WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 23 sep 2020, 21:53

Automaat

Ze heeft wel meer gedaan, bij dat d66, toen de oppinies werden, richting 50% was dat democratische d66, snel
tegen dat referemdum er over.
Dat zullen erg veel kiezers, nog wel weten, en er daarom al, niet op stemmen gaan.

Maar vind ik ook heel erg vervelend, als mijn gehuwde naam. er niet bij staat.
Geen idee, waarom ze dat steeds doen, maar dat kwam vroeger nooit voor, was altijd goed gedaan.

Over dat steelbedrag overal in, schreef je, op ons vorige forum al over LT, ook dat het op een dag, groter zal zijn,
met elke prijs jaarsverhoging, dan kan op een dag, iedereen het wel snappen, daar is toen mee gesjoemeld.
Maar als zo vaak, er gebeurde niets mee, als het langer zo door gaat, is half Nederland dakloos, omdat erg
veel mensen, het niet meer betalen kunnen, al die vaste lasten, met die gestolen sjoemel bedragen erin.

Fijn dat je zoon niet positief besmet is, met die corona. Zal die wel reuze blij mee zijn en jij ook LT!

Dus jij vind eigenlijk, dat we, nog 1x een lockdown moeten doen, voor het helemaal, uit de hand is gelopen.
Liever 12 dagen dat, dan weken maanden of langer dat door gesleep ermee en nog steeds corona doden.
12 Dagen is nog te overzien, vorige keer zeiden ze niet erbij, hoelang het duurde, dat is erg vervelend geweest.
Maar toen hebben we het wel verpest, velen werden bejubeld, ipv zo jij het noemt, ze hadden opgepakt
moeten worden, want zo krijg je, die virus niet weg, schreef je vaak zat. Ze pakten het, ook niet daarna aan, specifiek, voor
de risico doelgroepen, dus lopenn de ic weer voller, ze doen net, of de waarheid niet mag gezegd, tegen de
doelgroepen, en dan maar het hele land, dezelfde maatregelingen geven. Ergens klopte er te veel niet aan.
Volgens jou, maakt het niet uit, als iedereen besmet geraakt, behalve de risico groepen niet, zo legden ze
het nooit uit, bij dat rivm, maar in feite, zal je wel gelijk hebben, gaat met griep net zo, dan wordt het hele
land besmet , en is het zo weer weg. Dus ik snap je wel LT, ook dat ze bij griep, geen maatregelingen nemen, voor die
risicogroepen, want het doden tal, is daarmee, ook vaak, erg hoog.
Maar ze hebben al wel de griepprik, nu de corona prik nog uitvinden, is het wachten op.

Allemaal een goed weekend gewenst, en jij succes, met je golf hobbie! Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 sep 2020, 23:11

Maat... :)

(Voorlopig gaat het richting goed nieuws...Kijk maar...
https://www.ad.nl/binnenland/leids-coro ... ~a2a1d5af/

Ik dacht wat is het toch voor een herrie buiten beneden...was de
Brandweer aan het oefenen...
Afbeelding

Afbeelding
Geen denderende foto's maar toch wel een beetje er op te zien...


Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 sep 2020, 16:56

Attent... :)

(Ik kreeg een mail van KPN dat mijn simkaart verloopt...kan een gratis nieuwe van ze krijegen...
Maar omdat het tussen rijen nep mails stond...had ik die mail weg gegooid...
Ik vind dat je nog nauwelijk onderscheid kan maken...wat echt is en wat niet echte mails is...
Dit is zo'n vb dus...
(Heet dat niet Phishing...of zo iets?)
Ik hoorde op TV dat Bank Knab net zulkse mails stuurt...exact als die Phishing mails...je moet
van alles invullen...dat is eng...in deze fisshing mail tijd...
En donderen ze er zelf mee...kunnen ze altijd zeggen...wij waren het niet...het was een fisshing mail...waar u alles op
invulde...(Ik bedoel ze kunnen zelf de Phishing mails wel versturen...weet je veel...als die mails van die Bank...er net zo uit zien als
Phishing mails...) als je alles netjes ingevuld heb en je Bank blijkt geplunderd...(Weet je ook toaal niet door wie...
Stel die bank pluntert zo de rekening nummers van de eigen klanten...kan die klant nooit bewijzen...dat die Phishing mail
van de Knab Bank was...die Bank kan blijven ontkennen... dat zij het niet waren...maar de klant verliest het dan...omdat ze alle gegevens
hebben ingevuld...wat de Knab Bank van hun Klanten vraagt...in die Mails van ze...die exact lijkt op die Phishing mails...
Zelf
dacht ik...nooit van gehoord...u simkaart energie loopt leeg...maar omdat ik niks hoefde inte vullen...alleen aanvinkte voor de gratis
nieuwe simkaart van KPN...heb ik dat toch geopend en opgestuurd...maar het enge ervan is...
je moet wel indrukken welke simkaart je wilt...daaronder kan een code staan...waar ze het steeds over hebben bij
Opsporing verzocht Verzocht...

Dat is het enge aan... een mail krijgen...tegenwoordig...die niet van je eigen familie en vrienden zijn...
Vroeger zou dat per brief gegaan zijn...of automatisch al de nieuwe simkaart erbij in zitten...
Sinds alles per mail gaat...is mi iedereen erin te luizen...

(Ik snap alleen niet...we studeren wat af ...in het land...ook op dat gebied...en toch krijgen ze die Phishing mail mensen... niet
te pakken...daarom ...is dat al zo lang aan de gang...)
al zolang dat je elke mail wel kan wantrouwen...die van bedrijven komt en van Banken ed.

Goed oke
Als je de 2 Foto's van gisteren zag...die zagen er niet uit...misschien wel omdat de simkaart bijna leeg is...weet je veel...
De mail van KPN ...nog is gelezen...
U hebt laatst een e-mail gekregen waarin we u vroegen om uw oude simkaart te vervangen. We hebben uw mobiele abonnement namelijk omgezet van Telfort naar KPN. Maar u hebt nog een hele oude Telfort simkaart die aan vervanging toe is. Vraag daarom snel een gratis nieuwe simkaart aan.
Dat heb ik nu gedaan!

Maar ik denk dat het niet koosjer is...als een Bank dezelfde mails verstuurt aan de klanten...die exact eruit zien als Phishing mails...
dan ga je het ermee associeren toch...en er niet op reageren...toch...
De mail weggooien ...net als met alle Phishing mails...toch...

Je kan ook denken...de mail van de ene ...is dezelfde ...als van de andere...inhoudelijk...en met de privacy vragen
maakte een persoon van
die Bank die Mails?
Beide...Eentje zo opgesteld voor het Werk ...en... eentje zo opgesteld voor vrije tijd???
Zo kan je tco ook gaan denken...

mi
De Banken
moeten er totaal niet ermee geassoieerd kunnen worden...(met fisshings mails)...ook die Knab Bank niet...Dat vind ik ervan...
en dat doet het zo...dus wel...volgens hun klagende klanten op TV!
__________________________________________________________________________________________

Ik heb
vandaag een onderzoek gehad...naar de breedte van de Aneurisma...die ik ergens in de buikborst streek heb....
Ontdekten ze bij het Wetenschappelijk Onderzoek...waar ik al 12 jaar aan mee doe...
Hij was 3.7 breed...toen ze het ontdekten...

Ergens vanaf 5 cm...schijnen ze het te opereren...
Het kan ook spontaan exploderen zoiets in je lichaam...sowieso... als je het niet laat onderzoeken...
Die mensen gaan meestal meteen dood...tijdens operaties... kan men er ook aan overlijden...eng zat dus zoiets in het lijf)
in Maart moest dat...weer gemeten
maar ...wgs Corona ...werd dat afgezegd...Nu moest ik vandaag in September...die echo laten maken...
Volgende week...hoor ik de uitslag ervan...

Ik noem het een...(Natuurlijke) Eutha Bom....(de meeste Mensen met zoiets in het lijf...weet niet eens ...dat ze zoiets hebben...)
daarom
blijft mijn tip...als ze je vragen in het Ziekenhuis...doe je mee aan het Wetenschappelijk onderzoek?
(Maakt niet uit waarvoor)...Zeg dan Ja! En dat dan ook...Doen!

Ze kunnen
de gekste dingen vinden...zo ook dat... toen...ik te lage foliumzuur gehalte had...jullie weten wel
wat ze aan Zwangere Vrouwen voorschrijven...dat dus...
Toen ze
dat ontdekte...was ik 65 jaar...Maar het schijnt ook niet best ...als je er tekort aan hebt...als bejaarde...ik ben
nu 77 jaar en laat ook dat ...elk jaar controleren...was ook is een jaartje te hoog...(te veel)
Op en neer dus ermee...Maar dit jaar was het weer prima ermee...

