EIGEN MENING REACTIES en MUZIEK en ANDER LEUKS

oa. Eigen Mening Topic- Prive Foto's Topic- Overleden Mensen Topic- en Woordspel...met Dagelijkse Praatjes erbij... Topic
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 05 sep 2019, 23:23

Interessante Reacties... van jullie...Eigen Meningen..op deze Topic.

Ik keek net in m'n mailbox...Je gelooft het gewoon niet...overal worden we tegenwoordig
mee belazerd.
U gas verbruik ...is deze maand gestegen...tov vorige Maand...las ik...Ik heb vanaf Maart
helemaal geen Gas verbruikt!
Het Gas verbruik zit alleen...in de CV bij ons...in de Senoren flat...de rest... gaat tm Koken
aan toe...Electrisch.
De maand optel rekening voor Gas...is nu 2,26 oveel euro gestegen...(Voor de Jaar optelling)
via Mijn UnitedConsumers...te lezen.....wgs deze Maand Augustus
meer Gas verbruikt...dan... de maand ervoor...?????????????? Hoezo
meer dan de maand ervoor?
Aan Verbruik???????????????????
Toen stond de Gaskraan ook uit!


Ik had vorig jaar...de helft minder Water gebruikt...zoals ze op TV vroegen te doen...
het resultaat werd...dit Jaar...extra bij betalen...tov het vorige jaar.

Overal worden we mee bestolen en belazerd.

Ik neem 1x in de zoveel tijd...wat Euro Jackpot loten...elke keer weer...
Bedankt dat je mee doet...als bevistiging...
en
1 of 2 dagen erop...vragen ze per mail...of ik mee wil doen...Je hebt nog tot Vrijdag
om loten te kopen...
(Zo erg worden we ermee belazerd...) In de ene Boekhouden van ze...bedanken ze je
per mail...voor het mee doen
en in... hun andere Boekhouding...per mail...2 dagen later...vragen ze je...om mee te doen...

(Als je ...in die eerste (Bedank) Boekhouding zit...ben je een Melkkkoetje...die niet genoteerd staat
ergens...dat je mee doet...en ...voor loten...betaald hebt!)
Dus vragen ze...via de andere Boekhouding...(per mail) om mee te doen...Je hebt nog tot Vrijdag...

(Nou dan weet je...(zo iemand als ik)... zo ook al wel...ik win nooit wat daar...wgs.
in die eerste (Bedank) Boekhouding ...ben je een Melkkkoetje...die niet ...genoteerd staat
ergens...dat je mee doet...en ...voor loten...betaald hebt...voor de Loterij ...van as Vrijdag!
Misschien zit er ...een automatisch super klein bedragje in...om de ...zo veel tijd...)
Waarom... zou je anders nog een mail krijgen...2 a 3 dagen later...van ze....waar ze net
doen...of je nog niks aan loten besteld hebt...(Omdat... die andere Boekhouding er...niks
van die Eerste Boekhouding...van ze weet...)

Ik zat naar... die KLM Reclame te kijken...op TV...Naast de prijs voor Zuid Afrika reis
hebben ze het ...U betaalt...een CO2 bedrag extra...dan klinken ze...dan is ook dat
weer oke
of extra betalen er voor...de CO2 uitstoot doet dalen...delen ze nogal blij mee...
Sowieso
is extra betalen...aan CO2 uitstoot... kolder...want het verlaagt ...de CO2 uitstoot
er niet mee...
ipv die Bedrijven... krijgen een Boete per jaar...dat via ...hun Winst
moet afgaan...laten ze het... de klanten betalen...Nou... dat schiet... niets op!
(Dat
extra... zo... geld...voor... de Staat)

Naast het Personeel minder nodig (extra winst )...systeem...bij de Vuilnis Firma's...door de Burgerij alles
zelf...alles... te laten sorteren...(Kijk dat het in mooie bakken gaat...opv de zooi op straat...is natuurlijk wel mooi
ook voor het milieu ed. Maar alles... door ons laten sorteren...is bezopen!)

Gaat nu ook AH...met dat (extra winst voor ze systeem) mee doen
door de Kassa Personeel...niet meer
nodig...ze laten de Klanten...zelf...het werk doen dan...
Sinds Alles mag...Behalve een Sigaar...worden we als Burgerij...echt... overal mee... belazerd!
HetWerk doen van
de Vuilnis Sorteerdes...(En niemand klaagt
Gaat onder het mom van...Milieu ed...nl.)

Inder het mom van Moderne vooruitgang
Kassa Personeel... in Winkels weg...laten de klanten... dat werk... maar zelf doen...
Want... als niemand klaagt...Tja eh...(Misschien wel...omdat ze niet snappen...(op die ene
en die paar na maar)...hoe we
aan alle kanten...tegenwoordig...te belazeren zijn...
Maar... Sinds ...Alles mag...Behalve een Sigaar...die ene en die paar
en wat circuitjes...hoe worden... de Rijken... steeds Rijker...en de rest... steeds
armer...Nou zo dus!

Kom ik ga verder met het Forum opschonen.

==>>Laudate Dominum (Mozart) | boy soprano

Groetjes van Lady Troy

Afbeelding




Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 06 sep 2019, 14:06

Dit artikel...Artsen van ziekenhuis...

Had jij Tiff...met de bevalling van je eerste dochtertje...niet precies hetzelfde?
Maar bij jou... is toen wel...meteen...een Keizerssnee bevalling...gedaan...
Jij verloor ook na een paar dagen...je Kindje...

Ik bedoel ermee te zeggen...als het lijkt ...te zijn mis gegaan...in de buik zelf al...en het pakt zo erg droevig uit...
of
wie dan ook ...met welke Medische Handelingen dan ook...van het Medisch team...de uitkomst had kunnen voorkomen...
Juist dit vb Met dezelfde complicatie...
De ene kreeg wel snel een Keizersnee...en ...de andere niet...

Artsen van het Bossche ziekenhuis wisten dat de moeder van Luna een zwangerschapscomplicatie had.
Een geplande keizerschnede had de baby kunnen redden.(Beweren er...???)
Bij jou ging het zo Tiff
met hetzelfde...kreeg jij wel snel ...de Keizersnee bevalling...bij de geboorte...van je eerste dochtertje.

Uitkomst...
(...Zo ik het Zie...althans...)
Het pakte... voor beide Baby's ...hetzelfde uit.

mi. wgs...dit was al gaande...zwangerschapscomplicatie...mi
Dat dat de oorzaak was...daar hebben ze het niet over...(mi...de schade was al gaande...tijdens die
zwangerschapscomplicatie...)

Jouw klacht ...(achteraf) heb je niet officieel gedaan...(Maar je klacht was er wel naar)
die was...
de Vroedvrouw heeft je... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...
uitkomst
in het Ziekenhuis...Het pakte... voor beide Baby's ...hetzelfde uit.
(Voor jou toen...en voor die... in dit artikel)

Dat gedeelte mis ik...(Bij de Tuchtraad Onderzoek)
wat gebeurde er vooraf...voor... de (hoogzwangere) Patient...in
het Ziekenhuis kwam.
Nog is...
Jouw klacht ...(achteraf)( heb je niet officieel gedaan...)(Maar je klacht was er wel naar)
die was...
de Vroedvrouw heeft je... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...
uitkomst
(Zo ik het Zie)
in het Ziekenhuis...Het pakte... voor jouw Baby...Tiff...hetzelfde uit...met ...snelle Keizersnee geboorte...
als met... die andere Baby...zonder Keizersnee...geboorte...

Het vooraf...heeft niemand het over...Dat valt me... er aan op...
ook
aan dit artikel...Artsen van ziekenhuis Den Bosch voor tuchtrechter om dood baby Luna

Met zulkse vreselijke drama uitkomsten...Ik denk welis...Misschien... had niemand wat
kunnen voorkomen...en heeft het... zo ...moeten zijn...(ergens om...als uitkomst.)

