EIGEN MENING REACTIES en MUZIEK en ANDER LEUKS

oa. Eigen Mening Topic- Prive Foto's Topic- Overleden Mensen Topic- en Woordspel...met Dagelijkse Praatjes erbij... Topic
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 12 sep 2019, 14:18

Ja zeg, fijn dat die dokter vrij is gesproken.
Eindelijk nog iemand, die rechter, die normaal kan denken, op het werk

Ik las dit
https://nos.nl/artikel/2301312-kamer-wa ... oenen.html
Nou dat werd ook eens tijd, hadden ze veel eerder moeten doen, want die eu, kost ons landje, alzo lang,
aan alle kanten al de kop!

Wat vreselijk Lady Troy, wat met ons forum gaande is.
Ons mans Nellie, werd er al ziek van, als er een paar plaatjes, waren dicht geklapt, en een paar fotos.
Haar webje en mee doen op het forum, was haar alles.
Maar ook artikelen linken, als die werden dicht geklapt, kon ze helemaal niet snappen,
die dingen.
We konden haar niet eens meer oppeppen, nog te blijven internetten dan, geen idee hoe het
jou dan weer lukte, Lady Troy, maar opeens, zat ze dan weer, achter haar pc.
Ging goed, ging prima, tot die imagesack begin ermee, ging jij weer alles overhosten voor ons.
Je hebt denk ik, wel 8 keren het hele forum overgehost, ook die 2 keren dat we van forum,
zijn verhuisd, en 1x nu, van server en ook die keren, door plaatjes en fotos hosters die
alles dicht klapten overal. Toen die hele koninings topic van je, helemaal dicht klapte, door
postorg, had je het ook wel gehad, je wilde, net als ons mams voorheen, ook stoppen met
internetten. Niets en niemand beschermd ons, schreef je toen. Ze snappen er bij de politiek zelfs
helemaal niets van, we lijken wel iets, in het wild, Lady Troy, waar ze geen grip op hebben,
geen verstand van hebben, bij de politiek.
Zelfs die paar webjes, met alleen over het koningshuis, laten ze alsmaar dicht klappen, ook
jouw topic er over, op het forum, die paar anderen er over, gingen over de mode, van die
van het koningshuis, of specifiek, over de geschiedenis ervan, jij was de enige, die elke dag
hun bij hield, met fotos en artikelen, over ze.
Maar die paar, er over, konden ze nog niet eens beschermen, bij de politiek, ze snappen niks
schreef je vaak zat. Je werd steeds bozer, moet je eens zien, op die staats web van ze,. ik
zocht iets, over het vorige kabinet erop, welk vorig kabinet, vanaf het nieuwe kabinet,
het was er alweer afgegooid.
Ik weet het nog, een kamerlid werd zwanger, kreeg zwangerschapsverlof, die trokken ze
uit die web weg, en de invaller deden ze mee, of die een nieuwe was, ipv de echte laten
staan, met eronder erbij, die tijdelijke invaller. Maar nee, de echte gooiden ze eruit!
Tot die weer terug kwam, toen gooiden ze, de invalster eruit.
Maar jij zicht iets, over het vorige kabinet, op de politiek staats web. Welk vorige?
Of het nooit
bestaan heeft zelfs, doet die staats web, webmaster, schreef je toen, op het forum.
Oei kritiek op de regering, op de staat, kan link zijn, schreef iemand ons toen, per
mail, voor je weet, hoe het heet, mogen wij allemaal kapot, zo een vrij land, is het
echt niet hoor, alles positief er over, doen ze niets mee, maar zo gauw je kritiek heb, pas op,
links is nu in de regering, schreef ons die persoon, vooral toen je over linkspaars begon, of
de een schurk van aard was, alles klapte vanaf toen, steeds dicht, achter elkaar.
Jij en wij, zo positief, over het roken, tjonge jonge jonge, als ze zelfs, bij google allen
weg trekken eruit, die met een rokertje op foto staat, jij dat gaan nakijken, je schreef ins toen
per mail, ik weet 1 web, waar ze altijd volop roken en mee roken, in de kleinste regeer kantoortjes
en vooral, bij hun partij vergaderingen, juist die werd zo erg oud, die bij de politiek.
Jij kijken er, alle fotos, waarop ze rookten, bleken eruit gegooid.
Laatst, moest ik ook om lachen Lady Troy, een bekend mens overleden, een forse roker, erg oud
geworden, bij de nos journaal, in de middag, een grote foto, die overledene met sigaret, 2 uur
later, met journaal, dezelfde foto, zonder sigaret. Dan werken ze het weg. Dus er mag niet
de waarheid getoond, waar mede we met ze allen, zo erg oud aan het worden zijn, de
generatie, die het meeste gerookt heeft en nog steeds en de zware mee rokers, tonen ze
niet meer. Ons mams werd er zelfs boos over, als niet rookster, maar wel als hele zware
mee rookster, haar leven lang, werd er 100 jaar mee.
Zelfs de 100 jarigen, beschermden ze hun webje of hun forum niet, alles klapte erop dicht.
Zelfs de net geplaatste fotos, op ons mams haar webje, en toen ook op het forum.
Haar lust en leven verdween ermee.
Over haar webje, ging je toen niet Lady Troy, maar wel over het forum.
Bleek jij, over alles save as gedaan en je her hoste het snel en herplaatste het weer.
Met een leuke mail erbij en de ingestorte Nellie, ons mams, ze zat weer, achter haar pc.
Maar die ene partij, ze rookten bijna allemaal, dus al die foto verwijderd, hele
geschiedenissen, verwijderden ze zo.
In de mode werd, vooral de criminelen werden nog, met een rokertje getoond, via
internet en via de tv, en via de kranten vooral.
Er werd iets heel engs mee gaande, maar de vele fouten, en missers, en niets doenerijen, werden
er wel naar, in het land.
En jij maar bezorgd uiten Lady troy, onze dokters, gaan er zo vroeg dood aan, sinds ze mogen
niets meer. Sinds ze zo gezond gingen leven, of al vanuit hun huis uit, zo leefden.
Ik dacht toen nog, overdrijven is ook wat, maar op een dag, pas nog, ging je het ons bewijzen!
Bijna 900 dokters in ons land, die de pensioen leeftijd, niet eens haalden en zo wel, erg kort.
Rijen zo erg vroeg overleden dokters, toonde je ons, hier op het forum.
Eerst via googlenen, en toen zag je het, via hun medische vakblad, zag je het staan, bij
personalia, bij bijna 900 stopte je ermee, je schreef ons, anders waren er nog 250 erbij
geweest, op die lange lijst. Ik schrik erg van die lijst, dacht toen je er 28 had staan, en
er die dag mee stopte, wat veel, maar de dag erop, ging je verder, met je bewijs, te tonen!
Doe niet als hun, met hun hetende gezonde levenstijl, anders kom je bijna zeker, ook op
die lange lijst, typte je als tip, voor de dokters, in het algemeen erbij.
En reken maar, van jes, niemand maakt zich er druk over, over die massale veel te vroege
overleden dokters, in ons land, alleen lady Troy!
Op tv gaan ze dan, extra anties doen, als er vanuit, de burgerij, positieve geluiden komen,
via oa internet, over het gewone roken.
Al die dicht geklapte webjes, en forums, maalt niemand zich om, ook niet, hoeveel
echte stress en ziektes dat geeft, of misschien wel, plotse doden, ervan. Hebben
wij van dichtbij mee gemaakt, oa met ons mams Nellie. Zo erg veel stress op haar af,
met wat haar, lust en kleven was, en geestelijk, kon ze het ook niet bevatten, dat
internet zo erg, in elkaar zat, dat derden, alsmaar, die dingen doen, op je privacy web
en privacy forum.
Jij ging steeds vaker schrijven hier, ze moeten snel weer, aan de gewone waar, want
waar niets mag, ook geen sigaar etc. komt niets goeds van.
Zat ik pas zelf te denken, over die bestuurders baas, van dat ziekenhuis in Amsterdam,
die had ook beter kunnen roken of mee roken, ipv het ziekenhuis te bestelen, en
ze ging toen het uit kwam, het land en de blanken de schuld, ze discrimineren, omdat zij geen
blauwe ogen heeft. Zij weg werd, het hele ziekenhuis weg!
Al die vele dramas en ellendes daar weer van, toen dacht ik ook, ze hadden beter,
in de pauzes, kunnen blijven roken of mee roken, Zelf rook ik niet eens, maar denk wel zo
er over, ze stelen ondertussen overal, ook uit de pensioen spaar potten!
Al die vele dramas en ellendes daar weer van, dan denk ik ook, ze hadden beter,
in de pauzes, kunnen blijven roken of mee roken en waren, die vele dode artsen, in ons
landje, ook tot de grote vergijzing gekomen, en moet je nu, ons forum weer zien, alles
weg geklapt, op webjes en forum, nu door tinypic hoster.
Zelfs de gewoonste vragen, snappen ze niet meer, jij vroeg, of die 2go forums, normaal
in de zoekmaschienes kan gezet, je toonde die helpdesk man, via mail, hoe het er daar
op staat, met onze forum en met Bets , haar forum.
ipv dat te regelen, gaf die Bets alle permnissies op dit forum, kon
jij nergens meer bij, als forumbeheerder, Bets werd apart, met haar hier, forumonderdeel, onder
de index gezet, via forumoverzicht, en op de plaat, van 2go zelf, had die gezet, dat dit forum
gesloten is. Wat erg eng is dat zeg! Dan denk ik, ook ervan, ze moeten snel weer aan de gewone war,
want...…...zelfs...……...in hun vak...…... de gewoonste vragen...…….. snappen ze...….. niet meer...……
En jij voor ons, en ons gemoed, alles opnieuw overhosten en plaatsen, terwijl ons forum heet, via
die bij 2go zelf, help desk, het bestaat niet meer.
Dus zoeken ze ons op, via de zoekmaschienes, moet je maar niet zo opkomen, voor die dokters,
dacht ik pas, en niet zo opkomen voor, wie nu weer??????????????
Alleen als je anties doet, ben je nog interessant tegenwoordig, kom jij weer aanzetten met,
die moet nodig een sigaar, komt die ook, weer is klaar,
met vakegards. Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik lach me kapot om je Lady troy!
Maar, aan die 360 koningstopic dicht geklapte bladzijden, de mooiste topic van het forum,
was dat, met de meeste kijkers, van buiten af, ben je nog steeds niet aan begonnen,
met, over te hosten, en, te her plaatsen, dat, viel me op,.
Nou meid, veel sterkte, met alles!
(Ik mail je de weekend plaat nog apart)
Afbeelding
Liefs en Knuf van Ans.