(Mooi voor het ...Kind...in mij...en dan maar hopen dat het... de Organen mooi bij houdt...met dat Foliumzuur pilletje...
1 per week maar...was ook welis 2 per week...nu weer 1 per week...)

Met een MRI scan pas gehad...kijken ze ook ...of je aan hals ed Aneuryma's lijdt...
Was bij mij niet het geval...Mooi te weten...(Mensen met dat daar...beginnen nl ook het geheugen te verliezen...
zo ver ik weet...denkt dan nieman daar aan...het kan een Aneurysma zijn...de eerste gedachtes is bij de meesten
Alzheimer...zo van ...afwachten maar...en dat is pas link met een Aneutysma!)
Dus via
het ene (Herseninfarct gehad)...kan je het andere ...ook weten...(Geen hals Aneurisma)

Als ik voor controle moet ...naar de Neuroloog... ga ik vragen...of ze op de MRI scan...ook maar iets zagen...van Alzheimer...schijnen
ze tegenwoordig wel te kunnen zien nl...met de modernste apparatuur)
Maar omdat ze daar niks over zeiden...toch zelf maar gaan vragen...
(Al je toch... in de hol van de leeuw bent...vragen staan vrij...Ja toch!)

Het afwachten is nu...de uitslag van...de Aorta Aneurisma...breedte)
Dat hoor ik as Maandag.
(Als jullie ...ooit...(zonder redenens uitleg ed. )...niks meer van me horen....Ik bedoel...als welke druk te
hoog is erbij...kan (een Natuurlijke Eutha Bom)...als
een Aneurisma ...exploderen! (Levensverwachtingen zijn dan...piepjes klein)

(De ...slik en uithoestspiertjes...en ...Het typen... is na de Herseninfarct gehad pas...weer naaitje...) Kom...Ik ga m'n Golfhobby...
weer Golf kijken op TV
In Ierland... in de middag...en vanavond ...in de USA...Jullie een fijne avond en eetsmalijk. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 sep 2020, 11:17

Tenten... :)

(Verrassing...De Huisarts belde vanmorgen al over de uitslag... van de Aneurisma breedte...die is nu 4,7
vond die wel erg snel gegaan...was vorige keer 3,7 de groei breedte gaat meestal erg traag...
Nu moet ik al over een half jaar de Echo foto...laten maken...ipv over een jaar...
Ik zei hem...eng...ik hoorde pas een verhaal...iemand had 4,9 breedte...en hoefde over een jaar pas de echo
maar na 2 maaden ontplofte de aneurisma plots...die persoon was in ene dood...
vandaar over een half jaar mag ik weer een echo laten maken...

Het probleem met zulkse operaties is...dat ze meer risico's geven...dan de aneurysma zo
lang mogelijk te laten zitten...(Zo eng is zo'n (natuurlijke) Eutha Bom... in je lijf te hebben!
Een soort risico ...tussen Leven en Dood...is het in feite wel...
Dus dat wordt... een heel rustig leven leven gaan leiden...maar volgens mij...was ik dat al aan het doen...

De eesrt volgende Dokters bezoek is nu...(Nieuw is) een Pneumokokken prik halen
en tegelijk...de Griepprik ergens volgende
week...
Ik doe dan ...wat ik altijd al doe... voor een prik... waar dan ook voor...dan neem ik vooraf... een Asperine van Beyer...
en erna ergens ook...wel met heel veel water drinken...Bij de Kinderen vroeger... deed ik dat met Kinderasperine...ze hadden
nooit last van welke
Injectie prik...ook met welke School Vaccins injecties dan ook... gehad ...ook niet ....toen we is naar de Tropen gingen met een lange
vakantie...naar Vrienden toe...geen eentje van ons...had lastvan die... toch zware Tropeninjectie...zo goed werkt die methode!

Geen problemen ermee...Ik denk dat door de Asperine ...vooraf als achteraf...de bloedbanen het sneller en beter doet doorstromen...
het hele lichaam in...ipv traag vanuit de arm...het lichaam verder in...

Nou dat was de Medische Rubriek...
De Mekker Rubriek
stel ik even uit...Tot Laters...Fijne Dag allemaal. Knf van LT) :roll:

Ps.
Ik kijk 2 Golfwedstrijden dit weekend...over week 39
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=15

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 sep 2020, 01:57

Tennissen... :D

( Omroep Zwart....Wat zou er gebeuren als er een Witte Omroep komt?

Trusten allemaal. Kn van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 26 sep 2020, 15:40

