WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 sep 2020, 06:50

Enzovoort... :)

(Moeilijke Onderwerpen zijn dat...
Ze zeggen steeds op TV dat het een Europees probleem is...Ben ik
het niet mee eens...
Het is mi. in feite het Probleem van Afrika...war ermee gaande is...

Omdat Afrika best wel grote landen ...heeft die Rijk zijn...en de Vluchtelingen uit hun nabije landen...niet schijnt op te nemen...

Ingewikkeld is het wel...
Het ware probleem is...WHO en UNISEF ed...Waarom vluchten ze niet naar hun geloofsgenoten Moslim landen in Afrika...

Waarom zijn het bijna altijd vluchtelingen uit Moslimlanden en vnl uit Afrika...
Het ware probleem ligt dus op het continent Afrika...
Vluchtelingen vanuit Afrika...
waarom willen ze het liefste naar een... niet Moslimland... vluchten???

Wat ik nooit zo goed snap...Altijd tegen van alles ...wat in het Vrije Westen gaande is zijn...maar er wel
naar toe vluchten...ipv naar een Geloofsgenoten land toe...ipv naar een zelfde huidskleur land toe gaan...
dat doen ze dus niet...

Wat zijn de problemen in dat Afrika Continent zelf dan?

mi. Is het een Afrika Probleem...waar Europa mee wordt opgescheept...en dan
net doen ...via de Pers...of het (alsmaar weer om Humanitaire redenens in Europa)
het een Europees probleem is gemaakt zo...

Zagen jullie rijke Moslimlanden...die Geloofsgenoten Vluchtelingen ...Mensen massaal uit Griekennland ophalen???

Dat is is er in feite gaande...
Van niet Moslimlanden ...Moslimlanden
zo ervan maken ...is dat in feite ...wat ze doen...met hun geniks...Die Afrikaande Moslimlanden...scheept
de rest... van de Wereld ermee op...vnl West Europa...is het in feite...wat ze doen zo!

Dus wat ervan vinden?
Wat we
van elke echte Vluchtelingen vinden...Dat is heel erg...misschien wil je ze allemaal wel... in je land opvangen...
lijkt me de eerste Menselijke reactie's...wel...

Maar we zijn ook een land...wat al te maken heeft met Water tekorten...
erg snel met wat mooie warme dagen zelfs...

De vierkante meter per mens...werd oa ...via Vluchtelingen opvang steeds kleiner...in ons land...

Onze Huizen nood is erg groot...Alles gratis en voor niks krijgen...tm een Bijstand inkomen...moet door de Bevolking
betaald...via Premies en Belastingen...Dat voor steeds meer Mensen nauwlijks nog te betalen...
en zijn al 40.000 Daklozen in ons land...(Dat is sowieso al idioot in een klein hetend rijk landje)

en telkens als dat allemaal gaande is...tm overal geld te korten voor...komen er weer stapels mensen uit dat
Afrika Continent...hetende Vluchtelingen...ons land binnen...

(De Moskeeeen vliegen de pan uit zo...) Is dat de bedoeling soms van die rijke Moslimlanden in Afrika...via die trucs
het eeuwen oude hetende Joods Christelijke en later erbij...het Humanistische Westen...zo tot Moslimlanden te maken?

Nou ja
Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg...

Iets moet ermee gaande zijn...want het klopt... voor geen ene meter...dat de Rijke Moslim landen ze niet opneemt...ze
gewoon in die kampen laat in dat Griekenland...

En dan ...als die Afrikaanse landen het...dat via via ...het... een EU probleem gaat noemen...

Maar dan nog...Waarom willen die hetende donkere huids en Moslims...vluchtelingen...altijd naar een West Blank...Europees land?

Misschien ligt daar voor ze... het allemaal gratis en voor niks voor het oprapen...ten nadele van het eigen land en eigen volk
krijgen zij eenmaal binnen...alles naar ze toe geworpen...

Zelfs een hele Flat of huis...voor de Allenstaanden...en zo snel ook...

Mensen als oa Tiff...die al 5 jaar wachten op een gewoon huisje met 2 slaapkamers...dat lukt maar niet...Volwassen
Nederlanders...die als Middelbaren... nog steeds in een kleine studiootjes hetende huis wonen...en de ene hetende Ambtenaar vindt Natuurlijk heeft U recht
op een gewoon huis...dan volgt een andere hetende Ambtenaar die brieft...U komt er niet voor in aanmerking...en dat steeds en alsmaar...
tegen de inmiddels 50 jarigen...(meestal NL mannen overkomt dat!)

Ondertussen vullen de wijken zich ...met Hoofddoeken Mensen...en wel zo razend snel...

dat erg veel Nederlanders al pech's hebben overal mee...Want de Allochtonen gaan voor en de Vluchtelingen en de Vrouwen en de Homo's en dan weer
de Vrouwen...(Behalve Tiff dan...)...Want alweer...en nog steeds...de Allochtonen gaan voor... en... de nieuwste Vluchtelingen...

Dus wat te vinden...over dat gebeurens in Griekenland...vind ik het probleem
van de Rijke Moslimlanden in Afrika...die er het Westen mee opzadelt steeds...

Dan hoor je weer ...van die trucs...Afrikaanse Ouders sturen hbn Kinderen vooruit...als die opgevangen worden door een Westersland...
hebben ze hetend recht op Gezinshereniging...
dus doen die het zo...hun Kindertjes jaren lang desnoods...het voor te bereiden in
een Westerse Opvang kamp...zoals oa oa oa...in Griekenland...
Met dat soort mensen hebben we het dan in feite van doen...die dat hun eigen Kinderen aan doen...
om zo...in het Westen terecht te komen zelf...waar ze alles zomaar tegemoed komt...

Ondertussen vullen de wijken zich... met Hoofddoeken Mensen...en wel zo razend snel...
dat erg veel Nederlanders ...vooral mannen...opeens... ook al Vrouwen zoals Tiff...met een Kind...
al pech's hebben overal mee...Want de Allochtonen gaan voor... en de Vluchtelingen en de Vrouwen en de Homo's en dan weer
de Vrouwen...(Behalve Tiff dan...)...Want alweer...en nog steeds...de Allochtonen gaan voor... en de nieuwste Vluchtelingen...
Op TV te horen Duitsland haalt 1000 mensen uit Griekenland...dat moeten wij ook doen...Maar niemand zegt zulkse lieden...
Duitsland is een tigs groter land...met tigs meer ruimtes
aan vierkante meters...per Mens...

Ons landje is al te vol gestampt...Het gaat al over Water te korten...waar? In een landje waar best erg veel regen valt...

dat is er toch al iets ergs aan de hand...
waar men niet ....mee door... kan gaan...(lijkt mij)wat al die dingen veroorzaakt...tm geld tekorten en
alle premies en eigen bijdrages en de huren tigs dubbel zo duur maken...gevolg al 40.000 Daklozen...
in een klein landje met maar 17 Miljoen mensen...dat is elders een Stad...in een land...

Het echte probleem is 3 miljard Mensen zijn er teveel...De mneesten in Afrika...en in Azie en in Zuid en Midden Amerika...
(Zonder Veilig Vrijen en zonder de Pil ed)...Ze naaien er maar op los...en al die ontzettende overtolligheid ervan...heet opeens... het
EU Probleem...)

Ik kan ...als veel meer mensen...wel steeds zeggen...Ik zit het wel uit...(als bejaarden)
maar hoe
is dat over 1 f 2 Generaties na ons...Wordt dat Water Oorlogen...in West Europa...wgs het is er veel te vol gestampt...via
verre landen...

Dus al gun je het ze wel...Vluchtelingen binnen halen...met Gun factor xxxxxxxx
Maar hoe pakt het voor onze Generaties na ons uit...

Ondertussen vullen de wijken zich met Hoofddoeken Mensen...en wel zo razend snel...

dat erg veel Nederlanders al pech's hebben overal mee...maar hoe is dat over 1 f 2 Generaties na ons...Wordt dat Water Oorlogen..in ons land...
De nieuwste truc is...(in opvang kampen ed) de fik ...erin... en... heel West Europa wil ons erin...

Dus al gun je het ze wel...Vluchtelingen binnen halen...met Gun factor xxxxxxxx
Maar hoe pakt het voor onze Generaties na ons uit...

(Oorlogen die eers...t in Afrika gaande waren.... zie je dan in Westerse landen...
(Zonder Veilig Vrijen en zonder de Pil ed)...Ze naaien er maar op los...en al die ontzettende overtolligheid ervan...heet opeens... het
EU Probleem...)en alweer
en nog steeds...Wordt dat... (Water) Oorlogen..in ons land...
als het zo door gaat...

(Zelf dacht ik pas...7000 Corona doden...geeft ruimte aan een goep uit Griekenland...Ja toch...
Zo kan je het ook zien...(AH en CO en zo ook weer blij ...(1 en een paar en wat circuitje extra rijk)...met dat mogende uit verre landen...die zijn allemaal goedkoper... dan het verplichte geschoolde ...Wij...)

Waar gaat het nog over?
Het heet een Europees probleem...terwijl het een Afikaans Continent Probleem is...(Zou fijn zijn al de WHO en Unisef
ed ook is wat snapt! Omtrent dat!)

Zou ook fijn zijn
als elk Westers goed doel...in Afrika...niet alsmaar preekt...bij ons ...kan je rijk worden ...als voetballer of anders als Dokter...

Bij ons ...Bij ons...etc. Bij ons...ze willen opgeroeiende allemaal naar dat..rijke...Ons...toe...(Dat zie je ze in feite doen...)

De Goede doelen routes...in de opgroei... achterna gaan...naar die landen...toe gaan...

Zelfs een invaliden kind ...in Afrika lullen ze aan ...dat ze Dokter kunnen worden...maar wel alleen in een Westers land...
ipv hun eigen land moet opgebouwd...via de Nu Generatie...
maar de Vorige Generatrie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe...

Ik bedoel valt nog niet eens mee...
Om wat van iets dan ook te vinden...of je lijkt ergens op...waarvan ik vind...ik lijk er niet op...maar als je waarhedens gaat zeggen...kom je al snel
met richting populisme aan...ipv dat ze snappen...De generaties na ons willen ook het leven hebben...leg ik eigenlijk uit...

want
je ziet nu al...welke hetende pechs... in ons land gaande is...vanaf lInks Paars
zie je dat al...(AH en CO en zo ook weer blij ...(1 en een paar en wat circuitje extra rijk)...met dat mogende uit verre landen...die zijn allemaal goedkoper... dan het verplichte geschoolde ...Wij...)
Maar hoe pakt het ...voor onze Generaties... na ons uit...
Met...Ondertussen ...vullen de wijken zich met Hoofddoeken Mensen...en wel zo razend snel...

Nou ja als de Generatie na ons...
ze geen ene reet schelen kan...dan moet je het niet...anders gaan zeggen...dan eh enne eh...
Iedereen ....is te naaien te belazeren...ook die genen... die de Waarhedens zeggen...of zoals ik ...Ik vraag het me af...
Nou ja ...als de Generatie na ons...
ze geen ene reet schelen kan...

(AH en CO en zo ook weer blij ...(1 en een paar en wat circuitje extra rijk)...met dat mogende uit verre landen...die zijn allemaal goedkoper... dan het verplichte geschoolde ...Wij...
vanaf lInks Paars zie je dat al...Weet je hoelang al bekend is
dat Mannen meer verdienen dan Vrouwen...en ...nog steeds ...decennia's later is het hier en daar... nog steeds gaande...
Dat is toch niet te geloven...dat gedek
van het slecht...dito
als de Generatie na ons...
ze geen ene reet schelen kan...en ons landje vol wilt stampen met...in Afrika lullen ze aan ...dat ze Dokter kunnen worden...maar wel alleen in een Westers land...
ipv hun eigen land moet opgebouwd...via de Nu Generatie...maar de Vorige Generatie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe....via de Nu Generatie...maar de Vorige Generatrie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe...de Vorige Generatrie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe...de Vorige Generatrie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe...de Vorige Generatie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe...de Vorige Generatie woont massaal in het Westen...daar
willen zij ook naar toe... etc.