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2019, 21:38

==>>Trudy Gertsen -Haar pasgeboren zoon- werd tegen haar wil weggehaald
Een heel apart en raar verhaal...

Zowel in de Thuiszorg...als in de Verpleging...als Prive...het ik nergens ...zo'n verhaal gezien...en mee gemaakt...
Baby's werden en worden alleen...weg gehaald...als je er zelf...voor getekend hebt...en
bij Minderjarigen...de ouders...die er voor tekenen!

Maar die Trudy was al 22 jaar...toen ze de Baby kreeg...(Dus wat haar ouders er ook van vonden of wilden...doet
er niet toe...de enige die er toe doet...is de as. Moeder van het Kindje zelf...of (inmiddels)
de Moeder van het kindje zelf.

Ik haal uit het verhaal op...dat haar Ouders haar met het Kindje niet thuis wilden hebben...
Dat is omn te beginnen...ook geen Staats Beslissing...geweest.

Omdat ze zelf helemaal niks geregld had...geen huis en geen bijstand ed.
Met niks...kan geen Baby opgroeien...Omdat ze via haar zelf... met haar Moeder
in een Instelling ging...voor Ongehuwde Moeders...(zo'n 3 Maanden ervoor er was...al)
Hebben die de stand van zaken...zo opgevat...als ze het er ervaren hebben...met die
Trudy G.

Ze wilde dus wel het Kind houden...zei ze daar...maar regelde er zelf
niks voor...Zonder (eigen) huurhuisje
en Zonder (eigen) inkomen...
en wel... een Kind gebaard...dan gaat in Nederland...de Kinderbescherming zich ermee
bemoeien.

Die gaan zich dan ahw...Toeziend Bevoogden er over...want via de Rechter...een eigen Toeziend Voogd
lijkt ze ...ook al niet... te hebben geregeld.

Of dat nog zo is
weet ik niet...maar vroeger moesten... alle Alleenstaande met een Kind ...of met Kinderen
een Toeziend Voogd hebben...

Van de Staat...
mag dat een eigen (Kennis) Vriend zijn of (Kennis) Vriendin zijn of Familie...met onbesproken gedrag.
vlgs
mij regelde ze... helemaal zelf niks...die door haar Ouders ...omtrent het kind
in de steek gelaten Trudy...
Maar ze
luisterde wel door...naar de raad... van haar Moeder...
Met haar 22 jaar...die volgde ze dus... alsnaar...met
die raad vn thuis uit....
tm Ze heeft zelf getekend...om het Kind... af te staan...

In de jaren '60 vorige eeuw...
bestond er al gewoon... Bijstand geld...en evt... via Gemeente...Maatschappelijke Hulp...
een woonruimte
zoeken...en evt... via de FIOM...geld om... het (huur huisje) in te richten...voor
Moeders en Kind,.
Er zijn best... erg veel Vrouwen alleen met een Kind ...of met Kinderen...
Alle Weduwes...alle Gescheidenen...en Ongehuwde Moeders...

Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring gaan uitleggen...

Ik was dus ook... een Verpleegster...met Diploma op zak...
al ...in die tijd...werd je er niet... om ontslagen...Je werkte dus gewoon door
tot 6 weken
voor de Bevalling en 6 weken erna...

In die tijd...moest je... zelf dus...oppas mogelijkhedens zoeken...lukte dat niet
dan werd je ...een Bijstander...net zolang...als nodig was...

Een (redelijk te betalen) ...(huur) huisje...zocht ik gewoon zelf...
Een Vroedvrouw zocht ik ook...gewoon zelf uit...die samen met de eigen Huisarts...dan zit
ook dat ook oke...DR mee...
vanaf...Huisje gevonden...

Het inkomen van die tijd...was de helft of meer...minder dan in deze tijd...in dat beroep...
Ik had wel alles gespaard...in die Zwangersschaps werk tijd...voor de Baby...
Ik had niets te kort...ook niet toen het... een Tweeling bleek te zijn.
Alles prima geregeld...
Maar een heel Huisje inrichten...dat werd het punt...
Ik links en Rechts bellen...voor informatie...en kwam zo...bij de Fiom uit.
Nou als er... een kolerelijers instelling is... in ons land...was het ...wel daar!!!

Alsmaar doordrammen...dat ik het Kind moest afstaan...om dit en om dat en om zus en
om zo...en om hier en om daar etc.
tm
Vrouwen zonder Man...kunnen geen Kind opvoeden...

(Al dat gezeikzeur... opeens... aan m'n hoofd ...om wat geld te krijgen...om het huisje
te kunnen inrichten...) had ik... opeens...

O nee...en... al die Weduwes Moeders dan...en al die Gescheiden Moeders dan
en al die Moeders...waar hun Man van...ergens op de Wereld op missie is voor het Leger...
en alweer...op me af...Ja maar...
er zijn gehuwden... die geen Kinderen kunnen krijgen...U krijgt er
2...dat zijn 2 Gezinnen...die via U... een Kind kunnen krijgen...

Dat ging maar zo door...
en dat om wat hulp geld gevraagd??????????

Waarvan ze ...overal van zeiden...inrichtings geld...dat geven ze daar...Dus vandaar dat
ik daar aan kwam...
anders had ik er... helemaal nergens niets mee van doen...Ik had alles zelf geregeld...ook de
Toeziend Voogd...

Dus dat houdt ...de Kinderbescherming... buiten de deur...

Ik als Voogd ...met een Toeziend Voogd (zelf) via de Rechtbank geregeld.
Als je ...alles geregeld hebt...en gezond bent ed.
kan je zelfs...bij je werk... blijven werken...(Vanaf na 6 weken) na de bevalling.
Ik maakte ...nergens problemen mee...er over...regelde de dingen gewoon... zelf...

Al die (evt neg) Commentaren om me heen...
bleven uit...omdat ik misschien zelf wel erg pos blij uitstraalde...Ik was 26 jaar en
zat er niet mee...zwanger te zijn geworden...(Ik hield overal de naam van de Pa geheim...dus die konden
ze ook niet pakken...voor alimentatie...maar hij... kon er door...nooit de Kinders opeisen!
Ze stonden gewoon
op mijn meisjes achternaam...naams geecht nl.)

Eigenlijk heb ik... in die hele route nooit 1 probleem gehad...behalve
vanaf...bij dat Fiom...

(Had ik zelf
het geld gehad...was ik helemaal niemand tegen gekomen
namens de Staat...(als Volwassen Persoon)
DR mee...behalve... naar de
Rechtbank om ...de Toeziend Voogd...(Die ik zelf had uitgekozen)
Wettelijk bevestigd... te krijgen.

Dat was ongeveer... allemaal in die zelfde tijd... als met die Trudy....Kan ze je wel aanleuteren
ja maar...Amsterdan is Progressief... Maar dat maakt helemaal niks uit...De Lands
Wetten en Regels DR mee...zijn overal het zelfde...in ons land!

Ik was in feite nog veel meer alleen... DR mee...dan die Trudy...met haar Fam achterban...
Ik zat helemaal zonder dat!
Opkomen voor de goede zaak...deed ik... heel gewoon...uit mezelf
en van alles ervoor ...regelen ook!

Een Huis en Kinderen 2 ...en een Baan...en een Oppas Meisje...dat
als Baan...geregeld... en een Toeziend Voogd en alle spullen voor
de baby's....bleef nog over...geld voor de zelf (nieuw ) gevonden (huur) huisje
inrichting...

Als ik niet... naar die Fiom... was gegaan...had ik helemaal zulkse dwingende
zwaar onterende...bemanipulerende...intimiderende...etc...opmerkingen op
me af gehad...
Toen ik zei...Laser op met jullie geks...Ik leen ...het wel ergens...vanaf toen ...kwam
een andere MW in beeld...O natuurlijk...heeft u recht op... een bedrag...
Ze kwam wel... inspecteren ...in m'n huisje...hoe ik erbij zat.

Alles prachtig geregeld ...(tijdens de zwangerschaptijd)
van eigen inkomen...voor een Tweeling Baby's...tm de Bedjes aan toe...tm
voor Kleuter leeftijd...aan toe...tm de Box tm de zelf gemaakte grote ruime
Commode...en 2 eet stoeltjes...De Baby kastjes vol met spullen...
en ik had... een Kamer verhuurd...aan een Mede Collega...dan kon... het geld
van haar...
voor... de Oppas... betaald...

Door omstandigheden beviel ik... in het Ziekenhuis....waar ik ook werkte...
Zelfs... op de zelfde... afdeling...

(Alles wat... een Medisch beeidigde... Beroep ooit ...had behaald...kreeg er
altijd... een Klasse Kamer...(Bij ziektes en Operaties en ook bij Bevallingen ed)
Ik zat er dus...prima bij ...en ...mijn tweeling Zonen... ook...in de Couveuze vlak
bij...daar...
(Alle kosten ervan
werden door het Ziekenfonds betaald.)

Ik bedoel eigenlijk...wat de Staat aan gaan klagen...Ze ...die Trudy had met de zelfde
Lands Wetten en Regels te maken...als ik toen...

(Hun aanklagen...Dan kan de Staat het... ook omkeren...Alles ligt... er aan...dat U zelf
Ongehuwd Zwanger was...Laten we het... daar is... over hebben...) en waarom
hebben Vrouwen ...zelfs die...met dezelfde sytuatie...gewoon alles zelf geregeld en U niks!
Laten we het daar is over hebben...

Waarom
heeft de ene (Volwassene Moeder)
nooit never getekend...om de Baby...om zelfs 2... Baby's nooit ...af te staan...en U
met 1 Baby... wel...
Laten we het... daar is... over hebben...

Waarom
hield die ene (zelfs met een 2ling)
wel stand...wat ze ook tegen haar aanleuterden...om het af te staan...
Waarom... luisterde U naar iedereen...om te beginnen ...naar de adviezen... van Uw Moeder...

Ze zegt...Hier en NU...die Trudy...
Haar pasgeboren zoon werd... tegen haar wil weggehaald...en klaagt de Staat er voor aan
Nou (mijn ervaring is)
dat bestaat helemaal niet...mits ze zelf
helemaal ...niks... geregeld ...had!

En alleen... naar adviezen... van haar Moeder ...luisterde met
haar toen...zwanger...21 jaar... en met...de geboorte van het kind...22 jaar...was.

Die van het Fiom... kwam nog welis kijken ...bij me...Maar ze had...helemaal niks te klagen...
ik kreeg alleen Complimenten en opeens kwam ze niet meer langs...ze vond het wel Oke
allemaal...toe gaan.

(Ik heb zelf altijd gedacht...
ik had m'n leeftijd er voor mee...(Maar dat had die ...Trudy ook)
Ik heb zelf altijd gedacht...Ik heb de Werkervaring in me... DR mee...maar
dat had ...die Trudy ook...
Toch 2 volkomen verschillende uitkomsten...DR mee...
Ik luisterde echt ...naar niemand...met neg opmerkingen...
zij
(Die Trudy) wel...vanaf meteen al...van huis uit...