Nissen

Een witte omroep bij naam zo?
Om een eeuwenoud kinderfeestje zeuren ze al heel wat af, tm via de vn laatst,
het land wordt te klein en de hele media ook, met een witte omroep.
Waarom niet ,als iemand, een zwarte omroep wilt?
Effetjes lt vragen, ze kijkt golf, op der tv nl.
Ze wilt er ,niets over zeggen, zegt ze, ze kijkt golf zegt ze.
Nou dat schiet ook niet op, zei ik haar.
Denk maar aan al dat gedekte pos discriminatie, over alle neg discriminatie, die
eruit voort komt, moet je over zwijgen, dat heet politiek correct.
Zo zit dat met dit ook in elkaar, het heet politiek correct, als niemand er wat
van zegt. Ze vergelijkt het ,. met wo2, alles wat de bruin hemden deden, werd
gedekt, mocht niets over gezegd,
Nou ik weet niets over bruinhemden, maar die vergelijking maakt ze ermee.
Oke zei ze dichterbij, er was dus bij ons laatst, een lockdown, en wie verpesten het, degenen
die allemaal gedekt werden, maakten het volkomen. tot voor niets geweest, en allen die
het aan het verpesten waren, prezen elkaar op tv.
ze zei me net, toen vergeleek ik het ook al, met al het gedekte, tijdens wo2, daar komt
niets goeds van, als er een hele lockdown weken voor niets is geweest, wat gingen er door de
lege straten, steeds dezelfden, toen dachten studenten, dan kunnen wij dat ook, overal
langs de deuren gaan. Vanaf 1 een paar, doen ze elkaar, klakkeloos na. Lekker dingen doen
die niet mag,, gaan doen, natuurlijk man een zwarte omroep niet, maar als ze zich gedekt
weten gaan ze dat doen.
Lekkere bezigheid is dat, positieve discriminatie gedek, volgens lt, heeft dat succes, als beslissers
niet eens snappen, wat ze dekken. Net als met die lockdown laatst, iedereen moest binnen blijven, maar wat
ging allemaal vitalen heten, iedereen die met de kop op tv ergens van bekend is.
Niets de minsten als je weet, dat wa en ma, ook overal heen zag gaan, in de lockdown, en
erom geprezen werden, ipv van de straat af gehaald werden, met een boete erbij.
pos discriminatie. als je dat snapt, snap je al heel wat, de niets snappers. komen er pas achter,
als het slecht uitpakt, en dan nog, om die zgn politieke correctheid, niets durven zeggen, er over.
Ik zei tegen lt, volgens jou, zag je die minister met het koffertje, iemand een hand geven, ik heb al
die opnames later nog gezien, maar net dat stukje, tonen ze niet., dat was lt zelf , ook al opgevallen,
zo snel, is de media te beinvloeden, net als met die waterglazen allemaal opeens op de praattafels,
zo snel zijn ze te beinvloeden, of te chanteren, ergens mee, of zoals lt net zei, je kan beter niet zeggen gaan,
de producten, waar we allemaal zo massaal oud mee werden en worden, want er is weer net een anties
op tv mee bezig, anties dit en anties dat, is altijd de vette winst, voor anderen, maar als er niets over
gezegd mag, hoe massaal de mensen ,zo erg oud ermee werden en worden, dan is het geen slecht product,
net als dat er niets mis is, met een gewoon gezellig wijntje of een biertje, zoals voorheen,
op de praattafels , het was. Al die nutteloze anties, kost banen, bij de vleet, via de tv gaat dat,
er komen erg veel onzin banen, voor in de plaats, die alles dicht bewetten gaan, met niets mag, ook geen
gewone waar, alle gezelligheid halen ze eruit, in het land, uit en thuis en voor de buis., we hadden het toch,
over een zwarte omroep zei ik lt, oja, zei ze me,
nou het systeem. is het zelfde, of zoals ans het wel is hier typt, als ze niets snappen, snappen ze ook niets, tegen
de tijd, dat ze het sappen, is het leed, de ellendes al geschied, maar vooraf mag er niets over gezegd, wgs
politieke correctheid.
Lt zei me net, volgens elke pos discriminatie, volgt neg discriminatie op.
en 17 miljoen mensen. in het land die eeuwen oud van het blanke ras zijn, te vergelijken met, 20% niet blanken, in het land,
of ze evenveel, op tv moeten , als de blanken, zijn de kreten, en evenveel in de banen, anders heet je land racistisch,
Lt zei net, ik ben het, met loretta schrijver eens. Zo een omroep, moet op zwart gezet!
Het is een per definitie racistische groep mensen, en een racistische omroep dan!
Die alleen maar bezig zijn, het gastland, die ze aan alle kanten geholpen heeft, en nog steeds, neer te halen, slecht in de ogen
van anderen te maken, ja maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr ze moeten net zoveel in de politiek komen, zwarte mensen,
net zo veel bazen, net zoveel en dat gaat maar door, de blanken overal eruit en de zwarten erin, dat is wat ze willen.
Nou zo zie ik dat, lt kijkt alweer golf op tv, nou hoe lt erover denkt, net als die loretta dus!
Maar ze roept me toe, beter is van de metene, ze de waarheid te zeggen, dat 20% niet hetzelfde is als 80%
Beter is van de metene , iedereen die op de lege straten zich begeeft, oppakken en beboeten, wgs anders is
vanaf 1 en paar, een lockdown al snel voor niets, wordt dat gedekt, dan komen de studenten, die snappen nog
weleens wat, als zij, gedekt worden, iedere kop, die op tv geweest is, dan wij ook.
Lt vergelijkt het vaak, met het wo2 ontstaan, maar wat is politiek correct, een virus kan zoiets niets schelen,
die plakt maar zo mee, onder elke schoen, ze snappen niet eens, wat de boeren wel snappen, nou wat, vroeg ik
lt, ha ha ha dat er bij elke in en uitgang van grote gebouwen, sowieso, een bak met hychienisch spul moet staan,
en iedereen moet daar doorheen lopen, niet perse de handen, zijn het gevaar, maar de schoenen, in
eeuwen oude verre landen, culturen snappen ze, dat nog wel, schoenen uit doen, voor je binnen komt.
In virus tijd, bacterie tijd, snapt elke boer dat ook nog wel!
LT bedoelt eigenlijk, te zeggen, op ze ans, als ze niets snappen, snappen ze ook niets.
als het om, een zwarte omroep gaat, als je dat niet gelijk, goed bestrijdt, of er niet mee doet, op ze loretta,
wie het snappe, snappe het, ze kijkt weer tv. en ik denk, moeilijke onderwerpen zijn dat, maar de dupes
worden, van pos discriminatie, met neg discriminatie op zich af, kan ook inhouden, de allerbesten niet in de
banen, alleen erg veel slechten, ik vroeg lt, ben jij geschikt voor de politiek? Ze zei, voor het ene wel, voor het andere niet,
of ik zeg er niets, of ik geef ze allemaal ,op hun lazer, wgs zo erg snel zijn ze te bemanipuleren,
(Zet tussen haakjes, zei ze me, net als tijdens wo2!) Als het grapperhaus was geweest met die hand geverij, was heel
den haag en heel hilversum te klein! De enige die nog wat doet, aan de criminele misdaad, in het land,
laten ze dan maar zo. weg trucen, als ze de kans krijgen, volgens lt moeten ze allemaal weer snel aan de gewone
waar, is nog goed tegen virussen ook nog, geef ze dus bijtijds een sigaar of sigaret, of een pijp of een sjakkie,
dan is de grote misdaad, via de drugs, maar zo gehalveerd, als
de mensen, in het land, weer gewone dingen mogen, waar we ,de massale grote vergrijzing mede van hebben.
Maar het onbetaalbaar maken, is misschien, de echte grote misdaad al!
Al die diefstal bedragen overal in!
Dus nee, ik ben niet geschikt voor de politiek, zei lt me, ik zeg niets, of alle opgekropte , zgn politieke correctheid, barst los,
en jij vroeg lt me, nou van mij, mag zo een zwarte omroep dan niet. Klinkt goed, zei lt me, jij bent geschikt voor de
politiek. Ha ha ha haaaaa
Ik niet, zei ze me. Ze gaat ervan, over de rooie, letterlijk en figuurlijk!
Nee, ik ben niet geschikt, ik moet erg rustig aan doen, sinds eh enne eh.
Nou ja. ze zal er, wel wat mee bedoelen.
Vinden jullie het weer, ook zo koud opeens.
Ondanks dat, een gezellig weekend gewenst. Liefs van tiff. :? :ugeek:

Nissen

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 sep 2020, 01:26

Senseo... :)

(nou ik ben niet de enige Tiff...die van alles... door elkaar typt soms...jij kan er ook wat van.
Ik moest het wel 3x lezen...waar gaat het over?
Over een zwarte omroep?
Die zijn niet goed... bij de kloten...net als die Pedo Partij...maar als alles mag ...behalve een Sigaar...
zie je ook... de krankzinnigheid ervan ontstaan...Ik zie ze liever met gewone waar...ook bij die
op de TV...

Ik snap iets niet zo...als er een Vaccin komen moet...moet het tigs keren getest...Ik zat een
Voorgeschreven medicijn lijst...te lezen...rijen en rijen en rijen bijverschijnselen...kan het geven...
zelfs geheugen verlies...Dus als ik op een dag...de helft niet meer weet...weten jullie waarvan...

Een ander Medcijn...had ik al 2x eerder...dat geeft plas problemen...het lijkt of de blaas spieren
een beeetje lammerig ervan is...als je ligt en de blaas is vol en je gaat zitten of staan...nou dan moet je
rennen...anders is het er maar zo ...eruit gegaan...de plas...Ook met Lachen en Niezen ed.

Ze zeggen vaak... op TV...1 op de 3 heeft plas problemen...Nou zulkse idioterie hadden we vroeger niet...
Dus is die medicijn is ...voor teveel...niet best...maar vooral voor de blaas...die aan spierzwaktes gaat
lijden DR van...
Maar de lange rij bijverschijnselen...kunnen ons wel een hele medicijnen kast vol
bezorgen...en ...een hoop... gezeik dus!

Van de ene een geheugenverlies... en een rij andere bijverschijnselen...kans ...en
van de andere medicijn...zo een lange rij bijverschijnselen...het blijft een gezeik...

Aangezien half Nederland... of meer... ze al krijgt...klopt 1 op 3 met plas problemen wel...
en dat hadden we dus...vroeger niet...op een enkeling na...zulkse vele en best ernstige problemen van
een medicijn...

Was pas op TV ...een programma ...waar ze aan een paar Mensen vroegen...als quizje...wat
op TV gezien was door ze...en kregen daar vragen over...het geheugen is niet best...eentje wist
tenminste nog wat te herinneren...de rest... wist niks meer ervan...van wat ze pas op TV gezien hadden...
geen mens
komt op het idee...misschien gebruiken ze medicijnen...met teveel fouten erin...met
enge bijverschijnselen erin...het geheugen is niet meer best...zal als excuus wel aan de leeftijd liggen...
net als het probleem...van 1 op de 3...
maar voor dat medicijn... had ik dat niet...en met dat merk medicijn wel...
Nou ja
ik vroeg het me af...waarom ze... met vaccijns doen...of er hele strenge controle op is en
met merken medijcijn... niet of nauwelijks...blijkt...Terwijl ik 1 op de 3...heeft plasproblemen in het land...te gek voor
woorden vind...bemerk ik nergens aan...dat het onderzocht wordt...waar dan wel?
(Ik schreef hier al wel vaker over nl.)

Ik wens jullie... een rustige nacht toe...maar stap... met gevulde blaas bijtijds je bed uit...dat kan schelen een hoop ellendes...
in de nacht...en zittende gaan staan...dito...op de dag...dito...De blaas vult zich wel...houdt het wel vast...maar met
andere bewegingen...
van liggen tot staan....van zitten tot staan...blijkt het uiteinde van de blaasspieren...wat lammerig geworden...
sinds
alweer dat enge medicijn gekregen...om de cholesterool... te doen verlagen...

De eertse keer... dat ik het kreeg...dat merk...werd ik misschien wel... 1 van de 2...heeft plasproblemen...ik wilde
meteen m'n oude merk terug...duurde vele weken...voor het plas probleem ...weer over was...een jaar later alweer via
de Apotheek...dat enge merk...dito...plasproblemen...ik het oude merk terug geeist...was er net zo'n beetje
na een jaar of zo wat
weer van af...Kreeg ik dat merk nu ...van de Ziekenhuis specialist...tja wat moet je dan...de bijsluiters lijst met
bijverschijnselen kansen...erbij...is van hier
tot Tokio...
(Ik snap nog steeds niet ...dat dat kan en mag...als ik hoor bij hoeveel mensen ze ...een Corona Vaccin bij testen...
1 enge afwijking... en het werd stil gelegd...dat Onderzoek...Ik vind lammige blaas spieren krijgen...van zo'n
landelijke verstrekte type
medicijn...ook eng...en een ander medicijn... dat geheugen verlies... geven kan...bij zulkse landelijke type
bloedverdunners...verstrekte medicijn...
ook eng...

