WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 09 okt 2020, 14:54

Venter

Aha je hebt weer gewone verbinding, waarom dat opeens uitvallen kan, vroeg je me lt, geen idee?
Dan is er iets mis ,met hun technische storing, bij ziggo, lijkt me, of viel bij jou, de electra even uit, om zoiets misschien?
Lt zit golf op tv te kijken, terwijl ik achter der pc zit.
Op woensdags vult ze de golf 4 namen in, op donderdag is de 1ste wedstrijd, mag ze het nog veranderen, als ze ze heeft zien spelen,
had ze weer 2 wedstrijden, op de dag in europa en in de nacht in de usa, toch weer 2 dagwinnaars had ze, van die ze woensdags al van de
meedoende spelerslijst afgehaald had, de namen.
Ik zit er vaak bij, hoe ze dat doet, ha ha ha, in een paar minuten maar, als ze niet in der hun is, gaat het mis, zegt ze dan, even
goed trachten te ontspannen, en moppert dan onderwijl, waarom dragen ze toch opeens een baard, zien ze dat zelf niet, ze zien er 10 jaar ouder juist en sommigen tegen middelbaar aan, lijken op oude bejaarden opeens, met dat grijze haar er in.
Nou dat dus, als ze de 4 namen eruit gaat zoeken, van dat leaderboard.
Haar manier van ontspannen lijkt zich te tonen, door over van alles te gaan uiten. Ha ha ha Opeens gaat het over sojasaus. Ha haa
Weet jij dat, vraagt ze me, er staat alleen verzadigde vet op het flesje, dat der oudste zoonlief loge gekocht had, en hij weer in ze eigen huis is, maar
zij, met dat flesje in der kast zit.
Als we het op zoeken gaan, schijnt er best veel zout in te zitten, in dat sojasaus flesje 15,9 g en ook nog verzadigde vetten, o,9 g,
zij lt moet juist onverzadigde vetten, der dna maakt cholesterol aan, als dat vaten verstopt, stijgt der bloeddruk en kan het een herseninfarct worden, best eng dus.
Maar ze schrijven over soja producten, dat het gezond is.
Nou daar moppert ze dan opeens over, als ze de 4 namen zoeken gaat, voor der prive golf hobbie. Ha haaaaaaaa
Opeens gaat het weer over de baarden, ze zeiden na 11ven, die mensen extremisten dragen baarden, was een stuk handiger ze te zoeken, toen
ze in het westen, nauwelijks baarden hadden, maar opeens namen erg veel mannen een baard, ze snappen niks, zei lt , ze
moeten snel weer aan de gewone waar van eerst, scheelt ook een hoop, erge slome pro golfers, Dan kunnen ze weer alles en dan
halen de top besten de cut niet eens, of net wel, maar die zoek ik dus niet, bij de meedoeners, ik zie ze liever, aan de
gewone waar, net als er voor, maar waar niets mag, dat is de truc ervan, dan gebruiken velen, niet te ziene waar, en
dat is dan weer de vette winsten, van die anties lieden, gewone waar,
Ik zat wat te googelen net , zag een dokter in limburg heeft longkanker, nooit gerookt, maar doet nu of roken de schuld is,
\het gevaar is, en dat is ook raar, als ze het der zelf, niet van heeft, ze rookte nooit, heeft wel longkanker,
Maar zo worden ze bemanipuleerd, die dokters, en gaan er anties mee doen, met een product, waarvan lt, altijd van zegt, we zijn er
massaal anderhalf keer ouder mee geworden, dan in alle eeuwen ervoor, zonder dat product massaal. Alleen de rijken, hadden voorheen rookwaar
en die werden ouder, dan de rest van het volk. Pas na wo2 zei ze me, is men massaal gaan roken, in het westen.
de sterfte leeftijd bij 36 jaar, werd bij 82 jaar gemiddeld, ervan!
En maar anties zeikzeuren, als mensen roken, ze noemen het roken overal de schuld van, lt zei me laatst, dat is de nazie psychologie, die ze
voor de joden gebruikten, alles ligt aan de joden, wat mis gaat, op de wereld, deden die.
Nu gebruiken ze dat, bij producten, opeens is vanaf 1 op tv geweest, wijn het allerslechtste wat er is, hoe snel mensen
te bemanipuleren zijn, wel opeens overal op tv, alleen water glazen, op de tafels. Zo erg snel kan dat gaan, in wo2
moesten ze het, van die mensen hebben, die snel te bemanipueren zijn, nou zo kan die lt, zitten te praten, als ze die 4 namen zoekt en
dan opeens zegt, . klaar en heeft de 4 namen. haar manier, van ontspannen, is wel erg apart!
Blijken het erg vaak, de dagwinnaars erbij te zitten, nou van zoiets, snap ik dan ook niets van, ook niet, waarom de verbinding, van internet plots uitvalt, bij gewone thuissytuaties.
De meeste virussen kunnen niet tegen rook, niet tegen rokers, waarom zou een dokter, dan in virustijd, anties roken gaan doen, of het zo op tv zeggen gaan, zelf heeft ze nooit gerookt, maar heeft wel longkanker zelf.
Misschien is de co2 daar in de lucht veel erger, of zit er asbest in dat medische gebouw of in der huis gebouwd, met en lockdown, blijkt
de lucht opeens een stuk gezonder buiten. Alle auto's weg en alle motoren weg, dat zegg4en ze niet, die doketers, maar wel, waar
het volk zo erg oud mee wordt, kletsen ze weg! 95% op die tabakspakjes staan leugens op., de ziektes is van zout en suikers en slechte vetten
en van harddrugs en van slechte medicijnen en vabn teveel drank. massas mensen werkeloos maken doen die anties lieden, ze
de armoedes in kletsen wereldwijd, nu proberen ze dat met de wijn en die dokter lult nog steeds bemanipuleerd anties, terwijl
ze het er zelf niet eens van heeft, ze rookte niet, kreeg wel longkanker, Wat heeft anties roken er dan mee van doen????
Net als me opa, rookte nooit, maar ze noemde zijn longkanker, de rokersziekte! Zo doen ze dat, die anties dokters!
Lt noemt het rokertje een medicijn, voor te veel om op te noemen zelfs.
Je kan beter,, in virus tijd, als niet roker, beter een rookruimte binnen gaan, als meeroker, dan met die anties lieden mee anties gaan lullen!
Die 44 jaar oude huisarts mevrouw met longkanker, en nooit gerookt, met dat doen gaan, of roken slecht is, ze kost massa's banen, compleet voor niets! Type day maar, zei lt me. als mensen liegen en bedriegen en stelen op grote schaal, en anderen daar in de ellendes door komen, zelfs een te vroege dood hebben er door, daar zijn hele mooie zwarte gaten voor uitgevonden, voor die anties lieden, net als voor die nazielieden indertijd!
Met hun opvoerende omgekeerde psychologie, dat alle joden slecht zijn, en overal de schuld aan hebben, wat dat heeft gekost aan
massas ellendes, anties gewone producten weg te benatieen of onbetaalbaar te maken, zit ook in die omgekerde psychologie, en
overleden mensen op zeer hoge leeftijd tellen, die zijn dood gegaan, heet van het roken, is net zoiets, ipv ze werden juist massal zo erg oud,
door de producten, die ze hebben genuttigd, en dat moeten die anties lieden, zelf nog maar zien te worden, als onze massale grote vergrijzing!

De helft van de lijst... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden

Mij valt op, dat lt, nog erg veel vergelijkt, met wo2!
Zei ze van, dat is simpel, keer de waarhedens om en je krijgt de naziepraktijken te zien, bij mensen en dieren en zaken en producten
etc. het maakt niet uit., het systeem is het zelfde, dat de nazies gebruikten, nu met erg veel anties op tv!
Het valt der gewoon op, niets is ongezonder dan wijn, kwam er laatst mee . een dokter op tv, en van de dommen en van de snel te bemanipuleren en van de te chanteren mensen
moeten ze het van hebben, die antis mensen.
Hoe snel dat kan gaan, de dag erop, allemaal waterglazen bij de nl tv zenders programmas!
Koste miljoenen mensen de baan, wereldwijd, na de tabaksindustrie mag de wijnindustrie kapot gemaakt, vanaf 1 een paar etc.
Watersnuivers noemt lt ze ook wel, die bij die tv kletstafels, ze bedoelt ermee, als niets mag, gebruikt de mensheid, toch wat, maar wat???
Als de opklimjeugd niets mag, gaan ze ballonnensnuiven, ipv net als vroeger, ergens een sigaretje nemen, wat mensen allemaal snuiven , als je daar alle ziektes van gaat opnoemen, tm zelfs een snelle vroege dood, dat is pas teveel om op te noemen, net als via die anties, die gecreerde armoedes op de wereld, sinds anties vanaf 1 een paar etc. allemaal zonder baan en zelfs zonder enige inkomen, gemaakt wereld wijd.
Al die zaken, maken het hoofdzijnsgetal met min cijfers, in de hoofdfactor, waar ze in belanden, plots of tzt, vb een dokter
zit in hoofdfactor 8, zitten daar, veel mincijfer in, in hun in wie dan ook hun, eigen zielszijnsgetal, dan keert dat zielepatroon zich om, tot -8 hoofdfactor.
Zal wel iets natuurkundigs zijn, zei lt me eens, het gaat namelijk om, licht en donker, ook in dat eeuwige hiernamaals.
Dan zegt ze altijd erbij, mij hoef je niet geloven, ik ben geen geloof, tracht het weleens uit te leggen, keer dus geen waarhedens om!
Zo was er eens iemand op wvc toen, die zei, van roken ga je vroeg dood aan, zelf rookte het oude mens, toen ook! (maar wel stiekem!)
3 Miljoen stiekeme rokers kreeg het land ervan, en roken ze niet meer, kijk dan waar die vetten winsten naar toe gingen,
Naar de pillen en drugs industrie, en naar de balonnenindustrie.
Die werden er ongelooflijk rijk van, ze komen al met onderzee boten het brengen, in veel landen.
Dus ergens moeten er, dan ook, gebruikers ervan zijn, ze mogen niet, ook geen sigaar etc, wat nuttigen veel mensen dan stiekem?
Bij elke sport heb je een wereld top ranglijst, ook opklimmers naar die top toe, de ene week spelen ze de sterren van de hemel en dan weer weken is het niets , met die.......en met die..........en met die.........Lt zegt dan, ik zie ze liever weer met gewone waar, waar we de massale grote vergrijzing mede van hebben. Moeten die anties lieden nog maar zien te bereiken, om 1x meer ouder te worden dan die gemiddelde bij 36 jaar eeuwen lang, Dat is ni nu bij 82 jaar gemiddeld, maar het was ook al 85 jaar gemiddeld, het zakt dus in feite ergens van af.
Toen in ons land wel 70% van de mensen rookten, stonden we op menige who lijsten in de top, vanaf de anties, kwamen we steeds lager op menige wereldranglijsten, dan kavelt een land af, in feite, en moeten overal meer mee .de best gaan doen, om dat vorige weer te trachten te bereiken., net als , oa veel topsporters gaat dat net zo vaak. Als ze niets mogen, wat nuttigen ze dan? (Wat veelal niet te zien is, dus stiekem doen ze dat dan!) Lt zei me, ik spaar dagwinnaars, bij golf, waarom zijn vooral de schotten, de eerste dag erg goedbezig soms de tweede dag
ook, maar met die haal ik geen beker binnen, ze staan opeens onderaan de ranglijst, alweer een schot.
Soms kies ik. een schot juist, bij de 4 namen, want 1 dagwinnaar via hen , is voor mij, mooi mee genomen, maar de beker, win ik niet met ze!
Dat moet ergens aan liggen, bij de top 5 op de wedstrijd, ranglijst en opeens de cut niet halen of net wel, dan komen ze de 3de dag onderaan ergens, pech voor mij, alweer geen beker , via een schotse pro golfer.
Nou in die paar minuten, waar ze die 4 namen zoekt, geen idee wat ze allemaal denkt ondertussen, maar van die schotten, weet ik nog.
Ze ziet ze liever, net als toen, met gewone waar. Een dagwinnaar via die, is mooi, maar de beker via wie dan ook, is nog mooier, maar
alweer is die schot onderaan de wedstrijd lijst gezakt.
Daar baalt ze echt van, dus geen schot meer, bij je 4 namen lijstje? vroeg ik lt pas, nou voorlopig niet, die duitse kaymer, speelt de sterren van de hemel, maar voorlopig weer niet, etc. ze worden , te sloom om aan te zien zelfs, ze denkt dan, als niets mag, ook geen sigaar, komt niets goeds van!
Dus die nam ze ook al niet, op het 4 namen lijstje, ze valt bij die lieden der van, in slaap, met golf kijken op tv, zei ze me laatst.
Gisteren werd ze boos, zei ze me, zoveel corona doden, in de usa, en in een kinderhospitaal, niemand met een mondkapje op daar, en
de golfidolen, mogen met zieke kinderen praten, ook zonder mondkapje op, dat vind ze echt zorgelijk, van deze tijd, ze lijken niets te snappen,
weken gezeikzeur op tv over mondkapjes wel of niet, ze denken zelf niet meer na, ook niet in menig ziekenhuis , ramen moeten open voor corona, maar de blote oudjes zitten of liggen zwaar ,in de de koude wind naar binnen, erg veel mensen, op de wereld, gaan dood, aan gewone longontsteking, dat schijnen ze vergeten, waar niets mag, ook geen sigaar!
Lt kijkt alweer golf op tv en ik ga zo naar me huis toe, ga de hond uitlaten met me kind, zo krijgt iedereen beweging, ook ik zelf.
Als het kan, neem een hond en je beweegt, vanzelf al veel!
Lt roept, rose staat -1 ook zo een wereld topper golfer, die een slome is geworden! Liefs van tiff :? :geek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 okt 2020, 13:48