Nou ik woonde... altijd intern in het Ziekenhuis.,..maar toen pas op kamers...
Ik naar de toen ...in die Wijk naar de Huisarts...Die zei gelijk...Dus dat wordt Abortus...regel
ik voor U...

Ik dacht... dat ik dood neer klapte DR van...Zoiets geks ergs... had ik nog nooit gehoord...naar
me toe...

(Ik ben dus die Trudy enzo niet...die elke raad van anderen aannam...en wel van de
metene zelfs...tm die handtekening raad aan toe...)

Ik nam meteen een andere Huisarts!
Van de metene!

Na alle mogelijkhedens bekeken... ook een evt misschien abortus...opperen...heb ik niks tegen
maar me... van de metene...met Vak Macht positie...me erop vast erop te willen leggen...en
het meteen... te willen regelen ed...zonder enig gespreks zelfs nog gehad er over...
(Ik ben
zwaar tegen abortus namelijk!

Laat ik het... zo zeggen...voor mezelf...Wat anderen doen...met die Wets mogelijkheid...is
hun zaak...punt.)
Ik ben
zwaar tegen abortus namelijk! En dan die Huisarts... zo met Vak macht gewicht ...zo op me af...
Maar...
(Ik ben ...die Trudy niet...die elke raad ...via anderen... schijnt te moeten hebben...van Huis uit...)

Ik bedoel...
Ik ben ze ook... tegen gekomen hoor...
met zulkse dwingende
zwaar onterende...bemanipulerende...intimiderende...etc...met hun...opmerkingen
Tabe
daar... ging ik... niet meer ...naar toe ...of ...mee om... ed.

Kijk dat die ...(Jongeren) onder de 18 jaar...al die dingen nog via de Volwassenen moet hebben en
geregeld ed.
Maar iemand als toen... die Trydy met haar 22 jaar...(op advies van haar Ma alsmaar)
de keuze dingen deed...en daardoor...in die hele ...klote toestand ...is beland...
en zelf totaal niks geregeld had etc.

De Staat er voor aanklagen...is een erg ...zot en onlogisch verhaal...
die ze mi.
nooit never winnen zal...
Kost haar een bak geld voor niks...en als ze dat niet... heeft klaar liggen...komt ze in de
schuldsanering...

In de Wet staat...iedereen is verantwoorderlijk voor zich zelf...

(Als ze het hebben over... Volwassenen... tm de Handtekening...aan toe...is niet aan
een Debie (geest niveau)...gevraagd
maar aan iemand ...met een Medisch beedigd Vakdiploma...
of ze...haar Kind wilde afstaan... of niet...en toen...Ze behandtekende...(Nog
steeds onder de druk van haar ma)...het...zelf!

Het verhaal...dat artikel... viel me zo op...dat in dezelfde situatie...en tijdperk...de
dingen toch...totaal
anders ...kunnen uit pakken...

In de Wet staat...iedereen is... verantwoorderlijk... voor... zich zelf...
(mi. Vooral als Volwassenen...naar Kennens en Kunnens en vermogen ed.)
Dus
ik ben toen ...echt alles zelf...gaan regelen...
Tja ...als men niks zelf regelt...krijgen ze de Kinderbescherming op hun dak...maar dan nog ...is er de vraag...
aan die Trudy geweest...Tekent U het...of niet...Staat U ...Uw kind af...of niet!
Zij behandtekende het!


Ik heb deze vraag... nooit zo ...op me af gehad...wel ...die voorbereidenende...
dwingende
zwaar onterende...bemanipulerende...intimiderende...etc...met hun...opmerkingen
tm Vrouwen...zonder Man...kunnen ...geen Kind opvoeden
op me af... (in 1969) (Is dat nou ...die Progressieve Linkse stad?)(Waar die Trudy het... over had???)

Ik zei gewoon...
Tabe
Daar... ging ik... niet meer ...naar toe ...
of ...ging er ...niet meer...mee om... ed.

Maar
ik... zorgde... er wel voor...(Was m'n Beroep ook ...Onwaardig
dat niet te doen)...Dus...Waar ik... mijn Raad
vandaan haalde...Sowieso ...uit Mezelf...en...
Uit de Eer... en Goede Naam ...van m'n eigen
Medische Vak Beedigde...Beroep...(Inmiddels zelfs... 2...eentje... van de Zorg
en eentje... van de... Verpleging)

Dus...Ik regelde ...wel... alles... zelf!

(Als je dat
in die 9 maanden... nog niet eens lukt...zoals... bij die Trudy...wanneer... dan wel?)

M'n Tweeling Zonen... ze zijn... al 50 jaar...Dus...Waar gaat het eigenlijk...nog over...(???)

(Oja ...over de tip... aan die Trudy...
De Staat ...er voor aanklagen...is een erg ...zot en onlogisch verhaal...
die ze mi.
nooit never ...winnen zal...
Kost haar een bak geld... voor niks...en als ze dat ...niet... heeft klaar liggen...komt ze
in de
schuldsanering...)

Kom ik wens jullie ...een fijne avond... Knf. van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 13 sep 2019, 12:58

Ik denk ook Lady Troy, dat die Trudy, geen poot heeft, om op te staan.
En dat jij er, gewoon, gelijk mee krijgt.
Het gaat er om, hoe je het allemaal, uit jezelf, geregeld hebt.
Als de ene er alles voor regelt, en de andere helemaal niets, hoewel niets, begint het al, met
die moeder van die Trudy, wat er ook gebeurt, ze wil niet, dat het kind, van haar
dochter, bij haar in huis komt.
We kunnen er, wat van vinden, maar de staat, heeft met die beslissing, naar haar
dochter toe, niets van doen.

In feite, is die Trudy er, net als jij, vanaf toen, er alleen mee.
Allebeide volwassen en allebeide in de verpleging en allebeide het beroeps diploma op zak.
Jij ging gewoon door met werken en die Trudy niet.
Jij had ermee, niet alleen een maand inkomen zelf, maar die Trudy niet.
Jij ging er net zo mee om, naar de toekomst kijkende, als alle vrouwen, met een baby,
met een kind thuis, die toch werken.
Je schreef vroeger weleens, vanaf zwanger, kon de gaande opleiding, als een vervolg opleiding,
wel vergeten toen, maar werken, dat kon je ook toen, overal wel doen, ook in dat ziekenhuis zelf,
met je wel, een beroeps diploma op zak, al helemaal.
Volgens mij Lady Troy, bekeek je het niet , zoals die Trudy toen, dat allemaal.
Jij ging er, zelf mee aan de slag, en die Trudy, liet alles, van anderen afhangen.
Zo komen die 2 verhalen, bij me over.
Zo van, met het zelfde, qua omstandigheden, in feite allemaal, ging jij er zelf, mee aan de slag,
en die Trudy niet, zij liet alles afhangen, wat anderen beslisten er over, om te beginnen, haar
moeder.
Zij liet zich naar dat huis voor ongehuwde moeders brengen, jij ging, een huurhuis zoeken. en
bleef ondertussen, gewoon, door werken en sparen voor alles, wat een kind hebbende, nodig heeft.
Je droomde, een paar keren, dat je twee jongens kreeg, al zeiden ze je, nee het is er echt eentje,
je ging op zoek, naar de babie winkel, met de meest beste reclame, voor als het er toch, twee
werden. Je kocht daar de babie spullen, want als het er, toch twee bleken te zijn, kreeg je voor
het tweede kind, alles gratis. Zal je tegenwoordig niet lukken zulks, ze weten het zo al wel snel,
met de modernste medische onderzoeksapparatuur, maar toen was er nog, de kikkerproef. Ha haaaa

Ik begreep uit al je verhalen er over, je deed er niets anders mee, dan ook elke gehuwde moeder
ermee deed en doet. Als die werkte, tot zes weken er voor en er na, ging jij dat ook, zo doen.
Je had toen al, stapels alleenstaande moeders mee gemaakt, weduwes en vooral gescheiden
vrouwen, met een kind of met kinderen, en ook wat ongehuwde moeders.
Je had voorbeelden te over ermee, vooral via je werkleven, schreef je weleens. Ik denk,
in deze tijd, met een op de drie, gescheiden mensen, zijn het er wel, een miljoen meer, dan
toen, Lady Troy, vrouwen, die alleen, hun kind of kinderen , opvoeden.
Jij schreef weleens, dat je in feite, nergens mee zat, alleen die kinderopvang op de dag,
buitenshuis, van tegenwoordig, bestond nog niet, zoals nu.
Vanaf een huurhuis gevonden, als je, die kinderoppas vond, kon je blijven werken, schreef je,
zo niet, dan werd het, bijstand aanvragen.
Als ik het zo lees, ook vorige keren, dat je er weleens over schreef, had jij de toekomstige route
ermee, voor ogen, en dat miste denk ik, die Trudy zelf. Die liet alles over, aan anderen.
Jij zou zeggen, welke anderen?
Jij had geen anderen, dus moest je er zelf, mee aan de slag.
Volgens jou, heeft de staat, met al die prive besluiten, er totaal niets ermee van doen, naar
er zijn volgens jou, wel wetten en regels, een ander ziet ze, als tegenwerking en jij zag het, als
noodopvang mogelijkheid, zoals in nood, is er bijstand geld.
Want gezond zijnde, vond je, dan kan je ook , welk werk dan ook, gewoon, blijven werken.
Je ziet in die Trudy verhalen, daar allemaal niets van., zelfs niet, alles wat jij alleen deed en uitzicht,
zag je haar, geen gebruik maken, van de bijstand, zelfs niet hulp vragen, van een maatschappelijke
werkster, dat volgens jou, elke gemeente heeft, die hulp dingen.
Een huurhuisje, of huurkamers, met babie in eigen huis, met bijstands geld, en ze had haar kind,
b gewoon, zelf gehad. Maar Lady troy, ze deed of ze 16 jaar was, ipv zwanger 21 jaar en met
kind dan 22 jaar. Ze liet zich naar zo een huis brengen, door haar moeder.
Fijn voor alle minderjarigen, dat in nood, zoiets bestaat, maar, via de staat, is ze daar niet,
terecht gekomen! Ik tracht , jou denken er over, te volgen. Ha haaaaaaaaaaaa
Want volgens jou, verliest ze, elke rechtzaak, tegen de staat, er over.
Ha haaaaaaaaaaaa Ik stel me voor, via zo een tehuis, is ze bevallen, maar haar moeder
wilde dat kleinkind van haar, nog steeds niet, in haar huis hebben en voor een eigen woonruimte,
had die Trudy niets voor gedaan en geen babie spullen had ze, ze heeft zelf, niets gedaan, om zelf
het kind, te kunnen houden. Dat is een hele andere denkroute, dan jij er, voor jezelf, zo
alleen zijnde, ermee had, Lady troy!