Ik schreef laatst zelfs...dat wat ze aan de Corona toeschrijven aan na kwalen...misschien wel kan liggen aan
bepaalde medicijn merken...
die ze oa in het Ziekenhuis krijgen...de lange rij bijverschijnselen zijn er naar...volgend de lijst bijverschijnselen...
Zelf had ik er van 1 merk... die vreselijke zware spierpijnen
net of je mes steken kreeg alsmaar...zo erg zeer zijn zulkse spierpijnen...en wel ik
had de Corona niet gehad...maar zij vertellen op TV dezelfde bijverschijnselen van
dat bepaalde merk medicijn! Zelfs toen ik mijn oude vorige merk terug had...daar nooit zulkse kwalen bij had gehad...duurde
het nog weken tm maanden...voor
die klachten over waren...in de spieren...dito met die plasproblemen...
(Het vorige merk...vele jaren gehad... bleek niet meer voldoende te zijn...daarom kreeg ik nu weer dat enge merk terug...en
meteen
begonnen de kwalen weer...zware spierpijnen en plasproblemen...)

Ik schreef laatst zelfs...dat wat ze aan de Corona toeschrijven ...aan na kwalen...kan misschien wel liggen aan
bepaalde medicijn merken...Een ander merk... kan misschien ...dan helpen...

Nou ja... het valt me op...ik schreef er wel vaker over...en voor ik vergeet ...hoe het heet...schrijf ik er nu
alweer over.
Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 sep 2020, 13:47

EO

Dat hoor je vaak LT, dat medicijnen zo erg vaak, zoveel bijverschijnselen geven. Maar kleine dingetjes kan je wel verwachten,
maar grote dingen, die opzichzelf al een nare grote ziekte is, zou niet moet mogen kunnen, lijkt me, dan blijken die
testen vooraf. misschien niet of nauwelijks gedaan, vaak komen die medicijnen, uit verre landen, en wordt dat hier
zonder zelf onderzoek verstrekt.
Ik zag laatst op tv, wat een smerige water ze ervoor gebruiken en vieze afval zo op de straten in die wijken terecht laten komen,
erg onbetrouwbare fabrieken blijken dat, waar steeds meer, van onze medicijnen vandaan komen.

Weten jullie wat ik zo raar vind, van die Harry en Meghan, dat ze de engelse pers wilden ontvluchten, maar er zelf alles aan doen,
om elders. in de usa, in de pers aandacht, willen komen.
Hebben jullie een mening over dat stel?

Wat vinden jullie van de 2 usa presidenten keuze?

Zeg LT, als het zo door gaat, wordt het wel die 2de lockdown, denken jullie dat ook?
en wat zouden jullie daarvan vinden?
Je schreef er wel eens over LT, over de vorige keer, maar over nog eentje, stel dat ze dat
ook weer verpesten, of denken jullie, dat ze het de 2de keer, anders gaan aanpakken?
bv Alleen met video boodschappen, mogen WA en MA zich tot die anderen richten en niet meer
in lockdown tijd zelf erop af gaan?
Anders apen ze dat maar zo weer na, net als die langs de deuren gaanders, de eersten dekten ze, dan gaat
de rest het ook doen, het werd er alleen maar erger van, de eerste keer. tm Studenten gingen langs de huizen en als je
nu leest, dat zij de grootste positieve test groepen zijn, dan weten we ook, dat dekken, te erg heeft uit gepakt.
Wat me ook opviel, toen jij er over schreef, dat ze met die lege straten hier, niets mee hebben gedaan, maar
in dat China gingen ze juist alles schoonsproeien, echt alles, hier hadden we alleen de lege straten, met
de deuren langs gaanders., in China kwam je de bak in, met dat!
Waar die corona virus ontstond, is alles allang weer normaal daar, we aapten hun methode, maar half na, schreef je.
Jij schreef ook LT, dat besmette mensen, de ramp niet is, maar het aantal, wat bij de ic's, en in de
ziekenhuizen, binnen komt.
Daar moet, een wel of geen lockdown vanaf hangen, vlgs jou.

Nou meid we wachten het maar af allemaal.
Wat is het weer plots zo koud geworden he!
Een goede Zondag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 28 sep 2020, 14:36

Oven

Ik snap je wel lt, als je zegt, het aantal besmettingen, doet er niet toe, juist iedereen moet het krijgen, alleen
de bejaarden en andere risico groepen niet.
Krijgen die het wel, dan is dat ,aan de ic's en ziekenhuis opnames te zien, is dat steeds hoger, dan betekent het
volgens jou, dat niet de jongeren alleen niet luisteren, maar juist de ouderen. Ze houden zich dan niet
aan de maatregelen, vind jij, of hun naasten niet, bij de ouderen of het zorgpersoneel niet.
Volgens jou komt dat , omdat ze iedereen onder 1 kam scheren, met die maatregelingen, terwijl het moet
gaan tegen de ouderen en risico groepen, die moeten exact doen, wat de maatregelingen zijn, en ook
als ze die hebben, hun zorgpersoneel. Afstand 1. m 50 houden, van ze af. Zorgmensen komen vaak erg dichtbij, hebben
die geen mondkapje op, dan lopen die risicogroepen al gevaar, door het zorgpersoneel zelf.
Maar ook in de thuis sytuatie, kleinkinderen komen langs en zonder zich aan de 1. m 50 te houden, zo in
de armen van hun opa en oma gaan, Het draait dus voornamelijk, om de ouderen, maar de maatregelingen, laten ze
allemaal in het land doen, daar zijn de meesten zat van.
Beter is volgens jou, de juiste doelgroepen aan te spreken, via het kabinet , al zijn ze oud, ze dragen nog steeds
verantwoording, zoals de rest in het land, als de kleinkinderen komen,. ho ho hou afstand te zeggen, is dan ook wat.
Jij zei laatst tegen me, alle mensen die mogen stemmen, hebben eigen verantwoording, bij wie dat allemaal is ontnomen, heeft
zorgpersoneel, de verantwoording. Maar nog steeds draait het op ic's, om ouderen, met heel soms eens een jongere er tussen,
vullen die ic's zich steeds sneller, dan lijkt het of het kabinet zich niet speciaal tot de doelgroepen spreekt.
Nou ja zo zie ik dat. In overvol restaurant, zag je op tv, bejaarden er tussen zitten, waarom doen ze dat, als ze
zelf zo erg, de doelgroep van die virus op ze af zijn???
Dan mijd je toch al die drukke plekken???
Jij lt, ging laatst eten buitens huis, maar jullie vroegen wel, een afgezonderde aparte plek daar, en zaten
aan de tafel te eten, met 1.m 50 tussen elkaar in. er waren tussenschotten tussen de volgende eettafels.
Aan alle kanten rekening gehouden, met de maatregelingen, deden jullie er mee.
Maar die overvolle restaurants op tv, ze zaten vlak bij elkaar daar allemaal, met oude mensen er tussen,
komt omdat ze, van het kabinet, alleen alsmaar, over de jongeren hebben, met elkaar, ze benoemen
de ouderen niet eens, als speciaal apart zijn zij, de doelgroep en niet de jongeren als zodanig.
Ik denk dat jij dat hier al wel, heel erg vaak, hebt uitgelegd, het gaat niet om de jongeren, maar
om de ouderen, nou benoem die dan speciaal, op tv wat de echte risico groepen zijn.
Dat doen ze alsmaar niet. Lt wil het er niet meer, met me over hebben, genoeg uitgelegd, dat
ouderen, niet in druktes moeten mogen nu, in deze tijd en toch zie je ze steeds, dat weer doen, ook op tv!
En maar de jongeren de schuld geven alsmaar, ipv die risicogroepen speciaal te benoemen.
Op zich is besmet geraken, met welke griep virus dan ook, altijd al gaande, in het land, hoe meer er besmet zijn, hoe
sneller de virus is weer weg, dus daar gaat het niet om, maar wel, wie begeven zich, in de druktes en houden
geen 1.m 50 afstand, bij bejaarden, jij vind, zolang mensen mondige mensen zijn, ze moeten er zelf op letten, die
bejaarden. Doe jij, bij jouw visites en logees ook, ze moeten erg ruim van je afzitten en lopen en staan, je
let er zelf steeds op. Ook toen jullie dat buitenshuis etentje had, geregeld om je mantelzorg zoon, eens te
verrassen, maar wel alles geregeld, volgens de kabinetsmaatregelingen er.
Ik bedoel eigenlijk, waarom dat gejaag, op de jongeren steeds, die nauwelijks tot niet er ziek van worden,
en niet er aan dood gaan, maar wel volgens alle cijfers, het zijn steeds bejaarden, jij noemde hier zelfs
vanaf 55 jaar en ouder, anderen vanaf 60 jaar en weer anderen op tv vanaf 70 jaar, zijn het grote risico.
Dan moet het bij die persconferenties, het toch daar over gaan, de ware risico groepen, ipv het hele
land mag steeds niets. Lt zei me laatst, de makkelijkste groep om te isoleren, is juist de niet meer werkende groepen,
Die mogen dan volgens jou, alleen naar de dokter nog gaan en de apotheek en hun hondje uit laten, in dal uren tijd
de winkel in voor eten te kopen, als ze buiten lopen, met een mondkapje op, de rest moet er omheen lopen,
met 1, m 50 vanaf gaan staan en zitten, ipv ze zitten in volle stadions, in volle restaurants, zijn in volle straten,
ipv de jongeren te beboeten, zou het die groep moeten.
Risico groepen, toch naar het buitenland gaan, in corona tijd, en daar op de foto's staan, naast anderen.,
je gaf het vb van die prins bernard jr, hier mag niets, dan daar wel, doen die. Als een een rolmodel zijn, aapt
de hele rest ze maar zo na, niet alleen dar, ook hier.
Terwijl die prins volgens lt, bij de risico groepen behoort, wgs chronische darm infecties ziekte.
Ik tracht het ook nog maar te snappen lt, ik ben wel jong, maar behoor ook tot de risico groepen, volgens lt,
wgs chronische schildklier behandelingen, met speciale aparte zware medicijnen, dus ik draag al snel een
mondkapje, omdat ik ouderen als vrienden heb en op me werk, ze zijn ook meestal ouderen, ik
moet 1.m 50 alsmaar zelf aan houden, zelf erop letten, zei lt me, nog al eens, vanaf corona in het land,
bejaarden en andere risico groepen, als die mondig zijn, ze moeten er zelf op letten en de dingen zeggen,
aan visites ook thuis dus. Ook op visites, bij oude mensen, en ook die op me werk.
Maar op tv gaat het maar, over jonge mensen, die doen dit en dat en overal, in een drukke winkelstraat,
is op tv te zien, hele oude mensen, zitten op de volle terrassen, moet het niet eens eerlijk toe gaan, via
die persconferenties, dat het niet om de jongeren gaat, zelfs niet om de middelbaren, schrijft lt steeds.
maar om de bejaarden ea risico groepjes, gaat het om.