Wat mij... wel opvalt...vergeleken... met bv Vroeger...dat Zwangere Vrouwen...tegenwoordig
vaak gewoon...dezelfde...zware werken...door blijven doen...uit en thuis...(en/of erbij
misschien ook
wel met hun sexleven...precies hetzelfde... door blijven doen...als voor de Zwangerschap)
(Zware trekhond uitlaten...paar keren per dag) etc.
dat het beginsel... der dingen
van de...Zwangersschapscomplicatie...daar aan...er in... gelegen is...

(Al die (vooraf) dingen
Zie je... niet mee tellen...met ...zo'n Tuchtraad Onderzoek)

(Waar de Zwangersschapscomplicaties ...dan ook vandaan moge zijn gekomen...(soms is het zelfs
iets erfelijks)
Jouw klacht... werd Tiff...(althans tegenmij (achteraf)
de Vroedvrouw ...heeft je... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...

___________________________________________________________________

Voor ik de Verpleging in ging...Ik heb tijdens mijn... Thuiszorg (sector)
als Kraamverzorgsters (in m'n Werk) leven...maar
1 ding... echt...iets...echt...ernstig serieus... mee gemaakt...

Ik was nog een jong ding...was Verkoopster geweest en had in een Wijk Bieb gewerkt)
Ik wist... totaal compleet nog niks...van de hele Medische Wereld niet...was net bezig
met die Kraamverzorgsters Opleiding...(Samen met een Vriendin)
Ik zat de zware Werkdruk nu niet gaan verhalen er over...vaak nauwelijks tijd...om vrije tijd te krijgen...
en maar door gaan...Op de Dag
het Kraamgezin...in de Avonden... de Opleiding en in de Nachten (en vaak... op de Vrije dagen opgeroepen)
Assisteren...bij Bevallingen...

Eindeijk vrij ...na meer dan 2 weken gewerkt...(Dag en Avond en Nacht)
Ik breeduit douchen en ging slapen...
Midden in de nacht...de Telefoon...M'n Vriendin Leerling Kraamverzorgster)...Kom gauw...de Vroedvrouw en ik
zijn kapot...we zijn er
helemaal doorheen...We denken dat de Baby dood in de buik is...en ze hing meteen op...na het adres gezegd.

Ik dacht...er naar toe fietsende...wat zot...dan bel je toch naar een Dokter...en niet naar een
(nog maar erg kort)...(mede)... Leerling Kraamverzorgster...

Ik kwam daar aan...en ze liepen allebei langs me heen...gingen zonder wat te zeggen weg
De Vroedvrouw alswel de LL Kraamverzorgster...(Ze zaten er helemaal doorheen allebei)
(Ik snapte nog erg veel te niks...van dat hele Beroep...maar mijn Intuitie zei me...
De
Vroedvrouw ...heeft haar niet
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...(Ze had niet eens een Dokter gebeld!)


(ook ...Jouw klacht... Tiff...was...(althans tegen mij ...ik als AOW'ertje)
(Wat (Vele jaren later Tiff zei...)
De
Vroedvrouw ...heeft je... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...

Is het... hun Eer te na of zo? Hun eigen... Klant Patient(e)...door te sturen???)

Ik heb niet eens toen...naar die as Kraamvrouw gekeken...belde in dat huis...meteen de GG en GD...
(Zou nu...112... zijn geweest)

Met een sneltrein vaart...kwam er een Dokter aan...met zware tassen bij zich...
(Ik nog helemaal geen ene Medische Kennis...ook ...qua hun Spullen in de tassen niet ed)
Ik luisterde alleen maar...wat die zei...

Doe dit en doe dat en doe zus en doe zo en doe hier en doe daar etc.
(Voor ik wist...hoe het heette...had die GGD... DR een Keizersnee gedaan...(in dat huis...in die slaapkamer)
(En dat...samen ...met mij...)
De Baby werd opgehaald ...in een Couveuze...) de Moeder
Mocht thuis blijven...met een buik vol met Hechtingen)maar alles was met haar oke...

Ik wil niet uitsloverig doen hoor...maar die Dokter zei me
dankzij U snelle optreden...Hoe dat ook zij...Hij vroeg me...Bent U nog Leerling...Vroedvrouw...
hij vroeg me...hoe het ging met me
op de Vroedvrouwen Opleiding...(Ik mijn Beroep kort uitgelegd en
met een brede lach zei...m'n Medische Kennis ...is nog een complete Nikserigheid...zelfs...)
Hij lachte terug
had ...alweer
reuze haast... na... een telefoon gehad...en zei...Bedankt We waren... een Uitstekend goed
team samen...

Alles ...kwam goed ...met Moeders en... vooral...ook ...met de baby...

Maar ook daar was toen het euvel...
De
Vroedvrouw ...heeft de vrouw... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...
mi...(als vraag in mezelf toen)
Is het... hun Eer te na of zo? Hun eigen... Klant Patient(e)...door te sturen???)

Ik na die hele Kraamverzorgsters Opleiding...ging door de Verplegings Opleiding in
een voor ...de B-Psychiatrische Verpleegkundige...
Daarna...ik de A- Algemene Verplegings Opleiding in...en wie zag ik daar... als Klinisch Hoofd van de
Kraam Kliniek...Jawel...het was die Dokter... van toen...
die was ...in mijn ...Beroeps Opleiding...Opklimtijd...ook mooi Opgeklommen zeg...in Zijn
Beroep...

Hij kende me meteen...
Moest al lachen... als die me zag...in de Wandelgangen...(Zoiets vergeet je nooit meer...Hij niet
en ik...ook niet...wgs....exclusieve
(Werk) momenten...sameb gehad)

Zo'n 2 jaar verder of zo...
Ik was zwanger...Werd gelijk...en wel...van de metene...naar een
Licht gewicht...Verpleegkundige Afd Ingedeeld...Couveuze afdeling.
(Zoveel rekening ...hielden ze ...vroeger nog (op het werk) met (Werkende) Zwangere Vrouwen...

Ik had een Docente Vroedvrouw uitgekozen...maar...Hij...Het Klinisch Hoofd...wilde bij mij zelf...
perse ...de Bevalling doen...(Ik was zwanger van een Tweeling)

Dat hunner Beroep... ook onvolmaakthedens heeft...viel me... toen op...
Met al hun toen...Onderzoeks methodes...kwam uit...ik was Zwanger van 1 Kind...
Maar in mijn Dromen...
waren het er steeeds 2
(Als je toen...bij de winkel Kabouterstad...wat dan ook aan Baby spullen kocht
en het werd een tweeling...dan...kreeg je alles gratis... voor het tweede kind.)

Ik wilde perse weten...of het er 2 waren...want ik was ervan ...overtuigd...dat mijn Toekomst Visionaire dromen
er over... uit kwam...en niet wat ...zij... zeiden...alsmaar.

Een Motie van Wantrouwen
naar een Dokter toe...(Vroeger) was best erg link...(Laat staan naar het Hoofd van de Kraam Kliniek...)
Toen was
de enige mogelijkheid...een RO foto te laten maken...(Om te Zien en te Weten...wie gelijk had ...ahw)
Vond die
gelukkig goed...en ...de Docente Vroedvrouw ook...

(Ik had geluk...met mijn gedrag...(had veel Moties van wantrouwen getoond...in de jaren...naar eh...de Hoge
Heren en eh...Hoge Dames toe) Maar...ik poch
te er nooit over...nergens!
(Dus bleef het altijjd ...iets...tussen ons...)(Dus konden ze er...erg goed tegen!)

Hoe dat ook zij...Ik kon me... uitleven... in de Winkel
Kabouterstad...(Nog meer dan ik er al gekocht had!)
Ik kocht er toen ...ook ...een Kinderbed en een Box en Eet Kinderstoel ed.
Zat er dus...erg mooi... en goed en verantwoord bij...met de thuis spullen
voor m'n Tweeling zonen...toen die geboren werden...
(Ik was namelijk ...vanaf zwanger...de hele Zwangerschap
en 5jaren... een Ongehuwde Moeder...
en Compleet tegen Abortus...(althans voor mezelf) (Wat anderen doen...is hun leven en eigen
verantwoordelijkheid en eigen beslissingen...Punt.)
(Maar gezien
mijn toen al leeftijd(Ik dacht anders komt er nooit meer wat van) (Dat klopte achteraf Gezien precies!)
Dus...
Ik was er zelfs... meteen...super gelukkig mee...(Maar... ik alleen...met 2 Baby's)
Dat was dus allemaal
er niet aan te Zien...aan de Spullen thuis...(Jullie hebben er geen flauw
idee van...hoe streng ...de (Via de Staat) controles toen...was...Op de Ongehuwde Moeder...
met Baby's...thuis...
Thuis...(Ik kreeg alleen maar... complimenten... Van de Toezichthouder's!)

