WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 okt 2020, 15:32

Beletage... :)

Ja...TV dingen die ik altijd wel kijk...maar die tijdens mijn ...Hobby Golf 4 dagen... plaats vinden...
die kijk ik vaak...later op TV...als ze in de herhaling zijn...meestal op Maandag of Dinsdags...of
en dan nog...alsnog kijk ik het bij Uitzending gemist...
https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... enhof.html#
Deze bv...keek ik vandaag op Maandag...
https://www.npostart.nl/buitenhof/25-10 ... ON_1311245
Pieter Jan Hagens
Was in herhaling op TV...Maar als m'n visite me van alles gaan vragen...meestal doe ik sowieso de TV uit...als er
visite is...die er bv geen zin in heeft...wat ik kijk...Maar gaat die visite achter mijn PC zitten...dan ga ik wel verder TV kijken...
wat ik keek...om er maar 2 te noemen...M'n ene zoon...Mag ik even achter je PC? Tiff...mag ik even achter je PC?
Doen ze al jaren...dus ik zie geen probleem...en ga dan het mijne ondertussen doen...gemiste TV kijken bv .
Vaak als Tiff weer weg is...zoek ik het toch ook weerop...bij uitzending gemist...zoveel hebben we ondewijl
gekletst samen...Ik snap ook niet alles...wat ze zeggen...bij dat Buitenhof...of Miste zinnen...of miste het niet...maar denk over het
1 en ander nog na...terwijl ze op TV verder praten...Dus vandaar...Uitzending gemist ...is reuze handig ...om het daar...
helemaal in alle rust...nog is te bekijken en te beluisteren...

Tegenwoordig gebruiken ze vaak Alfa Ritmes...om van alles van Mensen te weten...Ik denk dat... mijn Geest... ook
welis aflfaritmisch bezig is...
bv Als ik voorspellingen doe...ook als ik bv de 4 Namen uitkies...van mijn Prive TV en PC Golfhobby...als dat lekker
op toeren draait...dat Alfaritmische in mij...dan voorspel ik... nogal vaak...niets te slecht...
Dan win ik erg veel... Dagwinnaars...met mijn Golf Hobby...maar als ik emotioneel
ga denken...meelevend ed. dan pakt het vaak...niet zo best uit...of als ik onlogisch ga doen...ik kies namen...die ik nog nooit eerder had...
op mijn 4 namen lijstje gemaakt...Ik weet dan nog niks van ze...en mijn (erg snelle) Alfaritme Geest...ook niet...
Ik dacht afgelopen Woensdag...
Ik kies sowieso die en die en die en die...in een paar tellen had ik mijn 4 namen lijstje klaar...op Woensdags...
Donderdag...was m'n hele bui anders...dan op Woensdags...Ik dacht bv...Die heb ik al zo vaak en die en die ook...en
die eh...en die eh...
Ik veranderde het hele 4 namen lijstje...
(En was weer even vergeten...mijn Autorijles Instructeur vroeger zei me...tigs keren...Laat
het Denken...maar over aan een Paard...Dan was ik het weer is niet eens...met zijn zeggens...) ( Wat wel weer uitkwam...een
paar decennia's later...wat ik ervan vond...Dus een snelle Alfaritme in de Geest hebbende...pakt in het Hier en NU vaak...toch
niet zo uit...als een paar Decennia''s verder...het wel ...vaak zo uitpakt...

Maar goed...de 4 namen van Woensdags...hadden me zelfs... de Beker op geleverd...en de 4 namen van Donderdags niet...
oke ik had die van Donderdag getypt...op de Golf Topic...Na de eerste wedsrrijddag wist ik het al...dat ik het moest doen...
met eh...enne eh...en eh...en met eh...Maar dat wist ik Woensdags ook al...
Het recalcitrante gedrag... in mij welis...om tegen de stroom in te gaan...was ook weer is wat...in mij...
dat houdt ...de alfaritme Geest...wel tegen in mij...die doet dan niet mee...
maar vaak zat...bleek mijn eigen denkens... ook niks te gek of te slecht...maar dat kwam pas uit...decennia's later...
Ik bedoel eigenlijk te zeggen...
Al gaan ze nog zo ons allen ...in de Computer Alfaritmes zetten...de uitkomst zal nooit altijd 100% zijn...
nou ja oke...misschien decennia's verder pas... dan wel...
Maar niet... Hier en NU dus...

Misschien zit er een fout in...bv de Computer berekent het Zwevende Kiezers aantal...is 6%...mijn
geest Alfaritme meldt gelijk...dat is bijna altijd al...30% of zelfs meer...
Dus wie van die 6% uitgaat...en ook die dat klakkeloos via derden aannemen...kan bedrogen uit komen...
via dat soort Verkiezingen voorspellers...bv.

Dus ik typte hiero eregens...bij de vorige USA Verkiezing...die Hillary wordt zelfs...nooit USA President...dus ook nu niet...(Bij hun vorige verkiezing)
schreef ik dat...Dan Blijft over... de andere kandidaat...als ze er maar 2 hebben...

Terwijl hiero de hele NOS en Linkse TV Omroepen al blerden...dat Hillary dat ging winnen...na-geaapt gekletst vanaf 1 eenh paar etc.
viel ik best... uit de toon...(in dat toen Hier en Nu)

Nou kende mijn Alfaritme in de Geest...echt alleen maar...die Hillary...van die andere wist ik ...nog niks van zelfs...

Ik voorspelde dus alleen... op die ene...Nou als die het niet wordt...blijft die andere over...Simpel toch...

Zwevende Kiezers ...zitten vaak met problemen... zonder eigen schuld!)

Hun 6% ...zeggende...aan Zwevende Kiezers...dat sowiso meer is...richting 30% deed de rest...de afronding ahw.
Hoeveel mensen werden de echte dupezijners...tijdens regieme Obama...
20 miljoen
meer aan armoedes erbij...dat is pas een echt groot getal...even door de Alfaritmes van me Geest... laten razen...
Want Het gaat niet alleen om ...die 2 Kandidaten...ook wat hun Partij is...gaat het om...
1 De Republiekeinse en 2 de Democratische partij...

(Vreemde typeoefening is het weer zeg...)
Aan die dingen dacht ik over...tijdens...deze Buitenhof...

ik dacht ook plots...
Hoe zit dat?
Net gelezen...
Verguisd door de een, verafgood door de ander, maar Greta Thunberg wil vooral dat het niet over háár gaat...

Ik dacht natuurlijk gaat het niet over haar...alles wat ze opnoemt is allang gezegd...door anderen...
het enige nieuwtje is...een Kind nog... praat net zo...als die hele lange rij ...over hezelfde Onderwerp...er voor... al deed!
Misschien zit haar
geheugen... ook wel alfaritmisch... in elkaar....of die van haar voorkauwende Ouders ...of eentje ervan...of die van een
Schoolleraar...
Het enige nieuwtje is...een Kind nog ...praat net zo...als die hele lange rij ...over hezelfde Onderwerp...er voor... al deed!
En
dat verklaart...ze hebben het niet over haar...maar over het Onderwerp....een Kind nog ...praat net zo...als die hele lange rij ...over
hezelfde Onderwerp...er voor... al deed!

Eentje begon er over nl...net al ik toen...eentje... typte dat die Hillary nooit USA President zou worden...dus blijft kandidaat no. 2 over...
Er is altijd maar 1 die ergens over begint...

Computer Algoritmes...zijn nog steeds niet volmaakt...dus missen ze vaak...massaal...de ware Uitkomst...

Het werd niet een Zij maar een Hij...met de vorige verkiezing in de USA...
(Waarvan ik... vaak van denk...de Kandidaten moeten... zo erg veel doen...vooraf...dat is echt niet normaal...als
je USA President bent...om dat... te moeten doen... allemaal tegelijk...Hier en Nu...

Dat gaat ten koste van het ene of van het andere of van de Gezondheid van Mensen...of van die Partij...
om in deze tijd...zo erg veel te moeten doen...
het mist alle Natuur... in die mens...ze maken er een Robot van...

Rutte die Premier is ...van een land ...en sinds de EU erbij...ook dat nog ...moet bij houden...en ook dat nog
de Huis en Tuin en Keuken dingen gebrei van De Koning,...(Ik denk dan...zijn ze niet wel ...tegenwoordig)
Dat gaat ten koste van
het ene of van het andere of van de Gezondheid van Mensen...of van de Partij...om in deze tijd...zo erg veel te moeten doen...

Kortom
ik denk ondertussen vaak... aan hele andere dingen...dan aan wat op TV gaande is...en zoek dat weer op bij
uitzending gemist...sommige programma's althans maar...

Moet ik alsnog gaan oppassen...of ik niet denk aan...het Ministerie van Koninkrijkszaken...is het hun pakkie An...niet?
Alles wat die Koninklijke Gasten doen en laten...ipv iedereen valt er die keiharde Werker Premier erop aan...die alweer
in een Code Oranje land zat...te Brussel...(Zelfs daar geen erg in had)

En moest oordelen over ...De Koning... die met gezin...in een Code Geel land was...
De gektes van nabij... is er opeens ...mee gaande...

Ik had visite en die zei...zie die slijmerd is...van Blauwbloed...hoor wat die allemaal zegt nu...
Ik zei
moet je al die Binnnlandse spionnen is horen...weet je wel...die alles al verkondigen
wat de Koning en de Premier en de Minister Morgen gaan zegggen...leggen zij een dag tevoren al aan het Volk uit...
Moet je ze horen... moet je haar horen...die van de NOS...of De Koning alles nu bij het Volk heeft verbruid...

Maar...Waar zijn ze in wekelijkheid op uit...

De Koning heeft het verbruid...en de Premier miste het juiste zeggen aan hem...heet het...
Oja De Verkiezingen naderen...(denk ik dan)...ze hebben niet eens meer door...tov
De Koning...Het gaat nergens over...want...
We mogen ...nog steeds... naar een geel Code land...maar niet naar ...een Code Oranje land...

He Jeetje...
moet ik... die video van Uitzending gemist...nog een keer kijken gaan...als ik er 3.4 van mis...weet ik nog steeds
niet...waar het over gaat...
Handig Uitzending gemist...

Het punt met ...Computer...Alfaritmes is...ook die alle Bedrijven opslaan en alle Regeringen etc.
Iemand moet het allemaal interpreteren...gaan...

Ze waren er helemaal van overtuigd toen...dat Hillary het zou winnen...vanaf 1 een paar etc.
en gingen kwaadaardig over Kandidaat no 2...doen alsmaar...

Lelijk over de Koning spreken...het Volk indoctrineren...Ik dacht ondertussen...
Als je niet voor de Koning kan opkomen...kies dan een andere baan...desnoods...bij een andere Ministrie...

want het is echt schandalig... wat er gaande is...ook via die slijmbal van blauw Bloed...en via de NOS...een paar...
en heel twitter aapten het automatich na...

Iemand schreef...zo kan je in wezen zien...wie je vijanden zijn en ook wie het schorum is...Wie kan dat als tip zien?
De Koning!

En wie kwam niet voor hem op...wel de NL Premier...

Wat typte LT er over?
Als je niet...naar waarhedens... voor de Koning kan opkomen...kan je beter een andere baan kiezen!

Wie?
De Premier!

He jeetje...moet ik weer die video op zetten...
Want die van de PvdA was in beeld...en zegt dat de Politiek moet er in investeren...

Ja ja....al vanaf eh...zijn dat de meest linke zinnen...Jammer dat zo'n Peter Jan H...niet vraagt waar haalt U het geld vandaan...
controleerbaar...
want sowieso vanaf Links Paars...hoe meer en in de Premie potten kwam...hoe meer het ging heten
geld tekorten...
omdat het eruit werd ghaald... om mee te investeren...in projecten die het nooit terug kunnen betalen...

Sinds dien inmiddels al 12 jaren...mist het voor de Gepensioneerden Jaarlijkse Index koopkracht verhogingen...