Ik wens jullie, een gezellige week toe, wel al koud, is het he, goed warm kleden, hoort er ook bij,
bij de maatregelingen, vanaf de herfst toch? Liefs van tiff. :? :ugeek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 sep 2020, 16:16

Vennootschap... :)

(Ik las dit...

WETEN­SCHAP PEILINGEN VS
Biden of toch weer Trump: klopt de voorspelling van de Amerikaanse peilingbureaus ditmaal wél?

Wat ik ontdekte is ook apart...
Al een poos...Wie ik ook zie...De vraag Biden of Trump...
Ze zeggen dan Biden of Niet die Trump
Mijn vraag ...Wat weet je over Biden?
Antwoord van allemaal is...
Ehhhhhhhhh eHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Eentje zei tegen mij...en jij? Wat weet jij van die Biden?
Ik?
Ik snap er niks van...van alle Amerikanen in de Politiek houden ze
2 Bejaarden over...voor het Kandidatsschap Presidentsschap daar...

Als ik die 2 Bejaarden Zie...
Komt die Trump veel gezonder en sterker over dan die Biden...
(Bij die Biden ...als die het zou winnen...ik denk dat er altijd een zuurstoftank klaar moet staan...tussen de coliezen...
kan die weer bij tanken...Maar effetjes serieus...
Die Biden...was toch ook al in de Obama tijdperk...aan de Polieke Obama top...

Na 8 jaar Obama tijdperk...hebben ze nog niks gedaan...met hun Vak Macht daar...om de
Politie te veranderen...anders gezegd... om het racisme eruit te halen...naar de zwarte burgerij toe...
(Ik schreef welis op dit forum toen...misschien neem ik dat...die Obama het meeste kwalijk...)
Ze zeggen wel dingen... die Linksen...maar er gebeurde er niks mee...via die Vakmacht positie lieden er
in dat USA

In dat Linkse Obama Kabinet van 8 jaren zat ook ...die Biden...
Wel een hoop zeggen...maar het Vakgeniks van die tijd...droop er aan alle kanten ervan uit...

De zwaai naar Rechts...door het USA Electorale Volk...(Was wat mij betreft met een makkie op te voorspellen en
dat deed ik toen ook ...hiero op het Forum...)
In die 8 jaren Obama Tijdperk kwamen er 20 miljoen mensen in de armoedes erbij!
Nog is...
De zwaai naar Rechts...door het USA Electorale Volk...(Was wat mij betreft ...met een makkie ...op te voorspellen en
dat deed ik... toen ook ...hiero op het Forum...)
Juist via Links...zie je ontstaan...Niemand mag nog wat...ook geen Sigaar etc.
De landelijke Agressie werd er dan ook naar...

Zelfs de President van toen...kreeg zelfs ...in het Huis van afgevaardigde de agressieve gektes...
en wie klapten er klakkeloos op los...Jawel...ook...die Biden...
Nog is...
De zwaai naar Rechts...door het USA Electorale Volk...(Was wat mij betreft ...met een makkie ...op te voorspellen en
dat deed ik... toen ook ...hiero op het Forum...)

Maar een vb was het wel...waar niks mag...niet op het wrk en niet uit en niet thuis...worden velen te gek DR van...
Nog is...
De zwaai naar Rechtes...door het USA Electorale Volk...(Was wat mij betreft ...met een makkie ...op te voorspellen en
dat deed ik... toen ook ...hiero op het Forum...

Dat de Drugs zo groot de overhand nam ...in dat land...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
was tevens de toenames van het Huiselijke Geweld...in de USA...
Zelfs de President van toen...kreeg zelfs ...in het Huis van afgevaardigde de agressieve gektes...
en wie klapten er klakkeloos op los...Jawel...ook...die Biden...

Nog is...
De zwaai naar Rechts...door het USA Electorale Volk...(Was wat mij betreft ...met een makkie ...om op te voorspellen en
dat deed ik... toen ook ...hiero... op het Forum...)

(Ik ga niet heel Links USA uitleggen...maar kan wel vergelijken...
bv Wat deed de Rechtse Nieuwe President wel...wat de vorige Linkse President...allemaal na liet...
Die nieuweRepublikeinse Rechtse President... had
maar 1 ding in z'n kop...Hij wilde
terug...De Amerikaans Dream...het land weer in...en wel
Banen en Banen en Banen...terug voor de eer en goede naam ...van het Volk zelf...

Ondanks (al zijn ...ongerepte uitspraken als tm...een los geslagen projectiel...
en alle neg commentaar daar weer op...alle tegenwerkingen via de Linksen er...lukte
het ...de nieuwe...
bijna die 20 miljoen mensen ...
weer uit de armoedes te halen...wgs de Nieuwe ...was in feite alleen bezig met het
zoeken...naar banen in eigen land...
Die 20 Miljoen hadden weer een baan...
Blijft over...hoelang kan een bejaarde...op z'n Trump... het aan...met die snelle Cholesterol happen etens...

en toen...
Kwam de Corona Virus...Bedrijven gingen massaal failliet en massa's werkelozen kwamen er...
(De Toren van Babel stortte DR van in... en de Mensen het Volk ging
in vele talen spreken...met voor de Democraten en Tegen de Republiekeinen...(dik aan gedikt door
de Linkse Pers)...Wat de Republikeinen ook doen...vinden de linksen ...via de Pers niet goed...
Er komen nu allemaal
uitspraken als...de artikelen en op tv ed...Obama en Michelle Zijn nog steeds het populairste...
(Zelfs ...al is dat zo...die Biden... is dat stel niet...)
(...maar dat terzijde...Die eruit ziet ...of die op elke hoek van de straat ...even zuurstof ...bij moet tanken)

Het gaat er niet om...of die Obama... lief en leuk en aardig over komt...en zijn Michelle zo populair is...het gaat nl om Biden...
en dat Obama's Michelle zo populair is ...en dat is nog maar de vraag...

Afbeelding

want in Obama's tijdperk...was er geen jaloerse kreng gaande... dan die Michelle Obama...
Ik zette toonde dat toen ook op het Forum...
Alle Wereld leiders waren aanwezig ...bij de herdenkingdienst van Mandela...elke keer als haar man...De President van de USA
met andere gasten sprak...was ze woest...(ook in beeld)...niet eens door hebbende het draaide niet om haar...maar om
de USA President te Gast daar...

