind getal...Landelijk...
Vrijstelling ervan...kan alleen...Als men fysiek en/of Psychisch er niet toe in staat is
of Als je al (Kind... of Kinder)... Oppas Opa of Oma bent...of als je
al Mantelzorger bent! Of vanaf AOW leeftijd...door bent blijven werken!

Misschien is het ...voor heel wat net pas AOW'ers...een hele fijne bijkomstigheid...
om geregeld... wat te doen te hebben...(Veelal in wat anders dan men als Werkende
buiten de deur...deed zelf) Na die 1 of 2 Jaar Verplicht...mits men je bevalt ervoor...kan je per
jaar Bijtekenen...maar ook dan ...is het... een plicht...(Om te komen ed)
(Allemaal een herkenbare speld op... (met nummer erop) of bovenarm band
Ook instellingen moeten kunnen controleren of jij het bent!
Drukken ze dat nummer... op een klein i_padje...komt je foto te voorschijn! Dat dus!)
om vreemde figuren... buiten de deuren... te houden!)

Plots... is zoiets nodig...dan is het
te laat voor...Maar Hier en Nu...
Tijd genoeg om zoiets op te zetten...

Maar...mi. zo'n
(Wettelijk geregelde)
(Gratis) Sociale Dienstplicht Mantelzorg
voor Gepensioneerden!
(Via Allemaal dezelfde Landelijke Stichting!)
mi. Het moet er.... toch ...van komen!
(maw. Je kan een land...wel met een beetje...maar ipv steeds minder mensen per land...
kan je niet blijven vol stampen ...van elders vandaan...dat doet
allerlei Klimaat accoorden... dan...alsmaar... te niet!)

Ik wens jullie een fijne Vrijdag. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 mar 2021, 14:23

Merkteken

Ha ha ha, Jij bedenkt het wel, de bejaarden laten zorgen, voor bejaarden, als
sociale mantelzorg plicht, een jaar of zo wat.
Allemaal gratis, want ze hebben allemaal, aow inkomen.
En wie het langer wilt doen, kan bijtekenen.
Een soort van leger systeem en verplicht. Ha ha haaaa
Ze hebben het er over, vaak over jongeren, maar jij vind, de ouderen schijnbaar geschikter
ervoor, ook om in zorghuizen, dat te gaan doen, na gelang hun fysieke en psychische gestel is.
Want schrijf je, de mensen worden steeds ouder, en het kindertal, steeds minder, om
voor die vele, hulpnodige bejaarden, zorg te geven.
Veel gepensioneerden, vervelen zich te pletter, dan kunnen ze dat gaan doen, maar dan verplicht,
een jaar of zo wat. Ik heb het best goed gesnapt.
Ik heb het, niet op tv gehoord, misschien zeiden ze het er anders, maar 22 miljard, bespaard de mantelzorg, de maatschappij,
maar mantelzorgers, ze kosten de maatschappij ook veel geld, en dat vind jij een leugen!
Nou meid, wij hebben, in de familie ook veel gematelzorgd, maar we hebben de maatschappij, niets gekost ermee.
Daar heb jij gelijk in!
Ik las ook van je, dat je de bejaarden, die te zwak zijn, verward of dement, of erg invaliden zijn, de familie, kan ze vaak,
nergens kwijt. Terwijl ze vaak wel, een heel huis bezet houden en dat zijn er erg veel, terwijl de jongeren,
vele jaren moeten wachten, op een huis, jij bent dus voor meer, bouw voor senorenflatjes, en ook voor meer,
zorgtehuizen opvang. Dan komen, die vele huur huizen , ook vrij.
Nou meid, wij zitten het wel uit, maar jij denkt schijnbaar, toch meer, aan de generatie na ons en laat dan,
aowers het mantelzorgen landelijk doen. Ha ha ha haaaaaa
Het klinkt apart, maar is zo, te gek nog niet.
Vele gepensioneerden, zijn nog best gezond en sterk genoeg ervoor, en vervelen is er zo niet bij, na een
gewend werkleven gehad.
Jij hebt, nu al, je vriendin te logeren, voor je verjaardag as woensdag en je oude zus, wordt aan haar hart geopereerd.
Een spannend weekje dus, voor je. Hou je taai, hou je bloeddruk laag! Knuf van Ans :P
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... d=msedgdhp

