In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

oa. Eigen Mening Topic- Prive Foto's Topic- Overleden Mensen Topic- en Woordspel...met Dagelijkse Praatjes erbij... Topic
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 08 jan 2022, 01:19




Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 17 feb 2022, 00:00

(Afbeelding
(...Zus Links...Ik Rechts...)

Vandaag Woensdag ...op `16 Februari 2022... is mijn oudste Zus Jannie
op 85 jarige leeftijd overleden...aan Alvleesklier Kanker...

Ik zal haar best veel gaan missen...vooral de regelmatige logeer partijen bij me en
de regelmatige telefoontjes met elkaar...Ze was een heel onderhoudens praat persoon...je
hoefde je niet te vervelen bij haar...Haar geheugen was ...tot het eind aan toe helemaal goed ...bleef tot het einde
bij de tijd...Ze was vanaf jonge tener ...altijd een zware rookster geweest en dat bleef ze ook ...tot de laatste dag...
tot het laatste uur...Voor de familie was ze vanaf AOW leeftijd een Mantelzorger ...waar het moest...en wat
ze aan kon...De laatste Mantelzorg tijd...was voor haar Kleindochter en gezin ...met 2 kleine kindertjes...

Want haar eigen Dochter en haar man...werken allebei...de Dochter van Jannie...ook met wisseldiensten...
dus nam mijn Zus Jannie...nog al is de honeurs waar...voor haar eigen Nazaten...Ving ook jaren...de Kleindochter
op... in haar eigen huis...omdat het werk van die Kleindochter ...dicht bij was...waar mijn Zus Jannie woonde...
Het kon allemaal en ze regelde het allemaal...
zodat iedereen...van haar eigen Nazaten...door kon gaan...wat de omstandighedens ook waren...met scholen
of werken...

Haar leed was...toen haar ene Zoon...een Vrouw leerde kennen...van een onbekende sekte...uit India... en hij
ook met haar trouwde... en daar wonen ging...die nu zelf... 2 Kindertjes hebben...(Haar eigen klein Kindertjes...in een
in een heel ver land wonen... met een andere taal...)

Maar daardoor viel de Mantelzorg ...voor mijn Zus Jannie zelf...als die wat had...op haar eigen Dochter en Schonzoon...(Werkenden en
al middelbaar)
Gelukkig was ze daar ...heel erg goed mee vice versa...maar ook... die wonen een Provincie verderop...eigenlijk
bleef ze ahw alleen... in de grote stad over... van haar familie en ook van haar vrienden...Dus haar Kleindochter jaren
opgevangen...wegens werkem... in de grote stad...was geen must...maar een groot plezier...voor haar...tot die
Kleindochter...zelf
een gezinnetje begon... en ook een provincie verderop ging wonen...vlakbij haar eigen Ouders...vanaf die tijd...voelde
ze zich erg alleen...vooral toen ook...toen haar eigen ...allerbeste vrienden...overleden waren...

Dus bij mij met regelmaat logeren...ze had dan altijd het gevoel ...zei ze...of ze op vakantie was...ze hoefde
hier niks te doen namelijk...en zat erg veel...op mijn balconnetje...te lezen in de Zon...en samen
Dag uitjes maken ed dingen...Ze scheen zich reuze te vermaken ...met mij...want anders kom je ergens niet zo graag...en
ik makkelijk zat...zette altijd de TV aan op alles...wat zij altijd keek...op TV

Want mijn type programma's...was dus niet... de types programma's ...waar zij naar keek...dus al helemaal niet...mijn
eigen TV en PC zelf bedachte hobby voor mezelf ...Golf kijken op TV ...en er 4 Golfers uit vissen...om die te volgen
in de lange weekenden...De uitslagen ...wilde ze altijd wel weten...maar Golf kijken... was niet haar ding!

Omdat ik makkelijk zat ben... van aard...vermaakte ze zich reuze...als ze te logeren was..bij mij...
Van God en de hele bubs ...moest ze niets van hebben...terwijl ik altijd denk...ieder zijn of haars meug ermee...dus
val ik niemand ermee lastig...en heb het er ahw nooit over...hoe het bij mij staat ermee ...ook niet met mijn Oudste Zus...

Aan het eind van de rit...richting de dood...
was ze welis echt bang plots...Dan zei ik... welis dingen als...Handig als men er al... dierbaren heeft...(in dat eeuwige Hiernamaals)
dan valt...als je er aan komt... alles ermee ...meteen...reuze mee...
Dan moest ze weer lachen en was ze weer ontspannen...

Haar leven... was gericht op Menselijke Dierbaren...zelf mee gemaakten...
want ze was
niet bezig...met mensen van 2000 jaar of meer ...terug ahw.

Dus mijn zeggens...aan haar...als ze bang werd...richting haar eigen dood...bleek een schot in de roos te zijn...
Dan moest ze... weer lachen ...en was ze weer ontspannen...en steeds zieker en zwakker geworden..viel dan rustig in slaap...
Want de diagnose...Alvleesklier kanker...is bijna altijd ...als diagnose... richting de dood...maar ze was er niet snel mee...dan kan je
ook extra veel... weken tm. veel maanden...de grote angstschriks en bang...al of niet plots...voor de dood hebben...al die tijd...

Mooi te zien...als ze weer is...zo erg bang was...ze zich... om maar 1 zin van mij...weer helemaal ontspannen kon...en zelfs
weer lachen kon!
Die laatste ontspanning ...met lach erbij...van haar...zie ik nu... telkens voor me...Dat is toch ...een mooie laatste gedachte... over haar...

(mi Kijkt ze... haar ogen uit... daar
en staat er... vol verbazing te kijken...zo verrassend... kan het er uitpakken namelijk...en zal (inmiddels) hebben ontdekt...dat ik niks heb mis zegd...
aan haar...met...Handig... als men er al... dierbaren heeft...(in dat eeuwige Hiernamaals)
dan valt...als je er aan komt... meteen...alles ermee ...reuze mee...
(Dan is ze... weer ontspannen...en ...zeker weten...moet ze weer... lachen...ook daar ...dus!)

Afbeelding

Knf van Lady Troy)Afbeelding

---------Afbeelding

----------------------------------Groeten van Lady Troy
Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2022, 00:07




Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 29 apr 2022, 12:27

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
==>>Henny Vrienten Overleden (73)

==>>Henny Vrienten

---------Afbeelding

----------------------------------Groeten van Lady Troy
Afbeelding



Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2022, 03:36

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

==>>Franse acteur Jean-Louis Trintignant (91) overleden

==>>Jean-Louis Trintignant (91)


---------Afbeelding

---------------------------Groeten van Lady Troy Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42505
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

In MEMORIAM- BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

Bericht door LadyTroy » 05 jul 2022, 03:24

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

==>>Remco Campert (92)

==>>Dichter en schrijver Remco Campert (92) overleden

==>>Wie was Remco Campert

---------Afbeelding

---------------------------Groeten van Lady Troy Afbeelding




Plaats reactie