Afbeelding

Ik had ...in mijn Pubertijd...compleet gebroken... met welke familie dan ook
dus stond er...overal...alleen voor...)
Maar... had wel ...op zak...mee ...aan een bakvol...Opklim... Beroepsleven... die er
mocht Zijn....

Hoe dat ook zij...de Bevalling deed...Het Klinisch Hoofd...en die zei na afloop...We zijn nog steeds
een Uitstekend Team samen...
(Binnen 20 min was de Tweeling er nl.)

Ook ik ging bevallen...met Complicaties...
Ik had een tweede hands Mobiletje...brommer...ging er mee naar het werk...
op een dag...een tegel los...ik lanceerde omhoog...met Brommer nog steeds vasthoudende...en klapte
hard...op het zadel terug...

Leek niks aan de hand...Ik werkte gewoon die dag...maar in de avond...Daar barstte het los...
Ik uitmezelf...meteen... naar het Ziekenhuis...naar de Kliniek... waar ik... ook werkte...
Dat...meteen...deed het hem...
(Ik wachtte dus... niet op...het is... misschien wel ook
haar... Eer te na...haar Patient ...niet...door te sturen...af...)

Na de Bevalling...DeTweeling zonen... kwamen terecht...op de Couveuze afd... waar ik zelf werkte!
(6 Weken te vroeg geboren)...Eentje 1700 gr en de ander 1800 gr.

Jullie hebben er geen flauw idee van...wat ze allemaal... uit de kast halen...in Ziekenhuizen...
bij Calamiteiten...Ze haalden... de Lands Top Profs er zelfs bij...(Want vooral die ene ...het zag er
niet best uit...Moest oa oa oa...2x een (Totale Bloed)...Transfusie hebben...)
Ik zelf geloofde
in de goede afloop...
(M'n Visionaire Dromen...waren er naar nl.)

Maar toch...stel het was... niet goed afgelopen...Ik zou beginnen met...De Losse tegel...is de Dader...
en...alles is goed gegaan...(Achteraf Gezien) door
mijn eigen...snelle gaan naar ...het Ziekenhuis toe...dat was... de Redding...

ik nam niet aan...dat dan ...wie dan ook van de Artsen en Verplegend Personeel...er schuldig aan was
geweest...(Als het toch ...mis ...zou zijn gegaan!)
Ik zelf vond
er is geen afd...in een Ziekenhuis
waar ze... met z'n allen...aan alle kanten...naar (Tijds waarhedens)...Kennis en Kunnens
er zo... boven op zitten te werken...dan in die Kraam Kliniek...met Verloskamers...met
Kraamzalen en Kraamkamers
en met Couveuze afd erbij...

Ik zou dan... de Tuchtraad zeggen...De losse Tegel ...is de schuldige...dat was het beginsel...van de
ZwangersschapsComplicatie nl.

(In deze tijd...zou men zeggen...neem de Fiets... of openbaar vervoer... of ga lopen...ipv een Brommertje
te hebben...als Zwangere...op naar... het werk...)
Maar ik zat er nooit... echt op...een stukje van het zadel af...zo reed ik (erg rustig)
naar het werk toe
want er was geen Openbaar vervoer vanaf waar ik woonde ...)
Dat ik ...er niet echt op zat...had ook iets preventiefs...Met een fiets... zou ik ...net zo'n ...harde plof
terug... op het zadel gehad ...hebben nl.
Dat ik het stuur bleef vast houden ...met lanceren... de lucht in
was al... een soort wonder...anders had het... nog veel erger... uitgepakt!

Ik bedoel... met de uitleg...er kunnen 1000 en 1 dingen...als redenens zijn...waarom ...een Geboren Baby het na
de Bevalling...het toch niet redt...
(nog om redenens) nog voor er een Ziekenhuis ed. er aan te pas komt...wat is er allemaal gebeurd...
Maar deze
(van mezelf) is me wel bij gebleven...

Jouw klacht ...Tiff...(achteraf) heb je niet officieel gedaan...(Maar je klacht was er wel naar)
die was...
de Vroedvrouw heeft je... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...
uitkomst
in het Ziekenhuis...Het pakte... voor je Baby...zelfs snel
met een Keizersnee gehaald...slecht uit....

Deed me gelijk aan Vroeger denken...
(Ik heb fantastische goede Vroedvrouwen mee gemaakt in de Thuis Zorg Sector toen...
maar...waar... de werkdruk toeneemt... en slaap tekorten...
heb ik wel hele rare en aparte dingen... met mee gemaakt...(tm. Zelfs een Keizersnee
in een thuis gezin slaapkamer)

De
Vroedvrouw ...had de vrouw... niet
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...via de GGenGD!

mi...(als vraag... in mezelf ...toen)
Is het... hun Eer te na of zo? Hun eigen... Klant Patient(e)...door te sturen???)

Kwam bij...Ik had een Docente (Vroedvrouw)
van de KraamVerplegings Opleiding...als Vroedvrouw...maar het Klinisch Hoofd...Dokter...wilde
de Bevalling perse doen...
(Wat hunner... Onderlinge... Eer te na is...kan zijn...
ging ik... niet afwachten dus...)
Vandaar... ook... voor mezelf toen...belde ik niemand...maar ging meteen
van de metene...uit mezelf... naar het Ziekenhuis toe...

Alles
wat ...ervoor...gaande...was...
dat mis ik... bij die Tuchtraad kwesties... vaak...

Ik las dit...Luna overleed als gevolg van een hersenbeschadiging na langdurig bloedverlies tijdens de bevalling.
Bij het breken van de vliezen is waarschijnlijk een bloedvat gescheurd bij de placenta.

Zien jullie... het woordje...Waarschijnlijk...ook staan...
(Zo denk ik dan...ondertussen)
Was dat... niet al gaande...die Zwangersschaps complicatie...(ergens door)...van ...voor men
het Ziekenhuis in ging!
(Een ...exacte loslating...gaande...is lang... niet altijd nog ...aan toonbaar nl.)
(Net als bij mij
Het Artsen Onderzoek
en apart...ook dat nog
de Vroedvrouw Onderzoek...niet aantoonde...dat ik Zwanger... van ...een Tweeling was! ...Dat dus...)
(Naar Tijds waarhedens...zal er
altijd...
iets (nog)... niet te Zien en/of te Weten zijn...Dat Dus!)

Mijn Zwangersschaps Complicatie... begon bij... die loszittende tegel...
Ik bedoel maar...Ik ging meteen ...vanaf... bemerkte afwijking...naar het Ziekenhuis...

Maar...Hoe vaak is ...dit ...tegenwoordig... gaande?
De
Vroedvrouw ...had de vrouw... niet
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...via de GGenGD!

mi...(als vraag in mezelf toen)
Is het... hun Eer te na of zo? Hun eigen... Klant Patient(e)...door te sturen???)

En dit...
de klacht... van Tiif (5 jaar terug)
de Vroedvrouw ...heeft me... veel te laat
door gestuurd...naar het Ziekenhuis...
uitkomst
in het Ziekenhuis...Het pakte... voor m'n Baby...
zelfs
(met wel)... snel
met een Keizersnee... gehaald...toch...slecht uit....

Nou ja... dat viel me er aan op...(Aan dat Tuchtraad artikel)
Het gaat... alweer niet... over...de ware oorzaak...tm tm tm men
aan het ware voorgaande...gaat het nooit over...tot...vanaf...
belandt in een Ziekenhuis...