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 mar 2021, 21:10

Teken... :)

(Eureka...Volgens mij ...hoeven ze... niet lang naar water te zoeken... op Mars...daar zoeken
de Wetenschappers naar...
Maar...mi... is aan de Foto al te zien...dat er water in de grond zit... of dat het er net... geregend heeft...
Dat hele zandgebied is vochtig...kan ook vlak onder de bovenlaag... van de grond zijn...vocht van water...
alleen zo ...als zand nat is...krijg je zulkse (gewoonlijk... loop en... banden) sporen...in zand nl.
Het beduidt ook...dat de opnamen niet tijdens -52 of -180 graden was...
maar boven 0 moet zijn...geweest...vocht in de aarde...dan vriest het er niet nl. niet tijdens de
opname althans...
Afbeelding
https://www.ad.nl/wetenschap/perseveran ... ~acde8bdd/
mi Als ze willen weten of het geregend heeft...moeten ze de camera... is naar de luchtruimte er
zetten...hoe zie dat eruit? Heeft het bv een Wolkendek? Schijnt de Zon er?
Die dingen lijken me
qua gegevens... meer belangrijker ....dan steeds alleen met dat zand er...in beeld...
Hup... in de buisjes doen...dat natte zand!

Fijne Zaterdagavond Knf van LT) :roll:

PS.
Het Meisje van Meneer van D66
heeft het hier over Rutte... Maar
Volgens mij moet het gaan over Wopke Hoekstra toen en niet over Mark Rutte!
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp

En
Volgens Kaag vertelt Rutte niet het hele verhaal. "Het eerlijke verhaal is: ja, er zijn kosten
aan ons lidmaatschap, maar we verdienen er veel meer aan. Dat moeten we durven vertellen aan het Nederlandse publiek

mi. Zo komen de praatjes de wereld in...Schande...Onze Minister President te schande te zetten...
Die Kaag vind ik een stuk Schande!
Schande volgens mij ...want is er niet eentje ... zo erg aimabel ...dan Mark Rutte
die met iedereen ...in dat EU gebeurens...vlot en zeer Charmant...kan opschieten!
En daarom...die Wopke dinges...z'n zooitje... weet op te ruimen...in Vrede...in de EU!

Kaag...Volgens mij moet het gaan over Wopke Hoekstra toen en niet over Mark Rutte!

en Kaag...Zullen we alle Bezuinigingen honderden miljarden...in ons land voor die top dure EU
is gaan typen...sinds Nederland in de EU is...Wat er allemaal afgekaveld is...weg gedaan is...vanaf
Links Paars...tot op heden...
En zijn we ondertussen...een soort Koloniaal land... van de EU
Dat is de EU
Overal mee bemoeien...en 1 en een paar en wat circuitjes steeds rijker ...en de rest... steeds armer!

Dat klinkt toch verschrikkelijk...
1 of meer Ministers beslissen wat...zijn met bv een bedrijf of zo wat...wat overeen gekomen...met wat
dan ook in ons land...en
dan hoor je zeggen...De EU moet
er nog goedkeuring aan geven??????

We zijn ondertussen...een soort Koloniaal land... van de EU geworden!

Over bezuinigingen gesproken...Dan kan onze 1ste en 2de Kamers wel weg
en het Kabinet en ook... Alle Lagere Overhedens...
en aller onzere Souvereiniteit etc.
Want alsmaar ...hoor je zeggen...De EU moet
er nog goedkeuring aan geven??????
Al sluimerend...We blijken ondertussen...een soort Koloniaal land... van de EU!