Terloops... :)

(Jij kan er ook wat van Tiff...als je een poosje niet getypt hebt...een lading neer te zetten...
zijn mijn type-oefeningen niks bij...Nou ja...evenveel wel...

Ik las dit...
==>>Tijdstip van inname bloeddrukverlagers kan verschil maken'
Simpel om te doen...dus handige tip!
(Ik neem het altijd in de ochtens in...dat staat op het medicijnen doosje...
Maar vanaf morgen...na het avond eten...ga ik dat doen...die 50% kans...in het artikel...doet het 'm wel!

________________________________________________________________________________________________
Ik zat net... op Ziggo 500 te kijken...zag Rutte met een (herhaling) Pers Conferentie...(Zeker gemist...heb ik dat)
Zijn Handen stuk wassen gaat wel irriteren zo vaak gezegd...Handen is voor Mensen het meest gebruik Instrument...waar
als er wat mee is...men bv het werk niet kan doen...dat veel Mensen met de Handen doen...
(Praat beroepen...zoals die Rutte heeft...die praten en denken schijnbaar toch vaak anders ...over de dingen!)
Nog is...
Handen is voor Mensen... het meest gebruikte Instrument...waar
als er wat mee is...men bv ...het werk niet kan doen...het werk...dat veel Mensen met de Handen doen...

Trouwens
vooral de Hychienische Gel...mag ook gewoon zachtjes... mee handen gewassen ingewreven...de uitkomst is niet anders
dan ermee hard boenen gaan!

Het snot voor de Ogen ...wat die een paar keer zei...is een uitspraak van Hugo de Jonge...Rutte moet oppassen...niet iedereen
klakkeloos na te kletsen...

Wat me nog steeds opvalt....
Dat de Risico groepen zelf... niet wordt aangesproken...vooral vlgs de ernst van zaken...als die Groepen de Maatregelingen negeren...en
de IC's zich ermee vullen gaan...
De Ouderenbond... vindt dat Stigmatiseren...de Ouderen Bejaarden...speciaal toe te gaan sperken...
Dan denk ik ...Wat een flauwekul...
Als er een Mazelen heerst...spreken ze toch ook de Bejaarden niet aan...om de Jonge Kinderen niet
te stigmatiseren...
Maar gaat het toch ook... rechtstreeks steeds...over de verantwoording ...ermee...van de ouders ea Opvoeders... van
Kinderen...

Nou ja.... het ergert me echt...steeds de Jeugd en Studenten te stigmatiseren...mag schijnbaar wel...met Corona...Kom
niet aan Lands Bejaarden Soos...Hadden we het ...wel even over...zei Zij... van het OMT...pas op TV
Bejaarden aanspreken is niet aan de Orde...

Na zulks luistert Onze Premier nou naar...Kan die is effe zeolf nadenken...Die hetende Adviseurs...zijn goed snik...
mijn tip is...Je moet de Koe...bij de horens vatten...vind ik!

Dito over wel of geen Mond kapjes nodig...in de Thuis Zorg...Hoeft niet... vindt het RIVM en OMT...
Ik denk meteen...die zijn niet goed snik!

Geef ze gelijk gewone waar ...net als vroeger...aan de kletstafels ook...
Want met zoiets als een dodelijk Virus in het land...Je moet de Koe...bij de horens vatten...vind ik!

ipv Een heel land kapot te laten gaan...weken maanden...langer dan een jaar etc...

Want met zoiets ...als een dodelijk Virus in het kland...Je moet de Koe...bij de horens vatten...vind ik!
en dat had vanaf het begin... van die Corona Virus... in het land al gemoeten...Bekend
was al meteen...welke leeftijds groepen ...risico groepen...er massaal werldwijd van op de IC's kwamen en er
ondanks dat...er massaal aan dood gingen...

In wezen ...in een Inetlligente Lockdown...als men die Speciale Groepen...aanspreekt ...toespreekt...
wat die moeten doen...als Maatregelingen...
Ik zelf noemde vaak zat...vanaf leeftijd van 55 jaar...anderen hadden het over vanaf 60 jaar of zelfs vanaf 70 jaar...

In wezen zeggen de IC.s cijfers (omtrent de leeftijden)...er de Waarheid... wel over!
Toon die dan ook...telkens weer!

Welke leeftijds groepen...de Doelgroepen zijn... om ernstig te moeten toe gesproken...zich aan een Intelligente Lockdown te gaan
houden... zelf! Met de Thuis Maatregelingen...anders gezegd ...wat men ook dekt de Ouderen Bond ed. OMT ed...
Je kan zelf...ook nadenken...en zelf een Mondkapje op doen...als de deurbel gaat...
Ik zelf heb vlak bij de buitendeur...een kastje staan...heb er vanaf het begin van die Corona Virus in het land...een Fles
hychenische Gel staan...en een doosje met Mondkapjes...iedereen die binnenkomt...en weg gaat...ziet het staan...
Even de handen doen...met eh dat... bij binnen komen en met weg gaan...dito met Toilet gebruik...voor en erna
staat ook zo'n flasje Gel...daarvoor...
En
De visite ...loge...stoel en... de andere Bank...2 meter ...van mijn zitplek laten zetten (In het begin van die Virus in ons land al!)


Als de Risico groepen ...zelf de deur... al open doetn...met een Mondkapje op...is dat al het begin van de ...Eigen verantwoordelijkheid...

wetende ...de IC's liggen vol met Bejaarden voornamelijk...ongeveer richting 7000 liggen ervan onder de Groene zoden...
alleen
al via de IC's!
De cijfers via de Huizen...zijn nog apart een iets...(Of die Bejaarden ...er niet toe doen...doen ze er mee!)
Weken op Tv klinkt het...IC ...IC... IC...
Maar mi...Wat wordt niet gezegd...bij de pers Conferenties...
Als de Risico groepen zelf
de deur al open doet ...met een Mondkapje op...is dat al.... het begin van de ...Eigen verantwoordelijkheid...dito
als ze de deur uit gaan...
Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrr Met mond kapje op... houdt niemand rekening met de 1. meter 50 afstand...hoor je ze op TV zeggen...

Stel... ik bel ergens aan...en iemand doet de deur open en heeft een Mondkapje op...Daar schrik je
toch van...zo wat is er binnen... dan wel aan de hand?
Je stapt dan gelijk 2 meter terug...toch?!

Ik sta ergens...wachten bv op de Griepprik...Ik ben de enige... die een Mondkapje op heeft...met binnen komst...
de rij voor me...schrikt zich te gek...(Zo wat heeft dat Mens...)...en graait gelijk in tassen en jaszakken...en zet er ook eentje op...

Ik loop op straat...er komt iemand ...met een Mondkapje op aan...Ik ga gelijk...automatisch...afstand ervan...nemen...met lopen...
Als was het alleen daaron al...een korte schriks...doet je herinneren...aan die 1m 50 afstand...
Hebben ze geen Mondkapje op...Wie dan ook dan is ...dat schriks herinnerings moment ...er niet...

Ik zelf ging nog alis ...in de fout...met de ingestampte opvoeding...netjes een hand te geven...

Ik moest voor iets ...op de Hart afd zijn...De lab persoon had een Mondkapje op...en ik ook...
Ik wou haar een hand geven
en opeens die schriks ...ze heeft een Mondkapje op...geen hand geven...bij
die Lab MW...ging het net zo...ze wilde mijn uitgestoken hand...een hand geven...maar door mijn schriks reactie...
van het zien van haar Mondkapje op...ging het hand geven...toch niet door!

Het doet dus meer ...dan je misschien zelfs bedenken kan...met een Mondkapje op!
De Corona Virus associatie...zit er meteen in...ook dus...afstand nemen van die...met een Mondkapje op!
Juist het Zien ervan...is de snelle associatie...de dodelijke Corona Virus ...heerst nog!

Thuis zorgers...gaan vaak meer huizen langs per dag...juist die moeten zichzelf beschermen
en hun Klanten secu Patienten!
Als hun klanten... zelf al.... de deur open doen...met een Mondkapje op...
Juist... het Zien ervan..van het Mondkapje...is de snelle associatie...de dodelijke Corona Virus ...heerst nog!