(Een vreselijk Onderwerp is het...Maar
ik heb zelf...
nog
nooit
... ene Arts ...rondom bevallingen
in een Ziekenhuis...mee gemaakt...die niet kei hard ...eraan ...Zien werken...dito
ook op de Couveuze afd ed.
Kei harde werkers waren het...
(Naar (alle...Tijds Waarhedens)...Naar Kennis ...en ...Kunnens... en... Vermogen...aan
Medische Spullen... ed)

Nou ja
dat viel me er (alweer)...aan op...(Aan dat Tuchtraad ...artikel)
Het gaat... alweer niet... over...de ware oorzaak...tm tm tm men
aan het
Ware voorgaande...gaat het nooit over...vanaf...
belandt... in een Ziekenhuis.

(Mijn tip ...aan Tiff werd...toen...word je ooit... weer Zwanger
ga er direct mee (voortaan)
meteen mee
naar Het Ziekenhuis...(Het kan zelfs...iets erfelijks zijn...Loslatingen ed.)

(M'n Tips ...mogen er... Zijn...)
Zo gezegd...zo gedaan...Tiff
Als (alleenstaande-Met wel een lieve behulpzame fam. achterban)
trotse Moeder... heeft... inmiddels... een schitterend mooi
Meisjes Dochter...ze is... al ...4 jaar!)

==>>Mendelssohn Violin Concerto OP 64 & Bach Sonata Violin No.2


Groetjes en Knf van lady Troy



Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 06 sep 2019, 23:45

Ik ken niemand Lady Troy, die zo voor artsen op komt, als jij.
Maar jij beschrijft het, vanuit je eigen, werkervaringen.
Ze waren geen lanterfanters, alleen kei harde werkers.
Je laat wel merken, dat ook dat beroep, niet 100% volmaakt is, die dokters, ze zien
en weten, nog lang niet alles. Ze daarop te pakken, vindt, jouw kennende, niet logisch.
Maar volgens jou, alles wat er mee gaande was, voor men in het ziekenhuis terecht
komt, wordt niet naar gekeken. Ik begrijp eruit Lady Troy, de complicaties waren
al gaande, al bezig, maar misschien, als zo danig, nog niet ontdekt.
(Net als jouw tweeling in je buik toen. Alles onderzocht, en het toch niet gevonden.)
Je beschrijft het mi. ook zo, misschien, is het gewoon zo, zo de uitkomst, ermee is,
net als bij Tiff, die wel snel, een keizersnee gehad heeft, en het toch, net zo uit
gepakt heeft, met haar babie, als bij de gewone bevalling, van dat artikel.
Ik begrijp, uit je verhaal, met dezelfde complicaties , allebei.
Fijn dat jullie het zo goed, met elkaar kunnen vinden, Tiff en jij!
En ook erg fijn, met jouw 2 babies kwam alles goed en Tiff heeft inmiddels een
prachtige dochter, van 4 jaar oud.
Liefs en Knuf van Ans Afbeelding
Allemaal een goed weekend gewenst.
Knuf van Ans
Afbeelding



Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 07 sep 2019, 00:42

Ik bekeek net dit...

==>>Binnenkijken op Paleis Huis ten Bosch, het thuis van Willem-Alexander en Máxima

Wat lijkt het me dat... echt vreselijk zeg...in een Museum Huis te
moeten wonen...

Mooi als Werk ruimte...Gebouw...voor een Koning...en
met Werk ruimte...voor de Koningin...en indien nodig
voor elk Kind een verblijf kamer...maar
Wie bedenkt... zoiets... voor ze...
In onze moderne tijd...(Met Kennis van de Wereld Economie en
wat al niet meer...van Moderne
Electronica...uit en thuis ...etc.etc.etc.)
dat ze... zo... moeten wonen...
dat vind ik... echt niet normaal...voor (moderne)
Mensen van...vlees en bloed...

(Ik dacht even...het flitste...zo...door me heen...is dat geen
Geestelijke Vorm van
Kinder Mishandelingen...voor Pubers ...
in
de ...moderne...opgroei...van deze Tijd...
van hun leven...
(Zo te moeten wonen...via
wie of wat of waar dan ook...uren en dagen en jaren...
met...die... Krankzinnigheid...op ze af!)

(Om te wonen...Kan dat weer...net als ...ervoor...weer...Normaal...Misschien achter het gebouw...)

Jullie ook een fijn Weekend.

==>>MOZART Violin Concerto No.5 K.219


Knf. en Groetjes van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Tiff » 07 sep 2019, 11:16

Ha ha ha ja, nee zeg, je moderne kinderen, in zo een huis te laten wonen, vanaf pubertijd,
lijkt me ook misdadig, in deze moderne tijd.
Als ze ze, dat aan doen, de kans dat ze, het land uit hollen, vanaf ze het kunnen, (de namen aan lt gevraagd)
op ze prinses christiene, en
op ze friso en op ze constantijn, zit er groots in dan. Misschien moeten ze er achter, een gewoon huis van maken,
waar ook die 2 honden van ze, vrij rond kunnen lopen.

En ja lady troy, ik ben een trotse moeder, van me dochtertje, ik ben ook trots, op me hond diva en ook trots
op mezelf, dat ik al zoveel, ben afgevallen. Ha ha haaa
Ik doe dus me best!
Dit vinden ze niet meer urgent in nederland, (voor Nederlanders althans)
Ik vind het alleen echt erg, dat ik met me dochter, van nu 4 jaar oud, al die jaren, in 1 slaapkamer moet slapen,
Nu ze groter is, en naar school gaat, zal ze vriendjes en vriendinnetjes krijgen, maar ze niet kunnen uitnodigen,
in ons veel te kleine huisje. Als ik een ander huurhuis aanvraag, zeggen ze, u bent geen urgent geval.
Maar in dit wijkje, zie je wel, mensen van ver naar hier, in hun eentje een huis krijgen, met 2 zelfs met 3
slaapkamers, wat ik met me kind, hard nodig heb.
Ik vind het zogezeit, niet gezond, als een kind moet slapen, in dezelfde kleine slaapkamer, als der moeder.
Als ze speelt, gaat ze over mijn hele bed heen, met der speel spullen.
Als ze jarig is, erg fijn en leuk, maar waar laat ik, al haar gekregen speelgoed?
Vooral omas en opas komen bijna altijd, met iets groots aan zetten en dan komt straks weer sinterklaas,
kerst, waar komt de familie, nu weer mee aanzetten, wat in een gewoon huis wel kan, maar hier niet dus.
Jij zat vroeger ook met zware problemen lady troy, met een tweeling, 3 stijle trappen omhoog en naar beneden.
Met de kinderwagen nog op de stoep, die later ophalen, dat werd snel, welke kinderwagen? Weg kinderwagen.
Maar ik moet er niet aan denken, wat die ene van je tweeling zonen deed, met ze 3 jaar oud, vouwde zich op,
en rolde zich, die trappen zo af. Anderen zouden zich, dood pletteren onderaan de trap, maar niet die van jou.
Maar dat je er, zo je het zelf noemt, een zenuwen neuroot, een poos van werd, wat die 2 samen allemaal
uitspookten, snap ik erg goed. Je zal 2 durfallen hebben gekregen, die op de stoepen, elk een andere kant
op holden, om iets verder op gezien. En je verhalen, in de dierentuinen, alle kindertjes, bleven netjes staan, maar
die van jou tegelijk, springen op de bescherm wand, om naar beneden te kunnen kijken, beneden...…….waren
de leeuwen. Toen je je dj had leren kennen, en jullie met ze viertjes uit gingen, hij vertelde het mezelf,
met de tweeling uit, ze handen dropen van het zweet, nooit eerder gehad, maar wel vanaf dat. Kindertjes
vol met eigen initiatieven, waren het en nergens bang voor.
Laatst vertelde je me, hoe jij aan je eerste hersenschudding kwam, je klom naar daken, om alles beter
te kunnen zien. Ze hadden het niet van een vreemde dus. Ha ha haaaaaaa

Zeg had jij het er ook al niet is over lady troy, ik zat net het ad te kijken, drukte dit in,
Afbeelding
Las het artikel, daarna stond er, u las een premium, mag je er 3 per maand van lezen, maar
aan de voorkant, staat het er niet op, zo naaien ze je nog, met die 3 , die je van ze, gratis, mag zien!
Kijk maar op het uitgeknipte plaatje, het staat er, niet op, premium! Ik heb jouw 3 mogende kijken per maand,
al verspeeld ,op je pc!
Als je met die smalle roller plaatjes, gaat kijken wat er op staat en je gaat ermee terug, druk je er op,
om terug te zetten, en dat is dan de 2de, die ze je erin genaaid belazerd hebben, opent een premium zich,
maar die, wilde ik, helemaal niet zien!