Zelfs als het nog nooit zo goed is gegaan met de Economie...geraakten die Potten
van het Volk steeds leger en leger...(De spaargelden potten van het Volk zelf ahw)

Rutte legde al een paar keren uit...de bodem van de Staatskas is in zicht...en toch komt er twee aan zetten
met een zgn. Fonds...van 50 Miljard...dat klinkt erg aaibaar...Wopke ed...

en nu die van de PvdA wilt 15 miljard inversteren...liefst nog veel meer...voor huizen bouw...
maar ...die ...willen ook altijd weer...die massale immigranten...uit een ver...Rif...oa oa oa...voor AH en CO en zo...en die moeten ook wonen...

Het schiet dus niet op...voor de eigen bevolking zo...In een mum hele wijken in steden lopen gedoekt...en hebben een huis...en werk...
Ik zelf heb niks tegen gedoekt...ieder zijns haars meug...maar...waarom... kunnen oa ...onze... Vitale Beroepen maar geen huis krijgen...
niet 1 jaar dat werd...7...8...9...10 jaren...wachten...

en Tiff met haar dochtertje wacht al jaren op een huurhuis met 2 slaapkamers...een zoon van mij al in de 50 wacht al jaren op een gewoon huurhuis...
ipv in dat ...super kleine...studenten studiootje ...met alles in 1... op 4 hoog...Middelbare nederlandse vnl mannen kunnen
niet aan een huur huis komen...wat op die leeftijd...inmiddels toch wel heel normaal is...gewoon te wonen...

Iemand pleurt een uienveld in No where...en roept dan er is niemand voor te krijgen
in Nederland...de Migranten stromen binnen ...wonen puur slecht en iemand roept ...van het Ministerie...daar
moet snel huizen voor gebouwd...voor die mensen...dat klinkt weer net zo als...
PvdA wilt 15 miljard inversteren...(met welk geld en waar vandaan exact!)(als vraag... ????????????(Pieter jan H??????
liefst meer voor...nog veel meer...voor huizen bouw...

maar die willen ook altijd weer...die massale immigranten...uit een ver...Rif...oa oa oa...voor AH en CO en zo...en die moeten ook wonen...
net als die uit Oost Europa...Het schiet dus niet op...

Ook niet met de normale jaarlijkse Pensioen verhoging...die loopt al 12 jaren achter...wgs...
er riep weeris...iemand...
PvdA wilt 15 miljard inversteren...(met welk geld en waar vandaan exact!)(als vraag... ????????????(Pieter jan H??????

(Want vanaf Links Paars af aan...er is in ons landje nog nooit zoveel ...gestolen en bedrogen en misleid
van het Volk...en met doorloop effectes...ed...)

(Legde ik...ook al is uit ...met de Koerswisseling ...van het jaar 2000 oa tov de Huren ed.en
dat het steel bedrag elk jaar groter wordt erin...)

Daar hebben de laagste inkomens en uitkeringen ed geen last van...die krijgen Huursubsidie en
toeslagen ed...dan gaat het over de groepen er boven met het Inkomen...die gaan ervan in de knel komen!
(Als het zo door gaat... met die (zwaar gedekte)...huur politiek...is straks plots... het halve land... dakloos!!!!)
Daar hebben de laagste inkomens en uitkeringen ed geen last van...die krijgen aangepaste Huursubsidie en
toeslagen ed...) (Dommen denken dan...we verlagen bij die de huur...of ze krijgen iets meer aan inkomen...
maar... dat spaart alleen maar
minder te geven...aan Huursubsidie uit...voor de Regering!) Wie het snappe snapt het...
het gaat...nl...over de groepen er boven... met het Inkomen...die gaan ervan...tm de
Middenstand aan toe... in de knel komen!

Jeetje ...ik moet nog steeds ...de laatste Gast goed kunnen horen...bij Uitzending gemist...
Want dit keer was het Tiff...die me alsmaar vragen stelde...
(Mijn eigen visites gaan altijd voor...dus ik deed de TV uit...)
Wat was je vraag? Over die zin van...In gemeenschap van de Heilige Geest...
Tja...dat schreef ik toch maar zo neer hier...
Ik ben geen Pastor en geen Dominee...en geen geloof...Ik tracht het welis uit te leggen...
de type oefeningen moeten ergens over gaan...ja toch...
dat is alles...
Vlgs mij is het hele Hiernamaals als hier de Aarde... allemaal Algoritmes...
(Schreef ik wel vaker...Alles is Wiskunde)
Ook Elk ding van ons...zit in een Getal...pos (of en of) neg
Geinig vind ik
dat het... zuiverste Middens...niet alleen Pos is...
Neem Hoofdfactor 14 is
Pos (14.14) Neg
Ach dat moet ik nu niet gaan uitleggen...al die Hoofdfactoren...ergens komen we plots of tzt terecht...met onze
EigenZielZijns Geest...
Om dat uit te leggen...moet je ahw alle Logaritmes gaan uitleggen...
ook hoe je er aan kwam dat die Hillary nooit USA President worden zou...
Alles is al bekend...waar we plots of tzt op uit komen...zit allemaal al in dat Eeuwige Algoritme...
Aardse Algoritmes zullen nooit 100% volmaakt worden...geen ene mens is nl zo volmaakt...om dat foutloos te kunnen doen...
We zijn er oa te recalcitrant voor...of te dom...te onnozel ed. dingen meer...
om maar wat te noemen...alles wat in een Algoritme programma gezet moet...wordt door een mens gedaan...op Aarde...
vandaar...

Rook af en toe een sigaretje met God...en je weet... al snel meer... dan eerst...blijft de tip...
Kom ik ga nu
nog 1x die uitzending bekijken...en schuift de onderbalk lat... van die video naar...van uitzending gemist...waar had de laatste
Gast het over?
Misschien typ ik daar ook nog is over...Fijne Zondag verder en eet ze straks. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 26 okt 2020, 22:14

Etage

Ik heb het nog gezien, donderdagmorgen, stond de latere bekerwinnaar, nog op de golftopic, later haalde je die weg.
Bleek, die je weg had gehaald, de winnaar van die 4 daagse wedstrijd te zijn. Je schreef wel eens, je hebt er net zoveel
pech mee, als juist het voordeel, met het veranderen van de 4 namen. Vaak zit de winnaar juist bij de veranderde namen.
Nu dus niet.
Ik zocht nog na, waar had je getypt in een verhaal, welke de volgende president van de usa wordt? Ik vond wel dit,
je schreef, als die Trump , nou zelf een server begint, heeft die daar straks, een leuke hobbie aan, bedoelde je dat LT?
Of heb je het nog duidelijker getypt ergens? Zelf vind je, voor de opbouw, van dat usa land, na corona,
die Trump lijkt je beter ervoor, dan die andere. Meer vond ik er nog niet over van je.
Vind ik wel een mooie gedachtes LT, als alle mensen , die ergens om, thuis moeten blijven, de heilige hostie
en een beetje wijn, opgestuurd krijgt, of door vrijwilligers gebracht worden., zodat die ook, kunnen mee doen,
tijdens de tv of radio uitzending. Volgens mij hebben , de andere christelijke kerken, ook zoiets, met brood en wijn,
Grappig ben je wel, zo meelevend ook, terwijl je er zelf, niet eens van bent. Ha ha haaaaaaa
Nou meid, hou je taai, je hart is gelukkig goed. Mooi om te weten! Jou kennende zal je wel zeggen, daar neem ik een
bakje koffie op, met een lekker sigaretje erbij. Ha haaaaaaaaaaaa
We moeten afwachten, of ze de corona maatregelen, nog strenger gaan doen, en dat dan precies, met de feestdagen gaan doen. Dat
kan er dan nog wel bij, bij je weet wel. Als het aan jou lag, schakelde je, het medische leger in, en maakte die de baas er over,
en liet alles naar airport Leliestad brengen , dat staat er toch, te niksen daar! Dan kunnen de ziekenhuizen, gewoon hun werk blijven doen!
Maar dat zou je, met golf 1 al hebben laten doen, als jij de baas van het land was. Jammer dat je de politiek niks, voor
jezelf hebt gevonden. Nou meid, in een volgend leven misschien. Ha ha haaa
Ik wens jullie, allemaal, een goede week toe. Knuf van Ans :P met een corona.........Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 okt 2020, 03:27

Ageren... :)

(Je zucht in Corona tijd...Ans...lijkt me wel wat...maar en zucht met Corona...lijkt me een ander verhaal...

En ja Airport lelystad...schreef ik al over... tijdens golf1...met misschien nog zo'n paar gebiedjes apart...er voor... in het land...
want
ik blijf het... echt kolder idoterie vinden...een dodelijke ziekte...naar Ziekenhuizen te brengen...

Je kan zo'n Pandemie Virus ...wel met een Oorlog vergelijken...oorlogen zijn Legers voor...om die te bestrijden...die
zijn getraind er voor...Daar zit al snel... een lands logostiek denkwerk in...om het juiste te doen of juist te laten...

Overigens hebben de Nederlandse Legers
ook Medisch Personeel...Vandaar mijn gedachtes was toen al... meteen met Golf 1...zet het Leger in!
Laat die de baas zijn
over dat hele Corona gebeurens...over welke maatregelingen er wel ...en niet nodig zijn...door
de gewone Burgerij...Want het loopt ze al snel... uit de hand...die er nu over gaan...(vond ik tijdens Corona Golf 1 al)
dan kunnen de Reguliere Ziekenhuizen hun gewone werk weer doen!

Dan hebben ze het weer ...over goede ventilatie op TV...en altijd weer snappen er dat niet...ze denken gooi alle ramen open...
ipv Goede Ventilatie...dan gaat het over Apparatuur...

Vandaag hoorde ik die oude van Max zeggen...dat die thuis de ramen open heeft...

Door die niet snappers...krijg je zulks...
vb.
Ik lag 2 dagen plots in het Ziekenhuis...in het hele gebouw was... het al erg koud...maar op de Kamer al helemaal...
Ik net gedoucht dacht rillend...Wat is het hier toch...te gevaarlijk voor me...zag opeens dat boven mijn hoofd een Groot Bovenraam open
stond...Was vast erg lekker tijden 30 Graden...maar het was nu 17 graden...en met een koude wind...Ik zag door de openstaande deuren van de Kamertjes
een oude man to mijn Kamertje zitten...onder een open raam...ik zat er net zo bij...Moet je mi. niet bij zieken en bejaarden sowieso doen...
de meeste Mensen... op de Wereld gaan dood...aan Longontsteking nl. (Niet eens aan Corona maar aan de open ramen...)

Je zal er op een Corana zaal liggen...en om de haveklap moet er iets bloots voor een prik of Onderzoek ed...
Zonder Corona kan je er ook dood van gaan nl. Als mensen gaan rillen...jong en oud!

Komt bij ...sinds de Penicilline van de Dierenartsen volop gegeven aan de Kippen oa...is misschien wel half Nederland
resistent voor Penicilline geworden...Ik ben er ook eentje van...vanaf op TV eet meer kip ipv vlees...dat is gezonder...

Ik moest ...naar een Onderzoek ...in hetzelfde Ziekenhuis...toen ik al weer een poos thuis was...en wel voor de Hart zaken...ze denken...nog
maar sinds kort... dat veel
Herseninfarcten... vanaf stoornissen in het Hart kan komen...Dus krijgen die mensen zo'n totaal mogelijke Hart Onderzoek...

Ik me extra warm gekleed er heen...Kom ik in dat Holter kamertje... voor de plakkers ed...moest ik van boven bloot voor...ik
voelde me lekker warm nog door de warme kleding...plots een waaiwind over me heen...Ik keek gelijk naar boven...en ja hoor het bovenraam stond open...
dat moet voor de Corona hoorde ik zeggen...(Leuk met 30 graden zoals pas) Maar met inmiddels 14 graden...met vocht wqaai koude over je heen...en ik als ...toch al een oud mens...
en resistent voor Penicilline...dacht...wat eng doen ze... in dit Ziekenhuis...Als het over goede Ventilatie gaat...(Doorene
Maurice de Hiond bv)...gaat het over
Ventilatie Apparaten...en niet over... open ramen...

Ik had vroeger
zo'n oude Huisarts al wat richting pensioen...die wilde welis snappen...waarom mijn Tweeling Kotertjes alsmaar zo verkouden bleven...
Ik zei...zo kwamen ze al vanuit het Ziekenhuis...na de lekkere veilige warme...Couveuze perode...in het volgende traject zaaltje...