Woest kijkende hierom...woestkijkende daarom...(heb ik toen op het forum gezet...dat ontzettende
kwaaie smoel van haar...in die Herdenkingdienst voor Mandela...toen...kwamen ze thuis en na alle zware tijden
nam Obama een Sigaretje zelfs dat
gunde ze hem niet...
dat werd...Niks mag ook geen Sigaar etc.

Hoe dat uitpakte...
Ik heb er nog wel een videootje van ergens...
Ik vroeg me welis af...hoe kan Huiselijk geweld ontstaan...
mi. Als niks mag...op het werk... en uit... en thuis...

Nou ja
ik heb het hier... alis vaker... neer gezet...Hoe zo'n ontzettende talent volle leuk Mens Obama
er toch...er een zooitje van ging maken...


Kijk...Hoe niks mag...uit pakt...(met een toen aantredend President Obama...
Mooi en Goed Mens...tm zijn eind Periode...als President ...van de USA!)

-------Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
(Huis van Afgevaardigden...Is dit nou... een vb van Huiselijk... geweld?)

Wat het gevolg is...van eh...(En...eh...met 20 miljoen
in de armoede grens...tijdens
de Obama Tijdperk...kwam...Ze lijken... niet goed snuif...of met Pillen
gebruik ed.
Kijk hoe
klakkeloos ... die
Niks...Generatie...is geworden
die niks mag...ze klappen ...zelfs...klakkeloos...)Kijk deze Video's nog is...Maar dan Neutraal...
Maar wie is anno 2020
alweer op de Kandidaten lijst voor de USA?
Die Biden...
die Klapt...net als de Linkse rest
ze klappen ...zelfs...klakkeloos...

(Dus hoe ...de vorige was...en z'n Vrouw Michelle...is nog maar de vraag...maar
zeker is...wat er van hem werd...met die Obama ...na 8 jaar Obama Tijdperk...)
Maar het gaat hier niet... om die Hetende Linkse Obama...maar
om die hetende Linkse...Biden...

Ik vind dat ...klakkeloze reetlikkende klappen...in de Senaat...behoorlijk eng om te zien...van die Biden!
in het Huis van Afgevaardigden...iemand met zoveel huiselijke agressie er...daar voor... te klappen...
Dat is geen goed voorbeel naar het Volk toe...via het Rol Model Obama...

Nou ja vraag is...in feite... aan allen apart... die meteen zeggen... ik ben voor die Linkse Biden...geleerd
beinvloed... via de Linkse Pers...

Maar...wat weten ze... van die Biden man???
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik vind dat ...klakkeloze reetlikkende klappen...in de Senaat...behoorlijk eng om te zien...van die Biden!
in het Huis van Afgevaardigden...iemand met zoveel huiselijke agressie er...daar voor... te klappen...

Ik voorspel er maar niet meer op...want sinds niks mag... ook geen Sigaar...barst het overal van de....Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
en daar stemmen ze...misschien wel... of misschien niet ... dan op...

Nog steeds rellen en agressie om Politie geweld...op Zwarte Mensen...
mijn tip is...gewoon is kijken... wat deed die nieuwe ermee....
Wat deed die nieuwe ...met 20 Miljoen... in de armoedes grens erbij ...in Obama's tijdperk...
(Met vergelijken...Moet je wel eerlijk zijn...laat de Corona tijd ...erbuiten!)

Een leuke nieuwe week allemaal Knf van LT) :roll:

PS. Anties Bla Bla tegen die Republikeinse Rechter...voor de Hoge raad er...
Maar wat zegt... Zij ...eigenlijk...
Als het aan haar ligt... verandert er niks aan het Abortus beleid...alleen
als ze buiten de Wettelijke tijd dat willen...dan is ze er tegen...
en
toen...Heel Links Bla Bla Bla...via de Pers...
Kortom
Mijn tip blijft...denk is zelf na...ook in de Pers berichten...dan alleen te luisteren naar
anties anties anties ...van wie wat waar dan ook!

Ik bv vind bv niks mis ...met de nieuwe gekozen Hoge Raad Rechter...in de USA!
Want...
Wat zegt ze in feite...Als het aan haar ligt... verandert er niks aan het Abortus beleid...
Nog is...
alleen
als ze buiten de Wettelijke tijd dat willen...dan is ze er tegen...

Dus waar gaan die Linkse anties haar dan over???
(Dat van Links...alles moet mogen... behalve een Sigaar!) Ja toch!!??
Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 29 sep 2020, 13:37

Schappen

Een hoestende irma op tv, bij de corona conferentie, kwam bijna als humor. in beeld.
Volgens lt, hadden ze beter, een echte lockdown kunnen zeggen, dan weet je, het duurt de hele incubatietijd, van die virus, en nu
kan het weer weken duren, zo niet maanden, zo ze het nu doen.
Volgens lt, spraken ze alweer, de risicogroepen zelf niet aan. Geen idee waarom ze dat, steeds niet doen, vanaf het begin af aan.
Dan gaat het steeds, over andere groepen, vooral de jongeren, ipv het moet gaan, over de ouderen, de bejaarden, moeten
zelf aangesproken worden, ook die risico mensen met kwalen, op tv was iemand met copd, die in een overvol restaurant zitten ging,
die denkt dan ook. zelf niet na!
Maar voorlopig, sukkelen we weer door ermee, ipv het in ene, als lockdown , fors aan te pakken gaan, voor 10 of 14 dagen.
Tien we het er over hadden, lt zei net tegen me, en dat samen doen, met omringende landen., is het meest logische, om te doen.
en dan wel, de lege straten schoonsproeien, overal, ook de zij huizen en gebouwen en winkels mee nemende ermee, net als ze
in dat china deden, met een lockdown heb je juist de grote kans, dat tegelijk te doen, alles hichenisch schoon sproeien gaan.
Nu moeten we maar weer afwachten, waar het op uit komt, deze nieuwe maatregelingen.
Nou lieve mensen, sterkte ermee. Liefs van tiff. :? :geek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 sep 2020, 19:05

Appen... :)

(Ik ging een Griepprik halen AfbeeldingRechterarm en een Pneumocokken prik...
Linkerrarm Afbeelding
Het wachtende rijtje... voor me...was pas 7 mensen...ik deed met binnen komen
een mondkapje op...en opeens
graaide iedereen in de tas of jas
en ...
die voor me stonden te wachten...
ze deden er ook eentje op...
Afbeelding

Afbeelding

Wat ik ...aan die foto's zie...ik moet nog meer aan de lijn
dan ik...met 5 kilo eraf... er al mee bezig was...

Fijne avond allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 sep 2020, 06:34

Pendule... :)

(Geen idee of het wel geschikt is...als iemand herstellende van een herseninfarct...naar die USA debatten gaat luisteren
in de nacht...Toch gedaan...

Ik vond die Moderator Chris Wallace meer op de hand van die Biden dan voor Trump...
Hij noemde Biden Vice President...in het begin...stelde hem hoger voor in beeld dan die Biden nu is!
en dat is niet juist...MI blijft
alleen welke President dan ook...in de USA...altijd genoemd President...maar niet andere Politieke functies...
blijven zo altijd heten... wat ze eens waren...ze heten naar hun functie... die ze nu hebben...of gewoon... bij hun naam...

Ik vond de discussie regels raar niet logisch ingesteld...
Vraag aan T...en 2 min later mag B erop reageren...2 min en dan moet het afgelopen zijn...
Zo krijgen ze.... geen echte discussie tot elkaar...met elkaar...
ipv. T...2 min...en B...2 min en samen 5 a 7 minuten...discussie over het besproken onderwerp...

Zo ze het deden...de laatste spreker kan dingen zeggen...die niet kloppen...daar wilt de eerste...van de 2 minuten gehad...toch op reageren...
omdat... dat...-een echte discussietijd... er niet bij ingedeeld was...gingen ze snel kakelen door elkaar heen...in elkaars 2 min tijd...

mi. Moesten alle vragen bij B begonnen zijn...wat zijn plannen is met de gestelde vragen...en dan moet ...T...zich verdedigen...
of er nog beter overheen gaan...in de volgende 2 minuten...wat zijn plannen zijn...op de vragen...
en dan miste ik...5 tot 7 minuten moeten ze met elkaar er over discussieren...maar dat was niet ingedeeld...