Wat vind jij, van die commotie, over die zoon, van die van, GroenLinks burgemeester?

Ik wens jullie, een gezellig weekend toe.
Liefs van tiff

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 07 sep 2019, 11:52

Ik heb helemaal niks met Groen Links Tiff...
Dat is die Partij...die met andere Linkse Partijen...tm die van D66 aan toe...de Studie Financiering hebben
bedacht...Dat vond ik wel de druppel...zelfs misdadig...op onze... intelligente lands opgroei ...Koterij af!

Maar als Moeder zijnde...onder elkaar...Ik wil een poging wagen...op die vraag te reageren...(Nog 2
andere Mensen...vroegen me
hetzelfde.)
Mijn standpunt is...
Met niks mag...vanaf de opgroei tm. tm. tm...ook geen Sigaar...etc. etc.etc. win je ...de Oorlog ...niet mee...

Ik kan het... alleen zo maar tonen...hoe ik er over denk...om er geen watjes ...van te maken ed.
omtrent...over spelende Koterij...vanaf bepaalde leeftijd...
Dit zijn mijn Spelende...Tweeling Zonen...(In de jaren...'70...'80...)
(Vanuit... een gekregen grote bewaar ..speelkist...)
Afbeelding

Toen bestond ...de Dienstplicht nog...die kunnen geen ...opgevoede watjes gebruiken...en
de Beroeps Militairen...van tegenwoordig...en de Politie ed etc. etc. etc...ook niet..

Als Kinderen... Nu Buiten Spelen...geheid...er komt anties op ze af...
Ze mogen...vanaf 1 een paar etc... niks meer...

Ik Zie... die Spelende Kinderen...die 2 Jongens...in een verlaten Woonboot...spelen op hun manier...als
normale...opgroei Kinderen...
...En...(Ze...die Femke... hoeft zich er ...niks voor te schamen!
En... haar opgroei Zoon...ook niet!)
want...
Plots... of tzt...In nood...kan je er...de Oorlog... mee winnen!

Vaak zijn... dat nog ...een Levenlang...de Mensen...die (naar Kennis en Kunnens ed)
Hulp Verlenen...waar dan ook...in nood...waar de rest
bij staat...te Kijken en te niksen
of... hem peren...of de boel gaat lastig vallen ed....Dat dus!

Het verschil...ook qua leeftijd...met nep wapens spelen...of...wat anders...moet
voor oedereen...duidelijk zat zijn...
Voor de rest...na een bepaalde leeftijd...moeten ze dat... (Wettelijk)... laten...met nep
wapens spelen...kunnen ze ...het niet laten...dan
dan kunnen ze beter...bij het Leger... of Politie... solliciteren gaan!

Zo Zie ik dat!

Zeg... dat... die Moeders... MW. De Burgemeester van Amsterdam... maar...(Namens mij.)


==>>Mozart - Piano Concertos No.11,12,13,14,17,18,19

Groetjes en jullie ook...een fijn Weekend... van Lady Troy

Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 07 sep 2019, 21:23

Hoi ...Mede Forumers en Buitenlui...

Nou dat weten we ...(hoe ze in werkelijkheid zijn)...dan ook weer...als er weer miljarden
daar nodig is...vragen ze
het voortaan maar...aan de Russen...

Dan kan hier...de brood nodige ...Gym en Schoolzwemmen ...weer
gewoon
door het Rijk... betaald...

Hoe dat ook zij...mi.
Heeft Rusland
zich
stevig
in de Kaart
laten kijken
...NU...
(Want als ze er... helemaal niks mee van doen... hadden gehad...(Wat ze altijd beweerden)
dat Rusland...heeft het geen enkele
zin...geen enkelen nut...om die Oost Oekraiense Vladimir Tsemach ...NU...(met de Russische
ruil truc... van Mensen)
hun land...binnen te halen...om... het neerhalen van... vlucht MH17, vijf jaar geleden...vanaf
Oekraiens Grond gebied.)
https://www.ad.nl/buitenland/nederland- ... ~a953df4d/

(Sumier getypt...denk ik ...er zo over ...NU!
Ik schreef er ...wel vaker over...
dat we op... echt bewijs... moet wachten...en mi.
Hoe dat ook zij...mi.
Heeft Rusland
zich
...NU...
stevig
in de Kaart
laten kijken!)

Maw...De Motie van Wantrouwen...naar de Russen toe...is...vanaf...NU...volkomen... terecht!

((Hoewel ik... nog altijd denk...dat een Moderne Opgeleide Leger Officier...
waar ter Wereld... dan ook...het verschil...tussen Passagiers Vliegtuig...en... Vracht Vliegtuig
en...Leger Vliegtuig...wel degelijk ...Ziet en Weet
en mi.
dat Kaliber...die vergissing niet gemaakt heeft...dat moet dus mi.
een ander Persoon ...van ander...lager kaliber niveau
geweest zijn...(De Ware Dader)...die de Knop... heeft ingedrukt van de
BUK-raketinstallatie op een... niet Leger Vliegtuig!

Overigens...
Zelfs ik ...als AOWertje Huisvrouwtje...(van Nu 76 jaar)
Ziet en Weet ...het verschil...wat
er boven ...in de lucht...vliegt
en... hoor ... ook...het...Ggeluidsverschil...

mi.
de werkelijke Persoon ...die de knop
indrukte...is mi. van een...geestelijk...van erg Laag... kaliber
niveau geweest.

Wat de Russen ...er ook allemaal... mee te maken moge hebben...vanaf organiseren met de
Oost Oejraiense Seperatisten...gehad...tm
het heen en terug...van de BUK-raketinstallatie is mi.
niet...zelf...de knop...te hebben... ingedrukt!

In ieder geval...geen... Leger Officier!

Ik schreef... voorheen welis...het is misschien iemand...die ook is...ergens...vele
vele jaren terug...de Dienstplicht
van niveau...(gewone)...Soldaat...vervuld heeft...want mi...
een
Opgeleide (Leger) Officier...maakt
zo'n
vreselijke...onnozele ...domme...stomme... fout... niet!

(Wel een... uit de klei getrokken...persoon...die er ook op
mocht rond hangen...in dat Separistengebied
bij die BUK-raketinstallatie...(Misschien deed die het nog perongeluk ook!
Toen alles start klaar stond...effe kijken...zomaar in de lucht...hoe het werkt...)

een
Opgeleide (Leger) Officier...maakt
zo'n
vreselijke...onnozele ...domme...stomme... fout... niet!

(Komt bij
De Russen... had omtrent ...met de rest... van de Wereld omtrent niks...alleen ...
samen met...de Separatisten...in Oost Oekraiene...tegen de Oekraieners
met...(als doel)...overvliegende... Oekraiense Leger Vliegtuigen...over het Separisten gebied
neer te halen...met die geplaatste er BUK-raketinstallatie!!)
Een Gewoon lijn Passagiers toestel...werd neer gehaald...Qua Vorm ...en... beverft
en Geluid ed.
een
Opgeleide (Leger) Officier...maakt
zo'n
vreselijke...onnozele ...domme...stomme... fout... niet!

Als ik het fout heb...dat weet je ook... maar nooit...voor alles bekend is...maar
dan zal ik het
ruitelijk toe geven...Maar Hier en NU...zo hier beschreven...tm
Maw...
De Motie van Wantrouwen...naar de Russen toe...is...vanaf...NU...mi...volkomen... terecht!

((Zo ongeveer...denk ik... er.. vooral over de ware Dader...(vanaf Dag 1 al...zo)...over!))