Dan kwam die... daarvoor even langs...even een bakkie halen noemde hij dat...
Keek rond en zei...Ben je een Moeder hier of Verpleegster...Hoezo?

Wel alles is hier
veel te schoon...zo bouwen ze geen weerstand op...en dat open raam...terwijl ze in deze Kamer liggen...Foei...

Je mag alleen de Ramen er open doen...als ze juist niet... in die Kinderslaapkamer zijn...Ik (als toen 55 kilo)...kreeg dus op m'n vet...van de Huisarts...nooit meer doen...luchten met mensen ...in dezelfde Kamer...als het buiten koud... nat ...wind... storm... weer is...
Luchten moet je doen...als er niemand ...in die kamer is...

Wat maanden later...even een bakkie...Hij kreeg koffie en nam een sigaretje en ik ook...He he even bij komen...zei voor mij dan die
oude man...(Vroeger rookten de meeste Dokters nog...ze werden vaak beren oud...geen idee waarom ze het moesten gaan laten...sindsdien worden ze bij massa's niet meer oud...halen velen van ze de AOW leeftijd niet eens meer!)

Ik zei...de Kinderen spelen daar...ook in de Huiskamer...op een dikke doek...liggende...mag dat wel roken ? Hij zei... als je alles bij ze
weg houdt...ze maken geen weerstand...het worden dan ...overal allergische Kinderen van...en snotneuzen kindertjes zie je ervan vaak...
Dat was weer een ander nieuwtje...voor me...

Ik zei... ik rook nooit in de Kinderslaapkamer...Dat vond die erg oke...maar in het gezinds huiselijk gebeuren...scherm ze niet steeds af...
van alles en nog wat...
Nou ja ...alleen... in mijn ogen dan...weet zo'n ouwe hoge Ome...meer dan ik wist...en was altijd benieuwd waar die de
volgende keer mee aan kwam...

De volgende keer...Dokter zei ik...als ik...in de Zandbak ga met de Tweeling in het park...neemt de Oudste steeds happen zand...
Zei ik
nogal erg bezorgd...O geeft niks...dat schuurt de maag...hoorde ik aan...die dat doen... laten het vanzelf ...op een dag...

Ja maaaaarrrrrrrrrr.... er komen ook honden en Katten in die zandbakken..en Vogels die er boven vliegen...dat is toch erg goor...en
eng ook...zei die...erop...daar krijgen ze ...nou juist weerstand van...waar vooral...alle Moeders zich van kunnen dood griezelen...
met wat kinderen in huis en er buiten allemaal kunnen doen...Hij vroeg me...vertel eens iets over jezelf van vroeger...waar je nu
bij je Kinderen... van zou gaan griezelen...Ik nadenken en zei...we speelden ...na school...onder een brug vaak
en de ratten liepen over onze schoenen...

Nou zei die...dat bedoel ik dus...gezien jouw eigen weerstand...die is bij Mensen...in de vroege jeugd... opgebouwd ...of niet...

Altijd ...had die ouwe wel wat...en inderdaad...de oudste... liet opeens op een dag...het eten van zand...

Ze werden groot en ze waren eigenlijk nooit ziek... zelfs de Griep kregen ze niet...toen ze Volwassen geworden waren...iedereen met
Griep...maar die 2 van mij niet! Zelf had ik ook nooit Griep...Daar zijn bazen dol op en afd Hoofden ed leiding gevende...personeel
dat zelden of nooit ziek is...

(Dat hebben ze... aan die oude Huisarts te danken...en ik luisterde erg goed er naar...en zette geen raam meer open...als
m'n Koterij in hun Slaapkamer was...pas als ze naar de Huiskamer kwamen of later als ze naar school waren...luchtte ik het huis...met
open ramen...en deed de ramen weer dicht...als ze thuis kwamen...
Nou open ramen...bij zieken en oude mensen en bij Baby's en Peutertjes...
kan geven Longontstekingen...of gewoon vaak virussen opvangen...oa Verkoudheids Virussen...en in deze Corona tijd...moet
je kijken ...wat ze in dat Ziekenhuis doen...bij de zieken...de ramen open... ook met koud weer!

Alles voor de Corona... heet dat...maar ze vingen wat op...maar weten niet... waar de Klepel hangt...Ventilatie ...was
welis het Onderwerp...ook op TV...dan gaat het over oa Gebouwen Ventilatie Apparatuur
en niet over de ramen open zetten...en ook dat nog...zelfs tegen over elkaar...dat open zetten...doen ze dan...
doen ze sinds eh...op TV was...over Ventilatie...

Vandaag... die van Max die ouwe...zei ...dat bij hun thuis de ramen open stonden...tegen
de Corona...(en dat met 12 grad4en op de dag...)...(Ik dacht gelijk ...die ouwe Huisarts van toen...had hem op z'n vet gegeven zeker weten...)
(Moet je
bij zieken en oude mensen... vooral niet doen...Ramen open zetten...alleen als de temp buiten 22 graden of meer is misschien...

Oke... ik kwam dus... uit dat Ziekenhuis... en ben gelijk de boel gaan uitroken...thuis...(Dat heb ik vaker uit gelegd) Als
ik ergens geweest ben ...of visite gehad heb...ga ik m'n neus tm...de luchtwegen uitroken...De meeste Virussen houden nl niet van rook...niet van
rokers...
(Dat weet ik ook...van die oude Huisarts van toen)...en met mijn Hart is niks mis...met mijn n u 77 jaar...ook al
rook ik al vanf mijn 15de jaar...Maar het echte linke is...een Virus of Bacterie
vooral...als je al is Longontsteking hebt gehad...zoals ik is... heb gehad...
en resistent voor penicilline bleek geworden...te zijn...
De pillen die ik toen kreeg...is mijn lichaams gewicht nooit meer de
gewone slanke oude ervan geworden...maar echt weg leek me die longontsteking nooit...als ik het weer voelde...opeens
wist ik het...ik ga de Virus... in mijn
lijf uitroken...dat is nu zo'n 2 en een half jaar terug...ik leef nog steeds...en nu in Corona tijd...doe ik datzelfde...als ik buiten geweest ben...

Over Buiten gesproken...Ik schreef het al vaker...als al die wegen en straten en pleinen en parken leeg zijn...de Chinezen...besproeiden
het hele Corona Regio gebied...telkens weer...
ook tegen huis winkels en gebouwen aan...en hier...
helemaal niks...ze denken
als nou iedereen... in de huizen blijft...gaat het wel weg...om plots alles mag weer los...en het hele verhaal begint opnieuw...
de Virus is opeens ook weer los...
steeds strengere Maatregelingen...maar de straten besproeien...doen ze nog steeds niet...

Ook niet onder tunnels
waar de Jongeren met 300 a 400 feestvierden...ipv te zeggen...neem de troep mee....anders wordt het alsnog een vette boete
en dan... als ze weg zijn...de Spuitsproeier erop...waar Koterij jongeren...samen schoolden...vooral...

Nou ja...ze apen wel... de Chinezen na...met Maatregelingen...maar het misschien wel...het aller belangrijkste aapten ze niet na...
en wel alles...maar dan ook alles... buiten werd ...Besproeid met hychieniche middel...en misschien in de nachten nog wel daar...in dat China!

Zo dat was weer een aparte type-oefening...Trusten allemaal en gezond weer op...Knf van LT) :roll:

PS.
(Een van Disseltje...noem ik dat...
Dat veel mensen het niet snappen... het fout doen...dan heeft een Mondkapje geen zin...)

Dit is zo'n vb....
Ik zag een Schooldirekteur... (Een van Disseltje)...op TV vandaag...
zei tegen een Kind...op de gang...mondkapje op...Zelf had die (zoals erg velen doen)...z'n neus er buiten...
(of ze allemaal debielerig aan het worden zijn...lijkt dat ...bij Hoog tm Laag is zulks te Zien...)
(Misschien moet die Direkteur... nodig een Sigaar...dan snapt die ook vast weer meer ...dan eerst!)
Want...
De tip is...
Virussen nestelen erg graag... om te beginnen in de neuscellen...vermeerderen zich daar dan...en en gaan
dan pas...de luchtwegen in...vooral de Corona Virus! :shock:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 27 okt 2020, 14:04

Eren

Ik las dit
https://www.ad.nl/arnhem/van-vollenhove ... a2acfdf7b/
En dan te bedenken, dat alles zonder 1 klap kan, met dat.
Ze schijnen niets geleerd te hebben van laatst, in overijsel, was ook uitgebreid , in het nieuws er over.

Ik heb leuk nieuws, ik heb een huis gevonden, met 2 slaapkamers.
Net wat lt hier weleens voorspelde, dat ik in mijn buurt, niets zou vinden en krijgen, dan zou het, een stuk verder worden en
dat is nu ook het geval, in een totaal andere omgeving is het, wel goedkoper, dan ik nu heb en groter is het er ook.
Me dochtertje krijgt nu, eindelijk, een eigen kamertje. Ik kom wel verder te wonen, dan ik nu, van iedereen af woon.

Ik moet nu, alles in dozen, gaan inpakken.
De rest doen de verhuizers straks. In en uitpakken.
Me werk zit ook daar in de omgeving, dus daar blijf ik gewoon bij.
School vlakbij, voor me kind en erg veel bos om de hond goed uit te laten, is er.
Ik kan de 29ste de sleutel halen. Ik ben er erg blij mee!

Zeg lt, over het klimaat. ik heb er nog nooit van gehoord, alleen van jou. dat
je je zorgen maakte, over zonnebrandcremes en make up, als mensen gaan zwemmen, in open water
het de koralen kost ea dingetjes, in zee aan de kusten.
Ook heb ik nooit gelezen, dat er ook maar iemand, zich druk maakte over het water, op de noordpool.
die aan alle kanten, met ijsbrekers, worden open gemaakt en gehouden.
Maar als je er lang over nadenkt, ga ik het steeds meer snappen, wat je ermee bedoeld, als
het om het wereld klimaat gaat en je juist, die grote ijsbrekers daar, juist het grote gevaar vindt, met
de opwarming, van de aarde.

Ik wens jullie een gezellige dinsdag toe. Liefs van tiff. :? :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 okt 2020, 13:21

Rente... :)

Afbeelding
(Wat een leuk nieuws Tiff...
Eindelijk na jaren op jezelf dan maar gezocht
een huis ...met 2 slaapkamers...gevonden...is groter ...en... nog betaalbaar ook...met
een tuin die tigs groter is en voor en achter een tuin...
Wel verder van je familie en je vrienden af...maar gelukkig is het nog wel met een
redelijke afstand...Fijn dat je werk Zorgcentrum...ook daar is...dus kan je je baan gewoon houden.
Misschien gaat het je nu is ...mee zitten meid...met zo'n mooi ...start begin...in die nieuwe omgeving...
Dat ik gelijk had...met erop te voorspellen...al wat jaren terug...dat ligt aan het type omgeving waar je nu woont...
Van zo ...een hetende Chrrrrrrrristelijke dorp...moet jij het niet van hebben...daar is zo op te voorspellen...
Dat het precies zo uit kwam...is dus simpel te verklaren...Alles is gedrag...schrijf ik vaak...Het gedrag van veel
hetende fundamentalistische Christenen...als je die eenmaal kent...is dus (door zo'n iemand als ik)...op te voorspellen...
In feite zijn er... tevelen ervan...zo slecht als een deur...en zijn ze niet slecht...dan wel vaak...te dom...als ze niks
snappen...snappen ze ook niks...(Zou Ans zeggen)
Erg veel ...Van Disseltjes...zijn dat...vb Met een Moindkapje op is niks mee...maar velen doen het fout...daar is
van alles mis mee...en dan heeft ...zo fout...een Mondkapje op...ook geen zin...)
Dus
al jaren... jouw aanvrage
om een huur huis te krijgen...met 2 slaapkamers...ipv 1...voor jou en je (inmiddels schoolgaande) kind...
dus als ze niet perse slecht zijn...dan wel...als ze niks snappen...omtrent het Onderwerp...dan snappen ze ook niks...