Dat T...en B...samen aan het discussieren gingen...over elkaar eerste 2 minuten...beurt...
(Logisch dat de ander daar reacties op wilt geven...vooral als het niet klopt...in de ogen van de andere...
Omdat de echte discussie tijd...
niet erbij ingepland was...schreef ik net al...gaan ze door elkaar heen praten tot elkaar
tijdens de beurt...in die spreektijd...2 minuten... van de 2de persoon...)
Om het toch snel te kunnen gaan zeggen...over wat de ander ervoor zei...)

Met de gekozen indeling klopte er teveel niet...Ik denk ook...dat die Moderator zich wel hield aan die
2 minuten bij...T...maar liet...B...vaker langer door gaan...denk zo ervan...(Ik vond die moderator niet echt Neutraal!)

Om nou te zeggen...wat dan ook...over het debat...voor de toekomst plannen van de USA...kwam mi
helemaal niet uit de verf...bij allebei niet...

Wel een hoop gezeur gedoordram over verledens gebeurens...die...B... deed of de Corona aan ...T...lag
en dat is natuurlijk niet zo...niemand is daar schuld aan...in feite...
Ja maaaaarrrrrrrrr mi Omdat nog niemand echt wist hoe de Corona zou gaan uitpakken...verwijten ze ...waar nu weer
dat er niet meteen ingegrepen werd...Maar mi als je nog niks weet van een vreemde virus...moet het mi toch eerst afgewacht
op elk metene ingrijpen...zou achteraf...net zoveel kritiek los gebarsten on worden...als blijk...het was geen erge virus...
hoe erg wist toen nog niemand echt...
B...neemt T...kwalijk ...omdat de mondkapjes kwam en afstand houden...terwijl dat nou juist...ook bij ons...gaande is...
Erg onduidelijk zijn ze er allebei over...met hun opmerkingen er over...

Zelf denk ik dat die 200.000 Corona doden in de USA door ...53 Staten gedeeld moet...dat is per staat gemiddeld 10.600
vb India 80.827 corona doden
dus het blijft nog maar de vraag...of de USA de meeste Corona doden heeft...als ze het per land vergelijken met andere landen...

Stand op 14 september 2020

Land Besmettingen Dodental
Verenigde Staten 6.726.675 198.725
India 4.926.734 80.827
Brazilië 4.335.066 131.736
Rusland 1.068.320 18.635
Peru 729.619 30.710
Colombia 716.319 22.924
Mexico 668.381 70.821
Zuid-Afrika 649.793 15.447
Spanje 593.730 29.848
Argentinië 555.537 11.412
Chili 436.433 12.013
Iran 404.648 23.313
Frankrijk 387.252 30.950
Verenigd Koninkrijk 371.125 41.637
Bangladesh 339.332 4.759
Saoedi-Arabië 326.258 4.305
Pakistan 302.020 6.383
Irak 294.478 8.086
Turkije 292.878 7.119
Italië 288.761 35.624
Filipijnen 265.888 4.630
Duitsland 262.688 9.431
Indonesië 221.523 8.841
Israël 159.290 1.136
Oekraïne 156.797 3.211
Canada 136.972 9.172
Bolivia 126.791 7.344
Qatar 121.975 207
Ecuador 118.911 10.922
Kazachstan 106.855 1.634
Roemenië 104.187 4.185
Dominicaanse Republiek 104.110 1.984
Panama 101.745 2.166
Egypte 101.009 5.648
Koeweit 95.472 563
België 93.455 9.925
Oman 90.222 790
Marokko 88.203 1.614
Zweden 86.505 5.846
China 85.194 4.634
Nederland 83.399 6.256
Guatemala 81.909 2.957
Verenigde Arabische Emiraten 80.266 399
Japan 75.218 1.439
Polen 74.529 2.203
Wit-Rusland 74.360 756
Honduras 67.789 2.079
Portugal 64.596 1.871
Ethiopië 64.301 1.013
Venezuela 60.540 485
Bahrein 60.307 212
Singapore 57.454 27
Nigeria 56.256 1.082
Costa Rica 55.454 590
Nepal 55.329 360
Algerije 48.496 1.620
Oezbekistan 47.836 396
Zwitserland 47.436 2.025
Armenië 45.969 919
Ghana 45.434 286
Kirgizië 44.928 1.063
Moldavië 43.207 1.129
Afghanistan 38.772 1.425
Azerbeidzjan 38.403 564
Tsjechië 36.722 465
Kenia 36.157 622
Oostenrijk 33.541 757
Servië 32.437 733
Palestina 31.362 226
Ierland 31.192 1.784
Paraguay 27.817 525
El Salvador 27.009 788
Australië 26.692 816
Libanon 24.857 246
Bosnië en Herzegovina 23.635 705
Libië 23.515 368
Zuid-Korea 22.285 363
Denemarken 20.237 633
Kameroen 20.167 415
Ivoorkust 19.013 120
Bulgarije 17.918 720
Macedonië 15.827 652
Madagaskar 15.769 213
Senegal 14.306 297
Zambia 13.720 320
Kroatië 13.598 227
Soedan 13.516 835
Griekenland 13.420 310
Hongarije 13.153 642
Noorwegen 12.219 265
Albanië 11.520 338
Congo-Kinshasa 10.390 264
Guinee 10.045 63
Maleisië 9.946 128
Namibië 9.818 103
Frans-Guyana 9.552 63
Malediven 9.173 32
Tadzjikistan 9.088 72
Gabon 8.643 53
Finland 8.627 337
Haïti 8.499 219
Zimbabwe 7.526 224
Mauritanië 7.276 161
Luxemburg 7.238 124
Montenegro 6.712 120
Tunesië 6.635 107
Malawi 5.690 177
Slowakije 5.580 38
Mozambique 5.482 35
Djibouti 5.396 61
Swaziland 5.075 98
Equatoriaal-Guinea 4.996 83
Oeganda 4.978 56
Hongkong 4.972 101
Congo-Brazzaville 4.928 88
Nicaragua 4.818 144
Kaapverdische Eilanden 4.813 44
Centraal Afrikaanse Republiek 4.749 62
Cuba 4.684 108
Rwanda 4.591 22
Suriname 4.582 93
Jamaica 3.771 42
Slovenië 3.749 135
Syrië 3.540 155
Jordanië 3.528 26
Thailand 3.475 58
Gambia 3.405 103
Somalië 3.389 98
Angola 3.388 134
Litouwen 3.386 87
Mayotte 3.374 40
Sri Lanka 3.262 13
Myanmar 3.195 32
Trinidad en Tobago 3.091 54
Guadeloupe 3.080 24
Aruba 3.046 18
Bahama’s 2.974 67
Mali 2.935 128
Réunion 2.872 15
Estland 2.698 64
Zuid-Soedan 2.587 49
Malta 2.405 16
Georgië 2.392 19
Guinee-Bissau 2.275 39
Benin 2.267 40
Botswana 2.252 10
IJsland 2.168 10
Sierra Leone 2.109 72
Jemen 2.011 583
Guyana 1.853 56
Uruguay 1.808 45
Nieuw-Zeeland 1.798 24
Burkina Faso 1.707 56
Togo 1.572 37
Cyprus 1.526 22
Belize 1.480 19
Letland 1.477 35
Andorra 1.438 53
Liberia 1.321 82
Lesotho 1.245 33
Niger 1.180 69
Tsjaad 1.084 80
Vietnam 1.063 35
Frans-Polynesië 953 2
Martinique 939 18
Sao Tomé en Principe 906 15
San Marino 722 42
Diamond Princess 712 13
Turks- en Caicoseilanden 646 5
Kanaaleilanden 633 48
Sint-Maarten 549 19
Papoea-Nieuw-Guinea 511 6
Tanzania 509 21
Taiwan 489 7
Burundi 472 1
Comoren 456 7
Faeröer eilanden 423 0
Eritrea 361 0
Mauritius 361 10
Man 339 24
Gibraltar 330 0
Mongolië 311 0
Cambodja 275 0
Saint-Martin 256 6
Bhutan 245 0
Kaaimaneilanden 208 1
Barbados 181 7
Bermuda 177 9
Monaco 171 1
Curaçao 157 1
Brunei 145 3
Seychellen 140 0
Liechtenstein 111 1
Antigua en Barbuda 95 3
Britse Maagdeneilanden 66 1
Saint Vincent en de Grenadines 64 0
Macau 46 0
Fiji 32 2
Oost-Timor 27 0
Saint Lucia 27 0
Nieuw-Caledonië 26 0
Dominica 24 0
Grenada 24 0
Laos 23 0
Saint-Barthelemy 21 0
Saint Kitts en Nevis 17 0
Groenland 14 0
Falklandeilanden 13 0
Montserrat 13 1
Vaticaanstad 12 0
Saint Pierre en Miquelon 11 0
Westelijke Sahara 10 1
MS Zaandam 9 2
Anguilla 3 0
Saba 3 0
Sint-Eustatius 2 0
Totaal 29.365.921 931.032

Bronnen
Bovenstaande cijfers zijn afkomstig van WHO (World Health Organization), RIVM en andere lokale overheidsinstanties.