==>>The Lord's Prayer (Our Father): A Russian Orthodox Liturgical Work by Nikolay Kedrov, Sr.

Gr. van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 08 sep 2019, 11:40

Ik ben zo benieuwd wat jullie hiervan vinden.
https://www.ad.nl/binnenland/ex-directe ... ~ae16f205/

Ha ha ha, die toen nog mogende spelen met , nep wapens, weet ik ook nog wel, nu staat, heel England op ze kop,
toen er een foto kwam, met die kleine Georg, met een net speelgoed pistooltje.
Die anties mensen, overdrijven zo erg verschrikkelijk overal mee, daardoor, niemand mag nog wat.
Ik las net, een pizza eten, is zwaar dierenleed.
1 Wijntje is al levens gevaarlijk, en jij toont ondertussen aan, hoe massaal, die anties mensen, zelf,
zo massaal vroeg dood gaan, althans, aangetoond, met die beroepsgroep van dokters, en bestuurfers, met hun zgn.
gezonde levensstijl,
waar niets mag, ook geen sigaar, de meesten van ze, halen zelf, het pensioen niet eens.
Dus moeten we, alsmaar, naar hun, anties gezwets, ook via tv en via de bladen, luisteren,
en moeten we, watjes van onze kinderen en kleinkinderen laten maken?
En de bejaarden, compleet in de niets zetten, omdat de producten, waar ze zo erg oud mee werden,
beanties worden, door die anties maffia lieden. Het zal hun ziekte, in de kop wel zijn, al die anties.

Ja meid, die Russen, nu je het zo schrijft, ontdek ik, er ook in, in feite bekennen ze zelf, door snel,
die ene, verdachte man, na 5 jaren, hun land in te halen, nu het zo heet werd, onder hun voeten.
Via de truc, van mensen ruil, noemde jij het. Gauw een truc bedacht, op die verdachte man, naar
Rusland, te halen, deden ze.
Ik hoorde er op tv over, met die mensenruil, zonder die ene man erbij, ging die ruil, niet door.
Nou dan laat Rusland zich, inderdaad, in de kaart kijken!
En dat na al die jaren, dan werd het ze echt, te heet, onder de voeten, want die Russen hebben steeds
beweerd, er helemaal niets, mee te maken te hebben. Maar jij schreef, ze hebben zich nu, wel
in de kaart laten kijken.

Ik moet wel lachen, om je Lady Troy, toen je schreef, misschien, was het wel, een hele domme
man, die effetjes wou kijken, of het werkte, die buk raketinstalatie, net geplaats, want volgens
jou, maken beroeps leger officieren, zulkse krankzinnige domme fouten niet, om het verschil niet
te zien, tussen een passagiers vliegtuig, en een Oekraïense leger vliegtuig. Dat haal ik, zo ongeveer,
uit jouw reactie, er over. Trouwens, je schreef, het geluid is ook anders, van naderende vliegtuigen,
zelfs jij , hoort het verschil, wat er aan komt vliegen. Misschien had 1 van die leiders, ze zwak begaafde
broer mee, om te laten kijken, naar die buk raketinstallatie, op dat boeren platte land daar, en
die ging eventjes kijken, of die het deed, drukte op een knop, want weet die veel...………

Wat is het opeens, een stuk kouder weer he. Van ver, in de 30, naar 17 graden.
Ik wens jullie, een goede Zondag toe.
Knuf van Ans. Afbeelding



Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2019, 01:27

Wat ik hier van vind Ans...
https://www.ad.nl/binnenland/ex-directe ... start=1305

Geen idee... of wij er wat moeten van vinden...er is mi. een Wet voor...hoe de
(af) betalingen gaan...via Faillisementen...
Eerst de Belasting ...en dan de rest...(Als er dan ...nog wat ...over is...voor de rest...)

Ik vind dit ...ook zo'n laag denk niveau...,,Ik heb vier à vijf schuldeisers, (Zegt ze)
Maar mi...Je weet toch...of het er...4 zijn of 5...(Nu ja)

Ik las...
Erbudak staat vanaf maandag terecht voor verduistering van in totaal 1,2 miljoen euro aan ziekenhuisgeld en
valsheid in geschrifte. Ze spreekt alle aantijgingen tegen en meent dat die zijn voortgekomen uit discriminatie.
,,Was me dit ook overkomen als ik oorspronkelijk blond haar en blauwe ogen had gehad?

Valt me altijd weer op...Zelfs... met echt alle kansen gehad....tm de Baan aan de Top aan toe...maar
Worden ze Crimineel en/of ze krijgen hun zin niet...gaan ze terug kaatsten met...discriminatie...
naar hun toe...
Dan lijken... de Blanken slecht ...ipv Zij zelf...
Dat zie je... haar...die Aysel Erbudak... die ex-directeur... hier ...in dat artikel...ook doen!

Ik heb geen flauw idee... of zij gelijk heeft... of ...het OM ed.
Maar... ze doet het zo...terug kaatsen...of de Blanken (Neg) discrimineren...naar haar toe...
Worden ze Crimineel en/of ze krijgen hun zin niet...gaan ze het zo...terug kaatsten... met...discriminatie...
als klacht!

Dat ze waarschijnlijk...stapels en stapels...pos Discriminatie... via ons Land...op haar pad heeft gehad
(Vaak zwaar ...ten nadele van ...de (Blanke) en (van vooral... ten nadel de Mannen) Autochtone bevolking!)
daar gaat het nooit over...
Ze doet het zo...terug kaatsen...of de Blanken (Neg) discrimineren...naar haar toe..
Dan lijkt Nederland een slecht land...en de Blanken slecht...ipv
Ze staat terecht voor...voor verduistering van in totaal 1,2 miljoen euro aan ziekenhuisgeld en
valsheid in geschrifte.

Verder haalt... het Artikel van het AD...2 dingen... door elkaar...(in 1 en dezelfde Artikel)
Maar mi.
De zaak... over de ex Direkteur...omtrent haar faillisement...is een totaal andere zaak
dan het faillisement...van het Ziekenhuis zelf...(in het videootje)
maw
Positief praten ...over het Ziekenhuis zelf...en over het Medisch Personeel...door de Burgerij
is mi... totaal een ander verhaal... dan
Mensen te vragen...wat vindt U
van deze zaak...
Erbudak staat vanaf maandag terecht voor verduistering van in totaal 1,2 miljoen euro aan
ziekenhuisgeld en
valsheid in geschrifte.

Of ze nu wel of geen gelijk heeft...(Ik weet er totaal niks van)
Maar dit...
zou het OM... (tm Rechters)
ook is ...moeten mee nemen...(Bij strafmaten ed)
Ze doet ...het zo...terug kaatsen...via de Media
of de Blanken (Neg) discrimineren...naar haar toe..
(Met schade berokkende... te praten... over Nederland)
Dan lijkt...(Voor de rest ...van de wereld)... Nederland een slecht land...en... de Blanken slecht...
en ...niet... zij!

Ik zou het... zo zeggen...Zelfs al zou ze ...Niet ...of wel...Vrij gesproken worden...(Ook dat kan
met Rechtzaken...weet
je veel...geen idee...Te Ja of Te Nee...) Maar...dan nog...
Worden ze Crimineel en/of ze krijgen hun zin niet
Komt dat
er boven op (aan gemaakte schade)
of
dat blijft
staan!
(Aan gemaakte schade)

(Daar is...meer of minder Marokkanen...als kreet... eventjes geweest...niks bij...na
de tigste Opsporings verzocht uitzending ...omtrent...gezegd...(Aan gemaakte schade
voor... alle Eerbare (ex?) Marokkanen... in ons land))

(Aan ...gemaakte schade...voor..heel Nederland ...zelf)
Met schade... berokkende... te praten...via de Media... over Nederland)
Dan lijkt...(Voor de rest ...van de wereld)... Nederland een slecht land...en... de Blanken slecht...
en ...niet... zij!)


Nou zo kan die wel weer.
Groetjes van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Nellie » 09 sep 2019, 12:27

Ja klopt, zeggen ze erg vaak.
maar ook die terroristen, als ze in de criminaliteit gaan, en zelf slecht werden,
gaan ze, bommen gooien en granaten op onschuldige mensen, en net doen, of het
voor een goede zaak is, namens hun allah, zo net doen, of anderen slecht zijn, ipv ze zelf.
Dat is net zo een systeem ermee.