Ik vroeg me laatst af...is dat een bijverschijnsel sommige Virussen...ook met die
Corona Virus...verspreiding...ze lijken zo debielerig...zo dom...aan
het worden...allen met
hun neus... buiten het Mondkapje...op...
(Van Disseltjes... zie je dus overal wel in het land ...en ook erg veel...er buiten...) (Te dom... om te snappen...hoe het dan wel moet...)
(Die van Dissel van het RIVM...voorspelt ook z'n gelijk...(De domheid...neemt niet af ...maar toe...in het land...als de Maatregel is...zet
een Mondkapje op...Als ze niks snappen...omtrent het Onderwerp...snappen ze ook niks...)
Zo zag ik jouw aanvrage voor een huurhuis met 2 slaapkamers ook Tiff...
Als ze niks snappen...snappen ze ook niks...anders had je wel gelijk Tiff ...een huurhuis gekregen met 2 slaapkamers...ipv met 1...in die
Christelijke Gemeente...
Voorspellen is vaak zo moeilijk niet...alles is nl gedrag...ook met de Mondkapjes op en zo wat...
Als ene van Dissel vindt...dat heeft geen zin...allemaal een Mondkapje op...en het later toch moet...kan je mi.
de van Disseltjes ...z'n gelijk...er zo uithalen...(Te dom om te snappen...hoe het wel goed juist moet!)
Viel mij op...
dat juist
de land Top baners...het vaakst ... het Mondkapje fout op doet...en er nauwelijks verschil is met...
tm Top...Geschoolden... en... Nauwelijks tm...Ongeschoolden ermee...gaande is...
Dus van Disseltjes...(Zo noem ik het maar)...kan je overal waarnemen...Als ze niks snappen...bv die achter de Loketten...van Gemeentes...
dan kan je er jaren de dupes van zijn...
(Van Disseltjes...zijn niet per definitie slecht...maar te dom...tov het Onderwerp...) (Je hebt er weinig tot niks aan...zou van Dissel zeggen...met allemaal
moet een Mondkapje op...(Want als tevelen...Als ze niks snappen...snappen ze ook niks...omtrent het Onderwerp)

Ik zag op TV pas een Middelbare School Directeur...Ziet wat Kinderen op de gang lopen zonder Mondkapje op en zei...Mondkapje op...
maar zelf...met wel een Mondkapje op... heeft die...z'n neus er buiten...(Op en Top een van Disseltje...is dat tov het Onderwerp!)
Viel mij op...
dat juist
de land Top baners...het vaakst ... het Mondkapje fout op doet...en er nauwelijks verschil is met...
tm Top...Geschoolden... en... Nauwelijks tm...Ongeschoolden ermee...gaande is...
(Onthou
het maar...van Disseltjes...als je erop gaat letten...pas dan op...zelf...niet in de Burn-out te geraken...zo erg veel
mensen in het land...zijn ...van Disseltjes...ook en vooral...op TV te Zien!

Te Dom te stom ...om achter een Gemeente Loket te zitten ...als beslissers...Je lijkt er wat aan te hebben...net
als aan het Mondkapje...maar is die ...een van Disseltje...als de beslisser's...heb je er in feite...weinig tot niks aan...
dat is dan ...je pechs al...met je hulpvragen aan bv oa oa oa...Gemeente loketten...
(Er zijn zelfs Gemeentes...waar ze de Vaccins niet eens halen...zelfs ...die van de Polio niet...Hun Kind of Kinderen zitten
dan met...Van Disseltjes Ouders...Dat is dan hun Pechs al...van die Kindertjes!...In zo'n van Disseltjes Gemeente...)
Het moet een Mondkapje...als maatregel...maar ze dragen het op de Kin...of de Neus erbuiten...of als er een Camera voor hun neus komt...
zetten ze het Mondkapje af...op straten en zo wat...O Ijdelheid der Ijdelhedens
is ook nog wat...bij dat...bij die (te dom om te snappen)...bij die Disseltjes figuren...ook nog zo Ijdel als wat...
Nou ik ga de hele Corona-19 Virus routes...niet uitleggen...maar op TV ...Zie je nogalis...dat die van Dissel...in wezen...geen
ongelijk heeft...als die zegt...de zin er niet van in te zien...van het Mondkapje...door de gewone Burgerij...(Maar
weer wel...bij de Medisch personeel ed)(Weinig tot niets gezien aan ...van Disseltjes...bij Medisch personeel...is dat...)
Maar bij de rest in het land...Voorspellen op z'n van Dissel...is dus ook wat...
Ik zei welis tegen Tiff...wil je een ander huis,...moet je er zelf achterheen...(Wedden dat ze er dan eentje vind...veel verder dan haar eigen Mantelzorg Moeder woont
en vice versa...zij voor die Moeder...indien nodig...) Tiff heeft werk...dat kan welis uitlopen...of om fyles extra al...Ze belt haar Mantelzorg Moeder
ach Mam...wil jij m'n Dochtertje van school halen...om zulks al...Mantelzorgt half Nederland voor elkaar)
Dat is dus...maar zo nu niet gaande...als mensen steeds verder wonen gaan...van hun Mantelzorg af...om dit en om dat...
om zus en om zo...om hier en om daar...etc.

Dus ik zei tegen Tiff gisteren...toen ze gezellig even langs kwam...Vraag meteen aan buren daar...dingen...welk bos mag m'n hond los en waar niet...zulks dus...wel vragen aan iemand die een Hond heeft...Ja maarrrrrr ik heb het nu extra druk...niks ja maar...mijn tips
zijn zelden of nooit (van Disseltjes tips)...Vraag ze welke Huisarts...Dokter ze hebben...en bevalt die?
Hoe dat ook zij...opeens ken je al wat Buren zo...misschien zelfs met een Kind of Kinderen op dezelfde School...als waar
jij je Dochter op wilt hebben...(Een soort van vice versa Mantelzorg...kan er dan maar zo erin zitten...door even lang de nieuwe buren te gaan
met een vraag...) Tja je moet toch wat...met je atijd Mantelzorg Mams...die ook werk heeft...maar waar je misschien op een dag
toch niet meer van aan kan...de afstand is te ver...om even je Kind van School te halen...voor je...om maar wat te noemen)

Hoe snel...veel hetende vrienden...een van Disseltjes blijken...vanaf verhuisd...zal ik niet over gaan uitwijden...maar
opeens...kan je er niks meer van op aan...of zelfs...zij van jou niet...je woont te ver...voor ze...als dank
van de Disseltjes rij...van achter Gemeente Loketten...
Om je niet te ontmoedigen...is de tip zo slecht nog niet...vragen te stellen...aan bijna alle nieuwe buren van de flat...
(Misschien ontdek je dan
gelijk al...daar wil ik niks mee...) Maar...met wat anderen wel...die met Kinderen en die met... een Hond...om
maar wat te noemen...die in nood...ook wat kunnen betekenen...voor je...vice versa...)

Nou meid fijn hoor...je hebt eindelijk een huis met 2 slaapkamers...(Wat je natuurlijk al gelijk toen had moeten krijgen!)
Maar waar ik op voorspelde...dat lukt je nooit...via die loketten daar...(Als ze niks snappen...dan snappen ze ook niks! die van Disseltjes
in die Gemeente...)
(Ik ga nu niet uitleggen...hoe die van Disseltjes er kwamen...in veel beroepsbanen...vanaf Links Paars...)
Maar alles aan Links Paars de schuld geven...terwijl...die School Directeur...een van Disseltje...is...Hier en Nu...
Tja...
Toch blijft de tip...voor in het Stemhokje...bekijk al die dingen is...vooraf is...want anders wordt ons landje ...nog dommer...nog stommer...
dan... al die van Disseltjes...in het land... al zijn...daar hoef je niet ...de onderontwikkelde landen... van op na te kijken...zelfs
de mama's in verre landen... lopen met de neus buiten hun Mondkapje op...en gaan overal langs...Ik bedoel maar
iedereen... kan welis een van Disseltje zijn...maar pas dan op... soms kan het... totaal slecht uitpakken...en ...waar nu weer mee?
(Als die
School Direkteur ...met z'n neus er buiten...de gangen over loopt...en Corona krijgt pos...wie geven ze dan
de schuld...en leraren ...die bang zijn te werken...op scholen...wie geven ze de schuld...Ik bedoel maar...Mensen
van Disselen wat af...maar hebben vaak ...niet door...zelf... een...van Disseltjes... te blijken...:shock:

Net op TV gezien

2 filmpjes ...van Amref Dokters...Afrika vliegen overal naar toe...Zij...de Dokter...in het ene filmpje
als ze al... een Mondkapje op zet...draagt het Mondkapje
op puntje van de neus...of zelfs...met de neus erbuiten!
Dat is...
Het meest te zien op TV
(#Een van Disseltje is...Ze lijken nodig...(De Mondkapjes...maar in wezen...heb je er niks aan...(wgs de slechte uitkomsten ervan
tijdens al of achteraf!)
(en niemand ...zegt er wat van...zegt ze... niet de waarheid...ook
de
Camera Mensen ...waar dan ook of Reporters...) niet!
Niet tegen... de School Direkteur in Nederland... en niet ...in dat Afrika!)

Nog zo iets...Kan is gewoon gezegd...op TV...met half Lockdown en hele...
Iedereen die de Buitendeur opent...moet een Mondkapje op en
die aanbellen ook!
(We Disseltjes wat af...Juist erg veel Bejaarden
openen de buitendeur ...zonder Mondkapje op...en openen ze ...de buitendeur
(met elk weertype op ze af...weer en wind en storm en regen...op ze af) en
ook dat nog...met kleding aan
die ze ...in de warme huiskamer ...aan hebben...zonder Mondkapje op...openen ze de buitendeur...
ook voor die... overal langs gaande ...deurbellers...)

Kom genoeg... getyp- geoefend...Fijne Woensdag verder allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 okt 2020, 00:21

Tegendeel... :)

(Over van Disseltjes...

Dit is een vb van een...dat is een...van Disseltje...Afbeelding
Als je TV kijkt...en er groepen op zijn...zie je alsmaar...van Disseltjes er tussen...met de neus buiten het Mondkapje...
die gasten komen op het werk en kerk en school en uit en thuis...
Waarom de Reporters en Camera Mensen er niks van zeggen...tegen ze...is ook erg apart...met die van Disseltjes voor de Camera...
in beeld...

Die van Dissel...van het RIVM...vindt dat een Mondkapje geen zin heeft...omdat veel Mensen er fout mee omgaan...
Als iedereen het... wel goed doet...heeft een Mondkapje op wel zin...vindt van Dissel...
Maar nog steeds
barst het van ...de Disseltjes...ook en vooral...op TV te zien...
Al die van Disseltjes... geven van Dissel gelijk...met zijn uitspraak... Dat een Mondkapje op... geen zin heeft...
als het...van Disseltjes zijn...
Afbeelding

Ondanks Mondkapje op tm de neus...is dit toch ...een Disseltje...
Afbeelding
en deze ook...is een Disseltje
Afbeelding
(bij de Premier... zie je ...op bijna alle foto's hem... met Mondkapje op...als een Disseltje...
wel een Mondkapje op...waarvan van Dissel van het RIVM van zegt...het heeft geen zin zo
een Mondkapje te dragen!)

Virussen zijn superkleine beestjes...die mee in de lucht dwarrelen...Mondkapjes op punten van de neus...geeft ruimte zat
om via de luchtstroom...Virussen naar binnen te laten zakken...het Mondkapje in...de neus in ....De
meeste Virussen gaan zich in de Neuscellen nestelen...en vermeerderen...dat zakt dan via de keel verder ...de hele
ademhalingsstelsel in...De Covid-19 vernietigt dan de longen...

Oke alleen in de neus...dat hebbende... en er zelf...niet ziek van zijn...die
komen ergens...uit en thuis...

De Disseltjes...geven Van Dissel gelijk...dat Mondkapjes in feite geen zin heeft...omdat erg veel
Disseltjes
Mensen... het niet goed gebruiken...en vanaf het Mondkapje af...uit of thuis of op het werk...zelf wel
de Virus kunnen doorgeven...aan anderen...Als ze er al niet zelf ziek van worden...denken ze vaak
er is met mij niks mis...tot op een dag...misschien toch wel...