Wat ik er van vind...vanMensen halen uit dat plat gebrande kamp...in Griekenland...
Ik heb er geen eens meer een mening over...
Wat je ook zegt of niet zegt...er over ...kan slecht uitpakken...
Dan denk ik
in feite alleen nog maar aan de generaries na ons...zullen ze ons niet in dank afnemen...en wat nu weer niet?
Dat dus...
M'n meningen zijn uitgeput...als ik aan die generarties na ons denk...
Als ik het bij het...Hier en Nu hou...tja
Ik zou Kinderen eruit halen die echte Wezen zijn...Kinderen hebben de toekomst...namelijk...iemand moet de bejaarden
van straks de kont vegen gaan...en eten geven gaan...van de Middelbarebn van nu ...voor straks plots of tzt.
Sinds hier de 2 verdieners...mist het ...dat uit Afrika...6 a 8 a 10 Kinderen maken...
is ook niet goed voor het milieu...daar...maar ze allemaal... naar hier te halen ook niet...

Als je het mij vraagt ...zijn dit de echte dupezijnders...de Wezen...verder teveel is plots teveel...aan Mensen in het land...
die de konten straks... niet kunnen vegen.... van de Nu Middelbaren...Dat dus!

Ik ga me hier weer mee bezig houden...
viewtopic.php?f=10007&t=130
Groetjes van LT) :roll:

Enzovoort... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 11 sep 2020, 13:23

Voorthuizen

Je hebt wel gelijk LT, dat zijn moeilijke onderwerpen.
Maar we kunnen niet, de hele wereld redden.
Ik las dit net
Activisten stelen houten beeld uit Afrika Museum ‘om terug te brengen naar Afrika’
Ze doen maar wat, misschien is het wel kado gekregen en dan doen ze er in Nederland
dit mee. Halvergaren zijn dat! Ze doen maar wat!
Ze kunnen schijnbaar. niet verder nadenken, dat hun neus lang is.
In die landen gaven ze altijd al kados, tegenwoordig nog steeds, meestal van hun eigen makelarijen spullen.
Over en weer kados geven, doen ze al eeuwen en eeuwen en ....nog steeds zo.

Je gaat weer lekker LT met je golf hobbie. Toemaar, weer 2 dagwinnaars op 1 dag. Ha ha ha haaaaaaaaaa
Gaat het Tiff, met alles, te moeten opruimen, wat van je oma, in dat huis was. Meestal kan men het aan de
straatstenen niet meer kwijt, mensen willen , geen ouwe zooi meer in hun huis. Nou meid sterkte er mee.
Een goede dag allemaal gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2020, 01:50

Huizen... :)

..Je moet het maar snappen...
Zo is... onze Koning uit...uit ons land...In Corona tijd...aan het doen...Afbeelding
en
zo
issie
thuis..terug gekomen ....in ons land...in Corona tijd...aan het doen...

Afbeelding

________________________________________________________________________________________________________

Ik heb er de zeik in...dus Mekker... ik weer...
Dan kijk ik uren naar Golf Wedstrijden...en telkens weer breken ze het af...de uitzending voor de Wedstrijd is afgelopen
doen ze niet.... als het om de grote prijzen USA Golf Wedstrijden gaat...die laten ze wel helemaal uit zien...

Toen ze ons nog... moetsten strikken...om abonnee ervan te worden...lieten ze van af de Eerste Tee slag alle de Wedstrijden zien...
Tegenwoordig als er al ...een hele rij Golfers holes hebben gedaan...Begint de uitzending pas...en ook nog een uur pauze stop
er tussendoor...
Heb je dat allemaal
doorstaaan...Eindigen ze wedstrijd opeens...terwijl er nog een rij holes moeten doen...zelfs als het Spannend is...stoppen ze de Wedsrrijd uitzending...
Dat deden ze voorheen helemaal lallemaal niet...
Zelfs als het onweerde... en de wedstrijd werd stil gelegd...bleef het in de Uitzending tot het weer begon en die extra Onweertijd ...duren de wedstrijd langer van...lieten ze helemaal zien...
Dit jaar seizoen komt er steeds meer bij wat ze niet uitzenden...
Als er rijen ...al tigs holes hebben gedaan...begint de uitzending ergens...en pauze er tussendoor...geen uitzending...en
alweer...niet tot einde Wedstrijd...

Groetjes allemaal...Knf van LT)

Ps...Oja Ik was is... in Surinamen... met een lange vakantie...Ik kreeg overal van allerlei spullen van Mensen...die dat
meestal zelf gemaakt hadden ...en ik kocht ook menige mooie dingen... van hun Cultuur...ook voor het thuisfrint...als Souveneirs ed.
Je hebt wel gelijk Ans...ze geven makkelijk de mooiste dingen weg...en dat heet opeens allemaal...dat is gestolen uit Afrika...Maar
is dat wel zo?

Ik kende een Tropen Arts...die had een huis vol met Afrikaanse gekregen beelden ed. Roeispanen ed. Tromme;s etc. In elk Binnenland waar ze kwamen....kregen
ze kado's helemaal spontaan...vanuit de gemeenschap...er...Net als ik (tijdens die ene vakantie in de West) kochten
ze zelf er ook van alles...Niks was er gestolen...wat ze steeds tegenwoordig roepen...(Mensen vanuit Afrika) Veel van het gekregene in de
Tropen...belandde in een Museum...
Ook van Hoge Gasten vanuit bv Nederland...die krijgen altijd mooie dingen...die ze zelf vaak gemaakt hebben er...
dito dat belandde in de tijd ook vaak uit eindelijk...in Musea...
Ik bedoel maar...
Wat er her en der bleren...of alles gestolen is...uit hun land...terwijl het kado 's zijn gekregen
of gekocht...in de tijd... in hun land...daar komen de blerders niet een op...
Daar moeten we erg voor opassen...

Misschien zijn er wel door verschillende Archeologen...dingen mee genomen in de tijd ...toen dat nog mocht...en in
Musea beland...ook dat kan....Maar meestal gewoon met toestemming toendertijd...Inmiddels zit dat anders in elkaar...
Archeologische met gevonden spullen...maar ik heb het over de legale tijd methode...Dat dat niet is gestolen...vaak gewoon gekregen zelfs...
Zo genoeg gemekkerd Trusten Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 12 sep 2020, 16:15

Zen

Lekker weer, mag van mij lange tijd, zo blijven, lekker warm en toch niet die hitte golf.
We lijken overal mee te belazeren te zijn, zelfs via een aparte abonnement, bij je tv provider.
Of zoals jij dat altijd noemt lt, gedekt en wel, ze mogen alles, behalve een sigaar,.
Dus je hebt gisteren ,voor het eerst weer, een stap buiten de deur gedaan, na je 2 dagen ziekenhuis mee gemaakt.
Gezellig uit eten met je vriendin. die te logeren is, en samen met je ene zoon en ze vriendin.
Fonduwen, dat had je nog nooit gedaan, wel apart, zo is buitenshuis eten.
Het lijkt op thuis courmetten, maar dan buitenshuis, met maar 1 hete pan.
Jij kijkt weer golf nu en moppert hardop, dat die van jou, 4 namen, weer is niks doen, stapels holes blijven
staan op 7 punten, ipv hun grote best te doen. misschien na je gemopper, gaan ze nog wat doen, weet je veel.
Ik hou me maar buiten, de grote onderwerpen, anders krijg ik nooit een huisje, met 2 slaapkamers en blijven
anderen alsmaar , voor gaan. Sorry dat ik me nu te saai opstel, maar elke eigen mening kan tegenwoordig, link uit pakken.
Zijn zij ervoor en jij typt wat anders op social media, heb je al pechs, daar lijkt het best erg veel op, na 5 jaren nog
steeds, in het huisje, met 1 slaapkamer, delen met me dochtertje. Verderop, hebben allochtone alleenstaanden wel een heel huis,
ook met een gekregen auto erbij, zei die, zo vind ik vast wel werk. Vroeg ik geld, voor een opleiding, kreeg ik niet, nou ja een
gewoon huis met 2 slaapkamers, ook al niet. Vandaar ik ga me gedeisd houden, ook over die 2 fotos, van wa, wat die buiten het land doet, en in het land doet, komt ongeloofwaardig over, die man! Of is dit weer, zo een mening, dat doorlopende pechs geeft?
Vandaar ik ga me maar gedeisd houden, via de pc. Ha ha Zolang het lukt.
Ik wens jullie een gezellig weekend toe. Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2020, 03:53

Endemol... :)

(Ja was erg gezellig...Fonduewen... en ook erg lekker ...was het...
Soms kom ik over bij anderen...of ik net nieuw ben op Aarde...Ik het nooit gedaan heb en anderen al
wel 100x of zo wat...Dit is ook zo'n vb...Ik was de enige...die nooit gefonfued had...volgens mij schrijf
ik zelfs ...het woord ...voor het eerst op...geen idee of je het zo schrijft...
Mijn oudste Zus...haar Dochter...en man...zouden ook naar Griekenland Rhodas gaan...met hetzelfde
vliegtuig als mijn jongste zoon...als het door was gegaan...ipv code oranje...waren ze elkaar vast tegen
gekomen daar...ze wisten het niet van elkaar nl.
Maar de geluiden uit Griekenland was wel...ergens elders was wat gaande met Corona...hiero was er niks mis mee...
vervelend na een jaar werken...in Maart ging het ook al niet door...was verzet naar September...en de avond ervoor
te horen...gaat niet door...Ik zei nog tegen die ene zoon van me...ga daar nou niet naar toe...want
is het Koningsgezin er weer weg...wedden...dan heet het plots code oranje daar...Welnee...dat blijft wel code geel...
Nou ja...mij maakt het niks uit...ze komen er vanzelf wel achter...
Over die 2 Foto's Tiff...
Ik dacht gelijk toen ik die 2de foto zag...Wat een uitslover is die in eigen land...
Hij kan beter op tijd...z'n kleine Sigaartjes gaan roken...veel Virussen kunnen slecht tegen rook nl.
Gezellig dat doen...met die medische wereld...ipv jullie kennen die topic van me wel...de meeste
Artsen halen zelf de AOW leeftijd niet eens tegenwoordig...Want waar niks mag...komt niks goeds van!
Dus ipv uit te sloven...op z'n Model-Beerig...in ons land en op z'n Model- Aaierig...in Griekenland...
Kortom wat ik meteen dacht
toen ik die 2de foto met WA erop zag...Wat een Uitslover is die... in eigen land...en voor wie wat
waar eigenlijk...de meeste
Artsen... halen zelf... de AOW leeftijd massaal ...niet eens tegenwoordig...Want waar niks mag...ook
geen Sigaar etc...komt
niks goeds van!
(Ik bedoel eigenlijk ...als je elders Model-A doet ...en in eigen land Model-B doet...Daar hebben we de
klakkeloze vanaf 1 een paar...Water snuivers
eh zuipers klets tafels... op TV al van...in eigen land Model-B doet...niks mag ook geen Sigaar etc.
Daar groeit de Binnenlandse Econonie niks van...en een heel land code oranje maken...om van de
honderden er...om 1 eilandje er...
daar groeit ook daar...de Binnenlandse Economie niks van...elders...
Kortom
ik zie ze liever met gewone waar...daar hebben we de massale grote vergrijzing van namelijk...
Nou ja voor ik verder door ga mekkeren...kort gezgd ik dacht dus...meteen...Wat een uitslover zeg...
(Als Jongeren en Middelbaren...met Model-A juist niet ...tot de risicogroepen behoren...alleen
1. meter 50 afstand moeten houden....zo onder de mensen binnen als buitenshuis...
Ik kan het wel tigs keren uit leggen...maar kort gezegd

Toen ik dit zag...
Afbeelding
Ik dacht
van... de... metene...Wetende de Foto in Griekenland pas...
Wat een uitslover...issie ... in eigen land zeg...Maar...Het
is ...Frankrijk hier niet...allemaal...met verplicht mondkapje op...
Dus...
Neem
bijstijds gewone waar...dan... weet ...je ...dat ...ook!
Voor de hele wereld erom...Nederland van code van geel naar Oranje naar
code Rood zet...(omtrent de 2de foto... van hun Koning in eigen land...terug... in eigen land...)
De tip is
Weet...
Het verschil... omtrent...tussen Nederland en Frankrijk...en de stand van zaken
daarmee...
Afbeelding
(Alleen de Testafnemers..moeten een Mondkkapje op...de rest ...moet alleen
1.m 50 afstand bewaren)....voor de rest
het is hier... Frankrijk niet...WA...mooi houden zo!)

