Tiff's FC Utrecht Topic

Al vele jaren grote fan van FC Utrecht. Heb als hobby kaarten maken, schilderen borduren en sieraden maken en als sport zwemmen en een Topic over mijn zwangerschap en Inmemoriam Djanella en vanaf geboorte van Brianna en over de hond Diva.(Blijft er wel op staan...maar Is wegens ...te druk...gestopt ...met het Forum )
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 02 mar 2014, 01:13

Afbeelding
Dit is een foto van Jens toornstra (een speler van FC Utrecht) en ik.
Is van afgelopen zondag.
Liefs van Tiff


Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 07 mar 2014, 17:06

Nou gelukkig heeft Fc Utrecht 1-1 gelijk gespeeld tegen Fc Twente!
Nu aanstaande Zaterdag speelt Fc Utrecht uit tegen PSV.

Hopen dat ze winnen maar gelijkspel ben ik
Ook tevreden mee.
Afbeelding

Liefs van Tiff

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 13 mar 2014, 10:43

Helaas heeft Fc Utrecht verloren met 1-0 van PSV.
Maar ik heb ze zien spelen en Fc Utrecht had de kansen.
PSV scoorde uit een flipperkast moment.

Gister heb ik maar gelijk me kaartje besteld voor
zondag 6 april Ado den haag - Fc Utrecht .

Ik ga samen met mijn Beste vriend erheen.

Liefs van Tiff

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 13 mar 2014, 10:49

11 maart 2014 Fc Utrecht nieuws

Eric Braamhaar wordt deze wedstrijd geassisteerd door Wilco Lobbert en Erik Kleinjan.
De vierde man binnen het arbitrale kwartet is Martin Perez.
Het duel in Nijmegen begint zondagmiddag om 14.30 uur.

Op 1 september floot Eric Braamhaar de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle die eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Op 29 oktober was hij de leidsman in het bekerduel tussen Kozakken Boys en FC Utrecht, deze wedstrijd werd met 1-2 gewonnen.
In Kerkrade was Braamhaar op 25 januari de scheidsrechter in de met 1-0 verloren competitiewedstrijd tegen Roda JC.

Steun FC Utrecht tegen N.E.C. Nijmegen
Kan FC Utrecht op jouw steun rekenen tijdens deze belangrijke uitwedstrijd? Supporters die FC Utrecht willen steunen in Nijmegen, kunnen dit alleen nog doen met een buscombi.
De kaarten voor de autocombi zijn namelijk uitverkocht
LET OP: Je dient een FC Utrecht-uitkaart te bezitten om een kaart aan te schaffen.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 13 mar 2014, 10:57

Ruiter hoort in rijtje beste Nederlandse keepers


11-03-2014


FC Utrecht-keeper Robbin Ruiter hoort bij de zes beste keepers van Nederland.
Dat zegt voormalig FC Utrecht-doelman Harald Wapenaar morgen in Voetbal International.

Wapenaar had Ruiter als keeperstrainer van FC Volendam onder zijn hoede en volgt de doelman van FC Utrecht
nog altijd op de voet.
Hij heeft een enorme potentie en heeft met FC Utrecht destijds de juiste stap gemaakt.
Ik ben ook overtuigd dat hij het niveau van de Premier League aankan, denkend aan de route van Michel Vorme”,
aldus Wapenaar.

Hij vindt het terecht dat de naam van Ruiter steeds vaker in verband wordt gebracht met Oranje.
Als Jeroen Zoet en Jasper Cillessen geselecteerd worden, dan moet Robbin ook in beeld zijn.
Hij neemt wekelijks FC Utrecht in deze moeilijke fase op sleeptouw en blijft onverstoorbaar.
Dat is bijzonder knap.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 27 mar 2014, 20:54

Afbeelding

27 mrt. 2014 14:28:54


Met nog zes wedstrijden te gaan is FC Utrecht nog niet veilig. Vrijdagavond staat een belangrijke ontmoeting met NAC Breda op het programma.

De Brabanders zitten in hetzelfde schuitje als Utrecht, en kunnen de punten goed gebruiken om de buffer op te bouwen met het oog op de onderste plaatsen. Het gat tussen beide ploegen bedraagt twee punten, in het voordeel van NAC.