Jullie ook een fijne Zaterdag...Ik ga aan m'n prive hobby doen...dat verveelt niks en
tijd hebben voor eenzaamheids gevoelens... is er ook al niet bij...en sinds ik een loopband
gekocht heb...bewegen is ook geen punt meer...en het staat naast de bank...dus ik mis onderwijl niks van wat
ik op TV kijk! Ik...met mijn 77 jaar oud ...als risico groep....met mezelf...zo in... semie Qurantaine...gezet...

Met m'n hobby...Week 41
is gaande erme...viewtopic.php?f=10007&t=130&start=15
Gr. van LT) :roll:

PS.
Toen mijn DJ nog leefde...en ik
net mijn Rijbewijs had gehaald...zei die ...Ze zijn allemaal...gek op de weg...Je moet echt zelf...altijd Nadenken en
zelf beslissen...
als je klakkeloos
die anderen volgt...kan het plots helemaal verkeerd gaan...
is ook de doorgeef Tip...
oa...voor de Lands verantwoordelijkste Premier...Hier en Nu...Je moet... echt zelf...altijd Nadenken... en zelf beslissen...
als je met ...al die gekken op de weg...klakkeloos
die anderen volgt...kan het plots... helemaal... verkeerd gaan :!:
vb.Als de Risico groepen ...zelf de deur... al open doen...met een Mondkapje op...is dat al het begin van de ...Eigen verantwoordelijkheid...
Ik zelf...
heb juist door die tip toen...is dat al...naar Kennens en Kunnens...het begin van de ...Eigen verantwoordelijkheid...
nog geen boete zelfs ...en zo wat...ermee gehad!
bv (Zelf nadenkende) (vergeet de rest nogal is...)...Met Mist...en met glad weer ed...dat al het begin van de ...Eigen verantwoordelijkheid...
Ik zelf...
meer afstand nemen...anders klapt
de hele rij...plots... op elkaar...heb er zelf...nooit problemen ermee gehad. Gr. van LT :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 10 okt 2020, 22:43

Loops

Ja jij was er vroeg bij, met maatregelingen LT.
Nog voor het op de tv er over ging. Ze keken je aan, of je niet wel was,.
schreef je toen. of je al , zo schreef je het zelf, dementerig was, aan het worden. Ha ha ha
Je had het over hamsteren, Een week erna, ging het over hamsteren op tv.
We hebben vast allemaal wel eens voorgevoelens, maar zo precies nou ook weer niet, denk ik ervan.

Tja meid, die Rutte kletst teveel anderen na, dat viel ons ook op.
Misschien moet die gewoon zeggen en laten uitvoeren, wat die er zelf van vindt,
want mensen met beestjes studies op zak, wat weten die nou er van, wel wat die
beestjes kunnen doen, maar niet hoe wij ermee , moeten doen.
Een snelle 2de lockdown, maar dan een echte, zonder ermee, beter 2 weken dat, dan maanden later nog alsmaar
die stijgende besmettingen. zonder dit keer, half Hilversum te dekken, dus meid, waar jij mee kwam, lijkt mij ook niet slecht,
Maar je hebt wel gelijk, als je zegt, ze spreken alsmaar,. de ware risicogroepen, er niet op aan.
Vooral de bejaarden! Stigmatiseren, is dan niet aan de orde, als het om zulkse vele doden gaat en dat,. om nog meer
te voorkomen, dan moet je wel, die groep aanspreken zelf, als premier van het land, met bekken dicht, bij
jongeren, in een stadion, komt die er niet mee, dan praat die, tegen de verkeerde groep.

Wat een pech he, als je pc uit de lucht is, als we wat sturen, om over te trekken en te plaatsen, gebeurt dat niet, wij weten
dan niet waarom niet. Maar het is weer verholpen.
Ik zag dat je weer, een dagwinnaar hebt vandaag, in dat Engeland, met je golf hobbie. Veel plezier in de nacht, met die usa wedstrijd,
Een goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 okt 2020, 04:08

Opstel... :)

(Die 3 dagen Holter plakkertje op bovenlichaam...ze beginnen vreselijk te jeuken...morgenochtend mogen ze er af...
Dan ga ik erg lang douchen...zeker weten...
Het schijnt iets nieuws te zijn...Mensen die een Herseninfarct gehad hebben ook het Hart te laten Onderzoeken...
Als het ritme van het hart te hoog is...las ik...krijg je medicijnen om het te verlagen...is het ritme normaal...dan ook...
nadeel is de bijverschijnselen...las ik er over...Ik ben typisch iemand...die overal bijverschijnselen van krijgen kan...
dus als het ritme normaal is...hoeg ik geen ritme vertragers pillen...(Aan klanten binders...te gebruiken...op die manier ...wat moet je ermee...)
Ik kreeg zelfs van een bepaalde merk bloedverdunners hele hoge bloeddruk...vroeg snel het oude merk terug...
Van een ander merk cholesterol verlagers...kreeg ik gigantische stekende spierpijnen van en plas problemen van...toen ik er alles over las
op Internet...las ik...geheugen gebrek geeft dat middel...Ik wilde perse het andere merk terug...Dat heb ik nu dus...mooi
om alles nog te herinneren...anders zal het excuus wel heten...van de oudeom zijn die klachten...(maar in deze tijd van
Internet...kan je zelf veel meer weten dan eerst...hartritmes vertragers...als dat niet nodig is...is ook zo iets dus...om te weten!
Vooral omdat het nogal bijverschijnselen geeft...zulks middel...ga je niet aan het hart dood...dan daar wel van...dat dus
krijg je geen Alzheimer ed...dan wordt het geheugen slecht van ...dat bepaal de cholesterol merk!
De spieren van de blaas worden er te slap van!
Half Nederland zeikt tegenwoordig...in de broek...1 op de 3 heeft Plasproblemen...dat moet ergens van wezen...
Valt nog niet mee...uit te leggen... waarom ik het vorige merk terug wil...al die vele jaren nooit problemen gehad ermee namelijk...
maar de Apotheek gaf uit zich zelf het andere merk...Daar is iets eigenaardigs mee...ik meen dat alleen Gebulde Artsen recepten voor mogen
schrijven en merk ed.
Mijn Huisarts zei Ja maaaaarrrrrrrr
de Apotheek dit en dat...
Ik dacht wat een zak bben je...je moet voor je eigen klantenpatienten opkomen en niet voor de Apotheek...Zeg dat ik dat vorige
merk terug moet...Ja maaaaarrrrrrrrrr het is nu niet te krijgen...Dat komt omdat de Apotheek...liever eigen Merken geeft...
of merken die ze rijker maken dan dat andere merk...Ze moeten geven wat de Dokters voorschrijven...en niet zomaar
uit eigen beweging ...andere merken geven...Die Fabriek blijft zo zitten met hun Merk...kan er zelfs faiiliet van geraken...wat
doen die...ze verkopen het naar elders...en dat heet plots...Het merk is niet meer te krijgen...althans in Nederland...wel
in Duitsland...Sinds de EU de grenzen heeft weg gehaald...is het van die zo'n 50 km rijden om het uit Duitland te halen...zelfs het betalen
gaat met dezelfde munt eenheid...Waar gaat het gezeur over...Het merk...wat ik al jaren moet innemen...nooit
problemen mee gehad... is niet te krijgen???
Na een hoop trachten op te komen voor mezelf...had de Apotheek nog mijn merk ...maar alleen die met 50 mg minder per
capsule pil...Nou dat ging dus niet echt lang goed...want de cholesterol hoopte zich op in mijn aderen...gaf de 2de herseninfarct...
(Mijn DNA maakt zelf cholesterol aan) (Of ik nu dik of dun ben maakt niet uit...)
Van het Ziekenhuis pas...kreeg ik dezelfde slechte cholesterol merk als laatst...via de Apotheek)...vreselijke spierpijnen nauwelijks
nog kunnen lopen...Plas problemen...(Was ik juist zo mooi van af...van de vorige via de Apotheek dat merk)
1 op de 3 heeft Plasproblemen in Nederland...Half NL of meer krijgt Cholesterol verlagers...
Ik heb m'n vorige merk weer gevraagd aan de Neuroloog pas...en die heb ik nu dus...weer terug...met de vorige keer
terug...had ik nog vele maanden last van Plasproblemen...daar was ik dus net mooi van af...nu moet ik dat
zelfde gezeik weer zien weg te krijgen...met het vorige door de Arts...voorgeschreven...Merk gebruik...en elke
keer bij afhalen bij de Apotheek...controleren...of ze wel het Voorgeschreven door de Dokter het merk mee geeft...in de
goed gevulde Apotekers zakje...aan medicijnen...Ik heb er niet veel...moet m'n hele leven dat innemen...maar
dat andere merk te krijgen...doet de Apotheek uit zich zelf steeds...(Hun eigen merk of een merk dat hun meer opleverd
dan mijn Merk!) ipv mee te geven...het voorgeschreven...door de Dokters! (Ik denk dat de meeste mensen het niet eens opvalt...
maar mij valt het op...vooral dat merk...dat al 2x zeik problemen geeft...en 1 op de 3 in het land...waarschijnlijk ook...
Goed na al dat geemmer ermee gehad...(en zelfs erom tekort aan Bloedverdunners heb gehad)
Ik ben er erg alert op geworden...en vind...als mijn hart gewone ritme heeft...ik geen hartrime verlager moet...om
wie dan ook ermee te plezieren...want dat middel ...hartritmevertragers...geeft ook nogal wat... aan bijverschijnselen...die
de volgende rij aan ziektes kan geven...(zal als excuus wel heten ouderdoms ziektes!)
Maar van dat ene Colesterolverlagende Merk middel
te weten het tast het geheugen aan...schrok ik echt erg van...en vroeg me af...

Hoe staat ...het met het geheugen in Nederland...bij 1op de 3 heeft (ook)...plasproblemen...??????....)en zal als excuus
wel ...ouderdoms problemen ...heten!

Moet ik aan denken
als ik
de klachten hoor ...van ex Corona patienten...mijn tip is aan ze...Vraag je Dokter ...is ...een ander merk ...van je medicijnen...
dat heb ik dus ook (al een paar keren) gedaan...en weg waren de zware spierpijnen...en na tijden ook... het plasprobleem...
Ik bedoel maar...en m'n bloeddruk werd al vrij snel weer normaal...met m'n vorige merk terug!

(Alleen gaven ze me die ...van 150 ipv 200...nog steeds heette dat...die van 200 is niet te krijgen...(Ik denk dan...als
je hart voor de zaak en de klanten/patienten heb...een ritje van zo'n 50 km... en je hebt ze in huis... ook die van capsules 200...
Om die van 150 gehad...tja...Ik lag pas plots 2 dagen in het Ziekenhuis...met een hersenfarctje gehad...

Over al die dingen gaat het niet over bij de Cardioloog...daar gaat het over...het hartritme...dat kan hart storingen geven...voor
of na een herseninfarct...logisch een middel te krijgen... als dat hartritme...veel te hoog is...maar
mi...niets logisch is...als dat ritme oke is...en ze het toch geven...las ik pas in een artikel...mi...kan weer allemaal extra geven
aan bijverschijnselen...en dat om onnodige redene zelfs...(zal wel weer... als excuus van de ouderdom zijn ...al die
daarvan weer...problemen dan!)