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2020, 14:20

Molen... :)

Ik zat Buitenhof
te kijken en dacht...wat die Wethouder mw zegt...schrijf ik al jaren over hier...dat Nederland... aan alle kanten wordt leeg gezogen
sinds nl in de EU is...
en toen we nog in de EEG zaten...juist alles pos omhoog ging...op alle fronten...

Ik ben dus geen voorstander...nog steeds niet... voor de EU...
(Alleen voor de gezamelijke open genzen en dezelfde munt geld)

Laat ik het zo zeggen...ik heb er verder... nog geen ene nut van in gezien...voor ons landje zelf...

Niet anders dan...dat werd voor de EU...een zware bezuinigings Politiek...om Brussel in stand te houden Politiek ...werd dat...

Ja maaar.......De EU zorgt voor onze veiligheid...zeggen ze dan....
Nou lieve Mensen ...daar hebben we ...de NAVO en NATO voor opgericht is...

Om dat ...in stand te houden ...werd door de massale bezuinigingen...voor de EU...daar ook zwaar op de NAVO bezuinigd...in ons land...

En zo kan ik wel door gaan...

Als je de NL Wethouders hoort...vanaf 2015 al in gesprek...met het Ministerie daar over...en ook deze Wethouder bij Buitenhof...het
alweer heeft...nu tegen die Wopke Hoekstra...om in gesprek te gaan...Waar gaat het eigenlijk over...mi Dat ze een nutteloze Lul baan hebben gekregen
de NL Wethouders...ipv Daden te zien...op hun uitleg en vragen...
Gewoon rechtstreeks ...die miljard per jaar tekorten...voor de NL Gemeentes
gaan vragen... aan die Wopke Hoekstra...(Is ook wel erg link) Krijgen ze hulp...dan heet het gelijk...ze moeten (alweer en nog steeds) nieuwe Hervormingen door voeren...)

Allerlei mensen hun baan uit trucen... betekent dat...allerlei goed geregelde zaken ooit... opheffen gaan...betekent dat...

Waar al met miljarden op bezuinigd is...de laatste decennia 's...Oeverloze discussie gesprekken zijn dat...Ze halen miljarden weg...bij de
Gemeentes...en geven een paar miljoen... aan de Gemeentes...mits ze... van alles gaan doen...wat slecht is ...voor elke Gemeente
en voor het land...en dat heet dan...nieuwe Hervormingen...

Uitkomst om wat geld gekregen...blijkt de uitkomst ...nog slechter dan het... al slecht was...
sowieso voor de Burgerij zelf...als uitkomsten...

en dan komt de EU er weer aan...die moet weer tigs miljarden hebben ergens voor...de volgende bezuinigingen betekent dat...
voor de Burgerij zelf...

De NAVO moppert...(de zgn rijke EU landen)...we betalen die afgesproken 2% maar niet per jaar ...aan de NAVO...die
halen 10.000 Soldaten uit Duitsland erom weg...
(Dat is de EU...het pakt overal slecht uit...)

Dan komt DL en FR rijk aan zetten met..nodig is 500 miljard...om de Zuid Europese landen te ondersteunen gaan...
Komt Zij ...van de EU von dinges... aan zetten met 250 miljard er overheen...(Ik ben de Baas in de EU en niet jullie)
Klakkeloos wordt dat aangenomen...
En dan wordt dat gigantische grote bedrag nog hoger van...Dat betekent bij ons zware bezuinigingen komen er aan...(En alweer om de EU!)
Ons halve land is er al om leeg gezogen...
(Bruggen en kades zijn erom niet onderhouden etc)

en dan komen de grote diefstallen weer...uit de Spaar potten ...van de Burgerij...uit Pensioen potten...(krijgen de
gepensioneerden... er alwewr geen koopkracht index erbij...die hebben al 40% tekorten ervan...)

Want de Overheid heeft weer is geen geld... om de Scholen te onderhouden...dat noemen ze inversteren...via de Pensioen potten leeg te stelen...
die nooit terug betaalde gelden gehaald... uit de NL premie stelsels geld Potten gehaald...

Als je oa vanaf de euro munt bekijkt
is Nederland aan alle kanten een grote diefstal land geworden...om zo de EU alsmaar te behagen...kijk ons is...massa's miljarden naar Brussel dragen...Daarmee hebben we (als klein landje)...ook een grote stem... in het kapittel... daar in dat Brussel...

en die hetende Zuidelijke EU landen niet...die bedelen alsmaar om geld...Als je dan gaat uitzoeken hoe komt dat grote verschil er dan...
tussen de hetende rijke EU landen...en die Zuidelijke landen...

Ik kom alsmaar uit bij... die Koerswisseling van Gulden naar euro munt...
Schreef al jaren...op een dag is het diefstal bedrag... groter in de prijzen...dan de prijzen zelf is...

Met de Huren kan je dat al zien en weten...

Overal waar maal 2.20 is gedaan...(en dat via inkomsten belasting de Belastingen opslokten...naar de Staatskas toe)
werd dat land rijker en rijker en rijken... dan de landen waar men
alles eerlijk gedeeld heeft toen... door 2.20 ...

Ik gaf niet voor niks 1 vb over maar 1 operatie Heupopratie..het diefsstal bedrag is al 17000 euro nerin...de werkelijke prijs is 4500 euro...dat er boven op...die operatie kost 22000 a 23000 euro tegenwoordig...
ipv Van de metene die diefstal bedragen eruit te halen...met hoge boete erbij...ipv Ging het dekken ervan maar door...net als met de Huren ed.
Daar bedachten ze... de eigen bijdrages voor ...en de zoveelte verhoging van de Premies...per maand...en nog hogere de huur per maand...
(Ik schreef welis...als ze zo door blijven dekken...dan is plots of tzt half nederland dakloos...(de diefstal bedragen in de huren is groter dan de werkelijke huur prijs dan)(net al dat ene vb maar met Operaties...de diefstal bedragen in de producten diensten en goederen ed,.
is groter dan de werkelijke huur prijs dan geworden...met steeds lager maken van de Pensioenen uitkeringen...lager maken van uulonen ed op het werk...
(Hun type van... nieuwe Hervormingen... heet dat!)(Sinds eh enne eh...tm het ging heten nergens nog geld voor...alsmaar meer bezuinigings rondes werd dat...en erg veel mensen zagen hun loon na 12 jaar werken nog lager zijn...dan 12 jaar terug het loon was...
(Hun type van... nieuwe Hervormingen... heet dat!)(Sinds eh enne eh...
Wel geld geven aan die Zuidelijke EU Landen...maar wel met de nieuwe Hervorming eisen erbij...Ze moeten net zo slecht gaan worden als eh wij ahw.
als onze NL Politici dat werd...vanaf de Koers wisseling...van Gulden naar euro munt...
Ik schreef welis...als wij het trecht willen zetten...moeten we alle huren delen door 2 euro...dan komt er al meer gelijkwaardigheid in de EU landen...ipv 1 een paar beren rijk...en de rest zit bij elke EU scheet al zonder geld...Leuk wij kunnen die vele miljarden wel betalen...toch?
Moet je is zien wat ze dan doen...Vaste lasten met 30% of meer verhogen...en genen 1 a 2 a 3% loonsverhoging en dat heet dan...niemand gaat erop achteruit...
Komt die 7 euro per maand meer binnen ...ook die hele erge hoge huuverhoging...en 32% electra verhoging...komt binnen...en om die 7 euro per maand een belasting aanslag van 2000 euro...Dat is de EU voor Nederland...gewordne...allemaal rad voor de ogen draaiende zeggens...
dito alle naar de Gemeentes overhevelen...Kostte het Rijk per jaar...zeg 10 miljard en de Gemeenstes geven ze er 1 miljard voor per jaar...
als ze mekkeren...voer maar nieuwe Hervormingen in...zeg van alles op...in de Gemeentes...doe de uur loon trucs...en de
losse contracten...en verwijder het woord Ambtenaar maar...met hun vaste baan...altijd maar...) Je zag het ze overal gaan doen...
nul ren contracten...met ziekte geen inkomen en met vakanties ook jiet werd dat...en geen gemekker want het cfontract is al om...voor ze door hebben war de dupes van te zijn geworden...(dat wer massaal in het land...Pensioen opbouw voor later ...werd forget it!)
Ook dat nog...komen ze later pas achter...
Ik Zie geen ene nut in de EU...
Laatst wilde een gemeente iets met een plein...de EU stak er een stokje voor...zo erg is het al...met die totale opgebouwde vergekking
en de NAVO... daaraan...kan de rijkste EU landen niet aan betalen meer...die 2%
<Maar wel alsmaar weer
miljarden richting Brussel ...aan een veel te groot Parlement...de ware tip is...Mooi... die is te halveren is...wgs de Corona bezuinigingen is!

Wethouders die al vanf 2015 praten met menige Ministerie en overal nul op rekest kregen werd dat...

iets wat het rijk al 10 miljard kosste... en overgehevelt...krijgt de Gemeentes er 1 miljard voot...Openlijke
diefstal tactieken zijn dat...Dan kan je lullen als Brugman...als Wethouders...tegen zo'n bv ene Hoekstra aan...dat gaat geheid heten
pas eerst maar nieuwe hervormingen toe...ontsla personeel...doe van alle weg...in die beroeps sectoren...dan krijg je ook een miljoen...
van her Rijk...( Iets wat het rijk al 10 miljard kosste ...en overgehevelt...naar de Gemeentes...daar
krijgt de gemeente er 1 miljard voot...(Openlijke
diefstal tactieken zijn dat...)

Gemekker over tekorten...doe van alles weg...in die beroeps sectoren...dan krijg je ook een miljoen...

moet het meer zijn...daar zijn de Pensioen potten ...ea premie potten...van de Burgerij...zo handig en zo leuk voor...
noem het inversteringen...(die nooit terug betaald worden)
mi. Zijn die inversetrinen... in Staats zaken gestopt...(voor oa Scholen en Universiteiten ed) dan moet de Staat het terug storten...
maar...dat deden
ze dus nooit...
vandaar... maak de pensioenen per maand...doen ze al 11 jaren nu... maar lager...van de Burgerij...(het stelen van de
eigen bevolking...gaat zo...ook vi ade land spaar potten van de Burgerij...(gedekt en wel)... al door ...waar
nu weer mee? vanaf NL in de EU is!)

Ondertussen kunnen de hetende rijkste landen van de eU die 2% NAVO niet eens betalen per jaar en die van de Zuidelijke landen wel...
Zoals Griekenland...

Dat is pas echt interessant! (Een land... waar we miljarden ondersteuning
in gestort hebben...ook als Nederland zijnde!)Maar mi is dit echt zorgelijk...Wat?
Ondertussen ...kunnen de hetende rijkste landen ...van de EU... die 2% NAVO niet eens betalen per jaar...
en
de NL Gemeenstes niet normaal betalen ...met wat het voor het Rijk...10 Miljard kostte en ze geven de gemeentes 1 miljard
voor dezelfde diensten ed...)

Wie het snapt is een hele knappe...
Leuk het ...voor Prinsjesdag ...te gaan snappen...dat alles...
heb ik het nu ...niet is... over de Corona idioterie gehad...waarvan ik vind...als ze Model-A
niet snel gaan toepassen...alle middelen
ongekend...erger is ...dan de kwaal...voor heel ...ons landje ...het te erg worden gaat!

Fijne Zondag verder allemaal Knf van LT) :roll:

PS
Een Wopke Wiebes infesterings fonds... om de economie te helpen...
Daar zetten ze 20 miljard voor in...Klinkt leuk lief en aardig...maar als er al zo erg veel uit de
Pensioen Potten gejat is...moeten ze eerst ...dat terug storten is...Dan kan 1 van de grootste groepen in Nedeland...de
Economie weer op gang brengen gaan...als ze normalen Index verhoging per jaar krijgen...zoals eerst altijd gebeurde...
ipv het 12 de jaar ...gaat in... en de Pensioenen worden nog steeds gekort....te gaan doen...