Zeg Lady Troy, hoe vaak voorspelde je, dit al niet, in de tijd,
en zie daar, dit las ik vandaag...
Afbeelding

Sterkte met...………... het forum herstellen, per reactie erop...…………...oei...……..wat veel...…….

Een goede week allemaal.
Knuf van Ans

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2019, 13:24

Veel commotie over Frits Wester gelezen...
Ik type nooit elders... op Twitter of Facebook ed. (Ben er geen lid van nl.)
Ik type alleen ...op ons forum...

Ik heb hem gisteren ...niet op TV... zelf gezien
maar...Ik dacht...gelijk...toen ik vandaag er over las...Misschien had die...een
kleine Tia! (En... veel eerder...er ook al een paar...)

Frits Wester

Mijn tip zou zijn...voor die Frits...het te laten onderzoeken...

Laatst was die ...op TV...toen keek ik al
anders... naar hem...opeens...Plots...(Dan...
valt me iets (anders) op...met... het Zien...en/of... met
het...Horen Praten...) van die Persoon. (Toen dacht ik er al...het mijne ervan...er over...dus mijn tip staat!)

(Je hoeft mij niet te geloven hoor...Ik ben geen geloof...maar ...mijn voorspellingen... en... Tips ...ed ...
80% of meer kans...Ze...mogen er ...Zijn!
Tip
voor die Frits Wester...het te laten onderzoeken!)

Ik heb niet altijd gelijk...Niemand is nl Volmaakt...en tegenwoordig...met het Ouder worden der jaren
en sinds ...Mijn DJ er niet meer is...interesseert me zoveel eigenlijk niet meer...(Na ook dat nog
alle leugens en
bedrogs en diefstallen op grote schaal op me af gehad...)
en
Komt bij...Ik moet zelf...ergggg rustig aan doen...tm
Op een dag...is ...de feeling ...weg...voor teveel...

Maar
iemand... die ik al ...zolang ken...(Via waar dan ...ook van...ook ...via de TV bv...
als mijn gewone
Kijken ...en/of... Denkens...gaat Plotsen...dan...let ik vaak... nog wel op...

Pas deed ik... die Fake Quiz...Zie jij het verschil...tissen... Fake en Echt...
(Ik las later ergens...meer dan 80% ...van de Mensen... zien geen verschil)
(3% wel alle goed ermee...) Mijn
uitkomst was...met die Quiz...(met mijn 76 jaar)
Ik kijk ...met de Logica... van een Architect...

Nou
laten we het daarop ...maar houden...(Ha haaa) Maar in wezen...is mijn manier
van Kijken...der dingen
nog
steeds...Plots...erg apart...(80% of meer
van de Mensen...hebben dus...niet... dat!)

(Als ik Mensen...al zolang ken...dit is ook zo'n vb.
En Nee...die Frits zou ...(100% )...(zeker weten)
nooit...never...dronken...op z'n ...Parlementaie-Journalistiek Werk verschijnen.)

Ik dacht...gelijk...toen ik vandaag... er over las...Misschien had die...(weer is) een
kleine Tia!
Maar...pas op...na een kleine...kan... een grote volgen! tm Zelfs
een Echte Hersen Infarct!
Vandaar...mijn (Dringende)
tip ...voor Frits W.

(Om bv. zo'n tip...Niet meteen in paniek geraken...
Om zulks... tegen te gaan...Ze hebben er ...tegenwoordig...mooie
Medicijnen... voor nl.
gebruik ik ook... al ruim 10 jaar... nl.) Maar ondanks
wat dan ook...
M'n Tips...Mogen ...Er... Zijn!

Kom...
Ik ga verder met het Forum opschonen...
Fijne dag allemaal. Knf. van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2019, 14:59

Staat al op het Woordspel...maar toch ook...Hiermaar is neer zetten...

Kijk waar ik zo moe van werd...van alle (vak) Fouten en Missers en Niksdoenerijen...op me af...

Ik mail welis...met die Server...namens 2Go...van de Demolium BV zelf...(Sinds de
Verhuizing van ons 2GO Forum...
Met een hele aardige man...Die best wel...al wat shit... voor me heeft weg gewerkt...vanaf
het Forum...is verhuisd...

Maar neem oa oa oa deze

Ik schreef dus gisteren per mail...
Zo staat mijn 2Go Forum op de Zoekmaschines en zo bv een mede Forummer
met haar 2Go eigen Forum...

Met plaatjes getoond

Kijk dit is...via de Zoekmaschine...
Afbeelding
(Maar druk je ...op Forumindex...kan je toch ons Forum... gewoon Zien! Maar dat weten de meeste mensen niet.)

Dito
als je Bets haar 2Go Forum zoekt...op de Zoekmaschine...staat het er zo...

Sorry, je mag het zoeksysteem, niet gebruiken.
Afbeelding
(Maar druk je op Forumindex...kan je toch het Forum van Bets...Zien! Maar dat weten de meeste Mensen niet.)

Kan dat is veranderd daar?
antw terug...Zou die aan gaan werken...

Vandaag...
Ik wil verder met... het opschonen van dit Forum...Kan ik nergens meer bij...Ik
schrok me effetjes te Pleuris...eerlijk gezeit...

Ik naar het Paneel...Het Paneel voor de Forum Beheerder... is dat...dat toonde zich niet
het gewoonlijke Paneel...wel een Venster...alle Permissies is naar Bets gegaan...
(Gelukkig
was er nog wel ...een plekje... erop...dat ik alle Permissies...terug kan zetten...
Dat dus gedaan...)
Maar
deze (vak) fout...als hulp... op de vraag...gedaan...slaat 100% nergens op!

Dat dus...
M'n vraag was toch heel gewoon en duidelijk zat...

Over Bets
niks dan goeds...maar ...die heeft een eigen 2Go forum...en is ...ernaast
ook een Forumlid ...op ons Forum...(Na een tijd afwezigheid...weer geworden)

Ik liet dus Zien...aan de Man...hoe onze Forums van 2 Go...(en gaf 2 voorbeelden)
op de Zoekmaschienes staat.
Of dat is... heel gewoon normaal erop kan...(Via die Provider Forum Server) ahw.

Anderen klaagden er over tegen me nl...Als ze ons Forum zochten...

Vandaag keek is zelf maar is naar...naar weer een klacht... en zag (net als Ans
oa...dit...
https://www.forum2go.nl/error.noforum.ladytroy.hs
Afbeelding

Permissie weg (voor mij als Forum Beheerder)
...en... ons Forum... bestaat niet meer...staat zelfs op de 2GO Form zelf...
is de uitkomst...om 1 vraag...per Mail van mij
aan... de mail Hulp Man
van de Demolium BV zelf...over de Zoekmaschienes...

Dat dus...
Of de 2Go Forums...is gewoon ...op de Zoekmaschienes kan staan...was de vraag...
(Ik gaf 2 voorbeelden...(net als hier per plaatje)
Inmiddels...
(Als werk uitkomst op die vraag)
Permissie weg (voor mij als Forum Beheerder)
...en... ons Forum... bestaat niet meer...staat zelfs nu zo...op de 2GO Forum zelf...
(Die Bovenkant...Groene...Witte... plaat
is van het 2Go Forum zelf!)
dat...is
de uitkomst...om 1 vraag...per Mail ...van mij
aan... de mail Hulp Man
van de Demolium BV zelf...over de Zoekmaschienes...

_________________________________________________________________________
(Dat zijn dus...
2 ...3...4...etc.
(Vak) Fouten op me af...
Ik wil bijna wel zeggen...en Schrijven...Dat is m'n Levens verhaal...op me af gehad...
Ik nu inmiddels 76 jaar oud...kan er best erg ...Moe...van worden...

Neem dat Gas pas...Ik moet bij betalen...omdat ik...het heet... deze (Aug) maand...(2019)
meer hebt verbruikt
dan vorige maand...Maar...ik heb ...het Gas al ...vanaf eind Maart
(als altijd)... uit staan!