Als het aan Jan Wouters ligt zijn die rollen na vrijdagavond omgedraaid. "Voor beide ploegen staat veel op het spel", zegt de ervaren oefenmeester op de officiële clubsite. "Wij moeten de aankomende wedstrijden willen winnen, of we nu uit of thuis spelen. Dit valt en staat bij het op juiste momenten druk zetten."

Wouters weet wat hij kan verwachten van NAC. "NAC Breda speelt vanuit een strakke organisatie. Ze hebben veel snelheid voorin met spelers als Elson Hooi en Rydell Poepon. Tevens is Uros Matic een middenvelder met veel diepgang", somt hij op. "In eigen huis weet NAC Breda altijd iets extraÂ’s te brengen, dus we zijn gewaarschuwd."

Rustweek
Als gevolg van de nucleaire top in Den Haag kwam Utrecht afgelopen weekend niet in actie. Daar heeft Wouters gemengde gevoelens aan overgehouden. "Aan de ene kant had ik liever gespeeld afgelopen weekend. Aan de andere kant was er nu de ruimte om spelers met kleine klachten iets meer rust te geven om te kunnen herstellen. De spelers die het aankonden, hebben de normale conditionele prikkel gehad."

Afwezigen
Utrecht kan vrijdagavond in Breda niet beschikken over Edouard Duplan, Willem Janssen en Yassin Ayoub. Zij zijn geblesseerd. Verder is de huidige nummer veertien van de Eredivisie compleet.

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 27 mar 2014, 21:00

Willem Janssen staat voor een overgang van FC Twente naar FC Utrecht. De Domstedelingen willen de dynamische middenvelder -die dit seizoen ook al gehuurd wordt van de Enschedeërs- definitief overnemen. Dat meldt Voetbal International woensdag.


Het besluit is enigszins opmerkelijk; Janssen speelde dit seizoen slechts vijf wedstrijden voor de middenmoter uit het hart van Nederland. Janssen raakte immers zwaar geblesseerd aan zijn kruisband, die hij afscheurde. Toch willen ze in Utrecht absoluut niet van de 27-jarige voetballer af.

"Willem is buiten het veld heel belangrijk voor de groep, met zijn ervaring en positieve instelling", laat algemeen directeur Wilco van Schaik weten aan Voetbal International Daarom willen we dolgraag met hem door. We zijn er met FC Twente nagenoeg uit en we verwachten op korte termijn alles rond te maken."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/242585/FC ... z2xC9MX5Sr


Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2014, 17:50

Leuke foto van jou Tiff...met die Jens!

Ik vind dat FC Utrecht... de laatste tijd... erg softie speelt.
Meer in de verdediging ...dan ...in de aanval.
Ik herken FC Utrecht bijna niet meer!
Dat was voorheen... toch wel effetjes ...anders.

Neem nou vorige week tegen FC Twente.
Als je ...als club weet...dat de andere sterker is en
hoog bovenaan de ranglijst staat.
Dan weet je...verlies zit er al in...mits...
nogmaals...mits...een club alsmaar in de aanval gaat.
Dan
maken ze ...misschien... minstens nog kans... op gelijk spel
of een winst ...zelfs.
Zo niet...dan gaan ze... in ieder geval...met ere...ten onder!

ipv. ...Volop... in de aanval te gaan...waren ze steeds in
de verdediging...bleven maar slapjes hangen
achterin...waar FC Fwente...met gemak ...de bal
kon pakken... richting aanval... kon gaan doen.
En...vet... die wedstrijd...tegen FC Utrecht... won!

Gisteren
deden ze dat ook steeds te vaak...in de verdediging spelen.
Alsmaar de spelers van Nac voor het doel van FC Utrecht.

Of alleen die ...aan het voetballen waren...en FC Utrecht...toe keek.

Het geluk
van FC Utrecht... was dit keer echter...dat Nac niet sterker is
dan FC Utrecht.
En werd het gelijkspel.

Maar... dat niet aanvallende voetballen ...van FC Utrecht
al een poos... komt...erg slaap verwekkend... en... softie over.

Hopelijk... wordt het bijtijds ...nog is wat...zodat ze niet
in de
Nacompetitie Play-off gaan belanden.
Groetjes van Lady Troy

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 01 apr 2014, 21:49

hoi lady Troy,

Ja Fc Utrecht speelt laatste tijd echt slecht.
Het is al een lange tijd dat ze steeds maar
terug schieten naar de keeper.
Vet irritant pff..