Geld uit Burgerij Spaarpotten halen...voor de zgn inverterinegn ermee te doen...die het niet terug kunnen betalen
dat is in feite... Sinterklaas spelen met Pensioen geld...van de Burgerij...ipv Het Rijk zelf... moet het
geleende uit die potten...terug storten...elke
keer weer...

Hoe gaat dat...1 Voorbeeld maar...van de tigs...
Iemand vindt...De Scholen in het land...moeten Zonne panelen...zegt een bekende Econoom op TV laten ze dat ...maar via
de Pensioen potten gaan inversteren...en daar worden weer vele miljoenen ... tm in de miljarden...voor
uit die Potten gehaald...maar... die scholen
kunnen het zelf nooit... terug betalen...

Mi Dan moet degene ...die het... uit de Pensioen Potten haalde...het terug betalen
en dat is het Rijk!

Mooi dat is terug te betalen over de laatste 12 jaren....

Zolang ze dat... niet doen...en daarom... de Pensieoen gerechtigden... steeds geen ...jaarlijkse Index verhoging krijgen...
is het pure diefstal...uit Burgerij Spaar potten!
Mooi als Rijk...om
te beginnnen ...
die 20 Miljard... erin te storten gaan...in de pensioen potten waar het uitgehaald is...naar de rechtmatige eigenaren...
dan wordt... die 20 miljard gelijk...waar het voor bedoeld is...
gebruikt... als
positieve stimulans...voor de Binnenlandse Economie!

(kijk niks te gek op...die inversterings fonds...van 20 Miljard
is ook ...uit een Pensioen pot gehaald...Want pas nog ...zei de Premier... de Bodem van de Staats kas is in zicht...en opeens
aan komen met ...20 Miljard...als Sinterklaas...naar eh...enne eh...om Goede sier maken richting de verkiezingen...onderwijl
wordt alweer... de pensioenen gekort....(te horen met Prinsjesdag!)...
ipv
Met Prinsjesdag... wordt er is gemeld...alle gestolen gelden... uit de Pensioen potten wordt door het Rijk... terug gestort
over de laatste 12 jaren... en de
Pensioenen kunnen weer ...zoals voorheen Index verhoging krijgen...Goed voor lands Economie is dat! :roll:

PS
Blijft over...
Wie het snapt... is een hele knappe...
De Zuidelijke EU landen... moeten om de haveklap geholpen door de Noordelijke EU landen...met Honderde miljarden...Maar
zij kunnen de NAVO wel betalen die 2% (oa Griekenland)
en die Noordelijke EU landen niet...die zijn er ...te arm voor...kunnen die 2% niet betalen...Wie het snappe snappe het... :shock: :roll:

Pss
Ik las dit ook nog...
Ecoloog pleit voor proef om los laten lopen van katten strafbaar te maken
mi
Als we (de Overheden) alle anties gaan na-apen ...wat op TV gezegd wordt...is ons landje niet alleen
opeens... stront arm ... maar ook...een niet meer... bij te houden overal
overvol ...aan Muizen... en ...lopen het ook ...de spuigaten uit...en wel...overvol overal...met ... Ratten ...!!!... :twisted: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2020, 12:07

Lenzen... :)

(Ik las dit...
De ongeloofwaardige witheid van Jezus:

Mijn uitleg er over...
Mits ze niet in de zon werken of hebben gelegen ed...
De meeste Joden... zijn witter van huid...
Gemiddelde Joodse vrouw...Afbeelding
dan van menige blanken...
Dat ...om te beginnen...als het over die Jezus van N ...gaat...
Hoewel niet allemaal...Maar...Het haar van de meeste Joden is wel donker...(maar kan ook bruin zijn van kleur)
Die Jezus van N...kwam... uit een Joodse Ras familie...
De neus vorm... zal wat groter geweest zijn...dan bij andere rassen ...over het algemeen... het geval is...
en de Ogen kleur zal Bruin geweest zijn...maar zelfs dat... hoeft niet!) (Zie de fam Barend)

De Romeinen waren in die dagen daar de baas aan het spelen...
De meeste Romeinen zijn...ook blank...van huid...
Zoals het erg vaak toegaat... in de geschiedenis...waren Meisjes en Vrouwen... niet veilig voor invallende Soldaten...
zal daar niet anders geweest zijn...met menige ongehuwde Moeders...als gevolg...
De Vader van Maria...schreeuwde uit...Ze was nog maagd...
toen ze gepakt was...door een Romeinse Soldaat...(maar dat is een ander verhaal er over)

Over hoe zag ...De... Jezus... eruit...mi...gaat het over...wel...men neme een
gemiddelde Joodse man...Afbeelding...(die Jezus werd maar 33 jaar oud nl)
Dus het Joodse... aan hem en het mede uiterlijk van de verkrachter...komt uit ...(blank ras)...hij had ook een blanke huids kleur...
met donker haar en misschien wel bruine ogen...(Daarom rekent men het Joodse Ras ook tot het Blanke ras!
( Of moet ik typen...Joden...moet men rekenen... tot het blanke ras!)De (Joodse) Maria was dus niet Zwart...Maar
van het Blanke Ras!)(Zelfs als ze door een Jood was gepakt...zag De Jezus er erg blank uit...uit...Als vb de Joodse fam Barend!

De foto... in dat artikel... is de huid veel te bruin ...De huid van de meeste Joden is witter ...van huidskleur...
en die van veel Italianen ook...dan van het gemiddelde Blanke ras...
verder lijkt... het wel te kloppen...(als die welis ...in die dagen...op hoogtij dagen... naar de kapper was gegaan...)
zo op ...die foto!

En die Maria stond te boek alsof ze maagd was...eeuwig maagd was...doordat die Vader ...van haar riep...Ze was nog maagd...
en ... nu zwanger...(ook dat klopt dus niet...eeuwig maagd... en ...wel Kinderen gehad...)
Hoe dat ook zij...Dit is mijn mening...Die foto...van dat artikel... ziet er... niet slecht uit...op de huidskleur na...
en misschien had die lang haar...zo in de ruige velden...levende...in die dagen...dat deze foto meer zal gelijken...met lange haren...
Als vb
Een Jood(se)
Blank
en lang haar ...misschien had die ook
met krullen erin...en met bruine ogen...of zelfs
grijs blauwe ogen ...had die...Afbeelding

Toen ik... na de Kraamverzorgings Opleiding gedaan...in opleiding was ...voor Psychatrische B Verppleegkundige...hadden we er een Arts Assistent...van Joodse origine...ras...Psychiater... rond lopen
Daar zei ik
het zelfde... toen al is tegen...al die dingen...Altijd... als die me zag...ging die... zijn arm ...naast de mijne houden...Ik met mijn hetende
blanke huid...met blauwe ogen...leek zelfs...licht
heel licht getint van huid...met zijn spier witte huid er naast...Hij kon het maar niet geloven...en legde heel
wat keren... z'n arm naast de mijne...om in elke jaargetijde het...te vergelijken...en zei dan... Ik moet het wel geloven...
Ik zei dan
Ik ben geen geloof...ik tracht het welis...(heel Neutraal)...sumier ...heel soms welis...iemand... uit te leggen...
toen al...(ook over
De Jezus dus...) Donkere tm Zwarte huids Mensen... zien hem graag... als een donkere ...dito De Maria
in afbeeldingen...Maar.... helaas Pinda kaas...hoewel...Ik ben geen geloof...ik tracht het welis... soms welis...
iemand... heel Neutraal...uit te leggen...Ook ...Met deze... dus...

AfbeeldingRechts de Joodse Netanyahu
om te laten zien...dat het Joodse ras ...tot het blanke ras behoort...
Mij persoonlijk... maakt het geen ene bal uit...Hoe die Jezus eruit zag...maar er zijn mensen ...die hun
eigen raskleur zich claimen tot hem
en dan moet je het... ze wel... uit gaan leggen...hoe het in feite in elkaar zit....
Maar ook...moet uitgelegd...uiteindelijk gaat het om...De Ziel...en niet... om... je Huidskleur!
Groetjes van LT) :roll:

PS.
Ik zag van de week... een lange reclame op TV...(geen idee waar het over ging...)
Ik keek op van lezen...en ik dacht...plots...
Dat jong daar...in die reclame... lijkt helemaal ...op Babara Barend...
(Ik ken die familie niet...(alleen een paar via de TV)
kan ook een neef zijn... of... een kind... van haar... zelfs...zijn...)

PSS.
Het lange Golf Weekend ...van week 37...is weer voorbij...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70520#p70520
en zie daar...goed eruit gevogeld...De beker...No 1 ...en No 2 en No 3... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2020, 12:34

Zen... :roll:

Ik hoorde alweer... op TV zeggen...terug naar de natuur moeten we...
Mensen zijn van Nature Planten eters...

(1 of andere Zuivel fabriek...komt daar ook ...mee aan zetten...)
Maar wat ze er niet bij zeggen is...
Dat de gemiddelde sterfte leeftijd...van Planten eters...eeuwen bij 23 jaar was...
tot
de mensen op Jacht gingen...en gingen Vissen...toen werd het eeuwen bij 36 jaar...de
gemiddelde sterfte leeftijd...tot WO 2 tijdperk... was dat nog gemiddeld zo...bij 36 jaar...

Interessant is uit te vogelen...waardoor de gemiddelde Sterfte leeftijd na WO2
meer dan verdubbeld is...en men gemiddeld ook veel langer werd...

De redens daarvan... is te lang om op te noemen...maar de bevrijders van WO2...kamen aan zetten met
Chocolade en Sigaretten...De oudste Westerse Vrouw ooit...werd 122 jaar...Ze at een Kilo Chocolade per week...en rookte
fors tot haar 117 jaar toen ze zo te slecht ging zien...dat ze van alles is gaan laten...ook het Roken...

Maar ...nog steeds is gaande...De oudsten op de Wereld...ooit...zijn Rokers!
(en secu de mee rokers...)
(Misschien wel...omdat de meeste Virussen ...en de meeste Bacterien ook...niet van Roken houden...die
rokers... doorstonden dat dus...allen... de Oudsten gewordenen ...wel...(Met...Al
die Virussen ...op zich af...)

mi Je kan best welis Plantaardige zuivel eten...maar...pas op...Dus de leefwijze
van de plantaardige Natuur promoten...om te gaan doen...met allerlei anties ed...lijkt heel erg riskant...
(De meesten van ze...ze roken niet... of niet meer...en de meesten... van ze
zijn ook... tegen de Vaccins... namelijk...
ook voor de ouderen en voor de Bejaarden...
en ook en vooral......tegen de Vaccins...voor...hun Koterij...)....
Dus de leefwijze
van de plantaardige ...op z'n Natuur promoten...om te gaan doen...met allerlei anties ed...
anties roken ...en... anties vaccins...lijkt heeeeel ergggg riskant...
(die kant gaat het dan op....daar zakt dan weer......de gemiddelde Sterfte leeftijd van... namelijk!)

(Je hoeft mij niet te geloven hoor...maar na 1/4 scrollen...)
De helft van de lijst is het... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden...vanaf Niks mag...ook geen Sigaar etc! Daar zakt dan weer......de gemiddelde Sterfte leeftijd van

Het is maar een weet...Groetjes van LT :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 15 sep 2020, 01:53

Enschede

Die dingen, schreef je vroeger ook weleens, maar nu toon je het met plaatjesfoto 's
erbij, om te tonen, dat veel joden, gewoon blanke mensen, van huid zijn.
Vroeger maakte je wel onderscheid, tussen het Joodse ras en het Joodse geloof.
Net als met het Christendom, zijn veel Christenen ook bruin en zwarten, maar het eeuwen oude ras,
van de blanken, is blank. Het Joodse ras, legde je weleens uit, via geloofsverspreiding, kent
ook veel bruine ras mensen en zelfs zwarten, maar het joodse ras zelf, is blank van huis uit,
wit zelfs, nu toon je dat, met foto's erbij. Je legde toen al uit, dat het simpel is, te weten,
welke huidskleur, die van het Joodse ras, die Jezus had.
De premier van Israel, lijkt me ook een complete blanke ,om te zien, met ze blauwgrijze ogen
kleur en blanke huid, dat legt al uit, die Jezus, zou er zo ook, uit gezien kunnen hebben, alleen misschien
met lange haren toendertijd. Dus ik begrijp je uitleg wel LT, als je schrijft , in feite, die vele wetenschappers,
met elkaar, maken de huidskleur niet juist, in dat artikel. Ha ha ha haaaaaaaaa Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 sep 2020, 08:51

Schede... :)

(M'n Loge...vroeg me...of ik al op de volgende verkiezingen ...kan voorspellen...
Ik zei haar...daar ben ik helemaal niet mee bezig...maar alvast een voorproefje uit
de losse hand...lukt misschien al wel...