Deze als vb.
als het...van Disseltjes figuren zijn...hebben ze via zichzelf...opeens pos Corona!
Afbeelding

Kort gezegd...Mensen die het Mondkapje... niet tm bovenaan de neus hebben...

Afbeelding
kunnen ook zichzelf besmetten...
door binnen gedwarrelde...Virussen... in het eigen Mondkapje...of via de neus er buiten...
worden ze er zelf niet ziek van...kunnen ze toch anderen ziek maken...wgs er kunnen Virussen in de neuscellen zitten...
elke Nies en Hoest ...is al een gevaar ...uit of thuis of op het werk... elke keel opzettende gesprekken...naar
anderen toe... ook!

In wezen moet je alleen het mondkapje op en af doen...via de oren...en niet in het Monddoekje grijpen...om af te doen...mocht er
virussen op het doekje zijn...zit het dan aan hun handen...

(Wat handen van Mensen
allemaal kunnen doen...is een boek van nabij...dat is...teveel... om op te noemen dus...)
Deurklinken aanraken bv...en een volgende persoon ...raakt ook die deurklink aan...en wrijft in het gezicht...etc.

Bij Op1 legde iemand uit... via beeld...hoe het Mondkapje goed op moet en
behandeld moet...gelijk ging half Twitter er overheen...Of we Kinderen zijn ed.

Ik noem ze geen Kinderen...maar van Disseltjes...
die overal wel... te Zien zijn...ook en vooral... op de buis!

De Disseltjes...geven Van Dissel die van het RIVM gelijk...dat Mondkapjes in feite geen zin heeft...net zolang er
erg veel
Disseltjes
Mensen...blijken te zijn...die het Mondkapje op...niet goed gebruiken...

Nog een Disseltje...
Afbeelding
en
Nog een ...Disseltje...
Ruimte tussen neus en mondkapje...is om Virus...problemen ...vragen...
Afbeelding

Trusten allemaal....Knf van LT)Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 29 okt 2020, 11:15

Deelbaar

Ha ha ha Een land vol met Disseltjes
Nou meid, je kan ze inderdaad, volop op tv zien
en op de straten en in winkels.
Het snappatroon schijnt niet erg hoog te zijn in ons landje.
Ik las dit
Nieuwe campagne tegen roken: ‘Net zo lang tot ze definitief stoppen’
Zal jij wel van vinden, ze snappen niks.
Want de meeste virussen, kunnen niet tegen rook, niet tegen rokers.
Jou kennende, zal je wel denken er over, voor wie lobbyen ze eigenlijk er mee,
om anties te doen, over een product, waar mensen anderhalf keer, zo oud mee geworden zijn massaal.
en het gaat ze helemaal niets aan zelfs!
De georganiseerde criminaliteit, is tegenwoordig goed geregeld, zei men gisteren op tv.
Maar de vraag blijft, waarom snappen tegenwoordig, zoveel mensen niets meer?
Ligt dat, aan het alternatief, van het rokertje?
Hoi Tiff, eindelijk, een normaal huis heb je, zelf gevonden.
Zal je wel erg blij mee zijn, je kind eindelijk, met een eigen slaapkamer, en jij dus ook.
Lt vandaag begint je golfhobbie weer. Succes ermee.
Dat verdwenen meisje, is gevonden. Knap werk van de politie!
Allemaal een goed weekend. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 okt 2020, 11:56

Baarmoeder... :)

(Dit vind ik... ook een...van Disseltje...
https://www.nu.nl/283961/video/jetten-t ... -even.html
Jette die besmet is met Corona en de deur open doet zonder Mondkapje op!
Iedereen had er kunnen staan...ook vlakbij...
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/rob-jett ... ence-force

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb volgende week een afspraak bij de Neuroloog...omdat die graag wiltt weten ...hoe het bij
de Cardiologische Onderzoek is afgelopen...met me...

Ik dacht zo in Corona tijd...kan zo een afspraak consult ook per Telefoon...
Ik bellen naar dat Ziekenhuis...werd doorverbonden naar die afdeling...Receptioniste...
Ik legde het uit...Het kon...ze noteerde het...en vroeg
Bent U verkouden? Hoest u? heb u Koorts?

Ik zei ...de afspraak is pas volgende week... en per telefonische Consult...dus doen die vragen er niet nu toe...
zei ze ...maar dat is de regels...van het beleid...We moeten het vragen...aan de Balie...

Ik dacht wanneer gaat men weer is normaal zelf nadenken...in deze tijd...

Mensen in ons land zijn zo erg geschoold tm gevakschoold...en dan zelf niets meer nadenken> Wat is dat voor geks?
Dus
ik heb ...nu...een week voor die afspraak...de Balie aan de Telefoon...en ze vraagt...Bent U verkouden etc.
Ik ben gewoon thuis en heb die persoon...van die Balie...gewoon aan de Telefoon
en de Consult telefonische afspraak... is volgende Donderdag...
Waar slaan zulkse vragen dan op? Nergens toch!
Ja maaaaaaarrrrr dat moet...hoort bij het beleid...hoor ik aan...Ja inderdaad denk ik...maar wel als ik voor ze sta...
bij die aan de balie...om nu naar het Consult bij de Specialist te gaan...Maar ik thuis met een Telefonisch gesprek...voor
een telefonische afspraak voor volgende week...zulkse vragen op me af???
Dan denkt die persoon zelf niet meer na! Doet klakkeloos het beleid wat geldt als patienten
die voor de Balie staan...

(Ik denk altijd hetzelfde...Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen nog heel normaal nl...

Ik was dus pas bij de Cardioloog...voor de uitslag te horen...van een totale Hart Onderzoek gehad...
Ik zit er en Hij De Specialist begon meteen...Rookt U?
(Ik denk altijd hetzelfde...Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen nog heel normaal nl...)
Ja maaaaaaarrrrr zo'n vraag...dat moet...hoort bij het beleid...(Ik denk meteen...Waarom vraagt die niet het
meest gevaarlijke voor het Hart...Harddrugs!
Gebruikt U Drugs?
Maar de belangrijkste vraag... tov ...zit niet in het beleid...Maar wel...Rookt U?
(Ik vind...je moet altijd de waarheid zeggen...bij Dokters...anders kan je er beter weg blijven!)
Ja...alvanaf mijn 15de jaar en ik ben nu 77 jaar...
(Dan denk je ...zo in het hol van de Leeuw...om die vraag al...als eerste...
nou komt er... wat engs...)
(wgs... was niet een vraag...bij een vooronderzoek...maar... bij eindconclusie)
(Maar nee hoor...)(Misschien had die gedacht...dat ik ...nee...zou zeggen...op die vraag)...
Weet je veel...Wgs
Hij zei...
Uw Hart ziet er ...van binnen...Goed Mooi Prachtig Schitterend...uit...U hoeft niet meer terug te komen.

Nou mooier ...kan het mi. niet gezegd toch...(bij iemand van 77 jaar sowieso niet)

Is ook zo'n vb van Automatische Klakkeloosheid...want om de uitslag al...van da totale Hart Onderzoek
is die vraag helemaal niet nodig zelfs...die doet er niet toe zelfs...maar toch doen...doen ze
zonder zelf na te denken...klakkeloos...volgens... het beleid er...
(Ik denk dan altijd hetzelfde...
Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen nog ...heel normaal nl...

_____________________________________________________________________________________________________

Ik had dus een herseninfarct...en moest van de Huisarts naar de ...Spoedeisende Hulp...in het Ziekenhuis...
Wij m'n Mantelzorg Zoon en ik er naar toe...

Een pokken end weg is het... Kom je er aan...een klein bordje te zien...Spoedeisendehulp...pijltje...erop...
Kom je in een heel klein nauw straatje...voor ongeveer 15 auto's kunnen er Parkeren...
Allemaal vol...die plekken er...dan moet je wachten...tot er een Auto weg rijdt er...
(De tijd die nodig is...met een herseninfarct...om de juiste medicijnen te krijgen...is allang... zo ...voorbij!
Een pokken end weg is het en wachten tot er Parkeer plek is...15 minuten...
Aha eindelijk plek...Parkeer je er...en kom je de Auto uit...stap je in een
Waterige grondachtige modderpoel...wgs er is geen aparte rand gemaakt...tussen uitstappen en zijsmal tuintje naast
dat gebouw...en het regende die dag behoorlijk...
(Jullie zouden er is moeten gaan kijken...)
Niet te geloven...ergens zonder afdakje...staat een rijtje rolstoelachtig iets...M'n mantelzorg haalde er eentje...Ik erop zitten...
Leek gelijk
of ik met die herseninfarct...de blaas automatisch geleegd had...(Voor een waarnemend observerende Specialist!)
Mantelzorg Zoonlief zei...Ik heb nog nooit iemand ...met een Herseninfarct gehad...horen mopperen over de Architectuur van een Ziekenhuis...
Meestal zeggen die juist helemaal niks...of wat onverstaanbaars...
Ik zei...dan kan je nu al weten...de Herseninfarct bij mij...valt reuze mee...(Vergeleken met die van 12 jaar geleden)
Maar ook bij een ernstige ...dan komt er weinig duidelijke spreken uit...maar onderussen...zei ik...ze denken wel normaal...
maar het komt er niet normaal uit...het praten...Ach als je een kwartier moet wachten op een Parkeer plek...Ik legde
uit...De aangedane zenuwen en spieren...naar het Spraakmechanisme...is een andere route...dan het Denken...
Dus al klonk ik bijna debielirig ...met praten de vorige keer...het denkwerk ...bleef wel normaal!
(Dito met schrijven en typen en zo meer...)het denkwerk ...bleef wel normaal!)
Kwamen we aan in een super klein gangetje opweg naar de Balie ...pas dus...Bent U verkouden...Hoest U...Heeft U koorts?
Nee...(Maar ik vroeg me wel af...zo ja...wat dan? Dan mag je als Reguliere klant...naar huis!)of naar de
Corona afdeling...ipv naar afd Neurologie!
Omdat ze zo een beleid hebben...dat Corona voor gaat in Ziekenhuizen...(En alle Reguliere patienten...lijken er niet meer toe te doen)
Ik moest toch opgenomen...vond de Spoed Arts...
Maar was al te laat voor de juiste Medicijn...met een herseninfarct gehad...)

Het hele Ziekenhuis is er al beren koud...maar het kamertje was nog veel kouder...
Voor Zieken en bejaarden sowieso...bleek ze er het bovenraam open te hebben staan...Dat moet hoorde ik aan...wgs
Corona...
(Ik denk gelijk...wanneer denken ze zelf weer is na...Je kan ook dood gaan... zonder Corona aan Longontsteking nl!
(Ik denk dan altijd hetzelfde...
Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen nog ...heel normaal nl...)

Op TV ging het over ...Ventilatie ...en eentje vond op TV ...later...dan moet je
alle ramen open zetten...tegen Corona...Maar diegene omtrent Ventilatie had het over Ventilatie Apparatuur...
in vooral Gebouwen en bedrijven ed. en Scholen ed.en Ziekenhuizen ed. Dat die goed moeten zijn!
Eentje zei later op TV...
dan moet je
alle ramen open zetten...tegen Corona...
en dat deden ze in dat Ziekehuis ook...op de Ziekenkamertjes ...Met 30 graden pas erg lekker een raam open
maar het was koud regen weer met wind...tussen de 14 nen 17 graden maar...en daar zit je op je bed of lig je
en ze willen van alles Onderzoeken...ook bloot dus...hier en daar...aan het lijf...
Ik had gedoucht me gewassen...en dacht ik ril me te gek van de kou...toen zag ik het pas...de hoge ramen...het bovenste stond open...
ook bij die aan de Overkant...zat ook een bejaarde patient...en onze kamertjes deuren stonden op de dag gewoon open...
Dat tochtte nog extra ook!
(Ik dacht dus...alweer....wanneer denken ze zelf weer is na...Je kan ook dood gaan... zonder Corona aan Longontsteking nl!
(Ik denk dan altijd hetzelfde...
Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen en deden toen...nog ...heel normaal nl...)