Voor de rest, ben je, dezelfde type mensen tegen gekomen, als die Trudy, met hun overroelende werkgedrag,
op je af, tm, bij het grove af en zeker helemaal niet progressief, met hun, een vrouw zonder man, kan
geen kind opvoeden, aan toe., Maar as je gewoon, geld voor de inrichting, van dat huisje had gehad,
was jij die, ook niet tegen gekomen. Als zij, woonruimte had gehad, bij haar moeder thuis, was ze die
ook niet tegen gekomen, op haar af. Maar jij hield stand, je zou er alles aan doen, om zelf, je kind,
je tweeling, te houden en dat is bij die Trudy, nog maar de vraag, toendertijd. Ze deed
alles, wat haar moeder ermee wilde.
Jouw kennende Lady Troy, was je daar nooit meer, naar toe gegaan, maar die Trudy wel, liet
haar kind, elders opvangen, en zij bleef thuis wonen.
Als ik je, zo door blijf volgen Lady Troy, kom ik, de staat, ook niet tegen, dat die alles besloot, volgens
haar, wat die moeder van die Trudy en haar zelf, allemaal besloot tm, die handtekening ,zelf gezet, aan toe.
Ondertussen, had jij, je tweeling allang, gewoon, in eigen huis, bij je thuis, en werkte je, gewoon, wgs, zelf
betaalde oppas geregeld, aan huis, als jij, werkte.
Mocht dat, mis gaan, met die oppas, kon je nog altijd, de bijstand in gaan, en zo toch, heel gewoon, je
kinderen, bij je houden. Jij zag de staat, juist als noodhulp, maar dan moet je het wel zelf, aanvragen gaan.
Dat deed, die Trudy allemaal dus niet. Ze liet alles over, aan haar moeder.
En ging pas, zo ze het noemt, progressief wonen, in een stad, toen ze, alles, achter de rug had.
Dat sloeg ook, nergens op, volgens mij, achteraf pas, die dingen te gaan doen, die ze vooraf, zelf, had
moeten doen.
Ik denk Lady Troy, dat je gelijk hebt, die rechtzaak, tegen de staat, verliest ze, met gemak zelfs,.
Ik moet er wel om lachen, zo jij, dat ziet allemaal, dan is de staat, in nood, je opvang hulp juist,,
wat jij alleen deed, had zij met een maatschappelijke werkster, van de gemeente kunnen doen,
om te beginnen, een huur huisje zoeken voor je, zodat ze snel weg was, bij die moeder en haar
eigen beslissingen, had kunnen nemen en wel, via de staat, in de vorm van, de gemeente.

Je schreef eens, iemand zei, tegen je, ja maar...……..jij weet dan ook ......alles,...…..jij zei tegen
die persoon, waarom anderen niet...…….en nu, zou je zeggen, waarom, die Trudy niet, met dezelfde
beroepsopleiding gehad, met het diploma van de verpleging op zak, net als jij, toen, met dat alles.
Jij zag, de staat, als positieve opvang opvang net kracht, in nood, ook met dat, en zij, ziet de staat,
negatief, als tegenwerkende kracht, met dat.

Omdat het, volgens jou, in dezelfde tijd was, met dezelfde omstandigheden, een gediplomeerde
verpleegster, werd zwanger,. de staat, kan volgens jou, meteen, uit hun hoge hoed, voorbeelden halen,
die het wel, helemaal goed gingen, met of zonder hulp. van de staat, met dezelfde, omstandigheden.
Bij die fiom vond jij ze niet goed bij hun kop en die ene huisarts ook niet, je kwam hun idioterieën ook
tegen, op je af, maar jij hield stand, en die Trudy niet.
Ik dacht net Lady Troy, als die Trudy nou ipv, de staat, haar moeder, ging aanklagen, wgs, te grote druk
op haar af, met haar beslissingen, die ze overnam, als ze in haar denken, ipv, staat, haar
moeder invullen gaat, komt ze al dichter bij, de waarheid. Als ze ipv, staat, haar eigen naam zet,
bij die handtekening, zelf gezet, en niet de staat, dan begin ik jou, ook te snappen, Lady Troy,
dat ze die zaak, tegen de staat, verliezen gaat! Ha haaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ken je al, heel lang, dus ik kom er, wel uit, uiteindelijk, toch wel! Ha haaa

Wat ziet het forum er weer vreselijk eruit.
En jij gaat dat, voor de zoveelste keer, weer overhosten, jij noemde dat, per mail weleens, dat
komt door, mijn empatische gevoelens, voor mijn mede forummers.
Ik, dat woord, opzoeken. Ha haaaaaaa
Nou sterkte ermee meid. Hou je taai.
Allemaal een goed weekend.
Liefs en Knuf van Ans.

ps toen ik. op versturen drukte, moest ik, weer inloggen gaan, terwijl ik al, ingelogd ben.
dan ben je je, kort of lange getypte op het schrijfvenster, wel kwijt!
Rare dingen, gebeuren er, sinds jou ene vraag, aan die help man van 2 go, of we gewoon ,
in de zoekmaschienes kunnen staan, ipv, als gesloten forum!@
vanaf die tijd, opnieuw steeds te moeten inloggen, als we al ingelogd zijn, is idioot!
Mail dat die man eens, al die fouten van hem opeens, op ins af.
tm Bets onderaan de index apart, bij forum overzicht is gezet,.
En de mailtjes ,van nieuwe leden aanvrages , die maar niet komen, bij jou mailbox, via 2go.
Allemaal dingen, dat bij, onze vorige server, niet zo fout en zo idioot toe ging. Groetjes van Ans.

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2019, 13:14

Ik ga maar gelijk verder met... overhoster en herplaatsten...Gelukkig
hebben we...de Foto's nog!

Gisteren was ik... naar mijn Vriendin...in de Hoofdstad...van ons land...een erge lekker
Chinees heeft ze... om de hoek bij haar....
maar...toen kwam er...van opschonen... van het Forum... ook al niks van...Vandaar.

-->>J.S. Bach Brandenburg Concertos 1 - 6

Fijne dag allemaal Knf. van Lady Troy

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2019, 15:42

Gelukkig stuur je ook alles per mail aan mij Ans...dus kwam het toch weer goed...terecht...maar
normaal is het niet...tigs typewerk er na versturen,...is alles... uit het schrijfvenster weg...omdat de inlog venster plots
voor je neus staat...terwijl je al...ingelogd was????????????

Als ze zo dom doen...bij zulkse organisaties...moet je alles
eerst...in de muis zetten...voor je op versturen drukt...
(Als je dat naar mij stuurt per mail...komt het ook goed terecht...maar
krankzinnig is het wel...als ingelogde...al je getypte weg...vanaf op
versturen gedrukt...

Ik heb op de Forum Beheerders paneel gekeken...maar wat die... van Bets...onder de Index gezet heeft...onder
de Index Bladzij...ik
krijg het nergens weg...
Maar ook ...dat is zot...ze staat via mij...gewoon op de Index rij...
net als wij allemaal.
Indexrij en apart Bets daar weer onder...met haar Topics...dat er zoiets bestaat op dit 2Go Forum...sinds
de verhuizing...volkomen nutteloos is dat...als al onze Forumonderdelen
al op de Index Home lijst staat.

Goed oke...niets is... des Mensens vreemd...ik doe zelf...ook welis... dom...te stom...daarom ben ik
nu zo erg lang bezig
met de Overleden mensen Topic. (Op mijn Forumonderdeel)op te schonen...en alles... over te hosten.

Toen ik in mijn PC bij Verkenner ...de Mappen maakte...(Van ons allemaal apart...
maar ook ...per
Topic en per Topic Bladzijden) In het begin...ik deed er... save as mee...op de geplaatste plaatjes
en Foto's...niks mis mee...maar
als Foto's en Plaatjes dicht klappen...en ik ze ...opnieuw overhost...en opnieuw plaats
krijgen ze wel...een andere link...
ik trok de oude er... nog niet uit...(Uit die betreffende Map)... (wist nog niet dat de linken veranderde nl.)
en zette ...de nieuwe link... er nog niet in...(In m'n PC Mappen)

Kijk wat die Tinypic in de vele jaren deed...ze doet soms is...1 of 2 of 3 dicht klappen...
Na jaren en jaren en jaren stond de grote rest er nog steeds...op Forum en Web ed.

Dus af en toe...ermee bezig zijn...die ene of die paar is te zoeken
in mijn betrefte Map...dat ging wel...Maar een Hele Topic is dicht geklapt...en alle
save as... ooit gedane...naar een ander Forum met z'n allen gegaan...alles moest geherhost
op de nieuwe Forum...
Nou ja ...in de jaren...zijn de meeste foto's en plaatjes op het Forum
geherhost...Maar in m'n PC Mappen... Niet de oude linken eruit getrokken
en de nieuwe
via Save as...erin gedaan.

Gevolg...
Ik moet nu elke reactie... per blz goed lezen...waar gaat het over...wie en wat is het...en dan
in de Map het...bij passende... plaatje of Foto of Artikel... ervan zoeken...en dan pas... kan ik het
herhosten...en her plaatsen...
Dan ben ik dus nog niet klaar...
want... dan moet ik nu sowieso...in de betreffende Map...de oude linken eruit halen...en de
nieuwe via save as...op die Forum Bladzijde...in die betreffende Map zetten...

Was ik gewoonlijk... met herhosten een half uur kwijt per Blz.
Nu wel meer dan... 2 a 3 uur per Bladzijde! (Bij Overleden Mensen Topic)
Want... alles ...moet met de nieuwe link... in mijn PC Mappen... staan...

Ik geef jullie een...Klein ...Kijkje...Hoe mijn Verkenner eruit ziet
als ik druk op ...1 Map ...te Zien er...en wel...Overleden Mensen Topic
Als ik... die open...zie ik dit...
Afbeelding
Die Topic ...Overleden Mensen...heeft Nu...26 Bladzijden...elke
Map...is 1 Bladzijde...met alle Plaatjes en Foto's van die Blz erin...als plaatje en met er
onder...met link...dat zit allemaakl...in...in die...Ene te Ziene...Map
op de Openings Blz van Verkenner...OVERLEDEN MENSEN

Dit is de Openings Blz. bij Verkenner...in mijn PC...
een Klein Kijkje erin is dat...
Afbeelding
Maar... Zie je
dat er maar 1 Map per Topic... op te Zien is...en
niet alle Bladzijden Mappen...die zitten erin...