Als je er over begint...ze zien je al snel dan... als lastige patient...ook dat nog...en mijn Huisarts
is een best mens...en heel goed... met die Apotheek van naast...in hetzelfde gebouw...maar ik vind...(De problemen van naast is hun probleem)
Huisartsen Dokters
moeten opkomen voor... hun eigen Klanten secu patienten...ook als ze
bij de Cardiologen...onlogisch gaan werken...met medicijnen en ze dat waarnemen!

Als het hartrime oke is...staat in dat artikel ...dan geven ze toch... hartritmer verlagers...medicijnen...
die bijverschijnselen geven...

Nog is...
Huisartsen je eigen Dokter
ze moeten opkomen voor... hun eigen Klanten secu Patienten...ook als ze
bij de Cardiologen...onlogisch gaan werken...met medicijnen... en ze... dat ...waarnemen!

Oke de Holter Dopjes mogen er morgen af...en het kastje gebracht...en de uitslag schrijf ik jullie nog over...die moet ik zelf nog aanhoren...

Was weer een aprte type-oefening...Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 11 okt 2020, 20:02

Stellage

Gefeliciteerd LT, met je dagwinnaars, en een beker Afbeelding
dit weekend erbij , leuk hoor!
Maar wat bedoelde je met, er zijn golfers, die de middelbare leeftijd lijken over te slaan,
ze worden gelijk oude mannen,om te zien.
Ha ha haaaaaaaaaa
Hoor ik nog wel van je. Succes met je 4 eruit gevogelde namen,
bij de nacht golf, laatste wedstrijd dag vandaag, in de usa op tv!
Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 okt 2020, 20:41

Lager... :)

Ik bedoel Ans...
als veel Mannen ...een baard gaan nemen...zien ze er vaak uit... als oude kerels...

Ik tracht een vb te geven...
Neem deze 2 mannen van...(Mijn Tweeling Zonen) ... allebei 51 jaar... oud
Afbeelding

Afbeelding

en
en 2 voorbeelden maar gekozen...uit de Golfwereld...(Waar ik 4 dagen per week naar kijk)
de 2 Golfers Mannen...vanaf ze dragen een baard...

De ene 5 jaar jonger... dan mijn Tweeling zonen... en de andere ...4 jaar jonger...
46 jaar oud Afbeelding...Afbeelding

en 47 jaar oud...
Afbeelding....Afbeelding

Nou ja...ik zie dat zo...ze lijken de Middelbare leeftijd over te slaan...als bejaarde oude Mannen...
zo ze eruit zien... met baard!

Nou ja...ik zie het zo...misschien zien anderen... het anders?

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 12 okt 2020, 14:57

Germaan

Als ze er, grijze haren in hun baard hebben, lijken ze nog ouder!
Het lijkt wel, of ze zich er ook naar gedragen gaan, met zo een baard.

Je dacht, net wakker geworden, dat wolff, in de usa, ook de beker gewonnen had, maar die moest de playoff
nog doen en die verloor die lt! Maar toch een goed golfweekend had je, met je golfhobbie, met de
dagwinnaars en de beker in engeland lt!

Zeg die burgermeester, van rotterdam is besmet, met corona.
Veel belangrijke mensen, ze lijken te denken, er wel onderuit te komen, en doen zelf maar wat.
Wat ze naar de buitenwereld bepreken, te moeten doen, doen ze zelf niet, dat is link, als ze
rolmodellen zijn. Schreef jij ook weleens over lt, toen met de eerste lockdown, ze dekken
heel hilversum, ook dat is link, want velen van ze, bekend van tv, zijn ook een rolmodel.