Ik denk dat D66 ietsjes ...voordeel heeft van het ...Kaag...object...in die partij...
maar geen groot nieuws is om naar huis te schrijven...

Ik denk dat erg veel mensen in het CDA...niet op de Boeren Minister gaat stemmen...maar wel
op het CDA blijft stemmen...Ze kiezen massaal voor de...Aaibaarheids factor...naam Wobke...(Ook
al weten ze ...niet eens wie het is...als persoon...)(Deze schreef ik een tijd geleden al...als verre vooruit
ziende blik...)Die Omzigcht met zijn ...trouwe hondenblik...scooort ook erg hoog...de helaas het wordt geen Vrouw...bij
het CDA... hoog in de top...) om die 2 zal het gaan... om de...Hondenblik en Aaibaarheids Factor...zal het om draaien...bij het
CDA...wie de meeste stemmen krijgt...

Ik denk dat... die van de VVD...Onze Premier ...wel genoeg Mandaat heeft(Van het Eelectorale Volk)
om daar boven te blijven...boven het CDA...en de veel verdere afstaande D66
maar ook daar... bij het VVD...speelt
een Vrouw... geen speciale rol ...om...het Vrouw zijn!
(Alleen bij het D66 en nog meer...dan eerst)

(Zo onderons)...Ik zelf... denk welis...Was die Kaag ...in de VVD...
dat ze... de Premier zelfs
met gemak... had kunnen verslaan...(om de zoveelste keer dezelfde...nu is die andere...)...(zeker weten)
maar...erg veel... te veel
mensen ...wel heel erg veel mensen...hebben helemaal niks met D66.. of niet meer!
en ook erg veel mensen hebben...tm helemaal niets... met de EU!
Op zo'n reetlikkers EU Partij stemmen die dan niet
eerder op de... Forum Partij!

Mensen die het land
al veel te vol vinden...zullen eerder op 1 van de Partijen... stemmen die ...dat...ook vinden...

Een EU reetlikkers Partij...vinden er... van D66 ...hoorde ik er wel is over ...in de tijd...en een uitgebluste partij is het
ed dingen meer...
Het werd... steeds meer ...een partij...dat... hetero's Mannen...aan de kant... zetten ging...
(ook op het arbeidsveld en bij Studie's ed
eerst voor de Homo's... en nu voor de Vrouwen...daarvoor...zet men met gemak...eerbar
hardwerkende mensen voor aan de kant!
Mensen ...de dupes van geworden...tm via smerige trucs...
die dus... massaal... daarom al niet... net als hun naasten...massaal niet...op D66... blijven stemmen!
Dito zal lang mee gaan...wetende dat rond 50% tegen de EU is...dat juist D66 het Referendum heeft weg gestemd...
dat heet dan D66 is een democratische Partij....dat zal ze heel lang veel stemmen kosten...)

Voor de rest...(De PvdA deed dat ...net anderom...eerst Mannen... aan de kant zetten ...voor Vrouwen...en
allochtonen en dan pas
voor de Homo's)
Hoe dat uitpakte weten we al...(Daar zijn te veel
eerbare hardwerkende...en hoog intelligente Mensen ...zwaar de dupes van geworden...tm via smerige trucs...
die dus... massaal... daarom al niet... net als hun daarvan ...dupezijners...naasten...gaan
massaal niet...op de PvdA... blijven stemmen!)

Maar voor ...die Kaag bij D66
Dat is..haar....(levens) pech...voor die getrouwde...het meisje van meneer...die Kaag...ze koos... laatst...mi...voor de verkeerde Partij!)

(Nou dit zijn... een paar voorbeelden...hoe ik richting
de as Verkiezingen...er over zou gaan ...voorspellen...)

Maar elke... plots... of tzt...echte Foute gedrag...van
Partij top Mensen...kan al roet ....in het eten gooien...daarom... is voorspellen... zo erg vooruit...niet echt nuttig!
Maar
ondanks de verplichte scholingen...een globaal geziene ... een dom volk ...is het... nog steeds...als ze niet naar
de ware Menselijke het Vak ed betrouwbaarheid ed...inhoud kijken...maar naar ...de Aaibaarheids factoren...niveau (CDA)of
om sex of sex geaardheid ed factoren...
of kledij factoren ed. of om een wollige naam...Maar...hoe dom ...kan een Volk zijn...vb.
als de USA President... net een type... foute das draagt...op een dag...zakken de Aandelen er al van...Dat dus!

Naast de gemiddelde intelligentia stemmers...de domme stemmers...zoiets hou je ook altijd wel...
Het kan dus al... om een Das type gaan...tas jurk of pak...of om een veer ...op een hoed... of die... net niet erop...
Maar
dit geeft alvast ...een globaal...kijkje ...op de as Voorspellingen...voor as Maart 2021
en ook...is het tevens... een sumiere uitkomst ...van de vele TV kletstafels...en internet kranten en bladen...in de maanden...
om te weten...hoe en wat...omtrent
eh dat!
Groetjes van LT) :roll:

PS.
Ik las net dit...
Toch is de groep die zegt niet of bijna niet te kunnen rondkomen niet groter geworden.
De meeste Nederlanders (55 procent) vinden dat ze het financieel goed redden.

mi. Maar mensen... die ervan aan de grond zitten... mi hebben die geen TV en Internet of zelfs geen mobieltje
abonnementen meer...
om mee te doen aan zulkse vragenlijsten...(Dat vergeten ze (De NOS...voor het ...reetlikkers...gemak...erbij te zetten
er af te halen van die...)
(Bij die 55%!) Sowieso zijn alle Ontslagenen er 30% op achteruit gegaan!
tm tm tm Maar mensen... die ervan aan de grond zitten... mi hebben die geen
TV en Internet of zelfs geen mobieltje
abonnementen meer...om mee te doen oa ... met zulkse vragen!

https://nos.nl/artikel/2348314-meeste-n ... komst.html

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 15 sep 2020, 18:28

Ede

Ik heb er helemaal niets mee, maar volgens jou, was die jezus, een blanke man.
Omdat, het feitelijke joodse ras, nog blanker is, dan de noordelijke landen blanken.
Een rij wetenschappers, met meestal een top inkomen, die gaven hem, een donkere huidskleur.
Vroeg ik aan lt, hoe dat zat, zei ze me , dat zijn dezelfde knappe mensen, die roepen, dat maria
eeuwig maagd is en de moeder van god is.
Ik moet wel weer lachen om lt, om zo een antwoord. Ha haaaaaaaaaaaa
Neem nou die priesters, gaat ze verder met zeggen, en kardinalen en de paus, die hebben
jaren en jaren zwaar gestudeerd, maar wat ze klakkeloos zeggen, klopt vaak niet.
Als je hun gebeden hoort, geloof je niet eens, dat het zulkse zwaar gestudeerde mensen zijn.
Je moet ze nog leren ahw. dat de jezus, de christus is, en die maria, de moeder van die christus is.
en niet van god dat is. Leg het ze dan uit, zei ik haar, ze zei welnee, ik ben niet rooms, dus mij gaat het niets aan, wat
ze bidden en zeggen, het valt me gewoon op, dat is alles.
Dat het joodse ras, vaak een wittere huidskleur hebben, gaat me ook niets aan, het viel me gewoon op,
in mijn beroeps werkleven. zegt lt dan.
Ze zegt dan, geen ene huidskleur, is apart van belang, alleen de ziel uitkomst, is van belang.
Met of zonder een bepaalde godsdienst. iedereen komt in hetzelfde hiernamaals terecht, er is
geen andere, zei ze me laatst eens.
En al die slechte mensen dan? Vroeg ik haar, tjsa, dat is wel erg apart daar, ze zei, ik geef maar 1 voorbeeld maar,
kindermishandelaars en kinderverkrachters, zien nooit in alle eeuwen niet, een kind daar, dat zijn zwarte
linies, voor die lieden. Zo simpel zit het er in elkaar, alles wat slecht, in je ziel is, wordt daar vertaald als zwarte gebieden,
Of als zwarte momenten, zwarte lanen ahw. zijn er te over, voor die lieden.
Maar te dom of te stom gedaan, of perongeluk gedaan, zit er anders in elkaar, daar zit een soort van vergevingsplan achter,
Te dom of te stom gedaan, is elk mens weleens, in het leven geweest en iets perongeluks gedaan ook.
Daaraan denkt ze dan, als ze die priesters op tv hoort, ze zei me, ze kunnen het zo prachtig zeggen allemaal, zo mooi
op getraind, maar misschien luisteren daarom, de meeste kerkgangers niet eens, echt meer, nemen ze alles voor lief,
of verdwijnen uit dat soort van kerken, als er een paar donkerhuids mensen, naar europa komen en roepen, tjsa
wat nu weer, die jezus, was een zwarte, en geen blanke, en alweer tuinen de knapste mensen erin, tjsjaaaa
dat bv wordt niet onder slecht gerekend, maar onder makkelijk te bemanipuleren, maar dan nog, vergeving van zonde
hangt er ook, in de lucht, als men aankomt, in dat eeuwige hiernamaals, met hun te dom of te stom gedaan,
want wie is dat niet is, zei lt me eens laatst, juist van die knapste mensen, kan je het nauwelijks van geloven,
dat ze klakkeloos, dingen zeggen, en dat in deze wetenschappelijke tijd, maar sinds ivf, ook wel reageerbuisbevruchting ed
bestaat, kunnen ze, nog welis gelijk krijgen, die priesters, dat er eeuwige maagen, toch moeder werden, maar in die tijd,
bestond dat, nog niet dus, snap je? Ja zei ik, ik snap het. Ha ha haaaaaaa
Aparte gesprekjes heb ik wel eens met haar.