Ik heb ze ook nog allemaal genummerd...elke Verkenner Map...Dan vind ik ze sneller...
van de Forummers...staat er een Fotootje op die ene Map...
Stel ik zoek Tiff...dan hoef ik alleen... de Foto te zoeken met Tiff erop...ipv
een verhaal te lezen...inder elke Mede Forummers Map...

Is best nog ingewikkkeld...Tiff mailt me...en stuurt me de Foto's...(Vaak moeten die verkleind
en.of zelfs geroteerd...) Al die dingen lukt haar met haar GSM niet...wel de Foto's maken
wil jij ze plaatsen?
(Op de Foto Topic van Tiff) op het Forum...
Ze geplaatst...(op het Forum)
dan ...doe ik er ...save as mee...in de BLz MaP...Foto's van Tiff...

Als ik niks... te herhosten en op te schonen heb...is dat een fluitje van een cent voor me
om te doen...(Met 1 zo'n vb...)
Maar ook bv Tiff... (met fotootje van Tiff)...op de Openings Blz...op Documenten
bij Verkenner...is maar 1 Map...om te Zien...
Als je het zo doet...zo indeelt...
Kan je zelfs...in 30 seconden...een Plaatje of foto...
dat is dicht geklapt op
het Forum...herhosten en her plaatsten...

Ik zal... nog een plaat maken...hoe zo'n Blz Map eruit zien...(in mijn PC) effe geduld...
Komt die...
Dit is BLZ 5 Overleden Mensen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een Kijkje...
in zo'n 1 Blz Map...en wel Blz 5...Overleden Mensen...is deze
die ga ik ...Nu...herhosten en herplaatsen...en in de Blz Map alles save as
mee doen...met de nieuwe link..
en
de oude link
trek ik eruit...(Handig voor de volgende keer is dat dus!)

Met deze Muziek erbij...
==>>Antonio Vivaldi L'Estro Armonico Op.3, Accademia Bizantina

Jullie ook een fijne Middag. Knf van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2019, 04:34



Dit zijn mijn tweeling zonen...
(Ze werden 7-7-2019
50 jaar!!)

AfbeeldingAfbeelding

Ik bedoel... ipv zoals met die Trudy...Het kan ook heel
gewoon zo...zo mijn beslissing... ermee was...Leuk he...

(De Leukste tijd... van mijn leven waren juist... die jaren!)

Leuke dag allemaal
Liefs en Knf van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 14 sep 2019, 12:22

Afbeelding
Ha ha haaaaaaa Wat schattig die tweeling zonen van je Lady Troy en
ze zijn nu al 50 jaar. Ha haaaaaaaaaaa
Fijn weekend wens ik je.
Liefs en Groetjes van Ans.

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2019, 14:42

Ik tracht op m'n oude dag...nog welis wat...te snappen...

(Mooi als typeoefening te gebruiken)

Nou had ik ...gemekkerd... bij het Woordspel...over dit...

Wat erg voor je vriendin... en Familie en Vrienden ...Tiff
Had ik... dit... net hier van jou gelezen...ging ik verder met platen foto's overhosten
en herplaatsten...bij overleden Mensen...las
ik op Blz 1 ...dit...
AMSTERDAM - Voormalig RTL Nieuws-lezer Sander Simons (47) heeft
dinsdagavond
om 20.00 uur euthanasie gepleegd.
In februari 2008 werd bij Simons - hoewel hij
niet rookte - longkanker vastgesteld.
De aan longkanker lijdende presentator
koos ervoor het lot in eigen hand te
nemen omdat coma dreigde.

Uitgeknipte stukjes Kranten Artikelen...zet ik bij het Onderwerp
op die Overleden Mensen Topic
maar ook ...die Kranten link...of hun Website link...Deze was van RTL
is dicht geklapt.
Ik zoek dus een Kranten Artikel (van ze) dat niet mee bestaat...

(Hebben ze... van hun RTL Bedrijfs PC er afgegooid...massa's Artikelen)

Over Web Masters... heb ik het al vaker gehad...Beroeps Web Masters...
Omdat het bijna allemaal...Beroeps Artikelen zijn...die ik op die
Overleden Mensen Topic erbij zet...

Als ik... al niet...de Gillende Geks...van alles heb...van eh... Verhuis Forumzaken ...enne
van eh...van dicht geklapte Foto's en Plaatjes...via Servers...
dan... misschien...
hier van...

Ik ben de Topic... Overleden Mensen...over aan het hosten en herplaatsen...
Kijk gelijk ...de linken... die ik erop zette...erop na...of ze... het nog doen...
Massa's dicht geklapte linken...

Ik keek dus deze
ipv gelijk dit artikel te krijgen...van de Koninklijkhuis Web
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
kwam er een Zoekmaschiene tegen...

==>>Op zoek naar...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002

Moet je is doen...
Eerst bij de Zoekplek boven aan...
dan bij de zoekplek...Kinks...Vul hier u zoekterm in...

Ik vulde (toch heel normaal en correct ) er in...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
Dezelfde zin...als van dat Kranten Artikel... van toen...Moeten jullie ook is doen...

==>>Ik drukte ook even op Koninklijkhuis...Moet je is doen
vanuit... het Archief...onderaan...oets indrukken...


Als ik... al niet...de Gillende Geks...van alles heb...dan... misschien... hier wel van...

Trusten allemaal. Knf van LT)
(Dat was op het Woordspel Topic)
**********************************************************************************************

Ik ben nu... op de ...Eigen Mening Topic...

Ik klaag vaak...dat er geen goed ...Internet Bewaarsysteem is...
wel alles bewaren met... Boeken en Kranten...maar niet ...wat op Internet verschijnt...
aan Webs en Forums ed.

Oke... ik weet ook niet alles hoor...Neem deze...Vandaag... las ik over dit
==>>De Koninklijke Bibliotheek bewaart alles wat wordt gepubliceerd in Nederland

(Aha...Ik gelijk... hetzelfde Artikel zoeken...wat ik... op Blz 1...Overleden Mensen Topic...als Kranten Artikel
toen...er onder gezet had...
Als je er nu opdrukt...op die link...
Bestaat dat (toen) Kranten artikel niet meer...)

Vandaag dus...Delpher gevonden...Dus ik logisch...ga meteen...Hier en NU... anno 15 Sept 2019 ... zoeken bij...Delpher
en vul mijn vraag in
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002

==>>exact zo dat Kranten artikel toen heette

Dat bedoel ik dus...
Ze moeten... nodig allemaal weer snel... aan de gewone waar...uit en Thuis en op het Werk
in de Pauzes...want...ze snappen niks!
(De (Vak) Fouten en Missers en Niks Doenerijen...ze worden te erg ...te Gek...te Idioot...)
Of je alweer...naar...(Werk) niveau Debie ...zit te kijken ...is dat...

Zo'n ontzettende... Top dure...Delpher.NL (Ik zet het met Hoofdletters...)(Kan ook zo gezet)
delpher.nl
als Onderdeel van de Koninklijke Bibliotheek
Had dat... Kranten Artikel...(van toen)...me moeten tonen!

Niet dus...

Is dit niet zomaar ...een (Burgerij)...Punt.nl web (al of niet gezellige) geklets...maar een echte
Nederlandse Geschiedenis vraag...
een Kranten Artikel... uit die dagen...2002...Vele TV Websites...hebben dezelfde
soort Artikel ...over... Dat Onderwerp...toen... geplaatst...net als de Internet Kranten...

In mijn beleven...is dit (door mij) toch... een hele duidelijke
correcte vraag gesteld ...tm zelfs de datum erbij...voor welke Zoekmaschiene dan ook...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002

Ik kijk anno Nu of die (Kranten of Website) link het nog doet(Op Blz 1 de Forum Topic
Overleden Mensen...(Niet dus...)
Maar
een
Top dure...Delpher.NL (Ik zet het met Hoofdletters...)(Kan ook zo gezet)
delpher.nl
Internet...als Onderdeel van de Koninklijke Bibliotheek
Had dat... Kranten Artikel...(van toen)...me... (Hier en NU)...moeten tonen!

Dat bedoel ik dus...

(Wat de Nederlandse Burgerij...ook weg gooid...uit hun PC...in hun Vakzelf... of Prive...
moet niks uit maken...voor
de Koninklijke Internet Bibliotheek
Dat top dure
Delpher...Als het net zo werkt ...als...eh enne eh...die alles weg gooien...uit de (Bedrijfs) Website
en uit Forum en Prive Burgerij Webjes ed. Of Providers en Servers...die verdwijnen of
alweer hun Server Maschiene legen etc.etc. etc. etc.(Ze goioien alles weg) uit hun PC ed.

Dat bedoel ik dus...
Dan
moet het
toch... nog steeds ...exact zo staan
op
De Koninklijke Internet Bibliotheek...
en te vinden zijn...in die (Delphie)...Zoekmachiene!

Nog een vb.
Stel alle Boekwinkels en alle Lands Biblioiheken...heffen zic (ergens om) op...
Dat bedoel ik dus...
Dan
moet het
toch... nog steeds ...exact zo staan
(te tonen...op te Zoeken)... in
De Koninklijke Bibliotheek...

Nog is...Ik zoek (Via Internet)... een ...Nederlandse Geschiedenis ... vraag...(tm zelfs de datum erbij)...
bij ...De Koninklijke Internet Bibliotheek...
en toen en dan...
Hier en NU...
==>>exact zo dat Kranten artikel toen heette

Zelfs (Van andere... Internet Kranten en... Websites van TV Zenders ed)
geassocoeerde Artikelen ...er over...toont het (Delpher) niet...
ipv
delpher.nl
als Onderdeel van De Koninklijke Bibliotheek
Had... dat... Kranten Artikel...(van toen)...me moeten ...tonen!

(Ik keek dus
even... naar een( ...Top dure...) Nederlandse Internet...bezigheid...

Dat bedoel ik dus...
Ze moeten... nodig allemaal weer snel... aan de gewone waar...uit en Thuis en op het Werk
in de Pauzes...net als toen...pas nog...want...ze snappen niks!
(De (Vak) Fouten en Missers en Niks Doenerijen...ze worden te erg ...te Gek...te Idioot...)
Of je alweer...naar...(Top dure Betaalde)...(Werk) niveau... Debie ...zit te kijken ...is dat...
==>>exact getypt zo de Kranten Kop Artikel toen was
ipv.
De Koninklijke (Internet) Bibliotheek
Had... dat... Delpher...dat...Kranten Artikel...ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002...
me moeten ...tonen!

Nou ja zo kan die wel weer...
Jullie ook een fijne Dag.

==>>Haydn - The Complete Paris Symphonies

Knf en Groetjes van Lady Troy Afbeelding



Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 15 sep 2019, 14:22

Ook met ...deze Reactie...komen wat Linken...