Het was dus...zware Corona tijd...en iedereen aan me bed...aan personeel...niemand had een Mondkapje op...
In de tijd dat bij het RIVM men zei...Het mag wel...maar het hoeft niet...een Mondkapje...
vlgs ene van Dissel...had het geen nut nl.
Maar ik dacht...in een Ziekenhuis moet men toch beter weten...want noemand testte me op Corona daar...dan moet je
toch aan jezelf denken ...als Personeel...(Alles wat er binnen komt...ze weten dan niet of wel of niet!)
De vragen bij de Balie...is hun beleid...
Maar gebleken is allang...dat je ook zonder klachten...Corona besmet kan zijn...(ook het Personeel zelf er...als wel de
binnen gekomen nieuwe Patienten!)
Nou ja... het viel me gewoon op... iedereen aan me bed...aan personeel...niemand had een Mondkapje op...
op jawel...Mw de Neurooog na!
eentje maar!
Die dacht gelukkig...nog zelf na!
Alle anderen in het Ziekenhuis op de afd...hielden zich aan het...Balie beleid...
Bent U verkouden...Nee...Hoest u? nee...Hebt u koorts? Nee...
(Ik na etens er gehad...Nou had ik me net te basten verslikt...dan hoest ik me te pletter...
niemand deed er een Mondkapje op...niemand liet me testen op Corona...in de nacht...hoestte ik nog fors na nl.
(Normaal ga ik thuis dan roken...Ik rook het juit...achter gebvleven verslikkingen) (Maar het rookkamertje bestond er niet meer...)
Ik heb
het niet 1x over roken gehad er...makkelijk zat ben ik...maar wist voor mezelf...ik heb alweer
van deze herseninfarct gehad...alweer meer...slappe hoestt spiertjes...als etens en drinkens resten achter blijven...daar zijn de
longontstekingen het meeste van wereld wijd...bij jong en vooral bij oud...wgs rest etens ed...product ...is er achter in
de luchtwegen gebleven!
En het Rookkamertje... is er verdwenen...voor mijn enige juiste behandeling om te moeten doen...want dan gaat
de Maag ...het doen datb uithoesten en wel
explosief...als je de rook ...een poos inhoud...in de luchtwegen...Daar kan de Maag niet tegen...tegen uitroken...die schiet
dan exlosief omhoog ...tegen de Longen aan...en dan komt het er meestal... na 1x zo gedaan...het er heel explosief...er uit...
Nu moest ik wachten tot ik thuis was ermee...
Omdat de Monitor een mooi Hartritme aan gaf...mocht ik al de 2de dag naar huis...

Maar waar ik het over heb...nu...

Dat zijn allemaal gewone geschoolde Mensen tm Hoog geschoold zelfs...en toch...denken ze zelf
niet meer na...ook niet over die open gezette ramen...in de Ziekenkamertjes...
1 Zegt wat op TV en het heet al Ziekenhuis beleid...
Waar nu weer mee?
Met een reuze goede hartuitslag...toch vragen Rookt U...want dat is het beleid als vraag...
tm Hoog geschoold zelfs...en toch...denken ze zelf
niet meer na...(ze lijken erop gehypnotiseerd...zo erg te onpas ...vragen ze dat steeds weer...) vb. (Zo een vraag
kan je wel verwachten tegenwoordig... bij eerste Onderzoek...maar niet tijdens de uitslag consult...die compleet goed is!!!)
(Ik denk dan altijd hetzelfde...
Die moeten weer snel aan de gewone waar...
Neem bijtijds
een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...net als vroeger....ze klonken toen nog ...heel normaal nl...
Net als... bij de Balie...aan de Telefoon...ze klonken toen nog ...heel normaal nl...
En over de Bouw van de Spoedopname...route daar ...die moeten snel weer aan de gewone waar...
want wat daar ermee gaandse is...is compleet niet normaal gemaakt!
_____________________________________________________________________________________________________
Was weer een hele aprte Type-oefening...Kom ik ga kijken naar mijn... Golf Hobby...op TV...Jullie ook een fijne Donderdag verder. Knf van lT)
Week 44
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70724#p70724

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 okt 2020, 14:17

Moederdag... :)

(Ik las dit...
Prins Albert II van Monaco heeft in een videoboodschap zijn bevolking gevraagd om zich goed te houden aan
de nieuwe coronamaatregelen, die dit weekend in werking treden. Zo komt er een avondklok van 20.00 tot 06.00 uur
en gelden er beperkingen voor verschillende sectoren.

en
ik dacht gelijk...dat schiet niks op...met de straten leeg...als ze er niks mee doen...in die tijd...dat de grote rest
er niet mogen zijn...Leer is wat van Chinezen...ipv om USA Politiek gedoe...hun methode te negeren...
De Chinezen...
ze Spuiten het hele land...hychienisch schoon...elke dag...tijdens de Lockdown...(Misschien in de nachten na de
Lockdown ...nog wel)
Anders heeft zo'n Maatregel...helemaal geen ene zin...een Avondklok...

Een grote groep Jongeren...lukt het om toch ergens een feest te organiseren...als ze ontdekt worden...laten ze een
gigantische troep achter...net als bij die vele festiviteiten...in het land...Dat zijn dezelfde Jongeren vaak...
die Om niet naar school en study te hoeven...gaan demonstreren voor het milieu en klimaat...in de straten...Maar
Alla(h)...als ze weer weg zijn...een gigantische troepzooi achter laten...en dat in Corona tijd...

De Politie jaagt ze weg...het is weer rustig... onder die tunnels ed. plekken...waar vaak ook zwervers huizen
Daklozen... in de nachten...
die de dag erop...de straten op gaan...de winkels in gaan...en die jongelui...langs Oma's en Opa's gaan...Maar ipv
vooral
in de nachten ...op z'n Chinees...moet echt alles schoon gespoten... met hychienisch spul...ook achter de kont van feestvierende jongelui
alle straten
alle pleinen...alle schoolpleinen...alle parken...alle onderkanten van gebouwen en huizen en winkels...Ziekenhuizen
en Zorghuizen etc. en alle trappenhuizen...
Grote voertuigen...alles...dan heeft zoiets ...als een avond klok nut...in Corona tijd...
anders is het alleen maar een hoop ellende meer
opeens ...na elke Lockdown!

Nou ...met al dat ...(Europese) geniks...omtrent...niks doordenkende snappen...Maatregelingen
al dat geniks ermee...
en
dan zijn de Straten ...als hetende Avondklok...leeg ...in Monaco...Dat artikel is alleen... als reactie...bij mij...
Doen of die Albert het wiel heeft uigevonden ...tegen Corona...ipv de Chinezen...Nou dan is er een Avondklok...gaande
ergens in Europa...
tm ook in het land van Angela etc...Met al die lege straten geniks...in Europa......Nou...So What? Snap je!?
ipv...De Blackouts van Europa...Leer is wat van Chinezen...ipv om USA Politiek gedoe...met China...hun enige juiste
methode... met een Avondklok...te negeren... Snap je!? Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 okt 2020, 00:34

Dagenraad... :)

(Ik heb weer een hoop... van Disseltjes ...gezien op TV...

Een Reclame op TV...
Zorg voor je huid...Zorg voor de Planeet...

______________________________________________________________________________
M'n Mantelzorg Zoon was in aanraking geweest ...op het werk...met iemand die Corona had...Hij moest gelijk
een Sneltest...Dit is de uitslag...
Afbeelding
(...Als die pos was geweest had ik dat ook moeten laten doen...)maar hij masselt er ...tot op heden...al
2x er mooi doorheen...
wel fijn...dezelfde dag nog ...de uitslag te krijgen...)

Trusten allemaal en gezond weer op. Knf van LT) Met een beetje Weekend Zon...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 31 okt 2020, 13:50

Raadgever

Wat fijn LT, je ene zoon, voor de 2de keer getest en allebeide keren negatief.
Dat kunnen, vast niet iedereen zeggen, die in de zorg werkt!
Een nare virus is het, hopelijk komt er snel, een goede vaccin.
Ik snap je uitleg over de van Disseltjes wel LT, de reden dat die van Dissel, tegen het mondkapje was,
tonen de van Disseltjes wel. Je ziet het inderdaad erg veel fout doen, niet op, waar het wel moet,
of wel op, neus er buiten, of op neuspunt. Of op ze kop, waar je het, bovenaan op de neus, moet dichtknijpen,
hebben ze op de kin. Veel ruimtes hebben er, veel bovenaan, of opzij, dat schiet ook niets op.
Ze hebben er eentje op, doen het af, zo gauw iemand met ze praat, vooral als dat tv is in hun buurt is,
anderen dragen het mondkapje, alsmaar op de kin. Weer anderen met af doen, grijpen erin, inderdaad
als je er op let, krijgt die van Dissel, wel gelijk, dat een mondkapje geen zin heeft, om te weinigen doen
er het juiste ermee.(Die noem jij van Disseltjes. Ha ha ha haaaaaaaa)

Wat ik zo eigenaardig vind, dat niemand lawaai maakt,. als de koning, naar een corona ziekenhuis gaat,
die had beter, in dat gele land gebied, kunnen blijven, op vakantie, dat is een stuk veiliger.
Maar juist nu, met die extra maatregelingen en de vraag, blijf vooral thuis, doet die als de
vorige keer, slecht voorbeeld geven, door overal naar toe te gaan, als juist iedereen, binnen moet blijven.
En daar komt die weer aan, op tv. daar zegt niemand wat van, geen bla bla, via de nos en twitter, (ik hoor
je denken LT, alles mag, behalve een sigaar, mogen die luitjes alsmaar, in eigen land. )
Na eerst, ze vakantie verpest, door dezelfde dekkers van nu.
Nog even, en zij gaat ook weer, overal heen, net als laatst, in het land, een stout gezin, is het wel zo, met
slecht voorbeeld. Sinds de vraag is nu, met de laatste maatregel, vooral binnen te blijven!
Ik wens jullie een goed weekend toe. knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 nov 2020, 02:10

Gever... :)

( Ik denk welis...wat is er toch gaande in ons landje...

1 op de 3 gaat scheiden...
1 op de 3 heeft plasproblemen...
1 op de 3 vrouwen wordt dement...
Dat is ergens van!!!

Ik had dus een kleine dit keer (in September) Herseninfarct gehad...kreeg nieuwe Medicijnen...ik las
nu is wel is de bijsluiter is...
en las een rij bijverschijnselen...oa geheugen stoornis...Afbeelding

(Misschien dat juist meestal Vrouwen...die antie choletesterol medicijn krijgen...en sindsdien maken Vrouwen kans op
1 op de 3 Vrouwen wordt dement...

Ik bedoel dat 1 op de 3...
moet ergens aan liggen...

Wat ik ook eng vond te lezen...het kan de botten zachter maken...mi dan kan het ook erg veel extra aan breuken geven...
een valletje en er is bv een heupbreuk...(vooral bij Bejaarden!)

Ik bedoel ergens moeten die vele extra toenames aan liggen...met die 1 op de 3...

Zei ik... tegen de Specialist ...Neuroloog zelve...met na controle...Ik wil een andere medicijn...tegen Cholesterol...terug
(de dingen die ik noemde had
die nooit eerder van gehoord...)
(Ik dacht...De meeste mensen associeren nieuwe medicijnen niet als oorzaak van hun (nieuwe) klachten
dus noemen ze die niet bij de Neueooloog... maar misschien wel bij de Huisarts
als nieuwe klacht...)!
Hij ondertussen al typende...nog is alle medicijnen inhoudelijkheid vergelijken...van
andere merken denk ik...
Nee hij kon het niet ontdekken...

Ik dacht...hij zoekt het ...in het medicijn zelf...en ik misschien wel...waar worden Medicijnen ...mee opgevuld...
vroeger was dat...met Aardappelmeel of met Arabische Gom...
maar ook waar worden de capsules van gemaakt...en... pillen...(Dingen die misschien geen ene Dokter weet) maar wel van de
medicijn inhoudelijkheid weet...ergens moeten medicijnen goedkoper door zijn! (Ook met hezelfde inhoudelijke)


Ik las als nieuwtje...veel make up... ed het verbindings product is...hele fijne plastic... dat
verbindt mooi...waar doen ze dat nog meer mee?
Hoe zijn de
Medicijnen (lijkende plasric) Capules gemaakt...en bepaalde pillen verbindingen...tegenwoordig?
Ergens moeten de lands plasproblemen aan liggen...
Wat zijn de opvulsels tegenwoordig van de medicijnen?
Waar komen die... 1 op de 3 Plasproblemen vandaan...in het land?