Neem deze
https://www.ad.nl/buitenland/actievoerd ... ~a71421cb/
Ik riep haar erbij, ze zei me, je hebt. Yoo Tou en je hebt Me Too, ,deze valt onder Me Too.
Sommige mensen , snappen dat nog, zoals die receptioniste en die bewaker, van dat museum.
Ze zei me, het normale gezonde testosteron, van veel mannen, reageert daarop en als ze reageren erop, krijsen gelijk
weer bepaalde vrouwen. You Too ,over de reacties van die mannen er op!
Vroeger zaten ze zo, in hoeren wijken, voor de ramen, om mannen aan te trekken, sinds ze , de Me Tooers, overal alles mag, behalve een sigaar, heet elke gezonde man ,maar zo, You Too, Nou dat willen ze schijnbaar niet, in dat museum, als de bewaker er al
naar kijkt, roepen krijzen ze al, You Too!
Voorkomen is ook wat, zei lt me, niet alles mag, maar wel op ze tijd, gewone waar.
Anders, voor je weet, hoe het heet, is dat museum, de hoeren keet, van de straat, van de stad, als ze
alles toe laten. Nogmaals, daar zijn de hoeren straatjes voor, voor dat soort , me too, figuren!
En niet op het werk, en in de kerk, en in scholen, en in museums ed.
Een leraar, die er al naar kijkt, is sinds de You Too beweging, niet meer veilig, in ze baan.
Een Werknemer niet meer, laat staan een priester, die ze ogen er nog van uit kijkt.
Allerlei mannen weg werken, werd dat zo, of die slecht zijn, ipv zij zelf.
Nou dat willen ze ,schijnbaar niet, in dat museum, als de bewaker er al naar kijkt, roepen krijzen ze al, You Too!
Voorkomen is ook wat, zei lt me, Misschien weten ze het verschil niet, of niet meer. zei lt, van gewoon bloot
en aanstoot gevende bloot, als het eruit ziet, als de hoeren voor de ramen, dan heeft dat niets , met gewoon vrouwelijk bloot te maken, maar om de aandacht, van de mannen, op zich te krijgen, het kan ze de baan kosten, die mannen, via zulkse vrouwen types, met
hun Yoo Too, steeds te zeggen dan, maar over hun, mag niets gezegd, dan wordt het feminisme kwaad, die snappen er dan ook helemaal
niets van. Met gewoon vrouwelijk bloot te maken, heeft dat niets van doen, maar om de aandacht, van de mannen, op zich te krijgen,
heeft het van doen, ook die vrouw museum bezoekster, maar het kan ze, de baan kosten, van die mannen, via zulkse vrouwen types.
Een arm ,om de schouders, van een man, heet al Yoo Too, vandaar, laat staan, dat hun gezonde testosteron reacties geeft.
Een leraar, die er al naar kijkt, is sinds de Jou Too beweging, niet meer veilig, in ze baan.
Een werknemer niet meer, laat staan een priester, die nog ze ogen er nog van uit kijkt.
Nou ja, zei lt me, ik heb er niets ,mee van doen, ben niets preuts, maar op komende, voor allen met gezonde testosteron wel!
Misschien heb jij, een andere mening, er over, zei ze me, maar mijn mening, moet nog gevormd, zei ik haar, daarom, vraag ik het, anderen wel eens.
Ach zei lt me, met al die sexuele intimidaties mag tegenwoordig, van de vrouwen, sindsdien, elke man erop is te pakken, moeten ze erg extra uit kijken, om hun baan behoud al. Elke man is zo weg te trucen nl, waar zij mag, alles moet mogen, en met zijn natuurlijke iets, hij mag niets, en dat is, het smerige er aan!)
Nou lieve mensen, dat was me ook weer eens, een type werkje. Maar mijn mening is er over, ik loop zo er niet bij, vind dat
ook meer passen, in een hoeren wijkje nl! Gezeligge avond allemaal. Liefs van tiff. :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 sep 2020, 22:58

Dedemsvaart... :)

Nou jij kan er ook wat van Tiff...met dat typen...
Volgens mij... zag ik Minister Hoestra van Financien bij binnen komst van de Beschouwingen...iemand breed in beeld
een hand geven...en nam papieren aan...maar...Daar hoorde ik niemand over...

Een hand geven... is al tijden uit de mode...om Corona...je ziet het dan ook... nog nauwelijks gebeuren...Wereld wijd niet eens...
maar
bij ons op TV...en ja hoor...(Had je de kabaal moeten horen...als het en jawel... als het Minister Grapperhaus was geweest...dan
was... heel media land te klein geweest...)(maar nu...niemand heeft het er over...) (alleen Ik dus!)Ondertussen...
Het aaibare... effect...van de naam van Wobke ...effect... is nog erger... dan ik al dacht...

Zal nog wat worden ...tijdens de Verkiezingen...in maart as ...tussen die 2...mannen...
tussen... de aaibare Wobke (voornaam) en die... met de Trauwe... Hondenblik...figuur...allebei... zo aaibaar ...als de neten...is dat
tijdens de verkiezingen straks... bij het CDA...(maar dat typte ik alis...)

Als die Gerrit zou heten ...die Minister van financien...zou er nauwelijks een hond ...op stemmen gaan...Dan wisten de meesten niet eens hoe die heet)...Maar op ...Wobke...
komt het aaibare gevoel...tevoorschijn...bij erg veel Mensen...maar vnl bij Vrouwen...naar voren...Het zal gaan tussen de (Aaibare) kat en de (Aaibare) Hond...ahw.
bij dat CDA...(Komt... geen Vrouw... aan te pas...in die bedoelde top...bij het CDA... zo!)

Nou... ja let niet op mij...Afbeeldingmaar een Handdruk...tussen 2 Mensen van de Politiek... over het hoofd zien ...door heel de media...
vind ik wel ...heel erg apart...op zo'n grote dag!

Tiff zat toen nog... op de bank...wij samen TV kijken...voor ze aan het typen ging...op mijn PC...maar ...zij... zag het... ook niet!?
In
de Bijbel... staat er ook... iets over in...dat heet...ze zijn...allemaal...Ziende Blind...
Nou ja...
goed bekeken...op eentje na ...die zag ...het ...dus...
mi
Het kan ook andersom zijn...allen ...zagen het goed...en die ene niet...(Ja toch)
(Zei ik ...tegen Tiff zo...Ik ben oud ...en nog maar pas bezig... te herstellen ...van een Herseninfarct gehad...met best
wel zware pillen...misschien... zie ik daardoor dingen ...die er niet zijn...weet je veel?)
Ik type ook maar...om het typen...zo bij te houden...als typeoefeningen... Ik neem mezelf niet ...zo serieus ...met die zware pillen
gekregen...in de mik...)De waarheid ...komt vanzelf ...boven tafel... plots of tzt....Want
Alles over deze dag...staat op beeld nl...vandaar!

Nou Trusten allemaal. Knf van lT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 sep 2020, 06:41

Vaart... :)

(Ik las dit...
Veel meer besmettingen, ook onder zeventigplussers, aantal ziekenhuisopnames stijgt
RIVM-CIJFERS
Veel meer besmettin­gen, ook onder zeventig­plus­sers, aantal ziekenhuis­op­na­mes stijgt
Kijk als ze nou Model-A hadden gedaan...dan was het bijna onmogelijk...dat er een stijging is met Corona onder de 70 Jarigen...
Model-A is...jongeren en Middelbaren moeten doen als ze altijd al doen...
Dan worden er wel veel meer besmet...maar dan gaat dat net als bij de Griep...de Virus het snelste ervan weg...
Bij de Griep wordt bijna iedereen in het land besmet...(als ze het zouden testen)
Maar ook bij Griep is de grooste risico groep...de AOW'ers...leeftijden.
Met Corona is dat niet anders...mi dan moetn de maatregelingen gericht zijn op die Risico Groep...
en op wat Groepen met een Chronische interne risico...voor Virussen...(Chronischen van...Van Astma en (Chronischen met Darm Infecties)
en net geopereerden...en net een bevalling achter de rug) Zo ongeveer zitten de Risico Groepen wel in elkaar...
Model-A richt zich specifiek op die Groepen...
dan kan de hele rest in het land...weer alles gewoon door doen als altijd...
Zich laten Testen kan altijd...maar als het de bedoeling is...dat de rest gewoon besmet geraakt...is Testen alleen voor de handigheid te weten dat men wel of niet besmet is...
Met Model-A
worden alleen de Risico Groepen getest...bij de bekende klachten die Carona tonen...
en allen die vanuit een Vliegtuigreis komen het land in...van de Risoco groepen...vooral de bejaarden...
ook die met de bekende nachttrein reizen het land binnen komen...
en naam en verblijfplaats bekend moeten maken...(Ook voor de Test uitslag...is die goed...is het verder Oke ermee)
Eigenlijk draait het met Model-A helemaal niet om jongeren sowieso niet...dito met Middelbaren...
(Die kunnen wel ziek worden van de Corona Virus...maar massaal nauwelijks tot niet...
(In tegenstelling tot de
hetende gewone Griep Virus...daar kan iedereen de Griep zieks van krijgen...desnoods massaal in het land...)
Met de hetende gewone seizoens Griep Virus in het land...doen we er niets mee...vriezen ze dood dan vriezen ze dood...
(laatst waren er 10.000 geregistreerde...Griep doden) met de Corona na vele maanden is dat inmiddels in de 7000 geregistreerde...doden...)
Naast dat kan een half land met elke leeftijd...of meer ziek zijn van de Griep en met de Corona niet...(op een klein aantal na bij
jonge Mensen .. valt de Corona zieks... onder de Risico Groepen...maar vnl bij Bejaarden...)
Oke
we hebben nu wel gesnapt...welke Groep Ouderen en die van alle leeftijden...het meeste Risico loopt
Model-A richt zich specifiek op die Risico Groepen...de rest kan gewoon scholen en studeren en werken...
Omdat Model-B... dat laatste over de rest mist...loopt alles... in het 100...massale Werkeloosheid en faillisementen ed ervan...
en bakken vol met Psychische ellendes...in het land...DR van...

Kijk zo'n Prinsjes dag...had gewoon door kunnen gaan als altijd...als de Risico groepen thuis hadden moesten blijven...
en komen ze toch buiten ...moeten die Risico Groepen...juist een Mondkapje op... zodra die onder de mensen is...
De hele rest ...moet alleen bij die 1. 50 met een Mondkapje op...afstand bewaren...Lopende zittende liggende...dus ook op het strand
moeten ze een Mondkapje op! (Zolang de Corona Vrirus in het land is...) Visites aan huis dito...moet er 1. m 50 afstand van nemen...
Hulpverleners ea Zorg en les gevenden ed...moet ook Mondkapje op...als ze binnen die 1m 50 moeten zijn...van oa de Bejaarden...ea van de risico groepjes...)
Alles draait bij Model-A om de Risico groepen...niet om de rest in het land...als worden ze allemaal besmet...dat is in wezen...juist de bedoeling DR van...van Model-A! Als 40% tm 60% besmet is in het land...verdwijnt de Virus snel vanzelf!
(Dus
al dat geblere dat oa vooral studenten zijn besmet...is in wezen flauwekul gemekker...het is juist de bedoeling...dat Jongeren
en Middelbaren...de Virus weg krijgen...in het land...door met
zo velen ...juist besmet te geraken...Dat is Model-A!

(Het systeem...met vaccins... is het zelfde... als we straks... de Voorjaars Covid prik... kunnen halen en in het najaar... de Griepprik...
Hoe meer
er ...via dat...Vaccin...besmet zijn...hoe sneller... de Virus... het begeeft... in het land...en verdwijnt...)
(Hoe meer besmet ahw...
ook via Vaccins...hoe minder er... zieken dr van zijn ...en nog minder doden ervan zijn...is dat systeem...DR mee...)

Maar zolang
er geen Covid- Vaccin is...moet het land zichzelf besmet laten geraken...op de Risico groepen na!)
De rest in het land...moet alles doen... wat het anders... ook altijd deed...(Behalve dus de Risoco Groepen!)(Daar zijn de
Maatregelingen nog steeds voor)(Tot de Virus is verdwenen!)
Nou genoeg uitgelegd...
__________________________________________________________________________
Volgens mij...ging Prins Constantijn en Vrouw in de Konings auto...dat korte ritje maken...
(De Auto Kenteken... die ze altijd... voor de Koning gebruiken...in het land...)
Is er wat mis mee?
Geen idee...het viel me alleen op!