Als je de USA als losse landen gaat bekijken...met 10.000 Corona doden...en bv Mexico...70.821
Nou ja ik bedoel maar...
(Je moet het wel eerlijk de wereld in brengen...) De USA bestaat uit 53 Staten...landen...en bv Mexico is ook 1 Staat (1 land)
Alle Staten van de USA ...met ekele landen op de wereld te vergelijken...klopt dus niet!
Maar wel 200.000 gedeeld door 53=gemiddeld per Staat...10.000 Corona doden...en bv het land...Mexico...70.821

Voor de hele Staat USA is natuurlijk heel erg 200.000 Corona doden...maar de USA het meeste aan Corona doden te noemen...
te vergelijken met alle losse landen...dit is een los vb land...bv India...131.736 om dat te vergelijken met de 53 Staten van de USA
met de hele USA heeft er 200.000...klopt dus niet...die vergelijking! Per USA Staat...10.000 en per India 1 Staat is het 131.736

Wat de Democraten voor plannen heeft voor de USA...werd totaal niet duidelijk...door B...
Het lijkt mij als electotale kiezers...dat je dat toch het eerst weten wilt...
Wat de juiste plannen...van...T zijn...voor ipv Obamacare...werd ook niet duidelijk...mi.
dat wilt mi elke kiezer weten...hoe hun type gezondheids verzekering gaat uitpakken...is daar een plan voor en welke
of is dat plan allang gaande in die 4 jaren...Heet dat Ziekenfonds ipv Obamacare? Of zitten die Burger groep met niks? werd
totaal niet duidelijk...Het lijkt mij dat de betreffende electotale kiezers...dat je dat toch het eerst weten wilt...

Eigelijk werd mij helemaal niks duidelijk...via dat debat...
mi. Zover ik weet...had het Obama Regiem 20 miljoen meer aan mensen in de armoedes gewerkt...
werden de rijken rijker en de rest armer...
mi. Heeft die T...alles uit de kast gehaald...om Banen en Banen en Banen terug te krijgen...voor die 20 miljoen Amerikanen...
Dat was hem op een haar na gelukt...toen de Corona in het land kwam...
Maar zelfs de Corona heeft die 20 miljoen nog niet in gehaald...aan werkelozen...via de Corona...die Trum had weg gewerkt...in de USA!
(Charles Groenhuizen deed net of Obama 's economie zo goed eindigde...
maar dat is juist niet waar!...
Ook dat tijdens 8 jaren Obama... helemaal niks ...aan de Politie is gedaan...met het
werk gedrag nogal is racistisch...naar de Donkere huids bevolking toe...)
Ik meen dat...T...daar juist wel erg mee bezig is...(Volmaakt is dat ook nog lang niet...maar een begin ermee is er wel...)

Ingewikkeld werd het wel...het volk klaagde overal...dat er veel te veel Migranten kwamen steeds weer...toen die...T...er
de grenzen voor ging sluiten...was het land te klein via de Linkse Democraten...

Wat me opviel dat...T het had over foute Bos beleid in Carlifornie...vooral...en daarom die vele branden er...
Het lijkt me...dat ze er nooit gehoord hebben van ...oa ...Brandgangen...in hun bossen...
mi. In zo'n erg Onweer land...zouden er geen Bomen ...meteen... rondom de buitenwijken huizen moeten mogen bestaan...
(Nou ja zo zie ik het hoor...zomaar bleren het ligt aan de opwarming van de aarde...terwijl in bepaalde USA Staten altijd al erg veel Onweer gaande is...) Dat de bliksem de bomen in de fik steekt...is het woon risico er wel...en ook Tornado's ed.
of het er meer is dan in alle eeuwen ervoor daar...(Heb ik geen idee van) Maar...
nogmaals...
Wat me opviel dat...T het had over foute Bos beleid in Carlifornie...vooral...en daarom die vele branden er...
Het lijkt me...dat ze er nooit gehoord hebben van ...oa ...Brandgangen...in hun bossen...
mi. In zo'n erg Onweer land...zouden er geen Bomen meteen rondom de buitenwijken huizen en gebouwen...moeten mogen bestaan...
Zulkse vele branden waar niemand bij kan zelfs...zal ook niet ten goede komen...van het Wereld klimaat...(om ervan de Luchtvervuiling ahw...)

Wat me dus opviel...van dat Debat...zowel T...als D...hebben nergens echte toekomst plannen...over...te zeggen...gehad...
De stand...lag wat mij betreft...volkomen gelijk...tav de 2 Partijen er...na dat Debat...

Wat ze ook steeds zeggen...de Kweet nog niet groep is maar een kleine groep 4 a 5 %
Zwevende kiezers noemen wij dat...
mi.
is dat ook de fout die de Opinie's maken...want mi ligt dat getal bijna altijd rond de 30%
(mi Daarom kloppen hun bereking over de Verkiezings uitslagen te vaak niet!)
Want stel...de Zwevenden...wordt iets helderdrdr...voor 1 van de 2 Partijen...en gaan massaal stemmen...
(Dan is 25% meer... aan stemmers...dan die 4 a 5 %)
(mi is het...Altijd... extra leuk en extra spannend...juist die 30% Zwevende kiezers!)
Maar
als ik Amerikaanse was...Ik zou niet weten...waarop te stemmen...
want mij... is niks duidelijk geworden...voor dat Grote Land...via dit Debat...tussen T...en B...
Zelf ben ik wel voor Werk
voor iedereen die werken kan...om een eigen inkomen te hebben...via werk...voor de eigen eer en goede naam...ahw.

(Zonder Corona)

Zou ik alleen al daarom...op ...T stemmen...want de erfenis van...O...weet ik nog wel...die werd te vreselijk voor woorden zelfs
Ook de massale ongekende hoeveelheid.... aan Zwervers...en massale crimunaliteiten...kwam juist
in die Linkse Tijd overal ...in de USA!
En de rijken werden rijker...de rest steeds armer...was vanaf toen... ook gaande!


(Ik voorspelde toen... de zwaai naar Rechts toe ...er om!)(Die kwam toen nog uit ook!)
(Dus als je het mij vraagt... ben ik het niet... met Charles Gr eens!)

Maar...Hier en Nu...als die...T...niet snel een grote zwaai maakt...Openlijk ed...om de Politie er om te turnen...en... naar
alle rasgroepen er hetzelfde beleid te voeren...en zonder doodschieten van personen...(Mensen hebben ook nog altijd benen....
indien nodig...ipv op het hoofd en bovenlijf te schieten...
en ook eerlijk
te laten berechten ed.
(Dan gaat de winst ..via de Donkerhuids bevolking...massaal ...naar Links!)
(Niet dat... in die 8 jaren ...zelfs ...met een Half Donkere huids President...Links...er ooit iets aan verbeterd is...over
8 jaren Democraten...maar... het geheugen
van steeds... meer (electorale)...Mensen...van eh enne van eh... is maar erg... kort...) Vandaar!
(Dan gaat de winst ..via de Donkerhuids bevolking...massaal ...naar Links!)
Trusten allemaal. Gr. en Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 30 sep 2020, 17:16

Pen

Dat heet nou Lady Troy
Wat jij deed in de openbare ruimte,
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Liefs van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 sep 2020, 18:34

Enter... :)

(Weet je waar ik om moest lachen...echt weer... die Grapperhaus...doet mondkapje op
met achterin in de Auto stappen...maar doet de bovenkant onder...(Dat harde witte randje
bij mondkapjes... om over de neus te klemmen...heeft hij op de kin...
Dan helpt zo'n mondkapje ook helemaal niks!)

Zo'n Mondkapje op doen...en de rij die er al staat te wachten...heeft dat niet op...
dan is het wel erg apart...voor me gevoel althans...als je bij jezelf er wel eentje op doet...
Het kan lijken
of je voor paal staat te doen...Gelukkig gingen de anderen ...het toen ook doen...
In zo'n Gezondheidscentrum...kan je mi in wezen...elke bacterie of virus nog er rondzwevende
verwachten...waar Mensen mee aan komen...Jong als Oud...en als de Bejaarden Soos er de Griepprik
moet komen halen...en ook als extra voor het eerst die andere prik...moet je mi
extra voorzichtig zijn...de IC's ...met Corona liggen vnl Bejaarden nl...Mooi
dat te voorkomen...als risico groep...met jezelf...dacht ik dr van...en deed er
uit eigen beweging...gisteren... een Mondkapje op...
Fijne avond allemaal.... Gr. en Knf. van LT) :roll:

Plaats reactie