Jij vind eigenlijk, net als met de griep, iedereen moet gewoon besmet geraken, behalve vanaf de
leeftijdsgroepen vanaf 55 jaar en ouder. Daar valt ook die burgermeester wel onder!
55 jaar en ouder, moeten zich extra streng , aan de maatregelingen houden, volgens jou, draait
de waarheid rondom de, ic, cijfers ermee, niet wie er dan wel allemaal, besmet geraken, hoe meer
er besmet, net als met de griep, hoe sneller is het weg, in het land, is jouw stelling,
Maar ze spreken nog steeds niet, de risicogroepen aan, wel de jongeren, en de studenten, misschien
is dat het ware gevaar wel, vind jij lt, die ouwe mensen, ze doen maar door, erdoor.
Maar het gaat nu net juist, om hun! Of zoals jij het pas, weer schreef, de, ics ,is de waarheid ermee.
Massale doden, onder de ouwe mensen, dan moeten ze die toch toespreken op tv.
Ik had het er wel vaker over met je, als ik bij je ben, je zei me pas, de ouderenbond, is er tegen
dat ouderen gestigmatiseert worden, jij zei me, ipv stigmatiseren ze de jongeren alsmaar op tv.
dat vinden ze schijnbaar wel normaal. nou ik niet, zei je me.
Het gaat om een dodelijke virus, dan moet je de koe bij de horens vatten, zeg je me steeds.
Dat gedek alsmaar, kost veel en veel te veel, het hele land zelfs.
Dus jij bent niet lid, van die ouderenbond vroeg ik je, je zei, ik kijk wel uit, mensen die
de waarhedens zeggen, liggen er snel eruit, als ze daar, massaal klakkeloos, het omgekeerde gaan zeggen,
om te dekken, tm op tv, vanaf 1 een paar!
Dus volgens jou, moeten allen, vanaf 55 jaar ,een echte lockdown houden?
Nouwwww zei je me, als ze, met die lege straten niks doen, heeft het nog geen zin, ook geen, een lockdown!
Hoezo? vroeg ik lt, wel ze moeten al die straten , schoonsproeien met hygienische spul, als iedereen binnen zit.
Een avondklok, zonder dat, heeft ook geen zin.
Ze moeten het land schoon sproeien, dat heeft zin.
Hoe smeriger een land is, hoe weliger tieren visussen er!
De corona pakt uit, op ouderen, en de mazelen op de jongeren.
Zeg die dingen, dus niet andersom! Daar begint het al mee, de ouderenbond, is te gevaarlijk, voor
de eigen leden, zei lt me!
Ze doen, of corona door de jongeren komt, die mogen gestigmatiseert alsmaar,
doen ze ,met de mazelen, toch ook niet, de bejaarden de schuld geven er van.
De ouderen ervoor binnen te houden, ipv de kinderen! Doen ze bij de mazelen, toch ook niet.
Waarom dan wel, als het om de corona gaat, ze de bejaarden, die lockdown niet laten doen, daar gaat
het toch om, om de bejaarden, om ouderen vanaf 55 jaar, vind jij. In wezen ,de stijging op de ic, ligt
er aan, ze spreken de juiste doelgroepen niet aan alsmaar. dus die doen maar, als altijd ze doen.
Geloof je me niet, zei lt me, dan moeten de ,ics, is met de ware leeftijden cijfers komen, per week!
Nou ja, als we lang genoeg wachten, komt er vast wel een medicijn , of een vaccin, maar wel ten
koste van, al die vele doden, waarvan de meesten, hadden kunnen voorkomen worden, als ze de
ware doelgroepen alsmaar, hadden toegesproken.
Blijf thuis en laat maar weinig visites toe en die moeten op afstand blijven, van bejaarden, van
de ouderen, ook buitens huis!
Dus volgens lt, zouden alle jongeren, in kerken en moskeeen mogen komen, behalve die
vanaf 55 jaar oud.
Ja maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo beginnen ze dan, wat ja maaaaaaaaaarrrrrrrrrr vroeg ik lt, ze
zei, hun excusen, om toch, dat te moeten mogen., volgens ly, als ze toch komen, kunnen ze juist
door de jongeren, gestigmatiseert worden, als ze weg blijven, zolang de corona virus heerst, niet.
Ja maaaaaaaaaarrrrrrrrrr ik ben een belangrijk persoon, de burgermeester van het grote rotterdam,
kijk daar heb je het, eigen gedek al, van veel ouderen, met hun alles mag, behalve een sigaar.
Heb je lt weer, ha ha haa ze zei me, ze kunnen beter een rookwaar nemen, de meeste virussen
kunnen nl niet tegen rook, van tabakswaren.
Ik zal jullie eens laten lachen,
lt heeft in haar flatje, open bakken staan, vol met sigaretten peuken,. heeft ze, zei ze me. van de vogels geleerd,
ha ha haaa
die zoeken in de steden, naar peuken op de straten en pleinen, en stoppen die in hun gebouwde nestjes,
ging er onderzoekers uitzoeken waarom? Wel dan blijven ze , vlooien en luizen vrij, en hun kleintjes ook.
Lt zei me, als het ze, van de luizen afhoudt, dan houdt het ze ook virussen, van ze af, dat zijn in feite, ook
beestjes. Ze zei me, ik heb ook een vogeltje in huis, handig, zo een bak peuken, vlak bij ze kooi en vlak
bij mezelf in huis,. ruik maar, zei ze me, er komt iets vanaf, waar ook virussen, niet van houden.
niet alleen , van de rook, ook van peuken, wat die nog uitstoten aan geuren, kunnen ze niet tegen , veel
virussen en bacterien.
Gewoon geleerd van de vogels is dat!
Je hoeft mij niet te geloven, zegt ze dan, ik ben geen geloof, tracht het weleens uit te leggen, ook
dat we moeten oppassen, op die anties lieden, en ook op die van, de ouderenbond en ook oppassen
dat onze kabinetsleden, niet klakkeloos gaan zeggen, en doen, wat de ouderen bond willen, dat ze doen.
Dan krijgen alsmaar, de jongeren de schuld, die gaan ze stigmatiseren dan. Wedden dat
de meeste boetes, naar jongeren gingen! En niet naar die vele,, tm rollator lopende ouderen overal.
ipv Die moeten juist thuis blijven, en laat de jongeren, hun boodschappen doen en brengen, met
1 meter 50 afstand van de ouderen af, uit en thuis!
Ik rook even, aan zo een bak, vol met peuken erin, zelfs ik, een mens, wordt er niet goed van, luizen
en vlooien ook niet, en vlgs lt, kunnen virussen, daar helemaal niet tegen, met dat, in je buurt van je
zit en lig en wek plek!
Ook van vogels, valt van te leren!
Nesten met rondom, sigaretten peuken, tussen de takjes gestoken, is zo een vb. om zichzelf en hun
jongeren, te beschermen, doen ze dat.
Lt vindt, elke anties roken, vooral in virus tijden, een soort van misdaad, vooral bij mensen, die
massaal gerookt hebben en er beren oud mede, mee werden, als die stoppen ermee, zijn ze een gevaar,
voor zichzelf, elke virus en elke bacterie, kan er dan wat mee!
Dus haar tip is dus ook, neem bijtijds een sigaar of sigaret of pijp of sjekkie, en blaas de rook uit, naar elke
slecht mens toe, uit en thuis en op het werk, ze roken dan wel niet, maar die zich, niet houden, aan de
voorschriftenmaatregelingen tegen corona, en we daar juist, al die vele doden, van hebben, en ook
al die vele besmettingen!
Ik moet, als ik bij lt, binnen kom, gelijk 1meter 50 afstand houden, al voor de corona bekend was, in ons land,
en der ene zoon, vroeg ze extra closet papier te kopen, nog voor de corona, bekend was in het land.
Maar waarom zoveel ervan in je flatje, vroeg die zoon, waar ik bij was, ze zei, straks gaan ze erom hamsteren,
We keken elkaar aan, der zoon en ik, of ze al niet wel, aan het worden was, dementerig, maar
een week later, ging het daar, juist alsmaar over, op tv, ze hamsteren in het land. Neem extra
rookwaar voor me mee, vroeg lt, die al, aan het peuken sparen deed.
Voor wie doe je dat? Ik? Voor me vogeltje, ik ben ze verzorger, ze ouder ahw. zei ze tegen ons, er komt
een zware enge virus aan, mooi die, met die peuken luchten, buiten me flatje te houden.
Hoezo/ Nou gewoon, dat zag ze, op tv, bij een natuurfilmpje.
Ook van de dieren, valt van te leren, namelijk.
We werden niet voor niks, zo massaal, zo erg oud, de alleroudste generatie ooit zelfs, is de
generatie, die het meeste ,gerookt en meegerookt heeft. Dus klakkeloos naar anties mensen luisteren, kan zelfs
gevaarlijk zijn, ik snap der tip al van lt, voor die burgermeester van rotterdam, neem een sigaar, dan kom je ook
weeris klaar, met eh, enge virussen, in het lijf, zet een bak peuken naast je neer, en neem een goed boek, over de natuur
bijvoorbeeld, leeg zo nu en dan het hoofd, daar kan een mens, geestelijkverlicht van geraken, dan komt de
waarhedens, over goed en kwaad, vanzelf tot je, voortaan
. Lt zei me, bv deze,
We werden, niet voor niks, zo massaal, zo erg oud, de alleroudste generatie ooit zelfs, is de
generatie, die het meeste ,gerookt en meegerookt heeft. Laat de antis lieden maar kletsen, mooi als ze zelf,
de aow leeftijd halen, ja toch! (Virussen uitroken noemt ze dat, een poos de rook, inhouden, vooral in de
neus, die zacht dicht geknepen en met mond dicht, en dan in de keel en dan de rook naar beneden laten glijden...pas
wel op, je kan je de, te pleuris, gaan uithoesten, ervan, en rook daarna, een rookwaar gewoon, daar
houden virussen ook al niet van, en de anties flikkerij lieden, ook niet1
Mooi, dat alles zo, van je af, te houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit namelijk,
Voor wo2 was de gemiddelde sterfte leeftijd, eeuwen en eeuwen lang, bij 36 jaar, alleen de rijken konden het betalen,
wat ze ouder gemiddeld maakten, nu ze het onbetaalbaar hebben gemaakt, zullen er erg veel
mensen weer dood gaan aan, virussen en bacterien, net als in alle eeuwen er voor, ik zei lt, daar hebben ze
toch penicilliene voor uit gevonden, ze zei, het halve land is al reststent gemaakt, er voor en voor virussen,
is penicilline niets voor., maar de meeste virussen, kunnen niet tegen rookwaar rook!
Jammer, dat de moderne dokters luisterden naar die anties mensen, sindsdien halen ze massaal zelf de aow leeftijd,
niet eens meer, ook daar gaat het nooit over, alleen lt heeft het er zo nu en dan over, roken of meeroken,
is haar tip, ook voor de dames en heren medici, (schrijf ik dat goed?)
LT zit allerlei tv te kijken, die ze, in die 4 dagen gemist heeft, met der golf hobbie, terwijl ik op haar
pc mag typen, ervoor of erna, zitten we gezellig , van alles bij te kletsen, ik zit wel minstens 2 meter, van haar af.
Nog vanaf, de eerste corona virus was, in ons land.
Wil ik dichterbij, of wie dan ook, moet ik een mondkapje op zetten, en desnoods doet ze er dan, zelf ook, eentje op.
Ze heeft er geen last van, van de maatregelingen, de meeste bejaarden, leven zo namelijk, het gaat dus
vooral om, de leeftijdsgroepen ervoor, zoals ik en der zonen en andere visites.
Kwam der ene zoon laatst, van ze werk, er was corona op ze werk, ook met personeel, toch zat die daar , bij
haar als mantelzorg zoon, geeft niks zei ze me, hij was misschien wel de eerste, samen met jou, die zich aan de
corona maatregelen moest houden, zei ze, en wel. in haar flatje, doe net zo, op je werk, zegt ze ons vaak.
afstand houden en moet het dichterbij een mondkapje op!
Pas die zoon opeens , snot verkouden en hoesten en wat koorts, belde die haar, ze zei, meteen je laten
testen, tegen mij zei ze, dat is zo een figuur, die met warm weer, ze autoraam open houdt, met 100 km per uur zelfs.
Wedden dat het een verkoudheidsvirus is, want die houdt zich echt, aan die gezegde maatregelingen, ook
al die weken en maanden, in der flatje.
De test uitslag kwam, hij was negatief. Hoe wist je dat, Ach, zei lt, alles is gedrag!
Weet je, iemands gedrag, met dit en met dat, dan is er best vaak, erop te voorspellen.
100% zijn voorspellers ook niet, niemand is volmaakt nl, dus vandaar lt zei ga meteen, die test laten doen.
scheelt je, van je werk weg blijven, voor niks, al die tijd, juist nu ze dubbelop personeel nodig hebben!
Hij meldde dat negatief, en ze vroegen hem meteen, die nachtdienst te doen, in ze nog vrije dagen.
Hij dat doen, ik zei hem, denk dr om, misschien, zijn die oude patienten, niet eens het gevaar, maar je leuke
gezellige collega's. die ontzien elkaar nl niet, het vaakst!
Net of ze onschendbaar zijn, voor dat virus, doen collega's onder elkaar het vaakst.
Ook met de eigen familie, nou ja, niet iedereen heeft, de andere bank, en grote stoel , op
2 meter verderop, laten zetten, voor visites en logees en voor der mantelzorg zoon ook, zoals lt, van der af ,toen al wel,
liet doen, toen in het land, er nog niet eens, over corona gesproken werd zelfs.
Dus het kan lijken, ze is niet wel is, maar achteraf gezien, zij, dus juist ,wel!
Der in de zorg werkende zoon, is nog steeds corona negatief, en dat kan je van, erg veel mensen, in het
land, niet zeggen.
Mooi in vrije tijd, en pauzes, even het uitroken, ze te laten doen, zei der zoon der van, nou zoiets geks, ga ik echt niet doen.
uitroken, geeft niet, zei ze toen, maar als je het doet, ben je vandaag nog van die koudheidsvirus af en anders morgen,
en ik heb de peukendozen hier staan, als je er bent, zei ze, Ha haaa
Ja lach maar, maar van de vogelen des velds, valt veel van te leren, mits ze wel, nog steeds, peuken vinden kunnen!
Anders is zelfs voor de vogels, die anties lieden, te slecht voor.
De zoon van der, was de dag erop ervan af, zei niet hoe dat gedaan!
Gelukkig rookt er, nog steeds 3 miljoen mensen, in ons land,
al of niet stiekem, maar toch, alles is gedrag! En m'n dwergpapegaai vogeltje, is nu 6 jaar geworden, zei lt me.
Toen ze het kocht, vertelde ze me later, zei de verkoopster, de meesten leven, niet langer dan een week, in de huizen.
Maar ik heb, nog nooit gehoord, iemand spaart rookwaarpeuken, voor een vogeltje, in huis Ha haaa.
Ach zei lt er over, misschien, luisteren maar, erg weinig mensen, naar natuurwetenschappers, en zij luisterde,er wel naar!
Gefeliciteerd lt, met je jarige vogeltje, moppie heet die. Ha haaa Liefs van tiff :? ;) Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 okt 2020, 17:44

Maanstand... :)

(Dat is helemaal niet zo apart Tiff...Peuken sparen...bij heel veel ingangen van gebouwen...had je
voorheen...van die ronde
hoge bakken...waar mensen hun sigaret in konden uitdoen...voor ze naar binnen gingen...in die grote
ronde bak...verzamelde zich... de hele week...heel erg veel peuken in...

Niet dat mensen wisten...dat je daarmee
kan je vlooien en luizen...buitende deur houden...ook virussen ed. alleen al van de uitstralende geur...die
er vanaf...De enige handigheid ermee...kan som meer handigheidjes hebben...zonder dat we dat weten
zelfs...
Handig is dus bij ...oa scholen ed...zulkse peuken sparen bussen te hebben...want het hoofdluis ...is weer fors
toegenomen...bij Schoolkinderen...sinds eh...niks mag...ook geen Sigaar etc...op het werk en uit en thuis...
Sparen van peuken sigaretten...in de pazes...heeft dus wel degelijk nut...voor bepaalde beroepen!
ook voor bv. Huisdieren...
Waar vaak oa vogels ...in kooitjes zich kapot harken...zelfs veertjes ervan verdwijnen ed.
Ik heb een leuke viekante ...plastic doos...15 bij 15...gevuld met peuken en dat staat...onder een voetenbankje...
in de Huiskamer...
vlakbij de Grote Vogelkooi...ik zie mijn Dwerg papagaaitje Moppie eigenlijk nooit harken...mooi houden zo!

Hij krijgt regelmatig... met een plantensproeier...een douche over zich heen...dat schijnt ook niet te moeten
vergeten...Hij krijgt alles... wat ik ook eet...Heb ik een ronde spiegel voor ...op de salontafel gezet...op
een verhoginkje...op dat spiegeltje...zijn allemaal kleine stukjes... wat ik zelf ook gegeten hen...alles!
In zijn kooi is alles... uit de Dierenwinkel...in bakjes ed.en natuurlijk ...elke dag vers water...

Een vogel gelooft je ....zomaar niet meteen...wil eerst proeven...of het veilig is...als het mensen etens is...
Dus als ik wat eet...en de kooi staat bovenaan open...daar komt Moppie aan...ook al ligt het al op het spiegeltje...
om eerst...een klein stukje te proeven
vanaf ...tussen mijn lippen in...eerst proeven of het veilig is...het lekkerste vindt ...een gekauwd lekker zoet snoepje...
Maar ook... vis soorten... lust die graag...en groene groetes...en het leukste is die met.... een Sercieboon...daar kan
die zich reuze op uitleven met
fijn knagen...dan heeft die... een Spercieboon baard...
Op deze foto...terwijl ik de foto maak...staat... Moppie
op mijn knie...Het is echt wel wat anders,..dan voorheen...de Honden en de Kat gehad...Mensen zeggen vaak...Neem
toch weer een Hond of een Kat...
maar ik ben 77 jaar ...en mankeer welis wat...rekening houden ...met de naaste Mantelzorger...Die
werkt en... een eigen Vriendenkring heeft ...en... een eigen huis heeft... is ook wat!
Is het echt nodig...kan die de kooi zo ergens bij hem thuis neer zetten...dat is toch wat anders dan...een
hond te moeten uitlaten alsmaar weer...en een Kat ...die uit een flatjesdeur 'm peert...