Nog een vb.

Ik heb de helft minder... aan Water gebruikt...(Vroegen ze dringend op TV om te doen)
Ik dat doen...
Uitkomst... ik moest...extra bij betalen...op het Jaar bedrag!

Nog een vb.
Een Bedank Mail van de Jackpot...Europa NL Loterij
omdat ik mee doe...as. Vrijdag...en ervoor betaald heb...
2 Dagen later...een Mail
Wilt U mee doen...as. Vrijdag...met de Jackpot Euroloterij?

Nog een vb.
Een Mail van Telfort
Nog één allerlaatste check

Beste mw, volgens onze gegevens heeft u recent een KPN product gekocht.

Ik heb nooit iets bij KPN gekocht...

Dat dus....

Ik wil bijna wel zeggen...en Schrijven...(Vak) Fouten en Missers en Niks doenerijen
Dat is... (in m'n Prive leven)...m'n Levens verhaal...op me af gehad...Waar nu weer mee?
Ik nu inmiddels... 76 jaar oud...kan er best... erg ...Moe...van worden...

Groetjes van Lady Troy


Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2019, 20:39

De Plaatjes...Foto en Video... Hoster Tinypic is gestopt...

Schreef ik al...(Voorspellende)...laatst over..
Dat wordt een Nationale Ramp!

De Plaatjes Foto en Video Hoster...Tinipic stopt ermee...
Dat wordt een Nationale Ramp...
als de Staat niet zorgt...voor Lands Burgerij...dat allles... van hun
over genomen wordt...bij een andere Hoster...desnoods al of niet
tijdelijke Hoster...via de Staat zelf...

Deze op ons Forum...bv...
==>>Topic over het Overleden Kindje van Tiff
en
Deze
==>>Topic over onze Overleden Mede Forumster Nellie

Zo jullie Zien...overal...hebben ze weer ...helemaal niks gedaan...via de Nederlandse Staat...
om de Burgerij
te beschermen....en Instellingen en Bedrijven etc.

Wat ik al voorspelde...
Overal ...in het land...is alles... (Wat met de tinypic Hoster is Gehost)...dicht geklapt!

Voorheen webde ik ook...met Belgen...moet je is ...1 van die Webje... Zien...
De BLOG van BO
Wereld wijd ...is de Hoster tiniepic... gebruikt...
(Hopelijk... herhost ze ook alles weer...net als ik met het forum)

Wat echt erg is...zie grote plaat overal op ...van tinipic...aan de zijkanten bv
op webjes...staan hun mede webjes Mensen...met hun webadres..daar staat
overal... die grote plaat ...overheen...

En alles ...over de levens dingen ...van de Burgerij heen...op
Wegjes en Forums...
Geboorte Dopen Scholen Trouwen Begrafenissen Vakanties Huisdieren
etc. etc. etc.
Overal diegrote Platen er overheen...
Ons Forum
ziet er nu... ook alweer helemaal niet meer ...eruit...

Kan ik weer overnieuw beginnen...Geen idee... hoe die paar Hosters
die er nog zijn...dat allemaal
kunnen opvangen...alles... bij hun... te over hosten...

Mede Forummers...Jullie ook sterkte...ook jullie Forumonderdeel
zal er niet uitzien nu...

Zeker Weten...
Daar storten..Jong en Oud... heel wat Mensen van in...als ze er al niet plots
dood ...van neer vallen!
Daar zit vaak jaren van intensief beleven in...aan tijd en energie en
aan empathie tot de anderen...en andere persoonlijke belevens ermee ect.

Wat erg he...Dat dus...bedoel ik steeds...via derden...Dat dus...

==>>Haydn - The Cello Concertos

Gr. van Lady Troy

Wat al gedaan is...zie je het er niet aan af...maar...ook
(Dit plaatje ...hier onder...moest ook geherhost en geherplaatst...onder de reacties
van mij...overal... op deze topic...)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door Tiff » 11 sep 2019, 23:25

Ik ben er ook stil van lady troy, ik schrik me te pletter, het forum vol met tinypic platen
zo erg veel en zo groot ook, niet normaal. Alles mag, lijken die figuren te doen, iedereen in shock, nou en...…………
Eerst met die ene uplaod hoster, toen met die org hoster, toen die plotse forum verhuizing, een heel forum
verkloot, nu alles dicht geklapt, door tinypic, er is inderdaad nergens bescherming , voor de burgers, mee, als het
om internet gaat, zelfs niet voor die paar, over ons koningshuis, en die nog maar paar, wat plaatjes topics heeft,
Veel mensen hebben hun hele leven zo een beetje, in die webjes staan, ze horen bij hun leven zelfs, en alweer
door derden, alles verkloot erop.
Allemaal erg geschrokken mensen, zag ik ervan.

Zeg lady troy, ik las dit,
https://www.ad.nl/binnenland/rechter-eu ... ~a275b82c/
dat gaat over die dokter, waar jij zo voor op kwam, volgens jou had ze alles gedaan, wat mogelijk
is ermee gedaan, bij een zware dement persoon, met wilsverklaring en volgens jou, doen alle artsen het zo,
bij zware demente patienten, met een wilsverklaring, maar vanaf die rechtzaak, stuurden, die dokters
ze allemaal door, naar elders toen, daardoor liepen ze in de mand ermee.
Maar je zal wel blij zijn, dat deze rechter haar, die geriater dokter, heeft vrij gesproken, dan kunnen
alle artsen, weer gewoon aan het werk, met der eigen patienten. Ha haaaa

Weet je lt, hoe vaak jij in de jaren, dit al voorspelde...…………(Ik las dit vandaag. )
'Droogte is verontrustend'
Drinkwaterbedrijven luiden de noodklok: 'Tekort dreigt in Maas'

Jou kennende, ga je ook nu weer, het forum, overhosten lady troy, erg veel sterkte ermee.
Mag je best weten, ik ben der nog van in shock! Liefs van tiff

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2019, 02:16

Schreef ik hier pas nog iver...Over Web Master's...in ons land...
Neem deze is...

Als ik al niet...de Gillende Geks...van alles heb...van eh enne van eh...
dan misschien... hier van...

Ik ben de Topic... Overleden Mensen...over aan het hosten en herplaatsten...
Kijk gelijk ...de linken die ik erop zette...erop na...of ze... het nog doen...

Ik keek dus deze
ipv gelijk dit artikel te krijgen...van de Koninklijkhuis Web
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
kwam er een Zoekmaschiene Blz.

==>>Op zoek naar...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002

Moet je is doen...
Eerst bij de Zoekplek boven aan...
dan bij de zoekplek...Vul hier uw zoekterm in...
Ik vulde er in...
ZKH PRINS CLAUS OVERLEDEN 1926 † 2002
Moeten jullie ook is doen...
Als ik... al niet...de Gillende Geks...van alles heb...dan... misschien... hier wel van...

==>>Ik drukte ook even op... Koninklijkhuis...Moet je is doen
vanuit... het Archief...onderaan...


Nou ja nu ik het er toch over heb...
over wat ze allemaal weg gooien in het land...of zo maf weg zetten...en/of geen llnker boven pijl hebben...en
niet terug kan naar je eigen web...dus
eh...

Nog een vb.
Blz. 2 Overleden Mensen...ook aan...oa oa oa... Geschiedenis ed.

==>>Afbeelding
NOS- Helaas, de pagina kan niet worden gevonden.

Nog eentje...eentje... van een eigen...zeer bekende... Personeel...bij RTL
Verklaring
RTL laat in een verklaring weten in Mus ''niet alleen een zeer gewaardeerde
en geliefde collega, maar ook
een gedreven en onverschrokken journalist te verliezen''.
==>>Conny Mus bij het RTL 4 Nieuws
https://www.rtl.nl/404
Sorry, we hebben de pagina niet voor je kunnen vinden.

_____________________________________________

Mooi om weer... bij te komen...met Muziek...

==>>Suites violoncelle JS Bach

Trusten allemaal. Knf van Lady Troy


Afbeelding

Plaats reactie