Ik had nooit plasproblemen...maar sinds jawel...dat andere (hetende goedkope) merk medicijn wel...

Las ik de bijsluiter...(Voorheen deed ik dat nooit...ik wilde geen beinvloeding...ed...)
Het kan de spieren verslappen las ik...
Zo is oa de Blaas ook een pakket spieren...(Ik bedoel maar...1 op de 3 heeft plasproblemen...)

Als ik geslapen heb...is er niks mis met mijn blaas...(gelukkig...nog niet !) Maar ga ik zitten of staan...de spieren van
de blaas zijn niet meer de sterkte van
eerst...zo'n 9 jaar medicijnen gehad...na de vorige Herseninfarct...nooit problemen mee gehad zelfs...
opeens
gaf de Apotheek een ander merk medicijn...Het zeik probleem ...begon daarmee...de bloeddruk steeg er ook van...
dat vind ik te enge bijverschijnselen...
dus ik wilde perse het vorige merk terug...
(Was nog een heel gedoe)

maar het lukte wel...alleen bij het andere ene (bloedverdunners) medicijn hadden ze met 50 mgr minder erin...
(Van m'n vorige merk) Die van 200 konden ze niet meer krijgen hoorde ik aan...

Maar met 50 mgr bloedverdunners tekort...2x pd...met mijn DNA Cholesterol aanmaak...dat al is vragen om problemen...
Maar ze vonden het kunnen...de Apotheekster...en de Husarts ook...maar mi.
De Specialisten weten precies wat en hoeveel inhoudelijk je moet...met eh dat...en 2x pd
200 mgs is niet 2x pd...150 mgr!

(De Apotheek verkoopt schijnbaar liever hun eigen producten...of van dat andere merk...(waar ik plasproblemen
van kreeg en de bloeddruk steeg telkens dr van)

De Medicijnenfabrieken
die blijven dan zitten...om te voorkomen er failliet van te geraken...als ze hun medicijnen niet meer verstrekken
wgs goedkope merken geven ze...al of niet via VWS!
de fabrieken...met hun Med Producten en gingen het verkopen aan het Buitenland...ook aan
Duitsland...dat ging hier heten...het is niet te krijgen...(De Merken waar je nooit last van hebt gehad...tegen mij...)

Ik denk dan ...met een beetje hart voor de zaak...halen ze het ...zo'n 55 km ...over de grens...in EU tijd...te
betalen met dezelfde Muntgeld...
en
geeft het vorige merk terug... aan de klant en wel die van 2x pd...200 mg per Capsule...ipv die van 150 mgr!
(Die ze nog wel in de schappen hadden)

Tekort is te kort...wat ik vlg de inmiddels 12 jaar geleden van de neuroloog Specialist hebben moest...en wel
Bloedverdunners 2x pd...200 mgr....
Ze gaven...ook opeens...een totaal ander merk... na de vorige ...Ik zei...wil m'n eigen merk terug)

laatst weer
andere merken in het afhaal zakje...Had ik niet eens door...maar het zeik probleem begon opeens weer...was ik na
die ongeveer 3 jaar terug ook al gehad...weer mooi vanaf...de blaasspieren geoefend...met interne intrekkingen ed.
(Vorige Merk terug en zelf de Spieren sterker maken...het ging weer goed met me...(op die 2x pd samen 100 mgr tekort
aan Bloedverdunners gehad!
De opeense herseninfarct pas gehad...is ergens van ...denk ik dr van!)

Begon nu na de 2de lichte Herseninfarct pas gehad...weer...met plasproblemen...dus ik zei tegen de Neuroloog
ik wil mijn vorige merk terug...
Als ik de bijsluiter lees...wat ik allemaal kan krijgen...van die 2 andere Merken...(Zal wel gaan heten Ouderdoms problemen...)
en voor je weet ...hoe het heet...zit ik met een kast vol... met bijverschijnselen medicijnen extra...en ook
die geven bijverschijnselen)
etc. Tel uit je winst...

Terwijl die van VWS wilt bezuinigen op Medicijnen wilt...ze moeten de goedkoopste voorschrijven...(ook dat nog...dat zijn
niet die...ik 12 jaar terug voorgeschreven kreeg) Het zeikprobleem zit in de goedkope merken...de bloeddruk stijging (bij mij
althans ...ook)
(Jullie weten welke mooie bloeddruk ik altijd heb...ik maakte er vaak zat
een plaatje van...plaatste het ergens hiero...) Opeens de bloeddruk stijgt...sinds het nadere merk medicijn...
De neuroloog vond het goed... als ik de vorige merk terug kreeg...tegen de Cholesterol...)
(Al snapte die niet...waar de problemen vandaan kwamen
inhoudelijk is er nauwelijks verschil tussen de verschillende merken...zoe die...)

Nou dan blijft mi over...
Wat is de verbindingsmiddel...verschil...
tussen het ene merk en het andere...van Pillen en van die Capsules...
Als het ene Merk goedkoop heet en mijn Merk te duur heet...
moet er verschil zijn!!

Maar blijf ik dat goedkope merk gebruiken...en net zo doet... als de meesten doen...of ze met een nieuwe kwaal een
nieuwe ziekte aankomen... bij de Huisarts...voor je weet hoe dat heet...(dat is niet goedkoop...medijnen meer voor al
die bijverschijnselen...wat die goedkope medicijnen allemaal geven kan...)
Dus logisch
ik wil gewoon m'n eigen merken terug...12 jaar geleden voorgeschreven...waar ik nooit problemen mee had...
maar die de Apotheek niet meer gaf...want ook die 150 mgr bLoedverdunner...Capsule
van mijn wel vorige merk...was 2x pd..50 mgr te weing...en gaf me pas een lichte
Herseninfarct...(Hoe leg je als gewone patientklant zulks uit en waar?)

Om die 200 mgr ...niet gekregen van de Apotheek...maar 150 mgr...capsule...dat is niet wat mijn toen Specialist
ervan vond...150 mgr per capule maar 2x pd 200 mgr...moest...
Ja maaaaarrrrrrrr
Het is niet meer te krijgen mekkeren ze dan...tegen de mekkerende klant!

Nou ja ik tracht in het kort...te beschrijven...dat ik maar 2 soorten medicijnen heb...
per dag...2 Capsules van 200 mgr...en 1 pil van 40 mgr
Ik kreeg van de Apotheek...in wezen...100 mgr te kort aan bloedverdunners Medicijn...2 pd...capsules van 150 mgr...per dag...
en dat met mijn DNA verhogende Cholesterol in het lichaam...(Waar ik inmiddels via deze Neuroloog Specialist pas
van terug mocht
dat ene vorige Merk)

Zeik problemen eh 1 op de 3 met plasproblemen in het land en 1 op de 3 vrouwen wordt dement
is nogal wat!...
van het ene en bloeddruk verhogende van het ander...vind ik nogal eng...en ook dat het de spieren verslapt
(mi vnl die van de blaas)... en de beenderen verslapt ...en het geheugen aantast...en dit en dat tgekorten geeft in het
lichaam...(mi. ook Neurologen... moeten de bijsluiters is gaan lezen...van medicijnen die ze voorschrijven!)

(Het plasprobleem ligt aan spieren verslappers!)
en dan het geheugen...
Ik schreef jullie welis...Ik onthou steeds moeilijker namen...(sinds ik dat andere medicijn merk kreeg)
Kreeg ik juist dat (voor mij te slechte) merk terug in het Ziekenhuis pas...1 op de 3 vrouwen wordt dement
is nogal wat... en is ergens van!
(Net na die herseninfarct gehad had ik niet door... dat de adere medicijnen...hetzelfde merk was...Nou ja...Dat dus...de
plasproblemen kwamen terug...etc)

Nou ja ik wil even duidelijk maken...voor die van VWS...Goedkoop is Duurkoop...

Als je alle bijverschijselen leest...van die hetende goedkope merken...die minstens zo erg zijn...als voor de kwaal gekregen...
Oke die voor
de cholesterol heb ik het vorige Merk van terug...maar die 200 mgr 2x pd Bloedverdunners niet...

Ook in het Ziekenhuis schreven ze dat goedkope Merk voor...en via de Apotheek deden ze er maag pillen bij...
Als je die bijsluiter leest...Weet je meteen ook waar half Nederland of meer...aan lijdt...

(Ik ben met die Maagpillen...uit mezelf gestopt...Ik had nooit maagproblemen ook net die
200 mgr Capsules per dag...9 jaar gehad)...Met mijn erge mooie Dalles 9...
ook nooit maagproblemen gehad zelfs...en wil dat graag zo houden
en het niet krijgen via
de hetende goedkope merken medicijnen!
Waar ze automatisch al...die Maag medicijn geven erbij...)
Als je Maagtabletten ...die bijsluiter leest...Weet je ook... waar half Nederland of meer...aan lijdt...

Ik zit nog steeds ..zonder die 2x per dag...Capsules merk als Bloedverdunner...

Heb het zgn goedkope bloedverdunners pillen...via het Ziekenhuis...toen ik eningsinds kort zei...ik wil
m'n oude merk terug ...zei Mvr de Specialist Arts Assisente... wat zij uitschreef was het allerbeste voor me...als
bloedverdunner...

Het bleek is hetzelfde (goedkope) merk...die de Apotheek uit zichzelf 3 jaar terug gaf en laatst ook weer...
waar ik te veel kwalen van kreeg...en vlgs haar... die maagpillen erbij moest innemen...

(Die maag pillen ...ben ik gaan laten...en als bejaarde ...moet ik geen verzwakte botten krijgen...om maar
1 ding te noemen...van de lange rij eng...in de bijsluiter...)bij die maagpillen...
(Goedkoop voorgeschreven...maar wel een pil erbij??? Daar is het begin van de kosten stijgende al van!)

Ik gebruik nu 2 weken die roserood...Bloedverdunners pil per dag...en heb zonder die maagpil erbij ingenomen...
gekregen van de Dokter dus...en
gelaten...nog geen 1x maagproblemen ermee gehad!
Mooi houden zo...
ook geen bloedrukstijging ed...(oude vorige cholesterol pillen)...Bij die hetende goedkope pillen...
Als je die bijsluiter leest...Weet je ook waar half Nederland of meer...aan lijdt...

(Hoe leg ik ...dat nu weer...dat alles...aan de Neurolog Specialist zelve dat uit?

Zelf gestopt... met die maagpillen...(en werd Drvan...al snel maagklachten... vrij!)

Als je die bijsluiter leest...Weet je ook waar half Nederland of meer...aan lijdt...

en ik wil die 200 mgr 2x per bloedverdunners Capsules...per dag terug...

Nooit problemen mee gehad zelf...(met die van 150 mgr dus wel) die ik van de Apotheek kreeg...omdat dat van hetzelfde
merk heette ...als ik altijd had met 200 mgr per Capsule)wanr die pillen ipv de de (hetende duurdere capules....)die ik kreeg
die pillen
met bloedrukstijging ed...Bij die pillen...
Als je die bijsluiter leest...Weet je ook waar half Nederland of meer...aan lijdt...

Dat plasprobleem ik weet nog wanneer dat begon...(Vroeg m'n oude vorige merk terug...en ging zelf
de verslapte blaasspieren oefenen...en het werd na maanden pas weer gewoon...)en
het begon weer...toen ik in het Ziekenhuis hetzelfde merk medicijn voorgeschreven kreeg ...als de Apotheek me
gegeven had...opv m'n gewone 40 mgr...groene pil...

Het plasprobleem begon weer...(Kan weer weken maanden duren voor ik ...die blaasuitgangsspieren
weer sterk genoeg gekregen hebt...)

Met liggen... geen problemen ...maar met zitten en vooral met gaan staan...die spieren verslappen snel...en als je moet hoesten
of lachen ...is het helemaal hollen... naar het toilet toe...) 1 op de 3 in Nederland heeft plasproblemen...
moet ergens aan liggen!