Hoe dat ook zij...

we kijken ...samen best veel TV...Dan zit Moppie op
mijn schouder...mee te kijken...(Val ik ondertussen erbij in slaap op de bank...dan bijt die me nog
steeds...plots... in m'n ene oorlel wakker...De kreet van mij...mag er ook wezen...
Godsamme Jeeeeeeeeeeeeejjjjj....en dan moet die... voor straf...1 dag in z'n kooi blijven...Dan laat die het
weer een poos...tot dat
die het...weer is... niet meer laten kan... Kortom...we vermaken ons wel...met z'n tweetjes...

Afbeelding

Jullie een fijne avond gewenst en eet ze straks. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 okt 2020, 23:46

Stand... :)

(Af en toe... met TV kijken...valt me op...ze lijken niet goed snik meer...

vb. Dan hoor je weer iemand op TV zeggen...
Dan hebben we niet genoeg handjes aan de bedden...

(Gaat wel over hooggeschoolde hardwerkende Mensen...)

Nog eentje...
ipv... Mijn Vriendin in Zweden...en ...de Prinses...zegt die...
Mijn vriendinnetje in Zweden...en ...het Prinsesje...
(Gaat het over de oudste dochter van...WA en MA)


Zulks alsmaar...Maar...Waarom kletsen ze zo te gek...over ...
want...het zijn geen kleine kinderen
waar ze het over hebben...

_______________________________________________________________
Ik las dit...
https://www.ad.nl/gezond/rekenkamer-pla ... ~a4a030f8/
Ik denk...zolang ze de waarheid... niet eruit vissen gaan...bij die Rekenkamer
komen ze er nooit uit...ondanks al
Volgens de Algemene Rekenkamer is er hooguit 82 miljoen al weg bezuinigd...in de basis...
(Ondanks dat knoert hoge bedrag...)...Het loste niks op...
Want ....
(Niet alleen met... de meeste huren... in het land) ook met dit Onderwerp...
met elke jaarlijkse prijsverhoging...het diefstal bedrag ... in de prijzen
vanaf het jaar jan 2000...wordt alsmaar hoger hoger en hoger...

(Bezuinigen weg bezuinigen lost niks op!)
vb.
3.4 wat de Dokters
op recept schreven...ligt weg bezuinigd... bij de Drogisten...sinds eh...Betaal die steeds hogere prijzen... allemaal zelf maar...wat
eerst in de Basis zat...)Maar... Dat lostte... het probleem ...ook... niet op!

(Met De dieven pakken lost het op!_)
(Met grote zware boetes...en de diefstal afbetalen...vanaf het jaar Jan. 2000) Dat lost het op!
Net als...De Huren ...inmiddels ongekende hoge huurprijzen...dr van...
die prijzen...halveren in het land...dat lost het op! etc.

Toen er ...met de GeldMunt Wisseling van Gulden naar euro munt moest...
is er erg veel in het land.... gedaan...maal 2.20
ipv gedeeld door 2.20
en
dat is ...met de gewone lonen en pensioenen en uitkeringen ...toen wel... door 2.20 gedeeld!
(Waar van Alles maal 2.20 gedaan...Vandaar dat alles zoveel duurder is
dan eerst! Voor allen... waar van Alles ...wel door gedeeld door 2.20 ...is gedaan...)

Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 okt 2020, 07:09

Anders... :)

(Wat vind jij ervan? Waarvan?

Als ik dat ga zeggen...val ik in herhalingen...

Ik vind ...niks geleerd van Golf 1...
Nog steeds een dodelijke Virus naar de Ziekenhuizen brengen...is
krankzinnigen werk...
Reguliere Zieken de Ziekenhuizen uit...Corona Virus Covid-19 patienten
er in...is Krankzinnigenwerk...
Zie je wel...ik val in herhalingen...schreef ik met golf1 ook al...

Hoe zou jij het dan willen...dat het moest...
Wel eh...
Hier en daar in het land...plekken zoeken waar sowieso IC patienten naar toe moeten...
wat geen Ziekenhuis is...
bv Staat al zolang dicht...Vliegveld Lelystad en gebouwen...
IC's zalen en
Een zaal apart voor de ...gewone Corona zaal Zieken...er creeeren...Daar dus...

Van alle kanten erg goed bereikbaar...per Helie...
per tein... per bus... per Auto... per Ambulance... per Rouwauto etc.
Hotels vlak bij voor het tijdelijke Personeel...
Ik zou specifiek voor daar...Medische Leger Mensen inzetten...en Medische Mensen
elders van uit het land vandaan...
Zulks dus...had in feite... voor Corona Golf 2 al klaar hebben moeten staan...
hier en daar in het land...voor specifiek vervolg Virus epidemie...

Wat Hotels... in den lande... voor mensen die in Carantaine moeten maar er zelf geen
plek voor hebben...

De speciale Doelgroepen...zijn sowieso Bejaarden...en Mensen met een interne
chronische Ziektes...die moeten alsmaar erop aangesproken...ze moet in half of hele
Lockdown...Tot het sein veilig er is...

Alle Bezoek bij ze... moet 1meter 50 afstand houden bij ze...en moeten ze dichterbij
moet mondkapje dragen...
Bejaarden mogen de buitendeur dan alleen open doen...met een Mondkapje op
ook als ze buitenshuis ergens voor zijn...met mondkapje op...
Om die Doelgroep gaat het voornamelijk nl.tm al 7000 doden...
Dus ...daar... moet specifiek het beleid... op gericht zijn...

Zelf denk ik dat met elke virus in het land...door de meeste Mensen gaat...
ook de Griep Virussen...Dat heet dan besmet...
Dus opzich is met besmet niks bijzonders aan...maar voor elke inwoner geldt..boven 18 jaar
gevoeld men zich ziek
hoesten snuiten koorts ed...moet een test gedaan...is dat positief...moeten die... in Quantaine...

Op zich... als de Doelgroep de bejaarden is...kan de rest van het land...gewoon doen wat
ze altijd al doen...alleen die vanaf bv 55 plus... anderen vinden vanaf 60 plus en weer
anderen vanaf 70 plus...
moet de strenge Lockdown voor zijn...

(De IC's zeggen wel de waarheid...van Golf 1...vanaf voor welke leeftijdsgroep dat is...
met die strikte maatregelingen...)

Nou zo zie ik die dingen...tot er een Medicijn is...of het Vaccin er is...

Als er een Mazelen
epidemie heerst...moet het hele land ook niet plat voor gelegd...en ook oude Mensen niet
ervoor thuis blijven...maar specifiek die Kinderen wel...

Met de Covid-19... is net zo iets gaande...daar hoeft het hele land niet voor plat te blijven...maar
de Lands Bejaarden Soos wel!

Voor de rest...zo het nu gaat...toe gaat...en de straten worden er leeg van...pleinen en Parken etc.
dat slaat nergens op...als ze die straten...niet hychenisch schoon sproeien...want daar gaat het mi om
opeens... mag iedereen weer los...en begint alles opnieuw...echt weg is die Virus dus niet...maar met een
schoon hychienisch land....maakt het wel meer kans...

Van de vorige keer... vond ik het idioot...na weken Intelligente Lockdown...iedereen
in de Huizen...de vakanties begonnen
en alles ging los...tm naar het buitenland aan toe...dat sloeg echt nergens op...
ipv
voorzichtig opbouwend...met dat los...Hoe snel kwam het zo van de metene los...weer terug...de Virus...

Op zich kwam dat...omdat men alle besmettingen als gevaar ziet...die binnen werden gehouden
ipv juist hoe meer Mensen besmet...hoe sneller een Virus weer verdwijnt...
(Het systeem met Vaccin is echt niet veel anders...
hoe meer Mensen ...dat hebben gekregen gehaald...besmet is ahw...hoe sneller de Virus weg is...)

Maar met het land opeens los...
zoals met Golf1...niemand sprak de Lands Bejaarden specifiek toe...dat het los...te zeggen...niet voor hen
geldt...dat los...zolang er geen medicijn is of een Covid-19 Vaccin! dan geldt de halve
of hele Lockdown nog steeds voor...Dat is de echte misser...van het beleid...de ware
Doelgroep werd niet erop aan gesproken...vanaf Golf 1 al niet...en nu met de stijgende Golfs 2
nog steeds niet!
Dat is de echte misser...van het beleid

Het beleid is zo niet gelijk gestemd...met de IC waarhedens...

Het beleid gaat maar over jongeren en over Studenten ...ipv over de Lands Bejaarden Soos
moet het gaan!
Ook met deze methode Beleid...van nu...is het grootste gevaar...alweer...als na
zeg 4 weken...alles weer los mag...net als tijdens Golf 1!

ipv te zeggen...Dat geldt voor allen...behalve voor de Bejaarden! En voor chronische met interne ziektes!
Maar
Niemand sprak de Lands Bejaarden specifiek toe...dat het los...niet voor hen
geldt...zolang er geen medicijn is of een Covid-19 Vaccin! Dan geldt de halve
of hele Lockdown nog steeds voor...die Doelgroepen...

Dat is de echte misser...van het beleid...de ware
Doelgroep ...werd niet specifiek...erop aan gesproken...vanaf Golf 1 al niet...en nu met de stijgende Golf 2
nog steeds niet!
Dat vind ik...is de echte misser...van het beleid

Nou ja... zo ongeveer denk ik er over...
mi Duidelijk zat is het...Wat zijn de leeftijdsgroepen
op de IC's! (En die van de Covid-19 doden)
Daar moet het beleid op gericht zijn...op die leeftijden!!

(De massale rest ...die daar niet kwam...kunnen in feite doen... wat ze altijd al
doen...uit en thuis en op school en werk en kerk en Sporten en Feesten en Theaters etc.
Dus...Alles... gewoon door doen...als altijd!)

Over de leeftijden kan gedicussieerd worden...maar ik schreef vanaf 55 jaar...anderen
vanaf 60 jaar...weer anderen vanaf 70 jaar...
Maar ...de Waarheid in pacht omtrent...heeft mi ...alleen...de cijfers van...Lands
IC's en van de Corona gewone Ziekenhuis zalen!

Fijne Woensdag allemaal Knf van LT) :roll:

PS.
de Waarheid in pacht omtrent...heeft mi ...alleen...de cijfers van...Lands
IC's en van de Corona gewone Ziekenhuis zalen!
Zolang er geen 55 plussers en Bejaarden ...in de zaal zijn...en geen Astmalijers en geen COPD lijers...is er mi niks mis mee...
https://www.ad.nl/show/beelden-van-optr ... ~ac2e00d2/

PSS.
Je kan mi de Opklim, Jongeren...niet een jaar in de niks zetten!
(Vooral te weten...dat die hele Corona...om de Ouderen gaat en niet om de Jongeren...)
mi
Hebben Ouderen ook de eigen verantwoording...
als de IC's zich teveel vullen ligt het niet aan de Jeugd
maar aan Ouderen...die zich de reet niet aantrekken...van de Maatregelingen!