Nogmaals...alle Linken...welke dan ook
niet indrukken...(Anders ben je van het Forum af) maar
erop gaan staan...rechter Muisknop indrukken...en op de bovenste link drukken...
Koppeling openen in nieuw tabblad
dan komt ...de nieuwe link...naast het Forum...op de Bovenbalk te staan...
Druk je die...na Gezien... via het kruisje... weer weg...
staat het Forum... er nog steeds...op de Bovenbalk!


Ik ben ...(of moet ik schrijven...nog steeds ...en alweer..)...het Forum bezig
Op te schonen...(Zal wel wat weken duren)

Eerst om de verhuizing... naar een andere Server...70% gedaan...toen klapte tinypic Hoster
in het land...alles dicht...aan Foto's en Plaatjes etc.

Dus kon ik opnieuw beginnen...

Ik begin met Opschonen altijd met ...de meest gevoelige snaren Topics
De kortsten aan Bladzijden het eerst...

Ondertussen... ben ik ook bezig met ...deze Topic...Overleden Mensen ...29 Blz Nu.
Af en toe...

Ik kijk ook ...de linken erbij gezet ...toen...door mezelf...meestal uit Internet Kranten
en van TV Websites ed.

Ik ben ...Nu...op Blz 9 bezig...
en bekijk ...de Link...Uitvaart Mgr Muskens

Als je erop drukt...Hoe ziet die link... er nu uit? Wat toont het....
==>>Uitvaart Mgr Muskens
Dat is de link van toen...over het Onderwerp...zelf.
En Hier en Nu...
Je kan je de geks zoeken... er naar...bij dat
Uitzending gemist...

Hebben ze... er wel ...een Zoek plek
Ik dat invullen ...Uitvaart Mgr Muskens
en kreeg deze Blz.
98 resultaten voor 'Uitvaart Mgr Muskens'
(Dat is dus al niet waar!) Kijk maar...
https://www.npostart.nl/zoeken?term=Uit ... gr+Muskens

Ja ja...

Omdat de Mgr...in Breda woonde...drukte ik daar maar op...en kreeg... dit te zien...
https://www.npostart.nl/eucharistievier ... KN_1685413
Maar...Dat was'm... dus ook...niet...

De Vraag op die Zoekmaschiene...leid je niet ...naar de exacte vraag toe...

Na al dat... Web Master...geklungel werk...bij de TV ermee...Ik ben maar bij...YouTube gaan kijken...
https://www.youtube.com/watch?v=rhwPDG2hCsE

Nou ja...ik laat jullie... af en toe... Zien en Weten...dat het Leven... van een
Forum Beheerder...nog zo... makkelijk niet is...tenminste
als die ...het hele Forum ...bij alle Forumonderdelen Topics ...zelf... opschoond...

Kom ik ga
KLM- Golf Tournooi op TV kijken.
Jullie ook een fijne Zondag. Knf. van Lady Troy Afbeelding

Laters...

Over opschonen van het Forum...en linken controleren...of ze het nog doen...
1 vb maar...
Deze was ook dicht geklapt...(Was een Kranten artikel
Mededeling van de Rijks Overheid) (Over het neer storten van
dat vliegtuig...in de Oekraine)
==>>Rijksoverheid- Vliegramp MH17

GGGGGGGGGggrrrrrrrr

Rijen dicht geklapte Internet Kranten Artikelen...
Nog een vb.

==>>AD- Zelfs Obama rouwt om Robin Williams

GGGGGGGGGGGGGGgggggggrrrrrrrrrrrr


Jullie ook een fijne Dag Knf. van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 16 sep 2019, 23:58

Ik vroeg me af...of jullie deze snappen...

Oke... ik weet ook niet alles hoor...Neem deze...Vandaag... las ik over dit
==>>De Koninklijke Bibliotheek bewaart alles wat wordt gepubliceerd in Nederland

Ik herlees dan nog welis iets...
bv dit
Nog is...Ik zoek (Via Internet)... een ...Nederlandse Geschiedenis ... vraag...(tm zelfs de datum erbij)...
bij ...De Koninklijke Internet Bibliotheek...
en toen en dan...
Hier en NU...
==>>exact zo dat Kranten Kop Artikel toen was

Zelfs (Van andere... Internet Kranten en... Websites van TV Zenders ed)
geassocoeerde Artikelen ...er over...toont het (Delpher) niet...
ipv
delpher.nl
als Onderdeel van De Koninklijke Bibliotheek
Had... dat... Kranten Artikel...(van toen)...me moeten ...tonen!

Omdat ik las...ze gaan alle puntwebsites Archiveren...vroeg ik me af...
hoe ze dat doen...Dat punt.nl... is al 2x helemaal op de fles gegaan...
bestaat niet eens meer...

Als ze er al wat mee doen...moet het al in hun Archief staan...
Ik wist nog een paar webpunters...en typte dat in hun Zoekmaschiene...
eh...Nee dus...Nee dus en Nee dus...
Waar gaat die Delpher...eigenlijk over...met als dat top dure apparatuur...

Ik snap ook... helemaal niks van hun ...Kunstmatige Intelligentie...in dat Koninklijke Bieb verhaal
Ze moeten mi...hun eigen Bieb vak... maar eerst goed doen...en Kunstnamige Intelligentie aan
de Wetenschap ovverlaten...

Zelfs Kunstmatige Intelligentie ...kan mi. helemaal niks...als de boel er niet goed juist
gearchiveerd is...

bv. met hun Internet Bieb.
Welke vraag... je ook stelt...in die (Internet Bieb) (Van Delpher) Zoekmaschiene...het
antwoord... komt niet.

Of het nou is...over die Huis en Tuin en Keuken Punt.nl Websites
een vraag is...of een echte Geschiedenis ...Kranten Kop Artikel...vraag...

Ik keek dus deze
ipv gelijk... dit artikel te krijgen...van de Koninklijkhuis Web
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
van de Kranten Koppen toen...
in die (Internet Bieb) (Van Delpher) Zoekmaschiene...het
antwoord... komt niet.

Zelfs ...Kunstmatige Intelligentie ...kan mi. helemaal niks...als de boel er...niet goed juist
gearchiveerd is...en...het er...niet juist werkt...

==>>exact zo dat Kranten artikel toen heette

==>>Zelfde vraag -zonder kruisje en zonder geb datum
(Met die Internet Bieb) (Van Delpher) Zoekmaschiene...het
antwoord... komt niet.

Ze moeten mi...hun eigen Bieb vak... maar eerst goed doen...en... Kunstnamige Intelligentie... aan
de Wetenschap Intituten overlaten...
Groetjes van Lady Troy Afbeelding

PS. Als ik er zo voor mezelf...over nadenk...
Kunnen ze Websites...alleen maar op CD zetten...
(OP een grote CD Machiene)
Als ze het via de HTML van Websites af nemen...en Webmaster
Gooien Artikelen weg...of zelfs de hele
Web...
Staat er ...in hun...Koninklijke...Internet Bieb...ook niks meer er over...in...

Omdat... op geen ene vraag...van mij ...Op die Zoekmaschiene
van Delpher...een gewoon normaal antwoord...getoond werd...Het doet
of het nooit bestaan heeft...
zo'n Artikel in de Krant...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002

Oke hun Internet Bieb...is naatje...maar
de vraag staat nog steeds...
Dan ...Denk ik...als ze ...alle (Gedrukte gewone)...Kranten ...in de andere Bieb hebben...
Zelfs ...daar ...naar toe...hebben ze... geen Link gemaakt...

(Nou ja... ik ga ze alle...Kunstmatige Intelligentie ...ook niet uitleggen...via het
eigen gewone Denkwerk...
Maar Internet Websites...is wat anders dan de gedrukte Bieb van Boeken en Kranten ed.)

Maar mi...als ze het
niet op CD's hebben gezet...
maar
op de ...bewegende HTML
van Websites...dan
vinden ze het nooit...alles wat is weg gegooid op de Websites
(In Hun eigen Zoekmaschiene)
en
als
Heel Punt al niet (meer) Bestaat...
Als
Kranten en TV zenders...van alles... hebben weg gegooid
uit hun Bedrijf PC's...

Ook dat Artikel over Prins Claus...is weg gegooid...Daarom ging ik het... in de
Bewaar Koninklijke (Intenet) Bieb Zoeken...

Die Delpher
beweert ...dat ze alles...in hun Bieb hebben...
Vraag er is wat...
Ik vind dit een gewone Lands Geschiedenis vraag zelfs...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
Kranten en Tijdschriften en TV etc. stonden er bol van...

==>>Zelfde vraag -zonder kruisje en zonder geb datum
Of die Prins Claus nooit bestaan heeft...
is de uitkomst...van de vraag...in Delpher Zoekmaschiene...gesteld...

Als Kranten en TV zenders...van alles... hebben weg gegooid
uit hun Bedrijf PC's...
Ook ...dat Artikel over Prins Claus...is weg gegooid...Daarom... ging ik het... in de
Bewaar... Koninklijke (Intenet) Bieb ...Zoeken.

Nogmaals...als de Koninklijke... (Internet)... Bieb...knungelt...niet werkt...
om eh...dan nog
(Als er daar ...niks over opstaat... om eh ...enne eh...
hadden ze ...
een link... moeten maken...met de
Koninklijke ( gedrukte ) Bieb...(En die Kranten Artikelen... over ...dat gevraagde Onderwerp
moeten tonen...
op de... Delpher Zoekmachiene... Web...Vraag en Antwoord Bladzijde.)

Omtrent Websites en Forums...met Bewegende HTML ...in Zoek Maschienes...kan wel...maar dat is
meer voor ...de
AIVD en MIVD en Politie ed.

Voor... een (Internet ...als Gedrukte)...Bieb...moet het product... vast staan...
bv
op CD's...in de Zoekmaschienes...Of als ...Filmlint ...per Website ed. (Maar dan kan je
ook video's zien ed) ea bewegende beelden...maar het product opzich...staat toch vast
op... CD als... en ook op ...Film lint!

Doe je het
met
de (Bewegende ) HTML...(In de Zoekmaschiene...gooien ...wie dan ook
Webjes en Foruums of Artikelen etc... van alles weg...dan is het... in die Zoekmaschienes
ook weg!

Als Kranten en TV zenders...van alles... hebben weg gegooid
uit hun Bedrijf PC's...
Ook ...dat Artikel... over Prins Claus...is weg gegooid...Daarom... ging ik het... in de
Bewaar... Koninklijke (Internet) Bieb ...Zoeken.

Voor... een (Internet als Gedrukte)...BIEB...moet ...het product... vast staan...
Het zo niet gedaan...En
toen en Dan ???????? Nothing at all...