Met die knappe Staatslieden koppen ...van voorheen...Vaak alleen en Soms... met de Benelux ...en Soms in de EEG verband
Nederland heeft dat altijd zo gedaan...Altijd gedaan...
maar... nu heet het...als ze het ...over de EU
hebben...We kunnen het niet meer ...in ons eentje...Ah...wat zielig landje zijn we eigenlijk geworden he!

Sinds alle eigen innitiatieven eruit gehaald zijn...
Dan hoor je alweer zeggen...De EU moet
er nog goedkeuring aan geven??????
We zijn ondertussen...een soort Koloniaal land... van de EU geworden!
Pas nog een eigen innitiatief...met de ReisBranche...
Ze hebben een accood met ...onze Minister...met ons Kabinet... en dan hoor je het weer...
De EU moet
er nog goedkeuring aan geven?????? :!: :!: :!:

Moet je er is uit willen stappen...Dan kan je Zien en Weten en Snappen...wat een enge Sekte het in feite is...
en met dreigingen...
Met die knappe koppen aan Staatslieden...van voorheen...Vaak alleen ...en Soms... met de Benelux ...en
Soms in de EEG verband
Nederland heeft dat... altijd zo gedaan......maar... nu heet het...als ze het ...over de EU
hebben...We kunnen het niet meer ...in ons eentje...Ah...wat zielig landje ...zijn we eigenlijk
geworden he :!: :!: :!:

Onze Ministers kunnen ook weer niks...
(Als die zich uit de naat hebben gewerkt...en tot besluit gekomen...)
Dan hoor je zeggen...De EU moet
er nog goedkeuring aan geven??????

Als Dank...lid van de EU...gaf ons dat...voorheen hier en daar een paar maar...dat is nu...40.000 Daklozen...een
Miljoen Mensen onder de Armoede grens...
Het barst van de oa Drugs Criminaliteiten! Zullen we alle Bezuinigingen in ons land ...en alles wat er voor
uitgekleed is...oa ons Leger! voor die top dure EU
Zullen we alles is gaan typen...sinds Nederland in de EU is...Wat er allemaal afgekaveld is...en weg beantie'd is...
weg gedaan is...vanaf
Links Paars...tot op heden...
En
nogmaals... we zijn ondertussen...een soort Koloniaal land... Gekolonialiseerd land...van de EU
Willen we dat?????????? Laten we het daar is over hebben :!: :!: :!:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 07 mar 2021, 15:43

Kenbaar

Er komt veel regen en wind.
Ik hoorde op tv, een boswachter zeggen, mensen kom vooral naar buiten en geniet van de
natuur. Dan doen mensen dat en staat weer te lezen, boswachters boos, zoveel mensen de bossen in.
Zo jij het uitlegt, die foto van mars, lt, lijkt dat inderdaad of het geregend heeft.
Geen idee, of dat kan daar.
Wat te zeggen, over de eu, ik hoor eigenlijk nergens mensen, die er voor zijn, dat we erin zitten.
Daarom had dat d66 , het referendum toch weg gestemd, de meerderheid, is er tegen. Anders
waren we, net als engeland, er al vanaf geweest.
Jij ziet liever, een soort eeg terug, met nederland erin en misschien zelfs engeland erbij in.
Veel ouwe mensen, hebben het nog steeds over de eeg, maar mij zegt het helemaal niets.
Ik denk ook lt, dat die rutte, het juist heel goed heeft gedaan, ook in de eu.
En het is verkiezingstijd en wie maken die rutte af?
Ik denk niet dat veel mensen, dat nemen, van die kaag, maar zal ze wel merken, via het stemhokjes uitslag.
Ze doet hetzelfde, als die wopke meneer, rutte neerhalen. Dat gaat ze vast stemmen kosten!
Jij weet nog niet, waarop te stemmen, ik ook nog niet. Als fc utrecht erbij stond, wist ik het wel. Ha haaaaaa
Wat ben je al ver lt, met het forum overhosten. Ik weet niet wat ik zei ermee. Leuk hoor.
Ik wens iedereen, een leuke gezellige zondag verder. Liefs van tiff. :? 8-)

Plaats reactie