Kan ook zijn...dat ze het niet snappen...maar dan moet het ...vooral op TV
extra goed uit gelegd...wat de risico groepen zijn...Als iedereen dat snapt...kan de rest
weer gewoon scholen studeren en naar het werk en ...Kerken en...een feestje bouwen...Afbeelding
Tot 55 jaar of AOWérs...De rest...Zonder klakkeloze anties bla bla over een feestje...vanaf 1 een paar etc. etc etc

Nog is...Hoe meer mensen besmet...Hoe eerder de Virus gaat weg...Besmette Mensen worden Imuun namelijk er voor...
Alleen de Risico groepen moeten juist niet besmet geraken...
en ook de rest ...moet gewoon getest als ze ziekte verschijnselen krijgen...die moeten wel in Quarantaine...wgs het halve land
zijn Bejaarden en andere risico's Mensen...die moeten ze niet tegen komen dan!

Voor de rest...
Je kan mi de Opklim, Jongeren...niet een jaar... in de niks zetten!
Dat is schade voor de Geestelijke Gezondheid...(En het gaat niet eens om hen!
(Vooral te weten...dat die hele Corona...om de Ouderen gaat... en niet om de Jongeren...)

Kan dat is gesnapt Wereld wijd!Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 okt 2020, 00:36

Staten... :)

(Ik las over Koraalriffen...die overal bezig zijn het loodje te leggen...
vaak is het in ondiep water aan de kust en zijn er ontzettend veel toeristen...

Ik denk... ik was 23 jaar en was op Vakantie op Ibiza...Daar hoefde je maar even naar beneden te kijken
in het water en
je zag al overal koraal...toen nog prachtig rood...

Wat me toen al opviel was...elke vakantiedag viel het me op...dat mensen toen al erg veel zonnecremes ea cremes gebruikten...
Ze vetten zich in...en gaan dan ...zo het water in...
Ik was toen de enige ...die dat andersom deed...eerst zwemmen en koraal kijken en daarna pas...invetten gaan tegen de hete zon...

Ik dacht toen plots...dat geeft een vettige substantie in het water...tussen de Zon en het Licht... naar de Koraal toe...
Vooral waar miljoenen toeristen per jaar komen...en dat steeds meer en meer werd...dus ook de vetlagen in het water...
nam enorm toe...als een soort vlies ....tussen zon en licht ...naar de koralen toe...ik dacht toen al...dat kan nooit goed zijn...
al die cremes op mensen huid gesmeerd...(en vaak ook met make up en parfums aftershave ed op etc)
zo het water in...

De cremes ...nam per jaar... nam alleen maar toe...allemaal invetten...als je
de zon in gaat...werd dat...miljoenen mensen...met het ingevette lijf...de zee in gaan...langs stranden...ook en vooral
waar er koriffen zijn...rondom de Ibiza eilandjes ed.

Ik schreef er al vaker over hiero...dat als mensen de zee in willen...ze zich beter kunnen gaan invetten...ipv er voor...
na het zwemmen in zee...
ook de vele kinderen
die nabij het strand in zee spelen... Je ziet dat toch het meeste doen...ze komen er aan...op de stranden...
vetten zich in... en gaan dan ...het water in...

Omdat ik toen ...de enige was ...die me pas ging invetten...als ik uit het water kwam...daardoor viel het me zo op...dat
er Mensen met... met dikke lagen vet cremes ... op zich ingesmeerd...zo de zee in gingen...dan spoelt het er af...in de zee...
in welk buiten zwem water...dan ook...

Misschien is het wel... voor meer erg slecht...bv ook voor de visstand...ea zee diertjes...al dat vetcremes van
Wereldwijd... wel meer dan een miljard Mensen per jaar...in het water en
dat... dag in dag uit...de hele dag door...door steeds meer toeristen...werd dat...

Het onderwerp van het Artikel was de slechte toestand van Koralen...

(...Hoe we...na alle eeuwen Aarde...binnen 100 jaren ahw...
met z'n allen ...de boel in de natuur...aan het verkloten zijn...en... is dit ook.... een vb.er van...)
Misschien... is deze reactie... van mij erop...een doordenkertje...er over...weet je veel...

Nou zo kan die wel weer...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 15 okt 2020, 14:16

Tenten

Ik had een heel verhaal getypt, drukte op verstuur en alles is weg, dat doet die msm
Pas dus op, welke browser je gebruikt, leuke dag allemaal, en lt, succes met je golfes 4 namen. Liefs van tiff :? :ugeek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 okt 2020, 20:39

Tentententoonstelling... :)

(Volgens mij loopt die erg achter... die Edse ...Browser...van Microsoft...
Je bent dus ingelogd op het Forum en dan kan je ook op het
schrijfvenster...je typt een eind weg...drukt op Versturen...en alles is weg en je moet opnieuw
inloggen...
Nou dat is mi geen denkwerkwijze.... van de moderne electronica tijdperk...maar van half vorige eeuw...die die
Edse in elkaar heeft gezet
loopt geestelijk op z'n werk...behoorlijk achter...

Als jullie me ...mails... sturen ...of ik het erop zet...gebeurde me dat ook zo...je schrikt je te gek...al die tijd er aan besteed..
gelukkig heb ik dan ...de e-mail nog...en kan het nog weer... gaan kopieren...en gaan plaatsen...

Als jullie ...op het Forum zelf... wat willen zetten...doe het dan eerst op het kladblok...kopieer het daarvan af...in de muis
en bewaar het kladblok op de onderbalk...en
plaats het ....op het schrijfvenster... van het Forum...verdwijnt het dan weer...na versturen gedrukt...dan heb je het nog...
op het kladblok staan...Is mijn tip!

Maar zot... is deze browser wel .. die Edse...om het zo te moeten doen...Ik zal is kijken...of er nog een andere browser is
voor je... op het Forum...

Ik zelf gebruik altijd FF...en had jullie apart... op een andere Browser staan...als jij typt ...op mijn PC Tiff...dan
gebruik jij ....die Microsoft Edse...Browser...(Toen die Explorer ermee op hield)

Als ik dus voor jou wat
op het Forum zet...via een mail van jou...ga ik ook.... naar die Edse Browser...en had dus al
een paar keren hetzelfde...alles op het schrijfvenster van Tiff gezet...alles weg... vanaf versturen gedrukt...dan
moet je...eerst weer opnieuw inloggen...terwijl ik er al
ingelogd ben dan...anders kom je niet... op het Forum Schrijfvenster...Dus ze zijn niet helemaal wel... bij die Edse Brower...
ze lopen... met de kennis omtrent... te ver achter...

Met FF heb ik nog nooit zulkse achterstanden gezien...Insert ...moet ook om de haveklap in gedrukt...als je aan
het typen bent...bij
die Edse...
anders draait alles door...die is niet best ...die Edse Browser!

Ik heb dus geen probleem...met FF...maar jij net wel...met die Microsoft Edse Browser...
Ik zal is kijken...of er nog een andere Browser is...voor je... op het Forum...
Een fijne avond en Groetjes van LT) :roll:

Afbeelding
Voor de Volgers...mee kijkers...via TV en/of via het Leadboard op mijn...Forum...Golf Topic...)
Vervelen en Eenzaamheids gevoelens...komt niet te pas...bij deze 4 daagse per week... Hobby!

Week 42...M'n Weekend...4 Daagse Golf TV en PC...(Prive) Hobby...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=30
is pas Vandaag op Donderdag...om 23 uur op TV tot 2uur in de nacht...
Ik heb de 4 Namen
van Woensdag gisteren vanaf de Leaderboard ingevuld...van de Golfwedstrijd in Las Vegas USA...
Vandaag
nog niet veranderd...Ik mag ze nog...(2 uur voor einde ...1ste dag Wedstrijddag( tot 00 uur) veranderen...Maar
waarschijnlijk blijft dat zo...zo het gisteren...is ingevuld! Toch 2 veranderd...om wat een teveel geniks getoond...
(zo onder ons...)...Als ze aan het trutten zijn...met hun spel...zeg ik welis...Kom op...Doe is wat
voor de Maatschappij...Soms lijkt dat nog ...te helpen ook...Niet altijd...maar toch...
Als je ...zoals ik..Dag Winnaars spaart...1 Van de 4
(die van mij)...van de 156 Deelnemers...hoeft maar...
de Dag...Beste te zijn...toch...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 okt 2020, 03:40

Tentoonstelling... :)

(Ik zie dat Golfen van de Pro's vaak zo...
1 is de aangever en de ander maakt het af...
(Als een Komisch Duo dus) ahw.

Als de aangever goed is...is de ander nog beter...
Daar lijkt dat Golfen vaak op...

Ook wel...als ze geen chemie ...met elkaar hebben...dan gaat het helemaal mis...
meestal met allebei...

maw Erg veel hangt af... van de Indeling...met z'n drietjes en na de Cut gehaald...
met wie ze samen spelen moeten...

Die ene...(De Aangever) is die ...van de trage slome...en doet van alles mis...zelfs de
besten van de Top 10...zie je erg vaak...er de mist mee in gaan ...en bakt er ook weinig van...

Ik denk ervan...ze letten dan meer... op anderen...dan op hun eigen spel...terwijl ze in wezen...niks
van doen hebben...met die andere...morgen zijn ze
weer ingedeeld...bij een andere...Het is geen Teamspel nl.

Ieder moet voor zichzelf spelen...wat de ...Hum...van die andere mee ingedeeld ook is...maar
erg vaak...zie je toch...is de Aangever nikst...dan is die andere ook vaak... weinig tot niks...

(Ze lijken ook vaak... hier op...Ze zijn in las Vegas...samen de Cut niet halen...is 2 dagen samen
de Stad in kunnen gaan...
reiskosten en Hotel... alles is al vergoed van ze nl...Dus...als ze er toch zijn...De Wereld Top besten...staan op
dag 1 laag genoteerd...dan is er gaande...Wat doet de Aangever...en wat de Volger...)
Een Komisch Duo is er niks bij...

Maar ik bekijk het meestal wel zo...als ik op de Eerste dag...nog m'n 4 namen mag wisselen...die ik een dag er voor...
van de Leaderlijst nam...Blijkt ...als ik ze zie spelen...de dag erop...Het Komisch Duo is weer niks...dan kies ik
toch liever een ander...voor mijn 4 namen...(want ik ben er dan dat lange Weekend Fan van...)
Soms zie ik het meteen al...
maar omdat... de tweede groep veel en veel later pas is...moet ik echt lang wachten...Ondertussen zag ik de Flow van Hatton
en de Low slow Flow van Mcllroy en van Thomas...

Twee eruit bij de 4...dat wordt wisselen...(Net als bij Voetballen) Dat werd dus ...die Hatton en ik dacht...Ik ga dit weekend is
kijken...hoe het met die Xander Schauffele is...die vind ik al een poosje ...niet zo je dat namelijk...Kijken waar dat nou
aan ligt...z'n Flow... zag er niet echt slecht uit...dus die kwam bij mijn 4 namen erbij...Zag die onderwijl...best erg vlakbij
de lijn naar de Hole Put niet...de Flow zakte onderwijl ahw...had al tigs met gemak zelfs...over die Hatton kunnen gaan...
dat dus niet...maar hij hield vele holes stand op -5...maakte op hole 18 nog een punt...werd daardoor tweede...van de dag...