Maar ondanks dat ik blijf trouw er heen gaan haha

Morgen avond ( woensdag 2 april ) ga ik na
Fc Utrecht - Cambuur .

Hopen op de 3 puntjes , denk dat het nog
wel lastig kan worden omdat cambuur
ook echt de punten nodig heeft .

Liefs van Tiff

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Bericht door Nellie » 03 apr 2014, 14:38


Je cluppie heeft eindelijk gewonnen Tiff.
Dat werd hoog tijd!
Je zal er wel erg blij mee zijn!
Mooi zo door doen, dat houdt ze uit
de gevaren zone!
Knuf van Ans

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 10 apr 2014, 11:28

hoi Ans,

Ja ik was zeker blij toen Fc Utrecht had gewonnen.
Maar 6 april ben ik naar ADO den haag - Fc Utrecht
geweest maar dat was weer 10 x niks .

Helaas met grote cijfers verloren .

Nu aankomende zondag weer naar Fc Utrecht- Heracles

Ze moeten nu echt winnen.


Liefs van Tiff

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 10 apr 2014, 11:29

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 28 apr 2014, 16:44

27 april 2014

FC Utrecht heeft de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen met 4-1 verloren. Bij de rust stond het 1-0 voor de Friezen door een doelpunt van Marten de Roon. In de tweede helft scoorden Hakim Ziyech, Joost van Aken en Alfred Finnbogason voor sc Heerenveen. Jacob Mulenga redde kort voor tijd de eer voor FC Utrecht.

Bij FC Utrecht stond Steve De Ridder weer in de punt van de aanval. Hij had zijn tegen ADO Den Haag opgelopen schorsing uitgezeten. Trainer Jan Wouters had Mark Diemers op het middenveld opgesteld ter vervanging van de tegen Heracles Almelo geblesseerd geraakte Johan MÃ¥rtensson.

Heerenveen-trainer Marco van Basten, net als Jan Wouters in Utrecht geboren, had dezelfde elf basispelers opgesteld als bij de vorige wedstrijd van sc Heerenveen, die tegen Go Ahead Eagles. Vooraf was er enige twijfel of het talent Daley Sinkgraven fit genoeg zou zijn, maar ook hij stond in de basis bij de Friezen.

Goed begin
FC Utrecht begon geconcentreerd aan het duel en had in de eerste minuten een licht overwicht op sc Heerenveen. In de tweede minuut gaf Matthieu Delpierre een prachtige diepe bal op Steve De Ridder die op de rand van het Friese strafschopgebied vrij stond en meteen schoot. sc Heerenveen-doelman Kristoffer Nordfeldt stopte het schot met veel moeite.

Laag tempo
In de rest van het eerste half uur gebeurde er niet zo veel. De bal werd veelvuldig en in een laag tempo rondgespeeld. sc Heerenveen kreeg kansen via Bilal Basaçikoglu en Alfred Finnbogason. Beide keren redde FC-Utrecht-doelman Robbin Ruiter. Een schot van Arnold Kruiswijk vloog rakelings over en naast het Utrechtse doel.

Aan de andere kant probeerde Steve De Ridder een voorzet van Jens Toornstra achter zijn standbeen tot doelpunt te promoveren, maar hij miste de bal. Jacob Mulenga schoot net naast het Friese doel. Even later legde Jens Toornstra de bal uit een vrije trap precies op het hoofd van De Ridder. Voordat de Belg kon scoren, floot scheidsrechter Dennis Higler echter af voor buitenspel.

Doelpunt valt uit de lucht
sc Heerenveen en FC Utrecht waren aan elkaar gewaagd. Toch kwam sc Heerenveen op voorsprong via een onverwacht afstandsschot van Marten de Roon. Zijn droge knal verdween onhoudbaar voor Ruiter in de kruising. Even later voorkwam Ruiter met een katachtige reactie dat Pele van Anholt de voorsprong uitbouwde.

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Bericht door Tiff » 28 apr 2014, 16:46

Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Bericht door LadyTroy » 13 mei 2014, 14:40

Afbeelding

De stand van het seizoen 2013-2014 van de Eredivisie
Je cluppie heeft het uiteindelijk...ten lange leste
toch nog best goed gedaan Tiff!
Knf. van lady Troy

Plaats reactie