Wat legde ik nu uit...
Dat in het ene Beroep...de Producten...als in elke
Bieb...moet vast staan...en in een ...ander Beroep...juist niet!
en
(In de Exacte Wetenschap)
Zelfs Kunstmatige Intelligentie ...kan mi. helemaal niks...als de boel er... niet goed juist
rommelig etc... gearchiveerd is...
en
als tip Plus...
Ze moeten mi...hun eigen Bieb vak... maar eerst goed doen...en... Kunstnamige Intelligentie
aan
de Wetenschap Instituten...ovverlaten...
en een
Bieb
is geen Marketing...bezigheid...oa bedoeld...via Punt.nl
om er Kunstmatige Intelligentie op loste laten...)ipv
hun eigen Biebwerk...gewoon... goed... te doen!


Nou zo kan die wel weer...Gr. van Lady Troy Afbeelding

PSS. Een paar uren later...
Schiet me ineens te binnen...
De Delpher...wilt iets met Punt.nl
Maar die Hoster heeft zich allang opgeheven...
Punt webjes bestaan niet meer...

Maar dan nog...
Ze doen of ze van de Marketing zijn...die Delpher...ipv.

mi. Moeten ze alleen alle TV Zenders hun Website en van Kranten en van Tijdschriften
en van Universiteiten...Websites van Staat ...Provincie en Gemeentes envan
Water ed...Die dingen allemaal...op gaan slaan...Med en Eec en Soc zaken
En vooral Geschiedenissen...van beangrijke dingen in het land.

Punt.nl
Dat waren voornamelijk...Huis Tuin en Keuken... Klets Webjes...(Daar is ook niks mis mee...maar
de vragen ...in de Zoekmaschiens...gaan niet over particuliere mensen ...met een webje...zoals
Punt.nl voornamelijk in elkaar stak.)
Alleen Marketing
kan belang hebben...in de gewone particuliere Mensen...

Een Koninklijke (Internet) Bieb ...
met de Puntjes web bezig...die niet meer bestaat????

Geef die gasten snel weer gewone waar...

Nou ja...Niemand is volmaakt...maar deze
Belasting verslindende Internet Bieb...project ...van eh...is echt... te gek!

(In de Exacte Wetenschap)
Zelfs Kunstmatige Intelligentie ...kan mi. helemaal niks...als de boel er... niet goed
niet juist
veel te rommelig .. en veel...te niks...gearchiveerd is...

Nou zo kan die wel weer...Gr. van Lady Troy Afbeelding



Afbeelding

PS. 20 Sept 2019
Ik heb ook ...via deze link... bij Delpher gezocht...
op hun Kranten Zoekmaschiene...
https://www.delpher.nl/nl/kranten/resul ... 1&coll=ddd
Prins Claus ...komt er niet in voor...
Zo erg veel ...wordt er in Nederland...weg gegooid...uit hun Bestanden...

Maar mi...Als zo'n Delpher...up to date was...en alle Artikelen
het ...bijtijds...allemaal...in de Koninklijke Bieb ...had gezet...
(In een vast Bestand)
Niet dus...Nou ja... dat bedoel ik dus....Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Tiff » 17 sep 2019, 15:50

Ja zeg, als ze in nederland, van alles dicht klappen of zelfs
weggooien, die webmasters, dan is het, in die internet bieb, er ook niet meer in.
Dat snap ik. uit je rectie lady troy, mits ze het, op cd gezet hebben, of met filmband, dan
zit het er. voor vast in. en als je dan vraagt, naar die prins claus, ze overlijden kranten
artikel, dan hebben ze het wel, maar is alles met html opgenomen, komt die bieb,
hetzelfde tegen als jij, allemaal dicht geklapte artikelen of weg gegooide artikelen, bij die
kranten webs en tv webs, die delpher ze vinden dan niets, als antwoord, op de
zoekvragen te geven.
Je moet er maar opkomen, het te bedenken, waarom er, niets door komt.
Typisch jij weer wel. Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar, dat ze nu, in de krant zetten, iets met punt.nl te doen, is echt
een giller, want punt, bestaat niet eens meer.
Af en toe, kom ik ,niet meer bij lady troy, van je reacties antwoorden, op
kranten artikelen. Ha haaaaa

Fijne dag wens ik jullie allemaal.
Liefs van tiff. :? :lol:


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 17 sep 2019, 19:08

Ik hou het kort...
Hoe vaak
schreef ik al...over de TV... getypte teksten...voor Doven en Slecht horenden...

Dat dat ...zo erg slecht er aan toe gaat...vreselijk...

Zelf ben ik niet doof...maar kijk erg vaan...erg laat TV...tm
in de nachten aan toe...om de buren ...niet tot last te zijn...met
geluid...heb ik het aangevinkt...tekst ...op TV...

Wat zag ik vandaag...
Tiff en ik gingen zitten om naar Prinsjesdag op TV te kijken...ik
deed de TV aan...en de eerste zin... die we lazen was...aan
het begin van de uitzending was...
Een idioot... typte...tijdens de Prinsjesdag...TV uitzending
als indertiteling...
Toen Amalia gedood werd...
(Wij
nog niet wetende
wat er gaande was...op TV
Ik schrok me echt...te erg...je schrikt je... even kapot...vreselijk!
Wat is er gaande...Stond nog lang in beeld ook...die ene zin...)

1...vb ...maar...
maar...Zo erg is het...
(Dat staat er dus ...toch maar zo...te lezen...voor alle Doven sowieso...en
slecht horenden...in het land...en...ik las het ook zo...)
ipv
Toen Amalia Gedoopt werd...

Die moeten... ook snel ...weer aan de gewone waar...die typisten en typistes!

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 19 sep 2019, 09:26

Hoi Mede Forummers

Wat ik niet snap...
Prinsjesdag... is na 1uur...(op Dinsdag jl)
Ik kreeg
van EenVandaag de Opinie... over Prinsjesdag
om 11 uur 34...via een Mail...de Opinie uitslagen over
Prinsjesdag.

11uur34
Leuk dat je meedeed aan onze Prinsjesdagonderzoek!
Vandaag is het zover: ik presenteer de hele middag uitslagen
van het onderzoek op radio en vanavond in EenVandaag op tv.

Ik ben... al vele jaren lid ...van dat Opiniepanel...maar weet niks
van zo'n Onderzoek...en al... helemaal niet over... een Onderzoek
over een Prinsjesdag...Onderzoeks uitslagen...te krijgen
over iets....wat uren later...na de Mail...pas begint...

Wie het snapt mag het zeggen...

Jullie ook een fijne dag allemaal.
Groetjes van Lady Troy Afbeelding



Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 20 sep 2019, 12:08

Die Frits Wester, schijnt toch een drank probleem te hebben, of die ermee
ging werken, staat er niet bij.
Toch maar eens ,ze hoofd laten nakijken, omdat jij hem toch weleens, anders zag, wat
niet klopte.

Wat erg he, een dood geschoten advocaat, en dat allemaal, om de harddrugs in het land,
daar wordt het land, mee overspoeld.
Jij voorspelde al zo lang, als de politiek, blijft luisteren naar de anties van de drugs
maffia, en van de pillenindustrie, gaat het land, bij jong en oud, hun niet te
ziene spullen gebruiken. Dat kost het land, veel meer en meer geld, en de sociale
problemen in het land, wordt dan ongekend erg.
Inmiddels is het al wel gaande, dat allemaal.
Zo wij hier, het rokertje zien is nog steeds, dat het een stuk gezelliger was
overal, ontspannender ook, en de massa werd er, zo erg veel meer oud van en
dat is, met harddrugs allemaal, niet zo.
Trouwens, hoe zit het met al die dokters tegenwoordig, die zo massaal de aow niet
eens halen??? Je hoort er, niets over, terwijl jij het, een echte ramp vindt en je
er hele grote zorgen, om maakt, met hunnie niets mag, ook geen sigaar.
Jij pleit juist, voor het gewone weer terug, in pauzes, dan maken die mensen,
ook weer meer kans, bejaarden te worden, massaal.

Je zal wel golf zitten te kijken, deze 4 dagen. En oja, erg veel bedankt,
wat je al, op mijn forumonderdeel over gehost hebt. Maar zolang de politiek
ons niet beschermd ermee, want hoe vaak heb jij het forum al niet overgehost,
in die 10 jaren???????????? Minstens al 6x , onderwijl, is het forum met meer
reacties, dan toen, dan wordt het overhosten, ook veel meer, om te doen.
Ons mams Nellie, was er zo erg over de toeren van, als foto's waren dicht geklapt,
en haar geplaatste plaatjes. Het leukste vond ze , op haar oude dag, dat
ze kon pc'en, maar een ingestort mens ervan te zien, is ook heel erg.
Wij denken, het heeft haar leven verkort, zo erg over de toeren, was ze er
steeds van, dan stortte ze ervan in, en wou niet meer leven, om
alweer alles dicht geklapt, op haar webje en alweer, alles dicht
geklapt, op het forum. Al dat dicht geklapte, dat is toch, niet gezond en niet
normaal, dat niemand ons, ermee beschermd.
Terwijl het, bij het criminele af is, wat die hosters, er ongestraft, ermee doen.

Ik wens jullie een goede vrijdag toe. en Lady Troy succes met het over hosten,
voor ons.
Ik mis ......….je muziekje hier...............Ha haaa
Lieds en Knuf van Ans.
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42496
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 20 sep 2019, 13:10

Het Muziekje...voor ik het vergeet...Ha haaaa
Komt die...
https://www.youtube.com/watch?v=iUohO2MSot8

Ik heb bij het woordje ...Normaal...op het schrijfvenster...groot... is ingedrukt
dat werd meteen...te erg groot...met hun [ size=150] daarop typte ik 110
en haalde 150 weg...
110 Zijn Deze letters...
Soms... klagen mensen...of we ...wat groter kunnen typen...dat krijg je
met bijna ...50% ouderen... in het land...Ha haaaaaa

Tja die veel te vroege... overleden Dokters...in ons land...Zo'n erge lange rij...vooral de laatste 25 jaar...
schrok
ik me ook... te pleuris van...maar ook veel meer Medische Profs en Medische Bestuurders ...
Vroeger had je er ook welis eentje...vooral... plots... en het waren meestal...de niet rokers en
anties rokers...
Ook met een Griep epidemie...m'n Hoofdzuster zei alweer...Kijk alle rokers werken nog
en wie zijn er ziek...allemaal niet rokers...maar is er een roker ziek met griep...zie
je ze na 1 a 2 a 3 dagen alweer op komen draven...die anderen...na een week of zelfs pas
na 2 weken...
Ze zei dan...en...bij wie neemt er... de Werkdruk... ervoor ...bij toe...erom...
Vanaf die tijd...ging ik er ook... opletten...
Ook met
terug denken... er over...Wie kende ik... in mijn (Medische) Beroepsleven...die al overleden waren...
Ik kende alleen...(gewone)... niet rokers... en... anties rokers...die al... overleden waren...in mijn toen
Werkleven...Beroepsleven...
Eentje had zelf moord gepleegd...die had beter ook in de pauzes ...een gewoon rokertje kunnen nemen...
m'n werkervaring in de -B Verpleging was...
Ook Rokers ...dreigen er welis mee...maar...ze doen het... niet!
De gelukte (met zelfmoord) waren altijd...niet rokers...net als die... toendertijd... Collega... van mij...