Nou ja ik ga ze niet allemaal uitleggen...maar die Viktor Hovland (niet 1 van mijn 4 dit weekend...) Ziet eruit
of die elke nacht in zijn bed jankt...
zo een goeie jonge opklimmer...maar was deze dag niet best...Hij viel me op...omdat ik hem bijna... bij mijn rijtje van 4 had
gekozen...gisteren...maar ik dacht toen...zijn flow is te jankerig om te zien...

Ian Paulter (Eng) is die ver van huis...Heeft die vaak ...hele aparte Broeken An...tijdens het Golfen...

Nou ja... ik tracht welis te snappen...waarom die Pro Golfers soms ...de sterren van de Hemel spelen...en het
weekend erna...3/4 niks is...zelfs de Cut halen ze vaak niet eens...Zo'n Koepka eindige vandaag met +2...ik vind hem altijd wat lijken op
die Duitse Kaymer...Van die geweldige goede Top Golfers...en dan weer te sloom ...om aan te zien...zijn ze...

Ik heb is een heel seizoen ...die Kuchar gevolgd...dat deed ik ...omdat ik totaal niks van Golf afwist...Ik dacht als ik er
nou eentje volg een tijd,...dan snap ik dat golfen wel...

Hij stond dus erg vaak bij m'n 4 namen dat seizoen...stond maanden... aan de top van de
Fedex ranglijst...als die dat zou blijven...tm einde seizoen wedstrijd...zou die 10 miljoen Dollars winnen...
Maanden bovenaan de ranglijst...maar de laatste 4 dagen Wedstrijd...verklootte die...(werd 5de op de eind ranglijst...gaf ook minstens
nog een vette miljoen
daar niet van...maar te sloom... om die laatste wedstrijd te winnen...zag ik ook aan die persoon...(Ik dacht ze kunnen beter een
Sigaar nemen voor de Wedstrijd...om meer Mans te worden...ipv Niks mag ook geen Sigaar...daar lijdt hun werk van....nl.

Dat Pro Golf ...is hun Werk...hun baan namelijk...en van alleen water...zakt mi. hun suikerspiegel van...die baan is te zwaar...voor
alleen water...de hele Wedstrijd dag...

Nou ja... ze doen maar...het is hun leven...maar jammer vond ik het wel...dat die
Kuchar ...die 10 miljoen niet won...Hoewel ik gunde het die Rose... ook best wel...maar dat die daarvan weken tm zelfs maanden
er te sloom van uit z'n ogen kijkt...en vandaag op plek 46 staat met +2...Die dingen tracht ik welis te snappen...

Ik denk namelijk...dat de meeste Mensen
zo niet op hun werk kan verschijnen...een week de aller Top Beste... en dan weken de slechtste...
(Om te doen...Een beetje Neut in dat water...lijkt me ook niks te gek!)

Nou ja jullie zien wel...Ik vermaak me wel
met mijn TV/PC...Prive Golf Hobby...Afbeelding

viewtopic.php?f=10007&t=130&start=30

Dat was mijn type oefening...Morgen weer een dag. Trusten knf van LT)
PS...Ik heb vandaag 2 Dag Winnaars erbij en 2... 2de plekken...Afbeelding

PS.
Is de Bloedruk van die Trump wel normaal?Afbeelding
(Van welke medicijn dan ook gehad...veel Medicijnen kunnen Bijverschijnselen geven...)
Huidskleur te rood...wat opgeblazen huid...
Ook vocht verzamelen ...bv oa oa oa...achter de longen is er zo eentje...
Nou ja het valt me op...na zijn aparte medicijn gehad...en de snelle Corona heet weg...ziet die er
ergggg apart eruit...vergeleken Afbeelding<==ervoor...en=>Afbeelding...erna...en erna==>Afbeelding

Gr van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 okt 2020, 17:07

Stelling... :)
Ben wel benieuwd hoe een Rechter daar uit komt...
https://nos.nl/artikel/2352575-laatste- ... chter.html

Het punt is...die Nicky...was op Kamp...en sliep ergens in dat kamp...

Hoe komt een Kind dan veel verderop...op de Hei terecht...
issie in het kamp al misbruikt en issie weten te vluchten...maar ook ingehaald...
(Zo kan je het ook zien ahw)

Een toevallige voorbij komende fietser ziet
verderop de hei...wat liggen en ging kijken...ipv 112 te bellen...issie alleen maar gaan kijken
en alles gaan bevoelen of het nog werkte...Niet dus..
en is daarna gevlucht...(Want hij heeft een Pedo verleden nl)(en dat toevallige langs gekomen...valt dan nauwelijks...dan... uit te leggen...
als de dode...een Kind ...op de Hei is...die hij vindt...)

Nou ja... zo kan het mi ook gegaan zijn...Ik bedoel maar...

Die Ouders ...van het slachtoffertje...hebben... al die vele jaren... eerst andere
beschuldigd...(Ik noem dat...pad ...Links) Zo zeker waren ze ervan...die was het...die waren het...
Die anderen hadden erom ...nauwelijks het leven nog om...

Ik las nu dit net...
Moeder Nicky Verstappen richt zich tot Jos B.: 'Voor ons ben jij de dader'
https://nos.nl/artikel/2351363-moeder-n ... dader.html

Eerst (pad)Links en toen (pad) Rechts ...en van allebeide kanten overtuigd... dat die... de Dader's waren...of zijn...of is...

Enge Baan Rechter...

Ik vind dit ook erg eng...
Hoe vaak... is het niet voor gekomen... dat achteraf ...iemand anders de dader was...
maar wat doen ze tegenwoordig... in Rechtbanken...
Indringend keken ze Jos B. aan, de moeder en de zus van Nicky Verstappen.
Ze maakten gebruik van hun spreekrecht om te vertellen wat de dood van Nicky met hen heeft gedaan.

Stel hij heeft het niet gedaan...
blijkt achteraf...of die krijgt Vrijspraak...voor die daad...
Wat hebben de treurende familieleden allemaal gezegd geroepen gescholden...geschreeuwd...naar
iemand
die de Dader niet eens is...
(Ik schreef al...Ik vind dit... ook erg eng...sommige nieuwe ingeslopen dingen...bij Rechtzaken...)
Deze Dader
komt van... Pad...Rechts...maar als die ...van Pad...Links...opgepakt was...Vele jaren eerder...had die het
net zo ...over zich heen gekregen...in
de Rechtszaal...want toen waren... die treurende ouders...helemaal overtuigd...dat die van Links...op het Pad van Nicky... het gedaan had...

In oa bv de USA ...vinden ze alleen ...het DNA gevonden...nog geen bewijs...

vb Een echtpaar (of Vrouw met vriend ) heeft net sex gehad...hij gaat naar z'n werk...Zij wordt vermoord...en met DNA onderzoek...is het zijn sperma...in haar...
van haar man...(of van haar Vriend) ...
Zie je wel...Het DNA is lang niet altijd 100% bewijs...De Dader loopt nog steeds vrij rond!
Voorheen zat die werkende man terecht...(om DNA bewijs)
Treurende nabestaande geven gelijk...hem ...de Man of Vriend van de Vrouw) de schuld...om het DNA bewijs...

Nou zo eng... is nou de baan... van Rechter ook wel...

Was het ...die van Links... of was het ...die van Rechts...
Van Links
is geen enkel bewijs...gevonden...van die van Rechts wel...en wel...om z'n graaierige handen...is er
DNA...bewijs...Maar dat zegt nog steeds niks ...over de Moord...nog enger gezegd ...issie wel vermoord...is die om
de vlucht uit eh...onderweg ingestort...en er kwam toevallig ...een fietser er langs...
ipv 112 te bellen...deed die zelf ...het onderzoek maar...of er nog iets bewoog...aan dat lichaampje
van dat Kind...

Ik kijk erg vaak Crimmie series...vaak zeggen de Recherche Mensen...we moeten weer opniieuw beginnen... bij het begin...
Misschien zit daar... misschien alsnog...de ware kloe... in te vinden...

Een toevallige fietser...
heeft nl niks... met het begin van doen...waardoor het Kind...(mij lijkt dat meer... op een vlucht...gebeurens!
zo ver ...van het kamp terrein af ...in de nacht...het kind was...in pyama...)

Dan zou ik eerder... op...Links uitkomen...dan die... op Rechts...
Maar van Links... is niks te vinden...en van die ...Op Rechts wel...en wel ...zijn DNA...

mi. tip...Als je ooit
een dode vind...bel gelijk 112...ipv zelf het onderzoek te doen... en hem dan gaan peren...Bij ongeval of bij een dode
(112 niet gebeld...(is Misdaad)
Deze
van het Pad van Rechts...gebruikt als excuus patroon...Ja maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr Ik heb een pedo verleden...en de kast thuis... ligt
vol met Pedo video's ed.(is Misdaad)
spullerijen...
Dus...
Zo'n eng griezelig figuur... is die dus ...ook wel...waar de Rechter... een oordeel ...over moet vellen...in as...November...

Of... die heeft het gedaan...waar het OM hem van beschuldigd...of
die heeft ...wel een rij...(misdaden) gedaan...waar in Nederland... straf op staat...
112 niet gebeld... en gevlucht...tm in het Buitenland aan toe...pedo spullen in huis...
zo...heeft zich zo al schuldig... weten te maken...
of die het.... gedaan heeft...die van pad Rechts...(met z'n DNA ...in het onderbroekje ...van het Kind)
of zit er ...toch
een heel erge duistere...vooraf...verhaal erin...via pad... Links...

Ik schreef ...net al...enge baan ...Rechter...

(Als ik Rechter was...(of Advocaat) zou ik alles ...uit de kan halen...dan duurt het bij elkaar ...nog wel een jaar...maar daar
heeft men Recht op...als het de Onschuld kan bewijzen...van de vermoedelijke Dader...(Het gaat nl wel om een erge hoge straf nl
voor een misschiene Onschuldige tov ...wat het OM beweert...)

(In die tijd kan die vermoedelijke dader...de straffen uit gaan zitten...van de gedane misdaden...)

Eerst...al die die Kamp logerende...Kinderen ...(allemaal) ...van toen...nu 20 jaar later...volwassen Mensen
eerst mee praten ...weten ze niks meer... over die tijd...tm verdrongen dingen...dan onder hynose
laten zetten...(Door een gebulde Psychiater of Psycholoog...zonder Medisch geheim...over het geuitte...in deze!))
en ze laten vertellen...wat ze al of niet...gewaar geworden zijn ...toen
(En door welke personen)
en er... als kindzijnde.... er ...toen... niks
achter zochten ed.... maar nu... als Volwassenen er totaal... anders ...over kunnen... denken!
Net als de Onderzoekers!)

Ach gewoon ook ...over die zaak ...nagedacht...Groetjes van LT) :roll:

Plaats reactie