Ik hoorde een bakker op TV zeggen...dat er winkels... door Corona verdwijnen...en dat komt mooi uit...vond die
er waren toch al...teveel Winkels volgens hem...) Maar mi is dat niet waar...(zo ik het Zie...
er zijn juist...erg veel Winkels ...op de Fles gegaan...wgs velen kopen via Internet...)
Wat me wel opvalt...
in deze tijd...dat gemeentes zoveel van dezelfde type winkels in dezelfde straat of zelfde plein...toestaan...
(Hiero bn hadden we op een gegeven moment...4 kappers zaken vlak bij elkaar...dat zou vroeger nooit gekund hebben...
daar waren regels voor per Wet ed...om de bestaande Winkels te beschermen...ipv ze kunnen er alle 4 aan ten onder gaan zelfs...)
(Dito met eet huisjes ed.)teveel is teveel...om de haveklap gaan ze weg of zijn failliet...)
En toch maar door doen met dat systeem...
Een Bloemenzaak
wou hiero beneden wel gaan winkel voeren...maar dat mocht niet van de Gemeente...wgs in het plan zat allemaal eet winkels ahw...
en dan... is die eetwinkel verdwenen... en dan weer die ...en dan weer die...mi...dan is het vast geroeste denkwerk systeem...van die gemeente
te slecht... en houden ze de beste ...een ander winkel sector...
(Waar er nog geen eentje van is...)...erbij weg!
Ze laten er zelfs jaren desnoods de lege winkels er leeg voor staan...wgs het moet perse...vlgs het plan een winkel zijn...(ook om iets te eten?)
(Dat alles in een Dorpse wijk...allemaal iets om te eten) en Alweer een eetwinkel is er weg...en nog eentje...en die ene staat
al zolang leeg...(Zou een mooie verfwinkel zijn of een type blokker...is er hier niet...) Geen idee wat de goedkeuring van de Gemeente krijgt...
misschien moet het iets zijn...waar mensen kunnen eten...) en alweer verdween er een eet iets winkel...verderop...Pizza winkel weg...en
Patat ea snack winkel weg...en de Iranees weg...en de Turk ervoor en de Egyptenaar daar voor etc.
Teveel besloten dat het een eet iets winkels moeten zijn...waar? In een relatief Dorps wijkje...(Geen drukke stads wijk dus!) Is het!
Misschien
zit die bakker wel met hetzelfde...met meer Koekebakkeijen in dat wijkje...)omdat ze tegenwoordig niks van het winkel bescherm
systeem niks lijken te snappen meer...gaat er steeds wel wat van om...en dan die qwinkel en dan dat...etc.
naast de Internet methode...werden er teveel winkels failliet...(De huur oja dat is ook nog zoiets...(met dat goigantische steel bedrag erin) Legde ik al vaker uit...(nog van de Koerswisselings tijd...in het land...)massaal...maal 2.20 gedaan ipv gedeeld door 2.20 met de huren toen!
(Als het zo door gaat is straks half Nederland dakloos! DR van!)
(Ik vroeg is aan zo'n super klein winkeltje...wat voor huur moet je ervoor betalen...800 euro...zei die Mw...dat is 6 jaar terug...inmiddels zijn er al...3 andere zaken in geweest...als je op de rekken kijkt wat ze verkopen en hoe duur...moet wel alles verekocht...om het hoofd boven
water te houden...wanr ze wonen er niet in...dus ook dat nog...hun Woning huur (met een giagntisch steel bedrag erin) moet ook nog betaald...
alweer dat winkeltje leeg... is dat steeds...zo'n super klein winkeltje...wat voor huur moet je ervoor betalen...800 euro...zei die Mw...dat is 6 jaar terug...massaal...is er...maal 2.20 gedaan ipv gedeeld door 2.20 met de huren toen!

______________________________________________________________________________________________________

Na m'n eerste loge (m'n oudste zoon) een week gehad ...toen m'n vriedin... met haar hondje...een week...Nu ben ik voor het eerst alleen...na de
herseninfarct gehad...(Gelukkig ik kan nog ...zelf douchen en pleee'en...alles als van ouds...alleen het verslikken ...is dubbelop weer terug...
was dat zich net breed... aan het af bouwen...zo goed waren die spiertjes weer inmiddels in die 11 jaren ...getraind nl.

Nu kan ik me weer... met alles verslikken...dat hield ik er aan over ...nu pas dus...dr van...
vb...Dan slaap ik... en gaat mijn gewone spuug ...de verkeerde kant op...dat tigs keren dus...

Ik had... een rol koekjes gekregen merk van Verkade...die koekjes bleken vol te zitten ...met super kleine kei harde pitjes...
Dat
is pas apart...verslikken ...in iets met pitjes...sommige hele kleine pitjes ...hebben zelfs kleine haakjes...als ik ze er niet goed uit krijg...hijg
ik als een COPDér...dr van...

(Oke jullie kennen mijn methode al...hoe ik dat uiteindelijk toch eruit weet te krijgen...(anders
was ik 11 jaar terug al...verdwenen...via zwre longontsteking of nog erger enger...want wat doen Pitten en Pitjse sowieso
in een mensen lichaam? Is dat... welis...echt... goed onderzocht...wat doen welke pitten dan ook...langdurig... in Maag darmen?
En in de Lucht wegen net?

Ik at een rond bakje fruit ...als toetje...zat er 1 stuk fruitje bij... vol met super kleine pitjes...en net daarmee verslikte ik me
grandioos in...ik ben 3 dagen ...wezen uithoesten mee bezig geweest...om al die pitjes eruit te trachten te krijgen...(na de
3de dag met uitroken beurt...opeens een tussieu vol met pitjes! uit gehoest!) Ik dacht gelijk...
Wat doen pitjes die erin blijven?
Is dat
wel is Onderzocht?
(Want...Sinds half NL... aan de Groentes en vooral aan Fruiten is...lijkt de Kankers...zo erg... toe genomen nl!) Dat Moet ergens van zijn!

Jaren
geleden vonden ze een oude mummie van iets koninklijks in China...na obductie op de mimmie...de Dame was dood gegaan...omdat haar maag vol met meloen pitten zat...

(na de 3de dag ...nog steeds... fruit pitjes te hebben... uit gehoest...stel je krijgt ze
bv... niet uit gehoest...
wat dan? in dat luchtwegen netwerk
en in Maag Darmen Wat dan? Wat doen achter gebleven pitjes in ons lichaam???) Nou dat vroeg ik me dus af...Meneer Sonnenberg...

Nou ja...genoeg geeemerd...Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42498
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 sep 2020, 16:13

Aartsengel... :)

(Op 1 of andere manier belandde ik met TV zappen...op een 2de Kamer debat...

Meestal zap ik dat al een poosje...meteen weg...Nu keek ik dus wel is...Wat me opviel dat misschien
wel alle partijen door krijgen...hoe krankzinnig ze... de huren hebben laten stijgen...

Dan komt eruit... dat ze voor de laagste inkomens... er wat aan gaan doen...lage inkomens zijn ook massaal
de Bijstanders...Die 2 Groepen worden dan ontzien...maar niemand zegt... dat het niet om die groepen gaat...
maar om inkomens groepen er boven tm de lage Midden tm Middens...inkomens...
Daar gaat het net om...die groepen redden het al nauwelijks...

Met de lage inkomens groepen gaat het nl zo...
Als hun huur lager wordt...krijgen die minder huursubsidie en minder aan toeslagen...dat is alleen maar
winst voor de Staatskas...daar minder aan geld in hoeven te steken dan...Terwijl het juist gaat...om
de groepen erboven...gaat...die geen
Huursusidie krijgen en geen toeslagen krijgen...overal voor...
tm de Middenstands inkomens groepen zijn dat...

Daar hoor je niemand voor opkomen in feite...maar om die groepen gaat het nou juist...
Baners als gepensioneedenn inkomens groepen...

(Het diefstal bedrag... dat steeds groter wordt... met elke jaars verhoging...eruit te gaan halen...daar komen ze...
nog steeds niet op...(Bij alles wat in het jaar 2000 ...maal 2.20 hebben gedaan ipv gedeeld door 2.20)

(Als voorheen in het gulden tijdperk de huren stegen...was dat...met een paar gulden...tegenwoordig heet het maar zo
35 tot 45 euro per rmaand...stijgen de huren...Dat is maal 2.20 het Nederlandse gulden munt bedrag...dan kan je het pas vergelijken...
hoeveel er gestolen wordt in Nederland...vanaf het jaar 2000
2.20 maal zeg 40euro huurverhoging... is nu 88 gulden per maand...(war voorheen een paar gulden was... de huurverhoging)(is nu al 88 gulden per maand!)

Zeggen er altijd weer...zo moet je niet meer rekenen...Maar ik vind juist van wel...die vergelijkingen...want
het inkomen ...van Lage en Midden en lage Hoge inkomens...is wel in Nederland...via de Banken gelijk gedeeld door 2.20 tijdens
de Koerswisseling!
Onze Inkomen ...is dus wel gedeeld door 2.20...van gulden naar euro munt...(Die koers staat er wereld wijd nog net zo ervoor...2.20!)

Hoe dat ook zij...
de helft... of meer in Nederland...is dat bij gedaan...hun inkomen gedeeld door 2.20 in het jaar 2000

Als alles eerlijk zou toe gegaan zijn...hadden we nu niet die gigantische grote diefstal bedragen er tussen...te tussenen
in oa oa oa de huren...

Zelfs met menige Operaties zeggen ze dan...inmiddels...vanaf 80 jaar forget it...een operatie ...dat is veel te duur...
Ik liet jullie ............het grote diefstal bedrag............ welis zien...
wat in die operaties zitten...aan kosten te betalen...
vb
Een heup operatie was in gulden tijd 10.000 guldens...ipv dat te delen met 2.20...is daar maal 2.20 mee gedaan...
de uitkomst van delen ...zou zijn geworden het kost 4545 euro die operatie...
maar wat kost het werkelijk hier en nu...23.000euro (23000min die 4545 euro is...(18000 Dat is het diefstal bedrag erin vanaf de koerswisseling!)
in die 23.000 aan kosten voor die ene operatie...

Dat bedrag vinden ze te duur...voor de 80 jarigen en ouder...
Dus verzinnen ze allerlei leugens smoesjes...om het niet te laten opereren...)

ipv Wanneer haalt een Kabinet al die diefstallen bedragen is weg...(met over 20 jaren boetes erbij!)Dito
met de meeste Huren...Gewoon allemaal halveren ...dan komt ons land gelijk dichterbij de Zuid Europese landen...waar ze wel
er extra op gelet hebben...rond die Koerswisseling...omdat Zij wel eerlijk deden...
gingen ze als land...armer lijken
met de landen...die ervan profiteerden...waar ze massaal maal 2.20 hebben gedaan...die Staatskassen vulden zich extra vol met
al die extra aan inkomsten belastingen...(Van Huurders en van Operaties ed ea vast lasten waar dat mee gedaan is)
Mooie sier maken.... in de EU met ons land betaalt het meest... aan Brussel en Frankfurt...Dat was nog niet genoeg...
de banen trucs kwamen er aan...(Nul uren contracten...flexi banen...leuk voor wie maar even per week wat werken wilt..
maar ze gingen het ook toepassen op...de Kostverdieners...van alleenstaanden en van gezinnen...

Wat me altijd weer opvalt is...dat Links... tegen het hier ne nu beleid gaat zeggen...de huren moeten lager...maar
dat al die ellendes... is ontstaan en vet gedekt...tijdens Links Paars...
Om Mooie sier maken.... in de EU ...met ons land
betaalt het meest aan Brussel en Frankfurt...Dan heeft het ook meer stem... in het kapittel er....Maar...Dat was nog niet genoeg...
de banen trucs kwamen er aan...

De lonen werden lager en de uitkeringen ed...maar de vaste lasten werden steeds duurder...(wgs het diefstalbedrag
gaat steeds mee...met de jaarlijkse prijsverhogingen)

Dat bleef gedekt alsmaar...wgs het maakte onze Staatskas rijker voller ...dan die van de landen
waar het wel eerlijk mee is gegaan...
hun inkomsten leek niet rijker maar... erom lager...(Met geld hulp van de zgn rijke EU landen
moeten ze wel de bestingen verhogen en de banen truc overnemen...(Als ze net zo slecht doen als wij...hebben ze ook geen Geld hulp
meer nodfig via een paar EU landen...werd dat alsmaar...dat ging heten Nieuwe Hervormingen...doen ze dat niet
dan geen Hulp geld via de rijke hetgende EU landen...

(Maar dat massale grote diefstal bedrag...in de Staatskas beland ...van de hetende rijke EU landen...
aan inkomsten belasting...kunnen ze nooit bijbenen gaan...via gewone eerlijk regels ed.)

Er is dus... een hele grote onevenwichtigheid... tussen de EU landen gekomen...

Ik schrijf welis...als ze in Nederland... de huren gaan halveren...komen we pas ergens...voor het eigen Volk en dichter bij de
Zuid Europese landen...(Dan is dat grote dictoriale gedrag... naar de Zuidelijke EU landen... overbodig geworden nl!) die tov
de andere rijke EU landen weeris...in een geld te korten zitten...ook in Corona tijd dus...