Achteraf gezien
ik vond de meeste ...overledenen...in mijn... toen Beroepsleven...die niet rokers... vaak
zo dom...dood gegaan...tm ...te stom ook...en daarom...zo te jong...overleden dus...

Jonge Mensen...die wat mankeren...en toch niet... naar de Dokter gaan...vind ik ...dom bezog!
Zo zei ik is...tegen die zware anties roker (middelbare leeftijd) afd Hoofd Zuster...U moet
naar de Dokter...Uw Hart...komt niet goed bij me over...
(Mensen... die me kennen...weten dan...de kans... dat ik 80% of meer...gelijk heb...zit
er groots in...) vb.
Als ik... tegen Tiff zeg...Je moet naar je Huisarts...Ik denk...je bent Zwanger...en ...als ik tegen
Tiff zeg...je moet naar
je Huisarts...Ik denk...je hebt het ...aan je schildklier...en zij... toch niet ging...dan kende
ze me... nog niet...Inmiddels
wel dus...
(Als oude Mensen...niet gaan...moeten ze zelf weten...maar tm de AOW leeftijd...en ik
Zie wat...al of niet...plots...m'n tips zijn ...niets te gek en niets te slecht...maar of ze die
ook aannemen...is hun eigen zaak...Van mij hoeft niemand wat...
Dus...vooral niet naar haar Huisarts gaan...die afd Hoofd...
Ik werkte net een maandje in een ander Ziekenhuis...toen de vorige Waarnemend afd Hoofd me
belde...Hun afd Hoofdzister...was plots overleden...aan een...Hart stilstand...
(Dat noem ik dus...een ...domme stomme dood...want ze had de tip al gekregen...om ermee
naar de Dokter te gaan...) Vooral niet doen dus...
Ik schreef hier laatst is ergens...er zijn ook Artsen zat...Ze voelen en weten en ervaren wat
maar...ze gaan er niet mee...naar een Dokter...
Dat is oa 1 van de (meer)...redenen...Ze negeren te vaak...hun Collega's Amices...als ze... zelf
die Dokters...wat gaan
mankeren...(Schijters zijn het vaak!) Ze gaan grasduinen...in hun eigen...Medische (gekregen
vaak van de Pillenindustie...)...kast...
De ene met dit en de andere met dat...
Met Rokers
als ze wat gevoelen anders dan...
is vaak wat anders ermee...(Het zijn... ook vaak... schijters)...maar juist
daarom...(Om alle ...anties uitspraken ermee...tm op TV etc.)
(Ook al heeft 3/4 of meer...er niks mee van doen...Om alle anties uitspraken ermee...tm op TV etc.)
gaan die juist... ermee...naar de Dokter...
Het heeft iets
links voor de...Niet rokers...Ik rook niet dus...al die dingen...ziektes... krijg ik niet...
De veel te vroeg... overledenen...niet rokers...uit mijn Beroepsleven toen...ze gingen vaak
plots dood...aan een...Hart stilstand!

Het heeft iets
links voor de...Niet rokers...(80% of meer...op de Tabaks waren...Pakjes waarschuwingen...heeft niets met
roken... opzich...van doen nl)
Ik rook niet... dus...al die dingen...ziektes... krijg ik niet...denken veel...niet rokers en anties rokers...
De veel te vroeg... overledenen...niet rokers...uit mijn Beroepsleven toen...ze gingen vaak
plots dood...aan een...Hart stilstand!
Die afd Hoofd dus ook en ook de Narcotiseur en ook de Algemene Direkteur...en nog een paar...
Die hele rij...was van Middelbare leeftijd...
Ze leefden zgn. gezond...maar is dat... hetende Gezond...wel zo gezond...
Als ik die
erge lange... veel te vroege oa Artsen...zijn dood gegaan...met hun ...Hetende Gezonde
levensstijl...

Nou ja laat ik het zo zeggen...
Ik zie ze (net als vroeger...ook die Artsen en Profs ed)
liever...gewoon roken in pauzes...of mee roken...of zoals Ans ...het vaak zegt...met
zwaar mee roken...(via Fam naasten en haar vele Vrienden)...werd mijn Moeder...100 jaar mee...
En hebben wij... mede...vanaf ba WO2...die massale grote vergijzing van...

De 3 genoemden...ze gingen zo dom...zo stom dood...
(Ze Dokterden ...er dus niet mee...(die Schijters)...
Kortom ...de ene (neg) Schijter...is de andere (pos) Schijter...niet...
Wat me ook opviel...sinds
het anties roken...koopt...de Burgerij...zelf...de halve Drogisterij leeg... en/of ze... kopen wat
via Internet...(Ze hebben... geen gekregen Medicijnen Kast vol...(gratis)
van de Pillenindustrie...zoals
erg veel Dokters... dat wel hebben...tm in huis...)tm Internet is ook... voor hun toegankelijk...

Gevaar no.1... Ze gaan vaak niet naar een Dokter...die Dokters...Gevaar no 2 is...ze
krijgen ...zoveel Medicijnen... gratis...Kasten vol ermee...Erg aanlokkelijk...het zelf
uit te proberen...is dat...
Pas hadden ze het over... Medicijn Pro3
Dat... zullen ze ...gratis...in hun medicijn kast hebben...thuis...Dat voorkomt
3 Ernstige Ziektes...heet dat...
(Daar is een gewoon rokertje... totaal niks bij...en mee roken...is er al helemaal niks bij) wat
er ...sinds het ...anties roken...allemaal...ingenomen wordt...in het land...aan (niet
voor geschreven)...pillen gebruik
en aan snuif ...en aan spuit ed.
Nou ja dat is dus...1 en 2...
(Er zijn nog veel meer redenens...waardoor ...onze Artsen... zo massaal... veel te vroeg dood gaan
de laatste 25 jaar!)hele rijen...ver voor de AOW leeftijd ...zelfs...

Kortom ik zie ze liever... met gewone waar...net als vroeger...ook... in de Pauzes...en
met elkaar...in een... gewone conversatie ruimte...de meesten werden... beren oud
met dat... toen ...Pauze...systeem namelijk...
en omdat zich dat zo omkeerde...(Vooral bij Medisch Personeel en vooral bij onze Dokters)

Ik vind dat Beroep
veel te zwaar...om niks te mogen...hun hetende...Kijk mij is ...gezond doen...vind
ik...te eng...om aan te zien zelfs...
tm mee doen...met de baas spelende... opgejutte anties Kinderen...tm doen als zij
als de Kindertjes... tm...Neem een Liga mee...
Kan het nog
Krankzinniger bedacht...voor onze... Kei Hard Werkende... Lands Dokters...leef
als een Kind...
Als het nou
lands Fouten... en ...Missers... en... Niksdoenerijen...en... alle massale kosten daarvan
en alle ellendes... daarvan...niet opleverde...en onze Artsen...er Beren Oud mee werden...is
er wat voor te zeggen...
met de baas... spelende... opgejutte anties Kinderen...tm doen ...als zij
als de Kindertjes... tm...en...Neem een Liga mee...

Hoe vaak heb ik al niet op het Forum...getypt...Ze moeten nodig weer aan de gewone waar...dan
heb ik weer...de Krankzinnigste (vak) fouten ...missers...en niksdoenerijen...Gegezien...
tm
bij die de Ondertitelingen typen...op TV..
Ze Zien het
zelf
niet eens meer...
hun (vak)fouten...tm erger... kan toch niet...
Amalia is gedood...met
Prinsjes dag...in beeld op TV...bij de Ondertiteling...
ipv. Getypt ...Amalia is gedoopt...(In die Kerk)

Als die vele zwaar toegenomen...(Vak)...fouten...
ook al vb
met Forums overhevelen ...naar een ander Server...

Kortom... ik zie ze liever... met gewone waar...net als vroeger...
ook... in de Pauzes...en
met ...elkaar...etc.

Tiff was er net...om op de trilplaat te gaan staan...We keken elkaar
geschrokken aan
zo van...Wat is dat...Het bleef maar... een tijd...in beeld staan...
Waar gaat het over?

Maar...
Ze Zien het
zelf
niet eens meer...
hun (vak)fouten...tm erger... kan toch niet...
Amalia is gedood...met
Prinsjes dag...in beeld... op TV.

Van schriks...M'n Hart ...sloeg over... DR van!
hun (vak)fouten...
tm erger... kan toch niet...
Amalia is gedood...(Als (vak) fout...)

Kortom... ik zie ze liever... met gewone waar...net als vroeger...
ook... in de Pauzes...en
met ...elkaar...etc.

(De Vak fouten... ed waren toen ...wel 70 % of meer...minder namelijk!)
Maar...
(Er zijn nog meer redenens...Waardoor er Mensen zo te vroeg van dood gaan...vooral
onze Dokters...)
maar die uitleg...vergt nog veel meer ...type werk tijd voor me
ik ben ...het Forum...aan het herhosten...(En hoop dat... via de Politiek...de Burgerij
er is mee... wordt beschermd...want voor erg veel Mensen...is hun Web en/of Forum...een
deel... van hun leven namelijk...)

Als Hoster... Servers ed...alles mag...behalve... een Sigaar etc.
Onze
(toen)...mede Forumster...Nellie...richting de 100 jaar...toen ze... nog leefde...stortte
er vaak
helemaal van in...en wilde ...niet meer leven...als... alweer ...van alles...was dicht geklapt...
het enige... wat ze nog ...kon doen...was PC'en...namelijk!

(Ook toen...herhoste en herplaatste...ik ...in een vaart...het Forum...en... begon altijd
met... haar... Forumonderdeel!)
Dat leerde ik... Dr van...Alles... weer normaal...ook op Webjes... en op ...Forums (Fora)
kan zelfs... Levens redden ...namelijk!)

Voor wie niet weet... waar het over gaat...die
==>>Erg veel...veel te vroeg ...overleden Artsen...
hier de Link er naar toe...
1/4 scrollen op die Blz...Dan Zie je het wel...

Kortom... ik zie ze liever... met gewone waar...net als... vroeger...

Jullie ook een fijne Vrijdag.
Groetjes en Knf. van Lady Troy



Afbeelding

Plaats reactie