(In mijn werkleven...vroeger... hadden dat alleen...terminalen... en mensen met verlammingen ed.plas problemen...of
die het altijd al hadden een slappe blaas...de rest
nooit bij de Patienten meegemaakt zelf...(niet bij jong en niet bij oud)...dat wat nu 1 op de 3 heeft plasproblemen heet!)

Kan er nog iemand
zich is buigen over...de via VWS ...goedkope verstrekte Medicijnen...want het pakt
tig in de tigs in de tigs etc.
duurder uit nl...oa Bij die pillen...Als je die bijsluiters leest...Weet je ook waar half Nederland of meer...aan lijdt...

En wat is er mis aan...dat de NL Apothekers...die Capsules Medicijnen...van 200 mgs haalt koopt ...over de grens
55 km verderop...en dat terug krijgt via de Ziektekostenverzekeringen...wgs de Dokter schreef het voor...maar als die
iov...van VWS goedkope voorschrijft heten die ...de allerbeste...pillen...Als je die bijsluiters leest...Weet je ook waar half
Nederland of meer...aan is gaan lijden...
sinds eh...en de Medicijnen kosten ..maar van blijven stijgen
ondanks de goedkope voorgeschrevenen iov.
Als je die bijsluiters allemaal leest...Weet je ook ...waar half Nederland of meer...aan is gaan lijden...maar Hij van
VWS...geheugen verlies (als bijverschijnsel te lezen...)Afbeelding
vind ik echt eng... en heel erg...1 op de 3 vrouwen...wordt dement...Dat ligt ergens aan!

Ik hoop dat ik het enigszinds goed getypt heb...en Duidelijk zat!
Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) Afbeelding :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 02 nov 2020, 15:20

Verrekijker

Even snel, ik ben druk met inpakken, van me huis wgs as verhuizing.

Ik las dit
Prins william hield corona besmet geheim
en las ook dit
Harry en Meghan waarschijnlijk niet naar familie voor kerst
Rare toestanden zijn daar gaande in dat engeland.
Ik vroeg lt, wat denk jij ervan? Ze zei, het klinkt of ze, met dat kleinkind en achterkleinkind, van de queen, de zoveelste troonopvolger,
van engeland, uit engeland ontvoerd hebben, het land uit, vanaf dat die megan in het leven, van die harry is.
Ze had gelezen laatst, dat een dochter, van die ik meen andrew getrouwd was, en zich van alle titels heeft verwijderd, maar vlg lt,
kan dat stel, dat nooit voor hun kind doen, die ook de zoveelste troonopvolger is, en een titel heeft.
vlgs haar blijft dat staan, tot die kinderen zelf volwassenen zijn en zelf besluiten er over, kunnen nemen.
Zo een land gebeurens, gaan die ouders zelf, niet eens over, wel over zichzelf natuurlijk, maar niet voor hun kind of kinderen.
Ze blijven getiteld en de zoveelste troonopvolger.
Nou ja zo ziet, zij dat soort dingen, mij zegt het niets, al die dingen, maar ze doen wel erg raar apart, die nazaten van de queen.
Niet melden, dat als je corona positief bent, is geen stimulanse voor het land, al dat stiekeme gedoe, stiekem doen, voor een
misschiene as koning van engeland, lijkt eerder het volk verlagen en het land zelf ook, met onwaarhedens op ze af doen.
Het klinkt, denk ik veel meelevender, naar dat, door de corona, zwaar getroffen, engelse volk toe, als ze het wel zeggen, als
ze pos getest zijn, zei ik tegen lt, ze gaf me groot gelijk en zei, dan leeft het volk, met de waarheid erover gezegd, ook
weer, met die luitjes mee, ipv net als die harry, die keert zich in wezen, er ook van af, van die familie sinds, met die megan.
Als het geen fake nieuws is, een misschiene as koning, van engeland, komt niet goed uit de bus, door het volk te bedriegen!
Nou ja, zo ongeveer, hadden wij tweetjes het, er over.
Lekker weertje, ja toch. jullie wens ik allemaal een gezelllige maandag. liefs van tiff. :? :ugeek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42475
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 nov 2020, 02:54

Kijker... :)
Er zit mi iets Sadistich aan...om een Achter of Achter Achter kleinkind weg te houden bij de familie...
Ik snap van die Harry sowieso helemaal niks...die was zo bezig met het land leger ...zo'n fijne tijd ermee gehad en
deed erg veel voor de Gehandicapten...van dat Leger...dat was z'n allesie...was ook erg dol op the Queen...
dat was ook z'n allesie...Hij vindt een meissie en trouwt haar...en mi hebben ze in die familie er alles aan gedaan...om
haar op z'n best binnen te halen...en opeens trekt die Harry met en hun kind uit dat Engeland weg...Ook vooral om de pers er...
Gaan naar elders en doen er alles aan...om de aandacht van de Pers te trekken...
Maar als zij de titel van prins en Prinses niet willen...hun kind blijft wel Prins...en de zoveelste Troonopvolger!
(mi zijn dat vast gelegde Staatzaken)
Waar de ouders niet mogen beslissen voor het Kind...met die dingen...Dat kan alleen het Kind ...die Archie zelf...als die
meerderjarig is...wijzigingen brengen ermee...
Net als die Dochter van Andrew...die ongetiteld door het leven wil...maar dito ook haar Kind...blijft Prins of Prinses...en
is de zoveelste voor de Troonopvolging...al hebben die ouders voor zichzelf dat onklaar gemaakt...
(vast gelegde Staatszaken ahw of zelfs Grondwettelijke zaken...) voor hun nazaten kunnen ze dat mi niet!
Ook die Harry en die Megan niet! Wel voor zichzelf...zich onttitelen...ed...maar niet voor hun Kind of Kinderen...kunnen ze dat doen!
Nou hebben erg veel nazaten van mensen in hun levensopklim welis...de gektes van nabij...of zijn het Zwarte Schaap...in de
familie...(waar dan ook door) door zichzelf of door anderen...

Ik denk...dat die Harry...een linke soep aan het doen is...als die terecht komt in een wereld...waar die geen weet van heeft...
ergens zit die ook nog.... met Psychische zaken...die kunnen ook eng uit pakken...plots of tzt...als het tussen hen beiden
niet gaat boteren meer...en hij ergens in zit...met dat en...in een wereldje zit...dat de zijne niet is...

Maar dat die zijn hechte Leger Vrienden...en platform ermee...achter zich heeft gelaten...snap ik helemaal niks van...
dito zijn Overgroot Ma...waar die het lieveling achter klein kind wel van leek te zijn...Ze kon erg veel...van zijn uitspattinkjes verdragen...
snel weer goed maken ed. Maar het Achter Achter kleinkind van the Queen...te hebben ontnomen...pm ervan te kunnen genieten...dat is echt
linke soep...dat geldt voor alle Groot en Overgroot ouders...komt nog best veel voor...dat ze dat Kind niet ...of niet meer kunnen zien...
vaak omdat dat ze... naar een ver land gingen ermee...(om de echtgenote of echtegenoot...wilt niks met die familie van hem...of van haar
ze peren hem dan...met
kind en al...)

Ik heb geen idee...maar ik denk...een Kind met Staatszaken zelfs Grondwettelijke Lands zaken...in dit geval... prins Archie van Engeland...mogen ze vlgs mij niet ahw het land uit ontvoeren...
Ik bedoel... ik heb er geen echte verstand van...maar mi zit die Harry met die Megan...met een Kind met Staatsrechtelijke lands zaken zelfs Grondwettelijke Lands zaken...niet Koosjer ermee in elkaar...met waar ze mee bezig zijn...met die Archie mee...uit het oog van die Koninklijke
Engelse familie!

En die William...die zijn pos Corona verzweeg...maakt geen vertrouwen bij dat Volk zo... in tegendeel...Als ze zo door gaan met kloten...die nazaten van Charles en Diana...ziet het er nog somber uit...voor de toekomst... van dat Engelse Koninklijk huis...en halen ze
misschien... die Prins Archie ...uit de kast...ergens op de wereld...als zoveelste troonopvolger...(Weet je veel) Ik bedoel maar...als ze zo door blijven kloten...de
Tweede ...William...en derde en vierde en vijde.....lijn Troonopvolgers...via Wiliam...en de zesde lijn via Harry...dan wilt het volk misschien de 7de in de lijn wel...
Weet je veel...Tegen die tijd ergens om...(Effetjes dollen ermee is ook wat...wat ik aan het doen ben...)
maar toch...belazer het Volk niet...komt in deze tijd ...plots of tzt...
altijd wel uit! Is de tip voor William!)ipv... mee levend te kunnen doen...als Volk...kan het Volk zich ...ook gaan keren!

Zag ik nog iets in het Nieuws...
Iemand tot zelfmoord toe krijgen...of bijna...of zwaar overspannen maakt...die moeten hele echte zware straffen krijgen...geen flauwe kul strafjes...als ze op social Media iets plaatsen...waar
nooit toestemming voor verkregen is...wgs het is een super prive zaak...
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
En die Fred...
onthou het maar...bijna de hele wereld doet hetzelfde prive!
Is zoiets ...als de ontdekking...ook elke Koning en Koningin zit op de plee...net als iedereen...zeker weten sowieso...wie Kinderen heeft...deed ook die dingen...
als op het filmpje...dat sowieso...Schenden van zulkse prive zaken... moeten hele echte zware straffen krijgen...geen flauwe kul strafjes...als ze op social Media iets plaatsen...waar
nooit toestemming voor verkregen is...wgs het is een super prive zaak...

Nou heb ik nog wat te emmeren...sterkte Tiff...met al die dozen inpakkerijen...pfffffff maar onthou het maar...het is voor het goede doel!
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. Is dat morgen al...Trump of Biden...
Die Biden zei...Bush ipv Trump...nou dat is het ...alternatief voor die Trump dan...als ze op Biden stemmen...
Misschien kunnen ze beiden (Als lands bejaarden soos)...beter een kaartje gaan leggen samen... die twee...en.... hun Middelbare
tweede man of vrouw...dat super zware werk... te laten doen!
(en wint Trump... het potje kaarten alsmaar... wgs beter geheugen hebbende ...dan die Biden
Misschien moeten ze samen een Sigaar...erbij nemen...kijken wie... dat ...het langst vol houdt...(kan die Biden nooit
winnen van iemand
met als hobby... Golfen...tm op de Oude dag...en ...)
ondertussen.... elk kaartje gelegd...hun Middelbare
tweede man of vrouw...dat super zware werk... te laten doen! )...:lol:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 03 nov 2020, 22:14

Kerken

Ha ha ha, laten kijken, wie meer mans is, via kaarten en een sigaar. Ha ha ha
en dan de kiezers, zelf nadenken er over, wie ze kiezen.
Armpje drukken, kan je ze ook laten doen LT. Ha haaa ipv. al dat geklets van ze,
wie het land wel, zou moeten kunnen redden.

Het wordt behoorlijk irritant, als voor de pers conferentie, weer oa die van de Wulp, van de nos,
in beeld komt, om te zeggen, wat straks de premier gaat zeggen. Het is niet alleen irritant, er
zit ook iets ergs onbeschofts aan!

Ik zat te denken, over je uitleg, van de straten leeg, als maatregel, met avondklok, en niemand
doet in ons land er wat mee. Dan heeft het volgens jou geen zin. Op tv was gaande,
dat ze via het riool, kunnen zien, waar de corona virus tiert. Dat betekent volgens mij, ze leven
niet alleen, via mensen, die virus. Misschien wel via de ratten in het riool.
Er zijn wijken, daar barst het van de ratten, sinds anties katten in de wijken. Ratten die
leven in de riolen, en dan de wijken, in gaan. Kortom jou gedachtes, alles hychienisch schoon te spuiten,
in avonden en de nachten, lijkt me een goede tip, om te doen, ipv niets te doen, met die
legen straten en lege pleinen en lege parken. Als bij ons, de mensen, weer los mogen, blijkt steeds,
de virus is niet weg en begint het opnieuw, dat ligt ergens aan. In dat China, zag je ze het land
schoon sproeien alsmaar, dan heeft een avondklok , wel nut.

Sterkte Tiff, met de dozen inpakkerijen, hou je taai meid en gefeliciteerd, met je nieuwe huis!
Welterusten allemaal. Knuf van Ans. Afbeelding

Plaats reactie