Als ze in Nederland ...de huren gaan halveren...komen we pas ergens...De Staats kassen inkomsten... worden meer gelijk dan...van de EU landen...onderling...(ook via zaken ed te betalen onderling)

Ik schrijf welis...als ze in Nederland de huren gaan halveren...komen we pas ergens...voor het eigen Volk... en... dichter bij de
Zuid Europese EU landen...

(Ik schreef jaren terug al is
eigenlijk zouden ze
de Recherche ...erop moeten zetten...op al die dieven...vanaf de Koerswisseling...want op een dag...is het diefstal bedrag groter...dan
de ware huur!
Dan de ware Operatie prijzen ed!)en met zoveel meer...(Ook alle diefstallen uit Premie potten tm de Pensioen potten...
moeten ze is door de Recherche laten Onderzoeken...
alles wat er in die jaren er is uit gehaald...voor zgn (gratis en voor niks) aan investeringen...
en waardoor er de Eigen bijdrage ervan kwam en premies verhogingen en tigs uit de basis gehaald werd etc.
tm operaties niet meer doen bij 80 jarigen en ouder...kwam er sinds kort er boven op!
Dat is geen Commissie werk...die uitzoekerij maar echte Recherche werk!

Maar ook ...kan het zo...deel (wettelijk verplicht) alle huren is...als Kabinet...(scheelt weer dure Onderzoeks kosten! Van uren dagen weken maanden jaren...inmiddels...)

Wat me ook opviel...
Niemand vroeg
aan die... van de VVD...in de 2de kamer...ook vandaag niet...waar ze opeens die 20 miljard vandaan halen
om te gaan investeren...om de Economie een slinger te geven...(Misschien is het de zoveelste diefstal uit de pensioen potten nl)
(Waardoor al 12 jaar de pensioenen geen jaarlijkse Index verhoging kregen eerder minder aan Pensioen kregen...terwijl
alle prijzen stijgen als gekken ondertussen vooral die van de Vaste lasten!

Ik schreef ook welis...(Wanneer komt dat is door
bij die kleine snappatroontjes lieden in de Politiek...(Net als omtrent de Corona...steeds het omgekeerde doen ze
ten nadelen van erg veel te veel veel te veel!
net als met die huren
voor ze het is ghaan snappen...tja...)

als het zo door gaat (met al dat door gedek) is plots half Nederland Dakloos ...en geen hond en Kat en Muis en Rat...
snapt nog...waardoor...( is inmiddels al ...40.00 Daklozen... in een hetend...klein hetend rijk landje...)

mi.
Ze stellen nog steeds de juiste vragen niet
bij zo'n Beschouwingen in de 2de Kamer...

Laatst las ik... de VWS kost bij de V Honderd miljard per jaar...
(Maar waar betalen ze al die W'en S van?)...alle asielzoekers ed ook etc.
Valt er wat te Rechercheren Hier en nu...zou ik ze daar op laten onderzoeken...tm Ook bij de V...aan dieftal bedragen
in de Medische wereld...tm de Topinkomens aan toe...
vanaf het jaar 2000...waar er allemaal maal 2.20 mee is gedaan...

als vb ik gaf maar 1 vb een heup Operatie...zit 17 a 18 000 dieftal bedrag in inmiddels...(Welke mensen hebben zo'n operatie het meeste
nodig> Jawel die van 80 jaar en ouder! Sinds kort verzinnen ze van alles om die niet te opereren...
is te duur voor de Ziekenhuizen...(Dus mi daar moet je de dieven daar niet zoeken) vanaf het jaar 2000.(maar eerder in de hetende Markwerkingstrajectes)waar de Ziekenhuizen het geld van krijgen moet...(maar van die moeten bezuinigen ermee)
vanaf het Ziekenfonds...is weg...

Nou ja... ik bedoel maar...Hoeveel mensen ...waren er al de dupes van... en maken ze nog steeds de dupes ervan?
(van al die diefstal bedragen vanaf de Koerswisseling in het jaar 2000)

vb Iemand moest een hartklep operatie...eigenlijk 2 ...maar om de leeftijd van 83 jaar... doen ze dat apart...
Wgs er zat een bak aardeverkalking in...

Operatie 1 ging uitstekend...die was weer aan het helpen bij koterij nazaten als oppas ed...

Maar die Dokter ging met Pensioen...Kreeg een andere Dokter...voor hartklep 2...Kreeg ze niet ...met als excuuus
u bent al 83 jaar...en...u rookt...

Nou zeg...Daar is ze juist zo erg oud mee geworden ....en het heeft met aderverkalking niks van doen...Ze kreeg operatie s nodig niet wgs
hetende te oud...(Maar Operatie 1 heeft ze geweldig sterk en goed door staan...) De willekeur van Artsen komt die tegen!

ipv Niemand haalt het diefstal bedrag eris uit...want dat is de oorzaak...de ware oorzaak als ze 80 jarigen niet meer operen gaan..

(met alle lulkul excuzes...erbij!) Je mag kapot van ze...Dat is nu de teneur in Nederland tegen de oud geworden Mensen...Verrek maar!
Met je gebroken heup en verrek maar met je verkalkte ene nog hart klep...
(Gaan ze dood so what...betekent dat eigenlijk!)
Ik zei tegen die persoon... wat ben je nu aan het doen...M'n Achter klein kinderen opvangen...omdat hun Moeder ziek is...(Haar achter klein dochter)
Dat kan ze allemaal nog doen...
(na die ene hartklepoperatie gehad!)
en toch die 2de operatie niet???

Wgs te oud en het lulkul verhaal omdat u rookt...Nou dat doet ze al vanaf haar 15 jaar...
daar is ze juist mede ...zo er goud mee geworden...zij als oudste in de familie...alle niet rokers in de familie liggen al jaren onder de groene zoden...
Maar aderverkalking ...in een hartklep heeft met ...wel of niet roken ...totaal niks van doen zelfs...

Maar om Ziekenhuis kosten uit te sparen via Operaties ea behandelingen ...zeggen ze...U bent te oud...doen we niet...
Maar de Vorige Dokte...r deed het juist bij haar wel...zo'n sterk type mens is het nl...(lichaamlijk in al die jaren ervoor
nooit ziek geweest zelfs geen Griep!)

De nieuwe...is een dekker en likt de reet ...van de dieven!
(misschien omdat die nieuwe z'n inkomen toen...ook maal 2.20 mee is gedaan...(Ze zijn te chanteren dan... waar ze bij staan... dan!
Dus doen ze precies wat die ene wilt van ze...de 80 jarigen niet opereren...spaart bij de Marktwerking Ziektekosten verzekeringen veel uiit...)
(verzin maar smoezen...werd dat....met de 80 jarigen niet opereren...

Kan het nog krankzinniger ...om hetende bedden tekorten...de 80 jarigen mochten kapot...in Carona tijd...van de IC Hoofd Dokter...
en dat in een land vol met bedden...(De lulkul smoezen...naar bejaard Nederland toe...van ze... zijn te gek voor woorden zelfs!)
(te gek
voor woorden zelfs....Worden ze reuze Popie Jopie mee...in dit land ...via de waterzuipers op TV kletstafels) De Dekkers en likt de reet ...mede zo...door...van ...de dieven!

Nou ja omdat je tijden de 2de kamer debatten zelden of nooit to the pont...hoort zeggen...alleen dat de Huren giagantich te hoog zijn...zeggen
dat moet lager ...zeggen...Mooi om te doen bij de laagste inkomens groepen zeggen...komen ze dan bij uit...
Bij de Groepen die al huursubsidie en toeslagen krijgen...is een dekker ...en likt de reet...door zo... van de dieven!

Wel het rijk...dat spaart huursubsiedie verhogings geld te geven ...aan de lage inkomens...!(Niemand schijnt deze truc te snappen...
in die 2de kamer....is nog steeds ....een dekker... en likt de reet... van de dieven!(Nog steeds en alweer en nog steeds al 20 jaren
Ten nadele van... alle inkomens groepen boven de sociale huursubsidie norm... is dat!(wat hun 2de kamer uitkomst is ermee!)

Mooi om al die Politiek op TV weg te zappen
je schiet er geen ene bal mee op...om er wel... naar te blijven kijken...wgs
( oa en os en oa...Hun snap patroon... of doordenk patroon ...mist het... schijnbaar...is er te smalletjes ervoor!)Dus
Nog steeds
en alweer ...en nog steeds... al 20 jaren is dat
Ten nadele van... alle nu 80 jarigen en...voor
alle inkomens groepen... boven de sociale huursubsidie norm... is dat!(wat hun 2de Kamer uitkomst is ermee!)

Aparte typeoefening was het weer...Jullie ook een fijne warme nazomerse dag Knf van LT) 8-) Afbeelding

PS Voor het hele land kaqpot is gemaakt...
Wanneer komt het is door...dat er niks mis is... als Jongeren en Middelbaren... bemet geraken...als het de 40% haalt...en
meer...daarmee ...is de Virus ...
het snelt mee verdwenen namelijk!!! :!:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 16 sep 2020, 18:48

Engel

Ik weet hoe vaak je het al hebt opgeschreven LT.
Het punt is meid, dat je niet moet geloven, dat er mensen zijn, die er juist erg rijk mee worden of erg bekend,
dat geven ze heus niet zo op.
Ook al die tv programmas die er veel corona uitzendingen mee hebben, waar moeten ze het
dan over hebben, als de corona weg is?
Maar wat jij er over schrijft is volkomen logisch, zo gingen alle virussen weg, als veel mensen zijn besmet, kunnen ze
virussen niet meer door leven en verdwijnen. Weet je die verkoudheidsvirussen zijn ook altijd zo weg, omdat het via kinderen, zo snel
besmet, opeens is de virus weer weg.
Dus ik snap je wel LT, maar die van vws niet, die snappen er helemaal niets van.
Jij schreef pas nog, toen ze plan model c deden, iedereen in de huizen bleven, aapten ze China na, maar niet hun
schoon makerijen, deden ze hier, en daar was nou juist, alle kansen voor, als de straten leeg zijn, bij hun verdween
de virus zo snel, maar bij ons kwamen lieden, als knuffel Marokaan, langs de huizen, die werden niet opgepakt, en zwaar
beboet , maar bejubelt, zelfs door de koning, nou dan weet je het wel, massas aapten dat na, langs huizen gaan
en naar bejaarden tehuizen gaan. . Alles was daardoor voor niets werd dat, in feite, met plan c!
Toen kwam plan b, toen schreef jij al, nu is het tijd voor plan a, iedereen moet juist besmet geraken, behalve
de bejaarden, dan verdwijnt de virus het snelst, niet als ze steeds, het omgekeerde ermee, gaan doen!
Een paar studenten besmet en hup, restaurants en cafees moeten dicht, en zo verkloten ze het hele land, alsmaar, door
alles te sluiten,, mensen ontslagen zonder werk, Sinterklaas zonder kleine kinderen aan de kanten, kan het nog
onnadenkenden ??? ipv Alles kapot laten gaan, in ons landje, behalve die er rijk mee worden, en lekker belangrijk ermee worden,
en rijen tv programmas eraan kunnen besteden, denk nou niet, dat die hun rijke of belangrijke plekjes, gaan opgeven!
Je denk echt te naief LT! Over die dingen, vind ik. Jij denk, iemand zal het toch welis gaan snappen, dat plan a van je.
ipv Ze snappen niks, dat is het, maar beslissen wel er over, dat schreef ik je laatst, ook al eens LT!

Ik zag dat je. na je pas herseninfarct gehad, toch een beker winnaar, uit je golf hobbie, hebt gevogeld en plek 1 en 2 en 3 ook.
Wel blijven doen hoor, die hobbie! Dus je had na 11 jaren, weer teveel cholesterol, in je aderen, via je dna, daarvan
steeg je bloeddruk ervan, en je had plots, die herseninfarct. Nou je ziet maar, een mens heeft maar zo maar wat.
Met die hobbie van je, kan je nakijken, of het nog goed, in je hersenen zit, lijkt mij, dus wel blijven doen!
Kijken of je nog de gaves hebt er voor. Ik zag dat je, voor dit lange weekend, het al hebt ingevuld.
Succes er mee. Hou je taai, Knuf van Ans :P

Plaats reactie